1. Portparol kluba treba da se izvini treneru protivničke ekipe ako mu tokom celog meča vređaju porodicu. Portparol kluba ne treba da postavlja pitanja. Novinari su tu da postavljaju pitanja. Za tako nešto je neophodno kućno vaspitanje. Nemaju ga ni portparolka, ni Lalatović, ni "novinar".
     (nasilje nad normalnošću, 21. decembar 2018 11:30)

    # Link komentara

  2. Fin neki momak ovaj Lalatovic. Mora da je napredne gore list.
    Kako znam? Pa prvo bih rekao po bogatom vokabularu koji ga krasi...
    (Milosav, 19. decembar 2018 21:06)

    # Link komentara

  3. Najtragicnije u citavoj prici je sto se ljudi stavljaju na jednu ili drugu stranu.
    (PrincNaZrnuGraska, 19. decembar 2018 16:49)

    # Link komentara

  4. Valentinu Vasić odmah u SNS ili bar na stidio B
    (jocca, 19. decembar 2018 12:38
    Kako? Pa Lalatovic je tamo.
     (shone, 19. decembar 2018 15:01)

    # Link komentara

  5. Не знаш ти још шта је насиље над женама, као моја комшиница кад комшија дође од друге у неко доба ноћи... Подршка Лалату. ?
    (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 19. decembar 2018 12:59
    Lalatova bivša zena najbolje zna šta je nasilje nad ženama i u porodici.
     (shone, 19. decembar 2018 15:00)

    # Link komentara

  6. Не знаш ти још шта је насиље над женама, као моја комшиница кад комшија дође од друге у неко доба ноћи... Подршка Лалату. 🙄
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 19. decembar 2018 12:59)

    # Link komentara

  7. Alo, zena je postavila pitanje "Kome ste pokazali srednji prst?" - Normalan odgovor normalnog coveka bi bio "Onome ko mi je psovao decu!" A sta smo mi videli i culi? I to svi vi kojima su objavljeni komentari - ODOBRAVATE. Ova drzava sa ovakvim narodom je zrela da bude UKINUTA.
    (Krle, 18. decembar 2018 21:00)
    To nije istina! zasto ne kazes celo pitanje?
    Pitanje je bilo: " kome ste pokazali srednji prst vasoj ili nasoj upravi?" pri tome zanemarujuci skandiranje. dakle sa ciljem! sto je Lalat provalio i sto ga je iznerviralo. A odgovor je i bio takav kakav si napisao, samo sto se nije zaustavio na tome. Njegovo ponasanje nije bilo normalno ali to nije bilo nasilje. I pitanje je kako bi svi mi reagovali na ovu provokaciju nakon 90 minuta prizivanja porodice!
    (lale, 19. decembar 2018 12:47)

    # Link komentara

  8. Gledam komentare na ovu vest...sem par objektivnih, sve sama decurlija koja navija za Zvezdu. Izuzetno objektivna polemika medju premudrim komentatorima od cirka 17 godina prosek.
    (Lars, 18. decembar 2018 21:13)
    auu koja količina etiketiranja, predrasuda, egocentričnosti i nekulture u jednom komentaru.
    Znaci objektivni su samo oni koje si TI odabrao. Kazi nam, molim te kako dolaziš do tog suda, kako bi i mi (dečurlija od maksimalno 17 godina) naučili nesto pod stare dane. Da pogajdam: Objektivni samo oni koji imaju isti stav kao TI!?
    (lale, 19. decembar 2018 12:40)

    # Link komentara

  9. Valentinu Vasić odmah u SNS ili bar na stidio B
    (jocca, 19. decembar 2018 12:38)

    # Link komentara

  10. Gledajuci komentare, osecam izvesno olaksanje zbog manjka tzv. white knights na ovoj vesti, to mi uliva nadu da to mozda nikada nece uhvatiti korena kod nas, jer verujte mi da ne postoji nesto gore na svetu trenutno od politicki korektnih ispranih mozgova, kojima je svaki vid komunikacije jednak nasilju nad zenama, seksualnom uznemiravanju i/ili rasizmu.
    (Steva, 19. decembar 2018 12:07)

    # Link komentara

  11. ja mislim da ovo treba zakonom sankcionisati. Mislim da bi morali da procitaju "definiciju" nasilja nad zenema jer se sada u bilo kom sukobu zena sa nekim odma nadje neko ko vice "Nasilje nad zenama!" Čovek ni nakoji nacin nije ispoljio da je ovo sto je uradio uradio zbog toga sto je ona zena. Gore stvari je rekoa onom muskarcu... Tako da da se ja pitam morale bi neke kazne da se uvedu za lazno optizivanje jer ce ovaj da ispadne jos i zenomrzac a samo je bio revoltiran skandiranjem :D
    (lale, 19. decembar 2018 11:31)

