Četvrtak, 18.10.2018.

08:00

Jokić nadigrao Bobija i srušio Kliperse, Bjelica zablistao na debiju

Srpski košarkaši istakli su se u prvim nastupima u novoj NBA sezoni.

Izvor: AK

Jokiæ nadigrao Bobija i srušio Kliperse, Bjelica zablistao na debiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Goran

pre 5 godina

Pitam se kakve to veze u odnosu na broj postignutig koseva da li ih je postigao igrac iz prve petorke ili bilo koji drugi igrac iz ekipe? Da li ce npr Bobi postizati koseve protiv rezervista ili onih iz prve postave zaista nema nikakvog znacenja. Vazno je da on dobije sansu da da 20 koseva. Protivnicki treneri ce morati da razmisljaju kako da zaustave igraca koji daje toliko koseva.

Eto

pre 5 godina

Trik je sto je Bobanu svako premali tako da se protivniku isplati da igra small ball jer svakako ne mogu da ga brane, a ovako puno vise iskoristavaju njegove slabe strane.

CarloNS

pre 5 godina

Problem uopste nije u Bobiju - njegov problem je taj sto takva vrsta centra izumire u ligi. Malo ima centara trenutno koji ne sutiraju trojke. E sad, on kako-tako moze da igra odbranu i da se nosi sa centrima koji sutiraju trojke, ali mu je jako tesko da se suprotstavi ekipama koje izvode petorke bez centara. Znam da je Cleveland svojevremeno igrao sa petorkama u kojima je James petica. Sad, teorija je ta da bi Bobi to trebao da iskoristi u napadu, ali nema sanse da se on nosi sa njim.

Inace, svaka cast svim nasim na odlicnim partijama!
(PimPong, 18. oktobar 2018 19:16)

Ne izumire pozicija centra zato što takva postavka nije dobra, već zato što trenutno nema kvalitetnih klasičnih centara. Koji bi tim izašao protiv Šeka bez centra? Svaki napad bio bi kucanje + faul. Šek bi u takvoj postavci imao procenat šuta 100%.

PimPong

pre 5 godina

Problem uopste nije u Bobiju - njegov problem je taj sto takva vrsta centra izumire u ligi. Malo ima centara trenutno koji ne sutiraju trojke. E sad, on kako-tako moze da igra odbranu i da se nosi sa centrima koji sutiraju trojke, ali mu je jako tesko da se suprotstavi ekipama koje izvode petorke bez centara. Znam da je Cleveland svojevremeno igrao sa petorkama u kojima je James petica. Sad, teorija je ta da bi Bobi to trebao da iskoristi u napadu, ali nema sanse da se on nosi sa njim.

Inace, svaka cast svim nasim na odlicnim partijama!

Milan

pre 5 godina

@Denver
4 sigurne 1 opciona za klub, zbog moguće povrede pa da se zaštiti klub barem malo, nadamo se da neće biti potrebe za tim. (Od nama poznatih igrača Petković ili Teletović).

pera

pre 5 godina

Sada ti meni reci da li ima veće gluposti nego završiti izveštaj na ovaj način:
"Ipak, na zagrevanju pred meč Kingsa u Džeza pokazao je šta je spremio za novu sezonu, šutirao je trojke 8/8."
Da nije bilo nečega ovakvog, Bogdanovića niko ne bi ni spomenuo.
(NEU, 18. oktobar 2018 10:20)

Zasto tebi smeta Bogdan Bogdanovic?

hveil

pre 5 godina

Marjanovic moze da postize i vise od 18 poena po mecu, ali to su sve periodi u mecu kada se sa druge strane parketa nalazi protivnicka druga postava, i dok se odmaraju glavni igraci obe ekipe. Svi njegovi poeni su dosli preko Ernangomeza i Plamlija a ne preko Milsapa i Jokica. Veliki je rizik u tim rotacijama zadrzati Marjanovica na parketu u trenucima kad protivnicki trener krene da vraca prvu postavu. To se upravo i sada desilo, Rivers je zadrzao Marjanovica u petorci (jer je bio u dobrom napadackom ritmu) i nakon sto je Denver vratio na parket prvu postavu u poslednjih 7-8 minuta; u tom momentu je bilo nekih 7-8 razlike za Kliperse. Narednih par minuta Boban je delovao prilicno pogubljen u za njega novoj situaciji, Denver je trojkom Jokica smanjio na pola kosa i jedino logicno sto sledi je bila izmena. Druga stvar, covek takve gradje i konstitucije jednostavno ne sme da rizikuje vise od 20min na parketu u ovakvom ritmu utakmica (82 utakmice strpane u nekih 200 i kusur dana) ukoliko zeli da bude zdrav i citav i narednih 5-6 godina (a vec ih sada ima punih trideset)

