Četvrtak, 29.11.2018.

08:36

Dončić "jači" od Hardenovog tripl-dabla VIDEO

Luka Dončić nastavlja da blista u svojoj ruki NBA sezone, protekle noći predvodio je Dalas do ubedljive pobede nad favorizovanim Hjustonom 128:108.

Izvor: AK

Donèiæ "jaèi" od Hardenovog tripl-dabla VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

ElHombre

pre 5 godina

Luka ima sansu da prestigne Dirka i time postane najbolji strani igrac iz Evrope koji je igrao u NBA, toliko je veliki talenat on.

PS. Jordan jeste bio super atleta ali je dokazano da je Wilt Chamberlain bio jaci, snazniji i da je bio u stanju u 50. Godini igra u NBA jer su mu nudili ugovore i levo i desno, zato su ga zvali Golijat.

čekic

pre 5 godina

Za mene jedno od najvecih spotskih iznenadjenja je zlato Slovenije na E.P. u basketu! Bio sam siguran da ce morati jos mnogo vode proteci da neko sa prostora bivse Jugosl. osvoji onako supriorno prvenstvo kao Jugosl. u svoje vreme. Pri tome sam mislio na nas .....Eventualno Hrvate (mada to tesko sobzirom na rezultate koje su imali do sada) .
Ali SLOVENCI ???
Pa u Jugosl.kosarci nisu imali takve igrace oko kojih se sve okrece.....Vilfan , Zdovc ?????
Pri tome najmanja bivsa republika .......Sta se to dogodilo u medjuvremenu???

MarcoPolo

pre 5 godina

Ns, niko ti nije rekao da ne smeš da hvališ nekog, ali ne pljuj po zemlji u kojoj živiš i po njenim žiteljima. Inače nemoj ti da mi pominješ pravopis, ne znaš ga bolje od mene sigurno.

milos

pre 5 godina

Дончић није желео у Сакраменто, зато га нису бирали... Чак је била прича да ако би га ипак изабрали да би или тражио трејд или остао у Реалу. Тако да није до Дивца, него до Дончића, једноставно није хтео да игра за Сакраменто.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Чендлер Бинг, 29. novembar 2018 13:46)
Ne razumem, kako nije do Divca? Do koga je? Do Doncica?
Ok, prvoklasan igrac ti unapred kaze da ne zeli da igra za tvoj klub, taj deo razumem jer niko ne zeli nezadovoljnog igraca u ekipi ili, jos gore, igraca koji zeli da ostane u Evropi zbog toga.
S druge strane, sta je sprecavalo Divca da ga, i pored toga, uzme sa pozicije 2 i onda ga trejduje za Beglija + jos nesto?
Divac je izabrao samo Beglija, a mogao je da dobije Beglija + jos nekog igraca koji mu treba.
Ja da sam vlasnik Kingsa - odmah otkaz Divcu!

NS

pre 5 godina

Ns, u čemu je tvoj problem? Šta si tek ti ako nisi srbin a živiš u Srbiji i ne podržavaš srpskog igrača već mu se podsmevaš "bogdanović solidan" i ostale gluposti. Kakve to veze ima sa objektivnošću?!
(MarcoPolo)

Madjar sam. Jel to sad znaci da smem da hvalim boljeg kosarkasa, onako objektivno?
P.S. Ako si vec Srbin nauci da se to na tvom jeziku pise velikim slovom. Ja naucio a nisam Srbin

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Sa dolaskom Kovingtona i Šarića Minesota izgleda kao ozbiljan tim, još da se reše Viginsa... Rouz ko u najboljim danima, zaista je to lepo videti.

bob

pre 5 godina

amerikanci imaju prilike da vide ozbiljnog kosarkasa školovanog kako treba na evropski nacin. osnove, nadogradnja, intelekt i samopouzdanje. Pravi dokaz da vertikalni skok, eksplozivnost i atletika nemaju sta da traze kad su u klincu sa intrligencijom i školom. Pa ovi klinci s koledza su presmesni u odn na Luku. Ljudi ne kapiraju koji paket su dobili sa ovim klincem. marketinski, liga je dobila nevidjeni magnet za lovu sa lukom. dalas je dobio novog evropljanina lidera. mali donosi ozbiljne odluke u pravom trenutku, igra svoju igru i nema respekta. svaki dan pakuje nove fore i prodaje vic (sto zapravo kosarka i jeste - a ne sablon i statistika).
luka je vec sad all star kalibar, sta god ko mislio. nadam se samo da ce ga povrede zaobici jer se igra mnoogo a on jos moze da raste i razvija se, pa ga to trosi brutalno. a i trener ga drzi predugo u igri skoro svaku utakmicu (btw, zapitajte se što).

petarczv

pre 5 godina

Grese oni koji misle da ce Doncic napredovati mnogo kako bude bio iskusniji. Njegov nivo igre prilici NBA igracu od 22 23. Ficki moze da bude izdrzljiviji i jaci u duelu, ne skocniji i brizi, a to ce mu znaciti da bolje igra odbranu (bez padova kocentracije) i da igra konstantno 30 35 min bez oscilacija prevelikih. Takodje moze ballhandling da popravi jer pravi glupe turnover-e, pogotovu levom rukom dok dribla ume lopta da mu pobegne. Ledjima mora bolja da igra vs malih cuvara. To deluje sada malo nespretno. Mora brze i jednostavnije da resava. E to vam je to za Doncica. Fenomen je u tome sto je sa 19 toliko kompletan i nema on mnogo sta da unapredi tehnicki i fixicki, vec da vremenom ispravi neke sitne nedostatke i kako sazreva da donosi bolja resenja na parketu (a i sad su dobra) i da cita igru bolje. U pravom timu (a dalas to jeste) i sa dobrim saigracima koji su kompatibilni, njegov domet je all-star par puta. Ginobili je bio 2x, Parker 6x na all staru. Novicki je po mom misljenju nedostizan jer je neverovatan suter u telu centra. Sa druge strane, nas Nikola je malo neozbiljan. Ima vise prostora za napredak od Doncica iz prostog razloga sto nije profesionalan toliko i svoje telo nije doveo do savrsenstva. Podseticu vas da je Marc Gasol bio dobar centar i ranije, al kad je smrso i sredio telo postao je startna petica na all staru i redovno najbolji defanzivni igrac. Za Jokica nemamo pojma da li ce se srediti, al za Doncica sam ubedjen da ovo sto gledamo sada je manje vise nesto sto ce raditi dugi niz godina i to je sjajno. Decko je svoj potencijal gotovo do kraja ispunio i to sa samo 19 god sto je prosto neverovatno samo po sebi...
(Milan, 29. novembar 2018 13:09)


File Dzeksone ti li si?

petarczv

pre 5 godina

Ako je istina da je Divac mogao ,a nije uzeo Doncica sa drafta ,TO MU JE NAJVECI PROPUST U SPORTSKOJ KARIJERI !
(čekic, 29. novembar 2018 13:01)

Sta tu ima da bude istina imao je pravo da bira drugi posle finiksa koji je uzeo aytona tako da je mogo da bira koga hoce pa i luku...

milos

pre 5 godina

Ako je istina da je Divac mogao ,a nije uzeo Doncica sa drafta ,TO MU JE NAJVECI PROPUST U SPORTSKOJ KARIJERI !
(čekic, 29. novembar 2018 13:01)
Naravno da je mogao. Birao je drugi, a Sansi su sa prvog mesta uzeli Ajtona.
Atlanta je uzela Doncica kao treceg pika i trejdovala ga sa Dalasom (peti pik) za odlicnog mladog pleja Janga + pik prve runde 2019.

