Četvrtak, 08.11.2018.

16:46

Zajednički Mundijal na Balkanu je "nemoguća misija" – evo i zašto

Domaćinstvo Mundijala biće gotovo "nemoguća misija" za četiri države iz ovog dela Evrope, stav je sagovornika Radija Slobodne Evrope.

Izvor: B92

Zajednièki Mundijal na Balkanu je "nemoguæa misija" – evo i zašto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Kontras

pre 5 godina

Jeste skoro nemoguca misija i jeste da imamo mnogo bitnije stvari i prece stvari od toga.

Ali, takve stvari su nesto za sta se, izmedju ostalog zivi. Bilo bi fascinantno da se SP u fudbalu odrzava izmedju ostalog i u Srbiji. Fantastican dogadjaj bi to bio.

Zato, treba sanjati i treba pokusati. Ko zna.

Zmajceki

pre 5 godina

Ovo bi trebala bivsa drzava organizirat i to na dionici Skopje-Beograd-Novi Sad- Zagreb- Split- Ljubljana - Maribor

Svi daju po dva grada osim male Makedonije tako da nema ljutnje.

Citav put Ljubljana-Beograd je povezan izvrsnim autoputem ponajvise zahvaljujuci dionici kroz Hrvatsku (Do Splita takodjer novi autoput) ali i Sloveniju.

Hrvati imaju odlicne nove aerodrome i smjestajne kapacitete za primit velik broj ljudi (turisticka zemlja) takodjer su i fudbalsko/turisticki brend zbog finala. S obzirom da ionako planiraju novi nacionalni stadion, uz renovaciju Poljuda njima ulaganja ne bi trebala bit velika (imaju nove aerodrome, hotele i ceste) Mozda zeljeznica jedino im je rak rana

Srbija ima pravu metropolu koja moze i dva stadiona dat, te prekrasni barokni Novi Sad za kojeg i ne treba aerodrom zbog blizine BG-a. Zeljeznica BG-ZG se ionako planira sredit. Beograd takodje nema problema sa smjestajnim kapacitetom

Slovenija je mala, krasna i uredjena sa dobrim putevima i kvalitetnom zeljeznicom. Morat ce doduse napravit jedan kompletno novi stadion a drugi povecat

Problem ostaje jedino Skopje koje je malo zabaceno ali ima prekrasan stadion medjutim sve ostalo su mu problemi osim smjestajnog kapaciteta.

Ako nista lijepo je sanjat :)

mita

pre 5 godina

naravno da nece kad su alavi. prvo ne mozete da zapostavite hrvatsku! oni su finalisti I jako bi povecali sansu. drugo treba ti 12 stadiona za svetsko. bukurest I Atina imaju po jedan, a 10 bi trebalo da se izgrade. beograd bi mogao da napravi jedan novi i da ukopa marakanu kako bi mu povećao kapacitet i izbacio atletsku stazu. Skoplje bi takođe moralo da dođe u obzir zato što imaju stadion. vidi se da vučić i cipras ignorišu susede. Sa novim stadionom u Zagrebu, Poljudom u Splitu, hrvati bi imali dva stadiona.
znaci Hrvatska 2, Srbija 2, Grčka pored olimpijskog još 1, sofija jedan novi, Rumunija pored postojećeg još jedan da napravi, Skoplje 1 to je 10 sve ukupno. Ljubljana, Sarajevo i Podgorica bi mogli da naprave nacionalni stadion od 50,000. Sramota je kako Crnogorci igraju trenutno. Znaci, morao bi ceo region da se uključi. Albaniju ne bih zvao.

jsx

pre 5 godina

Ne znam kako je to moguce, ali mi savrseno organizujemo vecinu svetskih/evropskih prvenstava. Opet, da se ne lazemo, nijedan sport nije ni izbliza popularan kao fudbal, pitanje kako bismo se izborili. Mada, par meceva mislim da nije problem, ako moze u Ukrajini ili Gruziji, Makedoniji (za ove dve mislim na Superkup Evrope).
Inace, Brazil je bogata zemlja sa snaznom privredom. Sad sto na tolikom broju stanovnika pare nisu dobro rasporedjene je druga prica, ali ni ne odredjuje se po tome ciji narod ima para da gleda, vec cija drzava ima para da organizuje.

ja pa ja

pre 5 godina

Zato što se pominje AV u celoj priči. Njih čitaj opoziciju ne interesuje sport, već samo pišu negativne komentare i lupaju minuse. Uzeli foru od AV-ovih sendvičara, dok mene interesuje ova tema iz sportskog ugla.
(Mio, 08. novembar 2018 18:34)

Odavno ovakva tema prevazilazi sportski ugao. Partizan i Zvezda ne mogu da okrece svlačionice.
Zvezda ne može da asvaltira stazu pored tribine, da ljudi ne gaze po blatu...A ti hoćeš da neko organizuje svetsko prvenstvo.
U Rusiji, najnoviji stadion Dinama i Moskve nije mogao da bude u konkurenciji za organizaciju, zato što je bio "kraći" za 1000-2000 gledalaca.

Ja sam siguran da bi AV -AV voleo da organizuje. On je poznati graditelj.Ako je Ruse, sa njihovom korupcijom, koštalo 16 milijardi, nas bi bar 30.
Svaki dan bi po nešto otvarali.Prvo temelj, pa tribinu stepenik po stepenik, kapije, semafor, WC....
Verovatno bi i stadioni bili najveći na svetu

antiDebil

pre 5 godina

Mora da bude infrastrukture, zato se i ulažu silne milijarde u organizaciju SP. Postoji aerodrom u Beogradu, Nišu, Temišvaru, Bukureštu, Sofiji, Solunu, Atini, i verovatno još negde koji mogu da se rekonstruišu, i svakako napravi još koji nov.
(Mio, 8. novembar 2018 18:53

Ti si izgleda zaboravio da zivimo u drzavi koja aktivno grebe rukama i nogama da zbog koristi stranog investitora (kolonijaliste) unisti Niski aerodrom, a ti govoris o izgradnji novih aerodroma !?!?

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

"U Rumuniji vladaju isti problemi kao i u Srbiji, velika je nezaposlenost, životni standard je loš..."
Kako ovo i Vozd u istom tekstu?!

aus

pre 5 godina

@Mio
Brazil ima jednu od 10 najvecih ekonomija sveta.
Meksiko ima ekonomiju na nivou Rusije, medju 20 najvecih na svetu.
I ti to uporedjujes sa Srbijom!?

Milos

pre 5 godina

Liverpul nije smeo da dovede jednog igraca, ponavljam LIVERPUL. Sta bi bilo da nam dodje jedna Svajcarska a tek zamislite da dodje Albanija.....

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave. 
(Misko, 08. novembar 2018 17:01) 
Brate, mili...pa, mi pocinjemo uskoro sa proizvodnjom letecih automobila, a ti ni za avion ne znas.

CJC

pre 5 godina

kohorn

Znao sam da smo u nečemu duplo veći, ispostavilo se po broju stanovnika. Tako da, Šumadija sa Beogradom kao glavnim gradom ima sigurno više stanovnika od Urugvaja.
Izvinite gospodine Eratostene, nisam Vas prepoznao.

мики

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave.
(Misko, 08. novembar 2018 17:01)

вероватно си преспавао невероватну вест да су људи измислили летећи аутобус и аутобуске станице које зову "аеродром". невиђено достигнуће!

Cika Kure

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje.
(Mio, 08. novembar 2018 17:31)

Brazil ima jednu od najvecih ekonomija na svetu! Druga stvar je sto ima sirotinje, kako i nece kad ih ima toliko i kad su ogromna zemlja.

kohorn

pre 5 godina

@СЈС, географија није баш јача страна? Уругвај је више но дупло већи од Србије, а камо ли Шумадије.

i šta sad?

pre 5 godina

@(Muškarac37, 08. novembar 2018 18:14) 

Да си био на СП у Русији, схватио би зашто не можемо... 
Москва-Санкт Петербург има једно 700 км раздаљине. За све навијаче чије су репрезентације једну утакмицу играле у СПБ, а следећу у Москви или било ком другом граду организовани су тзв. навијачки возови у којима су били спаваћи купеи, ресторани, купатила итд, а возна карта се није куповала, већ је важила улазница. Ни један инцидент није забележен. Сад ти замисли да нпр Италија игра у Н.Саду, а следећу у Солуну!!! Како би се навијачи пребацили до Солуна? Возом!??? Смешно и за помислити! 
О стадионима и да не говоримо..
(Тата спалио Ђенку, 08. novembar 2018 18:34)

Pa srediće se i pruga i vozovi do 2030 god. Sve se može.. Da svet vidi malo Srbiju, što ste tako negostoprimljivi, pa možda tada 2030. dobijemo dozvolu za ulazak u EU.. Milina.. :)

jд123

pre 5 godina

Пустимо то у вези СП. Али зашто се ове четири државе не договоре да направе заједничку лигу? Не би било проблема са хулиганима, јер нема зле крви као у случају са бившом браћом. Ниво фудбала би се подигао, јача лига, јачи клубови, редовни учесници европских такмичења...

Када се ту докажу, неће бити проблем ни да се заједно кандидују за одржавање великог такмичења.

jako i do samog kraja

pre 5 godina

Mala ispravka, rumunski novinar je Emanuel Rošu(s ali sa onom donjom kvačicom) inače urnebesan lik. Ko je na tviterima neka zaprati brata, zavolećete i Rumune i rumunski fudbal. Sportski pozdrav.

Karaburac

pre 5 godina

SJS Geografija ti nije jaca strana. Urugvaj je duplo veci od Srbije a kamo li Sumadije.
@kohorn

Vidim ti si geograficar u pokusaju.
Urugvaj ima manje od 3,5 m stanavnika.

google

pre 5 godina

@mare

E moj ti, ako se tebi lepe stvari desavaju u organizovanju spektakla za bogate.. koliko samo ljudi ne razumeju sta znaci politika a kada bi se neko tom istom politikom i bavio mozda bi moglo da se nesto lepo desi ovom nesretnom narodu. Kakav porazavajuci komentar.

Ahtung

pre 5 godina

Odmah Englezi imaju anti protiv komentar! Što ne bi moglo! FIFA je uvela da 48 reprezentacija ide na Mundijal. To nije normalno, koja to država ima toliko reprezentativnih stadiona i koliko to košta da se izgradi. Gde su smeštajni kapaciteti? Ko to više može samostalno da organizuje?

