Subota, 23.02.2019.

21:23

Nurkić dominirao pored Marjanovića

Košarkaši Portlanda ubedljivo su savladali Filadelfiju 130:115 na gostovanju, u meču koji je obeležio duel balkanskih centara.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Nurkiæ dominirao pored Marjanoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

CarloNS

pre 5 godina

svaka cast jokicu i ostalim peticama u ligi ali meni je nurkic njbolji. ona prava stara petica. tako da nije cudo sto bobi nije mogao mrdnut. glavu gore bobi
(ulicni pas, 24. februar 2019 12:23)

Toj pravoj staroj petici Jokić je nedavno utrpao 40 komada. Ne kažem da je Nurkić loš, ali zna se ko je klasa.

ulicni pas

pre 5 godina

svaka cast jokicu i ostalim peticama u ligi ali meni je nurkic njbolji. ona prava stara petica. tako da nije cudo sto bobi nije mogao mrdnut. glavu gore bobi

Lesa

pre 5 godina

Korektna analiza. Problem je u tome sto su sada 95% centara u modernoj kosarci pokretni.Teska petica je stvar proslosti,bar u ovom trenutku. Tako da je razumljivo zasto je Bobi u najvecem broju slucajeva neupotrebljiv.
(Xp, 24. februar 2019 09:39)

Delimicno tacno. Stavi Hakima u bilo koji tim, u bilo kom vremenu, ili Karima pa da vidis kako bi bili upotrebljivi na svakoj utakmici. Kvalitet tadasnjih vrhunskih petica i ovaj danas je, malo je reci, nebo i zemlja. Ima ih jos ali sam Hakima i Karima naveo kao, mozda, najocitije primere. Isto vazi i za vilta, Onila, Rasela, itd. Za Mrjanovica da je top centar moze da misli samo neko ko ne zna bas puno o kosarci. On je dobrocudni gorostas, i bas ta velicina mu i jeste obezbedila mesto u igri pod obrucima. Ako hocete da stavite na stranu to sto je dobar momak i sto je nas igrac, te nepristrasno izanalizirate njegovu igru, videcete ogroman broj mana za ozbiljnog kosarkasa, od jako losih kretnji gde lateralna bukvalno ne postoji, pa otvaranja gde izgleda kao da ne zna gde ce i sta uopste treba da radi, zatim zatvaranja pri probijanju na strani lopte, zatvaranja napadaca sa strane pomoci ili pri rotaciji, jako los osecaj za skok i blokadu itd. To su opet dobrim delom rezultati njegove konstitucije, iste one koja mu pomaze ofanzivno jer izgleda kao da igra sa klincima na terenu ispred kuce ali to nije njegov kosarkaski kvalitet vec samo stecena fizicka prednost. Ono gde jeste stvarno dobar jeste mekoca suta za njegovu velicinu sake.

Xp

pre 5 godina

@4k4.Dex, 24. februar 2019 08:53)

Korektna analiza. Problem je u tome sto su sada 95% centara u modernoj kosarci pokretni.Teska petica je stvar proslosti,bar u ovom trenutku. Tako da je razumljivo zasto je Bobi u najvecem broju slucajeva neupotrebljiv.

br

pre 5 godina

Sto ne izdominira protiv Jokica?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (11 Mihajlovic u sredinu, 24. februar 2019 08:28)

Ni meni to nije jasno zasto ga nije barem 5-6 puta zalijepio kao u prethodnim duelima, da li zbog opterecenosti licnim greskama ili je nesto drugo u pitanju.

4k4.Dex

pre 5 godina

Bobi me moze da igra peotiv svih ekipa, ne moze da cuva pokretne centre koji se izvlace na sut i trojke i kojo su brzi. Dobro mozda nije imao ni vece ali u principu ne moze da igra svaku utakmicu jednostavno takav je tip igraca. Ali ce zato druge pojesti na terenu i biti nezaustavljiv bukvalno. Pa setite se samo sta je uradio Rusima u polufinalu evropskog. Rastavio ih je na atome. Dok u finalu nije mogao da igra protiv Randolfa i onog drugog centra jer su pokretni i dobri suteri. Jednistavno takav je igrac i to treba iskoristiti ili ga ne forsirati.

znanje-imanje

pre 5 godina

@Nurkzilla Attack
Kako ste svi isti. Ajde što ste svi pogrešni. Nego što ste tako ne dosadni nego
dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni
Ti si došao i ti si so salty,niko drugi, ali ti da su drugi salty? Nurkić igra odlično, ljudi ga hvale. Nek ih tamo sve porazbija, nek im uzme sve pare. Malo je još džiber ali i to će valjda smanjiti. Boban nije za NBA - super da je dovde stigao. Jusuf jeste, nek mu je sve najbolje.
I? Ti si došao da nam uvališ "kesetina, tuga, najslabiji defanzivno, migavac, prelazi ga"... Nije tu bitno ni što grešite, pa ni to što nemate sa kim svađu; nego što ste tako doooosadni. I to svi na isti kalup.

грунт

pre 5 godina

Нуркић заиста игра одлично. Коначно ми се све посложило. Решио је питање уговора игра у тиму који му одговара и у граду који га воли. Боби или Нурк нема ту баш неког поређења. Нурк је енергичан и врло ефектан играч, публика то воли. Око њега је увек неки шо док је Боби један од ...

Alek

pre 5 godina

Nurkzilla ubrzano smanjuje gap a kad doda tricu, sto je za ocekivat vec narednu sezonu-dvije, dodaje zmigavac i prelazi sve redom
(Nurkzilla Attack)

Znaci, za godinu, najdalje dve, bice lider u regionu. U suprotnom, podnosim ostavku.

Rocky Balboa

pre 5 godina

Kao sto rekoh neki dan-Nurkic i Kanter su Hakeem i Robinson za Bobisku 
(Nbalive, 23. februar 2019 22:03) # 

A Bobiska je Hakem i Robinson za vase Hrvatske centre.Pozdrav.
(Milan, 23. februar 2019 22:21)kao i obično mitomanija, inače Bobi mi je jako drag kao čovjek i igrač ali ne bi potcjenjivao naše centre, Žižić je konačno dobio minute i dečko igra odlično a dominirao je u ABA i sigurno je strašan potencijal kao i Zubac, a vrlo mladi su još.....

GoldStandard

pre 5 godina

Dobri div sa cetri poena komentari nije se uklopio ipak je on najbolji i nije dao svoj max 90% komentara, Bogdanovic 15ak poena /asistencije/nekad skokovi i covek nema pojma 90% komentara . Malo realnosti sto pisem skoro svaki put kad ostavim komentar.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Ne treba preterivati sa hvalospevima o Bobiju ali ni pljuvati čoveka kada odigra loše, realno u današnjoj NBA ligi njemu je izuzetno teško da igra sa svojim dimenzijama i poštovanje za sve što je uradio do sada.

веверица

pre 5 godina

@лајфизгуд
у плејофу неће. не може плеј оф да се игра са 6 играча, а толико портланд има. шес' до шес' и по играча. мислим тих шест-седам су солидни и уиграни, али ипак малобројни. а опет нису голден стејт...

stefan

pre 5 godina

Nurkic je dobar centar koliko je drzava iz koje potice funkcionalna drzava. . .prosek od igraca. .rezultati njegovog tima ce u buducnosti biti dokaz. . .sledeci put kad naleti na embida.......joka za njega izmislio igru samo ce u odbrani da napreduje ili ni on nece biti nista spec. . .

fdu

pre 5 godina

Covek sutne 1 iz 10 trojke i Bobi je kriv... pa dobro...
(Djenka, 23. februar 2019 21:34)

1 od 10 iz igre, ne za tri. Za tri je 1 od 5.

