Sreda, 28.11.2018.

20:30

PSŽ dolazi u Beograd po osminu finala, Liverpul pred eliminacijom

Fudbaleri PSŽ pobedili su Liverpul 2:1 u derbiju petog kola Lige šampiona i stigli na korak od osmine finala.

Izvor: AK

PSŽ dolazi u Beograd po osminu finala, Liverpul pred eliminacijom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Piksi iz kornera

pre 5 godina

Zvezda, pa to je tim sa kojim se svi sprdaju.
(Drobnjak iz auta, 29. novembar 2018 08:41

Zato se mi sprdamo sa tvojim klubom. Jer, tako smo u mogućnosti.

bataraka

pre 5 godina

Po meni, od ova tri tima u našoj grupi, Liverpool je pokazao najmanje, ne samo zbog poraza u Beogradu, nego ukupno. Sa druge strane, Napoli nema poraz, a ako izgubi u zadnjem kolu može da ne prođe dalje u LŠ. To je fudbal.

Libero

pre 5 godina

Liverpul pred eliminacijom???Kakav naslov!Dalje i da se ne smaraš čitanjem.Ja naivno gledajući tabelu pomoslio da je neko drugi pred eliminacijom.

t

pre 5 godina

Klop je procitan. Igra na kontre, i kad se neki tim povuce i prepusti igru Liverpulu oni neznaju sta ce sa loptom. Igra im se zasniva na guranju lopte u prazan prostor iza odbranbenih igraca protivnika brzim napadacima. Kada prostora nema, onda neznaju sta da rade

Partizan, Torino, Besiktas, Al-Ahli

pre 5 godina

1. Liverpulu nedostaje plejmejker

2. Treba naci igru za bunker protivnika, jer vecina timova sad tako igra protiv njih - shvatili da Klop nema plan B, tj. nema pleja.

3. Salah ne sme da igra sidraša, okrenut ledjima golu.

4.. Lovren u postavi- sigurna 2 komada u mrezi.

gianni commandini

pre 5 godina

ono sto meni upada prvo u oko Napoli jedini bez poraza i u svim utakmicama bio bolji od protivnika, da su imali malo vise srece vec bi se kvalifikovali!

uff

pre 5 godina

@Adriano_Galliani
Ahahaha, sta kazes, Milan se uzdize!? Kineski klub koji nije u stanju ni da se kvalifikuje za LS, a kamoli da se bori za titulu se uzdize!? Hahahaha.
Dobro bi bilo da kupe Zlatana, a uz njega da nagovore Krespa, Sevcenka, Maldinija, Rivalda, Ronalda Brazilca i eventualno Savicevica da pojacaju mocni Milan, posto je taj klub odavno postao gerijatrija.

crazy horse

pre 5 godina

Liverpul igra isto, ali su protivnici oprezniji, ako je jedan Gvardiola posle sedam golova primljenih na Enfildu na dva meca u prvenstvu i Ligi sampiona, morao da odigra mnogo ozbiljnije u odbrani nedavno u prvenstvu, sta ocekivati od ostalih klubova. Druga stvar je sto protivnici iz prvih suteva postizu golove, uz dosta i srece, oba gola PSZ veceras.
Trece protivnicima je dozvoljeno da igraju odbranu kako zele, onaj Verati je sa zutim kartonom uklizavao sa obe noge, vukao sa obe ruke Kejtu i nije dobio drugi zuti. Nejmar sutne u koleno Manea i nikom nista, za slican prekrsaj bas na Nejmaru Robertson je dobio zuti. Bolji deo tima Liverpula su igraci koji nisu isli na Svetsko prvenstvo. Ova trojica napred deluju anemicno, umorno i nisu ni imali pauzu izmedju dve sezone. Hocete da smenite Klopa, koga biste doveli Ulijea ili Beniteza, ne hvala, to cekanje da ne primis gol vise ne zelim da gledam.

Dario Zagreb

pre 5 godina

Imam problem: volio bih da Zvezda prođe u EL i igra s mojim Dinamom (koji bi je najvjerovatnije razbio), a opet s druge strane ne volim kada Zvezda nekoga pobjeđuje tako da bih volio da ispadnu....šta da radim??

andreas kisser

pre 5 godina

@Adriano_Galliani

tacno, liverpul je do polovine prosle sezone imao najbolji napad u ligi i solidnu sredinu terena koju je sa napadom sjajno povezivao kutinjo; sa cime se tu ne slazes? nakon odlaska kutinja sam prestao da ostavljam komentare, sem par krajem prosle i jedan do veseras u ovoj sezoni, jer je prodaja kljucnog igraca tima usred sezone bila totalno razocarenje za mene i sve prave navijace i dokaz koliko je uprava bez ikakve vizije (to nema nikakve veze sa parama koje LFC ima i bez prodaje igraca), a klop pre dokazao da je poslusni sraf, nego autoritet koji se po dolasku u LFC hvalio kako ce se za transfere pitati samo on! u LFC je do januara sve funkcionisalo: prelepa igra, golovi, dobar igracki kadar, dovodjenje van dajka, odlicno ukomponovan tim, da bi se onda sve srusilo u ovoj 2018! ovo su 4 momenta koja su potpuno ponistila sve dobro sto je uradjeno od odlaska rodzersa: pustanje kutinja, odlazak buvaca, povreda oksa i odustajanje od fekira! sada se pominje dovodjenje pulisica iz dortmunda. cemu to!? liverpulu treba kreativac, a ne igrac koga je iz prvog tima izbacio mali sanco, za koga ce dortmund samo zbog reputacije traziti £80-90M! uostalom, klop je dosad dobio dovoljno para a sem tri izgubljena finala nema rezultata. naravno, ja ovde govorim o nekim duzim tendencijama, uopste me ne zanima da li ce LFC dobiti napoli sa 1:0 ili 3:1 za dve nedelje; to na duze staze nista bitno nece promeniti ako igra protiv jakih timova ostane ovako tanka kakva je zasad.

analiza

pre 5 godina

Meni upade u oko tabela tj gol-skor.
Najvise golova dao PSG -13 a toliko golova je primila najslabija odbrana -CZ.
Najmanje golova je dala CZ-4 ,a najmanje golova je primio Napoli -4.
PSG je primio onoliko golova koliko je Liv dao tj 8.
Napoli je dao onoliko golova koliko je primio Liverpul tj 7.
Dakle,PSG ima najbolji napad i drugu najslabiju odbranu.
Napoli ima najbolju odbranu i pretposlednji je po jacini napada.
Luverpul je skoro izjednacen po pitanju napad -odbrana.
CZ ,koja ima ubedljivo najbolji napad u nasoj ligi,ovde je najgora,a odbrana CZ koj je druga u ligi po broju golova(zapanjujuce,ali procitah da je Par primio manje golova),ovde je najgora.
E,sad,ima li ko dokon da izracuna koliko je suteva Borjan skinuo tj kao u rukometu,koliko njih nije uslo u gol-posto je on ubedljivo najbolji igrac CZ?

SV

pre 5 godina

"Ali zato ako Liverpul pobedi 2:1 ispada.

A moze i da prodje u krugu 3 tima. He,he,he"

Ne znam cemu ovakav komentar, za Zvezdu bi najbolje bilo da izgube jer bi sa pobedom isla u LE, a skoro da bi mi bilo draze da PSG zavrsi kao treci pa neka Zvezda bude cetvrta.
Liverpul sa 1:0 prolazi sigurno, sa 2-1 ispada ako PSG pobedi Zvezdu, ako bude nereseno opet prolazi. Na zalost, rekao bih da je Napoli na pragu eliminacije iako nemaju nijedan poraz. Neverovatne kombinacije u ovoj grupi, Zvezda bi pobedom ucinila najbolju stvar.

