Ponedeljak, 03.12.2018.

09:14

"Orlovi" kreću iz Portugala, u poslednjem kolu čekaju Ukrajinu

Poznat je i raspored mečeva naše najbolje reprezentacije u kvalifikacijama za plasman na Prvenstvo Evrope 2020. godine.

Izvor: B92

"Orlovi" kreæu iz Portugala, u poslednjem kolu èekaju Ukrajinu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Xhodeh

pre 5 godina

Umjesto što se stalno bavite sa Hrvatskom bolje da platite VK Partizan grijanje bazena,a ne da se gostujući vaterpolisti smrzavaju konkretno Mladostaši koji se nisu mogli načuditi kako je hladna voda u bazenu, pa su se pitali kako tek trenirate e samozvani lideru regiona i busanje kako ste netko i nešta....
(Mario, 3. decembar 2018 18:53)

Ti visis 24h na srpskom sajtu,dolazis iz Hrvatske,reagujes kao oparen na svaku istinu o Hrvatskoj koja ti ne prija,a pricas nama ovde na domacem sajtu da se stalno bavimo Hrvatskom?!Hahahahahah legendarno!Lepo je Cvijic rekao da ste najhrabriji na svetu samo zato sto vas niceg nije sramota.Drago mi je i da u vaterpolu imate komplekse,zna se i zasto

Mario

pre 5 godina

Kompleksi hvataju jedino tebe,cim visis ovde po ceo dan.Covek je rekao golu istinu,igrali ste kukavicki imali ludacku srecu,a kvalitetom ste daleko ispod rezultata
(Xhodeh, 03. decembar 2018 17:47)
Da mi smo igrali kukavički,ali ste vi zato igrali hrabro, napadački sve je prštalo po terenu možeš misliti i jadni niste imali sreće i na djelu je bila belosvetska zavera, pa zato niste prošli ni grupu.
Hrvatska je igrala kukavički kažeš hahha,pa jesi li ti gledao utakmice čovječe o čemu ti pričaš.
Vi imate kompleks jer ne možete podnijeti što je Hrvatska igrala finale SP i što se u cijelom svijetu pislao o uspjehu Hrvatske,a ne o vama.

Mario

pre 5 godina

Umjesto što se stalno bavite sa Hrvatskom bolje da platite VK Partizan grijanje bazena,a ne da se gostujući vaterpolisti smrzavaju konkretno Mladostaši koji se nisu mogli načuditi kako je hladna voda u bazenu, pa su se pitali kako tek trenirate e samozvani lideru regiona i busanje kako ste netko i nešta....

Xhodeh

pre 5 godina

I na temi o srpskoj kvalifikacionoj grupi te hvataju kompleksi od uspjeha Hrvatske. Sjajno haha.
(zoki, 3. decembar 2018 16:41)

Kompleksi hvataju jedino tebe,cim visis ovde po ceo dan.Covek je rekao golu istinu,igrali ste kukavicki imali ludacku srecu,a kvalitetom ste daleko ispod rezultata

Max

pre 5 godina

Grupa none teska tako da bi uz dobrog selektora koji bi motivisao igrace lako mpgli da zavrsimo kao prvi.Jedini ozbiljan konkurent bi mogla boti Portugalija ali ni ona nije ista sa Ronaldom i bez njega.

zoki

pre 5 godina

Добро је, морамо дефанзивно у прве две. Па макар и морали играти кукавички као Хрватска. Ако проради контра проради, а кад дођу у Београд као против Ливерпула, Рајко мора да их уплаши.
(бек, 3. decembar 2018 12:17)

I na temi o srpskoj kvalifikacionoj grupi te hvataju kompleksi od uspjeha Hrvatske. Sjajno haha.

Mio

pre 5 godina

zar se ne kaže PORTUGALIJA.
(Smislov, 03. decembar 2018 09:55)

Da, na srpskom jeziku se kaže Portugalija, dok je internacionalni naziv Portugal.

zlatan kurjak

pre 5 godina

Koliko gluposti ovde mozes da procitas i onda shvatis da fudbal nije igra u koju se mi razsumemo.Kazu,sad imamo dobar napad pa moramo napadacki.Pa ako hoces da napadas onda odbrna mora da bude jos bolja od napada.Moras da imas odbrambene igrace pune iskustva i samopouzdanja da pokrivaju tvoju polovinu,da znaju da iznose loptu do protivnicke polovine,da istrpe 1 na 1 u svakom trenutku itd. Formacije se prave u zavisnosti cime tj. kojim igrackim kadrom raspolazes.Dok je Holandija primera radi u LN uigrala mladji sastav i napravila jak tim,mi smo izmenili sve sto smo imali i na kraju igramo sa istom ekipom kao na SP i jos bez par igraca koje je ,,selektor" oterao.Sada smo opet na pocetku i ko god da dodje i ako dodje(male su sanse) imace mnogo,mnogo tezak zadatak jer prve dve igramo u gostima protin najjacih a cetvrtu kod kuce sa nosiocem grupe.Neka nam je bog u pomoci ali s obzirom da nam je pomogao i vise nego sto treba u proslim kvalifikacijama za SP,plasim se da ce sreca sada itici na drugu stranu.Ja cu i dalje da verujem jer navikao sam da zbog zemlje u kojoj zivim ispadam postena budala.

drago

pre 5 godina

Haha ko Vam je slagao raspored, ispadate poslije prva 2 kola. Nakon 4 kola imat cete 3 boda. Ali stvarno, prva 2 kola 2 najteza gostovanja (najteze i drugo najteze) pa 4. tekma opet najtezi protivnik.

