Četvrtak, 08.11.2018.

11:58

Jokić i reprezentacija – nije uvek na igračima da odluče

Izvor: B92

Jokiæ i reprezentacija – nije uvek na igraèima da odluèe IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

3x3

pre 5 godina

Volim da gledam Jokića, Bogdana, Belog, Bobija, Tea, neverovatan prvi korak Nede, fajtera Kalinu, Žoca kako se dernja, i td. Zamenili su mi naše legende.
Volim i ove domaće klince od kojih mnogi nisu na nekom nivou ali to je to što imamo.
Valom i našu decu, Dončića, Dragića, Mirotića, Vučevića, navijam i za našeg Igora koji vodi NBA klub.

Opušteno ljudi, koji vam je

Lignjoslav

pre 5 godina

@Stiven K
Brate u doba interneta i lako dostupnih informacija, ti odvalis ovakvu glupost. (jos dobiješ gomilu pluseva)
Pau naravno da nije igrao na svim takmicenjima. Jeste da si ti mozda pročitao u sastavu Španije Gasol, ali da ti šapnem nešto (ima jos jedan Gasol...buraz mu) . Primer koji mi pada na pamet je recimo ona čuvena tekma protiv njih, sa čuvenom Teovom trojkom preko Garbahose. Tu je igrao samo Mark (buraz mu) to ovako bez provere se sećam. Postoji jos nekoliko takmičenja koja je preskočio. Za Dircka ne znam. i sa njim su nam uvek bili laka mušterija i vrv sam ih uvek podcenjivao (cak i posle EP u Beogradu) , da nisam ni gledao njihov sastav. Mislim da nema sanse da je Dirk igrao svako takmicenje
eto bez googlovanja

Марко

pre 5 godina

Каже да игра кошарку да би се забављао и освајао трофеје. Он до сада никада нигде није освојио ниједан једини трофеј.

zemunski kej

pre 5 godina

Sigurno imate nekog poznanika koji nije los ali onako na svoju ruku, Takav je i ovaj nas jokic ,musicav,Jos je mlad i tek ce se izgraditi kao licnost ali neke stvari te prate do kraja zivota,

Pera

pre 5 godina

"...odlučio da preskoči Evrobasket i pojedini, ali ne i svi, navijači su mu to dosta zamerili."
Tacno je da nisu svi, ali "pojedini" je apsolutno pogresna rec. Ispravno je mnogi, vecina...

fear.the.beard

pre 5 godina

takmicenje reprezentacija je zaostalo takmicenje a uostalom i nema smisla kad se zna ko je najbolji, ne znam zasto ostale drzave uopste i ucestvuju ili su bas mazohisti i vole da budu ponizavane ahahahahah

Ivan NS

pre 5 godina

Zadnje četiri utakmice baš igra na MVP nivou. Nijedan vrhunski igrač sebi ne može dozvoliti takav luksuz da dve nedelje igra konstantno ispod svakog očekivanja. A ako je plaćen toliko, ne može i ne sme šutnuti samo jednom ka košu.

Wwww

pre 5 godina

"Zivi bili pa videli"
"Sve se prasta,osim uspeha"
"Ko razume shvatice"
"Idi gledaj bocanje"
"Hahahaha"

Fraze koje se uglavnom koriste kada neko nema cinjenice koje ce potkrepiti izgovorenu misao. Obratite paznju molim vas,pa recite da gresim.

slaviša šmigič

pre 5 godina

nikola jokič je zamene lično največe razočarenje u istoriji srbske košarke,kad se jedan dragič moze odazvati slovenskoj reprezentaciji a veča je zvezda od jokiča.dragič je zasluzeno nastupao na all star utakmici kad jim se pridoda još dončič slovenija če opet juriti najviše pozicije u košarci.tada smo pričali aj neka se prvo jokič novčano obezbedi ali mu trenutno niko nebrani.da zaigra za svoju zemlju.verujem,da mozemo mi visoko i bez jokiča samo da se bjelica i bogdanovič odazovu.

Lee Kas

pre 5 godina

Ma daj, nije do igrača. Nego do koga? Do komšije, dede, tetke? Ako postoji želja nema zabrane. Plati se osiguranje i svi su zadovoljni. Zamisli da je Real rekao, da pola tima zajedno sa Ronaldom ne može da igra. Nemoj da pričate gluposti. U redu, jedna sezona je propuštena radio je na ugovoru, to se može razumeti. Sad, šta se dešava, ne znamo jer možemo samo da nagađamo i da vidimo da dečko nije igrao kada je imao šansu. Toliko

flex

pre 5 godina

Decko je jedan od najboljih nba igraca, napadaca i mislim da je dobar decko ali se cidi da ima nekih problema u glava. Nece da igra , nece da napada izadje na trojku i samo pipne liptu. Treba mu pomoci ima nekih problema sa nekim u klubu. Sto se tice reprezentacije ima pravo da igra ili ne igra

elektrinjo

pre 5 godina

Nikola je sjajan momak i pustite ga na miru...Da li mi stvarno nemamo preca posla, nego da ga olajavamo i bavimo se njegovim zivotom.
U Srbiji se sve prasta, osim uspeha, a uspeo je sam, bez nase pomoci...
Pa ko smo onda mi i sa kojim bre pravom olajavamo tog decka...
Ima pravo i da igra i da ne igra za reprezentaciju, ne obavezu..
Poredimo ga sa ovim, sa onim, ovaj ovako, onaj onako...
Zemljaci....
za koju mi reprezentaciju igramo?
Za koju mi drzavu ginemo, je li...?
El za Srbiju majku...
Kako...?
Ne igra se lajanjem i ispraznim zamlacivanjem za svoju Srbiju...
Manite se corava posla, nego se latite neceg smislenog, oplemenite sebe, svoju porodicu, ulicu, mesto gde zivite...
Kad Srbija bude lepa, cista, zdrava, sigurna, kad njeni stanovnici ne budu zeleli da iz nje pobegnu glavom bez obzira...
Nece biti frka, da li neki klinac igra ili ne...

Pedja

pre 5 godina

Hahahahhaa. Kakva komedijam kad neko kaze da je on bio "jedan od glavnih igrača na OI", a dečko bio treći centar, Raduljica bio broj 1.

kokoko

pre 5 godina

I Nowitzki i Gasol i Parker su propustavali nacionalna takmicenja. Eurobasket je propustilo gomilo NBA Igraca, a ovaj zadnji prozor skoro niko iz NBA nije igrao. A da Divac i Stojakovic nisu u Kingsima, ne bi bi njih dvojicu videli. A kad se vodi sta je se desilo sa Bogdanom znamo i zasto. Svidelo se nams ili ne, to je tako u modernoj kosarci. A najmanje sto tuj pomaze je pozivanje na neki patriotizam.

Deadpool KG

pre 5 godina

Zapravo jeste. Uvek je na igracima, niko nema autoritet da zabrani nekom. Pitajte Pau Gasola
(xXx, 08. novembar 2018 14:41) Gasola kojem španski savez plaća osiguranje? Ili Novickog koji je demantovao pisanja da sam plaća osiguranje i rekao da mu plaća nemački savez? Ili buzdovane koji misle da se osiguranje plaća samo za takmičenja? Svaki nastup van ekipe neko mora da plati osiguranje i plaća se po meču. Osim toga mora da se navede i broj minuta po meču predviđen za igrača, ako se prekorači osiguranje se negira. Osiguranje nije obavezno samo ako igrač ne dobije eksplicitno odobrenje od kluba (kao Bogdan i Beli od Divca). Ako se povredi bez osiguranja i odobrenja, prekide mu se ugovor jednostrano bez i dolara obeštećenja. Čak i za AllStar meč NBA liga mora da plati osiguranje za svakog igrača. A imaš ti predstavu koliko košta to isto osiguranje po meču za Jokića? Pročitaj statut NBA lige, kolektivni ugovor za igrače, i onda pronađi kakvi su uslovi kod osiguravajućih kuća, pa posle hejtuj.

bunjuel

pre 5 godina

Osim što uvek jeste na igračima da odluče. S druge strane, to je njegova stvar, i niko mu ne može zameriti ako ne želi da igra za Srbiju, samo ako se o tome radi, onda to treba i reći. Nepošteno je zavlačiti i tim i navijače.

mare

pre 5 godina

Kad se završi sezona onda leti svaki NBA igrač radi na sebi, na tehnici, šutu, kondiciji, nabacuju mišiće. Zato većina NBA igrača napreduje iz godine u godinu podižu prosek poena, imaju bolje procente...
Igranjem ra reprezentaciju igrač kao Jokić može sebi da napravi štetu jeste čuli Šarića koji je izjavio da bi bio bolji igrač da nije igrao za reprenzaciju. Sad Jokić mora da se žrtvuje da bi nekom udovoljio?

Jaran

pre 5 godina

gremlin
Da li bi iko normalan igrao za drzavu u kojoj je 99% ljudi bilo sigurno da se vraca u Megu posle prve Letnje lige i u kojoj ga 90% ljudi mrzi jos od onog prvog dogovora sa Saletom da radi na sebi (pre OI)? Samo bu**** bi igrala, eto ko bi igrao.

bu****

pre 5 godina

Da li bi iko normalan igrao za drzavu u kojoj je 99% ljudi bilo sigurno da se vraca u Megu posle prve Letnje lige i u kojoj ga 90% ljudi mrzi jos od onog prvog dogovora sa Saletom da radi na sebi (pre OI)? Samo bu**** bi igrala, eto ko bi igrao.
(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 8. novembar 2018 14:29)

Da li bi bio ljubazan jarane da podelis svoju statisticko istrazivanje na 7 miliona ljudi, kao i kakva je direktna veza ocekivanja hejtera kojih je uvek bilo i uvek ce biti, sa odnosom prema svojoj reprezentaciji????

