Subota, 20.10.2018.

16:50

Loša igra crno-belih, Partizan poražen u Novom Mestu

Košarkaši Partizana izgubili su na gostovanju od Krke sa 80:76, u četvrtom kolu ABA lige.

Izvor: PT

Loša igra crno-belih, Partizan poražen u Novom Mestu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

230 Komentari

Sortiraj po:

Trojka o tablu

pre 5 godina

Poraz od direktnog rivala u borbi za opstanak.Pobedite Cedevitu ,gubite od Mornara i Krke? A namucili ste se i protiv Olimpije posteno.2 pobede po pola kosa i 2 poraza od 4-5 razlike.Komedija ste od kluba.

Duck Dodgers

pre 5 godina

Нисам желео да коментаришем одмах после меча, јер сам желео да видим хоће ли се моје предвиђање да чим буде велике осцилације и пада овог младог тима долази пљување остварити. И наравно да јесте, већ је кренуло од Морнара, заустављено ипак добром утакмицом у Валенсији и сада је киша коментара. Наравно и даље ће бити осцилација, али и у супротном смеру. Узевши све у обзир одиграли смо јако лоше, и изгубили. Али људи заборављају да је овај скор управо онај који смо очекивали/прижељкивали, и да ће развој ових момака бити непрестано под притиском јавности, и донекле их ометати овим психолошким фактором. Наравно жао ми је због пораза, морало се добити. Али терање играча, тренера после неколико пораза, који је претрпела екипа која нема реалне амбиције да осваја нешто ове године, није ми јасно, није логично, јер ко је очекивао да ћемо ми ове године освојити било шта(кажем очекивао, не надао се). Морате разумети да се и много бољим тимовима дешавао непредвиђен пораз, овај тимима огроман потенцијал, који је управо то потенцијал, он мора кроз огроман рад да се оствари. Мало ми је чудно да одједном очекујемо сигурне победе Партизана, а само пре месец дана су губили по двадесет, тридесет разлике. Коју смо то такмичарску утакмицу изгубили а да нисмо играли тесан меч ове сезоне, и није ли то већ напредак. Све се брзо заборавља, али то неће спречити праве навијаче да подрже овај тим у уторак, јер лако је навијати док је добро. Ја ћу бити у Пиониру, ајд сад да вас видим вас.

Delija Momak

pre 5 godina

Cek bre,jel ste vi to izgubili od drugoligasa ? Pa kako mislite da odete na u plej off ? Imate 2 poraza vec.Racunajte 2 od Zvezde,2 od Buducnosti,1 od cedevite,1 od mege,1 od fmp-a,1 od olimpije i bar jos 1 od neke prosecne ekipe tipa zadar.To je 12 poraza MINIMUM.Od 22 utakmice? Nemate vi sanse nikakve,Zvezda,Buducnost,Cedevita i Mega verovatno a mozda i Olimpija ili mozda FMP.Vi ste zreli za 7-8 mesto.

John

pre 5 godina

Dođe čovek u apoteku i traži plivadon, a apotekar kaže: "ne sarađujemo sa Plivom, samo sa Krkom". Nema veze dajte mi onda krkadon.

lets play

pre 5 godina

ja se kao navijac zvezde vise i ne sprdam sa navijacima partizana jer mi odavno nije interesantno! kada sam celo leto pisao da je partizan poluamaterski klub sa trenerom praktikantom, navijaci tog kluba su najavljivali napad na evrokup, titulu na jadranu i gazenje zvezde!!! 10 god uceni da postoji magija i carobnjaci, i dalje veruju u bajke!!! iako realnost koja traje evo vec 5 god, a koju ne vide kaze da je klub raspadnut, bez ikakve ideje i koncepcije, iako u poslednje dve sezone ozbiljan novac ulazi u klub!!! ocekujem da zvezda bukvalno zgazi partizan u derbiju, jer je razlika u klasi stravicna, a svi ovi porazi od mornara, krke, u evrokupu su apsolutno ocekivani i realni!!!!!!!

Sisoje

pre 5 godina

A najjači su mi panteri sa komentarima, gledam njihov sastav i nekog Tomića te se ne mogu načuditi kako su im se poklopili rezultati. Po sasstavu ne bi rekao da mogu dobiti Sigal Prištinu, al eto, biće malo pliskanja u derbiju i otrežnjenje, tek tako da vide gde im je mesto, gde im je bilo mesto i gde će da im bude mesto. Njima da se ozledi Regland, prosek, čuj Tomić, daj nemojte me .......

Posmatrač F4/5

pre 5 godina

Samo da pitam neke koji piskaraju - ima li razlike u kvalitetu YU i Srb.lige (zbog priče oko broja titula ) !?
Približno je ex - YU titulu zamenila titula ABA lige ( rekao bih da jeste - makar zbog sastava učesnika ) .
Ove domaće titule ( svuda u bivšim YU republikama ) zaista nisu merilo ...više broj.

Admiral

pre 5 godina

E ovako stvari stoje. Partizan ima jako neiskusnu ekipu koja ima potencijal. Ovakvi porazi su moguci i to nije cudno. Ne moze se od Pejdza i Lendejla ocekivati da pruzaju partije kao Regland i Perperoglu u Zvezdi. Razlika je ogromna,ovi su dosli sa koledza,prvi put se susrecu sa evropskom kosarkom a ovi drugi imaju godine iskustva i igranja u EL i EK. Pitanje je samo da li su navijaci spremni da istrpe ove nase da se ove sezone naviknu na ovakvu igru ili nisu. Takodje,pitanje za upravu,da li namerava da ove igrace zadrzi i nadalje ili da ih proda cim se naviknu na Evropu? Ako ostaju onda vredi istrpeti ovakve poraze ali ako nameravaju da ih odmah prodaju nakon uigravanja onda ne vidim svrhu i smisao.

mile1970

pre 5 godina

stoler koliko ste titula vi kao ozbiljan klub imali do 90 godine.?I sampioni Evrope ste postali kada ste bili drugi posto zbog raspada drzave Split nije imao pravo da igra inace isprasili vas u finalu sve tri utakmice 20+.

Dragan

pre 5 godina

Sada samo zamenite trenera,pravo vreme za tajm aut.Treba neko oštriji i st vari dolaze na svoje mesto.( da ne bude kasno kao u fudbalu)Ali oni koji odlučuju uvek kasno reaguju.

Ujka Žitko

pre 5 godina

Veliki si Partizane,i ranjen i bez ABA par sezona,čak i play-offa limenke te prate i svaku vest pokušavaju da ponize...zašto?!pa 13 god ih boli...i boleće...idemo po pobedu...
(gremlin, 20. oktobar 2018 16:56)

Na pola ste puta od tih naših 13 godina, a boli vas mnogo mnogo više nego nas. Razmisli zašto je tako. Pogledajte se u ogledalo, shvatite da je Zvezda jedina Zvezda koja postoji, suočite se sa tim, priznajte sebi da smo liga iznad vas, oterajte nesposobnu upravu, dovedite legende kluba, iskulirajte komplekse, poštujte protivnike, jer zbog vašeg nepoštovanja niko ni vas više ne poštuje. Živite od titule iz '91 i dominacije koja ne postoji već 5 godina i očekujete da budete neki strah i trepet? Pomozite sebi, mi vas dovoljno kanalimo, nemojte i vi sebe, postaje mi vas žao.

stoler

pre 5 godina

Hahaha,pratim kosarku od pre izvesnog vremena?!?! Pa vi je pratite celih 5 godina i nije vas sramota da se ovde javljate i lupetate. Ja istoriju mog kluba znam savrseno dobro,ne treba mi tastatura,internet i slicno zato sto evo vec 40 godina uzivo pratim Partizan,radujem se titulama i pratim kosarku. Vama treba internet,wikipedia i slicno da pronadjete podatke o tim silnim trofejima kad smo kako kaze jedan ovde gledali "carobnjake ove igre" ili nesto tako posto zivih svedoka tih dana na betonu jedva da jos ima. Vama treba internet da vidite kad prestaje fmp,a pocinje zvezda.

Savatiye

pre 5 godina

@ stoler

Tuga je ako ti 40 godina pratiš košarku a ništa ne znaš. Što se tiče titula koje brojiš, nešto ti u zadnje vreme slabo ide...

mile1970

pre 5 godina

zapad kad vec nabrajas onda nabrajaj do kraja Jugoplastika odnosno Split je veci klub od svik koje si pomenuo.Nazalost sva cetiri su daleko od velikih klubova danas.Zvezda je bila veliki klub I sada je

Ujka Žitko

pre 5 godina

Hahaha,pratim kosarku od pre izvesnog vremena?!?! Pa vi je pratite celih 5 godina i nije vas sramota da se ovde javljate i lupetate. Ja istoriju mog kluba znam savrseno dobro,ne treba mi tastatura,internet i slicno zato sto evo vec 40 godina uzivo pratim Partizan,radujem se titulama i pratim kosarku. Vama treba internet,wikipedia i slicno da pronadjete podatke o tim silnim trofejima kad smo kako kaze jedan ovde gledali "carobnjake ove igre" ili nesto tako posto zivih svedoka tih dana na betonu jedva da jos ima. Vama treba internet da vidite kad prestaje fmp,a pocinje zvezda.
(stoler, 20. oktobar 2018 23:09)

Pozdravio te Duci Simonović... Aj na vikipediju, da vidiš ko je to i šta je nekad bila Zvezda... Uzalud tvojih 40 godina praćenja, kad imaš selektivno pamćenje.

MT Vračar

pre 5 godina

Promeniš klub za koji navijaš i rešiš se stresa i kompleksa. Inače ćeš uskoro podpuno da zakrkaš, ako već nisi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laki, 20. oktobar 2018 19:22)

To je vaša specijalnost, znamo, videli smo :) mi ipak ostajemo uz Partizan, i u dobru i u zlu! Nije uvek lako, ali je uvek lepo! ;)

Papilon

pre 5 godina

....Mi cemo mozda cekati neko vreme,ali po dve,tri decenije sigurno necemo.
(stoler, 20. oktobar 2018 21:08)

Tipican primer tastatura navijaca koji je poceo pratiti kosarku pre izvesnog vremena, da poznaje bar malo istoriju svog malog kluba ne bi nikad napisao ovakvu glupost. KK Partizan je na svoju prvu titulu cekao 31 godinu, ako da Bog i na sledecu ce cekati bar isto toliko a uz malo srece i malo vise.

KaraDjordje

pre 5 godina

....Ne osporavam vam nijednu titulu, posebno ne dominaciju od 45-e do 55-e ali porediti ta vremena i kosarku sa osvajanjem titula od sedamdesetih naovamo je prosto smesno.
(stoler, 20. oktobar 2018 21:42)

Ok, ako su te titule bile smesne, kakvi ste onda bili vi, kao klub, kada niste uspeli u tim godinama ni da nam do kolena budete. Igraci, rukovodstvo i navijaci Partizana su tada dolazili na Mali Kalemegdan i otvorenih usta gledali sta rade carobnjaci u crveno belom sa kosarkaskom loptom.

Ujka Žitko

pre 5 godina

E, nema veze, gledajte Zvezdu i nadajte se da izgubi. Kakve veze ima što nemate ništa osim sponzora... Nemojte da gledate u svoje dvorište. Plačite, kukajte, mrzite, lažite, tako se pomaže klubu. Grlo i dlanovi, to su nekad bili grobari, a ko ste sada vi?

montoya

pre 5 godina

pisao sam pre pocetka sezone da ce nazalost kasno uvideti..posle 7-8 poraza u ABA I ispadanja u grupi u Eurokupu , da Canak nije kalibar...ali vec za 2 meseca sezona ce biti unistena I nece imati smisla traziti novog trenera, jer iole dobar trener ce vec biti pod ugovorom.

stoler

pre 5 godina

Bolje da smo je i cekali 31 godinu u ono vreme kosarke na betonu i docekali da osvojimo i nastavili da ih osvajamo u vreme procvata nase kosarke,ozbiljne lige i ozbiljnih takmicenja kada ste vi nestali cim su se stvari malo uozbiljile i pojavljivali se svakih 20,30 godina kao statisticka greska. Ne osporavam vam nijednu titulu, posebno ne dominaciju od 45-e do 55-e ali porediti ta vremena i kosarku sa osvajanjem titula od sedamdesetih naovamo je prosto smesno.

Borky

pre 5 godina

A ove saljivdzije sto pricaju da cemo bas dugo cekati na novu titulu to valjda pricaju iz sopstvenog iskustva. Jer ko bolje od njih zna kakav je to osecaj uzeti titulu svakih 20,30 godina. Mi cemo mozda cekati neko vreme,ali po dve,tri decenije sigurno necemo.
(stoler, 20. oktobar 2018 21:08)

Jedini koji je toliko dugo cekao na titulu je Partizan.

zzz

pre 5 godina

Evo Paige se malo popravio do kraja ali je zato Nikolic bio ocajan... Lendejl odigrao bolje drugo poluvreme ali Gagic nije nista doprineo u 2., kao ni Sani... stvarno nemam reci... svake sezone se gubi od sve losijih timova... Mada u stvari Krka je samo po imenu slaba, Lapornik , Cinac, Fifolt, Marinelli sve EL kalibar... ccc... Kod Mute smo bar mogli da vidimo po 200 poena na utakmicama, rezultati nisu bili nista gori.

stoler

pre 5 godina

A ove saljivdzije sto pricaju da cemo bas dugo cekati na novu titulu to valjda pricaju iz sopstvenog iskustva. Jer ko bolje od njih zna kakav je to osecaj uzeti titulu svakih 20,30 godina. Mi cemo mozda cekati neko vreme,ali po dve,tri decenije sigurno necemo.

JDAleksandar

pre 5 godina

Nije isto trenirati Megu i Partizan! Ako kreces u sezonu sa jednim od tri najmladja tima u ligi i najmladjim u Evrokupu onda to radis sa iskusnim trenerom poput Vlade Djurovica recimo. Neozbiljno je da klub sa takvom tradicijom kao Partizan ovako u sezonu. Tu talenta ima, ogromnog ali nema trenera koji bi sve to poslozio. Dule je u sezonu kada smo osvojili ABA ligu u Laktasima krenuo u sezonu sa manje talentovanim timom, a na kraju je dovodjenjem samo jednog igraca Lovernja to pretvoreno u sampionski tim, a ti igraci danas igraju u najboljim evropskim klubovima, a neki od njih su i u NBA ligi gde uzimaju ogromne pare. Sto se pojacanja tice, dva definitivno fale i trebalo bi da dodju sto pre. Nije Stefan Jankovic valjda vredniji od plasmana u cetiri ABA lige!

