Nedelja, 10.02.2019.

12:00

"Đoković i Nadal su jeftiniji, ali ne pune stadione kao Federer"

Teniski stručnjaci i eksperti televizije "Eurosport" otkrili su koliko novca za učešće na turnirima traže Rodžer Federer, Rafael Nadal i Novak Đoković.

Izvor: LN

"Ðokoviæ i Nadal su jeftiniji, ali ne pune stadione kao Federer" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Uh

pre 5 godina

Miki
Samo mi reci kako moze biti najkompletniji igrac kome skripi igra na mrezi? Eto svi to znamo, svi to vide, a ti ipak tvrdis suprotno. Ako procamo o svetskim strucnjacima, oni su rekli, "U eri specijalista mozes biti specijalista za sljaku, specijalista za tvrdu podlogu, specijalista za travu, ili jednostavno Federer." Medjutim tebi se to ne svidja i uporno dajes minus i pocinjes onda sa pricom o H2H, ljubomora, zavist, a od skoro i bot. Ne samo ti, nego vecina. Kada god neko nahvali Federera i kaze nesto za njega odmah se bacate da objasnite kako Federer nema navijace u Srbiji, vec botove. Smesno mi, ali stvarno.

obrisi suze

pre 5 godina

@Moumer
Mnogo cemo se potresti zbog toga.Hm, prestati gledati tenis kad se Rafa povuce,mnogo ce nam nedostajati tvoje odsustvo,secemo vene vec.

lignjoslav

pre 5 godina

...ali, Nadal i Đoković ne pune stadione, a Federer to radi. Kada imate Federera, imate i rasprodat turnir". Kad se ovde apadrapalo o "goatu", pisao o tome da u svetu tenisa Federer ima neki poseban oreol, publika ga je sama stvorila, i da i to ima veze kad se priča o goatuju", ali nisu mi to objavili. Nikada Novak neće imati u svetu toliko slavu kao Federer, jer ne zavisi sve od igre i poena.
(Novak nije uspeo da se nametne svetu kao Federer, 10. februar 2019 18:29)

Srećom ne bavi se Djoković "slavom" vec tenisom.
A samo da ti kažem ni Feđo se ne bavi slavom vec tenisom, i trenutno je najveci u istoriji dok ga Nole ne pretekne.
Onda ce on biti najveci. Jako je prosto
A ko je poznatiji i ima više fanova, pa to je toliko sekundarno jednom sportisti i zaboravi se 5 godina posle penzionisanja. Samo rezultati ostanu zauvek...i to oni najveci.
Da li misliš kad bi Federeru dali izbor, da ostane čovek sa najviše titula, a da ne bude više najomiljeniji, ili da ga Novak ili bilo ko zbaci sa trona najveceg u istoriji, ali da zadrži oreol najomiljenijeg tenisera....izabrao ovo drugo?
Pa ti si naivan dečko.
Kakve veze ima broj fanova i pare od reklama. Kažu Bjorn Borg je bio još omiljeniji nego Federer sad, a svi spominju samo rezultate, sram ih bilo.
Rezultati ostaju večno....a mnogo je bolje biti prvi, nego drugi. Slava je prolazna. Zna to i Fed
Ova baljezganja kako Novak nikad nece biti najveci jer nema harizmu su samo pokušaji Federerovih fanova da se malo teše, dok se približava ono neizbežno, a to je smena na tronu najboljeg tenisera u istoriji ;)
Za 10 godina kada dođe neki novi Nole ili Federer, svi ce ovu dvojicu spominjati po broju GS titula i koliko tim novim teniskim zvezdama treba da ih stignu.
Takođe važi i za ove moje koji tvrxe kako je Nole vec sad najbolji u istoriji jer eto imao je teži put i jacu konkurenciju, te međusobni skor, te više mastersa, te jedini ima sve masterse itd itd....a sve to pada u zaborav i ostaju samo GS titule. Jedino merilo ko je najveci teniser u istoriji
Sutra bi Novak dao sve pobede nad Rafom u IW i Majamiju i još 10 pobeda bi menjao za samo jednu na RG protiv Nadala i za jos koju GS titulu bi dao još 10 pobeda na mastersima, pa makar gubio 30:10 u međusobnim duelima protiv obojice.

Bob

pre 5 godina

To jeste tačno. Federera obožavaju žene u godinama i gejevi svih uzrasta. Takvi i ne dolaze da gledaju tenis nego Federera, ali pune gledališta.

Neki gejevi mu i tepaju "mili moj" i sanjaju seks sa njim.

мики

pre 5 godina

Po GS treci, po nedeljama na prvom mestu peti, nikad prvi.
(koko, 10. februar 2019 16:45)

види, код људи који познају тенис, јасно је да је Новак најкомплетнији и најбољи тенисер икада. ти се хваташ за статистичке категорије које ти се допадају, али је твоја невоља што је Ноле сада поставио за циљ да и то регулише. до сада је све циљеве сем злата на олимпијади остварио, па нема сумње да ће и овај. тражи неке друге рекорде које Рођа тренутно држи, требаће ти као сламка дављенику... мада сламка никог спасла није.

мики

pre 5 godina

dzabe mu sve to, kad ga Nole i Rafa svojim neelegantnim stilom pocepaju.
(Dusan, 10. februar 2019 15:46)

Федерер је можда требало да игра балет, а не тенис. да спортске стране, мени су и Рафа и Новак елегантнији. Рафа због снажних удараца, Ноле због невероватне еластичности и погађања линија. ко воли Рођу, нека га води кући. човек је празан као издувни балон. све имиџ, без суштине.

мики

pre 5 godina

za mene je Novak najbolji ikada ali RF je brend koji se odlicno prodaje.
(milosrdni andjeo, 10. februar 2019 17:01)

никада ми на памет није пало да купим било шта са РФ знаком. нажалост, не знам ни ко би купио нешто за Ђ знаком, али пре свега због цене и дизајна. Најк ради далеко најбољи посао у дизајну, производњи и продаји спортске опреме, нађе се ту за сваког понешто, поготово на снижењима која су ког Најка редовна.

мики

pre 5 godina

A šta vama reč "Džemperko" znači, sram vas bilo?
(pop, 10. februar 2019 17:57)

значи "човек који носи џемпер". толико ме је срамота да бих се у земљу закопао.

мики

pre 5 godina

I pre Federera se igrao tenis, pa nikad niko nije ovako ocarao gledaoce svojom igrom. Da nisu Djokovic i Nadal?! Nisu, jer igraju dosadan tenis.
(Pele, 10. februar 2019 16:34)

Едберг је играо лепши, мекши и елегантнији тенис од Рође, који тврди да му је Едберг био узор. популарност Рођа није толико заслужио колико су Најк и западно медији одрадили колосални посао. Најк је поготово битан. они су сваког свог првокласног атлету претворили у мега звезду: Џордан, Тајгер, Рођа, Надал, Армстронг. маркетинг је важнији од реалног спортског умећа, али је посебно успешан када је спортиста успешан. Зато је Курњикова краће трајала у медијима, али зато Серена и Маша и даље доминирају у популарности.

sweswe

pre 5 godina

Naravno da puni vise nego iko zato sto je najpopularniji i najbolji teniser svih vremena, a pored toga i veliki gospodin i zna da se ponasa, a ne kao Djokovic.
(Dr. Federer, 10. februar 2019 17:43)

Da, da...
...ne nervira se kada ga Novak rastura, kao cool tip, a publika u transu...
Cak i kada se pojavi u dzemperu prije finala, da bi pobjegao od rasturanja,
ta ista publika aplaudira i pada u trans. Kod nas postoji jedna rijec koja opisuje
to stanje (i kod publike i doticnog), rijec je:" LICEMJERJE!"

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Тотално небитна ставка. Свако има право да одреди своју цену, ако Федерер хоће може да му буде и три милиона - организатори ће вероватно платити. На страну то ко је најбољи икада, Федерер је ипак најпопуларнији тенисер и најгледанији.

Dott

pre 5 godina

Rodzer ima striktan kod ponasanja prifilisan od strane nekoliko najvecih psiholaga i magova manipulacije masom.
Mozda ste primetili, Rodzer se nikome ne daje, a najmanje publici, nikad im se ne dodvorava, skoro pa je ignorise, fakticki teren mu je i pozornica na kojoj sem sto igra i glumi. Van terena on je sasvim neko drugi, stidljiv, nasmejan i vrlo burno reaguje na salu i duhovitosti, dok je sam za to antitalenat, ali voli, sta ce sovek.
Zato ljudi ga vole gledati, nebitno da li pobedjuje ili gubi, jednako im je zanimljivo da vide kako ce na to reagovati i ispratiti minimalistickim sugestivnim grimasama lica.
Novak je publici dosadan, jer im se suvise dodvorava i poklanja paznje, to je kao kad se neko non stop vrti oko vas i grli vas i ljubi, u jednom trenutku cete ga odgurnuti, to publika i radi sa Novakom.

krle

pre 5 godina

Da, da... 
...ne nervira se kada ga Novak rastura, kao cool tip, a publika u transu... 
Cak i kada se pojavi u dzemperu prije finala, da bi pobjegao od rasturanja, 
ta ista publika aplaudira i pada u trans. Kod nas postoji jedna rijec koja opisuje 
to stanje (i kod publike i doticnog), rijec je:" LICEMJERJE!"
(sweswe, 10. februar 2019 21:40)

Ne rec je "odgovornost" - za sebe, svoj tenis, svoje zdravlje, svoju porodicu...

milutin

pre 5 godina

Očigledno da vlasnici turnira ne računaju da se i tamo pojavi neki poput Titipasa i eliminiše Rodžera u prvom - drugom meču.
Šta će onda...mogu da zamole Rodžera da ode u lokal i ispija kafe sa onima koji vole samo njega da gledaju.
Pa nije on jedini koji igra tenis i zbog koga sa dolazi na teniska takmičenja...

Temisvar city

pre 5 godina

Novak je jedini teniser u istoriji koji je presao igricu tj osvojio je sve masterse I GS I sad je tesko naci motivaciju a voleo bi da ove godine igra SVE turnire na kojima igra Federer cisto da mu pokaze kako danas izgleda situacija.....

Danica

pre 5 godina

I Djoković i Nadal imaju srce i ono urodjeno poštenje, koje ne krasi Rodžera. Nisu atraktivni, a masa se pali na folirante. Ne treba potceniti njenu glupost i kratkovidost. Na kraju, igraju muški tenis, a ne balet kao Federer. Zato ga je Rafa redovno razbijao.
(Detuš, 10. februar 2019 16:44)

Djokovic ima srce i poštenje??? Djoković??? E, svašta!

čuvar stadiona u zimskom periodu

pre 5 godina

Nolovcani, nesto vam i dalje nije jasno? (Mikii, 10. februar 2019 15:43)

Nije mi jasno šta reč Nolovčani znači.
(Djido, 10. februar 2019 17:17)

A šta vama reč "Džemperko" znači, sram vas bilo?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pop, 10. februar 2019 17:57)

"Džemperko"
- 80-tih je bio naziv za siromašne studente iz ruralnih krajeva koji su dolazili u gradna studije.
- 90-tih je bio naziv za siromašne studente iz ruralnih krajeva koji su dolazili da se zaposle u gradovima
- 2000-tih je bio naziv za siromašne studente ruralnih krajeva koji su dolazili da se bave politikom u gradovima
- u godinama iza nas to je naziv Rodžera Federera. Kome i dalje nije jasno značenje verovatno spada u grupu istih. Možda se razlikuje samu u vrsti vunice.

