1. Izjaviti da je neko na osnovu 3 sezone u nikada meksem NBA, bez minuta u playoffu bolji od Divca, koji je odigrao vise playoff utakmica nego Jokic sezonskih utakmica, stvarno je smesno.
    U redu da je Jokic igrao prosle godine play-off , imao brojke kao u sezoni, te na osnovu toga doneti zakljucak da je bolji, ovako, tvrditi to je glupost.
    Na osnovu cega je bolji?
    (baron, 20. januar 2019 18:52)

    Priznajem da je moja tvrdnja pomalo preuranjena, tacno je da Jokic tek treba da potvrdi potencijal. Ipak ne mogu da se otmem utisku (koji i brojke potvrdjuju) da je Jokic jedinstven igrac u smislu uticaja na tim. Milojevic je, pricajuci o NIkolinom vremenu provedenim u Megi, rekao da na treninzima, u igri 3 na 3, Nikolu niko nije mogao da dobije. Jednostavno, daj mu par pristojnih igraca da zuje oko njega i on ce im stvoriti idealne pozicije za poentiranje, ili ce sam poentirati. Nikola je taj kvalitet preneo u NBA. Osakaceni tim Denvera drzi u mrtvoj trci za prvo mesto na zapadu igrajuci bez pomoci 2-3 startera gotovo citavu polusezonu. Kada bih od 20 igraca, medju kojima su Divac i Jokic najbolji, morao da biram jednog oko koga cu graditi tim, izabrao bih Jokica. Nadam se da ovo malo bolje objasnjava moj stav.

    S druge strane, kad bih u timu vec imao Medzik Dzonsona i Kesa, verovatno bih se odlucio za Divca zbog bolje odbrane.
    (Pozdrav iz Toronta, 21. januar 2019 18:37)

    # Link komentara

  2. @baron
    Kvale za SP su igrali samo igrači Sakrementa u jednom prozoru.
    SP igrati Teo, a isto nije ograo kvale.
    I ne, SP nije prestižnije takmičenje od OI.
    sem fudbala OI su ubedljivo najvaznije za sve sportove u celom svetu ne samo za Amere.
    I on nije igrao EP jer je morao da individualno radi (a ne da se ne bi povredio pre potpisivanja ugovora, ako pokušavaš da porediš onu situaciju sa Bobanom) To je morao da uradi da ne bi disao na škrge svaki put kad igra 30+minuta, a i da bi iskoristio svoju leđnu tehniku koja je vrhunska, ali neupotrebljiva ako za to nemaš mesa.
    Zaista grešiš jer igrači koji igraju u Evropi imaju vremena da treniraju tokom cele godine, dok u NBA gotovo da nemaš treninge tokom sezone, i sve moraš tokom leta.
    I ponavljam po 10i put, da Jokić i Bogdanović ne mogu u istu recenicu. (pošto obično ljudi odmah ppcnu, a kako Bogi kože)
    Bogdan je ozbiljno posvecen košarci ceo život i trenira je ozbiljno vrv od malih nogu, dok je Jokic bio rekreativac do pre 3 godine i verovatno do Mege nije imao ni jedan ozbiljan trening
     (lignjoslav, 21. januar 2019 18:31)

    # Link komentara

  3. Ne zanima te ni da igras za repku izgleda.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 20. januar 2019 13:39)

    Ви Хрвати сте стварно невероватни, није вам довољно што својатате Теслу, сада би хтели и да Јокић игра за вашу ”репку”? ;).
    (јд123, 21. januar 2019 13:11)

    # Link komentara

  4. (lignjoslav, 20. januar 2019 23:12)

    A da li je u redu da neko ko nije igrao kvalifikacije, zbog potpisivanja ugovora u NBA igra OI?
    Da li je u redu da neko ko nije mogao doci gledati finale EP i podrzati drugove iz reprezentacije, a mogao doci na inauguraciju, sad treba da igra za reprezentaciju?
    Da li je u redu da neko kome treba odskocna daska za NBA, dodje igrati na SP, a onda, kada upadne u NBA ne zeli igrati za reprezentaciju jer se bori za licni ugovor?
    Da li je u redu da neko koga pitaju o reprezentaciji, kaze: "sledece pitanje"?
    Meni je nevazno da li ce Jokic igrati za reprezentaciju ili ne.
    Ali, treba reci kako se bahato poneo, i kako je sam jedini krivac, a ne Danilovic, navijaci, patriote...

    A to sto kazes nama EP nije bitno, realno, nisu bitne ni OI.
    Amerima su bitne OI, nama i ostatku sveta nikada nisu bile, vec SP.
    SP je jace od OI, na kojima igraju mnogi autsajderi.
    Sad kada smo amerikanizovani od kulture-zadruge do sporta-biznisa-zabave, sada nam je vazno ono sto je i Amerikancima vazno, i ocas posla odbacujemo moralne i nacelne vrednosti koje su bile deo naroda, zbog novca, zbog Jokica i njegove popularnosti.
    Eto dokle smo dosli.
    (baron, 21. januar 2019 10:27)

    # Link komentara

  5. @Miroslav
    Mozda za vas je EP toliko bitno...meni i 99%ostatku sveta nije. Mi coveče imamo zlato i sa tih EP i SP po nekoliko komada (racunam naravno i medalje sa CG, jer su ipak naši igraci bili 95% te repke)...a ja ti kažem, da mi mozda i prvi put i imamo šansu da se Amerima koliko toliko suprostavimo, jer prvi put u istoriji imamo igrače koji su među najboljima u svojim ekipama u NBA. zato kažem da cilj ove generacije je OI i napad na zlato, pa makar imali i samo 5%sanse, to je realno najviše sto smo ikad imali
    Nama čoveče nije falio Jokić na EP, vec 10 igraca, a ja mislim da smo imali recimo samo Kalinica, da spakuje samo jednu od njihove dve zvezde, mi bi vrv uzeli zlato, ali to je zaista bio splet nesrecnih okolnoati, koji je rezultovao jednom užasnom kampanjom protiv samo jednog igrača...i to klinca od 22 godine, koji je pri tome se individualno sprrmao kako bi što bolje odigrao sezonu i potpisao najbolji ugovor jednog naseg sportiste u istoriji. Ako i dalje misliš da je on nekog izdao i da je pogrešio, onda zaista mislim da moras da poradis na postavljanju prioriteta.
    A zbog svih silnih uvreda koje su mu SrBske patriJote upucivali posle toga, treba da nas je sram. I ja kao Srbin koji voli svoj narod iskreno se nadam da je to jako mali broj ljudi koji su samo najglasniji, a nikako najbrojniji. A ako to nije slučaj i ako to većina misli, mi onda ni ne zasluzujemo da Jokic igra za nas
     (lignjoslav, 20. januar 2019 23:12)

    # Link komentara

  6. @ КО ЈЕ ОВДЕ ЛУД - Не замјерим само Николи, него замјерим свакоме ко је позван а неоправдано одбије позив. За све важи исто... А реално, ми који навијамо за Србију немамо никакво задовољство што тамо неки Денвер уђе у плеј-оф па чак и да освоји НБА прстен... Можда је уосталом теби битнији Денвер него Србија...? Ако ме схватате? ☝
    Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 20. januar 2019 19:18)

    Meni je bitna Srbija čitavog života, ali reprezentacija Srbije u košarci mi je bitna 5 dana u dve godine. Košarka nije Srbija, a Zvezda nije život (bar ne onima koji imaju više od 15 godina). Pošto volim da gledam kvalitetan sport onda mi je bolje da gledam Denver (zbog Jokića) svaki drugi dan, nego 2 puta godišnje da gledam reprezentaciju protiv tamo neke Finske ili Angole.
    (Locutus, 20. januar 2019 21:45)

    # Link komentara

  7. Pa sta je poenta pratiti sport onda. Jedna pobeda Djokovica ili bilo koga nece mi doneti nista licno, al prosto volim kad nasi pobedjuju. Ja nista ne trazim vise od njih, nego sto trazim od sebe. Upisao sam fakultet i zavrsicu ga. To sto je za mene diploma to je za njih zlatna medalja. Ja u nista ne krecem ako znam da ne mogu postignem cilj, njima je cilj titula i sve ispod toga je neuspeh,kao sto ce biti neuspeh za mene ako ne zavrsim faks,jel razumes?
    (Sasa, 20. januar 2019 21:37)

