Petak, 30.11.2018.

08:40

Voriorsi izgubili uprkos 51p Durenta, Lebron sâm srušio Indijanu

Košarkaši Toronto Reptorsa pobedili su Golden Stejt Voriorse 131:128, dok su Los Anđeles Lejkersi nadigrali Indijana Pejserse 104:96.

Izvor: AK

Voriorsi izgubili uprkos 51p Durenta, Lebron sâm srušio Indijanu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

perica na steroidima

pre 5 godina

Svasta ovde moze da se procita, kao ono "Duran nije clach player" ili "dzabe mu 51 kos kad je tim -5". Ej ljudi, pa ne moze on sam da dobije utakmicu. Jedna stvar je igrati sa Siakamom, Ibakom, Lorijem i Grinom, a druga stvar je igrati sa nekim anonimusom Demijanom i Kukom. Taj Demijan ih je unistio za 11 minuta: 2 poena, 0 skokova, 0 asistencija, 0 ukradenih lopti, 0 blokova i jednom izgubljenom loptom. Tada je Toronto otisao na +18 a posle se gubila snaga da se vrati izgubljeno.

Siakam odigrao maestralno sa procentom suta od 80% i 75% za tri poena.

Ovoga puta je Stiv Ker napravio gresku jer su neki igraci sa klupe bolji nego starteri. Primera radi, Livingston je trebalo da ima vecu minutazu (igrao samo 16 min). Jerebko i Looney odigrali dobro.
(bskfan, 30. novembar 2018 12:39)
hahaha glup sam i pecam se kao Pera. Poznavaoci kosarke, Lenard pravi dve katastrofalne greske u zadnjih 15 sekundi. Prvo ne faulira Durenta na kraju da ga posalje na liniju za bacanja. Ajde da odbijemo to kao dzentlmenski potez, druga jos veca, klasican choke. U zadnjem napadu ima dva odbrambena u vazduhu pod kosem, on baca pas Ibaki na 3 u mesto da udje u recimo Lunija koji vec leti, ode na liniju za bacanja i game over.

Lex

pre 5 godina

@bskfan napisao sam namerno -5 jer pera nas svaki dan bombarduje kad Bron ode u minus,i iskreno po meni je to najgluplja statisticka kategorija ikad.

@

pre 5 godina

Ali koji procenat suta u ovakvoj predstavi 18 od 31!!!za 51p fantasticno lenard 24od34 prosto neverovatne partije ova dva momka...
(petarczv, 30. novembar 2018 11:53)

u redu je sinovac, razumeli smo, odmori malo... slika si i prilika ostrašćenog ljubitelja košarke koji igru vrlo slabo razume, ali se mnogo loži na pojedince. zato i nisi ni u stanju da shvatiš da je Lebron, isto kao i Durent ili Lenard, vrhunski košarkaš, trenutno verovatno najbolji košarkaš lige. a to što mu kao manu uzimaš da koristi svoje najjače oružje, snagu i brzinu, da bi se približio košu i omogućio sebi kvalitetniji šut, isto je kao da nekada najdominantnijem centru lige, O'Neil-u, zameraš što nije imao rad nogu i šut sa poludistance jednog Olajuwona, nego je uguravao sve svoje čuvare ispod koša i kucao preko njih. košarka se igra za pobedu, a lepi potezi i elegancija dolaze tek na drugo mesto. 38/9/7 i pobeda, su jači od 51/11/6 uz poraz, a bojim se da bi se i tvoj idol sa time apsolutno složio.

SM

pre 5 godina

Svaka čast Durantu, fenomenalan igrač. Ali GSW su bili prvaci i bez njega. Po meni dva najvažnija igrača ratnika su Curry i Green, jedan u napadačkom, drugi u obrambenom smislu.

bskfan

pre 5 godina

Svasta ovde moze da se procita, kao ono "Duran nije clach player" ili "dzabe mu 51 kos kad je tim -5". Ej ljudi, pa ne moze on sam da dobije utakmicu. Jedna stvar je igrati sa Siakamom, Ibakom, Lorijem i Grinom, a druga stvar je igrati sa nekim anonimusom Demijanom i Kukom. Taj Demijan ih je unistio za 11 minuta: 2 poena, 0 skokova, 0 asistencija, 0 ukradenih lopti, 0 blokova i jednom izgubljenom loptom. Tada je Toronto otisao na +18 a posle se gubila snaga da se vrati izgubljeno.

Siakam odigrao maestralno sa procentom suta od 80% i 75% za tri poena.

Ovoga puta je Stiv Ker napravio gresku jer su neki igraci sa klupe bolji nego starteri. Primera radi, Livingston je trebalo da ima vecu minutazu (igrao samo 16 min). Jerebko i Looney odigrali dobro.

petarczv

pre 5 godina

Najbolja partija nekoliko sezona unazad? A Kemba 60 poena? Durentova partija nije bolja ni od Bronove protiv Majamija 51p/8sk/3as/2u/1blk , FG 19-31 ;) Pritom Lebron imao +/- 20 a Durant nocas -5.A nije bolja ni od DRose-ove ili Lilardove sa 10 trojki.Ne zaleci se toliko,Durant jeste najbolji skorer lige ali ne i igrac.
(Lex, 30. novembar 2018 12:07)

Hahahahahhaa jel realno sta ti pises covece... Jeste lebron je najbolji nema tu sta samo sto ga je ovaj oducio od kosarke u svakom duelu i preko njega uzeo dva naslova mvp finala... Mada mislim da je i ona od sinoc lebronova bolja jeste da su igrali protiv indijane kojoj je najbolji igrac sabonis ali imao je +-18...

čekic

pre 5 godina

Drago mi je sto se Kavai L. vraca u formu posle one povrede u play of -u pre 2 god .....kakav sjajan igrac , netipican , kao da je nezainteresovan za sve oko sebe. Nepredvidljiv, izuzetnih fiz.predisp. svestran , kad sam ga prvi put gledao u Sparsima , vise mi se dojmio od Lebrona , nekako sve radi bez ikakvog napora, dok Lebron kao da istovremeno i igra i dize tegove iz benca......

Milan

pre 5 godina

Ko nije neka obavezno pogleda utakmicu ili barem opsiran pregled fantasticna partija lenarda ali pogotovo durenta koji je bukvalno sam uz malu pomoc tompsona celu utakmicu drzao prikljucak za preraspolozeni toronto u kom su svi igrali odlicno i onda u drugom poluvremenu ofanzivna klinika durenta. Jedna od najboljih partija koje sam gledao u posledniih 5-6god...ono je prosto neverovatno i oravo olicenje superstara. Onakvu partiju lebron nikada ali nikada nije pruzio u karijeri niti je u mogućnosti. Ogromna razlika u klasi...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 30. novembar 2018 11:10)

Sto lazes?https://www.youtube.com/watch?v=bJEG7fcUn-s

U mnogo bitinojoj utakmici Lebron je vezao 17p i tako prelomio tu utakmicu!Ako to nije fantasticno izdanje onda imas problem.

Lex

pre 5 godina

@petarczv Vode Raptorsi na oko minut ipo do kraja 3 razlike,Durent GUBI loptu,i onda Raptorsi prave kljucnu prednost.Napisao sam lepo svaka cast Durentu ali ti si presao granicu.Najbolja partija nekoliko sezona unazad? A Kemba 60 poena? Durentova partija nije bolja ni od Bronove protiv Majamija 51p/8sk/3as/2u/1blk , FG 19-31 ;) Pritom Lebron imao +/- 20 a Durant nocas -5.A nije bolja ni od DRose-ove ili Lilardove sa 10 trojki.Ne zaleci se toliko,Durant jeste najbolji skorer lige ali ne i igrac.

nbalive

pre 5 godina

Petre idi gledaj balet,prvo ti je bio najbolji Irving,pa Lenard,Pa Curry pa Durant,sljedeći je Davis-samo nek nije Lebron.Radiš li išta osim što pišeš po cijeli dan ovdje

petarczv

pre 5 godina

Brutalna partija Duranta.Pogodio je 2 trojke na minut do kraja i tako je odveo mec u produzetak ali je chokevao onda,izgubio je kljucnu loptu, onda su posle toga Raptorsi otisli na +6.

