1. Rick Hunter

    Pobednik divizije ima garantovano najmanje treće mesto u kosturu konferencije bez obzira na procenat uspešnosti.
    Teorijski moža da ne bude u prvih osam po uspešnosti u konferenciji, ipak je u kosturu treći.
    (KOSTA1703, 8. januar 2019 14:50)

    Lupa glupsoti Kosta jer pojma nema. Prati NBA, samo zato sto igra Jokic + jos par nasih igraca. Nije ovo nfl, pa divizije imaju nekog znacaja. Nemaju nikakvog sustinskog, osim broja meceva sa koji tim iz svoje divizije igra. Ako si prvi u diviziji, a 6 u konfernciji ostajes 6 u kosturu.

    P.s Vazilo je ovo jedno vreme pravilo. Zbog toga su se jedne godine kao glavni favoriti vec u prvom kolu playoffa nasli San-Antonio i Dalas pre jedno 10 godina, pa su ukinuli to pravilo kao besmisleno.

    Dugo godina gledam samo konferencije. Iz tvog pitanja lepo primeceno. Divizije u NBA nemaju nikakv znacaja, treba jos samo celnici da primete.
    (Beogradjanin, 8. januar 2019 23:26)

    # Link komentara

  2. Rick Hunter

    Pobednik divizije ima garantovano najmanje treće mesto u kosturu konferencije bez obzira na procenat uspešnosti.
    Teorijski moža da ne bude u prvih osam po uspešnosti u konferenciji, ipak je u kosturu treći.
    (KOSTA1703, 8. januar 2019 14:50)

    Lupa glupsoti Kosta jer pojma nema. Prati NBA, samo zato sto igra Jokic + jos par nasih igraca. Nije ovo nfl, pa divizije imaju nekog znacaja. Nemaju nikakvog sustinskog, osim broja meceva sa koji tim iz svoje divizije igra. Ako si prvi u diviziji, a 6 u konfernciji ostajes 6 u kosturu.

    P.s Vazilo je ovo jedno vreme pravilo. Zbog toga su se jedne godine kao glavni favoriti vec u prvom kolu playoffa nasli San-Antonio i Dalas pre jedno 10 godina, pa su ukinuli to pravilo kao besmisleno.

    Dugo godina gledam samo konferencije. Iz tvog pitanja lepo primeceno. Divizije u NBA nemaju nikakv znacaja, treba jos samo celnici da primete.
    (Beogradjanin, 8. januar 2019 23:26)

    # Link komentara

  3. Harden je bukvalno jedini igrač u NBA kojeg baš nikako ne mogu da svarim, ne znam da l mi je odvratniji on ili sve ono što mu sudije dosude i/ili progledaju kroz prste. Zato se redovno raspadne u plej-ofu, kad suđenje postane koliko toliko normalno i on više ne dobija svoju dnevnu dozu slobodnih bacanja. Pre neki dan je protiv Memfisa imao više bacanja nego ceo Memfis (27), šta reći?

    Hjuston nikako ne leži Denveru, redovno se desi da Kapela protiv njih ima rekord sezone u broju postignutih poena, a isto tako Denver redovno očajno šutira trojke protiv njih. To ipak nije slučajno.
     (Powerslave, 8. januar 2019 18:34)

    # Link komentara

  4. Janis pao na parket i drzi za nogu Inglesa. Sudija stoji ispred njih i Ingles pokazuje rukama da mu Janis drzi nogu, ovaj nista.
    Janis je pre skoro svakog zakucavanja napravio korake. Onaj potez u top 10 nosena lopta kao u rukometu. NBA je nekada bila liga vredna gledanja, prava kosarka, fizicka i psihicka. Ovo danas sto se igra je cirkus.
    (baron, 8. januar 2019 18:01)

    # Link komentara

  5. Ali najzesci su mi ovi tv komentatori iz Hjustona kad su rekli da Jokic svaki kontakt sa igracem zeli da iznudi faul (floping). Ej oni to da kazu! Pa sta Harden radi sve vreme. Inace losa je Denveru bila taktika po mom skromnom misljenju. Pokusavali su da glume neke igracine kao hteli su da zaustave Hardena na malo poena, udvajali ga, cimali se na svaku njegovu fintu suta...umesto da su njega pustili da da svojih 40 -ak poena a da su ostale stisli. Onda ne bi imali problema sa Kapelom, Takerom... I onda bi imali solidne sanse da pobede. Opet ne pravim se pametan, to je samo moje misljenje
    (NJ15, 08. januar 2019 14:24)

    Slažem se potpuno ali kada god rešenje deluje tako jednostavno, uvek se zapitam da li je moguće da neko ko je profesionalni NBA trener to nije sam shvatio?! Naravno da nije moguće, zna i Maloun za tu foru ali ovo je samo jedna utakmica u delu sezone koji je manje-više nebitan. Denver i dalje ostaje prvi sa ovim porazom a Hjuston kući sigurno ne bi izgubio sinoć sve i da su se približili u zadnjoj četvrtini, tada bi tek video šta je smešno suđenje. Ipak mi se čini da je ovo bila samo proba raznih taktičkih varijacija u utakmicama koje potencijalno slede. Zna Maloun da upropasti utakmicu ali ono je bilo toliko loše da mi nije realno da nije ciljno rađeno. Pogledaj koliko puta su UZASTOPNO prolazile iste fore Hjustona. Da se ne lažemo, ono bi i nesretni Alimpijević shvatio.
     (el, 8. januar 2019 16:18)

    # Link komentara

  6. znaci kakav lebron, durent, kari, ovo kakav status zvezde ima harden u ocima sudija to nikad nijedan kosarkas nije imao. ovo je treca hjustonova koju gledah ove sezone, pa njemu I kad ne sviraju faul on samo zaurla I krene ka sudiji I oni posle3-4'sekunde prekinu kontru denvera I dosude mu faul, to se sinoc desilo tri puta tacno. je l moguce da svi timovi, treneri trpe taj teror i njega I sudija, odbranu moze da odigra sa tridesetak faula jer sudije posle prva dva mu treci ne bi sudile ni po koju cenu, samara uodbrani, udara sekirice, vyce za dres nista od toga nije faul, ofanzivno napravi faul oni naravno sve svirajuza njega, ali zato igrac koga najmanje sudije ispostuju u celoj ligi je jokic, minimumje bio fauliran na svakom drugom pogotku, a od ovih promasaja sto je imao ako na jednom mozda nije bio fauliran, neceiz inata da mu sviraju I to je to,smatraju ga za selju iz srbije/denvera. zasto ne vrsi nikoiz denvera pritisakna sudije osim jokica isto ne razumem, gled hjyston, ne samo harden svi skacu na svaku dosudjenu licnu, ovi cute
     (petar, 8. januar 2019 16:08)

    # Link komentara

  7. Utakmica jako teška za gledanje, što zbog sudija što zbog taktike Denvera. Plamli dobio prst u oko, Haris lakat u grlo, Hardena pogledali popreko.
    Po mom skromnom mišljenju, bolje da Hardena nisu udvajali pa neka da 50 koševa ako treba, bar bi se malo umorio, a ostali se ne bi razigrali. Ovako su ih trpali sa svih strana.
    I čija je odluka da Jokić izlazi na trojku i udvaja Hardena? To je možda moglo kada je igrao u paru sa Plamlijem koji je krpio rupe kad Jokić izađe napred, ali izgleda da je Milsap postao spor za tako nešto. Od kada su se vratili Milsap i Haris, Mariju je totalno splasnulo samopouzdanje. Iako nisam baš neki naročit ljubitelj Marija, on uvek grize maksimalno. Ovu utakmicu je trebao da dobije napad, a ne odbrana, jer od Hardenovih simulacija odbrane nema.
    Iskreno mi je žao navijača Hjustona. Ja ne bih imao želudac da 2-3 puta nedeljno gledam takvu košarku.
    (CarloNS, 8. januar 2019 15:48)

