Dončić se poigrao sa Goberom VIDEO

Luka Dončić, košarkaš Dalas Meveriksa, na meču sa Jutom Džez poigrao se sa Rudijem Goberom u njegovom "dvorištu", odnosno reketu.

PT Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Nastavi li ovako u plejofu pitam se da li je ovo novi LeBron tip igrača.

    Kako bilo interesanto je videti njih dvojicu u direktnom duelu.
    (Mr X, 16. novembar 2018 12:03)

    # Link komentara

  2. @bla
    где да заборавим "дете среће". најпрецењенији играч у историји наше кошарке. имао увек среће више него памети.
     (веверица, 16. novembar 2018 02:13)

    # Link komentara

  3. мислим да су бодирога и дончић развили своју креативност управо јер су побегли од југословенскихтренера на време. тренера познатим по томе што гуше креативност. размислите само колико смо врхунских играча имали, а колико врхунских плејева. тотална несразмера...
    шпанци су избацили више чаробњака са лоптом за 10 година (попут навара, љуља, рубија, родригеза...), него ми за 40. које смо ми имали? моку славнића и теодосића? и то само јер су сувише ненормални да се уплаше од тренера.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (веверица, 15. novembar 2018 18:21)

    Bodiroga je kada je otisao u italiju igrao u stefanelu gde mu je trener bio Bogdan Tanjevic koji jeste jugoslovenski trener. tako da jesi veverica. recimo zaboravio si Djordjevica. samo toliko
    (bla, 15. novembar 2018 22:47)

    # Link komentara

  4. 'ajmo ljudi sad realno! zar ne bi bilo lose da se na all-star vikendu igra mec izmedju Zvezda Balkana i NBA zvezda..?
    Doncic,Saric, Nurkic,Jokic,Bogdanovic, Beli itd. protiv najboljih Amera... da proverimo gde smo i ko smo
     (very goood, 15. novembar 2018 22:08)

    # Link komentara

  5. ovo je za tehničku!!!
    :D
     (as, 15. novembar 2018 21:34)

    # Link komentara

  6. Подсјети ме на Дражена кад је ономад окренуо Олајџувона...
    И тако...
    (Ацо, 15. novembar 2018 21:05)

    # Link komentara

  7. Baron@ Mojne ti.ra
     (biometeoroloska prognoza, 15. novembar 2018 20:46)

    # Link komentara

  8. Koraci, pomerio je stajnu nogu.
     (Ivan Milinkovic, 15. novembar 2018 20:26)

    # Link komentara

  9. Gobert je panj ispod kosa. Skoro mu je neko slicnu foru prodao. Covek je jednostavno antitalenat za kosarku. Ima visinu, ogromne rucerde i to je sve.
    Kosarko znanje nula.
    Solidan za odbranu, za ugovor ne veci od 5mil.
    Medjutim, covek igra za 22mil po sezoni. Smesno.
    (baron, 15. novembar 2018 20:16)

    # Link komentara

  10. Gobert je panj ispod kosa. Skoro mu je neko slicnu foru prodao. Covek je jednostavno antitalenat za kosarku. Ima visinu, ogromne rucerde i to je sve.
    Kosarko znanje nula.
    Solidan za odbranu, za ugovor ne veci od 5mil.
    Medjutim, covek igra za 22mil po sezoni. Smesno.
    (baron, 15. novembar 2018 20:00)

    # Link komentara

  11. Šteta što su koraci kod one finte sa Goberom.
    (Luka je kralj, 15. novembar 2018 18:49)

    # Link komentara

  12. Ćendler Bing
    Allround? Mozda si mislio All-Around?
     (Jaran, 15. novembar 2018 18:38)

    # Link komentara

  13. већ следеће године ће бити најбољи бели играч у нба. тренутно је јокара, али јокара је у неким психо проблемима. детињаст је ваљда превише, шта ли. дончић делује као одрастао мушкарац, а јокара као хировито дете.
    пто се тиче "југословенска школа", дечко буквално " од учитељице" у шпанији учи кошарку... дончић је једноставно генијалан играч које сесве поклопило. играч какав се рађа једном у 30 година.
    мислим да су бодирога и дончић развили своју креативност управо јер су побегли од југословенскихтренера на време. тренера познатим по томе што гуше креативност. размислите само колико смо врхунских играча имали, а колико врхунских плејева. тотална несразмера...
    шпанци су избацили више чаробњака са лоптом за 10 година (попут навара, љуља, рубија, родригеза...), него ми за 40. које смо ми имали? моку славнића и теодосића? и то само јер су сувише ненормални да се уплаше од тренера.
     (веверица, 15. novembar 2018 18:21)

    # Link komentara

  14. Biće među 3 najbolja strana igrača u NBA nema sumnje.
    Sigurno i budući MVP
     (Caw, 15. novembar 2018 17:34)

    # Link komentara

  15. jugoslovenska skola
     (very goood, 15. novembar 2018 16:04)

    # Link komentara

  16. Klasična srpska finta
     (Balea, 15. novembar 2018 15:39)

    # Link komentara

  17. Imao je i 2 blokade na Fejvorsu u jednom napadu. Pravi allround igrač.
    (Čendler Bing, 15. novembar 2018 15:38)

    # Link komentara

  18. Majstor nema sta.
     (Aleksandar, 15. novembar 2018 15:19)