1. Odlican mu je potez sto je napravio trejd da dovede Bogdanovica u Kingse I sto je trejdovao Kazinsa u Nju Orleans, jer je tako izbjegao da mu placa 40 miliona dolara po sezoni.
    Los potez je sto je dao trogodisnji ugovor Bjelici (oko 7 miliona dolara po sezoni). Jedna sezona bi mu bila dovoljna
    (Sasha, 22. januar 2019 01:58)

    # Link komentara

  2. @ja

    Mozda Doncic nije hteo u Sakramento ali je Divac mogao da trejduje pick. Od Dalasa su mogli da dobiju ono sto je dobila Atlanta, a izgleda da je i Denver na sve nacine pokusavao da se dokopa Luke, tako da su mogli da dobiju mnogo vise. Trejdovanje Kazinsa je bila pametna stvar ali i bilo je i dosta gresaka, kao dovodjenje Hila (njega su se na srecu otarasili), a i dovodjenje Bjelice izgleda da nije dobar potez (ne zbog toga sto je Bjelica los igrac, vec zbog toga sto Bjelica nema nikakvu ambiciju i igra bezvoljno).

    Kingsi su dobri ali veoma lako mogu da sve da upropaste dovodjenjem neke skupe zvezde koja moze da pokvari odnose u timu. Za njih je najbolje da idu polako i da se razvijaju svoje igrace kao sto su JJ, Giles itd. Sto se tice centra, to je vec najveci problem jer Vili nije plejof kalibar, tesko mogu da se dokopaju nekog mladog centra a dovodjenje skupog veterana nema smisla. Sto se tice Baglija, kod njega je najveci problem to sto u stvari niko ne zna koja je njegova pozicija; trojku ne moze da igra, cetvorku bi mogao pod uslovom da poboljsa sut, a neki misle da od njega treba da naprave centra. Sve u svemu, ove godine su igrali dobro ali jos se ne nazire konacna konacna slika tima u buducnosti.
    (bskfan, 21. januar 2019 20:23)

    # Link komentara

  3. jedini tim koji igra na rezultat, a ne glumi cirkus kolorado.
     (crni_redstar, 21. januar 2019 19:25)

    # Link komentara

  4. Taranda dan da dandara VLADE
    Taranda dan da dandara DIVAC
    Taranda dan da dandara VLADE
    Taranda dan da dandara DIVAAAC
    (Misa, 21. januar 2019 18:13)

    # Link komentara

  5. Realno, Bjelica je zalutao u NBA. Spor, trom, bezvoljan... pa onje letos bio na pragu povratka u Evropu, tako da je jasno da mu je motivacija da igra u NBA slaba.

    Dečkić Bogi treba da uči od Foxa kako se brzo trči, kako se skače, jer tu manjka mnogo. Ne može igrač od 26-27 godina imati takva manjakvosti atletske i biti išta više od igrača za 15 minuta po meču. Mahanje s tri prsta ispred lica kad se da troka, klimanje glavom, loženje, tou NBA ne prolazi.

    A Divac je svoju inteligenciju pokazao kad je Horryija dodao loptu pravo u ruke, da šutira za tri izbaci Kingse iz finala Zapada.
    (Lebron Supreme, 21. januar 2019 17:18)

    # Link komentara

  6. Koja rasprava oko Bogijevog ugovora. Sledeci Bogijev ugovor je maksimalan o tome nema rasprave.
    (ratka, 21. januar 2019 17:17)

    # Link komentara

  7. Pa vidis sine, nije ti to Srbija nego Amerika. Ugradi se i onda si debelo zaglavio. A ako Divac nema para, ko zna kolika mu je plata u Kingsima a tek koliko je zaradio kao profi pa se jos ugradjuje, onda ja nemam sta da kazem. Licno ja ne zivim u tom svetu ugradjivanja ovde u Srbiji a ti ocigledno zivis. A Divac zivi u Americi. Tamo kada ti dodju federalci i nesto nadju, zna se..Mislis da Kingsi nemaju kontrolu poslovanja, pa ce Divac da se ugradjuje, jadan on sta ce , nema leba da jede?
    (123, 21. januar 2019 15:39)

    Nece Divac uzeti iz Sakramentove kase vec ce Bogi i Bjelica od svoje plate da mu daju, pa i dan danas tako rade nasi najveci treneri. Sta je tek Sinisa Mihajlovic radio i kako se talio sa Ramadanijem, pa Kezman koji ima toliko novca.
     (kimi, 21. januar 2019 15:56)

    # Link komentara

  8. Vidim neko ovde pise kako je Bogdan dosao za mali novac, haha. Kakav mali novac, najtezi rookie ugovor u istoriji, e, alo! 36 miliona bruto za tri godine, dok toliko bolji igraci od njega gule tamo za 5 milki godisnje. Bogdan s obzirom na to da je lozac veliki, da je spor u kontri i uopste, da nema krosover, niti lateralnu brzinu i brzinu promene pravca, je ubo jackpot, i treba samo d se nada da ga ne otpuste pre nego sto izmuze sav taj novac. Pa on u Evropi nikad ne bi dobio vise od milion godisnje.
    (LBJ, 21. januar 2019 15:02)
    Bogdan je jedan od najboljih šestih igrača lige,može da odigra,odbranu,razigra i preuzme skorersku ulogu ako treba a pritom pristaje da počinje sa klupa i da nema loptu kod sebe.Pogledaj kakve ugovore imaju prosečni i gori igrači od njega tipa Rubio,Furnije,Redži Džekson sve po 70-80 miliona.Da je on ponikao u nba mogao bi ladno da traži tolike pare,ovako igra relativno ispod cene.
    (Walt, 21. januar 2019 15:54)

    # Link komentara

  9. Divac je napravio odličan posao i sve preduvjete za ekipu koja će u budućnosti biti u igri za naslov. Ima odličnu mladu jezgru i prostora na sallary capu. Međutim, problem je što nema naslova bez kapitalca tipa Curry, Durant, Leonard, James, Davis i slični, a taki jednostavno ne žele ići u male sredine i gradove kao što je Sacramento. To je problem i to je nažalost tako....
    (ivan, 21. januar 2019 15:42)

    # Link komentara

  10. Nije samo Bogdan vec je i Bjelica dobio ogroman ugovor za jednu strec cetvorku.
    Lepo ih je Vlade obezbedio, e sad da li je i sebe i koliko ugradio...
    Ni nasi najveci treneri nisu imuni na ugradjivanje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 21. januar 2019 15:11)