rogh

pre 5 godina

andreas

sad je vec bolje, znao sam da ti to mozes. slazem se da je psg veceras oducio liverpul ali je psg bio pod imperativom veceras. isto tako na anfieldu je liverpul odigrao najbolju utakmicu ove sezone, realno trebalo je biti 5:1

prosle sezone liverpul je igrao ludacki presing tokom gotovo cijele sezone sto jeste atraktivno ali na duze staze ne donosi mnogo. igraci nisu masine i uz takav pristup neminovan je i zamor i lakse probijanje sredine od strane protivnika a i povredjivanja (emre can, lalana koji je do povrede bio jako koristan barem sa klupe, ox, gomez) tako smo dosli do situacije da u finalu bukvalno nema izmjene i govorio sam prijateljima da ako liverpul ne bude vodio do nekog 60.minuta finala sigurno nece pobijediti

ove godine, bez obzira sto se slazem za neujednacenost lige pristup u ligi jeste drugaciji i cini se da liverpul igra kalkulantski, koliko to ima veze sa buvacem ne znam ali mislim da ce biti svjeziji kad krene sad ovo decembarsko ludilo a narocito za proljece gdje ja opet ocekujem gegenpresing. i da... ako liverpul nastavi da osvaja bodove u prvenstvu, bude ih na kraju oko 90 a ne osvoji ja ne vidim razlog za otpustanje klopa

kad malo bolje pogledas bod iz ovog vecerasnjeg meca nam opet ne bi donio mnogo, opet bi morali pobijedit napoli jedino sto bi trebalo manje kalkulacija i sto bi mogli da se uzdamo u zvezdu u slucaju kiksa...


i na kraj ne bih ja bio ja kad ne bih odgovorio trolu galijaniju. 80% srba ne bi znali za ramondin cvijet da nije bilo klopa i liverpulovih igraca, saciri nije ni stigao u bg a lovren sjedio na klupi...toliko taj klop ne voli i ne postuje srbe

Pantagruel

pre 5 godina

Нема говора о елиминацији Ливерпула. Овакав Наполи они на свом терену гарантовано побеђују. А ми смо своју сезону у Европи завршили, чак и да ПСЖ-у узмемо сва три бода. Тако је и најбоље. Зарадили смо довољно пара, стекли значајно искуство и поправили рејтинг. Важније нам је да се концентришемо на поновно освајање титуле и још једне квалификације за Лигу шампиона, него да се на пролеће мрцваримо по Лиги Европе, па нам Партизан узме титулу. За успешнз игру на два фронта преко целе сезоне, која би донела висок пласман у Европи и лагано освајање домаћег првенства буквално треба имати два тима готово једнаког квалитета, а ми их за сада немамо. Зато боље да их направимо до следећег лета и нових квалификација.

sou

pre 5 godina

Liverpul ide dalje. Klop ugovorio prodaju Fabinja uz obavezna tri boda dakle PSZ smo dali tri boda samo da kupe Fabinja. Kuci dobijamo Napolitance i adio amore. Veni Vidi Vici

Bodibond

pre 5 godina

I treba Liverpul da ispadne kad su u Beogradu izveli kombinovanu postavu, a bili su mi gotivna ekipa do te utakmice. Hoces da doguras daleko u LS a igra ti neki Gomez pa ne ide to tako, nije LS isto sto i Komjuniti sild.

Dlakavi

pre 5 godina

Eh ukoliko bi Gospod dao jos trenutak milosti ... Da se deca raduju ...
(djoksi, 28. novembar 2018 23:11) daj imaš li trunku dostojanstva?!

Beogradjanin

pre 5 godina

"Liverpul pred eliminacijom"

Liverpulu je dovoljno 1:0 protiv Napolija, Napoli u tom slucaju moze samo da se nada jos jednom cudu u Beogradu. Gol Bena bi mogao skupo da ih kosta.
(SV, 28. novembar 2018 23:13)

Ali zato ako Liverpul pobedi 2:1 ispada.

A moze i da prodje u krugu 3 tima. He,he,he

hm

pre 5 godina

Ako Liverpul pobedi Napoli, a Zvezda Psz, bicemo zadnji u grupi sa SEDAM BODOVA!
A kazu nije teska grupa..
(objektivan, 28. novembar 2018 23:06)

Zvezda da pobedi Psz ?!?!? Hahaha. Mnogo dobar vic. A pazi ovo. Da je danas pobedila i da pobedi Psz mogla je proci dalje. A da je jos pobedila Psz u Parizu, mogla je da bude i prva u grupi.

SV

pre 5 godina

"Liverpul pred eliminacijom"

Liverpulu je dovoljno 1:0 protiv Napolija, Napoli u tom slucaju moze samo da se nada jos jednom cudu u Beogradu. Gol Bena bi mogao skupo da ih kosta.

rogh

pre 5 godina

da breee toliko penala sude liverpulu da je prosle sezone vise penala na anfieldu u premier ligi dobio totenhem nego liverpul. ove sezone takodje 6 utakmica a ČAK 0 penala dosudjenih liverpulu

Adriano_Galliani

pre 5 godina

ovakav liverpul moze da pobedi neki ancelotijev tim sa dva gola razlike samo u paralelnom univerzumu!
(andreas kisser, 28. novembar 2018 23:29)

Dosad tvoj najrealniji komentar, valjda su te raniji komentari tipa "Liverpul ima najbolji napad u Ligi u solidnu sredinu" kakve si pisao prošle godine (a imali su vrlo dobar napad jer je Salah u ulazilo sve i ispod proseka vezni red koji je mnogo trčao a i to dok je Kutinjo bio tu) naučili pameti.

Upravo tako, Liverpul je sada kesa i meni lično uživanje za gledanje. Flop ima problema i sa Srbima - Jojic, Markovic pa i Grujić, i oni su očigledno ideja Buvaca a ne Flopa. On voli Sacirija i ekipu.

Lepo je gledati Liverpul kako propada a Milan se uzdiže. Nadam se susretu bas protiv njih a u Milan se vrati Zlatan.

Bodibond

pre 5 godina

molim te Zvezdo pobedi ovaj PSG sledece kolo!
(The Bloody Alboz, 28. novembar 2018 22:54)

Hahahaha slusajte ovo. Decko, bajke su na trecem spratu.

andreas kisser

pre 5 godina

klop potpuno unistava nasledje koje je krenuo da stvara tokom prvih sezona u liverpulu i mislim da je fer reci da na kraju sezone treba da ode ukoliko nista ne osvoji (a znamo da nece nista osvojiti). nakon prvih par kola u PL bilo je jasno da liverpul vise ne igra brzi, ultraofanzivni fudbal i cini mi se da je sada jasno da se iza uspeha klopa krio genije zeljka buvaca! ovo sto LFC igra ove sezone ni na sta ne lici. covek da £100M za keitu i fabinja, a igra sa istom onom sredinom koju je u finalu LS sredina reala oducila od fudbala! keita je veceras za 15ak minuta pokazao da je izmislio fudbal za milnera i vajnalduma. zbog cega je klub letos odustao od fekira, kada je jasno da nakon povrede oxlejd-cemberlena tim nema dovoljno kreativnog ofanzivnog veznog!? ne moze se ocekivati od napada da stvara sanse kada nema ko da doda loptu iz veze! a da ne govorimo da su, sem donekle manea, salah i firmino od pocetka sezone totalno van forme, sto je isto krivica trenera! zatim henderson, potpuno bez smisla za napad! nema pregled, nema tehniku, nema samopouzdanje, nema dugi pas koji se trazi od odbrambenog veznog! dalje, zasto je danas naspram nejmara igrao spori gomez umesto ultrabrzog TAA? zasto protiv zvezde pocinje sa nekim krpljenim timom, cuva igrace za kardif!? jedini konstantan igrac LFC od pocetka sezone je robertson, i donekle van dajk i alison, znaci sve igraci odbrane! ovakav liverpul moze da pobedi neki ancelotijev tim sa dva gola razlike samo u paralelnom univerzumu!

Milos

pre 5 godina

Brate grobar sam,ali ciganima svaka cast,ovaj napoli glumi Barsu,a realno su nivo viljareala, igraju bez suta sa distance ,tako se ne moze u Ls,ali Zvezda ima nivo trcanja svih 90 minuta,za svaku pohvalu koliko su spremni kao da nisu nas klub....

andreas kisser

pre 5 godina

(rogh, 28. novembar 2018 23:42)

mozda moj prvi komentar odise rezignacijom nakon poraza, ali mislim da je vec posle 15ak minuta ove utakmice bilo jasno da je PSG mnogo jaci tim i jedini razlog zbog kojeg je LFC uopste dosao u situaciju da se donekle nada remiju je po meni neverovatna odluka tuhela da se njegov tim povuce i brani rezultat na kontre. da je PSG nastavio upola u ritmu s pocetka utakmice i da nije bilo alisona, moglo je biti mnogo ubedljivije za parizane. sto se PL tice, ta liga je postala mnogo neujednacenija nego ranije i ruku na srce, osim ako se medjusobno ne sastanu, prva 5+1 (man junajted) tima na tabeli olako resavaju utakmice sa timovima od 7. pozicije nadole. ja govorim o igri koja je problematicna, neubedljiva i bleda sa mnogo mrcvarenja lopte. voleo bih da gresim, ali veoma sam pesimistican po pitanju ove sezone.

dop gng

pre 5 godina

Cist penal nad nejmarom nije sviran
(osmiputnik, 28. novembar 2018 22:43)

Ahahahahahahaahhaahah...
Nejmar je veceras bas bio u elementu, osim pregrst pirueta, neizbeznog kotrljanja niz planinu, nekoliko tepih padova, imao je i 2 otpadanja glave.... cak je i dobro cepao citav mec, nisam ga nikad video da je toliko faulova napravio. Kao da je neko u sali spojio sve najgore atribute Suareza, Dijega Koste, Ramosa, Pepea i Danija Alvesa, a onda napravio parodiju na sve to. Nestvarno talentovan igrac ali 0 od sportiste.

