Utorak, 19.02.2019.

20:00

Liverpul i Bajern "postili", odluka o četvrtfinalisti pada u Minhenu

Fudbleri Liverpula i Bajerna odigrali su meč bez golova na "Enfildu" u prvom meču osmine finala Lige šampiona.

Izvor: Z. Kecman

Liverpul i Bajern "postili", odluka o èetvrtfinalisti pada u Minhenu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Ivan Veljković

pre 5 godina

Ma koji je mec Bajern kontrolisao srece ti? Vidices da ce ih lagano proci Liverpul, jer Bajern nece moci igrati bunker i tamo. Samo da su ovi bili malo efikasniji i to je to. Najbolja sansa Bakerna napocavanje Matipa u svog golamana i to je to. Ovi nisu mogli loptu da izvuku, milion ispucavanja u nedogled. Bajern je imao srece i veruj mi, ta sreca nece trajati doveka, Liverpul je kvalitetnija ekipa i zasluzeno ce proci dalje.
(Nenad, 20. februar 2019 15:15)

A ko kaže da će Bajern hteti da igra bunker i na svojoj Alijanc areni? Inače neće se morati ni otvarati mnogo jednostavno krenuće da melju od samog početka i čekaće strpljivo svoju šansu koja će doći i pobediti rutinski videćeš. Po kojoj ti to osnovi, sem sopstvene pristrasnosti, tvrdiš da će ih Liverpul razbiti na Alijanc areni kada to nije uspeo na Enfildu? A na Enfildu je protiv sebe sinoć Liverpul imao desetkovani Bajern, sa gomilom rezervista, ok, nije bio kompletan ni Liverpul sinoć, ali je Bajern bio sa više rezervista u svom timu, dok je Liverpul sa svojom čuvenom trojkom Salah-Firmino-Mane i sa kapitenom Hendersonom delovao potpuno bezidejno protiv Bajerna koji se svesno branio sa gomilom rezervista i sa samo jednim napadačem Levandovskim koji je bio potpuno nezainteresovan i bez dovoljno lopti za gol, što neće biti slučaj i u revanšu. Prema tome, tvoje želje su subjektivne, na njih imaš pravo kao neko ko očigledno ne podnosi Bajern, ali činjenice govore da će ih Bajern lagano eliminisati u revanšu, videćeš.

Nenad

pre 5 godina

Kako bre nije Bajern zaustavio Liverpul nego se ovi "sami ispromašivali"?? Jesi gledao ti celu utakmicu pažljivo?? Brale, ja sam lepo i u tom svom prethodnom komentaru napisao da je Liverpul u 1. poluvremenu bio malčice bolji, ali malčice, ne nešto spektakularno, imali su te neke prilikice i poluprilikice u par navrata preko Manea ali to nisu bile spektakularne izrazite stopostotne šanse već iznenadne polušanse koje je ovaj u brzini promašivao. Dakle ništa spektakularno od Liverpula sinoć nije viđeno, u 2. poluvremenu naročito, tada je Bajern kontrolisao meč lagano i to sa gomilom rezervista u timu protiv Liverpulovog čuvenog tria Salah-Firmino-Mane. Možeš da zamisliš samo šta će biti u revanšu kada se u tim Bavaraca vrate Miler, Roben i kada Riberi zaigra od početka i kada se standardna odbrana opet bude postavila ispred Nojera i kada Bavarci krenu da melju prepoznatljivo na svojoj Alijanc areni. Pa razbiće ih bre čoveče u trenu dok Klop bude još uvek pripremao prve instrukcije svojim igračima o tome na koji način zaustaviti bavarsku mašineriju na semaforu će već biti laganih 3:0 za Bavarce hehe. Živi bili pa videli. :-)
(Ivan Veljković, 20. februar 2019 13:03)

Ma koji je mec Bajern kontrolisao srece ti? Vidices da ce ih lagano proci Liverpul, jer Bajern nece moci igrati bunker i tamo. Samo da su ovi bili malo efikasniji i to je to. Najbolja sansa Bakerna napocavanje Matipa u svog golamana i to je to. Ovi nisu mogli loptu da izvuku, milion ispucavanja u nedogled. Bajern je imao srece i veruj mi, ta sreca nece trajati doveka, Liverpul je kvalitetnija ekipa i zasluzeno ce proci dalje.

Negativni

pre 5 godina

Ljudi, i 0:0 je nogomet. Svi smo to znali, ali negdje u djetinjstvu smo potpisali ugovor sa djavlom i zato...ponekad se mora dogoditi nista da bi se kasnije dogodilo nesto. Nije fora da do neceg lijepog dodjes lako, dobre stvari dogadjaju se onima koji znaju cekati. :D
(Pijani zlotvor, 19. februar 2019 23:29)

Au, Kjerkegore, al' si razgranao grane.

Ivan Veljković

pre 5 godina

Nisu oni zaustavili Liverpul, koliko su se ovi ispromasivali, plus su se povukli i nisu igrali fudbal. Eee vidiecemo ih u drugom mecu, gde ce morati napadati, pa da vidimo kako ce zakrpiti rupe. Liverpul ce im dati gol i proci dalje, zivi bili pa videli.
(Milan, 20. februar 2019 02:46)

Kako bre nije Bajern zaustavio Liverpul nego se ovi "sami ispromašivali"?? Jesi gledao ti celu utakmicu pažljivo?? Brale, ja sam lepo i u tom svom prethodnom komentaru napisao da je Liverpul u 1. poluvremenu bio malčice bolji, ali malčice, ne nešto spektakularno, imali su te neke prilikice i poluprilikice u par navrata preko Manea ali to nisu bile spektakularne izrazite stopostotne šanse već iznenadne polušanse koje je ovaj u brzini promašivao. Dakle ništa spektakularno od Liverpula sinoć nije viđeno, u 2. poluvremenu naročito, tada je Bajern kontrolisao meč lagano i to sa gomilom rezervista u timu protiv Liverpulovog čuvenog tria Salah-Firmino-Mane. Možeš da zamisliš samo šta će biti u revanšu kada se u tim Bavaraca vrate Miler, Roben i kada Riberi zaigra od početka i kada se standardna odbrana opet bude postavila ispred Nojera i kada Bavarci krenu da melju prepoznatljivo na svojoj Alijanc areni. Pa razbiće ih bre čoveče u trenu dok Klop bude još uvek pripremao prve instrukcije svojim igračima o tome na koji način zaustaviti bavarsku mašineriju na semaforu će već biti laganih 3:0 za Bavarce hehe. Živi bili pa videli. :-)

Oliver

pre 5 godina

Najjaci su mi ovi nesrecnici sto lupaju da BAyern mora da napadne u Minhenu. A zasto mora gospodo draga kad je rezultat 0:0?? Nama gol ne treba,mozemo opet da drzimo 0:0 celu utakmicu. Pa nije Bayern glup da se previse otvori i Liverpulu pusti kontre,e taj film necete gledati,ahahahah

ajme

pre 5 godina

Liverpul znatno bolji i hrabriji tim.
Kovac nije hteo visoki presing vec je igrao taktiku West Hama.
Kovac je i razlog zasto je Liverpul favorit. Bio.

Posto znamo kako crveni igraju na strani, sanse su 30:70 u korist Bavaraca.

Neko pominje posed lopte. To je bilo vazno nekada. Sada munje igraju. Tako da to nije parametar.

I ovo. Vajnaldum je potvrdio klasu. Keita, Hendo i Lalana bi trebalo da pronadju novi klub.

bog kladionice

pre 5 godina

Ovakav rezultat, ostavlja jednu, jedinu mogućnost u revanšu... Dvije sjajne ekipe, u revanšu će (nadajmo se),pružiti pravi SPEKTAKL! Strahovito je, veliki bio ulog sinoć u prvoj utakmici, da bi ekipe prikazale, sve što znaju.Po kvalitetu, i jedan i drugi tim, zaslužuje bar polufinale! Iako, bih zbog svoje lepršave igre, volio da Liverpul prodje - imam neki čudan osjećaj da Bajern, ima veće šanse...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Car Dušan, 20. februar 2019 08:29) # Link komentara

preterujes

ove godine liv i bajern realan domet- cetvrtfinale

polufinale - psg, siti, barselona, juventus

Car Dušan

pre 5 godina

Ovakav rezultat, ostavlja jednu, jedinu mogućnost u revanšu... Dvije sjajne ekipe, u revanšu će (nadajmo se),pružiti pravi SPEKTAKL! Strahovito je, veliki bio ulog sinoć u prvoj utakmici, da bi ekipe prikazale, sve što znaju.Po kvalitetu, i jedan i drugi tim, zaslužuje bar polufinale! Iako, bih zbog svoje lepršave igre, volio da Liverpul prodje - imam neki čudan osjećaj da Bajern, ima veće šanse...

Nenad

pre 5 godina

Zadovoljan sam prvim poluvremenom,Bayern igra odlicno,suvereno,samouvereno,nema nikakve opasnosti po nas gol,kontrola igre je u nasim rukama,i to bez Riberija i Robena,bravo,svaka cast za prvih 45 minuta!
(Oliver, 19. februar 2019 22:00)

Jesi svestan da igraju Roben i Riberi, bili bi slabiji?

Nikola

pre 5 godina

25.minut.posed lopte Bayern 60%,Liverpul 40%,Bayern rastura nasred Enfilda!!!  
(Oliver, 19. februar 2019 21:27)  

Rastura u dodavanju sa golmanom i sa milion gresaka. Morace ovaj Bajern da napadne u drugoj utakmici, a tada ce biti kuku lele.

Milan

pre 5 godina

Citam ove komentare i kao da ih pisu klinci koji nemaju blage veze sta su gledali, niti sta je fudbal. Bajern se povukao da ne bi primili milion komada, Liverpul se poprilicno ispromasivao, dok ce revans biti druga prica. Utakmica nije bila dosadna, jako lepe akcije su mogle da se vide, nazalost bez zavrsnog pasa. Fudbal je nesto vise osim golova i sigurno da ozbiljne ekipe ne igraju tako sto izadju na teren i kazu ajmo kao sumanuti da napadamo. Veliki rizik, samim tim takticki se igra.

Milan

pre 5 godina

Teška tvrda utakmica dva diva Liverpula i Bajerna koja se završila 0:0 i to je realan rezultat po meni. Liverpul za nijansicu bolji u 1. poluvremenu ali Mane se ispromašivao iz nekoliko solidnih šansi ali u 2. poluvremenu Bajern uspostavio totalnu kontrolu nad utakmicom i igrao na remi očigledno i zasluženo i izborio remi. Potpuno je Bajern zaustavio u drugom delu igre tu čuvenu Liverpulovu trojku Salah-Firmino-Mane i to bez pola prvotimaca i potvrdio da se ona magična prošla sezona za tu trojku teško može ponoviti opet. Ceo meč večeras Salah bez prave prepoznatljive igre. Sa druge strane Nemci povučeni i tvrdi, neprobojni, dobra strategija Kovača to se mora priznati i u revanšu veliku prednost dajem Bajernu.
(Ivan Veljković, 19. februar 2019 23:29)

Nisu oni zaustavili Liverpul, koliko su se ovi ispromasivali, plus su se povukli i nisu igrali fudbal. Eee vidiecemo ih u drugom mecu, gde ce morati napadati, pa da vidimo kako ce zakrpiti rupe. Liverpul ce im dati gol i proci dalje, zivi bili pa videli.

