Četvrtak, 08.11.2018.

17:15

Hrvat objasnio Englezima zašto je Liverpul izgubio u Beogradu

Fudbaler Čelsija Mateo Kovačić rekao je pred utakmicu svoje ekipe protiv BATE Borisova da "Plavcima" ne sme da se "desi Liverpul".

Izvor: MLJ

Hrvat objasnio Englezima zašto je Liverpul izgubio u Beogradu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Sta pricas

pre 5 godina

@Rile
Pa te grupe su iz kasnih 80-tih a ne 70-80 o cemu pricas? Tek tokom 80-tih su se na severu formirale firme.Ti si grobar koliko i ja englez a nisi pratio ni tifo nikada! Groblje je bilo pojam 70-80tih i najjaca navijacka grupa uz torcidu! To je fakat! Od sredine 80-tih sever ima organizaciju i to potvrdjuju na maksimiru kada su oplavili bbb u sred zagreba!

veljko

pre 5 godina

Samo ću vam reći da je pola bivše JUGE navijalo za ZVEZDU! Nije to državni projekat to je OPSESIJA za klubom... Tako da su DELIJE uvek bile brojne od ostalih skupina!

Rile

pre 5 godina

Eto bas hocu@. Mene sramota kao grobara od tvog izmisljanja. Na moju zalost, nikada se nismo mogli porediti sa ciganima koliko god da ih mrzim. Stariji sam covek, pa te pitam, da li si ti ikada cuo za Ultras, Red devils i Zulu (pisem po srpski namerno)?

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Mi smo procvetali od Titove smrti 19 titula a za života njegovog 8.
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 22:26)

I to vam je mnogo, da ne beše suda udruženog rada....

impeRAtor

pre 5 godina

Atmosfera i taktika Milojevica uz odlicno izvrsenje zadataka svih igraca na terenu. To je donelo pobedu Zvezdi. Liverpul bez brzih kontri i tranzicije igre ne bi bio konkurent za titulu ni u JSL. Zvezda im je to oduzela, naucili su lekciju sa Enfilda i rutinski pobedili. Svaki tim koji Liverpulu ne dozvoli kontre ce ih pobediti ili bar jako namuciti. Jako mi je drago sto je ove sezone medju prvima to uradila upravo Zvezda i sto ce sigurno tu taktiku sada kopirati i drugi. P.S. Mene bi bilo sramota da navijam za klub kome Milner organizuje napade. Ali dobro...

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Ma brate nemoj sa klincima da se raspravljaš oni nisu ni imali navijače do 89.
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 20:02)

Evo dadoh ti plus za izmišljenu priču...
Do 89?
Pa vi ih nemate ni danas!
Šaka plaćenika, navijači za crvenu i sendvič!
Komšin klinac ide na vaš stadion, kaže dete prvo bio redar, davali mu 800din,sad je navijač, em crvena em sendvič a bude nekad i pivo posle utakmice.
Gola istina i svi je znaju!

PolBerer

pre 5 godina

@MJ23

Ti ako imas bilo kakve veze sa Splitom i Dalmacijom ja sam doktor Sokrates.

Bukvalno kao da je Srbin uzeo da pise a da se malo potrudio pohvatao bi par dalmoskih frazica pa bismo mozda i poverovali da je torcida u pitanju.

Navijacka scena me ich ne zanima ali ovo je bas interesantan fenomen :D

Beoman

pre 5 godina

Mateo Kovacic je najbolji pesnik kad cuti, a najbolje igra kad sedi na klupi. Liverpul je slab, ponekad bljesnu kad malo na srecu, malo na dobru formu, ponekad protivnicka forma slabija i sudije im namestaju. inace su cirkuz od kluba. bili u finalu dok je Salah igrao na velikom nivou a taj nivo je unistio Ramos.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

I jel` ti stvarno mislis da su ovde sve klinci i sa nase strane,pa da mozes lako da `prodas` tu vasu mitologiju..(
(shone, 08. novembar 2018 20:29)

Da se malo nadovežem oko "otvorenih usta prema jugu"
Kada su 1986 zapaljene prve baklje na derbiju, grobari počeli da se raduju, mislili da je na severu izbio požar, pričao mi drugar, bio na jugu, kaže ludilo, jedan od vođa im rekao "gledajte, cigani se zapalili" Oni su stvarno mislili da je izbio požar... O njima kao navijačima zaista ne treba trošiti reči i vreme!

DachaZVEZDA

pre 5 godina

(DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 18:52) 
A i ti si na kraj srca, pa vidis da se potrudio da na google-u nadje neku negativnu statistiku, pati covek, tesko mu je, razumi ga...
(iznogud, 08. novembar 2018 20:42)

U pravu si totalno :))
Sebicno od mene, ne misliH na njegov bol...

Muka je to, muka... Imali su ta dva ulaska u LS (kapa dole za to) al mi sa ovim jednim ponistili sve to... Stvarnooo smo neljudi :)))))

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

(Partizan 1917, 08. novembar 2018 17:35)


crvena zvezda - hajduk:
128 utakmica - 50 pobeda zvezde, 30 nerešenih, 48 pobeda hajduka
gol razlika - 200 : 186 (+14 za zvezdu)

crvena zvezda - dinamo:
146 utakmica - 59 pobeda zvezde, 43 nerešene, 44 pobede dinama
gol razlika - 221 : 199 (+22 za zvezdu)

crvena zvezda - partizan (sfrj):
150 utakmica - 73 pobede zvezde, 33 nerešene, 44 pobede partizana
gol razlika - 262 : 226 (+36 za zvezdu)

crvena zvezda - partizan (ex sfrj):
98 utakmica - 35 pobeda zvezde, 29 nerešenih, 34 pobede partizana
gol razlika - 122 : 101 (+21 za zvezdu)

crvena zvezda - partizan (ukupno):
248 utakmica - 108 pobeda zvezde, 62 nerešene, 78 pobeda partizana
gol razlika - 384 : 327 (+57 za zvezdu)


crvena zvezda - svi zagrepčani/splićani:
522 utakmice - 217 pobeda zvezde, 135 nerešenih, 170 izgubljenih
gol razlika - 805 : 712 (+93 za zvezdu)



laku noć i prijatno...

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Sto se dogodilo kod Grobara ne znam, ali teenutno nisu relevantni.
(Mj23, 08. novembar 2018 20:58)

Nikada grobari nisu bili ni bitni ni relevantni!
Ja bio u Splitu, ništa specijalno, gore bilo u Zagrebu, mrzeli ste nas zbog jasne nacionalne crte, grobari su nekako bili slični putujućem cirkusu,ni mirisa ni ukusa, kao i danas, nikad ih nije bilo puno ali su uvek bili zaštićeni kao beli medvedi...Nas i u Novom Sadu prvo policija ispendreči na stanici a njih čekaju vojni autobusi pa na stadion!

DachaZVEZDA

pre 5 godina

DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 18:52) 

Pa niste ste se džaba grlili i plakali na Poljudu zajedno kad je Tito umro.Znali ste da nema više UDBE i da titule neće padati sa neba.To ste zajedno osetili naročito posle 91 kada su Dinamo i Partizan konačno u regularnim uslovoma počeli svoje dominacije.
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 19:26)

Aaaaaaaaa :))))))

Pa ovo je DOKAZ!!!
Kao danasnje JUGOSLOVENSKO DRUSTVO bili ste poznati kao veliki ANTIkomunisti tada :))))
Zato ste "iz protesta" igrali na JNA stadionu, generali vam u upravama bili gde god hteli... Ma souuu. :))) Al dokazao si mi eto sa tim secanjem :))

Dao sam ti plus majke mi :)))
Da si ti meni ziv, zdrav i veseo :)))

andrija

pre 5 godina

@Mj..23...koliko `znas` o tome upravo si napisao,ne znam dal`si stvarno navijac Hajduka,verujem pre da si grobar,odaje te animozitet prema Zvezdi u komentaru,svojstvena samo njima..upravo suprotno,grobari su ti koji nisu dolazili u Split,ta njihova `prva ekipa` navijaca 80`za koju kazes da su bili `mocni`nisu se se pojavljivali u tom gradu,cigani su ti koji su redovno dolazili i iz BG,naravno i iz Knina,grobari su imali mozda jedno ili dva gostovanja,ali ni tada nije bila u pitanju ta `mocna ekipa`.Torcida je u Bg dolazila u brojci do 1000 ljudi najvise,sve preko toga su bili navijaci kojih je Hajduk imao dosta i u Srbiji,licno se ne secam brojke od 6000,ali se secam do najvise 2000.Da nesto znas o tome sto pises,znao bi da vec godinama starija ekipa Torcide proziva grobare,koji se dice snagom 80`,zasto nisu dolazili u Split,za cigane odlicno znaju,ne da su samo dolazili,vec i u mnogo vecem broju,u kojem bi se pojavili grobari,ako su se uopste i pojavljivali.Zato je verovatno bolje da se suzdrzis komentarisanja stvari o kojima ama bas ne znas nista.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Zato ste "iz protesta" igrali na JNA stadionu, generali vam u upravama bili gde god hteli... Ma souuu. :))) Al dokazao si mi eto sa tim secanjem :)) 

Dao sam ti plus majke mi :))) 
Da si ti meni ziv, zdrav i veseo :)))
(DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 21:05

Jugosloveni ne mogu da nam oproste dve stvari, Bari i Poljud! Nikada nisu prežalili što nisu njihovi igrači i navijači plakali sa hajdukovima za voljenim maršalom!

alekss

pre 5 godina

Grobari su bili mocni 80-ih, uz Torcidu definitvno najmocnija grupa.

