Četvrtak, 06.12.2018.

11:00

Plej zarobljen u telu centra – Jokić među najboljim asistentima lige

Nikola Jokić, košarkaš Denvera, ove sezone prosečno beleži 7,8 uspešnih dodavanja, što ga svrstava među najbolje asistente u NBA.

Izvor: PT

Plej zarobljen u telu centra – Jokiæ meðu najboljim asistentima lige IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

bradina

pre 5 godina

Daj bre, ljudi, ostavite se vise tih kritika prema nasim sportistima koji nas zastupaju ej bre, u najboljoj ligi na svetu!Velicina naseg Jokica je u tome da izgleda toliko jednostavno kad on poentira ili asistira,zato i na ovom klipu toliko odusevljenja komentatora!Mene odusevljava igra Denvera,koja je prava timska igra,gde Mari ponekad istrci ali mu se oprasta jer decko sipa.Jos nesto sam primetio,razigrana je klupa do maksimuma,tako da svaki pojedinac doprinosi uspehu.Zasto?Upravo zbog toga sto ih Jokic uposljava,uz to bira onog koji ima sto rece Meloun onog koji ima otvoren pogled ka kosu!Dalja diskusija je deplasirana,Denver je hit,zaseo je na prvoj poziciji Zapada,sto niko nije pretpostavio,a cilj im je da samo dodju do plejofa ove godine.Obzirom na mladost a ako ih povrede mimoidju(zasad jedino Haris odsutan),mozda mogu i vise?Ima jos dosta utakmica tek je cetvrtina prosla ali dok ostali "giganti" stagniraju,Denver to koristi na najbolji moguci nacin i mora im se odati priznanje!

NecuZvaku

pre 5 godina

@WiltChamberlainTheGOAT

Siguran sam i ja da nije poslednji, ali je nakon 50 godina (tvoja statistika) prvi centar kome tako nesto polazi za rukom.
Pritom, porediti te dve kosarkaske ere je neozbiljno. Koliko se stil igre promenio u poslednjih 10-15 godina, a koliko je tek drasticna razlika igre i prosecnog igraca tada i sada.

Smeh

pre 5 godina

@ WiltChamberlainTheGOAT
Verovatno nisu tvoji roditelji bili u planu a kamoli ti tih godina koje spominješ. Sav važan a nisi ni svestan koliki si kompliment uputio prema Jokiću uporedjujuci ga sa legendama košarke. I da, posle njih nije bilo ovakvog svestranog centra poput Jokića. Čovek radi sve na terenu. Na youtube ima gomila njegovih poteza, najboljih utakmica, itd. i svi od reda mu odaju poštovanje i čestitaju na igrama u komentarima. Samo ovde ga omalovažavaju jer nije igrao za reprezentaciju od OI.

Joca

pre 5 godina

Jokić, Jokić, Jokić, . . . Gde god šta otvoriš: Jokić. Neće da igra za reprezentaciju. Ne interesuje me.
(Srbin, 6. decembar 2018 14:09)

A opet ti i slicni kao ti em sto kliknete na vest em sto ostavite komentar i onda samo ohrabris novinara da pise jos vesti o njemu...Ako zelis da prestane onda ignorisi, ovako samo doprinosis u objavljivanju jos vesti.

Sasa

pre 5 godina

Nezavisno za ovo, sta se desava sa Faridom? Nisam citao o njemu dugo
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mracna dusa, 6. decembar 2018 12:20)

# Link komentara

Presao je on u Bruklin, a sada, kako tamo igra, mozes da pogledas na YT ili nekom drugom izvoru. Danas ih makar imamo mnogo. Tako da mozemo birati.

Tobijas

pre 5 godina

Pazi Harden privatnik na 3.mestu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo, 6. decembar 2018 12:57)

Da. Lopta je kod njega u rukama konstantno u toku meča. Čovek ili šutne ili asistira, retko kada se napad drugačije završava. Da mu je ostao tim od prošle godine bio bi verovatno prvi asistent lige.

lane

pre 5 godina

Jokic nije ni plej ni centar nego sto Englezi kazu point guard ili skraceno PG.
(Nikola Skejdz, 6. decembar 2018 13:25)

A kako se zove pozicija pleja, Playmaker, PM? :D ... Ali mozda je tim ENGLEZIMA PG stvarno neka druga pozicija, posto imaju pojma o kosarci kao mi o bocanju.

znanje-imanje

pre 5 godina

Ne valja mi ovo "plej zarobljen u telu centra". Nema ničega "zarobljenog". Prosto kompletan igrač, kakvi su oni previsoki retko; bolji od onog što su donekle bili i Divac ili Sabonis. Ja bih rekao

"kompletan i u svemu dobar igrač - vaterpola! - koji se oslobodio zalutavši u košarku"

Asistencije se sada prelako pišu i neko 2/3 sravnjivanje sa onim nekad bi bilo OK.