марко

pre 5 godina

дали су му макс-контракт како онда да му дозволе да игра за национални тим ван сезоне где увек постоји шанса да се повреди као пол џорџ који је смрскао ногу играјући за тим сад? има времена тек је 23. нека селектор стави њега, бјелицу, богдановића, бобија и теа...и ето тима да парира америма на олимпијади.

dex

pre 5 godina

@antireklamozder

Super, recimo samo na kojim je to takmicenjima igrao Entoni? A da, SP i OI. Nije se lomatao po nekim kvalifikacijama niti bi igrao neko kontinentalno prvenstvo protiv Paname, Hondurasa itd...

gremlin

pre 5 godina

Svi ovi što brane Jokica nek pogledaju kad svira Fratelli d’Italija a pevaju fudbaleri pre svake utakmice,možda shvate da se za državu igra iz ljubavi a ne za pare bila ona Bocvana ili Srbija...

aha

pre 5 godina

NBA je cirkus bez odbrane, finale konferencija je tek početak košarke, Denver neće ući u plej of, a Jokić je samo zabavljač u cirkusu koji se zove NBA. Za tu ulogu zabavljača dobija lepe pare i ne pada mu na pamet da se blamira na prvenstvu Evrope i da ga prave smešnim ovde. Ne mora da dolazi, ne mora da igra, ja volim da gledam reprezentaciju i volim sve koji shvataju da je ČAST igrati za svoju zemlju. Njegove rezultate ne pratim, kao ni NBA, a ovaj komentar šaljem jer sam članak pročitao zbog reprezentacije, on je jedan u nizu nebitnih.

srb

pre 5 godina

@gremlin
shvati da nisu svi ljudi isti. Neki imaju nacionalni identitet, kao sto je to slucaj sa italijanima, neki ga nemaju i idu za parama, kao sto je to jokic. Necu komentarisati sta je bolje ali svako ima pravo da izabere svoj put kao sto i meni ostaje pravo da nekoga postujem ili ne zbog njegovih odluka ali svakako prihvatam i ne prebacujem

student

pre 5 godina

Malo je licemerno govoriti o odazivu za repku. Svi smo mi sada patriote, volimo našu jedinu zemlju, najbolju. A okrenite rubriku info ili biz, neku vest o Vučiću, Kosovu ili čemu drugom, pola komentara je o tome kako se pakuje i beži iz Srbije, mrzi Srbiju. Lako je govoriti kada je pitanje patriotizma na tuđoj koži.
Ne osuđujem dečka ali ga ni ne branim, suviše smo mali i beznačajni kao nacija pa se bavimo ovim poprilično nebitnim stvarima. Pitam se da li se provlači priča o Dzejmsu u SAD što nije učestvovao na OI jer neće, kao kod nas za Jokića što se ne odaziva za repku. Osvajali smo mi najveće medalje i bez njega i sa njim. Vreme patriotizma i ljubavi prema svojoj zemlji je daleki perfekat.

Bronko

pre 5 godina

Ljudi ja nisam upućen jel on nesto dužan reprezentaciji? Ako jeste onda mora da igra. Ako nije ostavite coveka na miru, njegovo pravo za koga ce da igra. Ne moramo bas najocajnija nacija na svetu da budemo.

kako god

pre 5 godina

Plati clanarinu, plati patike, plati pripreme, podmicuj trenera, radi,radi,radi,radi, dopusti menadzeru da ti odere kozu i pokupi sve pare za sebe u prvim ugovorima, radi, radi, radi, radi, gledaj kradju i otimacinu, svakakvo sudjenje, svakakvo meseterenje, radi, radi,radi, nemaj uslova, nemaj nista, radi, radi, radi, radi, ne dobijaj nista od drzave , radi, radi radi, ako se povredis upropastio si karijeru jer si sve podredio kosarci, bices ulicar i nikog nece biti briga, radi, radi, radi i kad konacno svojim radom nesto postignes , onda se pojavi brizna drzava i moralni ljuti navijaci da pridikuju. Kakva bre reprezentacija, sta je njega ova jadna zemlja zaduzila da se on lomi za nju?! Plus sto ga jedni placaju i to papreno, a kod drugih da se povrede, pa sto vam tako neko od nasih velikuh patriota ne pozajmi svoj Porse da se provozate, to je njihova obaveza prema zemljacima. Licemeri!
A sto se Novickog i Gasola tice zamislite kakve su oni uslove i podrsku drzave i sistema imali, uporedite sa Jokicem pa vidite ima li razlike.
Svaka cast Jokicu, ti si nada da se ovde jos uvek radom i trudom moze nesto postici!

tamoneko

pre 5 godina

niko nije duzan da igra za reprezentaciju..

pa nismo mi SSSR ili Kina

ko hoce extra, ko nece ne mora

Na meni je da ga zbog toga vise ili manje "volim"/cenim/postujem i to je sve.
ali drzava mu nista nije dala, kao ni mi, tako da nam ni ne duguje nista

brm

pre 5 godina

Dirk Novicki i Pau Gasol su uvek igrali za reprezentacije svojih država, a bili su vrhunski igrači u NBA.
(Stiven k., 8. novembar 2018 12:11)

Ne, nisu uvek igrali. Često su preskakali. Jedne godine je Gasol čak došao da prati EP ili SP Španije kao novinar.

miki

pre 5 godina

Ne, nisu uvek igrali. Često su preskakali. Jedne godine je Gasol čak došao da prati EP ili SP Španije kao novinar.
(brm, 8. novembar 2018 13:10)

...jer je bio povredjen.

zoran ribar

pre 5 godina

Onima kojima ovo ocito nije jasno - za reprezentaciju se ne igra zbog drzave i politicara, za reprezentaciju se igra radi ljudi tj. svih nas koji navijamo za taj tim i onih koji ce u buducnosti za njega navijati sto ce inspirisati razvitak nekog novog Jokica. Za reprezentaciju se ne igra iz obaveze zato sto ti je drzava pre toga treba nesto dala, za reprezentaciju se igra zato sto imas mogucnost da postanes besmrtan u svom narodu, i odrzis taj kontinuitet koje su legende u ovom sportu postavile i tako postale besmrtne....svako ko odbije tu sansu ocigledno nije shvatio sustinu stvari stavljajuci materijalne i povrsne benefite ispred onoga sto im se nudi i neshvatajuci koliki je u stvari ulog.

NbgDeki

pre 5 godina

Dirk Novicki i Pau Gasol su uvek igrali za reprezentacije svojih država, a bili su vrhunski igrači u NBA. 
(Stiven k., 8. novembar 2018 12:11) 

Ne, nisu uvek igrali. Često su preskakali. Jedne godine je Gasol čak došao da prati EP ili SP Španije kao novinar.
(brm, 08. novembar 2018 13:10)

Jednom je cesto?

Jarmusch

pre 5 godina

Svi misle NBA ili Nuggets ili ko zna ko sabotira Jokica, ali niko ne pomislja da je coveku verovatno smesno da igra neku FIBU ili OI sa nekom Turskom, Slovackom, Rumunijom... Jednostavno mu je nezanimljivo da se tu nesto lomata kada pravi fantasticnu karijeru u NBA. To je kao da igras premier ligu za Manchester Utd i neko te zove da igras seosku ligu u Surdulici jer te se selo i stric i strina zaželeli....

bist

pre 5 godina

U NBA vaš tim obično poprimi identitet vaše zvezde. Jokić nema ego, nesebičan je na terenu i ostatak njegovih saigrača se uklapa u taj profil. Nikola je sjajan superstar za Denver, grad koji i dalje pokušava da zaboravi kako je Karmelo Entoni napustio grad. Jokić želi da igra za Nagetse do kraja karijere, a grad ga voli zbog njegove skromnosti i iskrene ličnosti“, zaključio je novinar “BSN Denver“ za B92.

ironicno Karmelo je jedan od najuspesnijih reprezentativaca USA ikada... vrlo retko je odbijao poziv reprezentacije koje god takmicenje da se igralo...

sportski pozdrav :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anti-reklamozder, 8. novembar 2018 12:04)

Dodao bih samo, ako se ne varam, da su mu roditelji Portorikanci.
Opet, igrao je za USA sa tolikom energijom.
Izostanak iz reprezentacije nije smak sveta, to je necije opredeljenje.
Medjutim, treba biti covek i reci, hocu ili necu. Kraj.
Valjda moze neki novinar da poseti Jokica u Denveru i pita ga sta hoce?
Cim se stvari odvijaju na ovaj nacin, zna se ko je kriv.
Jokic, niko drugi.

ko je ovde lud

pre 5 godina

Ja ovo govorim već dugo. Ovaj novinar je baš uz denver, poznaje situaciju.
Denver Nikolu gleda kao superstara a u USA superstarovi igraju samo OI i SP, ne igraju kvalifikacije i kontinentalna takmičenja.

doktor

pre 5 godina

"no homo",ali mislim da ne treba da igra... Treba napraviti zdravih 12 igraca ,koji su srecni i zadovoljni i koji ne zaradjuju 30 mil.po sezoni ,jer muke su to brate ,muke pregoleme

ivan80

pre 5 godina

Košarka u Denveru je u zapećku u odnosu na američki fudbal i pogotovo na hokej i Kolorado Avelanše koji imaju status Boga tamo. Tako da priča da Denver i nije toliko sportski grad i ne pije vodu