Nurkzilla Attack

pre 5 godina

Why so salty, komsije?

Joki svaka cast ali je kesetina u odbrani i mora ga Milsap krpit.Tuga za jednog centra.

Nurkzilla ubrzano smanjuje gap a kad doda tricu, sto je za ocekivat vec narednu sezonu-dvije, dodaje zmigavac i prelazi sve redom pa i Dzoukera-najslabijeg defanzivnog centra lige.

nebaCar

pre 5 godina

ne znam koliko pratita NBA ali nurkić je jedan od najboljih centara u najačoj ligi sveta... u prošloj utakmici je zabeležio 27 poena... covek je klasa..
(jaskinjo, 23. februar 2019 21:49)

Eno cela NBA priča samo o njemu, ne znam kako i Towns, Davis , Aldrige i Jokić odoše ispred njega na All star, a Stiven Adams bio odma iza njih

palop

pre 5 godina

Gledao sam ga kao juniora, nije mogao ni da hoda kako treba, a vidi sad, u NBA. Respect, veliki je trud tu uložen.
(WillyWonka, 23. februar 2019 23:15)

Ista prica. Mislio sam da nema sanse za neku vrhunsku karijeru, medjutim dobro sam omasio...

očigledno

pre 5 godina

Bobiju nije bilo vece, a Nurkicu jeste. Ko je gledao mogao je to i da vidi, u 3. cetvrtini je pogadjao svaki sut, bez obzira da li je faul ili ne. Marjanovic je trebalo da igra protiv Kantera i tu bi bio puno bolji, ipak je on drugi centar u ekipi, a Nurkic starter...

NJ15

pre 5 godina

Ko li samo sastavi Nurkica i Kantera? Meni su oni potpuno iste glave, i po igri i po gradji a bogami i po "nestabilnom" ponasanju.
Sto se Bobija tice, uspeh je sto je on uopste u NBA, pogotovo kada znamo u kojoj eri igra (small ball, trojke...). Tesko je sa takvom visinom i gradjom igrati i cuvati ostale danasnje centre koji su pokretljiviji i brzi. Da je malo nizi, sa ovako mekom rukom i dobrim osecajem, bio bi on ekstra centar.

nebaCar

pre 5 godina

Јука доминација. У Евролиги био би МВП лиге. Штета што Босна и Херцеговина не може да оформи тим. Предлажем да купе Амероафриканца као Милонегро 1, Ђедовић два, Муса три, Јука 4, Кикановић 5.
(gufdfu, 23. februar 2019 21:55)

Ma idi begaj, dream team

bubalo

pre 5 godina

velika podrska za bobija i nurkica. bobi je bio malo slabiji ali je tek dosao u ekipu. dobro znamo ko je bobi i koji mu je max. ali ono navijacki BOBI, BOBI!! nurkic igra kosarku zivota ali VELE da se use.ru u plej ofu.(portland) pak budemo videli! podrav.

Dzhoni

pre 5 godina

Možete da pričate šta hoćete, ali Nurkić je klasa za Bobija.
(Divac majstor svog zanata, 23. februar 2019 21:38)

Ono što je on za Bobija, to je Jokić za njega.

Dragan

pre 5 godina

Samo razmisljam, sta bi bilo da je Nurkic pametniji i boljeg karaktera, pa da u Denveru gledamo njega umesto Plamlija sa Jokarom. Razvalili bi svakog koga hoce i uzeli prsten pre ili kasnije. Ovako Jokara na ol staru.

WillyWonka

pre 5 godina

Nurkić je u par navrata jednostavno odgurao Bobija gdje je htio i lagano poentirao. Pa dobro, svi smo znali da je Nurkić bolji igrač. Sad se još napalio poslije All Star pauze. Ali nemojte da pljujete po Bobiju, on je jako dobar, jednostavno prevelik je i ne može energetski odigrati par utakmica zaredom dobro. Takva konstitucija, njemu je jako teško održavati formu. Rekao bih da je prevazišao sva očekivanja i svaka mu čast. Gledao sam ga kao juniora, nije mogao ni da hoda kako treba, a vidi sad, u NBA. Respect, veliki je trud tu uložen.

Laki

pre 5 godina

To vam je Boban, odigrace protiv Majamija( kao sto je protiv njih znao dobro da odigra i u Klipersima i u Spursima) i jos dve ili tri ekipe koje nisu suterski dobre i to je to.
Ovde se na sutere nadovezao i Nurkic koji je top centar, smesno je izgledao Bobi u odbrani a nista bolji u napadu.
Nije za NBA kao sto nisu ni Teo a ni Bjelica koji je totalno ispao iz rotacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 23. februar 2019 21:33)

Verovatno nisi gledao Portland-Majami jer tad Portland nije ličio na sebe kao što je večeras Fila bila bez energije, to se dešava u NBA. I tebi smetaju samo Teo i Bjelica, pa onda trećina lige nije za NBA. Glavni problem je kasni dolazak većine evropskih dokazanih igrača, ali se trend menja i verovatno će uskoro gornja granica biti 21-22 god.

Ivan

pre 5 godina

Ipak je Nurkic 3 klase iznad Bobija
(Look at my bank account, 23. februar 2019 21:25)

Mozda je bolji ali reci za 3 klase je vec zlonamerno. Kada god imate takav komentar, setite se samo da niti jedan igrac iz regiona ne moze da se poredi sa Jokicem. Koliko je on klasa iznad svih igraca iz regiona koji igraju u NBA? Vrlo retko se ovde takva vrsta ruganja moze prcitati od strane Srba u odnosu na ostale igrace, a to itekako mozemo da koristimo sa Jokicem, a ni Bogdan nije daleko.

Marko

pre 5 godina

Realno Fila ne izgleda dobro, nikako.. Boban je loš u odbrani i kad se ne postavlja dobro u napadu nema koristi od njega. Žao mi je File, imaju sjajnu petorku, valjda će trener sastaviti kockice, jer ovakvi napadi su očaj blagi. Znam da je teško onoliku masu podići, ali i Boban mora više sa se trudi pri skoku i samom postavljanju, ne može samo na visinu i dugačke ruke da se oslanja..Važno je da mu trener daje šansu, a on ako mu je stvarno važna samo košarka mora da se više trudi, a ne onako trom da bude.

lifeisgood

pre 5 godina

Portland sasvim solidno deluje,stigao je Rodni Hud,skoro je stigao Enes Kanter kao sjajna zamena Nurkicu sa klupe,uz sjajan bekovski tandem Liliard-Mekalum Portland ce biti tvrd zalogaj bilo kojoj ekipi u plej ofu...

