1. Zvezdi je ovo bio prvi nastup u ligi sampiona i osvojila je 4 boda a partizan je dva puta ucestvovao i osvojio ukupno 3 boda

    Crvena zvezda: 6 utakmica, 1 pobeda, 1 neresena, 4 porza, gol razlika 5:17
    partizan: 12 utakmica, 0 pobeda, 3 neresenih, 9 porza, gol razlika 5:21

    zauvek bari i zauvek fljanmurtari
    (PREZADOVOLJAN, 14. decembar 2018 21:33)

    # Link komentara

  2. Ja prezadovoljan, sa onakvom odbranom mislio sam bice 25-30 primljenih golova i 0 bodova. Ovako jedna pobeda i jedna neresena, sto je vise nego neocekivano u grupi smrti. Uz sve to pet prilicno lepih pogodaka, ne zna se koji je lepsi.

    CSKA najveci gubitnik grupne faze - 2 pobede nad prvakom Evrope, 7 bodova i ispadose kao poslednji u grupi!
    (БИЋЕМО ПРВАЦИ СВЕТА!, 14. decembar 2018 10:53)

    # Link komentara

  3. Rezultat 1:4, rezultat za ponos? Koliko treba da prime da bi se reklo bruka? Osramotili se ali dobro zaradili, to je suština srpskog sporta!
    (Miomir, 13. decembar 2018 14:10)

    # Link komentara

  4. Partizan poslednju pobedu u Kupu/ligi sampiona ostvario je 1983. godine protiv Dinama iz Berlina.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (d, 12. decembar 2018 11:15)

    A i to je bila pobeda za ispadanje u drugom kolu.
    (Ilija, 13. decembar 2018 12:28)

    # Link komentara

  5. @Naravno! Skupili smo bodova isto ko Galata, Bemfika i CSKA! Iza nas su ostali veliki PSV... Monako, Aek i Hofenhajm! U kakoj smo grupi bili ovo je odlično!

    Galata je čak i prošla sa 4 boda u LE. Zaboravio si pomenuti Lokomotivu iz Mosvke (prošlogodišnji osvajač ruske lige) i Jang Bojs, koji je isto osvojio 4 boda (pobedio Juventus u rezultatski nebitnoj utakmici za oba time). CSKA je, ipak, završio sa 7 bodova, kao i Benfika. To, naravno, ne umanjuje uspeh Zvezde, na kojem kao Grobar iskreno čestitam. Jedina crna mrlja je jako loša gol razlika (najgora od svih ekipa.)
    (heh, 13. decembar 2018 11:07)

    # Link komentara

  6. Nesa, kako se onda zove ono kad u LS-u u grupi sa Sahjtorom, Bragom i Arsenalom imas 0 bodova? Kako se onda zove kada na 12 utakmica u LS-u imas 0 pobeda? Kako se onda zove kada imas pazi sad ovo, negativan skor u evropskim utakmicama u svojoj istoriji?
    (Milos, 12. decembar 2018 19:30)

    # Link komentara

  7. Prvi Srpski klub sa pobedom LS.
     (nebo, 12. decembar 2018 19:23)

    # Link komentara

  8. Posed lopte u proseku 25% po utakmici, najviše golova primili u lš, sjajna igra nema šta, obrukaše Srbiju za narednih 10 godina...
     (Nesa, 12. decembar 2018 17:59)

    # Link komentara

  9. Znanje imanje

    Imali smo srece samo protiv Engleza prvo poluvrijeme jer su realno trebali povesti 2 razlike ali do kraja smo ih razbili. U osmini i 4-finalu smo imali nesrece: protiv Danske fulali penal a protiv Rusije pogodili stativu za vodstvo prije produzetaka.
    1996-e Njemacka zabila za 2:1 nakon ocitog faula, 1998-e Thuram zabio jedine golove u karijeri, 2000-e dobili 2 gola ledjima od vas, 2004-e Trezegeut zabio nakon cistog igranja rukom za 2:2, 2006-e fulali penal protiv Japana za krajnjih 0:0, 2008-e imali totalnu nesrecu protiv Turske, 2010-e Englezi pustili Ukrajini, 2002-e Rakitic i Perisic fulali mrtvace za rusenje Spanjolske, 2014-e sudac poklonio penal Brazilu za 2:1, 20016- e gazili Portugal, pogodili stativu pa dobili gol u kontri, sad u finalu Francuska povela nakon ofsajda, 3 puta presli centar, zabili 4 gola.
    Samo ta Turska i bili bi u polufinalu, Spanjolska i bili bi u 4-finalu, i Portugal i igrali bi 4-finale. Zadnja 2 tima su i osvojila za zadnja 2 Eura a s obzirom na Poljsku i Wales u zdrijebu igrali bi i finale Eura.
    Suma sumarum, nema tima koji je imao vise nesrece.
    (drago, 12. decembar 2018 17:38)

    # Link komentara

  10. Znanje imanje

    Imali smo srece samo protiv Engleza prvo poluvrijeme jer su realno trebali povesti 2 razlike ali do kraja smo ih razbili. U osmini i 4-finalu smo imali nesrece: protiv Danske fulali penal a protiv Rusije pogodili stativu za vodstvo prije produzetaka.
    1996-e Njemacka zabila za 2:1 nakon ocitog faula, 1998-e Thuram zabio jedine golove u karijeri, 2000-e dobili 2 gola ledjima od vas, 2004-e Trezegeut zabio nakon cistog igranja rukom za 2:2, 2006-e fulali penal protiv Japana za krajnjih 0:0, 2008-e imali totalnu nesrecu protiv Turske, 2010-e Englezi pustili Ukrajini, 2012-e Rakitic i Perisic fulali mrtvace za rusenje Spanjolske, 2014-e sudac poklonio penal Brazilu za 2:1, 20016-e gazili Portugal, pogodili stativu pa dobili gol u kontri, sad u finalu Francuska povela nakon ofsajda, 3 puta presli centar, zabili 4 gola.
    Samo ta Turska i bili bi u polufinalu, Spanjolska i bili bi u 4-finalu, i Portugal i igrali bi 4-finale. Zadnja 2 tima su i osvojila za zadnja 2 Eura a s obzirom na Poljsku i Wales u zdrijebu igrali bi i finale zadnjeg Eura.
    Suma sumarum, nema tima koji je imao vise nesrece.
    (drago, 12. decembar 2018 17:34)

    # Link komentara

  11. vodja odbranjen, zadatak obavljen :)(neutralni felsh, 12. decembar 2018 12:08)Hahaa, poistovecujete zvezdase sa botovima, znaci Vucko ce da vlada jos duuuugo jer nas ima mnogo vise?
    (d, 12. decembar 2018 12:55)....Na zalost zdravijeg dela Srbije potpuno si u pravu
    (Borat iz predgradja, 12. decembar 2018 17:18)

    # Link komentara

  12. Sunarodnjace, sve si u pravu oko nasih igraca, ali ne treba nam 20 godina za novi uspjeh, objasnit cu zasto.
    Kad smo stvarno bili u kanalu s kvalitetom, 2002-2006 recimo, izvlacili su nas vrhunski treneri (otto baric, zlatko kranjcar) i fanatizam igraca.
    Medjutim, vec 2008 stvar se okrenula, tad nas je nevjerojatna nesreca sprijecila za polufinale ili finale ep.
    Medjutim, mi smo izgubili, nepovratno izgubili, godine u kojima je reprezentacija mogla i morala vise s nizom uzasnih 'trenera', vec 2014 repka je bila u najboljim i najjacim godinama, uspjeh je izostao, isto vazi i za 2016, i to samo radi amatera na klupi.
    Ovo sad je vid neke kozmicke pravde nakon svega sad kad je generacija dosla do kraja puta. Pa i izgledalo je to dosta simbolicno- svoj put poceli su u kvalifikacijama za ep08 bas protiv rusa i engleza, s njima se prica zaokruzila 10 godina kasnije za ulazak u finale.
    Dakle, nama ne treba 20 godina. Treba nam manje. Sve ovisi samo o tome da li cemo na klupi imati poslusnike i amatere ili pravog trenera.
    Dobro, ne pricam o finalu sp, ali neka polufinala ep ili cetvrtfinala sp su apsolutni imperativ u narednim godinama.
    (Odgovor croati, 12. decembar 2018 16:44)

    # Link komentara

  13. tu je dosta pomogao i liverpul koji je pustio zvezdu na marakani,realno osvojen je 1.bod

    da nije bilo liverpula koji je odigrao za kladionice bio bi to rezultat kao i svake ekipe sa ovih prostora...promasaj!
    (dd, 12. decembar 2018 16:12)

    # Link komentara

  14. Svaka cast...
     (Predrag, 12. decembar 2018 16:05)

    # Link komentara

  15. Гледам Галата синоћ са 4 бода у најлошијој групи осваја треће место...
     (Ilija Čvorović, 12. decembar 2018 16:04)

    # Link komentara

  16. ne
     (Bard Živa, 12. decembar 2018 15:44)

    # Link komentara

  17. @croata @tko tu koga @drago
    1 pozdrav; utoliko veći jer retko su gostujućim hrvatskim komentarima glavni (u pokušaju bar) argumenti i činjenice
    2 ne pratim dovoljno novcem uvinuti, namešteni i steroidni sport fudbal; znam šta gledam, ali gledam dosta malo
    3 nemam ništa protiv da uzmete SP niti što ste dosad odlično ostvarili; imali ste puno sreće ali zaslužene! niko drugi ne igra toliko patriotski; pošto ste tim zanosom davno prevladali ono "jao šta će biti" mogli ste odatle ići na izgradnju tima a ne kao Srbija kojoj je to uvek bio samo pijačni dan - otud privid enormne individualne i razlike timova
    4 odoka: nijedan od navedenih igrača nije potencijal za nivo Kovačića a kamoli Rakitića; opet zanos će dosta to nadoknaditi ali realno taj pad u kvalitetu biće verovatno puno veći pad u rezultatu
    5 Zvezdin neuspeh je očit, nesumnjiv; uspehom ga proglašava realna zebnja: čak i magični Milojević će teško uspeti da dovde stigne opet, razlika u novcu je prevelika; Zvezda je vredela realnih 20 pre kvalifikacija za LP...
    (znanje-imanje, 12. decembar 2018 15:30)

    # Link komentara

  18. Osvojili kup sampiona u kom nisu ucestvovali timovi iz Engleske I Spanije te godine… destrukcijom igre… I nekakav ste prvak sveta… takmicenje u organizaciji radnika sindikata Toyote… za vas vazi isto, nikad vise nista slicno
    (r.milla, 12. decembar 2018 14:50)

    Када је Звезда учествовала, у четвртфиналу су играли Реал, Милан, Олимпик, Бајерн, Порто, Спартак из Москве и Динамо Дрезден против кога је Партизан играо два пута и оба пута испао, уз један пораз од 6:0. У сезони 1990/91. у КЕШ-у играли су Марадона (Наполи), Карека (Наполи), Гулит (Милан), Ван Бастен (Милан), Малдини (Милан), Барези (Милан), Лаудруп (Бајерн), Колер (Бајерн), Хаџи (Реал), Бутрагењо (Реал), Мичел (Реал), Папен (Олимпик), Водл (Олимпик) и многи други асови. Нису учествовали Ливерпул и Ајакс јер су били суспендовани због навијача. Није постојао никакав бојкот од стране великих клубова како то кажу гробарски митови. Ајакс је тада био слаб и није имао никакве шансе у тој сезони да освоји титулу, као ни Енглези, јер су тада Енглези били знатно слабији него данас. Енглески клубови све до средине деведестих нису могли да прођу групу Лиге шампиона. Енглези су десетак година били слаби јер се у другој половини осамдесетих Тачерка обрачунавала са навијачима. Тада је, на пример, пет енглеских репрезентативаца играло у Глазгов Ренџерсу, јер нису могли да играју у европским куповима у енглеским тимовима.
    (Марко, 12. decembar 2018 15:28)

    # Link komentara

  19. Moglo je bolje nismo bas morali sa toliko razlige da puknemo u Liverpulu i u Parizu
    Ali odlicna godina za Zvezdu
    (milanb, 12. decembar 2018 14:51)

    # Link komentara

  20. Lijepo je zivjeti u oblacima.
    Nothingam forest isto misli da je velik kub i i da je bolji od Arsenala.
    (Zivis u oblacima, 12. decembar 2018 13:42)

    N Forest jeste veliki klub, a realno je malo verovatno da iko tamo misli da su trenutno bolji od Arsenala.