Milan

pre 5 godina

Grese oni koji misle da ce Doncic napredovati mnogo kako bude bio iskusniji. Njegov nivo igre prilici NBA igracu od 22 23. Ficki moze da bude izdrzljiviji i jaci u duelu, ne skocniji i brizi, a to ce mu znaciti da bolje igra odbranu (bez padova kocentracije) i da igra konstantno 30 35 min bez oscilacija prevelikih. Takodje moze ballhandling da popravi jer pravi glupe turnover-e, pogotovu levom rukom dok dribla ume lopta da mu pobegne. Ledjima mora bolja da igra vs malih cuvara. To deluje sada malo nespretno. Mora brze i jednostavnije da resava. E to vam je to za Doncica. Fenomen je u tome sto je sa 19 toliko kompletan i nema on mnogo sta da unapredi tehnicki i fixicki, vec da vremenom ispravi neke sitne nedostatke i kako sazreva da donosi bolja resenja na parketu (a i sad su dobra) i da cita igru bolje. U pravom timu (a dalas to jeste) i sa dobrim saigracima koji su kompatibilni, njegov domet je all-star par puta. Ginobili je bio 2x, Parker 6x na all staru. Novicki je po mom misljenju nedostizan jer je neverovatan suter u telu centra. Sa druge strane, nas Nikola je malo neozbiljan. Ima vise prostora za napredak od Doncica iz prostog razloga sto nije profesionalan toliko i svoje telo nije doveo do savrsenstva. Podseticu vas da je Marc Gasol bio dobar centar i ranije, al kad je smrso i sredio telo postao je startna petica na all staru i redovno najbolji defanzivni igrac. Za Jokica nemamo pojma da li ce se srediti, al za Doncica sam ubedjen da ovo sto gledamo sada je manje vise nesto sto ce raditi dugi niz godina i to je sjajno. Decko je svoj potencijal gotovo do kraja ispunio i to sa samo 19 god sto je prosto neverovatno samo po sebi...

Чендлер Бинг

pre 5 godina

Ako je istina da je Divac mogao ,a nije uzeo Doncica sa drafta ,TO MU JE NAJVECI PROPUST U SPORTSKOJ KARIJERI !
(čekic, 29. novembar 2018 13:01)

Дончић није желео у Сакраменто, зато га нису бирали... Чак је била прича да ако би га ипак изабрали да би или тражио трејд или остао у Реалу. Тако да није до Дивца, него до Дончића, једноставно није хтео да игра за Сакраменто.

MarcoPolo

pre 5 godina

Ns, u čemu je tvoj problem? Šta si tek ti ako nisi srbin a živiš u Srbiji i ne podržavaš srpskog igrača već mu se podsmevaš "bogdanović solidan" i ostale gluposti. Kakve to veze ima sa objektivnošću?!

milos

pre 5 godina

E, moj Divac, umesto da uzmes Doncica na draftu sa pozicije 2 i menjas ga u trojnom trejdu Atlanta-Dalas-Sakramento za Beglija + pik prve runde 2019, ti zavrsis samo sa Beglijem?!?
A sledece godine draft ima da grmi, dolazi onaj mali Kanadjanin i gomila vanserijskih igraca.
Plus imas najvise prostora u seleri kepu da kupis bar jos jednog odlicnog igraca, skockao bi ekipu samo takvu...

pak

pre 5 godina

383

Po cemu ima bolju sezonu od Jokica, 3 poena vise, a Jokic 3 asistencije vise i 4 skoka...Jokic 29 minuta Doncic 34...po cemu reci mi...
(Marko, 29. novembar 2018 09:54)

Po tome sto to statisticki jeste jednak ucinak ali Doncic ima 19 a Jokic 23 godine. 4 godine razlike je u kosarci u tom razdoblju i previse. Zamisli Doncica za 4 godine...
Kada uzmes u obzir da je Doncic ruki i belezi ovakve cifre, apsolutno ima bolju sezonu od Jokica.

čekic

pre 5 godina

Ovakvog kosarkasa nije bilo od velikog Drazena Petrovica! 19 godina ima klinac !!!???!!! Samo sam jos jednom na ovim prostorma video ovako nesto a to je neponovljivi Dragan Kica Kicanovic, ali tada je (70-tih) NBA bila zatvorena institucija.
Doncic igra na poz vis.bek-krilo.,Jokic jednostavno nije na takvoj poziciji iako je izuzetan talenat , ......sada kad saberem sve sa ptostora bivše Jugoslavije KAKAV BI TO TIM BIO !!!
Ameri bi morali mnooooogo da se oznoje da bi nekako sa tim Dream timom izasli na kraj .
Sto se tice odbrane to je samo stvar vezbe i upornosti.
To sto poseduju Doncic ili Jokic , sa tim se samo radja , tose nemoze nauciti!

NastyB

pre 5 godina

Ista priča ko i Jokić brilijantnošću u napadu pokriva ispodprosečnost u odbrani
(kokošarka, 29. novembar 2018 10:40)

Slažem se, Jokić je "premekan" za NBA odbranu, baš kao i Luka ili Teo. Dobri odbrambeni igrači u NBA idu "u meso", kada hoće da blokiraju/oduzmu loptu ne zanima ih ni najmanje šta je na putu do toga. Meni je Luke bilo žao par puta kako ga je Enis nonšalantno odguravao, kao da je perce. Ali Luka će sigurno poraditi malo i na snazi, pa uz pravilan razvoj i košarkaški IQ koji ima veoma je izgledno da će biti najbolji Evropski igrač u NBA. Ukoliko ga zaobiđu povrede.
Jokić je očigledan primer igrača koji igra "glavom" a ne snagom, zato ponekad deluje smešno pored onih mrga. Njega Šakil, na primer, ne bi ni primećivao u napadu. Ali bi mu ovaj pravio decu na drugoj strani. I bez obzira što ljudi kažu da ne postiže brojke kao prošle godine, ove godine su svi drugi igrači Denvera bolji nego prošle upravo zbog njega, jer protivničke odbrane mu posvećuju mnogo više pažnje, a svojim prisustvom "oslobađa" igru svojih saigrača. To znači MNOGO više nego što se misli.

