Utorak, 12.02.2019.

11:00

Povratak LŠ – da vidimo koliko je dobar Solskjerov Junajted

Izvor: A. Kovaèeviæ

Povratak LŠ – da vidimo koliko je dobar Solskjerov Junajted IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

polo

pre 5 godina

mr.wolf

I kod Murinja, kao i sada kod Solsera su uz Pogbu igrala dva defanzivna vezna. Skoro uvek su igrala dva igraca iz grupe Matic, Erera, Felaini, Mektomini, Fred plus Pogba. Na svega dve, tri utakmice nije bila takva situacija.
I kod Murinja Lingard nije igrao u sredini iza Lukakua, nego je igrao na krilu. Samo je u poslednjem Murinjovom mecu, protiv Liverpula, Lingard igrao iza napadac.

kaka

pre 5 godina

Pa ti da znaš nešto ne bi tako pisao. Prvo u Srbiji velika većina ljudi nema nikakav pristup kablovskoj a iako ima nema operatera sa arenom. Kao drugo malo mučni glavom i shvati da svi ti komentari da je prenos na Areni je upućen na adresu bednog RTSa kome svi mi plaćamo pretplatu i oni iritiraju narod sa onim imate pravo da vidite sve a uzimaju od 7 miliona brojila u Srbiji pretplatu pa ti to pomnoži i jos stotine miliona iz budžeta za plate i to od narodnih para od poreza i ostalih davanja. E u tome je poenta što RTS prenosi LŠ samo sredom. Iskreno se nadam da si sad shvatio.
(Znalac, 12. februar 2019 14:48)

Prvo, apsolutno nije tacno da velika vecina ljudi nema kablovsku. Zapravo, vecina ljudi ima. Od 2 487 886 domacinstava u Srbiji, kablovsku ima 1 696 817, sto je oko 68 posto.
Drugo, u Srbiji nema 7 miliona brojila, nego 7 miliona ljudi. Nema svaki covek svoje brojilo.

mr.wolf

pre 5 godina

Obicno se fudbal gleda s drustvom u kafani,jedino ako niste bas neki papucari... 
(ilidzinjo, 12. februar 2019 16:58) 

30 godina gledam fudbal. 85% sam odgledao sam u sobi, tako volim. Ovo ostalo je bilo u drustvu kod nekog, u kladionici, na stadionu....
Najvise volim sam da odgledam utakmicu, jednostavno mnogo mi je lepse tako.
Ove ostale varijante, pff, to je dranje, slusas strucnjake, a fudbal najmanje gledas.... glupost.
A tek kafana.... pa to je tek glupost. Ka treba da jedem cevape i gledam Barsa-Real na primer.

Pele

pre 5 godina

Ovi iz UEFA su stvarno magarci.

Umesto da se jedna utakmica igra od 19h, a druga od 21h, oni ih stavljalu u isto vreme. Kao da nije u pitanju nokaut-faza.

Hala Madrid

pre 5 godina

Mislim da je Manchester favorit veceras ali Psg je sigurno favorit za prolazak dalje. Bez obzira koliko igrača imaju povredjenih i dalje im je napad izuzetan a oni su tu najjači i igrače napadački fudbal. Jeste prednost Junajteda Pol Pogba, novi trener , dobra atmosfera u timu i oko tima ali najveća im je prednost ne igranje Neymara i Cavania, jedina šansa im je u tome i ukoliko ne pobede sa 2 gola prednosti , psg ih skida na svom terenu..

mr.wolf

pre 5 godina

Pol Pogba je glavni krivac, uz još nekoliko igrača, za loše igre Junajteda na startu. Njegov sukob sa Murinjom i namerno miniranje kluba i trenera. Da sam u rukovodstvu Junajteda zalepio bi ga za tribine, čak ni na klupu. Oštetio je klub za milione. Boli me uvo za Murinja ali ovo je činjenica. Odjednom se setio da zna da igra fudbal? pfff
(Wooooooow 1244, 12. februar 2019 13:17)

Za lose igre Uniteda je jedan od krivaca i Pogba, ali glavni krivac je Maticeva uzasna forma. Drugi glavni krivac je Murinjo koji to nije umeo da ispravi, a to je bilo relativno logicno, ubaciti Ereru pored Matica, a ne Felainija ili MekTominija... Uz sve to "posebni" kao sto vidis na primeru novog trenera nije koristio ni blizu ovakvu taktiku i postavku igre. Sve u svemu, i nas Matic je naprasno poceo dobro da dize formu po odlasku Murinja.
Evo ti samo primer u rasporedu igraca i promenjenim ulogama u timu.
Lukaku zamenjen Rasfordom u spicu. Lingard na krilo umesto sredine. Pogba iza spica umesto Lingarda, a ne pored Matica. Marsijal oslobbodjen striknih defanzivnih zadataka. Herera u timu umesto Pogbe/Freda/Felainija/Mektominija... Maticu dozvoljen pas unapred. Dozvoljeno zadnjm veznim (oba) da krenu u napad ( to je nezamislivo kod Murinja). Stoperi igraju mnogo visoko za razliko od Murinjove taktike. Bekovi idu u napad UVEK kada imaju loptu.
Koliko je Pogba krivac, Matic je duplo veci, a Murinjo 10x.

Stef

pre 5 godina

Obicno se fudbal gleda s drustvom u kafani,jedino ako niste bas neki papucari...
(ilidzinjo, 12. februar 2019 16:58)

Evo ja npr neam društvo za blejanje u fudbal, ljudi koje gotivim nisu baš u tom svetu a, sve i da jesu, i dalje buh preferirao da u miru blejim.. i ja sam papuča? Možda sam nešto drugo, samotnjak, introvert, ali papuča.. Zato što ne želim nužno da trošim keš po birtijama i kladionicama kako bih, izmedju ostalog, gledao tekmu.. uz dosta ometanja, usput.. Burazeru, svi smo drugačiji. Izvaliti se kući u udobnoj fotelji, iskokati kokice, uzeti pivce ili 2, oplest 4k tv od 49".. Pobedjuje kafanu svaki dan, ako se već ne može lično prisustvovati utakmici.

ojha

pre 5 godina

Obicno se fudbal gleda s drustvom u kafani,jedino ako niste bas neki papucari...
(ilidzinjo, 12. februar 2019 16:58)

I ja sam večito bio za ovu opciju.. Ali brale sada toliko sporta ima na tv-u da mi je dosadilo ici u kafanu.

mr.wolf

pre 5 godina

U tekstu se spomnju Matic i Pogba kao veza Uniteda koja funkcionise super od dolaska Olea. A Herera ? Jel igra on ?
Naravno da igra, u zivotnoj formi. Promenjen nacin i postavka veznog reda, Matic koji je drasticno podigao formu od odlaska Murinja (gle cuda, a on ga kao jedini podrzavao, a ispasce da ga je on takodje opasno busio, doduse gospodski), i Hererina uloga sa zivitnom formom, su glavni razlog Unitedove dobre forme. Onog trenutka kada jedan od ove dvojice ispadne iz ritma, ispasce ceo tim. Pogba je fenomenalan, ali ni blizu ne bi bio da ova dvojca nisu u formi kakvoj jesu. Sada ceo tim Uniteda lici na tim, a da li ce biti dovoljno za PSG,videcemo, ja se nadam pobedi bez primljenog gola.

dragan

pre 5 godina

Nisam ljubitelj Engleza, ali voleo bih da izbace ovaj arapski vestacki projekat.
(stoler, 12. februar 2019 12:45)

kakav je onda prirodni projekat ?