Som Tojer

pre 5 godina

molim te Zvezdo pobedi ovaj PSG sledece kolo!
(The Bloody Alboz, 28. novembar 2018 22:54)

Hahahaha slusajte ovo. Decko, bajke su na trecem spratu.
(Bodibond, 28. novembar 2018 23:06)

Dečko, Zvezda je već ove sezone od jedne "bajke" napravila "priču iz života"...

Som Tojer

pre 5 godina

molim te Zvezdo pobedi ovaj PSG sledece kolo!
(The Bloody Alboz, 28. novembar 2018 22:54)

Hahahaha slusajte ovo. Decko, bajke su na trecem spratu.
(Bodibond, 28. novembar 2018 23:06)

Dečko, Zvezda je već ove sezone od jedne "bajke" napravila "priču iz života"...

BL

pre 5 godina

Zvezdi mnogo znaci kad sto duze odrzava 0:0, jer se u protivnika uvlaci nervoza kako vrijeme prolazi. A Zvezdini igraci pocinju da vjeruju u uspjeh kako vrijeme odmice. Medjutim tu nastupa Gobeljic. Nista protiv momka licno, ali kvalitet stvarno upitan.
Poslije je kasno. Marku Marinu svaka cast, prva klasa igrac.

Beogradjanin

pre 5 godina

Liverpul pred eliminacijom"

Liverpulu je dovoljno 1:0 protiv Napolija, Napoli u tom slucaju moze samo da se nada jos jednom cudu u Beogradu. Gol Bena bi mogao skupo da ih kosta.
(SV, 28. novembar 2018 23:13)

Ali zato ako Liverpul pobedi 2:1 ispada.

A moze i da prodje u krugu 3 tima. He,he,he

rogh

pre 5 godina

andreas

po prvi put otkad nailazim na tvoje komentare moram da se ne slozim sa dobrim dijelom onog sto si napisao, izuzev za formu firmina i ovog sto si govorio o veznom redu prije svih hendersonu. druze liverpul je dosad izgubio samo 6 bodova u 13 kola, ovim tempom bi provizorno imali 96 a ni to vjerovatno ne bi bilo dovoljno pored ovakvog sitija koji utakmice rjesava u 20.minutu

ne treba liverpulu 2 razlike, dovoljno je 1:0 a ako zvezda otkine koji bod psg dovoljna je bilo koja pobjeda jer u trouglu bi liverpul imao najvise bodova

i ne znam jesi li mozda primijetio da liverpul nikad nije prosao grupu kad je igrao bez kvalifikacija a ovo bi bio 4.put

Realno

pre 5 godina

Odvaliće ih Pariz.. Liverpul ispada iz grupe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MM, 28. novembar 2018 21:17) # Link komentara

Jedini ko ispada je zvezda

SV

pre 5 godina

Marcinjak pomera granice. Covek je za pet sekundi napravio tri greske-nije sudio cist faul, nije sudio cist penal i sudio nepostojeci korner!

golkom

pre 5 godina

sta kukate na sudiju, sve sto moze svira za PSZ, Salaha i Firmina vuku kako stignu citav mec i ni jednom nije svirao prekrsaj. Nejmar i Mbape cim polete dobiju prekrsaj.

Valkarin

pre 5 godina

Ne bas najsrecnije sudjenje. Prvo Veratti ne dobija direktan crveni iako bi ladno slomio nogu Gomezu da je ovaj nije odvojio od zemlje, a onda sudija iza gola mora da intervenise i signalizira cistu penalcinu.

Matori

pre 5 godina

Liverpul posle sramnog poraza od Zvezde zaslužuje samo da ispadne. Zvezdu ostale ekipe gaze rutinski.
(Adriano_Galliani, 28. novembar 2018 21:23)

Vidim neko je plakao posle pobede zvezde ako ako ..

Nemus

pre 5 godina

(Adriano_Galliani, 28. novembar 2018 21:23)

Ako ćemo realno drugar Liverpul ti igra slično kao i Zvezda u gostima. Pa zato i takva sitacija.

Leonida

pre 5 godina

Liverpul posle sramnog poraza od Zvezde zaslužuje samo da ispadne. Zvezdu ostale ekipe gaze rutinski.
(Adriano_Galliani, 28. novembar 2018 21:23)
Kao Napoli u prvom kolu?

Milorad

pre 5 godina

Imam neki osecaj da će PSG odvaliti ovaj raspali Liverpul...Voleo bi da gresim...
(room 1408, 28. novembar 2018 20:53)

Nikog ne zanima tvoj osecaj.

očigledno

pre 5 godina

Imam neki osecaj da će PSG odvaliti ovaj raspali Liverpul...Voleo bi da gresim...
(room 1408, 28. novembar 2018 20:53)

Nikad slabiji Liverpul, kao sto je bio nikad slabiji Napoli posle prvog kola...

impeRAtor

pre 5 godina

Pod još većim moranjem je i Totenhem, pa nema poseban live za taj meč.. A razlog je?
(MM, 28. novembar 2018 20:45)

Hm... Nebitnost malog londonskog kluba? Na primer...

impeRAtor

pre 5 godina

Pod još većim moranjem je i Totenhem, pa nema poseban live za taj meč.. A razlog je?
(MM, 28. novembar 2018 20:45)

Hm... Nebitnost malog londonskog kluba? Na primer...

Leonida

pre 5 godina

Liverpul posle sramnog poraza od Zvezde zaslužuje samo da ispadne. Zvezdu ostale ekipe gaze rutinski.
(Adriano_Galliani, 28. novembar 2018 21:23)
Kao Napoli u prvom kolu?

Milos

pre 5 godina

Brate grobar sam,ali ciganima svaka cast,ovaj napoli glumi Barsu,a realno su nivo viljareala, igraju bez suta sa distance ,tako se ne moze u Ls,ali Zvezda ima nivo trcanja svih 90 minuta,za svaku pohvalu koliko su spremni kao da nisu nas klub....

BL

pre 5 godina

Zvezdi mnogo znaci kad sto duze odrzava 0:0, jer se u protivnika uvlaci nervoza kako vrijeme prolazi. A Zvezdini igraci pocinju da vjeruju u uspjeh kako vrijeme odmice. Medjutim tu nastupa Gobeljic. Nista protiv momka licno, ali kvalitet stvarno upitan.
Poslije je kasno. Marku Marinu svaka cast, prva klasa igrac.

Som Tojer

pre 5 godina

molim te Zvezdo pobedi ovaj PSG sledece kolo!
(The Bloody Alboz, 28. novembar 2018 22:54)

Hahahaha slusajte ovo. Decko, bajke su na trecem spratu.
(Bodibond, 28. novembar 2018 23:06)

Dečko, Zvezda je već ove sezone od jedne "bajke" napravila "priču iz života"...