Nenad

pre 5 godina

Ako se završi sa 0:0 u Minhen ne moraju uopste ni da putuju...Uneredice ih...
(AC/DC, 19. februar 2019 22:33)

Jedva cekam da Liverpul prodje, ovi dosli da igraju bunker, videcemo kada se otvore. :) Na sred Minhena ce proci Liverpul, pazi sta ti kazem.

bmiles

pre 5 godina

Ovo igranje u isto vreme ubija!Odlucio sam se prvo da gledam mecu Liverpulu ipa su atraktivnije ekipe od Liona,za koji sam mislio da ce ga Barsa pojesti pogotovo kad sam video da igra u najjacem sastavu!Medjutim poluvreme u Liverpulu me je totalno razocaralo fudbal se ipak igra za golove a naslutio sam da ih ovde nece biti pa se prebacim da odgledam neki gol na utakmici u Lionu.Nisam imao srece iako je Barsa stvarala sansu i opsedala gol Liona koji je tu i tamo presao centar Mesi i drugovi nisu nasli kljuc za bravu Francuza!Doduse u par navrata sprecio ih je izvrsni golman Lopez a jednom je sut Busketa zaustavila precka!Sve u svemu na oba meca "tresla se gora a rodio se mis" i ostah razocaran!Ponekad utakmice zavrsenim rezultatom imaju svoj draz nazalost nije ga bilo.Pogledao sam snimak drugog poluvremena u Liverpulu dosao do zakljucka da nisam puno izgubio.Ne znam zasto je Klop bio ljut na Kovaca na kraju,da nije ocekivao da se Bajern otvori ili je nesto drugo po sredi.U svakom slucaju nakon one prelepe utakmice Mancesr Junajteda protiv Celzija ove utakmice odisale su dosadom.Verujem da ce sutra biti bolje utakmice,bar se nadam nekom pogotku!?

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Eh, eh, eh! Procitao sam dolje komentar od jednog decka dolje da se treba ukinuti pravilo gola u gostima. I nisam to procitao samo kod njega, cujem to u prolazu, od casnih sestara do baustelaca, pa sve do novinara, ali ne slazem se s tim.
Zasto?
Zato sto to pravilo daje sansu slabijoj ekipi.
Kao sto sam vec pricao o ajaxu koji se- radi bosmanovog pravila i ukidanja broja stranaca po ekipama, sto je odluka eu suda koji je nogometase izjednacilo s vodoinstalaterima zbog 'slobodnog protoka radne snage', da, bas tako! - pretvorio u OBICNI razvojni klub od kojeg vecu perspektivu ima i eng nizeligas ako ga preuzme tajkun, tako i ovo pravilo dokida sansu. Kao u pjesmi pastora neiemollera, prvo su dosli po komuniste... tako i tu. Prvo su rijesili odstete, pa su rijesili strance, pa sad rjesavaju gol, pa ce na kraju uvesti sto i jesu 4 zamjenu. Sta to znaci? Centralizacija.
Piramidalna shema.
Kad ce hajduk i ajax opet igrati 1/4 f lp? Kad ce malmo opet igrati finale lp? Goteborg? Aberdeen? Steaua? Psv? Porto, benfica, sporting? Rotterdam? Pa cak i hsv? Dinamo, zvijezda, partizan?
Kuzite? Zbog max 10 klubova cijeli kontinent je publika.
Nogomet narodu!

Liverpool Man

pre 5 godina

Stvarno mislite da Liverpul nece dati jedan gol u Minhenu? Danas da je Mane bio raspolozen bilo bi bar 2 0. Znaci racunajte da Liverpul ima 1 gol tamo a Bajern kako je odigrao ne verujem da moze dati 2 bez da primi bar jos jedan. Van Dajk dolazi a Fabinjo ce u sredinu. Liverpul ce biti u jacem sastavu a Bajern bez Kimiha. I dalje Liverpul ima vece sanse. Da je Bajern pokazao nesto dovece pa da kaze covek da ce proci ali nista nisu pokazali. Samo nesto prvih 20min dok Liverpul nije nastelovao sredinu. Dosli su vise da prezive utakmicu i atipicno za nemacke timove igrali na 0 0. Iskreno ne verujem da Liverpul moze da ne zatrese mrezu 2 utakmice zaredom u LS. Uglavnom, slaba utakmica generalno. U prvom poluvremenu je i bilo nesto ali drugo jedno pola sata dodavanja pred golom. Slazem se sa komentarom da je LS sve slabija i da je ranije pre jedno 10 godina bila daleko bolja sa Arsenalom, Celsijem, Junajtedom, Liverpulom, Milanom, Interom, Portom itd. Ovih dana sve se igra da neko ne pogresi umesto da se nadigravaju. Danas je tipican primer bio, bez velikog rizika utakmice. Steta koliko se novca ulaze...Svaka cast Ajaxu iako su izgubili. Sa decom su nadigrali Real posteno, da su malo iskusniji imali bi pozitivan rezultat pred Madrid. Ovako tesko...

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Ljudi, i 0:0 je nogomet. Svi smo to znali, ali negdje u djetinjstvu smo potpisali ugovor sa djavlom i zato...ponekad se mora dogoditi nista da bi se kasnije dogodilo nesto. Nije fora da do neceg lijepog dodjes lako, dobre stvari dogadjaju se onima koji znaju cekati. :D

boban

pre 5 godina

@Раде Кузма


Stavi celu ustedjevinu na prolaz Bajerna. Ozbiljna ti je teorijska osnova. Liverpul izgubio sve 3 gostovanja pre 3 meseca, znaci i sad ce. Genijalno!

Viktor

pre 5 godina

Nijesam navijac Liverpula vec Juventusa ali koji su strucnjaci sto vec otpisuju Liverpul.Nije to toliko los rezultat za Liverpul kao sto bi bio 3:3 recimo.Ovako imaju sanse,rekao bih 50:50.Ali ipak mislim da prolazi Klop Kovaca na iskustvo.Neverovatno sta je sve Mane promasio nije toliko losa utakmica kao sto pricate.

zoki

pre 5 godina

"Bayern je bio bolji"


Koju si ti utakmicu gledao? Liverpul je mogao 3:0 da vodi na poluvremenu. Van Dajk i Gomez su prva postava u odbrani a Bajern nije uspeo da postigne gol. Tanak je Bajern, nista nisu pokazali sem gomile dodavanja u prazno.

Раде Кузма

pre 5 godina

Како је Алаба зауставио Салаха вечерас, свака част. По мени играч утакмице је Хави Мартинез, човјек је стијена на средини терена. Колико је само лопти узео, пресјекао напада, милина га је гледати.

Ivan Veljković

pre 5 godina

Teška tvrda utakmica dva diva Liverpula i Bajerna koja se završila 0:0 i to je realan rezultat po meni. Liverpul za nijansicu bolji u 1. poluvremenu ali Mane se ispromašivao iz nekoliko solidnih šansi ali u 2. poluvremenu Bajern uspostavio totalnu kontrolu nad utakmicom i igrao na remi očigledno i zasluženo i izborio remi. Potpuno je Bajern zaustavio u drugom delu igre tu čuvenu Liverpulovu trojku Salah-Firmino-Mane i to bez pola prvotimaca i potvrdio da se ona magična prošla sezona za tu trojku teško može ponoviti opet. Ceo meč večeras Salah bez prave prepoznatljive igre. Sa druge strane Nemci povučeni i tvrdi, neprobojni, dobra strategija Kovača to se mora priznati i u revanšu veliku prednost dajem Bajernu.

Раде Кузма

pre 5 godina

@Раде КузмаStavi celu ustedjevinu na prolaz Bajerna. Ozbiljna ti je teorijska osnova. Liverpul izgubio sve 3 gostovanja pre 3 meseca, znaci i sad ce. Genijalno!
(boban, 19. februar 2019 23:05)
Извини генијалац, не препознах те. Која је твоја теорија?

bog kladionice

pre 5 godina

Koliko dosadna utakmica. Samo malo sam gledao, dok ne ukinu pravilo gola u gostima, nepotrebno je gledati prvi meč...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cxevu, 19. februar 2019 22:52) # Link komentara

slazem se 100%, precesto kad igraju dve bas jake ekipe, bez obzira koliko su ofanzivne, prva utakmica bude ovakva... vreme je da se to menja

pedja

pre 5 godina

LS gubi smisao,vrti se u poslednjih nekoliko godina par istih timova,fudbal sve dosadniji,dobre i uzbudljive utakmice mozete na prste jedne ruke izabrati u zadnjih 10 tak godina.Nedostaju opet jaki Englezi,sjecate se LS sa jakim Celzijem,Arsenalom,MU,pa sa jakim Interom,Milanom,pa je Porto uvijek znao da iznenadi,sjecam se i Liona ne skupog ali odlicnog tima,jedne godine Malaga bila hit,onomad Dortmund,Salke jedne godine u 1/2 finale,pa ranije Monako,sad se sve svelo na bukvalno 5 do 6 timova,Real iza koga stoji Spanija,Barsa Katalonija,Bajern iza koga stoji cijeli Njemacka,Juve,PSG, sa Arapima,plus neko od Engleza ako uskoci i to je to.NBAizacija fudbala ce doci fudbalu glave!

Oliver

pre 5 godina

0:0 u gostima je i dobar i nije dobar rezultat.Dobar,jer nisi izgubio,los,jer protivniku odgovara bilo koje nereseno s golovima u revansu. Smatram da je Bayern propustio da resi dvomec vec veceras sa samo jednim golom,zbog nedostatka rizika Kovaca. Sta to znaci,prva izmena u 80.minutu? Tad vec vise nema vremena,zna se da se izmene prave u 60 minutu ako hoces nesto da promenis. Riberi je mogao da igra bar 30 minuta. Bayern je bio bolji,veci posed,bolja pas igra,precizniji pasovi,samo da su malo vise rizikovali u napadu. Ali verujem da ce na Alianzu nadoknaditi sve to i da Bayern sigurno prolazi bilo kojom pobedom.

Раде Кузма

pre 5 godina

Бајерн је фаворит у Минхену против кога год да игра, ту нема дискусије. Тренутно 65:35 за Бајерн.

Раде Кузма

pre 5 godina

Браво ја Бајерн. Добили су шта су хтјели, имају кући утакмицу за пролаз. Ливерпул је изгубио у све три утакмице које су играли у гостима ове сезоне у ЛП, не бих рекао да ће избјећи пораз ни у Минхену. Знамо како Бајерн игра кући, очекујем пролаз Бајерна.

neutralni felsh

pre 5 godina

25.minut.posed lopte Bayern 60%,Liverpul 40%,Bayern rastura nasred Enfilda!!! 
(Oliver, 19. februar 2019 21:27) 

Mia San Mia! Rasturite ih.
(Adriano_Galliani, 19. februar 2019 22:08)


pozdrav za koaliciju! :)

mare

pre 5 godina

U Minhenu i celoj Bavariji postoji samo jedan klub.....Minhen 1860.....
(Spark, 19. februar 2019 20:58)

Kako da ne. Kakvi ste vi ljudi, uspeh ne prastate. Bajern je iskljicivo svojim radom i trudom dosao do toga da bude jedan od 5 evropskih velikana. I danas u ovom suludom vremenu uspeva da ne podlegne basnoslovnim troskovima modernog fudbala. A vi ih opet mrzite, zasto? Nisu krvi sto su najuspesniji u Nemackoj, i sto svi igraci iz bundeslige zele kod njih.

neutralni felsh

pre 5 godina

e? super, onda on neka igra sa evertonom ;) 
(neutralni felsh, 19. februar 2019 21:55) 

eee....to sto si juce poceo da gledas fudbal i postao navijac bajerna/liverpula to je drugo, pitaj nekog Nemca pa ces videti kakav ces odgovor dobiti...
(Spark, 19. februar 2019 21:58)


sta ti imas protiv evertona? ;)

Oliver

pre 5 godina

Zadovoljan sam prvim poluvremenom,Bayern igra odlicno,suvereno,samouvereno,nema nikakve opasnosti po nas gol,kontrola igre je u nasim rukama,i to bez Riberija i Robena,bravo,svaka cast za prvih 45 minuta!