    # Link komentara

  12. Da li u saopstenju ove "gospodje" pise bas ovako "samnom"?? Podrska za Lalata od navijaca Partizana, a ova zajedno sa Barbarom moze u SNS odmah
     (Downtown, 19. decembar 2018 10:57)

    # Link komentara

  13. Lalatović bi rekao iste stvari i muškarcu koji bi mu postavio to pitanje. Nejasno mi je zbog čega žene u problematičnim diskusijama pominju svoj pol... Da li ste nekada čuli muškarca da kaže "To mi je rekao zato što sam muškarac". Ako hoćemo rodnu ravnopravnost, ne treba se posle svakog razmimoilaženja mišljenja "skrivati" iza toga "Ja sam žena". Podrška pravim žrtvama nasilja, ali sve je više žena koje se bezobzirno pozivaju na pol kako bi dovele muskarce u neravnopravan položaj. Generalno u ovom slučaju ne postoji ni najmanji element nasilja nad ženama, jer ni jedan Lalatovićev komentar nije upućem po tom osnovu.
    (Aleksandar, 19. decembar 2018 10:49)

    # Link komentara

  14. Nemojte tako ljudi, i ona je necije dete
    (Bobo, 18. decembar 2018 23:31)

    Pa i Kukuleletovic je.
     (Bodibond, 19. decembar 2018 10:47)

    # Link komentara

  15. Ma draga moja, nisi ti nikakva zrtva, ti proizvodis zrtve, ti si potparolko jedan obican provokator, nista vise, i taj tvoj osmeh sve kaze u kakvoj si se torturi nasla, bas bi voleo da vidim tebe da li bi se tako podmuklo smejala da su tebi psovali i vredjali porodicu...zalosno i jadno...
    (Telaboma, 19. decembar 2018 10:10)

    # Link komentara

  16. Žrtvo nasilja, smanji malo Rubinove proizvode, imaš podočnjake kao Maršićanin.
     (milan010, 19. decembar 2018 09:01)

    # Link komentara

  17. Jel isto kao "mala Barbara" ili je stvarno zrtva, sram te bilo provokatorko svi smo culi i videli tvoje pitanje...
     (mich, 19. decembar 2018 08:53)

    # Link komentara

  18. Slušajući nju ja se osećam kao žrtva.
    (???, 19. decembar 2018 06:15)

    # Link komentara

  19. Zrtva si svoje gluposti i neprofesionalnosti.
    (Mlan, 19. decembar 2018 06:00)

    # Link komentara

  20. Ona je žrtva svoje gluposti
    (sa x, 19. decembar 2018 02:53)

    # Link komentara

  21. Ajde stavi prst na celo i malo se samo zamisli
     (banjadiluka, 19. decembar 2018 00:51)

    # Link komentara

  22. Kazes da je nije direktno vredjao, nego implicitno??? 
    Pa rekao joj je da je poremecena bu.ala, da se prodala za 500 evra. 
    Sta je to ako nije direktno vredjanje?
    (sto, 18. decembar 2018 22:42)

    што би било вређање ако су једноставно чињенице?
     (мики, 18. decembar 2018 23:59)

    # Link komentara

  23. Podrska Nenadu Lalatovicu! Kosan se poneo kao gospodin, a doticna gospodja dosta neprofesionalno!
    (Srki, 18. decembar 2018 23:58)

    # Link komentara

  24. @dragan
    U pravu si jedino za tog nazovi novinara čiji je prostakluk isprovocirao čitav incident i čije su se psovke takođe čule na snimku. Međutim, žena je normalno postavila pitanje. Pa čak i da je imala loše namjere, to je njena stvar. Lalatovićevo je da na pitanje odgovori i u njegovom bi interesu bilo da je smireno odgovorio (kao što mu je smireno i postavljeno pitanje). Tada bi sva pažnja bila usmjerena na tog divljaka novinara i pričalo bi se o njegovo prostakluku,a ne o Lalatoviću. Lalatović je reagovao kao histerični, drsko kao da je u nekom Marićevom reality programu,a ne na konferenciji za novinare. Na kraju krajeva, nisu toliko bitni ni Lalatović, ni ta portparolka ni taj novinar. Bitna je poruka koja se ovim šalje i još jedna pobjeda nekulture i drskosti nad normalnošću, pristojnošću i kulturom.
    (stop, 18. decembar 2018 22:27)
    Pa vidis taj potparol kluba je u najmanju ruku trebala da ocuti taj prst nakon svega sto se desavalo na samoj utakmici,a da jeste normalna,pristojna i kulturna izvinila bi se Lalatovicu zbog svega u ime tog istog kluba. On jeste malo nervoznije krenuo sa odgovorom ali nista specijalno sve dok olos iz zadnje klupe nije krenuo da arlauce na sav glas jeste ja sam te psovao uz sijaset raznoraznih psovki. E onda isto uzvraca i Lalatovic i to se dalje prenosi do kraja. Kao sto rekoh vec,mozda neko moze da ocuti psovanje u lice i psovanje dece,ja ne,tako da mi je reakcija Lalatovica apsolutno razumljiva
    (dragan, 18. decembar 2018 23:51)

