Petak, 26.10.2018.

09:00

Život posle Ronalda

Izvor: B92

Život posle Ronalda IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Поздрав

pre 5 godina

Фантастичан чланак један од бољих који сам читао у последње време!

b

pre 5 godina

Ako stvarno zele neke pozitivne promene, neka se onda na zimu isprse i dovedu SMS-a iz Lacija za nekih 150-200 miliona funti. Uzimajuci u obzir SMS-ov nesporni kvalitet, SMS-ove godine(samo 23), kako samo SMS kida na pocetku ove sezone, onda im tih 150-200 miliona funti, realno dodje ko sica.

Dragan NS

pre 5 godina

Neka tako im i treba pa nije ničija do zore gorela kad se samo setim na koji način su pobedjivali u Evropi da ne nabrajam klubove zadnjih godina ovo nije ništa u odnosu na ono šta su zaslužili

hveil

pre 5 godina

Real sa Ronaldom je za devet sezona osvojio samo dve titule u Španiji. Čini mi se da su čak tri puta u tom periodu završavali ne samo iza Barselone nego i iza Atletika na tabeli. Tako da ne vidim neku veliku svrhu ovog teksta, ništa se tu značajno nije promenilo, i sa Ronaldom su ozbiljno "kašljucali" u prvenstvu i rasipali bodove protiv raznih timova.

kiki

pre 5 godina

Nije toliki problem sto je Ronaldo otisao koliki im je problem sto je uveden VAR. A Real ni prosle sezone ni sa Ronaldom nije bio nista bolji. Juventus ih je trebao izbaciti iz LŠ, a o Bajernu koji ih je zgazio u obe utakmice da i ne pricam. A u Primeri nisu mogli biti ni ispred Atletika kao i jos nekoliko puta za vreme Ronalda. Real je i sa njim imao uzasne rezlutate u Primeri, narocito prosle sezone.

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 5 godina

Da je Ronaldo ostao real bi verovatno ponovo osvojio CL...ovako CL ce osvojiti Juventus sa Ronaldom na celu...Peresu mangupiranje pod stare dane nije trebalo...doveo je Kurtou koji nije neki a ima Navasa koji je uz Oblaka vec godinama najbolji golman na svetu...Lopetegi je mozda trener za spanski drugu ligu za real nije...igraci koji su dosli u Real nisu za njih...Ibrahimovic uz svu genijalnost nije igrac koji moze da zameni Ronalda...to niko ne moze?

ing

pre 5 godina

50% je uprava!50% igraci sa trenerom,ovde je uprava na celu sa predsednikom potpuno omanula.Nije dovoljno samo misliti na prodaju igraca!treba misliti i na sezonu koja dolazi.

Tinex

pre 5 godina

@ Cristiano Ronaldo je najbolji Evropski igrac svih vremena, prva zlatna Kopacka i zlatna Lopta u Manchester Unitedu jos od Dzordza Besta i najbolji niz titula tamo, posle rekorder u Real Madridu i najbolji strelac u njihovoj veoma bogatoj istoriji i rekordi u Ligi Sampiona + sve one extra zlatne Lopte i onda prvi put u istoriji kao kapiten Portugala osvoji Evropsko prvenstvo.Svi koji su ga trenirali su rekli da je najbolji igrac koga su ikada trenirali a ti ljudi su bili Ser Alex Ferguson,Ancelotti,Mourinho,Zidane.Najbolji golgeter ikada.
(BlueBlueBlue, 26. oktobar 2018 15:41)
Apsolutno tačno od A do S stim sto treba dodati kao dokaz njegove veličine pad Reala bez njega jer on sve igrače oko sebe čini boljim jer utiče ponašanjem i radnom etikom.

sdasa

pre 5 godina

(., 26. oktobar 2018 13:21)

brate, nisu dominirali jer im je bukvalno poklonjeno svih 4 LP zadnjih godina... Namješten ždrijeb, golova iz zaleđa, nesuđeni crveni kartona Ramosu i Casemiru, nepostojeći penali.. Pa oni nisu mogli ni drugi u prvenstvu da budu. Real Madrid je najveća prevara i istoriji ove igre. Od 13 titula LŠ, pošteno su osvojili 2-3.

lik

pre 5 godina

Realovi navijači su suviše razmaženi. Posle tri sezone u kojima je osvojena LŠ, može se oprostiti i očekivano je da usledi jedna loša.
(Srećko, 26. oktobar 2018 13:12)

To sto cujes zvizduke sa tribina je normalno iz njihovog ugla, iz razloga sto su ti ljudi sa tribina vlasnici Reala. Ocekuju mnogo jer daju solidne pare kroz razne stvari (clanarine, sezonske, obicne karte, ture po stadionu...)
Bernabeu prima oko 80 000, od toga je 60 000 do 65 000 sezonskih karata. Da bi kupio sezonsku kartu moras da budes clan kluba (socios), a ako si clan kluba ti si I vlasnik kluba. Clan kluba svake godine placa clanarinu od 150 evra. Samo clanarinu, ostale stvari (sezonske, karte...) placaju dodatno, doduse sa popustom

Jos Hleba

pre 5 godina

Ti si Bog i batina tebe se ipak pita, a ne ostale izbornike, kapetane reprezentacija i novinare. 
(Hleba, 26. oktobar 2018 14:13) 

to sto su ga ti ljudi izabrali ne znaci apsolutno nista sto se vidi iz prilozenog ! apsolutno nikakav uticaj nema na igru u realnu a kao neko ko je proglasen za najboljeg igraca sveta to je nedopustivo ! a vi hrvati se tesite da je on toliko dobar ali nije, pored mesija o ronalda nema sta da trazi tu u tom izboru...
(m, 26. oktobar 2018 14:45)

Ali je u izboru i osvojio ga je jos je i Messi glasao za njega.
Steta kompleksi te peru.

kralj

pre 5 godina

Nije Lopategi los trener,Zidan je na vreme odmaglio jer realno Real nema toliko kvalitetne igrace ili su matori pa cesce povredjeni,nisu doveli ni priblizno dobrog golgetera da zameni Ronalda.Barsa je u zadnjih par godina dovela gomilu igraca da bi zamenili Cavija I Inijestu,ubacili I naucili sistem,pa opet nije to to ali su I dalje mozda najbolji na svetu a Real nece nikoga da dovede I vidan je pad u igri,tu sest trenera ne mogu da pomognu.Ovaj El klasiko ce verovatno da ima najmanju gledanost I bice derbi kao I da igraju sa Valensijom ili Seviljom.

Bavarac

pre 5 godina

(BlueBlueBlue, 26. oktobar 2018 15:41)

Kako moze Ronaldo biti najbolji golgeter ikada kada nije najbolji golgeter ni u svom vremenu? Mesi dao 91 gol u godini, a Ronaldo nikada nije bio ni blizu tome, Mesi drzi rekord po broju golova u Primeri, Mesi ima 5-6 zlatnih kopacki (nagrada koju dobija najbolji strelc u Evropi) dok Ronaldo ima 4-5. Ne znam tacno, ali znam da Mesi ima vise. Ronaldo ima rekorde jedino u LŠ jer je stariji od Mesija. Da se razumemo, naravno da je Ronaldo vrhunski golgeter, ja njega ne osporavam samo govorim da nije bolji od Mesija ni kao golgeter, a ni kao igrac. I nisam navijac Barselone.

BoB

pre 5 godina

Real je puk’o ko balon, nekada je Real bio Bog i batina ali u zadnjih 10-15 godina sa svim oscilacijama neume da veže kontinuitet...LŠ je ok ali to nije prvenstvo sa 40 i kusur utakmica i tu su potpuno podbacili već duže vremena...nikakvih adekvatnih igrača kao zamjenu za starove, smo neki bezveznjaci...i da nekažem sad koliko para se ulaže na stadion za renoviranje, neće Real u narednih 3-4 godine ništa osvojiti...samo se finansiski vade na reklamu koju klub ima a od rezultata samo truba

mich

pre 5 godina

Da zato Ronaldo dominira u Seriji A hahaha da su Mesi i on menjali klubove tokom karijere, videli bi da nisu toliko dominantni, sada ce svi ali Ronaldo je igrao u ENG, jeste ali u vreme najvece dominacije MU, priznacete nije bilo konkurencije,

igor

pre 5 godina

Adekvatna zamena za Ronalda (ako takva uopste postoji) bi bila da su doveli Hazarda i Nejmara (dvojicu igrača da zameni jednog) i onda se ne bi toliko osetio njegov odlazak..ovako bez 40 sigurnih golova tesko..

Bavarac

pre 5 godina

posten treba biti,neke odluke su isle na Realovu vodenicu..ali daleko od toga da i njihovim protivnicima(bayern mi prvi pada odmah na pamet) nije poklonjeno ili bolje reci nepravo dosudjeno u njihovu korist...
(marcelo, 26. oktobar 2018 15:47)


Pa stvar je u tome da vi navijaci Reala pokusavate 1 penal koji je sviran Bajernu izjednacite sa 4-5 "slucajnih" odluka koje su donesena na stetu Bajerna u drugoj utakmici, a da stvar bude jos gora isti taj Kasai je pokusao pomoci Realu i 2012 godine protiv Bajerna. Zapravo, pomogao im je ali nije bilo dovoljno. Real sigurno ne bi osvojio zadnje 2 LŠ da nisu imali sudije, a za onu 2016 se ipak ne moze sa sigurnoscu reci. Ramos jeste dao gol iz ofsajda u finalu LŠ protiv Atletika ali to je bilo odmah na pocetku utakmice kod rezultata 0-0 i tu niko ne moze reci da li bi Real osvojio LŠ da nije bilo toga... Ali ipak isto tako je cinjenica da su im i tada sudije pomogle.

igor

pre 5 godina

Jedina opcija koju mogu da dovedu bez silnih novaca u zimskom prelaznom roku, a da napravi razliku tj.da pogura ekipu golovima je Ibrahimović.

Trifon Ivanov

pre 5 godina

Mislim da je najveca promjena u odnosu na proslu godinu uvodjenje VARa. Protiv Levantea je VAR ponistavao golove Realu dok je Levanteu donio golove. Prosle godine bi tu utakmicu glatko dobili jer bi suci vecinu sumnjivih odluka presudili u korist Realu. Ovako Var im odnese pobjede i automatski dodje do krize u igri. Sve sto se dogadja u Spanjolskoj ligi desilo se i na svjetskom prvenstvu gdje su velike ekipe izgubile poguranac od sudaca.

marcelo

pre 5 godina

Da je bilo Var tehnologije, Real ne bi uzeo ni jednu titulu LS od ovih zadnjih tri.
(Zvezdan, 26. oktobar 2018 14:56)

Koja je ovo zamena teza eee..cuj,ne bi osvojili nijednu..
znas kad ne bi osvojili ni jednu?da je samo za Realove sporne situacije koriscen VAR..posten treba biti,neke odluke su isle na Realovu vodenicu..ali daleko od toga da i njihovim protivnicima(bayern mi prvi pada odmah na pamet) nije poklonjeno ili bolje reci nepravo dosudjeno u njihovu korist ..
Reci za ekipu koja je osvojila 4 Ls u poslednjih 5 godina da ne bi osvojila NIJEDNU dovoljno govori koliko si objektivan lik i nepristrasan u komentarima.

dok sam ja živ ovo je meni dovoljno

pre 5 godina

Ne bre Luka Modrić najbolji igrač sveta .... hahahaha... Mogu oni bez Ronalda i Zidana... dobre viceve pričaju ovi realovci :D
(chema, 26. oktobar 2018 14:12)

Sve dok vaš nogometaš ne nadmaši Luku ili našu reprezentaciju, možete pisat ovakve komentare, a kada će se to dogodit nikad pa ni tad. ahahaha

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Cristiano Ronaldo je najbolji Evropski igrac svih vremena, prva zlatna Kopacka i zlatna Lopta u Manchester Unitedu jos od Dzordza Besta i najbolji niz titula tamo, posle rekorder u Real Madridu i najbolji strelac u njihovoj veoma bogatoj istoriji i rekordi u Ligi Sampiona + sve one extra zlatne Lopte i onda prvi put u istoriji kao kapiten Portugala osvoji Evropsko prvenstvo.

