Subota, 08.12.2018.

20:22

Sari nadmudrio Gvardiolu – Azar dirigovao, Čelsi srušio šampiona!

Fudbaleri Čelsija pobedili su Mančester siti sa 2:0, u 16. kolu Premijer lige.

Izvor: PT

Sari nadmudrio Gvardiolu – Azar dirigovao, Èelsi srušio šampiona! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Negativni

pre 5 godina

Engleski fudbal je lep i dobar, ali samo za gledanje. Liverpul, koji je prvi na tabeli, moze lagano da ne prodje grupu od duplo jeftinijeg Napolija. Siti takodje, prosle godine uzeo glatko titulu a ispao u 1/4 finala. Sto se kvaliteta tice, Spanci mogu da im drze lekcije, Bajern, pa i Juve.
(Django, 9. decembar 2018 08:05)

Da, zaista, zanimljivije su i kvalitetnije lige gde jedna ekipa uzima titulu zadnjih skoro deset godina (Italija) ili liga gde 15 godina se dve ekipe bore za titulu (Španija, sa izletom/izuzetkom Atletikove titule od pre par sezona). Zanimljivo, interesantno i kvalitetno na nivou našeg šampionata.

Idi ti prati boćanje i batali se Premier lige i komentarisanja iste.
(dupli_kantar, 9. decembar 2018 12:00)

Zašto prozivaš čoveka za nešto što nije napisao? Čovek nigde nije napisao da engleska liga nije zanimljiva, naprotiv, rekao je da je lepa i dobra za gledanje. Nigde nije rekao da su španska ili neka druga liga zanimljivije. Rekao je, prosto, da je kvalitet na strani španskih timova, kao i Bajerna i Juvea. I šta nije tačno u tome što je rekao? Liverpulu može da se desi da ne prodje grupu, vrlo lako, a Siti je izgubio poslednja dva četvrtfinala LŠ, a da nije ni stigao do Barse, Reala...ne paziš na času, druže, i mašiš temu. Bezveze prozivaš čoveka zbog suvih činjenica.

dupli_kantar

pre 5 godina

Engleski fudbal je lep i dobar, ali samo za gledanje. Liverpul, koji je prvi na tabeli, moze lagano da ne prodje grupu od duplo jeftinijeg Napolija. Siti takodje, prosle godine uzeo glatko titulu a ispao u 1/4 finala. Sto se kvaliteta tice, Spanci mogu da im drze lekcije, Bajern, pa i Juve.
(Django, 9. decembar 2018 08:05)

Da, zaista, zanimljivije su i kvalitetnije lige gde jedna ekipa uzima titulu zadnjih skoro deset godina (Italija) ili liga gde 15 godina se dve ekipe bore za titulu (Španija, sa izletom/izuzetkom Atletikove titule od pre par sezona). Zanimljivo, interesantno i kvalitetno na nivou našeg šampionata.

Idi ti prati boćanje i batali se Premier lige i komentarisanja iste.

bs.

pre 5 godina

Ovim komentarom si rekao da je Gvadiola strucnjak, ako ima najbolje igrace u ligi, sto mozes se sloziti ima. Da nema odresene ruke, pevao bi on drugaciju pesmu. Ovako je najbolji strucnjak, koji igra jednu vrstu fudbala koji je jedino moguce igrati ako imas vrhunske igrace.
(Mladen, 09. decembar 2018 00:01)

ja trenere gledam po tome kakav fudbal taktiziraju a Gvardiola gde god da je otisao ta ekipa je igrala prelep fudbal sa dosta golova.
i da jeste Gvardiola strucnjak kad mu odresite ruke ali on ima svoje principe, zna koga hoce u ekipi , pa imaju i utd, lpool, psg, barca, real odresene ruke pa niko ne igra fudbal kakav igra city ove sezone. ne vidim cemu potenciranje na to da se ne bi snasao u manjem klubu, on nije za manje klubove njega to ne interesuje on zeli trofeje.
Zasto bi ti otisao iz firme koja ima dobar budzet , dosta prostora za napredak i za tebe i za tu firmu u firmu kojoj je uspeh da nekako opstanu uz 20 puta manju platu?

Django

pre 5 godina

Engleski fudbal je lep i dobar, ali samo za gledanje. Liverpul, koji je prvi na tabeli, moze lagano da ne prodje grupu od duplo jeftinijeg Napolija. Siti takodje, prosle godine uzeo glatko titulu a ispao u 1/4 finala. Sto se kvaliteta tice, Spanci mogu da im drze lekcije, Bajern, pa i Juve.

Nemus

pre 5 godina

(xyx, 08. decembar 2018 20:37)

Engleska ni u snovima nije najbolja liga na planeti. Da je najkomercijalnija to da ali najbolja ne. Jedan bitan faktor Engleska nema dugo šampiona Evrope. Najjača liga trenutno je Španska bez premca.

sef strucnog staba

pre 5 godina

sa druge strane, ja kapiram da si ti sa "imala bi 5 bodova" mislio na to da bi bila u zoni ispadanja... posto bi i surdulica u 38 kola osvojila preko 5 bodova...
(lal, 08. decembar 2018 22:45)

Cekaj, je l ti to ozbiljno? Pa ne bi mogli da trce za Barnlijem 30min, a kamoli da igraju fudbal.

Mladen

pre 5 godina

Moje misljenje nije da se bas sprda ali je da ce najlaganije osvojiti PL jer je trenutno najveci strucnjak na svetu . 
Do danas je imao 13 pobeda i 2 neresena , igra najlepsi fudbal sa mnogoo golova....Bio je mnogo bolji od Liverpula ali nije imao srece i danas je Celzi dao gol posle ne postojeceg kornera,a i Jesus ne moze da zameni jednog Aguera. 
i daa, Modric bolji od Mesija?!!? ma daaaaj.
(bs., 08. decembar 2018 23:52)

Ovim komentarom si rekao da je Gvadiola strucnjak, ako ima najbolje igrace u ligi, sto mozes se sloziti ima. Da nema odresene ruke, pevao bi on drugaciju pesmu. Ovako je najbolji strucnjak, koji igra jednu vrstu fudbala koji je jedino moguce igrati ako imas vrhunske igrace.

Milan

pre 5 godina

Eh da ne poništiše čist gol maneu i da lamela ne promaši šta se ne promašuje još bi bilo i zanimljivo prvenstvo. Ovako, samo je pitanje kola kada se građani odlepljuju i trče svoju trku

Realnost

pre 5 godina

Sari je umesto spica koji uglavnom ne trci,stavio Kovacica koji je lovacki ker kao i Kante i Pedro i onu su sa ostatkom ekipe ugusili igru Sitija na sredini prilicno iako je opet Siti drzao loptu vise u posedu ali nije uspeo niko da da kljucni zavrsni pas za gol!Takticki dobijeno,nema sta.Hazard je tata,Luiz iskoristio prednost u vazduhu.Aguero kad ne igra mislim da je prosek Sitija svaka druga tekma izgubljena ili bar priblizno!

nista o nicemu

pre 5 godina

Nista o necemu 
Jer mislis na onu kradju iz prve utakmice kad je Milito bio u ofsajdu jedan metar a sudija bio Portugalac ( Murinjov prijatelj) ili na revans mec kad je cist gol ponisten Krkicu a sudija pre toga svirao nepostojece igranje rukom Jaja Turea. Iskljucivi krivci su bile sudije sto Barsa te godine nije otisla u finale. I jos nesto zaboravio si el klasiko kad je Murinjo dobio petardu i osim imena lrevodilac dobio je nadimak Petardinjo. Toga se secaju svi Realovi botovi nadam se da i ti nisi to zaboravio.
(Beograd, 08. decembar 2018 23:19)

Ne. Mislim na kradju Ovreba u korist Barselona koja je najveca kradja u istoriji LS.

Boyan

pre 5 godina

Gvardiola s ovom postavom u evropi nema šta da traži,evo Sarijevog recepta kako se igra protiv Gvardiole,najveća slabost im je poslednjih pola sata gde skroz padaju u igri.Pa danas su izveli preko deset kornera a da nisu ozbiljnije ugrozili protivnički gol.Fale im igrači poput Kompanija i JajeTurea.Takvi igrači znali su da reše meč iz prekida ovako sa niskom postavom dosta su limitirani.Koliko je Čelsi nezgodna ekipa vidlo se to i danas,nanešen je prvi poraz Sitija,malo je falilo da i Liverpul padne na Bridžu da nije bilo onog nestvarnog šuta Staridža.Čelsi i kad nije konkurent za titulu znao je da odlučuje o šampionu,Liverpul i Totenhem su upravo protiv Čelsija gubili titule,možda i ovaj današnji poraz Sitija bude presudan u konačnoj borbi za titulu?

GG

pre 5 godina

Eto sta se desi kada pravi trener spopadne "giff mi prazan chek" menadzera, Gvardiola mora jos 500miliona funti/maraka/dukata da bi pobedio raspali Celsi.

Vidji

pre 5 godina

Ne. Mislim na kradju Ovreba u korist Barselona koja je najveca kradja u istoriji LS.
(nista o nicemu, 08. decembar 2018 23:33) ona u kojoj je Abidal dobio onaj smesni crveni pa Barsa igrala pola sata sa igracem manje?