Marko

pre 5 godina

Koliko frustrirane ekipe na komentarima! Kaze jedan ove i Irk Gasol su igrali i bili uspesni u NBA! .. pa jesu ali nisu se ni oni odazvali na svaki poziv reprezentacije! pre nego sto napises glupost imas google pa praveri!

the show must go on

pre 5 godina

Svaka njemu čast za NBA.U kojem god klubu bude igrao ja ću navijati za taj klub.Sto se tiče reprezentacije,tu je stvar čista.Nije igrao na EP,ako ne bude igrao ni na SP,po meni nema šta da traži ni na OI ako se na iste plasiramo.To je jedan čitav zaokružen ciklus takmičenja bez njega.Po meni bilo bi i sramno ga zvati u reprezentaciju za par utakmica od mogucih 100.Da se razumemo malo sam stariji.Ja sam kao malo dete pre 25-30 godina počeo navijati za Partizan isključivo zbog Djordjevica,Danilovica trenera Željka Obradovica.Reprezentaciju YU,SRJ sam isto zavolio zbog istih ljudi.

duki

pre 5 godina

Ne bi to bio nikakav problem da ovaj naš narod nije toliko napaćen i da nema za šta drugo da se raduje osim za sport, a sada i oni sportisti koji bi iole mogli da nas usreće odbijaju. To je cela suština. Razumem razloge, ali isto tako i ne vidim pravu želju da bude u timu Srbije, na žalost. A mislim da nije svestan koliko bi ga narod obožavao.

Pera

pre 5 godina

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1466911#k28716096

Da li si svestan da je to zvanican odgovor i kakve bi pravne posledice povukao odgovor koji nije u skladu sa pravilima? Nisi.
Uostalom, sta je njemu drzava dala? Jel mu placala treninge? Nije. Jel mu placala hranu, opremu, putovanja, bilo sta? Nije. Sta bi dobio da se nije probio? Nista od drzave. Meni licno je dosta sto igra sa nasom zastavom u NBA i belezi vanserijske ucinke. Reprezentacija bi bila pozeljna ali ako ne moze boze moj, necu ga mrzeti zbog toga.

Uostalom jel Divac igrao konstantno za reprezentaciju? Stojakovic? Koliko jos njih nije? I sta? Pa nista. Kao da je nekome cilj da ga sabotira.
Sa druge strane neko osvoji medaljicu sa 19 god u nekom manje kompetentnom sportu i dobije dozivotnu penziju. Itd itd.

Jos na sve to imaj na umu da su oni suvi profesionalci, da se svaki dan trenira minimum dva puta a nekada i tri. Da pre i posle treninga ima rad sa strucnim timovima trenera, fizijatrima, fizioterapeutima, pa mislim sada i nutricionistu. Telu je potreban fizicki i psihicki odmor. NBA liga je ogroman napor i pored svega toga, taj odmor koji im preostane nije ni u potpunosti odmor jer se i tokom njega usavrsava i pored toga postoji i predsezona.

Nemojte suditi ako niste iskusili.

Унклија

pre 5 godina

Какве глупости, много веће звезде од њега су играле за репрезентацију, он као не може.

У неким другим спортовима наши репрезентативци играју скоро за џабе па не одбијају позив...

Nebojša

pre 5 godina

Kako onda pojedini igrači nikad nisu odbili da igraju Novicki na primer ali ajde oprostiću mu ukoliko bude igrao na predstojećem šampionatu ali ukoliko i tada odbije ne treba ga više zvati.

Ludi Milojko

pre 5 godina

Čovek sinoć prvi put šutne na 2 sekunde do kraja meča. Sam je kriv što ne dobija dovoljno pažnje. Sine kao prva zvezda i najbolji igrač ekipe, moraš da šutneš na koš da bi tvoja ekipa pobedila. 3 puta mu fali 1 skok, asistencija ili koš za triple double, znaš kada bi Westbrook ili James to dozvolili? Bori se, kidaj, svako veče daj 100 % sebe i gledaj malo i na ličnu statistiku, jednostavno, takva je to liga. Svaka čast na nesebičnosti ali vreme je da preuzmeš odgovornost za svoju ekipu i da budziš malo i statistiku ako misliš da budeš all star. Može da postane prava triple double mašina a njega kao da to ne interesuje. Kidaj Jokiću, Srbija je uz tebe !!!!

tra

pre 5 godina

Ovaj odgovor možete da nađete veoma lako na netu.
Citat:
"Odgovor potpredsednika i pomoćnika generalnog menadžera Denver “Nagetsa“ Arturasa Karnišovasa koji je odgovorio na konkretno pitanje upućeno od strane KSS: „Da li i zašto Denver zabranjuje nastup njihovog igrača Nikole Jokića za reprezentaciju Srbije na EP 2017?“
U odgovoru Arturasa Karnišovasa stoji sledeće:

„Na osnovu sporazuma između Fibe i NBA mi ne možemo i nećemo sprečiti Nikolu da igra za srpsku reprezentaciju. Javite mi ukoliko budete imali još pitanja. Ja sam već razgovarao o ovoj temi sa Sašom Đorđevićem. Hvala“.
I u originalu:
„Based on FIBA/NBA agreement we cannot and will not stop Nikola from playing for Serbian National Team. Let me know if you have any further questions. I already had a conversation with Sasha Djordjevic regarding this matter. Thank you"

Dakle "mi ne možemo i nećemo sprečiti".
Šta nije jasno?
Jedino ako se g.Harrison Wind više pita u Denveru nego Karnišovas.

anti-reklamozder

pre 5 godina

U NBA vaš tim obično poprimi identitet vaše zvezde. Jokić nema ego, nesebičan je na terenu i ostatak njegovih saigrača se uklapa u taj profil. Nikola je sjajan superstar za Denver, grad koji i dalje pokušava da zaboravi kako je Karmelo Entoni napustio grad. Jokić želi da igra za Nagetse do kraja karijere, a grad ga voli zbog njegove skromnosti i iskrene ličnosti“, zaključio je novinar “BSN Denver“ za B92.

ironicno Karmelo je jedan od najuspesnijih reprezentativaca USA ikada... vrlo retko je odbijao poziv reprezentacije koje god takmicenje da se igralo...

sportski pozdrav :)

anti-reklamozder

pre 5 godina

U NBA vaš tim obično poprimi identitet vaše zvezde. Jokić nema ego, nesebičan je na terenu i ostatak njegovih saigrača se uklapa u taj profil. Nikola je sjajan superstar za Denver, grad koji i dalje pokušava da zaboravi kako je Karmelo Entoni napustio grad. Jokić želi da igra za Nagetse do kraja karijere, a grad ga voli zbog njegove skromnosti i iskrene ličnosti“, zaključio je novinar “BSN Denver“ za B92.

ironicno Karmelo je jedan od najuspesnijih reprezentativaca USA ikada... vrlo retko je odbijao poziv reprezentacije koje god takmicenje da se igralo...

sportski pozdrav :)

the show must go on

pre 5 godina

Svaka njemu čast za NBA.U kojem god klubu bude igrao ja ću navijati za taj klub.Sto se tiče reprezentacije,tu je stvar čista.Nije igrao na EP,ako ne bude igrao ni na SP,po meni nema šta da traži ni na OI ako se na iste plasiramo.To je jedan čitav zaokružen ciklus takmičenja bez njega.Po meni bilo bi i sramno ga zvati u reprezentaciju za par utakmica od mogucih 100.Da se razumemo malo sam stariji.Ja sam kao malo dete pre 25-30 godina počeo navijati za Partizan isključivo zbog Djordjevica,Danilovica trenera Željka Obradovica.Reprezentaciju YU,SRJ sam isto zavolio zbog istih ljudi.

tra

pre 5 godina

Ovaj odgovor možete da nađete veoma lako na netu.
Citat:
"Odgovor potpredsednika i pomoćnika generalnog menadžera Denver “Nagetsa“ Arturasa Karnišovasa koji je odgovorio na konkretno pitanje upućeno od strane KSS: „Da li i zašto Denver zabranjuje nastup njihovog igrača Nikole Jokića za reprezentaciju Srbije na EP 2017?“
U odgovoru Arturasa Karnišovasa stoji sledeće:

„Na osnovu sporazuma između Fibe i NBA mi ne možemo i nećemo sprečiti Nikolu da igra za srpsku reprezentaciju. Javite mi ukoliko budete imali još pitanja. Ja sam već razgovarao o ovoj temi sa Sašom Đorđevićem. Hvala“.
I u originalu:
„Based on FIBA/NBA agreement we cannot and will not stop Nikola from playing for Serbian National Team. Let me know if you have any further questions. I already had a conversation with Sasha Djordjevic regarding this matter. Thank you"

Dakle "mi ne možemo i nećemo sprečiti".
Šta nije jasno?
Jedino ako se g.Harrison Wind više pita u Denveru nego Karnišovas.

Nebojša

pre 5 godina

Kako onda pojedini igrači nikad nisu odbili da igraju Novicki na primer ali ajde oprostiću mu ukoliko bude igrao na predstojećem šampionatu ali ukoliko i tada odbije ne treba ga više zvati.