Voja SD

pre 5 godina

Sto ne bude u Urugvaju na stogodisnjicu?..
(Money, money, money, 8. novembar 2018 17:06)

Super ideja covece. Orlovi bi trebalo opet onim parobrodom da idu, cisto da razmaženi sminkeri vide kakav je nekad bio zivot fudbalera. Danas kukaju na recepciji ako im u sobi ne radi daljinski ili im je kakao za užinu previše vruć.

elektrinjo

pre 5 godina

Ma super je taj Mundijal...
Nego...
Pre vise od 2 godine pokradene su i ostecene trafostanice koje napajaju rasvetu na Pupinovom mostu i na obilaznici od mosta do Ovcanskog puta...i sad je mrkli mrak....
Rasveta ne radi ni na samoj petlji na Zrenjaninskom putu...vec 2 godine...
Ne mozemo da odrzavamo i ovo malo sirotinje, a zinulo nam na Mundijal...ma vazi...

Nexus

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje.
(Mio, 08. novembar 2018 17:31)
Boze, da li si ti procitao svoj komentar prije nego sto si ga poslao na objavu?

Misko

pre 5 godina

@Mio svakako, ali broj funkcionalnih aerodroma Kanadi, Americi i Meksiku je malo veci nego na Balkanu. U Americi je za domaci saobracaj avion kao autobus, nama jos uvek nije - nema infrastrukture i nema potrebe/privrede/rasta za takvu infrastrukturu ...

Тата спалио Ђенку

pre 5 godina

@(Muškarac37, 08. novembar 2018 18:14)

Да си био на СП у Русији, схватио би зашто не можемо...
Москва-Санкт Петербург има једно 700 км раздаљине. За све навијаче чије су репрезентације једну утакмицу играле у СПБ, а следећу у Москви или било ком другом граду организовани су тзв. навијачки возови у којима су били спаваћи купеи, ресторани, купатила итд, а возна карта се није куповала, већ је важила улазница. Ни један инцидент није забележен. Сад ти замисли да нпр Италија игра у Н.Саду, а следећу у Солуну!!! Како би се навијачи пребацили до Солуна? Возом!??? Смешно и за помислити!
О стадионима и да не говоримо..

Muškarac37

pre 5 godina

Ne mogu da verujem koliko negativnih komentara ima na sasvim normalnu ideju, da se konkuriše za organizaciju SP. Zbog čega toliko kompleksa niže vrednosti? Šta je to što ove države ne mogu da urade, a ostale mogu? Po čemu smo to mi gori od ostalih, pa ceo svet ima pravo da organizuje SP, a samo ove naše države nemaju pravo? Pa, u SAD niko živi ne prati reprezentativni fudbal, ne prate čak ni reprezentativnu košarku, pa su dobili pravo da organizuju SP u fudbalu. Kod nas se fudbal baš prati i sasvim je normalno da i mi budemo organizatori bar jednog SP u fudbalu. Samo napred sa isticanjem kandidature!

Mio

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje. 
(Mio, 08. novembar 2018 17:31) 
Boze, da li si ti procitao svoj komentar prije nego sto si ga poslao na objavu?
(Nexus, 08. novembar 2018 18:02)

Obrazloži, šta ti nije jasno? Inače bio sam u Brazilu duže vreme gde je minimalac 200 evra i gde se desi oko 65000 ubistava na godišnjem nivou. Slična priča je i u Meksiku, pogotovo u južnom delu. Sve te informacije su dostupne na internetu, pa čitaj.

PAOK

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mio, 8. novembar 2018 17:31)

Meksiko 1986-e nije bio ono sto je danas.Nije bilo kartela niti bandi kao danas.Imali su stadione za organizaciju.Pet stadiona kapaciteta iznad 50 hiljada a najmanji kapicitet jednog stadiona je bio 30 hiljada.Godine 2026 igrace se na 3 stadiona u Meksiku,i to Asteka i 2 nova predivna stadiona(Monterej,Gvadalahara).Mi nemamo para ni za jedan stadion.Maroko je napravi 6,7 novih stadiona pa opet nije dobio organizaciju.Sa tim sto je Maroko predivna turisticka destinacija a kod nas u Beogradu bi mogli samo splavove da obidju.

Rade Knezevic

pre 5 godina

A reprezentacije budu smestene u hostelima ili stan na dan. Neko ovde napisa kad mogu Meksiko ili Brazil. Jedan Meksiko siti kao tri Srbije itd itd.

Mio

pre 5 godina

@Mio svakako, ali broj funkcionalnih aerodroma Kanadi, Americi i Meksiku je malo veci nego na Balkanu. U Americi je za domaci saobracaj avion kao autobus, nama jos uvek nije - nema infrastrukture i nema potrebe/privrede/rasta za takvu infrastrukturu ...
(Misko, 08. novembar 2018 18:43

Mora da bude infrastrukture, zato se i ulažu silne milijarde u organizaciju SP. Postoji aerodrom u Beogradu, Nišu, Temišvaru, Bukureštu, Sofiji, Solunu, Atini, i verovatno još negde koji mogu da se rekonstruišu, i svakako napravi još koji nov.

Becka periferija

pre 5 godina

Mozda bi bilo puno logicnije i lakse organizovat mundijal sa drzavama bivse Juge. Auto putovi svi dobro funkcioniraju. Zeleznicke puteve bi nuzno trebalo obnoviti, posebno Ljubljana - Zg - Beograd. Ako bi zeleznicki put modernizovali na nacin nekog ICE ili barem ICja to bi stvarno nesto znacilo i za buducnost nase dece: Lj-Zg za 25min, Zg-Bg za sat i po...

Avionski prevoz ko u vreme Juge sa jatom i adrijom. Jos smo u ogromnoh prednosti, losto su u drzavama poput rusije naprimer neki morali pitovati u drugu vremensku zonu a kod nas jednostavno 15 min avion.

Sportska nfrastruktura jednkstavno vec postoji iz Juge a neki od nas/vas su je jos nadgradili u poslednje vreme.

Itekako imamo prednost pred svima Marocanima, Bugarima, Grcima, itd.

Pozdrav iz Celja.

Aleks

pre 5 godina

Да си био на СП у Русији, схватио би зашто не можемо...
Москва-Санкт Петербург има једно 700 км раздаљине. За све навијаче чије су репрезентације једну утакмицу играле у СПБ, а следећу у Москви или било ком другом граду организовани су тзв. навијачки возови у којима су били спаваћи купеи, ресторани, купатила итд, а возна карта се није куповала, већ је важила улазница. Ни један инцидент није забележен. Сад ти замисли да нпр Италија игра у Н.Саду, а следећу у Солуну!!! Како би се навијачи пребацили до Солуна? Возом!??? Смешно и за помислити!
О стадионима и да не говоримо..
(Тата спалио Ђенку, 8. novembar 2018 18:34)

Samo podcenjivanje ideje i dela g predsednika. Pa pobugu gospodine, jeste li vi čuli za teleport? To čudo ima da dobijemo gratis sa fabrikom letećih automobila. Sve do tog aerodruma ima da voze električni autobusi marke mercedes. Čak će u tim teleportovima, automobilima i autobusima da budu domaći čipovi iz one nove fabrike. Sve to ima da bude pod budnim nadzorom stručnjaka iz BIA.
Ja mislim da treba karte odma da se puste u prodaju.

Mio

pre 5 godina

Meksiko 1986-e nije bio ono sto je danas.Nije bilo kartela niti bandi kao danas.Imali su stadione za organizaciju.Pet stadiona kapaciteta iznad 50 hiljada a najmanji kapicitet jednog stadiona je bio 30 hiljada.Godine 2026 igrace se na 3 stadiona u Meksiku,i to Asteka i 2 nova predivna stadiona(Monterej,Gvadalahara).Mi nemamo para ni za jedan stadion.Maroko je napravi 6,7 novih stadiona pa opet nije dobio organizaciju.Sa tim sto je Maroko predivna turisticka destinacija a kod nas u Beogradu bi mogli samo splavove da obidju.
(PAOK, 08. novembar 2018 18:38)


Da, 1970 i 1986 je Meksiko imao kartele, pa se bez obzira na to ipak tamo održalo prvenstvo. A ni sada tamo ništa nije bolje.

CJC

pre 5 godina

Sto ne bude u Urugvaju na stogodisnjicu? Lepa drzava, zive za fudbal, a verujem da su sposobni da organizuju. Bilo bi to lepo prvenstvo. A ako ne mogu da organizuju barem da se finale igra tamo, i neke druge kljucne utakmice. A grupna faza i kasnije 1/8 finala, neka se odrzava u jos jednoj drzavi, Argentini na primer. Mada kao da je fifu briga za stogodisnjicu ili tradiciju.
(Money, money, money, 08. novembar 2018 17:06)

Jednom sam gledao pregled Copa Sudamerikane, igrala je ekipa iz Urugvaja...na takvom stadionu da su morali u 14:00 da igraju jer nema reflektore. O stolicama na tribini (jednoj jedinoj) da ne pričam. Bez preterivanja, taj stadion ne bi imao dozvolu da organizuje utakmicu 2 lige Srbije a ti pričaš da organizuju SP? Država veličine Šumadije.

Mio

pre 5 godina

Ne mogu da verujem koliko negativnih komentara ima na sasvim normalnu ideju, da se konkuriše za organizaciju SP. Zbog čega toliko kompleksa niže vrednosti? Šta je to što ove države ne mogu da užrade, a ostale mogu? Po čemu smo to mi gori od ostalih, pa ceo svet ima pravo da organizuje SP, a samo ove naše države nemaju pravo? Pa, u SAD niko živi ne prati reprezentativni fudbal, ne prate čak ni reprezentativnu košarku, pa su dobili pravo da organizuju SP u fudbalu. Kod nas se fudbal baš prati i sasvim je normalno da i mi budemo organizatori bar jednog SP u fudbalu. Samo napred sa isticanjem kandidature!
(Muškarac37, 08. novembar 2018 18:14)

Zato što se pominje AV u celoj priči. Njih čitaj opoziciju ne interesuje sport, već samo pišu negativne komentare i lupaju minuse. Uzeli foru od AV-ovih sendvičara, dok mene interesuje ova tema iz sportskog ugla.

Blueblueblue

pre 5 godina

Putin i Tito su uspeli da dovedu Olimpijadu i/ili Svetsko Prvenstvo u Istocnu Evropu.
Sad pokusajte da uporedite te velicine sa danasnjim facama regiona.

Mio

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje.

420 dana za Trg

pre 5 godina

Mi bismo da se kandidujemo ali bilo bi poželjno da se SP pomeri na 2038. s obzirom na našu poslovičnu neefikasnost, korupciju i javašluk.

Лепи Цане

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave. 
(Misko, 08. novembar 2018 17:01)

Тачно, нарочито ако би ишли бициклама.