Svi koji su ga trenirali su rekli da je najbolji igrac koga su ikada trenirali a ti ljudi su bili Ser Alex Ferguson,Ancelotti,Mourinho,Zidane.

Najbolji golgeter ikada.

Mario

pre 5 godina

Ako je Ronaldo igrao stopera i ako zbog njegovog ne ugranja Real prima 2-3 gola na svakoj utakmici onda se slazem i ja da je zbog njega ;)

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 5 godina

Mislim da si apsolutno promasio sustinu.. Nema igraca koji ce zamijeniti Ronalda u Realu
@Igor Pg
Ronaldo je najmanji problem .. Dusa Reala nije Ronaldo vec Ramos. Ronaldo je bio samo najveca zvezda tima, i to vise medijska, nego na terenu.
Najvaznije golove postizao je .. Ramos. Najvaznije duele dobijao je .. opet Ramos. Ramos nije u formi, mator je, mozda vise nece nikada biti u toj sampionskoj formi..

kako da ne

pre 5 godina

Real je uvek u pocetku sezone losiji. To svako ko prati zna. Uvek tako do oktobra prave neke losije rezultate, sada im jos nekoliko utakmica nisu igrali Modric i Marselo sto su im dva glavna igraca i dok je Ronaldo bio i sada su. Nego taman svi nasli razlog da pominju Ronalda, kao ‘eto’ sta se desi. Da je Ronaldo tu isto bi bilo. Nema Modrica i nema Marsela, Ronaldov svaki gol je iz neke asistencije, nema Ronaldo neke prodore i ne znam sta pa da resi sam utakmicu. Koliko je golova dao na asistencije Marsela i Modrica, a bilo bi lepo videti tu statistiku. Covek je otisao u pravom trenutku jer njemu treba jaka ekipa, kazem opet nije on od onih napadaca poput pravog Ronalda koji je eksplozivan dribler, uzece loptu na 30 metara i predje njih 4-5 i da gol. Kristijano je napadac kojem treba lopta u prostor ili neka asistencija u 16 metara. Pa ljudi on za poluvreme ima 5 dodira da loptom. Znam da ce mi njegovi fanovi opaliti minuse ali to je cinjenica. Ne sporim ja sto je on radnik, trenire, usavrsava se i sve ostalo, samo kazem cinjenicu da on nije igrac poput pravog Ronalda, pa npr Mesi, pa nekada Maradona itd. To su igraci koji naprave slalom kroz protivnicku ekipu i daju gol ili nameste gol. Kristijano nije taj tip igraca i ono sto on radi radi fenomenalno. On je tip igraca kao nekada Bergamp ili Inzagi, tu je i ceka situaciju da mu dodje neka lopta. Svi smo gotivili takve igrace ali oni nikada nisu bili najbolji na svetu. Sto kaze Mihajlovic iz vremena Kalča dok je igrao Ronaldo de Lima ‘Ronaldo uzme loptu, a ja i Nesta sami nazad’. To su ti igraci kao on, Mesi, Ronaldinjo koji plase defanzivce samo kada uzmu loptu jer ne znate sta ce sa njom. Opet kazem veliki respekt za Ronalda ali Realu su bili potrebni Modric i Marselo, sada ce opet krenuti bolje da igraju. Videcete. Pozz

m

pre 5 godina

Pa zar nemaju najboljeg igrača sveta modrića? Eto, nek se pokaže sad koliko zaista vredi. A po meni ne bi bio ni u užem krugu za najboljeg igrača sveta. Sad se vidi i da sam u pravu. 
(MarcoPolo, 26. oktobar 2018 13:29) 

Ti si Bog i batina tebe se ipak pita, a ne ostale izbornike, kapetane reprezentacija i novinare.
(Hleba, 26. oktobar 2018 14:13)

to sto su ga ti ljudi izabrali ne znaci apsolutno nista sto se vidi iz prilozenog ! apsolutno nikakav uticaj nema na igru u realnu a kao neko ko je proglasen za najboljeg igraca sveta to je nedopustivo ! a vi hrvati se tesite da je on toliko dobar ali nije, pored mesija o ronalda nema sta da trazi tu u tom izboru...

Vanja

pre 5 godina

..Niko normalan ne moze da kaze da je ''samo poturao nogu''.
(MaironDrake, 26. oktobar 2018 14:02)

Svako normalan ce reci da je samo poturao nogu. Kada bude driblao kao Maradona i Mesi i kada bude razigravao igrace kao Mesi a uz sve to i bio u top 3 strelaca u evropi onda mozes da ga stavis u isti kos sa Maradonom i Mesijem.

baka

pre 5 godina

Juce gledam utakmicu celsi - bate i vidim da Gleb igra. Malo sam se iznenadio da i dalje igra jel ga znam kao igraca arsenala a to je biko odavno. Ulazim u wikipiediju, gtrazim ga i gledam u kojim klubovima je igrak od tad. Sve nesto sareno, od 5 do 30 utakmica godisnje u 10 klubova zadnjih 10 godina.

Ovo za Gleba sam napisao jer je to primer karijer obicnog fudbalera u 95% slucajeva. Zbog toga kad pricamo o najvecim profesionalcima u fudbalu moramo biti veoma realni i posteni kad komentarisemo. Ronaldo (i svi ostali najprofesionalniji igraci) ima karijeru koja je na istom nivou skoro 15 godina. Samim tim on zasluzuje ogromno postovanje jer je psihicki i fizicki jak toliki niz godina. Povrh svega toga stanje u realu posle njegovot odlaska je jos jedan dokaz o kakvom velikom igracu mi ovde pricamo.

Igor Pg

pre 5 godina

Nije poenta sto nema Ronalda, nego sto ga nisu zamenili bukvalno ni sa kim. Da je dosao tipa Kejn ili Ikardi ne bi to tako lose izgledalo.
(KakavDanakNeiskustvu, 26. oktobar 2018 13:27)

Mislim da si apsolutno promasio sustinu.. Nema igraca koji ce zamijeniti Ronalda u Realu, kao sto u Man Junajtedu nije bilo trenera koji bi zamijenio Fergija. Jednostavno svakoj imperiji pa tako i Realu i Junajtedu mora da dodje kraj, a on obicno dolazi sa odlaskom onog koji je bio dusa ekipe, srce tog sampionskog tima, glavni sraf tog savrsenog sistema.. Real je jednostavno neprepoznatljiv bez Ronalda pa sve i da dodje Mesi ili bilo ko, to ne bi bilo to, ne bi se tako dobro uklopio.. Isto je bilo i sa Dejanom Radonjicem i Zvezdom, tako je dobro kliknulo, covjek je stvorio savrsen sistem i imperiju i sve je funkcionisalo toliko savrseno da sam ubijedjen da sa Zvezdom onakve rezultate ne bi pravili ni Zeljko Obradovic ili Duda Ivkovic koji su najbolji evropski treneri. Dakle kad je otisao on koji je bio srce tog sistema nemoguce je bilo naci adekvatnu zamjenu.. Isto tako Radonjic nijedan klub nece voditi kao Crvenu Zvezdu, niti ce Ronaldo u Juveu ili bilo gdje drugo igrati kao u Realu. Jednostavno sa odlaskom Ronalda jedna era je zavrsena.

Tim

pre 5 godina

Koliko je istina to kakve golove postize Ronaldo odbitak, na muci saigraca itd.., toliko je istina i da Real nema dusu bez Ronalda, kao navijac Barselone to kazem, Real bez Ronalda je kao covek bez ruke, Ronaldo samo da stoji i da ne igra daje timu nekakvu energiju koju su sad izgubili, mozda gresim ali mislim da je to u pitanju.

partizan

pre 5 godina

Znaci najdosadnija decenija u istoriji fudbala ce postati jos dosadnija kad se ova dva majstora, Mesi i Ronaldo, povuku. Apsolutno svi timovi igraju jedan te isti fudbal, a nema ni naznaka da cemo imati nekog novog Ronaldinja,Mesija,Maradonu,Zidana i ostale madjionicare. Zaista steta za ovako divan sport

acka

pre 5 godina

Sad se vidi koliko im nedostaje majstor ove igre.Gde su sad oni sto kažu da samo “poturi” nogu na petercu?Sto ne “poturi” Bejl ili Benzema?Imaju sad vise prostora.Mogu da dominiraju njih 2 ako ih je Ronaldo sve ove godine “gušio”?Uz Mesija zadnju deceniju ubedljivo najveći igrač ove igre!!
(we will rock you, 26. oktobar 2018 13:12)

Kako da poturi Bejl kad ne igra zbog povrede vec nekoliko utakmica, Marselo takodje, Isko nije igrao nekoliko utakmica.

MaironDrake

pre 5 godina

Sad se vidi koliko im nedostaje majstor ove igre.Gde su sad oni sto kažu da samo “poturi” nogu na petercu?Sto ne “poturi” Bejl ili Benzema?Imaju sad vise prostora.Mogu da dominiraju njih 2 ako ih je Ronaldo sve ove godine “gušio”?Uz Mesija zadnju deceniju ubedljivo najveći igrač ove igre!!
(we will rock you, 26. oktobar 2018 13:12)

Covek je uz Mesija i Maradonu najbolji igrac u istoriji ove igre...Niko normalan ne moze da kaze da je ''samo poturao nogu''.

m

pre 5 godina

Nije poenta sto nema Ronalda, nego sto ga nisu zamenili bukvalno ni sa kim. Da je dosao tipa Kejn ili Ikardi ne bi to tako lose izgledalo. 
(KakavDanakNeiskustvu, 26. oktobar 2018 13:27)

pa imaju najboljeg igraca sveta zvanicno, kako to da im ne ide !? ah da, poklinjena titula a njegov uticaj na igru jedna velika 0 !

m

pre 5 godina

čudi me kako nisu uzeli u zadnjih 5 godina samo one godine kad je modrić bio ozljeđen a ostali zdravi ko dren..bez ronalda a s lewandovskim ne 4 nego 3, bez ramosa a s godinom 4od 4, bez kroosa a s pogbom 4 od 4...bez luke 0, kao što je bilo prije nego je došao, jer njegov stil nema zamjenu, to je moje mišljenje..a vi ga falsficirajte u jugoviće,stankoviće od jutra do sutra, to je vaše pravo
(bok, 26. oktobar 2018 13:47)

hahah... klasican primer kako neku statistiku pokusati interpretiratu onako kako ti odgovara a cinjenica je da je decko apsolutni nebitan igrac koji ce prvom prilikom da ode u neki dosta losiji tim. evo neka se pokaze sada koliko vredi i kada je bitno ! tim je u losem stanju neka preuzme kao najbolji igrac sveta i uradi nesto, mada tesko to ide kada nema gol masinu ispred sebe a !