Ludi Milojko

pre 5 godina

Čovek sinoć prvi put šutne na 2 sekunde do kraja meča. Sam je kriv što ne dobija dovoljno pažnje. Sine kao prva zvezda i najbolji igrač ekipe, moraš da šutneš na koš da bi tvoja ekipa pobedila. 3 puta mu fali 1 skok, asistencija ili koš za triple double, znaš kada bi Westbrook ili James to dozvolili? Bori se, kidaj, svako veče daj 100 % sebe i gledaj malo i na ličnu statistiku, jednostavno, takva je to liga. Svaka čast na nesebičnosti ali vreme je da preuzmeš odgovornost za svoju ekipu i da budziš malo i statistiku ako misliš da budeš all star. Može da postane prava triple double mašina a njega kao da to ne interesuje. Kidaj Jokiću, Srbija je uz tebe !!!!

Унклија

pre 5 godina

Какве глупости, много веће звезде од њега су играле за репрезентацију, он као не може.

У неким другим спортовима наши репрезентативци играју скоро за џабе па не одбијају позив...

duki

pre 5 godina

Ne bi to bio nikakav problem da ovaj naš narod nije toliko napaćen i da nema za šta drugo da se raduje osim za sport, a sada i oni sportisti koji bi iole mogli da nas usreće odbijaju. To je cela suština. Razumem razloge, ali isto tako i ne vidim pravu želju da bude u timu Srbije, na žalost. A mislim da nije svestan koliko bi ga narod obožavao.

kako god

pre 5 godina

Plati clanarinu, plati patike, plati pripreme, podmicuj trenera, radi,radi,radi,radi, dopusti menadzeru da ti odere kozu i pokupi sve pare za sebe u prvim ugovorima, radi, radi, radi, radi, gledaj kradju i otimacinu, svakakvo sudjenje, svakakvo meseterenje, radi, radi,radi, nemaj uslova, nemaj nista, radi, radi, radi, radi, ne dobijaj nista od drzave , radi, radi radi, ako se povredis upropastio si karijeru jer si sve podredio kosarci, bices ulicar i nikog nece biti briga, radi, radi, radi i kad konacno svojim radom nesto postignes , onda se pojavi brizna drzava i moralni ljuti navijaci da pridikuju. Kakva bre reprezentacija, sta je njega ova jadna zemlja zaduzila da se on lomi za nju?! Plus sto ga jedni placaju i to papreno, a kod drugih da se povrede, pa sto vam tako neko od nasih velikuh patriota ne pozajmi svoj Porse da se provozate, to je njihova obaveza prema zemljacima. Licemeri!
A sto se Novickog i Gasola tice zamislite kakve su oni uslove i podrsku drzave i sistema imali, uporedite sa Jokicem pa vidite ima li razlike.
Svaka cast Jokicu, ti si nada da se ovde jos uvek radom i trudom moze nesto postici!

ivan80

pre 5 godina

Košarka u Denveru je u zapećku u odnosu na američki fudbal i pogotovo na hokej i Kolorado Avelanše koji imaju status Boga tamo. Tako da priča da Denver i nije toliko sportski grad i ne pije vodu

zoran ribar

pre 5 godina

Onima kojima ovo ocito nije jasno - za reprezentaciju se ne igra zbog drzave i politicara, za reprezentaciju se igra radi ljudi tj. svih nas koji navijamo za taj tim i onih koji ce u buducnosti za njega navijati sto ce inspirisati razvitak nekog novog Jokica. Za reprezentaciju se ne igra iz obaveze zato sto ti je drzava pre toga treba nesto dala, za reprezentaciju se igra zato sto imas mogucnost da postanes besmrtan u svom narodu, i odrzis taj kontinuitet koje su legende u ovom sportu postavile i tako postale besmrtne....svako ko odbije tu sansu ocigledno nije shvatio sustinu stvari stavljajuci materijalne i povrsne benefite ispred onoga sto im se nudi i neshvatajuci koliki je u stvari ulog.

Pera

pre 5 godina

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1466911#k28716096

Da li si svestan da je to zvanican odgovor i kakve bi pravne posledice povukao odgovor koji nije u skladu sa pravilima? Nisi.
Uostalom, sta je njemu drzava dala? Jel mu placala treninge? Nije. Jel mu placala hranu, opremu, putovanja, bilo sta? Nije. Sta bi dobio da se nije probio? Nista od drzave. Meni licno je dosta sto igra sa nasom zastavom u NBA i belezi vanserijske ucinke. Reprezentacija bi bila pozeljna ali ako ne moze boze moj, necu ga mrzeti zbog toga.

Uostalom jel Divac igrao konstantno za reprezentaciju? Stojakovic? Koliko jos njih nije? I sta? Pa nista. Kao da je nekome cilj da ga sabotira.
Sa druge strane neko osvoji medaljicu sa 19 god u nekom manje kompetentnom sportu i dobije dozivotnu penziju. Itd itd.

Jos na sve to imaj na umu da su oni suvi profesionalci, da se svaki dan trenira minimum dva puta a nekada i tri. Da pre i posle treninga ima rad sa strucnim timovima trenera, fizijatrima, fizioterapeutima, pa mislim sada i nutricionistu. Telu je potreban fizicki i psihicki odmor. NBA liga je ogroman napor i pored svega toga, taj odmor koji im preostane nije ni u potpunosti odmor jer se i tokom njega usavrsava i pored toga postoji i predsezona.

Nemojte suditi ako niste iskusili.

tamoneko

pre 5 godina

niko nije duzan da igra za reprezentaciju..

pa nismo mi SSSR ili Kina

ko hoce extra, ko nece ne mora

Na meni je da ga zbog toga vise ili manje "volim"/cenim/postujem i to je sve.
ali drzava mu nista nije dala, kao ni mi, tako da nam ni ne duguje nista

miki

pre 5 godina

Ne, nisu uvek igrali. Često su preskakali. Jedne godine je Gasol čak došao da prati EP ili SP Španije kao novinar.
(brm, 8. novembar 2018 13:10)

...jer je bio povredjen.

Deadpool KG

pre 5 godina

Zapravo jeste. Uvek je na igracima, niko nema autoritet da zabrani nekom. Pitajte Pau Gasola
(xXx, 08. novembar 2018 14:41) Gasola kojem španski savez plaća osiguranje? Ili Novickog koji je demantovao pisanja da sam plaća osiguranje i rekao da mu plaća nemački savez? Ili buzdovane koji misle da se osiguranje plaća samo za takmičenja? Svaki nastup van ekipe neko mora da plati osiguranje i plaća se po meču. Osim toga mora da se navede i broj minuta po meču predviđen za igrača, ako se prekorači osiguranje se negira. Osiguranje nije obavezno samo ako igrač ne dobije eksplicitno odobrenje od kluba (kao Bogdan i Beli od Divca). Ako se povredi bez osiguranja i odobrenja, prekide mu se ugovor jednostrano bez i dolara obeštećenja. Čak i za AllStar meč NBA liga mora da plati osiguranje za svakog igrača. A imaš ti predstavu koliko košta to isto osiguranje po meču za Jokića? Pročitaj statut NBA lige, kolektivni ugovor za igrače, i onda pronađi kakvi su uslovi kod osiguravajućih kuća, pa posle hejtuj.

doktor

pre 5 godina

"no homo",ali mislim da ne treba da igra... Treba napraviti zdravih 12 igraca ,koji su srecni i zadovoljni i koji ne zaradjuju 30 mil.po sezoni ,jer muke su to brate ,muke pregoleme

bist

pre 5 godina

U NBA vaš tim obično poprimi identitet vaše zvezde. Jokić nema ego, nesebičan je na terenu i ostatak njegovih saigrača se uklapa u taj profil. Nikola je sjajan superstar za Denver, grad koji i dalje pokušava da zaboravi kako je Karmelo Entoni napustio grad. Jokić želi da igra za Nagetse do kraja karijere, a grad ga voli zbog njegove skromnosti i iskrene ličnosti“, zaključio je novinar “BSN Denver“ za B92.

ironicno Karmelo je jedan od najuspesnijih reprezentativaca USA ikada... vrlo retko je odbijao poziv reprezentacije koje god takmicenje da se igralo...

sportski pozdrav :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anti-reklamozder, 8. novembar 2018 12:04)

Dodao bih samo, ako se ne varam, da su mu roditelji Portorikanci.
Opet, igrao je za USA sa tolikom energijom.
Izostanak iz reprezentacije nije smak sveta, to je necije opredeljenje.
Medjutim, treba biti covek i reci, hocu ili necu. Kraj.
Valjda moze neki novinar da poseti Jokica u Denveru i pita ga sta hoce?
Cim se stvari odvijaju na ovaj nacin, zna se ko je kriv.
Jokic, niko drugi.

elektrinjo

pre 5 godina

Nikola je sjajan momak i pustite ga na miru...Da li mi stvarno nemamo preca posla, nego da ga olajavamo i bavimo se njegovim zivotom.
U Srbiji se sve prasta, osim uspeha, a uspeo je sam, bez nase pomoci...
Pa ko smo onda mi i sa kojim bre pravom olajavamo tog decka...
Ima pravo i da igra i da ne igra za reprezentaciju, ne obavezu..
Poredimo ga sa ovim, sa onim, ovaj ovako, onaj onako...
Zemljaci....
za koju mi reprezentaciju igramo?
Za koju mi drzavu ginemo, je li...?
El za Srbiju majku...
Kako...?
Ne igra se lajanjem i ispraznim zamlacivanjem za svoju Srbiju...
Manite se corava posla, nego se latite neceg smislenog, oplemenite sebe, svoju porodicu, ulicu, mesto gde zivite...
Kad Srbija bude lepa, cista, zdrava, sigurna, kad njeni stanovnici ne budu zeleli da iz nje pobegnu glavom bez obzira...
Nece biti frka, da li neki klinac igra ili ne...

brm

pre 5 godina

Dirk Novicki i Pau Gasol su uvek igrali za reprezentacije svojih država, a bili su vrhunski igrači u NBA.
(Stiven k., 8. novembar 2018 12:11)

Ne, nisu uvek igrali. Često su preskakali. Jedne godine je Gasol čak došao da prati EP ili SP Španije kao novinar.

