Subota, 03.11.2018.

02:36

Pilić za B92: Novak je napunio bateriju, čeka ga 4-5 godina vrhunskog tenisa

Novak Đoković će od ponedeljka ponovo biti na tronu svetskog tenisa. Cilj je sada biti prvi na kraju godine i time se izjednačiti sa Federerom i Samprasom.

Izvor: Z.K.

Piliæ za B92: Novak je napunio bateriju, èeka ga 4-5 godina vrhunskog tenisa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Milos

pre 5 godina

Pre bih rekao da mu je sada Rodzer skroz ispraznio baterije novku u polufinalu. Tako da je on empty-prazan. Sto se pokazalo u finalu, a i ubuduce!

znanje-imanje

pre 5 godina

@neko iz mase - pozdrav
U odbojci je odavno ustanovljen (kao) "pravilan" smeč - pokret za max dohvata itd. Tako i smečuju npr. Luburić i Podraščanin, ali sveukupno ni 6% igrača; ostali smečuju... kako smečuju skoro svi. I šta je "pravilno" osim uspešno?
U tenisu se takođe odavno zna: osnov je prolaz ruke kroz "trofejni" položaj (kao zamah čekićem) i da se tako slije u udarac. Servis ogromne većine. Ključno: bez ikakvih viškova a kamoli ometanja. (Tu je lakat u zamahu a kroz grč, pa tek tras lopte... sve frka za lakat) Nakon lutanja taj je servis najzad i usvojio Novak posle 2010e. Ranije mu je bio super kik-servis ali je on poguban za kičmu i nijedan mu nije baš išao...
Tad su bili pokušali da počne kao sada pa još prođe kroz neke kroše-faze, nešto nalik bacačima u bejzbolu, sve ne bi li ubrzao ruku ludački pre nego strefi lopticu. Ali to je kontra onom trofej servisu a jako težak mazohizam da pogodiš kako treba. O frci na brejk loptu da ne govorimo! Prosto nepotrebno preteško a što se tako i postigne brzinom - izgubi se na manjoj kontrakciji mišića, pa dođe na isto sa 3 put većim rizikom.
Ovo sada - on isto labavi ruku dok podbacuje, pa je onda dok je loptica pri vrhu zabacuje - sve da bi nategao tetive ruke i proizveo odatle kontrakciju; i onda (a i tu je opet frka pogoditi) ja zamahne celu, labavo u laktu (što se smatra za grešku jer vodi nepreciznosti) i onda udara; dakle dok servis drugih ima 90% sile od udarca a 10% od "biča" Novaku bič daje i 30% snage servisa.

Brother Cavil

pre 5 godina

Misliš, Novak je odradio suspenziju i sad opet počeo sa dopingom koji ce da bude tu narednih 4, 5 godinina? To smo znali i bez tebe...
(xxcx, 03. novembar 2018 17:25)

Gde su mladi tu je i sala.

xxcx

pre 5 godina

Misliš, Novak je odradio suspenziju i sad opet počeo sa dopingom koji ce da bude tu narednih 4, 5 godinina? To smo znali i bez tebe...

Brother Cavil

pre 5 godina

ako pricamo o tome koji teniser ima bolju karijeru u istoriji, o da je to svakako RF, sa najvise GSova, titula i nedelja na mestu br.1... ali ako pricamo o tome koji je teniser bolji u svoje vreme i u svojoj generaciji, to je onda svakako Novak, koji na prilicno velikom uzorku (40+ meceva) ima bolji rezultat od bilo kog ozbiljnog konkurenta (RF, Nadal, Mari). Primere sa malim brojem meceva (ispod 10) ne uzimam u obzir jer je ocigledna razlika u klasi i kvalitetu
(bozza, 03. novembar 2018 15:39

Vi k'o Vucic trazite kompromis 'de ga nema. Ovaj bolji ovde onaj ovde ali medjusobni dueli odlucuju. Po stoti put 24:22 i mene interesuje ko je bolji. K'o boks Dzemperko je nokautiran.

pacijenti

pre 5 godina

@O.T.A.N.

Sta se ti javljas? Naravno da nisi bot Federera, ti si samo teze optereceni kompleksas koji ne navija ni za koga, pa tako ni za Federera nego protiv Djokovica i svakoga ko ima veze sa Srbijom.

Neko iz mase

pre 5 godina

Hmm, “Znanje-imanje” od mene si uvek dobijao plus (i sada takodje), jer malo toga pametnog moze da se procita, osim prepucavanja... E sad ono sto me zanima, voleo bih da odgovoris, je: prvo kazes “Servis sada - deluje pogrešno skroz. Umesto nastavka on prekine pokret pa radi jedno on a drugo lakat. Koji mora još da zalandara, pogubno kad treba nešto precizno da uradiš!”, onda dodas “Pa iznađoše najkomplikovaniji spoj pokreta a dobar jer je nečitljiv i odgovara igraču koji nema višak ni visine ni snage ali ima brzine i koordinacije.”, da bi na kraju rekao “A sada, tragikomično, iznuđeno, radi skoro baš takav servis.” Moje pitanje je ako si na kraju rekao da radi skoro bas takav servis kakav mu je predlagao Tod Martin za koji kazes da je necitljiv I dobar i odgovara igracu koji je brz, kako si na pocetku rekao da servis sada deluje pogresno skroz da zalandara? Cenim tvoje misljenje dugi niz godina (komentare) I ovo nije provokacija vec moje zapazanje jer tvoje komentare uvek citam izmedju redova po dva tri puta! Unapred hvala! A sada pozdrav jos jednom starom drugaru sa “Uzdravlje”, prepoznace se :)

trolovanje kao kompenzacija

pre 5 godina

@Jumko i kako se sve jos ne potpisujes

Bices ti ovde i za 6 godina i za 16 godina, ovo trolovanje ti je svakako sve od zivota, nista ti drugo nemas niti ces imati...

артиљерац

pre 5 godina

Стварно бих волео кад би се господа коментатори редствљали именом и презименом
Читајући коментаре рекао бих да ту има "великих" тениских тренера и стручњака
за тенис.Који,додуше,рекет нису узели никад у руку,али знају.Експерти.

bozza

pre 5 godina

@Brother Cavil 
Kakva logika! Znaci, bolji je Kirjos od Djokovica?Davidenko od Nadala? Vazi! 
Evo zamisli, dobije Zvezda Reala u kosarci, Real osvoji titulu LS, ko je bolji? Sampion Evrope je ko? Real ili Zvezda? Bilbao dobije Barselonu, ona osvoji LS, ko je bolji? Ko je bolji u fudbalu, Italija ili Hrvatska? Italija nikada nije dobila Hrvatsku, ali je zato 4 puta bila sampion sveta? Ko je tu bolji? 
Najboji je onaj ko ima najvise titula i to je jasno svakome ko ima bar prosecnu inteligenciju. Ostali... pa pricajte sta hocete.
(istok, 03. novembar 2018 13:55)

ako pricamo o tome koji teniser ima bolju karijeru u istoriji, o da je to svakako RF, sa najvise GSova, titula i nedelja na mestu br.1... ali ako pricamo o tome koji je teniser bolji u svoje vreme i u svojoj generaciji, to je onda svakako Novak, koji na prilicno velikom uzorku (40+ meceva) ima bolji rezultat od bilo kog ozbiljnog konkurenta (RF, Nadal, Mari). Primere sa malim brojem meceva (ispod 10) ne uzimam u obzir jer je ocigledna razlika u klasi i kvalitetu