Ne znam dovoljno ali ono što sam video samo dve NBA ekipe mi deluju normalno: Orlando i Portland. (možda ima još neka?...) A pored GSW jedino je zaista zanimljiv Denver. Ovi svi ostali nisu košarka već sve neki basketaši-statističari. I ne znam kako vama meni sve to naopako i nema neko zadovoljstvo; tj i zadovoljstva su samo naopaka, tipa super ako Hjuston propadne i tome slično. Jeste, bilo je naopako i ranije, pa još sudije isto dorade, ali je barem borba i tuča bila OK. Verovatno mnogi koji su gledali "intervju" nisu zapazili kada Čonsi Bilaps kaže ovom zujoglavom Džamalu "ja i ne znam kako to izgleda dati 48 poena"... Čonsi je bio pravi igrač, borac samo takav, night in night out, odbrana iz sve snage, ništa ovo "jao pobeže mi" prenemaganje... i tako skoro do 40e godine. Davao je neretko i po 30 poena kad drugima ne ide - a sada klinac odmah u nebo...
Zato bih voleo da Orlando i Portland stignu bar u PO. Liče na nešto i podsećaju na ono kada je NBA bila gledljiva. Da li se napredovalo, tehnika, brzina, šut, ceo napad? Jeste. Da li je "ono je bilo bolje" besmislena kuknjava? Jeste.
Jeste i nije.

323

pre 5 godina

Asist. poentiranje, obrni okreni Denver pobedjuje. Prosle sezone je poentirao, imao vise 3/2, preko 30 poena pa je Denver gubio. To sto neko od igraca iskace, poentira moze Jokicu da zahvali. Ko bi to radio na terenu da nema Jokica? I da li bi Denver pobedjivao da Jokic vise poentira? Onda ostali igraci ne bi imali ovakav poenterski ucinak kao ove sezone. Mozes da postignes, 30, 40 koseva i tvoj tim da izgubi. Nocas je Marej imao 32 kosa a promasio je u regularnom toku za pobedu pa se uslo u produzetke? Shvatite da je tim bolji i ovako igra samo zbog Jokica. Tu je kraj price.

WiltChamberlainTheGOAT

pre 5 godina

@Pseudoharms
Sezona 1966/1967
Ukupan broj asistencija
1.Guy Rodgers 908
2.Oscar Robertson 845
3.Wilt Chamberlain 630
4.Bill Russell 472
5.Jerry West 447
Prosecan broj asistencija po utakmici
1.Guy Rodgers 11.2
2.Oscar Robertson 10.7
3.Wilt Chamberlain 7.8
4.Jerry West 6.8
5.Howard Komives 6.2
Sezona 1967/1968
Ukupan broj asistencija
1.Wilt Chamberlain 702
2.Lenny Wilkens 679
3.Oscar Robertson 633
4.Dave Bing 509
5.Walt Hazzard 493
Prosecan broj asistencija po utakmici
1.Oscar Robertson 9.7
2.Wilt Chamberlain 8.6
3.Lenny Wilkens 8.3
4.Dave Bing 6.4
5.Walt Hazzard 6.2
Prema tome sezone 66/67 su dva centra bila u top 5 po ukupnom broju asistencija u celoj ligi, a 67/68 je Wilt bio prvi po ukupnom broju asistencija, i jedini je centar koji je bio najbolji asistent lige u jednoj sezoni. Tako da Jokic nije ni prvi ni poslednji centar koji je uspeo da bude medju 5 najboljih u ligi u asistencijama.

Walt

pre 5 godina

Bio sam veliki kritičar Jokića i Denvera ali ovo što igraju ove godine je za svaku pohvalu,mnogo bolje defanzivno i timski,nijedan igrač ne forsira previše ako ne mora baš za svaku pohvalu.

Ostap

pre 5 godina

Zelim da vidim onog starog Jokica koji se ne plasi da sutira, ne da bi (samo) postizao poene, vec sto veruje u svoj sut. Cini mi se da je imao 5/13, sto je za njegove standarde lose, zna da je jedan od retkih visokih igraca koji ima odlican sut. Neka, primarno, asistencije prepusti plejmejkerima, a ne da svaki put Ernangomes (o kojem se sve vise prica), izgleda bolje i bolje, na takav nacin gurajuci sebe van zenita interesovanja. Gledajuci video, Ernangomes me je fascinirao. Jokic, nesvesno, radi protiv sebe. NBA voli asistencije, ali, daleko vise voli poentere koji ce kada je najteze preuzeti na sebe i pogoditi. Jokic je tek u prethodne dve utakmice poceo da pogadja neke od vaznih suteva, dok ga pre toga skoro nije ni bilo. Da ne pisem o onome nizu jednocifrenih i jedva dvocifrenih partija. Nije to ono sto se ceka od igraca koji je dobio maksimalni ugovor. Iako znamo da nije tako, ispada da je Obrva daleko bolji centar od njega. Janis, koji skoro da nema osecaj za asistenciju se radi poena koje postize kao i atletskih sposobnosti nalazi ispred Jokica. U redu, atletski nisi nadaren, iskoristi onda svoje prednosti - sut je jedna od njih. Sve ovo lepo deluje u Denveru, igraju sjajno, s obzirom na ocekivanja, ali trgni se i sutiraj - pogadjaj. Nema razloga da sputava deo svoje igre koji je esencija sporta. Koliko bi igraca na njegovoj poziciji i uopste dalo sve da imaju sut kakav on ima. On sebe degradira, a Milos je postao odlican asistent, a sjajan je suter.

