Petak, 08.02.2019.

20:00

ŽOC ne želi Teodosića, evroligaši se raspituju

Miloš Teodosić, srpski košarkaš i kapiten reprezentacije Srbije, na pragu je povratka u Evropu posle otkaza u NBA ligi.

Izvor: LN

ŽOC ne želi Teodosiæa, evroligaši se raspituju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

volim i ja vas

pre 5 godina

Teo, uzmi im sto vise mozes para. Uopste ne razmisljaj o klupskim trofejima, sta te briga ko ce da bude prvak NBA ili Evrolige, samo gledaj sebe.

danijel sifer

pre 5 godina

To što nije uspeo u USA ne umanjuje njegov kvalitet i zasluge u timu Srbije. Prva velika zvezda iz Srbije od Stojakovića i Bodiroge. Sam nas je vodio do dva finala SP jednog finala EP i jednog finala OI. Četiri finala u 10 godina je bolje od većine nacija koje se smatraju kao košarkaške. Momak ima ogroman talenat, genijalnost koja se retko viđa u sportovima, solidne fizikalije (ima dobru i visinu i brzinu) na žalost je na svoju ruku i sigurno nije najbolji radnik. Vukao je sve na talenat, ali je došao u NBA gde se mnogo više radi na fizičkoj spremi. Početkom prošle sezone je bio solidno spreman ali su povrede LAC (cela petorka) poremetile koncept tima koji umesto da grabi finala i dalje traži svoj identitet. Tu je izvisio i očigledno prestao da se trudi. Koliko je spreman u ovom momentu, veliko je pitanje.
Pre nego nastavite da mu se podsmevate setite se njegovih igara na SP u Turskoj i Španiji, utakmice u grupi protiv prejake Amerike na OI...
Teo kralju, za mene si i dalje NoI!

misko

pre 5 godina

(ko je ovde lud, 09. februar 2019 09:48)
ti kazes da su nba treneri najbolji u svom poslu, a igrač franšize odlučuje o svemu na terenu. ispada da je on bolji od trenera. zoc bi pregoreo kad bi neko uzeo nerezonski šut? pa svako normalan bi. ja npr nmg da gledam hjuston kad ne sviraju korake hardenu, a pravi ih redovno pre suta za 3. i koja je poenta onda toga da se igra uopšte ako se ne poštuju pravila. npr. igrao karte, imas 5 i 3 i odneses ih sa devetkom, jer nemas 8.
ljudi kao ti ne kontaju da ceo nba, celu organizaciju bas briga za košarku, tj igru. gledaju samo zaradu, a nju donosi atrakcija. kad shvatite da u nba nema kosarke, samo sou biznisa shvatićete da priča o treninzima, akcijama, igri je čist apsurd.

Grdoje

pre 5 godina

tdi
U gadnom si tripu, dete. U GB i USA je strogo igranicena provizija agenata, mislim na 5%. Za ovaj procenat oni dobro okrvave gace. Porez je 40%. Ali je zato min godisnji ugovor nesto o cemu sanjaju EL igraci, osim Sveda i jos par srecnika.
Ko je ovde lud
Slazem se sa tobom za vecinu stvari koje si napisao. EL je, nazalost, treca liga kvaliteta i organizacije. Negledljivo. Osim ako ne igra lokalni klub za koji navijas. Osim CSKA, grka i Reala, organizacija ostalih na nivou naseg fudbala. Najgora stvar za navijaca i brend jeste da, dok deca upamte imena igraca, svojih idola, oni vise ne igraju. Svake godine po 10.novih igraca placenika, iole ozbiljniji mladi igrac ode u NBA a ostali omladinci, kako udju u prvi tim tako prestanu sa razvojem vec se studira taktika i poslusnost.

stoler

pre 5 godina

Molio bih euforiju i ostale navijace nebitnog i besmislenog kluba malo zvezda, malo fmp da ne pricaju o doprinosu igraca u osvajanju najvaznijih medalja nase reprezentacije. Posto je dobro poznato da osim Moke za ovih 70 godina nijedan delija panter nije bio vazan i bitan u osvajanju odlicja. Besmislen klub cija se bitnost i vaznost zavrsava 1955. godine.

klopp

pre 5 godina

@misko, 09. februar 2019 11:14

I onda dođu ti Ameri što ne znaju da igraju bez da prave korake i oduče sve druge od sporta na SP ili OI. Slažem se da u NBA biznis igra jako veliku ulogu i da su suđenje i kriterijumi katastrofalni, ali to da nema košarke je preterivanje.

Naš i njihov mentalitet je potpuno drugačiji i to se neće promeniti, bar ne još jako dugo. U Evropi postoji vezanost za klub, u Americi za šou. Meni kao navijaču nekog tima ovde je bitno da taj tim pobedi, u Americi je bitno da Westbrook ima tripl-dabl, da Harden ubaci 30, i da neko divljački zakuca da bi se onaj što jede hamburger u prvom redu digao sa stolice. Ali se zato igračima daju bogovski uslovi za individualan razvoj. Kad ne moraš da razmišljaš o timu, imaš vremena da razmišljaš o sebi. U Evropi prolazi samo timska korist, ostalo je navijačima nebitno.

Sasa

pre 5 godina

Pa mislim ni u Zvezdi ne bi igrao za dž. Možda to ne bi bile baš pare kao u nekim evropskim klubovima, ali bi mu ovde i troškovi bili značajno manji.

miki

pre 5 godina

Bio bi i red da se vrati u Zvezdu, da završi karijeru u klubu u kom je i počeo.
(Jovke, 08. februar 2019 21:51)

Znači ipak je zvezda fmp ????

ko je ovde lud

pre 5 godina

Šta znam, razumem ga što je to rekao jer kakvu god pohvalu da uputite Žocu to je već rečeno, pa je osmislio novu pohvalu a da li je na mestu sada ćemo analizirati.
Prvo, mnogo je teško da se porede NBA i Evropski treneri iz prostog razloga što je u NBA igrač franšize glavni na terenu i van njega, dok u Evropi trener se pita za sve, od određivanja transfera do toga tačno ko će i kada šutnuti na koš, tačno se precizno igra i trener je taj koji osmišlja sve na terenu. U NBA je drugačije potpuno, trener je tu da osmisle setove napada da se iskoristi maksimalno potencijal svog najboljeg igrača i sve je prepušteno tom igraču, svaka odluka na terenu i dešava se da trener pozove napad a da igrač odigra nešto drugo da ni ne pozove napad jer je ocenio na terenu da ne treba taj napad, u Evropi za to ne da igrač ide na klupu već ide u svlačionicu i postaje ozbiljan problem za ekipu.
Drugo, igrač franšize se pita ko će da bude trejdovan iz ekipe i u ekipu, uključeni su u pregovore dok trener nije, osim ako nije trener i GM (generalni menadžer).
Ne kažem ja da treneri u NBA nisu dobri stručnjaci, jesu odlični su, najbolji u svom poslu su, samo kažem da se razlikuje posao.
Takođe sistem treninga je LOŠ u Evropi.
Odavno je utvrđeno da se igrači troše i dok treniraju a trenira se taktika uglavnom, nema razvoja igrača mislim ima ali to je dok su mladi, do 22-23 godine, nakon toga nema razvoja iako se čini da ima, no taj razvoj je prividan jer igrač sazreva kao čovek i na terenu, igra sa iskustvom uspori i zato se čini da je igrač napredovao a ustvari nije.
U NBA igrači preko leta rade na sebi i na taj način napreduju a preko sezone čak nisu u obavezi da treniraju, po ličnom izboru je. U Evropi prave glupa okupljanja 2-3 meseca ranije i odu na planinu da nabiju kondiciju, onda se radi na taktici i defanzivnim sistemima i igrač ne može da radi na usavršavanju sebe, nema kad!

