Četvrtak, 22.11.2018.

13:15

Kokeza: O selektoru posle žreba kvalifikacija za EP

Predsednik FSS Slaviša Kokeza izjavio je da se po pitanju smene selektora Mladena Krstajića neće oglašavati do žreba kvalifikacija za EURO 2020. godine.

Izvor: B92

Kokeza: O selektoru posle žreba kvalifikacija za EP IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

35 Komentari

Sortiraj po:

selektor iz fotelje

pre 5 godina

Kad je smijenjen Muslin rekao sam Robi Prosinečki.
Većina me popljuvala.
Sudeći kako mu ide s reprezentacijom BIH-bio sam u pravu.
Jedan je Robi. Ljudina, moralna gromada i ima fudbal u malom prstu.

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

Piksi možda, Jokan ne verujem, pošto može da uzme mnogo više para od nekog kluba, u najboljim je trenerskim godinama i ne verujem da bi pristao da saradjuje sa dotičnima i rizikuje da ga provlače po blatu ako ne igra kako oni sviraju. Meni se ovde čini da se mesto namešta nekom trećem. Nekom ko je podoban i politički a i raskida ugovor sa klubom iz Niša...

BVB

pre 5 godina

Zeljko Buvac! Nemacka skola, ispraksovan i fudbalski potkovan. Desna ruka Jirgena Klopa dugo vremena. Sa Majncom, BVB i Liverpulom je imao leprsavu igru. Cak i navijaci L'pula traze da se on vrati kao pomocnik Klopu. A da ne pricam koliko su talenata Klop i on izrodili, sto znaci da umeju sa velikim potencijalima, a toga u Srbiji ima na pretek. Jedini koji moze napraviti i ukomponovati ovaj tim.

jatabare

pre 5 godina

@dux
Posto imas 12 godina jer da si stariji ne bi se blamirao pitanjem da ti cica pomogne,odes samo na sajt Mundijala u Rusiji,nadjes tamo sastav tima Srbije,uporedis spisak sa listom igraca koji su izneli kvalifikacije,vidis koji igraci nisu igrali kod prethodnog selektora a nasli su se na spisku,ima ih ukupno osmorica,trojica su tu zasluzeno,petorica nicim izazvani i pogledas ko stoji iza te petorice,koji btw nisu igrali ni minut na Mundijalu sem jednog,najbitnijeg za prodaju,i sve ce ti se kasti samo,ili da ti pomognem,americki student rodom iz Lovcenca

Марко

pre 5 godina

Čudan smo mi narod...voleo bih da mi neko racionalno i argumentovano objasni zbog čega je Krstajić menadžerski selektor? Što se tiče njegove stručnosti, videli smo dobre i loše stvar, a ono što se meni sviđa je forsiranje napadačke igre. ..
(dux, 22. novembar 2018 16:21)

Која нападачка игра? Напада Црногорце и Литванце. Шта смо гледали против Швајцарске, репрезентације која је јефтинија од наше? Бранили смо се 85 минута. Против Костарике смо се повукли чим смо дали гол.

MarcoPolo

pre 5 godina

O hvala dragom Bogu. Bilo ko da dođe imaće više znanja od ovog neznalice. Igra nam je nikad gora. Sreća pa smo igrali u ligi c, inače bi se sprdali sa nama.

Lesser watch

pre 5 godina

Čovek lagano ali sigurno podmlađuje reprezentaciju i pri tom sa tim mladim igračima ima solidne rezultate. Okosnica su Novo Zelanđani i ja stvarno sem zluradosti i pakosti ne vidim drugi motiv da se bude negativan prema selektoru i njegovim igračima. Ima grešaka, ali ko ih nema.Ne mogu prastari igrači da igraju doživotno dok mlađima najbolje godine prolaze. Ima tu još nekoliko ,,staraca,, kojih se treba rešiti ali se prethodno moraju naći koliko toliko adekvatne mlađe zamene za te pozicije.

dux

pre 5 godina

Čudan smo mi narod...voleo bih da mi neko racionalno i argumentovano objasni zbog čega je Krstajić menadžerski selektor? Što se tiče njegove stručnosti, videli smo dobre i loše stvar, a ono što se meni sviđa je forsiranje napadačke igre. ..

