Petak, 09.11.2018.

10:00

Da li su Lebron i Lejkersi prava kombinacija?

Izvor: B92

Da li su Lebron i Lejkersi prava kombinacija? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

Milan

pre 5 godina

Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim
(Igor Pg, 9. novembar 2018 13:15)

To sto ga mediji nazivaju najboljim svih vremena ima veze i sa marketingom. Pre 10 godina su stavljali i Kobija u rang sa Jordanom samo da bi ga mogli bolje prodati. Sada, kad se vise ne moze prodati, stvari su dosle na svoje i realno ga malo ko vidi u Top 10 svih vremena. Slicno ce biti i sa LeBronom. Kada zavrsi karijeru, on ce naci svoje realno mesto na listi najboljih. Po nekom mom skromnom misljenju, on je TRENUTNO negde izmedju treceg i petog mesta i iskreno sumnjam da ce otici u istoriju kao najbolji ikad.

Penny Hardaway

pre 5 godina

Penny sve si u pravu. Jedi kokice, igraj kladionicu i gledaj jednu Nba utakmicu u tri mjeseca i ja cu svako malo nesto komentarisati na vijestima iz Nba da bi mogao da argumentovano razmjenjujem misljenje sa takvim znalcem kao sto si ti. Hahahahha a bjeeeeeziii…ii
(Igor Pg, 9. novembar 2018 15:48)


Nisi mi odgovorio na pitanje o bar tri bivša NBA all star igrača koji su ipak kompetetniji i od mene i tebe svakako, a koji će staviti Lebrona ispred Džordana. Ali da te manem kuckanja, nećeš ih naći.

vince carter

pre 5 godina

Vise ljudi i kosarkasa koji su rodjeni posle 1998 i Jordanove ere u Bulsima misli da je on najveci,pocevsi od Doncica pa na dalje i tu se svaka prica zavrsava. Kosarkasi preko samog Lebrona,Duranta,Wejda i mnogih drugih smatraju Jordana najvecim i tu se svaka prica zavrsava,na cemu si @Igor Pg?? :)) @Bojaaan cekaj taj gsw sa par rovitih,suspendovanih igraca je najbolji svih vremena a ovaj sa Durantom koji ima 8:1 protiv Lebrona nije?? Jel si ti svestan da bi Thunderi samleli 4:1 te iste Wariorse da je Green za istu stvar bio suspendovan?? "Ako uradi to i to postace jasno da je bolji od ovog i onog" da vam objasnim ako 70% ljudi veruje da je Jordan najbolji on ce to i ostati jer se te price prenose sa generaciju na generaciju zato mnogi mladi gledaju na Jordana,Maradonu itd kao najvece i oni ce to i ostati. Mesi i Ronaldo su jos aktuelni pa imaju dosta pristalica a da li ce biti za 10 godina??? Rivaldo je bio najbolji igrac sveta a danas klinci mnogo vise znaju o Peleu..pametnom dosta! Ili si legenda ili zaboravljen! A igrac kao igrac,Jordan je bolji napadac i bolji odbrambeni od Lebrona,na 77 utakmica manje je imao vise poena,kradja,blokada od Lebrona,kada je igrao pleya imao je i vise asistencija u proseku,ima vise ofanzivnih skokova i manje defanzivnih jer lebron igra blize kosu. Ko je kompletniji??

Bard Živa

pre 5 godina

@Petarfmp na svaki komentar ima odgovor u vidu loš Lebron i to... hahahaha... Pa da je loš ne bi bio NBA igrač broj 1, kad pomisle ljudi na NBA pomisle na Lebrona koji evo već 15 godina igra najbolju košarku, možda ne najlepšu, ali najbolju da...

Sibirac

pre 5 godina

Jordan nije igrao odbranu?!

NBA Defensive Player of the Year (1988)

9× NBA All-Defensive First Team (1988–1993, 1996–1998)

Vracarac

pre 5 godina

1. Majkl Dzordan 2. Medzik Dzonson 3. Leri Bird 4. O Nil 5. Kobe..................................................................................................................15. Lebron

Dr Hitch

pre 5 godina

Kakvog Kobija druze? O cemu ti pricas? Ja govorim o najboljim igracima u istoriji ove igre.. Ti crni klinci mozda vole njegove poteze ali to nema veze sa temom o kojoj ja govorim. Cus Kobi, pa kad je prije desetak godina oficijalni spiker u Stejplsu predstavio Brajanta i nazvao ga najvecim Lejkerom ikada, cijela sala je umrla od smijeha. On je daleko od toga da bude najveci Lejker, a ne da se uporedjuje sa Dzordanom i LeBronom.. Sto sve ovdje covjek moze da procita majko mila!
(Igor Pg, 09. novembar 2018 13:57)
Ne bih se bas slozio sa tobom, sam Medzik Dzonson je rekao da je Kobi najveci Lejker ikada, a to valjda ima neku tezinu...

stoler

pre 5 godina

Nema od Lejkersa nista u narednih 5 godina minimum. Pa i ako dovedu sledece godine neko od jacih imena. Prosto Bol,Kuzma,Ingram nisu taj kapacitet od kojih se mogu ocekivati titule. Plej of da,ali nisu sampioni.

petarczv

pre 5 godina

Kao navijač Lejkersa mogu samo da kažem da mi je drago da nam se pridružio Lebron Džejms, jer nam je falio takav igrač. Lebron je već u godinama i neočekujem da napravi odmah velika dostignuća sa ovim timom, ali ovom mladom timu Lejkersa je i bio potreban jedan ovakav vrhunski igrač da ih pogura sa dna prema vrhu. Očekujem da se Lejkersi u sledećih nekoliko godina vrate u najbolje 4 ekipe u NBA, ali do tog nivoa će im trebati još sigurno 3-4 godine.
(Dejan 82, 09. novembar 2018 14:18)

Ti da si navijac lejkersa ne bi voleo da ti dodje lbj to je isto kao da messi predje u real iz madrida... Bljak...

petarczv

pre 5 godina

Kad je lebron toliko mocan igrac i kad je clevlend bez njega najlosija ekipa u nba(nisu doveli nikok umesto njega) sto onda ne uradi isto sa lejkersima?! Zar su jr smith, love, tompson,corver i ostali losiji od ronda, kuzme, bolla, mcgee, stivensona??!? Nek mi neko argumentovano odgovori a ne ti mrzis lebrona bla bla i ostale decije fore...

Igor Pg

pre 5 godina

Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim
(Igor Pg, 9. novembar 2018 13:15) Ako mi nađeš tri bivša NBA all star igrača koji će Lebrona staviti ispred Džordana skidam ti kapu. Pazi život mu vezan za košarku. Eto mi nemamo oči,i ne znamo šta su pravila košarke,i niko je nije igrao,što amaterski, što profesionalno.
(Penny Hardaway, 9. novembar 2018 14:07)

Penny sve si u pravu. Jedi kokice, igraj kladionicu i gledaj jednu Nba utakmicu u tri mjeseca i ja cu svako malo nesto komentarisati na vijestima iz Nba da bi mogao da argumentovano razmjenjujem misljenje sa takvim znalcem kao sto si ti. Hahahahha a bjeeeeeziiiiiiiiiii

DaX

pre 5 godina

Logican izbor.
Lejkersi su klub koji uzivo prate najvece svetske licnosti.
Magnet za sponzore i velik novac.

LeBron ove sezone mozda uspe da udje u play off, ali to je limit jer ima mladu i ne vrhunsku ekipu.
On je najkompletniji igrac IKADA !
Svako realan ko razume kosarku to zna. A simpatije prema Jordanu su nesto sto i mene drzi ?

NastyB

pre 5 godina

(Svedjanin, 9. novembar 2018 14:39)

Očigledno ne pratiš NBA. Steph Curry je prošle godine produžio ugovor sa GSW na pet godina. Paul George je(iznenađujuće) to isto uradio sa Oklahomom prošle godine. Ovi ostali što si nabrojao su verovatno veoma malo zaintersovani da LeBronu budu vodonoše.
Durantu više nije TOLIKO stalo do prstenja, Kawai će tražiti tim u kojem će sa max ugovorom biti franšizni igrač, a ne da igra onda kad mu "King" da loptu. Westbruk je takođe još vezan za Oklahomu, Kris Pol je već u godinama. Medžik će zaista morati da napravi "medžik" da bi privukao još 2 All-Star igrač i bar 3-4 dobra rolpleja, jer "King" jedino tako može da povede do titule. Što će, usput, uništiti Kuzmu, Ingrama, Bola nije bitno. King je tu.
Ko shvati, razumeće.

Boske

pre 5 godina

Lebron Dzejms je dobar kosarkas, za koju godinu moci ce komotno da se poredi sa jednim Kobi Brajantom. U svemu, osim u karizmi i eleganciji. Tu nema brojki.

Penny Hardaway

pre 5 godina

Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim
(Igor Pg, 9. novembar 2018 13:15) Ako mi nađeš tri bivša NBA all star igrača koji će Lebrona staviti ispred Džordana skidam ti kapu. Pazi život mu vezan za košarku. Eto mi nemamo oči,i ne znamo šta su pravila košarke,i niko je nije igrao,što amaterski, što profesionalno.

xxx

pre 5 godina

Mnogo velicate Jordana, bio je strasan igrac ali ne i Bog. Njegovi potezi su lepi ali je precenjen. Ko je gledao utakmice taj zna. Sebicni ego manijak, belcima daje loptu samo kad mora, uvek cuva najslabijeg u timu, njega cuva najgori odbrambeni. Bio je odlican za NBA u tom trenutku i to je to
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lucc, 9. novembar 2018 11:17)
Joj ova deca danasnja i komentari. Klinci, kad bi videli sport kakav je bio pre 20 i 30 godina, i kako se igrao i sa kakvom strascu, seli biste i plakali od muke u kakvom dosadnom i sterilnom vremenu danas odrastate.

Svedjanin

pre 5 godina

Licno smatram da je Lejkersima ove sezone nebitno sta ce uraditi jer tek sledeceg leta ce dovesti jos jednog superstara. Verovatno bi to bili Curry (mada je izjavio da nece menjati ekipu so kraja karijere) Durent, Cousins, Thompson, Leonard ili Paul George. Mada smatram da bi bilo bolje da dovedo nekog all star pleja jer to je ono sto bi im najvise trebalo. Neko poput Lillarda, Walla ili Westbrooka...

jap

pre 5 godina

Koji izbor ljudi, Leflop je dosao za lovom to svi znaju a da imaju najnesimpaticniji tim, imaju... sa Bolom, Rondom i ostalima... uzmi lovu, lagana penzija... more, plaza, kokteli... cao

the answer

pre 5 godina

recko odnos pluseva i minueseva govori koliko ljudi se slaze sa tobom a koliko sa mnom, ionako da imas obraza ne bi bio ovde na osnovu glasanja od pre desetak meseci, ali dobro nemas obraza ,a nekad me i nasmejes koliko si frustriran lebronom, pa mi bude interesantno da citam :D

Dejan 82

pre 5 godina

Kao navijač Lejkersa mogu samo da kažem da mi je drago da nam se pridružio Lebron Džejms, jer nam je falio takav igrač. Lebron je već u godinama i neočekujem da napravi odmah velika dostignuća sa ovim timom, ali ovom mladom timu Lejkersa je i bio potreban jedan ovakav vrhunski igrač da ih pogura sa dna prema vrhu. Očekujem da se Lejkersi u sledećih nekoliko godina vrate u najbolje 4 ekipe u NBA, ali do tog nivoa će im trebati još sigurno 3-4 godine.

