1. U vreme kad je Pedja igrao u Kingsima ekipa koja je tada šutirala naj više trojki po utakmici u ligi sada bi sa toliko šuteva bila poslednja po pokušajima za tri.Tako da bi se sada zasnivala igra Kingsa na njemu a tada je bio druga ili treća opcija u napadu.U onoj godini kada je davao naj više u proseku i ako se dobro sećam bio je prvi strelac lige a ne drugi gro poena je dao iz muljanja sa Divcem i sa bacanja.Tako da se danas igra košarka u kojoj se snadju malobrojni Evropljani.
     (sforca, 6. januar 2019 23:37)

    # Link komentara

  2. 1/2 sut 6/16, u drugom 10/13. upropastili su mu asistencija brdo (3-4 zicera cista, jos 4-5 otvorenih trojki posle extra pasa ili povratne kad ga udvoje), za poznavaoce kosarke svaka jokiceva utakmica je poezija, uzivanje... ali bila je luda I sac-gsw kakav revolveraski obracun..
     (petar, 6. januar 2019 16:33)

    # Link komentara

  3. nisam odgledao cetiri utaknice denvera od pocetka lige, moze mi se, zaludan sam, za svaku mi je ushicenje I iscekivanje kao da zvezda u euroligi igra odlucujucu za cetvrtfinale. jokic je umetnost, dajte deco prestanite da u komentarima prozivate za neigranje za reprezentaciju, cita nidza ovo I mnogo ga boli svaki takav komentar. ili napisite nesto pametno o mecu ako ste gledali, ako niste onda procitajte komentare, ne morate pisati samo zbog pisanja I sto ste culi da je trolanje popularno u svetu, pa mislite da ste uspeli u zivotu ako trolujete o doncicu, neigranju za reprezentaciju, western tabeli... inace druga u nizu u kojoj brat nidza zakucava :-)
     (petar, 6. januar 2019 16:30)

    # Link komentara

  4. @pandora
    Evo par argumrnata koje su nelogicne.
    Jokic je centar, ne moze protivnicka 5ica da ostavlja reket prazan da bi ga blokirao na sutu za 3 (moze ponekad, ali ne uvek), ako mislis na otvorene šuteve bekova, to je zasluga njihove kretnje i Jokićevih urucivanja i pravljenja bloka, gde bek ima otvoren šut. Inace Denver je ekipa koja najmanje sutira preko ruke i to je njihov kvalitet. (gledao sam NO-Minesota i skapirao koliko je Denver za klasu bolja i pametnija ekipa) Bukvalno lome tempom na kraju jer im je klupa vrhunska, pogotovo bekovi. (tako su i dobili juče) . Neverovatno koliko su tesnih utakmica dobili ove godine i to prelamajuci na kraju.
    A ti flouteri "bez odbrane", ne znam sta da ti na to kažem, mozda si krenuo dobro da izneses mišljenje, ali si zavrsio post toliko subjektivno i netacno da imam osećaj da čak i neke logicne stvari koje si izneo ranije, ostanu u senci ovakvih izvala. 90% Jokićevih floutera od pocetka sezone je dao pod faulom, i to grubim faulom. Nekad sude, nekad ne....Covek ga je raspalio po licu i on bez gledanja ubacuje, Sta je trebalo, da ga sutne u međunozje? Svaku utakmicu je sav krvav izudaran, s ti kažes daje floutere bez odbrane...
    Evo jedan od razloga sto ne kuca...u reketu gotovo uvek drzi loptu visoko iznad glave (a pri tome su mu ruke jako dugačke), i trudi se da ima brz izbačaj, kako ne bi popio bananu, a i sikiricu jer nije preterano brz i svako spuštanje lopte kako bi uzeo zamah za skok i eventualno kucanje bi bilo daleko manje efikasno. Moze on da skoči, i to solidno, ali daleko je to slabije od ostalih igrača (Ipak je ogroman, ne preterano misićav), pa on kao vrlo inteligentsn kosarkas, sutira sa poda i ne dozvoljava ni delić sekunde protivnickom centru da skoci i da ga blokira. Inace popio je jednu blokadu juce, ali za coveka koji retko skače i deluje tromo, jako retko dobija banane, ne zbog lose odbrane, vec zbog njegove glave. Jednostavno ko god da ga čuva i koliko god dobar defanzivac bio, na kraju ipak pronade nacin...ali ne, po tebi je cela NBA liga kriva i ne valja zato sto je on pametniji. Uvek su centri iz evrope morali igrati glavom i bilo cenjeni u NBA. Pa Rađa je u bostonu svaku davao po 20ak poena, Vucević i Nurkić su odlični centri, i zašto mislis da jedan Mutombo ili Juing bi bilo sad efikasniji i bolji...ne slazem se uopste, sta više, smatram ovu dvojicu komsija daleko boljim centrima, a bili bi i tad
     (mrgud, 6. januar 2019 15:29)

    # Link komentara

  5. Celnici NBA lige, sudije, stvorile su ligu gde nema kontakta, gde nije dozvoljeno igrati jaku odbranu na zvezdama, gde postoji sablon kojeg moras da se pridrzavas, i ono najvaznije kosarku koja nema duh, dinamiku, koja je dosadna uprkos maestralnim igracima koji tamo igraju.
    Zato NBA uzimam sa velikom rezervom, sve te RW rekorde, triple-doublove, zvezde koje su prezasticene. Retko koji igrac moze da me kupi, fascinira u takvoj ligi.
    Za Jokica mogu reci kako je talentovan, igra skolski, pametno, sve je to lepo na oko kada te svi pustaju da se setas, stojis sam na trojci, pod kosem meko i bez kontakta.
    Jednostavno, kosarka u kojoj on dominira deluje neinteligentna, igraci u njoj smoreni, krecu se i rade iste sablonske radnje, svi vrte pick and role i sutiraju trojke. Niko ne igra odbranu vec svi, bukvalno svi u ligi forsiraju napad, i sve se svodi ko ce vise poena da ubaci, a ne ko ce koga da nadigra, zaustavi. Vecina zvezda ne zna da igra odbranu, ili je to amaterski pristup u odbrani. Gledao sam skoro Golden State, za koje navijam od Don Nelsona. Durant je na fintu suta skocio jedno 10puta na toj utakmici.
    Na najobicniju fintu ti ispadas 10puta.
    On ce da ubaci 30p jer ima dobar sut, jako je visok i krakat, ali delom je to jer je prezasticen. Cim omasi a protivnicki igrac blizu, faul i slobodna bacanja.
    Hocu da kazem da bi velika vecina Jokica, Duranta, DeRozana 90ih kada je kosarka licila na nesto, ubacivali po 10p ako bi uopste dobili sansu da igraju.
    (markonio, 6. januar 2019 14:45)

    # Link komentara

  6. Jokić apsolutni car Denvera i Zapadne konferenncije!

    Vidim da se mnogo bavite time šta je nekad bilo. Savršeno glupo,svako je vreme imalo nešto svoje.U nečemu se napreduje u ponečemu nazaduje,ali globalno kvalitet je neverovatan.
    Ranije su se manje šutirale trojke jer je bio slab procenat,više se išlo na centre jer je to bila zicer varijanta.Čak i poludistanca se izbegavala,isto zbog te statistike.Bila je agresivnija odbrana na napadaču,sad to sudije ne dozvoljavaju,pa na momente košarka liči više na balet.Sa GSW-om i povećanjem procenta datih trojki,i njihovom dominacijom,izgubilo se i dosta od kombinatorike u napadu.Ostao je samo Pop i par trenera koji idu na razigravanje tima,ostali su kopirali run-gun. E sad,sa Jokićem vraća se ta evropska kombinatorika u napadu,udvajanje i preuzimanje i jaka odbrana,u kombinaciji sa sposobnim,lucidim i brzopotezim trojkašima-svi zajedno atletski potentni, pa smo tako dobili mutant američke i evropske košarke koji trenutno melje sve pred sobom. Ultimativna košarka-ne znaš od čega da se braniš: centra koji dodaje i asistira na drugi kraj terena,daje trojke,sarađuje sa drugim centrom u odbrani i napadu,do bekova koji daju po 25-35 poena po meču,pri čemu je u rotaciji 11-12 igrača u svakom meču i svi igraju fantastično ko god da uđe.
    Denver je apsolutni hit u NBA.

    Sledeći na redu u tom smislu je Sakramento. Potom Feniks.
    Bili bi to i Fila i Lejkersi al nema Srbina da to poveže.
    (Mirko, 6. januar 2019 14:29)

    # Link komentara

  7. Ovi sto pricaju da je NBA cirkus, kako se ne igraju odbrane i slicno, nek pogledaju samo ovu akciju Denvera, kretnje lopti, koliko blokova i kretnji, intenzitet odbrane Sarlota, ovo je atomska kosarka [link]
    (Dragan-Borca, 6. januar 2019 13:03)

    Jeste, jeste atomska kosarka kako da nije.Sa sporim Milsapom veteranom i tromim Jokicem.
    Najvise volim vas koji su kosarkasku loptu videli samo na slici i dodju da komentarisu kao kakvi strucnjaci. Ovi iz Charlotta kasne svetlosnim godinama u odbrani, pogubili se posle dva pick and rolla, ne znaju gde su.
    Kakva atomska kosarka kad Golden State, najbolja ekipa ne moze jedva Sacremento da pobedi, a ovi prosle sezone jedan od najgorih timova.
    Doveli Bjelicu i mladog Baglija i Golden State ih pobedjuje vec drugi put na jedite jade uz pomoc sudija. NBA je biznis liga gde se steluje ko igra play-off, ko osvaja ligu, ko ce biti zvezde itd. Sve zarad gledanosti.
    Igra ti Nurkic, Vucevic, Jokic prvu postavu i ubacuju svaku drugu utakmicu 20-30p. Dodje Doncic sa 19god i dominira, sudije mu sviraju faulove kao da je Jordan.
    Ginobili za Doncica bio carobnjak sa loptom, Novicki pod jakom odbranom sipao 40p, ovo sto Jokic igra, ovo je smejurija. Sve otvoreni sutevi za 3p, floteri sa 2m od kosa, niko nista u odbrani.
    Imate Toronto prvi na Istoku u prvoj postavi Ibaka, Valanciunas, debeli Lowry. Sve prosecni igraci, veterani, igraci za Evroligu.
    Kakva atomska kosarka, ne budi smesan.
    (pandora, 6. januar 2019 14:08)

    # Link komentara

  8. Ovi sto pricaju da je NBA cirkus, kako se ne igraju odbrane i slicno, nek pogledaju samo ovu akciju Denvera, kretnje lopti, koliko blokova i kretnji, intenzitet odbrane Sarlota, ovo je atomska kosarka [link]
    (Dragan-Borca, 6. januar 2019 13:03)