Evropsko posle 20 godina?

pre 5 godina

Kod kuce dobiti sve, sa Portugalom minimum bod, na strani odigrati nereseno sa Ukrajinom i izgubiti od Portugala, ostalo dobiti i idemo kao drugi. Ali ovo je fudbalska reprezentacija, sa njom se nikad ne zna!

бек

pre 5 godina

Добро је морамо дефанзивно прве две утакмице и стрпљиво да чакамо прилику из контре, па макар и играли кукавички као Хрвати. Али зато кући мора да кидамо противника као против Ливерпула, Рајко мора да их уплаши. Делије на северу а Гробари на југу за Србију.

Kuki

pre 5 godina

Vidim da ovde mnogi zagovaraju da treba da igramo napadacki fudbal. I slazem se da imamo potencihala za to. Kada se igra sa dva spica, to u mnogome olaksava Mitrovicu, i povecava verrovatnocu za davanje golova. Medjutim mislim da je u tom slucaju nas ogroman problem odbrana naseg gola. Imali smo taj problem sa realno ne bas jakom Litvanijom., a mozemo samo da zamislimo sta bi se desilo sa ozbiljnijum reprezentacijama.

бек

pre 5 godina

Добро је, морамо дефанзивно у прве две. Па макар и морали играти кукавички као Хрватска. Ако проради контра проради, а кад дођу у Београд као против Ливерпула, Рајко мора да их уплаши.

laki

pre 5 godina

odma kuknjava u najavi pitanje je koliko ce i kako portugalci igrati ako budu sa matorcima igrali onda bod donosimo odande daleko od toga da su neka efikasna ubitacna ekipa plus imaju kratke fitilje i pale se na gurku, lako se moze desiti da povedemo a onda se pogubimo i na kraju 1:1 i onda kao super a izduvamo u ukraini, za 50 godina koloko pratim nas fudbal ovo je jedina konstanta cast izuzetcima sa rumunijom i grckom

Del Piero#10

pre 5 godina

(Aleksandar, 03. decembar 2018 10:52)

Zaboravio si Pavkova, koji bi morao umesto Mitrovića, umesto Kolarova mislim da bi Hajdin bio pravo rešenje, a Filipović je protiv TSC-a pokazao da je zreo da zauzme Stojketovo mesto na golu, uz to mlađi je cele tri godine od njega. Svakako mesta mora da bude i za Čaušića, Joveljić obavezno umesto Prijovića, a Srnić bi odlično menjao Tadića... Kad tu dodaš Gobeljića, Savića, Jovičića, Krstičića koje si već nabrojao to je već tim koji ne da bi se kvalifikovao na EP sa prvog mesta, već bi tamo pretendovao na najviši plasman. Uz to treba uraditi sve da Ebisilio dobije srpsko državljanstvo, takav kreator bi nam odlično došao, da ne gledamo više onog Ljajića koji neće himnu da peva. Možda ni Ebisilio ne zna himnu, ali je u Zvezdi pa mu je sve oprošteno.

MilošTOP

pre 5 godina

Gubimo obe prve, svaki put dobijamo Litvaniju i Luksemburg, i oba puta nerešeno kući sa POR i UKR. 14 bodova, 3. na tabeli i idemo u baraž LN.

Gandra Šajkaš

pre 5 godina

Kazete dva najteza gostovanja?
Pa na papiru jeste, ali.....
Potrugal izuzetno stara ekipa koja lagano uvodi mlad igracki kadar....
Ukraina ekipa koja nema zvucna imena ali imaju tim. Ekipa kojoj mi moramo uzeti bod tamo I sva tri u Beogradu.Nije to bas ekipa za respekt. Ko bude kiksnuo protiv luksenburga ili Litvanije nece otici na prvenstvo.
Po meni,ekipe su bas po meri. Nista narucito I nista sto se ne moze proci. Ali,zna se,treba popraviti atmosferu u ekipi I dovesti strucni kadar. A sto se tice samih igraca,jedino nam fali desni bek. Sve ostalo je ok. Dobar selektor,ugrana igra sa ovim sto imamo I dobra atmosfera I mi mozemo lagano da prodjemo. Pa cak I prvi u grupi da budemo...
pozdrav svima....

ATG

pre 5 godina

Raspred je katastrofa. Kao ono pre kada posle dve utakmice znamo da smo ispali. E sad umesto da smo kroz ligu nacija uigravali tim za ove kvalifikacije mi nismo nista uradili. Ako ostane ovaj selektor on svejedno nema pojma, ako dodje sledeci on mora sve iz pocetka. Znaci stvarno. Iz prve dvevutakmice moramo bar bod iscupati, a onda sa Ukraine nom poslednje kolo ce biti ili ne biti.

Del Piero#10

pre 5 godina

Kad već u prva dva kola igramo protiv najjačih rivala onda je dobro što je to u gostima. Da verovatno meč odluke sa Ukrajincima igramo na svom terenu u poslednjem kolu. Ono što je definitivno, u Ukrajini se nikako ne sme izgubiti, a protivnik će odmah na startu biti pod imperativom i to treba iskoristiti. Realno gledano i pet bodova iz prva četiri kola bi bio ok rezultat (remi u Ukrajini i u Beogradu sa Portugalom uz pobedu nad Litvanijom). U tom slučaju verovatno bi nas tri naredne pobede, u mečevima gde smo favoriti, dovele u situaciju da protiv Ukrajine, na svom stadionu, odlučujemo o prolazu. Nisam baš ubeđen da Ukrajina može do bodova u Portugalu, a čak i da ih pobede kod kuće, uz navedeni splet okolnost, nas pobeda nad njima u poslednjem kolu vodi na EP.