Igor Pg

pre 5 godina

Hahahahahahaha ja gledam kosarku kroz statistiku??? Pa opste je poznato da ti i ostali lebrotovci zivite od statistike i samo se vatate za nju! Te lebron oborio ovaj rekord te onaj rekord... Cudo jedno kako se selektivno hvatate za statistiku kad vam odgovara... I ne znam o kojoj mrznji ti pricas?? Jedinu mrznju na ovom portalu ti i slicni ispoljavate prema ljudima koji imaju razlicito misljenje od vaseg. I da lebron je smesan (petar czv)

A ne ti ne siris mrznju nego si bas poznat kao tolerantna i realna osoba! A idi kuci lijegaj da te zamolim i nemoj ti vise da pratis kosarku imas tenis, odbojku izaberi nesto drugo. I to ti ne kazem zbog tog “Lebron je smesan” jer to ne zasluzuje komentar uopste vec uopsteno zbog tvojih rezona koji su “nidje veze” sa kosarkom.. Ali dosta je bilo o tebi.. Pretpostavljam da sam jedini ili medju malim brojem onih koji su imali srecu da ih obojicu gledaju uzivo (Majkla dva puta, Lebrona preko deset puta). Po mom licnom misljenju LBJ je bolji igrac i po meni je najveci svih vremena. Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim

Luke Skypetalker

pre 5 godina

Mnogo velicate Jordana, bio je strasan igrac ali ne i Bog. Njegovi potezi su lepi ali je precenjen. Ko je gledao utakmice taj zna. Sebicni ego manijak, belcima daje loptu samo kad mora, uvek cuva najslabijeg u timu, njega cuva najgori odbrambeni. Bio je odlican za NBA u tom trenutku i to je to
(lucc, 09. novembar 2018 11:17)

Jel te bar malo sramota ovog komentara???
Ako nije nemoj više da gledaš košarku, molim te.

petarczv

pre 5 godina

@igorpg

Jao da ti mora da si clan strucnog staba lejkersa... 90% najvecih kosarkasa i trenera u nba misli da je jordan najbolji ikad i imas dokumentovane video zapise na internetu o tome...

frka panika

pre 5 godina

Lejkersi su pogrešili što su ga doveli jer su upropastili prošlogodišnji napredak! Dovoljno je pogledati +/- statistiku sa Lebronom u igri i bez njega (bez njega ekipa je u plusu, sa njim u minusu) kao i odbrambene statistike i odmah je uočljivo da sa Lebronom u igri Lejkersi igraju sporiju košarku sa slabijom odbranom...

Igor Pg

pre 5 godina

Od 10 ljudi na ulici,od 10 crnih ortaka sa basketa,dvojica maksimum trojica ce reci da je Lebron bolji od Kobija,Dzordana niko i ne pominje. Tako je bar u Cikagu. Lebron ti je nesto kao Ronaldo u fudbalu,porede ga sa Mesijem mada se u principu zna ko je ko,sa Maradonom ili Peleom ga bukvalno niko ne poredi.
(Vidji, 9. novembar 2018 13:31)

Kakvog Kobija druze? O cemu ti pricas? Ja govorim o najboljim igracima u istoriji ove igre.. Ti crni klinci mozda vole njegove poteze ali to nema veze sa temom o kojoj ja govorim. Cus Kobi, pa kad je prije desetak godina oficijalni spiker u Stejplsu predstavio Brajanta i nazvao ga najvecim Lejkerom ikada, cijela sala je umrla od smijeha. On je daleko od toga da bude najveci Lejker, a ne da se uporedjuje sa Dzordanom i LeBronom.. Sto sve ovdje covjek moze da procita majko mila!

Steva Signal

pre 5 godina

Lonzo Bol da bude jedan od najboljih plejmejkera lige! Pa taj ne zna ni da trči. A ako slušare i gledate njegovog tatu(koji se ućutao zadnjih pola godine) bolji je i od Stefa Karija.

Vidji

pre 5 godina

...Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim
(Igor Pg, 09. novembar 2018 13:15) Od 10 ljudi na ulici,od 10 crnih ortaka sa basketa,dvojica maksimum trojica ce reci da je Lebron bolji od Kobija,Dzordana niko i ne pominje. Tako je bar u Cikagu. Lebron ti je nesto kao Ronaldo u fudbalu,porede ga sa Mesijem mada se u principu zna ko je ko,sa Maradonom ili Peleom ga bukvalno niko ne poredi.

Milan

pre 5 godina

Hahahahahahaha ja gledam kosarku kroz statistiku???? Pa opste je poznato da ti i ostali lebrotovci zivite od statistike i samo se vatate za nju! Te lebron oborio ovaj rekord te onaj rekord... Cudo jedno kako se selektivno hvatate za statistiku kad vam odgovara... I ne znam o kojoj mrznji ti pricas?? Jedinu mrznju na ovom portalu ti i slicni ispoljavate prema ljudima koji imaju razlicito misljenje od vaseg... I da lebron je smesan
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 9. novembar 2018 11:50)

Ono kad u komentarisanju drugog opises sebe.Ej ti se isto vatas statistike koja TEBI odgovara.I da ovim "LEBRON JE SMESAN" iskazujes neki vid mrznje jer ga omalazavas.A prozivanju drugij i nazavanju Lebotova i ostalih naziva ti prozivas i vredjas tako sto imaju drugo misljenje.

Jezekilj

pre 5 godina

Ako LeBron osvoji prsten sa Lejkersima, onda će imati bar po jedan prsten sa tri različita tima! A to je uspjelo još samo dvojici košarkaša u istoriji NBA: Robertu Horiju i Džonu Seliju. Samim tim to će ga automatski postaviti kao nesumnjivo boljeg košarkaša od Majkla Džordana. Još ako se uzmu u prilog i činjenice kakvi treneri su trenirali LeBrona i kakve je saigrače imao pored sebe za razliku od Džordana - bez ikakve dileme stvar postaje jasna.

Dvije ispravke iz teksta:
1. Nije mu Klivlend rodni grad već Akron (grad u kojem je rođen i Stef Kari. U istoj bolnici čak.) i
2. Nije najstariji u timu, najstariji je Tajson Čendler.

Bane

pre 5 godina

Pa zavisi kako se gleda ! pogresio je ako hoce sto bolji plasman jer od ovog tima nema nista u tom smislu, a sto se tice zarade i biznisa tu definitivno nije pogresio !

the answer

pre 5 godina

@retarczv

opste je poznara cinjenica da ti ovde ne mrzis,i ne ispoljavas mrznju prema lebronu. u pravu si retre(probaj da shvatis sto te tako imenujem) vec duze vreme :D

Nemanja

pre 5 godina

Jasno je zasto bas Lakersi, LA je grad showbiznisa a to James tu definitivno ima potencijala, ogromna je zvezda i dolazak u grad andjela ce mu samo uvecati prihode, no okej verovatno ima tu uticaja i ta tradicija koja ide uz trofejniji tim iz LA.

petarczv

pre 5 godina

Mnogo velicate Jordana, bio je strasan igrac ali ne i Bog. Njegovi potezi su lepi ali je precenjen. Ko je gledao utakmice taj zna. Sebicni ego manijak, belcima daje loptu samo kad mora, uvek cuva najslabijeg u timu, njega cuva najgori odbrambeni. Bio je odlican za NBA u tom trenutku i to je to
(lucc, 09. novembar 2018 11:17)


Hahahahahahahahaha njega cuva najgori a on cuva najgoreg hhahaahahahahahahahaha pobedio si...

Koza

pre 5 godina

Dobar izbor za buducnost. Bilo je sigurno timova u kojima bi imao vece sanse za titulu ali ovo je najbolje na duze staze. Mladi momci Kuzma, Ingram, Bol i Hart obecavaju. Pored toga LA mu pruza sanse za biznis, filmove, reklame. A pored toga dobro je i za imidz. Veliki broj hejtera je nestao jer su dosta njih bili fanovi Lejkersa i Brajanta. Da li ce uzeti titulu? Ne verujem, bar ne kao vodja tima. Mozda kasnije kad mladi igraci postanu zvezde a on bude ulazio sa klupe kao veteran.

RW#0

pre 5 godina

@Sin Bludimir

O cemu ti pricas? Pa on nije dosao u pretendente za titulu nego u jedan od najgorih timova zapada koji je bio 11 prosle sezone. Kliveland bez Lebrona je trideseti tim lige a sa njim finalista. Videcemo koliko ce da unapredi Lejkerse plej of se ne dovodi u pitanje.

tocka

pre 5 godina

LeBron je postao bolji od Dzordana kada je sam preokrenuo 1-3 protiv najbolje ekipe svih vremena, a to je bilo pre par sezona. Znaci sta god uradi u narednim godinama samo se praviti vecu razliku u odnosu na drugog najboljeg.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 9. novembar 2018 10:28)
Slazem se, ali se ne slazem da je sam to uradio.
Bio je tu još jedan neverovatan igrač, Kajri Irving, koji je igrao vanzemaljsku košarku i isto toliko preuzimao odgovornost u presudnim momentima.
Dzejsmu fali neko izuzetan u Lejkersima, a ne znam da li su to Kuzma, Bol i Ingram... tek će se videti.
I Dzordan je imao Pipena.

lucc

pre 5 godina

Mnogo velicate Jordana, bio je strasan igrac ali ne i Bog. Njegovi potezi su lepi ali je precenjen. Ko je gledao utakmice taj zna. Sebicni ego manijak, belcima daje loptu samo kad mora, uvek cuva najslabijeg u timu, njega cuva najgori odbrambeni. Bio je odlican za NBA u tom trenutku i to je to

Admiral

pre 5 godina

@ LeBron je postao bolji od Dzordana kada je sam preokrenuo 1-3 protiv najbolje ekipe svih vremena, a to je bilo pre par sezona. Znaci sta god uradi u narednim godinama samo se praviti vecu razliku u odnosu na drugog najboljeg.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 9. novembar 2018 10:28)

Preokrenuo protiv ekipe kojoj je falio povredjeni Kari i suspendovani Grin... Zaista jako tesko... Da su bili kompletni bili bi ometlani kao sto su ometlani prosle sezone!

MidRange

pre 5 godina

Ovakvi Lejkersi nisu za njega i to se znalo od pocetka. Potpuno pogresno sklopljen tim i ne znam sta su ocekivali Magic Johnson i kompanija u front office-u. Izgleda da Magic zivi u 70-80im pa je sklopio ekipu koja voli da trci (1.u ligi po poenima na obrucu, 4. najbrzi ritam - najvise poseda) bas kao i oni njegovi show time lakersi ali isto tako je uz Oklahomu najgora trojkaska ekipa u ligi! NAJGORA! A danas je 2018, kosarka se zasniva na tome, kad je Magic igrao Houston je sutirao 8,3 trojke po mecu, danas Steph ili Klay sutnu po 12! Pritom Lebron je oduvek kroz karijeru bio okrezune suterima u 1-4 out formaciji gde bi kroz 1v1 igru stvarao prednost, ako pomognes to je izlazni pas i trojka a ako ne pomognes, pa.. Ovde su najbolji suteri u ekipi Kuzma i Hart, a obojica su sve samo ne suteri. Ball takodje, procenti ce mu pasti pa onda ostaju Rondo,Stephenson,Ingram i drugi koji su jos slabiji.. Jednostavno ne ide ovako, plan im je bio da dovodjenjem Ronda i oslobode Lebrona plejmejkerskih obaveza i odmore ga malo ali onda su izgubili i njegovu (timsku) ucinkovitost.

