1. Englezi - narod sa najkvravijim rukamu.
    (SIN LOVCA NA MEDVEDE, 6. novembar 2018 13:23)

    # Link komentara

  2. Well, Matic's people shouldn't have started WWI then.
    (The Truth, 5. novembar 2018 20:56)

    Well Austrian rulers shouldn't occupy Bosnia and others...
    (boki, 6. novembar 2018 12:00)

    # Link komentara

  3. Englezi su nama sa ovih prostora odavno vrlo dobro poznati, vrlo dobro. Želeli su da nam navetnu žig genocidnog naroda, podržavali su i podržavaju naše najljuće neprijatelje, planirali su i izvodili najveće gadosti protiv našeg naroda (i građana) u svojoj slepoj mržnji u nekim anketama smo navedeni kao najomraženiji narod kod njih, i šta mi više da očekujemo osim da i dalje ne svaki korak iskaziju svoju netrpeljivost prema nama, a da njhove tajne kuhinje i dalje kuvaju i kuhaju na čorbu, u kojij su oni i dalje glavna mirođija.Protiv ovakvog vekovnog ponašanja nema pojedinačnih rešenja, pojedniac u ovoj borbi sa vetrenjačama može samo da izgubi na njihovom terenu ili da se skloni. Inače čestitan Matiću na hrabrosti i čestitosti, ali oni to ne razumeju, nažalost...
    (zorany55, 6. novembar 2018 10:49)

    # Link komentara

  4. Razumem frustracije ljudi koji su bombardovani...ne razumem zasto idu kod tih sto su ih bombardovali...ne mogu ni da zamislim koliko im je tesko kad primaju funte...patriote to podnose sa mukom ali podnose...ne odobravam Maticev gest ako mu se ne svidja Engleska neka je napusti...on sigurno moze da igra u rusiji tamo bi bio svoj na svome?
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 6. novembar 2018 09:25)

    # Link komentara

  5. Mogu da razumem frustracije ljudi izazvane bombardovanjem...ono sto ne razumem je odlazak tih ljudi kod onih koji su ih bombardovali...zamisljam koliko im je tesko dok primaju platu u funtama i zive u Londonu na izvoru zla...Matica sto se tice ne odobravam njegovo ponasanje...njegova sreca je sto zivi u Engleskoj pa posledica verovatno nece biti?
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 6. novembar 2018 07:57)

    # Link komentara

  6. Oni koji su nosili takav znak, neka igraju za englesku reprezentaciju.
    Matiću svaka čast za ovaj potez.
    (Džoni, 6. novembar 2018 02:11)

    # Link komentara

  7. U prilog raspravi, recimo Zejtinlik, kako mnogi misle srpsko vojničko groblje poginulih na solunskom frontu, je u stvari medjunarodno vojničko groblje. Tamo leži 7500 Srba, 8000 Francuza( da, onih što su sada uključili i Kosovo u zemlje pobednice u 1. svetskom ratu, ali se za to ovi što leže zajedno sa našima nisu ništa pitali), 3000 Italijana, 2000 Britanaca i 400 Rusa!
    Da li neko može da zamisli da ih neko sve digne iz groba i postroji!? Šta bi oni mislili o cvetu na dresu Nemanje Matića?
    (Dejan, 5. novembar 2018 13:53)

    Mene više zanima šta bi mislili o postupcima njihovih vlastodržaca i postavljanja zastave Kosova na stranu pobednika, kada svi znamo na čijoj su strani albanci bili, jer je zbog Srba sa Kosova sigurno nisu metnuli.
    (MikiVeliki, 6. novembar 2018 00:20)

    # Link komentara

  8. Matic je gromada od coveka! Kupujem sutra njegov dres.
    (dusan s., 5. novembar 2018 22:37)

    # Link komentara

  9. @The Truth, 5. novembar 2018 20:56
    "Well, Matic's people shouldn't have started WWI then."
    The Truth? The Lie, more like... Of the The Big Fat kind, at that.
    Anyway, based on your comment, you should probably seek professional help. 'Tis nothing to be ashamed of.
    (Low Key Lyesmith, 5. novembar 2018 21:48)

    # Link komentara

  10. Не смета му да иде на инаугурацију Вучића коме је саветник Тони Блер који је био коловођа бомбардовања?
     (Крагујевчанин®, 5. novembar 2018 21:41)

    # Link komentara

  11. Ima dosta istine u onome što je rekla City Girl. Ja recimo nosim cvet maka, u znak sećanja na mog pradedu koji je ubijen 1916, i mog dedu koji je streljan 1941. Nosim takođe i u znak sećanja na moje drugove, rezerviste sa Kosova, i na jednog dragog čoveka koga su Albanci ubili iz zasede. Moja otadžbina se stidi svojih predaka, svojih mrtvih, svojih veterana. Tretira ih kao poslednja g..... Kad bi barem malo bili kao Engelzi i poštovali svoje mrtve.
    (Бојан Илић - Mladen Mladenovic, 5. novembar 2018 21:40)

    # Link komentara

  12. Ove sto pitaju kako mu ne smetaju funte bih samo pitao jel njima smeta sto motaju kablove za automobile koje nikad nece moci da kupe?
    (Naprednjak Tosic, 5. novembar 2018 21:16)

    # Link komentara

  13. Kao dodatak mojim prethodnim komentarima...
    Na temu Matićevog postupka...
    Poznajem - mislim da bih ovde mogao upotrebiti prilog nažalost - priličan broj ljudi u Srbiji koji u hvalospevima govore o izvesnom Colin Kaepernicku i predstavi koju je dotični izvodio, a koji pljuju po Matiću i njegovom postupku. Poznajem - opet, nažalost - i priličan broj ljudi iz UK koji su na svojim social network profilima isticali podršku Kaepernicku i njegovim istomišljenicima, ističući opšta mesta o opresiji, kao i slobodi govora, pravu na protest i slično, a koji maltene pozivaju na linč James McCleana, ali i našeg Matića. The hypocrisy of the so-called progressive left. I što da ne - primer kolektivne šizofrenije.
    (Low Key Lyesmith, 5. novembar 2018 21:14)

    # Link komentara

  14. I ne treba da nosi. Mi smo podneli jos vece zrtve u oba svetska rata i pokazali vece junastvo od namazanih engleza. Covek igra fudbal, zgrce lovu a englezi neka svoju propagandu sire na drugom mestu.
    (Kriticki nastrojeno pile, 5. novembar 2018 21:14)

    # Link komentara

  15. Nazalost, sada ce Englezi gledati da ga sapletu gde god i kako god mogu, najpre preko njihove ogavne zute stampe pa redom. Oni su za podmetanja i manipulacije pravi eksperti.
    (savatije, 5. novembar 2018 20:58)

    # Link komentara

  16. Well, Matic's people shouldn't have started WWI then.
    (The Truth, 5. novembar 2018 20:56)

    # Link komentara

  17. Nije Matić sam došao u Englesku i rekao: evo me, daj da igram fudbala i uzimam veliku lovu, već su ga oni sami tražili i čovek ima pravo na svoj stav.
    (tonto, 5. novembar 2018 20:46)

    # Link komentara

  18. Ja zivim u Londonu vec 20 godina i ne nosim taj cvet. Postujem sve koji su izgubli zivot u dva svetska rata, ali to postovanje ne moram da pokazujem time sto cu kupiti i okaciti cvet. Prihod od prodaje ide povredjenim vojnicima i njihovim porodicama i to uglavnom onima koji su ucestvovali u Iraku i Afganistanu. Zao mi je tih ljudi i mozda zvuci okrutno, ali se nisam slagala sa tim ratovima i posto su oni bili profesionalni vojnici mislim da o njima treba da brine drzava. Od mene su dobili dovoljno kroz porez. Njega moram da platim, cvet ne moram.
    (City Girl, 5. novembar 2018 20:35)

    # Link komentara

  19. kojih li komentara . 
    polovinom decembra odlazim iz ove drzave. 
    najveci mi je problem kako jos dotle izdrzati ovde .
    (pedja, 05. novembar 2018 19:15)

    Путуј, игумане.
     (Јабучило, 5. novembar 2018 20:34)

    # Link komentara

  20. Ni Bijelsa ga nije nosio koliko sam video. Pametan čovek, za razliku od mene. Ja bih ga nosio, ali u ili na šorcu.
    (up the ra, 5. novembar 2018 20:29)

    # Link komentara

  21. Slažem se sa Matićem ali ja ne zaradjujem hljeb u Engleskoj.
     (banjaluka, 5. novembar 2018 20:22)

    # Link komentara

  22. Interesantno da zivi u Engleskoj kao car, a ima nesto protiv... nije odbio da igra u Engleskoj, nije potpisao za CSKA iz Moskve... Hajde doseli care u Srbiju, igraj za zvezdu, liga šampiona, boli te uvo... neces, a? ne bih ni ja
     (rango_unchained, 5. novembar 2018 20:16)

    # Link komentara

  23. Matic respect i ako možda nije diplomatski ali svaka čast
    (super, 5. novembar 2018 20:07)

    # Link komentara

  24. Zašto su ostali Srbi nosili na utakmicama? A da. Nisu ljudi kao Matić nažalost.
    (Kal El, 5. novembar 2018 20:05)

    # Link komentara

  25. Da sam engleski ministar dozivotno bih zabranio Maticu boravak u Engleskoj.
    Isti je kao i dosta ovdasnjeg naroda , najzesce pljuvanje po zapadu a svi odlaze tamo.
    Zapad je po meni jos i suvise dobar za takve.
    Udomis ga das mu veliku platu a dobijes pljuvanje .
    Licemeri .
     (dragan, 5. novembar 2018 19:58)

    # Link komentara

  26. @Srbin iz Londona
    "700.000 Britanaca je poginulo, a vise od milion i po ranjeno u Velikom ratu. Za nas. Zbog nas. Prvi su objavili rat Austrougarskoj. Trebalo bi da ga je sramota. Toliko."
    Are you for real? Zbog nas? Za nas? Hell no!!! Poginuli su zbog pohlepe vladajućih elita. Ne bi bilo pogrešno reći i da su bili žrtve nečega što je verovatno bio najbizarniji family feud u istoriji. Just saying.
    BTW, sudeći po komentaru, verovatno spadate u one koji veruju u savremenu, namerno izvitoperenu interpretaciju uzroka WWI, tako da bi Vas, zapravo, trebalo da je sramota. A za sve one koji će burno reagovati na moj komentar i stati u odbranu Srbina iz Londona i njegovih istomišljenika, te pokušati dokazati kako je Atentat u Sarajevu zaista bio uzrok WWI: ako niste izbegavali časove hemije, možda znate šta je to katalizator - catalyst - pa, Atentat u Sarajevu je, tehnički, bio upravo to; nije prouzrokovao rat, mada jeste ubrzao njegovo izbijanje. Nije značajno ubrzao, BTW.

    *Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.
    (Low Key Lyesmith, 5. novembar 2018 19:51)

    # Link komentara

  27. Britanski Admiral Churchill u I svjetskom ratu naredio da se propuste njemacki brodovi kroz Gibraltar, pored Malte i Bosfora da bi napali Ruse zajedno sa turcima na Crnom moru. Rezultat toga je fizicko odvajanje Bugarske od Rusije i njihov definitivni prelazak na stranu Antante a samim tim se i Srbija nasla u potpunom okruzenju.
    Potom su genijalci poslali na Galipolj Australijance i N.Zelandjane( kojima su u polasku rekli da idu za Englesku) na najgorem mogucem mjestu za iskrcavanje da osvoje Bosfor. Rezultat je bio njihov masakar ali i definitivno odvajanje od Engleske i nezavisnost za obe drzave.
     (Nolov, 5. novembar 2018 19:45)

    # Link komentara

  28. Nemanja kralju!
     (zvizdoje, 5. novembar 2018 19:43)

    # Link komentara

  29. A zasto igra u agresorskoj zemlji
    (daso, 05. novembar 2018 17:03)
    Za pare! To se zove profesionalizam i ne pise mu u ugovoru da nosi cvetove na dresu. A sto ti postavljas glupa pitanja?!
    (iznogud, 5. novembar 2018 19:42)

    # Link komentara

  30. Ne ulszim u priču da li je Matićev postupak ispravan ili ne, ali mislim da ima pravo da ne nosi neke oznake koje mu se ne svidjaju. U svakom slučaju poštujem njegov stav.
    (simens, 5. novembar 2018 19:22)

    # Link komentara

  31. kojih li komentara .
    polovinom decembra odlazim iz ove drzave.
    najveci mi je problem kako jos dotle izdrzati ovde .
     (pedja, 5. novembar 2018 19:15)

    # Link komentara

  32. Matiću, svaka ti čast, po ko zna koji put!
    (Leksi, 5. novembar 2018 19:12)

    # Link komentara

  33. Bravo Matiću legendo...
     (Šiba ima dva kraja, 5. novembar 2018 19:01)

    # Link komentara

  34. Pokazatelj koliko su Englezi tesko zatucana i ksenofobicna nacija.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Fofana, 5. novembar 2018 14:15)

    To reče Srbin !!!!
    (ogledalo naroda, 5. novembar 2018 18:56)

    # Link komentara

  35. @kenk: slazem se sa dosta stvari, ali onda nije politicki korektno da se koristi termin "da se zene" kada su gej brakovi u pitanju... mozda je prikladnije "da se muskarce"...
     (lal, 5. novembar 2018 18:45)