Matori

pre 5 godina

Liverpul posle sramnog poraza od Zvezde zaslužuje samo da ispadne. Zvezdu ostale ekipe gaze rutinski.
(Adriano_Galliani, 28. novembar 2018 21:23)

Vidim neko je plakao posle pobede zvezde ako ako ..

dop gng

pre 5 godina

Cist penal nad nejmarom nije sviran
(osmiputnik, 28. novembar 2018 22:43)

Ahahahahahahaahhaahah...
Nejmar je veceras bas bio u elementu, osim pregrst pirueta, neizbeznog kotrljanja niz planinu, nekoliko tepih padova, imao je i 2 otpadanja glave.... cak je i dobro cepao citav mec, nisam ga nikad video da je toliko faulova napravio. Kao da je neko u sali spojio sve najgore atribute Suareza, Dijega Koste, Ramosa, Pepea i Danija Alvesa, a onda napravio parodiju na sve to. Nestvarno talentovan igrac ali 0 od sportiste.

očigledno

pre 5 godina

Imam neki osecaj da će PSG odvaliti ovaj raspali Liverpul...Voleo bi da gresim...
(room 1408, 28. novembar 2018 20:53)

Nikad slabiji Liverpul, kao sto je bio nikad slabiji Napoli posle prvog kola...

hm

pre 5 godina

Ako Liverpul pobedi Napoli, a Zvezda Psz, bicemo zadnji u grupi sa SEDAM BODOVA!
A kazu nije teska grupa..
(objektivan, 28. novembar 2018 23:06)

Zvezda da pobedi Psz ?!?!? Hahaha. Mnogo dobar vic. A pazi ovo. Da je danas pobedila i da pobedi Psz mogla je proci dalje. A da je jos pobedila Psz u Parizu, mogla je da bude i prva u grupi.

golkom

pre 5 godina

sta kukate na sudiju, sve sto moze svira za PSZ, Salaha i Firmina vuku kako stignu citav mec i ni jednom nije svirao prekrsaj. Nejmar i Mbape cim polete dobiju prekrsaj.

Som Tojer

pre 5 godina

molim te Zvezdo pobedi ovaj PSG sledece kolo!
(The Bloody Alboz, 28. novembar 2018 22:54)

Hahahaha slusajte ovo. Decko, bajke su na trecem spratu.
(Bodibond, 28. novembar 2018 23:06)

Dečko, Zvezda je već ove sezone od jedne "bajke" napravila "priču iz života"...

Bodibond

pre 5 godina

I treba Liverpul da ispadne kad su u Beogradu izveli kombinovanu postavu, a bili su mi gotivna ekipa do te utakmice. Hoces da doguras daleko u LS a igra ti neki Gomez pa ne ide to tako, nije LS isto sto i Komjuniti sild.

Bodibond

pre 5 godina

molim te Zvezdo pobedi ovaj PSG sledece kolo!
(The Bloody Alboz, 28. novembar 2018 22:54)

Hahahaha slusajte ovo. Decko, bajke su na trecem spratu.

Valkarin

pre 5 godina

Ne bas najsrecnije sudjenje. Prvo Veratti ne dobija direktan crveni iako bi ladno slomio nogu Gomezu da je ovaj nije odvojio od zemlje, a onda sudija iza gola mora da intervenise i signalizira cistu penalcinu.

Milorad

pre 5 godina

Imam neki osecaj da će PSG odvaliti ovaj raspali Liverpul...Voleo bi da gresim...
(room 1408, 28. novembar 2018 20:53)

Nikog ne zanima tvoj osecaj.

Realno

pre 5 godina

Odvaliće ih Pariz.. Liverpul ispada iz grupe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MM, 28. novembar 2018 21:17) # Link komentara

Jedini ko ispada je zvezda

Adriano_Galliani

pre 5 godina

ovakav liverpul moze da pobedi neki ancelotijev tim sa dva gola razlike samo u paralelnom univerzumu!
(andreas kisser, 28. novembar 2018 23:29)

Dosad tvoj najrealniji komentar, valjda su te raniji komentari tipa "Liverpul ima najbolji napad u Ligi u solidnu sredinu" kakve si pisao prošle godine (a imali su vrlo dobar napad jer je Salah u ulazilo sve i ispod proseka vezni red koji je mnogo trčao a i to dok je Kutinjo bio tu) naučili pameti.

Upravo tako, Liverpul je sada kesa i meni lično uživanje za gledanje. Flop ima problema i sa Srbima - Jojic, Markovic pa i Grujić, i oni su očigledno ideja Buvaca a ne Flopa. On voli Sacirija i ekipu.

Lepo je gledati Liverpul kako propada a Milan se uzdiže. Nadam se susretu bas protiv njih a u Milan se vrati Zlatan.

SV

pre 5 godina

Marcinjak pomera granice. Covek je za pet sekundi napravio tri greske-nije sudio cist faul, nije sudio cist penal i sudio nepostojeci korner!

andreas kisser

pre 5 godina

(rogh, 28. novembar 2018 23:42)

mozda moj prvi komentar odise rezignacijom nakon poraza, ali mislim da je vec posle 15ak minuta ove utakmice bilo jasno da je PSG mnogo jaci tim i jedini razlog zbog kojeg je LFC uopste dosao u situaciju da se donekle nada remiju je po meni neverovatna odluka tuhela da se njegov tim povuce i brani rezultat na kontre. da je PSG nastavio upola u ritmu s pocetka utakmice i da nije bilo alisona, moglo je biti mnogo ubedljivije za parizane. sto se PL tice, ta liga je postala mnogo neujednacenija nego ranije i ruku na srce, osim ako se medjusobno ne sastanu, prva 5+1 (man junajted) tima na tabeli olako resavaju utakmice sa timovima od 7. pozicije nadole. ja govorim o igri koja je problematicna, neubedljiva i bleda sa mnogo mrcvarenja lopte. voleo bih da gresim, ali veoma sam pesimistican po pitanju ove sezone.

Dlakavi

pre 5 godina

Eh ukoliko bi Gospod dao jos trenutak milosti ... Da se deca raduju ...
(djoksi, 28. novembar 2018 23:11) daj imaš li trunku dostojanstva?!

SV

pre 5 godina

"Liverpul pred eliminacijom"

Liverpulu je dovoljno 1:0 protiv Napolija, Napoli u tom slucaju moze samo da se nada jos jednom cudu u Beogradu. Gol Bena bi mogao skupo da ih kosta.

andreas kisser

pre 5 godina

klop potpuno unistava nasledje koje je krenuo da stvara tokom prvih sezona u liverpulu i mislim da je fer reci da na kraju sezone treba da ode ukoliko nista ne osvoji (a znamo da nece nista osvojiti). nakon prvih par kola u PL bilo je jasno da liverpul vise ne igra brzi, ultraofanzivni fudbal i cini mi se da je sada jasno da se iza uspeha klopa krio genije zeljka buvaca! ovo sto LFC igra ove sezone ni na sta ne lici. covek da £100M za keitu i fabinja, a igra sa istom onom sredinom koju je u finalu LS sredina reala oducila od fudbala! keita je veceras za 15ak minuta pokazao da je izmislio fudbal za milnera i vajnalduma. zbog cega je klub letos odustao od fekira, kada je jasno da nakon povrede oxlejd-cemberlena tim nema dovoljno kreativnog ofanzivnog veznog!? ne moze se ocekivati od napada da stvara sanse kada nema ko da doda loptu iz veze! a da ne govorimo da su, sem donekle manea, salah i firmino od pocetka sezone totalno van forme, sto je isto krivica trenera! zatim henderson, potpuno bez smisla za napad! nema pregled, nema tehniku, nema samopouzdanje, nema dugi pas koji se trazi od odbrambenog veznog! dalje, zasto je danas naspram nejmara igrao spori gomez umesto ultrabrzog TAA? zasto protiv zvezde pocinje sa nekim krpljenim timom, cuva igrace za kardif!? jedini konstantan igrac LFC od pocetka sezone je robertson, i donekle van dajk i alison, znaci sve igraci odbrane! ovakav liverpul moze da pobedi neki ancelotijev tim sa dva gola razlike samo u paralelnom univerzumu!

Nemus

pre 5 godina

(Adriano_Galliani, 28. novembar 2018 21:23)

Ako ćemo realno drugar Liverpul ti igra slično kao i Zvezda u gostima. Pa zato i takva sitacija.

rogh

pre 5 godina

andreas

po prvi put otkad nailazim na tvoje komentare moram da se ne slozim sa dobrim dijelom onog sto si napisao, izuzev za formu firmina i ovog sto si govorio o veznom redu prije svih hendersonu. druze liverpul je dosad izgubio samo 6 bodova u 13 kola, ovim tempom bi provizorno imali 96 a ni to vjerovatno ne bi bilo dovoljno pored ovakvog sitija koji utakmice rjesava u 20.minutu

ne treba liverpulu 2 razlike, dovoljno je 1:0 a ako zvezda otkine koji bod psg dovoljna je bilo koja pobjeda jer u trouglu bi liverpul imao najvise bodova

i ne znam jesi li mozda primijetio da liverpul nikad nije prosao grupu kad je igrao bez kvalifikacija a ovo bi bio 4.put

rogh

pre 5 godina

da breee toliko penala sude liverpulu da je prosle sezone vise penala na anfieldu u premier ligi dobio totenhem nego liverpul. ove sezone takodje 6 utakmica a ČAK 0 penala dosudjenih liverpulu

Beogradjanin

pre 5 godina

"Liverpul pred eliminacijom"

Liverpulu je dovoljno 1:0 protiv Napolija, Napoli u tom slucaju moze samo da se nada jos jednom cudu u Beogradu. Gol Bena bi mogao skupo da ih kosta.
(SV, 28. novembar 2018 23:13)

Ali zato ako Liverpul pobedi 2:1 ispada.