Problem je generalno što naši ljudi ovo što sam napisao uglavnom ne razumeju čast izuzecima ali Nikola Jokic je najbolji primer, svi su ga pljuvali što nije došao na Evropsko Prvenstvo i kvalifikacije za SP, a fora je u tome što NBA ekipe ne dozvoljavaju igračima franšize da igraju kontinentalna takmičenja i kvalifikacije (Kup Amerike i kvalifikacije igraju igrači G Lige sa po kojim igračem iz NBA, npr prošlog leta je najpoznatiji igrač bio Frank Mason III iz sakramenta u timu USA), igrači franšize igraju samo SP i OI kada se okuplja Dream Team i timovi unapred planiraju da neće biti dostupni za development takozvani. Jokic je radio po planu Denvera i mislim da se vidi razlika u napretku, da je peglao samoubistvo (tako se zove drill u kome se trči na terenu gore dole i mora da de dodirne svaka linija) gore-dole na kopaoniku.
Postavlja se pitanje zašto Evropa i dalje nije prihvatila takav razvoj igrača i same igre kada je dokazano da sistem radi itekako.
Žoc je veliki trener ali sam 1000% siguran da on ne bi uspeo u NBA, prošao bi ISTO kao i Dejvid Blat, zbog svega navedenog gore i zbog toga što Žoc mora imati sve pod kontrolom a to je tamo nemoguće, pa on bi pregoreo prvi dan kad bi neko uzeo nerezonski šut. :)

Šta vi mislite baš me interesuje, znam da ima par ljudi ovde koji poznaju NBA košarku, zato sam se potrudio da napišem ovoliki komentar.

Aco Rs

pre 5 godina

Efes je najbliza opcija za Tea vjerovatno i najbolja.Ni jedan klub u Evropi se ne odnosi bolje prema igracima i ne daje bolje uslove od pomenutog.

EUFORIJA

pre 5 godina

Pa normalno da ga nece, da ga je hteo Zeljko igrao bi on vec kod njega. Toliko izvikan igrac i velicina a mi konstantno srebrni,njegove ekipe ne osvajaju evroligu,covek ne igra odbranu....podeli 8 asistencija na utakmici-ponekad,od cega je je 4 dodao coveku na trojku ovaj sutne preko ruke i pogodi...asistencija,sta ces,broji se. Uvek bhi radije igrao protiv njega nego sa njim, to otprilike sumira.
(Antis, 09. februar 2019 01:54)

S druge strane imamo Bogdanovica koji nema asistenciju, solira, reprezentacija sa njime ne moze vise od srebra...

EUFORIJA

pre 5 godina

Pa šta će Žocu igrač koji je lenj, koji ne voli da trenira i koji ima hroničnu povredu, a morao bi da ga plati jedno 4 miliona godišnje, ako ne i više...
(Petar, 08. februar 2019 23:23)

Zoc da plati?

Pera Zdera

pre 5 godina

vraca se tamo odakle je krenuo ..
(kkk, 8. februar 2019 23:12)

Znači u FMP iz Železnika... ali oni nemaju baš puno para da ga plate, Čović više ulaže u Zvezdu!

Antis

pre 5 godina

Pa normalno da ga nece, da ga je hteo Zeljko igrao bi on vec kod njega. Toliko izvikan igrac i velicina a mi konstantno srebrni,njegove ekipe ne osvajaju evroligu,covek ne igra odbranu....podeli 8 asistencija na utakmici-ponekad,od cega je je 4 dodao coveku na trojku ovaj sutne preko ruke i pogodi...asistencija,sta ces,broji se. Uvek bhi radije igrao protiv njega nego sa njim, to otprilike sumira.

povezanost

pre 5 godina

Fenomenalno za našu reprezentaciju da Teo ima utakmice u nogama...Lepršav i dobar igrač.Kapiten! 
(room 1408, 8. februar 2019 21:08) # Link komentara 
Ti si neverovatan ! Imaš li ikakav život ? Prijatelje, porodicu..? 
Šta ti dečko radiš ? 
(paranoik, 8. februar 2019 21:45) 

a kako ti znas da je on nolajfer, koji bleji po b92 non stop, ako i sam nisi takav, pa si to primetio??
(beogradski, 08. februar 2019 22:56)



Te dve stvari nisu povezane. Ti mozes npr. uvece u roku od sat vremena da procitas sve vesti na portalu. Tada mozes da vidis u kojim periodima je neko ostavljao komentare i da zakljucis da li neko po ceo dan komentarise.

bskfan

pre 5 godina

NBA je zakon, ali ovoga puta bez prevelikih ocekivanja. Tamo se igra zestoko, uvek se neko povredi, i zato svaki jaci tim koji nije u procesu rebildinga (bez previse mladih igraca kojima treba dati minuta) zeli da na tako vaznom mestu plejmekera ima zlatnu rezervu koja ce normalno igrati samo 12-16 minuta a povremeno i 20-24. Za te usluge moze sigurno da dobije oko 4 miliona godisnje. Pravac GSW, moze i prsten da uzme :)

zemunski kej

pre 5 godina

Citam da su isplatili ceo ugovor 12 miliona dolara, U cent tacno i sad da dodje u Zvezdu ili Partizan pa da mora da oprosti sve dugove i ceka platu 7 meseci. Nema sanse. Probace da ostane u NBA makar malo cekao,Orlando sam procitao da ima interesovanje,Kao slobadan agent moze da potpise kad hoce, I ove evropske ekipe umeju da kasne sa platama,

SrbEUin

pre 5 godina

...sad da dodje u Zvezdu ili Partizan...(zemunski kej, 8. februar 2019 23:15)


Ključne reči su "ili Partizan".
Tamo će sigurno.


Al zamalo.

Milan

pre 5 godina

Dodji u svoju Zvezdu na 3 meseca, da nas vratiš u EL care, posle toga mazni još jedan debeo ugovor gde želiš, i posle njega dodji zadnju godinu u Zvezdu da igraš opušteno kao drugi play

Petar

pre 5 godina

Pa šta će Žocu igrač koji je lenj, koji ne voli da trenira i koji ima hroničnu povredu, a morao bi da ga plati jedno 4 miliona godišnje, ako ne i više...

beogradski

pre 5 godina

Fenomenalno za našu reprezentaciju da Teo ima utakmice u nogama...Lepršav i dobar igrač.Kapiten!
(room 1408, 8. februar 2019 21:08) # Link komentara
Ti si neverovatan ! Imaš li ikakav život ? Prijatelje, porodicu..?
Šta ti dečko radiš ?
(paranoik, 8. februar 2019 21:45)

a kako ti znas da je on nolajfer, koji bleji po b92 non stop, ako i sam nisi takav, pa si to primetio??

KKP

pre 5 godina

izgleda da vi zvezdasi zivite u nekoj opasnoj zabludi? kako moze da se vrati u klub u kom je poceo, ako nikada nije odigrao nijednu utakmicu za crvenu zvezdu? Bio je u FMP u pa je otiso van, osim ako i vi ne smatrate da ste flp, a ne zvezda?
pozdrav i objavite :)

Ivan

pre 5 godina

Pa preciznije receno, nemaju ni oni bas toliko prostora u budzetu da manevrisu sa teodosicem koji nije bilo ko i kostao bi ih djavo ipo. Nije bas da ga ne zele. U ovom trenutku ce ga dovesti onaj klub koji moze, vise nego onaj koji ga zeli.