Hleba

pre 5 godina

Pa zar nemaju najboljeg igrača sveta modrića? Eto, nek se pokaže sad koliko zaista vredi. A po meni ne bi bio ni u užem krugu za najboljeg igrača sveta. Sad se vidi i da sam u pravu.
(MarcoPolo, 26. oktobar 2018 13:29)

Ti si Bog i batina tebe se ipak pita, a ne ostale izbornike, kapetane reprezentacija i novinare.

MarcoPolo

pre 5 godina

Pa zar nemaju najboljeg igrača sveta modrića? Eto, nek se pokaže sad koliko zaista vredi. A po meni ne bi bio ni u užem krugu za najboljeg igrača sveta. Sad se vidi i da sam u pravu.

NicheMislilac

pre 5 godina

Nema zivota posle Ronalda, kao ni posle Vucica, jer takvi su nezamenjivi. A i Modric ima 33g, on je imao labudovu pesmu na Mundijalu.

Veliki bot

pre 5 godina

Pa zar nemaju najboljeg igrača sveta modrića? Eto, nek se pokaže sad koliko zaista vredi. A po meni ne bi bio ni u užem krugu za najboljeg igrača sveta. Sad se vidi i da sam u pravu.
(MarcoPolo, 26. oktobar 2018 13:29)

Ne treba on ništa više pokazati jer je čovjek do sada osvojio većinu i igrao godinima na svjetskom nivou, a vjerojatno će i francusku zlatnu loptu.

KakavDanakNeiskustvu

pre 5 godina

Nije poenta sto nema Ronalda, nego sto ga nisu zamenili bukvalno ni sa kim. Da je dosao tipa Kejn ili Ikardi ne bi to tako lose izgledalo. Pa i prosle godine u ovo vreme su kasnili 12 bodova za Barsom, pucali su 3:0 i 4:0 vise puta zadnjih godina, jednostavno su krali fino u ligi sampiona i to je sve zamaskiralo, ali to je ekipa koja nema nikakav kontinuitet i smesno je to svaljivati na Lopetegija kome je najvece pojacanje rezervni bek.

hm

pre 5 godina

Problem lezi u odbrani koja je ove godine jako losa i to je to. To se vec videlo na superkupu protiv Atletika gde su primili 3 jeftina gola. Sve krece od odbrane, jer ona daje sigurnost momcadi. K tome trebali su dovesti i mlade snage, jer ovi stariji nemaju motiva za nista.

kiki

pre 5 godina

Nema ovo veze sa Ronaldom. Njegov odlazak se ocekivao, a real je bez njega uvek bolje igrao. Jedini “krivac” je iskljucivo Zidan koji je dao otkaz

Srećko

pre 5 godina

Realovi navijači su suviše razmaženi. Posle tri sezone u kojima je osvojena LŠ, može se oprostiti i očekivano je da usledi jedna loša.

bok

pre 5 godina

čudi me kako nisu uzeli u zadnjih 5 godina samo one godine kad je modrić bio ozljeđen a ostali zdravi ko dren..bez ronalda a s lewandovskim ne 4 nego 3, bez ramosa a s godinom 4od 4, bez kroosa a s pogbom 4 od 4...bez luke 0, kao što je bilo prije nego je došao, jer njegov stil nema zamjenu, to je moje mišljenje..a vi ga falsficirajte u jugoviće,stankoviće od jutra do sutra, to je vaše pravo

Valter

pre 5 godina

Ronaldo zadnje 3 sezone posle 3 utakmice u ligi sampiona da Realom 7-6-6 golova
Sa Juventusom - nijedan
Zasto o tome ne pisete? Ronaldu fali Modric Kros i Marselo da mu stvaraju sanse. Jer u Juventusu se za sada ne trude toliko da igraju za njega.

we will rock you

pre 5 godina

Sad se vidi koliko im nedostaje majstor ove igre.Gde su sad oni sto kažu da samo “poturi” nogu na petercu?Sto ne “poturi” Bejl ili Benzema?Imaju sad vise prostora.Mogu da dominiraju njih 2 ako ih je Ronaldo sve ove godine “gušio”?Uz Mesija zadnju deceniju ubedljivo najveći igrač ove igre!!

adam

pre 5 godina

"Realovi navijači su suviše razmaženi. Posle tri sezone u kojima je osvojena LŠ, može se oprostiti i očekivano je da usledi jedna loša."
Slažem se da su razmaženi, ali Boga mi neće biti samo jedna :)

GM

pre 5 godina

On kad ti ni najbolji igrac sveta ne moze pomoci...

Neko bi rekao, igrac zvani dodavanje ja tebi ti meni na 5 metara, ali ipak ga neki zovu najbolji na svetu, desetkica.

Stevan

pre 5 godina

Nikad gori Ronaldo i nikad gori Real, mada Real nikad i nije igrao dobro u prvenstvu, sa Ronaldom su znali da zaostaju i po 20 bodova, Ronaldo nijedan gol u ligi sampiona, kada ne igra ceo tim za njega kao u Realu on ne postoji na terenu.

GM

pre 5 godina

On kad ti ni najbolji igrac sveta ne moze pomoci...

Neko bi rekao, igrac zvani dodavanje ja tebi ti meni na 5 metara, ali ipak ga neki zovu najbolji na svetu, desetkica.

.

pre 5 godina

Kada se za 10-20 godina bude gledao uspeh ove ekipe Reala, bice prosto neverovatno koliki su uspeh ostvarili. Ekipa koja je u 5 godina 4 puta osvojila Ligu Sampiona, i to 3 puta za redom, plus par trofeja u Spaniji. Ali ono sto je meni neverovatno, ali nisu ni najmanje dominirali u tom periodu. Bukvalno statisticki najuspesnija ekipa u LS ( u novijem periodu fudbala) a nista posebno. Niti prepoznatljiv stil igre, niti neke velike pobede. Od njih su bili jaci/dominantniji Barselona iz 2009. i 2011., Mancester iz 2008. i 2009., Bajern iz 2013. Milan iz 2007., Inter iz 2010.

prosto neverovatno. naravno, kako su to tih titula stizali, to svi znaju. da je bilo VAR-a, osvojili bi 0.

the truth

pre 5 godina

Veliki sam fan Ronalda, covjek je sinonim za profesionalizam i pobjednicki karakter. Odmah se vidi da je to donio u Juventusu. Sada tama se podredio timu, asistira, kreira, mnogo se krece itd.. Covjek koji se mijenja u 34 godini. Ljudi koji ne shvataju njegovu velicinu ne poznaju fudbal. Isto vazi za ono malo cudo iz Rozario. Fudbal ce plakati za njima dvojicom.

Baruk

pre 5 godina

Realu ne fali Ronaldo vec kvalitetan napadac, prvi su u grupi u ligi sampiona, kriza u prvenstvu kao sto je ima i Barselone, 3 vezane utskmice Barselona nije pobedila, Real je imao problema sa povredjenim igracima, Isko, Marselo, Karvahal, Bejl, Benzema, zasicenost i sve se nakupilo...

Нисмо исти

pre 5 godina

Ovo sve se vidi i u Juveu sad. Nikad motivisaniji i opasniji. Sta jedan igrac sam sampionskim srcem uradi..
(Vladimir, 26. oktobar 2018 13:11)
Јуве је прошле године освојио Лигу и куп а био је и један гол од доласка до полуфинала у ЛШ
4/4 титуле у лиги задње четири године без Роналда
2/4 финала ЛШ у задње 4 године без Роналда
Не кажем да их није поправио али да кажемо да је ово немотивисано и опасно не знам шта је

Marko

pre 5 godina

Toliko poraza, lose igre, izgubljenih bodova itd, a i ligu zaostaju nepovratnih 4 boda nakon 9 kola. Mislim da vec sada mogu da se oproste od borbe za ulaz u LS

we will rock you

pre 5 godina

Sad se vidi koliko im nedostaje majstor ove igre.Gde su sad oni sto kažu da samo “poturi” nogu na petercu?Sto ne “poturi” Bejl ili Benzema?Imaju sad vise prostora.Mogu da dominiraju njih 2 ako ih je Ronaldo sve ove godine “gušio”?Uz Mesija zadnju deceniju ubedljivo najveći igrač ove igre!!

Srećko

pre 5 godina

Realovi navijači su suviše razmaženi. Posle tri sezone u kojima je osvojena LŠ, može se oprostiti i očekivano je da usledi jedna loša.

MarcoPolo

pre 5 godina

Pa zar nemaju najboljeg igrača sveta modrića? Eto, nek se pokaže sad koliko zaista vredi. A po meni ne bi bio ni u užem krugu za najboljeg igrača sveta. Sad se vidi i da sam u pravu.

MaironDrake

pre 5 godina

Sad se vidi koliko im nedostaje majstor ove igre.Gde su sad oni sto kažu da samo “poturi” nogu na petercu?Sto ne “poturi” Bejl ili Benzema?Imaju sad vise prostora.Mogu da dominiraju njih 2 ako ih je Ronaldo sve ove godine “gušio”?Uz Mesija zadnju deceniju ubedljivo najveći igrač ove igre!!
(we will rock you, 26. oktobar 2018 13:12)

Covek je uz Mesija i Maradonu najbolji igrac u istoriji ove igre...Niko normalan ne moze da kaze da je ''samo poturao nogu''.

Igor Pg

pre 5 godina

Nije poenta sto nema Ronalda, nego sto ga nisu zamenili bukvalno ni sa kim. Da je dosao tipa Kejn ili Ikardi ne bi to tako lose izgledalo.
(KakavDanakNeiskustvu, 26. oktobar 2018 13:27)

Mislim da si apsolutno promasio sustinu.. Nema igraca koji ce zamijeniti Ronalda u Realu, kao sto u Man Junajtedu nije bilo trenera koji bi zamijenio Fergija. Jednostavno svakoj imperiji pa tako i Realu i Junajtedu mora da dodje kraj, a on obicno dolazi sa odlaskom onog koji je bio dusa ekipe, srce tog sampionskog tima, glavni sraf tog savrsenog sistema.. Real je jednostavno neprepoznatljiv bez Ronalda pa sve i da dodje Mesi ili bilo ko, to ne bi bilo to, ne bi se tako dobro uklopio.. Isto je bilo i sa Dejanom Radonjicem i Zvezdom, tako je dobro kliknulo, covjek je stvorio savrsen sistem i imperiju i sve je funkcionisalo toliko savrseno da sam ubijedjen da sa Zvezdom onakve rezultate ne bi pravili ni Zeljko Obradovic ili Duda Ivkovic koji su najbolji evropski treneri. Dakle kad je otisao on koji je bio srce tog sistema nemoguce je bilo naci adekvatnu zamjenu.. Isto tako Radonjic nijedan klub nece voditi kao Crvenu Zvezdu, niti ce Ronaldo u Juveu ili bilo gdje drugo igrati kao u Realu. Jednostavno sa odlaskom Ronalda jedna era je zavrsena.

the truth

pre 5 godina

Veliki sam fan Ronalda, covjek je sinonim za profesionalizam i pobjednicki karakter. Odmah se vidi da je to donio u Juventusu. Sada tama se podredio timu, asistira, kreira, mnogo se krece itd.. Covjek koji se mijenja u 34 godini. Ljudi koji ne shvataju njegovu velicinu ne poznaju fudbal. Isto vazi za ono malo cudo iz Rozario. Fudbal ce plakati za njima dvojicom.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Cristiano Ronaldo je najbolji Evropski igrac svih vremena, prva zlatna Kopacka i zlatna Lopta u Manchester Unitedu jos od Dzordza Besta i najbolji niz titula tamo, posle rekorder u Real Madridu i najbolji strelac u njihovoj veoma bogatoj istoriji i rekordi u Ligi Sampiona + sve one extra zlatne Lopte i onda prvi put u istoriji kao kapiten Portugala osvoji Evropsko prvenstvo.