S obzirom da je zapad nikad jaci tesko ce do plejofa, barem sa ovom ekipom nemoguce. All star pauza ce doneti puno trejdova, siguran sam.

Pseudoharms

pre 5 godina

Sto se tice lejkersa, igrace PO. Imaju mladu ekipu, sa par sjajnih klinaca, koji u kombinaciji sa Lebronom idu u PO. E sad, verovatno kao sedmi ili osmi. Ne bih voleo da naisju na Denver u prvoj rundi, jer to sto Lbj moze sam da napravi... Samo pogledajte gde je sada klivlend, prosl9godisnji finalista, bez njega. A sto se tice poredjenja Jordana i Lebrona, to mi je neuporedivo. Kosarka sada i onda su dva razlicita sporta. To je kao porediti Pelea i Maradonu. No, sa izuzetkom vremena u Majamiju, kada je sa Vejdom i Bosom cinio strasni trio, mora se priznati da je Jordan sve prstenove osvojio uz podrsku mnogo jace ekipe. Ljudi, da se ne za***avamo, u tim Bulsima je jedan Toni Kukoc bio u drugoj petorci.s druge strane, ni Jordan nije igrao protiv bilo koga, Barkley, Bird, Magic... S druge strane, Jordan je sa 34 bio dekica, u odnosu na to kako LBJ danas igra. Mene kad pitaju ko je najbolji kosarkas na svetu, odgovor je jasan - LBJ. Kada me pitaju ko je najbolji svih vremena - MJ.

petarczv

pre 5 godina

to sto je Harden kako ti kazes bio u top20defanzivaca, po statistici(ukr.lopte il sta vec) ne znavi da jeste u top 20, jer pored njegovog nonsalantnog kretanja bar 50poena padnu na utakmici, nego sta ja tebi objasnjavam kad si ti poznat samo po mrznji, i kosarku kroz statistiku gledas,na boxscore.
(the answer, 09. novembar 2018 10:34)

Hahahahahahaha ja gledam kosarku kroz statistiku???? Pa opste je poznato da ti i ostali lebrotovci zivite od statistike i samo se vatate za nju! Te lebron oborio ovaj rekord te onaj rekord... Cudo jedno kako se selektivno hvatate za statistiku kad vam odgovara... I ne znam o kojoj mrznji ti pricas?? Jedinu mrznju na ovom portalu ti i slicni ispoljavate prema ljudima koji imaju razlicito misljenje od vaseg... I da lebron je smesan

petarczv

pre 5 godina

Jordan je sa 34 bio dekica, u odnosu na to kako LBJ danas igra. Mene kad pitaju ko je najbolji kosarkas na svetu, odgovor je jasan - LBJ. Kada me pitaju ko je najbolji svih vremena - MJ.
(Pseudoharms, 09. novembar 2018 11:09)

Druze za tvoju informaciju taj dekica kako ga ti zoves sa 34 godine je bio na putu da osvoji svoj drugi niz od tri uzastopne titule i bio je mvp sva tri puta... Koliko veze nemate to je strasno kaze lik dekica pa taj dekica je sa 39 godina odigrao sve 82 utakmice u prvenstvu i imao prosek 20+ poena...

petarczv

pre 5 godina

Moze otici u bilo koji tim ali ne moze dokazati da je bolji od jordana zato sto jednostavno nije... A ako do sad nije to dokazao tesko da ce i sad... Jeste jordan sa u njegovim sadasnjim godinama osvojio tri uzastopne titule ali zato je on jordan...

petarczv

pre 5 godina

Zanimljivo je da ste napisali da harden ne igra odbranu a u prosloj sezoni harden je bio u top 20 defanzivaca dok je lebron bio 314ti u ligi...

nema

pre 5 godina

Ma nema teorije da LAL odu u plej-ofu na prejakom Zapadu pa nije Lebron džabe uvek bio na Istoku gde se šetao do doigravanja. Sad su ispod crte Hjuston, Minesota,Juta, Nju Orleans...koji treba da dignu formu, Kingsi sa mladom ekipom su dobro krenuli a već se par ekipa na Zapadu odvojilo GSW, Denver, Portland.

Aleksa

pre 5 godina

Bili bi bolja kombinacija kada bi Bron igrao neki vid odbrane. Ova imitacija odbrane koju igra od početka sezone ne priliči nekome ko je u goat konverzaciji.

Alekso

pre 5 godina

To je taj lider koji nikad ne preuzima odgovornost. Da igraju odlicno on bi bio zasluzan, a posto ne igraju, to nije njegova krivica. Smesno od koga oni prave drugog Dzordana.

Fomo

pre 5 godina

Došao čovek u LA da uživa dok je još mlad, da snimi koji film, i da nastavi da gradi svoj biznis. Košarka je u drugom planu i ne treba mu zameriti. Dovoljno je uradio i zna da neće nikad biti novi Džordan.

bojaaan

pre 5 godina

nema tima u kojem on može da pokaže da je bolji od Džordana iz prostog razloga što se takav još rodio nije, Džejmsu preostaje da juri individualne rekorde lige
(a smejali ste se Divcu, 09. novembar 2018 10:10)

LeBron je postao bolji od Dzordana kada je sam preokrenuo 1-3 protiv najbolje ekipe svih vremena, a to je bilo pre par sezona. Znaci sta god uradi u narednim godinama samo se praviti vecu razliku u odnosu na drugog najboljeg.

the answer

pre 5 godina

@retarczv

to sto je Harden kako ti kazes bio u top20defanzivaca, po statistici(ukr.lopte il sta vec) ne znavi da jeste u top 20, jer pored njegovog nonsalantnog kretanja bar 50poena padnu na utakmici, nego sta ja tebi objasnjavam kad si ti poznat samo po mrznji, i kosarku kroz statistiku gledas,na boxscore.

Petar

pre 5 godina

Biće Lejkersi sasvim u redu. Došlepaće se nekako do plejofa, a onda kad zategnu redove niko više nije siguran. Trenutno je Lebron kamen oko vrata ovoj ekipi, pošto igra odbranu kao baba i štedi se, ali tako vam je to kod igrača od 34 godine u ranoj fazi sezone.

Sin Bludimir

pre 5 godina

Nekad se znalo ko vodi Bulse, ko Lejkerse, ko Orlando itd.

Bilo je nepojmljivo da Jordan ode kod Magica u Lejkerse da bi dobili titulu. :) Nepojmljivo i ispod chasti.

Danas posto chasti odavno vishe nema sasvim je OK da pretendent za najboljeg igraca izabere bolji klub zarad titula. Pa sto nije odmah lepo otisao u GSW i zavrshio posao? Eto reshenja za sl sezonu ako i sad nista ne uradi sa novim timom.

a smejali ste se Divcu

pre 5 godina

nema tima u kojem on može da pokaže da je bolji od Džordana iz prostog razloga što se takav još rodio nije, Džejmsu preostaje da juri individualne rekorde lige

a smejali ste se Divcu

pre 5 godina

nema tima u kojem on može da pokaže da je bolji od Džordana iz prostog razloga što se takav još rodio nije, Džejmsu preostaje da juri individualne rekorde lige

Fomo

pre 5 godina

Došao čovek u LA da uživa dok je još mlad, da snimi koji film, i da nastavi da gradi svoj biznis. Košarka je u drugom planu i ne treba mu zameriti. Dovoljno je uradio i zna da neće nikad biti novi Džordan.

Alekso

pre 5 godina

To je taj lider koji nikad ne preuzima odgovornost. Da igraju odlicno on bi bio zasluzan, a posto ne igraju, to nije njegova krivica. Smesno od koga oni prave drugog Dzordana.

petarczv

pre 5 godina

Jordan je sa 34 bio dekica, u odnosu na to kako LBJ danas igra. Mene kad pitaju ko je najbolji kosarkas na svetu, odgovor je jasan - LBJ. Kada me pitaju ko je najbolji svih vremena - MJ.
(Pseudoharms, 09. novembar 2018 11:09)

Druze za tvoju informaciju taj dekica kako ga ti zoves sa 34 godine je bio na putu da osvoji svoj drugi niz od tri uzastopne titule i bio je mvp sva tri puta... Koliko veze nemate to je strasno kaze lik dekica pa taj dekica je sa 39 godina odigrao sve 82 utakmice u prvenstvu i imao prosek 20+ poena...

petarczv

pre 5 godina

Moze otici u bilo koji tim ali ne moze dokazati da je bolji od jordana zato sto jednostavno nije... A ako do sad nije to dokazao tesko da ce i sad... Jeste jordan sa u njegovim sadasnjim godinama osvojio tri uzastopne titule ali zato je on jordan...

Petar

pre 5 godina

Biće Lejkersi sasvim u redu. Došlepaće se nekako do plejofa, a onda kad zategnu redove niko više nije siguran. Trenutno je Lebron kamen oko vrata ovoj ekipi, pošto igra odbranu kao baba i štedi se, ali tako vam je to kod igrača od 34 godine u ranoj fazi sezone.

petarczv

pre 5 godina

Mnogo velicate Jordana, bio je strasan igrac ali ne i Bog. Njegovi potezi su lepi ali je precenjen. Ko je gledao utakmice taj zna. Sebicni ego manijak, belcima daje loptu samo kad mora, uvek cuva najslabijeg u timu, njega cuva najgori odbrambeni. Bio je odlican za NBA u tom trenutku i to je to
(lucc, 09. novembar 2018 11:17)


Hahahahahahahahaha njega cuva najgori a on cuva najgoreg hhahaahahahahahahahaha pobedio si...

Admiral

pre 5 godina

@ LeBron je postao bolji od Dzordana kada je sam preokrenuo 1-3 protiv najbolje ekipe svih vremena, a to je bilo pre par sezona. Znaci sta god uradi u narednim godinama samo se praviti vecu razliku u odnosu na drugog najboljeg.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 9. novembar 2018 10:28)

Preokrenuo protiv ekipe kojoj je falio povredjeni Kari i suspendovani Grin... Zaista jako tesko... Da su bili kompletni bili bi ometlani kao sto su ometlani prosle sezone!

the answer

pre 5 godina

@retarczv

to sto je Harden kako ti kazes bio u top20defanzivaca, po statistici(ukr.lopte il sta vec) ne znavi da jeste u top 20, jer pored njegovog nonsalantnog kretanja bar 50poena padnu na utakmici, nego sta ja tebi objasnjavam kad si ti poznat samo po mrznji, i kosarku kroz statistiku gledas,na boxscore.

Nemanja

pre 5 godina

Jasno je zasto bas Lakersi, LA je grad showbiznisa a to James tu definitivno ima potencijala, ogromna je zvezda i dolazak u grad andjela ce mu samo uvecati prihode, no okej verovatno ima tu uticaja i ta tradicija koja ide uz trofejniji tim iz LA.