(Lex, 30. novembar 2018 09:01)

Druze sinocna partija durenta je bila ubedljivo njabolja partija jednog igraca u ovoj sezoni a mozda ni nekoliko sezona unazad. Kako je covek doktorski odigrao i to sve protiv najboljeg defanzivnog igraca u ligi. Kaze lik chockovao pa bukvalno je sam igrao protiv celog toronta izborio produzetak sa dve bolesne trojke, u produžetku je igudala izgubio dva napada zaredom loptu i tu je bio kraj...

petarczv

pre 5 godina

Lebrotovi obaavezno gledajte toronto i gsw i tu mozete da vidite dva igraca koja su za klasu bolja od od vase kraljice... Kakvi potezi, kakav napad, odbrana, kakva maestralna igra dva asa zato se gleda kosarka. U toj utakmici mozete da vidite zasto je kosarka lepa jer prikazuje svu njenu raskos a ne samo uguravanje igraca u kos l, pravljenje koraka i kmecanje kod sudije i tako 20x u toku utakmice... Trojke preko ruke, zakucavanja, clutch trojke,flouteri, step back, prednje i zadnje promene sve se moglo videti... Fantasticno

Memfis

pre 5 godina

Kakav duel dva možda i najbolja igrača lige, milina za gledati. U jednom trenutku tokom pauze na meču Sakramenta, bacim pogled na meč "trećeg"- ide na polaganje, laktom odguruje Tarnera i umesto faula u napadu sudija mu daje koš i faul. Tih 5 sekudni je bilo dovoljno za tu utakmicu.

Dorćol

pre 5 godina

Domantas Sabonis bi ove godine komotno mogao biti 6. igrač godine. Sinoć 20/15/3 partija. Inače još jedan u nizu igrača o koga se OKC ogrešila i koji je procvetao napustivši Vestbruka.
(scholes, 30. novembar 2018 09:38)

OKC je za njega i Oladipa dobio legitimnog superstara, sad da ih je Džordž ispalio i otišao u LA svakako bi mogli da kažemo kako se OKC zeznuo ali pošto nije ipak je Oklahoma dobila mnogo više. Usput kako to da Šruder cveta od kada se pridružio Vestbruku?

scholes

pre 5 godina

OKC je za njega i Oladipa dobio legitimnog superstara, sad da ih je Džordž ispalio i otišao u LA svakako bi mogli da kažemo kako se OKC zeznuo ali pošto nije ipak je Oklahoma dobila mnogo više. Usput kako to da Šruder cveta od kada se pridružio Vestbruku?
(Dorćol, 30. novembar 2018 11:09)

Gledajući iz te perspektive u pravu si. Mada i Oladipo ima slične brojke ove sezone kao PG tako da razlika u klasi između njih nije baš ogromna.
A za Šrudera bih rekao da je jedan od izuzetaka koji potvrđuju pravilo.
Ne nipodaštavam Vestbruka, ali me je malo razočarao prethodnih par sezona. Kao doduše i Lilard, s tim sa on nije imao toliko kvalitetne saigrače kao Rasel. Moraće da osvoje neku titulu kao nosioci svojih ekipa da bi dostigli nivo Karija i Irvinga koji su po meni najbolji plejmejkeri lige.

petarczv

pre 5 godina

Kakav duel dva možda i najbolja igrača lige, milina za gledati. U jednom trenutku tokom pauze na meču Sakramenta, bacim pogled na meč "trećeg"- ide na polaganje, laktom odguruje Tarnera i umesto faula u napadu sudija mu daje koš i faul. Tih 5 sekudni je bilo dovoljno za tu utakmicu.
(Memfis, 30. novembar 2018 11:31)

Ja kazem jos sam pod utiskom utakmice totonto-gsw i partije lenarda a pogotovo durenta ono je neverovatno. Kako ulazi ta lopta uvek pogadja zadnji deo obruca gde se spaja sa tablom odakle god da sutira i sve pod ogromnim lukom... Jos jednom apelujem na sve lebrotove koji su u ocigledno u zabludi da pogledaju partije ova dva momka od sinoc(btw oboje su bili mvp finala u direktnom duelu sa njim) da uvide razliku izmedju odlicnog igraca koji igra na snagu i dva majstora ove igre koji pruzaju kompletan kosarkaski repertoar...

petarczv

pre 5 godina

Durent nije clutch, ne moze da vodi tim do pobede. Dzaba ti 50 poena kad ti je tim izgubio. Nisi ni do kolena Dzordanu. MJ je sve utakmice u karijeri dobio, on bi ovom Torontu sasuo barem 70,80 poena. 
(perica na steroidima, 30. novembar 2018 09:39)


Durent nije clutch hahahha decko pogledaj utakmicu minut pred kraj toronto vodi 8p razlike i onda durent sa dve trojke jedna preko 9m a druga iz coska preko kawaia za produzetak. Da nije igudala have zgubio dve lopte u dva napada zaredom slavilo bi gsw... Ono sinoc je bila jedna od naj clutch partija u poslednjih nekolilo sezona...

cojle manojle

pre 5 godina

Nisu izgubili uprkos 51p Durenta, nego upravo zbog toga. Ceo tim, umesto da igra košarku, pravi cirkus da bi njemu nabio statistiku. NBA je liga bez briga, jeftina zabava za rednekse. Cela "liga" je zapravo 30-tak Harlem Globtrotersa. Dobro... Gledaju ljudi i ono američko rvanje i veruju da je pravo.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Meni lično najbolji meč dosadašnjeg dela sezone, dvoboj dva neverovatna igrača, a kakve dve trojke je stavio Durant za produžetke.... da se ne lažemo, ako ratnici budu zdravi i kompletni nemo ko šta da traži, i samo da dodam, pominje se neko pariranje USA, aman samo ovaj čovek nas vratio na fabrička podešavanja za poluvreme, mogu da sastave 5 timova, toliko su jaki.

petarczv

pre 5 godina

Ko nije neka obavezno pogleda utakmicu ili barem opsiran pregled fantasticna partija lenarda ali pogotovo durenta koji je bukvalno sam uz malu pomoc tompsona celu utakmicu drzao prikljucak za preraspolozeni toronto u kom su svi igrali odlicno i onda u drugom poluvremenu ofanzivna klinika durenta. Jedna od najboljih partija koje sam gledao u posledniih 5-6god...ono je prosto neverovatno i oravo olicenje superstara. Onakvu partiju lebron nikada ali nikada nije pruzio u karijeri niti je u mogućnosti. Ogromna razlika u klasi...

Pseudoharms

pre 5 godina

Toronto - gsw = atomska kosarka. Pa ono je neverovatno!!! Durent maestralan, ali Toronto pokazao sta znaci imati tim. Lenard, moj omiljeni igrac u nba ponovo pokazuje kakav je nindza od igraca. Toronto, ako Lenard i Lowry ostanu zdravi, uzima istok lagano. Lbj ponovo pokazao kakav je monstrum. Misljenja o njemu su podeljena, ali jedno mu se ne moze osporiti - kada je u beast mode-u, nema te sile koja ga moze zaustaviti.

Nidza

pre 5 godina

Lenard i Durent fenomenalni, voleo bih ovaj okršaj da vidim u finalu. Ipak mene je najviše zaprepastio Bel iz GSW. Čovek je imao 3 ili 4 zicera pod košem gde može samo da zakuca, a on je svaki put bežao iz reketa i bacao Kleju ili kome god na trojku

tocka

pre 5 godina

Ni od Lakersa nece biti nista,ako nastave ovako.Ne moze James svakome trpati po 40 poena,a da ostali imaju po u proseku 8-9 poena,najvecu podrsku njemu vidim u Kuzmi,u 2. rundi na draftu biran a na primer Ball i Ingram obojica 2. pikovi bili,smesno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lex, 30. novembar 2018 09:01)
21, 21, 23 godine... Oni nemaju problem da im je Bron autoritet, i gledace da izvuku maksimum i nauce nesto. Na stranu njegov dolazak, ali Lejkersi deluju kao mnogo ozbiljnija ekipa ove godine, a za 2 godine ima da gaze.
Jedino im je trener znak pitanja, ali mozda je zbog toga uprava i dovela Brona, ovako ne mora ni o treneru da misli posto on radi sve.