    # Link komentara

  36. evropa : 2+2 = 4
    srbija : 2+2 = 5
     (rale, 5. novembar 2018 18:45)

    # Link komentara

  37. 700.000 Britanaca je poginulo, a vise od milion i po ranjeno u Velikom ratu. Za nas. Zbog nas. Prvi su objavili rat Austrougarskoj. Trebalo bi da ga je sramota. Toliko.
    (Srbin iz Londona)

    Tragicno nepoznavanje istorije...
    (Botine i u Shepherd's Bushu, 5. novembar 2018 18:38)

    # Link komentara

  38. Можете да га повучете уа Себастијана!
     (Тата спалио Ђенку, 5. novembar 2018 18:23)

    # Link komentara

  39. vekovna borba : Srbija vs svet
     (arcibald rajs, 5. novembar 2018 18:21)

    # Link komentara

  40. Za ove sto kazu da je Britanija zbog Srbije usla u rat... Britanija je zbog SEBE usla u rat, jer je zakljucila da joj je bolje da se rat vodi na kontinentu i da se tamo spreci pobeda Centralnih sila. Rusija je usla u rat zbog Srbije i to prilicno nespremna. Na zalost, car je to kasnije i glavom platio!
    (Nenad, 5. novembar 2018 18:06)

    # Link komentara

  41. Nasem narodu daleko vise odgovara da je sportista robot beskicmenjak kao Djokovic koji ni o cemu nema stav i koji ce da opravda svoje zaradjene pare izigravajuci klovna pred tim istim zapadnjacima,nego neko ko ce malo da izadje iz uloge prosecnog politicki korektnog sportiste.A bar oni imaju izbora,zaradili su za 10 generacija,nazalost vecina su robovi tog sistema pre svega jer su sami tako odlucili,jer ceo zivot samo pikaju loptama,reketima bez da se imalo obrazuju,zato sportu treba vise ljudi kao Matic,kao sto su nekad bili Vanja Grbic,Mihajlovic,a manje Djokovica
    (jatabare, 5. novembar 2018 18:01)

    # Link komentara

  42. Свака част Немања, то значи бити добар човјек и мислити својом а не туђом главом! Подршка из Републике Српске, из Требиња!
     (Херцеговина, 5. novembar 2018 17:57)

    # Link komentara

  43. Ja nisam kolektiv, ja ne želim biti deo jednog čopora, ja sam ateista, ja sam monarhista, ja sam konzervativac, ja sam libertarianac, ja sam za legalizaciju marihuane, ja sam za slobodu govora, ja sam da se istopolni ljudi žene i udaju, ja ne verujem da je crna boja kože kod ljudi loša niti verujem da je biti Srbin nešto specijalno, ja sam Srbin i drago mi je za svakog Srbina koji uspe u svetu, ja nemam potrebu da drugima određujem šta da rade i kako da se ponašaju, ja imam samo ovaj jedan život i trudim se da nikome ne naudim i da ga proživim najbolje što mogu.

    Ne zamarajte se glupostima, živite život.
    (Kenk, 5. novembar 2018 17:55)

    # Link komentara

  44. Матић се јесте огласио у медијима, погледајте мало боље сајт британског јавног сервиса!
     (ma-co-la, 5. novembar 2018 17:41)

    # Link komentara

  45. Kad reprezentativac Srbije odbije da peva himnu jer sadrži reči koje mu se ne dopadaju, "krug dvojke" cikne "to je njegovo pravoooooo". Kad Srbenda odbije da nosi oznaku žala za izginulim NATO okupatorom, onda "mora da nosi, on tamo igraaaaa". More m'rš. Nek' si skinuo, majstore! Ni zrna žita okupatoru!
    (Tja..., 5. novembar 2018 17:41)

    # Link komentara

  46. Штета што се реаговало раније... Могао је да истакне Наталијину рамонду. 
    Свака му част!
    (Јабучило, 05. novembar 2018 15:34)

    *штета што се НИЈЕ итд. Испустих реч и промених смисао...
     (Јабучило, 5. novembar 2018 17:40)

    # Link komentara

  47. @srbin iz londona: srbi, po londonu, nisu ubijali decu na nosi.
     (englez iz beograda, 5. novembar 2018 17:32)

    # Link komentara

  48. 1918. Драгутин Матић
    2018. Немања Матић
    (Којот, 5. novembar 2018 17:26)

    # Link komentara

  49. A zasto igra u agresorskoj zemlji
    (daso, 5. novembar 2018 17:03)

    # Link komentara

  50. Najbolji su komentari wanna be liberala iz kruga dvojke "ako mislis drugacije tvoje je da cutis"!
    Najgenocidniji poredak u istoriji covecanstva,UK kolonijalisticki,je debelo umesao politiku u sport i Matic je samo pokrenuo lavinu pa cemo ubuduce gledati mnogo Srba,Argentinaca,Afrikanaca... koji koriste svoje pravo da ne velicaju zrtve osvajacke armije i stradale UK vojnike po Aziji J.Americi,Africi,Bliskom Istoku...
    Matica su kao zvezdu prelaznog roka molili da potpise za njih,dobio je ugovor koji postuje do te mere da ga menadzer kluba cesto navodi kao primer profesionalizma,u ugovoru se ne spominje cvet maka,savez ne obavezuje tako da Nemanja ciste savesti moze trositi milione koje je posteno zaradio i cak je klub vodio trku sa konkurentima da bas oni budu ti koji ce Maticu placati milione.
    P.S. U Bosni je Britanija imala mrtvih, na internetu se mogu pronaci svedocanstva prezivelih pripadnika SAS tima koji su svoje mrtve ostavili na polju boja pa "junacki" pricaju kako su odbili naredjenje da odlete iz Tuzle dok se pregovorima ne izdejstvuje da VRS isporuci tela njihovih stradalih saboraca. Napomena za sve koji spominju 99 i kako bzv Matic dize frku kad nisu imali gubitaka.
    (Leti vreme, 5. novembar 2018 16:51)

    # Link komentara

  51. biseru, ko je organizovao 27.3.1941.? e taj ti je doveo i uDBu, u pitanju je ostrvska drzava, poznata po fudbalu i kraljici.
    (violator, 05. novembar 2018 15:21)

    Ista ta država je organizovala i atentat na Ferdinanda i poturila Srbiju kao zamorče pod bajonet austrougarski, ali luda srpska hrabrost je izdržala i pobedila!
    Još tragičnije posledice vučemo od poziva ravnogorcima da se pridruže crvenoj kugi....
     (CRVENA ZVEZDA 1913, 5. novembar 2018 16:43)

    # Link komentara

  52. 700.000 Britanaca je poginulo, a vise od milion i po ranjeno u Velikom ratu. Za nas. Zbog nas. Prvi su objavili rat Austrougarskoj. Trebalo bi da ga je sramota. Toliko.
    (Srbin iz Londona, 5. novembar 2018 13:03)

    2% Britanaca, ukupnih zrtava njihove populacije u I svetskom ratu, naspram 25% Srba, e vala bas treba da ga je sramota.
    Ukupno 1milion stradalih Britanaca, naspram 1.2 miliona stradalih Srba.

    Treba da je sramota tih Britanaca za sva zla koja rade po svetu i koja su radili od kad postoje kao nacija.

    Tako da SRBINE nas dragi iz LONDONA, mani se ti autosovinizma, i nauci svoju istoriju, podigni glavu, drzi je ponosno i visoko, jer su ti to dedovi zasluzili !
    (Goran, 5. novembar 2018 16:37)

    # Link komentara

  53. Podržavam gest Matića i iskreno ne verujem da je i jedan Britanac poginuo u agresiji na Srbiju
     (Nušić, 5. novembar 2018 16:34)

    # Link komentara

  54. Upravo sam procitao najbedniji komentar u istoriji..."Kako anonimna uplata kad znas koje uplatio"...Tako sto su rekli roditelji devojcice!
     (petar, 5. novembar 2018 16:26)

    # Link komentara

  55. Hrabro srce srbinovo...
     (CRVENA ZVEZDA 1913, 5. novembar 2018 16:25)

    # Link komentara

  56. Da li je to tvoj stav, Maticu ? ....... Svaka ti cast !!!!!!. Postujem te jos vise nego kada sam cuo koliko pomazes svom kraju i ljudima odavde.
     (NS oldtajmer, 5. novembar 2018 16:24)

    # Link komentara

  57. Uvek sam ga voleo,kad je dao 70000 evra za bolesnu devojcicu,postao mi je jedan od ljudi koje najvise cenim a sad je definitivno jasno da je Nemanja Matic JEDAN JEDINI!!!
     (petar, 5. novembar 2018 16:19)

    # Link komentara

  58. Kakav Gospodin! Svaka cast, mada bi veci smeker bio da je stavio umesto maka nasu srpsku Natalijinu ramondu i time pokazao svetu srpske zrtve ;)
    (Poskok, 5. novembar 2018 16:04)

    # Link komentara

  59. 700.000 Britanaca je poginulo, a vise od milion i po ranjeno u Velikom ratu. Za nas. Zbog nas. Prvi su objavili rat Austrougarskoj. Trebalo bi da ga je sramota. Toliko.
    (Srbin iz Londona, 5. novembar 2018 13:03) # Link komentara

    Dragi nas sunarodnice iz Londona, da li ti stvarno verujes da bi ijedna velika sila usla u rat sa drugom velikom silom samo da bi zastitila neku tamo malu zemlju na balkanu? Britanija, Francuska i Rusija su usle u rat iz svojih imperijalnih razloga da bi uvecale svoje teritorije, a ne iz ljubavi prema bilo kome. Naime, da li ti je poznato da je rat prvo poceo u kolonijama, pa tek potom u Evropi? Nasa je sreca da su se nasi interesi u tom trenutku poklopili sa interesima velikih sila, inace bi nas pustili da sami ratujemo sa Austrougarskom, sto smo mogli videti po reakciji Rusije na bombardovanje 1999-e.
    (Mitros Petrovas, 5. novembar 2018 15:55)

    # Link komentara

  60. Kakve ovo ima veze s parama!!! On je placen da igra i zato zaradjuje novac!! Ovi sad mogu da mu kazu da uzme pusku i ode u rat, sta on treba da uradi, da rlratuje!?!?! On je placen da igra, on igra, rekli su mu da nosi taj cvet, on je odbio, na njima(klub) je sad povuku potez, da ga podrze ili kazne, tako stoje stvari!!! A ti mesas babe i zabe i ocigledno bi ti inteligencija dozvolila svakakve ludosti da radis iz neznanja.
    (ernesto che, 05. novembar 2018 13:30)

    Ima veze jer igra u zemlji koja nikada za svoje zlocine jos od genocida nad kolonijama u svim delovima sveta do danas nikada nije odgovarala.
    Zna u koju je zemlju dosao.
    (kimi, 05. novembar 2018 13:54)

    Sta si hteo da kazes?!
    On zna gde je dosao i potpisao ugovor da igra, a ne da nosi simbole, to nije njegova obaveza.
     (ernesto che, 5. novembar 2018 15:50)

    # Link komentara

  61. Ja mu ne bi dao platu, u tuđoj kući se to ne radi moj Matiću.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (bizonsnsam, 5. novembar 2018 14:33)

    Negde sam video da se ove godine, za razliku od svih prethodnih, obelezavaju svi britanski ratovi i intervencije, a ne samo I sv.rat kao ranije. Ako je to tacno onda je ovaj potez na mestu, i tvrdim da ce Britanci to prihvatiti (oni postuju, ne nuzno i vole, ljude sa stavom, a slihtare ne postuju, koriste za svoje ciljeve i kasnije odbacuju). Medjutim, ako su se, kao i ranije, samo obelezavale zrtve I svetskog rata, onda je pogresio.
    (verovatno je dobro uradio, 5. novembar 2018 15:40)

    # Link komentara

  62. Nisu saveznici pisali 'Srecan Uskrs' na bombama nego su to napisali domaci izdajnici po nalogu nemacke propagande. Saveznici su bombardovali naftna polja u Rumuniji i Beograd im je bio rezervni cilj. Bombardovali su i druge zemlje, necete verovati tako je to u ratu. Nacisticka propaganda se lepo primila kao sto vidimo ali ima nas jos antifasista da sirimo istinu.
     (Srba Pravdoljub, 5. novembar 2018 15:35)

    # Link komentara

  63. Штета што се реаговало раније... Могао је да истакне Наталијину рамонду.
    Свака му част!
     (Јабучило, 5. novembar 2018 15:34)

    # Link komentara

  64. Ako cemo iskreno, mnogo su nam vise pomagali Englezi nego stete pravili, u skladu sa njihovim interesima. Za Kosovo smo sami krivi glupom 100g politikom i dan danas sebe lazemo sta smo tamo sve radili. Inace, kako prepoznati svakog pa i srpskog fasistu? Mrzi Engleze vise od Nemaca i klikce minus na normalne komentare a ne vidi da smo se mi ponasali bas kao oni na Balkanu dok nam nisu zube slomili 1999.
     (Srba Pravdoljub, 5. novembar 2018 15:25)