A moze i da prodje u krugu 3 tima. He,he,he

Beogradjanin

pre 5 godina

Liverpul pred eliminacijom"

Liverpulu je dovoljno 1:0 protiv Napolija, Napoli u tom slucaju moze samo da se nada jos jednom cudu u Beogradu. Gol Bena bi mogao skupo da ih kosta.
(SV, 28. novembar 2018 23:13)

Ali zato ako Liverpul pobedi 2:1 ispada.

A moze i da prodje u krugu 3 tima. He,he,he

bataraka

pre 5 godina

Po meni, od ova tri tima u našoj grupi, Liverpool je pokazao najmanje, ne samo zbog poraza u Beogradu, nego ukupno. Sa druge strane, Napoli nema poraz, a ako izgubi u zadnjem kolu može da ne prođe dalje u LŠ. To je fudbal.

Piksi iz kornera

pre 5 godina

Zvezda, pa to je tim sa kojim se svi sprdaju.
(Drobnjak iz auta, 29. novembar 2018 08:41

Zato se mi sprdamo sa tvojim klubom. Jer, tako smo u mogućnosti.

uff

pre 5 godina

@Adriano_Galliani
Ahahaha, sta kazes, Milan se uzdize!? Kineski klub koji nije u stanju ni da se kvalifikuje za LS, a kamoli da se bori za titulu se uzdize!? Hahahaha.
Dobro bi bilo da kupe Zlatana, a uz njega da nagovore Krespa, Sevcenka, Maldinija, Rivalda, Ronalda Brazilca i eventualno Savicevica da pojacaju mocni Milan, posto je taj klub odavno postao gerijatrija.

t

pre 5 godina

Klop je procitan. Igra na kontre, i kad se neki tim povuce i prepusti igru Liverpulu oni neznaju sta ce sa loptom. Igra im se zasniva na guranju lopte u prazan prostor iza odbranbenih igraca protivnika brzim napadacima. Kada prostora nema, onda neznaju sta da rade

crazy horse

pre 5 godina

Liverpul igra isto, ali su protivnici oprezniji, ako je jedan Gvardiola posle sedam golova primljenih na Enfildu na dva meca u prvenstvu i Ligi sampiona, morao da odigra mnogo ozbiljnije u odbrani nedavno u prvenstvu, sta ocekivati od ostalih klubova. Druga stvar je sto protivnici iz prvih suteva postizu golove, uz dosta i srece, oba gola PSZ veceras.
Trece protivnicima je dozvoljeno da igraju odbranu kako zele, onaj Verati je sa zutim kartonom uklizavao sa obe noge, vukao sa obe ruke Kejtu i nije dobio drugi zuti. Nejmar sutne u koleno Manea i nikom nista, za slican prekrsaj bas na Nejmaru Robertson je dobio zuti. Bolji deo tima Liverpula su igraci koji nisu isli na Svetsko prvenstvo. Ova trojica napred deluju anemicno, umorno i nisu ni imali pauzu izmedju dve sezone. Hocete da smenite Klopa, koga biste doveli Ulijea ili Beniteza, ne hvala, to cekanje da ne primis gol vise ne zelim da gledam.

gianni commandini

pre 5 godina

ono sto meni upada prvo u oko Napoli jedini bez poraza i u svim utakmicama bio bolji od protivnika, da su imali malo vise srece vec bi se kvalifikovali!

andreas kisser

pre 5 godina

@Adriano_Galliani

tacno, liverpul je do polovine prosle sezone imao najbolji napad u ligi i solidnu sredinu terena koju je sa napadom sjajno povezivao kutinjo; sa cime se tu ne slazes? nakon odlaska kutinja sam prestao da ostavljam komentare, sem par krajem prosle i jedan do veseras u ovoj sezoni, jer je prodaja kljucnog igraca tima usred sezone bila totalno razocarenje za mene i sve prave navijace i dokaz koliko je uprava bez ikakve vizije (to nema nikakve veze sa parama koje LFC ima i bez prodaje igraca), a klop pre dokazao da je poslusni sraf, nego autoritet koji se po dolasku u LFC hvalio kako ce se za transfere pitati samo on! u LFC je do januara sve funkcionisalo: prelepa igra, golovi, dobar igracki kadar, dovodjenje van dajka, odlicno ukomponovan tim, da bi se onda sve srusilo u ovoj 2018! ovo su 4 momenta koja su potpuno ponistila sve dobro sto je uradjeno od odlaska rodzersa: pustanje kutinja, odlazak buvaca, povreda oksa i odustajanje od fekira! sada se pominje dovodjenje pulisica iz dortmunda. cemu to!? liverpulu treba kreativac, a ne igrac koga je iz prvog tima izbacio mali sanco, za koga ce dortmund samo zbog reputacije traziti £80-90M! uostalom, klop je dosad dobio dovoljno para a sem tri izgubljena finala nema rezultata. naravno, ja ovde govorim o nekim duzim tendencijama, uopste me ne zanima da li ce LFC dobiti napoli sa 1:0 ili 3:1 za dve nedelje; to na duze staze nista bitno nece promeniti ako igra protiv jakih timova ostane ovako tanka kakva je zasad.

Partizan, Torino, Besiktas, Al-Ahli

pre 5 godina

1. Liverpulu nedostaje plejmejker

2. Treba naci igru za bunker protivnika, jer vecina timova sad tako igra protiv njih - shvatili da Klop nema plan B, tj. nema pleja.

3. Salah ne sme da igra sidraša, okrenut ledjima golu.

4.. Lovren u postavi- sigurna 2 komada u mrezi.

SV

pre 5 godina

"Ali zato ako Liverpul pobedi 2:1 ispada.

A moze i da prodje u krugu 3 tima. He,he,he"

Ne znam cemu ovakav komentar, za Zvezdu bi najbolje bilo da izgube jer bi sa pobedom isla u LE, a skoro da bi mi bilo draze da PSG zavrsi kao treci pa neka Zvezda bude cetvrta.
Liverpul sa 1:0 prolazi sigurno, sa 2-1 ispada ako PSG pobedi Zvezdu, ako bude nereseno opet prolazi. Na zalost, rekao bih da je Napoli na pragu eliminacije iako nemaju nijedan poraz. Neverovatne kombinacije u ovoj grupi, Zvezda bi pobedom ucinila najbolju stvar.

rogh

pre 5 godina

andreas

sad je vec bolje, znao sam da ti to mozes. slazem se da je psg veceras oducio liverpul ali je psg bio pod imperativom veceras. isto tako na anfieldu je liverpul odigrao najbolju utakmicu ove sezone, realno trebalo je biti 5:1

prosle sezone liverpul je igrao ludacki presing tokom gotovo cijele sezone sto jeste atraktivno ali na duze staze ne donosi mnogo. igraci nisu masine i uz takav pristup neminovan je i zamor i lakse probijanje sredine od strane protivnika a i povredjivanja (emre can, lalana koji je do povrede bio jako koristan barem sa klupe, ox, gomez) tako smo dosli do situacije da u finalu bukvalno nema izmjene i govorio sam prijateljima da ako liverpul ne bude vodio do nekog 60.minuta finala sigurno nece pobijediti

ove godine, bez obzira sto se slazem za neujednacenost lige pristup u ligi jeste drugaciji i cini se da liverpul igra kalkulantski, koliko to ima veze sa buvacem ne znam ali mislim da ce biti svjeziji kad krene sad ovo decembarsko ludilo a narocito za proljece gdje ja opet ocekujem gegenpresing. i da... ako liverpul nastavi da osvaja bodove u prvenstvu, bude ih na kraju oko 90 a ne osvoji ja ne vidim razlog za otpustanje klopa

kad malo bolje pogledas bod iz ovog vecerasnjeg meca nam opet ne bi donio mnogo, opet bi morali pobijedit napoli jedino sto bi trebalo manje kalkulacija i sto bi mogli da se uzdamo u zvezdu u slucaju kiksa...


i na kraj ne bih ja bio ja kad ne bih odgovorio trolu galijaniju. 80% srba ne bi znali za ramondin cvijet da nije bilo klopa i liverpulovih igraca, saciri nije ni stigao u bg a lovren sjedio na klupi...toliko taj klop ne voli i ne postuje srbe

Dario Zagreb

pre 5 godina

Imam problem: volio bih da Zvezda prođe u EL i igra s mojim Dinamom (koji bi je najvjerovatnije razbio), a opet s druge strane ne volim kada Zvezda nekoga pobjeđuje tako da bih volio da ispadnu....šta da radim??