    # Link komentara

  8. Malo slabija partija Nikole Jokica, pogotovo radi onih osam izgubljenih lopti. Ali, sta tek reci za Hardena. Kakav je to suter, fascinantno: "– Džejms Harden. "Brada" je na kraju imao 32 poena (7-18 iz igre, 6-15 za tri, 13-15 penali)".... Dovoljno je samo da pogledate slobodna bacanja. Sut za tri da ne komentarisem i tako dalje.... Statistika lepo govori u kosarci. Nije uvek presudna, ali lepo govori, nesumnjivo.
    (Sasa, 8. januar 2019 15:38)

    # Link komentara

  9. Nisam neki Jokicev fanatik,nas je pa mi drago kad dobor odigra...ali ono sto je bitno , Denver je strahovito napredovao za jako kratko vreme. Denver nije kompletan ,prosle godine nije usao u plej of a vec ove godine drze prvo mesto na skoro pola sezone u takvoj konkurenciji na zapadu....a napreduju iz utakmice u utakmice i kad se kompletiraju,ako ih povrede zaobidju , mogu nesto i u plej ofu da urade....a sledecih par godina uz neko jako pojacanje,mozda i mogu nesto vise...
    (Realno, 8. januar 2019 15:20)

    # Link komentara

  10. Nikolin +- pokazuje da i nije bio odličan
     (Praja, 8. januar 2019 15:14)

    # Link komentara

  11. da sam na Jokicevom mestu ne bih ni igrao za reprezentaciju. pa 90 posto vas koji ovde komentarisete bi prodalo Srbiju za 1000 evra. a on eto zbog ugovora od 146 miliona dolara nije hteo da igra jedno u odnosu na NBA slabije takmicenje.
    (LBJ, 8. januar 2019 15:05)

    # Link komentara

  12. Rick Hunter

    Pobednik divizije ima garantovano najmanje treće mesto u kosturu konferencije bez obzira na procenat uspešnosti.
    Teorijski moža da ne bude u prvih osam po uspešnosti u konferenciji, ipak je u kosturu treći.
    (KOSTA1703, 8. januar 2019 14:50)

    # Link komentara

  13. Ali najzesci su mi ovi tv komentatori iz Hjustona kad su rekli da Jokic svaki kontakt sa igracem zeli da iznudi faul (floping). Ej oni to da kazu! Pa sta Harden radi sve vreme. Inace losa je Denveru bila taktika po mom skromnom misljenju. Pokusavali su da glume neke igracine kao hteli su da zaustave Hardena na malo poena, udvajali ga, cimali se na svaku njegovu fintu suta...umesto da su njega pustili da da svojih 40 -ak poena a da su ostale stisli. Onda ne bi imali problema sa Kapelom, Takerom... I onda bi imali solidne sanse da pobede. Opet ne pravim se pametan, to je samo moje misljenje
     (NJ15, 8. januar 2019 14:24)

    # Link komentara

  14. Hoce li molim vas neko od vas da mi objasni tabele ovih divizija i zasto su one vazne ?
     (Rick Hunter, 8. januar 2019 14:21)

    # Link komentara

  15. Za ove sto su ,, gledali utakmicu''... A koga je to Jokic cuvao, ako ne Kapelu??? Da nije Takera? Jokic je TREBALO da cuva Kapelu. A da ga nije cuvao, to je istina. Jer nije cuvao NIKOGA! Ako je taktika bila da Jokic kao ubedljivo najsporiji igrac Denvera ide da udvaja Hardena (Kapela pritom ostvaruje rekord karijere), onda ni sa Melounom nesto nije u redu. Pritom 8 izgubljenih lopti, 7 u prvom poluvremenu. Bice bolje, ali budimo i realni (iako smo Srbi). Losa utakmica Denvera. Jokic mozda najbolji po poenima i skokovima, ali mogao je i on mnogo bolje.
     (bajchilo, 8. januar 2019 14:16)

    # Link komentara

  16. nisam gledao utakmicu pa samim tim ne mogu ni da je komentarisem.rezultat je mogu reci ocekivan.nista strasno tek je pola sezone.za denver je najvaznije da udju napokon u plej of,a mislim da je zaista nerealno da ostanu prvi na zapadu iako bih ja prvi to voleo jer bi to odmah donelo jokicu mvp priznanje.zelim da kazem par recenica o hjustonu.slazem se sa svima i meni je mucno gledati taj njihov run and gun sa 40+ sutnutih trojki.to prangijanje je zaista mucno zbog cega i ne mogu da odgledam celu utakmicu do kraja kao nekad.medjutim,ono sto ja vidim je nesto drugo.ako gledate hjuston dovoljno dugo onda ste mogli da primetite koliko je upravo kapela dominantan,a on je uz dvajta hauarda jedini old school centar.onog trenutka kad harden postane normalan i zavrti pik sa kapelom,uz krisa pola koji je hall of fame plej,hjuston je izuzetno opasan jer iz tog pika kapela zakucava i unistava protivnike iz reketa.e sad pitanje je zasto hjuston prangija do iznemoglosti,a imaju ovakvog centra u reketu.tako da me postedite onih prica da oni centri danas ne bi nista mogli,naprotiv danas bi bili jos dominantniji nego onda jer je danas odbrana mnogo meksa i igraci su zasticeni.sekil je nedavno rekao da je namerno nabacio kilazu u lejkersima jer je imao brajanta pa kako on sam kaze nije morao toliko da se trudi.onaj sek iz orlanda bi imao tripl-dabl svaku drugu utakmicu,a ako je sa onom odbranom i punim reketom imao 15 blokada na mecu zamislite sta bi danas radio.
    (ljupce, 8. januar 2019 14:15)

    # Link komentara

  17. Kapiram taj cirkus zvani NBA,jeste Harden velika zvezda i igracina ali npr.da igra u Evroligi i da radi ono sto tamo radi nebi se puno naigrao jer bi bio u najmanju ruku iskljucen zbog tehnickih gresaka simuliranja faula za tri poena pa onda i svega ostalog.
    (Kulinar, 8. januar 2019 13:48)

    # Link komentara

  18. dule, 8. januar 2019 11:41)

    # Link komentara Imas na NBA-stream.com, kad izaberes utakmicu skrolujes na donji ekran
    (KOKI, 8. januar 2019 13:46)

    # Link komentara

  19. Gluvi barut

    Tako je, najvaznija sportska vest svakog jutra je koliko je bilo ko od nasih postigao poena. Sta ti nije jasno? I ti si potrosio vreme da ostavis komentar isto kao i mi ostali ovde. Sto se za to vreme nisi udubio u neku knjigu?
    (Roki, 8. januar 2019 13:37)

    # Link komentara

  20. Uzmite analizirajte svaki faul onda i napiste koji jeste bio, a koji nije.

    Ovako samo po broj, ko je imao vise, nista ne znaci. Nije zabranjeno da jedna ekipa ima toliko vise, a druga toliko manje. Nije se desio ginisov rekord.

    Kao sto i ne moze da bude isti procenat suta za nekog ko sutira trojke i nekog ko je vise na ziceru.