    # Link komentara

  65. Ja ne volim ovakve "patriotske" ili, bolje receno, nacionalisticke simbole sa svih strana. Uopsteno, ne volim himne, zastave i ostale simbole koji se prvenstveno koriste, po mom misljenju, da se siri mrznja i da se klinci salju u rat (kao npr. kad su svi mahali novim cool zastavama u devedesetim a klinci ginuli bez veze u ratovima). Bez obzira na to o kojim se drzavama radi, ako idem na neku utakmicu na kojoj intoniraju himne, mrzi me da stojim, pa cesto ulazim tek kad se ceremonija zavrsi. Tako da je po meni u redu to sto je on odlucio da protestuje. Ovi simboli po meni pripadaju engleskoj reprezentaciji a ne profesionalnim ekipama. Ali da se ne varamo, ako bi npr. neki talentovan igrac iz BiH koji je izgubio nekog clana familije u Srebrenici zavrsio u nasoj ligi i odbio da se pridruzi nekoj slicnoj komemoraciji koja ima veze sa vojskom Srbijom, mislim da bi reakcije ljudi u Srbiji bile slicne reakcijama engleske javnosti.
    (PimPong, 5. novembar 2018 15:25)

    # Link komentara

  66. Politika i sport ne idu!
    (muto, 5. novembar 2018 15:22)

    # Link komentara

  67. Matićeva neprimerena reakcija je prirodna posledica masovnog trovanja i ispiranja mozgova kojem smo kao nacija bili izloženi pod Miloševićem, kada smo bili zaratili sa celim svetom i od starih saveznika napravili neprijatelje. Izvanredan igrač, a deluje i kao odličan momak, ali uDBa koja nas je i dovela u istorijski ćorsokak i još uvek nam vlada, se temeljito pobrinula da za svoje sopstvene neuspehe i gubitničku politiku krivce uvek tražimo na Zapadu, među Amerikancima, Englezima, Francuzima, Nemcima, Jevrejima...
    (autogol, 05. novembar 2018 14:17)

    biseru, ko je organizovao 27.3.1941.? e taj ti je doveo i uDBu, u pitanju je ostrvska drzava, poznata po fudbalu i kraljici.
     (violator, 5. novembar 2018 15:21)

    # Link komentara

  68. @kimi

    Koja logika. To je nesto zaostalo iz vremena Turaka? Vezi konja gde ti gazda kaze'? Ako si neciji drzavljanin ili ako radis u nekoj drzavi onda moras slepo da se povladjujes svemu sta radi vlada te drzave? Glupost. Pa cak ni svi Englezi se ne slazu sa onim sta radi njihova vlada niti je slepo prate. Uostalom, po toj logici svi koji su u Srbiji i koji rade u Srbiji slepo treba da slusaju Vucica, Dacica, ranije Milosevica i da se ni pod razno ne suprostavljaju? Da se tim simbolom obelezava ucesce britanskih vojnika u I svetskom ratu, ne bi bilo nikakvih problema, medjutim da odajes postu i onima koji su bombardovali Srbiju i koji danas stvaraju albansku vojsku na Kosovu i koji su odgovorni za zlocine nad Srbima?
    (W, 5. novembar 2018 15:18)

    # Link komentara

  69. Njihov mak - .njihov simbol. Matić je profesionalac rna radu u UK po ugovoru i nema nikakvog razloga da nosi to znamenje. Niko od njih nije ginuo za nas. Obrnuto ne važi. Čak i kao saveznici - bombardovali su Beograd gore nego hitler.
    Svaka čast Matiću.
     (stanislav, 5. novembar 2018 15:16)

    # Link komentara

  70. rvo anonimna uplata za malog Dušana, sada ovo. Nemanja je ljudina!
    (Iv, 05. novembar 2018 12:16)

    @iv
    kako je anonimna uplata kad znaš da je on?))
    to kao ono kad vucko kaže: "neću da se hvalim da sam najbolji" ))
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mita, 5. novembar 2018 13:36)

    # Link komentara...ZASTO ,ALI ZASTO OBJAVLJUJETE KOMENTARE ,NEPISMENIH I NEOBAVESTENIH LJUDI...PA ZNA DA JE ON ,ZATO STO JE OTAC DETETA OBJAVIO TO ..ZNACI NIJE SE MATIC HVALIO ,NEGO JE OTAC TO OBJAVIO...
    (mita kita, 5. novembar 2018 15:14)

    # Link komentara

  71. Ово му је одличан потез! Наљути навијаче Јунајтеда, они ће сад да му звижде на свакој утакмици и клуб ће га продати неком ништа лошијем клубу од Јунајтеда и Матић срећан. Његову игру кртиткују у последње време иако цео тим игра још горе од њега самог. Туше, Немања. Туше.
     (Живчан_неки_лик, 5. novembar 2018 15:11)

    # Link komentara

  72. @Isidor i ostali

    A ti i ostali radite suprotno od Matica, kada izadjete da igrate utakmicu stavite 10 tih britanskih simbola (ako ste u stanju uopste da potrcite) i isto tako, nemojte da vam prodje neki Nemac/Englez/Amerikanac/Albanac/Hrvat a da mu temelno ne...
    (Svako zna svoje, sta se tebe tice sta radi Matic?, 5. novembar 2018 15:09)

    # Link komentara

  73. @neutralni felsh

    "kad je vec uspelo kosovu, valjda ce i velsu :)"



    Wau. kakva kombinacija predpubertetskog "humora" i palanackog autosovinzima.
    (dno, 5. novembar 2018 15:04)

    # Link komentara

  74. Matić nije državljanin Engleske i nije obavezan da nosi ovo obeležje.
    Ni Englezi ne žale naše žrtve.Verovatno žale što više nisu kolonijalna sila.
    Ratovali su za Foklandska ostrva 13000 km od Engleske a nama oduzimaju Kosovo.
    (Aleksandar, 5. novembar 2018 15:00)

    # Link komentara

  75. Dosljaci na ostrvo ti englezi(germani sasi...)Su satreli kelte(velsane,irce,skote)A doselili su se otorilike 5 ili 6,7veka...(englezi)koji imaju izmisljenog king artura i robin huda,nacija bez krupola...englezi obozavaju svog starijeg batu nemca...Prave seriju britanija a nemaju sa tim stanovnistom veze.Ironjia da ih ugljetavaju unazad 12vekova...
     (Kratko, 5. novembar 2018 14:59)

    # Link komentara

  76. Od prošlosti se ne živi,ali se ne zaboravlja...Matić igra fudbal,zato je plaćen,a oni bi kroz fudbal da provuku,opravdaju njihove političke i vojne agresije.Ko od nas sme i može da zaboravi,suludo bombardovanje i iživljavanje 1999. godine,da ne žele da im i aplaudiramo.O tome Matić govori,a mnogi igači u Premijer ligi ne znaju,ili ih ne interesuje, šta znači taj cvetić
    (baradja, 5. novembar 2018 14:52)

    # Link komentara

  77. Naravno da bih i ja odbio da stavim taj cvet. I naravno da ne bih odbio kes koji mi placaju. Zasto?

    1. Zato sto sam se licemerstvu naucio od njih i zelim da im dignem lovu i da ih pritom "izdisrespektujem".

    2. Sami su se ponudili da plate za usluge fudbala,ne i za bilo sta drugo. Znaci striktno biznis,profesionalizam,nista emocije,niti dodatne "drugarske" usluge.

    Pozdrav za Matica i onog Irca.

    Kraj price.
     (Slobodni Klikeri, 5. novembar 2018 14:52)

    # Link komentara

  78. A, ? ovaj znak ti ne smete?
     (raxi, 5. novembar 2018 14:44)

    # Link komentara

  79. Svaka cast, Nemanja, ljudino! Oni koji ne postuju svoje ne mogu postovati ni tudje, sta god da nosili i koliko god da se slihtali.
     (my way, 5. novembar 2018 14:41)

    # Link komentara

  80. Ja mu ne bi dao platu, u tuđoj kući se to ne radi moj Matiću.
     (bizonsnsam, 5. novembar 2018 14:33)

    # Link komentara

  81. Kimi ko ti drma kavez.
     (BAX CZ, 5. novembar 2018 14:31)

    # Link komentara

  82. Kakve veze ima sto dobija platu,za to i radi.A on radi kod privatnika,ne radi za kraljevsku porodicu.
    A dok mi imamo i 5 posto takvih kao ti,Natasa Kandic,Sonja Biserko i ostali,nama nema sreceee
     (BOSS, 5. novembar 2018 14:30)

    # Link komentara

  83. zbog cega nije nosio cvet? to je simbol stradanja britanaca u prvom svetskom ratu, nasih saveznika tada, da je bio primoran da nosi simbol nato pakta, pa da razumem, matic je sportista, koji zivi od novca zaradjenog u engleskoj, pa samim tim treb i mora da postuje njihove odluke, zakone i pravila, a ako vec nece moze da ode iz engleske, ne drzi ga niko na silu!! mada dok ne cujemo i samog matica da se oglasi ovo su samo nagadjanja!
    (Huan Pablo Don Fernando, 05. novembar 2018 12:09)

    Decko ti isti nasi saveznici su nas bombardovali u Drugom svetskom ratu za Uskrs i pisali na bombama "Srecan Uskrs". Procitaj nekad nesto pre nego sto napises...
     (Porto, 5. novembar 2018 14:27)

    # Link komentara

  84. Da se hitno pokrene PETICIJA,da Matić dobije Nacionalnu Penziju,Da Sve pare koje je DOBIO od Engleza,Vrati Englezima a da mu se to nadoknadi iz BUDŽETA SRBIJE.
    Takodje,Da se UB preimenuje u desničarski Mesto Džajić-Savić-Matič,normalno na Ćirilici,Da se Izgradi Crkva,da se ovaj dan imenuje kao Krsna slava UBA,da se aerodrom preimenuje u Džajić-Savić-Matić,obzirom da su skoro svi zaposleni iz tog mesta.
     (Bgd, 5. novembar 2018 14:19)

    # Link komentara

  85. 1999 najbukvalnije nije stradao nijedan britanski vojnik, ali zato je od 1914-18 poginulo milion vojnika britanske imperije, a dva miliona mladića su izašli iz njega kao invalidi. Tako da ne razumem ovaj nemušti deo teksta da se od ove godine obeležava i stradanje britanske vojske u 1999., a ne samo 1914-18.

    Poslednje dve nacije od kojih bi Englezi očekivali ovakvu reakciju su Srbi i Belgijanci, jer je Britanija u taj rat sa centralnim silama ušla baš kao odgovor na invazije koje su ovi bili izvršili na Srbiju i Belgiju prethodnih dana. To je zasmetalo navijačima Mančestera, a ne što je cvetić nosio dok je bio u Čelziju.

    Matićeva neprimerena reakcija je prirodna posledica masovnog trovanja i ispiranja mozgova kojem smo kao nacija bili izloženi pod Miloševićem, kada smo bili zaratili sa celim svetom i od starih saveznika napravili neprijatelje. Izvanredan igrač, a deluje i kao odličan momak, ali uDBa koja nas je i dovela u istorijski ćorsokak i još uvek nam vlada, se temeljito pobrinula da za svoje sopstvene neuspehe i gubitničku politiku krivce uvek tražimo na Zapadu, među Amerikancima, Englezima, Francuzima, Nemcima, Jevrejima...
    (autogol, 5. novembar 2018 14:17)

    # Link komentara

  86. Svi vi sto pljujete po englezima a gledate PREMIER LIGU ste licemeri isto i sa amerima a gledate NBA.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kimi, 5. novembar 2018 13:31)

    Po toj logici, svi Ameri i Englezi koji pljuju po Rusima ne bi trebalo da koriste svemirske rakete ili periodni sistem elemenata, oni koji pljuju po Francuzima ne bi trebalo da gledaju filmove, a svi oni koji pljuju po Srbima ne bi trebalo da koriste struju dobijenu iz klasičnih elektrana, električne motore ili Li-ionske baterije. Bravo!
    (E, jes' ti logika!, 5. novembar 2018 14:17)

    # Link komentara

  87. Fudbal zapravo ima mnogo toga zajedničko sa politikom .Usred Prvog svetskog rata na zapadnom frontu su dve strane izašle iz rovova i odigrale fudbalsku utakmicu.To je više doprinelo miru nego bilo šta drugo.Rat sigurno nije završen zahvaljujući britanskoj eliti i njihovoj vojnoj sposobnosti("Vreme kad su lavove vodili magarci ").Oni su potpuno odvojeni od naroda ,a zahvaljujući fudbalu(i dešavanju u rusiji)menjaju neke svoje ratne odluke(da prebace Srbe po ratištima na zapadnom frontu),a poznato je da je još kineski general Sun Cu govorio da se ne staje na put vojsci koja se vraća kući.Matić je mogao da stavi Natalijinu ramondu umesto bulke To je cvet koji asocira na mir i simbol je vaskrsenja.Na solunskom frontu su bili i britanski vojnici osim srpskih,francuskih,grčkihi italijanskih.
    (Ante Suklepina, 5. novembar 2018 14:17)

    # Link komentara

  88. Pozdrav za tiransku imperiju u kojoj sunce nije zalazilo, sa željom da narodi Škotske, Velsa i Sev.Irske nadju slobodu kao i ostali nekada porobljeni narodi! Bravo za Matića, ljudinu! 
    (Gile, 05. novembar 2018 13:22) 


    kad je vec uspelo kosovu, valjda ce i velsu :)
     (neutralni felsh, 5. novembar 2018 14:16)

    # Link komentara

  89. браво Матићу докторе само сипај у енглеске керове!!!!!
    (Пиро земун, 5. novembar 2018 14:16)

