Četvrtak, 08.11.2018.

22:47

Strašni Dinamo sa 4/4 u nokaut fazi, raspucani Salcburg i Olimpijakos

Fudbaleri Salcburga pobedili su Rozenborg u četvrtom kolu Lige Evrope, Dinamo Zagreb je obezbedio proleće u Evropi, Betis je umalo iznenadio Milan.

Izvor: MLJ

Strašni Dinamo sa 4/4 u nokaut fazi, raspucani Salcburg i Olimpijakos IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

kladionicarski menadzer

pre 5 godina

jedino pravo svjetlo tko je trenutno bolji je usporedba tima s kojime su i zvezda i dinamo ove sezone igrali a to je spartak trnava
dinamo-trnava 2-1 i 3-1 6 bodova
zvezda-trnava 1-1 i 1-1 2 boda
znaci da bi dinamo dobio zvezdu lagano bez pola muke kao i trnavu obje utakmice
matematika i nije neka teska racunica
samo treba biti realan

Davor

pre 5 godina

Nekakav uspjeh Zvezde iz Jugoslavije se nikako ne moze stavljati u uspjeh Srbije. Bilo je puno igraca iz ostalih drzava. Sta bi mi onda mogli reci za Cibonu i Jugoplastiku. Koji skupa imaju toliko titula. Zvezda se od 91 vise nikad nije plasirala za LP

NoName

pre 5 godina

Dusan, 08. novembar 2018 23:25) 

Da Partizan uci od Zvezde? 

Partizan je od 2003 do danas igrao dva puta LŠ i devet puta LE! U sezoni 2004/5 Partizan je igrao 1/8 finala LE i prosle godine 1/16 finala. 

Sa druge strane za to vreme Crvena Zvezda je igrala jednom u LŠ i tri puta LE! U LE Zvezda ima 1/16 finala od prosle godine. 

Da ne bude zabune neke, ja samo aludiram na period od kada je poceo ovaj format takmicenja. Niko ne spori Zvezdinu velicinu i da je ona najtrofejniji klub stare Jugoslavije, vec aludiram na to da je Partizan od u poslednjih dvadesetak godina apsolutno uspesniji od Crvene Zvezde i u evropi i u domacim okvirima.Tu mislim i na medjusobne duele i na domace i evropske uspehe. 

Treba jos uzeti u obzir u svemu tome da Partizan nikada nije ulozio ovolika para u tim koji je igrao LŠ ili LE i da nijedan tim sa ovih prostora nije imao vrednost od 43 miliona eura.
(YNWA, 09. novembar 2018 03:28)

Ti samo aludiras na period koji tebi odgovara. Evo, ja računam poslednje tri godine, i tu ste daleko iza. Druga stvar, kažeš niste uložili u tim kao Zvezda. Pa ko vam je kriv? Nije vam dao Vučić? Treća stvar, nijedan tim sa ovih prostora nije imao vrednost od 43 miliona evra. Pa da bi dostigao tu vrednost moraš da imaš rezultate. Sa porazima od Brage, Šamroka, Zaglebja se ne može dostići vrednost od 43 miliona evra. Niti pobedama protiv Slane Bare.

ti si mi sav za diskusiju

pre 5 godina

Ako je Zvezda jugoslovenski klub koji je dosao do titule sampiona ciji li su onda klubovi Real sa Ranaldom,Bejlom,Benzemom itd...Bajern sa Robenom,Levandovskim itd...Celzi sa ne zna se kime,Barsa sa Mesijem,Suaresom...PSG sa Neimarom,Kavanijem...ja sad ne znam po novom tumacenju ovih decki koji klub dolazi iz koje Zemlje...To sto je Zvezda imala u svojim redovima igrace koji nisu samo iz Srbije samo je pokazatelj njene velicine koja je u rangu spomenutih klubova...Tako da decki provincijalci mozete samo da se tesite...Uspesi kluba se ne vezuju za odredjenu period vec ceo CV od njegovog osnivanja...mizerni ste svi iz okruzenja da bi se uslo u neku diskusiju...Najtrofejniji klub dok je zajednicke lige bilo...evropski i svetski sampion...niste u rangu za raspravu...
(Dejan CZ, 09. novembar 2018 08:47) Pa ne gleda se koji je klub iz koje zemlje po nacionalnosti igrača koji za njega nastupaju, već po tome iz koje je države. Zvezda je tada bila Jugoslovenski klub, iz razloga što nam se država tada zvala Jugoslavija, ne Srbija. Uostalom i osnovana je u Jugoslaviji kao i većina ovdašnjih klubova.

Toto-ko-tunjo-frakciji-"Neutesni"

pre 5 godina

Dragi vicešampioni, finalisti, itd...dodjite na Zvezdin stadion, pogledajte pehare evropskih i svetskih šampiona u fudbalu...to se stručno zove, pokoriti kontinent i planetu, jedini uspeh koji je bitan, ako mislite drugačije, vodite se činjenicom, iliti krilaticom, "važno je učestvovati..."jer, Zvezda je jedini šampion Evrope i sveta u fudbalu sa ovih prostora!!! 
(sALE, 09. novembar 2018 01:25) 


mislis Jugoslovenski klub... 
eto ajd ponovite sad kad ste sami...makar do 1/4 finala... 
necete... 
stoga suti,jer ono je bio drzavni projekt....i sve je se planiralo za BG i Zvezdu...
(zmaj, 09. novembar 2018 08:04)

Sad je znaci jugoslovenski, zmaju? Pa ko te terao da se cepas, a sad ga prisvajas? Pretpostavljam i da Jugoplastiku i Cibonu gledas kao jugoslAvenske projekte sa svojim titulama. Drzavni projekat je Partizan-Igokea muckalica ili taj instant sokic koji ste napravili za ABA-u a koji ispija ko stigne.

petrica kerempuh

pre 5 godina

Velika godina za hrvatski nogomet: finale SP, mladi se plasirali na EP, Dinamo dočekao proljeće u Europi, Hajduk se raspada...

zmaj

pre 5 godina

Dragi vicešampioni, finalisti, itd...dodjite na Zvezdin stadion, pogledajte pehare evropskih i svetskih šampiona u fudbalu...to se stručno zove, pokoriti kontinent i planetu, jedini uspeh koji je bitan, ako mislite drugačije, vodite se činjenicom, iliti krilaticom, "važno je učestvovati..."jer, Zvezda je jedini šampion Evrope i sveta u fudbalu sa ovih prostora!!!
(sALE, 09. novembar 2018 01:25)


mislis Jugoslovenski klub...
eto ajd ponovite sad kad ste sami...makar do 1/4 finala...
necete...
stoga suti,jer ono je bio drzavni projekt....i sve je se planiralo za BG i Zvezdu...

Dejan CZ

pre 5 godina

Ako je Zvezda jugoslovenski klub koji je dosao do titule sampiona ciji li su onda klubovi Real sa Ranaldom,Bejlom,Benzemom itd...Bajern sa Robenom,Levandovskim itd...Celzi sa ne zna se kime,Barsa sa Mesijem,Suaresom...PSG sa Neimarom,Kavanijem...ja sad ne znam po novom tumacenju ovih decki koji klub dolazi iz koje Zemlje...To sto je Zvezda imala u svojim redovima igrace koji nisu samo iz Srbije samo je pokazatelj njene velicine koja je u rangu spomenutih klubova...Tako da decki provincijalci mozete samo da se tesite...Uspesi kluba se ne vezuju za odredjenu period vec ceo CV od njegovog osnivanja...mizerni ste svi iz okruzenja da bi se uslo u neku diskusiju...Najtrofejniji klub dok je zajednicke lige bilo...evropski i svetski sampion...niste u rangu za raspravu...

Криви Стојко

pre 5 godina

(veliki strumf, 08. novembar 2018 23:51)
Јесте импресиван податак, скидам капу, ал' немојмо о нетачним подацима. У априлу 2017. вам Леонардо сам даде 2, зар не? Мало објективности, друужее.

King

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
(marko, 08. novembar 2018 23:12)

a netko je vicesampion svijeta na Mundijalu .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (josip, 8. novembar 2018 23:48)

A neko prvak evrope i sveta!

Skabo

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
(marko, 08. novembar 2018 23:12)

a netko je vicesampion svijeta na Mundijalu .
Josip

A neko je bio sampion evrope i sveta...
A neko je bio vicesampion evrope 66'...

chevanton

pre 5 godina

(NebaCar, 8. novembar 2018 23:52)

Dinamo je 98 u ligi prvaka uzeo 8 bodova i bio drugi u skupini, u tadašnjem formatu je samo prvi prolazio dalje.
Svi ostali klubovi iz bivše juge zajedno kad zbroje sve bodove u grupi nisu ih osvojili koliko Dinamo.

duje

pre 5 godina

to bi bila prava stvar, 8. novembar 2018 23:46
Ma nismo ti mi u Hrvatskoj za neku Jugoligu, jer prvo to bi koštalo milijarde, poradi osiguranja, a drugo gledaoci sigurno nebi išli na gostovanja, jer nebi dala murija, treće, načini financiranja klubova nisu isti, pa bi brzo nastale polemike oko toga i konačno, hrvatska liga nije loša, imamo samo deset klubova, od kojih se pet profiliralo u kontinuiranoj borbi za vrh, a dva tri čine solidnu sredinu koja može prilično zakomplicirati stvari i konačno dva kluba su pri dnu, od kojih je Istra ta koja se vječno spašava u zadnji moment. Ne igra se loš nogomet, jedino ima možda previše stranaca, loše je suđenje i rijetko su pune tribine. Hrvatska liga je s obzirom na broj stanovnika i financijsku moć, odlična.

niko i nikad

pre 5 godina

Dinamo je bolji od zvezde ,oni su trebali u ligu sampiona a ne mezimica
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vosa zauvek, 8. novembar 2018 23:08)

Pa sto nisu,ako su bolji?! Nego,kako Vosa?

YNWA

pre 5 godina

(Dusan, 08. novembar 2018 23:25)

Da Partizan uci od Zvezde?

Partizan je od 2003 do danas igrao dva puta LŠ i devet puta LE! U sezoni 2004/5 Partizan je igrao 1/8 finala LE i prosle godine 1/16 finala.

Sa druge strane za to vreme Crvena Zvezda je igrala jednom u LŠ i tri puta LE! U LE Zvezda ima 1/16 finala od prosle godine.

Da ne bude zabune neke, ja samo aludiram na period od kada je poceo ovaj format takmicenja. Niko ne spori Zvezdinu velicinu i da je ona najtrofejniji klub stare Jugoslavije, vec aludiram na to da je Partizan od u poslednjih dvadesetak godina apsolutno uspesniji od Crvene Zvezde i u evropi i u domacim okvirima.Tu mislim i na medjusobne duele i na domace i evropske uspehe.

Treba jos uzeti u obzir u svemu tome da Partizan nikada nije ulozio ovolika para u tim koji je igrao LŠ ili LE i da nijedan tim sa ovih prostora nije imao vrednost od 43 miliona eura.

Antisha

pre 5 godina

Svaka cast Dinamu, uvek navijam za balkance ali i znam balkanski mentalitet....velika je sansa da odmah ispadne u prvom kolu....pozdrav za komsije
(nislija, 08. novembar 2018 23:47)

ne znam zasto toliko minusa, u pravu si

Dario Zagreb

pre 5 godina

Ne bi bilo loše da Zvezda bude 3. i onda da dođe na megdan Dinamu u EL...Mislim da bi ih dinamo pojeo(moje mišljenje)...a tko zna možda bi Zvezda slučajno uspjela dati Dinamu koji gol ko što su Liverpoolu...ono što je Pavkov pogodio to ulazi jednom u 200 godina...

igor sulic

pre 5 godina

Samo za one koji kazu "Neko razbije liverpool a neko trnavu"-Jedan mali kviz:Klubovi proljece 2019
Backa
Chelsea
Vozdovac
Arsenal
Radnik
Sevilla
Dinamo (Vranje naravno)
Lazio
Odvojite klubove s kojima ce na proljece igrati Dinamo ZG na jednu, a klubove s kojima ce igrati C Zvezda na drugu stranu!Vrijeme sad!
Ovo je kviz za one koji kazu "neko trnavu a neko Liverpool"!

Milan

pre 5 godina

Dinamo u ligi evrope pobedi Trnavu i osvoji 2 boda za ukupni rejting.
Zvezda u ligi sampiona pobedi Liverpul i osvoji isto 2 boda za ukupni rejting.
Sav nonsens UEFA takmicenja.
Novcano je ogromna razlika, bodovno je isto, osim sto se plasman u LS vrednuje 4 boda a u LE 3.