Miodrag - Požarevac

pre 5 godina

Vučićeve izjave su u pred-izborne svrhe, kod kojeg - za razliku od naše ,,opozicije" > pred izborna trka traje non-stop ! Zato, i opozicija neka se uzme malo u pamet - ako uopšte nešto i razmišlja na duže staze, jer njihove ideje, planove i programe za bolje sutra u Srbiji, osim možda unutar stranaka (?) , niko ne zna > osim - sve prisutne pljuvačine !

Marinkova bara

pre 5 godina

Da bi se organizovalo SP Srbija treba da ima barem dva stadion od min 40 hiljada mesta.Moze Beograd da ima a ko jos? Mora da ima smestajne kapacitete.Stadion moze da se napravi samo u Nisu i Novom Sadu, ali ko ce kasnije da odrzava te stadione da li klubovi iz tih mesta imaju toliku publiku. Ovo je pustena buva od strane Vucica.I na kraju ko bi obezbedio novac.Cak i odrzavanje jedne grupe EP tesko da je moguce pogotovu sto se UEFA izjasnila da vise nece da eksperimentise sa vise organizatora

Srdjan

pre 5 godina

Ideja nije losa ali ovde je klasicno potpaljivalje naroda na delu. Na zalost, izjeda nas korupcija pa bi takvo prvenstvo kostalo 3x vise nego sto stvarno kosta.

Money, money, money

pre 5 godina

Sto ne bude u Urugvaju na stogodisnjicu? Lepa drzava, zive za fudbal, a verujem da su sposobni da organizuju. Bilo bi to lepo prvenstvo. A ako ne mogu da organizuju barem da se finale igra tamo, i neke druge kljucne utakmice. A grupna faza i kasnije 1/8 finala, neka se odrzava u jos jednoj drzavi, Argentini na primer. Mada kao da je fifu briga za stogodisnjicu ili tradiciju.

luis suarez

pre 5 godina

ljudi 2030 je rezervisana za Urugvaj i Argentinu. Pa nece valjda Fifa za stogodisnjicu SP da prvenstvo dodeli nama grcima bugarima i rumunima

Nexus

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave.
(Misko, 08. novembar 2018 17:01)
Da li si mozda cuo za avion?

crveni horizonti

pre 5 godina

Sad kad njemu Vučko odgovori iznoseći neki citat Maksa Vebera da su snovi mogući kad nešto stvarno nešto želiš i pokažeš odredjeni trud a pritom ne spavaš više od 4 sata.

Mio

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave.
(Misko, 08. novembar 2018 17:01)

A kako onda objašnjavaš SP u Kanadi, SAD-u i Meksiku za 2026. godinu. U pitanju su više hiljada kilometara, a i sigurno neće putovati autobusom kroz planinčine, već avionom preko njih.

Samo Ti

pre 5 godina

Mislim da je izvodljivo i reformisanoj EU bi ova infrastruktura bila od značaja, mnogo bolje bi se povezala jugoistočna Evropa sa dalje istokom, dalekim istokom itd. Ojačane ove zemlje koje su bolje povezane kvalitetnim komunikacijama će otvoriti pregršt radnih mesta, a fudbalska infrastruktura bi takodje kao velika industrija doprinela i radnim mestima i podizanje standarda na više nivoa. Potrebna je kvalitetna studija što gradjevinski što stručno sportski da se napravi dugoročni plan i to nam je jedini spas u ovom sportu gde možemo mnogo da zaradjujemo. Držim palčeve da ne budemo skromni i ograničeni već kao kvalitetna nacija odigramo ovo pametno.

manunited

pre 5 godina

Cek malo, zar zaista postoje ljudi u Srbiji koji su pomislili da je to moguce? Ja stvarno nemam reci koliko smo zatucan i primitivan narod.

bumbar

pre 5 godina

Pa Mundijal i jeste prilika da razvijete svoje zemlje jer za to ce svako dati kredite u milijardama jer zna da kao garanciju imas Mondijal, a ti se onda zaduzis za prave stvari, za puteve, infrastrukturu stadiona, otvoris gradjevinske firme drzavne koje ce to da rade i sve te milijarde pumpas u svoj sistem i isplatice se visetruko, dugorocno naravno..

miloš

pre 5 godina

Bolja ideja je da organizujemo zajedno sa jos trideset i jednom zemljom.
Da te zemlje budu gvineja, malta, gibraltar i ostale takvog kvaliteta.
Ne bi se igrale kvalifikacije, a mozda bi i prosli u drugi krug

Realista

pre 5 godina

Sto se tice dodele SP u fudbalu imali smo velike mucke prilikom dodela domacinstava 2006,2018 i 2022 godine. Mislim da sansa da se dobije SP je ravna nula ali ne zbog ovih razloga koji se nabrajaju ekonomija , nezaposlenost...nego vise politka odlucuje ko ce dobiti prvenstvo ili ono gore ko da vise para taj dobije vise glasova . Da li me neko npr moze ubediti da je Katar imao bolju ponudu od SAD, Juzne Koreje, Japana, Australija za SP 2022 a Rusija bolju ponudu za SP 2018 od zajednicke kandidature Spanije i Portugala, Holadnije i Belgije, Engleske i da su Poljska i Ukrajia za EP 2012 od Italije .

"ako za 6 meseci ne osetite boljitak, odlazim"-AVe 2012-te

pre 5 godina

U Srbistanu životni standard loš??Ma nemoguće,pitaj AVea i nazadnjake pa ces videti da nije tako :-D

sef strucnog staba

pre 5 godina

Tačno je da smo siromašni ali mi volimo sport! 
Hajmo da ne mešamo sport sa politikom i novcem jednom u životu. Ni pre 80 godina nije bilo idealnih infrastrukturnih olakšica ali se i tada igrao fudbal, možda čak i bolji nego danas. Ljudi su igrali a navijači bodrili srcem. Danas, fudbaleri igraju za evro više a navijač prvo odigra tiket pa ode da ih gleda... 
Ja bih baš suprotno od logike dao njima SP i ubedjen sam da bi i tako siromašni napravili sportski spektakl koji se retko viđa. Ovaj narod je željan lepih stvari.
(Mare, 08. novembar 2018 16:51)

Tada su se togodili Hejsel, Hilzboro i jos nekoliko drugih nesreca, upravo zbog lose bezbednosti koju povlaci infrastruktura. Zato mi ne mozemo nikada to da organizujemo

Mare

pre 5 godina

Tačno je da smo siromašni ali mi volimo sport!
Hajmo da ne mešamo sport sa politikom i novcem jednom u životu. Ni pre 80 godina nije bilo idealnih infrastrukturnih olakšica ali se i tada igrao fudbal, možda čak i bolji nego danas. Ljudi su igrali a navijači bodrili srcem. Danas, fudbaleri igraju za evro više a navijač prvo odigra tiket pa ode da ih gleda...
Ja bih baš suprotno od logike dao njima SP i ubedjen sam da bi i tako siromašni napravili sportski spektakl koji se retko viđa. Ovaj narod je željan lepih stvari.

Realan partizanovac

pre 5 godina

Nemoguce jer je to vec dodeljeno Kini! Ko imalo prati desavanja unutar fife zna o cemu pricam.. bice to jedno od najlepsih i najskupljih prvenstava ikada! A to se zna vec zadnjih 2-3 godine.. Pozdrav za lakoverne koji misle da ce biti u Srbiji..

Realan partizanovac

pre 5 godina

Nemoguce jer je to vec dodeljeno Kini! Ko imalo prati desavanja unutar fife zna o cemu pricam.. bice to jedno od najlepsih i najskupljih prvenstava ikada! A to se zna vec zadnjih 2-3 godine.. Pozdrav za lakoverne koji misle da ce biti u Srbiji..

crveni horizonti

pre 5 godina

Sad kad njemu Vučko odgovori iznoseći neki citat Maksa Vebera da su snovi mogući kad nešto stvarno nešto želiš i pokažeš odredjeni trud a pritom ne spavaš više od 4 sata.

manunited

pre 5 godina

Cek malo, zar zaista postoje ljudi u Srbiji koji su pomislili da je to moguce? Ja stvarno nemam reci koliko smo zatucan i primitivan narod.

Srdjan

pre 5 godina

Ideja nije losa ali ovde je klasicno potpaljivalje naroda na delu. Na zalost, izjeda nas korupcija pa bi takvo prvenstvo kostalo 3x vise nego sto stvarno kosta.

sef strucnog staba

pre 5 godina

Tačno je da smo siromašni ali mi volimo sport! 
Hajmo da ne mešamo sport sa politikom i novcem jednom u životu. Ni pre 80 godina nije bilo idealnih infrastrukturnih olakšica ali se i tada igrao fudbal, možda čak i bolji nego danas. Ljudi su igrali a navijači bodrili srcem. Danas, fudbaleri igraju za evro više a navijač prvo odigra tiket pa ode da ih gleda... 
Ja bih baš suprotno od logike dao njima SP i ubedjen sam da bi i tako siromašni napravili sportski spektakl koji se retko viđa. Ovaj narod je željan lepih stvari.
(Mare, 08. novembar 2018 16:51)

Tada su se togodili Hejsel, Hilzboro i jos nekoliko drugih nesreca, upravo zbog lose bezbednosti koju povlaci infrastruktura. Zato mi ne mozemo nikada to da organizujemo

"ako za 6 meseci ne osetite boljitak, odlazim"-AVe 2012-te

pre 5 godina

U Srbistanu životni standard loš??Ma nemoguće,pitaj AVea i nazadnjake pa ces videti da nije tako :-D

luis suarez

pre 5 godina

ljudi 2030 je rezervisana za Urugvaj i Argentinu. Pa nece valjda Fifa za stogodisnjicu SP da prvenstvo dodeli nama grcima bugarima i rumunima

Money, money, money

pre 5 godina

Sto ne bude u Urugvaju na stogodisnjicu? Lepa drzava, zive za fudbal, a verujem da su sposobni da organizuju. Bilo bi to lepo prvenstvo. A ako ne mogu da organizuju barem da se finale igra tamo, i neke druge kljucne utakmice. A grupna faza i kasnije 1/8 finala, neka se odrzava u jos jednoj drzavi, Argentini na primer. Mada kao da je fifu briga za stogodisnjicu ili tradiciju.

Лепи Цане

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave. 
(Misko, 08. novembar 2018 17:01)

Тачно, нарочито ако би ишли бициклама.