Milan

pre 5 godina

Kao sto rekoh neki dan-Nurkic i Kanter su Hakeem i Robinson za Bobisku
(Nbalive, 23. februar 2019 22:03) #

A Bobiska je Hakem i Robinson za vase Hrvatske centre.Pozdrav.

kimi

pre 5 godina

Verovatno nisi gledao Portland-Majami jer tad Portland nije ličio na sebe kao što je večeras Fila bila bez energije, to se dešava u NBA. I tebi smetaju samo Teo i Bjelica, pa onda trećina lige nije za NBA. Glavni problem je kasni dolazak većine evropskih dokazanih igrača, ali se trend menja i verovatno će uskoro gornja granica biti 21-22 god.
(Laki, 23. februar 2019 22:08)

Ne, vec samo realnost malo vise.
Gomila njih je u komentarima pisalo da ce Teo da porobi u NBA a on je prosle sezone imao minutazu i nista nije uradio.
Govorilo se kako je tamo sve asistencija a on nije mogao da ima prosecno ni 7.
Sada nije bio u stanju da odigra postenu odbranu protiv Estonije jedan jedini napad a ljudi se vade na to sto Teo ima malo minuta ove godine. Aman to je Estonija a ne Spanija.

Kazem ovde fali realnosti, sta su sve pisali protiv Tibodoa kako unistava Bjelicu i da ce Beli odigrati odlicno kod bilo kog drugog trenera. Dobio je novog trenera, zastitu u vidu Divca i Pedje, trogodisnji ugovor i evo ovde je ispao iz rotacije a kod zlog Tibodoa mu se to nije desilo, makar je tamo imao sigurne minute.

Samo su Jokic i donekle Bogi za NBA.

kimi

pre 5 godina

To vam je Boban, odigrace protiv Majamija( kao sto je protiv njih znao dobro da odigra i u Klipersima i u Spursima) i jos dve ili tri ekipe koje nisu suterski dobre i to je to.
Ovde se na sutere nadovezao i Nurkic koji je top centar, smesno je izgledao Bobi u odbrani a nista bolji u napadu.
Nije za NBA kao sto nisu ni Teo a ni Bjelica koji je totalno ispao iz rotacije.

Vojvodina Forever

pre 5 godina

Phila je totalno neuigrana ekipa. U svakom slucaju, Bobi mora bolje od ovoga, losa odbrana pick n rolla i nekoliko nerezonskih suteva.

jaskinjo

pre 5 godina

ne znam koliko pratita NBA ali nurkić je jedan od najboljih centara u najačoj ligi sveta... u prošloj utakmici je zabeležio 27 poena... covek je klasa..

kimi

pre 5 godina

Moram biti realan, volim Bobija, ali ovaj mec je za zaborav, bio trom, spor u odbrani, totalno dezorijentisan u napadu, zaboravlja akcije, lose odluke, napunio ga je nurkic realno, jednostavno los dan za njega. Nema veze Bobi samo jako, bice boljih partija, to je sigurno, jos malo da se uklopi u sistem, i saigraci da ga koriste na bolji nacin. Go philly
(bree, 23. februar 2019 21:35)

Dobice on na kraju ulogu kao u Spursima, Detroitu ili LA sto je imao, a to je da udje na 5 min kao iznenadjenje neko, uglavnom kada njegov tim gubi.

gufdfu

pre 5 godina

Јука доминација. У Евролиги био би МВП лиге. Штета што Босна и Херцеговина не може да оформи тим. Предлажем да купе Амероафриканца као Милонегро 1, Ђедовић два, Муса три, Јука 4, Кикановић 5.

bree

pre 5 godina

Moram biti realan, volim Bobija, ali ovaj mec je za zaborav, bio trom, spor u odbrani, totalno dezorijentisan u napadu, zaboravlja akcije, lose odluke, napunio ga je nurkic realno, jednostavno los dan za njega. Nema veze Bobi samo jako, bice boljih partija, to je sigurno, jos malo da se uklopi u sistem, i saigraci da ga koriste na bolji nacin. Go philly

Candreva

pre 5 godina

Bobi u vecini slucajeva zavisi od mismatcha, protiv kojeg centra igra tu noc, slicno kao i Nurkic samo sto barem Nurkic snagom moze parirati vecini u Nba

Bruce Springsteen

pre 5 godina

Gledao sam utakmicu...Bobi mi je ugledao premoreno...I prvo poluvreme Nurkic je imao par poena...Bitno je da Bobi ima svoju ulogu u timu...

alan hjuston

pre 5 godina

Bobi visok si 3 metra, pa zagradi se ispod koša i samo ubacuj. On se izvlači van reketa čak i jedan ulaz, neki ukršten korak pokušao.

DG85

pre 5 godina

Za one koji nisu gledali utakmicu, Marjanovic je prilikom ulaska na teren imao neugodan susret sa jednim navijacem prilikom cega je povredio ruku. Borio se kao lav u prvom poluvremenu ali jednostavno nije islo. Problem je posebno dosao do izrazaja u trecoj cetvrtini kada se ruka ohladila iako je NBA insajder Wojanovski prenio da je Bobi radio sa desnicom u svlacionici na pauzi. Njegovim izlaskom se i napravila razlika od 20 poena i kasnije nije bilo smisla za vracanjem u igru jer je u medjuvremenu doslo do utrnuca palacnih zivaca. Pauza ne bi trebala biti predugacka, ali ovo je definitivno prilika za mladog centra Dzoa Emebilda da iskoristi pruzenu sansu i ukazanu priliku.

WillyWonka

pre 5 godina

Nurkić je u par navrata jednostavno odgurao Bobija gdje je htio i lagano poentirao. Pa dobro, svi smo znali da je Nurkić bolji igrač. Sad se još napalio poslije All Star pauze. Ali nemojte da pljujete po Bobiju, on je jako dobar, jednostavno prevelik je i ne može energetski odigrati par utakmica zaredom dobro. Takva konstitucija, njemu je jako teško održavati formu. Rekao bih da je prevazišao sva očekivanja i svaka mu čast. Gledao sam ga kao juniora, nije mogao ni da hoda kako treba, a vidi sad, u NBA. Respect, veliki je trud tu uložen.

Candreva

pre 5 godina

Bobi u vecini slucajeva zavisi od mismatcha, protiv kojeg centra igra tu noc, slicno kao i Nurkic samo sto barem Nurkic snagom moze parirati vecini u Nba

Bruce Springsteen

pre 5 godina

Gledao sam utakmicu...Bobi mi je ugledao premoreno...I prvo poluvreme Nurkic je imao par poena...Bitno je da Bobi ima svoju ulogu u timu...

bree

pre 5 godina

Moram biti realan, volim Bobija, ali ovaj mec je za zaborav, bio trom, spor u odbrani, totalno dezorijentisan u napadu, zaboravlja akcije, lose odluke, napunio ga je nurkic realno, jednostavno los dan za njega. Nema veze Bobi samo jako, bice boljih partija, to je sigurno, jos malo da se uklopi u sistem, i saigraci da ga koriste na bolji nacin. Go philly

alan hjuston

pre 5 godina

Bobi visok si 3 metra, pa zagradi se ispod koša i samo ubacuj. On se izvlači van reketa čak i jedan ulaz, neki ukršten korak pokušao.

jaskinjo

pre 5 godina

ne znam koliko pratita NBA ali nurkić je jedan od najboljih centara u najačoj ligi sveta... u prošloj utakmici je zabeležio 27 poena... covek je klasa..