26:22

pre 5 godina

Znaci sada Dzemperko juri da stigne Novaka ? Da smanji razliku da ne gubi sa 24:22.
(Brother Cavil)

Ne treba zaboraviti ni zasto je Dzemperko dobio taj nadimak. Dakle, u sustini 25:22 za Novaka, a od danas 26:22.

alfabet

pre 5 godina

Prijatelji, je li mozemo raspravljati kada Djokovic osvoji ne 20, makar 17 Gs titula? Do tada bih molio tisinu! A da, ima najbolji h2h... Hahahahaha...
(Jumko, 03. novembar 2018 13:22)
819

Naravno, ali isto tako hajde da raspravljamo kad Novak napuni 37 godina

Brother Cavil

pre 5 godina

@Brother Cavil Oprosti, ali ti nista ne bih odgovorio ovom prilikom. Zelim ti sve najbolje!
(Jumko, 03. novembar 2018 14:08

Hvala na zeljama i cestitkama.

Dragan Torbica

pre 5 godina

# maja

To za godine si u pravu... stariji jeste, ali mu je motivacija i fizicka sprema daleko iznas Samprasove (koga inace neizmerno volim i obozavam, da ne shvatis pogresno)... i jos treba dodati, da ni sam Sampras nije bio na nivo ni Federera, ni Nadala... a da ne spominjem tek njegovu konkurenciju...

Brother Cavil

pre 5 godina

Ne treba zaboraviti ni zasto je Dzemperko dobio taj nadimak. Dakle, u sustini 25:22 za Novaka, a od danas 26:22.
(26:22, 03. novembar 2018 14:21

Ne treba biti na kraj srca....bilo mu je 'ladno zato je obukao dzemper. Mada ja mislim da mu je rekla Mirka ali dobro Dzemperko ostaje Dzemperko.

Brother Cavil

pre 5 godina

To je mnogo, neka igra jos godinu-dve i dosta je. Henman se penzionisao u 32. godini pa bi mogao i Djokovic.
(BODIBOND, 03. novembar 2018 12:50)

I Bil Marej je otisao upenziju sa 52 moze i Cak Noris sa 51. Mislim mogao bi. Ako je Henman otisao sa 32 onda to treba uvesti i u Srbiji, a ne 65,66.

BODIBOND

pre 5 godina

Samo da ga zaobidju prehlade! Hahahaha...
(Jumko, 03. novembar 2018 13:26)

Zaobicice Novaka prehlade, narocito ako bude koristio sumece tablete sa vitaminom C hahahahaha ahahhaahahaha.

istok

pre 5 godina

@Brother Cavil
Kakva logika! Znaci, bolji je Kirjos od Djokovica?Davidenko od Nadala? Vazi!
Evo zamisli, dobije Zvezda Reala u kosarci, Real osvoji titulu LS, ko je bolji? Sampion Evrope je ko? Real ili Zvezda? Bilbao dobije Barselonu, ona osvoji LS, ko je bolji? Ko je bolji u fudbalu, Italija ili Hrvatska? Italija nikada nije dobila Hrvatsku, ali je zato 4 puta bila sampion sveta? Ko je tu bolji?
Najboji je onaj ko ima najvise titula i to je jasno svakome ko ima bar prosecnu inteligenciju. Ostali... pa pricajte sta hocete.

Brother Cavil

pre 5 godina

Prijatelji, je li mozemo raspravljati kada Djokovic osvoji ne 20, makar 17 Gs titula? Do tada bih molio tisinu! A da, ima najbolji h2h... Hahahahaha...
(Jumko, 03. novembar 2018 13:22)

Ko je bolji onaj ko vodi u medjusobnim duelima ili onaj ko je osvojio vise GS ? Naravno onaj ko je pobedio u medjusobnim duelima. Ko je bolji u kosarci kada je rezultat 92 - 84 ? Zasto sve mora da se crta ? Zato sto je mali mozak pa ne moze to da skapira ili....ko je bolji u fudbalu kada je rezultat 2:1 ? Hiljadu ( logicnih ) piranja, a nigde osgovora.

Jumko

pre 5 godina

Prijatelji, je li mozemo raspravljati kada Djokovic osvoji ne 20, makar 17 Gs titula? Do tada bih molio tisinu! A da, ima najbolji h2h... Hahahahaha...

Brother Cavil

pre 5 godina

Stvar je mnogo jednostavna Švajcarac i Srbin su se sastali 46 puta, a Đoković vodi u pobedama sa 24:22, od toga sa 9:6 u trijumfima na Gren slemovima. Znaci Novak je bolji. Novak je prestigao Dzemperka odavno. Mozda je tu prste umesao i Cak Noris. 
(Brother Cavil, 3. novembar 2018 11:45)

Danas se to smanjuje na 24:23, znači samo jedan meč razlike. Ne, nije prestigao Kralja Federera: 99 (sutra 100), 20, 310.
(O.T.A.N., 3. novembar 2018 11:58) 

Znaci sada Dzemperko juri da stigne Novaka ? Da smanji razliku da ne gubi sa 24:22.

Klaus

pre 5 godina

Nek kontam...Jel to Fereder ima svoje botove u Srbiji, ili sta?
(Neske86, 3. novembar 2018 12:09)

Vi ste našli da pričate o botovima, komedija. Ima nas - navijača Kralja Federera u Srbiji na hiljade dragi moj.
(O.T.A.N., 3. novembar 2018 12:20)

# Link komentara

"Dragi moj" i "Mili moj" su pobedili.
Kada pomislis da transfer blama ne moze biti veci, pojave se ovakvi kvaziintelektualci i samoprozvani tensiski strucnjaci (sajber Betmeni) da usmere "zalutale" siroke narodne mase. Znaj da je tvoja pobeda cista kao suza. Ti si genije za besmislice.

Sasa

pre 5 godina

Stari Niki puno toga zna, no čak i ovo je preoptimistično...
(CroFed, 3. novembar 2018 11:03)

# Link komentara

Sta veciti pesimista preko ograde moze da zna o optimisticnom ili vise od toga....

