Ponedeljak, 19.11.2018.

17:27

"Otac neće prestati da plače do sledeće godine zbog finala s Novakom"

Nemački teniser Saša Zverev rekao je da mu je trener Ivan Lendl pomogao u finesama kako bi pobedio Novaka Đokovića u Londonu, ali više zasluga pripisuje ocu.

Izvor: MLJ

"Otac neæe prestati da plaèe do sledeæe godine zbog finala s Novakom" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Robert

pre 5 godina

Mada je sličan početak imao i Raonić pobedjivao je Federera, Nadala a onda stagnacija i ništa veliko. Mnogi su mislili da će Raonić odavno biti prvi na svetu.
(psl, 20. novembar 2018 12:55)

Raonić? Pa Zverev, ovako mlad, već je sada postigao više nego Miloš u dosadašanjoj karijeri. Zapravo, postigao je mnogo više od većine tenisera. Mnogi karijere završe bez ijedne titule, a kamoli tako velike poput Masters/Završni masters. :)

psl

pre 5 godina

Pa moram priznati da me je razdrmao završnim govorom. Nije bilo uštogljeno kao ovi stariji u smislu hvala sponzorima, skupljačima lopti i td. Ovo je bilo drugačije. Od novih mladih igrača on je trenutno pokazao najviše, a vreme će pokazati da li je to trenutni bum ili će nastaviti i dalje u istom stilu. Mada je sličan početak imao i Raonić pobedjivao je Federera, Nadala a onda stagnacija i ništa veliko. Mnogi su mislili da će Raonić odavno biti prvi na svetu.

ацос

pre 5 godina

Аустралија Опен предвиђам Звереву максимално осмину финала,живи били па видели!!!

kvrga

pre 5 godina

Djokovic gubi previse finala. To ce ga, plasim se, na kraju karijere kostati GOATa. Meni nije sporno da izgubi, vec nacin na koji to cini.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Kakadu, 19. novembar 2018 18:52)

polakoooo! :)

NOVAK: 105 finala, dobio 72, izgubio 33. --- 68,6% uspesnosti.
NADAL: 116 finala, dobio 80, izgubio 36. --- 69% uspesnosti.
FEDERER: 161 finale, dobio 99, izgubio 52. --- 61,5% uspesnosti.

dakle, novak je na nivou rafe, sa 6 trofeja manje, ali gotovo izvesno vise godina pred sobom.
u sustini se juri federer, koji je manje vise otpevao svoje. nekoliko godina kao sto je bila ova, a svi znamo da mogu da budu i bolje, i - prica o GOAT je gotova. :)
samo zdravlje da posluzi, a ako je neko pazio na telo, to je novak!

Labud

pre 5 godina

"furiozni Đoković" 😂😂😂😂 !!
"Đokovićeva rapsodija" 😂😂😂😂
"Nezaustavi Novak deklasirao" 😂😂😂😂
"Nestvarni Đoković " 😂😂😂😂
Samo su neki od prenaduvanih naslova protiv "strašnih" Iznera, Ćilića i Andersona !!!
A da, bila je velika sparina, nenormalni uslovi...a ne ne, namerno je izgubio 😂😂😂 !! Da da to je u pitanju, čista kalkulacija, taktika bre 😂😂😂!!

milutin

pre 5 godina

Pobijedio Novaka u finalu mastersa, pa na sva zvona...
Odmah: evo ha novi šampion, biće predvodnik mlade garde...i još kojekakvih ničim potkrijepljenih tvrdnji.
U stilu poslovice: kokoška snese jedno jaje, kokodače da cijelo selo čuje, žaba na hiljade, pa niko ne čuje.
Mnogo ovaj treba raditi da bi se moglo reći da je on bidući vladar tenisa.

Stef

pre 5 godina

Šmekerska izjava, ovako nešto fali tenisu takodje, ljudi koji umeju da izadju malo iz šablona i kad je reč o intervjuima nakon mečeva, ma konferencijama za štampu.. Još jedan od načina na koji se može pridobiti publika. Iritantno je kad neko samo ukratko čestitka protivniku, zahvali se timu, publici, organizatorima i svima koji su omogućili da se turnir uopšte i oidgra i blablabla.. treba reći nešto neočekivano :)

Nejasno

pre 5 godina

Nije mi jasno kako ljudi ne shvataju da su za Novakov "legacy" trenutno najvazniji Grand Slamovi? Mastersi tu i tamo, ali GS-ove sada treba da stanca, naravno koliko moze. A Sasa Zverev je dobar decko ali mora da ode dalje od 1/4 finala na nekom GS-u da bi bio "ozbiljan" teniser, moze da osavaja masterse koliko hoce.

111

pre 5 godina

Zasluzena pobeda protiv Novaka. Ono sto me interesuje, da li ce i u buduce da servira kao protiv Novaka? Cinjenica je da on nema servis kao Izner ili Anderson...Jer ne mogu da se otmem utisko, da je slabije servirao, Novak bi dobio mec. Ipak, preko 80% prvi servis u oba seta..mnogo. Ako uporedimo njegov servis u prvom mecu u grupi i u finalu, ko nebo i zemlja. Proradio mu, namestile se kockice i pobedio...Uz to, mislim da mu je Novak slabije citao servis a sa tim i imao je slabiji retern. U svakom slucaju, Sasina je pobeda potpuno zasluzena.

Nata

pre 5 godina

(Caw, 19. novembar 2018 18:28)
I mama i tata su mu iz Rusije.