Grebic Grobar

pre 5 godina

Secam se partije Vanje u Cacku u finalu Juniorskog prvenstva protiv Zvezde... isto silovanje, isti step bekovi sa 10 m i isti promasaji ! Nikad se nece promeniti ...

Boksi

pre 5 godina

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав. 
(Запад, 20. oktobar 2018 19:36) 
Pričaš o starom Partizanu koji ne postoji od 2007.godine.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Pričaš o starom Partizanu koji ne postoji od 2007.godine.
(Boksi, 20. oktobar 2018 20:01)

ne postojimo od 1945,nzm sto nas zovu INSTITUCIJA.
(aleksandar, 20. oktobar 2018 20:12)

Ko vas zove ?!Sami sebe tako zovete - SAMOPROKLAMOVANA institucija,...Vas zovu u Americi - Seltiksi ...tako kazu ovi tvoji hahahaha

tulumbas

pre 5 godina

Tim i igra u skladu s očekivanjima toplo-hladno,mlada ekipa i svakako lošijeg kvaliteta u odnosu na Fmp 1 ,Budućnost, Mornar i Cedevitu .Negde je u rangu Olimpije ,Mege i Fmp 2. Sve iznad 5.mesta je uspeh.E sad tu je x faktor,jer se radi o velikom klubu sa odličnim navijačima ...kako god ja sa uzivanjem gledam klub sa ogromnim kreditom i čekam strpljivo nove uspehe ...
(dobro pamtim sve, 20. oktobar 2018 20:25)

Samo budi uporan i dovoljno strpljiv jer ces bas dugooo,dugoo cekati.

EUFORIJA

pre 5 godina

Tim i igra u skladu s očekivanjima toplo-hladno,mlada ekipa i svakako lošijeg kvaliteta u odnosu na Fmp 1 ,Budućnost, Mornar i Cedevitu .Negde je u rangu Olimpije ,Mege i Fmp 2. Sve iznad 5.mesta je uspeh.E sad tu je x faktor,jer se radi o velikom klubu sa odličnim navijačima ...kako god ja sa uzivanjem gledam klub sa ogromnim kreditom i čekam strpljivo nove uspehe ...
(dobro pamtim sve, 20. oktobar 2018 20:25)
Nacekaces se!

aleksandar

pre 5 godina

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав.  
(Запад, 20. oktobar 2018 19:36)  
Pričaš o starom Partizanu koji ne postoji od 2007.godine.
(Boksi, 20. oktobar 2018 20:01)ne postojimo od 1945,nzm sto nas zovu INSTITUCIJA.

stoler

pre 5 godina

Dugo je i trajala euforija. Kad sam rekao da je ova ekipa, ove sezone peta, sesta po kvalitetu u ABA mnogi su me demantovali i fantazirali da samo sto nismo osvojili. Ovo je nazalost realnost. I ja bih voleo titulu ali od toga prosto nema nista ni ove godine. Pre svega nemamo trenera, a i tim je relativno skroman. Ovakvi porazi zapravo sve to i dokazuju.

tulumbas

pre 5 godina

Dobro ljudi, sta vam je, ova Krka je pravljena za vrh Aba lige!
(Milenko, 20. oktobar 2018 20:14)

Naravno,a sa jos par igraca i prava evroligaska ekipa.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Pera Božić ..."taj nema pojma, upropastio nas, imamo ekipu nemamo trenera"...oteraše Peru.....

Đžikić... "Đžile mag, "Dule br.2"...". Krenuše porazi, šurenje od FMP-a u polufinalu..."Ma nema on veze...pojmara, menjaj to..."...i ode Đžile

Čanak...."To majstore...sad napadamo ABA ligu...dogodine EL...dobiše Zenit bez 3 glavna igrača-ludilo na komentarima"...Par poraza "Ma upropastio nas Čanak...teraj to"

I ONDA VI KAZETE DA SE RAZUMETE U KOŠARKU, DA STE VI KOŠARKAŠKI "POTKOVANI" , DA MI PRATIMO KOŠARKU 3 GOD...
PA RAZUMETE SE VI U KOŠARKU ALI KO MARICA...

dobro pamtim sve

pre 5 godina

Tim i igra u skladu s očekivanjima toplo-hladno,mlada ekipa i svakako lošijeg kvaliteta u odnosu na Fmp 1 ,Budućnost, Mornar i Cedevitu .Negde je u rangu Olimpije ,Mege i Fmp 2. Sve iznad 5.mesta je uspeh.E sad tu je x faktor,jer se radi o velikom klubu sa odličnim navijačima ...kako god ja sa uzivanjem gledam klub sa ogromnim kreditom i čekam strpljivo nove uspehe ...

Гиле

pre 5 godina

Милоје је више пута одбио Партизан. Можда би он био бољи али не жели у овој ситуацији. А и жели у Америку, ко му је гледао интервјуе.

Marko

pre 5 godina

Sad ce svi po Canku, a do skoro bili svi slozni da je on super resenje, daj dogovorite se, ipak ste vi samoproklamovana institucija ... Mislim da je pravo vreme da se Dusko vrati, tek tad ce biti interesantno gledati vas ...

to sta znaci

pre 5 godina

Uvek posle Trentovanja dolazi Krkanje.oduvek bilo tako je i sada! I samo bez prica nije igrao Zagorac.decko nije Jordan.ako toliko zavisite od njega,crno vam se pishe!

ovaj

pre 5 godina

Canak nikada ne moze biti prvi trener.Zar to nije jasno odavno,sta pokusava uprava?Nema kvaliteta ni kod igraca.Samo Vanja i Zagorac koji sad i ne igra.Sani definitivno pogresio sport.

Запад

pre 5 godina

Aj realno vi niste veliki klub vec 5god. Niste medju 4 u aba ligi a vec dvije godine ni u finale nikad slabije i nebitnije domace lige. Jednostavno vi jos uvijek zivite u nekim proslim vremenima a realnost je ta da su Mega i Fmp vas rang pa tako da Canak i jeste trener za vas . Koji dobar trener zeli da se bori za sredinu tabele aba lige ili da igra polu finale Kls?!
(Borky, 20. oktobar 2018 19:27)

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав.

Cubaka

pre 5 godina

Sve mi se cini da sam bio u pravu kada sam rekao da posle "trentovanja" dolazi "krkovanje". Koji ste vi cirkus, posle pobede nad Zenitom, koji je dosao sa omladinskim pogonom, vec ste videli sebe kao pobednika evrolige, ekipe bez limita, osvajanja ABA lige i ne znam sta i koje gluposti ste pisali. Ponovicu samo, NEPREVAZIDJENI CIRKUSANTI.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Poraz upozorenja. Bolje sada na početku prvenstva.
(novica, 20. oktobar 2018 19:27)


Nešto vas često upozoravaju, samo vi nikako da shvatite buhahahaha.
Ali nema veze, vas u Americi zovu Seltiks...

Snake

pre 5 godina

@BODIBOND

Hahahahahahaha.
Sampioni evrope kao i mi u fudbalu.Jedino mi Srbi pamtimo nesto od pre skoro 30 godina i busamo se u grudi zbog toga.
Povratnik u elitu rutinski protiv "pretedenta" na ABA prsten.Ova utakmica joj jedan pokazatelj da Vanja ne moze biti nosioc igre Partizana.

fanta 0.33

pre 5 godina

Aj ti Canak lepo svojoj kuci.Nisi ti za ovaj posao.Mi covece nemamo ni jedan izgradjen napad.U stvari imamo samo jedan a to je.Pejdz prenosi loptu,Gagic ili Lendejl prave jedan blok na centru,lopta se onda prebacuje na desnu stranu,pa drugi blok,lopta se vraca na centar,gde se pravi treci blok i gde loptu preuzima Marinkovic.Tada nastupa s...e jer decko ne zna gde ce sa loptom.Slede onda ubitacne dve zavrsnice.Prva Marinkovic se nabija u reket gde uglavnom gubi loptu i druga gde Marinkovic trci na levu stranu i pokusava da sutne za tri poena sa njegovim novinama od ove godine,sut sa jedne noge ili iskorak u stranu na osam metara.A sto je najgore da nemas autoritet kod igraca.Ako imas obraza i ako volis Partizan a ti lepo ili sa aerodroma ili autobuske stanice u Bg podnesi ostavku.Ako to ne uradis ili ako ti se ne zahvali Loncar,nama nema spasa i ova godina ce biti mnogo gora nego prosla.

NY

pre 5 godina

Vi se spremste za F4 ABA i da osvojite istu a maredne sezone da osvojite EL.Tako Ostoja planira 
(NY, 20. oktobar 2018 18:21) 

A vi se spremate za prvi f4 evrolige u istoriji, cak su vam obezbedili da bude u bg... au, da... propo’ plan...
(ak47, 20. oktobar 2018 18:27)



Ko te prevari da je F4 bio planiran zbog Zvezde.Beograd je bio planiran posle Praga, Milana i Berlina.StA kaze Tegeltija.Plan se pravi tri godine unapred

Borky

pre 5 godina

Aj realno vi niste veliki klub vec 5god. Niste medju 4 u aba ligi a vec dvije godine ni u finale nikad slabije i nebitnije domace lige. Jednostavno vi jos uvijek zivite u nekim proslim vremenima a realnost je ta da su Mega i Fmp vas rang pa tako da Canak i jeste trener za vas . Koji dobar trener zeli da se bori za sredinu tabele aba lige ili da igra polu finale Kls?! 
(Borky, 20. oktobar 2018 19:27) 

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав.
(Запад, 20. oktobar 2018 19:36)

Pratim ja kosarku sigurno vise nego sto ti imas godina al nije to bitno jer boze moj samo navijaci Partizana gledaju kosarku i imaju ekskluzivno pravo da komentarisu.
Trenutno svi ovi klubovi koje si ti nabrojao su trenutno puno puno veci klubovi od Partizana.Jer ti sad hoces da kazes da je Zvezda trenutno veci klub od Psg jer ima osvojenu europu a ovi nemaju. Bosna npr. vise i ne postoji a eto veliki je klub po tebi.Jedno pisete na fudbalskim vjestima a onda o istoj stvari potpuno drugacije na kosarkaskim vjestima LICEMERI.

Papilon

pre 5 godina

Pao je Partizan na niske grane.
(sin lovca na medvede, 20. oktobar 2018 19:05

Ma jok, samo se polako vraca tamo gde mu je i mesto i gde je bio prvih 30-35 godina posle osnivanja.

Borky

pre 5 godina

Koga bi vi za trenera?Zeljka Obradovica?Pa sta vi mislite da ce neki bolji trener prihvatiti da se bori za sredinu tabele aba lige,polifinale kls ili da se bruka u europi sa 2-3 pobjede u eurocupu?Jos na to dodas ne realne navijace koji zive u devedesetima i vrse pritisak poslje svake utakmice bilo da se pobjedi(osvajamo euroligu) ili izgubi(ovaj nema pojma daj drugog).

Dacha

pre 5 godina

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав.
(Запад, 20. oktobar 2018 19:36)

Partizan,Cibona i Bosna su BILI veliki klubovi,vise nisu,pomirite se sa tim!

Smogovci

pre 5 godina

Izgleda da sam precenio KKP, baš se nekako iskreno ponadao da uz Zvezdu može da bude favorit. Rekoh da zbog samopuzdanja moraju da dobijaju rutinski utakmice kad ono suprotno sve, drama sa Krkom.
Ovo je 2 koraka unazad , boriće se za playoff do samog kraja uz puno drame.

Milos

pre 5 godina

Pa dobro, valjda je bitnije koliko su dali srpski igraci od poraza? Mislim, to je novi kriterijum po kome se gleda uspeh. Uveliko se prica da ce i FIBA i ULEB da racunaju samo poene domacih igraca umesto ukpnog broja poena.

Grebic Grobar

pre 5 godina

Kratka realna analiza :

Novica - zreo za penziju
Aranitovic - KLS
Gavrilovic - KLS
Gagic - nemoguce bilo cim nadomestiti nedostatak kosarkaske inteligencije
Page i Lendale- bice dobar u Evropi za par godina
SY - veoma limitiran igrac
Marinkovic - napredovao ali nikada x faktor
Nikolic i Gegic - bili bi dobri kao trece opcije
Pecarski - videcemo ...
Zagorac - videcemo ...

Sve u svemu jos jedna izgubljena godina ...

nebojša

pre 5 godina

Realno,u prva četiri kola dva poraza,zatim realno 2x od Zvezde,1x FMP,1x Budućnost + makar 1x neki poraz od ostalih,realno opet TOP 5?

Borky

pre 5 godina

Ja lepo pricam da Canak treba da ode na vreme!!! Prosto trenutno ne moze da vodi veliki klub, opet se brukamo na sve strane..Miloje da dodje pa da imamo neku buducnost
(doci ce djavo po svoje, 20. oktobar 2018 19:08)
Aj realno vi niste veliki klub vec 5god. Niste medju 4 u aba ligi a vec dvije godine ni u finale nikad slabije i nebitnije domace lige. Jednostavno vi jos uvijek zivite u nekim proslim vremenima a realnost je ta da su Mega i Fmp vas rang pa tako da Canak i jeste trener za vas . Koji dobar trener zeli da se bori za sredinu tabele aba lige ili da igra polu finale Kls?!

kampf

pre 5 godina

sramotan pristup utakmici, sramotno izdanje pojedinaca, sraman poraz od ekipe ispod ABA proseka. Nije više do Čanka, koliko je do limitiranosti igrača...

zoran ivkovic

pre 5 godina

Iskreno Partizan odigrao katastrofa ! Ekipa Krka igra kosarku trci pucaj . Partizan lose ovo izgleda i ako ovako nastave nerezonski igrati nema velike pomoci ni od Zagorca ni od Jankovica . Po meni Goss daleko bolji plejmejker od ovog novog

doci ce djavo po svoje

pre 5 godina

Ja lepo pricam da Canak treba da ode na vreme!!! Prosto trenutno ne moze da vodi veliki klub, opet se brukamo na sve strane..Miloje da dodje pa da imamo neku buducnost

Džoni

pre 5 godina

Čanak možda zna i razume košarku, ali kada ga čovek pogleda onako smušenog i smrknutog u opšte ne uliva poverenje da zna šta radi. Ovoj ekipi je potreban neko da ih razdrmava i da ih motiviše pa i da se izviče na njih a ne ovako ravna crta.

Sabre

pre 5 godina

Ajde grobari stvarno, vreme vam je da ovog slucaja terate dok ne prodjete ko mi sa Alimpijem. Imate prilicno dobar i jak tim realno, ali ne vredi kad je igrac manje trener.

