1. E, ovako - računica je mnogo, jedina jednostavna je ako Zenit u poslednjem kolu pobedi (Asvel u Rusiji), a Trento izgubi (od Valensije u Italiji. Obe utakmice igraju se dan pre Partizan-Turk. U tom slučaju Partizanu treba pobeda od 5 poena (treći tie-breaker je ukupna koš razlika u grupi, a tu smo već sada bolji) i prolazimo.'

    Ako Zenit i Trento izgube, Partizanu treba pobeda od JEDNOG POENA jer se onda pravi mini grupa Zenit (trenutno 2-2, +2), Turk (2-1, 0) i Partizan (1-2, -2). Dakle, pobedom SA SAMO JEDNIM POENOM RAZLIKE sva tri tima bi imala 2-2, a Turk i Partizan bi imali koš razliku -1, zbog već pomenute ukupne koš razlike u grupi Partizan bi bio četvrti.

    Ako Zenit i Trento pobede PARTIZAN ISPADA jer se pravi mini grupa Turk (3-0), Trento (1-3) i Partizan (1-2), tako da čak i da Partizan pobedi sa 100 razlike, Turk će u mini grupi opet imati pobedu više.

    Konačno, ako Zenit izgubi, a Trento pobedi, pravi se mini grupa Turk (4-1, 11), Zenit (3-3, +32), Partizan (2-3, -6) i Trento (2-4, -37). To, nažalost, znači da bi Partizan morao da pobedi Turk sa 39 poena razlike(od Zenita imamo lošiju ukupnu koš razliku).

    Dakle, pobeda Trenta (praktično) znači eliminaciju, a porazi i Trenta i Zenita su najbolja kombinacija.
    (Gile, 13. decembar 2018 00:47)

    # Link komentara

  2. Velika pobeda ali se pala u nezgodnom trenutku, teško da je NEKO sposoban da čestita u ovom trenutku. Ne valja ni mnogo pominjati NEČIJE pobede kad smo MI izgubili!
     (Nije zgodno, 12. decembar 2018 15:20)

    # Link komentara

  3. Ma nemamo šanse i gotovo, prokockali smo ulaz sa lošim igrama, pogotovo kod kuće. Neka se fokusiraju na Aba ligu, da uhvatimo voz za prva četiri mesta. Realno to bi nam ove godine bio velik uspeh, za sve ostalo smo još prekratki. Ako ostane ova ekipa još dve tri godine zajedno, e onda imamo velike šanse.
     (Rade, 12. decembar 2018 13:10)

    # Link komentara

  4. Treba na pobeda Turaka danas i pobeda protiv Turaka sa plus 6,tada je nebitna utakmica italijanskog i španskog predstavnika.Čak Trento i da pobedi u poslednjem kolu,Partizan bi išao dalje kao četvrti.Zatvorio bi se tada krug u kome bi ispali Italijani sa skorom 1-3 u tom krugu.
    (Igor, 12. decembar 2018 08:40)

    Jeste ispali bi Italijani, a Partizan bi prosao kao peti, jel?
    (ne moze tako, 12. decembar 2018 11:47)

    # Link komentara

  5. petarczv@
    Idi gledaj FMP.
     (SrbinsonKruso, 12. decembar 2018 10:15)

    # Link komentara

  6. Protiv turaka pionir ce da gori
    (Borat iz predgradja, 11. decembar 2018 23:32)

    У дербију је увек тако. Или не мислиш на Звезду?
     (Јабучило, 12. decembar 2018 10:08)

    # Link komentara

  7. Iako su minimalne šanse da Partizan prođe dalje, dobro je što je pokazao da ima kapacitet da igra sa jednom evroligaškom ekipom, što će mnogo značiti za nastavak ABA lige, koja će po svemu sudeći biti nikad neizvesnija.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dzoni lik, 11. decembar 2018 23:30)

    Jedino sto je vec sada izvesno je da napredni Partizan nece biti ni blizu finala ABA lige.
    (Antibot, 12. decembar 2018 10:01)