    # Link komentara

  25. Она није жртва већ иницијатор ове представе очигледно унапред смишљене да понизе Лалатовић. Прво су му псовали и вређали породицу онда га је она намерно испровоцирала а на крају га је неки хулиган поново ипсово. Таквој особи није место да буде подпарол клуба. Лалатовић јесте насео на провокације али је лицемерно њега осуђивати.
     (милорад, 18. decembar 2018 23:38)

    # Link komentara

  26. Nemojte tako ljudi, i ona je necije dete
    (Bobo, 18. decembar 2018 23:31)

    # Link komentara

  27. možda je to samo tvoja fantizija.
     (vlada Bgd, 18. decembar 2018 23:21)

    # Link komentara

  28. Ljubi ga vodja Aleksandar.:)
     (neko, 18. decembar 2018 23:03)

    # Link komentara

  29. Alo, zena je postavila pitanje "Kome ste pokazali srednji prst?" - Normalan odgovor normalnog coveka bi bio "Onome ko mi je psovao decu!" A sta smo mi videli i culi? I to svi vi kojima su objavljeni komentari - ODOBRAVATE. Ova drzava sa ovakvim narodom je zrela da bude UKINUTA.
    (Krle, 18. decembar 2018 21:00)

    Krle, navijaci su mu horski vredjali porodicu. Sta ti mislis kome je pokazao srednji prst i zbog cega? Svima koji umeju sabrati dva jednocifrena broja je jasno da je gestikulacija namenjena onima koji mu psuju porodicu a ne upravama klubova.
    Ta zena je trebala prvo da mu se u ime kluba izvini na uvredama i istakne da klub nema nista s tim ljudima i tim primitivizmom. Ali bice da nije bas tako.
    Poenta je da je pitanje potpuno nepotrebno i formulisano tako da se na stub srama stavi Lalatova reakcija.
     (sryugos, 18. decembar 2018 23:00)

    # Link komentara

  30. Kakva prljava kampanja, brate mili. A sve zato sto su shvatili da sa nama ne mogu ni izdaleka vise pa je sad sledeca stanica Radnicki, koji im takodje solidno bezi. Napredak, jea rajt, sve je ovo instruirana kampanja zna se odakle na Lalata i Radnicki.
    (Sabre, 18. decembar 2018 22:48)

    # Link komentara

  31. On nju nije tretirao loše kao ženu osim što se obraćao u ženskom rodu. Nije je ni opsovao čak, niti je njoj pretio.

    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Aleksandar, 18. decembar 2018 21:45)


    Rekao joj " **dalo raspala i prodala si se za 500 evra" Navijaci zvezde naravno brane vodjinog momka...Bas je fin momak.
    (Marko, 18. decembar 2018 22:45)

    # Link komentara

  32. Sramota me komentara koje čitam. Doviđenja Srbijo.
     (ja, 18. decembar 2018 22:45)

    # Link komentara

  33. Vidi ove...i ova je ugrozena...
    (Branislav, 18. decembar 2018 22:43)

    # Link komentara

  34. Zasto pisete ovde da je hteo da bije kad to nije istina. Covek je kratkih zivaca ali se sa razlogom iznervirao, najpre namerom novinarke da ga isprovocira a posle i psovanjem i vredjanjem od huligana koji eto postade novinar odjednom. Niti joj je pretio a kamoli fizicki napadao samo je vredjao i to vise implicitno nego direktnim uvredama a ovde ga pravite Hanibalom. On je nevaspitan i konfliktan i posto su ga izvredjali na stadionu kao i njegovu porodicu ova kavazi novinarka svesna svega toga postavlja pitanje vec afektom nacetom coveku.
    (box, 18. decembar 2018 22:19)

    Kazes da je nije direktno vredjao, nego implicitno???
    Pa rekao joj je da je poremecena bu.ala, da se prodala za 500 evra.
    Sta je to ako nije direktno vredjanje?
     (sto, 18. decembar 2018 22:42)

    # Link komentara

  35. "Izvinjavam se i svojoj porodici, koja očigledno mora da trpi posledice bavljenja fudbalom jer odakle meni, kao ženi, pravo da postavljam 'takvo' pitanje, kao i zbog neistina objavljenih u pojedinim medijima, i prostakluka koje su morali da slušaju i gledaju"