Pantagruel

pre 5 godina

Нема говора о елиминацији Ливерпула. Овакав Наполи они на свом терену гарантовано побеђују. А ми смо своју сезону у Европи завршили, чак и да ПСЖ-у узмемо сва три бода. Тако је и најбоље. Зарадили смо довољно пара, стекли значајно искуство и поправили рејтинг. Важније нам је да се концентришемо на поновно освајање титуле и још једне квалификације за Лигу шампиона, него да се на пролеће мрцваримо по Лиги Европе, па нам Партизан узме титулу. За успешнз игру на два фронта преко целе сезоне, која би донела висок пласман у Европи и лагано освајање домаћег првенства буквално треба имати два тима готово једнаког квалитета, а ми их за сада немамо. Зато боље да их направимо до следећег лета и нових квалификација.

Libero

pre 5 godina

Liverpul pred eliminacijom???Kakav naslov!Dalje i da se ne smaraš čitanjem.Ja naivno gledajući tabelu pomoslio da je neko drugi pred eliminacijom.

analiza

pre 5 godina

Meni upade u oko tabela tj gol-skor.
Najvise golova dao PSG -13 a toliko golova je primila najslabija odbrana -CZ.
Najmanje golova je dala CZ-4 ,a najmanje golova je primio Napoli -4.
PSG je primio onoliko golova koliko je Liv dao tj 8.
Napoli je dao onoliko golova koliko je primio Liverpul tj 7.
Dakle,PSG ima najbolji napad i drugu najslabiju odbranu.
Napoli ima najbolju odbranu i pretposlednji je po jacini napada.
Luverpul je skoro izjednacen po pitanju napad -odbrana.
CZ ,koja ima ubedljivo najbolji napad u nasoj ligi,ovde je najgora,a odbrana CZ koj je druga u ligi po broju golova(zapanjujuce,ali procitah da je Par primio manje golova),ovde je najgora.
E,sad,ima li ko dokon da izracuna koliko je suteva Borjan skinuo tj kao u rukometu,koliko njih nije uslo u gol-posto je on ubedljivo najbolji igrac CZ?

sou

pre 5 godina

Liverpul ide dalje. Klop ugovorio prodaju Fabinja uz obavezna tri boda dakle PSZ smo dali tri boda samo da kupe Fabinja. Kuci dobijamo Napolitance i adio amore. Veni Vidi Vici

Adriano_Galliani

pre 5 godina

ovakav liverpul moze da pobedi neki ancelotijev tim sa dva gola razlike samo u paralelnom univerzumu!
(andreas kisser, 28. novembar 2018 23:29)

Dosad tvoj najrealniji komentar, valjda su te raniji komentari tipa "Liverpul ima najbolji napad u Ligi u solidnu sredinu" kakve si pisao prošle godine (a imali su vrlo dobar napad jer je Salah u ulazilo sve i ispod proseka vezni red koji je mnogo trčao a i to dok je Kutinjo bio tu) naučili pameti.

Upravo tako, Liverpul je sada kesa i meni lično uživanje za gledanje. Flop ima problema i sa Srbima - Jojic, Markovic pa i Grujić, i oni su očigledno ideja Buvaca a ne Flopa. On voli Sacirija i ekipu.

Lepo je gledati Liverpul kako propada a Milan se uzdiže. Nadam se susretu bas protiv njih a u Milan se vrati Zlatan.

hm

pre 5 godina

Ako Liverpul pobedi Napoli, a Zvezda Psz, bicemo zadnji u grupi sa SEDAM BODOVA!
A kazu nije teska grupa..
(objektivan, 28. novembar 2018 23:06)

Zvezda da pobedi Psz ?!?!? Hahaha. Mnogo dobar vic. A pazi ovo. Da je danas pobedila i da pobedi Psz mogla je proci dalje. A da je jos pobedila Psz u Parizu, mogla je da bude i prva u grupi.

Leonida

pre 5 godina

Liverpul posle sramnog poraza od Zvezde zaslužuje samo da ispadne. Zvezdu ostale ekipe gaze rutinski.
(Adriano_Galliani, 28. novembar 2018 21:23)
Kao Napoli u prvom kolu?

Bodibond

pre 5 godina

I treba Liverpul da ispadne kad su u Beogradu izveli kombinovanu postavu, a bili su mi gotivna ekipa do te utakmice. Hoces da doguras daleko u LS a igra ti neki Gomez pa ne ide to tako, nije LS isto sto i Komjuniti sild.

Som Tojer

pre 5 godina

molim te Zvezdo pobedi ovaj PSG sledece kolo!
(The Bloody Alboz, 28. novembar 2018 22:54)

Hahahaha slusajte ovo. Decko, bajke su na trecem spratu.
(Bodibond, 28. novembar 2018 23:06)

Dečko, Zvezda je već ove sezone od jedne "bajke" napravila "priču iz života"...

Bodibond

pre 5 godina

molim te Zvezdo pobedi ovaj PSG sledece kolo!
(The Bloody Alboz, 28. novembar 2018 22:54)

Hahahaha slusajte ovo. Decko, bajke su na trecem spratu.

impeRAtor

pre 5 godina

Pod još većim moranjem je i Totenhem, pa nema poseban live za taj meč.. A razlog je?
(MM, 28. novembar 2018 20:45)

Hm... Nebitnost malog londonskog kluba? Na primer...

Matori

pre 5 godina

Liverpul posle sramnog poraza od Zvezde zaslužuje samo da ispadne. Zvezdu ostale ekipe gaze rutinski.
(Adriano_Galliani, 28. novembar 2018 21:23)

Vidim neko je plakao posle pobede zvezde ako ako ..

Realno

pre 5 godina

Odvaliće ih Pariz.. Liverpul ispada iz grupe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MM, 28. novembar 2018 21:17) # Link komentara

Jedini ko ispada je zvezda

očigledno

pre 5 godina

Imam neki osecaj da će PSG odvaliti ovaj raspali Liverpul...Voleo bi da gresim...
(room 1408, 28. novembar 2018 20:53)

Nikad slabiji Liverpul, kao sto je bio nikad slabiji Napoli posle prvog kola...

Som Tojer

pre 5 godina

molim te Zvezdo pobedi ovaj PSG sledece kolo!
(The Bloody Alboz, 28. novembar 2018 22:54)

Hahahaha slusajte ovo. Decko, bajke su na trecem spratu.
(Bodibond, 28. novembar 2018 23:06)

Dečko, Zvezda je već ove sezone od jedne "bajke" napravila "priču iz života"...

Milorad

pre 5 godina

Imam neki osecaj da će PSG odvaliti ovaj raspali Liverpul...Voleo bi da gresim...
(room 1408, 28. novembar 2018 20:53)

Nikog ne zanima tvoj osecaj.