NbgDeki

pre 5 godina

Dirk Novicki i Pau Gasol su uvek igrali za reprezentacije svojih država, a bili su vrhunski igrači u NBA. 
(Stiven k., 8. novembar 2018 12:11) 

Ne, nisu uvek igrali. Često su preskakali. Jedne godine je Gasol čak došao da prati EP ili SP Španije kao novinar.
(brm, 08. novembar 2018 13:10)

Jednom je cesto?

gremlin

pre 5 godina

Svi ovi što brane Jokica nek pogledaju kad svira Fratelli d’Italija a pevaju fudbaleri pre svake utakmice,možda shvate da se za državu igra iz ljubavi a ne za pare bila ona Bocvana ili Srbija...

Jarmusch

pre 5 godina

Svi misle NBA ili Nuggets ili ko zna ko sabotira Jokica, ali niko ne pomislja da je coveku verovatno smesno da igra neku FIBU ili OI sa nekom Turskom, Slovackom, Rumunijom... Jednostavno mu je nezanimljivo da se tu nesto lomata kada pravi fantasticnu karijeru u NBA. To je kao da igras premier ligu za Manchester Utd i neko te zove da igras seosku ligu u Surdulici jer te se selo i stric i strina zaželeli....

bunjuel

pre 5 godina

Osim što uvek jeste na igračima da odluče. S druge strane, to je njegova stvar, i niko mu ne može zameriti ako ne želi da igra za Srbiju, samo ako se o tome radi, onda to treba i reći. Nepošteno je zavlačiti i tim i navijače.

bu****

pre 5 godina

Da li bi iko normalan igrao za drzavu u kojoj je 99% ljudi bilo sigurno da se vraca u Megu posle prve Letnje lige i u kojoj ga 90% ljudi mrzi jos od onog prvog dogovora sa Saletom da radi na sebi (pre OI)? Samo bu**** bi igrala, eto ko bi igrao.
(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 8. novembar 2018 14:29)

Da li bi bio ljubazan jarane da podelis svoju statisticko istrazivanje na 7 miliona ljudi, kao i kakva je direktna veza ocekivanja hejtera kojih je uvek bilo i uvek ce biti, sa odnosom prema svojoj reprezentaciji????

Ivan NS

pre 5 godina

Zadnje četiri utakmice baš igra na MVP nivou. Nijedan vrhunski igrač sebi ne može dozvoliti takav luksuz da dve nedelje igra konstantno ispod svakog očekivanja. A ako je plaćen toliko, ne može i ne sme šutnuti samo jednom ka košu.

Pera

pre 5 godina

"...odlučio da preskoči Evrobasket i pojedini, ali ne i svi, navijači su mu to dosta zamerili."
Tacno je da nisu svi, ali "pojedini" je apsolutno pogresna rec. Ispravno je mnogi, vecina...

Bronko

pre 5 godina

Ljudi ja nisam upućen jel on nesto dužan reprezentaciji? Ako jeste onda mora da igra. Ako nije ostavite coveka na miru, njegovo pravo za koga ce da igra. Ne moramo bas najocajnija nacija na svetu da budemo.

ko je ovde lud

pre 5 godina

Ja ovo govorim već dugo. Ovaj novinar je baš uz denver, poznaje situaciju.
Denver Nikolu gleda kao superstara a u USA superstarovi igraju samo OI i SP, ne igraju kvalifikacije i kontinentalna takmičenja.

Pedja

pre 5 godina

Hahahahhaa. Kakva komedijam kad neko kaze da je on bio "jedan od glavnih igrača na OI", a dečko bio treći centar, Raduljica bio broj 1.

Marko

pre 5 godina

Koliko frustrirane ekipe na komentarima! Kaze jedan ove i Irk Gasol su igrali i bili uspesni u NBA! .. pa jesu ali nisu se ni oni odazvali na svaki poziv reprezentacije! pre nego sto napises glupost imas google pa praveri!

kokoko

pre 5 godina

I Nowitzki i Gasol i Parker su propustavali nacionalna takmicenja. Eurobasket je propustilo gomilo NBA Igraca, a ovaj zadnji prozor skoro niko iz NBA nije igrao. A da Divac i Stojakovic nisu u Kingsima, ne bi bi njih dvojicu videli. A kad se vodi sta je se desilo sa Bogdanom znamo i zasto. Svidelo se nams ili ne, to je tako u modernoj kosarci. A najmanje sto tuj pomaze je pozivanje na neki patriotizam.

Lee Kas

pre 5 godina

Ma daj, nije do igrača. Nego do koga? Do komšije, dede, tetke? Ako postoji želja nema zabrane. Plati se osiguranje i svi su zadovoljni. Zamisli da je Real rekao, da pola tima zajedno sa Ronaldom ne može da igra. Nemoj da pričate gluposti. U redu, jedna sezona je propuštena radio je na ugovoru, to se može razumeti. Sad, šta se dešava, ne znamo jer možemo samo da nagađamo i da vidimo da dečko nije igrao kada je imao šansu. Toliko

student

pre 5 godina

Malo je licemerno govoriti o odazivu za repku. Svi smo mi sada patriote, volimo našu jedinu zemlju, najbolju. A okrenite rubriku info ili biz, neku vest o Vučiću, Kosovu ili čemu drugom, pola komentara je o tome kako se pakuje i beži iz Srbije, mrzi Srbiju. Lako je govoriti kada je pitanje patriotizma na tuđoj koži.
Ne osuđujem dečka ali ga ni ne branim, suviše smo mali i beznačajni kao nacija pa se bavimo ovim poprilično nebitnim stvarima. Pitam se da li se provlači priča o Dzejmsu u SAD što nije učestvovao na OI jer neće, kao kod nas za Jokića što se ne odaziva za repku. Osvajali smo mi najveće medalje i bez njega i sa njim. Vreme patriotizma i ljubavi prema svojoj zemlji je daleki perfekat.

mare

pre 5 godina

Kad se završi sezona onda leti svaki NBA igrač radi na sebi, na tehnici, šutu, kondiciji, nabacuju mišiće. Zato većina NBA igrača napreduje iz godine u godinu podižu prosek poena, imaju bolje procente...
Igranjem ra reprezentaciju igrač kao Jokić može sebi da napravi štetu jeste čuli Šarića koji je izjavio da bi bio bolji igrač da nije igrao za reprenzaciju. Sad Jokić mora da se žrtvuje da bi nekom udovoljio?

slaviša šmigič

pre 5 godina

nikola jokič je zamene lično največe razočarenje u istoriji srbske košarke,kad se jedan dragič moze odazvati slovenskoj reprezentaciji a veča je zvezda od jokiča.dragič je zasluzeno nastupao na all star utakmici kad jim se pridoda još dončič slovenija če opet juriti najviše pozicije u košarci.tada smo pričali aj neka se prvo jokič novčano obezbedi ali mu trenutno niko nebrani.da zaigra za svoju zemlju.verujem,da mozemo mi visoko i bez jokiča samo da se bjelica i bogdanovič odazovu.

Wwww

pre 5 godina

"Zivi bili pa videli"
"Sve se prasta,osim uspeha"
"Ko razume shvatice"
"Idi gledaj bocanje"
"Hahahaha"

Fraze koje se uglavnom koriste kada neko nema cinjenice koje ce potkrepiti izgovorenu misao. Obratite paznju molim vas,pa recite da gresim.

aha

pre 5 godina

NBA je cirkus bez odbrane, finale konferencija je tek početak košarke, Denver neće ući u plej of, a Jokić je samo zabavljač u cirkusu koji se zove NBA. Za tu ulogu zabavljača dobija lepe pare i ne pada mu na pamet da se blamira na prvenstvu Evrope i da ga prave smešnim ovde. Ne mora da dolazi, ne mora da igra, ja volim da gledam reprezentaciju i volim sve koji shvataju da je ČAST igrati za svoju zemlju. Njegove rezultate ne pratim, kao ni NBA, a ovaj komentar šaljem jer sam članak pročitao zbog reprezentacije, on je jedan u nizu nebitnih.

марко

pre 5 godina

дали су му макс-контракт како онда да му дозволе да игра за национални тим ван сезоне где увек постоји шанса да се повреди као пол џорџ који је смрскао ногу играјући за тим сад? има времена тек је 23. нека селектор стави њега, бјелицу, богдановића, бобија и теа...и ето тима да парира америма на олимпијади.

dex

pre 5 godina

@antireklamozder

Super, recimo samo na kojim je to takmicenjima igrao Entoni? A da, SP i OI. Nije se lomatao po nekim kvalifikacijama niti bi igrao neko kontinentalno prvenstvo protiv Paname, Hondurasa itd...