    Па види ти овог... Нико не мора да трпи последице из твоје породице, само ради свој посао, не провоцирај! Друга ствар: нико од твојих рођака није морао да слуша нити чита шта се десило на пресу.
     (Звездин весник, 18. decembar 2018 22:39)

    # Link komentara

  36. Podržavam Lalatovica. Nije A mogao je biti gospodin međutim, provocira je i to ga podržavam. Zašto neko ne komentari o provokacijama i provokatorima. Zašto se gospođa uvažila da ga pita o podignutom prstu ako je i bio podignut. Zašto ga nije pitala o uspehu ili utakmici.
    (Realista, 18. decembar 2018 22:29)

    # Link komentara

  37. @dragan
    U pravu si jedino za tog nazovi novinara čiji je prostakluk isprovocirao čitav incident i čije su se psovke takođe čule na snimku. Međutim, žena je normalno postavila pitanje. Pa čak i da je imala loše namjere, to je njena stvar. Lalatovićevo je da na pitanje odgovori i u njegovom bi interesu bilo da je smireno odgovorio (kao što mu je smireno i postavljeno pitanje). Tada bi sva pažnja bila usmjerena na tog divljaka novinara i pričalo bi se o njegovo prostakluku,a ne o Lalatoviću. Lalatović je reagovao kao histerični, drsko kao da je u nekom Marićevom reality programu,a ne na konferenciji za novinare. Na kraju krajeva, nisu toliko bitni ni Lalatović, ni ta portparolka ni taj novinar. Bitna je poruka koja se ovim šalje i još jedna pobjeda nekulture i drskosti nad normalnošću, pristojnošću i kulturom.
    (stop, 18. decembar 2018 22:27)

    # Link komentara

  38. Nema više žene i muškarci. Sada su svi jednaki, zar ne? Tražile ste da budete ravnopravne, nemojte se sada pozivati na to da ste slabiji pol. Više niste, sada su polovi ravnopravni. I u dobru i u zlu, ili ovo u zlu za vas ne važi?
     (KOSIGNAS, 18. decembar 2018 22:25)

    # Link komentara

  39. Zasto pisete ovde da je hteo da bije kad to nije istina. Covek je kratkih zivaca ali se sa razlogom iznervirao, najpre namerom novinarke da ga isprovocira a posle i psovanjem i vredjanjem od huligana koji eto postade novinar odjednom. Niti joj je pretio a kamoli fizicki napadao samo je vredjao i to vise implicitno nego direktnim uvredama a ovde ga pravite Hanibalom. On je nevaspitan i konfliktan i posto su ga izvredjali na stadionu kao i njegovu porodicu ova kavazi novinarka svesna svega toga postavlja pitanje vec afektom nacetom coveku.
     (box, 18. decembar 2018 22:19)

    # Link komentara

  40. Ih, mukica...
     (Toto-ko-tunjo, 18. decembar 2018 22:13)

    # Link komentara

  41. jeste ona malo isprovocirala pitanjem ali je pitanje na mestu ! uzasno je ako mu je neko psovao decu NARAVNO ! Ali kako nije sramota vecinu vas da podrzava lalatovica i krajnje incidentnog coveka koji je imao vise ispada u dosadasnjoj karijeri i poznat je kao krajnje nervozan ! To valjda pokazuje uzasnu atmosferu i misljenje u ovom nazadnom srpskom drustvu , nasilje , u ovom slucaju verbalno se uveliko odobrava , sto je tuzno..
    (Bane, 18. decembar 2018 21:32)

    Kako tebe nije sramota da pises takve stvari? Cuj poznat kao nervozan. Nekoliko ispada ali eto zaboravio si da napises da je uvek neka osoba pocinjala svadju bujicom psovki na racun Lalatovica. Mozda si ti navikao da ocutis takve stvari ali eto ima ljudi koji ne mogu. Izanimljivo kako se nikada u svim tim incidentima nijedna kamera,fotoaparat ili mobilni telefon novinarski ne okrene da snimi tu nulu i olos koja psuje decu vec svi ostaju fokusirani na Lalatovica. I naravno ova ne znam kako bih je nazvao uopste,nekakva oportunistkinja koja se i kriva ni duzna setila da bi mogla da u celu pricu proba da ugura foru sa nasiljem nad zenama, popularno je ipak danas pa sto da ne, i uefu,mozes misliti koliko visoko misljenje ima o sebi,sve kvazi odgovorno i kvazi profesionalno radeci svoj kvazi posao
    (dragan, 18. decembar 2018 21:55)

    # Link komentara

  42. Znaci moja zena zasluzuje dozivotnu koliko puta se izurla na mene. Mislim ako smo rodno ravnopravni
    (Igor, 18. decembar 2018 21:53)