Aleksandar

pre 5 godina

Sa novim selektorom, promenjenim igracima, mislim da se iz reprezentacije izbace Kolarov, Rukavina, Stojkovic i jos par njih mozemo lagano do prvog mesta.

Dmitrovic - Maksimovic - Veljkovic - Nastasic - Rodic - D.Tosic - Ivanovic - B.Jovicic - Nenad Krsticic - Nemanja Gudelj - Grujic - N.Milenkovic - Radonjic - Milivojevic - Ljajic - Tadic - Matic - Mitrovic - Jovic - Prijovic - Jovancic - Savic - Gobeljic - Rajkovic - Gacinovic - Milinkovic Savic ... Ima jos tu dosta igraca koji mogu da se uklope. Startna po meni:
Dmitrovic - Milenkovic - Ivanovic - Rodic - Gobeljic - Matic - Jovicic - Tadic - Gudelj - Mitrovic - Jovic
sa dva spica ofanziva 100% ! ...

Sprint Mej

pre 5 godina

Jel moguce da se igra petak protiv Ukrajine i to u kljucnom momentu za 3 boda?! Sve utakmice petkom reprezentacija je gubila i nekoliko puta nereseno, a uglavno izgubila. Dokle vise petkom...

Miša

pre 5 godina

Mislim da su vrlo lose ispregovarali raspored. Dve najjace utakmice i prva 2 gostovanja. Dok je Portugalija dobila 2 najteza meca na otvaranju na svom terenu.

Gastarbajter

pre 5 godina

Ukoliko u prvom kvartetu utakmica budemo uzeli 8 bodova, trebalo bi da ostatak kvalifikacija lagano privedemo kraju. Ne kazem da ce biti lako dobiti dve i odigrati nereseno preostale dve, ali 8 bodova u ta prva 4 meca garantuju miran san.

1Beogradjanin

pre 5 godina

E sad, valjda je Krstajić iako početnik, naučio nešto u Rusiji! Nas utakmice sa Portugalom ne bi trebalo previše da opterećuju, primarni cilj bi trebalo da bude drugo mesto i utakmice sa Ukrainom! Valjda je sad ukapirao da je utakmica protiv Švajcarske na SP bila ključna i naše "finale pre finala". Bitno je Ukraince dobiti ili dobiti kod kuće, a tamo makar izvući bod i plasman na EP je izvestan. Naravno, podrazumeva se da se utakmice protiv Luksemburga i Litvanije dobiju, jer gledajući ovu LN tu smo sa očajnom igrom dva puta pobedili Litvance.

4k4.Dex

pre 5 godina

Super, samo molim vas sklonite Krstajica da igramo napadacki fudbal jer imamo potencijal. Nije bitno 3 5 2 ili 4 4 2 ili cak 4 3 3 samo molim vas dosta vise bunarenja. Moramo nekad da probamo da igramo napadacki sad imamo igrace za to da li je moguce da u fudalskom savezu to ne vide. Imamo napadaca za dve ekipe.

DovlAa

pre 5 godina

Zaista nije mogao bit gori raspored po nas, odmah dva najteza gostovanja i kako to obicno biva kod nas u slucaju kiksa odma se stvara losa aura i u medijima i svugdje i to po obicaju ne izadje na dobro.

Žoržo

pre 5 godina

Iznenadićemo Portugal! Niko ne zna u kom sastavu cemo igrati i ko nam je selektor! Sa Ukrajinom malo teže jer ce oni bar znati ko nam je selektor!

DovlAa

pre 5 godina

Zaista nije mogao bit gori raspored po nas, odmah dva najteza gostovanja i kako to obicno biva kod nas u slucaju kiksa odma se stvara losa aura i u medijima i svugdje i to po obicaju ne izadje na dobro.

Žoržo

pre 5 godina

Iznenadićemo Portugal! Niko ne zna u kom sastavu cemo igrati i ko nam je selektor! Sa Ukrajinom malo teže jer ce oni bar znati ko nam je selektor!

4k4.Dex

pre 5 godina

Super, samo molim vas sklonite Krstajica da igramo napadacki fudbal jer imamo potencijal. Nije bitno 3 5 2 ili 4 4 2 ili cak 4 3 3 samo molim vas dosta vise bunarenja. Moramo nekad da probamo da igramo napadacki sad imamo igrace za to da li je moguce da u fudalskom savezu to ne vide. Imamo napadaca za dve ekipe.

Miša

pre 5 godina

Mislim da su vrlo lose ispregovarali raspored. Dve najjace utakmice i prva 2 gostovanja. Dok je Portugalija dobila 2 najteza meca na otvaranju na svom terenu.

ATG

pre 5 godina

Raspred je katastrofa. Kao ono pre kada posle dve utakmice znamo da smo ispali. E sad umesto da smo kroz ligu nacija uigravali tim za ove kvalifikacije mi nismo nista uradili. Ako ostane ovaj selektor on svejedno nema pojma, ako dodje sledeci on mora sve iz pocetka. Znaci stvarno. Iz prve dvevutakmice moramo bar bod iscupati, a onda sa Ukraine nom poslednje kolo ce biti ili ne biti.

