Ponedeljak, 18.02.2019.

14:16

Večita borba za trofeje

Izvor: Stefan Nikoliæ

Veèita borba za trofeje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Samo odgovor velikom matematičaru Sigmundu, kad se na semaforu pojavi broj 16, znači da je istekla osma sekunda za prevodjenje lopte preko pola. Vrati na oduzetu loptu Zvezdi, pa ćeš da vidiš.
(ranac, 19. februar 2019 08:27)

Netacno! Pitaj bilo kog kosarkaskog sudiju. Semafor mora da pokaze 15, ne 16, zato sto ne pokazuje desetinke pa je 16,1 jos uvek osma sekunda napada.

MT Vračar

pre 5 godina

Igokejci se toliko poraduju kupu, da su mi simpatični. Kališ je trqadicionalno najlepši u junu. Vidimo se.
(epcot, 19. februar 2019 08:33)

Partizan makar nikada nije snimio i izdao dokumentarni film na DVD-u slaveći osvajanje istog tog "nebitnog" Kupa... :)

No name

pre 5 godina

Da li je bio ili nije bio faul, više nije bitno. Sramno je što nismo izašli na postoalje. Ali ipak treba prvo da pogledamo u svoje dvorište. Nemamo igru, nemamo akciju, nemamo kvalitetne centre, a bojim se ni trenera. Sve se svodi na šut za 3 poena. I to može ako većini krene. Ovaj put Simanić i Perperoglu nisu mogli ništa da pogode,a Davidovac (nije ga bilo u 4/4) i Beron nisu bili dovoljni. Bez obtira na neke očigledno diskutabilne odluke sudija, činjenica da u kratkom vremenu treći puta gubimo utakmicu na isti način. Samo ovaj puta na najgluplji mogući način. Da li glupost ili totalno neznanje i nesnalaženja, ne znam, ali neko i to treba da reši. I da, gledao sam Riversa više puta. Bojim se da se ne razočaramo. I on je jedan pravi bek šuter, ako ga krene super, ako ne - takvih već imamo. Ne verujem da će nam bitno unaprediti igru o organizacionom. E, ovo je ono čime treba da se bavimo, kako rešiti ove evidentne probleme u kratkom roku.

ranac

pre 5 godina

Samo odgovor velikom matematičaru Sigmundu, kad se na semaforu pojavi broj 16, znači da je istekla osma sekunda za prevodjenje lopte preko pola. Vrati na oduzetu loptu Zvezdi, pa ćeš da vidiš.

No comment

pre 5 godina

Samo da pojasnim jednu stvar ovim expertima kosarke iz Zelexnika. Osam sekundi za prevod lopte na protivnicku polovinu istice kad se na meracu vremena pojavi broj 15 a ne broj 16. Kada covic pravi faul na Renfrou, na meracu vremena stoji broj 16... Guglajte malo pa cete se uveriti i sami. Zdravo, dovidjenja ...
(Sigmund, 18. februar 2019 22:03)

Nisam gledao utakmicu pa ne znam o kojoj situaciji pricas, a i nisam neki nalozeni balavac na Zvezdu i Partizan, vec covek koji voli kosarku, ali ti pobratime veze nemas sa racunom. Uzmi prste ruke i u glavi (to ce ti biti semafor za napad) zamisli broj 24, a onda dodaj po jedan prst (za svaku proteklu sekundu) a smanjuj cifru u glavi za 1. Iznenadices se da ce ti u glavi biti cifra 16 kad podignes osmi prst. Sto je inace sve moglo da se dobije kao 24-8=16. Po tvom racunu imas 15s za napad u prednjem polju i 9s za napad u zadnjem, i to tako da pravilo 8s nije prekrseno.
Stvarno svasta covek ovde moze da procita.

stoler

pre 5 godina

@urke, u poslednjih 10 godina Nenad Krstic pre svih, pa i Novica do povrede. Sada je to Bogdan, a kalina i bobi su nosioci isto ko sto sam i ja nosioc. Ne lupetaj. A teo je iz fmp-a, mada ga vi prisvojiste, valjda je to sve jedno fmp zvezda, zvezda fmp.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Samo da pojasnim jednu stvar ovim expertima kosarke iz Zelexnika. Osam sekundi za prevod lopte na protivnicku polovinu istice kad se na meracu vremena pojavi broj 15 a ne broj 16. Kada covic pravi faul na Renfrou, na meracu vremena stoji broj 16... Guglajte malo pa cete se uveriti i sami. Zdravo, dovidjenja ...
(Sigmund, 18. februar 2019 22:03)



kad prođe 1 sekunda na meraču piše 23, kad prođu 2 - 22, 3 - 21, 4 - 20, 5 - 19, 6 - 18, 7 - 17, 8 - 16, 9 - 15.
ili samo za "instituciju" vreme za prenos lopte nije 8 nego 9 sekundi ili ti trokira gugl, što i ne čudi kada ga krešeš za račun iz prvog osnovne.

bizmark

pre 5 godina

Obe ekipe su bile oslabljene.Partizan se ipak bolje snasao.U nastavku ce se videti ko ima jacu pricu.Deluje da je Partizan uigrani,to je zasluga Trikinerija.Zvezda ima bolje strance al nema igru.To je cinjenica.Bilo bi jako interesantno da se sastanu u finalu

MT Vračar

pre 5 godina

Ako spominju ponasanje Covica toliko zasto se ne prisete Vujosevica...licemeri
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dulo, 18. februar 2019 17:09)

OK, 'ajde da se prisetimo ponašanja Vujoševića... misliš li možda na ono na kraju sezone 2014/15, kada je Zvezda u finalu plej-ofa posle 13 godina prekinula dominaciju Partizana, a on naterao svoje igrače da sačekaju da Zvezda primi medalje za osvajača titule. Iako su Delije, pa čak i igrači Zvezde na postolju počeli da pevaju "Ko ne skače, taj je Grobar", košarkaši Partizana na čelu sa Duškom Vujoševićem su to dostojanstveno ispratili, a nakon što su njihovim rivalima dodeljene medalje, napustili su halu.

Na sve to, Vujošević je kasnije naterao svoje igrače da aplaudiraju igračima Zvezde koji su primali medalje.

Toga da se podsetimo? Evo, podsetili smo se, hvala! :)

Džoni

pre 5 godina

Meni je drago što se ovako završilo. Da smo dobili uljuljkali bi smo se a ovako su i stranci videli da neće moći sa ovima sa 60% nego da mora da se želi više i igra angažovanije. Pre predstojećih utakmica sa njima prikazati im Tegijevu emisiju i proslavu pobede i na teren. Ubeđen sam da nas do kraja neće dobiti. Možda jednu ako nam šut baš zakaže totalno. Naigraćemo se sa njima i biće prilike da im vratimo sa kamatom.

Kimi

pre 5 godina

Ne razumem samo jednu stvar.. Kazete Trinkijeri iskusno prebacio breme favorita na Zvezdu.. Cekajte, ko je bio ocigledan favorit pre pocetka kupa? Citao sam pre neki dan i komentare zvezdasa koji kazu kako je Trinkijeri namazan i kako namerno govori da je Zvezda favorit a oni sami kazu kako ce sa 20% snage da osvoje trofej i kako su za nas Golden Stejt. Zvezda jeste bila favorit za osvajanje, niko ni na koga nije stavljao breme, to znaju i oni sami.

BarGro°°°°

pre 5 godina

Slabo se bore Pantegrani za trofeje.Partitan je za 30-tak godina osvojio vise trofeja nego zvezdana od osnivanja.Inace bas lep dan za plivanje.

Shone Bg

pre 5 godina

Daleko je situacija od normalne, kako se u ovom tekstu prejudicira. Pre svega, kvalitet oba kluba je presmesna, nisu komkurentni van regiona. Srpska kosarka nema igraca na poziciji 1 koji moze da bude konkurentan u EL. Tu je kraj price, a pocela je sa nedostatkom krstenog mladog trenera.

Veciti derbi ( necu biti zlonameran pa da tvrdim da jednog tima vise nema u izvornom obliku) na sve lici samo ne na derbi. Toliko tu ima mrznje, nepostovanja, spinovanja, botovanja, placenih tekstova i sl. da to nije normalno. Bilo je tuzno, a sad je smesno.

Prognoziram da i ove godine necemo dobiti predstavnika u EL.

Gale

pre 5 godina

Realno, Partizan Igokea ima jacu i bolju ekipu. Bili su bolji i zasluzeno su pobedili. Tuzna je pomisao da sve te trofeje KK Partizan sada svojataju po BiH ali sta da se radi, fuzije su takve.

Sigmund

pre 5 godina

Samo da pojasnim jednu stvar ovim expertima kosarke iz Zelexnika. Osam sekundi za prevod lopte na protivnicku polovinu istice kad se na meracu vremena pojavi broj 15 a ne broj 16. Kada covic pravi faul na Renfrou, na meracu vremena stoji broj 16... Guglajte malo pa cete se uveriti i sami. Zdravo, dovidjenja ...

Uky

pre 5 godina

Gorbar sam. Realno kup je uspeh ! Zvezda ima jaci tim , Rivers je dosao i prvo mesto u ligaskom delu , sto znaci prednost domaceg terena u playoff-u. Mada nikad se ne zna . Trinkijeri znaci ljudina , nemam reci !

deniro

pre 5 godina

kome treba ovakva borba za trofeje kad imaš ono sudjenje? neka kažu zašto onako sude, da li se plaše ostoje ili ga mnogo vole?
ljudi, čovek je seko ukradena kola, a sada kroji sudbinu srpske košarke, jel kapirate gde odosmo?

Miodrag

pre 5 godina

90% zvezdaša priznaje da je KKP juce bio realno malo bolji i za toliko i pobedio. Tako da pokušaji traženja krivaca u sudijama je smešno,žalosno i nenormalno. Za izjavu koju je juče i danas NČ dao,morao bi da popije suspenziju,i ogromnu novčanu kaznu. Posto je izneo javne optužbe na račun KSS drzavne institucije,a takođe sudije i KKP trebalo bi da dobije i nekoliko krivičnih tužbi. Pa na sudu neka dokazuje sve iznete optužbe. Taj čovek se ponaša kao da mu niko u ovoj drzavi nista ne moze. jos od kada je bio desna ruka S.Milosevica. O njegovom politickom angazmanu necemo ni da pricamo....

takinardi83

pre 5 godina

"...maestralna kosarkaska predstava..."? Ja goru kosarku u skorije vreme nisam video! Ekipa koja nema ni jednu akciju pod kosem, vec svaki ali bukvalno SVAKI napad zavrsava sutem za 3, na kraju su imali preko 30 suta za 3 poena i vi to nazivate maestralno.
Sto se tice faula na kraju FAUL je bio cist ko suza, ali je druga stvar sto se takav faul ne sudi na sekund do kraja, vec se pusti da se utakmica resi u produzecima.

Urox

pre 5 godina

na Areni finale kupa Spanije. U zadnjem minutu nekoliko katastrofalnih odluka na obe strane sudija. I na kraju za pobedu odluce sudije pobednika u zadnjoj sekundi. Pa ostanu svi igraci Reala na dodeli, Rejes place. Pa niko ne ode I ne spomenu sudije. Kolko smo mi daleko od normalnog sportskog sveta... Strasnoo ...


Kao prvo da kazem da je pobeda Partizana postena i nema sta dalje... Ali sto se tice spanskog kupa imas klip posle meca kad se rejes dere pred novinarima i vice : "Ovo je pljacka", tako da nije bas da nije bilo ni reci o sudijama

Ц*БГ

pre 5 godina

"....ali je bilo u redu kada je Vujošević povukao igrače sa terena kad ih je onako kilava Zvezda tamburala sa lakoćom u jednoj utakmici pre 10ak godina, pa nije hteo da vrati tim na teren sve dok ne "objasni" neke stvarčice sudijama, pa onda u nastavku bilo smejurija od suđenja, ali da je Zvezda povukla tim sa terena tada bila bi drakonski kažnjena. 
E, tako ste "dominirali"...
(Lajavi krelac, 18. februar 2019)

Ne razumeju oni to, sektaši to ne shvataju.

anti šajberovac

pre 5 godina

Bojkot repke(imam puno istomisljenika) sve dok se desavaju stvari kao sinoc.1.Renfro 8 sekundi nije preveo loptu,2.Faul u napadu nije sviran nad Covicem opet Renfro koji u tim napadu daje trojku za vodjstvo,3.Nema faula Lendejla nad Cirbesom u zadnjem napadu Zvezde,4.Faul Berona nad Lendejlom(to moze biti faul) sta je sa prethodnim situacijama.Ovo su krucijalne greske u jednom minutu do kraja finala kupa,snimak se gledao samo da li je Lendejl fauliran.Dakle pitanje je jel Kss vodi racuna o interesu srpske kosarke ili Partizana?Jel sudije sude da Partizam pobedi ili sudije sluze 
pravdi?
(Aleksej, 18. februar 2019 18:35)

tako je, bojkot jer se zvezdi dozvoljava:
-da igra fudbal (Davidovac) umesto košarke i tako odbrani kontru za +11
- svira Reinfrou faul 7 sek. pre kraja iako se nije ni očešao o Dobrića
- ne sviraju namernu na Lendejlom 2x u toku utakmice
- standardno sudijsko navlačenje za vas.

Bojkotujete vi i fudbalsku reprezenraciju i zviždite joj, ako treba i napadate je i prekidate mečeve (Bolonja) samo da bi šizofreno zvezdašili.

Imate vi vaš klub, a mi ostali svoju, srpsku reprezentaciju...
Koji ćete nam...

sasa the red baron

pre 5 godina

TTTTTOMIC:

Zvezdino insistiranje na Simanicu je ono sto je kostalo trofeja. Njegovo ne iskustvo i ocigledna nervoza je mnogo kocila.
Ali i kapa dole Tomicu, koji zna da je Simanic buducnost Zvezde i kroz ovakve utakmice dobice iskustvo koje je potrebno, a nece kostati nista.
A bilo je vidljivo da se bas Simanic forsirao za sut, njegov prosek u aba je 40%, a za ovaj kup bi i 30% bilo dovoljno, ali SImanic je bio na oko 15%...
Sve u svemu, mnogo jaca Zvezda, odlicni Davidovac koji se polako pronalazi, uz pitanje zasto on nije dobio minute u zadnje cetvrtini, zasto Dobric koji je vise smetao nego igrao, ali sve to je Tomic i njegov plan je postavljen za ABA, i ostaje da se vidi.Mislim da je sakrio karte koliko god da je mogao,,, I mogu ga kriviti za mnogo sta, ali mogu ga i pohvaliti za mnogo sta..