    # Link komentara

  8. Aj da pokusam da vam odgovorim na pitanje da li Srbija ima koristi od Jokicevog igranja za Denver.
    Zbog ovakvog igraca koji u najjacoj ligi igra na All Star nivou, rusi rekorde i stavlja se u MVP konverzaciju sa Karijem, Lebronom, Janisom, Hardenom i Durentom ce neki klinac izaci na kos i sutirati dok ne padne u nesvest.
    (paspalj chandler, 20. januar 2019 21:28)

    # Link komentara

  9. Divac je odmah igrao u sampionskim timovima (Partizan, Jugoslavija, Lakers) sa kojima je to postigao.
    (Pozdrav iz Toronta, 20. januar 2019 17:16)

    Treba se izboriti da se igra u sampionskim timovima, zamislite koliko je tesko bilo igrati u petorci Jugoslavije u drugoj polovni 80-tih (a u reprezentaciju uci vec sa 18 godina). Dalje, Divac nije trcao odmah u NBA nego se naosvajao svacega sa Partizanom, reprezentacijom itt - zato su ga i zvali u Lejkerse a ne u Denver. Ovim ne zelim da bude maliciozan prema Jokicu (vec sam mu dao vise od 10 glasova za All star), ali se u zivotu mora i davati da bi se dobijalo.
    (prema zaslugama, 20. januar 2019 21:20)

    # Link komentara

  10. KontrašJa nisam sportista,meni nije cilj da me narod pamti. A valjda san svakog sportista je da ostane umpacen kao legenda zar ne? Prosto to je moje mislenje, koju ces vise pamtiti Anu Ivanovic ili Jelenu Jankovic? Jedna je osvojila Gs druga nije,i jedna i druga su mnogo osvojale i pobedjivale,cak su obe bile broj 1,ali ta titula pravi razliku izmedju odlicne teniserke i legende, tu se zavrsava svaka diskusija. Ja bi se pojeo ziv da smo stigli u finale sp kao hrvati i da smo izgubili, biti drugi na svetu i 222-gi je isto, u obe situacije nisi sampion
    (Sasa, 20. januar 2019 19:22) Već sam zaboravio i Anu i Jelenu, jer mi nisu ni bitne u životu, to je poenta. Šta bi se u tvom životu promenilo da je Jokić igrao i da smo osvojili zlato? Imao bi bolji posao, standard bi skočio, zaboravio bi na sve probleme koje imaš?
    (Kontraš, 20. januar 2019 20:53)

    # Link komentara

  11. @baron
    Preterujete i jedni i drugi.Ja se ne slazem da je Jokic u ovom trenutku mnogo bolji nego sto je Divac ikada bio, ali definitivno ima bolji i konstantniji sut, malo je bolji asistent ( ne pamtim da je Divac bas imao toliko atraktivne asistencije i tako dobro predvidjanje kretnji ) i univerzalniji je igrac u smislu da ga ima svuda. Divac je sa druge strane bio bolji odbrambeni igrac.
    (spale, 20. januar 2019 20:00)

    # Link komentara

  12. Jokic igra bas kako treba i koliko treba, i to se primecuje. Mogao je da udje protiv Cikaga u cetvrtoj kad je utakmica bila resena i da zme par skokova, dobije TD, ali time bi pokvario atmosferu, ritam i sebi i timu, a on je taj koji je to stvorio, sad svi vise dodaju, igraju manje sebicno. Sve ide od vrha, kad bi on to radio, i drugi bi jos vise, sve bi otislo u prosecnu NBA sebicnost. Takodje, treba mu odmor, sezona je duga, a bice i PO, dakle igra kolko treba, kad se lomi igra duze,treba cuvati i telo i duh. On u svemu uziva, igra se, tako treba i da ostane. Ameri to vide, i uspehe tima, sigurno ce u All Star, u krugu je za MVP (verovatno nece dobiti). Zivim u USA, utakmice Denvera prakticno nikad nisu na nacionalnim mrezama - to ce dogodine da se promeni, a videce ga i u PO.
    (Pera, 20. januar 2019 19:50)

    # Link komentara

  13. Kontraš
    Ja nisam sportista,meni nije cilj da me narod pamti. A valjda san svakog sportista je da ostane umpacen kao legenda zar ne? Prosto to je moje mislenje, koju ces vise pamtiti Anu Ivanovic ili Jelenu Jankovic? Jedna je osvojila Gs druga nije,i jedna i druga su mnogo osvojale i pobedjivale,cak su obe bile broj 1,ali ta titula pravi razliku izmedju odlicne teniserke i legende, tu se zavrsava svaka diskusija. Ja bi se pojeo ziv da smo stigli u finale sp kao hrvati i da smo izgubili, biti drugi na svetu i 222-gi je isto, u obe situacije nisi sampion
    (Sasa, 20. januar 2019 19:22)

    # Link komentara

  14. A od igrača viših od 2,20?
    (deni, 20. januar 2019 19:22)

    # Link komentara

  15. to bre roki nije zivot brojke nego je zivot igra kada prestane da se igra i pocne brojati svoje novce i rekorde moze odma u penziju a nebo mu je sada granica. koga briga za ol star i ostale americke svetinje. pokazao se kad je trebalo kada su ga ti ameri pozvali da igra za ostatak sveta kad je bio klinac. tada su ga skauti zapisali dok je kod dude i saleta djordjevica bio 88 opcija il je tati falilo para nesto jeste.nikola jokic je samar svim srpskim kosarkaskim "strucnjacima".
     (nebitan srbin, 20. januar 2019 19:18)

    # Link komentara

  16. @ КО ЈЕ ОВДЕ ЛУД - Не замјерим само Николи, него замјерим свакоме ко је позван а неоправдано одбије позив. За све важи исто... А реално, ми који навијамо за Србију немамо никакво задовољство што тамо неки Денвер уђе у плеј-оф па чак и да освоји НБА прстен... Можда је уосталом теби битнији Денвер него Србија...? Ако ме схватате? ☝
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 20. januar 2019 19:18)

    # Link komentara

  17. Divceva karijera je za ogromno postovanje, ali je Jokic vec danas bolji igrac nego sto je Divac ikada bio.
    (Pozdrav iz Toronta, 20. januar 2019 17:16) # Link komentara
    Preporučujem (+43)Ne preporučujem (0)

    Napisa covek enormnu glupost i dobije ovoliko pluseva.
    Znaci komentarisu ili deca ili totalni laici.
    Kako neko ko igra kosarku samo na jednoj strani terena, moze da bude bolji od Divca koji je igrao podjednako dobro na obe strane terena, imao sampionski mentalitet i naosvajao se hrpe medalja?
    Mozda mislite na onog Divca koji je igrao 2005 u Lakersima pred penziju, ne razumem.
    Izjaviti da je neko na osnovu 3 sezone u nikada meksem NBA, bez minuta u playoffu bolji od Divca, koji je odigrao vise playoff utakmica nego Jokic sezonskih utakmica, stvarno je smesno.
    U redu da je Jokic igrao prosle godine play-off , imao brojke kao u sezoni, te na osnovu toga doneti zakljucak da je bolji, ovako, tvrditi to je glupost.
    Na osnovu cega je bolji?
    (baron, 20. januar 2019 18:52)

    # Link komentara

  18. Što onda još neko ne pređe Džabara? Kako to da nijedan aktivan centar nije ni blizu 10 tripl dablova?(Dag Kristi, 20. januar 2019 12:10)Kako nije blizu a Pol Pirs, Stef Kari, Ras Vestbruk?
    (BODIBOND, 20. januar 2019 13:40) e sad sam svašta čuo od ovog bota, Pirs, Kari, Vestbruk centri, zemljo otvori se!
    (Kontraš, 20. januar 2019 18:24)

    # Link komentara

  19. Stvarno sam srecan sto mu ide, al ono ne osvajanje evropskog prvenstva me ubija. To bi bio nas prvi trofej u ovom sportu ( ne racunam nikakve druge zajednice cije ime nije bilo ''Srbij?''), a ni srebrene medalje me ne zadovoljavaju, prosto se samo pobednici pamte.
    (Sasa, 20. januar 2019 15:08) Onda te niko zapamtiti neće, šteta, a da smo uzeli zlato ti bi ušao u istoriju
    (Kontraš, 20. januar 2019 18:22)