    # Link komentara

  8. Svaka cast partizanovci , volim da se sprdam kad izgubite ali mi je drago kad pobedite ,ako zvezda ne moze da osvoji aba ligu volio bi da to bude partizan ili bilo koji srpski klub
    (profa, 12. decembar 2018 09:55)

    # Link komentara

  9. Koja evroliga koja A licenca hahahaha
    (lfc, 11. decembar 2018 23:04)

    Ne znam sta je smesno? Asvel ima licencu od iduce sezone.
    Izgleda da vesti do Zeleznika stizu sa 9 meseci zakasnjenja.
    (Dekisa, 12. decembar 2018 08:42)

    # Link komentara

  10. Treba na pobeda Turaka danas i pobeda protiv Turaka sa plus 6,tada je nebitna utakmica italijanskog i španskog predstavnika.Čak Trento i da pobedi u poslednjem kolu,Partizan bi išao dalje kao četvrti.Zatvorio bi se tada krug u kome bi ispali Italijani sa skorom 1-3 u tom krugu.
     (Igor, 12. decembar 2018 08:40)

    # Link komentara

  11. Teska pobeda protiv evroligaskog kluba
     (denis, 12. decembar 2018 08:38)

    # Link komentara

  12. PARTIZANE.....
     (Lovćenac, 12. decembar 2018 08:37)

    # Link komentara

  13. Какав меч људи моји, још не могу да дођем себи, невероватно је да смо их натерали да играју нашу игру, да нас јуре, ми смо њих ломили неким прелепим акцијама из којих су долазили битни поени. Наравно били су уморни од пута, али као да наши нису. Овај Партизан је добар већ једно месец дана, али изгледа као да ће овај меч бити преломан... сибота, Пионир и мислим сигурна победа.
     (Duck Dodgers, 12. decembar 2018 08:30)

    # Link komentara

  14. @Dzoni lik,veoma je interesantna,vec se znaju prve 4 ekipe za plej-of,ostali mogu da se poredjaju kako god hoce...
     (Kowalski, 12. decembar 2018 08:01)

    # Link komentara

  15. Lili alen kod nas nasi bar igraju kod vas ni ne igraju prosek 2 minuta po utakmici....Vasi Ne ostvare ni kos ni skok ni dodavanje ni kradju...
     (muamua, 12. decembar 2018 07:46)

    # Link komentara

  16. @nadamo se prolazu
    mislim da si u kombinatorici sa 4 pobjede partizana i trenta izgubio iz vida da će i turk imati 4 pobjede te nam je potrebna pobjeda (vise) od 5 razlike zadnje kolo. tada u slučaju pobjede turka sutra idemo dalje čak i ako trento dobije zadnju i dodje na 4 pobjede. krug od tri ekipe i mini tabela...
     (partizanovac, 12. decembar 2018 07:23)

    # Link komentara

  17. Zasto sad ne brojite koliko su dali koseva nasi a koliko strani igraci. Inace cestitke za pobedu.
    (lilly alen, 11. decembar 2018 23:47)
    48, za razliku od derbija gde su covicevi domaci igraci dali 3 mislim da je dovoljan podatak ne znam sta si zeleo da postignes komentarom? Da se izblamiras? Uspeo si
    (stud, 12. decembar 2018 00:45)

    # Link komentara

  18. Protiv turaka pionir ce da gori
    (Borat iz predgradja, 11. decembar 2018 23:32)

    Jel to opet igramo protiv Zvezde?
    (Nikola Skejdz, 12. decembar 2018 00:41)

    # Link komentara

  19. Lepa pobeda ,bravo Partizane ,lepe vesti sa Rajka ,predivna noc.Bravo PSG,deri boraniju!!!
    (Crveni Ramus, 11. decembar 2018 23:12

    Jadnost level pro.. Hahahahahahaha
     (petarczv, 12. decembar 2018 00:39)