yytyt

pre 5 godina

A ja ti kažem da kojim slučajem Arena ne prenosi Ligu šampiona, mogla bi komotno da se ugasi. Srpski fudbal ionako niko ne gleda, Serija A propala, francuska liga dosadna (sve vreme 1 tim dominira) itd. Zato kažem da se ne isplati plaćati kablovsku 1200 dinara samo zbog par utakmica lige šampiona (koje uzgred možeš da pogledaš i u kafiću sa društvom :). Ovaj što "kuka" na Arenu, kuka zbog Lš utakmice utorkom, a ne zbog toga što mu treba 5 kanala Arene u HD-u.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kića, 12. februar 2019 15:32) # Link komentara

zasto mislis da je sve sto tebe ne interesuje propalo?

ja obozavam seriju a, gledam zvezdu u super ligi, gledam aba ligu, francuzi imaju nekoliko odlicnih ekipa koje pratim, gledam ligu sampiona , ligu evrope... bas nema nista, u pravu si

ojha

pre 5 godina

(Kića, 12. februar 2019 15:32) 

Sta pricas ti pa koliko ljudi u Srbiji navija za neki od Italijanskih klubova i mnogi prate, a i da ne prenose nista osim lige sampiona opet vredi. Neki placaju posebno samo Arene a ovde ih dobijas u sklopu paketa pored 150 kanala
(Sasa, 12. februar 2019 15:51)

Upravo tako, mnoge generacije su odrasle gledajuci najjacu ligu ikada u fudbalu..samo u italiji imas onakvu atmosferu, jos samo tamo navijaci zapravo navijaju.. Ne uzdisu kao englezi ili ne sute kao realovi i barsini turisti.
uz to kao sto je već neko rekao imas aba ligu, domace prvenstvo u fudbalu francusku ligu koja isto ima dobrih utakmica.

Andrea Djani

pre 5 godina

Ovaj Pariz nema sreće sa trenerima . Imaš situaciju da ti cela sezona staje u 2 , 4 , 6 ili 7 utakmica , ako dodju do finala LŠ i ti već u prvoj ne možeš da računaš na glavne igrače . Mada mislim da to ima veze i sa Solskerom , jer je čovek jednostavno rodjen pod srećnom zvezdom . Ne samo da njegov tim igra dobro , već i konkurenti Čelzi , Arsenal , a sada i Pariz posrću bukvalno onog momenta kada je seo na klupu .

Sasa

pre 5 godina

sata pred tv-om, onda se Kopernikus baš i ne isplatiti..
(Kića, 12. februar 2019 14:48)

Koji ce mi djavo i 1000 sbb kanala u hd-u ako nema Arens, ja pratim sport i zadruge farme i muzicki kanali me ne interesuju, ja sam replicirao ovome sto kuka za Arenu. A u kopernikusu mozes da doplatis jos 200din i da dovijes oko 50 kanala polovina su u hd, muzicki, filmovi, diskaveri kanali i sl. Ali meni je bitan sport, 6 Sport Klubova i 5 Arene u hd. 1200din ponavljam dzabe!

Kića

pre 5 godina

Koji ce mi djavo i 1000 sbb kanala u hd-u ako nema Arens, ja pratim sport i zadruge farme i muzicki kanali me ne interesuju, ja sam replicirao ovome sto kuka za Arenu. A u kopernikusu mozes da doplatis jos 200din i da dovijes oko 50 kanala polovina su u hd, muzicki, filmovi, diskaveri kanali i sl. Ali meni je bitan sport, 6 Sport Klubova i 5 Arene u hd. 1200din ponavljam dzabe!
(Sasa, 12. februar 2019 15:14)

A ja ti kažem da kojim slučajem Arena ne prenosi Ligu šampiona, mogla bi komotno da se ugasi. Srpski fudbal ionako niko ne gleda, Serija A propala, francuska liga dosadna (sve vreme 1 tim dominira) itd. Zato kažem da se ne isplati plaćati kablovsku 1200 dinara samo zbog par utakmica lige šampiona (koje uzgred možeš da pogledaš i u kafiću sa društvom :). Ovaj što "kuka" na Arenu, kuka zbog Lš utakmice utorkom, a ne zbog toga što mu treba 5 kanala Arene u HD-u.

popov

pre 5 godina

Man Utd dobija 2:0 
Roma 2:1 zivi bili pa videli!
(Dzoni, 12. februar 2019 13:06)

Važi Džoni.. ako ostanemo živi, videćemo, pa ćemo da javimo.

Sasa

pre 5 godina

(Kića, 12. februar 2019 15:32)

Sta pricas ti pa koliko ljudi u Srbiji navija za neki od Italijanskih klubova i mnogi prate, a i da ne prenose nista osim lige sampiona opet vredi. Neki placaju posebno samo Arene a ovde ih dobijas u sklopu paketa pored 150 kanala

Znalac

pre 5 godina

Ja ne znam sta se ljudi vise bune sto je prenos na areni??? Pa jel se u Nemackoj recimo prenosi liga sampiona na RTL, Pro 7 ili na slicnim programima. Da se u Austriji mozda ne prenosi na ORF liga sampiona? Sky sport ili drugi sportski kanali koji se doplacuju i oni prenose skokove skijama, slalom ili maraton neki. Shvatite da prenos kosta i zato se i dodatno naplacuje.
(Vlada, 12. februar 2019 13:37)
Pa ti da znaš nešto ne bi tako pisao. Prvo u Srbiji velika većina ljudi nema nikakav pristup kablovskoj a iako ima nema operatera sa arenom. Kao drugo malo mučni glavom i shvati da svi ti komentari da je prenos na Areni je upućen na adresu bednog RTSa kome svi mi plaćamo pretplatu i oni iritiraju narod sa onim imate pravo da vidite sve a uzimaju od 7 miliona brojila u Srbiji pretplatu pa ti to pomnoži i jos stotine miliona iz budžeta za plate i to od narodnih para od poreza i ostalih davanja. E u tome je poenta što RTS prenosi LŠ samo sredom. Iskreno se nadam da si sad shvatio.

Wooooooow 1244

pre 5 godina

@sundjerbob Pa da, igrali su najdosadniji fudbal jer su hteli da smaknu trenera. Meni nisu jasni navijači, treba da izvižde Pogbu i slične. Inače navijam za Liverpul, ali ovo je tuga šta su ti klinci uradili Junajtedu. Kad namerno igras loše - to je ono - dođi na treninge i suši se na tribini 4 godine...

Kića

pre 5 godina

Divno, jos od nedavno svih 5 Arena u HD-u, kopernikus je zakon ! Plus 6 Sportklubova i jos preko 100 kanala za 1200din. Dzabe!
(Sasa, 12. februar 2019 13:21)

Ne bih baš rekao da je džabe.. U Sbb-u preko 150 kanala, 10 SK kanala, 30 kanala u HD-u, plus internet velike brzine (bez problema možeš da gledaš Arenu preko neta), Unifi, plus fiksni telefon.. Sve to za 2000 dinara (ugovor na godinu dana). S obzirom da na Areni jedino što ima kvalitetno da se gleda je Liga Šampiona utorkom, a to je ukupno 10 dana u godini po 2 sata pred tv-om, onda se Kopernikus baš i ne isplatiti..

jo

pre 5 godina

MU je sa novim trenerom promjenio nacin igre, igraju ofanzivnije, igraju sa 3-4 napadaca, kljucni ivraci kao Pogba imaju vise slobode, nisu striktno optereceni defanizvnim ulogama...tako da nije da su bojkotovali pod Murinjom, nego je sad druga strategija i taktika i nekima to vise odgovara. Mutinjo je stalno cijedio minute Rashfordu i Martialu, to je vekiko opterecenje , sad igraju obojica uz mnogo ofanzivnijeg Pogbu..

dzevla

pre 5 godina

@Vlada

Za neke zemlje u EU, ukljucujici Austriju i Njemacku, postoji streaming servis koji se zove DAZN i koji ima skoro sav klubski fudbal u evropi (osim bundeslige). Tako da oni nemaju tih problema :D

Ivan Veljković

pre 5 godina

Biće sjajna utakmica, jedva čekam. Biće interesantno videti koliko može preporođeni Solskjerov Mančester Junajted protiv mašinerije zvane Pari Sen Žermen. Šteta samo što za Parižane zbog povreda večeras neće nastupiti Neimar i Kavani dva super turbo igrača ali tu je treći super turbo igrač Mbape i verujem da će biti sjajan večeras i da će to biti jedan pravi bespoštedni boj na Old Trafordu. Nadam se da će u revanšu u Parizu obe ekipe biti kompletne pa da gledamo divovski revanš.

sundjerBob

pre 5 godina

Za sve koji pricaju da su igraci Untited-a bojkotovali Murinja i da zato sad igraju mnogo bolje,a ne zato sto je Solskjer 'veliki strucnjak' i jesu donekle u pravu ali istina je da je Murinjo gusio United,da su igrali najdosadniji fudbal u Engleskoj.