Svi koji su ga trenirali su rekli da je najbolji igrac koga su ikada trenirali a ti ljudi su bili Ser Alex Ferguson,Ancelotti,Mourinho,Zidane.

Najbolji golgeter ikada.

adam

pre 5 godina

"Realovi navijači su suviše razmaženi. Posle tri sezone u kojima je osvojena LŠ, može se oprostiti i očekivano je da usledi jedna loša."
Slažem se da su razmaženi, ali Boga mi neće biti samo jedna :)

NicheMislilac

pre 5 godina

Nema zivota posle Ronalda, kao ni posle Vucica, jer takvi su nezamenjivi. A i Modric ima 33g, on je imao labudovu pesmu na Mundijalu.

marcelo

pre 5 godina

Da je bilo Var tehnologije, Real ne bi uzeo ni jednu titulu LS od ovih zadnjih tri.
(Zvezdan, 26. oktobar 2018 14:56)

Koja je ovo zamena teza eee..cuj,ne bi osvojili nijednu..
znas kad ne bi osvojili ni jednu?da je samo za Realove sporne situacije koriscen VAR..posten treba biti,neke odluke su isle na Realovu vodenicu..ali daleko od toga da i njihovim protivnicima(bayern mi prvi pada odmah na pamet) nije poklonjeno ili bolje reci nepravo dosudjeno u njihovu korist ..
Reci za ekipu koja je osvojila 4 Ls u poslednjih 5 godina da ne bi osvojila NIJEDNU dovoljno govori koliko si objektivan lik i nepristrasan u komentarima.

.

pre 5 godina

Kada se za 10-20 godina bude gledao uspeh ove ekipe Reala, bice prosto neverovatno koliki su uspeh ostvarili. Ekipa koja je u 5 godina 4 puta osvojila Ligu Sampiona, i to 3 puta za redom, plus par trofeja u Spaniji. Ali ono sto je meni neverovatno, ali nisu ni najmanje dominirali u tom periodu. Bukvalno statisticki najuspesnija ekipa u LS ( u novijem periodu fudbala) a nista posebno. Niti prepoznatljiv stil igre, niti neke velike pobede. Od njih su bili jaci/dominantniji Barselona iz 2009. i 2011., Mancester iz 2008. i 2009., Bajern iz 2013. Milan iz 2007., Inter iz 2010.

prosto neverovatno. naravno, kako su to tih titula stizali, to svi znaju. da je bilo VAR-a, osvojili bi 0.

Нисмо исти

pre 5 godina

Ovo sve se vidi i u Juveu sad. Nikad motivisaniji i opasniji. Sta jedan igrac sam sampionskim srcem uradi..
(Vladimir, 26. oktobar 2018 13:11)
Јуве је прошле године освојио Лигу и куп а био је и један гол од доласка до полуфинала у ЛШ
4/4 титуле у лиги задње четири године без Роналда
2/4 финала ЛШ у задње 4 године без Роналда
Не кажем да их није поправио али да кажемо да је ово немотивисано и опасно не знам шта је

GM

pre 5 godina

On kad ti ni najbolji igrac sveta ne moze pomoci...

Neko bi rekao, igrac zvani dodavanje ja tebi ti meni na 5 metara, ali ipak ga neki zovu najbolji na svetu, desetkica.

KakavDanakNeiskustvu

pre 5 godina

Nije poenta sto nema Ronalda, nego sto ga nisu zamenili bukvalno ni sa kim. Da je dosao tipa Kejn ili Ikardi ne bi to tako lose izgledalo. Pa i prosle godine u ovo vreme su kasnili 12 bodova za Barsom, pucali su 3:0 i 4:0 vise puta zadnjih godina, jednostavno su krali fino u ligi sampiona i to je sve zamaskiralo, ali to je ekipa koja nema nikakav kontinuitet i smesno je to svaljivati na Lopetegija kome je najvece pojacanje rezervni bek.

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 5 godina

Da je Ronaldo ostao real bi verovatno ponovo osvojio CL...ovako CL ce osvojiti Juventus sa Ronaldom na celu...Peresu mangupiranje pod stare dane nije trebalo...doveo je Kurtou koji nije neki a ima Navasa koji je uz Oblaka vec godinama najbolji golman na svetu...Lopetegi je mozda trener za spanski drugu ligu za real nije...igraci koji su dosli u Real nisu za njih...Ibrahimovic uz svu genijalnost nije igrac koji moze da zameni Ronalda...to niko ne moze?

m

pre 5 godina

Pa zar nemaju najboljeg igrača sveta modrića? Eto, nek se pokaže sad koliko zaista vredi. A po meni ne bi bio ni u užem krugu za najboljeg igrača sveta. Sad se vidi i da sam u pravu. 
(MarcoPolo, 26. oktobar 2018 13:29) 

Ti si Bog i batina tebe se ipak pita, a ne ostale izbornike, kapetane reprezentacija i novinare.
(Hleba, 26. oktobar 2018 14:13)

to sto su ga ti ljudi izabrali ne znaci apsolutno nista sto se vidi iz prilozenog ! apsolutno nikakav uticaj nema na igru u realnu a kao neko ko je proglasen za najboljeg igraca sveta to je nedopustivo ! a vi hrvati se tesite da je on toliko dobar ali nije, pored mesija o ronalda nema sta da trazi tu u tom izboru...

Tinex

pre 5 godina

@ Cristiano Ronaldo je najbolji Evropski igrac svih vremena, prva zlatna Kopacka i zlatna Lopta u Manchester Unitedu jos od Dzordza Besta i najbolji niz titula tamo, posle rekorder u Real Madridu i najbolji strelac u njihovoj veoma bogatoj istoriji i rekordi u Ligi Sampiona + sve one extra zlatne Lopte i onda prvi put u istoriji kao kapiten Portugala osvoji Evropsko prvenstvo.Svi koji su ga trenirali su rekli da je najbolji igrac koga su ikada trenirali a ti ljudi su bili Ser Alex Ferguson,Ancelotti,Mourinho,Zidane.Najbolji golgeter ikada.
(BlueBlueBlue, 26. oktobar 2018 15:41)
Apsolutno tačno od A do S stim sto treba dodati kao dokaz njegove veličine pad Reala bez njega jer on sve igrače oko sebe čini boljim jer utiče ponašanjem i radnom etikom.

m

pre 5 godina

čudi me kako nisu uzeli u zadnjih 5 godina samo one godine kad je modrić bio ozljeđen a ostali zdravi ko dren..bez ronalda a s lewandovskim ne 4 nego 3, bez ramosa a s godinom 4od 4, bez kroosa a s pogbom 4 od 4...bez luke 0, kao što je bilo prije nego je došao, jer njegov stil nema zamjenu, to je moje mišljenje..a vi ga falsficirajte u jugoviće,stankoviće od jutra do sutra, to je vaše pravo
(bok, 26. oktobar 2018 13:47)

hahah... klasican primer kako neku statistiku pokusati interpretiratu onako kako ti odgovara a cinjenica je da je decko apsolutni nebitan igrac koji ce prvom prilikom da ode u neki dosta losiji tim. evo neka se pokaze sada koliko vredi i kada je bitno ! tim je u losem stanju neka preuzme kao najbolji igrac sveta i uradi nesto, mada tesko to ide kada nema gol masinu ispred sebe a !

Tim

pre 5 godina

Koliko je istina to kakve golove postize Ronaldo odbitak, na muci saigraca itd.., toliko je istina i da Real nema dusu bez Ronalda, kao navijac Barselone to kazem, Real bez Ronalda je kao covek bez ruke, Ronaldo samo da stoji i da ne igra daje timu nekakvu energiju koju su sad izgubili, mozda gresim ali mislim da je to u pitanju.

Hleba

pre 5 godina

Pa zar nemaju najboljeg igrača sveta modrića? Eto, nek se pokaže sad koliko zaista vredi. A po meni ne bi bio ni u užem krugu za najboljeg igrača sveta. Sad se vidi i da sam u pravu.
(MarcoPolo, 26. oktobar 2018 13:29)

Ti si Bog i batina tebe se ipak pita, a ne ostale izbornike, kapetane reprezentacija i novinare.

Baruk

pre 5 godina

Realu ne fali Ronaldo vec kvalitetan napadac, prvi su u grupi u ligi sampiona, kriza u prvenstvu kao sto je ima i Barselone, 3 vezane utskmice Barselona nije pobedila, Real je imao problema sa povredjenim igracima, Isko, Marselo, Karvahal, Bejl, Benzema, zasicenost i sve se nakupilo...

lik

pre 5 godina

Realovi navijači su suviše razmaženi. Posle tri sezone u kojima je osvojena LŠ, može se oprostiti i očekivano je da usledi jedna loša.
(Srećko, 26. oktobar 2018 13:12)

To sto cujes zvizduke sa tribina je normalno iz njihovog ugla, iz razloga sto su ti ljudi sa tribina vlasnici Reala. Ocekuju mnogo jer daju solidne pare kroz razne stvari (clanarine, sezonske, obicne karte, ture po stadionu...)
Bernabeu prima oko 80 000, od toga je 60 000 do 65 000 sezonskih karata. Da bi kupio sezonsku kartu moras da budes clan kluba (socios), a ako si clan kluba ti si I vlasnik kluba. Clan kluba svake godine placa clanarinu od 150 evra. Samo clanarinu, ostale stvari (sezonske, karte...) placaju dodatno, doduse sa popustom

igor

pre 5 godina

Adekvatna zamena za Ronalda (ako takva uopste postoji) bi bila da su doveli Hazarda i Nejmara (dvojicu igrača da zameni jednog) i onda se ne bi toliko osetio njegov odlazak..ovako bez 40 sigurnih golova tesko..

m

pre 5 godina

Nije poenta sto nema Ronalda, nego sto ga nisu zamenili bukvalno ni sa kim. Da je dosao tipa Kejn ili Ikardi ne bi to tako lose izgledalo. 
(KakavDanakNeiskustvu, 26. oktobar 2018 13:27)

pa imaju najboljeg igraca sveta zvanicno, kako to da im ne ide !? ah da, poklinjena titula a njegov uticaj na igru jedna velika 0 !

GM

pre 5 godina

On kad ti ni najbolji igrac sveta ne moze pomoci...

Neko bi rekao, igrac zvani dodavanje ja tebi ti meni na 5 metara, ali ipak ga neki zovu najbolji na svetu, desetkica.