Zvezdu je izdvajala brojnost, sto ne cudi s obzirom da su bili drzavni projekt, s neogranicenim budzetom. Klub u koji je morao ici svaki igrac koji nesto valja.

Imali su brojnost, ali su bili smjesni. U Split nisu smijeli doci, osim dvaput Delije iz Knina. Mala skupina.

Dok je Torcide u Beograd dolazilo po 6 tisuca.

Brutalna razlika u kvaliteti navijanja i ultrasa tada.

Grobari su znali doci u Split u malo vecem broju i zato imaju postovanje.

Sto se dogodilo kod Grobara ne znam, ali teenutno nisu relevantni.
(Mj23, 8. novembar 2018 20:58)
I dalje vam je Zvezda trn u oku...nikada kraja podmetanjima i laznim informacijama. Da nisam isao u Split tada pa i da ti poverujem. A, Torcida jeste dolazila u Bg, taj deo je tacan, no, najgora laz je polu laz ili izvrnuta i malo iskrivljena informacija.
Ziv ti meni bio, znam da nije lako ponekad, pa zivimo u svojim fikcijama i lazima, umesto da se suocimo sa stvarnoscu i priznamo kako jeste.

Zato ste tu gde ste

pre 5 godina

To je zato sto su na Jugu bili mnogo stariji tipovi, za razliku od severa,gde su uglavnom bila deca od 14..do 19,20 godina.Mozes samo pricati o danasnjicigde smo stvarno za kritiku...onakvu armiju navijaca tek tako izgubiti,ili makar uspavati moze smo uprava,i niko vise.
(Eto ! Bas hocu !!!)

Matorani slusali "Eto! Bas hocu!" i "Racunajte na nas" a deca "Paket aranzman".

Boris

pre 5 godina

Vi sto pricate da atmosfera ne igra neku veliku ulogu ako ste gledale studio arene kada su igraci liverpula izasli na zagrevanje i bili zatrpani zvizducima, videlo se na njihovim licima da im apsolutno nije bilo sve jedno.. Svi nabacili kao neki kez na lice da bi sakrili strah a

iznogud

pre 5 godina

Hajduk iz Splita ima 35 pobeda protiv Crvene DB Zvezde, 32 poraza i 25 nerešenih, u prvenstvu a u kupu 7 pobeda 3 poraza i 2 nerešene Stvarno ste "neosvojiva tvrđava".(Partizan 1917, 08. novembar 2018 17:35)Hehehehehehe... Vidi moguce, moguce... Kapa dole Hajduku, ako je tako! Ali znao sam da ako iko zna statistiku Splicana i Hajduka, to su onda Grobari i likovi sa potpisima PARTIZAN :)))) SOU sa vama majke mi!!! Mene da ubijes, ne bio mogao JEDNU informaciju o npr. Dinamu ili Partizanu da izvuces. A ovaj zna celu Historiju Splicana :)))) LJepo od tebe deCko, ljepo :))))
(DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 18:52)
A i ti si na kraj srca, pa vidis da se potrudio da na google-u nadje neku negativnu statistiku, pati covek, tesko mu je, razumi ga...

shone

pre 5 godina

))..Eto bas hocu!...kada smo vas vec krajem 80` prestigli u da tako kazem u tom `navijanju`,a kasnije i tokom devedesetih,vi ste pominjali te 80` kako ste bili dosta iznad nas,kako su godine odmicale,a vi i dalje bili u nasoj senci,poceli ste cak da pominjete 70`,i ako u tom periodu uopste nije bilo navijackih grupa,a vasa zesca ispala je sa onom zastavom `grobari 1970`,gde vam se pola navijackog sveta smejalo.Sada vec pominjete i devedesete,sto je jos urnebesnije,pazi mi `gledali u jug otvorenih usta`..hahaha.Sad je vec proslo dosta godina i od tada,i ocekujem uskoro da vidim vase internet price,kako ste nas i pocetkom 2000` `ucili navijanju`,to su pricice koje vi plasirate vasim klincima,jer ste skoro 25 godina u debeloj senci cigana,a kada se uzme u obzir da kod nas ta `navijacka ultra scena` traje nekih 35 godina,to dovoljno govori ko je gde u tom pogledu.I jel` ti stvarno mislis da su ovde sve klinci i sa nase strane,pa da mozes lako da `prodas` tu vasu mitologiju..(

derion

pre 5 godina

@Eto bas hocu!...organizovano navijanje kod nas je pocelo 80` godina,sve pre toga je bilo spontano okupljanje ljudi na obe tribine,s`tim sto je bilo kao i danas, nas cigana vise,i nije postojala nikakva `razlika u godinama`!?,,,ne znam odakle si tu,da kazem u najmanju ruku smejuriju `iskopao`,a jos smesnije da ste vi nama bili `idoli`!!?,to si vec pokupio sa vasih kampanja po drustvenim mrezama,koje niko nije znao dok vi niste te price plasirali po netu,iz iste kuhinje,poznato je da ste cuveni mitomani.Nemam nikakav problem da priznam da su grobari u samom pocetku 80`,i sa tim prvim organizovanim navijacima,bili ispred nas,krajem 80` i boljom organizacijom na severu ta prednost ide u nasu korist,i tako je vise ili manje sve do danas,svakome ko je imao dodira sa tim stvarima,ovo je potpuno jasno.A ti i tvoji drugari i dalje uzivajte u vasoj mitomaniji koliko zelite,ali ipak ima i sa ove strane dosta ljudi koji se secaju tih vremena,tako da ste mnogo puta uhvaceni u sopstvenim lazima sto se tih stvari tice,ali naravno da vas to nece spreciti da i dalje mitomanisete do iznemglosti,to vam je jedino i ostalo.Pozdrav.

Mj23

pre 5 godina

Grobari su bili mocni 80-ih, uz Torcidu definitvno najmocnija grupa.

Zvezdu je izdvajala brojnost, sto ne cudi s obzirom da su bili drzavni projekt, s neogranicenim budzetom. Klub u koji je morao ici svaki igrac koji nesto valja.

Imali su brojnost, ali su bili smjesni. U Split nisu smijeli doci, osim dvaput Delije iz Knina. Mala skupina.

Dok je Torcide u Beograd dolazilo po 6 tisuca.

Brutalna razlika u kvaliteti navijanja i ultrasa tada.

Grobari su znali doci u Split u malo vecem broju i zato imaju postovanje.

Sto se dogodilo kod Grobara ne znam, ali teenutno nisu relevantni.

bice bolje

pre 5 godina

@mario tebi pobeda Zvezde bas tesko pala, vec danima tu ostavljas zajedljive komentare, a sto se tice plata , ne cveta ni cvece u vase poduzece

Mario

pre 5 godina

Sad će se zbog jedne pobjede pisati bajke mjesecima.
Ali to je ok za vlast jer ne mora objasniti zašto prosječna plaća u Srbiji nije 500 eura i zašto je satnica 1,30 eura najniža u Europi.

Piksel

pre 5 godina

Onaj osjecaj kad tvoja Zvezda igra Ligu Sampiona u najtezoj mogucoj grupi (sa i dalje mogucim sansama da bude i prva), a onda igrac jednog Celzija (koji igra Ligu Evrope) navodi primjer tvoje Zvezde iz Lige Sampiona, kako je gazila jeeedan Liverpul eeeej !? Pa sta vise ? Evo prodje par dana ja i dalje ne vjerujem sta se desava hahah

Saša

pre 5 godina

Objasnio tako što je rekao "Morate maksimalno da se skoncentrišete"?! Ah da, koncentrišite se, naravno, izvini Konfučije nisam te prepoznao...

Eto ! Bas hocu !!!

pre 5 godina

(sah 88,
Reci da se salis.Pa,mi smo vam bili idoli,Jug kada je navijao sedamdesetih,osamdesetih devedesih vi ste otvorenih usta samo gledali ,i tek pokusavali da nam nesto vratite.Jel ti mislis da su samo deca ovde na sajtu?Ja sam tek kasnije,mnogo kasnije shvatio zasto je Jug uvek bio glasniji od vaseg severa,o pesmama i da ne pricamo,stilu isto....To je zato sto su na Jugu bili mnogo stariji tipovi, za razliku od severa,gde su uglavnom bila deca od 14..do 19,20 godina.Mozes samo pricati o danasnjicigde smo stvarno za kritiku...onakvu armiju navijaca tek tako izgubiti,ili makar uspavati moze smo uprava,i niko vise.

NoName

pre 5 godina

(sah 88, 
Reci da se salis.Pa,mi smo vam bili idoli,Jug kada je navijao sedamdesetih,osamdesetih devedesih vi ste otvorenih usta samo gledali ,i tek pokusavali da nam nesto vratite.Jel ti mislis da su samo deca ovde na sajtu?Ja sam tek kasnije,mnogo kasnije shvatio zasto je Jug uvek bio glasniji od vaseg severa,o pesmama i da ne pricamo,stilu isto....To je zato sto su na Jugu bili mnogo stariji tipovi, za razliku od severa,gde su uglavnom bila deca od 14..do 19,20 godina.Mozes samo pricati o danasnjicigde smo stvarno za kritiku...onakvu armiju navijaca tek tako izgubiti,ili makar uspavati moze smo uprava,i niko vise.
(Eto ! Bas hocu !!!, 08. novembar 2018 19:21)

Pa dobro, gde se izgubi taj jug od koga smo mi "učili"? A glasniji ste jer pevate u razglas...