Wooooooow 1244

pre 5 godina

Pol Pogba je glavni krivac, uz još nekoliko igrača, za loše igre Junajteda na startu. Njegov sukob sa Murinjom i namerno miniranje kluba i trenera. Da sam u rukovodstvu Junajteda zalepio bi ga za tribine, čak ni na klupu. Oštetio je klub za milione. Boli me uvo za Murinja ali ovo je činjenica. Odjednom se setio da zna da igra fudbal? pfff

Sasa

pre 5 godina

Naravno prenos na areni...
(Leonida, 12. februar 2019 12:28)

Divno, jos od nedavno svih 5 Arena u HD-u, kopernikus je zakon ! Plus 6 Sportklubova i jos preko 100 kanala za 1200din. Dzabe!

Vlada

pre 5 godina

Ja ne znam sta se ljudi vise bune sto je prenos na areni??? Pa jel se u Nemackoj recimo prenosi liga sampiona na RTL, Pro 7 ili na slicnim programima. Da se u Austriji mozda ne prenosi na ORF liga sampiona? Sky sport ili drugi sportski kanali koji se doplacuju prenose utakmice, za vreme lige sampiona upalis eurosport a oni prenose skokove skijama, slalom ili maraton neki. Shvatite da prenos kosta i zato se i dodatno naplacuje.

Minja

pre 5 godina

Bez Nejmara i Kavanija pitanje je koliko PSG moze napadacki. Uz to treba dodati i tek oporavljene Veratija i Dani Alvesa. Mali broj golova veceras je realan. 1:1 ili 0:0.

Rogi Inglewood

pre 5 godina

A ne znam sto lepo ne priznate da ste hejtovali Murinja i da jednostavno niste zeleli da igrate dok je on dirigovao...Niti su se igraci 'preporodili', niti naucili nesto novo o toj igri, niti je Solskjer neki veliki strucnjak...jednostavno su se ti 'veliki igraci' smislili da rade ono za sta su debeeelo placeni - da igraju fudbal na jednom vrhunskom nivou. Oni to znaju i mogu, bilo je evidentno da ne zele dok je Mr. Najveci bio na klupi...

Beograd

pre 5 godina

Najveci uspeh MU je sto su sutnuli onog klovna od trenera iz Portugalije. Sad je to dobra ekipa i dajem im izgledne sanse ha prolaz u sudaru sa PSZ iz razloga toga sto ce im nedostajati glavni igraci Nejmar Cavani Rabio i roviti Verati.

Rale

pre 5 godina

Sta je zadatak trenera? Da izvuce maksimum iz igraca i napravi najbolju mogucu atmosferu u timu. Nije nijedan igrac kriv sto Murinjo to nije uspeo. Covek je zasluzio otkaz jer nije radio svoj posao kako je trebalo. Igracima prija rad sa novim trenerom koji ocigledno zna Kako s njima da postupi. Voleo bi da prodju bar psg pa posle kako bude.

ojha

pre 5 godina

Naravno prenos na areni...
(Leonida, 12. februar 2019 12:28)

Kablovska tv.. Najjeftini paket ima Arena sport.. Bar 1.

Sto se tice utakmice.. Prognoziram 2:2

.

pre 5 godina

Koliko znaci Ole za Mancester. Koliko ih je preporodio dovoljno govori cinjenica da je od njegovog dolaska ( krajem decembra) Pogba ucestvova u najvise golova u EVROPI u top 5 liga. 9 golova, 5 asistencija. A decko igra veznog, ni napad ni krilo.
Murinjo sa druge strane (pazite sad) : Pogba na klupi, hteo da ga proda, Marsijala hteo da proda jos LETOS, ali zato novi ugovor za maga fudbala Felainija.
Kakav genocid nad klubom bi izvrsio samoproklamovani specijalni trener. Treba da ga je sramota.

Petar

pre 5 godina

Kako je nemocno izgledalo kad su izvukli PSG, cinilo se da ce biti bar 4:0 u Parisu i najlaksi prolaz Francuza odkako igraju CL verovatno...a posle za noc od promene trenera poceli da gaze i danas je zapravo Manchester favorit protiv PSG bez Neymara

Greatness

pre 5 godina

Jedino ako Junajted dobije danas, ima šanse da prođe. Nijedan X nije dobar. Bez Nejmara, Kavanija, roviti Verati - kolosalna šansa.

Greatness

pre 5 godina

Jedino ako Junajted dobije danas, ima šanse da prođe. Nijedan X nije dobar. Bez Nejmara, Kavanija, roviti Verati - kolosalna šansa.

Petar

pre 5 godina

Kako je nemocno izgledalo kad su izvukli PSG, cinilo se da ce biti bar 4:0 u Parisu i najlaksi prolaz Francuza odkako igraju CL verovatno...a posle za noc od promene trenera poceli da gaze i danas je zapravo Manchester favorit protiv PSG bez Neymara

.

pre 5 godina

Koliko znaci Ole za Mancester. Koliko ih je preporodio dovoljno govori cinjenica da je od njegovog dolaska ( krajem decembra) Pogba ucestvova u najvise golova u EVROPI u top 5 liga. 9 golova, 5 asistencija. A decko igra veznog, ni napad ni krilo.
Murinjo sa druge strane (pazite sad) : Pogba na klupi, hteo da ga proda, Marsijala hteo da proda jos LETOS, ali zato novi ugovor za maga fudbala Felainija.
Kakav genocid nad klubom bi izvrsio samoproklamovani specijalni trener. Treba da ga je sramota.

Wooooooow 1244

pre 5 godina

Pol Pogba je glavni krivac, uz još nekoliko igrača, za loše igre Junajteda na startu. Njegov sukob sa Murinjom i namerno miniranje kluba i trenera. Da sam u rukovodstvu Junajteda zalepio bi ga za tribine, čak ni na klupu. Oštetio je klub za milione. Boli me uvo za Murinja ali ovo je činjenica. Odjednom se setio da zna da igra fudbal? pfff

Vlada

pre 5 godina

Ja ne znam sta se ljudi vise bune sto je prenos na areni??? Pa jel se u Nemackoj recimo prenosi liga sampiona na RTL, Pro 7 ili na slicnim programima. Da se u Austriji mozda ne prenosi na ORF liga sampiona? Sky sport ili drugi sportski kanali koji se doplacuju prenose utakmice, za vreme lige sampiona upalis eurosport a oni prenose skokove skijama, slalom ili maraton neki. Shvatite da prenos kosta i zato se i dodatno naplacuje.

Sasa

pre 5 godina

Naravno prenos na areni...
(Leonida, 12. februar 2019 12:28)

Divno, jos od nedavno svih 5 Arena u HD-u, kopernikus je zakon ! Plus 6 Sportklubova i jos preko 100 kanala za 1200din. Dzabe!