Laki

pre 5 godina

@(BODIBOND, 20. oktobar 2018 18:17)
Promeniš klub za koji navijaš i rešiš se stresa i kompleksa. Inače ćeš uskoro podpuno da zakrkaš, ako već nisi.

moro

pre 5 godina

Posroji snimak na yutube-u deset Partizanovih najboljih stranaca sa atmosverom na utakmicama kada su oni igrali... ovo danas jad i beda a proslo je samo desetak godina...

informacija caca

pre 5 godina

najnovija vest: Canak dobio otkaz ! Novi trener Partizana Dusan Alimpijevic , ipak je on uradio najvise za partizanove navijace , dao im je razlog za zivot .

momcilo

pre 5 godina

Daj bar da igra Pecarski, sigurno je bolji od vecine igraca. Jeste fizicki slabiji, ali nije kardinalno glup kao vecina ovih nazovi igraca.
cemu se nadamo ako Krku ne mozemo da pobedimo. Osam minuta do kraja oni u bonusu, mi se ispucavamo. Lepo se vidi da ih Canak upozorava na bonus, ali lete ko muve bez glave. Stvarno lose.

EUFORIJA

pre 5 godina

Poraz upozorenja. Bolje sada na početku prvenstva.
(novica, 20. oktobar 2018 19:27)

Bice za vas mnogo poraza upozorenja ove godine: i na pocetku, na sred sezone, a najvise na kraju.

srbin

pre 5 godina

Danas od Partizanovih 23 pojena 22 dali srbski igraći a jedan pojen dao stranac pejdj
(sarkazam bre, 20. oktobar 2018 

Pod hitno da se vratis u osnovnu skolu i da trazis od uciteljice da te ponovo nauci pravopisu srpslog jezika

dddd

pre 5 godina

Partizan jeste veliki klub jer se velicina kluba ne ogleda u 3,4 ili 5 sezona. Poenta je sto je Partizan vec 5 godina klub koji nije na nivou Zvezde,Buducnosti i Cedevite. Realno je da Partizan nije klilub za Evroligu u ovom trenutku. Evrokup je njihov najveci domet trenutno. Pozdrav od zvezdasa koji ne ume da mrzi

deki

pre 5 godina

Borky 19:27@ odlican komentar,Partizan zivi od stare slave a to je najopasnije, kad lazes sebe da so veliki a bilo bi jos gore da van drzava ne pumpa lovu preko javnih preduzeca a i EK sto igrate,dabogda da drzava nije "pljunula" lovu Djordiu.Zadnje dve godine vas maksimum je polufinale KLS gde vas otrese FMP a i ove godine moze biti isto plus Mega kako igra,ako Miloje ne povuce rucnu, ubice vas oni klinci

Southpaw

pre 5 godina

Ovo je samo dokaz više da je hrvatska košarka u dugogodišnjoj krizi! I hrvatski klubovi imaju loše rezultate u ABA, a i hrvatska reprezentacija nije nista bolja...

ak47

pre 5 godina

Vi se spremste za F4 ABA i da osvojite istu a maredne sezone da osvojite EL.Tako Ostoja planira
(NY, 20. oktobar 2018 18:21)

A vi se spremate za prvi f4 evrolige u istoriji, cak su vam obezbedili da bude u bg... au, da... propo’ plan...

momcilo

pre 5 godina

Sta je bre ovo? Da li neko moze da sutne i pogodi? Totalno bezidejno, staticno, neprecizno, sporo. Igra se sa 4 odbrambena igraca, a ne igraju odbranu. Jako lose i neubedljivo.

Turista Nudista

pre 5 godina

Samo treba da vam se vrate Sloba i Tadić i eto vas ponovo ... 
(oberin martel, 20. oktobar 2018 17:59) 

-----

samo treba da vam ode gospodar i eto vas ponovo ...

Ga(U)zenje "institucije"

pre 5 godina

Samo treba da vam se vrate Sloba i Tadić i eto vas ponovo ...
(oberin martel, 20. oktobar 2018 17:59)

Sloba malo teze, a Tadic .... za 15-20 god.:))))

SaleKg

pre 5 godina

Otkaz Canku, ali odmah! Covek nema znanje, harizmu, energiju, motivaciju... Jos jedna izgubljena sezona, iako su igraci sasvim solidni. Prosle godine Muta, sad ovaj, pre toga Bozic, jos samo Tumbasa nismo probali. Dajte ozbiljnog trenera dok jos nije kasno!

Miskec

pre 5 godina

"Mi u narednih 50 godina necemo doći na nivo kao nekad.Mozda kada se promeni društvo,uprava,sistem poslovanja,protok novca,...To mogu negde da očekujem 2088 godine,ako budemo postojali kao narod još uvek.
(we are the champions, 20. oktobar 2018 17:34)"
Ako bude pravde i zakona vi vise nikada necete doci na nivo kao nekad!

zemunski kej

pre 5 godina

Auuu koje muke sa Krkom glavnim kandidatom za ABA2, Partizan u gostima i Partizan kod kuce ogromna razlika Tako su nesigurni .Sta ce kada odu kod jacih?

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

zagorac neće da igra jer mu kasni plata.prelazi u trento.
(car afrike i azije, 20. oktobar 2018 18:20)

Čanak procenio da će biti dovoljno to što će odigrati Javor...

BODIBOND

pre 5 godina

Meni bode oci to sto svi ali svi timovi protiv Partizana igraju pozrtvovano i borbeno a protiv Idejice kontra slika, gube lopte, promasuju slobodna bacanja, trojke, brzo ulaze u bonuse... Potvrda ovoga su partije Mornara, Trenta, Buducnosti i Olimpije protiv Partizana i Buducnosti, Monaka, Andore, Mornara, Zadra protiv tima iz Zeleznika. A opet kako da i ne budes motivisan protiv sampiona Evrope zar ne?
Evo vidim i sa nekom Krkom se Partizan muci, a krivac za to je trener koji mora dobiti otkaz. Niko ne vidi osim mene da je on neiskusan.

oberin martel

pre 5 godina

Mi u narednih 50 godina necemo doći na nivo kao nekad.Mozda kada se promeni društvo,uprava,sistem poslovanja,protok novca,...
(we are the champions, 20. oktobar 2018 17:34)

Samo treba da vam se vrate Sloba i Tadić i eto vas ponovo ...

Rajko

pre 5 godina

Ocajni ste..nebitno pobijedili ili ne..Velickovic ni blizu forme..i cisto sumnjam da ce biti..Pejdz smijesan..Lendejl takodje..ne znam na koju foru mozete biti cetvrti..nije ni Zagorac neko ko moze sve to nositi na sebi..moze utakmicu ili dvije ali sezonu nikako.

Idn

pre 5 godina

Page bez samopouzdanja I ocajan u odbarani kao I Australijanac koji je uz to I ocajan na skoki, Velickovic nespreman posle izlaska iz povrede a za sad prelazna samo Marinkovicu I Nikolicu koji me odusevljava odbranom. Najveci problem odbrana koja je produkt sto uvek imamo jednog igraca kojeg moramo da "pokrivamo" jer je ocajan u istoj. Kuci cemo na buku dobijati ali na strani problem. Moramo jos "fizike" da ubacimo nekom jakom peticom posto je za prvog pleja kasno. Aj pa da dobijemo ovo :)

zzz

pre 5 godina

Iako nisam imao visoka ocekivanja, ipak izgleda da sam precenio Partizan. Neko je pisao ovde da su bez Zagora ekipa za donji deo tabele ABA, i ispada da jeste tako. Paige bas lose igra... Od Nikolica u napadu nisam ni ocekivao znacajan doprinos ali on bar odbranu igra nesto. Novica zavrsio sa ozbiljnom kosarkom, Gagic nepouzdan, Landale isto stao... Evo jedino Vanja dobar danas, mada s obzirom na to koliko je bio katastrofalan u Valensiji mora bolje...

zzz

pre 5 godina

Dajte ljudi, ovo Partizan resava bez problema dvocifrenom razlikom, kakvo Krkanje i ekipa projektovana za EL vas spopala, fe fore cuvajte za Evrokup ovde nema smisla zaista...

Tomas

pre 5 godina

Ne igra nam Zagor,imali utakmicu Evrokupa u sredu i sad su to razlozi za bledu igru.Katastrofa.Pod hitno promeniti trenera, a zahvaliti se Saniju,Gavriloviću i Novici,koji ne mogu da prate ovaj ritam utakmica što zbog ozleda(Sani i Novica), a što zbog neznanja (Gavrilović).

grobari perlez

pre 5 godina

ocekujem u drugom poluvremenu da naj bolja ekipa doda gas i da dobiemo krku lagano.Bijo sam na utakmici sa zenitom i vidijo sam da imamo potencial.samo hrabro i nedajte se grobari moji

panco

pre 5 godina

zasto dozvoljavaju da se ABA liga igra na ovakvim terenima. Kao kad sam bio u Srednjoj skoli, pamioi9n linija. Za odbojku, rukomet, fudbal... Ljudi ne preterujem. Bolje dvorane imaju srednje skole u Amrici

Piksel

pre 5 godina

uhh zeznuta ova Krka, mozda im je ime neprimjetno, ali lagano bi u Evroligi bili u TOP4, nikad jaci protivnik, nije Partizan slab, no je protivnik brutalan, al dako se izgura ovo do kraja O_o O_o

we are the champions

pre 5 godina

Mi u narednih 50 godina necemo doći na nivo kao nekad.Mozda kada se promeni društvo,uprava,sistem poslovanja,protok novca,...To mogu negde da očekujem 2088 godine,ako budemo postojali kao narod još uvek.

gremlin

pre 5 godina

Veliki si Partizane,i ranjen i bez ABA par sezona,čak i play-offa limenke te prate i svaku vest pokušavaju da ponize...zašto?!pa 13 god ih boli...i boleće...idemo po pobedu...

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Pera Božić ..."taj nema pojma, upropastio nas, imamo ekipu nemamo trenera"...oteraše Peru.....

Đžikić... "Đžile mag, "Dule br.2"...". Krenuše porazi, šurenje od FMP-a u polufinalu..."Ma nema on veze...pojmara, menjaj to..."...i ode Đžile

Čanak...."To majstore...sad napadamo ABA ligu...dogodine EL...dobiše Zenit bez 3 glavna igrača-ludilo na komentarima"...Par poraza "Ma upropastio nas Čanak...teraj to"

I ONDA VI KAZETE DA SE RAZUMETE U KOŠARKU, DA STE VI KOŠARKAŠKI "POTKOVANI" , DA MI PRATIMO KOŠARKU 3 GOD...
PA RAZUMETE SE VI U KOŠARKU ALI KO MARICA...

Milos

pre 5 godina

Pa dobro, valjda je bitnije koliko su dali srpski igraci od poraza? Mislim, to je novi kriterijum po kome se gleda uspeh. Uveliko se prica da ce i FIBA i ULEB da racunaju samo poene domacih igraca umesto ukpnog broja poena.

Borky

pre 5 godina

Aj realno vi niste veliki klub vec 5god. Niste medju 4 u aba ligi a vec dvije godine ni u finale nikad slabije i nebitnije domace lige. Jednostavno vi jos uvijek zivite u nekim proslim vremenima a realnost je ta da su Mega i Fmp vas rang pa tako da Canak i jeste trener za vas . Koji dobar trener zeli da se bori za sredinu tabele aba lige ili da igra polu finale Kls?! 
(Borky, 20. oktobar 2018 19:27) 

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав.
(Запад, 20. oktobar 2018 19:36)

Pratim ja kosarku sigurno vise nego sto ti imas godina al nije to bitno jer boze moj samo navijaci Partizana gledaju kosarku i imaju ekskluzivno pravo da komentarisu.
Trenutno svi ovi klubovi koje si ti nabrojao su trenutno puno puno veci klubovi od Partizana.Jer ti sad hoces da kazes da je Zvezda trenutno veci klub od Psg jer ima osvojenu europu a ovi nemaju. Bosna npr. vise i ne postoji a eto veliki je klub po tebi.Jedno pisete na fudbalskim vjestima a onda o istoj stvari potpuno drugacije na kosarkaskim vjestima LICEMERI.

we are the champions

pre 5 godina

Mi u narednih 50 godina necemo doći na nivo kao nekad.Mozda kada se promeni društvo,uprava,sistem poslovanja,protok novca,...To mogu negde da očekujem 2088 godine,ako budemo postojali kao narod još uvek.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Poraz upozorenja. Bolje sada na početku prvenstva.
(novica, 20. oktobar 2018 19:27)


Nešto vas često upozoravaju, samo vi nikako da shvatite buhahahaha.
Ali nema veze, vas u Americi zovu Seltiks...

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Pričaš o starom Partizanu koji ne postoji od 2007.godine.
(Boksi, 20. oktobar 2018 20:01)

ne postojimo od 1945,nzm sto nas zovu INSTITUCIJA.
(aleksandar, 20. oktobar 2018 20:12)

Ko vas zove ?!Sami sebe tako zovete - SAMOPROKLAMOVANA institucija,...Vas zovu u Americi - Seltiksi ...tako kazu ovi tvoji hahahaha

Papilon

pre 5 godina

Pao je Partizan na niske grane.
(sin lovca na medvede, 20. oktobar 2018 19:05

Ma jok, samo se polako vraca tamo gde mu je i mesto i gde je bio prvih 30-35 godina posle osnivanja.

Grebic Grobar

pre 5 godina

Kratka realna analiza :

Novica - zreo za penziju
Aranitovic - KLS
Gavrilovic - KLS
Gagic - nemoguce bilo cim nadomestiti nedostatak kosarkaske inteligencije
Page i Lendale- bice dobar u Evropi za par godina
SY - veoma limitiran igrac
Marinkovic - napredovao ali nikada x faktor
Nikolic i Gegic - bili bi dobri kao trece opcije
Pecarski - videcemo ...
Zagorac - videcemo ...

Sve u svemu jos jedna izgubljena godina ...

Southpaw

pre 5 godina

Ovo je samo dokaz više da je hrvatska košarka u dugogodišnjoj krizi! I hrvatski klubovi imaju loše rezultate u ABA, a i hrvatska reprezentacija nije nista bolja...

