1. Kos razlika - 184, ja bih voleo da buducnost udje u 4 aba lige, ih isprasimo opet, al tesko da ce to da bude
     (bj?rn, 19. januar 2019 18:15)

    # Link komentara

  2. Ova Buducnost ima brutalan tim. Imali su losu igru i neplanirane poraze iz samo jednog jedinog razloga, jer im nisu valjali odnosi u klubu. Polako se to resava i evo vidite kakav je rezultat. Zvezda ce protiv ovakve Buducnosti jako tesko igrati.
     (tonconi, 19. januar 2019 15:43)

    # Link komentara

  3. hahah: kad futura u jednoj sezoni u EL ostvari 16 pobeda, neka se javi!! Da bi bila bolja treba joj 17 pobeda, a to će da bude jednog lepog dana, ako ne i pre!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SAŠA FRANKFURT, 18. januar 2019 23:56)

    Samo malo vise tecnosti i odmaranja i sve ce biti u redu.
    (delboj, 19. januar 2019 15:33)

    # Link komentara

  4. Hej Pavkov! Kad dozivis da klub za koji zivis dobije Liverpul, igra LS, kad dozivis 60 000 na Marakani.. To je spektakl!
    (Mihajlo, 19. januar 2019 05:20)

    Kome pričaš?
    Grobari i Varvari nemaju ukupno 60.000 gledalaca za celu sezonu!
    Crvenu zvezdu je samo u ovoj polusezoni gledalo više ljudi nego ovu braću, po mržnji prema Zvezdi, za 3 cele sezone u svim sportovima!
     (Црвена звезда 1913, 19. januar 2019 14:52)

    # Link komentara

  5. @Mihajlo
    Eeee, kad “zivis” za KLUB, zivis za firmu koja zaradjuje pare, zivis za milionere koji ne znaju ni kako se zoves :) Kad neko zivi za klub, zna se odmah u cemu je stvar. Sam, bez igde ikoga, nevoljen, ostavljen, izgubljen, pa zivi za klub.
    (auuu, 19. januar 2019 14:27)

    # Link komentara

  6. Decko, Zvezda je u jednoj sezoni imala 17:13 a u drugoj 11:19.Za vas nedostizno  
    (Zvezdas, 18. januar 2019 21:38)  

    dečkić, koliko ih imate ove sezone? 
    (low kick po noga, 18. januar 2019 21:48) 

    A, gde još može da bude low kick osim po noga?
    (ferdinand, 18. januar 2019 22:55)

    E nije tačno, dečko... Da ste u prvoj sezoni novog sistema takmičenja imali 17/13 igrali bi ste plej-of. Ovako je 16:14 bilo dovoljno samo za Top 9 fazu. :)
     (velika je razlika ta jedna pobeda, 19. januar 2019 13:49)

    # Link komentara

  7. Ovo je sve priorema za ligu sampiona natedne godine. Buducnost koga sretne u zavrsnici aba lige ima da ga izgori. Ovakvom odbranom zvezda zavrsava na -20 minimum.
    (ivan, 19. januar 2019 13:30)

    # Link komentara

  8. Kako bese ono,"sta je meni kosarka skrivila da je ja komentarisem"!Aman da li mislite da mi sto vidimo da Zvezdina igra ne valja i na to ukazujemo radimo to iz zle namere ili mrzimo nas tim?Pa nije tako.Ovi ce se nazalost prosetati kroz ABA-u.Sad vise nisam siguran ni da bi nam pojacanja pomogla.Ko?Gde ih naci u jeku sezone?Kazem vam,Covic se pomirio i svejedno mu je EL ili EC.
    (valterNBG, 19. januar 2019 13:28)

    # Link komentara

  9. Kada Zvezda pobedi Real, Barsu, CSKA i ostale onda je to za svako postovanje i pricaju o tome mesecima a kada Buducnost pobedi iste ekipe onda je to puka slucajnosti i klasicno odmaranje igraca ili pustanje. Kada su oni u pitanju niko ne odmara igrace i svi daju svoj maksimum. Covece, koliko pate zbog izgubljene titule...
    (MOE32, 18. januar 2019 23:52)

    Grobari su sve više providniji od flis papira.
    (Sole, 19. januar 2019 11:49)

    # Link komentara

  10. rajko...ovi tvoji ulozise isto toliko pa i ne igraju EL ...čak ih malo jace ekipe iz EC deru...pozz
     (prva ljubav, 19. januar 2019 10:28)

    # Link komentara

  11. Da'l je realno da poredite Zvezdu i Buducnost. Samo ove sezone su bili 3 puta rutinski pocisceni. Od toga jedna utakmica je bila za titulu. Pogledajte sastav Buducnosti. Uporedjujete ucinak u E.L posle ove pobede. Komsije mi smo Real tukli i u Spaniji i u Srbiji. Pobedili Fener kad je osvojio E.L. CSKA, Valensiju (osvajaca Spanske lige te sezone), Zalgiris, Barselonu,Panatu, Oly, Efes,Darusafaku, Unikahu, Makabi,Milano, Baskoniju itd igrali u F8. Ispali jedva od CSKA kad je osvojio E.L. Sacekajte kraj sezone da vidite gde se tele veze..
    (Kojo, 18. januar 2019 23:39)
    I serija od 7 0 u evroligi.To si zaboravio.A u toj seriji sve sami prvaci evrope.Ali neka.milogrobarogorci ce nalupati minuse samo tako
     (duledudule, 19. januar 2019 10:07)

    # Link komentara

  12. Ovo su nebitne pobede.cisto statistike radi.i da ne bufe fenjer.tvrdim da je Repesa divljacki trener.proslo mu je protiv reala sad.
     (duledudule, 19. januar 2019 10:05)

    # Link komentara

  13. Nakon 12 pojacanja ,covjece koliko su oni para ulozili da bi imali 5 pobjeda u EL.
    (Rajko, 19. januar 2019 07:29)
    Malo manje nego Zvezda za TOP-9 ;)
     (duh koji lebdi, 19. januar 2019 09:37)

    # Link komentara

  14. Nakon 12 pojacanja ,covjece koliko su oni para ulozili da bi imali 5 pobjeda u EL.
     (Rajko, 19. januar 2019 07:29)

    # Link komentara

  15. Liga sampiona u fudbalu.. Nesto sto Buducnost nikada nece igrati.. Oni ne mogu ni LE. Hej Pavkov!
     (Mihajlo, 19. januar 2019 05:25)

    # Link komentara

  16. Budućnost , Zvezda* i sokovi. Ajde Partizane, budi se.
     (black w, 19. januar 2019 05:23)

    # Link komentara

  17. Hej Pavkov! Kad dozivis da klub za koji zivis dobije Liverpul, igra LS, kad dozivis 60 000 na Marakani.. To je spektakl!
     (Mihajlo, 19. januar 2019 05:20)