Sin Bludimir

pre 5 godina

Nekad se znalo ko vodi Bulse, ko Lejkerse, ko Orlando itd.

Bilo je nepojmljivo da Jordan ode kod Magica u Lejkerse da bi dobili titulu. :) Nepojmljivo i ispod chasti.

Danas posto chasti odavno vishe nema sasvim je OK da pretendent za najboljeg igraca izabere bolji klub zarad titula. Pa sto nije odmah lepo otisao u GSW i zavrshio posao? Eto reshenja za sl sezonu ako i sad nista ne uradi sa novim timom.

Aleksa

pre 5 godina

Bili bi bolja kombinacija kada bi Bron igrao neki vid odbrane. Ova imitacija odbrane koju igra od početka sezone ne priliči nekome ko je u goat konverzaciji.

Luke Skypetalker

pre 5 godina

Mnogo velicate Jordana, bio je strasan igrac ali ne i Bog. Njegovi potezi su lepi ali je precenjen. Ko je gledao utakmice taj zna. Sebicni ego manijak, belcima daje loptu samo kad mora, uvek cuva najslabijeg u timu, njega cuva najgori odbrambeni. Bio je odlican za NBA u tom trenutku i to je to
(lucc, 09. novembar 2018 11:17)

Jel te bar malo sramota ovog komentara???
Ako nije nemoj više da gledaš košarku, molim te.

bojaaan

pre 5 godina

nema tima u kojem on može da pokaže da je bolji od Džordana iz prostog razloga što se takav još rodio nije, Džejmsu preostaje da juri individualne rekorde lige
(a smejali ste se Divcu, 09. novembar 2018 10:10)

LeBron je postao bolji od Dzordana kada je sam preokrenuo 1-3 protiv najbolje ekipe svih vremena, a to je bilo pre par sezona. Znaci sta god uradi u narednim godinama samo se praviti vecu razliku u odnosu na drugog najboljeg.

Vidji

pre 5 godina

...Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim
(Igor Pg, 09. novembar 2018 13:15) Od 10 ljudi na ulici,od 10 crnih ortaka sa basketa,dvojica maksimum trojica ce reci da je Lebron bolji od Kobija,Dzordana niko i ne pominje. Tako je bar u Cikagu. Lebron ti je nesto kao Ronaldo u fudbalu,porede ga sa Mesijem mada se u principu zna ko je ko,sa Maradonom ili Peleom ga bukvalno niko ne poredi.

Steva Signal

pre 5 godina

Lonzo Bol da bude jedan od najboljih plejmejkera lige! Pa taj ne zna ni da trči. A ako slušare i gledate njegovog tatu(koji se ućutao zadnjih pola godine) bolji je i od Stefa Karija.

MidRange

pre 5 godina

Ovakvi Lejkersi nisu za njega i to se znalo od pocetka. Potpuno pogresno sklopljen tim i ne znam sta su ocekivali Magic Johnson i kompanija u front office-u. Izgleda da Magic zivi u 70-80im pa je sklopio ekipu koja voli da trci (1.u ligi po poenima na obrucu, 4. najbrzi ritam - najvise poseda) bas kao i oni njegovi show time lakersi ali isto tako je uz Oklahomu najgora trojkaska ekipa u ligi! NAJGORA! A danas je 2018, kosarka se zasniva na tome, kad je Magic igrao Houston je sutirao 8,3 trojke po mecu, danas Steph ili Klay sutnu po 12! Pritom Lebron je oduvek kroz karijeru bio okrezune suterima u 1-4 out formaciji gde bi kroz 1v1 igru stvarao prednost, ako pomognes to je izlazni pas i trojka a ako ne pomognes, pa.. Ovde su najbolji suteri u ekipi Kuzma i Hart, a obojica su sve samo ne suteri. Ball takodje, procenti ce mu pasti pa onda ostaju Rondo,Stephenson,Ingram i drugi koji su jos slabiji.. Jednostavno ne ide ovako, plan im je bio da dovodjenjem Ronda i oslobode Lebrona plejmejkerskih obaveza i odmore ga malo ali onda su izgubili i njegovu (timsku) ucinkovitost.

S obzirom da je zapad nikad jaci tesko ce do plejofa, barem sa ovom ekipom nemoguce. All star pauza ce doneti puno trejdova, siguran sam.

nema

pre 5 godina

Ma nema teorije da LAL odu u plej-ofu na prejakom Zapadu pa nije Lebron džabe uvek bio na Istoku gde se šetao do doigravanja. Sad su ispod crte Hjuston, Minesota,Juta, Nju Orleans...koji treba da dignu formu, Kingsi sa mladom ekipom su dobro krenuli a već se par ekipa na Zapadu odvojilo GSW, Denver, Portland.

lucc

pre 5 godina

Mnogo velicate Jordana, bio je strasan igrac ali ne i Bog. Njegovi potezi su lepi ali je precenjen. Ko je gledao utakmice taj zna. Sebicni ego manijak, belcima daje loptu samo kad mora, uvek cuva najslabijeg u timu, njega cuva najgori odbrambeni. Bio je odlican za NBA u tom trenutku i to je to

tocka

pre 5 godina

LeBron je postao bolji od Dzordana kada je sam preokrenuo 1-3 protiv najbolje ekipe svih vremena, a to je bilo pre par sezona. Znaci sta god uradi u narednim godinama samo se praviti vecu razliku u odnosu na drugog najboljeg.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 9. novembar 2018 10:28)
Slazem se, ali se ne slazem da je sam to uradio.
Bio je tu još jedan neverovatan igrač, Kajri Irving, koji je igrao vanzemaljsku košarku i isto toliko preuzimao odgovornost u presudnim momentima.
Dzejsmu fali neko izuzetan u Lejkersima, a ne znam da li su to Kuzma, Bol i Ingram... tek će se videti.
I Dzordan je imao Pipena.

Pseudoharms

pre 5 godina

Sto se tice lejkersa, igrace PO. Imaju mladu ekipu, sa par sjajnih klinaca, koji u kombinaciji sa Lebronom idu u PO. E sad, verovatno kao sedmi ili osmi. Ne bih voleo da naisju na Denver u prvoj rundi, jer to sto Lbj moze sam da napravi... Samo pogledajte gde je sada klivlend, prosl9godisnji finalista, bez njega. A sto se tice poredjenja Jordana i Lebrona, to mi je neuporedivo. Kosarka sada i onda su dva razlicita sporta. To je kao porediti Pelea i Maradonu. No, sa izuzetkom vremena u Majamiju, kada je sa Vejdom i Bosom cinio strasni trio, mora se priznati da je Jordan sve prstenove osvojio uz podrsku mnogo jace ekipe. Ljudi, da se ne za***avamo, u tim Bulsima je jedan Toni Kukoc bio u drugoj petorci.s druge strane, ni Jordan nije igrao protiv bilo koga, Barkley, Bird, Magic... S druge strane, Jordan je sa 34 bio dekica, u odnosu na to kako LBJ danas igra. Mene kad pitaju ko je najbolji kosarkas na svetu, odgovor je jasan - LBJ. Kada me pitaju ko je najbolji svih vremena - MJ.

NastyB

pre 5 godina

(Svedjanin, 9. novembar 2018 14:39)

Očigledno ne pratiš NBA. Steph Curry je prošle godine produžio ugovor sa GSW na pet godina. Paul George je(iznenađujuće) to isto uradio sa Oklahomom prošle godine. Ovi ostali što si nabrojao su verovatno veoma malo zaintersovani da LeBronu budu vodonoše.
Durantu više nije TOLIKO stalo do prstenja, Kawai će tražiti tim u kojem će sa max ugovorom biti franšizni igrač, a ne da igra onda kad mu "King" da loptu. Westbruk je takođe još vezan za Oklahomu, Kris Pol je već u godinama. Medžik će zaista morati da napravi "medžik" da bi privukao još 2 All-Star igrač i bar 3-4 dobra rolpleja, jer "King" jedino tako može da povede do titule. Što će, usput, uništiti Kuzmu, Ingrama, Bola nije bitno. King je tu.
Ko shvati, razumeće.

Sibirac

pre 5 godina

Jordan nije igrao odbranu?!

NBA Defensive Player of the Year (1988)

9× NBA All-Defensive First Team (1988–1993, 1996–1998)

xxx

pre 5 godina

Mnogo velicate Jordana, bio je strasan igrac ali ne i Bog. Njegovi potezi su lepi ali je precenjen. Ko je gledao utakmice taj zna. Sebicni ego manijak, belcima daje loptu samo kad mora, uvek cuva najslabijeg u timu, njega cuva najgori odbrambeni. Bio je odlican za NBA u tom trenutku i to je to
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lucc, 9. novembar 2018 11:17)
Joj ova deca danasnja i komentari. Klinci, kad bi videli sport kakav je bio pre 20 i 30 godina, i kako se igrao i sa kakvom strascu, seli biste i plakali od muke u kakvom dosadnom i sterilnom vremenu danas odrastate.

Penny Hardaway

pre 5 godina

Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim
(Igor Pg, 9. novembar 2018 13:15) Ako mi nađeš tri bivša NBA all star igrača koji će Lebrona staviti ispred Džordana skidam ti kapu. Pazi život mu vezan za košarku. Eto mi nemamo oči,i ne znamo šta su pravila košarke,i niko je nije igrao,što amaterski, što profesionalno.

petarczv

pre 5 godina

Zanimljivo je da ste napisali da harden ne igra odbranu a u prosloj sezoni harden je bio u top 20 defanzivaca dok je lebron bio 314ti u ligi...

Boske

pre 5 godina

Lebron Dzejms je dobar kosarkas, za koju godinu moci ce komotno da se poredi sa jednim Kobi Brajantom. U svemu, osim u karizmi i eleganciji. Tu nema brojki.

Milan

pre 5 godina

Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim
(Igor Pg, 9. novembar 2018 13:15)

To sto ga mediji nazivaju najboljim svih vremena ima veze i sa marketingom. Pre 10 godina su stavljali i Kobija u rang sa Jordanom samo da bi ga mogli bolje prodati. Sada, kad se vise ne moze prodati, stvari su dosle na svoje i realno ga malo ko vidi u Top 10 svih vremena. Slicno ce biti i sa LeBronom. Kada zavrsi karijeru, on ce naci svoje realno mesto na listi najboljih. Po nekom mom skromnom misljenju, on je TRENUTNO negde izmedju treceg i petog mesta i iskreno sumnjam da ce otici u istoriju kao najbolji ikad.

RW#0

pre 5 godina

@Sin Bludimir

O cemu ti pricas? Pa on nije dosao u pretendente za titulu nego u jedan od najgorih timova zapada koji je bio 11 prosle sezone. Kliveland bez Lebrona je trideseti tim lige a sa njim finalista. Videcemo koliko ce da unapredi Lejkerse plej of se ne dovodi u pitanje.