    Pa vidis sine, nije ti to Srbija nego Amerika. Ugradi se i onda si debelo zaglavio. A ako Divac nema para, ko zna kolika mu je plata u Kingsima a tek koliko je zaradio kao profi pa se jos ugradjuje, onda ja nemam sta da kazem. Licno ja ne zivim u tom svetu ugradjivanja ovde u Srbiji a ti ocigledno zivis. A Divac zivi u Americi. Tamo kada ti dodju federalci i nesto nadju, zna se..Mislis da Kingsi nemaju kontrolu poslovanja, pa ce Divac da se ugradjuje, jadan on sta ce , nema leba da jede?
    (123, 21. januar 2019 15:39)

    # Link komentara

  11. @LBJ, 21. januar 2019 15:02

    Ti druže nemaš pojma o košarci... Da ne ulazim u raspravu o tome kakav je Bogdan košarkaš, jer nisam toliki njegov fan da trošim vreme na to, ali ti si uporedio primanja u Evropi sa primanjima u NBA kao da su to dve poredive kategorije... Alo...
    (mai_ben_rai, 21. januar 2019 15:26)

    # Link komentara

  12. Vidim neko ovde pise kako je Bogdan dosao za mali novac, haha. Kakav mali novac, najtezi rookie ugovor u istoriji, e, alo! 36 miliona bruto za tri godine, dok toliko bolji igraci od njega gule tamo za 5 milki godisnje. Bogdan s obzirom na to da je lozac veliki, da je spor u kontri i uopste, da nema krosover, niti lateralnu brzinu i brzinu promene pravca, je ubo jackpot, i treba samo d se nada da ga ne otpuste pre nego sto izmuze sav taj novac. Pa on u Evropi nikad ne bi dobio vise od milion godisnje.
    (LBJ, 21. januar 2019 15:02)

    Nije samo Bogdan vec je i Bjelica dobio ogroman ugovor za jednu strec cetvorku.
    Lepo ih je Vlade obezbedio, e sad da li je i sebe i koliko ugradio...
    Ni nasi najveci treneri nisu imuni na ugradjivanje.
     (kimi, 21. januar 2019 15:11)

    # Link komentara

  13. Vidim neko ovde pise kako je Bogdan dosao za mali novac, haha. Kakav mali novac, najtezi rookie ugovor u istoriji, e, alo! 36 miliona bruto za tri godine, dok toliko bolji igraci od njega gule tamo za 5 milki godisnje. Bogdan s obzirom na to da je lozac veliki, da je spor u kontri i uopste, da nema krosover, niti lateralnu brzinu i brzinu promene pravca, je ubo jackpot, i treba samo d se nada da ga ne otpuste pre nego sto izmuze sav taj novac. Pa on u Evropi nikad ne bi dobio vise od milion godisnje.
    (LBJ, 21. januar 2019 15:02)

    # Link komentara

  14. Vlade heroj, Dejo genije, Paspalj vanzaljac, Bodiroga sišao s neba... Jel' može to malo realnije!?
     (Ahtung, 21. januar 2019 14:58)

    # Link komentara

  15. Covece, gde ti ode. Kakav MVP, o cemu ti, zasto karikiras, umij se i lepo procitaj. Poenta price je da je Bjelica jos daleko bolji igrac od onog malog Herija, a ne samo sto mu je Marvin pokupio munute, vec i ovom malom daju minute od Bjelice, a realno jos je zelen i to je ozbiljnije izgledalo sa Bjelicom na 30 minuta. Kako objasnjavas da su bolje igrali sa Bjelicom i Kufusom cak nego kad se vratio Marvin i kad pocese da forsiraju ovog Herija? Izabrali su put da razvijaju mladje, ok nj8hova stvar, ali ne znam cemu hejtovanje Bjelice koji je skoro svaki put solidno igrao kad je dobijao vecu minutazu, sad kad su ga isekli sa minutima glupo je na 15-20 minuta ocekivati neke dobre partije ko na pocetku kad je igrao po 25-30
    (Dragan- Borca, 21. januar 2019 14:37)

    Uporno ti govorim imas statistiku na NBA i pogledaj da je sa slabijim procentima suta tek tada pocela minutaza da opada Bjelici.
    Jeger je bio dovoljno hrabar i uradio nesto sto bi retko koji trener a to je da je dao mesto u prvoj petorci 30-ogodisnjaku Bjelici koji tri godine nema nikakvu statistiku u NBA a drugi pik mu sedi na klupi.
    Nisam ja, vec mediji koji prate Kingse kritikuju Bjelicu sto lose gradi reket i dozvoljava ofanzivne skokove i slabo brani brze cetvorke.
    A i sam trener koji ne mirise Beglija je na poslednjem mecu pohvalio Beglijevu odbranu i time pecnuo Bjelicu.
     (kimi, 21. januar 2019 14:57)

    # Link komentara

  16. New Golden State
    (Mirko, 21. januar 2019 14:57)

    # Link komentara

  17. Cim se vrati odma su zaredjali sa pobedama Kingsi.Niko od rukija neutice toliko na rezultat.
    (D-Roz, 21. januar 2019 14:43)

    # Link komentara

  18. Nebitno da li su ugovori za rukije fiksni, na kraju novcani deo u startu ruki karijere je cesto najmanje bitan. Bitniji je razvoj igraca. Dakle, kolika je garantovana minutaza, koliko suteva po utakmici igrac moze da uzme (figurativno, naravno), koliko ce tim uloziti u njegov imidz i reklamu, planovi tima za buducnost, budzet kluba, velicina fransize itd, itd. Tih prvih par godina su najbitnije za razvoj rukija, novac uvek dolazi kasnije. Detalje oko ugovora, ko je gurao Beglija a ko Doncica, to mozda saznamo iz Divcevih memoara za dvadesetak godina, a mozda ni tad.
    (ljAXE, 21. januar 2019 14:28)

    Zanimljiva je izjava trenera Kingsa Jegera posle meca sa Dalasom. Jeger je elegantno pecnuo upravu kada je rekao da on ne vidi Docicev plafon, tu je aludirao na izjave FO Kingsa kako je plafon Doncica nizak i nece mnogo napredovati. Jeger je jos rekao da je Doncic tip igraca koji moze u svaku ekipu da se uklopi. Tada su mediji koji prate Sakramento napali Jegera kako je tada hvalio Luku kako Beglija za nekoliko meseci nije nikada i da ga je time ponizio.
     (kimi, 21. januar 2019 14:42)

    # Link komentara

  19. Vlado je Srpska Legenda.
    (srba, 21. januar 2019 14:41)

    # Link komentara

  20. Denver je napravio ozbiljan pomak. Sacramento još uvek nije ozbiljan tim mislim da ste malo poranili još moraju da se dokazuju. Videćemo sl sezone kad se promešaju karte na zapadu.
     (agent mahoun, 21. januar 2019 14:41)