    I ne samo Forest - Aston Vila, Hamburger SV, PSV Ajndhoven, Steaua, Seltik - bilo je jos klubova cija imena nisu iz prvog eselona - koja su osvajala taj trofej. I svi su veliki klubovi. I za njih svako zna.

    A ne neki Dinamo Zagreb, Partizan Zagreb-Beograd, Ludogorec bogapitajodakle, BATE Borisov, nikadcuo klubovi...


    Klubovi se dele na one koji su osvojili nesto i one koji nisu osvojili nista.
    Tvoj klub spada u ove druge - nije osvojio nista! Bez izgleda da se taj status promeni.
    (One night in May, 12. decembar 2018 14:13)

    Osvojili kup sampiona u kom nisu ucestvovali timovi iz Engleske I Spanije te godine… destrukcijom igre… I nekakav ste prvak sveta… takmicenje u organizaciji radnika sindikata Toyote… za vas vazi isto, nikad vise nista slicno
    (r.milla, 12. decembar 2018 14:50)

    # Link komentara

  21. Ја сам задовољан, само 10 голова примљених у двомечу са једном екипом, 17 укупно и то захваљујући Борјану који се истакао на сваком мечу...
    (Бобан, 12. decembar 2018 14:47)

    # Link komentara

  22. najgora odbrana u ligi
    a igrali svaki meč sa autobusom
    (BOBO, 12. decembar 2018 14:36)

    # Link komentara

  23. (Činjenice koje bole, 12. decembar 2018 12:47) 

    Nesto sam zaboravio da ja uspehe Hrvatske popratim kao i sve ostale zemlje i klubove,ali nikada kao necu otici na hrv portale kao sto si ti na nasem....E tu je ta razlika izmedju Vas i nas...
     (Aleksandar I, 12. decembar 2018 14:35)

    # Link komentara

  24. I vise nego zadovoljan,a pogotovo jucerasnjom kvotom 2-2&4+ od 2,60
    (Borat iz predgradja, 12. decembar 2018 14:32)

    # Link komentara

  25. (tko tu koga, 12. decembar 2018 12:31)

    Ovo sto si nabrojao, na zalost volio bih da se varam, al to nije level ovih trofejnih generacija. Mislim tu i tamo cemo i dalje skinut koju jacu reprezentaciju i biti nekakav pristojan nogometni faktor, stalni clan velikih natjecanja uz par prolazaka grupe, ali u narednih 20 godina necemo ponoviti ovo cudo sad i 1998. Tek za 20 godina mozemo ocekivati nesto slicno jer postoji obrazac. Tri stvari su potrebne za ponovit ili cak poboljsat ovaj uspjeh. Prvo dozivljaj planetarnog uspjeha u ocima danasnje djece, buducih nositelja reprezentacije, drugo, povecanje broja djece zainteresiranih za bavljenje nogometom koje svaki reprezentativni uspjeh nosi sa sobom, i trece, da se od njih stvori kriticna masa koja radja buduce a zasto da ne, mozda i sampione svijeta.
    Kako su 1998 na doceku tadasnja djeca modric i ekipa gledali cirine sinove, nakon 20 godina smo ubrali plodove tog broncanog uspjeha, a mundijalsko srebro 2018 stvara nove bobane i modrice recimo 2038.
     (croata, 12. decembar 2018 14:28)

    # Link komentara

  26. (Činjenice koje bole, 12. decembar 2018 12:47) 

    Zvezda je igrala i 1991/92 Kup Sampiona po grupama...

    Licno ja Hrvatskoj cestitam na uspehu i 1998 i 2018, ali i ti i mi znamo da se pobednici pisu...Sto se tice ko ce da pamti naravno da ce pamtiti svi koji prate sport, bar na ovim nasim prostorima...

    A ovo neka svako zna ako ikada bude osvojio neki tim sa ovih prostora LS
    veruj mi bice Crvena Zvezda....
     (Aleksandar I, 12. decembar 2018 14:27)

    # Link komentara

  27. Lijepo je zivjeti u oblacima.
    Nothingam forest isto misli da je velik kub i i da je bolji od Arsenala.
    (Zivis u oblacima, 12. decembar 2018 13:42)

    N Forest jeste veliki klub, a realno je malo verovatno da iko tamo misli da su trenutno bolji od Arsenala.

    I ne samo Forest - Aston Vila, Hamburger SV, PSV Ajndhoven, Steaua, Seltik - bilo je jos klubova cija imena nisu iz prvog eselona - koja su osvajala taj trofej. I svi su veliki klubovi. I za njih svako zna.

    A ne neki Dinamo Zagreb, Partizan Zagreb-Beograd, Ludogorec bogapitajodakle, BATE Borisov, nikadcuo klubovi...


    Klubovi se dele na one koji su osvojili nesto i one koji nisu osvojili nista.
    Tvoj klub spada u ove druge - nije osvojio nista! Bez izgleda da se taj status promeni.
    (One night in May, 12. decembar 2018 14:13)

    # Link komentara

  28. Pusti ti vaše talente, nego reci ti meni kada ćete nadmašiti drugo i treće mjesto?
    (lol, 12. decembar 2018 13:40)

    Unapred odavno nadmasen,Zvezda prvak Evrope i sveta,Srbija prvak Evrope i sveta.Ukupno 4 titule
    (Xnodeh, 12. decembar 2018 14:08)

    # Link komentara

  29. @NoName.Cisto da se ti ne zbunis Digitron je fabrika kalkulatora.
     (King Roger, 12. decembar 2018 14:06)

    # Link komentara

  30. vodja odbranjen, zadatak obavljen :) 
    (neutralni felsh, 12. decembar 2018 12:08) 

    Hahaa, poistovecujete zvezdase sa botovima, znaci Vucko ce da vlada jos duuuugo jer nas ima mnogo vise?
    (d, 12. decembar 2018 12:55)


    ne, nego znaci da bi vecina navijaca trpela svakog pokvarenjaka samo ako upumpa neke pare u klub, da bi imali za cim da histerisu... vazi za sve.
     (neutralni felsh, 12. decembar 2018 13:56)

    # Link komentara

  31. Sve 5, majke mi, bilo je puno grešaka, ali sav trud, htenje i srce to pokriva... ima se za čim žaliti, ali i hvaliti... taj san se završio i sada na redovne zadatke, kupovina i uigravanje novih igrača na proleće, a ne na leto kao do sada, što više prijateljskih utakmica sa jakim evro timovima i naravno prolećno silovanje malog i napaćenog komšije, jer su tako tražili, kumili i plakali po portalima, treba im priuštiti to "zadovoljstvo" dovoljno će biti i 25 min kao sinoć u drugom protiv parižanki...
    (Srle, 12. decembar 2018 13:52)

    # Link komentara

  32. Jer su ostali mali klubovi, a Zvezda je veliki.
    A mali klubovi ne osvajaju velike trofeje.
    (One night

    Lijepo je zivjeti u oblacima.
    Nothingam forest isto misli da je velik kub i i da je bolji od Arsenala.
    (Zivis u oblacima, 12. decembar 2018 13:42)

    # Link komentara

  33. (Xnodeh, 12. decembar 2018 12:52)

    Pusti ti vaše talente, nego reci ti meni kada ćete nadmašiti drugo i treće mjesto?
     (lol, 12. decembar 2018 13:40)

    # Link komentara

  34. @ Xnodex
    Nije točno!
    Ako su propali u Italiji ne mora značit' da ne znaju igrat' lopte! Škola za mnoge da ne trebaju prerano odlaziti van! Slobodno zapiši današnji datum i moj nick ( a mogu ti i telefonski broj ostaviti ako ti trebaju privatno dodatna pojašnjenja)! Tamo na spisku imaš preko 20 imena. U dodatku piše dob, klub! Molim izbaci ti taj spisak vanserijskih Srba da ga razmotrimo skupa, ono realno, a ne po nacionalizmu kakvi su inače tvoji komentari, puni mržnje i ponižavanja sportskih rezultata Hrvata kako u nogometu tako općenito a u svim parametrima i na svim tablicama smo ispred vas. Košarka i odbojka su jedini sportovi gdje vam nismo konkurentni. Žao mi je za košarku, ne shvaćam kako su nestali sa scene ali vratiće se to k'o i rode!
    U vaterpolu malo vi mezite nas malo mi vas, vi ste nešto uspješniji mada ne postoji kanta koju ste podigli vi a da nismo i mi. Sve ostalo iza toga...ma ne vidimo vas u retrovizoru...NIKAKO!
    (tko tu koga, 12. decembar 2018 13:36)

    # Link komentara

  35. Na ta dva ubodna uspeha svaka čast - svi ostali rezultati su traljavi. Ta dva uboda su se desila kombinacijom sreće, onomad politike ali i to jer vaš tim jedini igra požrtvovano i patriotski pošto su to i tako shvatili, svi ostali se čuvaju za svoje skupe ugovore...

    I još nešto - u ovakvoj grupi Dinamo ili Hajduk bi osvojili 2 boda manje, dali 2 gola manje a primili 5 više... Niko ne misli da je ovo Uspeh u apsolutnom smislu, nego je suma svega veliki uspeh spram nesrazmere u novcu i kvalitetu. A to nedragi drago nije mitomanija nego baš suprotno od nje
    (znanje-imanje, 12. decembar 2018 11:41)

    Prvo, takva dva ili veca "ubodna uspeha" na mundijalima otkad nam je omoguceno igrat (prve kvalifikacije koje smo samostalno igrali su za euro 1996), dakle u zadnjih 20 godina imaju jos samo 4 zemlje svijeta: nizozemska, njemacka, francuska i brazil. Kad smo mi vecinom traljavi kolko su tek traljave ostale clanica fife, njih 200+?
    A drugo, koliko bi hrvatski klubovi uzeli bodova, u ligi prvaka samo dinamo ima vise pobjeda nego svi klubovi s prostora bivse drzave zajedno, a hajduk je igrao cetvrtfinale te iste. Zvezde u ligi prvaka nema 27 godina, ok, sad ste usli i uzeli 4 boda sto je fenomenalno, al na kraju kad se sve podvuce, zadnji ste u grupi, najlosiji, ispadate i za vas je evropa zavrsena prica. To bas i nije neki uspjeh. Pogotovo sto i sam kazes samo pobjednik se racuna. Ako vam je alibi da su protivnici visestruko skuplji, kako to da kad hrvatska izbaci u polufinalu najveceg svjetskog takmicenja jedne engleze gdje po transfermarktu samo kane, dele ali i sterling su skuplji od cijele hrvatske, to odjednom nije cudo, a zvezdin labudji pjev protiv liverpula je? To se zove mitomanija. Jos nesto, npr napoli jest veliki klub u europskim razmjerima, financijski dominantan spram zvezde, al na terenu ne vidjeh nijednog napolijevog igraca boljeg od marka marina. A i po tom transf. zvezda nije bas pala s marsa, vrijedi skoro 50 milijuna dovoljnih razloga da bi se 1:4 protiv psg kod kuce ipak trebao tretirati kao neuspjeh, a ne tu opjevavati svoje poraze
     (croata, 12. decembar 2018 13:36)

    # Link komentara

  36. @pristrasni falsh
    Nisam znao da si aforističar.
    A na čiju si ti polovinu prešao? Nisi stigao ni do prve baze. Nema akcije, pa si isfrustiran.
     (KadPorastemBićuKengur, 12. decembar 2018 13:31)

    # Link komentara

  37. CyberKooryber

    To je bio jugoslavenski klub a glsvni igraci ne Srbi, juniori nisu vrijedni spomena, bar ne ozbiljnog. Grci ni sami ne znaju kako su osvojili a mi smo sa 2 razlicite generacije velikih igraca nspravili velike uspjehe. Grcka nije imala ni jednog top igraca, samo Karagounis koji je neko vrijeme bio rezerva u Interu. Nemam sta ni komentirati ostalo sto si napisao.

    Znanje imanje

    Mi smo u skupini sa Slovackom, Walesom i Madjarskom, timovima koji su za 2 klase losiji tako da cemo proci. Vi sa Portugalom koji je za klasu bolji i sa Ukrajinom od koje ste mozda i malo bolji ali raspored vam je takav da crte osvojiti manje bodova od Ukrajine.
    Livakovic, Vrsaljko, Jedvaj, Lovren, Vida, Brozovic, Kovacic, Vlasic, Rebic, Brekalo, Pjaca, Kramaric ne odlaze jos barem 4 godine a mlada repka nam je jedna od jacih u Evropi.