Bodibond

pre 5 godina

Meni je samo zao sto ne pobedismo onu pravu zvezdu nego ovu sprdnju od kluba, sa laznim imenom i laznom adresom.
(Karaburac, 18. februar 2019 19:07)

Kako ne znas? Pa ova nova Zvezda je zapravo Fmp, a Fmp je stara Crvena Zvezda za koju su nastupali Omar Kuk, Vuk Radivojevic, Elmo Kikanovic, Strahinja Milosevic.

crni

pre 5 godina

Pobeda je trebala ici u Zvezdine ruke a mec u Pioniru da dobije Partizan jer igrati sa Buducnosti na 2 dobijene laksi je put...Posle ovog u kupu sada mu Zvezda vise nece pruziti priliku i birace bas njega...U kompletnom sastavu i sa igracima koji puno vise znace Zvezdi nego Partizanu sto su njegovi nedostajali sledi prvo pobeda u Pioniru a onda i izbacivanje u plej offu Partizana jos u polufinalu...Ko jamu drugom kopa sam u nju upada.
(Dejan CZ, 18. februar 2019 17:42)
Dejane polako sa to kopanje!!!

Aleksej

pre 5 godina

Meni je samo zao sto ne pobedismo onu pravu zvezdu nego ovu sprdnju od kluba, sa laznim imenom i laznom adresom.
(Karaburac, 18. februar 2019 19:07)Sad vidis kako je nama sa vama od 2007!

UGASENA "institucija"

pre 5 godina

Nevidim cemu plakanje, realno imaju trenera koji je za 6 klasa bolji od crnog Tomica, to je i presudilo.Da li je bio ili nije bio faul.....Isto kao sto su oni plakali mesec dana i pitali da li je bio gol ili ne a Zvezda za 3 klase bolja i uvek ce biti u fudbalu a nevide ko im vodi klub, koji de...li.Treba zbiti redove i ako je moguce sa ovim crnim Tomicem (citaj Alimpijem), pokusati da se osvoji najvredniji trofej u sezoni, sve ovo u Nisu bi se zvalo lane...

miletrans

pre 5 godina

@Student

Konačno jedan normalan komentar u moru gluposti. Ne slažemo se po pitanju kluba za koji navijamo, ali ću uvek neuporedivo više poštovati ovakvog zvezdaša nego "partizanovca" koji samo zma da napiše "limena panteri-IDEA". Juče smo bolji bili mi, u nekoj drugoj situaciji ćete biti vi i tako u krug. Oba kluba su svaki na svoj način (i u različito vreme) doprineli istoriji naše košarke i to mora da se poštuje. Ono što je tužno je da skoro nema komentara koji se tiču same igre (znate ono, akcije, skokovi, asistencije, građenje skola, otvaranje iz bloka...). Čak i kada je suđenje bez primedbi, nepresušna inspiracija je "Zagrepčani-Dinamik koji preskaču Drinu" vs. "Limenke sa eksel tabelama iz predgrađa". Smarate i jedni i drugi.

bvb

pre 5 godina

uh kako su osetljivi na bojkot i to jer ga trol spomenuo u komentaru, odmah zaboravili na Bogdsna i Vujosevica koji su se pitali treba li Bogdanovic da igra za reprezentaciju...

ahm

pre 5 godina

Zvezda nije nikakav kosarkaski velikan. To je tim koji je u bivsoj SFRJ igrao sporednu ulogu, posle Partizana, Cibone, Bosne, Jugoplastike... u bivsoj SRJ bila je iza Partizana i Buducnosti koji si dominirali u domacoj ligi a u Evroligi su redovno prolazili grupne faze, Partizan igrao F4, Buducnost dolazila daleko.
Zvezda je u sustini instant klub koji je bio najjaci u ABA ligi 2 godine i to je gotovo.
Oni dakle nisu nikakav velikan i niko njih ne smatra velikanom.

Slavko Komar

pre 5 godina

Realno, Partizan je igrao sa prigradskim klubom promenjenog imena, ostaje uspomena za nekim prošlim vremenima kada se igrao čuveni večiti derbi, ali šta je tu je, neka nova vremena....do nekog ponovnog susreta i navijačkih peckanja i prepucavanja, puno pozdrava za navijače ugašenog kluba.

miško

pre 5 godina

Sportsko društvo CZ gaji Evropske iSvetske šampione u atletici,fudbalu ,ženskoj košarci i odbojci itako dalje.Za ono brčkanje u bazenu svaka čast.

sale zvezdara

pre 5 godina

Nebitan rezultat u derbiju,buducnost je izabrala zvezdu u polufinalu porazom od nas,zivi bili pa videli(ako nas zvezda dobije,buducnost gubi od zadra)

lilly alen

pre 5 godina

Ko sidje s postolja na njega se nikada popeti nece!Sem ako Dule ne skine karmu sa Fmp a.
(nik sloter, 18. februar 2019 18:25)
Skinuo njega Radonja odavno. Eno ga kuka da mu isplatite ljubav.

Urke

pre 5 godina

@bvb Vujosevic je kaznjavan zbog skidanja sakoa, za silne tehnicke i konferencije za novinare se naplacao kazni. I on i Todoric.
@aleksej slazem se da bojkotujete repku apsolutno. U osvajanju najsjajnijih odlicja nase reprezentacije stare ili nove uglavnom su doprinosili kosarkasi Partizana, vase prisustvo se uglavnom svodilo na statisticku gresku, tek poneki radovic, rakocevic, jovanovic nebitni kao i klub iz koga su dosli. Tako da, slazem se, bojkotujte molim vas.
U zadjih 10 godina nema nosica igre u repki iz Partizana...Teo, Bjelica,Kalina, Bobi..

chox

pre 5 godina

Bezanje sa dodele trofeja samo pokazuje kakav ste klub uvek bili i od sad necete osvojiti nijedan trofej da kraja sveta!!
(Grobar, 18. februar 2019 17:23)

E neka si se olaksao

bocko

pre 5 godina

Oko spornih situacija na derbijima se nikada necemo sloziti.Za jedne je faul, za druge ne.Mi kazemo cist gol,oni da nije lopta presla liniju itd.Samo reci da nije bio faul Renfroa jer je Covic bio u pokretu je smesno.Onda nijedan faul, npr.u skoku ne bi bio moguc,jer je faulirani igrac u pokretu a ne na zemlji.Renfro je ramenom i rukom odgurnuo Covica i to je po svim pravilima faul,bez obzira na polozaj Covica, koji jeste malo dosolio.Sto se ABA lige tice,reci cu samo to da Faje nije naivan kao Simanic.

najbolji je opancarev lepak.

pre 5 godina

Ma fenomenalni smo i jedni i drugi.U EK razbili smo sve gace im se tresu od nas.Bolje nek prodaju centre i kupe jos bekova.Izgleda da je sramota sutnuti za dva poena.

Car Dušan

pre 5 godina

Bez ikakve potrebe, ovaj NAŠ predsednik kluba, diže galamu i vrisku, okrivljujuci DRUGOG - za neuspjeh tima. Može se, pričati do ujutru - bio je faul, ili ne.Čak, i da nije bio faul - pitanje je šta bi bilo u PRODUŽETKU?Treba biti REALAN, i reći da je Partizan bio, organizovaniji i bolje vodjen, sa klupe - i tu leži čitav problem! Treba u ovoj situaciji - zbiti redove i, biti psihološki jak, za NAJVAŽNIJE utakmice, koje slijede... A ovo, prenemaganje NE VODI NIČEMU!

viking

pre 5 godina

Jel’ Zvezda nekad izgubi bez vanredne konferencije za štampu ili saopštenja? Nismo znali ko nam se sere u košarku. Nije li jasnije sada kada Vujoševića nema tu već godinama, a ovaj lik i dalje kolo vodi? Ista retorika, isto i sr. i pakovanje.

Dutch Shulz

pre 5 godina

@Aleksej: znaci bojkot reprezentacije zato sto niste osvojili kup? Zato sto ste nezadovoljni sudjenjem ajde da ne gledamo reprezentaciju i najbolje da ne odemo na Svetsko?! Ne znaci nam to nista, jer mislis da ste osteceni? Jos se covek hvali kako ima dosta istomisljenika. Transfer blama. Sve i da je tacno to sto si naveo, nikakve veze jedno sa drugim nema, i dok god tako mislimo da se problemi resavaju necemo mi nidje. Od svega sto si naveo jedino moze da se prica o tih 8 sekundi. Ono nije bio faul Renfroa jer se Covic kretao, plus je odleteo 5 metara sto su sigurno okarakterisali kao simuliranje, mogao je da svira faul odbrane i dva bacanja za Partizan. Ali zato ne pominjes neke druge odluke koje su vam isle na ruku. Nema veze ajmo da bojkotujemo reprezantaciju, to nam resava sve

vladimir

pre 5 godina

1 renfro na vreme presao na polovinu zvezde
2 covic se kretao u bloku
3 cist faul na lendriju
sta ima sporno sta su to otele sudije..... a beronovi koraci?????

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

(Aleksej, 18. februar 2019 18:32)

nekako ti je uspelo da zaboraviš da bi zvezda i uz takvo navlačenje sudija pobedila - čak i da je sinoć na klupi umesto onog nazovi trenera, čiji si ti ovde portparol, bio i siroma alimpijević...

ZAK

pre 5 godina

Čim sam video Simonovića na tekmi znao sam da će biti neki belaj. Samo me iznenadilo što nije pokušao da ukrade pehar. Zvezdaši žalosno.

Lajavi krelac

pre 5 godina

U zadnjem minutu nekoliko katastrofalnih odluka na obe strane sudija. I na kraju za pobedu odluce sudije pobednika u zadnjoj sekundi.
(Titan je samo jedan!, 18. februar 2019 17:22)

E, pogodio si suštinu : "GREŠKE NA OBE STRANE", a ne da su sudije direktno uticale da Barselona osvoji sa 4-5 vezanih grešaka na štetu Reala.
U zadnjih 40 sekundi "naše" utakmice 4 ČISTE sudijske greške i SVE DO JEDNE na štetu Zvezde. I tu je razlika.
I sad se svi grobari prave "fini" zato što Čović nije hteo da učestvuje više u nameštaljci, ali je bilo u redu kada je Vujošević povukao igrače sa terena kad ih je onako kilava Zvezda tamburala sa lakoćom u jednoj utakmici pre 10ak godina, pa nije hteo da vrati tim na teren sve dok ne "objasni" neke stvarčice sudijama, pa onda u nastavku bilo smejurija od suđenja, ali da je Zvezda povukla tim sa terena tada bila bi drakonski kažnjena.
E, tako ste "dominirali"...

Alen

pre 5 godina

jedva cekam da vidim kaznu za ono jadno i nesportsko ponasanje svih iz prigradske opskurne druzine...ceo region vas mrzi zbog te vase lazne umisljenosti i vecitog trazenja krivca u drugom...i ja da sam sudija koji prolazi kroz vasu hajku, sa zadovoljstvom bih zazmurio na neku situaciju samo da vas jos vise zaboli...

Aleksej

pre 5 godina

Bojkot repke(imam puno istomisljenika) sve dok se desavaju stvari kao sinoc.1.Renfro 8 sekundi nije preveo loptu,2.Faul u napadu nije sviran nad Covicem opet Renfro koji u tim napadu daje trojku za vodjstvo,3.Nema faula Lendejla nad Cirbesom u zadnjem napadu Zvezde,4.Faul Berona nad Lendejlom(to moze biti faul) sta je sa prethodnim situacijama.Ovo su krucijalne greske u jednom minutu do kraja finala kupa,snimak se gledao samo da li je Lendejl fauliran.Dakle pitanje je jel Kss vodi racuna o interesu srpske kosarke ili Partizana?Jel sudije sude da Partizam pobedi ili sudije sluze pravdi?

bvb

pre 5 godina

Bruku za Crvenu Zvezdu je naoravio njihov predsednik.Doveo je Rengleda iz Lokomotive,Berona iz Turske sa 15 poena po mecu,Peperoglua koji je osvajao 3 evrolige,Cirbesa,Fajea pa i sad Kej si...dok Oartizan Jankovica i jednog i drugog izbaceni uz svojih timova,Nikolic 1 poen po mecu u Bahernu,Zagorac nigde ne bi orosao medicinske preglede,i 2 stranca od 20 i nesto godina koji su prvi put u evropi.....i Partizan osvoji.Bruka
(goran, 18. februar 2019 17:28)

Za Berona nimo nije cuo, pricali ste svasta. Za Perperoglua ste govorili da je deda kojeg niko nece. Faje isto. Cirbesa je Zvezda napravila i dovela ga jer nije igrao uopsre u proslom klubu. Kej Si dolazi iz poslednje plasirane ekipe u Italiji. isto tako ste za Trinkijerija kad se dovodio u vezu sa Zvezdom govorili da on i stab kostaju 800k evra. Doveli ste Renfroa, doveli ste bre Aranitovica i platili silno obestecenje, isto ste prosle godine uradili i sa Pecarskim, a kukate da nemate. Lendejl je doveden kao igrac godine sa prosekom od 20 plus poena i 10 plus poena po utakmici. imate stranaca cose nego nasih igraca.

Aleksej

pre 5 godina

Bojkot repke(imam puno istomisljenika) sve dok se desavaju stvari kao sinoc.1.Renfro 8 sekundi nije preveo loptu,2.Faul u napadu nije sviran nad Covicem opet Renfro koji u tim napadu daje trojku za vodjstvo,3.Nema faula Lendejla nad Cirbesom u zadnjem napadu Zvezde,4.Faul Berona nad Lendejlom(to moze biti faul) sta je sa prethodnim situacijama.Ovo su krucijalne greske u jednom minutu do kraja finala kupa,snimak se gledao samo da li je Lendejl fauliran.Dakle pitanje je jel Kss vodi racuna o interesu srpske kosarke ili Partizana?Jel sudije sude da Partizam pobedi ili sudije sluze pravdi?

lopteiBajatogHleba

pre 5 godina

Manite se sporta i klinackih prepucavanja, drzava tone u siromastvo i beznadje, a vi bi se pokrvili zbog lopte. Odrastite vec jednom.

nišlija meraklija

pre 5 godina

"Beogradski velikani" neka ubudiće ne izlaze iz Beograda.Ovi u Nišu što navijaju za "beogradske velikane" nek malo drže do sebe i ne budu podanici već podrže svoj gradski klub.

bvb

pre 5 godina

Ovi sto pominju kazne za Covica i slicno nek se prisete malo sta je njihov mag sve umeo da priredi u toku utakmica kad mu nesto nije bilo po volji. Prisetite se silnih psovki, pljuvanja sudija od Todorica, povlacenje ekipe u svlacionicu i slicno. A ovi sto pominju Barsu i Real nek pročitaju malo kako se Real zalio i da prete istupanjem iz lige.

sta im uradi Nebojsa da cvile ovoliko

pre 5 godina

Bravo za Ostoju...Radi čovek odličan posao!!
(TAČKA NA BORDO BELI SVET., 18. februar 2019 17:50)
znas onu pesmu pare su vam prece...e sad se pronadji u njoj!!!
Sram vas bre bilo ne birate sredstva da dodjete do trofeja...vidimo se uskoro u pioniru kada bude 15 razlike a vama kup koraca moze samo katanac da donese

bvb

pre 5 godina

Bravo za Ostoju...Radi čovek odličan posao!!
(TAČKA NA BORDO BELI SVET., 18. februar 2019 17:50)

objasnio covek u komentaru sve lepo, a i ovi sto mu nalupasd pluseve. Avangardo...

nema vise vucicu seceru a?

pre 5 godina

Da li je moguće da od juče niste napravili vest o skandaloznom kršenju pravila košarkaške igre, da na 1:09 do kraja meča, Renfro se nalazi na svojoj polovini, a na semaforu za napad stoji 16 sekundi ...