Xnodeh

pre 5 godina

Djokovic ima srce i poštenje??? Djoković??? E, svašta!
(Danica, 10. februar 2019 18:02)

Danice, vecera se nece sama spremiti... Trk! Mani se Djokovica, postoje prece teme za tebe u zivotu

Novak nije uspeo da se nametne svetu kao Federer

pre 5 godina

"...ali, Nadal i Đoković ne pune stadione, a Federer to radi. Kada imate Federera, imate i rasprodat turnir". Kad se ovde apadrapalo o "goatu", pisao o tome da u svetu tenisa Federer ima neki poseban oreol, publika ga je sama stvorila, i da i to ima veze kad se priča o goatuju", ali nisu mi to objavili. Nikada Novak neće imati u svetu toliko slavu kao Federer, jer ne zavisi sve od igre i poena.

milan

pre 5 godina

He, he...kakav cirkus od komentara. Rodju vole više na zapadu i plaćaju više jer puni stadion. Pa valjda čovek zna matematiku kad mu nudi više. A i Novak ne kuka, sigurno. Aman ljudi, što se palite kao da vas je neko lično uvredio.

rade

pre 5 godina

Novak je najolji teniser IKADA. Jel neko sumnja da ce stici Federea? Nadal je vrlo 'uzano' koncipiran za sljaku.
Ni Federer ni Nadal ni Sampras NEMAJU 4 VEZANA GREN SLEMA ko Novak.

Betoven

pre 5 godina

Ovaj Federer kao Džastin Biber. Najpopularniji, najomiljeniji, najviše publike svuda u svetu, slepi obožavaoci na sve strane, para najvise, obožavan od medija itd itd, ali daleko, daleko, daleko da je to najbolja muzika.
(realno, 10. februar 2019 18:20)

Što si se uvatio za Bibera? Ja bih Federera pre uporedio sa Karuzom, Pavarotijem, Sinatrom?

!

pre 5 godina

Ovaj Federer kao Džastin Biber. Najpopularniji, najomiljeniji, najviše publike svuda u svetu, slepi obožavaoci na sve strane, para najvise, obožavan od medija itd itd, ali daleko, daleko, daleko da je to najbolja muzika. 
(realno, 10. februar 2019 18:20) 

Što si se uvatio za Bibera? Ja bih Federera pre uporedio sa Karuzom, Pavarotijem, Sinatrom?
(Betoven, 10. februar 2019 18:33)

Pa ti nabrojani ne pune stadione kao Biber.
Biber = Federer
Nadal/Nole = Sinatra, Karuzo itd

realno

pre 5 godina

Ovaj Federer kao Džastin Biber. Najpopularniji, najomiljeniji, najviše publike svuda u svetu, slepi obožavaoci na sve strane, para najvise, obožavan od medija itd itd, ali daleko, daleko, daleko da je to najbolja muzika.

Nolov svedok

pre 5 godina

Da li ono najbolje najviše košta?!
(Žalosna sova, 10. februar 2019 17:18)

Kad ne znaš šta je dobro ti gledaj šta je skupo.
Marketing

Danijel

pre 5 godina

to citav svijet zna...
Djokovica ne mogu ni preko maloh ekrana hledati a kamo li platiti kartu..

Federer je Federer i tako ce uvijek ostati.

nada22

pre 5 godina

Znači da ovih turnira uskoro neće ni biti, jer publika neće dolaziti i puniti stadione kad se Federer penzioniše. Ili će možda da pušataju na bimu federerove mečeve (naravno one iz davne prošlosti kad je pobeđivao Nadala i Đokovića).

Just

pre 5 godina

Ne bi Federer nikada izgradio takav brend da nije imao onih par godina za zagrejavanje bez prave konstantne konkurencije. Tek ulaskom Nadala on dobija jednog pravog protivnika. Kasnije dolazi i Djokovic i stvara se možda i najveće ludilo u tenisu.

Laki

pre 5 godina

A od ove godine će igrati za kikiriki, ne bi li se domogao 100 ATP titule, pošto mu GS turniri više neće biti dostižni. A što se Bazela tiče, tu plaća sam sebi. Poslednjih godina 10:4 za Novaka, moglo je biti mnogo više, ali zbog RF bežanja sa Novakovih časova tenisa i Novakove povrede, to je što je.

Posmatrac

pre 5 godina

@koko
A kad ce Fedex da uzme Grand slam, makar mali? Nikad.
Ne postoji kriterijum za najboljeg i to mozda i nije lose. Meni je Karl Luis najbolji jer sam ga pratio kao klinac. Ili Jordan.....

Dr. Federer

pre 5 godina

Naravno da puni vise nego iko zato sto je najpopularniji i najbolji teniser svih vremena, a pored toga i veliki gospodin i zna da se ponasa, a ne kao Djokovic.

pop

pre 5 godina

Nolovcani, nesto vam i dalje nije jasno? (Mikii, 10. februar 2019 15:43) 

Nije mi jasno šta reč Nolovčani znači.
(Djido, 10. februar 2019 17:17)

A šta vama reč "Džemperko" znači, sram vas bilo?

pusa

pre 5 godina

Nole je prvi uzeo 100 miliona dolara od turnira od svih. Ta zarada je najbitnija, zarada zasnovana na pobedama. 
(ElHombre, 10. februar 2019 15:30)
To je zato sto su u Nolovo vreme bili turniri sa vecom zaradom.I sta je tu nesto posebno.Logicno je.Protiv toga se niko ne buni.
(King Roger, 10. februar 2019 16:16)

U “Nolovo vreme“ bili turniri sa većom zaradom? Pa Federer igra u tom Nolovom vremenu i na tim turnirima sa većom zaradom, pa? E sad što ne može ništa veliko da osvoji od Novaka (osim kada se Novak povredi), ko mu je kriv. Federer 5 godina nije video slem. Čim se Novak povreduo i pauzirao, eto ti Švajcarca uze 3 slema. Uzeo bi on i Vimbldon 2014., 2015., USO 2015., AO 2016. da nije bilo Novaka, ali svi znamo kako ga je sprečio.
Federer je kao mlad kad je imao Rodik/Hjuit konkurenciju, osvajao po 3 slema godišnje i bio 4 godine za redom no1 i to sve do svoje 26. godine. Posle toga (iako u najboljim teniskim godinama) kad je dobio Nadala i Novaka za konkurenciju, pada sa prvog mesta i osvaja jedan slem na tri godine. U istoriji svi teniski velikani su imali druge teniske velikane u svojoj generaciji za konkurenciju u eri u kojoj su igrali. Jedino je srećković Federer vezao 5 godina da nije imao ni jednog jedinog velikana u svojoj generaciji. Nadal i Nole celu karijeru imaju jedan drugog, plus i Federera pride.

Гиле

pre 5 godina

zalostno je da se igraci bore za neke nagrade, fondovi se vecaju, a oni traze kotizaciju za nastup. 
i onda na kraju turnira jos uzmu nagradu koju osvoje.
(dado, 10. februar 2019 16:39)
Можда јесте жалосно, али они најрадије неби ни на једм турниру из категорије 250 и 500 наступили. А кад би ти био директор турнира наравно да би желео да ти наступи неко од њих, а не код другог у истом термину. И онда нудиш паре. А они оформе свој ценовник. Чист капитализам.

boris

pre 5 godina

Alo..alo alo....nema velike trojke..da nema je vise....ali na zalost ovih realista koji dolaze sluglavnom sa zapada nestala je za njih na najporazniji moguci nacin...tako sto je Djokovic otisao tri lestvice iznad..eto...a Vi gospodo mozete i dalje da negujete derbi itmedju RN i RF....naravno time ce se resiti ko ce biti drugi..ziveli

student

pre 5 godina

Mozete vi voleti Federera vise od Djokovica I Nadala, ali oni biju tog istog Federera I imaju pozitivan skor s njim. Zato ne razumem vasu ljubav u porazima Federera....

Xnodeh

pre 5 godina

Pitam se kako vas teniske strucnjake nije sramota kad komentarisete , i pisete tekstove koji vredjaju federera. Jel vas toliko boli da je on najbolji i najomiljeni teniser na planeti koji se. pojavio ikada. U cemu je problem to da prihvatite? Ono sto ceo svet i teniski strucnjaci gotovo do jednog priznaju. Samo se nadje eto tamo neki srbin koji ce da omalovazava coveka, koji ima toliko titula, priznanja, nedelja , fanova, koji puni stadione i koji je uz nadala uzdigao tenis u smislu popularnosti sporta! I jos nesto, vi samozvani strucnjaci da li mislite da bi voleli Djokovica da nije Srbin sa svim njegovim manama i ponasanjem? Mislim da se odgovor namecr sam po sebi...
(Obrad, 10. februar 2019 16:45)

Upravo i jeste poenta da se cinjenicom da je Srbin, da igra pod nasom zastavom brisu mane i vrline! One mogu da ostanu kad zavrsi karijeru. Dok igra logicno da ga volim jer je Srbin. Kako tebe nije sramota da navijas za Federera pored zivog Srbina? Mozda zato sto i sam se ne dozivljavas dovoljno Srbinom? Mislim da se odgovor namece sam po sebi...

Skreci oci iz tudjeg dzepa

pre 5 godina

@ "Nole je prvi uzeo 100 miliona dolara od turnira od svih. Ta zarada je najbitnija, zarada zasnovana na pobedama."
(ElHombre, 10. februar 2019 15:30)

Vidis, @ElHombre, na tvoj komentar se niko i ne osvrce, a, po meni, najvise veze sa tenisom (sportom) ima: u sportu se ide prema trofeima koji ukljucuju i finansijsku kompenzaciju. Sve ostalo: marketing, izjave pre i posle meca, sponzori… je umece unovcavanja onog sto (ne)znas.

Kakve veze sa sportskim UMECEM ima to sto neko zna da pregovara sa ljudima koji mogu da plate neciji posao-igru. Skoro nikakve.

Najzad, zasto drugi moraju da znaju koliko neko zaradjuje, pogotovo kad ti drugi ni na koji nacin nisu ukljuceni u to placanje. Kad platis ulaznicu, znaci da pristajes na enormne zarade sportista i... gotovo. To sto neko vise zaradjuje (marketingom) ne garantuje da je veci u svom poslu, a osvojena najveca suma na turniru govori da je tada najbolji.

vs

pre 5 godina

Nolovcani, nesto vam i dalje nije jasno?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikii, 10. februar 2019 15:43) Srecan sada zbog Svajcarca, mali covece? Nazalost, uvej medju nama bilo puno ovakvih mizernih kojima hje sve tudje bolje. Zato nam je ovako i dobro a siguran sam i tebi. Jel ti Svajcarac dao koju hiljadarku ili te i dalje izdrzavaju mama i tata?

Detuš

pre 5 godina

Pa masa uvek voli pogrešnog. Hoću reći dvoličnog, narcisoidnog i sujetnog. Pravi ljudi su i kroz istoriju bili manje voljeni i stradavali su ponajviše. I Djoković i Nadal imaju srce i ono urodjeno poštenje, koje ne krasi Rodžera. Nisu atraktivni, a masa se pali na folirante. Ne treba potceniti njenu glupost i kratkovidost. Na kraju, igraju muški tenis, a ne balet kao Federer. Zato ga je Rafa redovno razbijao.

Fei Li

pre 5 godina

Pa ko prati tenis zna i bez ovoga, čovek jednostavno izgleda, ponaša se i igra kao prototip elegantnog tenisera.
Poređenje koje mi pada na pamet je recimo Majkl Džordan i košarka.

Za većinu gledalaca će uvek biti GOAT sve i da mu neko od ove dvojice obori rekorde, jednostavno ostavlja neki takav umetnički dojam, rodio se sa tim.

Što se Noleta tiče, mislim da se on odavno pomirio sa tim, naigrao se mečeva protiv Federera gde je 90% publike bilo protiv njega.