Borky

pre 5 godina

A ove saljivdzije sto pricaju da cemo bas dugo cekati na novu titulu to valjda pricaju iz sopstvenog iskustva. Jer ko bolje od njih zna kakav je to osecaj uzeti titulu svakih 20,30 godina. Mi cemo mozda cekati neko vreme,ali po dve,tri decenije sigurno necemo.
(stoler, 20. oktobar 2018 21:08)

Jedini koji je toliko dugo cekao na titulu je Partizan.

tulumbas

pre 5 godina

Tim i igra u skladu s očekivanjima toplo-hladno,mlada ekipa i svakako lošijeg kvaliteta u odnosu na Fmp 1 ,Budućnost, Mornar i Cedevitu .Negde je u rangu Olimpije ,Mege i Fmp 2. Sve iznad 5.mesta je uspeh.E sad tu je x faktor,jer se radi o velikom klubu sa odličnim navijačima ...kako god ja sa uzivanjem gledam klub sa ogromnim kreditom i čekam strpljivo nove uspehe ...
(dobro pamtim sve, 20. oktobar 2018 20:25)

Samo budi uporan i dovoljno strpljiv jer ces bas dugooo,dugoo cekati.

EUFORIJA

pre 5 godina

Tim i igra u skladu s očekivanjima toplo-hladno,mlada ekipa i svakako lošijeg kvaliteta u odnosu na Fmp 1 ,Budućnost, Mornar i Cedevitu .Negde je u rangu Olimpije ,Mege i Fmp 2. Sve iznad 5.mesta je uspeh.E sad tu je x faktor,jer se radi o velikom klubu sa odličnim navijačima ...kako god ja sa uzivanjem gledam klub sa ogromnim kreditom i čekam strpljivo nove uspehe ...
(dobro pamtim sve, 20. oktobar 2018 20:25)
Nacekaces se!

informacija caca

pre 5 godina

najnovija vest: Canak dobio otkaz ! Novi trener Partizana Dusan Alimpijevic , ipak je on uradio najvise za partizanove navijace , dao im je razlog za zivot .

Dacha

pre 5 godina

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав.
(Запад, 20. oktobar 2018 19:36)

Partizan,Cibona i Bosna su BILI veliki klubovi,vise nisu,pomirite se sa tim!

tulumbas

pre 5 godina

Dobro ljudi, sta vam je, ova Krka je pravljena za vrh Aba lige!
(Milenko, 20. oktobar 2018 20:14)

Naravno,a sa jos par igraca i prava evroligaska ekipa.

Ujka Žitko

pre 5 godina

Veliki si Partizane,i ranjen i bez ABA par sezona,čak i play-offa limenke te prate i svaku vest pokušavaju da ponize...zašto?!pa 13 god ih boli...i boleće...idemo po pobedu...
(gremlin, 20. oktobar 2018 16:56)

Na pola ste puta od tih naših 13 godina, a boli vas mnogo mnogo više nego nas. Razmisli zašto je tako. Pogledajte se u ogledalo, shvatite da je Zvezda jedina Zvezda koja postoji, suočite se sa tim, priznajte sebi da smo liga iznad vas, oterajte nesposobnu upravu, dovedite legende kluba, iskulirajte komplekse, poštujte protivnike, jer zbog vašeg nepoštovanja niko ni vas više ne poštuje. Živite od titule iz '91 i dominacije koja ne postoji već 5 godina i očekujete da budete neki strah i trepet? Pomozite sebi, mi vas dovoljno kanalimo, nemojte i vi sebe, postaje mi vas žao.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

zagorac neće da igra jer mu kasni plata.prelazi u trento.
(car afrike i azije, 20. oktobar 2018 18:20)

Čanak procenio da će biti dovoljno to što će odigrati Javor...

Ujka Žitko

pre 5 godina

Hahaha,pratim kosarku od pre izvesnog vremena?!?! Pa vi je pratite celih 5 godina i nije vas sramota da se ovde javljate i lupetate. Ja istoriju mog kluba znam savrseno dobro,ne treba mi tastatura,internet i slicno zato sto evo vec 40 godina uzivo pratim Partizan,radujem se titulama i pratim kosarku. Vama treba internet,wikipedia i slicno da pronadjete podatke o tim silnim trofejima kad smo kako kaze jedan ovde gledali "carobnjake ove igre" ili nesto tako posto zivih svedoka tih dana na betonu jedva da jos ima. Vama treba internet da vidite kad prestaje fmp,a pocinje zvezda.
(stoler, 20. oktobar 2018 23:09)

Pozdravio te Duci Simonović... Aj na vikipediju, da vidiš ko je to i šta je nekad bila Zvezda... Uzalud tvojih 40 godina praćenja, kad imaš selektivno pamćenje.

to sta znaci

pre 5 godina

Uvek posle Trentovanja dolazi Krkanje.oduvek bilo tako je i sada! I samo bez prica nije igrao Zagorac.decko nije Jordan.ako toliko zavisite od njega,crno vam se pishe!

zemunski kej

pre 5 godina

Auuu koje muke sa Krkom glavnim kandidatom za ABA2, Partizan u gostima i Partizan kod kuce ogromna razlika Tako su nesigurni .Sta ce kada odu kod jacih?

Cubaka

pre 5 godina

Sve mi se cini da sam bio u pravu kada sam rekao da posle "trentovanja" dolazi "krkovanje". Koji ste vi cirkus, posle pobede nad Zenitom, koji je dosao sa omladinskim pogonom, vec ste videli sebe kao pobednika evrolige, ekipe bez limita, osvajanja ABA lige i ne znam sta i koje gluposti ste pisali. Ponovicu samo, NEPREVAZIDJENI CIRKUSANTI.

Papilon

pre 5 godina

....Mi cemo mozda cekati neko vreme,ali po dve,tri decenije sigurno necemo.
(stoler, 20. oktobar 2018 21:08)

Tipican primer tastatura navijaca koji je poceo pratiti kosarku pre izvesnog vremena, da poznaje bar malo istoriju svog malog kluba ne bi nikad napisao ovakvu glupost. KK Partizan je na svoju prvu titulu cekao 31 godinu, ako da Bog i na sledecu ce cekati bar isto toliko a uz malo srece i malo vise.

EUFORIJA

pre 5 godina

Poraz upozorenja. Bolje sada na početku prvenstva.
(novica, 20. oktobar 2018 19:27)

Bice za vas mnogo poraza upozorenja ove godine: i na pocetku, na sred sezone, a najvise na kraju.

Grebic Grobar

pre 5 godina

Secam se partije Vanje u Cacku u finalu Juniorskog prvenstva protiv Zvezde... isto silovanje, isti step bekovi sa 10 m i isti promasaji ! Nikad se nece promeniti ...

Miskec

pre 5 godina

"Mi u narednih 50 godina necemo doći na nivo kao nekad.Mozda kada se promeni društvo,uprava,sistem poslovanja,protok novca,...To mogu negde da očekujem 2088 godine,ako budemo postojali kao narod još uvek.
(we are the champions, 20. oktobar 2018 17:34)"
Ako bude pravde i zakona vi vise nikada necete doci na nivo kao nekad!

KaraDjordje

pre 5 godina

....Ne osporavam vam nijednu titulu, posebno ne dominaciju od 45-e do 55-e ali porediti ta vremena i kosarku sa osvajanjem titula od sedamdesetih naovamo je prosto smesno.
(stoler, 20. oktobar 2018 21:42)

Ok, ako su te titule bile smesne, kakvi ste onda bili vi, kao klub, kada niste uspeli u tim godinama ni da nam do kolena budete. Igraci, rukovodstvo i navijaci Partizana su tada dolazili na Mali Kalemegdan i otvorenih usta gledali sta rade carobnjaci u crveno belom sa kosarkaskom loptom.

Ga(U)zenje "institucije"

pre 5 godina

Samo treba da vam se vrate Sloba i Tadić i eto vas ponovo ...
(oberin martel, 20. oktobar 2018 17:59)

Sloba malo teze, a Tadic .... za 15-20 god.:))))

Borky

pre 5 godina

Ja lepo pricam da Canak treba da ode na vreme!!! Prosto trenutno ne moze da vodi veliki klub, opet se brukamo na sve strane..Miloje da dodje pa da imamo neku buducnost
(doci ce djavo po svoje, 20. oktobar 2018 19:08)
Aj realno vi niste veliki klub vec 5god. Niste medju 4 u aba ligi a vec dvije godine ni u finale nikad slabije i nebitnije domace lige. Jednostavno vi jos uvijek zivite u nekim proslim vremenima a realnost je ta da su Mega i Fmp vas rang pa tako da Canak i jeste trener za vas . Koji dobar trener zeli da se bori za sredinu tabele aba lige ili da igra polu finale Kls?!

deki

pre 5 godina

Borky 19:27@ odlican komentar,Partizan zivi od stare slave a to je najopasnije, kad lazes sebe da so veliki a bilo bi jos gore da van drzava ne pumpa lovu preko javnih preduzeca a i EK sto igrate,dabogda da drzava nije "pljunula" lovu Djordiu.Zadnje dve godine vas maksimum je polufinale KLS gde vas otrese FMP a i ove godine moze biti isto plus Mega kako igra,ako Miloje ne povuce rucnu, ubice vas oni klinci

Boksi

pre 5 godina

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав. 
(Запад, 20. oktobar 2018 19:36) 
Pričaš o starom Partizanu koji ne postoji od 2007.godine.

stoler

pre 5 godina

Dugo je i trajala euforija. Kad sam rekao da je ova ekipa, ove sezone peta, sesta po kvalitetu u ABA mnogi su me demantovali i fantazirali da samo sto nismo osvojili. Ovo je nazalost realnost. I ja bih voleo titulu ali od toga prosto nema nista ni ove godine. Pre svega nemamo trenera, a i tim je relativno skroman. Ovakvi porazi zapravo sve to i dokazuju.

mile1970

pre 5 godina

zapad kad vec nabrajas onda nabrajaj do kraja Jugoplastika odnosno Split je veci klub od svik koje si pomenuo.Nazalost sva cetiri su daleko od velikih klubova danas.Zvezda je bila veliki klub I sada je

NY

pre 5 godina

Vi se spremste za F4 ABA i da osvojite istu a maredne sezone da osvojite EL.Tako Ostoja planira 
(NY, 20. oktobar 2018 18:21) 

A vi se spremate za prvi f4 evrolige u istoriji, cak su vam obezbedili da bude u bg... au, da... propo’ plan...
(ak47, 20. oktobar 2018 18:27)



Ko te prevari da je F4 bio planiran zbog Zvezde.Beograd je bio planiran posle Praga, Milana i Berlina.StA kaze Tegeltija.Plan se pravi tri godine unapred

oberin martel

pre 5 godina

Mi u narednih 50 godina necemo doći na nivo kao nekad.Mozda kada se promeni društvo,uprava,sistem poslovanja,protok novca,...
(we are the champions, 20. oktobar 2018 17:34)

Samo treba da vam se vrate Sloba i Tadić i eto vas ponovo ...

dddd

pre 5 godina

Partizan jeste veliki klub jer se velicina kluba ne ogleda u 3,4 ili 5 sezona. Poenta je sto je Partizan vec 5 godina klub koji nije na nivou Zvezde,Buducnosti i Cedevite. Realno je da Partizan nije klilub za Evroligu u ovom trenutku. Evrokup je njihov najveci domet trenutno. Pozdrav od zvezdasa koji ne ume da mrzi

Ujka Žitko

pre 5 godina

E, nema veze, gledajte Zvezdu i nadajte se da izgubi. Kakve veze ima što nemate ništa osim sponzora... Nemojte da gledate u svoje dvorište. Plačite, kukajte, mrzite, lažite, tako se pomaže klubu. Grlo i dlanovi, to su nekad bili grobari, a ko ste sada vi?

Borky

pre 5 godina

Koga bi vi za trenera?Zeljka Obradovica?Pa sta vi mislite da ce neki bolji trener prihvatiti da se bori za sredinu tabele aba lige,polifinale kls ili da se bruka u europi sa 2-3 pobjede u eurocupu?Jos na to dodas ne realne navijace koji zive u devedesetima i vrse pritisak poslje svake utakmice bilo da se pobjedi(osvajamo euroligu) ili izgubi(ovaj nema pojma daj drugog).

mile1970

pre 5 godina

stoler koliko ste titula vi kao ozbiljan klub imali do 90 godine.?I sampioni Evrope ste postali kada ste bili drugi posto zbog raspada drzave Split nije imao pravo da igra inace isprasili vas u finalu sve tri utakmice 20+.

nebojša

pre 5 godina

Realno,u prva četiri kola dva poraza,zatim realno 2x od Zvezde,1x FMP,1x Budućnost + makar 1x neki poraz od ostalih,realno opet TOP 5?

Гиле

pre 5 godina

Милоје је више пута одбио Партизан. Можда би он био бољи али не жели у овој ситуацији. А и жели у Америку, ко му је гледао интервјуе.

montoya

pre 5 godina

pisao sam pre pocetka sezone da ce nazalost kasno uvideti..posle 7-8 poraza u ABA I ispadanja u grupi u Eurokupu , da Canak nije kalibar...ali vec za 2 meseca sezona ce biti unistena I nece imati smisla traziti novog trenera, jer iole dobar trener ce vec biti pod ugovorom.

Laki

pre 5 godina

@(BODIBOND, 20. oktobar 2018 18:17)
Promeniš klub za koji navijaš i rešiš se stresa i kompleksa. Inače ćeš uskoro podpuno da zakrkaš, ako već nisi.

Smogovci

pre 5 godina

Izgleda da sam precenio KKP, baš se nekako iskreno ponadao da uz Zvezdu može da bude favorit. Rekoh da zbog samopuzdanja moraju da dobijaju rutinski utakmice kad ono suprotno sve, drama sa Krkom.
Ovo je 2 koraka unazad , boriće se za playoff do samog kraja uz puno drame.

momcilo

pre 5 godina

Daj bar da igra Pecarski, sigurno je bolji od vecine igraca. Jeste fizicki slabiji, ali nije kardinalno glup kao vecina ovih nazovi igraca.
cemu se nadamo ako Krku ne mozemo da pobedimo. Osam minuta do kraja oni u bonusu, mi se ispucavamo. Lepo se vidi da ih Canak upozorava na bonus, ali lete ko muve bez glave. Stvarno lose.

Marko

pre 5 godina

Sad ce svi po Canku, a do skoro bili svi slozni da je on super resenje, daj dogovorite se, ipak ste vi samoproklamovana institucija ... Mislim da je pravo vreme da se Dusko vrati, tek tad ce biti interesantno gledati vas ...

Savatiye

pre 5 godina

@ stoler

Tuga je ako ti 40 godina pratiš košarku a ništa ne znaš. Što se tiče titula koje brojiš, nešto ti u zadnje vreme slabo ide...