    # Link komentara

  18. svaka čast Budućnosti opravdači su rang ABA lige.
     (Bard Živa, 19. januar 2019 03:40)

    # Link komentara

  19. Budućnost ako uđe u formu i bude igrala kao danas pregaziće sve u ABA ligi. Strašan tim imaju.
     (Luke Babbitt gravedigger, 19. januar 2019 02:52)

    # Link komentara

  20. Kakav bre top 8,kladionice rade svoje,real se igra,vidite li vi tabelu😀
    (Djordje, 19. januar 2019 01:43)

    # Link komentara

  21. bravooo
     (Kayser Soze, 19. januar 2019 01:33)

    # Link komentara

  22. Cestitam ekipi Buducnosti..Velika pobeda i rutinska ceo mec su imali prednost..
    (Aleksej, 19. januar 2019 01:28)

    # Link komentara

  23. Paaaa, ovo cak nije bilo ni neizvjesno.
    (delboj, 19. januar 2019 01:24)

    # Link komentara

  24. Bravo gospodine Repeša. Ovde su te pljuvali, ali ti si ipak pokazao umeće.
     (popov, 19. januar 2019 01:13)

    # Link komentara

  25. Lepa kvota na Buducnost 4.60 vredelo je ispostovati sa jednom crvenom, nije Real sto je nekad bio a bogami nije ni Buducnost sto je bila sa pocetka sezone... Sutra uvece pijem samo Niksicko :)
     (mile lozac, 19. januar 2019 00:48)

    # Link komentara

  26. @opaa
    Prvi u Aba-Super Kupu. Koji ste vi bili?
    oopaaaa
     (Kojo, 18. januar 2019 23:58)

    # Link komentara

  27. Realno ovo je velika sramota za Real .....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Top Gyn, 18. januar 2019 23:08)

    Realno, još veća sramota je bila kad je Liverpul primio dva komada od Pavkova.
    (ja, 18. januar 2019 23:57)

    # Link komentara

  28. hahah: kad futura u jednoj sezoni u EL ostvari 16 pobeda, neka se javi!! Da bi bila bolja treba joj 17 pobeda, a to će da bude jednog lepog dana, ako ne i pre!!
     (SAŠA FRANKFURT, 18. januar 2019 23:56)

    # Link komentara

  29. opaaa: hahahahaha nas da zgazite!!! Veći biser nisam odavno pročitao!!
     (SAŠA FRANKFURT, 18. januar 2019 23:53)

    # Link komentara

  30. fidelio Ma da kako da ne,ne lupaj.
     (Ogysa, 18. januar 2019 23:52)

    # Link komentara

  31. Kada Zvezda pobedi Real, Barsu, CSKA i ostale onda je to za svako postovanje i pricaju o tome mesecima a kada Buducnost pobedi iste ekipe onda je to puka slucajnosti i klasicno odmaranje igraca ili pustanje. Kada su oni u pitanju niko ne odmara igrace i svi daju svoj maksimum. Covece, koliko pate zbog izgubljene titule...
    (MOE32, 18. januar 2019 23:52)

    # Link komentara

  32. Utakmice Budućnosti se u Srbiji i u regionu prenose na SBB-ovom kanalu Nova M, svi koji imaju SBB i imaju SK kanale imaju i taj kanal Nova M!
    (Dorćol, 18. januar 2019 22:08)

    Ali je voditelj užasno naporan, ima glas kao Nela Eržišnik i mučno ga je slušati.
    (Lajavi krelac, 18. januar 2019 23:49)

    # Link komentara

  33. Pricajte vi sta hocete, ovi u sledecem kolu docekuju Gran Kanariju, to dobijaju, a kakva je situacija na tabeli, njih 3-4 pobede dele od zone plej offa. Posto je Repesa ocigledno uozbiljio tim, i posto su u seriji od dve pobede, ne bi me zacudilo da se nadju medju 8... imaju tim za to, to je jasno, ocigledno je problem bio u treneru.
    (PFC, 18. januar 2019 23:47)

    # Link komentara

  34. @Kiki czv
    A koji ste ono vi bili? Koji ste ove godine? Hahahahaha
    (opaaa, 18. januar 2019 23:43)

    # Link komentara

  35. @Zvezdin vesnik
    Plej of cemo igrati sledece sezone, taman do kraja ove da uigramo tim. Vidis kako sve dolazi na svoje mjesto, Repesa vec solidno slozio ekipu, vas cemo da zgazimo kao nista, to vec i sami vidite :)
    (opaaa, 18. januar 2019 23:41)

    # Link komentara

  36. (pera, 18. januar 2019 21:56)

    Misli Megi 1,5 mil?
    Goga je na pozajmici do kraja aprila a onda se vraća u Megu. Odatle na draft. Mega može od NBA da računa na obeštećenje do 1 mil.
    (srbEUin, 18. januar 2019 23:41)

    # Link komentara

  37. Da'l je realno da poredite Zvezdu i Buducnost. Samo ove sezone su bili 3 puta rutinski pocisceni. Od toga jedna utakmica je bila za titulu. Pogledajte sastav Buducnosti. Uporedjujete ucinak u E.L posle ove pobede. Komsije mi smo Real tukli i u Spaniji i u Srbiji. Pobedili Fener kad je osvojio E.L. CSKA, Valensiju (osvajaca Spanske lige te sezone), Zalgiris, Barselonu,Panatu, Oly, Efes,Darusafaku, Unikahu, Makabi,Milano, Baskoniju itd igrali u F8. Ispali jedva od CSKA kad je osvojio E.L. Sacekajte kraj sezone da vidite gde se tele veze..
     (Kojo, 18. januar 2019 23:39)

    # Link komentara

  38. Buducnost ima neizvesnu borbu za donji deo tabele?Vodice neizvesnu borbu za pretposlednje mesto!!!
    (KikiCzv, 18. januar 2019 22:47)

    Ali ce imati izvesnu borbu za I mesto u Aba ligi i ponovno ucesce u Evroligi naredne godine.
     (tonconi, 18. januar 2019 23:37)

    # Link komentara

  39. i mene za osam soma
     (fidelio, 18. januar 2019 23:29)

    # Link komentara

  40. Gdje su oni pljuvaci sa pocetka sezone??? Pa zbog takvih nas dere maler,kao Buducnost raspad ima da ih oderemo itd... Mislim da ce Zvezdi biti vrlo tesko sa ovakvom ekipom,mislim da im nece trebat pom9c sudija ove godine. 
    Isto tako stalno pisem koliko nas unazadio Covic sto je trpio Alimpijevica.
    (BOSS, 18. januar 2019 22:03)