Dalibor BL

pre 5 godina

Luka kao ruki u dosadašnjih prvih 18 utakmica nema jednocifren broj poena. To ni jedan nas kosarkas u nba nije uspio. Svaka cast!

petarczv

pre 5 godina

Ljudi moze da pric ko sta hoce doncic je najbolji rookie i siguran sam bice jedan od najboljih evropljanina ikada. Pa on vec sad posle nekoliko meseci na youtube ima viseminutni video sa najboljim potezima kakve neki igraci nemaju za celu karijeru. Odlicne je gradje, ima i sut i pas i dribling, fantasticnu viziju jednostavno ima ono nesto sto imaju samo retki igraci. Mesavina Bodiroge i Djinobilija...

mitko

pre 5 godina

Po cemu ima bolju sezonu od Jokica, 3 poena vise, a Jokic 3 asistencije vise i 4 skoka...Jokic 29 minuta Doncic 34...po cemu reci mi...
(Marko, 29. novembar 2018 09:54)

Bice sigurno bolji od jokica, jer kod jokica moras da gledas u pasulj da bi znao da li ce u sledecoj utakmici da da 35 ili 4 poena. Konstantnost je nesto sto se najvise ceni u NBA, treneri najvise vole igrace koji konstantno postizu odredjen broj poena, ma koliko to bilo, jer onda znaju na cemu su. Doncic je u tome daleko stabilniji

kokošarka

pre 5 godina

Nema šta, Luka je fantastičan za svoje godine u NBA, ali je kriminalan u odbrani, možda gori i od Teodosića. Bar u ovoj utakmici je delovao potpuno pogubljeno, prilikom udvajanja ili preuzimanja prečesto je "ispadao" potpuno sam ne znajući koga treba da čuva, pa je Hjuston lagano pravio višak u napadu. Enis i ostali su ga izguravali kao od šale prilikom box-out situacija, tako da mi ga je u par trenutaka bilo žao.
Ali oni šutevi za tri iz ćoška, gotovo u padu i par prodora i zakucavanja pored čitave odbrane dovoljno je da se zanemari njegova odbrana i uživa u onome što pruža. Ako nastavi, samo nebo mu je granica. Šteta je što ga Kingsi ne zadržaše...
(NastyB, 29. novembar 2018 08:58)

Ista priča ko i Jokić brilijantnošću u napadu pokriva ispodprosečnost u odbrani

MarcoPolo

pre 5 godina

Vidim neko upoređuje (podsmeva se) našeg Bogdanovića sa Lukom... Ja prvi bih uvek pre birao Bogdana pre luke. I glupo je porediti, luka je od starta imao svu slobodu, prva sezona i već ima 30i nešto minuta prosek na parketu... Toliko nema ni jedan naš igrač ni približno, a kamo li Bogi... Dajte Bogdanu 35+minuta i svu slobodu, imao bi prosek blizu 30 poena. Da ne pričamo o izgubljenim loptama, kojih Bogi skoro da i nema, dok luka ima utakmica i po 6,7 izg lopti...
Dajte malo realnosti i smarate više da tim Bogdan solidan. Budite vi paćenici solidni u nečemu bilo čemu koliko je on uspešan u najjačoj ligi na svetu, a ne da se podsmevate večito boljem od sebe. Jadno zvuči.

C i n i k

pre 5 godina

Doncic je opasan igrac i mislim da ce za par godina da ima ugovor na 150 miliona za 5 godina i da ce moci da bira fransizu za te pare.

Čendler Bing

pre 5 godina

Par stvari:

Minesota?! deklasirala San Antonio 40 razlike?? I ajde što je to ogromna razlika nego što je u ovom meču Minesota igrala kao San Antonio, a Sparsi kao Minesota. Neverovatno, mislim da sam sad sve video.

Drugo, Džej Džej Redik je jedan od najpodcenjenijih šutera u ligi. Nisam mnogo obraćao pažnju na njega (kao i većina ljubitelja NBA pretpostavljam), sećam ga se iz onog Dvajtovog Orlanda, ali u poslednje vreme (2-3 sezone unazad) sam ga baš pratio i možda se neki neće složiti, ali je on za mene u top 5 klasičnih, tj "pure" šutera u prethodnih 15ak godina.

I za kraj, jčuo sam jedan vic, Njujork Niksi. :)

Partizan, Torino, Besiktas, Al-Ahli

pre 5 godina

NBA postala kečerica.
Dakle, u tom pravcu ide sport. Pa i evropski, jer Evropa deceniju kasnije prepise americki biznis. Ovaj, htedoh reci sport.

Milan

pre 5 godina

Dončić je prava senzacija, svi pričaju o njemu, enorman broj pregleda na YT, viđeni ruki godine. Niko ne može da shvati koliko zrelo igra za jednog devetnaestogodišnjaka.

NastyB

pre 5 godina

Nema šta, Luka je fantastičan za svoje godine u NBA, ali je kriminalan u odbrani, možda gori i od Teodosića. Bar u ovoj utakmici je delovao potpuno pogubljeno, prilikom udvajanja ili preuzimanja prečesto je "ispadao" potpuno sam ne znajući koga treba da čuva, pa je Hjuston lagano pravio višak u napadu. Enis i ostali su ga izguravali kao od šale prilikom box-out situacija, tako da mi ga je u par trenutaka bilo žao.
Ali oni šutevi za tri iz ćoška, gotovo u padu i par prodora i zakucavanja pored čitave odbrane dovoljno je da se zanemari njegova odbrana i uživa u onome što pruža. Ako nastavi, samo nebo mu je granica. Šteta je što ga Kingsi ne zadržaše...

Lex

pre 5 godina

Dzabe Hardenu bilo kakvi DD i TB kada je trosi lopte kao da igraju basket u kraju.Za dva meca je izgubio ukupno 19 lopti! Pa da je namerno gubio lopte ne bi stigao toliko da izgubi.A neka on samo tako nastavi,meni ne smeta.

Milan

pre 5 godina

Dončić je prava senzacija, svi pričaju o njemu, enorman broj pregleda na YT, viđeni ruki godine. Niko ne može da shvati koliko zrelo igra za jednog devetnaestogodišnjaka.

Lex

pre 5 godina

Dzabe Hardenu bilo kakvi DD i TB kada je trosi lopte kao da igraju basket u kraju.Za dva meca je izgubio ukupno 19 lopti! Pa da je namerno gubio lopte ne bi stigao toliko da izgubi.A neka on samo tako nastavi,meni ne smeta.

NastyB

pre 5 godina

Nema šta, Luka je fantastičan za svoje godine u NBA, ali je kriminalan u odbrani, možda gori i od Teodosića. Bar u ovoj utakmici je delovao potpuno pogubljeno, prilikom udvajanja ili preuzimanja prečesto je "ispadao" potpuno sam ne znajući koga treba da čuva, pa je Hjuston lagano pravio višak u napadu. Enis i ostali su ga izguravali kao od šale prilikom box-out situacija, tako da mi ga je u par trenutaka bilo žao.
Ali oni šutevi za tri iz ćoška, gotovo u padu i par prodora i zakucavanja pored čitave odbrane dovoljno je da se zanemari njegova odbrana i uživa u onome što pruža. Ako nastavi, samo nebo mu je granica. Šteta je što ga Kingsi ne zadržaše...

Čendler Bing

pre 5 godina

Par stvari:

Minesota?! deklasirala San Antonio 40 razlike?? I ajde što je to ogromna razlika nego što je u ovom meču Minesota igrala kao San Antonio, a Sparsi kao Minesota. Neverovatno, mislim da sam sad sve video.

Drugo, Džej Džej Redik je jedan od najpodcenjenijih šutera u ligi. Nisam mnogo obraćao pažnju na njega (kao i većina ljubitelja NBA pretpostavljam), sećam ga se iz onog Dvajtovog Orlanda, ali u poslednje vreme (2-3 sezone unazad) sam ga baš pratio i možda se neki neće složiti, ali je on za mene u top 5 klasičnih, tj "pure" šutera u prethodnih 15ak godina.