    # Link komentara

  21. Evo 4 godine u NBA treneri sputavaju Bjelicu da bude MVP kako da ne protiv Srba se svi urotili.
    Sukob je bio izmedju Divcevog asistenta Williamsa i Trenera da Begli vise igra, to je tacno.
    Ali Bjelica ima zastitu Divca i Pedje koji tamo takodje ima funkciju u timu.
    Ako imas minutazu a nemas skok ni odbranu, a u napadu sutiras 25 posto u poslednjih mesec i po pa naravno da ce se smanjivati minutaza, jos plus ceka na te minute drugi pik.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 21. januar 2019 13:38) # Link komentara

    Covece, gde ti ode. Kakav MVP, o cemu ti, zasto karikiras, umij se i lepo procitaj. Poenta price je da je Bjelica jos daleko bolji igrac od onog malog Herija, a ne samo sto mu je Marvin pokupio munute, vec i ovom malom daju minute od Bjelice, a realno jos je zelen i to je ozbiljnije izgledalo sa Bjelicom na 30 minuta. Kako objasnjavas da su bolje igrali sa Bjelicom i Kufusom cak nego kad se vratio Marvin i kad pocese da forsiraju ovog Herija? Izabrali su put da razvijaju mladje, ok nj8hova stvar, ali ne znam cemu hejtovanje Bjelice koji je skoro svaki put solidno igrao kad je dobijao vecu minutazu, sad kad su ga isekli sa minutima glupo je na 15-20 minuta ocekivati neke dobre partije ko na pocetku kad je igrao po 25-30
    (Dragan- Borca, 21. januar 2019 14:37)

    # Link komentara

  22. Nebitno da li su ugovori za rukije fiksni, na kraju novcani deo u startu ruki karijere je cesto najmanje bitan. Bitniji je razvoj igraca. Dakle, kolika je garantovana minutaza, koliko suteva po utakmici igrac moze da uzme (figurativno, naravno), koliko ce tim uloziti u njegov imidz i reklamu, planovi tima za buducnost, budzet kluba, velicina fransize itd, itd. Tih prvih par godina su najbitnije za razvoj rukija, novac uvek dolazi kasnije. Detalje oko ugovora, ko je gurao Beglija a ko Doncica, to mozda saznamo iz Divcevih memoara za dvadesetak godina, a mozda ni tad.
    (ljAXE, 21. januar 2019 14:28)

    # Link komentara

  23. Pa ako zavrse na 9., 10. poziciji to ce biti smatrano neuspehom, nece otici u plej of, niti ce dobiti visokog pika, ali makar su pokazali da mogu da se bore za plej of...
    (očigledno, 21. januar 2019 10:45)

    Vec su sada napravili ogroman uspeh i napredak u odbosu na prethodne godine. Koji god da zavrse nebitno je, napravljen je veliki pomak i samo se to racuna. Nju orleans, detroit, sarlot, minesota...oni imaju neuspesne sezone i oni trenutno idu u rikverc!
    (antiDebil, 21. januar 2019 14:20)

    # Link komentara

  24. Napravio je dobar izbor na draftu sa Foksom i sjajan posao sa Hildom u koga je malo ko verovao pogotovo posle sporog početka nba karijere mada je u njega više verovao vlasnik indijac.Potpis Bogdana za relativno mali novac s obzirom na današnje nba standarde je isto dobar posao.Sad im jos treba krilo koje može da doprinese poenterski bez lopte u rukama padaju mi na pamet igraci poput Harisona Barnsa i Ota Portera a mozda im treba i centar pogotovo ako ne produže Vili Koli Stajna.Po meni je dobra stvar što su preskočili Dončića koji je koristan samo kad mu se da lopta i sva sloboda a Sakramento gradi tim koji ne zavisi toliko od pojedinca.
    (Walt, 21. januar 2019 13:57)

    # Link komentara

  25. Vidite, Luka je mozda izjavio da ce ga uzeti Kingsi, ali sta je pozadina toga neznamo. Ne pregovara Luka vec njegovi agenti, koji su ocigledno izdejstvovali odlican ugovor po njega od Dalasa. Mozda je Sakramento pregovarao sa niegovim agentima a verujem da jeste, pitanje je sta su mogli da ispune od njegovih zahteva. Ono sto je dobio u Dalasu, to Kingsi sigurno nisu imali za pregovarackim stolom. Sakramento je vec prosle godine najavio Foksa kao njihovu buducnost oko koje ce graditi tim, Dakle prva zvezda bi bio Foks, pa tek onda Doncic. Neverujem da bi njegovi agenti prihvatili tako nesto. Dakle, i Vlade i Luka su bili u neku ruku pred svrsenim cinom. Ispalo je dobro za sve. Doncic je dobio u Dalasu ono sto je sanjao, a Divac je sacuvao hemiju u timu.
    (ljAXE, 21. januar 2019 13:18)

    Ugovori za rukije su fiksni i odredjeni su po poziciji sa drafta.

    Inace mediji spekulisu da Brandon Williams koji je Divcev asistent a postavljen je od strane manjinskih vlasnika ima istu moc odlucivanja kao i Divac. Po mnogima on je Gm iz senke.
    Divac i Pedja su bili za Doncica a Williams za Beglija, Beglijev otac je veliki prijatelj Sekila Onila koji je jedan od vlasnika Kingsa tako da je on bas gurao za Beglija.
    Vlasnik Vivek Ranadive je na kraju izmedju ova dva predloga odlucio da izaberu Beglija.
    Moguce da nisu imali poverenje u Divceve evropljane kada je Vlade izabrao kao visokog pika Papajanisa a on danas ni u Panatenaikosu ne moze da igra.
     (kimi, 21. januar 2019 13:55)

    # Link komentara

  26. Tjeranje Kazinsa iz ekipe nije nikakvo herojstvo, nego jedna od najvećih grešaka i gluposti Ali vrijeme će pokazati. Kazins će doći do prstena bez Sakramenta, a Sakramento bez Kazinsa neće nikad. Bez finala, ništa se ne broji. Živi bili pa vidjeli, ali ako neko smatra da je ulazak u plej of neki veliki uspjeh, onda su kriteriji otišli baš nisko.
    (WillyWonka, 21. januar 2019 13:45)