Adriano_Galliani

pre 5 godina

25.minut.posed lopte Bayern 60%,Liverpul 40%,Bayern rastura nasred Enfilda!!!
(Oliver, 19. februar 2019 21:27)

Mia San Mia! Rasturite ih.

Malkom

pre 5 godina

Maneu su potrebne četiri stopostotne prilike da bi dao jedan gol. Za brzinu mu skidam kapu, ali brate kvari prilike skoro kao Pipo Inzagi.

neutralni felsh

pre 5 godina

voleo bi da lion pokaze svima onima koji misle da u francuskoj igra samo psg da nisu u pravu. odlicna su ekipa, mada naravno imaju minimalne sanse protiv barse, odigrali su recimo 2x nereseno sa sitijem
(bog kladionice, 19. februar 2019 20:43)


upravo tako. lion je stabilan i ugledan klub i vec duze od decenije ima odlicnu, zrelu ekipu koja igraj tvrd i brz fudbal, (tzv. "igra bez igre") i vec su nekoliko puta harali ligom sampiona, izbacivali su i real u plej ofu. umeju da igraju na rezultat i svakoga mogu da pobede, ali im je skoro hronican problem slabija klupa pa zbog toga cesto posustaju u dvomecima ili pri kraju sezone.
trenutno vec 20 minuta prave velike probleme nepovezanoj i nedorecenoj barseloni.

neutralni felsh

pre 5 godina

U Minhenu i celoj Bavariji postoji samo jedan klub.....Minhen 1860.....
(Spark, 19. februar 2019 20:58)

e? super, onda on neka igra sa evertonom ;)

extremesportist

pre 5 godina

Samo gol da padne, ima da pršti posle, već je dobra utakmica.

Hendo iznenađujuće odličan, ali primeti se odmah odsustvo Van Dajka iza da čisti sve pretnje.

Navijam za Bajern ovaj put, ali i da Liverpul dobije je ok. Bavarci moraju da prestanu da igraju kao protiv Ausburga, jer im je protivnik najofanzivnija ekipa na svetu i ona rizična dodavanja pozadi mogu da ih koštaju...

Nadam se uzbudljivoj završnici!

Spark

pre 5 godina

e? super, onda on neka igra sa evertonom ;)
(neutralni felsh, 19. februar 2019 21:55)

eee....to sto si juce poceo da gledas fudbal i postao navijac bajerna/liverpula to je drugo, pitaj nekog Nemca pa ces videti kakav ces odgovor dobiti...

Марко

pre 5 godina

ty@Pricam o Evropi “jarane”...Titule su merilo ako ne pratiš fudbal klikni na Google piše za pismene...
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:18)

Titule su merilo? Pa i Notingem forest ima dve LS a Mancester Siti nijednu i sad je Notingem veca sila od Sitija? Mozda bila, a gde su sad?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uci fudbal, 19. februar 2019 20:26)

Када за пет година Манчестер сити поново буде био у средини Премијер лиге, или можда чак у другој лиги, Нотингем Форест ће и даље бити бивши првак Европе. Кога још брига што су Арсенал, Лидс, Валенсија, Атлетико, Рома, Фиорентина, Бајер, Хамбургер, Сент-Етјен, Монако, Панатинаикос, Бриж, Малме и Партизан играли финала? Ко још памти губитнике?

ty

pre 5 godina

ty@Pricam o Evropi “jarane”...Titule su merilo ako ne pratiš fudbal klikni na Google piše za pismene...
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:18)

Titule u Evropi jesu veliko mjerilo, ali ne i najveće... Isto kao što nisu Slemovi u tenisu, ili šampionati u F1.. Sve se sabira. A tu je, Liverpul, ipak iza jednog tima u Engleskoj...

Tt

pre 5 godina

Sastaju se dva velikana evropskog fudbala..Nešto najbolje sto dolazi iz Engleske(5 titula) i nešto najbolje iz Nemacke(5 titula)...Timovi koji su kroz svoju istoriju ovelezili čitavu jednu epohu(decenije) fudbala...Kroz celu svoju istoriju imali su atraktivne,kvalitetne i dobre igrača...Očekujem ofanzivan,prelep fudbal i da ćemo uživati u meču!Jedva čekam da počne!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:07)

Ala ti lupas... ofanzivni fudbal??? Pa Liverpul ce ici na to da ne primi gol, a tesko ce i da ga daju... A Bajern je katastrofa ove sezone... 0-2 gola maks...

est

pre 5 godina

navijamo za Liverpool da bude prvak Evrope i da mozemo da pricamo kako smo razbili prvaka Evrope i rastavili ga na sastavnr delove i da ga sudija nije spasao bilo bi 8 0 ?

bog kladionice

pre 5 godina

Jel ima neko neki dobar stream? Ukinuli fudbalske streamove na reditu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (palop, 19. februar 2019 20:12) # Link komentara

https://www.reddit.com/r/soccerstreams69

ja veceras ocekujem x2, ali ne bi se kladio na to

Stranac

pre 5 godina

Navijac sam Bajerna od 10-e godine , i Liverpul poštujem najviše od svih ostalih klubova , kultni klub . Mislim da je bliži pobjedi i konačnom prolazu , Bajern mora dovesti dva top krila naredne sezone , na ostalim pozicijama su pokriveni vrhunski , očekujem top meč , Bajern ne zna da se brani .

ty

pre 5 godina

Sastaju se dva velikana evropskog fudbala..Nešto najbolje sto dolazi iz Engleske(5 titula) i nešto najbolje iz Nemacke(5 titula)...Timovi koji su kroz svoju istoriju ovelezili čitavu jednu epohu(decenije) fudbala...Kroz celu svoju istoriju imali su atraktivne,kvalitetne i dobre igrača...Očekujem ofanzivan,prelep fudbal i da ćemo uživati u meču!Jedva čekam da počne!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:07)

Daleko od toga da je Liverpul nešto najbolje iz Engleske... Zna se ko je broj 1.

Objasnite mi

pre 5 godina

Sastaju se dva velikana evropskog fudbala..Nešto najbolje sto dolazi iz Engleske(5 titula) i nešto najbolje iz Nemacke(5 titula)...Timovi koji su kroz svoju istoriju ovelezili čitavu jednu epohu(decenije) fudbala...Kroz celu svoju istoriju imali su atraktivne,kvalitetne i dobre igrača...Očekujem ofanzivan,prelep fudbal i da ćemo uživati u meču!Jedva čekam da počne!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:07)

Zasto ovaj lik mora na svakoj vesti da ima komentar sa najvise lajkova?

Hames Rodriges

pre 5 godina

Jel ima neko neki dobar stream? Ukinuli fudbalske streamove na reditu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (palop, 19. februar 2019 20:12)

https://old.reddit.com/r/soccerstreams69

svima su stavili amove

pre 5 godina

Sastaju se dva velikana evropskog fudbala..Nešto najbolje sto dolazi iz Engleske(5 titula) i nešto najbolje iz Nemacke(5 titula)...Timovi koji su kroz svoju istoriju ovelezili čitavu jednu epohu(decenije) fudbala...Kroz celu svoju istoriju imali su atraktivne,kvalitetne i dobre igrača...Očekujem ofanzivan,prelep fudbal i da ćemo uživati u meču!Jedva čekam da počne!

bog kladionice

pre 5 godina

voleo bi da lion pokaze svima onima koji misle da u francuskoj igra samo psg da nisu u pravu. odlicna su ekipa, mada naravno imaju minimalne sanse protiv barse, odigrali su recimo 2x nereseno sa sitijem

Uci fudbal

pre 5 godina

ty@Pricam o Evropi “jarane”...Titule su merilo ako ne pratiš fudbal klikni na Google piše za pismene...
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:18)

Titule su merilo? Pa i Notingem forest ima dve LS a Mancester Siti nijednu i sad je Notingem veca sila od Sitija? Mozda bila, a gde su sad?

neutralni felsh

pre 5 godina

U Minhenu i celoj Bavariji postoji samo jedan klub.....Minhen 1860.....
(Spark, 19. februar 2019 20:58)

e? super, onda on neka igra sa evertonom ;)

svima su stavili amove

pre 5 godina

Sastaju se dva velikana evropskog fudbala..Nešto najbolje sto dolazi iz Engleske(5 titula) i nešto najbolje iz Nemacke(5 titula)...Timovi koji su kroz svoju istoriju ovelezili čitavu jednu epohu(decenije) fudbala...Kroz celu svoju istoriju imali su atraktivne,kvalitetne i dobre igrača...Očekujem ofanzivan,prelep fudbal i da ćemo uživati u meču!Jedva čekam da počne!

pedja

pre 5 godina

LS gubi smisao,vrti se u poslednjih nekoliko godina par istih timova,fudbal sve dosadniji,dobre i uzbudljive utakmice mozete na prste jedne ruke izabrati u zadnjih 10 tak godina.Nedostaju opet jaki Englezi,sjecate se LS sa jakim Celzijem,Arsenalom,MU,pa sa jakim Interom,Milanom,pa je Porto uvijek znao da iznenadi,sjecam se i Liona ne skupog ali odlicnog tima,jedne godine Malaga bila hit,onomad Dortmund,Salke jedne godine u 1/2 finale,pa ranije Monako,sad se sve svelo na bukvalno 5 do 6 timova,Real iza koga stoji Spanija,Barsa Katalonija,Bajern iza koga stoji cijeli Njemacka,Juve,PSG, sa Arapima,plus neko od Engleza ako uskoci i to je to.NBAizacija fudbala ce doci fudbalu glave!

Viktor

pre 5 godina

Nijesam navijac Liverpula vec Juventusa ali koji su strucnjaci sto vec otpisuju Liverpul.Nije to toliko los rezultat za Liverpul kao sto bi bio 3:3 recimo.Ovako imaju sanse,rekao bih 50:50.Ali ipak mislim da prolazi Klop Kovaca na iskustvo.Neverovatno sta je sve Mane promasio nije toliko losa utakmica kao sto pricate.

Раде Кузма

pre 5 godina

Како је Алаба зауставио Салаха вечерас, свака част. По мени играч утакмице је Хави Мартинез, човјек је стијена на средини терена. Колико је само лопти узео, пресјекао напада, милина га је гледати.

Марко

pre 5 godina

ty@Pricam o Evropi “jarane”...Titule su merilo ako ne pratiš fudbal klikni na Google piše za pismene...
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:18)

Titule su merilo? Pa i Notingem forest ima dve LS a Mancester Siti nijednu i sad je Notingem veca sila od Sitija? Mozda bila, a gde su sad?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uci fudbal, 19. februar 2019 20:26)

Када за пет година Манчестер сити поново буде био у средини Премијер лиге, или можда чак у другој лиги, Нотингем Форест ће и даље бити бивши првак Европе. Кога још брига што су Арсенал, Лидс, Валенсија, Атлетико, Рома, Фиорентина, Бајер, Хамбургер, Сент-Етјен, Монако, Панатинаикос, Бриж, Малме и Партизан играли финала? Ко још памти губитнике?

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Ljudi, i 0:0 je nogomet. Svi smo to znali, ali negdje u djetinjstvu smo potpisali ugovor sa djavlom i zato...ponekad se mora dogoditi nista da bi se kasnije dogodilo nesto. Nije fora da do neceg lijepog dodjes lako, dobre stvari dogadjaju se onima koji znaju cekati. :D

Раде Кузма

pre 5 godina

Бајерн је фаворит у Минхену против кога год да игра, ту нема дискусије. Тренутно 65:35 за Бајерн.