bart simpson

pre 5 godina

gledam sinoc protiv orlanda mislim da je bila prva cetvrtina jos 0 poena 4 skoka i cak 5 asistencija ko neki plej ko neki plej pojedini plejmerkeri imaju toliko za celu utakmicu

bg

pre 5 godina

Stvarno je u NBA sve asistencija.
U Evropi se druačije to gleda pa je zato i nemoguće da neko napravi tripl dabl.
Dodaš loptu igraču on uradi par driblinga i ako pogodi to je asistencija, ako je fauliran i da jedno isto.
Naravno da ne želim da omalovažim Jokićevu igru.

MaironDrake

pre 5 godina

Ne moze me niko ubediti da ova urucenja koja se racunaju kao asistencije, vrede kao poeni...Svaka cast Jokicu, ali mora da pojaca poene. Bar da prelazi 20 po utakmici.

antiDebil

pre 5 godina

Ne moze me niko ubediti da ova urucenja koja se racunaju kao asistencije, vrede kao poeni...Svaka cast Jokicu, ali mora da pojaca poene. Bar da prelazi 20 po utakmici.
(MaironDrake, 6. decembar 2018 11:08)

A zasto bi neko gubio vreme da tebe u nesto ubedjuje ?

Laki

pre 5 godina

Nikola je još u drugoj sezoni izjavio da je njegov krajnji cilj prsten. On je pokazao da može da daje 40+, tripl-dablove (najbrži ikad!) i sad jednostavno igra za ekipu, za krajnji cilj. On je svakako unikatna figura lige, naizgled trom, debeljuškast, ali ipak najčešće uređuje stvari i ritam kakav njemu odgovara (što se , zaista, teško može utvrditi prostim ciframa). Njega sad čuvaju da NE PRIMI loptu, čak i daleko od koša, udvajaju ga, udaraju i on opet doprinosi ekipi na način koji odgovara situaciji, Znatno je popravio odbranu, a to što šut varira je prosta činjenica da manje šutira i da još uvek traži balans. Ako se uzme u obzir da je on ipak mlad za poziciju u kojoj se nalazi (najvažniji šraf) i da breme koje nosi uopšte nije malo, treba mu odati veliko priznanje, a ne sitničariti sa površnim pogledom na njegove cifre. Uostalom, ocene tipa "razbio" ga ovaj ili onaj su smešne kad Denver od početka sezone niko nije "razbio".

Pseudoharms

pre 5 godina

Ne pamtim da je nekada, u bilo kojoj fazi sezone, centar bio medju 5 asistenata po ukupnom beoju asistencija. To je kao da imate pleja u top 5 blokada... Jednostavno neprirodno...

neko ko zna

pre 5 godina

Forsira asistencije zbog statistike...ai sta se sve belzi kao asistencija u Nba, to je cirkus
(...., 06. decembar 2018 11:08)

Kako njemu, tako i drugima

Laki

pre 5 godina

Nikola je još u drugoj sezoni izjavio da je njegov krajnji cilj prsten. On je pokazao da može da daje 40+, tripl-dablove (najbrži ikad!) i sad jednostavno igra za ekipu, za krajnji cilj. On je svakako unikatna figura lige, naizgled trom, debeljuškast, ali ipak najčešće uređuje stvari i ritam kakav njemu odgovara (što se , zaista, teško može utvrditi prostim ciframa). Njega sad čuvaju da NE PRIMI loptu, čak i daleko od koša, udvajaju ga, udaraju i on opet doprinosi ekipi na način koji odgovara situaciji, Znatno je popravio odbranu, a to što šut varira je prosta činjenica da manje šutira i da još uvek traži balans. Ako se uzme u obzir da je on ipak mlad za poziciju u kojoj se nalazi (najvažniji šraf) i da breme koje nosi uopšte nije malo, treba mu odati veliko priznanje, a ne sitničariti sa površnim pogledom na njegove cifre. Uostalom, ocene tipa "razbio" ga ovaj ili onaj su smešne kad Denver od početka sezone niko nije "razbio".