Beograd

pre 5 godina

Nista o necemu
Jer mislis na onu kradju iz prve utakmice kad je Milito bio u ofsajdu jedan metar a sudija bio Portugalac ( Murinjov prijatelj) ili na revans mec kad je cist gol ponisten Krkicu a sudija pre toga svirao nepostojece igranje rukom Jaja Turea. Iskljucivi krivci su bile sudije sto Barsa te godine nije otisla u finale. I jos nesto zaboravio si el klasiko kad je Murinjo dobio petardu i osim imena lrevodilac dobio je nadimak Petardinjo. Toga se secaju svi Realovi botovi nadam se da i ti nisi to zaboravio.

bs.

pre 5 godina

Neki su pisali da se Pepe sprda sa ovom ligom i da je vec sada sampion...
(Jaran, 08. decembar 2018 20:24)

Moje misljenje nije da se bas sprda ali je da ce najlaganije osvojiti PL jer je trenutno najveci strucnjak na svetu .
Do danas je imao 13 pobeda i 2 neresena , igra najlepsi fudbal sa mnogoo golova....Bio je mnogo bolji od Liverpula ali nije imao srece i danas je Celzi dao gol posle ne postojeceg kornera,a i Jesus ne moze da zameni jednog Aguera.
i daa, Modric bolji od Mesija?!!? ma daaaaj.

d

pre 5 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji se vode po principu "Liverpul prvi u PL, Zvezda ih pobedila = Zvezda bi bila prva u PL". Ljudi budite svesni da zvezda ne bi imala kvalitet da se u 38 meceva nosi sa tempom PL, zavrsili bi ligu sa 5 bodova u vrh glave. Jedan los dan ovih, i jedan dobar dan nekog pojedinca (citaj Pavkov) i eto vam.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sef strucnog staba, 8. decembar 2018 22:27)

Pa ne bi bila prva mozda, ali Ligu Evrope bi izborila

nista o nicemu

pre 5 godina

nista o nicemu 
Ostaje nam da se tesimo svim onim titulama u LS, Primeri, Kupu Kralja, onim petardama protiv malog Murinja i tako to. Mali Murinjo, veliki trener sa Realom i Celzijem nije mogao do finala 
LS, sa istim tim igracima Anceloti i Zidan uzeli titule u LS.
(hihi, 08. decembar 2018 21:53)

Sad ces da objasnis kako su isti igraci igrali kod Murinja i Zidana. Znaci svi isti bez izuzetka. Ocemo Gutija, Karvalja, Kasiljasa ili Raula prvo da prodjemo? Ili Esjena i Adebajora?

lal

pre 5 godina

@sef strucnog staba: nije realno... niti takvi ljudi postoje... trolovanje je zasnovano na potpuno drugoj temi... onoj "gde svi gube u prvenstvu, samo se zvezdi sklanjaju"...
sa druge strane, ja kapiram da si ti sa "imala bi 5 bodova" mislio na to da bi bila u zoni ispadanja... posto bi i surdulica u 38 kola osvojila preko 5 bodova...

lal

pre 5 godina

@srboljub: gde si bre srboljube, brate moj rodjeni... bas sada pricamo na tu temu... barsa izgubi od betisa... ali ne znamo od koga izgubi liverpul???
ajde... dobro... zvezda namesta... liverpul je imao srece u ovih 16 kola... to je izuzetak... cekaj BRE!!! A juventus??? kukuuu... pa oni imaju samo jedan remi dosada, a vec je decembar...

Punisher

pre 5 godina

Sariju je današnji meč baš bio bitan,vidlo se to još u prošlom kolu kad je izveo kombinovani sastav i na žalost izgubio od Vulfsa ali ako je to cena današnje pobede sve mu je oprošteno.Čelsi je danas došao do pobede čvrstom odbranom,igrom na kontre i prekide a u drugom poluvremenu Sari je prihvatio izazov,ušao u nadigravanje i pobedio Gvardiolu njegovim oružjem.Danas Žoržinjo dosta grešio,Luiz pored Azara bio najbolji i opravdao poverenje trenera.Sada uprava treba da reaguje i u predstojećem roku dovede preko potrebna kvalitetna pojačanja i omogući Sariju da formira tim po svom ukusu i obezbedi top4 imajući u vidu da su timovi iz vrha nikad ujednačeniji.

lal

pre 5 godina

sta vam je ljudi... cemu tenzije... samo sam se salio... najbitnije je koliku minutazu imaju domaci igraci i kakav im je ucinak...
a potpuno je normalno da se kiksne poneka u sampionatu, pored takvog ritma... wait woot???

sef strucnog staba

pre 5 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji se vode po principu "Liverpul prvi u PL, Zvezda ih pobedila = Zvezda bi bila prva u PL". Ljudi budite svesni da zvezda ne bi imala kvalitet da se u 38 meceva nosi sa tempom PL, zavrsili bi ligu sa 5 bodova u vrh glave. Jedan los dan ovih, i jedan dobar dan nekog pojedinca (citaj Pavkov) i eto vam.

lal

pre 5 godina

ova premijer liga je namestena... zato se i zove PREMIJER... alo!!! 16 kola mezimce liverpul ne sme da izgubi... zato ih u ls trpa ko stigne... wait woot??? :p

Tttt

pre 5 godina

Tim nekima je Murinjo naneo trajna ostecenja kada je sa Etoom na desnom beku izbacio Barselonu. Tad ni sudijske kradje nisu pomogle, nista. Kao i onda kada je sa Realom uzeo titulu Gvardioli, te trenutke Mesijevi botovi sanjaju kao kosmare godinama.
(nista o nicemu, 8. decembar 2018 20:37)


Uz normalno sudjenje Inter ne bi nikad izbacio Barselonu i prva utakmica je trebala da zavrsi 2-2. A i u drugoj je Barselona ostecena za ponisten gol + penal na Ibrahimovicu. I mene bi bila sramota spominjati onu titulu koju je Real osvojio sa Murinjom. 90% klubova je se te sezone zalilo na sudjenje ko god je igrao protiv Reala. U citavoj toj sezoni protiv Reala je sviran samo 1 penal. Cak im je Spanski savez ponistavao kartone koje su opravdano dobijali (Pepe i Ramos) kako bi igrali u narednim utakmicama. Teska sramota.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Pepita izgubio 3 meca protiv Celsija u ligi, niko drugi njegov Siti nije dobio toliko puta od kada je na ostrvu.
Kante u drugom poluvremenu igrao vise na sredini i opet se video onaj kvalitet koji ga je predhodne sezone cinio najboljim defanzivnim igracem sredine terena.
Barkley dobar ali mi je malo krivo sto Ruben Loftus Cheek ne igra vise jer se dovoljno dokazao.

Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea

hihi

pre 5 godina

@nista o nicemu
Ostaje nam da se tesimo svim onim titulama u LS, Primeri, Kupu Kralja, onim petardama protiv malog Murinja i tako to. Mali Murinjo, veliki trener sa Realom i Celzijem nije mogao do finala
LS, sa istim tim igracima Anceloti i Zidan uzeli titule u LS.

Johnny

pre 5 godina

(xyx, 08. decembar 2018 20:37)

Druze dobri. Nemoj manipulisati na tako fakat je prost nacin i rezonovati poput malenog decaka.
Elem. Messi je igrac koji se poigravao sa defanzivcima svetskog kalibra i formata postizavsi i po 3 ili vise pogodaka protiv njih.
No gledao sam i njegovu apsolutnu nemoc protiv stopera Almerije ili Levantea.
Implicira li to po tebi da su pomenuti stoperi iz npr. Levantea bolji od npr. Vidica ili Ferdinanda kojima je taj isti omaleni Argentinac dao gol i to glavom? Naravno da ne.

Da je Liverpul igrao u BG-u kao danas i uopsteno u PL, satrao bi vas sa par golova.

Volim ja druze srpske timove i zelim CZ sve najdobro. Zivim u Nemackoj i otidoh na Keln onomad. Volim nase timove jer odista nisam zadojen mrznjom ali buraz preteraste ga. Ispade da bi Zvezda bila prvak PL samo da je iz Engleske. Ta iracionalnost i precenjivanje kapaciteta vodi na dno. Polako. Korak po korak.

jsx

pre 5 godina

nista o nicemu

Kakve Murinjo ima veze sa bilo cim? Ne znam za Liverpul, ali mogu da potpisem da ce Siti biti ispred komsija. Cist gol je ponisten u revansu (sa kojim bi Barselona prosla dalje), tako da je, i pored preostrog crvenog glupo pricati o nekoj kradji u korist Barselone. Sto se Murinja tice, koliko sledece godine je eliminisan iz Lige sampiona upravo od Barse i generalno Pep ima debelo pozitivan skor sa njim. Steta sto je otisao iz Reala doduse, kad su dosli treneri koji znaju sta rade (i Benitez) Real ponovo postade najveca sila.