Malkom

pre 5 godina

Maneu su potrebne četiri stopostotne prilike da bi dao jedan gol. Za brzinu mu skidam kapu, ali brate kvari prilike skoro kao Pipo Inzagi.

Ivan Veljković

pre 5 godina

Teška tvrda utakmica dva diva Liverpula i Bajerna koja se završila 0:0 i to je realan rezultat po meni. Liverpul za nijansicu bolji u 1. poluvremenu ali Mane se ispromašivao iz nekoliko solidnih šansi ali u 2. poluvremenu Bajern uspostavio totalnu kontrolu nad utakmicom i igrao na remi očigledno i zasluženo i izborio remi. Potpuno je Bajern zaustavio u drugom delu igre tu čuvenu Liverpulovu trojku Salah-Firmino-Mane i to bez pola prvotimaca i potvrdio da se ona magična prošla sezona za tu trojku teško može ponoviti opet. Ceo meč večeras Salah bez prave prepoznatljive igre. Sa druge strane Nemci povučeni i tvrdi, neprobojni, dobra strategija Kovača to se mora priznati i u revanšu veliku prednost dajem Bajernu.

bog kladionice

pre 5 godina

Koliko dosadna utakmica. Samo malo sam gledao, dok ne ukinu pravilo gola u gostima, nepotrebno je gledati prvi meč...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cxevu, 19. februar 2019 22:52) # Link komentara

slazem se 100%, precesto kad igraju dve bas jake ekipe, bez obzira koliko su ofanzivne, prva utakmica bude ovakva... vreme je da se to menja

mare

pre 5 godina

U Minhenu i celoj Bavariji postoji samo jedan klub.....Minhen 1860.....
(Spark, 19. februar 2019 20:58)

Kako da ne. Kakvi ste vi ljudi, uspeh ne prastate. Bajern je iskljicivo svojim radom i trudom dosao do toga da bude jedan od 5 evropskih velikana. I danas u ovom suludom vremenu uspeva da ne podlegne basnoslovnim troskovima modernog fudbala. A vi ih opet mrzite, zasto? Nisu krvi sto su najuspesniji u Nemackoj, i sto svi igraci iz bundeslige zele kod njih.

zoki

pre 5 godina

"Bayern je bio bolji"


Koju si ti utakmicu gledao? Liverpul je mogao 3:0 da vodi na poluvremenu. Van Dajk i Gomez su prva postava u odbrani a Bajern nije uspeo da postigne gol. Tanak je Bajern, nista nisu pokazali sem gomile dodavanja u prazno.

boban

pre 5 godina

@Раде Кузма


Stavi celu ustedjevinu na prolaz Bajerna. Ozbiljna ti je teorijska osnova. Liverpul izgubio sve 3 gostovanja pre 3 meseca, znaci i sad ce. Genijalno!

Раде Кузма

pre 5 godina

Браво ја Бајерн. Добили су шта су хтјели, имају кући утакмицу за пролаз. Ливерпул је изгубио у све три утакмице које су играли у гостима ове сезоне у ЛП, не бих рекао да ће избјећи пораз ни у Минхену. Знамо како Бајерн игра кући, очекујем пролаз Бајерна.

Stranac

pre 5 godina

Navijac sam Bajerna od 10-e godine , i Liverpul poštujem najviše od svih ostalih klubova , kultni klub . Mislim da je bliži pobjedi i konačnom prolazu , Bajern mora dovesti dva top krila naredne sezone , na ostalim pozicijama su pokriveni vrhunski , očekujem top meč , Bajern ne zna da se brani .

neutralni felsh

pre 5 godina

25.minut.posed lopte Bayern 60%,Liverpul 40%,Bayern rastura nasred Enfilda!!! 
(Oliver, 19. februar 2019 21:27) 

Mia San Mia! Rasturite ih.
(Adriano_Galliani, 19. februar 2019 22:08)


pozdrav za koaliciju! :)

ty

pre 5 godina

Sastaju se dva velikana evropskog fudbala..Nešto najbolje sto dolazi iz Engleske(5 titula) i nešto najbolje iz Nemacke(5 titula)...Timovi koji su kroz svoju istoriju ovelezili čitavu jednu epohu(decenije) fudbala...Kroz celu svoju istoriju imali su atraktivne,kvalitetne i dobre igrača...Očekujem ofanzivan,prelep fudbal i da ćemo uživati u meču!Jedva čekam da počne!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:07)

Daleko od toga da je Liverpul nešto najbolje iz Engleske... Zna se ko je broj 1.

Oliver

pre 5 godina

0:0 u gostima je i dobar i nije dobar rezultat.Dobar,jer nisi izgubio,los,jer protivniku odgovara bilo koje nereseno s golovima u revansu. Smatram da je Bayern propustio da resi dvomec vec veceras sa samo jednim golom,zbog nedostatka rizika Kovaca. Sta to znaci,prva izmena u 80.minutu? Tad vec vise nema vremena,zna se da se izmene prave u 60 minutu ako hoces nesto da promenis. Riberi je mogao da igra bar 30 minuta. Bayern je bio bolji,veci posed,bolja pas igra,precizniji pasovi,samo da su malo vise rizikovali u napadu. Ali verujem da ce na Alianzu nadoknaditi sve to i da Bayern sigurno prolazi bilo kojom pobedom.

bog kladionice

pre 5 godina

voleo bi da lion pokaze svima onima koji misle da u francuskoj igra samo psg da nisu u pravu. odlicna su ekipa, mada naravno imaju minimalne sanse protiv barse, odigrali su recimo 2x nereseno sa sitijem

Milan

pre 5 godina

Citam ove komentare i kao da ih pisu klinci koji nemaju blage veze sta su gledali, niti sta je fudbal. Bajern se povukao da ne bi primili milion komada, Liverpul se poprilicno ispromasivao, dok ce revans biti druga prica. Utakmica nije bila dosadna, jako lepe akcije su mogle da se vide, nazalost bez zavrsnog pasa. Fudbal je nesto vise osim golova i sigurno da ozbiljne ekipe ne igraju tako sto izadju na teren i kazu ajmo kao sumanuti da napadamo. Veliki rizik, samim tim takticki se igra.

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Eh, eh, eh! Procitao sam dolje komentar od jednog decka dolje da se treba ukinuti pravilo gola u gostima. I nisam to procitao samo kod njega, cujem to u prolazu, od casnih sestara do baustelaca, pa sve do novinara, ali ne slazem se s tim.
Zasto?
Zato sto to pravilo daje sansu slabijoj ekipi.
Kao sto sam vec pricao o ajaxu koji se- radi bosmanovog pravila i ukidanja broja stranaca po ekipama, sto je odluka eu suda koji je nogometase izjednacilo s vodoinstalaterima zbog 'slobodnog protoka radne snage', da, bas tako! - pretvorio u OBICNI razvojni klub od kojeg vecu perspektivu ima i eng nizeligas ako ga preuzme tajkun, tako i ovo pravilo dokida sansu. Kao u pjesmi pastora neiemollera, prvo su dosli po komuniste... tako i tu. Prvo su rijesili odstete, pa su rijesili strance, pa sad rjesavaju gol, pa ce na kraju uvesti sto i jesu 4 zamjenu. Sta to znaci? Centralizacija.
Piramidalna shema.
Kad ce hajduk i ajax opet igrati 1/4 f lp? Kad ce malmo opet igrati finale lp? Goteborg? Aberdeen? Steaua? Psv? Porto, benfica, sporting? Rotterdam? Pa cak i hsv? Dinamo, zvijezda, partizan?
Kuzite? Zbog max 10 klubova cijeli kontinent je publika.
Nogomet narodu!

Hames Rodriges

pre 5 godina

Jel ima neko neki dobar stream? Ukinuli fudbalske streamove na reditu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (palop, 19. februar 2019 20:12)

https://old.reddit.com/r/soccerstreams69

est

pre 5 godina

navijamo za Liverpool da bude prvak Evrope i da mozemo da pricamo kako smo razbili prvaka Evrope i rastavili ga na sastavnr delove i da ga sudija nije spasao bilo bi 8 0 ?

Objasnite mi

pre 5 godina

Sastaju se dva velikana evropskog fudbala..Nešto najbolje sto dolazi iz Engleske(5 titula) i nešto najbolje iz Nemacke(5 titula)...Timovi koji su kroz svoju istoriju ovelezili čitavu jednu epohu(decenije) fudbala...Kroz celu svoju istoriju imali su atraktivne,kvalitetne i dobre igrača...Očekujem ofanzivan,prelep fudbal i da ćemo uživati u meču!Jedva čekam da počne!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:07)

Zasto ovaj lik mora na svakoj vesti da ima komentar sa najvise lajkova?

extremesportist

pre 5 godina

Samo gol da padne, ima da pršti posle, već je dobra utakmica.

Hendo iznenađujuće odličan, ali primeti se odmah odsustvo Van Dajka iza da čisti sve pretnje.

Navijam za Bajern ovaj put, ali i da Liverpul dobije je ok. Bavarci moraju da prestanu da igraju kao protiv Ausburga, jer im je protivnik najofanzivnija ekipa na svetu i ona rizična dodavanja pozadi mogu da ih koštaju...

Nadam se uzbudljivoj završnici!

Раде Кузма

pre 5 godina

@Раде КузмаStavi celu ustedjevinu na prolaz Bajerna. Ozbiljna ti je teorijska osnova. Liverpul izgubio sve 3 gostovanja pre 3 meseca, znaci i sad ce. Genijalno!
(boban, 19. februar 2019 23:05)
Извини генијалац, не препознах те. Која је твоја теорија?

neutralni felsh

pre 5 godina

e? super, onda on neka igra sa evertonom ;) 
(neutralni felsh, 19. februar 2019 21:55) 

eee....to sto si juce poceo da gledas fudbal i postao navijac bajerna/liverpula to je drugo, pitaj nekog Nemca pa ces videti kakav ces odgovor dobiti...
(Spark, 19. februar 2019 21:58)


sta ti imas protiv evertona? ;)

Nikola

pre 5 godina

25.minut.posed lopte Bayern 60%,Liverpul 40%,Bayern rastura nasred Enfilda!!!  
(Oliver, 19. februar 2019 21:27)  

Rastura u dodavanju sa golmanom i sa milion gresaka. Morace ovaj Bajern da napadne u drugoj utakmici, a tada ce biti kuku lele.

neutralni felsh

pre 5 godina

voleo bi da lion pokaze svima onima koji misle da u francuskoj igra samo psg da nisu u pravu. odlicna su ekipa, mada naravno imaju minimalne sanse protiv barse, odigrali su recimo 2x nereseno sa sitijem
(bog kladionice, 19. februar 2019 20:43)


upravo tako. lion je stabilan i ugledan klub i vec duze od decenije ima odlicnu, zrelu ekipu koja igraj tvrd i brz fudbal, (tzv. "igra bez igre") i vec su nekoliko puta harali ligom sampiona, izbacivali su i real u plej ofu. umeju da igraju na rezultat i svakoga mogu da pobede, ali im je skoro hronican problem slabija klupa pa zbog toga cesto posustaju u dvomecima ili pri kraju sezone.
trenutno vec 20 minuta prave velike probleme nepovezanoj i nedorecenoj barseloni.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

25.minut.posed lopte Bayern 60%,Liverpul 40%,Bayern rastura nasred Enfilda!!!
(Oliver, 19. februar 2019 21:27)

Mia San Mia! Rasturite ih.

