Subota, 20.10.2018.

08:05

Marjanović dvocifren, Bjelica podbacio, Teo bez minuta

Nakon sjajne premijere, srpski košarkaši se nisu preterano naigrali niti istakli u NBA protekle noći.

Izvor: AK

Marjanoviæ dvocifren, Bjelica podbacio, Teo bez minuta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

JPR24

pre 5 godina

JPR24, 20. oktobar 2018 13:38)-Ne nego ga staviš na Grina na odstojanju koji vola ne može da ubode,a Bobi za to vreme im utrpa 15 poena za 3,5 minuta.Jasno je da mu visina i kretanje šteti u većoj meri ali da ima jedinstvene prednosti,ima.Ovo kako igra sada je parametar kako će dobijato šansu ubuduće i igrati.
(Gagi013, 20. oktobar 2018 14:08)

Da. Za 3,5 minuta...Ali ne moze to da bude plan za 40 minuta cele sezone. Voleo bih ja da vidim Bobija 30 i vise minuta na parketu, ali nije bas realno. No dobro, neka on dobije 20, u svakoj utakmici, to je bolje nego cirkus u Detroitu ili prosle godine u Klipersima. A za Gortaa je Bobi bog i batina, tu nema sta da se raspravlja ;)

Gagi013

pre 5 godina

JPR24, 20. oktobar 2018 13:38)-Ne nego ga staviš na Grina na odstojanju koji vola ne može da ubode,a Bobi za to vreme im utrpa 15 poena za 3,5 minuta.Jasno je da mu visina i kretanje šteti u većoj meri ali da ima jedinstvene prednosti,ima.
Ovo kako igra sada je parametar kako će dobijato šansu ubuduće i igrati.

Pogan

pre 5 godina

Ne nego ga staviš na Grina na odstojanju koji vola ne može da ubode,a Bobi za to vreme im utrpa 15 poena za 3,5 minuta.
(Gagi013, 20. oktobar 2018 14:08)\

I onda se probudis iz sna i shvatis da Green sutira solidnih 33% trojke tokom karijere, a kad ne bi bio cuvan kao sto predlazes, procenat bi sigurno otisao i preko 40.

Sve ekspert do eksperta ovde...

JPR24

pre 5 godina

Ja već par godina trubim da Boban može da igra 30 minuta, šta je vama ljudi, to je profesionalac u treningu naravno da ima snage, sad deluje još bolje. On se bre sprda i tamo, nema igrača koji ga može zaustaviti. A njegova odbrana, ok nije na nivou Olajuwona, ali nije baš ni slepac, tako da te priče ne piju vodu. On je bre za Gortata izmislio košarku. Samo cepaj Bobi. A i Teo može takođe, samo mu treba prava ekipa da ga koristi najbolje što može.
(za b93, 20. oktobar 2018 10:28)
Nije problem kondicija. Vec stil igre. Sta da radis sa Bobijem kad GSW igra sa niskom
Petorkom
40 minuta na pimer ? Nece on da cuva Thimpsona ili Durenta...

as

pre 5 godina

Bjelica odigrao samo 11min. nije podbacio! Kome smeta jak Bjelica?!
Klipersi mogu imati jaku sezonu ako ih obiđu povrede, Tobi je All-Star i Galinari ako nije povređen, Lu 20+ sa klupe a Bobi koš/ min...

Dorćol

pre 5 godina

Bobi je okrenuo utakmicu on i standardno tupave rotacije Bilija Donovana. Usput Dok Rivers naučio lekciju, protiv Denvera izvadio Bobana pred kraj i izgubio, sada ga je ostavio do kraja. Čak je i odbranu fino odigrao par puta, Pol Džordž probije čuvara i kad vidi Bobija odustane od obruča i baca pas. Na kraju su on i Šruder bacali neke lukove i sve promašili, baš su klimavi bez Rasa. Koliko god ga ovde razni pljuvali sa Wbrook-om je OKC konkurent za finale Zapada a bez njega izgubi od Klipersa koji vrv neće u PO.

za b93

pre 5 godina

Ja već par godina trubim da Boban može da igra 30 minuta, šta je vama ljudi, to je profesionalac u treningu naravno da ima snage, sad deluje još bolje. On se bre sprda i tamo, nema igrača koji ga može zaustaviti. A njegova odbrana, ok nije na nivou Olajuwona, ali nije baš ni slepac, tako da te priče ne piju vodu. On je bre za Gortata izmislio košarku. Samo cepaj Bobi. A i Teo može takođe, samo mu treba prava ekipa da ga koristi najbolje što može.

da se ne ljubimo

pre 5 godina

Aman ljudi ovo je postala sprdačina od košarke, svaka utakmica ol star, odbrane se ne igraju, ovaj krš od tima koji je sastavio Divac prima 150 poena, šampioni od Jute dobiše 81 do poluvremena, pa naravno će se ruše svi rekordi, košarka iz devedesetih.... nema dalje

Gaz

pre 5 godina

Sklonite se s puta svi, ovo je sezona prevrtaca guma i individualca
(rtrd, 20. oktobar 2018 09:12)
Pa bravo. Ništa smešnije nisam pročitao skoro. Jesi sam to smislio ili ti je neko pomogao.