Bianconero

pre 5 godina

Sari nema ideje kako je pobedio. Bar ce biti zanimljivija liga i Siti ce sigurno biti u boljoj formi za ligu sampiona na prolece, za razliku od prosle godine i jos ce im se vratiti De brujne, Aguero i Mendi.

defekt

pre 5 godina

Na polusezoni, posle 16 kola, Liverpul prvi na tabeli u najjačoj ligi na svetu, isti onaj Liverpul koji je poražen na Marakani od Crvene zvezde pre mesec dana???!!!!! Izgleda i Liverpul “nikada slabiji”!
(xyx, 08. decembar 2018 20:37)


Junajted sekunde dijelile od 3 boda na Bridžu, Siti razbijen danas. Totenhem dobio Čelzi, a Arsenal Totenhem. Liverpul 3 puta gubi u Evropi, prvi u Engleskoj. Samo na Ostrvu...
(MM, 08. decembar 2018 20:27)

Evo ti odgovor, znaci moze Liverpul da izgubi i da dobije, tako da ne talasaj mnogo da je zvezda nikad jaca!

sah 88

pre 5 godina

Jel ovo Liverpul prvi na tabeli u ubedljivo najjačoj ligi na svetu????!!!!! Isti onaj “nikada slabiji” Liverpul kojeg je Zvezda pobedila u BG-u?

rogh

pre 5 godina

celsi je vratio svih 5 timova u igru, naravno siti ostaje prvi favorit ali nema garancije da i njih nekad nece stati. jedno je sigurno- poslednji tim koji ce upisati poraz u ligi se ne zove siti...

Dada

pre 5 godina

Moralo se i to desiti da Sari dobije Gvardiolu a ako je vec morao doci poraz drago mi je da je kod plavaca. Gledao sam statistiku Sterlinga koja je bolja od Azarove ali samo bo volio da vidim koliko Sterling zicera promasi... Liverpul prvi, bice zanimljivo.

lorenzo

pre 5 godina

ma koga briga za dva gola...kako se samo tim Gvardiole, najvećeg trenera u univerzumu, kontrolisao utakmicu, kako su se igrači savršeno dodavali, kako je to bilo lijepo za oko...

Nikola

pre 5 godina

Neki su pisali da se Pepe sprda sa ovom ligom i da je vec sada sampion...
(Jaran, 08. decembar 2018 20:24)

Pa sprda se. Izgubiti jedan meč u 16 utakmica je ništa. Ne možeš da očekuješ od neke ekipe da igra na 100% cele sezone. Jedan loš dan, dobar i motivisan protivnik i ovo se desi. I nisu oni izgubili od neke ekipe sa sredina ili dna tabele, nego od Čelzija. I biće Siti šampion na kraju iako ne navijam za njih. Pozdrav.

Ђенерал

pre 5 godina

Добро одрађен посао за Челзи, тврдо и тактички од почетка до краја. Остаје још већи жал због пораза од Вулверхемптона.

Marko

pre 5 godina

Fantastican mec! U Premier ligi trenutno ima pet timova koji medjusobno mogu svako svakoga da pobede! City, Liverpool, Chelsea, Arsenal i Totenham su svi egal jedni drugima, a nisam ubrojao i United! Kakva liga! Kakav fudbal!!!
Uz duzno postovanje ostalima u Engleskoj je sada najbolji fudbal! Klop i Gvardiola doveli za tri godine timove do savrsenstva!!! Poketino ima prakticno najbolje od engleza u timu i drzi nivo, Sarri napravio revoluciju u igri plavaca, a Emeri vratio osmehe na lica tobdzija!!!
Jos ako se Murinjo sa dzavolima vrati u pobednicki niz... pa ljudi sta cete bolje!!! Ovo je fudbalski raj!!!

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Sada je i Sarri shvatio da nemamo centarfora i Hazard kao lazna devetka prvo asistirao kod prvog gola Kantea, koji se mnogo trudi da se adaptira u novoj ulozi i taj gol mu je bio nagrada za to.
Hazard 2 asistencije i laganda pobeda protiv Pepite dzaba mu arapski novci Sarri ga je procitao i pobedio bez centarfora.

Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea

gospodin_savrseni

pre 5 godina

Siti osvaja titulu u oktobru? Celzi ima minimalne sanse za ligu sampiona, o tituli da ne pricamo? Realnost liga Evrope? HAHAHAHAHA

nista o nicemu

pre 5 godina

Neki su pisali da se Pepe sprda sa ovom ligom i da je vec sada sampion...
(Jaran, 08. decembar 2018 20:24)

Tim nekima je Murinjo naneo trajna ostecenja kada je sa Etoom na desnom beku izbacio Barselonu. Tad ni sudijske kradje nisu pomogle, nista. Kao i onda kada je sa Realom uzeo titulu Gvardioli, te trenutke Mesijevi botovi sanjaju kao kosmare godinama.

MM

pre 5 godina

Junajted sekunde dijelile od 3 boda na Bridžu, Siti razbijen danas. Totenhem dobio Čelzi, a Arsenal Totenhem. Liverpul 3 puta gubi u Evropi, prvi u Engleskoj. Samo na Ostrvu...

BlueFortress

pre 5 godina

Fenomenalan mec, u prvih pola sata je delovalo da se crno pise plavcima ali...

Bolje odluke Sarija danas, pocevsi od postave do taktike, pogotovo u drugom poluvremenu, kakav strah igraca Sitija kada lopta dodje pod Azarove noge...Bole oni kiksevi i jeftine gluposti sa laksim protivnicima ali takva ce biti ova sezona, top 4, domaci kupovi i LE su cilj svakako.

Celsi je u procesu i promenama, i Siti je bio katastrofalan pod Gvardiolom u prvoj sezoni, primali po 4+ od Lestera, Evertona, Monaka...Potrebna je promena rostera i nova dobra pojacanja pa da vidimo sledece godine kako to ide. CFC

sef strucnog staba

pre 5 godina

Bez Aguera i De Brujnea deluju neubedljivo i tako je tokom citave sezone, daleko od toga da su mocni kao prosle godine. Sterling, Sane i Zesus nisu igraci koji ti mogu garantovati titulu.

xyx

pre 5 godina

Na polusezoni, posle 16 kola, Liverpul prvi na tabeli u najjačoj ligi na svetu, isti onaj Liverpul koji je poražen na Marakani od Crvene zvezde pre mesec dana???!!!!! Izgleda i Liverpul “nikada slabiji”!

xyx

pre 5 godina

Na polusezoni, posle 16 kola, Liverpul prvi na tabeli u najjačoj ligi na svetu, isti onaj Liverpul koji je poražen na Marakani od Crvene zvezde pre mesec dana???!!!!! Izgleda i Liverpul “nikada slabiji”!

Marko

pre 5 godina

Fantastican mec! U Premier ligi trenutno ima pet timova koji medjusobno mogu svako svakoga da pobede! City, Liverpool, Chelsea, Arsenal i Totenham su svi egal jedni drugima, a nisam ubrojao i United! Kakva liga! Kakav fudbal!!!
Uz duzno postovanje ostalima u Engleskoj je sada najbolji fudbal! Klop i Gvardiola doveli za tri godine timove do savrsenstva!!! Poketino ima prakticno najbolje od engleza u timu i drzi nivo, Sarri napravio revoluciju u igri plavaca, a Emeri vratio osmehe na lica tobdzija!!!
Jos ako se Murinjo sa dzavolima vrati u pobednicki niz... pa ljudi sta cete bolje!!! Ovo je fudbalski raj!!!

MM

pre 5 godina

Junajted sekunde dijelile od 3 boda na Bridžu, Siti razbijen danas. Totenhem dobio Čelzi, a Arsenal Totenhem. Liverpul 3 puta gubi u Evropi, prvi u Engleskoj. Samo na Ostrvu...

Dada

pre 5 godina

Moralo se i to desiti da Sari dobije Gvardiolu a ako je vec morao doci poraz drago mi je da je kod plavaca. Gledao sam statistiku Sterlinga koja je bolja od Azarove ali samo bo volio da vidim koliko Sterling zicera promasi... Liverpul prvi, bice zanimljivo.

Johnny

pre 5 godina

(xyx, 08. decembar 2018 20:37)

Druze dobri. Nemoj manipulisati na tako fakat je prost nacin i rezonovati poput malenog decaka.
Elem. Messi je igrac koji se poigravao sa defanzivcima svetskog kalibra i formata postizavsi i po 3 ili vise pogodaka protiv njih.
No gledao sam i njegovu apsolutnu nemoc protiv stopera Almerije ili Levantea.
Implicira li to po tebi da su pomenuti stoperi iz npr. Levantea bolji od npr. Vidica ili Ferdinanda kojima je taj isti omaleni Argentinac dao gol i to glavom? Naravno da ne.

Da je Liverpul igrao u BG-u kao danas i uopsteno u PL, satrao bi vas sa par golova.