    # Link komentara

  20. Treba bataliti ove rekorde jer danasnja boranija ce pomisliti da nesto znaci. Toliko komentara a niko da se zapita je li normalno da neko u 3. sezoni prestigne nekog ko je mozda najbolji igrac ikad i igrao je 20 sezona. A pritom je i vazio za timskog igraca.
     (Strucnjak, 20. januar 2019 18:00)

    # Link komentara

  21. ko je ovde lud, 20. januar 2019 16:11... nije jedno nego dva takmicenja i jedne kvalifikacije zbog kojih smo mogli da ne odemo na Svetsko i Olimpijadu. Malo bolje pogledaj. Ucestvovao je u kvalifikacijama za Olimpijadu i na Olimpijadi.
    (B78, 20. januar 2019 17:43)

    # Link komentara

  22. U Jokicevim godinama Divac je imao 1 srebro sa OI, 1 zlato i 1 bronzu za SP i 2 zlata i 1 bronzu sa EP.
    Osvojio titulu, kup i kup Radivoja Koraca sa Partizanom i jedan F4.
    Sa Lakersima igrao finale NBA lige.
    Jokic ce na kraju karijere imati bolje brojke od Divca ali ce mu soba s trofejima biti prazna.
    (Scipion, 20. januar 2019 10:54)

    Videcemo koliko ce Nikola osvojiti trofeja. Kosarka je timski sport, mnogi igraci bolji od Divca nisu osvojili nista jer su imali nesrecu da igraju u vreme Dzordanovih Bullsa, Jugoslavije, ili nekih drugih super timova. Divac je odmah igrao u sampionskim timovima (Partizan, Jugoslavija, Lakers) sa kojima je to postigao. Darko Milicic ima NBA prsten koji Divac nema, i niko ga zbog toga ne smatra boljim igracem.

    Jokic je kao nepoznat klinac dosao u Megu za koju niko ne navija i sa 20 godina je, potpuno iz drugog plana, proglasen za zvanicno najboljeg igrac jedne relativno ozbiljne lige (ABA). Sa 23 godine postaje fransizni igrac jednog NBA tima, sa maksimalnim ugovorom, vodi svoj tim u borbi za prvo mesto stravicno jakog zapada, i usput obara decenijama stare statisticke rekorde. Nista slicno niko sa ovih prostora nije uradio.

    Divceva karijera je za ogromno postovanje, ali je Jokic vec danas bolji igrac nego sto je Divac ikada bio.
    (Pozdrav iz Toronta, 20. januar 2019 17:16)

    # Link komentara

  23. Videcemo kako ce protiv Jute. 
    Obicno nema Joke nigde protiv ozbiljnih ekipa.
    (Nesha, 20. januar 2019 16:38)

    Tu priču prodavaj ljudima koji ovde ne gledaju.
    Portland DVA puta razmontirao kao i samog Nurkića, Lejkerse, Sparse uspeo jednom, GSW razbio u onom prvom susretu, Oklahomu sa Adamsom takođe više puta.
    Ima još al me stvarno mrzi
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. januar 2019 16:50)

    # Link komentara

  24. Videcemo kako ce protiv Jute.
    Obicno nema Joke nigde protiv ozbiljnih ekipa.
    (Nesha, 20. januar 2019 16:38)

    # Link komentara

  25. bskfan
    Kontradiktornost level over 9000.

    Svi vi uporno tvrdite da Jokic spontano pravi TD, a da Brodi i Brada forsiraju zbog statisike. Zasto onda ne pustite da se desi "spontano" umesto sto prigovarate u stilu: "sto ga nije ubacio samo jos 2 minuta da uhvati dve lopte?!"
    ^Zar vam ovo o cemu smarate ne lici na ono sto rade ova druga dvojica???

    Mene zabole da li ce imati TD ili nece, ja samo zelim da decko da 100% sebe; da sutira jer ima potencijal za ozbiljan prosek poena i da vodi tim do pobeda i do prstena. Vi nastavite da brojite, postajete isti kao oni fanovi Vestbruka i Hardena koje cesto prozivate...
     (Jaran, 20. januar 2019 16:32)

    # Link komentara

  26. Samo još jedan dokaz da je NBA nikad slabiji.
    (Niko, 20. januar 2019 16:23)

    # Link komentara

  27. Imam osjećaj da će za 10 godina njegova statistika biti 11 p, 20 as, 10 skokova :)
     (kentaur, 20. januar 2019 16:12)

    # Link komentara

  28. Ajde bre više prestanite sa tom reprezentacijom.
    Dečko je propustio jedno takmičenje samo i to ono najnebitnije Evropsko, ima jedno učešće i jedno ne, dok su Divac, Stojković otkazivali često.
    To što nije došao da igra kvalifikacije, pa zar mislite da će NBA tim da dozvoli LeBronu, Hardenu ili bilo kom top 10 igraču da igra kvalifikacije? Smešni ste majkemi.
    Teodosić je uradio 10x goru stvar, otkazao je pred početak takmičenja umesto da je dao nekom drugom mesto u timu, na kraju mi u finalu izgubili jer nismo imali plejmejkera u timu, bilo kakvog. Otkazao je kao zbog povrede a igrao je NBA predsezonu koja je počela nedelju dana posle toga. Milutinov je odbio x puta. Bobi?
    Samo se Nikoli zamera a Nikola je jedini koji je iskoristio da stvarno napreduje košarkaški što sigurno ne bi uspeo da je peglao krugove na Kopaoniku sa reprezentacijom.
    Dajte olabavite malo taj hejt.
    Dečko igra doktorski, treba da budemo ponosni. Ja jesam.
     (ko je ovde lud, 20. januar 2019 16:11)

    # Link komentara

  29. још од џордана, величина играча је 80% маркетинг, а 20% квалитет.
     (зоро, 20. januar 2019 16:08)

    # Link komentara

  30. @jarene

    Stvar je u tome sto kad Jokic ubode tripl-dabl Denver pobedjuje, tacnije pobedili su 21/22.

    Niko ne kaze da Jokic treba da igra 40 minuta i da napucava statistiku (kao Harden ili Vestrbruk) ali zato ne mora bas ni samo 25 minuta. Jednostavno, kada mu za trip-dabl fali samo jedan skok ili asistencija (a bilo je slucajeva da mu fali cak i samo jedan poen) onda Malone treba da ga ostavi u igri. Jokic tamo pise NBA istoriju i glupo je da odigra ispod 30 minuta i ostane kratak za tripl-dabl. Da je prosecno igrao 34 minuta umesto sadasnjih 31 minut vec bi ove sezone imao 10 tripl-dablova i zagarantovan all-star.
    (bskfan, 20. januar 2019 16:05)

    # Link komentara

  31. Sale Dj.je moja legenda,a vatreni sam zvezdas,ali on je u reprezentaciji postao,ono sto jeste!!!
    (Cekamo 20.titulu u basketu, 20. januar 2019 09:45)

    A kako je mogao drugacije? Pokusao je sa najboljima (NBA) ali mu nije bas islo. To naravno ne umanjuje moje postovanje prema svemu sto je za nas uradio.
    (Pozdrav iz Toronta, 20. januar 2019 15:55)

    # Link komentara

  32. @Miodrag
    Taj "zderac" hot dogova mu daje platu pa ga jako interesuje njegovo misljenje. sport u USA je zabava i na utakmice se odlazi porodicno. cetvoroclana porodica potrosi najmanje 200 dolara po utakmici.
     (pera zdera, 20. januar 2019 15:39)

    # Link komentara

  33. Jokic sa ovim stilom moze jos 15 godina da igra na ovom nivou opusteno, jer igra na mozak a ne na fizikalije.
     (t, 20. januar 2019 15:27)

    # Link komentara

  34. A reprezentacija? Jel te zanima?
     (Grobar, 20. januar 2019 15:26)

    # Link komentara

  35. Izgleda po komentarima da je nekima problem da pročitaju tekst sa razumevanjem pa polemišu sa nečim što niko i ne tvrdi. Nigde se ne kaže da je Jokić bolji igrač od Džabara. Samo se navodi ČINJENICA da ga je prestigao po broju tripldablova u konkurenciji centara.
    Jel Džabar imao 21 trpldabl u svojoj karijeri? Jeste.
    Jel Jokić trenutno ima 22 tripldabla? Ima.
    Jednostavno zar ne?
     (Branko, 20. januar 2019 15:12)

