Dejan
pre 5 godina
Opet se prepucavaju ovde Grobari i Delije. Igra se Paja Patak liga u Srbiji a vi se verbalno koljete? Gledajte veceras Juventus protiv Madrida ako vas uopste i zanima fudbal...
Utorak, 19.02.2019.
16:00
Na Skupštini Zajednice Superlige Srbije i Prve Lige Srbije u Staroj Pazovi izglasano je da se uđe u proces uvođenja VAR tehnologije.
Izvor: PT
pre 5 godina
Opet se prepucavaju ovde Grobari i Delije. Igra se Paja Patak liga u Srbiji a vi se verbalno koljete? Gledajte veceras Juventus protiv Madrida ako vas uopste i zanima fudbal...
pre 5 godina
Pa da... Tako svojevremeno Zvezda tražila da se igra play off zbog regularnog prvenstva pa joj se taj sistem obio o glavu pretprošle sezone kada bi uzela titulu.... Siguran sam da u ovom stanju paranoje u kome se nalazi Partizan taj isti klub povlači poteze davljenika koji će doći na naplatu u narednim sezonama jer svako normalan i neostrašćen zna da je uz pomoć sudija uzimao titule slično kao Zvezda samo intenzivnije u periodu apsolutne "dominacije" Karadžićem, i političko-grobarskom svitom....
pre 5 godina
Апсолутно сам ЗА! Треба све увести што ће допринијети регуларности. Па, ко је бољи нека побиједи. 👍
pre 5 godina
Sad ćemo imati i var botove, odakle nam novac za to?
pre 5 godina
VAR je apsolutno neophodan u svim sportovima.Ali,pod odredjenim pravilima.Imas recimo tri celendza i ako si pogresio neku sankciju dobije recimo kapiten,pa zamenik kapitena pa dalje- i ti se onda buni -dakle,bunices se samo ako si ZAISTA ostecen.Ali,bar nece biti igranja rukom u sesnaestercu i neka se uvede hok-aj za gol i aut linije pre toga-da nema asistencija iz gol auta i da nema fantomskih golova.Isto bih uveo i u kosarci-mislis da je Renfro pravio faul u napadu,napravi celendz i ako si pogresio popijes kaznu recimo sl.bacanje;ili mislis da je faul na Jaramazu a sviran fal njemu-celendz i mirna Backa;i nema vise ona cuvena recenica "jeste faul ali se to ne sudi"-ili jeste ili nije.To razmisljanje "jeste ali se ne sudi-radi" je Srb dovelo do ove faze.Kao,znam sta je posteno,ali se TO NE RADI!To je totalno pogresno razmisljanje.
pre 5 godina
Super :) mozda i amaterska televizija Arena sport uvede trecu kameru i jednog neutralnog komentatora.
pre 5 godina
Koliko se manipulise sa Var tehnologijom najbolje se videlo na svetskom prvenstvu na utakmici Srbija-Svajcarska...Dakle ako sudija HOCE moze da pogleda snimak, a ako NECE onda ne mora. Tako da i dalje sudije, a pogotovo Var- kontrolori mogu da kreiraju utakmice. Var tehologija mora jos da se usavrsava kao i fudbalska pravila. Var, recimo, moze da kreira da se i za najmanji kontakt u kaznenom prostoru svira penal za jednu ekipu, a za takav isti zazmuri kad je u pitanju druga ekipa. Opet ce, dakle, ljudski faktor biti odlucujuci a tu ce da profitira onaj ko ima vise uticaja. Sto se nasih klubova tice treba da se potrude da obezbede osnovne uslove za igru a to pre svega znaci kvalitetan teren, a ne da molimo Boga da ne padne kisa ili sneg a onda da se kuka na vremenske uslove
pre 5 godina
Da je bilo VARA još ranije Zvezda ne bi ni primirisala grupi lige šampiona. Kako se brzo zaboravljaju neke stvari.
(Branislav, 19. februar 2019 17:
posebno mi je drago zbog postenog partizana i njegovih uvek realnih navijaca
pre 5 godina
Predstavnici Zvezde se nisu pojavili,Partizan insistirao na uvodjenju VAR-a.I ovo je samo po sebi dovoljno da se vidi ko zeli posteno prvenstvo.Na to dodati da je Zvezda jedini klub na svetu koji ne zeli Mazica.Ne mesajte Partizan u tu pricu jer niko nikada iz Partizana nije trazio izuzece Mazica.Mrakic delegira sudije,bivsi clan uprave CZ.Glodjovic,Vujovic,Djokic,Siroki,Obradovic.....dug je spisak.
pre 5 godina
@Nije zemljače ništa figurativno napisano,znaš ti odlično.Nego je jedan vaš bezmozgović,koji visi na vestima o Zvezdi,više nego što provodi kod kuće,napisao tu cifru da objasni nešto,što je samo njemu i sličnima izgleda jasno.Kad su mu ljudi argumentovano objasnili,da je to nemoguće da neka ekipa napravi toliko faulova,počeli ste da izmišljate nove gluposti a sada i da je figurativno mislio.Vidimo po komentarima koliko ste ogrezli u mržnji i koliko vam istina ne odgovara kada vam se kaže,pa makar je iznele i vaše legende jer i njih prozivate i omalovažavate.Generalno,pobedu su vam poklonile sudije,svojim greškama i to bi trebali priznati,nije ni prvi a verovatno ni poslednji put a Čović je u pravu za sve što kaže jer vas najbolje poznaje.
(Objašnjenje, 19. februar 2019 18:26)
Iskreno ne znam da li da ti se smejem ili da te zalim...
pre 5 godina
posebno mi je drago zbog postenog partizana i njegovih uvek realnih navijaca
(maconii, 19. februar 2019 19:14)
Neka kaze ko sta hoce za Partizan, ali dva ulaska u LS su mozda jedino posteno sto je bilo od nasih klubova u zadnjih 20 godina.
pre 5 godina
ima da traju utakmice duplo
pre 5 godina
Da se razumemo i ja sam za VAR. Ali postoje neke bitnije stvari koje moraju da se dovedu u red pre VAR-a. Infrastruktura! Ovo mi liči na ono kad na trulog i raspalog jugića stavljaš alu felne.
(Srbin, 19. februar 2019 17:04)
Covek je objasnio. I var tehnologija ima mnogo manjkavosti, a bolje je da se novac ulozi u terene, da bi se poboljsala atraktivnost utakmica
pre 5 godina
Sa VAR-om ili bez njega nasa liga nikada nece biti regularna.
pre 5 godina
Šta će nama VAR. Pa videli smo na SP kako sudija na utakmici Srbije i švajcarske nije hteo ni da pogleda Var iako je dobio asistenciju iz sobe da proveri da li je bio penal nad Mitrovićem. Pa kakvih djonobraza od sudija imamo kao recimo Majo koji recimo nije video loptu u gol autu skoro metar pa on nebi ni VAR poslušao jer to je zaista bio vrhunac bezobrazluka sudija koji do tada nije viđen.
(Znalac, 19. februar 2019 17:03)
Ili sudija Milorad kad ne dosudi penal kad Boaćiju svuku dres. Ili kad Drinčić slomi nogu Jovičiću a sudija Milorad ne dosudi ni faul.
pre 5 godina
hahaha ali od sezone 2021/2022...pakao...a do tada je Zvezda sampion sta me razumem??
pre 5 godina
Da je bilo VARA još ranije Zvezda ne bi ni primirisala grupi lige šampiona. Kako se brzo zaboravljaju neke stvari.
(Branislav, 19. februar 2019 17:15)
Ma da, lako je pobediti Liverpul, ipak je Surdulicu, Vranje, Partizan.. nemoguće pobediti (tj. moguće je, ali samo kad nema VARA).
pre 5 godina
Sta nam vredi VAR kad ga nece koristiti protiv Partizana,ne budimo smesni.
pre 5 godina
Nisu ni dosli ? Toliko o tome.
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.Podebljajte ovaj deo.
(DejanMD, 19. februar 2019 16:02)Znaci li ti ti nesto?
(Aleksej, 19. februar 2019 17:21). Znači. Nema više golova iz gol-auta...
pre 5 godina
Nasmeja me samo tako. Jedan od inicjatora da se bodovi prepolove je bila upravo Zvezda. Zato što nisu mogli da stignu Partizan, To što si ti momak zaboravan to je drugo. Zvučite jako licemerno. Drugo šta ti misliš odakle nama ideja da se podele bodovi, čiji je model preuzet. Kad pišeš nešto nije zlo malo se informisati. Bez podele bodova naša liga postaje ekstremno dosadna poslednjih 2 meseca. Jer bi ti išao da gledaš utakmice bez takmičarskog značaja. Šta hoćeš da Zvezda osvoji titulu još u Aprilu i šta onda bukvalno mesec - dva do kraja može da manipuliše sa bodovima naročito sa timovima kojima ti bodovi trebaju. I tako napraviš lep dil za sledeću sezonu. Gledao si ta prvenstva već dobrih 20+ godina i bila je neviđena gledanost.
(Branislav, 19. februar 2019 17:12) Hajde onda da podelimo bodove sa 4 da bi prvenstvo bilo zanimljivo. Ne pravi se nevešt, Zvezda je tražila podelu bodova, jer je pola uprave partizana u isto vreme vodilo i druge klubove Superlige, pa je jedina šansa za kakve-takve fer uslove bila ta podela bodova. Drugo, što ste tad bili protiv, ako to čini prvenstvo zanimljivijim?
pre 5 godina
Pa zna se i zašto... Kako li će sad da se pravdaju auti, nepostojeći penali i nepostojeći golovi...
pre 5 godina
Samo vi uvodite VAR, a fudbal neka se igra na oranicama...
pre 5 godina
Ma ko se to nama nije ni pojavio srce malo..?
pre 5 godina
Lako je Partizanu da predlaze.Dobio stadion dzabe i 15 miliona za sredjivanje stadiona i za njih var nije problem jer placa drzava.A sta je sa ostalim klubovima koji nemaju para da srede ni teren vec se igra na oranici.Da li njima treba var ili da im se srede tereni.
pre 5 godina
Znate li vi koliko to kosta? Sta se pravi u Srbiji pd fudbala nekakva najbitnija stvar.
Covece pa gde ja zivim.
Sad skoro su Partizanu poklonili dali za dzabe stadion i zemljiste! Drzavno, narodnim novcem izgradjeno.
Vamo se kuka da se nema za bolnice i bolesnu decu a poklanja se infrastruktura nekakvom fudbalskom klubu. Nigde pameti.
Mene bas briga za Zvezdu i Partizan, alaj sad vi partizanovci odgovorite jel nornalno da se infrastruktura pokloni bilo kom klubu?
pre 5 godina
Kakve veze ima ko je glasao VAR treba da se uvede. Naravno da su i Zvezdasi i Partizanovci za to. Bar Zvezdi ne trebaju sudije moze svakog da pobedi 4 razlike minimum.
pre 5 godina
Zvezda ima precih obaveza nego da glasa za Var. Recimo da produzi ugovor Jovancicu, da proda drugog napadaca Pavkova za 4 miliona. Da sredi malo svoj stadion. Stadioni ruine, oni uveli VAR. To je isto kao da vi okopavate bastu ispred dvorista a kuca vam je puna vlage i samo sto se nije srusila..
pre 5 godina
Zvezda treba da inicira da se vrati staro takmicenje po bodovima, posto ih do kraja ostavimo sa 15-20 bodova prednosti, pa oni kada se prepolove bodovi sa -15 dodju na -7 i onda dobiju derbi i odma su tu za titulu, tako nam je nepravedno uzeta poslednja titula koju je Partizan uzeo, bezali smo 15 bodova i bili bi prvaci a onda nam prepolovili pa nas stigli, nijedna drzava u svetu ne prepolovljuje bodove, a to vec 3 sezone steti Zvezdi. Lepo se igra do kraja i titutal.
(mika, 19. februar 2019 16:16)
Nasmeja me samo tako. Jedan od inicjatora da se bodovi prepolove je bila upravo Zvezda. Zato što nisu mogli da stignu Partizan, To što si ti momak zaboravan to je drugo. Zvučite jako licemerno. Drugo šta ti misliš odakle nama ideja da se podele bodovi, čiji je model preuzet. Kad pišeš nešto nije zlo malo se informisati.
Bez podele bodova naša liga postaje ekstremno dosadna poslednjih 2 meseca. Jer bi ti išao da gledaš utakmice bez takmičarskog značaja. Šta hoćeš da Zvezda osvoji titulu još u Aprilu i šta onda bukvalno mesec - dva do kraja može da manipuliše sa bodovima naročito sa timovima kojima ti bodovi trebaju. I tako napraviš lep dil za sledeću sezonu. Gledao si ta prvenstva već dobrih 20+ godina i bila je neviđena gledanost.
pre 5 godina
Šta vredi kad će opet biti sklanjalica.....jedino za derbi da bude VAR.....
pre 5 godina
Evo ljudi sanse da Partizan ispadne iz Jsl..
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.
Podebljajte ovaj deo.
(DejanMD, 19. februar 2019 16:02)
FK Partizan je pre mesec dana dobio za dzabe narodni stadion, izgradjen od novca svih gradjana ,od drzave i vlasti a bolnice nam vape za renoviranjem i modernim aparatima!
Podebljaj maksimalno ovaj deo
pre 5 godina
(Kića, 19. februar 2019 16:10)
Da je bilo VARA još ranije Zvezda ne bi ni primirisala grupi lige šampiona. Kako se brzo zaboravljaju neke stvari.
pre 5 godina
Prvo napravite travnate terene da djeca igraju fudbal a ne da skacu po blatu. Brih je dokazao koliko je VAR svemocan..
pre 5 godina
Звезда је толико супериорна, да је апсолутно никакав ВАР не интересује !!!
pre 5 godina
Naravno da se stuP srBstva nije ni pojavio, njima ne odgovara jer nema vise golova iz ofsajsa, golauta i bar po 1 penal na svakoj tekmi.
pre 5 godina
Partizani se kao raduju ?!
