Petak, 16.11.2018.

08:20

Jokić i Denver prekinuli "crni niz", Nagetsi deklasirali Atlantu

Košarkaši Denver Nagetsa pobedili su Atlanta Hokse sa 138:93 u noći između četvrtka i petka na domaćem terenu.

Izvor: MLJ

Jokiæ i Denver prekinuli "crni niz", Nagetsi deklasirali Atlantu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

libero

pre 5 godina

@Vilingradjanin

Sta je za tebe rivalstvo? Mislis kao ovo ovde izmedju Zvezde i Partizana kada kordoni policajaca sprecavaju navodne navijacke grupe da se medjusobno ne poubijaju? E moj Brajko, nemas ti predstavu o tome sta je sport. Tamo ljudi dodju na utamicu da se zabave, da pogledaju majstorije najboljih svetskih kosarkasa, da sa porodicom ili prijateljima lepo provedu nekoliko sati, dok se ovde na utamice ide kao da se ide u rat. Ovde sport sluzi za izazivanje mrznje medju ljudima tako da dete ne sme da obuce dres svoga tima jer ce zaludjenici ispunjeni mrznjom isprebijati u sred bela dana. Tamo ljudi sede na par metara od parketa a ovde pretresi traju po dva sata i ljudima se oduzimaju upaljaci, olovke, parfemi, sitan novac, sminka i sve ostalo sto se moze baciti na teren. I za tebe je to pravo "sportsko rivalstvo"?

Vilingrađanin

pre 5 godina

@Brajko

Prijatelju, imam 25 godina tako da se vrlo dobro razumem u savremeni svet, kapitalizam i šou biznis i ne znam kako je bilo za vreme Tita. Ja sam u komentaru i napisao da ova moja zamisao verovatno nikad neće biti sprovedena i da mi je jasno zbog čega. Ova izjava je bila samo iz sportskog ugla i ugla ljubitelja košarke bez obzira što NBA a sve više i Liga Šampiona i Evroliga gube vezu sa sportskim nadmetanjem. NBA se sveo na finale plej-ofa dok je regularna sezona skroz nebitna. Mnogi bivši igrači su govorili kako sezona treba da se skrati i kako u NBA više nema pravog rivaliteta i srca već je sve šou program, Instagram, Tviter i navijači koji nevezano za rezultat utakmice igraju i glupiraju se za vreme tajm-auta. Nadam se da smo se razumeli.

Jaran

pre 5 godina

room 1408
Opet komentarises zbog pluseva, a nisi u zivotu odgledao NBA utakmicu. Jos napisa lik pre par dana "vratio sam se, dugo me nije bilo", a koristio si barem 20 imena do ovog "povratka"...

CarloNS

pre 5 godina

Ona asistencija za Milsapa je umetničko delo.
Čovek je genije. Zaslužuje prvo mesto u top 10 poteza nedelje.
(tocka, 16. novembar 2018 14:00)

Asistencija do Huanča, levom iza leđa iz prve. U stvari nije asistencija, jer je Huančo promašio. Ne verujem da je ima na Highlights.

DachaZVEZDA

pre 5 godina

Mislim da bi neko iz Denvera morao ozb da porazgovara sa njim i da vide o cemu se radi,ako je u pitanju neka psihicka barijera da se pomogne decku,ako je u pitanju promena uloge na terenu da se u dogovoru sa trenerom pronadje ponovo najbolja pozicija za njega,ako treba i neki trejd da se odradi,a ako je u pitanju i dalje inacenje zbog one kazne ja bi ga kao klub rebnuo jos 100k,pa ako nastavi jos milion,pa neka se cese gde ga ne svrbi i shvati ko je i gde je jer srbina dok ne udaris po dzepu tesko mu do mozga dolaze neke stvari!

RODJACE!!

SVE OVO JEDNA RECENICA!?!?!
Mnogoooooo vise treba da brines o svojoj pismenosti, nego o Jokinom dzepu. Pusti te brige, imas ti precih!!!!

Bolje biti Jokic nego Vestbruk

pre 5 godina

Ovi sto kritikuju Jokica nisu ni gledali utakmicu.
Maltene je sam na pocetku napravio ogromnu razliku i posle nije bilo potrebe da ga trener uvodi u igri.
A sto se tice statistike i all stara, kosarka je timska igra i vazno je da vas tim pobedi, a ne vasa statistika.
Zbog toga je titule osvajao Bil Rasel, a Vilt Cembrlen se morao zadovoljiti sa individualnim priznanjima.

Locutus

pre 5 godina

Tacno, pobedjuju. Ali sa ovakvom igrom Jokic nikada nece biti na All Staru.
(ccc?, 16. novembar 2018 12:57)

Nije problem igra, već trener. Za nabijanje statistike mora da igra više od 35 minuta po utakmici. Da je igrao "garbage time", u ovoj utakmici (a to je cela poslednja četvrtina) mogao je skupiti 30,15,10 kao od šale.

Brajko

pre 5 godina

@Vilingrađanin:

Ne razumeš šta je NBA, niti razumeš savremeni svet (makar njegovih poslednjih 40 godina), ovo govorim bez želje da te omalovažim ili uvredim.

bskfan

pre 5 godina

Jokic je bio odlican a ne solidan kao sto kazu ovi koji nisu gledali utakmicu. Posao je bio zavrsen vec sredinom trece cetvrtine pa Jokic nije ni ulazio u igru u poslednoj cetvrtini. Malone, ko po zna koji put, kada dodje do duvara i kada vidi da nema kud, opet dozvoli Jokicu da igra svoju igru i citav napad odjednom profunkcionise. Kada se igra FREE FLOW OFFENSE odjednom sve profunkcionise, Murrey i Haris sutiraju trojke 50% i 66.7% umesto 27% i 29%, a i citav tim odjednom sutira trojke 42%. Sut je stvar ritma a kada se igra prava igra sve odjednom dodje na svoje mesto.

Nazalost, Malone ce mozda odigrati nekoliko utakmica na taj nacin a onda ce se opet vratiti svojim nacrtanim akcijama koje se lako citaju, lako brane, unose nervozu medju igrace i izbacuju ih iz ritma. Jednostavno takav je, tvrdoglav kao mazga i tu nema pomoci. Kada kod se Jokic ponasa onako kako se ponasao na prethodnih nekoliko utakmica uvek je glavni razlog Malone. To je njegov nacin prenosenja poruke Maloneu. Neko tu moze da kaze kako je to bzv i da je bolje da razgovara sa trenerom, ali ja ga razumem; sto da pricas o necemu sto se vec milion puta reklo i napisalo?

zemunski kej

pre 5 godina

Atalanta ekipa namenski losa, trejdovali su Sredera ,Kada vidite da za ekipu ugraju veterani ,ovde Vins Karter znaci da nekog ciljaju na draftu, Nisam trebalo ovo da gledam jer je vec posle par minuta bilo jasno ga ovo Denver ne moze da izgubi ,mada prva petorka Denvera sve sa Jokicem opet nije ubedljiva, Ovaj covek sto je napisao da ce Jokica da trejduju mislim da ce tesko da se to desi iz par razloga, Ne zato sto je toliko impresivan vec sto nema zainteresovanih jer je skup a nije atkraktivan, Drugo Denver tesko moze da privuce najbolje igrace jer se Kolorado smatra provincijom u odnosu na Njujork ,La,Boston,Cikago,San Francisko tj Okland odakle su Variorsi,

CarloNS

pre 5 godina

Ja@-Nije normalno da GLAVNI igrač neke NBA franšize ima lošu statistiku konstantno bez obzira kako se ekipa ponaša na terenu.Gledaj Novicki,belac,nije “silovao” sa šutevima,sa nenormalnim doprinosom za Dallas....
(room 1408, 16. novembar 2018 10:56)

Gde piše da ima lošu statistiku??