    # Link komentara

  27. Ne prosipaj se hejteru. Zar je realno da ti nekoga ubedjujes da je isto bilo sa pocetka kad je dobijao po 28 ili 30 minuta i sada kada krecu da razvijaju "talente" Herija i Dzeksona? Decko lupas gluposti, Bjelicu su skrajnuli, da si iti malo upucen znao bi da je zbog toga bilo i u samom klubu nesuglasica i da su vec krenuli da smanjuju Bjelici minutazu jer ima 30 i nesto a hoce da razvijaju druge mladje, uopste nije do Bjelice, kad ga izbaci vec posle 5,6 minuta i jedva posle jos malo ubaci, naravno da ce da se demoralise. Ajde jos i brani Tibodoa kome se smeje cela NBA kako je upropastio Minesotu. Zar nam dovoljno ne govori 17-6 sa Bjelicom preko 24 minute? Ali eto ti si nasao da nam pricas kako Bjelica nema ulaz a decko 100 puta dao kos na prodoru. Daleko da je vrhunski, ali ti ga ovde predstavljas kao drvo maltene, strasno koji si hejter i koliko pojma nemas, ajde nas jos ubedi da su pogubljeni Heri klinac i Dzekson bolji igraci od Bjelice hehe :) ps: nije ni Begli pametnjakovicu, vec nesto izmedju a i e se izgovara, niti vamo niti tamo
    (Dragan-Borca, 21. januar 2019 12:45)

    Evo 4 godine u NBA treneri sputavaju Bjelicu da bude MVP kako da ne protiv Srba se svi urotili.
    Sukob je bio izmedju Divcevog asistenta Williamsa i Trenera da Begli vise igra, to je tacno.
    Ali Bjelica ima zastitu Divca i Pedje koji tamo takodje ima funkciju u timu.
    Ako imas minutazu a nemas skok ni odbranu, a u napadu sutiras 25 posto u poslednjih mesec i po pa naravno da ce se smanjivati minutaza, jos plus ceka na te minute drugi pik.
     (kimi, 21. januar 2019 13:38)

    # Link komentara

  28. Bagli drugi pik drafta i sedi na klupi.
    (ratko, 21. januar 2019 13:37)

    # Link komentara

  29. To nije istina. Bjelici je smanjena minutaza na ustrb mladjih. Guraju nekoliko mladjih, a niti jedan od njih nije bolji trenutno od Bjelice. I zato i malo losije igraju, pogotovo Fox je pao jer je drugacije kad ima iskusnog i univerzalnog Bjelicu nego neiskusne klince ispred sebe.
    (Davidovic, 21. januar 2019 12:51)

    Fox nije pao ni u asistencijama, ukradenim loptama vec samo u sutu ali Fox ima periode kada slabije sutira.

    A za Bjelicu nisi u pravu, trener mu daje minute, ne pisano je pravilo da prva tri pika imaju mesto u startnoj petorci a Bjelica je cak i tu imao minuta.
    Da bi bio uspesan evropljanin moras da imas nesto specijalno u NBA, kao Mirotic koji sutira cak i iz drblinga ili iz bloka sto je jako tesko za krilnog centra.
    Bjelica nikada nije bio neki suter, u evropi su mu procenti za tri uvek bili oko 35 posto u Minesoti jos slabije.
    Ledjnu tehniku nema niti brzinu za ulaz.
    Bjelicina odlika u Evropi su bile organizatorske sposobnosti kao i kod Teodosica ali je to u NBA zbog njihovog slabog atleticizma slabo primenjivo.
    Mnogo mu zameraju i sto je slab na skoku.
     (kimi, 21. januar 2019 13:31)

    # Link komentara

  30. Ovim putem Divca proglasavam za najboljeg menedjera lige. On i Bogi ce Kingsima, to jest Arizoni u narednim godinama doneti titulu sampiona.
    (ratko, 21. januar 2019 13:26)

    # Link komentara

  31. O Begliju je još uvek prerano suditi iz razloga što je ovo njemu prva seniorska sezona. Dončić je tri godine igrao u Evroligi i ACB ligi. Divac je pokupio ono što je njegovom timu bilo neophodno, a to je bio jedan visoki igrač. Begli je veliki potencijal, strahovite fiziklije, vrlo talentovan igrač, ali ne prilagođava se svako seniorskoj košarci sa istom lakoćom. Malo su njegov razvoj seckale i povrede, ali vremenom će sigurno razviti talenat. On i Džajls nisu pokazali ni deo onoga što umeju. Sa druge strane spolja Kingsi imaju Foksa, Hilda, Bogdana kao tri glavne opcije i još Ferela, Šamperta kao back up-ove. Sve je dobro izbalansirano. Za godinu dana je taman stvorena hijerarhija u ekipi gde su Foks i Hild promovisani u prva lica franšize i sada treba da dovedeš igrača koji je predodređen za isto... Eto sada se priča da Dalas razmišlja da trejduje i Denisa Smita koji iza sebe ima sjajnu ruki sezonu i za koga se mislilo da će biti prvi igrač Dalasa u narednim godinama. Dolaskom Dončića on je bačen u zapšćak. U Kingsima vlada sjajna hemija, to prate i rezultati i kako budu dobijali na iskustvu biće sve jači. Na kraju krajeva bolje su plasirani nego taj Dalas.
    (Del Piero#10, 21. januar 2019 13:01)

    Na draftu uvek biras najtalentovanije a ne po potrebi pozicije u ekipi.
    U ono vreme Golden State je imao Montu Elisa koji je odlicno igrao ali im to nije smetalo da na istoj poziciji biraju Karija i istrpe ga a Montu trejduju.
    Tako je Divac birao Koli Stajna a mogao je na tom draftu da bira 8 ako ne i vise talentovanijih igraca.
     (kimi, 21. januar 2019 13:22)

    # Link komentara

  32. Jos kad bi na leto dovedeo Bugija nazad u tim,presao bi igricu.(bolji tim za manje pare).Salu na stranu, msm da bi Vucevic bolje legao pre svega zbog hemije ekipe.
    (Neko iz Banata, 21. januar 2019 13:22)

    # Link komentara

  33. Vidite, Luka je mozda izjavio da ce ga uzeti Kingsi, ali sta je pozadina toga neznamo. Ne pregovara Luka vec njegovi agenti, koji su ocigledno izdejstvovali odlican ugovor po njega od Dalasa. Mozda je Sakramento pregovarao sa niegovim agentima a verujem da jeste, pitanje je sta su mogli da ispune od njegovih zahteva. Ono sto je dobio u Dalasu, to Kingsi sigurno nisu imali za pregovarackim stolom. Sakramento je vec prosle godine najavio Foksa kao njihovu buducnost oko koje ce graditi tim, Dakle prva zvezda bi bio Foks, pa tek onda Doncic. Neverujem da bi njegovi agenti prihvatili tako nesto. Dakle, i Vlade i Luka su bili u neku ruku pred svrsenim cinom. Ispalo je dobro za sve. Doncic je dobio u Dalasu ono sto je sanjao, a Divac je sacuvao hemiju u timu.
    (ljAXE, 21. januar 2019 13:18)