SS

pre 5 godina

Bjelica nije zablistao nego zasluzio dodatni trening. Ingls ga je rasturio i sipao dok mu je on pogledom pratio suteve.
Zablistao je Marjanovic a Jokic je bio solidan.
Bravo za Kokoskova, sjajna igra njegovog tima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sryugos, 18. oktobar 2018 09:21)

Ne znam sta si ti gledao ali Ingls je trojka a Bjelica je igrao cetvorku tako da ga nije ni cuvao nekada ga je preuzimao kada je morao ali nije bio njegov igrac tako da vecina njegovih poena nije krivica Bjelice.Sto se tice cele utakmice sudije su pokrale Sakramento kakve su faule svirale,Juta je pobedila zahvaljujuci 38 sl.bacanja naspram 18

genijalac

pre 5 godina

Stalno spominju Bobijevu odbranu. Jutros gledam utakmicu, nijedan poen nije Denver postigao preko njega. Kad god krenu u Bobija, odbiju se kao od zida. U reket kad god su ušli ili su izgubili loptu ili su bacili frljoku i promašili.
(Arcades, 18. oktobar 2018 08:25)
e bas tako, i cim je jokic dao onu trojku, odma ga je rivers izvadio, posto i on ima to neko misljenje o odbrani, ako jednom pogresi, ne zna, a to sto nisu dali preko njega i sto on u napadu rastura izgleda nema veze, spor je on znas. Ali u sustini mislim, da kad se umori, onda igra slabije i u napadu i u odbrani, a kljuc je upravo kondicija za tolikog covjeka. Ali tih nekih 15-20 min po utakmici, sigurno zasluzuje i ima kondiciju za.

prosek 2/10

pre 5 godina

Ako bi se racunala samo zagrevanja ovaj bi bio bolji i od Dzordana. Problem je ocigledno samo kad te cuva gromada zvana Klemen Prepelic pa sut malo malo padne...

genijalac

pre 5 godina

Zašto "samo" 18 minuta? To je realna minutaža za centra njegove građe i godina. Nemojmo preterivati. Bobi prosto ne može da očekuje više od 20 minuta po meču ako hoće da ostane zdrav i svež tokom duge sezone. Nadam se da će nastaviti da dobija minute i pokazuje da zaslužuje NBA ugovor.
(vs, 18. oktobar 2018 08:15)
cuj, 'samo' 18 minuta, pa ajd koliko je to puta on dobio i tih 'samo' 18 minuta prosle sezone? Covjeku ne daju ni takvu sansu, kad je prosle godine igrao 18 minuta protiv denvera takodje, isto je imao nekih 20 poena i 10+ skokova i clipersi su pobjedili, i to pred sam kraj sezone, to je i kostalo denvera play off. Neka oni njemu daju tih 'samo' 18 minuta sve bi bilo uredu, ali njemu oni daju DNP i jedno 2-3 minuta svaka treca utakmica. Jel vidis rtazliku izmedju 2-3 minute i DNP i 'samo' 18 minuta?

eX

pre 5 godina

Kao neko ko je bio ponosan odavno kada je Igor Kokoskov otisao u NBA kao pomocni trener, ovo je veliki uspeh Srpske kosarke jer je on prvi stranac u NBA koji radi kao glavni trener, bice legenda posle nekog vremena i samim tim je otvorio vrata nasim buducim trenerima i strucnjacima, igraci to vec imaju ali ovo je sada ceo paket.

Pefi

pre 5 godina

Bjelica protraćio 3 godine u Minesoti. Uvek sam govorio da on u Nba može da igra bez problema samo mu treba pismena ekipa. Ovo će biti njegova sezona.

Vladimir

pre 5 godina

Koliko pročitah sada na pauzi na poslu, svi naši odigrase dobro. Samo neka nastave. I drago mi je zbog Marjanovića što je odmah dobio velike minute.

petarczv

pre 5 godina

Gledao utakmicu kad je bobi bio na terenu clipersi poveli i onda ga rivers izvodi na dvanmin do kraja i sledi serija denvera i poraz..

nista o nicemu

pre 5 godina

JEL SOLIDAN BOGDAN? 
(nista o nicemu, 18. oktobar 2018 09:09) 
Dečko je išao na operaciju... kako vam ne dosadi samo pisati gluposti. Da barem imate smisla za humor. Ali ne, ovo je na nivou prosečnog mravojeda.
(JPR24, 18. oktobar 2018 09:43)

Sto je isao? Zar se povrede protiv Turkmenistana za repku ne izlece od ljubavi?