Fikio

pre 5 godina

Dinamo stvarno igra odlicno u Ligi Evrope ove godine, ali imali smo dosta prilika da se uverimo sta i koliko mogu, to'jest ne mogu, u Ligi Sampiona. Oni bi recimo bili prezadovoljni vec sa onih 0:0 protiv Napolija, kao i cinjenicom da u 2 od 4 utakmice ne prime gol! A, o tome da bi ikada tukli zvanicnog vice sampiona evrope s'par golova razlike, o tome bi i Dinamo, a i svi ostali na Balkanu mogli samo da sanjaju... To ipak mogu samo najveci i najbolji, ZVEZDA!!

igor sulic

pre 5 godina

Sve ja sad ok ali recimo zvezdu cekaju jos dvije tekme (daj boze da se varam ) i onda sto-surdulica i becej!Pa da vam je Guardiola na klupi i da vam igraju Neimar i Messi izgubili bi volju, ispali iz ritma, maksimalno se opustili i rastimali!U nas dinamo moze igrati s rijekom, hajdukom i osijekom ,hajde recimo s 80% snage!U LE igra 80% bivsih ucesnika LP!Igraju jaka domaca prvenstva, kupove i reprezentativne tekme.To je pravi ritam koji cini onu kruncijalnu razliku, uz kvalitet igraca ali ne toliko!Dugorocno rjesenje je reg liga gdje bi recimo zvezda igrala iz kola u kolo s partizanom, hajdukom, dinamom, rijekom, puni stadioni, grotlo na Poljudu itd!To je taj visoki natjecateljski ritam koji je neophodan!A sto se tice domace lige, za to je kup!Pa ode npr zvezda u vranje da igra, jednom u 5 godina, i domacini ispeku prase da se zna kad je zvezda gostovala!A ne svake godine da ide u becej!Sve drugo su, bojim se ,trenutni bljeskovi !

Mozzart

pre 5 godina

Kad bi tako svi razmišljali, gde bi nam bio kraj... Ne pričamo o politici, već o sportu. Velika četvorka je bila nešto što svet ni danas nema! Derbi za derbijem! Nađite mi u ligama petice danas neku takvu četvorku? Nema, naravno...

sALE

pre 5 godina

Dragi vicešampioni, finalisti, itd...dodjite na Zvezdin stadion, pogledajte pehare evropskih i svetskih šampiona u fudbalu...to se stručno zove, pokoriti kontinent i planetu, jedini uspeh koji je bitan, ako mislite drugačije, vodite se činjenicom, iliti krilaticom, "važno je učestvovati..."jer, Zvezda je jedini šampion Evrope i sveta u fudbalu sa ovih prostora!!!

Znam sve ne pitaj te me kako

pre 5 godina

Nikad slabiji Salcburg ...
(Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 08. novembar 2018 23:54)


Nisam video nijedan komentar od nekog grobara da je napisao "nikad slabiji Salzburg".Uz dosta srece (a i Borjana) ste prosli dalje protiv njih,sto uopste ne umanjava zvezdin uspeh.

Mozzart

pre 5 godina

Kad bi tako svi razmišljali, gde bi nam bio kraj... Ne pričamo o politici, već o sportu. Velika četvorka je bila nešto što svet ni danas nema! Derbi za derbijem! Nađite mi u ligama petice danas neku takvu četvorku? Nema, naravno...

анђео Земун

pre 5 godina

*zg80* ако сам добро упамтио али ратни војни инвалид па се од њега свашта може очекивати! Није лоша идеја само зашто не би одмерили снаге у финалу ек, иако сам скептик ФКЦЗ је победом над Liverpool-m потпуно закомпликовала стање у групи смрти, са пуним правом тако названој јер ће неко из те групе апсолутно бити у финалу ЛШ (волим Звезду али сам и реалиста, ако се Звезда домогне уефа купа европе, пуна капа, а о неком другом сценарију не желим ни да размишљам јер сам човек у годинама којем срчка није страна, а о тој солуцији не желим ни да размишљам јер сам себичан па бих да поживим још коју годину) и то је чињеница а нимало ме не би изненадило да то буде чак Наполи с којим се нико није разиграо и разбио их! МОЈ ЖИВОТНИ САН ЈЕ, АЛИ ГА ДЕФИНИТИВНО НЕЋУ ДОЖИВЕТИ ИЗ МНОГО РАЗЛОГА, ДА МОЈА ККЦЗ И ККП ОДМЕРЕ СНАГЕ У КОШАРКАШКОЈ ЕУРОЛИГИ! НАЖАЛОСТ ЗГ 80 (или како већ) БИО САМ НА ТРИБИНАМА МАКСИМИРА КАД СТЕ ДЕМОНСТРИРАЛИ СВОЈУ (НЕ)МОЋ НА ПОЛИЦАЈЦИМА У УТАКМИЦИ СА ФКЦЗ (наравно не у вашем табору) И ВИ СТЕ ПОКАЗАЛИ СВОЈЕ ПРАВО ЛИЦЕ! СРЕЋА ВАША ДА СУ ПОЛИЦАЈЦИ КОЈИ СУ НАС ОПКОЛИЛИ НА ТРИБИНАМА РЕКЛИ ДА СУ ВЕЋИНОМ СРБИ ПА СМО РЕАГОВАЛИ КАКО ЈЕСМО! МЕЂУСОБНА УТАКМИЦА ДА, АЛИ ТО НЕ БИ БИО СПОРТСКИ СУСРЕТ ВЕЋ РАТ, КОЈИ НИКО НОРМАЛАН НЕ ЖЕЛИ! РАТНИ ВОЈНИ ИНВАЛИД (више пута потврђено да ме "ваши" немају на потерницама за ратне злочине), ИАКО ХОДА УЗ ПОМОЋ ШТАПА, ДОШАО НА ТУ УТАКМИЦУ, И ШТА ОНДА, К..... СЕ ЈЕР БИ МЕ ШТИТИЛИ МОЈИ ПРИЈАТЕЉИ ХРВАТИ, А УСТАШЕ НЕК ИДУ У ПРОШЛОСТ!

Roćko

pre 5 godina

Treba dogovoriti prijateljsku tekmu  
C.Z. vs Din ZG .... na neutralnom... recimo Budimpešta... 
(Panac, 08. novembar 2018 23:07 

Zbog čega?
 (Шомика_ЦЗВ, 8. novembar 2018 23:15) 


Pa da vidimo da li bi Zvezda popila više golova od Partizana 1997.

sima strahota

pre 5 godina

Zvezda osvoji treće mjesto.. Proljeće.. Dinamo - Zvezda.. Koja bi to tekma bila..
(ZG80, 08. novembar 2018 23:19)

Drugi put, jurimo Ligu Sampiona ove godine, odlepili nam se previše Bajern i Real u zadnjih 30. god. Ali, hvala na pozivu

...

pre 5 godina

Hmm. Zvezda osvoji treće mjesto.. Proljeće.. Dinamo - Zvezda.. Koja bi to tekma bila..
(ZG80, 08. novembar 2018 23:19)
U tom slučaju bi i Zvezda i Dinamo bili povlašćeni, ukoliko bi bio prvi, tako da nista od susreta svejedno.

Nemus

pre 5 godina

(dovla, 8. novembar 2018 23:50)

Voša sa prilično smešnim budžetom razbila Samodoriju. Sa prililično smešnim budžetom ispala od Šerifa koga ni Zvezda nemože da pobedi. Vidi matori, daj Voši 23 miliona plus Gasproma kao sponzora, pao bi i Real. Kažeš brini o 18 pojačanja. Koliko ih dovela Zvezda i koliko istig donosi prevagu. Tako da mani se filozofiranja.

Pfk Bgd

pre 5 godina

U kojoj grupi je partizan?
(zvezdale, 08. novembar 2018 23:06)
Covek na vesti o Dinamu mora da pominje Partizan.. steta ne mozete bez nas :)?

Eto

pre 5 godina

A kada je Zvezda, koja je lani prezimila u Evropi (prošla skupinu LE) i znači kao ekipa koja je igrala Evropu na proljeće odigrala 0-0 sa Napolijem kući, naslov u hr je bio:"Senzacija, srpski prvak zaustavio talijanskog doprvaka". Da je Ludogorec ili Kopenhagen odigrao 0-0 sa Napolijem doma, nema šanse da bi stavljali takav naslov. Ili da je neko njihov u pitanju, pa čak i slabi Hajduk Split odigrao 0-0 sa Napolijem, opet ne bi bio takav naslov. Oni ne vole Srbe i oni su iskompleksirani.

A sada su, nakon Liverpoola, stavili "Jedna od najvećih senzacija u povijesti lige prvaka". Onako samo hladni naslov. Ok, senzacija je, ali kada je Dinamo Zg, klub koji nikad nije bio prvak Evrope kao Zvezda, pobjedio Arsenal 2-1 u LŠ, onda naravno nisu stavljali takve naslove iako je Dinamo ZG najgora ekipa grupne faze LŠ svih vremena i zapravo ekipa koja 48 godina nije ni igrala proljeće u Evropi.
Eto. Toliko.
(Petar)

Petre, puno si se umorio, a ništa nisi rekao. Ne znam za B92, ali Index je sinoc i jutros objavio, brat bratu, minimum 10 članaka o Zvezdi. Svi su bili u superpozitivnoj konotaciji. Mozda 2-3 provokativnog naslova, ali uvjeravam te da o nijednom stranom klubu nije bilo toliko članaka, kao sinoc o Zvezdi.

vicePRVAK SVIJETA

pre 5 godina

@(zvezdas-RajvoSa, 8. novembar 2018 23:28)

hajd
1.dobili smo dva puta spartaka kojeg vi niste dobili,cak vam dalo penal da ne izgubite od njija
2.izbacili smo Astanu s 2 pobjede.astana koja je pobjedila tim iz lige 5
3.sta znaci tim iz lige 5?
4.vi ste 2 slucjano pobjedili liverpol,mi smo pobjedili 4 puta

jura_zg

pre 5 godina

ekipa prije svega cestitke zvezdi na pobjedi protiv liverpoola (nije ulizivanje:))... 37 godina imam... dinamo mi iskreno drazi i od reprezentacije(pravi navijaci ce razumijeti)... veca mi sreca ovo ... zato neismijavajte tih 49 godina puno nam to znaci mnogim generacijama pravim istinskim navijacima dinama... i zao mi onih kaj nisu to docekali... tipa židaka i ostalih ...konacno je srusena ta barijera taj prokleti mit!

lp pozzz sa trešnjevke

Bolest

pre 5 godina

Nije imao sansu, ali niste ni vi. Zato je u revansu realno trebao da vas pocepa kao PSZ. U sustini Salcburg je u Bg bio bolji, a tamo je pokazao da je dve klase iznad vas. Sto se tice toga da niko gol ne moze da vam da na Marakani, i meni je to sasvim neobjasnjivo, narocito kad se uzme u obzir da vam vecina ekipa napravi po deset stopostotnih sansi.Jedino mrtvi Liverpul to nije uspeo. Inace, sve to sto niste primali nadoknadice vam oni sto vam dolaze u poslednjem kolu. Izvadice vam prosek za sve sto ste se provlacili.

drug Vucela

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
(marko, 08. novembar 2018 23:12)pa vi ste igrali s ovim amaterima i niste ih mogli pobjediti niti jednom u dvije utakmice ahhahaahah
(Zigzag, 8. novembar 2018 23:31)

Nismo ih pobedili a opet prosli, sta ti je institucija! Po toj logici ni vi niste pobedili nikoga na SP posto ste igrali produzetke par puta. Samo kod vas se golovi u produzecima ne racunaju, a na semaforu pisalo 2:1, opet velikosrpska zavera.

Nismo pobedili ni Salzburg a prosli u LS, ovo vec postaje sumnjivo, Kolindica mora da pokrene ovo pitanje pred EU, da se stvar rascisti do kraja!

Vi ni mladice iz Berna niste mogli da prodjete, a mladici u LS osvojili citav jedan bod.

Na kraju, neko u 24 utakmice u LS ima skor 1-1-22 i osvoji ukupno 4 boda, neko u samo 4 utakmice u LS osvoji isti broj bodova.

Da ne zaboravim, to prolece je stiglo kod nas jos proslog decembra, opet nam gledate u ledja kao po obicaju.

U najkracem - za vas bili i ostali institucija.

NebaCar

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu 
(marko, 08. novembar 2018 23:12) 

nekoga razbija Dinamo, a nekog razbijaju po 4 i 6
(još dve min 10 kom, 08. novembar 2018 23:2)

Pa vi za sve sezone ucestvovanja u LŠ niste uzeli 4 boda, a gol razliku bolje da ne spominjemo

DZG

pre 5 godina

Prvi put da Mamić nije rasprodao igrače i Dinamo je uspio nešto napraviti u Europi. Svake godine raspolovi momčad, i najvažniji igrači se prodaju za velike cifre, a Dinamo se onda sramoti u europi jer igra s drugom, trećom ekipom i novim igračima (upitne kvalitete) i tako iz godine u godinu. Prvi put otkako je on otišao u BH od zatvora da Dinamo ima solidnog trenera i da nije prodao sve što valja i evo i rezultata 4 utakmice u europi, 4 pobjede i 11:3 gol razlika, prvo mjesto u grupi. Igrali smo ligu prvaka toliko puta, pobjedili Arsenal prije godinu dvije, ali uvijek je falilo jer je Mamiću uvijek bilo važnije prodati, a evo doživili smo da imamo istu i dobru ekipu i rezultat je tu..