Jaran

pre 5 godina

gremlin
Da li bi iko normalan igrao za drzavu u kojoj je 99% ljudi bilo sigurno da se vraca u Megu posle prve Letnje lige i u kojoj ga 90% ljudi mrzi jos od onog prvog dogovora sa Saletom da radi na sebi (pre OI)? Samo bu**** bi igrala, eto ko bi igrao.

3x3

pre 5 godina

Volim da gledam Jokića, Bogdana, Belog, Bobija, Tea, neverovatan prvi korak Nede, fajtera Kalinu, Žoca kako se dernja, i td. Zamenili su mi naše legende.
Volim i ove domaće klince od kojih mnogi nisu na nekom nivou ali to je to što imamo.
Valom i našu decu, Dončića, Dragića, Mirotića, Vučevića, navijam i za našeg Igora koji vodi NBA klub.

Opušteno ljudi, koji vam je

srb

pre 5 godina

@gremlin
shvati da nisu svi ljudi isti. Neki imaju nacionalni identitet, kao sto je to slucaj sa italijanima, neki ga nemaju i idu za parama, kao sto je to jokic. Necu komentarisati sta je bolje ali svako ima pravo da izabere svoj put kao sto i meni ostaje pravo da nekoga postujem ili ne zbog njegovih odluka ali svakako prihvatam i ne prebacujem

flex

pre 5 godina

Decko je jedan od najboljih nba igraca, napadaca i mislim da je dobar decko ali se cidi da ima nekih problema u glava. Nece da igra , nece da napada izadje na trojku i samo pipne liptu. Treba mu pomoci ima nekih problema sa nekim u klubu. Sto se tice reprezentacije ima pravo da igra ili ne igra

Марко

pre 5 godina

Каже да игра кошарку да би се забављао и освајао трофеје. Он до сада никада нигде није освојио ниједан једини трофеј.

Lignjoslav

pre 5 godina

@Stiven K
Brate u doba interneta i lako dostupnih informacija, ti odvalis ovakvu glupost. (jos dobiješ gomilu pluseva)
Pau naravno da nije igrao na svim takmicenjima. Jeste da si ti mozda pročitao u sastavu Španije Gasol, ali da ti šapnem nešto (ima jos jedan Gasol...buraz mu) . Primer koji mi pada na pamet je recimo ona čuvena tekma protiv njih, sa čuvenom Teovom trojkom preko Garbahose. Tu je igrao samo Mark (buraz mu) to ovako bez provere se sećam. Postoji jos nekoliko takmičenja koja je preskočio. Za Dircka ne znam. i sa njim su nam uvek bili laka mušterija i vrv sam ih uvek podcenjivao (cak i posle EP u Beogradu) , da nisam ni gledao njihov sastav. Mislim da nema sanse da je Dirk igrao svako takmicenje
eto bez googlovanja

fear.the.beard

pre 5 godina

takmicenje reprezentacija je zaostalo takmicenje a uostalom i nema smisla kad se zna ko je najbolji, ne znam zasto ostale drzave uopste i ucestvuju ili su bas mazohisti i vole da budu ponizavane ahahahahah

zemunski kej

pre 5 godina

Sigurno imate nekog poznanika koji nije los ali onako na svoju ruku, Takav je i ovaj nas jokic ,musicav,Jos je mlad i tek ce se izgraditi kao licnost ali neke stvari te prate do kraja zivota,

kako god

pre 5 godina

Plati clanarinu, plati patike, plati pripreme, podmicuj trenera, radi,radi,radi,radi, dopusti menadzeru da ti odere kozu i pokupi sve pare za sebe u prvim ugovorima, radi, radi, radi, radi, gledaj kradju i otimacinu, svakakvo sudjenje, svakakvo meseterenje, radi, radi,radi, nemaj uslova, nemaj nista, radi, radi, radi, radi, ne dobijaj nista od drzave , radi, radi radi, ako se povredis upropastio si karijeru jer si sve podredio kosarci, bices ulicar i nikog nece biti briga, radi, radi, radi i kad konacno svojim radom nesto postignes , onda se pojavi brizna drzava i moralni ljuti navijaci da pridikuju. Kakva bre reprezentacija, sta je njega ova jadna zemlja zaduzila da se on lomi za nju?! Plus sto ga jedni placaju i to papreno, a kod drugih da se povrede, pa sto vam tako neko od nasih velikuh patriota ne pozajmi svoj Porse da se provozate, to je njihova obaveza prema zemljacima. Licemeri!
A sto se Novickog i Gasola tice zamislite kakve su oni uslove i podrsku drzave i sistema imali, uporedite sa Jokicem pa vidite ima li razlike.
Svaka cast Jokicu, ti si nada da se ovde jos uvek radom i trudom moze nesto postici!

brm

pre 5 godina

Dirk Novicki i Pau Gasol su uvek igrali za reprezentacije svojih država, a bili su vrhunski igrači u NBA.
(Stiven k., 8. novembar 2018 12:11)

Ne, nisu uvek igrali. Često su preskakali. Jedne godine je Gasol čak došao da prati EP ili SP Španije kao novinar.

fear.the.beard

pre 5 godina

takmicenje reprezentacija je zaostalo takmicenje a uostalom i nema smisla kad se zna ko je najbolji, ne znam zasto ostale drzave uopste i ucestvuju ili su bas mazohisti i vole da budu ponizavane ahahahahah

Pera

pre 5 godina

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1466911#k28716096

Da li si svestan da je to zvanican odgovor i kakve bi pravne posledice povukao odgovor koji nije u skladu sa pravilima? Nisi.
Uostalom, sta je njemu drzava dala? Jel mu placala treninge? Nije. Jel mu placala hranu, opremu, putovanja, bilo sta? Nije. Sta bi dobio da se nije probio? Nista od drzave. Meni licno je dosta sto igra sa nasom zastavom u NBA i belezi vanserijske ucinke. Reprezentacija bi bila pozeljna ali ako ne moze boze moj, necu ga mrzeti zbog toga.

Uostalom jel Divac igrao konstantno za reprezentaciju? Stojakovic? Koliko jos njih nije? I sta? Pa nista. Kao da je nekome cilj da ga sabotira.
Sa druge strane neko osvoji medaljicu sa 19 god u nekom manje kompetentnom sportu i dobije dozivotnu penziju. Itd itd.

Jos na sve to imaj na umu da su oni suvi profesionalci, da se svaki dan trenira minimum dva puta a nekada i tri. Da pre i posle treninga ima rad sa strucnim timovima trenera, fizijatrima, fizioterapeutima, pa mislim sada i nutricionistu. Telu je potreban fizicki i psihicki odmor. NBA liga je ogroman napor i pored svega toga, taj odmor koji im preostane nije ni u potpunosti odmor jer se i tokom njega usavrsava i pored toga postoji i predsezona.

Nemojte suditi ako niste iskusili.

Bronko

pre 5 godina

Ljudi ja nisam upućen jel on nesto dužan reprezentaciji? Ako jeste onda mora da igra. Ako nije ostavite coveka na miru, njegovo pravo za koga ce da igra. Ne moramo bas najocajnija nacija na svetu da budemo.

Marko

pre 5 godina

Koliko frustrirane ekipe na komentarima! Kaze jedan ove i Irk Gasol su igrali i bili uspesni u NBA! .. pa jesu ali nisu se ni oni odazvali na svaki poziv reprezentacije! pre nego sto napises glupost imas google pa praveri!

aha

pre 5 godina

NBA je cirkus bez odbrane, finale konferencija je tek početak košarke, Denver neće ući u plej of, a Jokić je samo zabavljač u cirkusu koji se zove NBA. Za tu ulogu zabavljača dobija lepe pare i ne pada mu na pamet da se blamira na prvenstvu Evrope i da ga prave smešnim ovde. Ne mora da dolazi, ne mora da igra, ja volim da gledam reprezentaciju i volim sve koji shvataju da je ČAST igrati za svoju zemlju. Njegove rezultate ne pratim, kao ni NBA, a ovaj komentar šaljem jer sam članak pročitao zbog reprezentacije, on je jedan u nizu nebitnih.

anti-reklamozder

pre 5 godina

U NBA vaš tim obično poprimi identitet vaše zvezde. Jokić nema ego, nesebičan je na terenu i ostatak njegovih saigrača se uklapa u taj profil. Nikola je sjajan superstar za Denver, grad koji i dalje pokušava da zaboravi kako je Karmelo Entoni napustio grad. Jokić želi da igra za Nagetse do kraja karijere, a grad ga voli zbog njegove skromnosti i iskrene ličnosti“, zaključio je novinar “BSN Denver“ za B92.

ironicno Karmelo je jedan od najuspesnijih reprezentativaca USA ikada... vrlo retko je odbijao poziv reprezentacije koje god takmicenje da se igralo...

sportski pozdrav :)

Jarmusch

pre 5 godina

Svi misle NBA ili Nuggets ili ko zna ko sabotira Jokica, ali niko ne pomislja da je coveku verovatno smesno da igra neku FIBU ili OI sa nekom Turskom, Slovackom, Rumunijom... Jednostavno mu je nezanimljivo da se tu nesto lomata kada pravi fantasticnu karijeru u NBA. To je kao da igras premier ligu za Manchester Utd i neko te zove da igras seosku ligu u Surdulici jer te se selo i stric i strina zaželeli....