O.T.A.N.

pre 5 godina

Nek kontam...Jel to Fereder ima svoje botove u Srbiji, ili sta?
(Neske86, 3. novembar 2018 12:09)

Vi ste našli da pričate o botovima, komedija. Ima nas - navijača Kralja Federera u Srbiji na hiljade dragi moj.

znanje-imanje

pre 5 godina

Svo vreme očito sve i jeste pitanje zdravlja. Mentalnog koliko i fizičkog! Alergije ali i besovi, ishrana ali i teg roditelja, fitnes ali i konflikt sa publikom... nažalost i do Pepe ali i lude dijete. Srećom nazad malo (i) normalne hrane, Gebhard i... vozi Miško, i u padu forme i bolestan uzeće još jedan Masters.
Servis sada - deluje pogrešno skroz. Umesto nastavka on prekine pokret pa radi jedno on a drugo lakat. Koji mora još da zalandara, pogubno kad treba nešto precizno da uradiš! Ali samo tako sada može da čuva lakat - za koji mu sledi 4-5 godina strepnje. Poseban ironičan cinizam je što su nešto slično (samo i komplikovanije) pokušavali kada im se pridružio Tod Martin. Čovek skroz OK je radio sve ispravno: da više ide na mrežu, da suzbije šizenje, da koriguje volej... i da kao zajednički projekat isprave tada ne baš neki servis. Pa iznađoše najkomplikovaniji spoj pokreta a dobar jer je nečitljiv i odgovara igraču koji nema višak ni visine ni snage ali ima brzine i koordinacije. I to je kao krenulo, ide, ne ide... i onda na jednom meču Novak duplu, pa opet, pa besno gleda u Martina...
Jer nažalost tada mu je od rezultata potrebniji bio konflikt sa nekim normalnim kao ventil. A sada, tragikomično, iznuđeno, radi skoro baš takav servis.
Juče ga je Marin skoro imao - da je mogao da održi nivo. Novak je tu neverovatan, bez frke je radio max onog što bolestan može a ovom dao da se samouništi. Navijački gledano taj vrhunski mental je dobit od decenije internog konflikta.

Bipop i Rokstedi

pre 5 godina

Ukine se prednost u gemovima, već se igra odlučujući poen i eto potpuno druge igre, dinamičnije, neizvesnije, nepredvidljivije... i ne manje bitno, očekivanog trajanja, sat i po do dva u vrh glave.

Dr. Federer

pre 5 godina

Da, da kako da ne. Djokovic moze jos sledecu godinu da igra i povlaci se sigurno. Sad je malo falilo da se povuce kad je video da ga pobedjuju neki anonimusi. Cim bude vezao par turnira sa losim rezultatima, pocece da prica kako zeli vise vremena da provodi sa porodicom, onda o miru i ljubavi, pa onda ce poceti da grli i ljubi drvece, pase travu i onda ce se povuci. Drugo je Federed, takav teniser se jednom radja.

hm

pre 5 godina

Nema sporta gde zarad pobede trazite ili pristajete na pravila koja su dozvoljena ATP pravilnikom a nepravicna su,znaci cilj opravdava sredstvo,i to vazi za sve vrhunske spirtiste ili spirtiste kako god ko hoce
Primer,mimikrija,boja dresa sa pozadinom...

O.T.A.N.

pre 5 godina

Stvar je mnogo jednostavna Švajcarac i Srbin su se sastali 46 puta, a Đoković vodi u pobedama sa 24:22, od toga sa 9:6 u trijumfima na Gren slemovima. Znaci Novak je bolji. Novak je prestigao Dzemperka odavno. Mozda je tu prste umesao i Cak Noris.
(Brother Cavil, 3. novembar 2018 11:45)

Danas se to smanjuje na 24:23, znači samo jedan meč razlike. Ne, nije prestigao Kralja Federera: 99 (sutra 100), 20, 310.

MasterMind

pre 5 godina

Pa ja sam to pisao i pre 3,4 meseca da za razliku od Nadala i starosti Federera će dominirati narednih 5-6 godina.Oborice mnoge rekorde,i postave najveći teniske u istoriji!!!Zivi bili pa videli,...
(the show must go on, 03. novembar 2018 11:06)

Evo ga. Tačka zarez... Kakav genije.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Stvar je mnogo jednostavna Švajcarac i Srbin su se sastali 46 puta, a Đoković vodi u pobedama sa 24:22, od toga sa 9:6 u trijumfima na Gren slemovima. Znaci Novak je bolji. Novak je prestigao Dzemperka odavno. Mozda je tu prste umesao i Cak Noris.
(Brother Cavil, 3. novembar 2018 11:45)

Danas se to smanjuje na 24:23, znači samo jedan meč razlike. Ne, nije prestigao Kralja Federera: 99 (sutra 100), 20, 310.

the show must go on

pre 5 godina

Pa ja sam to pisao i pre 3,4 meseca da za razliku od Nadala i starosti Federera će dominirati narednih 5-6 godina.Oborice mnoge rekorde,i postave najveći teniske u istoriji!!!Zivi bili pa videli,...

Brother Cavil

pre 5 godina

Pre dve ipo godine neki su verovali da će stići Nadala! Danas Pilić priča kako će stići Kralja Federera. Lepo je sanjariti...
(O.T.A.N., 03. novembar 2018 11:37)

Stvar je mnogo jednostavna Švajcarac i Srbin su se sastali 46 puta, a Đoković vodi u pobedama sa 24:22, od toga sa 9:6 u trijumfima na Gren slemovima. Znaci Novak je bolji. Novak je prestigao Dzemperka odavno. Mozda je tu prste umesao i Cak Noris.

the show must go on

pre 5 godina

Pa ja sam to pisao i pre 3,4 meseca da za razliku od Nadala i starosti Federera će dominirati narednih 5-6 godina.Oborice mnoge rekorde,i postave najveći teniske u istoriji!!!Zivi bili pa videli,...

Brother Cavil

pre 5 godina

Pre dve ipo godine neki su verovali da će stići Nadala! Danas Pilić priča kako će stići Kralja Federera. Lepo je sanjariti...
(O.T.A.N., 03. novembar 2018 11:37)

Stvar je mnogo jednostavna Švajcarac i Srbin su se sastali 46 puta, a Đoković vodi u pobedama sa 24:22, od toga sa 9:6 u trijumfima na Gren slemovima. Znaci Novak je bolji. Novak je prestigao Dzemperka odavno. Mozda je tu prste umesao i Cak Noris.

Brother Cavil

pre 5 godina

Stvar je mnogo jednostavna Švajcarac i Srbin su se sastali 46 puta, a Đoković vodi u pobedama sa 24:22, od toga sa 9:6 u trijumfima na Gren slemovima. Znaci Novak je bolji. Novak je prestigao Dzemperka odavno. Mozda je tu prste umesao i Cak Noris. 
(Brother Cavil, 3. novembar 2018 11:45)

Danas se to smanjuje na 24:23, znači samo jedan meč razlike. Ne, nije prestigao Kralja Federera: 99 (sutra 100), 20, 310.
(O.T.A.N., 3. novembar 2018 11:58) 

Znaci sada Dzemperko juri da stigne Novaka ? Da smanji razliku da ne gubi sa 24:22.

MasterMind

pre 5 godina

Pa ja sam to pisao i pre 3,4 meseca da za razliku od Nadala i starosti Federera će dominirati narednih 5-6 godina.Oborice mnoge rekorde,i postave najveći teniske u istoriji!!!Zivi bili pa videli,...
(the show must go on, 03. novembar 2018 11:06)

Evo ga. Tačka zarez... Kakav genije.