Jezekilj

pre 5 godina

Sa Karijem i Grinom počistili bi Voriorsi Reptorse sa terena.
Lejkersi se uozbiljili nakon dvije užasne prethodne utakmice. Otac ove igre opet diže standarde.

scholes

pre 5 godina

Domantas Sabonis bi ove godine komotno mogao biti 6. igrač godine. Sinoć 20/15/3 partija. Inače još jedan u nizu igrača o koga se OKC ogrešila i koji je procvetao napustivši Vestbruka.

perica na steroidima

pre 5 godina

Durent nije clutch, ne moze da vodi tim do pobede. Dzaba ti 50 poena kad ti je tim izgubio. Nisi ni do kolena Dzordanu. MJ je sve utakmice u karijeri dobio, on bi ovom Torontu sasuo barem 70,80 poena.

Lex

pre 5 godina

Brutalna partija Duranta.Pogodio je 2 trojke na minut do kraja i tako je odveo mec u produzetak ali je chokevao onda,izgubio je kljucnu loptu, onda su posle toga Raptorsi otisli na +6.Steta da ce ovakva partija ostati u senci pobede Raptorsa.Jerebko,Thompson i Durant su zajedno imali oko 100 poena,frapantno zaista.James odigrao bukvalno sam,resio je utakmicu i to kako,u poslednja 4 minuta 12 njegovih poena.Najbolju podrsku je imao od Harta (13p , 6-7 FG) dok je Ingram ponovo pokazao svoj "raskosni talenat" sa 14p (6-15 FG).Sve u svemu nista od Warriorsa bez Karija,100 poena od 3 igraca i ponovo izgube,dovoljno govori o kvalitetu njihove klupe.Ni od Lakersa nece biti nista,ako nastave ovako.Ne moze James svakome trpati po 40 poena,a da ostali imaju po u proseku 8-9 poena,najvecu podrsku njemu vidim u Kuzmi,u 2. rundi na draftu biran a na primer Ball i Ingram obojica 2. pikovi bili,smesno.

x=±sqrt(3)

pre 5 godina

Durent nije clutch, ne moze da vodi tim do pobede. Dzaba ti 50 poena kad ti je tim izgubio. Nisi ni do kolena Dzordanu. MJ je sve utakmice u karijeri dobio, on bi ovom Torontu sasuo barem 70,80 poena.
(perica na steroidima, 30. novembar 2018 09:39)

Slažem se, Durant nije Jordan ali čovek je dao 50 poena sa sjajnim procentima za šut plus je dao trojku u poslednjim sekundama za produžetak. To da nije clutch je čista glupost.

paradoks

pre 5 godina

kako imati podršku celog tima, kad ne smeju da pucaju na kos, nego neko mora 30 puta a neko 3-4. pa normalno da taj neće moći da isprati ovog.

NastyB

pre 5 godina

Sjajne partije LeBrona, Duranta i Lenarda. LeBron maestralno koristi svoju fizičku dominaciju i nema igrača u NBA koji može da ga čuva kada mu se igra. Možda ima snažnijih od njega, ali nisu ni približno tako brzi, niti spretni da ga čuvaju.
Ali se, MENI LIČNO, mnogo više sviđa kako igra Kevin Durant – suva elegancija i lepota košarke, neverovatno brze kretnje za čoveka te visine, driblinzi, step-back šutevi, lucidne trojke, visoki izbačaji koje ne može niko da brani i u ovoj utakmici postigne 51 poen dok ga čuva možda najbolji defanzivac lige. Da ne pominjem to da je gotovo sam stigao prednost Toronta u zadnjem minutu, preuzimajući odgovornost i u napadu i u odbrani. A to je nešto što LeBron nema da bi bio ZAISTA jedan od najvećih.
Kavaj, nažalost, igra u eri ove dvojice, ali je, po meni, iako manje atraktivan, daleko bitniji i važniji po tim i da sam nekakav GM pre bih njega želeo u timu nego Duranta ili Džejmsa. Ne eksponira se i ne kvari timsku hemiju (šta je bilo u SAS, to samo tamo znaju) što se vidi kako igra u Raptorsima i kako, uostalom, igra taj tim sa njim i kako je igrao sa DeRozanom. Ubitačan u napadu iako ne carini loptu kao prethodna dvojica, a u odbrani je daleko bolji. Gotovo savršen timski igrač. I zato nikada neće biti slavljen kao KD i LBJ. Što je velika šteta.

Lex

pre 5 godina

@Dr.Manhatan Da li si realan?! Kingsi igraju lepu kosarku?! Pa doktore tu tri igraca igraju lepu kosarku,Bogdan,Beli i WCS.Ostali sve divljak do divljaka,Hild,Fox,Mason,Giles...

Dr.Manhatan

pre 5 godina

U ovom momentu pet timova Zapada iz PO 2018. je ispod crte. Liga mnogo zanimljivija nego prošle sezone, svako svakog dobija, GSW prezasićeni, pokušavaju do playoffa na autopilotu, a posle da dodaju gas, Clippersima se otvorilo, konacno su bez povreda i imaju bukvalno dve petorke, mislim da njih ipak čeka pad i borba za PO, Kingsi bar nisu kanta za lupanje i igraju lepu košarku, teško će u PO ali nek bude uzbudljivo. LAL konačno vraćaju renome sa gomilom visokih pikova i LBJ, Denver nadam se neće posustati do kraja.
Na Istoku Lenard pokazuje da je najbolji igrač lige, dovedeš ga u osrednji tim i imas zagarantovan playoff, dovedeš ga u dobar tim i prvi si u konferenciji. Toronto prvi na Istoku do kraja lige, Boston treba da se probudi. Ostali tako-tako

deda

pre 5 godina

Sa Karijem i Grinom počistili bi Voriorsi Reptorse sa terena.
Lejkersi se uozbiljili nakon dvije užasne prethodne utakmice. Otac ove igre opet diže standarde.
(Jezekilj, 30. novembar 2018 09:13)

Gde si ti da komentarišeš prethodna dva poraza :)))

Lex

pre 5 godina

Brutalna partija Duranta.Pogodio je 2 trojke na minut do kraja i tako je odveo mec u produzetak ali je chokevao onda,izgubio je kljucnu loptu, onda su posle toga Raptorsi otisli na +6.Steta da ce ovakva partija ostati u senci pobede Raptorsa.Jerebko,Thompson i Durant su zajedno imali oko 100 poena,frapantno zaista.James odigrao bukvalno sam,resio je utakmicu i to kako,u poslednja 4 minuta 12 njegovih poena.Najbolju podrsku je imao od Harta (13p , 6-7 FG) dok je Ingram ponovo pokazao svoj "raskosni talenat" sa 14p (6-15 FG).Sve u svemu nista od Warriorsa bez Karija,100 poena od 3 igraca i ponovo izgube,dovoljno govori o kvalitetu njihove klupe.Ni od Lakersa nece biti nista,ako nastave ovako.Ne moze James svakome trpati po 40 poena,a da ostali imaju po u proseku 8-9 poena,najvecu podrsku njemu vidim u Kuzmi,u 2. rundi na draftu biran a na primer Ball i Ingram obojica 2. pikovi bili,smesno.

scholes

pre 5 godina

Domantas Sabonis bi ove godine komotno mogao biti 6. igrač godine. Sinoć 20/15/3 partija. Inače još jedan u nizu igrača o koga se OKC ogrešila i koji je procvetao napustivši Vestbruka.