Marinkova bara

pre 5 godina

Da bi se organizovalo SP Srbija treba da ima barem dva stadion od min 40 hiljada mesta.Moze Beograd da ima a ko jos? Mora da ima smestajne kapacitete.Stadion moze da se napravi samo u Nisu i Novom Sadu, ali ko ce kasnije da odrzava te stadione da li klubovi iz tih mesta imaju toliku publiku. Ovo je pustena buva od strane Vucica.I na kraju ko bi obezbedio novac.Cak i odrzavanje jedne grupe EP tesko da je moguce pogotovu sto se UEFA izjasnila da vise nece da eksperimentise sa vise organizatora

Mio

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave.
(Misko, 08. novembar 2018 17:01)

A kako onda objašnjavaš SP u Kanadi, SAD-u i Meksiku za 2026. godinu. U pitanju su više hiljada kilometara, a i sigurno neće putovati autobusom kroz planinčine, već avionom preko njih.

Blueblueblue

pre 5 godina

Putin i Tito su uspeli da dovedu Olimpijadu i/ili Svetsko Prvenstvo u Istocnu Evropu.
Sad pokusajte da uporedite te velicine sa danasnjim facama regiona.

elektrinjo

pre 5 godina

Ma super je taj Mundijal...
Nego...
Pre vise od 2 godine pokradene su i ostecene trafostanice koje napajaju rasvetu na Pupinovom mostu i na obilaznici od mosta do Ovcanskog puta...i sad je mrkli mrak....
Rasveta ne radi ni na samoj petlji na Zrenjaninskom putu...vec 2 godine...
Ne mozemo da odrzavamo i ovo malo sirotinje, a zinulo nam na Mundijal...ma vazi...

Nexus

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje.
(Mio, 08. novembar 2018 17:31)
Boze, da li si ti procitao svoj komentar prije nego sto si ga poslao na objavu?

miloš

pre 5 godina

Bolja ideja je da organizujemo zajedno sa jos trideset i jednom zemljom.
Da te zemlje budu gvineja, malta, gibraltar i ostale takvog kvaliteta.
Ne bi se igrale kvalifikacije, a mozda bi i prosli u drugi krug

Aleks

pre 5 godina

Да си био на СП у Русији, схватио би зашто не можемо...
Москва-Санкт Петербург има једно 700 км раздаљине. За све навијаче чије су репрезентације једну утакмицу играле у СПБ, а следећу у Москви или било ком другом граду организовани су тзв. навијачки возови у којима су били спаваћи купеи, ресторани, купатила итд, а возна карта се није куповала, већ је важила улазница. Ни један инцидент није забележен. Сад ти замисли да нпр Италија игра у Н.Саду, а следећу у Солуну!!! Како би се навијачи пребацили до Солуна? Возом!??? Смешно и за помислити!
О стадионима и да не говоримо..
(Тата спалио Ђенку, 8. novembar 2018 18:34)

Samo podcenjivanje ideje i dela g predsednika. Pa pobugu gospodine, jeste li vi čuli za teleport? To čudo ima da dobijemo gratis sa fabrikom letećih automobila. Sve do tog aerodruma ima da voze električni autobusi marke mercedes. Čak će u tim teleportovima, automobilima i autobusima da budu domaći čipovi iz one nove fabrike. Sve to ima da bude pod budnim nadzorom stručnjaka iz BIA.
Ja mislim da treba karte odma da se puste u prodaju.

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave. 
(Misko, 08. novembar 2018 17:01) 
Brate, mili...pa, mi pocinjemo uskoro sa proizvodnjom letecih automobila, a ti ni za avion ne znas.

ja pa ja

pre 5 godina

Zato što se pominje AV u celoj priči. Njih čitaj opoziciju ne interesuje sport, već samo pišu negativne komentare i lupaju minuse. Uzeli foru od AV-ovih sendvičara, dok mene interesuje ova tema iz sportskog ugla.
(Mio, 08. novembar 2018 18:34)

Odavno ovakva tema prevazilazi sportski ugao. Partizan i Zvezda ne mogu da okrece svlačionice.
Zvezda ne može da asvaltira stazu pored tribine, da ljudi ne gaze po blatu...A ti hoćeš da neko organizuje svetsko prvenstvo.
U Rusiji, najnoviji stadion Dinama i Moskve nije mogao da bude u konkurenciji za organizaciju, zato što je bio "kraći" za 1000-2000 gledalaca.

Ja sam siguran da bi AV -AV voleo da organizuje. On je poznati graditelj.Ako je Ruse, sa njihovom korupcijom, koštalo 16 milijardi, nas bi bar 30.
Svaki dan bi po nešto otvarali.Prvo temelj, pa tribinu stepenik po stepenik, kapije, semafor, WC....
Verovatno bi i stadioni bili najveći na svetu

420 dana za Trg

pre 5 godina

Mi bismo da se kandidujemo ali bilo bi poželjno da se SP pomeri na 2038. s obzirom na našu poslovičnu neefikasnost, korupciju i javašluk.

Miodrag - Požarevac

pre 5 godina

Vučićeve izjave su u pred-izborne svrhe, kod kojeg - za razliku od naše ,,opozicije" > pred izborna trka traje non-stop ! Zato, i opozicija neka se uzme malo u pamet - ako uopšte nešto i razmišlja na duže staze, jer njihove ideje, planove i programe za bolje sutra u Srbiji, osim možda unutar stranaka (?) , niko ne zna > osim - sve prisutne pljuvačine !

aus

pre 5 godina

@Mio
Brazil ima jednu od 10 najvecih ekonomija sveta.
Meksiko ima ekonomiju na nivou Rusije, medju 20 najvecih na svetu.
I ti to uporedjujes sa Srbijom!?

мики

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave.
(Misko, 08. novembar 2018 17:01)

вероватно си преспавао невероватну вест да су људи измислили летећи аутобус и аутобуске станице које зову "аеродром". невиђено достигнуће!

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

"U Rumuniji vladaju isti problemi kao i u Srbiji, velika je nezaposlenost, životni standard je loš..."
Kako ovo i Vozd u istom tekstu?!

Zmajceki

pre 5 godina

Ovo bi trebala bivsa drzava organizirat i to na dionici Skopje-Beograd-Novi Sad- Zagreb- Split- Ljubljana - Maribor

Svi daju po dva grada osim male Makedonije tako da nema ljutnje.

Citav put Ljubljana-Beograd je povezan izvrsnim autoputem ponajvise zahvaljujuci dionici kroz Hrvatsku (Do Splita takodjer novi autoput) ali i Sloveniju.

Hrvati imaju odlicne nove aerodrome i smjestajne kapacitete za primit velik broj ljudi (turisticka zemlja) takodjer su i fudbalsko/turisticki brend zbog finala. S obzirom da ionako planiraju novi nacionalni stadion, uz renovaciju Poljuda njima ulaganja ne bi trebala bit velika (imaju nove aerodrome, hotele i ceste) Mozda zeljeznica jedino im je rak rana

Srbija ima pravu metropolu koja moze i dva stadiona dat, te prekrasni barokni Novi Sad za kojeg i ne treba aerodrom zbog blizine BG-a. Zeljeznica BG-ZG se ionako planira sredit. Beograd takodje nema problema sa smjestajnim kapacitetom

Slovenija je mala, krasna i uredjena sa dobrim putevima i kvalitetnom zeljeznicom. Morat ce doduse napravit jedan kompletno novi stadion a drugi povecat

Problem ostaje jedino Skopje koje je malo zabaceno ali ima prekrasan stadion medjutim sve ostalo su mu problemi osim smjestajnog kapaciteta.

Ako nista lijepo je sanjat :)

antiDebil

pre 5 godina

Mora da bude infrastrukture, zato se i ulažu silne milijarde u organizaciju SP. Postoji aerodrom u Beogradu, Nišu, Temišvaru, Bukureštu, Sofiji, Solunu, Atini, i verovatno još negde koji mogu da se rekonstruišu, i svakako napravi još koji nov.
(Mio, 8. novembar 2018 18:53

Ti si izgleda zaboravio da zivimo u drzavi koja aktivno grebe rukama i nogama da zbog koristi stranog investitora (kolonijaliste) unisti Niski aerodrom, a ti govoris o izgradnji novih aerodroma !?!?

Milos

pre 5 godina

Liverpul nije smeo da dovede jednog igraca, ponavljam LIVERPUL. Sta bi bilo da nam dodje jedna Svajcarska a tek zamislite da dodje Albanija.....

Nexus

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave.
(Misko, 08. novembar 2018 17:01)
Da li si mozda cuo za avion?

Realista

pre 5 godina

Sto se tice dodele SP u fudbalu imali smo velike mucke prilikom dodela domacinstava 2006,2018 i 2022 godine. Mislim da sansa da se dobije SP je ravna nula ali ne zbog ovih razloga koji se nabrajaju ekonomija , nezaposlenost...nego vise politka odlucuje ko ce dobiti prvenstvo ili ono gore ko da vise para taj dobije vise glasova . Da li me neko npr moze ubediti da je Katar imao bolju ponudu od SAD, Juzne Koreje, Japana, Australija za SP 2022 a Rusija bolju ponudu za SP 2018 od zajednicke kandidature Spanije i Portugala, Holadnije i Belgije, Engleske i da su Poljska i Ukrajia za EP 2012 od Italije .

jд123

pre 5 godina

Пустимо то у вези СП. Али зашто се ове четири државе не договоре да направе заједничку лигу? Не би било проблема са хулиганима, јер нема зле крви као у случају са бившом браћом. Ниво фудбала би се подигао, јача лига, јачи клубови, редовни учесници европских такмичења...

Када се ту докажу, неће бити проблем ни да се заједно кандидују за одржавање великог такмичења.

Cika Kure

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje.
(Mio, 08. novembar 2018 17:31)

Brazil ima jednu od najvecih ekonomija na svetu! Druga stvar je sto ima sirotinje, kako i nece kad ih ima toliko i kad su ogromna zemlja.

Voja SD

pre 5 godina

Sto ne bude u Urugvaju na stogodisnjicu?..
(Money, money, money, 8. novembar 2018 17:06)

Super ideja covece. Orlovi bi trebalo opet onim parobrodom da idu, cisto da razmaženi sminkeri vide kakav je nekad bio zivot fudbalera. Danas kukaju na recepciji ako im u sobi ne radi daljinski ili im je kakao za užinu previše vruć.

Тата спалио Ђенку

pre 5 godina

@(Muškarac37, 08. novembar 2018 18:14)

Да си био на СП у Русији, схватио би зашто не можемо...
Москва-Санкт Петербург има једно 700 км раздаљине. За све навијаче чије су репрезентације једну утакмицу играле у СПБ, а следећу у Москви или било ком другом граду организовани су тзв. навијачки возови у којима су били спаваћи купеи, ресторани, купатила итд, а возна карта се није куповала, већ је важила улазница. Ни један инцидент није забележен. Сад ти замисли да нпр Италија игра у Н.Саду, а следећу у Солуну!!! Како би се навијачи пребацили до Солуна? Возом!??? Смешно и за помислити!
О стадионима и да не говоримо..