    # Link komentara

  34. Ispustio Doncica da bi uzeo Biglija,dovoljno o njegovoj kompetentnosti viziji
    (KoleCZ, 21. januar 2019 09:33)

    O Begliju je još uvek prerano suditi iz razloga što je ovo njemu prva seniorska sezona. Dončić je tri godine igrao u Evroligi i ACB ligi. Divac je pokupio ono što je njegovom timu bilo neophodno, a to je bio jedan visoki igrač. Begli je veliki potencijal, strahovite fiziklije, vrlo talentovan igrač, ali ne prilagođava se svako seniorskoj košarci sa istom lakoćom. Malo su njegov razvoj seckale i povrede, ali vremenom će sigurno razviti talenat. On i Džajls nisu pokazali ni deo onoga što umeju. Sa druge strane spolja Kingsi imaju Foksa, Hilda, Bogdana kao tri glavne opcije i još Ferela, Šamperta kao back up-ove. Sve je dobro izbalansirano. Za godinu dana je taman stvorena hijerarhija u ekipi gde su Foks i Hild promovisani u prva lica franšize i sada treba da dovedeš igrača koji je predodređen za isto... Eto sada se priča da Dalas razmišlja da trejduje i Denisa Smita koji iza sebe ima sjajnu ruki sezonu i za koga se mislilo da će biti prvi igrač Dalasa u narednim godinama. Dolaskom Dončića on je bačen u zapšćak. U Kingsima vlada sjajna hemija, to prate i rezultati i kako budu dobijali na iskustvu biće sve jači. Na kraju krajeva bolje su plasirani nego taj Dalas.
     (Del Piero#10, 21. januar 2019 13:01)

    # Link komentara

  35. Nije Bagli vec Begli.
    I trener je bio dovoljno hrabar da Bjelici koji ima 30 godina da mesto u startnoj i vecu minutazu od drugog pika.
    Bjelica je sam kriv za smanjenje minutaze, ima suteve i dalje i poverenje saigraca, ali kada ti vec mesec i po sutiras katastrofalno i to na nekih 25 posto a nemas drugi nacin da postignes kos, ulaz nema ( svaki put kada krene zbog sporosti izgubi loptu) i nema igru ledjima a dozvoljava konstantno ofazivne skokove preko njega i zbog toga ga dosta kritikuju onda ne moze da ocekuje da ostane na terenu.
    Jos ga trener na finjaka pljucne tako sto je na kraju meca pohvalio odbranu Beglija i rekao tako treba odbarna da se igra. A dozvolio je da izgleda nikada ne spremnije, poprilicno deluje da se zapustio.
    Ne vidim da je Tibodo ponovo kriv.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 21. januar 2019 12:02) # Link komentara
    Preporučujem (+7)Ne preporučujem (-5)

    To nije istina. Bjelici je smanjena minutaza na ustrb mladjih. Guraju nekoliko mladjih, a niti jedan od njih nije bolji trenutno od Bjelice. I zato i malo losije igraju, pogotovo Fox je pao jer je drugacije kad ima iskusnog i univerzalnog Bjelicu nego neiskusne klince ispred sebe.
    (Davidovic, 21. januar 2019 12:51)

    # Link komentara

  36. Jedan je DIVAC! CAR! LEGENDA!
    (mary, 21. januar 2019 12:51)

    # Link komentara

  37. За мене је антихерој! Потпис као председника ОК Србије у вези са Косовом га је спустио на најнижи ниво.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Лука Лабан, 21. januar 2019 11:54)

    Briselski sporazum je POTPISALA DRŽAVA SRBIJA, a NE VLADE DIVAC. Ti nama ovde govoriš da Vlade Divac nije od države dobio JASNA uputstva kako da glasa, pustio ga Vučić da On odluči??????? Ta pokvarena manipulacija NIJE SLUČAJNA.
    (Dragan Lo, 21. januar 2019 12:51)

    # Link komentara

  38. Bagli je daleko bolji izbor od Doncica. Znam da se mnogi nece sloziti sa ovom izjavom ali ce vreme pokazati. Drugo ovi u Dalasu ce ubiti Doncica navuci ce mu povredu kao sto ju je navukao Podzigins. Ako imas najvise ambicije moras da gradis kompaktan tim a to on i radi. Superstar ti nece igrati zaigovor od 80 miliona sem ako nije ponikao kod tebe a ti moras da imas barem dva-tri takva igraca u sampionskom timu. GS pokazuje buducnost NBA tim putem ce morati i ostali.
    (Slobodan, 21. januar 2019 12:32)

    Doncic sa 19 godina ima 20 6 6 i ti tvrdis da je neki Begli koji sem ofanzivnog skoka nema nista drugo da ponudi u NBA bolji izbor od Luke?
    Beglija na re- draftu stavljaju na neko 7 ili 8 mesto, po statistici je bolji i Vendal Karter od njega.
     (kimi, 21. januar 2019 12:49)

    # Link komentara

  39. Nije Bagli vec Begli.
    I trener je bio dovoljno hrabar da Bjelici koji ima 30 godina da mesto u startnoj i vecu minutazu od drugog pika.
    Bjelica je sam kriv za smanjenje minutaze
    Ne vidim da je Tibodo ponovo kriv.

    Ne prosipaj se hejteru. Zar je realno da ti nekoga ubedjujes da je isto bilo sa pocetka kad je dobijao po 28 ili 30 minuta i sada kada krecu da razvijaju "talente" Herija i Dzeksona? Decko lupas gluposti, Bjelicu su skrajnuli, da si iti malo upucen znao bi da je zbog toga bilo i u samom klubu nesuglasica i da su vec krenuli da smanjuju Bjelici minutazu jer ima 30 i nesto a hoce da razvijaju druge mladje, uopste nije do Bjelice, kad ga izbaci vec posle 5,6 minuta i jedva posle jos malo ubaci, naravno da ce da se demoralise. Ajde jos i brani Tibodoa kome se smeje cela NBA kako je upropastio Minesotu. Zar nam dovoljno ne govori 17-6 sa Bjelicom preko 24 minute? Ali eto ti si nasao da nam pricas kako Bjelica nema ulaz a decko 100 puta dao kos na prodoru. Daleko da je vrhunski, ali ti ga ovde predstavljas kao drvo maltene, strasno koji si hejter i koliko pojma nemas, ajde nas jos ubedi da su pogubljeni Heri klinac i Dzekson bolji igraci od Bjelice hehe :) ps: nije ni Begli pametnjakovicu, vec nesto izmedju a i e se izgovara, niti vamo niti tamo
    (Dragan-Borca, 21. januar 2019 12:45)

    # Link komentara

  40. За мене је антихерој! Потпис као председника ОК Србије у вези са Косовом га је спустио на најнижи ниво.
    (Лука Лабан, 21. januar 2019 11:54)