    U smornoj evropskoj kosarci u ovom napadu bi bilo minimum 4 faula i 6 slobodnih.
    (DisordeR, 6. januar 2019 14:03)

    # Link komentara

  9. Jokic solidan.
     (Bodibond, 6. januar 2019 13:58)

    # Link komentara

  10. Jokic je somborac i
    Vojvodjanin !
    Bravo !
    (Somborac, 6. januar 2019 13:23)

    # Link komentara

  11. Svaka mu cast. Nosi ceo tim. Ali prosto je neverovatno da mene uvek vise zainteresuje igra Luke Doncica. Verovatno zato sto klinac rastura kako igra za svoje godine, a i rekao je da ce se uvek odazivati pozivu slovenackog selektora (ma ko to bio). Jedan igrac ne moze da bude kompletan bez reprezentativne karijere. Nadam se da ce i Nikoli to doci do mozga.
    (Marko, 6. januar 2019 01:35)


    Doncic letos nije igrao za Sloveniju a mogao je. Rezultat toga? Ispali su i nece ici na svetsko. A rekao je da ce se uvek odazivati. A o brojkama Donica mozemo da pricamo svaka cast momku ali igrao je i Buker fenomenalno kad je imao godina koliko Luka belezio 22 ppg (isto kao Doncic sa uzasnim procentima) pa nikom nista niko ga ne spominje za All star. Znaci nije prvi ni jedini koji u 19-20 godina kida. I nije cudo nevidjeno ali je cudo sta moze marketing da napravi.
    (lola, 6. januar 2019 13:22)

    # Link komentara

  12. Pa tada je 20 poena prosek bio sto i danas 30.
    Pravila koja su danas dozvolila da se odbrana bukvalno ne igra je dovela do toga.
    Ranije su bukvalno tuce pod kosem bile a o izlascima sutera iz blokova si dobijao i laktove i kolena u telo.
    Nije ono i ovo uporedivo, bukvalno drugi sport.
    (kimi, 6. januar 2019 11:16)

    Ipak si malo preterao. Evo tabela prosečnog broja poena po utakmici u pojedinim godinama.

    2017-18 106.3
    2016-17 105.6
    2015-16 102.7
    2014-15 100.0
    2013-14 101.0
    2012-13 98.1
    2011-12 96.3
    2010-11 99.6
    2009-10 100.4
    2008-09 100.0
    2007-08 99.9
    2006-07 98.7
    2005-06 97.0
    2004-05 97.2
    ...
    1990-91 106.3
    1989-90 107.0
    1988-89 109.2
    1987-88 108.2
    1986-87 109.9
    1985-86 110.2
    1984-85 110.8
    1983-84 110.1

    Sve u svemu prosek se u poslednjih 15 godina povećao za oko 9%, ali je pre toga isto bio visok. Stojakovićev prosek u karijeri je okruglo 17 poena.
    (CarloNS, 6. januar 2019 13:20)

    # Link komentara

  13. majstor,virtuoz,genije kosarke.da musaigraci nisu promasili 5 cistih zicera ponovo bi imao tripl-dabl.kako covek igra ono nije normalno.prava poezija i sve ono sto kosarka jeste.mnogi od vas zaboravljaju kakav je jokic talenat iako ga vecina redovno hvali.decko ima dva all-star nastupa i prosek mu je skoro tripl-dabl.ima najbrzi tripl-dabl u istoriji lige i tripl-dabl sa ubacenih 35 poena uz perfektan sut iz igre 11/11.da je ovo ono vreme sa hand check odbranom igrao bi plejmejkera sa ovom visinom kao medzik u lejkersima i ponovo bi bio genije na parketu.cak vise ne prolazi prica da ne igra odbranu jer je iako centar prvi kradljivac ekipe i treci bloker.ako to nije pokazatelj da igra odbranu onda ne znam sta jeste.ovakav kosarkas se retko radja i takvi kao on su suvo zlato igre,a to vredi mnogo vise od puke statistike.
    (ljupce, 6. januar 2019 13:15)

    # Link komentara

  14. Ovi sto pricaju da je NBA cirkus, kako se ne igraju odbrane i slicno, nek pogledaju samo ovu akciju Denvera, kretnje lopti, koliko blokova i kretnji, intenzitet odbrane Sarlota, ovo je atomska kosarka [link]
    (Dragan-Borca, 6. januar 2019 13:03)

    # Link komentara

  15. Za Bobeta nema mesta u reprezentaciji, a sto se tice Jokicevog neigranja, nikakve to veze nema sa Djordjevicevom taktikom, ali bas nikakve. I ja se slazem sa tobom, Djordjevic treba da ode sa mesta selektora i da umesto njega dodje Dusan Alempijevic zvani Alempije!
    (antiDebil, 6. januar 2019 11:12)

    vidiš li ti dalje od pratizana? kakve frustracije....
    (beogradski, 6. januar 2019 11:31

    Naravno da vidim, navijaci Partizana be sabotiraju reprezentaciju Srbije na terenu i van njega, za razliku od navijaca crvene zvezde i fmp IDEE !!

    Sta te tacno muci od ovoga sto sam napisao, to da za Bobeta nema mesta u reprezentaciji ili to da Alenpije postane selektor umesto Djordjevica? Cudi me da ovom panteru nisi rekao da li vidi dalje od zeleznika i od IDEE. Mozda si i ti panter pa ti ta IDEA nije pala napamet? Slazes li se sa svojim panterom da Djordjevic treba da ode sa mesta selektora?
    (antiDebil, 6. januar 2019 12:50)

    # Link komentara

  16. Komentatori su uputili cestitku srpskom narodu. Posle je Jokic isporucio istu. Srecno Badnje jutro!
     (Grdoje, 6. januar 2019 12:29)

    # Link komentara

  17. Džaba što ima kada on kad god mu se ukaže prilika da zaigra za tu istu zemlju, on ispali.. Nek slobodno igra za SAD, vidi se da su mu bliži srcu.
    (DPb, 06. januar 2019 10:56)

    Kaže lik "kad god"... čovek igrao na pretprošlom pozivu na olimpijskim igrama.
     (Vračarac, 6. januar 2019 12:02)

    # Link komentara

  18. Jokara razbio!
     (Sasa, 6. januar 2019 11:47)

    # Link komentara

  19. Za Bobeta nema mesta u reprezentaciji, a sto se tice Jokicevog neigranja, nikakve to veze nema sa Djordjevicevom taktikom, ali bas nikakve. I ja se slazem sa tobom, Djordjevic treba da ode sa mesta selektora i da umesto njega dodje Dusan Alempijevic zvani Alempije!
    (antiDebil, 6. januar 2019 11:12)

    vidiš li ti dalje od pratizana? kakve frustracije....
    (beogradski, 6. januar 2019 11:31)

    # Link komentara

  20. pedja je tri puta u sezoni imao preko 20 poena i jednom ravno 20 poena.
    i covek je u pravu nisu se tad toliko trojke sutirale da jesu pedja bi ladno imao i 30 poena po sezoni.posto je u top 10 sutera u nba svih vremena.
    imao je prosek 17 poena jer je na kraju karijere igrao nekolko godina povredjen.igrao zbog ugovora naravno.

    naravno da volim jokica i glasao sam za njega za all star,ali ne zaboravi da je pedja bio 3 puta all star igrac,drugi strelac lige cetvrti mvp sezone.
    a vidimo sad kolko je tesko ugurati se medju all star igrace.
    (joki, 06. januar 2019 10:07)

    Pa tada je 20 poena prosek bio sto i danas 30.
    Pravila koja su danas dozvolila da se odbrana bukvalno ne igra je dovela do toga.
    Ranije su bukvalno tuce pod kosem bile a o izlascima sutera iz blokova si dobijao i laktove i kolena u telo.
    Nije ono i ovo uporedivo, bukvalno drugi sport.
     (kimi, 6. januar 2019 11:16)

    # Link komentara

  21. Monstrum...

    Ja sam mu vec dao glas za All star utakmicu.

    A sto se reprezentacije tice... dok se igra nece podrediti Jokicu (i njegovom stilu) on nece igrati. A to se nece dogoditi dok je Đorđevic selektor, jer njegova filizofija ne temelji na kljucni ulogi centara u igri. Ja mislim da je to velika greska, jer Srbija ima takve centre da je to strasno. Ko moze zaustaviti Jokica i Bobija? Trenutacno barem u Europi takvog nema...
    (Slovenija, EU, 6. januar 2019 10:34

    Za Bobeta nema mesta u reprezentaciji, a sto se tice Jokicevog neigranja, nikakve to veze nema sa Djordjevicevom taktikom, ali bas nikakve. I ja se slazem sa tobom, Djordjevic treba da ode sa mesta selektora i da umesto njega dodje Dusan Alempijevic zvani Alempije!
    (antiDebil, 6. januar 2019 11:12)

    # Link komentara

  22. "Valjda je sada već svima jasno da Srbija nije imala košarkaša ni blizu takvog kvaliteta kakav je Jokić. Ovo što radi u poslednjih 10 utakmica je jednostavno monstruozno.
    (CarloNS, 06. januar 2019 01:29)"

    Džaba što ima kada on kad god mu se ukaže prilika da zaigra za tu istu zemlju, on ispali.. Nek slobodno igra za SAD, vidi se da su mu bliži srcu.
     (DPb, 6. januar 2019 10:56)

    # Link komentara

  23. Rekoh juče da će da ide 25+ zbog prošle njihove utakmice kada je iznervirao svakog ko je ustao da gleda svojom inertnošću. uzeo je mnogo šuteva ,ali sem onog poslednjeg promašaja, svi bili rezonski tj kada je ostajao sam. Prvo poluvreme je promašivao, drugo je ubadao. Znam da Šarlot nema 5icu koja ga moze cuvati, ali onoliki broj skokova u napadu i poena je zaista dominacija kakva se retko viđa. Ima neverovatno dugačke ruke pa samo u onoj šumi ruku između obicno 3 igrača, vidis da njegove vire 15,20 cm iznad svih, a da zna da skače videlo se pred kraj kada je skoro preskočio Bijomba, uzeo mu loptu ispred nosa, a ovaj ga raspalio po licu od nemoći i besa....a Jokara onako bez gledanja sa laktom preko cele face, ubacuje bez koske. Kad je blizu 2, 3 metra od kosa, ja mislim da vezanih očiju ce svaku loptu ubaciti.. Huančo trenutno odskače iz prve petorke po kvalitetu...jeste dobio masu i uzima dosta skpkova, ali toliko promašenih otvorenih suteva u nekoliko utakmica, i to lopta nije ni blizu kosa..
     (lignjoslav, 6. januar 2019 10:41)

    # Link komentara

  24. Samo u google upisite “nba vote”, potom ce vam izbaciti opciju da izaberete tim, a onda i igraca. To je to.
    (Ratko, 6. januar 2019 10:38)

    # Link komentara

  25. Lepa utakmica, fenomelan basket sa obe strane. Denver je procvetao sto se dodavanja tice, ugledali se na Jokica, ponekad i previse kombinuju.
    (Djenka, 6. januar 2019 10:35)

    # Link komentara

  26. Ko hoce da glasa za ALL STAR moze to da ucini bez cak da ide na stranicu NBA-a. Ukucajte samo denver nugets na google search-u i pored stvari koje vam izlaze odmah na vrhu vam pise NBA all star voting i tu kliknete na "see ballot" i izaci ce vam svi igraci denvera odaberite jokica i kliknite submit. Moze da se glasa svakog dana i mislim da bi trebalo u sto vecem broju sa glasamo jer ipak je nas covek i zasluzuje da se nadja medju najboljima.
    (mateka994, 06. januar 2019 09:31)

    A on ce na leto da odbije reprezentaciju. Neka hvala, glasacu za Doncica koji je kidao na EP.
     (MaironDrake, 6. januar 2019 10:35)

    # Link komentara

  27. Monstrum...

    Ja sam mu vec dao glas za All star utakmicu.