Bicu Slobodan

pre 5 godina

Niti Piski niti Jokan. A zasto? Zato sto nama konacno treba selektor koji ce da ostane bar 5 godina. Njih dvojica ako ne sad, za 6 meseci ce imati mnogo bolje ponude od toga da vode Srbiju. Treba nam kontinuitet. Buvac bi mozda mogao biti dobro resenje.

znanje-imanje

pre 5 godina

@as roma nikšić - čim neko napiše lucidan komentar, pa još navede svašta, a naročito dobro obrazloži - osuđen je na lajkujući neuspeh... Uspeh komentara se postiže kao i klik-bajt ako se kratkom forom neko ispljuje. Navijanje je masovno, razmišljanje em retko em masi odbojno.
A inače ideja je očita - nemamo bekove jel može neko krilo to da odradi? I ne bi istorijski bilo nikako prvi put, naprotiv većina najatraktivnijih bekova čak svetske slave počeli su kao krila, ali nisu postali vrhunski tako nego ovako.
Isto važi i za drugo očito - Krstajić nit je očekivani (totalni) promašaj niti tek menadžerska krpa. E al ko to kaže isto nije popularan! Mogu samo da ponovim očito: prvi selektor maltene ikad koji bar poziva najbolje igrače. I da, šteta je da nema veće znanje i harizmu, baš zbog toga je to posebna šteta.
Najžalije mi je zbog onog najočitijeg - da, bilo je 100% jedino smisleno za SP dati Milojeviću reprezentaciju na blef pa šta bude.
Očito je, samo iskusnima ali ne i mnogima, da uopšte nije očito da će sa Piksijem ili Jokanom sve procvetati. Naprotiv, jedino je očito da ako želi treba angažovati nekako Željka Buvača. Lično moja kombinacija, ma kako nerealna, bi bila da je Buvač permanentni trener nacionalnog tima a da na velkim takmičenjima selektor bude Milojević. Neznanje, boljševizam pa menadžerizam tj. glodarizam su urnisali naš fudbal. Samo ga odbacivanje toga a plus pamet mogu oporaviti.

Marka zvaka

pre 5 godina

Ko god da dodje i ako dodje nece biti nista bolje...opet ce mu drugi sastavljati tim i opet ce garant uci u sukob sa nekim igracem/igracima ipak je to nasa tradicija...nijedan ozbiljan trener nece da se bakce sa ovakvom druzinom u fss...sve je isto samo njega nema lepo je receno odavno

nemke

pre 5 godina

Postavis coveka na celo repke, on te odvede na SP, ti ga smenis uz banalan izgovor i jos platis odsetu (da se razumemo, niko nije bio za to sto SMS nije igrao pod Muslinom, ali imao je taj kredibilitet jer nas je odveo na SP).
Onda dovedes diletanta bez iskustva, naravno dozivis neuspeh ali ga ne otpustis, das mu podrsku, pa nakon svadje sa igracima gde neki odbijaju da igraju za repku dok je on na mestu selektora, opet mu das podrsku...
I onda kad napravi prvi kakav-takav uspeh, ti ga planiras smeniti i dovesti novog. I za privatni fudbalski klub je previse nesposobnosti, al dobro ovde nisu njegove pare u pitanju pa moze, daj dalje, idemo li na taj EURO?

STEVO

pre 5 godina

Ispade Krstajić najdosljedniji u svojim stavovima, pa čak više i od komentatora kojima je sad Kokeza dobar. Pokazalo se da na Krstajića baš i nisu mogli uticati kako se mislilo. Da je lutao jeste ali i iskusniji i potvrdjeniji treneri ponekad dodju u tu fazu kada traže igru. Nisam siguran koliko bi smjena pomogla jer se kod Krstajića počela nazirati igra. Ovi koji traže Jokanovića ili Piksija moraju shvatiti da su oni već potvrdjeni treneri i kao takve ih trenutno ne interesuje reprezentacija jer tu nema para a sad su u najboljim trenerskim godinama. Svaka promjena može biti i rizična i ne mora nužno donijeti dobro. Treba biti oprezan!