SaleKg

pre 5 godina

Otkaz Canku, ali odmah! Covek nema znanje, harizmu, energiju, motivaciju... Jos jedna izgubljena sezona, iako su igraci sasvim solidni. Prosle godine Muta, sad ovaj, pre toga Bozic, jos samo Tumbasa nismo probali. Dajte ozbiljnog trenera dok jos nije kasno!

zoran ivkovic

pre 5 godina

Iskreno Partizan odigrao katastrofa ! Ekipa Krka igra kosarku trci pucaj . Partizan lose ovo izgleda i ako ovako nastave nerezonski igrati nema velike pomoci ni od Zagorca ni od Jankovica . Po meni Goss daleko bolji plejmejker od ovog novog

fanta 0.33

pre 5 godina

Aj ti Canak lepo svojoj kuci.Nisi ti za ovaj posao.Mi covece nemamo ni jedan izgradjen napad.U stvari imamo samo jedan a to je.Pejdz prenosi loptu,Gagic ili Lendejl prave jedan blok na centru,lopta se onda prebacuje na desnu stranu,pa drugi blok,lopta se vraca na centar,gde se pravi treci blok i gde loptu preuzima Marinkovic.Tada nastupa s...e jer decko ne zna gde ce sa loptom.Slede onda ubitacne dve zavrsnice.Prva Marinkovic se nabija u reket gde uglavnom gubi loptu i druga gde Marinkovic trci na levu stranu i pokusava da sutne za tri poena sa njegovim novinama od ove godine,sut sa jedne noge ili iskorak u stranu na osam metara.A sto je najgore da nemas autoritet kod igraca.Ako imas obraza i ako volis Partizan a ti lepo ili sa aerodroma ili autobuske stanice u Bg podnesi ostavku.Ako to ne uradis ili ako ti se ne zahvali Loncar,nama nema spasa i ova godina ce biti mnogo gora nego prosla.

kampf

pre 5 godina

sramotan pristup utakmici, sramotno izdanje pojedinaca, sraman poraz od ekipe ispod ABA proseka. Nije više do Čanka, koliko je do limitiranosti igrača...

Piksel

pre 5 godina

uhh zeznuta ova Krka, mozda im je ime neprimjetno, ali lagano bi u Evroligi bili u TOP4, nikad jaci protivnik, nije Partizan slab, no je protivnik brutalan, al dako se izgura ovo do kraja O_o O_o

Rajko

pre 5 godina

Ocajni ste..nebitno pobijedili ili ne..Velickovic ni blizu forme..i cisto sumnjam da ce biti..Pejdz smijesan..Lendejl takodje..ne znam na koju foru mozete biti cetvrti..nije ni Zagorac neko ko moze sve to nositi na sebi..moze utakmicu ili dvije ali sezonu nikako.

Snake

pre 5 godina

@BODIBOND

Hahahahahahaha.
Sampioni evrope kao i mi u fudbalu.Jedino mi Srbi pamtimo nesto od pre skoro 30 godina i busamo se u grudi zbog toga.
Povratnik u elitu rutinski protiv "pretedenta" na ABA prsten.Ova utakmica joj jedan pokazatelj da Vanja ne moze biti nosioc igre Partizana.

srbin

pre 5 godina

Danas od Partizanovih 23 pojena 22 dali srbski igraći a jedan pojen dao stranac pejdj
(sarkazam bre, 20. oktobar 2018 

Pod hitno da se vratis u osnovnu skolu i da trazis od uciteljice da te ponovo nauci pravopisu srpslog jezika

Džoni

pre 5 godina

Čanak možda zna i razume košarku, ali kada ga čovek pogleda onako smušenog i smrknutog u opšte ne uliva poverenje da zna šta radi. Ovoj ekipi je potreban neko da ih razdrmava i da ih motiviše pa i da se izviče na njih a ne ovako ravna crta.

zzz

pre 5 godina

Evo Paige se malo popravio do kraja ali je zato Nikolic bio ocajan... Lendejl odigrao bolje drugo poluvreme ali Gagic nije nista doprineo u 2., kao ni Sani... stvarno nemam reci... svake sezone se gubi od sve losijih timova... Mada u stvari Krka je samo po imenu slaba, Lapornik , Cinac, Fifolt, Marinelli sve EL kalibar... ccc... Kod Mute smo bar mogli da vidimo po 200 poena na utakmicama, rezultati nisu bili nista gori.

zzz

pre 5 godina

Iako nisam imao visoka ocekivanja, ipak izgleda da sam precenio Partizan. Neko je pisao ovde da su bez Zagora ekipa za donji deo tabele ABA, i ispada da jeste tako. Paige bas lose igra... Od Nikolica u napadu nisam ni ocekivao znacajan doprinos ali on bar odbranu igra nesto. Novica zavrsio sa ozbiljnom kosarkom, Gagic nepouzdan, Landale isto stao... Evo jedino Vanja dobar danas, mada s obzirom na to koliko je bio katastrofalan u Valensiji mora bolje...

John

pre 5 godina

Dođe čovek u apoteku i traži plivadon, a apotekar kaže: "ne sarađujemo sa Plivom, samo sa Krkom". Nema veze dajte mi onda krkadon.

lets play

pre 5 godina

ja se kao navijac zvezde vise i ne sprdam sa navijacima partizana jer mi odavno nije interesantno! kada sam celo leto pisao da je partizan poluamaterski klub sa trenerom praktikantom, navijaci tog kluba su najavljivali napad na evrokup, titulu na jadranu i gazenje zvezde!!! 10 god uceni da postoji magija i carobnjaci, i dalje veruju u bajke!!! iako realnost koja traje evo vec 5 god, a koju ne vide kaze da je klub raspadnut, bez ikakve ideje i koncepcije, iako u poslednje dve sezone ozbiljan novac ulazi u klub!!! ocekujem da zvezda bukvalno zgazi partizan u derbiju, jer je razlika u klasi stravicna, a svi ovi porazi od mornara, krke, u evrokupu su apsolutno ocekivani i realni!!!!!!!

momcilo

pre 5 godina

Sta je bre ovo? Da li neko moze da sutne i pogodi? Totalno bezidejno, staticno, neprecizno, sporo. Igra se sa 4 odbrambena igraca, a ne igraju odbranu. Jako lose i neubedljivo.

moro

pre 5 godina

Posroji snimak na yutube-u deset Partizanovih najboljih stranaca sa atmosverom na utakmicama kada su oni igrali... ovo danas jad i beda a proslo je samo desetak godina...

Sabre

pre 5 godina

Ajde grobari stvarno, vreme vam je da ovog slucaja terate dok ne prodjete ko mi sa Alimpijem. Imate prilicno dobar i jak tim realno, ali ne vredi kad je igrac manje trener.

Tomas

pre 5 godina

Ne igra nam Zagor,imali utakmicu Evrokupa u sredu i sad su to razlozi za bledu igru.Katastrofa.Pod hitno promeniti trenera, a zahvaliti se Saniju,Gavriloviću i Novici,koji ne mogu da prate ovaj ritam utakmica što zbog ozleda(Sani i Novica), a što zbog neznanja (Gavrilović).

ovaj

pre 5 godina

Canak nikada ne moze biti prvi trener.Zar to nije jasno odavno,sta pokusava uprava?Nema kvaliteta ni kod igraca.Samo Vanja i Zagorac koji sad i ne igra.Sani definitivno pogresio sport.

Dragan

pre 5 godina

Sada samo zamenite trenera,pravo vreme za tajm aut.Treba neko oštriji i st vari dolaze na svoje mesto.( da ne bude kasno kao u fudbalu)Ali oni koji odlučuju uvek kasno reaguju.

panco

pre 5 godina

zasto dozvoljavaju da se ABA liga igra na ovakvim terenima. Kao kad sam bio u Srednjoj skoli, pamioi9n linija. Za odbojku, rukomet, fudbal... Ljudi ne preterujem. Bolje dvorane imaju srednje skole u Amrici

gremlin

pre 5 godina

Veliki si Partizane,i ranjen i bez ABA par sezona,čak i play-offa limenke te prate i svaku vest pokušavaju da ponize...zašto?!pa 13 god ih boli...i boleće...idemo po pobedu...

Posmatrač F4/5

pre 5 godina

Samo da pitam neke koji piskaraju - ima li razlike u kvalitetu YU i Srb.lige (zbog priče oko broja titula ) !?
Približno je ex - YU titulu zamenila titula ABA lige ( rekao bih da jeste - makar zbog sastava učesnika ) .
Ove domaće titule ( svuda u bivšim YU republikama ) zaista nisu merilo ...više broj.

Trojka o tablu

pre 5 godina

Poraz od direktnog rivala u borbi za opstanak.Pobedite Cedevitu ,gubite od Mornara i Krke? A namucili ste se i protiv Olimpije posteno.2 pobede po pola kosa i 2 poraza od 4-5 razlike.Komedija ste od kluba.

ak47

pre 5 godina

Vi se spremste za F4 ABA i da osvojite istu a maredne sezone da osvojite EL.Tako Ostoja planira
(NY, 20. oktobar 2018 18:21)

A vi se spremate za prvi f4 evrolige u istoriji, cak su vam obezbedili da bude u bg... au, da... propo’ plan...

Delija Momak

pre 5 godina

Cek bre,jel ste vi to izgubili od drugoligasa ? Pa kako mislite da odete na u plej off ? Imate 2 poraza vec.Racunajte 2 od Zvezde,2 od Buducnosti,1 od cedevite,1 od mege,1 od fmp-a,1 od olimpije i bar jos 1 od neke prosecne ekipe tipa zadar.To je 12 poraza MINIMUM.Od 22 utakmice? Nemate vi sanse nikakve,Zvezda,Buducnost,Cedevita i Mega verovatno a mozda i Olimpija ili mozda FMP.Vi ste zreli za 7-8 mesto.

MT Vračar

pre 5 godina

Promeniš klub za koji navijaš i rešiš se stresa i kompleksa. Inače ćeš uskoro podpuno da zakrkaš, ako već nisi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laki, 20. oktobar 2018 19:22)

To je vaša specijalnost, znamo, videli smo :) mi ipak ostajemo uz Partizan, i u dobru i u zlu! Nije uvek lako, ali je uvek lepo! ;)

JDAleksandar

pre 5 godina

Nije isto trenirati Megu i Partizan! Ako kreces u sezonu sa jednim od tri najmladja tima u ligi i najmladjim u Evrokupu onda to radis sa iskusnim trenerom poput Vlade Djurovica recimo. Neozbiljno je da klub sa takvom tradicijom kao Partizan ovako u sezonu. Tu talenta ima, ogromnog ali nema trenera koji bi sve to poslozio. Dule je u sezonu kada smo osvojili ABA ligu u Laktasima krenuo u sezonu sa manje talentovanim timom, a na kraju je dovodjenjem samo jednog igraca Lovernja to pretvoreno u sampionski tim, a ti igraci danas igraju u najboljim evropskim klubovima, a neki od njih su i u NBA ligi gde uzimaju ogromne pare. Sto se pojacanja tice, dva definitivno fale i trebalo bi da dodju sto pre. Nije Stefan Jankovic valjda vredniji od plasmana u cetiri ABA lige!

doci ce djavo po svoje

pre 5 godina

Ja lepo pricam da Canak treba da ode na vreme!!! Prosto trenutno ne moze da vodi veliki klub, opet se brukamo na sve strane..Miloje da dodje pa da imamo neku buducnost

Запад

pre 5 godina

Aj realno vi niste veliki klub vec 5god. Niste medju 4 u aba ligi a vec dvije godine ni u finale nikad slabije i nebitnije domace lige. Jednostavno vi jos uvijek zivite u nekim proslim vremenima a realnost je ta da su Mega i Fmp vas rang pa tako da Canak i jeste trener za vas . Koji dobar trener zeli da se bori za sredinu tabele aba lige ili da igra polu finale Kls?!
(Borky, 20. oktobar 2018 19:27)

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав.

dobro pamtim sve

pre 5 godina

Tim i igra u skladu s očekivanjima toplo-hladno,mlada ekipa i svakako lošijeg kvaliteta u odnosu na Fmp 1 ,Budućnost, Mornar i Cedevitu .Negde je u rangu Olimpije ,Mege i Fmp 2. Sve iznad 5.mesta je uspeh.E sad tu je x faktor,jer se radi o velikom klubu sa odličnim navijačima ...kako god ja sa uzivanjem gledam klub sa ogromnim kreditom i čekam strpljivo nove uspehe ...

Duck Dodgers

pre 5 godina

Нисам желео да коментаришем одмах после меча, јер сам желео да видим хоће ли се моје предвиђање да чим буде велике осцилације и пада овог младог тима долази пљување остварити. И наравно да јесте, већ је кренуло од Морнара, заустављено ипак добром утакмицом у Валенсији и сада је киша коментара. Наравно и даље ће бити осцилација, али и у супротном смеру. Узевши све у обзир одиграли смо јако лоше, и изгубили. Али људи заборављају да је овај скор управо онај који смо очекивали/прижељкивали, и да ће развој ових момака бити непрестано под притиском јавности, и донекле их ометати овим психолошким фактором. Наравно жао ми је због пораза, морало се добити. Али терање играча, тренера после неколико пораза, који је претрпела екипа која нема реалне амбиције да осваја нешто ове године, није ми јасно, није логично, јер ко је очекивао да ћемо ми ове године освојити било шта(кажем очекивао, не надао се). Морате разумети да се и много бољим тимовима дешавао непредвиђен пораз, овај тимима огроман потенцијал, који је управо то потенцијал, он мора кроз огроман рад да се оствари. Мало ми је чудно да одједном очекујемо сигурне победе Партизана, а само пре месец дана су губили по двадесет, тридесет разлике. Коју смо то такмичарску утакмицу изгубили а да нисмо играли тесан меч ове сезоне, и није ли то већ напредак. Све се брзо заборавља, али то неће спречити праве навијаче да подрже овај тим у уторак, јер лако је навијати док је добро. Ја ћу бити у Пиониру, ајд сад да вас видим вас.

Turista Nudista

pre 5 godina

Samo treba da vam se vrate Sloba i Tadić i eto vas ponovo ... 
(oberin martel, 20. oktobar 2018 17:59) 

-----

samo treba da vam ode gospodar i eto vas ponovo ...