Samo realno

pre 5 godina

Koliko se sećam, a sećam se da nas je Hajduk redovno peglo na Marakani, ali zašto je tako bilo, ne znam.
(Crna Ruka, 08. novembar 2018 17:54)

Zato što je Broz navijao za Hajduk. ;)

Partizan 1917

pre 5 godina

(DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 18:52)

Pa niste ste se džaba grlili i plakali na Poljudu zajedno kad je Tito umro.Znali ste da nema više UDBE i da titule neće padati sa neba.To ste zajedno osetili naročito posle 91 kada su Dinamo i Partizan konačno u regularnim uslovoma počeli svoje dominacije.

Горан

pre 5 godina

Кад сам завршио основну сам схватио да ме тифо прича апсолутно не занима (фала богу, нисам будала), тако да заиста не пратим више, али то око песама и стила, по мом искуству из деведесетих апсолутно није тачно. Како се зваше тадашњи вођа гробара, Чеги беше? Пола сата без престанка води један те исти стих 'што ја волим тај секс'. како им после 350. понављања није досадило, никад ми није било јасно.

nnn

pre 5 godina

Grobarcicu, idi pogledaj koliko Zvezda ima vise od vas pobeda u prvenstvenim utakmicama, kup utakmicama i onim ostalim. Smesni.ste
(Pitaj druga Pajkovica, 8. novembar 2018 17:48)

Partizan ima pozitivan skor sa Hajdukom. 41 pobeda i 24 poraza.

DachaZVEZDA

pre 5 godina

Hajduk iz Splita ima 35 pobeda protiv Crvene DB Zvezde, 32 poraza i 25 nerešenih, u prvenstvu a u kupu 7 pobeda 3 poraza i 2 nerešene 
Stvarno ste "neosvojiva tvrđava".
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 17:35)

Hehehehehehe...
Vidi moguce, moguce... Kapa dole Hajduku, ako je tako!

Ali znao sam da ako iko zna statistiku Splicana i Hajduka, to su onda Grobari i likovi sa potpisima PARTIZAN :)))) SOU sa vama majke mi!!! Mene da ubijes, ne bio mogao JEDNU informaciju o npr. Dinamu ili Partizanu da izvuces. A ovaj zna celu Historiju Splicana :))))

LJepo od tebe deCko, ljepo :))))

Stevan

pre 5 godina

U poredjenju sa tim kakva je atmosfera lod vas na Bridzu, u Borisovu ce zaista biti pakleno. Ali u poredjenju sa atmosferom na Marakani? To je pozoriste.

bonba

pre 5 godina

Bate Borisov bas poznat po krcatim stadionima i vatrenoj publici. Ne moze da se poredi gostovanje na Marakani i u Borisovu zbog mnogo razloga. Navijam za Partizan

Pitaj druga Pajkovica

pre 5 godina

Hajduk iz Splita ima 35 pobeda protiv Crvene DB Zvezde, 32 poraza i 25 nerešenih, u prvenstvu a u kupu 7 pobeda 3 poraza i 2 nerešene 
Stvarno ste "neosvojiva tvrđava".
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 17:35)


Grobarcicu, idi pogledaj koliko Zvezda ima vise od vas pobeda u prvenstvenim utakmicama, kup utakmicama i onim ostalim. Smesni.ste

moje ime

pre 5 godina

Имам један огроман проблем са оваквим насловима: зашто лепо не напишете "Ковачић објаснио" уместо "Хрват објаснио"? Зар је на спортској вести толико битно које је националности особа која даје изјаву да то мора да стоји у наслову? Кратко речено, глупо изгледа.

И морам да се сложим са другим коментатором: Звезда је победила зато што је надиграла Ливерпул, атмосфера је ту била само благи помоћни фактор.

Спортски поздрав.

Nebitno ili nije bitno

pre 5 godina

@ moje ime
Nažalost ovde je bitno koje si nacionalnosti, za koga navijaš, za koga si glasao. A nije bitno kakav si čovek, šta radiš i pričaš. Balkan.

Drobnjak iz auta

pre 5 godina

BATE Borisov - Partizan 1-0 (igrali smo sa igračem manje celo drugo poluvreme, kada smo i primili gol). Revanš: Partizan - BATE Borisov 2-1. Mi igrali egal sa njima, a Čelzi cvika !?

Doduše, Čelzi je novokomponovani klub, kao i PSG. Nema on tu fudbalsku tradiciju i omladinsku školu najbolju u Evropi kao Partizan. Jedan je naš Partizan !

Ivan

pre 5 godina

Slazem je jedino oko toga sto su Zvezda i BATE autsajderi protiv ta dva tima, pa je tu povukao paralelu, ali ovo oko atmosfere na stadionu, stvarno ne znam na sta je tacno mislio. Atmosferu na stadionu zvezde i u borisovu mozes da uporedis mozda u nekom paralelnom univerzumu, na ovom nasem tesko.

dragan

pre 5 godina

Bate Borisov bas poznat po krcatim stadionima i vatrenoj publici. Ne moze da se poredi gostovanje na Marakani i u Borisovu.
(bonba, 8. novembar 2018 17:11)

Nijedno gostovanje se ne moze uporediti sa gostovanjem na Marakani.

sah 88

pre 5 godina

Ceo fudbalski svet zna šta je to Marakana!!!! Taj osećaj, ta energija koja se tu stvori to skoro nigde nema. Imaju Šalke 04, Drezden, BVB, Olimpijakos, Panata, Galata, Poljaci, Rusi, Ialijani solidne navijače, ali niko nema to što Crvena zvezda i Marakana imaju!!!!!!! Nije gospodin Klop u ponedeljk 10 min zamišljeno gledao u prazan sever. Nisu igrači Rena bez veze izvadili mobilne da snimaju navijanje na severu Marakane, kao i na celom stadionu 15 min pre početka utakmice.

Partizan 1917

pre 5 godina

Ovog su izgleda fino vaspitali u hrvatskoj da je Marakana ne osvojiva tvrdjava!!
(Fikio, 08. novembar 2018 17:13)

Hajduk iz Splita ima 35 pobeda protiv Crvene DB Zvezde, 32 poraza i 25 nerešenih, u prvenstvu a u kupu 7 pobeda 3 poraza i 2 nerešene
Stvarno ste "neosvojiva tvrđava".

jole

pre 5 godina

Jasno je poredjenje na bazi razlike u kvalitetu i sto se tice relativnog manjka poznavanja klubova iz istocne evrope ali kako moze da kaze da ce u Borisovu biti atmosfera kao u Beogradu...?

bonba

pre 5 godina

Bate Borisov bas poznat po krcatim stadionima i vatrenoj publici. Ne moze da se poredi gostovanje na Marakani i u Borisovu zbog mnogo razloga. Navijam za Partizan

moje ime

pre 5 godina

Имам један огроман проблем са оваквим насловима: зашто лепо не напишете "Ковачић објаснио" уместо "Хрват објаснио"? Зар је на спортској вести толико битно које је националности особа која даје изјаву да то мора да стоји у наслову? Кратко речено, глупо изгледа.

И морам да се сложим са другим коментатором: Звезда је победила зато што је надиграла Ливерпул, атмосфера је ту била само благи помоћни фактор.

Спортски поздрав.

jole

pre 5 godina

Jasno je poredjenje na bazi razlike u kvalitetu i sto se tice relativnog manjka poznavanja klubova iz istocne evrope ali kako moze da kaze da ce u Borisovu biti atmosfera kao u Beogradu...?

Ivan

pre 5 godina

Slazem je jedino oko toga sto su Zvezda i BATE autsajderi protiv ta dva tima, pa je tu povukao paralelu, ali ovo oko atmosfere na stadionu, stvarno ne znam na sta je tacno mislio. Atmosferu na stadionu zvezde i u borisovu mozes da uporedis mozda u nekom paralelnom univerzumu, na ovom nasem tesko.

dragan

pre 5 godina

Bate Borisov bas poznat po krcatim stadionima i vatrenoj publici. Ne moze da se poredi gostovanje na Marakani i u Borisovu.
(bonba, 8. novembar 2018 17:11)

Nijedno gostovanje se ne moze uporediti sa gostovanjem na Marakani.

sah 88

pre 5 godina

Ceo fudbalski svet zna šta je to Marakana!!!! Taj osećaj, ta energija koja se tu stvori to skoro nigde nema. Imaju Šalke 04, Drezden, BVB, Olimpijakos, Panata, Galata, Poljaci, Rusi, Ialijani solidne navijače, ali niko nema to što Crvena zvezda i Marakana imaju!!!!!!! Nije gospodin Klop u ponedeljk 10 min zamišljeno gledao u prazan sever. Nisu igrači Rena bez veze izvadili mobilne da snimaju navijanje na severu Marakane, kao i na celom stadionu 15 min pre početka utakmice.