    # Link komentara

  20. Iako su minimalne šanse da Partizan prođe dalje, dobro je što je pokazao da ima kapacitet da igra sa jednom evroligaškom ekipom, što će mnogo značiti za nastavak ABA lige, koja će po svemu sudeći biti nikad neizvesnija.
    (Dzoni lik, 11. decembar 2018 23:30

    Asvel je evroligaska ekipa taman koliko i vi..
     (petarczv, 12. decembar 2018 00:36)

    # Link komentara

  21. hvala ti crno bela ljubavi!
     (ns22, 12. decembar 2018 00:20)

    # Link komentara

  22. Izuzev poslednjeg minuta odigrali smo sjajnu utakmicu, prilično konstantnu, gde smo većinom bili u vođstvu a, u momentima kada je Asvel preokrenuo nismo izgubili glavu. Primetan napredak pre svega u fazi odbrane, dok u napadu i dalje pravimo dosta jeftinih grešaka. Ipak verujem da će se vremenom i one svesti na minimum i da će ekipa rasti kako sezona bude odmicala. Strahovito važna pobeda za samopouzdanje i moral ekipe, raduje što se Novica polako vraća u formu, danas je imao dobru rolu. Trebaće nam u punoj formi od nove godine. Vanja sjajan u drugom poluvremenu, Rade uzeo odgovornost u kritičnim momentima. Pejdž i Džok nas čitavu utakmicu držali u igri, dobri i Gagić i Ali Nikokić. Nadam se do kraja godine još jednom pojačanu na poziciji pleja, nekom iskusnom rutineru koji bi dao novu dimenziju ovom mladom timu, preuzimao odgovornost u kriznim momentima i stao na loptu kad treba (kao u zadnjem minutu). Zadržali smo šansu za prolaz u narednu rundu, jeste da zavisimo i od drugih rezultata ali nije ni nemoguće da na kraju prođemo u 16. Šta god da se desi sutra, u poslednjem kolu pada odluka.
     (Del Piero#10, 12. decembar 2018 00:15)

    # Link komentara

  23. Zasto sad ne brojite koliko su dali koseva nasi a koliko strani igraci. Inace cestitke za pobedu.
    (lilly alen, 11. decembar 2018 23:47)

    # Link komentara

  24. @titelrepublika samo sto svih 11 u drugom poluvremenu, sve tri trojke kad je bilo bitno i dva bacanja na kraju. Nije gubio lopte, samo problem sa faulovima. Znaci sve u svemu on je odigrao kad treba i veoma je zasluzan za ovu pobedu, a ti slobodno nastavi da gadjas minus sve dok pobedjujemo :)
    (basketas, 11. decembar 2018 23:42)

    # Link komentara

  25. Ivan,
    ono kad panter umesto fudbalske utakmice svog kluba prati i komentarise KK Partizan.Veliki si Partizane,veliki.
     (milos, 11. decembar 2018 23:39)

    # Link komentara

  26. Kombinatorika za prolaz bi trebalo da je sledeca. Sutra igraju Turk i Trento. Bolje je da dobije Turk jer od Trenta imamo losiji skor i u slucaju pobede Trenta jedina varijanta za prolaz bi bila da i Zenit ostane na 4 pobede tj. da ne pobedi kod kuce u zadnjem kolu Lion. E sad Lion ne moze ni gore ni dole pa nece biti motivisan ali ni Zenit nece biti motivisan jer mislim da su i oni vec obezbedili plasman dalje sa te 4 pobede. Ako sutra Turk slavi protiv Trenta, i Zenit dobije zadnje kolo onda pored nase pobede za prolaz u zadnjem kolu bice neophodan i poraz Trenta kuci od Valensije koja je obezbedila prvo mesto. Prve dve utakmice u grupi u zadnjem kolu se igraju u utorak, a Partizan igra u sredu tako da ce sve biti jasno pred pocetak Partizanove utakmice.