Rale

pre 5 godina

Sta je zadatak trenera? Da izvuce maksimum iz igraca i napravi najbolju mogucu atmosferu u timu. Nije nijedan igrac kriv sto Murinjo to nije uspeo. Covek je zasluzio otkaz jer nije radio svoj posao kako je trebalo. Igracima prija rad sa novim trenerom koji ocigledno zna Kako s njima da postupi. Voleo bi da prodju bar psg pa posle kako bude.

Ivan Veljković

pre 5 godina

Biće sjajna utakmica, jedva čekam. Biće interesantno videti koliko može preporođeni Solskjerov Mančester Junajted protiv mašinerije zvane Pari Sen Žermen. Šteta samo što za Parižane zbog povreda večeras neće nastupiti Neimar i Kavani dva super turbo igrača ali tu je treći super turbo igrač Mbape i verujem da će biti sjajan večeras i da će to biti jedan pravi bespoštedni boj na Old Trafordu. Nadam se da će u revanšu u Parizu obe ekipe biti kompletne pa da gledamo divovski revanš.

sundjerBob

pre 5 godina

Za sve koji pricaju da su igraci Untited-a bojkotovali Murinja i da zato sad igraju mnogo bolje,a ne zato sto je Solskjer 'veliki strucnjak' i jesu donekle u pravu ali istina je da je Murinjo gusio United,da su igrali najdosadniji fudbal u Engleskoj.

Andrea Djani

pre 5 godina

Ovaj Pariz nema sreće sa trenerima . Imaš situaciju da ti cela sezona staje u 2 , 4 , 6 ili 7 utakmica , ako dodju do finala LŠ i ti već u prvoj ne možeš da računaš na glavne igrače . Mada mislim da to ima veze i sa Solskerom , jer je čovek jednostavno rodjen pod srećnom zvezdom . Ne samo da njegov tim igra dobro , već i konkurenti Čelzi , Arsenal , a sada i Pariz posrću bukvalno onog momenta kada je seo na klupu .

Minja

pre 5 godina

Bez Nejmara i Kavanija pitanje je koliko PSG moze napadacki. Uz to treba dodati i tek oporavljene Veratija i Dani Alvesa. Mali broj golova veceras je realan. 1:1 ili 0:0.

Rogi Inglewood

pre 5 godina

A ne znam sto lepo ne priznate da ste hejtovali Murinja i da jednostavno niste zeleli da igrate dok je on dirigovao...Niti su se igraci 'preporodili', niti naucili nesto novo o toj igri, niti je Solskjer neki veliki strucnjak...jednostavno su se ti 'veliki igraci' smislili da rade ono za sta su debeeelo placeni - da igraju fudbal na jednom vrhunskom nivou. Oni to znaju i mogu, bilo je evidentno da ne zele dok je Mr. Najveci bio na klupi...

Znalac

pre 5 godina

Ja ne znam sta se ljudi vise bune sto je prenos na areni??? Pa jel se u Nemackoj recimo prenosi liga sampiona na RTL, Pro 7 ili na slicnim programima. Da se u Austriji mozda ne prenosi na ORF liga sampiona? Sky sport ili drugi sportski kanali koji se doplacuju i oni prenose skokove skijama, slalom ili maraton neki. Shvatite da prenos kosta i zato se i dodatno naplacuje.
(Vlada, 12. februar 2019 13:37)
Pa ti da znaš nešto ne bi tako pisao. Prvo u Srbiji velika većina ljudi nema nikakav pristup kablovskoj a iako ima nema operatera sa arenom. Kao drugo malo mučni glavom i shvati da svi ti komentari da je prenos na Areni je upućen na adresu bednog RTSa kome svi mi plaćamo pretplatu i oni iritiraju narod sa onim imate pravo da vidite sve a uzimaju od 7 miliona brojila u Srbiji pretplatu pa ti to pomnoži i jos stotine miliona iz budžeta za plate i to od narodnih para od poreza i ostalih davanja. E u tome je poenta što RTS prenosi LŠ samo sredom. Iskreno se nadam da si sad shvatio.

popov

pre 5 godina

Man Utd dobija 2:0 
Roma 2:1 zivi bili pa videli!
(Dzoni, 12. februar 2019 13:06)

Važi Džoni.. ako ostanemo živi, videćemo, pa ćemo da javimo.

Beograd

pre 5 godina

Najveci uspeh MU je sto su sutnuli onog klovna od trenera iz Portugalije. Sad je to dobra ekipa i dajem im izgledne sanse ha prolaz u sudaru sa PSZ iz razloga toga sto ce im nedostajati glavni igraci Nejmar Cavani Rabio i roviti Verati.

Wooooooow 1244

pre 5 godina

@sundjerbob Pa da, igrali su najdosadniji fudbal jer su hteli da smaknu trenera. Meni nisu jasni navijači, treba da izvižde Pogbu i slične. Inače navijam za Liverpul, ali ovo je tuga šta su ti klinci uradili Junajtedu. Kad namerno igras loše - to je ono - dođi na treninge i suši se na tribini 4 godine...

Kića

pre 5 godina

Koji ce mi djavo i 1000 sbb kanala u hd-u ako nema Arens, ja pratim sport i zadruge farme i muzicki kanali me ne interesuju, ja sam replicirao ovome sto kuka za Arenu. A u kopernikusu mozes da doplatis jos 200din i da dovijes oko 50 kanala polovina su u hd, muzicki, filmovi, diskaveri kanali i sl. Ali meni je bitan sport, 6 Sport Klubova i 5 Arene u hd. 1200din ponavljam dzabe!
(Sasa, 12. februar 2019 15:14)

A ja ti kažem da kojim slučajem Arena ne prenosi Ligu šampiona, mogla bi komotno da se ugasi. Srpski fudbal ionako niko ne gleda, Serija A propala, francuska liga dosadna (sve vreme 1 tim dominira) itd. Zato kažem da se ne isplati plaćati kablovsku 1200 dinara samo zbog par utakmica lige šampiona (koje uzgred možeš da pogledaš i u kafiću sa društvom :). Ovaj što "kuka" na Arenu, kuka zbog Lš utakmice utorkom, a ne zbog toga što mu treba 5 kanala Arene u HD-u.

ojha

pre 5 godina

Naravno prenos na areni...
(Leonida, 12. februar 2019 12:28)

Kablovska tv.. Najjeftini paket ima Arena sport.. Bar 1.

Sto se tice utakmice.. Prognoziram 2:2

dzevla

pre 5 godina

@Vlada

Za neke zemlje u EU, ukljucujici Austriju i Njemacku, postoji streaming servis koji se zove DAZN i koji ima skoro sav klubski fudbal u evropi (osim bundeslige). Tako da oni nemaju tih problema :D

jo

pre 5 godina

MU je sa novim trenerom promjenio nacin igre, igraju ofanzivnije, igraju sa 3-4 napadaca, kljucni ivraci kao Pogba imaju vise slobode, nisu striktno optereceni defanizvnim ulogama...tako da nije da su bojkotovali pod Murinjom, nego je sad druga strategija i taktika i nekima to vise odgovara. Mutinjo je stalno cijedio minute Rashfordu i Martialu, to je vekiko opterecenje , sad igraju obojica uz mnogo ofanzivnijeg Pogbu..

Sasa

pre 5 godina

(Kića, 12. februar 2019 15:32)

Sta pricas ti pa koliko ljudi u Srbiji navija za neki od Italijanskih klubova i mnogi prate, a i da ne prenose nista osim lige sampiona opet vredi. Neki placaju posebno samo Arene a ovde ih dobijas u sklopu paketa pored 150 kanala

dragan

pre 5 godina

Nisam ljubitelj Engleza, ali voleo bih da izbace ovaj arapski vestacki projekat.
(stoler, 12. februar 2019 12:45)

kakav je onda prirodni projekat ?

