Četvrtak, 18.10.2018.

13:25

UEFA odlučuje – da li Zvezdu čeka nova kazna?

Disciplinska komisija UEFA u četvrtak će odlučiti da li će kazniti Pari Sen Žermen i Crvenu zvezdu zbog nereda navijača na meču trećeg kola Lige šampiona.

Izvor: PT

UEFA odluèuje – da li Zvezdu èeka nova kazna? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

NoName

pre 5 godina

Sladak pokusaj. I maltene dobar. Samo jedan mali, ah, logicki problem. Naravno da niko ne moze da ih zaustavi.. prvi put. I platice kaznu za to. Ali onda postoje sistemi, tipa da se primaju samo ljudi koji udju sa legitimacijom, da kamera sve lepo snima, da se zna poimence ko je sta i kako uradio. Ali to radis kad si domacin - kad si gost, tome definitivno nemas pristup, pa samim tim i odgovornost za to ne pada na tebe. A pritom, ovde ne pricamo o desetinama hiljada ljudi, vec o broju koji moze na prste da se izbroji, i identifikuje. Ali ne od strane tima koji niti ih je doveo, niti im platio, niti cak realno ni zna za njih. Capiche?!
(Sabre, 18. oktobar 2018 19:47)

Čoveče, domaćin nikada ne može kontrolisati šta će 50 hiljada pijanih navijača skandirati. NIKADA. Ni prvi, ni drugi, ni stoti put. I po tvojoj logici ne snosi odgovornost nikada. Jer klub ih nije organizovao, nije im kupio ulaznice, nije im sugerisao šta da skandiraju... Po tvome, nema odgovornosti. To što pominješ kamere, identifikaciju je u stvari ono što sam ja stavio pod "klub mora da nađe način da kultivise svoje navijače". Da li će to biti uz pomoć države, sudstva, to Uefu ne zanima. Klub mora da se oslobodi onih koji ne poštuju odluke Uefa. I batali priče o desetak gastarbajtera koji su želeli da gledaju Zvezdu. Na stadionu je bilo oko 3 hiljade navijača Zvezde i SVI su bili na istom delu tribine. Ti misliš da je to slučajno? Verovatno misliš da sam ja veverica? Verovatno misliš i da su oni u Uefa takođe veverice? Ono je bilo organizovano navijanje na mestu na kome je to bilo zabranjeno. I shodno tome će Zvezda biti kažnjena. Uefa nije inspektorat da raspravlja ko je organizovao Zvezdine navijače na istu tribinu u Parizu, da li je to Zvezda, Terzić, Vučić. To Zvezda mora da raskrsti sa svojim navijačima.

NoName

pre 5 godina

Liche jel tebi i tebi slicnima STVARNO mora da se crta? Evo, da uradim to onda. Ja sam sad npr ne ja, navijac Zvezde, nego neka tamo mala sitna dusica, ili grupa istih, koji zele Zvezdi zlo. Sta cemo da uradimo? Organizovacemo se, praveci se da smo navijaci Zvezde, otici tamo, napraviti neko s... i naneti nemerljivu stetu klubu. I kako je moguce da to klub spreci?! Nemas nikakvih metoda jer niti znas za njih, niti si im prodao karte, niti ih vodio tamo, niti imas uvid u security na stadionu jer nije tvoj stadion niti se ti time bavis.. STA tacno kao klub mozes da uradis da ovo sprecis?! 

Ja ne kazem da je to slucaj,ovo su mnogo verovatnije prosto mentalno ograniceni ljudi koji JESU navijaci Zvezde, ali poenta je da ne mozes nekoga ko NIKAKO tako nesto nije mogao da spreci da kaznjavas kao da je to njihova odgovornost!!
(Sabre, 18. oktobar 2018 17:33)

Logika ti, na žalost, nije jača strana. Vidiš, klub ne može da kontroliše ni navijače na svom stadionu. Ko može da spreči 50 hiljada ljudi da skandira nešto što Uefa ne toleriše? Pa niko, naravno. A ko će biti kažnjen? Pa klub, naravno. Zašto klub? Pa zato što Uefa nema mehanizme da kažnjava mene, tebe, Kurtu i Murtu. Ona može da kažnjava fudbalere, Sudije, činovnike, klubove i saveze. I svako neprimereno ponašanje se završava kaznom klubu. Klub mora da nađe način da svojih 50 hiljada navijača kultiviše. Nebitno je da li su ti navijaci na svom ili tuđem terenu, klub mora naći način da se oni ponašaju u skladu sa propisima Uefe. Razumeš? Po tvojoj logici, Zvezda ili bilo koji drugi klub, nije odgovoran ni kao domacin. Ko može da zaustavi 50 ili 100 hiljada ljudi da skandira bilo šta.

Sabre

pre 5 godina

Logika ti, na žalost, nije jača strana. Vidiš, klub ne može da kontroliše ni navijače na svom stadionu. Ko može da spreči 50 hiljada ljudi da skandira nešto što Uefa ne toleriše? Niko. Zato što Uefa nema mehanizme da kažnjava mene, tebe, Kurtu i Murtu. Ona može da kažnjava fudbalere, Sudije, činovnike, klubove i saveze. I svako neprimereno ponašanje se završava kaznom klubu. Klub mora da nađe način da svojih 50 hiljada navijača kultiviše. Nebitno je da li su ti navijaci na svom ili tuđem terenu, klub mora naći način da se oni ponašaju u skladu sa propisima Uefe. Razumeš? Po tvojoj logici, Zvezda ili bilo koji drugi klub, nije odgovoran ni kao domacin. Ko može da zaustavi 50 ili 100 hiljada ljudi da skandira bilo šta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 18. oktobar 2018 19:10)

Sladak pokusaj. I maltene dobar. Samo jedan mali, ah, logicki problem. Naravno da niko ne moze da ih zaustavi.. prvi put. I platice kaznu za to. Ali onda postoje sistemi, tipa da se primaju samo ljudi koji udju sa legitimacijom, da kamera sve lepo snima, da se zna poimence ko je sta i kako uradio. Ali to radis kad si domacin - kad si gost, tome definitivno nemas pristup, pa samim tim i odgovornost za to ne pada na tebe. A pritom, ovde ne pricamo o desetinama hiljada ljudi, vec o broju koji moze na prste da se izbroji, i identifikuje. Ali ne od strane tima koji niti ih je doveo, niti im platio, niti cak realno ni zna za njih. Capiche?!

NoName

pre 5 godina

Da li je moguće da vi ne shvatate tako prostu stvar? Baš iz razloga što niko ne može da ti zabrani da kupiš kartu i da gledaš, biće kažnjen klub. Ne mogu da kazne tebe, ali će kazniti klub. Navijačima Zvezde je ZABRANJENO gostovanje u Parizu i Liverpulu. Svaki navijač Zvezde kome je Zvezda u srcu NEĆE BITI SLEDEĆE SREDE U LIVERPULU. U Liverpulu će biti oni kojima je Zvezda izvor zarade i sredstvo za reklamu. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 18. oktobar 2018 17:29) 

Da li je moguce da ti ne shvatas prostu stvar da bi tako ja obukao dres liverpula i prekinuo utakmicu ???? I zvezda dobije sa 3-0 . To je jednostavno priglupo.
(shahahaha, 18. oktobar 2018 17:58)

Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha Prva stvar, kada bi pokušao da prekineš utakmicu u dresu Liverpula, dobio bi takve batine da bi ih pamtio celog života. Batine od navijača Liverpula, naravno, jer oni su, za razliku od tebe, svesni šta je dobro a šta loše za njihov klub. A ako bi nekako i uspeo da prekineš, bio bi priveden istog momenta, u roku od dva sata osuđen na tri godine robije, novčanu kaznu od par desetina hiljada evra i zabranu prilaza sportskom objektu doživotno. Pa ti, silo, izvoli i prekini meč u dresu Liverpula. Šta ti misliš, da je to Srbija? Zapališ vatru pored autoputa, ljudi ginu, a ti se smeškaš. Kakve ti veze imaš sa tim, ti si samo palio šašinu. U civilizovanom svetu, momče, stvari su mnogo drugačije nego kod nas. A ti momčino, pravac Enfild, obuci dres Liverpula, vredjaj na rasnoj osnovi, pa ćeš da vidiš kako ćeš da prođeš.

NoName

pre 5 godina

Jedan klub, između ostalog, čine i njegovi navijači. A navijačima FK Crvena Zvezda je zabranjeno da budu u Parizu i Londonu. Svim navijačima. Uefa neće razmišljati o tome da li su to Delije, da li su organizovani ili ne, da li su iz Francuske ili Azerbejdžana. Razmišljaće samo o tome da li su bili na mestu gde je rečeno da ne treba da budu. I koji deo sad nije jasan? Nije ti jasno zašto će kazniti klub? Pa zato što klub ima NEODGOVORNE navijače. Zato što su ti nazovi navijači tog dana imali samo jednu obavezu: da NE BUDU na stadionu PSŽ-a. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 18. oktobar 2018 16:29) 

Naravno da si potpuno izlupao ceo svoj komentar. Kako neko moze biti odgovoran za sve navijace? Onda bi svaka utakmica bila prekinuta. Obuces dres protivnickog kluba , uletis na teren i prekines utakmicu . A rezultat toga je da tvoj klub dobija utakmice. To sto ti pises je potpuno suludo
(sasa, 18. oktobar 2018 17:55)

Naravno da je suludo. Ali ja ne pričam o blatu Jelen Superlige. Ovde možeš da se biješ, da vredjas, prekidas utakmice... Tamo se za to ide na robiju. Razumeš? Jesi li bio nekad na stadionu u "normalnim" zemljama? Nema zaštitne ograde, nema kordona policajaca na stadionu, igrači su na metar od tebe i ne sme da im fali dlaka sa glave. Zašto? Zato što ako bi im falila dlaka sa glave neko bi morao da robija. Mi i jesmo ovde gde smo, i zato nam je ovako kako nam je, jer masa ljudi misli da može da ode na stadion, prekine utakmicu i da dodje kući. U Srbiji može, na zapadu mora da odlezi malo, pa onda da dođe kući. I zato su oni tamo gde su, a mi smo tu gde smo.

NoName

pre 5 godina

O cemu pisete majko mila pa nije bilo organizovano navijanje i nije klub vodio navijace. Ko u svjetu moze da mi zabrani da kupim kartu i da odem negdje da gledam utakmicu ajde boga ti..... 
uefa je dosta do sada pokazala da ima vise arsina,jeli slucajno zvezda kriva i za organizaciju utakmice u parizu. jeli gospodo !. 
Dali vise imate mozga razmisli te malo...!!?
(Rep.Srp.Krajina 87, 18. oktobar 2018 17:09)

Da li je moguće da vi ne shvatate tako prostu stvar? Baš iz razloga što niko ne može da ti zabrani da kupiš kartu i da gledaš, biće kažnjen klub. Ne mogu da kazne tebe, ali će kazniti klub. Navijačima Zvezde je ZABRANJENO gostovanje u Parizu i Liverpulu. Svaki navijač Zvezde kome je Zvezda u srcu NEĆE BITI SLEDEĆE SREDE U LIVERPULU. U Liverpulu će biti oni kojima je Zvezda izvor zarade i sredstvo za reklamu.

Liga Šampiona

pre 5 godina

Zaista sami treba da napustimo ako opet NAS kazne. Niti je Zvezda organizovala navijace, niti im dala karte niti je mogla da utice ikako na organizaciju niti da ih spreci. Sta sad, znaci, neki dokoni grobar kad hoce moze da dodje i napravi nam milionsku stetu praveci da se je Zvezdas, i nikom nista?!
(Sabre, 18. oktobar 2018 13:37)
Original isto kao što vi kažnjavate Partizan u svim sportovima u Srbiji. Jadni vi svi vas mrze.

sasa

pre 5 godina

Jedan klub, između ostalog, čine i njegovi navijači. A navijačima FK Crvena Zvezda je zabranjeno da budu u Parizu i Londonu. Svim navijačima. Uefa neće razmišljati o tome da li su to Delije, da li su organizovani ili ne, da li su iz Francuske ili Azerbejdžana. Razmišljaće samo o tome da li su bili na mestu gde je rečeno da ne treba da budu. I koji deo sad nije jasan? Nije ti jasno zašto će kazniti klub? Pa zato što klub ima NEODGOVORNE navijače. Zato što su ti nazovi navijači tog dana imali samo jednu obavezu: da NE BUDU na stadionu PSŽ-a.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 18. oktobar 2018 16:29)

Naravno da si potpuno izlupao ceo svoj komentar. Kako neko moze biti odgovoran za sve navijace? Onda bi svaka utakmica bila prekinuta. Obuces dres protivnickog kluba , uletis na teren i prekines utakmicu . A rezultat toga je da tvoj klub dobija utakmice. To sto ti pises je potpuno suludo

shahahaha

pre 5 godina

Da li je moguće da vi ne shvatate tako prostu stvar? Baš iz razloga što niko ne može da ti zabrani da kupiš kartu i da gledaš, biće kažnjen klub. Ne mogu da kazne tebe, ali će kazniti klub. Navijačima Zvezde je ZABRANJENO gostovanje u Parizu i Liverpulu. Svaki navijač Zvezde kome je Zvezda u srcu NEĆE BITI SLEDEĆE SREDE U LIVERPULU. U Liverpulu će biti oni kojima je Zvezda izvor zarade i sredstvo za reklamu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 18. oktobar 2018 17:29)

Da li je moguce da ti ne shvatas prostu stvar da bi tako ja obukao dres liverpula i prekinuo utakmicu ???? I zvezda dobije sa 3-0 . To je jednostavno priglupo.

Rep.Srp.Krajina 87

pre 5 godina

O cemu pisete majko mila pa nije bilo organizovano navijanje i nije klub vodio navijace. Ko u svjetu moze da mi zabrani da kupim kartu i da odem negdje da gledam utakmicu ajde boga ti.....
uefa je dosta do sada pokazala da ima vise arsina,jeli slucajno zvezda kriva i za organizaciju utakmice u parizu. jeli gospodo !.
Dali vise imate mozga razmisli te malo...!!?