Sretko

pre 5 godina

@Where is my sandwitch

Hehe Tea kao motivatora .. pa on koliko je "energican" pre ima da se uspava na klupi dok gleda basket nego li da motivise ove nase :))

vise

pre 5 godina

ŽOC u naslovu? Da li je to neka skraćenica? Kao FMP, na primer.
(Baš smešno, 08. februar 2019 21:26)

ŽOC jeste skraćenica, odnosno akronim od Željko Obradović Cepač

Tako moje srce kuca-TAKOVO

pre 5 godina

Ajmo legendo, ajmo maestro, za svoju i sve milionske ciganske duše širom kape nebeske. Tvoj potpis momentalno precrtava i poništava sve Kolove, Klarkove, Goge, Moge, i ostale Trinkije. Da gori Pionir i na staze slave da je vratimo!
(detektiv kokni kol, 08. februar 2019 21:33)

Koje staze slave majke ti?

артиљерац

pre 5 godina

Ја написах јуче,Ватутин Председник и власник ЦСКА је у јануару био у ЛА.Није
путовао 15-16 сати да би видео Тихи Океан.

Nema nam pomoći

pre 5 godina

Neće ga niko. Večiti gubitnik. Dobio svega jedno finale iz pedeset pokušaja u evroligi. Izivljava se iskljucivo protiv Cmoki Minska i slicnih. Kad je bitno nema ga nigde, posebno se ne vidi protiv Amera.
(Gugi, 8. februar 2019 21:36)

Koliko samo nesrećnih, očajnih i frustriranih ljudi ima u Srbiji. Strašno.

Звездин весник

pre 5 godina

Neće ga niko. Večiti gubitnik. Dobio svega jedno finale iz pedeset pokušaja u evroligi. Izivljava se iskljucivo protiv Cmoki Minska i slicnih. Kad je bitno nema ga nigde, posebno se ne vidi protiv Amera.
(Gugi, 08. februar 2019 21:36)

Уопште није Америма изломио кичму на ОИ.

Vladimir Micov

pre 5 godina

Da li neko stvarno misli da bi Teo došao u zvezdu? Iz NBA u zvezdu..... Gledam komentare, danima unazad pišete o tome... Ljudi ja razumem navijačku ostršćenost ali prelazite granice realnosti..... Mada koga biramo na izborima decenijama unazad nije ni čudo

qpus

pre 5 godina

Ja bih voleo da proba ostati u NBA,samo da nadje adekvatnu ekipu i moze on imati solidan ucinak za nekih 15-20min.
(ivan, 08. februar 2019 21:13)
Nema sanse. Uopste nije tip igraca za NBA.

Nemanja

pre 5 godina

Realno vec je zaradio novac za ovu sezonu i mogao bi komotnu u Zvezdu da pomogne za Evroligu,razumem da fudbaleri ne zele da igraju nasu smesnu i namestenu ligu ali kosarkasi bi vec mogli da se vracaju,Zvezdi bi bio pun pogodak ali bas i ne gajim nadu

detektiv kokni kol

pre 5 godina

Ajmo legendo, ajmo maestro, za svoju i sve milionske ciganske duše širom kape nebeske. Tvoj potpis momentalno precrtava i poništava sve Kolove, Klarkove, Goge, Moge, i ostale Trinkije. Da gori Pionir i na staze slave da je vratimo!

paranoik

pre 5 godina

Fenomenalno za našu reprezentaciju da Teo ima utakmice u nogama...Lepršav i dobar igrač.Kapiten!
(room 1408, 8. februar 2019 21:08) # Link komentara
Ti si neverovatan ! Imaš li ikakav život ? Prijatelje, porodicu..?
Šta ti dečko radiš ?

Gugi

pre 5 godina

Neće ga niko. Večiti gubitnik. Dobio svega jedno finale iz pedeset pokušaja u evroligi. Izivljava se iskljucivo protiv Cmoki Minska i slicnih. Kad je bitno nema ga nigde, posebno se ne vidi protiv Amera.

SVEMIRKO FIĆFIRIĆ

pre 5 godina

Realno Efes, oni sad imaju para, dobro igraju i pucaju na f4. A ako osvoje titulu onda će in postati zvezda i može da pređe i u Crvenu zvezdu da pamet pomeri ovima iz Mornara ili Krke...

shiljooo

pre 5 godina

Koliko god da je nerealno trenutno, neverovatan je osećaj kad pomisliš da se nekim čudom desi da potpiše...

1. Teodosić
2. Dobrić
3. Lazić
4. Simanić
5. Ristić

1. Regland
2. Beron
3. Perperoglu
4. Faje
5. Cirbes


Odzo i Davidovac.

tdi

pre 5 godina

A Dorsi, Nanali, Birč,Brokof, Bender, Vonamejker, Teo, Udo.. neki su skoro otišli u NBA u EL bili legitmni igrači nosioci igre i ne mogu ništa da urade u Americi. Šta vam to govori?
Kada ćemo da shvatimo da je evropska košarka dosta ispod NBA lige. Tako je kako je, Teo je dobio šansu u prvoj sezoni videli su koliko može i ove sezone je van rotaacije.
Neka se vrate u Evropu igraće za iste pare nego da nose peškire u NBA.
Ok, probaš kako je ali ako ne možeš da igraš vrati se nazad. Pare su iste jer u Americi je dolar plus porezi i agent uzmu pola zarade...kad se pogleda isto bi im bilo u Evropi.

Nema nam pomoći

pre 5 godina

Neće ga niko. Večiti gubitnik. Dobio svega jedno finale iz pedeset pokušaja u evroligi. Izivljava se iskljucivo protiv Cmoki Minska i slicnih. Kad je bitno nema ga nigde, posebno se ne vidi protiv Amera.
(Gugi, 8. februar 2019 21:36)

Koliko samo nesrećnih, očajnih i frustriranih ljudi ima u Srbiji. Strašno.

Nemanja

pre 5 godina

Realno vec je zaradio novac za ovu sezonu i mogao bi komotnu u Zvezdu da pomogne za Evroligu,razumem da fudbaleri ne zele da igraju nasu smesnu i namestenu ligu ali kosarkasi bi vec mogli da se vracaju,Zvezdi bi bio pun pogodak ali bas i ne gajim nadu

Vladimir Micov

pre 5 godina

Da li neko stvarno misli da bi Teo došao u zvezdu? Iz NBA u zvezdu..... Gledam komentare, danima unazad pišete o tome... Ljudi ja razumem navijačku ostršćenost ali prelazite granice realnosti..... Mada koga biramo na izborima decenijama unazad nije ni čudo

Petar

pre 5 godina

Pa šta će Žocu igrač koji je lenj, koji ne voli da trenira i koji ima hroničnu povredu, a morao bi da ga plati jedno 4 miliona godišnje, ako ne i više...

Tako moje srce kuca-TAKOVO

pre 5 godina

Ajmo legendo, ajmo maestro, za svoju i sve milionske ciganske duše širom kape nebeske. Tvoj potpis momentalno precrtava i poništava sve Kolove, Klarkove, Goge, Moge, i ostale Trinkije. Da gori Pionir i na staze slave da je vratimo!
(detektiv kokni kol, 08. februar 2019 21:33)

Koje staze slave majke ti?

артиљерац

pre 5 godina

Ја написах јуче,Ватутин Председник и власник ЦСКА је у јануару био у ЛА.Није
путовао 15-16 сати да би видео Тихи Океан.

