1. a ti si gledao cemberlejna gde?
    (crni_redstar, 06. decembar 2018 18:27)

    видим имаш компјутер или бар мобилни. Јутјуб, сине.
     (мики, 6. decembar 2018 23:14)

    # Link komentara

  2. bicete sokirani u prvoj rundi play off ako ne u prvoj 10000% u drugoj
    (alen, 06. decembar 2018 15:51)

    настави даље... ако не у другој, онда у трећој, а ако не у трећој, гарант у финалу.
     (мики, 6. decembar 2018 23:13)

    # Link komentara

  3. nikad nba nece biti jaka kao nekada. zalosno je uporedjivati jokica i robinsona. ili o'nila.
    (crni_redstar, 06. decembar 2018 15:06)

    нема потребе да се пореде, али је то свакако лако и могуће. Шакил бацање није могао да убоде, а о тројкама није ни размишљао. разгртао је противнике под кошем, без помисли на асистенцију.

    Робинсон је био класични центар, атлета. изванредан, али свакако не плеј-шутер-центар као Јокић. само је Меџик заиста био сличан Јокићу по ефекти на терену, пошто је био веома висок, и играо је буквално коју позицију је хтео на терену.
     (мики, 6. decembar 2018 23:12)

    # Link komentara

  4. Sokiraces svet kad ispadnete u 1 rundi plej ofa ....
    (RussWestbrick, 06. decembar 2018 15:06)

    ако то буде шок за свет, значи да ће Денвер да настави тренутну доминацију. мало ли је то у НБА лиги?
     (мики, 6. decembar 2018 23:08)

    # Link komentara

  5. Dres Srbije sinko, tako se postaje igrac !
    (Under Armour, 06. decembar 2018 15:05)

    Денвер игра много бољу кошарку од репрезентације Србије. на нашу жалост, раставио би над Денвер на саставне делове. још горе од тога је да би Никола у нашој репрезентацији заувек остао на епизодним улогама да његов потенцијал нису схватили Карнишовас и Мелоун. све чињенице. ја се само надам да ће за КСС културно укључити у репрезентацију и искористити његов, сада развијени, таленат.
     (мики, 6. decembar 2018 23:08)

    # Link komentara

  6. Ne interesuje nas.
    (Marko, 06. decembar 2018 15:05)

    видим тебе ипак интересује
     (мики, 6. decembar 2018 23:04)

    # Link komentara

  7. @pjer. nadam se da si bar ti nasao nacin da ti patriotizam placa racune
     (Mario8, 6. decembar 2018 20:49)

    # Link komentara

  8. Ne interesuje nas.
    (Marko, 06. decembar 2018 15:05)

    Ne smarajte više...Što komentarišeš ako te ne interesuje???

    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Šilja, 6. decembar 2018 18:35)

    Da bi napisao da ga ne interesuje. (;
    (Sasa, 6. decembar 2018 19:16)

    # Link komentara

  9. Ne interesuje nas.
    (Marko, 06. decembar 2018 15:05)
    Ne smarajte više...Što komentarišeš ako te ne interesuje???
     (Šilja, 6. decembar 2018 18:35)

    # Link komentara

  10. Нико не повређује Јокића са Робинсоном или О'Нилом него са Вилт Чемберлејном, хе, хе, хе
    (jд123, 06. decembar 2018 15:41)


    a ti si gledao cemberlejna gde?
     (crni_redstar, 6. decembar 2018 18:27)

    # Link komentara

  11. bravo decko. nek si nam ziv i zdrav
     (miki, 6. decembar 2018 17:27)

    # Link komentara

  12. Šteta što dečko ne oseća patriotizam u svom srcu, već mu dolar udario u glavu, pa često neće da igra za reprezentaciju.
     (Pjer, 6. decembar 2018 15:58)

    # Link komentara

  13. Tako se Srbija ne sokira.
    (zoran ribar, 6. decembar 2018 15:52)

    # Link komentara

  14. bicete sokirani u prvoj rundi play off ako ne u prvoj 10000% u drugoj
    (alen, 6. decembar 2018 15:51)

    # Link komentara

  15. (crni_redstar, 06. decembar 2018 15:06)

    Нико не повређује Јокића са Робинсоном или О'Нилом него са Вилт Чемберлејном, хе, хе, хе
     (jд123, 6. decembar 2018 15:41)

    # Link komentara

  16. Gomila nedovoljno zrelih ljudi kritikuje Jokica zbog neigranja za Srbiju, ne shvatajuci koliko su te granice i nacionalne drzave prevazidjena stvar. Uskoro ce sve to biti izbrisano i postojace jedinstvena svetska vlada, vojska i policija kojoj ce se potcinjavati svaki covek na planeti. Zato ne smarajte sa vasim prevazidjenim konceptima, Nikola je dete buducnosti koja dolazi i koju vi ne mozete zaustaviti.
    (Napredan mladic, 6. decembar 2018 15:38)

    # Link komentara

  17. nikad nba nece biti jaka kao nekada. zalosno je uporedjivati jokica i robinsona. ili o'nila.
     (crni_redstar, 6. decembar 2018 15:06)

    # Link komentara

  18. Sokiraces svet kad ispadnete u 1 rundi plej ofa ....
    (RussWestbrick, 6. decembar 2018 15:06)

    # Link komentara

  19. Dres Srbije sinko, tako se postaje igrac !
    (Under Armour, 6. decembar 2018 15:05)

    # Link komentara

  20. Ne interesuje nas.
    (Marko, 6. decembar 2018 15:05)