Pitaj druga Pajkovica

pre 5 godina

Hajduk iz Splita ima 35 pobeda protiv Crvene DB Zvezde, 32 poraza i 25 nerešenih, u prvenstvu a u kupu 7 pobeda 3 poraza i 2 nerešene 
Stvarno ste "neosvojiva tvrđava".
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 17:35)


Grobarcicu, idi pogledaj koliko Zvezda ima vise od vas pobeda u prvenstvenim utakmicama, kup utakmicama i onim ostalim. Smesni.ste

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

(Partizan 1917, 08. novembar 2018 17:35)


crvena zvezda - hajduk:
128 utakmica - 50 pobeda zvezde, 30 nerešenih, 48 pobeda hajduka
gol razlika - 200 : 186 (+14 za zvezdu)

crvena zvezda - dinamo:
146 utakmica - 59 pobeda zvezde, 43 nerešene, 44 pobede dinama
gol razlika - 221 : 199 (+22 za zvezdu)

crvena zvezda - partizan (sfrj):
150 utakmica - 73 pobede zvezde, 33 nerešene, 44 pobede partizana
gol razlika - 262 : 226 (+36 za zvezdu)

crvena zvezda - partizan (ex sfrj):
98 utakmica - 35 pobeda zvezde, 29 nerešenih, 34 pobede partizana
gol razlika - 122 : 101 (+21 za zvezdu)

crvena zvezda - partizan (ukupno):
248 utakmica - 108 pobeda zvezde, 62 nerešene, 78 pobeda partizana
gol razlika - 384 : 327 (+57 za zvezdu)


crvena zvezda - svi zagrepčani/splićani:
522 utakmice - 217 pobeda zvezde, 135 nerešenih, 170 izgubljenih
gol razlika - 805 : 712 (+93 za zvezdu)



laku noć i prijatno...

Nebitno ili nije bitno

pre 5 godina

@ moje ime
Nažalost ovde je bitno koje si nacionalnosti, za koga navijaš, za koga si glasao. A nije bitno kakav si čovek, šta radiš i pričaš. Balkan.

DachaZVEZDA

pre 5 godina

Hajduk iz Splita ima 35 pobeda protiv Crvene DB Zvezde, 32 poraza i 25 nerešenih, u prvenstvu a u kupu 7 pobeda 3 poraza i 2 nerešene 
Stvarno ste "neosvojiva tvrđava".
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 17:35)

Hehehehehehe...
Vidi moguce, moguce... Kapa dole Hajduku, ako je tako!

Ali znao sam da ako iko zna statistiku Splicana i Hajduka, to su onda Grobari i likovi sa potpisima PARTIZAN :)))) SOU sa vama majke mi!!! Mene da ubijes, ne bio mogao JEDNU informaciju o npr. Dinamu ili Partizanu da izvuces. A ovaj zna celu Historiju Splicana :))))

LJepo od tebe deCko, ljepo :))))

Stevan

pre 5 godina

U poredjenju sa tim kakva je atmosfera lod vas na Bridzu, u Borisovu ce zaista biti pakleno. Ali u poredjenju sa atmosferom na Marakani? To je pozoriste.

Partizan 1917

pre 5 godina

Ovog su izgleda fino vaspitali u hrvatskoj da je Marakana ne osvojiva tvrdjava!!
(Fikio, 08. novembar 2018 17:13)

Hajduk iz Splita ima 35 pobeda protiv Crvene DB Zvezde, 32 poraza i 25 nerešenih, u prvenstvu a u kupu 7 pobeda 3 poraza i 2 nerešene
Stvarno ste "neosvojiva tvrđava".

Rile

pre 5 godina

Eto bas hocu@. Mene sramota kao grobara od tvog izmisljanja. Na moju zalost, nikada se nismo mogli porediti sa ciganima koliko god da ih mrzim. Stariji sam covek, pa te pitam, da li si ti ikada cuo za Ultras, Red devils i Zulu (pisem po srpski namerno)?

Saša

pre 5 godina

Objasnio tako što je rekao "Morate maksimalno da se skoncentrišete"?! Ah da, koncentrišite se, naravno, izvini Konfučije nisam te prepoznao...

shone

pre 5 godina

))..Eto bas hocu!...kada smo vas vec krajem 80` prestigli u da tako kazem u tom `navijanju`,a kasnije i tokom devedesetih,vi ste pominjali te 80` kako ste bili dosta iznad nas,kako su godine odmicale,a vi i dalje bili u nasoj senci,poceli ste cak da pominjete 70`,i ako u tom periodu uopste nije bilo navijackih grupa,a vasa zesca ispala je sa onom zastavom `grobari 1970`,gde vam se pola navijackog sveta smejalo.Sada vec pominjete i devedesete,sto je jos urnebesnije,pazi mi `gledali u jug otvorenih usta`..hahaha.Sad je vec proslo dosta godina i od tada,i ocekujem uskoro da vidim vase internet price,kako ste nas i pocetkom 2000` `ucili navijanju`,to su pricice koje vi plasirate vasim klincima,jer ste skoro 25 godina u debeloj senci cigana,a kada se uzme u obzir da kod nas ta `navijacka ultra scena` traje nekih 35 godina,to dovoljno govori ko je gde u tom pogledu.I jel` ti stvarno mislis da su ovde sve klinci i sa nase strane,pa da mozes lako da `prodas` tu vasu mitologiju..(

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

I jel` ti stvarno mislis da su ovde sve klinci i sa nase strane,pa da mozes lako da `prodas` tu vasu mitologiju..(
(shone, 08. novembar 2018 20:29)

Da se malo nadovežem oko "otvorenih usta prema jugu"
Kada su 1986 zapaljene prve baklje na derbiju, grobari počeli da se raduju, mislili da je na severu izbio požar, pričao mi drugar, bio na jugu, kaže ludilo, jedan od vođa im rekao "gledajte, cigani se zapalili" Oni su stvarno mislili da je izbio požar... O njima kao navijačima zaista ne treba trošiti reči i vreme!

iznogud

pre 5 godina

Hajduk iz Splita ima 35 pobeda protiv Crvene DB Zvezde, 32 poraza i 25 nerešenih, u prvenstvu a u kupu 7 pobeda 3 poraza i 2 nerešene Stvarno ste "neosvojiva tvrđava".(Partizan 1917, 08. novembar 2018 17:35)Hehehehehehe... Vidi moguce, moguce... Kapa dole Hajduku, ako je tako! Ali znao sam da ako iko zna statistiku Splicana i Hajduka, to su onda Grobari i likovi sa potpisima PARTIZAN :)))) SOU sa vama majke mi!!! Mene da ubijes, ne bio mogao JEDNU informaciju o npr. Dinamu ili Partizanu da izvuces. A ovaj zna celu Historiju Splicana :)))) LJepo od tebe deCko, ljepo :))))
(DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 18:52)
A i ti si na kraj srca, pa vidis da se potrudio da na google-u nadje neku negativnu statistiku, pati covek, tesko mu je, razumi ga...

DachaZVEZDA

pre 5 godina

DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 18:52) 

Pa niste ste se džaba grlili i plakali na Poljudu zajedno kad je Tito umro.Znali ste da nema više UDBE i da titule neće padati sa neba.To ste zajedno osetili naročito posle 91 kada su Dinamo i Partizan konačno u regularnim uslovoma počeli svoje dominacije.
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 19:26)

Aaaaaaaaa :))))))

Pa ovo je DOKAZ!!!
Kao danasnje JUGOSLOVENSKO DRUSTVO bili ste poznati kao veliki ANTIkomunisti tada :))))
Zato ste "iz protesta" igrali na JNA stadionu, generali vam u upravama bili gde god hteli... Ma souuu. :))) Al dokazao si mi eto sa tim secanjem :))

Dao sam ti plus majke mi :)))
Da si ti meni ziv, zdrav i veseo :)))

Drobnjak iz auta

pre 5 godina

BATE Borisov - Partizan 1-0 (igrali smo sa igračem manje celo drugo poluvreme, kada smo i primili gol). Revanš: Partizan - BATE Borisov 2-1. Mi igrali egal sa njima, a Čelzi cvika !?

Doduše, Čelzi je novokomponovani klub, kao i PSG. Nema on tu fudbalsku tradiciju i omladinsku školu najbolju u Evropi kao Partizan. Jedan je naš Partizan !

Samo realno

pre 5 godina

Koliko se sećam, a sećam se da nas je Hajduk redovno peglo na Marakani, ali zašto je tako bilo, ne znam.
(Crna Ruka, 08. novembar 2018 17:54)

Zato što je Broz navijao za Hajduk. ;)

NoName

pre 5 godina

(sah 88, 
Reci da se salis.Pa,mi smo vam bili idoli,Jug kada je navijao sedamdesetih,osamdesetih devedesih vi ste otvorenih usta samo gledali ,i tek pokusavali da nam nesto vratite.Jel ti mislis da su samo deca ovde na sajtu?Ja sam tek kasnije,mnogo kasnije shvatio zasto je Jug uvek bio glasniji od vaseg severa,o pesmama i da ne pricamo,stilu isto....To je zato sto su na Jugu bili mnogo stariji tipovi, za razliku od severa,gde su uglavnom bila deca od 14..do 19,20 godina.Mozes samo pricati o danasnjicigde smo stvarno za kritiku...onakvu armiju navijaca tek tako izgubiti,ili makar uspavati moze smo uprava,i niko vise.
(Eto ! Bas hocu !!!, 08. novembar 2018 19:21)

Pa dobro, gde se izgubi taj jug od koga smo mi "učili"? A glasniji ste jer pevate u razglas...

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Mi smo procvetali od Titove smrti 19 titula a za života njegovog 8.
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 22:26)

I to vam je mnogo, da ne beše suda udruženog rada....

veljko

pre 5 godina

Samo ću vam reći da je pola bivše JUGE navijalo za ZVEZDU! Nije to državni projekat to je OPSESIJA za klubom... Tako da su DELIJE uvek bile brojne od ostalih skupina!

alekss

pre 5 godina

Grobari su bili mocni 80-ih, uz Torcidu definitvno najmocnija grupa.