the show must go on

pre 5 godina

Svaka njemu čast za NBA.U kojem god klubu bude igrao ja ću navijati za taj klub.Sto se tiče reprezentacije,tu je stvar čista.Nije igrao na EP,ako ne bude igrao ni na SP,po meni nema šta da traži ni na OI ako se na iste plasiramo.To je jedan čitav zaokružen ciklus takmičenja bez njega.Po meni bilo bi i sramno ga zvati u reprezentaciju za par utakmica od mogucih 100.Da se razumemo malo sam stariji.Ja sam kao malo dete pre 25-30 godina počeo navijati za Partizan isključivo zbog Djordjevica,Danilovica trenera Željka Obradovica.Reprezentaciju YU,SRJ sam isto zavolio zbog istih ljudi.

flex

pre 5 godina

Decko je jedan od najboljih nba igraca, napadaca i mislim da je dobar decko ali se cidi da ima nekih problema u glava. Nece da igra , nece da napada izadje na trojku i samo pipne liptu. Treba mu pomoci ima nekih problema sa nekim u klubu. Sto se tice reprezentacije ima pravo da igra ili ne igra

slaviša šmigič

pre 5 godina

nikola jokič je zamene lično največe razočarenje u istoriji srbske košarke,kad se jedan dragič moze odazvati slovenskoj reprezentaciji a veča je zvezda od jokiča.dragič je zasluzeno nastupao na all star utakmici kad jim se pridoda još dončič slovenija če opet juriti najviše pozicije u košarci.tada smo pričali aj neka se prvo jokič novčano obezbedi ali mu trenutno niko nebrani.da zaigra za svoju zemlju.verujem,da mozemo mi visoko i bez jokiča samo da se bjelica i bogdanovič odazovu.

Jaran

pre 5 godina

gremlin
Da li bi iko normalan igrao za drzavu u kojoj je 99% ljudi bilo sigurno da se vraca u Megu posle prve Letnje lige i u kojoj ga 90% ljudi mrzi jos od onog prvog dogovora sa Saletom da radi na sebi (pre OI)? Samo bu**** bi igrala, eto ko bi igrao.

elektrinjo

pre 5 godina

Nikola je sjajan momak i pustite ga na miru...Da li mi stvarno nemamo preca posla, nego da ga olajavamo i bavimo se njegovim zivotom.
U Srbiji se sve prasta, osim uspeha, a uspeo je sam, bez nase pomoci...
Pa ko smo onda mi i sa kojim bre pravom olajavamo tog decka...
Ima pravo i da igra i da ne igra za reprezentaciju, ne obavezu..
Poredimo ga sa ovim, sa onim, ovaj ovako, onaj onako...
Zemljaci....
za koju mi reprezentaciju igramo?
Za koju mi drzavu ginemo, je li...?
El za Srbiju majku...
Kako...?
Ne igra se lajanjem i ispraznim zamlacivanjem za svoju Srbiju...
Manite se corava posla, nego se latite neceg smislenog, oplemenite sebe, svoju porodicu, ulicu, mesto gde zivite...
Kad Srbija bude lepa, cista, zdrava, sigurna, kad njeni stanovnici ne budu zeleli da iz nje pobegnu glavom bez obzira...
Nece biti frka, da li neki klinac igra ili ne...

Nebojša

pre 5 godina

Kako onda pojedini igrači nikad nisu odbili da igraju Novicki na primer ali ajde oprostiću mu ukoliko bude igrao na predstojećem šampionatu ali ukoliko i tada odbije ne treba ga više zvati.

kokoko

pre 5 godina

I Nowitzki i Gasol i Parker su propustavali nacionalna takmicenja. Eurobasket je propustilo gomilo NBA Igraca, a ovaj zadnji prozor skoro niko iz NBA nije igrao. A da Divac i Stojakovic nisu u Kingsima, ne bi bi njih dvojicu videli. A kad se vodi sta je se desilo sa Bogdanom znamo i zasto. Svidelo se nams ili ne, to je tako u modernoj kosarci. A najmanje sto tuj pomaze je pozivanje na neki patriotizam.

Ludi Milojko

pre 5 godina

Čovek sinoć prvi put šutne na 2 sekunde do kraja meča. Sam je kriv što ne dobija dovoljno pažnje. Sine kao prva zvezda i najbolji igrač ekipe, moraš da šutneš na koš da bi tvoja ekipa pobedila. 3 puta mu fali 1 skok, asistencija ili koš za triple double, znaš kada bi Westbrook ili James to dozvolili? Bori se, kidaj, svako veče daj 100 % sebe i gledaj malo i na ličnu statistiku, jednostavno, takva je to liga. Svaka čast na nesebičnosti ali vreme je da preuzmeš odgovornost za svoju ekipu i da budziš malo i statistiku ako misliš da budeš all star. Može da postane prava triple double mašina a njega kao da to ne interesuje. Kidaj Jokiću, Srbija je uz tebe !!!!

tra

pre 5 godina

Ovaj odgovor možete da nađete veoma lako na netu.
Citat:
"Odgovor potpredsednika i pomoćnika generalnog menadžera Denver “Nagetsa“ Arturasa Karnišovasa koji je odgovorio na konkretno pitanje upućeno od strane KSS: „Da li i zašto Denver zabranjuje nastup njihovog igrača Nikole Jokića za reprezentaciju Srbije na EP 2017?“
U odgovoru Arturasa Karnišovasa stoji sledeće:

„Na osnovu sporazuma između Fibe i NBA mi ne možemo i nećemo sprečiti Nikolu da igra za srpsku reprezentaciju. Javite mi ukoliko budete imali još pitanja. Ja sam već razgovarao o ovoj temi sa Sašom Đorđevićem. Hvala“.
I u originalu:
„Based on FIBA/NBA agreement we cannot and will not stop Nikola from playing for Serbian National Team. Let me know if you have any further questions. I already had a conversation with Sasha Djordjevic regarding this matter. Thank you"

Dakle "mi ne možemo i nećemo sprečiti".
Šta nije jasno?
Jedino ako se g.Harrison Wind više pita u Denveru nego Karnišovas.

tamoneko

pre 5 godina

niko nije duzan da igra za reprezentaciju..

pa nismo mi SSSR ili Kina

ko hoce extra, ko nece ne mora

Na meni je da ga zbog toga vise ili manje "volim"/cenim/postujem i to je sve.
ali drzava mu nista nije dala, kao ni mi, tako da nam ni ne duguje nista

NbgDeki

pre 5 godina

Dirk Novicki i Pau Gasol su uvek igrali za reprezentacije svojih država, a bili su vrhunski igrači u NBA. 
(Stiven k., 8. novembar 2018 12:11) 

Ne, nisu uvek igrali. Često su preskakali. Jedne godine je Gasol čak došao da prati EP ili SP Španije kao novinar.
(brm, 08. novembar 2018 13:10)

Jednom je cesto?

Унклија

pre 5 godina

Какве глупости, много веће звезде од њега су играле за репрезентацију, он као не може.

У неким другим спортовима наши репрезентативци играју скоро за џабе па не одбијају позив...

mare

pre 5 godina

Kad se završi sezona onda leti svaki NBA igrač radi na sebi, na tehnici, šutu, kondiciji, nabacuju mišiće. Zato većina NBA igrača napreduje iz godine u godinu podižu prosek poena, imaju bolje procente...
Igranjem ra reprezentaciju igrač kao Jokić može sebi da napravi štetu jeste čuli Šarića koji je izjavio da bi bio bolji igrač da nije igrao za reprenzaciju. Sad Jokić mora da se žrtvuje da bi nekom udovoljio?

dex

pre 5 godina

@antireklamozder

Super, recimo samo na kojim je to takmicenjima igrao Entoni? A da, SP i OI. Nije se lomatao po nekim kvalifikacijama niti bi igrao neko kontinentalno prvenstvo protiv Paname, Hondurasa itd...

gremlin

pre 5 godina

Svi ovi što brane Jokica nek pogledaju kad svira Fratelli d’Italija a pevaju fudbaleri pre svake utakmice,možda shvate da se za državu igra iz ljubavi a ne za pare bila ona Bocvana ili Srbija...

Wwww

pre 5 godina

"Zivi bili pa videli"
"Sve se prasta,osim uspeha"
"Ko razume shvatice"
"Idi gledaj bocanje"
"Hahahaha"

Fraze koje se uglavnom koriste kada neko nema cinjenice koje ce potkrepiti izgovorenu misao. Obratite paznju molim vas,pa recite da gresim.

Pedja

pre 5 godina

Hahahahhaa. Kakva komedijam kad neko kaze da je on bio "jedan od glavnih igrača na OI", a dečko bio treći centar, Raduljica bio broj 1.

Pera

pre 5 godina

"...odlučio da preskoči Evrobasket i pojedini, ali ne i svi, navijači su mu to dosta zamerili."
Tacno je da nisu svi, ali "pojedini" je apsolutno pogresna rec. Ispravno je mnogi, vecina...

zoran ribar

pre 5 godina

Onima kojima ovo ocito nije jasno - za reprezentaciju se ne igra zbog drzave i politicara, za reprezentaciju se igra radi ljudi tj. svih nas koji navijamo za taj tim i onih koji ce u buducnosti za njega navijati sto ce inspirisati razvitak nekog novog Jokica. Za reprezentaciju se ne igra iz obaveze zato sto ti je drzava pre toga treba nesto dala, za reprezentaciju se igra zato sto imas mogucnost da postanes besmrtan u svom narodu, i odrzis taj kontinuitet koje su legende u ovom sportu postavile i tako postale besmrtne....svako ko odbije tu sansu ocigledno nije shvatio sustinu stvari stavljajuci materijalne i povrsne benefite ispred onoga sto im se nudi i neshvatajuci koliki je u stvari ulog.

ko je ovde lud

pre 5 godina

Ja ovo govorim već dugo. Ovaj novinar je baš uz denver, poznaje situaciju.
Denver Nikolu gleda kao superstara a u USA superstarovi igraju samo OI i SP, ne igraju kvalifikacije i kontinentalna takmičenja.