    # Link komentara

  36. Stvarno sam srecan sto mu ide, al ono ne osvajanje evropskog prvenstva me ubija. To bi bio nas prvi trofej u ovom sportu ( ne racunam nikakve druge zajednice cije ime nije bilo ''Srbijà''), a ni srebrene medalje me ne zadovoljavaju, prosto se samo pobednici pamte.
    (Sasa, 20. januar 2019 15:08)

    # Link komentara

  37. @itekako je vazno: buraz, nba ligi je potrebna revolucija... imaju zverske igrace, ali sve ostalo je tuga... ja prvi ne bih rizikovao investiciju od 150 miliona, kada posao mogu da zavrsim i bez tog rizika... nije u pitanju samo taktika i timska igra, vec i dugorocna strategija...
    svaka amerima cast, kod njih je kosarka profitabilan sport, ali ja sam ljubitelj igre, ne ekonomije... ja navijam za kosarku... a kosarka je timski sport...
    ja se nadam da ce u buducnosti postojati jedan neuobicajen podatak: covek koga nije zanimala statistika, zaradio je najvise novca, dobio sva priznanja i osvojio sve... pitate se kako je to moguce??? voleo je kosarku vise nego svoj d*pe...
     (lal, 20. januar 2019 15:05)

    # Link komentara

  38. @itekako je važno, 20. januar 2019 12:29
    Nevezano za temu.
    To što je trenutno takva situacija u medijima, ekonomiji, rekao bih uopšte u nekim civilizacijskim tokovima, gde je opšta mediokratizacija na snazi, ne znači da moraš ući u to kolo.
    Naprotiv, ako misliš da izdvojiš svoje mišljenje iz opšte kakafonije, tome se treba suprotstaviti, ukazati na besmisao ili ismejati.
    Ovde konkretno, da li bi tebi da si košarkaš visoko mišljenje o tvojoj igri nekog "žderača hot-dogova na tribinama" išta značilo?
     (Miodrag, 20. januar 2019 14:51)

    # Link komentara

  39. itekako je važno
    Ma sta zna glupi trener, najbolje bi bilo da ga ubaci na +30 i da se povredi.

    Ipak je vama bitniji TD od pobede.
     (Jaran, 20. januar 2019 14:21)

    # Link komentara

  40. hmm
    To je problem koji prave sudije, pravila su ista ali ovi previse stite odredjene igrace.
     (Jaran, 20. januar 2019 14:09)

    # Link komentara

  41. Ma folira da ga to ne zanima. Uostalom sto bi javno iznosio svoja licna osecanja. Naravno tako ispada jos veci "dzek",
    (O RUCK, 20. januar 2019 14:09)

    # Link komentara

  42. prorok foka
    Sve je na mestu, samo da te ispravim kod Novice. Lik se penzionisao, ostavio je mesto za mladje igrace.
     (Jaran, 20. januar 2019 14:08)

    # Link komentara

  43. Mare
    Kod asistencije je dozvoljen JEDAN dribling/prodor, a skok jeste "uhvacena" lopta posle suta i blokade. Jel se negde pise statistika za "uhvacene lopte"???

    Previse gledas ovo €L/FIBA smece od kosarke...
     (Jaran, 20. januar 2019 14:07)

    # Link komentara

  44. Divac sada treba da vidi sta znaci biti igrac NBA,pa sebe da uporedi kao igraca sa Jokicem.
    (Aleksandar, 20. januar 2019 08:47) 

    Dete misliš li da bi Jokić postigao petinu ovih tripl dablova da je igrao protiv Barklija, Olajdzuvona, Robinsona, Sekil O Nila, Divca...drugačija se košarka igra. Naš je i nadam se da će prestići i Vilt Cembrlena ali ne mogu da lažem sebe da je on sad neki super star kakav se radja jednom u 25 ili 50 godina.
    (Stara kajla, 20. januar 2019 09:41)

    Jedan Divac je vec rekao da decko vec sad ima mnogo vise vestina nego sto je on ikada imao. Ljudi ne shvataju da je u modernoj eri toliko talenta i vestine. Ljudi ne promasuju. Igra se run and gun jer sutiraju nenormalno dobro. To je vestina koju prethodne ere nisu imale. Ranije ste imali Regija Milera, Stojakovica i Novickog, danas u svakom timu imate tri igraca koji sutiraju kao oni.
     (Kole, 20. januar 2019 14:02)

    # Link komentara

  45. Свака част Јокаро! Јаши Амере и домаће издајнике. Ништа у животу нисте направили а имате образ да пљујете момка као да сте са њим задњих пет година тренирали.
    (Republika Srpska, 20. januar 2019 14:02)

    # Link komentara

  46. А нас занима долазиш ли играти за Србију? 🤔
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 20. januar 2019 13:56)

    # Link komentara

  47. Malo je bedno što se uhvaćena lopta računa kao skok, a asistencija poslednji pas koji igrač koji postigne koš dobije. Neću da umanjuje Jokićev uspeh koji je sjajan, ali tako može i moja baba da prestigne Karima jer je danas sve podređeno statistici i sve je olakšano, dok si nekada morao debelo da se pomučiš i za asistencija i za skok.
    (Mare, 20. januar 2019 10:54)

    Rebound znači "uhvatiti i pokupiti nešto što se odbilo od nečega". Samo naš izraz "skok" ljude koji se ne razumeju u košarku tera da pomisle da treba da skočiš.

    Što se tiče asistencija, pravila za njih se nisu menjaa decenijama. U Evropi su identična. Čak se u Evropi kao asistencija računa ako igrač posle asistiranog dodavanja bude fauliran i pogodi bar jedno sl. bacanje, što u NBA nije asistencija. Razlog većeg broja asistencija je brža igra i veći broj koševa nego pre 20-30 godina. Ali ono što se danas piše u asistenciju, pisalo se i u Džabarovo vreme. Nije mi jasno dokle će ljudi sami sebe da ubeđuju u nešto što nije tačno, a da ne provere činjenice.
    (brm, 20. januar 2019 13:53)

    # Link komentara

  48. Što onda još neko ne pređe Džabara? Kako to da nijedan aktivan centar nije ni blizu 10 tripl dablova?
    (Dag Kristi, 20. januar 2019 12:10)

    Kako nije blizu a Pol Pirs, Stef Kari, Ras Vestbruk?
     (BODIBOND, 20. januar 2019 13:40)

    # Link komentara

  49. Ne zanima te ni da igras za repku izgleda.
     (BODIBOND, 20. januar 2019 13:39)

    # Link komentara

  50. Ne bi Misko bio menadzer..
    (Juve, 20. januar 2019 13:38)

    # Link komentara

  51. Malo je bedno što se uhvaćena lopta računa kao skok, a asistencija poslednji pas koji igrač koji postigne koš dobije. Neću da umanjuje Jokićev uspeh koji je sjajan, ali tako može i moja baba da prestigne Karima jer je danas sve podređeno statistici i sve je olakšano, dok si nekada morao debelo da se pomučiš i za asistencija i za skok. 
    (Mare, 20. januar 2019 10:54) 

    Što onda još neko ne pređe Džabara? Kako to da nijedan aktivan centar nije ni blizu 10 tripl dablova?
    (Dag Kristi, 20. januar 2019 12:10)

    Pa zato druže što se pod 1 to ranije kao što sm rekao već nije računalo, a pod 2 ti u NBA klasičnih centara više nema. Pod 3, današnji nazovi centri se forsiraju da šutiraju što više a manje da igraju pod košem.
     (Mare, 20. januar 2019 13:36)

    # Link komentara

  52. U NBA će kao asistencija izgleda početi da se računa i kad igrač izvede loptu na svojoj strani terena, a saigrač koji ju je primio odribla ceo teren, ode na ulaz i poentira.