Nenad

pre 5 godina

Zadovoljan sam prvim poluvremenom,Bayern igra odlicno,suvereno,samouvereno,nema nikakve opasnosti po nas gol,kontrola igre je u nasim rukama,i to bez Riberija i Robena,bravo,svaka cast za prvih 45 minuta!
(Oliver, 19. februar 2019 22:00)

Jesi svestan da igraju Roben i Riberi, bili bi slabiji?

Nenad

pre 5 godina

Ako se završi sa 0:0 u Minhen ne moraju uopste ni da putuju...Uneredice ih...
(AC/DC, 19. februar 2019 22:33)

Jedva cekam da Liverpul prodje, ovi dosli da igraju bunker, videcemo kada se otvore. :) Na sred Minhena ce proci Liverpul, pazi sta ti kazem.

Oliver

pre 5 godina

Zadovoljan sam prvim poluvremenom,Bayern igra odlicno,suvereno,samouvereno,nema nikakve opasnosti po nas gol,kontrola igre je u nasim rukama,i to bez Riberija i Robena,bravo,svaka cast za prvih 45 minuta!

Tt

pre 5 godina

Sastaju se dva velikana evropskog fudbala..Nešto najbolje sto dolazi iz Engleske(5 titula) i nešto najbolje iz Nemacke(5 titula)...Timovi koji su kroz svoju istoriju ovelezili čitavu jednu epohu(decenije) fudbala...Kroz celu svoju istoriju imali su atraktivne,kvalitetne i dobre igrača...Očekujem ofanzivan,prelep fudbal i da ćemo uživati u meču!Jedva čekam da počne!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:07)

Ala ti lupas... ofanzivni fudbal??? Pa Liverpul ce ici na to da ne primi gol, a tesko ce i da ga daju... A Bajern je katastrofa ove sezone... 0-2 gola maks...

Uci fudbal

pre 5 godina

ty@Pricam o Evropi “jarane”...Titule su merilo ako ne pratiš fudbal klikni na Google piše za pismene...
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:18)

Titule su merilo? Pa i Notingem forest ima dve LS a Mancester Siti nijednu i sad je Notingem veca sila od Sitija? Mozda bila, a gde su sad?

Car Dušan

pre 5 godina

Ovakav rezultat, ostavlja jednu, jedinu mogućnost u revanšu... Dvije sjajne ekipe, u revanšu će (nadajmo se),pružiti pravi SPEKTAKL! Strahovito je, veliki bio ulog sinoć u prvoj utakmici, da bi ekipe prikazale, sve što znaju.Po kvalitetu, i jedan i drugi tim, zaslužuje bar polufinale! Iako, bih zbog svoje lepršave igre, volio da Liverpul prodje - imam neki čudan osjećaj da Bajern, ima veće šanse...

bog kladionice

pre 5 godina

Jel ima neko neki dobar stream? Ukinuli fudbalske streamove na reditu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (palop, 19. februar 2019 20:12) # Link komentara

https://www.reddit.com/r/soccerstreams69

ja veceras ocekujem x2, ali ne bi se kladio na to

Liverpool Man

pre 5 godina

Stvarno mislite da Liverpul nece dati jedan gol u Minhenu? Danas da je Mane bio raspolozen bilo bi bar 2 0. Znaci racunajte da Liverpul ima 1 gol tamo a Bajern kako je odigrao ne verujem da moze dati 2 bez da primi bar jos jedan. Van Dajk dolazi a Fabinjo ce u sredinu. Liverpul ce biti u jacem sastavu a Bajern bez Kimiha. I dalje Liverpul ima vece sanse. Da je Bajern pokazao nesto dovece pa da kaze covek da ce proci ali nista nisu pokazali. Samo nesto prvih 20min dok Liverpul nije nastelovao sredinu. Dosli su vise da prezive utakmicu i atipicno za nemacke timove igrali na 0 0. Iskreno ne verujem da Liverpul moze da ne zatrese mrezu 2 utakmice zaredom u LS. Uglavnom, slaba utakmica generalno. U prvom poluvremenu je i bilo nesto ali drugo jedno pola sata dodavanja pred golom. Slazem se sa komentarom da je LS sve slabija i da je ranije pre jedno 10 godina bila daleko bolja sa Arsenalom, Celsijem, Junajtedom, Liverpulom, Milanom, Interom, Portom itd. Ovih dana sve se igra da neko ne pogresi umesto da se nadigravaju. Danas je tipican primer bio, bez velikog rizika utakmice. Steta koliko se novca ulaze...Svaka cast Ajaxu iako su izgubili. Sa decom su nadigrali Real posteno, da su malo iskusniji imali bi pozitivan rezultat pred Madrid. Ovako tesko...

Milan

pre 5 godina

Teška tvrda utakmica dva diva Liverpula i Bajerna koja se završila 0:0 i to je realan rezultat po meni. Liverpul za nijansicu bolji u 1. poluvremenu ali Mane se ispromašivao iz nekoliko solidnih šansi ali u 2. poluvremenu Bajern uspostavio totalnu kontrolu nad utakmicom i igrao na remi očigledno i zasluženo i izborio remi. Potpuno je Bajern zaustavio u drugom delu igre tu čuvenu Liverpulovu trojku Salah-Firmino-Mane i to bez pola prvotimaca i potvrdio da se ona magična prošla sezona za tu trojku teško može ponoviti opet. Ceo meč večeras Salah bez prave prepoznatljive igre. Sa druge strane Nemci povučeni i tvrdi, neprobojni, dobra strategija Kovača to se mora priznati i u revanšu veliku prednost dajem Bajernu.
(Ivan Veljković, 19. februar 2019 23:29)

Nisu oni zaustavili Liverpul, koliko su se ovi ispromasivali, plus su se povukli i nisu igrali fudbal. Eee vidiecemo ih u drugom mecu, gde ce morati napadati, pa da vidimo kako ce zakrpiti rupe. Liverpul ce im dati gol i proci dalje, zivi bili pa videli.

Oliver

pre 5 godina

Najjaci su mi ovi nesrecnici sto lupaju da BAyern mora da napadne u Minhenu. A zasto mora gospodo draga kad je rezultat 0:0?? Nama gol ne treba,mozemo opet da drzimo 0:0 celu utakmicu. Pa nije Bayern glup da se previse otvori i Liverpulu pusti kontre,e taj film necete gledati,ahahahah

ajme

pre 5 godina

Liverpul znatno bolji i hrabriji tim.
Kovac nije hteo visoki presing vec je igrao taktiku West Hama.
Kovac je i razlog zasto je Liverpul favorit. Bio.

Posto znamo kako crveni igraju na strani, sanse su 30:70 u korist Bavaraca.

Neko pominje posed lopte. To je bilo vazno nekada. Sada munje igraju. Tako da to nije parametar.

I ovo. Vajnaldum je potvrdio klasu. Keita, Hendo i Lalana bi trebalo da pronadju novi klub.

ty

pre 5 godina

ty@Pricam o Evropi “jarane”...Titule su merilo ako ne pratiš fudbal klikni na Google piše za pismene...
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:18)

Titule u Evropi jesu veliko mjerilo, ali ne i najveće... Isto kao što nisu Slemovi u tenisu, ili šampionati u F1.. Sve se sabira. A tu je, Liverpul, ipak iza jednog tima u Engleskoj...

Spark

pre 5 godina

e? super, onda on neka igra sa evertonom ;)
(neutralni felsh, 19. februar 2019 21:55)

eee....to sto si juce poceo da gledas fudbal i postao navijac bajerna/liverpula to je drugo, pitaj nekog Nemca pa ces videti kakav ces odgovor dobiti...

bmiles

pre 5 godina

Ovo igranje u isto vreme ubija!Odlucio sam se prvo da gledam mecu Liverpulu ipa su atraktivnije ekipe od Liona,za koji sam mislio da ce ga Barsa pojesti pogotovo kad sam video da igra u najjacem sastavu!Medjutim poluvreme u Liverpulu me je totalno razocaralo fudbal se ipak igra za golove a naslutio sam da ih ovde nece biti pa se prebacim da odgledam neki gol na utakmici u Lionu.Nisam imao srece iako je Barsa stvarala sansu i opsedala gol Liona koji je tu i tamo presao centar Mesi i drugovi nisu nasli kljuc za bravu Francuza!Doduse u par navrata sprecio ih je izvrsni golman Lopez a jednom je sut Busketa zaustavila precka!Sve u svemu na oba meca "tresla se gora a rodio se mis" i ostah razocaran!Ponekad utakmice zavrsenim rezultatom imaju svoj draz nazalost nije ga bilo.Pogledao sam snimak drugog poluvremena u Liverpulu dosao do zakljucka da nisam puno izgubio.Ne znam zasto je Klop bio ljut na Kovaca na kraju,da nije ocekivao da se Bajern otvori ili je nesto drugo po sredi.U svakom slucaju nakon one prelepe utakmice Mancesr Junajteda protiv Celzija ove utakmice odisale su dosadom.Verujem da ce sutra biti bolje utakmice,bar se nadam nekom pogotku!?

bog kladionice

pre 5 godina

Ovakav rezultat, ostavlja jednu, jedinu mogućnost u revanšu... Dvije sjajne ekipe, u revanšu će (nadajmo se),pružiti pravi SPEKTAKL! Strahovito je, veliki bio ulog sinoć u prvoj utakmici, da bi ekipe prikazale, sve što znaju.Po kvalitetu, i jedan i drugi tim, zaslužuje bar polufinale! Iako, bih zbog svoje lepršave igre, volio da Liverpul prodje - imam neki čudan osjećaj da Bajern, ima veće šanse...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Car Dušan, 20. februar 2019 08:29) # Link komentara

preterujes

ove godine liv i bajern realan domet- cetvrtfinale

polufinale - psg, siti, barselona, juventus

Ivan Veljković

pre 5 godina

Nisu oni zaustavili Liverpul, koliko su se ovi ispromasivali, plus su se povukli i nisu igrali fudbal. Eee vidiecemo ih u drugom mecu, gde ce morati napadati, pa da vidimo kako ce zakrpiti rupe. Liverpul ce im dati gol i proci dalje, zivi bili pa videli.
(Milan, 20. februar 2019 02:46)

Kako bre nije Bajern zaustavio Liverpul nego se ovi "sami ispromašivali"?? Jesi gledao ti celu utakmicu pažljivo?? Brale, ja sam lepo i u tom svom prethodnom komentaru napisao da je Liverpul u 1. poluvremenu bio malčice bolji, ali malčice, ne nešto spektakularno, imali su te neke prilikice i poluprilikice u par navrata preko Manea ali to nisu bile spektakularne izrazite stopostotne šanse već iznenadne polušanse koje je ovaj u brzini promašivao. Dakle ništa spektakularno od Liverpula sinoć nije viđeno, u 2. poluvremenu naročito, tada je Bajern kontrolisao meč lagano i to sa gomilom rezervista u timu protiv Liverpulovog čuvenog tria Salah-Firmino-Mane. Možeš da zamisliš samo šta će biti u revanšu kada se u tim Bavaraca vrate Miler, Roben i kada Riberi zaigra od početka i kada se standardna odbrana opet bude postavila ispred Nojera i kada Bavarci krenu da melju prepoznatljivo na svojoj Alijanc areni. Pa razbiće ih bre čoveče u trenu dok Klop bude još uvek pripremao prve instrukcije svojim igračima o tome na koji način zaustaviti bavarsku mašineriju na semaforu će već biti laganih 3:0 za Bavarce hehe. Živi bili pa videli. :-)

Ivan Veljković

pre 5 godina

Ma koji je mec Bajern kontrolisao srece ti? Vidices da ce ih lagano proci Liverpul, jer Bajern nece moci igrati bunker i tamo. Samo da su ovi bili malo efikasniji i to je to. Najbolja sansa Bakerna napocavanje Matipa u svog golamana i to je to. Ovi nisu mogli loptu da izvuku, milion ispucavanja u nedogled. Bajern je imao srece i veruj mi, ta sreca nece trajati doveka, Liverpul je kvalitetnija ekipa i zasluzeno ce proci dalje.
(Nenad, 20. februar 2019 15:15)

A ko kaže da će Bajern hteti da igra bunker i na svojoj Alijanc areni? Inače neće se morati ni otvarati mnogo jednostavno krenuće da melju od samog početka i čekaće strpljivo svoju šansu koja će doći i pobediti rutinski videćeš. Po kojoj ti to osnovi, sem sopstvene pristrasnosti, tvrdiš da će ih Liverpul razbiti na Alijanc areni kada to nije uspeo na Enfildu? A na Enfildu je protiv sebe sinoć Liverpul imao desetkovani Bajern, sa gomilom rezervista, ok, nije bio kompletan ni Liverpul sinoć, ali je Bajern bio sa više rezervista u svom timu, dok je Liverpul sa svojom čuvenom trojkom Salah-Firmino-Mane i sa kapitenom Hendersonom delovao potpuno bezidejno protiv Bajerna koji se svesno branio sa gomilom rezervista i sa samo jednim napadačem Levandovskim koji je bio potpuno nezainteresovan i bez dovoljno lopti za gol, što neće biti slučaj i u revanšu. Prema tome, tvoje želje su subjektivne, na njih imaš pravo kao neko ko očigledno ne podnosi Bajern, ali činjenice govore da će ih Bajern lagano eliminisati u revanšu, videćeš.