    Navijacki komentari svakog realnom mogu samo da budu presmesni.
    (GM, 8. januar 2019 13:37)

    # Link komentara

  21. Harden šutirao 15 puta slobodna bacanja Jokić jedan jedini put..Hardena bukvalno pogledas sudija svira faul ..sa druge strane Jokiću dok šutirao nabiše prste u oko ..nije faul..drugi put ga Harden bukavlno ošamario opet nije faul.
     (dzo, 8. januar 2019 13:31)

    # Link komentara

  22. Prvi korak je All Star poziv, što je prvi korak ka kakvom takvom respektu kod sudija,........ A onda trener Denvera treba da ima u "šteku" konbinacije koje se ne koriste u reg. delu prvenstva , po tome je bio čuven Fil Đekson , izvlačio je iz rukava akcije koje su potpuno razbijale uobičajenu taktiku protivnika....Dakle nije bio dovoljan samo Majkl ...... Nije dovoljan samo Nikola ..... U Plej Ofu pobedjuju TRENERI , pa tek onda igrači . I naravno sudiski kriterijum , ali i tu treneri igraju ite kaku ulogu svojim neprekidnim "atakom " na sudije tokom tekme......Sada trba održati formu do All Stara ...... Pa polako samo bez povreda !!!!!!
    (MPP, 8. januar 2019 13:31)

    # Link komentara

  23. Nikola je prvi put otisao na liniju za bacanja u trecoj cetvrtini na 6:57 do kraja.
    Dok Harden samo ispusti loptu podigne ruke u vis i to je faul za njega, sutira trojku bez kontakta ali skoci u napred i to su jos 3 slobodna bacanja. Covek je Nejmar kosarke.
    (ElHombre, 8. januar 2019 13:17)

    # Link komentara

  24. Ја прочитах Харадинај уместо Харден.
     (Папи, 8. januar 2019 13:11)

    # Link komentara

  25. Odgovori na neka pitanja:

    Jokic je igrao 28 minuta jer vec danas igraju utakmicu sa Majamijem. Malone je predao utakmicu vec krajem trece cetvrtine i odmarao igrace za mnogo vazniju utakmicu protiv Majamija. U cetvrtoj cetvrtini bila je tragikomicna situacija da Denver igra sa trecom postavom a Harden juri statistiku i u dobijenoj utakmici igra 40 minuta a Kapela 37 minuta. Cirkus.

    Jokic ne cuva Kapelu jer je tako postavljena odbrana; da Jokic brani ulaze pod kos a da Milsap ili Plamli preuzimaju protivnicke centre. Naravno, ni Milsap ni Plamli ne mogu to da odrade jer je Milsap nizak a Plamli ima kratke ruke (zato ga i zavu T Rex).

    Ono sto je Denver odigrao sinoc ne lici ni na sta. Ako je Malone time hteo samo da isproba neke varijante onda OK, ali ako mu je ono bila stvarna taktika protiv Hjustona, onda je to katastrofa.
    (bskfan, 8. januar 2019 13:06)

    # Link komentara

  26. Moja država je pet puta bila prvak sveta,osam puta prvak Evrope, osvojila olimpijske igre i nebrojeno drugih medalja sa raznih takmičenja.
    Reklo bi se da to odlična predispozicija da ljudi sa ovih prostora poznaju košarku.
    Medjutim gledajući komenntare ovde, potpuno je nejasno šta svi oni gledaju?
    Čak iako gledaju statistiku samo, ona moža puno da kaže, ako znaju da čitaju.
    1.Pogledaš procenat ubačenih trojki Hjustona i iz toga shvatiš da su uglavnom šutirali kada su bili sami.Tucker i Green drugačije i ne mogu da ubace u visokom procentu.
    Zašto su bili sami?Očigledno iz neke pomoći u odbrani.
    2.Pogledaš procenat poena Kapele i jasno je da je većinu koševa postigao zakucavanjem, ili polagnajem blizu koša.Obzirom na njegovu konstituciju, zasigurno nije Jokića ugurao pod koš, nego je silom prilika ostajao sam.
    A zašto je ostajao sam?Da se Jokić nije sklanjao?
    3.Pogledaš procenat ubačenih trojki Denvera, i shvatiš zbog čega je Jokić imao malo asistencija.
    4.Uz procenat trojki Denvera pogledaš odnos bacanja i izgubljenih lopti Jokića i shvatiš da su ga tukli i udvajali.
    Lepo pročitaš statistiku, i često i ne treba ne gledaš utkamicu da bi znao kako se odvijala.
    Ali nekima ne vredi ni da gledaju.
    Ja sam gledao, i ono što sma video je bila ODLUKA trenera da se Harden limitira, što se pokazalo pogrešnim.
    Ništa se ne brinite spremiće tim Denvera i neku drugu strategiju za njih..
    Pa ćemo videti, duga je sezzona.
    (KOSTA1703, 8. januar 2019 12:58)

    # Link komentara

  27. Izgubio 8 lopti, Kapela postigao rekord karijere protiv njega, njegov tim izgubio. Odlična partija, nema šta.
    (Mrav, 8. januar 2019 08:55)

    Ti nisi gledao mec, ali ostavljas komentar, odlicno, nema sta.
    Jokic NIJE cuvao Kapelu.
    7 lopti je izgubio u prvom. Ali su se drzali, zahvaljujuci Jokicu. Do 3 minuta pre kraja prvog, kada je Harden (posle mnogo poklon bacanja) konacno pogodio koji kos iz igre i odlepili se domaci. Nije lako posle stici ih kad im je taktika "daj loptu Hardenu" da je mrcvari do poslednje sekunde napada, pa pola suteva sto uzme pogodi, od druge polovine pola mu sudije daju faulove na glumatanje, a pola promasi. Vreme tece. Ne mogu se stici ako nije jos neko od saigraca raspolozen. Jedino je igrac sa klupe Moris odigrao sjajno.
    Tori Kreg, ne razumem da bude u startnoj postavi i dobije toliko minuta, mora Huanco umesto njega.

    Nista strasno, mora Denver nekad i da izgubi, i dalje su prvi, dva koraka ispred drugih.
    (Denver Dinosaurus, 8. januar 2019 12:46)

    # Link komentara

  28. svakog zivog mogu da pobede cak mogu da budu i prvaci nba ali hjuston im ne lezi jednostavno njih ne mogu da dobiju
    (bart simpson, 8. januar 2019 12:41)

    # Link komentara

  29. Za sve koji ne znaju, bilo koju utakmicu mozete pogledati na reddit-u, samo na guglu ukucajte reddit nba streams :)
     (grobar, 8. januar 2019 12:36)

    # Link komentara

  30. Doveli su me do tačke da bih rađe da GSW osvoji titulu opet samo da ova košarka koju igra Hjuston nikad ne osvoji ništa.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (el, 8. januar 2019 08:32)

    Upravo tako, zeleo sam zarko da ih Denver unakazi, bilo kako, samo da ih pobede, bas Hjuston i tu njihovu anti kosarku. Ne znam kome to moze da se svidja? Odvratno, mucno, da sam fan Rokitsa bilo bi me sramota da gledam ovakav svoj tim.
    (Aleks, 8. januar 2019 12:20)

    # Link komentara

  31. Ne pamtim kad sam ostala budna da bih gledala NBA jer se uvek iznerviram, a onda od svih mečeva odaberem Hjuston-Denver i desi se isto. Toliko namešteno suđenje je naprosto odvratno i mučno za gledati. Hardena pogledaš svira se faul i dobije TRI slobodna bacanja, a s druge strane igrači Denvera polegali po podu jer ih bacaju, šamaraju, udaraju u međunožje i ubadaju prstima u oči, nikom se ništa ne svira jer Bože moj Hjuston je u napadu i može da poentira. Velika je šteta što bi se moglo i s tim izboriti da su šutevi za trojku od strane Denvera bili precizniji, baš ih nije išlo, udvajanje Hardena i ostavljanje prostora za Kapelu da ne pominjem. Za sledeći put više preciznosti i domaći teren biće sasvim dovoljni za pobedu, a što se Hardena tiče, postaće omražen kao Nejmar u fudbalu zbog identičnog ponašanja, ništa bolje nije ni zaslužio.
     (Dale, 8. januar 2019 12:11)

    # Link komentara

  32. Gledam redovno Denver ove sezone....sinoć nisam ni pomislio da se budim...što se tiče Hjustona opametio sm se prošle sezone. Jokića polomiše i ništa, Harden kao da na momente ima epilepsiju. Elem, dobar je ovaj poraz...malo da se prizemlje. Biće zeznuto noćas protiv Majamija.
    (kiza-iz ofsajda, 8. januar 2019 12:05)

    # Link komentara

  33. Sta nije jasno? Harden je najbolji ofanzivni igrac lige i njega cesce moraju da fauliraju. Jokic je prosecan centar i na njemu moze da se igra odbrana bez faula sto pokazuje i cinjenica da je uspeo 8 lopti da izgubi. Na kraju, vidimo ko je korisniji timu.
    (Aki, 8. januar 2019 09:49) ...….. Genije, Harden je jos dosta iza Jokica na tabeli
    (Milance, 8. januar 2019 12:03)

    # Link komentara

  34. Koji je Jokic amater u odbrani,slabiji je od Karija u Gs!Ako hoce nesto ozbiljnije da urade,mora Milsap na 3 I da dovedu praavu napadacku zverku!
    (D-Roz, 8. januar 2019 11:58)

    # Link komentara

  35. Utakmicu je, kao i obicno, izgubio Malone. Umesto da igra svoju igru on pokusao sa udvajanjem Hardena sto je rezultiralo bezbrojnim otvorenemo sutevima za tri poena Grina i Takera a kada oni "uhvate ruku" onda se desi to sto se desi, da njih dvojica pogode 13 trojki. Umesto da Jokic igra ispod kosa, a da nizi igraci cuvaju liniju za tri poena, Kapela je radio sta je hteo. Plamli ima kratke ruke i ne moze da cuva nijednog boljeg centra.