    Пљувачи су и даље ту, јер ја да имам Кола, Битадзеа, Кларкове, Џексона, Гордића, Николића и Иванића у једном тиму, до сада бих био на ПО позицији... Тај тим је створен за тако нешто... А они губе од Бајерна, једва добише Дарушафаку, могу да добију веће тимове само када убаце 20 тројки или противник изгуби 20 лопти и одигра очајно као што је и одиграо Реал.
     (Звездин весник, 18. januar 2019 23:26)

    # Link komentara

  41. Realno ovo je velika sramota za Real .....
     (Top Gyn, 18. januar 2019 23:08)

    # Link komentara

  42. Gospodin Repesa, trener koji manje zna, a uzeo vise para nevjerovatno, svaka cast, kako uvjek nadje levate
     (lukas joca, 18. januar 2019 23:07)

    # Link komentara

  43. @Zvezdas
    Decko, zvezda ne moze Valensiju da dobije, za vas je Evroliga sada nedostizna :)
    (hahah, 18. januar 2019 23:06)

    # Link komentara

  44. Real dao 60 poena smjesno, buducnosti svaka cast, bore se, real, cska, femener obaraju formu, ali meke stvari misu mormalne
     (lukas joca, 18. januar 2019 23:02)

    # Link komentara

  45. Decko, Zvezda je u jednoj sezoni imala 17:13 a u drugoj 11:19.Za vas nedostizno 
    (Zvezdas, 18. januar 2019 21:38) 

    dečkić, koliko ih imate ove sezone?
    (low kick po noga, 18. januar 2019 21:48)

    A, gde još može da bude low kick osim po noga?
     (ferdinand, 18. januar 2019 22:55)

    # Link komentara

  46. Buducnost ima neizvesnu borbu za donji deo tabele?Vodice neizvesnu borbu za pretposlednje mesto!!!
    (KikiCzv, 18. januar 2019 22:47)

    # Link komentara

  47. Svaka cast.Dobra igra Buducnosti. Apsolutno zasluzena pobeda.Sa ovakvom igrom i na strani ima sanse za top 8
     (bizmark, 18. januar 2019 22:44)

    # Link komentara

  48. Repesa se izgleda zagrejao hihihi.
     (BODIBOND, 18. januar 2019 22:39)

    # Link komentara

  49. Bravo Buducnost. Kao navijacu Barse drago mi je sto je Buducnost pobedila.
     (BODIBOND, 18. januar 2019 22:39)

    # Link komentara

  50. iceman,ali nije imao najbojleg pleja i najboljeg centra.Proveri.
     (marko992, 18. januar 2019 22:39)

    # Link komentara

  51. A vi kako ste? 😊😊🔵⚪
    (Damir PG, 18. januar 2019 22:38)

    # Link komentara

  52. ..... али и даље себично држи предпоследње место, до даљњег ...... брука од “тима”
    (Кики, 18. januar 2019 22:34)

    # Link komentara

  53. Ljudi moji, Budućnost je na 3 pobede od plej ofa u Evroligi...cirkus
    (Laki, 18. januar 2019 21:52)

    I na 3 pobede od fenjeraske pozicije
    (Ivan, 18. januar 2019 22:29)

    # Link komentara

  54. ona je srusila real madrid, a pravi sampion evrope je imao doncica u ekipi
     (iceman, 18. januar 2019 22:27)

    # Link komentara

  55. Druze, 17-13 zvezda nije imala nikad.
    (kole, 18. januar 2019 22:11)

    5:14 nije imala sigurno
    (Ivan, 18. januar 2019 22:25)

    # Link komentara

  56. A smejali ste se Repeši:)
     (A smejali ste se Divcu, 18. januar 2019 22:20)

    # Link komentara

  57. Jel sa ovom pobedom idete u F8?
    (Nex, 18. januar 2019 22:19)

    # Link komentara

  58. Real je između ostalih gluposti imao 18 izgubljenih lopti, a od toga je Budućnost ukrala 10. Najlakši način da se namerno izgubi utakmica.
     (Henry Chinasky, 18. januar 2019 22:19)

    # Link komentara

  59. @Bando pokvarena
    posto niko nije zabranio da odgovorim po vasem ...gleda majmun sebe u zrcalo
     (deda, 18. januar 2019 22:18)

    # Link komentara

  60. Decko, Zvezda je u jednoj sezoni imala 17:13 a u drugoj 11:19.Za vas nedostizno
    (Zvezdas, 18. januar 2019 21:38)

    Druze, 17-13 zvezda nije imala nikad.
    (kole, 18. januar 2019 22:11)

    # Link komentara

  61. Utakmice Budućnosti se u Srbiji i u regionu prenose na SBB-ovom kanalu Nova M, svi koji imaju SBB i imaju SK kanale imaju i taj kanal Nova M!
    (Dorćol, 18. januar 2019 22:08)

    # Link komentara

  62. Gdje su oni pljuvaci sa pocetka sezone??? Pa zbog takvih nas dere maler,kao Buducnost raspad ima da ih oderemo itd... Mislim da ce Zvezdi biti vrlo tesko sa ovakvom ekipom,mislim da im nece trebat pom9c sudija ove godine.
    Isto tako stalno pisem koliko nas unazadio Covic sto je trpio Alimpijevica.
     (BOSS, 18. januar 2019 22:03)

    # Link komentara

  63. Svaka čast ! Nisam gledao utakmicu. Dobiješ tri španska tima koji su u vrhu Španske košarke i Evropske Real,Barsu,Kahu. Nevezano što su domaćinske pobede. Stvarno treba poštovat i čestitat na tome nevezano na sve.
    (Basketaš, 18. januar 2019 22:01)

    # Link komentara

  64. Jak mi je to šampion evrope, mi smo to gazili preko 30 razlike...
    (sALE, 18. januar 2019 21:59)

    # Link komentara

  65. @ Zvezdas U pravu si, samo da ispravin da je pre tri godine skor bio 16:14 jer smo u zadnjem kolu izgubili od Dacke u gostima za prolaz medju osam. Sa Alimpijem je bilo 11:19 to je ok.
     (Badi Hild, 18. januar 2019 21:59)

    # Link komentara

  66. Nevjerovatna pobjeda Buducnosti,dozvoliti samo 60 poena najboljem klubu Evrope,svaka cast i iskrene cestitke od grobara
    (Boksa, 18. januar 2019 21:03)

    Ocigledan "primjer" koliko crnogorci podrzavaju svoj jedini ozbiljan klub.Zivi, ako zivi 500 km al Beograd mu iz d.viri!
     (Budućnost ima Kola, 18. januar 2019 21:57)

    # Link komentara

  67. Ko je u Srbiji zabranio prenose Buducnosti na Sportklubu?  
    (Bando pokvarena, 18. januar 2019 21:16)  

    A zasto mislis da je zabranjeno? Jel obaveza da se prenose utakmice nekog stranog kluba u Srbiji. Nesto nisam siguran da se utakmice Zvezde i Partizana redovno prenose u zemljama regiona. Idi u Crnu Goru pa ih prati. 
    (hubner, 18. januar 2019 21:25) 