    A sto se reprezentacije tice... dok se igra nece podrediti Jokicu (i njegovom stilu) on nece igrati. A to se nece dogoditi dok je Đorđevic selektor, jer njegova filizofija ne temelji na kljucni ulogi centara u igri. Ja mislim da je to velika greska, jer Srbija ima takve centre da je to strasno. Ko moze zaustaviti Jokica i Bobija? Trenutacno barem u Europi takvog nema...
    (Slovenija, EU, 6. januar 2019 10:34)

    # Link komentara

  28. karburator
    Zapravo moraju da odbrane Harden-Kapela "Pick and Roll" igru, tu ih Roketsi unistavaju vec vise od 2 godine.
     (Jaran, 6. januar 2019 10:19)

    # Link komentara

  29. Moraće Denver da spuste Hardena na oko 20p ako misle da ih dobiju.
    (karburator za prednju kalabrcnu, 06. januar 2019 09:59)

    може Харден да да педесет, и опет ће Денвер да победи. тим је битан, не појединац.
     (мики, 6. januar 2019 10:17)

    # Link komentara

  30. Kada se setim da jave da je dao 26 tada svi kazemo ma slabo je igrao.
    To je ono vreme kada su se uzimale po tri trojke na utakmici i igrale odbrane.
    Danas bi Pedja imao prosek sigurno 30-tak poena.
    (kimi, 6. januar 2019 01:43) ...….. Pedja je za 18 godina karijere samo 3 puta presao 20 poena prosek, a jedne godine je imao 24 kada se Veber povredio, mahom su mu proseci bili 16,17,18,19. Za celu karijeru prosek mu 17. Malo si ti to nadodao u svojoj masti.

    pedja je tri puta u sezoni imao preko 20 poena i jednom ravno 20 poena.
    i covek je u pravu nisu se tad toliko trojke sutirale da jesu pedja bi ladno imao i 30 poena po sezoni.posto je u top 10 sutera u nba svih vremena.
    imao je prosek 17 poena jer je na kraju karijere igrao nekolko godina povredjen.igrao zbog ugovora naravno.

    naravno da volim jokica i glasao sam za njega za all star,ali ne zaboravi da je pedja bio 3 puta all star igrac,drugi strelac lige cetvrti mvp sezone.
    a vidimo sad kolko je tesko ugurati se medju all star igrace.
    (joki, 6. januar 2019 10:07)

    # Link komentara

  31. decko
    GB - (games behind) koliko ekipa zaostaje:
    Denver: 37 / 26 - 11
    Oklahoma: 38 / 25 - 13 (1.50)
    ^Ako Denver pobedi sledeci mec imace isti broj utakmica kao OKC, a GB ce biti 2.00. Ako izgube bice 1.00.
    *Napomena: Ovo se gleda u odnosu na ekipu sa najvise pobeda, ne sa najboljim procentualnim ucinkom (Toronto ima najvise pobeda ali je 2. na istoku).

    Str - (streak) aktuelni niz ekipe:
    Denver: 5
    Sakramento: -4
    ^Denver ima 5 pobeda u nizu, a Sakramento 4 poraza u nizu.

    PCT - (percentage) procenat pobeda:
    Denver: 0.703
    ^Denver ima 70.3% pobeda.
    *Napomena: Ovo je najbitniji segment za rangiranje ekipa.
     (Jaran, 6. januar 2019 10:05)

    # Link komentara

  32. Toliko o onim strucnjacima koji govore da centri sa viskom kg igraju smesno...
     (Dejan CZ, 6. januar 2019 09:59)

    # Link komentara

  33. Moraće Denver da spuste Hardena na oko 20p ako misle da ih dobiju.
     (karburator za prednju kalabrcnu, 6. januar 2019 09:59)

    # Link komentara

  34. @MPP
    Druze, ja obozavam Jokica. Gledam ga kada god je "normalan" termin , ali ja stvarno ne vidim poentu tvog istog copy-paste komentara na svaku vest o Jokicu. Da li da bi sakupio sto vise pluseva, sta li je.
    (Markobrebrat, 6. januar 2019 09:57)

    # Link komentara

  35. Nas ponos je Bogdan Bogdanovic!!! I svi znaju
     (smrt botovima, 6. januar 2019 09:54)

    # Link komentara

  36. Čekajte Alena Smailagica iz Santa Cruza. Nadam se da će uskoro da bude pozvan i u reprezentaciju. Mali je direktno sa Koteza otišao u dotični tim i mogao bi da bude uspešniji i od Jokare koji je najtalentovaniji igrač sa Balkana i Evrope ikada. Žao mi samo one '92. i Barselone što nije SFRJ odigrala i namucila Amere. Onda bi shvatili da se ovde igra najbolji basket posle US, a ne bi ovako nipodostavali igrače sa Balkana.
     (Heh, 6. januar 2019 09:50)

    # Link komentara

  37. Brat samo rešeta. Bravo Nidžo.
    (Gde ja živim, 6. januar 2019 09:47)

    # Link komentara

  38. Bravo ponosu nas!
     (anica, 6. januar 2019 09:43)

    # Link komentara

  39. Zivim u Koloradu, idem na utakmice i mogu vam reci Ameri ga bas vole.
    Najviše dresova u publici na tribinama su Jokicevi, dole u Pepsi centru u prodavnici njegov dres je najprodavaniji.
    Znam da vi gledate preko tv-a ,ali uzivo je jedan prelep dogadjaj, atmosfera je neverovatna(dostva zabave kad su kod vas reklame), Pepsi centar je jako lepa dvorana.
    Amerima se svidja nasa zastvava (dobio sam komplimente). Ljudi u Koloradu su jako ljubazni, sada znaju gde je Srbija.
    Pozdrav.
     (miki, 6. januar 2019 09:43)

    # Link komentara

  40. Nemojte porediti N. Jokića i onog malog slovenca. U Denveru nosilac igre je Nikola, bazira se taktika na njemu i njegovom pregledu igre. U Dalasu može Dončić da igra kako hoće i koliko hoće, da daje po 50 koševa, sve to ne vredi. Dalas neće ni u play of. Mali ima sreću što je tu gde jeste, nema saigrača koji mogu učiniti nešto više, pa njegova igra ispada kao da je natprosečna. Njih dvojica nisu za poređenje, jer Dončić ne ume pola od onoga što radi Jokić.
    (Zdenko, 6. januar 2019 09:42)

    # Link komentara

  41. Ko hoce da glasa za ALL STAR moze to da ucini bez cak da ide na stranicu NBA-a. Ukucajte samo denver nugets na google search-u i pored stvari koje vam izlaze odmah na vrhu vam pise NBA all star voting i tu kliknete na "see ballot" i izaci ce vam svi igraci denvera odaberite jokica i kliknite submit. Moze da se glasa svakog dana i mislim da bi trebalo u sto vecem broju sa glasamo jer ipak je nas covek i zasluzuje da se nadja medju najboljima.
     (mateka994, 6. januar 2019 09:31)

    # Link komentara

  42. @gledao

    Džabe,kad ne znaš da gledaš!
     (Kako je lepo biti glup, 6. januar 2019 09:31)

    # Link komentara

  43. Kada se setim da jave da je dao 26 tada svi kazemo ma slabo je igrao.
    To je ono vreme kada su se uzimale po tri trojke na utakmici i igrale odbrane.
    Danas bi Pedja imao prosek sigurno 30-tak poena.
    (kimi, 6. januar 2019 01:43) ...….. Pedja je za 18 godina karijere samo 3 puta presao 20 poena prosek, a jedne godine je imao 24 kada se Veber povredio, mahom su mu proseci bili 16,17,18,19. Za celu karijeru prosek mu 17. Malo si ti to nadodao u svojoj masti.
    (Rakovica, 6. januar 2019 09:31)

    # Link komentara

  44. Скок у нападу, добро позиционирање, то је то што га прави посебним . Има пар ствари које треба да прави боље, а и судије морају да га заштите. Има 5 слободних бацања, срамота. Попио је батине ко неки боксер.
     (dusan, 6. januar 2019 09:30)

    # Link komentara

  45. I dalje se pitam šta bi bilo sa Jokicem da se Nurkic nije povredio tada . :))
     (Zinjak, 6. januar 2019 09:28)

    # Link komentara

  46. Jokić NIJE došao u NBA ligu kao Dražen,Divac Kukoč ili Donćić iz nekog prestiznog kluba sa tradiciom ,Partizan,Cibona Real Jugoplastika.... Nije došao kao zvezda , bio je 41 na draftu ,
    Došao je da proba ,da igra to što igra pašta bude
    a sada je najplaćeni srpski spotista ,sa najvecim ugovorom 136 mil.$ . Kakav je to uspon , . Amricki prestizni Magazin "538" koji se bavi statistikom i prognozama(prvi na svetu prognozirao Trampa za budućeg predsednika) procenjuje Nikolu na 320 mil $ (Luka Doncic je procenjen na oko 120 mil)
    To su procene za budućnost .
    Nikola je potpuno " poremetio " uobicajenu statistiku upravo zbog svoje enorbne svestranosti...prakticno igra na SVIM mestima u timu . On je najveće iznenadjenje u istoriji NbA kad je u pitanju draft ,......41 na dr.!?! A posle 3 sezone kandidat za ALL STAR !!!!. .....prognoza kaže da će u sl.15 god. ući u kuću slavnih i biti jednog dana MvP.......ova prognoza je od pre mesec ipo dana !....
    (MPP, 6. januar 2019 09:19)