    Xnodeh

    Dimamo je uzeo 8 bodova jedne sezone, duplo vise od Zvezde koja je masakrirana u preostalim utakmicama. Ova sezona se moze usporediti sa onom kad je Dinamo u 1. kolu dobio Arsenal. Sa tom razlikom da je Dinamo bio 1. ili 2. na ljestvici makar u tom trenutku a Zvezda ni blizu toga. 1 bod vise nista ne znaci. Osim toga Dinamo je bio i bolji u toj tekmi a Zvezda trebala obje u kojoj je osvojila bodove glat izgubiti

    БИЋЕМО ПРВАЦИ СВЕТА!

    Vec sam rekao mitomanija. Nego kako sad i Rusu hahaha
    (drago, 12. decembar 2018 13:29)

    # Link komentara

  38. Ne mozes usporedjivati Dinamo i Zvezdu zadnjih 20 godina. Cz igrala Ligu prvaka jednom, Dinamo 6 puta. Uvjeravam te, da je Cz igrala koliko i Dinamo, bila bi rekorder po primljenim pogocima.
    Što se tice Hrvatske i Srbije u nogometu, ne mogu u istu rečenicu.
    Srbija grupu proci ne moze ako/kada se plasira na SP, a EP nije izborila 20 godina.
    Hrvatska 2. i 3. u svijetu sa 2 generacije,1/8 i 1/4 finale EP-a, Zlatna kopacka, zlatna lopta sa SP-ova, The best Fifa&Uefa, Balon d’or.
    Dakle, barem 2 klase razlike.
    (p.s. Mozes racunati vasu dječiju nogometnu medalju, ali i nasa djeca U-16 su prvaci svijeta u košarci...da li to znaci da se mozemo s vama usporediti u kosarci?...govorimo o ozbiljnom sportu)
    (Činjenice koje bole, 12. decembar 2018 12:47)

    Tacno,sa Zvezdom prakticno nijedan klub istocnije od Berna ne mozes uporedjivati.Dinamo eventualno mozes sa Ludogorecom ili Kluzom,to je taj nivo.A Srbija i Hrvatska nikad ne mogu u istu recenicu,pa to ti znas najbolje.Srbija 4 titule u fudbalu (2 klupske,2 reprezentativne),Hrvatska 0!Bolji ste jedino u slucajnim penalima protiv timova slabijih od vas poput Danske i Rusije,tu ste zaista sila i tu se ne mozemo meriti sa vama,u svemu ostalom ne mozete vi s nama,a ti to najbolje znas
    (Xnodeh, 12. decembar 2018 13:25)

    # Link komentara

  39. Hrvati, koga briga za vas i vaš fudbal. Vi nas ne interesujete, pa sve i da osvojite sve titule svetskih prvaka. Hvala što posećujete naše vesti i portale.
    Ne interesuju me ni grobari, koji su uživali u dominaciji, dok su im Mirko Marjanović i crnogorski klan Bjeka-Zeka punio kasu i nameštao prvenstva.
    Uživajte i jedni i drugi u svojim uspesima, a nas pustite da uživamo u našim.
    U zdravlje.
     (KadPorastemBićuKengur, 12. decembar 2018 13:25)

    # Link komentara

  40. Svaki navijac C.Zvezde mora biti ponosan sta su uradili u poslednjih dve godine , kad su u pitanju evropska takmicenja.
    Prosle godine smo prezimili u Evropi , dok smo ove otisli korak dalje i usli u LS .
    San navijaca C.Zvezde se ostvario cekan vise od dve decenije .
    U prvoj sezoni i odmah pobeda i ako smo bili u najtezoj grupi .
    Trener i igraci su dali svoj maksium u ovom trenutku i to je za postovanje , izvukli smo pouke nadam se jos ovakih lepih utakmica bice u narednim godina.
    LS je ozbiljno takmicenje vidi se kako su ekipe ugrijane , a to je zahvaljujuci sto dugo zajedno igraju. Nadam se da ce i C.Zvezda krenuti njihovim stopama gde ce sacuvati kostur tima , i sa nekim kljucnim pojacanjima na bitnim mestima biti sve bolja i bolja.
     (Nebojsa, 12. decembar 2018 13:16)

    # Link komentara

  41. Zvezda se obrukala, a 1 igrala LP nakon 27 godina. Sto bi bilo da je igrala 6 puta u zadnjih 20 god, kao Dinamo???
    (Losa ti usporedba, 12. decembar 2018 12:49)

    Zvezda je taj trofej vec osvojila, njeno ime je tamo vecno upisano da bode oci takvima poput tebe, i raduje ovakve poput mene...Dinamo ili bilo ko drugi iz istocne polovine Evrope (gde je granica Nemacka, Francuska, Italija) nece ni za 70 sledecih milenijuma.

    Jer su ostali mali klubovi, a Zvezda je veliki.
    A mali klubovi ne osvajaju velike trofeje.
    (One night in May, 12. decembar 2018 13:11)

    # Link komentara

  42. Zvezda se obrukala, a 1 igrala LP nakon 27 godina. Sto bi bilo da je igrala 6 puta u zadnjih 20 god, kao Dinamo???
    (Losa ti usporedba, 12. decembar 2018 12:49)

    Uzela bi 20 bodova.Ak im je za 4 boda trebala jedna sezona.Nije losa usporedba.Zvezde ja nazalost pokazala da je najveci klub u regiji i to se dalo pokazat ovim ucescem u Ligi Prvaka.Nazalost mi temeljimo nasu slavu na osnovu jednoga ljeta,nedavno sam si dao popricat sa jednim nasim trenerom,koji je boravio i u Srbiji.On mi je rekao da u Srbiji od 1998-2004 godista ima nevjerojatno puno talentiranih nogometaša mnogo vise nego u Hrvatskoj sto me ne iznenadilo, tako da se moramo spremiti na vrijeme da ce Srbija imati vise uspjeha od nas
    (Agrokor, 12. decembar 2018 12:59)

    # Link komentara

  43. Ama zadovoljni jasta.I sa pinkom,farmom,turbo folkom,motanjem kablova,tetkinim parama za Stan,a prethodno sa onim sto je spavao kod tetke na kaucu,fabrici za euro.da ne nabrajam vise bilo bi kao "Rat I Mir"opsirno.Sve u svemu divota jedna
    (nikola, 12. decembar 2018 11:38)


    :)
     (neutralni felsh, 12. decembar 2018 12:56)

    # Link komentara

  44. vodja odbranjen, zadatak obavljen :)
    (neutralni felsh, 12. decembar 2018 12:08)

    Hahaa, poistovecujete zvezdase sa botovima, znaci Vucko ce da vlada jos duuuugo jer nas ima mnogo vise?
     (d, 12. decembar 2018 12:55)

    # Link komentara

  45. prezadovoljni!!!!!!!
     (cinik, 12. decembar 2018 12:55)

    # Link komentara

  46. Xnedeh, 

    Ne mozes usporedjivati Dinamo i Zvezdu zadnjih 20 godina. Cz igrala Ligu prvaka jednom, Dinamo 6 puta. Uvjeravam te, da je Cz igrala koliko i Dinamo, bila bi rekorder po primljenim pogocima. 
    Što se tice Hrvatske i Srbije u nogometu, ne mogu u istu rečenicu. 
    Srbija grupu proci ne moze ako/kada se plasira na SP, a EP nije izborila 20 godina. 
    Hrvatska 2. i 3. u svijetu sa 2 generacije,1/8 i 1/4 finale EP-a, Zlatna kopacka, zlatna lopta sa SP-ova, The best Fifa&Uefa, Balon d’or. 
    Dakle, barem 2 klase razlike. 
    (p.s. Mozes racunati vasu dječiju nogometnu medalju, ali i nasa djeca U-16 su prvaci svijeta u košarci...da li to znaci da se mozemo s vama usporediti u kosarci?...govorimo o ozbiljnom sportu)
    (Činjenice koje bole, 12. decembar 2018 12:47)



    realno.
     (neutralni felsh, 12. decembar 2018 12:53)

    # Link komentara

  47. Nadolazeća generacija Vatrenih je još jača nego postojeća a možda i najbolja od osamostaljenja.
    (tko tu koga, 12. decembar 2018 12:31)

    Sebe lazes.Evo na vasem portalu juce se pojavio tekst kako je preko 10 talenata propalo u Seria A,niko ih ne zeli.Nemate nikakve talente.Vrsaljko sutnut iz Atletika u Inter,jer Atletiku nije potreban.Rog statista u Napoliju,ne igra.Cela odbrana vam se svela na belgijsku i tursku ligu.Jel znas sta su talenti prijatelj i nadolazeca zlatna generacija? To su oni koji su osvojili evropski i svetsku titulu,sve sto se moglo osvojiti u tom dobu.
    To je Jovic,20,najbolji strelac Bundeslige i Lige Evrope(trazi ga Bajern),Milenkovic,21,jedan od najboljih defanzivaca Seria A(trazi ga Fiorentina),Grujic,23,najbolji vezni u Herti u poslednje 22 godine,Mitrovic,24,u vrhu strelaca PL,najbolji strelac Lige Nacije,Dmitrovic,26,jedan od najboljih golmana Primere prosle sezone,Sergej,23,u idealno timu Seria A prosle sezone...Ovi vasi sadasnji sto su na penale dosli do finala su u tim godinama od 20-25,uglavnom svi ili tek otisli iz NK Primamo ili i dalje igrali po hrvatskim pasnjacima.Srbija je na SP u Rusiji imala najvise igraca ispod 23 godine u sastavu,cak 9.Nemate talente ni blizu nasima.Uostalom,strpi se,neces dugo cekati potvrdu toga
    (Xnodeh, 12. decembar 2018 12:52)

    # Link komentara

  48. Zvezda se makar nije obrukala,kao Dinamo.Cestitke Zvezde,doista je na lijep nacin prezentirala regiju.Ne slazem se sa svojim sunarodnicima,dojma sam da Srbija ce imat mnogo bolje rezultate u narednom periodu od Hrvatske,mnogo vece talente od nas posjedujete
    (Agrokor,

    Zvezda se obrukala, a 1 igrala LP nakon 27 godina. Sto bi bilo da je igrala 6 puta u zadnjih 20 god, kao Dinamo???
    (Losa ti usporedba, 12. decembar 2018 12:49)

    # Link komentara

  49. Cim sam video sastav pred utakmicu sinoc, znao sam da DAJEMO GOL ali primamo oko 3 komada. Onaj cetvrti je pokazao da Zvezda nije dovoljno naucila iz prve utakmice sa PSG-om: to su profesionalci koji ne igraju zvog "lepote fudbala" nego da zadave protivnika. Pri rezultatu 10:0 oni trce kao da gube.
    Pa ne moze se igrati LS sa onakvom odbranom, nama i da su svi bili spremni opet bi bilo 1:2 ili nekim cudom 1:1 protiv PSG-a koji je ovaj susret shvatio maksimalno ozbiljno! Nama to moze da bude samo kompliment, i Napoli i PSG su odigrali protiv Zvezde maksimalno ozbiljno. Dobro je da nismo primili vise od 17 golova.
    Potrebna su nam dva odlicna stopera, Zvezdasa u srcu, i jos jedan ili dva napadaca uz Bena i Marina, Zvezdasa u srcu, i onda bismo u nekoj laksoj grupi mogli da razmisljamo o prolazu, cak i o cetvrtfinalu uz malo srece. Pavkov nije igrac koji moze svaku utakmicu da igra na vrhunskom nivou, ali moze puno da pomogne.
    Znaci, ako tim moze da se ojaca za 15-20 miliona, da budemo sigurni ucesnici LS i prodjemo grupu, onda to treba i uraditi, jer ce ulozen novac biti vracen kroz premije, sponzorstva, itd. Ako smo sa ovakvim timom uzeli 4 boda, u ovakvoj grupi, onda moze biti samo bolje.
    (Veci i od najveceg Zvezdasa ikad, 12. decembar 2018 12:48)

    # Link komentara

  50. Xnedeh,

    Ne mozes usporedjivati Dinamo i Zvezdu zadnjih 20 godina. Cz igrala Ligu prvaka jednom, Dinamo 6 puta. Uvjeravam te, da je Cz igrala koliko i Dinamo, bila bi rekorder po primljenim pogocima.
    Što se tice Hrvatske i Srbije u nogometu, ne mogu u istu rečenicu.
    Srbija grupu proci ne moze ako/kada se plasira na SP, a EP nije izborila 20 godina.
    Hrvatska 2. i 3. u svijetu sa 2 generacije,1/8 i 1/4 finale EP-a, Zlatna kopacka, zlatna lopta sa SP-ova, The best Fifa&Uefa, Balon d’or.
    Dakle, barem 2 klase razlike.
    (p.s. Mozes racunati vasu dječiju nogometnu medalju, ali i nasa djeca U-16 su prvaci svijeta u košarci...da li to znaci da se mozemo s vama usporediti u kosarci?...govorimo o ozbiljnom sportu)
    (Činjenice koje bole, 12. decembar 2018 12:47)

    # Link komentara

  51. Prosek poseda lopte 25% sa sve Red Bulom, ludacka sreca i potcenjivanje od strane Red Bula na 2:0 (najopasniji rezultat), koja se nece ponoviti narednih 20 godina.