Del Piero#10

pre 5 godina

(Aleksandar, 03. decembar 2018 10:52)

Zaboravio si Pavkova, koji bi morao umesto Mitrovića, umesto Kolarova mislim da bi Hajdin bio pravo rešenje, a Filipović je protiv TSC-a pokazao da je zreo da zauzme Stojketovo mesto na golu, uz to mlađi je cele tri godine od njega. Svakako mesta mora da bude i za Čaušića, Joveljić obavezno umesto Prijovića, a Srnić bi odlično menjao Tadića... Kad tu dodaš Gobeljića, Savića, Jovičića, Krstičića koje si već nabrojao to je već tim koji ne da bi se kvalifikovao na EP sa prvog mesta, već bi tamo pretendovao na najviši plasman. Uz to treba uraditi sve da Ebisilio dobije srpsko državljanstvo, takav kreator bi nam odlično došao, da ne gledamo više onog Ljajića koji neće himnu da peva. Možda ni Ebisilio ne zna himnu, ali je u Zvezdi pa mu je sve oprošteno.

1Beogradjanin

pre 5 godina

E sad, valjda je Krstajić iako početnik, naučio nešto u Rusiji! Nas utakmice sa Portugalom ne bi trebalo previše da opterećuju, primarni cilj bi trebalo da bude drugo mesto i utakmice sa Ukrainom! Valjda je sad ukapirao da je utakmica protiv Švajcarske na SP bila ključna i naše "finale pre finala". Bitno je Ukraince dobiti ili dobiti kod kuće, a tamo makar izvući bod i plasman na EP je izvestan. Naravno, podrazumeva se da se utakmice protiv Luksemburga i Litvanije dobiju, jer gledajući ovu LN tu smo sa očajnom igrom dva puta pobedili Litvance.

Gandra Šajkaš

pre 5 godina

Kazete dva najteza gostovanja?
Pa na papiru jeste, ali.....
Potrugal izuzetno stara ekipa koja lagano uvodi mlad igracki kadar....
Ukraina ekipa koja nema zvucna imena ali imaju tim. Ekipa kojoj mi moramo uzeti bod tamo I sva tri u Beogradu.Nije to bas ekipa za respekt. Ko bude kiksnuo protiv luksenburga ili Litvanije nece otici na prvenstvo.
Po meni,ekipe su bas po meri. Nista narucito I nista sto se ne moze proci. Ali,zna se,treba popraviti atmosferu u ekipi I dovesti strucni kadar. A sto se tice samih igraca,jedino nam fali desni bek. Sve ostalo je ok. Dobar selektor,ugrana igra sa ovim sto imamo I dobra atmosfera I mi mozemo lagano da prodjemo. Pa cak I prvi u grupi da budemo...
pozdrav svima....

Gastarbajter

pre 5 godina

Ukoliko u prvom kvartetu utakmica budemo uzeli 8 bodova, trebalo bi da ostatak kvalifikacija lagano privedemo kraju. Ne kazem da ce biti lako dobiti dve i odigrati nereseno preostale dve, ali 8 bodova u ta prva 4 meca garantuju miran san.

zoki

pre 5 godina

Добро је, морамо дефанзивно у прве две. Па макар и морали играти кукавички као Хрватска. Ако проради контра проради, а кад дођу у Београд као против Ливерпула, Рајко мора да их уплаши.
(бек, 3. decembar 2018 12:17)

I na temi o srpskoj kvalifikacionoj grupi te hvataju kompleksi od uspjeha Hrvatske. Sjajno haha.

Kuki

pre 5 godina

Vidim da ovde mnogi zagovaraju da treba da igramo napadacki fudbal. I slazem se da imamo potencihala za to. Kada se igra sa dva spica, to u mnogome olaksava Mitrovicu, i povecava verrovatnocu za davanje golova. Medjutim mislim da je u tom slucaju nas ogroman problem odbrana naseg gola. Imali smo taj problem sa realno ne bas jakom Litvanijom., a mozemo samo da zamislimo sta bi se desilo sa ozbiljnijum reprezentacijama.

Mario

pre 5 godina

Kompleksi hvataju jedino tebe,cim visis ovde po ceo dan.Covek je rekao golu istinu,igrali ste kukavicki imali ludacku srecu,a kvalitetom ste daleko ispod rezultata
(Xhodeh, 03. decembar 2018 17:47)
Da mi smo igrali kukavički,ali ste vi zato igrali hrabro, napadački sve je prštalo po terenu možeš misliti i jadni niste imali sreće i na djelu je bila belosvetska zavera, pa zato niste prošli ni grupu.
Hrvatska je igrala kukavički kažeš hahha,pa jesi li ti gledao utakmice čovječe o čemu ti pričaš.
Vi imate kompleks jer ne možete podnijeti što je Hrvatska igrala finale SP i što se u cijelom svijetu pislao o uspjehu Hrvatske,a ne o vama.

Evropsko posle 20 godina?

pre 5 godina

Kod kuce dobiti sve, sa Portugalom minimum bod, na strani odigrati nereseno sa Ukrajinom i izgubiti od Portugala, ostalo dobiti i idemo kao drugi. Ali ovo je fudbalska reprezentacija, sa njom se nikad ne zna!