Klaus

pre 5 godina

Nek kontam...Jel to Fereder ima svoje botove u Srbiji, ili sta?
(Neske86, 3. novembar 2018 12:09)

Vi ste našli da pričate o botovima, komedija. Ima nas - navijača Kralja Federera u Srbiji na hiljade dragi moj.
(O.T.A.N., 3. novembar 2018 12:20)

# Link komentara

"Dragi moj" i "Mili moj" su pobedili.
Kada pomislis da transfer blama ne moze biti veci, pojave se ovakvi kvaziintelektualci i samoprozvani tensiski strucnjaci (sajber Betmeni) da usmere "zalutale" siroke narodne mase. Znaj da je tvoja pobeda cista kao suza. Ti si genije za besmislice.

Sasa

pre 5 godina

Stari Niki puno toga zna, no čak i ovo je preoptimistično...
(CroFed, 3. novembar 2018 11:03)

# Link komentara

Sta veciti pesimista preko ograde moze da zna o optimisticnom ili vise od toga....

alfabet

pre 5 godina

Prijatelji, je li mozemo raspravljati kada Djokovic osvoji ne 20, makar 17 Gs titula? Do tada bih molio tisinu! A da, ima najbolji h2h... Hahahahaha...
(Jumko, 03. novembar 2018 13:22)
819

Naravno, ali isto tako hajde da raspravljamo kad Novak napuni 37 godina

Dr. Federer

pre 5 godina

Da, da kako da ne. Djokovic moze jos sledecu godinu da igra i povlaci se sigurno. Sad je malo falilo da se povuce kad je video da ga pobedjuju neki anonimusi. Cim bude vezao par turnira sa losim rezultatima, pocece da prica kako zeli vise vremena da provodi sa porodicom, onda o miru i ljubavi, pa onda ce poceti da grli i ljubi drvece, pase travu i onda ce se povuci. Drugo je Federed, takav teniser se jednom radja.

znanje-imanje

pre 5 godina

Svo vreme očito sve i jeste pitanje zdravlja. Mentalnog koliko i fizičkog! Alergije ali i besovi, ishrana ali i teg roditelja, fitnes ali i konflikt sa publikom... nažalost i do Pepe ali i lude dijete. Srećom nazad malo (i) normalne hrane, Gebhard i... vozi Miško, i u padu forme i bolestan uzeće još jedan Masters.
Servis sada - deluje pogrešno skroz. Umesto nastavka on prekine pokret pa radi jedno on a drugo lakat. Koji mora još da zalandara, pogubno kad treba nešto precizno da uradiš! Ali samo tako sada može da čuva lakat - za koji mu sledi 4-5 godina strepnje. Poseban ironičan cinizam je što su nešto slično (samo i komplikovanije) pokušavali kada im se pridružio Tod Martin. Čovek skroz OK je radio sve ispravno: da više ide na mrežu, da suzbije šizenje, da koriguje volej... i da kao zajednički projekat isprave tada ne baš neki servis. Pa iznađoše najkomplikovaniji spoj pokreta a dobar jer je nečitljiv i odgovara igraču koji nema višak ni visine ni snage ali ima brzine i koordinacije. I to je kao krenulo, ide, ne ide... i onda na jednom meču Novak duplu, pa opet, pa besno gleda u Martina...
Jer nažalost tada mu je od rezultata potrebniji bio konflikt sa nekim normalnim kao ventil. A sada, tragikomično, iznuđeno, radi skoro baš takav servis.
Juče ga je Marin skoro imao - da je mogao da održi nivo. Novak je tu neverovatan, bez frke je radio max onog što bolestan može a ovom dao da se samouništi. Navijački gledano taj vrhunski mental je dobit od decenije internog konflikta.

Brother Cavil

pre 5 godina

To je mnogo, neka igra jos godinu-dve i dosta je. Henman se penzionisao u 32. godini pa bi mogao i Djokovic.
(BODIBOND, 03. novembar 2018 12:50)

I Bil Marej je otisao upenziju sa 52 moze i Cak Noris sa 51. Mislim mogao bi. Ako je Henman otisao sa 32 onda to treba uvesti i u Srbiji, a ne 65,66.

Brother Cavil

pre 5 godina

Prijatelji, je li mozemo raspravljati kada Djokovic osvoji ne 20, makar 17 Gs titula? Do tada bih molio tisinu! A da, ima najbolji h2h... Hahahahaha...
(Jumko, 03. novembar 2018 13:22)

Ko je bolji onaj ko vodi u medjusobnim duelima ili onaj ko je osvojio vise GS ? Naravno onaj ko je pobedio u medjusobnim duelima. Ko je bolji u kosarci kada je rezultat 92 - 84 ? Zasto sve mora da se crta ? Zato sto je mali mozak pa ne moze to da skapira ili....ko je bolji u fudbalu kada je rezultat 2:1 ? Hiljadu ( logicnih ) piranja, a nigde osgovora.

Brother Cavil

pre 5 godina

Misliš, Novak je odradio suspenziju i sad opet počeo sa dopingom koji ce da bude tu narednih 4, 5 godinina? To smo znali i bez tebe...
(xxcx, 03. novembar 2018 17:25)

Gde su mladi tu je i sala.

istok

pre 5 godina

@Brother Cavil
Kakva logika! Znaci, bolji je Kirjos od Djokovica?Davidenko od Nadala? Vazi!
Evo zamisli, dobije Zvezda Reala u kosarci, Real osvoji titulu LS, ko je bolji? Sampion Evrope je ko? Real ili Zvezda? Bilbao dobije Barselonu, ona osvoji LS, ko je bolji? Ko je bolji u fudbalu, Italija ili Hrvatska? Italija nikada nije dobila Hrvatsku, ali je zato 4 puta bila sampion sveta? Ko je tu bolji?
Najboji je onaj ko ima najvise titula i to je jasno svakome ko ima bar prosecnu inteligenciju. Ostali... pa pricajte sta hocete.

Dragan Torbica

pre 5 godina

# maja

To za godine si u pravu... stariji jeste, ali mu je motivacija i fizicka sprema daleko iznas Samprasove (koga inace neizmerno volim i obozavam, da ne shvatis pogresno)... i jos treba dodati, da ni sam Sampras nije bio na nivo ni Federera, ni Nadala... a da ne spominjem tek njegovu konkurenciju...

pacijenti

pre 5 godina

@O.T.A.N.

Sta se ti javljas? Naravno da nisi bot Federera, ti si samo teze optereceni kompleksas koji ne navija ni za koga, pa tako ni za Federera nego protiv Djokovica i svakoga ko ima veze sa Srbijom.

Brother Cavil

pre 5 godina

Ne treba zaboraviti ni zasto je Dzemperko dobio taj nadimak. Dakle, u sustini 25:22 za Novaka, a od danas 26:22.
(26:22, 03. novembar 2018 14:21

Ne treba biti na kraj srca....bilo mu je 'ladno zato je obukao dzemper. Mada ja mislim da mu je rekla Mirka ali dobro Dzemperko ostaje Dzemperko.