    # Link komentara

  47. Mom somborcu sve najbolje u zivotu ,a molim Vas da Nam svima neko objasni kako se glasa za mvp.
    (Dr.Pera ,Munchen, 6. januar 2019 09:16)

    # Link komentara

  48. Nikola hara celom ligom najjaci su on i Doncic sta rade to niko iz Evrope pre njih nije radio u ovim godinama!
    (ElHombre, 06. januar 2019 02:17)

    Лука не може у исту реченицу да Николом који ће без сумње бити у кући славних, и који игра кошарку какву чак ни велики Лари ни Меџик нису могли.
     (мики, 6. januar 2019 09:12)

    # Link komentara

  49. Jel igra za reprezentaciju? Ne igra. Cao.
    (peca, 06. januar 2019 04:43)

    јел' над довео до финала олимпијаде и узео сребро? јесте. ћао.
     (мики, 6. januar 2019 09:08)

    # Link komentara

  50. @zaciorski: da bi planirao ozbiljnu nba karijeru??? pa ne igra ovaj decko u megi protiv radnickog za burek i jogurt, nego je upravo demolirao sarlot, a placen je maksimalnim mogucim ugovorom...
     (lal, 6. januar 2019 09:07)

    # Link komentara

  51. Neobicno puno zicera na njegova dodavanja mase, evo jutros 3 zicera i jedno 6-7 puta sami na sutu, vec jedno duze vreme vise nego obicno promasuju na njegova dodavanja. Huanco je dobar momak i solidan igrac, ali ipak je Barton za klasu bolji igrac i suter, i jos kad Geri i Marej podignu malo trojku, bice brutalnih statistika. Protiv Hjustona samo da ne nasedaju na njihove trikove, imaju duzu klupu treba da ih melju tempom i sa puno rotacija. Da menjaju na Hardenu par igraca non stop da ga izmaraju da im uspore koliko toliko Hardena. Ako ih iole bude sluzio sut imaju lepu sansu da pobede. Tanka je Hjustonu klupa, da izdrze samo prvi nalet pa da im igrace sa klupe zestoko pritisnu.
    (Dragan-Borca, 6. januar 2019 09:06)

    # Link komentara

  52. Debeo je, Mora definitivno da smrsa 10kg da bi planirao ozbiljnu karijeru u NBA
    (Zaciorski, 06. januar 2019 07:58)

    куд ћеш озбиљније? човек кандидат за емвипија средином сезоне, водећи играч првопласиране екипе запада. мислим...
     (мики, 6. januar 2019 09:04)

    # Link komentara

  53. Sta znace ove zadnje tri kolone na tabeli(gb,str I pcr)
    (decko, 06. januar 2019 08:45)

    Games behind, koliko pobeda ekipa kasni naspram prvoplasiranog. Str, je streak, serija pobeda ili poraza u toku... pct je percentage = % pobeda.
    (JPR24, 6. januar 2019 09:04)

    # Link komentara

  54. jokara ce da igra sa srbiju kad su velika takmicenja sp ol
     (bobi, 6. januar 2019 08:53)

    # Link komentara

  55. jokic je sa doncica zver
     (haris, 6. januar 2019 08:51)

    # Link komentara

  56. Kada se setim da jave da je dao 26 tada svi kazemo ma slabo je igrao.
    To je ono vreme kada su se uzimale po tri trojke na utakmici i igrale odbrane.
    Danas bi Pedja imao prosek sigurno 30-tak poena.
    (kimi, 6. januar 2019 01:43)
    ...….. Lebron ima 27 prosek, Durant 28, ali Stojakovic bi imao 30, idi umij se :)
    (Dragan-Borca, 6. januar 2019 08:51)

    # Link komentara

  57. Sta znace ove zadnje tri kolone na tabeli(gb,str I pcr)
     (decko, 6. januar 2019 08:45)

    # Link komentara

  58. Samo sacekajte da se Will "The Thrill" vrati na parket, Jokic ce dici asistencije na preko 8 po mecu.
     (Jaran, 6. januar 2019 08:43)

    # Link komentara

  59. Umalo da zaboravim...

    JAOOO, ONA AKCIJA MAREJA I JOKICA NA KRAJU 2/4! KAKO PROMASI POLAGANJE! :O
     (Jaran, 6. januar 2019 08:35)

    # Link komentara

  60. U NBA su sve brojke i brojke. Pa mi nije jasno zasto Maloune nije dao Nikoli da igra i ta 2.5min do kraja posle taime outa. Da pokusa da napravi rekor karijere. Vec su dobili mec
    (Tin, 6. januar 2019 04:51)

    Pa bas zato sto su dobili mec. Ne treba da se povredi i umara. Da si gledao mec video bi kako je dobio udarac po licu kada je dao faul-kos minut do kraja.
    A ti pricas da nije igrao poslednjih 2.5 minuta. Nije igrao poslednje 54 sekunde meca. Bukvalno jedan normalan napad i jedno tapkanje lopte.
    (Denver Dinosaurus, 6. januar 2019 08:33)

    # Link komentara

  61. O ovome sam pisao pre, jednostavno kao prva violina u Denveru sa max ugovorom mora da uzima 25 - 30 šuteva i da ide 30+ pts svaku. Nije njegovo da razigrava druge nego da sipa poene. Sve zvezde ovako igraju, Harden zna da uzme 35 šuteva a pogodi samo 15.
    Ali Jokić korektan 29/ 16 iz igre solidno je to.
     (mare, 6. januar 2019 08:30)

    # Link komentara

  62. Admiral
    All-Star je jako bitan, on ti odlucuje ko je elita tj. ko je zvezda i beneficije koje idu uz to. Ako Jokic medijski u USA dobije paznju koju zasluzuje dobijace i odredjenu protekciju kod sudija.
     (Jaran, 6. januar 2019 08:30)

    # Link komentara

  63. Placem od srece i ponosa. Ovakvog igraca ja u zivotu video nisam. Nikola ruke da ti se pozlate, ljubi te brat.
    (ratko, 6. januar 2019 08:24)

    # Link komentara

  64. (Aloha, 6. januar 2019 07:29)

    U pravu si, ali zašto mi u Srbiji moramo da pratimo NBA? U redu je da se prate reprezentativci, ali da pratimo svakog igrača je preterivanje.
    Zato o rukometašima ne možemo da nađemo ni rezultat iz Makedonije.
    (026, 6. januar 2019 08:24)

    # Link komentara

  65. Ma jasno, uzme 30 lopti da sutira i nabije 39 poena. Slobodna da ne spominjemo...
    (jasno, 6. januar 2019 01:49)

    U cemu je problem? Imao je samo 5 slobodnih bacanja.
    (nije jasno OKLEN si ti?, 6. januar 2019 08:20)

    # Link komentara

  66. @CarloNS
    Srbija je imala Stojakovica koji je klasa i za Jokica i za sve ostale nase igrace. Pa onda Bodirogu koji nije igrao u NBA ali je u Evropi dominirao, da ne idemo dalje u proslost. Jokic nije nista narocito, pa jedan ruki Doncic ima bolje brojke
    (ufff, 6. januar 2019 01:48)

    Netacno, nije sve u poenima. Doncic daje 0.5 poena vise, Jokic ima 3.3 skokova vise i 2.6 asistencije vise.
    (nema bolje brojke, 6. januar 2019 08:17)

    # Link komentara

  67. @ Vise puta je receno , ponovicu ...ako na ovogodisnjem All staru ne bude Jokica , onda ce to biti shprdacina . Denver je prvi na Zapadu , a igrali su bez 3 startera , najvise zahvaljujuci Nikoli . Tako da ...
    (steva, 06. januar 2019 07:51)

    Izvini cemu ta euforija oko All stara?? Pa sam All star je sprdacina, pocevsi od izbora ucesnika (ne gleda se kvalitet i statistika igraca nego bira publika glasanjem, ko joj se svidi), pa do samog meca koji je zesci cirkus...
     (Admiral, 6. januar 2019 08:15)

    # Link komentara

  68. Valjda je sada već svima jasno da Srbija nije imala košarkaša ni blizu takvog kvaliteta kakav je Jokić. Ovo što radi u poslednjih 10 utakmica je jednostavno monstruozno.
    (CarloNS, 06. januar 2019 01:29)

    Pedjin prosek u ono vreme je bio 25 poena.
    Kada se setim da jave da je dao 26 tada svi kazemo ma slabo je igrao.
    To je ono vreme kada su se uzimale po tri trojke na utakmici i igrale odbrane.
    Danas bi Pedja imao prosek sigurno 30-tak poena.
    (kimi, 6. januar 2019 01:43)

    Pa dobro, NIJE sve u poenima. Pedja jeste bio sjajan. JEDNE sezone je imao prosek 24 poena, ne 25. U drugoj najboljoj sezoni 21, u trecoj najboljoj 20 poena po mecu, u ostalim sezonama MANJE.
    A u toj najboljoj sezoni recimo, imao je 6 skokova i 2 asistencije po mecu. Igrao je i 10 minuta DUZE nego sada Jokic.
    Jokic trenutno ima 19 poena po mecu, 10 skokova i 7.5 asistencija.
    Te asistencije su za dvojke, trojke...
    Jokiceve najbolje godine tek dolaze, u februaru puni 24.
    (Denver Dinosaurus, 6. januar 2019 08:15)

    # Link komentara

  69. prazan burek i kola posto je post.
     (sforca, 6. januar 2019 08:11)

    # Link komentara

  70. Plamli, Milsap I Lajls dobili utakmicu. Ljudi sure odigrali mec bez greske.
    (Gledao, 6. januar 2019 08:06)

    # Link komentara

  71. Marko
    Evo ti ga reprezentativni Lukica, jel Slovenija ide na SP?????
     (Jaran, 6. januar 2019 08:04)

    # Link komentara

  72. Gledao ( baš kao i sve u poslednje dve godine ) i uživao. Toliko drugačiji od svih ostalih, fizički limitiran , ali košarkaškom intelegencijom koju nema niko to nadoknađuje. U pojedinim trenucima čini mi se kao da se upravo probudio pa kaže , hajde da utrpam nešto pa da opet dremnem. Lagano, bez sile a u velikom stilu. Bravo Nikola, a sada Hjuston i Brada, Portland je sinoć dokazao ( Nurkić ) da se kontrolom defanzivnog skoka mogu pobediti i kada Brada ubaci svoje. Bravo Nikola, idemo dalje, sezona je duga i čeka ga još puno teških mečeva.
    (Dragan Feliks, 6. januar 2019 07:58)

    # Link komentara

  73. Debeo je, Mora definitivno da smrsa 10kg da bi planirao ozbiljnu karijeru u NBA
    (Zaciorski, 6. januar 2019 07:58)