Pseudoharms

pre 5 godina

Ne pamtim da je nekada, u bilo kojoj fazi sezone, centar bio medju 5 asistenata po ukupnom beoju asistencija. To je kao da imate pleja u top 5 blokada... Jednostavno neprirodno...

neko ko zna

pre 5 godina

Forsira asistencije zbog statistike...ai sta se sve belzi kao asistencija u Nba, to je cirkus
(...., 06. decembar 2018 11:08)

Kako njemu, tako i drugima

antiDebil

pre 5 godina

Ne moze me niko ubediti da ova urucenja koja se racunaju kao asistencije, vrede kao poeni...Svaka cast Jokicu, ali mora da pojaca poene. Bar da prelazi 20 po utakmici.
(MaironDrake, 6. decembar 2018 11:08)

A zasto bi neko gubio vreme da tebe u nesto ubedjuje ?

MaironDrake

pre 5 godina

Ne moze me niko ubediti da ova urucenja koja se racunaju kao asistencije, vrede kao poeni...Svaka cast Jokicu, ali mora da pojaca poene. Bar da prelazi 20 po utakmici.

323

pre 5 godina

Asist. poentiranje, obrni okreni Denver pobedjuje. Prosle sezone je poentirao, imao vise 3/2, preko 30 poena pa je Denver gubio. To sto neko od igraca iskace, poentira moze Jokicu da zahvali. Ko bi to radio na terenu da nema Jokica? I da li bi Denver pobedjivao da Jokic vise poentira? Onda ostali igraci ne bi imali ovakav poenterski ucinak kao ove sezone. Mozes da postignes, 30, 40 koseva i tvoj tim da izgubi. Nocas je Marej imao 32 kosa a promasio je u regularnom toku za pobedu pa se uslo u produzetke? Shvatite da je tim bolji i ovako igra samo zbog Jokica. Tu je kraj price.

Walt

pre 5 godina

Bio sam veliki kritičar Jokića i Denvera ali ovo što igraju ove godine je za svaku pohvalu,mnogo bolje defanzivno i timski,nijedan igrač ne forsira previše ako ne mora baš za svaku pohvalu.

Joca

pre 5 godina

Jokić, Jokić, Jokić, . . . Gde god šta otvoriš: Jokić. Neće da igra za reprezentaciju. Ne interesuje me.
(Srbin, 6. decembar 2018 14:09)

A opet ti i slicni kao ti em sto kliknete na vest em sto ostavite komentar i onda samo ohrabris novinara da pise jos vesti o njemu...Ako zelis da prestane onda ignorisi, ovako samo doprinosis u objavljivanju jos vesti.

lane

pre 5 godina

Jokic nije ni plej ni centar nego sto Englezi kazu point guard ili skraceno PG.
(Nikola Skejdz, 6. decembar 2018 13:25)

A kako se zove pozicija pleja, Playmaker, PM? :D ... Ali mozda je tim ENGLEZIMA PG stvarno neka druga pozicija, posto imaju pojma o kosarci kao mi o bocanju.

WiltChamberlainTheGOAT

pre 5 godina

@Pseudoharms
Sezona 1966/1967
Ukupan broj asistencija
1.Guy Rodgers 908
2.Oscar Robertson 845
3.Wilt Chamberlain 630
4.Bill Russell 472
5.Jerry West 447
Prosecan broj asistencija po utakmici
1.Guy Rodgers 11.2
2.Oscar Robertson 10.7
3.Wilt Chamberlain 7.8
4.Jerry West 6.8
5.Howard Komives 6.2
Sezona 1967/1968
Ukupan broj asistencija
1.Wilt Chamberlain 702
2.Lenny Wilkens 679
3.Oscar Robertson 633
4.Dave Bing 509
5.Walt Hazzard 493
Prosecan broj asistencija po utakmici
1.Oscar Robertson 9.7
2.Wilt Chamberlain 8.6
3.Lenny Wilkens 8.3
4.Dave Bing 6.4
5.Walt Hazzard 6.2
Prema tome sezone 66/67 su dva centra bila u top 5 po ukupnom broju asistencija u celoj ligi, a 67/68 je Wilt bio prvi po ukupnom broju asistencija, i jedini je centar koji je bio najbolji asistent lige u jednoj sezoni. Tako da Jokic nije ni prvi ni poslednji centar koji je uspeo da bude medju 5 najboljih u ligi u asistencijama.

bart simpson

pre 5 godina

gledam sinoc protiv orlanda mislim da je bila prva cetvrtina jos 0 poena 4 skoka i cak 5 asistencija ko neki plej ko neki plej pojedini plejmerkeri imaju toliko za celu utakmicu

Tobijas

pre 5 godina

Pazi Harden privatnik na 3.mestu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo, 6. decembar 2018 12:57)

Da. Lopta je kod njega u rukama konstantno u toku meča. Čovek ili šutne ili asistira, retko kada se napad drugačije završava. Da mu je ostao tim od prošle godine bio bi verovatno prvi asistent lige.

znanje-imanje

pre 5 godina

Ne valja mi ovo "plej zarobljen u telu centra". Nema ničega "zarobljenog". Prosto kompletan igrač, kakvi su oni previsoki retko; bolji od onog što su donekle bili i Divac ili Sabonis. Ja bih rekao

"kompletan i u svemu dobar igrač - vaterpola! - koji se oslobodio zalutavši u košarku"

Asistencije se sada prelako pišu i neko 2/3 sravnjivanje sa onim nekad bi bilo OK.