Do ove utakmice, prvi na DPA listi, drugi na PIE i treći na PER. To su statistike koje uzimaju sve parametre u obzir. Najbolji u NBA i tebi je to loše?
Protiv Atlante je igrao pola utakmice i imao je 12 poena, 9 skokova, 7 asistencija, 3 ukradene i jednu blokadu (+37). Šta je još trebao da uradi?

Pseudoharms

pre 5 godina

Ha ha ha. Komentari su vrh. Nikola malo igrao, druga petorka se uzivljavala. Ko je gledao mec, zna sta je Jokic radio. Ko nije, pise komentare o broju upucenih suteva.

Vilingrađanin

pre 5 godina

Iako se to verovatno neće desiti baš bi voleo da Adam Silver reorganizuje ligu. Prvo bi ukinuo divizije i konferencije jer je to ove sezone najočiglednije. Istok se raspada i samo je 7 timova na 50% i više dok je na zapadu čak 12. Uvesti dvokružni sistem od 58 utakmica čime bi igrači imali više vremena za trening, odmor i vreme sa svojim porodicama. Time bi i svaka utakmica više značila. Na kraju sezone bi plej-of igralo 8 najboljih timova ili eventualno 12 kao u NFL koji ima i više timova. Još jednom kažem da se ovo 99% neće desiti zbog novca od prenosa i ostalih stvari ali je moje mišljenje da bi pravi ljubitelji NBA podržali nekakve promene.

Dragan-Borca

pre 5 godina

Koliko je smesno gledati ove pausalne "ljubitelje" NBA kako lupetaju gluposti. Pa Jokic je osmi na Fantaziju po korisnosti statistike, nije sve u poenima i decko nije ni igrao zadnjih 15 minuta, inace bi verovatno imao tripl dabl. Ne blamirajte se, prosle godine posle 15 kola imao je 15/10/4 i jednu ukradenu sa tek par blokada u 15 kola, sad ima 17/10/7 sa cak 1.5 ukradenih i skoro jednom blokadom po mecu, PER 27 medju najboljima u celoj ligi produktivnost kompletna. Imaju 10-5, a prosle sezone 8-7, tisina neznalice, tek se zagreva i uvek bljesne dok stekne hitrine kroz 20-30 utakmica pocne da plodi oko Nove Godine. Jednostavno takvih je fizikalija, treba mu metabolizmu da se zaleti i nabije kondicije. Nerealno je uopste, da sa takvom atletikom igra u NBA ali to je nas genije.

veljko

pre 5 godina

Kakvu statistiku ima Drejmond Grin, pa igra na ol staru i šampion je 3 od 4 poslednje sezone?

Nije statistika sve, ali ako se priča o njoj, Nikola je po mnogim naprednim statistikama u prvih 15-20 igrača lige. Iza njega su mnoge super zvezde.

U ovom meču su i razbijali protivnika, dali šansu rezervama, pa ne čudi što nije dao 30 poena. Bitno je da tim pobeđuje, a za Nikolu da je bitna karika. Za sada je sve odlično, bolji start nisu imali odavno.

Pleymejker

pre 5 godina

Neko rece da igra za tim da je to odlika lidera. Pa da je tako nebi izgubili cetiri za redom. I dalje Jokic je samo medju 5 naj centara lige a sto se ugovora tice to je sam zaradio ima i gorih od njega sa dobrim ugovorom

room 1408

pre 5 godina

Ja@-Nije normalno da GLAVNI igrač neke NBA franšize ima lošu statistiku konstantno bez obzira kako se ekipa ponaša na terenu.Gledaj Novicki,belac,nije “silovao” sa šutevima,sa nenormalnim doprinosom za Dallas....

Marko

pre 5 godina

Da li ovo znaci da Murray treba i dalje da ulazi s klupe a Monte da bude u prvoj petorci? Nisam gledao utakmicu al ubili su Atlanta 45 razlike ovako.

jд123

pre 5 godina

А кад сам ја у предсезони писао да би Морис могао бити стартер, смејали сте ми се у коментарима. Ако је стварно избила свађа у екипи, па је Мареј зато пребачен у резерве то и није лоше. Или да трејдују Мареја, као великог талента и још неке играче за неког суперстара, Дурента нпр ;). Знам да је мало вероватно да ће неки суперстар у Денвер. Онда нека трејдују Јокића. Сакраменто има места у селери капу и доста младих играча да понуде заузврат. Дивац би га сигурно узео и онда 3 Србина у стартној постави једне НБА екипе ;)

ja

pre 5 godina

@ (room 1408, 16. novembar 2018 08:30)

Druže, pogledaj utakmicu, pa komentariši. On uzima šut kad je neophodno, a ne da bu budžio statistiku. Jokić je vezivno tkivo Denvera, a ako već voliš statistiku, trebalo bi samo jednu stvar da pogledaš - sa njim na terenu, Denver je imao +37. Šta bi više trebalo da uradi? Košarka je timska igra...

bellamy

pre 5 godina

Ljudi, odgledajte utakmicu ponekad, statistika nije košarka. Može da pomogne, ali dešava se da igrač postigne većinu koševa svoje ekipe, pa ekipa izgubi. Denver je u startu napravio razliku, dal je bilo 13:0, koju je samo kasnije povećavao, ali s obzirom da su utakmice koje su gubili slabo otvarali, ovo je bilo presudno na krajnju pobedu sa velikom razlikom. A u tih početnih 13 poena, Jokić 2 za 2 i 1 za 3, plus asistencija ili dve.

Šteta što Jokićevo dodavanje iza leđa nije krunisano sa 3p, cela hala se već digla na noge!

Pera

pre 5 godina

Nešto se dešava u Denveru.Covek pravi prosecne partije za njegov kvalitet.Glavni igrač franšize šutne 5 puta za ceo mec.Da je Amer šutnuo bi 55 puta.Verovatno odluka trenera.Sta reci za Kliperse i njihovog trenera.Igra mu ona cepanica od centra preko 20 minuta dok Bobi sedi na klupi.Bibi je njegovu statistiku pravio za 5 min....
(room 1408, 16. novembar 2018 08:30)

Gortat - centar proverenog kvaliteta, koji godinama igra plejof. Ne bas dominantan u napadu, ali radi ono sto se od njega trazi.
Bobi - dominantan u napadu, ali izrazito spor, cela ekipa mora da se podredi njemu, sto dosta usporava igru.
Mada pored svega ovoga, mozda najbitniji faktor je visina ugovora. Evo npr, clanak na sajtu NBA u kojem se govori o Denverovoj pobedi ima naslov "Jokic dishes out 7 assists vs. Hawks". Partija 12p, 9sk, 7as nije bas za naslov, ali ugovor od 150 milki, je ugovor od 150 milki...

HamburgerJung

pre 5 godina

kako vi to procenite da Jokic igra solidno? on igra timski i to je najvaznijr. vi samo gledate statistike, vama je vaznije da jokic ubaci 40 bodova po utakmici i da denver gubi.

majinbu

pre 5 godina

Imam sve više utisak da pored botova mnogo komentare ostavljaju i klinci.
Pazi ti prvi komentar - nije za all star.
Denver mu u vrhu zapada, igrao sa pola gasa, skroman momak, ne sili kosarku, uziva i ovaj napise za all star. To je amerika i propaganda. Samo da se sve izreklamira u nekom sjaju. A Jokic sto se igra kosarke to je nebitno. Svaka cast Denveru, ove godine mora plejof pa sta bude.

pozdrav

pre 5 godina

Ne pratim sport ali sve već neko vrijeme pitam, svaki dan pišete o košarkaškim utakmicama, mislio sam da se igra samo jedan dan u tjednu, subota ili nedjelja a ne svaki dan!
(Bruder Jakob, 16. novembar 2018 08:40)

Da, obično igraju dvaput nedeljno. Nekad i dan za danom.

bgh

pre 5 godina

U odnosu na prošlu godinu Jokić igra dosta slabije. Pustite vi asistencije jer je u NBA asistencija izgubila smisao kao i skokove kad neko promasi bacanje. Ove sezone se podredio timu. On mora da uzima 20 šuteva po meču, a ne da gleda da asistira jer niko njemu nije dao 146 miliona da ovako slabo igra.
Neka shvati da je nosilac franšize i neka tako igra.

room 1408

pre 5 godina

Ne pratim sport se već neko vrijeme pitam,svaki dan pisete o košarkaškim utakmicama,mislio sam da se igra samo jedan dan u tjednu,subota ili nedjelja a ne svaki dan!
(Bruder Jakov,16.novembar 2018 08:40)
I ja se pitam.Svake 4 godine treba da se igra!!!