Zanimljivo

pre 5 godina

Dinamo ima dobru ekipu ove sezone za Ls ne ali za Le odlicnu ovde se ipak vidi kolika je razlika izmedju Ls i Le ali sve u svemu ne moze se osporiti uspeh Dinama.Takodje svaka cast i Frankfurtu na rutinskih 4/4 odlicna ekipa...

Era

pre 5 godina

Nikad više nameštenih mečeva u Evropi nego veceras. Nije im dosta prelaz iz 2 u 1 već mora i 7+, odbrana Rozenborga beži od lopte...itd i itd...

Del Piero#10

pre 5 godina

Treba pomenuti sjajane rezultate Videotona pod vođstvom Marka Nikolića, koji je u dve uzastopne utakmice dobio u Grčkoj neprikosnoveni PAOK. Koliko mi je žao zbog braće iz Soluna, toliko mi je drago zbog ćelavog. Taj PAOK je u predhodnom periodu dobio sve derbije u prvenstvu, redom gazili AEK, Olimpijakos, Aris, Panatinaikos i čvrsto drži prvo mesto. Čestitke Marko, još korak do evropskog proleća.

Doprvak

pre 5 godina

2018. godina
Hrvati - Viceprvaci svijeta! Dinamovo proljeće!
Zvezda odlična u Ligi prvaka!
Balkanska dominacija!
(Top, 8. novembar 2018 23:12)


Od kad ste vi Balkan?

Zigzag

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
(marko, 08. novembar 2018 23:12)pa vi ste igrali s ovim amaterima i niste ih mogli pobjediti niti jednom u dvije utakmice ahhahaahah

Ljubisa livac

pre 5 godina

Mora se priznati, svaka cast. Prosle godine beogradski veciti docekali prolece, ove godine Dinamo a Zvezda hrabra u LS. Evidentan klupski napredak.

dovla

pre 5 godina

Dinamo je bolji od zvezde ,oni su trebali u ligu sampiona a ne mezimica
(vosa zauvek, 08. novembar 2018 23:08)

sto toliki kompleks od Zvezde ? Zvezda u grupi smrti odlicna,4 boda a liverpul prvi 6... sta Zvezda treba da uradi po tebi? Dinamo igra dobro,prosao grupu,Zvezda prosle gosine prosla grupu lige evrope a ove godine igra odlicno ligu sampiona.manje kompleksa i vise budi realan.vodi brigu o svom klubu i vasih 18 pojacanja...

veliki strumf

pre 5 godina

Ala Salcburg gazi, 4 od 4 u LE, gol razlika 14-5. Kod nas na Marakani polusansu nisu imali. Kakav tim smo izbacili! Neverovatan je podatak da Milojevoj Zvezdi na Mari gol nisu mogli da daju u zadnje 2 godine Keln, Sparta, CSKA, Salcburg, Napoli i Liverpul!!! Kakva imena! Arsenal nam dao srećan gol (Ziru preko glave) i to posle neopravdanog iskljucenja Rodića, a Krasnodar bam dao gol iz nepostojeceg penal. Nijedna ekipa nam u zadnje dve godine nije dala više od jednog gola kući - to je neverovatan podatak.

nislija

pre 5 godina

Svaka cast Dinamu, uvek navijam za balkance ali i znam balkanski mentalitet....velika je sansa da odmah ispadne u prvom kolu....pozdrav za komsije

Realno

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (marko, 8. novembar 2018 23:12)

Svaka cast Zvezdi ali malo glup komentar s obzirom da ste imali i vi priliku razbit tu istu Trnavu i to ove iste sezone, medjutim u 2 utakmice ih niste mogli pobjedit.

Шомика_ЦЗВ

pre 5 godina

Treba dogovoriti prijateljsku tekmu 
C.Z. vs Din ZG .... na neutralnom... recimo Budimpešta...
(Panac, 08. novembar 2018 23:07

Zbog čega?

Dusan

pre 5 godina

Neka hakduk partizan sarajevo zeljeznicar uce od Zvezde i Dinama. Zvezda da je u ligi evrope lagano bi bila prva u kojoj god grupi, liga sampiona je nesto sasvim drugo tu igra samo elita koja ima najbolje igrace na svetu. Koliko su zvezda i dinamo jaki to govori domaca prvenstva dinamo ubedljivo prvi zvezda takodje i lagano uzimaju titule.

Petar

pre 5 godina

4/4, kako igraju bit ce 6/6 do kraja jeseni
(Manijak, 8. novembar 2018 22:58)

Kako igraju vidjeli smo protiv Young Boysa u Zagrebu.

Fenerbache je pred ispadanjem u drugu tursku ligu, 15-ti su na tabeli, Spartak je 6-ti i do jučer su bili 10-ti na tabeli, a Anderlecht je četvrti na tabeli i od tuda tih 4/4.

Ali lako za to, pogledaj srpske medije, npr B92 i ostale hrvatske.

Evo ovdje se bez kompleksa hvali hrvatski tim i piše se "Strašni Dinamo". Naravno da je taj "Strašni" debelo pretjerivanje ali poenta je da srpski mediji nemaju komplekse prema Hrvatima.

A kada je Zvezda, koja je lani prezimila u Evropi (prošla skupinu LE) i znači kao ekipa koja je igrala Evropu na proljeće odigrala 0-0 sa Napolijem kući, naslov u hr je bio:"Senzacija, srpski prvak zaustavio talijanskog doprvaka". Da je Ludogorec ili Kopenhagen odigrao 0-0 sa Napolijem doma, nema šanse da bi stavljali takav naslov. Ili da je neko njihov u pitanju, pa čak i slabi Hajduk Split odigrao 0-0 sa Napolijem, opet ne bi bio takav naslov. Oni ne vole Srbe i oni su iskompleksirani.

A sada su, nakon Liverpoola, stavili "Jedna od najvećih senzacija u povijesti lige prvaka". Onako samo hladni naslov. Ok, senzacija je, ali kada je Dinamo Zg, klub koji nikad nije bio prvak Evrope kao Zvezda, pobjedio Arsenal 2-1 u LŠ, onda naravno nisu stavljali takve naslove iako je Dinamo ZG najgora ekipa grupne faze LŠ svih vremena i zapravo ekipa koja 48 godina nije ni igrala proljeće u Evropi.

Eto. Toliko.

zvezdas-RajvoSa

pre 5 godina

Dinamo je imao ogromnu srecu pri zrebu. Da im ne padne nijedan klub iz liga petice u grupi... To je jedina grupa gde nema klubova iz liga petice. Svakako cestitke, pola veka treba za prolece. Mnogo kume,mnogo...

brane

pre 5 godina

Treba dogovoriti prijateljsku tekmu  
C.Z. vs Din ZG .... na neutralnom... recimo Budimpešta... 
(Panac, 08. novembar 2018 23:07 

Zbog čega?
(Шомика_ЦЗВ, 08. novembar 2018 23:15)

zbog toga da bi se ti naljutio .

to bi bila prava stvar

pre 5 godina

Dinamo, Zvezda, Partizan, Maribor, Olimpija, Rijeka, Hajduk, Radnički, Željezničar, Sarajevo, Vardar, Budućnost. Ovo bi bila više nego zanimljiva liga, gde bi svi učesnici profitirali, jer bi dobili preko potrebne jake utakmice u kontinuitetu, pune stadione, bolje sponzore (tržište od 20 i kusur miliona ljudi). Regionalna liga je jedini spas za fudbal na ovim prostorima. Kad može u košarci, rukometu, vaterpolu zašto ne bi moglo i u fudbalu? Daleko sam od nekog Jugonostalgičara ali sve zemlje bivše jugoslavije imaju prilično slabe šampionate, sa ne više od dva kandidata za titulu i zašto u takvoj situaciji ne bi pomogli jedni drugima.

NebaCar

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (marko, 8. novembar 2018 23:12) 

Svaka cast Zvezdi ali malo glup komentar s obzirom da ste imali i vi priliku razbit tu istu Trnavu i to ove iste sezone, medjutim u 2 utakmice ih niste mogli pobjedit.
(Realno, 08. novembar 2018 23:32)

Bio je pocetak sezone, tek smo u drugu ubacili :)

Dušan

pre 5 godina

imali su sreće u žrebu, Fenerbahče pri dnu u Turskoj, Anderleht loš, Spartak mesari ali ipak čestitke, dobili su sve do sada.

pazi ako i Zvezda kojim slučajem bude treća i onda naleti na Dinamo. pa to bi bio zemljotres.

Шомика_ЦЗВ

pre 5 godina

Treba dogovoriti prijateljsku tekmu 
C.Z. vs Din ZG .... na neutralnom... recimo Budimpešta...
(Panac, 08. novembar 2018 23:07

Zbog čega?

Realno

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (marko, 8. novembar 2018 23:12)

Svaka cast Zvezdi ali malo glup komentar s obzirom da ste imali i vi priliku razbit tu istu Trnavu i to ove iste sezone, medjutim u 2 utakmice ih niste mogli pobjedit.

veliki strumf

pre 5 godina

Ala Salcburg gazi, 4 od 4 u LE, gol razlika 14-5. Kod nas na Marakani polusansu nisu imali. Kakav tim smo izbacili! Neverovatan je podatak da Milojevoj Zvezdi na Mari gol nisu mogli da daju u zadnje 2 godine Keln, Sparta, CSKA, Salcburg, Napoli i Liverpul!!! Kakva imena! Arsenal nam dao srećan gol (Ziru preko glave) i to posle neopravdanog iskljucenja Rodića, a Krasnodar bam dao gol iz nepostojeceg penal. Nijedna ekipa nam u zadnje dve godine nije dala više od jednog gola kući - to je neverovatan podatak.

dovla

pre 5 godina

Dinamo je bolji od zvezde ,oni su trebali u ligu sampiona a ne mezimica
(vosa zauvek, 08. novembar 2018 23:08)

sto toliki kompleks od Zvezde ? Zvezda u grupi smrti odlicna,4 boda a liverpul prvi 6... sta Zvezda treba da uradi po tebi? Dinamo igra dobro,prosao grupu,Zvezda prosle gosine prosla grupu lige evrope a ove godine igra odlicno ligu sampiona.manje kompleksa i vise budi realan.vodi brigu o svom klubu i vasih 18 pojacanja...

NebaCar

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu 
(marko, 08. novembar 2018 23:12) 

nekoga razbija Dinamo, a nekog razbijaju po 4 i 6
(još dve min 10 kom, 08. novembar 2018 23:2)

Pa vi za sve sezone ucestvovanja u LŠ niste uzeli 4 boda, a gol razliku bolje da ne spominjemo

Dušan

pre 5 godina

imali su sreće u žrebu, Fenerbahče pri dnu u Turskoj, Anderleht loš, Spartak mesari ali ipak čestitke, dobili su sve do sada.

pazi ako i Zvezda kojim slučajem bude treća i onda naleti na Dinamo. pa to bi bio zemljotres.

DZG

pre 5 godina

Prvi put da Mamić nije rasprodao igrače i Dinamo je uspio nešto napraviti u Europi. Svake godine raspolovi momčad, i najvažniji igrači se prodaju za velike cifre, a Dinamo se onda sramoti u europi jer igra s drugom, trećom ekipom i novim igračima (upitne kvalitete) i tako iz godine u godinu. Prvi put otkako je on otišao u BH od zatvora da Dinamo ima solidnog trenera i da nije prodao sve što valja i evo i rezultata 4 utakmice u europi, 4 pobjede i 11:3 gol razlika, prvo mjesto u grupi. Igrali smo ligu prvaka toliko puta, pobjedili Arsenal prije godinu dvije, ali uvijek je falilo jer je Mamiću uvijek bilo važnije prodati, a evo doživili smo da imamo istu i dobru ekipu i rezultat je tu..

Zigzag

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
(marko, 08. novembar 2018 23:12)pa vi ste igrali s ovim amaterima i niste ih mogli pobjediti niti jednom u dvije utakmice ahhahaahah

Ljubisa livac

pre 5 godina

Mora se priznati, svaka cast. Prosle godine beogradski veciti docekali prolece, ove godine Dinamo a Zvezda hrabra u LS. Evidentan klupski napredak.

to bi bila prava stvar

pre 5 godina

Dinamo, Zvezda, Partizan, Maribor, Olimpija, Rijeka, Hajduk, Radnički, Željezničar, Sarajevo, Vardar, Budućnost. Ovo bi bila više nego zanimljiva liga, gde bi svi učesnici profitirali, jer bi dobili preko potrebne jake utakmice u kontinuitetu, pune stadione, bolje sponzore (tržište od 20 i kusur miliona ljudi). Regionalna liga je jedini spas za fudbal na ovim prostorima. Kad može u košarci, rukometu, vaterpolu zašto ne bi moglo i u fudbalu? Daleko sam od nekog Jugonostalgičara ali sve zemlje bivše jugoslavije imaju prilično slabe šampionate, sa ne više od dva kandidata za titulu i zašto u takvoj situaciji ne bi pomogli jedni drugima.