Trojica sudija, to neće da pogledaju, a još manje gledaju snimak, pošto je do kraja utakmice ostalo manje od 2 minuta.

Da li je moguće da se preko direktnog kršenja pravila prelazi tako lako... a kao zemlja košarke ... gde se pravila ne vezano za sudijske odluke ne poštuju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (GM, 18. februar 2019 17:41) # Link komentara
sta ti je druze vidis da nijedni mediji ne zele da pisu o tome...samo kuliraj sad kad ih budemo oprasili 20razlike pasce sve maske

stoler

pre 5 godina

@bvb Vujosevic je kaznjavan zbog skidanja sakoa, za silne tehnicke i konferencije za novinare se naplacao kazni. I on i Todoric.
@aleksej slazem se da bojkotujete repku apsolutno. U osvajanju najsjajnijih odlicja nase reprezentacije stare ili nove uglavnom su doprinosili kosarkasi Partizana, vase prisustvo se uglavnom svodilo na statisticku gresku, tek poneki radovic, rakocevic, jovanovic nebitni kao i klub iz koga su dosli. Tako da, slazem se, bojkotujte molim vas.

duh koji lebdi

pre 5 godina

Zvezda ce igrati EL a Partizan ce zicati pare na racun gradjana kao i uvek. Pogledajte samo situaciju u FK. Otrli su JNA, drzavni odnosno narodni stadion. Dodeljen im je na lepe oci. Zasto ga ne plate ili se proda, pa se sa tim novcem pomogne bolesnima u drzavi, bolnice i sl, ulozi negde? Svi mediji cute o tome kako je jednom klubu drzava dala za dzabe narodno zemljiste i narodni stadion izgradjen od poreza gradjana! Svi cute! 
A sto se tice same kosarke, Partizan je pobedio za nijansu jer je i motivisaniji za tu nijansu bio. Sudije ko sudije...
(Opala, 18. februar 2019 17:
Zasto se marakana ne proda? To kao nije drzavno zemljište i narodni stadion? Tu je narod uložio mnogo više novca, pa bi se prodajom dobilo više za bolnice i bolesne. O tome nisi razmisljao?

Zoran

pre 5 godina

To je ta fora, kup osvajaju nebitni, kad se igra za pare tu osvaja Zvezda. Cao zdravo !!

Kao prosle godine protiv Buducnosti.Ipak ste vi mala Crvena Zvezda komsija evropskog prvaka.

sta uradi hjunze cungze???

pre 5 godina

Da nisu sisli sa postolja rekao bih da najverovatnije ce zvezda kao najkvalitetnija ekipa uzeti i abu i kls, ovako mozda ih neka karma udari, sta znam

Nemanja

pre 5 godina

Gorece top 4 ABA lige. Sto se tice jucerasnje utakmica,cista pobeda Partizana.Bilo je gresaka i u korist Partizana ali i u korist Zvezde. Koraci Berona ( video od Dangubica ) , ali i sumnjiva situacija sa Covicem i Renfrom. Poslednji faul je nesportski.
Ne znam kako neko moze da kaze da se faul ne svira u tom periodu igre ako je faul ocigledan i nameran.

GM

pre 5 godina

Da li je moguće da od juče niste napravili vest o skandaloznom kršenju pravila košarkaške igre, da na 1:09 do kraja meča, Renfro se nalazi na svojoj polovini, a na semaforu za napad stoji 16 sekundi ...

Trojica sudija, to neće da pogledaju, a još manje gledaju snimak, pošto je do kraja utakmice ostalo manje od 2 minuta.

Da li je moguće da se preko direktnog kršenja pravila prelazi tako lako... a kao zemlja košarke ... gde se pravila ne vezano za sudijske odluke ne poštuju.

Rajko

pre 5 godina

Nema veze,mi svakako ne smijemo da trazimo opravdanje za katastrofalno odigranu utakmicu..0/10 trojka pa smo prvu pogodili..ne znam odakle bih poceo..cinjenica je da nismo jaki kao prije godinu,dvije ali opet smo jaci od njih,moramo da dovedemo centra i pleja..to je ako se zeli uzeti ABA jer se Buducnost bas pojacala.

Student

pre 5 godina

Koliko god mi je kao Zvezdasu krivo sto smo izgubili, i to bas od Partizana, opet mi je drago to sto imamo to rivalstvo. Bez jednih drugi ne bi postojali, bez takvog rivalstva i svih poraza ne bi bili to sto jesmo. Zdravo rivalstvo i sto manje mrznje zelim i jednima i drugima, bez gluposti navijam za komsije u inostranstvu. Cekamo 2 mart, gorece Marakana!

Batko

pre 5 godina

Da su pametni pa da odigraju tako da se sretnu u finalu. Mislim samo onako kako bi odigrali i hrvati i crnogorci. Ali ne ne, mi cemo da ginemo izmedju sebe.

baki

pre 5 godina

po cemu je zvezda "velikan"? po tome sto se jednom plasirala u top 8 eurolige? po tome sto je najbolji igrac koga su napravili u poslednjih 30 godina igor rakocevic (za onoga kome nije jasno - "napravili" znaci ponikao u juniorima i kasnije se formirao kao igrac u seniorskom timu, sto ce reci, proveo u klubu nekoliko godina)?

Đura maratonac

pre 5 godina

"Perperoglu je neko ko je u velikim mečevima faktički sam nosio Zvezdu. Primer je ponovo taj prvi ovosezonski derbi, koji je slobodno možemo reći rešio Stratos Perperoglu. Uopšte nije lako igrati pred Partizanovom publikom, a Stratos je taj meč izneo sa preko 20 postignutih poena (tačnije, 25)."

I onda u finalu KRK Bandža i Gegić ga za 27 minuta na parketu "pošalju" u minus sa indeksnim poenima (-6).

shiljooo

pre 5 godina

uz svo poštovanje Partizanu i treneru Trinkijeriju, koji očigledno jeste veliki trener, teško da Partizan može išta da uradi protiv Zvezde u gostima u polufinalu, pogotovu sa ovom trojicom koji se vraćaju i imaju prava u ABA ligi. Prognoza 2-1 za zvezdu, teško 2-0. svakako, ako partizan prodje želim im titulu, uvek biram njih pre Cedevite ili Budućnosti..

Opala

pre 5 godina

Zvezda ce igrati EL a Partizan ce zicati pare na racun gradjana kao i uvek. Pogledajte samo situaciju u FK. Otrli su JNA, drzavni odnosno narodni stadion. Dodeljen im je na lepe oci. Zasto ga ne plate ili se proda, pa se sa tim novcem pomogne bolesnima u drzavi, bolnice i sl, ulozi negde? Svi mediji cute o tome kako je jednom klubu drzava dala za dzabe narodno zemljiste i narodni stadion izgradjen od poreza gradjana! Svi cute!
A sto se tice same kosarke, Partizan je pobedio za nijansu jer je i motivisaniji za tu nijansu bio. Sudije ko sudije...

Titan je samo jedan!

pre 5 godina

Gledas derbi I saopstenje Covica. Pa nastavis na Areni finale kupa Spanije. U zadnjem minutu nekoliko katastrofalnih odluka na obe strane sudija. I na kraju za pobedu odluce sudije pobednika u zadnjoj sekundi. Pa ostanu svi igraci Reala na dodeli, Rejes place. Pa niko ne ode I ne spomenu sudije. Kolko smo mi daleko od normalnog sportskog sveta... Strasnoo ...

Neko

pre 5 godina

Borba za trofeje, a sledece godine potop. Zvezda sedam stranaca u godinama, dva domaca igraca koja ne mogu vise napredovati. Partizan u nesto boljoj poziciji, sa vise mladih domacih igraca, ali niko ne iskace da rjesava meceve.
Ovi klubovi mogu sledece godine biti bolji jedino ako drzava da vise para.

basketas

pre 5 godina

hoce li se pokrenuti disciplinski postupak protiv covica? takodje i protiv zvezde. znaci smeta vam kada hrvati sidju sa postolja ali vama je sasvim normalno da to radite.

ANALITICAR AMATER

pre 5 godina

Prilicno jadan tekst za standarde B92.
Sad tu treba da se divimo skupo placenim strancima, i da cutimo o tome da trojica igraca partizana u sivim dresovima ne vide dva faula i jedan kasni prenos lopte, sve u zadnjioh 30 sekundi.

Kakv Partizan, kakva Zvezda, nema vise toga, sad samo ko uspe da nahvata nekog stranca za neku utakmicu, da zaobidje propis o drzavljanstvu, da namigne sudiji... i to je.... A sto nas Arena i B92 prave ludima, kao sve je super, strava, spektakl......sigurno dok milioncici pristizu u kasu oba tabora, pa onda Kosarkaski savez Partizana odredi sudije.

goran

pre 5 godina

Bruku za Crvenu Zvezdu je naoravio njihov predsednik.Doveo je Rengleda iz Lokomotive,Berona iz Turske sa 15 poena po mecu,Peperoglua koji je osvajao 3 evrolige,Cirbesa,Fajea pa i sad Kej si...dok Oartizan Jankovica i jednog i drugog izbaceni uz svojih timova,Nikolic 1 poen po mecu u Bahernu,Zagorac nigde ne bi orosao medicinske preglede,i 2 stranca od 20 i nesto godina koji su prvi put u evropi.....i Partizan osvoji.Bruka

svima su stavili amove

pre 5 godina

Najveći utisak ovogodišnjeg kupa je predsednik Zvezde i njegovo vecito pravdanje za poraz u kupu gde u 3 utakmice sve su bile na iglene uši...

Dejan CZ

pre 5 godina

Pobeda je trebala ici u Zvezdine ruke a mec u Pioniru da dobije Partizan jer igrati sa Buducnosti na 2 dobijene laksi je put...Posle ovog u kupu sada mu Zvezda vise nece pruziti priliku i birace bas njega...U kompletnom sastavu i sa igracima koji puno vise znace Zvezdi nego Partizanu sto su njegovi nedostajali sledi prvo pobeda u Pioniru a onda i izbacivanje u plej offu Partizana jos u polufinalu...Ko jamu drugom kopa sam u nju upada.

basketas

pre 5 godina

hoce li se pokrenuti disciplinski postupak protiv covica? takodje i protiv zvezde. znaci smeta vam kada hrvati sidju sa postolja ali vama je sasvim normalno da to radite.

Titan je samo jedan!

pre 5 godina

Gledas derbi I saopstenje Covica. Pa nastavis na Areni finale kupa Spanije. U zadnjem minutu nekoliko katastrofalnih odluka na obe strane sudija. I na kraju za pobedu odluce sudije pobednika u zadnjoj sekundi. Pa ostanu svi igraci Reala na dodeli, Rejes place. Pa niko ne ode I ne spomenu sudije. Kolko smo mi daleko od normalnog sportskog sveta... Strasnoo ...

Nemanja

pre 5 godina

Gorece top 4 ABA lige. Sto se tice jucerasnje utakmica,cista pobeda Partizana.Bilo je gresaka i u korist Partizana ali i u korist Zvezde. Koraci Berona ( video od Dangubica ) , ali i sumnjiva situacija sa Covicem i Renfrom. Poslednji faul je nesportski.
Ne znam kako neko moze da kaze da se faul ne svira u tom periodu igre ako je faul ocigledan i nameran.

baki

pre 5 godina

po cemu je zvezda "velikan"? po tome sto se jednom plasirala u top 8 eurolige? po tome sto je najbolji igrac koga su napravili u poslednjih 30 godina igor rakocevic (za onoga kome nije jasno - "napravili" znaci ponikao u juniorima i kasnije se formirao kao igrac u seniorskom timu, sto ce reci, proveo u klubu nekoliko godina)?

svima su stavili amove

pre 5 godina

Najveći utisak ovogodišnjeg kupa je predsednik Zvezde i njegovo vecito pravdanje za poraz u kupu gde u 3 utakmice sve su bile na iglene uši...

Car Dušan

pre 5 godina

Bez ikakve potrebe, ovaj NAŠ predsednik kluba, diže galamu i vrisku, okrivljujuci DRUGOG - za neuspjeh tima. Može se, pričati do ujutru - bio je faul, ili ne.Čak, i da nije bio faul - pitanje je šta bi bilo u PRODUŽETKU?Treba biti REALAN, i reći da je Partizan bio, organizovaniji i bolje vodjen, sa klupe - i tu leži čitav problem! Treba u ovoj situaciji - zbiti redove i, biti psihološki jak, za NAJVAŽNIJE utakmice, koje slijede... A ovo, prenemaganje NE VODI NIČEMU!

goran

pre 5 godina

Bruku za Crvenu Zvezdu je naoravio njihov predsednik.Doveo je Rengleda iz Lokomotive,Berona iz Turske sa 15 poena po mecu,Peperoglua koji je osvajao 3 evrolige,Cirbesa,Fajea pa i sad Kej si...dok Oartizan Jankovica i jednog i drugog izbaceni uz svojih timova,Nikolic 1 poen po mecu u Bahernu,Zagorac nigde ne bi orosao medicinske preglede,i 2 stranca od 20 i nesto godina koji su prvi put u evropi.....i Partizan osvoji.Bruka

stoler

pre 5 godina

@bvb Vujosevic je kaznjavan zbog skidanja sakoa, za silne tehnicke i konferencije za novinare se naplacao kazni. I on i Todoric.
@aleksej slazem se da bojkotujete repku apsolutno. U osvajanju najsjajnijih odlicja nase reprezentacije stare ili nove uglavnom su doprinosili kosarkasi Partizana, vase prisustvo se uglavnom svodilo na statisticku gresku, tek poneki radovic, rakocevic, jovanovic nebitni kao i klub iz koga su dosli. Tako da, slazem se, bojkotujte molim vas.

lopteiBajatogHleba

pre 5 godina

Manite se sporta i klinackih prepucavanja, drzava tone u siromastvo i beznadje, a vi bi se pokrvili zbog lopte. Odrastite vec jednom.

Đura maratonac

pre 5 godina

"Perperoglu je neko ko je u velikim mečevima faktički sam nosio Zvezdu. Primer je ponovo taj prvi ovosezonski derbi, koji je slobodno možemo reći rešio Stratos Perperoglu. Uopšte nije lako igrati pred Partizanovom publikom, a Stratos je taj meč izneo sa preko 20 postignutih poena (tačnije, 25)."

I onda u finalu KRK Bandža i Gegić ga za 27 minuta na parketu "pošalju" u minus sa indeksnim poenima (-6).

duh koji lebdi

pre 5 godina

Zvezda ce igrati EL a Partizan ce zicati pare na racun gradjana kao i uvek. Pogledajte samo situaciju u FK. Otrli su JNA, drzavni odnosno narodni stadion. Dodeljen im je na lepe oci. Zasto ga ne plate ili se proda, pa se sa tim novcem pomogne bolesnima u drzavi, bolnice i sl, ulozi negde? Svi mediji cute o tome kako je jednom klubu drzava dala za dzabe narodno zemljiste i narodni stadion izgradjen od poreza gradjana! Svi cute! 
A sto se tice same kosarke, Partizan je pobedio za nijansu jer je i motivisaniji za tu nijansu bio. Sudije ko sudije...
(Opala, 18. februar 2019 17:
Zasto se marakana ne proda? To kao nije drzavno zemljište i narodni stadion? Tu je narod uložio mnogo više novca, pa bi se prodajom dobilo više za bolnice i bolesne. O tome nisi razmisljao?