    # Link komentara

  43. Ako je ovo nasilje nad zenama onda je gospodja podsmehom prilikom postavljanja pitanja stala na stranu onih koji su vredjali dete lalatovica.samim tim nema na sta da se pozove jer ako joj je vredjanje druge zene i deteta normalno i nije za osudu sto bi se ponasanje prema njoj svrstalo kao nasilje
    (Drug clan, 18. decembar 2018 21:49)

    # Link komentara

  44. Gledajuci ove komentare, mogu samo reci sramota.
     (sto, 18. decembar 2018 21:48)

    # Link komentara

  45. On nju nije tretirao loše kao ženu osim što se obraćao u ženskom rodu. Nije je ni opsovao čak, niti je njoj pretio. Bio je besan. Prost i bezobrazan i van sebe od besa i razočaranja, ali nula agresije. Nula nasilja. Ja sam video čoveka koji se brani i diže buku da bi skrenuo pažnju okoline na dešavanje. Preteruje u tome jer je van sebe od besa ali se brani. A ovako je zato što ljude (ovde mislim i žene i muškarce) niko ne brani od ovakvih spodoba ala Barbara (mislim na gospođu i tzv. novinara koji javno priznaje da je psovao pred svedocima). Da ima policije i suda u ovoj zemlji, oni bi reagovali za svo troje. A samo Lalatović ima olakšavajuću okolnost da je bio napadnut. Pa da vidimo šta bi bile kazne.

    Ali nema suda i policije, šta ćeš.
     (Aleksandar, 18. decembar 2018 21:45)

    # Link komentara

  46. Kako ces da prezivis ovo...
    Takvima kao ti potparolko, nije mesto u fudbalu!
     (SZV, 18. decembar 2018 21:43)

    # Link komentara

  47. Kad bi mu opet postavila isto pitanje mislim da znam sta bi joj Lalatovic sad odgovorio ...
    (Cigani, 18. decembar 2018 21:40)

    # Link komentara

  48. probali ste da namestite nekog ko vam je odgovorio onako kako niste ocekivali.To sto pricas o nasilju nad zenama,pa vi prvo isprovocirate u zivotu muskarca pa kazete nasilje.Trebalo je da zivis pre 70-80 god. pa da vidis da li bi bila spiker ili bi kuvala i cuvala decu.Samo kukate ,a hocete da vi udjete u pantalone.Pa nece svi da vas trpe.
     (boban, 18. decembar 2018 21:37)

    # Link komentara

  49. jeste ona malo isprovocirala pitanjem ali je pitanje na mestu ! uzasno je ako mu je neko psovao decu NARAVNO ! Ali kako nije sramota vecinu vas da podrzava lalatovica i krajnje incidentnog coveka koji je imao vise ispada u dosadasnjoj karijeri i poznat je kao krajnje nervozan ! To valjda pokazuje uzasnu atmosferu i misljenje u ovom nazadnom srpskom drustvu , nasilje , u ovom slucaju verbalno se uveliko odobrava , sto je tuzno..
    (Bane, 18. decembar 2018 21:32)

    # Link komentara

  50. Znaci grobar sam ali moram da kazem podrska Lalatovicu!
     (Vreme, 18. decembar 2018 21:30)

    # Link komentara

  51. Pravo sns saopštenje
    (Teoreticar, 18. decembar 2018 21:30)

    # Link komentara

  52. Hhahaahahhahahaahhaahha
     (Filip, 18. decembar 2018 21:29)

    # Link komentara

  53. Velika podrška lalatovicu. Čovek koji je uvek imao svoje ja svoj stav svoj karakter i koji ga nije menjao nikada. Covjek navija za zvezdu ali je kao trener iste posle derbija znao da udje u svlačionicu i čestita igračima partizana. A sto se tice incidenta, policija da ispita napad na lalatovica a huliganu u novinarskom odelu lepo zabraniti pristup srpskom sportu dozivotno. O gospodji netreba trošiti reči jer je ona žrtva svoje inteligencije a možda i nasilja istih tih huligana koji je teraju na takvo ponašanje. Žena se ladno umislila da je bitan faktor pozdrav svima
     (grobar bec, 18. decembar 2018 21:27)

    # Link komentara

  54. Da,nažalost, slika i prilika današnje Srbije. Osoba koja vrši neku nazovi funkciju o kojoj pojma nema. Nikakve profesionalne niti stručne kvalitete. Prva stvar koju je gospođa trebala da uradi je da se kao neki nazovi portparol u ime Kluba izvini Lalatoviću za sve uvrede koje su mu upućene sa tribina. Jedino nasilje koje je ovde izvršeno je nasilje dotične nad svojom profesijom. Reakcije čoveka kome se na najprimitivniji način pominju porodica i ženska deca i ovo naknadno glumljenje žrtve dotične gospođe se nikako ne mogu staviti u isti koš.
    (Rado viđen gost, 18. decembar 2018 21:27)