Volim ja druze srpske timove i zelim CZ sve najdobro. Zivim u Nemackoj i otidoh na Keln onomad. Volim nase timove jer odista nisam zadojen mrznjom ali buraz preteraste ga. Ispade da bi Zvezda bila prvak PL samo da je iz Engleske. Ta iracionalnost i precenjivanje kapaciteta vodi na dno. Polako. Korak po korak.

rogh

pre 5 godina

celsi je vratio svih 5 timova u igru, naravno siti ostaje prvi favorit ali nema garancije da i njih nekad nece stati. jedno je sigurno- poslednji tim koji ce upisati poraz u ligi se ne zove siti...

lorenzo

pre 5 godina

ma koga briga za dva gola...kako se samo tim Gvardiole, najvećeg trenera u univerzumu, kontrolisao utakmicu, kako su se igrači savršeno dodavali, kako je to bilo lijepo za oko...

BlueFortress

pre 5 godina

Fenomenalan mec, u prvih pola sata je delovalo da se crno pise plavcima ali...

Bolje odluke Sarija danas, pocevsi od postave do taktike, pogotovo u drugom poluvremenu, kakav strah igraca Sitija kada lopta dodje pod Azarove noge...Bole oni kiksevi i jeftine gluposti sa laksim protivnicima ali takva ce biti ova sezona, top 4, domaci kupovi i LE su cilj svakako.

Celsi je u procesu i promenama, i Siti je bio katastrofalan pod Gvardiolom u prvoj sezoni, primali po 4+ od Lestera, Evertona, Monaka...Potrebna je promena rostera i nova dobra pojacanja pa da vidimo sledece godine kako to ide. CFC

Ђенерал

pre 5 godina

Добро одрађен посао за Челзи, тврдо и тактички од почетка до краја. Остаје још већи жал због пораза од Вулверхемптона.

sah 88

pre 5 godina

Jel ovo Liverpul prvi na tabeli u ubedljivo najjačoj ligi na svetu????!!!!! Isti onaj “nikada slabiji” Liverpul kojeg je Zvezda pobedila u BG-u?

Nikola

pre 5 godina

Neki su pisali da se Pepe sprda sa ovom ligom i da je vec sada sampion...
(Jaran, 08. decembar 2018 20:24)

Pa sprda se. Izgubiti jedan meč u 16 utakmica je ništa. Ne možeš da očekuješ od neke ekipe da igra na 100% cele sezone. Jedan loš dan, dobar i motivisan protivnik i ovo se desi. I nisu oni izgubili od neke ekipe sa sredina ili dna tabele, nego od Čelzija. I biće Siti šampion na kraju iako ne navijam za njih. Pozdrav.

nista o nicemu

pre 5 godina

Neki su pisali da se Pepe sprda sa ovom ligom i da je vec sada sampion...
(Jaran, 08. decembar 2018 20:24)

Tim nekima je Murinjo naneo trajna ostecenja kada je sa Etoom na desnom beku izbacio Barselonu. Tad ni sudijske kradje nisu pomogle, nista. Kao i onda kada je sa Realom uzeo titulu Gvardioli, te trenutke Mesijevi botovi sanjaju kao kosmare godinama.

sef strucnog staba

pre 5 godina

Bez Aguera i De Brujnea deluju neubedljivo i tako je tokom citave sezone, daleko od toga da su mocni kao prosle godine. Sterling, Sane i Zesus nisu igraci koji ti mogu garantovati titulu.

sef strucnog staba

pre 5 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji se vode po principu "Liverpul prvi u PL, Zvezda ih pobedila = Zvezda bi bila prva u PL". Ljudi budite svesni da zvezda ne bi imala kvalitet da se u 38 meceva nosi sa tempom PL, zavrsili bi ligu sa 5 bodova u vrh glave. Jedan los dan ovih, i jedan dobar dan nekog pojedinca (citaj Pavkov) i eto vam.

Boyan

pre 5 godina

Gvardiola s ovom postavom u evropi nema šta da traži,evo Sarijevog recepta kako se igra protiv Gvardiole,najveća slabost im je poslednjih pola sata gde skroz padaju u igri.Pa danas su izveli preko deset kornera a da nisu ozbiljnije ugrozili protivnički gol.Fale im igrači poput Kompanija i JajeTurea.Takvi igrači znali su da reše meč iz prekida ovako sa niskom postavom dosta su limitirani.Koliko je Čelsi nezgodna ekipa vidlo se to i danas,nanešen je prvi poraz Sitija,malo je falilo da i Liverpul padne na Bridžu da nije bilo onog nestvarnog šuta Staridža.Čelsi i kad nije konkurent za titulu znao je da odlučuje o šampionu,Liverpul i Totenhem su upravo protiv Čelsija gubili titule,možda i ovaj današnji poraz Sitija bude presudan u konačnoj borbi za titulu?

gospodin_savrseni

pre 5 godina

Siti osvaja titulu u oktobru? Celzi ima minimalne sanse za ligu sampiona, o tituli da ne pricamo? Realnost liga Evrope? HAHAHAHAHA

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Sada je i Sarri shvatio da nemamo centarfora i Hazard kao lazna devetka prvo asistirao kod prvog gola Kantea, koji se mnogo trudi da se adaptira u novoj ulozi i taj gol mu je bio nagrada za to.
Hazard 2 asistencije i laganda pobeda protiv Pepite dzaba mu arapski novci Sarri ga je procitao i pobedio bez centarfora.

Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea

nista o nicemu

pre 5 godina

Nista o necemu 
Jer mislis na onu kradju iz prve utakmice kad je Milito bio u ofsajdu jedan metar a sudija bio Portugalac ( Murinjov prijatelj) ili na revans mec kad je cist gol ponisten Krkicu a sudija pre toga svirao nepostojece igranje rukom Jaja Turea. Iskljucivi krivci su bile sudije sto Barsa te godine nije otisla u finale. I jos nesto zaboravio si el klasiko kad je Murinjo dobio petardu i osim imena lrevodilac dobio je nadimak Petardinjo. Toga se secaju svi Realovi botovi nadam se da i ti nisi to zaboravio.
(Beograd, 08. decembar 2018 23:19)

Ne. Mislim na kradju Ovreba u korist Barselona koja je najveca kradja u istoriji LS.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Pepita izgubio 3 meca protiv Celsija u ligi, niko drugi njegov Siti nije dobio toliko puta od kada je na ostrvu.
Kante u drugom poluvremenu igrao vise na sredini i opet se video onaj kvalitet koji ga je predhodne sezone cinio najboljim defanzivnim igracem sredine terena.
Barkley dobar ali mi je malo krivo sto Ruben Loftus Cheek ne igra vise jer se dovoljno dokazao.

Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea

Punisher

pre 5 godina

Sariju je današnji meč baš bio bitan,vidlo se to još u prošlom kolu kad je izveo kombinovani sastav i na žalost izgubio od Vulfsa ali ako je to cena današnje pobede sve mu je oprošteno.Čelsi je danas došao do pobede čvrstom odbranom,igrom na kontre i prekide a u drugom poluvremenu Sari je prihvatio izazov,ušao u nadigravanje i pobedio Gvardiolu njegovim oružjem.Danas Žoržinjo dosta grešio,Luiz pored Azara bio najbolji i opravdao poverenje trenera.Sada uprava treba da reaguje i u predstojećem roku dovede preko potrebna kvalitetna pojačanja i omogući Sariju da formira tim po svom ukusu i obezbedi top4 imajući u vidu da su timovi iz vrha nikad ujednačeniji.

Tttt

pre 5 godina

Tim nekima je Murinjo naneo trajna ostecenja kada je sa Etoom na desnom beku izbacio Barselonu. Tad ni sudijske kradje nisu pomogle, nista. Kao i onda kada je sa Realom uzeo titulu Gvardioli, te trenutke Mesijevi botovi sanjaju kao kosmare godinama.
(nista o nicemu, 8. decembar 2018 20:37)


Uz normalno sudjenje Inter ne bi nikad izbacio Barselonu i prva utakmica je trebala da zavrsi 2-2. A i u drugoj je Barselona ostecena za ponisten gol + penal na Ibrahimovicu. I mene bi bila sramota spominjati onu titulu koju je Real osvojio sa Murinjom. 90% klubova je se te sezone zalilo na sudjenje ko god je igrao protiv Reala. U citavoj toj sezoni protiv Reala je sviran samo 1 penal. Cak im je Spanski savez ponistavao kartone koje su opravdano dobijali (Pepe i Ramos) kako bi igrali u narednim utakmicama. Teska sramota.

GG

pre 5 godina

Eto sta se desi kada pravi trener spopadne "giff mi prazan chek" menadzera, Gvardiola mora jos 500miliona funti/maraka/dukata da bi pobedio raspali Celsi.

d

pre 5 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji se vode po principu "Liverpul prvi u PL, Zvezda ih pobedila = Zvezda bi bila prva u PL". Ljudi budite svesni da zvezda ne bi imala kvalitet da se u 38 meceva nosi sa tempom PL, zavrsili bi ligu sa 5 bodova u vrh glave. Jedan los dan ovih, i jedan dobar dan nekog pojedinca (citaj Pavkov) i eto vam.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sef strucnog staba, 8. decembar 2018 22:27)

Pa ne bi bila prva mozda, ali Ligu Evrope bi izborila

defekt

pre 5 godina

Na polusezoni, posle 16 kola, Liverpul prvi na tabeli u najjačoj ligi na svetu, isti onaj Liverpul koji je poražen na Marakani od Crvene zvezde pre mesec dana???!!!!! Izgleda i Liverpul “nikada slabiji”!
(xyx, 08. decembar 2018 20:37)


Junajted sekunde dijelile od 3 boda na Bridžu, Siti razbijen danas. Totenhem dobio Čelzi, a Arsenal Totenhem. Liverpul 3 puta gubi u Evropi, prvi u Engleskoj. Samo na Ostrvu...
(MM, 08. decembar 2018 20:27)

Evo ti odgovor, znaci moze Liverpul da izgubi i da dobije, tako da ne talasaj mnogo da je zvezda nikad jaca!