    Briselski sporazum koji je vlada Srbije potpisala brani Srbiji kocenje Kosova na bilo kojim sportskim manifestacijama.
     (kimi, 21. januar 2019 12:44)

    # Link komentara

  41. Sada si ti pametan,lako je biti general poslije bitke
    (nbalive, 21. januar 2019 12:13)

    Zanimljiv je izbor Beglija zato sto je njegov otac veliki prijatelj sa manjinskim vlasnikom Sakramenta Sakilom.
    Sek je pozajmljivao novac Beglijevoj porodici kada su ovi bili pred bankrotom.
    Agencija koja drzi Beglija je i Sekova.
    Nepotizma u USA imas koliko hoces.
    Sada Dzeksona juniora uporedjuju sa Garnetom a Beglija sa Montrez Herelom.
    Bice lose po Kingse ako se obistini da su draftovali novog Herela a ne Garneta.
     (kimi, 21. januar 2019 12:42)

    # Link komentara

  42. sta se palite na Doncica slovenca, dajem zivot da ce Begli biti igracina samo tako. Vec sad se vidi potencijal njegov, a kako bi igrali Doncic i Fox ili Bogdan veliko je pitanje. Kad jedan genije kao Teodosic nema minute da igra, pa to je dovoljno znati. Covek je protiv Amera u grupi vise pokazao nego Irving. A u Clippersima nema mesta ni na klupi.
    (Matrix, 21. januar 2019 12:23)

    Teodosica su i u evropi treneri krili u odbrani a u NBA ga je gotovo nemoguce sakriti.
    Moras da imas produkciju poena i asistencija kao Jokic da bi te trpeli a Jokic moze makar centra da brani jer ga je tesko zidati a Teo ni jednu poziciju ne moze da odbrani.
    I koji su to kvaliteti Beglija, sta to on ima da ga izdvaja.
     (kimi, 21. januar 2019 12:37)

    # Link komentara

  43. Bagli je daleko bolji izbor od Doncica. Znam da se mnogi nece sloziti sa ovom izjavom ali ce vreme pokazati. Drugo ovi u Dalasu ce ubiti Doncica navuci ce mu povredu kao sto ju je navukao Podzigins. Ako imas najvise ambicije moras da gradis kompaktan tim a to on i radi. Superstar ti nece igrati zaigovor od 80 miliona sem ako nije ponikao kod tebe a ti moras da imas barem dva-tri takva igraca u sampionskom timu. GS pokazuje buducnost NBA tim putem ce morati i ostali.
     (Slobodan, 21. januar 2019 12:32)

    # Link komentara

  44. sta se palite na Doncica slovenca, dajem zivot da ce Begli biti igracina samo tako. Vec sad se vidi potencijal njegov, a kako bi igrali Doncic i Fox ili Bogdan veliko je pitanje. Kad jedan genije kao Teodosic nema minute da igra, pa to je dovoljno znati. Covek je protiv Amera u grupi vise pokazao nego Irving. A u Clippersima nema mesta ni na klupi.
     (Matrix, 21. januar 2019 12:23)

    # Link komentara

  45. Ako su vec hteli visokog sa drafta bolje da su birali Dzerena Dzeksona koji igra odlicno u Memfisu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 21. januar 2019 11:53)

    Sada si ti pametan,lako je biti general poslije bitke
    (nbalive, 21. januar 2019 12:13)

    # Link komentara

  46. Divac pustio Kosovo, a ne vaš heroj Vučić?! Svašta će ovde da se pročita!
    (Imay, 21. januar 2019 12:12)

    # Link komentara

  47. Ma super je Sakramento, ima bas dosta dobrih igraca.Samo mislim da trener preteruje sa skracivanjem minutaze Bjelici u odnosu na Baglija, Samperta, Herija, Dzeksona. Oni sa Bjelicom na 24+ minuta u igri imaju 17-6, sa povecanom minutazom mladima ubili su Bjelicine odlicne igre. A te igre su bile jedan od top razloga sto su postali ozbiljan tim. Njegove dalekometne trojke koje se ne mogu braniti, takticka disciplina u napadu i odbrani i generalno timska igra su jedan od razloga sto su bili odlicni.On je fantastican rol plejer kao neka pozadinska haubica koja dejstvuje iza Badija, Foxa, Bogdana, ali sa skracivanjem minutaze njemu, a davanju malom Heriju izgubili su jedno 2 do 3 partije sigurno. Bili bi vec u PO igri jos ozbiljnije nego sada. Trener ima verovatno tezak zadatak, hoce da razvija te talente, a opet predugo su tankerasi hoce i da se bore za Po, bez Bjelice na 30 minuta tesko mogu nizati uspehe u nizu. Bjelica je i sa 30 daleko bolji igrac od Dzeksona i Herija a jos je bolji od Baglija. Verovatno ce Bagli za 2 godine biti bolji, ali sada im je Bjelica najjaci na 4, samo se plasim da previse nade polazu u Dzeksona i Herija, Bagli ce biti odlican za par godina, za ovu dvojicu nisam siguran. Heri nema sut za 3,slaba poludistanca, jedino je atletican i ima odlican pas,ostalo mrsavo bas. Videcemo za 10 ak kola kako ce to ispasti sa manjom minutazom Bjelici, ali ipak nesto mislim da ce pasti sa forsiranjem mladjih i da ce se okrenuti i ovu godinu razvoju a ostaviti PO trku
    (Dragan-Borca, 21. januar 2019 10:47)

    Nije Bagli vec Begli.
    I trener je bio dovoljno hrabar da Bjelici koji ima 30 godina da mesto u startnoj i vecu minutazu od drugog pika.
    Bjelica je sam kriv za smanjenje minutaze, ima suteve i dalje i poverenje saigraca, ali kada ti vec mesec i po sutiras katastrofalno i to na nekih 25 posto a nemas drugi nacin da postignes kos, ulaz nema ( svaki put kada krene zbog sporosti izgubi loptu) i nema igru ledjima a dozvoljava konstantno ofazivne skokove preko njega i zbog toga ga dosta kritikuju onda ne moze da ocekuje da ostane na terenu.
    Jos ga trener na finjaka pljucne tako sto je na kraju meca pohvalio odbranu Beglija i rekao tako treba odbarna da se igra. A dozvolio je da izgleda nikada ne spremnije, poprilicno deluje da se zapustio.
    Ne vidim da je Tibodo ponovo kriv.
     (kimi, 21. januar 2019 12:02)

    # Link komentara

  48. За мене је антихерој! Потпис као председника ОК Србије у вези са Косовом га је спустио на најнижи ниво.
     (Лука Лабан, 21. januar 2019 11:54)