Stevan

pre 5 godina

Nikad gori Ronaldo i nikad gori Real, mada Real nikad i nije igrao dobro u prvenstvu, sa Ronaldom su znali da zaostaju i po 20 bodova, Ronaldo nijedan gol u ligi sampiona, kada ne igra ceo tim za njega kao u Realu on ne postoji na terenu.

dok sam ja živ ovo je meni dovoljno

pre 5 godina

Ne bre Luka Modrić najbolji igrač sveta .... hahahaha... Mogu oni bez Ronalda i Zidana... dobre viceve pričaju ovi realovci :D
(chema, 26. oktobar 2018 14:12)

Sve dok vaš nogometaš ne nadmaši Luku ili našu reprezentaciju, možete pisat ovakve komentare, a kada će se to dogodit nikad pa ni tad. ahahaha

sdasa

pre 5 godina

(., 26. oktobar 2018 13:21)

brate, nisu dominirali jer im je bukvalno poklonjeno svih 4 LP zadnjih godina... Namješten ždrijeb, golova iz zaleđa, nesuđeni crveni kartona Ramosu i Casemiru, nepostojeći penali.. Pa oni nisu mogli ni drugi u prvenstvu da budu. Real Madrid je najveća prevara i istoriji ove igre. Od 13 titula LŠ, pošteno su osvojili 2-3.

kiki

pre 5 godina

Nije toliki problem sto je Ronaldo otisao koliki im je problem sto je uveden VAR. A Real ni prosle sezone ni sa Ronaldom nije bio nista bolji. Juventus ih je trebao izbaciti iz LŠ, a o Bajernu koji ih je zgazio u obe utakmice da i ne pricam. A u Primeri nisu mogli biti ni ispred Atletika kao i jos nekoliko puta za vreme Ronalda. Real je i sa njim imao uzasne rezlutate u Primeri, narocito prosle sezone.

kiki

pre 5 godina

Nema ovo veze sa Ronaldom. Njegov odlazak se ocekivao, a real je bez njega uvek bolje igrao. Jedini “krivac” je iskljucivo Zidan koji je dao otkaz

partizan

pre 5 godina

Znaci najdosadnija decenija u istoriji fudbala ce postati jos dosadnija kad se ova dva majstora, Mesi i Ronaldo, povuku. Apsolutno svi timovi igraju jedan te isti fudbal, a nema ni naznaka da cemo imati nekog novog Ronaldinja,Mesija,Maradonu,Zidana i ostale madjionicare. Zaista steta za ovako divan sport

hm

pre 5 godina

Problem lezi u odbrani koja je ove godine jako losa i to je to. To se vec videlo na superkupu protiv Atletika gde su primili 3 jeftina gola. Sve krece od odbrane, jer ona daje sigurnost momcadi. K tome trebali su dovesti i mlade snage, jer ovi stariji nemaju motiva za nista.

Valter

pre 5 godina

Ronaldo zadnje 3 sezone posle 3 utakmice u ligi sampiona da Realom 7-6-6 golova
Sa Juventusom - nijedan
Zasto o tome ne pisete? Ronaldu fali Modric Kros i Marselo da mu stvaraju sanse. Jer u Juventusu se za sada ne trude toliko da igraju za njega.

Mario

pre 5 godina

Ako je Ronaldo igrao stopera i ako zbog njegovog ne ugranja Real prima 2-3 gola na svakoj utakmici onda se slazem i ja da je zbog njega ;)

Bavarac

pre 5 godina

(BlueBlueBlue, 26. oktobar 2018 15:41)

Kako moze Ronaldo biti najbolji golgeter ikada kada nije najbolji golgeter ni u svom vremenu? Mesi dao 91 gol u godini, a Ronaldo nikada nije bio ni blizu tome, Mesi drzi rekord po broju golova u Primeri, Mesi ima 5-6 zlatnih kopacki (nagrada koju dobija najbolji strelc u Evropi) dok Ronaldo ima 4-5. Ne znam tacno, ali znam da Mesi ima vise. Ronaldo ima rekorde jedino u LŠ jer je stariji od Mesija. Da se razumemo, naravno da je Ronaldo vrhunski golgeter, ja njega ne osporavam samo govorim da nije bolji od Mesija ni kao golgeter, a ni kao igrac. I nisam navijac Barselone.

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 5 godina

Mislim da si apsolutno promasio sustinu.. Nema igraca koji ce zamijeniti Ronalda u Realu
@Igor Pg
Ronaldo je najmanji problem .. Dusa Reala nije Ronaldo vec Ramos. Ronaldo je bio samo najveca zvezda tima, i to vise medijska, nego na terenu.
Najvaznije golove postizao je .. Ramos. Najvaznije duele dobijao je .. opet Ramos. Ramos nije u formi, mator je, mozda vise nece nikada biti u toj sampionskoj formi..

Veliki bot

pre 5 godina

Pa zar nemaju najboljeg igrača sveta modrića? Eto, nek se pokaže sad koliko zaista vredi. A po meni ne bi bio ni u užem krugu za najboljeg igrača sveta. Sad se vidi i da sam u pravu.
(MarcoPolo, 26. oktobar 2018 13:29)

Ne treba on ništa više pokazati jer je čovjek do sada osvojio većinu i igrao godinima na svjetskom nivou, a vjerojatno će i francusku zlatnu loptu.

Trifon Ivanov

pre 5 godina

Mislim da je najveca promjena u odnosu na proslu godinu uvodjenje VARa. Protiv Levantea je VAR ponistavao golove Realu dok je Levanteu donio golove. Prosle godine bi tu utakmicu glatko dobili jer bi suci vecinu sumnjivih odluka presudili u korist Realu. Ovako Var im odnese pobjede i automatski dodje do krize u igri. Sve sto se dogadja u Spanjolskoj ligi desilo se i na svjetskom prvenstvu gdje su velike ekipe izgubile poguranac od sudaca.

igor

pre 5 godina

Jedina opcija koju mogu da dovedu bez silnih novaca u zimskom prelaznom roku, a da napravi razliku tj.da pogura ekipu golovima je Ibrahimović.

hveil

pre 5 godina

Real sa Ronaldom je za devet sezona osvojio samo dve titule u Španiji. Čini mi se da su čak tri puta u tom periodu završavali ne samo iza Barselone nego i iza Atletika na tabeli. Tako da ne vidim neku veliku svrhu ovog teksta, ništa se tu značajno nije promenilo, i sa Ronaldom su ozbiljno "kašljucali" u prvenstvu i rasipali bodove protiv raznih timova.

baka

pre 5 godina

Juce gledam utakmicu celsi - bate i vidim da Gleb igra. Malo sam se iznenadio da i dalje igra jel ga znam kao igraca arsenala a to je biko odavno. Ulazim u wikipiediju, gtrazim ga i gledam u kojim klubovima je igrak od tad. Sve nesto sareno, od 5 do 30 utakmica godisnje u 10 klubova zadnjih 10 godina.

Ovo za Gleba sam napisao jer je to primer karijer obicnog fudbalera u 95% slucajeva. Zbog toga kad pricamo o najvecim profesionalcima u fudbalu moramo biti veoma realni i posteni kad komentarisemo. Ronaldo (i svi ostali najprofesionalniji igraci) ima karijeru koja je na istom nivou skoro 15 godina. Samim tim on zasluzuje ogromno postovanje jer je psihicki i fizicki jak toliki niz godina. Povrh svega toga stanje u realu posle njegovot odlaska je jos jedan dokaz o kakvom velikom igracu mi ovde pricamo.

ing

pre 5 godina

50% je uprava!50% igraci sa trenerom,ovde je uprava na celu sa predsednikom potpuno omanula.Nije dovoljno samo misliti na prodaju igraca!treba misliti i na sezonu koja dolazi.

bok

pre 5 godina

čudi me kako nisu uzeli u zadnjih 5 godina samo one godine kad je modrić bio ozljeđen a ostali zdravi ko dren..bez ronalda a s lewandovskim ne 4 nego 3, bez ramosa a s godinom 4od 4, bez kroosa a s pogbom 4 od 4...bez luke 0, kao što je bilo prije nego je došao, jer njegov stil nema zamjenu, to je moje mišljenje..a vi ga falsficirajte u jugoviće,stankoviće od jutra do sutra, to je vaše pravo

kako da ne

pre 5 godina

Real je uvek u pocetku sezone losiji. To svako ko prati zna. Uvek tako do oktobra prave neke losije rezultate, sada im jos nekoliko utakmica nisu igrali Modric i Marselo sto su im dva glavna igraca i dok je Ronaldo bio i sada su. Nego taman svi nasli razlog da pominju Ronalda, kao ‘eto’ sta se desi. Da je Ronaldo tu isto bi bilo. Nema Modrica i nema Marsela, Ronaldov svaki gol je iz neke asistencije, nema Ronaldo neke prodore i ne znam sta pa da resi sam utakmicu. Koliko je golova dao na asistencije Marsela i Modrica, a bilo bi lepo videti tu statistiku. Covek je otisao u pravom trenutku jer njemu treba jaka ekipa, kazem opet nije on od onih napadaca poput pravog Ronalda koji je eksplozivan dribler, uzece loptu na 30 metara i predje njih 4-5 i da gol. Kristijano je napadac kojem treba lopta u prostor ili neka asistencija u 16 metara. Pa ljudi on za poluvreme ima 5 dodira da loptom. Znam da ce mi njegovi fanovi opaliti minuse ali to je cinjenica. Ne sporim ja sto je on radnik, trenire, usavrsava se i sve ostalo, samo kazem cinjenicu da on nije igrac poput pravog Ronalda, pa npr Mesi, pa nekada Maradona itd. To su igraci koji naprave slalom kroz protivnicku ekipu i daju gol ili nameste gol. Kristijano nije taj tip igraca i ono sto on radi radi fenomenalno. On je tip igraca kao nekada Bergamp ili Inzagi, tu je i ceka situaciju da mu dodje neka lopta. Svi smo gotivili takve igrace ali oni nikada nisu bili najbolji na svetu. Sto kaze Mihajlovic iz vremena Kalča dok je igrao Ronaldo de Lima ‘Ronaldo uzme loptu, a ja i Nesta sami nazad’. To su ti igraci kao on, Mesi, Ronaldinjo koji plase defanzivce samo kada uzmu loptu jer ne znate sta ce sa njom. Opet kazem veliki respekt za Ronalda ali Realu su bili potrebni Modric i Marselo, sada ce opet krenuti bolje da igraju. Videcete. Pozz

Marko

pre 5 godina

Toliko poraza, lose igre, izgubljenih bodova itd, a i ligu zaostaju nepovratnih 4 boda nakon 9 kola. Mislim da vec sada mogu da se oproste od borbe za ulaz u LS

Bavarac

pre 5 godina

posten treba biti,neke odluke su isle na Realovu vodenicu..ali daleko od toga da i njihovim protivnicima(bayern mi prvi pada odmah na pamet) nije poklonjeno ili bolje reci nepravo dosudjeno u njihovu korist...
(marcelo, 26. oktobar 2018 15:47)


Pa stvar je u tome da vi navijaci Reala pokusavate 1 penal koji je sviran Bajernu izjednacite sa 4-5 "slucajnih" odluka koje su donesena na stetu Bajerna u drugoj utakmici, a da stvar bude jos gora isti taj Kasai je pokusao pomoci Realu i 2012 godine protiv Bajerna. Zapravo, pomogao im je ali nije bilo dovoljno. Real sigurno ne bi osvojio zadnje 2 LŠ da nisu imali sudije, a za onu 2016 se ipak ne moze sa sigurnoscu reci. Ramos jeste dao gol iz ofsajda u finalu LŠ protiv Atletika ali to je bilo odmah na pocetku utakmice kod rezultata 0-0 i tu niko ne moze reci da li bi Real osvojio LŠ da nije bilo toga... Ali ipak isto tako je cinjenica da su im i tada sudije pomogle.