    Sve je ovo malo komplikovano a najrelaniji scenario je: Trento gubi obe utakmice i Partizanu ostaje samo da prebaci Turk preko 5 razlike.
    (nadamo se prolazu, 11. decembar 2018 23:36)

    # Link komentara

  27. Protiv turaka pionir ce da gori
    (Borat iz predgradja, 11. decembar 2018 23:32)

    # Link komentara

  28. Iako su minimalne šanse da Partizan prođe dalje, dobro je što je pokazao da ima kapacitet da igra sa jednom evroligaškom ekipom, što će mnogo značiti za nastavak ABA lige, koja će po svemu sudeći biti nikad neizvesnija.
     (Dzoni lik, 11. decembar 2018 23:30)

    # Link komentara

  29. Opa...bravo.
     (majstor, 11. decembar 2018 23:26)

    # Link komentara

  30. "Bravo breeeeeee!!!!! Ali one gluposti u poslednjih 40 sekundi su ozbiljno oštetile moj daljinski (najmanje sam kriv ja koji sam ga zavitlao u čošak). Nikoliću dužan si mi daljinski upravljač za Samsung"
    (Luka)
    :)
    Koliko se secam,Par je i ranije,cak i u periodu dominacije,umeo da bude odgovoran za slomljene uprvljace.Dobro da je Vanja uspeo da da neki vazan kos,treba mu gen pobednika-tj herc da resava zadnje sekunde meca-da bi kao igrac eksplodioro-inace ce ostati u nivou proseka tj "tu sam kad nije bitno".
    (analiza, 11. decembar 2018 23:23)

    # Link komentara

  31. lepa grobarska noc.
    (mi nismo barbara, 11. decembar 2018 23:00)

    Najlepsa moguca.
     (Ujka Vanja, 11. decembar 2018 23:23)

    # Link komentara

  32. Lepe vesti sa svih strana, pobedise veceras ekipe PSZ-a, Liverpula i Partizana.
     (Ujka Vanja, 11. decembar 2018 23:22)

    # Link komentara

  33. Vanja konačno davao koševe kad je najviše trebalo Partizanu, hvala ti bože postade pouzdan igrač, bravo Vanja! Bravo svi momci!
    (Aragorn, 11. decembar 2018 23:21)

    # Link komentara

  34. Zvezda ne postoji :) 
    Idi gledaj FMP :)
    (kolega, 11. decembar 2018 23:05)

    Gledace on FMP u subotu protiv Partizana.
     (Ujka Vanja, 11. decembar 2018 23:21)

    # Link komentara

  35. Bravo crno bela ljubavi. Eee tako se to radi.
     (Djoka Lendejl, 11. decembar 2018 23:20)

    # Link komentara

  36. Čestitke Partizanu na pobedi, ali na tome se treba prvenstveno zahvaliti DeMarkusu Nelsonu i Bilanu, kakve su početničke gluposti pravili u zadnja tri minuta, to je bilo smejurija. A i ovaj i ovakav Asvel u Evroligi će peglati ko stigne sa pola snage. Osim ako im gazda ne zaigra u timu i ovako mator je za dve klase bolji od svih.
    (Cyber Kooryber, 11. decembar 2018 23:17)

    # Link komentara

  37. Pa konačno da pobedimo jednu naapetu, ovo će toliko da znači ovome timu, to znaju svi koji su trenirali neki sport, nije dovoljno da gubiš. a kao si blizu i sve bolji... moraš da prelomiš, i konačno su ovi momci to i učinili u svojim glavama. Možda najvažnija pobeda ove godine pre svega na mentalnom planu, Svaka čast Trinkijeriju, vidi se ruka trenera, on sa ovim timom koji ima neizbalansiran odnos kvaliteta na svim pozicijama pravi igru dostojnu da se zove košarkom. Ozbiljan pomak i samo nastavite!
    (Aragorn, 11. decembar 2018 23:17)

    # Link komentara

  38. BRAVOOOO!!!!!!!
    Zadnji minut ,sta mi bre radite,posvadjah se i sa zenom i sa sinom .
     (Ramones'''''', 11. decembar 2018 23:16)