    Malone je svojom "odbrambenom taktikom" samo razigrao protivnicke igrace a svoje izbacio iz ritma da ne mogu da pogode cak i ono sto obicno pogadjaju. Ne moze se Huston dobiti ako startna petorka pohodi samo tri trojke (dve Haris i jednu Jokic). Marej 0/3, Kreg 0/3 a Milsap nije cak ni pokusao. Stvar je takva da su sada igraci sa klupe Moris, Bisli i Juancho bolji od startera i zato nije cudo da je klupa cak zavrsila u plusu.

    Malone i dalje forsira Krega (kao navodnog defanzivca) iako Kreg od svih igraca ima najslabiji defanzivni rejting a osim toga ima i negativan net rejting. Iako svi pokazatelji i zdrava logika govore da utakmicu treba da pocne Juancho ili Bisli, Malone i dalje gura glavom kroz zid. Neverovatno tvrdoglav trener. Uostalom, Denver prosle dve sezone nije igrao u plejofu samo zbog Malone, a ako bastavi ovako ispasce i ove godine.

    Ia
    (bskfan, 8. januar 2019 11:57)

    # Link komentara

  36. Postalo je nemoguce citati komentare. Oformila se nova sekta - Jokicevi svedoci. Idu u toliku krajnost da cak i kada Kapela postigne 30+ poena, za to nije kriv Jokic, nego eto on je iskakao na Hardena pa je ovaj trpao.A sta je to? To se zove lose branjenje 2-2, odnosno nesposobnost Jokica da na vise nacina brani pik...
    Kao sto je poznato, pik se moze braniti na mnogo nacina, ocigledno je da ni jedan nije blizak Jokicu. Kvalitetan defanzivni centar nadje nacina da pristojno brani pik...Ne mora se braniti samo iskakanjem. Jokic je ocigledno nesposoban za ''bampovanje'' pa onda brzi povratak na centra, o preuzimanju ne vredi ni pricati. Kome nije jasno, neka pogleda neke klipove kako ozbiljne ekipe brane pik na mnogo nacina. Centar tu ima glavnu ulogu.

    Medjutim lakse je biti clan sekte u kojoj se nista lose ne sme reci za Nikolu. Trebali su da brane Kapelu, a ne Hakima Olajdzuvona :)
    (MaironDrake, 8. januar 2019 11:51)

    # Link komentara

  37. @Serhio
    Lebronu se svira mizeran broj faulova i čovek ide mali broj puta na liniju penala. Proveri...
     (Kangrga, 8. januar 2019 11:44)

    # Link komentara

  38. gde gledate vi utakmicu kad nema na sport klubu? ja htedoh nocas da pogledam al ne nadjoh livestream
     (dule, 8. januar 2019 11:41)

    # Link komentara

  39. Nažalost, na primeru radpalog Hardena se vidi na sveo NBA.
    Kvalitet je neosporan, ali je profit na prvom mestu, pa je razlika u suđenju "mega zvezdama" i ostalima drastična. To ubi igru. Pa pogledajte samo broj slobodnih bacanja ovog bika na svakoj utakmici!!!
    A tu su još i Lebron, tripledouble man I ostali....
    Sprdnja!
     (serhio, 8. januar 2019 11:38)

    # Link komentara

  40. Gledao sam utakmicu, a ne mogu a da se ne otmem utisku da sudjenje koje Hjuston ima, apsolutno ne dozvoljava bilo kom timu da odigra odbranu. Što se tiče Jokića i njegove odbrane, ona nije uopšte bila loša, čak naprotiv, problem je bio odbrana protiv napada 2 na 2, jer kad on izađe na Hardena, nema adekvatne pomoći od strane Milsapa, te onda Kapela ostaje sam protiv malog igra i kuca preko ili pored njega. Tako da za rekord Kapele nije apsolutni krivac Jokić, nego loša kolektivna odbrana.
    Generalno gledano, Hjuston je sinoć ubacivao bukvalno u bazen, sve je ulazilo, Denver je imao strašno slabo šutersko veče, sve su promašili iz otvorenih pozicija. Jokić je imao mnogo izgubljenih lopti, najčešći razlog su nedosuđeni prekršaji nad njim. Konstantno su ga udvajali, tukli, vukli, naskakali, ali bez sankcija, tako da je njegov učinak bio brutalan. Asistencije skromne, jer su sve ispromašivali njegovi saigrači.
    Nije ovo ništa zabrinjavajuće, u plejofu, se Hardenu i ekipi nesudi svaki pogled kao prekršaj, tako da će se moći protiv njih. Mišljenja sam da Denver protiv njih ne treba da igra udvajanje na Hardenu, jer savršeno igra 2 na 2, nego ga pustiti da se bahati, a ostale zaustaviti i to je to.
    (zmajk, 8. januar 2019 11:25)

    # Link komentara

  41. Nije 23 vec 24. Kod Bogdana ne gresite.
     (miroslav, 8. januar 2019 11:19)

    # Link komentara

  42. @room 1408
    Sta nije jasno? Harden je najbolji ofanzivni igrac lige i njega cesce moraju da fauliraju. Jokic je prosecan centar i na njemu moze da se igra odbrana bez faula sto pokazuje i cinjenica da je uspeo 8 lopti da izgubi. Na kraju, vidimo ko je korisniji timu.
    (Aki, 8. januar 2019 09:49)
    ---…--

    Харден је имао 6 изгубљених лопти, мада се не помиње у чланку.
    (дсдф, 8. januar 2019 11:17)

    # Link komentara

  43. bila je vrlo mucna utakmica za gledati, nazalost...
     (Mario8, 8. januar 2019 11:13)

    # Link komentara

  44. Kako lose sudjenje,posebno u prvom poluvremenu.Harden dobija slobodna bacanja cim ga poprijeko pogledas,a njemu sudije nista ne smiju.Koliko je samo puta napravio faul nad Milsapom i Plamlijem,a sudije nisu smjele to da sviraju, da ne dobije previse licnih gresaka,pa onda ono unosenje u lice sudiji nakon ne dosudjenog ,,faula'' kod suta za 3 poena. Odnos slobodnih bacanja sve govori.Jokic standardno dobar,podbacio je Marej i neki igraci sa klupe,posebno Huanco koji promasuje otvorene suteve.Steta za Denver,ali i dalje su prvi...Meloun predugo drzao Jokica na klupi u drugom poluvremenu da nije mozda bi Denver uhvatio prikljucak i vratio se u utakmicu,a ovako poraz nazalost.
    (Rajkonen, 8. januar 2019 11:13)

    # Link komentara

  45. Prva petorka Nagetsa je imala 15 slobodnih bacanja. Toliko je imao i Harden... Zasticen je od sudija toliko da nema smisla cuvati ga, sviraju faul i ako ga pogledaju popreko. Sudije i protekcija zvezda unistavaju NBA za gledaoce
    (Jovan, 8. januar 2019 11:09)