NastyB

pre 5 godina

Sjajne partije LeBrona, Duranta i Lenarda. LeBron maestralno koristi svoju fizičku dominaciju i nema igrača u NBA koji može da ga čuva kada mu se igra. Možda ima snažnijih od njega, ali nisu ni približno tako brzi, niti spretni da ga čuvaju.
Ali se, MENI LIČNO, mnogo više sviđa kako igra Kevin Durant – suva elegancija i lepota košarke, neverovatno brze kretnje za čoveka te visine, driblinzi, step-back šutevi, lucidne trojke, visoki izbačaji koje ne može niko da brani i u ovoj utakmici postigne 51 poen dok ga čuva možda najbolji defanzivac lige. Da ne pominjem to da je gotovo sam stigao prednost Toronta u zadnjem minutu, preuzimajući odgovornost i u napadu i u odbrani. A to je nešto što LeBron nema da bi bio ZAISTA jedan od najvećih.
Kavaj, nažalost, igra u eri ove dvojice, ali je, po meni, iako manje atraktivan, daleko bitniji i važniji po tim i da sam nekakav GM pre bih njega želeo u timu nego Duranta ili Džejmsa. Ne eksponira se i ne kvari timsku hemiju (šta je bilo u SAS, to samo tamo znaju) što se vidi kako igra u Raptorsima i kako, uostalom, igra taj tim sa njim i kako je igrao sa DeRozanom. Ubitačan u napadu iako ne carini loptu kao prethodna dvojica, a u odbrani je daleko bolji. Gotovo savršen timski igrač. I zato nikada neće biti slavljen kao KD i LBJ. Što je velika šteta.

x=±sqrt(3)

pre 5 godina

Durent nije clutch, ne moze da vodi tim do pobede. Dzaba ti 50 poena kad ti je tim izgubio. Nisi ni do kolena Dzordanu. MJ je sve utakmice u karijeri dobio, on bi ovom Torontu sasuo barem 70,80 poena.
(perica na steroidima, 30. novembar 2018 09:39)

Slažem se, Durant nije Jordan ali čovek je dao 50 poena sa sjajnim procentima za šut plus je dao trojku u poslednjim sekundama za produžetak. To da nije clutch je čista glupost.

Dr.Manhatan

pre 5 godina

U ovom momentu pet timova Zapada iz PO 2018. je ispod crte. Liga mnogo zanimljivija nego prošle sezone, svako svakog dobija, GSW prezasićeni, pokušavaju do playoffa na autopilotu, a posle da dodaju gas, Clippersima se otvorilo, konacno su bez povreda i imaju bukvalno dve petorke, mislim da njih ipak čeka pad i borba za PO, Kingsi bar nisu kanta za lupanje i igraju lepu košarku, teško će u PO ali nek bude uzbudljivo. LAL konačno vraćaju renome sa gomilom visokih pikova i LBJ, Denver nadam se neće posustati do kraja.
Na Istoku Lenard pokazuje da je najbolji igrač lige, dovedeš ga u osrednji tim i imas zagarantovan playoff, dovedeš ga u dobar tim i prvi si u konferenciji. Toronto prvi na Istoku do kraja lige, Boston treba da se probudi. Ostali tako-tako

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Meni lično najbolji meč dosadašnjeg dela sezone, dvoboj dva neverovatna igrača, a kakve dve trojke je stavio Durant za produžetke.... da se ne lažemo, ako ratnici budu zdravi i kompletni nemo ko šta da traži, i samo da dodam, pominje se neko pariranje USA, aman samo ovaj čovek nas vratio na fabrička podešavanja za poluvreme, mogu da sastave 5 timova, toliko su jaki.

deda

pre 5 godina

Sa Karijem i Grinom počistili bi Voriorsi Reptorse sa terena.
Lejkersi se uozbiljili nakon dvije užasne prethodne utakmice. Otac ove igre opet diže standarde.
(Jezekilj, 30. novembar 2018 09:13)

Gde si ti da komentarišeš prethodna dva poraza :)))

Pseudoharms

pre 5 godina

Toronto - gsw = atomska kosarka. Pa ono je neverovatno!!! Durent maestralan, ali Toronto pokazao sta znaci imati tim. Lenard, moj omiljeni igrac u nba ponovo pokazuje kakav je nindza od igraca. Toronto, ako Lenard i Lowry ostanu zdravi, uzima istok lagano. Lbj ponovo pokazao kakav je monstrum. Misljenja o njemu su podeljena, ali jedno mu se ne moze osporiti - kada je u beast mode-u, nema te sile koja ga moze zaustaviti.

nbalive

pre 5 godina

Petre idi gledaj balet,prvo ti je bio najbolji Irving,pa Lenard,Pa Curry pa Durant,sljedeći je Davis-samo nek nije Lebron.Radiš li išta osim što pišeš po cijeli dan ovdje

čekic

pre 5 godina

Drago mi je sto se Kavai L. vraca u formu posle one povrede u play of -u pre 2 god .....kakav sjajan igrac , netipican , kao da je nezainteresovan za sve oko sebe. Nepredvidljiv, izuzetnih fiz.predisp. svestran , kad sam ga prvi put gledao u Sparsima , vise mi se dojmio od Lebrona , nekako sve radi bez ikakvog napora, dok Lebron kao da istovremeno i igra i dize tegove iz benca......

Nidza

pre 5 godina

Lenard i Durent fenomenalni, voleo bih ovaj okršaj da vidim u finalu. Ipak mene je najviše zaprepastio Bel iz GSW. Čovek je imao 3 ili 4 zicera pod košem gde može samo da zakuca, a on je svaki put bežao iz reketa i bacao Kleju ili kome god na trojku

SM

pre 5 godina

Svaka čast Durantu, fenomenalan igrač. Ali GSW su bili prvaci i bez njega. Po meni dva najvažnija igrača ratnika su Curry i Green, jedan u napadačkom, drugi u obrambenom smislu.

Jezekilj

pre 5 godina

Sa Karijem i Grinom počistili bi Voriorsi Reptorse sa terena.
Lejkersi se uozbiljili nakon dvije užasne prethodne utakmice. Otac ove igre opet diže standarde.

paradoks

pre 5 godina

kako imati podršku celog tima, kad ne smeju da pucaju na kos, nego neko mora 30 puta a neko 3-4. pa normalno da taj neće moći da isprati ovog.

petarczv

pre 5 godina

Durent nije clutch, ne moze da vodi tim do pobede. Dzaba ti 50 poena kad ti je tim izgubio. Nisi ni do kolena Dzordanu. MJ je sve utakmice u karijeri dobio, on bi ovom Torontu sasuo barem 70,80 poena. 
(perica na steroidima, 30. novembar 2018 09:39)


Durent nije clutch hahahha decko pogledaj utakmicu minut pred kraj toronto vodi 8p razlike i onda durent sa dve trojke jedna preko 9m a druga iz coska preko kawaia za produzetak. Da nije igudala have zgubio dve lopte u dva napada zaredom slavilo bi gsw... Ono sinoc je bila jedna od naj clutch partija u poslednjih nekolilo sezona...

Lex

pre 5 godina

@petarczv Vode Raptorsi na oko minut ipo do kraja 3 razlike,Durent GUBI loptu,i onda Raptorsi prave kljucnu prednost.Napisao sam lepo svaka cast Durentu ali ti si presao granicu.Najbolja partija nekoliko sezona unazad? A Kemba 60 poena? Durentova partija nije bolja ni od Bronove protiv Majamija 51p/8sk/3as/2u/1blk , FG 19-31 ;) Pritom Lebron imao +/- 20 a Durant nocas -5.A nije bolja ni od DRose-ove ili Lilardove sa 10 trojki.Ne zaleci se toliko,Durant jeste najbolji skorer lige ali ne i igrac.

Milan

pre 5 godina

Ko nije neka obavezno pogleda utakmicu ili barem opsiran pregled fantasticna partija lenarda ali pogotovo durenta koji je bukvalno sam uz malu pomoc tompsona celu utakmicu drzao prikljucak za preraspolozeni toronto u kom su svi igrali odlicno i onda u drugom poluvremenu ofanzivna klinika durenta. Jedna od najboljih partija koje sam gledao u posledniih 5-6god...ono je prosto neverovatno i oravo olicenje superstara. Onakvu partiju lebron nikada ali nikada nije pruzio u karijeri niti je u mogućnosti. Ogromna razlika u klasi...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 30. novembar 2018 11:10)

Sto lazes?https://www.youtube.com/watch?v=bJEG7fcUn-s

U mnogo bitinojoj utakmici Lebron je vezao 17p i tako prelomio tu utakmicu!Ako to nije fantasticno izdanje onda imas problem.

bskfan

pre 5 godina

Svasta ovde moze da se procita, kao ono "Duran nije clach player" ili "dzabe mu 51 kos kad je tim -5". Ej ljudi, pa ne moze on sam da dobije utakmicu. Jedna stvar je igrati sa Siakamom, Ibakom, Lorijem i Grinom, a druga stvar je igrati sa nekim anonimusom Demijanom i Kukom. Taj Demijan ih je unistio za 11 minuta: 2 poena, 0 skokova, 0 asistencija, 0 ukradenih lopti, 0 blokova i jednom izgubljenom loptom. Tada je Toronto otisao na +18 a posle se gubila snaga da se vrati izgubljeno.