Doprvak

pre 5 godina

2018. godina
Hrvati - Viceprvaci svijeta! Dinamovo proljeće!
Zvezda odlična u Ligi prvaka!
Balkanska dominacija!
(Top, 8. novembar 2018 23:12)


Od kad ste vi Balkan?

NebaCar

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (marko, 8. novembar 2018 23:12) 

Svaka cast Zvezdi ali malo glup komentar s obzirom da ste imali i vi priliku razbit tu istu Trnavu i to ove iste sezone, medjutim u 2 utakmice ih niste mogli pobjedit.
(Realno, 08. novembar 2018 23:32)

Bio je pocetak sezone, tek smo u drugu ubacili :)

Zanimljivo

pre 5 godina

Dinamo ima dobru ekipu ove sezone za Ls ne ali za Le odlicnu ovde se ipak vidi kolika je razlika izmedju Ls i Le ali sve u svemu ne moze se osporiti uspeh Dinama.Takodje svaka cast i Frankfurtu na rutinskih 4/4 odlicna ekipa...

chevanton

pre 5 godina

(NebaCar, 8. novembar 2018 23:52)

Dinamo je 98 u ligi prvaka uzeo 8 bodova i bio drugi u skupini, u tadašnjem formatu je samo prvi prolazio dalje.
Svi ostali klubovi iz bivše juge zajedno kad zbroje sve bodove u grupi nisu ih osvojili koliko Dinamo.

brane

pre 5 godina

Treba dogovoriti prijateljsku tekmu  
C.Z. vs Din ZG .... na neutralnom... recimo Budimpešta... 
(Panac, 08. novembar 2018 23:07 

Zbog čega?
(Шомика_ЦЗВ, 08. novembar 2018 23:15)

zbog toga da bi se ti naljutio .

zmaj

pre 5 godina

Dragi vicešampioni, finalisti, itd...dodjite na Zvezdin stadion, pogledajte pehare evropskih i svetskih šampiona u fudbalu...to se stručno zove, pokoriti kontinent i planetu, jedini uspeh koji je bitan, ako mislite drugačije, vodite se činjenicom, iliti krilaticom, "važno je učestvovati..."jer, Zvezda je jedini šampion Evrope i sveta u fudbalu sa ovih prostora!!!
(sALE, 09. novembar 2018 01:25)


mislis Jugoslovenski klub...
eto ajd ponovite sad kad ste sami...makar do 1/4 finala...
necete...
stoga suti,jer ono je bio drzavni projekt....i sve je se planiralo za BG i Zvezdu...

Petar

pre 5 godina

4/4, kako igraju bit ce 6/6 do kraja jeseni
(Manijak, 8. novembar 2018 22:58)

Kako igraju vidjeli smo protiv Young Boysa u Zagrebu.

Fenerbache je pred ispadanjem u drugu tursku ligu, 15-ti su na tabeli, Spartak je 6-ti i do jučer su bili 10-ti na tabeli, a Anderlecht je četvrti na tabeli i od tuda tih 4/4.

Ali lako za to, pogledaj srpske medije, npr B92 i ostale hrvatske.

Evo ovdje se bez kompleksa hvali hrvatski tim i piše se "Strašni Dinamo". Naravno da je taj "Strašni" debelo pretjerivanje ali poenta je da srpski mediji nemaju komplekse prema Hrvatima.

A kada je Zvezda, koja je lani prezimila u Evropi (prošla skupinu LE) i znači kao ekipa koja je igrala Evropu na proljeće odigrala 0-0 sa Napolijem kući, naslov u hr je bio:"Senzacija, srpski prvak zaustavio talijanskog doprvaka". Da je Ludogorec ili Kopenhagen odigrao 0-0 sa Napolijem doma, nema šanse da bi stavljali takav naslov. Ili da je neko njihov u pitanju, pa čak i slabi Hajduk Split odigrao 0-0 sa Napolijem, opet ne bi bio takav naslov. Oni ne vole Srbe i oni su iskompleksirani.

A sada su, nakon Liverpoola, stavili "Jedna od najvećih senzacija u povijesti lige prvaka". Onako samo hladni naslov. Ok, senzacija je, ali kada je Dinamo Zg, klub koji nikad nije bio prvak Evrope kao Zvezda, pobjedio Arsenal 2-1 u LŠ, onda naravno nisu stavljali takve naslove iako je Dinamo ZG najgora ekipa grupne faze LŠ svih vremena i zapravo ekipa koja 48 godina nije ni igrala proljeće u Evropi.

Eto. Toliko.

duje

pre 5 godina

to bi bila prava stvar, 8. novembar 2018 23:46
Ma nismo ti mi u Hrvatskoj za neku Jugoligu, jer prvo to bi koštalo milijarde, poradi osiguranja, a drugo gledaoci sigurno nebi išli na gostovanja, jer nebi dala murija, treće, načini financiranja klubova nisu isti, pa bi brzo nastale polemike oko toga i konačno, hrvatska liga nije loša, imamo samo deset klubova, od kojih se pet profiliralo u kontinuiranoj borbi za vrh, a dva tri čine solidnu sredinu koja može prilično zakomplicirati stvari i konačno dva kluba su pri dnu, od kojih je Istra ta koja se vječno spašava u zadnji moment. Ne igra se loš nogomet, jedino ima možda previše stranaca, loše je suđenje i rijetko su pune tribine. Hrvatska liga je s obzirom na broj stanovnika i financijsku moć, odlična.

Dusan

pre 5 godina

Neka hakduk partizan sarajevo zeljeznicar uce od Zvezde i Dinama. Zvezda da je u ligi evrope lagano bi bila prva u kojoj god grupi, liga sampiona je nesto sasvim drugo tu igra samo elita koja ima najbolje igrace na svetu. Koliko su zvezda i dinamo jaki to govori domaca prvenstva dinamo ubedljivo prvi zvezda takodje i lagano uzimaju titule.

Del Piero#10

pre 5 godina

Treba pomenuti sjajane rezultate Videotona pod vođstvom Marka Nikolića, koji je u dve uzastopne utakmice dobio u Grčkoj neprikosnoveni PAOK. Koliko mi je žao zbog braće iz Soluna, toliko mi je drago zbog ćelavog. Taj PAOK je u predhodnom periodu dobio sve derbije u prvenstvu, redom gazili AEK, Olimpijakos, Aris, Panatinaikos i čvrsto drži prvo mesto. Čestitke Marko, još korak do evropskog proleća.

zvezdas-RajvoSa

pre 5 godina

Dinamo je imao ogromnu srecu pri zrebu. Da im ne padne nijedan klub iz liga petice u grupi... To je jedina grupa gde nema klubova iz liga petice. Svakako cestitke, pola veka treba za prolece. Mnogo kume,mnogo...

Dario Zagreb

pre 5 godina

Ne bi bilo loše da Zvezda bude 3. i onda da dođe na megdan Dinamu u EL...Mislim da bi ih dinamo pojeo(moje mišljenje)...a tko zna možda bi Zvezda slučajno uspjela dati Dinamu koji gol ko što su Liverpoolu...ono što je Pavkov pogodio to ulazi jednom u 200 godina...

nislija

pre 5 godina

Svaka cast Dinamu, uvek navijam za balkance ali i znam balkanski mentalitet....velika je sansa da odmah ispadne u prvom kolu....pozdrav za komsije

King

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
(marko, 08. novembar 2018 23:12)

a netko je vicesampion svijeta na Mundijalu .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (josip, 8. novembar 2018 23:48)

A neko prvak evrope i sveta!

Eto

pre 5 godina

A kada je Zvezda, koja je lani prezimila u Evropi (prošla skupinu LE) i znači kao ekipa koja je igrala Evropu na proljeće odigrala 0-0 sa Napolijem kući, naslov u hr je bio:"Senzacija, srpski prvak zaustavio talijanskog doprvaka". Da je Ludogorec ili Kopenhagen odigrao 0-0 sa Napolijem doma, nema šanse da bi stavljali takav naslov. Ili da je neko njihov u pitanju, pa čak i slabi Hajduk Split odigrao 0-0 sa Napolijem, opet ne bi bio takav naslov. Oni ne vole Srbe i oni su iskompleksirani.

A sada su, nakon Liverpoola, stavili "Jedna od najvećih senzacija u povijesti lige prvaka". Onako samo hladni naslov. Ok, senzacija je, ali kada je Dinamo Zg, klub koji nikad nije bio prvak Evrope kao Zvezda, pobjedio Arsenal 2-1 u LŠ, onda naravno nisu stavljali takve naslove iako je Dinamo ZG najgora ekipa grupne faze LŠ svih vremena i zapravo ekipa koja 48 godina nije ni igrala proljeće u Evropi.
Eto. Toliko.
(Petar)

Petre, puno si se umorio, a ništa nisi rekao. Ne znam za B92, ali Index je sinoc i jutros objavio, brat bratu, minimum 10 članaka o Zvezdi. Svi su bili u superpozitivnoj konotaciji. Mozda 2-3 provokativnog naslova, ali uvjeravam te da o nijednom stranom klubu nije bilo toliko članaka, kao sinoc o Zvezdi.

YNWA

pre 5 godina

(Dusan, 08. novembar 2018 23:25)

Da Partizan uci od Zvezde?

Partizan je od 2003 do danas igrao dva puta LŠ i devet puta LE! U sezoni 2004/5 Partizan je igrao 1/8 finala LE i prosle godine 1/16 finala.

Sa druge strane za to vreme Crvena Zvezda je igrala jednom u LŠ i tri puta LE! U LE Zvezda ima 1/16 finala od prosle godine.

Da ne bude zabune neke, ja samo aludiram na period od kada je poceo ovaj format takmicenja. Niko ne spori Zvezdinu velicinu i da je ona najtrofejniji klub stare Jugoslavije, vec aludiram na to da je Partizan od u poslednjih dvadesetak godina apsolutno uspesniji od Crvene Zvezde i u evropi i u domacim okvirima.Tu mislim i na medjusobne duele i na domace i evropske uspehe.

Treba jos uzeti u obzir u svemu tome da Partizan nikada nije ulozio ovolika para u tim koji je igrao LŠ ili LE i da nijedan tim sa ovih prostora nije imao vrednost od 43 miliona eura.

petrica kerempuh

pre 5 godina

Velika godina za hrvatski nogomet: finale SP, mladi se plasirali na EP, Dinamo dočekao proljeće u Europi, Hajduk se raspada...

Era

pre 5 godina

Nikad više nameštenih mečeva u Evropi nego veceras. Nije im dosta prelaz iz 2 u 1 već mora i 7+, odbrana Rozenborga beži od lopte...itd i itd...

jura_zg

pre 5 godina

ekipa prije svega cestitke zvezdi na pobjedi protiv liverpoola (nije ulizivanje:))... 37 godina imam... dinamo mi iskreno drazi i od reprezentacije(pravi navijaci ce razumijeti)... veca mi sreca ovo ... zato neismijavajte tih 49 godina puno nam to znaci mnogim generacijama pravim istinskim navijacima dinama... i zao mi onih kaj nisu to docekali... tipa židaka i ostalih ...konacno je srusena ta barijera taj prokleti mit!

lp pozzz sa trešnjevke

Antisha

pre 5 godina

Svaka cast Dinamu, uvek navijam za balkance ali i znam balkanski mentalitet....velika je sansa da odmah ispadne u prvom kolu....pozdrav za komsije
(nislija, 08. novembar 2018 23:47)

ne znam zasto toliko minusa, u pravu si

Skabo

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
(marko, 08. novembar 2018 23:12)

a netko je vicesampion svijeta na Mundijalu .
Josip

A neko je bio sampion evrope i sveta...
A neko je bio vicesampion evrope 66'...

igor sulic

pre 5 godina

Samo za one koji kazu "Neko razbije liverpool a neko trnavu"-Jedan mali kviz:Klubovi proljece 2019
Backa
Chelsea
Vozdovac
Arsenal
Radnik
Sevilla
Dinamo (Vranje naravno)
Lazio
Odvojite klubove s kojima ce na proljece igrati Dinamo ZG na jednu, a klubove s kojima ce igrati C Zvezda na drugu stranu!Vrijeme sad!
Ovo je kviz za one koji kazu "neko trnavu a neko Liverpool"!