Bipop i Rokstedi

pre 5 godina

Ukine se prednost u gemovima, već se igra odlučujući poen i eto potpuno druge igre, dinamičnije, neizvesnije, nepredvidljivije... i ne manje bitno, očekivanog trajanja, sat i po do dva u vrh glave.

Jumko

pre 5 godina

Prijatelji, je li mozemo raspravljati kada Djokovic osvoji ne 20, makar 17 Gs titula? Do tada bih molio tisinu! A da, ima najbolji h2h... Hahahahaha...

O.T.A.N.

pre 5 godina

Nek kontam...Jel to Fereder ima svoje botove u Srbiji, ili sta?
(Neske86, 3. novembar 2018 12:09)

Vi ste našli da pričate o botovima, komedija. Ima nas - navijača Kralja Federera u Srbiji na hiljade dragi moj.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Stvar je mnogo jednostavna Švajcarac i Srbin su se sastali 46 puta, a Đoković vodi u pobedama sa 24:22, od toga sa 9:6 u trijumfima na Gren slemovima. Znaci Novak je bolji. Novak je prestigao Dzemperka odavno. Mozda je tu prste umesao i Cak Noris.
(Brother Cavil, 3. novembar 2018 11:45)

Danas se to smanjuje na 24:23, znači samo jedan meč razlike. Ne, nije prestigao Kralja Federera: 99 (sutra 100), 20, 310.

26:22

pre 5 godina

Znaci sada Dzemperko juri da stigne Novaka ? Da smanji razliku da ne gubi sa 24:22.
(Brother Cavil)

Ne treba zaboraviti ni zasto je Dzemperko dobio taj nadimak. Dakle, u sustini 25:22 za Novaka, a od danas 26:22.

hm

pre 5 godina

Nema sporta gde zarad pobede trazite ili pristajete na pravila koja su dozvoljena ATP pravilnikom a nepravicna su,znaci cilj opravdava sredstvo,i to vazi za sve vrhunske spirtiste ili spirtiste kako god ko hoce
Primer,mimikrija,boja dresa sa pozadinom...

O.T.A.N.

pre 5 godina

Stvar je mnogo jednostavna Švajcarac i Srbin su se sastali 46 puta, a Đoković vodi u pobedama sa 24:22, od toga sa 9:6 u trijumfima na Gren slemovima. Znaci Novak je bolji. Novak je prestigao Dzemperka odavno. Mozda je tu prste umesao i Cak Noris.
(Brother Cavil, 3. novembar 2018 11:45)

Danas se to smanjuje na 24:23, znači samo jedan meč razlike. Ne, nije prestigao Kralja Federera: 99 (sutra 100), 20, 310.

BODIBOND

pre 5 godina

Samo da ga zaobidju prehlade! Hahahaha...
(Jumko, 03. novembar 2018 13:26)

Zaobicice Novaka prehlade, narocito ako bude koristio sumece tablete sa vitaminom C hahahahaha ahahhaahahaha.

Neko iz mase

pre 5 godina

Hmm, “Znanje-imanje” od mene si uvek dobijao plus (i sada takodje), jer malo toga pametnog moze da se procita, osim prepucavanja... E sad ono sto me zanima, voleo bih da odgovoris, je: prvo kazes “Servis sada - deluje pogrešno skroz. Umesto nastavka on prekine pokret pa radi jedno on a drugo lakat. Koji mora još da zalandara, pogubno kad treba nešto precizno da uradiš!”, onda dodas “Pa iznađoše najkomplikovaniji spoj pokreta a dobar jer je nečitljiv i odgovara igraču koji nema višak ni visine ni snage ali ima brzine i koordinacije.”, da bi na kraju rekao “A sada, tragikomično, iznuđeno, radi skoro baš takav servis.” Moje pitanje je ako si na kraju rekao da radi skoro bas takav servis kakav mu je predlagao Tod Martin za koji kazes da je necitljiv I dobar i odgovara igracu koji je brz, kako si na pocetku rekao da servis sada deluje pogresno skroz da zalandara? Cenim tvoje misljenje dugi niz godina (komentare) I ovo nije provokacija vec moje zapazanje jer tvoje komentare uvek citam izmedju redova po dva tri puta! Unapred hvala! A sada pozdrav jos jednom starom drugaru sa “Uzdravlje”, prepoznace se :)

trolovanje kao kompenzacija

pre 5 godina

@Jumko i kako se sve jos ne potpisujes

Bices ti ovde i za 6 godina i za 16 godina, ovo trolovanje ti je svakako sve od zivota, nista ti drugo nemas niti ces imati...

Brother Cavil

pre 5 godina

ako pricamo o tome koji teniser ima bolju karijeru u istoriji, o da je to svakako RF, sa najvise GSova, titula i nedelja na mestu br.1... ali ako pricamo o tome koji je teniser bolji u svoje vreme i u svojoj generaciji, to je onda svakako Novak, koji na prilicno velikom uzorku (40+ meceva) ima bolji rezultat od bilo kog ozbiljnog konkurenta (RF, Nadal, Mari). Primere sa malim brojem meceva (ispod 10) ne uzimam u obzir jer je ocigledna razlika u klasi i kvalitetu
(bozza, 03. novembar 2018 15:39

Vi k'o Vucic trazite kompromis 'de ga nema. Ovaj bolji ovde onaj ovde ali medjusobni dueli odlucuju. Po stoti put 24:22 i mene interesuje ko je bolji. K'o boks Dzemperko je nokautiran.

bozza

pre 5 godina

@Brother Cavil 
Kakva logika! Znaci, bolji je Kirjos od Djokovica?Davidenko od Nadala? Vazi! 
Evo zamisli, dobije Zvezda Reala u kosarci, Real osvoji titulu LS, ko je bolji? Sampion Evrope je ko? Real ili Zvezda? Bilbao dobije Barselonu, ona osvoji LS, ko je bolji? Ko je bolji u fudbalu, Italija ili Hrvatska? Italija nikada nije dobila Hrvatsku, ali je zato 4 puta bila sampion sveta? Ko je tu bolji? 
Najboji je onaj ko ima najvise titula i to je jasno svakome ko ima bar prosecnu inteligenciju. Ostali... pa pricajte sta hocete.
(istok, 03. novembar 2018 13:55)

ako pricamo o tome koji teniser ima bolju karijeru u istoriji, o da je to svakako RF, sa najvise GSova, titula i nedelja na mestu br.1... ali ako pricamo o tome koji je teniser bolji u svoje vreme i u svojoj generaciji, to je onda svakako Novak, koji na prilicno velikom uzorku (40+ meceva) ima bolji rezultat od bilo kog ozbiljnog konkurenta (RF, Nadal, Mari). Primere sa malim brojem meceva (ispod 10) ne uzimam u obzir jer je ocigledna razlika u klasi i kvalitetu

артиљерац

pre 5 godina

Стварно бих волео кад би се господа коментатори редствљали именом и презименом
Читајући коментаре рекао бих да ту има "великих" тениских тренера и стручњака
за тенис.Који,додуше,рекет нису узели никад у руку,али знају.Експерти.