Pa sa VAR-om vi nećete biti ni 5. !
pre 5 godina
Naravno da se stuP srBstva nije ni pojavio, njima ne odgovara jer nema vise golova iz ofsajsa, golauta i bar po 1 penal na svakoj tekmi.
(jsdp, 19. februar 2019 17:21)
Колико имате победа у ЛШ? А први света сте били када? Смешно!
pre 5 godina
Zvezdaš sam i treba ga uvesti! Daj Bože da ga je billo i u vreme Mirka Marjanovića!
(Miroslav, 19. februar 2019 16:08)
To je bilo vreme Don Miljana Miljanića i člana UO CZ sudije Babarogića.
pre 5 godina
@Tito pa vi necete ni biti u SL
pre 5 godina
VAR je cista glupost, ne doprinosi regularnosti a samo usporava i ubija igru. Cemu onda 5 sudija na mecu?
pre 5 godina
неће ни вар спречити фантомске голове, голове из аута и остало...немају они ни срама ни образа
pre 5 godina
Naravno da se stuP srBstva nije ni pojavio, njima ne odgovara jer nema vise golova iz ofsajsa, golauta i bar po 1 penal na svakoj tekmi.
(jsdp, 19. februar 2019 17:21)
Za razliku od lukavog Partizana koji zna da var ne sprecava da se utakmica produzi dok on ne pobedi...
pre 5 godina
Pokvarićemo VAR namerno, daćemo gol rukom iz ofsajda tako što lopta neće ni preći liniju... Da Stojković konačno vrati državljanstvo koje mu i ne treba...
pre 5 godina
@свима су ставили амове
један од главних разлога што нема публике је циркус суђење. не знам шта ће вар да промени, када нема ту поштених људи који ће да га примене. ал ајде.
pre 5 godina
Šta će nama VAR. Pa videli smo na SP kako sudija na utakmici Srbije i švajcarske nije hteo ni da pogleda Var iako je dobio asistenciju iz sobe da proveri da li je bio penal nad Mitrovićem. Pa kakvih djonobraza od sudija imamo kao recimo Majo koji recimo nije video loptu u gol autu skoro metar pa on nebi ni VAR poslušao jer to je zaista bio vrhunac bezobrazluka sudija koji do tada nije viđen.
pre 5 godina
Kako ce sada da postizu nevidljive golove i one iz gol auta?
pre 5 godina
Var sistem na njivama od terena, prvo stadioni pa onda Var.
pre 5 godina
Znaci od naredne godine Partizan da se bori za 3-4 mesto na tabeli MAX!
pre 5 godina
Da se razumemo i ja sam za VAR. Ali postoje neke bitnije stvari koje moraju da se dovedu u red pre VAR-a. Infrastruktura! Ovo mi liči na ono kad na trulog i raspalog jugića stavljaš alu felne.
pre 5 godina
Koje su ovo glave, skoro 50% koji su glasali "da ali to neće popraviti stanje". Zašto ukoliko mislite da neće popraviti stanje ste glasali da, nije var džabe pa kao aj da probamo ali će biti isto, to je skupa investicija i zaista nema smisla odgovoriti tako nešto.
pre 5 godina
Zvezda treba da inicira da se vrati staro takmicenje po bodovima, posto ih do kraja ostavimo sa 15-20 bodova prednosti, pa oni kada se prepolove bodovi sa -15 dodju na -7 i onda dobiju derbi i odma su tu za titulu, tako nam je nepravedno uzeta poslednja titula koju je Partizan uzeo, bezali smo 15 bodova i bili bi prvaci a onda nam prepolovili pa nas stigli, nijedna drzava u svetu ne prepolovljuje bodove, a to vec 3 sezone steti Zvezdi. Lepo se igra do kraja i titutal.
(mika, 19. februar 2019 16:16)
Dobro bre... Prvo inicirate da se uvede ovakvo takmičenje, sad bi da inicirate da se vrati staro za koje je od svih klubova jedino Partizan bio. Da li ste realni?
Jel možete više da se saberete sa mislima i šta vam više odgovara, pošto iz sezone u sezonu pravite nova pravila?
pre 5 godina
mislite da ako uvedete var da ce ilijev da vam dovede nekog?
pre 5 godina
A sto se tice finala kupa Koraca, žlezda je zasluženo izgubila. Jadno je to da se vade na sudije. Pa nisu vam sudije krive sto niste imali pravu akciju celu 4. cetvrtinu (taktika u principu dodaj loptu Baronu pa sta bude), nisu vam sudije krive sto ste dopustili da primite loptu u svom reketu sekund i po do kraja, nisu sudije krive sto Stratos sutira 0 od 9...
pre 5 godina
@Mika
Cisto iz sportskih razloga, ajde prisjeti se malo ko se protivio djelenju bodova...
pre 5 godina
Ko je dobio tender za ovo? To ce biti zanimljivo videti jel liga svakako nece biti regularna.
(Miki, 19. februar 2019 16:50)
Kakav tender kada sama UEFA ovo finansira?
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.Podebljajte ovaj deo.
(DejanMD, 19. februar 2019 16:02)Znaci li ti ti nesto?
pre 5 godina
zasto zvezdu ne interesuje VAR? Jel kriju nesto?
pre 5 godina
Дајте више тај ВАР да комшије не кукају како је све намештено.
pre 5 godina
Pitam se sto nije Zvezdi odgovarao VAR?Evo živ neću ostati od radoznalosti....
pre 5 godina
Ono sto je fascinantno je cinjenica da se Partizan ovde predstavlja kao posten, a Zvezda prljava pa nece VAR. A gomila primera u svetu kako se i taj VAR izmanipulisao. Pre sam za koriscenje gol tehnologije. I eventualno te linije oko gola :-)
pre 5 godina
Nema vise penaltizana :)
pre 5 godina
(ne komrntarisi, 19. februar 2019 16:20)
VRH naivnosti
pre 5 godina
Neka uvedu VAR, samo da mi zvezdanaesterac ostane.
pre 5 godina
ahahaha
pre 5 godina
Hvala bogu. Ne mogu vise da slusam kukanja i prepucavanja izmedju zvezde i partizana ko je ostecen a koga vole sudije. Posle svake utakmice koja ne prodje onako kako su oni zamislili mi se povraca od izjava celnika oba kluba.
pre 5 godina
finansiraće to veliki vodja
pre 5 godina
Partizan je prvi bio i za ligu sa podelom bodova na kraju. Vidimo kako je to ispalo. Kao da su znali da nemaju sta da traze da se igrala klasicna liga. Jednu titulu su vec ucarili tako na kraju. Zvezdi skinuti bodovi, i onda hajka pritisak i eto njima jedne titule. Nema sumnje da ce oni biti tim kojem ce VAR najvise pomoci.
pre 5 godina
Mogu samo da zamislim hajku na sudiju koji ponistava gol domacoj ekipu u super ligi nakon konsultacije sa VAR sobom. Voleo bih da gresim ali ovo ce kod nas vrlo tesko da zazivi poznavajuci nas metalitet svi klubovi ce misliti da je neka zavera protiv njih cim im se ponisti prvi gol, ili dosudi penal nakon pregledavanja snimka.
pre 5 godina
Treba uvesti, navijac CZ!
pre 5 godina
pa partizan sad ni treći neće biti :)
pre 5 godina
Uvode war, a nemaju grejace na stadionu...Partizan je sada ono sto je bila CZ u kosarci od 1999-2011...Lutanje bez ikakvog plana i programa...
(Pozdrav iz Minhena, 19. februar 2019 16:05)
Čekaj, udaranje bez ikakvog plana ili je država gušila Zvezdu.
Rešite već jednom.
Ja se recimo sećam tog perioda.
K.K Zvezda je napravila preko 20 miliona eura duga. A F.K Zvezda preko 50 miliona.
Na današnji dan, ti dugovi su volšebno nestali.
A dug od 5 miliona eura KK Partizan, opet iz tog perioda, i dalje postoji.I mora da se vrati.
pre 5 godina
Hahaha pa naravno da lopov ne zeli da bude uhvacen, to je kao kada bi istog pitali da l' da stave kamere tamo gde ce da krade?
pre 5 godina
Kako? Meni je VAR odlična stvar, ali kako sa dve i po kamere, ponaročito van Beograda, da se kontroliše preko VAR?
pre 5 godina
Da, ali to neće popraviti regularnost, a zašto neće, videli smo u dva primera. Prvi je Feliks Brih koji je odbio da gleda snimak, a drugi je Damir Skomina koji je uprkos gledanju snimka poništio regularan gol.
pre 5 godina
Cekamo misljenje Covića?
pre 5 godina
Zvezda treba da inicira da se vrati staro takmicenje po bodovima, posto ih do kraja ostavimo sa 15-20 bodova prednosti, pa oni kada se prepolove bodovi sa -15 dodju na -7 i onda dobiju derbi i odma su tu za titulu, tako nam je nepravedno uzeta poslednja titula koju je Partizan uzeo, bezali smo 15 bodova i bili bi prvaci a onda nam prepolovili pa nas stigli, nijedna drzava u svetu ne prepolovljuje bodove, a to vec 3 sezone steti Zvezdi. Lepo se igra do kraja i titutal.
Pritom drago mi je da su u kosarci izeli kup, jer nagledace se Zvezde u fudbalu u ligi shampiona 2019, i u kosarci u Evroligi 2019. Tako da kada izadjemo na pice kada zazemo mi igramo ligu shampiona i evrolugu, da vi kazete a mi imamo kup..
pre 5 godina
Nije bitan VAR,sudija kada namesta i vuce za neku ekipu jednostavno odbice da koristi VAR tehnologiju.Nama treba POSTENO takmicenje a ne da gledamo sklanjalice i sudijsko navlacenje i izmisljanje penala.Tek kada budemo imali posteno takmicenje gledaoci ce se vratiti na tribine.Nece ljudi da gledaju namestaljle i idu na stadion kad se sve zna.Cak ni kvalitet nije bitan za posecenost vec iskljucivo regularnost.
pre 5 godina
Sansa za realni boljitak...
pre 5 godina
Podrzavam.
Ali nzn od kolike je VAR vaznosti u beton ligi?
pre 5 godina
Zamisljam samo tu konstrukciju, VAR u Surdulici ili Vranju. Ne vidis deo terena od nekih stubova, ograda... skupe felne na golfu dvojci...
pre 5 godina
Danas se videlo ko je posten ko nije
pre 5 godina
У Холандији је увођење коштало 9 милиона евра. Ал’ ће неко да се омасти...
pre 5 godina
Ne sumnjam da će partizan i među onim sudijama što bi sedeli u posebnoj prostoriji i pratili utakmicu preko VAR tehnologije,postaviti svoje ljude,kao što nameštaju i na utakmicama. Sve se svodi na isto,samo će troškovi biti drastično povećani za klubove.Bilo bi lepo da to prate strane sudije,ako ih već neće na terenu.
pre 5 godina
Zvezda treba da inicira da se vrati staro takmicenje po bodovima, posto ih do kraja ostavimo sa 15-20 bodova prednosti, pa oni kada se prepolove bodovi sa -15 dodju na -7 i onda dobiju derbi i odma su tu za titulu, tako nam je nepravedno uzeta poslednja titula koju je Partizan uzeo, bezali smo 15 bodova i bili bi prvaci a onda nam prepolovili pa nas stigli, nijedna drzava u svetu ne prepolovljuje bodove, a to vec 3 sezone steti Zvezdi. Lepo se igra do kraja i titutal.
Pritom drago mi je da su u kosarci izeli kup, jer nagledace se Zvezde u fudbalu u ligi shampiona 2019, i u kosarci u Evroligi 2019. Tako da kada izadjemo na pice kada zazemo mi igramo ligu shampiona i evrolugu, da vi kazete a mi imamo kup..
(mika, 19. februar 2019 16:16)
Do, nezgodnije je timu koji je prvi. Ovih sezona to je Zvezda, a narednih mozda bude neko drugi pa ce onda taj sistem odgovarati I Zvezdi. Pozdrav.
pre 5 godina
pa partizan sad ni treći neće biti :)
(drsmrt, 19. februar 2019 16:05)
Slazem se, zato ce zvezdana biti vecito u donjem delu tabele...
pre 5 godina
Ionako su rezultati utakmica dogovoreni pre odigravanja prvenstva... Sa VAR ce se samo ispravljati sudijske greske.
pre 5 godina
A što se igra na prko 50% oranica umesto pravih terena, to nema veze. Naravno, bitniji su reflektori i VAR, u sirotinjskoj ligi, gde klubovi duguju plate i fudbalerima i zaposlenima.
pre 5 godina
Kakvi su navijaci crvenkape.. i vrapci na grani znaju da samo njima ne odgovara fer i posteno sudjenje ( klubu koji podrzavaju ), ali umesto da imaju malo obraza i da kazu da je ovo sjajna vest, oni ostavljaju komentaru u svom, dobro poznatom stilu.
pre 5 godina
Kod nas mnogo bolje funkcionise VAR-anje tehnologija.
pre 5 godina
Realno je VAR unistio svetski fudbal, povlascene ekipa kao sto su Real, Barsa nemaju nista sa tim jer se ni ne svira protiv njih i ne trazi se VAR za njihove protivnike, mogu misliti kako ce izgledati kod nas za Zvezdu i Partizan, cenim penal svako kolo...
pre 5 godina
Ovo je dobra stvar !
pre 5 godina
Ajde superligasi da prodate po jednog najboljeg da se plati ovo sokoćalo
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.
Podebljajte ovaj deo.
pre 5 godina
zasto zvezdu ne interesuje VAR? Jel kriju nesto?
(basketas, 19. februar 2019 16:23)
Kriju ali to može da se vidi samo uz pomoć VAR tehnologije.?
pre 5 godina
Ko od klubova ima da izdvoji 500 hiljada evra.Minimum 4 kamere, reportazna kola
pre 5 godina
Ma kakav Var, pa sa kojim kamerama? Var sa jednom kamerom.