JPR24

pre 5 godina

Ubedjen sam da bi Bobi sa 30-35 min po mecu lagano ubacivao 25-30 poena i nije mi jasno zasto dobija neke smesne minutaze od 10-15 min
(Admiral, 20. oktobar 2018 09:19)
U NBA ne mozes igrati 30-35 minuta sa teskim centrom poput Bobija. Stil igre je takav. Za Bobija 20 minuta je odlicno, iskoristiti maksimalno njegove sposobnosti i svi zadovoljni...Nocas je pomogao u preokretu, iznudio neke vazne poene i faulove i teraj. To ako Ribers nastavi da mu daje minute kad treba, to je i rola trenera, imace sasvim solidnu sezonu.

Bane

pre 5 godina

(Admiral, 20. oktobar 2018 09:19)

Ja se ne slažem. Da mi njega vidimo ove sezone sa tom minutažom što su ti replicirali jer je bolje od onoga što je do sad imao. E ako se ispostavi da je to dobar potez tih 15-20 minuta, onda bi možda trebalo raditi na nadogradnji.

maxxx

pre 5 godina

Nzm koliko vas je gledalo Kliperse jutros..kada je Bobi usao u zadnjoj cetvrtiniklipersi prave seriju 23-6...toliko o njegovoj losoj odbrani...jeste da jedna utakmica nije merilo ali ipak....kako se koji igrac oklahome zaleti prema kosu kad vidi Bobija vraca se nazad ili gresi, a u napadu je opasan i pod kosem i sa distance...a i onaj T.Harris nije normalan covek..u 4/4 mislim da je imao oko 15 poena i 7 skokova...
Mirotic ide prema MIP nagradi haha..prosek 25 poena 12 skokova :D

brm

pre 5 godina

Ubedjen sam da bi Bobi sa 30-35 min po mecu lagano ubacivao 25-30 poena i nije mi jasno zasto dobija neke smesne minutaze od 10-15 min
(Admiral, 20. oktobar 2018 09:19)

Zato što njegovo telo ne može da izdrži 30-35 min. tog ritma. Njegove noge u tih 15-20 min. mogu koliko-toliko da isprate zadatke u odbrani, pereko toga bi bio veći problem u odbrani nego doprinos u napadu.

To kao da misliš da ako neko istrči 100 m za 10 sekundi, da će da istrči maraton za sat i 10 minuta.

Admiral

pre 5 godina

@ Ne, to je stvarnost. Jer u NBA se vise ne igra preko centara, nebitna pozicija. 
Pa Dzaval Mekgi kad odigra svojih 10 minuta daje tih 10p, a tako je nebitan. 
Da je proslost u pitanju, 90% tih trenutnih centara ne bi primirisalo NBA. Ukljucujuci i srpske.
(Strucnjak, 20. oktobar 2018 08:41)

Lik napise istinu i dobije deset puta vise negativnih komentara?! Sta je neistinito rekao? Nijedan tim u NBA ne forsira igru na centre,sve trci-pucaj. Pa gde bi Jokic mogao da dominira u eri Sakila,Ben Valasa,Robinsona,Olajdzuvona,Mutomba...? Pa tada ne bi ima dva poena po mecu a kamo li 20-30,ali sada je liga takva,odbrane ne postoje i on to uspesno koristi.

Ufo

pre 5 godina

Bitna pobeda GSW u gostima jer je Juta itekako napredovala. Tomspon opet nista, Kari tata, objasnjava umetnost kosarke. Sakramento ako skrpi 15 pobeda svaka im cast.

Milan

pre 5 godina

Pomalo iznenađujuća pobeda klipersa. Meni je interesantno da bruklin vlada u NY, a niko da prokomentariše derbi istoka i trijumf toronta. Možda se lenardu tamo ipak igra.

godzilla

pre 5 godina

Bobi opet, standardno dobar. Ono sto je meni bilo interesantno, jda je bio u igri kada se lomio rezultat i tako su Klipersi prelomili utakmicu u svoju korist.

milosh-nish

pre 5 godina

jel zna neko zasto je Bjelica igrao samo 11 minita? nadam se da se nije povredio
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (abc, 20. oktobar 2018 08:28)

usao u brze probleme sa faulima,nije podbacio ko sto pisu ovde...:)

JeRemija

pre 5 godina

Samo da Bobi nastavi da igra 15-20 min po meču i ne gine mu dabl dabl prosek...
Šta reći za Oklahomu, izgleda da ih ipak Vestbruk ne guši kao što su mnogi ovde tvrdili.