Zoran

pre 5 godina

To je ta fora, kup osvajaju nebitni, kad se igra za pare tu osvaja Zvezda. Cao zdravo !!

Kao prosle godine protiv Buducnosti.Ipak ste vi mala Crvena Zvezda komsija evropskog prvaka.

Dutch Shulz

pre 5 godina

@Aleksej: znaci bojkot reprezentacije zato sto niste osvojili kup? Zato sto ste nezadovoljni sudjenjem ajde da ne gledamo reprezentaciju i najbolje da ne odemo na Svetsko?! Ne znaci nam to nista, jer mislis da ste osteceni? Jos se covek hvali kako ima dosta istomisljenika. Transfer blama. Sve i da je tacno to sto si naveo, nikakve veze jedno sa drugim nema, i dok god tako mislimo da se problemi resavaju necemo mi nidje. Od svega sto si naveo jedino moze da se prica o tih 8 sekundi. Ono nije bio faul Renfroa jer se Covic kretao, plus je odleteo 5 metara sto su sigurno okarakterisali kao simuliranje, mogao je da svira faul odbrane i dva bacanja za Partizan. Ali zato ne pominjes neke druge odluke koje su vam isle na ruku. Nema veze ajmo da bojkotujemo reprezantaciju, to nam resava sve

ZAK

pre 5 godina

Čim sam video Simonovića na tekmi znao sam da će biti neki belaj. Samo me iznenadilo što nije pokušao da ukrade pehar. Zvezdaši žalosno.

sta uradi hjunze cungze???

pre 5 godina

Da nisu sisli sa postolja rekao bih da najverovatnije ce zvezda kao najkvalitetnija ekipa uzeti i abu i kls, ovako mozda ih neka karma udari, sta znam

Student

pre 5 godina

Koliko god mi je kao Zvezdasu krivo sto smo izgubili, i to bas od Partizana, opet mi je drago to sto imamo to rivalstvo. Bez jednih drugi ne bi postojali, bez takvog rivalstva i svih poraza ne bi bili to sto jesmo. Zdravo rivalstvo i sto manje mrznje zelim i jednima i drugima, bez gluposti navijam za komsije u inostranstvu. Cekamo 2 mart, gorece Marakana!

Alen

pre 5 godina

jedva cekam da vidim kaznu za ono jadno i nesportsko ponasanje svih iz prigradske opskurne druzine...ceo region vas mrzi zbog te vase lazne umisljenosti i vecitog trazenja krivca u drugom...i ja da sam sudija koji prolazi kroz vasu hajku, sa zadovoljstvom bih zazmurio na neku situaciju samo da vas jos vise zaboli...

shiljooo

pre 5 godina

uz svo poštovanje Partizanu i treneru Trinkijeriju, koji očigledno jeste veliki trener, teško da Partizan može išta da uradi protiv Zvezde u gostima u polufinalu, pogotovu sa ovom trojicom koji se vraćaju i imaju prava u ABA ligi. Prognoza 2-1 za zvezdu, teško 2-0. svakako, ako partizan prodje želim im titulu, uvek biram njih pre Cedevite ili Budućnosti..

chox

pre 5 godina

Bezanje sa dodele trofeja samo pokazuje kakav ste klub uvek bili i od sad necete osvojiti nijedan trofej da kraja sveta!!
(Grobar, 18. februar 2019 17:23)

E neka si se olaksao

bvb

pre 5 godina

Bruku za Crvenu Zvezdu je naoravio njihov predsednik.Doveo je Rengleda iz Lokomotive,Berona iz Turske sa 15 poena po mecu,Peperoglua koji je osvajao 3 evrolige,Cirbesa,Fajea pa i sad Kej si...dok Oartizan Jankovica i jednog i drugog izbaceni uz svojih timova,Nikolic 1 poen po mecu u Bahernu,Zagorac nigde ne bi orosao medicinske preglede,i 2 stranca od 20 i nesto godina koji su prvi put u evropi.....i Partizan osvoji.Bruka
(goran, 18. februar 2019 17:28)

Za Berona nimo nije cuo, pricali ste svasta. Za Perperoglua ste govorili da je deda kojeg niko nece. Faje isto. Cirbesa je Zvezda napravila i dovela ga jer nije igrao uopsre u proslom klubu. Kej Si dolazi iz poslednje plasirane ekipe u Italiji. isto tako ste za Trinkijerija kad se dovodio u vezu sa Zvezdom govorili da on i stab kostaju 800k evra. Doveli ste Renfroa, doveli ste bre Aranitovica i platili silno obestecenje, isto ste prosle godine uradili i sa Pecarskim, a kukate da nemate. Lendejl je doveden kao igrac godine sa prosekom od 20 plus poena i 10 plus poena po utakmici. imate stranaca cose nego nasih igraca.

viking

pre 5 godina

Jel’ Zvezda nekad izgubi bez vanredne konferencije za štampu ili saopštenja? Nismo znali ko nam se sere u košarku. Nije li jasnije sada kada Vujoševića nema tu već godinama, a ovaj lik i dalje kolo vodi? Ista retorika, isto i sr. i pakovanje.

GM

pre 5 godina

Da li je moguće da od juče niste napravili vest o skandaloznom kršenju pravila košarkaške igre, da na 1:09 do kraja meča, Renfro se nalazi na svojoj polovini, a na semaforu za napad stoji 16 sekundi ...

Trojica sudija, to neće da pogledaju, a još manje gledaju snimak, pošto je do kraja utakmice ostalo manje od 2 minuta.

Da li je moguće da se preko direktnog kršenja pravila prelazi tako lako... a kao zemlja košarke ... gde se pravila ne vezano za sudijske odluke ne poštuju.

nišlija meraklija

pre 5 godina

"Beogradski velikani" neka ubudiće ne izlaze iz Beograda.Ovi u Nišu što navijaju za "beogradske velikane" nek malo drže do sebe i ne budu podanici već podrže svoj gradski klub.

Lajavi krelac

pre 5 godina

U zadnjem minutu nekoliko katastrofalnih odluka na obe strane sudija. I na kraju za pobedu odluce sudije pobednika u zadnjoj sekundi.
(Titan je samo jedan!, 18. februar 2019 17:22)

E, pogodio si suštinu : "GREŠKE NA OBE STRANE", a ne da su sudije direktno uticale da Barselona osvoji sa 4-5 vezanih grešaka na štetu Reala.
U zadnjih 40 sekundi "naše" utakmice 4 ČISTE sudijske greške i SVE DO JEDNE na štetu Zvezde. I tu je razlika.
I sad se svi grobari prave "fini" zato što Čović nije hteo da učestvuje više u nameštaljci, ali je bilo u redu kada je Vujošević povukao igrače sa terena kad ih je onako kilava Zvezda tamburala sa lakoćom u jednoj utakmici pre 10ak godina, pa nije hteo da vrati tim na teren sve dok ne "objasni" neke stvarčice sudijama, pa onda u nastavku bilo smejurija od suđenja, ali da je Zvezda povukla tim sa terena tada bila bi drakonski kažnjena.
E, tako ste "dominirali"...

vladimir

pre 5 godina

1 renfro na vreme presao na polovinu zvezde
2 covic se kretao u bloku
3 cist faul na lendriju
sta ima sporno sta su to otele sudije..... a beronovi koraci?????

Miodrag

pre 5 godina

90% zvezdaša priznaje da je KKP juce bio realno malo bolji i za toliko i pobedio. Tako da pokušaji traženja krivaca u sudijama je smešno,žalosno i nenormalno. Za izjavu koju je juče i danas NČ dao,morao bi da popije suspenziju,i ogromnu novčanu kaznu. Posto je izneo javne optužbe na račun KSS drzavne institucije,a takođe sudije i KKP trebalo bi da dobije i nekoliko krivičnih tužbi. Pa na sudu neka dokazuje sve iznete optužbe. Taj čovek se ponaša kao da mu niko u ovoj drzavi nista ne moze. jos od kada je bio desna ruka S.Milosevica. O njegovom politickom angazmanu necemo ni da pricamo....

Slavko Komar

pre 5 godina

Realno, Partizan je igrao sa prigradskim klubom promenjenog imena, ostaje uspomena za nekim prošlim vremenima kada se igrao čuveni večiti derbi, ali šta je tu je, neka nova vremena....do nekog ponovnog susreta i navijačkih peckanja i prepucavanja, puno pozdrava za navijače ugašenog kluba.

Kimi

pre 5 godina

Ne razumem samo jednu stvar.. Kazete Trinkijeri iskusno prebacio breme favorita na Zvezdu.. Cekajte, ko je bio ocigledan favorit pre pocetka kupa? Citao sam pre neki dan i komentare zvezdasa koji kazu kako je Trinkijeri namazan i kako namerno govori da je Zvezda favorit a oni sami kazu kako ce sa 20% snage da osvoje trofej i kako su za nas Golden Stejt. Zvezda jeste bila favorit za osvajanje, niko ni na koga nije stavljao breme, to znaju i oni sami.

nema vise vucicu seceru a?

pre 5 godina

Da li je moguće da od juče niste napravili vest o skandaloznom kršenju pravila košarkaške igre, da na 1:09 do kraja meča, Renfro se nalazi na svojoj polovini, a na semaforu za napad stoji 16 sekundi ...

Trojica sudija, to neće da pogledaju, a još manje gledaju snimak, pošto je do kraja utakmice ostalo manje od 2 minuta.

Da li je moguće da se preko direktnog kršenja pravila prelazi tako lako... a kao zemlja košarke ... gde se pravila ne vezano za sudijske odluke ne poštuju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (GM, 18. februar 2019 17:41) # Link komentara
sta ti je druze vidis da nijedni mediji ne zele da pisu o tome...samo kuliraj sad kad ih budemo oprasili 20razlike pasce sve maske

Sigmund

pre 5 godina

Samo da pojasnim jednu stvar ovim expertima kosarke iz Zelexnika. Osam sekundi za prevod lopte na protivnicku polovinu istice kad se na meracu vremena pojavi broj 15 a ne broj 16. Kada covic pravi faul na Renfrou, na meracu vremena stoji broj 16... Guglajte malo pa cete se uveriti i sami. Zdravo, dovidjenja ...

Aleksej

pre 5 godina

Bojkot repke(imam puno istomisljenika) sve dok se desavaju stvari kao sinoc.1.Renfro 8 sekundi nije preveo loptu,2.Faul u napadu nije sviran nad Covicem opet Renfro koji u tim napadu daje trojku za vodjstvo,3.Nema faula Lendejla nad Cirbesom u zadnjem napadu Zvezde,4.Faul Berona nad Lendejlom(to moze biti faul) sta je sa prethodnim situacijama.Ovo su krucijalne greske u jednom minutu do kraja finala kupa,snimak se gledao samo da li je Lendejl fauliran.Dakle pitanje je jel Kss vodi racuna o interesu srpske kosarke ili Partizana?Jel sudije sude da Partizam pobedi ili sudije sluze pravdi?

Opala

pre 5 godina

Zvezda ce igrati EL a Partizan ce zicati pare na racun gradjana kao i uvek. Pogledajte samo situaciju u FK. Otrli su JNA, drzavni odnosno narodni stadion. Dodeljen im je na lepe oci. Zasto ga ne plate ili se proda, pa se sa tim novcem pomogne bolesnima u drzavi, bolnice i sl, ulozi negde? Svi mediji cute o tome kako je jednom klubu drzava dala za dzabe narodno zemljiste i narodni stadion izgradjen od poreza gradjana! Svi cute!
A sto se tice same kosarke, Partizan je pobedio za nijansu jer je i motivisaniji za tu nijansu bio. Sudije ko sudije...

sta im uradi Nebojsa da cvile ovoliko

pre 5 godina

Bravo za Ostoju...Radi čovek odličan posao!!
(TAČKA NA BORDO BELI SVET., 18. februar 2019 17:50)
znas onu pesmu pare su vam prece...e sad se pronadji u njoj!!!
Sram vas bre bilo ne birate sredstva da dodjete do trofeja...vidimo se uskoro u pioniru kada bude 15 razlike a vama kup koraca moze samo katanac da donese

Neko

pre 5 godina

Borba za trofeje, a sledece godine potop. Zvezda sedam stranaca u godinama, dva domaca igraca koja ne mogu vise napredovati. Partizan u nesto boljoj poziciji, sa vise mladih domacih igraca, ali niko ne iskace da rjesava meceve.
Ovi klubovi mogu sledece godine biti bolji jedino ako drzava da vise para.

anti šajberovac

pre 5 godina

Bojkot repke(imam puno istomisljenika) sve dok se desavaju stvari kao sinoc.1.Renfro 8 sekundi nije preveo loptu,2.Faul u napadu nije sviran nad Covicem opet Renfro koji u tim napadu daje trojku za vodjstvo,3.Nema faula Lendejla nad Cirbesom u zadnjem napadu Zvezde,4.Faul Berona nad Lendejlom(to moze biti faul) sta je sa prethodnim situacijama.Ovo su krucijalne greske u jednom minutu do kraja finala kupa,snimak se gledao samo da li je Lendejl fauliran.Dakle pitanje je jel Kss vodi racuna o interesu srpske kosarke ili Partizana?Jel sudije sude da Partizam pobedi ili sudije sluze 
pravdi?
(Aleksej, 18. februar 2019 18:35)

tako je, bojkot jer se zvezdi dozvoljava:
-da igra fudbal (Davidovac) umesto košarke i tako odbrani kontru za +11
- svira Reinfrou faul 7 sek. pre kraja iako se nije ni očešao o Dobrića
- ne sviraju namernu na Lendejlom 2x u toku utakmice
- standardno sudijsko navlačenje za vas.

Bojkotujete vi i fudbalsku reprezenraciju i zviždite joj, ako treba i napadate je i prekidate mečeve (Bolonja) samo da bi šizofreno zvezdašili.

Imate vi vaš klub, a mi ostali svoju, srpsku reprezentaciju...
Koji ćete nam...

bvb

pre 5 godina

Ovi sto pominju kazne za Covica i slicno nek se prisete malo sta je njihov mag sve umeo da priredi u toku utakmica kad mu nesto nije bilo po volji. Prisetite se silnih psovki, pljuvanja sudija od Todorica, povlacenje ekipe u svlacionicu i slicno. A ovi sto pominju Barsu i Real nek pročitaju malo kako se Real zalio i da prete istupanjem iz lige.

Uky

pre 5 godina

Gorbar sam. Realno kup je uspeh ! Zvezda ima jaci tim , Rivers je dosao i prvo mesto u ligaskom delu , sto znaci prednost domaceg terena u playoff-u. Mada nikad se ne zna . Trinkijeri znaci ljudina , nemam reci !

najbolji je opancarev lepak.

pre 5 godina

Ma fenomenalni smo i jedni i drugi.U EK razbili smo sve gace im se tresu od nas.Bolje nek prodaju centre i kupe jos bekova.Izgleda da je sramota sutnuti za dva poena.