    Nase ekipe moraju igrati 5 godina uzastopno grupnu fazu lige Evrope da bismo videli gde nam je mesto, a to liga sampiona definitivno nije.

    Uostalom, za koju godinu, kad bogati osnuju zatvorenu evro-ligu, vise je nikad ni necemo moci igrati, tako da uzivajte dok traje...
     (malo mi za sriću triba, 12. decembar 2018 12:47)

    # Link komentara

  52. @tko tu koga:
    Zar Ćorić nije tenisač!?
     (Ahtung, 12. decembar 2018 12:43)

    # Link komentara

  53. Da ponovo ne osvojimo ligu nisam zdovoljan!
     (Ahtung, 12. decembar 2018 12:42)

    # Link komentara

  54. Vidim ovde provejava zloba Rvata i domaćih Rvata, ako srditi se je zdravo ne stalno ali ponekad može.
    Upoređivanje ne pomaže ni jednima ni drugima. Ipak ostaju Dinamove blamaže protiv daleko gorih timova kao i JSD u grupi "smrti" sa Topdžijama Šahtjorom (koji je projektovan za titulu) i super giga mega jakom Bragom. Tu se valjda Rvatima i pravim i ovim uveženim malo mogu zapušiti usta, mada licemeri su to, ti se ničega ne stide.
    LŠ, ova grupa je bila odlična škola za CZ. Treneru i igračima svaka čast, dali su i preko svojih realnih mogućnosti, što taktički mada mnogo više takmičarski. Sa drugačijim sastavom biće bolje i protiv ovakvih timova. Nemam mnogo zamerki, recimo mali Mbape je bio stvarno najbolji igrač SP(ostalo je nakaradna politika) tako da razmontiranje Gobeljića i Stojketa ne vidim kao minus, dečko ponižava ceo Svet. Ipak su Liverpul i PSŽ mnogo daleko a ni Napoli ne zaostaje za njima. Kao što rekoh škola i to dobra.
    Stiže Jirka, voleo bih da igra na beku a ne na krilu i stiže Milunović na štoperu. Otići će neko. Tu dolazimo do ključnog dela. Već sada isplanirati jaku ekipu od 20 igrača za II deo prvenstva, sve otalo ratosiljati se još u Januaru, neke pustiti i bez obeštećenja. Kafu, Samuila, Babić, Stoiljković mogu odmah, Meleg i Jevtović,hm dati im poslednju šansu. Milić ili Srnić, jednog ostaviti. Čaušić enigma za mene. Rodić, Stojke, Borjan, Krstičić, Savić zaslužili su da unovče svoj trud. Ostalo ostaviti.
    (nemi posmatrač, 12. decembar 2018 12:41)

    # Link komentara

  55. Zvezda se makar nije obrukala,kao Dinamo.Cestitke Zvezde,doista je na lijep nacin prezentirala regiju.Ne slazem se sa svojim sunarodnicima,dojma sam da Srbija ce imat mnogo bolje rezultate u narednom periodu od Hrvatske,mnogo vece talente od nas posjedujete
    (Agrokor, 12. decembar 2018 12:39)

    # Link komentara

  56. Komsija, slazem se da je Drago pretjerao i malo vas provocira.
    Ali to ne mijenja cinjenicu da se Srbija NE moze usporediti sa Hrvatskom u nogometu nikako i nikada!
    Podsjecam te da se ne kitis uspjehom JUGOSLAVIJE, kada je CZ bila prvak!
    Uvijek kada zelite da se usporedite u nogometu sa Hrvatima, vadite iz nafralina titulu JUGOSLAVENSKOG kluba, i ne znam kakve veze Srbija ima sa time? Prosvijetli me.
    Srbija ima veze sa tom dječijom zlatnom medaljom, a koliki je znacaj te medalje u ozbiljnom nogometu, pitat cu te gdje su ti prvaci? Gdje igraju? Znam za jednog, igra sa 23 god u Zaprešiću...Dakle, Hr 2. i 3. na SVJETSKIM prvenstvima sa 2 različite generacije!!! Halo!
    Vi se ne plasirate, a ni grupu ne prolazite. EP 20 god niste izborili!! Usporedjujes grcku eu medalju sa 2 hrvatske SVJETSKE, hej?? Sto vas nema sa seniorima na SP-u u nasem drustvu, hm?
    Hr djeca U-16 je prvak svijeta 2018. u kosarci, znaci mozemo se usporedjivati s vama u kosarci???
    Kratko, ne blamiraj se vise, keve ti.
    (Ne blamiraj se, 12. decembar 2018 12:07)


    Ne pricaj kojesta, nikad nista niste osvojili u fudbalu a guraju vas i NATO i Rusi i EU i SAD, znaci smesni ste.
    Mi jos uvek trpimo posledice devedesetih ali izvlacimo se, to se vidi pre svega kod mladih ali i kod Zvezde.
    (БИЋЕМО ПРВАЦИ СВЕТА!, 12. decembar 2018 12:38)

    # Link komentara

  57. @ znanje imanje + xnedox
    Nije točna ta tvrdnja, naprotiv!
    Nadolazeća generacija Vatrenih je još jača nego postojeća a možda i najbolja od osamostaljenja. Konkretnije to izgleda ovako :
    Nositelji i najstariji igrači (26) bili bi :
    Vrsaljko (Atletico M)
    Bradarić (Cagliari)
    Brozović (Inter M)
    Sa 25 slijede :
    Rebić (Frankfurt)
    Mitrović (Club Brugge)
    Rog (Napoli)
    Sa 24 prate :
    Livaković (Golman)
    Kovačić (Real-Chelsea)
    Sa 23 :
    Jedvaj (Leverkusen)
    Pjaca (Fiorentina)
    Pašalić (Atalanta)
    Halilović (AC Milan)
    Sa 22 :
    Ćaleta Car (Marseille)
    Benković (Celtic)
    Sa 21 :
    Brekalo (Wolfsburg)
    Vlašić (Everton CSKA)
    Ćorić (Roma)
    Bašić (Bordoaux)
    Letica (Golman)
    Sa 20 :
    Sosa (Stuttgart)
    Uopće nisam ni stavio na spisak igrače kao Letica, Balić (Udinese), Katić (Glasgow Rangers), Šunjić, Moro (Dinamo Z), Bistrović (CSKA)...
    Znači o čemu mi ovde pričamo!? Kad pogledaš kako su to mladi igrači i kako već imaju ozbiljne klubove i koliko imaju utakmica u nogama...svi parametri idu njima u korist. Jedan Modrić i Mandžukić su sa 23/24 još igrali u Dinamu Z, Badelj također, Subašić branio za Zadar i Hajduk pa u drugu francuski ligu otišao,Vida za Osijek i Dinamo, Pivarić do dugo za Dinamo, Strinić dugo za Hajduk...mislim nemo mai šta pričat. Nego da sačekamo. Uskoro ćemo biti svi pametniji
    (tko tu koga, 12. decembar 2018 12:31)

    # Link komentara

  58. Na studiu B zvezda vodi 2-0 
    (Gledalac, 11. decembar 2018 21:56) 
    A na pinku 3-1 za zvezdu. Na kraju će biti 6-1 za zvezdu, lično će Sarapa da javi. 
    (jaa, 11. decembar 2018 22:44) 

    Na N1 partizan prvi u prvenstvu! 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EUFORIJA, 11. decembar 2018 23:16) 



    A na Informeru CZ se plasirala dalje?
    (xxx, 11. decembar 2018 23:54)

    A, realno stanje je - Zvezda u ligi šampiona ima 4 boda u grupi smrti, Partizanu sledi teška utakmica sa Mašvom da zadrži treće mesto...
     (Ujka Žitko, 12. decembar 2018 12:30)

    # Link komentara

  59. Kaže se pregaženi, a ne poraženi.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (t.b., 12. decembar 2018 10:10)

    Porazeni su u grupi Lige sampiona - od neprikosnovenog lidera Francuske, drugog tima Italije i lidera Engleske i vicesampiona Evrope, koji je srusen u grotlu Marakane.

    A pregazeni su jos uvek zaledjeni na - 13 negde u blatu manjeg istanbulskog stadiona, bez ikakve sanse da se iz istog iskobeljaju narednih decenija...
    (One night in May, 12. decembar 2018 12:26)

    # Link komentara

  60. oce bit docek u beogradu za zadnje mjesto u skupini hahahah bivsi prvak europe ponizen sa 17 golova u mrezi i cenerom od psg-a...
    (Zigzag, 12. decembar 2018 11:31)

    Jok,bice docek za NK Primamo,kao najgoreg ikad u LS!!!
    (Xnodeh, 12. decembar 2018 12:25)

    # Link komentara

  61. Stari ljudi kazu:"U pobjedi se ne uzvisi, u porazu se ne ponizi". Mi, na zalost radimo i jedno i drugo.Nakon Liverpula je bilo samo pitanje s kim cemo igrati u finalu LS. Nakon poraza, niko gori. Istina je negdje na sredini.Nismo dorasli najjacima, ali prvo poluvrijeme protiv Liverpula i drugo protiv Napolija su pokazali da ima elemenata za optimizam i ponos, ali isto tako broj primljenih golova i odnos snaga na terenu u vecini utakmica kaze da mi jos nismo dorasli LS.Svakako fa treba biti zadovoljan. Igrali smo sa zvijerima pa i cak Salzburg je bolji i skuplji, pa smo ga izbacili.Samo se nadam da je ovo samo jedna stepenica u penjanju, a ne vrhunac.
     (kris, 12. decembar 2018 12:24)

    # Link komentara

  62. Uostalom sta se cudite, pisali ste da je prvi mec bio namjesten.
    Ocajna Zvezda, losa Srbija, lani su Zvezda i Partizan imali dobre sezone.
    Mi viceprvaci, Dinamo proljece u EL, Hrvatska ide na EP, vi vjerovatno ne (2 najteza gostovanja prva 2 kola pa jos Portugal u 4. kolu).
    I mi stvarno jesmo velesila, 3. i 2. na svijetu u 20 godina. To je zaista cudno za tako malu zemlju. A znate kakvi smo, necemo stati dok ne osvojimo.
    (drago, 12. decembar 2018 10:47)

    Da je Argentina odigrala makar upola protiv vas kao protiv Francuske u 1/8,otresla bi vas kao slinu,poslala na Francuze u 1/8 a oni kuci kad i zasluzujete.Ovako se Francuska sprdala s vama u finalu i umesto 8 koliko je trebala i mogla,stala je na 4 iz "postovanja".
    C.Zvezda uzela 4 boda,koliko NK Primamo za 4 sezone,pobedila Liverpul.Srbija prvak u19 Evrope 2013.,prvak u20 sveta 2015.Na EP ce se sigurno plasirati,i tek polako pocinje zlatna era,jer prvaci iz 2013 i 2015 dolaze na scenu od kojih neki vec sad su u zizi interesovanja u najjacim ligama u Evropi.Vi sa dedama poput Modrica i Rakitica uskoro padate,necete se ni plasirati u Katar,a veliko je pitanje i dalje sta ce biti s vama
    (Xnodeh, 12. decembar 2018 12:18)

    # Link komentara

  63. U ovakvu grupu, najtezu mogucu i to napravili rezultat kakav Dinamo koji je igrao godinama, a i komsije koje su igrale nekoliko puta nisu mogli da ostvare i to u masu laksim grupama... Jesam li zadovoljan ? Prezadovoljan !! Hvala Miloje, samo nam ti ostani na klupi, ove dvije godine su nesto najljepse moguce, a ako ostanes bice toga jos :)
     (Piksel, 12. decembar 2018 12:16)