Pa mi i dan danas ne mozemo da utvrdimo da li je bio gol na derbiju ili nije a derbi je realno utakmica koju pokriva najvise kamera.
Zamislite Dinamo Vranje - Backa koja se pokriva jednom kamerom i sad kao VAR, a sudije moraju da sede u kafani prekoputa stadiona jer na igralistu nema mesta za njih.
I sta ti vredi VAR kada i Zvezda i Partizan igraju prijateljske utakmice sa pola lige. Kako to resiti?
ova liga ima mnogo vece probleme od sudijskih gresaka bile one slucajne ili namerne
kako objasniti odnos Partizana i Metalca ili Sartida
Kako objasniti Zvezdu i Jagodinu ili Zemun sada
Cirkus
pre 5 godina
Sa padom vlasti 2022/23 stiže i VAR
pre 5 godina
Da je bilo VAR-a u grupnoj fazi LŠ, Zvezda bi već u 47. minutu vodila 3:0 protiv Liverpula.
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.
Podebljajte ovaj deo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DejanMD, 19. februar 2019 16:02)
Zasto bi ti podebljali taj poslednji deo komentara?
pre 5 godina
Zvezdaš sam i treba ga uvesti! Daj Bože da ga je billo i u vreme Mirka Marjanovića!
pre 5 godina
Zvezda sada Evropu videti nece vise.
(Where is my sendvic?, 19. februar 2019 16:05)
Druze Zvezda je u prethodnih 2 godine, stvorila ekipu koja bi se i u jacoj ligi od nase borila sa sam vrh. Takocda pusti te price sad...
pre 5 godina
Miroslave pa za vreme mirka marijanovića je zvezda više titula osvajala kako si ograničen. Partizan je dominirao tamo od 2005, a dominirao je jer smo u tom periodu izbacili mnogo talenata za razliku od vas koji niste prodali igrača 10 godina.
Sada je pitanje odakle vam sada da dovodite ovoliko igrača? Odakle?
(ko je ovde lud, 19. februar 2019 16:20)
Stvarno, ko je ovde lud, posle ovakvog virtualnog vidjenja sveta oko sebe. Ma dzaba ti covek bilo sta odgovori.
P.S. Sve si u pravu....ali bas sve....
pre 5 godina
Kad se podele bodovi, i uvede VAR ima i taj plej of!
pre 5 godina
ZaVARavanje ...
pre 5 godina
Što nisu tražili var za vreme Toleta Karadžića? A da, tada je sve bilo regularno.
pre 5 godina
Nema vise penaltizana :)
(D, 19. februar 2019 16:37)
Hahaha, misliš na zvezdanesterac!
pre 5 godina
Šta bre u narednim godinama odmah.
pre 5 godina
Делије поздравите се са титулом у наредних неколико година
pre 5 godina
Zna se ko ovde voli da krade.
pre 5 godina
Uvode war, a nemaju grejace na stadionu...Partizan je sada ono sto je bila CZ u kosarci od 1999-2011...Lutanje bez ikakvog plana i programa...
(Pozdrav iz Minhena, 19. februar 2019 16:05)Nista ti ne brini za Partizan...sto se kosarke tice vi ne postojite od 2011-e a do tada ste prosuli dvadeset miliona evrica na razne “euro projekte” pa zavrsili u zamrzivacu...
pre 5 godina
Zvezda sada Evropu videti nece vise.
pre 5 godina
Branko Borota je ovo davno predlagao, ali ljudi iz kuće fudbala nisu imali sluha. Dobar potez.
pre 5 godina
Zvezda nije ni glasala ? Pa sto ste ih pitali ? T
pre 5 godina
Ako nekome Var ne odgovara to je Partizan - ode 20ak bodova u zavrsnici sezone.
pre 5 godina
Ne sumnjam da će partizan i među onim sudijama što bi sedeli u posebnoj prostoriji i pratili utakmicu preko VAR tehnologije,postaviti svoje ljude,kao što nameštaju i na utakmicama. Sve se svodi na isto,samo će troškovi biti drastično povećani za klubove.Bilo bi lepo da to prate strane sudije,ako ih već neće na terenu.
(Realno, 19. februar 2019 16:47)
Kao i vas vrhovni vodja uvek umete da napravite spin, za bilo sta...
pre 5 godina
Verovatno za 10 godina.
pre 5 godina
Ovo bi bilo super za našu ligu jer znamo kome se najviše pomaže.Gotovo sam siguran da će partizan svake sezone da se bori za plej of i da će biti na granici plej auta i plej ofa a do sada su ga održavale sudijske greške u njegovu korist da bude bliži vrhu.
pre 5 godina
Uvode war, a nemaju grejace na stadionu...Partizan je sada ono sto je bila CZ u kosarci od 1999-2011...Lutanje bez ikakvog plana i programa...
pre 5 godina
Zamišljam Var na stadijonu Mačve ili u Surdulci, kakav smo narod ima neko da poskida te kamere i stavi ih u svoje dvorište 😀
pre 5 godina
aaaaa
pre 5 godina
Ko je dobio tender za ovo? To ce biti zanimljivo videti jel liga svakako nece biti regularna.
pre 5 godina
ahahahah pa arena snima utakmice sa tri kamere i to VHS kamere
pre 5 godina
Биће тешко судијама и уз помоћ ВАРа. Како ће судија знати да ли је играч запео од бусен или се углавио ногом у бразду на ораницама ЈСЛ.
pre 5 godina
Što nisu tražili var za vreme Toleta Karadžića? A da, tada je sve bilo regularno.
(Falcao, 19. februar 2019 16:21)
Mozda zato sto tada nije postojao?
pre 5 godina
Nemamo gledalaca,nemamo kvalitet,nemamo ligu,nemamo na svim stadionima ni reflektore,nemamo FSS,nemamo klubove ali ćemo imati za početak VAR!Da me neko ne razume pogrešno ja sam za sve sto donosi kvalitet....
pre 5 godina
Pa da Zvezda nije glasala jer se plasi da bi uvodjenjem VAR-a prestalo sviranje nepostojecih penala i nepostojecih golova iz ofsajda!!Dzaba vam to!!
pre 5 godina
cudi me da se predstavnici zvezde nisu pojavili.....
pre 5 godina
Ovo je veoma skup i kompleksan sistem, što u Srbiji širom.otvara vrata za finansijske mahinacije pri njegovoj kupovini i instalaciji. Ala će da rade kumovske veze, samo tako!
pre 5 godina
Oni koji su protiv VAR i uopšteno svega što bi uticalo na glavnog arbitra pri donošenju ispravnih odluka, samo dokazuju svoje težnje ka neregularnosti. Jedini problem je taj što smo daleko od toga. Nemamo adekvatne terene, infrastrukturu, kamere, gol tehnologiju, a težimo ka VAR. Prosto, trenutno stanje je apsolutno rasulo u Srpskom fudbalu.
pre 5 godina
ВАР свакако не може да смета, може само да буде користан.
pre 5 godina
U tom slučaju Patlidžan će imati 15-tak bodova manje.
pre 5 godina
Prvo vi skupite novac i vidite kako cete unaprediti infastrukturu stadiona,da nebi igrali na oranice nego na lepoj travnatoj podlozi,mislim da na tom polju treba raditi,to doprinosi i kvalitetu fudbala...a i da sprovedu VAR ,i tu ce biti polemike jer ce napadati sudije da nisu dobro gledale ili prihvatile odluke ,jer takva nam je nacija,sami sebi smo neprijatelji,zato i tonemo...
pre 5 godina
Miroslave pa za vreme mirka marijanovića je zvezda više titula osvajala kako si ograničen. Partizan je dominirao tamo od 2005, a dominirao je jer smo u tom periodu izbacili mnogo talenata za razliku od vas koji niste prodali igrača 10 godina.
Sada je pitanje odakle vam sada da dovodite ovoliko igrača? Odakle?
pre 5 godina
Pitam se sto nije Zvezdi odgovarao VAR?Evo živ neću ostati od radoznalosti....
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 16:06)
Nemamo gledalaca,nemamo kvalitet,nemamo ligu,nemamo na svim stadionima ni reflektore,nemamo FSS,nemamo klubove ali ćemo imati za početak VAR!Da me neko ne razume pogrešno ja sam za sve sto donosi kvalitet....
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 16:03)
Ono jel mozes jos koji komentar? Ne znamo kako da prezivimo bez tvojih komentara... Verovatno lajkove za veceru ces da pojedes?
pre 5 godina
Druze Zvezda je u prethodnih 2 godine, stvorila ekipu koja bi se i u jacoj ligi od nase borila sa sam vrh. Takocda pusti te price sad...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ne komrntarisi, 19. februar 2019 16:20)
Svet je lep kada sanjamo ...
pre 5 godina
Ako se bude primenjivao iole pošteno, ovome treba najviše da se raduju manji klubovi.
pre 5 godina
Var je najveca Fifina prevera, treba uvesti kao u Americkom fudbalu ili tenisu, bacis maramicu ili trazis celendz, jednom po poluvremenu!
pre 5 godina
Nemam nista protiv uvodjenja VAR-a... Ali je po meni besmisleno uvoditi VAR, kada nam samo 2-4 kluba imaju normalnu travnatu podlogu. Jedan od glavnih preduslova da bi se igrao fudbal... kod nas cim pqdne kisa ili sneg, tereni se pretvaraju u blato... katastrofa... sredite prvo terene superligasima, pa posle uvodite VAR, ako vec imate para...
pre 5 godina
Змија је ухваћена за врат
pre 5 godina
Nemamo gledalaca,nemamo kvalitet,nemamo ligu,nemamo na svim stadionima ni reflektore,nemamo FSS,nemamo klubove ali ćemo imati za početak VAR!Da me neko ne razume pogrešno ja sam za sve sto donosi kvalitet....
pre 5 godina
ahahahah pa arena snima utakmice sa tri kamere i to VHS kamere
pre 5 godina
Hvala bogu. Ne mogu vise da slusam kukanja i prepucavanja izmedju zvezde i partizana ko je ostecen a koga vole sudije. Posle svake utakmice koja ne prodje onako kako su oni zamislili mi se povraca od izjava celnika oba kluba.
pre 5 godina
Zvezdaš sam i treba ga uvesti! Daj Bože da ga je billo i u vreme Mirka Marjanovića!
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.
Podebljajte ovaj deo.
pre 5 godina
Биће тешко судијама и уз помоћ ВАРа. Како ће судија знати да ли је играч запео од бусен или се углавио ногом у бразду на ораницама ЈСЛ.
pre 5 godina
pa partizan sad ni treći neće biti :)
pre 5 godina
Zamišljam Var na stadijonu Mačve ili u Surdulci, kakav smo narod ima neko da poskida te kamere i stavi ih u svoje dvorište 😀
pre 5 godina
Zvezda sada Evropu videti nece vise.
pre 5 godina
Šta bre u narednim godinama odmah.
pre 5 godina
ZaVARavanje ...
pre 5 godina
cudi me da se predstavnici zvezde nisu pojavili.....
pre 5 godina
Kad se podele bodovi, i uvede VAR ima i taj plej of!
pre 5 godina
Дајте више тај ВАР да комшије не кукају како је све намештено.
pre 5 godina
A što se igra na prko 50% oranica umesto pravih terena, to nema veze. Naravno, bitniji su reflektori i VAR, u sirotinjskoj ligi, gde klubovi duguju plate i fudbalerima i zaposlenima.
pre 5 godina
Što nisu tražili var za vreme Toleta Karadžića? A da, tada je sve bilo regularno.
(Falcao, 19. februar 2019 16:21)
Mozda zato sto tada nije postojao?
pre 5 godina
Uvode war, a nemaju grejace na stadionu...Partizan je sada ono sto je bila CZ u kosarci od 1999-2011...Lutanje bez ikakvog plana i programa...
pre 5 godina
Cekamo misljenje Covića?
pre 5 godina
Делије поздравите се са титулом у наредних неколико година
pre 5 godina
Verovatno za 10 godina.
pre 5 godina
Zvezda sada Evropu videti nece vise.
(Where is my sendvic?, 19. februar 2019 16:05)
Druze Zvezda je u prethodnih 2 godine, stvorila ekipu koja bi se i u jacoj ligi od nase borila sa sam vrh. Takocda pusti te price sad...
pre 5 godina
Ovo je veoma skup i kompleksan sistem, što u Srbiji širom.otvara vrata za finansijske mahinacije pri njegovoj kupovini i instalaciji. Ala će da rade kumovske veze, samo tako!
pre 5 godina
Pitam se sto nije Zvezdi odgovarao VAR?Evo živ neću ostati od radoznalosti....
pre 5 godina
Da je bilo VAR-a u grupnoj fazi LŠ, Zvezda bi već u 47. minutu vodila 3:0 protiv Liverpula.
pre 5 godina
pa partizan sad ni treći neće biti :)
(drsmrt, 19. februar 2019 16:05)
Slazem se, zato ce zvezdana biti vecito u donjem delu tabele...
pre 5 godina
Pa da Zvezda nije glasala jer se plasi da bi uvodjenjem VAR-a prestalo sviranje nepostojecih penala i nepostojecih golova iz ofsajda!!Dzaba vam to!!
pre 5 godina
Naravno da se stuP srBstva nije ni pojavio, njima ne odgovara jer nema vise golova iz ofsajsa, golauta i bar po 1 penal na svakoj tekmi.
pre 5 godina
Kako? Meni je VAR odlična stvar, ali kako sa dve i po kamere, ponaročito van Beograda, da se kontroliše preko VAR?
pre 5 godina
Zna se ko ovde voli da krade.
pre 5 godina
неће ни вар спречити фантомске голове, голове из аута и остало...немају они ни срама ни образа
pre 5 godina
Što nisu tražili var za vreme Toleta Karadžića? A da, tada je sve bilo regularno.
pre 5 godina
Evo ljudi sanse da Partizan ispadne iz Jsl..
pre 5 godina
Super :) mozda i amaterska televizija Arena sport uvede trecu kameru i jednog neutralnog komentatora.
pre 5 godina
Hahaha pa naravno da lopov ne zeli da bude uhvacen, to je kao kada bi istog pitali da l' da stave kamere tamo gde ce da krade?
pre 5 godina
Oni koji su protiv VAR i uopšteno svega što bi uticalo na glavnog arbitra pri donošenju ispravnih odluka, samo dokazuju svoje težnje ka neregularnosti. Jedini problem je taj što smo daleko od toga. Nemamo adekvatne terene, infrastrukturu, kamere, gol tehnologiju, a težimo ka VAR. Prosto, trenutno stanje je apsolutno rasulo u Srpskom fudbalu.
pre 5 godina
Var je najveca Fifina prevera, treba uvesti kao u Americkom fudbalu ili tenisu, bacis maramicu ili trazis celendz, jednom po poluvremenu!
pre 5 godina
Naravno da se stuP srBstva nije ni pojavio, njima ne odgovara jer nema vise golova iz ofsajsa, golauta i bar po 1 penal na svakoj tekmi.