Ne znam dovoljno ali ono što sam video samo dve NBA ekipe mi deluju normalno: Orlando i Portland. (možda ima još neka?...) A pored GSW jedino je zaista zanimljiv Denver. Ovi svi ostali nisu košarka već sve neki basketaši-statističari. I ne znam kako vama meni sve to naopako i nema neko zadovoljstvo; tj i zadovoljstva su samo naopaka, tipa super ako Hjuston propadne i tome slično. Jeste, bilo je naopako i ranije, pa još sudije isto dorade, ali je barem borba i tuča bila OK. Verovatno mnogi koji su gledali "intervju" nisu zapazili kada Čonsi Bilaps kaže ovom zujoglavom Džamalu "ja i ne znam kako to izgleda dati 48 poena"... Čonsi je bio pravi igrač, borac samo takav, night in night out, odbrana iz sve snage, ništa ovo "jao pobeže mi" prenemaganje... i tako skoro do 40e godine. Davao je neretko i po 30 poena kad drugima ne ide - a sada klinac odmah u nebo...
Zato bih voleo da Orlando i Portland stignu bar u PO. Liče na nešto i podsećaju na ono kada je NBA bila gledljiva. Da li se napredovalo, tehnika, brzina, šut, ceo napad? Jeste. Da li je "ono je bilo bolje" besmislena kuknjava? Jeste.
Jeste i nije.

Smeh

pre 5 godina

@ WiltChamberlainTheGOAT
Verovatno nisu tvoji roditelji bili u planu a kamoli ti tih godina koje spominješ. Sav važan a nisi ni svestan koliki si kompliment uputio prema Jokiću uporedjujuci ga sa legendama košarke. I da, posle njih nije bilo ovakvog svestranog centra poput Jokića. Čovek radi sve na terenu. Na youtube ima gomila njegovih poteza, najboljih utakmica, itd. i svi od reda mu odaju poštovanje i čestitaju na igrama u komentarima. Samo ovde ga omalovažavaju jer nije igrao za reprezentaciju od OI.

bg

pre 5 godina

Stvarno je u NBA sve asistencija.
U Evropi se druačije to gleda pa je zato i nemoguće da neko napravi tripl dabl.
Dodaš loptu igraču on uradi par driblinga i ako pogodi to je asistencija, ako je fauliran i da jedno isto.
Naravno da ne želim da omalovažim Jokićevu igru.

Sasa

pre 5 godina

Nezavisno za ovo, sta se desava sa Faridom? Nisam citao o njemu dugo
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mracna dusa, 6. decembar 2018 12:20)

# Link komentara

Presao je on u Bruklin, a sada, kako tamo igra, mozes da pogledas na YT ili nekom drugom izvoru. Danas ih makar imamo mnogo. Tako da mozemo birati.

bradina

pre 5 godina

Daj bre, ljudi, ostavite se vise tih kritika prema nasim sportistima koji nas zastupaju ej bre, u najboljoj ligi na svetu!Velicina naseg Jokica je u tome da izgleda toliko jednostavno kad on poentira ili asistira,zato i na ovom klipu toliko odusevljenja komentatora!Mene odusevljava igra Denvera,koja je prava timska igra,gde Mari ponekad istrci ali mu se oprasta jer decko sipa.Jos nesto sam primetio,razigrana je klupa do maksimuma,tako da svaki pojedinac doprinosi uspehu.Zasto?Upravo zbog toga sto ih Jokic uposljava,uz to bira onog koji ima sto rece Meloun onog koji ima otvoren pogled ka kosu!Dalja diskusija je deplasirana,Denver je hit,zaseo je na prvoj poziciji Zapada,sto niko nije pretpostavio,a cilj im je da samo dodju do plejofa ove godine.Obzirom na mladost a ako ih povrede mimoidju(zasad jedino Haris odsutan),mozda mogu i vise?Ima jos dosta utakmica tek je cetvrtina prosla ali dok ostali "giganti" stagniraju,Denver to koristi na najbolji moguci nacin i mora im se odati priznanje!

NecuZvaku

pre 5 godina

@WiltChamberlainTheGOAT

Siguran sam i ja da nije poslednji, ali je nakon 50 godina (tvoja statistika) prvi centar kome tako nesto polazi za rukom.
Pritom, porediti te dve kosarkaske ere je neozbiljno. Koliko se stil igre promenio u poslednjih 10-15 godina, a koliko je tek drasticna razlika igre i prosecnog igraca tada i sada.