Bruder Jakob

pre 5 godina

Ne pratim sport ali sve već neko vrijeme pitam, svaki dan pišete o košarkaškim utakmicama, mislio sam da se igra samo jedan dan u tjednu, subota ili nedjelja a ne svaki dan!

Drobeno Mleko

pre 5 godina

Konacno dobra partija celog tima, odlicna tranzicija u napadu. Nikola opet lenja partija, mislim za njegove standarde sto se tice poena a skokovi i asistencije su opet tu. Da je ubacio 17+ pa da me i nagradi sa dve crvene al ajd, da ga boles'

hadvao

pre 5 godina

Cemu li ce sad bit nezadovoljni komentatori sa ovog portala,cuveni znalci u svim zivotnim sferama?Kao da NBA nema preko 80 meceva u sezoni i da ne smiju izgubit nijedan.Pa to je uspjelo samo Bulsima i Voriorsima koji su se naosvajali prstena.Jokic momak igra vanserijski i ima konstantan uticaj na ekipu.Nije lud kao Porzingis da pravi atraktivna zakucavanja i rizikuje povredu kao sto je on zaradio.Uostalom ni Durent i Tomson ne pucaju svaku noc po 20 suteva pa su jedni od najboljih u ligi..

room 1408

pre 5 godina

Nešto se dešava u Denveru.Covek pravi prosecne partije za njegov kvalitet.Glavni igrač franšize šutne 5 puta za ceo mec.Da je Amer šutnuo bi 55 puta.Verovatno odluka trenera.Sta reci za Kliperse i njihovog trenera.Igra mu ona cepanica od centra preko 20 minuta dok Bobi sedi na klupi.Bibi je njegovu statistiku pravio za 5 min....

zizu

pre 5 godina

Jel neko uopste gledao utakmicu?Jokic je poceo,odmah su napravili razliku 20+ pocetkom drugog poluvremena i to je to.Huanco 25+poena,pa sta vam govori to?Jamal nije bio ni u startnoj petorci,Jokic nije imao potrebe da igra jer je on svoje odradio..15-2 pocetak Jokic daje 2x2 i trojku.svi su igrali,sledeca je sa filadelfijom76 pa cemo videti...

ja

pre 5 godina

Gledao sam utakmicu - čovek me prosto oduševljava! Neverovatno je kako igra, koliko je inteligentan. U napadu ima takav arsenal da imam utisak kao da je odjednom Teodosić, Bjelica i Novicki...

miro

pre 5 godina

svako ko je gledao utakmicu, video je da jokić nije bio "solidan", nego da je kompletna igra u napadu konačno išla preko njega, da je imao nekoliko neverovatnih asistencija geriju i milsapu, a da je u odbrani imao 4 ukradene lopte i da je gradio svoje igrače sjajno.
istina, atlanta je slaba i falilo im je 4 igrača, ali dobili su 45 razlike jer su igrali kako treba, preko nikole.

Jevdja

pre 5 godina

U Klipersima Williams,Harris,Gallinari samo sutiraju oni nikom i ne dodaju loptu bitni su samo oni ipak mislim da Klipersi sa cepankom Gortatom nece u plej of.

Aleksandar

pre 5 godina

Ljudi, dok je igrala startna petorka, napravili su veliku razliku. Jokic je dao prvih 10 koseva od Denverovih 17. Onda je trener ubacio rezerve, koje su nastavile da melju, a Jokica, Milsapa i startere, je samo ubacivao povremeno na po par minuta da rezerve odmori, jer su one iznele utakmicu do kraja. Nije bilo potrebe da rizikuje povrede i opterecuje startere.
Komentarisete kao da niko nije gledao utakmicu?

Dacha

pre 5 godina

Mrsavo blago receno. Stvarno mi nije jasno sta se desava sa deckom,krenuo je u sezonu maestralno i samo je stao,na 138 postignutih poena ti si ubacio 12,bas slabo. Mislim da bi neko iz Denvera morao ozb da porazgovara sa njim i da vide o cemu se radi,ako je u pitanju neka psihicka barijera da se pomogne decku,ako je u pitanju promena uloge na terenu da se u dogovoru sa trenerom pronadje ponovo najbolja pozicija za njega,ako treba i neki trejd da se odradi,a ako je u pitanju i dalje inacenje zbog one kazne ja bi ga kao klub rebnuo jos 100k,pa ako nastavi jos milion,pa neka se cese gde ga ne svrbi i shvati ko je i gde je jer srbina dok ne udaris po dzepu tesko mu do mozga dolaze neke stvari! Takvo ponasanje ne prilici igracu koji treba da bude lice fransize i koji je dobio ugovor od 150 miliona.

Aleksandar

pre 5 godina

Ljudi, dok je igrala startna petorka, napravili su veliku razliku. Jokic je dao prvih 10 koseva od Denverovih 17. Onda je trener ubacio rezerve, koje su nastavile da melju, a Jokica, Milsapa i startere, je samo ubacivao povremeno na po par minuta da rezerve odmori, jer su one iznele utakmicu do kraja. Nije bilo potrebe da rizikuje povrede i opterecuje startere.
Komentarisete kao da niko nije gledao utakmicu?

ja

pre 5 godina

Gledao sam utakmicu - čovek me prosto oduševljava! Neverovatno je kako igra, koliko je inteligentan. U napadu ima takav arsenal da imam utisak kao da je odjednom Teodosić, Bjelica i Novicki...

room 1408

pre 5 godina

Nešto se dešava u Denveru.Covek pravi prosecne partije za njegov kvalitet.Glavni igrač franšize šutne 5 puta za ceo mec.Da je Amer šutnuo bi 55 puta.Verovatno odluka trenera.Sta reci za Kliperse i njihovog trenera.Igra mu ona cepanica od centra preko 20 minuta dok Bobi sedi na klupi.Bibi je njegovu statistiku pravio za 5 min....

miro

pre 5 godina

svako ko je gledao utakmicu, video je da jokić nije bio "solidan", nego da je kompletna igra u napadu konačno išla preko njega, da je imao nekoliko neverovatnih asistencija geriju i milsapu, a da je u odbrani imao 4 ukradene lopte i da je gradio svoje igrače sjajno.
istina, atlanta je slaba i falilo im je 4 igrača, ali dobili su 45 razlike jer su igrali kako treba, preko nikole.

hadvao

pre 5 godina

Cemu li ce sad bit nezadovoljni komentatori sa ovog portala,cuveni znalci u svim zivotnim sferama?Kao da NBA nema preko 80 meceva u sezoni i da ne smiju izgubit nijedan.Pa to je uspjelo samo Bulsima i Voriorsima koji su se naosvajali prstena.Jokic momak igra vanserijski i ima konstantan uticaj na ekipu.Nije lud kao Porzingis da pravi atraktivna zakucavanja i rizikuje povredu kao sto je on zaradio.Uostalom ni Durent i Tomson ne pucaju svaku noc po 20 suteva pa su jedni od najboljih u ligi..