Stef

pre 5 godina

Obicno se fudbal gleda s drustvom u kafani,jedino ako niste bas neki papucari...
(ilidzinjo, 12. februar 2019 16:58)

Evo ja npr neam društvo za blejanje u fudbal, ljudi koje gotivim nisu baš u tom svetu a, sve i da jesu, i dalje buh preferirao da u miru blejim.. i ja sam papuča? Možda sam nešto drugo, samotnjak, introvert, ali papuča.. Zato što ne želim nužno da trošim keš po birtijama i kladionicama kako bih, izmedju ostalog, gledao tekmu.. uz dosta ometanja, usput.. Burazeru, svi smo drugačiji. Izvaliti se kući u udobnoj fotelji, iskokati kokice, uzeti pivce ili 2, oplest 4k tv od 49".. Pobedjuje kafanu svaki dan, ako se već ne može lično prisustvovati utakmici.

Kića

pre 5 godina

Divno, jos od nedavno svih 5 Arena u HD-u, kopernikus je zakon ! Plus 6 Sportklubova i jos preko 100 kanala za 1200din. Dzabe!
(Sasa, 12. februar 2019 13:21)

Ne bih baš rekao da je džabe.. U Sbb-u preko 150 kanala, 10 SK kanala, 30 kanala u HD-u, plus internet velike brzine (bez problema možeš da gledaš Arenu preko neta), Unifi, plus fiksni telefon.. Sve to za 2000 dinara (ugovor na godinu dana). S obzirom da na Areni jedino što ima kvalitetno da se gleda je Liga Šampiona utorkom, a to je ukupno 10 dana u godini po 2 sata pred tv-om, onda se Kopernikus baš i ne isplatiti..

yytyt

pre 5 godina

A ja ti kažem da kojim slučajem Arena ne prenosi Ligu šampiona, mogla bi komotno da se ugasi. Srpski fudbal ionako niko ne gleda, Serija A propala, francuska liga dosadna (sve vreme 1 tim dominira) itd. Zato kažem da se ne isplati plaćati kablovsku 1200 dinara samo zbog par utakmica lige šampiona (koje uzgred možeš da pogledaš i u kafiću sa društvom :). Ovaj što "kuka" na Arenu, kuka zbog Lš utakmice utorkom, a ne zbog toga što mu treba 5 kanala Arene u HD-u.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kića, 12. februar 2019 15:32) # Link komentara

zasto mislis da je sve sto tebe ne interesuje propalo?

ja obozavam seriju a, gledam zvezdu u super ligi, gledam aba ligu, francuzi imaju nekoliko odlicnih ekipa koje pratim, gledam ligu sampiona , ligu evrope... bas nema nista, u pravu si

mr.wolf

pre 5 godina

U tekstu se spomnju Matic i Pogba kao veza Uniteda koja funkcionise super od dolaska Olea. A Herera ? Jel igra on ?
Naravno da igra, u zivotnoj formi. Promenjen nacin i postavka veznog reda, Matic koji je drasticno podigao formu od odlaska Murinja (gle cuda, a on ga kao jedini podrzavao, a ispasce da ga je on takodje opasno busio, doduse gospodski), i Hererina uloga sa zivitnom formom, su glavni razlog Unitedove dobre forme. Onog trenutka kada jedan od ove dvojice ispadne iz ritma, ispasce ceo tim. Pogba je fenomenalan, ali ni blizu ne bi bio da ova dvojca nisu u formi kakvoj jesu. Sada ceo tim Uniteda lici na tim, a da li ce biti dovoljno za PSG,videcemo, ja se nadam pobedi bez primljenog gola.

Hala Madrid

pre 5 godina

Mislim da je Manchester favorit veceras ali Psg je sigurno favorit za prolazak dalje. Bez obzira koliko igrača imaju povredjenih i dalje im je napad izuzetan a oni su tu najjači i igrače napadački fudbal. Jeste prednost Junajteda Pol Pogba, novi trener , dobra atmosfera u timu i oko tima ali najveća im je prednost ne igranje Neymara i Cavania, jedina šansa im je u tome i ukoliko ne pobede sa 2 gola prednosti , psg ih skida na svom terenu..

Sasa

pre 5 godina

sata pred tv-om, onda se Kopernikus baš i ne isplatiti..
(Kića, 12. februar 2019 14:48)

Koji ce mi djavo i 1000 sbb kanala u hd-u ako nema Arens, ja pratim sport i zadruge farme i muzicki kanali me ne interesuju, ja sam replicirao ovome sto kuka za Arenu. A u kopernikusu mozes da doplatis jos 200din i da dovijes oko 50 kanala polovina su u hd, muzicki, filmovi, diskaveri kanali i sl. Ali meni je bitan sport, 6 Sport Klubova i 5 Arene u hd. 1200din ponavljam dzabe!

ojha

pre 5 godina

Obicno se fudbal gleda s drustvom u kafani,jedino ako niste bas neki papucari...
(ilidzinjo, 12. februar 2019 16:58)

I ja sam večito bio za ovu opciju.. Ali brale sada toliko sporta ima na tv-u da mi je dosadilo ici u kafanu.

mr.wolf

pre 5 godina

Obicno se fudbal gleda s drustvom u kafani,jedino ako niste bas neki papucari... 
(ilidzinjo, 12. februar 2019 16:58) 

30 godina gledam fudbal. 85% sam odgledao sam u sobi, tako volim. Ovo ostalo je bilo u drustvu kod nekog, u kladionici, na stadionu....
Najvise volim sam da odgledam utakmicu, jednostavno mnogo mi je lepse tako.
Ove ostale varijante, pff, to je dranje, slusas strucnjake, a fudbal najmanje gledas.... glupost.
A tek kafana.... pa to je tek glupost. Ka treba da jedem cevape i gledam Barsa-Real na primer.

mr.wolf

pre 5 godina

Pol Pogba je glavni krivac, uz još nekoliko igrača, za loše igre Junajteda na startu. Njegov sukob sa Murinjom i namerno miniranje kluba i trenera. Da sam u rukovodstvu Junajteda zalepio bi ga za tribine, čak ni na klupu. Oštetio je klub za milione. Boli me uvo za Murinja ali ovo je činjenica. Odjednom se setio da zna da igra fudbal? pfff
(Wooooooow 1244, 12. februar 2019 13:17)

Za lose igre Uniteda je jedan od krivaca i Pogba, ali glavni krivac je Maticeva uzasna forma. Drugi glavni krivac je Murinjo koji to nije umeo da ispravi, a to je bilo relativno logicno, ubaciti Ereru pored Matica, a ne Felainija ili MekTominija... Uz sve to "posebni" kao sto vidis na primeru novog trenera nije koristio ni blizu ovakvu taktiku i postavku igre. Sve u svemu, i nas Matic je naprasno poceo dobro da dize formu po odlasku Murinja.
Evo ti samo primer u rasporedu igraca i promenjenim ulogama u timu.
Lukaku zamenjen Rasfordom u spicu. Lingard na krilo umesto sredine. Pogba iza spica umesto Lingarda, a ne pored Matica. Marsijal oslobbodjen striknih defanzivnih zadataka. Herera u timu umesto Pogbe/Freda/Felainija/Mektominija... Maticu dozvoljen pas unapred. Dozvoljeno zadnjm veznim (oba) da krenu u napad ( to je nezamislivo kod Murinja). Stoperi igraju mnogo visoko za razliko od Murinjove taktike. Bekovi idu u napad UVEK kada imaju loptu.
Koliko je Pogba krivac, Matic je duplo veci, a Murinjo 10x.