Roćko

pre 5 godina

Treba dogovoriti prijateljsku tekmu  
C.Z. vs Din ZG .... na neutralnom... recimo Budimpešta... 
(Panac, 08. novembar 2018 23:07 

Zbog čega?
 (Шомика_ЦЗВ, 8. novembar 2018 23:15) 


Pa da vidimo da li bi Zvezda popila više golova od Partizana 1997.

igor sulic

pre 5 godina

Sve ja sad ok ali recimo zvezdu cekaju jos dvije tekme (daj boze da se varam ) i onda sto-surdulica i becej!Pa da vam je Guardiola na klupi i da vam igraju Neimar i Messi izgubili bi volju, ispali iz ritma, maksimalno se opustili i rastimali!U nas dinamo moze igrati s rijekom, hajdukom i osijekom ,hajde recimo s 80% snage!U LE igra 80% bivsih ucesnika LP!Igraju jaka domaca prvenstva, kupove i reprezentativne tekme.To je pravi ritam koji cini onu kruncijalnu razliku, uz kvalitet igraca ali ne toliko!Dugorocno rjesenje je reg liga gdje bi recimo zvezda igrala iz kola u kolo s partizanom, hajdukom, dinamom, rijekom, puni stadioni, grotlo na Poljudu itd!To je taj visoki natjecateljski ritam koji je neophodan!A sto se tice domace lige, za to je kup!Pa ode npr zvezda u vranje da igra, jednom u 5 godina, i domacini ispeku prase da se zna kad je zvezda gostovala!A ne svake godine da ide u becej!Sve drugo su, bojim se ,trenutni bljeskovi !

niko i nikad

pre 5 godina

Dinamo je bolji od zvezde ,oni su trebali u ligu sampiona a ne mezimica
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vosa zauvek, 8. novembar 2018 23:08)

Pa sto nisu,ako su bolji?! Nego,kako Vosa?

Fikio

pre 5 godina

Dinamo stvarno igra odlicno u Ligi Evrope ove godine, ali imali smo dosta prilika da se uverimo sta i koliko mogu, to'jest ne mogu, u Ligi Sampiona. Oni bi recimo bili prezadovoljni vec sa onih 0:0 protiv Napolija, kao i cinjenicom da u 2 od 4 utakmice ne prime gol! A, o tome da bi ikada tukli zvanicnog vice sampiona evrope s'par golova razlike, o tome bi i Dinamo, a i svi ostali na Balkanu mogli samo da sanjaju... To ipak mogu samo najveci i najbolji, ZVEZDA!!

Davor

pre 5 godina

Nekakav uspjeh Zvezde iz Jugoslavije se nikako ne moze stavljati u uspjeh Srbije. Bilo je puno igraca iz ostalih drzava. Sta bi mi onda mogli reci za Cibonu i Jugoplastiku. Koji skupa imaju toliko titula. Zvezda se od 91 vise nikad nije plasirala za LP

Mozzart

pre 5 godina

Kad bi tako svi razmišljali, gde bi nam bio kraj... Ne pričamo o politici, već o sportu. Velika četvorka je bila nešto što svet ni danas nema! Derbi za derbijem! Nađite mi u ligama petice danas neku takvu četvorku? Nema, naravno...

Bolest

pre 5 godina

Nije imao sansu, ali niste ni vi. Zato je u revansu realno trebao da vas pocepa kao PSZ. U sustini Salcburg je u Bg bio bolji, a tamo je pokazao da je dve klase iznad vas. Sto se tice toga da niko gol ne moze da vam da na Marakani, i meni je to sasvim neobjasnjivo, narocito kad se uzme u obzir da vam vecina ekipa napravi po deset stopostotnih sansi.Jedino mrtvi Liverpul to nije uspeo. Inace, sve to sto niste primali nadoknadice vam oni sto vam dolaze u poslednjem kolu. Izvadice vam prosek za sve sto ste se provlacili.

sALE

pre 5 godina

Dragi vicešampioni, finalisti, itd...dodjite na Zvezdin stadion, pogledajte pehare evropskih i svetskih šampiona u fudbalu...to se stručno zove, pokoriti kontinent i planetu, jedini uspeh koji je bitan, ako mislite drugačije, vodite se činjenicom, iliti krilaticom, "važno je učestvovati..."jer, Zvezda je jedini šampion Evrope i sveta u fudbalu sa ovih prostora!!!

Mozzart

pre 5 godina

Kad bi tako svi razmišljali, gde bi nam bio kraj... Ne pričamo o politici, već o sportu. Velika četvorka je bila nešto što svet ni danas nema! Derbi za derbijem! Nađite mi u ligama petice danas neku takvu četvorku? Nema, naravno...

vicePRVAK SVIJETA

pre 5 godina

@(zvezdas-RajvoSa, 8. novembar 2018 23:28)

hajd
1.dobili smo dva puta spartaka kojeg vi niste dobili,cak vam dalo penal da ne izgubite od njija
2.izbacili smo Astanu s 2 pobjede.astana koja je pobjedila tim iz lige 5
3.sta znaci tim iz lige 5?
4.vi ste 2 slucjano pobjedili liverpol,mi smo pobjedili 4 puta

Milan

pre 5 godina

Dinamo u ligi evrope pobedi Trnavu i osvoji 2 boda za ukupni rejting.
Zvezda u ligi sampiona pobedi Liverpul i osvoji isto 2 boda za ukupni rejting.
Sav nonsens UEFA takmicenja.
Novcano je ogromna razlika, bodovno je isto, osim sto se plasman u LS vrednuje 4 boda a u LE 3.

Nemus

pre 5 godina

(dovla, 8. novembar 2018 23:50)

Voša sa prilično smešnim budžetom razbila Samodoriju. Sa prililično smešnim budžetom ispala od Šerifa koga ni Zvezda nemože da pobedi. Vidi matori, daj Voši 23 miliona plus Gasproma kao sponzora, pao bi i Real. Kažeš brini o 18 pojačanja. Koliko ih dovela Zvezda i koliko istig donosi prevagu. Tako da mani se filozofiranja.

Pfk Bgd

pre 5 godina

U kojoj grupi je partizan?
(zvezdale, 08. novembar 2018 23:06)
Covek na vesti o Dinamu mora da pominje Partizan.. steta ne mozete bez nas :)?

Znam sve ne pitaj te me kako

pre 5 godina

Nikad slabiji Salcburg ...
(Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 08. novembar 2018 23:54)


Nisam video nijedan komentar od nekog grobara da je napisao "nikad slabiji Salzburg".Uz dosta srece (a i Borjana) ste prosli dalje protiv njih,sto uopste ne umanjava zvezdin uspeh.

kladionicarski menadzer

pre 5 godina

jedino pravo svjetlo tko je trenutno bolji je usporedba tima s kojime su i zvezda i dinamo ove sezone igrali a to je spartak trnava
dinamo-trnava 2-1 i 3-1 6 bodova
zvezda-trnava 1-1 i 1-1 2 boda
znaci da bi dinamo dobio zvezdu lagano bez pola muke kao i trnavu obje utakmice
matematika i nije neka teska racunica
samo treba biti realan

drug Vucela

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
(marko, 08. novembar 2018 23:12)pa vi ste igrali s ovim amaterima i niste ih mogli pobjediti niti jednom u dvije utakmice ahhahaahah
(Zigzag, 8. novembar 2018 23:31)

Nismo ih pobedili a opet prosli, sta ti je institucija! Po toj logici ni vi niste pobedili nikoga na SP posto ste igrali produzetke par puta. Samo kod vas se golovi u produzecima ne racunaju, a na semaforu pisalo 2:1, opet velikosrpska zavera.

Nismo pobedili ni Salzburg a prosli u LS, ovo vec postaje sumnjivo, Kolindica mora da pokrene ovo pitanje pred EU, da se stvar rascisti do kraja!

Vi ni mladice iz Berna niste mogli da prodjete, a mladici u LS osvojili citav jedan bod.

Na kraju, neko u 24 utakmice u LS ima skor 1-1-22 i osvoji ukupno 4 boda, neko u samo 4 utakmice u LS osvoji isti broj bodova.

Da ne zaboravim, to prolece je stiglo kod nas jos proslog decembra, opet nam gledate u ledja kao po obicaju.

U najkracem - za vas bili i ostali institucija.

...

pre 5 godina

Hmm. Zvezda osvoji treće mjesto.. Proljeće.. Dinamo - Zvezda.. Koja bi to tekma bila..
(ZG80, 08. novembar 2018 23:19)
U tom slučaju bi i Zvezda i Dinamo bili povlašćeni, ukoliko bi bio prvi, tako da nista od susreta svejedno.

Dejan CZ

pre 5 godina

Ako je Zvezda jugoslovenski klub koji je dosao do titule sampiona ciji li su onda klubovi Real sa Ranaldom,Bejlom,Benzemom itd...Bajern sa Robenom,Levandovskim itd...Celzi sa ne zna se kime,Barsa sa Mesijem,Suaresom...PSG sa Neimarom,Kavanijem...ja sad ne znam po novom tumacenju ovih decki koji klub dolazi iz koje Zemlje...To sto je Zvezda imala u svojim redovima igrace koji nisu samo iz Srbije samo je pokazatelj njene velicine koja je u rangu spomenutih klubova...Tako da decki provincijalci mozete samo da se tesite...Uspesi kluba se ne vezuju za odredjenu period vec ceo CV od njegovog osnivanja...mizerni ste svi iz okruzenja da bi se uslo u neku diskusiju...Najtrofejniji klub dok je zajednicke lige bilo...evropski i svetski sampion...niste u rangu za raspravu...

ti si mi sav za diskusiju

pre 5 godina

Ako je Zvezda jugoslovenski klub koji je dosao do titule sampiona ciji li su onda klubovi Real sa Ranaldom,Bejlom,Benzemom itd...Bajern sa Robenom,Levandovskim itd...Celzi sa ne zna se kime,Barsa sa Mesijem,Suaresom...PSG sa Neimarom,Kavanijem...ja sad ne znam po novom tumacenju ovih decki koji klub dolazi iz koje Zemlje...To sto je Zvezda imala u svojim redovima igrace koji nisu samo iz Srbije samo je pokazatelj njene velicine koja je u rangu spomenutih klubova...Tako da decki provincijalci mozete samo da se tesite...Uspesi kluba se ne vezuju za odredjenu period vec ceo CV od njegovog osnivanja...mizerni ste svi iz okruzenja da bi se uslo u neku diskusiju...Najtrofejniji klub dok je zajednicke lige bilo...evropski i svetski sampion...niste u rangu za raspravu...
(Dejan CZ, 09. novembar 2018 08:47) Pa ne gleda se koji je klub iz koje zemlje po nacionalnosti igrača koji za njega nastupaju, već po tome iz koje je države. Zvezda je tada bila Jugoslovenski klub, iz razloga što nam se država tada zvala Jugoslavija, ne Srbija. Uostalom i osnovana je u Jugoslaviji kao i većina ovdašnjih klubova.

sima strahota

pre 5 godina

Zvezda osvoji treće mjesto.. Proljeće.. Dinamo - Zvezda.. Koja bi to tekma bila..
(ZG80, 08. novembar 2018 23:19)

Drugi put, jurimo Ligu Sampiona ove godine, odlepili nam se previše Bajern i Real u zadnjih 30. god. Ali, hvala na pozivu

Toto-ko-tunjo-frakciji-"Neutesni"

pre 5 godina

Dragi vicešampioni, finalisti, itd...dodjite na Zvezdin stadion, pogledajte pehare evropskih i svetskih šampiona u fudbalu...to se stručno zove, pokoriti kontinent i planetu, jedini uspeh koji je bitan, ako mislite drugačije, vodite se činjenicom, iliti krilaticom, "važno je učestvovati..."jer, Zvezda je jedini šampion Evrope i sveta u fudbalu sa ovih prostora!!! 
(sALE, 09. novembar 2018 01:25) 


mislis Jugoslovenski klub... 
eto ajd ponovite sad kad ste sami...makar do 1/4 finala... 
necete... 
stoga suti,jer ono je bio drzavni projekt....i sve je se planiralo za BG i Zvezdu...
(zmaj, 09. novembar 2018 08:04)

Sad je znaci jugoslovenski, zmaju? Pa ko te terao da se cepas, a sad ga prisvajas? Pretpostavljam i da Jugoplastiku i Cibonu gledas kao jugoslAvenske projekte sa svojim titulama. Drzavni projekat je Partizan-Igokea muckalica ili taj instant sokic koji ste napravili za ABA-u a koji ispija ko stigne.

NoName

pre 5 godina

Dusan, 08. novembar 2018 23:25) 

Da Partizan uci od Zvezde? 

Partizan je od 2003 do danas igrao dva puta LŠ i devet puta LE! U sezoni 2004/5 Partizan je igrao 1/8 finala LE i prosle godine 1/16 finala. 