    # Link komentara

  74. Jokic je veceras promasio "par" otvorenih suteva za 3 poena , a i neke lagane suteve iz reketa ...da je odigrao prvo poluvreme kao drugo veceras bi ga gledali kako ubacuje 50 poena . Inace , od 12 skokova 8 je bilo u napadu , sto je ozbiljna prica ...
    "Samo" 6 asistenicija je zbog loseg suta spolja odredjenih igraca , Jamal , i Juancho npr . Treba njemu Murray , a i Harris za veci broj asistenicija. Bice i to , samo da budu zdravi . Vise puta je receno , ponovicu ...ako na ovogodisnjem All staru ne bude Jokica , onda ce to biti shprdacina . Denver je prvi na Zapadu , a igrali su bez 3 startera , najvise zahvaljujuci Nikoli . Tako da ...
    (steva, 6. januar 2019 07:51)

    # Link komentara

  75. Najbolji beli igrač...!
     (veljko, 6. januar 2019 07:43)

    # Link komentara

  76. Nadam se da je sada jasno svima zasto je prevrtao gume? Ovo je njegov zivot, njegova egzistencija, ima priliku i vredan je da je iskoristi. Pljuvali ga sto nije igrao ili pljuvali ga kao Vidica i Stankovica sto jeste igrao isto mu je. Ja razumem frustrirane ljude u Srbiji, njima je reprezentacija beg iz stvarnosti ali ko god zivi i radi u inostranstvu nema pravo "a" da kaze. Sportski pozdrav iz USA.
    (Aloha, 6. januar 2019 07:29)

    # Link komentara

  77. jokiczakucao u dve utakmice za redom.. all stars jokara
    (raxx, 6. januar 2019 07:04)

    # Link komentara

  78. Svaka mu cast. Nosi ceo tim. Ali prosto je neverovatno da mene uvek vise zainteresuje igra Luke Doncica. Verovatno zato sto klinac rastura kako igra za svoje godine, a i rekao je da ce se uvek odazivati pozivu slovenackog selektora (ma ko to bio). Jedan igrac ne moze da bude kompletan bez reprezentativne karijere. Nadam se da ce i Nikoli to doci do mozga.
    (Marko, 6. januar 2019 01:35)

    ako nisi maliciozan onda propaganda utice na tebe.
    evo gledao sam namerno zadnje tri utakmice,luka je dobar ali uoopstee ne rastura.
    volim ga i nas je,ali konkretno veceras 14 poena 4 od 16 sut,za tri 1 od 8.
    dok je on veceras na parketu ekopa sa njim -18 sa zamenom powelim +4.
    i plus ovo dalas uopste nije krs ekipa.
    luki je data sva moguca sloboda,ja mislim da ne postoji igrac u ovoj sezoni da je vise puta sutnuo za tri da uopste nije pogodio ni obruc kosa kolko je puta luka to uradio.
    znaci dalas bi sigurno dobio vise utakmica da luka nema svu slobodu da sutne kolko hoce puta,samo luka ne bi ima 19 poena prosek.
    prave od njega zvezdu na fejsu nba spn gde ima 7,5 miliona pratilaca svaki dan nesto izbacuju o luki.
    tako da nije ni cudo sto je dobio toliko glasova za all star,dal je opravdano videcemo vreme je pred nama.
    (joki, 6. januar 2019 06:49)

    # Link komentara

  79. kazu decko je klasa.nije,van klase je,brutalan
     (Aleksandar, 6. januar 2019 06:28)

    # Link komentara

  80. Ali prosto je neverovatno da mene uvek vise zainteresuje igra Luke Doncica. Verovatno zato sto klinac rastura kako igra za svoje godine, a i rekao je da ce se uvek odazivati pozivu slovenackog selektora (ma ko to bio). Jedan igrac ne moze da bude kompletan bez reprezentativne karijere. Nadam se da ce i Nikoli to doci do mozga.
    (Marko, 6. januar 2019 01:35)

    A gde ce to igrati Slovenija?
    OK, posto te interesuje Luka, da ti prenesem iz prve ruke, upravo je zavrsen mec i imao je sut 25%.
    (alal vera, alal vera, 6. januar 2019 06:21)

    # Link komentara

  81. Bolja zabava je bila u Sacramentu, festival trica (rekord u NBA), srpski duo ostao kratak. Justin Jackson bi mogao biti nova zvijezda Kingsa...
    (CroFed, 6. januar 2019 06:20)

    # Link komentara

  82. Uh što je dobro prvo poluvreme Sakramento-Golden Stejt, kakva energija, i procenti trojki... Naši odlični...
    Naravno, opet ću reći, Sakramento uprskava na kraju, ali su dobri, gradi se ekipa...
     (Rozenkranc, 6. januar 2019 05:06)

    # Link komentara

  83. U NBA su sve brojke i brojke. Pa mi nije jasno zasto Maloune nije dao Nikoli da igra i ta 2.5min do kraja posle taime outa. Da pokusa da napravi rekor karijere. Vec su dobili mec
     (Tin, 6. januar 2019 04:51)

    # Link komentara

  84. Jel igra za reprezentaciju? Ne igra. Cao.
     (peca, 6. januar 2019 04:43)

    # Link komentara

  85. Ljudi kao da su zaboravili da nas je Nikola pre svega odveo na Olimpijadu, pa su zaboravili da nam je doneo srebrnu medalju.
    Propustio je Evropsko Prvenstvo i kvalifikacije za SP (kvalifikacije su propustili skoro svi a EP su propustili Teo, Milutinov, Nedović, Boban... Dok je Teo kao bio povređen, igrao 2 nedelje posle u NBA predsezoni, no veći je problem što je zauzeo mesto drugome pa smo ostali bez pleja u polufinalu i finalu. Zaboravljaju ljudi da je Boban odbijao 2god za redom zbog ugovora i niko mu nije zamerio da bi dobio 4 miliona godišnje a Jokic dobio 24.5mil godišnje, većina ga pljuje kao da je uradio ne znam šta, a pljuju ga ljudi koji nisu zaradili više od 100eura mesečno, uglavnom mamini džabalebaroši ga pljuju, mnogo me nervira to.
     (ko je ovde lud, 6. januar 2019 04:41)

    # Link komentara

  86. Šteta što ne igra za reprezentaciju. Šteta, velika šteta. Nikako da nam se poklope kocke.
    (stefano, 6. januar 2019 04:40)

    # Link komentara

  87. Mislim da je polako vreme da Celtics napravi ponovo tim sastavljen od belaca . Sa ex-yu igracima i poneki spanac amerikanac i jos poneki evropljanin.cisto da se nadje neki tim koji ne bi isao samo na snagu. P.S. nisam rasista nego eto pade mi to na pamet jer sam pre neki dan gledao dokumentarac o Celtics-ima
    (Mile okati, 6. januar 2019 04:03)

    # Link komentara

  88. Zvucace nekome smesno i bas me briga jer niti sam bot niti hejtujem botove, ali ja odavno nisam gledao da se neko poigrava na ovako lucidan nacin sa protivnicima, kao Jokic u NBA. Ne mislim da je najbolji, ali nacin na koji postize koseve i prolazi najbolja resenja za svoj tim...naprosto izludjuje protivnike. Uzivajte.
    (Nba fan, 6. januar 2019 03:38)

    # Link komentara

  89. Ajde odj više sa negativnim komentarima. Đorđević je napravio pritisak od građana totalno nepotrebno a opravdava Milutinova, Teodosića a oni su uradili 3x goru stvar reprezentaciji ali ste isuviše slepi da to vidite. Dokle da se ponavljam više?
    NIKOLU U DENVERU SMATRAJU ZA SUPERZVEZDU, SUPERZVEZDE NE IGRAJU KONTINENTALNA TAKMIČENJA I KVALIFIKACIJE. U americi ta takmičenja igraju igrači G Lige i po koji levi igrač NBA (npr sada je igrao kvalifikacije za USA Frank Mejson treći, koji je na nivou Bezbradice).
    Uostalom da je igrao nikada ne bi napredovao ovoliko, ja sam još pre 2god rekao da je bolje da ne igra, da iskoristi za napredak što je i uradio i sada dominira ali NE uz pomoć Đorđevića,a Đorđeviću svaka čast bio je veliki igrač ali ga krivim što je nahuškao debilne ljude koji ne vide dalje od prsta da hejtuju Nikolu, sramota neka ga prati do kraja života zbog toga jer Nikola ima neprijatnosti zbog debila koji ne vidi dalje od prsta već misli samo na sebe.

    Nikola totalni respect za prikazane igre, uživam u tvojoj košarci i ne slušaj ove male duše prepune mržnje, to će ostati do kraja života, mali ljudi puni mržnje!
    Pa da nas vodiš do zlata na SP i OI, da zapušiš usta ovim malim ljudima ali i ako ne budeš došao mnogi će te razumeti jer su napravili preveliki pritisak pun mržnje ka tebi i normalno je da se razočaraš ali ima i nas koji te podržavamo.

    Hejteri pljunite pod prozor!
     (ko je ovde lud, 6. januar 2019 03:36)

    # Link komentara

  90. U ovom Denveru i cistacica valjda zabija trojke...
    @(ivan, 6. januar 2019 01:24)

    Odmah greska u koracima - kaze se: "U tem Denveru.."
    (Bogdo Zvonkan, 6. januar 2019 03:33)

    # Link komentara

  91. Car Jokara!!!
    (Laloš, 6. januar 2019 03:01)

    # Link komentara

  92. Mikii@da naš, Srbin! Što isto znaci da nije tvoj.
    (Spale, 6. januar 2019 02:56)

    # Link komentara

  93. Samo da je dobio jos minut od trenera pao bi licni rekord,prvo poluvreme solidno,drugo razvalio.Dve stvari su mi zapale za oko.Prva kada komentatori govore da sigurno dosta ljudi iz Srbije gleda ovu utakmicu zbog vremena(pocetka utakmice) i pozivaju ih da glasaju za Jokica.A druga stvar mislim da je to bilo zadnje slobodno bacanje za 2+1 Jokica,i publika pocela da mu skandira MVP i njegov blagi smesak ;) Realno kad bi uzimao ovoliko suteva kao veceras Boga mi bio bi svaku utakmicu 35+ poena.#NBAVOTE NIKOLA JOKIC!
    (Stefke, 6. januar 2019 02:42)

    # Link komentara

  94. Jokic nista poseban igrac, ja mislio da u njemu lezi novi Sejkel O'Nil s obzirom na to koliko ga mediji i Jokarobotovi hvale po komentarima. Taj Jokic je samo jako visok ali nije puno bolji igrac od Monka, Batuma, Harrisa...
     (Bodibond, 6. januar 2019 02:42)