    # Link komentara

  46. Svako jutro je najvaznija vest koliko je Jokic dao koseva. Kada bi se silni komentatori vesti malo vise bavili svojim studijama, knjigom ili poslom, a malo manje brojili koseve bilo bi mnogo bolje i njima i Srbiji.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gluvi barut, 8. januar 2019 10:00)
    Ja ću da dodam kao što se Nikola bavi sobom i svojim napretkom i novcem. A inace neka mu je sa srećom i volim košarku da odgledam. Najbolji komentar do sada
    (Nenad, 8. januar 2019 10:41)

    pa bavite se onda prvo vi sobom tako sto necete citati ni komentarisati clanke o nikoli jokicu.
    ili ste dosli ovde da prosipate neku pamet ko sta i kako treba raditi.
    (joki, 8. januar 2019 11:05)

    # Link komentara

  47. Sledeću tekmu Jokić nek počne sa klupe jer mu je 28 min stvarno mnogo...eee
     (vrela mast !!!, 8. januar 2019 11:03)

    # Link komentara

  48. Udju kladionicari na net i vide poene Kapele, dodju ovde i odmah pljuju po Jokicu. Da im Kapela nije dao 30 (da Jokic nije iskakao na Hardena kod udvajanja), Harden bi im ugurao 50 tako da im se isto hvata. Covek je najbolji ofanzivac lige voleli ga ili ne, to je to.
     (sef strucnog staba, 8. januar 2019 11:02)

    # Link komentara

  49. Tazo! Covjek koji moze davati preko 30 ili u Hardenovom slucaju preko 40 koseva po utakmici a da ekipa u isto vrijeme pobjedjuje nije nabijac statistike nego lider i vodja ekipe!
    (Goran, 8. januar 2019 10:56)

    # Link komentara

  50. Ej pa gde ste denverovci, pardon jokicevci...koje sad opravdanje imate? Hardenova bacanja- naklonost sudija , sudije protiv jokica, nije jokic cuvao kapelu koji je ubacio rekord vec je trebao drvo plamli, divlji marej, sebicni milsap, trener meloun neznalica...
    (Sima, 8. januar 2019 10:34)

    Covece koliko si srecan, napravi tortu, zapali svecice, nazdravi porazu Denvera :D (ozlojedjeni pajac)
    (Goran, 8. januar 2019 10:50)

    # Link komentara

  51. @NBA Svakako je bolji Capela ,Jokic na 4 mesto u celoj ligi real +-,1 medju centrima,a Capela ga nema ni medju prvih 50 i onda dodjes ti da nam objasnis ko je bolji.Prvo edukacija sinko pa onda pametovanje.
     (Jastreb, 8. januar 2019 10:50)

    # Link komentara

  52. Tako će biti i u plejofu.
     (zliZo, 8. januar 2019 10:48)

    # Link komentara

  53. Svako jutro je najvaznija vest koliko je Jokic dao koseva. Kada bi se silni komentatori vesti malo vise bavili svojim studijama, knjigom ili poslom, a malo manje brojili koseve bilo bi mnogo bolje i njima i Srbiji.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gluvi barut, 8. januar 2019 10:00)
    Ja ću da dodam kao što se Nikola bavi sobom i svojim napretkom i novcem. A inace neka mu je sa srećom i volim košarku da odgledam. Najbolji komentar do sada
    (Nenad, 8. januar 2019 10:41)

    # Link komentara

  54. Jasno je da ovde vecina ljudi nije gledala utakmicu.
    U Hjustonovom napadu bukvalno sve potice od Hardena (dok je na parketu). Kapela nije napunio Jokica, vec je napunio Denver. To je uradio jer se pravi visak kad udvajaju Hardena. Taker je imao skroz otvorene trojke - jer udvajaju Hardena (i zatim sledeci igrac doda u ugao gde su suteri kao sto je Taker). Kad Hardena udvoje on sjajno dodaje Kapeli ili drugom slobodnom igracu; sto je jos redje, njegova dodavanja su pravovremena - on tacno izabere trenutak kad je odbrana u 'nicijoj zemlji' i samim tim stvori najvecu mogucu prednost za svoj tim, koji posle toga igra 4 na 3.
    Hardena, pak, udvajaju, jer kad ga ne udvoje on je skoro nezaustavljiv jedan na jedan. To se videlo na kraju prvog poluvremena, kad je dao tri trojke zaredom i ponizio Dzamal Marija.
    Inace, nisam nikakav obozavalac Hardena; sta vise, i meni je mrsko da gledam kako izvlaci faulove od sudija, kao i njegove povremene korake.
    Ali ne moze se poreci da je fenomenalan u onome sto radi, i da je ocigledno da iza svega stoji naporan rad; uostalom, odakle mu onaj step back ako ne od stotina sati vezbanja?
    (Ena, 8. januar 2019 10:38)

    # Link komentara

  55. MVP? Ne, 8 izgubljenih lopti, izdominirao ga Kapela, ol star jeste, ništa više od toga, a malo li je...
     (Lav Nikolajevič, 8. januar 2019 10:34)

    # Link komentara

  56. Ej pa gde ste denverovci, pardon jokicevci...koje sad opravdanje imate? Hardenova bacanja- naklonost sudija , sudije protiv jokica, nije jokic cuvao kapelu koji je ubacio rekord vec je trebao drvo plamli, divlji marej, sebicni milsap, trener meloun neznalica...
    (Sima, 8. januar 2019 10:34)

    # Link komentara

  57. Udvajanja Hardena su rezultirala u razigravanju ostatka ekipe. Nije Capela nabio statistiku u 1-1 igri u reketu, vec nakon p&r i udvajanja Hardena, na kome se insistiralo celu utakmicu. Bice bolje.
    (Pseudoharms, 8. januar 2019 10:33)

    # Link komentara

  58. Nurkic opet najbolji igrac utakmice 
    (Sandzak, 08. januar 2019 08:29) 

    одавно је Нуркић напустио Денвер. коју си ти утакмицу гледао?
    (мики, 08. januar 2019 09:00)
    Nije napustio nego ga je Jokić izbacio iz tima
     (Čak, 8. januar 2019 10:28)

    # Link komentara

  59. Da li moze neko da mi odgovori zasto Kapelu ne cuva Jokic?
    (Kukatilo, 08. januar 2019 09:33)

    Zato što nije sposoban da ga isprati.
     (Mrav, 8. januar 2019 10:25)

    # Link komentara

  60. Harden je fenomenalan, ali je teska prokletinja i usto vreme.... Danas je ostao u igri cak i u "garbage time" i ispucavao trojke ne bi li radio na proseku za MVP. Meni je muka od toga koliko on i Wesbrook nabijaju statistiku.
    (Tazo, 8. januar 2019 10:23)

    # Link komentara

  61. Oduvao ladno Jokic Hardena i pokazao ko je MVP.
    (ratko, 08. januar 2019 08:31)

    не брини се ти сине, узеће им Денвер меру у плеј офу. мора и ово дебилно суђење једном да се коригује. како да чуваш Хардена када је мрки поглед довољан за бацања. Јокића ударе у лице, а судија се премишља.
     (мики, 8. januar 2019 10:13)

    # Link komentara

  62. nesto je Jokic ozbiljno pogresio u odnosu sa sudijama, nije normalno da centar na koga stalno ide lopta i koji sutne 20 puta na kos za 28 minuta igre dobije samo jedno (1) slobodno bacanje. Dok se to ne resi, Denver nema sanse sa najjacim ekipama NBA lige
     (bozza, 8. januar 2019 10:13)

    # Link komentara

  63. Očigledno ne ide sa Hjustonom , tako je to u basketu . Ima ekipa koje vam " ne leže " . To rešava stručni štab i trener .... Očekivani poraz ... Bitno je da Denver ne natrči u prvom kolu plej off-a na Hjuston ...... Dugo je prvensvo , tek je počelo ! Nikola je solidno odigrao . U ovakvim derbijima mora da "eksplodira" i odigra na svom najvišem nivou , dakle "tripl dabl" i 30-tak komada ! Jer Hjuston je mnogo jak i " namazan".
    (MPP, 8. januar 2019 10:10)

    # Link komentara

  64. 20x je sutnuo i kao samo jednom bilo za faul.. Ne razumem zasto ga sudije ajd recimo, ne vole.. Ovako kad znaju da se u njegovu korist ne sude prekrsaji, mnogo su grublji prema njemu..
     (KiMi, 8. januar 2019 10:05)

    # Link komentara

  65. Brada 33 suta i samo 19 poena...slabo je to.
     (Mirko pazi.., 8. januar 2019 10:03)

    # Link komentara

  66. Спарси до прстена!
    Није ми јасно, зашто су потпуно у сенци у вашим коментарима?!
    'ајмо, Поповићу, српски 'тићу!
     (Владо, 8. januar 2019 10:01)

    # Link komentara

  67. Napišite slobodno da je Hjuston imao 3x više slobodnih bacanja. Ovo što Harden radi je anti-košarka, mučno za gledati. Nikako mu ne bi trebalo dati MVP priznanje.
    (Barbarain, 08. januar 2019 08:22)

    Hjuston 27-34 bacanja
    Denver 18-21 bacanja

    Izgleda da je baš slabo išla matematika u školi.