Sa druge strane za to vreme Crvena Zvezda je igrala jednom u LŠ i tri puta LE! U LE Zvezda ima 1/16 finala od prosle godine. 

Da ne bude zabune neke, ja samo aludiram na period od kada je poceo ovaj format takmicenja. Niko ne spori Zvezdinu velicinu i da je ona najtrofejniji klub stare Jugoslavije, vec aludiram na to da je Partizan od u poslednjih dvadesetak godina apsolutno uspesniji od Crvene Zvezde i u evropi i u domacim okvirima.Tu mislim i na medjusobne duele i na domace i evropske uspehe. 

Treba jos uzeti u obzir u svemu tome da Partizan nikada nije ulozio ovolika para u tim koji je igrao LŠ ili LE i da nijedan tim sa ovih prostora nije imao vrednost od 43 miliona eura.
(YNWA, 09. novembar 2018 03:28)

Ti samo aludiras na period koji tebi odgovara. Evo, ja računam poslednje tri godine, i tu ste daleko iza. Druga stvar, kažeš niste uložili u tim kao Zvezda. Pa ko vam je kriv? Nije vam dao Vučić? Treća stvar, nijedan tim sa ovih prostora nije imao vrednost od 43 miliona evra. Pa da bi dostigao tu vrednost moraš da imaš rezultate. Sa porazima od Brage, Šamroka, Zaglebja se ne može dostići vrednost od 43 miliona evra. Niti pobedama protiv Slane Bare.

анђео Земун

pre 5 godina

*zg80* ако сам добро упамтио али ратни војни инвалид па се од њега свашта може очекивати! Није лоша идеја само зашто не би одмерили снаге у финалу ек, иако сам скептик ФКЦЗ је победом над Liverpool-m потпуно закомпликовала стање у групи смрти, са пуним правом тако названој јер ће неко из те групе апсолутно бити у финалу ЛШ (волим Звезду али сам и реалиста, ако се Звезда домогне уефа купа европе, пуна капа, а о неком другом сценарију не желим ни да размишљам јер сам човек у годинама којем срчка није страна, а о тој солуцији не желим ни да размишљам јер сам себичан па бих да поживим још коју годину) и то је чињеница а нимало ме не би изненадило да то буде чак Наполи с којим се нико није разиграо и разбио их! МОЈ ЖИВОТНИ САН ЈЕ, АЛИ ГА ДЕФИНИТИВНО НЕЋУ ДОЖИВЕТИ ИЗ МНОГО РАЗЛОГА, ДА МОЈА ККЦЗ И ККП ОДМЕРЕ СНАГЕ У КОШАРКАШКОЈ ЕУРОЛИГИ! НАЖАЛОСТ ЗГ 80 (или како већ) БИО САМ НА ТРИБИНАМА МАКСИМИРА КАД СТЕ ДЕМОНСТРИРАЛИ СВОЈУ (НЕ)МОЋ НА ПОЛИЦАЈЦИМА У УТАКМИЦИ СА ФКЦЗ (наравно не у вашем табору) И ВИ СТЕ ПОКАЗАЛИ СВОЈЕ ПРАВО ЛИЦЕ! СРЕЋА ВАША ДА СУ ПОЛИЦАЈЦИ КОЈИ СУ НАС ОПКОЛИЛИ НА ТРИБИНАМА РЕКЛИ ДА СУ ВЕЋИНОМ СРБИ ПА СМО РЕАГОВАЛИ КАКО ЈЕСМО! МЕЂУСОБНА УТАКМИЦА ДА, АЛИ ТО НЕ БИ БИО СПОРТСКИ СУСРЕТ ВЕЋ РАТ, КОЈИ НИКО НОРМАЛАН НЕ ЖЕЛИ! РАТНИ ВОЈНИ ИНВАЛИД (више пута потврђено да ме "ваши" немају на потерницама за ратне злочине), ИАКО ХОДА УЗ ПОМОЋ ШТАПА, ДОШАО НА ТУ УТАКМИЦУ, И ШТА ОНДА, К..... СЕ ЈЕР БИ МЕ ШТИТИЛИ МОЈИ ПРИЈАТЕЉИ ХРВАТИ, А УСТАШЕ НЕК ИДУ У ПРОШЛОСТ!

Криви Стојко

pre 5 godina

(veliki strumf, 08. novembar 2018 23:51)
Јесте импресиван податак, скидам капу, ал' немојмо о нетачним подацима. У априлу 2017. вам Леонардо сам даде 2, зар не? Мало објективности, друужее.

Petar

pre 5 godina

4/4, kako igraju bit ce 6/6 do kraja jeseni
(Manijak, 8. novembar 2018 22:58)

Kako igraju vidjeli smo protiv Young Boysa u Zagrebu.

Fenerbache je pred ispadanjem u drugu tursku ligu, 15-ti su na tabeli, Spartak je 6-ti i do jučer su bili 10-ti na tabeli, a Anderlecht je četvrti na tabeli i od tuda tih 4/4.

Ali lako za to, pogledaj srpske medije, npr B92 i ostale hrvatske.

Evo ovdje se bez kompleksa hvali hrvatski tim i piše se "Strašni Dinamo". Naravno da je taj "Strašni" debelo pretjerivanje ali poenta je da srpski mediji nemaju komplekse prema Hrvatima.

A kada je Zvezda, koja je lani prezimila u Evropi (prošla skupinu LE) i znači kao ekipa koja je igrala Evropu na proljeće odigrala 0-0 sa Napolijem kući, naslov u hr je bio:"Senzacija, srpski prvak zaustavio talijanskog doprvaka". Da je Ludogorec ili Kopenhagen odigrao 0-0 sa Napolijem doma, nema šanse da bi stavljali takav naslov. Ili da je neko njihov u pitanju, pa čak i slabi Hajduk Split odigrao 0-0 sa Napolijem, opet ne bi bio takav naslov. Oni ne vole Srbe i oni su iskompleksirani.

A sada su, nakon Liverpoola, stavili "Jedna od najvećih senzacija u povijesti lige prvaka". Onako samo hladni naslov. Ok, senzacija je, ali kada je Dinamo Zg, klub koji nikad nije bio prvak Evrope kao Zvezda, pobjedio Arsenal 2-1 u LŠ, onda naravno nisu stavljali takve naslove iako je Dinamo ZG najgora ekipa grupne faze LŠ svih vremena i zapravo ekipa koja 48 godina nije ni igrala proljeće u Evropi.

Eto. Toliko.

NebaCar

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu 
(marko, 08. novembar 2018 23:12) 

nekoga razbija Dinamo, a nekog razbijaju po 4 i 6
(još dve min 10 kom, 08. novembar 2018 23:2)

Pa vi za sve sezone ucestvovanja u LŠ niste uzeli 4 boda, a gol razliku bolje da ne spominjemo

zvezdas-RajvoSa

pre 5 godina

Dinamo je imao ogromnu srecu pri zrebu. Da im ne padne nijedan klub iz liga petice u grupi... To je jedina grupa gde nema klubova iz liga petice. Svakako cestitke, pola veka treba za prolece. Mnogo kume,mnogo...

Doprvak

pre 5 godina

2018. godina
Hrvati - Viceprvaci svijeta! Dinamovo proljeće!
Zvezda odlična u Ligi prvaka!
Balkanska dominacija!
(Top, 8. novembar 2018 23:12)


Od kad ste vi Balkan?

NebaCar

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (marko, 8. novembar 2018 23:12) 

Svaka cast Zvezdi ali malo glup komentar s obzirom da ste imali i vi priliku razbit tu istu Trnavu i to ove iste sezone, medjutim u 2 utakmice ih niste mogli pobjedit.
(Realno, 08. novembar 2018 23:32)

Bio je pocetak sezone, tek smo u drugu ubacili :)

King

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
(marko, 08. novembar 2018 23:12)

a netko je vicesampion svijeta na Mundijalu .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (josip, 8. novembar 2018 23:48)

A neko prvak evrope i sveta!

Fikio

pre 5 godina

Dinamo stvarno igra odlicno u Ligi Evrope ove godine, ali imali smo dosta prilika da se uverimo sta i koliko mogu, to'jest ne mogu, u Ligi Sampiona. Oni bi recimo bili prezadovoljni vec sa onih 0:0 protiv Napolija, kao i cinjenicom da u 2 od 4 utakmice ne prime gol! A, o tome da bi ikada tukli zvanicnog vice sampiona evrope s'par golova razlike, o tome bi i Dinamo, a i svi ostali na Balkanu mogli samo da sanjaju... To ipak mogu samo najveci i najbolji, ZVEZDA!!

zmaj

pre 5 godina

Dragi vicešampioni, finalisti, itd...dodjite na Zvezdin stadion, pogledajte pehare evropskih i svetskih šampiona u fudbalu...to se stručno zove, pokoriti kontinent i planetu, jedini uspeh koji je bitan, ako mislite drugačije, vodite se činjenicom, iliti krilaticom, "važno je učestvovati..."jer, Zvezda je jedini šampion Evrope i sveta u fudbalu sa ovih prostora!!!
(sALE, 09. novembar 2018 01:25)


mislis Jugoslovenski klub...
eto ajd ponovite sad kad ste sami...makar do 1/4 finala...
necete...
stoga suti,jer ono je bio drzavni projekt....i sve je se planiralo za BG i Zvezdu...

Era

pre 5 godina

Nikad više nameštenih mečeva u Evropi nego veceras. Nije im dosta prelaz iz 2 u 1 već mora i 7+, odbrana Rozenborga beži od lopte...itd i itd...

veliki strumf

pre 5 godina

Ala Salcburg gazi, 4 od 4 u LE, gol razlika 14-5. Kod nas na Marakani polusansu nisu imali. Kakav tim smo izbacili! Neverovatan je podatak da Milojevoj Zvezdi na Mari gol nisu mogli da daju u zadnje 2 godine Keln, Sparta, CSKA, Salcburg, Napoli i Liverpul!!! Kakva imena! Arsenal nam dao srećan gol (Ziru preko glave) i to posle neopravdanog iskljucenja Rodića, a Krasnodar bam dao gol iz nepostojeceg penal. Nijedna ekipa nam u zadnje dve godine nije dala više od jednog gola kući - to je neverovatan podatak.

Dario Zagreb

pre 5 godina

Ne bi bilo loše da Zvezda bude 3. i onda da dođe na megdan Dinamu u EL...Mislim da bi ih dinamo pojeo(moje mišljenje)...a tko zna možda bi Zvezda slučajno uspjela dati Dinamu koji gol ko što su Liverpoolu...ono što je Pavkov pogodio to ulazi jednom u 200 godina...

Dusan

pre 5 godina

Neka hakduk partizan sarajevo zeljeznicar uce od Zvezde i Dinama. Zvezda da je u ligi evrope lagano bi bila prva u kojoj god grupi, liga sampiona je nesto sasvim drugo tu igra samo elita koja ima najbolje igrace na svetu. Koliko su zvezda i dinamo jaki to govori domaca prvenstva dinamo ubedljivo prvi zvezda takodje i lagano uzimaju titule.

sALE

pre 5 godina

Dragi vicešampioni, finalisti, itd...dodjite na Zvezdin stadion, pogledajte pehare evropskih i svetskih šampiona u fudbalu...to se stručno zove, pokoriti kontinent i planetu, jedini uspeh koji je bitan, ako mislite drugačije, vodite se činjenicom, iliti krilaticom, "važno je učestvovati..."jer, Zvezda je jedini šampion Evrope i sveta u fudbalu sa ovih prostora!!!

dovla

pre 5 godina

Dinamo je bolji od zvezde ,oni su trebali u ligu sampiona a ne mezimica
(vosa zauvek, 08. novembar 2018 23:08)

sto toliki kompleks od Zvezde ? Zvezda u grupi smrti odlicna,4 boda a liverpul prvi 6... sta Zvezda treba da uradi po tebi? Dinamo igra dobro,prosao grupu,Zvezda prosle gosine prosla grupu lige evrope a ove godine igra odlicno ligu sampiona.manje kompleksa i vise budi realan.vodi brigu o svom klubu i vasih 18 pojacanja...

Zigzag

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
(marko, 08. novembar 2018 23:12)pa vi ste igrali s ovim amaterima i niste ih mogli pobjediti niti jednom u dvije utakmice ahhahaahah

brane

pre 5 godina

Treba dogovoriti prijateljsku tekmu  
C.Z. vs Din ZG .... na neutralnom... recimo Budimpešta... 
(Panac, 08. novembar 2018 23:07 

Zbog čega?
(Шомика_ЦЗВ, 08. novembar 2018 23:15)

zbog toga da bi se ti naljutio .