kaka

pre 5 godina

Pa ti da znaš nešto ne bi tako pisao. Prvo u Srbiji velika većina ljudi nema nikakav pristup kablovskoj a iako ima nema operatera sa arenom. Kao drugo malo mučni glavom i shvati da svi ti komentari da je prenos na Areni je upućen na adresu bednog RTSa kome svi mi plaćamo pretplatu i oni iritiraju narod sa onim imate pravo da vidite sve a uzimaju od 7 miliona brojila u Srbiji pretplatu pa ti to pomnoži i jos stotine miliona iz budžeta za plate i to od narodnih para od poreza i ostalih davanja. E u tome je poenta što RTS prenosi LŠ samo sredom. Iskreno se nadam da si sad shvatio.
(Znalac, 12. februar 2019 14:48)

Prvo, apsolutno nije tacno da velika vecina ljudi nema kablovsku. Zapravo, vecina ljudi ima. Od 2 487 886 domacinstava u Srbiji, kablovsku ima 1 696 817, sto je oko 68 posto.
Drugo, u Srbiji nema 7 miliona brojila, nego 7 miliona ljudi. Nema svaki covek svoje brojilo.

ojha

pre 5 godina

(Kića, 12. februar 2019 15:32) 

Sta pricas ti pa koliko ljudi u Srbiji navija za neki od Italijanskih klubova i mnogi prate, a i da ne prenose nista osim lige sampiona opet vredi. Neki placaju posebno samo Arene a ovde ih dobijas u sklopu paketa pored 150 kanala
(Sasa, 12. februar 2019 15:51)

Upravo tako, mnoge generacije su odrasle gledajuci najjacu ligu ikada u fudbalu..samo u italiji imas onakvu atmosferu, jos samo tamo navijaci zapravo navijaju.. Ne uzdisu kao englezi ili ne sute kao realovi i barsini turisti.
uz to kao sto je već neko rekao imas aba ligu, domace prvenstvo u fudbalu francusku ligu koja isto ima dobrih utakmica.

polo

pre 5 godina

mr.wolf

I kod Murinja, kao i sada kod Solsera su uz Pogbu igrala dva defanzivna vezna. Skoro uvek su igrala dva igraca iz grupe Matic, Erera, Felaini, Mektomini, Fred plus Pogba. Na svega dve, tri utakmice nije bila takva situacija.
I kod Murinja Lingard nije igrao u sredini iza Lukakua, nego je igrao na krilu. Samo je u poslednjem Murinjovom mecu, protiv Liverpula, Lingard igrao iza napadac.

Pele

pre 5 godina

Ovi iz UEFA su stvarno magarci.

Umesto da se jedna utakmica igra od 19h, a druga od 21h, oni ih stavljalu u isto vreme. Kao da nije u pitanju nokaut-faza.

Wooooooow 1244

pre 5 godina

Pol Pogba je glavni krivac, uz još nekoliko igrača, za loše igre Junajteda na startu. Njegov sukob sa Murinjom i namerno miniranje kluba i trenera. Da sam u rukovodstvu Junajteda zalepio bi ga za tribine, čak ni na klupu. Oštetio je klub za milione. Boli me uvo za Murinja ali ovo je činjenica. Odjednom se setio da zna da igra fudbal? pfff

Rogi Inglewood

pre 5 godina

A ne znam sto lepo ne priznate da ste hejtovali Murinja i da jednostavno niste zeleli da igrate dok je on dirigovao...Niti su se igraci 'preporodili', niti naucili nesto novo o toj igri, niti je Solskjer neki veliki strucnjak...jednostavno su se ti 'veliki igraci' smislili da rade ono za sta su debeeelo placeni - da igraju fudbal na jednom vrhunskom nivou. Oni to znaju i mogu, bilo je evidentno da ne zele dok je Mr. Najveci bio na klupi...

Sasa

pre 5 godina

Naravno prenos na areni...
(Leonida, 12. februar 2019 12:28)

Divno, jos od nedavno svih 5 Arena u HD-u, kopernikus je zakon ! Plus 6 Sportklubova i jos preko 100 kanala za 1200din. Dzabe!

Kića

pre 5 godina

Divno, jos od nedavno svih 5 Arena u HD-u, kopernikus je zakon ! Plus 6 Sportklubova i jos preko 100 kanala za 1200din. Dzabe!
(Sasa, 12. februar 2019 13:21)

Ne bih baš rekao da je džabe.. U Sbb-u preko 150 kanala, 10 SK kanala, 30 kanala u HD-u, plus internet velike brzine (bez problema možeš da gledaš Arenu preko neta), Unifi, plus fiksni telefon.. Sve to za 2000 dinara (ugovor na godinu dana). S obzirom da na Areni jedino što ima kvalitetno da se gleda je Liga Šampiona utorkom, a to je ukupno 10 dana u godini po 2 sata pred tv-om, onda se Kopernikus baš i ne isplatiti..

yytyt

pre 5 godina

A ja ti kažem da kojim slučajem Arena ne prenosi Ligu šampiona, mogla bi komotno da se ugasi. Srpski fudbal ionako niko ne gleda, Serija A propala, francuska liga dosadna (sve vreme 1 tim dominira) itd. Zato kažem da se ne isplati plaćati kablovsku 1200 dinara samo zbog par utakmica lige šampiona (koje uzgred možeš da pogledaš i u kafiću sa društvom :). Ovaj što "kuka" na Arenu, kuka zbog Lš utakmice utorkom, a ne zbog toga što mu treba 5 kanala Arene u HD-u.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kića, 12. februar 2019 15:32) # Link komentara

zasto mislis da je sve sto tebe ne interesuje propalo?

ja obozavam seriju a, gledam zvezdu u super ligi, gledam aba ligu, francuzi imaju nekoliko odlicnih ekipa koje pratim, gledam ligu sampiona , ligu evrope... bas nema nista, u pravu si

Wooooooow 1244

pre 5 godina

@sundjerbob Pa da, igrali su najdosadniji fudbal jer su hteli da smaknu trenera. Meni nisu jasni navijači, treba da izvižde Pogbu i slične. Inače navijam za Liverpul, ali ovo je tuga šta su ti klinci uradili Junajtedu. Kad namerno igras loše - to je ono - dođi na treninge i suši se na tribini 4 godine...

Petar

pre 5 godina

Kako je nemocno izgledalo kad su izvukli PSG, cinilo se da ce biti bar 4:0 u Parisu i najlaksi prolaz Francuza odkako igraju CL verovatno...a posle za noc od promene trenera poceli da gaze i danas je zapravo Manchester favorit protiv PSG bez Neymara

Sasa

pre 5 godina

sata pred tv-om, onda se Kopernikus baš i ne isplatiti..
(Kića, 12. februar 2019 14:48)

Koji ce mi djavo i 1000 sbb kanala u hd-u ako nema Arens, ja pratim sport i zadruge farme i muzicki kanali me ne interesuju, ja sam replicirao ovome sto kuka za Arenu. A u kopernikusu mozes da doplatis jos 200din i da dovijes oko 50 kanala polovina su u hd, muzicki, filmovi, diskaveri kanali i sl. Ali meni je bitan sport, 6 Sport Klubova i 5 Arene u hd. 1200din ponavljam dzabe!

Greatness

pre 5 godina

Jedino ako Junajted dobije danas, ima šanse da prođe. Nijedan X nije dobar. Bez Nejmara, Kavanija, roviti Verati - kolosalna šansa.

Minja

pre 5 godina

Bez Nejmara i Kavanija pitanje je koliko PSG moze napadacki. Uz to treba dodati i tek oporavljene Veratija i Dani Alvesa. Mali broj golova veceras je realan. 1:1 ili 0:0.