    # Link komentara

  95. Lako Jokicu da postigne 40 koseva Hornetsima, to je kao da Luka Jovic da 9 golova Karlsruheru. Videcemo Jokica protiv nekih ozbiljnijih ekipa poput Lejkersa, Klivlenda, Bostona, Majamija, Klipersa ili mog San Antonija.
    Inace jako je lepo videti Tonija Parkera posle duze vremena, zao mi je sto Greg Popovic nije trazio trejd, i da u Sparse zauzvrat dodje Batum, Graham ili Monk, taj Monk sipa trojke kao Bogdan Bogdanovic, Monk je pravi bek suter i on bi trebalo da bude MVP a ne neki Jokic koji kampuje u reketu protivnicke ekipe, a trojku pogodi kad ga niko ne cuva i ima vremena da se namesti na sut.
     (Bodibond, 6. januar 2019 02:40)

    # Link komentara

  96. mvp mvp hahah kako ga loze
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 6. januar 2019 01:35)
    Nemoj reći dva puta!
    (provereno, 6. januar 2019 02:36)

    # Link komentara

  97. Deco, vi što ste malo debeljuškasti: Gledajte Nikolu I nastavite da trenirate basket. Trčite koliko možete, ali koristitte mozak više :) Samo se trudite na treningu.
    (Blek - Chicago, 6. januar 2019 02:35)

    # Link komentara

  98. Nikola hara celom ligom najjaci su on i Doncic sta rade to niko iz Evrope pre njih nije radio u ovim godinama!
    (ElHombre, 6. januar 2019 02:17)

    # Link komentara

  99. lakrdija od lige, ovo je sve za sponzore i medije, u aba ligi je imao prosek 7p po mecu, gore od Glintica u Yuba
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (archstanton, 6. januar 2019 01:29)

    А да није случајно био МВП АБА лиге?
    (Звездан, 6. januar 2019 02:14)

    # Link komentara

  100. lakrdija od lige, ovo je sve za sponzore i medije, u aba ligi je imao prosek 7p po mecu, gore od Glintica u Yuba
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (archstanton, 6. januar 2019 01:29) # Link komentara
    Preporučujem (+11)Ne preporučujem (-117

    Tolika lakrdija od lige, da genije Teodosic ne moze da igra nesto ozbiljno, aj ne lupaj, kad bi stavio neke od najboljih igraca Evrolige u Denver imali bi po 10 poena i par skokova i asistencija. Pa neki igraci sa klupe Denvera bi bili top 7-8 igraca Evrolige
    (Dragan-Borca, 6. januar 2019 02:12)

    # Link komentara

  101. Ajde sad svi sad na sajt nba i da glasate za Jokaru!
     (Jokara, 6. januar 2019 02:09)

    # Link komentara

  102. Gomila ljudi na ovom sajtu piše često komentare na temu kako bi izgledala Jokiceva statistika kada bi šutirao po meču kao Harden,Vestbruk,Kari...Mislim da bi to ovako izgledalo,kao večeras,rutinski preko 30 poena.Skoro svi poeni iz igre,ne sviraju mu "Hardenovske faulove",totalna dominacija.I da,legitimni kanditat za MVP nagradu.Inače,ovom Denveru nikakav trejd ne treba(Kemba,Lav...),opasan tim,duga klupa. Ako Haris i Marej budu "normalni" u plej-ofu lako je moguće da igraju finale zapada protiv Golden Stejta,minimum.
    (goblin, 06. januar 2019 01:38)

    Sustina je da umaju oni jis na klupi nego treba ljudi da se oporave i uigraju. Tako da je njihov trenutni uspeh utoliko veci.
     (znaci strasno, 6. januar 2019 02:08)

    # Link komentara

  103. Jokara je fizicki NULA, pogledajte ovu kontru, lose trci, ne zna da skace... ALI dominira suvim talentom, kosarkaskim intelektom, percepcijom, genijanoscu... neverovatan osecaj za pozicioniranje za skok i uz to ima jako mekan sut. Kada bi ga fizicki utegli ameri, nabrijali, da bude brzi, okretniji, skocniji... profesionalniji, da malo naostri mentalitet... lagano bi mogao da bude na nivou Lebrona, mozda i bolji jer je talentovaniji/raznovrsniji sto se tice suvog talenta.
     (Okram "Šejn" Idul, 6. januar 2019 02:07)

    # Link komentara

  104. Jos kad ga krene i trojka preko 35% bice potop, ali stvarno sam zavoleo Denver kao tim, na Jokica smo navikli vec, raduje odlicna igra Milsapa. A ovaj Kreg razbija u odbrani, jaca odbrana sa njim nego sa Bartonom, bice slatke muke kad dodje Barton. A gde je Ajzea, koji moze da odigra fino 15-ak minuta pik sa Nikolom, prebrz je, prodre i samo vrati Jokicu na sut ili dupli pas na njegovu hitrinu sevne od Jokica. A gde je Vanderbilt, tog momka malo ko poznaje, to je strasno talentovan centar, jos nijednu nije odigrao. O Porteru da ne pricam, bice Denver moan godinama, mozda i neko finale NBA uz malo vise iskustva i srece
    (Dragan-Borca, 6. januar 2019 02:04)

    # Link komentara

  105. @Miki
    Pa nas ponos, sto nije? Sto nije igrao za reprezentaciju? Lomi mu se karijera, veliki ugovori, nasi umesto da cutali i da ne pale vatru da se decko obezbedi oni su na svim stranama prozivali. Da sam na njegovom mestu ne bih se ni vracao. Decko je nas ponos, pored njegovog prezimena stoji Srpska zastava, svi znaju da je Srbin! Vi koji ga prozivate, stavite se na njegovo mesto? Ugovor na 100 i nesto miliona i obezbedjen zivot, porodica, deca, unucici ili reprezentacija i mogucnost povrede i nista od obezbedjivanja. Bravo Nikola! Napred samo legendo!
    (kako da ne, 6. januar 2019 02:03)

    # Link komentara

  106. Ako ovako nastavi zaslužiće da ga pozovu da igra za reprezentaciju ... Srbije!
    (Petar Detlić, 6. januar 2019 01:59)

    # Link komentara

  107. Svaka čast Nikoli. Samo još da se politički "osvesti".
    (gigatrend, 6. januar 2019 01:56)

    # Link komentara

  108. Jel to govorimo o istoj utakmici? Realno Nikola i nije igrao baš nešto! Često igra bolje. Pogotovu ne siluje šut. Nažalost umesto da rade preko leta sa njim na brzini oni su mu dodavali masu. Tako da to što je malo brži i nije, jer ima sad veću masu da šeta. Ali su mu zato pokvarili šut. A dok je previše šutirao nije im koristio svojom masom ni pasovima kao što zna.
    Ko da je neki od ovdašnjih "stručnjaka" uspeo da mu ubaci u glavu ono : vođa je, treba puno da šutira i sve tako. Ne treba. Jedva je privoleo njegov čopor, za razliku od drugih NBA čopora, da se šutira kad je rezon i onaj koga ide. Nezaustavljiv? Ne. Maestralan? Ne, večeras baš ne. Imali su sreće - možda je zato tematski i igrao naopako - da je protivnik Šarlot. Ali to nikad ne valja, eto Šarlot je dao bar 20 poena na bezvezne i bizarne odbitke i pretubacije, sve kazna za to.
    Kako bilo osećaju se samouvereno, dobijaju obavezne utakmice i PO je iza ćoška. Sledi Hjuston, kao što Denver ne leži GSW tako Hjuston ne leži Denveru. To će im biti prvi test sada kao "kontendera". Ali što god bude, od svih najveći im je neverovatan problem - kada se vrati Barton imaće predugačku rotaciju i premalo minuta za sve upotrebljive igrače. Apsolutno nikako nisam shvatao šta će im Tomas; sada još manje.
    Što bi reko podpredsednik FSSa: Nevera - Jokić 39p 12s 6a u jednoj u najboljem prosečnoj partiji.
    (znanje-imanje, 6. januar 2019 01:56)

    # Link komentara

  109. Doktor ove igre.Tacka.
     (KanidjaPG, 6. januar 2019 01:55)

    # Link komentara

  110. Ko je ovaj jel igra za Srbiju?
    (ubitacni, 06. januar 2019 01:38)

    Nikola Jokić jedan od najboljih igrača na svetu. Zbog takvih kao sto si ti ne bi trebao da igra nikad..
     (petarczv, 6. januar 2019 01:54)

    # Link komentara

  111. pre neki dan vozac 79ke desnom rukom vozi i menja brzine, levom rukom drzi burek a na levom ramenu telefon i razgovara. Tako bi i Jokic mogao, u levoj ruci burek i na ramenu telefon a desnom da ih vozika :)
     (aca, 6. januar 2019 01:54)

    # Link komentara

  112. “lakrdija od lige, ovo je sve za sponzore i medije, u aba ligi je imao prosek 7p po mecu, gore od Glintica u Yuba
    (archstanton, 06. januar 2019 01:29)” Čisto ako te neko pita, da ne ispadneš glup... Bio je MVP Aba lige sa 19 godina. Prosek mu je bio 15,4 poena, 9,3 skoka uz prosečan indeks korisnosti 22. Već tada je mogao svako ko razume i prati košarku da vidi o kakvom je igraču reč, na stranu to sa kakvim fizikalijama je u to vreme to postizao... Neviđen talenat i budući dugogodišnji učesnik All Star-a...
    (Basketball_Guru, 6. januar 2019 01:53)

    # Link komentara

  113. Komentatori Altitude Sports večeras pozdravili i pozvali navijače iz Srbije da podrže i glasaju za Nikolu za All Star utakmicu. I povukli da bi to bilo jako važno da on učestvuje, makar i sa klupe. Tako da šta nam teško. Svaki dan po glas. Osim toga Debeli standardno dobar. Uzeo večeras malo više šuteva i odmah skoro pa 40. Mašina. Na kraju dobio po ko zna koji put skandiranje publike "MVP MVP". Sportski pozdrav.
    (bob, 6. januar 2019 01:27)

    A zasto bih glasao za njega, dok ne cujem ono sto je klinac Doncic rekao, da je reprezentativni dres za njega svetinja i da ce se uvek odazivati pozivu selektora. Na inauguraciju je nasao vremena da dodje, na poslednja dva reprezentativna takmicenja nije.
    (Marko, 6. januar 2019 01:53)

    # Link komentara

  114. jokic i marej u buducnosti najbolji tandem lige
     (s, 6. januar 2019 01:52)

    # Link komentara

  115. Glasajte :)
     (allstar, 6. januar 2019 01:50)

    # Link komentara

  116. Ma jasno, uzme 30 lopti da sutira i nabije 39 poena. Slobodna da ne spominjemo...
    (jasno, 6. januar 2019 01:49)

    # Link komentara

  117. @CarloNS
    Srbija je imala Stojakovica koji je klasa i za Jokica i za sve ostale nase igrace. Pa onda Bodirogu koji nije igrao u NBA ali je u Evropi dominirao, da ne idemo dalje u proslost. Jokic nije nista narocito, pa jedan ruki Doncic ima bolje brojke
    (ufff, 6. januar 2019 01:48)