KKP

pre 5 godina

izgleda da vi zvezdasi zivite u nekoj opasnoj zabludi? kako moze da se vrati u klub u kom je poceo, ako nikada nije odigrao nijednu utakmicu za crvenu zvezdu? Bio je u FMP u pa je otiso van, osim ako i vi ne smatrate da ste flp, a ne zvezda?
pozdrav i objavite :)

detektiv kokni kol

pre 5 godina

Ajmo legendo, ajmo maestro, za svoju i sve milionske ciganske duše širom kape nebeske. Tvoj potpis momentalno precrtava i poništava sve Kolove, Klarkove, Goge, Moge, i ostale Trinkije. Da gori Pionir i na staze slave da je vratimo!

zemunski kej

pre 5 godina

Citam da su isplatili ceo ugovor 12 miliona dolara, U cent tacno i sad da dodje u Zvezdu ili Partizan pa da mora da oprosti sve dugove i ceka platu 7 meseci. Nema sanse. Probace da ostane u NBA makar malo cekao,Orlando sam procitao da ima interesovanje,Kao slobadan agent moze da potpise kad hoce, I ove evropske ekipe umeju da kasne sa platama,

Milan

pre 5 godina

Dodji u svoju Zvezdu na 3 meseca, da nas vratiš u EL care, posle toga mazni još jedan debeo ugovor gde želiš, i posle njega dodji zadnju godinu u Zvezdu da igraš opušteno kao drugi play

shiljooo

pre 5 godina

Koliko god da je nerealno trenutno, neverovatan je osećaj kad pomisliš da se nekim čudom desi da potpiše...

1. Teodosić
2. Dobrić
3. Lazić
4. Simanić
5. Ristić

1. Regland
2. Beron
3. Perperoglu
4. Faje
5. Cirbes


Odzo i Davidovac.

beogradski

pre 5 godina

Fenomenalno za našu reprezentaciju da Teo ima utakmice u nogama...Lepršav i dobar igrač.Kapiten!
(room 1408, 8. februar 2019 21:08) # Link komentara
Ti si neverovatan ! Imaš li ikakav život ? Prijatelje, porodicu..?
Šta ti dečko radiš ?
(paranoik, 8. februar 2019 21:45)

a kako ti znas da je on nolajfer, koji bleji po b92 non stop, ako i sam nisi takav, pa si to primetio??

tdi

pre 5 godina

A Dorsi, Nanali, Birč,Brokof, Bender, Vonamejker, Teo, Udo.. neki su skoro otišli u NBA u EL bili legitmni igrači nosioci igre i ne mogu ništa da urade u Americi. Šta vam to govori?
Kada ćemo da shvatimo da je evropska košarka dosta ispod NBA lige. Tako je kako je, Teo je dobio šansu u prvoj sezoni videli su koliko može i ove sezone je van rotaacije.
Neka se vrate u Evropu igraće za iste pare nego da nose peškire u NBA.
Ok, probaš kako je ali ako ne možeš da igraš vrati se nazad. Pare su iste jer u Americi je dolar plus porezi i agent uzmu pola zarade...kad se pogleda isto bi im bilo u Evropi.

Звездин весник

pre 5 godina

Neće ga niko. Večiti gubitnik. Dobio svega jedno finale iz pedeset pokušaja u evroligi. Izivljava se iskljucivo protiv Cmoki Minska i slicnih. Kad je bitno nema ga nigde, posebno se ne vidi protiv Amera.
(Gugi, 08. februar 2019 21:36)

Уопште није Америма изломио кичму на ОИ.

Sretko

pre 5 godina

@Where is my sandwitch

Hehe Tea kao motivatora .. pa on koliko je "energican" pre ima da se uspava na klupi dok gleda basket nego li da motivise ove nase :))

vise

pre 5 godina

ŽOC u naslovu? Da li je to neka skraćenica? Kao FMP, na primer.
(Baš smešno, 08. februar 2019 21:26)

ŽOC jeste skraćenica, odnosno akronim od Željko Obradović Cepač

Gugi

pre 5 godina

Neće ga niko. Večiti gubitnik. Dobio svega jedno finale iz pedeset pokušaja u evroligi. Izivljava se iskljucivo protiv Cmoki Minska i slicnih. Kad je bitno nema ga nigde, posebno se ne vidi protiv Amera.

Ivan

pre 5 godina

Pa preciznije receno, nemaju ni oni bas toliko prostora u budzetu da manevrisu sa teodosicem koji nije bilo ko i kostao bi ih djavo ipo. Nije bas da ga ne zele. U ovom trenutku ce ga dovesti onaj klub koji moze, vise nego onaj koji ga zeli.

qpus

pre 5 godina

Ja bih voleo da proba ostati u NBA,samo da nadje adekvatnu ekipu i moze on imati solidan ucinak za nekih 15-20min.
(ivan, 08. februar 2019 21:13)
Nema sanse. Uopste nije tip igraca za NBA.

paranoik

pre 5 godina

Fenomenalno za našu reprezentaciju da Teo ima utakmice u nogama...Lepršav i dobar igrač.Kapiten!
(room 1408, 8. februar 2019 21:08) # Link komentara
Ti si neverovatan ! Imaš li ikakav život ? Prijatelje, porodicu..?
Šta ti dečko radiš ?

SrbEUin

pre 5 godina

...sad da dodje u Zvezdu ili Partizan...(zemunski kej, 8. februar 2019 23:15)


Ključne reči su "ili Partizan".
Tamo će sigurno.


Al zamalo.

SVEMIRKO FIĆFIRIĆ

pre 5 godina

Realno Efes, oni sad imaju para, dobro igraju i pucaju na f4. A ako osvoje titulu onda će in postati zvezda i može da pređe i u Crvenu zvezdu da pamet pomeri ovima iz Mornara ili Krke...

ko je ovde lud

pre 5 godina

Šta znam, razumem ga što je to rekao jer kakvu god pohvalu da uputite Žocu to je već rečeno, pa je osmislio novu pohvalu a da li je na mestu sada ćemo analizirati.
Prvo, mnogo je teško da se porede NBA i Evropski treneri iz prostog razloga što je u NBA igrač franšize glavni na terenu i van njega, dok u Evropi trener se pita za sve, od određivanja transfera do toga tačno ko će i kada šutnuti na koš, tačno se precizno igra i trener je taj koji osmišlja sve na terenu. U NBA je drugačije potpuno, trener je tu da osmisle setove napada da se iskoristi maksimalno potencijal svog najboljeg igrača i sve je prepušteno tom igraču, svaka odluka na terenu i dešava se da trener pozove napad a da igrač odigra nešto drugo da ni ne pozove napad jer je ocenio na terenu da ne treba taj napad, u Evropi za to ne da igrač ide na klupu već ide u svlačionicu i postaje ozbiljan problem za ekipu.
Drugo, igrač franšize se pita ko će da bude trejdovan iz ekipe i u ekipu, uključeni su u pregovore dok trener nije, osim ako nije trener i GM (generalni menadžer).
Ne kažem ja da treneri u NBA nisu dobri stručnjaci, jesu odlični su, najbolji u svom poslu su, samo kažem da se razlikuje posao.
Takođe sistem treninga je LOŠ u Evropi.
Odavno je utvrđeno da se igrači troše i dok treniraju a trenira se taktika uglavnom, nema razvoja igrača mislim ima ali to je dok su mladi, do 22-23 godine, nakon toga nema razvoja iako se čini da ima, no taj razvoj je prividan jer igrač sazreva kao čovek i na terenu, igra sa iskustvom uspori i zato se čini da je igrač napredovao a ustvari nije.
U NBA igrači preko leta rade na sebi i na taj način napreduju a preko sezone čak nisu u obavezi da treniraju, po ličnom izboru je. U Evropi prave glupa okupljanja 2-3 meseca ranije i odu na planinu da nabiju kondiciju, onda se radi na taktici i defanzivnim sistemima i igrač ne može da radi na usavršavanju sebe, nema kad!