Idn

pre 5 godina

Page bez samopouzdanja I ocajan u odbarani kao I Australijanac koji je uz to I ocajan na skoki, Velickovic nespreman posle izlaska iz povrede a za sad prelazna samo Marinkovicu I Nikolicu koji me odusevljava odbranom. Najveci problem odbrana koja je produkt sto uvek imamo jednog igraca kojeg moramo da "pokrivamo" jer je ocajan u istoj. Kuci cemo na buku dobijati ali na strani problem. Moramo jos "fizike" da ubacimo nekom jakom peticom posto je za prvog pleja kasno. Aj pa da dobijemo ovo :)

stoler

pre 5 godina

Bolje da smo je i cekali 31 godinu u ono vreme kosarke na betonu i docekali da osvojimo i nastavili da ih osvajamo u vreme procvata nase kosarke,ozbiljne lige i ozbiljnih takmicenja kada ste vi nestali cim su se stvari malo uozbiljile i pojavljivali se svakih 20,30 godina kao statisticka greska. Ne osporavam vam nijednu titulu, posebno ne dominaciju od 45-e do 55-e ali porediti ta vremena i kosarku sa osvajanjem titula od sedamdesetih naovamo je prosto smesno.

BODIBOND

pre 5 godina

Meni bode oci to sto svi ali svi timovi protiv Partizana igraju pozrtvovano i borbeno a protiv Idejice kontra slika, gube lopte, promasuju slobodna bacanja, trojke, brzo ulaze u bonuse... Potvrda ovoga su partije Mornara, Trenta, Buducnosti i Olimpije protiv Partizana i Buducnosti, Monaka, Andore, Mornara, Zadra protiv tima iz Zeleznika. A opet kako da i ne budes motivisan protiv sampiona Evrope zar ne?
Evo vidim i sa nekom Krkom se Partizan muci, a krivac za to je trener koji mora dobiti otkaz. Niko ne vidi osim mene da je on neiskusan.

aleksandar

pre 5 godina

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав.  
(Запад, 20. oktobar 2018 19:36)  
Pričaš o starom Partizanu koji ne postoji od 2007.godine.
(Boksi, 20. oktobar 2018 20:01)ne postojimo od 1945,nzm sto nas zovu INSTITUCIJA.

Admiral

pre 5 godina

E ovako stvari stoje. Partizan ima jako neiskusnu ekipu koja ima potencijal. Ovakvi porazi su moguci i to nije cudno. Ne moze se od Pejdza i Lendejla ocekivati da pruzaju partije kao Regland i Perperoglu u Zvezdi. Razlika je ogromna,ovi su dosli sa koledza,prvi put se susrecu sa evropskom kosarkom a ovi drugi imaju godine iskustva i igranja u EL i EK. Pitanje je samo da li su navijaci spremni da istrpe ove nase da se ove sezone naviknu na ovakvu igru ili nisu. Takodje,pitanje za upravu,da li namerava da ove igrace zadrzi i nadalje ili da ih proda cim se naviknu na Evropu? Ako ostaju onda vredi istrpeti ovakve poraze ali ako nameravaju da ih odmah prodaju nakon uigravanja onda ne vidim svrhu i smisao.

grobari perlez

pre 5 godina

ocekujem u drugom poluvremenu da naj bolja ekipa doda gas i da dobiemo krku lagano.Bijo sam na utakmici sa zenitom i vidijo sam da imamo potencial.samo hrabro i nedajte se grobari moji

stoler

pre 5 godina

A ove saljivdzije sto pricaju da cemo bas dugo cekati na novu titulu to valjda pricaju iz sopstvenog iskustva. Jer ko bolje od njih zna kakav je to osecaj uzeti titulu svakih 20,30 godina. Mi cemo mozda cekati neko vreme,ali po dve,tri decenije sigurno necemo.

stoler

pre 5 godina

Hahaha,pratim kosarku od pre izvesnog vremena?!?! Pa vi je pratite celih 5 godina i nije vas sramota da se ovde javljate i lupetate. Ja istoriju mog kluba znam savrseno dobro,ne treba mi tastatura,internet i slicno zato sto evo vec 40 godina uzivo pratim Partizan,radujem se titulama i pratim kosarku. Vama treba internet,wikipedia i slicno da pronadjete podatke o tim silnim trofejima kad smo kako kaze jedan ovde gledali "carobnjake ove igre" ili nesto tako posto zivih svedoka tih dana na betonu jedva da jos ima. Vama treba internet da vidite kad prestaje fmp,a pocinje zvezda.

zzz

pre 5 godina

Dajte ljudi, ovo Partizan resava bez problema dvocifrenom razlikom, kakvo Krkanje i ekipa projektovana za EL vas spopala, fe fore cuvajte za Evrokup ovde nema smisla zaista...

Sisoje

pre 5 godina

A najjači su mi panteri sa komentarima, gledam njihov sastav i nekog Tomića te se ne mogu načuditi kako su im se poklopili rezultati. Po sasstavu ne bi rekao da mogu dobiti Sigal Prištinu, al eto, biće malo pliskanja u derbiju i otrežnjenje, tek tako da vide gde im je mesto, gde im je bilo mesto i gde će da im bude mesto. Njima da se ozledi Regland, prosek, čuj Tomić, daj nemojte me .......

BODIBOND

pre 5 godina

Meni bode oci to sto svi ali svi timovi protiv Partizana igraju pozrtvovano i borbeno a protiv Idejice kontra slika, gube lopte, promasuju slobodna bacanja, trojke, brzo ulaze u bonuse... Potvrda ovoga su partije Mornara, Trenta, Buducnosti i Olimpije protiv Partizana i Buducnosti, Monaka, Andore, Mornara, Zadra protiv tima iz Zeleznika. A opet kako da i ne budes motivisan protiv sampiona Evrope zar ne?
Evo vidim i sa nekom Krkom se Partizan muci, a krivac za to je trener koji mora dobiti otkaz. Niko ne vidi osim mene da je on neiskusan.

dobro pamtim sve

pre 5 godina

Tim i igra u skladu s očekivanjima toplo-hladno,mlada ekipa i svakako lošijeg kvaliteta u odnosu na Fmp 1 ,Budućnost, Mornar i Cedevitu .Negde je u rangu Olimpije ,Mege i Fmp 2. Sve iznad 5.mesta je uspeh.E sad tu je x faktor,jer se radi o velikom klubu sa odličnim navijačima ...kako god ja sa uzivanjem gledam klub sa ogromnim kreditom i čekam strpljivo nove uspehe ...

Запад

pre 5 godina

Aj realno vi niste veliki klub vec 5god. Niste medju 4 u aba ligi a vec dvije godine ni u finale nikad slabije i nebitnije domace lige. Jednostavno vi jos uvijek zivite u nekim proslim vremenima a realnost je ta da su Mega i Fmp vas rang pa tako da Canak i jeste trener za vas . Koji dobar trener zeli da se bori za sredinu tabele aba lige ili da igra polu finale Kls?!
(Borky, 20. oktobar 2018 19:27)

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав.

stoler

pre 5 godina

A ove saljivdzije sto pricaju da cemo bas dugo cekati na novu titulu to valjda pricaju iz sopstvenog iskustva. Jer ko bolje od njih zna kakav je to osecaj uzeti titulu svakih 20,30 godina. Mi cemo mozda cekati neko vreme,ali po dve,tri decenije sigurno necemo.

stoler

pre 5 godina

Bolje da smo je i cekali 31 godinu u ono vreme kosarke na betonu i docekali da osvojimo i nastavili da ih osvajamo u vreme procvata nase kosarke,ozbiljne lige i ozbiljnih takmicenja kada ste vi nestali cim su se stvari malo uozbiljile i pojavljivali se svakih 20,30 godina kao statisticka greska. Ne osporavam vam nijednu titulu, posebno ne dominaciju od 45-e do 55-e ali porediti ta vremena i kosarku sa osvajanjem titula od sedamdesetih naovamo je prosto smesno.

aleksandar

pre 5 godina

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав.  
(Запад, 20. oktobar 2018 19:36)  
Pričaš o starom Partizanu koji ne postoji od 2007.godine.
(Boksi, 20. oktobar 2018 20:01)ne postojimo od 1945,nzm sto nas zovu INSTITUCIJA.

gremlin

pre 5 godina

Veliki si Partizane,i ranjen i bez ABA par sezona,čak i play-offa limenke te prate i svaku vest pokušavaju da ponize...zašto?!pa 13 god ih boli...i boleće...idemo po pobedu...

ak47

pre 5 godina

Vi se spremste za F4 ABA i da osvojite istu a maredne sezone da osvojite EL.Tako Ostoja planira
(NY, 20. oktobar 2018 18:21)

A vi se spremate za prvi f4 evrolige u istoriji, cak su vam obezbedili da bude u bg... au, da... propo’ plan...

stoler

pre 5 godina

Hahaha,pratim kosarku od pre izvesnog vremena?!?! Pa vi je pratite celih 5 godina i nije vas sramota da se ovde javljate i lupetate. Ja istoriju mog kluba znam savrseno dobro,ne treba mi tastatura,internet i slicno zato sto evo vec 40 godina uzivo pratim Partizan,radujem se titulama i pratim kosarku. Vama treba internet,wikipedia i slicno da pronadjete podatke o tim silnim trofejima kad smo kako kaze jedan ovde gledali "carobnjake ove igre" ili nesto tako posto zivih svedoka tih dana na betonu jedva da jos ima. Vama treba internet da vidite kad prestaje fmp,a pocinje zvezda.

Turista Nudista

pre 5 godina

Samo treba da vam se vrate Sloba i Tadić i eto vas ponovo ... 
(oberin martel, 20. oktobar 2018 17:59) 

-----

samo treba da vam ode gospodar i eto vas ponovo ...

JDAleksandar

pre 5 godina

Nije isto trenirati Megu i Partizan! Ako kreces u sezonu sa jednim od tri najmladja tima u ligi i najmladjim u Evrokupu onda to radis sa iskusnim trenerom poput Vlade Djurovica recimo. Neozbiljno je da klub sa takvom tradicijom kao Partizan ovako u sezonu. Tu talenta ima, ogromnog ali nema trenera koji bi sve to poslozio. Dule je u sezonu kada smo osvojili ABA ligu u Laktasima krenuo u sezonu sa manje talentovanim timom, a na kraju je dovodjenjem samo jednog igraca Lovernja to pretvoreno u sampionski tim, a ti igraci danas igraju u najboljim evropskim klubovima, a neki od njih su i u NBA ligi gde uzimaju ogromne pare. Sto se pojacanja tice, dva definitivno fale i trebalo bi da dodju sto pre. Nije Stefan Jankovic valjda vredniji od plasmana u cetiri ABA lige!

MT Vračar

pre 5 godina

Promeniš klub za koji navijaš i rešiš se stresa i kompleksa. Inače ćeš uskoro podpuno da zakrkaš, ako već nisi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laki, 20. oktobar 2018 19:22)

To je vaša specijalnost, znamo, videli smo :) mi ipak ostajemo uz Partizan, i u dobru i u zlu! Nije uvek lako, ali je uvek lepo! ;)

srbin

pre 5 godina

Danas od Partizanovih 23 pojena 22 dali srbski igraći a jedan pojen dao stranac pejdj
(sarkazam bre, 20. oktobar 2018 

Pod hitno da se vratis u osnovnu skolu i da trazis od uciteljice da te ponovo nauci pravopisu srpslog jezika

grobari perlez

pre 5 godina

ocekujem u drugom poluvremenu da naj bolja ekipa doda gas i da dobiemo krku lagano.Bijo sam na utakmici sa zenitom i vidijo sam da imamo potencial.samo hrabro i nedajte se grobari moji

zzz

pre 5 godina

Dajte ljudi, ovo Partizan resava bez problema dvocifrenom razlikom, kakvo Krkanje i ekipa projektovana za EL vas spopala, fe fore cuvajte za Evrokup ovde nema smisla zaista...

Sisoje

pre 5 godina

A najjači su mi panteri sa komentarima, gledam njihov sastav i nekog Tomića te se ne mogu načuditi kako su im se poklopili rezultati. Po sasstavu ne bi rekao da mogu dobiti Sigal Prištinu, al eto, biće malo pliskanja u derbiju i otrežnjenje, tek tako da vide gde im je mesto, gde im je bilo mesto i gde će da im bude mesto. Njima da se ozledi Regland, prosek, čuj Tomić, daj nemojte me .......

doci ce djavo po svoje

pre 5 godina

Ja lepo pricam da Canak treba da ode na vreme!!! Prosto trenutno ne moze da vodi veliki klub, opet se brukamo na sve strane..Miloje da dodje pa da imamo neku buducnost

Admiral

pre 5 godina

E ovako stvari stoje. Partizan ima jako neiskusnu ekipu koja ima potencijal. Ovakvi porazi su moguci i to nije cudno. Ne moze se od Pejdza i Lendejla ocekivati da pruzaju partije kao Regland i Perperoglu u Zvezdi. Razlika je ogromna,ovi su dosli sa koledza,prvi put se susrecu sa evropskom kosarkom a ovi drugi imaju godine iskustva i igranja u EL i EK. Pitanje je samo da li su navijaci spremni da istrpe ove nase da se ove sezone naviknu na ovakvu igru ili nisu. Takodje,pitanje za upravu,da li namerava da ove igrace zadrzi i nadalje ili da ih proda cim se naviknu na Evropu? Ako ostaju onda vredi istrpeti ovakve poraze ali ako nameravaju da ih odmah prodaju nakon uigravanja onda ne vidim svrhu i smisao.

Ujka Žitko

pre 5 godina

Veliki si Partizane,i ranjen i bez ABA par sezona,čak i play-offa limenke te prate i svaku vest pokušavaju da ponize...zašto?!pa 13 god ih boli...i boleće...idemo po pobedu...
(gremlin, 20. oktobar 2018 16:56)

Na pola ste puta od tih naših 13 godina, a boli vas mnogo mnogo više nego nas. Razmisli zašto je tako. Pogledajte se u ogledalo, shvatite da je Zvezda jedina Zvezda koja postoji, suočite se sa tim, priznajte sebi da smo liga iznad vas, oterajte nesposobnu upravu, dovedite legende kluba, iskulirajte komplekse, poštujte protivnike, jer zbog vašeg nepoštovanja niko ni vas više ne poštuje. Živite od titule iz '91 i dominacije koja ne postoji već 5 godina i očekujete da budete neki strah i trepet? Pomozite sebi, mi vas dovoljno kanalimo, nemojte i vi sebe, postaje mi vas žao.

panco

pre 5 godina

zasto dozvoljavaju da se ABA liga igra na ovakvim terenima. Kao kad sam bio u Srednjoj skoli, pamioi9n linija. Za odbojku, rukomet, fudbal... Ljudi ne preterujem. Bolje dvorane imaju srednje skole u Amrici

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Pera Božić ..."taj nema pojma, upropastio nas, imamo ekipu nemamo trenera"...oteraše Peru.....