Strucnjak

pre 5 godina

Bobi se igra malo sa decom:).Nestvarno je da ovako mala država ima dva centra sa dvocifrenim brojkama u najjačoj ligi sveta,gde pod obručima igraju zveri.Fenomenalno!!!
(we are the champions, 20. oktobar 2018 08:12)
Ne, to je stvarnost. Jer u NBA se vise ne igra preko centara, nebitna pozicija.
Pa Dzaval Mekgi kad odigra svojih 10 minuta daje tih 10p, a tako je nebitan.
Da je proslost u pitanju, 90% tih trenutnih centara ne bi primirisalo NBA. Ukljucujuci i srpske.

falkon

pre 5 godina

Boban mozda nije potpuni igrac za NBA ali je lav i svojim radom je zasluzio ovu dobru(za razliku od prosle sezone) minutazu. Naravno on to koristi najbolje sto ume zato svaka mu cast. Mozda bi Sale mogao da ukrade neku foru Klipersa kako da bolje iskoristi diva ispod kosa a manje da se sutira za 3 dok bar jedna od 10 ne udje :)

we are the champions

pre 5 godina

Bobi se igra malo sa decom:).Nestvarno je da ovako mala država ima dva centra sa dvocifrenim brojkama u najjačoj ligi sveta,gde pod obručima igraju zveri.Fenomenalno!!!

CJC

pre 5 godina

Lepo sad izbaciti ovaj Sakramento iz Lige, i treneru koji dozvoli da mu ekipa u drugoj utakmici sezone primi 150 poena zabraniti da se bavi ovim poslom.

Gary

pre 5 godina

Boban u zadnjoj četvrtini, ubacio 10 poena + igrao odličnu odbranu..
Nekad nije važno,ko igra koliko minuta ili ko počinje meč,već ko ga završava,a izgleda ,da je Rivers naučio lekciju..

Bjelica očajan!..ali baš..Uništio ga Mirotić..Beli pravi tri faula na njemu,svaki za 2+1..podsetio me na Birčevića iz najboljih dana :)

Gohan

pre 5 godina

Bobi izdominirao zadnju četvrtinu. Samo ti ovako fino koristi svoje prilike Bobi!

Šteta kako je Juta izgubila od Ratnika u poslednjim sekundama.

Frenki

pre 5 godina

LAC nemaju zvezdu u timu ali imaju 10tak odličnih igrača koji mogu da dobiju bilo koji tim. Samo da ih Doc dobro menja u toku utakmice. Lu, Bobi i Tobajas prelomiše u polednjoj četvrtini. Galo ih je nosio u prve dve a onda stao. Bez zvezda i zvezdica može da se igra.

bravo Mirota majstore!!!

pre 5 godina

"Nakon sjajne premijere, srpski košarkaši se nisu preterano naigrali niti istakli u NBA protekle noći. "

Ne bih se složio, srpski košarkaš sa španskim državljanstvom je pokidao sinoć!

Alek

pre 5 godina

Bobi je inace bio jedan od najboljih u poslednjoj cetvrtini i njegovim ulaskom u igru klipersi su prelomili utakmicu. Cela odbrana oklahome je bila preusmerena na njega, a ostali igraci klipersa su to koristili. Jednom je zavrsio na posteru adamsa ali i to se desava. Napred bobi!

we are the champions

pre 5 godina

Bobi se igra malo sa decom:).Nestvarno je da ovako mala država ima dva centra sa dvocifrenim brojkama u najjačoj ligi sveta,gde pod obručima igraju zveri.Fenomenalno!!!

falkon

pre 5 godina

Boban mozda nije potpuni igrac za NBA ali je lav i svojim radom je zasluzio ovu dobru(za razliku od prosle sezone) minutazu. Naravno on to koristi najbolje sto ume zato svaka mu cast. Mozda bi Sale mogao da ukrade neku foru Klipersa kako da bolje iskoristi diva ispod kosa a manje da se sutira za 3 dok bar jedna od 10 ne udje :)

JeRemija

pre 5 godina

Samo da Bobi nastavi da igra 15-20 min po meču i ne gine mu dabl dabl prosek...
Šta reći za Oklahomu, izgleda da ih ipak Vestbruk ne guši kao što su mnogi ovde tvrdili.

Gohan

pre 5 godina

Bobi izdominirao zadnju četvrtinu. Samo ti ovako fino koristi svoje prilike Bobi!

Šteta kako je Juta izgubila od Ratnika u poslednjim sekundama.