I za kraj, jčuo sam jedan vic, Njujork Niksi. :)

petarczv

pre 5 godina

Ljudi moze da pric ko sta hoce doncic je najbolji rookie i siguran sam bice jedan od najboljih evropljanina ikada. Pa on vec sad posle nekoliko meseci na youtube ima viseminutni video sa najboljim potezima kakve neki igraci nemaju za celu karijeru. Odlicne je gradje, ima i sut i pas i dribling, fantasticnu viziju jednostavno ima ono nesto sto imaju samo retki igraci. Mesavina Bodiroge i Djinobilija...

Dalibor BL

pre 5 godina

Luka kao ruki u dosadašnjih prvih 18 utakmica nema jednocifren broj poena. To ni jedan nas kosarkas u nba nije uspio. Svaka cast!

mitko

pre 5 godina

Po cemu ima bolju sezonu od Jokica, 3 poena vise, a Jokic 3 asistencije vise i 4 skoka...Jokic 29 minuta Doncic 34...po cemu reci mi...
(Marko, 29. novembar 2018 09:54)

Bice sigurno bolji od jokica, jer kod jokica moras da gledas u pasulj da bi znao da li ce u sledecoj utakmici da da 35 ili 4 poena. Konstantnost je nesto sto se najvise ceni u NBA, treneri najvise vole igrace koji konstantno postizu odredjen broj poena, ma koliko to bilo, jer onda znaju na cemu su. Doncic je u tome daleko stabilniji

Partizan, Torino, Besiktas, Al-Ahli

pre 5 godina

NBA postala kečerica.
Dakle, u tom pravcu ide sport. Pa i evropski, jer Evropa deceniju kasnije prepise americki biznis. Ovaj, htedoh reci sport.

kokošarka

pre 5 godina

Nema šta, Luka je fantastičan za svoje godine u NBA, ali je kriminalan u odbrani, možda gori i od Teodosića. Bar u ovoj utakmici je delovao potpuno pogubljeno, prilikom udvajanja ili preuzimanja prečesto je "ispadao" potpuno sam ne znajući koga treba da čuva, pa je Hjuston lagano pravio višak u napadu. Enis i ostali su ga izguravali kao od šale prilikom box-out situacija, tako da mi ga je u par trenutaka bilo žao.
Ali oni šutevi za tri iz ćoška, gotovo u padu i par prodora i zakucavanja pored čitave odbrane dovoljno je da se zanemari njegova odbrana i uživa u onome što pruža. Ako nastavi, samo nebo mu je granica. Šteta je što ga Kingsi ne zadržaše...
(NastyB, 29. novembar 2018 08:58)

Ista priča ko i Jokić brilijantnošću u napadu pokriva ispodprosečnost u odbrani

C i n i k

pre 5 godina

Doncic je opasan igrac i mislim da ce za par godina da ima ugovor na 150 miliona za 5 godina i da ce moci da bira fransizu za te pare.

pak

pre 5 godina

383

Po cemu ima bolju sezonu od Jokica, 3 poena vise, a Jokic 3 asistencije vise i 4 skoka...Jokic 29 minuta Doncic 34...po cemu reci mi...
(Marko, 29. novembar 2018 09:54)

Po tome sto to statisticki jeste jednak ucinak ali Doncic ima 19 a Jokic 23 godine. 4 godine razlike je u kosarci u tom razdoblju i previse. Zamisli Doncica za 4 godine...
Kada uzmes u obzir da je Doncic ruki i belezi ovakve cifre, apsolutno ima bolju sezonu od Jokica.

MarcoPolo

pre 5 godina

Vidim neko upoređuje (podsmeva se) našeg Bogdanovića sa Lukom... Ja prvi bih uvek pre birao Bogdana pre luke. I glupo je porediti, luka je od starta imao svu slobodu, prva sezona i već ima 30i nešto minuta prosek na parketu... Toliko nema ni jedan naš igrač ni približno, a kamo li Bogi... Dajte Bogdanu 35+minuta i svu slobodu, imao bi prosek blizu 30 poena. Da ne pričamo o izgubljenim loptama, kojih Bogi skoro da i nema, dok luka ima utakmica i po 6,7 izg lopti...
Dajte malo realnosti i smarate više da tim Bogdan solidan. Budite vi paćenici solidni u nečemu bilo čemu koliko je on uspešan u najjačoj ligi na svetu, a ne da se podsmevate večito boljem od sebe. Jadno zvuči.

NastyB

pre 5 godina

Ista priča ko i Jokić brilijantnošću u napadu pokriva ispodprosečnost u odbrani
(kokošarka, 29. novembar 2018 10:40)

Slažem se, Jokić je "premekan" za NBA odbranu, baš kao i Luka ili Teo. Dobri odbrambeni igrači u NBA idu "u meso", kada hoće da blokiraju/oduzmu loptu ne zanima ih ni najmanje šta je na putu do toga. Meni je Luke bilo žao par puta kako ga je Enis nonšalantno odguravao, kao da je perce. Ali Luka će sigurno poraditi malo i na snazi, pa uz pravilan razvoj i košarkaški IQ koji ima veoma je izgledno da će biti najbolji Evropski igrač u NBA. Ukoliko ga zaobiđu povrede.
Jokić je očigledan primer igrača koji igra "glavom" a ne snagom, zato ponekad deluje smešno pored onih mrga. Njega Šakil, na primer, ne bi ni primećivao u napadu. Ali bi mu ovaj pravio decu na drugoj strani. I bez obzira što ljudi kažu da ne postiže brojke kao prošle godine, ove godine su svi drugi igrači Denvera bolji nego prošle upravo zbog njega, jer protivničke odbrane mu posvećuju mnogo više pažnje, a svojim prisustvom "oslobađa" igru svojih saigrača. To znači MNOGO više nego što se misli.

bob

pre 5 godina

amerikanci imaju prilike da vide ozbiljnog kosarkasa školovanog kako treba na evropski nacin. osnove, nadogradnja, intelekt i samopouzdanje. Pravi dokaz da vertikalni skok, eksplozivnost i atletika nemaju sta da traze kad su u klincu sa intrligencijom i školom. Pa ovi klinci s koledza su presmesni u odn na Luku. Ljudi ne kapiraju koji paket su dobili sa ovim klincem. marketinski, liga je dobila nevidjeni magnet za lovu sa lukom. dalas je dobio novog evropljanina lidera. mali donosi ozbiljne odluke u pravom trenutku, igra svoju igru i nema respekta. svaki dan pakuje nove fore i prodaje vic (sto zapravo kosarka i jeste - a ne sablon i statistika).
luka je vec sad all star kalibar, sta god ko mislio. nadam se samo da ce ga povrede zaobici jer se igra mnoogo a on jos moze da raste i razvija se, pa ga to trosi brutalno. a i trener ga drzi predugo u igri skoro svaku utakmicu (btw, zapitajte se što).

čekic

pre 5 godina

Ovakvog kosarkasa nije bilo od velikog Drazena Petrovica! 19 godina ima klinac !!!???!!! Samo sam jos jednom na ovim prostorma video ovako nesto a to je neponovljivi Dragan Kica Kicanovic, ali tada je (70-tih) NBA bila zatvorena institucija.
Doncic igra na poz vis.bek-krilo.,Jokic jednostavno nije na takvoj poziciji iako je izuzetan talenat , ......sada kad saberem sve sa ptostora bivše Jugoslavije KAKAV BI TO TIM BIO !!!
Ameri bi morali mnooooogo da se oznoje da bi nekako sa tim Dream timom izasli na kraj .
Sto se tice odbrane to je samo stvar vezbe i upornosti.
To sto poseduju Doncic ili Jokic , sa tim se samo radja , tose nemoze nauciti!