znanje-imanje

pre 5 godina

@neko iz mase - pozdrav
U odbojci je odavno ustanovljen (kao) "pravilan" smeč - pokret za max dohvata itd. Tako i smečuju npr. Luburić i Podraščanin, ali sveukupno ni 6% igrača; ostali smečuju... kako smečuju skoro svi. I šta je "pravilno" osim uspešno?
U tenisu se takođe odavno zna: osnov je prolaz ruke kroz "trofejni" položaj (kao zamah čekićem) i da se tako slije u udarac. Servis ogromne većine. Ključno: bez ikakvih viškova a kamoli ometanja. (Tu je lakat u zamahu a kroz grč, pa tek tras lopte... sve frka za lakat) Nakon lutanja taj je servis najzad i usvojio Novak posle 2010e. Ranije mu je bio super kik-servis ali je on poguban za kičmu i nijedan mu nije baš išao...
Tad su bili pokušali da počne kao sada pa još prođe kroz neke kroše-faze, nešto nalik bacačima u bejzbolu, sve ne bi li ubrzao ruku ludački pre nego strefi lopticu. Ali to je kontra onom trofej servisu a jako težak mazohizam da pogodiš kako treba. O frci na brejk loptu da ne govorimo! Prosto nepotrebno preteško a što se tako i postigne brzinom - izgubi se na manjoj kontrakciji mišića, pa dođe na isto sa 3 put većim rizikom.
Ovo sada - on isto labavi ruku dok podbacuje, pa je onda dok je loptica pri vrhu zabacuje - sve da bi nategao tetive ruke i proizveo odatle kontrakciju; i onda (a i tu je opet frka pogoditi) ja zamahne celu, labavo u laktu (što se smatra za grešku jer vodi nepreciznosti) i onda udara; dakle dok servis drugih ima 90% sile od udarca a 10% od "biča" Novaku bič daje i 30% snage servisa.

Brother Cavil

pre 5 godina

@Brother Cavil Oprosti, ali ti nista ne bih odgovorio ovom prilikom. Zelim ti sve najbolje!
(Jumko, 03. novembar 2018 14:08

Hvala na zeljama i cestitkama.

xxcx

pre 5 godina

Misliš, Novak je odradio suspenziju i sad opet počeo sa dopingom koji ce da bude tu narednih 4, 5 godinina? To smo znali i bez tebe...

Milos

pre 5 godina

Pre bih rekao da mu je sada Rodzer skroz ispraznio baterije novku u polufinalu. Tako da je on empty-prazan. Sto se pokazalo u finalu, a i ubuduce!

Dr. Federer

pre 5 godina

Da, da kako da ne. Djokovic moze jos sledecu godinu da igra i povlaci se sigurno. Sad je malo falilo da se povuce kad je video da ga pobedjuju neki anonimusi. Cim bude vezao par turnira sa losim rezultatima, pocece da prica kako zeli vise vremena da provodi sa porodicom, onda o miru i ljubavi, pa onda ce poceti da grli i ljubi drvece, pase travu i onda ce se povuci. Drugo je Federed, takav teniser se jednom radja.

MasterMind

pre 5 godina

Pa ja sam to pisao i pre 3,4 meseca da za razliku od Nadala i starosti Federera će dominirati narednih 5-6 godina.Oborice mnoge rekorde,i postave najveći teniske u istoriji!!!Zivi bili pa videli,...
(the show must go on, 03. novembar 2018 11:06)

Evo ga. Tačka zarez... Kakav genije.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Stvar je mnogo jednostavna Švajcarac i Srbin su se sastali 46 puta, a Đoković vodi u pobedama sa 24:22, od toga sa 9:6 u trijumfima na Gren slemovima. Znaci Novak je bolji. Novak je prestigao Dzemperka odavno. Mozda je tu prste umesao i Cak Noris.
(Brother Cavil, 3. novembar 2018 11:45)

Danas se to smanjuje na 24:23, znači samo jedan meč razlike. Ne, nije prestigao Kralja Federera: 99 (sutra 100), 20, 310.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Nek kontam...Jel to Fereder ima svoje botove u Srbiji, ili sta?
(Neske86, 3. novembar 2018 12:09)

Vi ste našli da pričate o botovima, komedija. Ima nas - navijača Kralja Federera u Srbiji na hiljade dragi moj.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Stvar je mnogo jednostavna Švajcarac i Srbin su se sastali 46 puta, a Đoković vodi u pobedama sa 24:22, od toga sa 9:6 u trijumfima na Gren slemovima. Znaci Novak je bolji. Novak je prestigao Dzemperka odavno. Mozda je tu prste umesao i Cak Noris.
(Brother Cavil, 3. novembar 2018 11:45)

Danas se to smanjuje na 24:23, znači samo jedan meč razlike. Ne, nije prestigao Kralja Federera: 99 (sutra 100), 20, 310.

Jumko

pre 5 godina

Prijatelji, je li mozemo raspravljati kada Djokovic osvoji ne 20, makar 17 Gs titula? Do tada bih molio tisinu! A da, ima najbolji h2h... Hahahahaha...

Bipop i Rokstedi

pre 5 godina

Ukine se prednost u gemovima, već se igra odlučujući poen i eto potpuno druge igre, dinamičnije, neizvesnije, nepredvidljivije... i ne manje bitno, očekivanog trajanja, sat i po do dva u vrh glave.

znanje-imanje

pre 5 godina

Svo vreme očito sve i jeste pitanje zdravlja. Mentalnog koliko i fizičkog! Alergije ali i besovi, ishrana ali i teg roditelja, fitnes ali i konflikt sa publikom... nažalost i do Pepe ali i lude dijete. Srećom nazad malo (i) normalne hrane, Gebhard i... vozi Miško, i u padu forme i bolestan uzeće još jedan Masters.
Servis sada - deluje pogrešno skroz. Umesto nastavka on prekine pokret pa radi jedno on a drugo lakat. Koji mora još da zalandara, pogubno kad treba nešto precizno da uradiš! Ali samo tako sada može da čuva lakat - za koji mu sledi 4-5 godina strepnje. Poseban ironičan cinizam je što su nešto slično (samo i komplikovanije) pokušavali kada im se pridružio Tod Martin. Čovek skroz OK je radio sve ispravno: da više ide na mrežu, da suzbije šizenje, da koriguje volej... i da kao zajednički projekat isprave tada ne baš neki servis. Pa iznađoše najkomplikovaniji spoj pokreta a dobar jer je nečitljiv i odgovara igraču koji nema višak ni visine ni snage ali ima brzine i koordinacije. I to je kao krenulo, ide, ne ide... i onda na jednom meču Novak duplu, pa opet, pa besno gleda u Martina...
Jer nažalost tada mu je od rezultata potrebniji bio konflikt sa nekim normalnim kao ventil. A sada, tragikomično, iznuđeno, radi skoro baš takav servis.
Juče ga je Marin skoro imao - da je mogao da održi nivo. Novak je tu neverovatan, bez frke je radio max onog što bolestan može a ovom dao da se samouništi. Navijački gledano taj vrhunski mental je dobit od decenije internog konflikta.