    # Link komentara

  49. Ako su vec hteli visokog sa drafta bolje da su birali Dzerena Dzeksona koji igra odlicno u Memfisu.
     (kimi, 21. januar 2019 11:53)

    # Link komentara

  50. Doncic je rekao da ako ga odabere Sakramento da ce ostati u Realu jos jednu godinu.
    (E, 21. januar 2019 11:33)

    Doncic nikada nije rekao to.
    Cak sta vise kada su ga pitali posle meca sa Kingsima u Dalasu rekao je da je ocekivao da ga Sakramento draftuje i da bi mu sa Bogdanom bilo super tamo i da veruje da bi mogao da funkcionise sa Foksom na terenu.
    Divac je vodio vlasnika Kingsa dva puta u Madrid, poslednji put im se i Pedja prikljucio i bili su na veceri sa Lukom.
     (kimi, 21. januar 2019 11:52)

    # Link komentara

  51. Radi fenomenalan posao...Nekoliko godina su jedna od najgorih ekipa u NBA, ove godine opet nece proci u plejof i vec sada se kaze da radi sjajan posao...Covek je muljavina teska, nemojte bezveze da lozite masu...bilo dok je bio u partizanu ili u olimpijskom savezu kad je pustio kosovo da se takmici...
    To sto je on uradio u je za zatvor
    (Jokiceva braca, 21. januar 2019 10:07)

    Divac pustio Kosovo da se takmiči, šta danas sve neću pročitati. Kad izađe neki komenat kao što je ovaj hsvatiš da je čovek napravio više nego dobar potez to što je otišao u Ameriku da radi. A ti brate od Jokića ostani ovde i filozofiraj.
    (Branislav, 21. januar 2019 11:51)

    # Link komentara

  52. Ispustio Doncica da bi uzeo Biglija,dovoljno o njegovoj kompetentnosti viziji
    (KoleCZ, 21. januar 2019 09:33)

    Doncic je rekao da ako ga odabere Sakramento da ce ostati u Realu jos jednu godinu.
     (E, 21. januar 2019 11:33)

    # Link komentara

  53. Ispustio Doncica da bi uzeo Biglija,dovoljno o njegovoj kompetentnosti viziji
    (KoleCZ, 21. januar 2019 09:33

    SAC ispred DAL na zapadu. A i Vlade kaže da su želeli timsku igru, u DAL imaš samo Dončića ostale osim donekle Džordana niko i ne gleda.
    (sprivel, 21. januar 2019 11:30)

    # Link komentara

  54. Legenda car vrhunski igrac..Ali kao covek diskutabilno dosta..
     (duledudule, 21. januar 2019 11:11)

    # Link komentara

  55. Sta je Divac postigao u zivotu do sada, svi ovi sto ga blate ovde, zajedno nece dostici ni 10% toga za 5 zivota.
    To sto neki misle da Ameri tek tako daju nekome plate, a da on nema pojma sta radi...sutra malo.
     (Goran, 21. januar 2019 11:06)

    # Link komentara

  56. Obozavam kad ovi s tribine komentarisu uspesnog coveka. U redu sto dodjete na tribine, ali mogli ste malo i do skole svratiti.
    (nsweb, 21. januar 2019 10:56)

    # Link komentara

  57. Moze da se posmatra na razne nacine, Sakramento vec godinama tavori na dnu konferencije i dobija priliku da bira sa visokih pozicija i opet cini se biraju dosta lose, pa je diskutabilno koliko je trenutna pozicija zapravo solidan uspeh. Zapravo ovde je najveci uspeh to sto oni imaju dosta prostora da ponude ugovore nekim igracima koji budu slobodni agenti, ali opet pitanje je koga ce moci da privuku u prestonicu Kalifornije. Takodje slazem se sa bezbroj misljenja da je i na prethodnom draftu napravljen propust sto nije doveden Doncic. Bilo kako bilo, mislim da treba da spuste gas i pokusaju opet da dobiju priliku da biraju sto vislje pa mozda ovog puta izaberu nekog talentovanog klinca i uz slobodan prostor za plate, sledeca sezona bi mogla biti mnogo ozbiljnija za Kingse.
    (Nikola, 21. januar 2019 10:53)

    # Link komentara

  58. Ma super je Sakramento, ima bas dosta dobrih igraca.Samo mislim da trener preteruje sa skracivanjem minutaze Bjelici u odnosu na Baglija, Samperta, Herija, Dzeksona. Oni sa Bjelicom na 24+ minuta u igri imaju 17-6, sa povecanom minutazom mladima ubili su Bjelicine odlicne igre. A te igre su bile jedan od top razloga sto su postali ozbiljan tim. Njegove dalekometne trojke koje se ne mogu braniti, takticka disciplina u napadu i odbrani i generalno timska igra su jedan od razloga sto su bili odlicni.On je fantastican rol plejer kao neka pozadinska haubica koja dejstvuje iza Badija, Foxa, Bogdana, ali sa skracivanjem minutaze njemu, a davanju malom Heriju izgubili su jedno 2 do 3 partije sigurno. Bili bi vec u PO igri jos ozbiljnije nego sada. Trener ima verovatno tezak zadatak, hoce da razvija te talente, a opet predugo su tankerasi hoce i da se bore za Po, bez Bjelice na 30 minuta tesko mogu nizati uspehe u nizu. Bjelica je i sa 30 daleko bolji igrac od Dzeksona i Herija a jos je bolji od Baglija. Verovatno ce Bagli za 2 godine biti bolji, ali sada im je Bjelica najjaci na 4, samo se plasim da previse nade polazu u Dzeksona i Herija, Bagli ce biti odlican za par godina, za ovu dvojicu nisam siguran. Heri nema sut za 3,slaba poludistanca, jedino je atletican i ima odlican pas,ostalo mrsavo bas. Videcemo za 10 ak kola kako ce to ispasti sa manjom minutazom Bjelici, ali ipak nesto mislim da ce pasti sa forsiranjem mladjih i da ce se okrenuti i ovu godinu razvoju a ostaviti PO trku
    (Dragan-Borca, 21. januar 2019 10:47)

    # Link komentara

  59. jel moze neko da mi da informaciju koliko dugo ce GS funkcionisati sa Kazinsom? i koliko dugo će se slagati Kazins i recimo Grin? 
    cimanje stop. 
    tu cela petorka navikla da daje po 30koševa po meču....
    (gomboc, 19. januar 2019 09:00)

    Pa ako zavrse na 9., 10. poziciji to ce biti smatrano neuspehom, nece otici u plej of, niti ce dobiti visokog pika, ali makar su pokazali da mogu da se bore za plej of...
     (očigledno, 21. januar 2019 10:45)

    # Link komentara

  60. Radi fenomenalan posao...Nekoliko godina su jedna od najgorih ekipa u NBA, ove godine opet nece proci u plejof i vec sada se kaze da radi sjajan posao...Covek je muljavina teska, nemojte bezveze da lozite masu...bilo dok je bio u partizanu ili u olimpijskom savezu kad je pustio kosovo da se takmici...
    To sto je on uradio u je za zatvor
    (Jokiceva braca, 21. januar 2019 10:07)

    Divac je pustio Kosovo da se takmici??? Interesantno, ti si neka nova sorta imbecila!