zizu

pre 5 godina

Jel neko uopste gledao utakmicu?Jokic je poceo,odmah su napravili razliku 20+ pocetkom drugog poluvremena i to je to.Huanco 25+poena,pa sta vam govori to?Jamal nije bio ni u startnoj petorci,Jokic nije imao potrebe da igra jer je on svoje odradio..15-2 pocetak Jokic daje 2x2 i trojku.svi su igrali,sledeca je sa filadelfijom76 pa cemo videti...

room 1408

pre 5 godina

Ne pratim sport se već neko vrijeme pitam,svaki dan pisete o košarkaškim utakmicama,mislio sam da se igra samo jedan dan u tjednu,subota ili nedjelja a ne svaki dan!
(Bruder Jakov,16.novembar 2018 08:40)
I ja se pitam.Svake 4 godine treba da se igra!!!

majinbu

pre 5 godina

Imam sve više utisak da pored botova mnogo komentare ostavljaju i klinci.
Pazi ti prvi komentar - nije za all star.
Denver mu u vrhu zapada, igrao sa pola gasa, skroman momak, ne sili kosarku, uziva i ovaj napise za all star. To je amerika i propaganda. Samo da se sve izreklamira u nekom sjaju. A Jokic sto se igra kosarke to je nebitno. Svaka cast Denveru, ove godine mora plejof pa sta bude.

Drobeno Mleko

pre 5 godina

Konacno dobra partija celog tima, odlicna tranzicija u napadu. Nikola opet lenja partija, mislim za njegove standarde sto se tice poena a skokovi i asistencije su opet tu. Da je ubacio 17+ pa da me i nagradi sa dve crvene al ajd, da ga boles'

HamburgerJung

pre 5 godina

kako vi to procenite da Jokic igra solidno? on igra timski i to je najvaznijr. vi samo gledate statistike, vama je vaznije da jokic ubaci 40 bodova po utakmici i da denver gubi.

Pera

pre 5 godina

Nešto se dešava u Denveru.Covek pravi prosecne partije za njegov kvalitet.Glavni igrač franšize šutne 5 puta za ceo mec.Da je Amer šutnuo bi 55 puta.Verovatno odluka trenera.Sta reci za Kliperse i njihovog trenera.Igra mu ona cepanica od centra preko 20 minuta dok Bobi sedi na klupi.Bibi je njegovu statistiku pravio za 5 min....
(room 1408, 16. novembar 2018 08:30)

Gortat - centar proverenog kvaliteta, koji godinama igra plejof. Ne bas dominantan u napadu, ali radi ono sto se od njega trazi.
Bobi - dominantan u napadu, ali izrazito spor, cela ekipa mora da se podredi njemu, sto dosta usporava igru.
Mada pored svega ovoga, mozda najbitniji faktor je visina ugovora. Evo npr, clanak na sajtu NBA u kojem se govori o Denverovoj pobedi ima naslov "Jokic dishes out 7 assists vs. Hawks". Partija 12p, 9sk, 7as nije bas za naslov, ali ugovor od 150 milki, je ugovor od 150 milki...

ja

pre 5 godina

@ (room 1408, 16. novembar 2018 08:30)

Druže, pogledaj utakmicu, pa komentariši. On uzima šut kad je neophodno, a ne da bu budžio statistiku. Jokić je vezivno tkivo Denvera, a ako već voliš statistiku, trebalo bi samo jednu stvar da pogledaš - sa njim na terenu, Denver je imao +37. Šta bi više trebalo da uradi? Košarka je timska igra...

Jevdja

pre 5 godina

U Klipersima Williams,Harris,Gallinari samo sutiraju oni nikom i ne dodaju loptu bitni su samo oni ipak mislim da Klipersi sa cepankom Gortatom nece u plej of.

Dragan-Borca

pre 5 godina

Koliko je smesno gledati ove pausalne "ljubitelje" NBA kako lupetaju gluposti. Pa Jokic je osmi na Fantaziju po korisnosti statistike, nije sve u poenima i decko nije ni igrao zadnjih 15 minuta, inace bi verovatno imao tripl dabl. Ne blamirajte se, prosle godine posle 15 kola imao je 15/10/4 i jednu ukradenu sa tek par blokada u 15 kola, sad ima 17/10/7 sa cak 1.5 ukradenih i skoro jednom blokadom po mecu, PER 27 medju najboljima u celoj ligi produktivnost kompletna. Imaju 10-5, a prosle sezone 8-7, tisina neznalice, tek se zagreva i uvek bljesne dok stekne hitrine kroz 20-30 utakmica pocne da plodi oko Nove Godine. Jednostavno takvih je fizikalija, treba mu metabolizmu da se zaleti i nabije kondicije. Nerealno je uopste, da sa takvom atletikom igra u NBA ali to je nas genije.

Pseudoharms

pre 5 godina

Ha ha ha. Komentari su vrh. Nikola malo igrao, druga petorka se uzivljavala. Ko je gledao mec, zna sta je Jokic radio. Ko nije, pise komentare o broju upucenih suteva.

CarloNS

pre 5 godina

Ja@-Nije normalno da GLAVNI igrač neke NBA franšize ima lošu statistiku konstantno bez obzira kako se ekipa ponaša na terenu.Gledaj Novicki,belac,nije “silovao” sa šutevima,sa nenormalnim doprinosom za Dallas....
(room 1408, 16. novembar 2018 10:56)

Gde piše da ima lošu statistiku??

Do ove utakmice, prvi na DPA listi, drugi na PIE i treći na PER. To su statistike koje uzimaju sve parametre u obzir. Najbolji u NBA i tebi je to loše?
Protiv Atlante je igrao pola utakmice i imao je 12 poena, 9 skokova, 7 asistencija, 3 ukradene i jednu blokadu (+37). Šta je još trebao da uradi?

bellamy

pre 5 godina

Ljudi, odgledajte utakmicu ponekad, statistika nije košarka. Može da pomogne, ali dešava se da igrač postigne većinu koševa svoje ekipe, pa ekipa izgubi. Denver je u startu napravio razliku, dal je bilo 13:0, koju je samo kasnije povećavao, ali s obzirom da su utakmice koje su gubili slabo otvarali, ovo je bilo presudno na krajnju pobedu sa velikom razlikom. A u tih početnih 13 poena, Jokić 2 za 2 i 1 za 3, plus asistencija ili dve.

Šteta što Jokićevo dodavanje iza leđa nije krunisano sa 3p, cela hala se već digla na noge!

Vilingrađanin

pre 5 godina

Iako se to verovatno neće desiti baš bi voleo da Adam Silver reorganizuje ligu. Prvo bi ukinuo divizije i konferencije jer je to ove sezone najočiglednije. Istok se raspada i samo je 7 timova na 50% i više dok je na zapadu čak 12. Uvesti dvokružni sistem od 58 utakmica čime bi igrači imali više vremena za trening, odmor i vreme sa svojim porodicama. Time bi i svaka utakmica više značila. Na kraju sezone bi plej-of igralo 8 najboljih timova ili eventualno 12 kao u NFL koji ima i više timova. Još jednom kažem da se ovo 99% neće desiti zbog novca od prenosa i ostalih stvari ali je moje mišljenje da bi pravi ljubitelji NBA podržali nekakve promene.

Bolje biti Jokic nego Vestbruk

pre 5 godina

Ovi sto kritikuju Jokica nisu ni gledali utakmicu.
Maltene je sam na pocetku napravio ogromnu razliku i posle nije bilo potrebe da ga trener uvodi u igri.
A sto se tice statistike i all stara, kosarka je timska igra i vazno je da vas tim pobedi, a ne vasa statistika.
Zbog toga je titule osvajao Bil Rasel, a Vilt Cembrlen se morao zadovoljiti sa individualnim priznanjima.

veljko

pre 5 godina

Kakvu statistiku ima Drejmond Grin, pa igra na ol staru i šampion je 3 od 4 poslednje sezone?