    # Link komentara

  64. Delije glume da su zadovoljni, “Bravo Zvezdo” je samo paravan. Boje se sprdanja Partizanovaca i Hrvata, pa zato.Hrvat sam, cestitam sto ste se nakon 26 god plasirali u LP, ali mi nije jasno sto slavite? 17 primljenih golova i zadnje mjesto na tabeli??Sprdate Hrvate sto su izgubili, pazi, FINALE svjetskog prvenstva od prvaka Francuza, a sebe uzdižete kao zadnje! Ne slavite poraz u finalu Lige prvaka, vec poraze u grupnoj fazi...E to se zove gubitnički mentalitet...Podsjetiko me ovo na Dinamo kada je 2011. izgubio od Reala 0:1, pa je bilo “Bravo Dinamo, samo 0:1”..! Tako se ne gradi uspjeh, vec sebe zavarava...Ljutite se koliko zelite, no ovo je istina!Sretno Zvezdi iduce godine i Dinamu u nastavku! Ali znajmo, da bi uspjeli, moramo raditi na sebi i svom mentalitetu.
    (Razum, 12. decembar 2018 09:52)

    Sprdamo nacin na koji ste dosli do tog finala.A taj nacin sprdas duboko u sebi i ti i vrlo dobro znas da je posledica nevidjene slucajnosti i srece.Objektivno ste jako daleko od toga kao sto je Zvezda od PSZ.Samo eto u LS nema slucajnih penala,a ni sudijskih lakrdija na nasoj strani,naprotiv gledajuci sve utakmice u ovoj grupi osteceni smo bili samo mi u nekoliko navrata.Za razliku od vaseg NK Primamo Zvezda je u ovoj prvog godini bila u tezoj grupi nego sto je Dinamo ukupno gledno sve grupe prethodnih godina i opet je zaradila ogromno postovanje najvecih rezultatima.Dakle,mi pobede ne ostvaruje slucajno,na zreb i penale,nego na kvalitet,koji vi nemate
    (Xnodeh, 12. decembar 2018 12:11)

    # Link komentara

  65. Muka je od najgoreg tima LS napraviti nacionalne heroje ali probacemo. Da se ne naljuti kancelar ipak je strpao tolike milione. 
    (Dusko, 12. decembar 2018 10:52) 

    Dragi Dusko Dugousko, Pinokio je zbog laganja dobio veliki nos, a ti velike usi. 
    Ono kad u ocaju izvrces cinjenice ne bi li pokusao omalovaziti Zvezdin veliki uspeh. Samo cu napraviti paralelu sa grupom D koja je ubedljivo najslabija u istoriji LS. Lokomotiva je bila nosilac grupe, a zavrsila je na poslednjem mestu sa 3 boda. Grupa C, najjaca grupa ove sezone, Zvezda pored takvih velicina uzela 4 boda, a bila u poslednjem sesiru, dakle vise je uzela bodova od nosioca grupe C, a poredjenje PSZa sa Galatasarajem ili Liverpula sa Lokomotivom je smesno. 
    Dusko sedi jedan.
    (Milan, 12. decembar 2018 11:29)


    vodja odbranjen, zadatak obavljen :)
     (neutralni felsh, 12. decembar 2018 12:08)

    # Link komentara

  66. Najzadovoljniji sam bio u kolima kada sam se vraćao iz Salcburga. Posle toliko godina plasirali smo se u Ligu šampiona. I to i sve što se dešavalo posle toga je istorija. Možete da pričate o primlnjenim i datim golovima, o zaradjenim milionima , o šansama... ali imati priliku da uživo gledaš Nejmara, Salaha, Manea, Mbapea, Bufona, Kavanija, Di Mariju, Insinjea... To je privilegija.
    (Uvek Zvezdaš nikad Delija, 12. decembar 2018 12:07)

    # Link komentara

  67. Moram ti napisati da se divim Vama Kroatima. Dinamo KONAČNO izborio proleće u Evropi dičite se drugim i trećim mestom u fudbalu, a zaboravljate da je Zvezda bila prvak Evrope i sveta, zaboravljate da je mlada reprezentacija Srbije bila prvak sveta i još se samohvališete da ste nekakva fudbalska velesila??? Na osnovu čega?? Drugog i trećeg mesta na mundijalu?? O, Bože, pa jedna Grčka ima više titula u fudbalu od vas.
    I MI SMO MITOMANI????
    (CyberKooryber

    Komsija, slazem se da je Drago pretjerao i malo vas provocira.
    Ali to ne mijenja cinjenicu da se Srbija NE moze usporediti sa Hrvatskom u nogometu nikako i nikada!
    Podsjecam te da se ne kitis uspjehom JUGOSLAVIJE, kada je CZ bila prvak!
    Uvijek kada zelite da se usporedite u nogometu sa Hrvatima, vadite iz nafralina titulu JUGOSLAVENSKOG kluba, i ne znam kakve veze Srbija ima sa time? Prosvijetli me.
    Srbija ima veze sa tom dječijom zlatnom medaljom, a koliki je znacaj te medalje u ozbiljnom nogometu, pitat cu te gdje su ti prvaci? Gdje igraju? Znam za jednog, igra sa 23 god u Zaprešiću...Dakle, Hr 2. i 3. na SVJETSKIM prvenstvima sa 2 različite generacije!!! Halo!
    Vi se ne plasirate, a ni grupu ne prolazite. EP 20 god niste izborili!! Usporedjujes grcku eu medalju sa 2 hrvatske SVJETSKE, hej?? Sto vas nema sa seniorima na SP-u u nasem drustvu, hm?
    Hr djeca U-16 je prvak svijeta 2018. u kosarci, znaci mozemo se usporedjivati s vama u kosarci???
    Kratko, ne blamiraj se vise, keve ti.
    (Ne blamiraj se, 12. decembar 2018 12:07)

    # Link komentara

  68. Bravo majstori svaka cast,borili smo se koliko smo mogli ovo je veliki uspeh.DSad da protutnjimo kroz ovu nasu ligu i ako bog da opet sledece godine zreliji i iskusniji i naravno u nekoj mnogo laksoj grupi.Ljudi ne nasedajte na komentare sto komsija sa brda sto ovih iz regiona.Kompleks i sujeta su opasna stvar
     (duledudule, 12. decembar 2018 12:00)

    # Link komentara

  69. Zadovoljni i ponosni, vidim i pojedini grobari. Uspeli su da ugoste Liverpul u zemunelu i da iseku gume ljudima koji su parkirali oko njihovog stadiona. Imaće sad šta da pričaju unucima. Mislim na te bednike koji su se sinoć pokazali u pravom svetlu.
    P.S. Sportski pozdrav za sve prave i iskrene Partizanovce
    (Sivi soko, 12. decembar 2018 12:00)

    # Link komentara

  70. Ja da, sasvim zadovoljan. Znsm da su primili veliki broj golova ali to je plod neiskustva na medjunarodnoj sceni. Da se Zvezda našla u nekoj lakšoj grupi svojom agilnoscu i kombiniranjem prebacivanja lopte u fazi napada vjerujem da bi se borila za drugo mijesto u grupi
    (HaoS in laOS, 12. decembar 2018 11:59)

    # Link komentara

  71. Ako se uzme u obzir da vecina tokom letosnjih kvalifikacija nije ni razmisljala o Ligi Sampiona vec se bojazljivo nadala prolasku u Ligu Evrope onda je ulazak u elitno fudbalsko takmicenje uspeh sam po sebi. Kada se doda i 27 godina, koliko su navijaci Zvezde cekali da cuvena musema prekrije centar na Marakani, ulazak u LS dodatno dobija na tezini.
    I pre pocetka takmicenja Zvezda je bila prezaljena, uzimajuci u obzir timove sa kojima je trebalo da igra, i ocekivalo se poslednja u grupi. Ali, retko ko je predvidjao 4 osvojena boda i mogucnost da se u poslednjem kolu bori za prolazak u Ligu Evrope. Da li je mogla bolje i vise bice tema o kojoj ce se pricati. Cinjenica je da su navijacima Zvezde apetiti rasli kako je odmicalo takmicenje u grupnoj fazi.
    Jedina zamerka su pojacanja dovedena specijalno za Ligu Sampiona. Izuzev Marina, svi ostali su ozbiljan promasaj. Da li je bilo potrebno rasipati novac na one kojima je Zvezda trebalo da posluzi kao restartovanje sopstvenih karijera. Ako Causic vredi milion evra onda su u fudbalu stvari stvarno ozbiljno poremecene.
    Percepcija onih koji u celom Zvezdinom nastupu vide samo 17 primljenih golova i nista drugo najbolje govori upravo o njima. Mozda je i ovo nikada slabija LS cim je Zvezda uspela da osvoji 4 boda.
     (ArtuDitu, 12. decembar 2018 11:51)

    # Link komentara

  72. Kada se pogleda u kakvoj banana drzavi zivimo i na kakvom niskom nivou nam je fudbal mozemo ova 4 boda smatrati velikim uspehom.
    (Prosinecki, 12. decembar 2018 11:50)

    # Link komentara

  73. Ja prezadovoljan, evo cekam derbi za vikend sa Macvom, derbi sezone kud ces jace, borba prsa u prsa za 5. mesto i beg od opasne zone za play out, dodjite sve na "lavor" koliko nas ima, svih stotinak momcadi....:)))
     (Zvezda guzi i Trinkija, 12. decembar 2018 11:45)

    # Link komentara

  74. @drago
    "Hrvatska ide na EP, vi vjerovatno ne" je primer mitomanskog govora. Tebi je neodređena budućnost ali u verziji koju su sam nacrtao već dokazna činjenica. "Da je Hrvatska u pitanju, viceprvak svijeta, drukcije bi se ponasali." je primer "da nije tužno bilo bi smešno". Ali ono "nećemo stati dok ne osvojimo" je ipak pobednik. Ova generacija vam odlazi, a nova je toliko lošija da nije čak bolja ni od naše! Na ta dva ubodna uspeha svaka čast - svi ostali rezultati su traljavi. Ta dva uboda su se desila kombinacijom sreće, onomad politike ali i to jer vaš tim jedini igra požrtvovano i patriotski pošto su to i tako shvatili, svi ostali se čuvaju za svoje skupe ugovore.
    Zvezda jeste uspeh jer realno nije trebala ni stići do Red Bula; a tek je misterija kako su tu tako jaku ekipu preveslali. Sve ovo još preko je neočekivani višak. I još nešto - u ovakvoj grupi Dinamo ili Hajduk bi osvojili 2 boda manje, dali 2 gola manje a primili 5 više... Niko ne misli da je ovo Uspeh u apsolutnom smislu, nego je suma svega veliki uspeh spram nesrazmere u novcu i kvalitetu. A to nedragi drago nije mitomanija nego baš suprotno od nje.
    Za Cibonu bi bio enorman uspeh da se kvalifikuje za NBA a ako bi u lošem žrebu upala u SeveroZapad pa ipak tamo samo blago pregažena - uspeh bi bio još veći...
    (znanje-imanje, 12. decembar 2018 11:41)

    # Link komentara

  75. Ama zadovoljni jasta.I sa pinkom,farmom,turbo folkom,motanjem kablova,tetkinim parama za Stan,a prethodno sa onim sto je spavao kod tetke na kaucu,fabrici za euro.da ne nabrajam vise bilo bi kao "Rat I Mir"opsirno.Sve u svemu divota jedna
     (nikola, 12. decembar 2018 11:38)

    # Link komentara

  76. Jako. Najvažnije je sada da se to materalizuje. Treba se plasirati u LŠ ili bar Ligu Evrope (tu dočekati proleće) sledeće godine. Sada klub treba da pokaže zrelost. Zvezda ove godine nije mogla da dobije bolju grupu, jaki, zvučni i atraktivni protivnici, i automatsko rasterećene od pritiska jer se u startu nije očekivalo da će Zvezda izboriti proleće. Tako da su mogli da igraju rasterećeno a protiv najboljih. Takodje, pozitvina stvar, zahvaljujući Zvezdinim igrama, ali i spletom srećnih okolnosti, PSG je morao da igra u najjačem sastavu poslednje kolo u Beogradu. Publika na Marakani u poslednjem je uživo mogla da gleda Zvezdu koja se bori za proleće u Evropi protiv nekih od najboljih igrače na svetu! Ali sve to će ostati samo lepo sećanje i incident ukoliko uprava i sam klub ne pokažu zrelost i održe smirenost i plasiraju se u LŠ sledeće godine. Tek tada će ovk biti uspeh kluba a ne samo uspeh jednog tima, jedne generacije CZ. Bravo momci!
    (zmajognjeni, 12. decembar 2018 11:35)

    # Link komentara

  77. Mali komsija sa "lavora" igra utakmicu sezone za vikend sa Macvom, grcevito se bori za 5. mesto u prvenstvu a mi se jos uvek bavimo LŠ...cccccc :))))
     (Zvezda guzi i Trinkija, 12. decembar 2018 11:34)