Vanja

pre 5 godina

..Niko normalan ne moze da kaze da je ''samo poturao nogu''.
(MaironDrake, 26. oktobar 2018 14:02)

Svako normalan ce reci da je samo poturao nogu. Kada bude driblao kao Maradona i Mesi i kada bude razigravao igrace kao Mesi a uz sve to i bio u top 3 strelaca u evropi onda mozes da ga stavis u isti kos sa Maradonom i Mesijem.

acka

pre 5 godina

Sad se vidi koliko im nedostaje majstor ove igre.Gde su sad oni sto kažu da samo “poturi” nogu na petercu?Sto ne “poturi” Bejl ili Benzema?Imaju sad vise prostora.Mogu da dominiraju njih 2 ako ih je Ronaldo sve ove godine “gušio”?Uz Mesija zadnju deceniju ubedljivo najveći igrač ove igre!!
(we will rock you, 26. oktobar 2018 13:12)

Kako da poturi Bejl kad ne igra zbog povrede vec nekoliko utakmica, Marselo takodje, Isko nije igrao nekoliko utakmica.

Jos Hleba

pre 5 godina

Ti si Bog i batina tebe se ipak pita, a ne ostale izbornike, kapetane reprezentacija i novinare. 
(Hleba, 26. oktobar 2018 14:13) 

to sto su ga ti ljudi izabrali ne znaci apsolutno nista sto se vidi iz prilozenog ! apsolutno nikakav uticaj nema na igru u realnu a kao neko ko je proglasen za najboljeg igraca sveta to je nedopustivo ! a vi hrvati se tesite da je on toliko dobar ali nije, pored mesija o ronalda nema sta da trazi tu u tom izboru...
(m, 26. oktobar 2018 14:45)

Ali je u izboru i osvojio ga je jos je i Messi glasao za njega.
Steta kompleksi te peru.

Поздрав

pre 5 godina

Фантастичан чланак један од бољих који сам читао у последње време!

kralj

pre 5 godina

Nije Lopategi los trener,Zidan je na vreme odmaglio jer realno Real nema toliko kvalitetne igrace ili su matori pa cesce povredjeni,nisu doveli ni priblizno dobrog golgetera da zameni Ronalda.Barsa je u zadnjih par godina dovela gomilu igraca da bi zamenili Cavija I Inijestu,ubacili I naucili sistem,pa opet nije to to ali su I dalje mozda najbolji na svetu a Real nece nikoga da dovede I vidan je pad u igri,tu sest trenera ne mogu da pomognu.Ovaj El klasiko ce verovatno da ima najmanju gledanost I bice derbi kao I da igraju sa Valensijom ili Seviljom.

mich

pre 5 godina

Da zato Ronaldo dominira u Seriji A hahaha da su Mesi i on menjali klubove tokom karijere, videli bi da nisu toliko dominantni, sada ce svi ali Ronaldo je igrao u ENG, jeste ali u vreme najvece dominacije MU, priznacete nije bilo konkurencije,

Dragan NS

pre 5 godina

Neka tako im i treba pa nije ničija do zore gorela kad se samo setim na koji način su pobedjivali u Evropi da ne nabrajam klubove zadnjih godina ovo nije ništa u odnosu na ono šta su zaslužili

b

pre 5 godina

Ako stvarno zele neke pozitivne promene, neka se onda na zimu isprse i dovedu SMS-a iz Lacija za nekih 150-200 miliona funti. Uzimajuci u obzir SMS-ov nesporni kvalitet, SMS-ove godine(samo 23), kako samo SMS kida na pocetku ove sezone, onda im tih 150-200 miliona funti, realno dodje ko sica.

BoB

pre 5 godina

Real je puk’o ko balon, nekada je Real bio Bog i batina ali u zadnjih 10-15 godina sa svim oscilacijama neume da veže kontinuitet...LŠ je ok ali to nije prvenstvo sa 40 i kusur utakmica i tu su potpuno podbacili već duže vremena...nikakvih adekvatnih igrača kao zamjenu za starove, smo neki bezveznjaci...i da nekažem sad koliko para se ulaže na stadion za renoviranje, neće Real u narednih 3-4 godine ništa osvojiti...samo se finansiski vade na reklamu koju klub ima a od rezultata samo truba

.

pre 5 godina

Kada se za 10-20 godina bude gledao uspeh ove ekipe Reala, bice prosto neverovatno koliki su uspeh ostvarili. Ekipa koja je u 5 godina 4 puta osvojila Ligu Sampiona, i to 3 puta za redom, plus par trofeja u Spaniji. Ali ono sto je meni neverovatno, ali nisu ni najmanje dominirali u tom periodu. Bukvalno statisticki najuspesnija ekipa u LS ( u novijem periodu fudbala) a nista posebno. Niti prepoznatljiv stil igre, niti neke velike pobede. Od njih su bili jaci/dominantniji Barselona iz 2009. i 2011., Mancester iz 2008. i 2009., Bajern iz 2013. Milan iz 2007., Inter iz 2010.

prosto neverovatno. naravno, kako su to tih titula stizali, to svi znaju. da je bilo VAR-a, osvojili bi 0.

Stevan

pre 5 godina

Nikad gori Ronaldo i nikad gori Real, mada Real nikad i nije igrao dobro u prvenstvu, sa Ronaldom su znali da zaostaju i po 20 bodova, Ronaldo nijedan gol u ligi sampiona, kada ne igra ceo tim za njega kao u Realu on ne postoji na terenu.

kiki

pre 5 godina

Nema ovo veze sa Ronaldom. Njegov odlazak se ocekivao, a real je bez njega uvek bolje igrao. Jedini “krivac” je iskljucivo Zidan koji je dao otkaz

KakavDanakNeiskustvu

pre 5 godina

Nije poenta sto nema Ronalda, nego sto ga nisu zamenili bukvalno ni sa kim. Da je dosao tipa Kejn ili Ikardi ne bi to tako lose izgledalo. Pa i prosle godine u ovo vreme su kasnili 12 bodova za Barsom, pucali su 3:0 i 4:0 vise puta zadnjih godina, jednostavno su krali fino u ligi sampiona i to je sve zamaskiralo, ali to je ekipa koja nema nikakav kontinuitet i smesno je to svaljivati na Lopetegija kome je najvece pojacanje rezervni bek.

MarcoPolo

pre 5 godina

Pa zar nemaju najboljeg igrača sveta modrića? Eto, nek se pokaže sad koliko zaista vredi. A po meni ne bi bio ni u užem krugu za najboljeg igrača sveta. Sad se vidi i da sam u pravu.

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 5 godina

Mislim da si apsolutno promasio sustinu.. Nema igraca koji ce zamijeniti Ronalda u Realu
@Igor Pg
Ronaldo je najmanji problem .. Dusa Reala nije Ronaldo vec Ramos. Ronaldo je bio samo najveca zvezda tima, i to vise medijska, nego na terenu.
Najvaznije golove postizao je .. Ramos. Najvaznije duele dobijao je .. opet Ramos. Ramos nije u formi, mator je, mozda vise nece nikada biti u toj sampionskoj formi..

hveil

pre 5 godina

Real sa Ronaldom je za devet sezona osvojio samo dve titule u Španiji. Čini mi se da su čak tri puta u tom periodu završavali ne samo iza Barselone nego i iza Atletika na tabeli. Tako da ne vidim neku veliku svrhu ovog teksta, ništa se tu značajno nije promenilo, i sa Ronaldom su ozbiljno "kašljucali" u prvenstvu i rasipali bodove protiv raznih timova.

kiki

pre 5 godina

Nije toliki problem sto je Ronaldo otisao koliki im je problem sto je uveden VAR. A Real ni prosle sezone ni sa Ronaldom nije bio nista bolji. Juventus ih je trebao izbaciti iz LŠ, a o Bajernu koji ih je zgazio u obe utakmice da i ne pricam. A u Primeri nisu mogli biti ni ispred Atletika kao i jos nekoliko puta za vreme Ronalda. Real je i sa njim imao uzasne rezlutate u Primeri, narocito prosle sezone.

Baruk

pre 5 godina

Realu ne fali Ronaldo vec kvalitetan napadac, prvi su u grupi u ligi sampiona, kriza u prvenstvu kao sto je ima i Barselone, 3 vezane utskmice Barselona nije pobedila, Real je imao problema sa povredjenim igracima, Isko, Marselo, Karvahal, Bejl, Benzema, zasicenost i sve se nakupilo...

Hleba

pre 5 godina

Pa zar nemaju najboljeg igrača sveta modrića? Eto, nek se pokaže sad koliko zaista vredi. A po meni ne bi bio ni u užem krugu za najboljeg igrača sveta. Sad se vidi i da sam u pravu.
(MarcoPolo, 26. oktobar 2018 13:29)

Ti si Bog i batina tebe se ipak pita, a ne ostale izbornike, kapetane reprezentacija i novinare.

sdasa

pre 5 godina

(., 26. oktobar 2018 13:21)

brate, nisu dominirali jer im je bukvalno poklonjeno svih 4 LP zadnjih godina... Namješten ždrijeb, golova iz zaleđa, nesuđeni crveni kartona Ramosu i Casemiru, nepostojeći penali.. Pa oni nisu mogli ni drugi u prvenstvu da budu. Real Madrid je najveća prevara i istoriji ove igre. Od 13 titula LŠ, pošteno su osvojili 2-3.

Bavarac

pre 5 godina

(BlueBlueBlue, 26. oktobar 2018 15:41)

Kako moze Ronaldo biti najbolji golgeter ikada kada nije najbolji golgeter ni u svom vremenu? Mesi dao 91 gol u godini, a Ronaldo nikada nije bio ni blizu tome, Mesi drzi rekord po broju golova u Primeri, Mesi ima 5-6 zlatnih kopacki (nagrada koju dobija najbolji strelc u Evropi) dok Ronaldo ima 4-5. Ne znam tacno, ali znam da Mesi ima vise. Ronaldo ima rekorde jedino u LŠ jer je stariji od Mesija. Da se razumemo, naravno da je Ronaldo vrhunski golgeter, ja njega ne osporavam samo govorim da nije bolji od Mesija ni kao golgeter, a ni kao igrac. I nisam navijac Barselone.

Нисмо исти

pre 5 godina

Ovo sve se vidi i u Juveu sad. Nikad motivisaniji i opasniji. Sta jedan igrac sam sampionskim srcem uradi..
(Vladimir, 26. oktobar 2018 13:11)
Јуве је прошле године освојио Лигу и куп а био је и један гол од доласка до полуфинала у ЛШ
4/4 титуле у лиги задње четири године без Роналда
2/4 финала ЛШ у задње 4 године без Роналда
Не кажем да их није поправио али да кажемо да је ово немотивисано и опасно не знам шта је

we will rock you

pre 5 godina

Sad se vidi koliko im nedostaje majstor ove igre.Gde su sad oni sto kažu da samo “poturi” nogu na petercu?Sto ne “poturi” Bejl ili Benzema?Imaju sad vise prostora.Mogu da dominiraju njih 2 ako ih je Ronaldo sve ove godine “gušio”?Uz Mesija zadnju deceniju ubedljivo najveći igrač ove igre!!

Valter

pre 5 godina

Ronaldo zadnje 3 sezone posle 3 utakmice u ligi sampiona da Realom 7-6-6 golova
Sa Juventusom - nijedan
Zasto o tome ne pisete? Ronaldu fali Modric Kros i Marselo da mu stvaraju sanse. Jer u Juventusu se za sada ne trude toliko da igraju za njega.