    A što se tiče Jokare, ja da sam na njegovom mestu nikad ne bih igrao za reprezentaciju. Što, ako sam glavni igrač u NBA timu. Nek igraju ovi što sede na klupi, kao Marjanović, Bjelica, Bogdanović, Teodosić - dobro Teodosić nije ni na klupi, on se ni ne presvlači više za utakmice, ali eto nek igraju oni. Što bi igrao čovek koji ima u perspektivi zaradu od neto 15ak miliona dolara u narednih 10 godina? Zbog zavidnih, uvek nezadovoljnih Srba, koji će ga sutra pljuvati ma šta uradio, samo zato što je uspešan, a uspeh, zna se, Srbi ne praštaju.
    (LBJ, 20. januar 2019 13:11)

    # Link komentara

  53. Њега ни паре не занимају,на крају каријере ће све паре поклонити у добротворне сврхе.
    (Циник, 20. januar 2019 12:56)

    # Link komentara

  54. @lignjoslav

    Znas li zasto je EP za nas bitnije od OI, zato sto tu postoji realna sansa da se osvoji zlato.
    Zasto Ronaldo i Messi igraju kontinentalna prvenstva? Zato sto je bitno. U mnogim zemljama je nacionalni sampionat bitniji od lige sampiona.
    Pogledaj Liverpul, bili su prvaci evrope 2005 ali ih najvise boli sto nisu osvojili premijer ligu.
    Zar nisu na ovom portalu mnogi popljuvali Djodjevica jer eto osvaja samo srebro? Nismo mi USA da mozemo tako da posmatramo takmicenja.
    Amerikanci su sigurni ucesnici OI a mi smo propustili Peking i London. Uskoro ce Teodosic, Marjanovic i Bjelica u penziju. Nedovic je stalno rovit, Macvan nacet, Jovic takodje. Od Bogdanovica se mogu ocekivati otkazi zbog umora. Hoce li onda Jokic sa Jelovcem, Avramovicem i Djokovicem mozda osvajati OI?
    (Miroslav, 20. januar 2019 12:54)

    # Link komentara

  55. Malo je bedno što se uhvaćena lopta računa kao skok, a asistencija poslednji pas koji igrač koji postigne koš dobije. Neću da umanjuje Jokićev uspeh koji je sjajan, ali tako može i moja baba da prestigne Karima jer je danas sve podređeno statistici i sve je olakšano, dok si nekada morao debelo da se pomučiš i za asistencija i za skok.
    (Mare, 20. januar 2019 10:54)

    Debelo se mucili pa skupljali preko 20000 skokova. To znaci da bi danas ti isti igraci skupili preko 60 000 skokova ???
    Neki napisa da bi Jokic nekada imao 1,8 asistencija u proseku, to znaci da bi Medjik ili Stokton danas imali po 60-70 asistencija u proseku na jednoj utakmici ?
    (antiDebil, 20. januar 2019 12:41)

    # Link komentara

  56. Jokic je najbolji Evropljanin, usudio bih se reci i najbolji igrac danasnjice. To sto on radi, to u istoriji kosarke nije radio ni jedan igrac. Definitivno najveci svih vremena.
    (ratko, 20. januar 2019 12:30)

    # Link komentara

  57. Jokić ne razume kako uticaj medija u modernom sportu, a baš oni su gladni rekorda i vanserijskih dostignuća. Ali nije problem što Jokić sa 23 ne razume najbolje kako funkcioniše ta mašinerija, nego to uglanom ne razume izgleda ni njegov trener. Pre dve noći protiv čikaga, isto ubedljivo vođstvo u trećoj četvrtini a Jokić fali samo skok ili dva za tripl-dabl, i trener prvog njega povlači od startera, a zbog ubedljivog vodstva više ga ne vraća u igru. Jutros identična situacija, opet fali skok-dva sredinom treće za TD pri ubedljivom vođstvu, ali srećom ovog puta trener izvlači Jokića zadnjeg u trećoj, i za ta ekstra tri minuta imao je još dva skoka i proknjižio novi TD. Tako je trebalo i prekjuče.
    (itekako je važno, 20. januar 2019 12:29)

    # Link komentara

  58. Kao ni reprezentacija svoje rodjene zemlje!
    (Jumko, 20. januar 2019 09:39)

    druže, tvoje je razbijo u Rio, slabo pamtiš, a? sjećam se dobro, nije te nesta bilo to doba ovde na portalu, gdje si mi bijo?
    (Jax Teller, 20. januar 2019 12:28)

    # Link komentara

  59. Da pojasnim pojedinima, asistencija je u NBA SVE ŠTO KADA ČOVEK KOJI DODA LOPTU I IGRAČ KRENE NA KOŠ ILI ŠUT A DA PRITOM NIJE PROMENIO AKCIJU,
    i prilično je jasno oduvek tako u NBA ne znam šta vi pratite.
    Igrač koji dobija loptu može napraviti i 5 driblinga ali ako je u 5 sekundi i aktivno je odmah krenuo na koš, to je asistencija.
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. januar 2019 12:17)

    # Link komentara

  60. Malo je bedno što se uhvaćena lopta računa kao skok, a asistencija poslednji pas koji igrač koji postigne koš dobije. Neću da umanjuje Jokićev uspeh koji je sjajan, ali tako može i moja baba da prestigne Karima jer je danas sve podređeno statistici i sve je olakšano, dok si nekada morao debelo da se pomučiš i za asistencija i za skok.
    (Mare, 20. januar 2019 10:54)

    Što onda još neko ne pređe Džabara? Kako to da nijedan aktivan centar nije ni blizu 10 tripl dablova?
     (Dag Kristi, 20. januar 2019 12:10)

    # Link komentara

  61. U cemu ga prestigao, u ispijanju Coca-Cole i prozdiranju pljeskavica?
    Ne budite smesni.
    Karim je za Jokica "osmo svetsko cudo".
    (hardaway, 20. januar 2019 12:09)

    # Link komentara

  62. Da se vise ne za*ebavamo. Ovo nije kosarka i u istoj recenici staviti Jokica i Dzabara?! Jos gore, prvom dati prednost?!
    (Abram digo ruke, 20. januar 2019 12:03)

    # Link komentara

  63. Svaka cast na svim uspesima, ali ti decko si za mene jedna velika nula zato sto ne igras za reprezentaciju i nikada mi neces biti drag kao legendarni igraci Djordjevic, Divac, Danilovic, Paspalj, Savic i da ne nabrajam vise ima ih mnogo koji su ovaj narod i svoju zemlju dostojanstveno i sa ponosom predstavljali u svetu.. Imali su i oni svoje karijere i zabrane ali smo ih svakog leta gledali u plavom dresu kako ginu za svoju semlju.. E, to je ono sto ti nemas i nikada neces biti velicina, klinci te mozda vole ali starijima si skroz nebitan
    (drnčposelo, 20. januar 2019 10:31)

    Ti da si stariji, znao bi da je dečko igrao za repku. Piši ti dečko u svoje ime, pusti ti nas matore da dajemo svoja mišljenja.
     (lelemud, 20. januar 2019 12:01)

    # Link komentara

  64. @drnčposelo
    Ne znam u koju kategoriju mene svrstavas sa 40+ godina,sigurno ne u klince.Meni je ,recimo, zanimljivo da pratim ovog vrlo talentovanog decka.Pri tom mu ne zameram nista vezano za reprezentaciju.Ako mu se igra lepo,ako ne,njegov problem.Da li ne znas ili neces da znas,igranje za reprezentaciju nije bas samo patriotski cin.Postoje i tu neke novčane premije,koje pre 20-30-40 godina nisu bile zanemarljive u odnosu na novac koji su igraci dobijali u klubovima.Da spomenem i promociju igraca preko reprezentacije.Tako je Stimac mahanjem peskirom sa klupe ucinio vise za svoju karijeru nego svim sto je pokazao na terenu do tada.Videlo se ,naravno, i da decko voli da igra za reprezentaciju,nije to sporno.
    Tako da,ako ti i slicni,uzivate u kosarci kao sportu,u tome sta Nikola pruza na parketu,opustite se malo.Ako je za vas samo igranje za reprezentaciju osnovno merilo bilo kakvog kvaliteta,sjasite vise.Vas kosarka ne zanima,idite citajte fudbalske vesti.Pratite Tosica i Vranjesa i njihove "sportske" uspehe.
     (vlasta, 20. januar 2019 11:52)

    # Link komentara

  65. za drnčposelo i sve ostale hejtere

    Sto puta ponovljena neistina ostaje samo to, neistina, čista laž. Dosta više sa tim hejtom i lažima. Nikola Jokić je igrao za reprezentaciju Srbije i značajno doprineo osvajanju olimpijskog srebra, odnosno maksimuma koji se realno mogao osvojiti.