as roma nikšić

pre 5 godina

Pametno i hrabro skidajući teret sa najosjetljivijih na SP i šireći roster u LN Krstajić svojom širokogrudošću pokazuje da za svakoga ima mjesta i da na sve računa a ekipa raste iz meča u meč pokazujući performanse koje mogu dati još bolje rezultate.Sada se valorizuju pravi potezi napravljeni na SP u Rusiji pa su mnogi iznenađeni.
Gorući problem su desni i lijevi bek. Najatraktivniji bekovi se dobiju kada se prekvalifikuju napadači. Da li to mogu Kostić ili lakonogi Gaćinović čija uloga bi bila najcjelishodnija kada bi Nikola Maksimović bio desni bek a on igrao defanzivnijeg Kaljehona iz Napolija? S Nikolom bi se dobilo na visini, zatvorio be se peterac ako bi igrao zonski kao kod Anćelotija povlačeći se u zonu dok ne pristigne Kaljehon (Gaćinović,Živković) ili Alan (Nemanja Maksimović) da udvoji.Nikoli ne bi trebalo dozvoliti da presijeca pasove jer ispadanjem se sporo vraća i tu rupu je teže krpiti. Gol koji je primio Hisaj protiv Đenove ne bi bio da je bio tu Nikola a i Rajković ne bi sinoć grebao vrhovima prstiju loptu već bi je propuštio. Gol koji je primio Rodić kao posledica pada koncetracije dašava se i Gajiću u Bordou. Možda bi se mogao probati i Filip Mladenović koji je igrao dobro za Bate, nije se proslavio protiv A.Živkovića i u Kelnu, ali je sada standardan u vodećoj Lechiji.Drugi napadač da, ali taj drugi je Sergej kao polušpic.

Xnodeh

pre 5 godina

Moze Jokan, moze Piksi. Obojica prakticno zavrsila misije sa svojim klubovima. Obojica iskusni, prosli dosta u klupskom fudbalu. Jokan moderan, gaji napadacki fudbal. Piksi prilagodljiv, napravice najbolje od onog najboljeg sto ima. Ako se resimo Krstajica i konacno udjemo u kontinuitet pravog selektorskoj vodjstva i samim tim najjaceg tima na okupu, nama slede izuzetno uspesne godine seniorske reprezentacije

Millennium

pre 5 godina

Kakav tekst... Odbio da igra sa dva spica uprkos pritisku novinara ?????
(ccc, 22. novembar 2018 13:30)

Da, totalno bezveze rečenica. Postojao je pritisak ne samo novinara, nego cele javnosti, a i zdrav razum je to tražio. Mitrović je sam nekoliko puta istakao da mu je uvek lakše da igra sa još jednim napadačem. A slično su izjavili i ostali reprezentativci posle meča sa Litvanijom.

sah 88

pre 5 godina

Miloje odličan stručnjak, pokazao do sada neverovatnim rezultatima u CZ. Nega za selektora ali da ujedno ostane i trener CZ. Ovo je ubedljivo najbolje rešenje, bez obzira za koga ko navija. Slušam i grobare koji ga hvale da je dobar, tako da bi on bio spas za Srbiju!

aco

pre 5 godina

Јокановић би био добро решење. Мислим да не би пристао на "менаџерисање". Кад оде Крстајић, ваљда ће се вратити Миливојевић и Настасић, два стартера. Идеално би било да оде и Кокеза са Крстајићем. Ред би био да играмо у складу са својим могућностима, после доста година.

Xnodeh

pre 5 godina

Moze Jokan, moze Piksi. Obojica prakticno zavrsila misije sa svojim klubovima. Obojica iskusni, prosli dosta u klupskom fudbalu. Jokan moderan, gaji napadacki fudbal. Piksi prilagodljiv, napravice najbolje od onog najboljeg sto ima. Ako se resimo Krstajica i konacno udjemo u kontinuitet pravog selektorskoj vodjstva i samim tim najjaceg tima na okupu, nama slede izuzetno uspesne godine seniorske reprezentacije

aco

pre 5 godina

Јокановић би био добро решење. Мислим да не би пристао на "менаџерисање". Кад оде Крстајић, ваљда ће се вратити Миливојевић и Настасић, два стартера. Идеално би било да оде и Кокеза са Крстајићем. Ред би био да играмо у складу са својим могућностима, после доста година.