Rade Knezevic

pre 5 godina

A reprezentacije budu smestene u hostelima ili stan na dan. Neko ovde napisa kad mogu Meksiko ili Brazil. Jedan Meksiko siti kao tri Srbije itd itd.

Becka periferija

pre 5 godina

Mozda bi bilo puno logicnije i lakse organizovat mundijal sa drzavama bivse Juge. Auto putovi svi dobro funkcioniraju. Zeleznicke puteve bi nuzno trebalo obnoviti, posebno Ljubljana - Zg - Beograd. Ako bi zeleznicki put modernizovali na nacin nekog ICE ili barem ICja to bi stvarno nesto znacilo i za buducnost nase dece: Lj-Zg za 25min, Zg-Bg za sat i po...

Avionski prevoz ko u vreme Juge sa jatom i adrijom. Jos smo u ogromnoh prednosti, losto su u drzavama poput rusije naprimer neki morali pitovati u drugu vremensku zonu a kod nas jednostavno 15 min avion.

Sportska nfrastruktura jednkstavno vec postoji iz Juge a neki od nas/vas su je jos nadgradili u poslednje vreme.

Itekako imamo prednost pred svima Marocanima, Bugarima, Grcima, itd.

Pozdrav iz Celja.

bumbar

pre 5 godina

Pa Mundijal i jeste prilika da razvijete svoje zemlje jer za to ce svako dati kredite u milijardama jer zna da kao garanciju imas Mondijal, a ti se onda zaduzis za prave stvari, za puteve, infrastrukturu stadiona, otvoris gradjevinske firme drzavne koje ce to da rade i sve te milijarde pumpas u svoj sistem i isplatice se visetruko, dugorocno naravno..

google

pre 5 godina

@mare

E moj ti, ako se tebi lepe stvari desavaju u organizovanju spektakla za bogate.. koliko samo ljudi ne razumeju sta znaci politika a kada bi se neko tom istom politikom i bavio mozda bi moglo da se nesto lepo desi ovom nesretnom narodu. Kakav porazavajuci komentar.

Mio

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje.

i šta sad?

pre 5 godina

@(Muškarac37, 08. novembar 2018 18:14) 

Да си био на СП у Русији, схватио би зашто не можемо... 
Москва-Санкт Петербург има једно 700 км раздаљине. За све навијаче чије су репрезентације једну утакмицу играле у СПБ, а следећу у Москви или било ком другом граду организовани су тзв. навијачки возови у којима су били спаваћи купеи, ресторани, купатила итд, а возна карта се није куповала, већ је важила улазница. Ни један инцидент није забележен. Сад ти замисли да нпр Италија игра у Н.Саду, а следећу у Солуну!!! Како би се навијачи пребацили до Солуна? Возом!??? Смешно и за помислити! 
О стадионима и да не говоримо..
(Тата спалио Ђенку, 08. novembar 2018 18:34)

Pa srediće se i pruga i vozovi do 2030 god. Sve se može.. Da svet vidi malo Srbiju, što ste tako negostoprimljivi, pa možda tada 2030. dobijemo dozvolu za ulazak u EU.. Milina.. :)

Mare

pre 5 godina

Tačno je da smo siromašni ali mi volimo sport!
Hajmo da ne mešamo sport sa politikom i novcem jednom u životu. Ni pre 80 godina nije bilo idealnih infrastrukturnih olakšica ali se i tada igrao fudbal, možda čak i bolji nego danas. Ljudi su igrali a navijači bodrili srcem. Danas, fudbaleri igraju za evro više a navijač prvo odigra tiket pa ode da ih gleda...
Ja bih baš suprotno od logike dao njima SP i ubedjen sam da bi i tako siromašni napravili sportski spektakl koji se retko viđa. Ovaj narod je željan lepih stvari.

Mio

pre 5 godina

Meksiko 1986-e nije bio ono sto je danas.Nije bilo kartela niti bandi kao danas.Imali su stadione za organizaciju.Pet stadiona kapaciteta iznad 50 hiljada a najmanji kapicitet jednog stadiona je bio 30 hiljada.Godine 2026 igrace se na 3 stadiona u Meksiku,i to Asteka i 2 nova predivna stadiona(Monterej,Gvadalahara).Mi nemamo para ni za jedan stadion.Maroko je napravi 6,7 novih stadiona pa opet nije dobio organizaciju.Sa tim sto je Maroko predivna turisticka destinacija a kod nas u Beogradu bi mogli samo splavove da obidju.
(PAOK, 08. novembar 2018 18:38)


Da, 1970 i 1986 je Meksiko imao kartele, pa se bez obzira na to ipak tamo održalo prvenstvo. A ni sada tamo ništa nije bolje.

PAOK

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mio, 8. novembar 2018 17:31)

Meksiko 1986-e nije bio ono sto je danas.Nije bilo kartela niti bandi kao danas.Imali su stadione za organizaciju.Pet stadiona kapaciteta iznad 50 hiljada a najmanji kapicitet jednog stadiona je bio 30 hiljada.Godine 2026 igrace se na 3 stadiona u Meksiku,i to Asteka i 2 nova predivna stadiona(Monterej,Gvadalahara).Mi nemamo para ni za jedan stadion.Maroko je napravi 6,7 novih stadiona pa opet nije dobio organizaciju.Sa tim sto je Maroko predivna turisticka destinacija a kod nas u Beogradu bi mogli samo splavove da obidju.

kohorn

pre 5 godina

@СЈС, географија није баш јача страна? Уругвај је више но дупло већи од Србије, а камо ли Шумадије.

jako i do samog kraja

pre 5 godina

Mala ispravka, rumunski novinar je Emanuel Rošu(s ali sa onom donjom kvačicom) inače urnebesan lik. Ko je na tviterima neka zaprati brata, zavolećete i Rumune i rumunski fudbal. Sportski pozdrav.

mita

pre 5 godina

naravno da nece kad su alavi. prvo ne mozete da zapostavite hrvatsku! oni su finalisti I jako bi povecali sansu. drugo treba ti 12 stadiona za svetsko. bukurest I Atina imaju po jedan, a 10 bi trebalo da se izgrade. beograd bi mogao da napravi jedan novi i da ukopa marakanu kako bi mu povećao kapacitet i izbacio atletsku stazu. Skoplje bi takođe moralo da dođe u obzir zato što imaju stadion. vidi se da vučić i cipras ignorišu susede. Sa novim stadionom u Zagrebu, Poljudom u Splitu, hrvati bi imali dva stadiona.
znaci Hrvatska 2, Srbija 2, Grčka pored olimpijskog još 1, sofija jedan novi, Rumunija pored postojećeg još jedan da napravi, Skoplje 1 to je 10 sve ukupno. Ljubljana, Sarajevo i Podgorica bi mogli da naprave nacionalni stadion od 50,000. Sramota je kako Crnogorci igraju trenutno. Znaci, morao bi ceo region da se uključi. Albaniju ne bih zvao.

jsx

pre 5 godina

Ne znam kako je to moguce, ali mi savrseno organizujemo vecinu svetskih/evropskih prvenstava. Opet, da se ne lazemo, nijedan sport nije ni izbliza popularan kao fudbal, pitanje kako bismo se izborili. Mada, par meceva mislim da nije problem, ako moze u Ukrajini ili Gruziji, Makedoniji (za ove dve mislim na Superkup Evrope).
Inace, Brazil je bogata zemlja sa snaznom privredom. Sad sto na tolikom broju stanovnika pare nisu dobro rasporedjene je druga prica, ali ni ne odredjuje se po tome ciji narod ima para da gleda, vec cija drzava ima para da organizuje.

Ahtung

pre 5 godina

Odmah Englezi imaju anti protiv komentar! Što ne bi moglo! FIFA je uvela da 48 reprezentacija ide na Mundijal. To nije normalno, koja to država ima toliko reprezentativnih stadiona i koliko to košta da se izgradi. Gde su smeštajni kapaciteti? Ko to više može samostalno da organizuje?

Muškarac37

pre 5 godina

Ne mogu da verujem koliko negativnih komentara ima na sasvim normalnu ideju, da se konkuriše za organizaciju SP. Zbog čega toliko kompleksa niže vrednosti? Šta je to što ove države ne mogu da urade, a ostale mogu? Po čemu smo to mi gori od ostalih, pa ceo svet ima pravo da organizuje SP, a samo ove naše države nemaju pravo? Pa, u SAD niko živi ne prati reprezentativni fudbal, ne prate čak ni reprezentativnu košarku, pa su dobili pravo da organizuju SP u fudbalu. Kod nas se fudbal baš prati i sasvim je normalno da i mi budemo organizatori bar jednog SP u fudbalu. Samo napred sa isticanjem kandidature!

Misko

pre 5 godina

@Mio svakako, ali broj funkcionalnih aerodroma Kanadi, Americi i Meksiku je malo veci nego na Balkanu. U Americi je za domaci saobracaj avion kao autobus, nama jos uvek nije - nema infrastrukture i nema potrebe/privrede/rasta za takvu infrastrukturu ...

Karaburac

pre 5 godina

SJS Geografija ti nije jaca strana. Urugvaj je duplo veci od Srbije a kamo li Sumadije.
@kohorn

Vidim ti si geograficar u pokusaju.
Urugvaj ima manje od 3,5 m stanavnika.

Samo Ti

pre 5 godina

Mislim da je izvodljivo i reformisanoj EU bi ova infrastruktura bila od značaja, mnogo bolje bi se povezala jugoistočna Evropa sa dalje istokom, dalekim istokom itd. Ojačane ove zemlje koje su bolje povezane kvalitetnim komunikacijama će otvoriti pregršt radnih mesta, a fudbalska infrastruktura bi takodje kao velika industrija doprinela i radnim mestima i podizanje standarda na više nivoa. Potrebna je kvalitetna studija što gradjevinski što stručno sportski da se napravi dugoročni plan i to nam je jedini spas u ovom sportu gde možemo mnogo da zaradjujemo. Držim palčeve da ne budemo skromni i ograničeni već kao kvalitetna nacija odigramo ovo pametno.