Milan

pre 5 godina

Grese oni koji misle da ce Doncic napredovati mnogo kako bude bio iskusniji. Njegov nivo igre prilici NBA igracu od 22 23. Ficki moze da bude izdrzljiviji i jaci u duelu, ne skocniji i brizi, a to ce mu znaciti da bolje igra odbranu (bez padova kocentracije) i da igra konstantno 30 35 min bez oscilacija prevelikih. Takodje moze ballhandling da popravi jer pravi glupe turnover-e, pogotovu levom rukom dok dribla ume lopta da mu pobegne. Ledjima mora bolja da igra vs malih cuvara. To deluje sada malo nespretno. Mora brze i jednostavnije da resava. E to vam je to za Doncica. Fenomen je u tome sto je sa 19 toliko kompletan i nema on mnogo sta da unapredi tehnicki i fixicki, vec da vremenom ispravi neke sitne nedostatke i kako sazreva da donosi bolja resenja na parketu (a i sad su dobra) i da cita igru bolje. U pravom timu (a dalas to jeste) i sa dobrim saigracima koji su kompatibilni, njegov domet je all-star par puta. Ginobili je bio 2x, Parker 6x na all staru. Novicki je po mom misljenju nedostizan jer je neverovatan suter u telu centra. Sa druge strane, nas Nikola je malo neozbiljan. Ima vise prostora za napredak od Doncica iz prostog razloga sto nije profesionalan toliko i svoje telo nije doveo do savrsenstva. Podseticu vas da je Marc Gasol bio dobar centar i ranije, al kad je smrso i sredio telo postao je startna petica na all staru i redovno najbolji defanzivni igrac. Za Jokica nemamo pojma da li ce se srediti, al za Doncica sam ubedjen da ovo sto gledamo sada je manje vise nesto sto ce raditi dugi niz godina i to je sjajno. Decko je svoj potencijal gotovo do kraja ispunio i to sa samo 19 god sto je prosto neverovatno samo po sebi...

Чендлер Бинг

pre 5 godina

Ako je istina da je Divac mogao ,a nije uzeo Doncica sa drafta ,TO MU JE NAJVECI PROPUST U SPORTSKOJ KARIJERI !
(čekic, 29. novembar 2018 13:01)

Дончић није желео у Сакраменто, зато га нису бирали... Чак је била прича да ако би га ипак изабрали да би или тражио трејд или остао у Реалу. Тако да није до Дивца, него до Дончића, једноставно није хтео да игра за Сакраменто.

MarcoPolo

pre 5 godina

Ns, u čemu je tvoj problem? Šta si tek ti ako nisi srbin a živiš u Srbiji i ne podržavaš srpskog igrača već mu se podsmevaš "bogdanović solidan" i ostale gluposti. Kakve to veze ima sa objektivnošću?!

petarczv

pre 5 godina

Grese oni koji misle da ce Doncic napredovati mnogo kako bude bio iskusniji. Njegov nivo igre prilici NBA igracu od 22 23. Ficki moze da bude izdrzljiviji i jaci u duelu, ne skocniji i brizi, a to ce mu znaciti da bolje igra odbranu (bez padova kocentracije) i da igra konstantno 30 35 min bez oscilacija prevelikih. Takodje moze ballhandling da popravi jer pravi glupe turnover-e, pogotovu levom rukom dok dribla ume lopta da mu pobegne. Ledjima mora bolja da igra vs malih cuvara. To deluje sada malo nespretno. Mora brze i jednostavnije da resava. E to vam je to za Doncica. Fenomen je u tome sto je sa 19 toliko kompletan i nema on mnogo sta da unapredi tehnicki i fixicki, vec da vremenom ispravi neke sitne nedostatke i kako sazreva da donosi bolja resenja na parketu (a i sad su dobra) i da cita igru bolje. U pravom timu (a dalas to jeste) i sa dobrim saigracima koji su kompatibilni, njegov domet je all-star par puta. Ginobili je bio 2x, Parker 6x na all staru. Novicki je po mom misljenju nedostizan jer je neverovatan suter u telu centra. Sa druge strane, nas Nikola je malo neozbiljan. Ima vise prostora za napredak od Doncica iz prostog razloga sto nije profesionalan toliko i svoje telo nije doveo do savrsenstva. Podseticu vas da je Marc Gasol bio dobar centar i ranije, al kad je smrso i sredio telo postao je startna petica na all staru i redovno najbolji defanzivni igrac. Za Jokica nemamo pojma da li ce se srediti, al za Doncica sam ubedjen da ovo sto gledamo sada je manje vise nesto sto ce raditi dugi niz godina i to je sjajno. Decko je svoj potencijal gotovo do kraja ispunio i to sa samo 19 god sto je prosto neverovatno samo po sebi...
(Milan, 29. novembar 2018 13:09)


File Dzeksone ti li si?

milos

pre 5 godina

E, moj Divac, umesto da uzmes Doncica na draftu sa pozicije 2 i menjas ga u trojnom trejdu Atlanta-Dalas-Sakramento za Beglija + pik prve runde 2019, ti zavrsis samo sa Beglijem?!?
A sledece godine draft ima da grmi, dolazi onaj mali Kanadjanin i gomila vanserijskih igraca.
Plus imas najvise prostora u seleri kepu da kupis bar jos jednog odlicnog igraca, skockao bi ekipu samo takvu...

milos

pre 5 godina

Ako je istina da je Divac mogao ,a nije uzeo Doncica sa drafta ,TO MU JE NAJVECI PROPUST U SPORTSKOJ KARIJERI !
(čekic, 29. novembar 2018 13:01)
Naravno da je mogao. Birao je drugi, a Sansi su sa prvog mesta uzeli Ajtona.
Atlanta je uzela Doncica kao treceg pika i trejdovala ga sa Dalasom (peti pik) za odlicnog mladog pleja Janga + pik prve runde 2019.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Sa dolaskom Kovingtona i Šarića Minesota izgleda kao ozbiljan tim, još da se reše Viginsa... Rouz ko u najboljim danima, zaista je to lepo videti.

petarczv

pre 5 godina

Ako je istina da je Divac mogao ,a nije uzeo Doncica sa drafta ,TO MU JE NAJVECI PROPUST U SPORTSKOJ KARIJERI !
(čekic, 29. novembar 2018 13:01)

Sta tu ima da bude istina imao je pravo da bira drugi posle finiksa koji je uzeo aytona tako da je mogo da bira koga hoce pa i luku...