NicheMislilac

pre 5 godina

Nema zivota posle Ronalda, kao ni posle Vucica, jer takvi su nezamenjivi. A i Modric ima 33g, on je imao labudovu pesmu na Mundijalu.

dok sam ja živ ovo je meni dovoljno

pre 5 godina

Ne bre Luka Modrić najbolji igrač sveta .... hahahaha... Mogu oni bez Ronalda i Zidana... dobre viceve pričaju ovi realovci :D
(chema, 26. oktobar 2018 14:12)

Sve dok vaš nogometaš ne nadmaši Luku ili našu reprezentaciju, možete pisat ovakve komentare, a kada će se to dogodit nikad pa ni tad. ahahaha

Vanja

pre 5 godina

..Niko normalan ne moze da kaze da je ''samo poturao nogu''.
(MaironDrake, 26. oktobar 2018 14:02)

Svako normalan ce reci da je samo poturao nogu. Kada bude driblao kao Maradona i Mesi i kada bude razigravao igrace kao Mesi a uz sve to i bio u top 3 strelaca u evropi onda mozes da ga stavis u isti kos sa Maradonom i Mesijem.

Srećko

pre 5 godina

Realovi navijači su suviše razmaženi. Posle tri sezone u kojima je osvojena LŠ, može se oprostiti i očekivano je da usledi jedna loša.

adam

pre 5 godina

"Realovi navijači su suviše razmaženi. Posle tri sezone u kojima je osvojena LŠ, može se oprostiti i očekivano je da usledi jedna loša."
Slažem se da su razmaženi, ali Boga mi neće biti samo jedna :)

bok

pre 5 godina

čudi me kako nisu uzeli u zadnjih 5 godina samo one godine kad je modrić bio ozljeđen a ostali zdravi ko dren..bez ronalda a s lewandovskim ne 4 nego 3, bez ramosa a s godinom 4od 4, bez kroosa a s pogbom 4 od 4...bez luke 0, kao što je bilo prije nego je došao, jer njegov stil nema zamjenu, to je moje mišljenje..a vi ga falsficirajte u jugoviće,stankoviće od jutra do sutra, to je vaše pravo

Veliki bot

pre 5 godina

Pa zar nemaju najboljeg igrača sveta modrića? Eto, nek se pokaže sad koliko zaista vredi. A po meni ne bi bio ni u užem krugu za najboljeg igrača sveta. Sad se vidi i da sam u pravu.
(MarcoPolo, 26. oktobar 2018 13:29)

Ne treba on ništa više pokazati jer je čovjek do sada osvojio većinu i igrao godinima na svjetskom nivou, a vjerojatno će i francusku zlatnu loptu.

Igor Pg

pre 5 godina

Nije poenta sto nema Ronalda, nego sto ga nisu zamenili bukvalno ni sa kim. Da je dosao tipa Kejn ili Ikardi ne bi to tako lose izgledalo.
(KakavDanakNeiskustvu, 26. oktobar 2018 13:27)

Mislim da si apsolutno promasio sustinu.. Nema igraca koji ce zamijeniti Ronalda u Realu, kao sto u Man Junajtedu nije bilo trenera koji bi zamijenio Fergija. Jednostavno svakoj imperiji pa tako i Realu i Junajtedu mora da dodje kraj, a on obicno dolazi sa odlaskom onog koji je bio dusa ekipe, srce tog sampionskog tima, glavni sraf tog savrsenog sistema.. Real je jednostavno neprepoznatljiv bez Ronalda pa sve i da dodje Mesi ili bilo ko, to ne bi bilo to, ne bi se tako dobro uklopio.. Isto je bilo i sa Dejanom Radonjicem i Zvezdom, tako je dobro kliknulo, covjek je stvorio savrsen sistem i imperiju i sve je funkcionisalo toliko savrseno da sam ubijedjen da sa Zvezdom onakve rezultate ne bi pravili ni Zeljko Obradovic ili Duda Ivkovic koji su najbolji evropski treneri. Dakle kad je otisao on koji je bio srce tog sistema nemoguce je bilo naci adekvatnu zamjenu.. Isto tako Radonjic nijedan klub nece voditi kao Crvenu Zvezdu, niti ce Ronaldo u Juveu ili bilo gdje drugo igrati kao u Realu. Jednostavno sa odlaskom Ronalda jedna era je zavrsena.

Trifon Ivanov

pre 5 godina

Mislim da je najveca promjena u odnosu na proslu godinu uvodjenje VARa. Protiv Levantea je VAR ponistavao golove Realu dok je Levanteu donio golove. Prosle godine bi tu utakmicu glatko dobili jer bi suci vecinu sumnjivih odluka presudili u korist Realu. Ovako Var im odnese pobjede i automatski dodje do krize u igri. Sve sto se dogadja u Spanjolskoj ligi desilo se i na svjetskom prvenstvu gdje su velike ekipe izgubile poguranac od sudaca.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Cristiano Ronaldo je najbolji Evropski igrac svih vremena, prva zlatna Kopacka i zlatna Lopta u Manchester Unitedu jos od Dzordza Besta i najbolji niz titula tamo, posle rekorder u Real Madridu i najbolji strelac u njihovoj veoma bogatoj istoriji i rekordi u Ligi Sampiona + sve one extra zlatne Lopte i onda prvi put u istoriji kao kapiten Portugala osvoji Evropsko prvenstvo.

Svi koji su ga trenirali su rekli da je najbolji igrac koga su ikada trenirali a ti ljudi su bili Ser Alex Ferguson,Ancelotti,Mourinho,Zidane.

Najbolji golgeter ikada.

MaironDrake

pre 5 godina

Sad se vidi koliko im nedostaje majstor ove igre.Gde su sad oni sto kažu da samo “poturi” nogu na petercu?Sto ne “poturi” Bejl ili Benzema?Imaju sad vise prostora.Mogu da dominiraju njih 2 ako ih je Ronaldo sve ove godine “gušio”?Uz Mesija zadnju deceniju ubedljivo najveći igrač ove igre!!
(we will rock you, 26. oktobar 2018 13:12)

Covek je uz Mesija i Maradonu najbolji igrac u istoriji ove igre...Niko normalan ne moze da kaze da je ''samo poturao nogu''.

acka

pre 5 godina

Sad se vidi koliko im nedostaje majstor ove igre.Gde su sad oni sto kažu da samo “poturi” nogu na petercu?Sto ne “poturi” Bejl ili Benzema?Imaju sad vise prostora.Mogu da dominiraju njih 2 ako ih je Ronaldo sve ove godine “gušio”?Uz Mesija zadnju deceniju ubedljivo najveći igrač ove igre!!
(we will rock you, 26. oktobar 2018 13:12)

Kako da poturi Bejl kad ne igra zbog povrede vec nekoliko utakmica, Marselo takodje, Isko nije igrao nekoliko utakmica.

marcelo

pre 5 godina

Da je bilo Var tehnologije, Real ne bi uzeo ni jednu titulu LS od ovih zadnjih tri.
(Zvezdan, 26. oktobar 2018 14:56)

Koja je ovo zamena teza eee..cuj,ne bi osvojili nijednu..
znas kad ne bi osvojili ni jednu?da je samo za Realove sporne situacije koriscen VAR..posten treba biti,neke odluke su isle na Realovu vodenicu..ali daleko od toga da i njihovim protivnicima(bayern mi prvi pada odmah na pamet) nije poklonjeno ili bolje reci nepravo dosudjeno u njihovu korist ..
Reci za ekipu koja je osvojila 4 Ls u poslednjih 5 godina da ne bi osvojila NIJEDNU dovoljno govori koliko si objektivan lik i nepristrasan u komentarima.

mich

pre 5 godina

Da zato Ronaldo dominira u Seriji A hahaha da su Mesi i on menjali klubove tokom karijere, videli bi da nisu toliko dominantni, sada ce svi ali Ronaldo je igrao u ENG, jeste ali u vreme najvece dominacije MU, priznacete nije bilo konkurencije,

GM

pre 5 godina

On kad ti ni najbolji igrac sveta ne moze pomoci...

Neko bi rekao, igrac zvani dodavanje ja tebi ti meni na 5 metara, ali ipak ga neki zovu najbolji na svetu, desetkica.

BoB

pre 5 godina

Real je puk’o ko balon, nekada je Real bio Bog i batina ali u zadnjih 10-15 godina sa svim oscilacijama neume da veže kontinuitet...LŠ je ok ali to nije prvenstvo sa 40 i kusur utakmica i tu su potpuno podbacili već duže vremena...nikakvih adekvatnih igrača kao zamjenu za starove, smo neki bezveznjaci...i da nekažem sad koliko para se ulaže na stadion za renoviranje, neće Real u narednih 3-4 godine ništa osvojiti...samo se finansiski vade na reklamu koju klub ima a od rezultata samo truba

GM

pre 5 godina

On kad ti ni najbolji igrac sveta ne moze pomoci...

Neko bi rekao, igrac zvani dodavanje ja tebi ti meni na 5 metara, ali ipak ga neki zovu najbolji na svetu, desetkica.

kako da ne

pre 5 godina

Real je uvek u pocetku sezone losiji. To svako ko prati zna. Uvek tako do oktobra prave neke losije rezultate, sada im jos nekoliko utakmica nisu igrali Modric i Marselo sto su im dva glavna igraca i dok je Ronaldo bio i sada su. Nego taman svi nasli razlog da pominju Ronalda, kao ‘eto’ sta se desi. Da je Ronaldo tu isto bi bilo. Nema Modrica i nema Marsela, Ronaldov svaki gol je iz neke asistencije, nema Ronaldo neke prodore i ne znam sta pa da resi sam utakmicu. Koliko je golova dao na asistencije Marsela i Modrica, a bilo bi lepo videti tu statistiku. Covek je otisao u pravom trenutku jer njemu treba jaka ekipa, kazem opet nije on od onih napadaca poput pravog Ronalda koji je eksplozivan dribler, uzece loptu na 30 metara i predje njih 4-5 i da gol. Kristijano je napadac kojem treba lopta u prostor ili neka asistencija u 16 metara. Pa ljudi on za poluvreme ima 5 dodira da loptom. Znam da ce mi njegovi fanovi opaliti minuse ali to je cinjenica. Ne sporim ja sto je on radnik, trenire, usavrsava se i sve ostalo, samo kazem cinjenicu da on nije igrac poput pravog Ronalda, pa npr Mesi, pa nekada Maradona itd. To su igraci koji naprave slalom kroz protivnicku ekipu i daju gol ili nameste gol. Kristijano nije taj tip igraca i ono sto on radi radi fenomenalno. On je tip igraca kao nekada Bergamp ili Inzagi, tu je i ceka situaciju da mu dodje neka lopta. Svi smo gotivili takve igrace ali oni nikada nisu bili najbolji na svetu. Sto kaze Mihajlovic iz vremena Kalča dok je igrao Ronaldo de Lima ‘Ronaldo uzme loptu, a ja i Nesta sami nazad’. To su ti igraci kao on, Mesi, Ronaldinjo koji plase defanzivce samo kada uzmu loptu jer ne znate sta ce sa njom. Opet kazem veliki respekt za Ronalda ali Realu su bili potrebni Modric i Marselo, sada ce opet krenuti bolje da igraju. Videcete. Pozz

m

pre 5 godina

Nije poenta sto nema Ronalda, nego sto ga nisu zamenili bukvalno ni sa kim. Da je dosao tipa Kejn ili Ikardi ne bi to tako lose izgledalo. 
(KakavDanakNeiskustvu, 26. oktobar 2018 13:27)

pa imaju najboljeg igraca sveta zvanicno, kako to da im ne ide !? ah da, poklinjena titula a njegov uticaj na igru jedna velika 0 !