Ostap

pre 5 godina

Zelim da vidim onog starog Jokica koji se ne plasi da sutira, ne da bi (samo) postizao poene, vec sto veruje u svoj sut. Cini mi se da je imao 5/13, sto je za njegove standarde lose, zna da je jedan od retkih visokih igraca koji ima odlican sut. Neka, primarno, asistencije prepusti plejmejkerima, a ne da svaki put Ernangomes (o kojem se sve vise prica), izgleda bolje i bolje, na takav nacin gurajuci sebe van zenita interesovanja. Gledajuci video, Ernangomes me je fascinirao. Jokic, nesvesno, radi protiv sebe. NBA voli asistencije, ali, daleko vise voli poentere koji ce kada je najteze preuzeti na sebe i pogoditi. Jokic je tek u prethodne dve utakmice poceo da pogadja neke od vaznih suteva, dok ga pre toga skoro nije ni bilo. Da ne pisem o onome nizu jednocifrenih i jedva dvocifrenih partija. Nije to ono sto se ceka od igraca koji je dobio maksimalni ugovor. Iako znamo da nije tako, ispada da je Obrva daleko bolji centar od njega. Janis, koji skoro da nema osecaj za asistenciju se radi poena koje postize kao i atletskih sposobnosti nalazi ispred Jokica. U redu, atletski nisi nadaren, iskoristi onda svoje prednosti - sut je jedna od njih. Sve ovo lepo deluje u Denveru, igraju sjajno, s obzirom na ocekivanja, ali trgni se i sutiraj - pogadjaj. Nema razloga da sputava deo svoje igre koji je esencija sporta. Koliko bi igraca na njegovoj poziciji i uopste dalo sve da imaju sut kakav on ima. On sebe degradira, a Milos je postao odlican asistent, a sjajan je suter.

MaironDrake

pre 5 godina

Ne moze me niko ubediti da ova urucenja koja se racunaju kao asistencije, vrede kao poeni...Svaka cast Jokicu, ali mora da pojaca poene. Bar da prelazi 20 po utakmici.

Ostap

pre 5 godina

Zelim da vidim onog starog Jokica koji se ne plasi da sutira, ne da bi (samo) postizao poene, vec sto veruje u svoj sut. Cini mi se da je imao 5/13, sto je za njegove standarde lose, zna da je jedan od retkih visokih igraca koji ima odlican sut. Neka, primarno, asistencije prepusti plejmejkerima, a ne da svaki put Ernangomes (o kojem se sve vise prica), izgleda bolje i bolje, na takav nacin gurajuci sebe van zenita interesovanja. Gledajuci video, Ernangomes me je fascinirao. Jokic, nesvesno, radi protiv sebe. NBA voli asistencije, ali, daleko vise voli poentere koji ce kada je najteze preuzeti na sebe i pogoditi. Jokic je tek u prethodne dve utakmice poceo da pogadja neke od vaznih suteva, dok ga pre toga skoro nije ni bilo. Da ne pisem o onome nizu jednocifrenih i jedva dvocifrenih partija. Nije to ono sto se ceka od igraca koji je dobio maksimalni ugovor. Iako znamo da nije tako, ispada da je Obrva daleko bolji centar od njega. Janis, koji skoro da nema osecaj za asistenciju se radi poena koje postize kao i atletskih sposobnosti nalazi ispred Jokica. U redu, atletski nisi nadaren, iskoristi onda svoje prednosti - sut je jedna od njih. Sve ovo lepo deluje u Denveru, igraju sjajno, s obzirom na ocekivanja, ali trgni se i sutiraj - pogadjaj. Nema razloga da sputava deo svoje igre koji je esencija sporta. Koliko bi igraca na njegovoj poziciji i uopste dalo sve da imaju sut kakav on ima. On sebe degradira, a Milos je postao odlican asistent, a sjajan je suter.

bg

pre 5 godina

Stvarno je u NBA sve asistencija.
U Evropi se druačije to gleda pa je zato i nemoguće da neko napravi tripl dabl.
Dodaš loptu igraču on uradi par driblinga i ako pogodi to je asistencija, ako je fauliran i da jedno isto.
Naravno da ne želim da omalovažim Jokićevu igru.

znanje-imanje

pre 5 godina

Ne valja mi ovo "plej zarobljen u telu centra". Nema ničega "zarobljenog". Prosto kompletan igrač, kakvi su oni previsoki retko; bolji od onog što su donekle bili i Divac ili Sabonis. Ja bih rekao

"kompletan i u svemu dobar igrač - vaterpola! - koji se oslobodio zalutavši u košarku"

Asistencije se sada prelako pišu i neko 2/3 sravnjivanje sa onim nekad bi bilo OK.