Milan

pre 5 godina

Hahahahahahaha ja gledam kosarku kroz statistiku???? Pa opste je poznato da ti i ostali lebrotovci zivite od statistike i samo se vatate za nju! Te lebron oborio ovaj rekord te onaj rekord... Cudo jedno kako se selektivno hvatate za statistiku kad vam odgovara... I ne znam o kojoj mrznji ti pricas?? Jedinu mrznju na ovom portalu ti i slicni ispoljavate prema ljudima koji imaju razlicito misljenje od vaseg... I da lebron je smesan
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 9. novembar 2018 11:50)

Ono kad u komentarisanju drugog opises sebe.Ej ti se isto vatas statistike koja TEBI odgovara.I da ovim "LEBRON JE SMESAN" iskazujes neki vid mrznje jer ga omalazavas.A prozivanju drugij i nazavanju Lebotova i ostalih naziva ti prozivas i vredjas tako sto imaju drugo misljenje.

Dejan 82

pre 5 godina

Kao navijač Lejkersa mogu samo da kažem da mi je drago da nam se pridružio Lebron Džejms, jer nam je falio takav igrač. Lebron je već u godinama i neočekujem da napravi odmah velika dostignuća sa ovim timom, ali ovom mladom timu Lejkersa je i bio potreban jedan ovakav vrhunski igrač da ih pogura sa dna prema vrhu. Očekujem da se Lejkersi u sledećih nekoliko godina vrate u najbolje 4 ekipe u NBA, ali do tog nivoa će im trebati još sigurno 3-4 godine.

Vracarac

pre 5 godina

1. Majkl Dzordan 2. Medzik Dzonson 3. Leri Bird 4. O Nil 5. Kobe..................................................................................................................15. Lebron

Jezekilj

pre 5 godina

Ako LeBron osvoji prsten sa Lejkersima, onda će imati bar po jedan prsten sa tri različita tima! A to je uspjelo još samo dvojici košarkaša u istoriji NBA: Robertu Horiju i Džonu Seliju. Samim tim to će ga automatski postaviti kao nesumnjivo boljeg košarkaša od Majkla Džordana. Još ako se uzmu u prilog i činjenice kakvi treneri su trenirali LeBrona i kakve je saigrače imao pored sebe za razliku od Džordana - bez ikakve dileme stvar postaje jasna.

Dvije ispravke iz teksta:
1. Nije mu Klivlend rodni grad već Akron (grad u kojem je rođen i Stef Kari. U istoj bolnici čak.) i
2. Nije najstariji u timu, najstariji je Tajson Čendler.

jap

pre 5 godina

Koji izbor ljudi, Leflop je dosao za lovom to svi znaju a da imaju najnesimpaticniji tim, imaju... sa Bolom, Rondom i ostalima... uzmi lovu, lagana penzija... more, plaza, kokteli... cao

the answer

pre 5 godina

@retarczv

opste je poznara cinjenica da ti ovde ne mrzis,i ne ispoljavas mrznju prema lebronu. u pravu si retre(probaj da shvatis sto te tako imenujem) vec duze vreme :D

petarczv

pre 5 godina

to sto je Harden kako ti kazes bio u top20defanzivaca, po statistici(ukr.lopte il sta vec) ne znavi da jeste u top 20, jer pored njegovog nonsalantnog kretanja bar 50poena padnu na utakmici, nego sta ja tebi objasnjavam kad si ti poznat samo po mrznji, i kosarku kroz statistiku gledas,na boxscore.
(the answer, 09. novembar 2018 10:34)

Hahahahahahaha ja gledam kosarku kroz statistiku???? Pa opste je poznato da ti i ostali lebrotovci zivite od statistike i samo se vatate za nju! Te lebron oborio ovaj rekord te onaj rekord... Cudo jedno kako se selektivno hvatate za statistiku kad vam odgovara... I ne znam o kojoj mrznji ti pricas?? Jedinu mrznju na ovom portalu ti i slicni ispoljavate prema ljudima koji imaju razlicito misljenje od vaseg... I da lebron je smesan

Dr Hitch

pre 5 godina

Kakvog Kobija druze? O cemu ti pricas? Ja govorim o najboljim igracima u istoriji ove igre.. Ti crni klinci mozda vole njegove poteze ali to nema veze sa temom o kojoj ja govorim. Cus Kobi, pa kad je prije desetak godina oficijalni spiker u Stejplsu predstavio Brajanta i nazvao ga najvecim Lejkerom ikada, cijela sala je umrla od smijeha. On je daleko od toga da bude najveci Lejker, a ne da se uporedjuje sa Dzordanom i LeBronom.. Sto sve ovdje covjek moze da procita majko mila!
(Igor Pg, 09. novembar 2018 13:57)
Ne bih se bas slozio sa tobom, sam Medzik Dzonson je rekao da je Kobi najveci Lejker ikada, a to valjda ima neku tezinu...

Igor Pg

pre 5 godina

Hahahahahahaha ja gledam kosarku kroz statistiku??? Pa opste je poznato da ti i ostali lebrotovci zivite od statistike i samo se vatate za nju! Te lebron oborio ovaj rekord te onaj rekord... Cudo jedno kako se selektivno hvatate za statistiku kad vam odgovara... I ne znam o kojoj mrznji ti pricas?? Jedinu mrznju na ovom portalu ti i slicni ispoljavate prema ljudima koji imaju razlicito misljenje od vaseg. I da lebron je smesan (petar czv)

A ne ti ne siris mrznju nego si bas poznat kao tolerantna i realna osoba! A idi kuci lijegaj da te zamolim i nemoj ti vise da pratis kosarku imas tenis, odbojku izaberi nesto drugo. I to ti ne kazem zbog tog “Lebron je smesan” jer to ne zasluzuje komentar uopste vec uopsteno zbog tvojih rezona koji su “nidje veze” sa kosarkom.. Ali dosta je bilo o tebi.. Pretpostavljam da sam jedini ili medju malim brojem onih koji su imali srecu da ih obojicu gledaju uzivo (Majkla dva puta, Lebrona preko deset puta). Po mom licnom misljenju LBJ je bolji igrac i po meni je najveci svih vremena. Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim

Igor Pg

pre 5 godina

Od 10 ljudi na ulici,od 10 crnih ortaka sa basketa,dvojica maksimum trojica ce reci da je Lebron bolji od Kobija,Dzordana niko i ne pominje. Tako je bar u Cikagu. Lebron ti je nesto kao Ronaldo u fudbalu,porede ga sa Mesijem mada se u principu zna ko je ko,sa Maradonom ili Peleom ga bukvalno niko ne poredi.
(Vidji, 9. novembar 2018 13:31)

Kakvog Kobija druze? O cemu ti pricas? Ja govorim o najboljim igracima u istoriji ove igre.. Ti crni klinci mozda vole njegove poteze ali to nema veze sa temom o kojoj ja govorim. Cus Kobi, pa kad je prije desetak godina oficijalni spiker u Stejplsu predstavio Brajanta i nazvao ga najvecim Lejkerom ikada, cijela sala je umrla od smijeha. On je daleko od toga da bude najveci Lejker, a ne da se uporedjuje sa Dzordanom i LeBronom.. Sto sve ovdje covjek moze da procita majko mila!

petarczv

pre 5 godina

Kao navijač Lejkersa mogu samo da kažem da mi je drago da nam se pridružio Lebron Džejms, jer nam je falio takav igrač. Lebron je već u godinama i neočekujem da napravi odmah velika dostignuća sa ovim timom, ali ovom mladom timu Lejkersa je i bio potreban jedan ovakav vrhunski igrač da ih pogura sa dna prema vrhu. Očekujem da se Lejkersi u sledećih nekoliko godina vrate u najbolje 4 ekipe u NBA, ali do tog nivoa će im trebati još sigurno 3-4 godine.
(Dejan 82, 09. novembar 2018 14:18)

Ti da si navijac lejkersa ne bi voleo da ti dodje lbj to je isto kao da messi predje u real iz madrida... Bljak...

Bard Živa

pre 5 godina

@Petarfmp na svaki komentar ima odgovor u vidu loš Lebron i to... hahahaha... Pa da je loš ne bi bio NBA igrač broj 1, kad pomisle ljudi na NBA pomisle na Lebrona koji evo već 15 godina igra najbolju košarku, možda ne najlepšu, ali najbolju da...

stoler

pre 5 godina

Nema od Lejkersa nista u narednih 5 godina minimum. Pa i ako dovedu sledece godine neko od jacih imena. Prosto Bol,Kuzma,Ingram nisu taj kapacitet od kojih se mogu ocekivati titule. Plej of da,ali nisu sampioni.

vince carter

pre 5 godina

Vise ljudi i kosarkasa koji su rodjeni posle 1998 i Jordanove ere u Bulsima misli da je on najveci,pocevsi od Doncica pa na dalje i tu se svaka prica zavrsava. Kosarkasi preko samog Lebrona,Duranta,Wejda i mnogih drugih smatraju Jordana najvecim i tu se svaka prica zavrsava,na cemu si @Igor Pg?? :)) @Bojaaan cekaj taj gsw sa par rovitih,suspendovanih igraca je najbolji svih vremena a ovaj sa Durantom koji ima 8:1 protiv Lebrona nije?? Jel si ti svestan da bi Thunderi samleli 4:1 te iste Wariorse da je Green za istu stvar bio suspendovan?? "Ako uradi to i to postace jasno da je bolji od ovog i onog" da vam objasnim ako 70% ljudi veruje da je Jordan najbolji on ce to i ostati jer se te price prenose sa generaciju na generaciju zato mnogi mladi gledaju na Jordana,Maradonu itd kao najvece i oni ce to i ostati. Mesi i Ronaldo su jos aktuelni pa imaju dosta pristalica a da li ce biti za 10 godina??? Rivaldo je bio najbolji igrac sveta a danas klinci mnogo vise znaju o Peleu..pametnom dosta! Ili si legenda ili zaboravljen! A igrac kao igrac,Jordan je bolji napadac i bolji odbrambeni od Lebrona,na 77 utakmica manje je imao vise poena,kradja,blokada od Lebrona,kada je igrao pleya imao je i vise asistencija u proseku,ima vise ofanzivnih skokova i manje defanzivnih jer lebron igra blize kosu. Ko je kompletniji??

Koza

pre 5 godina

Dobar izbor za buducnost. Bilo je sigurno timova u kojima bi imao vece sanse za titulu ali ovo je najbolje na duze staze. Mladi momci Kuzma, Ingram, Bol i Hart obecavaju. Pored toga LA mu pruza sanse za biznis, filmove, reklame. A pored toga dobro je i za imidz. Veliki broj hejtera je nestao jer su dosta njih bili fanovi Lejkersa i Brajanta. Da li ce uzeti titulu? Ne verujem, bar ne kao vodja tima. Mozda kasnije kad mladi igraci postanu zvezde a on bude ulazio sa klupe kao veteran.

Bane

pre 5 godina

Pa zavisi kako se gleda ! pogresio je ako hoce sto bolji plasman jer od ovog tima nema nista u tom smislu, a sto se tice zarade i biznisa tu definitivno nije pogresio !

petarczv

pre 5 godina

@igorpg

Jao da ti mora da si clan strucnog staba lejkersa... 90% najvecih kosarkasa i trenera u nba misli da je jordan najbolji ikad i imas dokumentovane video zapise na internetu o tome...