    I ne, ne treba dati MVP priznanje Hardenu koji postiže 40 poena i 9 asistencija prosečno u poslednjih 15 utakmica nego našem Joki koji ima 18 poena i 7.5 asistencija po meču uz ispod 50% iz igre!
     (Mrav, 8. januar 2019 10:01)

    # Link komentara

  68. Svako jutro je najvaznija vest koliko je Jokic dao koseva. Kada bi se silni komentatori vesti malo vise bavili svojim studijama, knjigom ili poslom, a malo manje brojili koseve bilo bi mnogo bolje i njima i Srbiji.
     (gluvi barut, 8. januar 2019 10:00)

    # Link komentara

  69. Ovdje ljudi porede koliki je slobodnih imao Harden a koliko Jokic ha ha ha.Ovaj jedan doktor kosarke a drugi brz ko jez, jedan najbolju igrac jedan na jedan a drugi je niko i nista u nba.I jos ljudi pisu o denveru i prstenu ha ha ha.
     (Mr_Melbourne, 8. januar 2019 09:55)

    # Link komentara

  70. Hjuston ima sudijski kriterijum kao zvezda u našoj super ligi.
    (Dzhoni, 8. januar 2019 09:53)

    # Link komentara

  71. @Barbarian
    Ono sto Harden radi je POEZIJ, covek dominira, najbolji je igrac NBA lige trenutno. Naravno da mu treba dati MVP priznanje.
    (Aki, 8. januar 2019 09:50)

    # Link komentara

  72. @room 1408
    Sta nije jasno? Harden je najbolji ofanzivni igrac lige i njega cesce moraju da fauliraju. Jokic je prosecan centar i na njemu moze da se igra odbrana bez faula sto pokazuje i cinjenica da je uspeo 8 lopti da izgubi. Na kraju, vidimo ko je korisniji timu.
    (Aki, 8. januar 2019 09:49)

    # Link komentara

  73. Jokic odlican, ali Capela bolji!
    Centar Houstona 31pts, index +26, naspram 24pts i -22index, činjenice.
     (NBA, 8. januar 2019 09:46)

    # Link komentara

  74. jokic u napadu medju tri centra masina u odbrani rupaendara teska...sad i nije tako primetno vidicete u play off izbusice ga ko francuski sir...
    (alen, 8. januar 2019 09:43)

    # Link komentara

  75. Da li moze neko da mi odgovori zasto Kapelu ne cuva Jokic?
     (Kukatilo, 8. januar 2019 09:33)

    # Link komentara

  76. 47 puta sutnuli za 3, 34 puta za 1 i 29 puta za 2. Statistika Hjustona
     (vlada, 8. januar 2019 09:31)

    # Link komentara

  77. San antonio je na pobedu od hustona i clipersa i lagano i ove godine osiguravaju playoff kao sto sam i reko na pocetku sezone. Lejkersi cim se vratio kuzma poceli da pobedjuju odma je to druga ekipa. Jos kad se vrati rondo playoff zagarantovan.
    (petarczv, 8. januar 2019 09:02)

    To znaci kada se vrati onaj treci da osvajaju titulu ?
    Inace bez kuzminih 15% suta iz igre juce nikako ne bi dobili...
    (antiDebil, 8. januar 2019 09:26)

    # Link komentara

  78. San antonio je na pobedu od hustona i clipersa i lagano i ove godine osiguravaju playoff kao sto sam i reko na pocetku sezone. Lejkersi cim se vratio kuzma poceli da pobedjuju odma je to druga ekipa. Jos kad se vrati rondo playoff zagarantovan.
    (petarczv, 8. januar 2019 09:02)

    To znaci kada se vrati onaj treci da osvajaju titulu ?
    (antiDebil, 8. januar 2019 09:26)

    # Link komentara

  79. Kapela bio poklon na over 17,5...
     (klix, 8. januar 2019 09:20)

    # Link komentara

  80. Jokic je iskakao na svaki pik hardena i kapele. Dakle udvajao Hardena i branio njegov sut i prodor. Kapela bi posle 3 do 5 sec dobio pas u reket i davao zicere jer je denverova pomoc odbrana bila uzasna... To je bila trenerova odluka. Smesno je koliko ih je kapela tako natrpao... Svega 4 ili 6 poena je dao preko Jokica. Sa druge strane kapela nije cuvao Jokica 1na1 vec je uvek odvajan dole. Sve u svemu Huston mi postaje najomrazenija ekipa, ne zato sto uvek ali uvek gaze denver, vec su pogani. Svi napadaju sudije stalno. Samo se zale, a imaju 22 vs 5 bacanja od toga Harden 6 komada samo. Gsw kad krene da te gazi, to je kretnja bez lopte, sutevi i protrcavanja i granitna odbrana... Ovi nako sve na silu, ne smes da ih pogledas. Pocetak drugog Hardena udvoje, on skoci izmedju dva igraca koja udvajaju i baci pas u prazno, bum faul. Nisam ja strastven navijac Denvera, gledam spokojno, al smejao sam se konstantno faulovima. Sve u svemu, treba jos mnogo da uce da bi znali vs Hustona, trener pogotovu al i igraci da ne sedaju. Jos kad ovima dodas cp3 koji tek sa sudijama prica ceo mec, totalno gadjenje. Veceras imaju b2b utakmicu, ako to pobede ovaj poraz nista ama bas ne znaci. Ima mnogo da se igra.
     (Milan, 8. januar 2019 09:19)

    # Link komentara

  81. Hm, vidim da kada Denver ispadne iz playoff-a (a hoće, nemaju još ekipu za finale conf.) mnogi će u Srbiji da slave taj dan kao slavu...
    (Bojan, 8. januar 2019 09:19)

    # Link komentara

  82. Nadam se da u plej offu nece odmah da nalete na Hardena , U Hjustonu on je fantastican, naviknut na koseve ,ima podrsku navijaca a i realno MVP je lige, Znas da ce da uradi taj korak nazad i sut i ne mozes nista, Kada se zaletis ili faul ili on podeli asistenciju,Pomazu mu i sudije ali sa razlogom on je prava ZVEZDA NBA, propagator tog sporta, Meloun kao da je brzo predao utakmicu ,kada je svako smanjivanje rezultata usledila trojka Hardena ili Greena ako nisam pogresio prezime, Kapela mocan, ali Harden kak je bacao Mareja po patosu pa promene pravca pa se ukopa, Na granici fizike, cudo se ne povredjuju sa takvo igrom,
    (zemunski kej, 8. januar 2019 09:19)

    # Link komentara

  83. @popepope
    milsap gusi ceo tim denvera,ne samo mareja.. ali ugovor od 30m godisnje mu to dozvoljava,i da, trener Meloun.
     (the answer, 8. januar 2019 09:17)