Nije statistika sve, ali ako se priča o njoj, Nikola je po mnogim naprednim statistikama u prvih 15-20 igrača lige. Iza njega su mnoge super zvezde.

U ovom meču su i razbijali protivnika, dali šansu rezervama, pa ne čudi što nije dao 30 poena. Bitno je da tim pobeđuje, a za Nikolu da je bitna karika. Za sada je sve odlično, bolji start nisu imali odavno.

Dacha

pre 5 godina

Mrsavo blago receno. Stvarno mi nije jasno sta se desava sa deckom,krenuo je u sezonu maestralno i samo je stao,na 138 postignutih poena ti si ubacio 12,bas slabo. Mislim da bi neko iz Denvera morao ozb da porazgovara sa njim i da vide o cemu se radi,ako je u pitanju neka psihicka barijera da se pomogne decku,ako je u pitanju promena uloge na terenu da se u dogovoru sa trenerom pronadje ponovo najbolja pozicija za njega,ako treba i neki trejd da se odradi,a ako je u pitanju i dalje inacenje zbog one kazne ja bi ga kao klub rebnuo jos 100k,pa ako nastavi jos milion,pa neka se cese gde ga ne svrbi i shvati ko je i gde je jer srbina dok ne udaris po dzepu tesko mu do mozga dolaze neke stvari! Takvo ponasanje ne prilici igracu koji treba da bude lice fransize i koji je dobio ugovor od 150 miliona.

pozdrav

pre 5 godina

Ne pratim sport ali sve već neko vrijeme pitam, svaki dan pišete o košarkaškim utakmicama, mislio sam da se igra samo jedan dan u tjednu, subota ili nedjelja a ne svaki dan!
(Bruder Jakob, 16. novembar 2018 08:40)

Da, obično igraju dvaput nedeljno. Nekad i dan za danom.

bskfan

pre 5 godina

Jokic je bio odlican a ne solidan kao sto kazu ovi koji nisu gledali utakmicu. Posao je bio zavrsen vec sredinom trece cetvrtine pa Jokic nije ni ulazio u igru u poslednoj cetvrtini. Malone, ko po zna koji put, kada dodje do duvara i kada vidi da nema kud, opet dozvoli Jokicu da igra svoju igru i citav napad odjednom profunkcionise. Kada se igra FREE FLOW OFFENSE odjednom sve profunkcionise, Murrey i Haris sutiraju trojke 50% i 66.7% umesto 27% i 29%, a i citav tim odjednom sutira trojke 42%. Sut je stvar ritma a kada se igra prava igra sve odjednom dodje na svoje mesto.

Nazalost, Malone ce mozda odigrati nekoliko utakmica na taj nacin a onda ce se opet vratiti svojim nacrtanim akcijama koje se lako citaju, lako brane, unose nervozu medju igrace i izbacuju ih iz ritma. Jednostavno takav je, tvrdoglav kao mazga i tu nema pomoci. Kada kod se Jokic ponasa onako kako se ponasao na prethodnih nekoliko utakmica uvek je glavni razlog Malone. To je njegov nacin prenosenja poruke Maloneu. Neko tu moze da kaze kako je to bzv i da je bolje da razgovara sa trenerom, ali ja ga razumem; sto da pricas o necemu sto se vec milion puta reklo i napisalo?

Locutus

pre 5 godina

Tacno, pobedjuju. Ali sa ovakvom igrom Jokic nikada nece biti na All Staru.
(ccc?, 16. novembar 2018 12:57)

Nije problem igra, već trener. Za nabijanje statistike mora da igra više od 35 minuta po utakmici. Da je igrao "garbage time", u ovoj utakmici (a to je cela poslednja četvrtina) mogao je skupiti 30,15,10 kao od šale.

bgh

pre 5 godina

U odnosu na prošlu godinu Jokić igra dosta slabije. Pustite vi asistencije jer je u NBA asistencija izgubila smisao kao i skokove kad neko promasi bacanje. Ove sezone se podredio timu. On mora da uzima 20 šuteva po meču, a ne da gleda da asistira jer niko njemu nije dao 146 miliona da ovako slabo igra.
Neka shvati da je nosilac franšize i neka tako igra.

Marko

pre 5 godina

Da li ovo znaci da Murray treba i dalje da ulazi s klupe a Monte da bude u prvoj petorci? Nisam gledao utakmicu al ubili su Atlanta 45 razlike ovako.

DachaZVEZDA

pre 5 godina

Mislim da bi neko iz Denvera morao ozb da porazgovara sa njim i da vide o cemu se radi,ako je u pitanju neka psihicka barijera da se pomogne decku,ako je u pitanju promena uloge na terenu da se u dogovoru sa trenerom pronadje ponovo najbolja pozicija za njega,ako treba i neki trejd da se odradi,a ako je u pitanju i dalje inacenje zbog one kazne ja bi ga kao klub rebnuo jos 100k,pa ako nastavi jos milion,pa neka se cese gde ga ne svrbi i shvati ko je i gde je jer srbina dok ne udaris po dzepu tesko mu do mozga dolaze neke stvari!

RODJACE!!

SVE OVO JEDNA RECENICA!?!?!
Mnogoooooo vise treba da brines o svojoj pismenosti, nego o Jokinom dzepu. Pusti te brige, imas ti precih!!!!

CarloNS

pre 5 godina

Ona asistencija za Milsapa je umetničko delo.
Čovek je genije. Zaslužuje prvo mesto u top 10 poteza nedelje.
(tocka, 16. novembar 2018 14:00)

Asistencija do Huanča, levom iza leđa iz prve. U stvari nije asistencija, jer je Huančo promašio. Ne verujem da je ima na Highlights.

jд123

pre 5 godina

А кад сам ја у предсезони писао да би Морис могао бити стартер, смејали сте ми се у коментарима. Ако је стварно избила свађа у екипи, па је Мареј зато пребачен у резерве то и није лоше. Или да трејдују Мареја, као великог талента и још неке играче за неког суперстара, Дурента нпр ;). Знам да је мало вероватно да ће неки суперстар у Денвер. Онда нека трејдују Јокића. Сакраменто има места у селери капу и доста младих играча да понуде заузврат. Дивац би га сигурно узео и онда 3 Србина у стартној постави једне НБА екипе ;)

libero

pre 5 godina

@Vilingradjanin

Sta je za tebe rivalstvo? Mislis kao ovo ovde izmedju Zvezde i Partizana kada kordoni policajaca sprecavaju navodne navijacke grupe da se medjusobno ne poubijaju? E moj Brajko, nemas ti predstavu o tome sta je sport. Tamo ljudi dodju na utamicu da se zabave, da pogledaju majstorije najboljih svetskih kosarkasa, da sa porodicom ili prijateljima lepo provedu nekoliko sati, dok se ovde na utamice ide kao da se ide u rat. Ovde sport sluzi za izazivanje mrznje medju ljudima tako da dete ne sme da obuce dres svoga tima jer ce zaludjenici ispunjeni mrznjom isprebijati u sred bela dana. Tamo ljudi sede na par metara od parketa a ovde pretresi traju po dva sata i ljudima se oduzimaju upaljaci, olovke, parfemi, sitan novac, sminka i sve ostalo sto se moze baciti na teren. I za tebe je to pravo "sportsko rivalstvo"?