Penny Hardaway

pre 5 godina

Penny sve si u pravu. Jedi kokice, igraj kladionicu i gledaj jednu Nba utakmicu u tri mjeseca i ja cu svako malo nesto komentarisati na vijestima iz Nba da bi mogao da argumentovano razmjenjujem misljenje sa takvim znalcem kao sto si ti. Hahahahha a bjeeeeeziii…ii
(Igor Pg, 9. novembar 2018 15:48)


Nisi mi odgovorio na pitanje o bar tri bivša NBA all star igrača koji su ipak kompetetniji i od mene i tebe svakako, a koji će staviti Lebrona ispred Džordana. Ali da te manem kuckanja, nećeš ih naći.

DaX

pre 5 godina

Logican izbor.
Lejkersi su klub koji uzivo prate najvece svetske licnosti.
Magnet za sponzore i velik novac.

LeBron ove sezone mozda uspe da udje u play off, ali to je limit jer ima mladu i ne vrhunsku ekipu.
On je najkompletniji igrac IKADA !
Svako realan ko razume kosarku to zna. A simpatije prema Jordanu su nesto sto i mene drzi ?

frka panika

pre 5 godina

Lejkersi su pogrešili što su ga doveli jer su upropastili prošlogodišnji napredak! Dovoljno je pogledati +/- statistiku sa Lebronom u igri i bez njega (bez njega ekipa je u plusu, sa njim u minusu) kao i odbrambene statistike i odmah je uočljivo da sa Lebronom u igri Lejkersi igraju sporiju košarku sa slabijom odbranom...

the answer

pre 5 godina

recko odnos pluseva i minueseva govori koliko ljudi se slaze sa tobom a koliko sa mnom, ionako da imas obraza ne bi bio ovde na osnovu glasanja od pre desetak meseci, ali dobro nemas obraza ,a nekad me i nasmejes koliko si frustriran lebronom, pa mi bude interesantno da citam :D

petarczv

pre 5 godina

Kad je lebron toliko mocan igrac i kad je clevlend bez njega najlosija ekipa u nba(nisu doveli nikok umesto njega) sto onda ne uradi isto sa lejkersima?! Zar su jr smith, love, tompson,corver i ostali losiji od ronda, kuzme, bolla, mcgee, stivensona??!? Nek mi neko argumentovano odgovori a ne ti mrzis lebrona bla bla i ostale decije fore...

Svedjanin

pre 5 godina

Licno smatram da je Lejkersima ove sezone nebitno sta ce uraditi jer tek sledeceg leta ce dovesti jos jednog superstara. Verovatno bi to bili Curry (mada je izjavio da nece menjati ekipu so kraja karijere) Durent, Cousins, Thompson, Leonard ili Paul George. Mada smatram da bi bilo bolje da dovedo nekog all star pleja jer to je ono sto bi im najvise trebalo. Neko poput Lillarda, Walla ili Westbrooka...

Igor Pg

pre 5 godina

Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim
(Igor Pg, 9. novembar 2018 13:15) Ako mi nađeš tri bivša NBA all star igrača koji će Lebrona staviti ispred Džordana skidam ti kapu. Pazi život mu vezan za košarku. Eto mi nemamo oči,i ne znamo šta su pravila košarke,i niko je nije igrao,što amaterski, što profesionalno.
(Penny Hardaway, 9. novembar 2018 14:07)

Penny sve si u pravu. Jedi kokice, igraj kladionicu i gledaj jednu Nba utakmicu u tri mjeseca i ja cu svako malo nesto komentarisati na vijestima iz Nba da bi mogao da argumentovano razmjenjujem misljenje sa takvim znalcem kao sto si ti. Hahahahha a bjeeeeeziiiiiiiiiii

bojaaan

pre 5 godina

nema tima u kojem on može da pokaže da je bolji od Džordana iz prostog razloga što se takav još rodio nije, Džejmsu preostaje da juri individualne rekorde lige
(a smejali ste se Divcu, 09. novembar 2018 10:10)

LeBron je postao bolji od Dzordana kada je sam preokrenuo 1-3 protiv najbolje ekipe svih vremena, a to je bilo pre par sezona. Znaci sta god uradi u narednim godinama samo se praviti vecu razliku u odnosu na drugog najboljeg.

lucc

pre 5 godina

Mnogo velicate Jordana, bio je strasan igrac ali ne i Bog. Njegovi potezi su lepi ali je precenjen. Ko je gledao utakmice taj zna. Sebicni ego manijak, belcima daje loptu samo kad mora, uvek cuva najslabijeg u timu, njega cuva najgori odbrambeni. Bio je odlican za NBA u tom trenutku i to je to

Alekso

pre 5 godina

To je taj lider koji nikad ne preuzima odgovornost. Da igraju odlicno on bi bio zasluzan, a posto ne igraju, to nije njegova krivica. Smesno od koga oni prave drugog Dzordana.

a smejali ste se Divcu

pre 5 godina

nema tima u kojem on može da pokaže da je bolji od Džordana iz prostog razloga što se takav još rodio nije, Džejmsu preostaje da juri individualne rekorde lige

petarczv

pre 5 godina

Zanimljivo je da ste napisali da harden ne igra odbranu a u prosloj sezoni harden je bio u top 20 defanzivaca dok je lebron bio 314ti u ligi...

Sin Bludimir

pre 5 godina

Nekad se znalo ko vodi Bulse, ko Lejkerse, ko Orlando itd.

Bilo je nepojmljivo da Jordan ode kod Magica u Lejkerse da bi dobili titulu. :) Nepojmljivo i ispod chasti.

Danas posto chasti odavno vishe nema sasvim je OK da pretendent za najboljeg igraca izabere bolji klub zarad titula. Pa sto nije odmah lepo otisao u GSW i zavrshio posao? Eto reshenja za sl sezonu ako i sad nista ne uradi sa novim timom.

petarczv

pre 5 godina

Moze otici u bilo koji tim ali ne moze dokazati da je bolji od jordana zato sto jednostavno nije... A ako do sad nije to dokazao tesko da ce i sad... Jeste jordan sa u njegovim sadasnjim godinama osvojio tri uzastopne titule ali zato je on jordan...

Admiral

pre 5 godina

@ LeBron je postao bolji od Dzordana kada je sam preokrenuo 1-3 protiv najbolje ekipe svih vremena, a to je bilo pre par sezona. Znaci sta god uradi u narednim godinama samo se praviti vecu razliku u odnosu na drugog najboljeg.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 9. novembar 2018 10:28)

Preokrenuo protiv ekipe kojoj je falio povredjeni Kari i suspendovani Grin... Zaista jako tesko... Da su bili kompletni bili bi ometlani kao sto su ometlani prosle sezone!

Petar

pre 5 godina

Biće Lejkersi sasvim u redu. Došlepaće se nekako do plejofa, a onda kad zategnu redove niko više nije siguran. Trenutno je Lebron kamen oko vrata ovoj ekipi, pošto igra odbranu kao baba i štedi se, ali tako vam je to kod igrača od 34 godine u ranoj fazi sezone.

Fomo

pre 5 godina

Došao čovek u LA da uživa dok je još mlad, da snimi koji film, i da nastavi da gradi svoj biznis. Košarka je u drugom planu i ne treba mu zameriti. Dovoljno je uradio i zna da neće nikad biti novi Džordan.

Pseudoharms

pre 5 godina

Sto se tice lejkersa, igrace PO. Imaju mladu ekipu, sa par sjajnih klinaca, koji u kombinaciji sa Lebronom idu u PO. E sad, verovatno kao sedmi ili osmi. Ne bih voleo da naisju na Denver u prvoj rundi, jer to sto Lbj moze sam da napravi... Samo pogledajte gde je sada klivlend, prosl9godisnji finalista, bez njega. A sto se tice poredjenja Jordana i Lebrona, to mi je neuporedivo. Kosarka sada i onda su dva razlicita sporta. To je kao porediti Pelea i Maradonu. No, sa izuzetkom vremena u Majamiju, kada je sa Vejdom i Bosom cinio strasni trio, mora se priznati da je Jordan sve prstenove osvojio uz podrsku mnogo jace ekipe. Ljudi, da se ne za***avamo, u tim Bulsima je jedan Toni Kukoc bio u drugoj petorci.s druge strane, ni Jordan nije igrao protiv bilo koga, Barkley, Bird, Magic... S druge strane, Jordan je sa 34 bio dekica, u odnosu na to kako LBJ danas igra. Mene kad pitaju ko je najbolji kosarkas na svetu, odgovor je jasan - LBJ. Kada me pitaju ko je najbolji svih vremena - MJ.

Igor Pg

pre 5 godina

Hahahahahahaha ja gledam kosarku kroz statistiku??? Pa opste je poznato da ti i ostali lebrotovci zivite od statistike i samo se vatate za nju! Te lebron oborio ovaj rekord te onaj rekord... Cudo jedno kako se selektivno hvatate za statistiku kad vam odgovara... I ne znam o kojoj mrznji ti pricas?? Jedinu mrznju na ovom portalu ti i slicni ispoljavate prema ljudima koji imaju razlicito misljenje od vaseg. I da lebron je smesan (petar czv)

A ne ti ne siris mrznju nego si bas poznat kao tolerantna i realna osoba! A idi kuci lijegaj da te zamolim i nemoj ti vise da pratis kosarku imas tenis, odbojku izaberi nesto drugo. I to ti ne kazem zbog tog “Lebron je smesan” jer to ne zasluzuje komentar uopste vec uopsteno zbog tvojih rezona koji su “nidje veze” sa kosarkom.. Ali dosta je bilo o tebi.. Pretpostavljam da sam jedini ili medju malim brojem onih koji su imali srecu da ih obojicu gledaju uzivo (Majkla dva puta, Lebrona preko deset puta). Po mom licnom misljenju LBJ je bolji igrac i po meni je najveci svih vremena. Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim

Jezekilj

pre 5 godina

Ako LeBron osvoji prsten sa Lejkersima, onda će imati bar po jedan prsten sa tri različita tima! A to je uspjelo još samo dvojici košarkaša u istoriji NBA: Robertu Horiju i Džonu Seliju. Samim tim to će ga automatski postaviti kao nesumnjivo boljeg košarkaša od Majkla Džordana. Još ako se uzmu u prilog i činjenice kakvi treneri su trenirali LeBrona i kakve je saigrače imao pored sebe za razliku od Džordana - bez ikakve dileme stvar postaje jasna.

Dvije ispravke iz teksta:
1. Nije mu Klivlend rodni grad već Akron (grad u kojem je rođen i Stef Kari. U istoj bolnici čak.) i
2. Nije najstariji u timu, najstariji je Tajson Čendler.