JPR24

pre 5 godina

Ubedjen sam da bi Bobi sa 30-35 min po mecu lagano ubacivao 25-30 poena i nije mi jasno zasto dobija neke smesne minutaze od 10-15 min
(Admiral, 20. oktobar 2018 09:19)
U NBA ne mozes igrati 30-35 minuta sa teskim centrom poput Bobija. Stil igre je takav. Za Bobija 20 minuta je odlicno, iskoristiti maksimalno njegove sposobnosti i svi zadovoljni...Nocas je pomogao u preokretu, iznudio neke vazne poene i faulove i teraj. To ako Ribers nastavi da mu daje minute kad treba, to je i rola trenera, imace sasvim solidnu sezonu.

Alek

pre 5 godina

Bobi je inace bio jedan od najboljih u poslednjoj cetvrtini i njegovim ulaskom u igru klipersi su prelomili utakmicu. Cela odbrana oklahome je bila preusmerena na njega, a ostali igraci klipersa su to koristili. Jednom je zavrsio na posteru adamsa ali i to se desava. Napred bobi!

Gary

pre 5 godina

Boban u zadnjoj četvrtini, ubacio 10 poena + igrao odličnu odbranu..
Nekad nije važno,ko igra koliko minuta ili ko počinje meč,već ko ga završava,a izgleda ,da je Rivers naučio lekciju..

Bjelica očajan!..ali baš..Uništio ga Mirotić..Beli pravi tri faula na njemu,svaki za 2+1..podsetio me na Birčevića iz najboljih dana :)

bravo Mirota majstore!!!

pre 5 godina

"Nakon sjajne premijere, srpski košarkaši se nisu preterano naigrali niti istakli u NBA protekle noći. "

Ne bih se složio, srpski košarkaš sa španskim državljanstvom je pokidao sinoć!

brm

pre 5 godina

Ubedjen sam da bi Bobi sa 30-35 min po mecu lagano ubacivao 25-30 poena i nije mi jasno zasto dobija neke smesne minutaze od 10-15 min
(Admiral, 20. oktobar 2018 09:19)

Zato što njegovo telo ne može da izdrži 30-35 min. tog ritma. Njegove noge u tih 15-20 min. mogu koliko-toliko da isprate zadatke u odbrani, pereko toga bi bio veći problem u odbrani nego doprinos u napadu.

To kao da misliš da ako neko istrči 100 m za 10 sekundi, da će da istrči maraton za sat i 10 minuta.

Frenki

pre 5 godina

LAC nemaju zvezdu u timu ali imaju 10tak odličnih igrača koji mogu da dobiju bilo koji tim. Samo da ih Doc dobro menja u toku utakmice. Lu, Bobi i Tobajas prelomiše u polednjoj četvrtini. Galo ih je nosio u prve dve a onda stao. Bez zvezda i zvezdica može da se igra.

CJC

pre 5 godina

Lepo sad izbaciti ovaj Sakramento iz Lige, i treneru koji dozvoli da mu ekipa u drugoj utakmici sezone primi 150 poena zabraniti da se bavi ovim poslom.

milosh-nish

pre 5 godina

jel zna neko zasto je Bjelica igrao samo 11 minita? nadam se da se nije povredio
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (abc, 20. oktobar 2018 08:28)

usao u brze probleme sa faulima,nije podbacio ko sto pisu ovde...:)

maxxx

pre 5 godina

Nzm koliko vas je gledalo Kliperse jutros..kada je Bobi usao u zadnjoj cetvrtiniklipersi prave seriju 23-6...toliko o njegovoj losoj odbrani...jeste da jedna utakmica nije merilo ali ipak....kako se koji igrac oklahome zaleti prema kosu kad vidi Bobija vraca se nazad ili gresi, a u napadu je opasan i pod kosem i sa distance...a i onaj T.Harris nije normalan covek..u 4/4 mislim da je imao oko 15 poena i 7 skokova...
Mirotic ide prema MIP nagradi haha..prosek 25 poena 12 skokova :D

godzilla

pre 5 godina

Bobi opet, standardno dobar. Ono sto je meni bilo interesantno, jda je bio u igri kada se lomio rezultat i tako su Klipersi prelomili utakmicu u svoju korist.

za b93

pre 5 godina

Ja već par godina trubim da Boban može da igra 30 minuta, šta je vama ljudi, to je profesionalac u treningu naravno da ima snage, sad deluje još bolje. On se bre sprda i tamo, nema igrača koji ga može zaustaviti. A njegova odbrana, ok nije na nivou Olajuwona, ali nije baš ni slepac, tako da te priče ne piju vodu. On je bre za Gortata izmislio košarku. Samo cepaj Bobi. A i Teo može takođe, samo mu treba prava ekipa da ga koristi najbolje što može.

Gaz

pre 5 godina

Sklonite se s puta svi, ovo je sezona prevrtaca guma i individualca
(rtrd, 20. oktobar 2018 09:12)
Pa bravo. Ništa smešnije nisam pročitao skoro. Jesi sam to smislio ili ti je neko pomogao.