    # Link komentara

  55. Ti si zrtva svog dugackog jezika.mogla si lepo da pitas ako si vec morala a nisi kome je upucen srednji prst i toliko..a ne da insuiniras jel ovoj ili onoj upravi j jos vise iznerviras coveka..ciju reakciju ne podrzavam ali zaista je bio isprovociran..
     (Sajmon, 18. decembar 2018 21:25)

    # Link komentara

  56. Da se razumemo, ona nije nista skrivila i Lalatovicevo ponasanje je za osudu. Ali gde je on to nju uvredio na polnoj osnovi? Je l' je poslao u kuhinju ili nesto slicno? Zene zele rodnu ravnopravnost, ali samo do trenutka dok im ne zatreba da se naglasi da su zene. Cast izuzecima koji ne razmisljaju tako.
    (Dottore, 18. decembar 2018 21:22)

    # Link komentara

  57. dada
     (iseedeadpeople, 18. decembar 2018 21:21)

    # Link komentara

  58. (Lars, 18. decembar 2018 20:51)

    Druže, nisi ti ispratio šta se dešavalo na utakmici. Šta misliš, što onda ona ne reaguje na te prozivke njegove, nego ćuti?
     (Ilija Dukić, 18. decembar 2018 21:17)

    # Link komentara

  59. Jasno je da je htela da ga isprovocila, i da nije uopšte tako naivna. ALI, žena je samo postavila pitanje. Najobičnije pitanje u vezi nedoličnog ponašanja aktera SPORTSKE utakmice. Nažalost, na utakmicu može da dođe bilo ko, pa tako dolaze i likovi koji psuju i vređaju konstantno, kao da su samo zbog toga i došli. Sve to NIKAKO ne opravdava ovog trenera i ljubitelja našeg vođe da bilo kome pokazuje srednji prst u javnosti. On je sportski radnik i mora tako i da se ponaša, tj. da bude primer ostalima, između ostalog, trener je i mlađih kategorija SRB. A ovo što je rekao ovoj ženi, za 500e i slično, treba ga bude sramota. Isto tako, glupo je da se ova žena sada poziva na neko nasilje, itd. Sad botovi, ljubitelji rada i dela ovog "trenera", udrite po minusima.
    (The Dictator, 18. decembar 2018 21:15)

    # Link komentara

  60. Jezim se kada se pored onoliko psihicki i fizicki ubijenih zena, modrih, nesigurnih, uplasenih za svoj i zivot svoje dece, koje se smucaju po sigurnim kucama i brinu da toj istoj deci obezbede koliko toliko normalan zivot istovremeno vodeci pravnu bitku sa muzevima nasilnicima, sve vreme gledajuci iza ledja da im nasilnik na ovaj ili onaj nacin ne dodje glave, kada se bez imalo srama i savesti javljas TI i tebi slicne, koje ni promil nasilja te vrste, nadam se, niste dozivele, i nadam se da nikad ni necete doziveti. Jedna od njih ovo i pise, jer me je, iako ne ulazim na vesti o sportu, razumljivo, ovaj naslov privukao.
     (jednazena, 18. decembar 2018 21:14)

    # Link komentara

  61. Gledam komentare na ovu vest...sem par objektivnih, sve sama decurlija koja navija za Zvezdu. Izuzetno objektivna polemika medju premudrim komentatorima od cirka 17 godina prosek.
     (Lars, 18. decembar 2018 21:13)

    # Link komentara

  62. Domacica
    (stoptryharding, 18. decembar 2018 21:12)

    # Link komentara

  63. I Napredak ima svoju Barbaru..
    (C i n i k, 18. decembar 2018 21:11)

    # Link komentara

  64. Nije gospodin, al je nas.
    (Pseudoharms, 18. decembar 2018 21:09)

    # Link komentara

  65. Nemoze nam niko nista jaci smo od sudbine mogu samo da nas mrze oni sto nas nevole.Lale uz tebe su Nislije.
     (Miodrag Petrovic, 18. decembar 2018 21:07)

    # Link komentara

  66. Postavis provokativno pitanje i pozivas se na nasilje nad zenama.Lalat je imao kratak fitilj
     (Zuja, 18. decembar 2018 21:07)

    # Link komentara

  67. Kakvo nasilje.
     (ja, 18. decembar 2018 21:06)

    # Link komentara

  68. Ova novinarka je istrpila pravu bujicu uvreda od njega, ali lako je za nju. Ako se ovako lik ponaša pred kamerama, možete zamisliti kako se ponaša kad kamere nisu uključene.
    (stop, 18. decembar 2018 21:05)