Realnost

pre 5 godina

Sari je umesto spica koji uglavnom ne trci,stavio Kovacica koji je lovacki ker kao i Kante i Pedro i onu su sa ostatkom ekipe ugusili igru Sitija na sredini prilicno iako je opet Siti drzao loptu vise u posedu ali nije uspeo niko da da kljucni zavrsni pas za gol!Takticki dobijeno,nema sta.Hazard je tata,Luiz iskoristio prednost u vazduhu.Aguero kad ne igra mislim da je prosek Sitija svaka druga tekma izgubljena ili bar priblizno!

bs.

pre 5 godina

Neki su pisali da se Pepe sprda sa ovom ligom i da je vec sada sampion...
(Jaran, 08. decembar 2018 20:24)

Moje misljenje nije da se bas sprda ali je da ce najlaganije osvojiti PL jer je trenutno najveci strucnjak na svetu .
Do danas je imao 13 pobeda i 2 neresena , igra najlepsi fudbal sa mnogoo golova....Bio je mnogo bolji od Liverpula ali nije imao srece i danas je Celzi dao gol posle ne postojeceg kornera,a i Jesus ne moze da zameni jednog Aguera.
i daa, Modric bolji od Mesija?!!? ma daaaaj.

Bianconero

pre 5 godina

Sari nema ideje kako je pobedio. Bar ce biti zanimljivija liga i Siti ce sigurno biti u boljoj formi za ligu sampiona na prolece, za razliku od prosle godine i jos ce im se vratiti De brujne, Aguero i Mendi.

dupli_kantar

pre 5 godina

Engleski fudbal je lep i dobar, ali samo za gledanje. Liverpul, koji je prvi na tabeli, moze lagano da ne prodje grupu od duplo jeftinijeg Napolija. Siti takodje, prosle godine uzeo glatko titulu a ispao u 1/4 finala. Sto se kvaliteta tice, Spanci mogu da im drze lekcije, Bajern, pa i Juve.
(Django, 9. decembar 2018 08:05)

Da, zaista, zanimljivije su i kvalitetnije lige gde jedna ekipa uzima titulu zadnjih skoro deset godina (Italija) ili liga gde 15 godina se dve ekipe bore za titulu (Španija, sa izletom/izuzetkom Atletikove titule od pre par sezona). Zanimljivo, interesantno i kvalitetno na nivou našeg šampionata.

Idi ti prati boćanje i batali se Premier lige i komentarisanja iste.

Beograd

pre 5 godina

Nista o necemu
Jer mislis na onu kradju iz prve utakmice kad je Milito bio u ofsajdu jedan metar a sudija bio Portugalac ( Murinjov prijatelj) ili na revans mec kad je cist gol ponisten Krkicu a sudija pre toga svirao nepostojece igranje rukom Jaja Turea. Iskljucivi krivci su bile sudije sto Barsa te godine nije otisla u finale. I jos nesto zaboravio si el klasiko kad je Murinjo dobio petardu i osim imena lrevodilac dobio je nadimak Petardinjo. Toga se secaju svi Realovi botovi nadam se da i ti nisi to zaboravio.

Nemus

pre 5 godina

(xyx, 08. decembar 2018 20:37)

Engleska ni u snovima nije najbolja liga na planeti. Da je najkomercijalnija to da ali najbolja ne. Jedan bitan faktor Engleska nema dugo šampiona Evrope. Najjača liga trenutno je Španska bez premca.

Vidji

pre 5 godina

Ne. Mislim na kradju Ovreba u korist Barselona koja je najveca kradja u istoriji LS.
(nista o nicemu, 08. decembar 2018 23:33) ona u kojoj je Abidal dobio onaj smesni crveni pa Barsa igrala pola sata sa igracem manje?

jsx

pre 5 godina

nista o nicemu

Kakve Murinjo ima veze sa bilo cim? Ne znam za Liverpul, ali mogu da potpisem da ce Siti biti ispred komsija. Cist gol je ponisten u revansu (sa kojim bi Barselona prosla dalje), tako da je, i pored preostrog crvenog glupo pricati o nekoj kradji u korist Barselone. Sto se Murinja tice, koliko sledece godine je eliminisan iz Lige sampiona upravo od Barse i generalno Pep ima debelo pozitivan skor sa njim. Steta sto je otisao iz Reala doduse, kad su dosli treneri koji znaju sta rade (i Benitez) Real ponovo postade najveca sila.

hihi

pre 5 godina

@nista o nicemu
Ostaje nam da se tesimo svim onim titulama u LS, Primeri, Kupu Kralja, onim petardama protiv malog Murinja i tako to. Mali Murinjo, veliki trener sa Realom i Celzijem nije mogao do finala
LS, sa istim tim igracima Anceloti i Zidan uzeli titule u LS.

sef strucnog staba

pre 5 godina

sa druge strane, ja kapiram da si ti sa "imala bi 5 bodova" mislio na to da bi bila u zoni ispadanja... posto bi i surdulica u 38 kola osvojila preko 5 bodova...
(lal, 08. decembar 2018 22:45)

Cekaj, je l ti to ozbiljno? Pa ne bi mogli da trce za Barnlijem 30min, a kamoli da igraju fudbal.

nista o nicemu

pre 5 godina

nista o nicemu 
Ostaje nam da se tesimo svim onim titulama u LS, Primeri, Kupu Kralja, onim petardama protiv malog Murinja i tako to. Mali Murinjo, veliki trener sa Realom i Celzijem nije mogao do finala 
LS, sa istim tim igracima Anceloti i Zidan uzeli titule u LS.
(hihi, 08. decembar 2018 21:53)

Sad ces da objasnis kako su isti igraci igrali kod Murinja i Zidana. Znaci svi isti bez izuzetka. Ocemo Gutija, Karvalja, Kasiljasa ili Raula prvo da prodjemo? Ili Esjena i Adebajora?

lal

pre 5 godina

sta vam je ljudi... cemu tenzije... samo sam se salio... najbitnije je koliku minutazu imaju domaci igraci i kakav im je ucinak...
a potpuno je normalno da se kiksne poneka u sampionatu, pored takvog ritma... wait woot???

bs.

pre 5 godina

Ovim komentarom si rekao da je Gvadiola strucnjak, ako ima najbolje igrace u ligi, sto mozes se sloziti ima. Da nema odresene ruke, pevao bi on drugaciju pesmu. Ovako je najbolji strucnjak, koji igra jednu vrstu fudbala koji je jedino moguce igrati ako imas vrhunske igrace.
(Mladen, 09. decembar 2018 00:01)

ja trenere gledam po tome kakav fudbal taktiziraju a Gvardiola gde god da je otisao ta ekipa je igrala prelep fudbal sa dosta golova.
i da jeste Gvardiola strucnjak kad mu odresite ruke ali on ima svoje principe, zna koga hoce u ekipi , pa imaju i utd, lpool, psg, barca, real odresene ruke pa niko ne igra fudbal kakav igra city ove sezone. ne vidim cemu potenciranje na to da se ne bi snasao u manjem klubu, on nije za manje klubove njega to ne interesuje on zeli trofeje.
Zasto bi ti otisao iz firme koja ima dobar budzet , dosta prostora za napredak i za tebe i za tu firmu u firmu kojoj je uspeh da nekako opstanu uz 20 puta manju platu?

lal

pre 5 godina

ova premijer liga je namestena... zato se i zove PREMIJER... alo!!! 16 kola mezimce liverpul ne sme da izgubi... zato ih u ls trpa ko stigne... wait woot??? :p

Django

pre 5 godina

Engleski fudbal je lep i dobar, ali samo za gledanje. Liverpul, koji je prvi na tabeli, moze lagano da ne prodje grupu od duplo jeftinijeg Napolija. Siti takodje, prosle godine uzeo glatko titulu a ispao u 1/4 finala. Sto se kvaliteta tice, Spanci mogu da im drze lekcije, Bajern, pa i Juve.

lal

pre 5 godina

@srboljub: gde si bre srboljube, brate moj rodjeni... bas sada pricamo na tu temu... barsa izgubi od betisa... ali ne znamo od koga izgubi liverpul???
ajde... dobro... zvezda namesta... liverpul je imao srece u ovih 16 kola... to je izuzetak... cekaj BRE!!! A juventus??? kukuuu... pa oni imaju samo jedan remi dosada, a vec je decembar...