Dzhoni

pre 5 godina

Možete da pričate šta hoćete, ali Nurkić je klasa za Bobija.
(Divac majstor svog zanata, 23. februar 2019 21:38)

Ono što je on za Bobija, to je Jokić za njega.

lifeisgood

pre 5 godina

Portland sasvim solidno deluje,stigao je Rodni Hud,skoro je stigao Enes Kanter kao sjajna zamena Nurkicu sa klupe,uz sjajan bekovski tandem Liliard-Mekalum Portland ce biti tvrd zalogaj bilo kojoj ekipi u plej ofu...

kimi

pre 5 godina

Verovatno nisi gledao Portland-Majami jer tad Portland nije ličio na sebe kao što je večeras Fila bila bez energije, to se dešava u NBA. I tebi smetaju samo Teo i Bjelica, pa onda trećina lige nije za NBA. Glavni problem je kasni dolazak većine evropskih dokazanih igrača, ali se trend menja i verovatno će uskoro gornja granica biti 21-22 god.
(Laki, 23. februar 2019 22:08)

Ne, vec samo realnost malo vise.
Gomila njih je u komentarima pisalo da ce Teo da porobi u NBA a on je prosle sezone imao minutazu i nista nije uradio.
Govorilo se kako je tamo sve asistencija a on nije mogao da ima prosecno ni 7.
Sada nije bio u stanju da odigra postenu odbranu protiv Estonije jedan jedini napad a ljudi se vade na to sto Teo ima malo minuta ove godine. Aman to je Estonija a ne Spanija.

Kazem ovde fali realnosti, sta su sve pisali protiv Tibodoa kako unistava Bjelicu i da ce Beli odigrati odlicno kod bilo kog drugog trenera. Dobio je novog trenera, zastitu u vidu Divca i Pedje, trogodisnji ugovor i evo ovde je ispao iz rotacije a kod zlog Tibodoa mu se to nije desilo, makar je tamo imao sigurne minute.

Samo su Jokic i donekle Bogi za NBA.

Ivan

pre 5 godina

Ipak je Nurkic 3 klase iznad Bobija
(Look at my bank account, 23. februar 2019 21:25)

Mozda je bolji ali reci za 3 klase je vec zlonamerno. Kada god imate takav komentar, setite se samo da niti jedan igrac iz regiona ne moze da se poredi sa Jokicem. Koliko je on klasa iznad svih igraca iz regiona koji igraju u NBA? Vrlo retko se ovde takva vrsta ruganja moze prcitati od strane Srba u odnosu na ostale igrace, a to itekako mozemo da koristimo sa Jokicem, a ni Bogdan nije daleko.

Milan

pre 5 godina

Kao sto rekoh neki dan-Nurkic i Kanter su Hakeem i Robinson za Bobisku
(Nbalive, 23. februar 2019 22:03) #

A Bobiska je Hakem i Robinson za vase Hrvatske centre.Pozdrav.

Dragan

pre 5 godina

Samo razmisljam, sta bi bilo da je Nurkic pametniji i boljeg karaktera, pa da u Denveru gledamo njega umesto Plamlija sa Jokarom. Razvalili bi svakog koga hoce i uzeli prsten pre ili kasnije. Ovako Jokara na ol staru.

Vojvodina Forever

pre 5 godina

Phila je totalno neuigrana ekipa. U svakom slucaju, Bobi mora bolje od ovoga, losa odbrana pick n rolla i nekoliko nerezonskih suteva.

kimi

pre 5 godina

To vam je Boban, odigrace protiv Majamija( kao sto je protiv njih znao dobro da odigra i u Klipersima i u Spursima) i jos dve ili tri ekipe koje nisu suterski dobre i to je to.
Ovde se na sutere nadovezao i Nurkic koji je top centar, smesno je izgledao Bobi u odbrani a nista bolji u napadu.
Nije za NBA kao sto nisu ni Teo a ni Bjelica koji je totalno ispao iz rotacije.

Marko

pre 5 godina

Realno Fila ne izgleda dobro, nikako.. Boban je loš u odbrani i kad se ne postavlja dobro u napadu nema koristi od njega. Žao mi je File, imaju sjajnu petorku, valjda će trener sastaviti kockice, jer ovakvi napadi su očaj blagi. Znam da je teško onoliku masu podići, ali i Boban mora više sa se trudi pri skoku i samom postavljanju, ne može samo na visinu i dugačke ruke da se oslanja..Važno je da mu trener daje šansu, a on ako mu je stvarno važna samo košarka mora da se više trudi, a ne onako trom da bude.

DG85

pre 5 godina

Za one koji nisu gledali utakmicu, Marjanovic je prilikom ulaska na teren imao neugodan susret sa jednim navijacem prilikom cega je povredio ruku. Borio se kao lav u prvom poluvremenu ali jednostavno nije islo. Problem je posebno dosao do izrazaja u trecoj cetvrtini kada se ruka ohladila iako je NBA insajder Wojanovski prenio da je Bobi radio sa desnicom u svlacionici na pauzi. Njegovim izlaskom se i napravila razlika od 20 poena i kasnije nije bilo smisla za vracanjem u igru jer je u medjuvremenu doslo do utrnuca palacnih zivaca. Pauza ne bi trebala biti predugacka, ali ovo je definitivno prilika za mladog centra Dzoa Emebilda da iskoristi pruzenu sansu i ukazanu priliku.

gufdfu

pre 5 godina

Јука доминација. У Евролиги био би МВП лиге. Штета што Босна и Херцеговина не може да оформи тим. Предлажем да купе Амероафриканца као Милонегро 1, Ђедовић два, Муса три, Јука 4, Кикановић 5.

kimi

pre 5 godina

Moram biti realan, volim Bobija, ali ovaj mec je za zaborav, bio trom, spor u odbrani, totalno dezorijentisan u napadu, zaboravlja akcije, lose odluke, napunio ga je nurkic realno, jednostavno los dan za njega. Nema veze Bobi samo jako, bice boljih partija, to je sigurno, jos malo da se uklopi u sistem, i saigraci da ga koriste na bolji nacin. Go philly
(bree, 23. februar 2019 21:35)

Dobice on na kraju ulogu kao u Spursima, Detroitu ili LA sto je imao, a to je da udje na 5 min kao iznenadjenje neko, uglavnom kada njegov tim gubi.

bubalo

pre 5 godina

velika podrska za bobija i nurkica. bobi je bio malo slabiji ali je tek dosao u ekipu. dobro znamo ko je bobi i koji mu je max. ali ono navijacki BOBI, BOBI!! nurkic igra kosarku zivota ali VELE da se use.ru u plej ofu.(portland) pak budemo videli! podrav.

Laki

pre 5 godina

To vam je Boban, odigrace protiv Majamija( kao sto je protiv njih znao dobro da odigra i u Klipersima i u Spursima) i jos dve ili tri ekipe koje nisu suterski dobre i to je to.
Ovde se na sutere nadovezao i Nurkic koji je top centar, smesno je izgledao Bobi u odbrani a nista bolji u napadu.
Nije za NBA kao sto nisu ni Teo a ni Bjelica koji je totalno ispao iz rotacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 23. februar 2019 21:33)

Verovatno nisi gledao Portland-Majami jer tad Portland nije ličio na sebe kao što je večeras Fila bila bez energije, to se dešava u NBA. I tebi smetaju samo Teo i Bjelica, pa onda trećina lige nije za NBA. Glavni problem je kasni dolazak većine evropskih dokazanih igrača, ali se trend menja i verovatno će uskoro gornja granica biti 21-22 god.