Brajko

pre 5 godina

@Vilingrađanin:

Ne razumeš šta je NBA, niti razumeš savremeni svet (makar njegovih poslednjih 40 godina), ovo govorim bez želje da te omalovažim ili uvredim.

zemunski kej

pre 5 godina

Atalanta ekipa namenski losa, trejdovali su Sredera ,Kada vidite da za ekipu ugraju veterani ,ovde Vins Karter znaci da nekog ciljaju na draftu, Nisam trebalo ovo da gledam jer je vec posle par minuta bilo jasno ga ovo Denver ne moze da izgubi ,mada prva petorka Denvera sve sa Jokicem opet nije ubedljiva, Ovaj covek sto je napisao da ce Jokica da trejduju mislim da ce tesko da se to desi iz par razloga, Ne zato sto je toliko impresivan vec sto nema zainteresovanih jer je skup a nije atkraktivan, Drugo Denver tesko moze da privuce najbolje igrace jer se Kolorado smatra provincijom u odnosu na Njujork ,La,Boston,Cikago,San Francisko tj Okland odakle su Variorsi,

Bruder Jakob

pre 5 godina

Ne pratim sport ali sve već neko vrijeme pitam, svaki dan pišete o košarkaškim utakmicama, mislio sam da se igra samo jedan dan u tjednu, subota ili nedjelja a ne svaki dan!

room 1408

pre 5 godina

Ja@-Nije normalno da GLAVNI igrač neke NBA franšize ima lošu statistiku konstantno bez obzira kako se ekipa ponaša na terenu.Gledaj Novicki,belac,nije “silovao” sa šutevima,sa nenormalnim doprinosom za Dallas....

Pleymejker

pre 5 godina

Neko rece da igra za tim da je to odlika lidera. Pa da je tako nebi izgubili cetiri za redom. I dalje Jokic je samo medju 5 naj centara lige a sto se ugovora tice to je sam zaradio ima i gorih od njega sa dobrim ugovorom

Jaran

pre 5 godina

room 1408
Opet komentarises zbog pluseva, a nisi u zivotu odgledao NBA utakmicu. Jos napisa lik pre par dana "vratio sam se, dugo me nije bilo", a koristio si barem 20 imena do ovog "povratka"...

Vilingrađanin

pre 5 godina

@Brajko

Prijatelju, imam 25 godina tako da se vrlo dobro razumem u savremeni svet, kapitalizam i šou biznis i ne znam kako je bilo za vreme Tita. Ja sam u komentaru i napisao da ova moja zamisao verovatno nikad neće biti sprovedena i da mi je jasno zbog čega. Ova izjava je bila samo iz sportskog ugla i ugla ljubitelja košarke bez obzira što NBA a sve više i Liga Šampiona i Evroliga gube vezu sa sportskim nadmetanjem. NBA se sveo na finale plej-ofa dok je regularna sezona skroz nebitna. Mnogi bivši igrači su govorili kako sezona treba da se skrati i kako u NBA više nema pravog rivaliteta i srca već je sve šou program, Instagram, Tviter i navijači koji nevezano za rezultat utakmice igraju i glupiraju se za vreme tajm-auta. Nadam se da smo se razumeli.

Dacha

pre 5 godina

Mrsavo blago receno. Stvarno mi nije jasno sta se desava sa deckom,krenuo je u sezonu maestralno i samo je stao,na 138 postignutih poena ti si ubacio 12,bas slabo. Mislim da bi neko iz Denvera morao ozb da porazgovara sa njim i da vide o cemu se radi,ako je u pitanju neka psihicka barijera da se pomogne decku,ako je u pitanju promena uloge na terenu da se u dogovoru sa trenerom pronadje ponovo najbolja pozicija za njega,ako treba i neki trejd da se odradi,a ako je u pitanju i dalje inacenje zbog one kazne ja bi ga kao klub rebnuo jos 100k,pa ako nastavi jos milion,pa neka se cese gde ga ne svrbi i shvati ko je i gde je jer srbina dok ne udaris po dzepu tesko mu do mozga dolaze neke stvari! Takvo ponasanje ne prilici igracu koji treba da bude lice fransize i koji je dobio ugovor od 150 miliona.

room 1408

pre 5 godina

Nešto se dešava u Denveru.Covek pravi prosecne partije za njegov kvalitet.Glavni igrač franšize šutne 5 puta za ceo mec.Da je Amer šutnuo bi 55 puta.Verovatno odluka trenera.Sta reci za Kliperse i njihovog trenera.Igra mu ona cepanica od centra preko 20 minuta dok Bobi sedi na klupi.Bibi je njegovu statistiku pravio za 5 min....

Bruder Jakob

pre 5 godina

Ne pratim sport ali sve već neko vrijeme pitam, svaki dan pišete o košarkaškim utakmicama, mislio sam da se igra samo jedan dan u tjednu, subota ili nedjelja a ne svaki dan!

bgh

pre 5 godina

U odnosu na prošlu godinu Jokić igra dosta slabije. Pustite vi asistencije jer je u NBA asistencija izgubila smisao kao i skokove kad neko promasi bacanje. Ove sezone se podredio timu. On mora da uzima 20 šuteva po meču, a ne da gleda da asistira jer niko njemu nije dao 146 miliona da ovako slabo igra.
Neka shvati da je nosilac franšize i neka tako igra.

jд123

pre 5 godina

А кад сам ја у предсезони писао да би Морис могао бити стартер, смејали сте ми се у коментарима. Ако је стварно избила свађа у екипи, па је Мареј зато пребачен у резерве то и није лоше. Или да трејдују Мареја, као великог талента и још неке играче за неког суперстара, Дурента нпр ;). Знам да је мало вероватно да ће неки суперстар у Денвер. Онда нека трејдују Јокића. Сакраменто има места у селери капу и доста младих играча да понуде заузврат. Дивац би га сигурно узео и онда 3 Србина у стартној постави једне НБА екипе ;)

ja

pre 5 godina

Gledao sam utakmicu - čovek me prosto oduševljava! Neverovatno je kako igra, koliko je inteligentan. U napadu ima takav arsenal da imam utisak kao da je odjednom Teodosić, Bjelica i Novicki...

room 1408

pre 5 godina

Ja@-Nije normalno da GLAVNI igrač neke NBA franšize ima lošu statistiku konstantno bez obzira kako se ekipa ponaša na terenu.Gledaj Novicki,belac,nije “silovao” sa šutevima,sa nenormalnim doprinosom za Dallas....

Drobeno Mleko

pre 5 godina

Konacno dobra partija celog tima, odlicna tranzicija u napadu. Nikola opet lenja partija, mislim za njegove standarde sto se tice poena a skokovi i asistencije su opet tu. Da je ubacio 17+ pa da me i nagradi sa dve crvene al ajd, da ga boles'

hadvao

pre 5 godina

Cemu li ce sad bit nezadovoljni komentatori sa ovog portala,cuveni znalci u svim zivotnim sferama?Kao da NBA nema preko 80 meceva u sezoni i da ne smiju izgubit nijedan.Pa to je uspjelo samo Bulsima i Voriorsima koji su se naosvajali prstena.Jokic momak igra vanserijski i ima konstantan uticaj na ekipu.Nije lud kao Porzingis da pravi atraktivna zakucavanja i rizikuje povredu kao sto je on zaradio.Uostalom ni Durent i Tomson ne pucaju svaku noc po 20 suteva pa su jedni od najboljih u ligi..

HamburgerJung

pre 5 godina

kako vi to procenite da Jokic igra solidno? on igra timski i to je najvaznijr. vi samo gledate statistike, vama je vaznije da jokic ubaci 40 bodova po utakmici i da denver gubi.