Mio

pre 5 godina

zar se ne kaže PORTUGALIJA.
(Smislov, 03. decembar 2018 09:55)

Da, na srpskom jeziku se kaže Portugalija, dok je internacionalni naziv Portugal.

MilošTOP

pre 5 godina

Gubimo obe prve, svaki put dobijamo Litvaniju i Luksemburg, i oba puta nerešeno kući sa POR i UKR. 14 bodova, 3. na tabeli i idemo u baraž LN.

Mario

pre 5 godina

Umjesto što se stalno bavite sa Hrvatskom bolje da platite VK Partizan grijanje bazena,a ne da se gostujući vaterpolisti smrzavaju konkretno Mladostaši koji se nisu mogli načuditi kako je hladna voda u bazenu, pa su se pitali kako tek trenirate e samozvani lideru regiona i busanje kako ste netko i nešta....

бек

pre 5 godina

Добро је, морамо дефанзивно у прве две. Па макар и морали играти кукавички као Хрватска. Ако проради контра проради, а кад дођу у Београд као против Ливерпула, Рајко мора да их уплаши.

drago

pre 5 godina

Haha ko Vam je slagao raspored, ispadate poslije prva 2 kola. Nakon 4 kola imat cete 3 boda. Ali stvarno, prva 2 kola 2 najteza gostovanja (najteze i drugo najteze) pa 4. tekma opet najtezi protivnik.

Sprint Mej

pre 5 godina

Jel moguce da se igra petak protiv Ukrajine i to u kljucnom momentu za 3 boda?! Sve utakmice petkom reprezentacija je gubila i nekoliko puta nereseno, a uglavno izgubila. Dokle vise petkom...

Aleksandar

pre 5 godina

Sa novim selektorom, promenjenim igracima, mislim da se iz reprezentacije izbace Kolarov, Rukavina, Stojkovic i jos par njih mozemo lagano do prvog mesta.

Dmitrovic - Maksimovic - Veljkovic - Nastasic - Rodic - D.Tosic - Ivanovic - B.Jovicic - Nenad Krsticic - Nemanja Gudelj - Grujic - N.Milenkovic - Radonjic - Milivojevic - Ljajic - Tadic - Matic - Mitrovic - Jovic - Prijovic - Jovancic - Savic - Gobeljic - Rajkovic - Gacinovic - Milinkovic Savic ... Ima jos tu dosta igraca koji mogu da se uklope. Startna po meni:
Dmitrovic - Milenkovic - Ivanovic - Rodic - Gobeljic - Matic - Jovicic - Tadic - Gudelj - Mitrovic - Jovic
sa dva spica ofanziva 100% ! ...

Del Piero#10

pre 5 godina

Kad već u prva dva kola igramo protiv najjačih rivala onda je dobro što je to u gostima. Da verovatno meč odluke sa Ukrajincima igramo na svom terenu u poslednjem kolu. Ono što je definitivno, u Ukrajini se nikako ne sme izgubiti, a protivnik će odmah na startu biti pod imperativom i to treba iskoristiti. Realno gledano i pet bodova iz prva četiri kola bi bio ok rezultat (remi u Ukrajini i u Beogradu sa Portugalom uz pobedu nad Litvanijom). U tom slučaju verovatno bi nas tri naredne pobede, u mečevima gde smo favoriti, dovele u situaciju da protiv Ukrajine, na svom stadionu, odlučujemo o prolazu. Nisam baš ubeđen da Ukrajina može do bodova u Portugalu, a čak i da ih pobede kod kuće, uz navedeni splet okolnost, nas pobeda nad njima u poslednjem kolu vodi na EP.

laki

pre 5 godina

odma kuknjava u najavi pitanje je koliko ce i kako portugalci igrati ako budu sa matorcima igrali onda bod donosimo odande daleko od toga da su neka efikasna ubitacna ekipa plus imaju kratke fitilje i pale se na gurku, lako se moze desiti da povedemo a onda se pogubimo i na kraju 1:1 i onda kao super a izduvamo u ukraini, za 50 godina koloko pratim nas fudbal ovo je jedina konstanta cast izuzetcima sa rumunijom i grckom

Xhodeh

pre 5 godina

Umjesto što se stalno bavite sa Hrvatskom bolje da platite VK Partizan grijanje bazena,a ne da se gostujući vaterpolisti smrzavaju konkretno Mladostaši koji se nisu mogli načuditi kako je hladna voda u bazenu, pa su se pitali kako tek trenirate e samozvani lideru regiona i busanje kako ste netko i nešta....
(Mario, 3. decembar 2018 18:53)

Ti visis 24h na srpskom sajtu,dolazis iz Hrvatske,reagujes kao oparen na svaku istinu o Hrvatskoj koja ti ne prija,a pricas nama ovde na domacem sajtu da se stalno bavimo Hrvatskom?!Hahahahahah legendarno!Lepo je Cvijic rekao da ste najhrabriji na svetu samo zato sto vas niceg nije sramota.Drago mi je i da u vaterpolu imate komplekse,zna se i zasto