(jsdp, 19. februar 2019 17:21)
Za razliku od lukavog Partizana koji zna da var ne sprecava da se utakmica produzi dok on ne pobedi...
pre 5 godina
zasto zvezdu ne interesuje VAR? Jel kriju nesto?
pre 5 godina
Змија је ухваћена за врат
pre 5 godina
Ako se bude primenjivao iole pošteno, ovome treba najviše da se raduju manji klubovi.
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.Podebljajte ovaj deo.
(DejanMD, 19. februar 2019 16:02)Znaci li ti ti nesto?
(Aleksej, 19. februar 2019 17:21). Znači. Nema više golova iz gol-auta...
pre 5 godina
Predstavnici Zvezde se nisu pojavili,Partizan insistirao na uvodjenju VAR-a.I ovo je samo po sebi dovoljno da se vidi ko zeli posteno prvenstvo.Na to dodati da je Zvezda jedini klub na svetu koji ne zeli Mazica.Ne mesajte Partizan u tu pricu jer niko nikada iz Partizana nije trazio izuzece Mazica.Mrakic delegira sudije,bivsi clan uprave CZ.Glodjovic,Vujovic,Djokic,Siroki,Obradovic.....dug je spisak.
pre 5 godina
Treba uvesti, navijac CZ!
pre 5 godina
Uvode war, a nemaju grejace na stadionu...Partizan je sada ono sto je bila CZ u kosarci od 1999-2011...Lutanje bez ikakvog plana i programa...
(Pozdrav iz Minhena, 19. februar 2019 16:05)Nista ti ne brini za Partizan...sto se kosarke tice vi ne postojite od 2011-e a do tada ste prosuli dvadeset miliona evrica na razne “euro projekte” pa zavrsili u zamrzivacu...
pre 5 godina
Zvezda treba da inicira da se vrati staro takmicenje po bodovima, posto ih do kraja ostavimo sa 15-20 bodova prednosti, pa oni kada se prepolove bodovi sa -15 dodju na -7 i onda dobiju derbi i odma su tu za titulu, tako nam je nepravedno uzeta poslednja titula koju je Partizan uzeo, bezali smo 15 bodova i bili bi prvaci a onda nam prepolovili pa nas stigli, nijedna drzava u svetu ne prepolovljuje bodove, a to vec 3 sezone steti Zvezdi. Lepo se igra do kraja i titutal.
(mika, 19. februar 2019 16:16)
Dobro bre... Prvo inicirate da se uvede ovakvo takmičenje, sad bi da inicirate da se vrati staro za koje je od svih klubova jedino Partizan bio. Da li ste realni?
Jel možete više da se saberete sa mislima i šta vam više odgovara, pošto iz sezone u sezonu pravite nova pravila?
pre 5 godina
Sa padom vlasti 2022/23 stiže i VAR
pre 5 godina
Znaci od naredne godine Partizan da se bori za 3-4 mesto na tabeli MAX!
pre 5 godina
Ionako su rezultati utakmica dogovoreni pre odigravanja prvenstva... Sa VAR ce se samo ispravljati sudijske greske.
pre 5 godina
Nema vise penaltizana :)
(D, 19. februar 2019 16:37)
Hahaha, misliš na zvezdanesterac!
pre 5 godina
Prvo vi skupite novac i vidite kako cete unaprediti infastrukturu stadiona,da nebi igrali na oranice nego na lepoj travnatoj podlozi,mislim da na tom polju treba raditi,to doprinosi i kvalitetu fudbala...a i da sprovedu VAR ,i tu ce biti polemike jer ce napadati sudije da nisu dobro gledale ili prihvatile odluke ,jer takva nam je nacija,sami sebi smo neprijatelji,zato i tonemo...
pre 5 godina
Ne sumnjam da će partizan i među onim sudijama što bi sedeli u posebnoj prostoriji i pratili utakmicu preko VAR tehnologije,postaviti svoje ljude,kao što nameštaju i na utakmicama. Sve se svodi na isto,samo će troškovi biti drastično povećani za klubove.Bilo bi lepo da to prate strane sudije,ako ih već neće na terenu.
(Realno, 19. februar 2019 16:47)
Kao i vas vrhovni vodja uvek umete da napravite spin, za bilo sta...
pre 5 godina
Nisu ni dosli ? Toliko o tome.
pre 5 godina
Koliko se manipulise sa Var tehnologijom najbolje se videlo na svetskom prvenstvu na utakmici Srbija-Svajcarska...Dakle ako sudija HOCE moze da pogleda snimak, a ako NECE onda ne mora. Tako da i dalje sudije, a pogotovo Var- kontrolori mogu da kreiraju utakmice. Var tehologija mora jos da se usavrsava kao i fudbalska pravila. Var, recimo, moze da kreira da se i za najmanji kontakt u kaznenom prostoru svira penal za jednu ekipu, a za takav isti zazmuri kad je u pitanju druga ekipa. Opet ce, dakle, ljudski faktor biti odlucujuci a tu ce da profitira onaj ko ima vise uticaja. Sto se nasih klubova tice treba da se potrude da obezbede osnovne uslove za igru a to pre svega znaci kvalitetan teren, a ne da molimo Boga da ne padne kisa ili sneg a onda da se kuka na vremenske uslove
pre 5 godina
ВАР свакако не може да смета, може само да буде користан.
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.
Podebljajte ovaj deo.
(DejanMD, 19. februar 2019 16:02)
FK Partizan je pre mesec dana dobio za dzabe narodni stadion, izgradjen od novca svih gradjana ,od drzave i vlasti a bolnice nam vape za renoviranjem i modernim aparatima!
Podebljaj maksimalno ovaj deo
pre 5 godina
Samo vi uvodite VAR, a fudbal neka se igra na oranicama...
pre 5 godina
Kakve veze ima ko je glasao VAR treba da se uvede. Naravno da su i Zvezdasi i Partizanovci za to. Bar Zvezdi ne trebaju sudije moze svakog da pobedi 4 razlike minimum.
pre 5 godina
Sa VAR-om ili bez njega nasa liga nikada nece biti regularna.
pre 5 godina
Ono sto je fascinantno je cinjenica da se Partizan ovde predstavlja kao posten, a Zvezda prljava pa nece VAR. A gomila primera u svetu kako se i taj VAR izmanipulisao. Pre sam za koriscenje gol tehnologije. I eventualno te linije oko gola :-)
pre 5 godina
Zvezda treba da inicira da se vrati staro takmicenje po bodovima, posto ih do kraja ostavimo sa 15-20 bodova prednosti, pa oni kada se prepolove bodovi sa -15 dodju na -7 i onda dobiju derbi i odma su tu za titulu, tako nam je nepravedno uzeta poslednja titula koju je Partizan uzeo, bezali smo 15 bodova i bili bi prvaci a onda nam prepolovili pa nas stigli, nijedna drzava u svetu ne prepolovljuje bodove, a to vec 3 sezone steti Zvezdi. Lepo se igra do kraja i titutal.
Pritom drago mi je da su u kosarci izeli kup, jer nagledace se Zvezde u fudbalu u ligi shampiona 2019, i u kosarci u Evroligi 2019. Tako da kada izadjemo na pice kada zazemo mi igramo ligu shampiona i evrolugu, da vi kazete a mi imamo kup..
pre 5 godina
mislite da ako uvedete var da ce ilijev da vam dovede nekog?
pre 5 godina
Звезда је толико супериорна, да је апсолутно никакав ВАР не интересује !!!
pre 5 godina
ahahaha
pre 5 godina
Ajde superligasi da prodate po jednog najboljeg da se plati ovo sokoćalo
pre 5 godina
(Kića, 19. februar 2019 16:10)
Da je bilo VARA još ranije Zvezda ne bi ni primirisala grupi lige šampiona. Kako se brzo zaboravljaju neke stvari.
pre 5 godina
Naravno da se stuP srBstva nije ni pojavio, njima ne odgovara jer nema vise golova iz ofsajsa, golauta i bar po 1 penal na svakoj tekmi.
(jsdp, 19. februar 2019 17:21)
Колико имате победа у ЛШ? А први света сте били када? Смешно!
pre 5 godina
Podrzavam.
Ali nzn od kolike je VAR vaznosti u beton ligi?
pre 5 godina
Da se razumemo i ja sam za VAR. Ali postoje neke bitnije stvari koje moraju da se dovedu u red pre VAR-a. Infrastruktura! Ovo mi liči na ono kad na trulog i raspalog jugića stavljaš alu felne.
pre 5 godina
Zvezdaš sam i treba ga uvesti! Daj Bože da ga je billo i u vreme Mirka Marjanovića!
(Miroslav, 19. februar 2019 16:08)
To je bilo vreme Don Miljana Miljanića i člana UO CZ sudije Babarogića.
pre 5 godina
Var sistem na njivama od terena, prvo stadioni pa onda Var.
pre 5 godina
Da se razumemo i ja sam za VAR. Ali postoje neke bitnije stvari koje moraju da se dovedu u red pre VAR-a. Infrastruktura! Ovo mi liči na ono kad na trulog i raspalog jugića stavljaš alu felne.
(Srbin, 19. februar 2019 17:04)
Covek je objasnio. I var tehnologija ima mnogo manjkavosti, a bolje je da se novac ulozi u terene, da bi se poboljsala atraktivnost utakmica
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.
Podebljajte ovaj deo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DejanMD, 19. februar 2019 16:02)
Zasto bi ti podebljali taj poslednji deo komentara?
pre 5 godina
Da, ali to neće popraviti regularnost, a zašto neće, videli smo u dva primera. Prvi je Feliks Brih koji je odbio da gleda snimak, a drugi je Damir Skomina koji je uprkos gledanju snimka poništio regularan gol.
pre 5 godina
Druze Zvezda je u prethodnih 2 godine, stvorila ekipu koja bi se i u jacoj ligi od nase borila sa sam vrh. Takocda pusti te price sad...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ne komrntarisi, 19. februar 2019 16:20)
Svet je lep kada sanjamo ...
pre 5 godina
Kako ce sada da postizu nevidljive golove i one iz gol auta?
pre 5 godina
A sto se tice finala kupa Koraca, žlezda je zasluženo izgubila. Jadno je to da se vade na sudije. Pa nisu vam sudije krive sto niste imali pravu akciju celu 4. cetvrtinu (taktika u principu dodaj loptu Baronu pa sta bude), nisu vam sudije krive sto ste dopustili da primite loptu u svom reketu sekund i po do kraja, nisu sudije krive sto Stratos sutira 0 od 9...
pre 5 godina
Da je bilo VARA još ranije Zvezda ne bi ni primirisala grupi lige šampiona. Kako se brzo zaboravljaju neke stvari.
(Branislav, 19. februar 2019 17:15)
Ma da, lako je pobediti Liverpul, ipak je Surdulicu, Vranje, Partizan.. nemoguće pobediti (tj. moguće je, ali samo kad nema VARA).
pre 5 godina
Šta će nama VAR. Pa videli smo na SP kako sudija na utakmici Srbije i švajcarske nije hteo ni da pogleda Var iako je dobio asistenciju iz sobe da proveri da li je bio penal nad Mitrovićem. Pa kakvih djonobraza od sudija imamo kao recimo Majo koji recimo nije video loptu u gol autu skoro metar pa on nebi ni VAR poslušao jer to je zaista bio vrhunac bezobrazluka sudija koji do tada nije viđen.
(Znalac, 19. februar 2019 17:03)
Ili sudija Milorad kad ne dosudi penal kad Boaćiju svuku dres. Ili kad Drinčić slomi nogu Jovičiću a sudija Milorad ne dosudi ni faul.
pre 5 godina
Da je bilo VARA još ranije Zvezda ne bi ni primirisala grupi lige šampiona. Kako se brzo zaboravljaju neke stvari.
(Branislav, 19. februar 2019 17:
posebno mi je drago zbog postenog partizana i njegovih uvek realnih navijaca
pre 5 godina
posebno mi je drago zbog postenog partizana i njegovih uvek realnih navijaca
(maconii, 19. februar 2019 19:14)
Neka kaze ko sta hoce za Partizan, ali dva ulaska u LS su mozda jedino posteno sto je bilo od nasih klubova u zadnjih 20 godina.
pre 5 godina
Nasmeja me samo tako. Jedan od inicjatora da se bodovi prepolove je bila upravo Zvezda. Zato što nisu mogli da stignu Partizan, To što si ti momak zaboravan to je drugo. Zvučite jako licemerno. Drugo šta ti misliš odakle nama ideja da se podele bodovi, čiji je model preuzet. Kad pišeš nešto nije zlo malo se informisati. Bez podele bodova naša liga postaje ekstremno dosadna poslednjih 2 meseca. Jer bi ti išao da gledaš utakmice bez takmičarskog značaja. Šta hoćeš da Zvezda osvoji titulu još u Aprilu i šta onda bukvalno mesec - dva do kraja može da manipuliše sa bodovima naročito sa timovima kojima ti bodovi trebaju. I tako napraviš lep dil za sledeću sezonu. Gledao si ta prvenstva već dobrih 20+ godina i bila je neviđena gledanost.