Zvezdu je izdvajala brojnost, sto ne cudi s obzirom da su bili drzavni projekt, s neogranicenim budzetom. Klub u koji je morao ici svaki igrac koji nesto valja.

Imali su brojnost, ali su bili smjesni. U Split nisu smijeli doci, osim dvaput Delije iz Knina. Mala skupina.

Dok je Torcide u Beograd dolazilo po 6 tisuca.

Brutalna razlika u kvaliteti navijanja i ultrasa tada.

Grobari su znali doci u Split u malo vecem broju i zato imaju postovanje.

Sto se dogodilo kod Grobara ne znam, ali teenutno nisu relevantni.
(Mj23, 8. novembar 2018 20:58)
I dalje vam je Zvezda trn u oku...nikada kraja podmetanjima i laznim informacijama. Da nisam isao u Split tada pa i da ti poverujem. A, Torcida jeste dolazila u Bg, taj deo je tacan, no, najgora laz je polu laz ili izvrnuta i malo iskrivljena informacija.
Ziv ti meni bio, znam da nije lako ponekad, pa zivimo u svojim fikcijama i lazima, umesto da se suocimo sa stvarnoscu i priznamo kako jeste.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Ma brate nemoj sa klincima da se raspravljaš oni nisu ni imali navijače do 89.
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 20:02)

Evo dadoh ti plus za izmišljenu priču...
Do 89?
Pa vi ih nemate ni danas!
Šaka plaćenika, navijači za crvenu i sendvič!
Komšin klinac ide na vaš stadion, kaže dete prvo bio redar, davali mu 800din,sad je navijač, em crvena em sendvič a bude nekad i pivo posle utakmice.
Gola istina i svi je znaju!

DachaZVEZDA

pre 5 godina

(DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 18:52) 
A i ti si na kraj srca, pa vidis da se potrudio da na google-u nadje neku negativnu statistiku, pati covek, tesko mu je, razumi ga...
(iznogud, 08. novembar 2018 20:42)

U pravu si totalno :))
Sebicno od mene, ne misliH na njegov bol...

Muka je to, muka... Imali su ta dva ulaska u LS (kapa dole za to) al mi sa ovim jednim ponistili sve to... Stvarnooo smo neljudi :)))))

nnn

pre 5 godina

Grobarcicu, idi pogledaj koliko Zvezda ima vise od vas pobeda u prvenstvenim utakmicama, kup utakmicama i onim ostalim. Smesni.ste
(Pitaj druga Pajkovica, 8. novembar 2018 17:48)

Partizan ima pozitivan skor sa Hajdukom. 41 pobeda i 24 poraza.

Piksel

pre 5 godina

Onaj osjecaj kad tvoja Zvezda igra Ligu Sampiona u najtezoj mogucoj grupi (sa i dalje mogucim sansama da bude i prva), a onda igrac jednog Celzija (koji igra Ligu Evrope) navodi primjer tvoje Zvezde iz Lige Sampiona, kako je gazila jeeedan Liverpul eeeej !? Pa sta vise ? Evo prodje par dana ja i dalje ne vjerujem sta se desava hahah

andrija

pre 5 godina

@Mj..23...koliko `znas` o tome upravo si napisao,ne znam dal`si stvarno navijac Hajduka,verujem pre da si grobar,odaje te animozitet prema Zvezdi u komentaru,svojstvena samo njima..upravo suprotno,grobari su ti koji nisu dolazili u Split,ta njihova `prva ekipa` navijaca 80`za koju kazes da su bili `mocni`nisu se se pojavljivali u tom gradu,cigani su ti koji su redovno dolazili i iz BG,naravno i iz Knina,grobari su imali mozda jedno ili dva gostovanja,ali ni tada nije bila u pitanju ta `mocna ekipa`.Torcida je u Bg dolazila u brojci do 1000 ljudi najvise,sve preko toga su bili navijaci kojih je Hajduk imao dosta i u Srbiji,licno se ne secam brojke od 6000,ali se secam do najvise 2000.Da nesto znas o tome sto pises,znao bi da vec godinama starija ekipa Torcide proziva grobare,koji se dice snagom 80`,zasto nisu dolazili u Split,za cigane odlicno znaju,ne da su samo dolazili,vec i u mnogo vecem broju,u kojem bi se pojavili grobari,ako su se uopste i pojavljivali.Zato je verovatno bolje da se suzdrzis komentarisanja stvari o kojima ama bas ne znas nista.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Zato ste "iz protesta" igrali na JNA stadionu, generali vam u upravama bili gde god hteli... Ma souuu. :))) Al dokazao si mi eto sa tim secanjem :)) 

Dao sam ti plus majke mi :))) 
Da si ti meni ziv, zdrav i veseo :)))
(DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 21:05

Jugosloveni ne mogu da nam oproste dve stvari, Bari i Poljud! Nikada nisu prežalili što nisu njihovi igrači i navijači plakali sa hajdukovima za voljenim maršalom!

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Sto se dogodilo kod Grobara ne znam, ali teenutno nisu relevantni.
(Mj23, 08. novembar 2018 20:58)

Nikada grobari nisu bili ni bitni ni relevantni!
Ja bio u Splitu, ništa specijalno, gore bilo u Zagrebu, mrzeli ste nas zbog jasne nacionalne crte, grobari su nekako bili slični putujućem cirkusu,ni mirisa ni ukusa, kao i danas, nikad ih nije bilo puno ali su uvek bili zaštićeni kao beli medvedi...Nas i u Novom Sadu prvo policija ispendreči na stanici a njih čekaju vojni autobusi pa na stadion!

impeRAtor

pre 5 godina

Atmosfera i taktika Milojevica uz odlicno izvrsenje zadataka svih igraca na terenu. To je donelo pobedu Zvezdi. Liverpul bez brzih kontri i tranzicije igre ne bi bio konkurent za titulu ni u JSL. Zvezda im je to oduzela, naucili su lekciju sa Enfilda i rutinski pobedili. Svaki tim koji Liverpulu ne dozvoli kontre ce ih pobediti ili bar jako namuciti. Jako mi je drago sto je ove sezone medju prvima to uradila upravo Zvezda i sto ce sigurno tu taktiku sada kopirati i drugi. P.S. Mene bi bilo sramota da navijam za klub kome Milner organizuje napade. Ali dobro...

derion

pre 5 godina

@Eto bas hocu!...organizovano navijanje kod nas je pocelo 80` godina,sve pre toga je bilo spontano okupljanje ljudi na obe tribine,s`tim sto je bilo kao i danas, nas cigana vise,i nije postojala nikakva `razlika u godinama`!?,,,ne znam odakle si tu,da kazem u najmanju ruku smejuriju `iskopao`,a jos smesnije da ste vi nama bili `idoli`!!?,to si vec pokupio sa vasih kampanja po drustvenim mrezama,koje niko nije znao dok vi niste te price plasirali po netu,iz iste kuhinje,poznato je da ste cuveni mitomani.Nemam nikakav problem da priznam da su grobari u samom pocetku 80`,i sa tim prvim organizovanim navijacima,bili ispred nas,krajem 80` i boljom organizacijom na severu ta prednost ide u nasu korist,i tako je vise ili manje sve do danas,svakome ko je imao dodira sa tim stvarima,ovo je potpuno jasno.A ti i tvoji drugari i dalje uzivajte u vasoj mitomaniji koliko zelite,ali ipak ima i sa ove strane dosta ljudi koji se secaju tih vremena,tako da ste mnogo puta uhvaceni u sopstvenim lazima sto se tih stvari tice,ali naravno da vas to nece spreciti da i dalje mitomanisete do iznemglosti,to vam je jedino i ostalo.Pozdrav.

Eto ! Bas hocu !!!

pre 5 godina

(sah 88,
Reci da se salis.Pa,mi smo vam bili idoli,Jug kada je navijao sedamdesetih,osamdesetih devedesih vi ste otvorenih usta samo gledali ,i tek pokusavali da nam nesto vratite.Jel ti mislis da su samo deca ovde na sajtu?Ja sam tek kasnije,mnogo kasnije shvatio zasto je Jug uvek bio glasniji od vaseg severa,o pesmama i da ne pricamo,stilu isto....To je zato sto su na Jugu bili mnogo stariji tipovi, za razliku od severa,gde su uglavnom bila deca od 14..do 19,20 godina.Mozes samo pricati o danasnjicigde smo stvarno za kritiku...onakvu armiju navijaca tek tako izgubiti,ili makar uspavati moze smo uprava,i niko vise.

Mario

pre 5 godina

Sad će se zbog jedne pobjede pisati bajke mjesecima.
Ali to je ok za vlast jer ne mora objasniti zašto prosječna plaća u Srbiji nije 500 eura i zašto je satnica 1,30 eura najniža u Europi.

Горан

pre 5 godina

Кад сам завршио основну сам схватио да ме тифо прича апсолутно не занима (фала богу, нисам будала), тако да заиста не пратим више, али то око песама и стила, по мом искуству из деведесетих апсолутно није тачно. Како се зваше тадашњи вођа гробара, Чеги беше? Пола сата без престанка води један те исти стих 'што ја волим тај секс'. како им после 350. понављања није досадило, никад ми није било јасно.

bice bolje

pre 5 godina

@mario tebi pobeda Zvezde bas tesko pala, vec danima tu ostavljas zajedljive komentare, a sto se tice plata , ne cveta ni cvece u vase poduzece

Boris

pre 5 godina

Vi sto pricate da atmosfera ne igra neku veliku ulogu ako ste gledale studio arene kada su igraci liverpula izasli na zagrevanje i bili zatrpani zvizducima, videlo se na njihovim licima da im apsolutno nije bilo sve jedno.. Svi nabacili kao neki kez na lice da bi sakrili strah a

PolBerer

pre 5 godina

@MJ23

Ti ako imas bilo kakve veze sa Splitom i Dalmacijom ja sam doktor Sokrates.