zlatan kurjak

pre 5 godina

Koliko gluposti ovde mozes da procitas i onda shvatis da fudbal nije igra u koju se mi razsumemo.Kazu,sad imamo dobar napad pa moramo napadacki.Pa ako hoces da napadas onda odbrna mora da bude jos bolja od napada.Moras da imas odbrambene igrace pune iskustva i samopouzdanja da pokrivaju tvoju polovinu,da znaju da iznose loptu do protivnicke polovine,da istrpe 1 na 1 u svakom trenutku itd. Formacije se prave u zavisnosti cime tj. kojim igrackim kadrom raspolazes.Dok je Holandija primera radi u LN uigrala mladji sastav i napravila jak tim,mi smo izmenili sve sto smo imali i na kraju igramo sa istom ekipom kao na SP i jos bez par igraca koje je ,,selektor" oterao.Sada smo opet na pocetku i ko god da dodje i ako dodje(male su sanse) imace mnogo,mnogo tezak zadatak jer prve dve igramo u gostima protin najjacih a cetvrtu kod kuce sa nosiocem grupe.Neka nam je bog u pomoci ali s obzirom da nam je pomogao i vise nego sto treba u proslim kvalifikacijama za SP,plasim se da ce sreca sada itici na drugu stranu.Ja cu i dalje da verujem jer navikao sam da zbog zemlje u kojoj zivim ispadam postena budala.

Xhodeh

pre 5 godina

I na temi o srpskoj kvalifikacionoj grupi te hvataju kompleksi od uspjeha Hrvatske. Sjajno haha.
(zoki, 3. decembar 2018 16:41)

Kompleksi hvataju jedino tebe,cim visis ovde po ceo dan.Covek je rekao golu istinu,igrali ste kukavicki imali ludacku srecu,a kvalitetom ste daleko ispod rezultata

бек

pre 5 godina

Добро је морамо дефанзивно прве две утакмице и стрпљиво да чакамо прилику из контре, па макар и играли кукавички као Хрвати. Али зато кући мора да кидамо противника као против Ливерпула, Рајко мора да их уплаши. Делије на северу а Гробари на југу за Србију.

Max

pre 5 godina

Grupa none teska tako da bi uz dobrog selektora koji bi motivisao igrace lako mpgli da zavrsimo kao prvi.Jedini ozbiljan konkurent bi mogla boti Portugalija ali ni ona nije ista sa Ronaldom i bez njega.

Aleksandar

pre 5 godina

Sa novim selektorom, promenjenim igracima, mislim da se iz reprezentacije izbace Kolarov, Rukavina, Stojkovic i jos par njih mozemo lagano do prvog mesta.

Dmitrovic - Maksimovic - Veljkovic - Nastasic - Rodic - D.Tosic - Ivanovic - B.Jovicic - Nenad Krsticic - Nemanja Gudelj - Grujic - N.Milenkovic - Radonjic - Milivojevic - Ljajic - Tadic - Matic - Mitrovic - Jovic - Prijovic - Jovancic - Savic - Gobeljic - Rajkovic - Gacinovic - Milinkovic Savic ... Ima jos tu dosta igraca koji mogu da se uklope. Startna po meni:
Dmitrovic - Milenkovic - Ivanovic - Rodic - Gobeljic - Matic - Jovicic - Tadic - Gudelj - Mitrovic - Jovic
sa dva spica ofanziva 100% ! ...

MilošTOP

pre 5 godina

Gubimo obe prve, svaki put dobijamo Litvaniju i Luksemburg, i oba puta nerešeno kući sa POR i UKR. 14 bodova, 3. na tabeli i idemo u baraž LN.

Sprint Mej

pre 5 godina

Jel moguce da se igra petak protiv Ukrajine i to u kljucnom momentu za 3 boda?! Sve utakmice petkom reprezentacija je gubila i nekoliko puta nereseno, a uglavno izgubila. Dokle vise petkom...

Del Piero#10

pre 5 godina

(Aleksandar, 03. decembar 2018 10:52)

Zaboravio si Pavkova, koji bi morao umesto Mitrovića, umesto Kolarova mislim da bi Hajdin bio pravo rešenje, a Filipović je protiv TSC-a pokazao da je zreo da zauzme Stojketovo mesto na golu, uz to mlađi je cele tri godine od njega. Svakako mesta mora da bude i za Čaušića, Joveljić obavezno umesto Prijovića, a Srnić bi odlično menjao Tadića... Kad tu dodaš Gobeljića, Savića, Jovičića, Krstičića koje si već nabrojao to je već tim koji ne da bi se kvalifikovao na EP sa prvog mesta, već bi tamo pretendovao na najviši plasman. Uz to treba uraditi sve da Ebisilio dobije srpsko državljanstvo, takav kreator bi nam odlično došao, da ne gledamo više onog Ljajića koji neće himnu da peva. Možda ni Ebisilio ne zna himnu, ali je u Zvezdi pa mu je sve oprošteno.

бек

pre 5 godina

Добро је, морамо дефанзивно у прве две. Па макар и морали играти кукавички као Хрватска. Ако проради контра проради, а кад дођу у Београд као против Ливерпула, Рајко мора да их уплаши.

бек

pre 5 godina

Добро је морамо дефанзивно прве две утакмице и стрпљиво да чакамо прилику из контре, па макар и играли кукавички као Хрвати. Али зато кући мора да кидамо противника као против Ливерпула, Рајко мора да их уплаши. Делије на северу а Гробари на југу за Србију.

Xhodeh

pre 5 godina

I na temi o srpskoj kvalifikacionoj grupi te hvataju kompleksi od uspjeha Hrvatske. Sjajno haha.
(zoki, 3. decembar 2018 16:41)

Kompleksi hvataju jedino tebe,cim visis ovde po ceo dan.Covek je rekao golu istinu,igrali ste kukavicki imali ludacku srecu,a kvalitetom ste daleko ispod rezultata

DovlAa

pre 5 godina

Zaista nije mogao bit gori raspored po nas, odmah dva najteza gostovanja i kako to obicno biva kod nas u slucaju kiksa odma se stvara losa aura i u medijima i svugdje i to po obicaju ne izadje na dobro.