Alek

pre 5 godina

Nurkzilla ubrzano smanjuje gap a kad doda tricu, sto je za ocekivat vec narednu sezonu-dvije, dodaje zmigavac i prelazi sve redom
(Nurkzilla Attack)

Znaci, za godinu, najdalje dve, bice lider u regionu. U suprotnom, podnosim ostavku.

Nurkzilla Attack

pre 5 godina

Why so salty, komsije?

Joki svaka cast ali je kesetina u odbrani i mora ga Milsap krpit.Tuga za jednog centra.

Nurkzilla ubrzano smanjuje gap a kad doda tricu, sto je za ocekivat vec narednu sezonu-dvije, dodaje zmigavac i prelazi sve redom pa i Dzoukera-najslabijeg defanzivnog centra lige.

znanje-imanje

pre 5 godina

@Nurkzilla Attack
Kako ste svi isti. Ajde što ste svi pogrešni. Nego što ste tako ne dosadni nego
dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni
Ti si došao i ti si so salty,niko drugi, ali ti da su drugi salty? Nurkić igra odlično, ljudi ga hvale. Nek ih tamo sve porazbija, nek im uzme sve pare. Malo je još džiber ali i to će valjda smanjiti. Boban nije za NBA - super da je dovde stigao. Jusuf jeste, nek mu je sve najbolje.
I? Ti si došao da nam uvališ "kesetina, tuga, najslabiji defanzivno, migavac, prelazi ga"... Nije tu bitno ni što grešite, pa ni to što nemate sa kim svađu; nego što ste tako doooosadni. I to svi na isti kalup.

4k4.Dex

pre 5 godina

Bobi me moze da igra peotiv svih ekipa, ne moze da cuva pokretne centre koji se izvlace na sut i trojke i kojo su brzi. Dobro mozda nije imao ni vece ali u principu ne moze da igra svaku utakmicu jednostavno takav je tip igraca. Ali ce zato druge pojesti na terenu i biti nezaustavljiv bukvalno. Pa setite se samo sta je uradio Rusima u polufinalu evropskog. Rastavio ih je na atome. Dok u finalu nije mogao da igra protiv Randolfa i onog drugog centra jer su pokretni i dobri suteri. Jednistavno takav je igrac i to treba iskoristiti ili ga ne forsirati.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Ne treba preterivati sa hvalospevima o Bobiju ali ni pljuvati čoveka kada odigra loše, realno u današnjoj NBA ligi njemu je izuzetno teško da igra sa svojim dimenzijama i poštovanje za sve što je uradio do sada.

Lesa

pre 5 godina

Korektna analiza. Problem je u tome sto su sada 95% centara u modernoj kosarci pokretni.Teska petica je stvar proslosti,bar u ovom trenutku. Tako da je razumljivo zasto je Bobi u najvecem broju slucajeva neupotrebljiv.
(Xp, 24. februar 2019 09:39)

Delimicno tacno. Stavi Hakima u bilo koji tim, u bilo kom vremenu, ili Karima pa da vidis kako bi bili upotrebljivi na svakoj utakmici. Kvalitet tadasnjih vrhunskih petica i ovaj danas je, malo je reci, nebo i zemlja. Ima ih jos ali sam Hakima i Karima naveo kao, mozda, najocitije primere. Isto vazi i za vilta, Onila, Rasela, itd. Za Mrjanovica da je top centar moze da misli samo neko ko ne zna bas puno o kosarci. On je dobrocudni gorostas, i bas ta velicina mu i jeste obezbedila mesto u igri pod obrucima. Ako hocete da stavite na stranu to sto je dobar momak i sto je nas igrac, te nepristrasno izanalizirate njegovu igru, videcete ogroman broj mana za ozbiljnog kosarkasa, od jako losih kretnji gde lateralna bukvalno ne postoji, pa otvaranja gde izgleda kao da ne zna gde ce i sta uopste treba da radi, zatim zatvaranja pri probijanju na strani lopte, zatvaranja napadaca sa strane pomoci ili pri rotaciji, jako los osecaj za skok i blokadu itd. To su opet dobrim delom rezultati njegove konstitucije, iste one koja mu pomaze ofanzivno jer izgleda kao da igra sa klincima na terenu ispred kuce ali to nije njegov kosarkaski kvalitet vec samo stecena fizicka prednost. Ono gde jeste stvarno dobar jeste mekoca suta za njegovu velicinu sake.

грунт

pre 5 godina

Нуркић заиста игра одлично. Коначно ми се све посложило. Решио је питање уговора игра у тиму који му одговара и у граду који га воли. Боби или Нурк нема ту баш неког поређења. Нурк је енергичан и врло ефектан играч, публика то воли. Око њега је увек неки шо док је Боби један од ...

GoldStandard

pre 5 godina

Dobri div sa cetri poena komentari nije se uklopio ipak je on najbolji i nije dao svoj max 90% komentara, Bogdanovic 15ak poena /asistencije/nekad skokovi i covek nema pojma 90% komentara . Malo realnosti sto pisem skoro svaki put kad ostavim komentar.

nebaCar

pre 5 godina

Јука доминација. У Евролиги био би МВП лиге. Штета што Босна и Херцеговина не може да оформи тим. Предлажем да купе Амероафриканца као Милонегро 1, Ђедовић два, Муса три, Јука 4, Кикановић 5.
(gufdfu, 23. februar 2019 21:55)

Ma idi begaj, dream team

nebaCar

pre 5 godina

ne znam koliko pratita NBA ali nurkić je jedan od najboljih centara u najačoj ligi sveta... u prošloj utakmici je zabeležio 27 poena... covek je klasa..
(jaskinjo, 23. februar 2019 21:49)

Eno cela NBA priča samo o njemu, ne znam kako i Towns, Davis , Aldrige i Jokić odoše ispred njega na All star, a Stiven Adams bio odma iza njih

ulicni pas

pre 5 godina

svaka cast jokicu i ostalim peticama u ligi ali meni je nurkic njbolji. ona prava stara petica. tako da nije cudo sto bobi nije mogao mrdnut. glavu gore bobi

Xp

pre 5 godina

@4k4.Dex, 24. februar 2019 08:53)

Korektna analiza. Problem je u tome sto su sada 95% centara u modernoj kosarci pokretni.Teska petica je stvar proslosti,bar u ovom trenutku. Tako da je razumljivo zasto je Bobi u najvecem broju slucajeva neupotrebljiv.

palop

pre 5 godina

Gledao sam ga kao juniora, nije mogao ni da hoda kako treba, a vidi sad, u NBA. Respect, veliki je trud tu uložen.
(WillyWonka, 23. februar 2019 23:15)

Ista prica. Mislio sam da nema sanse za neku vrhunsku karijeru, medjutim dobro sam omasio...

br

pre 5 godina

Sto ne izdominira protiv Jokica?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (11 Mihajlovic u sredinu, 24. februar 2019 08:28)

Ni meni to nije jasno zasto ga nije barem 5-6 puta zalijepio kao u prethodnim duelima, da li zbog opterecenosti licnim greskama ili je nesto drugo u pitanju.

веверица

pre 5 godina

@лајфизгуд
у плејофу неће. не може плеј оф да се игра са 6 играча, а толико портланд има. шес' до шес' и по играча. мислим тих шест-седам су солидни и уиграни, али ипак малобројни. а опет нису голден стејт...