ANALITICAR AMATER

pre 5 godina

Prilicno jadan tekst za standarde B92.
Sad tu treba da se divimo skupo placenim strancima, i da cutimo o tome da trojica igraca partizana u sivim dresovima ne vide dva faula i jedan kasni prenos lopte, sve u zadnjioh 30 sekundi.

Kakv Partizan, kakva Zvezda, nema vise toga, sad samo ko uspe da nahvata nekog stranca za neku utakmicu, da zaobidje propis o drzavljanstvu, da namigne sudiji... i to je.... A sto nas Arena i B92 prave ludima, kao sve je super, strava, spektakl......sigurno dok milioncici pristizu u kasu oba tabora, pa onda Kosarkaski savez Partizana odredi sudije.

Batko

pre 5 godina

Da su pametni pa da odigraju tako da se sretnu u finalu. Mislim samo onako kako bi odigrali i hrvati i crnogorci. Ali ne ne, mi cemo da ginemo izmedju sebe.

Dejan CZ

pre 5 godina

Pobeda je trebala ici u Zvezdine ruke a mec u Pioniru da dobije Partizan jer igrati sa Buducnosti na 2 dobijene laksi je put...Posle ovog u kupu sada mu Zvezda vise nece pruziti priliku i birace bas njega...U kompletnom sastavu i sa igracima koji puno vise znace Zvezdi nego Partizanu sto su njegovi nedostajali sledi prvo pobeda u Pioniru a onda i izbacivanje u plej offu Partizana jos u polufinalu...Ko jamu drugom kopa sam u nju upada.

bvb

pre 5 godina

Bravo za Ostoju...Radi čovek odličan posao!!
(TAČKA NA BORDO BELI SVET., 18. februar 2019 17:50)

objasnio covek u komentaru sve lepo, a i ovi sto mu nalupasd pluseve. Avangardo...

BarGro°°°°

pre 5 godina

Slabo se bore Pantegrani za trofeje.Partitan je za 30-tak godina osvojio vise trofeja nego zvezdana od osnivanja.Inace bas lep dan za plivanje.

crni

pre 5 godina

Pobeda je trebala ici u Zvezdine ruke a mec u Pioniru da dobije Partizan jer igrati sa Buducnosti na 2 dobijene laksi je put...Posle ovog u kupu sada mu Zvezda vise nece pruziti priliku i birace bas njega...U kompletnom sastavu i sa igracima koji puno vise znace Zvezdi nego Partizanu sto su njegovi nedostajali sledi prvo pobeda u Pioniru a onda i izbacivanje u plej offu Partizana jos u polufinalu...Ko jamu drugom kopa sam u nju upada.
(Dejan CZ, 18. februar 2019 17:42)
Dejane polako sa to kopanje!!!

Aleksej

pre 5 godina

Bojkot repke(imam puno istomisljenika) sve dok se desavaju stvari kao sinoc.1.Renfro 8 sekundi nije preveo loptu,2.Faul u napadu nije sviran nad Covicem opet Renfro koji u tim napadu daje trojku za vodjstvo,3.Nema faula Lendejla nad Cirbesom u zadnjem napadu Zvezde,4.Faul Berona nad Lendejlom(to moze biti faul) sta je sa prethodnim situacijama.Ovo su krucijalne greske u jednom minutu do kraja finala kupa,snimak se gledao samo da li je Lendejl fauliran.Dakle pitanje je jel Kss vodi racuna o interesu srpske kosarke ili Partizana?Jel sudije sude da Partizam pobedi ili sudije sluze pravdi?

Shone Bg

pre 5 godina

Daleko je situacija od normalne, kako se u ovom tekstu prejudicira. Pre svega, kvalitet oba kluba je presmesna, nisu komkurentni van regiona. Srpska kosarka nema igraca na poziciji 1 koji moze da bude konkurentan u EL. Tu je kraj price, a pocela je sa nedostatkom krstenog mladog trenera.

Veciti derbi ( necu biti zlonameran pa da tvrdim da jednog tima vise nema u izvornom obliku) na sve lici samo ne na derbi. Toliko tu ima mrznje, nepostovanja, spinovanja, botovanja, placenih tekstova i sl. da to nije normalno. Bilo je tuzno, a sad je smesno.

Prognoziram da i ove godine necemo dobiti predstavnika u EL.

ahm

pre 5 godina

Zvezda nije nikakav kosarkaski velikan. To je tim koji je u bivsoj SFRJ igrao sporednu ulogu, posle Partizana, Cibone, Bosne, Jugoplastike... u bivsoj SRJ bila je iza Partizana i Buducnosti koji si dominirali u domacoj ligi a u Evroligi su redovno prolazili grupne faze, Partizan igrao F4, Buducnost dolazila daleko.
Zvezda je u sustini instant klub koji je bio najjaci u ABA ligi 2 godine i to je gotovo.
Oni dakle nisu nikakav velikan i niko njih ne smatra velikanom.

bocko

pre 5 godina

Oko spornih situacija na derbijima se nikada necemo sloziti.Za jedne je faul, za druge ne.Mi kazemo cist gol,oni da nije lopta presla liniju itd.Samo reci da nije bio faul Renfroa jer je Covic bio u pokretu je smesno.Onda nijedan faul, npr.u skoku ne bi bio moguc,jer je faulirani igrac u pokretu a ne na zemlji.Renfro je ramenom i rukom odgurnuo Covica i to je po svim pravilima faul,bez obzira na polozaj Covica, koji jeste malo dosolio.Sto se ABA lige tice,reci cu samo to da Faje nije naivan kao Simanic.

MT Vračar

pre 5 godina

Ako spominju ponasanje Covica toliko zasto se ne prisete Vujosevica...licemeri
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dulo, 18. februar 2019 17:09)

OK, 'ajde da se prisetimo ponašanja Vujoševića... misliš li možda na ono na kraju sezone 2014/15, kada je Zvezda u finalu plej-ofa posle 13 godina prekinula dominaciju Partizana, a on naterao svoje igrače da sačekaju da Zvezda primi medalje za osvajača titule. Iako su Delije, pa čak i igrači Zvezde na postolju počeli da pevaju "Ko ne skače, taj je Grobar", košarkaši Partizana na čelu sa Duškom Vujoševićem su to dostojanstveno ispratili, a nakon što su njihovim rivalima dodeljene medalje, napustili su halu.

Na sve to, Vujošević je kasnije naterao svoje igrače da aplaudiraju igračima Zvezde koji su primali medalje.

Toga da se podsetimo? Evo, podsetili smo se, hvala! :)

deniro

pre 5 godina

kome treba ovakva borba za trofeje kad imaš ono sudjenje? neka kažu zašto onako sude, da li se plaše ostoje ili ga mnogo vole?
ljudi, čovek je seko ukradena kola, a sada kroji sudbinu srpske košarke, jel kapirate gde odosmo?

Bodibond

pre 5 godina

Meni je samo zao sto ne pobedismo onu pravu zvezdu nego ovu sprdnju od kluba, sa laznim imenom i laznom adresom.
(Karaburac, 18. februar 2019 19:07)

Kako ne znas? Pa ova nova Zvezda je zapravo Fmp, a Fmp je stara Crvena Zvezda za koju su nastupali Omar Kuk, Vuk Radivojevic, Elmo Kikanovic, Strahinja Milosevic.

Rajko

pre 5 godina

Nema veze,mi svakako ne smijemo da trazimo opravdanje za katastrofalno odigranu utakmicu..0/10 trojka pa smo prvu pogodili..ne znam odakle bih poceo..cinjenica je da nismo jaki kao prije godinu,dvije ali opet smo jaci od njih,moramo da dovedemo centra i pleja..to je ako se zeli uzeti ABA jer se Buducnost bas pojacala.

Ц*БГ

pre 5 godina

"....ali je bilo u redu kada je Vujošević povukao igrače sa terena kad ih je onako kilava Zvezda tamburala sa lakoćom u jednoj utakmici pre 10ak godina, pa nije hteo da vrati tim na teren sve dok ne "objasni" neke stvarčice sudijama, pa onda u nastavku bilo smejurija od suđenja, ali da je Zvezda povukla tim sa terena tada bila bi drakonski kažnjena. 
E, tako ste "dominirali"...
(Lajavi krelac, 18. februar 2019)

Ne razumeju oni to, sektaši to ne shvataju.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

(Aleksej, 18. februar 2019 18:32)

nekako ti je uspelo da zaboraviš da bi zvezda i uz takvo navlačenje sudija pobedila - čak i da je sinoć na klupi umesto onog nazovi trenera, čiji si ti ovde portparol, bio i siroma alimpijević...

No comment

pre 5 godina

Samo da pojasnim jednu stvar ovim expertima kosarke iz Zelexnika. Osam sekundi za prevod lopte na protivnicku polovinu istice kad se na meracu vremena pojavi broj 15 a ne broj 16. Kada covic pravi faul na Renfrou, na meracu vremena stoji broj 16... Guglajte malo pa cete se uveriti i sami. Zdravo, dovidjenja ...
(Sigmund, 18. februar 2019 22:03)

Nisam gledao utakmicu pa ne znam o kojoj situaciji pricas, a i nisam neki nalozeni balavac na Zvezdu i Partizan, vec covek koji voli kosarku, ali ti pobratime veze nemas sa racunom. Uzmi prste ruke i u glavi (to ce ti biti semafor za napad) zamisli broj 24, a onda dodaj po jedan prst (za svaku proteklu sekundu) a smanjuj cifru u glavi za 1. Iznenadices se da ce ti u glavi biti cifra 16 kad podignes osmi prst. Sto je inace sve moglo da se dobije kao 24-8=16. Po tvom racunu imas 15s za napad u prednjem polju i 9s za napad u zadnjem, i to tako da pravilo 8s nije prekrseno.
Stvarno svasta covek ovde moze da procita.

Urox

pre 5 godina

na Areni finale kupa Spanije. U zadnjem minutu nekoliko katastrofalnih odluka na obe strane sudija. I na kraju za pobedu odluce sudije pobednika u zadnjoj sekundi. Pa ostanu svi igraci Reala na dodeli, Rejes place. Pa niko ne ode I ne spomenu sudije. Kolko smo mi daleko od normalnog sportskog sveta... Strasnoo ...


Kao prvo da kazem da je pobeda Partizana postena i nema sta dalje... Ali sto se tice spanskog kupa imas klip posle meca kad se rejes dere pred novinarima i vice : "Ovo je pljacka", tako da nije bas da nije bilo ni reci o sudijama

Aleksej

pre 5 godina

Meni je samo zao sto ne pobedismo onu pravu zvezdu nego ovu sprdnju od kluba, sa laznim imenom i laznom adresom.
(Karaburac, 18. februar 2019 19:07)Sad vidis kako je nama sa vama od 2007!

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Samo da pojasnim jednu stvar ovim expertima kosarke iz Zelexnika. Osam sekundi za prevod lopte na protivnicku polovinu istice kad se na meracu vremena pojavi broj 15 a ne broj 16. Kada covic pravi faul na Renfrou, na meracu vremena stoji broj 16... Guglajte malo pa cete se uveriti i sami. Zdravo, dovidjenja ...
(Sigmund, 18. februar 2019 22:03)



kad prođe 1 sekunda na meraču piše 23, kad prođu 2 - 22, 3 - 21, 4 - 20, 5 - 19, 6 - 18, 7 - 17, 8 - 16, 9 - 15.
ili samo za "instituciju" vreme za prenos lopte nije 8 nego 9 sekundi ili ti trokira gugl, što i ne čudi kada ga krešeš za račun iz prvog osnovne.

ranac

pre 5 godina

Samo odgovor velikom matematičaru Sigmundu, kad se na semaforu pojavi broj 16, znači da je istekla osma sekunda za prevodjenje lopte preko pola. Vrati na oduzetu loptu Zvezdi, pa ćeš da vidiš.

MT Vračar

pre 5 godina

Igokejci se toliko poraduju kupu, da su mi simpatični. Kališ je trqadicionalno najlepši u junu. Vidimo se.
(epcot, 19. februar 2019 08:33)

Partizan makar nikada nije snimio i izdao dokumentarni film na DVD-u slaveći osvajanje istog tog "nebitnog" Kupa... :)

miletrans

pre 5 godina

@Student

Konačno jedan normalan komentar u moru gluposti. Ne slažemo se po pitanju kluba za koji navijamo, ali ću uvek neuporedivo više poštovati ovakvog zvezdaša nego "partizanovca" koji samo zma da napiše "limena panteri-IDEA". Juče smo bolji bili mi, u nekoj drugoj situaciji ćete biti vi i tako u krug. Oba kluba su svaki na svoj način (i u različito vreme) doprineli istoriji naše košarke i to mora da se poštuje. Ono što je tužno je da skoro nema komentara koji se tiču same igre (znate ono, akcije, skokovi, asistencije, građenje skola, otvaranje iz bloka...). Čak i kada je suđenje bez primedbi, nepresušna inspiracija je "Zagrepčani-Dinamik koji preskaču Drinu" vs. "Limenke sa eksel tabelama iz predgrađa". Smarate i jedni i drugi.

bvb

pre 5 godina

uh kako su osetljivi na bojkot i to jer ga trol spomenuo u komentaru, odmah zaboravili na Bogdsna i Vujosevica koji su se pitali treba li Bogdanovic da igra za reprezentaciju...

Džoni

pre 5 godina

Meni je drago što se ovako završilo. Da smo dobili uljuljkali bi smo se a ovako su i stranci videli da neće moći sa ovima sa 60% nego da mora da se želi više i igra angažovanije. Pre predstojećih utakmica sa njima prikazati im Tegijevu emisiju i proslavu pobede i na teren. Ubeđen sam da nas do kraja neće dobiti. Možda jednu ako nam šut baš zakaže totalno. Naigraćemo se sa njima i biće prilike da im vratimo sa kamatom.

lilly alen

pre 5 godina

Ko sidje s postolja na njega se nikada popeti nece!Sem ako Dule ne skine karmu sa Fmp a.
(nik sloter, 18. februar 2019 18:25)
Skinuo njega Radonja odavno. Eno ga kuka da mu isplatite ljubav.

Gale

pre 5 godina

Realno, Partizan Igokea ima jacu i bolju ekipu. Bili su bolji i zasluzeno su pobedili. Tuzna je pomisao da sve te trofeje KK Partizan sada svojataju po BiH ali sta da se radi, fuzije su takve.

stoler

pre 5 godina

@urke, u poslednjih 10 godina Nenad Krstic pre svih, pa i Novica do povrede. Sada je to Bogdan, a kalina i bobi su nosioci isto ko sto sam i ja nosioc. Ne lupetaj. A teo je iz fmp-a, mada ga vi prisvojiste, valjda je to sve jedno fmp zvezda, zvezda fmp.