NS

pre 5 godina

Ns, u čemu je tvoj problem? Šta si tek ti ako nisi srbin a živiš u Srbiji i ne podržavaš srpskog igrača već mu se podsmevaš "bogdanović solidan" i ostale gluposti. Kakve to veze ima sa objektivnošću?!
(MarcoPolo)

Madjar sam. Jel to sad znaci da smem da hvalim boljeg kosarkasa, onako objektivno?
P.S. Ako si vec Srbin nauci da se to na tvom jeziku pise velikim slovom. Ja naucio a nisam Srbin

čekic

pre 5 godina

Za mene jedno od najvecih spotskih iznenadjenja je zlato Slovenije na E.P. u basketu! Bio sam siguran da ce morati jos mnogo vode proteci da neko sa prostora bivse Jugosl. osvoji onako supriorno prvenstvo kao Jugosl. u svoje vreme. Pri tome sam mislio na nas .....Eventualno Hrvate (mada to tesko sobzirom na rezultate koje su imali do sada) .
Ali SLOVENCI ???
Pa u Jugosl.kosarci nisu imali takve igrace oko kojih se sve okrece.....Vilfan , Zdovc ?????
Pri tome najmanja bivsa republika .......Sta se to dogodilo u medjuvremenu???

MarcoPolo

pre 5 godina

Ns, niko ti nije rekao da ne smeš da hvališ nekog, ali ne pljuj po zemlji u kojoj živiš i po njenim žiteljima. Inače nemoj ti da mi pominješ pravopis, ne znaš ga bolje od mene sigurno.

ElHombre

pre 5 godina

Luka ima sansu da prestigne Dirka i time postane najbolji strani igrac iz Evrope koji je igrao u NBA, toliko je veliki talenat on.

PS. Jordan jeste bio super atleta ali je dokazano da je Wilt Chamberlain bio jaci, snazniji i da je bio u stanju u 50. Godini igra u NBA jer su mu nudili ugovore i levo i desno, zato su ga zvali Golijat.

milos

pre 5 godina

Дончић није желео у Сакраменто, зато га нису бирали... Чак је била прича да ако би га ипак изабрали да би или тражио трејд или остао у Реалу. Тако да није до Дивца, него до Дончића, једноставно није хтео да игра за Сакраменто.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Чендлер Бинг, 29. novembar 2018 13:46)
Ne razumem, kako nije do Divca? Do koga je? Do Doncica?
Ok, prvoklasan igrac ti unapred kaze da ne zeli da igra za tvoj klub, taj deo razumem jer niko ne zeli nezadovoljnog igraca u ekipi ili, jos gore, igraca koji zeli da ostane u Evropi zbog toga.
S druge strane, sta je sprecavalo Divca da ga, i pored toga, uzme sa pozicije 2 i onda ga trejduje za Beglija + jos nesto?
Divac je izabrao samo Beglija, a mogao je da dobije Beglija + jos nekog igraca koji mu treba.
Ja da sam vlasnik Kingsa - odmah otkaz Divcu!

MarcoPolo

pre 5 godina

Vidim neko upoređuje (podsmeva se) našeg Bogdanovića sa Lukom... Ja prvi bih uvek pre birao Bogdana pre luke. I glupo je porediti, luka je od starta imao svu slobodu, prva sezona i već ima 30i nešto minuta prosek na parketu... Toliko nema ni jedan naš igrač ni približno, a kamo li Bogi... Dajte Bogdanu 35+minuta i svu slobodu, imao bi prosek blizu 30 poena. Da ne pričamo o izgubljenim loptama, kojih Bogi skoro da i nema, dok luka ima utakmica i po 6,7 izg lopti...
Dajte malo realnosti i smarate više da tim Bogdan solidan. Budite vi paćenici solidni u nečemu bilo čemu koliko je on uspešan u najjačoj ligi na svetu, a ne da se podsmevate večito boljem od sebe. Jadno zvuči.

Partizan, Torino, Besiktas, Al-Ahli

pre 5 godina

NBA postala kečerica.
Dakle, u tom pravcu ide sport. Pa i evropski, jer Evropa deceniju kasnije prepise americki biznis. Ovaj, htedoh reci sport.

NastyB

pre 5 godina

Nema šta, Luka je fantastičan za svoje godine u NBA, ali je kriminalan u odbrani, možda gori i od Teodosića. Bar u ovoj utakmici je delovao potpuno pogubljeno, prilikom udvajanja ili preuzimanja prečesto je "ispadao" potpuno sam ne znajući koga treba da čuva, pa je Hjuston lagano pravio višak u napadu. Enis i ostali su ga izguravali kao od šale prilikom box-out situacija, tako da mi ga je u par trenutaka bilo žao.
Ali oni šutevi za tri iz ćoška, gotovo u padu i par prodora i zakucavanja pored čitave odbrane dovoljno je da se zanemari njegova odbrana i uživa u onome što pruža. Ako nastavi, samo nebo mu je granica. Šteta je što ga Kingsi ne zadržaše...

milos

pre 5 godina

E, moj Divac, umesto da uzmes Doncica na draftu sa pozicije 2 i menjas ga u trojnom trejdu Atlanta-Dalas-Sakramento za Beglija + pik prve runde 2019, ti zavrsis samo sa Beglijem?!?
A sledece godine draft ima da grmi, dolazi onaj mali Kanadjanin i gomila vanserijskih igraca.
Plus imas najvise prostora u seleri kepu da kupis bar jos jednog odlicnog igraca, skockao bi ekipu samo takvu...

Milan

pre 5 godina

Grese oni koji misle da ce Doncic napredovati mnogo kako bude bio iskusniji. Njegov nivo igre prilici NBA igracu od 22 23. Ficki moze da bude izdrzljiviji i jaci u duelu, ne skocniji i brizi, a to ce mu znaciti da bolje igra odbranu (bez padova kocentracije) i da igra konstantno 30 35 min bez oscilacija prevelikih. Takodje moze ballhandling da popravi jer pravi glupe turnover-e, pogotovu levom rukom dok dribla ume lopta da mu pobegne. Ledjima mora bolja da igra vs malih cuvara. To deluje sada malo nespretno. Mora brze i jednostavnije da resava. E to vam je to za Doncica. Fenomen je u tome sto je sa 19 toliko kompletan i nema on mnogo sta da unapredi tehnicki i fixicki, vec da vremenom ispravi neke sitne nedostatke i kako sazreva da donosi bolja resenja na parketu (a i sad su dobra) i da cita igru bolje. U pravom timu (a dalas to jeste) i sa dobrim saigracima koji su kompatibilni, njegov domet je all-star par puta. Ginobili je bio 2x, Parker 6x na all staru. Novicki je po mom misljenju nedostizan jer je neverovatan suter u telu centra. Sa druge strane, nas Nikola je malo neozbiljan. Ima vise prostora za napredak od Doncica iz prostog razloga sto nije profesionalan toliko i svoje telo nije doveo do savrsenstva. Podseticu vas da je Marc Gasol bio dobar centar i ranije, al kad je smrso i sredio telo postao je startna petica na all staru i redovno najbolji defanzivni igrac. Za Jokica nemamo pojma da li ce se srediti, al za Doncica sam ubedjen da ovo sto gledamo sada je manje vise nesto sto ce raditi dugi niz godina i to je sjajno. Decko je svoj potencijal gotovo do kraja ispunio i to sa samo 19 god sto je prosto neverovatno samo po sebi...

pak

pre 5 godina

383

Po cemu ima bolju sezonu od Jokica, 3 poena vise, a Jokic 3 asistencije vise i 4 skoka...Jokic 29 minuta Doncic 34...po cemu reci mi...
(Marko, 29. novembar 2018 09:54)

Po tome sto to statisticki jeste jednak ucinak ali Doncic ima 19 a Jokic 23 godine. 4 godine razlike je u kosarci u tom razdoblju i previse. Zamisli Doncica za 4 godine...
Kada uzmes u obzir da je Doncic ruki i belezi ovakve cifre, apsolutno ima bolju sezonu od Jokica.