Ne mogu da se ljutim na Novaka. Nije igrao dobro i Zverev je to iskoristio u svoju korist. Na kraju krajeva ovo je bila veoma dobra sezona za Novaka i ponosna sam na njega sta je sve uspeo da uradi u drugoj polovini. Dva slema, dva mastersa, tri finala (Queens, Paris i London sto je sjajno) i eto prvi na tabeli ponovo. Sad polako na odmor pa opet u nove pobede. Bice zanimljivo sledece godine sa Marijem, Vavarinkom, Del Potrom, i Nadalom. Iskreno koliko god da mladi nadolaze oni moraju da prodju kroz ove navedene. Tako da bez panike. Novak je naucio dosta ove godine i sigurna sam da ce se dobro pripremiti za 2019u. Jedva cekam!

anica

pre 5 godina

Nije preterivanje, osvojio je zavrsni masters, jedan Nadal nema taj turnir... raduje se kao Novak, pominje porodicu, bistrog uma, primecujete li sta im je zajednicko??? Hehe.

Robert

pre 5 godina

Generalno si u pravu ... ali nemoj zaboraviti da ti je Djoko juce najvise "pomogao" da pobedis u finalu. Uostalom, koliko se secam, vec si mu se i sam zahvalio prilikom proglasenja pobednika.
(nikos, 19. novembar 2018 18:57)

-----

Zar to nije rekao i Novak Federereru ove godine, nakon što ga je konačno pobedio u Sinsinatiju? Ups, to nam ne odgovara. :))

Robert

pre 5 godina

Stvarno ne znam u čemu je fora da se "bledost", "neprepoznatljiva igra", "sam sebe pobedio" i slične fraze pominju samo nakon Novakovih poraza. Evo, ja se zaista ne sećam da smo o tome pričali kada Đoković pobedi nekog...

Isto i ono "možda je i bolje što je sada izgubio, da bude motivisaniji za AO". Pa da je osvojio ovde titulu, zar bi neko rekao "hmmm... možda bolje da je ovde izgubio, biće gladniji titule u Austaliji"?

Zreb

pre 5 godina

Odigrao je Aleksandar fenomenalan mec, ali Djokovic je izgubio od Novaka.
(zajebant, 19. novembar 2018 17:36)
Ne. U prvom setu je Novak bio odlican, ali je naisao na Zvereva koji je neverovatno servirao i imao strpljenja u razmenama. U drugom setu vec jeste. Ali zar je tesko reci da je protivnik bio bolji?

kalcokera

pre 5 godina

teniska orhanizacija mora nesto da uradi po pitanju buducnosti tenisa
i realnog finala u londonu federer novak
a onda su namestili federera pa djokovica
pa svi bi izgubili volju za tenisom da nije tako

mora neki mlafi igrac da osvoji da se ne poubijaju
conga je odavno odlepio

Milutin

pre 5 godina

Neverovatno kako se toliki mentalni pad desava Novaku u finalima i to dva puta za redom i to od igraca koji su ipak klasa ispod njegove. Mozda je lakat zalecen ali glava ostaje problem - vise je ne kontrolise.

Sta to uradi Falkao Radamele?!

pre 5 godina

Novak nije imao motiva da ga pobedi, pustio ga je sigurno. Kao sto Federer gubi kad shvati da se sastaje sa Novakom ako prodje, slucajnost, ne bih rekao. Novaka trenutno moze da dobije samo njegov klon.

Srecno u 2019.

pre 5 godina

Bez zelje da obezvredim bilo ciji doprinos, narocito ne samu igru pobednika, mislim da je rezultat svakog meca sa Novakom u njegovim rukama.
Juce je bio ispod svog nivoa, pre svega sa servom, pa zatim i u ostalim elementima, ali, kada je u izdanju kao protiv Andersona ili Cilica prethodnih dana, niko trenutno nema sanse protiv njega.

Goran

pre 5 godina

Kako ce on tek da melje za 5 godina. Novak je svoju sansu da bude najbolji svih vremena vecim delom propustio dok je bio mlad i gubio neka finala koja je mogao da dobije. Predugo je cekao da stigne na nivo Nadala i Federera a onda se isprecila i povreda dok je bio u najvecem naletu. Njegova potpuna dominacija je sinoc definitivno prestala. Sve do juce sam mislio da ce Zverev biti novi Dimitrov ili Kirgios. Nema sanse. Decko ima stofa ne samo da bude broj 1 nego da vlada jako, jako dugo.

igor

pre 5 godina

Postujem Zvereva, ali ovo je vec preterivanje. Covek ove godine do ovog turnira nista nije osvojio, ispadao rano na G.Slemovima. Kakav Lendl ima veze sa time sto je Novak imao samo jedan as, sto je izgubio 4 svoja servisa. Sve je bilo do Novaka. Realno, trebalo je da ispadne jos od Fedexa, u setu prvom je Fedex do 5 5 dominirao, a onda odjednom izgubio svoj gem katas.greskama. U drugom setu u Fedex mu je uzeo servis, pa opet greskama izgubio svoj, u taj breku se desilo najpre ono sa ponavljanjem poena, gde je Fedex bio aktivan na poenu, i konacno poklon poen za pobedu, gde je Fedex neverovana zicer promasio i ugurao lopticu u mrezu. Konacno, jer se secate ko je uzeo prosle godine finalni Masters..ja ne, a da Dimitrov, koji je malo stariji od Zvereva. I sta uradi Dimitrov ove godine, nista, covek nestao, cak nije ni ucestovao na finalnom Mastersu, zavrsi na 19 mestu!! Dakle, jedva cekam iducu godinu, povratak Delpa, Nadala, Raonica, Mareja. Pa da vidimo onda ove junose Zvereva ili Hacanova!!! Lepo je danas stajalo da je Zverev uprljao Novakov povratak, covek osvoji 7000 bodova za 6 meseci, a mi se bavimo Zverevim koji osvoji jednu titulu za celu sezonu. Ali dobro, brzo ce AO.

banegibson

pre 5 godina

Naravno, Zverev je povecao misicnu masu! To jedino jos Djokovicu nije potrebno. Zato i ima najslabiji servis medju prvih 50 i najslabije udarce. I kad mu se sa suprotne strane nadje igrac koji moze da izdrzi duze razmene i koji ne poklanja poene - onda nastaju problemi. Pocinje gusenje, malodusnost i potpuno odsustvo borbenosti. Ali bitno je biti tvrdoglav, i uporno odbijati hranu na bazi mesa. Verovatno je jedini vrhunski sportista u ovom veku koji se hrani na ovaj nacin. I da ne zaboravim: Zverev ima sve da bi dugo bio broj 1 u svetsko tenisu. Odlican bekhend i forhend, odlican je na mrezi, a o servisu i da se ne prica. Sa godinama ce i glava bolje da funkcionise, tako da mu predvidjam najmanje 10 gren slemova...