Đžikić... "Đžile mag, "Dule br.2"...". Krenuše porazi, šurenje od FMP-a u polufinalu..."Ma nema on veze...pojmara, menjaj to..."...i ode Đžile

Čanak...."To majstore...sad napadamo ABA ligu...dogodine EL...dobiše Zenit bez 3 glavna igrača-ludilo na komentarima"...Par poraza "Ma upropastio nas Čanak...teraj to"

I ONDA VI KAZETE DA SE RAZUMETE U KOŠARKU, DA STE VI KOŠARKAŠKI "POTKOVANI" , DA MI PRATIMO KOŠARKU 3 GOD...
PA RAZUMETE SE VI U KOŠARKU ALI KO MARICA...

Miskec

pre 5 godina

"Mi u narednih 50 godina necemo doći na nivo kao nekad.Mozda kada se promeni društvo,uprava,sistem poslovanja,protok novca,...To mogu negde da očekujem 2088 godine,ako budemo postojali kao narod još uvek.
(we are the champions, 20. oktobar 2018 17:34)"
Ako bude pravde i zakona vi vise nikada necete doci na nivo kao nekad!

EUFORIJA

pre 5 godina

Tim i igra u skladu s očekivanjima toplo-hladno,mlada ekipa i svakako lošijeg kvaliteta u odnosu na Fmp 1 ,Budućnost, Mornar i Cedevitu .Negde je u rangu Olimpije ,Mege i Fmp 2. Sve iznad 5.mesta je uspeh.E sad tu je x faktor,jer se radi o velikom klubu sa odličnim navijačima ...kako god ja sa uzivanjem gledam klub sa ogromnim kreditom i čekam strpljivo nove uspehe ...
(dobro pamtim sve, 20. oktobar 2018 20:25)
Nacekaces se!

we are the champions

pre 5 godina

Mi u narednih 50 godina necemo doći na nivo kao nekad.Mozda kada se promeni društvo,uprava,sistem poslovanja,protok novca,...To mogu negde da očekujem 2088 godine,ako budemo postojali kao narod još uvek.

SaleKg

pre 5 godina

Otkaz Canku, ali odmah! Covek nema znanje, harizmu, energiju, motivaciju... Jos jedna izgubljena sezona, iako su igraci sasvim solidni. Prosle godine Muta, sad ovaj, pre toga Bozic, jos samo Tumbasa nismo probali. Dajte ozbiljnog trenera dok jos nije kasno!

tulumbas

pre 5 godina

Tim i igra u skladu s očekivanjima toplo-hladno,mlada ekipa i svakako lošijeg kvaliteta u odnosu na Fmp 1 ,Budućnost, Mornar i Cedevitu .Negde je u rangu Olimpije ,Mege i Fmp 2. Sve iznad 5.mesta je uspeh.E sad tu je x faktor,jer se radi o velikom klubu sa odličnim navijačima ...kako god ja sa uzivanjem gledam klub sa ogromnim kreditom i čekam strpljivo nove uspehe ...
(dobro pamtim sve, 20. oktobar 2018 20:25)

Samo budi uporan i dovoljno strpljiv jer ces bas dugooo,dugoo cekati.

Borky

pre 5 godina

A ove saljivdzije sto pricaju da cemo bas dugo cekati na novu titulu to valjda pricaju iz sopstvenog iskustva. Jer ko bolje od njih zna kakav je to osecaj uzeti titulu svakih 20,30 godina. Mi cemo mozda cekati neko vreme,ali po dve,tri decenije sigurno necemo.
(stoler, 20. oktobar 2018 21:08)

Jedini koji je toliko dugo cekao na titulu je Partizan.

Dacha

pre 5 godina

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав.
(Запад, 20. oktobar 2018 19:36)

Partizan,Cibona i Bosna su BILI veliki klubovi,vise nisu,pomirite se sa tim!

Boksi

pre 5 godina

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав. 
(Запад, 20. oktobar 2018 19:36) 
Pričaš o starom Partizanu koji ne postoji od 2007.godine.

Ujka Žitko

pre 5 godina

Hahaha,pratim kosarku od pre izvesnog vremena?!?! Pa vi je pratite celih 5 godina i nije vas sramota da se ovde javljate i lupetate. Ja istoriju mog kluba znam savrseno dobro,ne treba mi tastatura,internet i slicno zato sto evo vec 40 godina uzivo pratim Partizan,radujem se titulama i pratim kosarku. Vama treba internet,wikipedia i slicno da pronadjete podatke o tim silnim trofejima kad smo kako kaze jedan ovde gledali "carobnjake ove igre" ili nesto tako posto zivih svedoka tih dana na betonu jedva da jos ima. Vama treba internet da vidite kad prestaje fmp,a pocinje zvezda.
(stoler, 20. oktobar 2018 23:09)

Pozdravio te Duci Simonović... Aj na vikipediju, da vidiš ko je to i šta je nekad bila Zvezda... Uzalud tvojih 40 godina praćenja, kad imaš selektivno pamćenje.

Idn

pre 5 godina

Page bez samopouzdanja I ocajan u odbarani kao I Australijanac koji je uz to I ocajan na skoki, Velickovic nespreman posle izlaska iz povrede a za sad prelazna samo Marinkovicu I Nikolicu koji me odusevljava odbranom. Najveci problem odbrana koja je produkt sto uvek imamo jednog igraca kojeg moramo da "pokrivamo" jer je ocajan u istoj. Kuci cemo na buku dobijati ali na strani problem. Moramo jos "fizike" da ubacimo nekom jakom peticom posto je za prvog pleja kasno. Aj pa da dobijemo ovo :)

Papilon

pre 5 godina

Pao je Partizan na niske grane.
(sin lovca na medvede, 20. oktobar 2018 19:05

Ma jok, samo se polako vraca tamo gde mu je i mesto i gde je bio prvih 30-35 godina posle osnivanja.

dddd

pre 5 godina

Partizan jeste veliki klub jer se velicina kluba ne ogleda u 3,4 ili 5 sezona. Poenta je sto je Partizan vec 5 godina klub koji nije na nivou Zvezde,Buducnosti i Cedevite. Realno je da Partizan nije klilub za Evroligu u ovom trenutku. Evrokup je njihov najveci domet trenutno. Pozdrav od zvezdasa koji ne ume da mrzi

mile1970

pre 5 godina

zapad kad vec nabrajas onda nabrajaj do kraja Jugoplastika odnosno Split je veci klub od svik koje si pomenuo.Nazalost sva cetiri su daleko od velikih klubova danas.Zvezda je bila veliki klub I sada je

Borky

pre 5 godina

Aj realno vi niste veliki klub vec 5god. Niste medju 4 u aba ligi a vec dvije godine ni u finale nikad slabije i nebitnije domace lige. Jednostavno vi jos uvijek zivite u nekim proslim vremenima a realnost je ta da su Mega i Fmp vas rang pa tako da Canak i jeste trener za vas . Koji dobar trener zeli da se bori za sredinu tabele aba lige ili da igra polu finale Kls?! 
(Borky, 20. oktobar 2018 19:27) 

Величина клуба се не огледа у "пет година". По теби су Дарушафака, Каршијака, Химки, Цедевита и Звезда велики клубови, јер пратиш кошарку 5 година, али није тако. Партизан је велики клуб. Цибона је велики клуб. Босна је велики клуб. Поздрав.
(Запад, 20. oktobar 2018 19:36)

Pratim ja kosarku sigurno vise nego sto ti imas godina al nije to bitno jer boze moj samo navijaci Partizana gledaju kosarku i imaju ekskluzivno pravo da komentarisu.
Trenutno svi ovi klubovi koje si ti nabrojao su trenutno puno puno veci klubovi od Partizana.Jer ti sad hoces da kazes da je Zvezda trenutno veci klub od Psg jer ima osvojenu europu a ovi nemaju. Bosna npr. vise i ne postoji a eto veliki je klub po tebi.Jedno pisete na fudbalskim vjestima a onda o istoj stvari potpuno drugacije na kosarkaskim vjestima LICEMERI.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Pričaš o starom Partizanu koji ne postoji od 2007.godine.
(Boksi, 20. oktobar 2018 20:01)

ne postojimo od 1945,nzm sto nas zovu INSTITUCIJA.
(aleksandar, 20. oktobar 2018 20:12)

Ko vas zove ?!Sami sebe tako zovete - SAMOPROKLAMOVANA institucija,...Vas zovu u Americi - Seltiksi ...tako kazu ovi tvoji hahahaha

Ujka Žitko

pre 5 godina

E, nema veze, gledajte Zvezdu i nadajte se da izgubi. Kakve veze ima što nemate ništa osim sponzora... Nemojte da gledate u svoje dvorište. Plačite, kukajte, mrzite, lažite, tako se pomaže klubu. Grlo i dlanovi, to su nekad bili grobari, a ko ste sada vi?

Sabre

pre 5 godina

Ajde grobari stvarno, vreme vam je da ovog slucaja terate dok ne prodjete ko mi sa Alimpijem. Imate prilicno dobar i jak tim realno, ali ne vredi kad je igrac manje trener.

moro

pre 5 godina

Posroji snimak na yutube-u deset Partizanovih najboljih stranaca sa atmosverom na utakmicama kada su oni igrali... ovo danas jad i beda a proslo je samo desetak godina...

Papilon

pre 5 godina

....Mi cemo mozda cekati neko vreme,ali po dve,tri decenije sigurno necemo.
(stoler, 20. oktobar 2018 21:08)

Tipican primer tastatura navijaca koji je poceo pratiti kosarku pre izvesnog vremena, da poznaje bar malo istoriju svog malog kluba ne bi nikad napisao ovakvu glupost. KK Partizan je na svoju prvu titulu cekao 31 godinu, ako da Bog i na sledecu ce cekati bar isto toliko a uz malo srece i malo vise.

informacija caca

pre 5 godina

najnovija vest: Canak dobio otkaz ! Novi trener Partizana Dusan Alimpijevic , ipak je on uradio najvise za partizanove navijace , dao im je razlog za zivot .

KaraDjordje

pre 5 godina

....Ne osporavam vam nijednu titulu, posebno ne dominaciju od 45-e do 55-e ali porediti ta vremena i kosarku sa osvajanjem titula od sedamdesetih naovamo je prosto smesno.
(stoler, 20. oktobar 2018 21:42)

Ok, ako su te titule bile smesne, kakvi ste onda bili vi, kao klub, kada niste uspeli u tim godinama ni da nam do kolena budete. Igraci, rukovodstvo i navijaci Partizana su tada dolazili na Mali Kalemegdan i otvorenih usta gledali sta rade carobnjaci u crveno belom sa kosarkaskom loptom.

mile1970

pre 5 godina

stoler koliko ste titula vi kao ozbiljan klub imali do 90 godine.?I sampioni Evrope ste postali kada ste bili drugi posto zbog raspada drzave Split nije imao pravo da igra inace isprasili vas u finalu sve tri utakmice 20+.

Duck Dodgers

pre 5 godina

Нисам желео да коментаришем одмах после меча, јер сам желео да видим хоће ли се моје предвиђање да чим буде велике осцилације и пада овог младог тима долази пљување остварити. И наравно да јесте, већ је кренуло од Морнара, заустављено ипак добром утакмицом у Валенсији и сада је киша коментара. Наравно и даље ће бити осцилација, али и у супротном смеру. Узевши све у обзир одиграли смо јако лоше, и изгубили. Али људи заборављају да је овај скор управо онај који смо очекивали/прижељкивали, и да ће развој ових момака бити непрестано под притиском јавности, и донекле их ометати овим психолошким фактором. Наравно жао ми је због пораза, морало се добити. Али терање играча, тренера после неколико пораза, који је претрпела екипа која нема реалне амбиције да осваја нешто ове године, није ми јасно, није логично, јер ко је очекивао да ћемо ми ове године освојити било шта(кажем очекивао, не надао се). Морате разумети да се и много бољим тимовима дешавао непредвиђен пораз, овај тимима огроман потенцијал, који је управо то потенцијал, он мора кроз огроман рад да се оствари. Мало ми је чудно да одједном очекујемо сигурне победе Партизана, а само пре месец дана су губили по двадесет, тридесет разлике. Коју смо то такмичарску утакмицу изгубили а да нисмо играли тесан меч ове сезоне, и није ли то већ напредак. Све се брзо заборавља, али то неће спречити праве навијаче да подрже овај тим у уторак, јер лако је навијати док је добро. Ја ћу бити у Пиониру, ајд сад да вас видим вас.

oberin martel

pre 5 godina

Mi u narednih 50 godina necemo doći na nivo kao nekad.Mozda kada se promeni društvo,uprava,sistem poslovanja,protok novca,...
(we are the champions, 20. oktobar 2018 17:34)

Samo treba da vam se vrate Sloba i Tadić i eto vas ponovo ...

Borky

pre 5 godina

Ja lepo pricam da Canak treba da ode na vreme!!! Prosto trenutno ne moze da vodi veliki klub, opet se brukamo na sve strane..Miloje da dodje pa da imamo neku buducnost
(doci ce djavo po svoje, 20. oktobar 2018 19:08)
Aj realno vi niste veliki klub vec 5god. Niste medju 4 u aba ligi a vec dvije godine ni u finale nikad slabije i nebitnije domace lige. Jednostavno vi jos uvijek zivite u nekim proslim vremenima a realnost je ta da su Mega i Fmp vas rang pa tako da Canak i jeste trener za vas . Koji dobar trener zeli da se bori za sredinu tabele aba lige ili da igra polu finale Kls?!

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Poraz upozorenja. Bolje sada na početku prvenstva.
(novica, 20. oktobar 2018 19:27)


Nešto vas često upozoravaju, samo vi nikako da shvatite buhahahaha.
Ali nema veze, vas u Americi zovu Seltiks...

Milos

pre 5 godina

Pa dobro, valjda je bitnije koliko su dali srpski igraci od poraza? Mislim, to je novi kriterijum po kome se gleda uspeh. Uveliko se prica da ce i FIBA i ULEB da racunaju samo poene domacih igraca umesto ukpnog broja poena.

Laki

pre 5 godina

@(BODIBOND, 20. oktobar 2018 18:17)
Promeniš klub za koji navijaš i rešiš se stresa i kompleksa. Inače ćeš uskoro podpuno da zakrkaš, ako već nisi.

Southpaw

pre 5 godina

Ovo je samo dokaz više da je hrvatska košarka u dugogodišnjoj krizi! I hrvatski klubovi imaju loše rezultate u ABA, a i hrvatska reprezentacija nije nista bolja...