NJ15

pre 5 godina

Ko li samo sastavi Nurkica i Kantera? Meni su oni potpuno iste glave, i po igri i po gradji a bogami i po "nestabilnom" ponasanju.
Sto se Bobija tice, uspeh je sto je on uopste u NBA, pogotovo kada znamo u kojoj eri igra (small ball, trojke...). Tesko je sa takvom visinom i gradjom igrati i cuvati ostale danasnje centre koji su pokretljiviji i brzi. Da je malo nizi, sa ovako mekom rukom i dobrim osecajem, bio bi on ekstra centar.

Rocky Balboa

pre 5 godina

Kao sto rekoh neki dan-Nurkic i Kanter su Hakeem i Robinson za Bobisku 
(Nbalive, 23. februar 2019 22:03) # 

A Bobiska je Hakem i Robinson za vase Hrvatske centre.Pozdrav.
(Milan, 23. februar 2019 22:21)kao i obično mitomanija, inače Bobi mi je jako drag kao čovjek i igrač ali ne bi potcjenjivao naše centre, Žižić je konačno dobio minute i dečko igra odlično a dominirao je u ABA i sigurno je strašan potencijal kao i Zubac, a vrlo mladi su još.....

CarloNS

pre 5 godina

svaka cast jokicu i ostalim peticama u ligi ali meni je nurkic njbolji. ona prava stara petica. tako da nije cudo sto bobi nije mogao mrdnut. glavu gore bobi
(ulicni pas, 24. februar 2019 12:23)

Toj pravoj staroj petici Jokić je nedavno utrpao 40 komada. Ne kažem da je Nurkić loš, ali zna se ko je klasa.

stefan

pre 5 godina

Nurkic je dobar centar koliko je drzava iz koje potice funkcionalna drzava. . .prosek od igraca. .rezultati njegovog tima ce u buducnosti biti dokaz. . .sledeci put kad naleti na embida.......joka za njega izmislio igru samo ce u odbrani da napreduje ili ni on nece biti nista spec. . .

očigledno

pre 5 godina

Bobiju nije bilo vece, a Nurkicu jeste. Ko je gledao mogao je to i da vidi, u 3. cetvrtini je pogadjao svaki sut, bez obzira da li je faul ili ne. Marjanovic je trebalo da igra protiv Kantera i tu bi bio puno bolji, ipak je on drugi centar u ekipi, a Nurkic starter...

fdu

pre 5 godina

Covek sutne 1 iz 10 trojke i Bobi je kriv... pa dobro...
(Djenka, 23. februar 2019 21:34)

1 od 10 iz igre, ne za tri. Za tri je 1 od 5.

Nurkzilla Attack

pre 5 godina

Why so salty, komsije?

Joki svaka cast ali je kesetina u odbrani i mora ga Milsap krpit.Tuga za jednog centra.

Nurkzilla ubrzano smanjuje gap a kad doda tricu, sto je za ocekivat vec narednu sezonu-dvije, dodaje zmigavac i prelazi sve redom pa i Dzoukera-najslabijeg defanzivnog centra lige.

DG85

pre 5 godina

Za one koji nisu gledali utakmicu, Marjanovic je prilikom ulaska na teren imao neugodan susret sa jednim navijacem prilikom cega je povredio ruku. Borio se kao lav u prvom poluvremenu ali jednostavno nije islo. Problem je posebno dosao do izrazaja u trecoj cetvrtini kada se ruka ohladila iako je NBA insajder Wojanovski prenio da je Bobi radio sa desnicom u svlacionici na pauzi. Njegovim izlaskom se i napravila razlika od 20 poena i kasnije nije bilo smisla za vracanjem u igru jer je u medjuvremenu doslo do utrnuca palacnih zivaca. Pauza ne bi trebala biti predugacka, ali ovo je definitivno prilika za mladog centra Dzoa Emebilda da iskoristi pruzenu sansu i ukazanu priliku.

kimi

pre 5 godina

To vam je Boban, odigrace protiv Majamija( kao sto je protiv njih znao dobro da odigra i u Klipersima i u Spursima) i jos dve ili tri ekipe koje nisu suterski dobre i to je to.
Ovde se na sutere nadovezao i Nurkic koji je top centar, smesno je izgledao Bobi u odbrani a nista bolji u napadu.
Nije za NBA kao sto nisu ni Teo a ni Bjelica koji je totalno ispao iz rotacije.

gufdfu

pre 5 godina

Јука доминација. У Евролиги био би МВП лиге. Штета што Босна и Херцеговина не може да оформи тим. Предлажем да купе Амероафриканца као Милонегро 1, Ђедовић два, Муса три, Јука 4, Кикановић 5.

jaskinjo

pre 5 godina

ne znam koliko pratita NBA ali nurkić je jedan od najboljih centara u najačoj ligi sveta... u prošloj utakmici je zabeležio 27 poena... covek je klasa..

Dzhoni

pre 5 godina

Možete da pričate šta hoćete, ali Nurkić je klasa za Bobija.
(Divac majstor svog zanata, 23. februar 2019 21:38)

Ono što je on za Bobija, to je Jokić za njega.

kimi

pre 5 godina

Moram biti realan, volim Bobija, ali ovaj mec je za zaborav, bio trom, spor u odbrani, totalno dezorijentisan u napadu, zaboravlja akcije, lose odluke, napunio ga je nurkic realno, jednostavno los dan za njega. Nema veze Bobi samo jako, bice boljih partija, to je sigurno, jos malo da se uklopi u sistem, i saigraci da ga koriste na bolji nacin. Go philly
(bree, 23. februar 2019 21:35)

Dobice on na kraju ulogu kao u Spursima, Detroitu ili LA sto je imao, a to je da udje na 5 min kao iznenadjenje neko, uglavnom kada njegov tim gubi.

Ivan

pre 5 godina

Ipak je Nurkic 3 klase iznad Bobija
(Look at my bank account, 23. februar 2019 21:25)

Mozda je bolji ali reci za 3 klase je vec zlonamerno. Kada god imate takav komentar, setite se samo da niti jedan igrac iz regiona ne moze da se poredi sa Jokicem. Koliko je on klasa iznad svih igraca iz regiona koji igraju u NBA? Vrlo retko se ovde takva vrsta ruganja moze prcitati od strane Srba u odnosu na ostale igrace, a to itekako mozemo da koristimo sa Jokicem, a ni Bogdan nije daleko.

Milan

pre 5 godina

Kao sto rekoh neki dan-Nurkic i Kanter su Hakeem i Robinson za Bobisku
(Nbalive, 23. februar 2019 22:03) #

A Bobiska je Hakem i Robinson za vase Hrvatske centre.Pozdrav.

kimi

pre 5 godina

Verovatno nisi gledao Portland-Majami jer tad Portland nije ličio na sebe kao što je večeras Fila bila bez energije, to se dešava u NBA. I tebi smetaju samo Teo i Bjelica, pa onda trećina lige nije za NBA. Glavni problem je kasni dolazak većine evropskih dokazanih igrača, ali se trend menja i verovatno će uskoro gornja granica biti 21-22 god.
(Laki, 23. februar 2019 22:08)

Ne, vec samo realnost malo vise.
Gomila njih je u komentarima pisalo da ce Teo da porobi u NBA a on je prosle sezone imao minutazu i nista nije uradio.
Govorilo se kako je tamo sve asistencija a on nije mogao da ima prosecno ni 7.
Sada nije bio u stanju da odigra postenu odbranu protiv Estonije jedan jedini napad a ljudi se vade na to sto Teo ima malo minuta ove godine. Aman to je Estonija a ne Spanija.