Milan

pre 5 godina

Pomalo iznenađujuća pobeda klipersa. Meni je interesantno da bruklin vlada u NY, a niko da prokomentariše derbi istoka i trijumf toronta. Možda se lenardu tamo ipak igra.

Dorćol

pre 5 godina

Bobi je okrenuo utakmicu on i standardno tupave rotacije Bilija Donovana. Usput Dok Rivers naučio lekciju, protiv Denvera izvadio Bobana pred kraj i izgubio, sada ga je ostavio do kraja. Čak je i odbranu fino odigrao par puta, Pol Džordž probije čuvara i kad vidi Bobija odustane od obruča i baca pas. Na kraju su on i Šruder bacali neke lukove i sve promašili, baš su klimavi bez Rasa. Koliko god ga ovde razni pljuvali sa Wbrook-om je OKC konkurent za finale Zapada a bez njega izgubi od Klipersa koji vrv neće u PO.

da se ne ljubimo

pre 5 godina

Aman ljudi ovo je postala sprdačina od košarke, svaka utakmica ol star, odbrane se ne igraju, ovaj krš od tima koji je sastavio Divac prima 150 poena, šampioni od Jute dobiše 81 do poluvremena, pa naravno će se ruše svi rekordi, košarka iz devedesetih.... nema dalje

Ufo

pre 5 godina

Bitna pobeda GSW u gostima jer je Juta itekako napredovala. Tomspon opet nista, Kari tata, objasnjava umetnost kosarke. Sakramento ako skrpi 15 pobeda svaka im cast.

as

pre 5 godina

Bjelica odigrao samo 11min. nije podbacio! Kome smeta jak Bjelica?!
Klipersi mogu imati jaku sezonu ako ih obiđu povrede, Tobi je All-Star i Galinari ako nije povređen, Lu 20+ sa klupe a Bobi koš/ min...

Admiral

pre 5 godina

@ Ne, to je stvarnost. Jer u NBA se vise ne igra preko centara, nebitna pozicija. 
Pa Dzaval Mekgi kad odigra svojih 10 minuta daje tih 10p, a tako je nebitan. 
Da je proslost u pitanju, 90% tih trenutnih centara ne bi primirisalo NBA. Ukljucujuci i srpske.
(Strucnjak, 20. oktobar 2018 08:41)

Lik napise istinu i dobije deset puta vise negativnih komentara?! Sta je neistinito rekao? Nijedan tim u NBA ne forsira igru na centre,sve trci-pucaj. Pa gde bi Jokic mogao da dominira u eri Sakila,Ben Valasa,Robinsona,Olajdzuvona,Mutomba...? Pa tada ne bi ima dva poena po mecu a kamo li 20-30,ali sada je liga takva,odbrane ne postoje i on to uspesno koristi.

Strucnjak

pre 5 godina

Bobi se igra malo sa decom:).Nestvarno je da ovako mala država ima dva centra sa dvocifrenim brojkama u najjačoj ligi sveta,gde pod obručima igraju zveri.Fenomenalno!!!
(we are the champions, 20. oktobar 2018 08:12)
Ne, to je stvarnost. Jer u NBA se vise ne igra preko centara, nebitna pozicija.
Pa Dzaval Mekgi kad odigra svojih 10 minuta daje tih 10p, a tako je nebitan.
Da je proslost u pitanju, 90% tih trenutnih centara ne bi primirisalo NBA. Ukljucujuci i srpske.

Bane

pre 5 godina

(Admiral, 20. oktobar 2018 09:19)

Ja se ne slažem. Da mi njega vidimo ove sezone sa tom minutažom što su ti replicirali jer je bolje od onoga što je do sad imao. E ako se ispostavi da je to dobar potez tih 15-20 minuta, onda bi možda trebalo raditi na nadogradnji.

JPR24

pre 5 godina

Ja već par godina trubim da Boban može da igra 30 minuta, šta je vama ljudi, to je profesionalac u treningu naravno da ima snage, sad deluje još bolje. On se bre sprda i tamo, nema igrača koji ga može zaustaviti. A njegova odbrana, ok nije na nivou Olajuwona, ali nije baš ni slepac, tako da te priče ne piju vodu. On je bre za Gortata izmislio košarku. Samo cepaj Bobi. A i Teo može takođe, samo mu treba prava ekipa da ga koristi najbolje što može.
(za b93, 20. oktobar 2018 10:28)
Nije problem kondicija. Vec stil igre. Sta da radis sa Bobijem kad GSW igra sa niskom
Petorkom
40 minuta na pimer ? Nece on da cuva Thimpsona ili Durenta...