Bukvalno kao da je Srbin uzeo da pise a da se malo potrudio pohvatao bi par dalmoskih frazica pa bismo mozda i poverovali da je torcida u pitanju.

Navijacka scena me ich ne zanima ali ovo je bas interesantan fenomen :D

Mj23

pre 5 godina

Grobari su bili mocni 80-ih, uz Torcidu definitvno najmocnija grupa.

Zvezdu je izdvajala brojnost, sto ne cudi s obzirom da su bili drzavni projekt, s neogranicenim budzetom. Klub u koji je morao ici svaki igrac koji nesto valja.

Imali su brojnost, ali su bili smjesni. U Split nisu smijeli doci, osim dvaput Delije iz Knina. Mala skupina.

Dok je Torcide u Beograd dolazilo po 6 tisuca.

Brutalna razlika u kvaliteti navijanja i ultrasa tada.

Grobari su znali doci u Split u malo vecem broju i zato imaju postovanje.

Sto se dogodilo kod Grobara ne znam, ali teenutno nisu relevantni.

Partizan 1917

pre 5 godina

(DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 18:52)

Pa niste ste se džaba grlili i plakali na Poljudu zajedno kad je Tito umro.Znali ste da nema više UDBE i da titule neće padati sa neba.To ste zajedno osetili naročito posle 91 kada su Dinamo i Partizan konačno u regularnim uslovoma počeli svoje dominacije.

Sta pricas

pre 5 godina

@Rile
Pa te grupe su iz kasnih 80-tih a ne 70-80 o cemu pricas? Tek tokom 80-tih su se na severu formirale firme.Ti si grobar koliko i ja englez a nisi pratio ni tifo nikada! Groblje je bilo pojam 70-80tih i najjaca navijacka grupa uz torcidu! To je fakat! Od sredine 80-tih sever ima organizaciju i to potvrdjuju na maksimiru kada su oplavili bbb u sred zagreba!

Beoman

pre 5 godina

Mateo Kovacic je najbolji pesnik kad cuti, a najbolje igra kad sedi na klupi. Liverpul je slab, ponekad bljesnu kad malo na srecu, malo na dobru formu, ponekad protivnicka forma slabija i sudije im namestaju. inace su cirkuz od kluba. bili u finalu dok je Salah igrao na velikom nivou a taj nivo je unistio Ramos.

Zato ste tu gde ste

pre 5 godina

To je zato sto su na Jugu bili mnogo stariji tipovi, za razliku od severa,gde su uglavnom bila deca od 14..do 19,20 godina.Mozes samo pricati o danasnjicigde smo stvarno za kritiku...onakvu armiju navijaca tek tako izgubiti,ili makar uspavati moze smo uprava,i niko vise.
(Eto ! Bas hocu !!!)

Matorani slusali "Eto! Bas hocu!" i "Racunajte na nas" a deca "Paket aranzman".

Partizan 1917

pre 5 godina

Ovog su izgleda fino vaspitali u hrvatskoj da je Marakana ne osvojiva tvrdjava!!
(Fikio, 08. novembar 2018 17:13)

Hajduk iz Splita ima 35 pobeda protiv Crvene DB Zvezde, 32 poraza i 25 nerešenih, u prvenstvu a u kupu 7 pobeda 3 poraza i 2 nerešene
Stvarno ste "neosvojiva tvrđava".

Drobnjak iz auta

pre 5 godina

BATE Borisov - Partizan 1-0 (igrali smo sa igračem manje celo drugo poluvreme, kada smo i primili gol). Revanš: Partizan - BATE Borisov 2-1. Mi igrali egal sa njima, a Čelzi cvika !?

Doduše, Čelzi je novokomponovani klub, kao i PSG. Nema on tu fudbalsku tradiciju i omladinsku školu najbolju u Evropi kao Partizan. Jedan je naš Partizan !

Eto ! Bas hocu !!!

pre 5 godina

(sah 88,
Reci da se salis.Pa,mi smo vam bili idoli,Jug kada je navijao sedamdesetih,osamdesetih devedesih vi ste otvorenih usta samo gledali ,i tek pokusavali da nam nesto vratite.Jel ti mislis da su samo deca ovde na sajtu?Ja sam tek kasnije,mnogo kasnije shvatio zasto je Jug uvek bio glasniji od vaseg severa,o pesmama i da ne pricamo,stilu isto....To je zato sto su na Jugu bili mnogo stariji tipovi, za razliku od severa,gde su uglavnom bila deca od 14..do 19,20 godina.Mozes samo pricati o danasnjicigde smo stvarno za kritiku...onakvu armiju navijaca tek tako izgubiti,ili makar uspavati moze smo uprava,i niko vise.

nnn

pre 5 godina

Grobarcicu, idi pogledaj koliko Zvezda ima vise od vas pobeda u prvenstvenim utakmicama, kup utakmicama i onim ostalim. Smesni.ste
(Pitaj druga Pajkovica, 8. novembar 2018 17:48)

Partizan ima pozitivan skor sa Hajdukom. 41 pobeda i 24 poraza.

Beoman

pre 5 godina

Mateo Kovacic je najbolji pesnik kad cuti, a najbolje igra kad sedi na klupi. Liverpul je slab, ponekad bljesnu kad malo na srecu, malo na dobru formu, ponekad protivnicka forma slabija i sudije im namestaju. inace su cirkuz od kluba. bili u finalu dok je Salah igrao na velikom nivou a taj nivo je unistio Ramos.

Mario

pre 5 godina

Sad će se zbog jedne pobjede pisati bajke mjesecima.
Ali to je ok za vlast jer ne mora objasniti zašto prosječna plaća u Srbiji nije 500 eura i zašto je satnica 1,30 eura najniža u Europi.

sah 88

pre 5 godina

Ceo fudbalski svet zna šta je to Marakana!!!! Taj osećaj, ta energija koja se tu stvori to skoro nigde nema. Imaju Šalke 04, Drezden, BVB, Olimpijakos, Panata, Galata, Poljaci, Rusi, Ialijani solidne navijače, ali niko nema to što Crvena zvezda i Marakana imaju!!!!!!! Nije gospodin Klop u ponedeljk 10 min zamišljeno gledao u prazan sever. Nisu igrači Rena bez veze izvadili mobilne da snimaju navijanje na severu Marakane, kao i na celom stadionu 15 min pre početka utakmice.

Pitaj druga Pajkovica

pre 5 godina

Hajduk iz Splita ima 35 pobeda protiv Crvene DB Zvezde, 32 poraza i 25 nerešenih, u prvenstvu a u kupu 7 pobeda 3 poraza i 2 nerešene 
Stvarno ste "neosvojiva tvrđava".
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 17:35)


Grobarcicu, idi pogledaj koliko Zvezda ima vise od vas pobeda u prvenstvenim utakmicama, kup utakmicama i onim ostalim. Smesni.ste

Mj23

pre 5 godina

Grobari su bili mocni 80-ih, uz Torcidu definitvno najmocnija grupa.

Zvezdu je izdvajala brojnost, sto ne cudi s obzirom da su bili drzavni projekt, s neogranicenim budzetom. Klub u koji je morao ici svaki igrac koji nesto valja.

Imali su brojnost, ali su bili smjesni. U Split nisu smijeli doci, osim dvaput Delije iz Knina. Mala skupina.

Dok je Torcide u Beograd dolazilo po 6 tisuca.

Brutalna razlika u kvaliteti navijanja i ultrasa tada.

Grobari su znali doci u Split u malo vecem broju i zato imaju postovanje.

Sto se dogodilo kod Grobara ne znam, ali teenutno nisu relevantni.

Partizan 1917

pre 5 godina

(DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 18:52)

Pa niste ste se džaba grlili i plakali na Poljudu zajedno kad je Tito umro.Znali ste da nema više UDBE i da titule neće padati sa neba.To ste zajedno osetili naročito posle 91 kada su Dinamo i Partizan konačno u regularnim uslovoma počeli svoje dominacije.

DachaZVEZDA

pre 5 godina

Hajduk iz Splita ima 35 pobeda protiv Crvene DB Zvezde, 32 poraza i 25 nerešenih, u prvenstvu a u kupu 7 pobeda 3 poraza i 2 nerešene 
Stvarno ste "neosvojiva tvrđava".
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 17:35)

Hehehehehehe...
Vidi moguce, moguce... Kapa dole Hajduku, ako je tako!

Ali znao sam da ako iko zna statistiku Splicana i Hajduka, to su onda Grobari i likovi sa potpisima PARTIZAN :)))) SOU sa vama majke mi!!! Mene da ubijes, ne bio mogao JEDNU informaciju o npr. Dinamu ili Partizanu da izvuces. A ovaj zna celu Historiju Splicana :))))

LJepo od tebe deCko, ljepo :))))

moje ime

pre 5 godina

Имам један огроман проблем са оваквим насловима: зашто лепо не напишете "Ковачић објаснио" уместо "Хрват објаснио"? Зар је на спортској вести толико битно које је националности особа која даје изјаву да то мора да стоји у наслову? Кратко речено, глупо изгледа.