    # Link komentara

  39. Lepa pobeda ,bravo Partizane ,lepe vesti sa Rajka ,predivna noc.Bravo PSG,deri boraniju!!!
     (Crveni Ramus, 11. decembar 2018 23:12)

    # Link komentara

  40. ipak nije sve u rukama partizana, bolji skor ima trento.Partizanu za prolaz treba pobeda od +4,sutra da turk telekom pobedi i da trento poslednje kolo izgubi od valensije
     (bizmark, 11. decembar 2018 23:07)

    # Link komentara

  41. Da pogadjam, sad nek se spremi zvezda, i sve dolazi na svoje mesto?
    (Ivan, 11. decembar 2018 22:49)

    Zvezda ne postoji :)
    Idi gledaj FMP :)
     (kolega, 11. decembar 2018 23:05)

    # Link komentara

  42. Koja evroliga koja A licenca hahahaha
    (lfc, 11. decembar 2018 23:04)

    # Link komentara

  43. Pobedismo ali je bitno da Gagic nije ulazio u poslednjoj cetvrtini. To je bio potez Trinkija za pobedu. O onim , greskama i glupostima na minut pred kraj necu ni da pricam. Zivce su mi pokidali. U svakom slucaju neki pomak u igri se vidi ali one decije bolesti..tu Trinki ne moze nista.
    (ccc?, 11. decembar 2018 23:04)

    # Link komentara

  44. prelepo vece...lepe vesti sa svih strana...
     (Ricky, 11. decembar 2018 23:03)

    # Link komentara

  45. Bre Pejdžu šta ih štediš na kraju, daj taj koš da bude ubedljivije. Al nema veze. Bravo momci, bravo Trinki, novi - stari Partizan se budi. Hajmo uz pomoć Svetog Nikole sledeće kolo u Top 16, a tamo sa ovakvom igrom sve je moguće.
     (Trinki = naš novi Dule, 11. decembar 2018 23:03)

    # Link komentara

  46. Bravo bravo bravooo Partizane bravo bravooo ooo Crno-beli bravo bravooo...
     (Djordje, 11. decembar 2018 23:01)

    # Link komentara

  47. lepa grobarska noc.
     (mi nismo barbara, 11. decembar 2018 23:00)

    # Link komentara

  48. Kakva dekoncentracija 40 sekundi prije kraja utakmice, umalo prokockase 7 poena prednosti.Ali pobjedi se u zube ne gleda, naprijed crno-beli.
    (bosanac, 11. decembar 2018 22:54)

    A ne ne, to nije dekoncentracija, to su bile čiste gluposti.
    (JPR24, 11. decembar 2018 23:00)

    # Link komentara

  49. Lepo sam rekao posle Igoke-e, Vanja naredne tri minus poeni... Danas navukao 11 ali ostao u minusu jer je u kl bio 13,5...
    hvala Vanja, uzeh 85 evrica :)
    poslusajte me za naredne utakmice
     (titelRepublika, 11. decembar 2018 23:00)

    # Link komentara

  50. Sjajna igra,velika pobeda. Bravo za Trikinerija.Sa pobedom protim Tutk telekoma bi trebali da idemo dalje
     (bizmark, 11. decembar 2018 22:58)

    # Link komentara

  51. Bravo breeeeeee!!!!! Ali one gluposti u poslednjih 40 sekundi su ozbiljno oštetile moj daljinski (najmanje sam kriv ja koji sam ga zavitlao u čošak). Nikoliću dužan si mi daljinski upravljač za Samsung
     (Luka, 11. decembar 2018 22:57)

    # Link komentara

  52. sad kad krenu teorije zavere, pustio Parker itd..
     (Igor, 11. decembar 2018 22:54)

    # Link komentara

  53. Kakva dekoncentracija 40 sekundi prije kraja utakmice, umalo prokockase 7 poena prednosti.Ali pobjedi se u zube ne gleda, naprijed crno-beli.
    (bosanac, 11. decembar 2018 22:54)