Siakam odigrao maestralno sa procentom suta od 80% i 75% za tri poena.

Ovoga puta je Stiv Ker napravio gresku jer su neki igraci sa klupe bolji nego starteri. Primera radi, Livingston je trebalo da ima vecu minutazu (igrao samo 16 min). Jerebko i Looney odigrali dobro.

@

pre 5 godina

Ali koji procenat suta u ovakvoj predstavi 18 od 31!!!za 51p fantasticno lenard 24od34 prosto neverovatne partije ova dva momka...
(petarczv, 30. novembar 2018 11:53)

u redu je sinovac, razumeli smo, odmori malo... slika si i prilika ostrašćenog ljubitelja košarke koji igru vrlo slabo razume, ali se mnogo loži na pojedince. zato i nisi ni u stanju da shvatiš da je Lebron, isto kao i Durent ili Lenard, vrhunski košarkaš, trenutno verovatno najbolji košarkaš lige. a to što mu kao manu uzimaš da koristi svoje najjače oružje, snagu i brzinu, da bi se približio košu i omogućio sebi kvalitetniji šut, isto je kao da nekada najdominantnijem centru lige, O'Neil-u, zameraš što nije imao rad nogu i šut sa poludistance jednog Olajuwona, nego je uguravao sve svoje čuvare ispod koša i kucao preko njih. košarka se igra za pobedu, a lepi potezi i elegancija dolaze tek na drugo mesto. 38/9/7 i pobeda, su jači od 51/11/6 uz poraz, a bojim se da bi se i tvoj idol sa time apsolutno složio.

Lex

pre 5 godina

@Dr.Manhatan Da li si realan?! Kingsi igraju lepu kosarku?! Pa doktore tu tri igraca igraju lepu kosarku,Bogdan,Beli i WCS.Ostali sve divljak do divljaka,Hild,Fox,Mason,Giles...

tocka

pre 5 godina

Ni od Lakersa nece biti nista,ako nastave ovako.Ne moze James svakome trpati po 40 poena,a da ostali imaju po u proseku 8-9 poena,najvecu podrsku njemu vidim u Kuzmi,u 2. rundi na draftu biran a na primer Ball i Ingram obojica 2. pikovi bili,smesno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lex, 30. novembar 2018 09:01)
21, 21, 23 godine... Oni nemaju problem da im je Bron autoritet, i gledace da izvuku maksimum i nauce nesto. Na stranu njegov dolazak, ali Lejkersi deluju kao mnogo ozbiljnija ekipa ove godine, a za 2 godine ima da gaze.
Jedino im je trener znak pitanja, ali mozda je zbog toga uprava i dovela Brona, ovako ne mora ni o treneru da misli posto on radi sve.

petarczv

pre 5 godina

Lebrotovi obaavezno gledajte toronto i gsw i tu mozete da vidite dva igraca koja su za klasu bolja od od vase kraljice... Kakvi potezi, kakav napad, odbrana, kakva maestralna igra dva asa zato se gleda kosarka. U toj utakmici mozete da vidite zasto je kosarka lepa jer prikazuje svu njenu raskos a ne samo uguravanje igraca u kos l, pravljenje koraka i kmecanje kod sudije i tako 20x u toku utakmice... Trojke preko ruke, zakucavanja, clutch trojke,flouteri, step back, prednje i zadnje promene sve se moglo videti... Fantasticno

Memfis

pre 5 godina

Kakav duel dva možda i najbolja igrača lige, milina za gledati. U jednom trenutku tokom pauze na meču Sakramenta, bacim pogled na meč "trećeg"- ide na polaganje, laktom odguruje Tarnera i umesto faula u napadu sudija mu daje koš i faul. Tih 5 sekudni je bilo dovoljno za tu utakmicu.

petarczv

pre 5 godina

Brutalna partija Duranta.Pogodio je 2 trojke na minut do kraja i tako je odveo mec u produzetak ali je chokevao onda,izgubio je kljucnu loptu, onda su posle toga Raptorsi otisli na +6.

(Lex, 30. novembar 2018 09:01)

Druze sinocna partija durenta je bila ubedljivo njabolja partija jednog igraca u ovoj sezoni a mozda ni nekoliko sezona unazad. Kako je covek doktorski odigrao i to sve protiv najboljeg defanzivnog igraca u ligi. Kaze lik chockovao pa bukvalno je sam igrao protiv celog toronta izborio produzetak sa dve bolesne trojke, u produžetku je igudala izgubio dva napada zaredom loptu i tu je bio kraj...

scholes

pre 5 godina

OKC je za njega i Oladipa dobio legitimnog superstara, sad da ih je Džordž ispalio i otišao u LA svakako bi mogli da kažemo kako se OKC zeznuo ali pošto nije ipak je Oklahoma dobila mnogo više. Usput kako to da Šruder cveta od kada se pridružio Vestbruku?
(Dorćol, 30. novembar 2018 11:09)

Gledajući iz te perspektive u pravu si. Mada i Oladipo ima slične brojke ove sezone kao PG tako da razlika u klasi između njih nije baš ogromna.
A za Šrudera bih rekao da je jedan od izuzetaka koji potvrđuju pravilo.
Ne nipodaštavam Vestbruka, ali me je malo razočarao prethodnih par sezona. Kao doduše i Lilard, s tim sa on nije imao toliko kvalitetne saigrače kao Rasel. Moraće da osvoje neku titulu kao nosioci svojih ekipa da bi dostigli nivo Karija i Irvinga koji su po meni najbolji plejmejkeri lige.

petarczv

pre 5 godina

Kakav duel dva možda i najbolja igrača lige, milina za gledati. U jednom trenutku tokom pauze na meču Sakramenta, bacim pogled na meč "trećeg"- ide na polaganje, laktom odguruje Tarnera i umesto faula u napadu sudija mu daje koš i faul. Tih 5 sekudni je bilo dovoljno za tu utakmicu.
(Memfis, 30. novembar 2018 11:31)

Ja kazem jos sam pod utiskom utakmice totonto-gsw i partije lenarda a pogotovo durenta ono je neverovatno. Kako ulazi ta lopta uvek pogadja zadnji deo obruca gde se spaja sa tablom odakle god da sutira i sve pod ogromnim lukom... Jos jednom apelujem na sve lebrotove koji su u ocigledno u zabludi da pogledaju partije ova dva momka od sinoc(btw oboje su bili mvp finala u direktnom duelu sa njim) da uvide razliku izmedju odlicnog igraca koji igra na snagu i dva majstora ove igre koji pruzaju kompletan kosarkaski repertoar...

perica na steroidima

pre 5 godina

Durent nije clutch, ne moze da vodi tim do pobede. Dzaba ti 50 poena kad ti je tim izgubio. Nisi ni do kolena Dzordanu. MJ je sve utakmice u karijeri dobio, on bi ovom Torontu sasuo barem 70,80 poena.

Lex

pre 5 godina

@bskfan napisao sam namerno -5 jer pera nas svaki dan bombarduje kad Bron ode u minus,i iskreno po meni je to najgluplja statisticka kategorija ikad.

Dorćol

pre 5 godina

Domantas Sabonis bi ove godine komotno mogao biti 6. igrač godine. Sinoć 20/15/3 partija. Inače još jedan u nizu igrača o koga se OKC ogrešila i koji je procvetao napustivši Vestbruka.
(scholes, 30. novembar 2018 09:38)

OKC je za njega i Oladipa dobio legitimnog superstara, sad da ih je Džordž ispalio i otišao u LA svakako bi mogli da kažemo kako se OKC zeznuo ali pošto nije ipak je Oklahoma dobila mnogo više. Usput kako to da Šruder cveta od kada se pridružio Vestbruku?

petarczv

pre 5 godina

Ko nije neka obavezno pogleda utakmicu ili barem opsiran pregled fantasticna partija lenarda ali pogotovo durenta koji je bukvalno sam uz malu pomoc tompsona celu utakmicu drzao prikljucak za preraspolozeni toronto u kom su svi igrali odlicno i onda u drugom poluvremenu ofanzivna klinika durenta. Jedna od najboljih partija koje sam gledao u posledniih 5-6god...ono je prosto neverovatno i oravo olicenje superstara. Onakvu partiju lebron nikada ali nikada nije pruzio u karijeri niti je u mogućnosti. Ogromna razlika u klasi...