Mladen

pre 5 godina

Moje misljenje nije da se bas sprda ali je da ce najlaganije osvojiti PL jer je trenutno najveci strucnjak na svetu . 
Do danas je imao 13 pobeda i 2 neresena , igra najlepsi fudbal sa mnogoo golova....Bio je mnogo bolji od Liverpula ali nije imao srece i danas je Celzi dao gol posle ne postojeceg kornera,a i Jesus ne moze da zameni jednog Aguera. 
i daa, Modric bolji od Mesija?!!? ma daaaaj.
(bs., 08. decembar 2018 23:52)

Ovim komentarom si rekao da je Gvadiola strucnjak, ako ima najbolje igrace u ligi, sto mozes se sloziti ima. Da nema odresene ruke, pevao bi on drugaciju pesmu. Ovako je najbolji strucnjak, koji igra jednu vrstu fudbala koji je jedino moguce igrati ako imas vrhunske igrace.

lal

pre 5 godina

@sef strucnog staba: nije realno... niti takvi ljudi postoje... trolovanje je zasnovano na potpuno drugoj temi... onoj "gde svi gube u prvenstvu, samo se zvezdi sklanjaju"...
sa druge strane, ja kapiram da si ti sa "imala bi 5 bodova" mislio na to da bi bila u zoni ispadanja... posto bi i surdulica u 38 kola osvojila preko 5 bodova...

Milan

pre 5 godina

Eh da ne poništiše čist gol maneu i da lamela ne promaši šta se ne promašuje još bi bilo i zanimljivo prvenstvo. Ovako, samo je pitanje kola kada se građani odlepljuju i trče svoju trku

Negativni

pre 5 godina

Engleski fudbal je lep i dobar, ali samo za gledanje. Liverpul, koji je prvi na tabeli, moze lagano da ne prodje grupu od duplo jeftinijeg Napolija. Siti takodje, prosle godine uzeo glatko titulu a ispao u 1/4 finala. Sto se kvaliteta tice, Spanci mogu da im drze lekcije, Bajern, pa i Juve.
(Django, 9. decembar 2018 08:05)

Da, zaista, zanimljivije su i kvalitetnije lige gde jedna ekipa uzima titulu zadnjih skoro deset godina (Italija) ili liga gde 15 godina se dve ekipe bore za titulu (Španija, sa izletom/izuzetkom Atletikove titule od pre par sezona). Zanimljivo, interesantno i kvalitetno na nivou našeg šampionata.

Idi ti prati boćanje i batali se Premier lige i komentarisanja iste.
(dupli_kantar, 9. decembar 2018 12:00)

Zašto prozivaš čoveka za nešto što nije napisao? Čovek nigde nije napisao da engleska liga nije zanimljiva, naprotiv, rekao je da je lepa i dobra za gledanje. Nigde nije rekao da su španska ili neka druga liga zanimljivije. Rekao je, prosto, da je kvalitet na strani španskih timova, kao i Bajerna i Juvea. I šta nije tačno u tome što je rekao? Liverpulu može da se desi da ne prodje grupu, vrlo lako, a Siti je izgubio poslednja dva četvrtfinala LŠ, a da nije ni stigao do Barse, Reala...ne paziš na času, druže, i mašiš temu. Bezveze prozivaš čoveka zbog suvih činjenica.

lal

pre 5 godina

ova premijer liga je namestena... zato se i zove PREMIJER... alo!!! 16 kola mezimce liverpul ne sme da izgubi... zato ih u ls trpa ko stigne... wait woot??? :p

d

pre 5 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji se vode po principu "Liverpul prvi u PL, Zvezda ih pobedila = Zvezda bi bila prva u PL". Ljudi budite svesni da zvezda ne bi imala kvalitet da se u 38 meceva nosi sa tempom PL, zavrsili bi ligu sa 5 bodova u vrh glave. Jedan los dan ovih, i jedan dobar dan nekog pojedinca (citaj Pavkov) i eto vam.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sef strucnog staba, 8. decembar 2018 22:27)

Pa ne bi bila prva mozda, ali Ligu Evrope bi izborila

xyx

pre 5 godina

Na polusezoni, posle 16 kola, Liverpul prvi na tabeli u najjačoj ligi na svetu, isti onaj Liverpul koji je poražen na Marakani od Crvene zvezde pre mesec dana???!!!!! Izgleda i Liverpul “nikada slabiji”!

bs.

pre 5 godina

Neki su pisali da se Pepe sprda sa ovom ligom i da je vec sada sampion...
(Jaran, 08. decembar 2018 20:24)

Moje misljenje nije da se bas sprda ali je da ce najlaganije osvojiti PL jer je trenutno najveci strucnjak na svetu .
Do danas je imao 13 pobeda i 2 neresena , igra najlepsi fudbal sa mnogoo golova....Bio je mnogo bolji od Liverpula ali nije imao srece i danas je Celzi dao gol posle ne postojeceg kornera,a i Jesus ne moze da zameni jednog Aguera.
i daa, Modric bolji od Mesija?!!? ma daaaaj.

Bianconero

pre 5 godina

Sari nema ideje kako je pobedio. Bar ce biti zanimljivija liga i Siti ce sigurno biti u boljoj formi za ligu sampiona na prolece, za razliku od prosle godine i jos ce im se vratiti De brujne, Aguero i Mendi.

Vidji

pre 5 godina

Ne. Mislim na kradju Ovreba u korist Barselona koja je najveca kradja u istoriji LS.
(nista o nicemu, 08. decembar 2018 23:33) ona u kojoj je Abidal dobio onaj smesni crveni pa Barsa igrala pola sata sa igracem manje?

sah 88

pre 5 godina

Jel ovo Liverpul prvi na tabeli u ubedljivo najjačoj ligi na svetu????!!!!! Isti onaj “nikada slabiji” Liverpul kojeg je Zvezda pobedila u BG-u?

nista o nicemu

pre 5 godina

Neki su pisali da se Pepe sprda sa ovom ligom i da je vec sada sampion...
(Jaran, 08. decembar 2018 20:24)

Tim nekima je Murinjo naneo trajna ostecenja kada je sa Etoom na desnom beku izbacio Barselonu. Tad ni sudijske kradje nisu pomogle, nista. Kao i onda kada je sa Realom uzeo titulu Gvardioli, te trenutke Mesijevi botovi sanjaju kao kosmare godinama.

Tttt

pre 5 godina

Tim nekima je Murinjo naneo trajna ostecenja kada je sa Etoom na desnom beku izbacio Barselonu. Tad ni sudijske kradje nisu pomogle, nista. Kao i onda kada je sa Realom uzeo titulu Gvardioli, te trenutke Mesijevi botovi sanjaju kao kosmare godinama.
(nista o nicemu, 8. decembar 2018 20:37)


Uz normalno sudjenje Inter ne bi nikad izbacio Barselonu i prva utakmica je trebala da zavrsi 2-2. A i u drugoj je Barselona ostecena za ponisten gol + penal na Ibrahimovicu. I mene bi bila sramota spominjati onu titulu koju je Real osvojio sa Murinjom. 90% klubova je se te sezone zalilo na sudjenje ko god je igrao protiv Reala. U citavoj toj sezoni protiv Reala je sviran samo 1 penal. Cak im je Spanski savez ponistavao kartone koje su opravdano dobijali (Pepe i Ramos) kako bi igrali u narednim utakmicama. Teska sramota.

Nikola

pre 5 godina

Neki su pisali da se Pepe sprda sa ovom ligom i da je vec sada sampion...
(Jaran, 08. decembar 2018 20:24)

Pa sprda se. Izgubiti jedan meč u 16 utakmica je ništa. Ne možeš da očekuješ od neke ekipe da igra na 100% cele sezone. Jedan loš dan, dobar i motivisan protivnik i ovo se desi. I nisu oni izgubili od neke ekipe sa sredina ili dna tabele, nego od Čelzija. I biće Siti šampion na kraju iako ne navijam za njih. Pozdrav.

GG

pre 5 godina

Eto sta se desi kada pravi trener spopadne "giff mi prazan chek" menadzera, Gvardiola mora jos 500miliona funti/maraka/dukata da bi pobedio raspali Celsi.

Django

pre 5 godina

Engleski fudbal je lep i dobar, ali samo za gledanje. Liverpul, koji je prvi na tabeli, moze lagano da ne prodje grupu od duplo jeftinijeg Napolija. Siti takodje, prosle godine uzeo glatko titulu a ispao u 1/4 finala. Sto se kvaliteta tice, Spanci mogu da im drze lekcije, Bajern, pa i Juve.

Marko

pre 5 godina

Fantastican mec! U Premier ligi trenutno ima pet timova koji medjusobno mogu svako svakoga da pobede! City, Liverpool, Chelsea, Arsenal i Totenham su svi egal jedni drugima, a nisam ubrojao i United! Kakva liga! Kakav fudbal!!!
Uz duzno postovanje ostalima u Engleskoj je sada najbolji fudbal! Klop i Gvardiola doveli za tri godine timove do savrsenstva!!! Poketino ima prakticno najbolje od engleza u timu i drzi nivo, Sarri napravio revoluciju u igri plavaca, a Emeri vratio osmehe na lica tobdzija!!!
Jos ako se Murinjo sa dzavolima vrati u pobednicki niz... pa ljudi sta cete bolje!!! Ovo je fudbalski raj!!!

lorenzo

pre 5 godina

ma koga briga za dva gola...kako se samo tim Gvardiole, najvećeg trenera u univerzumu, kontrolisao utakmicu, kako su se igrači savršeno dodavali, kako je to bilo lijepo za oko...