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 5 godina

Da je Ronaldo ostao real bi verovatno ponovo osvojio CL...ovako CL ce osvojiti Juventus sa Ronaldom na celu...Peresu mangupiranje pod stare dane nije trebalo...doveo je Kurtou koji nije neki a ima Navasa koji je uz Oblaka vec godinama najbolji golman na svetu...Lopetegi je mozda trener za spanski drugu ligu za real nije...igraci koji su dosli u Real nisu za njih...Ibrahimovic uz svu genijalnost nije igrac koji moze da zameni Ronalda...to niko ne moze?

Marko

pre 5 godina

Toliko poraza, lose igre, izgubljenih bodova itd, a i ligu zaostaju nepovratnih 4 boda nakon 9 kola. Mislim da vec sada mogu da se oproste od borbe za ulaz u LS

Mario

pre 5 godina

Ako je Ronaldo igrao stopera i ako zbog njegovog ne ugranja Real prima 2-3 gola na svakoj utakmici onda se slazem i ja da je zbog njega ;)

Bavarac

pre 5 godina

posten treba biti,neke odluke su isle na Realovu vodenicu..ali daleko od toga da i njihovim protivnicima(bayern mi prvi pada odmah na pamet) nije poklonjeno ili bolje reci nepravo dosudjeno u njihovu korist...
(marcelo, 26. oktobar 2018 15:47)


Pa stvar je u tome da vi navijaci Reala pokusavate 1 penal koji je sviran Bajernu izjednacite sa 4-5 "slucajnih" odluka koje su donesena na stetu Bajerna u drugoj utakmici, a da stvar bude jos gora isti taj Kasai je pokusao pomoci Realu i 2012 godine protiv Bajerna. Zapravo, pomogao im je ali nije bilo dovoljno. Real sigurno ne bi osvojio zadnje 2 LŠ da nisu imali sudije, a za onu 2016 se ipak ne moze sa sigurnoscu reci. Ramos jeste dao gol iz ofsajda u finalu LŠ protiv Atletika ali to je bilo odmah na pocetku utakmice kod rezultata 0-0 i tu niko ne moze reci da li bi Real osvojio LŠ da nije bilo toga... Ali ipak isto tako je cinjenica da su im i tada sudije pomogle.

Jos Hleba

pre 5 godina

Ti si Bog i batina tebe se ipak pita, a ne ostale izbornike, kapetane reprezentacija i novinare. 
(Hleba, 26. oktobar 2018 14:13) 

to sto su ga ti ljudi izabrali ne znaci apsolutno nista sto se vidi iz prilozenog ! apsolutno nikakav uticaj nema na igru u realnu a kao neko ko je proglasen za najboljeg igraca sveta to je nedopustivo ! a vi hrvati se tesite da je on toliko dobar ali nije, pored mesija o ronalda nema sta da trazi tu u tom izboru...
(m, 26. oktobar 2018 14:45)

Ali je u izboru i osvojio ga je jos je i Messi glasao za njega.
Steta kompleksi te peru.

m

pre 5 godina

Pa zar nemaju najboljeg igrača sveta modrića? Eto, nek se pokaže sad koliko zaista vredi. A po meni ne bi bio ni u užem krugu za najboljeg igrača sveta. Sad se vidi i da sam u pravu. 
(MarcoPolo, 26. oktobar 2018 13:29) 

Ti si Bog i batina tebe se ipak pita, a ne ostale izbornike, kapetane reprezentacija i novinare.
(Hleba, 26. oktobar 2018 14:13)

to sto su ga ti ljudi izabrali ne znaci apsolutno nista sto se vidi iz prilozenog ! apsolutno nikakav uticaj nema na igru u realnu a kao neko ko je proglasen za najboljeg igraca sveta to je nedopustivo ! a vi hrvati se tesite da je on toliko dobar ali nije, pored mesija o ronalda nema sta da trazi tu u tom izboru...

the truth

pre 5 godina

Veliki sam fan Ronalda, covjek je sinonim za profesionalizam i pobjednicki karakter. Odmah se vidi da je to donio u Juventusu. Sada tama se podredio timu, asistira, kreira, mnogo se krece itd.. Covjek koji se mijenja u 34 godini. Ljudi koji ne shvataju njegovu velicinu ne poznaju fudbal. Isto vazi za ono malo cudo iz Rozario. Fudbal ce plakati za njima dvojicom.

m

pre 5 godina

čudi me kako nisu uzeli u zadnjih 5 godina samo one godine kad je modrić bio ozljeđen a ostali zdravi ko dren..bez ronalda a s lewandovskim ne 4 nego 3, bez ramosa a s godinom 4od 4, bez kroosa a s pogbom 4 od 4...bez luke 0, kao što je bilo prije nego je došao, jer njegov stil nema zamjenu, to je moje mišljenje..a vi ga falsficirajte u jugoviće,stankoviće od jutra do sutra, to je vaše pravo
(bok, 26. oktobar 2018 13:47)

hahah... klasican primer kako neku statistiku pokusati interpretiratu onako kako ti odgovara a cinjenica je da je decko apsolutni nebitan igrac koji ce prvom prilikom da ode u neki dosta losiji tim. evo neka se pokaze sada koliko vredi i kada je bitno ! tim je u losem stanju neka preuzme kao najbolji igrac sveta i uradi nesto, mada tesko to ide kada nema gol masinu ispred sebe a !

Tinex

pre 5 godina

@ Cristiano Ronaldo je najbolji Evropski igrac svih vremena, prva zlatna Kopacka i zlatna Lopta u Manchester Unitedu jos od Dzordza Besta i najbolji niz titula tamo, posle rekorder u Real Madridu i najbolji strelac u njihovoj veoma bogatoj istoriji i rekordi u Ligi Sampiona + sve one extra zlatne Lopte i onda prvi put u istoriji kao kapiten Portugala osvoji Evropsko prvenstvo.Svi koji su ga trenirali su rekli da je najbolji igrac koga su ikada trenirali a ti ljudi su bili Ser Alex Ferguson,Ancelotti,Mourinho,Zidane.Najbolji golgeter ikada.
(BlueBlueBlue, 26. oktobar 2018 15:41)
Apsolutno tačno od A do S stim sto treba dodati kao dokaz njegove veličine pad Reala bez njega jer on sve igrače oko sebe čini boljim jer utiče ponašanjem i radnom etikom.

Tim

pre 5 godina

Koliko je istina to kakve golove postize Ronaldo odbitak, na muci saigraca itd.., toliko je istina i da Real nema dusu bez Ronalda, kao navijac Barselone to kazem, Real bez Ronalda je kao covek bez ruke, Ronaldo samo da stoji i da ne igra daje timu nekakvu energiju koju su sad izgubili, mozda gresim ali mislim da je to u pitanju.

baka

pre 5 godina

Juce gledam utakmicu celsi - bate i vidim da Gleb igra. Malo sam se iznenadio da i dalje igra jel ga znam kao igraca arsenala a to je biko odavno. Ulazim u wikipiediju, gtrazim ga i gledam u kojim klubovima je igrak od tad. Sve nesto sareno, od 5 do 30 utakmica godisnje u 10 klubova zadnjih 10 godina.

Ovo za Gleba sam napisao jer je to primer karijer obicnog fudbalera u 95% slucajeva. Zbog toga kad pricamo o najvecim profesionalcima u fudbalu moramo biti veoma realni i posteni kad komentarisemo. Ronaldo (i svi ostali najprofesionalniji igraci) ima karijeru koja je na istom nivou skoro 15 godina. Samim tim on zasluzuje ogromno postovanje jer je psihicki i fizicki jak toliki niz godina. Povrh svega toga stanje u realu posle njegovot odlaska je jos jedan dokaz o kakvom velikom igracu mi ovde pricamo.

partizan

pre 5 godina

Znaci najdosadnija decenija u istoriji fudbala ce postati jos dosadnija kad se ova dva majstora, Mesi i Ronaldo, povuku. Apsolutno svi timovi igraju jedan te isti fudbal, a nema ni naznaka da cemo imati nekog novog Ronaldinja,Mesija,Maradonu,Zidana i ostale madjionicare. Zaista steta za ovako divan sport

kralj

pre 5 godina

Nije Lopategi los trener,Zidan je na vreme odmaglio jer realno Real nema toliko kvalitetne igrace ili su matori pa cesce povredjeni,nisu doveli ni priblizno dobrog golgetera da zameni Ronalda.Barsa je u zadnjih par godina dovela gomilu igraca da bi zamenili Cavija I Inijestu,ubacili I naucili sistem,pa opet nije to to ali su I dalje mozda najbolji na svetu a Real nece nikoga da dovede I vidan je pad u igri,tu sest trenera ne mogu da pomognu.Ovaj El klasiko ce verovatno da ima najmanju gledanost I bice derbi kao I da igraju sa Valensijom ili Seviljom.

b

pre 5 godina

Ako stvarno zele neke pozitivne promene, neka se onda na zimu isprse i dovedu SMS-a iz Lacija za nekih 150-200 miliona funti. Uzimajuci u obzir SMS-ov nesporni kvalitet, SMS-ove godine(samo 23), kako samo SMS kida na pocetku ove sezone, onda im tih 150-200 miliona funti, realno dodje ko sica.

hm

pre 5 godina

Problem lezi u odbrani koja je ove godine jako losa i to je to. To se vec videlo na superkupu protiv Atletika gde su primili 3 jeftina gola. Sve krece od odbrane, jer ona daje sigurnost momcadi. K tome trebali su dovesti i mlade snage, jer ovi stariji nemaju motiva za nista.

igor

pre 5 godina

Jedina opcija koju mogu da dovedu bez silnih novaca u zimskom prelaznom roku, a da napravi razliku tj.da pogura ekipu golovima je Ibrahimović.

ing

pre 5 godina

50% je uprava!50% igraci sa trenerom,ovde je uprava na celu sa predsednikom potpuno omanula.Nije dovoljno samo misliti na prodaju igraca!treba misliti i na sezonu koja dolazi.

igor

pre 5 godina

Adekvatna zamena za Ronalda (ako takva uopste postoji) bi bila da su doveli Hazarda i Nejmara (dvojicu igrača da zameni jednog) i onda se ne bi toliko osetio njegov odlazak..ovako bez 40 sigurnih golova tesko..

Dragan NS

pre 5 godina

Neka tako im i treba pa nije ničija do zore gorela kad se samo setim na koji način su pobedjivali u Evropi da ne nabrajam klubove zadnjih godina ovo nije ništa u odnosu na ono šta su zaslužili

lik

pre 5 godina

Realovi navijači su suviše razmaženi. Posle tri sezone u kojima je osvojena LŠ, može se oprostiti i očekivano je da usledi jedna loša.
(Srećko, 26. oktobar 2018 13:12)

To sto cujes zvizduke sa tribina je normalno iz njihovog ugla, iz razloga sto su ti ljudi sa tribina vlasnici Reala. Ocekuju mnogo jer daju solidne pare kroz razne stvari (clanarine, sezonske, obicne karte, ture po stadionu...)
Bernabeu prima oko 80 000, od toga je 60 000 do 65 000 sezonskih karata. Da bi kupio sezonsku kartu moras da budes clan kluba (socios), a ako si clan kluba ti si I vlasnik kluba. Clan kluba svake godine placa clanarinu od 150 evra. Samo clanarinu, ostale stvari (sezonske, karte...) placaju dodatno, doduse sa popustom

Поздрав

pre 5 godina

Фантастичан чланак један од бољих који сам читао у последње време!