    To što vi očekujete da NBA zvezda učestvuje u nekim nebitnim kvalifikacijama ili da dođe na svako evropsko prvenstvo je vaša iluzija i zabluda.

    Uzgred vidim da niko ne pominje Novicu Veličkovića koji je takođe odbio Saletov poziv a kao rezultat ima samo srebro sa reprezentacijom na evropskom, što je neuporedivo sa srebrom na OI. Ah da, Novica je grobarčina pa njega nećemo da pljujemo

    Uzgred vidim da više niko ne pominje ni Bobija Marjanovića koji je takođe odbio Saletov poziv i kao rezultat sa reprezentacijom takođe ima samo srebro na evropskom. Ah da, Bobi je igrao za Zvezdu, njega nećemo da pljujemo.

    Zato ćemo da pljujemo momka koji nije ni grobar ni cigan jer nam se ne uklapa u navijački šablon koji se nameće i forsira.

    Ako Nikola proceni da treba da igra za reprezenatciju igraće, ako ne on je dug odužio, doneo nam je srebro na OI u konkurenciji all-star NBA ekipe. To je mnogo više nego što je ogromna većina naših sportista ikada uradila, uključujući recimo i Novaka Đokovića. Šta nam vrede recimo naši preskupi fudbaleri koji i dođu da igraju za reprezentaciju kad od njih samo neko mučenje i bruku u najavi možemo da očekujemo.
    (prorok foka, 20. januar 2019 11:45)

    # Link komentara

  66. Pratim NBA preko 30 godina i 100% sam siguran da su znatno spustili kriterije što se tiče koraka i nošene. Skokovi i asistencije su otkad pamtim uvijek bili isti. Pogledajte npr. bilo koju Rodmanovu utakmicu u kojoj ima 15-20 skokova i vidjet ćete da ima bar nekoliko sekvence u kojoj 2-3 puta odbojkaški pimpla loptu iznad glave i svaki taj dodir lopte rukom se računa kao zaseban skok. Ili koliko puta je samo Stockton dodao Maloneu, ovaj napravio pump fake, spustio loptu na dribling pa dvokorak i sve se uredno bilježilo kao asistencija
    (hmm, 20. januar 2019 11:44)

    # Link komentara

  67. @drnčposelo
    Jel ti sad lakse kad si mu rekao sve to u lice?
    (NecuZvaku, 20. januar 2019 11:38)

    # Link komentara

  68. @drnc
    Potpuno neuporedivo i netačno (Divac)
    Od tih legendi koje si nabrojao, jedino Divac je NBA igrač i u proseku je igrao 100 utakmica godišnje. Propustio je čini mi se oko pola prvenstava, upravo zbog toga (umora).. (ljudi imate internet)
    Paspalj, Đorđević, Bodiroga i ostale legende su igrale po 50 utakmica godišnje i to u daleko sporijem evropskom ritmu, pa na pripreme nisu dolazili kao potpuno isceđeni igrači, a da ne počinjemo od toga da je Jokić dečko koji je svako leto radio na povecanju snage, pa tako ove godine, onaj slabašni debeljko okreće leđima ostale centre kao od šale.
    Samo kod nas se EP smatra prvorazrednim takmičenjem gotovo jednako OI, a sem Španaca koji su u svojim poznim godinama ja mislim prvi put došli kompletni na EP kako bi za kraj reprezentativnih karijera mnogih od njih uzeli zlato (na njihovu žalost nisu), ni jedna ekipa nije bila kompletna. (i tako je vec 20 godina.
    Jedina NBA zvezda koja je igrala na svim reprezantivnim takmičenjima je bio Toni Parker. Sve ostale zvezde (braca Gasol, Novicki) su propuštale po neko takmičenje. Divac cak i najviše od svih.
    Novicki je propustio 2, Braca Gasol, su možda samo 3,4 puta igrali zajedno (uglavnom su se smenjivali).
    Novicki jeste svojevoljno odbio poziv 2x, ali su Švabe ekipa koja često se nije ni kvalifikovala za velika takmičenja, pa bi odbijanja poziva bilo vrv jos vise.
    OI su jedino i ubedlj8vo najbitnije takm8čenje u košarci, i tu se svi uvek odazivaju (naravno sem Amera)....pa 5 praznih mesta, pa SP. (tu maravno dolaze kompletniji, jer su to kvale za OI)
    Da li se neko seća da smo dobili USa u Indianopolisu pred polupraznim tribinama (vise bilo nasih navijaca), da pola ljudi koje su zaustavljali na ulici tamo nije ni znalo da se igra SP kod njih....
    Nije ovo fudbal ljudi.
    OI su ubedljivo najvažnije takmičenje u košarci. SP je jako bitno jer je svojevrsna kvalifikacija za OI.
    Ne umanjujem naše titule, naprotiv, ali se mora shvatiti da je srebro u Atlanti daleko cenjenije nego zlato u Atini godinu dana pre. Naravno nama je ta titula 95 mozda i najdraža zbog neigranja prethodnih godina, ali 2 srebra sa OI bez obzira na ubedljive poraze u finalima su najveci uspeh naše košarke od 95 do sad
     (lignjoslav, 20. januar 2019 11:34)

    # Link komentara

  69. zanimace ga kad prestigne Vilta i bude br. 1
     (kontraverznjak, 20. januar 2019 11:33)

    # Link komentara

  70. Nice, nice!
     (Cica D., 20. januar 2019 11:27)

    # Link komentara

  71. @drncposelo
    Sto puta ponovljena laž neće postati istina.

    Svi znamo da je Jokic osvojio srebro na Olimpijadi...
    Najzasluzniji za pobedu nad Hrvatskom...

    Sto puta ponovljena laž da on ne igra za Srbiju neće postati istina.
     (JeRemija, 20. januar 2019 11:27)

    # Link komentara

  72. individualno
     (Milos, 20. januar 2019 11:00)

    # Link komentara

  73. @ (scarlxrd, 20. januar 2019 08:52)

    Nešto sumnjam da on uživa u košarci, momak je lijena buba sa ogromnim talentom na njegovu sreću. Mislim da mu je mrsko otići na trening. Vjerujem da završava karijeru nakon, maksimalno još jednog ugovora.

    @ (room 1408, 20. januar 2019 08:53)

    Ovde gore sam bacio repliku i na tvoje mišljenje. Slažem se sa mišljenjem da je Nikola skroman momak ali totalno nezainteresovan, pa roditelji su ga tjerali na košarku da ne imadne 160 kg. Braća koji su ko klinci bili isti takvi čuvali ga da ne ode njihovim stopama. Sreća njegova da ima minutažu kod ovog trenera, negdje drugdje bi završio ko Miličić. Al nije ni Darkini loše, čak je i prsten uzeo što Jokari vjerovatno neće poći za rukom, da se razumijemo.
    (bomber, 20. januar 2019 10:57)

    # Link komentara

  74. @Aleksandar
    U Jokicevim godinama Divac je imao 1 srebro sa OI, 1 zlato i 1 bronzu za SP i 2 zlata i 1 bronzu sa EP.
    Osvojio titulu, kup i kup Radivoja Koraca sa Partizanom i jedan F4.
    Sa Lakersima igrao finale NBA lige.
    Jokic ce na kraju karijere imati bolje brojke od Divca ali ce mu soba s trofejima biti prazna.
    Ako se nema zelju da osvoji nesto sad, kad imamo dobru ekipu, zar ce dolaziti da se bori za 5 i 6 mesto kad se Teo, Bjelica, BoBi, Raduljica oproste od igranja.
    Tesko.
    (Scipion, 20. januar 2019 10:54)

    # Link komentara

  75. Malo je bedno što se uhvaćena lopta računa kao skok, a asistencija poslednji pas koji igrač koji postigne koš dobije. Neću da umanjuje Jokićev uspeh koji je sjajan, ali tako može i moja baba da prestigne Karima jer je danas sve podređeno statistici i sve je olakšano, dok si nekada morao debelo da se pomučiš i za asistencija i za skok.
     (Mare, 20. januar 2019 10:54)