No name

pre 5 godina

Da li je bio ili nije bio faul, više nije bitno. Sramno je što nismo izašli na postoalje. Ali ipak treba prvo da pogledamo u svoje dvorište. Nemamo igru, nemamo akciju, nemamo kvalitetne centre, a bojim se ni trenera. Sve se svodi na šut za 3 poena. I to može ako većini krene. Ovaj put Simanić i Perperoglu nisu mogli ništa da pogode,a Davidovac (nije ga bilo u 4/4) i Beron nisu bili dovoljni. Bez obtira na neke očigledno diskutabilne odluke sudija, činjenica da u kratkom vremenu treći puta gubimo utakmicu na isti način. Samo ovaj puta na najgluplji mogući način. Da li glupost ili totalno neznanje i nesnalaženja, ne znam, ali neko i to treba da reši. I da, gledao sam Riversa više puta. Bojim se da se ne razočaramo. I on je jedan pravi bek šuter, ako ga krene super, ako ne - takvih već imamo. Ne verujem da će nam bitno unaprediti igru o organizacionom. E, ovo je ono čime treba da se bavimo, kako rešiti ove evidentne probleme u kratkom roku.

sale zvezdara

pre 5 godina

Nebitan rezultat u derbiju,buducnost je izabrala zvezdu u polufinalu porazom od nas,zivi bili pa videli(ako nas zvezda dobije,buducnost gubi od zadra)

takinardi83

pre 5 godina

"...maestralna kosarkaska predstava..."? Ja goru kosarku u skorije vreme nisam video! Ekipa koja nema ni jednu akciju pod kosem, vec svaki ali bukvalno SVAKI napad zavrsava sutem za 3, na kraju su imali preko 30 suta za 3 poena i vi to nazivate maestralno.
Sto se tice faula na kraju FAUL je bio cist ko suza, ali je druga stvar sto se takav faul ne sudi na sekund do kraja, vec se pusti da se utakmica resi u produzecima.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Samo odgovor velikom matematičaru Sigmundu, kad se na semaforu pojavi broj 16, znači da je istekla osma sekunda za prevodjenje lopte preko pola. Vrati na oduzetu loptu Zvezdi, pa ćeš da vidiš.
(ranac, 19. februar 2019 08:27)

Netacno! Pitaj bilo kog kosarkaskog sudiju. Semafor mora da pokaze 15, ne 16, zato sto ne pokazuje desetinke pa je 16,1 jos uvek osma sekunda napada.

sasa the red baron

pre 5 godina

TTTTTOMIC:

Zvezdino insistiranje na Simanicu je ono sto je kostalo trofeja. Njegovo ne iskustvo i ocigledna nervoza je mnogo kocila.
Ali i kapa dole Tomicu, koji zna da je Simanic buducnost Zvezde i kroz ovakve utakmice dobice iskustvo koje je potrebno, a nece kostati nista.
A bilo je vidljivo da se bas Simanic forsirao za sut, njegov prosek u aba je 40%, a za ovaj kup bi i 30% bilo dovoljno, ali SImanic je bio na oko 15%...
Sve u svemu, mnogo jaca Zvezda, odlicni Davidovac koji se polako pronalazi, uz pitanje zasto on nije dobio minute u zadnje cetvrtini, zasto Dobric koji je vise smetao nego igrao, ali sve to je Tomic i njegov plan je postavljen za ABA, i ostaje da se vidi.Mislim da je sakrio karte koliko god da je mogao,,, I mogu ga kriviti za mnogo sta, ali mogu ga i pohvaliti za mnogo sta..

bizmark

pre 5 godina

Obe ekipe su bile oslabljene.Partizan se ipak bolje snasao.U nastavku ce se videti ko ima jacu pricu.Deluje da je Partizan uigrani,to je zasluga Trikinerija.Zvezda ima bolje strance al nema igru.To je cinjenica.Bilo bi jako interesantno da se sastanu u finalu

Urke

pre 5 godina

@bvb Vujosevic je kaznjavan zbog skidanja sakoa, za silne tehnicke i konferencije za novinare se naplacao kazni. I on i Todoric.
@aleksej slazem se da bojkotujete repku apsolutno. U osvajanju najsjajnijih odlicja nase reprezentacije stare ili nove uglavnom su doprinosili kosarkasi Partizana, vase prisustvo se uglavnom svodilo na statisticku gresku, tek poneki radovic, rakocevic, jovanovic nebitni kao i klub iz koga su dosli. Tako da, slazem se, bojkotujte molim vas.
U zadjih 10 godina nema nosica igre u repki iz Partizana...Teo, Bjelica,Kalina, Bobi..

miško

pre 5 godina

Sportsko društvo CZ gaji Evropske iSvetske šampione u atletici,fudbalu ,ženskoj košarci i odbojci itako dalje.Za ono brčkanje u bazenu svaka čast.

UGASENA "institucija"

pre 5 godina

Nevidim cemu plakanje, realno imaju trenera koji je za 6 klasa bolji od crnog Tomica, to je i presudilo.Da li je bio ili nije bio faul.....Isto kao sto su oni plakali mesec dana i pitali da li je bio gol ili ne a Zvezda za 3 klase bolja i uvek ce biti u fudbalu a nevide ko im vodi klub, koji de...li.Treba zbiti redove i ako je moguce sa ovim crnim Tomicem (citaj Alimpijem), pokusati da se osvoji najvredniji trofej u sezoni, sve ovo u Nisu bi se zvalo lane...

Aleksej

pre 5 godina

Bojkot repke(imam puno istomisljenika) sve dok se desavaju stvari kao sinoc.1.Renfro 8 sekundi nije preveo loptu,2.Faul u napadu nije sviran nad Covicem opet Renfro koji u tim napadu daje trojku za vodjstvo,3.Nema faula Lendejla nad Cirbesom u zadnjem napadu Zvezde,4.Faul Berona nad Lendejlom(to moze biti faul) sta je sa prethodnim situacijama.Ovo su krucijalne greske u jednom minutu do kraja finala kupa,snimak se gledao samo da li je Lendejl fauliran.Dakle pitanje je jel Kss vodi racuna o interesu srpske kosarke ili Partizana?Jel sudije sude da Partizam pobedi ili sudije sluze pravdi?

Lajavi krelac

pre 5 godina

U zadnjem minutu nekoliko katastrofalnih odluka na obe strane sudija. I na kraju za pobedu odluce sudije pobednika u zadnjoj sekundi.
(Titan je samo jedan!, 18. februar 2019 17:22)

E, pogodio si suštinu : "GREŠKE NA OBE STRANE", a ne da su sudije direktno uticale da Barselona osvoji sa 4-5 vezanih grešaka na štetu Reala.
U zadnjih 40 sekundi "naše" utakmice 4 ČISTE sudijske greške i SVE DO JEDNE na štetu Zvezde. I tu je razlika.
I sad se svi grobari prave "fini" zato što Čović nije hteo da učestvuje više u nameštaljci, ali je bilo u redu kada je Vujošević povukao igrače sa terena kad ih je onako kilava Zvezda tamburala sa lakoćom u jednoj utakmici pre 10ak godina, pa nije hteo da vrati tim na teren sve dok ne "objasni" neke stvarčice sudijama, pa onda u nastavku bilo smejurija od suđenja, ali da je Zvezda povukla tim sa terena tada bila bi drakonski kažnjena.
E, tako ste "dominirali"...

Opala

pre 5 godina

Zvezda ce igrati EL a Partizan ce zicati pare na racun gradjana kao i uvek. Pogledajte samo situaciju u FK. Otrli su JNA, drzavni odnosno narodni stadion. Dodeljen im je na lepe oci. Zasto ga ne plate ili se proda, pa se sa tim novcem pomogne bolesnima u drzavi, bolnice i sl, ulozi negde? Svi mediji cute o tome kako je jednom klubu drzava dala za dzabe narodno zemljiste i narodni stadion izgradjen od poreza gradjana! Svi cute!
A sto se tice same kosarke, Partizan je pobedio za nijansu jer je i motivisaniji za tu nijansu bio. Sudije ko sudije...

Aleksej

pre 5 godina

Bojkot repke(imam puno istomisljenika) sve dok se desavaju stvari kao sinoc.1.Renfro 8 sekundi nije preveo loptu,2.Faul u napadu nije sviran nad Covicem opet Renfro koji u tim napadu daje trojku za vodjstvo,3.Nema faula Lendejla nad Cirbesom u zadnjem napadu Zvezde,4.Faul Berona nad Lendejlom(to moze biti faul) sta je sa prethodnim situacijama.Ovo su krucijalne greske u jednom minutu do kraja finala kupa,snimak se gledao samo da li je Lendejl fauliran.Dakle pitanje je jel Kss vodi racuna o interesu srpske kosarke ili Partizana?Jel sudije sude da Partizam pobedi ili sudije sluze pravdi?

GM

pre 5 godina

Da li je moguće da od juče niste napravili vest o skandaloznom kršenju pravila košarkaške igre, da na 1:09 do kraja meča, Renfro se nalazi na svojoj polovini, a na semaforu za napad stoji 16 sekundi ...

Trojica sudija, to neće da pogledaju, a još manje gledaju snimak, pošto je do kraja utakmice ostalo manje od 2 minuta.

Da li je moguće da se preko direktnog kršenja pravila prelazi tako lako... a kao zemlja košarke ... gde se pravila ne vezano za sudijske odluke ne poštuju.

bvb

pre 5 godina

Bruku za Crvenu Zvezdu je naoravio njihov predsednik.Doveo je Rengleda iz Lokomotive,Berona iz Turske sa 15 poena po mecu,Peperoglua koji je osvajao 3 evrolige,Cirbesa,Fajea pa i sad Kej si...dok Oartizan Jankovica i jednog i drugog izbaceni uz svojih timova,Nikolic 1 poen po mecu u Bahernu,Zagorac nigde ne bi orosao medicinske preglede,i 2 stranca od 20 i nesto godina koji su prvi put u evropi.....i Partizan osvoji.Bruka
(goran, 18. februar 2019 17:28)

Za Berona nimo nije cuo, pricali ste svasta. Za Perperoglua ste govorili da je deda kojeg niko nece. Faje isto. Cirbesa je Zvezda napravila i dovela ga jer nije igrao uopsre u proslom klubu. Kej Si dolazi iz poslednje plasirane ekipe u Italiji. isto tako ste za Trinkijerija kad se dovodio u vezu sa Zvezdom govorili da on i stab kostaju 800k evra. Doveli ste Renfroa, doveli ste bre Aranitovica i platili silno obestecenje, isto ste prosle godine uradili i sa Pecarskim, a kukate da nemate. Lendejl je doveden kao igrac godine sa prosekom od 20 plus poena i 10 plus poena po utakmici. imate stranaca cose nego nasih igraca.

Dejan CZ

pre 5 godina

Pobeda je trebala ici u Zvezdine ruke a mec u Pioniru da dobije Partizan jer igrati sa Buducnosti na 2 dobijene laksi je put...Posle ovog u kupu sada mu Zvezda vise nece pruziti priliku i birace bas njega...U kompletnom sastavu i sa igracima koji puno vise znace Zvezdi nego Partizanu sto su njegovi nedostajali sledi prvo pobeda u Pioniru a onda i izbacivanje u plej offu Partizana jos u polufinalu...Ko jamu drugom kopa sam u nju upada.

nema vise vucicu seceru a?

pre 5 godina

Da li je moguće da od juče niste napravili vest o skandaloznom kršenju pravila košarkaške igre, da na 1:09 do kraja meča, Renfro se nalazi na svojoj polovini, a na semaforu za napad stoji 16 sekundi ...

Trojica sudija, to neće da pogledaju, a još manje gledaju snimak, pošto je do kraja utakmice ostalo manje od 2 minuta.

Da li je moguće da se preko direktnog kršenja pravila prelazi tako lako... a kao zemlja košarke ... gde se pravila ne vezano za sudijske odluke ne poštuju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (GM, 18. februar 2019 17:41) # Link komentara
sta ti je druze vidis da nijedni mediji ne zele da pisu o tome...samo kuliraj sad kad ih budemo oprasili 20razlike pasce sve maske

chox

pre 5 godina

Bezanje sa dodele trofeja samo pokazuje kakav ste klub uvek bili i od sad necete osvojiti nijedan trofej da kraja sveta!!
(Grobar, 18. februar 2019 17:23)

E neka si se olaksao

ANALITICAR AMATER

pre 5 godina

Prilicno jadan tekst za standarde B92.
Sad tu treba da se divimo skupo placenim strancima, i da cutimo o tome da trojica igraca partizana u sivim dresovima ne vide dva faula i jedan kasni prenos lopte, sve u zadnjioh 30 sekundi.

Kakv Partizan, kakva Zvezda, nema vise toga, sad samo ko uspe da nahvata nekog stranca za neku utakmicu, da zaobidje propis o drzavljanstvu, da namigne sudiji... i to je.... A sto nas Arena i B92 prave ludima, kao sve je super, strava, spektakl......sigurno dok milioncici pristizu u kasu oba tabora, pa onda Kosarkaski savez Partizana odredi sudije.

basketas

pre 5 godina

hoce li se pokrenuti disciplinski postupak protiv covica? takodje i protiv zvezde. znaci smeta vam kada hrvati sidju sa postolja ali vama je sasvim normalno da to radite.

sta im uradi Nebojsa da cvile ovoliko

pre 5 godina

Bravo za Ostoju...Radi čovek odličan posao!!
(TAČKA NA BORDO BELI SVET., 18. februar 2019 17:50)
znas onu pesmu pare su vam prece...e sad se pronadji u njoj!!!
Sram vas bre bilo ne birate sredstva da dodjete do trofeja...vidimo se uskoro u pioniru kada bude 15 razlike a vama kup koraca moze samo katanac da donese

baki

pre 5 godina

po cemu je zvezda "velikan"? po tome sto se jednom plasirala u top 8 eurolige? po tome sto je najbolji igrac koga su napravili u poslednjih 30 godina igor rakocevic (za onoga kome nije jasno - "napravili" znaci ponikao u juniorima i kasnije se formirao kao igrac u seniorskom timu, sto ce reci, proveo u klubu nekoliko godina)?

bvb

pre 5 godina

Ovi sto pominju kazne za Covica i slicno nek se prisete malo sta je njihov mag sve umeo da priredi u toku utakmica kad mu nesto nije bilo po volji. Prisetite se silnih psovki, pljuvanja sudija od Todorica, povlacenje ekipe u svlacionicu i slicno. A ovi sto pominju Barsu i Real nek pročitaju malo kako se Real zalio i da prete istupanjem iz lige.

Titan je samo jedan!

pre 5 godina

Gledas derbi I saopstenje Covica. Pa nastavis na Areni finale kupa Spanije. U zadnjem minutu nekoliko katastrofalnih odluka na obe strane sudija. I na kraju za pobedu odluce sudije pobednika u zadnjoj sekundi. Pa ostanu svi igraci Reala na dodeli, Rejes place. Pa niko ne ode I ne spomenu sudije. Kolko smo mi daleko od normalnog sportskog sveta... Strasnoo ...

Gale

pre 5 godina

Realno, Partizan Igokea ima jacu i bolju ekipu. Bili su bolji i zasluzeno su pobedili. Tuzna je pomisao da sve te trofeje KK Partizan sada svojataju po BiH ali sta da se radi, fuzije su takve.