4k4.Dex

pre 5 godina

Super, samo molim vas sklonite Krstajica da igramo napadacki fudbal jer imamo potencijal. Nije bitno 3 5 2 ili 4 4 2 ili cak 4 3 3 samo molim vas dosta vise bunarenja. Moramo nekad da probamo da igramo napadacki sad imamo igrace za to da li je moguce da u fudalskom savezu to ne vide. Imamo napadaca za dve ekipe.

Žoržo

pre 5 godina

Iznenadićemo Portugal! Niko ne zna u kom sastavu cemo igrati i ko nam je selektor! Sa Ukrajinom malo teže jer ce oni bar znati ko nam je selektor!

ATG

pre 5 godina

Raspred je katastrofa. Kao ono pre kada posle dve utakmice znamo da smo ispali. E sad umesto da smo kroz ligu nacija uigravali tim za ove kvalifikacije mi nismo nista uradili. Ako ostane ovaj selektor on svejedno nema pojma, ako dodje sledeci on mora sve iz pocetka. Znaci stvarno. Iz prve dvevutakmice moramo bar bod iscupati, a onda sa Ukraine nom poslednje kolo ce biti ili ne biti.

Xhodeh

pre 5 godina

Umjesto što se stalno bavite sa Hrvatskom bolje da platite VK Partizan grijanje bazena,a ne da se gostujući vaterpolisti smrzavaju konkretno Mladostaši koji se nisu mogli načuditi kako je hladna voda u bazenu, pa su se pitali kako tek trenirate e samozvani lideru regiona i busanje kako ste netko i nešta....
(Mario, 3. decembar 2018 18:53)

Ti visis 24h na srpskom sajtu,dolazis iz Hrvatske,reagujes kao oparen na svaku istinu o Hrvatskoj koja ti ne prija,a pricas nama ovde na domacem sajtu da se stalno bavimo Hrvatskom?!Hahahahahah legendarno!Lepo je Cvijic rekao da ste najhrabriji na svetu samo zato sto vas niceg nije sramota.Drago mi je i da u vaterpolu imate komplekse,zna se i zasto

drago

pre 5 godina

Haha ko Vam je slagao raspored, ispadate poslije prva 2 kola. Nakon 4 kola imat cete 3 boda. Ali stvarno, prva 2 kola 2 najteza gostovanja (najteze i drugo najteze) pa 4. tekma opet najtezi protivnik.

zoki

pre 5 godina

Добро је, морамо дефанзивно у прве две. Па макар и морали играти кукавички као Хрватска. Ако проради контра проради, а кад дођу у Београд као против Ливерпула, Рајко мора да их уплаши.
(бек, 3. decembar 2018 12:17)

I na temi o srpskoj kvalifikacionoj grupi te hvataju kompleksi od uspjeha Hrvatske. Sjajno haha.

Mario

pre 5 godina

Umjesto što se stalno bavite sa Hrvatskom bolje da platite VK Partizan grijanje bazena,a ne da se gostujući vaterpolisti smrzavaju konkretno Mladostaši koji se nisu mogli načuditi kako je hladna voda u bazenu, pa su se pitali kako tek trenirate e samozvani lideru regiona i busanje kako ste netko i nešta....

Miša

pre 5 godina

Mislim da su vrlo lose ispregovarali raspored. Dve najjace utakmice i prva 2 gostovanja. Dok je Portugalija dobila 2 najteza meca na otvaranju na svom terenu.

1Beogradjanin

pre 5 godina

E sad, valjda je Krstajić iako početnik, naučio nešto u Rusiji! Nas utakmice sa Portugalom ne bi trebalo previše da opterećuju, primarni cilj bi trebalo da bude drugo mesto i utakmice sa Ukrainom! Valjda je sad ukapirao da je utakmica protiv Švajcarske na SP bila ključna i naše "finale pre finala". Bitno je Ukraince dobiti ili dobiti kod kuće, a tamo makar izvući bod i plasman na EP je izvestan. Naravno, podrazumeva se da se utakmice protiv Luksemburga i Litvanije dobiju, jer gledajući ovu LN tu smo sa očajnom igrom dva puta pobedili Litvance.

Gastarbajter

pre 5 godina

Ukoliko u prvom kvartetu utakmica budemo uzeli 8 bodova, trebalo bi da ostatak kvalifikacija lagano privedemo kraju. Ne kazem da ce biti lako dobiti dve i odigrati nereseno preostale dve, ali 8 bodova u ta prva 4 meca garantuju miran san.

Del Piero#10

pre 5 godina

Kad već u prva dva kola igramo protiv najjačih rivala onda je dobro što je to u gostima. Da verovatno meč odluke sa Ukrajincima igramo na svom terenu u poslednjem kolu. Ono što je definitivno, u Ukrajini se nikako ne sme izgubiti, a protivnik će odmah na startu biti pod imperativom i to treba iskoristiti. Realno gledano i pet bodova iz prva četiri kola bi bio ok rezultat (remi u Ukrajini i u Beogradu sa Portugalom uz pobedu nad Litvanijom). U tom slučaju verovatno bi nas tri naredne pobede, u mečevima gde smo favoriti, dovele u situaciju da protiv Ukrajine, na svom stadionu, odlučujemo o prolazu. Nisam baš ubeđen da Ukrajina može do bodova u Portugalu, a čak i da ih pobede kod kuće, uz navedeni splet okolnost, nas pobeda nad njima u poslednjem kolu vodi na EP.