Obrad

pre 5 godina

Pitam se kako vas teniske strucnjake nije sramota kad komentarisete , i pisete tekstove koji vredjaju federera. Jel vas toliko boli da je on najbolji i najomiljeni teniser na planeti koji se. pojavio ikada. U cemu je problem to da prihvatite? Ono sto ceo svet i teniski strucnjaci gotovo do jednog priznaju. Samo se nadje eto tamo neki srbin koji ce da omalovazava coveka, koji ima toliko titula, priznanja, nedelja , fanova, koji puni stadione i koji je uz nadala uzdigao tenis u smislu popularnosti sporta! I jos nesto, vi samozvani strucnjaci da li mislite da bi voleli Djokovica da nije Srbin sa svim njegovim manama i ponasanjem? Mislim da se odgovor namecr sam po sebi...

Xnodeh

pre 5 godina

Citam tvoje komentare i iz dana u dan sve su gori.Sta je s tobom.?
(King Roger, 10. februar 2019 16:15)

Citaj da naucis nesto.A za poremecaj opsednutosti Federerom u sred Srbije moras kod strucnjaka

Pele

pre 5 godina

@veliki strumf, 10. februar 2019 16:00

"Logično da Federer ima više navijača. Pojavio se 5-6 godina pre Rafe i Noleta...Isto to bi se dogodilo i da su Rafa i Novak 81. a ne 86-87. godište...."

Ti se izlupeta i, nadam se, ostade ziv. Kakve veze ima ko se kada pojavio. Bitno je kakav tenis igra. I pre Federera se igrao tenis, pa nikad niko nije ovako ocarao gledaoce svojom igrom. Da nisu Djokovic i Nadal?! Nisu, jer igraju dosadan tenis.

sve dr do dr...

pre 5 godina

Federer je institucija, i zasluzuje tretman kakav ima, ali samo jos ove 2019 godine. Nakon 2019, ostaju Nadal i Djokovic, pri cemu je Djokovic mnogo u mnogo boljem polozaju od Nadala, i imace mnogo vece zarade od turnira. Do 2022, Novak je GOAT.

dado

pre 5 godina

zalostno je da se igraci bore za neke nagrade, fondovi se vecaju, a oni traze kotizaciju za nastup.
i onda na kraju turnira jos uzmu nagradu koju osvoje.

koko

pre 5 godina

@Ibanez
Moras da naucis sta znaci rekord.
Kada ce to Novak oboriti Federerov rekord od 250+ nedelja na prvom mestu BEZ PREKIDA? Kada ce oboriti rekord od 5 uzastopnih Vimblodna i US Opena? Kada ce oboriti rekord od 14 titula u sezoni i 94 pobede u sezoni? Kada? Ni rekord od 20 GS nikada nece oboriti, o nedeljama na prvom mestu da ne govorimo. Znaci, Novak nigde nije prvi, u najvaznijim kategorijama on nije nikad prvi, nego iza. Po GS treci, po nedeljama na prvom mestu peti, nikad prvi.

D

pre 5 godina

Novak je bolji i od Federera i Nadala. Ima više pobjeda u međusobnim susretima. Ako bude prvi još 1 godinu biti će i najviše nedelja na 1 poziciji.

anica

pre 5 godina

Sve je ovo tacno ali nije najbitnije, Nole to dokazuje i dokazace na kraju kad bude najveci svih vremena i na papiru. Tad nece biti bitno ko najvise placa, ko najlepse plese, ko ima najlepsi dzemper ko je najveci borac. U zivotu je bitna sustina, realnost.

King Roger

pre 5 godina

Nole je prvi uzeo 100 miliona dolara od turnira od svih. Ta zarada je najbitnija, zarada zasnovana na pobedama.
(ElHombre, 10. februar 2019 15:30)

To je zato sto su u Nolovo vreme bili turniri sa vecom zaradom.I sta je tu nesto posebno.Logicno je.Protiv toga se niko ne buni.

veliki strumf

pre 5 godina

Logično da Federer ima više navijača. Pojavio se 5-6 godina pre Rafe i Noleta, u vreme kada su Samoras i Agasi završavali karijere, a glavni konkurenti mu bili Hjuit, Rodik, Safin, Nalbandijan, Ferero... Ni jedne jedine onako velike zvezde. Pojavio se u pravom trenutku i momentalno dobio desetine miliona navijača u celom svetu. Isto to bi se dogodilo i da su Rafa i Novak 81. a ne 86-87. godište. Isto to će se dogoditi sa nekim novim vrhunskim igračem koji se bude pojavio posle velike trojke.

King Roger

pre 5 godina

Hahahahahahah. Idemo. Sad je sledece da je Djokovic jeftin! Dakle to je novi nacin da se omalovaze njegovi uspesi. Ok aj nam kazite odmah sta dolazi posle?? Da mu dlake na glavi idu pod suvise ostrim uglom naspram fantisticnih glamuroznih vlasi Rodzera Federera??? Hahahahah, uzivajmo gledajuci ovaj sou u nastavcima
(Xnodeh, 10. februar 2019 15:40)

Citam tvoje komentare i iz dana u dan sve su gori.Sta je s tobom.?

Nebojša

pre 5 godina

Federer neka puni stadione a Novak i Nadal neka pune Federera ja nemam ništa protiv toga inače Novak retko igra turnire niže od serije 500 obično samo Peking i ponekad Dubai prošle godine je igrao samo Kvins.

Greatness

pre 5 godina

To je i mračna strana tenisa koja slijeduje... Kada Federer ode, stadioni neće biti puni, turniri neće unaprijed biti rasporaditi, opašće interesovanje, sponzori će otkazivati... Jer je on "kriv" što je bijeli sport otišao u takve visine... I nakon njega, to će pasti. To je neminovno.

Ibanez

pre 5 godina

Dobro, to svi znamo odavno, tako će i biti do god Federer igra tenis.. nemam ništa protiv što neko nekog više voli, to je i normalno... mnogo je bitnije ono sto sledi, a to je da će naš Novak biti najbolji od bajboljih! On već sada ima rekorde koji su za Federeta potpuno nedostižni ( 4 Slema u nizu i komplet Mastersi) a rekorde koje Federer drži će Novak oboriti, to već svi znaju i pričaju, samo Bože zdravlja!

Malkom

pre 5 godina

Ovo je suština. Ko je tehnički najbolji teniser je jedno pitanje na koje svako daje različit odgovor. Ali ono što je činjenica jeste to da je Federer daleko najpopularniji.

Cole

pre 5 godina

Ne znam, evo priznajem,
ne razumem se u tenis,
subjektivan sam, da ne budem
pogresno shvacen, daleko od
toga da ne bih gledao RF ali
za mene mecevi koje pruzaju
NDJ i RN su spektakularniji
nego mecevi RF. Poz.

Xnodeh

pre 5 godina

Hahahahahahah. Idemo. Sad je sledece da je Djokovic jeftin! Dakle to je novi nacin da se omalovaze njegovi uspesi. Ok aj nam kazite odmah sta dolazi posle?? Da mu dlake na glavi idu pod suvise ostrim uglom naspram fantisticnih glamuroznih vlasi Rodzera Federera??? Hahahahah, uzivajmo gledajuci ovaj sou u nastavcima

JerryJackson

pre 5 godina

Federer = propaganda.

Nadal i Đoković su jači teniseri, i podjednako su osvojili, ali Nadal je 20x popularniji od Đokovića, a to uopće nije čudno. Đoković se ponaša ko seljak (šta i jest, samo se desilo da mu dobro ide sport).

Dusan

pre 5 godina

Ovo definitivno i jeste istina, vole ljudi da gledaju Federera pa to ti je. Msm razumem i zasto, igra prilicno agresivno, napadacki orijentisano, leprsavo, elegantno... Ali dzabe mu sve to, kad ga Nole i Rafa svojim neelegantnim stilom pocepaju.

srle

pre 5 godina

Naravno da ovo nije tačno. Gde god se pojave Djokovic i Nadal stadioni su puni. Pa da li ste videli na Australijan Openu kad igra Nole stadion je uvek pun, srpska dijaspora je veoma jaka, bodre ga na svakom pedlju kugle zemaljske gde se pojavi.

Nebojša

pre 5 godina

Federer neka puni stadione a Novak i Nadal neka pune Federera ja nemam ništa protiv toga inače Novak retko igra turnire niže od serije 500 obično samo Peking i ponekad Dubai prošle godine je igrao samo Kvins.

veliki strumf

pre 5 godina

Logično da Federer ima više navijača. Pojavio se 5-6 godina pre Rafe i Noleta, u vreme kada su Samoras i Agasi završavali karijere, a glavni konkurenti mu bili Hjuit, Rodik, Safin, Nalbandijan, Ferero... Ni jedne jedine onako velike zvezde. Pojavio se u pravom trenutku i momentalno dobio desetine miliona navijača u celom svetu. Isto to bi se dogodilo i da su Rafa i Novak 81. a ne 86-87. godište. Isto to će se dogoditi sa nekim novim vrhunskim igračem koji se bude pojavio posle velike trojke.

Cole

pre 5 godina

Ne znam, evo priznajem,
ne razumem se u tenis,
subjektivan sam, da ne budem
pogresno shvacen, daleko od
toga da ne bih gledao RF ali
za mene mecevi koje pruzaju
NDJ i RN su spektakularniji
nego mecevi RF. Poz.

Ibanez

pre 5 godina

Dobro, to svi znamo odavno, tako će i biti do god Federer igra tenis.. nemam ništa protiv što neko nekog više voli, to je i normalno... mnogo je bitnije ono sto sledi, a to je da će naš Novak biti najbolji od bajboljih! On već sada ima rekorde koji su za Federeta potpuno nedostižni ( 4 Slema u nizu i komplet Mastersi) a rekorde koje Federer drži će Novak oboriti, to već svi znaju i pričaju, samo Bože zdravlja!

Dusan

pre 5 godina

Ovo definitivno i jeste istina, vole ljudi da gledaju Federera pa to ti je. Msm razumem i zasto, igra prilicno agresivno, napadacki orijentisano, leprsavo, elegantno... Ali dzabe mu sve to, kad ga Nole i Rafa svojim neelegantnim stilom pocepaju.

Xnodeh

pre 5 godina

Hahahahahahah. Idemo. Sad je sledece da je Djokovic jeftin! Dakle to je novi nacin da se omalovaze njegovi uspesi. Ok aj nam kazite odmah sta dolazi posle?? Da mu dlake na glavi idu pod suvise ostrim uglom naspram fantisticnih glamuroznih vlasi Rodzera Federera??? Hahahahah, uzivajmo gledajuci ovaj sou u nastavcima

srle

pre 5 godina

Naravno da ovo nije tačno. Gde god se pojave Djokovic i Nadal stadioni su puni. Pa da li ste videli na Australijan Openu kad igra Nole stadion je uvek pun, srpska dijaspora je veoma jaka, bodre ga na svakom pedlju kugle zemaljske gde se pojavi.