NY

pre 5 godina

Vi se spremste za F4 ABA i da osvojite istu a maredne sezone da osvojite EL.Tako Ostoja planira 
(NY, 20. oktobar 2018 18:21) 

A vi se spremate za prvi f4 evrolige u istoriji, cak su vam obezbedili da bude u bg... au, da... propo’ plan...
(ak47, 20. oktobar 2018 18:27)



Ko te prevari da je F4 bio planiran zbog Zvezde.Beograd je bio planiran posle Praga, Milana i Berlina.StA kaze Tegeltija.Plan se pravi tri godine unapred

fanta 0.33

pre 5 godina

Aj ti Canak lepo svojoj kuci.Nisi ti za ovaj posao.Mi covece nemamo ni jedan izgradjen napad.U stvari imamo samo jedan a to je.Pejdz prenosi loptu,Gagic ili Lendejl prave jedan blok na centru,lopta se onda prebacuje na desnu stranu,pa drugi blok,lopta se vraca na centar,gde se pravi treci blok i gde loptu preuzima Marinkovic.Tada nastupa s...e jer decko ne zna gde ce sa loptom.Slede onda ubitacne dve zavrsnice.Prva Marinkovic se nabija u reket gde uglavnom gubi loptu i druga gde Marinkovic trci na levu stranu i pokusava da sutne za tri poena sa njegovim novinama od ove godine,sut sa jedne noge ili iskorak u stranu na osam metara.A sto je najgore da nemas autoritet kod igraca.Ako imas obraza i ako volis Partizan a ti lepo ili sa aerodroma ili autobuske stanice u Bg podnesi ostavku.Ako to ne uradis ili ako ti se ne zahvali Loncar,nama nema spasa i ova godina ce biti mnogo gora nego prosla.

Dragan

pre 5 godina

Sada samo zamenite trenera,pravo vreme za tajm aut.Treba neko oštriji i st vari dolaze na svoje mesto.( da ne bude kasno kao u fudbalu)Ali oni koji odlučuju uvek kasno reaguju.

Tomas

pre 5 godina

Ne igra nam Zagor,imali utakmicu Evrokupa u sredu i sad su to razlozi za bledu igru.Katastrofa.Pod hitno promeniti trenera, a zahvaliti se Saniju,Gavriloviću i Novici,koji ne mogu da prate ovaj ritam utakmica što zbog ozleda(Sani i Novica), a što zbog neznanja (Gavrilović).

Ga(U)zenje "institucije"

pre 5 godina

Samo treba da vam se vrate Sloba i Tadić i eto vas ponovo ...
(oberin martel, 20. oktobar 2018 17:59)

Sloba malo teze, a Tadic .... za 15-20 god.:))))

Marko

pre 5 godina

Sad ce svi po Canku, a do skoro bili svi slozni da je on super resenje, daj dogovorite se, ipak ste vi samoproklamovana institucija ... Mislim da je pravo vreme da se Dusko vrati, tek tad ce biti interesantno gledati vas ...

Grebic Grobar

pre 5 godina

Kratka realna analiza :

Novica - zreo za penziju
Aranitovic - KLS
Gavrilovic - KLS
Gagic - nemoguce bilo cim nadomestiti nedostatak kosarkaske inteligencije
Page i Lendale- bice dobar u Evropi za par godina
SY - veoma limitiran igrac
Marinkovic - napredovao ali nikada x faktor
Nikolic i Gegic - bili bi dobri kao trece opcije
Pecarski - videcemo ...
Zagorac - videcemo ...

Sve u svemu jos jedna izgubljena godina ...

deki

pre 5 godina

Borky 19:27@ odlican komentar,Partizan zivi od stare slave a to je najopasnije, kad lazes sebe da so veliki a bilo bi jos gore da van drzava ne pumpa lovu preko javnih preduzeca a i EK sto igrate,dabogda da drzava nije "pljunula" lovu Djordiu.Zadnje dve godine vas maksimum je polufinale KLS gde vas otrese FMP a i ove godine moze biti isto plus Mega kako igra,ako Miloje ne povuce rucnu, ubice vas oni klinci

zzz

pre 5 godina

Evo Paige se malo popravio do kraja ali je zato Nikolic bio ocajan... Lendejl odigrao bolje drugo poluvreme ali Gagic nije nista doprineo u 2., kao ni Sani... stvarno nemam reci... svake sezone se gubi od sve losijih timova... Mada u stvari Krka je samo po imenu slaba, Lapornik , Cinac, Fifolt, Marinelli sve EL kalibar... ccc... Kod Mute smo bar mogli da vidimo po 200 poena na utakmicama, rezultati nisu bili nista gori.

Cubaka

pre 5 godina

Sve mi se cini da sam bio u pravu kada sam rekao da posle "trentovanja" dolazi "krkovanje". Koji ste vi cirkus, posle pobede nad Zenitom, koji je dosao sa omladinskim pogonom, vec ste videli sebe kao pobednika evrolige, ekipe bez limita, osvajanja ABA lige i ne znam sta i koje gluposti ste pisali. Ponovicu samo, NEPREVAZIDJENI CIRKUSANTI.

Trojka o tablu

pre 5 godina

Poraz od direktnog rivala u borbi za opstanak.Pobedite Cedevitu ,gubite od Mornara i Krke? A namucili ste se i protiv Olimpije posteno.2 pobede po pola kosa i 2 poraza od 4-5 razlike.Komedija ste od kluba.

Borky

pre 5 godina

Koga bi vi za trenera?Zeljka Obradovica?Pa sta vi mislite da ce neki bolji trener prihvatiti da se bori za sredinu tabele aba lige,polifinale kls ili da se bruka u europi sa 2-3 pobjede u eurocupu?Jos na to dodas ne realne navijace koji zive u devedesetima i vrse pritisak poslje svake utakmice bilo da se pobjedi(osvajamo euroligu) ili izgubi(ovaj nema pojma daj drugog).

tulumbas

pre 5 godina

Dobro ljudi, sta vam je, ova Krka je pravljena za vrh Aba lige!
(Milenko, 20. oktobar 2018 20:14)

Naravno,a sa jos par igraca i prava evroligaska ekipa.

lets play

pre 5 godina

ja se kao navijac zvezde vise i ne sprdam sa navijacima partizana jer mi odavno nije interesantno! kada sam celo leto pisao da je partizan poluamaterski klub sa trenerom praktikantom, navijaci tog kluba su najavljivali napad na evrokup, titulu na jadranu i gazenje zvezde!!! 10 god uceni da postoji magija i carobnjaci, i dalje veruju u bajke!!! iako realnost koja traje evo vec 5 god, a koju ne vide kaze da je klub raspadnut, bez ikakve ideje i koncepcije, iako u poslednje dve sezone ozbiljan novac ulazi u klub!!! ocekujem da zvezda bukvalno zgazi partizan u derbiju, jer je razlika u klasi stravicna, a svi ovi porazi od mornara, krke, u evrokupu su apsolutno ocekivani i realni!!!!!!!

ovaj

pre 5 godina

Canak nikada ne moze biti prvi trener.Zar to nije jasno odavno,sta pokusava uprava?Nema kvaliteta ni kod igraca.Samo Vanja i Zagorac koji sad i ne igra.Sani definitivno pogresio sport.

stoler

pre 5 godina

Dugo je i trajala euforija. Kad sam rekao da je ova ekipa, ove sezone peta, sesta po kvalitetu u ABA mnogi su me demantovali i fantazirali da samo sto nismo osvojili. Ovo je nazalost realnost. I ja bih voleo titulu ali od toga prosto nema nista ni ove godine. Pre svega nemamo trenera, a i tim je relativno skroman. Ovakvi porazi zapravo sve to i dokazuju.

Piksel

pre 5 godina

uhh zeznuta ova Krka, mozda im je ime neprimjetno, ali lagano bi u Evroligi bili u TOP4, nikad jaci protivnik, nije Partizan slab, no je protivnik brutalan, al dako se izgura ovo do kraja O_o O_o

momcilo

pre 5 godina

Daj bar da igra Pecarski, sigurno je bolji od vecine igraca. Jeste fizicki slabiji, ali nije kardinalno glup kao vecina ovih nazovi igraca.
cemu se nadamo ako Krku ne mozemo da pobedimo. Osam minuta do kraja oni u bonusu, mi se ispucavamo. Lepo se vidi da ih Canak upozorava na bonus, ali lete ko muve bez glave. Stvarno lose.

EUFORIJA

pre 5 godina

Poraz upozorenja. Bolje sada na početku prvenstva.
(novica, 20. oktobar 2018 19:27)

Bice za vas mnogo poraza upozorenja ove godine: i na pocetku, na sred sezone, a najvise na kraju.

Savatiye

pre 5 godina

@ stoler

Tuga je ako ti 40 godina pratiš košarku a ništa ne znaš. Što se tiče titula koje brojiš, nešto ti u zadnje vreme slabo ide...

John

pre 5 godina

Dođe čovek u apoteku i traži plivadon, a apotekar kaže: "ne sarađujemo sa Plivom, samo sa Krkom". Nema veze dajte mi onda krkadon.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

zagorac neće da igra jer mu kasni plata.prelazi u trento.
(car afrike i azije, 20. oktobar 2018 18:20)

Čanak procenio da će biti dovoljno to što će odigrati Javor...

nebojša

pre 5 godina

Realno,u prva četiri kola dva poraza,zatim realno 2x od Zvezde,1x FMP,1x Budućnost + makar 1x neki poraz od ostalih,realno opet TOP 5?

Grebic Grobar

pre 5 godina

Secam se partije Vanje u Cacku u finalu Juniorskog prvenstva protiv Zvezde... isto silovanje, isti step bekovi sa 10 m i isti promasaji ! Nikad se nece promeniti ...

Гиле

pre 5 godina

Милоје је више пута одбио Партизан. Можда би он био бољи али не жели у овој ситуацији. А и жели у Америку, ко му је гледао интервјуе.

Delija Momak

pre 5 godina

Cek bre,jel ste vi to izgubili od drugoligasa ? Pa kako mislite da odete na u plej off ? Imate 2 poraza vec.Racunajte 2 od Zvezde,2 od Buducnosti,1 od cedevite,1 od mege,1 od fmp-a,1 od olimpije i bar jos 1 od neke prosecne ekipe tipa zadar.To je 12 poraza MINIMUM.Od 22 utakmice? Nemate vi sanse nikakve,Zvezda,Buducnost,Cedevita i Mega verovatno a mozda i Olimpija ili mozda FMP.Vi ste zreli za 7-8 mesto.

Rajko

pre 5 godina

Ocajni ste..nebitno pobijedili ili ne..Velickovic ni blizu forme..i cisto sumnjam da ce biti..Pejdz smijesan..Lendejl takodje..ne znam na koju foru mozete biti cetvrti..nije ni Zagorac neko ko moze sve to nositi na sebi..moze utakmicu ili dvije ali sezonu nikako.

kampf

pre 5 godina

sramotan pristup utakmici, sramotno izdanje pojedinaca, sraman poraz od ekipe ispod ABA proseka. Nije više do Čanka, koliko je do limitiranosti igrača...

Posmatrač F4/5

pre 5 godina

Samo da pitam neke koji piskaraju - ima li razlike u kvalitetu YU i Srb.lige (zbog priče oko broja titula ) !?
Približno je ex - YU titulu zamenila titula ABA lige ( rekao bih da jeste - makar zbog sastava učesnika ) .
Ove domaće titule ( svuda u bivšim YU republikama ) zaista nisu merilo ...više broj.

zzz

pre 5 godina

Iako nisam imao visoka ocekivanja, ipak izgleda da sam precenio Partizan. Neko je pisao ovde da su bez Zagora ekipa za donji deo tabele ABA, i ispada da jeste tako. Paige bas lose igra... Od Nikolica u napadu nisam ni ocekivao znacajan doprinos ali on bar odbranu igra nesto. Novica zavrsio sa ozbiljnom kosarkom, Gagic nepouzdan, Landale isto stao... Evo jedino Vanja dobar danas, mada s obzirom na to koliko je bio katastrofalan u Valensiji mora bolje...

zemunski kej

pre 5 godina

Auuu koje muke sa Krkom glavnim kandidatom za ABA2, Partizan u gostima i Partizan kod kuce ogromna razlika Tako su nesigurni .Sta ce kada odu kod jacih?

Džoni

pre 5 godina

Čanak možda zna i razume košarku, ali kada ga čovek pogleda onako smušenog i smrknutog u opšte ne uliva poverenje da zna šta radi. Ovoj ekipi je potreban neko da ih razdrmava i da ih motiviše pa i da se izviče na njih a ne ovako ravna crta.

montoya

pre 5 godina

pisao sam pre pocetka sezone da ce nazalost kasno uvideti..posle 7-8 poraza u ABA I ispadanja u grupi u Eurokupu , da Canak nije kalibar...ali vec za 2 meseca sezona ce biti unistena I nece imati smisla traziti novog trenera, jer iole dobar trener ce vec biti pod ugovorom.

Snake

pre 5 godina

@BODIBOND

Hahahahahahaha.
Sampioni evrope kao i mi u fudbalu.Jedino mi Srbi pamtimo nesto od pre skoro 30 godina i busamo se u grudi zbog toga.
Povratnik u elitu rutinski protiv "pretedenta" na ABA prsten.Ova utakmica joj jedan pokazatelj da Vanja ne moze biti nosioc igre Partizana.

to sta znaci

pre 5 godina

Uvek posle Trentovanja dolazi Krkanje.oduvek bilo tako je i sada! I samo bez prica nije igrao Zagorac.decko nije Jordan.ako toliko zavisite od njega,crno vam se pishe!

zoran ivkovic

pre 5 godina

Iskreno Partizan odigrao katastrofa ! Ekipa Krka igra kosarku trci pucaj . Partizan lose ovo izgleda i ako ovako nastave nerezonski igrati nema velike pomoci ni od Zagorca ni od Jankovica . Po meni Goss daleko bolji plejmejker od ovog novog

Smogovci

pre 5 godina

Izgleda da sam precenio KKP, baš se nekako iskreno ponadao da uz Zvezdu može da bude favorit. Rekoh da zbog samopuzdanja moraju da dobijaju rutinski utakmice kad ono suprotno sve, drama sa Krkom.
Ovo je 2 koraka unazad , boriće se za playoff do samog kraja uz puno drame.

momcilo

pre 5 godina

Sta je bre ovo? Da li neko moze da sutne i pogodi? Totalno bezidejno, staticno, neprecizno, sporo. Igra se sa 4 odbrambena igraca, a ne igraju odbranu. Jako lose i neubedljivo.