    # Link komentara

  69. Хоће ли Лалатовића опет кажнити да током 3 месеца паузе у првенству не сме да буде на клупи?
     (спортски уметник, 18. decembar 2018 21:04)

    # Link komentara

  70. Osuđujem svaki vid nasilja nad ženama, kao i svako normalan, ali kako te nije sramota? Koji PR na konferenciji za štampu postavlja prvo pitanje u vezi srednjeg prsta, ili uopste to pominje? Svesno si išla da ga isprovociras, i to je očigledno, a to je zaista sramota.
     (Dr Hitch, 18. decembar 2018 21:03)

    # Link komentara

  71. Kazna za Lalatovica, ali kazna i za Napredak iz Krusevca. Tako bi trebalo da bude, jer su za skandal odgovorni i jedni i drugi.
    (K-9 se javlja na raport, 18. decembar 2018 21:03)

    # Link komentara

  72. Nasilje nad ženama....
    Bilo kad da muškarac digne glas, to je nasilje nad ženama?
    Stvarno pretjerano, pogotovo što je ova gospodja započela incident provokacijom.
    Nikad u životu ženu nisam udario, ali vikao jesam, pa i one na mene, i sve u redu
     (krajisnik, 18. decembar 2018 21:02)

    # Link komentara

  73. A kad nema argumenata ti se pozovi na nasilje nad zenama, seksualnim, rasnim, nacionalnim i ostalim manjinama. Muka mi je od lazne tolerancija i zloupotrebe ljudskih prava
     (Emperor, 18. decembar 2018 21:01)

    # Link komentara

  74. ma prosto se ne zna ko je veca zrtva, Valentina, Barbara ili Ivana...
     (aca, 18. decembar 2018 21:01)

    # Link komentara

  75. Kad ti ne odgovara kazes 'svi smo jednaki' a kad ti odgovara onda kažeš 'kao zena trpim nasilje'. Dvostruki arsini
     (Yoda, 18. decembar 2018 21:00)

    # Link komentara

  76. Alo, zena je postavila pitanje "Kome ste pokazali srednji prst?" - Normalan odgovor normalnog coveka bi bio "Onome ko mi je psovao decu!" A sta smo mi videli i culi? I to svi vi kojima su objavljeni komentari - ODOBRAVATE. Ova drzava sa ovakvim narodom je zrela da bude UKINUTA.
    (Krle, 18. decembar 2018 21:00)

    # Link komentara

  77. Prebrzo napredujemo na svim poljima, pa nam se dešavaju ovakve stvari.
     (marlon, 18. decembar 2018 20:59)

    # Link komentara

  78. a sta je nasiljem zena nad nama muskarcima!!!vi zene samo zvocate po ceo dan!!!od te vase psihicke torture ne postoji nista gore
     (nedotavan, 18. decembar 2018 20:57)

    # Link komentara

  79. Nije mi cilj da branim Lalatovića, ali stoji da je ova žena KZŠ započela pitanjem o srednjem prstu.
    Nije trepnula kada je izjavila da je svoj posao radila pošteno i odgovorno.
     (Muta Gonzales, 18. decembar 2018 20:57)

    # Link komentara

  80. Da je ona žrtva nasilja ne bi se ona smejala dok joj se on onako obraćao. Ima ova priča i neku pozadinu. U svakom slučaju sve bih ja njih kaznio, ali ne sa ono 100€ i slično. Po dve tri godine, neke doživotno i samo se tako rešavaju stvari.
     (sale, 18. decembar 2018 20:54)

    # Link komentara

  81. Podrska Lalatovicu! Oni su prvi psovali njega i njegovu porodicu.
     (zzz, 18. decembar 2018 20:53)

    # Link komentara

  82. Portparol, a postavlja pitanje u novinarskom stilu, ajde da kazemo 'pomalo' provokativno i to coveku koga poznaje i zna da ce da plane. Veoma nevino i naivno kao ej..
     (Kole, 18. decembar 2018 20:51)

    # Link komentara

  83. a da li je ON ztrva nasilja jer mu je kranje sugestivno postaljeno pitanje, nasoj ili vasoj upravi umesto KOME je pokazao srednji prst?
     (antinardodnielement, 18. decembar 2018 20:51)

    # Link komentara

  84. Како је није срамота?
    (Србин, 18. decembar 2018 20:39)

    Jel si ozbiljan? Pa da je moja zena ili cerka u pitanju, licno bih se postarao za Lalatovica.
    Niti ga je opsovala, niti udarila, niti vikala na njega...njeno je pravo da ga pita sta god, a on bi covek da bije?!? Odakle pravo, ej ljudi, o cemu mi pricamo ovde vise, na sud ovu kukavicu.
    A da, sad videh i tvoj potpis... nasao sam kome da pricam...
     (Lars, 18. decembar 2018 20:51)