Xnodeh

pre 5 godina

Citam tvoje komentare i iz dana u dan sve su gori.Sta je s tobom.?
(King Roger, 10. februar 2019 16:15)

Citaj da naucis nesto.A za poremecaj opsednutosti Federerom u sred Srbije moras kod strucnjaka

pusa

pre 5 godina

Nole je prvi uzeo 100 miliona dolara od turnira od svih. Ta zarada je najbitnija, zarada zasnovana na pobedama. 
(ElHombre, 10. februar 2019 15:30)
To je zato sto su u Nolovo vreme bili turniri sa vecom zaradom.I sta je tu nesto posebno.Logicno je.Protiv toga se niko ne buni.
(King Roger, 10. februar 2019 16:16)

U “Nolovo vreme“ bili turniri sa većom zaradom? Pa Federer igra u tom Nolovom vremenu i na tim turnirima sa većom zaradom, pa? E sad što ne može ništa veliko da osvoji od Novaka (osim kada se Novak povredi), ko mu je kriv. Federer 5 godina nije video slem. Čim se Novak povreduo i pauzirao, eto ti Švajcarca uze 3 slema. Uzeo bi on i Vimbldon 2014., 2015., USO 2015., AO 2016. da nije bilo Novaka, ali svi znamo kako ga je sprečio.
Federer je kao mlad kad je imao Rodik/Hjuit konkurenciju, osvajao po 3 slema godišnje i bio 4 godine za redom no1 i to sve do svoje 26. godine. Posle toga (iako u najboljim teniskim godinama) kad je dobio Nadala i Novaka za konkurenciju, pada sa prvog mesta i osvaja jedan slem na tri godine. U istoriji svi teniski velikani su imali druge teniske velikane u svojoj generaciji za konkurenciju u eri u kojoj su igrali. Jedino je srećković Federer vezao 5 godina da nije imao ni jednog jedinog velikana u svojoj generaciji. Nadal i Nole celu karijeru imaju jedan drugog, plus i Federera pride.

Just

pre 5 godina

Ne bi Federer nikada izgradio takav brend da nije imao onih par godina za zagrejavanje bez prave konstantne konkurencije. Tek ulaskom Nadala on dobija jednog pravog protivnika. Kasnije dolazi i Djokovic i stvara se možda i najveće ludilo u tenisu.

Xnodeh

pre 5 godina

Pitam se kako vas teniske strucnjake nije sramota kad komentarisete , i pisete tekstove koji vredjaju federera. Jel vas toliko boli da je on najbolji i najomiljeni teniser na planeti koji se. pojavio ikada. U cemu je problem to da prihvatite? Ono sto ceo svet i teniski strucnjaci gotovo do jednog priznaju. Samo se nadje eto tamo neki srbin koji ce da omalovazava coveka, koji ima toliko titula, priznanja, nedelja , fanova, koji puni stadione i koji je uz nadala uzdigao tenis u smislu popularnosti sporta! I jos nesto, vi samozvani strucnjaci da li mislite da bi voleli Djokovica da nije Srbin sa svim njegovim manama i ponasanjem? Mislim da se odgovor namecr sam po sebi...
(Obrad, 10. februar 2019 16:45)

Upravo i jeste poenta da se cinjenicom da je Srbin, da igra pod nasom zastavom brisu mane i vrline! One mogu da ostanu kad zavrsi karijeru. Dok igra logicno da ga volim jer je Srbin. Kako tebe nije sramota da navijas za Federera pored zivog Srbina? Mozda zato sto i sam se ne dozivljavas dovoljno Srbinom? Mislim da se odgovor namece sam po sebi...

student

pre 5 godina

Mozete vi voleti Federera vise od Djokovica I Nadala, ali oni biju tog istog Federera I imaju pozitivan skor s njim. Zato ne razumem vasu ljubav u porazima Federera....

Detuš

pre 5 godina

Pa masa uvek voli pogrešnog. Hoću reći dvoličnog, narcisoidnog i sujetnog. Pravi ljudi su i kroz istoriju bili manje voljeni i stradavali su ponajviše. I Djoković i Nadal imaju srce i ono urodjeno poštenje, koje ne krasi Rodžera. Nisu atraktivni, a masa se pali na folirante. Ne treba potceniti njenu glupost i kratkovidost. Na kraju, igraju muški tenis, a ne balet kao Federer. Zato ga je Rafa redovno razbijao.

vs

pre 5 godina

Nolovcani, nesto vam i dalje nije jasno?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikii, 10. februar 2019 15:43) Srecan sada zbog Svajcarca, mali covece? Nazalost, uvej medju nama bilo puno ovakvih mizernih kojima hje sve tudje bolje. Zato nam je ovako i dobro a siguran sam i tebi. Jel ti Svajcarac dao koju hiljadarku ili te i dalje izdrzavaju mama i tata?

realno

pre 5 godina

Ovaj Federer kao Džastin Biber. Najpopularniji, najomiljeniji, najviše publike svuda u svetu, slepi obožavaoci na sve strane, para najvise, obožavan od medija itd itd, ali daleko, daleko, daleko da je to najbolja muzika.

Fei Li

pre 5 godina

Pa ko prati tenis zna i bez ovoga, čovek jednostavno izgleda, ponaša se i igra kao prototip elegantnog tenisera.
Poređenje koje mi pada na pamet je recimo Majkl Džordan i košarka.

Za većinu gledalaca će uvek biti GOAT sve i da mu neko od ove dvojice obori rekorde, jednostavno ostavlja neki takav umetnički dojam, rodio se sa tim.

Što se Noleta tiče, mislim da se on odavno pomirio sa tim, naigrao se mečeva protiv Federera gde je 90% publike bilo protiv njega.

Xnodeh

pre 5 godina

Djokovic ima srce i poštenje??? Djoković??? E, svašta!
(Danica, 10. februar 2019 18:02)

Danice, vecera se nece sama spremiti... Trk! Mani se Djokovica, postoje prece teme za tebe u zivotu

JerryJackson

pre 5 godina

Federer = propaganda.

Nadal i Đoković su jači teniseri, i podjednako su osvojili, ali Nadal je 20x popularniji od Đokovića, a to uopće nije čudno. Đoković se ponaša ko seljak (šta i jest, samo se desilo da mu dobro ide sport).

Malkom

pre 5 godina

Ovo je suština. Ko je tehnički najbolji teniser je jedno pitanje na koje svako daje različit odgovor. Ali ono što je činjenica jeste to da je Federer daleko najpopularniji.

rade

pre 5 godina

Novak je najolji teniser IKADA. Jel neko sumnja da ce stici Federea? Nadal je vrlo 'uzano' koncipiran za sljaku.
Ni Federer ni Nadal ni Sampras NEMAJU 4 VEZANA GREN SLEMA ko Novak.

čuvar stadiona u zimskom periodu

pre 5 godina

Nolovcani, nesto vam i dalje nije jasno? (Mikii, 10. februar 2019 15:43)

Nije mi jasno šta reč Nolovčani znači.
(Djido, 10. februar 2019 17:17)

A šta vama reč "Džemperko" znači, sram vas bilo?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pop, 10. februar 2019 17:57)

"Džemperko"
- 80-tih je bio naziv za siromašne studente iz ruralnih krajeva koji su dolazili u gradna studije.
- 90-tih je bio naziv za siromašne studente iz ruralnih krajeva koji su dolazili da se zaposle u gradovima
- 2000-tih je bio naziv za siromašne studente ruralnih krajeva koji su dolazili da se bave politikom u gradovima
- u godinama iza nas to je naziv Rodžera Federera. Kome i dalje nije jasno značenje verovatno spada u grupu istih. Možda se razlikuje samu u vrsti vunice.

milan

pre 5 godina

He, he...kakav cirkus od komentara. Rodju vole više na zapadu i plaćaju više jer puni stadion. Pa valjda čovek zna matematiku kad mu nudi više. A i Novak ne kuka, sigurno. Aman ljudi, što se palite kao da vas je neko lično uvredio.

sve dr do dr...

pre 5 godina

Federer je institucija, i zasluzuje tretman kakav ima, ali samo jos ove 2019 godine. Nakon 2019, ostaju Nadal i Djokovic, pri cemu je Djokovic mnogo u mnogo boljem polozaju od Nadala, i imace mnogo vece zarade od turnira. Do 2022, Novak je GOAT.

Greatness

pre 5 godina

To je i mračna strana tenisa koja slijeduje... Kada Federer ode, stadioni neće biti puni, turniri neće unaprijed biti rasporaditi, opašće interesovanje, sponzori će otkazivati... Jer je on "kriv" što je bijeli sport otišao u takve visine... I nakon njega, to će pasti. To je neminovno.

!

pre 5 godina

Ovaj Federer kao Džastin Biber. Najpopularniji, najomiljeniji, najviše publike svuda u svetu, slepi obožavaoci na sve strane, para najvise, obožavan od medija itd itd, ali daleko, daleko, daleko da je to najbolja muzika. 
(realno, 10. februar 2019 18:20) 

Što si se uvatio za Bibera? Ja bih Federera pre uporedio sa Karuzom, Pavarotijem, Sinatrom?
(Betoven, 10. februar 2019 18:33)

Pa ti nabrojani ne pune stadione kao Biber.
Biber = Federer
Nadal/Nole = Sinatra, Karuzo itd

D

pre 5 godina

Novak je bolji i od Federera i Nadala. Ima više pobjeda u međusobnim susretima. Ako bude prvi još 1 godinu biti će i najviše nedelja na 1 poziciji.

Laki

pre 5 godina

A od ove godine će igrati za kikiriki, ne bi li se domogao 100 ATP titule, pošto mu GS turniri više neće biti dostižni. A što se Bazela tiče, tu plaća sam sebi. Poslednjih godina 10:4 za Novaka, moglo je biti mnogo više, ali zbog RF bežanja sa Novakovih časova tenisa i Novakove povrede, to je što je.

Temisvar city

pre 5 godina

Novak je jedini teniser u istoriji koji je presao igricu tj osvojio je sve masterse I GS I sad je tesko naci motivaciju a voleo bi da ove godine igra SVE turnire na kojima igra Federer cisto da mu pokaze kako danas izgleda situacija.....

anica

pre 5 godina

Sve je ovo tacno ali nije najbitnije, Nole to dokazuje i dokazace na kraju kad bude najveci svih vremena i na papiru. Tad nece biti bitno ko najvise placa, ko najlepse plese, ko ima najlepsi dzemper ko je najveci borac. U zivotu je bitna sustina, realnost.

Гиле

pre 5 godina

zalostno je da se igraci bore za neke nagrade, fondovi se vecaju, a oni traze kotizaciju za nastup. 
i onda na kraju turnira jos uzmu nagradu koju osvoje.
(dado, 10. februar 2019 16:39)
Можда јесте жалосно, али они најрадије неби ни на једм турниру из категорије 250 и 500 наступили. А кад би ти био директор турнира наравно да би желео да ти наступи неко од њих, а не код другог у истом термину. И онда нудиш паре. А они оформе свој ценовник. Чист капитализам.

boris

pre 5 godina

Alo..alo alo....nema velike trojke..da nema je vise....ali na zalost ovih realista koji dolaze sluglavnom sa zapada nestala je za njih na najporazniji moguci nacin...tako sto je Djokovic otisao tri lestvice iznad..eto...a Vi gospodo mozete i dalje da negujete derbi itmedju RN i RF....naravno time ce se resiti ko ce biti drugi..ziveli

milutin

pre 5 godina

Očigledno da vlasnici turnira ne računaju da se i tamo pojavi neki poput Titipasa i eliminiše Rodžera u prvom - drugom meču.
Šta će onda...mogu da zamole Rodžera da ode u lokal i ispija kafe sa onima koji vole samo njega da gledaju.
Pa nije on jedini koji igra tenis i zbog koga sa dolazi na teniska takmičenja...

Dott

pre 5 godina

Rodzer ima striktan kod ponasanja prifilisan od strane nekoliko najvecih psiholaga i magova manipulacije masom.
Mozda ste primetili, Rodzer se nikome ne daje, a najmanje publici, nikad im se ne dodvorava, skoro pa je ignorise, fakticki teren mu je i pozornica na kojoj sem sto igra i glumi. Van terena on je sasvim neko drugi, stidljiv, nasmejan i vrlo burno reaguje na salu i duhovitosti, dok je sam za to antitalenat, ali voli, sta ce sovek.
Zato ljudi ga vole gledati, nebitno da li pobedjuje ili gubi, jednako im je zanimljivo da vide kako ce na to reagovati i ispratiti minimalistickim sugestivnim grimasama lica.
Novak je publici dosadan, jer im se suvise dodvorava i poklanja paznje, to je kao kad se neko non stop vrti oko vas i grli vas i ljubi, u jednom trenutku cete ga odgurnuti, to publika i radi sa Novakom.

nada22

pre 5 godina

Znači da ovih turnira uskoro neće ni biti, jer publika neće dolaziti i puniti stadione kad se Federer penzioniše. Ili će možda da pušataju na bimu federerove mečeve (naravno one iz davne prošlosti kad je pobeđivao Nadala i Đokovića).