    Alo, SportKlub je regonalna tv, a ne srpska. I da, u CG se prenose utakmize Zvezde i Partizana. Ali boli, razumijem...
    (Podgoricanin, 18. januar 2019 21:40)

    Niko nije zabranio prenos, nego je Nova M kupila od SK pravo prenosa utakmica Buducnosti. Mada I jedni I drugi su u vlasnistvu Junajted grupe (SBB, Telemah).
     (cpu, 18. januar 2019 21:56)

    # Link komentara

  68. Brutalnu odbranu su odigrali Podgoricani. Niko nije ovako spustio Real zadnjih ko zna koliko godina.
    Ispostavilo se da je Goga napravio sjajan potez. Vec mu se podigle projekcije, eto Buducnosti milion i po na leto.
    (pera, 18. januar 2019 21:56)

    # Link komentara

  69. @d,i za tebe vazi isto grobaru kao i za sve vas sto "navijate" za Zvezdu i vrlo ste "realni"...
     (Kowalski, 18. januar 2019 21:54)

    # Link komentara

  70. Ljudi moji, Budućnost je na 3 pobede od plej ofa u Evroligi...cirkus
     (Laki, 18. januar 2019 21:52)

    # Link komentara

  71. (hubner, 18. januar 2019 21:25) 
    Neka si mu rekao Hubneru.. Oba ste pametni, nemam rijeci. SK nije samo za srbijansko podrucje, vec za svako, gdje operateri kablovske smatraju da imaju dovoljno interesenata. 
    Bravo Buducnost! Varvari, svaka cast!!!
    (Dilan, 18. januar 2019 21:34)

    Ocigledno smatraju da nema potrebe da prenose Buducnost tako da ne vidim sta je problem i sta smo pogresno rekli. A vecinu iskreno ovde bole brige za milogorski klub. Oni nas ne vole, sto bi ja voleo njih. U Baru smo uvek bili dobrodosli, tamo je korektna publika, a ti varvari koje pominjes bi te lincovali da se pojavis tamo kao Srbin.
     (hubner, 18. januar 2019 21:51)

    # Link komentara

  72. Decko, Zvezda je u jednoj sezoni imala 17:13 a u drugoj 11:19.Za vas nedostizno
    (Zvezdas, 18. januar 2019 21:38)

    dečkić, koliko ih imate ove sezone?
     (low kick po noga, 18. januar 2019 21:48)

    # Link komentara

  73. Decko, Zvezda je u jednoj sezoni imala 17:13 a u drugoj 11:19.Za vas nedostizno
    (Zvezdas, 18. januar 2019 21:38)

    Dečkić, reci mi koliko ih imate ove sezone?
     (low kick po noga, 18. januar 2019 21:48)

    # Link komentara

  74. Mi smo prosle sezone dobili Real u Madridu, pa nas je Buducnost dobila u Pioniru i posle iskoristila prednost domaceg terena. Ovo nista ne mora da znaci, mada bi Covic trebalo da razmisli o potencijalnim pojacanjima za zavrsnicu sezone.
    (Kvante, 18. januar 2019 21:41)

    # Link komentara

  75. Ko je u Srbiji zabranio prenose Buducnosti na Sportklubu? 
    (Bando pokvarena, 18. januar 2019 21:16) 

    A zasto mislis da je zabranjeno? Jel obaveza da se prenose utakmice nekog stranog kluba u Srbiji. Nesto nisam siguran da se utakmice Zvezde i Partizana redovno prenose u zemljama regiona. Idi u Crnu Goru pa ih prati.
    (hubner, 18. januar 2019 21:25)

    Alo, SportKlub je regonalna tv, a ne srpska. I da, u CG se prenose utakmize Zvezde i Partizana. Ali boli, razumijem...
     (Podgoricanin, 18. januar 2019 21:40)

    # Link komentara

  76. Aoooooo, kakve masine!!!!!
     (montenegrino, 18. januar 2019 21:39)

    # Link komentara

  77. Da vas čujemo delije? 
    (Master of mind games, 18. januar 2019 20:57) 

    Decko, Zvezda je u jednoj sezoni imala 17:13 a u drugoj 11:19.Za vas nedostizno
     (Zvezdas, 18. januar 2019 21:38)

    # Link komentara

  78. ovo nije ludilo, ovo je vec - sa ovakvom odbranom - znanje...
     (singer, 18. januar 2019 21:35)

    # Link komentara

  79. Svakako veliki uspeh. Ipak, misljenja sam da sistem takmicenja dozvoljava da se veliki timovi kai sto je real, ponekad i opuste. Ruku na srce, i zvezda je prethodnih sezona dobila neke velike timove kada im nije bila pitrebna pobeda, sto je slucaj i sa danasnjom pobedom buducnosti
    (Realno, 18. januar 2019 21:21)
    Tačno tako. Zato je prethodni sistem takmičenja bio teži, nije bilo opuštanja. Ovaj sistem je samo naporniji, pa se i dešavaju ovakve pobede, usled opustanja favorita! Zato su pobede Partizana u starom sistemu bile čudo, a danas svako može da pobedi i da ne napravi nikakav uspeh...
     (duh koji lebdi, 18. januar 2019 21:35)

    # Link komentara

  80. Desi se i najboljima
    CSKA u proslom kolu izgubio kod kuce.I GSW izgubi kod kuce i u gostima.Ozbiljno se igra kada krene Play off
     (Autolakirer, 18. januar 2019 21:35)

    # Link komentara

  81. I ćorava koka zrno ubode. Sta kao sad je sampinjon buducnost a real madrid proslost? Kak ne?
    (Pavle, 18. januar 2019 21:34)

    # Link komentara

  82. (hubner, 18. januar 2019 21:25)
    Neka si mu rekao Hubneru.. Oba ste pametni, nemam rijeci. SK nije samo za srbijansko podrucje, vec za svako, gdje operateri kablovske smatraju da imaju dovoljno interesenata.
    Bravo Buducnost! Varvari, svaka cast!!!
    (Dilan, 18. januar 2019 21:34)

    # Link komentara

  83. Covicu osvestise.Znao si I na startu ABA lige da imaju bolje igrace,uspavale te pobede.Opomena CZ je dosla na vreme.
    (Mile Dodik, 18. januar 2019 21:32)

    # Link komentara

  84. Sto bi dusebriznici rekli, 0-30. realnost pokazuje da Buducnost koja je "ostetila" zvezdu za evroligu pregazi sampiona evrope.
     (el.kiddo, 18. januar 2019 21:31)