Lex

pre 5 godina

Dzabe Hardenu bilo kakvi DD i TB kada je trosi lopte kao da igraju basket u kraju.Za dva meca je izgubio ukupno 19 lopti! Pa da je namerno gubio lopte ne bi stigao toliko da izgubi.A neka on samo tako nastavi,meni ne smeta.

Milan

pre 5 godina

Dončić je prava senzacija, svi pričaju o njemu, enorman broj pregleda na YT, viđeni ruki godine. Niko ne može da shvati koliko zrelo igra za jednog devetnaestogodišnjaka.

mitko

pre 5 godina

Po cemu ima bolju sezonu od Jokica, 3 poena vise, a Jokic 3 asistencije vise i 4 skoka...Jokic 29 minuta Doncic 34...po cemu reci mi...
(Marko, 29. novembar 2018 09:54)

Bice sigurno bolji od jokica, jer kod jokica moras da gledas u pasulj da bi znao da li ce u sledecoj utakmici da da 35 ili 4 poena. Konstantnost je nesto sto se najvise ceni u NBA, treneri najvise vole igrace koji konstantno postizu odredjen broj poena, ma koliko to bilo, jer onda znaju na cemu su. Doncic je u tome daleko stabilniji

Čendler Bing

pre 5 godina

Par stvari:

Minesota?! deklasirala San Antonio 40 razlike?? I ajde što je to ogromna razlika nego što je u ovom meču Minesota igrala kao San Antonio, a Sparsi kao Minesota. Neverovatno, mislim da sam sad sve video.

Drugo, Džej Džej Redik je jedan od najpodcenjenijih šutera u ligi. Nisam mnogo obraćao pažnju na njega (kao i većina ljubitelja NBA pretpostavljam), sećam ga se iz onog Dvajtovog Orlanda, ali u poslednje vreme (2-3 sezone unazad) sam ga baš pratio i možda se neki neće složiti, ali je on za mene u top 5 klasičnih, tj "pure" šutera u prethodnih 15ak godina.

I za kraj, jčuo sam jedan vic, Njujork Niksi. :)

petarczv

pre 5 godina

Grese oni koji misle da ce Doncic napredovati mnogo kako bude bio iskusniji. Njegov nivo igre prilici NBA igracu od 22 23. Ficki moze da bude izdrzljiviji i jaci u duelu, ne skocniji i brizi, a to ce mu znaciti da bolje igra odbranu (bez padova kocentracije) i da igra konstantno 30 35 min bez oscilacija prevelikih. Takodje moze ballhandling da popravi jer pravi glupe turnover-e, pogotovu levom rukom dok dribla ume lopta da mu pobegne. Ledjima mora bolja da igra vs malih cuvara. To deluje sada malo nespretno. Mora brze i jednostavnije da resava. E to vam je to za Doncica. Fenomen je u tome sto je sa 19 toliko kompletan i nema on mnogo sta da unapredi tehnicki i fixicki, vec da vremenom ispravi neke sitne nedostatke i kako sazreva da donosi bolja resenja na parketu (a i sad su dobra) i da cita igru bolje. U pravom timu (a dalas to jeste) i sa dobrim saigracima koji su kompatibilni, njegov domet je all-star par puta. Ginobili je bio 2x, Parker 6x na all staru. Novicki je po mom misljenju nedostizan jer je neverovatan suter u telu centra. Sa druge strane, nas Nikola je malo neozbiljan. Ima vise prostora za napredak od Doncica iz prostog razloga sto nije profesionalan toliko i svoje telo nije doveo do savrsenstva. Podseticu vas da je Marc Gasol bio dobar centar i ranije, al kad je smrso i sredio telo postao je startna petica na all staru i redovno najbolji defanzivni igrac. Za Jokica nemamo pojma da li ce se srediti, al za Doncica sam ubedjen da ovo sto gledamo sada je manje vise nesto sto ce raditi dugi niz godina i to je sjajno. Decko je svoj potencijal gotovo do kraja ispunio i to sa samo 19 god sto je prosto neverovatno samo po sebi...
(Milan, 29. novembar 2018 13:09)


File Dzeksone ti li si?

petarczv

pre 5 godina

Ljudi moze da pric ko sta hoce doncic je najbolji rookie i siguran sam bice jedan od najboljih evropljanina ikada. Pa on vec sad posle nekoliko meseci na youtube ima viseminutni video sa najboljim potezima kakve neki igraci nemaju za celu karijeru. Odlicne je gradje, ima i sut i pas i dribling, fantasticnu viziju jednostavno ima ono nesto sto imaju samo retki igraci. Mesavina Bodiroge i Djinobilija...

petarczv

pre 5 godina

Ako je istina da je Divac mogao ,a nije uzeo Doncica sa drafta ,TO MU JE NAJVECI PROPUST U SPORTSKOJ KARIJERI !
(čekic, 29. novembar 2018 13:01)

Sta tu ima da bude istina imao je pravo da bira drugi posle finiksa koji je uzeo aytona tako da je mogo da bira koga hoce pa i luku...

Dalibor BL

pre 5 godina

Luka kao ruki u dosadašnjih prvih 18 utakmica nema jednocifren broj poena. To ni jedan nas kosarkas u nba nije uspio. Svaka cast!

milos

pre 5 godina

Дончић није желео у Сакраменто, зато га нису бирали... Чак је била прича да ако би га ипак изабрали да би или тражио трејд или остао у Реалу. Тако да није до Дивца, него до Дончића, једноставно није хтео да игра за Сакраменто.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Чендлер Бинг, 29. novembar 2018 13:46)
Ne razumem, kako nije do Divca? Do koga je? Do Doncica?
Ok, prvoklasan igrac ti unapred kaze da ne zeli da igra za tvoj klub, taj deo razumem jer niko ne zeli nezadovoljnog igraca u ekipi ili, jos gore, igraca koji zeli da ostane u Evropi zbog toga.
S druge strane, sta je sprecavalo Divca da ga, i pored toga, uzme sa pozicije 2 i onda ga trejduje za Beglija + jos nesto?
Divac je izabrao samo Beglija, a mogao je da dobije Beglija + jos nekog igraca koji mu treba.
Ja da sam vlasnik Kingsa - odmah otkaz Divcu!