Realno

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (marko, 8. novembar 2018 23:12)

Svaka cast Zvezdi ali malo glup komentar s obzirom da ste imali i vi priliku razbit tu istu Trnavu i to ove iste sezone, medjutim u 2 utakmice ih niste mogli pobjedit.

chevanton

pre 5 godina

(NebaCar, 8. novembar 2018 23:52)

Dinamo je 98 u ligi prvaka uzeo 8 bodova i bio drugi u skupini, u tadašnjem formatu je samo prvi prolazio dalje.
Svi ostali klubovi iz bivše juge zajedno kad zbroje sve bodove u grupi nisu ih osvojili koliko Dinamo.

Шомика_ЦЗВ

pre 5 godina

Treba dogovoriti prijateljsku tekmu 
C.Z. vs Din ZG .... na neutralnom... recimo Budimpešta...
(Panac, 08. novembar 2018 23:07

Zbog čega?

to bi bila prava stvar

pre 5 godina

Dinamo, Zvezda, Partizan, Maribor, Olimpija, Rijeka, Hajduk, Radnički, Željezničar, Sarajevo, Vardar, Budućnost. Ovo bi bila više nego zanimljiva liga, gde bi svi učesnici profitirali, jer bi dobili preko potrebne jake utakmice u kontinuitetu, pune stadione, bolje sponzore (tržište od 20 i kusur miliona ljudi). Regionalna liga je jedini spas za fudbal na ovim prostorima. Kad može u košarci, rukometu, vaterpolu zašto ne bi moglo i u fudbalu? Daleko sam od nekog Jugonostalgičara ali sve zemlje bivše jugoslavije imaju prilično slabe šampionate, sa ne više od dva kandidata za titulu i zašto u takvoj situaciji ne bi pomogli jedni drugima.

Skabo

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
(marko, 08. novembar 2018 23:12)

a netko je vicesampion svijeta na Mundijalu .
Josip

A neko je bio sampion evrope i sveta...
A neko je bio vicesampion evrope 66'...

Dušan

pre 5 godina

imali su sreće u žrebu, Fenerbahče pri dnu u Turskoj, Anderleht loš, Spartak mesari ali ipak čestitke, dobili su sve do sada.

pazi ako i Zvezda kojim slučajem bude treća i onda naleti na Dinamo. pa to bi bio zemljotres.

drug Vucela

pre 5 godina

neko razbija liverpool, neko trnavu
(marko, 08. novembar 2018 23:12)pa vi ste igrali s ovim amaterima i niste ih mogli pobjediti niti jednom u dvije utakmice ahhahaahah
(Zigzag, 8. novembar 2018 23:31)

Nismo ih pobedili a opet prosli, sta ti je institucija! Po toj logici ni vi niste pobedili nikoga na SP posto ste igrali produzetke par puta. Samo kod vas se golovi u produzecima ne racunaju, a na semaforu pisalo 2:1, opet velikosrpska zavera.

Nismo pobedili ni Salzburg a prosli u LS, ovo vec postaje sumnjivo, Kolindica mora da pokrene ovo pitanje pred EU, da se stvar rascisti do kraja!

Vi ni mladice iz Berna niste mogli da prodjete, a mladici u LS osvojili citav jedan bod.

Na kraju, neko u 24 utakmice u LS ima skor 1-1-22 i osvoji ukupno 4 boda, neko u samo 4 utakmice u LS osvoji isti broj bodova.

Da ne zaboravim, to prolece je stiglo kod nas jos proslog decembra, opet nam gledate u ledja kao po obicaju.

U najkracem - za vas bili i ostali institucija.

nislija

pre 5 godina

Svaka cast Dinamu, uvek navijam za balkance ali i znam balkanski mentalitet....velika je sansa da odmah ispadne u prvom kolu....pozdrav za komsije

YNWA

pre 5 godina

(Dusan, 08. novembar 2018 23:25)

Da Partizan uci od Zvezde?

Partizan je od 2003 do danas igrao dva puta LŠ i devet puta LE! U sezoni 2004/5 Partizan je igrao 1/8 finala LE i prosle godine 1/16 finala.

Sa druge strane za to vreme Crvena Zvezda je igrala jednom u LŠ i tri puta LE! U LE Zvezda ima 1/16 finala od prosle godine.

Da ne bude zabune neke, ja samo aludiram na period od kada je poceo ovaj format takmicenja. Niko ne spori Zvezdinu velicinu i da je ona najtrofejniji klub stare Jugoslavije, vec aludiram na to da je Partizan od u poslednjih dvadesetak godina apsolutno uspesniji od Crvene Zvezde i u evropi i u domacim okvirima.Tu mislim i na medjusobne duele i na domace i evropske uspehe.

Treba jos uzeti u obzir u svemu tome da Partizan nikada nije ulozio ovolika para u tim koji je igrao LŠ ili LE i da nijedan tim sa ovih prostora nije imao vrednost od 43 miliona eura.

igor sulic

pre 5 godina

Samo za one koji kazu "Neko razbije liverpool a neko trnavu"-Jedan mali kviz:Klubovi proljece 2019
Backa
Chelsea
Vozdovac
Arsenal
Radnik
Sevilla
Dinamo (Vranje naravno)
Lazio
Odvojite klubove s kojima ce na proljece igrati Dinamo ZG na jednu, a klubove s kojima ce igrati C Zvezda na drugu stranu!Vrijeme sad!
Ovo je kviz za one koji kazu "neko trnavu a neko Liverpool"!

Dejan CZ

pre 5 godina

Ako je Zvezda jugoslovenski klub koji je dosao do titule sampiona ciji li su onda klubovi Real sa Ranaldom,Bejlom,Benzemom itd...Bajern sa Robenom,Levandovskim itd...Celzi sa ne zna se kime,Barsa sa Mesijem,Suaresom...PSG sa Neimarom,Kavanijem...ja sad ne znam po novom tumacenju ovih decki koji klub dolazi iz koje Zemlje...To sto je Zvezda imala u svojim redovima igrace koji nisu samo iz Srbije samo je pokazatelj njene velicine koja je u rangu spomenutih klubova...Tako da decki provincijalci mozete samo da se tesite...Uspesi kluba se ne vezuju za odredjenu period vec ceo CV od njegovog osnivanja...mizerni ste svi iz okruzenja da bi se uslo u neku diskusiju...Najtrofejniji klub dok je zajednicke lige bilo...evropski i svetski sampion...niste u rangu za raspravu...

Bolest

pre 5 godina

Nije imao sansu, ali niste ni vi. Zato je u revansu realno trebao da vas pocepa kao PSZ. U sustini Salcburg je u Bg bio bolji, a tamo je pokazao da je dve klase iznad vas. Sto se tice toga da niko gol ne moze da vam da na Marakani, i meni je to sasvim neobjasnjivo, narocito kad se uzme u obzir da vam vecina ekipa napravi po deset stopostotnih sansi.Jedino mrtvi Liverpul to nije uspeo. Inace, sve to sto niste primali nadoknadice vam oni sto vam dolaze u poslednjem kolu. Izvadice vam prosek za sve sto ste se provlacili.

Toto-ko-tunjo-frakciji-"Neutesni"

pre 5 godina

Dragi vicešampioni, finalisti, itd...dodjite na Zvezdin stadion, pogledajte pehare evropskih i svetskih šampiona u fudbalu...to se stručno zove, pokoriti kontinent i planetu, jedini uspeh koji je bitan, ako mislite drugačije, vodite se činjenicom, iliti krilaticom, "važno je učestvovati..."jer, Zvezda je jedini šampion Evrope i sveta u fudbalu sa ovih prostora!!! 
(sALE, 09. novembar 2018 01:25) 


mislis Jugoslovenski klub... 
eto ajd ponovite sad kad ste sami...makar do 1/4 finala... 
necete... 
stoga suti,jer ono je bio drzavni projekt....i sve je se planiralo za BG i Zvezdu...
(zmaj, 09. novembar 2018 08:04)

Sad je znaci jugoslovenski, zmaju? Pa ko te terao da se cepas, a sad ga prisvajas? Pretpostavljam i da Jugoplastiku i Cibonu gledas kao jugoslAvenske projekte sa svojim titulama. Drzavni projekat je Partizan-Igokea muckalica ili taj instant sokic koji ste napravili za ABA-u a koji ispija ko stigne.

niko i nikad

pre 5 godina

Dinamo je bolji od zvezde ,oni su trebali u ligu sampiona a ne mezimica
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vosa zauvek, 8. novembar 2018 23:08)

Pa sto nisu,ako su bolji?! Nego,kako Vosa?

vicePRVAK SVIJETA

pre 5 godina

@(zvezdas-RajvoSa, 8. novembar 2018 23:28)

hajd
1.dobili smo dva puta spartaka kojeg vi niste dobili,cak vam dalo penal da ne izgubite od njija
2.izbacili smo Astanu s 2 pobjede.astana koja je pobjedila tim iz lige 5
3.sta znaci tim iz lige 5?
4.vi ste 2 slucjano pobjedili liverpol,mi smo pobjedili 4 puta

анђео Земун

pre 5 godina

*zg80* ако сам добро упамтио али ратни војни инвалид па се од њега свашта може очекивати! Није лоша идеја само зашто не би одмерили снаге у финалу ек, иако сам скептик ФКЦЗ је победом над Liverpool-m потпуно закомпликовала стање у групи смрти, са пуним правом тако названој јер ће неко из те групе апсолутно бити у финалу ЛШ (волим Звезду али сам и реалиста, ако се Звезда домогне уефа купа европе, пуна капа, а о неком другом сценарију не желим ни да размишљам јер сам човек у годинама којем срчка није страна, а о тој солуцији не желим ни да размишљам јер сам себичан па бих да поживим још коју годину) и то је чињеница а нимало ме не би изненадило да то буде чак Наполи с којим се нико није разиграо и разбио их! МОЈ ЖИВОТНИ САН ЈЕ, АЛИ ГА ДЕФИНИТИВНО НЕЋУ ДОЖИВЕТИ ИЗ МНОГО РАЗЛОГА, ДА МОЈА ККЦЗ И ККП ОДМЕРЕ СНАГЕ У КОШАРКАШКОЈ ЕУРОЛИГИ! НАЖАЛОСТ ЗГ 80 (или како већ) БИО САМ НА ТРИБИНАМА МАКСИМИРА КАД СТЕ ДЕМОНСТРИРАЛИ СВОЈУ (НЕ)МОЋ НА ПОЛИЦАЈЦИМА У УТАКМИЦИ СА ФКЦЗ (наравно не у вашем табору) И ВИ СТЕ ПОКАЗАЛИ СВОЈЕ ПРАВО ЛИЦЕ! СРЕЋА ВАША ДА СУ ПОЛИЦАЈЦИ КОЈИ СУ НАС ОПКОЛИЛИ НА ТРИБИНАМА РЕКЛИ ДА СУ ВЕЋИНОМ СРБИ ПА СМО РЕАГОВАЛИ КАКО ЈЕСМО! МЕЂУСОБНА УТАКМИЦА ДА, АЛИ ТО НЕ БИ БИО СПОРТСКИ СУСРЕТ ВЕЋ РАТ, КОЈИ НИКО НОРМАЛАН НЕ ЖЕЛИ! РАТНИ ВОЈНИ ИНВАЛИД (више пута потврђено да ме "ваши" немају на потерницама за ратне злочине), ИАКО ХОДА УЗ ПОМОЋ ШТАПА, ДОШАО НА ТУ УТАКМИЦУ, И ШТА ОНДА, К..... СЕ ЈЕР БИ МЕ ШТИТИЛИ МОЈИ ПРИЈАТЕЉИ ХРВАТИ, А УСТАШЕ НЕК ИДУ У ПРОШЛОСТ!

DZG

pre 5 godina

Prvi put da Mamić nije rasprodao igrače i Dinamo je uspio nešto napraviti u Europi. Svake godine raspolovi momčad, i najvažniji igrači se prodaju za velike cifre, a Dinamo se onda sramoti u europi jer igra s drugom, trećom ekipom i novim igračima (upitne kvalitete) i tako iz godine u godinu. Prvi put otkako je on otišao u BH od zatvora da Dinamo ima solidnog trenera i da nije prodao sve što valja i evo i rezultata 4 utakmice u europi, 4 pobjede i 11:3 gol razlika, prvo mjesto u grupi. Igrali smo ligu prvaka toliko puta, pobjedili Arsenal prije godinu dvije, ali uvijek je falilo jer je Mamiću uvijek bilo važnije prodati, a evo doživili smo da imamo istu i dobru ekipu i rezultat je tu..

Zanimljivo

pre 5 godina

Dinamo ima dobru ekipu ove sezone za Ls ne ali za Le odlicnu ovde se ipak vidi kolika je razlika izmedju Ls i Le ali sve u svemu ne moze se osporiti uspeh Dinama.Takodje svaka cast i Frankfurtu na rutinskih 4/4 odlicna ekipa...