Nolov svedok

pre 5 godina

Da li ono najbolje najviše košta?!
(Žalosna sova, 10. februar 2019 17:18)

Kad ne znaš šta je dobro ti gledaj šta je skupo.
Marketing

King Roger

pre 5 godina

Hahahahahahah. Idemo. Sad je sledece da je Djokovic jeftin! Dakle to je novi nacin da se omalovaze njegovi uspesi. Ok aj nam kazite odmah sta dolazi posle?? Da mu dlake na glavi idu pod suvise ostrim uglom naspram fantisticnih glamuroznih vlasi Rodzera Federera??? Hahahahah, uzivajmo gledajuci ovaj sou u nastavcima
(Xnodeh, 10. februar 2019 15:40)

Citam tvoje komentare i iz dana u dan sve su gori.Sta je s tobom.?

Obrad

pre 5 godina

Pitam se kako vas teniske strucnjake nije sramota kad komentarisete , i pisete tekstove koji vredjaju federera. Jel vas toliko boli da je on najbolji i najomiljeni teniser na planeti koji se. pojavio ikada. U cemu je problem to da prihvatite? Ono sto ceo svet i teniski strucnjaci gotovo do jednog priznaju. Samo se nadje eto tamo neki srbin koji ce da omalovazava coveka, koji ima toliko titula, priznanja, nedelja , fanova, koji puni stadione i koji je uz nadala uzdigao tenis u smislu popularnosti sporta! I jos nesto, vi samozvani strucnjaci da li mislite da bi voleli Djokovica da nije Srbin sa svim njegovim manama i ponasanjem? Mislim da se odgovor namecr sam po sebi...

Pele

pre 5 godina

@veliki strumf, 10. februar 2019 16:00

"Logično da Federer ima više navijača. Pojavio se 5-6 godina pre Rafe i Noleta...Isto to bi se dogodilo i da su Rafa i Novak 81. a ne 86-87. godište...."

Ti se izlupeta i, nadam se, ostade ziv. Kakve veze ima ko se kada pojavio. Bitno je kakav tenis igra. I pre Federera se igrao tenis, pa nikad niko nije ovako ocarao gledaoce svojom igrom. Da nisu Djokovic i Nadal?! Nisu, jer igraju dosadan tenis.

Skreci oci iz tudjeg dzepa

pre 5 godina

@ "Nole je prvi uzeo 100 miliona dolara od turnira od svih. Ta zarada je najbitnija, zarada zasnovana na pobedama."
(ElHombre, 10. februar 2019 15:30)

Vidis, @ElHombre, na tvoj komentar se niko i ne osvrce, a, po meni, najvise veze sa tenisom (sportom) ima: u sportu se ide prema trofeima koji ukljucuju i finansijsku kompenzaciju. Sve ostalo: marketing, izjave pre i posle meca, sponzori… je umece unovcavanja onog sto (ne)znas.

Kakve veze sa sportskim UMECEM ima to sto neko zna da pregovara sa ljudima koji mogu da plate neciji posao-igru. Skoro nikakve.

Najzad, zasto drugi moraju da znaju koliko neko zaradjuje, pogotovo kad ti drugi ni na koji nacin nisu ukljuceni u to placanje. Kad platis ulaznicu, znaci da pristajes na enormne zarade sportista i... gotovo. To sto neko vise zaradjuje (marketingom) ne garantuje da je veci u svom poslu, a osvojena najveca suma na turniru govori da je tada najbolji.

мики

pre 5 godina

dzabe mu sve to, kad ga Nole i Rafa svojim neelegantnim stilom pocepaju.
(Dusan, 10. februar 2019 15:46)

Федерер је можда требало да игра балет, а не тенис. да спортске стране, мени су и Рафа и Новак елегантнији. Рафа због снажних удараца, Ноле због невероватне еластичности и погађања линија. ко воли Рођу, нека га води кући. човек је празан као издувни балон. све имиџ, без суштине.

мики

pre 5 godina

Po GS treci, po nedeljama na prvom mestu peti, nikad prvi.
(koko, 10. februar 2019 16:45)

види, код људи који познају тенис, јасно је да је Новак најкомплетнији и најбољи тенисер икада. ти се хваташ за статистичке категорије које ти се допадају, али је твоја невоља што је Ноле сада поставио за циљ да и то регулише. до сада је све циљеве сем злата на олимпијади остварио, па нема сумње да ће и овај. тражи неке друге рекорде које Рођа тренутно држи, требаће ти као сламка дављенику... мада сламка никог спасла није.

мики

pre 5 godina

A šta vama reč "Džemperko" znači, sram vas bilo?
(pop, 10. februar 2019 17:57)

значи "човек који носи џемпер". толико ме је срамота да бих се у земљу закопао.

мики

pre 5 godina

I pre Federera se igrao tenis, pa nikad niko nije ovako ocarao gledaoce svojom igrom. Da nisu Djokovic i Nadal?! Nisu, jer igraju dosadan tenis.
(Pele, 10. februar 2019 16:34)

Едберг је играо лепши, мекши и елегантнији тенис од Рође, који тврди да му је Едберг био узор. популарност Рођа није толико заслужио колико су Најк и западно медији одрадили колосални посао. Најк је поготово битан. они су сваког свог првокласног атлету претворили у мега звезду: Џордан, Тајгер, Рођа, Надал, Армстронг. маркетинг је важнији од реалног спортског умећа, али је посебно успешан када је спортиста успешан. Зато је Курњикова краће трајала у медијима, али зато Серена и Маша и даље доминирају у популарности.

Dr. Federer

pre 5 godina

Naravno da puni vise nego iko zato sto je najpopularniji i najbolji teniser svih vremena, a pored toga i veliki gospodin i zna da se ponasa, a ne kao Djokovic.

Danica

pre 5 godina

I Djoković i Nadal imaju srce i ono urodjeno poštenje, koje ne krasi Rodžera. Nisu atraktivni, a masa se pali na folirante. Ne treba potceniti njenu glupost i kratkovidost. Na kraju, igraju muški tenis, a ne balet kao Federer. Zato ga je Rafa redovno razbijao.
(Detuš, 10. februar 2019 16:44)

Djokovic ima srce i poštenje??? Djoković??? E, svašta!

King Roger

pre 5 godina

Nole je prvi uzeo 100 miliona dolara od turnira od svih. Ta zarada je najbitnija, zarada zasnovana na pobedama.
(ElHombre, 10. februar 2019 15:30)

To je zato sto su u Nolovo vreme bili turniri sa vecom zaradom.I sta je tu nesto posebno.Logicno je.Protiv toga se niko ne buni.

Posmatrac

pre 5 godina

@koko
A kad ce Fedex da uzme Grand slam, makar mali? Nikad.
Ne postoji kriterijum za najboljeg i to mozda i nije lose. Meni je Karl Luis najbolji jer sam ga pratio kao klinac. Ili Jordan.....

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Тотално небитна ставка. Свако има право да одреди своју цену, ако Федерер хоће може да му буде и три милиона - организатори ће вероватно платити. На страну то ко је најбољи икада, Федерер је ипак најпопуларнији тенисер и најгледанији.

sweswe

pre 5 godina

Naravno da puni vise nego iko zato sto je najpopularniji i najbolji teniser svih vremena, a pored toga i veliki gospodin i zna da se ponasa, a ne kao Djokovic.
(Dr. Federer, 10. februar 2019 17:43)

Da, da...
...ne nervira se kada ga Novak rastura, kao cool tip, a publika u transu...
Cak i kada se pojavi u dzemperu prije finala, da bi pobjegao od rasturanja,
ta ista publika aplaudira i pada u trans. Kod nas postoji jedna rijec koja opisuje
to stanje (i kod publike i doticnog), rijec je:" LICEMJERJE!"

koko

pre 5 godina

@Ibanez
Moras da naucis sta znaci rekord.
Kada ce to Novak oboriti Federerov rekord od 250+ nedelja na prvom mestu BEZ PREKIDA? Kada ce oboriti rekord od 5 uzastopnih Vimblodna i US Opena? Kada ce oboriti rekord od 14 titula u sezoni i 94 pobede u sezoni? Kada? Ni rekord od 20 GS nikada nece oboriti, o nedeljama na prvom mestu da ne govorimo. Znaci, Novak nigde nije prvi, u najvaznijim kategorijama on nije nikad prvi, nego iza. Po GS treci, po nedeljama na prvom mestu peti, nikad prvi.

dado

pre 5 godina

zalostno je da se igraci bore za neke nagrade, fondovi se vecaju, a oni traze kotizaciju za nastup.
i onda na kraju turnira jos uzmu nagradu koju osvoje.

Danijel

pre 5 godina

to citav svijet zna...
Djokovica ne mogu ni preko maloh ekrana hledati a kamo li platiti kartu..

Federer je Federer i tako ce uvijek ostati.

Novak nije uspeo da se nametne svetu kao Federer

pre 5 godina

"...ali, Nadal i Đoković ne pune stadione, a Federer to radi. Kada imate Federera, imate i rasprodat turnir". Kad se ovde apadrapalo o "goatu", pisao o tome da u svetu tenisa Federer ima neki poseban oreol, publika ga je sama stvorila, i da i to ima veze kad se priča o goatuju", ali nisu mi to objavili. Nikada Novak neće imati u svetu toliko slavu kao Federer, jer ne zavisi sve od igre i poena.

pop

pre 5 godina

Nolovcani, nesto vam i dalje nije jasno? (Mikii, 10. februar 2019 15:43) 

Nije mi jasno šta reč Nolovčani znači.
(Djido, 10. februar 2019 17:17)

A šta vama reč "Džemperko" znači, sram vas bilo?

Betoven

pre 5 godina

Ovaj Federer kao Džastin Biber. Najpopularniji, najomiljeniji, najviše publike svuda u svetu, slepi obožavaoci na sve strane, para najvise, obožavan od medija itd itd, ali daleko, daleko, daleko da je to najbolja muzika.
(realno, 10. februar 2019 18:20)

Što si se uvatio za Bibera? Ja bih Federera pre uporedio sa Karuzom, Pavarotijem, Sinatrom?

krle

pre 5 godina

Da, da... 
...ne nervira se kada ga Novak rastura, kao cool tip, a publika u transu... 
Cak i kada se pojavi u dzemperu prije finala, da bi pobjegao od rasturanja, 
ta ista publika aplaudira i pada u trans. Kod nas postoji jedna rijec koja opisuje 
to stanje (i kod publike i doticnog), rijec je:" LICEMJERJE!"
(sweswe, 10. februar 2019 21:40)

Ne rec je "odgovornost" - za sebe, svoj tenis, svoje zdravlje, svoju porodicu...

Bob

pre 5 godina

To jeste tačno. Federera obožavaju žene u godinama i gejevi svih uzrasta. Takvi i ne dolaze da gledaju tenis nego Federera, ali pune gledališta.

Neki gejevi mu i tepaju "mili moj" i sanjaju seks sa njim.