Markus 1975

pre 5 godina

Nole popustio na trenutak, Saša iskoristio šansu, igrao srcem, igrao najbolje što ume i pobedio. Tako se postaje broj jedan i nije nikakvo čudo što mu je Nole onako čestitao, prosto prepoznao je sebe kakav je bio pre desetak godina. Ne znam za vas ali ja sam srećan što je mali pobedio, da je neko od ovih Noletovih "matoraca" pa da se nerviram, ali jedno talentovano dete kao Saša, pa to može biti samo dobro za tenis.

Jovan

pre 5 godina

Lendl objasnio koliko je dobar trener i koliko je ono finale Wimbldona, kada je Marej pocistio Djokovica sa 3-0, bilo "namesteno" kao sto ovde neki teoreticari zavere govore. Covek je jednostavno penicilin za Djokovicev tim i objasnio je kako se igra protiv njihovog prebacivackog tenisa. Verujem da je i Simon juce Novaku pozavideo na mecu. Mislim da ni on ne bi mogao onoliko kratkih i sporih lopti po sredini terena da samo vrati nazad takodje po sredini. Cestitke Zverevu, bio je definitivno bolji igrac juce i zasluzeno pobedio.

CATAPA

pre 5 godina

Nije velika mudrost da povećanje mišićne mase donosi brze rezultate, ali neizbežno donosi i dugotrajno saniranje povreda. Verovatno su Delpotro i Mari najbolji primeri za to kada se svesno rizikuju opasne povrede. Tenis je postao nemilosrdan "sport".

room 1408

pre 5 godina

Zna dobro otac koga si uspeo pobediti.Zbog toga.Ni sam nisi još uvek svestan koga si uspeo dobiti na tako bitnom turniru.Bice upisano da je tinejdžer uspeo pobediti u ovom sportu jednog od 3 Boga...Eto zato...

nikos

pre 5 godina

"Zato on (otac) ima više zasluga od svih ostalih", rekao je Zverev."
Generalno si u pravu ... ali nemoj zaboraviti da ti je Djoko juce najvise "pomogao" da pobedis u finalu. Uostalom, koliko se secam, vec si mu se i sam zahvalio prilikom proglasenja pobednika.

Olja

pre 5 godina

Ovaj Zverev je sinosnjim izjavama, "kupio" publiku na duzi rok. Zaista je bio simpatican.
Ali, sto jes', jes', ja ne bih voljela da ih ponovo cujem poslije neke njegove nove pobjede u duelu sa Đokovicem.

Duh sa sekirom..

pre 5 godina

Najvise dugujes Novaku,za pobedu u finalu..ti to odlicno znas,covek odigra 4 meca na vrhunskom nivou,a u finalu na nivou rekreativca..Zasto je tako,to niko nezna...

Šiba ima dva kraja

pre 5 godina

Dečko svaka čast ali realno imao si sreće da Novaku nije dan i da je grešio ko lud. Kakav crni Lendl, pa njegove pulene je Đoković drao redovno.

IL

pre 5 godina

Cestitke Sasi na izvanredno odigranom turniru a posebno na fenomenalnoj igri u poslednja dva meca.

Novaku takodje cestitike na finalu na Zavrsnom turniru.


"Nemac je istakao da je u odnosu na ranije povećao mišićnu masu."
Mozda da se nad ovim zamisli jos po neko!:-) Nesumnjivo da su Sasi pomogli veci i snazniji misici pored ostalih finesa, meni je bar upalo u oci da je velika razlika u snazi izmedju dvojice igraca u finalu.

Šiba ima dva kraja

pre 5 godina

Dečko svaka čast ali realno imao si sreće da Novaku nije dan i da je grešio ko lud. Kakav crni Lendl, pa njegove pulene je Đoković drao redovno.

Olja

pre 5 godina

Ovaj Zverev je sinosnjim izjavama, "kupio" publiku na duzi rok. Zaista je bio simpatican.
Ali, sto jes', jes', ja ne bih voljela da ih ponovo cujem poslije neke njegove nove pobjede u duelu sa Đokovicem.

Jovan

pre 5 godina

Lendl objasnio koliko je dobar trener i koliko je ono finale Wimbldona, kada je Marej pocistio Djokovica sa 3-0, bilo "namesteno" kao sto ovde neki teoreticari zavere govore. Covek je jednostavno penicilin za Djokovicev tim i objasnio je kako se igra protiv njihovog prebacivackog tenisa. Verujem da je i Simon juce Novaku pozavideo na mecu. Mislim da ni on ne bi mogao onoliko kratkih i sporih lopti po sredini terena da samo vrati nazad takodje po sredini. Cestitke Zverevu, bio je definitivno bolji igrac juce i zasluzeno pobedio.

IL

pre 5 godina

Cestitke Sasi na izvanredno odigranom turniru a posebno na fenomenalnoj igri u poslednja dva meca.

Novaku takodje cestitike na finalu na Zavrsnom turniru.