Del Piero#10

pre 5 godina

Treba pomenuti sjajane rezultate Videotona pod vođstvom Marka Nikolića, koji je u dve uzastopne utakmice dobio u Grčkoj neprikosnoveni PAOK. Koliko mi je žao zbog braće iz Soluna, toliko mi je drago zbog ćelavog. Taj PAOK je u predhodnom periodu dobio sve derbije u prvenstvu, redom gazili AEK, Olimpijakos, Aris, Panatinaikos i čvrsto drži prvo mesto. Čestitke Marko, još korak do evropskog proleća.

sima strahota

pre 5 godina

Zvezda osvoji treće mjesto.. Proljeće.. Dinamo - Zvezda.. Koja bi to tekma bila..
(ZG80, 08. novembar 2018 23:19)

Drugi put, jurimo Ligu Sampiona ove godine, odlepili nam se previše Bajern i Real u zadnjih 30. god. Ali, hvala na pozivu

Davor

pre 5 godina

Nekakav uspjeh Zvezde iz Jugoslavije se nikako ne moze stavljati u uspjeh Srbije. Bilo je puno igraca iz ostalih drzava. Sta bi mi onda mogli reci za Cibonu i Jugoplastiku. Koji skupa imaju toliko titula. Zvezda se od 91 vise nikad nije plasirala za LP

kladionicarski menadzer

pre 5 godina

jedino pravo svjetlo tko je trenutno bolji je usporedba tima s kojime su i zvezda i dinamo ove sezone igrali a to je spartak trnava
dinamo-trnava 2-1 i 3-1 6 bodova
zvezda-trnava 1-1 i 1-1 2 boda
znaci da bi dinamo dobio zvezdu lagano bez pola muke kao i trnavu obje utakmice
matematika i nije neka teska racunica
samo treba biti realan

Roćko

pre 5 godina

Treba dogovoriti prijateljsku tekmu  
C.Z. vs Din ZG .... na neutralnom... recimo Budimpešta... 
(Panac, 08. novembar 2018 23:07 

Zbog čega?
 (Шомика_ЦЗВ, 8. novembar 2018 23:15) 


Pa da vidimo da li bi Zvezda popila više golova od Partizana 1997.

duje

pre 5 godina

to bi bila prava stvar, 8. novembar 2018 23:46
Ma nismo ti mi u Hrvatskoj za neku Jugoligu, jer prvo to bi koštalo milijarde, poradi osiguranja, a drugo gledaoci sigurno nebi išli na gostovanja, jer nebi dala murija, treće, načini financiranja klubova nisu isti, pa bi brzo nastale polemike oko toga i konačno, hrvatska liga nije loša, imamo samo deset klubova, od kojih se pet profiliralo u kontinuiranoj borbi za vrh, a dva tri čine solidnu sredinu koja može prilično zakomplicirati stvari i konačno dva kluba su pri dnu, od kojih je Istra ta koja se vječno spašava u zadnji moment. Ne igra se loš nogomet, jedino ima možda previše stranaca, loše je suđenje i rijetko su pune tribine. Hrvatska liga je s obzirom na broj stanovnika i financijsku moć, odlična.

Ljubisa livac

pre 5 godina

Mora se priznati, svaka cast. Prosle godine beogradski veciti docekali prolece, ove godine Dinamo a Zvezda hrabra u LS. Evidentan klupski napredak.

Mozzart

pre 5 godina

Kad bi tako svi razmišljali, gde bi nam bio kraj... Ne pričamo o politici, već o sportu. Velika četvorka je bila nešto što svet ni danas nema! Derbi za derbijem! Nađite mi u ligama petice danas neku takvu četvorku? Nema, naravno...

Nemus

pre 5 godina

(dovla, 8. novembar 2018 23:50)

Voša sa prilično smešnim budžetom razbila Samodoriju. Sa prililično smešnim budžetom ispala od Šerifa koga ni Zvezda nemože da pobedi. Vidi matori, daj Voši 23 miliona plus Gasproma kao sponzora, pao bi i Real. Kažeš brini o 18 pojačanja. Koliko ih dovela Zvezda i koliko istig donosi prevagu. Tako da mani se filozofiranja.

Znam sve ne pitaj te me kako

pre 5 godina

Nikad slabiji Salcburg ...
(Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 08. novembar 2018 23:54)


Nisam video nijedan komentar od nekog grobara da je napisao "nikad slabiji Salzburg".Uz dosta srece (a i Borjana) ste prosli dalje protiv njih,sto uopste ne umanjava zvezdin uspeh.

petrica kerempuh

pre 5 godina

Velika godina za hrvatski nogomet: finale SP, mladi se plasirali na EP, Dinamo dočekao proljeće u Europi, Hajduk se raspada...

NoName

pre 5 godina

Dusan, 08. novembar 2018 23:25) 

Da Partizan uci od Zvezde? 

Partizan je od 2003 do danas igrao dva puta LŠ i devet puta LE! U sezoni 2004/5 Partizan je igrao 1/8 finala LE i prosle godine 1/16 finala. 

Sa druge strane za to vreme Crvena Zvezda je igrala jednom u LŠ i tri puta LE! U LE Zvezda ima 1/16 finala od prosle godine. 

Da ne bude zabune neke, ja samo aludiram na period od kada je poceo ovaj format takmicenja. Niko ne spori Zvezdinu velicinu i da je ona najtrofejniji klub stare Jugoslavije, vec aludiram na to da je Partizan od u poslednjih dvadesetak godina apsolutno uspesniji od Crvene Zvezde i u evropi i u domacim okvirima.Tu mislim i na medjusobne duele i na domace i evropske uspehe. 

Treba jos uzeti u obzir u svemu tome da Partizan nikada nije ulozio ovolika para u tim koji je igrao LŠ ili LE i da nijedan tim sa ovih prostora nije imao vrednost od 43 miliona eura.
(YNWA, 09. novembar 2018 03:28)

Ti samo aludiras na period koji tebi odgovara. Evo, ja računam poslednje tri godine, i tu ste daleko iza. Druga stvar, kažeš niste uložili u tim kao Zvezda. Pa ko vam je kriv? Nije vam dao Vučić? Treća stvar, nijedan tim sa ovih prostora nije imao vrednost od 43 miliona evra. Pa da bi dostigao tu vrednost moraš da imaš rezultate. Sa porazima od Brage, Šamroka, Zaglebja se ne može dostići vrednost od 43 miliona evra. Niti pobedama protiv Slane Bare.

Milan

pre 5 godina

Dinamo u ligi evrope pobedi Trnavu i osvoji 2 boda za ukupni rejting.
Zvezda u ligi sampiona pobedi Liverpul i osvoji isto 2 boda za ukupni rejting.
Sav nonsens UEFA takmicenja.
Novcano je ogromna razlika, bodovno je isto, osim sto se plasman u LS vrednuje 4 boda a u LE 3.

igor sulic

pre 5 godina

Sve ja sad ok ali recimo zvezdu cekaju jos dvije tekme (daj boze da se varam ) i onda sto-surdulica i becej!Pa da vam je Guardiola na klupi i da vam igraju Neimar i Messi izgubili bi volju, ispali iz ritma, maksimalno se opustili i rastimali!U nas dinamo moze igrati s rijekom, hajdukom i osijekom ,hajde recimo s 80% snage!U LE igra 80% bivsih ucesnika LP!Igraju jaka domaca prvenstva, kupove i reprezentativne tekme.To je pravi ritam koji cini onu kruncijalnu razliku, uz kvalitet igraca ali ne toliko!Dugorocno rjesenje je reg liga gdje bi recimo zvezda igrala iz kola u kolo s partizanom, hajdukom, dinamom, rijekom, puni stadioni, grotlo na Poljudu itd!To je taj visoki natjecateljski ritam koji je neophodan!A sto se tice domace lige, za to je kup!Pa ode npr zvezda u vranje da igra, jednom u 5 godina, i domacini ispeku prase da se zna kad je zvezda gostovala!A ne svake godine da ide u becej!Sve drugo su, bojim se ,trenutni bljeskovi !

Antisha

pre 5 godina

Svaka cast Dinamu, uvek navijam za balkance ali i znam balkanski mentalitet....velika je sansa da odmah ispadne u prvom kolu....pozdrav za komsije
(nislija, 08. novembar 2018 23:47)

ne znam zasto toliko minusa, u pravu si

Pfk Bgd

pre 5 godina

U kojoj grupi je partizan?
(zvezdale, 08. novembar 2018 23:06)
Covek na vesti o Dinamu mora da pominje Partizan.. steta ne mozete bez nas :)?

Mozzart

pre 5 godina

Kad bi tako svi razmišljali, gde bi nam bio kraj... Ne pričamo o politici, već o sportu. Velika četvorka je bila nešto što svet ni danas nema! Derbi za derbijem! Nađite mi u ligama petice danas neku takvu četvorku? Nema, naravno...

Криви Стојко

pre 5 godina

(veliki strumf, 08. novembar 2018 23:51)
Јесте импресиван податак, скидам капу, ал' немојмо о нетачним подацима. У априлу 2017. вам Леонардо сам даде 2, зар не? Мало објективности, друужее.

ti si mi sav za diskusiju

pre 5 godina

Ako je Zvezda jugoslovenski klub koji je dosao do titule sampiona ciji li su onda klubovi Real sa Ranaldom,Bejlom,Benzemom itd...Bajern sa Robenom,Levandovskim itd...Celzi sa ne zna se kime,Barsa sa Mesijem,Suaresom...PSG sa Neimarom,Kavanijem...ja sad ne znam po novom tumacenju ovih decki koji klub dolazi iz koje Zemlje...To sto je Zvezda imala u svojim redovima igrace koji nisu samo iz Srbije samo je pokazatelj njene velicine koja je u rangu spomenutih klubova...Tako da decki provincijalci mozete samo da se tesite...Uspesi kluba se ne vezuju za odredjenu period vec ceo CV od njegovog osnivanja...mizerni ste svi iz okruzenja da bi se uslo u neku diskusiju...Najtrofejniji klub dok je zajednicke lige bilo...evropski i svetski sampion...niste u rangu za raspravu...
(Dejan CZ, 09. novembar 2018 08:47) Pa ne gleda se koji je klub iz koje zemlje po nacionalnosti igrača koji za njega nastupaju, već po tome iz koje je države. Zvezda je tada bila Jugoslovenski klub, iz razloga što nam se država tada zvala Jugoslavija, ne Srbija. Uostalom i osnovana je u Jugoslaviji kao i većina ovdašnjih klubova.

Eto

pre 5 godina

A kada je Zvezda, koja je lani prezimila u Evropi (prošla skupinu LE) i znači kao ekipa koja je igrala Evropu na proljeće odigrala 0-0 sa Napolijem kući, naslov u hr je bio:"Senzacija, srpski prvak zaustavio talijanskog doprvaka". Da je Ludogorec ili Kopenhagen odigrao 0-0 sa Napolijem doma, nema šanse da bi stavljali takav naslov. Ili da je neko njihov u pitanju, pa čak i slabi Hajduk Split odigrao 0-0 sa Napolijem, opet ne bi bio takav naslov. Oni ne vole Srbe i oni su iskompleksirani.

A sada su, nakon Liverpoola, stavili "Jedna od najvećih senzacija u povijesti lige prvaka". Onako samo hladni naslov. Ok, senzacija je, ali kada je Dinamo Zg, klub koji nikad nije bio prvak Evrope kao Zvezda, pobjedio Arsenal 2-1 u LŠ, onda naravno nisu stavljali takve naslove iako je Dinamo ZG najgora ekipa grupne faze LŠ svih vremena i zapravo ekipa koja 48 godina nije ni igrala proljeće u Evropi.
Eto. Toliko.
(Petar)

Petre, puno si se umorio, a ništa nisi rekao. Ne znam za B92, ali Index je sinoc i jutros objavio, brat bratu, minimum 10 članaka o Zvezdi. Svi su bili u superpozitivnoj konotaciji. Mozda 2-3 provokativnog naslova, ali uvjeravam te da o nijednom stranom klubu nije bilo toliko članaka, kao sinoc o Zvezdi.

jura_zg

pre 5 godina

ekipa prije svega cestitke zvezdi na pobjedi protiv liverpoola (nije ulizivanje:))... 37 godina imam... dinamo mi iskreno drazi i od reprezentacije(pravi navijaci ce razumijeti)... veca mi sreca ovo ... zato neismijavajte tih 49 godina puno nam to znaci mnogim generacijama pravim istinskim navijacima dinama... i zao mi onih kaj nisu to docekali... tipa židaka i ostalih ...konacno je srusena ta barijera taj prokleti mit!

lp pozzz sa trešnjevke

...

pre 5 godina

Hmm. Zvezda osvoji treće mjesto.. Proljeće.. Dinamo - Zvezda.. Koja bi to tekma bila..
(ZG80, 08. novembar 2018 23:19)
U tom slučaju bi i Zvezda i Dinamo bili povlašćeni, ukoliko bi bio prvi, tako da nista od susreta svejedno.