Vlada

pre 5 godina

Ja ne znam sta se ljudi vise bune sto je prenos na areni??? Pa jel se u Nemackoj recimo prenosi liga sampiona na RTL, Pro 7 ili na slicnim programima. Da se u Austriji mozda ne prenosi na ORF liga sampiona? Sky sport ili drugi sportski kanali koji se doplacuju prenose utakmice, za vreme lige sampiona upalis eurosport a oni prenose skokove skijama, slalom ili maraton neki. Shvatite da prenos kosta i zato se i dodatno naplacuje.

.

pre 5 godina

Koliko znaci Ole za Mancester. Koliko ih je preporodio dovoljno govori cinjenica da je od njegovog dolaska ( krajem decembra) Pogba ucestvova u najvise golova u EVROPI u top 5 liga. 9 golova, 5 asistencija. A decko igra veznog, ni napad ni krilo.
Murinjo sa druge strane (pazite sad) : Pogba na klupi, hteo da ga proda, Marsijala hteo da proda jos LETOS, ali zato novi ugovor za maga fudbala Felainija.
Kakav genocid nad klubom bi izvrsio samoproklamovani specijalni trener. Treba da ga je sramota.

ojha

pre 5 godina

Naravno prenos na areni...
(Leonida, 12. februar 2019 12:28)

Kablovska tv.. Najjeftini paket ima Arena sport.. Bar 1.

Sto se tice utakmice.. Prognoziram 2:2

Znalac

pre 5 godina

Ja ne znam sta se ljudi vise bune sto je prenos na areni??? Pa jel se u Nemackoj recimo prenosi liga sampiona na RTL, Pro 7 ili na slicnim programima. Da se u Austriji mozda ne prenosi na ORF liga sampiona? Sky sport ili drugi sportski kanali koji se doplacuju i oni prenose skokove skijama, slalom ili maraton neki. Shvatite da prenos kosta i zato se i dodatno naplacuje.
(Vlada, 12. februar 2019 13:37)
Pa ti da znaš nešto ne bi tako pisao. Prvo u Srbiji velika većina ljudi nema nikakav pristup kablovskoj a iako ima nema operatera sa arenom. Kao drugo malo mučni glavom i shvati da svi ti komentari da je prenos na Areni je upućen na adresu bednog RTSa kome svi mi plaćamo pretplatu i oni iritiraju narod sa onim imate pravo da vidite sve a uzimaju od 7 miliona brojila u Srbiji pretplatu pa ti to pomnoži i jos stotine miliona iz budžeta za plate i to od narodnih para od poreza i ostalih davanja. E u tome je poenta što RTS prenosi LŠ samo sredom. Iskreno se nadam da si sad shvatio.

Andrea Djani

pre 5 godina

Ovaj Pariz nema sreće sa trenerima . Imaš situaciju da ti cela sezona staje u 2 , 4 , 6 ili 7 utakmica , ako dodju do finala LŠ i ti već u prvoj ne možeš da računaš na glavne igrače . Mada mislim da to ima veze i sa Solskerom , jer je čovek jednostavno rodjen pod srećnom zvezdom . Ne samo da njegov tim igra dobro , već i konkurenti Čelzi , Arsenal , a sada i Pariz posrću bukvalno onog momenta kada je seo na klupu .

Sasa

pre 5 godina

(Kića, 12. februar 2019 15:32)

Sta pricas ti pa koliko ljudi u Srbiji navija za neki od Italijanskih klubova i mnogi prate, a i da ne prenose nista osim lige sampiona opet vredi. Neki placaju posebno samo Arene a ovde ih dobijas u sklopu paketa pored 150 kanala

Beograd

pre 5 godina

Najveci uspeh MU je sto su sutnuli onog klovna od trenera iz Portugalije. Sad je to dobra ekipa i dajem im izgledne sanse ha prolaz u sudaru sa PSZ iz razloga toga sto ce im nedostajati glavni igraci Nejmar Cavani Rabio i roviti Verati.

Rale

pre 5 godina

Sta je zadatak trenera? Da izvuce maksimum iz igraca i napravi najbolju mogucu atmosferu u timu. Nije nijedan igrac kriv sto Murinjo to nije uspeo. Covek je zasluzio otkaz jer nije radio svoj posao kako je trebalo. Igracima prija rad sa novim trenerom koji ocigledno zna Kako s njima da postupi. Voleo bi da prodju bar psg pa posle kako bude.

jo

pre 5 godina

MU je sa novim trenerom promjenio nacin igre, igraju ofanzivnije, igraju sa 3-4 napadaca, kljucni ivraci kao Pogba imaju vise slobode, nisu striktno optereceni defanizvnim ulogama...tako da nije da su bojkotovali pod Murinjom, nego je sad druga strategija i taktika i nekima to vise odgovara. Mutinjo je stalno cijedio minute Rashfordu i Martialu, to je vekiko opterecenje , sad igraju obojica uz mnogo ofanzivnijeg Pogbu..

Kića

pre 5 godina

Koji ce mi djavo i 1000 sbb kanala u hd-u ako nema Arens, ja pratim sport i zadruge farme i muzicki kanali me ne interesuju, ja sam replicirao ovome sto kuka za Arenu. A u kopernikusu mozes da doplatis jos 200din i da dovijes oko 50 kanala polovina su u hd, muzicki, filmovi, diskaveri kanali i sl. Ali meni je bitan sport, 6 Sport Klubova i 5 Arene u hd. 1200din ponavljam dzabe!
(Sasa, 12. februar 2019 15:14)

A ja ti kažem da kojim slučajem Arena ne prenosi Ligu šampiona, mogla bi komotno da se ugasi. Srpski fudbal ionako niko ne gleda, Serija A propala, francuska liga dosadna (sve vreme 1 tim dominira) itd. Zato kažem da se ne isplati plaćati kablovsku 1200 dinara samo zbog par utakmica lige šampiona (koje uzgred možeš da pogledaš i u kafiću sa društvom :). Ovaj što "kuka" na Arenu, kuka zbog Lš utakmice utorkom, a ne zbog toga što mu treba 5 kanala Arene u HD-u.

dragan

pre 5 godina

Nisam ljubitelj Engleza, ali voleo bih da izbace ovaj arapski vestacki projekat.
(stoler, 12. februar 2019 12:45)

kakav je onda prirodni projekat ?

ojha

pre 5 godina

(Kića, 12. februar 2019 15:32) 

Sta pricas ti pa koliko ljudi u Srbiji navija za neki od Italijanskih klubova i mnogi prate, a i da ne prenose nista osim lige sampiona opet vredi. Neki placaju posebno samo Arene a ovde ih dobijas u sklopu paketa pored 150 kanala
(Sasa, 12. februar 2019 15:51)

Upravo tako, mnoge generacije su odrasle gledajuci najjacu ligu ikada u fudbalu..samo u italiji imas onakvu atmosferu, jos samo tamo navijaci zapravo navijaju.. Ne uzdisu kao englezi ili ne sute kao realovi i barsini turisti.
uz to kao sto je već neko rekao imas aba ligu, domace prvenstvo u fudbalu francusku ligu koja isto ima dobrih utakmica.

mr.wolf

pre 5 godina

Pol Pogba je glavni krivac, uz još nekoliko igrača, za loše igre Junajteda na startu. Njegov sukob sa Murinjom i namerno miniranje kluba i trenera. Da sam u rukovodstvu Junajteda zalepio bi ga za tribine, čak ni na klupu. Oštetio je klub za milione. Boli me uvo za Murinja ali ovo je činjenica. Odjednom se setio da zna da igra fudbal? pfff
(Wooooooow 1244, 12. februar 2019 13:17)

Za lose igre Uniteda je jedan od krivaca i Pogba, ali glavni krivac je Maticeva uzasna forma. Drugi glavni krivac je Murinjo koji to nije umeo da ispravi, a to je bilo relativno logicno, ubaciti Ereru pored Matica, a ne Felainija ili MekTominija... Uz sve to "posebni" kao sto vidis na primeru novog trenera nije koristio ni blizu ovakvu taktiku i postavku igre. Sve u svemu, i nas Matic je naprasno poceo dobro da dize formu po odlasku Murinja.
Evo ti samo primer u rasporedu igraca i promenjenim ulogama u timu.
Lukaku zamenjen Rasfordom u spicu. Lingard na krilo umesto sredine. Pogba iza spica umesto Lingarda, a ne pored Matica. Marsijal oslobbodjen striknih defanzivnih zadataka. Herera u timu umesto Pogbe/Freda/Felainija/Mektominija... Maticu dozvoljen pas unapred. Dozvoljeno zadnjm veznim (oba) da krenu u napad ( to je nezamislivo kod Murinja). Stoperi igraju mnogo visoko za razliko od Murinjove taktike. Bekovi idu u napad UVEK kada imaju loptu.
Koliko je Pogba krivac, Matic je duplo veci, a Murinjo 10x.