Nemanja

pre 5 godina

Gorece top 4 ABA lige. Sto se tice jucerasnje utakmica,cista pobeda Partizana.Bilo je gresaka i u korist Partizana ali i u korist Zvezde. Koraci Berona ( video od Dangubica ) , ali i sumnjiva situacija sa Covicem i Renfrom. Poslednji faul je nesportski.
Ne znam kako neko moze da kaze da se faul ne svira u tom periodu igre ako je faul ocigledan i nameran.

stoler

pre 5 godina

@bvb Vujosevic je kaznjavan zbog skidanja sakoa, za silne tehnicke i konferencije za novinare se naplacao kazni. I on i Todoric.
@aleksej slazem se da bojkotujete repku apsolutno. U osvajanju najsjajnijih odlicja nase reprezentacije stare ili nove uglavnom su doprinosili kosarkasi Partizana, vase prisustvo se uglavnom svodilo na statisticku gresku, tek poneki radovic, rakocevic, jovanovic nebitni kao i klub iz koga su dosli. Tako da, slazem se, bojkotujte molim vas.

goran

pre 5 godina

Bruku za Crvenu Zvezdu je naoravio njihov predsednik.Doveo je Rengleda iz Lokomotive,Berona iz Turske sa 15 poena po mecu,Peperoglua koji je osvajao 3 evrolige,Cirbesa,Fajea pa i sad Kej si...dok Oartizan Jankovica i jednog i drugog izbaceni uz svojih timova,Nikolic 1 poen po mecu u Bahernu,Zagorac nigde ne bi orosao medicinske preglede,i 2 stranca od 20 i nesto godina koji su prvi put u evropi.....i Partizan osvoji.Bruka

Zoran

pre 5 godina

To je ta fora, kup osvajaju nebitni, kad se igra za pare tu osvaja Zvezda. Cao zdravo !!

Kao prosle godine protiv Buducnosti.Ipak ste vi mala Crvena Zvezda komsija evropskog prvaka.

vladimir

pre 5 godina

1 renfro na vreme presao na polovinu zvezde
2 covic se kretao u bloku
3 cist faul na lendriju
sta ima sporno sta su to otele sudije..... a beronovi koraci?????

nišlija meraklija

pre 5 godina

"Beogradski velikani" neka ubudiće ne izlaze iz Beograda.Ovi u Nišu što navijaju za "beogradske velikane" nek malo drže do sebe i ne budu podanici već podrže svoj gradski klub.

Džoni

pre 5 godina

Meni je drago što se ovako završilo. Da smo dobili uljuljkali bi smo se a ovako su i stranci videli da neće moći sa ovima sa 60% nego da mora da se želi više i igra angažovanije. Pre predstojećih utakmica sa njima prikazati im Tegijevu emisiju i proslavu pobede i na teren. Ubeđen sam da nas do kraja neće dobiti. Možda jednu ako nam šut baš zakaže totalno. Naigraćemo se sa njima i biće prilike da im vratimo sa kamatom.

duh koji lebdi

pre 5 godina

Zvezda ce igrati EL a Partizan ce zicati pare na racun gradjana kao i uvek. Pogledajte samo situaciju u FK. Otrli su JNA, drzavni odnosno narodni stadion. Dodeljen im je na lepe oci. Zasto ga ne plate ili se proda, pa se sa tim novcem pomogne bolesnima u drzavi, bolnice i sl, ulozi negde? Svi mediji cute o tome kako je jednom klubu drzava dala za dzabe narodno zemljiste i narodni stadion izgradjen od poreza gradjana! Svi cute! 
A sto se tice same kosarke, Partizan je pobedio za nijansu jer je i motivisaniji za tu nijansu bio. Sudije ko sudije...
(Opala, 18. februar 2019 17:
Zasto se marakana ne proda? To kao nije drzavno zemljište i narodni stadion? Tu je narod uložio mnogo više novca, pa bi se prodajom dobilo više za bolnice i bolesne. O tome nisi razmisljao?

ZAK

pre 5 godina

Čim sam video Simonovića na tekmi znao sam da će biti neki belaj. Samo me iznenadilo što nije pokušao da ukrade pehar. Zvezdaši žalosno.

Alen

pre 5 godina

jedva cekam da vidim kaznu za ono jadno i nesportsko ponasanje svih iz prigradske opskurne druzine...ceo region vas mrzi zbog te vase lazne umisljenosti i vecitog trazenja krivca u drugom...i ja da sam sudija koji prolazi kroz vasu hajku, sa zadovoljstvom bih zazmurio na neku situaciju samo da vas jos vise zaboli...

Dutch Shulz

pre 5 godina

@Aleksej: znaci bojkot reprezentacije zato sto niste osvojili kup? Zato sto ste nezadovoljni sudjenjem ajde da ne gledamo reprezentaciju i najbolje da ne odemo na Svetsko?! Ne znaci nam to nista, jer mislis da ste osteceni? Jos se covek hvali kako ima dosta istomisljenika. Transfer blama. Sve i da je tacno to sto si naveo, nikakve veze jedno sa drugim nema, i dok god tako mislimo da se problemi resavaju necemo mi nidje. Od svega sto si naveo jedino moze da se prica o tih 8 sekundi. Ono nije bio faul Renfroa jer se Covic kretao, plus je odleteo 5 metara sto su sigurno okarakterisali kao simuliranje, mogao je da svira faul odbrane i dva bacanja za Partizan. Ali zato ne pominjes neke druge odluke koje su vam isle na ruku. Nema veze ajmo da bojkotujemo reprezantaciju, to nam resava sve

Slavko Komar

pre 5 godina

Realno, Partizan je igrao sa prigradskim klubom promenjenog imena, ostaje uspomena za nekim prošlim vremenima kada se igrao čuveni večiti derbi, ali šta je tu je, neka nova vremena....do nekog ponovnog susreta i navijačkih peckanja i prepucavanja, puno pozdrava za navijače ugašenog kluba.

svima su stavili amove

pre 5 godina

Najveći utisak ovogodišnjeg kupa je predsednik Zvezde i njegovo vecito pravdanje za poraz u kupu gde u 3 utakmice sve su bile na iglene uši...

bocko

pre 5 godina

Oko spornih situacija na derbijima se nikada necemo sloziti.Za jedne je faul, za druge ne.Mi kazemo cist gol,oni da nije lopta presla liniju itd.Samo reci da nije bio faul Renfroa jer je Covic bio u pokretu je smesno.Onda nijedan faul, npr.u skoku ne bi bio moguc,jer je faulirani igrac u pokretu a ne na zemlji.Renfro je ramenom i rukom odgurnuo Covica i to je po svim pravilima faul,bez obzira na polozaj Covica, koji jeste malo dosolio.Sto se ABA lige tice,reci cu samo to da Faje nije naivan kao Simanic.

sale zvezdara

pre 5 godina

Nebitan rezultat u derbiju,buducnost je izabrala zvezdu u polufinalu porazom od nas,zivi bili pa videli(ako nas zvezda dobije,buducnost gubi od zadra)

deniro

pre 5 godina

kome treba ovakva borba za trofeje kad imaš ono sudjenje? neka kažu zašto onako sude, da li se plaše ostoje ili ga mnogo vole?
ljudi, čovek je seko ukradena kola, a sada kroji sudbinu srpske košarke, jel kapirate gde odosmo?

Car Dušan

pre 5 godina

Bez ikakve potrebe, ovaj NAŠ predsednik kluba, diže galamu i vrisku, okrivljujuci DRUGOG - za neuspjeh tima. Može se, pričati do ujutru - bio je faul, ili ne.Čak, i da nije bio faul - pitanje je šta bi bilo u PRODUŽETKU?Treba biti REALAN, i reći da je Partizan bio, organizovaniji i bolje vodjen, sa klupe - i tu leži čitav problem! Treba u ovoj situaciji - zbiti redove i, biti psihološki jak, za NAJVAŽNIJE utakmice, koje slijede... A ovo, prenemaganje NE VODI NIČEMU!

sta uradi hjunze cungze???

pre 5 godina

Da nisu sisli sa postolja rekao bih da najverovatnije ce zvezda kao najkvalitetnija ekipa uzeti i abu i kls, ovako mozda ih neka karma udari, sta znam

Rajko

pre 5 godina

Nema veze,mi svakako ne smijemo da trazimo opravdanje za katastrofalno odigranu utakmicu..0/10 trojka pa smo prvu pogodili..ne znam odakle bih poceo..cinjenica je da nismo jaki kao prije godinu,dvije ali opet smo jaci od njih,moramo da dovedemo centra i pleja..to je ako se zeli uzeti ABA jer se Buducnost bas pojacala.

Aleksej

pre 5 godina

Meni je samo zao sto ne pobedismo onu pravu zvezdu nego ovu sprdnju od kluba, sa laznim imenom i laznom adresom.
(Karaburac, 18. februar 2019 19:07)Sad vidis kako je nama sa vama od 2007!

Đura maratonac

pre 5 godina

"Perperoglu je neko ko je u velikim mečevima faktički sam nosio Zvezdu. Primer je ponovo taj prvi ovosezonski derbi, koji je slobodno možemo reći rešio Stratos Perperoglu. Uopšte nije lako igrati pred Partizanovom publikom, a Stratos je taj meč izneo sa preko 20 postignutih poena (tačnije, 25)."

I onda u finalu KRK Bandža i Gegić ga za 27 minuta na parketu "pošalju" u minus sa indeksnim poenima (-6).

viking

pre 5 godina

Jel’ Zvezda nekad izgubi bez vanredne konferencije za štampu ili saopštenja? Nismo znali ko nam se sere u košarku. Nije li jasnije sada kada Vujoševića nema tu već godinama, a ovaj lik i dalje kolo vodi? Ista retorika, isto i sr. i pakovanje.

lilly alen

pre 5 godina

Ko sidje s postolja na njega se nikada popeti nece!Sem ako Dule ne skine karmu sa Fmp a.
(nik sloter, 18. februar 2019 18:25)
Skinuo njega Radonja odavno. Eno ga kuka da mu isplatite ljubav.

takinardi83

pre 5 godina

"...maestralna kosarkaska predstava..."? Ja goru kosarku u skorije vreme nisam video! Ekipa koja nema ni jednu akciju pod kosem, vec svaki ali bukvalno SVAKI napad zavrsava sutem za 3, na kraju su imali preko 30 suta za 3 poena i vi to nazivate maestralno.
Sto se tice faula na kraju FAUL je bio cist ko suza, ali je druga stvar sto se takav faul ne sudi na sekund do kraja, vec se pusti da se utakmica resi u produzecima.

bvb

pre 5 godina

Bravo za Ostoju...Radi čovek odličan posao!!
(TAČKA NA BORDO BELI SVET., 18. februar 2019 17:50)

objasnio covek u komentaru sve lepo, a i ovi sto mu nalupasd pluseve. Avangardo...

lopteiBajatogHleba

pre 5 godina

Manite se sporta i klinackih prepucavanja, drzava tone u siromastvo i beznadje, a vi bi se pokrvili zbog lopte. Odrastite vec jednom.

shiljooo

pre 5 godina

uz svo poštovanje Partizanu i treneru Trinkijeriju, koji očigledno jeste veliki trener, teško da Partizan može išta da uradi protiv Zvezde u gostima u polufinalu, pogotovu sa ovom trojicom koji se vraćaju i imaju prava u ABA ligi. Prognoza 2-1 za zvezdu, teško 2-0. svakako, ako partizan prodje želim im titulu, uvek biram njih pre Cedevite ili Budućnosti..

Student

pre 5 godina

Koliko god mi je kao Zvezdasu krivo sto smo izgubili, i to bas od Partizana, opet mi je drago to sto imamo to rivalstvo. Bez jednih drugi ne bi postojali, bez takvog rivalstva i svih poraza ne bi bili to sto jesmo. Zdravo rivalstvo i sto manje mrznje zelim i jednima i drugima, bez gluposti navijam za komsije u inostranstvu. Cekamo 2 mart, gorece Marakana!

Ц*БГ

pre 5 godina

"....ali je bilo u redu kada je Vujošević povukao igrače sa terena kad ih je onako kilava Zvezda tamburala sa lakoćom u jednoj utakmici pre 10ak godina, pa nije hteo da vrati tim na teren sve dok ne "objasni" neke stvarčice sudijama, pa onda u nastavku bilo smejurija od suđenja, ali da je Zvezda povukla tim sa terena tada bila bi drakonski kažnjena. 
E, tako ste "dominirali"...
(Lajavi krelac, 18. februar 2019)

Ne razumeju oni to, sektaši to ne shvataju.

Batko

pre 5 godina

Da su pametni pa da odigraju tako da se sretnu u finalu. Mislim samo onako kako bi odigrali i hrvati i crnogorci. Ali ne ne, mi cemo da ginemo izmedju sebe.

Neko

pre 5 godina

Borba za trofeje, a sledece godine potop. Zvezda sedam stranaca u godinama, dva domaca igraca koja ne mogu vise napredovati. Partizan u nesto boljoj poziciji, sa vise mladih domacih igraca, ali niko ne iskace da rjesava meceve.
Ovi klubovi mogu sledece godine biti bolji jedino ako drzava da vise para.

bvb

pre 5 godina

uh kako su osetljivi na bojkot i to jer ga trol spomenuo u komentaru, odmah zaboravili na Bogdsna i Vujosevica koji su se pitali treba li Bogdanovic da igra za reprezentaciju...

Sigmund

pre 5 godina

Samo da pojasnim jednu stvar ovim expertima kosarke iz Zelexnika. Osam sekundi za prevod lopte na protivnicku polovinu istice kad se na meracu vremena pojavi broj 15 a ne broj 16. Kada covic pravi faul na Renfrou, na meracu vremena stoji broj 16... Guglajte malo pa cete se uveriti i sami. Zdravo, dovidjenja ...

ranac

pre 5 godina

Samo odgovor velikom matematičaru Sigmundu, kad se na semaforu pojavi broj 16, znači da je istekla osma sekunda za prevodjenje lopte preko pola. Vrati na oduzetu loptu Zvezdi, pa ćeš da vidiš.

Miodrag

pre 5 godina

90% zvezdaša priznaje da je KKP juce bio realno malo bolji i za toliko i pobedio. Tako da pokušaji traženja krivaca u sudijama je smešno,žalosno i nenormalno. Za izjavu koju je juče i danas NČ dao,morao bi da popije suspenziju,i ogromnu novčanu kaznu. Posto je izneo javne optužbe na račun KSS drzavne institucije,a takođe sudije i KKP trebalo bi da dobije i nekoliko krivičnih tužbi. Pa na sudu neka dokazuje sve iznete optužbe. Taj čovek se ponaša kao da mu niko u ovoj drzavi nista ne moze. jos od kada je bio desna ruka S.Milosevica. O njegovom politickom angazmanu necemo ni da pricamo....

Urke

pre 5 godina

@bvb Vujosevic je kaznjavan zbog skidanja sakoa, za silne tehnicke i konferencije za novinare se naplacao kazni. I on i Todoric.
@aleksej slazem se da bojkotujete repku apsolutno. U osvajanju najsjajnijih odlicja nase reprezentacije stare ili nove uglavnom su doprinosili kosarkasi Partizana, vase prisustvo se uglavnom svodilo na statisticku gresku, tek poneki radovic, rakocevic, jovanovic nebitni kao i klub iz koga su dosli. Tako da, slazem se, bojkotujte molim vas.
U zadjih 10 godina nema nosica igre u repki iz Partizana...Teo, Bjelica,Kalina, Bobi..