    # Link komentara

  78. Упоредите Гобељића од прошле и Гобељића ове сезоне тј синоћ. Јесте да је непослушан за тактику, јури главом без обзира, али...
    Упоредите Павкова пре и овог сад, против Луверпула посебно.
    Упоредите Стојковића пре и оног против Луверпула посебно.
    Упоредите Дегенека кад је стигао и овог на крају ЛШ.
    Упоредите Савића, Бена, Родића, Марина, готово све играче носиоце ове екипе какви су били играчи против ПСЖ нпр у Паризу, а какви синоћ, какви су били пре, а какви сада...
    Па да ли заиста требамо бити незадовољни?!?
    За пар сезона играња у ЛШ, ни осмина финала, па и више није далеко.
     (((С)нежни, 12. decembar 2018 11:33)

    # Link komentara

  79. oce bit docek u beogradu za zadnje mjesto u skupini hahahah bivsi prvak europe ponizen sa 17 golova u mrezi i cenerom od psg-a...
    (Zigzag, 12. decembar 2018 11:31)

    # Link komentara

  80. Ne nego smo zadovoljni igrama patlidžana u Jelen Super Ligi haha hahaha
    (Falcao, 12. decembar 2018 11:10)

    Taj "patlidzan" je razbio tvoj paradajz klub u vecitom derbiju pre skoro 3 meseca, ali visa sila ( citaj sudija) je uticala da uzmete bod. Podseticu te da ste bili u rezultatskom zaostatku golom Rikarda.
     (Bodibond, 12. decembar 2018 11:31)

    # Link komentara

  81. Muka je od najgoreg tima LS napraviti nacionalne heroje ali probacemo. Da se ne naljuti kancelar ipak je strpao tolike milione.
    (Dusko, 12. decembar 2018 10:52)

    Dragi Dusko Dugousko, Pinokio je zbog laganja dobio veliki nos, a ti velike usi.
    Ono kad u ocaju izvrces cinjenice ne bi li pokusao omalovaziti Zvezdin veliki uspeh. Samo cu napraviti paralelu sa grupom D koja je ubedljivo najslabija u istoriji LS. Lokomotiva je bila nosilac grupe, a zavrsila je na poslednjem mestu sa 3 boda. Grupa C, najjaca grupa ove sezone, Zvezda pored takvih velicina uzela 4 boda, a bila u poslednjem sesiru, dakle vise je uzela bodova od nosioca grupe C, a poredjenje PSZa sa Galatasarajem ili Liverpula sa Lokomotivom je smesno.
    Dusko sedi jedan.
     (Milan, 12. decembar 2018 11:29)

    # Link komentara

  82. Kao veliki Partizanovac sam prezadovoljan ucinkom Zvezde, a kao neko ciji je novac uziman za sastavljanje tima Zvezde za LS sam razocaran.
     (Bodibond, 12. decembar 2018 11:28)

    # Link komentara

  83. Mi navijači bićemo u potpunosti zadovoljni samo još kada pobedimo ove naše najveće kritičare Partizan. Zato Miloje molim te udari po njima i zacepi im usta...
     (dugi, 12. decembar 2018 11:25)

    # Link komentara

  84. casno i hrabro su primili 17 golova .
     (dragan, 12. decembar 2018 11:23)

    # Link komentara

  85. (drago, 12. decembar 2018 10:47)

    Moram ti napisati da se divim Vama Kroatima. Dinamo KONAČNO izborio proleće u Evropi (gle čuda, i Zvezda i Partizan to uradili prošle godine), dičite se drugim i trećim mestom u fudbalu, a zaboravljate da je Zvezda bila prvak Evrope i sveta, zaboravljate da je mlada reprezentacija Srbije bila prvak sveta i još se samohvališete da ste nekakva fudbalska velesila??? Na osnovu čega?? Drugog i trećeg mesta na mundijalu?? O, Bože, pa jedna Grčka ima više titula u fudbalu od vas.
    I MI SMO MITOMANI????
    (CyberKooryber, 12. decembar 2018 11:23)

    # Link komentara

  86. Muka je od najgoreg tima LS napraviti nacionalne heroje ali probacemo. Da se ne naljuti kancelar ipak je strpao tolike milione.
    (Dusko, 12. decembar 2018 10:52

    Koliko je mrznje u vama, to je za analizu. Covece uzeli smo 4 boda u grupi. Pogledaj ostale poslednjeplasirane ekipe u drugim grupama.
     (d, 12. decembar 2018 11:19)

    # Link komentara

  87. A šta ti očekuješ od “domaćih” ekipa ? Da pobedjuju razne Reale, PsZ, Barsu i da igraju minimalno četvrt finale svake godine ? Na kojoj si ti druže planeti ?
    (JPR24,

    Prijatelju, jesi li ti ocekivao da ce Hr biti doprvak svijeta u nogometu. Nisi. Ali ona je doprvak svijeta
    Govorim o nasem balkanskom mentalitetu gdje svakom damo da nas gazi. Jesi vidio sinoc na početku 2.poluvremena Zvezdu?? Da ste onako bili hrabri svih 90min vi bi njih pregazili!!!
    Dakle, stvar je stava, samopouzdanja i sve se moze. Tko se zadovoljava mrvicama, nikada nece raditi velike stvari.
    17 primljenih golova i zadnje mjesto nije uspjeh (isto mislim i za Dinamo u LP), i ne moze me u to nitko uvjeriti. Ali da mozete i morate biti bolji, na tome treba biti fokus. A ne na davnoj prošlosti i stavu “da se baki snilo”...
    (Razum, 12. decembar 2018 11:18)

    # Link komentara

  88. U 21 veku, u grupi Lige sampiona Dinamo Zg, Partizan i Maribor:
    48 utakmica - 1 pobeda
    Zvezda - 6 utakmica - 1 pobeda. Posle ovoga Dinamo Zg, Partizan i Maribor trebaju na svoje stadione da postave po cetiri dinamita i da zatrpaju svoje stadione. Onako iskreno govorim.
     (zvezdas-rajvoSa, 12. decembar 2018 11:18)

    # Link komentara

  89. Partizan poslednju pobedu u Kupu/ligi sampiona ostvario je 1983. godine protiv Dinama iz Berlina.
     (d, 12. decembar 2018 11:15)

    # Link komentara

  90. (Razum, 12. decembar 2018 09:52)

    Sta si se zapjenio bez veze, slave i opjevavaju svoje poraze ko i uvijek. A posto imaju pamcenje ko zlatna ribica za 20 god ce biti da su prosli grupu, za 30 god da su izgubili u finalu. A za sto godina ce pisat da su 2018 u nikad jacoj konkurenciji dominantno uzeli ligu prvaka. Nista cudno za nasu trofaznu bracu.
     (ko ih takve ne bi volio, 12. decembar 2018 11:15)

    # Link komentara

  91. Koga briga za broj primljenih golova??? izgleda samo isfustrirane grobare koji nemaju za sta da se uhvate od muke.
    (Trancer, 12. decembar 2018 10:06)


    zasto li ti gledas fudbal da mi je znati... ah da, verovatno zbog bodova :)
     (neutralni felsh, 12. decembar 2018 11:15)

    # Link komentara

  92. Ljudi idite i vidite moj komentar pogodio sam tacan rezultat.
    (King Roger, 12. decembar 2018 10:59)

    Evo, sačekaj me ovde samo malo, idem da vidim.
     (Malkom, 12. decembar 2018 11:15)

    # Link komentara

  93. Zanimljivo ovo, budes zadnji, losa gol razlika, a smatras uspjehom, dok a druge strane dodjes u finale SPa i dio ovih zadovoljnih zadnjim mjestom te zele ubijediti da je poraz u finalu neuspjeh. Bas da dublju analizu. Cestitam na 4 boda.
    (Torcida Jupiter, 12. decembar 2018 11:13)

    # Link komentara

  94. Kada se pogleda u kakvoj banana drzavi zivimo i na kakvom niskom nivou nam je fudbal mozemo da smatramo ova 4 boda velikim uspehom.
    (Prosinecki, 12. decembar 2018 11:12)

    # Link komentara

  95. cemu omalovazavanje zvezdine igre? velicanstveno i hrabro su prelazili na tudju polovinu terena, i to cak nekoliko puta...
     (neutralni felsh, 12. decembar 2018 11:12)

    # Link komentara

  96. Ne nego smo zadovoljni igrama patlidžana u Jelen Super Ligi haha hahaha
    (Falcao, 12. decembar 2018 11:10)

    # Link komentara

  97. Sinoć, pre polaska na stadion, sedimo i gledamo Zvezdin put ove godine do LS. Od Spartaksa, Suduve, Spartaksa i Salcburga. I kada se pogleda sa ove tačke ne možeš a da ne budeš zadovoljan urađenim. Pre svega zato što niko od nas nije ocekivao da uđemo u LS. Hteli smo samo da se dočepamo poslednjeg kola i sigurne LE. Čudesna noć u Salcburgu i eto nas tamo, posle 27 godina. Ostaje zal sto smo imali bas gadan zreb za grupu, bilo je grupa gde smo mogli da igramo bolji fudbal, gde nije bilo ovakvih aždaja. Ali, realno posle žreba, bilo je jasno da ćemo proći kao bosi po trnju. I uto mi je i veći uspeh što su Miloje i momci uspeli da uzmu četiri boda u ovoj grupi.
    Hvala im na svemu i ove i prethodne sezone, bilo je uživanje. Ostaje još Cukaricki za vikend i pauza gde bi trebao da se oformi tim za letnje kvalifikacije i da probamo da ponovimo uspeh od ove godine.
    Bravo Miloje, bravo igraci!
    (Sunce Slobode, 12. decembar 2018 11:09)

    # Link komentara

  98. Vidim da je vecina prezadovoljna, valjda ovi naviknuti na sve one poraze od sestorazrednih klubova, pa mu ovo jos dodje cast kad na sest utakmica protiv ovakvih timova primite 17 golova. Daleko je ovo od iole dobrog, za mene je utakmica protiv Napolija u Beogradu bila cak najgora jer se igralo u nasem sesnaestercu bez zelje da se krene napred i postigne gol. Na svakoj drugoj smo imali bar po nekoliko minuta kad smo probali da napadnemo, na ovoj samo onaj sut Boacija kad je lopta jedva stigla do golmana sto smo racunali kao veliku sansu. Sinoc smo jedan deo drugog poluvremena odigrali kao u transu, cak je Milojevic ucinio sjajne izmene sa jasnom vizijom da se nastave napadi, ali smo primili uzasan gol i to posle nepostojeceg prekrsaja. Na kraju smo jos ubedljivo izgubili, ali ipak realno, mozda smo mogli da damo jos neki, ali i da primimo. Sve u svemu da tokom gotovo svih utakmica taktika nije bila bunker, nego kao sinocnih 20-ak minuta Zvezda bi se plasirala u nokaut fazu. Ali, ja mislim da je, osim straha i neiskustva, problem bio fizicka sprema, jednostavno nismo imali snage za 90 minuta ubitacnog tempa kakav su nametale druge ekipe.
    (SV, 12. decembar 2018 11:03)

    # Link komentara

  99. Sve pohvale komsijama
    (Mozart, 12. decembar 2018 10:14)slučajno su primili 17 golova. Da nisu imali sreće bilo bi 50.
     (ZgHrEu, 12. decembar 2018 11:02)

    # Link komentara

  100. Ljudi idite i vidite moj komentar pogodio sam tacan rezultat.
     (King Roger, 12. decembar 2018 10:59)

    # Link komentara

  101. Nisam, očekivao sam više golova u mreži. Ovako nije ni 20, nisam zadovoljan.
     (Adriano_Galliani, 12. decembar 2018 10:56)

    # Link komentara

  102. Muka je od najgoreg tima LS napraviti nacionalne heroje ali probacemo. Da se ne naljuti kancelar ipak je strpao tolike milione.
     (Dusko, 12. decembar 2018 10:52)

    # Link komentara

  103. Panteri se još nisu otreznili od sinoć, spominju Bari i računaju vrednost klubova iz grupe. Na šest utakmica su primili 21 gol, što je u proseku više od 3 gola po utakmici. Od tih šest utakmica tri katastrofalna poraza. Samo se vi tešite sa onim: "oni više vrede", "bili smo hrabri", "borili smo se".
    (O.T.A.N., 12. decembar 2018 10:31)