Milos

pre 5 godina

Brate grobar sam,ali ciganima svaka cast,ovaj napoli glumi Barsu,a realno su nivo viljareala, igraju bez suta sa distance ,tako se ne moze u Ls,ali Zvezda ima nivo trcanja svih 90 minuta,za svaku pohvalu koliko su spremni kao da nisu nas klub....

golkom

pre 5 godina

sta kukate na sudiju, sve sto moze svira za PSZ, Salaha i Firmina vuku kako stignu citav mec i ni jednom nije svirao prekrsaj. Nejmar i Mbape cim polete dobiju prekrsaj.

andreas kisser

pre 5 godina

klop potpuno unistava nasledje koje je krenuo da stvara tokom prvih sezona u liverpulu i mislim da je fer reci da na kraju sezone treba da ode ukoliko nista ne osvoji (a znamo da nece nista osvojiti). nakon prvih par kola u PL bilo je jasno da liverpul vise ne igra brzi, ultraofanzivni fudbal i cini mi se da je sada jasno da se iza uspeha klopa krio genije zeljka buvaca! ovo sto LFC igra ove sezone ni na sta ne lici. covek da £100M za keitu i fabinja, a igra sa istom onom sredinom koju je u finalu LS sredina reala oducila od fudbala! keita je veceras za 15ak minuta pokazao da je izmislio fudbal za milnera i vajnalduma. zbog cega je klub letos odustao od fekira, kada je jasno da nakon povrede oxlejd-cemberlena tim nema dovoljno kreativnog ofanzivnog veznog!? ne moze se ocekivati od napada da stvara sanse kada nema ko da doda loptu iz veze! a da ne govorimo da su, sem donekle manea, salah i firmino od pocetka sezone totalno van forme, sto je isto krivica trenera! zatim henderson, potpuno bez smisla za napad! nema pregled, nema tehniku, nema samopouzdanje, nema dugi pas koji se trazi od odbrambenog veznog! dalje, zasto je danas naspram nejmara igrao spori gomez umesto ultrabrzog TAA? zasto protiv zvezde pocinje sa nekim krpljenim timom, cuva igrace za kardif!? jedini konstantan igrac LFC od pocetka sezone je robertson, i donekle van dajk i alison, znaci sve igraci odbrane! ovakav liverpul moze da pobedi neki ancelotijev tim sa dva gola razlike samo u paralelnom univerzumu!

SV

pre 5 godina

"Liverpul pred eliminacijom"

Liverpulu je dovoljno 1:0 protiv Napolija, Napoli u tom slucaju moze samo da se nada jos jednom cudu u Beogradu. Gol Bena bi mogao skupo da ih kosta.

BL

pre 5 godina

Zvezdi mnogo znaci kad sto duze odrzava 0:0, jer se u protivnika uvlaci nervoza kako vrijeme prolazi. A Zvezdini igraci pocinju da vjeruju u uspjeh kako vrijeme odmice. Medjutim tu nastupa Gobeljic. Nista protiv momka licno, ali kvalitet stvarno upitan.
Poslije je kasno. Marku Marinu svaka cast, prva klasa igrac.

Dlakavi

pre 5 godina

Eh ukoliko bi Gospod dao jos trenutak milosti ... Da se deca raduju ...
(djoksi, 28. novembar 2018 23:11) daj imaš li trunku dostojanstva?!

rogh

pre 5 godina

da breee toliko penala sude liverpulu da je prosle sezone vise penala na anfieldu u premier ligi dobio totenhem nego liverpul. ove sezone takodje 6 utakmica a ČAK 0 penala dosudjenih liverpulu

dop gng

pre 5 godina

Cist penal nad nejmarom nije sviran
(osmiputnik, 28. novembar 2018 22:43)

Ahahahahahahaahhaahah...
Nejmar je veceras bas bio u elementu, osim pregrst pirueta, neizbeznog kotrljanja niz planinu, nekoliko tepih padova, imao je i 2 otpadanja glave.... cak je i dobro cepao citav mec, nisam ga nikad video da je toliko faulova napravio. Kao da je neko u sali spojio sve najgore atribute Suareza, Dijega Koste, Ramosa, Pepea i Danija Alvesa, a onda napravio parodiju na sve to. Nestvarno talentovan igrac ali 0 od sportiste.

rogh

pre 5 godina

andreas

po prvi put otkad nailazim na tvoje komentare moram da se ne slozim sa dobrim dijelom onog sto si napisao, izuzev za formu firmina i ovog sto si govorio o veznom redu prije svih hendersonu. druze liverpul je dosad izgubio samo 6 bodova u 13 kola, ovim tempom bi provizorno imali 96 a ni to vjerovatno ne bi bilo dovoljno pored ovakvog sitija koji utakmice rjesava u 20.minutu

ne treba liverpulu 2 razlike, dovoljno je 1:0 a ako zvezda otkine koji bod psg dovoljna je bilo koja pobjeda jer u trouglu bi liverpul imao najvise bodova

i ne znam jesi li mozda primijetio da liverpul nikad nije prosao grupu kad je igrao bez kvalifikacija a ovo bi bio 4.put

SV

pre 5 godina

Marcinjak pomera granice. Covek je za pet sekundi napravio tri greske-nije sudio cist faul, nije sudio cist penal i sudio nepostojeci korner!

Beogradjanin

pre 5 godina

"Liverpul pred eliminacijom"

Liverpulu je dovoljno 1:0 protiv Napolija, Napoli u tom slucaju moze samo da se nada jos jednom cudu u Beogradu. Gol Bena bi mogao skupo da ih kosta.
(SV, 28. novembar 2018 23:13)

Ali zato ako Liverpul pobedi 2:1 ispada.

A moze i da prodje u krugu 3 tima. He,he,he

sou

pre 5 godina

Liverpul ide dalje. Klop ugovorio prodaju Fabinja uz obavezna tri boda dakle PSZ smo dali tri boda samo da kupe Fabinja. Kuci dobijamo Napolitance i adio amore. Veni Vidi Vici

Valkarin

pre 5 godina

Ne bas najsrecnije sudjenje. Prvo Veratti ne dobija direktan crveni iako bi ladno slomio nogu Gomezu da je ovaj nije odvojio od zemlje, a onda sudija iza gola mora da intervenise i signalizira cistu penalcinu.

Pantagruel

pre 5 godina

Нема говора о елиминацији Ливерпула. Овакав Наполи они на свом терену гарантовано побеђују. А ми смо своју сезону у Европи завршили, чак и да ПСЖ-у узмемо сва три бода. Тако је и најбоље. Зарадили смо довољно пара, стекли значајно искуство и поправили рејтинг. Важније нам је да се концентришемо на поновно освајање титуле и још једне квалификације за Лигу шампиона, него да се на пролеће мрцваримо по Лиги Европе, па нам Партизан узме титулу. За успешнз игру на два фронта преко целе сезоне, која би донела висок пласман у Европи и лагано освајање домаћег првенства буквално треба имати два тима готово једнаког квалитета, а ми их за сада немамо. Зато боље да их направимо до следећег лета и нових квалификација.

Dario Zagreb

pre 5 godina

Imam problem: volio bih da Zvezda prođe u EL i igra s mojim Dinamom (koji bi je najvjerovatnije razbio), a opet s druge strane ne volim kada Zvezda nekoga pobjeđuje tako da bih volio da ispadnu....šta da radim??

Piksi iz kornera

pre 5 godina

Zvezda, pa to je tim sa kojim se svi sprdaju.
(Drobnjak iz auta, 29. novembar 2018 08:41

Zato se mi sprdamo sa tvojim klubom. Jer, tako smo u mogućnosti.

Nemus

pre 5 godina

(Adriano_Galliani, 28. novembar 2018 21:23)

Ako ćemo realno drugar Liverpul ti igra slično kao i Zvezda u gostima. Pa zato i takva sitacija.

Beogradjanin

pre 5 godina

Liverpul pred eliminacijom"

Liverpulu je dovoljno 1:0 protiv Napolija, Napoli u tom slucaju moze samo da se nada jos jednom cudu u Beogradu. Gol Bena bi mogao skupo da ih kosta.
(SV, 28. novembar 2018 23:13)

Ali zato ako Liverpul pobedi 2:1 ispada.

A moze i da prodje u krugu 3 tima. He,he,he

andreas kisser

pre 5 godina

(rogh, 28. novembar 2018 23:42)

mozda moj prvi komentar odise rezignacijom nakon poraza, ali mislim da je vec posle 15ak minuta ove utakmice bilo jasno da je PSG mnogo jaci tim i jedini razlog zbog kojeg je LFC uopste dosao u situaciju da se donekle nada remiju je po meni neverovatna odluka tuhela da se njegov tim povuce i brani rezultat na kontre. da je PSG nastavio upola u ritmu s pocetka utakmice i da nije bilo alisona, moglo je biti mnogo ubedljivije za parizane. sto se PL tice, ta liga je postala mnogo neujednacenija nego ranije i ruku na srce, osim ako se medjusobno ne sastanu, prva 5+1 (man junajted) tima na tabeli olako resavaju utakmice sa timovima od 7. pozicije nadole. ja govorim o igri koja je problematicna, neubedljiva i bleda sa mnogo mrcvarenja lopte. voleo bih da gresim, ali veoma sam pesimistican po pitanju ove sezone.

uff

pre 5 godina

@Adriano_Galliani
Ahahaha, sta kazes, Milan se uzdize!? Kineski klub koji nije u stanju ni da se kvalifikuje za LS, a kamoli da se bori za titulu se uzdize!? Hahahaha.
Dobro bi bilo da kupe Zlatana, a uz njega da nagovore Krespa, Sevcenka, Maldinija, Rivalda, Ronalda Brazilca i eventualno Savicevica da pojacaju mocni Milan, posto je taj klub odavno postao gerijatrija.