Pogan

pre 5 godina

Ne nego ga staviš na Grina na odstojanju koji vola ne može da ubode,a Bobi za to vreme im utrpa 15 poena za 3,5 minuta.
(Gagi013, 20. oktobar 2018 14:08)\

I onda se probudis iz sna i shvatis da Green sutira solidnih 33% trojke tokom karijere, a kad ne bi bio cuvan kao sto predlazes, procenat bi sigurno otisao i preko 40.

Sve ekspert do eksperta ovde...

JPR24

pre 5 godina

JPR24, 20. oktobar 2018 13:38)-Ne nego ga staviš na Grina na odstojanju koji vola ne može da ubode,a Bobi za to vreme im utrpa 15 poena za 3,5 minuta.Jasno je da mu visina i kretanje šteti u većoj meri ali da ima jedinstvene prednosti,ima.Ovo kako igra sada je parametar kako će dobijato šansu ubuduće i igrati.
(Gagi013, 20. oktobar 2018 14:08)

Da. Za 3,5 minuta...Ali ne moze to da bude plan za 40 minuta cele sezone. Voleo bih ja da vidim Bobija 30 i vise minuta na parketu, ali nije bas realno. No dobro, neka on dobije 20, u svakoj utakmici, to je bolje nego cirkus u Detroitu ili prosle godine u Klipersima. A za Gortaa je Bobi bog i batina, tu nema sta da se raspravlja ;)

Gagi013

pre 5 godina

JPR24, 20. oktobar 2018 13:38)-Ne nego ga staviš na Grina na odstojanju koji vola ne može da ubode,a Bobi za to vreme im utrpa 15 poena za 3,5 minuta.Jasno je da mu visina i kretanje šteti u većoj meri ali da ima jedinstvene prednosti,ima.
Ovo kako igra sada je parametar kako će dobijato šansu ubuduće i igrati.

Strucnjak

pre 5 godina

Bobi se igra malo sa decom:).Nestvarno je da ovako mala država ima dva centra sa dvocifrenim brojkama u najjačoj ligi sveta,gde pod obručima igraju zveri.Fenomenalno!!!
(we are the champions, 20. oktobar 2018 08:12)
Ne, to je stvarnost. Jer u NBA se vise ne igra preko centara, nebitna pozicija.
Pa Dzaval Mekgi kad odigra svojih 10 minuta daje tih 10p, a tako je nebitan.
Da je proslost u pitanju, 90% tih trenutnih centara ne bi primirisalo NBA. Ukljucujuci i srpske.

Admiral

pre 5 godina

@ Ne, to je stvarnost. Jer u NBA se vise ne igra preko centara, nebitna pozicija. 
Pa Dzaval Mekgi kad odigra svojih 10 minuta daje tih 10p, a tako je nebitan. 
Da je proslost u pitanju, 90% tih trenutnih centara ne bi primirisalo NBA. Ukljucujuci i srpske.
(Strucnjak, 20. oktobar 2018 08:41)

Lik napise istinu i dobije deset puta vise negativnih komentara?! Sta je neistinito rekao? Nijedan tim u NBA ne forsira igru na centre,sve trci-pucaj. Pa gde bi Jokic mogao da dominira u eri Sakila,Ben Valasa,Robinsona,Olajdzuvona,Mutomba...? Pa tada ne bi ima dva poena po mecu a kamo li 20-30,ali sada je liga takva,odbrane ne postoje i on to uspesno koristi.

bravo Mirota majstore!!!

pre 5 godina

"Nakon sjajne premijere, srpski košarkaši se nisu preterano naigrali niti istakli u NBA protekle noći. "

Ne bih se složio, srpski košarkaš sa španskim državljanstvom je pokidao sinoć!

da se ne ljubimo

pre 5 godina

Aman ljudi ovo je postala sprdačina od košarke, svaka utakmica ol star, odbrane se ne igraju, ovaj krš od tima koji je sastavio Divac prima 150 poena, šampioni od Jute dobiše 81 do poluvremena, pa naravno će se ruše svi rekordi, košarka iz devedesetih.... nema dalje

we are the champions

pre 5 godina

Bobi se igra malo sa decom:).Nestvarno je da ovako mala država ima dva centra sa dvocifrenim brojkama u najjačoj ligi sveta,gde pod obručima igraju zveri.Fenomenalno!!!