Negativni

pre 5 godina

Ljudi, i 0:0 je nogomet. Svi smo to znali, ali negdje u djetinjstvu smo potpisali ugovor sa djavlom i zato...ponekad se mora dogoditi nista da bi se kasnije dogodilo nesto. Nije fora da do neceg lijepog dodjes lako, dobre stvari dogadjaju se onima koji znaju cekati. :D
(Pijani zlotvor, 19. februar 2019 23:29)

Au, Kjerkegore, al' si razgranao grane.

Nenad

pre 5 godina

Kako bre nije Bajern zaustavio Liverpul nego se ovi "sami ispromašivali"?? Jesi gledao ti celu utakmicu pažljivo?? Brale, ja sam lepo i u tom svom prethodnom komentaru napisao da je Liverpul u 1. poluvremenu bio malčice bolji, ali malčice, ne nešto spektakularno, imali su te neke prilikice i poluprilikice u par navrata preko Manea ali to nisu bile spektakularne izrazite stopostotne šanse već iznenadne polušanse koje je ovaj u brzini promašivao. Dakle ništa spektakularno od Liverpula sinoć nije viđeno, u 2. poluvremenu naročito, tada je Bajern kontrolisao meč lagano i to sa gomilom rezervista u timu protiv Liverpulovog čuvenog tria Salah-Firmino-Mane. Možeš da zamisliš samo šta će biti u revanšu kada se u tim Bavaraca vrate Miler, Roben i kada Riberi zaigra od početka i kada se standardna odbrana opet bude postavila ispred Nojera i kada Bavarci krenu da melju prepoznatljivo na svojoj Alijanc areni. Pa razbiće ih bre čoveče u trenu dok Klop bude još uvek pripremao prve instrukcije svojim igračima o tome na koji način zaustaviti bavarsku mašineriju na semaforu će već biti laganih 3:0 za Bavarce hehe. Živi bili pa videli. :-)
(Ivan Veljković, 20. februar 2019 13:03)

Ma koji je mec Bajern kontrolisao srece ti? Vidices da ce ih lagano proci Liverpul, jer Bajern nece moci igrati bunker i tamo. Samo da su ovi bili malo efikasniji i to je to. Najbolja sansa Bakerna napocavanje Matipa u svog golamana i to je to. Ovi nisu mogli loptu da izvuku, milion ispucavanja u nedogled. Bajern je imao srece i veruj mi, ta sreca nece trajati doveka, Liverpul je kvalitetnija ekipa i zasluzeno ce proci dalje.

svima su stavili amove

pre 5 godina

Sastaju se dva velikana evropskog fudbala..Nešto najbolje sto dolazi iz Engleske(5 titula) i nešto najbolje iz Nemacke(5 titula)...Timovi koji su kroz svoju istoriju ovelezili čitavu jednu epohu(decenije) fudbala...Kroz celu svoju istoriju imali su atraktivne,kvalitetne i dobre igrača...Očekujem ofanzivan,prelep fudbal i da ćemo uživati u meču!Jedva čekam da počne!

ty

pre 5 godina

Sastaju se dva velikana evropskog fudbala..Nešto najbolje sto dolazi iz Engleske(5 titula) i nešto najbolje iz Nemacke(5 titula)...Timovi koji su kroz svoju istoriju ovelezili čitavu jednu epohu(decenije) fudbala...Kroz celu svoju istoriju imali su atraktivne,kvalitetne i dobre igrača...Očekujem ofanzivan,prelep fudbal i da ćemo uživati u meču!Jedva čekam da počne!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:07)

Daleko od toga da je Liverpul nešto najbolje iz Engleske... Zna se ko je broj 1.

ty

pre 5 godina

ty@Pricam o Evropi “jarane”...Titule su merilo ako ne pratiš fudbal klikni na Google piše za pismene...
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:18)

Titule u Evropi jesu veliko mjerilo, ali ne i najveće... Isto kao što nisu Slemovi u tenisu, ili šampionati u F1.. Sve se sabira. A tu je, Liverpul, ipak iza jednog tima u Engleskoj...

Марко

pre 5 godina

ty@Pricam o Evropi “jarane”...Titule su merilo ako ne pratiš fudbal klikni na Google piše za pismene...
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:18)

Titule su merilo? Pa i Notingem forest ima dve LS a Mancester Siti nijednu i sad je Notingem veca sila od Sitija? Mozda bila, a gde su sad?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uci fudbal, 19. februar 2019 20:26)

Када за пет година Манчестер сити поново буде био у средини Премијер лиге, или можда чак у другој лиги, Нотингем Форест ће и даље бити бивши првак Европе. Кога још брига што су Арсенал, Лидс, Валенсија, Атлетико, Рома, Фиорентина, Бајер, Хамбургер, Сент-Етјен, Монако, Панатинаикос, Бриж, Малме и Партизан играли финала? Ко још памти губитнике?

Раде Кузма

pre 5 godina

Браво ја Бајерн. Добили су шта су хтјели, имају кући утакмицу за пролаз. Ливерпул је изгубио у све три утакмице које су играли у гостима ове сезоне у ЛП, не бих рекао да ће избјећи пораз ни у Минхену. Знамо како Бајерн игра кући, очекујем пролаз Бајерна.

Oliver

pre 5 godina

Zadovoljan sam prvim poluvremenom,Bayern igra odlicno,suvereno,samouvereno,nema nikakve opasnosti po nas gol,kontrola igre je u nasim rukama,i to bez Riberija i Robena,bravo,svaka cast za prvih 45 minuta!

Раде Кузма

pre 5 godina

Бајерн је фаворит у Минхену против кога год да игра, ту нема дискусије. Тренутно 65:35 за Бајерн.

Oliver

pre 5 godina

0:0 u gostima je i dobar i nije dobar rezultat.Dobar,jer nisi izgubio,los,jer protivniku odgovara bilo koje nereseno s golovima u revansu. Smatram da je Bayern propustio da resi dvomec vec veceras sa samo jednim golom,zbog nedostatka rizika Kovaca. Sta to znaci,prva izmena u 80.minutu? Tad vec vise nema vremena,zna se da se izmene prave u 60 minutu ako hoces nesto da promenis. Riberi je mogao da igra bar 30 minuta. Bayern je bio bolji,veci posed,bolja pas igra,precizniji pasovi,samo da su malo vise rizikovali u napadu. Ali verujem da ce na Alianzu nadoknaditi sve to i da Bayern sigurno prolazi bilo kojom pobedom.

pedja

pre 5 godina

LS gubi smisao,vrti se u poslednjih nekoliko godina par istih timova,fudbal sve dosadniji,dobre i uzbudljive utakmice mozete na prste jedne ruke izabrati u zadnjih 10 tak godina.Nedostaju opet jaki Englezi,sjecate se LS sa jakim Celzijem,Arsenalom,MU,pa sa jakim Interom,Milanom,pa je Porto uvijek znao da iznenadi,sjecam se i Liona ne skupog ali odlicnog tima,jedne godine Malaga bila hit,onomad Dortmund,Salke jedne godine u 1/2 finale,pa ranije Monako,sad se sve svelo na bukvalno 5 do 6 timova,Real iza koga stoji Spanija,Barsa Katalonija,Bajern iza koga stoji cijeli Njemacka,Juve,PSG, sa Arapima,plus neko od Engleza ako uskoci i to je to.NBAizacija fudbala ce doci fudbalu glave!

Adriano_Galliani

pre 5 godina

25.minut.posed lopte Bayern 60%,Liverpul 40%,Bayern rastura nasred Enfilda!!!
(Oliver, 19. februar 2019 21:27)

Mia San Mia! Rasturite ih.

Uci fudbal

pre 5 godina

ty@Pricam o Evropi “jarane”...Titule su merilo ako ne pratiš fudbal klikni na Google piše za pismene...
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:18)

Titule su merilo? Pa i Notingem forest ima dve LS a Mancester Siti nijednu i sad je Notingem veca sila od Sitija? Mozda bila, a gde su sad?

Tt

pre 5 godina

Sastaju se dva velikana evropskog fudbala..Nešto najbolje sto dolazi iz Engleske(5 titula) i nešto najbolje iz Nemacke(5 titula)...Timovi koji su kroz svoju istoriju ovelezili čitavu jednu epohu(decenije) fudbala...Kroz celu svoju istoriju imali su atraktivne,kvalitetne i dobre igrača...Očekujem ofanzivan,prelep fudbal i da ćemo uživati u meču!Jedva čekam da počne!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:07)

Ala ti lupas... ofanzivni fudbal??? Pa Liverpul ce ici na to da ne primi gol, a tesko ce i da ga daju... A Bajern je katastrofa ove sezone... 0-2 gola maks...

est

pre 5 godina

navijamo za Liverpool da bude prvak Evrope i da mozemo da pricamo kako smo razbili prvaka Evrope i rastavili ga na sastavnr delove i da ga sudija nije spasao bilo bi 8 0 ?

Раде Кузма

pre 5 godina

@Раде КузмаStavi celu ustedjevinu na prolaz Bajerna. Ozbiljna ti je teorijska osnova. Liverpul izgubio sve 3 gostovanja pre 3 meseca, znaci i sad ce. Genijalno!
(boban, 19. februar 2019 23:05)
Извини генијалац, не препознах те. Која је твоја теорија?

mare

pre 5 godina

U Minhenu i celoj Bavariji postoji samo jedan klub.....Minhen 1860.....
(Spark, 19. februar 2019 20:58)

Kako da ne. Kakvi ste vi ljudi, uspeh ne prastate. Bajern je iskljicivo svojim radom i trudom dosao do toga da bude jedan od 5 evropskih velikana. I danas u ovom suludom vremenu uspeva da ne podlegne basnoslovnim troskovima modernog fudbala. A vi ih opet mrzite, zasto? Nisu krvi sto su najuspesniji u Nemackoj, i sto svi igraci iz bundeslige zele kod njih.

zoki

pre 5 godina

"Bayern je bio bolji"


Koju si ti utakmicu gledao? Liverpul je mogao 3:0 da vodi na poluvremenu. Van Dajk i Gomez su prva postava u odbrani a Bajern nije uspeo da postigne gol. Tanak je Bajern, nista nisu pokazali sem gomile dodavanja u prazno.