Problem je generalno što naši ljudi ovo što sam napisao uglavnom ne razumeju čast izuzecima ali Nikola Jokic je najbolji primer, svi su ga pljuvali što nije došao na Evropsko Prvenstvo i kvalifikacije za SP, a fora je u tome što NBA ekipe ne dozvoljavaju igračima franšize da igraju kontinentalna takmičenja i kvalifikacije (Kup Amerike i kvalifikacije igraju igrači G Lige sa po kojim igračem iz NBA, npr prošlog leta je najpoznatiji igrač bio Frank Mason III iz sakramenta u timu USA), igrači franšize igraju samo SP i OI kada se okuplja Dream Team i timovi unapred planiraju da neće biti dostupni za development takozvani. Jokic je radio po planu Denvera i mislim da se vidi razlika u napretku, da je peglao samoubistvo (tako se zove drill u kome se trči na terenu gore dole i mora da de dodirne svaka linija) gore-dole na kopaoniku.
Postavlja se pitanje zašto Evropa i dalje nije prihvatila takav razvoj igrača i same igre kada je dokazano da sistem radi itekako.
Žoc je veliki trener ali sam 1000% siguran da on ne bi uspeo u NBA, prošao bi ISTO kao i Dejvid Blat, zbog svega navedenog gore i zbog toga što Žoc mora imati sve pod kontrolom a to je tamo nemoguće, pa on bi pregoreo prvi dan kad bi neko uzeo nerezonski šut. :)

Šta vi mislite baš me interesuje, znam da ima par ljudi ovde koji poznaju NBA košarku, zato sam se potrudio da napišem ovoliki komentar.

Pera Zdera

pre 5 godina

vraca se tamo odakle je krenuo ..
(kkk, 8. februar 2019 23:12)

Znači u FMP iz Železnika... ali oni nemaju baš puno para da ga plate, Čović više ulaže u Zvezdu!

Antis

pre 5 godina

Pa normalno da ga nece, da ga je hteo Zeljko igrao bi on vec kod njega. Toliko izvikan igrac i velicina a mi konstantno srebrni,njegove ekipe ne osvajaju evroligu,covek ne igra odbranu....podeli 8 asistencija na utakmici-ponekad,od cega je je 4 dodao coveku na trojku ovaj sutne preko ruke i pogodi...asistencija,sta ces,broji se. Uvek bhi radije igrao protiv njega nego sa njim, to otprilike sumira.

EUFORIJA

pre 5 godina

Pa šta će Žocu igrač koji je lenj, koji ne voli da trenira i koji ima hroničnu povredu, a morao bi da ga plati jedno 4 miliona godišnje, ako ne i više...
(Petar, 08. februar 2019 23:23)

Zoc da plati?

miki

pre 5 godina

Bio bi i red da se vrati u Zvezdu, da završi karijeru u klubu u kom je i počeo.
(Jovke, 08. februar 2019 21:51)

Znači ipak je zvezda fmp ????

EUFORIJA

pre 5 godina

Pa normalno da ga nece, da ga je hteo Zeljko igrao bi on vec kod njega. Toliko izvikan igrac i velicina a mi konstantno srebrni,njegove ekipe ne osvajaju evroligu,covek ne igra odbranu....podeli 8 asistencija na utakmici-ponekad,od cega je je 4 dodao coveku na trojku ovaj sutne preko ruke i pogodi...asistencija,sta ces,broji se. Uvek bhi radije igrao protiv njega nego sa njim, to otprilike sumira.
(Antis, 09. februar 2019 01:54)

S druge strane imamo Bogdanovica koji nema asistenciju, solira, reprezentacija sa njime ne moze vise od srebra...

povezanost

pre 5 godina

Fenomenalno za našu reprezentaciju da Teo ima utakmice u nogama...Lepršav i dobar igrač.Kapiten! 
(room 1408, 8. februar 2019 21:08) # Link komentara 
Ti si neverovatan ! Imaš li ikakav život ? Prijatelje, porodicu..? 
Šta ti dečko radiš ? 
(paranoik, 8. februar 2019 21:45) 

a kako ti znas da je on nolajfer, koji bleji po b92 non stop, ako i sam nisi takav, pa si to primetio??
(beogradski, 08. februar 2019 22:56)



Te dve stvari nisu povezane. Ti mozes npr. uvece u roku od sat vremena da procitas sve vesti na portalu. Tada mozes da vidis u kojim periodima je neko ostavljao komentare i da zakljucis da li neko po ceo dan komentarise.

danijel sifer

pre 5 godina

To što nije uspeo u USA ne umanjuje njegov kvalitet i zasluge u timu Srbije. Prva velika zvezda iz Srbije od Stojakovića i Bodiroge. Sam nas je vodio do dva finala SP jednog finala EP i jednog finala OI. Četiri finala u 10 godina je bolje od većine nacija koje se smatraju kao košarkaške. Momak ima ogroman talenat, genijalnost koja se retko viđa u sportovima, solidne fizikalije (ima dobru i visinu i brzinu) na žalost je na svoju ruku i sigurno nije najbolji radnik. Vukao je sve na talenat, ali je došao u NBA gde se mnogo više radi na fizičkoj spremi. Početkom prošle sezone je bio solidno spreman ali su povrede LAC (cela petorka) poremetile koncept tima koji umesto da grabi finala i dalje traži svoj identitet. Tu je izvisio i očigledno prestao da se trudi. Koliko je spreman u ovom momentu, veliko je pitanje.
Pre nego nastavite da mu se podsmevate setite se njegovih igara na SP u Turskoj i Španiji, utakmice u grupi protiv prejake Amerike na OI...
Teo kralju, za mene si i dalje NoI!

misko

pre 5 godina

(ko je ovde lud, 09. februar 2019 09:48)
ti kazes da su nba treneri najbolji u svom poslu, a igrač franšize odlučuje o svemu na terenu. ispada da je on bolji od trenera. zoc bi pregoreo kad bi neko uzeo nerezonski šut? pa svako normalan bi. ja npr nmg da gledam hjuston kad ne sviraju korake hardenu, a pravi ih redovno pre suta za 3. i koja je poenta onda toga da se igra uopšte ako se ne poštuju pravila. npr. igrao karte, imas 5 i 3 i odneses ih sa devetkom, jer nemas 8.
ljudi kao ti ne kontaju da ceo nba, celu organizaciju bas briga za košarku, tj igru. gledaju samo zaradu, a nju donosi atrakcija. kad shvatite da u nba nema kosarke, samo sou biznisa shvatićete da priča o treninzima, akcijama, igri je čist apsurd.

Grdoje

pre 5 godina

tdi
U gadnom si tripu, dete. U GB i USA je strogo igranicena provizija agenata, mislim na 5%. Za ovaj procenat oni dobro okrvave gace. Porez je 40%. Ali je zato min godisnji ugovor nesto o cemu sanjaju EL igraci, osim Sveda i jos par srecnika.
Ko je ovde lud
Slazem se sa tobom za vecinu stvari koje si napisao. EL je, nazalost, treca liga kvaliteta i organizacije. Negledljivo. Osim ako ne igra lokalni klub za koji navijas. Osim CSKA, grka i Reala, organizacija ostalih na nivou naseg fudbala. Najgora stvar za navijaca i brend jeste da, dok deca upamte imena igraca, svojih idola, oni vise ne igraju. Svake godine po 10.novih igraca placenika, iole ozbiljniji mladi igrac ode u NBA a ostali omladinci, kako udju u prvi tim tako prestanu sa razvojem vec se studira taktika i poslusnost.