    # Link komentara

  90. Pokazatelj koliko su Englezi tesko zatucana i ksenofobicna nacija.
     (Fofana, 5. novembar 2018 14:15)

    # Link komentara

  91. fudbalski vulin.
     (neutralni felsh, 5. novembar 2018 14:15)

    # Link komentara

  92. Fudbal zapravo ima mnogo toga zajedničko sa politikom .Usred Prvog svetskog rata na zapadnom frontu su dve strane izašle iz rovova i odigrale fudbalsku utakmicu.To je više doprinelo miru nego bilo šta drugo.Rat sigurno nije završen zahvaljujući britanskoj eliti i njihovoj vojnoj sposobnosti("Vreme kad su lavove vodili magarci ").Oni su potpuno odvojeni od naroda ,a zahvaljujući fudbalu(i dešavanju u rusiji)menjaju neke svoje ratne odluke(da prebace Srbe po ratištima na zapadnom frontu),a poznato je da je još kineski general Sun Cu govorio da se ne staje na put vojsci koja se vraća kući.Matić je mogao da stavi Natalijinu ramondu umesto bulke To je cvet koji asocira na mir i simbol je vaskrsenja.Na solunskom frontu su bili i britanski vojnici osim srpskih,francuskih,grčkihi italijanskih.
    (Ante Suklepina, 5. novembar 2018 14:15)

    # Link komentara

  93. Bravo za Matica. Zasto uopste mesaju sport i ovo, fudbal je sport i to treba da ostane. Sta imaju stradali u ratovima od tog cvetica, da nece mozda da ustanu iz groba. Sta sve mocnici smisljaju da bi opravdali svoje plate i sacuvaju fotelje....
     (Ivan, 5. novembar 2018 14:14)

    # Link komentara

  94. Taj cvet je simbol zalosti za svim poginulim vojnicima u I svetskom ratu, ali Englezi k'o Englezi u svojoj legendarnoj aroganciji to prisvajaju samo za svoje vojnike. Istina je drugacija, u celom svetu nosi se ovaj cvetak na reveru od 1. novembra ( Dan mrtvih katolicke konfesije) do 11. novembra, koji je Dan primirja u I svetskom ratu. Mi imamo specijalan cvet ( Natalijinu ramondu), ali je ne nosimo, a i zašto bi, mi smo izgubili samo pola fertilnog muskog stanovnistva u toj klanici. Naša je sramota sto ne postujemo svoje poginule.
    (Vanja, 5. novembar 2018 14:13)

    # Link komentara

  95. demokratija.Fack you britanci.
     (boban, 5. novembar 2018 14:12)

    # Link komentara

  96. Koji Srbin može da nosi obeležje vojski koja je išla u rat protiv njegovog naroda? (Oduševljen, 5. novembar 2018 12:05)

    A koja vojska nije ratovala protiv Srba? Odnosno, koja svetska sila nije ratovala jedna protiv drugih? Koji Srbin proteklih 20 godina nije nosio taj znak? Kakva je to "instant" uvredjenost posle 20 godina? Mnogo glup nacin da isterujete pravdu. Po obicaju.
    (Isidor, 5. novembar 2018 14:12)

    # Link komentara

  97. ligavi bili ljigavi ostali,,,ceo svet su pokusali da pokore i ponize...a delimicno im je i uspelo
    (nando, 5. novembar 2018 14:12)

    # Link komentara

  98. @neutralni felsh

    Dok si se ti zacementiraio u stadijumu poturice i ne mrdas.
    (samo treba videti ko kritikuje matica i sve je jasno, 5. novembar 2018 14:10)

    # Link komentara

  99. Znate koliko su Rusi ubili Srba kad su 1944. upali u Srbiju? 100 put više, pa im se klanjamo.
    (Crna Ruka, 5. novembar 2018 13:46)

    Daj, ne lupetaj.
    (ukratko, 5. novembar 2018 14:10)

    # Link komentara

  100. Jesu se Englezi protivili kad je NATO bombardovo Srbiju bravo Matiću!!
    (momo brko, 5. novembar 2018 14:09)

    # Link komentara

  101. Kao visedecenijski stanovnik Britanije, pozdravljam Maticevu odluku. Ako je poreklo nosenja makovog cveta zaista poteklo kao simbol Britanskih zrtava u Prvom Svetskom ratu, ono je u zadnjoj deceniji, postalo simbol, svih ratnih akcija Britanske vojske, (Severna Irska, Bosna, Irak itd.)To najbolje ilustruje ucestvovanje veterana iz svih (skorih) konflikta.Zamislite Argentiskog fudbalera odajuci postu Britanskim vojnicima, koji su ubijali Argentinske vojnike na Malvinskim Ostrvima! Ah da, zaboravio sam duhove Britanske Imperije.
    (v stepanovic, 05. novembar 2018 13:50)

    Evo jos jednog patriJote iz zlog zapada.
    Ne valja vam njihova politika ali vam njihovi novci valjaju.
     (kimi, 5. novembar 2018 14:09)

    # Link komentara

  102. Postupio je po svojim ubedjenjima, ne vidim nista lose u tome.
    (miga, 5. novembar 2018 14:09)

    # Link komentara

  103. bolje vam je razmisljajte za koga cete glasati kada dodje vreme,nego sto trabunjate o rodoljublju i patriotizmu...
    (plazoje, 5. novembar 2018 14:07)

    # Link komentara

  104. Matic je jedan od nasih najinteligentnijih fudbalera,zato i zna za znacenje cveta i skinuo ga je. Vidim ovde neki prozivaju Mitrovica i Milivojevica sto su nosili,pa zar vi mislite da oni uopste znaju o cemu se tu radi? Dali im dresove oni obukli bez ikakvog pojma sta im je to na dresu. Pa zar vam Mitrovic lici na nekog ko ima znanje o bilo cemu sem o ganjanju lopte? pa po faci mu se vidi da jednu knjigu u zivotu nije procitao!
    (Admiral, 5. novembar 2018 14:06)

    # Link komentara

  105. Kako oni znaju da cene svoje vojnike, koji su ginuli vecma u osvajackim pohodima, a nase bi da zatvaraju sto su branili svoje kuce i svoj rod. Gade mi se. 
    (Ana, 05. novembar 2018 12:11) 


    lepo su ih odbranili, kukala nam majka.
    (neutralni felsh, 05. novembar 2018 13:04)

    kako tebe nisu mobilisali... imao ravne tabane.
     (sdo, 5. novembar 2018 14:06)

    # Link komentara

  106. Podržavam Matića samo zbog činjenice da poppy predstavlja simbol stradanja engleskih vojnika u svim ratovima (prvobitno se odnosio samo na Veliki rat, gde smo bili saveznici), uključujući i NATO agresiju na Srbiju 1999. E sada, da li je moralno što igra tamo, a ne ovde i što nije pravi "patrijota" i tamo zarađuje ogroman novac umesto ovde neke skromne količine - moralno je! Dobar deo tog novca nesebično deli sa svojim narodom. A englezi ko englezi, rade sve u svom interesu od kada je sveta i veka. Ako mogu da ih opišem u jednoj rečenici bilo bi to ovako: AROGANTNI I SPREMNI DA SATRU SVE ŠTO IM SMETA.
    (Qrotressina, 5. novembar 2018 14:05)

    # Link komentara

  107. @pprvi dan skole u Svedsko

    Mene zanima sto se ti ne preselis na zapad i tamo krenes da komentarises i razmenjujes "misljenja" sa onima koji su ti tako bliski? Sta, nema posla na zapadu vise ni za perace sudova?
    (podg%&/ne muvetine, 5. novembar 2018 14:05)

    # Link komentara

  108. Mustafa bi stavio i britansku zastavu na ledja pride.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kurs iz engleskog, 5. novembar 2018 13:34)

    Za Mistfu ne znam ali znam da je okacio cvet zamenik kapitea Kristal Palasa kao znak postovanja NATO agresorima
    (pera, 5. novembar 2018 14:02)

    # Link komentara

  109. slusam ove kao pare mu se ne gade....

    oni su njega trazili da igra fudbal za njih i da mu to plate...

    ako englezi nece strance neka igraju samo englezi u klubovima pa ce biti tamo gde i gordi albion

    istu tu lovu bi Matic uzeo i u nekom drugom klubu(osim srpskih)

    stav je stav i to cvrst
    malo ga ljudi danas ima
     (kalcokera, 5. novembar 2018 13:59)

    # Link komentara

  110. Pozdrav za tiransku imperiju u kojoj sunce nije zalazilo, sa željom da narodi Škotske, Velsa i Sev.Irske nadju slobodu kao i ostali nekada porobljeni narodi! Bravo za Matića, ljudinu!
    (Gile, 05. novembar 2018 13:22)

    Skotska se pre par godina izjasnila za ostanak u Britaniji.
    Kasnis srbendo sa zeljama.
     (kimi, 5. novembar 2018 13:58)

    # Link komentara

  111. Tako ce i proci. kao gurovic, milicic...
    (basketas, 05. novembar 2018 13:24)
    Ne vidim da im nesto fali.
     (Kurs iz engleskog, 5. novembar 2018 13:57)

    # Link komentara

  112. Svaka čast Matiću!Nedaj na našu Srbiju !!!!
     (mungos, 5. novembar 2018 13:55)

    # Link komentara

  113. Kakve ovo ima veze s parama!!! On je placen da igra i zato zaradjuje novac!! Ovi sad mogu da mu kazu da uzme pusku i ode u rat, sta on treba da uradi, da rlratuje!?!?! On je placen da igra, on igra, rekli su mu da nosi taj cvet, on je odbio, na njima(klub) je sad povuku potez, da ga podrze ili kazne, tako stoje stvari!!! A ti mesas babe i zabe i ocigledno bi ti inteligencija dozvolila svakakve ludosti da radis iz neznanja.
    (ernesto che, 05. novembar 2018 13:30)

    Ima veze jer igra u zemlji koja nikada za svoje zlocine jos od genocida nad kolonijama u svim delovima sveta do danas nikada nije odgovarala.
    Zna u koju je zemlju dosao.
     (kimi, 5. novembar 2018 13:54)

    # Link komentara

  114. U prilog raspravi, recimo Zejtinlik, kako mnogi misle srpsko vojničko groblje poginulih na solunskom frontu, je u stvari medjunarodno vojničko groblje. Tamo leži 7500 Srba, 8000 Francuza( da, onih što su sada uključili i Kosovo u zemlje pobednice u 1. svetskom ratu, ali se za to ovi što leže zajedno sa našima nisu ništa pitali), 3000 Italijana, 2000 Britanaca i 400 Rusa!
    Da li neko može da zamisli da ih neko sve digne iz groba i postroji!? Šta bi oni mislili o cvetu na dresu Nemanje Matića?
    (Dejan, 5. novembar 2018 13:53)

    # Link komentara

  115. kakve fudbal ima veze sa ratom? da li si ti normalan i svi ovi 99.99% fudbalera što nosi ratno obeležje. na sportskim terenima nema mesta za politiku i ratna obeležja! bravo matiću. ovo je revolucija!
    (mita, 05. novembar 2018 13:31)

    Ima veze kako nema kada je novac koji se sa svih strana slio u premier ligu sumnjivog porekla. Razni Abramovici, Sinavatre i Tane koje su ojadile svoju domovinu.
     (kimi, 5. novembar 2018 13:51)

    # Link komentara

  116. Bravo za engleze!
    (Hero, 5. novembar 2018 13:51)

    # Link komentara

  117. maticu, kada te pitaju na konferenciji za štampu što si sad skinuo cvet, a nosio si ga 4 godine lepo im reci:

    4 god je cvet bio simbol borbe u I svetskom ratu tj. borbe protiv fašizma! iako sam i tada bio protiv ratnih i političkih obeležja na sportskim terenima nisam se bunio pošto taj cvet nikome nije smetao jer je ceo svet protiv fašizma. ipak sada, taj cvet znači nešto drugo. predstavlja sve ratove. to znači da je visoko politizovan i samim tim ne želim da budem deo toga. apelujem na sve igrače da skinu cvet ukoliko mu se ne vrati staro značenje!
     (mita, 5. novembar 2018 13:50)

    # Link komentara

  118. Kao visedecenijski stanovnik Britanije, pozdravljam Maticevu odluku. Ako je poreklo nosenja makovog cveta zaista poteklo kao simbol Britanskih zrtava u Prvom Svetskom ratu, ono je u zadnjoj deceniji, postalo simbol, svih ratnih akcija Britanske vojske, (Severna Irska, Bosna, Irak itd.)To najbolje ilustruje ucestvovanje veterana iz svih (skorih) konflikta.Zamislite Argentiskog fudbalera odajuci postu Britanskim vojnicima, koji su ubijali Argentinske vojnike na Malvinskim Ostrvima! Ah da, zaboravio sam duhove Britanske Imperije.
    (v stepanovic, 5. novembar 2018 13:50)

    # Link komentara

  119. Očekujem kaznu UEFA-e i FIFA-e prema britanskom fudbalskom naciolnalnom savezu zbog mešanja politike i sporta. "Kosovo je Srbija" ne može, kaže Fifa, iako to nije politika već je to istina. Kosovo je deo Srbije u UN-u i tako bi trebala i FIFA da se rukovodi. A nošenje obeležija u čast njihovih vojnika(koji se uzgred budi rečeno i nisu nešto posebno istakli u Velikom ratu) stradalih u Velikom ratu i Nato akcijama širom sveta,šta je to?! Nas kažnjavaju zbog skandiranja navijača iako se time meša FIFA u nacionalna osećanja a baš me interesuje kako će da reaguju u slučaju gde se teraju igrači da odaju počast vojnicima koji su izvršili agresiju na njihov narod bez odluke saveta bezbednosti UN.
     (Pjer Luiđi Kolina, 5. novembar 2018 13:50)