Viktor

pre 5 godina

Nijesam navijac Liverpula vec Juventusa ali koji su strucnjaci sto vec otpisuju Liverpul.Nije to toliko los rezultat za Liverpul kao sto bi bio 3:3 recimo.Ovako imaju sanse,rekao bih 50:50.Ali ipak mislim da prolazi Klop Kovaca na iskustvo.Neverovatno sta je sve Mane promasio nije toliko losa utakmica kao sto pricate.

bog kladionice

pre 5 godina

Ovakav rezultat, ostavlja jednu, jedinu mogućnost u revanšu... Dvije sjajne ekipe, u revanšu će (nadajmo se),pružiti pravi SPEKTAKL! Strahovito je, veliki bio ulog sinoć u prvoj utakmici, da bi ekipe prikazale, sve što znaju.Po kvalitetu, i jedan i drugi tim, zaslužuje bar polufinale! Iako, bih zbog svoje lepršave igre, volio da Liverpul prodje - imam neki čudan osjećaj da Bajern, ima veće šanse...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Car Dušan, 20. februar 2019 08:29) # Link komentara

preterujes

ove godine liv i bajern realan domet- cetvrtfinale

polufinale - psg, siti, barselona, juventus

Nenad

pre 5 godina

Ako se završi sa 0:0 u Minhen ne moraju uopste ni da putuju...Uneredice ih...
(AC/DC, 19. februar 2019 22:33)

Jedva cekam da Liverpul prodje, ovi dosli da igraju bunker, videcemo kada se otvore. :) Na sred Minhena ce proci Liverpul, pazi sta ti kazem.

Stranac

pre 5 godina

Navijac sam Bajerna od 10-e godine , i Liverpul poštujem najviše od svih ostalih klubova , kultni klub . Mislim da je bliži pobjedi i konačnom prolazu , Bajern mora dovesti dva top krila naredne sezone , na ostalim pozicijama su pokriveni vrhunski , očekujem top meč , Bajern ne zna da se brani .

neutralni felsh

pre 5 godina

25.minut.posed lopte Bayern 60%,Liverpul 40%,Bayern rastura nasred Enfilda!!! 
(Oliver, 19. februar 2019 21:27) 

Mia San Mia! Rasturite ih.
(Adriano_Galliani, 19. februar 2019 22:08)


pozdrav za koaliciju! :)

Ivan Veljković

pre 5 godina

Teška tvrda utakmica dva diva Liverpula i Bajerna koja se završila 0:0 i to je realan rezultat po meni. Liverpul za nijansicu bolji u 1. poluvremenu ali Mane se ispromašivao iz nekoliko solidnih šansi ali u 2. poluvremenu Bajern uspostavio totalnu kontrolu nad utakmicom i igrao na remi očigledno i zasluženo i izborio remi. Potpuno je Bajern zaustavio u drugom delu igre tu čuvenu Liverpulovu trojku Salah-Firmino-Mane i to bez pola prvotimaca i potvrdio da se ona magična prošla sezona za tu trojku teško može ponoviti opet. Ceo meč večeras Salah bez prave prepoznatljive igre. Sa druge strane Nemci povučeni i tvrdi, neprobojni, dobra strategija Kovača to se mora priznati i u revanšu veliku prednost dajem Bajernu.

Malkom

pre 5 godina

Maneu su potrebne četiri stopostotne prilike da bi dao jedan gol. Za brzinu mu skidam kapu, ali brate kvari prilike skoro kao Pipo Inzagi.

Milan

pre 5 godina

Teška tvrda utakmica dva diva Liverpula i Bajerna koja se završila 0:0 i to je realan rezultat po meni. Liverpul za nijansicu bolji u 1. poluvremenu ali Mane se ispromašivao iz nekoliko solidnih šansi ali u 2. poluvremenu Bajern uspostavio totalnu kontrolu nad utakmicom i igrao na remi očigledno i zasluženo i izborio remi. Potpuno je Bajern zaustavio u drugom delu igre tu čuvenu Liverpulovu trojku Salah-Firmino-Mane i to bez pola prvotimaca i potvrdio da se ona magična prošla sezona za tu trojku teško može ponoviti opet. Ceo meč večeras Salah bez prave prepoznatljive igre. Sa druge strane Nemci povučeni i tvrdi, neprobojni, dobra strategija Kovača to se mora priznati i u revanšu veliku prednost dajem Bajernu.
(Ivan Veljković, 19. februar 2019 23:29)

Nisu oni zaustavili Liverpul, koliko su se ovi ispromasivali, plus su se povukli i nisu igrali fudbal. Eee vidiecemo ih u drugom mecu, gde ce morati napadati, pa da vidimo kako ce zakrpiti rupe. Liverpul ce im dati gol i proci dalje, zivi bili pa videli.

neutralni felsh

pre 5 godina

e? super, onda on neka igra sa evertonom ;) 
(neutralni felsh, 19. februar 2019 21:55) 

eee....to sto si juce poceo da gledas fudbal i postao navijac bajerna/liverpula to je drugo, pitaj nekog Nemca pa ces videti kakav ces odgovor dobiti...
(Spark, 19. februar 2019 21:58)


sta ti imas protiv evertona? ;)

bog kladionice

pre 5 godina

Koliko dosadna utakmica. Samo malo sam gledao, dok ne ukinu pravilo gola u gostima, nepotrebno je gledati prvi meč...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cxevu, 19. februar 2019 22:52) # Link komentara

slazem se 100%, precesto kad igraju dve bas jake ekipe, bez obzira koliko su ofanzivne, prva utakmica bude ovakva... vreme je da se to menja

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Ljudi, i 0:0 je nogomet. Svi smo to znali, ali negdje u djetinjstvu smo potpisali ugovor sa djavlom i zato...ponekad se mora dogoditi nista da bi se kasnije dogodilo nesto. Nije fora da do neceg lijepog dodjes lako, dobre stvari dogadjaju se onima koji znaju cekati. :D

Раде Кузма

pre 5 godina

Како је Алаба зауставио Салаха вечерас, свака част. По мени играч утакмице је Хави Мартинез, човјек је стијена на средини терена. Колико је само лопти узео, пресјекао напада, милина га је гледати.

neutralni felsh

pre 5 godina

U Minhenu i celoj Bavariji postoji samo jedan klub.....Minhen 1860.....
(Spark, 19. februar 2019 20:58)

e? super, onda on neka igra sa evertonom ;)

Objasnite mi

pre 5 godina

Sastaju se dva velikana evropskog fudbala..Nešto najbolje sto dolazi iz Engleske(5 titula) i nešto najbolje iz Nemacke(5 titula)...Timovi koji su kroz svoju istoriju ovelezili čitavu jednu epohu(decenije) fudbala...Kroz celu svoju istoriju imali su atraktivne,kvalitetne i dobre igrača...Očekujem ofanzivan,prelep fudbal i da ćemo uživati u meču!Jedva čekam da počne!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:07)

Zasto ovaj lik mora na svakoj vesti da ima komentar sa najvise lajkova?

boban

pre 5 godina

@Раде Кузма


Stavi celu ustedjevinu na prolaz Bajerna. Ozbiljna ti je teorijska osnova. Liverpul izgubio sve 3 gostovanja pre 3 meseca, znaci i sad ce. Genijalno!

Liverpool Man

pre 5 godina

Stvarno mislite da Liverpul nece dati jedan gol u Minhenu? Danas da je Mane bio raspolozen bilo bi bar 2 0. Znaci racunajte da Liverpul ima 1 gol tamo a Bajern kako je odigrao ne verujem da moze dati 2 bez da primi bar jos jedan. Van Dajk dolazi a Fabinjo ce u sredinu. Liverpul ce biti u jacem sastavu a Bajern bez Kimiha. I dalje Liverpul ima vece sanse. Da je Bajern pokazao nesto dovece pa da kaze covek da ce proci ali nista nisu pokazali. Samo nesto prvih 20min dok Liverpul nije nastelovao sredinu. Dosli su vise da prezive utakmicu i atipicno za nemacke timove igrali na 0 0. Iskreno ne verujem da Liverpul moze da ne zatrese mrezu 2 utakmice zaredom u LS. Uglavnom, slaba utakmica generalno. U prvom poluvremenu je i bilo nesto ali drugo jedno pola sata dodavanja pred golom. Slazem se sa komentarom da je LS sve slabija i da je ranije pre jedno 10 godina bila daleko bolja sa Arsenalom, Celsijem, Junajtedom, Liverpulom, Milanom, Interom, Portom itd. Ovih dana sve se igra da neko ne pogresi umesto da se nadigravaju. Danas je tipican primer bio, bez velikog rizika utakmice. Steta koliko se novca ulaze...Svaka cast Ajaxu iako su izgubili. Sa decom su nadigrali Real posteno, da su malo iskusniji imali bi pozitivan rezultat pred Madrid. Ovako tesko...

Nenad

pre 5 godina

Zadovoljan sam prvim poluvremenom,Bayern igra odlicno,suvereno,samouvereno,nema nikakve opasnosti po nas gol,kontrola igre je u nasim rukama,i to bez Riberija i Robena,bravo,svaka cast za prvih 45 minuta!
(Oliver, 19. februar 2019 22:00)

Jesi svestan da igraju Roben i Riberi, bili bi slabiji?

Spark

pre 5 godina

e? super, onda on neka igra sa evertonom ;)
(neutralni felsh, 19. februar 2019 21:55)

eee....to sto si juce poceo da gledas fudbal i postao navijac bajerna/liverpula to je drugo, pitaj nekog Nemca pa ces videti kakav ces odgovor dobiti...

ajme

pre 5 godina

Liverpul znatno bolji i hrabriji tim.
Kovac nije hteo visoki presing vec je igrao taktiku West Hama.
Kovac je i razlog zasto je Liverpul favorit. Bio.

Posto znamo kako crveni igraju na strani, sanse su 30:70 u korist Bavaraca.

Neko pominje posed lopte. To je bilo vazno nekada. Sada munje igraju. Tako da to nije parametar.

I ovo. Vajnaldum je potvrdio klasu. Keita, Hendo i Lalana bi trebalo da pronadju novi klub.

Nikola

pre 5 godina

25.minut.posed lopte Bayern 60%,Liverpul 40%,Bayern rastura nasred Enfilda!!!  
(Oliver, 19. februar 2019 21:27)  

Rastura u dodavanju sa golmanom i sa milion gresaka. Morace ovaj Bajern da napadne u drugoj utakmici, a tada ce biti kuku lele.

neutralni felsh

pre 5 godina

voleo bi da lion pokaze svima onima koji misle da u francuskoj igra samo psg da nisu u pravu. odlicna su ekipa, mada naravno imaju minimalne sanse protiv barse, odigrali su recimo 2x nereseno sa sitijem
(bog kladionice, 19. februar 2019 20:43)


upravo tako. lion je stabilan i ugledan klub i vec duze od decenije ima odlicnu, zrelu ekipu koja igraj tvrd i brz fudbal, (tzv. "igra bez igre") i vec su nekoliko puta harali ligom sampiona, izbacivali su i real u plej ofu. umeju da igraju na rezultat i svakoga mogu da pobede, ali im je skoro hronican problem slabija klupa pa zbog toga cesto posustaju u dvomecima ili pri kraju sezone.
trenutno vec 20 minuta prave velike probleme nepovezanoj i nedorecenoj barseloni.

extremesportist

pre 5 godina

Samo gol da padne, ima da pršti posle, već je dobra utakmica.

Hendo iznenađujuće odličan, ali primeti se odmah odsustvo Van Dajka iza da čisti sve pretnje.