И морам да се сложим са другим коментатором: Звезда је победила зато што је надиграла Ливерпул, атмосфера је ту била само благи помоћни фактор.

Спортски поздрав.

dragan

pre 5 godina

Bate Borisov bas poznat po krcatim stadionima i vatrenoj publici. Ne moze da se poredi gostovanje na Marakani i u Borisovu.
(bonba, 8. novembar 2018 17:11)

Nijedno gostovanje se ne moze uporediti sa gostovanjem na Marakani.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

(Partizan 1917, 08. novembar 2018 17:35)


crvena zvezda - hajduk:
128 utakmica - 50 pobeda zvezde, 30 nerešenih, 48 pobeda hajduka
gol razlika - 200 : 186 (+14 za zvezdu)

crvena zvezda - dinamo:
146 utakmica - 59 pobeda zvezde, 43 nerešene, 44 pobede dinama
gol razlika - 221 : 199 (+22 za zvezdu)

crvena zvezda - partizan (sfrj):
150 utakmica - 73 pobede zvezde, 33 nerešene, 44 pobede partizana
gol razlika - 262 : 226 (+36 za zvezdu)

crvena zvezda - partizan (ex sfrj):
98 utakmica - 35 pobeda zvezde, 29 nerešenih, 34 pobede partizana
gol razlika - 122 : 101 (+21 za zvezdu)

crvena zvezda - partizan (ukupno):
248 utakmica - 108 pobeda zvezde, 62 nerešene, 78 pobeda partizana
gol razlika - 384 : 327 (+57 za zvezdu)


crvena zvezda - svi zagrepčani/splićani:
522 utakmice - 217 pobeda zvezde, 135 nerešenih, 170 izgubljenih
gol razlika - 805 : 712 (+93 za zvezdu)



laku noć i prijatno...

Sta pricas

pre 5 godina

@Rile
Pa te grupe su iz kasnih 80-tih a ne 70-80 o cemu pricas? Tek tokom 80-tih su se na severu formirale firme.Ti si grobar koliko i ja englez a nisi pratio ni tifo nikada! Groblje je bilo pojam 70-80tih i najjaca navijacka grupa uz torcidu! To je fakat! Od sredine 80-tih sever ima organizaciju i to potvrdjuju na maksimiru kada su oplavili bbb u sred zagreba!

Nebitno ili nije bitno

pre 5 godina

@ moje ime
Nažalost ovde je bitno koje si nacionalnosti, za koga navijaš, za koga si glasao. A nije bitno kakav si čovek, šta radiš i pričaš. Balkan.

bonba

pre 5 godina

Bate Borisov bas poznat po krcatim stadionima i vatrenoj publici. Ne moze da se poredi gostovanje na Marakani i u Borisovu zbog mnogo razloga. Navijam za Partizan

jole

pre 5 godina

Jasno je poredjenje na bazi razlike u kvalitetu i sto se tice relativnog manjka poznavanja klubova iz istocne evrope ali kako moze da kaze da ce u Borisovu biti atmosfera kao u Beogradu...?

impeRAtor

pre 5 godina

Atmosfera i taktika Milojevica uz odlicno izvrsenje zadataka svih igraca na terenu. To je donelo pobedu Zvezdi. Liverpul bez brzih kontri i tranzicije igre ne bi bio konkurent za titulu ni u JSL. Zvezda im je to oduzela, naucili su lekciju sa Enfilda i rutinski pobedili. Svaki tim koji Liverpulu ne dozvoli kontre ce ih pobediti ili bar jako namuciti. Jako mi je drago sto je ove sezone medju prvima to uradila upravo Zvezda i sto ce sigurno tu taktiku sada kopirati i drugi. P.S. Mene bi bilo sramota da navijam za klub kome Milner organizuje napade. Ali dobro...

Ivan

pre 5 godina

Slazem je jedino oko toga sto su Zvezda i BATE autsajderi protiv ta dva tima, pa je tu povukao paralelu, ali ovo oko atmosfere na stadionu, stvarno ne znam na sta je tacno mislio. Atmosferu na stadionu zvezde i u borisovu mozes da uporedis mozda u nekom paralelnom univerzumu, na ovom nasem tesko.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Zato ste "iz protesta" igrali na JNA stadionu, generali vam u upravama bili gde god hteli... Ma souuu. :))) Al dokazao si mi eto sa tim secanjem :)) 

Dao sam ti plus majke mi :))) 
Da si ti meni ziv, zdrav i veseo :)))
(DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 21:05

Jugosloveni ne mogu da nam oproste dve stvari, Bari i Poljud! Nikada nisu prežalili što nisu njihovi igrači i navijači plakali sa hajdukovima za voljenim maršalom!

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Ma brate nemoj sa klincima da se raspravljaš oni nisu ni imali navijače do 89.
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 20:02)

Evo dadoh ti plus za izmišljenu priču...
Do 89?
Pa vi ih nemate ni danas!
Šaka plaćenika, navijači za crvenu i sendvič!
Komšin klinac ide na vaš stadion, kaže dete prvo bio redar, davali mu 800din,sad je navijač, em crvena em sendvič a bude nekad i pivo posle utakmice.
Gola istina i svi je znaju!

alekss

pre 5 godina

Grobari su bili mocni 80-ih, uz Torcidu definitvno najmocnija grupa.

Zvezdu je izdvajala brojnost, sto ne cudi s obzirom da su bili drzavni projekt, s neogranicenim budzetom. Klub u koji je morao ici svaki igrac koji nesto valja.

Imali su brojnost, ali su bili smjesni. U Split nisu smijeli doci, osim dvaput Delije iz Knina. Mala skupina.

Dok je Torcide u Beograd dolazilo po 6 tisuca.

Brutalna razlika u kvaliteti navijanja i ultrasa tada.

Grobari su znali doci u Split u malo vecem broju i zato imaju postovanje.

Sto se dogodilo kod Grobara ne znam, ali teenutno nisu relevantni.
(Mj23, 8. novembar 2018 20:58)
I dalje vam je Zvezda trn u oku...nikada kraja podmetanjima i laznim informacijama. Da nisam isao u Split tada pa i da ti poverujem. A, Torcida jeste dolazila u Bg, taj deo je tacan, no, najgora laz je polu laz ili izvrnuta i malo iskrivljena informacija.
Ziv ti meni bio, znam da nije lako ponekad, pa zivimo u svojim fikcijama i lazima, umesto da se suocimo sa stvarnoscu i priznamo kako jeste.

NoName

pre 5 godina

(sah 88, 
Reci da se salis.Pa,mi smo vam bili idoli,Jug kada je navijao sedamdesetih,osamdesetih devedesih vi ste otvorenih usta samo gledali ,i tek pokusavali da nam nesto vratite.Jel ti mislis da su samo deca ovde na sajtu?Ja sam tek kasnije,mnogo kasnije shvatio zasto je Jug uvek bio glasniji od vaseg severa,o pesmama i da ne pricamo,stilu isto....To je zato sto su na Jugu bili mnogo stariji tipovi, za razliku od severa,gde su uglavnom bila deca od 14..do 19,20 godina.Mozes samo pricati o danasnjicigde smo stvarno za kritiku...onakvu armiju navijaca tek tako izgubiti,ili makar uspavati moze smo uprava,i niko vise.
(Eto ! Bas hocu !!!, 08. novembar 2018 19:21)

Pa dobro, gde se izgubi taj jug od koga smo mi "učili"? A glasniji ste jer pevate u razglas...

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Sto se dogodilo kod Grobara ne znam, ali teenutno nisu relevantni.
(Mj23, 08. novembar 2018 20:58)

Nikada grobari nisu bili ni bitni ni relevantni!
Ja bio u Splitu, ništa specijalno, gore bilo u Zagrebu, mrzeli ste nas zbog jasne nacionalne crte, grobari su nekako bili slični putujućem cirkusu,ni mirisa ni ukusa, kao i danas, nikad ih nije bilo puno ali su uvek bili zaštićeni kao beli medvedi...Nas i u Novom Sadu prvo policija ispendreči na stanici a njih čekaju vojni autobusi pa na stadion!

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

I jel` ti stvarno mislis da su ovde sve klinci i sa nase strane,pa da mozes lako da `prodas` tu vasu mitologiju..(
(shone, 08. novembar 2018 20:29)

Da se malo nadovežem oko "otvorenih usta prema jugu"
Kada su 1986 zapaljene prve baklje na derbiju, grobari počeli da se raduju, mislili da je na severu izbio požar, pričao mi drugar, bio na jugu, kaže ludilo, jedan od vođa im rekao "gledajte, cigani se zapalili" Oni su stvarno mislili da je izbio požar... O njima kao navijačima zaista ne treba trošiti reči i vreme!

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Mi smo procvetali od Titove smrti 19 titula a za života njegovog 8.
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 22:26)

I to vam je mnogo, da ne beše suda udruženog rada....

Piksel

pre 5 godina

Onaj osjecaj kad tvoja Zvezda igra Ligu Sampiona u najtezoj mogucoj grupi (sa i dalje mogucim sansama da bude i prva), a onda igrac jednog Celzija (koji igra Ligu Evrope) navodi primjer tvoje Zvezde iz Lige Sampiona, kako je gazila jeeedan Liverpul eeeej !? Pa sta vise ? Evo prodje par dana ja i dalje ne vjerujem sta se desava hahah

Stevan

pre 5 godina

U poredjenju sa tim kakva je atmosfera lod vas na Bridzu, u Borisovu ce zaista biti pakleno. Ali u poredjenju sa atmosferom na Marakani? To je pozoriste.