Mio

pre 5 godina

Ne mogu da verujem koliko negativnih komentara ima na sasvim normalnu ideju, da se konkuriše za organizaciju SP. Zbog čega toliko kompleksa niže vrednosti? Šta je to što ove države ne mogu da užrade, a ostale mogu? Po čemu smo to mi gori od ostalih, pa ceo svet ima pravo da organizuje SP, a samo ove naše države nemaju pravo? Pa, u SAD niko živi ne prati reprezentativni fudbal, ne prate čak ni reprezentativnu košarku, pa su dobili pravo da organizuju SP u fudbalu. Kod nas se fudbal baš prati i sasvim je normalno da i mi budemo organizatori bar jednog SP u fudbalu. Samo napred sa isticanjem kandidature!
(Muškarac37, 08. novembar 2018 18:14)

Zato što se pominje AV u celoj priči. Njih čitaj opoziciju ne interesuje sport, već samo pišu negativne komentare i lupaju minuse. Uzeli foru od AV-ovih sendvičara, dok mene interesuje ova tema iz sportskog ugla.

Mio

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje. 
(Mio, 08. novembar 2018 17:31) 
Boze, da li si ti procitao svoj komentar prije nego sto si ga poslao na objavu?
(Nexus, 08. novembar 2018 18:02)

Obrazloži, šta ti nije jasno? Inače bio sam u Brazilu duže vreme gde je minimalac 200 evra i gde se desi oko 65000 ubistava na godišnjem nivou. Slična priča je i u Meksiku, pogotovo u južnom delu. Sve te informacije su dostupne na internetu, pa čitaj.

CJC

pre 5 godina

kohorn

Znao sam da smo u nečemu duplo veći, ispostavilo se po broju stanovnika. Tako da, Šumadija sa Beogradom kao glavnim gradom ima sigurno više stanovnika od Urugvaja.
Izvinite gospodine Eratostene, nisam Vas prepoznao.

CJC

pre 5 godina

Sto ne bude u Urugvaju na stogodisnjicu? Lepa drzava, zive za fudbal, a verujem da su sposobni da organizuju. Bilo bi to lepo prvenstvo. A ako ne mogu da organizuju barem da se finale igra tamo, i neke druge kljucne utakmice. A grupna faza i kasnije 1/8 finala, neka se odrzava u jos jednoj drzavi, Argentini na primer. Mada kao da je fifu briga za stogodisnjicu ili tradiciju.
(Money, money, money, 08. novembar 2018 17:06)

Jednom sam gledao pregled Copa Sudamerikane, igrala je ekipa iz Urugvaja...na takvom stadionu da su morali u 14:00 da igraju jer nema reflektore. O stolicama na tribini (jednoj jedinoj) da ne pričam. Bez preterivanja, taj stadion ne bi imao dozvolu da organizuje utakmicu 2 lige Srbije a ti pričaš da organizuju SP? Država veličine Šumadije.

Mio

pre 5 godina

@Mio svakako, ali broj funkcionalnih aerodroma Kanadi, Americi i Meksiku je malo veci nego na Balkanu. U Americi je za domaci saobracaj avion kao autobus, nama jos uvek nije - nema infrastrukture i nema potrebe/privrede/rasta za takvu infrastrukturu ...
(Misko, 08. novembar 2018 18:43

Mora da bude infrastrukture, zato se i ulažu silne milijarde u organizaciju SP. Postoji aerodrom u Beogradu, Nišu, Temišvaru, Bukureštu, Sofiji, Solunu, Atini, i verovatno još negde koji mogu da se rekonstruišu, i svakako napravi još koji nov.

Kontras

pre 5 godina

Jeste skoro nemoguca misija i jeste da imamo mnogo bitnije stvari i prece stvari od toga.

Ali, takve stvari su nesto za sta se, izmedju ostalog zivi. Bilo bi fascinantno da se SP u fudbalu odrzava izmedju ostalog i u Srbiji. Fantastican dogadjaj bi to bio.

Zato, treba sanjati i treba pokusati. Ko zna.

Mare

pre 5 godina

Tačno je da smo siromašni ali mi volimo sport!
Hajmo da ne mešamo sport sa politikom i novcem jednom u životu. Ni pre 80 godina nije bilo idealnih infrastrukturnih olakšica ali se i tada igrao fudbal, možda čak i bolji nego danas. Ljudi su igrali a navijači bodrili srcem. Danas, fudbaleri igraju za evro više a navijač prvo odigra tiket pa ode da ih gleda...
Ja bih baš suprotno od logike dao njima SP i ubedjen sam da bi i tako siromašni napravili sportski spektakl koji se retko viđa. Ovaj narod je željan lepih stvari.

Mio

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje.

Samo Ti

pre 5 godina

Mislim da je izvodljivo i reformisanoj EU bi ova infrastruktura bila od značaja, mnogo bolje bi se povezala jugoistočna Evropa sa dalje istokom, dalekim istokom itd. Ojačane ove zemlje koje su bolje povezane kvalitetnim komunikacijama će otvoriti pregršt radnih mesta, a fudbalska infrastruktura bi takodje kao velika industrija doprinela i radnim mestima i podizanje standarda na više nivoa. Potrebna je kvalitetna studija što gradjevinski što stručno sportski da se napravi dugoročni plan i to nam je jedini spas u ovom sportu gde možemo mnogo da zaradjujemo. Držim palčeve da ne budemo skromni i ograničeni već kao kvalitetna nacija odigramo ovo pametno.

Muškarac37

pre 5 godina

Ne mogu da verujem koliko negativnih komentara ima na sasvim normalnu ideju, da se konkuriše za organizaciju SP. Zbog čega toliko kompleksa niže vrednosti? Šta je to što ove države ne mogu da urade, a ostale mogu? Po čemu smo to mi gori od ostalih, pa ceo svet ima pravo da organizuje SP, a samo ove naše države nemaju pravo? Pa, u SAD niko živi ne prati reprezentativni fudbal, ne prate čak ni reprezentativnu košarku, pa su dobili pravo da organizuju SP u fudbalu. Kod nas se fudbal baš prati i sasvim je normalno da i mi budemo organizatori bar jednog SP u fudbalu. Samo napred sa isticanjem kandidature!

bumbar

pre 5 godina

Pa Mundijal i jeste prilika da razvijete svoje zemlje jer za to ce svako dati kredite u milijardama jer zna da kao garanciju imas Mondijal, a ti se onda zaduzis za prave stvari, za puteve, infrastrukturu stadiona, otvoris gradjevinske firme drzavne koje ce to da rade i sve te milijarde pumpas u svoj sistem i isplatice se visetruko, dugorocno naravno..

Mio

pre 5 godina

Ne mogu da verujem koliko negativnih komentara ima na sasvim normalnu ideju, da se konkuriše za organizaciju SP. Zbog čega toliko kompleksa niže vrednosti? Šta je to što ove države ne mogu da užrade, a ostale mogu? Po čemu smo to mi gori od ostalih, pa ceo svet ima pravo da organizuje SP, a samo ove naše države nemaju pravo? Pa, u SAD niko živi ne prati reprezentativni fudbal, ne prate čak ni reprezentativnu košarku, pa su dobili pravo da organizuju SP u fudbalu. Kod nas se fudbal baš prati i sasvim je normalno da i mi budemo organizatori bar jednog SP u fudbalu. Samo napred sa isticanjem kandidature!
(Muškarac37, 08. novembar 2018 18:14)

Zato što se pominje AV u celoj priči. Njih čitaj opoziciju ne interesuje sport, već samo pišu negativne komentare i lupaju minuse. Uzeli foru od AV-ovih sendvičara, dok mene interesuje ova tema iz sportskog ugla.

mita

pre 5 godina

naravno da nece kad su alavi. prvo ne mozete da zapostavite hrvatsku! oni su finalisti I jako bi povecali sansu. drugo treba ti 12 stadiona za svetsko. bukurest I Atina imaju po jedan, a 10 bi trebalo da se izgrade. beograd bi mogao da napravi jedan novi i da ukopa marakanu kako bi mu povećao kapacitet i izbacio atletsku stazu. Skoplje bi takođe moralo da dođe u obzir zato što imaju stadion. vidi se da vučić i cipras ignorišu susede. Sa novim stadionom u Zagrebu, Poljudom u Splitu, hrvati bi imali dva stadiona.
znaci Hrvatska 2, Srbija 2, Grčka pored olimpijskog još 1, sofija jedan novi, Rumunija pored postojećeg još jedan da napravi, Skoplje 1 to je 10 sve ukupno. Ljubljana, Sarajevo i Podgorica bi mogli da naprave nacionalni stadion od 50,000. Sramota je kako Crnogorci igraju trenutno. Znaci, morao bi ceo region da se uključi. Albaniju ne bih zvao.

Realan partizanovac

pre 5 godina

Nemoguce jer je to vec dodeljeno Kini! Ko imalo prati desavanja unutar fife zna o cemu pricam.. bice to jedno od najlepsih i najskupljih prvenstava ikada! A to se zna vec zadnjih 2-3 godine.. Pozdrav za lakoverne koji misle da ce biti u Srbiji..

Blueblueblue

pre 5 godina

Putin i Tito su uspeli da dovedu Olimpijadu i/ili Svetsko Prvenstvo u Istocnu Evropu.
Sad pokusajte da uporedite te velicine sa danasnjim facama regiona.

CJC

pre 5 godina

Sto ne bude u Urugvaju na stogodisnjicu? Lepa drzava, zive za fudbal, a verujem da su sposobni da organizuju. Bilo bi to lepo prvenstvo. A ako ne mogu da organizuju barem da se finale igra tamo, i neke druge kljucne utakmice. A grupna faza i kasnije 1/8 finala, neka se odrzava u jos jednoj drzavi, Argentini na primer. Mada kao da je fifu briga za stogodisnjicu ili tradiciju.
(Money, money, money, 08. novembar 2018 17:06)

Jednom sam gledao pregled Copa Sudamerikane, igrala je ekipa iz Urugvaja...na takvom stadionu da su morali u 14:00 da igraju jer nema reflektore. O stolicama na tribini (jednoj jedinoj) da ne pričam. Bez preterivanja, taj stadion ne bi imao dozvolu da organizuje utakmicu 2 lige Srbije a ti pričaš da organizuju SP? Država veličine Šumadije.

manunited

pre 5 godina

Cek malo, zar zaista postoje ljudi u Srbiji koji su pomislili da je to moguce? Ja stvarno nemam reci koliko smo zatucan i primitivan narod.

Mio

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje. 
(Mio, 08. novembar 2018 17:31) 
Boze, da li si ti procitao svoj komentar prije nego sto si ga poslao na objavu?
(Nexus, 08. novembar 2018 18:02)

Obrazloži, šta ti nije jasno? Inače bio sam u Brazilu duže vreme gde je minimalac 200 evra i gde se desi oko 65000 ubistava na godišnjem nivou. Slična priča je i u Meksiku, pogotovo u južnom delu. Sve te informacije su dostupne na internetu, pa čitaj.