"Nemac je istakao da je u odnosu na ranije povećao mišićnu masu."
Mozda da se nad ovim zamisli jos po neko!:-) Nesumnjivo da su Sasi pomogli veci i snazniji misici pored ostalih finesa, meni je bar upalo u oci da je velika razlika u snazi izmedju dvojice igraca u finalu.

igor

pre 5 godina

Postujem Zvereva, ali ovo je vec preterivanje. Covek ove godine do ovog turnira nista nije osvojio, ispadao rano na G.Slemovima. Kakav Lendl ima veze sa time sto je Novak imao samo jedan as, sto je izgubio 4 svoja servisa. Sve je bilo do Novaka. Realno, trebalo je da ispadne jos od Fedexa, u setu prvom je Fedex do 5 5 dominirao, a onda odjednom izgubio svoj gem katas.greskama. U drugom setu u Fedex mu je uzeo servis, pa opet greskama izgubio svoj, u taj breku se desilo najpre ono sa ponavljanjem poena, gde je Fedex bio aktivan na poenu, i konacno poklon poen za pobedu, gde je Fedex neverovana zicer promasio i ugurao lopticu u mrezu. Konacno, jer se secate ko je uzeo prosle godine finalni Masters..ja ne, a da Dimitrov, koji je malo stariji od Zvereva. I sta uradi Dimitrov ove godine, nista, covek nestao, cak nije ni ucestovao na finalnom Mastersu, zavrsi na 19 mestu!! Dakle, jedva cekam iducu godinu, povratak Delpa, Nadala, Raonica, Mareja. Pa da vidimo onda ove junose Zvereva ili Hacanova!!! Lepo je danas stajalo da je Zverev uprljao Novakov povratak, covek osvoji 7000 bodova za 6 meseci, a mi se bavimo Zverevim koji osvoji jednu titulu za celu sezonu. Ali dobro, brzo ce AO.

nikos

pre 5 godina

"Zato on (otac) ima više zasluga od svih ostalih", rekao je Zverev."
Generalno si u pravu ... ali nemoj zaboraviti da ti je Djoko juce najvise "pomogao" da pobedis u finalu. Uostalom, koliko se secam, vec si mu se i sam zahvalio prilikom proglasenja pobednika.

Duh sa sekirom..

pre 5 godina

Najvise dugujes Novaku,za pobedu u finalu..ti to odlicno znas,covek odigra 4 meca na vrhunskom nivou,a u finalu na nivou rekreativca..Zasto je tako,to niko nezna...

room 1408

pre 5 godina

Zna dobro otac koga si uspeo pobediti.Zbog toga.Ni sam nisi još uvek svestan koga si uspeo dobiti na tako bitnom turniru.Bice upisano da je tinejdžer uspeo pobediti u ovom sportu jednog od 3 Boga...Eto zato...

CATAPA

pre 5 godina

Nije velika mudrost da povećanje mišićne mase donosi brze rezultate, ali neizbežno donosi i dugotrajno saniranje povreda. Verovatno su Delpotro i Mari najbolji primeri za to kada se svesno rizikuju opasne povrede. Tenis je postao nemilosrdan "sport".

Markus 1975

pre 5 godina

Nole popustio na trenutak, Saša iskoristio šansu, igrao srcem, igrao najbolje što ume i pobedio. Tako se postaje broj jedan i nije nikakvo čudo što mu je Nole onako čestitao, prosto prepoznao je sebe kakav je bio pre desetak godina. Ne znam za vas ali ja sam srećan što je mali pobedio, da je neko od ovih Noletovih "matoraca" pa da se nerviram, ali jedno talentovano dete kao Saša, pa to može biti samo dobro za tenis.

banegibson

pre 5 godina

Naravno, Zverev je povecao misicnu masu! To jedino jos Djokovicu nije potrebno. Zato i ima najslabiji servis medju prvih 50 i najslabije udarce. I kad mu se sa suprotne strane nadje igrac koji moze da izdrzi duze razmene i koji ne poklanja poene - onda nastaju problemi. Pocinje gusenje, malodusnost i potpuno odsustvo borbenosti. Ali bitno je biti tvrdoglav, i uporno odbijati hranu na bazi mesa. Verovatno je jedini vrhunski sportista u ovom veku koji se hrani na ovaj nacin. I da ne zaboravim: Zverev ima sve da bi dugo bio broj 1 u svetsko tenisu. Odlican bekhend i forhend, odlican je na mrezi, a o servisu i da se ne prica. Sa godinama ce i glava bolje da funkcionise, tako da mu predvidjam najmanje 10 gren slemova...

Robert

pre 5 godina

Generalno si u pravu ... ali nemoj zaboraviti da ti je Djoko juce najvise "pomogao" da pobedis u finalu. Uostalom, koliko se secam, vec si mu se i sam zahvalio prilikom proglasenja pobednika.
(nikos, 19. novembar 2018 18:57)

-----

Zar to nije rekao i Novak Federereru ove godine, nakon što ga je konačno pobedio u Sinsinatiju? Ups, to nam ne odgovara. :))

anica

pre 5 godina

Nije preterivanje, osvojio je zavrsni masters, jedan Nadal nema taj turnir... raduje se kao Novak, pominje porodicu, bistrog uma, primecujete li sta im je zajednicko??? Hehe.

Nata

pre 5 godina

(Caw, 19. novembar 2018 18:28)
I mama i tata su mu iz Rusije.


Ne mogu da se ljutim na Novaka. Nije igrao dobro i Zverev je to iskoristio u svoju korist. Na kraju krajeva ovo je bila veoma dobra sezona za Novaka i ponosna sam na njega sta je sve uspeo da uradi u drugoj polovini. Dva slema, dva mastersa, tri finala (Queens, Paris i London sto je sjajno) i eto prvi na tabeli ponovo. Sad polako na odmor pa opet u nove pobede. Bice zanimljivo sledece godine sa Marijem, Vavarinkom, Del Potrom, i Nadalom. Iskreno koliko god da mladi nadolaze oni moraju da prodju kroz ove navedene. Tako da bez panike. Novak je naucio dosta ove godine i sigurna sam da ce se dobro pripremiti za 2019u. Jedva cekam!