Falcao

pre 5 godina

ohoho petarda na Enfildu, kazna za nerede navijača, kazna za onaj pokušaj klađenja i out na pet godina!
(O.T.A.N., 18. oktobar 2018 16:52)
I onda si se probudio

Sabre

pre 5 godina

Jedan klub, između ostalog, čine i njegovi navijači. A navijačima FK Crvena Zvezda je zabranjeno da budu u Parizu i Londonu. Svim navijačima. Uefa neće razmišljati o tome da li su to Delije, da li su organizovani ili ne, da li su iz Francuske ili Azerbejdžana. Razmišljaće samo o tome da li su bili na mestu gde je rečeno da ne treba da budu. I koji deo sad nije jasan? Nije ti jasno zašto će kazniti klub? Pa zato što klub ima NEODGOVORNE navijače. Zato što su ti nazovi navijači tog dana imali samo jednu obavezu: da NE BUDU na stadionu PSŽ-a.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 18. oktobar 2018 16:29)


Liche jel tebi i tebi slicnima STVARNO mora da se crta? Evo, da uradim to onda. Ja sam sad npr ne ja, navijac Zvezde, nego neka tamo mala sitna dusica, ili grupa istih, koji zele Zvezdi zlo. Sta cemo da uradimo? Organizovacemo se, praveci se da smo navijaci Zvezde, otici tamo, napraviti neko s... i naneti nemerljivu stetu klubu. I kako je moguce da to klub spreci?! Nemas nikakvih metoda jer niti znas za njih, niti si im prodao karte, niti ih vodio tamo, niti imas uvid u security na stadionu jer nije tvoj stadion niti se ti time bavis.. STA tacno kao klub mozes da uradis da ovo sprecis?!

Ja ne kazem da je to slucaj,ovo su mnogo verovatnije prosto mentalno ograniceni ljudi koji JESU navijaci Zvezde, ali poenta je da ne mozes nekoga ko NIKAKO tako nesto nije mogao da spreci da kaznjavas kao da je to njihova odgovornost!!

4k4.Dex

pre 5 godina

Ma najbilje da mi sami izadjemo iz takmicenja? Ako vam vev ne odgovaramo a ocigledno da ne onda da se rastajemo? Al parice su ostale kod Terzeeeeeeee. Mislim stvarno, ako je zvezda kriva za navijace koji su isli neorganizovano onda stvarno valja izaci iz takmicenja ionako nije nas kalibar. Pa dokle bre vise ucene.

made in serbia

pre 5 godina

Vama se nije isplatila liga šampiona uopšte. Šta više, postavljen je nadgrobni spomenik u Ljutice Bogdana. Očekujem tržni centar na autokomandi za par godina. Jedini stadion će biti u Humskoj

johnny b

pre 5 godina

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима...

А ми Срби да клечимо...
(Србин, 18. oktobar 2018 13:41)

Ne moras da klecis ali ako u pravilima stoji da ne sme da se stoji na stepenicama zasto ti imas potrebu da stojis na istim? Je l vam to neki fetis ne razumem?! Radite kontra od pravila i bunite se. Igrate UEFA takmicenje koje ima svoje propozicije, i jednostavno, ko te propozicije ne postuje, bice kaznjen. Da li je uopste bitno sto se drugi ne kaznjavaju? Ti radi kako je ljudski raditi i nemoj da brines da li ces biti kaznjen ili ne. Ne mogu da verujem covece...

Sasa

pre 5 godina

"Pravili smetnje na tribinama" . Kakve su ovo nebuloze???? A jel zvezda vodila navijace u Pariz??? Bili gastarbajteri , pa necevzvezda odgovarati za svakog navijaca ponaosob. I sta je uradio taj gastarbajter? Kakve je smetnje pravio???? Mozda je bio visok pa neko dete ne vidi od njega. Ovo sto UEFA navodi kao razloge za kaznjavanje je cist fasizam. Pa Hitler je imao "jace" razloge.

NoName

pre 5 godina

Kažnjavaju klub iako nije bilo organizovanog dolaska navijača. I kako klub može da bude kriv što su došli navijači iz Francuske i okolnih država? Stvarno gluposti. I koje su to parole uzvikivali? Ne branim huligane, treba ih pohapsiti i zabraniti pristup bilo kom sportskom objektu. A klub bi trebalo da počne da se ogradjuje od huligana, tobože navijača. Samo nanose štetu klubu u svakom pogledu.
(Vladimir, 18. oktobar 2018 14:46)

Jedan klub, između ostalog, čine i njegovi navijači. A navijačima FK Crvena Zvezda je zabranjeno da budu u Parizu i Londonu. Svim navijačima. Uefa neće razmišljati o tome da li su to Delije, da li su organizovani ili ne, da li su iz Francuske ili Azerbejdžana. Razmišljaće samo o tome da li su bili na mestu gde je rečeno da ne treba da budu. I koji deo sad nije jasan? Nije ti jasno zašto će kazniti klub? Pa zato što klub ima NEODGOVORNE navijače. Zato što su ti nazovi navijači tog dana imali samo jednu obavezu: da NE BUDU na stadionu PSŽ-a.

Rajko

pre 5 godina

(NoName, 18. oktobar 2018 16:29)Ma nemoj!?A kako ce klub Real Madrid MENI da zabrani da gledam Real i da pravim nerede???To mogu samo organizatori meca i niko drugi,tj domacin!Prema tome ne mlati bezveze..svako danas ima pravo glasa Boze sacuvaj!!!

Vladimir

pre 5 godina

A kako ce da kazne Zvezdu zbog izgreda njenih navijaca kada klub nije organizovano vodio navijace? Ko je to i kakav prekrsaj napravio na stadionu, a da je imao ambleme Crvene zvezde. Kada naprave glupost navijaci treba ih kazniti, ali ovo se kosi sa zdravim razumom.

alcale

pre 5 godina

@Zvezdas
Hrvate prati srbin a nas zamisli Hrvat... sta ce ljudi ne vole ni nas ni njih videli da volimo da pljujemo jedni po drugima a oni od toga zarade...

Dacha

pre 5 godina

Узвикивали забрањене пароле и правили сметње на трибинама "   

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима...   

А ми Срби да клечимо...  
(Србин, 18. oktobar 2018 13:41)  

Nemoj da vices zabranjene parole. 
Ne bacaj baklje.  
Ne ulazi na teren.  
i nema kazne...  
hteo sam podrobno da ti objasnim da nisi u pravu.  
a onda sam skontao da ne vredi...  
u pravu si, ne vole nas zato sto smo Srbi.  
tako je lakse.. 
(punimlimenke, 18. okto 

Za baklje i ulazak na teren smo vec kaznjeni.Toga nije bilo u Parizu.Ko je su to zabranjene parole? Velicanje Draze gde su ravnogorci rehabilitovani u Srbiji, Rako Mladic? Gds to pise da je zabranjeno? Mozda smeta muslimanima. Kosovo je Srbija.Za pola sveta jeste i dalje.Zbog UEFA mafija nije bilo uznemirenja na tribinama.
(Zvezdas, 18. oktobar 2018 14:17)

Najbolje da sednemo svi u krug da se uhvatimo za ruke i da nam posluze po toplo mlekce ili caj i da se molimo za mir u svetu i da kao gledamo utakmice,ma vazi!! UEFA sa njihovim dvostrukim,ma sta dvostrukim desetostrukim arsinima,uzvikivanje nedozvoljenih parola,pa koje su to parole,jel to parole o krsenju ljudskih prava u Saudijakoj Arabiji koje pokusavaju da se nametnu Nadalu i Djokovicu preko nekih satro nevladinih organizacija,a politici zabranjeno mesto u sportu,a gde je zastita nasih prava na Kosovu,stajanje na stepenicama,disanje vazduha,neredi ispred stadiona,pa sta su trebali da rade,napali ih njihovi navijaci i ljudi morali da se brane,da nisu trebali da puste da ih biju i gde je bila policija da spreci te incidente,ko ce njih da kazni i kako je moguce da Zvezda bude kaznjena ako nije vodila organizovano navijace,budala ima svuda na svetu,kako je mogla da spreci na gostujecem terenu takozvane izgrede navijaca koje pritom nije ona ni vodila?! Tom logikom ja mogu da bacim bambu u neku rulju i da se predstavim kao navijac Zvezde i da sam to uradio u njeno ime i da nece mozda zbog toga Zvezdu da izbace iz svih takmicenja?!Da ne pominjemo finansijski fer plej i kaznjavanje povodom toga,pre neku godinu Zvezdu izbacise iz evrope,danas citam ruski Rubin izbacili na dve godine a protiv tog Psg-a se svake godine kao vodi neki postupak i nikad ih nisu kaznili,lako je terati silu na slabijima i siromasnima,satro zavode neki red a u stvari velikima i bogatima je prakticno sve dozvoljeno!

Adriano_Galliani

pre 5 godina

da vas nisu napali...osvanule bi tifo slike, delije u Parizu, 100 metara od parka princeva. 
niko nam nista ne moze. 
sada kad su vas izbambusali... 
jaoo...mi smo samo pili kafu. 
kada su ubili onog nesretnog Tatona, komentari su bili. 
sto je provocirao, dosao je na utakmicu a ne da provocira po gradu. 
dobio je sta je trazio. 
ima li kraja licemerstvu... 
bio si u Parizu, k.... se...dobio po tamburi. 
pa sta...
(punimlimenke, 18. oktobar 2018 14:00)


Pre utakmice:

-Zvezda je šampion Evrope, a ovi su mali klub, Šeik itd itd. Nikakvi navijaci, Zvezdo gazi.

Posle utakmice:
-joj, jadni mi hahha

Hahahahahaha

pre 5 godina

A ako ja u Beogradu uzvikujem zabranjene parole u dresu PSG ili Liverpula, da li ce ih kazniti??? Ako hoce , utrcacu i na teren da prekinem utakmicu. Mozda jos nije kaano da prodjemo grupu. Samo se treba potruditi da nas desetak navija za gostujuce klubove i u odredjenom trenutku da uletimo na teren . Ako treba udaricemo nekog od igraca i eto lagane pobede za zvezdu. Sa bodom od Napolija mozemo i prvi da budemo do kraja.

Vladimir

pre 5 godina

Kažnjavaju klub iako nije bilo organizovanog dolaska navijača. I kako klub može da bude kriv što su došli navijači iz Francuske i okolnih država? Stvarno gluposti. I koje su to parole uzvikivali? Ne branim huligane, treba ih pohapsiti i zabraniti pristup bilo kom sportskom objektu. A klub bi trebalo da počne da se ogradjuje od huligana, tobože navijača. Samo nanose štetu klubu u svakom pogledu.

Ivan

pre 5 godina

Kada se bude objavilo ime osobe koja se kladila na utakmicu u Parizu, mnogo toga ce biti jasnije. Verovatno ima neke veze sa Zvezdom, ali svakako da će se ubrzo nakon toga ispostaviti da ima veze i sa drugim klubom tj ljudima iz drugog kluba.
Uostalom, u jednoj emisiji je najavljena " internacionalizacija Zvezdinog nameštanja utakmica " . Ne izgleda voditelj kao vidovit čovek, više izgleda kao obavešten čovek
(bg41, 18. oktobar 2018 14:36)


Opet oni, da li ste vi uopste procitali sta je objavljeno u listu lekip? Niko se nije ni na sta kladio. Drugo je to sto vi hocete da vidite.

Рејџ Агенст

pre 5 godina

Ko to stalno prati Zvezdu iz regiona i prenosi sta navijaci pisu i uzvikuju.
(Zvezdas, 18. oktobar 2018 13:41)

То су ти наши сународници из једне НВО који присуствују утакмицама и подносе рапорт. Тако су једини они уочили транспарент 1x2 у Борисову због којих је прећено казнама. Они су ти који пријављују шта се узвикује и чиме се маше по трибини, тако да сумњам да ће звезда одиграти меч после кога се неће причати о кажњавању.

LL

pre 5 godina

da vas nisu napali...osvanule bi tifo slike, delije u Parizu, 100 metara od parka princeva.
niko nam nista ne moze.
sada kad su vas izbambusali...
jaoo...mi smo samo pili kafu.
kada su ubili onog nesretnog Tatona, komentari su bili.
sto je provocirao, dosao je na utakmicu a ne da provocira po gradu.
dobio je sta je trazio.
ima li kraja licemerstvu...
bio si u Parizu, k.... se...dobio po tamburi.
pa sta...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (punimlimenke, 18. oktobar 2018 14:00)

O cemu pricas? Napadnuta su 3 coveka koja neamju veze sa Delijama, pa cak i da imaju, bilo ih je 3 i sedeli su u kaficu. Ti to podrzavas? Grupa Delije je setala gradom noc pre toga i taj dan, i nisu bili napadnuti. Generalno, boli me uvo za Delije, dosta stvari kod njih mi se ne svidja, ali ne mogu da precutim kad se ovako javi neki.

Djuro

pre 5 godina

@ Kaznjavaj mezimicu iz Zeleznika i gotova stvar!
(we are the champions, 18. oktobar 2018 13:59)




U vrijeme ručka, hrani se mržnjom na zvezdinim stranama... jadničak...

Stari čačanin

pre 5 godina

Neka lepo javno iznesu da smo im trn u oku i to je to!
(Mića, 18. oktobar 2018 13:55)

A ti stvarno misliš da mi ništa nismo krivi nego eto ceo svet nas mrzi. Hajde objasni mi zašto smo im trn u oku.

shkafishkafnjak

pre 5 godina

Ma sve je lepo pojasnjeno u «Zvezdinom vesniku « na TV Partizan.Nije vazno koja ce odluka biti jer Zvezda postaje sinonim za muljanje i nerede samo zato sto se suska.Mrznja koja neskriveno izbija iz svake emisije.Juventus ne,Milan ne ( te sezone kada je dokazano da je muljao igrao evropu bas protiv Zvezde i osvojio LS).Pravdanje da stalno pominjanje Zvezde je zapravo odgovor na zvezdaske medije u Srbiji je klasicna sarena laza.Zamislite da Zvezda ima dve emisije koje udaraju po Partizanu u dva termina nedeljno.Svakako da ima vise novinara koji navijaju za Zvezdu jer ista ima duplo vise navijaca.
Pitanje meseca glasi:Dal ce Zvezda uspeti do kraja meseca da stigne do 200 000 pratilaca na instagramu pre nego Partizan do 100 000?

Millennium

pre 5 godina

Alo bre kakvi navijači? Zvezda je kažnjena da igra bez svojih navijača na strani. Nije klub delio, prodavao karte i organizovao utakmicu.

Staridz

pre 5 godina

da vas nisu napali...osvanule bi tifo slike, delije u Parizu, 100 metara od parka princeva.
niko nam nista ne moze.
sada kad su vas izbambusali...
jaoo...mi smo samo pili kafu.
kada su ubili onog nesretnog Tatona, komentari su bili.
sto je provocirao, dosao je na utakmicu a ne da provocira po gradu.
dobio je sta je trazio.
ima li kraja licemerstvu...
bio si u Parizu, k.... se...dobio po tamburi.
pa sta...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (punimlimenke, 18. oktobar 2018 14:00)@@

U navijacki svet si upucen kao sto sam ja upucen o vremenskoj prognozi u republiki Nepal:) Dobili po tamburi, ko dva coveka koja posle utakmice sede u restoranu i konzumiraju kafu i sok:) a pritom su ljudi gastrabajteri i veze nemaju sa navijackim svetom. Nego da se mi vratimo na dobijanja batina, nesto da znas a nista ne znas ne bi lupetao gluposti po tastaturi, prva ekipa Delija je odnela pobedu u Parizu i naterala u beg arape i crnce u sred njihovog grada, sad za vikend je doslo do medjusobnog sukoba izmedju araba u jednom kraju Pariza, bili su kivni jedni na druge Kako su ih Delije dobile u njihovom gradu. I nemoj vise da siris lazi i gluposti preko neta o nekakvom tamburanju kad ocigledno ne znas sta se desava u navijackom svetu.

Bard Živa

pre 5 godina

Jel i na koliko izbaciše i kazniše onomad Češki klub kada su protiv Spartaka iz Subotice njihovi navijači ušli na teren i hteli da prekinu meč?

Sabre

pre 5 godina

Ne, ajde, stvarno, voleo bih da mi ovi silni minusdzije objasne - zasto?! Ok, kazite iskompleksirani smo grobari to prihvatam. Ali zelim LOGICKO objasnjenje od strane nekoga KAKO klub moze da spreci u ovoj situaciji ljude da vicu gluposti? KAKO?! Sta tacno Zvezda moze ovde da uradi da NE BUDE kaznjena? Kako tacno moze ovo da spreci? Jedno je reci "nemojte ljudi", jedno je motriti ljude na TVOM stadionu ili kad im prodajes karte, ali sta ovde uraditi, kako ih kontrolisati, pametni?! Ajde, mozda sam ja lud, ali mislim da sam jasno izneo zasto klub ovde ne moze apsolutno nista ne moze da uradi, te je stoga kazna apsolutno maliciozna.

bg41

pre 5 godina

Kada se bude objavilo ime osobe koja se kladila na utakmicu u Parizu, mnogo toga ce biti jasnije. Verovatno ima neke veze sa Zvezdom, ali svakako da će se ubrzo nakon toga ispostaviti da ima veze i sa drugim klubom tj ljudima iz drugog kluba.
Uostalom, u jednoj emisiji je najavljena " internacionalizacija Zvezdinog nameštanja utakmica " . Ne izgleda voditelj kao vidovit čovek, više izgleda kao obavešten čovek

Zvezdas

pre 5 godina

Узвикивали забрањене пароле и правили сметње на трибинама "  

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима...  

А ми Срби да клечимо... 
(Србин, 18. oktobar 2018 13:41) 

Nemoj da vices zabranjene parole.
Ne bacaj baklje. 
Ne ulazi na teren. 
i nema kazne... 
hteo sam podrobno da ti objasnim da nisi u pravu. 
a onda sam skontao da ne vredi... 
u pravu si, ne vole nas zato sto smo Srbi. 
tako je lakse..
(punimlimenke, 18. okto

Za baklje i ulazak na teren smo vec kaznjeni.Toga nije bilo u Parizu.Ko je su to zabranjene parole? Velicanje Draze gde su ravnogorci rehabilitovani u Srbiji, Rako Mladic? Gds to pise da je zabranjeno? Mozda smeta muslimanima. Kosovo je Srbija.Za pola sveta jeste i dalje.Zbog UEFA mafija nije bilo uznemirenja na tribinama.

punimlimenke

pre 5 godina

da vas nisu napali...osvanule bi tifo slike, delije u Parizu, 100 metara od parka princeva.
niko nam nista ne moze.
sada kad su vas izbambusali...
jaoo...mi smo samo pili kafu.
kada su ubili onog nesretnog Tatona, komentari su bili.
sto je provocirao, dosao je na utakmicu a ne da provocira po gradu.
dobio je sta je trazio.
ima li kraja licemerstvu...
bio si u Parizu, k.... se...dobio po tamburi.
pa sta...

Ujka Žitko

pre 5 godina

Kako kažnjavate Zvezdu, a nije vodila navijače? Kažnjavate za ispade navijača, a ne kažnjavate što ih je dovela? Ili ih ipak nije dovela? Pa kako je onda odgovorna Zvezda? Zvezda nije mogla da zabrani da ljudi dođu neorganizovano. Pa čak iako su organizovani, ako klub nije pomogao u tome ne vidim kako je mogao to da spreči. Trebalo je čelnici Zvezde da stoje na vratima i proveravaju da li je neko naš navijač? Loša organizacija utakmice za koju Zvezda ne sme biti odgovorna. Kad je strani klub kod nas odgovarao? Kod nas kad dođu svi pale baklje, vređaju se, tuku, a na kraju plati samo naš klub. Daleko smo od cvećki, ali ovo ide u nedogled.

Vlada

pre 5 godina

Ajmo ovako, Klub da zahteva od UEFE koje su parole nedozvoljene i da po sluzbenom obabvestenju sprovede referendum da li je navijacki zivalj, vlasnici godisnjih karata za Sever, voljan da to postuje.
Svrha svega bi bila da vec jednom prestane ovo zajebavanje sa obe strane.

Sabre

pre 5 godina

Sabre
I covek nekako uspe da ubaci rec "grobar" u svoj komentar...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jaran, 18. oktobar 2018 13:52)

Naravno da sam uspeo. Pogledaj ko daje minuse na zdravorazumske komentare ljudi ovde, i ko prati Zvezdine vesti vise od Zvezdasa i raduje se potencijalnoj kazni kao da su oni usli u finale LS. Decko, osvesti se...

Sabre

pre 5 godina

Zaista sami treba da napustimo ako opet NAS kazne. Niti je Zvezda organizovala navijace, niti im dala karte niti je mogla da utice ikako na organizaciju niti da ih spreci. Sta sad, znaci, neki dokoni grobar kad hoce moze da dodje i napravi nam milionsku stetu praveci da se je Zvezdas, i nikom nista?!

punimlimenke

pre 5 godina

Узвикивали забрањене пароле и правили сметње на трибинама " 

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима... 

А ми Срби да клечимо...
(Србин, 18. oktobar 2018 13:41)

Nemoj da vices zabranjene parole.
Ne bacaj baklje.
Ne ulazi na teren.
i nema kazne...
hteo sam podrobno da ti objasnim da nisi u pravu.
a onda sam skontao da ne vredi...
u pravu si, ne vole nas zato sto smo Srbi.
tako je lakse..

Mića

pre 5 godina

"Sa druge strane navijači Pari Sen Žermena su koristili pirotehniku i takođe "izazivali nemir na tribinima", pa je Evropska kuća fudbala zbog ta dva prekršaja odlučila da tereti PSŽ."

pa kaznite ih i za nerede van stadiona koje su pravili kada su organizovali napade na srpske navijače! da su to Srbi napravili, u ovom slučaju Zvezdini navijači bili bi najstrožije kažnjeni i bez pardona!
Od ove Uefice Bog da te sačuva: niti smeju Srbi da se pojave na utakmicama, niti smeju da iznose parole i navijaju kao i svi ostali širom sveta. a onda bude neki nered i "hajde da kaznimo te Srbe, neki mnogo zgodan narod za kažnjavanje, kako bi upozorili druge "velike" klubove i narode.

Neka lepo javno iznesu da smo im trn u oku i to je to!

Dragana

pre 5 godina

Glupo mi je da se klubovi kažnjavaju zbog uzvikivanja parola, da su pravili nerede na tribinama i terenu ok. ali ovo je suvišno. Najbolje da uvedu pravilo da se navijačima zašiju usta pre utakmice a po završetku da ih odšiju i sve mirno i tiho.

we are the champions

pre 5 godina

Pa parole ok.Ali kakve smetnje?Pa ljudi smo valjda i mi.Nista mi nije jasno.Ali ozbiljno.I ovo ako su krivi kaznjavaj!Ako nisu tuzi i uzimaj dobre pare i gotova stvar.Hoce li prenositi Pink?

Srbija

pre 5 godina

A sta smo skrvili nismo dosli organizovano i oni su nas napali, sta smo mi ovde krivi ,ovo je isto ko deca u skoli ,neko te nabode ti si se samo branio ali oboje krivi ,ma ajde bre.

Србин

pre 5 godina

"Узвикивали забрањене пароле и правили сметње на трибинама "

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима...

А ми Срби да клечимо...

raznosacpice

pre 5 godina

Huliganstvom zele da se dokazu da su najbolji navijaci. Grobar sam i to primacujem i kod nas. Ne znam kad ce shvatiti to, da bi bili najbolji navijaci mora dolaziti veliki broj ljudi na utakmice a ne 1000 i da se peva najjace i najglasnije svih 90 minuta! Tek tada postajete najbolji! Nasiljem van stadiona se ne postize nista i time se pokazuje koliko su jadni.

Zvezdas

pre 5 godina

Koje su to parole? Ko to stalno prati Zvezdu iz regiona i prenosi sta navijaci pisu i uzvikuju.Zvezda nije organizovala navijace a nasim ljudima ma gde bili nije zabranjeno da idu na utakmice i da vicu sta hoce.Koliko ima nasih srba sa franuskim pasosem a posecuju utakmice nasih timova.Zvezdini navijaci su bili napadnuti i o tome postoje snimci.PSG se izvinio navijacima Zvezde

braske

pre 5 godina

ma sigurno ce im oprostiti kao i do sada....realno navijaci nekih drugih klubova su gore jade radili pa im se prastalo, da je ovde ko god sudiju zveknuo u glavu 5 godina evropu neb igrali

Србин

pre 5 godina

"Узвикивали забрањене пароле и правили сметње на трибинама "

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима...

А ми Срби да клечимо...

Zvezdas

pre 5 godina

Koje su to parole? Ko to stalno prati Zvezdu iz regiona i prenosi sta navijaci pisu i uzvikuju.Zvezda nije organizovala navijace a nasim ljudima ma gde bili nije zabranjeno da idu na utakmice i da vicu sta hoce.Koliko ima nasih srba sa franuskim pasosem a posecuju utakmice nasih timova.Zvezdini navijaci su bili napadnuti i o tome postoje snimci.PSG se izvinio navijacima Zvezde

we are the champions

pre 5 godina

Pa parole ok.Ali kakve smetnje?Pa ljudi smo valjda i mi.Nista mi nije jasno.Ali ozbiljno.I ovo ako su krivi kaznjavaj!Ako nisu tuzi i uzimaj dobre pare i gotova stvar.Hoce li prenositi Pink?

Sabre

pre 5 godina

Zaista sami treba da napustimo ako opet NAS kazne. Niti je Zvezda organizovala navijace, niti im dala karte niti je mogla da utice ikako na organizaciju niti da ih spreci. Sta sad, znaci, neki dokoni grobar kad hoce moze da dodje i napravi nam milionsku stetu praveci da se je Zvezdas, i nikom nista?!

raznosacpice

pre 5 godina

Huliganstvom zele da se dokazu da su najbolji navijaci. Grobar sam i to primacujem i kod nas. Ne znam kad ce shvatiti to, da bi bili najbolji navijaci mora dolaziti veliki broj ljudi na utakmice a ne 1000 i da se peva najjace i najglasnije svih 90 minuta! Tek tada postajete najbolji! Nasiljem van stadiona se ne postize nista i time se pokazuje koliko su jadni.

punimlimenke

pre 5 godina

Узвикивали забрањене пароле и правили сметње на трибинама " 

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима... 

А ми Срби да клечимо...
(Србин, 18. oktobar 2018 13:41)

Nemoj da vices zabranjene parole.
Ne bacaj baklje.
Ne ulazi na teren.
i nema kazne...
hteo sam podrobno da ti objasnim da nisi u pravu.
a onda sam skontao da ne vredi...
u pravu si, ne vole nas zato sto smo Srbi.
tako je lakse..

LL

pre 5 godina

da vas nisu napali...osvanule bi tifo slike, delije u Parizu, 100 metara od parka princeva.
niko nam nista ne moze.
sada kad su vas izbambusali...
jaoo...mi smo samo pili kafu.
kada su ubili onog nesretnog Tatona, komentari su bili.
sto je provocirao, dosao je na utakmicu a ne da provocira po gradu.
dobio je sta je trazio.
ima li kraja licemerstvu...
bio si u Parizu, k.... se...dobio po tamburi.
pa sta...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (punimlimenke, 18. oktobar 2018 14:00)

O cemu pricas? Napadnuta su 3 coveka koja neamju veze sa Delijama, pa cak i da imaju, bilo ih je 3 i sedeli su u kaficu. Ti to podrzavas? Grupa Delije je setala gradom noc pre toga i taj dan, i nisu bili napadnuti. Generalno, boli me uvo za Delije, dosta stvari kod njih mi se ne svidja, ali ne mogu da precutim kad se ovako javi neki.

Рејџ Агенст

pre 5 godina

Ko to stalno prati Zvezdu iz regiona i prenosi sta navijaci pisu i uzvikuju.
(Zvezdas, 18. oktobar 2018 13:41)

То су ти наши сународници из једне НВО који присуствују утакмицама и подносе рапорт. Тако су једини они уочили транспарент 1x2 у Борисову због којих је прећено казнама. Они су ти који пријављују шта се узвикује и чиме се маше по трибини, тако да сумњам да ће звезда одиграти меч после кога се неће причати о кажњавању.

Srbija

pre 5 godina

A sta smo skrvili nismo dosli organizovano i oni su nas napali, sta smo mi ovde krivi ,ovo je isto ko deca u skoli ,neko te nabode ti si se samo branio ali oboje krivi ,ma ajde bre.

Vladimir

pre 5 godina

Kažnjavaju klub iako nije bilo organizovanog dolaska navijača. I kako klub može da bude kriv što su došli navijači iz Francuske i okolnih država? Stvarno gluposti. I koje su to parole uzvikivali? Ne branim huligane, treba ih pohapsiti i zabraniti pristup bilo kom sportskom objektu. A klub bi trebalo da počne da se ogradjuje od huligana, tobože navijača. Samo nanose štetu klubu u svakom pogledu.

Bard Živa

pre 5 godina

Jel i na koliko izbaciše i kazniše onomad Češki klub kada su protiv Spartaka iz Subotice njihovi navijači ušli na teren i hteli da prekinu meč?

Dragana

pre 5 godina

Glupo mi je da se klubovi kažnjavaju zbog uzvikivanja parola, da su pravili nerede na tribinama i terenu ok. ali ovo je suvišno. Najbolje da uvedu pravilo da se navijačima zašiju usta pre utakmice a po završetku da ih odšiju i sve mirno i tiho.

Mića

pre 5 godina

"Sa druge strane navijači Pari Sen Žermena su koristili pirotehniku i takođe "izazivali nemir na tribinima", pa je Evropska kuća fudbala zbog ta dva prekršaja odlučila da tereti PSŽ."

pa kaznite ih i za nerede van stadiona koje su pravili kada su organizovali napade na srpske navijače! da su to Srbi napravili, u ovom slučaju Zvezdini navijači bili bi najstrožije kažnjeni i bez pardona!
Od ove Uefice Bog da te sačuva: niti smeju Srbi da se pojave na utakmicama, niti smeju da iznose parole i navijaju kao i svi ostali širom sveta. a onda bude neki nered i "hajde da kaznimo te Srbe, neki mnogo zgodan narod za kažnjavanje, kako bi upozorili druge "velike" klubove i narode.

Neka lepo javno iznesu da smo im trn u oku i to je to!

shkafishkafnjak

pre 5 godina

Ma sve je lepo pojasnjeno u «Zvezdinom vesniku « na TV Partizan.Nije vazno koja ce odluka biti jer Zvezda postaje sinonim za muljanje i nerede samo zato sto se suska.Mrznja koja neskriveno izbija iz svake emisije.Juventus ne,Milan ne ( te sezone kada je dokazano da je muljao igrao evropu bas protiv Zvezde i osvojio LS).Pravdanje da stalno pominjanje Zvezde je zapravo odgovor na zvezdaske medije u Srbiji je klasicna sarena laza.Zamislite da Zvezda ima dve emisije koje udaraju po Partizanu u dva termina nedeljno.Svakako da ima vise novinara koji navijaju za Zvezdu jer ista ima duplo vise navijaca.
Pitanje meseca glasi:Dal ce Zvezda uspeti do kraja meseca da stigne do 200 000 pratilaca na instagramu pre nego Partizan do 100 000?

Vlada

pre 5 godina

Ajmo ovako, Klub da zahteva od UEFE koje su parole nedozvoljene i da po sluzbenom obabvestenju sprovede referendum da li je navijacki zivalj, vlasnici godisnjih karata za Sever, voljan da to postuje.
Svrha svega bi bila da vec jednom prestane ovo zajebavanje sa obe strane.

Ujka Žitko

pre 5 godina

Kako kažnjavate Zvezdu, a nije vodila navijače? Kažnjavate za ispade navijača, a ne kažnjavate što ih je dovela? Ili ih ipak nije dovela? Pa kako je onda odgovorna Zvezda? Zvezda nije mogla da zabrani da ljudi dođu neorganizovano. Pa čak iako su organizovani, ako klub nije pomogao u tome ne vidim kako je mogao to da spreči. Trebalo je čelnici Zvezde da stoje na vratima i proveravaju da li je neko naš navijač? Loša organizacija utakmice za koju Zvezda ne sme biti odgovorna. Kad je strani klub kod nas odgovarao? Kod nas kad dođu svi pale baklje, vređaju se, tuku, a na kraju plati samo naš klub. Daleko smo od cvećki, ali ovo ide u nedogled.

Vladimir

pre 5 godina

A kako ce da kazne Zvezdu zbog izgreda njenih navijaca kada klub nije organizovano vodio navijace? Ko je to i kakav prekrsaj napravio na stadionu, a da je imao ambleme Crvene zvezde. Kada naprave glupost navijaci treba ih kazniti, ali ovo se kosi sa zdravim razumom.

Falcao

pre 5 godina

ohoho petarda na Enfildu, kazna za nerede navijača, kazna za onaj pokušaj klađenja i out na pet godina!
(O.T.A.N., 18. oktobar 2018 16:52)
I onda si se probudio

Dacha

pre 5 godina

Узвикивали забрањене пароле и правили сметње на трибинама "   

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима...   

А ми Срби да клечимо...  
(Србин, 18. oktobar 2018 13:41)  

Nemoj da vices zabranjene parole. 
Ne bacaj baklje.  
Ne ulazi na teren.  
i nema kazne...  
hteo sam podrobno da ti objasnim da nisi u pravu.  
a onda sam skontao da ne vredi...  
u pravu si, ne vole nas zato sto smo Srbi.  
tako je lakse.. 
(punimlimenke, 18. okto 

Za baklje i ulazak na teren smo vec kaznjeni.Toga nije bilo u Parizu.Ko je su to zabranjene parole? Velicanje Draze gde su ravnogorci rehabilitovani u Srbiji, Rako Mladic? Gds to pise da je zabranjeno? Mozda smeta muslimanima. Kosovo je Srbija.Za pola sveta jeste i dalje.Zbog UEFA mafija nije bilo uznemirenja na tribinama.
(Zvezdas, 18. oktobar 2018 14:17)

Najbolje da sednemo svi u krug da se uhvatimo za ruke i da nam posluze po toplo mlekce ili caj i da se molimo za mir u svetu i da kao gledamo utakmice,ma vazi!! UEFA sa njihovim dvostrukim,ma sta dvostrukim desetostrukim arsinima,uzvikivanje nedozvoljenih parola,pa koje su to parole,jel to parole o krsenju ljudskih prava u Saudijakoj Arabiji koje pokusavaju da se nametnu Nadalu i Djokovicu preko nekih satro nevladinih organizacija,a politici zabranjeno mesto u sportu,a gde je zastita nasih prava na Kosovu,stajanje na stepenicama,disanje vazduha,neredi ispred stadiona,pa sta su trebali da rade,napali ih njihovi navijaci i ljudi morali da se brane,da nisu trebali da puste da ih biju i gde je bila policija da spreci te incidente,ko ce njih da kazni i kako je moguce da Zvezda bude kaznjena ako nije vodila organizovano navijace,budala ima svuda na svetu,kako je mogla da spreci na gostujecem terenu takozvane izgrede navijaca koje pritom nije ona ni vodila?! Tom logikom ja mogu da bacim bambu u neku rulju i da se predstavim kao navijac Zvezde i da sam to uradio u njeno ime i da nece mozda zbog toga Zvezdu da izbace iz svih takmicenja?!Da ne pominjemo finansijski fer plej i kaznjavanje povodom toga,pre neku godinu Zvezdu izbacise iz evrope,danas citam ruski Rubin izbacili na dve godine a protiv tog Psg-a se svake godine kao vodi neki postupak i nikad ih nisu kaznili,lako je terati silu na slabijima i siromasnima,satro zavode neki red a u stvari velikima i bogatima je prakticno sve dozvoljeno!

Staridz

pre 5 godina

da vas nisu napali...osvanule bi tifo slike, delije u Parizu, 100 metara od parka princeva.
niko nam nista ne moze.
sada kad su vas izbambusali...
jaoo...mi smo samo pili kafu.
kada su ubili onog nesretnog Tatona, komentari su bili.
sto je provocirao, dosao je na utakmicu a ne da provocira po gradu.
dobio je sta je trazio.
ima li kraja licemerstvu...
bio si u Parizu, k.... se...dobio po tamburi.
pa sta...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (punimlimenke, 18. oktobar 2018 14:00)@@

U navijacki svet si upucen kao sto sam ja upucen o vremenskoj prognozi u republiki Nepal:) Dobili po tamburi, ko dva coveka koja posle utakmice sede u restoranu i konzumiraju kafu i sok:) a pritom su ljudi gastrabajteri i veze nemaju sa navijackim svetom. Nego da se mi vratimo na dobijanja batina, nesto da znas a nista ne znas ne bi lupetao gluposti po tastaturi, prva ekipa Delija je odnela pobedu u Parizu i naterala u beg arape i crnce u sred njihovog grada, sad za vikend je doslo do medjusobnog sukoba izmedju araba u jednom kraju Pariza, bili su kivni jedni na druge Kako su ih Delije dobile u njihovom gradu. I nemoj vise da siris lazi i gluposti preko neta o nekakvom tamburanju kad ocigledno ne znas sta se desava u navijackom svetu.

braske

pre 5 godina

ma sigurno ce im oprostiti kao i do sada....realno navijaci nekih drugih klubova su gore jade radili pa im se prastalo, da je ovde ko god sudiju zveknuo u glavu 5 godina evropu neb igrali

punimlimenke

pre 5 godina

da vas nisu napali...osvanule bi tifo slike, delije u Parizu, 100 metara od parka princeva.
niko nam nista ne moze.
sada kad su vas izbambusali...
jaoo...mi smo samo pili kafu.
kada su ubili onog nesretnog Tatona, komentari su bili.
sto je provocirao, dosao je na utakmicu a ne da provocira po gradu.
dobio je sta je trazio.
ima li kraja licemerstvu...
bio si u Parizu, k.... se...dobio po tamburi.
pa sta...

bg41

pre 5 godina

Kada se bude objavilo ime osobe koja se kladila na utakmicu u Parizu, mnogo toga ce biti jasnije. Verovatno ima neke veze sa Zvezdom, ali svakako da će se ubrzo nakon toga ispostaviti da ima veze i sa drugim klubom tj ljudima iz drugog kluba.
Uostalom, u jednoj emisiji je najavljena " internacionalizacija Zvezdinog nameštanja utakmica " . Ne izgleda voditelj kao vidovit čovek, više izgleda kao obavešten čovek

Zvezdas

pre 5 godina

Узвикивали забрањене пароле и правили сметње на трибинама "  

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима...  

А ми Срби да клечимо... 
(Србин, 18. oktobar 2018 13:41) 

Nemoj da vices zabranjene parole.
Ne bacaj baklje. 
Ne ulazi na teren. 
i nema kazne... 
hteo sam podrobno da ti objasnim da nisi u pravu. 
a onda sam skontao da ne vredi... 
u pravu si, ne vole nas zato sto smo Srbi. 
tako je lakse..
(punimlimenke, 18. okto

Za baklje i ulazak na teren smo vec kaznjeni.Toga nije bilo u Parizu.Ko je su to zabranjene parole? Velicanje Draze gde su ravnogorci rehabilitovani u Srbiji, Rako Mladic? Gds to pise da je zabranjeno? Mozda smeta muslimanima. Kosovo je Srbija.Za pola sveta jeste i dalje.Zbog UEFA mafija nije bilo uznemirenja na tribinama.

Sasa

pre 5 godina

"Pravili smetnje na tribinama" . Kakve su ovo nebuloze???? A jel zvezda vodila navijace u Pariz??? Bili gastarbajteri , pa necevzvezda odgovarati za svakog navijaca ponaosob. I sta je uradio taj gastarbajter? Kakve je smetnje pravio???? Mozda je bio visok pa neko dete ne vidi od njega. Ovo sto UEFA navodi kao razloge za kaznjavanje je cist fasizam. Pa Hitler je imao "jace" razloge.

Djuro

pre 5 godina

@ Kaznjavaj mezimicu iz Zeleznika i gotova stvar!
(we are the champions, 18. oktobar 2018 13:59)




U vrijeme ručka, hrani se mržnjom na zvezdinim stranama... jadničak...

Hahahahahaha

pre 5 godina

A ako ja u Beogradu uzvikujem zabranjene parole u dresu PSG ili Liverpula, da li ce ih kazniti??? Ako hoce , utrcacu i na teren da prekinem utakmicu. Mozda jos nije kaano da prodjemo grupu. Samo se treba potruditi da nas desetak navija za gostujuce klubove i u odredjenom trenutku da uletimo na teren . Ako treba udaricemo nekog od igraca i eto lagane pobede za zvezdu. Sa bodom od Napolija mozemo i prvi da budemo do kraja.

Rep.Srp.Krajina 87

pre 5 godina

O cemu pisete majko mila pa nije bilo organizovano navijanje i nije klub vodio navijace. Ko u svjetu moze da mi zabrani da kupim kartu i da odem negdje da gledam utakmicu ajde boga ti.....
uefa je dosta do sada pokazala da ima vise arsina,jeli slucajno zvezda kriva i za organizaciju utakmice u parizu. jeli gospodo !.
Dali vise imate mozga razmisli te malo...!!?

Sabre

pre 5 godina

Sabre
I covek nekako uspe da ubaci rec "grobar" u svoj komentar...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jaran, 18. oktobar 2018 13:52)

Naravno da sam uspeo. Pogledaj ko daje minuse na zdravorazumske komentare ljudi ovde, i ko prati Zvezdine vesti vise od Zvezdasa i raduje se potencijalnoj kazni kao da su oni usli u finale LS. Decko, osvesti se...

Millennium

pre 5 godina

Alo bre kakvi navijači? Zvezda je kažnjena da igra bez svojih navijača na strani. Nije klub delio, prodavao karte i organizovao utakmicu.

Sabre

pre 5 godina

Ne, ajde, stvarno, voleo bih da mi ovi silni minusdzije objasne - zasto?! Ok, kazite iskompleksirani smo grobari to prihvatam. Ali zelim LOGICKO objasnjenje od strane nekoga KAKO klub moze da spreci u ovoj situaciji ljude da vicu gluposti? KAKO?! Sta tacno Zvezda moze ovde da uradi da NE BUDE kaznjena? Kako tacno moze ovo da spreci? Jedno je reci "nemojte ljudi", jedno je motriti ljude na TVOM stadionu ili kad im prodajes karte, ali sta ovde uraditi, kako ih kontrolisati, pametni?! Ajde, mozda sam ja lud, ali mislim da sam jasno izneo zasto klub ovde ne moze apsolutno nista ne moze da uradi, te je stoga kazna apsolutno maliciozna.

Rajko

pre 5 godina

(NoName, 18. oktobar 2018 16:29)Ma nemoj!?A kako ce klub Real Madrid MENI da zabrani da gledam Real i da pravim nerede???To mogu samo organizatori meca i niko drugi,tj domacin!Prema tome ne mlati bezveze..svako danas ima pravo glasa Boze sacuvaj!!!

Stari čačanin

pre 5 godina

Neka lepo javno iznesu da smo im trn u oku i to je to!
(Mića, 18. oktobar 2018 13:55)

A ti stvarno misliš da mi ništa nismo krivi nego eto ceo svet nas mrzi. Hajde objasni mi zašto smo im trn u oku.

Sabre

pre 5 godina

Jedan klub, između ostalog, čine i njegovi navijači. A navijačima FK Crvena Zvezda je zabranjeno da budu u Parizu i Londonu. Svim navijačima. Uefa neće razmišljati o tome da li su to Delije, da li su organizovani ili ne, da li su iz Francuske ili Azerbejdžana. Razmišljaće samo o tome da li su bili na mestu gde je rečeno da ne treba da budu. I koji deo sad nije jasan? Nije ti jasno zašto će kazniti klub? Pa zato što klub ima NEODGOVORNE navijače. Zato što su ti nazovi navijači tog dana imali samo jednu obavezu: da NE BUDU na stadionu PSŽ-a.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 18. oktobar 2018 16:29)


Liche jel tebi i tebi slicnima STVARNO mora da se crta? Evo, da uradim to onda. Ja sam sad npr ne ja, navijac Zvezde, nego neka tamo mala sitna dusica, ili grupa istih, koji zele Zvezdi zlo. Sta cemo da uradimo? Organizovacemo se, praveci se da smo navijaci Zvezde, otici tamo, napraviti neko s... i naneti nemerljivu stetu klubu. I kako je moguce da to klub spreci?! Nemas nikakvih metoda jer niti znas za njih, niti si im prodao karte, niti ih vodio tamo, niti imas uvid u security na stadionu jer nije tvoj stadion niti se ti time bavis.. STA tacno kao klub mozes da uradis da ovo sprecis?!

Ja ne kazem da je to slucaj,ovo su mnogo verovatnije prosto mentalno ograniceni ljudi koji JESU navijaci Zvezde, ali poenta je da ne mozes nekoga ko NIKAKO tako nesto nije mogao da spreci da kaznjavas kao da je to njihova odgovornost!!

4k4.Dex

pre 5 godina

Ma najbilje da mi sami izadjemo iz takmicenja? Ako vam vev ne odgovaramo a ocigledno da ne onda da se rastajemo? Al parice su ostale kod Terzeeeeeeee. Mislim stvarno, ako je zvezda kriva za navijace koji su isli neorganizovano onda stvarno valja izaci iz takmicenja ionako nije nas kalibar. Pa dokle bre vise ucene.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

da vas nisu napali...osvanule bi tifo slike, delije u Parizu, 100 metara od parka princeva. 
niko nam nista ne moze. 
sada kad su vas izbambusali... 
jaoo...mi smo samo pili kafu. 
kada su ubili onog nesretnog Tatona, komentari su bili. 
sto je provocirao, dosao je na utakmicu a ne da provocira po gradu. 
dobio je sta je trazio. 
ima li kraja licemerstvu... 
bio si u Parizu, k.... se...dobio po tamburi. 
pa sta...
(punimlimenke, 18. oktobar 2018 14:00)


Pre utakmice:

-Zvezda je šampion Evrope, a ovi su mali klub, Šeik itd itd. Nikakvi navijaci, Zvezdo gazi.

Posle utakmice:
-joj, jadni mi hahha

made in serbia

pre 5 godina

Vama se nije isplatila liga šampiona uopšte. Šta više, postavljen je nadgrobni spomenik u Ljutice Bogdana. Očekujem tržni centar na autokomandi za par godina. Jedini stadion će biti u Humskoj

johnny b

pre 5 godina

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима...

А ми Срби да клечимо...
(Србин, 18. oktobar 2018 13:41)

Ne moras da klecis ali ako u pravilima stoji da ne sme da se stoji na stepenicama zasto ti imas potrebu da stojis na istim? Je l vam to neki fetis ne razumem?! Radite kontra od pravila i bunite se. Igrate UEFA takmicenje koje ima svoje propozicije, i jednostavno, ko te propozicije ne postuje, bice kaznjen. Da li je uopste bitno sto se drugi ne kaznjavaju? Ti radi kako je ljudski raditi i nemoj da brines da li ces biti kaznjen ili ne. Ne mogu da verujem covece...

Ivan

pre 5 godina

Kada se bude objavilo ime osobe koja se kladila na utakmicu u Parizu, mnogo toga ce biti jasnije. Verovatno ima neke veze sa Zvezdom, ali svakako da će se ubrzo nakon toga ispostaviti da ima veze i sa drugim klubom tj ljudima iz drugog kluba.
Uostalom, u jednoj emisiji je najavljena " internacionalizacija Zvezdinog nameštanja utakmica " . Ne izgleda voditelj kao vidovit čovek, više izgleda kao obavešten čovek
(bg41, 18. oktobar 2018 14:36)


Opet oni, da li ste vi uopste procitali sta je objavljeno u listu lekip? Niko se nije ni na sta kladio. Drugo je to sto vi hocete da vidite.

NoName

pre 5 godina

Kažnjavaju klub iako nije bilo organizovanog dolaska navijača. I kako klub može da bude kriv što su došli navijači iz Francuske i okolnih država? Stvarno gluposti. I koje su to parole uzvikivali? Ne branim huligane, treba ih pohapsiti i zabraniti pristup bilo kom sportskom objektu. A klub bi trebalo da počne da se ogradjuje od huligana, tobože navijača. Samo nanose štetu klubu u svakom pogledu.
(Vladimir, 18. oktobar 2018 14:46)

Jedan klub, između ostalog, čine i njegovi navijači. A navijačima FK Crvena Zvezda je zabranjeno da budu u Parizu i Londonu. Svim navijačima. Uefa neće razmišljati o tome da li su to Delije, da li su organizovani ili ne, da li su iz Francuske ili Azerbejdžana. Razmišljaće samo o tome da li su bili na mestu gde je rečeno da ne treba da budu. I koji deo sad nije jasan? Nije ti jasno zašto će kazniti klub? Pa zato što klub ima NEODGOVORNE navijače. Zato što su ti nazovi navijači tog dana imali samo jednu obavezu: da NE BUDU na stadionu PSŽ-a.

alcale

pre 5 godina

@Zvezdas
Hrvate prati srbin a nas zamisli Hrvat... sta ce ljudi ne vole ni nas ni njih videli da volimo da pljujemo jedni po drugima a oni od toga zarade...

shahahaha

pre 5 godina

Da li je moguće da vi ne shvatate tako prostu stvar? Baš iz razloga što niko ne može da ti zabrani da kupiš kartu i da gledaš, biće kažnjen klub. Ne mogu da kazne tebe, ali će kazniti klub. Navijačima Zvezde je ZABRANJENO gostovanje u Parizu i Liverpulu. Svaki navijač Zvezde kome je Zvezda u srcu NEĆE BITI SLEDEĆE SREDE U LIVERPULU. U Liverpulu će biti oni kojima je Zvezda izvor zarade i sredstvo za reklamu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 18. oktobar 2018 17:29)

Da li je moguce da ti ne shvatas prostu stvar da bi tako ja obukao dres liverpula i prekinuo utakmicu ???? I zvezda dobije sa 3-0 . To je jednostavno priglupo.

sasa

pre 5 godina

Jedan klub, između ostalog, čine i njegovi navijači. A navijačima FK Crvena Zvezda je zabranjeno da budu u Parizu i Londonu. Svim navijačima. Uefa neće razmišljati o tome da li su to Delije, da li su organizovani ili ne, da li su iz Francuske ili Azerbejdžana. Razmišljaće samo o tome da li su bili na mestu gde je rečeno da ne treba da budu. I koji deo sad nije jasan? Nije ti jasno zašto će kazniti klub? Pa zato što klub ima NEODGOVORNE navijače. Zato što su ti nazovi navijači tog dana imali samo jednu obavezu: da NE BUDU na stadionu PSŽ-a.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 18. oktobar 2018 16:29)

Naravno da si potpuno izlupao ceo svoj komentar. Kako neko moze biti odgovoran za sve navijace? Onda bi svaka utakmica bila prekinuta. Obuces dres protivnickog kluba , uletis na teren i prekines utakmicu . A rezultat toga je da tvoj klub dobija utakmice. To sto ti pises je potpuno suludo

NoName

pre 5 godina

Jedan klub, između ostalog, čine i njegovi navijači. A navijačima FK Crvena Zvezda je zabranjeno da budu u Parizu i Londonu. Svim navijačima. Uefa neće razmišljati o tome da li su to Delije, da li su organizovani ili ne, da li su iz Francuske ili Azerbejdžana. Razmišljaće samo o tome da li su bili na mestu gde je rečeno da ne treba da budu. I koji deo sad nije jasan? Nije ti jasno zašto će kazniti klub? Pa zato što klub ima NEODGOVORNE navijače. Zato što su ti nazovi navijači tog dana imali samo jednu obavezu: da NE BUDU na stadionu PSŽ-a. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 18. oktobar 2018 16:29) 

Naravno da si potpuno izlupao ceo svoj komentar. Kako neko moze biti odgovoran za sve navijace? Onda bi svaka utakmica bila prekinuta. Obuces dres protivnickog kluba , uletis na teren i prekines utakmicu . A rezultat toga je da tvoj klub dobija utakmice. To sto ti pises je potpuno suludo
(sasa, 18. oktobar 2018 17:55)

Naravno da je suludo. Ali ja ne pričam o blatu Jelen Superlige. Ovde možeš da se biješ, da vredjas, prekidas utakmice... Tamo se za to ide na robiju. Razumeš? Jesi li bio nekad na stadionu u "normalnim" zemljama? Nema zaštitne ograde, nema kordona policajaca na stadionu, igrači su na metar od tebe i ne sme da im fali dlaka sa glave. Zašto? Zato što ako bi im falila dlaka sa glave neko bi morao da robija. Mi i jesmo ovde gde smo, i zato nam je ovako kako nam je, jer masa ljudi misli da može da ode na stadion, prekine utakmicu i da dodje kući. U Srbiji može, na zapadu mora da odlezi malo, pa onda da dođe kući. I zato su oni tamo gde su, a mi smo tu gde smo.

NoName

pre 5 godina

Da li je moguće da vi ne shvatate tako prostu stvar? Baš iz razloga što niko ne može da ti zabrani da kupiš kartu i da gledaš, biće kažnjen klub. Ne mogu da kazne tebe, ali će kazniti klub. Navijačima Zvezde je ZABRANJENO gostovanje u Parizu i Liverpulu. Svaki navijač Zvezde kome je Zvezda u srcu NEĆE BITI SLEDEĆE SREDE U LIVERPULU. U Liverpulu će biti oni kojima je Zvezda izvor zarade i sredstvo za reklamu. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 18. oktobar 2018 17:29) 

Da li je moguce da ti ne shvatas prostu stvar da bi tako ja obukao dres liverpula i prekinuo utakmicu ???? I zvezda dobije sa 3-0 . To je jednostavno priglupo.
(shahahaha, 18. oktobar 2018 17:58)

Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha Prva stvar, kada bi pokušao da prekineš utakmicu u dresu Liverpula, dobio bi takve batine da bi ih pamtio celog života. Batine od navijača Liverpula, naravno, jer oni su, za razliku od tebe, svesni šta je dobro a šta loše za njihov klub. A ako bi nekako i uspeo da prekineš, bio bi priveden istog momenta, u roku od dva sata osuđen na tri godine robije, novčanu kaznu od par desetina hiljada evra i zabranu prilaza sportskom objektu doživotno. Pa ti, silo, izvoli i prekini meč u dresu Liverpula. Šta ti misliš, da je to Srbija? Zapališ vatru pored autoputa, ljudi ginu, a ti se smeškaš. Kakve ti veze imaš sa tim, ti si samo palio šašinu. U civilizovanom svetu, momče, stvari su mnogo drugačije nego kod nas. A ti momčino, pravac Enfild, obuci dres Liverpula, vredjaj na rasnoj osnovi, pa ćeš da vidiš kako ćeš da prođeš.

NoName

pre 5 godina

Sladak pokusaj. I maltene dobar. Samo jedan mali, ah, logicki problem. Naravno da niko ne moze da ih zaustavi.. prvi put. I platice kaznu za to. Ali onda postoje sistemi, tipa da se primaju samo ljudi koji udju sa legitimacijom, da kamera sve lepo snima, da se zna poimence ko je sta i kako uradio. Ali to radis kad si domacin - kad si gost, tome definitivno nemas pristup, pa samim tim i odgovornost za to ne pada na tebe. A pritom, ovde ne pricamo o desetinama hiljada ljudi, vec o broju koji moze na prste da se izbroji, i identifikuje. Ali ne od strane tima koji niti ih je doveo, niti im platio, niti cak realno ni zna za njih. Capiche?!
(Sabre, 18. oktobar 2018 19:47)

Čoveče, domaćin nikada ne može kontrolisati šta će 50 hiljada pijanih navijača skandirati. NIKADA. Ni prvi, ni drugi, ni stoti put. I po tvojoj logici ne snosi odgovornost nikada. Jer klub ih nije organizovao, nije im kupio ulaznice, nije im sugerisao šta da skandiraju... Po tvome, nema odgovornosti. To što pominješ kamere, identifikaciju je u stvari ono što sam ja stavio pod "klub mora da nađe način da kultivise svoje navijače". Da li će to biti uz pomoć države, sudstva, to Uefu ne zanima. Klub mora da se oslobodi onih koji ne poštuju odluke Uefa. I batali priče o desetak gastarbajtera koji su želeli da gledaju Zvezdu. Na stadionu je bilo oko 3 hiljade navijača Zvezde i SVI su bili na istom delu tribine. Ti misliš da je to slučajno? Verovatno misliš da sam ja veverica? Verovatno misliš i da su oni u Uefa takođe veverice? Ono je bilo organizovano navijanje na mestu na kome je to bilo zabranjeno. I shodno tome će Zvezda biti kažnjena. Uefa nije inspektorat da raspravlja ko je organizovao Zvezdine navijače na istu tribinu u Parizu, da li je to Zvezda, Terzić, Vučić. To Zvezda mora da raskrsti sa svojim navijačima.

NoName

pre 5 godina

O cemu pisete majko mila pa nije bilo organizovano navijanje i nije klub vodio navijace. Ko u svjetu moze da mi zabrani da kupim kartu i da odem negdje da gledam utakmicu ajde boga ti..... 
uefa je dosta do sada pokazala da ima vise arsina,jeli slucajno zvezda kriva i za organizaciju utakmice u parizu. jeli gospodo !. 
Dali vise imate mozga razmisli te malo...!!?
(Rep.Srp.Krajina 87, 18. oktobar 2018 17:09)

Da li je moguće da vi ne shvatate tako prostu stvar? Baš iz razloga što niko ne može da ti zabrani da kupiš kartu i da gledaš, biće kažnjen klub. Ne mogu da kazne tebe, ali će kazniti klub. Navijačima Zvezde je ZABRANJENO gostovanje u Parizu i Liverpulu. Svaki navijač Zvezde kome je Zvezda u srcu NEĆE BITI SLEDEĆE SREDE U LIVERPULU. U Liverpulu će biti oni kojima je Zvezda izvor zarade i sredstvo za reklamu.

Liga Šampiona

pre 5 godina

Zaista sami treba da napustimo ako opet NAS kazne. Niti je Zvezda organizovala navijace, niti im dala karte niti je mogla da utice ikako na organizaciju niti da ih spreci. Sta sad, znaci, neki dokoni grobar kad hoce moze da dodje i napravi nam milionsku stetu praveci da se je Zvezdas, i nikom nista?!
(Sabre, 18. oktobar 2018 13:37)
Original isto kao što vi kažnjavate Partizan u svim sportovima u Srbiji. Jadni vi svi vas mrze.

NoName

pre 5 godina

Liche jel tebi i tebi slicnima STVARNO mora da se crta? Evo, da uradim to onda. Ja sam sad npr ne ja, navijac Zvezde, nego neka tamo mala sitna dusica, ili grupa istih, koji zele Zvezdi zlo. Sta cemo da uradimo? Organizovacemo se, praveci se da smo navijaci Zvezde, otici tamo, napraviti neko s... i naneti nemerljivu stetu klubu. I kako je moguce da to klub spreci?! Nemas nikakvih metoda jer niti znas za njih, niti si im prodao karte, niti ih vodio tamo, niti imas uvid u security na stadionu jer nije tvoj stadion niti se ti time bavis.. STA tacno kao klub mozes da uradis da ovo sprecis?! 

Ja ne kazem da je to slucaj,ovo su mnogo verovatnije prosto mentalno ograniceni ljudi koji JESU navijaci Zvezde, ali poenta je da ne mozes nekoga ko NIKAKO tako nesto nije mogao da spreci da kaznjavas kao da je to njihova odgovornost!!
(Sabre, 18. oktobar 2018 17:33)

Logika ti, na žalost, nije jača strana. Vidiš, klub ne može da kontroliše ni navijače na svom stadionu. Ko može da spreči 50 hiljada ljudi da skandira nešto što Uefa ne toleriše? Pa niko, naravno. A ko će biti kažnjen? Pa klub, naravno. Zašto klub? Pa zato što Uefa nema mehanizme da kažnjava mene, tebe, Kurtu i Murtu. Ona može da kažnjava fudbalere, Sudije, činovnike, klubove i saveze. I svako neprimereno ponašanje se završava kaznom klubu. Klub mora da nađe način da svojih 50 hiljada navijača kultiviše. Nebitno je da li su ti navijaci na svom ili tuđem terenu, klub mora naći način da se oni ponašaju u skladu sa propisima Uefe. Razumeš? Po tvojoj logici, Zvezda ili bilo koji drugi klub, nije odgovoran ni kao domacin. Ko može da zaustavi 50 ili 100 hiljada ljudi da skandira bilo šta.

Sabre

pre 5 godina

Logika ti, na žalost, nije jača strana. Vidiš, klub ne može da kontroliše ni navijače na svom stadionu. Ko može da spreči 50 hiljada ljudi da skandira nešto što Uefa ne toleriše? Niko. Zato što Uefa nema mehanizme da kažnjava mene, tebe, Kurtu i Murtu. Ona može da kažnjava fudbalere, Sudije, činovnike, klubove i saveze. I svako neprimereno ponašanje se završava kaznom klubu. Klub mora da nađe način da svojih 50 hiljada navijača kultiviše. Nebitno je da li su ti navijaci na svom ili tuđem terenu, klub mora naći način da se oni ponašaju u skladu sa propisima Uefe. Razumeš? Po tvojoj logici, Zvezda ili bilo koji drugi klub, nije odgovoran ni kao domacin. Ko može da zaustavi 50 ili 100 hiljada ljudi da skandira bilo šta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 18. oktobar 2018 19:10)

Sladak pokusaj. I maltene dobar. Samo jedan mali, ah, logicki problem. Naravno da niko ne moze da ih zaustavi.. prvi put. I platice kaznu za to. Ali onda postoje sistemi, tipa da se primaju samo ljudi koji udju sa legitimacijom, da kamera sve lepo snima, da se zna poimence ko je sta i kako uradio. Ali to radis kad si domacin - kad si gost, tome definitivno nemas pristup, pa samim tim i odgovornost za to ne pada na tebe. A pritom, ovde ne pricamo o desetinama hiljada ljudi, vec o broju koji moze na prste da se izbroji, i identifikuje. Ali ne od strane tima koji niti ih je doveo, niti im platio, niti cak realno ni zna za njih. Capiche?!

Србин

pre 5 godina

"Узвикивали забрањене пароле и правили сметње на трибинама "

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима...

А ми Срби да клечимо...

Sabre

pre 5 godina

Zaista sami treba da napustimo ako opet NAS kazne. Niti je Zvezda organizovala navijace, niti im dala karte niti je mogla da utice ikako na organizaciju niti da ih spreci. Sta sad, znaci, neki dokoni grobar kad hoce moze da dodje i napravi nam milionsku stetu praveci da se je Zvezdas, i nikom nista?!

punimlimenke

pre 5 godina

Узвикивали забрањене пароле и правили сметње на трибинама " 

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима... 

А ми Срби да клечимо...
(Србин, 18. oktobar 2018 13:41)

Nemoj da vices zabranjene parole.
Ne bacaj baklje.
Ne ulazi na teren.
i nema kazne...
hteo sam podrobno da ti objasnim da nisi u pravu.
a onda sam skontao da ne vredi...
u pravu si, ne vole nas zato sto smo Srbi.
tako je lakse..

punimlimenke

pre 5 godina

da vas nisu napali...osvanule bi tifo slike, delije u Parizu, 100 metara od parka princeva.
niko nam nista ne moze.
sada kad su vas izbambusali...
jaoo...mi smo samo pili kafu.
kada su ubili onog nesretnog Tatona, komentari su bili.
sto je provocirao, dosao je na utakmicu a ne da provocira po gradu.
dobio je sta je trazio.
ima li kraja licemerstvu...
bio si u Parizu, k.... se...dobio po tamburi.
pa sta...

NoName

pre 5 godina

Kažnjavaju klub iako nije bilo organizovanog dolaska navijača. I kako klub može da bude kriv što su došli navijači iz Francuske i okolnih država? Stvarno gluposti. I koje su to parole uzvikivali? Ne branim huligane, treba ih pohapsiti i zabraniti pristup bilo kom sportskom objektu. A klub bi trebalo da počne da se ogradjuje od huligana, tobože navijača. Samo nanose štetu klubu u svakom pogledu.
(Vladimir, 18. oktobar 2018 14:46)

Jedan klub, između ostalog, čine i njegovi navijači. A navijačima FK Crvena Zvezda je zabranjeno da budu u Parizu i Londonu. Svim navijačima. Uefa neće razmišljati o tome da li su to Delije, da li su organizovani ili ne, da li su iz Francuske ili Azerbejdžana. Razmišljaće samo o tome da li su bili na mestu gde je rečeno da ne treba da budu. I koji deo sad nije jasan? Nije ti jasno zašto će kazniti klub? Pa zato što klub ima NEODGOVORNE navijače. Zato što su ti nazovi navijači tog dana imali samo jednu obavezu: da NE BUDU na stadionu PSŽ-a.

made in serbia

pre 5 godina

Vama se nije isplatila liga šampiona uopšte. Šta više, postavljen je nadgrobni spomenik u Ljutice Bogdana. Očekujem tržni centar na autokomandi za par godina. Jedini stadion će biti u Humskoj

we are the champions

pre 5 godina

Pa parole ok.Ali kakve smetnje?Pa ljudi smo valjda i mi.Nista mi nije jasno.Ali ozbiljno.I ovo ako su krivi kaznjavaj!Ako nisu tuzi i uzimaj dobre pare i gotova stvar.Hoce li prenositi Pink?

Adriano_Galliani

pre 5 godina

da vas nisu napali...osvanule bi tifo slike, delije u Parizu, 100 metara od parka princeva. 
niko nam nista ne moze. 
sada kad su vas izbambusali... 
jaoo...mi smo samo pili kafu. 
kada su ubili onog nesretnog Tatona, komentari su bili. 
sto je provocirao, dosao je na utakmicu a ne da provocira po gradu. 
dobio je sta je trazio. 
ima li kraja licemerstvu... 
bio si u Parizu, k.... se...dobio po tamburi. 
pa sta...
(punimlimenke, 18. oktobar 2018 14:00)


Pre utakmice:

-Zvezda je šampion Evrope, a ovi su mali klub, Šeik itd itd. Nikakvi navijaci, Zvezdo gazi.

Posle utakmice:
-joj, jadni mi hahha

Stari čačanin

pre 5 godina

Neka lepo javno iznesu da smo im trn u oku i to je to!
(Mića, 18. oktobar 2018 13:55)

A ti stvarno misliš da mi ništa nismo krivi nego eto ceo svet nas mrzi. Hajde objasni mi zašto smo im trn u oku.

johnny b

pre 5 godina

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима...

А ми Срби да клечимо...
(Србин, 18. oktobar 2018 13:41)

Ne moras da klecis ali ako u pravilima stoji da ne sme da se stoji na stepenicama zasto ti imas potrebu da stojis na istim? Je l vam to neki fetis ne razumem?! Radite kontra od pravila i bunite se. Igrate UEFA takmicenje koje ima svoje propozicije, i jednostavno, ko te propozicije ne postuje, bice kaznjen. Da li je uopste bitno sto se drugi ne kaznjavaju? Ti radi kako je ljudski raditi i nemoj da brines da li ces biti kaznjen ili ne. Ne mogu da verujem covece...

Zvezdas

pre 5 godina

Koje su to parole? Ko to stalno prati Zvezdu iz regiona i prenosi sta navijaci pisu i uzvikuju.Zvezda nije organizovala navijace a nasim ljudima ma gde bili nije zabranjeno da idu na utakmice i da vicu sta hoce.Koliko ima nasih srba sa franuskim pasosem a posecuju utakmice nasih timova.Zvezdini navijaci su bili napadnuti i o tome postoje snimci.PSG se izvinio navijacima Zvezde

shkafishkafnjak

pre 5 godina

Ma sve je lepo pojasnjeno u «Zvezdinom vesniku « na TV Partizan.Nije vazno koja ce odluka biti jer Zvezda postaje sinonim za muljanje i nerede samo zato sto se suska.Mrznja koja neskriveno izbija iz svake emisije.Juventus ne,Milan ne ( te sezone kada je dokazano da je muljao igrao evropu bas protiv Zvezde i osvojio LS).Pravdanje da stalno pominjanje Zvezde je zapravo odgovor na zvezdaske medije u Srbiji je klasicna sarena laza.Zamislite da Zvezda ima dve emisije koje udaraju po Partizanu u dva termina nedeljno.Svakako da ima vise novinara koji navijaju za Zvezdu jer ista ima duplo vise navijaca.
Pitanje meseca glasi:Dal ce Zvezda uspeti do kraja meseca da stigne do 200 000 pratilaca na instagramu pre nego Partizan do 100 000?

Mića

pre 5 godina

"Sa druge strane navijači Pari Sen Žermena su koristili pirotehniku i takođe "izazivali nemir na tribinima", pa je Evropska kuća fudbala zbog ta dva prekršaja odlučila da tereti PSŽ."

pa kaznite ih i za nerede van stadiona koje su pravili kada su organizovali napade na srpske navijače! da su to Srbi napravili, u ovom slučaju Zvezdini navijači bili bi najstrožije kažnjeni i bez pardona!
Od ove Uefice Bog da te sačuva: niti smeju Srbi da se pojave na utakmicama, niti smeju da iznose parole i navijaju kao i svi ostali širom sveta. a onda bude neki nered i "hajde da kaznimo te Srbe, neki mnogo zgodan narod za kažnjavanje, kako bi upozorili druge "velike" klubove i narode.

Neka lepo javno iznesu da smo im trn u oku i to je to!

Staridz

pre 5 godina

da vas nisu napali...osvanule bi tifo slike, delije u Parizu, 100 metara od parka princeva.
niko nam nista ne moze.
sada kad su vas izbambusali...
jaoo...mi smo samo pili kafu.
kada su ubili onog nesretnog Tatona, komentari su bili.
sto je provocirao, dosao je na utakmicu a ne da provocira po gradu.
dobio je sta je trazio.
ima li kraja licemerstvu...
bio si u Parizu, k.... se...dobio po tamburi.
pa sta...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (punimlimenke, 18. oktobar 2018 14:00)@@

U navijacki svet si upucen kao sto sam ja upucen o vremenskoj prognozi u republiki Nepal:) Dobili po tamburi, ko dva coveka koja posle utakmice sede u restoranu i konzumiraju kafu i sok:) a pritom su ljudi gastrabajteri i veze nemaju sa navijackim svetom. Nego da se mi vratimo na dobijanja batina, nesto da znas a nista ne znas ne bi lupetao gluposti po tastaturi, prva ekipa Delija je odnela pobedu u Parizu i naterala u beg arape i crnce u sred njihovog grada, sad za vikend je doslo do medjusobnog sukoba izmedju araba u jednom kraju Pariza, bili su kivni jedni na druge Kako su ih Delije dobile u njihovom gradu. I nemoj vise da siris lazi i gluposti preko neta o nekakvom tamburanju kad ocigledno ne znas sta se desava u navijackom svetu.

raznosacpice

pre 5 godina

Huliganstvom zele da se dokazu da su najbolji navijaci. Grobar sam i to primacujem i kod nas. Ne znam kad ce shvatiti to, da bi bili najbolji navijaci mora dolaziti veliki broj ljudi na utakmice a ne 1000 i da se peva najjace i najglasnije svih 90 minuta! Tek tada postajete najbolji! Nasiljem van stadiona se ne postize nista i time se pokazuje koliko su jadni.

Dacha

pre 5 godina

Узвикивали забрањене пароле и правили сметње на трибинама "   

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима...   

А ми Срби да клечимо...  
(Србин, 18. oktobar 2018 13:41)  

Nemoj da vices zabranjene parole. 
Ne bacaj baklje.  
Ne ulazi na teren.  
i nema kazne...  
hteo sam podrobno da ti objasnim da nisi u pravu.  
a onda sam skontao da ne vredi...  
u pravu si, ne vole nas zato sto smo Srbi.  
tako je lakse.. 
(punimlimenke, 18. okto 

Za baklje i ulazak na teren smo vec kaznjeni.Toga nije bilo u Parizu.Ko je su to zabranjene parole? Velicanje Draze gde su ravnogorci rehabilitovani u Srbiji, Rako Mladic? Gds to pise da je zabranjeno? Mozda smeta muslimanima. Kosovo je Srbija.Za pola sveta jeste i dalje.Zbog UEFA mafija nije bilo uznemirenja na tribinama.
(Zvezdas, 18. oktobar 2018 14:17)

Najbolje da sednemo svi u krug da se uhvatimo za ruke i da nam posluze po toplo mlekce ili caj i da se molimo za mir u svetu i da kao gledamo utakmice,ma vazi!! UEFA sa njihovim dvostrukim,ma sta dvostrukim desetostrukim arsinima,uzvikivanje nedozvoljenih parola,pa koje su to parole,jel to parole o krsenju ljudskih prava u Saudijakoj Arabiji koje pokusavaju da se nametnu Nadalu i Djokovicu preko nekih satro nevladinih organizacija,a politici zabranjeno mesto u sportu,a gde je zastita nasih prava na Kosovu,stajanje na stepenicama,disanje vazduha,neredi ispred stadiona,pa sta su trebali da rade,napali ih njihovi navijaci i ljudi morali da se brane,da nisu trebali da puste da ih biju i gde je bila policija da spreci te incidente,ko ce njih da kazni i kako je moguce da Zvezda bude kaznjena ako nije vodila organizovano navijace,budala ima svuda na svetu,kako je mogla da spreci na gostujecem terenu takozvane izgrede navijaca koje pritom nije ona ni vodila?! Tom logikom ja mogu da bacim bambu u neku rulju i da se predstavim kao navijac Zvezde i da sam to uradio u njeno ime i da nece mozda zbog toga Zvezdu da izbace iz svih takmicenja?!Da ne pominjemo finansijski fer plej i kaznjavanje povodom toga,pre neku godinu Zvezdu izbacise iz evrope,danas citam ruski Rubin izbacili na dve godine a protiv tog Psg-a se svake godine kao vodi neki postupak i nikad ih nisu kaznili,lako je terati silu na slabijima i siromasnima,satro zavode neki red a u stvari velikima i bogatima je prakticno sve dozvoljeno!

Liga Šampiona

pre 5 godina

Zaista sami treba da napustimo ako opet NAS kazne. Niti je Zvezda organizovala navijace, niti im dala karte niti je mogla da utice ikako na organizaciju niti da ih spreci. Sta sad, znaci, neki dokoni grobar kad hoce moze da dodje i napravi nam milionsku stetu praveci da se je Zvezdas, i nikom nista?!
(Sabre, 18. oktobar 2018 13:37)
Original isto kao što vi kažnjavate Partizan u svim sportovima u Srbiji. Jadni vi svi vas mrze.

Vladimir

pre 5 godina

Kažnjavaju klub iako nije bilo organizovanog dolaska navijača. I kako klub može da bude kriv što su došli navijači iz Francuske i okolnih država? Stvarno gluposti. I koje su to parole uzvikivali? Ne branim huligane, treba ih pohapsiti i zabraniti pristup bilo kom sportskom objektu. A klub bi trebalo da počne da se ogradjuje od huligana, tobože navijača. Samo nanose štetu klubu u svakom pogledu.

NoName

pre 5 godina

O cemu pisete majko mila pa nije bilo organizovano navijanje i nije klub vodio navijace. Ko u svjetu moze da mi zabrani da kupim kartu i da odem negdje da gledam utakmicu ajde boga ti..... 
uefa je dosta do sada pokazala da ima vise arsina,jeli slucajno zvezda kriva i za organizaciju utakmice u parizu. jeli gospodo !. 
Dali vise imate mozga razmisli te malo...!!?
(Rep.Srp.Krajina 87, 18. oktobar 2018 17:09)

Da li je moguće da vi ne shvatate tako prostu stvar? Baš iz razloga što niko ne može da ti zabrani da kupiš kartu i da gledaš, biće kažnjen klub. Ne mogu da kazne tebe, ali će kazniti klub. Navijačima Zvezde je ZABRANJENO gostovanje u Parizu i Liverpulu. Svaki navijač Zvezde kome je Zvezda u srcu NEĆE BITI SLEDEĆE SREDE U LIVERPULU. U Liverpulu će biti oni kojima je Zvezda izvor zarade i sredstvo za reklamu.

Рејџ Агенст

pre 5 godina

Ko to stalno prati Zvezdu iz regiona i prenosi sta navijaci pisu i uzvikuju.
(Zvezdas, 18. oktobar 2018 13:41)

То су ти наши сународници из једне НВО који присуствују утакмицама и подносе рапорт. Тако су једини они уочили транспарент 1x2 у Борисову због којих је прећено казнама. Они су ти који пријављују шта се узвикује и чиме се маше по трибини, тако да сумњам да ће звезда одиграти меч после кога се неће причати о кажњавању.

Srbija

pre 5 godina

A sta smo skrvili nismo dosli organizovano i oni su nas napali, sta smo mi ovde krivi ,ovo je isto ko deca u skoli ,neko te nabode ti si se samo branio ali oboje krivi ,ma ajde bre.

Bard Živa

pre 5 godina

Jel i na koliko izbaciše i kazniše onomad Češki klub kada su protiv Spartaka iz Subotice njihovi navijači ušli na teren i hteli da prekinu meč?

Dragana

pre 5 godina

Glupo mi je da se klubovi kažnjavaju zbog uzvikivanja parola, da su pravili nerede na tribinama i terenu ok. ali ovo je suvišno. Najbolje da uvedu pravilo da se navijačima zašiju usta pre utakmice a po završetku da ih odšiju i sve mirno i tiho.

Vlada

pre 5 godina

Ajmo ovako, Klub da zahteva od UEFE koje su parole nedozvoljene i da po sluzbenom obabvestenju sprovede referendum da li je navijacki zivalj, vlasnici godisnjih karata za Sever, voljan da to postuje.
Svrha svega bi bila da vec jednom prestane ovo zajebavanje sa obe strane.

Vladimir

pre 5 godina

A kako ce da kazne Zvezdu zbog izgreda njenih navijaca kada klub nije organizovano vodio navijace? Ko je to i kakav prekrsaj napravio na stadionu, a da je imao ambleme Crvene zvezde. Kada naprave glupost navijaci treba ih kazniti, ali ovo se kosi sa zdravim razumom.

Sabre

pre 5 godina

Sabre
I covek nekako uspe da ubaci rec "grobar" u svoj komentar...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jaran, 18. oktobar 2018 13:52)

Naravno da sam uspeo. Pogledaj ko daje minuse na zdravorazumske komentare ljudi ovde, i ko prati Zvezdine vesti vise od Zvezdasa i raduje se potencijalnoj kazni kao da su oni usli u finale LS. Decko, osvesti se...

Hahahahahaha

pre 5 godina

A ako ja u Beogradu uzvikujem zabranjene parole u dresu PSG ili Liverpula, da li ce ih kazniti??? Ako hoce , utrcacu i na teren da prekinem utakmicu. Mozda jos nije kaano da prodjemo grupu. Samo se treba potruditi da nas desetak navija za gostujuce klubove i u odredjenom trenutku da uletimo na teren . Ako treba udaricemo nekog od igraca i eto lagane pobede za zvezdu. Sa bodom od Napolija mozemo i prvi da budemo do kraja.

LL

pre 5 godina

da vas nisu napali...osvanule bi tifo slike, delije u Parizu, 100 metara od parka princeva.
niko nam nista ne moze.
sada kad su vas izbambusali...
jaoo...mi smo samo pili kafu.
kada su ubili onog nesretnog Tatona, komentari su bili.
sto je provocirao, dosao je na utakmicu a ne da provocira po gradu.
dobio je sta je trazio.
ima li kraja licemerstvu...
bio si u Parizu, k.... se...dobio po tamburi.
pa sta...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (punimlimenke, 18. oktobar 2018 14:00)

O cemu pricas? Napadnuta su 3 coveka koja neamju veze sa Delijama, pa cak i da imaju, bilo ih je 3 i sedeli su u kaficu. Ti to podrzavas? Grupa Delije je setala gradom noc pre toga i taj dan, i nisu bili napadnuti. Generalno, boli me uvo za Delije, dosta stvari kod njih mi se ne svidja, ali ne mogu da precutim kad se ovako javi neki.

Djuro

pre 5 godina

@ Kaznjavaj mezimicu iz Zeleznika i gotova stvar!
(we are the champions, 18. oktobar 2018 13:59)




U vrijeme ručka, hrani se mržnjom na zvezdinim stranama... jadničak...

Falcao

pre 5 godina

ohoho petarda na Enfildu, kazna za nerede navijača, kazna za onaj pokušaj klađenja i out na pet godina!
(O.T.A.N., 18. oktobar 2018 16:52)
I onda si se probudio

bg41

pre 5 godina

Kada se bude objavilo ime osobe koja se kladila na utakmicu u Parizu, mnogo toga ce biti jasnije. Verovatno ima neke veze sa Zvezdom, ali svakako da će se ubrzo nakon toga ispostaviti da ima veze i sa drugim klubom tj ljudima iz drugog kluba.
Uostalom, u jednoj emisiji je najavljena " internacionalizacija Zvezdinog nameštanja utakmica " . Ne izgleda voditelj kao vidovit čovek, više izgleda kao obavešten čovek

Rep.Srp.Krajina 87

pre 5 godina

O cemu pisete majko mila pa nije bilo organizovano navijanje i nije klub vodio navijace. Ko u svjetu moze da mi zabrani da kupim kartu i da odem negdje da gledam utakmicu ajde boga ti.....
uefa je dosta do sada pokazala da ima vise arsina,jeli slucajno zvezda kriva i za organizaciju utakmice u parizu. jeli gospodo !.
Dali vise imate mozga razmisli te malo...!!?

Sabre

pre 5 godina

Ne, ajde, stvarno, voleo bih da mi ovi silni minusdzije objasne - zasto?! Ok, kazite iskompleksirani smo grobari to prihvatam. Ali zelim LOGICKO objasnjenje od strane nekoga KAKO klub moze da spreci u ovoj situaciji ljude da vicu gluposti? KAKO?! Sta tacno Zvezda moze ovde da uradi da NE BUDE kaznjena? Kako tacno moze ovo da spreci? Jedno je reci "nemojte ljudi", jedno je motriti ljude na TVOM stadionu ili kad im prodajes karte, ali sta ovde uraditi, kako ih kontrolisati, pametni?! Ajde, mozda sam ja lud, ali mislim da sam jasno izneo zasto klub ovde ne moze apsolutno nista ne moze da uradi, te je stoga kazna apsolutno maliciozna.

Zvezdas

pre 5 godina

Узвикивали забрањене пароле и правили сметње на трибинама "  

Ма казните нас што смо ушли у ЛШ, нисмо ми цвеће, али ова уефица је постала смешна организација, различити аршини према свима...  

А ми Срби да клечимо... 
(Србин, 18. oktobar 2018 13:41) 

Nemoj da vices zabranjene parole.
Ne bacaj baklje. 
Ne ulazi na teren. 
i nema kazne... 
hteo sam podrobno da ti objasnim da nisi u pravu. 
a onda sam skontao da ne vredi... 
u pravu si, ne vole nas zato sto smo Srbi. 
tako je lakse..
(punimlimenke, 18. okto

Za baklje i ulazak na teren smo vec kaznjeni.Toga nije bilo u Parizu.Ko je su to zabranjene parole? Velicanje Draze gde su ravnogorci rehabilitovani u Srbiji, Rako Mladic? Gds to pise da je zabranjeno? Mozda smeta muslimanima. Kosovo je Srbija.Za pola sveta jeste i dalje.Zbog UEFA mafija nije bilo uznemirenja na tribinama.

braske

pre 5 godina

ma sigurno ce im oprostiti kao i do sada....realno navijaci nekih drugih klubova su gore jade radili pa im se prastalo, da je ovde ko god sudiju zveknuo u glavu 5 godina evropu neb igrali

NoName

pre 5 godina

Liche jel tebi i tebi slicnima STVARNO mora da se crta? Evo, da uradim to onda. Ja sam sad npr ne ja, navijac Zvezde, nego neka tamo mala sitna dusica, ili grupa istih, koji zele Zvezdi zlo. Sta cemo da uradimo? Organizovacemo se, praveci se da smo navijaci Zvezde, otici tamo, napraviti neko s... i naneti nemerljivu stetu klubu. I kako je moguce da to klub spreci?! Nemas nikakvih metoda jer niti znas za njih, niti si im prodao karte, niti ih vodio tamo, niti imas uvid u security na stadionu jer nije tvoj stadion niti se ti time bavis.. STA tacno kao klub mozes da uradis da ovo sprecis?! 

Ja ne kazem da je to slucaj,ovo su mnogo verovatnije prosto mentalno ograniceni ljudi koji JESU navijaci Zvezde, ali poenta je da ne mozes nekoga ko NIKAKO tako nesto nije mogao da spreci da kaznjavas kao da je to njihova odgovornost!!
(Sabre, 18. oktobar 2018 17:33)

Logika ti, na žalost, nije jača strana. Vidiš, klub ne može da kontroliše ni navijače na svom stadionu. Ko može da spreči 50 hiljada ljudi da skandira nešto što Uefa ne toleriše? Pa niko, naravno. A ko će biti kažnjen? Pa klub, naravno. Zašto klub? Pa zato što Uefa nema mehanizme da kažnjava mene, tebe, Kurtu i Murtu. Ona može da kažnjava fudbalere, Sudije, činovnike, klubove i saveze. I svako neprimereno ponašanje se završava kaznom klubu. Klub mora da nađe način da svojih 50 hiljada navijača kultiviše. Nebitno je da li su ti navijaci na svom ili tuđem terenu, klub mora naći način da se oni ponašaju u skladu sa propisima Uefe. Razumeš? Po tvojoj logici, Zvezda ili bilo koji drugi klub, nije odgovoran ni kao domacin. Ko može da zaustavi 50 ili 100 hiljada ljudi da skandira bilo šta.

Millennium

pre 5 godina

Alo bre kakvi navijači? Zvezda je kažnjena da igra bez svojih navijača na strani. Nije klub delio, prodavao karte i organizovao utakmicu.

Ujka Žitko

pre 5 godina

Kako kažnjavate Zvezdu, a nije vodila navijače? Kažnjavate za ispade navijača, a ne kažnjavate što ih je dovela? Ili ih ipak nije dovela? Pa kako je onda odgovorna Zvezda? Zvezda nije mogla da zabrani da ljudi dođu neorganizovano. Pa čak iako su organizovani, ako klub nije pomogao u tome ne vidim kako je mogao to da spreči. Trebalo je čelnici Zvezde da stoje na vratima i proveravaju da li je neko naš navijač? Loša organizacija utakmice za koju Zvezda ne sme biti odgovorna. Kad je strani klub kod nas odgovarao? Kod nas kad dođu svi pale baklje, vređaju se, tuku, a na kraju plati samo naš klub. Daleko smo od cvećki, ali ovo ide u nedogled.

Rajko

pre 5 godina

(NoName, 18. oktobar 2018 16:29)Ma nemoj!?A kako ce klub Real Madrid MENI da zabrani da gledam Real i da pravim nerede???To mogu samo organizatori meca i niko drugi,tj domacin!Prema tome ne mlati bezveze..svako danas ima pravo glasa Boze sacuvaj!!!

Sasa

pre 5 godina

"Pravili smetnje na tribinama" . Kakve su ovo nebuloze???? A jel zvezda vodila navijace u Pariz??? Bili gastarbajteri , pa necevzvezda odgovarati za svakog navijaca ponaosob. I sta je uradio taj gastarbajter? Kakve je smetnje pravio???? Mozda je bio visok pa neko dete ne vidi od njega. Ovo sto UEFA navodi kao razloge za kaznjavanje je cist fasizam. Pa Hitler je imao "jace" razloge.

NoName

pre 5 godina

Da li je moguće da vi ne shvatate tako prostu stvar? Baš iz razloga što niko ne može da ti zabrani da kupiš kartu i da gledaš, biće kažnjen klub. Ne mogu da kazne tebe, ali će kazniti klub. Navijačima Zvezde je ZABRANJENO gostovanje u Parizu i Liverpulu. Svaki navijač Zvezde kome je Zvezda u srcu NEĆE BITI SLEDEĆE SREDE U LIVERPULU. U Liverpulu će biti oni kojima je Zvezda izvor zarade i sredstvo za reklamu. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 18. oktobar 2018 17:29) 

Da li je moguce da ti ne shvatas prostu stvar da bi tako ja obukao dres liverpula i prekinuo utakmicu ???? I zvezda dobije sa 3-0 . To je jednostavno priglupo.
(shahahaha, 18. oktobar 2018 17:58)

Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha Prva stvar, kada bi pokušao da prekineš utakmicu u dresu Liverpula, dobio bi takve batine da bi ih pamtio celog života. Batine od navijača Liverpula, naravno, jer oni su, za razliku od tebe, svesni šta je dobro a šta loše za njihov klub. A ako bi nekako i uspeo da prekineš, bio bi priveden istog momenta, u roku od dva sata osuđen na tri godine robije, novčanu kaznu od par desetina hiljada evra i zabranu prilaza sportskom objektu doživotno. Pa ti, silo, izvoli i prekini meč u dresu Liverpula. Šta ti misliš, da je to Srbija? Zapališ vatru pored autoputa, ljudi ginu, a ti se smeškaš. Kakve ti veze imaš sa tim, ti si samo palio šašinu. U civilizovanom svetu, momče, stvari su mnogo drugačije nego kod nas. A ti momčino, pravac Enfild, obuci dres Liverpula, vredjaj na rasnoj osnovi, pa ćeš da vidiš kako ćeš da prođeš.

NoName

pre 5 godina

Jedan klub, između ostalog, čine i njegovi navijači. A navijačima FK Crvena Zvezda je zabranjeno da budu u Parizu i Londonu. Svim navijačima. Uefa neće razmišljati o tome da li su to Delije, da li su organizovani ili ne, da li su iz Francuske ili Azerbejdžana. Razmišljaće samo o tome da li su bili na mestu gde je rečeno da ne treba da budu. I koji deo sad nije jasan? Nije ti jasno zašto će kazniti klub? Pa zato što klub ima NEODGOVORNE navijače. Zato što su ti nazovi navijači tog dana imali samo jednu obavezu: da NE BUDU na stadionu PSŽ-a. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 18. oktobar 2018 16:29) 

Naravno da si potpuno izlupao ceo svoj komentar. Kako neko moze biti odgovoran za sve navijace? Onda bi svaka utakmica bila prekinuta. Obuces dres protivnickog kluba , uletis na teren i prekines utakmicu . A rezultat toga je da tvoj klub dobija utakmice. To sto ti pises je potpuno suludo
(sasa, 18. oktobar 2018 17:55)

Naravno da je suludo. Ali ja ne pričam o blatu Jelen Superlige. Ovde možeš da se biješ, da vredjas, prekidas utakmice... Tamo se za to ide na robiju. Razumeš? Jesi li bio nekad na stadionu u "normalnim" zemljama? Nema zaštitne ograde, nema kordona policajaca na stadionu, igrači su na metar od tebe i ne sme da im fali dlaka sa glave. Zašto? Zato što ako bi im falila dlaka sa glave neko bi morao da robija. Mi i jesmo ovde gde smo, i zato nam je ovako kako nam je, jer masa ljudi misli da može da ode na stadion, prekine utakmicu i da dodje kući. U Srbiji može, na zapadu mora da odlezi malo, pa onda da dođe kući. I zato su oni tamo gde su, a mi smo tu gde smo.

shahahaha

pre 5 godina

Da li je moguće da vi ne shvatate tako prostu stvar? Baš iz razloga što niko ne može da ti zabrani da kupiš kartu i da gledaš, biće kažnjen klub. Ne mogu da kazne tebe, ali će kazniti klub. Navijačima Zvezde je ZABRANJENO gostovanje u Parizu i Liverpulu. Svaki navijač Zvezde kome je Zvezda u srcu NEĆE BITI SLEDEĆE SREDE U LIVERPULU. U Liverpulu će biti oni kojima je Zvezda izvor zarade i sredstvo za reklamu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 18. oktobar 2018 17:29)

Da li je moguce da ti ne shvatas prostu stvar da bi tako ja obukao dres liverpula i prekinuo utakmicu ???? I zvezda dobije sa 3-0 . To je jednostavno priglupo.

NoName

pre 5 godina

Sladak pokusaj. I maltene dobar. Samo jedan mali, ah, logicki problem. Naravno da niko ne moze da ih zaustavi.. prvi put. I platice kaznu za to. Ali onda postoje sistemi, tipa da se primaju samo ljudi koji udju sa legitimacijom, da kamera sve lepo snima, da se zna poimence ko je sta i kako uradio. Ali to radis kad si domacin - kad si gost, tome definitivno nemas pristup, pa samim tim i odgovornost za to ne pada na tebe. A pritom, ovde ne pricamo o desetinama hiljada ljudi, vec o broju koji moze na prste da se izbroji, i identifikuje. Ali ne od strane tima koji niti ih je doveo, niti im platio, niti cak realno ni zna za njih. Capiche?!
(Sabre, 18. oktobar 2018 19:47)

Čoveče, domaćin nikada ne može kontrolisati šta će 50 hiljada pijanih navijača skandirati. NIKADA. Ni prvi, ni drugi, ni stoti put. I po tvojoj logici ne snosi odgovornost nikada. Jer klub ih nije organizovao, nije im kupio ulaznice, nije im sugerisao šta da skandiraju... Po tvome, nema odgovornosti. To što pominješ kamere, identifikaciju je u stvari ono što sam ja stavio pod "klub mora da nađe način da kultivise svoje navijače". Da li će to biti uz pomoć države, sudstva, to Uefu ne zanima. Klub mora da se oslobodi onih koji ne poštuju odluke Uefa. I batali priče o desetak gastarbajtera koji su želeli da gledaju Zvezdu. Na stadionu je bilo oko 3 hiljade navijača Zvezde i SVI su bili na istom delu tribine. Ti misliš da je to slučajno? Verovatno misliš da sam ja veverica? Verovatno misliš i da su oni u Uefa takođe veverice? Ono je bilo organizovano navijanje na mestu na kome je to bilo zabranjeno. I shodno tome će Zvezda biti kažnjena. Uefa nije inspektorat da raspravlja ko je organizovao Zvezdine navijače na istu tribinu u Parizu, da li je to Zvezda, Terzić, Vučić. To Zvezda mora da raskrsti sa svojim navijačima.

Ivan

pre 5 godina

Kada se bude objavilo ime osobe koja se kladila na utakmicu u Parizu, mnogo toga ce biti jasnije. Verovatno ima neke veze sa Zvezdom, ali svakako da će se ubrzo nakon toga ispostaviti da ima veze i sa drugim klubom tj ljudima iz drugog kluba.
Uostalom, u jednoj emisiji je najavljena " internacionalizacija Zvezdinog nameštanja utakmica " . Ne izgleda voditelj kao vidovit čovek, više izgleda kao obavešten čovek
(bg41, 18. oktobar 2018 14:36)


Opet oni, da li ste vi uopste procitali sta je objavljeno u listu lekip? Niko se nije ni na sta kladio. Drugo je to sto vi hocete da vidite.

alcale

pre 5 godina

@Zvezdas
Hrvate prati srbin a nas zamisli Hrvat... sta ce ljudi ne vole ni nas ni njih videli da volimo da pljujemo jedni po drugima a oni od toga zarade...

4k4.Dex

pre 5 godina

Ma najbilje da mi sami izadjemo iz takmicenja? Ako vam vev ne odgovaramo a ocigledno da ne onda da se rastajemo? Al parice su ostale kod Terzeeeeeeee. Mislim stvarno, ako je zvezda kriva za navijace koji su isli neorganizovano onda stvarno valja izaci iz takmicenja ionako nije nas kalibar. Pa dokle bre vise ucene.

Sabre

pre 5 godina

Jedan klub, između ostalog, čine i njegovi navijači. A navijačima FK Crvena Zvezda je zabranjeno da budu u Parizu i Londonu. Svim navijačima. Uefa neće razmišljati o tome da li su to Delije, da li su organizovani ili ne, da li su iz Francuske ili Azerbejdžana. Razmišljaće samo o tome da li su bili na mestu gde je rečeno da ne treba da budu. I koji deo sad nije jasan? Nije ti jasno zašto će kazniti klub? Pa zato što klub ima NEODGOVORNE navijače. Zato što su ti nazovi navijači tog dana imali samo jednu obavezu: da NE BUDU na stadionu PSŽ-a.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 18. oktobar 2018 16:29)


Liche jel tebi i tebi slicnima STVARNO mora da se crta? Evo, da uradim to onda. Ja sam sad npr ne ja, navijac Zvezde, nego neka tamo mala sitna dusica, ili grupa istih, koji zele Zvezdi zlo. Sta cemo da uradimo? Organizovacemo se, praveci se da smo navijaci Zvezde, otici tamo, napraviti neko s... i naneti nemerljivu stetu klubu. I kako je moguce da to klub spreci?! Nemas nikakvih metoda jer niti znas za njih, niti si im prodao karte, niti ih vodio tamo, niti imas uvid u security na stadionu jer nije tvoj stadion niti se ti time bavis.. STA tacno kao klub mozes da uradis da ovo sprecis?!

Ja ne kazem da je to slucaj,ovo su mnogo verovatnije prosto mentalno ograniceni ljudi koji JESU navijaci Zvezde, ali poenta je da ne mozes nekoga ko NIKAKO tako nesto nije mogao da spreci da kaznjavas kao da je to njihova odgovornost!!

sasa

pre 5 godina

Jedan klub, između ostalog, čine i njegovi navijači. A navijačima FK Crvena Zvezda je zabranjeno da budu u Parizu i Londonu. Svim navijačima. Uefa neće razmišljati o tome da li su to Delije, da li su organizovani ili ne, da li su iz Francuske ili Azerbejdžana. Razmišljaće samo o tome da li su bili na mestu gde je rečeno da ne treba da budu. I koji deo sad nije jasan? Nije ti jasno zašto će kazniti klub? Pa zato što klub ima NEODGOVORNE navijače. Zato što su ti nazovi navijači tog dana imali samo jednu obavezu: da NE BUDU na stadionu PSŽ-a.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 18. oktobar 2018 16:29)

Naravno da si potpuno izlupao ceo svoj komentar. Kako neko moze biti odgovoran za sve navijace? Onda bi svaka utakmica bila prekinuta. Obuces dres protivnickog kluba , uletis na teren i prekines utakmicu . A rezultat toga je da tvoj klub dobija utakmice. To sto ti pises je potpuno suludo

Sabre

pre 5 godina

Logika ti, na žalost, nije jača strana. Vidiš, klub ne može da kontroliše ni navijače na svom stadionu. Ko može da spreči 50 hiljada ljudi da skandira nešto što Uefa ne toleriše? Niko. Zato što Uefa nema mehanizme da kažnjava mene, tebe, Kurtu i Murtu. Ona može da kažnjava fudbalere, Sudije, činovnike, klubove i saveze. I svako neprimereno ponašanje se završava kaznom klubu. Klub mora da nađe način da svojih 50 hiljada navijača kultiviše. Nebitno je da li su ti navijaci na svom ili tuđem terenu, klub mora naći način da se oni ponašaju u skladu sa propisima Uefe. Razumeš? Po tvojoj logici, Zvezda ili bilo koji drugi klub, nije odgovoran ni kao domacin. Ko može da zaustavi 50 ili 100 hiljada ljudi da skandira bilo šta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 18. oktobar 2018 19:10)

Sladak pokusaj. I maltene dobar. Samo jedan mali, ah, logicki problem. Naravno da niko ne moze da ih zaustavi.. prvi put. I platice kaznu za to. Ali onda postoje sistemi, tipa da se primaju samo ljudi koji udju sa legitimacijom, da kamera sve lepo snima, da se zna poimence ko je sta i kako uradio. Ali to radis kad si domacin - kad si gost, tome definitivno nemas pristup, pa samim tim i odgovornost za to ne pada na tebe. A pritom, ovde ne pricamo o desetinama hiljada ljudi, vec o broju koji moze na prste da se izbroji, i identifikuje. Ali ne od strane tima koji niti ih je doveo, niti im platio, niti cak realno ni zna za njih. Capiche?!