    # Link komentara

  120. on zarađuje te pare. igra fudbal. nije potpisao da bude član partije!
    (mita, 05. novembar 2018 13:33)

    Epa vidis nije tako. Ti novci koje Matic zaradjuje su prvo bili Abramovicevi u Celziju koje je putem pljackaske privatizacije Roman ulagao u Englesku a ne Rusiju pa sada ovi vlasnici UTDa ameri ciji su preci bili kolonizatori.
    Nema tu cistog novca.
    A iza Premier lige stoji Engleska koja nas je bombardovala i priznala Kosovo.
     (kimi, 5. novembar 2018 13:49)

    # Link komentara

  121. Znate koliko su Rusi ubili Srba kad su 1944. upali u Srbiju? 100 put više, pa im se klanjamo.
    (Crna Ruka, 5. novembar 2018 13:46)

    # Link komentara

  122. Bila bi još veća fora da su on i ostali Srbi u Premijer ligi nosili Natalijinu Ramondu, simbol stradanja Srba u prvom svetskom ratu.
    (Pako Alkaser, 5. novembar 2018 13:44)

    # Link komentara

  123. Vidim, da i ovde kod nas postoje ljudi koji ne podržavaju Matića ali ne podržavaju ni transparente tipa "Kosovo je Srbija" jer je to za iste mešanje politike u sport. Pa moje pitanje za tu vrstu ljudi, "zar smert vojnika u bilo kom periidu", nije mešanje politike u sportu"?
     (mica iz kafica, 5. novembar 2018 13:43)

    # Link komentara

  124. Imam neki osecaj da Mitar isto nece nositi vcrs
    (krkela, 5. novembar 2018 12:54)

    Ima Mitar mnogo većih problema večeras od nošenja nekakvog cveta.
    (Pedja, 5. novembar 2018 13:41)

    # Link komentara

  125. Koliki je car ovaj Matic..
     (kole, 5. novembar 2018 13:37)

    # Link komentara

  126. Karijera kad krene silazno onda su i makovi krivi.Prvih 5 godina nosio a 6 ne.Nije dosljedan!
    (Student nije zapalio, 5. novembar 2018 13:37)

    # Link komentara

  127. Prvo anonimna uplata za malog Dušana, sada ovo. Nemanja je ljudina!
    (Iv, 05. novembar 2018 12:16)

    @iv
    kako je anonimna uplata kad znaš da je on?))
    to kao ono kad vucko kaže: "neću da se hvalim da sam najbolji" ))
     (mita, 5. novembar 2018 13:36)

    # Link komentara

  128. "Iako taj simbol predstavlja stradanje engleskih vojnika u svim ratovima, ovde se konkretno radilo o Prvom svetskom ratu i zato je trebalo da ga nosi jer su Englezi ginuli zajedno sa našim vojnicima. Uostalom na Zejtinliku u Solunu svaki od saveznika ima svoje groblje na kom počivaju vojnici. Ne pravite od fudbalera neku intelektualnu veličinu jer nije ovaj put u pravu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (qwert, 5. novembar 2018 12:14)"
    qwert-ме сине, српски симбол победе у Великом рату је Наталијина Рамонда, један предиван ендемски свет. То би требао да носи Матић а не попија енглеског.
    То би уствари сви Срби требали ових дана да окаче на ревере или осликају на мајице.
    Идем први, дао си ми добру идеју qwert-име, сине...
    (Ђузепе, 5. novembar 2018 13:34)

    # Link komentara

  129. Jel citate vi tekst? U prethodnih 98 godina je cvet bio simbol stradanja u prvom svetskom ratu, prosle godine ga je nosio...ove godine predstavlja simbol u svim ratovima, ukljucujuci ucestvovanje u bombardovanju Srbije. Novinari pretpostavljaju da je zbog toga. Drugo, nije obavezno, te s toga to je njegova odluka.
    ("Surda", 05. novembar 2018 12:22

    @surda
    bravo surda bravo maticu
     (mita, 5. novembar 2018 13:34)

    # Link komentara

  130. Mustafa bi stavio i britansku zastavu na ledja pride.
     (Kurs iz engleskog, 5. novembar 2018 13:34)

    # Link komentara

  131. Ljudino
    (vladan, 5. novembar 2018 13:33)

    # Link komentara

  132. Interesantno da mu ne smetaju pare istih tih Engleza koji su mu bombardovali domovinu. Nasi ljudi su takvi, kada su pare u pitanju uopste im ne smeta da im sef bude Nemac, Englez ili Amer, ali kada ih nista ne kosta onda izigravaju patriote i pobune se protiv tih drzava:)
    (srdjan, 05. novembar 2018 12:23)

    @srdjan
    on zarađuje te pare. igra fudbal. nije potpisao da bude član partije!
     (mita, 5. novembar 2018 13:33)

    # Link komentara

  133. Fudbaler ko fudbaler. Ne smeta mu da tamo zarađuje milione ali mu smeta da pokaže poštovanje prema ljudima koji su se borili u svetskim ratovima. Pa je l' mu možda tamo neki Sam Smith koji se borio za istu slobodu kao i naši, Matićevi preci, kriv za 1999? Naravno da nije.
    (Gohan, 05. novembar 2018 12:24)

    @gohan
    kakve fudbal ima veze sa ratom? da li si ti normalan i svi ovi 99.99% fudbalera što nosi ratno obeležje. na sportskim terenima nema mesta za politiku i ratna obeležja! bravo matiću. ovo je revolucija!
     (mita, 5. novembar 2018 13:31)

    # Link komentara

  134. Svi vi sto pljujete po englezima a gledate PREMIER LIGU ste licemeri isto i sa amerima a gledate NBA.
     (kimi, 5. novembar 2018 13:31)

    # Link komentara

  135. Veliko postovanje za gospodina.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (BOSS, 5. novembar 2018 12:04)

    To je minimum postovanja zemlje u kojoj zaradjues pare.
    Sto je uopste isao tamo da igra? Nek se vrati u Srbiju i kao pravi patriota zivi, to je Srbin.
    (šuplja, 05. novembar 2018 12:40)

    Kakve ovo ima veze s parama!!! On je placen da igra i zato zaradjuje novac!! Ovi sad mogu da mu kazu da uzme pusku i ode u rat, sta on treba da uradi, da rlratuje!?!?! On je placen da igra, on igra, rekli su mu da nosi taj cvet, on je odbio, na njima(klub) je sad povuku potez, da ga podrze ili kazne, tako stoje stvari!!! A ti mesas babe i zabe
     (ernesto che, 5. novembar 2018 13:31)

    # Link komentara

  136. Svim funkcionalno nepismenim botovima: značenje cveta je promenjeno da obeležava stradanje u svim oslobodilačkom i osvajackim ratovima uključujući Irak, Libiju, Srbiju itd.
    Zato je skinuo cvet i neka je. Latinska podvala
     (Rhynchinoi, 5. novembar 2018 13:31)

    # Link komentara

  137. Veliko postovanje za gospodina.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (BOSS, 5. novembar 2018 12:04)

    To je minimum postovanja zemlje u kojoj zaradjues pare.
    Sto je uopste isao tamo da igra? Nek se vrati u Srbiju i kao pravi patriota zivi, to je Srbin.
    (šuplja, 05. novembar 2018 12:40)

    Kakve ovo ima veze s parama!!! On je placen da igra i zato zaradjuje novac!! Ovi sad mogu da mu kazu da uzme pusku i ode u rat, sta on treba da uradi, da rlratuje!?!?! On je placen da igra, on igra, rekli su mu da nosi taj cvet, on je odbio, na njima(klub) je sad povuku potez, da ga podrze ili kazne, tako stoje stvari!!! A ti mesas babe i zabe i ocigledno bi ti inteligencija dozvolila svakakve ludosti da radis iz neznanja.
     (ernesto che, 5. novembar 2018 13:30)

    # Link komentara

  138. Тачно је да су наши прадедови и дедови гинули у оба светска рата, борећи се на истој страни са Британцима, Французима и Американцима, али је исто тако истина и да су праунуци и унуци тих нама драгих Британаца, Француза и Американаца то савезништво изневерили. Они су се, подршком разбијању Југославије, наругали крви наших предака проливеној за њено стварање (у Првом светском рату) и одбрану (у Другом светском рату). Од остцепљења Словеније, преко помоћи Хрватској да се осамостали и спроведе етничко чишћење Срба, преко војне интервенције против Републике Српске (1994-95), па до бомбардовања 1999. и отимања Косова. Такође су саучесници и у отцепљењу Црне Горе чијем режиму тренутно допуштају да у њој затре српски идентитет. Због свега тога, поштовање њиховим прадедовима, а за праунуке, само најдубљи презир. И никада више да не гинемо за њихове интересе. Немањи свака част.
    (Pantagruel, 5. novembar 2018 13:30)

    # Link komentara

  139. E tako ljudi cene svoju vojsku, dok mi, BESKICMENJACI OBICNI, jedva cekamo da osudimo nekog svog ko se englezima ne svidja.
    (Washington, 5. novembar 2018 13:29)

    # Link komentara

  140. ja bih isto skinuo. jesam li na sportskom terenu ili sta?
     (mita, 5. novembar 2018 13:29)

    # Link komentara

  141. @kimi

    Ti znas za sta nas smatraju Italijani... Mrdnuo si nekada negde?
    (tupani, 5. novembar 2018 13:28)

    # Link komentara

  142. ja od danas nosim maticev dres!!!
     (mita, 5. novembar 2018 13:26)

    # Link komentara

  143. RESPECT!!!
     (kappa, 5. novembar 2018 13:25)

    # Link komentara

  144. A Maticu, kazes smrdi ti NATO-vski cvet maka, za razliku od NATO-vskih funtica koje mirisu za sve pare?
    (Nisam Englez, 5. novembar 2018 13:25)

    # Link komentara

  145. Ovaj covek ima moju dozivotnu podrsku i postovanje.
     (ernesto che, 5. novembar 2018 13:25)

    # Link komentara

  146. Tako ce i proci. kao gurovic, milicic...
     (basketas, 5. novembar 2018 13:24)

    # Link komentara

  147. Mene interesuje zasto svi ti koji mrze zapad sto nas je bombardovao odlaze na zapad...kina,rusija nista...licemerni su do zla boga...na njegovom mestu ja bih se vratio ili otisao u rusiju tamo bi ga sigurno primili?
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 5. novembar 2018 13:24)

    # Link komentara

  148. @Eden GOAT Hazard

    Samo ako ti prstis od "intelencije". Dok je taj cvet simbolizovao stradanje i ucestvovanje britanskih vojnika u I svetskom ratu, Matic je nosio taj simbol. Ove godine su uveli da taj cvet simbolizuje SVA britanska ucesca u ratovima, izmedju ostalog i u agresiji na Srbiju, u albanizaciji Kosova, zlocinima nad srpskim civilima i Matic ima pravo da odbije taj cvet. Jasno ili da ti se crta?
    (stokholmski sindrom, 5. novembar 2018 13:23)

    # Link komentara

  149. @qwert

    Procitaj clanak pre komentarisanja!
    (neko tamo, 5. novembar 2018 13:23)

    # Link komentara

  150. A Mitrović,a Milivojević????
    Nije valjda da su poklekli?
     (veselin, 5. novembar 2018 13:22)

    # Link komentara

  151. Pozdrav za tiransku imperiju u kojoj sunce nije zalazilo, sa željom da narodi Škotske, Velsa i Sev.Irske nadju slobodu kao i ostali nekada porobljeni narodi! Bravo za Matića, ljudinu!
     (Gile, 5. novembar 2018 13:22)

    # Link komentara

  152. Ništa ti Nemanja nemoj da kačiš.Ti si iz krajeva gde se ljudi još uvek vaspitavaju da imaju dostojanstva i ponosa.
     (Novaci-Kalinovac-Banjani-Vrelo, 5. novembar 2018 13:22)

    # Link komentara

  153. Kakav gospodin!? Nisam zadovoljan Nemanjinim nastupima u reprezentativnom dresu. Verovatno zato sto imam nerealna ocekivanja, verujuci da je Matic carobnjak, koji ce vatrom iz svojih ociju spaliti sve protivnike.
    Medjutim, pred Nemanjom kao covekom, pojedincem, na kraju i pripadnikom istog naroda, mogu samo da se duboko naklonim. Odlican fudbaler, jos bolji covek, a cesto se samo ovo drugo broji.
    Hvala ti Nemanja!
    Volim te!
    (Sin, 5. novembar 2018 13:19)

    # Link komentara

  154. @(kimilj

    Ma bezi ti u Englesku i odmah da se prikacis na engleske portale. Jedva cekaju da im dodjes.
    (VV, 5. novembar 2018 13:17)