Becka periferija

pre 5 godina

Mozda bi bilo puno logicnije i lakse organizovat mundijal sa drzavama bivse Juge. Auto putovi svi dobro funkcioniraju. Zeleznicke puteve bi nuzno trebalo obnoviti, posebno Ljubljana - Zg - Beograd. Ako bi zeleznicki put modernizovali na nacin nekog ICE ili barem ICja to bi stvarno nesto znacilo i za buducnost nase dece: Lj-Zg za 25min, Zg-Bg za sat i po...

Avionski prevoz ko u vreme Juge sa jatom i adrijom. Jos smo u ogromnoh prednosti, losto su u drzavama poput rusije naprimer neki morali pitovati u drugu vremensku zonu a kod nas jednostavno 15 min avion.

Sportska nfrastruktura jednkstavno vec postoji iz Juge a neki od nas/vas su je jos nadgradili u poslednje vreme.

Itekako imamo prednost pred svima Marocanima, Bugarima, Grcima, itd.

Pozdrav iz Celja.

Mio

pre 5 godina

@Mio svakako, ali broj funkcionalnih aerodroma Kanadi, Americi i Meksiku je malo veci nego na Balkanu. U Americi je za domaci saobracaj avion kao autobus, nama jos uvek nije - nema infrastrukture i nema potrebe/privrede/rasta za takvu infrastrukturu ...
(Misko, 08. novembar 2018 18:43

Mora da bude infrastrukture, zato se i ulažu silne milijarde u organizaciju SP. Postoji aerodrom u Beogradu, Nišu, Temišvaru, Bukureštu, Sofiji, Solunu, Atini, i verovatno još negde koji mogu da se rekonstruišu, i svakako napravi još koji nov.

Karaburac

pre 5 godina

SJS Geografija ti nije jaca strana. Urugvaj je duplo veci od Srbije a kamo li Sumadije.
@kohorn

Vidim ti si geograficar u pokusaju.
Urugvaj ima manje od 3,5 m stanavnika.

Zmajceki

pre 5 godina

Ovo bi trebala bivsa drzava organizirat i to na dionici Skopje-Beograd-Novi Sad- Zagreb- Split- Ljubljana - Maribor

Svi daju po dva grada osim male Makedonije tako da nema ljutnje.

Citav put Ljubljana-Beograd je povezan izvrsnim autoputem ponajvise zahvaljujuci dionici kroz Hrvatsku (Do Splita takodjer novi autoput) ali i Sloveniju.

Hrvati imaju odlicne nove aerodrome i smjestajne kapacitete za primit velik broj ljudi (turisticka zemlja) takodjer su i fudbalsko/turisticki brend zbog finala. S obzirom da ionako planiraju novi nacionalni stadion, uz renovaciju Poljuda njima ulaganja ne bi trebala bit velika (imaju nove aerodrome, hotele i ceste) Mozda zeljeznica jedino im je rak rana

Srbija ima pravu metropolu koja moze i dva stadiona dat, te prekrasni barokni Novi Sad za kojeg i ne treba aerodrom zbog blizine BG-a. Zeljeznica BG-ZG se ionako planira sredit. Beograd takodje nema problema sa smjestajnim kapacitetom

Slovenija je mala, krasna i uredjena sa dobrim putevima i kvalitetnom zeljeznicom. Morat ce doduse napravit jedan kompletno novi stadion a drugi povecat

Problem ostaje jedino Skopje koje je malo zabaceno ali ima prekrasan stadion medjutim sve ostalo su mu problemi osim smjestajnog kapaciteta.

Ako nista lijepo je sanjat :)

Money, money, money

pre 5 godina

Sto ne bude u Urugvaju na stogodisnjicu? Lepa drzava, zive za fudbal, a verujem da su sposobni da organizuju. Bilo bi to lepo prvenstvo. A ako ne mogu da organizuju barem da se finale igra tamo, i neke druge kljucne utakmice. A grupna faza i kasnije 1/8 finala, neka se odrzava u jos jednoj drzavi, Argentini na primer. Mada kao da je fifu briga za stogodisnjicu ili tradiciju.

Realista

pre 5 godina

Sto se tice dodele SP u fudbalu imali smo velike mucke prilikom dodela domacinstava 2006,2018 i 2022 godine. Mislim da sansa da se dobije SP je ravna nula ali ne zbog ovih razloga koji se nabrajaju ekonomija , nezaposlenost...nego vise politka odlucuje ko ce dobiti prvenstvo ili ono gore ko da vise para taj dobije vise glasova . Da li me neko npr moze ubediti da je Katar imao bolju ponudu od SAD, Juzne Koreje, Japana, Australija za SP 2022 a Rusija bolju ponudu za SP 2018 od zajednicke kandidature Spanije i Portugala, Holadnije i Belgije, Engleske i da su Poljska i Ukrajia za EP 2012 od Italije .

Nexus

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje.
(Mio, 08. novembar 2018 17:31)
Boze, da li si ti procitao svoj komentar prije nego sto si ga poslao na objavu?

"ako za 6 meseci ne osetite boljitak, odlazim"-AVe 2012-te

pre 5 godina

U Srbistanu životni standard loš??Ma nemoguće,pitaj AVea i nazadnjake pa ces videti da nije tako :-D

Ahtung

pre 5 godina

Odmah Englezi imaju anti protiv komentar! Što ne bi moglo! FIFA je uvela da 48 reprezentacija ide na Mundijal. To nije normalno, koja to država ima toliko reprezentativnih stadiona i koliko to košta da se izgradi. Gde su smeštajni kapaciteti? Ko to više može samostalno da organizuje?

PAOK

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mio, 8. novembar 2018 17:31)

Meksiko 1986-e nije bio ono sto je danas.Nije bilo kartela niti bandi kao danas.Imali su stadione za organizaciju.Pet stadiona kapaciteta iznad 50 hiljada a najmanji kapicitet jednog stadiona je bio 30 hiljada.Godine 2026 igrace se na 3 stadiona u Meksiku,i to Asteka i 2 nova predivna stadiona(Monterej,Gvadalahara).Mi nemamo para ni za jedan stadion.Maroko je napravi 6,7 novih stadiona pa opet nije dobio organizaciju.Sa tim sto je Maroko predivna turisticka destinacija a kod nas u Beogradu bi mogli samo splavove da obidju.

i šta sad?

pre 5 godina

@(Muškarac37, 08. novembar 2018 18:14) 

Да си био на СП у Русији, схватио би зашто не можемо... 
Москва-Санкт Петербург има једно 700 км раздаљине. За све навијаче чије су репрезентације једну утакмицу играле у СПБ, а следећу у Москви или било ком другом граду организовани су тзв. навијачки возови у којима су били спаваћи купеи, ресторани, купатила итд, а возна карта се није куповала, већ је важила улазница. Ни један инцидент није забележен. Сад ти замисли да нпр Италија игра у Н.Саду, а следећу у Солуну!!! Како би се навијачи пребацили до Солуна? Возом!??? Смешно и за помислити! 
О стадионима и да не говоримо..
(Тата спалио Ђенку, 08. novembar 2018 18:34)

Pa srediće se i pruga i vozovi do 2030 god. Sve se može.. Da svet vidi malo Srbiju, što ste tako negostoprimljivi, pa možda tada 2030. dobijemo dozvolu za ulazak u EU.. Milina.. :)

miloš

pre 5 godina

Bolja ideja je da organizujemo zajedno sa jos trideset i jednom zemljom.
Da te zemlje budu gvineja, malta, gibraltar i ostale takvog kvaliteta.
Ne bi se igrale kvalifikacije, a mozda bi i prosli u drugi krug

Miodrag - Požarevac

pre 5 godina

Vučićeve izjave su u pred-izborne svrhe, kod kojeg - za razliku od naše ,,opozicije" > pred izborna trka traje non-stop ! Zato, i opozicija neka se uzme malo u pamet - ako uopšte nešto i razmišlja na duže staze, jer njihove ideje, planove i programe za bolje sutra u Srbiji, osim možda unutar stranaka (?) , niko ne zna > osim - sve prisutne pljuvačine !

sef strucnog staba

pre 5 godina

Tačno je da smo siromašni ali mi volimo sport! 
Hajmo da ne mešamo sport sa politikom i novcem jednom u životu. Ni pre 80 godina nije bilo idealnih infrastrukturnih olakšica ali se i tada igrao fudbal, možda čak i bolji nego danas. Ljudi su igrali a navijači bodrili srcem. Danas, fudbaleri igraju za evro više a navijač prvo odigra tiket pa ode da ih gleda... 
Ja bih baš suprotno od logike dao njima SP i ubedjen sam da bi i tako siromašni napravili sportski spektakl koji se retko viđa. Ovaj narod je željan lepih stvari.
(Mare, 08. novembar 2018 16:51)

Tada su se togodili Hejsel, Hilzboro i jos nekoliko drugih nesreca, upravo zbog lose bezbednosti koju povlaci infrastruktura. Zato mi ne mozemo nikada to da organizujemo

Nexus

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave.
(Misko, 08. novembar 2018 17:01)
Da li si mozda cuo za avion?

Mio

pre 5 godina

Meksiko 1986-e nije bio ono sto je danas.Nije bilo kartela niti bandi kao danas.Imali su stadione za organizaciju.Pet stadiona kapaciteta iznad 50 hiljada a najmanji kapicitet jednog stadiona je bio 30 hiljada.Godine 2026 igrace se na 3 stadiona u Meksiku,i to Asteka i 2 nova predivna stadiona(Monterej,Gvadalahara).Mi nemamo para ni za jedan stadion.Maroko je napravi 6,7 novih stadiona pa opet nije dobio organizaciju.Sa tim sto je Maroko predivna turisticka destinacija a kod nas u Beogradu bi mogli samo splavove da obidju.
(PAOK, 08. novembar 2018 18:38)


Da, 1970 i 1986 je Meksiko imao kartele, pa se bez obzira na to ipak tamo održalo prvenstvo. A ni sada tamo ništa nije bolje.

мики

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave.
(Misko, 08. novembar 2018 17:01)

вероватно си преспавао невероватну вест да су људи измислили летећи аутобус и аутобуске станице које зову "аеродром". невиђено достигнуће!

Milos

pre 5 godina

Liverpul nije smeo da dovede jednog igraca, ponavljam LIVERPUL. Sta bi bilo da nam dodje jedna Svajcarska a tek zamislite da dodje Albanija.....

crveni horizonti

pre 5 godina

Sad kad njemu Vučko odgovori iznoseći neki citat Maksa Vebera da su snovi mogući kad nešto stvarno nešto želiš i pokažeš odredjeni trud a pritom ne spavaš više od 4 sata.

luis suarez

pre 5 godina

ljudi 2030 je rezervisana za Urugvaj i Argentinu. Pa nece valjda Fifa za stogodisnjicu SP da prvenstvo dodeli nama grcima bugarima i rumunima

Mio

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave.
(Misko, 08. novembar 2018 17:01)

A kako onda objašnjavaš SP u Kanadi, SAD-u i Meksiku za 2026. godinu. U pitanju su više hiljada kilometara, a i sigurno neće putovati autobusom kroz planinčine, već avionom preko njih.