    # Link komentara

  118. Steta 3poena za Pedjin rekord
    (gogic_30, 6. januar 2019 01:48)

    # Link komentara

  119. Ljudi ajde da glasamo za All Star, za našeg bucu! Realno treba desetak sekundi maksimalno. Upise se samo Jokić (ignorišu se preostalih 9) i klikne se "Send".
    (DuXoMaN, 6. januar 2019 01:44)

    # Link komentara

  120. Valjda je sada već svima jasno da Srbija nije imala košarkaša ni blizu takvog kvaliteta kakav je Jokić. Ovo što radi u poslednjih 10 utakmica je jednostavno monstruozno.
    (CarloNS, 06. januar 2019 01:29)

    Pedjin prosek u ono vreme je bio 25 poena.
    Kada se setim da jave da je dao 26 tada svi kazemo ma slabo je igrao.
    To je ono vreme kada su se uzimale po tri trojke na utakmici i igrale odbrane.
    Danas bi Pedja imao prosek sigurno 30-tak poena.
     (kimi, 6. januar 2019 01:43)

    # Link komentara

  121. .....ma bez veze....
    ni 40 poena nije dao....samo 8 skokova u napadu...
    čovek razvaljuje.
     (matori, 6. januar 2019 01:43)

    # Link komentara

  122. Bravo za Jokića, ali bez Morisa bi mnogo teže izvukli W - njegove trojke su napravile vođstvo.

    Ovako Jokić treba stalno da bude agresivan, jeste da se smanjuju asistencije, ali ima mnogo mekanu ruku, šut pa skoro iza glave, kada napravi iole dobru poziciju, nemoguće je ga blokirati...
    Šteta je da ne uzima stalno ovoliko mnogo šuteva. Još i ima sad rekord poena u sezoni, a nije ga ni išao šut...
    I pitanje je dana kada će i on imati 50+
     (Miloš, 6. januar 2019 01:43)

    # Link komentara

  123. Konacno jedan normalan vikend termin da i mi ranoranioci mozemo direktno gledati. A imalo se sta i vidjeti... Jokic ih je razmontirao, a super je izgledala timska igra Denvera. Nikola je trenutno na 18.2 pts 10.0 rbs i 7.6 ast po meču, sa tendencijom da to ide na 20/10/9 sto bi bilo vrhunski (a i sad je).

    Sretan Badnji dan Nikola,
    i ostalim komentatorima koji slave!

    Pozdrav iz Banjaluke
     (NBAnjaluka, 6. januar 2019 01:42)

    # Link komentara

  124. Jokic ni ne treba da juri All star, ono je samo cirkus (mada ni Nba nije mnogo odmakao). Ali kako decko igra, sa kakvom lakocom to je neopisivo. Imam osecaj kao da je ubacio 39 poena bez muke, forsirao je sut ali opet ima odlicnih 16/29. Decko je fenomen. Da je crnac, ili atleta kao Porzingis u nebesa bi ga dizali svi. Samo ceraj Jokicu.
     (fizikalac, 6. januar 2019 01:41)

    # Link komentara

  125. Auuu, das ist brutale!!!
    Svaka cast, ne pamtim kada je
    i da li je ikada sutirao 29 puta
    na utakmici, i ako jeste, to je
    bilo na prste jedne ruke, ako tako
    i treba, nego, uz spektakularnu partiju,
    najjaci mi je utisak njegovih 12 skokova,
    od kojih su osam ofanzivnih!!!

    P.S.
    Ocekivao sam da cete uzivo da pratite,
    niste, ali i ovo sada je popravilo utisak.
    (Cole, 6. januar 2019 01:40)

    # Link komentara

  126. Prešao igricu.
     (Malozvorničanin, 6. januar 2019 01:40)

    # Link komentara

  127. Fantazija kako decko igra. Ovi sto ga ovde omalovažavaju i pišu budalastine garant ne mogu ni tablu da pogode sa bacanja, a kamoli obruč, pa im takvima nikakvima krivo sto decko ovako sjajno igra. Glasajte za Nikolu za All star (kao i za ostale naše). Svakog dana možete glasati za po 10 igrača, SVAKOG DANA. Ja to obavim odmah kad udjem na net, izklikćem sve naše i ćao. Treba mi manje od minuta. Jokara mora biti na All star-u, pomozimo mu!
    (veliki strumf, 6. januar 2019 01:39)

    # Link komentara

  128. Ovog decka samo povrede da zaobidju u buducnosti i sve je moguce...
     (domacalobanja.com, 6. januar 2019 01:39)

    # Link komentara

  129. Bravo za blagovremenu vest.
    Bravo za Jokića i Denver. Bio je veoma angažovan. Imam osećaj da je imao više ofanzivnih skokova nego u celoj sezoni. :)
    Solidno se držao Šarlot (dvojac Parker - Batum je lepo videti), osim što su malo stali u četvrtoj ili je Denver pojačao.
    A sada, Brada (Hjuston), u utorak u 2h.
     (Denver Dinosaurus, 6. januar 2019 01:39)

    # Link komentara

  130. Jokic odigrao maestralno. Udvojili su Marija a pustili Nikolu, i eto greske. Najaci su komentatori koji nekoliko puta ponavljaju da se glasa na nba sajtu za Nikolu na All Staru. Cak su zamolili i navijace iz Srbije da glasaju u sto vecem broju. Denver ove godine pokazuje dubinu. Imaju odgovore na razlicite taktike protivnika i imaju vise igraca koji mogu da iznesu teret. Veceras su i Milsap i Heris odigrali odlicno. Plamli, Monte Moris, Lajls i jos par igraca moraju cesce da igraju na plej-of nivou i od klupe ce uveliko zavisiti koliko daleko mogu Nagetsi. Jokic je veceras razbucao nezgodne Hornetse i taman kada pomislim da nemoze bolje od ovoga, on podigne lestvicu. Svaka cast majstore.
    (ljAXE, 6. januar 2019 01:39)

    # Link komentara

  131. To je sada pravi ozbiljan tim, sa Milsapom i Herisom. I klupa je dobra, imali su dosta utakmica za dokazivanje svi igrači. Finale konferencije mi sad izgleda kao realan cilj.
    Jokić mi se čini krupniji i sporiji nego prošlih sezona, ali mu to ne smeta da izdominira.
    (Pošteni pronalazač, 6. januar 2019 01:39)

    # Link komentara

  132. Čovek je naš ponos! 
    Baš je u centru pažnje! Svaka čast, dečko...
    (Stefan S., 06. januar 2019 01:24)

    Nas? Hahahahahahaha
     (Mikii, 6. januar 2019 01:38)

    # Link komentara

  133. Gomila ljudi na ovom sajtu piše često komentare na temu kako bi izgledala Jokiceva statistika kada bi šutirao po meču kao Harden,Vestbruk,Kari...Mislim da bi to ovako izgledalo,kao večeras,rutinski preko 30 poena.Skoro svi poeni iz igre,ne sviraju mu "Hardenovske faulove",totalna dominacija.I da,legitimni kanditat za MVP nagradu.Inače,ovom Denveru nikakav trejd ne treba(Kemba,Lav...),opasan tim,duga klupa. Ako Haris i Marej budu "normalni" u plej-ofu lako je moguće da igraju finale zapada protiv Golden Stejta,minimum.
     (goblin, 6. januar 2019 01:38)

    # Link komentara

  134. Ko je ovaj jel igra za Srbiju?
    (ubitacni, 6. januar 2019 01:38)

    # Link komentara

  135. Mogao je i do td, samo da su njegovi saigrači bili malo precizniji, pogotovo Huančo koji je promašio nekoliko otvorenih trojki. Na kraju je sjajno odigrao, samo neka tako nastavi.
    (Stefan, 6. januar 2019 01:38)

    # Link komentara

  136. odgledao sam partiju na nemačkom dazn. kakva igra Jokića! stvarno kao da igra sa decom. nemački komentatori su od poluvremena samo još o Jokiću pričali i to su bili komentari tipa:
    "da li ćemo videti tripl dabl? mislim da hoćemo, znamo za njegove kvalitete kao asistent"
    "nije više pitanje da li će Jokić da ide na Ol star. ako se to ne desi, onda ova NBA nema smisao."
    "Jokić uvek stoji gde treba, iako mu to nije pozicija"
    "čovek od 213cm se ovako kreće? dobri su ga naučili u Srbiji"
    "igrao je olimpijadu za drugu najbolju naciju u košarci"

    i pri kraju partije su se više puta ponavljali da je ovo bila grandiozna partija Jokića.

    uživao sam u komentarima a i u košarci večeras :)
     (kobi brajant, 6. januar 2019 01:37)

    # Link komentara

  137. Jedino sto mu je sut za 3 slabiji ove godine ali odlican je
     (ivan, 6. januar 2019 01:36)

    # Link komentara

  138. Konačno utakmica u pristojno vreme. Dzoker pojačava svoj tempo, izgleda da sebe testira za plej of, gde će biti sasvim drugačija igra i obaveze, posebno u odbrani. Bravo Nikola, uživancija u najavi.
    (Fx, 6. januar 2019 01:36)

    # Link komentara

  139. Bravo Jokiću!
     (gluvaglava, 6. januar 2019 01:36)

    # Link komentara

  140. Jokic flertovao sa tripl dablom.
     (DG85, 6. januar 2019 01:36)

    # Link komentara

  141. Mašina. Ako ne bude učesnik All Star-a biće velika nepravda. 3 najbolja centra su Dejvis, Embid i Jokić, 10 mesta praznih pa onda mogu Tauns, Gober, Kapela, Horford, Adams, Lopez, Dramond, Vučević, Nurkić itd. Još je trenutno što se forme tiče u top 5 igrača sigurno.
     (S94, 6. januar 2019 01:35)

    # Link komentara

  142. mvp mvp hahah kako ga loze
     (mile, 6. januar 2019 01:35)

    # Link komentara

  143. Svaka mu cast. Nosi ceo tim. Ali prosto je neverovatno da mene uvek vise zainteresuje igra Luke Doncica. Verovatno zato sto klinac rastura kako igra za svoje godine, a i rekao je da ce se uvek odazivati pozivu slovenackog selektora (ma ko to bio). Jedan igrac ne moze da bude kompletan bez reprezentativne karijere. Nadam se da ce i Nikoli to doci do mozga.
    (Marko, 6. januar 2019 01:35)

    # Link komentara

  144. Dobar je Jokic, al koliko god da ga mi volimo jer je nas, njegove brojke ga jednostavno svrstavaju medju top 10-15 NBA igraca. O ozbiljnoj kandidaturi za MVP mozemo da pricamo tek za neku sezonu, pod uslovom da bude malo agresivniji u uzimanju suteva, kao ovo danas npr (jer se Ameri pale na brojke).
     (MVP al juce, 6. januar 2019 01:34)