Nemus

pre 5 godina

(xyx, 08. decembar 2018 20:37)

Engleska ni u snovima nije najbolja liga na planeti. Da je najkomercijalnija to da ali najbolja ne. Jedan bitan faktor Engleska nema dugo šampiona Evrope. Najjača liga trenutno je Španska bez premca.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Sada je i Sarri shvatio da nemamo centarfora i Hazard kao lazna devetka prvo asistirao kod prvog gola Kantea, koji se mnogo trudi da se adaptira u novoj ulozi i taj gol mu je bio nagrada za to.
Hazard 2 asistencije i laganda pobeda protiv Pepite dzaba mu arapski novci Sarri ga je procitao i pobedio bez centarfora.

Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea
Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea

Beograd

pre 5 godina

Nista o necemu
Jer mislis na onu kradju iz prve utakmice kad je Milito bio u ofsajdu jedan metar a sudija bio Portugalac ( Murinjov prijatelj) ili na revans mec kad je cist gol ponisten Krkicu a sudija pre toga svirao nepostojece igranje rukom Jaja Turea. Iskljucivi krivci su bile sudije sto Barsa te godine nije otisla u finale. I jos nesto zaboravio si el klasiko kad je Murinjo dobio petardu i osim imena lrevodilac dobio je nadimak Petardinjo. Toga se secaju svi Realovi botovi nadam se da i ti nisi to zaboravio.

Johnny

pre 5 godina

(xyx, 08. decembar 2018 20:37)

Druze dobri. Nemoj manipulisati na tako fakat je prost nacin i rezonovati poput malenog decaka.
Elem. Messi je igrac koji se poigravao sa defanzivcima svetskog kalibra i formata postizavsi i po 3 ili vise pogodaka protiv njih.
No gledao sam i njegovu apsolutnu nemoc protiv stopera Almerije ili Levantea.
Implicira li to po tebi da su pomenuti stoperi iz npr. Levantea bolji od npr. Vidica ili Ferdinanda kojima je taj isti omaleni Argentinac dao gol i to glavom? Naravno da ne.

Da je Liverpul igrao u BG-u kao danas i uopsteno u PL, satrao bi vas sa par golova.

Volim ja druze srpske timove i zelim CZ sve najdobro. Zivim u Nemackoj i otidoh na Keln onomad. Volim nase timove jer odista nisam zadojen mrznjom ali buraz preteraste ga. Ispade da bi Zvezda bila prvak PL samo da je iz Engleske. Ta iracionalnost i precenjivanje kapaciteta vodi na dno. Polako. Korak po korak.

sef strucnog staba

pre 5 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji se vode po principu "Liverpul prvi u PL, Zvezda ih pobedila = Zvezda bi bila prva u PL". Ljudi budite svesni da zvezda ne bi imala kvalitet da se u 38 meceva nosi sa tempom PL, zavrsili bi ligu sa 5 bodova u vrh glave. Jedan los dan ovih, i jedan dobar dan nekog pojedinca (citaj Pavkov) i eto vam.

nista o nicemu

pre 5 godina

Nista o necemu 
Jer mislis na onu kradju iz prve utakmice kad je Milito bio u ofsajdu jedan metar a sudija bio Portugalac ( Murinjov prijatelj) ili na revans mec kad je cist gol ponisten Krkicu a sudija pre toga svirao nepostojece igranje rukom Jaja Turea. Iskljucivi krivci su bile sudije sto Barsa te godine nije otisla u finale. I jos nesto zaboravio si el klasiko kad je Murinjo dobio petardu i osim imena lrevodilac dobio je nadimak Petardinjo. Toga se secaju svi Realovi botovi nadam se da i ti nisi to zaboravio.
(Beograd, 08. decembar 2018 23:19)

Ne. Mislim na kradju Ovreba u korist Barselona koja je najveca kradja u istoriji LS.

Milan

pre 5 godina

Eh da ne poništiše čist gol maneu i da lamela ne promaši šta se ne promašuje još bi bilo i zanimljivo prvenstvo. Ovako, samo je pitanje kola kada se građani odlepljuju i trče svoju trku

hihi

pre 5 godina

@nista o nicemu
Ostaje nam da se tesimo svim onim titulama u LS, Primeri, Kupu Kralja, onim petardama protiv malog Murinja i tako to. Mali Murinjo, veliki trener sa Realom i Celzijem nije mogao do finala
LS, sa istim tim igracima Anceloti i Zidan uzeli titule u LS.

defekt

pre 5 godina

Na polusezoni, posle 16 kola, Liverpul prvi na tabeli u najjačoj ligi na svetu, isti onaj Liverpul koji je poražen na Marakani od Crvene zvezde pre mesec dana???!!!!! Izgleda i Liverpul “nikada slabiji”!
(xyx, 08. decembar 2018 20:37)


Junajted sekunde dijelile od 3 boda na Bridžu, Siti razbijen danas. Totenhem dobio Čelzi, a Arsenal Totenhem. Liverpul 3 puta gubi u Evropi, prvi u Engleskoj. Samo na Ostrvu...
(MM, 08. decembar 2018 20:27)

Evo ti odgovor, znaci moze Liverpul da izgubi i da dobije, tako da ne talasaj mnogo da je zvezda nikad jaca!

nista o nicemu

pre 5 godina

nista o nicemu 
Ostaje nam da se tesimo svim onim titulama u LS, Primeri, Kupu Kralja, onim petardama protiv malog Murinja i tako to. Mali Murinjo, veliki trener sa Realom i Celzijem nije mogao do finala 
LS, sa istim tim igracima Anceloti i Zidan uzeli titule u LS.
(hihi, 08. decembar 2018 21:53)

Sad ces da objasnis kako su isti igraci igrali kod Murinja i Zidana. Znaci svi isti bez izuzetka. Ocemo Gutija, Karvalja, Kasiljasa ili Raula prvo da prodjemo? Ili Esjena i Adebajora?

MM

pre 5 godina

Junajted sekunde dijelile od 3 boda na Bridžu, Siti razbijen danas. Totenhem dobio Čelzi, a Arsenal Totenhem. Liverpul 3 puta gubi u Evropi, prvi u Engleskoj. Samo na Ostrvu...

sef strucnog staba

pre 5 godina

Bez Aguera i De Brujnea deluju neubedljivo i tako je tokom citave sezone, daleko od toga da su mocni kao prosle godine. Sterling, Sane i Zesus nisu igraci koji ti mogu garantovati titulu.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Pepita izgubio 3 meca protiv Celsija u ligi, niko drugi njegov Siti nije dobio toliko puta od kada je na ostrvu.
Kante u drugom poluvremenu igrao vise na sredini i opet se video onaj kvalitet koji ga je predhodne sezone cinio najboljim defanzivnim igracem sredine terena.
Barkley dobar ali mi je malo krivo sto Ruben Loftus Cheek ne igra vise jer se dovoljno dokazao.

Chelsea Chelsea Chelsea Chelsea

jsx

pre 5 godina

nista o nicemu

Kakve Murinjo ima veze sa bilo cim? Ne znam za Liverpul, ali mogu da potpisem da ce Siti biti ispred komsija. Cist gol je ponisten u revansu (sa kojim bi Barselona prosla dalje), tako da je, i pored preostrog crvenog glupo pricati o nekoj kradji u korist Barselone. Sto se Murinja tice, koliko sledece godine je eliminisan iz Lige sampiona upravo od Barse i generalno Pep ima debelo pozitivan skor sa njim. Steta sto je otisao iz Reala doduse, kad su dosli treneri koji znaju sta rade (i Benitez) Real ponovo postade najveca sila.

BlueFortress

pre 5 godina

Fenomenalan mec, u prvih pola sata je delovalo da se crno pise plavcima ali...

Bolje odluke Sarija danas, pocevsi od postave do taktike, pogotovo u drugom poluvremenu, kakav strah igraca Sitija kada lopta dodje pod Azarove noge...Bole oni kiksevi i jeftine gluposti sa laksim protivnicima ali takva ce biti ova sezona, top 4, domaci kupovi i LE su cilj svakako.