Sasa

pre 5 godina

Pa mislim ni u Zvezdi ne bi igrao za dž. Možda to ne bi bile baš pare kao u nekim evropskim klubovima, ali bi mu ovde i troškovi bili značajno manji.

klopp

pre 5 godina

@misko, 09. februar 2019 11:14

I onda dođu ti Ameri što ne znaju da igraju bez da prave korake i oduče sve druge od sporta na SP ili OI. Slažem se da u NBA biznis igra jako veliku ulogu i da su suđenje i kriterijumi katastrofalni, ali to da nema košarke je preterivanje.

Naš i njihov mentalitet je potpuno drugačiji i to se neće promeniti, bar ne još jako dugo. U Evropi postoji vezanost za klub, u Americi za šou. Meni kao navijaču nekog tima ovde je bitno da taj tim pobedi, u Americi je bitno da Westbrook ima tripl-dabl, da Harden ubaci 30, i da neko divljački zakuca da bi se onaj što jede hamburger u prvom redu digao sa stolice. Ali se zato igračima daju bogovski uslovi za individualan razvoj. Kad ne moraš da razmišljaš o timu, imaš vremena da razmišljaš o sebi. U Evropi prolazi samo timska korist, ostalo je navijačima nebitno.

stoler

pre 5 godina

Molio bih euforiju i ostale navijace nebitnog i besmislenog kluba malo zvezda, malo fmp da ne pricaju o doprinosu igraca u osvajanju najvaznijih medalja nase reprezentacije. Posto je dobro poznato da osim Moke za ovih 70 godina nijedan delija panter nije bio vazan i bitan u osvajanju odlicja. Besmislen klub cija se bitnost i vaznost zavrsava 1955. godine.

bskfan

pre 5 godina

NBA je zakon, ali ovoga puta bez prevelikih ocekivanja. Tamo se igra zestoko, uvek se neko povredi, i zato svaki jaci tim koji nije u procesu rebildinga (bez previse mladih igraca kojima treba dati minuta) zeli da na tako vaznom mestu plejmekera ima zlatnu rezervu koja ce normalno igrati samo 12-16 minuta a povremeno i 20-24. Za te usluge moze sigurno da dobije oko 4 miliona godisnje. Pravac GSW, moze i prsten da uzme :)

Aco Rs

pre 5 godina

Efes je najbliza opcija za Tea vjerovatno i najbolja.Ni jedan klub u Evropi se ne odnosi bolje prema igracima i ne daje bolje uslove od pomenutog.

volim i ja vas

pre 5 godina

Teo, uzmi im sto vise mozes para. Uopste ne razmisljaj o klupskim trofejima, sta te briga ko ce da bude prvak NBA ili Evrolige, samo gledaj sebe.

Gugi

pre 5 godina

Neće ga niko. Večiti gubitnik. Dobio svega jedno finale iz pedeset pokušaja u evroligi. Izivljava se iskljucivo protiv Cmoki Minska i slicnih. Kad je bitno nema ga nigde, posebno se ne vidi protiv Amera.

shiljooo

pre 5 godina

Koliko god da je nerealno trenutno, neverovatan je osećaj kad pomisliš da se nekim čudom desi da potpiše...

1. Teodosić
2. Dobrić
3. Lazić
4. Simanić
5. Ristić

1. Regland
2. Beron
3. Perperoglu
4. Faje
5. Cirbes


Odzo i Davidovac.

Nemanja

pre 5 godina

Realno vec je zaradio novac za ovu sezonu i mogao bi komotnu u Zvezdu da pomogne za Evroligu,razumem da fudbaleri ne zele da igraju nasu smesnu i namestenu ligu ali kosarkasi bi vec mogli da se vracaju,Zvezdi bi bio pun pogodak ali bas i ne gajim nadu

detektiv kokni kol

pre 5 godina

Ajmo legendo, ajmo maestro, za svoju i sve milionske ciganske duše širom kape nebeske. Tvoj potpis momentalno precrtava i poništava sve Kolove, Klarkove, Goge, Moge, i ostale Trinkije. Da gori Pionir i na staze slave da je vratimo!

Tako moje srce kuca-TAKOVO

pre 5 godina

Ajmo legendo, ajmo maestro, za svoju i sve milionske ciganske duše širom kape nebeske. Tvoj potpis momentalno precrtava i poništava sve Kolove, Klarkove, Goge, Moge, i ostale Trinkije. Da gori Pionir i na staze slave da je vratimo!
(detektiv kokni kol, 08. februar 2019 21:33)

Koje staze slave majke ti?

paranoik

pre 5 godina

Fenomenalno za našu reprezentaciju da Teo ima utakmice u nogama...Lepršav i dobar igrač.Kapiten!
(room 1408, 8. februar 2019 21:08) # Link komentara
Ti si neverovatan ! Imaš li ikakav život ? Prijatelje, porodicu..?
Šta ti dečko radiš ?

Milan

pre 5 godina

Dodji u svoju Zvezdu na 3 meseca, da nas vratiš u EL care, posle toga mazni još jedan debeo ugovor gde želiš, i posle njega dodji zadnju godinu u Zvezdu da igraš opušteno kao drugi play

Nema nam pomoći

pre 5 godina

Neće ga niko. Večiti gubitnik. Dobio svega jedno finale iz pedeset pokušaja u evroligi. Izivljava se iskljucivo protiv Cmoki Minska i slicnih. Kad je bitno nema ga nigde, posebno se ne vidi protiv Amera.
(Gugi, 8. februar 2019 21:36)

Koliko samo nesrećnih, očajnih i frustriranih ljudi ima u Srbiji. Strašno.

Petar

pre 5 godina

Pa šta će Žocu igrač koji je lenj, koji ne voli da trenira i koji ima hroničnu povredu, a morao bi da ga plati jedno 4 miliona godišnje, ako ne i više...

KKP

pre 5 godina

izgleda da vi zvezdasi zivite u nekoj opasnoj zabludi? kako moze da se vrati u klub u kom je poceo, ako nikada nije odigrao nijednu utakmicu za crvenu zvezdu? Bio je u FMP u pa je otiso van, osim ako i vi ne smatrate da ste flp, a ne zvezda?
pozdrav i objavite :)

Antis

pre 5 godina

Pa normalno da ga nece, da ga je hteo Zeljko igrao bi on vec kod njega. Toliko izvikan igrac i velicina a mi konstantno srebrni,njegove ekipe ne osvajaju evroligu,covek ne igra odbranu....podeli 8 asistencija na utakmici-ponekad,od cega je je 4 dodao coveku na trojku ovaj sutne preko ruke i pogodi...asistencija,sta ces,broji se. Uvek bhi radije igrao protiv njega nego sa njim, to otprilike sumira.

EUFORIJA

pre 5 godina

Pa normalno da ga nece, da ga je hteo Zeljko igrao bi on vec kod njega. Toliko izvikan igrac i velicina a mi konstantno srebrni,njegove ekipe ne osvajaju evroligu,covek ne igra odbranu....podeli 8 asistencija na utakmici-ponekad,od cega je je 4 dodao coveku na trojku ovaj sutne preko ruke i pogodi...asistencija,sta ces,broji se. Uvek bhi radije igrao protiv njega nego sa njim, to otprilike sumira.
(Antis, 09. februar 2019 01:54)

S druge strane imamo Bogdanovica koji nema asistenciju, solira, reprezentacija sa njime ne moze vise od srebra...

SVEMIRKO FIĆFIRIĆ

pre 5 godina

Realno Efes, oni sad imaju para, dobro igraju i pucaju na f4. A ako osvoje titulu onda će in postati zvezda i može da pređe i u Crvenu zvezdu da pamet pomeri ovima iz Mornara ili Krke...