Pleymejker

pre 5 godina

Neko rece da igra za tim da je to odlika lidera. Pa da je tako nebi izgubili cetiri za redom. I dalje Jokic je samo medju 5 naj centara lige a sto se ugovora tice to je sam zaradio ima i gorih od njega sa dobrim ugovorom

Vilingrađanin

pre 5 godina

Iako se to verovatno neće desiti baš bi voleo da Adam Silver reorganizuje ligu. Prvo bi ukinuo divizije i konferencije jer je to ove sezone najočiglednije. Istok se raspada i samo je 7 timova na 50% i više dok je na zapadu čak 12. Uvesti dvokružni sistem od 58 utakmica čime bi igrači imali više vremena za trening, odmor i vreme sa svojim porodicama. Time bi i svaka utakmica više značila. Na kraju sezone bi plej-of igralo 8 najboljih timova ili eventualno 12 kao u NFL koji ima i više timova. Još jednom kažem da se ovo 99% neće desiti zbog novca od prenosa i ostalih stvari ali je moje mišljenje da bi pravi ljubitelji NBA podržali nekakve promene.

miro

pre 5 godina

svako ko je gledao utakmicu, video je da jokić nije bio "solidan", nego da je kompletna igra u napadu konačno išla preko njega, da je imao nekoliko neverovatnih asistencija geriju i milsapu, a da je u odbrani imao 4 ukradene lopte i da je gradio svoje igrače sjajno.
istina, atlanta je slaba i falilo im je 4 igrača, ali dobili su 45 razlike jer su igrali kako treba, preko nikole.

zemunski kej

pre 5 godina

Atalanta ekipa namenski losa, trejdovali su Sredera ,Kada vidite da za ekipu ugraju veterani ,ovde Vins Karter znaci da nekog ciljaju na draftu, Nisam trebalo ovo da gledam jer je vec posle par minuta bilo jasno ga ovo Denver ne moze da izgubi ,mada prva petorka Denvera sve sa Jokicem opet nije ubedljiva, Ovaj covek sto je napisao da ce Jokica da trejduju mislim da ce tesko da se to desi iz par razloga, Ne zato sto je toliko impresivan vec sto nema zainteresovanih jer je skup a nije atkraktivan, Drugo Denver tesko moze da privuce najbolje igrace jer se Kolorado smatra provincijom u odnosu na Njujork ,La,Boston,Cikago,San Francisko tj Okland odakle su Variorsi,

Jevdja

pre 5 godina

U Klipersima Williams,Harris,Gallinari samo sutiraju oni nikom i ne dodaju loptu bitni su samo oni ipak mislim da Klipersi sa cepankom Gortatom nece u plej of.

majinbu

pre 5 godina

Imam sve više utisak da pored botova mnogo komentare ostavljaju i klinci.
Pazi ti prvi komentar - nije za all star.
Denver mu u vrhu zapada, igrao sa pola gasa, skroman momak, ne sili kosarku, uziva i ovaj napise za all star. To je amerika i propaganda. Samo da se sve izreklamira u nekom sjaju. A Jokic sto se igra kosarke to je nebitno. Svaka cast Denveru, ove godine mora plejof pa sta bude.

Aleksandar

pre 5 godina

Ljudi, dok je igrala startna petorka, napravili su veliku razliku. Jokic je dao prvih 10 koseva od Denverovih 17. Onda je trener ubacio rezerve, koje su nastavile da melju, a Jokica, Milsapa i startere, je samo ubacivao povremeno na po par minuta da rezerve odmori, jer su one iznele utakmicu do kraja. Nije bilo potrebe da rizikuje povrede i opterecuje startere.
Komentarisete kao da niko nije gledao utakmicu?

ja

pre 5 godina

@ (room 1408, 16. novembar 2018 08:30)

Druže, pogledaj utakmicu, pa komentariši. On uzima šut kad je neophodno, a ne da bu budžio statistiku. Jokić je vezivno tkivo Denvera, a ako već voliš statistiku, trebalo bi samo jednu stvar da pogledaš - sa njim na terenu, Denver je imao +37. Šta bi više trebalo da uradi? Košarka je timska igra...

zizu

pre 5 godina

Jel neko uopste gledao utakmicu?Jokic je poceo,odmah su napravili razliku 20+ pocetkom drugog poluvremena i to je to.Huanco 25+poena,pa sta vam govori to?Jamal nije bio ni u startnoj petorci,Jokic nije imao potrebe da igra jer je on svoje odradio..15-2 pocetak Jokic daje 2x2 i trojku.svi su igrali,sledeca je sa filadelfijom76 pa cemo videti...

Marko

pre 5 godina

Da li ovo znaci da Murray treba i dalje da ulazi s klupe a Monte da bude u prvoj petorci? Nisam gledao utakmicu al ubili su Atlanta 45 razlike ovako.

Vilingrađanin

pre 5 godina

@Brajko

Prijatelju, imam 25 godina tako da se vrlo dobro razumem u savremeni svet, kapitalizam i šou biznis i ne znam kako je bilo za vreme Tita. Ja sam u komentaru i napisao da ova moja zamisao verovatno nikad neće biti sprovedena i da mi je jasno zbog čega. Ova izjava je bila samo iz sportskog ugla i ugla ljubitelja košarke bez obzira što NBA a sve više i Liga Šampiona i Evroliga gube vezu sa sportskim nadmetanjem. NBA se sveo na finale plej-ofa dok je regularna sezona skroz nebitna. Mnogi bivši igrači su govorili kako sezona treba da se skrati i kako u NBA više nema pravog rivaliteta i srca već je sve šou program, Instagram, Tviter i navijači koji nevezano za rezultat utakmice igraju i glupiraju se za vreme tajm-auta. Nadam se da smo se razumeli.

room 1408

pre 5 godina

Ne pratim sport se već neko vrijeme pitam,svaki dan pisete o košarkaškim utakmicama,mislio sam da se igra samo jedan dan u tjednu,subota ili nedjelja a ne svaki dan!
(Bruder Jakov,16.novembar 2018 08:40)
I ja se pitam.Svake 4 godine treba da se igra!!!

Pera

pre 5 godina

Nešto se dešava u Denveru.Covek pravi prosecne partije za njegov kvalitet.Glavni igrač franšize šutne 5 puta za ceo mec.Da je Amer šutnuo bi 55 puta.Verovatno odluka trenera.Sta reci za Kliperse i njihovog trenera.Igra mu ona cepanica od centra preko 20 minuta dok Bobi sedi na klupi.Bibi je njegovu statistiku pravio za 5 min....
(room 1408, 16. novembar 2018 08:30)

Gortat - centar proverenog kvaliteta, koji godinama igra plejof. Ne bas dominantan u napadu, ali radi ono sto se od njega trazi.
Bobi - dominantan u napadu, ali izrazito spor, cela ekipa mora da se podredi njemu, sto dosta usporava igru.
Mada pored svega ovoga, mozda najbitniji faktor je visina ugovora. Evo npr, clanak na sajtu NBA u kojem se govori o Denverovoj pobedi ima naslov "Jokic dishes out 7 assists vs. Hawks". Partija 12p, 9sk, 7as nije bas za naslov, ali ugovor od 150 milki, je ugovor od 150 milki...

Dragan-Borca

pre 5 godina

Koliko je smesno gledati ove pausalne "ljubitelje" NBA kako lupetaju gluposti. Pa Jokic je osmi na Fantaziju po korisnosti statistike, nije sve u poenima i decko nije ni igrao zadnjih 15 minuta, inace bi verovatno imao tripl dabl. Ne blamirajte se, prosle godine posle 15 kola imao je 15/10/4 i jednu ukradenu sa tek par blokada u 15 kola, sad ima 17/10/7 sa cak 1.5 ukradenih i skoro jednom blokadom po mecu, PER 27 medju najboljima u celoj ligi produktivnost kompletna. Imaju 10-5, a prosle sezone 8-7, tisina neznalice, tek se zagreva i uvek bljesne dok stekne hitrine kroz 20-30 utakmica pocne da plodi oko Nove Godine. Jednostavno takvih je fizikalija, treba mu metabolizmu da se zaleti i nabije kondicije. Nerealno je uopste, da sa takvom atletikom igra u NBA ali to je nas genije.