(Branislav, 19. februar 2019 17:12) Hajde onda da podelimo bodove sa 4 da bi prvenstvo bilo zanimljivo. Ne pravi se nevešt, Zvezda je tražila podelu bodova, jer je pola uprave partizana u isto vreme vodilo i druge klubove Superlige, pa je jedina šansa za kakve-takve fer uslove bila ta podela bodova. Drugo, što ste tad bili protiv, ako to čini prvenstvo zanimljivijim?
pre 5 godina
Ma ko se to nama nije ni pojavio srce malo..?
pre 5 godina
Partizani se kao raduju ?!
Pa sa VAR-om vi nećete biti ni 5. !
pre 5 godina
Pokvarićemo VAR namerno, daćemo gol rukom iz ofsajda tako što lopta neće ni preći liniju... Da Stojković konačno vrati državljanstvo koje mu i ne treba...
pre 5 godina
Zvezda nije ni glasala ? Pa sto ste ih pitali ? T
pre 5 godina
Ako nekome Var ne odgovara to je Partizan - ode 20ak bodova u zavrsnici sezone.
pre 5 godina
Zvezda treba da inicira da se vrati staro takmicenje po bodovima, posto ih do kraja ostavimo sa 15-20 bodova prednosti, pa oni kada se prepolove bodovi sa -15 dodju na -7 i onda dobiju derbi i odma su tu za titulu, tako nam je nepravedno uzeta poslednja titula koju je Partizan uzeo, bezali smo 15 bodova i bili bi prvaci a onda nam prepolovili pa nas stigli, nijedna drzava u svetu ne prepolovljuje bodove, a to vec 3 sezone steti Zvezdi. Lepo se igra do kraja i titutal.
(mika, 19. februar 2019 16:16)
Nasmeja me samo tako. Jedan od inicjatora da se bodovi prepolove je bila upravo Zvezda. Zato što nisu mogli da stignu Partizan, To što si ti momak zaboravan to je drugo. Zvučite jako licemerno. Drugo šta ti misliš odakle nama ideja da se podele bodovi, čiji je model preuzet. Kad pišeš nešto nije zlo malo se informisati.
Bez podele bodova naša liga postaje ekstremno dosadna poslednjih 2 meseca. Jer bi ti išao da gledaš utakmice bez takmičarskog značaja. Šta hoćeš da Zvezda osvoji titulu još u Aprilu i šta onda bukvalno mesec - dva do kraja može da manipuliše sa bodovima naročito sa timovima kojima ti bodovi trebaju. I tako napraviš lep dil za sledeću sezonu. Gledao si ta prvenstva već dobrih 20+ godina i bila je neviđena gledanost.
pre 5 godina
Lako je Partizanu da predlaze.Dobio stadion dzabe i 15 miliona za sredjivanje stadiona i za njih var nije problem jer placa drzava.A sta je sa ostalim klubovima koji nemaju para da srede ni teren vec se igra na oranici.Da li njima treba var ili da im se srede tereni.
pre 5 godina
У Холандији је увођење коштало 9 милиона евра. Ал’ ће неко да се омасти...
pre 5 godina
Neka uvedu VAR, samo da mi zvezdanaesterac ostane.
pre 5 godina
Kakvi su navijaci crvenkape.. i vrapci na grani znaju da samo njima ne odgovara fer i posteno sudjenje ( klubu koji podrzavaju ), ali umesto da imaju malo obraza i da kazu da je ovo sjajna vest, oni ostavljaju komentaru u svom, dobro poznatom stilu.
pre 5 godina
Ko je dobio tender za ovo? To ce biti zanimljivo videti jel liga svakako nece biti regularna.
(Miki, 19. februar 2019 16:50)
Kakav tender kada sama UEFA ovo finansira?
pre 5 godina
@Nije zemljače ništa figurativno napisano,znaš ti odlično.Nego je jedan vaš bezmozgović,koji visi na vestima o Zvezdi,više nego što provodi kod kuće,napisao tu cifru da objasni nešto,što je samo njemu i sličnima izgleda jasno.Kad su mu ljudi argumentovano objasnili,da je to nemoguće da neka ekipa napravi toliko faulova,počeli ste da izmišljate nove gluposti a sada i da je figurativno mislio.Vidimo po komentarima koliko ste ogrezli u mržnji i koliko vam istina ne odgovara kada vam se kaže,pa makar je iznele i vaše legende jer i njih prozivate i omalovažavate.Generalno,pobedu su vam poklonile sudije,svojim greškama i to bi trebali priznati,nije ni prvi a verovatno ni poslednji put a Čović je u pravu za sve što kaže jer vas najbolje poznaje.
(Objašnjenje, 19. februar 2019 18:26)
Iskreno ne znam da li da ti se smejem ili da te zalim...
pre 5 godina
Realno je VAR unistio svetski fudbal, povlascene ekipa kao sto su Real, Barsa nemaju nista sa tim jer se ni ne svira protiv njih i ne trazi se VAR za njihove protivnike, mogu misliti kako ce izgledati kod nas za Zvezdu i Partizan, cenim penal svako kolo...
pre 5 godina
Nema vise penaltizana :)
pre 5 godina
Ma kakav Var, pa sa kojim kamerama? Var sa jednom kamerom.
Pa mi i dan danas ne mozemo da utvrdimo da li je bio gol na derbiju ili nije a derbi je realno utakmica koju pokriva najvise kamera.
Zamislite Dinamo Vranje - Backa koja se pokriva jednom kamerom i sad kao VAR, a sudije moraju da sede u kafani prekoputa stadiona jer na igralistu nema mesta za njih.
I sta ti vredi VAR kada i Zvezda i Partizan igraju prijateljske utakmice sa pola lige. Kako to resiti?
ova liga ima mnogo vece probleme od sudijskih gresaka bile one slucajne ili namerne
kako objasniti odnos Partizana i Metalca ili Sartida
Kako objasniti Zvezdu i Jagodinu ili Zemun sada
Cirkus
pre 5 godina
Znate li vi koliko to kosta? Sta se pravi u Srbiji pd fudbala nekakva najbitnija stvar.
Covece pa gde ja zivim.
Sad skoro su Partizanu poklonili dali za dzabe stadion i zemljiste! Drzavno, narodnim novcem izgradjeno.
Vamo se kuka da se nema za bolnice i bolesnu decu a poklanja se infrastruktura nekakvom fudbalskom klubu. Nigde pameti.
Mene bas briga za Zvezdu i Partizan, alaj sad vi partizanovci odgovorite jel nornalno da se infrastruktura pokloni bilo kom klubu?
pre 5 godina
Miroslave pa za vreme mirka marijanovića je zvezda više titula osvajala kako si ograničen. Partizan je dominirao tamo od 2005, a dominirao je jer smo u tom periodu izbacili mnogo talenata za razliku od vas koji niste prodali igrača 10 godina.
Sada je pitanje odakle vam sada da dovodite ovoliko igrača? Odakle?
pre 5 godina
Kod nas mnogo bolje funkcionise VAR-anje tehnologija.
pre 5 godina
Nije bitan VAR,sudija kada namesta i vuce za neku ekipu jednostavno odbice da koristi VAR tehnologiju.Nama treba POSTENO takmicenje a ne da gledamo sklanjalice i sudijsko navlacenje i izmisljanje penala.Tek kada budemo imali posteno takmicenje gledaoci ce se vratiti na tribine.Nece ljudi da gledaju namestaljle i idu na stadion kad se sve zna.Cak ni kvalitet nije bitan za posecenost vec iskljucivo regularnost.
pre 5 godina
Ovo je dobra stvar !
pre 5 godina
Branko Borota je ovo davno predlagao, ali ljudi iz kuće fudbala nisu imali sluha. Dobar potez.
pre 5 godina
Partizan je prvi bio i za ligu sa podelom bodova na kraju. Vidimo kako je to ispalo. Kao da su znali da nemaju sta da traze da se igrala klasicna liga. Jednu titulu su vec ucarili tako na kraju. Zvezdi skinuti bodovi, i onda hajka pritisak i eto njima jedne titule. Nema sumnje da ce oni biti tim kojem ce VAR najvise pomoci.
pre 5 godina
Pa zna se i zašto... Kako li će sad da se pravdaju auti, nepostojeći penali i nepostojeći golovi...
pre 5 godina
Sta nam vredi VAR kad ga nece koristiti protiv Partizana,ne budimo smesni.
pre 5 godina
Ko od klubova ima da izdvoji 500 hiljada evra.Minimum 4 kamere, reportazna kola
pre 5 godina
Zamisljam samo tu konstrukciju, VAR u Surdulici ili Vranju. Ne vidis deo terena od nekih stubova, ograda... skupe felne na golfu dvojci...
pre 5 godina
Uvode war, a nemaju grejace na stadionu...Partizan je sada ono sto je bila CZ u kosarci od 1999-2011...Lutanje bez ikakvog plana i programa...
(Pozdrav iz Minhena, 19. februar 2019 16:05)
Čekaj, udaranje bez ikakvog plana ili je država gušila Zvezdu.
Rešite već jednom.
Ja se recimo sećam tog perioda.
K.K Zvezda je napravila preko 20 miliona eura duga. A F.K Zvezda preko 50 miliona.
Na današnji dan, ti dugovi su volšebno nestali.
A dug od 5 miliona eura KK Partizan, opet iz tog perioda, i dalje postoji.I mora da se vrati.
pre 5 godina
Šta će nama VAR. Pa videli smo na SP kako sudija na utakmici Srbije i švajcarske nije hteo ni da pogleda Var iako je dobio asistenciju iz sobe da proveri da li je bio penal nad Mitrovićem. Pa kakvih djonobraza od sudija imamo kao recimo Majo koji recimo nije video loptu u gol autu skoro metar pa on nebi ni VAR poslušao jer to je zaista bio vrhunac bezobrazluka sudija koji do tada nije viđen.
pre 5 godina
VAR je apsolutno neophodan u svim sportovima.Ali,pod odredjenim pravilima.Imas recimo tri celendza i ako si pogresio neku sankciju dobije recimo kapiten,pa zamenik kapitena pa dalje- i ti se onda buni -dakle,bunices se samo ako si ZAISTA ostecen.Ali,bar nece biti igranja rukom u sesnaestercu i neka se uvede hok-aj za gol i aut linije pre toga-da nema asistencija iz gol auta i da nema fantomskih golova.Isto bih uveo i u kosarci-mislis da je Renfro pravio faul u napadu,napravi celendz i ako si pogresio popijes kaznu recimo sl.bacanje;ili mislis da je faul na Jaramazu a sviran fal njemu-celendz i mirna Backa;i nema vise ona cuvena recenica "jeste faul ali se to ne sudi"-ili jeste ili nije.To razmisljanje "jeste ali se ne sudi-radi" je Srb dovelo do ove faze.Kao,znam sta je posteno,ali se TO NE RADI!To je totalno pogresno razmisljanje.
pre 5 godina
Nemam nista protiv uvodjenja VAR-a... Ali je po meni besmisleno uvoditi VAR, kada nam samo 2-4 kluba imaju normalnu travnatu podlogu. Jedan od glavnih preduslova da bi se igrao fudbal... kod nas cim pqdne kisa ili sneg, tereni se pretvaraju u blato... katastrofa... sredite prvo terene superligasima, pa posle uvodite VAR, ako vec imate para...
pre 5 godina
zasto zvezdu ne interesuje VAR? Jel kriju nesto?
(basketas, 19. februar 2019 16:23)
Kriju ali to može da se vidi samo uz pomoć VAR tehnologije.?
pre 5 godina
Danas se videlo ko je posten ko nije
pre 5 godina
Zvezda ima precih obaveza nego da glasa za Var. Recimo da produzi ugovor Jovancicu, da proda drugog napadaca Pavkova za 4 miliona. Da sredi malo svoj stadion. Stadioni ruine, oni uveli VAR. To je isto kao da vi okopavate bastu ispred dvorista a kuca vam je puna vlage i samo sto se nije srusila..
pre 5 godina
Koje su ovo glave, skoro 50% koji su glasali "da ali to neće popraviti stanje". Zašto ukoliko mislite da neće popraviti stanje ste glasali da, nije var džabe pa kao aj da probamo ali će biti isto, to je skupa investicija i zaista nema smisla odgovoriti tako nešto.
pre 5 godina
U tom slučaju Patlidžan će imati 15-tak bodova manje.
pre 5 godina
@свима су ставили амове
један од главних разлога што нема публике је циркус суђење. не знам шта ће вар да промени, када нема ту поштених људи који ће да га примене. ал ајде.
pre 5 godina
VAR je cista glupost, ne doprinosi regularnosti a samo usporava i ubija igru. Cemu onda 5 sudija na mecu?
pre 5 godina
ima da traju utakmice duplo
pre 5 godina
Ovo bi bilo super za našu ligu jer znamo kome se najviše pomaže.Gotovo sam siguran da će partizan svake sezone da se bori za plej of i da će biti na granici plej auta i plej ofa a do sada su ga održavale sudijske greške u njegovu korist da bude bliži vrhu.
pre 5 godina
Miroslave pa za vreme mirka marijanovića je zvezda više titula osvajala kako si ograničen. Partizan je dominirao tamo od 2005, a dominirao je jer smo u tom periodu izbacili mnogo talenata za razliku od vas koji niste prodali igrača 10 godina.
Sada je pitanje odakle vam sada da dovodite ovoliko igrača? Odakle?
(ko je ovde lud, 19. februar 2019 16:20)
Stvarno, ko je ovde lud, posle ovakvog virtualnog vidjenja sveta oko sebe. Ma dzaba ti covek bilo sta odgovori.