    # Link komentara

  85. Upravo se dešava ono što sam i pisao. Velike ekipe obaraju formu da bi u završnici bile prave. Real ih je podcenio jer su mislili da to lagano rešavaju i izgubio. Sve ekipe koje su praktično obezbedile plej of lagano će da popuštaju sa formom. Zvezda u ABA će takođe početi da gubi. Nije Zvezda pre dve sezone bila baš toliko jaka da je od nove godine imala 7 pobeda u nizu nego su ove ekipe koje su bile sigurne lagano obarale formu a mi igrali top. Posle to ipak sve dođe na svoje.
     (Džoni, 18. januar 2019 21:29)

    # Link komentara

  86. Onakva prošlogodišnja Zvezda sa Alimpijem dobila u Madridu Real sa Dončićem, Olimpijakos, fantastični Žalgiris sa F4, Valensiju dole. Još nisu došli ni do 8-9 pobeda a prebacuje se nama. Samo se ložite, Pionir pasti neće da sude svi Đukanovići i dođe Karmelo do 15. februara. Džabe sve, spremni smo k'o sajle a osveta čeka svoj jun mesec. Aj' pa tako.
    (detektiv kokni kol, 18. januar 2019 21:28)

    # Link komentara

  87. I Zvezda dobila Real u gostima, imala 11 pobeda u Evroligi, pa je bila pretposlednja a nije uzela ni ABA ligu ni kup. Budućnost srećno dobila Darusafaku (pre toga izgubila od jedne Krke), a onda glatko Real - to po milioniti pit pokazuje da je svaka utakmica prica za sebe, stvar motivacije, dana... Kako drugačije objasniti slučajeve kada u nekoj finalnoj seriji jedan tim dobije drugi 25 razlike, a onda naredna 2 ili 3 meca dobije porazeni. Jedna utakmica ništa ne znaci. Real ništa nije mogao da ubode, Budućnost sve polazilo za rukom. Da igraju sutra opet ili za 2 dana - verovatno bi Real dobio 20 razlike. Okrugla lopta!
    (veliki strumf, 18. januar 2019 21:28)

    # Link komentara

  88. Ko je u Srbiji zabranio prenose Buducnosti na Sportklubu?
    (Bando pokvarena, 18. januar 2019 21:16)

    Niko nije zabranio nego su otkupili prava prenosa vlasnici Nova M tv-a. Ako imas SBB, kada igra Buducnost okreni kanal broj 57 i gledaces Budicnost u HD-u. Sportski pozdrav
     (Cripto nije buducnost, 18. januar 2019 21:25)

    # Link komentara

  89. Ko je u Srbiji zabranio prenose Buducnosti na Sportklubu?
    (Bando pokvarena, 18. januar 2019 21:16)

    A zasto mislis da je zabranjeno? Jel obaveza da se prenose utakmice nekog stranog kluba u Srbiji. Nesto nisam siguran da se utakmice Zvezde i Partizana redovno prenose u zemljama regiona. Idi u Crnu Goru pa ih prati.
     (hubner, 18. januar 2019 21:25)

    # Link komentara

  90. Ko je u Srbiji zabranio prenose Buducnosti na Sportklubu?
    (Bando pokvarena, 18. januar 2019 21:16)

    Idi u Crnu Goru pa gledaj
     (Zile, 18. januar 2019 21:24)

    # Link komentara

  91. Čuj ovog navijači u Morači.
    Dečko od grobara u Pioniru nije izmišljeno ništa spektakularnije.
     (Magnus, 18. januar 2019 21:24)

    # Link komentara

  92. Znači to je ta najveća prevara od trenera Repeša? Šalim se, ne mislim da je Repeša ovde bogzna šta uradio ali jednostavno Budućnost je konačno shvatila kako ih je soliranje i besomučno šutiranje iz daleka koštalo mnogih bodova ove sezone. Danas su imali više asistencija nego Real, a sve tekme u EL gde su šutnuli manje od 22-23 trojke su dobro prošle.
    Zvezda bi morala da se zabrine jer ovo nije ona ekipa sa početka sezone koju smo gulili ko amatere, niti ona ekipa od pre mesec dana koja je još uvek srljala pod Džikićem. Očekujem da dobiju praktično sve do kraja regularnog dela ABA, a posle će biti jako teško bilo kome ko im izađe na megdan
    (prekoOkeanskeDelije, 18. januar 2019 21:23)

    # Link komentara

  93. Od koga gubi Real, sramota. Jeste da su ovi Makabi iz Podgorice, ali da je bruka, jeste!
    (Enrico Pallazzo, 18. januar 2019 21:23)

    # Link komentara

  94. @Master, mućki provokatoru, gledaj u svoje dvorište, košarku nemate. Osim ako nisi vekovni navijač Cedevite, onda ti je oprošteno.
    (detektiv kokni kol, 18. januar 2019)

    Hahahahhaha, hejteru moj. Žao mi je. Boli. I treba. Tek će.
     (Master of mind games, 18. januar 2019 21:22)

    # Link komentara

  95. Moja Zvezda see more pojacati obavezno da se ne ponovi scenario of prosle sezone.Valjda Covic nece ponoviti istu gresku.Uz rezervnog pleja dobrog I Jos 1 sa 10-15p u rukama po mecu.Prednos domaceg terena bojim see da nece biti dovoljna u ovim okolnostima.
    Buducnost igra sada vec mnogo bolje I ovo je opak protivnik na 2ili 3 pobjede samo tako.
    Jos jedna sezona bez evrolige mogla bi biti pogubna jer ce buducnos onda sledece sezone biti jos jaca.
    Vrlo lako mogao je Bitadze da zavrsi u nasim redovima a to sve mijenja is korijena.Bice igracina jasno je.
     (Kanidja PG, 18. januar 2019 21:22)

    # Link komentara

  96. Ja sam zbunjen, zar ovde nije pisalo da je buducnost najgora ekipa ikada koja je igrala el? 
    (blik, 18. januar 2019 20:53) 

    Ja sam lud. Pozdrav.
     (Volej, bajo moj., 18. januar 2019 21:22)

    # Link komentara

  97. Pali se mašina!!! Ja kad sam vam reka da je cilj F4 Eurolige vi ste mi se smijali. Da li vam je i sad smiješno? Samo gazi !!!
    (ogicg, 18. januar 2019 21:21)

    # Link komentara

  98. Svakako veliki uspeh. Ipak, misljenja sam da sistem takmicenja dozvoljava da se veliki timovi kai sto je real, ponekad i opuste. Ruku na srce, i zvezda je prethodnih sezona dobila neke velike timove kada im nije bila pitrebna pobeda, sto je slucaj i sa danasnjom pobedom buducnosti
    (Realno, 18. januar 2019 21:21)