Millennium

pre 5 godina

Kakav tekst... Odbio da igra sa dva spica uprkos pritisku novinara ?????
(ccc, 22. novembar 2018 13:30)

Da, totalno bezveze rečenica. Postojao je pritisak ne samo novinara, nego cele javnosti, a i zdrav razum je to tražio. Mitrović je sam nekoliko puta istakao da mu je uvek lakše da igra sa još jednim napadačem. A slično su izjavili i ostali reprezentativci posle meča sa Litvanijom.

sah 88

pre 5 godina

Miloje odličan stručnjak, pokazao do sada neverovatnim rezultatima u CZ. Nega za selektora ali da ujedno ostane i trener CZ. Ovo je ubedljivo najbolje rešenje, bez obzira za koga ko navija. Slušam i grobare koji ga hvale da je dobar, tako da bi on bio spas za Srbiju!

nemke

pre 5 godina

Postavis coveka na celo repke, on te odvede na SP, ti ga smenis uz banalan izgovor i jos platis odsetu (da se razumemo, niko nije bio za to sto SMS nije igrao pod Muslinom, ali imao je taj kredibilitet jer nas je odveo na SP).
Onda dovedes diletanta bez iskustva, naravno dozivis neuspeh ali ga ne otpustis, das mu podrsku, pa nakon svadje sa igracima gde neki odbijaju da igraju za repku dok je on na mestu selektora, opet mu das podrsku...
I onda kad napravi prvi kakav-takav uspeh, ti ga planiras smeniti i dovesti novog. I za privatni fudbalski klub je previse nesposobnosti, al dobro ovde nisu njegove pare u pitanju pa moze, daj dalje, idemo li na taj EURO?

STEVO

pre 5 godina

Ispade Krstajić najdosljedniji u svojim stavovima, pa čak više i od komentatora kojima je sad Kokeza dobar. Pokazalo se da na Krstajića baš i nisu mogli uticati kako se mislilo. Da je lutao jeste ali i iskusniji i potvrdjeniji treneri ponekad dodju u tu fazu kada traže igru. Nisam siguran koliko bi smjena pomogla jer se kod Krstajića počela nazirati igra. Ovi koji traže Jokanovića ili Piksija moraju shvatiti da su oni već potvrdjeni treneri i kao takve ih trenutno ne interesuje reprezentacija jer tu nema para a sad su u najboljim trenerskim godinama. Svaka promjena može biti i rizična i ne mora nužno donijeti dobro. Treba biti oprezan!

Marka zvaka

pre 5 godina

Ko god da dodje i ako dodje nece biti nista bolje...opet ce mu drugi sastavljati tim i opet ce garant uci u sukob sa nekim igracem/igracima ipak je to nasa tradicija...nijedan ozbiljan trener nece da se bakce sa ovakvom druzinom u fss...sve je isto samo njega nema lepo je receno odavno

Bicu Slobodan

pre 5 godina

Niti Piski niti Jokan. A zasto? Zato sto nama konacno treba selektor koji ce da ostane bar 5 godina. Njih dvojica ako ne sad, za 6 meseci ce imati mnogo bolje ponude od toga da vode Srbiju. Treba nam kontinuitet. Buvac bi mozda mogao biti dobro resenje.

dux

pre 5 godina

Čudan smo mi narod...voleo bih da mi neko racionalno i argumentovano objasni zbog čega je Krstajić menadžerski selektor? Što se tiče njegove stručnosti, videli smo dobre i loše stvar, a ono što se meni sviđa je forsiranje napadačke igre. ..

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

Piksi možda, Jokan ne verujem, pošto može da uzme mnogo više para od nekog kluba, u najboljim je trenerskim godinama i ne verujem da bi pristao da saradjuje sa dotičnima i rizikuje da ga provlače po blatu ako ne igra kako oni sviraju. Meni se ovde čini da se mesto namešta nekom trećem. Nekom ko je podoban i politički a i raskida ugovor sa klubom iz Niša...