P.S. Sve si u pravu....ali bas sve....
pre 5 godina
Ko je dobio tender za ovo? To ce biti zanimljivo videti jel liga svakako nece biti regularna.
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.Podebljajte ovaj deo.
(DejanMD, 19. februar 2019 16:02)Znaci li ti ti nesto?
pre 5 godina
Sansa za realni boljitak...
pre 5 godina
Апсолутно сам ЗА! Треба све увести што ће допринијети регуларности. Па, ко је бољи нека побиједи. 👍
pre 5 godina
Prvo napravite travnate terene da djeca igraju fudbal a ne da skacu po blatu. Brih je dokazao koliko je VAR svemocan..
pre 5 godina
Pa da... Tako svojevremeno Zvezda tražila da se igra play off zbog regularnog prvenstva pa joj se taj sistem obio o glavu pretprošle sezone kada bi uzela titulu.... Siguran sam da u ovom stanju paranoje u kome se nalazi Partizan taj isti klub povlači poteze davljenika koji će doći na naplatu u narednim sezonama jer svako normalan i neostrašćen zna da je uz pomoć sudija uzimao titule slično kao Zvezda samo intenzivnije u periodu apsolutne "dominacije" Karadžićem, i političko-grobarskom svitom....
pre 5 godina
Pitam se sto nije Zvezdi odgovarao VAR?Evo živ neću ostati od radoznalosti....
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 16:06)
Nemamo gledalaca,nemamo kvalitet,nemamo ligu,nemamo na svim stadionima ni reflektore,nemamo FSS,nemamo klubove ali ćemo imati za početak VAR!Da me neko ne razume pogrešno ja sam za sve sto donosi kvalitet....
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 16:03)
Ono jel mozes jos koji komentar? Ne znamo kako da prezivimo bez tvojih komentara... Verovatno lajkove za veceru ces da pojedes?
pre 5 godina
Ne sumnjam da će partizan i među onim sudijama što bi sedeli u posebnoj prostoriji i pratili utakmicu preko VAR tehnologije,postaviti svoje ljude,kao što nameštaju i na utakmicama. Sve se svodi na isto,samo će troškovi biti drastično povećani za klubove.Bilo bi lepo da to prate strane sudije,ako ih već neće na terenu.
pre 5 godina
@Mika
Cisto iz sportskih razloga, ajde prisjeti se malo ko se protivio djelenju bodova...
pre 5 godina
Šta vredi kad će opet biti sklanjalica.....jedino za derbi da bude VAR.....
pre 5 godina
Zvezda treba da inicira da se vrati staro takmicenje po bodovima, posto ih do kraja ostavimo sa 15-20 bodova prednosti, pa oni kada se prepolove bodovi sa -15 dodju na -7 i onda dobiju derbi i odma su tu za titulu, tako nam je nepravedno uzeta poslednja titula koju je Partizan uzeo, bezali smo 15 bodova i bili bi prvaci a onda nam prepolovili pa nas stigli, nijedna drzava u svetu ne prepolovljuje bodove, a to vec 3 sezone steti Zvezdi. Lepo se igra do kraja i titutal.
Pritom drago mi je da su u kosarci izeli kup, jer nagledace se Zvezde u fudbalu u ligi shampiona 2019, i u kosarci u Evroligi 2019. Tako da kada izadjemo na pice kada zazemo mi igramo ligu shampiona i evrolugu, da vi kazete a mi imamo kup..
(mika, 19. februar 2019 16:16)
Do, nezgodnije je timu koji je prvi. Ovih sezona to je Zvezda, a narednih mozda bude neko drugi pa ce onda taj sistem odgovarati I Zvezdi. Pozdrav.
pre 5 godina
hahaha ali od sezone 2021/2022...pakao...a do tada je Zvezda sampion sta me razumem??
pre 5 godina
aaaaa
pre 5 godina
Mogu samo da zamislim hajku na sudiju koji ponistava gol domacoj ekipu u super ligi nakon konsultacije sa VAR sobom. Voleo bih da gresim ali ovo ce kod nas vrlo tesko da zazivi poznavajuci nas metalitet svi klubovi ce misliti da je neka zavera protiv njih cim im se ponisti prvi gol, ili dosudi penal nakon pregledavanja snimka.
pre 5 godina
finansiraće to veliki vodja
pre 5 godina
Sad ćemo imati i var botove, odakle nam novac za to?
pre 5 godina
(ne komrntarisi, 19. februar 2019 16:20)
VRH naivnosti
pre 5 godina
Opet se prepucavaju ovde Grobari i Delije. Igra se Paja Patak liga u Srbiji a vi se verbalno koljete? Gledajte veceras Juventus protiv Madrida ako vas uopste i zanima fudbal...
pre 5 godina
@Tito pa vi necete ni biti u SL
pre 5 godina
Zvezda sada Evropu videti nece vise.
pre 5 godina
pa partizan sad ni treći neće biti :)
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.
Podebljajte ovaj deo.
pre 5 godina
Делије поздравите се са титулом у наредних неколико година
pre 5 godina
Zvezdaš sam i treba ga uvesti! Daj Bože da ga je billo i u vreme Mirka Marjanovića!
pre 5 godina
Uvode war, a nemaju grejace na stadionu...Partizan je sada ono sto je bila CZ u kosarci od 1999-2011...Lutanje bez ikakvog plana i programa...
pre 5 godina
Дајте више тај ВАР да комшије не кукају како је све намештено.
pre 5 godina
Zvezda sada Evropu videti nece vise.
(Where is my sendvic?, 19. februar 2019 16:05)
Druze Zvezda je u prethodnih 2 godine, stvorila ekipu koja bi se i u jacoj ligi od nase borila sa sam vrh. Takocda pusti te price sad...
pre 5 godina
cudi me da se predstavnici zvezde nisu pojavili.....
pre 5 godina
Pa da Zvezda nije glasala jer se plasi da bi uvodjenjem VAR-a prestalo sviranje nepostojecih penala i nepostojecih golova iz ofsajda!!Dzaba vam to!!
pre 5 godina
pa partizan sad ni treći neće biti :)
(drsmrt, 19. februar 2019 16:05)
Slazem se, zato ce zvezdana biti vecito u donjem delu tabele...
pre 5 godina
Što nisu tražili var za vreme Toleta Karadžića? A da, tada je sve bilo regularno.
pre 5 godina
Naravno da se stuP srBstva nije ni pojavio, njima ne odgovara jer nema vise golova iz ofsajsa, golauta i bar po 1 penal na svakoj tekmi.
(jsdp, 19. februar 2019 17:21)
Za razliku od lukavog Partizana koji zna da var ne sprecava da se utakmica produzi dok on ne pobedi...
pre 5 godina
Naravno da se stuP srBstva nije ni pojavio, njima ne odgovara jer nema vise golova iz ofsajsa, golauta i bar po 1 penal na svakoj tekmi.
(jsdp, 19. februar 2019 17:21)
Колико имате победа у ЛШ? А први света сте били када? Смешно!
pre 5 godina
Pitam se sto nije Zvezdi odgovarao VAR?Evo živ neću ostati od radoznalosti....
pre 5 godina
Realno je VAR unistio svetski fudbal, povlascene ekipa kao sto su Real, Barsa nemaju nista sa tim jer se ni ne svira protiv njih i ne trazi se VAR za njihove protivnike, mogu misliti kako ce izgledati kod nas za Zvezdu i Partizan, cenim penal svako kolo...
pre 5 godina
VAR je cista glupost, ne doprinosi regularnosti a samo usporava i ubija igru. Cemu onda 5 sudija na mecu?
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.
Podebljajte ovaj deo.
(DejanMD, 19. februar 2019 16:02)
FK Partizan je pre mesec dana dobio za dzabe narodni stadion, izgradjen od novca svih gradjana ,od drzave i vlasti a bolnice nam vape za renoviranjem i modernim aparatima!
Podebljaj maksimalno ovaj deo
pre 5 godina
Pitam se sto nije Zvezdi odgovarao VAR?Evo živ neću ostati od radoznalosti....
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 16:06)
Nemamo gledalaca,nemamo kvalitet,nemamo ligu,nemamo na svim stadionima ni reflektore,nemamo FSS,nemamo klubove ali ćemo imati za početak VAR!Da me neko ne razume pogrešno ja sam za sve sto donosi kvalitet....
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 16:03)
Ono jel mozes jos koji komentar? Ne znamo kako da prezivimo bez tvojih komentara... Verovatno lajkove za veceru ces da pojedes?
pre 5 godina
Evo ljudi sanse da Partizan ispadne iz Jsl..
pre 5 godina
Nemamo gledalaca,nemamo kvalitet,nemamo ligu,nemamo na svim stadionima ni reflektore,nemamo FSS,nemamo klubove ali ćemo imati za početak VAR!Da me neko ne razume pogrešno ja sam za sve sto donosi kvalitet....
pre 5 godina
Miroslave pa za vreme mirka marijanovića je zvezda više titula osvajala kako si ograničen. Partizan je dominirao tamo od 2005, a dominirao je jer smo u tom periodu izbacili mnogo talenata za razliku od vas koji niste prodali igrača 10 godina.
Sada je pitanje odakle vam sada da dovodite ovoliko igrača? Odakle?
pre 5 godina
Kakve veze ima ko je glasao VAR treba da se uvede. Naravno da su i Zvezdasi i Partizanovci za to. Bar Zvezdi ne trebaju sudije moze svakog da pobedi 4 razlike minimum.
pre 5 godina
Nasmeja me samo tako. Jedan od inicjatora da se bodovi prepolove je bila upravo Zvezda. Zato što nisu mogli da stignu Partizan, To što si ti momak zaboravan to je drugo. Zvučite jako licemerno. Drugo šta ti misliš odakle nama ideja da se podele bodovi, čiji je model preuzet. Kad pišeš nešto nije zlo malo se informisati. Bez podele bodova naša liga postaje ekstremno dosadna poslednjih 2 meseca. Jer bi ti išao da gledaš utakmice bez takmičarskog značaja. Šta hoćeš da Zvezda osvoji titulu još u Aprilu i šta onda bukvalno mesec - dva do kraja može da manipuliše sa bodovima naročito sa timovima kojima ti bodovi trebaju. I tako napraviš lep dil za sledeću sezonu. Gledao si ta prvenstva već dobrih 20+ godina i bila je neviđena gledanost.
(Branislav, 19. februar 2019 17:12) Hajde onda da podelimo bodove sa 4 da bi prvenstvo bilo zanimljivo. Ne pravi se nevešt, Zvezda je tražila podelu bodova, jer je pola uprave partizana u isto vreme vodilo i druge klubove Superlige, pa je jedina šansa za kakve-takve fer uslove bila ta podela bodova. Drugo, što ste tad bili protiv, ako to čini prvenstvo zanimljivijim?
pre 5 godina
Znaci od naredne godine Partizan da se bori za 3-4 mesto na tabeli MAX!
pre 5 godina
posebno mi je drago zbog postenog partizana i njegovih uvek realnih navijaca
(maconii, 19. februar 2019 19:14)
Neka kaze ko sta hoce za Partizan, ali dva ulaska u LS su mozda jedino posteno sto je bilo od nasih klubova u zadnjih 20 godina.
pre 5 godina
Uvode war, a nemaju grejace na stadionu...Partizan je sada ono sto je bila CZ u kosarci od 1999-2011...Lutanje bez ikakvog plana i programa...
(Pozdrav iz Minhena, 19. februar 2019 16:05)Nista ti ne brini za Partizan...sto se kosarke tice vi ne postojite od 2011-e a do tada ste prosuli dvadeset miliona evrica na razne “euro projekte” pa zavrsili u zamrzivacu...
pre 5 godina
Змија је ухваћена за врат
pre 5 godina
Ono sto je fascinantno je cinjenica da se Partizan ovde predstavlja kao posten, a Zvezda prljava pa nece VAR. A gomila primera u svetu kako se i taj VAR izmanipulisao. Pre sam za koriscenje gol tehnologije. I eventualno te linije oko gola :-)
pre 5 godina
Ako nekome Var ne odgovara to je Partizan - ode 20ak bodova u zavrsnici sezone.
pre 5 godina
Nema vise penaltizana :)
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.Podebljajte ovaj deo.
(DejanMD, 19. februar 2019 16:02)Znaci li ti ti nesto?
pre 5 godina
Cekamo misljenje Covića?
pre 5 godina
Zvezda treba da inicira da se vrati staro takmicenje po bodovima, posto ih do kraja ostavimo sa 15-20 bodova prednosti, pa oni kada se prepolove bodovi sa -15 dodju na -7 i onda dobiju derbi i odma su tu za titulu, tako nam je nepravedno uzeta poslednja titula koju je Partizan uzeo, bezali smo 15 bodova i bili bi prvaci a onda nam prepolovili pa nas stigli, nijedna drzava u svetu ne prepolovljuje bodove, a to vec 3 sezone steti Zvezdi. Lepo se igra do kraja i titutal.
Pritom drago mi je da su u kosarci izeli kup, jer nagledace se Zvezde u fudbalu u ligi shampiona 2019, i u kosarci u Evroligi 2019. Tako da kada izadjemo na pice kada zazemo mi igramo ligu shampiona i evrolugu, da vi kazete a mi imamo kup..
pre 5 godina
Pokvarićemo VAR namerno, daćemo gol rukom iz ofsajda tako što lopta neće ni preći liniju... Da Stojković konačno vrati državljanstvo koje mu i ne treba...
pre 5 godina
Lako je Partizanu da predlaze.Dobio stadion dzabe i 15 miliona za sredjivanje stadiona i za njih var nije problem jer placa drzava.A sta je sa ostalim klubovima koji nemaju para da srede ni teren vec se igra na oranici.Da li njima treba var ili da im se srede tereni.
pre 5 godina
Da je bilo VAR-a u grupnoj fazi LŠ, Zvezda bi već u 47. minutu vodila 3:0 protiv Liverpula.
pre 5 godina
Partizani se kao raduju ?!