    Neki ljudi zaista nemaju obraza. Izreći ovoliko laži u par rečenica je sramota čak i za grobarske standarde. Mada, ovo je i očekivano. Za većinu današnjih klinaca 6+4+3+4 je viša matematika. Zaista nije čudo što je O.T.A.N kao rezultat dobio 21. Momče, kad već ne znaš da sabiraš, da te obavestim da kalkulator dolazi sistemski na svim uređajima. Kalkulator ti je digitron, da se ne zbuniš.
     (NoName, 12. decembar 2018 10:48)

    # Link komentara

  104. Prevazisli su svoj realni kvalitet i to je dobro.Sakupili dragoceno iskustvo, iako su ubedljivo gubili pogotovo od PSG-a.Ono sto je pozitivno je da su svakoga nadtrčali iako ima u tome puno uzaludnog trosenja snage.Pokazalo se da i protiv najjacih na Marakani treba jurnuti od starta, pa sta bude.Dokaz je drugo poluvreme sinoc.Da su tako poceli,pa primili 3 apsolutno im niko ne bi zamerio.A ko zna sta bi bilo da su otvorili utakmicu kao prvo poluvreme.Kad se realno sve sagleda,Zvezda je skup igraca koji su otpisani iz losih evropskih klubova.Svi,do jednog,su oziveli karijeru u ovoj kampanji.I to je ogroman uspeh.I sada postoji temelj.Nadograditi ga pametno ,i pokusati da se ovo ponovi.Srecno.
    (Kolja, 12. decembar 2018 10:48)

    # Link komentara

  105. Ako je ikad bilo sumnje sad se potvrdilo da ste stvarno najveci moguci mitomani. Vase rijeci vise ne vrijede puno. Hrabro i casno a u 6 utakmica primili 17 golova, od 5 zabijenih 3 su bila pocasna.
    Ocajno da ocajnije ne moze biti. Da su vas Napoli i Liverpool shvatili ozbiljno (prvi mislili lako cemo jer je 1. kolo, nisu znali kako igrate a drugi nakon 4:0 isto tako mislili, jedino je PSG trgao ovu jer im je bilo biti ili ne biti) primili bi 25. Tako su se i odnosili Mbappe i Silva. Da je Hrvatska u pitanju, viceprvak svijeta, drukcije bi se ponasali.
    A toliko ste slavili Mbappea hahaha.
    Uostalom sta se cudite, pisali ste da je prvi mec bio namjesten.
    Ocajna Zvezda, losa Srbija, lani su Zvezda i Partizan imali dobre sezone.
    Mi viceprvaci, Dinamo proljece u EL, Hrvatska ide na EP, vi vjerovatno ne (2 najteza gostovanja prva 2 kola pa jos Portugal u 4. kolu).
    I mi stvarno jesmo velesila, 3. i 2. na svijetu u 20 godina. To je zaista cudno za tako malu zemlju. A znate kakvi smo, necemo stati dok ne osvojimo.
    (drago, 12. decembar 2018 10:47)

    # Link komentara

  106. U zemlji u kojoj je sve što se događa - od fudbala do ekonomije, veliki "boljitak", najveći u regionu, tako je i ovo veliki uspeh kad od 18 osvojiš 4 boda i budeš zakovan za dno tabele. Nema potrebe da se pominje Partizan, kao vi ste osvojili 3 a mi 4 boda. Ovo je nenormalna situacija u zemlji kad svi moraju da se dive njemu i Zvezdi, iako je stanje očajno.
    (Miljana Kuljić, 12. decembar 2018 10:46)

    # Link komentara

  107. Partizan poslednju pobedu u Kupu/ligi sampiona ostvario je 1983. godine protiv Dinama iz Berlina.
     (d, 12. decembar 2018 10:43)

    # Link komentara

  108. Ne vidim potrebu da se upoređujemo sa PSV, AEK itd.. Naša grupa je bila najteža ubedljivo i ovo ko je očekivao pre par meseci bi mu rekli da je lud. Svaka čast momcima sledeće godine neka lakša grupa, bože zdravlja, pa ćemo videti gde smo i šta smo.. Protivnici kao što su Real, Barsa,PSG, Liverpul,Bayern itd jednostavno igraju neki drugi fudbal sa mnogo boljim igračima i jednostavno mi tu nemamo šta da tražimo.
     (Neutralan, 12. decembar 2018 10:41)

    # Link komentara

  109. Panteri se još nisu otreznili od sinoć, spominju Bari i računaju vrednost klubova iz grupe. Na šest utakmica su primili 21 gol, što je u proseku više od 3 gola po utakmici. Od tih šest utakmica tri katastrofalna poraza. Samo se vi tešite sa onim: "oni više vrede", "bili smo hrabri", "borili smo se".
    (O.T.A.N., 12. decembar 2018 10:31)

    Razumem u potpunosti da vi sad pokusavate da se koprcate i da nesto kazete , ali uzeti 4 boda u ovoj grupi ne bi uspele neke mnogo jace ekipe i stabilnije finansijski. Sa druge strane to kaze navijac ekipe koja je u grupi sa Arsenalom, Sahtjorom i Bragom uzela, 0 (nula) bodova, sto je ravno katastrofi, ajde arsenal, sa sahtjorom je mogao i bod, ali braga!!! Bolje cutite i gledajte svoja posla, brukate se, a niste u stanju Macvu da pobedite.
     (ernesto che, 12. decembar 2018 10:38)

    # Link komentara

  110. Mislim da bi se, na vaše pitanje, lakše odgovorilo kada bi se javno objavio podatak o potrošenim sredstvima, od nas - poreskih obaveznika, i zarađenoga u učešću takmičenja bogatih !

    Realno :
    - Tamo nije mesto ekipama sa ovim finansijskim mogućnostima.
    - To nije takmičenje šampiona svojih zemalja.
    - Tragedija je da se troši novac na učešće u "gladijatorskim" zabavama bogatih !

    Kome je, i koje , zadovoljstvo da potroši cca 100 rsd a u tom poslu "zaradi" 40 rsd ?

    Ne mislim na "elitne preduzetnike" i menadžere različitih "kapaciteta", i sveznanja, u trošenju našeg novca !
    (Mirni !, 12. decembar 2018 10:32)

    # Link komentara

  111. Panteri se još nisu otreznili od sinoć, spominju Bari i računaju vrednost klubova iz grupe. Na šest utakmica su primili 21 gol, što je u proseku više od 3 gola po utakmici. Od tih šest utakmica tri katastrofalna poraza. Samo se vi tešite sa onim: "oni više vrede", "bili smo hrabri", "borili smo se".
    (O.T.A.N., 12. decembar 2018 10:31)

    # Link komentara

  112. Delije glume da su zadovoljni, “Bravo Zvezdo” je samo paravan. Boje se sprdanja Partizanovaca i Hrvata, pa zato.Hrvat sam, cestitam sto ste se nakon 26 god plasirali u LP, ali mi nije jasno sto slavite? 17 primljenih golova i zadnje mjesto na tabeli??Sprdate Hrvate sto su izgubili, pazi, FINALE svjetskog prvenstva od prvaka Francuza, a sebe uzdižete kao zadnje! Ne slavite poraz u finalu Lige prvaka, vec poraze u grupnoj fazi...E to se zove gubitnički mentalitet...Podsjetiko me ovo na Dinamo kada je 2011. izgubio od Reala 0:1, pa je bilo “Bravo Dinamo, samo 0:1”..! Tako se ne gradi uspjeh, vec sebe zavarava...Ljutite se koliko zelite, no ovo je istina!Sretno Zvezdi iduce godine i Dinamu u nastavku! Ali znajmo, da bi uspjeli, moramo raditi na sebi i svom mentalitetu.
    (Razum, 12. decembar 2018 09:52)

    A šta ti očekuješ od “domaćih” ekipa ? Da pobedjuju razne Reale, PsZ, Barsu i da igraju minimalno četvrt finale svake godine ? Na kojoj si ti druže planeti ?
    (JPR24, 12. decembar 2018 10:29)

    # Link komentara

  113. Kako bilo ko može biti zadovoljan, ako je gol razlika 5 - 17. Pitanje je neumesno.
    (zvezdoprc, 12. decembar 2018 09:56)

    Pa ? Ti ako gledaš samo to, šta reci za Monako koji je primio 14, a dao samo 2 gola, i to u duplo laksoj grupi. Ja kao grobar mogu samo reci svaka čast Zvezdi. Igrala je, nije se obrukala, u paklenoj grupi, dali su barem gol svakom protivniku, sinoc rekoh šta su se stisli u prvom poluvremenu, u drugom su igrali, pa šta bude, i to je za pohvalu. Treba biti realan. Šta si ti očekivao ? Da pobede ekipe koje imaju ne samo budžete već i vrhunske igrače. Mbape kad poleti na terenu može maltene sam da obrne protivnika, da ne pominjemo ostale... Treba biti zadovoljan. Uprava ako je pametna, skupila je para, to sa pametnim potezima može da uđe korišćeno da se nastavi, da održite kostur ekipe za naredni ciklus, pa uz malo srećniji žreb, predjete stepenicu više... sto da ne ?
    (JPR24, 12. decembar 2018 10:27)

    # Link komentara

  114. Da je igrao Vujadin ne bi izgubili nego smo mi igrali sa dva beka.
     (Kosjan, 12. decembar 2018 10:26)

    # Link komentara

  115. Da 540 min pet puta prešli na drugu polovinu.
     (ahahahaaa, 12. decembar 2018 10:23)

    # Link komentara

  116. 6-1
    4-0
    4-1
    4-1

    Pa, nije loše.
     (Malkom, 12. decembar 2018 10:23)

    # Link komentara

  117. vi sto komentarisete 10 golova Zvezdi u dve utakmice, ove sezone prebogatom Monaku dali dva puta po 4 : 0 i jednom 7 : 1 , prosle sezone Seltiku dali 12 ( 7 : 1 i 5 : 0 ) , Anderlehtu 5 : 0 i 4 : 0 , Barseloni 4 : 0 , da ne pricam da Lion, Marsej kao dva naveca imena francuskog fudbala redovno ciste sa po 5 : 0 , 5 : 1...tako da ne lupajte , slazem se da je neke golove Zvezda primila naivno ali ovo je ipak odnos tima od skoro milijardu € i nas od 40tak mil. da smo imali novca za bar jos trojicu klase Marina mozda bi druga prica bila , ali nismo, a oni imaju 18 reprezentativaca najjacih fudbalskih nacija...
     (MirosLAV, 12. decembar 2018 10:22)

    # Link komentara

  118. NEŠTO OVDE DEBEELO NE ŠTIMA.  
    Reporteri,Trener ,Navijači,hvale C.Z.,bez obzira što je na 2 utakmice sa PSŽ,popila 10 komada.  
    U moje vreme,kada se igrao FUTBAL,ovo je bilo ALARMANTNO.Trener,stručni štab,Funkcioneri bi bili POČIŠĆENI kao PIKSLA.  
    C.Z će nakon ovih utakmica,biti zapamćena Kao LIDER ,po Broju Primljenih Golova. 
    (Bivši Navijč C.Z., 12. decembar 2018 09:34) 

    Nikad ti nisi bio navijac zvezde.Ti si grobar kome je samo broj primljenih golova bitan a broj golova nije ..
    (Heroes, 12. decembar 2018 10:05)

    a broj bodova nije*
     (Heroes, 12. decembar 2018 10:21)

    # Link komentara

  119. Pa ako je za 6 utakmica 17 primljenih golova zadovoljavajuce, onda je svaki zvezdas super zadovoljan :)
     (Objavite mi komentar, 12. decembar 2018 10:18)

    # Link komentara

  120. Prosek od preko 3 gola po mecu u Borjanovoj mrezi? Iskreno na zrebu sam mislio i gore...
     (turista, 12. decembar 2018 10:16)

    # Link komentara

  121. Sve pohvale komsijama
    (Mozart, 12. decembar 2018 10:14)

    # Link komentara

  122. Zvezdasi su zadovoljni.. gostovale su jedne od najjacih ekipa u evropi, tribine pune, zaradilo se nekih para i sto je najvaznije igraci su vidjeli kako je igrati protiv ekipa koje imaju neuporedivo vece budzete. Sada su stvarno mogli steci neko iskustvo i izvuci pouke.. A mi navijaci smo uzivali.
    Grobari naravno nisu zadovoljni, ocekivali su sasvim drugacije bodovno stanje na tabeli.
     (ojha, 12. decembar 2018 10:11)