BVB

pre 5 godina

Zeljko Buvac! Nemacka skola, ispraksovan i fudbalski potkovan. Desna ruka Jirgena Klopa dugo vremena. Sa Majncom, BVB i Liverpulom je imao leprsavu igru. Cak i navijaci L'pula traze da se on vrati kao pomocnik Klopu. A da ne pricam koliko su talenata Klop i on izrodili, sto znaci da umeju sa velikim potencijalima, a toga u Srbiji ima na pretek. Jedini koji moze napraviti i ukomponovati ovaj tim.

jatabare

pre 5 godina

@dux
Posto imas 12 godina jer da si stariji ne bi se blamirao pitanjem da ti cica pomogne,odes samo na sajt Mundijala u Rusiji,nadjes tamo sastav tima Srbije,uporedis spisak sa listom igraca koji su izneli kvalifikacije,vidis koji igraci nisu igrali kod prethodnog selektora a nasli su se na spisku,ima ih ukupno osmorica,trojica su tu zasluzeno,petorica nicim izazvani i pogledas ko stoji iza te petorice,koji btw nisu igrali ni minut na Mundijalu sem jednog,najbitnijeg za prodaju,i sve ce ti se kasti samo,ili da ti pomognem,americki student rodom iz Lovcenca

MarcoPolo

pre 5 godina

O hvala dragom Bogu. Bilo ko da dođe imaće više znanja od ovog neznalice. Igra nam je nikad gora. Sreća pa smo igrali u ligi c, inače bi se sprdali sa nama.

as roma nikšić

pre 5 godina

Pametno i hrabro skidajući teret sa najosjetljivijih na SP i šireći roster u LN Krstajić svojom širokogrudošću pokazuje da za svakoga ima mjesta i da na sve računa a ekipa raste iz meča u meč pokazujući performanse koje mogu dati još bolje rezultate.Sada se valorizuju pravi potezi napravljeni na SP u Rusiji pa su mnogi iznenađeni.
Gorući problem su desni i lijevi bek. Najatraktivniji bekovi se dobiju kada se prekvalifikuju napadači. Da li to mogu Kostić ili lakonogi Gaćinović čija uloga bi bila najcjelishodnija kada bi Nikola Maksimović bio desni bek a on igrao defanzivnijeg Kaljehona iz Napolija? S Nikolom bi se dobilo na visini, zatvorio be se peterac ako bi igrao zonski kao kod Anćelotija povlačeći se u zonu dok ne pristigne Kaljehon (Gaćinović,Živković) ili Alan (Nemanja Maksimović) da udvoji.Nikoli ne bi trebalo dozvoliti da presijeca pasove jer ispadanjem se sporo vraća i tu rupu je teže krpiti. Gol koji je primio Hisaj protiv Đenove ne bi bio da je bio tu Nikola a i Rajković ne bi sinoć grebao vrhovima prstiju loptu već bi je propuštio. Gol koji je primio Rodić kao posledica pada koncetracije dašava se i Gajiću u Bordou. Možda bi se mogao probati i Filip Mladenović koji je igrao dobro za Bate, nije se proslavio protiv A.Živkovića i u Kelnu, ali je sada standardan u vodećoj Lechiji.Drugi napadač da, ali taj drugi je Sergej kao polušpic.

znanje-imanje

pre 5 godina

@as roma nikšić - čim neko napiše lucidan komentar, pa još navede svašta, a naročito dobro obrazloži - osuđen je na lajkujući neuspeh... Uspeh komentara se postiže kao i klik-bajt ako se kratkom forom neko ispljuje. Navijanje je masovno, razmišljanje em retko em masi odbojno.
A inače ideja je očita - nemamo bekove jel može neko krilo to da odradi? I ne bi istorijski bilo nikako prvi put, naprotiv većina najatraktivnijih bekova čak svetske slave počeli su kao krila, ali nisu postali vrhunski tako nego ovako.
Isto važi i za drugo očito - Krstajić nit je očekivani (totalni) promašaj niti tek menadžerska krpa. E al ko to kaže isto nije popularan! Mogu samo da ponovim očito: prvi selektor maltene ikad koji bar poziva najbolje igrače. I da, šteta je da nema veće znanje i harizmu, baš zbog toga je to posebna šteta.
Najžalije mi je zbog onog najočitijeg - da, bilo je 100% jedino smisleno za SP dati Milojeviću reprezentaciju na blef pa šta bude.
Očito je, samo iskusnima ali ne i mnogima, da uopšte nije očito da će sa Piksijem ili Jokanom sve procvetati. Naprotiv, jedino je očito da ako želi treba angažovati nekako Željka Buvača. Lično moja kombinacija, ma kako nerealna, bi bila da je Buvač permanentni trener nacionalnog tima a da na velkim takmičenjima selektor bude Milojević. Neznanje, boljševizam pa menadžerizam tj. glodarizam su urnisali naš fudbal. Samo ga odbacivanje toga a plus pamet mogu oporaviti.