    # Link komentara

  155. Huan@Britanci jesu u prvom SR bili nasi saveznici,procitaj tekst sa razumevanjem,to da li ce da nosi ili ne je njegova licna odluka,ne mora da nosi po zakonu,znaci postuje zakone drzave gde zaradjuje za hleb.Ako je odlucio da ne nosi zbog bombardovanja,svaka cast,to znaci da razmislja svojom glavom I da voli vise ovu drzavu nego velika vecina nas koji ovde zivimo.Jos jedanput,svaka cast za odluku.
     (kralj, 5. novembar 2018 13:16)

    # Link komentara

  156. Iako taj simbol predstavlja stradanje engleskih vojnika u svim ratovima, ovde se konkretno radilo o Prvom svetskom ratu i zato je trebalo da ga nosi jer su Englezi ginuli zajedno sa našim vojnicima. Uostalom na Zejtinliku u Solunu svaki od saveznika ima svoje groblje na kom počivaju vojnici. Ne pravite od fudbalera neku intelektualnu veličinu jer nije ovaj put u pravu.
    (qwert, 05. novembar 2018 12:14)

    Sacuvaj me Boze od prijatelja (u nasem slucaju saveznika). Od neprijatelja cu se sam cuvati
     (Sto juznije, 5. novembar 2018 13:16)

    # Link komentara

  157. nemanja evoluirao u vulina.
     (neutralni felsh, 5. novembar 2018 13:15)

    # Link komentara

  158. Koliko price a kapiram da ga je negde zakacio i on mu spao...
     (M.R., 5. novembar 2018 13:14)

    # Link komentara

  159. Kako oni znaju da cene svoje vojnike, koji su ginuli vecma u osvajackim pohodima, a nase bi da zatvaraju sto su branili svoje kuce i svoj rod. Gade mi se.
    (Ana, 05. novembar 2018 12:11)

    Da, u pravu si, ali nije to do njih nego do nas. Pa mi pljujemo po svojima i isporucujemo tamo nekim sudovima. To jedino mi radimo, niko drugi
     (Kun-fu Panda, 5. novembar 2018 13:08)

    # Link komentara

  160. Svaka čast Matiću. Ljudina i karakter. Živim u Kanadi i zbog istog razloga ne nosim poppy u poslednjij 18 godina. Koji Srbin može da nosi obeležje vojski koja je išla u rat protiv njegovog naroda?
    (Oduševljen, 05. novembar 2018 12:05)


    kanadska srbenda... steta sto te jos nisu najurili odatle.
     (neutralni felsh, 5. novembar 2018 13:07)

    # Link komentara

  161. nas je narod odavno skrenuo sa pameti.
     (neutralni felsh, 5. novembar 2018 13:05)

    # Link komentara

  162. Slaviti imperijalisticku,osvajacku,vojsku koja je vodila uglavnom napadacke ratove to mislim da je zaista degutantno.I dobro je da jos ima bar ovih par ljudi koji imaju hrabrosti i obraza da na to ukazu!
     (MJ, 5. novembar 2018 13:05)

    # Link komentara

  163. Kako oni znaju da cene svoje vojnike, koji su ginuli vecma u osvajackim pohodima, a nase bi da zatvaraju sto su branili svoje kuce i svoj rod. Gade mi se.
    (Ana, 05. novembar 2018 12:11)


    lepo su ih odbranili, kukala nam majka.
     (neutralni felsh, 5. novembar 2018 13:04)

    # Link komentara

  164. Ljudi, Svaka cast Maticu. Ovde ga svi hvalite! I treba!
    A nas predsednik sa Srederom i Klintonom, a Bler mu savetnik i niko da ga kritijkuje!!!!
    (pera, 5. novembar 2018 13:04)

    # Link komentara

  165. @Unklija

    U nedostatku motiva,moze biti iz inata. Ovde ima motiva na pretek. Pre bih se pozvao na karakter I svest Matica,a inatu ostavljam 0,5% mogucnosti. Dakle,ne radi se o inadziji,nego o coveku sa karakterom.
    (Wwww, 5. novembar 2018 13:04)

    # Link komentara

  166. 700.000 Britanaca je poginulo, a vise od milion i po ranjeno u Velikom ratu. Za nas. Zbog nas. Prvi su objavili rat Austrougarskoj. Trebalo bi da ga je sramota. Toliko.
    (Srbin iz Londona, 5. novembar 2018 13:03)

    # Link komentara

  167. Kao što je opravdana borba saveznika protiv nacizma, tako je i intervencija NATOa proti Srbije 90tih. Pa setite se koliko je tadašnjih političara i vojnika osuđano u Hagu zbog silnih zločina VAN Srbije. Jesu li svi oni nevini? Jesmo li realni?
     (Maja, 5. novembar 2018 13:03)

    # Link komentara

  168. Normalna reakcija, nakon sto su proširili na osvajacke i nepravedne ratove.

    Sta je sa ostalim Srbima u PL ?
     (zemunac, 5. novembar 2018 13:03)

    # Link komentara

  169. Чак и велика пријатељица српског народа, Стела Џатрас, у свом чувеном “Отвореном писму генералу Мајклу Шорту”, поводом агресије НАТО на Србију, жустро је критиковала једино америчке политичаре и генерале, али не и америчке пилоте (тачније, изразила се, парафразирам, да су ти пилоти “били преварени од стране Клинтонове администрације”). Или нпр. Чарлс Кетер: он је у свом извињењу Србима искритиковао Клинтона и његову дружину, зар не? Али не (!) и америчке пилоте. Западњак, а нарочито англосаксонас (Британац и стереотипни Амер) гаји категоричко поштовање према залагању своје војске, ма чиме се она бавила. Они ће увек бити спремни да се пред вама (било да сте Индијац, Србин, Ирачанин, црнац...) извине за све што су њихови политичари учинили вашем народу, а пробајте да им дирнете у њихову војску, љуто ћете се посвађати (искусио једном и ја лично, кад сам неком Амеру објашњавао да је захваљујући залагању НАТО Космет данас у хаосу, што је он протумачио као моју пљувачину по америчким војницима). Што је у принципу донекле разумљиво, јер, био ратни злочинац или не, војник је оруђе политичара, не убија јер то жели. На жалост, став самих њихових војника о својим делима је други пар опанака, и ту, као и у већини ствари у животу, улогу игра култура патриотизма, коју већина британских и, нарочито, америчких војних ветерана не преиспитује (i.e. били би поносни да се опет докажу одласком у тај рат, кад би могли).
    (Никола87, 5. novembar 2018 13:02)

    # Link komentara

  170. Matić je nosio popi ranije, kada je simbolizovao sećanje na vojnike prvog svetskog rata. Ali je simbolika promenjena, sada se odnosi na britanske vojnike u svim ratovima, uključujući, naravno, i bombardovanje Srbije.

    Uostalom, komentari mnogih Engleza na društvenim mrežama, bar onih kojima ne telediriguje žuta štampa, su da je to lični izbor i da je prisila suprotna vrednostima za koje su se ti vojnici borili. Mislite o tome kad sledeći put budete čitali vesti (i ovde). :)
    (komentator, 5. novembar 2018 13:02)

    # Link komentara

  171. matic je sportista, koji zivi od novca zaradjenog u engleskoj, pa samim tim treb i mora da postuje njihove odluke, zakone i pravila, a ako vec nece moze da ode iz engleske, ne drzi ga niko na silu!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 05. novembar 2018 12:09)

    I ti si mogao pročitati vest do kraja, niko te nije na silu naterao da pišeš gluposti u žurbi da se dodvoriš britanskim krvopijama.
    A Matić je pre svega ponosan i slobodan čovek, moralna stena i profesionalac koji svoje znanje fudbalske igre prodaje engleskim klubovima. Ni njih niko nije naterao silom da kupuju njegovo umeće, nego im je toliko potreban da ga svim silama zadržavaju kod sebe. A to, što Matić "živi od novca zaradjenog u engleskoj", pa nije on taj novac ukrao ni oteo, nego su Englezi srećni što je pristao da baš njima proda svoju fudbalsku majstoriju i vrednost. I toliki je gospodin, da on poštuje zakone i pravila i u svemu tome prvenstveno poštuje sebe, svoju porodicu, poreklo i narod i državu iz koje potiče. A ti si sa svojim komentarom pokazao da nemaš ama baš ni jedan jedini kvalitet koji krasi Matića, i da bi bio spreman lizati engleske javne toalete, samo kada bi ti Englezi ponudili i platili bar jednu funtu po kvadratnom metru olizanih površina.
     (Ja, veliki imam, na radost Bošnjaka, a posebno Bošnjakinja mi mojijeh, 5. novembar 2018 13:01)

    # Link komentara

  172. bravo Nemanja
     (s, 5. novembar 2018 13:00)

    # Link komentara

  173. Na Junajtedovom redditu koji prati 120.000 ljudi bukvalno ovo nigde nije pomenuto, prestanite da se tripujete da smo najbitniji i da nekog briga za nas.
     (Rođa Ckooruts, 5. novembar 2018 12:59)

    # Link komentara

  174. Meklinov potez je još hrabriji, u tekstu smo pročitali šta sve on doživljava. Matićev potez će se brzo zaboraviti, ipak je on tamo neki stranac dok Englezi i Irci imaju dugu istoriju konflikata. Lično mislim da se preteruje sa svim tim, klubovi ne bi trebalo da teraju igrače iz inostranstva da nose tako nešto, ko želi da zakači neka ali ako ne želi to treba da bude ostavljeno kao njegov izbor a ne da se satanizuje zbog toga.Pevanje himne isto. Takodje mi je glupo da se kod nas pred skoro svaku prvenstvenu utakmicu u raznim sportovima svira himna, to je preterano. Ovakve stvari uništiće sport ako već nisu.Do juče je taj mak u Britaniji bio simbol stradanja u Prvom svetskom ratu, kao kod nas ramonda, sad nešto novo izmišljaju, sutra će da izmisle nešto treće a sport ko šiša, bitni su jeftini politički pieni.Izgleda je sve otišlo do djavola.
    (Dragana, 5. novembar 2018 12:59)

    # Link komentara

  175. Bravo Nema, svoje ime časno nosiš, a engleskim zlikovcima nije jasno kako to da ne slaviš njihove vojnike koji su nas bombardovali i 44 i 99 godine. Da je sreće pa da se Srbi ugledaju na tebe. BRAVO!!!
     (milke, 5. novembar 2018 12:59)

    # Link komentara

  176. Dubok naklon i veliko postovanje.
    (BoZo, 5. novembar 2018 12:59)

    # Link komentara

  177. чак и да је остало да симболизује пале у 1. светском рату и онда је упитно. то није рат против фашизма, него империјалистички рат где је енглеска бранила своје колоније. њихов проблем. а да неко носи симбол свих њохових палих војнкика у освајачким ратовима, то је ван дискусије. да су пали бранећи енглеско тло,па и анјде, али они су изгинули освајајући нафтна поља по блиском истоку и африци и сејући смрт и хаос међу тамошњим народом. ћао!
     (веверица, 5. novembar 2018 12:58)

    # Link komentara

  178. Sta li se cimao bezveze, pa ionako nijedan engleski vojnik nije poginuo tokom NATO bombardovanja 1999, jer su kukavicki gadjali sa 30000 metara ...
    (neko 1978, 5. novembar 2018 12:58)

    # Link komentara

  179. Matic bi trebao da zna da u bombardovanju Srbije nije poginuo ni jedan britanski vojnik pa se zaljenje ne odnosi na taj period.
    Inace Matic nece da oda pocast Britancima koji su prolili krav sa nasim dedama i pradedovima dok mu pare generacije koje su izazvale golgot srpskog naroda ne smetaju kao i to da ih godinama uveseljava.
    (Aleksa Pufta, 5. novembar 2018 12:57)

    # Link komentara

  180. zbog cega nije nosio cvet? to je simbol stradanja britanaca u prvom svetskom ratu, nasih saveznika tada, da je bio primoran da nosi simbol nato pakta, pa da razumem, matic je sportista, koji zivi od novca zaradjenog u engleskoj, pa samim tim treb i mora da postuje njihove odluke, zakone i pravila, a ako vec nece moze da ode iz engleske, ne drzi ga niko na silu!! mada dok ne cujemo i samog matica da se oglasi ovo su samo nagadjanja!
    (Huan Pablo Don Fernando, 05. novembar 2018 12:09)

    Procitaj ceo tekst. A to "ako vec nece moze da ode..." videli smo na primeru Albanaca na Kosovu. Oni su hteli svoje zakone. I dobili. Negde, znaci, to moze, negde bas i ne.
     (Toto-ko-tunjo, 5. novembar 2018 12:56)

    # Link komentara

  181. Ne treba mešati fudbal i politiku. Uefa da kazni mančester!
     (realno, 5. novembar 2018 12:55)

    # Link komentara

  182. Nadam se da im ja Matic objasnio da bitka na Somi i bombardovanje Srbije nemaju bas nista slicno u glavama bilo kog normalnog coveka na planeti!
    (Djordje Stanojevic, 5. novembar 2018 12:54)

    # Link komentara

  183. Tribalizam je svuda jak.
     (Vlada, 5. novembar 2018 12:54)

    # Link komentara

  184. Imam neki osecaj da Mitar isto nece nositi vcrs
     (krkela, 5. novembar 2018 12:54)

    # Link komentara

  185. Po meni bzv potez. Kad si takav dzek i patriota onda si trebao reci necu da idem u englesku da igram za agresore pare me ne mogu kupiti, kao gurovic i nba recimo. Kad si vec otisao da igras tamo i da uzimas grdne milione onda ih trebas i ispostovati.
    (rsrs, 5. novembar 2018 12:53)