petarczv

pre 5 godina

Najbolja partija nekoliko sezona unazad? A Kemba 60 poena? Durentova partija nije bolja ni od Bronove protiv Majamija 51p/8sk/3as/2u/1blk , FG 19-31 ;) Pritom Lebron imao +/- 20 a Durant nocas -5.A nije bolja ni od DRose-ove ili Lilardove sa 10 trojki.Ne zaleci se toliko,Durant jeste najbolji skorer lige ali ne i igrac.
(Lex, 30. novembar 2018 12:07)

Hahahahahhaa jel realno sta ti pises covece... Jeste lebron je najbolji nema tu sta samo sto ga je ovaj oducio od kosarke u svakom duelu i preko njega uzeo dva naslova mvp finala... Mada mislim da je i ona od sinoc lebronova bolja jeste da su igrali protiv indijane kojoj je najbolji igrac sabonis ali imao je +-18...

cojle manojle

pre 5 godina

Nisu izgubili uprkos 51p Durenta, nego upravo zbog toga. Ceo tim, umesto da igra košarku, pravi cirkus da bi njemu nabio statistiku. NBA je liga bez briga, jeftina zabava za rednekse. Cela "liga" je zapravo 30-tak Harlem Globtrotersa. Dobro... Gledaju ljudi i ono američko rvanje i veruju da je pravo.

perica na steroidima

pre 5 godina

Svasta ovde moze da se procita, kao ono "Duran nije clach player" ili "dzabe mu 51 kos kad je tim -5". Ej ljudi, pa ne moze on sam da dobije utakmicu. Jedna stvar je igrati sa Siakamom, Ibakom, Lorijem i Grinom, a druga stvar je igrati sa nekim anonimusom Demijanom i Kukom. Taj Demijan ih je unistio za 11 minuta: 2 poena, 0 skokova, 0 asistencija, 0 ukradenih lopti, 0 blokova i jednom izgubljenom loptom. Tada je Toronto otisao na +18 a posle se gubila snaga da se vrati izgubljeno.

Siakam odigrao maestralno sa procentom suta od 80% i 75% za tri poena.

Ovoga puta je Stiv Ker napravio gresku jer su neki igraci sa klupe bolji nego starteri. Primera radi, Livingston je trebalo da ima vecu minutazu (igrao samo 16 min). Jerebko i Looney odigrali dobro.
(bskfan, 30. novembar 2018 12:39)
hahaha glup sam i pecam se kao Pera. Poznavaoci kosarke, Lenard pravi dve katastrofalne greske u zadnjih 15 sekundi. Prvo ne faulira Durenta na kraju da ga posalje na liniju za bacanja. Ajde da odbijemo to kao dzentlmenski potez, druga jos veca, klasican choke. U zadnjem napadu ima dva odbrambena u vazduhu pod kosem, on baca pas Ibaki na 3 u mesto da udje u recimo Lunija koji vec leti, ode na liniju za bacanja i game over.

perica na steroidima

pre 5 godina

Durent nije clutch, ne moze da vodi tim do pobede. Dzaba ti 50 poena kad ti je tim izgubio. Nisi ni do kolena Dzordanu. MJ je sve utakmice u karijeri dobio, on bi ovom Torontu sasuo barem 70,80 poena.

Jezekilj

pre 5 godina

Sa Karijem i Grinom počistili bi Voriorsi Reptorse sa terena.
Lejkersi se uozbiljili nakon dvije užasne prethodne utakmice. Otac ove igre opet diže standarde.

cojle manojle

pre 5 godina

Nisu izgubili uprkos 51p Durenta, nego upravo zbog toga. Ceo tim, umesto da igra košarku, pravi cirkus da bi njemu nabio statistiku. NBA je liga bez briga, jeftina zabava za rednekse. Cela "liga" je zapravo 30-tak Harlem Globtrotersa. Dobro... Gledaju ljudi i ono američko rvanje i veruju da je pravo.

petarczv

pre 5 godina

Lebrotovi obaavezno gledajte toronto i gsw i tu mozete da vidite dva igraca koja su za klasu bolja od od vase kraljice... Kakvi potezi, kakav napad, odbrana, kakva maestralna igra dva asa zato se gleda kosarka. U toj utakmici mozete da vidite zasto je kosarka lepa jer prikazuje svu njenu raskos a ne samo uguravanje igraca u kos l, pravljenje koraka i kmecanje kod sudije i tako 20x u toku utakmice... Trojke preko ruke, zakucavanja, clutch trojke,flouteri, step back, prednje i zadnje promene sve se moglo videti... Fantasticno

petarczv

pre 5 godina

Najbolja partija nekoliko sezona unazad? A Kemba 60 poena? Durentova partija nije bolja ni od Bronove protiv Majamija 51p/8sk/3as/2u/1blk , FG 19-31 ;) Pritom Lebron imao +/- 20 a Durant nocas -5.A nije bolja ni od DRose-ove ili Lilardove sa 10 trojki.Ne zaleci se toliko,Durant jeste najbolji skorer lige ali ne i igrac.
(Lex, 30. novembar 2018 12:07)

Hahahahahhaa jel realno sta ti pises covece... Jeste lebron je najbolji nema tu sta samo sto ga je ovaj oducio od kosarke u svakom duelu i preko njega uzeo dva naslova mvp finala... Mada mislim da je i ona od sinoc lebronova bolja jeste da su igrali protiv indijane kojoj je najbolji igrac sabonis ali imao je +-18...

petarczv

pre 5 godina

Ko nije neka obavezno pogleda utakmicu ili barem opsiran pregled fantasticna partija lenarda ali pogotovo durenta koji je bukvalno sam uz malu pomoc tompsona celu utakmicu drzao prikljucak za preraspolozeni toronto u kom su svi igrali odlicno i onda u drugom poluvremenu ofanzivna klinika durenta. Jedna od najboljih partija koje sam gledao u posledniih 5-6god...ono je prosto neverovatno i oravo olicenje superstara. Onakvu partiju lebron nikada ali nikada nije pruzio u karijeri niti je u mogućnosti. Ogromna razlika u klasi...

Lex

pre 5 godina

@Dr.Manhatan Da li si realan?! Kingsi igraju lepu kosarku?! Pa doktore tu tri igraca igraju lepu kosarku,Bogdan,Beli i WCS.Ostali sve divljak do divljaka,Hild,Fox,Mason,Giles...

deda

pre 5 godina

Sa Karijem i Grinom počistili bi Voriorsi Reptorse sa terena.
Lejkersi se uozbiljili nakon dvije užasne prethodne utakmice. Otac ove igre opet diže standarde.
(Jezekilj, 30. novembar 2018 09:13)

Gde si ti da komentarišeš prethodna dva poraza :)))

petarczv

pre 5 godina

Brutalna partija Duranta.Pogodio je 2 trojke na minut do kraja i tako je odveo mec u produzetak ali je chokevao onda,izgubio je kljucnu loptu, onda su posle toga Raptorsi otisli na +6.

(Lex, 30. novembar 2018 09:01)

Druze sinocna partija durenta je bila ubedljivo njabolja partija jednog igraca u ovoj sezoni a mozda ni nekoliko sezona unazad. Kako je covek doktorski odigrao i to sve protiv najboljeg defanzivnog igraca u ligi. Kaze lik chockovao pa bukvalno je sam igrao protiv celog toronta izborio produzetak sa dve bolesne trojke, u produžetku je igudala izgubio dva napada zaredom loptu i tu je bio kraj...

petarczv

pre 5 godina

Kakav duel dva možda i najbolja igrača lige, milina za gledati. U jednom trenutku tokom pauze na meču Sakramenta, bacim pogled na meč "trećeg"- ide na polaganje, laktom odguruje Tarnera i umesto faula u napadu sudija mu daje koš i faul. Tih 5 sekudni je bilo dovoljno za tu utakmicu.
(Memfis, 30. novembar 2018 11:31)

Ja kazem jos sam pod utiskom utakmice totonto-gsw i partije lenarda a pogotovo durenta ono je neverovatno. Kako ulazi ta lopta uvek pogadja zadnji deo obruca gde se spaja sa tablom odakle god da sutira i sve pod ogromnim lukom... Jos jednom apelujem na sve lebrotove koji su u ocigledno u zabludi da pogledaju partije ova dva momka od sinoc(btw oboje su bili mvp finala u direktnom duelu sa njim) da uvide razliku izmedju odlicnog igraca koji igra na snagu i dva majstora ove igre koji pruzaju kompletan kosarkaski repertoar...