BODIBOND

pre 5 godina

Samo da ga zaobidju prehlade! Hahahaha...
(Jumko, 03. novembar 2018 13:26)

Zaobicice Novaka prehlade, narocito ako bude koristio sumece tablete sa vitaminom C hahahahaha ahahhaahahaha.

the show must go on

pre 5 godina

Pa ja sam to pisao i pre 3,4 meseca da za razliku od Nadala i starosti Federera će dominirati narednih 5-6 godina.Oborice mnoge rekorde,i postave najveći teniske u istoriji!!!Zivi bili pa videli,...

xxcx

pre 5 godina

Misliš, Novak je odradio suspenziju i sad opet počeo sa dopingom koji ce da bude tu narednih 4, 5 godinina? To smo znali i bez tebe...

hm

pre 5 godina

Nema sporta gde zarad pobede trazite ili pristajete na pravila koja su dozvoljena ATP pravilnikom a nepravicna su,znaci cilj opravdava sredstvo,i to vazi za sve vrhunske spirtiste ili spirtiste kako god ko hoce
Primer,mimikrija,boja dresa sa pozadinom...

Brother Cavil

pre 5 godina

Pre dve ipo godine neki su verovali da će stići Nadala! Danas Pilić priča kako će stići Kralja Federera. Lepo je sanjariti...
(O.T.A.N., 03. novembar 2018 11:37)

Stvar je mnogo jednostavna Švajcarac i Srbin su se sastali 46 puta, a Đoković vodi u pobedama sa 24:22, od toga sa 9:6 u trijumfima na Gren slemovima. Znaci Novak je bolji. Novak je prestigao Dzemperka odavno. Mozda je tu prste umesao i Cak Noris.

Brother Cavil

pre 5 godina

Prijatelji, je li mozemo raspravljati kada Djokovic osvoji ne 20, makar 17 Gs titula? Do tada bih molio tisinu! A da, ima najbolji h2h... Hahahahaha...
(Jumko, 03. novembar 2018 13:22)

Ko je bolji onaj ko vodi u medjusobnim duelima ili onaj ko je osvojio vise GS ? Naravno onaj ko je pobedio u medjusobnim duelima. Ko je bolji u kosarci kada je rezultat 92 - 84 ? Zasto sve mora da se crta ? Zato sto je mali mozak pa ne moze to da skapira ili....ko je bolji u fudbalu kada je rezultat 2:1 ? Hiljadu ( logicnih ) piranja, a nigde osgovora.

Klaus

pre 5 godina

Nek kontam...Jel to Fereder ima svoje botove u Srbiji, ili sta?
(Neske86, 3. novembar 2018 12:09)

Vi ste našli da pričate o botovima, komedija. Ima nas - navijača Kralja Federera u Srbiji na hiljade dragi moj.
(O.T.A.N., 3. novembar 2018 12:20)

# Link komentara

"Dragi moj" i "Mili moj" su pobedili.
Kada pomislis da transfer blama ne moze biti veci, pojave se ovakvi kvaziintelektualci i samoprozvani tensiski strucnjaci (sajber Betmeni) da usmere "zalutale" siroke narodne mase. Znaj da je tvoja pobeda cista kao suza. Ti si genije za besmislice.

26:22

pre 5 godina

Znaci sada Dzemperko juri da stigne Novaka ? Da smanji razliku da ne gubi sa 24:22.
(Brother Cavil)

Ne treba zaboraviti ni zasto je Dzemperko dobio taj nadimak. Dakle, u sustini 25:22 za Novaka, a od danas 26:22.

Brother Cavil

pre 5 godina

Stvar je mnogo jednostavna Švajcarac i Srbin su se sastali 46 puta, a Đoković vodi u pobedama sa 24:22, od toga sa 9:6 u trijumfima na Gren slemovima. Znaci Novak je bolji. Novak je prestigao Dzemperka odavno. Mozda je tu prste umesao i Cak Noris. 
(Brother Cavil, 3. novembar 2018 11:45)

Danas se to smanjuje na 24:23, znači samo jedan meč razlike. Ne, nije prestigao Kralja Federera: 99 (sutra 100), 20, 310.
(O.T.A.N., 3. novembar 2018 11:58) 

Znaci sada Dzemperko juri da stigne Novaka ? Da smanji razliku da ne gubi sa 24:22.

Brother Cavil

pre 5 godina

To je mnogo, neka igra jos godinu-dve i dosta je. Henman se penzionisao u 32. godini pa bi mogao i Djokovic.
(BODIBOND, 03. novembar 2018 12:50)

I Bil Marej je otisao upenziju sa 52 moze i Cak Noris sa 51. Mislim mogao bi. Ako je Henman otisao sa 32 onda to treba uvesti i u Srbiji, a ne 65,66.

istok

pre 5 godina

@Brother Cavil
Kakva logika! Znaci, bolji je Kirjos od Djokovica?Davidenko od Nadala? Vazi!
Evo zamisli, dobije Zvezda Reala u kosarci, Real osvoji titulu LS, ko je bolji? Sampion Evrope je ko? Real ili Zvezda? Bilbao dobije Barselonu, ona osvoji LS, ko je bolji? Ko je bolji u fudbalu, Italija ili Hrvatska? Italija nikada nije dobila Hrvatsku, ali je zato 4 puta bila sampion sveta? Ko je tu bolji?
Najboji je onaj ko ima najvise titula i to je jasno svakome ko ima bar prosecnu inteligenciju. Ostali... pa pricajte sta hocete.

Brother Cavil

pre 5 godina

Ne treba zaboraviti ni zasto je Dzemperko dobio taj nadimak. Dakle, u sustini 25:22 za Novaka, a od danas 26:22.
(26:22, 03. novembar 2018 14:21

Ne treba biti na kraj srca....bilo mu je 'ladno zato je obukao dzemper. Mada ja mislim da mu je rekla Mirka ali dobro Dzemperko ostaje Dzemperko.

alfabet

pre 5 godina

Prijatelji, je li mozemo raspravljati kada Djokovic osvoji ne 20, makar 17 Gs titula? Do tada bih molio tisinu! A da, ima najbolji h2h... Hahahahaha...
(Jumko, 03. novembar 2018 13:22)
819

Naravno, ali isto tako hajde da raspravljamo kad Novak napuni 37 godina

bozza

pre 5 godina

@Brother Cavil 
Kakva logika! Znaci, bolji je Kirjos od Djokovica?Davidenko od Nadala? Vazi! 
Evo zamisli, dobije Zvezda Reala u kosarci, Real osvoji titulu LS, ko je bolji? Sampion Evrope je ko? Real ili Zvezda? Bilbao dobije Barselonu, ona osvoji LS, ko je bolji? Ko je bolji u fudbalu, Italija ili Hrvatska? Italija nikada nije dobila Hrvatsku, ali je zato 4 puta bila sampion sveta? Ko je tu bolji? 
Najboji je onaj ko ima najvise titula i to je jasno svakome ko ima bar prosecnu inteligenciju. Ostali... pa pricajte sta hocete.
(istok, 03. novembar 2018 13:55)

ako pricamo o tome koji teniser ima bolju karijeru u istoriji, o da je to svakako RF, sa najvise GSova, titula i nedelja na mestu br.1... ali ako pricamo o tome koji je teniser bolji u svoje vreme i u svojoj generaciji, to je onda svakako Novak, koji na prilicno velikom uzorku (40+ meceva) ima bolji rezultat od bilo kog ozbiljnog konkurenta (RF, Nadal, Mari). Primere sa malim brojem meceva (ispod 10) ne uzimam u obzir jer je ocigledna razlika u klasi i kvalitetu

trolovanje kao kompenzacija

pre 5 godina

@Jumko i kako se sve jos ne potpisujes

Bices ti ovde i za 6 godina i za 16 godina, ovo trolovanje ti je svakako sve od zivota, nista ti drugo nemas niti ces imati...