CJC

pre 5 godina

Lepo sad izbaciti ovaj Sakramento iz Lige, i treneru koji dozvoli da mu ekipa u drugoj utakmici sezone primi 150 poena zabraniti da se bavi ovim poslom.

za b93

pre 5 godina

Ja već par godina trubim da Boban može da igra 30 minuta, šta je vama ljudi, to je profesionalac u treningu naravno da ima snage, sad deluje još bolje. On se bre sprda i tamo, nema igrača koji ga može zaustaviti. A njegova odbrana, ok nije na nivou Olajuwona, ali nije baš ni slepac, tako da te priče ne piju vodu. On je bre za Gortata izmislio košarku. Samo cepaj Bobi. A i Teo može takođe, samo mu treba prava ekipa da ga koristi najbolje što može.

falkon

pre 5 godina

Boban mozda nije potpuni igrac za NBA ali je lav i svojim radom je zasluzio ovu dobru(za razliku od prosle sezone) minutazu. Naravno on to koristi najbolje sto ume zato svaka mu cast. Mozda bi Sale mogao da ukrade neku foru Klipersa kako da bolje iskoristi diva ispod kosa a manje da se sutira za 3 dok bar jedna od 10 ne udje :)

JeRemija

pre 5 godina

Samo da Bobi nastavi da igra 15-20 min po meču i ne gine mu dabl dabl prosek...
Šta reći za Oklahomu, izgleda da ih ipak Vestbruk ne guši kao što su mnogi ovde tvrdili.

Alek

pre 5 godina

Bobi je inace bio jedan od najboljih u poslednjoj cetvrtini i njegovim ulaskom u igru klipersi su prelomili utakmicu. Cela odbrana oklahome je bila preusmerena na njega, a ostali igraci klipersa su to koristili. Jednom je zavrsio na posteru adamsa ali i to se desava. Napred bobi!

brm

pre 5 godina

Ubedjen sam da bi Bobi sa 30-35 min po mecu lagano ubacivao 25-30 poena i nije mi jasno zasto dobija neke smesne minutaze od 10-15 min
(Admiral, 20. oktobar 2018 09:19)

Zato što njegovo telo ne može da izdrži 30-35 min. tog ritma. Njegove noge u tih 15-20 min. mogu koliko-toliko da isprate zadatke u odbrani, pereko toga bi bio veći problem u odbrani nego doprinos u napadu.

To kao da misliš da ako neko istrči 100 m za 10 sekundi, da će da istrči maraton za sat i 10 minuta.

as

pre 5 godina

Bjelica odigrao samo 11min. nije podbacio! Kome smeta jak Bjelica?!
Klipersi mogu imati jaku sezonu ako ih obiđu povrede, Tobi je All-Star i Galinari ako nije povređen, Lu 20+ sa klupe a Bobi koš/ min...

milosh-nish

pre 5 godina

jel zna neko zasto je Bjelica igrao samo 11 minita? nadam se da se nije povredio
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (abc, 20. oktobar 2018 08:28)

usao u brze probleme sa faulima,nije podbacio ko sto pisu ovde...:)

Pogan

pre 5 godina

Ne nego ga staviš na Grina na odstojanju koji vola ne može da ubode,a Bobi za to vreme im utrpa 15 poena za 3,5 minuta.
(Gagi013, 20. oktobar 2018 14:08)\

I onda se probudis iz sna i shvatis da Green sutira solidnih 33% trojke tokom karijere, a kad ne bi bio cuvan kao sto predlazes, procenat bi sigurno otisao i preko 40.

Sve ekspert do eksperta ovde...

Frenki

pre 5 godina

LAC nemaju zvezdu u timu ali imaju 10tak odličnih igrača koji mogu da dobiju bilo koji tim. Samo da ih Doc dobro menja u toku utakmice. Lu, Bobi i Tobajas prelomiše u polednjoj četvrtini. Galo ih je nosio u prve dve a onda stao. Bez zvezda i zvezdica može da se igra.

Gary

pre 5 godina

Boban u zadnjoj četvrtini, ubacio 10 poena + igrao odličnu odbranu..
Nekad nije važno,ko igra koliko minuta ili ko počinje meč,već ko ga završava,a izgleda ,da je Rivers naučio lekciju..

Bjelica očajan!..ali baš..Uništio ga Mirotić..Beli pravi tri faula na njemu,svaki za 2+1..podsetio me na Birčevića iz najboljih dana :)

maxxx

pre 5 godina

Nzm koliko vas je gledalo Kliperse jutros..kada je Bobi usao u zadnjoj cetvrtiniklipersi prave seriju 23-6...toliko o njegovoj losoj odbrani...jeste da jedna utakmica nije merilo ali ipak....kako se koji igrac oklahome zaleti prema kosu kad vidi Bobija vraca se nazad ili gresi, a u napadu je opasan i pod kosem i sa distance...a i onaj T.Harris nije normalan covek..u 4/4 mislim da je imao oko 15 poena i 7 skokova...
Mirotic ide prema MIP nagradi haha..prosek 25 poena 12 skokova :D

Gaz

pre 5 godina

Sklonite se s puta svi, ovo je sezona prevrtaca guma i individualca
(rtrd, 20. oktobar 2018 09:12)
Pa bravo. Ništa smešnije nisam pročitao skoro. Jesi sam to smislio ili ti je neko pomogao.