Vidji

pre 5 godina

...Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim
(Igor Pg, 09. novembar 2018 13:15) Od 10 ljudi na ulici,od 10 crnih ortaka sa basketa,dvojica maksimum trojica ce reci da je Lebron bolji od Kobija,Dzordana niko i ne pominje. Tako je bar u Cikagu. Lebron ti je nesto kao Ronaldo u fudbalu,porede ga sa Mesijem mada se u principu zna ko je ko,sa Maradonom ili Peleom ga bukvalno niko ne poredi.

petarczv

pre 5 godina

Kao navijač Lejkersa mogu samo da kažem da mi je drago da nam se pridružio Lebron Džejms, jer nam je falio takav igrač. Lebron je već u godinama i neočekujem da napravi odmah velika dostignuća sa ovim timom, ali ovom mladom timu Lejkersa je i bio potreban jedan ovakav vrhunski igrač da ih pogura sa dna prema vrhu. Očekujem da se Lejkersi u sledećih nekoliko godina vrate u najbolje 4 ekipe u NBA, ali do tog nivoa će im trebati još sigurno 3-4 godine.
(Dejan 82, 09. novembar 2018 14:18)

Ti da si navijac lejkersa ne bi voleo da ti dodje lbj to je isto kao da messi predje u real iz madrida... Bljak...

petarczv

pre 5 godina

to sto je Harden kako ti kazes bio u top20defanzivaca, po statistici(ukr.lopte il sta vec) ne znavi da jeste u top 20, jer pored njegovog nonsalantnog kretanja bar 50poena padnu na utakmici, nego sta ja tebi objasnjavam kad si ti poznat samo po mrznji, i kosarku kroz statistiku gledas,na boxscore.
(the answer, 09. novembar 2018 10:34)

Hahahahahahaha ja gledam kosarku kroz statistiku???? Pa opste je poznato da ti i ostali lebrotovci zivite od statistike i samo se vatate za nju! Te lebron oborio ovaj rekord te onaj rekord... Cudo jedno kako se selektivno hvatate za statistiku kad vam odgovara... I ne znam o kojoj mrznji ti pricas?? Jedinu mrznju na ovom portalu ti i slicni ispoljavate prema ljudima koji imaju razlicito misljenje od vaseg... I da lebron je smesan

Igor Pg

pre 5 godina

Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim
(Igor Pg, 9. novembar 2018 13:15) Ako mi nađeš tri bivša NBA all star igrača koji će Lebrona staviti ispred Džordana skidam ti kapu. Pazi život mu vezan za košarku. Eto mi nemamo oči,i ne znamo šta su pravila košarke,i niko je nije igrao,što amaterski, što profesionalno.
(Penny Hardaway, 9. novembar 2018 14:07)

Penny sve si u pravu. Jedi kokice, igraj kladionicu i gledaj jednu Nba utakmicu u tri mjeseca i ja cu svako malo nesto komentarisati na vijestima iz Nba da bi mogao da argumentovano razmjenjujem misljenje sa takvim znalcem kao sto si ti. Hahahahha a bjeeeeeziiiiiiiiiii

Svedjanin

pre 5 godina

Licno smatram da je Lejkersima ove sezone nebitno sta ce uraditi jer tek sledeceg leta ce dovesti jos jednog superstara. Verovatno bi to bili Curry (mada je izjavio da nece menjati ekipu so kraja karijere) Durent, Cousins, Thompson, Leonard ili Paul George. Mada smatram da bi bilo bolje da dovedo nekog all star pleja jer to je ono sto bi im najvise trebalo. Neko poput Lillarda, Walla ili Westbrooka...

jap

pre 5 godina

Koji izbor ljudi, Leflop je dosao za lovom to svi znaju a da imaju najnesimpaticniji tim, imaju... sa Bolom, Rondom i ostalima... uzmi lovu, lagana penzija... more, plaza, kokteli... cao

DaX

pre 5 godina

Logican izbor.
Lejkersi su klub koji uzivo prate najvece svetske licnosti.
Magnet za sponzore i velik novac.

LeBron ove sezone mozda uspe da udje u play off, ali to je limit jer ima mladu i ne vrhunsku ekipu.
On je najkompletniji igrac IKADA !
Svako realan ko razume kosarku to zna. A simpatije prema Jordanu su nesto sto i mene drzi ?

RW#0

pre 5 godina

@Sin Bludimir

O cemu ti pricas? Pa on nije dosao u pretendente za titulu nego u jedan od najgorih timova zapada koji je bio 11 prosle sezone. Kliveland bez Lebrona je trideseti tim lige a sa njim finalista. Videcemo koliko ce da unapredi Lejkerse plej of se ne dovodi u pitanje.

petarczv

pre 5 godina

Mnogo velicate Jordana, bio je strasan igrac ali ne i Bog. Njegovi potezi su lepi ali je precenjen. Ko je gledao utakmice taj zna. Sebicni ego manijak, belcima daje loptu samo kad mora, uvek cuva najslabijeg u timu, njega cuva najgori odbrambeni. Bio je odlican za NBA u tom trenutku i to je to
(lucc, 09. novembar 2018 11:17)


Hahahahahahahahaha njega cuva najgori a on cuva najgoreg hhahaahahahahahahahaha pobedio si...

nema

pre 5 godina

Ma nema teorije da LAL odu u plej-ofu na prejakom Zapadu pa nije Lebron džabe uvek bio na Istoku gde se šetao do doigravanja. Sad su ispod crte Hjuston, Minesota,Juta, Nju Orleans...koji treba da dignu formu, Kingsi sa mladom ekipom su dobro krenuli a već se par ekipa na Zapadu odvojilo GSW, Denver, Portland.

petarczv

pre 5 godina

Jordan je sa 34 bio dekica, u odnosu na to kako LBJ danas igra. Mene kad pitaju ko je najbolji kosarkas na svetu, odgovor je jasan - LBJ. Kada me pitaju ko je najbolji svih vremena - MJ.
(Pseudoharms, 09. novembar 2018 11:09)

Druze za tvoju informaciju taj dekica kako ga ti zoves sa 34 godine je bio na putu da osvoji svoj drugi niz od tri uzastopne titule i bio je mvp sva tri puta... Koliko veze nemate to je strasno kaze lik dekica pa taj dekica je sa 39 godina odigrao sve 82 utakmice u prvenstvu i imao prosek 20+ poena...

xxx

pre 5 godina

Mnogo velicate Jordana, bio je strasan igrac ali ne i Bog. Njegovi potezi su lepi ali je precenjen. Ko je gledao utakmice taj zna. Sebicni ego manijak, belcima daje loptu samo kad mora, uvek cuva najslabijeg u timu, njega cuva najgori odbrambeni. Bio je odlican za NBA u tom trenutku i to je to
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lucc, 9. novembar 2018 11:17)
Joj ova deca danasnja i komentari. Klinci, kad bi videli sport kakav je bio pre 20 i 30 godina, i kako se igrao i sa kakvom strascu, seli biste i plakali od muke u kakvom dosadnom i sterilnom vremenu danas odrastate.

Aleksa

pre 5 godina

Bili bi bolja kombinacija kada bi Bron igrao neki vid odbrane. Ova imitacija odbrane koju igra od početka sezone ne priliči nekome ko je u goat konverzaciji.

the answer

pre 5 godina

@retarczv

to sto je Harden kako ti kazes bio u top20defanzivaca, po statistici(ukr.lopte il sta vec) ne znavi da jeste u top 20, jer pored njegovog nonsalantnog kretanja bar 50poena padnu na utakmici, nego sta ja tebi objasnjavam kad si ti poznat samo po mrznji, i kosarku kroz statistiku gledas,na boxscore.

Luke Skypetalker

pre 5 godina

Mnogo velicate Jordana, bio je strasan igrac ali ne i Bog. Njegovi potezi su lepi ali je precenjen. Ko je gledao utakmice taj zna. Sebicni ego manijak, belcima daje loptu samo kad mora, uvek cuva najslabijeg u timu, njega cuva najgori odbrambeni. Bio je odlican za NBA u tom trenutku i to je to
(lucc, 09. novembar 2018 11:17)

Jel te bar malo sramota ovog komentara???
Ako nije nemoj više da gledaš košarku, molim te.

Boske

pre 5 godina

Lebron Dzejms je dobar kosarkas, za koju godinu moci ce komotno da se poredi sa jednim Kobi Brajantom. U svemu, osim u karizmi i eleganciji. Tu nema brojki.

Vracarac

pre 5 godina

1. Majkl Dzordan 2. Medzik Dzonson 3. Leri Bird 4. O Nil 5. Kobe..................................................................................................................15. Lebron

tocka

pre 5 godina

LeBron je postao bolji od Dzordana kada je sam preokrenuo 1-3 protiv najbolje ekipe svih vremena, a to je bilo pre par sezona. Znaci sta god uradi u narednim godinama samo se praviti vecu razliku u odnosu na drugog najboljeg.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 9. novembar 2018 10:28)
Slazem se, ali se ne slazem da je sam to uradio.
Bio je tu još jedan neverovatan igrač, Kajri Irving, koji je igrao vanzemaljsku košarku i isto toliko preuzimao odgovornost u presudnim momentima.
Dzejsmu fali neko izuzetan u Lejkersima, a ne znam da li su to Kuzma, Bol i Ingram... tek će se videti.
I Dzordan je imao Pipena.

the answer

pre 5 godina

@retarczv

opste je poznara cinjenica da ti ovde ne mrzis,i ne ispoljavas mrznju prema lebronu. u pravu si retre(probaj da shvatis sto te tako imenujem) vec duze vreme :D

Igor Pg

pre 5 godina

Od 10 ljudi na ulici,od 10 crnih ortaka sa basketa,dvojica maksimum trojica ce reci da je Lebron bolji od Kobija,Dzordana niko i ne pominje. Tako je bar u Cikagu. Lebron ti je nesto kao Ronaldo u fudbalu,porede ga sa Mesijem mada se u principu zna ko je ko,sa Maradonom ili Peleom ga bukvalno niko ne poredi.
(Vidji, 9. novembar 2018 13:31)

Kakvog Kobija druze? O cemu ti pricas? Ja govorim o najboljim igracima u istoriji ove igre.. Ti crni klinci mozda vole njegove poteze ali to nema veze sa temom o kojoj ja govorim. Cus Kobi, pa kad je prije desetak godina oficijalni spiker u Stejplsu predstavio Brajanta i nazvao ga najvecim Lejkerom ikada, cijela sala je umrla od smijeha. On je daleko od toga da bude najveci Lejker, a ne da se uporedjuje sa Dzordanom i LeBronom.. Sto sve ovdje covjek moze da procita majko mila!

NastyB

pre 5 godina

(Svedjanin, 9. novembar 2018 14:39)

Očigledno ne pratiš NBA. Steph Curry je prošle godine produžio ugovor sa GSW na pet godina. Paul George je(iznenađujuće) to isto uradio sa Oklahomom prošle godine. Ovi ostali što si nabrojao su verovatno veoma malo zaintersovani da LeBronu budu vodonoše.
Durantu više nije TOLIKO stalo do prstenja, Kawai će tražiti tim u kojem će sa max ugovorom biti franšizni igrač, a ne da igra onda kad mu "King" da loptu. Westbruk je takođe još vezan za Oklahomu, Kris Pol je već u godinama. Medžik će zaista morati da napravi "medžik" da bi privukao još 2 All-Star igrač i bar 3-4 dobra rolpleja, jer "King" jedino tako može da povede do titule. Što će, usput, uništiti Kuzmu, Ingrama, Bola nije bitno. King je tu.
Ko shvati, razumeće.