    # Link komentara

  76. Zavidni, drski, neupućeni, uspeh ne praštamo... toliko o nama. Jokiću, car si za današnje vreme u kojem igraš i želim ti da postaneš najbolji Srbin svih vremena u NBA! Kompleksaši neostvareni bez karijere, pljunite mu pod prozor.
    (Sale, 20. januar 2019 10:52)

    # Link komentara

  77. Mnogo stvari u košarci je žešće obezvređeno pa i taj tripl dabl.
     (Praja, 20. januar 2019 10:50)

    # Link komentara

  78. Iskreno receno definitivno ne podrzavam ljude koji pljuju Jokica zato sto nije igrao za reprezentaciju njegova stvar, njegov zivot. Ali molim novinare da prenose ove americke mediokritetne izjave. Ja koliko se secam reprezentaciju je upravo odbio zbog licnog treninga, napretka kako god bilo i to se onda kosi sa ovim da ga ne zanima ili ti I don't care. Dosta je tih prica za malu decu predanost timu, posveconost, skromonost.
    Ponavljam njegova stvar meni ni iz dzepa ni u dzep, ali stop lazima.
    (miki maus, 20. januar 2019 10:47)

    # Link komentara

  79. Kad bi gledali asistencije kao ranije kako su bile, prosek bi mu bio 1,8 po mecu. Kakva je to asistencija kad ovaj napravi 2-3 dribliga do kosa i upisu asistenciju ovome sto je dodao. Kakva glupost. Da su se tako gledale asistencije ranije Karim bi ih imao toliko da ovaj nas bi mogao samo da sanja. Secam se jedne utakmice Cikago Bulsa, Dzordanu falila 1 asistencija za tripl-dabl, nije mogao 3 minuta da je napravi. Po danasnjim pravilima bi ih napravio 10 za 3 min. Uporedjuju ovog naseg sa Karimom, glupost.
    (Cica mica i gotova prica, 20. januar 2019 09:27)

    Još da Džabar 40% svojih tripl-dablova nije napravio sa blokadama a ne sa asistencijama možda bi ti bio i u pravu, naročito kada se zna da on i nije bio neki asistent sa 3,6 asistencije po meču tokom karijere... Naročito ne u toku Medžikove ere u LAL...
     (Wllaxy, 20. januar 2019 10:47)

    # Link komentara

  80. To je naš Somborac.
    (Asdfgh, 20. januar 2019 10:42)

    # Link komentara

  81. A od 214 cm...?
     (mich, 20. januar 2019 10:39)

    # Link komentara

  82. Lagani TD za 25 minuta. Odmorio, usput nabio TD. Laganica.
    (Pseudoharms, 20. januar 2019 10:39)

    # Link komentara

  83. Kod nas se sve je podredjeno kolektivu...sto nije slucaj u USA ni u EU.....
    (Zoran M., 20. januar 2019 10:38)

    # Link komentara

  84. (nekotamo, 20. januar 2019 09:01)

    Djokovic je osvojio sve i osvojio je 4 u nizu, mozda znas jos nekog igraca kome je to poslo za rukom? Dobro ajde, ne mora oba ta dostignuca neka bude samo jedno? Neko ime?? A i vidi se taj mentalitet kada Federer stane preko puta mreze i kada gace same krenu da mu spadaju.
    Monika Seles je trebala da bude najbolja pa se neka nacisticka gamad upregla da to spreci. Partizan je trebao da postane prvi sampion evrope u fudbalu ali je to sprecila neka fasisticka gamad. Jugoslavija je trebala da postane prvi svetski sampion u fudbalu pa se i tu pojavila gamad da krade...
    Djokovic i Jokic nisu pravilo vec izuzetak. Koliko ova lopovska drzava ulaze u sport i koliko ne vodi racuna o tome pravo je cudo da su se oni pojavili. Cak je i Jokic pokazatelj da ne postoji svest o razvitku kvaliteta sporta. Vise bi dece u Srbiju pocelo da trenira kosarku samo da ga vide jedno leto u reprezentaciji nego sto ce poceti da ovaj igra 20 godina u Denveru. Ko ce iz ove zemlje gledati Denve u pola noci i zbog toga zavoleti kosarku? To sto ovde ne radi, tamo radi posto Denver organizuje sve te drustvene aktivnosti i ovaj hteo ili ne mora da se pojavi. Dakle on abimira americku decu da krenu da se bave sportom i ds se sklanjaju sa ulice!
    (antiDebil, 20. januar 2019 10:36)

    # Link komentara

  85. skontali smo i po ucescima za reprezentaciju da ga ne zanima.
    (Deki, 20. januar 2019 10:35)

    # Link komentara

  86. Svaka cast na svim uspesima, ali ti decko si za mene jedna velika nula zato sto ne igras za reprezentaciju i nikada mi neces biti drag kao legendarni igraci Djordjevic, Divac, Danilovic, Paspalj, Savic i da ne nabrajam vise ima ih mnogo koji su ovaj narod i svoju zemlju dostojanstveno i sa ponosom predstavljali u svetu.. Imali su i oni svoje karijere i zabrane ali smo ih svakog leta gledali u plavom dresu kako ginu za svoju semlju.. E, to je ono sto ti nemas i nikada neces biti velicina, klinci te mozda vole ali starijima si skroz nebitan
    (drnčposelo, 20. januar 2019 10:31)

    # Link komentara

  87. Timski duh je ono sto krasi Jokica i sto retko ko od zvezda ima!
    Zato za reprezentaciju na sledećem takmicenju da pokidas!!!
    (Dzole, 20. januar 2019 10:27)

    # Link komentara

  88. @Aleksandar
    Da nije bilo Divca ne bi bilo ni Jokica. Trebalo je prokrciti put Jokicu, Zubcu, Zizicu, Bogdanovicu,...
    Danas svako moze doci, cas posla, do Amerike ali ce se uvek pamtiti Kolumbo.
    (Pop, 20. januar 2019 10:23)

    # Link komentara

  89. @(nekotamo, 20. januar 2019 09:01)
    Znam otprilike sta pricas, ali, nabijanje "prazne" statistike ga nece upisati u velikane (citaj: Vestbruk, Karmelo...), uspeh tima u kome je glavni igrac - hoce. I pored toga, on vec ima sjajne brojke. Jedino, sto bih ja zeleo je da digne prosek poena samo do psiholoskih 20 (to mu je par suteva vise nego do sada) :)
     (anbeast, 20. januar 2019 10:20)

    # Link komentara

  90. Nemoze se uporedjivati kosarka iz vremena Divca, Pedje i Danasnja sa Jokicem.

    Neznam sta bi bilo od Divca da igra u danasnjoj ekipi Denvera ? Ili Jokic sa zvezdama sa kojima je igrao Divac.
    Danas bi Vlada Divac igrao kao Bobi M. Ni vise ni manje.
    (maki, 20. januar 2019 10:02)

    # Link komentara

  91. Žućko
    Ne stavljaj tog u istu rečenicu sa takvim veličinama. Sa Čemberlenom i Koraćem
    (crvena zvezda dno i sramota Srbije, 20. januar 2019 10:00)

    # Link komentara

  92. Kad bi gledali asistencije kao ranije kako su bile, prosek bi mu bio 1,8 po mecu. Kakva je to asistencija kad ovaj napravi 2-3 dribliga do kosa i upisu asistenciju ovome sto je dodao. Kakva glupost. Da su se tako gledale asistencije ranije Karim bi ih imao toliko da ovaj nas bi mogao samo da sanja. Secam se jedne utakmice Cikago Bulsa, Dzordanu falila 1 asistencija za tripl-dabl, nije mogao 3 minuta da je napravi. Po danasnjim pravilima bi ih napravio 10 za 3 min. Uporedjuju ovog naseg sa Karimom, glupost.
    (Cica mica i gotova prica, 20. januar 2019 09:27) Loše se sećaš. Asistencije u NBA su oduvek ovakve. Znam jer sam pre 20 godina kao klinac o tome pričao sa drugarima i trenerima uz komentar da je kod Amera sve asistencija. A tekma o kojoj pričaš verovatno bila sa srpskim komentarom i te se i statistika vodila u studiju, pošto u vreme MJa nije bilo broadbanda. A naši komentatori se uvek vodili evropskim kriterijumom.
    (DeadpoolKG, 20. januar 2019 09:59)

    # Link komentara

  93. Kada ce da ga zanima reprezentacija?
     (Drugar, 20. januar 2019 09:58)

    # Link komentara

  94. @cica mica

    A što drugi plejevi u ligi ne prave više asistencija, kad je tako lako?
    Što je Jokić medju 10 najboljih asistenata u ligi, kad je toliko lako?