    # Link komentara

  54. Odlicno.
    Napredak evidentan.
    Ajde Novice povrati staru formu pa da iskidamo sve.
     (Partizanovac, privilegija., 11. decembar 2018 22:53)

    # Link komentara

  55. Trinkija će gađati srčka sa ovakvim plejmejkerima
    (Dr X, 11. decembar 2018 22:52)

    # Link komentara

  56. Volim Partizan crno bele boje kao oci svoje. Bravo crno beli.
     (Igor Grobar, 11. decembar 2018 22:52)

    # Link komentara

  57. bravo trinki bravo momciii
    (Ivana, 11. decembar 2018 22:51)

    # Link komentara

  58. evo - evro ... ligas na kolenima...
     (singer, 11. decembar 2018 22:49)

    # Link komentara

  59. Da pogadjam, sad nek se spremi zvezda, i sve dolazi na svoje mesto?
    (Ivan, 11. decembar 2018 22:49)

    # Link komentara

  60. Takoebre!!
    (Ginko-Ko-Morač, 11. decembar 2018 22:47)

    # Link komentara

  61. Bravo Trinki.Vidi se napredak u igri.Sa ovakvom igrom sigurno osvajamo ABA ligu.NAPRED PARTIZAN.
    (Crnobelac, 11. decembar 2018 22:46)

    # Link komentara

  62. За инаркт!
    Ово је утакмица која мења ток целе сезоне.
     (Србин, 11. decembar 2018 22:46)

    # Link komentara

  63. Bravo majstori !!!
     (Ajmo crno beli, 11. decembar 2018 22:44)

    # Link komentara

  64. Strasan napredak u igri Partizana,Trinkijeri zna sta radi.
     (aco.rs, 11. decembar 2018 22:42)

    # Link komentara

  65. Браво момци!
     (Duck Dodgers, 11. decembar 2018 22:41)

    # Link komentara

  66. Svaka cast sad krece serija pobeda Partizana !!!
     (Branko, 11. decembar 2018 22:40)

    # Link komentara

  67. Bravo crno-beli,bravo za Sprsku,Evropsku i Svetsku INSTITUCIJU!
     (Kosarka to je Partizan!, 11. decembar 2018 22:40)

    # Link komentara

  68. E sad da vidimo hoce li panteri gledati kako igra Partizan ili kako ih rastura PSG?! (Grobar, 11. decembar 2018 20:33) Samo pogledaj broj komentara ovde pa na vesti o utakmici lige šampiona u beogradu izmedju crvene zvezde i psg glavnog favorita za osvajanje bice ti sve jasno stotine komentara vasih a na ovoj vesti nekoliko nasih...
    (petarczv, 11. decembar 2018 22:09)klub ti igra ls sad pa ko zna kad,a ti brojis komentare po portalima..decko,decko
    (KKP, 11. decembar 2018 22:39)

    # Link komentara

  69. @petarczv pa covece sam sebe spustas kazes nekoliko nasih a evo ti se odmah nasao ovde.
     (Lex, 11. decembar 2018 22:39)

    # Link komentara

  70. Bravo Trinki!
     (kole, 11. decembar 2018 22:39)

    # Link komentara

  71. Tako je bre... uh kad ne umreh!
     (SrbinsonKruso, 11. decembar 2018 22:38)

    # Link komentara

  72. Bravo momci, bravo! Idemo dalje, nema stajanja
     (Hoćemo VAR u super ligi, povilo, 11. decembar 2018 22:38)

    # Link komentara

  73. Bravo crno beli.
     (Igor Grobar, 11. decembar 2018 22:37)

    # Link komentara

  74. Bravooooooooo
     (Downtown, 11. decembar 2018 22:36)

    # Link komentara

  75. Bravo momci!
     (Lex, 11. decembar 2018 22:36)

    # Link komentara

  76. Kad obučeš crno-bele boje ti,
    Kad sveti grb ti srce poljubi!!!
     (joca, 11. decembar 2018 22:36)

    # Link komentara

  77. Veliko bravo za Vanju Marinkovića. Bravo crno beli.
     (Slavko Vrekic, 11. decembar 2018 22:35)

    # Link komentara

  78. Da volim crno bele, ponosno kazem svima, 
    volim to slavno ime i divim se samo njima...
    (Nesa, 11. decembar 2018 22:23