    # Link komentara

  186. Ne pomenuste da je glavnokomandujuci Britanske Vosjke u "Krvavoj Nedelji" isto onaj prvi KFOR-ov namesnik,Majkl Dzekson.
    (i tako to, 5. novembar 2018 12:53)

    # Link komentara

  187. Šta se dogodilo da su vaši povijesni prijatelji postali glavni izvanbalkanski neprijatelji? Razumijem ogorčenost zbog bombardiranja 1999. no, zanima me razlog zbog čega je došlo do raskida dugogodišnjeg prijateljstva, pa i savezništva?
    (Realno, 5. novembar 2018 12:51)

    # Link komentara

  188. Nikad sluga nikad rob... Sledimo duh naših predaka... E da je 51% naših političara kao Matara gde bi nam kraj bio nego su pod**** muve...
    (Mad4Red, 5. novembar 2018 12:48)

    # Link komentara

  189. Lomicemo mi prvi sutra noge. Pa vidite da li vam se isplati, Matic za Salaha, Manea i Firmina.
    (Mozak operacije, 5. novembar 2018 12:46)

    # Link komentara

  190. Hrabri su samo kad su u gomili.
     (Muta Gonzales, 5. novembar 2018 12:45)

    # Link komentara

  191. Matic smekerski.To je kad osoba ima karakter i nije na prodaju.Ja znam ko bi sigurno stavio taj simbol ako bi zatrebalo...
    (hadvao, 05. novembar 2018 12:06)
    Djokovic?
    (Filip, 5. novembar 2018 12:43)

    # Link komentara

  192. James Mcclean hates the queen!
     (rango_unchained, 5. novembar 2018 12:43)

    # Link komentara

  193. Cvet maka koji se nosi u znak sećanja na sve žrtve Prvog svetskog rata. Nakon rovovskih borbi u razorenoj Flandriji tokom Prvog svetskog rata, prvi put su upotrebljeni bojni otrovi, tenkovi i razna tada moderna oružja za masovno razaranje. Zemlja je bila razrovana, biljni i životinjski svet uništen. Vojnici su masovno sahranjivani a svuda okolo je bila pustoš. Prva biljka koja je počela da raste na večnom počinku mnogih heroja upravo je bio krvavo obojeni cvet divljeg maka. I upravo zbog tog prizora polja prikrevnog crvenkastim makom dokle pogled dopire, uzet je kao simbol sećanja na pale heroje u Prvom svetskom ratu.
    Crveni cvet maka se obično nosi nedelju pred 11. novembar i tokom tog dana s obzirom da je konačno primirje za okončanje krvoprolića potpisano upravo tog datuma. Crveni mak predstavlja simbol na pale vojnike u Ujedinjenom Kraljevstvu, Kanadi, Sjedinjenim Američkim Državama, Australiji i Novom Zelandu.

    U znak sećanja i na našim prostorima se nosi cvet doduše ne crveni mak već Natalijina ramonda koji je nazvan po kraljici Nataliji a drugačije se naziva i cvet feniks zbog mogućnosti da i ako se sasvim osuši čim se zalije par puta ona ponovo oživi. Raste na svega par mesta a jedno od njih je i vrh Kajmakčalan mesto na kojem su mnogi junaci s ovih prostora ostavili živote u Prvom svetskom ratu.

    Sledeći put kad budete videli ovaj cvet na dresu nekog igrača, setite se palih boraca i budite ponosni na njih jer oni to svakako zaslužuju.
    (Milena, 5. novembar 2018 12:42)

    # Link komentara

  194. Maticu svaka cast. McClean, uvek dosledan.
    @Huan Pablo Don Fernando
    Procitaj clanak pre komentarisanja, pogotovo deo na sta se sada odnosi cvet maka. Iz istog razloga ga nije nosio i McClean.
    (drvobradi, 5. novembar 2018 12:40)

    # Link komentara

  195. On vise ne bi trebao da igra u mancesteru kad ih toliko ne voli...englezi bi trebali da mu se zahvale i da ga vrate tamo odakle je dosao!
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 5. novembar 2018 12:40)

    # Link komentara

  196. E to je cuvena demokratija cime nas vode ovi nasi... Covjek treba da nosi nesto kao postovanje za vojnike koji su mu bombardovali zemlju... Hahahahha a ovi sto ga prozivaju,samo nek ga pomiluju po j.jcima
    Veliko postovanje za gospodina.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (BOSS, 5. novembar 2018 12:04)

    To je minimum postovanja zemlje u kojoj zaradjues pare.
    Sto je uopste isao tamo da igra? Nek se vrati u Srbiju i kao pravi patriota zivi, to je Srbin.
    (šuplja, 5. novembar 2018 12:40)

    # Link komentara

  197. To je njegovo pravo, i ima pravo da ne nosi.Svaka cast svim zrtvama, Ali Matic nema sa tim nista i ne more da nosi.Nas narod jenstradao od te iste vojske i ovaj gest je razumljiv.Svi ovi sto ga kritikuju britanci, nek dodju u Srbiju, nek se poklone zrtvama NATO agresije, pa onda mozemo da pricamo.
     (Dare, 5. novembar 2018 12:39)

    # Link komentara

  198. Valjevo - grad heroj!
    (Saša, 5. novembar 2018 12:39)

    # Link komentara

  199. hoće li sad voziti džip desnom stranom,hoće li plaćati dinarima,hoće li tražiti ime na dresu na ćirilici,hoće li tražiti da bbc prenosi kontraviziju,hoće li tražiti da se šaćiri izbaci iz liverpula jer to smeta srpskim navijačima.....englezi,rešavajte to,čistite svoje dvorište,ovaj može i nazad u ub,neće mu ništa faliti.
    (debeli, 5. novembar 2018 12:37)

    # Link komentara

  200. Kakav bre makov cvet.
    Neka dođu da se poklone pred RTS na godišnjicu bombardovanja kada su njihovi Harijeri poubijali nedužne (nameštene za žrtvu) ljude na poslu.
     (Amidža, 5. novembar 2018 12:37)

    # Link komentara

  201. Bravo Matiću. Milioni mu nisu udarili u glavu, pa da bude pokondirena tikva bez korena, inače masovna pojava kod sportista novobogataša. A tek ovo ne bi uradio, da mu se nudilo, onaj naš obožavani sportista koga ovde slave kao boga, a koji više ne zna ni ko je ni šta je od silnih dodvoravanja svima i svakome, jer sve oko sebe gleda kao tržište. Znate na koga mislim, a ako se nekome ne sviđa, bar znam da ga je pogodila asocijacija- nikada neće spoznati važne životne principe ako stavlja u isti rang stvarni karakter Matića i onog slatkorečivog sprintera za desetinama miliona u čvrstoj valuti. I infantilnom, a očajničkom potrebom da bude globalno obožavan.
    (Ko je vera, a ko nevera, 5. novembar 2018 12:37)

    # Link komentara

  202. Matic jos ranije svojim gestovima pokazao da je inteligentan i svestran, ali ovim potezom potvrdjuje da ulazi u prosek inteligencije klasicnog fudbalera
    (mitko, 5. novembar 2018 12:37)

    # Link komentara

  203. (Huan Pablo Don Fernando, 5. novembar 2018 12:09)

    ...da si procitao ceo clanak, bilo bi ti jasnije...

    "Objašnjenje za to stiglo je u vidu poruke koju su Britanci ove godine slali ovim simbolom, koji za razliku od prethodnih 98 godina nije bio simbol stradanja vojnika u Prvom svetskom ratu, kada je i pokrenuta ova tradicija, već i u ostalim dejstvima britanske vojske preko Drugog svetskog rata, Korejskog rata, pa do učešća u građanskom ratu na prostoru bivše Jugoslavije i na kraju NATO bombardovanju Srbije.

    Upravo je to bombardovanje naše zemlje 1999. godine verovatno ključ Matićeve promene stava prema nošenju cveta maka."
    (kraja, 5. novembar 2018 12:35)

    # Link komentara

  204. LJUDINA LJUDINA LJUDINA!!!! To je NEMANJA MATIC!!! Puno zdravlja i srece mu zelim.
     (kiza1, 5. novembar 2018 12:34)

    # Link komentara

  205. Ljudi vi se divite Maticu velicate njegov patriotski potez,pa sto je predhodne 4.god nosio taj isti cvet? Najveci blam od svega sto je ocigledno tak sad u 5.godini koliko je u Engleskoj spoznao znacenje tog cveta,da li ste malo o tome razmislili????
    (16.Mart, 5. novembar 2018 12:33)

    # Link komentara

  206. Vaša cela nacija je za našu zemlju persona non grata.
     (Dejan, 5. novembar 2018 12:33)

    # Link komentara

  207. @Huan Pablo Don Fernando

    Pise moguci razlog za pismene u tekstu. Cim su promenili znacenje simbola da obuhvata Britanske vojnike koji su bombardovali Srbiju skinuo je to.

    Manje patetike, vise citanja.
    (Frosty, 5. novembar 2018 12:32)

    # Link komentara

  208. Treba upoznati Britance da su njihovi vojnici u okviru NATO 1999. tokom agresije na Jugoslaviju bombardovali skoro sva hemijska postrojenja (i baznu hemiju, petrohemiju, rafinerije, azotaru i druge fabrike hemijskih proizvoda, cak i toplane za grejanje naselja) cak i.u centrima i predgradjima velikih gradova, stotinama kilometara udaljenih od sukoba na Kosovu. Produkti unistavanja te industrije su otisli u vazduh, vodu I zemlju i verovatno usli I u lanac ishrane.Zbog opasnosti po zivote I zdravlje civilnog stanovnistva i stetnog uticaja na zivotnu sredinu, hemijska postrojenja ne smeju biti legitiman vojni cilj..Ipak, NATO I britanska Vojska su ih bombardovali i.time verovatno nacinili I ratni zlocin vodjenjem svojevrsnog hemijskog rata .Zbog toga, puna podrska Maticu!!!
     (tt, 5. novembar 2018 12:32)

    # Link komentara

  209. Sve je ok samo treba da objasni. Još veći efekat bi imalo. Ovako je glupo.
    Ne samo što su nas bombardovali 1999., nego i u drugom sv. ratu.
     (Clay, 5. novembar 2018 12:31)

    # Link komentara

  210. Svaka čast ovom Ircu.
     (071, 5. novembar 2018 12:30)

    # Link komentara

  211. A funte volis??
    (mitrovicz, 5. novembar 2018 12:29)

    # Link komentara

  212. Neko rizikuje ogromni novčani ugovor zbog jasnog stava da poštuje svoju zemlju, narod pre svega, neko neće da igra za reprezentaciju da slučajno ne zatalasa i pokvari posao. Setim se Čavića i majice, setim se i Ane Ivanović i Jelene Janković na fotografisanju sa Klintonom (njima možda i ne zameram, svašta čovek uradi ne razmišljajući).
    (mooda 100t, 5. novembar 2018 12:28)

    # Link komentara

  213. Da svaka čast Matiću sigurno bi u Srbiji ljudi sjajno reagovali da neki Albanac/Bošnjak itd javno uradi ovako nešto...
    (Walter, 5. novembar 2018 12:28)

    # Link komentara

  214. Bravo Macvanine, jer, tvoje pravo na slobodu izbora niko ne moze da oduzme. Demokratija na delu. Pogotovo kada uzmes u obzir cinjenicu da isti simbol nije obavezan. Kraj price. Demokratija sa jedne a licemerje sa druge strane. Ukoliko je izmenjenja (dopunjena) namena ovog simbola na stetu drugih, a jeste, svakako bih i ja isti uklonio. Potrebno je da bude ono sto je bio do trenutka u kojem nekome glupanderu nije palo na pamet da nadopunjuje njegovu sustinu, i to tako beskrupulozno. Odaje se pocast palima u Prvome svetskome ratu, a ne NATA-lija agresorima.
    (Sasa, 5. novembar 2018 12:27)

    # Link komentara

  215. Svaka cast.Ovi englezi su najveci zlocinci od postanka planete.
     (trig, 5. novembar 2018 12:27)

    # Link komentara

  216. Svaka čast Matiću. Ljudina i karakter. Živim u Kanadi i zbog istog razloga ne nosim poppy u poslednjij 18 godina. Koji Srbin može da nosi obeležje vojski koja je išla u rat protiv njegovog naroda?
    (Oduševljen, 5. novembar 2018 12:05)
    Kakve moralne vertikale i ti i Matić. A njihove novčanice vam ne smetaju?
    (hmm, 5. novembar 2018 12:26)

    # Link komentara

  217. Jedna od najodvranijih nacija na svijetu. Matiću svaka čast na hrabrosti jer je sigurno znao šta ga čeka. Najbolje je da promjeni zemlju. Pola klubova Evrope bi ga htjelo. A Mitrović i Milivojević?
    (Nedjo, 5. novembar 2018 12:26)

    # Link komentara

  218. Fudbaler ko fudbaler. Ne smeta mu da tamo zarađuje milione ali mu smeta da pokaže poštovanje prema ljudima koji su se borili u svetskim ratovima. Pa je l' mu možda tamo neki Sam Smith koji se borio za istu slobodu kao i naši, Matićevi preci, kriv za 1999? Naravno da nije.
     (Gohan, 5. novembar 2018 12:24)