артиљерац

pre 5 godina

Ја написах јуче,Ватутин Председник и власник ЦСКА је у јануару био у ЛА.Није
путовао 15-16 сати да би видео Тихи Океан.

tdi

pre 5 godina

A Dorsi, Nanali, Birč,Brokof, Bender, Vonamejker, Teo, Udo.. neki su skoro otišli u NBA u EL bili legitmni igrači nosioci igre i ne mogu ništa da urade u Americi. Šta vam to govori?
Kada ćemo da shvatimo da je evropska košarka dosta ispod NBA lige. Tako je kako je, Teo je dobio šansu u prvoj sezoni videli su koliko može i ove sezone je van rotaacije.
Neka se vrate u Evropu igraće za iste pare nego da nose peškire u NBA.
Ok, probaš kako je ali ako ne možeš da igraš vrati se nazad. Pare su iste jer u Americi je dolar plus porezi i agent uzmu pola zarade...kad se pogleda isto bi im bilo u Evropi.

vise

pre 5 godina

ŽOC u naslovu? Da li je to neka skraćenica? Kao FMP, na primer.
(Baš smešno, 08. februar 2019 21:26)

ŽOC jeste skraćenica, odnosno akronim od Željko Obradović Cepač

beogradski

pre 5 godina

Fenomenalno za našu reprezentaciju da Teo ima utakmice u nogama...Lepršav i dobar igrač.Kapiten!
(room 1408, 8. februar 2019 21:08) # Link komentara
Ti si neverovatan ! Imaš li ikakav život ? Prijatelje, porodicu..?
Šta ti dečko radiš ?
(paranoik, 8. februar 2019 21:45)

a kako ti znas da je on nolajfer, koji bleji po b92 non stop, ako i sam nisi takav, pa si to primetio??

stoler

pre 5 godina

Molio bih euforiju i ostale navijace nebitnog i besmislenog kluba malo zvezda, malo fmp da ne pricaju o doprinosu igraca u osvajanju najvaznijih medalja nase reprezentacije. Posto je dobro poznato da osim Moke za ovih 70 godina nijedan delija panter nije bio vazan i bitan u osvajanju odlicja. Besmislen klub cija se bitnost i vaznost zavrsava 1955. godine.

Звездин весник

pre 5 godina

Neće ga niko. Večiti gubitnik. Dobio svega jedno finale iz pedeset pokušaja u evroligi. Izivljava se iskljucivo protiv Cmoki Minska i slicnih. Kad je bitno nema ga nigde, posebno se ne vidi protiv Amera.
(Gugi, 08. februar 2019 21:36)

Уопште није Америма изломио кичму на ОИ.

SrbEUin

pre 5 godina

...sad da dodje u Zvezdu ili Partizan...(zemunski kej, 8. februar 2019 23:15)


Ključne reči su "ili Partizan".
Tamo će sigurno.


Al zamalo.

EUFORIJA

pre 5 godina

Pa šta će Žocu igrač koji je lenj, koji ne voli da trenira i koji ima hroničnu povredu, a morao bi da ga plati jedno 4 miliona godišnje, ako ne i više...
(Petar, 08. februar 2019 23:23)

Zoc da plati?

qpus

pre 5 godina

Ja bih voleo da proba ostati u NBA,samo da nadje adekvatnu ekipu i moze on imati solidan ucinak za nekih 15-20min.
(ivan, 08. februar 2019 21:13)
Nema sanse. Uopste nije tip igraca za NBA.

miki

pre 5 godina

Bio bi i red da se vrati u Zvezdu, da završi karijeru u klubu u kom je i počeo.
(Jovke, 08. februar 2019 21:51)

Znači ipak je zvezda fmp ????

zemunski kej

pre 5 godina

Citam da su isplatili ceo ugovor 12 miliona dolara, U cent tacno i sad da dodje u Zvezdu ili Partizan pa da mora da oprosti sve dugove i ceka platu 7 meseci. Nema sanse. Probace da ostane u NBA makar malo cekao,Orlando sam procitao da ima interesovanje,Kao slobadan agent moze da potpise kad hoce, I ove evropske ekipe umeju da kasne sa platama,

Vladimir Micov

pre 5 godina

Da li neko stvarno misli da bi Teo došao u zvezdu? Iz NBA u zvezdu..... Gledam komentare, danima unazad pišete o tome... Ljudi ja razumem navijačku ostršćenost ali prelazite granice realnosti..... Mada koga biramo na izborima decenijama unazad nije ni čudo

Ivan

pre 5 godina

Pa preciznije receno, nemaju ni oni bas toliko prostora u budzetu da manevrisu sa teodosicem koji nije bilo ko i kostao bi ih djavo ipo. Nije bas da ga ne zele. U ovom trenutku ce ga dovesti onaj klub koji moze, vise nego onaj koji ga zeli.

ko je ovde lud

pre 5 godina

Šta znam, razumem ga što je to rekao jer kakvu god pohvalu da uputite Žocu to je već rečeno, pa je osmislio novu pohvalu a da li je na mestu sada ćemo analizirati.
Prvo, mnogo je teško da se porede NBA i Evropski treneri iz prostog razloga što je u NBA igrač franšize glavni na terenu i van njega, dok u Evropi trener se pita za sve, od određivanja transfera do toga tačno ko će i kada šutnuti na koš, tačno se precizno igra i trener je taj koji osmišlja sve na terenu. U NBA je drugačije potpuno, trener je tu da osmisle setove napada da se iskoristi maksimalno potencijal svog najboljeg igrača i sve je prepušteno tom igraču, svaka odluka na terenu i dešava se da trener pozove napad a da igrač odigra nešto drugo da ni ne pozove napad jer je ocenio na terenu da ne treba taj napad, u Evropi za to ne da igrač ide na klupu već ide u svlačionicu i postaje ozbiljan problem za ekipu.
Drugo, igrač franšize se pita ko će da bude trejdovan iz ekipe i u ekipu, uključeni su u pregovore dok trener nije, osim ako nije trener i GM (generalni menadžer).
Ne kažem ja da treneri u NBA nisu dobri stručnjaci, jesu odlični su, najbolji u svom poslu su, samo kažem da se razlikuje posao.
Takođe sistem treninga je LOŠ u Evropi.
Odavno je utvrđeno da se igrači troše i dok treniraju a trenira se taktika uglavnom, nema razvoja igrača mislim ima ali to je dok su mladi, do 22-23 godine, nakon toga nema razvoja iako se čini da ima, no taj razvoj je prividan jer igrač sazreva kao čovek i na terenu, igra sa iskustvom uspori i zato se čini da je igrač napredovao a ustvari nije.
U NBA igrači preko leta rade na sebi i na taj način napreduju a preko sezone čak nisu u obavezi da treniraju, po ličnom izboru je. U Evropi prave glupa okupljanja 2-3 meseca ranije i odu na planinu da nabiju kondiciju, onda se radi na taktici i defanzivnim sistemima i igrač ne može da radi na usavršavanju sebe, nema kad!