мики

pre 5 godina

za mene je Novak najbolji ikada ali RF je brend koji se odlicno prodaje.
(milosrdni andjeo, 10. februar 2019 17:01)

никада ми на памет није пало да купим било шта са РФ знаком. нажалост, не знам ни ко би купио нешто за Ђ знаком, али пре свега због цене и дизајна. Најк ради далеко најбољи посао у дизајну, производњи и продаји спортске опреме, нађе се ту за сваког понешто, поготово на снижењима која су ког Најка редовна.

lignjoslav

pre 5 godina

...ali, Nadal i Đoković ne pune stadione, a Federer to radi. Kada imate Federera, imate i rasprodat turnir". Kad se ovde apadrapalo o "goatu", pisao o tome da u svetu tenisa Federer ima neki poseban oreol, publika ga je sama stvorila, i da i to ima veze kad se priča o goatuju", ali nisu mi to objavili. Nikada Novak neće imati u svetu toliko slavu kao Federer, jer ne zavisi sve od igre i poena.
(Novak nije uspeo da se nametne svetu kao Federer, 10. februar 2019 18:29)

Srećom ne bavi se Djoković "slavom" vec tenisom.
A samo da ti kažem ni Feđo se ne bavi slavom vec tenisom, i trenutno je najveci u istoriji dok ga Nole ne pretekne.
Onda ce on biti najveci. Jako je prosto
A ko je poznatiji i ima više fanova, pa to je toliko sekundarno jednom sportisti i zaboravi se 5 godina posle penzionisanja. Samo rezultati ostanu zauvek...i to oni najveci.
Da li misliš kad bi Federeru dali izbor, da ostane čovek sa najviše titula, a da ne bude više najomiljeniji, ili da ga Novak ili bilo ko zbaci sa trona najveceg u istoriji, ali da zadrži oreol najomiljenijeg tenisera....izabrao ovo drugo?
Pa ti si naivan dečko.
Kakve veze ima broj fanova i pare od reklama. Kažu Bjorn Borg je bio još omiljeniji nego Federer sad, a svi spominju samo rezultate, sram ih bilo.
Rezultati ostaju večno....a mnogo je bolje biti prvi, nego drugi. Slava je prolazna. Zna to i Fed
Ova baljezganja kako Novak nikad nece biti najveci jer nema harizmu su samo pokušaji Federerovih fanova da se malo teše, dok se približava ono neizbežno, a to je smena na tronu najboljeg tenisera u istoriji ;)
Za 10 godina kada dođe neki novi Nole ili Federer, svi ce ovu dvojicu spominjati po broju GS titula i koliko tim novim teniskim zvezdama treba da ih stignu.
Takođe važi i za ove moje koji tvrxe kako je Nole vec sad najbolji u istoriji jer eto imao je teži put i jacu konkurenciju, te međusobni skor, te više mastersa, te jedini ima sve masterse itd itd....a sve to pada u zaborav i ostaju samo GS titule. Jedino merilo ko je najveci teniser u istoriji
Sutra bi Novak dao sve pobede nad Rafom u IW i Majamiju i još 10 pobeda bi menjao za samo jednu na RG protiv Nadala i za jos koju GS titulu bi dao još 10 pobeda na mastersima, pa makar gubio 30:10 u međusobnim duelima protiv obojice.

Uh

pre 5 godina

Miki
Samo mi reci kako moze biti najkompletniji igrac kome skripi igra na mrezi? Eto svi to znamo, svi to vide, a ti ipak tvrdis suprotno. Ako procamo o svetskim strucnjacima, oni su rekli, "U eri specijalista mozes biti specijalista za sljaku, specijalista za tvrdu podlogu, specijalista za travu, ili jednostavno Federer." Medjutim tebi se to ne svidja i uporno dajes minus i pocinjes onda sa pricom o H2H, ljubomora, zavist, a od skoro i bot. Ne samo ti, nego vecina. Kada god neko nahvali Federera i kaze nesto za njega odmah se bacate da objasnite kako Federer nema navijace u Srbiji, vec botove. Smesno mi, ali stvarno.

obrisi suze

pre 5 godina

@Moumer
Mnogo cemo se potresti zbog toga.Hm, prestati gledati tenis kad se Rafa povuce,mnogo ce nam nedostajati tvoje odsustvo,secemo vene vec.

JerryJackson

pre 5 godina

Federer = propaganda.

Nadal i Đoković su jači teniseri, i podjednako su osvojili, ali Nadal je 20x popularniji od Đokovića, a to uopće nije čudno. Đoković se ponaša ko seljak (šta i jest, samo se desilo da mu dobro ide sport).

Greatness

pre 5 godina

To je i mračna strana tenisa koja slijeduje... Kada Federer ode, stadioni neće biti puni, turniri neće unaprijed biti rasporaditi, opašće interesovanje, sponzori će otkazivati... Jer je on "kriv" što je bijeli sport otišao u takve visine... I nakon njega, to će pasti. To je neminovno.

koko

pre 5 godina

@Ibanez
Moras da naucis sta znaci rekord.
Kada ce to Novak oboriti Federerov rekord od 250+ nedelja na prvom mestu BEZ PREKIDA? Kada ce oboriti rekord od 5 uzastopnih Vimblodna i US Opena? Kada ce oboriti rekord od 14 titula u sezoni i 94 pobede u sezoni? Kada? Ni rekord od 20 GS nikada nece oboriti, o nedeljama na prvom mestu da ne govorimo. Znaci, Novak nigde nije prvi, u najvaznijim kategorijama on nije nikad prvi, nego iza. Po GS treci, po nedeljama na prvom mestu peti, nikad prvi.

Pele

pre 5 godina

@veliki strumf, 10. februar 2019 16:00

"Logično da Federer ima više navijača. Pojavio se 5-6 godina pre Rafe i Noleta...Isto to bi se dogodilo i da su Rafa i Novak 81. a ne 86-87. godište...."

Ti se izlupeta i, nadam se, ostade ziv. Kakve veze ima ko se kada pojavio. Bitno je kakav tenis igra. I pre Federera se igrao tenis, pa nikad niko nije ovako ocarao gledaoce svojom igrom. Da nisu Djokovic i Nadal?! Nisu, jer igraju dosadan tenis.

King Roger

pre 5 godina

Hahahahahahah. Idemo. Sad je sledece da je Djokovic jeftin! Dakle to je novi nacin da se omalovaze njegovi uspesi. Ok aj nam kazite odmah sta dolazi posle?? Da mu dlake na glavi idu pod suvise ostrim uglom naspram fantisticnih glamuroznih vlasi Rodzera Federera??? Hahahahah, uzivajmo gledajuci ovaj sou u nastavcima
(Xnodeh, 10. februar 2019 15:40)

Citam tvoje komentare i iz dana u dan sve su gori.Sta je s tobom.?

Dr. Federer

pre 5 godina

Naravno da puni vise nego iko zato sto je najpopularniji i najbolji teniser svih vremena, a pored toga i veliki gospodin i zna da se ponasa, a ne kao Djokovic.

King Roger

pre 5 godina

Nole je prvi uzeo 100 miliona dolara od turnira od svih. Ta zarada je najbitnija, zarada zasnovana na pobedama.
(ElHombre, 10. februar 2019 15:30)

To je zato sto su u Nolovo vreme bili turniri sa vecom zaradom.I sta je tu nesto posebno.Logicno je.Protiv toga se niko ne buni.

Obrad

pre 5 godina

Pitam se kako vas teniske strucnjake nije sramota kad komentarisete , i pisete tekstove koji vredjaju federera. Jel vas toliko boli da je on najbolji i najomiljeni teniser na planeti koji se. pojavio ikada. U cemu je problem to da prihvatite? Ono sto ceo svet i teniski strucnjaci gotovo do jednog priznaju. Samo se nadje eto tamo neki srbin koji ce da omalovazava coveka, koji ima toliko titula, priznanja, nedelja , fanova, koji puni stadione i koji je uz nadala uzdigao tenis u smislu popularnosti sporta! I jos nesto, vi samozvani strucnjaci da li mislite da bi voleli Djokovica da nije Srbin sa svim njegovim manama i ponasanjem? Mislim da se odgovor namecr sam po sebi...

Danica

pre 5 godina

I Djoković i Nadal imaju srce i ono urodjeno poštenje, koje ne krasi Rodžera. Nisu atraktivni, a masa se pali na folirante. Ne treba potceniti njenu glupost i kratkovidost. Na kraju, igraju muški tenis, a ne balet kao Federer. Zato ga je Rafa redovno razbijao.
(Detuš, 10. februar 2019 16:44)

Djokovic ima srce i poštenje??? Djoković??? E, svašta!

Danijel

pre 5 godina

to citav svijet zna...
Djokovica ne mogu ni preko maloh ekrana hledati a kamo li platiti kartu..

Federer je Federer i tako ce uvijek ostati.

veliki strumf

pre 5 godina

Logično da Federer ima više navijača. Pojavio se 5-6 godina pre Rafe i Noleta, u vreme kada su Samoras i Agasi završavali karijere, a glavni konkurenti mu bili Hjuit, Rodik, Safin, Nalbandijan, Ferero... Ni jedne jedine onako velike zvezde. Pojavio se u pravom trenutku i momentalno dobio desetine miliona navijača u celom svetu. Isto to bi se dogodilo i da su Rafa i Novak 81. a ne 86-87. godište. Isto to će se dogoditi sa nekim novim vrhunskim igračem koji se bude pojavio posle velike trojke.

pop

pre 5 godina

Nolovcani, nesto vam i dalje nije jasno? (Mikii, 10. februar 2019 15:43) 

Nije mi jasno šta reč Nolovčani znači.
(Djido, 10. februar 2019 17:17)

A šta vama reč "Džemperko" znači, sram vas bilo?

Betoven

pre 5 godina

Ovaj Federer kao Džastin Biber. Najpopularniji, najomiljeniji, najviše publike svuda u svetu, slepi obožavaoci na sve strane, para najvise, obožavan od medija itd itd, ali daleko, daleko, daleko da je to najbolja muzika.
(realno, 10. februar 2019 18:20)

Što si se uvatio za Bibera? Ja bih Federera pre uporedio sa Karuzom, Pavarotijem, Sinatrom?

Cole

pre 5 godina

Ne znam, evo priznajem,
ne razumem se u tenis,
subjektivan sam, da ne budem
pogresno shvacen, daleko od
toga da ne bih gledao RF ali
za mene mecevi koje pruzaju
NDJ i RN su spektakularniji
nego mecevi RF. Poz.

Xnodeh

pre 5 godina

Hahahahahahah. Idemo. Sad je sledece da je Djokovic jeftin! Dakle to je novi nacin da se omalovaze njegovi uspesi. Ok aj nam kazite odmah sta dolazi posle?? Da mu dlake na glavi idu pod suvise ostrim uglom naspram fantisticnih glamuroznih vlasi Rodzera Federera??? Hahahahah, uzivajmo gledajuci ovaj sou u nastavcima

srle

pre 5 godina

Naravno da ovo nije tačno. Gde god se pojave Djokovic i Nadal stadioni su puni. Pa da li ste videli na Australijan Openu kad igra Nole stadion je uvek pun, srpska dijaspora je veoma jaka, bodre ga na svakom pedlju kugle zemaljske gde se pojavi.

Nebojša

pre 5 godina

Federer neka puni stadione a Novak i Nadal neka pune Federera ja nemam ništa protiv toga inače Novak retko igra turnire niže od serije 500 obično samo Peking i ponekad Dubai prošle godine je igrao samo Kvins.

Detuš

pre 5 godina

Pa masa uvek voli pogrešnog. Hoću reći dvoličnog, narcisoidnog i sujetnog. Pravi ljudi su i kroz istoriju bili manje voljeni i stradavali su ponajviše. I Djoković i Nadal imaju srce i ono urodjeno poštenje, koje ne krasi Rodžera. Nisu atraktivni, a masa se pali na folirante. Ne treba potceniti njenu glupost i kratkovidost. Na kraju, igraju muški tenis, a ne balet kao Federer. Zato ga je Rafa redovno razbijao.