    # Link komentara

  99. Ne Budućnost već Amerikanci!
     (poznavalac, 18. januar 2019 21:19)

    # Link komentara

  100. Ko je u Srbiji zabranio prenose Buducnosti na Sportklubu?
     (Bando pokvarena, 18. januar 2019 21:16)

    # Link komentara

  101. Erl Klark sto je odigrao odbranu celu utakmicu, svaka mu cast! A zvizdalo mu se protiv Zalgirisa u Moraci...
    (Don Kihot, 18. januar 2019 21:14)

    # Link komentara

  102. Koti Planina Klark
    (dzoibarton, 18. januar 2019 21:14)

    # Link komentara

  103. @Master, mućki provokatoru, gledaj u svoje dvorište, košarku nemate. Osim ako nisi vekovni navijač Cedevite, onda ti je oprošteno.
    (detektiv kokni kol, 18. januar 2019 21:14)

    # Link komentara

  104. Zvezdi je protiv Buducnosti kljucno da dobije sve utakmice u pioniru jer ima prednost domaceg terena. U Pg nema brejka u to sam siguran. Pogotovo ako se ne dovede pojacanje. Treba iskoristiti ovu prednost na tabeli, jer buducnost realno ima jaci tim!
     (j, 18. januar 2019 21:12)

    # Link komentara

  105. (Paki, 18. januar 2019 20:52)

    5-14, za ponos
     (Ilija Dukić, 18. januar 2019 21:12)

    # Link komentara

  106. Kao zvezdas kazem SVAKA CAST! Bravo za Buducnost! A ovi sto pisu o Bokanu, sipanju para, Javoru, Puklu, brezi, itd... Kao Covica da slusam. Samo sto Covic zaradjuje pare za to spinovanje, a vi sto ovde pisete to ne znam bas. Opustite se i uzivajte u kosarci. Isto vazi i za ove sto pisu o ekspertizi.
    (nikci, 18. januar 2019 21:10)

    # Link komentara

  107. Evidentno je da se ekipa uigrava i da dize formu konstantno,ubjedljivo su najjaci tim Aba lige to nema dileme.
     (Aco Rs, 18. januar 2019 21:09)

    # Link komentara

  108. gde je tabela zapada?
     (as, 18. januar 2019 21:09)

    # Link komentara

  109. dva domaca igraca 5 i 6 poena...gordic i barovic...grdna li si kosarko...
     (medicinarkg, 18. januar 2019 21:08)

    # Link komentara

  110. Da vas čujemo delije?
    (Master of mind games, 18. januar 2019 20:57)

    5 14
     (Звездин весник, 18. januar 2019 21:08)

    # Link komentara

  111. Da li još neko misli da je utakmica nameštena?
     (Henry Chinasky, 18. januar 2019 21:08)

    # Link komentara

  112. Odlična Futura večeras. Odbranom su prebili Real, u čemu je ovaj put Koti prednjačio. Šehović odmah za njim. Napadački solidno, smanjena sebičnost pojedinih igrača od dolaska Jaska, što je dobro.

    Deluje da su Plavi u poslednjih 15ak dana nekako drugačiji. Minutaža je revidirana. Nekome to odgovara, nekome ne, ali bitna je igra i pobeda.
    (mr čović i dr terzić, 18. januar 2019 21:08)

    # Link komentara

  113. sta reci buducnost je potpuno druga ekipa od dolaska goge bitadzea i norisa kola stvarno vrhunski igraci.
     (pele, 18. januar 2019 21:07)

    # Link komentara

  114. Ja sam zbunjen, zar ovde nije pisalo da je buducnost najgora ekipa ikada koja je igrala el?
    (blik, 18. januar 2019 20:53)

    Naravno da nije, ali jako blizu je. To je Darusafaka, oni su drugi, otprilike. A lozenje moze da pocne kada dobijete Real u sred Madrida, kao mi prosle sezone.
    (Sabre, 18. januar 2019 21:07)

    # Link komentara

  115. ZASTO SPORTKLUB NE PRENOSI BUDUCNOST????
    (daa, 18. januar 2019 20:59)

    zato što su tako u mogućnosti!!!
     (BMX, 18. januar 2019 21:07)

    # Link komentara

  116. Свака част победили сте Реал,ал сте се попалили...одиграли једну добру утакмицу и одмах освајате све,Јасмин краљ... Полако милогорци далеко је крај сезоне,ово је само једна текма која вама а ни њима не значи пуно.
     (Ратар, 18. januar 2019 21:06)

    # Link komentara

  117. Kako mocno ovo zvuci!!Bravo Futuro!!Jasmin i Cole spasavaju sezonu!! 
    Jedan Real svesti na 60p(to Zvezda nikad nije uspela)!! 
    Prvi favoriti za ABA(Nema veze sto ih je Zvezda 3 puta dobila)!!
    (Grobar, 18. januar 2019 20:56)

    Dve pobede i odmah prvi favorit za ABA ligu.Šta ti je Grobarska objektivnost.
     (BMX, 18. januar 2019 21:06)

    # Link komentara

  118. Lako je sada likovati na one komentare od 0:30, kada je buducnost promenila pola tima u odnosu na onaj sa starta sezone, koji ne bi bio daleko od takvog rezultata.
     (Ivan, 18. januar 2019 21:06)

    # Link komentara

  119. ovaj kol je mozda i najbolji stranac koji igra u istoriji buducnosti.
     (pele, 18. januar 2019 21:06)

    # Link komentara

  120. Čestitke igralima Budućnosti, ali večerašnji Real je ličio na grupu basketaša rekrea5tivaca koji su prvi put zaigrali zajedno, a ne na šampiona Evrope. Podsetili su me na neka izdanja Zvezde iz EK na strani - beživotna odbrana, bezidejni napadi, bezglava srljanja, nerezonski šutevi i početnička gubljenja lopte. Jednostavno, ne mogu da se otmem utisku da je utakmica na neki način "prodata" jer ovakav Real nisam nikada video, sa ovakvom igrom bi ih i Darušafaka peglala lagano. Budućnost ne igra ništq specijalno odbranu, a "šampion Evrope" im jedva uvali 60 poena. Ko se seća da je Real zadnji put dao tako malo poena??
    (NastyB, 18. januar 2019 21:05)

    # Link komentara

  121. Mozete li da zamislite da Repesa preuzme neki od dva beogradska kluba? Ni ja. Razlika između CG i SRB
     (Kamboza, 18. januar 2019 21:05)

    # Link komentara

  122. Nećete Milogorci, nećete! 5-25 je vas bilans na kraju, a mi vas čekamo u Pioniru
    (Pomoravac, 18. januar 2019 21:04)