Problem je generalno što naši ljudi ovo što sam napisao uglavnom ne razumeju čast izuzecima ali Nikola Jokic je najbolji primer, svi su ga pljuvali što nije došao na Evropsko Prvenstvo i kvalifikacije za SP, a fora je u tome što NBA ekipe ne dozvoljavaju igračima franšize da igraju kontinentalna takmičenja i kvalifikacije (Kup Amerike i kvalifikacije igraju igrači G Lige sa po kojim igračem iz NBA, npr prošlog leta je najpoznatiji igrač bio Frank Mason III iz sakramenta u timu USA), igrači franšize igraju samo SP i OI kada se okuplja Dream Team i timovi unapred planiraju da neće biti dostupni za development takozvani. Jokic je radio po planu Denvera i mislim da se vidi razlika u napretku, da je peglao samoubistvo (tako se zove drill u kome se trči na terenu gore dole i mora da de dodirne svaka linija) gore-dole na kopaoniku.
Postavlja se pitanje zašto Evropa i dalje nije prihvatila takav razvoj igrača i same igre kada je dokazano da sistem radi itekako.
Žoc je veliki trener ali sam 1000% siguran da on ne bi uspeo u NBA, prošao bi ISTO kao i Dejvid Blat, zbog svega navedenog gore i zbog toga što Žoc mora imati sve pod kontrolom a to je tamo nemoguće, pa on bi pregoreo prvi dan kad bi neko uzeo nerezonski šut. :)

Šta vi mislite baš me interesuje, znam da ima par ljudi ovde koji poznaju NBA košarku, zato sam se potrudio da napišem ovoliki komentar.

Pera Zdera

pre 5 godina

vraca se tamo odakle je krenuo ..
(kkk, 8. februar 2019 23:12)

Znači u FMP iz Železnika... ali oni nemaju baš puno para da ga plate, Čović više ulaže u Zvezdu!

Sretko

pre 5 godina

@Where is my sandwitch

Hehe Tea kao motivatora .. pa on koliko je "energican" pre ima da se uspava na klupi dok gleda basket nego li da motivise ove nase :))

bskfan

pre 5 godina

NBA je zakon, ali ovoga puta bez prevelikih ocekivanja. Tamo se igra zestoko, uvek se neko povredi, i zato svaki jaci tim koji nije u procesu rebildinga (bez previse mladih igraca kojima treba dati minuta) zeli da na tako vaznom mestu plejmekera ima zlatnu rezervu koja ce normalno igrati samo 12-16 minuta a povremeno i 20-24. Za te usluge moze sigurno da dobije oko 4 miliona godisnje. Pravac GSW, moze i prsten da uzme :)

Sasa

pre 5 godina

Pa mislim ni u Zvezdi ne bi igrao za dž. Možda to ne bi bile baš pare kao u nekim evropskim klubovima, ali bi mu ovde i troškovi bili značajno manji.

Aco Rs

pre 5 godina

Efes je najbliza opcija za Tea vjerovatno i najbolja.Ni jedan klub u Evropi se ne odnosi bolje prema igracima i ne daje bolje uslove od pomenutog.

danijel sifer

pre 5 godina

To što nije uspeo u USA ne umanjuje njegov kvalitet i zasluge u timu Srbije. Prva velika zvezda iz Srbije od Stojakovića i Bodiroge. Sam nas je vodio do dva finala SP jednog finala EP i jednog finala OI. Četiri finala u 10 godina je bolje od većine nacija koje se smatraju kao košarkaške. Momak ima ogroman talenat, genijalnost koja se retko viđa u sportovima, solidne fizikalije (ima dobru i visinu i brzinu) na žalost je na svoju ruku i sigurno nije najbolji radnik. Vukao je sve na talenat, ali je došao u NBA gde se mnogo više radi na fizičkoj spremi. Početkom prošle sezone je bio solidno spreman ali su povrede LAC (cela petorka) poremetile koncept tima koji umesto da grabi finala i dalje traži svoj identitet. Tu je izvisio i očigledno prestao da se trudi. Koliko je spreman u ovom momentu, veliko je pitanje.
Pre nego nastavite da mu se podsmevate setite se njegovih igara na SP u Turskoj i Španiji, utakmice u grupi protiv prejake Amerike na OI...
Teo kralju, za mene si i dalje NoI!

povezanost

pre 5 godina

Fenomenalno za našu reprezentaciju da Teo ima utakmice u nogama...Lepršav i dobar igrač.Kapiten! 
(room 1408, 8. februar 2019 21:08) # Link komentara 
Ti si neverovatan ! Imaš li ikakav život ? Prijatelje, porodicu..? 
Šta ti dečko radiš ? 
(paranoik, 8. februar 2019 21:45) 

a kako ti znas da je on nolajfer, koji bleji po b92 non stop, ako i sam nisi takav, pa si to primetio??
(beogradski, 08. februar 2019 22:56)



Te dve stvari nisu povezane. Ti mozes npr. uvece u roku od sat vremena da procitas sve vesti na portalu. Tada mozes da vidis u kojim periodima je neko ostavljao komentare i da zakljucis da li neko po ceo dan komentarise.

misko

pre 5 godina

(ko je ovde lud, 09. februar 2019 09:48)
ti kazes da su nba treneri najbolji u svom poslu, a igrač franšize odlučuje o svemu na terenu. ispada da je on bolji od trenera. zoc bi pregoreo kad bi neko uzeo nerezonski šut? pa svako normalan bi. ja npr nmg da gledam hjuston kad ne sviraju korake hardenu, a pravi ih redovno pre suta za 3. i koja je poenta onda toga da se igra uopšte ako se ne poštuju pravila. npr. igrao karte, imas 5 i 3 i odneses ih sa devetkom, jer nemas 8.
ljudi kao ti ne kontaju da ceo nba, celu organizaciju bas briga za košarku, tj igru. gledaju samo zaradu, a nju donosi atrakcija. kad shvatite da u nba nema kosarke, samo sou biznisa shvatićete da priča o treninzima, akcijama, igri je čist apsurd.

klopp

pre 5 godina

@misko, 09. februar 2019 11:14

I onda dođu ti Ameri što ne znaju da igraju bez da prave korake i oduče sve druge od sporta na SP ili OI. Slažem se da u NBA biznis igra jako veliku ulogu i da su suđenje i kriterijumi katastrofalni, ali to da nema košarke je preterivanje.

Naš i njihov mentalitet je potpuno drugačiji i to se neće promeniti, bar ne još jako dugo. U Evropi postoji vezanost za klub, u Americi za šou. Meni kao navijaču nekog tima ovde je bitno da taj tim pobedi, u Americi je bitno da Westbrook ima tripl-dabl, da Harden ubaci 30, i da neko divljački zakuca da bi se onaj što jede hamburger u prvom redu digao sa stolice. Ali se zato igračima daju bogovski uslovi za individualan razvoj. Kad ne moraš da razmišljaš o timu, imaš vremena da razmišljaš o sebi. U Evropi prolazi samo timska korist, ostalo je navijačima nebitno.

Grdoje

pre 5 godina

tdi
U gadnom si tripu, dete. U GB i USA je strogo igranicena provizija agenata, mislim na 5%. Za ovaj procenat oni dobro okrvave gace. Porez je 40%. Ali je zato min godisnji ugovor nesto o cemu sanjaju EL igraci, osim Sveda i jos par srecnika.
Ko je ovde lud
Slazem se sa tobom za vecinu stvari koje si napisao. EL je, nazalost, treca liga kvaliteta i organizacije. Negledljivo. Osim ako ne igra lokalni klub za koji navijas. Osim CSKA, grka i Reala, organizacija ostalih na nivou naseg fudbala. Najgora stvar za navijaca i brend jeste da, dok deca upamte imena igraca, svojih idola, oni vise ne igraju. Svake godine po 10.novih igraca placenika, iole ozbiljniji mladi igrac ode u NBA a ostali omladinci, kako udju u prvi tim tako prestanu sa razvojem vec se studira taktika i poslusnost.

volim i ja vas

pre 5 godina

Teo, uzmi im sto vise mozes para. Uopste ne razmisljaj o klupskim trofejima, sta te briga ko ce da bude prvak NBA ili Evrolige, samo gledaj sebe.