Марко

pre 5 godina

Čudan smo mi narod...voleo bih da mi neko racionalno i argumentovano objasni zbog čega je Krstajić menadžerski selektor? Što se tiče njegove stručnosti, videli smo dobre i loše stvar, a ono što se meni sviđa je forsiranje napadačke igre. ..
(dux, 22. novembar 2018 16:21)

Која нападачка игра? Напада Црногорце и Литванце. Шта смо гледали против Швајцарске, репрезентације која је јефтинија од наше? Бранили смо се 85 минута. Против Костарике смо се повукли чим смо дали гол.

Lesser watch

pre 5 godina

Čovek lagano ali sigurno podmlađuje reprezentaciju i pri tom sa tim mladim igračima ima solidne rezultate. Okosnica su Novo Zelanđani i ja stvarno sem zluradosti i pakosti ne vidim drugi motiv da se bude negativan prema selektoru i njegovim igračima. Ima grešaka, ali ko ih nema.Ne mogu prastari igrači da igraju doživotno dok mlađima najbolje godine prolaze. Ima tu još nekoliko ,,staraca,, kojih se treba rešiti ali se prethodno moraju naći koliko toliko adekvatne mlađe zamene za te pozicije.

selektor iz fotelje

pre 5 godina

Kad je smijenjen Muslin rekao sam Robi Prosinečki.
Većina me popljuvala.
Sudeći kako mu ide s reprezentacijom BIH-bio sam u pravu.
Jedan je Robi. Ljudina, moralna gromada i ima fudbal u malom prstu.

sah 88

pre 5 godina

Miloje odličan stručnjak, pokazao do sada neverovatnim rezultatima u CZ. Nega za selektora ali da ujedno ostane i trener CZ. Ovo je ubedljivo najbolje rešenje, bez obzira za koga ko navija. Slušam i grobare koji ga hvale da je dobar, tako da bi on bio spas za Srbiju!

dux

pre 5 godina

Čudan smo mi narod...voleo bih da mi neko racionalno i argumentovano objasni zbog čega je Krstajić menadžerski selektor? Što se tiče njegove stručnosti, videli smo dobre i loše stvar, a ono što se meni sviđa je forsiranje napadačke igre. ..

as roma nikšić

pre 5 godina

Pametno i hrabro skidajući teret sa najosjetljivijih na SP i šireći roster u LN Krstajić svojom širokogrudošću pokazuje da za svakoga ima mjesta i da na sve računa a ekipa raste iz meča u meč pokazujući performanse koje mogu dati još bolje rezultate.Sada se valorizuju pravi potezi napravljeni na SP u Rusiji pa su mnogi iznenađeni.
Gorući problem su desni i lijevi bek. Najatraktivniji bekovi se dobiju kada se prekvalifikuju napadači. Da li to mogu Kostić ili lakonogi Gaćinović čija uloga bi bila najcjelishodnija kada bi Nikola Maksimović bio desni bek a on igrao defanzivnijeg Kaljehona iz Napolija? S Nikolom bi se dobilo na visini, zatvorio be se peterac ako bi igrao zonski kao kod Anćelotija povlačeći se u zonu dok ne pristigne Kaljehon (Gaćinović,Živković) ili Alan (Nemanja Maksimović) da udvoji.Nikoli ne bi trebalo dozvoliti da presijeca pasove jer ispadanjem se sporo vraća i tu rupu je teže krpiti. Gol koji je primio Hisaj protiv Đenove ne bi bio da je bio tu Nikola a i Rajković ne bi sinoć grebao vrhovima prstiju loptu već bi je propuštio. Gol koji je primio Rodić kao posledica pada koncetracije dašava se i Gajiću u Bordou. Možda bi se mogao probati i Filip Mladenović koji je igrao dobro za Bate, nije se proslavio protiv A.Živkovića i u Kelnu, ali je sada standardan u vodećoj Lechiji.Drugi napadač da, ali taj drugi je Sergej kao polušpic.