    Jedino što je lakše u odnosu na Džabarovo vreme, je da je uvodjenjem trojke(mada je Džabar igrao i u to vreme) košarka "izašla" iz reketa te je više praznog prostora za asistenciju.
    Sve ostalo je ostalo isto.
    Ili znaš ili ne znaš......Prosto.
    (KOSTA1703, 20. januar 2019 09:55)

    # Link komentara

  95. (Cica mica i gotova prica, 20. januar 2019 09:27)
    Je l ti krivo?
    (Aca, 20. januar 2019 09:50)

    # Link komentara

  96. @(Cica mica i gotova prica, 20. januar 2019 09:27)

    ja bih rekao da ti uopšte ne gledaš šta ovaj momak radi...
    on svaku utakmicu podeli bar 5 asistencija ispod koša, na kucanje ili polaganje, nekoliko na spoljne pozicije, a ima i tih, koje su malo sporne, ali kako svima, tako i njemu broje asistencije...
     (matori, 20. januar 2019 09:47)

    # Link komentara

  97. Kad bi gledali asistencije kao ranije kako su bile, prosek bi mu bio 1,8 po mecu. Kakva je to asistencija kad ovaj napravi 2-3 dribliga do kosa i upisu asistenciju ovome sto je dodao. Kakva glupost. Da su se tako gledale asistencije ranije Karim bi ih imao toliko da ovaj nas bi mogao samo da sanja. Secam se jedne utakmice Cikago Bulsa, Dzordanu falila 1 asistencija za tripl-dabl, nije mogao 3 minuta da je napravi. Po danasnjim pravilima bi ih napravio 10 za 3 min. Uporedjuju ovog naseg sa Karimom, glupost.
    (Cica mica i gotova prica, 20. januar 2019 09:27)

    Што те пуцају такви комплекси?
     (Звездин весник, 20. januar 2019 09:46)

    # Link komentara

  98. @cica mica
    po starim pravilima pre bi imao 7,8 nocas a prosek sezone oko 5. Takvih koje si nabrojao uglavnom ima oko 2,3 po meču, i obično bude 1 dribling.
    Realnost je da si delimično u pravu tj da se takve ne bi trebalo brojati i po mom mišljenju, ali bukvalno si svaku brojku preterao (pomnožio x2 ili 3) i nisi čak ni blizu stvarnog broja "starih" asistencija

    Ali svima se to broji, što ga čini svejedno među najboljim asistentima lige ;)
     (lignjoslav, 20. januar 2019 09:46)

    # Link komentara

  99. Nikad,ali nikad nece biti NEKO u svojoj Srbiji,jer se suvise lenj,da odradi,bar jedne pripreme sa reprezentacijom,a to je jedino mesto gde se odlazi u vecnost.Sale Dj.je moja legenda,a vatreni sam zvezdas,ali on je u reprezentaciji postao,ono sto jeste!!!
     (Cekamo 20.titulu u basketu, 20. januar 2019 09:45)

    # Link komentara

  100. Divac sada treba da vidi sta znaci biti igrac NBA,pa sebe da uporedi kao igraca sa Jokicem.
    (Aleksandar, 20. januar 2019 08:47)

    Dete misliš li da bi Jokić postigao petinu ovih tripl dablova da je igrao protiv Barklija, Olajdzuvona, Robinsona, Sekil O Nila, Divca...drugačija se košarka igra. Naš je i nadam se da će prestići i Vilt Cembrlena ali ne mogu da lažem sebe da je on sad neki super star kakav se radja jednom u 25 ili 50 godina.
    (Stara kajla, 20. januar 2019 09:41)

    # Link komentara

  101. Skroman momak,dobar,vredan sa radnom etikom...Dominira tamo gde se ništa ne dobija na lepe oci...Svaka čast pa do godine da nas obradujes sa nestvarnim ciframa na SP!
    (room 1408, 20. januar 2019 08:53)

    Basketbol iz dis jir!!!
    (2019 Čajna, 20. januar 2019 09:40)

    # Link komentara

  102. Kao ni reprezentacija svoje rodjene zemlje!
     (Jumko, 20. januar 2019 09:39)

    # Link komentara

  103. Kad bi gledali asistencije kao ranije kako su bile, prosek bi mu bio 1,8 po mecu. Kakva je to asistencija kad ovaj napravi 2-3 dribliga do kosa i upisu asistenciju ovome sto je dodao. Kakva glupost. Da su se tako gledale asistencije ranije Karim bi ih imao toliko da ovaj nas bi mogao samo da sanja. Secam se jedne utakmice Cikago Bulsa, Dzordanu falila 1 asistencija za tripl-dabl, nije mogao 3 minuta da je napravi. Po danasnjim pravilima bi ih napravio 10 za 3 min. Uporedjuju ovog naseg sa Karimom, glupost.
     (Cica mica i gotova prica, 20. januar 2019 09:27)

    # Link komentara

  104. To je upravo i razlog zasto ga nikad nece smatrati mediji superstarom mvp tipom igraca, zato sto je decko previse nesebican njega stvarno ne interesuje da nabija statistiku bude poznat i te stvari znaci vecina igraca to govori ali Jokic je jedini koji stvarno to misli... Danas dao 15 poena u prvoj cetvrtini i do kraja sutnuo jos 3 puta i to kad je Meloun crtao akciju jednom i jos 2 puta na kraju napada...ok je da si timski igeac ali ovo je preterano sto on radi...
    Videcete sad sledeca utakmica 3-4 suta maksimum dodje mu tako nekad period i to mu kvari statistiku za alll nba team na kraju...
    (Nemanja BG, 20. januar 2019 09:27)

    # Link komentara

  105. još jedna zen izjava Jokića, preći će na kraju u budizam kako je krenuo :)
    (fokusiram se na tapkanje, 20. januar 2019 09:12)

    # Link komentara

  106. Cini mi se da u poslednje vreme nedostaje motivacije za velika dela nasim top sportistima. Nikada mi to nece biti jasno. Trenutno govorim o Nikoli, Novaku a i Bogdan se moze svrstati u tu grupu.

    Ne kazem da oni ne postizu top rezultate, ali mentalitet nam ne dozvoljava izgleda da budemo GOAT. Zasto njegove reci nisu " Ko je sledeci? Wilt? Pojescu i Wilta!" Novak isto tako, uzme 4 slam-a zaredom i lik pocne da meditira u sred svog prime-a, na vrhuncu snage..

    Jednom u zivotu si u svom "Prime-u", iskoristi te godine a kad dodju 40-e onda budi timski igrac na baketu iza zgrade sa komsijama, uzivaj u slavi, pecaj, meditiraj itd..
     (nekotamo, 20. januar 2019 09:01)

    # Link komentara

  107. Srbijaaa
     (niksa, 20. januar 2019 09:00)

    # Link komentara

  108. Duh Žućka živi u Jokiću:)

    Čembrlen, Korać, Jokić
    (Žućko, 20. januar 2019 08:54)

    # Link komentara

  109. BRAVO MAJSTORE!!!

    A kad je tako, teraj onda NEZAINTERESOVANO i do Viltovog rekorda!!!!!! Ako neko moze, ti mozes!!!!!
     (Dachazvezda, 20. januar 2019 08:54)

    # Link komentara

  110. Skroman momak,dobar,vredan sa radnom etikom...Dominira tamo gde se ništa ne dobija na lepe oci...Svaka čast pa do godine da nas obradujes sa nestvarnim ciframa na SP!
    (room 1408, 20. januar 2019 08:53)

    # Link komentara

  111. Реално, да хоће, Јокара би сваку утакмицу могао да заврши са трипл-даблом, али њега то не интересује као што рече и сам.
    Човек ужива у кошарци и игра се кошарке, све ово долази спонтано.
    (scarlxrd, 20. januar 2019 08:52)

    # Link komentara

  112. Divac sada treba da vidi sta znaci biti igrac NBA,pa sebe da uporedi kao igraca sa Jokicem.
    (Aleksandar, 20. januar 2019 08:47)

    # Link komentara