    Sva sreca pa je takav muljator, poput Divca, oteran iz ovog naseg prosperitetnog nemuljatorskog imaginarijuma i sada je primoran da se zlopati negde tamo daleko, a stabovnici naseg imaginarijuma su osudjeni na takve pametnice, kao sto si ti...
    (antiDebil, 21. januar 2019 10:41)

    # Link komentara

  61. Neki ljudi imaju puno više sreće nego pameti..
    (nbalive, 21. januar 2019 10:40)

    # Link komentara

  62. Radi fenomenalan posao...Nekoliko godina su jedna od najgorih ekipa u NBA, ove godine opet nece proci u plejof i vec sada se kaze da radi sjajan posao...Covek je muljavina teska, nemojte bezveze da lozite masu...bilo dok je bio u partizanu ili u olimpijskom savezu kad je pustio kosovo da se takmici...
    To sto je on uradio u je za zatvor
    (Jokiceva braca, 21. januar 2019 10:07)


    Na lecenje i to pod hitno.
    (111, 21. januar 2019 10:37)

    # Link komentara

  63. Koliko znam nisu na plej-of poziciji a teško da će biti.
     (poznavalac, 21. januar 2019 10:37)

    # Link komentara

  64. Po meni, on ne radi dobar posao... Zeli da napravi ekipu nalik onoj njegovoj, sa dva srbina u startnoj postavi. Iskreno, bogi i bjelica nisu ni priblizno igracima kakvi su bili divac i pedja. Svidja mi se kako igraju obojica danas, ali su prosecni igraci, ubodu tamo koji kos za pobedu od 10 sutiranja, ali daleko je danasnji sakramento od onog starog. A otpustanje kazinsa? To je najveca greska koju je mogao da napravi. Doduse, kazins je zbog divca i hteo da ode zato sto ovaj ne zna koga dovodi, sve neke prosecne igrace...
     (neko, 21. januar 2019 10:36)

    # Link komentara

  65. A, mi ga proterali iz zemlje. Tj ne mi, nego "onaj". Zato i propadamo, u svim poljima ostajeml bez najboljih ljudi
     (čoko moko, 21. januar 2019 10:34)

    # Link komentara

  66. Ma kakav Divac nema on pojma, ni ovi iz sakramenta, trebaju da citaju komentare nasih strucnjaka na portalu b92, da ih oni nauce sta je kosarka. Ovde vecito pamet preliva, ko god da je u pitanju dal Djokovic, dal Divac, Dal Audi, BMW, Apple... Svi oni nemaju pojma, nasi strucnjaci bi im pokazali kako se radi posao. Ja bih deo sa komentarima na b92 nazvao Know How!
    (Ja, 21. januar 2019 10:33)

    # Link komentara

  67. KoleCZ
    Pojma nemas, ali zato kometar je prosao. Nije niko ispustio Doncica, da su njega izabrali on bi ostao u evropi, i sacekao da bude trejdovan, covek nije hteo u SCK!
     (Maximus, 21. januar 2019 10:32)

    # Link komentara

  68. Vlade Divac,legenda kao kosarkas...kao covek...
     (marinero, 21. januar 2019 10:29)

    # Link komentara

  69. Mora se imati samopouzdanje da se prihvati rizik kakav je on prihvatio. Za sada deluje u redu, a sada treba dovrsiti posao sto se saatava tice.
     (Zeleni Zub, 21. januar 2019 10:12)

    # Link komentara

  70. Ovakvi Kingsi me pomalo podsećaju na Nagetse u trenutku kada je došao Jokara i kada su stvarali tim. Pogledajte ih sad. Od srca želim da i Sakramento postane takav u skorije vreme, pa da ponovo ne spavamo noću zbog njih.
     (Djole_kg, 21. januar 2019 10:08)

    # Link komentara

  71. Radi fenomenalan posao...Nekoliko godina su jedna od najgorih ekipa u NBA, ove godine opet nece proci u plejof i vec sada se kaze da radi sjajan posao...Covek je muljavina teska, nemojte bezveze da lozite masu...bilo dok je bio u partizanu ili u olimpijskom savezu kad je pustio kosovo da se takmici...
    To sto je on uradio u je za zatvor
    (Jokiceva braca, 21. januar 2019 10:07)

    # Link komentara

  72. Ne radi,ako je verovati nasem djoletu i slicnim strucnjacima. Djole reaguj,sta ovi bulazne,objasni sta treba Divac da uradi.
     (stoler, 21. januar 2019 10:04)

    # Link komentara

  73. dobice otkaz u narednih godinu dana.
    (Wlado, 21. januar 2019 10:01)

    # Link komentara

  74. Vredi procitati tekst u originalu. Dosta je duzi od ovog rezimea, i jos povoljniji po Divca, kao coveka pre svega.
    (Deki, 21. januar 2019 10:00)

    # Link komentara

  75. A smejali ste se Divcu.
    Sakramento solidan.
     (DG85, 21. januar 2019 09:52)

    # Link komentara

  76. Ispustio Doncica da bi uzeo Biglija,dovoljno o njegovoj kompetentnosti viziji
     (KoleCZ, 21. januar 2019 09:33)

    # Link komentara

  77. voli čovek funkcije
     (skupljači perja, 21. januar 2019 09:31)

    # Link komentara

  78. Šta god da se desi do kraja sezone, Kingsi mogu da tvrde već sada da je uspešna. Niko im pred početak sezone nije davao šanse a oni se bore za PO. Čak i da ne izbore isti, imaće skor koji se nije očekivao. Nadam se da će ostati na okupu i sledeće sezone i da će biti realni kandidati za PO. Mlada su ekipa puna talenta.
     (Arch, 21. januar 2019 09:28)

    # Link komentara

  79. Legenda!
    (Mario, 21. januar 2019 09:27)

    # Link komentara

  80. Divac radi fenomenalan posao.Otarasio se coveka koji bi sa njim u timu imao jedno 10-tak pobeda do sad.Bili bi najgori sastav na zapadu ubedljivo..Ima mladu poletnu ekipu koja u godinama koje dolaze može čudo da napravi ako ostanu svi na okupu..
    (room 1408, 21. januar 2019 09:15)

    # Link komentara