Zreb

pre 5 godina

Odigrao je Aleksandar fenomenalan mec, ali Djokovic je izgubio od Novaka.
(zajebant, 19. novembar 2018 17:36)
Ne. U prvom setu je Novak bio odlican, ali je naisao na Zvereva koji je neverovatno servirao i imao strpljenja u razmenama. U drugom setu vec jeste. Ali zar je tesko reci da je protivnik bio bolji?

Nejasno

pre 5 godina

Nije mi jasno kako ljudi ne shvataju da su za Novakov "legacy" trenutno najvazniji Grand Slamovi? Mastersi tu i tamo, ali GS-ove sada treba da stanca, naravno koliko moze. A Sasa Zverev je dobar decko ali mora da ode dalje od 1/4 finala na nekom GS-u da bi bio "ozbiljan" teniser, moze da osavaja masterse koliko hoce.

Stef

pre 5 godina

Šmekerska izjava, ovako nešto fali tenisu takodje, ljudi koji umeju da izadju malo iz šablona i kad je reč o intervjuima nakon mečeva, ma konferencijama za štampu.. Još jedan od načina na koji se može pridobiti publika. Iritantno je kad neko samo ukratko čestitka protivniku, zahvali se timu, publici, organizatorima i svima koji su omogućili da se turnir uopšte i oidgra i blablabla.. treba reći nešto neočekivano :)

Sta to uradi Falkao Radamele?!

pre 5 godina

Novak nije imao motiva da ga pobedi, pustio ga je sigurno. Kao sto Federer gubi kad shvati da se sastaje sa Novakom ako prodje, slucajnost, ne bih rekao. Novaka trenutno moze da dobije samo njegov klon.

Goran

pre 5 godina

Kako ce on tek da melje za 5 godina. Novak je svoju sansu da bude najbolji svih vremena vecim delom propustio dok je bio mlad i gubio neka finala koja je mogao da dobije. Predugo je cekao da stigne na nivo Nadala i Federera a onda se isprecila i povreda dok je bio u najvecem naletu. Njegova potpuna dominacija je sinoc definitivno prestala. Sve do juce sam mislio da ce Zverev biti novi Dimitrov ili Kirgios. Nema sanse. Decko ima stofa ne samo da bude broj 1 nego da vlada jako, jako dugo.

Srecno u 2019.

pre 5 godina

Bez zelje da obezvredim bilo ciji doprinos, narocito ne samu igru pobednika, mislim da je rezultat svakog meca sa Novakom u njegovim rukama.
Juce je bio ispod svog nivoa, pre svega sa servom, pa zatim i u ostalim elementima, ali, kada je u izdanju kao protiv Andersona ili Cilica prethodnih dana, niko trenutno nema sanse protiv njega.

111

pre 5 godina

Zasluzena pobeda protiv Novaka. Ono sto me interesuje, da li ce i u buduce da servira kao protiv Novaka? Cinjenica je da on nema servis kao Izner ili Anderson...Jer ne mogu da se otmem utisko, da je slabije servirao, Novak bi dobio mec. Ipak, preko 80% prvi servis u oba seta..mnogo. Ako uporedimo njegov servis u prvom mecu u grupi i u finalu, ko nebo i zemlja. Proradio mu, namestile se kockice i pobedio...Uz to, mislim da mu je Novak slabije citao servis a sa tim i imao je slabiji retern. U svakom slucaju, Sasina je pobeda potpuno zasluzena.

milutin

pre 5 godina

Pobijedio Novaka u finalu mastersa, pa na sva zvona...
Odmah: evo ha novi šampion, biće predvodnik mlade garde...i još kojekakvih ničim potkrijepljenih tvrdnji.
U stilu poslovice: kokoška snese jedno jaje, kokodače da cijelo selo čuje, žaba na hiljade, pa niko ne čuje.
Mnogo ovaj treba raditi da bi se moglo reći da je on bidući vladar tenisa.

Milutin

pre 5 godina

Neverovatno kako se toliki mentalni pad desava Novaku u finalima i to dva puta za redom i to od igraca koji su ipak klasa ispod njegove. Mozda je lakat zalecen ali glava ostaje problem - vise je ne kontrolise.

Robert

pre 5 godina

Stvarno ne znam u čemu je fora da se "bledost", "neprepoznatljiva igra", "sam sebe pobedio" i slične fraze pominju samo nakon Novakovih poraza. Evo, ja se zaista ne sećam da smo o tome pričali kada Đoković pobedi nekog...

Isto i ono "možda je i bolje što je sada izgubio, da bude motivisaniji za AO". Pa da je osvojio ovde titulu, zar bi neko rekao "hmmm... možda bolje da je ovde izgubio, biće gladniji titule u Austaliji"?

kalcokera

pre 5 godina

teniska orhanizacija mora nesto da uradi po pitanju buducnosti tenisa
i realnog finala u londonu federer novak
a onda su namestili federera pa djokovica
pa svi bi izgubili volju za tenisom da nije tako

mora neki mlafi igrac da osvoji da se ne poubijaju
conga je odavno odlepio

Labud

pre 5 godina

"furiozni Đoković" 😂😂😂😂 !!
"Đokovićeva rapsodija" 😂😂😂😂
"Nezaustavi Novak deklasirao" 😂😂😂😂
"Nestvarni Đoković " 😂😂😂😂
Samo su neki od prenaduvanih naslova protiv "strašnih" Iznera, Ćilića i Andersona !!!
A da, bila je velika sparina, nenormalni uslovi...a ne ne, namerno je izgubio 😂😂😂 !! Da da to je u pitanju, čista kalkulacija, taktika bre 😂😂😂!!