    # Link komentara

  123. Mnogi su sada na aparatima, a ja na Nikšićkom pivu :).
    (OpabljatPG, 18. januar 2019 21:04)

    # Link komentara

  124. Bio sam na tekmi, 6000 ljudi u Moraci, fantasticni navijaci. Valjda sad sve delije i grobari znaju da Buducnost nije mali klub, vec najveci na ex YU prostorima uz Zvezdu i Partizan! Pozdrav iz Podgorice. Naprijed ABA!
    (Milos, 18. januar 2019 20:54)

    Druže, jesi li ti čuo možda za Cibonu? Nego, imaj u vidu da je tvoja Budućnost džin na staklenim nogama.
     (Gong, 18. januar 2019 21:04)

    # Link komentara

  125. Nevjerovatna pobjeda Buducnosti,dozvoliti samo 60 poena najboljem klubu Evrope,svaka cast i iskrene cestitke od grobara
    (Boksa, 18. januar 2019 21:03)

    # Link komentara

  126. Nikad losiji real!
    (Decak iz vode, 18. januar 2019 21:02)

    # Link komentara

  127. Iskrene cestitke Buducnosti za ovakvu pobedu. Svesti Real Madrid na 60 poena je fantasticno. Publika je nosila svoj tim celog meca. Navijanje u rangu delija i grobara!
    (delija, 18. januar 2019 21:02)

    # Link komentara

  128. Realno skroz:
    U Buducnosti sve kliknulo. Prosle godine izvanredno razumijevanje na relaciji Dzikic - igraci, ove godine se nije razumio sa novim igracima koje je sam birao. Uprava ga je trpjela zbog istorijskog uspjeha.
    Dolaskom Kola i Bitadzea Buducnost je postala paklena ekipa. Repesa (kakav god da je) izgleda da se dobro uklopio, igracima je prijala promjena, slusaju ga, poceli da igraju odbranu, akcije osmisljene.
    Real svesti na 60 poena, ma svaka cast!!!

    Za EL im je kasno ali ABA ligu lagano osvajaju. Na stranu to odakle pare (je li od drzave, tajkuna ili ne znam ti odakle) ali ako se nastavi takvo ulaganje Buducnost ce jos dugi niz godina igrati EL.

    Da napomenem, ovo govori jedan okorjeli tvrdi Zvezdas... Ali realan Zvezdas...
    (Austrofil, 18. januar 2019 21:02)

    # Link komentara

  129. Sve čestitke!
     (Nišlija, 18. januar 2019 21:02)

    # Link komentara

  130. Sta bi tek Krka radila Realu....
    (sportman, 18. januar 2019 21:02)

    # Link komentara

  131. Bio sam na tekmi, 6000 ljudi u Moraci, fantasticni navijaci. Valjda sad sve delije i grobari znaju da Buducnost nije mali klub, vec najveci na ex YU prostorima uz Zvezdu i Partizan! Pozdrav iz Podgorice. Naprijed ABA!
    (Milos, 18. januar 2019 20:54)

    6001. Onaj još broji stolice.
     (Grr, 18. januar 2019 21:02)

    # Link komentara

  132. Budućnost i ne igra Evroligu.
    Nemaju dovoljno stolica.
    (pan, 18. januar 2019 21:01)

    # Link komentara

  133. Sve čestitke ekipi Budućnosti ,najbolja partija ove sezone ,Real je totalno bio pogubljen od agresivne odbrane Budućnosti.Ovakvom igrom mogu pobediti bilo kog protivnika.Teško će se ova ekipa Budućnosti pobeđivati sve su bolji što se više ugirava ekipa.
    (Victor, 18. januar 2019 21:01)

    # Link komentara

  134. najbolja utakmica nekog tima iz aba lige jos od one partizanove serije sa makabijem... svaka cast repesi na pripremi utakmice i igracima na disciplini da zamisli sprovedu u delo...ovakva buducnost je dve klase iznad svih u aba ligi...
     (Alen, 18. januar 2019 21:01)

    # Link komentara

  135. "znaš li kralju đe si došao"
    kraljevi
     (prva ljubav, 18. januar 2019 21:00)

    # Link komentara

  136. Jos jedan igrac iz Aba lige koji ce biti jako dobar u NBA za 2-3 god, Goga Bitadze!
     (HARIS, 18. januar 2019 21:00)

    # Link komentara

  137. Grobarima omiljeni tim Buducnost.
     (MaironDrake, 18. januar 2019 21:00)

    # Link komentara

  138. Kada se otvore Bokan i Milo !
     (Grada, 18. januar 2019 20:59)

    # Link komentara

  139. Jaca je Buducnost od Zvezde za klasu, ma za dve klase! To kazem kao zvezdas, nema sta da trazi moj tim. To se videlo i u poslednjoj utakmici Zvezde i Buducnosti. Neuigrana Buducnost(tek stigli Kol i Bitadze), i pritom umorna od utakmice u Minhenu je jedva porazena, a kada bude odmorna i uigrana bice gazenja. Cirbes nije ni senka igraca koji je bio, Regland slabija verzija Rocestija, Beron bek suter, nista posebno. Lazic anti kosarkas, Faje fizikalac, Ojo prejak ali sirovina, Davidovac bivsi igrac... Jedino je Perper klasa. Simana napredovao, ali i dalje je zelen za najvisi nivo i ne znam koliko moze da se ocekuje od njega u plejofu. Buducnost ima strasan tim, STRASAN za Aba uslove. Na svim pozicijama pokriveni. Moje misljenje je da se setaju do nove titule.
     (d, 18. januar 2019 20:59)

    # Link komentara

  140. ZASTO SPORTKLUB NE PRENOSI BUDUCNOST????
    (daa, 18. januar 2019 20:59)

    # Link komentara

  141. Buducnost pobedila kod kuce sva 3 tima iz spanske lige, najjace kosarkaske lige u Evropi. Sledeceg petka pada i cetvrti spanski tim, Gran Canaria. Bravo plavi! Vec opet vidim spektakl u finalu ABA: Zvezda - Buducnost!
    (PGvarvari, 18. januar 2019 20:58)

    # Link komentara

  142. Upalila se masina. Odbrana titule u ABA ligi ne bi trebala doci u pitanje, a Euroligu zavrsiti sa 10 pobjeda da bi se sezona ocijenila uspjesnom. Samo Buducnost!
    (Futura, 18. januar 2019 20:58)

    # Link komentara

  143. Bravo.
     (mica iz kafica, 18. januar 2019 20:58)

    # Link komentara

  144. Ja sam samo svratio da citam komentare ...
    (RR, 18. januar 2019 20:58)

    # Link komentara

  145. I ćorava koka kljucne neko zrno , tako i ovi Crnogorci!
     (PROFESOR, 18. januar 2019 20:58)

    # Link komentara

  146. U dobroj su formi, ne bi me cudilo da doguraju do dvocifrenog broja pobeda, sto bi za prvu sezonu u ovakvom formatu bilo sasvim solidno, s obzirom da imaju maltene najmanji budzet.
    (h, 18. januar 2019 20:58)