Ibanez

pre 5 godina

Dobro, to svi znamo odavno, tako će i biti do god Federer igra tenis.. nemam ništa protiv što neko nekog više voli, to je i normalno... mnogo je bitnije ono sto sledi, a to je da će naš Novak biti najbolji od bajboljih! On već sada ima rekorde koji su za Federeta potpuno nedostižni ( 4 Slema u nizu i komplet Mastersi) a rekorde koje Federer drži će Novak oboriti, to već svi znaju i pričaju, samo Bože zdravlja!

Novak nije uspeo da se nametne svetu kao Federer

pre 5 godina

"...ali, Nadal i Đoković ne pune stadione, a Federer to radi. Kada imate Federera, imate i rasprodat turnir". Kad se ovde apadrapalo o "goatu", pisao o tome da u svetu tenisa Federer ima neki poseban oreol, publika ga je sama stvorila, i da i to ima veze kad se priča o goatuju", ali nisu mi to objavili. Nikada Novak neće imati u svetu toliko slavu kao Federer, jer ne zavisi sve od igre i poena.

Xnodeh

pre 5 godina

Pitam se kako vas teniske strucnjake nije sramota kad komentarisete , i pisete tekstove koji vredjaju federera. Jel vas toliko boli da je on najbolji i najomiljeni teniser na planeti koji se. pojavio ikada. U cemu je problem to da prihvatite? Ono sto ceo svet i teniski strucnjaci gotovo do jednog priznaju. Samo se nadje eto tamo neki srbin koji ce da omalovazava coveka, koji ima toliko titula, priznanja, nedelja , fanova, koji puni stadione i koji je uz nadala uzdigao tenis u smislu popularnosti sporta! I jos nesto, vi samozvani strucnjaci da li mislite da bi voleli Djokovica da nije Srbin sa svim njegovim manama i ponasanjem? Mislim da se odgovor namecr sam po sebi...
(Obrad, 10. februar 2019 16:45)

Upravo i jeste poenta da se cinjenicom da je Srbin, da igra pod nasom zastavom brisu mane i vrline! One mogu da ostanu kad zavrsi karijeru. Dok igra logicno da ga volim jer je Srbin. Kako tebe nije sramota da navijas za Federera pored zivog Srbina? Mozda zato sto i sam se ne dozivljavas dovoljno Srbinom? Mislim da se odgovor namece sam po sebi...

čuvar stadiona u zimskom periodu

pre 5 godina

Nolovcani, nesto vam i dalje nije jasno? (Mikii, 10. februar 2019 15:43)

Nije mi jasno šta reč Nolovčani znači.
(Djido, 10. februar 2019 17:17)

A šta vama reč "Džemperko" znači, sram vas bilo?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pop, 10. februar 2019 17:57)

"Džemperko"
- 80-tih je bio naziv za siromašne studente iz ruralnih krajeva koji su dolazili u gradna studije.
- 90-tih je bio naziv za siromašne studente iz ruralnih krajeva koji su dolazili da se zaposle u gradovima
- 2000-tih je bio naziv za siromašne studente ruralnih krajeva koji su dolazili da se bave politikom u gradovima
- u godinama iza nas to je naziv Rodžera Federera. Kome i dalje nije jasno značenje verovatno spada u grupu istih. Možda se razlikuje samu u vrsti vunice.

Xnodeh

pre 5 godina

Citam tvoje komentare i iz dana u dan sve su gori.Sta je s tobom.?
(King Roger, 10. februar 2019 16:15)

Citaj da naucis nesto.A za poremecaj opsednutosti Federerom u sred Srbije moras kod strucnjaka

student

pre 5 godina

Mozete vi voleti Federera vise od Djokovica I Nadala, ali oni biju tog istog Federera I imaju pozitivan skor s njim. Zato ne razumem vasu ljubav u porazima Federera....

rade

pre 5 godina

Novak je najolji teniser IKADA. Jel neko sumnja da ce stici Federea? Nadal je vrlo 'uzano' koncipiran za sljaku.
Ni Federer ni Nadal ni Sampras NEMAJU 4 VEZANA GREN SLEMA ko Novak.

Dusan

pre 5 godina

Ovo definitivno i jeste istina, vole ljudi da gledaju Federera pa to ti je. Msm razumem i zasto, igra prilicno agresivno, napadacki orijentisano, leprsavo, elegantno... Ali dzabe mu sve to, kad ga Nole i Rafa svojim neelegantnim stilom pocepaju.

Fei Li

pre 5 godina

Pa ko prati tenis zna i bez ovoga, čovek jednostavno izgleda, ponaša se i igra kao prototip elegantnog tenisera.
Poređenje koje mi pada na pamet je recimo Majkl Džordan i košarka.

Za većinu gledalaca će uvek biti GOAT sve i da mu neko od ove dvojice obori rekorde, jednostavno ostavlja neki takav umetnički dojam, rodio se sa tim.

Što se Noleta tiče, mislim da se on odavno pomirio sa tim, naigrao se mečeva protiv Federera gde je 90% publike bilo protiv njega.

Xnodeh

pre 5 godina

Djokovic ima srce i poštenje??? Djoković??? E, svašta!
(Danica, 10. februar 2019 18:02)

Danice, vecera se nece sama spremiti... Trk! Mani se Djokovica, postoje prece teme za tebe u zivotu

!

pre 5 godina

Ovaj Federer kao Džastin Biber. Najpopularniji, najomiljeniji, najviše publike svuda u svetu, slepi obožavaoci na sve strane, para najvise, obožavan od medija itd itd, ali daleko, daleko, daleko da je to najbolja muzika. 
(realno, 10. februar 2019 18:20) 

Što si se uvatio za Bibera? Ja bih Federera pre uporedio sa Karuzom, Pavarotijem, Sinatrom?
(Betoven, 10. februar 2019 18:33)

Pa ti nabrojani ne pune stadione kao Biber.
Biber = Federer
Nadal/Nole = Sinatra, Karuzo itd

realno

pre 5 godina

Ovaj Federer kao Džastin Biber. Najpopularniji, najomiljeniji, najviše publike svuda u svetu, slepi obožavaoci na sve strane, para najvise, obožavan od medija itd itd, ali daleko, daleko, daleko da je to najbolja muzika.

krle

pre 5 godina

Da, da... 
...ne nervira se kada ga Novak rastura, kao cool tip, a publika u transu... 
Cak i kada se pojavi u dzemperu prije finala, da bi pobjegao od rasturanja, 
ta ista publika aplaudira i pada u trans. Kod nas postoji jedna rijec koja opisuje 
to stanje (i kod publike i doticnog), rijec je:" LICEMJERJE!"
(sweswe, 10. februar 2019 21:40)

Ne rec je "odgovornost" - za sebe, svoj tenis, svoje zdravlje, svoju porodicu...

Just

pre 5 godina

Ne bi Federer nikada izgradio takav brend da nije imao onih par godina za zagrejavanje bez prave konstantne konkurencije. Tek ulaskom Nadala on dobija jednog pravog protivnika. Kasnije dolazi i Djokovic i stvara se možda i najveće ludilo u tenisu.

vs

pre 5 godina

Nolovcani, nesto vam i dalje nije jasno?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikii, 10. februar 2019 15:43) Srecan sada zbog Svajcarca, mali covece? Nazalost, uvej medju nama bilo puno ovakvih mizernih kojima hje sve tudje bolje. Zato nam je ovako i dobro a siguran sam i tebi. Jel ti Svajcarac dao koju hiljadarku ili te i dalje izdrzavaju mama i tata?

мики

pre 5 godina

dzabe mu sve to, kad ga Nole i Rafa svojim neelegantnim stilom pocepaju.
(Dusan, 10. februar 2019 15:46)

Федерер је можда требало да игра балет, а не тенис. да спортске стране, мени су и Рафа и Новак елегантнији. Рафа због снажних удараца, Ноле због невероватне еластичности и погађања линија. ко воли Рођу, нека га води кући. човек је празан као издувни балон. све имиџ, без суштине.

Malkom

pre 5 godina

Ovo je suština. Ko je tehnički najbolji teniser je jedno pitanje na koje svako daje različit odgovor. Ali ono što je činjenica jeste to da je Federer daleko najpopularniji.

D

pre 5 godina

Novak je bolji i od Federera i Nadala. Ima više pobjeda u međusobnim susretima. Ako bude prvi još 1 godinu biti će i najviše nedelja na 1 poziciji.

nada22

pre 5 godina

Znači da ovih turnira uskoro neće ni biti, jer publika neće dolaziti i puniti stadione kad se Federer penzioniše. Ili će možda da pušataju na bimu federerove mečeve (naravno one iz davne prošlosti kad je pobeđivao Nadala i Đokovića).

Laki

pre 5 godina

A od ove godine će igrati za kikiriki, ne bi li se domogao 100 ATP titule, pošto mu GS turniri više neće biti dostižni. A što se Bazela tiče, tu plaća sam sebi. Poslednjih godina 10:4 za Novaka, moglo je biti mnogo više, ali zbog RF bežanja sa Novakovih časova tenisa i Novakove povrede, to je što je.

Temisvar city

pre 5 godina

Novak je jedini teniser u istoriji koji je presao igricu tj osvojio je sve masterse I GS I sad je tesko naci motivaciju a voleo bi da ove godine igra SVE turnire na kojima igra Federer cisto da mu pokaze kako danas izgleda situacija.....

sve dr do dr...

pre 5 godina

Federer je institucija, i zasluzuje tretman kakav ima, ali samo jos ove 2019 godine. Nakon 2019, ostaju Nadal i Djokovic, pri cemu je Djokovic mnogo u mnogo boljem polozaju od Nadala, i imace mnogo vece zarade od turnira. Do 2022, Novak je GOAT.

pusa

pre 5 godina

Nole je prvi uzeo 100 miliona dolara od turnira od svih. Ta zarada je najbitnija, zarada zasnovana na pobedama. 
(ElHombre, 10. februar 2019 15:30)
To je zato sto su u Nolovo vreme bili turniri sa vecom zaradom.I sta je tu nesto posebno.Logicno je.Protiv toga se niko ne buni.
(King Roger, 10. februar 2019 16:16)

U “Nolovo vreme“ bili turniri sa većom zaradom? Pa Federer igra u tom Nolovom vremenu i na tim turnirima sa većom zaradom, pa? E sad što ne može ništa veliko da osvoji od Novaka (osim kada se Novak povredi), ko mu je kriv. Federer 5 godina nije video slem. Čim se Novak povreduo i pauzirao, eto ti Švajcarca uze 3 slema. Uzeo bi on i Vimbldon 2014., 2015., USO 2015., AO 2016. da nije bilo Novaka, ali svi znamo kako ga je sprečio.
Federer je kao mlad kad je imao Rodik/Hjuit konkurenciju, osvajao po 3 slema godišnje i bio 4 godine za redom no1 i to sve do svoje 26. godine. Posle toga (iako u najboljim teniskim godinama) kad je dobio Nadala i Novaka za konkurenciju, pada sa prvog mesta i osvaja jedan slem na tri godine. U istoriji svi teniski velikani su imali druge teniske velikane u svojoj generaciji za konkurenciju u eri u kojoj su igrali. Jedino je srećković Federer vezao 5 godina da nije imao ni jednog jedinog velikana u svojoj generaciji. Nadal i Nole celu karijeru imaju jedan drugog, plus i Federera pride.