Kazem ovde fali realnosti, sta su sve pisali protiv Tibodoa kako unistava Bjelicu i da ce Beli odigrati odlicno kod bilo kog drugog trenera. Dobio je novog trenera, zastitu u vidu Divca i Pedje, trogodisnji ugovor i evo ovde je ispao iz rotacije a kod zlog Tibodoa mu se to nije desilo, makar je tamo imao sigurne minute.

Samo su Jokic i donekle Bogi za NBA.

Bruce Springsteen

pre 5 godina

Gledao sam utakmicu...Bobi mi je ugledao premoreno...I prvo poluvreme Nurkic je imao par poena...Bitno je da Bobi ima svoju ulogu u timu...

Dragan

pre 5 godina

Samo razmisljam, sta bi bilo da je Nurkic pametniji i boljeg karaktera, pa da u Denveru gledamo njega umesto Plamlija sa Jokarom. Razvalili bi svakog koga hoce i uzeli prsten pre ili kasnije. Ovako Jokara na ol staru.

stefan

pre 5 godina

Nurkic je dobar centar koliko je drzava iz koje potice funkcionalna drzava. . .prosek od igraca. .rezultati njegovog tima ce u buducnosti biti dokaz. . .sledeci put kad naleti na embida.......joka za njega izmislio igru samo ce u odbrani da napreduje ili ni on nece biti nista spec. . .

Candreva

pre 5 godina

Bobi u vecini slucajeva zavisi od mismatcha, protiv kojeg centra igra tu noc, slicno kao i Nurkic samo sto barem Nurkic snagom moze parirati vecini u Nba

Laki

pre 5 godina

To vam je Boban, odigrace protiv Majamija( kao sto je protiv njih znao dobro da odigra i u Klipersima i u Spursima) i jos dve ili tri ekipe koje nisu suterski dobre i to je to.
Ovde se na sutere nadovezao i Nurkic koji je top centar, smesno je izgledao Bobi u odbrani a nista bolji u napadu.
Nije za NBA kao sto nisu ni Teo a ni Bjelica koji je totalno ispao iz rotacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 23. februar 2019 21:33)

Verovatno nisi gledao Portland-Majami jer tad Portland nije ličio na sebe kao što je večeras Fila bila bez energije, to se dešava u NBA. I tebi smetaju samo Teo i Bjelica, pa onda trećina lige nije za NBA. Glavni problem je kasni dolazak većine evropskih dokazanih igrača, ali se trend menja i verovatno će uskoro gornja granica biti 21-22 god.

alan hjuston

pre 5 godina

Bobi visok si 3 metra, pa zagradi se ispod koša i samo ubacuj. On se izvlači van reketa čak i jedan ulaz, neki ukršten korak pokušao.

bree

pre 5 godina

Moram biti realan, volim Bobija, ali ovaj mec je za zaborav, bio trom, spor u odbrani, totalno dezorijentisan u napadu, zaboravlja akcije, lose odluke, napunio ga je nurkic realno, jednostavno los dan za njega. Nema veze Bobi samo jako, bice boljih partija, to je sigurno, jos malo da se uklopi u sistem, i saigraci da ga koriste na bolji nacin. Go philly

nebaCar

pre 5 godina

ne znam koliko pratita NBA ali nurkić je jedan od najboljih centara u najačoj ligi sveta... u prošloj utakmici je zabeležio 27 poena... covek je klasa..
(jaskinjo, 23. februar 2019 21:49)

Eno cela NBA priča samo o njemu, ne znam kako i Towns, Davis , Aldrige i Jokić odoše ispred njega na All star, a Stiven Adams bio odma iza njih

грунт

pre 5 godina

Нуркић заиста игра одлично. Коначно ми се све посложило. Решио је питање уговора игра у тиму који му одговара и у граду који га воли. Боби или Нурк нема ту баш неког поређења. Нурк је енергичан и врло ефектан играч, публика то воли. Око њега је увек неки шо док је Боби један од ...

Rocky Balboa

pre 5 godina

Kao sto rekoh neki dan-Nurkic i Kanter su Hakeem i Robinson za Bobisku 
(Nbalive, 23. februar 2019 22:03) # 

A Bobiska je Hakem i Robinson za vase Hrvatske centre.Pozdrav.
(Milan, 23. februar 2019 22:21)kao i obično mitomanija, inače Bobi mi je jako drag kao čovjek i igrač ali ne bi potcjenjivao naše centre, Žižić je konačno dobio minute i dečko igra odlično a dominirao je u ABA i sigurno je strašan potencijal kao i Zubac, a vrlo mladi su još.....

ulicni pas

pre 5 godina

svaka cast jokicu i ostalim peticama u ligi ali meni je nurkic njbolji. ona prava stara petica. tako da nije cudo sto bobi nije mogao mrdnut. glavu gore bobi

WillyWonka

pre 5 godina

Nurkić je u par navrata jednostavno odgurao Bobija gdje je htio i lagano poentirao. Pa dobro, svi smo znali da je Nurkić bolji igrač. Sad se još napalio poslije All Star pauze. Ali nemojte da pljujete po Bobiju, on je jako dobar, jednostavno prevelik je i ne može energetski odigrati par utakmica zaredom dobro. Takva konstitucija, njemu je jako teško održavati formu. Rekao bih da je prevazišao sva očekivanja i svaka mu čast. Gledao sam ga kao juniora, nije mogao ni da hoda kako treba, a vidi sad, u NBA. Respect, veliki je trud tu uložen.

bubalo

pre 5 godina

velika podrska za bobija i nurkica. bobi je bio malo slabiji ali je tek dosao u ekipu. dobro znamo ko je bobi i koji mu je max. ali ono navijacki BOBI, BOBI!! nurkic igra kosarku zivota ali VELE da se use.ru u plej ofu.(portland) pak budemo videli! podrav.

GoldStandard

pre 5 godina

Dobri div sa cetri poena komentari nije se uklopio ipak je on najbolji i nije dao svoj max 90% komentara, Bogdanovic 15ak poena /asistencije/nekad skokovi i covek nema pojma 90% komentara . Malo realnosti sto pisem skoro svaki put kad ostavim komentar.

znanje-imanje

pre 5 godina

@Nurkzilla Attack
Kako ste svi isti. Ajde što ste svi pogrešni. Nego što ste tako ne dosadni nego
dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni dosadni
Ti si došao i ti si so salty,niko drugi, ali ti da su drugi salty? Nurkić igra odlično, ljudi ga hvale. Nek ih tamo sve porazbija, nek im uzme sve pare. Malo je još džiber ali i to će valjda smanjiti. Boban nije za NBA - super da je dovde stigao. Jusuf jeste, nek mu je sve najbolje.
I? Ti si došao da nam uvališ "kesetina, tuga, najslabiji defanzivno, migavac, prelazi ga"... Nije tu bitno ni što grešite, pa ni to što nemate sa kim svađu; nego što ste tako doooosadni. I to svi na isti kalup.

br

pre 5 godina

Sto ne izdominira protiv Jokica?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (11 Mihajlovic u sredinu, 24. februar 2019 08:28)

Ni meni to nije jasno zasto ga nije barem 5-6 puta zalijepio kao u prethodnim duelima, da li zbog opterecenosti licnim greskama ili je nesto drugo u pitanju.

lifeisgood

pre 5 godina

Portland sasvim solidno deluje,stigao je Rodni Hud,skoro je stigao Enes Kanter kao sjajna zamena Nurkicu sa klupe,uz sjajan bekovski tandem Liliard-Mekalum Portland ce biti tvrd zalogaj bilo kojoj ekipi u plej ofu...

nebaCar

pre 5 godina

Јука доминација. У Евролиги био би МВП лиге. Штета што Босна и Херцеговина не може да оформи тим. Предлажем да купе Амероафриканца као Милонегро 1, Ђедовић два, Муса три, Јука 4, Кикановић 5.
(gufdfu, 23. februar 2019 21:55)

Ma idi begaj, dream team

веверица

pre 5 godina

@лајфизгуд
у плејофу неће. не може плеј оф да се игра са 6 играча, а толико портланд има. шес' до шес' и по играча. мислим тих шест-седам су солидни и уиграни, али ипак малобројни. а опет нису голден стејт...