Pa sa VAR-om vi nećete biti ni 5. !
pre 5 godina
Звезда је толико супериорна, да је апсолутно никакав ВАР не интересује !!!
pre 5 godina
Naravno da se stuP srBstva nije ni pojavio, njima ne odgovara jer nema vise golova iz ofsajsa, golauta i bar po 1 penal na svakoj tekmi.
pre 5 godina
неће ни вар спречити фантомске голове, голове из аута и остало...немају они ни срама ни образа
pre 5 godina
(Kića, 19. februar 2019 16:10)
Da je bilo VARA još ranije Zvezda ne bi ni primirisala grupi lige šampiona. Kako se brzo zaboravljaju neke stvari.
pre 5 godina
ZaVARavanje ...
pre 5 godina
Hahaha pa naravno da lopov ne zeli da bude uhvacen, to je kao kada bi istog pitali da l' da stave kamere tamo gde ce da krade?
pre 5 godina
Predstavnici Zvezde se nisu pojavili,Partizan insistirao na uvodjenju VAR-a.I ovo je samo po sebi dovoljno da se vidi ko zeli posteno prvenstvo.Na to dodati da je Zvezda jedini klub na svetu koji ne zeli Mazica.Ne mesajte Partizan u tu pricu jer niko nikada iz Partizana nije trazio izuzece Mazica.Mrakic delegira sudije,bivsi clan uprave CZ.Glodjovic,Vujovic,Djokic,Siroki,Obradovic.....dug je spisak.
pre 5 godina
A sto se tice finala kupa Koraca, žlezda je zasluženo izgubila. Jadno je to da se vade na sudije. Pa nisu vam sudije krive sto niste imali pravu akciju celu 4. cetvrtinu (taktika u principu dodaj loptu Baronu pa sta bude), nisu vam sudije krive sto ste dopustili da primite loptu u svom reketu sekund i po do kraja, nisu sudije krive sto Stratos sutira 0 od 9...
pre 5 godina
Zamišljam Var na stadijonu Mačve ili u Surdulci, kakav smo narod ima neko da poskida te kamere i stavi ih u svoje dvorište 😀
pre 5 godina
Druze Zvezda je u prethodnih 2 godine, stvorila ekipu koja bi se i u jacoj ligi od nase borila sa sam vrh. Takocda pusti te price sad...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ne komrntarisi, 19. februar 2019 16:20)
Svet je lep kada sanjamo ...
pre 5 godina
Pa da... Tako svojevremeno Zvezda tražila da se igra play off zbog regularnog prvenstva pa joj se taj sistem obio o glavu pretprošle sezone kada bi uzela titulu.... Siguran sam da u ovom stanju paranoje u kome se nalazi Partizan taj isti klub povlači poteze davljenika koji će doći na naplatu u narednim sezonama jer svako normalan i neostrašćen zna da je uz pomoć sudija uzimao titule slično kao Zvezda samo intenzivnije u periodu apsolutne "dominacije" Karadžićem, i političko-grobarskom svitom....
pre 5 godina
zasto zvezdu ne interesuje VAR? Jel kriju nesto?
pre 5 godina
Var je najveca Fifina prevera, treba uvesti kao u Americkom fudbalu ili tenisu, bacis maramicu ili trazis celendz, jednom po poluvremenu!
pre 5 godina
mislite da ako uvedete var da ce ilijev da vam dovede nekog?
pre 5 godina
Kad se podele bodovi, i uvede VAR ima i taj plej of!
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.
Podebljajte ovaj deo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DejanMD, 19. februar 2019 16:02)
Zasto bi ti podebljali taj poslednji deo komentara?
pre 5 godina
Neka uvedu VAR, samo da mi zvezdanaesterac ostane.
pre 5 godina
Sta nam vredi VAR kad ga nece koristiti protiv Partizana,ne budimo smesni.
pre 5 godina
Kakvi su navijaci crvenkape.. i vrapci na grani znaju da samo njima ne odgovara fer i posteno sudjenje ( klubu koji podrzavaju ), ali umesto da imaju malo obraza i da kazu da je ovo sjajna vest, oni ostavljaju komentaru u svom, dobro poznatom stilu.
pre 5 godina
Partizan je prvi bio i za ligu sa podelom bodova na kraju. Vidimo kako je to ispalo. Kao da su znali da nemaju sta da traze da se igrala klasicna liga. Jednu titulu su vec ucarili tako na kraju. Zvezdi skinuti bodovi, i onda hajka pritisak i eto njima jedne titule. Nema sumnje da ce oni biti tim kojem ce VAR najvise pomoci.
pre 5 godina
ahahahah pa arena snima utakmice sa tri kamere i to VHS kamere
pre 5 godina
Hvala bogu. Ne mogu vise da slusam kukanja i prepucavanja izmedju zvezde i partizana ko je ostecen a koga vole sudije. Posle svake utakmice koja ne prodje onako kako su oni zamislili mi se povraca od izjava celnika oba kluba.
pre 5 godina
Биће тешко судијама и уз помоћ ВАРа. Како ће судија знати да ли је играч запео од бусен или се углавио ногом у бразду на ораницама ЈСЛ.
pre 5 godina
Sa padom vlasti 2022/23 stiže i VAR
pre 5 godina
Ovo bi bilo super za našu ligu jer znamo kome se najviše pomaže.Gotovo sam siguran da će partizan svake sezone da se bori za plej of i da će biti na granici plej auta i plej ofa a do sada su ga održavale sudijske greške u njegovu korist da bude bliži vrhu.
pre 5 godina
U tom slučaju Patlidžan će imati 15-tak bodova manje.
pre 5 godina
Nema vise penaltizana :)
(D, 19. februar 2019 16:37)
Hahaha, misliš na zvezdanesterac!
pre 5 godina
Zvezdaš sam i treba ga uvesti! Daj Bože da ga je billo i u vreme Mirka Marjanovića!
(Miroslav, 19. februar 2019 16:08)
To je bilo vreme Don Miljana Miljanića i člana UO CZ sudije Babarogića.
pre 5 godina
Zvezda treba da inicira da se vrati staro takmicenje po bodovima, posto ih do kraja ostavimo sa 15-20 bodova prednosti, pa oni kada se prepolove bodovi sa -15 dodju na -7 i onda dobiju derbi i odma su tu za titulu, tako nam je nepravedno uzeta poslednja titula koju je Partizan uzeo, bezali smo 15 bodova i bili bi prvaci a onda nam prepolovili pa nas stigli, nijedna drzava u svetu ne prepolovljuje bodove, a to vec 3 sezone steti Zvezdi. Lepo se igra do kraja i titutal.
(mika, 19. februar 2019 16:16)
Dobro bre... Prvo inicirate da se uvede ovakvo takmičenje, sad bi da inicirate da se vrati staro za koje je od svih klubova jedino Partizan bio. Da li ste realni?
Jel možete više da se saberete sa mislima i šta vam više odgovara, pošto iz sezone u sezonu pravite nova pravila?
pre 5 godina
Da je bilo VARA još ranije Zvezda ne bi ni primirisala grupi lige šampiona. Kako se brzo zaboravljaju neke stvari.
(Branislav, 19. februar 2019 17:
posebno mi je drago zbog postenog partizana i njegovih uvek realnih navijaca
pre 5 godina
Zvezda nije ni glasala ? Pa sto ste ih pitali ? T
pre 5 godina
Samo vi uvodite VAR, a fudbal neka se igra na oranicama...
pre 5 godina
Šta će nama VAR. Pa videli smo na SP kako sudija na utakmici Srbije i švajcarske nije hteo ni da pogleda Var iako je dobio asistenciju iz sobe da proveri da li je bio penal nad Mitrovićem. Pa kakvih djonobraza od sudija imamo kao recimo Majo koji recimo nije video loptu u gol autu skoro metar pa on nebi ni VAR poslušao jer to je zaista bio vrhunac bezobrazluka sudija koji do tada nije viđen.
(Znalac, 19. februar 2019 17:03)
Ili sudija Milorad kad ne dosudi penal kad Boaćiju svuku dres. Ili kad Drinčić slomi nogu Jovičiću a sudija Milorad ne dosudi ni faul.
pre 5 godina
A što se igra na prko 50% oranica umesto pravih terena, to nema veze. Naravno, bitniji su reflektori i VAR, u sirotinjskoj ligi, gde klubovi duguju plate i fudbalerima i zaposlenima.
pre 5 godina
Uvode war, a nemaju grejace na stadionu...Partizan je sada ono sto je bila CZ u kosarci od 1999-2011...Lutanje bez ikakvog plana i programa...
(Pozdrav iz Minhena, 19. februar 2019 16:05)
Čekaj, udaranje bez ikakvog plana ili je država gušila Zvezdu.
Rešite već jednom.
Ja se recimo sećam tog perioda.
K.K Zvezda je napravila preko 20 miliona eura duga. A F.K Zvezda preko 50 miliona.
Na današnji dan, ti dugovi su volšebno nestali.
A dug od 5 miliona eura KK Partizan, opet iz tog perioda, i dalje postoji.I mora da se vrati.
pre 5 godina
Znate li vi koliko to kosta? Sta se pravi u Srbiji pd fudbala nekakva najbitnija stvar.
Covece pa gde ja zivim.
Sad skoro su Partizanu poklonili dali za dzabe stadion i zemljiste! Drzavno, narodnim novcem izgradjeno.
Vamo se kuka da se nema za bolnice i bolesnu decu a poklanja se infrastruktura nekakvom fudbalskom klubu. Nigde pameti.
Mene bas briga za Zvezdu i Partizan, alaj sad vi partizanovci odgovorite jel nornalno da se infrastruktura pokloni bilo kom klubu?
pre 5 godina
Zvezda treba da inicira da se vrati staro takmicenje po bodovima, posto ih do kraja ostavimo sa 15-20 bodova prednosti, pa oni kada se prepolove bodovi sa -15 dodju na -7 i onda dobiju derbi i odma su tu za titulu, tako nam je nepravedno uzeta poslednja titula koju je Partizan uzeo, bezali smo 15 bodova i bili bi prvaci a onda nam prepolovili pa nas stigli, nijedna drzava u svetu ne prepolovljuje bodove, a to vec 3 sezone steti Zvezdi. Lepo se igra do kraja i titutal.
(mika, 19. februar 2019 16:16)
Nasmeja me samo tako. Jedan od inicjatora da se bodovi prepolove je bila upravo Zvezda. Zato što nisu mogli da stignu Partizan, To što si ti momak zaboravan to je drugo. Zvučite jako licemerno. Drugo šta ti misliš odakle nama ideja da se podele bodovi, čiji je model preuzet. Kad pišeš nešto nije zlo malo se informisati.
Bez podele bodova naša liga postaje ekstremno dosadna poslednjih 2 meseca. Jer bi ti išao da gledaš utakmice bez takmičarskog značaja. Šta hoćeš da Zvezda osvoji titulu još u Aprilu i šta onda bukvalno mesec - dva do kraja može da manipuliše sa bodovima naročito sa timovima kojima ti bodovi trebaju. I tako napraviš lep dil za sledeću sezonu. Gledao si ta prvenstva već dobrih 20+ godina i bila je neviđena gledanost.
pre 5 godina
Ma ko se to nama nije ni pojavio srce malo..?
pre 5 godina
@Nije zemljače ništa figurativno napisano,znaš ti odlično.Nego je jedan vaš bezmozgović,koji visi na vestima o Zvezdi,više nego što provodi kod kuće,napisao tu cifru da objasni nešto,što je samo njemu i sličnima izgleda jasno.Kad su mu ljudi argumentovano objasnili,da je to nemoguće da neka ekipa napravi toliko faulova,počeli ste da izmišljate nove gluposti a sada i da je figurativno mislio.Vidimo po komentarima koliko ste ogrezli u mržnji i koliko vam istina ne odgovara kada vam se kaže,pa makar je iznele i vaše legende jer i njih prozivate i omalovažavate.Generalno,pobedu su vam poklonile sudije,svojim greškama i to bi trebali priznati,nije ni prvi a verovatno ni poslednji put a Čović je u pravu za sve što kaže jer vas najbolje poznaje.
(Objašnjenje, 19. februar 2019 18:26)
Iskreno ne znam da li da ti se smejem ili da te zalim...
pre 5 godina
Što nisu tražili var za vreme Toleta Karadžića? A da, tada je sve bilo regularno.
(Falcao, 19. februar 2019 16:21)
Mozda zato sto tada nije postojao?
pre 5 godina
Ne sumnjam da će partizan i među onim sudijama što bi sedeli u posebnoj prostoriji i pratili utakmicu preko VAR tehnologije,postaviti svoje ljude,kao što nameštaju i na utakmicama. Sve se svodi na isto,samo će troškovi biti drastično povećani za klubove.Bilo bi lepo da to prate strane sudije,ako ih već neće na terenu.
pre 5 godina
Ne sumnjam da će partizan i među onim sudijama što bi sedeli u posebnoj prostoriji i pratili utakmicu preko VAR tehnologije,postaviti svoje ljude,kao što nameštaju i na utakmicama. Sve se svodi na isto,samo će troškovi biti drastično povećani za klubove.Bilo bi lepo da to prate strane sudije,ako ih već neće na terenu.
(Realno, 19. februar 2019 16:47)
Kao i vas vrhovni vodja uvek umete da napravite spin, za bilo sta...
pre 5 godina
Najveću inicijativu imao je FK Partizan, dok se predstanici Crvene zvezde nisu ni pojavili u srpskom domu fudbala.Podebljajte ovaj deo.
(DejanMD, 19. februar 2019 16:02)Znaci li ti ti nesto?