Samo realno

pre 5 godina

Koliko se sećam, a sećam se da nas je Hajduk redovno peglo na Marakani, ali zašto je tako bilo, ne znam.
(Crna Ruka, 08. novembar 2018 17:54)

Zato što je Broz navijao za Hajduk. ;)

DachaZVEZDA

pre 5 godina

DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 18:52) 

Pa niste ste se džaba grlili i plakali na Poljudu zajedno kad je Tito umro.Znali ste da nema više UDBE i da titule neće padati sa neba.To ste zajedno osetili naročito posle 91 kada su Dinamo i Partizan konačno u regularnim uslovoma počeli svoje dominacije.
(Partizan 1917, 08. novembar 2018 19:26)

Aaaaaaaaa :))))))

Pa ovo je DOKAZ!!!
Kao danasnje JUGOSLOVENSKO DRUSTVO bili ste poznati kao veliki ANTIkomunisti tada :))))
Zato ste "iz protesta" igrali na JNA stadionu, generali vam u upravama bili gde god hteli... Ma souuu. :))) Al dokazao si mi eto sa tim secanjem :))

Dao sam ti plus majke mi :)))
Da si ti meni ziv, zdrav i veseo :)))

Rile

pre 5 godina

Eto bas hocu@. Mene sramota kao grobara od tvog izmisljanja. Na moju zalost, nikada se nismo mogli porediti sa ciganima koliko god da ih mrzim. Stariji sam covek, pa te pitam, da li si ti ikada cuo za Ultras, Red devils i Zulu (pisem po srpski namerno)?

Горан

pre 5 godina

Кад сам завршио основну сам схватио да ме тифо прича апсолутно не занима (фала богу, нисам будала), тако да заиста не пратим више, али то око песама и стила, по мом искуству из деведесетих апсолутно није тачно. Како се зваше тадашњи вођа гробара, Чеги беше? Пола сата без престанка води један те исти стих 'што ја волим тај секс'. како им после 350. понављања није досадило, никад ми није било јасно.

derion

pre 5 godina

@Eto bas hocu!...organizovano navijanje kod nas je pocelo 80` godina,sve pre toga je bilo spontano okupljanje ljudi na obe tribine,s`tim sto je bilo kao i danas, nas cigana vise,i nije postojala nikakva `razlika u godinama`!?,,,ne znam odakle si tu,da kazem u najmanju ruku smejuriju `iskopao`,a jos smesnije da ste vi nama bili `idoli`!!?,to si vec pokupio sa vasih kampanja po drustvenim mrezama,koje niko nije znao dok vi niste te price plasirali po netu,iz iste kuhinje,poznato je da ste cuveni mitomani.Nemam nikakav problem da priznam da su grobari u samom pocetku 80`,i sa tim prvim organizovanim navijacima,bili ispred nas,krajem 80` i boljom organizacijom na severu ta prednost ide u nasu korist,i tako je vise ili manje sve do danas,svakome ko je imao dodira sa tim stvarima,ovo je potpuno jasno.A ti i tvoji drugari i dalje uzivajte u vasoj mitomaniji koliko zelite,ali ipak ima i sa ove strane dosta ljudi koji se secaju tih vremena,tako da ste mnogo puta uhvaceni u sopstvenim lazima sto se tih stvari tice,ali naravno da vas to nece spreciti da i dalje mitomanisete do iznemglosti,to vam je jedino i ostalo.Pozdrav.

shone

pre 5 godina

))..Eto bas hocu!...kada smo vas vec krajem 80` prestigli u da tako kazem u tom `navijanju`,a kasnije i tokom devedesetih,vi ste pominjali te 80` kako ste bili dosta iznad nas,kako su godine odmicale,a vi i dalje bili u nasoj senci,poceli ste cak da pominjete 70`,i ako u tom periodu uopste nije bilo navijackih grupa,a vasa zesca ispala je sa onom zastavom `grobari 1970`,gde vam se pola navijackog sveta smejalo.Sada vec pominjete i devedesete,sto je jos urnebesnije,pazi mi `gledali u jug otvorenih usta`..hahaha.Sad je vec proslo dosta godina i od tada,i ocekujem uskoro da vidim vase internet price,kako ste nas i pocetkom 2000` `ucili navijanju`,to su pricice koje vi plasirate vasim klincima,jer ste skoro 25 godina u debeloj senci cigana,a kada se uzme u obzir da kod nas ta `navijacka ultra scena` traje nekih 35 godina,to dovoljno govori ko je gde u tom pogledu.I jel` ti stvarno mislis da su ovde sve klinci i sa nase strane,pa da mozes lako da `prodas` tu vasu mitologiju..(

iznogud

pre 5 godina

Hajduk iz Splita ima 35 pobeda protiv Crvene DB Zvezde, 32 poraza i 25 nerešenih, u prvenstvu a u kupu 7 pobeda 3 poraza i 2 nerešene Stvarno ste "neosvojiva tvrđava".(Partizan 1917, 08. novembar 2018 17:35)Hehehehehehe... Vidi moguce, moguce... Kapa dole Hajduku, ako je tako! Ali znao sam da ako iko zna statistiku Splicana i Hajduka, to su onda Grobari i likovi sa potpisima PARTIZAN :)))) SOU sa vama majke mi!!! Mene da ubijes, ne bio mogao JEDNU informaciju o npr. Dinamu ili Partizanu da izvuces. A ovaj zna celu Historiju Splicana :)))) LJepo od tebe deCko, ljepo :))))
(DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 18:52)
A i ti si na kraj srca, pa vidis da se potrudio da na google-u nadje neku negativnu statistiku, pati covek, tesko mu je, razumi ga...

DachaZVEZDA

pre 5 godina

(DachaZVEZDA, 08. novembar 2018 18:52) 
A i ti si na kraj srca, pa vidis da se potrudio da na google-u nadje neku negativnu statistiku, pati covek, tesko mu je, razumi ga...
(iznogud, 08. novembar 2018 20:42)

U pravu si totalno :))
Sebicno od mene, ne misliH na njegov bol...

Muka je to, muka... Imali su ta dva ulaska u LS (kapa dole za to) al mi sa ovim jednim ponistili sve to... Stvarnooo smo neljudi :)))))

andrija

pre 5 godina

@Mj..23...koliko `znas` o tome upravo si napisao,ne znam dal`si stvarno navijac Hajduka,verujem pre da si grobar,odaje te animozitet prema Zvezdi u komentaru,svojstvena samo njima..upravo suprotno,grobari su ti koji nisu dolazili u Split,ta njihova `prva ekipa` navijaca 80`za koju kazes da su bili `mocni`nisu se se pojavljivali u tom gradu,cigani su ti koji su redovno dolazili i iz BG,naravno i iz Knina,grobari su imali mozda jedno ili dva gostovanja,ali ni tada nije bila u pitanju ta `mocna ekipa`.Torcida je u Bg dolazila u brojci do 1000 ljudi najvise,sve preko toga su bili navijaci kojih je Hajduk imao dosta i u Srbiji,licno se ne secam brojke od 6000,ali se secam do najvise 2000.Da nesto znas o tome sto pises,znao bi da vec godinama starija ekipa Torcide proziva grobare,koji se dice snagom 80`,zasto nisu dolazili u Split,za cigane odlicno znaju,ne da su samo dolazili,vec i u mnogo vecem broju,u kojem bi se pojavili grobari,ako su se uopste i pojavljivali.Zato je verovatno bolje da se suzdrzis komentarisanja stvari o kojima ama bas ne znas nista.

Zato ste tu gde ste

pre 5 godina

To je zato sto su na Jugu bili mnogo stariji tipovi, za razliku od severa,gde su uglavnom bila deca od 14..do 19,20 godina.Mozes samo pricati o danasnjicigde smo stvarno za kritiku...onakvu armiju navijaca tek tako izgubiti,ili makar uspavati moze smo uprava,i niko vise.
(Eto ! Bas hocu !!!)

Matorani slusali "Eto! Bas hocu!" i "Racunajte na nas" a deca "Paket aranzman".

veljko

pre 5 godina

Samo ću vam reći da je pola bivše JUGE navijalo za ZVEZDU! Nije to državni projekat to je OPSESIJA za klubom... Tako da su DELIJE uvek bile brojne od ostalih skupina!

Boris

pre 5 godina

Vi sto pricate da atmosfera ne igra neku veliku ulogu ako ste gledale studio arene kada su igraci liverpula izasli na zagrevanje i bili zatrpani zvizducima, videlo se na njihovim licima da im apsolutno nije bilo sve jedno.. Svi nabacili kao neki kez na lice da bi sakrili strah a

PolBerer

pre 5 godina

@MJ23

Ti ako imas bilo kakve veze sa Splitom i Dalmacijom ja sam doktor Sokrates.

Bukvalno kao da je Srbin uzeo da pise a da se malo potrudio pohvatao bi par dalmoskih frazica pa bismo mozda i poverovali da je torcida u pitanju.

Navijacka scena me ich ne zanima ali ovo je bas interesantan fenomen :D

Saša

pre 5 godina

Objasnio tako što je rekao "Morate maksimalno da se skoncentrišete"?! Ah da, koncentrišite se, naravno, izvini Konfučije nisam te prepoznao...

bice bolje

pre 5 godina

@mario tebi pobeda Zvezde bas tesko pala, vec danima tu ostavljas zajedljive komentare, a sto se tice plata , ne cveta ni cvece u vase poduzece