psl

pre 5 godina

Pa moram priznati da me je razdrmao završnim govorom. Nije bilo uštogljeno kao ovi stariji u smislu hvala sponzorima, skupljačima lopti i td. Ovo je bilo drugačije. Od novih mladih igrača on je trenutno pokazao najviše, a vreme će pokazati da li je to trenutni bum ili će nastaviti i dalje u istom stilu. Mada je sličan početak imao i Raonić pobedjivao je Federera, Nadala a onda stagnacija i ništa veliko. Mnogi su mislili da će Raonić odavno biti prvi na svetu.

kvrga

pre 5 godina

Djokovic gubi previse finala. To ce ga, plasim se, na kraju karijere kostati GOATa. Meni nije sporno da izgubi, vec nacin na koji to cini.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Kakadu, 19. novembar 2018 18:52)

polakoooo! :)

NOVAK: 105 finala, dobio 72, izgubio 33. --- 68,6% uspesnosti.
NADAL: 116 finala, dobio 80, izgubio 36. --- 69% uspesnosti.
FEDERER: 161 finale, dobio 99, izgubio 52. --- 61,5% uspesnosti.

dakle, novak je na nivou rafe, sa 6 trofeja manje, ali gotovo izvesno vise godina pred sobom.
u sustini se juri federer, koji je manje vise otpevao svoje. nekoliko godina kao sto je bila ova, a svi znamo da mogu da budu i bolje, i - prica o GOAT je gotova. :)
samo zdravlje da posluzi, a ako je neko pazio na telo, to je novak!

ацос

pre 5 godina

Аустралија Опен предвиђам Звереву максимално осмину финала,живи били па видели!!!

Robert

pre 5 godina

Mada je sličan početak imao i Raonić pobedjivao je Federera, Nadala a onda stagnacija i ništa veliko. Mnogi su mislili da će Raonić odavno biti prvi na svetu.
(psl, 20. novembar 2018 12:55)

Raonić? Pa Zverev, ovako mlad, već je sada postigao više nego Miloš u dosadašanjoj karijeri. Zapravo, postigao je mnogo više od većine tenisera. Mnogi karijere završe bez ijedne titule, a kamoli tako velike poput Masters/Završni masters. :)

Jovan

pre 5 godina

Lendl objasnio koliko je dobar trener i koliko je ono finale Wimbldona, kada je Marej pocistio Djokovica sa 3-0, bilo "namesteno" kao sto ovde neki teoreticari zavere govore. Covek je jednostavno penicilin za Djokovicev tim i objasnio je kako se igra protiv njihovog prebacivackog tenisa. Verujem da je i Simon juce Novaku pozavideo na mecu. Mislim da ni on ne bi mogao onoliko kratkih i sporih lopti po sredini terena da samo vrati nazad takodje po sredini. Cestitke Zverevu, bio je definitivno bolji igrac juce i zasluzeno pobedio.

Šiba ima dva kraja

pre 5 godina

Dečko svaka čast ali realno imao si sreće da Novaku nije dan i da je grešio ko lud. Kakav crni Lendl, pa njegove pulene je Đoković drao redovno.

banegibson

pre 5 godina

Naravno, Zverev je povecao misicnu masu! To jedino jos Djokovicu nije potrebno. Zato i ima najslabiji servis medju prvih 50 i najslabije udarce. I kad mu se sa suprotne strane nadje igrac koji moze da izdrzi duze razmene i koji ne poklanja poene - onda nastaju problemi. Pocinje gusenje, malodusnost i potpuno odsustvo borbenosti. Ali bitno je biti tvrdoglav, i uporno odbijati hranu na bazi mesa. Verovatno je jedini vrhunski sportista u ovom veku koji se hrani na ovaj nacin. I da ne zaboravim: Zverev ima sve da bi dugo bio broj 1 u svetsko tenisu. Odlican bekhend i forhend, odlican je na mrezi, a o servisu i da se ne prica. Sa godinama ce i glava bolje da funkcionise, tako da mu predvidjam najmanje 10 gren slemova...

Goran

pre 5 godina

Kako ce on tek da melje za 5 godina. Novak je svoju sansu da bude najbolji svih vremena vecim delom propustio dok je bio mlad i gubio neka finala koja je mogao da dobije. Predugo je cekao da stigne na nivo Nadala i Federera a onda se isprecila i povreda dok je bio u najvecem naletu. Njegova potpuna dominacija je sinoc definitivno prestala. Sve do juce sam mislio da ce Zverev biti novi Dimitrov ili Kirgios. Nema sanse. Decko ima stofa ne samo da bude broj 1 nego da vlada jako, jako dugo.

nikos

pre 5 godina

"Zato on (otac) ima više zasluga od svih ostalih", rekao je Zverev."
Generalno si u pravu ... ali nemoj zaboraviti da ti je Djoko juce najvise "pomogao" da pobedis u finalu. Uostalom, koliko se secam, vec si mu se i sam zahvalio prilikom proglasenja pobednika.

Labud

pre 5 godina

"furiozni Đoković" 😂😂😂😂 !!
"Đokovićeva rapsodija" 😂😂😂😂
"Nezaustavi Novak deklasirao" 😂😂😂😂
"Nestvarni Đoković " 😂😂😂😂
Samo su neki od prenaduvanih naslova protiv "strašnih" Iznera, Ćilića i Andersona !!!
A da, bila je velika sparina, nenormalni uslovi...a ne ne, namerno je izgubio 😂😂😂 !! Da da to je u pitanju, čista kalkulacija, taktika bre 😂😂😂!!

Sta to uradi Falkao Radamele?!

pre 5 godina

Novak nije imao motiva da ga pobedi, pustio ga je sigurno. Kao sto Federer gubi kad shvati da se sastaje sa Novakom ako prodje, slucajnost, ne bih rekao. Novaka trenutno moze da dobije samo njegov klon.