    Sto se nama zalis
     (NY, 11. decembar 2018 22:35)

    # Link komentara

  79. Veliki si Partizane, svi ti se sklanjaju. u Fudbalu Rad, Dinamo, u Košarci Mega, Igokea , Asvel... Ko je sledeći? Zvezda? Može biti...
     (Bard Živa, 11. decembar 2018 22:35)

    # Link komentara

  80. Pa bolan svaki trener te uči da ne ideš u ćošak kada je presing , pa ne vjerujem majke mi , ne vjerujem... Pas Nikolića poslije toga znači muka mi instant dođe , pa nemam riječi da opišem šta sam gledao... A taman krenuo da pišem komentar sa pohvalama , na odbrani i borbenosti...Evo pobjeda konačno, Trinki magija , idemoooooo!!! Od Duleta nisam ovako ispratio utakmicu , kao da je za trofej !!! Idemo Partizane , sportski pozdrav Sarajeva !!!
     (Davidoff, 11. decembar 2018 22:35)

    # Link komentara

  81. tako je Partizane moj,svakim danom,u svakom pogledu,sve vise napredujemo!!!
     (wolf, 11. decembar 2018 22:35)

    # Link komentara

  82. Auuu sta mi radimo ovo nije normalno kakve greske se prave ali pobeda je tu i idemoooo dalje!!!
     (Blue Moon 1279, 11. decembar 2018 22:35)

    # Link komentara

  83. KONACNO Partizan ponovo igra kosarku. Bravo Andrea, bravo crno beli!
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 11. decembar 2018 22:34)

    # Link komentara

  84. da li je moguce da ekipa ovako odigra poslednji minut..
     (boris, 11. decembar 2018 22:30)

    # Link komentara

  85. Kakve gluposti u zadnjih 30 sekundi... Ovomje za batine.
    (JPR24, 11. decembar 2018 22:30)

    # Link komentara

  86. Ooooooo crno beliiiiii ooo…oo
     (defekt, 11. decembar 2018 22:29)

    # Link komentara

  87. Da volim crno bele, ponosno kazem svima,
    volim to slavno ime i divim se samo njima...
     (Nesa, 11. decembar 2018 22:23)

    # Link komentara

  88. petarczv, 11. decembar 2018 22:09)

    Cope sto nisi na stadionu? Dosao Psz a ti komentarises Partizan.
     (Bodibond, 11. decembar 2018 22:17)

    # Link komentara

  89. Ajmo Partizane moj, moras da pobedis.
     (Bodibond, 11. decembar 2018 22:17)

    # Link komentara

  90. Bukvalno 10 čistih poena su nam sudije ukrale. Zlo
     (Slavko Vrekic, 11. decembar 2018 22:14)

    # Link komentara

  91. Evo pisem na 57-58 i mislim da je kljucna stavka meca ova kontra Asvela kad je Maledon stao pa krenuo na trojku a mi zatvorili...mnogo neiskusno i mislim da dobijamo ovo na jednu loptu bas zbog te situacije zivi bili pa videli!
     (NBGD, 11. decembar 2018 22:12)

    # Link komentara

  92. Ajmo bre, Asvel mora da padne.
     (Bodibond, 11. decembar 2018 22:09)

    # Link komentara

  93. E sad da vidimo hoce li panteri gledati kako igra Partizan ili kako ih rastura PSG?! 
    (Grobar, 11. decembar 2018 20:33) 

    Samo pogledaj broj komentara ovde pa na vesti o utakmici lige šampiona u beogradu izmedju crvene zvezde i psg glavnog favorita za osvajanje bice ti sve jasno stotine komentara vasih a na ovoj vesti nekoliko nasih...
     (petarczv, 11. decembar 2018 22:09)

    # Link komentara

  94. Ljudi, koliko treba da platimo da Gagić ne ulazi u igru?!
     (Pierre de Kuberten, 11. decembar 2018 22:06)

    # Link komentara

  95. Pa Gagiću bre...
     (SrbinsonKruso, 11. decembar 2018 22:06)

    # Link komentara

  96. Ajmo breee!!
     (defekt, 11. decembar 2018 22:06)

    # Link komentara

  97. E sad da vidimo hoce li panteri gledati kako igra Partizan ili kako ih rastura PSG?!
    (Grobar, 11. decembar 2018 20:33)


    (Papilon, 11. decembar 2018 22:03)

    # Link komentara

  98. Ako nemas ime a i para u danasnjoj kosarci dzaba it sve...
     (ljuskile, 11. decembar 2018 21:53)

    # Link komentara

  99. Uh, napeto nenormalno. Brate rovovski rat.
     (SrbinsonKruso, 11. decembar 2018 21:33)

    # Link komentara

  100. Није лоше... али нам треба мало доприноса Вање и Радета. Не дајте се момци.
     (Duck Dodgers, 11. decembar 2018 21:31)

    # Link komentara

  101. I samo PARTIZAAAAAN!!!!
     (joca, 11. decembar 2018 21:31)

    # Link komentara

  102. Ono kad već sad znaš da ćeš biti Evroligaš ... Sport polako ali sigurno odlazi u nepovrat ... :(
    (ACM, 11. decembar 2018 20:30)
    Privatna liga druze moj, ko ima para taj igra. Tako ce se namestiti jos veci jaz izmedju osrednjih klubova sa manjim budzetima od onih vecih. Kao sto ceo sport danas funkcionise, sve je stvar licnih interesa i punjenje sopstvenog dzepa. Kvalitet i neke lepe stvari koje sport donosi je sasvim u drugom planu. Al’ opusteno, bice jos gore.
    (Munja, 11. decembar 2018 20:53)

    # Link komentara

  103. Gledaj pantera hahaha nemaju pametnija posla...
     (Lex, 11. decembar 2018 20:51)

    # Link komentara

  104. Ajmoo Asveel !!
    (Stratos PartizanGaziOglu, 11. decembar 2018 20:42)

    # Link komentara

  105. Bilo bi lepo kada bismo pobedili, ali nista strasno ako izgubimo,plejof aba lige mora da bude prioritet ove sezone. Napred Partizan!!
     (Downtown, 11. decembar 2018 20:41)

    # Link komentara

  106. Ајмо Тринкијеро, хоћемо голден стејт НБА Партизан! 
    Доста је било више ове вишедеценијске европске рагби-одбојке.
    (некле, 11. decembar 2018 20:3

    Vi ni ABA Partizan ne mozete da budet. Tesko do F4 ABA
     (Zuja, 11. decembar 2018 20:40)

    # Link komentara

  107. sad da vidimo hoce li panteri gledati kako igra Partizan ili kako ih rastura PSG?!
    (Grobar, 11. decembar 2018 20:3

    Sta ces ti da gledas? Ja znam.Ono sto ce da leci tvoju sujetu
     (JA, 11. decembar 2018 20:39)

    # Link komentara

  108. evro - to je valuta, ne geografski pojam...
     (singer, 11. decembar 2018 20:33)

    # Link komentara

  109. E sad da vidimo hoce li panteri gledati kako igra Partizan ili kako ih rastura PSG?!
    (Grobar, 11. decembar 2018 20:33)

    # Link komentara

  110. Ајмо Тринкијеро, хоћемо голден стејт НБА Партизан!
    Доста је било више ове вишедеценијске европске рагби-одбојке.
    (некле, 11. decembar 2018 20:33)