Pseudoharms

pre 5 godina

Ha ha ha. Komentari su vrh. Nikola malo igrao, druga petorka se uzivljavala. Ko je gledao mec, zna sta je Jokic radio. Ko nije, pise komentare o broju upucenih suteva.

pozdrav

pre 5 godina

Ne pratim sport ali sve već neko vrijeme pitam, svaki dan pišete o košarkaškim utakmicama, mislio sam da se igra samo jedan dan u tjednu, subota ili nedjelja a ne svaki dan!
(Bruder Jakob, 16. novembar 2018 08:40)

Da, obično igraju dvaput nedeljno. Nekad i dan za danom.

bellamy

pre 5 godina

Ljudi, odgledajte utakmicu ponekad, statistika nije košarka. Može da pomogne, ali dešava se da igrač postigne većinu koševa svoje ekipe, pa ekipa izgubi. Denver je u startu napravio razliku, dal je bilo 13:0, koju je samo kasnije povećavao, ali s obzirom da su utakmice koje su gubili slabo otvarali, ovo je bilo presudno na krajnju pobedu sa velikom razlikom. A u tih početnih 13 poena, Jokić 2 za 2 i 1 za 3, plus asistencija ili dve.

Šteta što Jokićevo dodavanje iza leđa nije krunisano sa 3p, cela hala se već digla na noge!

CarloNS

pre 5 godina

Ja@-Nije normalno da GLAVNI igrač neke NBA franšize ima lošu statistiku konstantno bez obzira kako se ekipa ponaša na terenu.Gledaj Novicki,belac,nije “silovao” sa šutevima,sa nenormalnim doprinosom za Dallas....
(room 1408, 16. novembar 2018 10:56)

Gde piše da ima lošu statistiku??

Do ove utakmice, prvi na DPA listi, drugi na PIE i treći na PER. To su statistike koje uzimaju sve parametre u obzir. Najbolji u NBA i tebi je to loše?
Protiv Atlante je igrao pola utakmice i imao je 12 poena, 9 skokova, 7 asistencija, 3 ukradene i jednu blokadu (+37). Šta je još trebao da uradi?

veljko

pre 5 godina

Kakvu statistiku ima Drejmond Grin, pa igra na ol staru i šampion je 3 od 4 poslednje sezone?

Nije statistika sve, ali ako se priča o njoj, Nikola je po mnogim naprednim statistikama u prvih 15-20 igrača lige. Iza njega su mnoge super zvezde.

U ovom meču su i razbijali protivnika, dali šansu rezervama, pa ne čudi što nije dao 30 poena. Bitno je da tim pobeđuje, a za Nikolu da je bitna karika. Za sada je sve odlično, bolji start nisu imali odavno.

bskfan

pre 5 godina

Jokic je bio odlican a ne solidan kao sto kazu ovi koji nisu gledali utakmicu. Posao je bio zavrsen vec sredinom trece cetvrtine pa Jokic nije ni ulazio u igru u poslednoj cetvrtini. Malone, ko po zna koji put, kada dodje do duvara i kada vidi da nema kud, opet dozvoli Jokicu da igra svoju igru i citav napad odjednom profunkcionise. Kada se igra FREE FLOW OFFENSE odjednom sve profunkcionise, Murrey i Haris sutiraju trojke 50% i 66.7% umesto 27% i 29%, a i citav tim odjednom sutira trojke 42%. Sut je stvar ritma a kada se igra prava igra sve odjednom dodje na svoje mesto.

Nazalost, Malone ce mozda odigrati nekoliko utakmica na taj nacin a onda ce se opet vratiti svojim nacrtanim akcijama koje se lako citaju, lako brane, unose nervozu medju igrace i izbacuju ih iz ritma. Jednostavno takav je, tvrdoglav kao mazga i tu nema pomoci. Kada kod se Jokic ponasa onako kako se ponasao na prethodnih nekoliko utakmica uvek je glavni razlog Malone. To je njegov nacin prenosenja poruke Maloneu. Neko tu moze da kaze kako je to bzv i da je bolje da razgovara sa trenerom, ali ja ga razumem; sto da pricas o necemu sto se vec milion puta reklo i napisalo?

Locutus

pre 5 godina

Tacno, pobedjuju. Ali sa ovakvom igrom Jokic nikada nece biti na All Staru.
(ccc?, 16. novembar 2018 12:57)

Nije problem igra, već trener. Za nabijanje statistike mora da igra više od 35 minuta po utakmici. Da je igrao "garbage time", u ovoj utakmici (a to je cela poslednja četvrtina) mogao je skupiti 30,15,10 kao od šale.

DachaZVEZDA

pre 5 godina

Mislim da bi neko iz Denvera morao ozb da porazgovara sa njim i da vide o cemu se radi,ako je u pitanju neka psihicka barijera da se pomogne decku,ako je u pitanju promena uloge na terenu da se u dogovoru sa trenerom pronadje ponovo najbolja pozicija za njega,ako treba i neki trejd da se odradi,a ako je u pitanju i dalje inacenje zbog one kazne ja bi ga kao klub rebnuo jos 100k,pa ako nastavi jos milion,pa neka se cese gde ga ne svrbi i shvati ko je i gde je jer srbina dok ne udaris po dzepu tesko mu do mozga dolaze neke stvari!

RODJACE!!

SVE OVO JEDNA RECENICA!?!?!
Mnogoooooo vise treba da brines o svojoj pismenosti, nego o Jokinom dzepu. Pusti te brige, imas ti precih!!!!

Bolje biti Jokic nego Vestbruk

pre 5 godina

Ovi sto kritikuju Jokica nisu ni gledali utakmicu.
Maltene je sam na pocetku napravio ogromnu razliku i posle nije bilo potrebe da ga trener uvodi u igri.
A sto se tice statistike i all stara, kosarka je timska igra i vazno je da vas tim pobedi, a ne vasa statistika.
Zbog toga je titule osvajao Bil Rasel, a Vilt Cembrlen se morao zadovoljiti sa individualnim priznanjima.

Brajko

pre 5 godina

@Vilingrađanin:

Ne razumeš šta je NBA, niti razumeš savremeni svet (makar njegovih poslednjih 40 godina), ovo govorim bez želje da te omalovažim ili uvredim.

Jaran

pre 5 godina

room 1408
Opet komentarises zbog pluseva, a nisi u zivotu odgledao NBA utakmicu. Jos napisa lik pre par dana "vratio sam se, dugo me nije bilo", a koristio si barem 20 imena do ovog "povratka"...

CarloNS

pre 5 godina

Ona asistencija za Milsapa je umetničko delo.
Čovek je genije. Zaslužuje prvo mesto u top 10 poteza nedelje.
(tocka, 16. novembar 2018 14:00)

Asistencija do Huanča, levom iza leđa iz prve. U stvari nije asistencija, jer je Huančo promašio. Ne verujem da je ima na Highlights.

libero

pre 5 godina

@Vilingradjanin

Sta je za tebe rivalstvo? Mislis kao ovo ovde izmedju Zvezde i Partizana kada kordoni policajaca sprecavaju navodne navijacke grupe da se medjusobno ne poubijaju? E moj Brajko, nemas ti predstavu o tome sta je sport. Tamo ljudi dodju na utamicu da se zabave, da pogledaju majstorije najboljih svetskih kosarkasa, da sa porodicom ili prijateljima lepo provedu nekoliko sati, dok se ovde na utamice ide kao da se ide u rat. Ovde sport sluzi za izazivanje mrznje medju ljudima tako da dete ne sme da obuce dres svoga tima jer ce zaludjenici ispunjeni mrznjom isprebijati u sred bela dana. Tamo ljudi sede na par metara od parketa a ovde pretresi traju po dva sata i ljudima se oduzimaju upaljaci, olovke, parfemi, sitan novac, sminka i sve ostalo sto se moze baciti na teren. I za tebe je to pravo "sportsko rivalstvo"?