UGASENA "institucija"

pre 5 godina

Nevidim cemu plakanje, realno imaju trenera koji je za 6 klasa bolji od crnog Tomica, to je i presudilo.Da li je bio ili nije bio faul.....Isto kao sto su oni plakali mesec dana i pitali da li je bio gol ili ne a Zvezda za 3 klase bolja i uvek ce biti u fudbalu a nevide ko im vodi klub, koji de...li.Treba zbiti redove i ako je moguce sa ovim crnim Tomicem (citaj Alimpijem), pokusati da se osvoji najvredniji trofej u sezoni, sve ovo u Nisu bi se zvalo lane...

Shone Bg

pre 5 godina

Daleko je situacija od normalne, kako se u ovom tekstu prejudicira. Pre svega, kvalitet oba kluba je presmesna, nisu komkurentni van regiona. Srpska kosarka nema igraca na poziciji 1 koji moze da bude konkurentan u EL. Tu je kraj price, a pocela je sa nedostatkom krstenog mladog trenera.

Veciti derbi ( necu biti zlonameran pa da tvrdim da jednog tima vise nema u izvornom obliku) na sve lici samo ne na derbi. Toliko tu ima mrznje, nepostovanja, spinovanja, botovanja, placenih tekstova i sl. da to nije normalno. Bilo je tuzno, a sad je smesno.

Prognoziram da i ove godine necemo dobiti predstavnika u EL.

BarGro°°°°

pre 5 godina

Slabo se bore Pantegrani za trofeje.Partitan je za 30-tak godina osvojio vise trofeja nego zvezdana od osnivanja.Inace bas lep dan za plivanje.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

(Aleksej, 18. februar 2019 18:32)

nekako ti je uspelo da zaboraviš da bi zvezda i uz takvo navlačenje sudija pobedila - čak i da je sinoć na klupi umesto onog nazovi trenera, čiji si ti ovde portparol, bio i siroma alimpijević...

ahm

pre 5 godina

Zvezda nije nikakav kosarkaski velikan. To je tim koji je u bivsoj SFRJ igrao sporednu ulogu, posle Partizana, Cibone, Bosne, Jugoplastike... u bivsoj SRJ bila je iza Partizana i Buducnosti koji si dominirali u domacoj ligi a u Evroligi su redovno prolazili grupne faze, Partizan igrao F4, Buducnost dolazila daleko.
Zvezda je u sustini instant klub koji je bio najjaci u ABA ligi 2 godine i to je gotovo.
Oni dakle nisu nikakav velikan i niko njih ne smatra velikanom.

stoler

pre 5 godina

@urke, u poslednjih 10 godina Nenad Krstic pre svih, pa i Novica do povrede. Sada je to Bogdan, a kalina i bobi su nosioci isto ko sto sam i ja nosioc. Ne lupetaj. A teo je iz fmp-a, mada ga vi prisvojiste, valjda je to sve jedno fmp zvezda, zvezda fmp.

sasa the red baron

pre 5 godina

TTTTTOMIC:

Zvezdino insistiranje na Simanicu je ono sto je kostalo trofeja. Njegovo ne iskustvo i ocigledna nervoza je mnogo kocila.
Ali i kapa dole Tomicu, koji zna da je Simanic buducnost Zvezde i kroz ovakve utakmice dobice iskustvo koje je potrebno, a nece kostati nista.
A bilo je vidljivo da se bas Simanic forsirao za sut, njegov prosek u aba je 40%, a za ovaj kup bi i 30% bilo dovoljno, ali SImanic je bio na oko 15%...
Sve u svemu, mnogo jaca Zvezda, odlicni Davidovac koji se polako pronalazi, uz pitanje zasto on nije dobio minute u zadnje cetvrtini, zasto Dobric koji je vise smetao nego igrao, ali sve to je Tomic i njegov plan je postavljen za ABA, i ostaje da se vidi.Mislim da je sakrio karte koliko god da je mogao,,, I mogu ga kriviti za mnogo sta, ali mogu ga i pohvaliti za mnogo sta..

crni

pre 5 godina

Pobeda je trebala ici u Zvezdine ruke a mec u Pioniru da dobije Partizan jer igrati sa Buducnosti na 2 dobijene laksi je put...Posle ovog u kupu sada mu Zvezda vise nece pruziti priliku i birace bas njega...U kompletnom sastavu i sa igracima koji puno vise znace Zvezdi nego Partizanu sto su njegovi nedostajali sledi prvo pobeda u Pioniru a onda i izbacivanje u plej offu Partizana jos u polufinalu...Ko jamu drugom kopa sam u nju upada.
(Dejan CZ, 18. februar 2019 17:42)
Dejane polako sa to kopanje!!!

anti šajberovac

pre 5 godina

Bojkot repke(imam puno istomisljenika) sve dok se desavaju stvari kao sinoc.1.Renfro 8 sekundi nije preveo loptu,2.Faul u napadu nije sviran nad Covicem opet Renfro koji u tim napadu daje trojku za vodjstvo,3.Nema faula Lendejla nad Cirbesom u zadnjem napadu Zvezde,4.Faul Berona nad Lendejlom(to moze biti faul) sta je sa prethodnim situacijama.Ovo su krucijalne greske u jednom minutu do kraja finala kupa,snimak se gledao samo da li je Lendejl fauliran.Dakle pitanje je jel Kss vodi racuna o interesu srpske kosarke ili Partizana?Jel sudije sude da Partizam pobedi ili sudije sluze 
pravdi?
(Aleksej, 18. februar 2019 18:35)

tako je, bojkot jer se zvezdi dozvoljava:
-da igra fudbal (Davidovac) umesto košarke i tako odbrani kontru za +11
- svira Reinfrou faul 7 sek. pre kraja iako se nije ni očešao o Dobrića
- ne sviraju namernu na Lendejlom 2x u toku utakmice
- standardno sudijsko navlačenje za vas.

Bojkotujete vi i fudbalsku reprezenraciju i zviždite joj, ako treba i napadate je i prekidate mečeve (Bolonja) samo da bi šizofreno zvezdašili.

Imate vi vaš klub, a mi ostali svoju, srpsku reprezentaciju...
Koji ćete nam...

Uky

pre 5 godina

Gorbar sam. Realno kup je uspeh ! Zvezda ima jaci tim , Rivers je dosao i prvo mesto u ligaskom delu , sto znaci prednost domaceg terena u playoff-u. Mada nikad se ne zna . Trinkijeri znaci ljudina , nemam reci !

MT Vračar

pre 5 godina

Ako spominju ponasanje Covica toliko zasto se ne prisete Vujosevica...licemeri
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dulo, 18. februar 2019 17:09)

OK, 'ajde da se prisetimo ponašanja Vujoševića... misliš li možda na ono na kraju sezone 2014/15, kada je Zvezda u finalu plej-ofa posle 13 godina prekinula dominaciju Partizana, a on naterao svoje igrače da sačekaju da Zvezda primi medalje za osvajača titule. Iako su Delije, pa čak i igrači Zvezde na postolju počeli da pevaju "Ko ne skače, taj je Grobar", košarkaši Partizana na čelu sa Duškom Vujoševićem su to dostojanstveno ispratili, a nakon što su njihovim rivalima dodeljene medalje, napustili su halu.

Na sve to, Vujošević je kasnije naterao svoje igrače da aplaudiraju igračima Zvezde koji su primali medalje.

Toga da se podsetimo? Evo, podsetili smo se, hvala! :)

miletrans

pre 5 godina

@Student

Konačno jedan normalan komentar u moru gluposti. Ne slažemo se po pitanju kluba za koji navijamo, ali ću uvek neuporedivo više poštovati ovakvog zvezdaša nego "partizanovca" koji samo zma da napiše "limena panteri-IDEA". Juče smo bolji bili mi, u nekoj drugoj situaciji ćete biti vi i tako u krug. Oba kluba su svaki na svoj način (i u različito vreme) doprineli istoriji naše košarke i to mora da se poštuje. Ono što je tužno je da skoro nema komentara koji se tiču same igre (znate ono, akcije, skokovi, asistencije, građenje skola, otvaranje iz bloka...). Čak i kada je suđenje bez primedbi, nepresušna inspiracija je "Zagrepčani-Dinamik koji preskaču Drinu" vs. "Limenke sa eksel tabelama iz predgrađa". Smarate i jedni i drugi.

miško

pre 5 godina

Sportsko društvo CZ gaji Evropske iSvetske šampione u atletici,fudbalu ,ženskoj košarci i odbojci itako dalje.Za ono brčkanje u bazenu svaka čast.

Bodibond

pre 5 godina

Meni je samo zao sto ne pobedismo onu pravu zvezdu nego ovu sprdnju od kluba, sa laznim imenom i laznom adresom.
(Karaburac, 18. februar 2019 19:07)

Kako ne znas? Pa ova nova Zvezda je zapravo Fmp, a Fmp je stara Crvena Zvezda za koju su nastupali Omar Kuk, Vuk Radivojevic, Elmo Kikanovic, Strahinja Milosevic.

Urox

pre 5 godina

na Areni finale kupa Spanije. U zadnjem minutu nekoliko katastrofalnih odluka na obe strane sudija. I na kraju za pobedu odluce sudije pobednika u zadnjoj sekundi. Pa ostanu svi igraci Reala na dodeli, Rejes place. Pa niko ne ode I ne spomenu sudije. Kolko smo mi daleko od normalnog sportskog sveta... Strasnoo ...


Kao prvo da kazem da je pobeda Partizana postena i nema sta dalje... Ali sto se tice spanskog kupa imas klip posle meca kad se rejes dere pred novinarima i vice : "Ovo je pljacka", tako da nije bas da nije bilo ni reci o sudijama

bizmark

pre 5 godina

Obe ekipe su bile oslabljene.Partizan se ipak bolje snasao.U nastavku ce se videti ko ima jacu pricu.Deluje da je Partizan uigrani,to je zasluga Trikinerija.Zvezda ima bolje strance al nema igru.To je cinjenica.Bilo bi jako interesantno da se sastanu u finalu

MT Vračar

pre 5 godina

Igokejci se toliko poraduju kupu, da su mi simpatični. Kališ je trqadicionalno najlepši u junu. Vidimo se.
(epcot, 19. februar 2019 08:33)

Partizan makar nikada nije snimio i izdao dokumentarni film na DVD-u slaveći osvajanje istog tog "nebitnog" Kupa... :)

Kimi

pre 5 godina

Ne razumem samo jednu stvar.. Kazete Trinkijeri iskusno prebacio breme favorita na Zvezdu.. Cekajte, ko je bio ocigledan favorit pre pocetka kupa? Citao sam pre neki dan i komentare zvezdasa koji kazu kako je Trinkijeri namazan i kako namerno govori da je Zvezda favorit a oni sami kazu kako ce sa 20% snage da osvoje trofej i kako su za nas Golden Stejt. Zvezda jeste bila favorit za osvajanje, niko ni na koga nije stavljao breme, to znaju i oni sami.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

Samo da pojasnim jednu stvar ovim expertima kosarke iz Zelexnika. Osam sekundi za prevod lopte na protivnicku polovinu istice kad se na meracu vremena pojavi broj 15 a ne broj 16. Kada covic pravi faul na Renfrou, na meracu vremena stoji broj 16... Guglajte malo pa cete se uveriti i sami. Zdravo, dovidjenja ...
(Sigmund, 18. februar 2019 22:03)



kad prođe 1 sekunda na meraču piše 23, kad prođu 2 - 22, 3 - 21, 4 - 20, 5 - 19, 6 - 18, 7 - 17, 8 - 16, 9 - 15.
ili samo za "instituciju" vreme za prenos lopte nije 8 nego 9 sekundi ili ti trokira gugl, što i ne čudi kada ga krešeš za račun iz prvog osnovne.

No comment

pre 5 godina

Samo da pojasnim jednu stvar ovim expertima kosarke iz Zelexnika. Osam sekundi za prevod lopte na protivnicku polovinu istice kad se na meracu vremena pojavi broj 15 a ne broj 16. Kada covic pravi faul na Renfrou, na meracu vremena stoji broj 16... Guglajte malo pa cete se uveriti i sami. Zdravo, dovidjenja ...
(Sigmund, 18. februar 2019 22:03)

Nisam gledao utakmicu pa ne znam o kojoj situaciji pricas, a i nisam neki nalozeni balavac na Zvezdu i Partizan, vec covek koji voli kosarku, ali ti pobratime veze nemas sa racunom. Uzmi prste ruke i u glavi (to ce ti biti semafor za napad) zamisli broj 24, a onda dodaj po jedan prst (za svaku proteklu sekundu) a smanjuj cifru u glavi za 1. Iznenadices se da ce ti u glavi biti cifra 16 kad podignes osmi prst. Sto je inace sve moglo da se dobije kao 24-8=16. Po tvom racunu imas 15s za napad u prednjem polju i 9s za napad u zadnjem, i to tako da pravilo 8s nije prekrseno.
Stvarno svasta covek ovde moze da procita.

No name

pre 5 godina

Da li je bio ili nije bio faul, više nije bitno. Sramno je što nismo izašli na postoalje. Ali ipak treba prvo da pogledamo u svoje dvorište. Nemamo igru, nemamo akciju, nemamo kvalitetne centre, a bojim se ni trenera. Sve se svodi na šut za 3 poena. I to može ako većini krene. Ovaj put Simanić i Perperoglu nisu mogli ništa da pogode,a Davidovac (nije ga bilo u 4/4) i Beron nisu bili dovoljni. Bez obtira na neke očigledno diskutabilne odluke sudija, činjenica da u kratkom vremenu treći puta gubimo utakmicu na isti način. Samo ovaj puta na najgluplji mogući način. Da li glupost ili totalno neznanje i nesnalaženja, ne znam, ali neko i to treba da reši. I da, gledao sam Riversa više puta. Bojim se da se ne razočaramo. I on je jedan pravi bek šuter, ako ga krene super, ako ne - takvih već imamo. Ne verujem da će nam bitno unaprediti igru o organizacionom. E, ovo je ono čime treba da se bavimo, kako rešiti ove evidentne probleme u kratkom roku.

najbolji je opancarev lepak.

pre 5 godina

Ma fenomenalni smo i jedni i drugi.U EK razbili smo sve gace im se tresu od nas.Bolje nek prodaju centre i kupe jos bekova.Izgleda da je sramota sutnuti za dva poena.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Samo odgovor velikom matematičaru Sigmundu, kad se na semaforu pojavi broj 16, znači da je istekla osma sekunda za prevodjenje lopte preko pola. Vrati na oduzetu loptu Zvezdi, pa ćeš da vidiš.
(ranac, 19. februar 2019 08:27)

Netacno! Pitaj bilo kog kosarkaskog sudiju. Semafor mora da pokaze 15, ne 16, zato sto ne pokazuje desetinke pa je 16,1 jos uvek osma sekunda napada.