Navijam za Bajern ovaj put, ali i da Liverpul dobije je ok. Bavarci moraju da prestanu da igraju kao protiv Ausburga, jer im je protivnik najofanzivnija ekipa na svetu i ona rizična dodavanja pozadi mogu da ih koštaju...

Nadam se uzbudljivoj završnici!

bmiles

pre 5 godina

Ovo igranje u isto vreme ubija!Odlucio sam se prvo da gledam mecu Liverpulu ipa su atraktivnije ekipe od Liona,za koji sam mislio da ce ga Barsa pojesti pogotovo kad sam video da igra u najjacem sastavu!Medjutim poluvreme u Liverpulu me je totalno razocaralo fudbal se ipak igra za golove a naslutio sam da ih ovde nece biti pa se prebacim da odgledam neki gol na utakmici u Lionu.Nisam imao srece iako je Barsa stvarala sansu i opsedala gol Liona koji je tu i tamo presao centar Mesi i drugovi nisu nasli kljuc za bravu Francuza!Doduse u par navrata sprecio ih je izvrsni golman Lopez a jednom je sut Busketa zaustavila precka!Sve u svemu na oba meca "tresla se gora a rodio se mis" i ostah razocaran!Ponekad utakmice zavrsenim rezultatom imaju svoj draz nazalost nije ga bilo.Pogledao sam snimak drugog poluvremena u Liverpulu dosao do zakljucka da nisam puno izgubio.Ne znam zasto je Klop bio ljut na Kovaca na kraju,da nije ocekivao da se Bajern otvori ili je nesto drugo po sredi.U svakom slucaju nakon one prelepe utakmice Mancesr Junajteda protiv Celzija ove utakmice odisale su dosadom.Verujem da ce sutra biti bolje utakmice,bar se nadam nekom pogotku!?

Oliver

pre 5 godina

Najjaci su mi ovi nesrecnici sto lupaju da BAyern mora da napadne u Minhenu. A zasto mora gospodo draga kad je rezultat 0:0?? Nama gol ne treba,mozemo opet da drzimo 0:0 celu utakmicu. Pa nije Bayern glup da se previse otvori i Liverpulu pusti kontre,e taj film necete gledati,ahahahah

Nenad

pre 5 godina

Kako bre nije Bajern zaustavio Liverpul nego se ovi "sami ispromašivali"?? Jesi gledao ti celu utakmicu pažljivo?? Brale, ja sam lepo i u tom svom prethodnom komentaru napisao da je Liverpul u 1. poluvremenu bio malčice bolji, ali malčice, ne nešto spektakularno, imali su te neke prilikice i poluprilikice u par navrata preko Manea ali to nisu bile spektakularne izrazite stopostotne šanse već iznenadne polušanse koje je ovaj u brzini promašivao. Dakle ništa spektakularno od Liverpula sinoć nije viđeno, u 2. poluvremenu naročito, tada je Bajern kontrolisao meč lagano i to sa gomilom rezervista u timu protiv Liverpulovog čuvenog tria Salah-Firmino-Mane. Možeš da zamisliš samo šta će biti u revanšu kada se u tim Bavaraca vrate Miler, Roben i kada Riberi zaigra od početka i kada se standardna odbrana opet bude postavila ispred Nojera i kada Bavarci krenu da melju prepoznatljivo na svojoj Alijanc areni. Pa razbiće ih bre čoveče u trenu dok Klop bude još uvek pripremao prve instrukcije svojim igračima o tome na koji način zaustaviti bavarsku mašineriju na semaforu će već biti laganih 3:0 za Bavarce hehe. Živi bili pa videli. :-)
(Ivan Veljković, 20. februar 2019 13:03)

Ma koji je mec Bajern kontrolisao srece ti? Vidices da ce ih lagano proci Liverpul, jer Bajern nece moci igrati bunker i tamo. Samo da su ovi bili malo efikasniji i to je to. Najbolja sansa Bakerna napocavanje Matipa u svog golamana i to je to. Ovi nisu mogli loptu da izvuku, milion ispucavanja u nedogled. Bajern je imao srece i veruj mi, ta sreca nece trajati doveka, Liverpul je kvalitetnija ekipa i zasluzeno ce proci dalje.

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Eh, eh, eh! Procitao sam dolje komentar od jednog decka dolje da se treba ukinuti pravilo gola u gostima. I nisam to procitao samo kod njega, cujem to u prolazu, od casnih sestara do baustelaca, pa sve do novinara, ali ne slazem se s tim.
Zasto?
Zato sto to pravilo daje sansu slabijoj ekipi.
Kao sto sam vec pricao o ajaxu koji se- radi bosmanovog pravila i ukidanja broja stranaca po ekipama, sto je odluka eu suda koji je nogometase izjednacilo s vodoinstalaterima zbog 'slobodnog protoka radne snage', da, bas tako! - pretvorio u OBICNI razvojni klub od kojeg vecu perspektivu ima i eng nizeligas ako ga preuzme tajkun, tako i ovo pravilo dokida sansu. Kao u pjesmi pastora neiemollera, prvo su dosli po komuniste... tako i tu. Prvo su rijesili odstete, pa su rijesili strance, pa sad rjesavaju gol, pa ce na kraju uvesti sto i jesu 4 zamjenu. Sta to znaci? Centralizacija.
Piramidalna shema.
Kad ce hajduk i ajax opet igrati 1/4 f lp? Kad ce malmo opet igrati finale lp? Goteborg? Aberdeen? Steaua? Psv? Porto, benfica, sporting? Rotterdam? Pa cak i hsv? Dinamo, zvijezda, partizan?
Kuzite? Zbog max 10 klubova cijeli kontinent je publika.
Nogomet narodu!

Milan

pre 5 godina

Citam ove komentare i kao da ih pisu klinci koji nemaju blage veze sta su gledali, niti sta je fudbal. Bajern se povukao da ne bi primili milion komada, Liverpul se poprilicno ispromasivao, dok ce revans biti druga prica. Utakmica nije bila dosadna, jako lepe akcije su mogle da se vide, nazalost bez zavrsnog pasa. Fudbal je nesto vise osim golova i sigurno da ozbiljne ekipe ne igraju tako sto izadju na teren i kazu ajmo kao sumanuti da napadamo. Veliki rizik, samim tim takticki se igra.

Car Dušan

pre 5 godina

Ovakav rezultat, ostavlja jednu, jedinu mogućnost u revanšu... Dvije sjajne ekipe, u revanšu će (nadajmo se),pružiti pravi SPEKTAKL! Strahovito je, veliki bio ulog sinoć u prvoj utakmici, da bi ekipe prikazale, sve što znaju.Po kvalitetu, i jedan i drugi tim, zaslužuje bar polufinale! Iako, bih zbog svoje lepršave igre, volio da Liverpul prodje - imam neki čudan osjećaj da Bajern, ima veće šanse...

Ivan Veljković

pre 5 godina

Nisu oni zaustavili Liverpul, koliko su se ovi ispromasivali, plus su se povukli i nisu igrali fudbal. Eee vidiecemo ih u drugom mecu, gde ce morati napadati, pa da vidimo kako ce zakrpiti rupe. Liverpul ce im dati gol i proci dalje, zivi bili pa videli.
(Milan, 20. februar 2019 02:46)

Kako bre nije Bajern zaustavio Liverpul nego se ovi "sami ispromašivali"?? Jesi gledao ti celu utakmicu pažljivo?? Brale, ja sam lepo i u tom svom prethodnom komentaru napisao da je Liverpul u 1. poluvremenu bio malčice bolji, ali malčice, ne nešto spektakularno, imali su te neke prilikice i poluprilikice u par navrata preko Manea ali to nisu bile spektakularne izrazite stopostotne šanse već iznenadne polušanse koje je ovaj u brzini promašivao. Dakle ništa spektakularno od Liverpula sinoć nije viđeno, u 2. poluvremenu naročito, tada je Bajern kontrolisao meč lagano i to sa gomilom rezervista u timu protiv Liverpulovog čuvenog tria Salah-Firmino-Mane. Možeš da zamisliš samo šta će biti u revanšu kada se u tim Bavaraca vrate Miler, Roben i kada Riberi zaigra od početka i kada se standardna odbrana opet bude postavila ispred Nojera i kada Bavarci krenu da melju prepoznatljivo na svojoj Alijanc areni. Pa razbiće ih bre čoveče u trenu dok Klop bude još uvek pripremao prve instrukcije svojim igračima o tome na koji način zaustaviti bavarsku mašineriju na semaforu će već biti laganih 3:0 za Bavarce hehe. Živi bili pa videli. :-)

bog kladionice

pre 5 godina

voleo bi da lion pokaze svima onima koji misle da u francuskoj igra samo psg da nisu u pravu. odlicna su ekipa, mada naravno imaju minimalne sanse protiv barse, odigrali su recimo 2x nereseno sa sitijem

Ivan Veljković

pre 5 godina

Ma koji je mec Bajern kontrolisao srece ti? Vidices da ce ih lagano proci Liverpul, jer Bajern nece moci igrati bunker i tamo. Samo da su ovi bili malo efikasniji i to je to. Najbolja sansa Bakerna napocavanje Matipa u svog golamana i to je to. Ovi nisu mogli loptu da izvuku, milion ispucavanja u nedogled. Bajern je imao srece i veruj mi, ta sreca nece trajati doveka, Liverpul je kvalitetnija ekipa i zasluzeno ce proci dalje.
(Nenad, 20. februar 2019 15:15)

A ko kaže da će Bajern hteti da igra bunker i na svojoj Alijanc areni? Inače neće se morati ni otvarati mnogo jednostavno krenuće da melju od samog početka i čekaće strpljivo svoju šansu koja će doći i pobediti rutinski videćeš. Po kojoj ti to osnovi, sem sopstvene pristrasnosti, tvrdiš da će ih Liverpul razbiti na Alijanc areni kada to nije uspeo na Enfildu? A na Enfildu je protiv sebe sinoć Liverpul imao desetkovani Bajern, sa gomilom rezervista, ok, nije bio kompletan ni Liverpul sinoć, ali je Bajern bio sa više rezervista u svom timu, dok je Liverpul sa svojom čuvenom trojkom Salah-Firmino-Mane i sa kapitenom Hendersonom delovao potpuno bezidejno protiv Bajerna koji se svesno branio sa gomilom rezervista i sa samo jednim napadačem Levandovskim koji je bio potpuno nezainteresovan i bez dovoljno lopti za gol, što neće biti slučaj i u revanšu. Prema tome, tvoje želje su subjektivne, na njih imaš pravo kao neko ko očigledno ne podnosi Bajern, ali činjenice govore da će ih Bajern lagano eliminisati u revanšu, videćeš.

bog kladionice

pre 5 godina

Jel ima neko neki dobar stream? Ukinuli fudbalske streamove na reditu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (palop, 19. februar 2019 20:12) # Link komentara

https://www.reddit.com/r/soccerstreams69

ja veceras ocekujem x2, ali ne bi se kladio na to

Hames Rodriges

pre 5 godina

Jel ima neko neki dobar stream? Ukinuli fudbalske streamove na reditu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (palop, 19. februar 2019 20:12)

https://old.reddit.com/r/soccerstreams69

Negativni

pre 5 godina

Ljudi, i 0:0 je nogomet. Svi smo to znali, ali negdje u djetinjstvu smo potpisali ugovor sa djavlom i zato...ponekad se mora dogoditi nista da bi se kasnije dogodilo nesto. Nije fora da do neceg lijepog dodjes lako, dobre stvari dogadjaju se onima koji znaju cekati. :D
(Pijani zlotvor, 19. februar 2019 23:29)

Au, Kjerkegore, al' si razgranao grane.