Alek

pre 5 godina

Nurkzilla ubrzano smanjuje gap a kad doda tricu, sto je za ocekivat vec narednu sezonu-dvije, dodaje zmigavac i prelazi sve redom
(Nurkzilla Attack)

Znaci, za godinu, najdalje dve, bice lider u regionu. U suprotnom, podnosim ostavku.

Marko

pre 5 godina

Realno Fila ne izgleda dobro, nikako.. Boban je loš u odbrani i kad se ne postavlja dobro u napadu nema koristi od njega. Žao mi je File, imaju sjajnu petorku, valjda će trener sastaviti kockice, jer ovakvi napadi su očaj blagi. Znam da je teško onoliku masu podići, ali i Boban mora više sa se trudi pri skoku i samom postavljanju, ne može samo na visinu i dugačke ruke da se oslanja..Važno je da mu trener daje šansu, a on ako mu je stvarno važna samo košarka mora da se više trudi, a ne onako trom da bude.

4k4.Dex

pre 5 godina

Bobi me moze da igra peotiv svih ekipa, ne moze da cuva pokretne centre koji se izvlace na sut i trojke i kojo su brzi. Dobro mozda nije imao ni vece ali u principu ne moze da igra svaku utakmicu jednostavno takav je tip igraca. Ali ce zato druge pojesti na terenu i biti nezaustavljiv bukvalno. Pa setite se samo sta je uradio Rusima u polufinalu evropskog. Rastavio ih je na atome. Dok u finalu nije mogao da igra protiv Randolfa i onog drugog centra jer su pokretni i dobri suteri. Jednistavno takav je igrac i to treba iskoristiti ili ga ne forsirati.

Xp

pre 5 godina

@4k4.Dex, 24. februar 2019 08:53)

Korektna analiza. Problem je u tome sto su sada 95% centara u modernoj kosarci pokretni.Teska petica je stvar proslosti,bar u ovom trenutku. Tako da je razumljivo zasto je Bobi u najvecem broju slucajeva neupotrebljiv.

CarloNS

pre 5 godina

svaka cast jokicu i ostalim peticama u ligi ali meni je nurkic njbolji. ona prava stara petica. tako da nije cudo sto bobi nije mogao mrdnut. glavu gore bobi
(ulicni pas, 24. februar 2019 12:23)

Toj pravoj staroj petici Jokić je nedavno utrpao 40 komada. Ne kažem da je Nurkić loš, ali zna se ko je klasa.

NJ15

pre 5 godina

Ko li samo sastavi Nurkica i Kantera? Meni su oni potpuno iste glave, i po igri i po gradji a bogami i po "nestabilnom" ponasanju.
Sto se Bobija tice, uspeh je sto je on uopste u NBA, pogotovo kada znamo u kojoj eri igra (small ball, trojke...). Tesko je sa takvom visinom i gradjom igrati i cuvati ostale danasnje centre koji su pokretljiviji i brzi. Da je malo nizi, sa ovako mekom rukom i dobrim osecajem, bio bi on ekstra centar.

Lesa

pre 5 godina

Korektna analiza. Problem je u tome sto su sada 95% centara u modernoj kosarci pokretni.Teska petica je stvar proslosti,bar u ovom trenutku. Tako da je razumljivo zasto je Bobi u najvecem broju slucajeva neupotrebljiv.
(Xp, 24. februar 2019 09:39)

Delimicno tacno. Stavi Hakima u bilo koji tim, u bilo kom vremenu, ili Karima pa da vidis kako bi bili upotrebljivi na svakoj utakmici. Kvalitet tadasnjih vrhunskih petica i ovaj danas je, malo je reci, nebo i zemlja. Ima ih jos ali sam Hakima i Karima naveo kao, mozda, najocitije primere. Isto vazi i za vilta, Onila, Rasela, itd. Za Mrjanovica da je top centar moze da misli samo neko ko ne zna bas puno o kosarci. On je dobrocudni gorostas, i bas ta velicina mu i jeste obezbedila mesto u igri pod obrucima. Ako hocete da stavite na stranu to sto je dobar momak i sto je nas igrac, te nepristrasno izanalizirate njegovu igru, videcete ogroman broj mana za ozbiljnog kosarkasa, od jako losih kretnji gde lateralna bukvalno ne postoji, pa otvaranja gde izgleda kao da ne zna gde ce i sta uopste treba da radi, zatim zatvaranja pri probijanju na strani lopte, zatvaranja napadaca sa strane pomoci ili pri rotaciji, jako los osecaj za skok i blokadu itd. To su opet dobrim delom rezultati njegove konstitucije, iste one koja mu pomaze ofanzivno jer izgleda kao da igra sa klincima na terenu ispred kuce ali to nije njegov kosarkaski kvalitet vec samo stecena fizicka prednost. Ono gde jeste stvarno dobar jeste mekoca suta za njegovu velicinu sake.

očigledno

pre 5 godina

Bobiju nije bilo vece, a Nurkicu jeste. Ko je gledao mogao je to i da vidi, u 3. cetvrtini je pogadjao svaki sut, bez obzira da li je faul ili ne. Marjanovic je trebalo da igra protiv Kantera i tu bi bio puno bolji, ipak je on drugi centar u ekipi, a Nurkic starter...

palop

pre 5 godina

Gledao sam ga kao juniora, nije mogao ni da hoda kako treba, a vidi sad, u NBA. Respect, veliki je trud tu uložen.
(WillyWonka, 23. februar 2019 23:15)

Ista prica. Mislio sam da nema sanse za neku vrhunsku karijeru, medjutim dobro sam omasio...

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Ne treba preterivati sa hvalospevima o Bobiju ali ni pljuvati čoveka kada odigra loše, realno u današnjoj NBA ligi njemu je izuzetno teško da igra sa svojim dimenzijama i poštovanje za sve što je uradio do sada.

Vojvodina Forever

pre 5 godina

Phila je totalno neuigrana ekipa. U svakom slucaju, Bobi mora bolje od ovoga, losa odbrana pick n rolla i nekoliko nerezonskih suteva.

fdu

pre 5 godina

Covek sutne 1 iz 10 trojke i Bobi je kriv... pa dobro...
(Djenka, 23. februar 2019 21:34)

1 od 10 iz igre, ne za tri. Za tri je 1 od 5.