Ivan Veljković

pre 5 godina

Biće sjajna utakmica, jedva čekam. Biće interesantno videti koliko može preporođeni Solskjerov Mančester Junajted protiv mašinerije zvane Pari Sen Žermen. Šteta samo što za Parižane zbog povreda večeras neće nastupiti Neimar i Kavani dva super turbo igrača ali tu je treći super turbo igrač Mbape i verujem da će biti sjajan večeras i da će to biti jedan pravi bespoštedni boj na Old Trafordu. Nadam se da će u revanšu u Parizu obe ekipe biti kompletne pa da gledamo divovski revanš.

sundjerBob

pre 5 godina

Za sve koji pricaju da su igraci Untited-a bojkotovali Murinja i da zato sad igraju mnogo bolje,a ne zato sto je Solskjer 'veliki strucnjak' i jesu donekle u pravu ali istina je da je Murinjo gusio United,da su igrali najdosadniji fudbal u Engleskoj.

popov

pre 5 godina

Man Utd dobija 2:0 
Roma 2:1 zivi bili pa videli!
(Dzoni, 12. februar 2019 13:06)

Važi Džoni.. ako ostanemo živi, videćemo, pa ćemo da javimo.

mr.wolf

pre 5 godina

U tekstu se spomnju Matic i Pogba kao veza Uniteda koja funkcionise super od dolaska Olea. A Herera ? Jel igra on ?
Naravno da igra, u zivotnoj formi. Promenjen nacin i postavka veznog reda, Matic koji je drasticno podigao formu od odlaska Murinja (gle cuda, a on ga kao jedini podrzavao, a ispasce da ga je on takodje opasno busio, doduse gospodski), i Hererina uloga sa zivitnom formom, su glavni razlog Unitedove dobre forme. Onog trenutka kada jedan od ove dvojice ispadne iz ritma, ispasce ceo tim. Pogba je fenomenalan, ali ni blizu ne bi bio da ova dvojca nisu u formi kakvoj jesu. Sada ceo tim Uniteda lici na tim, a da li ce biti dovoljno za PSG,videcemo, ja se nadam pobedi bez primljenog gola.

Stef

pre 5 godina

Obicno se fudbal gleda s drustvom u kafani,jedino ako niste bas neki papucari...
(ilidzinjo, 12. februar 2019 16:58)

Evo ja npr neam društvo za blejanje u fudbal, ljudi koje gotivim nisu baš u tom svetu a, sve i da jesu, i dalje buh preferirao da u miru blejim.. i ja sam papuča? Možda sam nešto drugo, samotnjak, introvert, ali papuča.. Zato što ne želim nužno da trošim keš po birtijama i kladionicama kako bih, izmedju ostalog, gledao tekmu.. uz dosta ometanja, usput.. Burazeru, svi smo drugačiji. Izvaliti se kući u udobnoj fotelji, iskokati kokice, uzeti pivce ili 2, oplest 4k tv od 49".. Pobedjuje kafanu svaki dan, ako se već ne može lično prisustvovati utakmici.

Hala Madrid

pre 5 godina

Mislim da je Manchester favorit veceras ali Psg je sigurno favorit za prolazak dalje. Bez obzira koliko igrača imaju povredjenih i dalje im je napad izuzetan a oni su tu najjači i igrače napadački fudbal. Jeste prednost Junajteda Pol Pogba, novi trener , dobra atmosfera u timu i oko tima ali najveća im je prednost ne igranje Neymara i Cavania, jedina šansa im je u tome i ukoliko ne pobede sa 2 gola prednosti , psg ih skida na svom terenu..

dzevla

pre 5 godina

@Vlada

Za neke zemlje u EU, ukljucujici Austriju i Njemacku, postoji streaming servis koji se zove DAZN i koji ima skoro sav klubski fudbal u evropi (osim bundeslige). Tako da oni nemaju tih problema :D

ojha

pre 5 godina

Obicno se fudbal gleda s drustvom u kafani,jedino ako niste bas neki papucari...
(ilidzinjo, 12. februar 2019 16:58)

I ja sam večito bio za ovu opciju.. Ali brale sada toliko sporta ima na tv-u da mi je dosadilo ici u kafanu.

kaka

pre 5 godina

Pa ti da znaš nešto ne bi tako pisao. Prvo u Srbiji velika većina ljudi nema nikakav pristup kablovskoj a iako ima nema operatera sa arenom. Kao drugo malo mučni glavom i shvati da svi ti komentari da je prenos na Areni je upućen na adresu bednog RTSa kome svi mi plaćamo pretplatu i oni iritiraju narod sa onim imate pravo da vidite sve a uzimaju od 7 miliona brojila u Srbiji pretplatu pa ti to pomnoži i jos stotine miliona iz budžeta za plate i to od narodnih para od poreza i ostalih davanja. E u tome je poenta što RTS prenosi LŠ samo sredom. Iskreno se nadam da si sad shvatio.
(Znalac, 12. februar 2019 14:48)

Prvo, apsolutno nije tacno da velika vecina ljudi nema kablovsku. Zapravo, vecina ljudi ima. Od 2 487 886 domacinstava u Srbiji, kablovsku ima 1 696 817, sto je oko 68 posto.
Drugo, u Srbiji nema 7 miliona brojila, nego 7 miliona ljudi. Nema svaki covek svoje brojilo.

polo

pre 5 godina

mr.wolf

I kod Murinja, kao i sada kod Solsera su uz Pogbu igrala dva defanzivna vezna. Skoro uvek su igrala dva igraca iz grupe Matic, Erera, Felaini, Mektomini, Fred plus Pogba. Na svega dve, tri utakmice nije bila takva situacija.
I kod Murinja Lingard nije igrao u sredini iza Lukakua, nego je igrao na krilu. Samo je u poslednjem Murinjovom mecu, protiv Liverpula, Lingard igrao iza napadac.

mr.wolf

pre 5 godina

Obicno se fudbal gleda s drustvom u kafani,jedino ako niste bas neki papucari... 
(ilidzinjo, 12. februar 2019 16:58) 

30 godina gledam fudbal. 85% sam odgledao sam u sobi, tako volim. Ovo ostalo je bilo u drustvu kod nekog, u kladionici, na stadionu....
Najvise volim sam da odgledam utakmicu, jednostavno mnogo mi je lepse tako.
Ove ostale varijante, pff, to je dranje, slusas strucnjake, a fudbal najmanje gledas.... glupost.
A tek kafana.... pa to je tek glupost. Ka treba da jedem cevape i gledam Barsa-Real na primer.

Pele

pre 5 godina

Ovi iz UEFA su stvarno magarci.

Umesto da se jedna utakmica igra od 19h, a druga od 21h, oni ih stavljalu u isto vreme. Kao da nije u pitanju nokaut-faza.