Libero

pre 5 godina

Liverpul pred eliminacijom???Kakav naslov!Dalje i da se ne smaraš čitanjem.Ja naivno gledajući tabelu pomoslio da je neko drugi pred eliminacijom.

analiza

pre 5 godina

Meni upade u oko tabela tj gol-skor.
Najvise golova dao PSG -13 a toliko golova je primila najslabija odbrana -CZ.
Najmanje golova je dala CZ-4 ,a najmanje golova je primio Napoli -4.
PSG je primio onoliko golova koliko je Liv dao tj 8.
Napoli je dao onoliko golova koliko je primio Liverpul tj 7.
Dakle,PSG ima najbolji napad i drugu najslabiju odbranu.
Napoli ima najbolju odbranu i pretposlednji je po jacini napada.
Luverpul je skoro izjednacen po pitanju napad -odbrana.
CZ ,koja ima ubedljivo najbolji napad u nasoj ligi,ovde je najgora,a odbrana CZ koj je druga u ligi po broju golova(zapanjujuce,ali procitah da je Par primio manje golova),ovde je najgora.
E,sad,ima li ko dokon da izracuna koliko je suteva Borjan skinuo tj kao u rukometu,koliko njih nije uslo u gol-posto je on ubedljivo najbolji igrac CZ?

andreas kisser

pre 5 godina

@Adriano_Galliani

tacno, liverpul je do polovine prosle sezone imao najbolji napad u ligi i solidnu sredinu terena koju je sa napadom sjajno povezivao kutinjo; sa cime se tu ne slazes? nakon odlaska kutinja sam prestao da ostavljam komentare, sem par krajem prosle i jedan do veseras u ovoj sezoni, jer je prodaja kljucnog igraca tima usred sezone bila totalno razocarenje za mene i sve prave navijace i dokaz koliko je uprava bez ikakve vizije (to nema nikakve veze sa parama koje LFC ima i bez prodaje igraca), a klop pre dokazao da je poslusni sraf, nego autoritet koji se po dolasku u LFC hvalio kako ce se za transfere pitati samo on! u LFC je do januara sve funkcionisalo: prelepa igra, golovi, dobar igracki kadar, dovodjenje van dajka, odlicno ukomponovan tim, da bi se onda sve srusilo u ovoj 2018! ovo su 4 momenta koja su potpuno ponistila sve dobro sto je uradjeno od odlaska rodzersa: pustanje kutinja, odlazak buvaca, povreda oksa i odustajanje od fekira! sada se pominje dovodjenje pulisica iz dortmunda. cemu to!? liverpulu treba kreativac, a ne igrac koga je iz prvog tima izbacio mali sanco, za koga ce dortmund samo zbog reputacije traziti £80-90M! uostalom, klop je dosad dobio dovoljno para a sem tri izgubljena finala nema rezultata. naravno, ja ovde govorim o nekim duzim tendencijama, uopste me ne zanima da li ce LFC dobiti napoli sa 1:0 ili 3:1 za dve nedelje; to na duze staze nista bitno nece promeniti ako igra protiv jakih timova ostane ovako tanka kakva je zasad.

crazy horse

pre 5 godina

Liverpul igra isto, ali su protivnici oprezniji, ako je jedan Gvardiola posle sedam golova primljenih na Enfildu na dva meca u prvenstvu i Ligi sampiona, morao da odigra mnogo ozbiljnije u odbrani nedavno u prvenstvu, sta ocekivati od ostalih klubova. Druga stvar je sto protivnici iz prvih suteva postizu golove, uz dosta i srece, oba gola PSZ veceras.
Trece protivnicima je dozvoljeno da igraju odbranu kako zele, onaj Verati je sa zutim kartonom uklizavao sa obe noge, vukao sa obe ruke Kejtu i nije dobio drugi zuti. Nejmar sutne u koleno Manea i nikom nista, za slican prekrsaj bas na Nejmaru Robertson je dobio zuti. Bolji deo tima Liverpula su igraci koji nisu isli na Svetsko prvenstvo. Ova trojica napred deluju anemicno, umorno i nisu ni imali pauzu izmedju dve sezone. Hocete da smenite Klopa, koga biste doveli Ulijea ili Beniteza, ne hvala, to cekanje da ne primis gol vise ne zelim da gledam.

t

pre 5 godina

Klop je procitan. Igra na kontre, i kad se neki tim povuce i prepusti igru Liverpulu oni neznaju sta ce sa loptom. Igra im se zasniva na guranju lopte u prazan prostor iza odbranbenih igraca protivnika brzim napadacima. Kada prostora nema, onda neznaju sta da rade

bataraka

pre 5 godina

Po meni, od ova tri tima u našoj grupi, Liverpool je pokazao najmanje, ne samo zbog poraza u Beogradu, nego ukupno. Sa druge strane, Napoli nema poraz, a ako izgubi u zadnjem kolu može da ne prođe dalje u LŠ. To je fudbal.

SV

pre 5 godina

"Ali zato ako Liverpul pobedi 2:1 ispada.

A moze i da prodje u krugu 3 tima. He,he,he"

Ne znam cemu ovakav komentar, za Zvezdu bi najbolje bilo da izgube jer bi sa pobedom isla u LE, a skoro da bi mi bilo draze da PSG zavrsi kao treci pa neka Zvezda bude cetvrta.
Liverpul sa 1:0 prolazi sigurno, sa 2-1 ispada ako PSG pobedi Zvezdu, ako bude nereseno opet prolazi. Na zalost, rekao bih da je Napoli na pragu eliminacije iako nemaju nijedan poraz. Neverovatne kombinacije u ovoj grupi, Zvezda bi pobedom ucinila najbolju stvar.

Partizan, Torino, Besiktas, Al-Ahli

pre 5 godina

1. Liverpulu nedostaje plejmejker

2. Treba naci igru za bunker protivnika, jer vecina timova sad tako igra protiv njih - shvatili da Klop nema plan B, tj. nema pleja.

3. Salah ne sme da igra sidraša, okrenut ledjima golu.

4.. Lovren u postavi- sigurna 2 komada u mrezi.

rogh

pre 5 godina

andreas

sad je vec bolje, znao sam da ti to mozes. slazem se da je psg veceras oducio liverpul ali je psg bio pod imperativom veceras. isto tako na anfieldu je liverpul odigrao najbolju utakmicu ove sezone, realno trebalo je biti 5:1

prosle sezone liverpul je igrao ludacki presing tokom gotovo cijele sezone sto jeste atraktivno ali na duze staze ne donosi mnogo. igraci nisu masine i uz takav pristup neminovan je i zamor i lakse probijanje sredine od strane protivnika a i povredjivanja (emre can, lalana koji je do povrede bio jako koristan barem sa klupe, ox, gomez) tako smo dosli do situacije da u finalu bukvalno nema izmjene i govorio sam prijateljima da ako liverpul ne bude vodio do nekog 60.minuta finala sigurno nece pobijediti

ove godine, bez obzira sto se slazem za neujednacenost lige pristup u ligi jeste drugaciji i cini se da liverpul igra kalkulantski, koliko to ima veze sa buvacem ne znam ali mislim da ce biti svjeziji kad krene sad ovo decembarsko ludilo a narocito za proljece gdje ja opet ocekujem gegenpresing. i da... ako liverpul nastavi da osvaja bodove u prvenstvu, bude ih na kraju oko 90 a ne osvoji ja ne vidim razlog za otpustanje klopa

kad malo bolje pogledas bod iz ovog vecerasnjeg meca nam opet ne bi donio mnogo, opet bi morali pobijedit napoli jedino sto bi trebalo manje kalkulacija i sto bi mogli da se uzdamo u zvezdu u slucaju kiksa...


i na kraj ne bih ja bio ja kad ne bih odgovorio trolu galijaniju. 80% srba ne bi znali za ramondin cvijet da nije bilo klopa i liverpulovih igraca, saciri nije ni stigao u bg a lovren sjedio na klupi...toliko taj klop ne voli i ne postuje srbe

gianni commandini

pre 5 godina

ono sto meni upada prvo u oko Napoli jedini bez poraza i u svim utakmicama bio bolji od protivnika, da su imali malo vise srece vec bi se kvalifikovali!