Dr.Manhatan

pre 5 godina

U ovom momentu pet timova Zapada iz PO 2018. je ispod crte. Liga mnogo zanimljivija nego prošle sezone, svako svakog dobija, GSW prezasićeni, pokušavaju do playoffa na autopilotu, a posle da dodaju gas, Clippersima se otvorilo, konacno su bez povreda i imaju bukvalno dve petorke, mislim da njih ipak čeka pad i borba za PO, Kingsi bar nisu kanta za lupanje i igraju lepu košarku, teško će u PO ali nek bude uzbudljivo. LAL konačno vraćaju renome sa gomilom visokih pikova i LBJ, Denver nadam se neće posustati do kraja.
Na Istoku Lenard pokazuje da je najbolji igrač lige, dovedeš ga u osrednji tim i imas zagarantovan playoff, dovedeš ga u dobar tim i prvi si u konferenciji. Toronto prvi na Istoku do kraja lige, Boston treba da se probudi. Ostali tako-tako

NastyB

pre 5 godina

Sjajne partije LeBrona, Duranta i Lenarda. LeBron maestralno koristi svoju fizičku dominaciju i nema igrača u NBA koji može da ga čuva kada mu se igra. Možda ima snažnijih od njega, ali nisu ni približno tako brzi, niti spretni da ga čuvaju.
Ali se, MENI LIČNO, mnogo više sviđa kako igra Kevin Durant – suva elegancija i lepota košarke, neverovatno brze kretnje za čoveka te visine, driblinzi, step-back šutevi, lucidne trojke, visoki izbačaji koje ne može niko da brani i u ovoj utakmici postigne 51 poen dok ga čuva možda najbolji defanzivac lige. Da ne pominjem to da je gotovo sam stigao prednost Toronta u zadnjem minutu, preuzimajući odgovornost i u napadu i u odbrani. A to je nešto što LeBron nema da bi bio ZAISTA jedan od najvećih.
Kavaj, nažalost, igra u eri ove dvojice, ali je, po meni, iako manje atraktivan, daleko bitniji i važniji po tim i da sam nekakav GM pre bih njega želeo u timu nego Duranta ili Džejmsa. Ne eksponira se i ne kvari timsku hemiju (šta je bilo u SAS, to samo tamo znaju) što se vidi kako igra u Raptorsima i kako, uostalom, igra taj tim sa njim i kako je igrao sa DeRozanom. Ubitačan u napadu iako ne carini loptu kao prethodna dvojica, a u odbrani je daleko bolji. Gotovo savršen timski igrač. I zato nikada neće biti slavljen kao KD i LBJ. Što je velika šteta.

Memfis

pre 5 godina

Kakav duel dva možda i najbolja igrača lige, milina za gledati. U jednom trenutku tokom pauze na meču Sakramenta, bacim pogled na meč "trećeg"- ide na polaganje, laktom odguruje Tarnera i umesto faula u napadu sudija mu daje koš i faul. Tih 5 sekudni je bilo dovoljno za tu utakmicu.

petarczv

pre 5 godina

Durent nije clutch, ne moze da vodi tim do pobede. Dzaba ti 50 poena kad ti je tim izgubio. Nisi ni do kolena Dzordanu. MJ je sve utakmice u karijeri dobio, on bi ovom Torontu sasuo barem 70,80 poena. 
(perica na steroidima, 30. novembar 2018 09:39)


Durent nije clutch hahahha decko pogledaj utakmicu minut pred kraj toronto vodi 8p razlike i onda durent sa dve trojke jedna preko 9m a druga iz coska preko kawaia za produzetak. Da nije igudala have zgubio dve lopte u dva napada zaredom slavilo bi gsw... Ono sinoc je bila jedna od naj clutch partija u poslednjih nekolilo sezona...

tocka

pre 5 godina

Ni od Lakersa nece biti nista,ako nastave ovako.Ne moze James svakome trpati po 40 poena,a da ostali imaju po u proseku 8-9 poena,najvecu podrsku njemu vidim u Kuzmi,u 2. rundi na draftu biran a na primer Ball i Ingram obojica 2. pikovi bili,smesno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lex, 30. novembar 2018 09:01)
21, 21, 23 godine... Oni nemaju problem da im je Bron autoritet, i gledace da izvuku maksimum i nauce nesto. Na stranu njegov dolazak, ali Lejkersi deluju kao mnogo ozbiljnija ekipa ove godine, a za 2 godine ima da gaze.
Jedino im je trener znak pitanja, ali mozda je zbog toga uprava i dovela Brona, ovako ne mora ni o treneru da misli posto on radi sve.

Lex

pre 5 godina

@petarczv Vode Raptorsi na oko minut ipo do kraja 3 razlike,Durent GUBI loptu,i onda Raptorsi prave kljucnu prednost.Napisao sam lepo svaka cast Durentu ali ti si presao granicu.Najbolja partija nekoliko sezona unazad? A Kemba 60 poena? Durentova partija nije bolja ni od Bronove protiv Majamija 51p/8sk/3as/2u/1blk , FG 19-31 ;) Pritom Lebron imao +/- 20 a Durant nocas -5.A nije bolja ni od DRose-ove ili Lilardove sa 10 trojki.Ne zaleci se toliko,Durant jeste najbolji skorer lige ali ne i igrac.

Lex

pre 5 godina

Brutalna partija Duranta.Pogodio je 2 trojke na minut do kraja i tako je odveo mec u produzetak ali je chokevao onda,izgubio je kljucnu loptu, onda su posle toga Raptorsi otisli na +6.Steta da ce ovakva partija ostati u senci pobede Raptorsa.Jerebko,Thompson i Durant su zajedno imali oko 100 poena,frapantno zaista.James odigrao bukvalno sam,resio je utakmicu i to kako,u poslednja 4 minuta 12 njegovih poena.Najbolju podrsku je imao od Harta (13p , 6-7 FG) dok je Ingram ponovo pokazao svoj "raskosni talenat" sa 14p (6-15 FG).Sve u svemu nista od Warriorsa bez Karija,100 poena od 3 igraca i ponovo izgube,dovoljno govori o kvalitetu njihove klupe.Ni od Lakersa nece biti nista,ako nastave ovako.Ne moze James svakome trpati po 40 poena,a da ostali imaju po u proseku 8-9 poena,najvecu podrsku njemu vidim u Kuzmi,u 2. rundi na draftu biran a na primer Ball i Ingram obojica 2. pikovi bili,smesno.

SM

pre 5 godina

Svaka čast Durantu, fenomenalan igrač. Ali GSW su bili prvaci i bez njega. Po meni dva najvažnija igrača ratnika su Curry i Green, jedan u napadačkom, drugi u obrambenom smislu.

x=±sqrt(3)

pre 5 godina

Durent nije clutch, ne moze da vodi tim do pobede. Dzaba ti 50 poena kad ti je tim izgubio. Nisi ni do kolena Dzordanu. MJ je sve utakmice u karijeri dobio, on bi ovom Torontu sasuo barem 70,80 poena.
(perica na steroidima, 30. novembar 2018 09:39)

Slažem se, Durant nije Jordan ali čovek je dao 50 poena sa sjajnim procentima za šut plus je dao trojku u poslednjim sekundama za produžetak. To da nije clutch je čista glupost.

nbalive

pre 5 godina

Petre idi gledaj balet,prvo ti je bio najbolji Irving,pa Lenard,Pa Curry pa Durant,sljedeći je Davis-samo nek nije Lebron.Radiš li išta osim što pišeš po cijeli dan ovdje

paradoks

pre 5 godina

kako imati podršku celog tima, kad ne smeju da pucaju na kos, nego neko mora 30 puta a neko 3-4. pa normalno da taj neće moći da isprati ovog.

Dorćol

pre 5 godina

Domantas Sabonis bi ove godine komotno mogao biti 6. igrač godine. Sinoć 20/15/3 partija. Inače još jedan u nizu igrača o koga se OKC ogrešila i koji je procvetao napustivši Vestbruka.
(scholes, 30. novembar 2018 09:38)

OKC je za njega i Oladipa dobio legitimnog superstara, sad da ih je Džordž ispalio i otišao u LA svakako bi mogli da kažemo kako se OKC zeznuo ali pošto nije ipak je Oklahoma dobila mnogo više. Usput kako to da Šruder cveta od kada se pridružio Vestbruku?