Mio

pre 5 godina

zar se ne kaže PORTUGALIJA.
(Smislov, 03. decembar 2018 09:55)

Da, na srpskom jeziku se kaže Portugalija, dok je internacionalni naziv Portugal.

zlatan kurjak

pre 5 godina

Koliko gluposti ovde mozes da procitas i onda shvatis da fudbal nije igra u koju se mi razsumemo.Kazu,sad imamo dobar napad pa moramo napadacki.Pa ako hoces da napadas onda odbrna mora da bude jos bolja od napada.Moras da imas odbrambene igrace pune iskustva i samopouzdanja da pokrivaju tvoju polovinu,da znaju da iznose loptu do protivnicke polovine,da istrpe 1 na 1 u svakom trenutku itd. Formacije se prave u zavisnosti cime tj. kojim igrackim kadrom raspolazes.Dok je Holandija primera radi u LN uigrala mladji sastav i napravila jak tim,mi smo izmenili sve sto smo imali i na kraju igramo sa istom ekipom kao na SP i jos bez par igraca koje je ,,selektor" oterao.Sada smo opet na pocetku i ko god da dodje i ako dodje(male su sanse) imace mnogo,mnogo tezak zadatak jer prve dve igramo u gostima protin najjacih a cetvrtu kod kuce sa nosiocem grupe.Neka nam je bog u pomoci ali s obzirom da nam je pomogao i vise nego sto treba u proslim kvalifikacijama za SP,plasim se da ce sreca sada itici na drugu stranu.Ja cu i dalje da verujem jer navikao sam da zbog zemlje u kojoj zivim ispadam postena budala.

Max

pre 5 godina

Grupa none teska tako da bi uz dobrog selektora koji bi motivisao igrace lako mpgli da zavrsimo kao prvi.Jedini ozbiljan konkurent bi mogla boti Portugalija ali ni ona nije ista sa Ronaldom i bez njega.

Gandra Šajkaš

pre 5 godina

Kazete dva najteza gostovanja?
Pa na papiru jeste, ali.....
Potrugal izuzetno stara ekipa koja lagano uvodi mlad igracki kadar....
Ukraina ekipa koja nema zvucna imena ali imaju tim. Ekipa kojoj mi moramo uzeti bod tamo I sva tri u Beogradu.Nije to bas ekipa za respekt. Ko bude kiksnuo protiv luksenburga ili Litvanije nece otici na prvenstvo.
Po meni,ekipe su bas po meri. Nista narucito I nista sto se ne moze proci. Ali,zna se,treba popraviti atmosferu u ekipi I dovesti strucni kadar. A sto se tice samih igraca,jedino nam fali desni bek. Sve ostalo je ok. Dobar selektor,ugrana igra sa ovim sto imamo I dobra atmosfera I mi mozemo lagano da prodjemo. Pa cak I prvi u grupi da budemo...
pozdrav svima....

Kuki

pre 5 godina

Vidim da ovde mnogi zagovaraju da treba da igramo napadacki fudbal. I slazem se da imamo potencihala za to. Kada se igra sa dva spica, to u mnogome olaksava Mitrovicu, i povecava verrovatnocu za davanje golova. Medjutim mislim da je u tom slucaju nas ogroman problem odbrana naseg gola. Imali smo taj problem sa realno ne bas jakom Litvanijom., a mozemo samo da zamislimo sta bi se desilo sa ozbiljnijum reprezentacijama.

laki

pre 5 godina

odma kuknjava u najavi pitanje je koliko ce i kako portugalci igrati ako budu sa matorcima igrali onda bod donosimo odande daleko od toga da su neka efikasna ubitacna ekipa plus imaju kratke fitilje i pale se na gurku, lako se moze desiti da povedemo a onda se pogubimo i na kraju 1:1 i onda kao super a izduvamo u ukraini, za 50 godina koloko pratim nas fudbal ovo je jedina konstanta cast izuzetcima sa rumunijom i grckom

Evropsko posle 20 godina?

pre 5 godina

Kod kuce dobiti sve, sa Portugalom minimum bod, na strani odigrati nereseno sa Ukrajinom i izgubiti od Portugala, ostalo dobiti i idemo kao drugi. Ali ovo je fudbalska reprezentacija, sa njom se nikad ne zna!

Mario

pre 5 godina

Kompleksi hvataju jedino tebe,cim visis ovde po ceo dan.Covek je rekao golu istinu,igrali ste kukavicki imali ludacku srecu,a kvalitetom ste daleko ispod rezultata
(Xhodeh, 03. decembar 2018 17:47)
Da mi smo igrali kukavički,ali ste vi zato igrali hrabro, napadački sve je prštalo po terenu možeš misliti i jadni niste imali sreće i na djelu je bila belosvetska zavera, pa zato niste prošli ni grupu.
Hrvatska je igrala kukavički kažeš hahha,pa jesi li ti gledao utakmice čovječe o čemu ti pričaš.
Vi imate kompleks jer ne možete podnijeti što je Hrvatska igrala finale SP i što se u cijelom svijetu pislao o uspjehu Hrvatske,a ne o vama.