    # Link komentara

  147. svaka cast, pade mi tiket....
     (LichKing, 18. januar 2019 20:57)

    # Link komentara

  148. Cestitke djeticima, da ste dobili neke ekipe sa dna koje ste trebali dobiti, bila bi ovo solidna sezona a to da Real, rekao bi, nikada u sezoni nije postigao 60 poena, ne menja stvar. Bice pakleno finale CZV-BUD pogotovu kada se o Zvezda sada pojaca
     (deki, 18. januar 2019 20:57)

    # Link komentara

  149. Ocekuje se najezda Crnogoraca na nase sajtove,verovatno tamo nema nijedan sportski portal
    (Nemanja, 18. januar 2019 20:57)

    # Link komentara

  150. Da vas čujemo delije?
     (Master of mind games, 18. januar 2019 20:57)

    # Link komentara

  151. Ako ovako nastavimo ode ABA opet u Podgoricu :)
    (PgCG, 18. januar 2019 20:56)

    # Link komentara

  152. Ne volim ih uopšte ali mora se priznati da su odigrali veoma dobru odbranu.
    (Realno, 18. januar 2019 20:56)

    # Link komentara

  153. Ja sam zbunjen, zar ovde nije pisalo da je buducnost najgora ekipa ikada koja je igrala el?
    (blik, 18. januar 2019 20:53)

    Bolji su od Darušafake.
     (Leonida, 18. januar 2019 20:56)

    # Link komentara

  154. смешан је и сраман тај реал
     (Вождовац, 18. januar 2019 20:56)

    # Link komentara

  155. Kako mocno ovo zvuci!!Bravo Futuro!!Jasmin i Cole spasavaju sezonu!!


    Jedan Real svesti na 60p(to Zvezda nikad nije uspela)!!

    Prvi favoriti za ABA(Nema veze sto ih je Zvezda 3 puta dobila)!!
    (Grobar, 18. januar 2019 20:56)

    # Link komentara

  156. Dzeste sad hejteri buducnost aloooooo breeee
     (denis, 18. januar 2019 20:55)

    # Link komentara

  157. Tri pobede ih dele od timova u top 8, mislite o tome....
     (Bard Živa, 18. januar 2019 20:55)

    # Link komentara

  158. Bio sam na tekmi, 6000 ljudi u Moraci, fantasticni navijaci. Valjda sad sve delije i grobari znaju da Buducnost nije mali klub, vec najveci na ex YU prostorima uz Zvezdu i Partizan! Pozdrav iz Podgorice. Naprijed ABA!
    (Milos, 18. januar 2019 20:54)

    # Link komentara

  159. Ja sam zbunjen, zar ovde nije pisalo da je buducnost najgora ekipa ikada koja je igrala el?
    (blik, 18. januar 2019 20:53)

    # Link komentara

  160. Kakva odbrana buducnosti kroz skoro citavih 40 minuta ovo je neverovatno.. odavno nisam video ovako nesto
    (dolerganijus, 18. januar 2019 20:53)

    # Link komentara

  161. Bez pojacanja tesko ce biti dobiti Buducnost u seriji koliki god da je dunster ovaj Repesa. Ipak ima sirok roster i poprilican broj dobrih igraca.
     (hubner, 18. januar 2019 20:53)

    # Link komentara

  162. Sjajna igra svih 40 minuta! Predvođeni Bitadzeom, uz njega Noris Kol I Koti Klark. Pao je Real! Svaka čast, zaslužena pobeda!
    P.s. Varvari istakli transparent "Džile, hvala za sve!"
     (Kayser Soze, 18. januar 2019 20:53)

    # Link komentara

  163. Pa da počnemo sa suvišnim komentarima i prepucavanjem kako su sipane pare u Budućnost, kako se pričalo da će imati jednu pobedu itd..
    Navijači Zvezde žive za to da Budućnost kiksne.
    Navijači Budućnosti ponosni što i trebaju da budu.

    Smarate.
    (Paki, 18. januar 2019 20:52)

    # Link komentara

  164. Zato Zvezda tri puta deklasirala tu Buducnost! I opet ce! Napred Zvezda i zivela Srbija, evropski, svetski i olimpijski vicesampion!
     (Mihajlo, 18. januar 2019 20:52)

    # Link komentara

  165. Bg blizanci, poklonite se sadasnjem i narednih 10god. sampionu regionalne lige!
     (EViva, 18. januar 2019 20:52)

    # Link komentara

  166. A na Kalemegdanu muk, bravo jasmine
     (Čoban, 18. januar 2019 20:52)

    # Link komentara

  167. Pišu ovdje stručnjaci da Repeša ne zna.Aj dobro.
     (Davidoff, 18. januar 2019 20:52)

    # Link komentara

  168. Bravo bravo bravo !!!
    (Miljan, 18. januar 2019 20:52)

    # Link komentara

  169. kakva igra...bravo!
    (Radosav, 18. januar 2019 20:51)

    # Link komentara

  170. Odlicna utakmica. Navijao sam za Buducnost (iako navijam za Zvezdu, necu valjda za Spance). Najzad je Buducnost zaigrala onako "srpski", sa velikom zeljmo pobediti jaceg i boljeg od sebe, i nista drugo nije vazno. Najvise mi se svideo Goga Bitadza sa nekoliko vaznih poteza. Ovakva Buducnost moze pobediti svakoga, sto je dobro i za Aba ligu.
    (dragan, 18. januar 2019 20:51)

    # Link komentara

  171. sta rekose Zvezdaši za repesu? hahahaau
     (Sta ucini to Aleksandre Zvereve??!!??, 18. januar 2019 20:51)

    # Link komentara

  172. Nije ni Real vise sto je nekad bio...Ovaj Bitadze klasa.Tek došao a double-double napravi protiv kraljevskog kluba...Realno vise bi voleo da je Partizan na mestu Budućnosti al šta da se radi...Neka nova vremena novi klubovi...
    (room 1408, 18. januar 2019 20:51)

    # Link komentara

  173. Hahahahah. Repesa ne valja vele
    (Godine prolaze, 18. januar 2019 20:50)

    # Link komentara

  174. Ceka se expertiza...
    (Marko, 18. januar 2019 20:50)

    # Link komentara

  175. Lepo napisite da se Real sam pobedio! Samo 60 poena sve govori tu
     (Xnodeh, 18. januar 2019 20:50)

    # Link komentara

  176. Osvajaju opet aba
     (ss, 18. januar 2019 20:49)

    # Link komentara

  177. Nije ovo nikakvo cudo, samo su placali momci danak neiskustvu u prvih par "dobijenih" utakmica. Kakva igra, kakva poezija, kakva lekcija sampionu!
     (Blaugrana[CG], 18. januar 2019 20:49)