Ne znam dovoljno ali ono što sam video samo dve NBA ekipe mi deluju normalno: Orlando i Portland. (možda ima još neka?...) A pored GSW jedino je zaista zanimljiv Denver. Ovi svi ostali nisu košarka već sve neki basketaši-statističari. I ne znam kako vama meni sve to naopako i nema neko zadovoljstvo; tj i zadovoljstva su samo naopaka, tipa super ako Hjuston propadne i tome slično. Jeste, bilo je naopako i ranije, pa još sudije isto dorade, ali je barem borba i tuča bila OK. Verovatno mnogi koji su gledali "intervju" nisu zapazili kada Čonsi Bilaps kaže ovom zujoglavom Džamalu "ja i ne znam kako to izgleda dati 48 poena"... Čonsi je bio pravi igrač, borac samo takav, night in night out, odbrana iz sve snage, ništa ovo "jao pobeže mi" prenemaganje... i tako skoro do 40e godine. Davao je neretko i po 30 poena kad drugima ne ide - a sada klinac odmah u nebo...
Zato bih voleo da Orlando i Portland stignu bar u PO. Liče na nešto i podsećaju na ono kada je NBA bila gledljiva. Da li se napredovalo, tehnika, brzina, šut, ceo napad? Jeste. Da li je "ono je bilo bolje" besmislena kuknjava? Jeste.
Jeste i nije.

antiDebil

pre 5 godina

Ne moze me niko ubediti da ova urucenja koja se racunaju kao asistencije, vrede kao poeni...Svaka cast Jokicu, ali mora da pojaca poene. Bar da prelazi 20 po utakmici.
(MaironDrake, 6. decembar 2018 11:08)

A zasto bi neko gubio vreme da tebe u nesto ubedjuje ?

WiltChamberlainTheGOAT

pre 5 godina

@Pseudoharms
Sezona 1966/1967
Ukupan broj asistencija
1.Guy Rodgers 908
2.Oscar Robertson 845
3.Wilt Chamberlain 630
4.Bill Russell 472
5.Jerry West 447
Prosecan broj asistencija po utakmici
1.Guy Rodgers 11.2
2.Oscar Robertson 10.7
3.Wilt Chamberlain 7.8
4.Jerry West 6.8
5.Howard Komives 6.2
Sezona 1967/1968
Ukupan broj asistencija
1.Wilt Chamberlain 702
2.Lenny Wilkens 679
3.Oscar Robertson 633
4.Dave Bing 509
5.Walt Hazzard 493
Prosecan broj asistencija po utakmici
1.Oscar Robertson 9.7
2.Wilt Chamberlain 8.6
3.Lenny Wilkens 8.3
4.Dave Bing 6.4
5.Walt Hazzard 6.2
Prema tome sezone 66/67 su dva centra bila u top 5 po ukupnom broju asistencija u celoj ligi, a 67/68 je Wilt bio prvi po ukupnom broju asistencija, i jedini je centar koji je bio najbolji asistent lige u jednoj sezoni. Tako da Jokic nije ni prvi ni poslednji centar koji je uspeo da bude medju 5 najboljih u ligi u asistencijama.

neko ko zna

pre 5 godina

Forsira asistencije zbog statistike...ai sta se sve belzi kao asistencija u Nba, to je cirkus
(...., 06. decembar 2018 11:08)

Kako njemu, tako i drugima

Laki

pre 5 godina

Nikola je još u drugoj sezoni izjavio da je njegov krajnji cilj prsten. On je pokazao da može da daje 40+, tripl-dablove (najbrži ikad!) i sad jednostavno igra za ekipu, za krajnji cilj. On je svakako unikatna figura lige, naizgled trom, debeljuškast, ali ipak najčešće uređuje stvari i ritam kakav njemu odgovara (što se , zaista, teško može utvrditi prostim ciframa). Njega sad čuvaju da NE PRIMI loptu, čak i daleko od koša, udvajaju ga, udaraju i on opet doprinosi ekipi na način koji odgovara situaciji, Znatno je popravio odbranu, a to što šut varira je prosta činjenica da manje šutira i da još uvek traži balans. Ako se uzme u obzir da je on ipak mlad za poziciju u kojoj se nalazi (najvažniji šraf) i da breme koje nosi uopšte nije malo, treba mu odati veliko priznanje, a ne sitničariti sa površnim pogledom na njegove cifre. Uostalom, ocene tipa "razbio" ga ovaj ili onaj su smešne kad Denver od početka sezone niko nije "razbio".

Pseudoharms

pre 5 godina

Ne pamtim da je nekada, u bilo kojoj fazi sezone, centar bio medju 5 asistenata po ukupnom beoju asistencija. To je kao da imate pleja u top 5 blokada... Jednostavno neprirodno...

Walt

pre 5 godina

Bio sam veliki kritičar Jokića i Denvera ali ovo što igraju ove godine je za svaku pohvalu,mnogo bolje defanzivno i timski,nijedan igrač ne forsira previše ako ne mora baš za svaku pohvalu.