    # Link komentara

  84. Šutirali trojke skoro 50%, i dalje nisu našli lek za pik Hardena i Kapele, konstantno kasnili na preuzimanjima, Taker i Green ih uništili iz kornera.
    Sem Jokića i Morisa niko nije ništa odigrao, Marej, Heris i pogotovo Milsap truba. Obzirom na očajan šut za 3 poena Jokić je morao da se gura u reketu i tu su mu na udvajanjima ukrali dosta lopti.
    Ništa strašno, generalno očekivan poraz ali su uz samo malo bolji šut mogli da uzmu pobedu. Raduje i to da je fokus kamere konstantno na Hardenu i Jokiću, može se reći da postaje zvezda u NBA, zapravo već jeste.
    (Milan, 8. januar 2019 09:15)

    # Link komentara

  85. Volim strucnjake sto komentarisu Kapelu i kako je dao Jokicu 31 ... Pogledajte bar Highlightse ako utakmicu niste gledali i sve ce vam biti jasno .
     (rade, 8. januar 2019 09:15)

    # Link komentara

  86. Harden je dovoljno dobar igrac da i bez pomoci sudija prelomi utakmicu, ne razumem zasto mu daju tri slobodna skoro svaki put kad isfolira sut za tri prilikom faula kod driblinga van linije za 3 poena.
    (Koki, 8. januar 2019 08:35) # Link komentara...….. Nije care dovoljno dobar da takvu statistiku ima bez glume, ne radi se uopste o onim faulovima kad navuce igraca, to je ok, ako si naivan tu nema sta da se prigovori. Problem je sto Denver takve faulove ne dobija, ispali su protiv Minesote u borbi za PO kad su svi videli jedno 10 puta pri sutu Jokica zakace i nista mu nisu svirali, dok ovome sviraju za mnogo manje. Cak ni ti faulovi ne bi bili toliko gadljivi da nije onih kad se zaleti u igrace i odglumi unazad kontakt. I na kraju krajeva kad se prodrao uneo u facu sudiji sa metar i sudija ne sme da pisne a Jokica vec 2 puta iskljucili zadnjih godinu dana. Bukvalno se uneo sudiji u facu i nikom nista a Jokic popije odmah iskljucenje za tako nesto. Mislim covek sutne 7-18 uz 6 izgubljenih lopti a dobije milion bacanja, sa tim bacanjima lik napucava statistiku, ali zato nikad nece nista osvojiti jer u Plej Ofu ne sviraju svaki dodir kao sto je navikao. Zamisli gledas utakmicu gde bukvalno igraci Hjustona 15 puta glumataju faulove i dodje onaj Gortat kaze Jokic je najveci floper, da se upisas od smeha. Kamo srece da jeste, i treba da igra prljavo istom merom da uzvrati jer su pokvareni i totalno nije fer sudjenje bilo.
    (Dragan-Borca, 8. januar 2019 09:11)

    # Link komentara

  87. Jokić mnogo veliki napredak od kako je otisao u Nba i Denver je ozbiljna ekipa e sad koliko su ozbiljni za napad na titulu to je pitanje . Mnogo je jos dobrih timova na zapadu voriors,klipers ,hjuston,lejkers ,spurs i bukvalno svako svakog moze da dobije s tim da voriosi su ipak najkvalitetniji ali nisu nepobedivi ......na istoku isto ima ozbiljnih ekipa raptors,buks ,pacers,7sixers,celtiks .......tako da mnogo,mnogo kockica treba da se poklopi da bi Denver uzeo titulu ,čak i zapad . pohvale za prikazanu igru denvera do sada
     (zoran ivkovic, 8. januar 2019 09:10)

    # Link komentara

  88. Losa taktika Mike Melona da se konstantno udvaja Harden i time su razigrani ostali igraci .Bolje neka da i 50 ali ostale zatvoriti . Na stranu sudjenje koje postaje komicno kad je Harden i pitanju...
     (rade, 8. januar 2019 09:07)

    # Link komentara

  89. Ivan@ Nije imao faulove, samo 2 vec ga je Maloun cuvao i ostavio na klupi u cetvrtoj cetvrtini kad je video da ne mogu da prelome utakmicu, vec sutra igraju u Majamiju.
    (KOKI, 8. januar 2019 09:02)

    # Link komentara

  90. San antonio je na pobedu od hustona i clipersa i lagano i ove godine osiguravaju playoff kao sto sam i reko na pocetku sezone. Lejkersi cim se vratio kuzma poceli da pobedjuju odma je to druga ekipa. Jos kad se vrati rondo playoff zagarantovan.
     (petarczv, 8. januar 2019 09:02)

    # Link komentara

  91. Denver ima vec par sezona problem sa Hjustonom i nikako da probiju taj zid. Meloun je probao neke kombinacije ali nije on Greg. A sudjenje je prosto za cikus. Harden dobija faulove cim udari promaja. Ne samo sinoc, vec generalno, prosto nema smisla.
    (JPR24, 8. januar 2019 09:01)

    # Link komentara

  92. Nurkic opet najbolji igrac utakmice
    (Sandzak, 08. januar 2019 08:29)

    одавно је Нуркић напустио Денвер. коју си ти утакмицу гледао?
     (мики, 8. januar 2019 09:00)

    # Link komentara

  93. Izgubio 8 lopti, Kapela postigao rekord karijere protiv njega, njegov tim izgubio. Odlična partija, nema šta.
     (Mrav, 8. januar 2019 08:55)

    # Link komentara

  94. Odbrana Denvera juce kao banda obicna, jedan covek u napadu visak uvek. Treba reci da je na egalu krajem 2. cetvrtine odnos bacanja bio 22 naspram 5 za Houston. Kapela je dole unistio Denver. Houston sa druge strane skoro sve preuzima i udvaja u odbrani, ali nije bilo dovoljno raspolozenih igraca za povratni pas, ili neki prodor. Sto se tice Hardena, zasticen je ko beli medved, ali to se dobija statusom, a covek je ipak trenutni i buduci MVP.
    (Ddd, 8. januar 2019 08:55)

    # Link komentara

  95. Naravno rekord karijere je i ovaj put ostvario igrac kojeg je po postulatima kosarke trebao da cuva Jokic :)
    Molim da se ne javljaju ovi koji ce napisati ''da, ali njega je cuvao Plamli...'' Pa tim jos gore, znaci da je Nikola toliko nesposoban u odbrani da igrac sa druge pozicije mora da cuva njegovog igraca...


    Sek ostvario rekord karijere protiv Divca...Da ali njega je cuvao Veber, a kad nije bilo Vebera Dag Kristi :)
    (MaironDrake, 8. januar 2019 08:51)

    # Link komentara

  96. Ne mogu da pobede Hjuston 3 godine zato što uvek podbaci neko od ključnih igrača... ovog puta je to bio Marej. Čovek je baš nekonstantan. Jednu utakmicu pogodi 46 poena, sledeću se pretvori u LeBranka.
    (Burjanac, 8. januar 2019 08:48)

    # Link komentara

  97. nisam gledao utakmicu ali vidim da je Jokic igrao 28 min i da je svoj poslednji poen postigao 3 ipo min. pre kraja 3 cetvrtine ?? sta se desilo ?
    penali , umor , ili nesto trece ? vidim i da je odigrao mnogo bolje prvo poluvreme , 3 cetvtinu , ali da ga u 4 "nije bilo" ?
    negde sam procitao i to je istina , utakmicu su ustvari dobili Green i Tucker koji su sutnili za 3 preko 50% ...i naravno odlicni Capela .
    (steva, 8. januar 2019 08:46)

    # Link komentara

  98. milsap gusi mareja
    Cim se vratio, marej ispod proseka
     (popepope, 8. januar 2019 08:44)

    # Link komentara

  99. @Sandzak Prijatelju, stvarno mi nije jasno zašto iz dana u dan ovde “poturaš” kako je Nurkić imao dobru partiju. Nesporno je da je odličan košarkaš, ali je prirodno da će u Srbiji i na srpskom portalu prednost imati vest o Jokiću, a ne o nekome ko nije iz Srbije, baš kao što ni Sandžak, na tvoju očiglednu žalost, nije u BiH. Oladi malo, sportski pozdrav!
    (Molle, 8. januar 2019 08:43)