znanje-imanje

pre 5 godina

@as roma nikšić - čim neko napiše lucidan komentar, pa još navede svašta, a naročito dobro obrazloži - osuđen je na lajkujući neuspeh... Uspeh komentara se postiže kao i klik-bajt ako se kratkom forom neko ispljuje. Navijanje je masovno, razmišljanje em retko em masi odbojno.
A inače ideja je očita - nemamo bekove jel može neko krilo to da odradi? I ne bi istorijski bilo nikako prvi put, naprotiv većina najatraktivnijih bekova čak svetske slave počeli su kao krila, ali nisu postali vrhunski tako nego ovako.
Isto važi i za drugo očito - Krstajić nit je očekivani (totalni) promašaj niti tek menadžerska krpa. E al ko to kaže isto nije popularan! Mogu samo da ponovim očito: prvi selektor maltene ikad koji bar poziva najbolje igrače. I da, šteta je da nema veće znanje i harizmu, baš zbog toga je to posebna šteta.
Najžalije mi je zbog onog najočitijeg - da, bilo je 100% jedino smisleno za SP dati Milojeviću reprezentaciju na blef pa šta bude.
Očito je, samo iskusnima ali ne i mnogima, da uopšte nije očito da će sa Piksijem ili Jokanom sve procvetati. Naprotiv, jedino je očito da ako želi treba angažovati nekako Željka Buvača. Lično moja kombinacija, ma kako nerealna, bi bila da je Buvač permanentni trener nacionalnog tima a da na velkim takmičenjima selektor bude Milojević. Neznanje, boljševizam pa menadžerizam tj. glodarizam su urnisali naš fudbal. Samo ga odbacivanje toga a plus pamet mogu oporaviti.

Bicu Slobodan

pre 5 godina

Niti Piski niti Jokan. A zasto? Zato sto nama konacno treba selektor koji ce da ostane bar 5 godina. Njih dvojica ako ne sad, za 6 meseci ce imati mnogo bolje ponude od toga da vode Srbiju. Treba nam kontinuitet. Buvac bi mozda mogao biti dobro resenje.

Lesser watch

pre 5 godina

Čovek lagano ali sigurno podmlađuje reprezentaciju i pri tom sa tim mladim igračima ima solidne rezultate. Okosnica su Novo Zelanđani i ja stvarno sem zluradosti i pakosti ne vidim drugi motiv da se bude negativan prema selektoru i njegovim igračima. Ima grešaka, ali ko ih nema.Ne mogu prastari igrači da igraju doživotno dok mlađima najbolje godine prolaze. Ima tu još nekoliko ,,staraca,, kojih se treba rešiti ali se prethodno moraju naći koliko toliko adekvatne mlađe zamene za te pozicije.

STEVO

pre 5 godina

Ispade Krstajić najdosljedniji u svojim stavovima, pa čak više i od komentatora kojima je sad Kokeza dobar. Pokazalo se da na Krstajića baš i nisu mogli uticati kako se mislilo. Da je lutao jeste ali i iskusniji i potvrdjeniji treneri ponekad dodju u tu fazu kada traže igru. Nisam siguran koliko bi smjena pomogla jer se kod Krstajića počela nazirati igra. Ovi koji traže Jokanovića ili Piksija moraju shvatiti da su oni već potvrdjeni treneri i kao takve ih trenutno ne interesuje reprezentacija jer tu nema para a sad su u najboljim trenerskim godinama. Svaka promjena može biti i rizična i ne mora nužno donijeti dobro. Treba biti oprezan!

Марко

pre 5 godina

Čudan smo mi narod...voleo bih da mi neko racionalno i argumentovano objasni zbog čega je Krstajić menadžerski selektor? Što se tiče njegove stručnosti, videli smo dobre i loše stvar, a ono što se meni sviđa je forsiranje napadačke igre. ..
(dux, 22. novembar 2018 16:21)

Која нападачка игра? Напада Црногорце и Литванце. Шта смо гледали против Швајцарске, репрезентације која је јефтинија од наше? Бранили смо се 85 минута. Против Костарике смо се повукли чим смо дали гол.

Xnodeh

pre 5 godina

Moze Jokan, moze Piksi. Obojica prakticno zavrsila misije sa svojim klubovima. Obojica iskusni, prosli dosta u klupskom fudbalu. Jokan moderan, gaji napadacki fudbal. Piksi prilagodljiv, napravice najbolje od onog najboljeg sto ima. Ako se resimo Krstajica i konacno udjemo u kontinuitet pravog selektorskoj vodjstva i samim tim najjaceg tima na okupu, nama slede izuzetno uspesne godine seniorske reprezentacije

aco

pre 5 godina

Јокановић би био добро решење. Мислим да не би пристао на "менаџерисање". Кад оде Крстајић, ваљда ће се вратити Миливојевић и Настасић, два стартера. Идеално би било да оде и Кокеза са Крстајићем. Ред би био да играмо у складу са својим могућностима, после доста година.