    # Link komentara

  123. Kaže se pregaženi, a ne poraženi.
     (t.b., 12. decembar 2018 10:10)

    # Link komentara

  124. Ove mukice racunaju gol razliku....
     (Trancer, 12. decembar 2018 10:07)

    # Link komentara

  125. Koga briga za broj primljenih golova??? izgleda samo isfustrirane grobare koji nemaju za sta da se uhvate od muke.
     (Trancer, 12. decembar 2018 10:06)

    # Link komentara

  126. NEŠTO OVDE DEBEELO NE ŠTIMA. 
    Reporteri,Trener ,Navijači,hvale C.Z.,bez obzira što je na 2 utakmice sa PSŽ,popila 10 komada. 
    U moje vreme,kada se igrao FUTBAL,ovo je bilo ALARMANTNO.Trener,stručni štab,Funkcioneri bi bili POČIŠĆENI kao PIKSLA. 
    C.Z će nakon ovih utakmica,biti zapamćena Kao LIDER ,po Broju Primljenih Golova.
    (Bivši Navijč C.Z., 12. decembar 2018 09:34)

    Nikad ti nisi bio navijac zvezde.Ti si grobar kome je samo broj primljenih golova bitan a broj golova nije ..
     (Heroes, 12. decembar 2018 10:05)

    # Link komentara

  127. Naravno da DA! Pa ko normalan je mogao da ocekuje da ce Zvezda u ovakvoj grupi, i konstalaciji snaga u evropskom fudbalu,imati pobedu nad jednim Luverpulom i odigrati nereseno sa Napolijem?
     (Kowalski, 12. decembar 2018 10:05)

    # Link komentara

  128. Sta ce grobari tuzni oni ne shvataju mi ne teramo trenera posle jednog poraza...bice LS i naredne sezone ako bude malo srece.
     (Dzoni, 12. decembar 2018 10:03)

    # Link komentara

  129. Svaka cast momcima. Prevazisli su i strah i ocekivanja i neiskustvo. Dali bar po gol svakoj ekipi, pobedili nadobudne Engleze i pokazali zube svima. Zao mi je sto Napoli nije prosao dalje, jer su najpostenije igrali protiv nas. Po svemu vidjenom Juventus prvi favorit za titulu, Psg drugi. A Zvezda? Zvezda dogodine opet da se plasira, iskusnija, jaca, uigranija. Pa u narednih 5 godina da Liga sampiona postane pravilo, a ne slucajnost. Uzivao sam gledajuci, strepeo, nervirao se, psovao Nejmara i Manea, neki put i Causica i Milojevica sto ga je stavio da igra. Ali sam vikao i pevao od srece za svaku dobru akciju, za svaku borbenost i svaki gol. Mocni ste momci, svaka cast svakom. Svi ste kroz ovih 6 utakmica postali bolji igraci! Sve cestitke, ponosan sam sto sam Zvezdas!
     (milan, 12. decembar 2018 10:02)

    # Link komentara

  130. Da.
     (KadPorastemBićuKengur, 12. decembar 2018 10:01)

    # Link komentara

  131. Tastatura grobari su ostali razocarani jer ni LS nisu ocekivali da cemo igrati.
     (Vucelic vas predsednik, 12. decembar 2018 10:01)

    # Link komentara

  132. Cuj zadovojni... pamticemo do kraja zivota. Hvala vam momci. Hvala ti Miloje! U grupi gde sam mislio da ce biti 0 bodova i da mozda necemo dati ni jedan gol napravljena je jedan od najvecih pobeda u istoriji uzeta cetiri ogromna boda, dati golovi svima i do zadnjeg kola bili u igri za evropu, stvarno neverovatno.
     (4k4.Dex, 12. decembar 2018 10:00)

    # Link komentara

  133. ono sto je utisak ucesca Zvezde u LŠ je ono sto nas je docekalo sinoc nakon utakmice,a to su desetine (toliko sam ih ja video na putu ka svom automobilu) automobila kojima su isecene gume,uglavnom sve 4 duz Humske i oko stadiona Partizana. Lica ljudi koja stoje pored svojih automobila i posmatraju u neverici i bez ideje su utisak Zvezdinog ucesca,neko sa malom decom,neko iz Republike Srpske,Nisa,Vranja,KG,NS,...i svi sa jednakim izrazom
    lica...a samo su dosli da bodre klub iz Srbije,ne Zvezdu,pri tom su to srecnici koji su uspeli da dodju do skupih karata...Tuzno...to je utisak mog osmogodisnjeg sina koji je prvi put isao na stadion da gleda Zvezdu. Ovo jos nisam video u vestima,a svakako zasluzuje
     (ogorcen, 12. decembar 2018 09:59)

    # Link komentara

  134. Зависи како чиме бити задовољан, чињенице: 17 примљених голова, -12 гол разлика, 4 бода.
    (Мај нејм из Златан, 12. decembar 2018 09:57)

    # Link komentara

  135. Kao Partizanovac, prezadovoljan. Svaka čast na borbenosti i prikazanoj igri. Porazi jesu visoki ali pobediti Liverpul, pokazati zube PSŽ-u, Napoliju... Kapa dole.
    (Vitez Lukić od Lamburginija, 12. decembar 2018 09:57)

    # Link komentara

  136. da 17 kom mada je moglo i 34
     (hihihi, 12. decembar 2018 09:56)

    # Link komentara

  137. Kako bilo ko može biti zadovoljan, ako je gol razlika 5 - 17. Pitanje je neumesno.
     (zvezdoprc, 12. decembar 2018 09:56)

    # Link komentara

  138. s obzirom na protivnike, jačinu nacionalnih takmičenja, Zvezda je osvetlala obraz. u nekim situacijama mi se činilo da može mnogo bolje, ali sve je to danak nedostatku pravih mečeva.

    ja sam navijač Partizana, ali sam svim srcem bio iz komšije. kao što bih bio i u basketu, rukometu itd, bez obzira koji naš klub igra.
    (miki, 12. decembar 2018 09:54)

    # Link komentara

  139. Trenutno PSZ prvi u Francuskoj,Liverpul prvi u Engleskoj,Napoli drugi u Italiji.Igrati u takvoj grupi i osvojiti 4 boda i zaraditi 3.6 miliona evra je veliki uspeh za Zvezdu.Iskreno malo je ko to ocekivao.Cestitke.
     (POPE, 12. decembar 2018 09:52)

    # Link komentara

  140. Delije glume da su zadovoljni, “Bravo Zvezdo” je samo paravan. Boje se sprdanja Partizanovaca i Hrvata, pa zato.
    Hrvat sam, cestitam sto ste se nakon 26 god plasirali u LP, ali mi nije jasno sto slavite?
    17 primljenih golova i zadnje mjesto na tabeli??
    Sprdate Hrvate sto su izgubili, pazi, FINALE svjetskog prvenstva od prvaka Francuza, a sebe uzdižete kao zadnje! Ne slavite poraz u finalu Lige prvaka, vec poraze u grupnoj fazi...E to se zove gubitnički mentalitet...
    Podsjetiko me ovo na Dinamo kada je 2011. izgubio od Reala 0:1, pa je bilo “Bravo Dinamo, samo 0:1”..! Tako se ne gradi uspjeh, vec sebe zavarava...
    Ljutite se koliko zelite, no ovo je istina!
    Sretno Zvezdi iduce godine i Dinamu u nastavku! Ali znajmo, da bi uspjeli, moramo raditi na sebi i svom mentalitetu.
    (Razum, 12. decembar 2018 09:52)

    # Link komentara

  141. Fantasticne igre sa vrhunskom evropskom elitom uzeti 4 boda dati 5 gola u 6 tekmi takvim gigantima je za svako postovanje svaka cast V Milojevicu veliki uspeh je igrati ovako protiv Napolja Liverpula i Psg veliki respekt za zvezdine igre.
    (Danilo, 12. decembar 2018 09:46)

    # Link komentara

  142. Zaboravio sam još da dodam da su Jang Bojs i Lokomotiva iza zvezde... Zbači skupili smo više bodova od 6 ekipa u LŠ a imali isto bodova sa još 3! Odličan rezultat!
     (veljko, 12. decembar 2018 09:44)

    # Link komentara

  143. Vise bodova od Monaka, PSV-a, Lokomotive iz Moskve, od sinocnjih grupa...u neuporedivo jacoj grupi.

    Samo da se zahvalim svima na sjajnom putovanju, gledali smo "svemirske" ekipe, srusili vicesampiona Evrope i predstavili zemlju, grad i klub u najboljem mogucem svetlu.

    Druga je stvar sto niko u upravi nije ocekivao plasman u LS, nije to bilo ni realno - mogao je da se stvori mnogo jaci tim letos, koji bi opet bio 4. u grupi, zapravo je pitanje da li bi i taj jaci tim prosao Salcburg.
    Navijac je jedno, ali svi znamo da ce od 10 dvomeca sa mnogo jacom Zvezdom od ove Salcburg dobiti 7 ili 8. Ove godine je bio taj jedan, koji smo mi velikom srecom dobili.
    Tim je pravljen za grupnu fazu LE, to je bio logican korak, plasmanom u LS preskoceno je nekoliko stepenica - ali je mnogo nauceno i mnogo zaradjeno!

    Sad bi vec trebalo razmisljati o tome ko odlazi na zimu i kako uigrati ekipu za leto, zacas ce opet kvalifikacije za Ligu sampiona.


    Sto se grupe tice - na kraju je realno najjaci tim prvi, a Liverpul je vrlo srecno prosao/Napoli je vrlo nesrecno ispao u LE.
    (One night in May, 12. decembar 2018 09:44)

    # Link komentara

  144. Više nego zadovoljan, pao vicešampion Evrope, sve tri utakmice pun stadion, 4 boda, lepe pare legle na račun kluba...
    E sad bitno je da se i sledeće sezone igra LŠ, da se stekne još iskustva i kontinuitet igranja jakih utakmica, pa i da se napravi i korak više zašto da ne, mi nismo mali klub i uvek treba da stremimo ka najvećem, a uz ovog trenera pokazujemo da idemo stepenik po stepenik samo polako.
    Bravo Zvezdo, velika si!!!
     (Branči Vu, 12. decembar 2018 09:37)

    # Link komentara

  145. Kao neko ko je 1. svestan uloge budzeta u danasnjem fudbalu i 2. nije odrastao na tituli u LS i redovnim pobedama nad velikanima, vec porazima od Kairata, Bordoa, Rena, Slovana i Cernomoreca - prezadovoljan.

    Najvise raduje napredak u igri, sa svima smo odigrali daleko jace revans utakmice, cak i sa Napolijem iako rezultat to ne govori. Ovo je jos veci uspeh ako uzmemo u obzir tezinu grupe ali i povrede koje su nas opasno limitirale, dok su svi rivali igrali u punim sastavima.
    (Sale, 12. decembar 2018 09:35)

    # Link komentara

  146. Naravno! Skupili smo bodova isto ko Galata, Bemfika i CSKA! Iza nas su ostali veliki PSV... Monako, Aek i Hofenhajm! U kakoj smo grupi bili ovo je odlično!
     (veljko, 12. decembar 2018 09:35)

    # Link komentara

  147. ja prezadovoljan, preko 15 golova, bez otpora, svaka utakmica bunkerica uz dosta primljenih golova
     (barbara, 12. decembar 2018 09:34)

    # Link komentara

  148. NEŠTO OVDE DEBEELO NE ŠTIMA.
    Reporteri,Trener ,Navijači,hvale C.Z.,bez obzira što je na 2 utakmice sa PSŽ,popila 10 komada.
    U moje vreme,kada se igrao FUTBAL,ovo je bilo ALARMANTNO.Trener,stručni štab,Funkcioneri bi bili POČIŠĆENI kao PIKSLA.
    C.Z će nakon ovih utakmica,biti zapamćena Kao LIDER ,po Broju Primljenih Golova.
     (Bivši Navijč C.Z., 12. decembar 2018 09:34)

    # Link komentara

  149. haha sto ih zezate, bili su fokusirani na cuvanje pravoslavlja ko ce brinuti o svom golu u tim trenucima.
     (10 komada to je nasa nada, 12. decembar 2018 09:33)

    # Link komentara

  150. I više nego zadovoljan.
    2 (dva) šuta Pavkova u sezoni 2018/2019, prepričavaću pokolenjima sledećih 27 (dvadesetsedam) godina, kao što nama pričaju o Bariju '91.
    (ZLOBEX, 12. decembar 2018 09:32)

    # Link komentara

  151. Nisam. Ocekivao sam da prime bar 25 kom.
     (Vlad Rad, 12. decembar 2018 09:31)

    # Link komentara