Milan

pre 5 godina

Ko nije neka obavezno pogleda utakmicu ili barem opsiran pregled fantasticna partija lenarda ali pogotovo durenta koji je bukvalno sam uz malu pomoc tompsona celu utakmicu drzao prikljucak za preraspolozeni toronto u kom su svi igrali odlicno i onda u drugom poluvremenu ofanzivna klinika durenta. Jedna od najboljih partija koje sam gledao u posledniih 5-6god...ono je prosto neverovatno i oravo olicenje superstara. Onakvu partiju lebron nikada ali nikada nije pruzio u karijeri niti je u mogućnosti. Ogromna razlika u klasi...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 30. novembar 2018 11:10)

Sto lazes?https://www.youtube.com/watch?v=bJEG7fcUn-s

U mnogo bitinojoj utakmici Lebron je vezao 17p i tako prelomio tu utakmicu!Ako to nije fantasticno izdanje onda imas problem.

scholes

pre 5 godina

Domantas Sabonis bi ove godine komotno mogao biti 6. igrač godine. Sinoć 20/15/3 partija. Inače još jedan u nizu igrača o koga se OKC ogrešila i koji je procvetao napustivši Vestbruka.

@

pre 5 godina

Ali koji procenat suta u ovakvoj predstavi 18 od 31!!!za 51p fantasticno lenard 24od34 prosto neverovatne partije ova dva momka...
(petarczv, 30. novembar 2018 11:53)

u redu je sinovac, razumeli smo, odmori malo... slika si i prilika ostrašćenog ljubitelja košarke koji igru vrlo slabo razume, ali se mnogo loži na pojedince. zato i nisi ni u stanju da shvatiš da je Lebron, isto kao i Durent ili Lenard, vrhunski košarkaš, trenutno verovatno najbolji košarkaš lige. a to što mu kao manu uzimaš da koristi svoje najjače oružje, snagu i brzinu, da bi se približio košu i omogućio sebi kvalitetniji šut, isto je kao da nekada najdominantnijem centru lige, O'Neil-u, zameraš što nije imao rad nogu i šut sa poludistance jednog Olajuwona, nego je uguravao sve svoje čuvare ispod koša i kucao preko njih. košarka se igra za pobedu, a lepi potezi i elegancija dolaze tek na drugo mesto. 38/9/7 i pobeda, su jači od 51/11/6 uz poraz, a bojim se da bi se i tvoj idol sa time apsolutno složio.

Nidza

pre 5 godina

Lenard i Durent fenomenalni, voleo bih ovaj okršaj da vidim u finalu. Ipak mene je najviše zaprepastio Bel iz GSW. Čovek je imao 3 ili 4 zicera pod košem gde može samo da zakuca, a on je svaki put bežao iz reketa i bacao Kleju ili kome god na trojku

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Meni lično najbolji meč dosadašnjeg dela sezone, dvoboj dva neverovatna igrača, a kakve dve trojke je stavio Durant za produžetke.... da se ne lažemo, ako ratnici budu zdravi i kompletni nemo ko šta da traži, i samo da dodam, pominje se neko pariranje USA, aman samo ovaj čovek nas vratio na fabrička podešavanja za poluvreme, mogu da sastave 5 timova, toliko su jaki.

čekic

pre 5 godina

Drago mi je sto se Kavai L. vraca u formu posle one povrede u play of -u pre 2 god .....kakav sjajan igrac , netipican , kao da je nezainteresovan za sve oko sebe. Nepredvidljiv, izuzetnih fiz.predisp. svestran , kad sam ga prvi put gledao u Sparsima , vise mi se dojmio od Lebrona , nekako sve radi bez ikakvog napora, dok Lebron kao da istovremeno i igra i dize tegove iz benca......

bskfan

pre 5 godina

Svasta ovde moze da se procita, kao ono "Duran nije clach player" ili "dzabe mu 51 kos kad je tim -5". Ej ljudi, pa ne moze on sam da dobije utakmicu. Jedna stvar je igrati sa Siakamom, Ibakom, Lorijem i Grinom, a druga stvar je igrati sa nekim anonimusom Demijanom i Kukom. Taj Demijan ih je unistio za 11 minuta: 2 poena, 0 skokova, 0 asistencija, 0 ukradenih lopti, 0 blokova i jednom izgubljenom loptom. Tada je Toronto otisao na +18 a posle se gubila snaga da se vrati izgubljeno.

Siakam odigrao maestralno sa procentom suta od 80% i 75% za tri poena.

Ovoga puta je Stiv Ker napravio gresku jer su neki igraci sa klupe bolji nego starteri. Primera radi, Livingston je trebalo da ima vecu minutazu (igrao samo 16 min). Jerebko i Looney odigrali dobro.

scholes

pre 5 godina

OKC je za njega i Oladipa dobio legitimnog superstara, sad da ih je Džordž ispalio i otišao u LA svakako bi mogli da kažemo kako se OKC zeznuo ali pošto nije ipak je Oklahoma dobila mnogo više. Usput kako to da Šruder cveta od kada se pridružio Vestbruku?
(Dorćol, 30. novembar 2018 11:09)

Gledajući iz te perspektive u pravu si. Mada i Oladipo ima slične brojke ove sezone kao PG tako da razlika u klasi između njih nije baš ogromna.
A za Šrudera bih rekao da je jedan od izuzetaka koji potvrđuju pravilo.
Ne nipodaštavam Vestbruka, ali me je malo razočarao prethodnih par sezona. Kao doduše i Lilard, s tim sa on nije imao toliko kvalitetne saigrače kao Rasel. Moraće da osvoje neku titulu kao nosioci svojih ekipa da bi dostigli nivo Karija i Irvinga koji su po meni najbolji plejmejkeri lige.

Pseudoharms

pre 5 godina

Toronto - gsw = atomska kosarka. Pa ono je neverovatno!!! Durent maestralan, ali Toronto pokazao sta znaci imati tim. Lenard, moj omiljeni igrac u nba ponovo pokazuje kakav je nindza od igraca. Toronto, ako Lenard i Lowry ostanu zdravi, uzima istok lagano. Lbj ponovo pokazao kakav je monstrum. Misljenja o njemu su podeljena, ali jedno mu se ne moze osporiti - kada je u beast mode-u, nema te sile koja ga moze zaustaviti.

Lex

pre 5 godina

@bskfan napisao sam namerno -5 jer pera nas svaki dan bombarduje kad Bron ode u minus,i iskreno po meni je to najgluplja statisticka kategorija ikad.

perica na steroidima

pre 5 godina

Svasta ovde moze da se procita, kao ono "Duran nije clach player" ili "dzabe mu 51 kos kad je tim -5". Ej ljudi, pa ne moze on sam da dobije utakmicu. Jedna stvar je igrati sa Siakamom, Ibakom, Lorijem i Grinom, a druga stvar je igrati sa nekim anonimusom Demijanom i Kukom. Taj Demijan ih je unistio za 11 minuta: 2 poena, 0 skokova, 0 asistencija, 0 ukradenih lopti, 0 blokova i jednom izgubljenom loptom. Tada je Toronto otisao na +18 a posle se gubila snaga da se vrati izgubljeno.

Siakam odigrao maestralno sa procentom suta od 80% i 75% za tri poena.

Ovoga puta je Stiv Ker napravio gresku jer su neki igraci sa klupe bolji nego starteri. Primera radi, Livingston je trebalo da ima vecu minutazu (igrao samo 16 min). Jerebko i Looney odigrali dobro.
(bskfan, 30. novembar 2018 12:39)
hahaha glup sam i pecam se kao Pera. Poznavaoci kosarke, Lenard pravi dve katastrofalne greske u zadnjih 15 sekundi. Prvo ne faulira Durenta na kraju da ga posalje na liniju za bacanja. Ajde da odbijemo to kao dzentlmenski potez, druga jos veca, klasican choke. U zadnjem napadu ima dva odbrambena u vazduhu pod kosem, on baca pas Ibaki na 3 u mesto da udje u recimo Lunija koji vec leti, ode na liniju za bacanja i game over.