(Aleksej, 19. februar 2019 17:21). Znači. Nema više golova iz gol-auta...
pre 5 godina
hahaha ali od sezone 2021/2022...pakao...a do tada je Zvezda sampion sta me razumem??
pre 5 godina
Šta bre u narednim godinama odmah.
pre 5 godina
Zamisljam samo tu konstrukciju, VAR u Surdulici ili Vranju. Ne vidis deo terena od nekih stubova, ograda... skupe felne na golfu dvojci...
pre 5 godina
Zvezda ima precih obaveza nego da glasa za Var. Recimo da produzi ugovor Jovancicu, da proda drugog napadaca Pavkova za 4 miliona. Da sredi malo svoj stadion. Stadioni ruine, oni uveli VAR. To je isto kao da vi okopavate bastu ispred dvorista a kuca vam je puna vlage i samo sto se nije srusila..
pre 5 godina
Kako ce sada da postizu nevidljive golove i one iz gol auta?
pre 5 godina
Ko je dobio tender za ovo? To ce biti zanimljivo videti jel liga svakako nece biti regularna.
(Miki, 19. februar 2019 16:50)
Kakav tender kada sama UEFA ovo finansira?
pre 5 godina
Da je bilo VARA još ranije Zvezda ne bi ni primirisala grupi lige šampiona. Kako se brzo zaboravljaju neke stvari.
(Branislav, 19. februar 2019 17:15)
Ma da, lako je pobediti Liverpul, ipak je Surdulicu, Vranje, Partizan.. nemoguće pobediti (tj. moguće je, ali samo kad nema VARA).
pre 5 godina
Da se razumemo i ja sam za VAR. Ali postoje neke bitnije stvari koje moraju da se dovedu u red pre VAR-a. Infrastruktura! Ovo mi liči na ono kad na trulog i raspalog jugića stavljaš alu felne.
(Srbin, 19. februar 2019 17:04)
Covek je objasnio. I var tehnologija ima mnogo manjkavosti, a bolje je da se novac ulozi u terene, da bi se poboljsala atraktivnost utakmica
pre 5 godina
Zna se ko ovde voli da krade.
pre 5 godina
Ovo je veoma skup i kompleksan sistem, što u Srbiji širom.otvara vrata za finansijske mahinacije pri njegovoj kupovini i instalaciji. Ala će da rade kumovske veze, samo tako!
pre 5 godina
Danas se videlo ko je posten ko nije
pre 5 godina
Da, ali to neće popraviti regularnost, a zašto neće, videli smo u dva primera. Prvi je Feliks Brih koji je odbio da gleda snimak, a drugi je Damir Skomina koji je uprkos gledanju snimka poništio regularan gol.
pre 5 godina
Šta će nama VAR. Pa videli smo na SP kako sudija na utakmici Srbije i švajcarske nije hteo ni da pogleda Var iako je dobio asistenciju iz sobe da proveri da li je bio penal nad Mitrovićem. Pa kakvih djonobraza od sudija imamo kao recimo Majo koji recimo nije video loptu u gol autu skoro metar pa on nebi ni VAR poslušao jer to je zaista bio vrhunac bezobrazluka sudija koji do tada nije viđen.
pre 5 godina
Šta vredi kad će opet biti sklanjalica.....jedino za derbi da bude VAR.....
pre 5 godina
Koje su ovo glave, skoro 50% koji su glasali "da ali to neće popraviti stanje". Zašto ukoliko mislite da neće popraviti stanje ste glasali da, nije var džabe pa kao aj da probamo ali će biti isto, to je skupa investicija i zaista nema smisla odgovoriti tako nešto.
pre 5 godina
Oni koji su protiv VAR i uopšteno svega što bi uticalo na glavnog arbitra pri donošenju ispravnih odluka, samo dokazuju svoje težnje ka neregularnosti. Jedini problem je taj što smo daleko od toga. Nemamo adekvatne terene, infrastrukturu, kamere, gol tehnologiju, a težimo ka VAR. Prosto, trenutno stanje je apsolutno rasulo u Srpskom fudbalu.
pre 5 godina
Pa zna se i zašto... Kako li će sad da se pravdaju auti, nepostojeći penali i nepostojeći golovi...
pre 5 godina
ahahaha
pre 5 godina
Prvo vi skupite novac i vidite kako cete unaprediti infastrukturu stadiona,da nebi igrali na oranice nego na lepoj travnatoj podlozi,mislim da na tom polju treba raditi,to doprinosi i kvalitetu fudbala...a i da sprovedu VAR ,i tu ce biti polemike jer ce napadati sudije da nisu dobro gledale ili prihvatile odluke ,jer takva nam je nacija,sami sebi smo neprijatelji,zato i tonemo...
pre 5 godina
(ne komrntarisi, 19. februar 2019 16:20)
VRH naivnosti
pre 5 godina
Ko od klubova ima da izdvoji 500 hiljada evra.Minimum 4 kamere, reportazna kola
pre 5 godina
Miroslave pa za vreme mirka marijanovića je zvezda više titula osvajala kako si ograničen. Partizan je dominirao tamo od 2005, a dominirao je jer smo u tom periodu izbacili mnogo talenata za razliku od vas koji niste prodali igrača 10 godina.
Sada je pitanje odakle vam sada da dovodite ovoliko igrača? Odakle?
(ko je ovde lud, 19. februar 2019 16:20)
Stvarno, ko je ovde lud, posle ovakvog virtualnog vidjenja sveta oko sebe. Ma dzaba ti covek bilo sta odgovori.
P.S. Sve si u pravu....ali bas sve....
pre 5 godina
Zvezda treba da inicira da se vrati staro takmicenje po bodovima, posto ih do kraja ostavimo sa 15-20 bodova prednosti, pa oni kada se prepolove bodovi sa -15 dodju na -7 i onda dobiju derbi i odma su tu za titulu, tako nam je nepravedno uzeta poslednja titula koju je Partizan uzeo, bezali smo 15 bodova i bili bi prvaci a onda nam prepolovili pa nas stigli, nijedna drzava u svetu ne prepolovljuje bodove, a to vec 3 sezone steti Zvezdi. Lepo se igra do kraja i titutal.
Pritom drago mi je da su u kosarci izeli kup, jer nagledace se Zvezde u fudbalu u ligi shampiona 2019, i u kosarci u Evroligi 2019. Tako da kada izadjemo na pice kada zazemo mi igramo ligu shampiona i evrolugu, da vi kazete a mi imamo kup..
(mika, 19. februar 2019 16:16)
Do, nezgodnije je timu koji je prvi. Ovih sezona to je Zvezda, a narednih mozda bude neko drugi pa ce onda taj sistem odgovarati I Zvezdi. Pozdrav.
pre 5 godina
Nisu ni dosli ? Toliko o tome.
pre 5 godina
Podrzavam.
Ali nzn od kolike je VAR vaznosti u beton ligi?
pre 5 godina
Ma kakav Var, pa sa kojim kamerama? Var sa jednom kamerom.
Pa mi i dan danas ne mozemo da utvrdimo da li je bio gol na derbiju ili nije a derbi je realno utakmica koju pokriva najvise kamera.
Zamislite Dinamo Vranje - Backa koja se pokriva jednom kamerom i sad kao VAR, a sudije moraju da sede u kafani prekoputa stadiona jer na igralistu nema mesta za njih.
I sta ti vredi VAR kada i Zvezda i Partizan igraju prijateljske utakmice sa pola lige. Kako to resiti?
ova liga ima mnogo vece probleme od sudijskih gresaka bile one slucajne ili namerne
kako objasniti odnos Partizana i Metalca ili Sartida
Kako objasniti Zvezdu i Jagodinu ili Zemun sada
Cirkus
pre 5 godina
zasto zvezdu ne interesuje VAR? Jel kriju nesto?
(basketas, 19. februar 2019 16:23)
Kriju ali to može da se vidi samo uz pomoć VAR tehnologije.?
pre 5 godina
ima da traju utakmice duplo
pre 5 godina
Super :) mozda i amaterska televizija Arena sport uvede trecu kameru i jednog neutralnog komentatora.
pre 5 godina
VAR je apsolutno neophodan u svim sportovima.Ali,pod odredjenim pravilima.Imas recimo tri celendza i ako si pogresio neku sankciju dobije recimo kapiten,pa zamenik kapitena pa dalje- i ti se onda buni -dakle,bunices se samo ako si ZAISTA ostecen.Ali,bar nece biti igranja rukom u sesnaestercu i neka se uvede hok-aj za gol i aut linije pre toga-da nema asistencija iz gol auta i da nema fantomskih golova.Isto bih uveo i u kosarci-mislis da je Renfro pravio faul u napadu,napravi celendz i ako si pogresio popijes kaznu recimo sl.bacanje;ili mislis da je faul na Jaramazu a sviran fal njemu-celendz i mirna Backa;i nema vise ona cuvena recenica "jeste faul ali se to ne sudi"-ili jeste ili nije.To razmisljanje "jeste ali se ne sudi-radi" je Srb dovelo do ove faze.Kao,znam sta je posteno,ali se TO NE RADI!To je totalno pogresno razmisljanje.
pre 5 godina
Verovatno za 10 godina.
pre 5 godina
Ovo je dobra stvar !
pre 5 godina
ВАР свакако не може да смета, може само да буде користан.
pre 5 godina
Branko Borota je ovo davno predlagao, ali ljudi iz kuće fudbala nisu imali sluha. Dobar potez.
pre 5 godina
Nije bitan VAR,sudija kada namesta i vuce za neku ekipu jednostavno odbice da koristi VAR tehnologiju.Nama treba POSTENO takmicenje a ne da gledamo sklanjalice i sudijsko navlacenje i izmisljanje penala.Tek kada budemo imali posteno takmicenje gledaoci ce se vratiti na tribine.Nece ljudi da gledaju namestaljle i idu na stadion kad se sve zna.Cak ni kvalitet nije bitan za posecenost vec iskljucivo regularnost.
pre 5 godina
Var sistem na njivama od terena, prvo stadioni pa onda Var.
pre 5 godina
Opet se prepucavaju ovde Grobari i Delije. Igra se Paja Patak liga u Srbiji a vi se verbalno koljete? Gledajte veceras Juventus protiv Madrida ako vas uopste i zanima fudbal...
pre 5 godina
Sansa za realni boljitak...
pre 5 godina
Ionako su rezultati utakmica dogovoreni pre odigravanja prvenstva... Sa VAR ce se samo ispravljati sudijske greske.
pre 5 godina
Ajde superligasi da prodate po jednog najboljeg da se plati ovo sokoćalo
pre 5 godina
Mogu samo da zamislim hajku na sudiju koji ponistava gol domacoj ekipu u super ligi nakon konsultacije sa VAR sobom. Voleo bih da gresim ali ovo ce kod nas vrlo tesko da zazivi poznavajuci nas metalitet svi klubovi ce misliti da je neka zavera protiv njih cim im se ponisti prvi gol, ili dosudi penal nakon pregledavanja snimka.
pre 5 godina
Nemam nista protiv uvodjenja VAR-a... Ali je po meni besmisleno uvoditi VAR, kada nam samo 2-4 kluba imaju normalnu travnatu podlogu. Jedan od glavnih preduslova da bi se igrao fudbal... kod nas cim pqdne kisa ili sneg, tereni se pretvaraju u blato... katastrofa... sredite prvo terene superligasima, pa posle uvodite VAR, ako vec imate para...
pre 5 godina
Ko je dobio tender za ovo? To ce biti zanimljivo videti jel liga svakako nece biti regularna.
pre 5 godina
Prvo napravite travnate terene da djeca igraju fudbal a ne da skacu po blatu. Brih je dokazao koliko je VAR svemocan..
pre 5 godina
@Mika
Cisto iz sportskih razloga, ajde prisjeti se malo ko se protivio djelenju bodova...
pre 5 godina
@Tito pa vi necete ni biti u SL
pre 5 godina
Sa VAR-om ili bez njega nasa liga nikada nece biti regularna.
pre 5 godina
Treba uvesti, navijac CZ!
pre 5 godina
Kako? Meni je VAR odlična stvar, ali kako sa dve i po kamere, ponaročito van Beograda, da se kontroliše preko VAR?
pre 5 godina
aaaaa
pre 5 godina
Kod nas mnogo bolje funkcionise VAR-anje tehnologija.
pre 5 godina
finansiraće to veliki vodja
pre 5 godina
У Холандији је увођење коштало 9 милиона евра. Ал’ ће неко да се омасти...
pre 5 godina
@свима су ставили амове
један од главних разлога што нема публике је циркус суђење. не знам шта ће вар да промени, када нема ту поштених људи који ће да га примене. ал ајде.
pre 5 godina
Da se razumemo i ja sam za VAR. Ali postoje neke bitnije stvari koje moraju da se dovedu u red pre VAR-a. Infrastruktura! Ovo mi liči na ono kad na trulog i raspalog jugića stavljaš alu felne.
pre 5 godina
Koliko se manipulise sa Var tehnologijom najbolje se videlo na svetskom prvenstvu na utakmici Srbija-Svajcarska...Dakle ako sudija HOCE moze da pogleda snimak, a ako NECE onda ne mora. Tako da i dalje sudije, a pogotovo Var- kontrolori mogu da kreiraju utakmice. Var tehologija mora jos da se usavrsava kao i fudbalska pravila. Var, recimo, moze da kreira da se i za najmanji kontakt u kaznenom prostoru svira penal za jednu ekipu, a za takav isti zazmuri kad je u pitanju druga ekipa. Opet ce, dakle, ljudski faktor biti odlucujuci a tu ce da profitira onaj ko ima vise uticaja. Sto se nasih klubova tice treba da se potrude da obezbede osnovne uslove za igru a to pre svega znaci kvalitetan teren, a ne da molimo Boga da ne padne kisa ili sneg a onda da se kuka na vremenske uslove
pre 5 godina
Ako se bude primenjivao iole pošteno, ovome treba najviše da se raduju manji klubovi.
pre 5 godina
Sad ćemo imati i var botove, odakle nam novac za to?
pre 5 godina
Апсолутно сам ЗА! Треба све увести што ће допринијети регуларности. Па, ко је бољи нека побиједи. 👍
140 Komentari
Sortiraj po: