1. Sportisti bi mogli da se potrude da misle svojom glavom a ne novčanikom. Sport je odavno povezan s politikom.
    Novak kad pokaže 3 prsta to je politika. Kad pokaže krst oko vrata spc se veseli jer ih Novak reklamira i njihova radnja samo štancuje krstiće. Kad ode da se druži s Dodikom samo ovome nabija političke poene.
    S
    Hoću da kažem da bi sportisti morali da budu pametniji i izbegavaju takvo društvo i takva mesta. I Saudijsku Arabiju, jer igranjem tamo joj donose pozitivnu sliku i zamagljuju sliku o toj zemlji.
    (MALI Stojko, 20. oktobar 2018 10:37)

    # Link komentara

  2. znaci nolo sad mora da bira izmedju para i ljubavi saudijaca i ostalog sveta
    sta li ce nolo od monaka uciniti
    saznajte u sledecem nastavku sage za 10 minuta.
    (pop, 20. oktobar 2018 08:37)

    # Link komentara

  3. Lično ne bih nikad putovala u tu zemlju čak i kad bih imala priliku, ne bih da mi odmah na ulasku daju da navlačim preko glave onu abaju i da me kažnjavaju ako nisam nešto obukla po propisu. Oni tamo idu da odigraju egzibiciju za novac pa ako žele neka idu, nemam ništa protiv ali mislim da bi trebalo da razmisle da li im to odgovara ili ne.
    (Dragana, 18. oktobar 2018 13:37)

    Ne bih ni ja išao tamo, ali njihov komšiluk Katar, koji ima veoma sličan sistem i stanje ljudskih prava, onomad dobi organizaciju najgledanije sportske manifestacije, narednog mundijala sa 48 fudbalskih timova. Mislim da bi trebalo pritisnuti one mafijaše iz Fife da se i to otkaže. Isto i Formula 1 u Bahreinu i Abu Dabiju.
    (Srednji bloker, 19. oktobar 2018 17:23)

    # Link komentara

  4. @ znanje-imanje
    Kako možeš da kažeš da su žuti izgubili Kosovo. Ko je bio na vlasti 1999 kad su padale bombe po Srbiji jer se neko ku*čio i nije hteo da pregovara? Ko je potpisao Briselski sporazum, sve dao a ništa uzeo zauzvrat?
    (RadeSh, 19. oktobar 2018 11:58)

    # Link komentara

  5. @ (Joc@, 18. oktobar 2018 18:36)
    Nemoj da mi kradeš identitet!
     (Joc@, 18. oktobar 2018 21:53)

    # Link komentara

  6. Kad su od "boraca", zapravo najokorelijih kriminalaca iz SA letjele glave hiljadama ljudi po svijetu pa i po Bosni, nigdje nije bilo te Amnesti internešnel da to pokuša zaustaviti.
    Sad se sjetili, pa preko tenisa. E, čuj, čuj. Sad oni borci za ljudska prava? A prije, nedavno?
    (lol, 18. oktobar 2018 21:07)

    # Link komentara

  7. @ znanje-imanje

    Ne razumem, zašto je Milošević po Vama zlo? Jedina njegova greška jeste što je Jugoslaviju stavio ispred Srbije, a kumovao je i padu RSK. Mada, to dvoje je povlačilo jedno drugo. S druge strane, koliko god loši neki njegovi potezi bili, ono što je DOS uradio je mnogo gore, pa i napredna vlast. Ne zaboravi da je Milošević poslednji predsednik republike, da je rođen na njenoj teritoriji a da je njegova reč bila od značaja. Svi posle njega su iz Bosne (Koštunica i Nikolić se nisu ništa pitali ili gotovo ništa), a zahvaljujući žutima i naprednima Srbija je izgubila Kosovo. Koren gubitka nije Milošević već Tito. Ne može Slobo biti veće zlo od Tita, odnosno Tadića i ovih sada.
    (dominus, 18. oktobar 2018 20:16)

    # Link komentara

  8. Koliko mora da si prazan u glavi i da ti je zinulo za pare, pored destina miliona, te da odes u S.Arabiju da igras tenis. Da li postoji okrutniji, nazadniji sistem u svetu..? Ma nema ga u Galaksiji. Odvratno.
    (Zoran, 18. oktobar 2018 20:01)

    # Link komentara

  9. Licemerje je blaga riječ za stav ove organizacije! Poznati su po selektivnim ,, odbranama". Da sam umjesto Đokovića, ne bih , ni za trenutak, razmišljao o tome da li ću igrati u Arabiji. Ne zbog novca, nego zbog principa!
     (Mladen cg, 18. oktobar 2018 19:48)

    # Link komentara

  10. Sad da te vidim, Nolo! Molionče je to.
     (Danica, 18. oktobar 2018 19:38)

    # Link komentara

  11. Ako novak odluci da ne igra,njegovi botovi ce reci da je to ispravno.Ako novak odluci da igra,njegovi botovi reci da je i to ispravno.Dakle,nole,imas divne botove.
    (milos, 18. oktobar 2018 18:24)

    Naravo, zato sto je to sport a ne borba na zivot i smrt. Sta god od odluci to nimalo nece uticati na nase zivote, tako da normalnim ljudima ce reakcija biti “Ok, dobro idemo dalje”. Cisto da ti razjasnim posto si ograniceni bot.
    (Mare, 18. oktobar 2018 18:40)

    # Link komentara

  12. @Rep.Srp.Krajina
    Tacno, gde su bila ljudska prava dok ste ti i tebi slicni ubijali 150 000 ljudi, uglavnom civila zena i dece? E onda se sve vratilo bas zato sto neko to vidi sve. Bacili ste vecnu ljagu na nas narod.
    (milutin, 18. oktobar 2018 18:38)

    # Link komentara

  13. Nadal ce odustati, to je sigurno. Novak nece, njemu su pare jedino vazne u zivotu.Zbog para je prijavio boravak u Monaku i izdao Srbiju, zbog para su mu deca Francuzi,zbog para ne igra za Srbiju ali zato igra svakakve egzibicije, to je takav covek i to svi vide i znaju.Njemu su samo pare vazne,bas njega briga za nesrecu ljudi koje Arapi muce i terorisu,on ce otici da promovise te zlotvore, samo ako dobro plate.Takav je to covek.
    (Joc@, 18. oktobar 2018 18:36)

    # Link komentara

  14. SA treb da preekine da kupuje americko oruzije, i amerka puca :)
     (Vitez Koja, 18. oktobar 2018 18:35)

    # Link komentara

  15. Ako novak odluci da ne igra,njegovi botovi ce reci da je to ispravno.Ako novak odluci da igra,njegovi botovi reci da je i to ispravno.Dakle,nole,imas divne botove.
     (milos, 18. oktobar 2018 18:24)

    # Link komentara

  16. Gdje su bila ljudska prava 1990 god 1999god 2006 god. A ko to cuva ljudska prava kada su srbi u pitanju gospodo nuklearna. Gleda onaj odozgo sve pa i priroda vas unistava ipak ima nesto protiv cega nemate oruzja . a to je priroda.
     (Rep.Srp.Krajina 87, 18. oktobar 2018 17:14)

    # Link komentara

  17. Nadam se da tako mislis i dok gledas US open. Da li je drzava koja je napravila nezamislive zlocine u 21 veku zasluzila da bude domacin grand slema??? Ja bi rekao da nije , ali je ona docekuje takve sportiste. Zasto onda ne bi i SA gledala velikane???
    (Sasa, 18. oktobar 2018 14:44)

    Znači, ne bi bilo problema ni pred Hitlerom da igraju egzibiciju, samo ako bi dobili po milionče?
    (Tamni vilajet, 18. oktobar 2018 16:15)

    # Link komentara

  18. ZELENA TRAVA: Izvinite, pogresno sam pritisla 'Ne preporucujem'. Danima pratim zapadnu stampu u vezi ovog slucaja. Od vremena Inkvizicije nije bilo ovako brutalnog ubistva coveka. 28. Septembra rekose mu u Konzulatu da dodje po potrebni dokument posle konferencije u Londonu 1. Septembra! Znali su zasto! Nadam se i zelim da Novak NE UCESTVUJE na turniru u Saudijskoj Arabiji. Novac je potrosna roba, a moral NIJE!
    (Nency, 18. oktobar 2018 16:08)

    # Link komentara

  19. Zar nije pravilo "nema mesta politici u sportu"?
    (xix, 18. oktobar 2018 16:06)

    # Link komentara

  20. ipak milion dolara su mi slađi
     (Papričica from Leskovac, 18. oktobar 2018 16:02)

    # Link komentara

  21. @1beogradjanin
    Složićemo se oko koječega - i ovog zla ovde i da su stvari beskonačno kompleksne a neraspletive na blogu.
    Malo šta je prosto - npr. da smo nastradali zbog Jednog Zlog. To nikako nije SAMO tako. Pa baš tamo je i lansiran i to kao "uspešan bankar" - ma nije nego! Napraviše heroja i time ga montiraše, kao i sve posle njega. A od "heroja" bio (im) je još bolji "zlikovac", na način da je istina jeste-nije zlikovac skroz nebitna!
    Traže da im Novak i Rafa budu oruđe Sankcija, sve odričući se bez kompenzacije svog novca, za ideje ali i praksu drugih, inače im prete i već nameću Sankcije moralnim proganjanjem! (Preteći im i realno, slično kao npr. Ronaldu kome vise ugovori zbog tužbe šetačice tangi...) A to sve u ime jednog nastradalog - a reka nastradalih na planeti ne prestaje nikada! - i to od svih pravednika baš onog nastradalog koji je nastradao od svojih, kada je promenio svoj dotadašnji fundamentalistički život i (isto kao i npr. Osama) postao saradnik CIA - i zato i samo zato ova je žrtva svetski poznata a Amnesty nariče - bezbroj drugih i boljih pojeo je i mrak i mrak večne anonimnosti...
    Hint: šta ako zli kasapin iz Konzulata nije prosto zli SA skot, nego je USA koristan, kao što je i Sloba bio... A otud i sva galama, sve sa Amnesty... Šta onda? Jer na to liči, situaciju win-win za Zlo, pa bi im bojkot bio ko CIA donacija a oni igračke (kvazi)liberalnih talibana...
    Nego Sankcije nikad nikome, posebno ne Sportom, pa Zlo onda taj mehanizam više nema...
    (znanje-imanje, 18. oktobar 2018 15:57)

    # Link komentara

  22. A ovi što su im usta puna morala, etike, zaštite ljudskih prava i svega ostalog, će nastaviti da i dalje prodaju S. Arabiji savremeno oružje za basnoslovne cifre!?!? Kao da je S. Arabija tek sada uradila nešto užasno, što već nije u proteklih 60 godina.
     (Alek, 18. oktobar 2018 15:54)

    # Link komentara

  23. Onda nikad ne bi trebali da igraju u SAD-u.
    (Miki, 18. oktobar 2018 15:47)

    # Link komentara

  24. Nadal i Djokovic treba da igraju, a neka Tramp naredi bombardovanje SA zbog zlocina njihovog suverena... Kad su mogli zbog Milosevica da bombarduju, mogu i u ovom slucaju!
     (Doktor, 18. oktobar 2018 15:38)

    # Link komentara

  25. Та Саудијска Арабија је била главни спонзор оних главосеча у Босни и само због тога да сам на Новаковом месту не бих тамо наступао.
     (Бата Стојковић, 18. oktobar 2018 15:24)

    # Link komentara

  26. AI bi u tom slučaju mogao da isplati Rafu i Noleta.
     (Pare su pare i kad su tuđe, 18. oktobar 2018 15:20)

    # Link komentara

  27. Mec je egzibicioni i sa velikom novcanom nagradom, a sluzi za promociju te zemlje i nista drugo, a ima i humanijih lokacija na svetu na kojima se moze igrati za promociju tenisa, ako je do toga. Ili ce, mozda, Saudijci poleteti da se bave tenisom nakon tog meca i dozvoliti svojim zenama da se skinu u teniske haljinici?
    Ja sam protiv tog i bilo kod drugog sportskog uvlacenja celom arapskom svetu kojega u sportu nema nigde, ali se razmecu novcem pred alavim Zapadom. Ali to je samo moje, nevazno, misljenje.
    A ova sugestija da teniseri preko tweet-a podrze borce za ljudska prava... vidi li neko kako je prosao ovaj novinar? Poruka sa ovim ubistvom je jasna, moze se doci do bilo koga i ubiti ga bilo gde. Situacija je dovoljno mucna da ne treba jos i vrsiti pritisak na sportiste.
    (zelena trava, 18. oktobar 2018 15:13)

    # Link komentara

  28. "potpuno su u pravu. Saudijska arabija je horror za ljudska prava, a posebno za zene. Kad vec propagirate ljubav, ucinite nesto konkretno I bojkotujte diktature.
    (hesperus i tuzan narod, 18. oktobar 2018 14:19) "

    SLAŽEM SE. ZA POČETAK TREBA SVI, A POGOTOVU ZAPAD DA IGNORIŠE NJIHOVU NAFTU!!!!!
    (Prase, 18. oktobar 2018 15:13)

    # Link komentara

  29. Drzava koja ubija svoje novinare mucenjem nije zasluzila da gleda ova dva sportska velikana.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Holiwoodski frizer, 18. oktobar 2018 13:42)

    Nadam se da tako mislis i dok gledas US open. Da li je drzava koja je napravila nezamislive zlocine u 21 veku zasluzila da bude domacin grand slema??? Ja bi rekao da nije , ali je ona docekuje takve sportiste. Zasto onda ne bi i SA gledala velikane???
    (Sasa, 18. oktobar 2018 14:44)

    # Link komentara

  30. To je demokratija, otvoreno drustvo, sloboda misljenja...

    U stvari je sve presvuceno u "politicku korektnost" gde "neko-negde" odluci, pokaze na nesto prstom i - gotov si. Sta god da radis, cime god da se bavis, odjednom "zasmetas" i onda ti rade o glavi. Nigde "slobodnih novinara" (to postoji?), intelektualaca (oni sto se ulizuju vlasti?), autoriteta... sve pokrene neka bagra i krene kamenovanje...

    Danas ceo svet zivi kao mi u tursko doba, a ako No-dal bude igrao tamo - to je kraj, mada slobodama u toj zemlji je svet trebao da se bavi ranije, a ne danas da to rade dva tenisera...
    (Sajo, 18. oktobar 2018 14:37)

    # Link komentara

  31. @Dr Federer

    A zbog čega ono tačno trebaše plati porez u zemlji u kojoj ne radi? Jel ima neki formular da se popuni za nas par miliona koji radimo u inostarnstvu?
    (Dijasporac, 18. oktobar 2018 14:33)

    # Link komentara

  32. @(znanje-imanje, 18. oktobar 2018 13:15)
    Konacno odgovor i covek sa kojim moze da se otvori zdrava diskusija, cini mi se. Naravno da ne treba generalizovati stvari, mi prvi bi trebalo to da znamo jer smo zbog jednog coveka kompletno kao narod demonizovani. Znam da obican covek u S. Arabiji, Emiratima i sl mozda ni ne zna gde je Srbija. Slazem se da treba ukloniti te koje seju Bler i Veliki Vodja, ali sta mislis ko obezbedjuje milione za odigravanje jednog teniskog meca u ovom slucaju ili nekog turnira? Upravo ti isti ili slicni njima koje nam je zapatio gore pomenuti. Sigurno te milione ne kesira neki lekar, vozac, perac posudja ili neko slican iz S. Arabije, Emirata, Katara. E zbog toga sam rekao to sto sam rekao i imam takav stav. A to tenis-internacionalnost-nema granica i sl. i generalno sport bez politike, to je samo teorija, praksa je mnogu drugacija! Da ne dajem primere, nema dovoljno prostora, a ima ih gomila gde negde vazi to pravilo, a negde bas i ne vazi. U svakom slucaju, nisam u Novakovoj pozicji i on je slobodan covek da odlucuje o svojim postupcima. Licno, kao sto sam vec i rekao, ne bih igrao tamo, a svako je slobodan da se slozi ili ne slozi sa mnom.
    (1Beogradjanin, 18. oktobar 2018 14:33)

    # Link komentara

  33. potpuno su u pravu. Saudijska arabija je horror za ljudska prava, a posebno za zene. Kad vec propagirate ljubav, ucinite nesto konkretno I bojkotujte diktature.
     (hesperus i tuzan narod, 18. oktobar 2018 14:19)

    # Link komentara

  34. Taj nesretnik je bivsi saradnik CIA. U Avganistanu je bio deo politickog krila Al Kaide. Bio je u Bosni. Clan drzavne bezbednosti SA. Zagovornik uspostavljanja kalifata sve do njegovih istorijskih granica. Postoji I deo vezan za nase arapske prijatelje ali I taj nije prozet ljubavlju, paznjom humanizmom.
    (Ivan, 18. oktobar 2018 14:11)

    # Link komentara

  35. Politicari ne treba da se mesaju i"diriguju"sportom.O ljudskim "pravima" i Evrope i Amerike trebalo bi debelo prodiskutovati.I Nole i Rafa treba slobodno da odlucuju gde ce ucestvovati. Njihovo je pravo sta ce reci,kako ce reci i da li ce uopste nesto reci. A da budu placeni to je sasvim u redu! Bye,bye kolonijalistima.
    (Stana, 18. oktobar 2018 14:06)

    # Link komentara

  36. Mene vise zanima reakcija tzv. demokratskog sveta dali je ovo nesto zbog cega treba rusiti diktatora poput Sadama svojevremeno. Ako ovo zapad iskulira mi ne treba da se trudimo da postanemo taj zapad.
     (Boki, 18. oktobar 2018 14:06)

    # Link komentara

  37. Au, ljudi moji, ne mogu da verujem šta čitam..
    Pa, ne može Amnesti da spreči prodaju oružja, politička ubistva, torture nad ljudima, ali može, a to i radi, da obelodanjuje i javno ukazuje na kršenje ljudskih prava, da organizuje kampanje, upozorava i bori se protiv tog zla..

    @ Zlatko
    Amnesti se itekako oglašavao po pitanju ratnih zločina, bombardovanja škola i ubistava dece u Jemenu..

    p.s. Nole i Nadal kao svetske zvezde i uzor mladima treba da odustanu od egzibicije u SA, jer i to odbijanje je jedan od gestova neodobravanja kršenja ljudskih prava i brutalnog uklanjanjanja političkih neistomišljenika..
    (Bećarac, 18. oktobar 2018 14:02)

    # Link komentara

  38. Da imaju i gram mozga, sami bi otkazali.
     (Ljubiša, 18. oktobar 2018 14:01)

    # Link komentara

  39. Podrška
     (reqlno, 18. oktobar 2018 13:51)

    # Link komentara

  40. Drzava koja ubija svoje novinare mucenjem nije zasluzila da gleda ova dva sportska velikana.
     (Holiwoodski frizer, 18. oktobar 2018 13:42)

    # Link komentara

  41. Lično ne bih nikad putovala u tu zemlju čak i kad bih imala priliku, ne bih da mi odmah na ulasku daju da navlačim preko glave onu abaju i da me kažnjavaju ako nisam nešto obukla po propisu. Oni tamo idu da odigraju egzibiciju za novac pa ako žele neka idu, nemam ništa protiv ali mislim da bi trebalo da razmisle da li im to odgovara ili ne.
    (Dragana, 18. oktobar 2018 13:37)

    # Link komentara

  42. Storno, za tebe ne postoji opasnost da odeš. Eventualno do Paralija, ali i Grci su im saveznici.
     (J., 18. oktobar 2018 13:36)

    # Link komentara

  43. A Srbi bi uvek suprotno od celog sveta, suština nikada nije bitna. Tačno, do sada je Zapad ćutao, ali ako je ubistvo Kashogija kap koja je prepunila čašu, to treba iskoristiti. Ne treba da igraju!
    (J., 18. oktobar 2018 10:12)
    Pa ako je ubistvo novinara kap koja je prepunila casu, neka im udare sankcije a ne da se to lomi preko sporta i sportista. Na kraju zasto se to ne zagovara svugdje a ne samo gdje to odgovara amerikancima.
     (Nexus, 18. oktobar 2018 13:26)

    # Link komentara

  44. Svakako da je ubistvo novinara strašan zločin, ali ako se budu sportaši miješali u ove stvari, nigdje se ništa ne bi trebalo igrati. Dvostruki kriteriji. Recimo, u USA, Rusiji, Turskoj... vladaju takvi režimi da bi trebalo bojkotovati sve događaje.
    (WillyWonka, 18. oktobar 2018 13:20)

    # Link komentara

  45. Sramotno mesanje politike u sport. Imaju pravo Nole i Rafa da igraju gde hoce jer dobijaju veliki novac, dobili su poziv i to je njihov posao. Koliko znam, za SAD je Saudijska Arabija demokratska zemlja i partner, sta se odjednom promenilo.
    (srle, 18. oktobar 2018 13:19)

    # Link komentara

  46. @1Beogradjanin - tvoj argument je jak, realan i istinit, ali ipak tipa Strašilo (nije primenjiv i relevantan). Teniseri su u fundamentalno drugoj zoni, onoj "tenis internacionalni sport"; ništa granice, ništa podele, ne meštati politiku u sport i tako to. Bizarnost je još u tome što su ovi "naši" Arapi oni koji su pod britanskim patronatom i ovde ih uvaljuje i zapaćuje Toni Bler, bliski ortak našeg Presvetog i Premudrog. Ukloniti sve koje sam nabrojao u prethodnoj rečenici - svakako da. Veza te potrebe i njihovog (ne)igranja - ne postoji.
    Još teže je odrediti granicu. Možda da ne idu ni u Abu dabi i Dubai? Možda da zahtevaju da im ne sudi Lahjani? A eto lično mogu da potvrdim da je izvrstan lekar na koga je naslonjena cela bitna novosadska bolnica - jedan baš takav... Dakle ne treba generalizovati, niti ukloniti 100%. Samo 99%. Svezajedno, slažemo se, sa kažnjavanjem i prodavaca placeva...
    (znanje-imanje, 18. oktobar 2018 13:15)

    # Link komentara

  47. Nadal će i da otkaže, ali Nolo ne verujem...ipak je milionče milionče...a znamo da je zbog para spreman na sve.
     (xx, 18. oktobar 2018 13:05)

    # Link komentara

  48. Ako se već licitira, ja mislim da ne treba da idu i ne treba ništa da tvituju. Očigledno je da zbog svega nastalog dobijaju pretnje da ne idu, a koje moraju ozbiljno da shvate i razmotre.
    Organizatorima treba da upute pismo sa izvinjenjem i obećanjem za sledeću godinu.
    Ovaj honorar je bio predviđen za učešće u jednim okolnostima koje sada više nisu moguće.

    Tako će sledeće godine će biti 5 miliončića svakome.
    (CATAPA, 18. oktobar 2018 13:03)

    # Link komentara

  49. Tek sad efektivno nema opcije nego da igraju. Možda samo, vica radi, da traže još po milion...
    Novak i Rafa su i pre imali više nego dovoljno razloga da ne idu kako u samoj SA tako još pre zbog Jemena. Ako su odlučili da idu pa sada ne odu - onda će ih svako malo svaka budala prozivati da ne ode ovamo i onamo zbog ovoga i onoga.
    @Olja - koje to ljude "drže u zatucanosti"? Ti koje po tebi "drže" su isti takvi, samo im je žao što oni nisu na vlasti i pri tim parama!
    @J. - "kap koja je prelila čašu"? Verovatno treba da otvoriš privatnu školu i kod tebe bi se upisale ama sve pčelice Maje. "A "Srbi protiv sveta" su mogli da čitaju twit predsednika USA koji je SA odmah zapretio oštrim kaznama ali ne i stopiranjem prodaje F35 - jer, kaže on, to su ipak pare u pitanju!
    @Stvan - Govorim kao neko koje je specijalizovan za medjunarodno pravo i ljudska prava. Obori me s nogu kvalifikacijama. Nekad su "borci" za radnička prava (a samo je radnik čovek...) tj."politički komesar" bili nosioci i oličenje zla. Nisu znali ništa ni o čemu, osim "ovako treba" komandama pa pravo u zlo i propast! Gle - pa isto je i sada! A Amnesty zaista i ima tu ulogu NGO doajena da bude iluzionista Slobode, pa jeste da žestokim saopštenjima kritikuje sve. Ali ne samo nejednako nego i neučinkovito, no dok god primaju pare od najvećih kršilaca tih prava sve je OK.
    Uopšte prozivanje drugih da ti rade ideološki posao, ta selfrighteous em pompeznost em nametljivost - to bih kažnjavao zakonom i parama.
    (znanje-imanje, 18. oktobar 2018 13:01)

    # Link komentara

  50. Kako su Rusima odmah uveli sankcije za trovanje koje nije ni dokazano, tako treba i ovim primitivcima isto. Bolje da uključe žene u donošenje odluka, možda bi manje ljudi bilo ubijeno i isečeno.
     (Kole, 18. oktobar 2018 12:57)

    # Link komentara

  51. To je isto kao kada bi se od Srbije ocekivalo da uskrate posetu i boravak svim drzavljanaima, cije su drzave ucestvovale u bombardovanju Srbije 1999.
    (Zovi stvar pravim imenom, 18. oktobar 2018 12:34)

    # Link komentara

  52. Sad bi trebalo da nam bude zao?
    I cuj ovog "moguceg ubojstva"!?

    I ne, nisam ljubomoran, imam para i previse, samo mi nije jasno rezoniranje.
    (drago, 18. oktobar 2018 12:33)

    # Link komentara

  53. Koji licemeri, kad su drugi u pitanju nema mešanja politike sa sportom, kad su oni u pitanju onda može. Takve glave pod mač.
     (Milorad, 18. oktobar 2018 12:31)

    # Link komentara

  54. Stigla direktive iz centrale..
    (Boki, 18. oktobar 2018 12:25)

    # Link komentara

  55. Prvo, za njih dvojicu revijalni mec nije sport nego biznis, veoma unosan.
    Drugo, kad postanes javna licnost moras da pazis kakvu poruku saljes izborom finansijera.
     (sm, 18. oktobar 2018 12:23)

    # Link komentara

  56. Ludak udje sa puskom u bioskopsku predstavu i ubije desetine, ali nista, prodje 2 dana i sve se nastavlja normalno. Ovamo nestane novinar, odmah izolacija...
     (Aleks, 18. oktobar 2018 12:22)

    # Link komentara

  57. Kako sam razumeo, ovaj trazi od Nadala i Djokovica da ipak odu tamo ali eto, mogli bi dok tamo daju intervju posle meca, da skrenu paznju na krsenje ljudski prava u arabiji?!?!? Pa bolje da odu u juzni sudan da odigraju mec, sigurnije im
    (Mitko, 18. oktobar 2018 12:20)

    # Link komentara

  58. U Saudijskoj Arabiji godišnje se pogubi oko 600 ljudi javnim odsijecanjem glave.
    I to ne od juče.
    Inače niko ne spominje da je taj novinar i sam bio militantni islamista pa se navodno kasnije odrekao te ideologije.
    Zato mi je sva ta halabuka malo nategnuta.
     (obi van, 18. oktobar 2018 12:17)

    # Link komentara

  59. sta bi sa mesanjem politike i sporta ???
    a da to samo odnosi na srbiju
     (x, 18. oktobar 2018 12:16)

    # Link komentara

  60. Neka amnesti da direktivu USA da prekinu prodaju oruzja i diplomatske odnose, njihov drzavljanin je ubijen.
     (milorad, 18. oktobar 2018 12:14)

    # Link komentara

  61. Ne treba sportisti da se mešaju u ovako ozbiljne stvari, oni treba da dođu, odigraju meč, uzmu lovu i ćao. Oni koji vode politiku neka nastave. Šta, treba njih dvojica da sude o tome kakav je režim u Saudijskoj Arabiji i da se zameraju jednima ili drugima političkim parolama?
     (Džoni, 18. oktobar 2018 12:14)

    # Link komentara

  62. Uglavnom podržavam rad i mišljenje AI. Ali, imam primedbe na ovaj apel.

    "sportisti bi MORALI da shvate"
    Šta ćemo sa ostalima? Da li bi trebalo još neko da shvati?

    "moglo da služi SAMO tome da popravlja imidž"
    Vlast SA već ima imidž? Van SA ili samo u zemlji?

    Vidim da su društvene mreže preplavljene "tvitovima o hrabrim borcima za ljudska prava u toj zemlji", samo nedostaju tvitovi od (ove dvojice) sportista.

    I, da, pustite ih kao što sami kažete "Na Nadalu i Đokoviću je da odluče gde će igrati svoje egzibicione mečeve".

    @ Dr. Federer
    'zna' da se odlično razume u poreski sistem i 'zna' gde Novak treba da plaća porez, a ne zna da se iza skraćenica od titula magistar i doktor ne piše tačka. Ove skraćenice su nastale uzimanjem prvog i poslednjeg slova iz tih reči, a posle 'r' nema nijednog slova i zato se ne stavlja tačka.
    (A., 18. oktobar 2018 12:13)

    # Link komentara

  63. @Dacha

    Професионални, врхунски спорт је ударна песница капитализма и савремене политике, а све је, само не здрав по људско тело. То што људима причају да се не мешају политика и спорт, а они су малтене нераскидиви, је тек посебна прича.
     (неко, 18. oktobar 2018 12:08)

    # Link komentara

  64. Dace im Saudijci po 2 milke, i stvar resena
     (dr.kadzija, 18. oktobar 2018 12:06)

    # Link komentara

  65. Po tome u Ameriku i UK ne bi trebalo ići narednih 1000 godina!
    (Storno, 18. oktobar 2018 12:05)

    # Link komentara

  66. To bese ona drzava koju je Donald Trump posetio prvu kao zvanicnu posetu stranoj drzavi. Oni su poznati po ljudskim pravima inace. I sad treba Novak da ispravlja krive Drine. Treba da kaze da sport i politiku ne mesa i da mu uplate 2 miliona zbog sigurnosnih razloga.
    (Moram reci, 18. oktobar 2018 12:03)

    # Link komentara

  67. A da Ameri orkažu svoju vojnu pomoć i prodaju naoružanja Saudijskoj Arabiji?
    E to će da bude na malo morgen...
    Opet se prebijaju preko sporta i tuđih leđa...
     (vlad, 18. oktobar 2018 12:01)

    # Link komentara

  68. a da USA stavi sankcije SA na oruzije?
     (Vitez Koja, 18. oktobar 2018 11:49)

    # Link komentara

  69. Wimbledon
     (aaaaa, 18. oktobar 2018 11:46)

    # Link komentara

  70. @ (O.T.A.N., 18. oktobar 2018 10:21)
    A ''mili tvoj''? Nije zainteresovan?
    (mujo, 18. oktobar 2018 11:45)

    # Link komentara

  71. Brazill i Argentina odigrali tamo fudbalski meč a sada Juventus i Milan.
    Što njih nisu prozivali...Pa USA cela itd...
    Ovo je samo udri tamo gde je najlakše od strane engleskih novinara koji šire tu priču i nekih Soroševih "nevladinih" agencija.
    Neka uradr kako misle ds treba a ne kako im ovi traže
     (užas, 18. oktobar 2018 11:42)

    # Link komentara

  72. Za 100 minuta,koliko recimo traje jedan egzibicioni teniski mec,u Africi od gladi se ugasi oko 15 decijih zivota! P...sam sam se na tenis i na covecanstvo!
    (Wwww, 18. oktobar 2018 11:41)

    # Link komentara

  73. По овој логици, ни у једној држави на свету не би требало да се одржавају спортски догађаји...
    (Милош, 18. oktobar 2018 11:37)

    # Link komentara

  74. Ako su ubili jednog novinara u svojoj ambasadi u stranoj zemlji i ako je jedan od ucesnika ubistva poginuo na cudan nacin nekoliko dana posle ubistva sta bi tek Novak i Rafa mogli da dozive ako pocnu da na njihovom terenu i u njihovoj zemlji "skrecu paznju" svetske javnosti na nedostatak ljudskih prava? Ili je Amnesti misljenja da su pred takvim ubicama Rafa i Novak nedodirljivi?
    (IL, 18. oktobar 2018 11:37)

    # Link komentara

  75. Au čoveče, ove vesti stvarno nisu za neke...Već su se uhvatili EU, Zapada, bombardovanja, Adolfa Hitlera, Kosova, Indijanaca, naftnih kompanija, oružja. Terajte do Kolumba, Henrija VIII i Kosovskog Boja! Ili niste videli ili ne želite da vidite da su se pod "pritiskom" našli i Nadal, Brazil, Argentina, Juventus, Milan.

    @only fools and horses

    Previše slušaš Marića.
    (O.T.A.N., 18. oktobar 2018 11:36)

    # Link komentara

  76. Pa isti Saudi ubijaju vec tri godine po Jemenu.Pa nikom nista.
    (Zum, 18. oktobar 2018 11:33)

    # Link komentara

  77. Idi igraj Nole, a ovi što su protiv da igraš, traže ti da daš pare za decu, za bolesne, za porez, za ovo za ono...
     (Gornje Međurovo, 18. oktobar 2018 11:32)

    # Link komentara

  78. Saudijci su svom coveku, sa americkim papirima, u konzulatu zemlje domacina (Turska) sekli prste, i komadali ga zivog! Ejjj!! Zaj.bite vise politiku u svemu!!! Kakvi ste to ljudi postali non stop ALI. Nema ali, ne mesajte teme, raskomadali su coveka, Jemen nema veze sa ovim. To je sasvim druga tragedija.
    (MS, 18. oktobar 2018 11:28)

    # Link komentara

  79. Saudijska Arabija je veliki saveznik SAD,veliki kupac njihovog naoružanja i veliki prodavac nafte za SAD.
    Zašto Amnesti i. ne zabode malo nos u taj odnos nego pita Rafu i Novaka za zdravlje.
    Licemeri
     (idi begaj, 18. oktobar 2018 11:26)

    # Link komentara

  80. cujte samo ovog Dr Federer,, oooo sendvicaru sta je? nastali sendvici, pa mora nole da vam kupuje?
     (Salerno, 18. oktobar 2018 11:25)

    # Link komentara

  81. Kako nemamo pojma da je tamo tako. Samo par žena je dobilo vozačku i ne voze jer su izložene podsmehu i psihičkom nasilju. Užas
     (S Marsa, 18. oktobar 2018 11:20)

    # Link komentara

  82. zasto im niko ne pobroji sa neoborivim dokazima sve zlocine zapada i rusije u zasnjih deset (ne vise) godina? s.a. jesu iz istog miljea, ali jos po otvorenom nasilju zaostaju za gore pomenutim.
    (salemm, 18. oktobar 2018 11:19)

    # Link komentara

  83. oberin martel@
    Nece jer im je potrebna, lakse im je djelovati ovako, preko pojedinaca.
    Mada, licno mislim da bi trebalo ignorisati sve sto organizuje S. Arabija.
    Njihovi vlastodrsci su uglavnom obrazovani na Zapadu i dobro znaju kako bi zemlju mogli urediti, ali to ne zele. Odgovaraju im zakoni ps ljude drze u zatucanosti kako bi se oni razmetali bogatstvom.
     (Olja, 18. oktobar 2018 11:12)

    # Link komentara

  84. nije problem. dajte taj milion i odustace.
    posten covek tj ja treba da radi 180 godina da nista ne jede i da ne placa racune za tu cifru.
     (miki, 18. oktobar 2018 11:09)

    # Link komentara

  85. Hmmm... Kada USA prestane da izvozi oružje tim kršiocima ljudskih prava, pa onda kada eu i usa uvedu sankcije na uvoz/izvoz tim kršiocima ljudskih prava, pa onda malo bombarduju te kršioce ljudskih prava (kao onomad nas i još neke), e onda može da se priča o tome da li Nadal i Đoković treba da idu tamo...
    (Marko, 18. oktobar 2018 11:09)

    # Link komentara

  86. Glupo je reci bilo sta jer nismo na mestu Novaka Djokovica i Rafaela Nadala. Licno, znajuci ono sto sada znam i gledajuci sta se u ovoj zemlji desava po pitanju "brace" Arapa, NIKADA ne bih igrao u Saudijskoj Arabiji, Emiratima, Kataru pa ne znam koja lova da je u pitanju. Prosto su mi odbojni i vidim ih kao lesinare koji kruze nad zrtvom, a zrtva je ova nasa Srbija. Preko principa i uverenja ne mogu da predjem. Iskreno, bilo bi mi drago ako bi Novak to otkazao. Naravno, ovo je samo moje misljenje i nikako ne mogu biti u Novakovoj pozicji.
    (1Beogradjanin, 18. oktobar 2018 11:08)

    # Link komentara

  87. Ne treba da Rafa i Novak da zuzimaju stav i zavod mere prema SA, to je posao vlada svake drzave. Pa kada drzava zauzme jasan stav, onda mogu i drzavljani te drzave.
    (dragan, 18. oktobar 2018 11:08)

    # Link komentara

  88. Након куповине америчког оружија од неколико стотина милијарди долара, С. Арабија не мари ни мало за своје потезе. Заслужују они санкције више од било које државе, али овде долази до изражаја америчко лицемерје. У многим арапским држава владар је апсолутни монархиста, а једино Иран добија критике због тога.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco, 18. oktobar 2018 10:31)

    Nekoliko STOTINA MILIJARDI DOLARA?! Da nisi preterao malo sine
    (Ufo, 18. oktobar 2018 11:06)

    # Link komentara

  89. А, што не изврше притисак на Тениску федерацију и на Трампа?
    (Rodoljub, 18. oktobar 2018 11:05)

    # Link komentara

  90. Au čoveče, ove vesti stvarno nisu za neke...Već su se uhvatili EU, Zapada, bombardovanja, Adolfa Hitlera, Kosova, naftnih kompanija, oružja. Terajte do Kolumba, Henrija VIII i Kosovskog Boja! Ili niste videli ili ne želite da vidite da su se pod "pritiskom" našli i Nadal, Brazil, Argentina, Juventus, Milan.
    (O.T.A.N., 18. oktobar 2018 11:00)

    # Link komentara

  91. Kada treba da plati porez svojoj zemlji i da igra za svoju zemlju onda ga nigde nema, umoran, povredjen, ja sam iz Monaka i te fore. Kada su u pitanju mecevi gde dobija milion onda nije umoran, nije povredjen... Igrace po cenu da mu je i zivot u opasnosti koliko trci za parama. Mogao je da igra u Becu i da vec posle Beca bude na prvom mestu ali prece mu je da uzme siguran milion.
    (Dr. Federer, 18. oktobar 2018 09:44)

    U Becu ne bih ni ja igrao. Cuj njega, Bec?! O boze gospode?
    (Harry, 18. oktobar 2018 10:56)

    # Link komentara

  92. A da kao primer tvita o UGROŽAVANJU prava u S.Arabiji,AMERIKANCI TVITNU O UGROŽAVANJU PRAVA INDIJANACA GENOCIDOM KOJI SU SPROVELI,O KKK,O UGROŽAVANJU PRAVA AFROAMERIKANACA,KAKO BI BILO DA ENGLEZI TVITNU O GENOCIDU KOJI SU SPROVELI U INDIJI,AFRICI,DALEKOM ISTOKU,AUSTRALIJI,A DA RECIMO,BELGIJA TVITNE O GENOCIDU U KONGU,ITD ITD ITD!?
     (Predrag, 18. oktobar 2018 10:55)

    # Link komentara

  93. @O.T.A.N

    Pa što se ljutite, pogodio vam je @B.O.T.A.N. neku žicu, dirnuo poslodavca?
    Lepo čovek pita šta kaže najmoćniji vojni savez u istoriji, da li će i dalje vojno pomagati tu državu, a vi tako.
    Mogu svi sportisti da otkažu dolazak u SA, dok god im kupuju naftu i prodaju oružje, njih to neće mnogo pogoditi. To pitanje treba da postavi taj "Amnesti". Sve ostalo je smešna priča.
     (only fools and horses, 18. oktobar 2018 10:54)

    # Link komentara

  94. Hehe, kritiziraju ih iz zemalja (UK i USA) koji u ovom trenutku isporucuju saudijcima oruzje. Ma samo igrajte momci, a ako ne nek vam englezi i amerikanci isplate premije.
    (pero, 18. oktobar 2018 10:50)

    # Link komentara

  95. Slažem se. Nego, hoće li USA i VB prestati da kupuju naftu od Saudijaca?
    (oberin martel, 18. oktobar 2018 10:46)

    # Link komentara

  96. Kakvo odustajanje...pa lagani milion je u pitanju
     (Shigman, 18. oktobar 2018 10:43)

    # Link komentara

  97. ауууу, какво лицемерје!!!
    нека све државе откажу аранжмане саудијцима везане за нафту и ето једниставног решења. а овамо нафтне компаније свакодневно врте милијарде, али се спортистима прави притисак да они не треба да раде свој посао?!?!!!
     (веверица, 18. oktobar 2018 10:43)

    # Link komentara

  98. Od svih nabrojanih, jedino će Đokoviću srbi zameriti nastup.
    (KoBajaga, 18. oktobar 2018 10:42)

    # Link komentara

  99. Uzmi pare Nole, kao sto su drugi uzimali bez pardona dok su nas bombardovali i demonizovali, nije tvoj posao da resavas svetske probleme.
     (###, 18. oktobar 2018 10:42)

    # Link komentara

  100. Zašto pomenuti časni i pravedni gospodin iz britanskog ogranka Amnesti internešnala ne predloži vladi Velike Britanije da uvede sankcije Saudijskoj arabiji, kao što je to učinjeno u slučaju trovanja bivšeg ruskog a kasnije britanskog agenta Skripalja, nego se bavi privatnim odlukama pojedinaca koji pri tom nemaju nikakve veze sa Velikom Britanijom.
    (Izvorno britansko licemerje u punom sjaju, 18. oktobar 2018 10:37)

    # Link komentara

  101. Ma lako je za Amnesty International. Nego, šta kaže NATO za njihovo igranje tamo? Ti to mora da znaš, blizak si sa tom organizacijom, čim se tako potpisuješ.
    (B.O.T.A.N., 18. oktobar 2018 09:48)

    hahahaha a šta je tu sporno? Ti kao Vulin, danas ti je NATO neprijatelj, a vec sutra docek na aerodromu za generalnog sekretara NATO. Sad trk partijske drugove, mora kroz ocene komentara da se oblikuje javno mnjenje.
     (anica, 18. oktobar 2018 10:35)

    # Link komentara

  102. Након куповине америчког оружија од неколико стотина милијарди долара, С. Арабија не мари ни мало за своје потезе. Заслужују они санкције више од било које државе, али овде долази до изражаја америчко лицемерје. У многим арапским држава владар је апсолутни монархиста, а једино Иран добија критике због тога.
     (aco, 18. oktobar 2018 10:31)

    # Link komentara

  103. sećam se biciklističke trke bez publike u S.A. Džaba im pare.
     (Sloba, 18. oktobar 2018 10:29)

    # Link komentara

  104. Милион или не,питање је сад'...
     (stari mrmot, 18. oktobar 2018 10:28)

    # Link komentara

  105. Ma nebi im ka otišao dole nek crknu od muke
     (jaa, 18. oktobar 2018 10:27)

    # Link komentara

  106. To su oni borci za " istinu" koji su placeni da uticu na javno mnenje. Njihova agitovanja su poznata!
    (neobavezno, 18. oktobar 2018 10:27)

    # Link komentara

  107. Ljudi, prestanite da se blamirate glupim komentarima. Amnesti je jedina organizacija koja kritikuje sve države koje krše ljudska prava uključujući i SAD i Izrael. Idite na njihov sajt, pogledajte izveštaje. Govorim kao neko koje je specijalizovan za medjunarodno pravo i ljudska prava. Saudijska Arabija je verovatno najveći sponzor terorizma, a poznato je da 15 njihovih zvaničnika ucestvovalo i organizaciji 11.septembra.Ovo je nalaz izveštaja koji je sastavio Kongres. Novaku i Rafi uopšte ne treba odlazak u tu zemlju. Neverovatno kako ljudima više smeta preporuka Amnestija nego grozota od zemlje u koju bi da idu zbog miliona koji mogu da zarade gde god hoce. Covek je ubijen i isecen na komade!!!
    (Stvan, 18. oktobar 2018 10:26)

    # Link komentara

  108. Aha, a vi ste skrenuli paznju 1999?!
    (samo tampi, 18. oktobar 2018 10:23)

    # Link komentara

  109. @kole

    "Organizacija Amnesti Internešnal je pozvala oba tenisera da zbog svoje globalne popularnosti skrenu pažnju na užasno stanje po pitanju ljudskih prava u Saudijskoj Arabiji."

    Da li ti ovde^ vidiš nešto što izgleda kao "nemojte da igrate"!? Ja vidim nešto kao "igrajte, ali i skrenite pažnju"!
    (O.T.A.N., 18. oktobar 2018 10:21)

    # Link komentara

  110. Podrazumeva se da ne bi trebalo da nastupaju!
    (deni, 18. oktobar 2018 09:45)

    Ma nemoj. Dok Tramp i SAD cute na ovo i oruzje im miruje zbog dogovora oko nafte teniseri treba da izigravaju kriticare.
     (sryugos, 18. oktobar 2018 10:21)

    # Link komentara

  111. ova agencija je sramota, sad ste se setiki za ljudska prava i to samo zbog nafte, a taj nestali je samo fora za naivne.
     (Vitez Koja, 18. oktobar 2018 10:20)

    # Link komentara

  112. Trebali bi da im odgovore; Mi smo profesionalci, radimo za pare. Hocete da skrenemo paznju, da odustanemo...no problem, iskesirajte nam pare koje smo trebali da dobijemo. Sto Amerika ne prestane da im prodaje oruzje? Zar to nije najefikasniji nacin da se resi problem? Zasto im ne uvedu sankcije EU i USA? Kada Rusi otruju spijuna, skidaju im kozu s’ ledja, a sad?
    (sasa jokic, 18. oktobar 2018 10:17)

    # Link komentara

  113. Gde su bili ti borci za ljudska prava, kada su po Nišu padale kasetne bombe,kada su gađane bolnice, i kada je gađan voz.
    Udrite momci tenis iz sve snage,širite sportske vrednosti po celoj kugli.
     (Jarić T Živadin, 18. oktobar 2018 10:17)

    # Link komentara

  114. Sećate se Adolfa na otvaranju olimpijskih igara u Berlinu ?
     (zoki moki, 18. oktobar 2018 10:16)

    # Link komentara

  115. @B.O.T.A.N

    Imaš li ti nešto pametnije da kažeš "bot92heaven" ili si na svakoj vesti ograničen na komentatore koji ostavljaju komentare? Gledaš komentare "pod lupom", a tekst vesti i ne čitaš. Pišeš uvek isto, uz viku i lično prozivanje.
    (O.T.A.N., 18. oktobar 2018 10:15)

    # Link komentara

  116. Pa oni ratuju sa suverenom drzavom iz svog susedstva, zane su gradjani drugog reda i svaki terorista je dobro dosao i to nikome nije smetalo decenijama, ali sada su rafa i novak krivi sto podizu imidz vlasti u SA. Sta nema vise jeftine nafte ?
    (mare, 18. oktobar 2018 10:14)

    # Link komentara

  117. Kada treba da plati porez svojoj zemlji i da igra za svoju zemlju onda ga nigde nema, umoran, povredjen, ja sam iz Monaka i te fore. Kada su u pitanju mecevi gde dobija milion onda nije umoran, nije povredjen... Igrace po cenu da mu je i zivot u opasnosti koliko trci za parama. Mogao je da igra u Becu i da vec posle Beca bude na prvom mestu ali prece mu je da uzme siguran milion.
    (Dr. Federer, 18. oktobar 2018 09:44) # Link komentara

    Najbolje bi bilo kada bi deo svog novca uplaćivao na tvoj račun , da nastaviš nesmetano da pametuješ iz fotelje i da nas oplemenjuješ svojim biserima . Jesi razmišljao o tome?
    (Bulbulder, 18. oktobar 2018 10:13)

    # Link komentara

  118. A Srbi bi uvek suprotno od celog sveta, suština nikada nije bitna. Tačno, do sada je Zapad ćutao, ali ako je ubistvo Kashogija kap koja je prepunila čašu, to treba iskoristiti. Ne treba da igraju!
     (J., 18. oktobar 2018 10:12)

    # Link komentara

  119. Šta će oni da skreću pažnju na Saudijsku Arabiju? Svi znaju da je ta država finansirala muslimane u Bosni i džihadiste koji su napravili nateže ratne zločine nad Srbima. Posle su im izgradili na stotine džamija kao da ih i sami nisu imali dovoljno. Ta država pravi haos u reginu Bliskog Istoka i to protivno interesima drugih muslimanskih zemalja, što znači da ih vera i neinteresuje, već sprovode nečije interese da se stalno održava privid nesigurnosti i mogućeg haosa. Ako vas zanima ko im pruža podršku, reći ću da su im najveći saveznici SAD. I to je to.
    (Vlajko, 18. oktobar 2018 10:11)

    # Link komentara

  120. A ja mislio da je sport kao iznad politike? Jer, kada Srbi imaju parole "Kosovo je Srbija" na fudbalskim utakmicama, neko biva kaznjen itd itd...
    (DaLanik, 18. oktobar 2018 10:03)

    # Link komentara

  121. "Organizacija Amnesti Internešnal je pozvala oba tenisera da zbog svoje globalne popularnosti skrenu pažnju na užasno stanje po pitanju ljudskih prava u Saudijskoj Arabiji." 

    "...i sportisti bi morali da shvate da bi njihovo učešće u svemu moglo da služi samo tome da popravlja imidž vlastima" 

    Ove dve izjave su kontradiktorne. Ko onda vrši pritisak na njih da odustanu? Izgleda samo Alan Hogart iz britanskog ogranka Amnesti internešnala. Mada ni njegova izjava nema baš dodirnih tačaka sa odustajanjem. Koska za Anglofobičare!
    (O.T.A.N., 18. oktobar 2018 09:37)

    Po cemu je ovo kontradiktorno?
    Lepo kazu, ako je vlast losa ne igrajte. U suprotnom, popravicete imizd vlasti. Tj. onaj ko nije upucen reci ce, gledaj nole i rafa igraju u S Arabiji, izgleda da drzava i vlast tamo ipak nisu tako losi.
     (kole, 18. oktobar 2018 10:01)

    # Link komentara

  122. Dok je Arabija slusala, nije bilo nikakvih problema ni sto svoje zene tretiraju kao robove, sad kad malo okreće leđa, stigla i kod njih ljudska prava.
    (Ljuba, 18. oktobar 2018 09:59)

    # Link komentara

  123. Neka traze reakciju SAD, EU i ostalih koji decenijama cute na teror u toj zemlji, a neka ostave Rafu i Djokovica na miru.
    (Goran, 18. oktobar 2018 09:56)

    # Link komentara

  124. Jel ta ista organizacija kritikuje Pentagon kad prodaje oruzje u milijardama to istoj drzavi!?Mozda su trebali da ne igraju ni US open i ostale turnire u Americi zbog ubistava afroamerikanaca od strane policije...Dokle ce ici to licemerje...
    (ProdogyCZ, 18. oktobar 2018 09:53)

    # Link komentara

  125. Rekli ameri, da je ubit njihov novinar i nema igre. A to što je u S. Arabiji diktatura nema veze.
     (mica iz kafica, 18. oktobar 2018 09:51)

    # Link komentara

  126. Ja koliko znam mesanje politike u sport je strogo zabranjeno,nas Cavic to najbolje zna! Ne znam odakle pravo bilo kome da stavlja reci u usta Nadalu i Djokovicu i mesa ih u politiku?! Ljudi igraju tenis,promovisu sport i zdrav zivoT i bas ih briga za politiku i kakvi su to licemeri iz ovog Amnestija kao i teniske organizacije,kao bore se za neka ljudska prava a zamislite da recimo Djokovic svojim tvitovima i izjavama govori o krsenju ljudskih prava na Kosovu nad srbima,pa u najboljem slucaju suspendovali bi ga na godinu dana!!
     (Dacha, 18. oktobar 2018 09:50)

    # Link komentara

  127. (O.T.A.N., 18. oktobar 2018 09:37)

    Ma lako je za Amnesty International. Nego, šta kaže NATO za njihovo igranje tamo? Ti to mora da znaš, blizak si sa tom organizacijom, čim se tako potpisuješ.
    (B.O.T.A.N., 18. oktobar 2018 09:48)

    # Link komentara

  128. Podrazumeva se da ne bi trebalo da nastupaju!
    (deni, 18. oktobar 2018 09:45)

    # Link komentara

  129. Kada treba da plati porez svojoj zemlji i da igra za svoju zemlju onda ga nigde nema, umoran, povredjen, ja sam iz Monaka i te fore. Kada su u pitanju mecevi gde dobija milion onda nije umoran, nije povredjen... Igrace po cenu da mu je i zivot u opasnosti koliko trci za parama. Mogao je da igra u Becu i da vec posle Beca bude na prvom mestu ali prece mu je da uzme siguran milion.
    (Dr. Federer, 18. oktobar 2018 09:44)

    # Link komentara

  130. Zanimljivo. Kad Saudi ubiju svog novinara čitav "slobodni" svet na nogama, a kad ti isti u Jemenu već godinama ubijaju nedužne civile, pre svega desetine hiljade dece, nikom ništa.
    (Zlatko, 18. oktobar 2018 09:38)

    # Link komentara

  131. "Organizacija Amnesti Internešnal je pozvala oba tenisera da zbog svoje globalne popularnosti skrenu pažnju na užasno stanje po pitanju ljudskih prava u Saudijskoj Arabiji."

    "...i sportisti bi morali da shvate da bi njihovo učešće u svemu moglo da služi samo tome da popravlja imidž vlastima"

    Ove dve izjave su kontradiktorne. Ko onda vrši pritisak na njih da odustanu? Izgleda samo Alan Hogart iz britanskog ogranka Amnesti internešnala. Mada ni njegova izjava nema baš dodirnih tačaka sa odustajanjem. Koska za Anglofobičare!
    (O.T.A.N., 18. oktobar 2018 09:37)

    # Link komentara