Celsi je u procesu i promenama, i Siti je bio katastrofalan pod Gvardiolom u prvoj sezoni, primali po 4+ od Lestera, Evertona, Monaka...Potrebna je promena rostera i nova dobra pojacanja pa da vidimo sledece godine kako to ide. CFC

Boyan

pre 5 godina

Gvardiola s ovom postavom u evropi nema šta da traži,evo Sarijevog recepta kako se igra protiv Gvardiole,najveća slabost im je poslednjih pola sata gde skroz padaju u igri.Pa danas su izveli preko deset kornera a da nisu ozbiljnije ugrozili protivnički gol.Fale im igrači poput Kompanija i JajeTurea.Takvi igrači znali su da reše meč iz prekida ovako sa niskom postavom dosta su limitirani.Koliko je Čelsi nezgodna ekipa vidlo se to i danas,nanešen je prvi poraz Sitija,malo je falilo da i Liverpul padne na Bridžu da nije bilo onog nestvarnog šuta Staridža.Čelsi i kad nije konkurent za titulu znao je da odlučuje o šampionu,Liverpul i Totenhem su upravo protiv Čelsija gubili titule,možda i ovaj današnji poraz Sitija bude presudan u konačnoj borbi za titulu?

gospodin_savrseni

pre 5 godina

Siti osvaja titulu u oktobru? Celzi ima minimalne sanse za ligu sampiona, o tituli da ne pricamo? Realnost liga Evrope? HAHAHAHAHA

lal

pre 5 godina

@sef strucnog staba: nije realno... niti takvi ljudi postoje... trolovanje je zasnovano na potpuno drugoj temi... onoj "gde svi gube u prvenstvu, samo se zvezdi sklanjaju"...
sa druge strane, ja kapiram da si ti sa "imala bi 5 bodova" mislio na to da bi bila u zoni ispadanja... posto bi i surdulica u 38 kola osvojila preko 5 bodova...

dupli_kantar

pre 5 godina

Engleski fudbal je lep i dobar, ali samo za gledanje. Liverpul, koji je prvi na tabeli, moze lagano da ne prodje grupu od duplo jeftinijeg Napolija. Siti takodje, prosle godine uzeo glatko titulu a ispao u 1/4 finala. Sto se kvaliteta tice, Spanci mogu da im drze lekcije, Bajern, pa i Juve.
(Django, 9. decembar 2018 08:05)

Da, zaista, zanimljivije su i kvalitetnije lige gde jedna ekipa uzima titulu zadnjih skoro deset godina (Italija) ili liga gde 15 godina se dve ekipe bore za titulu (Španija, sa izletom/izuzetkom Atletikove titule od pre par sezona). Zanimljivo, interesantno i kvalitetno na nivou našeg šampionata.

Idi ti prati boćanje i batali se Premier lige i komentarisanja iste.

lal

pre 5 godina

@srboljub: gde si bre srboljube, brate moj rodjeni... bas sada pricamo na tu temu... barsa izgubi od betisa... ali ne znamo od koga izgubi liverpul???
ajde... dobro... zvezda namesta... liverpul je imao srece u ovih 16 kola... to je izuzetak... cekaj BRE!!! A juventus??? kukuuu... pa oni imaju samo jedan remi dosada, a vec je decembar...

rogh

pre 5 godina

celsi je vratio svih 5 timova u igru, naravno siti ostaje prvi favorit ali nema garancije da i njih nekad nece stati. jedno je sigurno- poslednji tim koji ce upisati poraz u ligi se ne zove siti...

Ђенерал

pre 5 godina

Добро одрађен посао за Челзи, тврдо и тактички од почетка до краја. Остаје још већи жал због пораза од Вулверхемптона.

Dada

pre 5 godina

Moralo se i to desiti da Sari dobije Gvardiolu a ako je vec morao doci poraz drago mi je da je kod plavaca. Gledao sam statistiku Sterlinga koja je bolja od Azarove ali samo bo volio da vidim koliko Sterling zicera promasi... Liverpul prvi, bice zanimljivo.

sef strucnog staba

pre 5 godina

sa druge strane, ja kapiram da si ti sa "imala bi 5 bodova" mislio na to da bi bila u zoni ispadanja... posto bi i surdulica u 38 kola osvojila preko 5 bodova...
(lal, 08. decembar 2018 22:45)

Cekaj, je l ti to ozbiljno? Pa ne bi mogli da trce za Barnlijem 30min, a kamoli da igraju fudbal.

lal

pre 5 godina

sta vam je ljudi... cemu tenzije... samo sam se salio... najbitnije je koliku minutazu imaju domaci igraci i kakav im je ucinak...
a potpuno je normalno da se kiksne poneka u sampionatu, pored takvog ritma... wait woot???

Mladen

pre 5 godina

Moje misljenje nije da se bas sprda ali je da ce najlaganije osvojiti PL jer je trenutno najveci strucnjak na svetu . 
Do danas je imao 13 pobeda i 2 neresena , igra najlepsi fudbal sa mnogoo golova....Bio je mnogo bolji od Liverpula ali nije imao srece i danas je Celzi dao gol posle ne postojeceg kornera,a i Jesus ne moze da zameni jednog Aguera. 
i daa, Modric bolji od Mesija?!!? ma daaaaj.
(bs., 08. decembar 2018 23:52)

Ovim komentarom si rekao da je Gvadiola strucnjak, ako ima najbolje igrace u ligi, sto mozes se sloziti ima. Da nema odresene ruke, pevao bi on drugaciju pesmu. Ovako je najbolji strucnjak, koji igra jednu vrstu fudbala koji je jedino moguce igrati ako imas vrhunske igrace.

Punisher

pre 5 godina

Sariju je današnji meč baš bio bitan,vidlo se to još u prošlom kolu kad je izveo kombinovani sastav i na žalost izgubio od Vulfsa ali ako je to cena današnje pobede sve mu je oprošteno.Čelsi je danas došao do pobede čvrstom odbranom,igrom na kontre i prekide a u drugom poluvremenu Sari je prihvatio izazov,ušao u nadigravanje i pobedio Gvardiolu njegovim oružjem.Danas Žoržinjo dosta grešio,Luiz pored Azara bio najbolji i opravdao poverenje trenera.Sada uprava treba da reaguje i u predstojećem roku dovede preko potrebna kvalitetna pojačanja i omogući Sariju da formira tim po svom ukusu i obezbedi top4 imajući u vidu da su timovi iz vrha nikad ujednačeniji.

Negativni

pre 5 godina

Engleski fudbal je lep i dobar, ali samo za gledanje. Liverpul, koji je prvi na tabeli, moze lagano da ne prodje grupu od duplo jeftinijeg Napolija. Siti takodje, prosle godine uzeo glatko titulu a ispao u 1/4 finala. Sto se kvaliteta tice, Spanci mogu da im drze lekcije, Bajern, pa i Juve.
(Django, 9. decembar 2018 08:05)

Da, zaista, zanimljivije su i kvalitetnije lige gde jedna ekipa uzima titulu zadnjih skoro deset godina (Italija) ili liga gde 15 godina se dve ekipe bore za titulu (Španija, sa izletom/izuzetkom Atletikove titule od pre par sezona). Zanimljivo, interesantno i kvalitetno na nivou našeg šampionata.

Idi ti prati boćanje i batali se Premier lige i komentarisanja iste.
(dupli_kantar, 9. decembar 2018 12:00)

Zašto prozivaš čoveka za nešto što nije napisao? Čovek nigde nije napisao da engleska liga nije zanimljiva, naprotiv, rekao je da je lepa i dobra za gledanje. Nigde nije rekao da su španska ili neka druga liga zanimljivije. Rekao je, prosto, da je kvalitet na strani španskih timova, kao i Bajerna i Juvea. I šta nije tačno u tome što je rekao? Liverpulu može da se desi da ne prodje grupu, vrlo lako, a Siti je izgubio poslednja dva četvrtfinala LŠ, a da nije ni stigao do Barse, Reala...ne paziš na času, druže, i mašiš temu. Bezveze prozivaš čoveka zbog suvih činjenica.

Realnost

pre 5 godina

Sari je umesto spica koji uglavnom ne trci,stavio Kovacica koji je lovacki ker kao i Kante i Pedro i onu su sa ostatkom ekipe ugusili igru Sitija na sredini prilicno iako je opet Siti drzao loptu vise u posedu ali nije uspeo niko da da kljucni zavrsni pas za gol!Takticki dobijeno,nema sta.Hazard je tata,Luiz iskoristio prednost u vazduhu.Aguero kad ne igra mislim da je prosek Sitija svaka druga tekma izgubljena ili bar priblizno!

bs.

pre 5 godina

Ovim komentarom si rekao da je Gvadiola strucnjak, ako ima najbolje igrace u ligi, sto mozes se sloziti ima. Da nema odresene ruke, pevao bi on drugaciju pesmu. Ovako je najbolji strucnjak, koji igra jednu vrstu fudbala koji je jedino moguce igrati ako imas vrhunske igrace.
(Mladen, 09. decembar 2018 00:01)

ja trenere gledam po tome kakav fudbal taktiziraju a Gvardiola gde god da je otisao ta ekipa je igrala prelep fudbal sa dosta golova.
i da jeste Gvardiola strucnjak kad mu odresite ruke ali on ima svoje principe, zna koga hoce u ekipi , pa imaju i utd, lpool, psg, barca, real odresene ruke pa niko ne igra fudbal kakav igra city ove sezone. ne vidim cemu potenciranje na to da se ne bi snasao u manjem klubu, on nije za manje klubove njega to ne interesuje on zeli trofeje.
Zasto bi ti otisao iz firme koja ima dobar budzet , dosta prostora za napredak i za tebe i za tu firmu u firmu kojoj je uspeh da nekako opstanu uz 20 puta manju platu?