Sasa

pre 5 godina

Stari Niki puno toga zna, no čak i ovo je preoptimistično...
(CroFed, 3. novembar 2018 11:03)

# Link komentara

Sta veciti pesimista preko ograde moze da zna o optimisticnom ili vise od toga....

Dragan Torbica

pre 5 godina

# maja

To za godine si u pravu... stariji jeste, ali mu je motivacija i fizicka sprema daleko iznas Samprasove (koga inace neizmerno volim i obozavam, da ne shvatis pogresno)... i jos treba dodati, da ni sam Sampras nije bio na nivo ni Federera, ni Nadala... a da ne spominjem tek njegovu konkurenciju...

Brother Cavil

pre 5 godina

@Brother Cavil Oprosti, ali ti nista ne bih odgovorio ovom prilikom. Zelim ti sve najbolje!
(Jumko, 03. novembar 2018 14:08

Hvala na zeljama i cestitkama.

Brother Cavil

pre 5 godina

Misliš, Novak je odradio suspenziju i sad opet počeo sa dopingom koji ce da bude tu narednih 4, 5 godinina? To smo znali i bez tebe...
(xxcx, 03. novembar 2018 17:25)

Gde su mladi tu je i sala.

Neko iz mase

pre 5 godina

Hmm, “Znanje-imanje” od mene si uvek dobijao plus (i sada takodje), jer malo toga pametnog moze da se procita, osim prepucavanja... E sad ono sto me zanima, voleo bih da odgovoris, je: prvo kazes “Servis sada - deluje pogrešno skroz. Umesto nastavka on prekine pokret pa radi jedno on a drugo lakat. Koji mora još da zalandara, pogubno kad treba nešto precizno da uradiš!”, onda dodas “Pa iznađoše najkomplikovaniji spoj pokreta a dobar jer je nečitljiv i odgovara igraču koji nema višak ni visine ni snage ali ima brzine i koordinacije.”, da bi na kraju rekao “A sada, tragikomično, iznuđeno, radi skoro baš takav servis.” Moje pitanje je ako si na kraju rekao da radi skoro bas takav servis kakav mu je predlagao Tod Martin za koji kazes da je necitljiv I dobar i odgovara igracu koji je brz, kako si na pocetku rekao da servis sada deluje pogresno skroz da zalandara? Cenim tvoje misljenje dugi niz godina (komentare) I ovo nije provokacija vec moje zapazanje jer tvoje komentare uvek citam izmedju redova po dva tri puta! Unapred hvala! A sada pozdrav jos jednom starom drugaru sa “Uzdravlje”, prepoznace se :)

Brother Cavil

pre 5 godina

ako pricamo o tome koji teniser ima bolju karijeru u istoriji, o da je to svakako RF, sa najvise GSova, titula i nedelja na mestu br.1... ali ako pricamo o tome koji je teniser bolji u svoje vreme i u svojoj generaciji, to je onda svakako Novak, koji na prilicno velikom uzorku (40+ meceva) ima bolji rezultat od bilo kog ozbiljnog konkurenta (RF, Nadal, Mari). Primere sa malim brojem meceva (ispod 10) ne uzimam u obzir jer je ocigledna razlika u klasi i kvalitetu
(bozza, 03. novembar 2018 15:39

Vi k'o Vucic trazite kompromis 'de ga nema. Ovaj bolji ovde onaj ovde ali medjusobni dueli odlucuju. Po stoti put 24:22 i mene interesuje ko je bolji. K'o boks Dzemperko je nokautiran.

артиљерац

pre 5 godina

Стварно бих волео кад би се господа коментатори редствљали именом и презименом
Читајући коментаре рекао бих да ту има "великих" тениских тренера и стручњака
за тенис.Који,додуше,рекет нису узели никад у руку,али знају.Експерти.

pacijenti

pre 5 godina

@O.T.A.N.

Sta se ti javljas? Naravno da nisi bot Federera, ti si samo teze optereceni kompleksas koji ne navija ni za koga, pa tako ni za Federera nego protiv Djokovica i svakoga ko ima veze sa Srbijom.

znanje-imanje

pre 5 godina

@neko iz mase - pozdrav
U odbojci je odavno ustanovljen (kao) "pravilan" smeč - pokret za max dohvata itd. Tako i smečuju npr. Luburić i Podraščanin, ali sveukupno ni 6% igrača; ostali smečuju... kako smečuju skoro svi. I šta je "pravilno" osim uspešno?
U tenisu se takođe odavno zna: osnov je prolaz ruke kroz "trofejni" položaj (kao zamah čekićem) i da se tako slije u udarac. Servis ogromne većine. Ključno: bez ikakvih viškova a kamoli ometanja. (Tu je lakat u zamahu a kroz grč, pa tek tras lopte... sve frka za lakat) Nakon lutanja taj je servis najzad i usvojio Novak posle 2010e. Ranije mu je bio super kik-servis ali je on poguban za kičmu i nijedan mu nije baš išao...
Tad su bili pokušali da počne kao sada pa još prođe kroz neke kroše-faze, nešto nalik bacačima u bejzbolu, sve ne bi li ubrzao ruku ludački pre nego strefi lopticu. Ali to je kontra onom trofej servisu a jako težak mazohizam da pogodiš kako treba. O frci na brejk loptu da ne govorimo! Prosto nepotrebno preteško a što se tako i postigne brzinom - izgubi se na manjoj kontrakciji mišića, pa dođe na isto sa 3 put većim rizikom.
Ovo sada - on isto labavi ruku dok podbacuje, pa je onda dok je loptica pri vrhu zabacuje - sve da bi nategao tetive ruke i proizveo odatle kontrakciju; i onda (a i tu je opet frka pogoditi) ja zamahne celu, labavo u laktu (što se smatra za grešku jer vodi nepreciznosti) i onda udara; dakle dok servis drugih ima 90% sile od udarca a 10% od "biča" Novaku bič daje i 30% snage servisa.

Milos

pre 5 godina

Pre bih rekao da mu je sada Rodzer skroz ispraznio baterije novku u polufinalu. Tako da je on empty-prazan. Sto se pokazalo u finalu, a i ubuduce!