420 dana za Trg

pre 5 godina

Mi bismo da se kandidujemo ali bilo bi poželjno da se SP pomeri na 2038. s obzirom na našu poslovičnu neefikasnost, korupciju i javašluk.

Aleks

pre 5 godina

Да си био на СП у Русији, схватио би зашто не можемо...
Москва-Санкт Петербург има једно 700 км раздаљине. За све навијаче чије су репрезентације једну утакмицу играле у СПБ, а следећу у Москви или било ком другом граду организовани су тзв. навијачки возови у којима су били спаваћи купеи, ресторани, купатила итд, а возна карта се није куповала, већ је важила улазница. Ни један инцидент није забележен. Сад ти замисли да нпр Италија игра у Н.Саду, а следећу у Солуну!!! Како би се навијачи пребацили до Солуна? Возом!??? Смешно и за помислити!
О стадионима и да не говоримо..
(Тата спалио Ђенку, 8. novembar 2018 18:34)

Samo podcenjivanje ideje i dela g predsednika. Pa pobugu gospodine, jeste li vi čuli za teleport? To čudo ima da dobijemo gratis sa fabrikom letećih automobila. Sve do tog aerodruma ima da voze električni autobusi marke mercedes. Čak će u tim teleportovima, automobilima i autobusima da budu domaći čipovi iz one nove fabrike. Sve to ima da bude pod budnim nadzorom stručnjaka iz BIA.
Ja mislim da treba karte odma da se puste u prodaju.

jsx

pre 5 godina

Ne znam kako je to moguce, ali mi savrseno organizujemo vecinu svetskih/evropskih prvenstava. Opet, da se ne lazemo, nijedan sport nije ni izbliza popularan kao fudbal, pitanje kako bismo se izborili. Mada, par meceva mislim da nije problem, ako moze u Ukrajini ili Gruziji, Makedoniji (za ove dve mislim na Superkup Evrope).
Inace, Brazil je bogata zemlja sa snaznom privredom. Sad sto na tolikom broju stanovnika pare nisu dobro rasporedjene je druga prica, ali ni ne odredjuje se po tome ciji narod ima para da gleda, vec cija drzava ima para da organizuje.

kohorn

pre 5 godina

@СЈС, географија није баш јача страна? Уругвај је више но дупло већи од Србије, а камо ли Шумадије.

antiDebil

pre 5 godina

Mora da bude infrastrukture, zato se i ulažu silne milijarde u organizaciju SP. Postoji aerodrom u Beogradu, Nišu, Temišvaru, Bukureštu, Sofiji, Solunu, Atini, i verovatno još negde koji mogu da se rekonstruišu, i svakako napravi još koji nov.
(Mio, 8. novembar 2018 18:53

Ti si izgleda zaboravio da zivimo u drzavi koja aktivno grebe rukama i nogama da zbog koristi stranog investitora (kolonijaliste) unisti Niski aerodrom, a ti govoris o izgradnji novih aerodroma !?!?

Лепи Цане

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave. 
(Misko, 08. novembar 2018 17:01)

Тачно, нарочито ако би ишли бициклама.

google

pre 5 godina

@mare

E moj ti, ako se tebi lepe stvari desavaju u organizovanju spektakla za bogate.. koliko samo ljudi ne razumeju sta znaci politika a kada bi se neko tom istom politikom i bavio mozda bi moglo da se nesto lepo desi ovom nesretnom narodu. Kakav porazavajuci komentar.

elektrinjo

pre 5 godina

Ma super je taj Mundijal...
Nego...
Pre vise od 2 godine pokradene su i ostecene trafostanice koje napajaju rasvetu na Pupinovom mostu i na obilaznici od mosta do Ovcanskog puta...i sad je mrkli mrak....
Rasveta ne radi ni na samoj petlji na Zrenjaninskom putu...vec 2 godine...
Ne mozemo da odrzavamo i ovo malo sirotinje, a zinulo nam na Mundijal...ma vazi...

Тата спалио Ђенку

pre 5 godina

@(Muškarac37, 08. novembar 2018 18:14)

Да си био на СП у Русији, схватио би зашто не можемо...
Москва-Санкт Петербург има једно 700 км раздаљине. За све навијаче чије су репрезентације једну утакмицу играле у СПБ, а следећу у Москви или било ком другом граду организовани су тзв. навијачки возови у којима су били спаваћи купеи, ресторани, купатила итд, а возна карта се није куповала, већ је важила улазница. Ни један инцидент није забележен. Сад ти замисли да нпр Италија игра у Н.Саду, а следећу у Солуну!!! Како би се навијачи пребацили до Солуна? Возом!??? Смешно и за помислити!
О стадионима и да не говоримо..

CJC

pre 5 godina

kohorn

Znao sam da smo u nečemu duplo veći, ispostavilo se po broju stanovnika. Tako da, Šumadija sa Beogradom kao glavnim gradom ima sigurno više stanovnika od Urugvaja.
Izvinite gospodine Eratostene, nisam Vas prepoznao.

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

Nije samo zbog para, vec je i geografija takva da bi timovi putovali satima i satima kroz planincine od drzave do drzave. 
(Misko, 08. novembar 2018 17:01) 
Brate, mili...pa, mi pocinjemo uskoro sa proizvodnjom letecih automobila, a ti ni za avion ne znas.

ja pa ja

pre 5 godina

Zato što se pominje AV u celoj priči. Njih čitaj opoziciju ne interesuje sport, već samo pišu negativne komentare i lupaju minuse. Uzeli foru od AV-ovih sendvičara, dok mene interesuje ova tema iz sportskog ugla.
(Mio, 08. novembar 2018 18:34)

Odavno ovakva tema prevazilazi sportski ugao. Partizan i Zvezda ne mogu da okrece svlačionice.
Zvezda ne može da asvaltira stazu pored tribine, da ljudi ne gaze po blatu...A ti hoćeš da neko organizuje svetsko prvenstvo.
U Rusiji, najnoviji stadion Dinama i Moskve nije mogao da bude u konkurenciji za organizaciju, zato što je bio "kraći" za 1000-2000 gledalaca.

Ja sam siguran da bi AV -AV voleo da organizuje. On je poznati graditelj.Ako je Ruse, sa njihovom korupcijom, koštalo 16 milijardi, nas bi bar 30.
Svaki dan bi po nešto otvarali.Prvo temelj, pa tribinu stepenik po stepenik, kapije, semafor, WC....
Verovatno bi i stadioni bili najveći na svetu

Srdjan

pre 5 godina

Ideja nije losa ali ovde je klasicno potpaljivalje naroda na delu. Na zalost, izjeda nas korupcija pa bi takvo prvenstvo kostalo 3x vise nego sto stvarno kosta.

Marinkova bara

pre 5 godina

Da bi se organizovalo SP Srbija treba da ima barem dva stadion od min 40 hiljada mesta.Moze Beograd da ima a ko jos? Mora da ima smestajne kapacitete.Stadion moze da se napravi samo u Nisu i Novom Sadu, ali ko ce kasnije da odrzava te stadione da li klubovi iz tih mesta imaju toliku publiku. Ovo je pustena buva od strane Vucica.I na kraju ko bi obezbedio novac.Cak i odrzavanje jedne grupe EP tesko da je moguce pogotovu sto se UEFA izjasnila da vise nece da eksperimentise sa vise organizatora

Misko

pre 5 godina

@Mio svakako, ali broj funkcionalnih aerodroma Kanadi, Americi i Meksiku je malo veci nego na Balkanu. U Americi je za domaci saobracaj avion kao autobus, nama jos uvek nije - nema infrastrukture i nema potrebe/privrede/rasta za takvu infrastrukturu ...

Voja SD

pre 5 godina

Sto ne bude u Urugvaju na stogodisnjicu?..
(Money, money, money, 8. novembar 2018 17:06)

Super ideja covece. Orlovi bi trebalo opet onim parobrodom da idu, cisto da razmaženi sminkeri vide kakav je nekad bio zivot fudbalera. Danas kukaju na recepciji ako im u sobi ne radi daljinski ili im je kakao za užinu previše vruć.

Cika Kure

pre 5 godina

A kako su Brazil i Meksiko dobijali prvenstvo? Kod njih je ekonomska situacija lošija nego kod nas, a što se bezbednosti tiče, mi smo tri Švajcarske za ove dve američke zemlje.
(Mio, 08. novembar 2018 17:31)

Brazil ima jednu od najvecih ekonomija na svetu! Druga stvar je sto ima sirotinje, kako i nece kad ih ima toliko i kad su ogromna zemlja.

jд123

pre 5 godina

Пустимо то у вези СП. Али зашто се ове четири државе не договоре да направе заједничку лигу? Не би било проблема са хулиганима, јер нема зле крви као у случају са бившом браћом. Ниво фудбала би се подигао, јача лига, јачи клубови, редовни учесници европских такмичења...

Када се ту докажу, неће бити проблем ни да се заједно кандидују за одржавање великог такмичења.

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

"U Rumuniji vladaju isti problemi kao i u Srbiji, velika je nezaposlenost, životni standard je loš..."
Kako ovo i Vozd u istom tekstu?!

Rade Knezevic

pre 5 godina

A reprezentacije budu smestene u hostelima ili stan na dan. Neko ovde napisa kad mogu Meksiko ili Brazil. Jedan Meksiko siti kao tri Srbije itd itd.

jako i do samog kraja

pre 5 godina

Mala ispravka, rumunski novinar je Emanuel Rošu(s ali sa onom donjom kvačicom) inače urnebesan lik. Ko je na tviterima neka zaprati brata, zavolećete i Rumune i rumunski fudbal. Sportski pozdrav.

aus

pre 5 godina

@Mio
Brazil ima jednu od 10 najvecih ekonomija sveta.
Meksiko ima ekonomiju na nivou Rusije, medju 20 najvecih na svetu.
I ti to uporedjujes sa Srbijom!?

Kontras

pre 5 godina

Jeste skoro nemoguca misija i jeste da imamo mnogo bitnije stvari i prece stvari od toga.

Ali, takve stvari su nesto za sta se, izmedju ostalog zivi. Bilo bi fascinantno da se SP u fudbalu odrzava izmedju ostalog i u Srbiji. Fantastican dogadjaj bi to bio.

Zato, treba sanjati i treba pokusati. Ko zna.