марко

pre 5 godina

дали су му макс-контракт како онда да му дозволе да игра за национални тим ван сезоне где увек постоји шанса да се повреди као пол џорџ који је смрскао ногу играјући за тим сад? има времена тек је 23. нека селектор стави њега, бјелицу, богдановића, бобија и теа...и ето тима да парира америма на олимпијади.

Марко

pre 5 godina

Каже да игра кошарку да би се забављао и освајао трофеје. Он до сада никада нигде није освојио ниједан једини трофеј.

miki

pre 5 godina

Ne, nisu uvek igrali. Često su preskakali. Jedne godine je Gasol čak došao da prati EP ili SP Španije kao novinar.
(brm, 8. novembar 2018 13:10)

...jer je bio povredjen.

srb

pre 5 godina

@gremlin
shvati da nisu svi ljudi isti. Neki imaju nacionalni identitet, kao sto je to slucaj sa italijanima, neki ga nemaju i idu za parama, kao sto je to jokic. Necu komentarisati sta je bolje ali svako ima pravo da izabere svoj put kao sto i meni ostaje pravo da nekoga postujem ili ne zbog njegovih odluka ali svakako prihvatam i ne prebacujem

student

pre 5 godina

Malo je licemerno govoriti o odazivu za repku. Svi smo mi sada patriote, volimo našu jedinu zemlju, najbolju. A okrenite rubriku info ili biz, neku vest o Vučiću, Kosovu ili čemu drugom, pola komentara je o tome kako se pakuje i beži iz Srbije, mrzi Srbiju. Lako je govoriti kada je pitanje patriotizma na tuđoj koži.
Ne osuđujem dečka ali ga ni ne branim, suviše smo mali i beznačajni kao nacija pa se bavimo ovim poprilično nebitnim stvarima. Pitam se da li se provlači priča o Dzejmsu u SAD što nije učestvovao na OI jer neće, kao kod nas za Jokića što se ne odaziva za repku. Osvajali smo mi najveće medalje i bez njega i sa njim. Vreme patriotizma i ljubavi prema svojoj zemlji je daleki perfekat.

Deadpool KG

pre 5 godina

Zapravo jeste. Uvek je na igracima, niko nema autoritet da zabrani nekom. Pitajte Pau Gasola
(xXx, 08. novembar 2018 14:41) Gasola kojem španski savez plaća osiguranje? Ili Novickog koji je demantovao pisanja da sam plaća osiguranje i rekao da mu plaća nemački savez? Ili buzdovane koji misle da se osiguranje plaća samo za takmičenja? Svaki nastup van ekipe neko mora da plati osiguranje i plaća se po meču. Osim toga mora da se navede i broj minuta po meču predviđen za igrača, ako se prekorači osiguranje se negira. Osiguranje nije obavezno samo ako igrač ne dobije eksplicitno odobrenje od kluba (kao Bogdan i Beli od Divca). Ako se povredi bez osiguranja i odobrenja, prekide mu se ugovor jednostrano bez i dolara obeštećenja. Čak i za AllStar meč NBA liga mora da plati osiguranje za svakog igrača. A imaš ti predstavu koliko košta to isto osiguranje po meču za Jokića? Pročitaj statut NBA lige, kolektivni ugovor za igrače, i onda pronađi kakvi su uslovi kod osiguravajućih kuća, pa posle hejtuj.

Lignjoslav

pre 5 godina

@Stiven K
Brate u doba interneta i lako dostupnih informacija, ti odvalis ovakvu glupost. (jos dobiješ gomilu pluseva)
Pau naravno da nije igrao na svim takmicenjima. Jeste da si ti mozda pročitao u sastavu Španije Gasol, ali da ti šapnem nešto (ima jos jedan Gasol...buraz mu) . Primer koji mi pada na pamet je recimo ona čuvena tekma protiv njih, sa čuvenom Teovom trojkom preko Garbahose. Tu je igrao samo Mark (buraz mu) to ovako bez provere se sećam. Postoji jos nekoliko takmičenja koja je preskočio. Za Dircka ne znam. i sa njim su nam uvek bili laka mušterija i vrv sam ih uvek podcenjivao (cak i posle EP u Beogradu) , da nisam ni gledao njihov sastav. Mislim da nema sanse da je Dirk igrao svako takmicenje
eto bez googlovanja

Lee Kas

pre 5 godina

Ma daj, nije do igrača. Nego do koga? Do komšije, dede, tetke? Ako postoji želja nema zabrane. Plati se osiguranje i svi su zadovoljni. Zamisli da je Real rekao, da pola tima zajedno sa Ronaldom ne može da igra. Nemoj da pričate gluposti. U redu, jedna sezona je propuštena radio je na ugovoru, to se može razumeti. Sad, šta se dešava, ne znamo jer možemo samo da nagađamo i da vidimo da dečko nije igrao kada je imao šansu. Toliko

duki

pre 5 godina

Ne bi to bio nikakav problem da ovaj naš narod nije toliko napaćen i da nema za šta drugo da se raduje osim za sport, a sada i oni sportisti koji bi iole mogli da nas usreće odbijaju. To je cela suština. Razumem razloge, ali isto tako i ne vidim pravu želju da bude u timu Srbije, na žalost. A mislim da nije svestan koliko bi ga narod obožavao.

ivan80

pre 5 godina

Košarka u Denveru je u zapećku u odnosu na američki fudbal i pogotovo na hokej i Kolorado Avelanše koji imaju status Boga tamo. Tako da priča da Denver i nije toliko sportski grad i ne pije vodu

Ivan NS

pre 5 godina

Zadnje četiri utakmice baš igra na MVP nivou. Nijedan vrhunski igrač sebi ne može dozvoliti takav luksuz da dve nedelje igra konstantno ispod svakog očekivanja. A ako je plaćen toliko, ne može i ne sme šutnuti samo jednom ka košu.

bu****

pre 5 godina

Da li bi iko normalan igrao za drzavu u kojoj je 99% ljudi bilo sigurno da se vraca u Megu posle prve Letnje lige i u kojoj ga 90% ljudi mrzi jos od onog prvog dogovora sa Saletom da radi na sebi (pre OI)? Samo bu**** bi igrala, eto ko bi igrao.
(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 8. novembar 2018 14:29)

Da li bi bio ljubazan jarane da podelis svoju statisticko istrazivanje na 7 miliona ljudi, kao i kakva je direktna veza ocekivanja hejtera kojih je uvek bilo i uvek ce biti, sa odnosom prema svojoj reprezentaciji????

bist

pre 5 godina

U NBA vaš tim obično poprimi identitet vaše zvezde. Jokić nema ego, nesebičan je na terenu i ostatak njegovih saigrača se uklapa u taj profil. Nikola je sjajan superstar za Denver, grad koji i dalje pokušava da zaboravi kako je Karmelo Entoni napustio grad. Jokić želi da igra za Nagetse do kraja karijere, a grad ga voli zbog njegove skromnosti i iskrene ličnosti“, zaključio je novinar “BSN Denver“ za B92.

ironicno Karmelo je jedan od najuspesnijih reprezentativaca USA ikada... vrlo retko je odbijao poziv reprezentacije koje god takmicenje da se igralo...

sportski pozdrav :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anti-reklamozder, 8. novembar 2018 12:04)

Dodao bih samo, ako se ne varam, da su mu roditelji Portorikanci.
Opet, igrao je za USA sa tolikom energijom.
Izostanak iz reprezentacije nije smak sveta, to je necije opredeljenje.
Medjutim, treba biti covek i reci, hocu ili necu. Kraj.
Valjda moze neki novinar da poseti Jokica u Denveru i pita ga sta hoce?
Cim se stvari odvijaju na ovaj nacin, zna se ko je kriv.
Jokic, niko drugi.

doktor

pre 5 godina

"no homo",ali mislim da ne treba da igra... Treba napraviti zdravih 12 igraca ,koji su srecni i zadovoljni i koji ne zaradjuju 30 mil.po sezoni ,jer muke su to brate ,muke pregoleme

bunjuel

pre 5 godina

Osim što uvek jeste na igračima da odluče. S druge strane, to je njegova stvar, i niko mu ne može zameriti ako ne želi da igra za Srbiju, samo ako se o tome radi, onda to treba i reći. Nepošteno je zavlačiti i tim i navijače.

zemunski kej

pre 5 godina

Sigurno imate nekog poznanika koji nije los ali onako na svoju ruku, Takav je i ovaj nas jokic ,musicav,Jos je mlad i tek ce se izgraditi kao licnost ali neke stvari te prate do kraja zivota,

3x3

pre 5 godina

Volim da gledam Jokića, Bogdana, Belog, Bobija, Tea, neverovatan prvi korak Nede, fajtera Kalinu, Žoca kako se dernja, i td. Zamenili su mi naše legende.
Volim i ove domaće klince od kojih mnogi nisu na nekom nivou ali to je to što imamo.
Valom i našu decu, Dončića, Dragića, Mirotića, Vučevića, navijam i za našeg Igora koji vodi NBA klub.

Opušteno ljudi, koji vam je