Milan

pre 5 godina

Hahahahahahaha ja gledam kosarku kroz statistiku???? Pa opste je poznato da ti i ostali lebrotovci zivite od statistike i samo se vatate za nju! Te lebron oborio ovaj rekord te onaj rekord... Cudo jedno kako se selektivno hvatate za statistiku kad vam odgovara... I ne znam o kojoj mrznji ti pricas?? Jedinu mrznju na ovom portalu ti i slicni ispoljavate prema ljudima koji imaju razlicito misljenje od vaseg... I da lebron je smesan
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 9. novembar 2018 11:50)

Ono kad u komentarisanju drugog opises sebe.Ej ti se isto vatas statistike koja TEBI odgovara.I da ovim "LEBRON JE SMESAN" iskazujes neki vid mrznje jer ga omalazavas.A prozivanju drugij i nazavanju Lebotova i ostalih naziva ti prozivas i vredjas tako sto imaju drugo misljenje.

Bard Živa

pre 5 godina

@Petarfmp na svaki komentar ima odgovor u vidu loš Lebron i to... hahahaha... Pa da je loš ne bi bio NBA igrač broj 1, kad pomisle ljudi na NBA pomisle na Lebrona koji evo već 15 godina igra najbolju košarku, možda ne najlepšu, ali najbolju da...

frka panika

pre 5 godina

Lejkersi su pogrešili što su ga doveli jer su upropastili prošlogodišnji napredak! Dovoljno je pogledati +/- statistiku sa Lebronom u igri i bez njega (bez njega ekipa je u plusu, sa njim u minusu) kao i odbrambene statistike i odmah je uočljivo da sa Lebronom u igri Lejkersi igraju sporiju košarku sa slabijom odbranom...

stoler

pre 5 godina

Nema od Lejkersa nista u narednih 5 godina minimum. Pa i ako dovedu sledece godine neko od jacih imena. Prosto Bol,Kuzma,Ingram nisu taj kapacitet od kojih se mogu ocekivati titule. Plej of da,ali nisu sampioni.

Sibirac

pre 5 godina

Jordan nije igrao odbranu?!

NBA Defensive Player of the Year (1988)

9× NBA All-Defensive First Team (1988–1993, 1996–1998)

MidRange

pre 5 godina

Ovakvi Lejkersi nisu za njega i to se znalo od pocetka. Potpuno pogresno sklopljen tim i ne znam sta su ocekivali Magic Johnson i kompanija u front office-u. Izgleda da Magic zivi u 70-80im pa je sklopio ekipu koja voli da trci (1.u ligi po poenima na obrucu, 4. najbrzi ritam - najvise poseda) bas kao i oni njegovi show time lakersi ali isto tako je uz Oklahomu najgora trojkaska ekipa u ligi! NAJGORA! A danas je 2018, kosarka se zasniva na tome, kad je Magic igrao Houston je sutirao 8,3 trojke po mecu, danas Steph ili Klay sutnu po 12! Pritom Lebron je oduvek kroz karijeru bio okrezune suterima u 1-4 out formaciji gde bi kroz 1v1 igru stvarao prednost, ako pomognes to je izlazni pas i trojka a ako ne pomognes, pa.. Ovde su najbolji suteri u ekipi Kuzma i Hart, a obojica su sve samo ne suteri. Ball takodje, procenti ce mu pasti pa onda ostaju Rondo,Stephenson,Ingram i drugi koji su jos slabiji.. Jednostavno ne ide ovako, plan im je bio da dovodjenjem Ronda i oslobode Lebrona plejmejkerskih obaveza i odmore ga malo ali onda su izgubili i njegovu (timsku) ucinkovitost.

S obzirom da je zapad nikad jaci tesko ce do plejofa, barem sa ovom ekipom nemoguce. All star pauza ce doneti puno trejdova, siguran sam.

the answer

pre 5 godina

recko odnos pluseva i minueseva govori koliko ljudi se slaze sa tobom a koliko sa mnom, ionako da imas obraza ne bi bio ovde na osnovu glasanja od pre desetak meseci, ali dobro nemas obraza ,a nekad me i nasmejes koliko si frustriran lebronom, pa mi bude interesantno da citam :D

petarczv

pre 5 godina

Kad je lebron toliko mocan igrac i kad je clevlend bez njega najlosija ekipa u nba(nisu doveli nikok umesto njega) sto onda ne uradi isto sa lejkersima?! Zar su jr smith, love, tompson,corver i ostali losiji od ronda, kuzme, bolla, mcgee, stivensona??!? Nek mi neko argumentovano odgovori a ne ti mrzis lebrona bla bla i ostale decije fore...

Koza

pre 5 godina

Dobar izbor za buducnost. Bilo je sigurno timova u kojima bi imao vece sanse za titulu ali ovo je najbolje na duze staze. Mladi momci Kuzma, Ingram, Bol i Hart obecavaju. Pored toga LA mu pruza sanse za biznis, filmove, reklame. A pored toga dobro je i za imidz. Veliki broj hejtera je nestao jer su dosta njih bili fanovi Lejkersa i Brajanta. Da li ce uzeti titulu? Ne verujem, bar ne kao vodja tima. Mozda kasnije kad mladi igraci postanu zvezde a on bude ulazio sa klupe kao veteran.

petarczv

pre 5 godina

@igorpg

Jao da ti mora da si clan strucnog staba lejkersa... 90% najvecih kosarkasa i trenera u nba misli da je jordan najbolji ikad i imas dokumentovane video zapise na internetu o tome...

Dejan 82

pre 5 godina

Kao navijač Lejkersa mogu samo da kažem da mi je drago da nam se pridružio Lebron Džejms, jer nam je falio takav igrač. Lebron je već u godinama i neočekujem da napravi odmah velika dostignuća sa ovim timom, ali ovom mladom timu Lejkersa je i bio potreban jedan ovakav vrhunski igrač da ih pogura sa dna prema vrhu. Očekujem da se Lejkersi u sledećih nekoliko godina vrate u najbolje 4 ekipe u NBA, ali do tog nivoa će im trebati još sigurno 3-4 godine.

vince carter

pre 5 godina

Vise ljudi i kosarkasa koji su rodjeni posle 1998 i Jordanove ere u Bulsima misli da je on najveci,pocevsi od Doncica pa na dalje i tu se svaka prica zavrsava. Kosarkasi preko samog Lebrona,Duranta,Wejda i mnogih drugih smatraju Jordana najvecim i tu se svaka prica zavrsava,na cemu si @Igor Pg?? :)) @Bojaaan cekaj taj gsw sa par rovitih,suspendovanih igraca je najbolji svih vremena a ovaj sa Durantom koji ima 8:1 protiv Lebrona nije?? Jel si ti svestan da bi Thunderi samleli 4:1 te iste Wariorse da je Green za istu stvar bio suspendovan?? "Ako uradi to i to postace jasno da je bolji od ovog i onog" da vam objasnim ako 70% ljudi veruje da je Jordan najbolji on ce to i ostati jer se te price prenose sa generaciju na generaciju zato mnogi mladi gledaju na Jordana,Maradonu itd kao najvece i oni ce to i ostati. Mesi i Ronaldo su jos aktuelni pa imaju dosta pristalica a da li ce biti za 10 godina??? Rivaldo je bio najbolji igrac sveta a danas klinci mnogo vise znaju o Peleu..pametnom dosta! Ili si legenda ili zaboravljen! A igrac kao igrac,Jordan je bolji napadac i bolji odbrambeni od Lebrona,na 77 utakmica manje je imao vise poena,kradja,blokada od Lebrona,kada je igrao pleya imao je i vise asistencija u proseku,ima vise ofanzivnih skokova i manje defanzivnih jer lebron igra blize kosu. Ko je kompletniji??

Dr Hitch

pre 5 godina

Kakvog Kobija druze? O cemu ti pricas? Ja govorim o najboljim igracima u istoriji ove igre.. Ti crni klinci mozda vole njegove poteze ali to nema veze sa temom o kojoj ja govorim. Cus Kobi, pa kad je prije desetak godina oficijalni spiker u Stejplsu predstavio Brajanta i nazvao ga najvecim Lejkerom ikada, cijela sala je umrla od smijeha. On je daleko od toga da bude najveci Lejker, a ne da se uporedjuje sa Dzordanom i LeBronom.. Sto sve ovdje covjek moze da procita majko mila!
(Igor Pg, 09. novembar 2018 13:57)
Ne bih se bas slozio sa tobom, sam Medzik Dzonson je rekao da je Kobi najveci Lejker ikada, a to valjda ima neku tezinu...

Penny Hardaway

pre 5 godina

Penny sve si u pravu. Jedi kokice, igraj kladionicu i gledaj jednu Nba utakmicu u tri mjeseca i ja cu svako malo nesto komentarisati na vijestima iz Nba da bi mogao da argumentovano razmjenjujem misljenje sa takvim znalcem kao sto si ti. Hahahahha a bjeeeeeziii…ii
(Igor Pg, 9. novembar 2018 15:48)


Nisi mi odgovorio na pitanje o bar tri bivša NBA all star igrača koji su ipak kompetetniji i od mene i tebe svakako, a koji će staviti Lebrona ispred Džordana. Ali da te manem kuckanja, nećeš ih naći.

Penny Hardaway

pre 5 godina

Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim
(Igor Pg, 9. novembar 2018 13:15) Ako mi nađeš tri bivša NBA all star igrača koji će Lebrona staviti ispred Džordana skidam ti kapu. Pazi život mu vezan za košarku. Eto mi nemamo oči,i ne znamo šta su pravila košarke,i niko je nije igrao,što amaterski, što profesionalno.

Milan

pre 5 godina

Zivot i posao su mi vezani za kosarku i ja cu vam reci da u USA vecina ljudi iz kosarkaskog svijeta smatra LeBrona boljim igracem od Majkla. Jednostavno to je tako.. I to ne mala vecina.. Medjutim u obicnom gradjanstvu Majkl je i dalje ispred LeBrona mada se i to u Usa polako mijenja. Kuriozitet je to da je u ostatku svijeta koji bi logicno trebalo da razumije Nba kosarku slabije od samih amerikanaca, Dzordan i dalje neprikosnoven i gotovo svi ga smatraju najvecim
(Igor Pg, 9. novembar 2018 13:15)

To sto ga mediji nazivaju najboljim svih vremena ima veze i sa marketingom. Pre 10 godina su stavljali i Kobija u rang sa Jordanom samo da bi ga mogli bolje prodati. Sada, kad se vise ne moze prodati, stvari su dosle na svoje i realno ga malo ko vidi u Top 10 svih vremena. Slicno ce biti i sa LeBronom. Kada zavrsi karijeru, on ce naci svoje realno mesto na listi najboljih. Po nekom mom skromnom misljenju, on je TRENUTNO negde izmedju treceg i petog mesta i iskreno sumnjam da ce otici u istoriju kao najbolji ikad.

Nemanja

pre 5 godina

Jasno je zasto bas Lakersi, LA je grad showbiznisa a to James tu definitivno ima potencijala, ogromna je zvezda i dolazak u grad andjela ce mu samo uvecati prihode, no okej verovatno ima tu uticaja i ta tradicija koja ide uz trofejniji tim iz LA.

Bane

pre 5 godina

Pa zavisi kako se gleda ! pogresio je ako hoce sto bolji plasman jer od ovog tima nema nista u tom smislu, a sto se tice zarade i biznisa tu definitivno nije pogresio !

Steva Signal

pre 5 godina

Lonzo Bol da bude jedan od najboljih plejmejkera lige! Pa taj ne zna ni da trči. A ako slušare i gledate njegovog tatu(koji se ućutao zadnjih pola godine) bolji je i od Stefa Karija.