    # Link komentara

  219. (Huan Pablo Don Fernando, 05. novembar 2018 12:09)
    Procitaj jos jednom clanak ako ti nije jasno.
    (Dzeki, 5. novembar 2018 12:24)

    # Link komentara

  220. Interesantno da mu ne smetaju pare istih tih Engleza koji su mu bombardovali domovinu. Nasi ljudi su takvi, kada su pare u pitanju uopste im ne smeta da im sef bude Nemac, Englez ili Amer, ali kada ih nista ne kosta onda izigravaju patriote i pobune se protiv tih drzava:)
    (srdjan, 5. novembar 2018 12:23)

    # Link komentara

  221. Slava svim palim vojnicima na svim frontovima u svetu. Ali, kakve to veze ima sa fudbalom?!
    (Blackman, 5. novembar 2018 12:22)

    # Link komentara

  222. Jel citate vi tekst? U prethodnih 98 godina je cvet bio simbol stradanja u prvom svetskom ratu, prosle godine ga je nosio...ove godine predstavlja simbol u svim ratovima, ukljucujuci ucestvovanje u bombardovanju Srbije. Novinari pretpostavljaju da je zbog toga. Drugo, nije obavezno, te s toga to je njegova odluka.
     ("Surda", 5. novembar 2018 12:22)

    # Link komentara

  223. Aj ne lupaj!
     (Pero, 5. novembar 2018 12:21)

    # Link komentara

  224. Свака част! Не гарантујем да бих имао храбрости да урадим исто да сам на његовом месту.
     (Весели Сремац, 5. novembar 2018 12:21)

    # Link komentara

  225. Englezi o sramoti??? Ahahahaha...
     (Pero, 5. novembar 2018 12:20)

    # Link komentara

  226. Ako je ovo zaista uradio jer ne zeli da slavi vojnike koji su ucestvovali u NATO agresiji - svaka mu cast! Mozda nepromisljeno uzevsi u obzir putanju njegove karijere, ali svakako veoma hrabro i moralno ispravno.
    (Marsovac, 5. novembar 2018 12:19)

    # Link komentara

  227. Kao Srbin koji zivi u R. Irskoj potpuno podrzavam obojicu!
    (charuga, 5. novembar 2018 12:18)

    # Link komentara

  228. Bravo Nemanja, to nijedan čovek koji je iole pošten i vaspitan ne može da nosi na svom dresu. Pokazao si da ipak postoje stvari koje su iznad novca i koje se ne mogu kupiti ni za šta na ovom svetu.
     (Šokovi, 5. novembar 2018 12:18)

    # Link komentara

  229. Ne znam... Moze se reci da su u pravu i jedna i druga strana na neki nacin. Jer Matic zivi i radi i zaradjuje hleb u toj zemlji sa te strane bi mozda bilo u redu da ispostuje tu njihovu tradiciju. Ali sa druge strane to jeste direktno mesanje politike u sport, i ako se neko odluci da skine taj cvet, trebalo bi da se takodje postuje odluka igraca koji ne zele da ga nose iz svojih razloga.
    (Ivan, 5. novembar 2018 12:16)

    # Link komentara

  230. Prvo anonimna uplata za malog Dušana, sada ovo. Nemanja je ljudina!
    (Iv, 5. novembar 2018 12:16)

    # Link komentara

  231. Svaka čast Matiću. Ljudina i karakter. Živim u Kanadi i zbog istog razloga ne nosim poppy u poslednjij 18 godina. Koji Srbin može da nosi obeležje vojski koja je išla u rat protiv njegovog naroda?
    (Oduševljen, 05. novembar 2018 12:05)

    Ma bezi iz tog zlog zapada, vrati se u Srbiju ovde sve cveta.
    A vidim i ne mozes bez srpskih portala.
     (kimi, 5. novembar 2018 12:16)

    # Link komentara

  232. Što je najgore od svega covek posle toliko sezona u PL on je ocito tek sad spoznao znacenje tog cveta,obzirom da je u Celziju nosio taj isti cvet u ovom delu sezone,malo balav potez za coveka od 30.god starosne dobi.
    (Eden GOAT Hazard, 5. novembar 2018 12:15)

    # Link komentara

  233. To je pravi srbin samo dostojanstveno
     (cale, 5. novembar 2018 12:15)

    # Link komentara

  234. Ajmo botovi, udri po Matiću!
    On će da nam nervira našeg omiljenog savetnika: Tonija Blera.
    (ZLOBEX, 5. novembar 2018 12:15)

    # Link komentara

  235. Zamislite obrnutu situaciju, da se nekom engleskom fudbaleru koji igra u Srbiji preti lomljenjem nogu I proterivanjem ???

    Kakva bi bila reakcija medija ??? Rasisti, fasisti,sovinisti...

    Posle se cudite kako predstavnik muslimana u raskoj naziva SVOJU zemlju fasistickom tvorevinom koja mora pasti i prodje nekaznjeno.

    Kada ne cenis sebe, nece te ceniti ni drugi.
    (qq, 5. novembar 2018 12:14)

    # Link komentara

  236. Svaka cast momci, podrska 100%, nabedjeni englezi zele da im se slavi svako zlo koje su napravili, neka samo zvacu taj mak i ubedjuju se da su pozitivci..
    (Gigi, 5. novembar 2018 12:14)

    # Link komentara

  237. Evo na šta se Srbi lože u fuzbalu. Cvet maka, Šaqiri, Brih, slava Ukrajini, Thomson itd. Moram priznati da je Srbima fuzbal najzanimljiviji sport.
     (lol, 5. novembar 2018 12:14)

    # Link komentara

  238. Iako taj simbol predstavlja stradanje engleskih vojnika u svim ratovima, ovde se konkretno radilo o Prvom svetskom ratu i zato je trebalo da ga nosi jer su Englezi ginuli zajedno sa našim vojnicima. Uostalom na Zejtinliku u Solunu svaki od saveznika ima svoje groblje na kom počivaju vojnici. Ne pravite od fudbalera neku intelektualnu veličinu jer nije ovaj put u pravu.
     (qwert, 5. novembar 2018 12:14)

    # Link komentara

  239. Matiću!
    Lako je sada kada si od istih tih ENGLEZA uzeo Milijarde(nije ti smetalo)da Srbuješ.
    Zgred budi rečeno,ovim RADIKALSKO/VULINOVSKIM potezom,i te kako OTEŽAVAŠ boravak u Engleskoj ,hiljadama mladih ljudi,koji žive,rade i ne ističu se obožavanjem Miloševića,Šešelja,VULINA,Karadžića,Putina,Mladića kao Ti.
     (Export, 5. novembar 2018 12:14)

    # Link komentara

  240. Oni nama dali bombe 99' i uzeli Kosovo tamo negde 2008/9, a mi njima skinemo cvetić sa dresa.

    Baš smo ih uništili ovim potezom.

    Jasno je ko je tu gore prošao.
    (Prosečni Srbin, 5. novembar 2018 12:14)

    # Link komentara

  241. Pokazao si im, sada transfer u Juve pa pravo po LS
    (iago, 05. novembar 2018 12:07)

    Italijani imaju jos gore misljenje o nama, zovu nas ciganima.
     (kimi, 5. novembar 2018 12:14)

    # Link komentara

  242. Jedini način da učiniš da te Englezi (i Nemci, kad smo već kod toga) poštuju je da ih poraziš.
    (Nekulturko, 5. novembar 2018 12:13)

    # Link komentara

  243. 3000 za gospodina.
    (Dragan, 5. novembar 2018 12:12)

    # Link komentara

  244. Kako oni znaju da cene svoje vojnike, koji su ginuli vecma u osvajackim pohodima, a nase bi da zatvaraju sto su branili svoje kuce i svoj rod. Gade mi se.
     (Ana, 5. novembar 2018 12:11)

    # Link komentara

  245. Bravo za Matića. Ovim svojim hrabrim gestom pokazao je da, umesto šuplje glave, koja najčešće krasi naše gastarbajterske sportiste, pripada ljudima
    čvrstog ličnog, nacionalnog i svakog drugog integriteta. Pokazao je Britancima da nije svinja koju će zadovoljiti šaka "kukuruza", koju mu nude. Divim se ljudima, koji bi sve uradili da steknu novac i imetak ali, koji nikada za bilo kakav novac ne bi prodali svoju dušu i svoje pretke zahvaljujući kojima i on, danas, ponosno trči sportskim terenima sveta. Samo je teška moralna sirotinja u stanju sebe da proda ili zameni za novac i slavu, koja je prolazna. Od ovog Irca se treba učiti.Još jednom bravo GOSPODINE Matiću.
    (Zoran Knežević, 5. novembar 2018 12:10)

    # Link komentara

  246. Slava Ukrajini.
     (lol, 5. novembar 2018 12:10)

    # Link komentara

  247. Svaka cast majstore, samo smo cekali da znamo koji je razlog, jasno nam je svima da si ti to uradio s razlogom...
     (Kun-fu Panda, 5. novembar 2018 12:10)

    # Link komentara

  248. Svaka cast za hrabrost! Kad bi je i drugi imali...
     (guns of brixton, 5. novembar 2018 12:09)

    # Link komentara

  249. Neka crknu od muke engleske pi****** ?
     (Bora, 5. novembar 2018 12:09)

    # Link komentara

  250. zbog cega nije nosio cvet? to je simbol stradanja britanaca u prvom svetskom ratu, nasih saveznika tada, da je bio primoran da nosi simbol nato pakta, pa da razumem, matic je sportista, koji zivi od novca zaradjenog u engleskoj, pa samim tim treb i mora da postuje njihove odluke, zakone i pravila, a ako vec nece moze da ode iz engleske, ne drzi ga niko na silu!! mada dok ne cujemo i samog matica da se oglasi ovo su samo nagadjanja!
     (Huan Pablo Don Fernando, 5. novembar 2018 12:09)

    # Link komentara

  251. bravo Matiću ,
    dosledan do kraja ,
    više je Srba poginulo nego Brita u oba S.rata ,
    Sa nama se šale,a hoće da ih poštujemo.
     (baki, 5. novembar 2018 12:08)

    # Link komentara

  252. od kad se to meša sa sportom? a Kosovo je Srbija ne moze...
     (nidza, 5. novembar 2018 12:08)

    # Link komentara

  253. Инат!
     (Унклија, 5. novembar 2018 12:08)

    # Link komentara

  254. NATO 1999, neka razmisle, bravo Maticu
    (yeah, 5. novembar 2018 12:07)

    # Link komentara

  255. Kavi su licimeri ti englezi.
     (flex, 5. novembar 2018 12:07)

    # Link komentara

  256. Pokazao si im, sada transfer u Juve pa pravo po LS
    (iago, 5. novembar 2018 12:07)

    # Link komentara

  257. Ono kada globalizacija ne uspeva... Šta su oni očekivali da Matic nosi cvet u znak podrske palim Englezima koji su njegov narod zasipali bombama na pravdi Boga? Ili ovaj Irac da nosi u čast ljudi koji su klali po njegovom rodnom mestu? Sama ideja da se promeni namena ovog simbola koja je bila jasna evo skoro 100 godina je dokaz gluposti samih Engleza i njihove nadobudnosti.
    (Hahaha, 5. novembar 2018 12:06)

    # Link komentara

  258. Matic smekerski.To je kad osoba ima karakter i nije na prodaju.

    Ja znam ko bi sigurno stavio taj simbol ako bi zatrebalo...
     (hadvao, 5. novembar 2018 12:06)

    # Link komentara

  259. bravo Maticu
    ako je zaista nastala ta izmena u nameni simbola i odnosi se ne samo na stradale u 1.sv.ratu, bravo bravo bravo
     (nele, 5. novembar 2018 12:05)

    # Link komentara

  260. Svaka čast Matiću. Ljudina i karakter. Živim u Kanadi i zbog istog razloga ne nosim poppy u poslednjij 18 godina. Koji Srbin može da nosi obeležje vojski koja je išla u rat protiv njegovog naroda?
    (Oduševljen, 5. novembar 2018 12:05)

    # Link komentara

  261. E to je cuvena demokratija cime nas vode ovi nasi... Covjek treba da nosi nesto kao postovanje za vojnike koji su mu bombardovali zemlju... Hahahahha a ovi sto ga prozivaju,samo nek ga pomiluju po j.jcima
    Veliko postovanje za gospodina.
     (BOSS, 5. novembar 2018 12:04)

    # Link komentara

  262. Nemanja Matic je primer vaspitanog i pametnog momka, slava ga nije udarila u glavu...decko je sa stavom i zadrzao je tlo pod nogama iako je imao priliku da "sene" odavno, nesto slicno kao Nole! Svaki Srbin je ponosan na njegova dela, kako na terenu tako i van njega. Ti si Nemanja nase blago, BRAVO!
    (anica, 5. novembar 2018 12:04)

    # Link komentara

  263. то су ти “цивилизовани” Енглези.
    (чекићкојисвира, 5. novembar 2018 12:02)

    # Link komentara

  264. Svaka čast Maticu.Malo je ljudi u Srbiji koji bi se poneli kao on.Rizikovati 100 miliona sigurne zarade kroz čitavu karijeru zbog običnog cvetica...Respekt za Nemanju do neba.Covek je jak sa delim a ne rečima!
    (the show must go on, 5. novembar 2018 12:02)

    # Link komentara

  265. Stvarno losiji narod od ovih britanaca ne postoji
     (jilll, 5. novembar 2018 11:57)

    # Link komentara