MarcoPolo

pre 5 godina

O hvala dragom Bogu. Bilo ko da dođe imaće više znanja od ovog neznalice. Igra nam je nikad gora. Sreća pa smo igrali u ligi c, inače bi se sprdali sa nama.

jatabare

pre 5 godina

@dux
Posto imas 12 godina jer da si stariji ne bi se blamirao pitanjem da ti cica pomogne,odes samo na sajt Mundijala u Rusiji,nadjes tamo sastav tima Srbije,uporedis spisak sa listom igraca koji su izneli kvalifikacije,vidis koji igraci nisu igrali kod prethodnog selektora a nasli su se na spisku,ima ih ukupno osmorica,trojica su tu zasluzeno,petorica nicim izazvani i pogledas ko stoji iza te petorice,koji btw nisu igrali ni minut na Mundijalu sem jednog,najbitnijeg za prodaju,i sve ce ti se kasti samo,ili da ti pomognem,americki student rodom iz Lovcenca

Millennium

pre 5 godina

Kakav tekst... Odbio da igra sa dva spica uprkos pritisku novinara ?????
(ccc, 22. novembar 2018 13:30)

Da, totalno bezveze rečenica. Postojao je pritisak ne samo novinara, nego cele javnosti, a i zdrav razum je to tražio. Mitrović je sam nekoliko puta istakao da mu je uvek lakše da igra sa još jednim napadačem. A slično su izjavili i ostali reprezentativci posle meča sa Litvanijom.

BVB

pre 5 godina

Zeljko Buvac! Nemacka skola, ispraksovan i fudbalski potkovan. Desna ruka Jirgena Klopa dugo vremena. Sa Majncom, BVB i Liverpulom je imao leprsavu igru. Cak i navijaci L'pula traze da se on vrati kao pomocnik Klopu. A da ne pricam koliko su talenata Klop i on izrodili, sto znaci da umeju sa velikim potencijalima, a toga u Srbiji ima na pretek. Jedini koji moze napraviti i ukomponovati ovaj tim.

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

Piksi možda, Jokan ne verujem, pošto može da uzme mnogo više para od nekog kluba, u najboljim je trenerskim godinama i ne verujem da bi pristao da saradjuje sa dotičnima i rizikuje da ga provlače po blatu ako ne igra kako oni sviraju. Meni se ovde čini da se mesto namešta nekom trećem. Nekom ko je podoban i politički a i raskida ugovor sa klubom iz Niša...

nemke

pre 5 godina

Postavis coveka na celo repke, on te odvede na SP, ti ga smenis uz banalan izgovor i jos platis odsetu (da se razumemo, niko nije bio za to sto SMS nije igrao pod Muslinom, ali imao je taj kredibilitet jer nas je odveo na SP).
Onda dovedes diletanta bez iskustva, naravno dozivis neuspeh ali ga ne otpustis, das mu podrsku, pa nakon svadje sa igracima gde neki odbijaju da igraju za repku dok je on na mestu selektora, opet mu das podrsku...
I onda kad napravi prvi kakav-takav uspeh, ti ga planiras smeniti i dovesti novog. I za privatni fudbalski klub je previse nesposobnosti, al dobro ovde nisu njegove pare u pitanju pa moze, daj dalje, idemo li na taj EURO?

Marka zvaka

pre 5 godina

Ko god da dodje i ako dodje nece biti nista bolje...opet ce mu drugi sastavljati tim i opet ce garant uci u sukob sa nekim igracem/igracima ipak je to nasa tradicija...nijedan ozbiljan trener nece da se bakce sa ovakvom druzinom u fss...sve je isto samo njega nema lepo je receno odavno

selektor iz fotelje

pre 5 godina

Kad je smijenjen Muslin rekao sam Robi Prosinečki.
Većina me popljuvala.
Sudeći kako mu ide s reprezentacijom BIH-bio sam u pravu.
Jedan je Robi. Ljudina, moralna gromada i ima fudbal u malom prstu.