Nolov svedok

pre 5 godina

Da li ono najbolje najviše košta?!
(Žalosna sova, 10. februar 2019 17:18)

Kad ne znaš šta je dobro ti gledaj šta je skupo.
Marketing

sweswe

pre 5 godina

Naravno da puni vise nego iko zato sto je najpopularniji i najbolji teniser svih vremena, a pored toga i veliki gospodin i zna da se ponasa, a ne kao Djokovic.
(Dr. Federer, 10. februar 2019 17:43)

Da, da...
...ne nervira se kada ga Novak rastura, kao cool tip, a publika u transu...
Cak i kada se pojavi u dzemperu prije finala, da bi pobjegao od rasturanja,
ta ista publika aplaudira i pada u trans. Kod nas postoji jedna rijec koja opisuje
to stanje (i kod publike i doticnog), rijec je:" LICEMJERJE!"

мики

pre 5 godina

A šta vama reč "Džemperko" znači, sram vas bilo?
(pop, 10. februar 2019 17:57)

значи "човек који носи џемпер". толико ме је срамота да бих се у земљу закопао.

мики

pre 5 godina

Po GS treci, po nedeljama na prvom mestu peti, nikad prvi.
(koko, 10. februar 2019 16:45)

види, код људи који познају тенис, јасно је да је Новак најкомплетнији и најбољи тенисер икада. ти се хваташ за статистичке категорије које ти се допадају, али је твоја невоља што је Ноле сада поставио за циљ да и то регулише. до сада је све циљеве сем злата на олимпијади остварио, па нема сумње да ће и овај. тражи неке друге рекорде које Рођа тренутно држи, требаће ти као сламка дављенику... мада сламка никог спасла није.

dado

pre 5 godina

zalostno je da se igraci bore za neke nagrade, fondovi se vecaju, a oni traze kotizaciju za nastup.
i onda na kraju turnira jos uzmu nagradu koju osvoje.

мики

pre 5 godina

I pre Federera se igrao tenis, pa nikad niko nije ovako ocarao gledaoce svojom igrom. Da nisu Djokovic i Nadal?! Nisu, jer igraju dosadan tenis.
(Pele, 10. februar 2019 16:34)

Едберг је играо лепши, мекши и елегантнији тенис од Рође, који тврди да му је Едберг био узор. популарност Рођа није толико заслужио колико су Најк и западно медији одрадили колосални посао. Најк је поготово битан. они су сваког свог првокласног атлету претворили у мега звезду: Џордан, Тајгер, Рођа, Надал, Армстронг. маркетинг је важнији од реалног спортског умећа, али је посебно успешан када је спортиста успешан. Зато је Курњикова краће трајала у медијима, али зато Серена и Маша и даље доминирају у популарности.

Bob

pre 5 godina

To jeste tačno. Federera obožavaju žene u godinama i gejevi svih uzrasta. Takvi i ne dolaze da gledaju tenis nego Federera, ali pune gledališta.

Neki gejevi mu i tepaju "mili moj" i sanjaju seks sa njim.

anica

pre 5 godina

Sve je ovo tacno ali nije najbitnije, Nole to dokazuje i dokazace na kraju kad bude najveci svih vremena i na papiru. Tad nece biti bitno ko najvise placa, ko najlepse plese, ko ima najlepsi dzemper ko je najveci borac. U zivotu je bitna sustina, realnost.

Posmatrac

pre 5 godina

@koko
A kad ce Fedex da uzme Grand slam, makar mali? Nikad.
Ne postoji kriterijum za najboljeg i to mozda i nije lose. Meni je Karl Luis najbolji jer sam ga pratio kao klinac. Ili Jordan.....

Skreci oci iz tudjeg dzepa

pre 5 godina

@ "Nole je prvi uzeo 100 miliona dolara od turnira od svih. Ta zarada je najbitnija, zarada zasnovana na pobedama."
(ElHombre, 10. februar 2019 15:30)

Vidis, @ElHombre, na tvoj komentar se niko i ne osvrce, a, po meni, najvise veze sa tenisom (sportom) ima: u sportu se ide prema trofeima koji ukljucuju i finansijsku kompenzaciju. Sve ostalo: marketing, izjave pre i posle meca, sponzori… je umece unovcavanja onog sto (ne)znas.

Kakve veze sa sportskim UMECEM ima to sto neko zna da pregovara sa ljudima koji mogu da plate neciji posao-igru. Skoro nikakve.

Najzad, zasto drugi moraju da znaju koliko neko zaradjuje, pogotovo kad ti drugi ni na koji nacin nisu ukljuceni u to placanje. Kad platis ulaznicu, znaci da pristajes na enormne zarade sportista i... gotovo. To sto neko vise zaradjuje (marketingom) ne garantuje da je veci u svom poslu, a osvojena najveca suma na turniru govori da je tada najbolji.

Dott

pre 5 godina

Rodzer ima striktan kod ponasanja prifilisan od strane nekoliko najvecih psiholaga i magova manipulacije masom.
Mozda ste primetili, Rodzer se nikome ne daje, a najmanje publici, nikad im se ne dodvorava, skoro pa je ignorise, fakticki teren mu je i pozornica na kojoj sem sto igra i glumi. Van terena on je sasvim neko drugi, stidljiv, nasmejan i vrlo burno reaguje na salu i duhovitosti, dok je sam za to antitalenat, ali voli, sta ce sovek.
Zato ljudi ga vole gledati, nebitno da li pobedjuje ili gubi, jednako im je zanimljivo da vide kako ce na to reagovati i ispratiti minimalistickim sugestivnim grimasama lica.
Novak je publici dosadan, jer im se suvise dodvorava i poklanja paznje, to je kao kad se neko non stop vrti oko vas i grli vas i ljubi, u jednom trenutku cete ga odgurnuti, to publika i radi sa Novakom.

мики

pre 5 godina

za mene je Novak najbolji ikada ali RF je brend koji se odlicno prodaje.
(milosrdni andjeo, 10. februar 2019 17:01)

никада ми на памет није пало да купим било шта са РФ знаком. нажалост, не знам ни ко би купио нешто за Ђ знаком, али пре свега због цене и дизајна. Најк ради далеко најбољи посао у дизајну, производњи и продаји спортске опреме, нађе се ту за сваког понешто, поготово на снижењима која су ког Најка редовна.

milutin

pre 5 godina

Očigledno da vlasnici turnira ne računaju da se i tamo pojavi neki poput Titipasa i eliminiše Rodžera u prvom - drugom meču.
Šta će onda...mogu da zamole Rodžera da ode u lokal i ispija kafe sa onima koji vole samo njega da gledaju.
Pa nije on jedini koji igra tenis i zbog koga sa dolazi na teniska takmičenja...

milan

pre 5 godina

He, he...kakav cirkus od komentara. Rodju vole više na zapadu i plaćaju više jer puni stadion. Pa valjda čovek zna matematiku kad mu nudi više. A i Novak ne kuka, sigurno. Aman ljudi, što se palite kao da vas je neko lično uvredio.

boris

pre 5 godina

Alo..alo alo....nema velike trojke..da nema je vise....ali na zalost ovih realista koji dolaze sluglavnom sa zapada nestala je za njih na najporazniji moguci nacin...tako sto je Djokovic otisao tri lestvice iznad..eto...a Vi gospodo mozete i dalje da negujete derbi itmedju RN i RF....naravno time ce se resiti ko ce biti drugi..ziveli

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Тотално небитна ставка. Свако има право да одреди своју цену, ако Федерер хоће може да му буде и три милиона - организатори ће вероватно платити. На страну то ко је најбољи икада, Федерер је ипак најпопуларнији тенисер и најгледанији.

Гиле

pre 5 godina

zalostno je da se igraci bore za neke nagrade, fondovi se vecaju, a oni traze kotizaciju za nastup. 
i onda na kraju turnira jos uzmu nagradu koju osvoje.
(dado, 10. februar 2019 16:39)
Можда јесте жалосно, али они најрадије неби ни на једм турниру из категорије 250 и 500 наступили. А кад би ти био директор турнира наравно да би желео да ти наступи неко од њих, а не код другог у истом термину. И онда нудиш паре. А они оформе свој ценовник. Чист капитализам.

obrisi suze

pre 5 godina

@Moumer
Mnogo cemo se potresti zbog toga.Hm, prestati gledati tenis kad se Rafa povuce,mnogo ce nam nedostajati tvoje odsustvo,secemo vene vec.

lignjoslav

pre 5 godina

...ali, Nadal i Đoković ne pune stadione, a Federer to radi. Kada imate Federera, imate i rasprodat turnir". Kad se ovde apadrapalo o "goatu", pisao o tome da u svetu tenisa Federer ima neki poseban oreol, publika ga je sama stvorila, i da i to ima veze kad se priča o goatuju", ali nisu mi to objavili. Nikada Novak neće imati u svetu toliko slavu kao Federer, jer ne zavisi sve od igre i poena.
(Novak nije uspeo da se nametne svetu kao Federer, 10. februar 2019 18:29)

Srećom ne bavi se Djoković "slavom" vec tenisom.
A samo da ti kažem ni Feđo se ne bavi slavom vec tenisom, i trenutno je najveci u istoriji dok ga Nole ne pretekne.
Onda ce on biti najveci. Jako je prosto
A ko je poznatiji i ima više fanova, pa to je toliko sekundarno jednom sportisti i zaboravi se 5 godina posle penzionisanja. Samo rezultati ostanu zauvek...i to oni najveci.
Da li misliš kad bi Federeru dali izbor, da ostane čovek sa najviše titula, a da ne bude više najomiljeniji, ili da ga Novak ili bilo ko zbaci sa trona najveceg u istoriji, ali da zadrži oreol najomiljenijeg tenisera....izabrao ovo drugo?
Pa ti si naivan dečko.
Kakve veze ima broj fanova i pare od reklama. Kažu Bjorn Borg je bio još omiljeniji nego Federer sad, a svi spominju samo rezultate, sram ih bilo.
Rezultati ostaju večno....a mnogo je bolje biti prvi, nego drugi. Slava je prolazna. Zna to i Fed
Ova baljezganja kako Novak nikad nece biti najveci jer nema harizmu su samo pokušaji Federerovih fanova da se malo teše, dok se približava ono neizbežno, a to je smena na tronu najboljeg tenisera u istoriji ;)
Za 10 godina kada dođe neki novi Nole ili Federer, svi ce ovu dvojicu spominjati po broju GS titula i koliko tim novim teniskim zvezdama treba da ih stignu.
Takođe važi i za ove moje koji tvrxe kako je Nole vec sad najbolji u istoriji jer eto imao je teži put i jacu konkurenciju, te međusobni skor, te više mastersa, te jedini ima sve masterse itd itd....a sve to pada u zaborav i ostaju samo GS titule. Jedino merilo ko je najveci teniser u istoriji
Sutra bi Novak dao sve pobede nad Rafom u IW i Majamiju i još 10 pobeda bi menjao za samo jednu na RG protiv Nadala i za jos koju GS titulu bi dao još 10 pobeda na mastersima, pa makar gubio 30:10 u međusobnim duelima protiv obojice.

Uh

pre 5 godina

Miki
Samo mi reci kako moze biti najkompletniji igrac kome skripi igra na mrezi? Eto svi to znamo, svi to vide, a ti ipak tvrdis suprotno. Ako procamo o svetskim strucnjacima, oni su rekli, "U eri specijalista mozes biti specijalista za sljaku, specijalista za tvrdu podlogu, specijalista za travu, ili jednostavno Federer." Medjutim tebi se to ne svidja i uporno dajes minus i pocinjes onda sa pricom o H2H, ljubomora, zavist, a od skoro i bot. Ne samo ti, nego vecina. Kada god neko nahvali Federera i kaze nesto za njega odmah se bacate da objasnite kako Federer nema navijace u Srbiji, vec botove. Smesno mi, ali stvarno.