    # Link komentara

  145. Prvi put gledam Denver ove godine i to nije ista ekipa kao prosle.Mnogo su napredovali.Sada su uigrani,bolje igraju odbranu,skacu dobro,a sve to drzi Jokic.Plej of je verovatno osiguran,samo je pitanje da li mogu da ostanu prvi na zapadu.Jokic je stvarno brutalan igrac.Covek tim.Zasluzan je za pola poena svog tima na svakoj utakmici.
    (kolja, 6. januar 2019 01:33)

    # Link komentara

  146. Ol star igrač, strašna partija večeras, i mnogo mi se više dopada kada je opasan po koš i uzima više šuteva.
     (A smejali ste se Divcu, 6. januar 2019 01:33)

    # Link komentara

  147. Ja sam vise iznenadjen sto je zakucao na dve utakmice zaredom. Verujem i svi koji ga prate. :D
    (Aleksandar, 6. januar 2019 01:32)

    # Link komentara

  148. najbolji centar na svetu
    (KingJames, 6. januar 2019 01:32)

    # Link komentara

  149. Bravo decko. Nadam se da cemo sad svi koje odusevljavas odemo na sajt NBA i da glasamo u sto vecem broju i gledamo te na All Staru sa najvecima. Hvala na jos jednoj sjajnoj partiji
    (babyface, 6. januar 2019 01:32)

    # Link komentara

  150. Šteta što ga je Malone izvadio iz igre na minut i po pre kraja,mogao je da pokuša ubaciti još jednu trojku koja bi mu donela rekord karijere.
     (dakiliz, 6. januar 2019 01:32)

    # Link komentara

  151. Upropastio ih Jokic, steta sto nije dao 40 na kraju. U prvom poluvremenu je malo vise promasivao, ali zato u drugom 10 od 13 za jedan lagan kraj utakmice.
    (palop, 6. januar 2019 01:31)

    # Link komentara

  152. zasto u poslednjih par time-auta za Denver treneri ustanu staju sa strane igrači sedaju i nista im ne govore?
     (bora jovanovic, 6. januar 2019 01:31)

    # Link komentara

  153. Još kad ne bi njegovi saigrači promašivali čiste šuteve na njegova dodavanja. Bar pet tripl dablova je ove sezone ispustio zbog toga.
     (Sibirac, 6. januar 2019 01:31)

    # Link komentara

  154. Činjenica je da je Denver odigrao jako jako loše prvo poluvreme, Jokić takođe, ali su kontrolisali utakmicu i napravili još jednu sigurnu pobedu. Da je Denver imao svoje dobro šutersko veče, Jokić bi imao 50/20/10/5 utakmicu sigurno. A koliko ga vole dovoljno govori skandiranje MVP, i znaju Amerikanci da ima podršku i iz Srbije jer su više puta pozivali naše navijače da glasamo za All Star utakmicu za Jokića i druge igrače Denvera. I maskota Rocky srećan rođendan!
     (Ja kazem MVP, 6. januar 2019 01:31)

    # Link komentara

  155. Decko je majstor ove igre, tacka!
     (haha, 6. januar 2019 01:30)

    # Link komentara

  156. Ballhog veci of Westbruka.30 suteva ej pa to je njegov privatni klub.,sutiraj do besvesti dok ne udje.
     (Where is my sendvic?, 6. januar 2019 01:29)

    # Link komentara

  157. Valjda je sada već svima jasno da Srbija nije imala košarkaša ni blizu takvog kvaliteta kakav je Jokić. Ovo što radi u poslednjih 10 utakmica je jednostavno monstruozno.
    (CarloNS, 6. januar 2019 01:29)

    # Link komentara

  158. lakrdija od lige, ovo je sve za sponzore i medije, u aba ligi je imao prosek 7p po mecu, gore od Glintica u Yuba
     (archstanton, 6. januar 2019 01:29)

    # Link komentara

  159. Уз огромно поштовање свих, не може Дончић ни воду да му носи. Браво Јокићу, не треба ти МВП признање све док играш кошарку како она треба да се игра, а то је ТИМСКИ
     (Србин, 6. januar 2019 01:29)

    # Link komentara

  160. Koliko Jokic deluje odsutno i nezainteresovano, kao da ga mrzi da igra. Kao neki tromi meda, a sipa li sipa... Samo napred Majstore!!!
    (pregradni blok, 6. januar 2019 01:29)

    # Link komentara

  161. Сада још само да скину малер са ових Хјустон Рокетса и остало је све могуће.. Једино им они не леже, ајмо Никола!!
     (Милош, 6. januar 2019 01:28)

    # Link komentara

  162. Da ima zaštitu kao Harden ili AD-komotno bi išao do 50...
    (Dzhoni, 6. januar 2019 01:28)

    # Link komentara

  163. Kako da ne bude na All staru???????
     (heatovac, 6. januar 2019 01:28)

    # Link komentara

  164. Čovek se igra košarke. Da hoće, svaku bi davao 30+ poena. A ono što je najsmešnije, je da isto tako ako hoće može imati i tripl dabl svaku, ali onaj pravi, zasluženi, bez da mu se saigrači sklanjaju na skoku kao pojedinim željomirima iz lige. Momak je unikat, nevervatan igrač, i nemoguće ga je čuvati, ima igru sa posta, odličan pregled igre kod udvajanja, šut sa poludistance, distance, svejedno. Alal vera.
     (Izi, 6. januar 2019 01:27)

    # Link komentara

  165. Jedan je Nikola Jokić!
    (tocka, 6. januar 2019 01:27)

    # Link komentara

  166. Kad ga gleda covek onako trapavog, sporog pomislio bi covek da je nemoguce da se bavi kosarkom, kad ono medjutim.
    (laki, 6. januar 2019 01:27)

    # Link komentara

  167. MVP MVP MVP
     (thegrke, 6. januar 2019 01:27)

    # Link komentara

  168. Neosporno sjajan igrač, ali
    Dok ne zablista u reprezentativnom dresu, ili dok ga barem ne navuče na svoje mlohavo telo, ne dam 5 para za njegov učinak "preko bare".
     (Fiff, 6. januar 2019 01:27)

    # Link komentara

  169. Komentatori Altitude Sports večeras pozdravili i pozvali navijače iz Srbije da podrže i glasaju za Nikolu za All Star utakmicu. I povukli da bi to bilo jako važno da on učestvuje, makar i sa klupe. Tako da šta nam teško. Svaki dan po glas. Osim toga Debeli standardno dobar. Uzeo večeras malo više šuteva i odmah skoro pa 40. Mašina. Na kraju dobio po ko zna koji put skandiranje publike "MVP MVP". Sportski pozdrav.
     (bob, 6. januar 2019 01:27)

    # Link komentara

  170. pokidao je....
     (bandzi, 6. januar 2019 01:26)

    # Link komentara

  171. Шарлот је сам себе победио...Одлични су били до 4/4,а онда их Јокић докусурио уз сопствене грешке,попут дефанзивних скокова(то им је правило проблем цео меч)и изгубљених лопти... Све у свему квалитетна утакмица.
     (Ех стручњаци, 6. januar 2019 01:26)

    # Link komentara

  172. 'prijateljski' termin za gledanje od 23h. Odgledah celu utakmicu, što se tiče Nikole, ništa novo. Tuku ga kako stignu (ruke crvene kao da se igrao crvenih rukava, a ne rukavica), a on i dalje postiže poene sa toliko malo truda, a opet toliko elegantno.
    Ispucao se dosta ovu utakmicu i ako je.
     (student matematike, 6. januar 2019 01:26)

    # Link komentara

  173. Jokara u laganom ritmu 39 poena, sta god da su probali nisu mogli da ga zaustave. Najbolji centar u ligi definitivno.
    (hardworkpaysoff, 6. januar 2019 01:26)

    # Link komentara

  174. Д О M И Н A Ц И J А
     (Слободан Милошевић - Херој, 6. januar 2019 01:26)

    # Link komentara

  175. Montruozna partija Jokica i pored ociglednih grubosti Biyomba. Nidzo bravo za partiju i samo napred.
    (sv sava, 6. januar 2019 01:26)

    # Link komentara

  176. Neprocenjiv, nezaustavljiv, ne treba trošiti reci na njega, vec treba pohvaliti celu ekipu pod njegovom palicom jako me podsecaju na gsw na pocetku svoje dominacije, samo napred, mozete bar do finala sa gsw
     (Miloš, 6. januar 2019 01:26)

    # Link komentara

  177. A sad na burek i kolu jer je tako u mogucnosti.
    (lajfgard, 6. januar 2019 01:26)

    # Link komentara

  178. Doktor
     (Kale, 6. januar 2019 01:25)

    # Link komentara

  179. MVP MVP MVP Idemo Jokic, glasajte za njega,najbolji nas kosarkas u istoriji, 39 poena ma svaka ti cast, Dzordan kad da 25 poena ceo svet je ludeo.
    (jokic, 6. januar 2019 01:25)

    # Link komentara

  180. Igracina!! Ove godine play off zagarantovan a i All Star bi trebalo da bude
    (Petar, 6. januar 2019 01:25)

    # Link komentara

  181. sine zove te Srbija
     (max, 6. januar 2019 01:25)

    # Link komentara

  182. U ovom Denveru i cistacica valjda zabija trojke...
    (ivan, 6. januar 2019 01:24)

    # Link komentara

  183. Jokara kida, svaka cast!
     (Cartman, 6. januar 2019 01:24)

    # Link komentara

  184. Jokara ih izdominirao steta sto ga Malone izveo minut pred kraj mogao je do 40 poena.
     (FuccVladanDjekic, 6. januar 2019 01:24)

    # Link komentara

  185. Čovek je naš ponos!
    Baš je u centru pažnje! Svaka čast, dečko...
     (Stefan S., 6. januar 2019 01:24)

    # Link komentara

  186. Greje ruke celo veče..Dobro ih je zagrejao ! :)
     (Mićko, 6. januar 2019 01:24)

    # Link komentara

  187. MVP!
    (b92, 6. januar 2019 01:24)

    # Link komentara

  188. Nikola..

    Sve bi ti dala

    Lara
     (Lara, 6. januar 2019 01:23)

    # Link komentara

  189. Kako kosarka izgleda lako kad gledam Jokica kako igra. Neverovatno.
     (Aleks, 6. januar 2019 01:23)

    # Link komentara

  190. Doktor
     (Markoni, 6. januar 2019 01:23)

    # Link komentara

  191. Doktor. Ni oznojio se nije...
     (Lara, 6. januar 2019 01:23)

    # Link komentara