NS

pre 5 godina

Ns, u čemu je tvoj problem? Šta si tek ti ako nisi srbin a živiš u Srbiji i ne podržavaš srpskog igrača već mu se podsmevaš "bogdanović solidan" i ostale gluposti. Kakve to veze ima sa objektivnošću?!
(MarcoPolo)

Madjar sam. Jel to sad znaci da smem da hvalim boljeg kosarkasa, onako objektivno?
P.S. Ako si vec Srbin nauci da se to na tvom jeziku pise velikim slovom. Ja naucio a nisam Srbin

kokošarka

pre 5 godina

Nema šta, Luka je fantastičan za svoje godine u NBA, ali je kriminalan u odbrani, možda gori i od Teodosića. Bar u ovoj utakmici je delovao potpuno pogubljeno, prilikom udvajanja ili preuzimanja prečesto je "ispadao" potpuno sam ne znajući koga treba da čuva, pa je Hjuston lagano pravio višak u napadu. Enis i ostali su ga izguravali kao od šale prilikom box-out situacija, tako da mi ga je u par trenutaka bilo žao.
Ali oni šutevi za tri iz ćoška, gotovo u padu i par prodora i zakucavanja pored čitave odbrane dovoljno je da se zanemari njegova odbrana i uživa u onome što pruža. Ako nastavi, samo nebo mu je granica. Šteta je što ga Kingsi ne zadržaše...
(NastyB, 29. novembar 2018 08:58)

Ista priča ko i Jokić brilijantnošću u napadu pokriva ispodprosečnost u odbrani

NastyB

pre 5 godina

Ista priča ko i Jokić brilijantnošću u napadu pokriva ispodprosečnost u odbrani
(kokošarka, 29. novembar 2018 10:40)

Slažem se, Jokić je "premekan" za NBA odbranu, baš kao i Luka ili Teo. Dobri odbrambeni igrači u NBA idu "u meso", kada hoće da blokiraju/oduzmu loptu ne zanima ih ni najmanje šta je na putu do toga. Meni je Luke bilo žao par puta kako ga je Enis nonšalantno odguravao, kao da je perce. Ali Luka će sigurno poraditi malo i na snazi, pa uz pravilan razvoj i košarkaški IQ koji ima veoma je izgledno da će biti najbolji Evropski igrač u NBA. Ukoliko ga zaobiđu povrede.
Jokić je očigledan primer igrača koji igra "glavom" a ne snagom, zato ponekad deluje smešno pored onih mrga. Njega Šakil, na primer, ne bi ni primećivao u napadu. Ali bi mu ovaj pravio decu na drugoj strani. I bez obzira što ljudi kažu da ne postiže brojke kao prošle godine, ove godine su svi drugi igrači Denvera bolji nego prošle upravo zbog njega, jer protivničke odbrane mu posvećuju mnogo više pažnje, a svojim prisustvom "oslobađa" igru svojih saigrača. To znači MNOGO više nego što se misli.

čekic

pre 5 godina

Ovakvog kosarkasa nije bilo od velikog Drazena Petrovica! 19 godina ima klinac !!!???!!! Samo sam jos jednom na ovim prostorma video ovako nesto a to je neponovljivi Dragan Kica Kicanovic, ali tada je (70-tih) NBA bila zatvorena institucija.
Doncic igra na poz vis.bek-krilo.,Jokic jednostavno nije na takvoj poziciji iako je izuzetan talenat , ......sada kad saberem sve sa ptostora bivše Jugoslavije KAKAV BI TO TIM BIO !!!
Ameri bi morali mnooooogo da se oznoje da bi nekako sa tim Dream timom izasli na kraj .
Sto se tice odbrane to je samo stvar vezbe i upornosti.
To sto poseduju Doncic ili Jokic , sa tim se samo radja , tose nemoze nauciti!

Чендлер Бинг

pre 5 godina

Ako je istina da je Divac mogao ,a nije uzeo Doncica sa drafta ,TO MU JE NAJVECI PROPUST U SPORTSKOJ KARIJERI !
(čekic, 29. novembar 2018 13:01)

Дончић није желео у Сакраменто, зато га нису бирали... Чак је била прича да ако би га ипак изабрали да би или тражио трејд или остао у Реалу. Тако да није до Дивца, него до Дончића, једноставно није хтео да игра за Сакраменто.

bob

pre 5 godina

amerikanci imaju prilike da vide ozbiljnog kosarkasa školovanog kako treba na evropski nacin. osnove, nadogradnja, intelekt i samopouzdanje. Pravi dokaz da vertikalni skok, eksplozivnost i atletika nemaju sta da traze kad su u klincu sa intrligencijom i školom. Pa ovi klinci s koledza su presmesni u odn na Luku. Ljudi ne kapiraju koji paket su dobili sa ovim klincem. marketinski, liga je dobila nevidjeni magnet za lovu sa lukom. dalas je dobio novog evropljanina lidera. mali donosi ozbiljne odluke u pravom trenutku, igra svoju igru i nema respekta. svaki dan pakuje nove fore i prodaje vic (sto zapravo kosarka i jeste - a ne sablon i statistika).
luka je vec sad all star kalibar, sta god ko mislio. nadam se samo da ce ga povrede zaobici jer se igra mnoogo a on jos moze da raste i razvija se, pa ga to trosi brutalno. a i trener ga drzi predugo u igri skoro svaku utakmicu (btw, zapitajte se što).

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Sa dolaskom Kovingtona i Šarića Minesota izgleda kao ozbiljan tim, još da se reše Viginsa... Rouz ko u najboljim danima, zaista je to lepo videti.

MarcoPolo

pre 5 godina

Ns, niko ti nije rekao da ne smeš da hvališ nekog, ali ne pljuj po zemlji u kojoj živiš i po njenim žiteljima. Inače nemoj ti da mi pominješ pravopis, ne znaš ga bolje od mene sigurno.

C i n i k

pre 5 godina

Doncic je opasan igrac i mislim da ce za par godina da ima ugovor na 150 miliona za 5 godina i da ce moci da bira fransizu za te pare.

MarcoPolo

pre 5 godina

Ns, u čemu je tvoj problem? Šta si tek ti ako nisi srbin a živiš u Srbiji i ne podržavaš srpskog igrača već mu se podsmevaš "bogdanović solidan" i ostale gluposti. Kakve to veze ima sa objektivnošću?!

milos

pre 5 godina

Ako je istina da je Divac mogao ,a nije uzeo Doncica sa drafta ,TO MU JE NAJVECI PROPUST U SPORTSKOJ KARIJERI !
(čekic, 29. novembar 2018 13:01)
Naravno da je mogao. Birao je drugi, a Sansi su sa prvog mesta uzeli Ajtona.
Atlanta je uzela Doncica kao treceg pika i trejdovala ga sa Dalasom (peti pik) za odlicnog mladog pleja Janga + pik prve runde 2019.

čekic

pre 5 godina

Za mene jedno od najvecih spotskih iznenadjenja je zlato Slovenije na E.P. u basketu! Bio sam siguran da ce morati jos mnogo vode proteci da neko sa prostora bivse Jugosl. osvoji onako supriorno prvenstvo kao Jugosl. u svoje vreme. Pri tome sam mislio na nas .....Eventualno Hrvate (mada to tesko sobzirom na rezultate koje su imali do sada) .
Ali SLOVENCI ???
Pa u Jugosl.kosarci nisu imali takve igrace oko kojih se sve okrece.....Vilfan , Zdovc ?????
Pri tome najmanja bivsa republika .......Sta se to dogodilo u medjuvremenu???

ElHombre

pre 5 godina

Luka ima sansu da prestigne Dirka i time postane najbolji strani igrac iz Evrope koji je igrao u NBA, toliko je veliki talenat on.

PS. Jordan jeste bio super atleta ali je dokazano da je Wilt Chamberlain bio jaci, snazniji i da je bio u stanju u 50. Godini igra u NBA jer su mu nudili ugovore i levo i desno, zato su ga zvali Golijat.