Olja

pre 5 godina

Ovaj Zverev je sinosnjim izjavama, "kupio" publiku na duzi rok. Zaista je bio simpatican.
Ali, sto jes', jes', ja ne bih voljela da ih ponovo cujem poslije neke njegove nove pobjede u duelu sa Đokovicem.

igor

pre 5 godina

Postujem Zvereva, ali ovo je vec preterivanje. Covek ove godine do ovog turnira nista nije osvojio, ispadao rano na G.Slemovima. Kakav Lendl ima veze sa time sto je Novak imao samo jedan as, sto je izgubio 4 svoja servisa. Sve je bilo do Novaka. Realno, trebalo je da ispadne jos od Fedexa, u setu prvom je Fedex do 5 5 dominirao, a onda odjednom izgubio svoj gem katas.greskama. U drugom setu u Fedex mu je uzeo servis, pa opet greskama izgubio svoj, u taj breku se desilo najpre ono sa ponavljanjem poena, gde je Fedex bio aktivan na poenu, i konacno poklon poen za pobedu, gde je Fedex neverovana zicer promasio i ugurao lopticu u mrezu. Konacno, jer se secate ko je uzeo prosle godine finalni Masters..ja ne, a da Dimitrov, koji je malo stariji od Zvereva. I sta uradi Dimitrov ove godine, nista, covek nestao, cak nije ni ucestovao na finalnom Mastersu, zavrsi na 19 mestu!! Dakle, jedva cekam iducu godinu, povratak Delpa, Nadala, Raonica, Mareja. Pa da vidimo onda ove junose Zvereva ili Hacanova!!! Lepo je danas stajalo da je Zverev uprljao Novakov povratak, covek osvoji 7000 bodova za 6 meseci, a mi se bavimo Zverevim koji osvoji jednu titulu za celu sezonu. Ali dobro, brzo ce AO.

Srecno u 2019.

pre 5 godina

Bez zelje da obezvredim bilo ciji doprinos, narocito ne samu igru pobednika, mislim da je rezultat svakog meca sa Novakom u njegovim rukama.
Juce je bio ispod svog nivoa, pre svega sa servom, pa zatim i u ostalim elementima, ali, kada je u izdanju kao protiv Andersona ili Cilica prethodnih dana, niko trenutno nema sanse protiv njega.

IL

pre 5 godina

Cestitke Sasi na izvanredno odigranom turniru a posebno na fenomenalnoj igri u poslednja dva meca.

Novaku takodje cestitike na finalu na Zavrsnom turniru.


"Nemac je istakao da je u odnosu na ranije povećao mišićnu masu."
Mozda da se nad ovim zamisli jos po neko!:-) Nesumnjivo da su Sasi pomogli veci i snazniji misici pored ostalih finesa, meni je bar upalo u oci da je velika razlika u snazi izmedju dvojice igraca u finalu.

Duh sa sekirom..

pre 5 godina

Najvise dugujes Novaku,za pobedu u finalu..ti to odlicno znas,covek odigra 4 meca na vrhunskom nivou,a u finalu na nivou rekreativca..Zasto je tako,to niko nezna...

Markus 1975

pre 5 godina

Nole popustio na trenutak, Saša iskoristio šansu, igrao srcem, igrao najbolje što ume i pobedio. Tako se postaje broj jedan i nije nikakvo čudo što mu je Nole onako čestitao, prosto prepoznao je sebe kakav je bio pre desetak godina. Ne znam za vas ali ja sam srećan što je mali pobedio, da je neko od ovih Noletovih "matoraca" pa da se nerviram, ali jedno talentovano dete kao Saša, pa to može biti samo dobro za tenis.

Milutin

pre 5 godina

Neverovatno kako se toliki mentalni pad desava Novaku u finalima i to dva puta za redom i to od igraca koji su ipak klasa ispod njegove. Mozda je lakat zalecen ali glava ostaje problem - vise je ne kontrolise.

kalcokera

pre 5 godina

teniska orhanizacija mora nesto da uradi po pitanju buducnosti tenisa
i realnog finala u londonu federer novak
a onda su namestili federera pa djokovica
pa svi bi izgubili volju za tenisom da nije tako

mora neki mlafi igrac da osvoji da se ne poubijaju
conga je odavno odlepio

milutin

pre 5 godina

Pobijedio Novaka u finalu mastersa, pa na sva zvona...
Odmah: evo ha novi šampion, biće predvodnik mlade garde...i još kojekakvih ničim potkrijepljenih tvrdnji.
U stilu poslovice: kokoška snese jedno jaje, kokodače da cijelo selo čuje, žaba na hiljade, pa niko ne čuje.
Mnogo ovaj treba raditi da bi se moglo reći da je on bidući vladar tenisa.

room 1408

pre 5 godina

Zna dobro otac koga si uspeo pobediti.Zbog toga.Ni sam nisi još uvek svestan koga si uspeo dobiti na tako bitnom turniru.Bice upisano da je tinejdžer uspeo pobediti u ovom sportu jednog od 3 Boga...Eto zato...

Robert

pre 5 godina

Generalno si u pravu ... ali nemoj zaboraviti da ti je Djoko juce najvise "pomogao" da pobedis u finalu. Uostalom, koliko se secam, vec si mu se i sam zahvalio prilikom proglasenja pobednika.
(nikos, 19. novembar 2018 18:57)

-----

Zar to nije rekao i Novak Federereru ove godine, nakon što ga je konačno pobedio u Sinsinatiju? Ups, to nam ne odgovara. :))

ацос

pre 5 godina

Аустралија Опен предвиђам Звереву максимално осмину финала,живи били па видели!!!

Robert

pre 5 godina

Stvarno ne znam u čemu je fora da se "bledost", "neprepoznatljiva igra", "sam sebe pobedio" i slične fraze pominju samo nakon Novakovih poraza. Evo, ja se zaista ne sećam da smo o tome pričali kada Đoković pobedi nekog...