    # Link komentara

  100. Jokic se vraca u Baskoniju. 
    U Denver ide Shengelia
    (limenka, 08. januar 2019 08:29)
    Човић иде у Хјустон, а Харден у Звезду.
     (Туп туп, 8. januar 2019 08:43)

    # Link komentara

  101. Ostao sam bez texta na onakvo sudjenje, pa da li je moguce da onako bezocno foliraju, glume igraci Hjustona?! Verovatno najodvratniji sportski tim koji sam ikada gledao. Ono nije kosarka, vec glumatanje. Sramota za NBA ligu sta dopustaju i kako sudije uopste daju Hardenu takve faulove. Nekoliko puta bukvalno ga igrac nije ni pipnuo, ali svidja mi se sto uprkos svim losim stvarima Denver nije potonuo do zadnjih par minuta. Hjuston je imao 27 bacanja prvo poluvreme, a Jokic koji je jedno 10-12 puta bio u reketu na sutu ili polaganju nije dobio prvih 20 minuta niti jedno bacanje. Harden je najveci folirant koga sam gledao od kosarkasa. A Maloun drzi Jokica na klupi kad se lomi, tek 5 minuta pred kraj ga ubacio, sve je bilo protiv Denvera i opet su bili u igri do pred zadnjih 4 minuta.
    (Milance, 8. januar 2019 08:38)

    # Link komentara

  102. "Karier haj for Kapela". To cuh od komentatora. Dobro mu je dosla ova partija nakon mucenja protiv Nurkica.
    Imaju li i drugi utisak da je ovo prava snaga Denvera? Da lagano izgube od ozbiljnih ekipa kada bude ozbiljna prica? Ili se lozite da su "prvi"?!
     (Strucnjak, 8. januar 2019 08:37)

    # Link komentara

  103. Nikola je imao MVP ucinak u decembru. Do tada je sve bilo toplo hladno. Nije on nikakav MVP, niti ce Denver ista ozbiljnije uraditi u plejofu kada GSW, Rakete, Oklahoma, Lejkersi krenu da igraju oybiljnu kosarku.
    (Michael Demiurgos, 8. januar 2019 08:37)

    # Link komentara

  104. Ocekivano
     (Pajazzo, 8. januar 2019 08:35)

    # Link komentara

  105. au ljudi, pa neke "faulove" Hardenu ni rodjena majka ne bi svirala, ovo je sramota, ne smeš da ga pogledaš popreko... cirkus
     (niski, 8. januar 2019 08:35)

    # Link komentara

  106. Harden je dovoljno dobar igrac da i bez pomoci sudija prelomi utakmicu, ne razumem zasto mu daju tri slobodna skoro svaki put kad isfolira sut za tri prilikom faula kod driblinga van linije za 3 poena.
    (Koki, 8. januar 2019 08:35)

    # Link komentara

  107. Jokić dobar, ali mnogo izgubljenih lopti. I dalje loše brani 2-2 protiv agilnijih centara. Malo još na brzini da poradi, biće mašina. Presudila je i dalekometna paljba Hjustona, kad god bi im prišli na 5-6 poena, usledila bi trojka Roketsa. Biće zanimljivo videti ko će završiti prvi na Zapadu.
     (DukiNS, 8. januar 2019 08:35)

    # Link komentara

  108. Denver protiv Hjustona i sudija je bilo očekivano ali da onako lopta neće u koš je težak baksuz. Udvajanje Hardena u kojem gotovo uvek učestvuju Jokić ili Plamli je nekoliko puta za redom rezultovalo pasom ka potpuno samim Kapelom ispod koša, ali Maloun ne odustaje, redovno im ostaje Taker na trojci, a kasnije Grin. Nisam očekivao pobedu a Malon je verovatno isprobavao sve moguće kombinacije u slučaju ukrštanja u plej ofu. Inače, gadniju utakmucu nisam gledao ove sezone. Harden je tek na kraju druge četvrtine postigao prvi koš iz igre a do tad je imao mislim 11 poena. Za celu utakmicu imao je 3 šuta za dva, na samom kraju 3/4, i dva u 4/4. Najzaštićeniji tim u NBA protiv igrača kojeg redovno biju i uprkos katastrofalnoj odbrani i šutu, čak su se dobro i držali. Odavno je jasno da Nagetsima Hjuston nikako ne leži kao Hjustonu Klipersi tj Hardenu Beverli zato se nadam da će se sa njima ukrstiti u po pre nego stignu do Denvera. Uz prednost domaćeg terena i malo sreće u šutu, čak bi i mogli da se nose sa ovakvim Hjustonom ali mislim da kada im se vrati CP, šanse bi im bile mizerne. Doveli su me do tačke da bih rađe da GSW osvoji titulu opet samo da ova košarka koju igra Hjuston nikad ne osvoji ništa.
     (el, 8. januar 2019 08:32)

    # Link komentara

  109. Oduvao ladno Jokic Hardena i pokazao ko je MVP.
    (ratko, 8. januar 2019 08:31)

    # Link komentara

  110. Denver je ubio Taker a ne Harden.Sutirao je trojke 7 od 11 i sve ali potpuno sve je sutnuo kad je bio skroz sam.
    (Voler Antabija u Novicu nabija, 8. januar 2019 08:31)

    # Link komentara

  111. Jokic se vraca u Baskoniju.


    U Denver ide Shengelia
    (limenka, 8. januar 2019 08:29)

    # Link komentara

  112. Nurkic opet najbolji igrac utakmice
     (Sandzak, 8. januar 2019 08:29)

    # Link komentara

  113. занимљив нба ове године. да гсв има суђење као и сви остали, не бих могао да кажем ко ће да узме прстен. овако, апсолутни су фаворити, ако остану здрави.
    денвер, оклахома, хјустон, спарси, милвоки, торонто
     (зоро, 8. januar 2019 08:29)

    # Link komentara

  114. izgleda da ga je kapela ubio
     (djukara, 8. januar 2019 08:27)

    # Link komentara

  115. Samo 28 minuta igrao? Mora da je opet pravio faul za faulom.. Steta sto je Mari podbacio, njih dvojica su odlican tandem
     (Ivan, 8. januar 2019 08:27)

    # Link komentara

  116. Gazi boraniju
    (Šojić, 8. januar 2019 08:24)

    # Link komentara

  117. Jokic je imao 24, 13, 4 i 8 izgubljenih, a Harden je imao 6 izgubljenih lopti. Naravno da je bio efikasniji kada je dao 13 poena sa slobodnog bacanja, a Jokic samo 1. Nije ovaj nista korisniji za ekipu, vec je imao i saigrace koji ga prate, dok je Jokic uz neigranje par igraca imao ispodprosecnog Mareja sa samo 13 poena.
     (vlada, 8. januar 2019 08:24)

    # Link komentara

  118. Barem je dao 24 poena i dosta skokova, podize prosek. Nemoguce je ocekivati samo pobede od Denvera, ali bi bilo lepo da izdrze na prvom mestu na zapadu do All Stara, sto ce direktno uticati da Nikola Jokic igra All Star, ukoliko naprave neki niz poraza, pa budu 3 ili 4.. sve je palo u vodu.
    (jokicevakeva, 8. januar 2019 08:23)

    # Link komentara

  119. Zamalo triple double :)
    (blik, 8. januar 2019 08:22)

    # Link komentara

  120. Napišite slobodno da je Hjuston imao 3x više slobodnih bacanja. Ovo što Harden radi je anti-košarka, mučno za gledati. Nikako mu ne bi trebalo dati MVP priznanje.
     (Barbarain, 8. januar 2019 08:22)

    # Link komentara

  121. Trening Hjustona: jedan dan trojke, drugi dan slobodna bacanja, pa sve u krug.
    (Sibirac, 8. januar 2019 08:20)

    # Link komentara

  122. Jokic slobodna bacanja sutao 1 put a Harden imao 15 slobodnih bacanja..Iz igre procenat šuta Jokica kao centra 55% a Harden 39% kao bek šuter...Koje protekcije i sutra će ovaj biti MVP...Naravno...
    (room 1408, 8. januar 2019 08:19)

    # Link komentara