323

pre 5 godina

Asist. poentiranje, obrni okreni Denver pobedjuje. Prosle sezone je poentirao, imao vise 3/2, preko 30 poena pa je Denver gubio. To sto neko od igraca iskace, poentira moze Jokicu da zahvali. Ko bi to radio na terenu da nema Jokica? I da li bi Denver pobedjivao da Jokic vise poentira? Onda ostali igraci ne bi imali ovakav poenterski ucinak kao ove sezone. Mozes da postignes, 30, 40 koseva i tvoj tim da izgubi. Nocas je Marej imao 32 kosa a promasio je u regularnom toku za pobedu pa se uslo u produzetke? Shvatite da je tim bolji i ovako igra samo zbog Jokica. Tu je kraj price.

lane

pre 5 godina

Jokic nije ni plej ni centar nego sto Englezi kazu point guard ili skraceno PG.
(Nikola Skejdz, 6. decembar 2018 13:25)

A kako se zove pozicija pleja, Playmaker, PM? :D ... Ali mozda je tim ENGLEZIMA PG stvarno neka druga pozicija, posto imaju pojma o kosarci kao mi o bocanju.

NecuZvaku

pre 5 godina

@WiltChamberlainTheGOAT

Siguran sam i ja da nije poslednji, ali je nakon 50 godina (tvoja statistika) prvi centar kome tako nesto polazi za rukom.
Pritom, porediti te dve kosarkaske ere je neozbiljno. Koliko se stil igre promenio u poslednjih 10-15 godina, a koliko je tek drasticna razlika igre i prosecnog igraca tada i sada.

Tobijas

pre 5 godina

Pazi Harden privatnik na 3.mestu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo, 6. decembar 2018 12:57)

Da. Lopta je kod njega u rukama konstantno u toku meča. Čovek ili šutne ili asistira, retko kada se napad drugačije završava. Da mu je ostao tim od prošle godine bio bi verovatno prvi asistent lige.

Sasa

pre 5 godina

Nezavisno za ovo, sta se desava sa Faridom? Nisam citao o njemu dugo
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mracna dusa, 6. decembar 2018 12:20)

# Link komentara

Presao je on u Bruklin, a sada, kako tamo igra, mozes da pogledas na YT ili nekom drugom izvoru. Danas ih makar imamo mnogo. Tako da mozemo birati.

bart simpson

pre 5 godina

gledam sinoc protiv orlanda mislim da je bila prva cetvrtina jos 0 poena 4 skoka i cak 5 asistencija ko neki plej ko neki plej pojedini plejmerkeri imaju toliko za celu utakmicu

Joca

pre 5 godina

Jokić, Jokić, Jokić, . . . Gde god šta otvoriš: Jokić. Neće da igra za reprezentaciju. Ne interesuje me.
(Srbin, 6. decembar 2018 14:09)

A opet ti i slicni kao ti em sto kliknete na vest em sto ostavite komentar i onda samo ohrabris novinara da pise jos vesti o njemu...Ako zelis da prestane onda ignorisi, ovako samo doprinosis u objavljivanju jos vesti.

Smeh

pre 5 godina

@ WiltChamberlainTheGOAT
Verovatno nisu tvoji roditelji bili u planu a kamoli ti tih godina koje spominješ. Sav važan a nisi ni svestan koliki si kompliment uputio prema Jokiću uporedjujuci ga sa legendama košarke. I da, posle njih nije bilo ovakvog svestranog centra poput Jokića. Čovek radi sve na terenu. Na youtube ima gomila njegovih poteza, najboljih utakmica, itd. i svi od reda mu odaju poštovanje i čestitaju na igrama u komentarima. Samo ovde ga omalovažavaju jer nije igrao za reprezentaciju od OI.

bradina

pre 5 godina

Daj bre, ljudi, ostavite se vise tih kritika prema nasim sportistima koji nas zastupaju ej bre, u najboljoj ligi na svetu!Velicina naseg Jokica je u tome da izgleda toliko jednostavno kad on poentira ili asistira,zato i na ovom klipu toliko odusevljenja komentatora!Mene odusevljava igra Denvera,koja je prava timska igra,gde Mari ponekad istrci ali mu se oprasta jer decko sipa.Jos nesto sam primetio,razigrana je klupa do maksimuma,tako da svaki pojedinac doprinosi uspehu.Zasto?Upravo zbog toga sto ih Jokic uposljava,uz to bira onog koji ima sto rece Meloun onog koji ima otvoren pogled ka kosu!Dalja diskusija je deplasirana,Denver je hit,zaseo je na prvoj poziciji Zapada,sto niko nije pretpostavio,a cilj im je da samo dodju do plejofa ove godine.Obzirom na mladost a ako ih povrede mimoidju(zasad jedino Haris odsutan),mozda mogu i vise?Ima jos dosta utakmica tek je cetvrtina prosla ali dok ostali "giganti" stagniraju,Denver to koristi na najbolji moguci nacin i mora im se odati priznanje!