Isto i ono "možda je i bolje što je sada izgubio, da bude motivisaniji za AO". Pa da je osvojio ovde titulu, zar bi neko rekao "hmmm... možda bolje da je ovde izgubio, biće gladniji titule u Austaliji"?

Nata

pre 5 godina

(Caw, 19. novembar 2018 18:28)
I mama i tata su mu iz Rusije.


Ne mogu da se ljutim na Novaka. Nije igrao dobro i Zverev je to iskoristio u svoju korist. Na kraju krajeva ovo je bila veoma dobra sezona za Novaka i ponosna sam na njega sta je sve uspeo da uradi u drugoj polovini. Dva slema, dva mastersa, tri finala (Queens, Paris i London sto je sjajno) i eto prvi na tabeli ponovo. Sad polako na odmor pa opet u nove pobede. Bice zanimljivo sledece godine sa Marijem, Vavarinkom, Del Potrom, i Nadalom. Iskreno koliko god da mladi nadolaze oni moraju da prodju kroz ove navedene. Tako da bez panike. Novak je naucio dosta ove godine i sigurna sam da ce se dobro pripremiti za 2019u. Jedva cekam!

CATAPA

pre 5 godina

Nije velika mudrost da povećanje mišićne mase donosi brze rezultate, ali neizbežno donosi i dugotrajno saniranje povreda. Verovatno su Delpotro i Mari najbolji primeri za to kada se svesno rizikuju opasne povrede. Tenis je postao nemilosrdan "sport".

Zreb

pre 5 godina

Odigrao je Aleksandar fenomenalan mec, ali Djokovic je izgubio od Novaka.
(zajebant, 19. novembar 2018 17:36)
Ne. U prvom setu je Novak bio odlican, ali je naisao na Zvereva koji je neverovatno servirao i imao strpljenja u razmenama. U drugom setu vec jeste. Ali zar je tesko reci da je protivnik bio bolji?

anica

pre 5 godina

Nije preterivanje, osvojio je zavrsni masters, jedan Nadal nema taj turnir... raduje se kao Novak, pominje porodicu, bistrog uma, primecujete li sta im je zajednicko??? Hehe.

111

pre 5 godina

Zasluzena pobeda protiv Novaka. Ono sto me interesuje, da li ce i u buduce da servira kao protiv Novaka? Cinjenica je da on nema servis kao Izner ili Anderson...Jer ne mogu da se otmem utisko, da je slabije servirao, Novak bi dobio mec. Ipak, preko 80% prvi servis u oba seta..mnogo. Ako uporedimo njegov servis u prvom mecu u grupi i u finalu, ko nebo i zemlja. Proradio mu, namestile se kockice i pobedio...Uz to, mislim da mu je Novak slabije citao servis a sa tim i imao je slabiji retern. U svakom slucaju, Sasina je pobeda potpuno zasluzena.

Nejasno

pre 5 godina

Nije mi jasno kako ljudi ne shvataju da su za Novakov "legacy" trenutno najvazniji Grand Slamovi? Mastersi tu i tamo, ali GS-ove sada treba da stanca, naravno koliko moze. A Sasa Zverev je dobar decko ali mora da ode dalje od 1/4 finala na nekom GS-u da bi bio "ozbiljan" teniser, moze da osavaja masterse koliko hoce.

kvrga

pre 5 godina

Djokovic gubi previse finala. To ce ga, plasim se, na kraju karijere kostati GOATa. Meni nije sporno da izgubi, vec nacin na koji to cini.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Kakadu, 19. novembar 2018 18:52)

polakoooo! :)

NOVAK: 105 finala, dobio 72, izgubio 33. --- 68,6% uspesnosti.
NADAL: 116 finala, dobio 80, izgubio 36. --- 69% uspesnosti.
FEDERER: 161 finale, dobio 99, izgubio 52. --- 61,5% uspesnosti.

dakle, novak je na nivou rafe, sa 6 trofeja manje, ali gotovo izvesno vise godina pred sobom.
u sustini se juri federer, koji je manje vise otpevao svoje. nekoliko godina kao sto je bila ova, a svi znamo da mogu da budu i bolje, i - prica o GOAT je gotova. :)
samo zdravlje da posluzi, a ako je neko pazio na telo, to je novak!

Stef

pre 5 godina

Šmekerska izjava, ovako nešto fali tenisu takodje, ljudi koji umeju da izadju malo iz šablona i kad je reč o intervjuima nakon mečeva, ma konferencijama za štampu.. Još jedan od načina na koji se može pridobiti publika. Iritantno je kad neko samo ukratko čestitka protivniku, zahvali se timu, publici, organizatorima i svima koji su omogućili da se turnir uopšte i oidgra i blablabla.. treba reći nešto neočekivano :)

psl

pre 5 godina

Pa moram priznati da me je razdrmao završnim govorom. Nije bilo uštogljeno kao ovi stariji u smislu hvala sponzorima, skupljačima lopti i td. Ovo je bilo drugačije. Od novih mladih igrača on je trenutno pokazao najviše, a vreme će pokazati da li je to trenutni bum ili će nastaviti i dalje u istom stilu. Mada je sličan početak imao i Raonić pobedjivao je Federera, Nadala a onda stagnacija i ništa veliko. Mnogi su mislili da će Raonić odavno biti prvi na svetu.

Robert

pre 5 godina

Mada je sličan početak imao i Raonić pobedjivao je Federera, Nadala a onda stagnacija i ništa veliko. Mnogi su mislili da će Raonić odavno biti prvi na svetu.
(psl, 20. novembar 2018 12:55)

Raonić? Pa Zverev, ovako mlad, već je sada postigao više nego Miloš u dosadašanjoj karijeri. Zapravo, postigao je mnogo više od većine tenisera. Mnogi karijere završe bez ijedne titule, a kamoli tako velike poput Masters/Završni masters. :)