Gagi013

pre 5 godina

JPR24, 20. oktobar 2018 13:38)-Ne nego ga staviš na Grina na odstojanju koji vola ne može da ubode,a Bobi za to vreme im utrpa 15 poena za 3,5 minuta.Jasno je da mu visina i kretanje šteti u većoj meri ali da ima jedinstvene prednosti,ima.
Ovo kako igra sada je parametar kako će dobijato šansu ubuduće i igrati.

Gohan

pre 5 godina

Bobi izdominirao zadnju četvrtinu. Samo ti ovako fino koristi svoje prilike Bobi!

Šteta kako je Juta izgubila od Ratnika u poslednjim sekundama.

JPR24

pre 5 godina

Ubedjen sam da bi Bobi sa 30-35 min po mecu lagano ubacivao 25-30 poena i nije mi jasno zasto dobija neke smesne minutaze od 10-15 min
(Admiral, 20. oktobar 2018 09:19)
U NBA ne mozes igrati 30-35 minuta sa teskim centrom poput Bobija. Stil igre je takav. Za Bobija 20 minuta je odlicno, iskoristiti maksimalno njegove sposobnosti i svi zadovoljni...Nocas je pomogao u preokretu, iznudio neke vazne poene i faulove i teraj. To ako Ribers nastavi da mu daje minute kad treba, to je i rola trenera, imace sasvim solidnu sezonu.

JPR24

pre 5 godina

Ja već par godina trubim da Boban može da igra 30 minuta, šta je vama ljudi, to je profesionalac u treningu naravno da ima snage, sad deluje još bolje. On se bre sprda i tamo, nema igrača koji ga može zaustaviti. A njegova odbrana, ok nije na nivou Olajuwona, ali nije baš ni slepac, tako da te priče ne piju vodu. On je bre za Gortata izmislio košarku. Samo cepaj Bobi. A i Teo može takođe, samo mu treba prava ekipa da ga koristi najbolje što može.
(za b93, 20. oktobar 2018 10:28)
Nije problem kondicija. Vec stil igre. Sta da radis sa Bobijem kad GSW igra sa niskom
Petorkom
40 minuta na pimer ? Nece on da cuva Thimpsona ili Durenta...

Milan

pre 5 godina

Pomalo iznenađujuća pobeda klipersa. Meni je interesantno da bruklin vlada u NY, a niko da prokomentariše derbi istoka i trijumf toronta. Možda se lenardu tamo ipak igra.

Bane

pre 5 godina

(Admiral, 20. oktobar 2018 09:19)

Ja se ne slažem. Da mi njega vidimo ove sezone sa tom minutažom što su ti replicirali jer je bolje od onoga što je do sad imao. E ako se ispostavi da je to dobar potez tih 15-20 minuta, onda bi možda trebalo raditi na nadogradnji.

godzilla

pre 5 godina

Bobi opet, standardno dobar. Ono sto je meni bilo interesantno, jda je bio u igri kada se lomio rezultat i tako su Klipersi prelomili utakmicu u svoju korist.

Ufo

pre 5 godina

Bitna pobeda GSW u gostima jer je Juta itekako napredovala. Tomspon opet nista, Kari tata, objasnjava umetnost kosarke. Sakramento ako skrpi 15 pobeda svaka im cast.

Dorćol

pre 5 godina

Bobi je okrenuo utakmicu on i standardno tupave rotacije Bilija Donovana. Usput Dok Rivers naučio lekciju, protiv Denvera izvadio Bobana pred kraj i izgubio, sada ga je ostavio do kraja. Čak je i odbranu fino odigrao par puta, Pol Džordž probije čuvara i kad vidi Bobija odustane od obruča i baca pas. Na kraju su on i Šruder bacali neke lukove i sve promašili, baš su klimavi bez Rasa. Koliko god ga ovde razni pljuvali sa Wbrook-om je OKC konkurent za finale Zapada a bez njega izgubi od Klipersa koji vrv neće u PO.

JPR24

pre 5 godina

JPR24, 20. oktobar 2018 13:38)-Ne nego ga staviš na Grina na odstojanju koji vola ne može da ubode,a Bobi za to vreme im utrpa 15 poena za 3,5 minuta.Jasno je da mu visina i kretanje šteti u većoj meri ali da ima jedinstvene prednosti,ima.Ovo kako igra sada je parametar kako će dobijato šansu ubuduće i igrati.
(Gagi013, 20. oktobar 2018 14:08)

Da. Za 3,5 minuta...Ali ne moze to da bude plan za 40 minuta cele sezone. Voleo bih ja da vidim Bobija 30 i vise minuta na parketu, ali nije bas realno. No dobro, neka on dobije 20, u svakoj utakmici, to je bolje nego cirkus u Detroitu ili prosle godine u Klipersima. A za Gortaa je Bobi bog i batina, tu nema sta da se raspravlja ;)