    # Link komentara

  85. Joj mukice.
     (buleek, 18. decembar 2018 20:51)

    # Link komentara

  86. Namestio se Lalat, ovo neće ispasti naivno.
    (Realno, 18. decembar 2018 20:51)

    # Link komentara

  87. I ja tako mislim....
     (................, 18. decembar 2018 20:50)

    # Link komentara

  88. Što je provocirala, ako nije spremna na reakciju?!
    Više ne smeš da joj kažeš ni ,,dobar dan'', a da ona, žena, ne izvuče neki oblik nasilja u toj frazi.
    (Pametnjaković, 18. decembar 2018 20:50)

    # Link komentara

  89. Ispade Lalatovic jedini krivac.Cirkus
    (AC/DC, 18. decembar 2018 20:49)

    # Link komentara

  90. Podrška za Lalatovića!
     (istina, 18. decembar 2018 20:49)

    # Link komentara

  91. Ovo nema veze sa polom osobe,zato vi niste zrtva nasilja na zenama.Vi ste bili zrtva nasilja na vasu profesiju.
     (BOSS, 18. decembar 2018 20:49)

    # Link komentara

  92. Sve dok se ovakve kao valentina pozivaju na nasilje i to kao izgovor da mogu nesmetano da provociraju, stvarni nasilnici će moći da prolaze nekažnjeno. Nju je trebalo uhapsiti pred kamerama za onakvu zamku.
    (prekoOkeanskeDelije, 18. decembar 2018 20:49)

    # Link komentara

  93. boze kakvo sramotno ponasanje ovog da ne na zovem sta od trenera, ovo je sve posledica rijalitija!!!!
     (miki, 18. decembar 2018 20:48)

    # Link komentara

  94. Aahahahhahahaaha ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 18. decembar 2018 20:46)

    # Link komentara

  95. Nasilje? Verbalno? Zato što je žena? Prema sadržaju snimka reč je o neprimernom ponašanju trenera gostiju prema potpunom neprofesionalnom radu dotične potparolke koja je dan posle krenula u ofanzivu pod sloganom - napad je najbolja odbrana.
     (Alex, 18. decembar 2018 20:46)

    # Link komentara

  96. Sram te bilo!
    Kad god nemas izlaza, udri po rodnoj neravnopravnosti!
     (rodjomoj, 18. decembar 2018 20:46)

    # Link komentara

  97. Ne, nisi radila svoj posao nego si zaštićena kao beli medved pa čim neko na tebe glas digne odmah je nasilje, dok sa druge strane ti možeš da bukvalno koga stigneš da provociraš i nikakve sankcije da ne snosiš
     (wows, 18. decembar 2018 20:45)

    # Link komentara

  98. Nazalost, zene imaju svu moju podrsku, ali ovo prelazi u komediju, zbog ovakvog ponasanja doticne dame, neke zene koje su stvarno ugrozene ostaju bez podrske
    (lukas joca, 18. decembar 2018 20:44)

    # Link komentara

  99. Prezirem sve sto se desava oko fudbala u Srbiji. A drskost ove "dame"je prevrsila svaku meru!!!!!!
    (O RUCK, 18. decembar 2018 20:44)

    # Link komentara

  100. Ovi su uspeli da čak i borbu protiv nasilja nad ženama pretvore u zezanje zarad malo lične dobiti.
    (zzzzz, 18. decembar 2018 20:44)

    # Link komentara

  101. Pa ne nego će biti žrtva nasilja nad muškarcima... A šta se radi sa ovim etiketiranjem... Ne branim Lalatovića, krajnje mi je antipatičan, ali ove žene kada nemaju šta da kažu, odmah su žrtve nasilja nad ženama.... Prvo pričaju i rade gluposti, a kada im neko to kaže, onda su žrtve nekakvog nasilja nad ženama... I imaju porodice i slično...
     (M, 18. decembar 2018 20:43)

    # Link komentara

  102. е због оваквих жена, оне над којима се стварно врши насиље, не могу доћи на ред да се пожале.
    Е куку...
     (владан, 18. decembar 2018 20:43)

    # Link komentara

  103. Sramota me je što se prezivaš isto kao i ja
     (Domination, 18. decembar 2018 20:43)

    # Link komentara

  104. Prosto ne mogu da verujem sta je zena izjavila.
     (prolaznik, 18. decembar 2018 20:43)

    # Link komentara

  105. ''Jadna'' gospoja.
     (GeneralShockwave, 18. decembar 2018 20:41)

    # Link komentara

  106. Уххх извини жртво стварно
     (Вождовац, 18. decembar 2018 20:41)

    # Link komentara

  107. Како је није срамота?
     (Србин, 18. decembar 2018 20:39)

    # Link komentara