NEU

pre 5 godina

Dečko je išao na operaciju... kako vam ne dosadi samo pisati gluposti. Da barem imate smisla za humor. Ali ne, ovo je na nivou prosečnog mravojeda.
(JPR24, 18. oktobar 2018 09:43)
Sada ti meni reci da li ima veće gluposti nego završiti izveštaj na ovaj način:
"Ipak, na zagrevanju pred meč Kingsa u Džeza pokazao je šta je spremio za novu sezonu, šutirao je trojke 8/8."
Da nije bilo nečega ovakvog, Bogdanovića niko ne bi ni spomenuo.

Dragan

pre 5 godina

Pa nije baš Jolić nadigrao Bobija. Ono što se vidi iz highlightsa jeste da je Marjanović igrao mnogo atraktivnije sa nekoliko efektnih zakucavanja preko 2-3 protivnička igrača. Šteta što ne dobija veću minutažu u klubu ali izgleda da se i to polako menja.

genijalac

pre 5 godina

Najbolje je kad je obruc razvalio a nije ni skocio od zemlje:D Bobi bukvalno kos pop minutu, treba da se zove, Bobi kos po minutu, a ne Bobi DNP. Bjelica pametniji i bolji od saigraca mu, onaj njihov jerger trener izgelda jos i gori i gluplji od malone'a, a kod denvera opet su otisli od 'jokic game' kako su je zvali prosle godine. Ne daju mu da dodaje, vec sva njegova dodavanja su iskljucivo gdje mu uzmu loptu iz ruke i on ih zagradi da prodju ili da sutiraju?! pa malone, glup si. Onaj murray pojma nema, izvikan tesko igrac.

genijalac

pre 5 godina

Ako je iko ikoga razvalio, onda je Boban (uz obruc) razvalio njih sve!. U prvom djelu igra nekih 6 minuta i tu se clipersi vracaju u egal, on izlazi, clipersi ponovo idu u dvocifren minus. Posle u drugom poluvremenu Bobi ulazi, i njegovih 11 poena za nekih 1.5 minut ponovo preokrece stvari u korist clipersa, na kraju ga rivers vadi i denver preokrece. Inace Bobi najbolji u klipersima, Jokara najbolji kod denvera a Bjelica (ubjedljivo) najbolji u kingsima, da je kojim slucajem bjelica odigrao 35 minuta, mogu se kladit da nebi izgubili.

vs

pre 5 godina

Samo da kazem ovima ispod da nije samo bitno da Doc shvati da mu je Marijanovic najbolji centar, vec je jos bitnije da to prihvati i nas selektor! Da nam se opet ne desai da izgubimo u finalu eurobasketa, jer nam je najbolji centar sedeo na klupi kad je bilo najbitnije, poslednjih 5 minuta! Reprezentacija treba da bude iznad licnih (ne)simpatija! 
I kad vec pominjete minutazu, kako navodno Marijanovic ne moze da igra vise od 15 minuta...hehehe smesno, ali bas smesno! Pa Jao Ming je bio njegove visine i bez problema je igrao 30 - 40 min, a Boban je jos mnogo jaci od njega! Da ne pominjem ostale centre. To su samo trenerske cake koje sluze za izgovor za njegovo sedenje na klupi, a na koje se masa pali. Njegovi su treninzi isuvise ozbiljni za tu minutazu. Da ne pominjem gomilu tajmauta i prekida u NBA gde igrac ne stigne da se umori.
Šta ti druže ispriča ovde? Ovo za reprezentaciju nemam reči, zaista nemam... Samo za Jao Minga, učini sebi uslugu i pogledaj na netu kako je njegova karijera tekla upravo zato što je igrao 35-40 minuta. Koliko je utakmica odigrao u svojoj NBA karijeri i koliko je rano istu završio

Sabre

pre 5 godina

Cekaj, kako tacno ga je nadigrao? Imao svega 3 poena vise a igao,sta, maltene duplo? Pritom imao klasicne NBA ispucavacke procente suta, i 21 poen.. nista spec, ali realno.

JPR24

pre 5 godina

Zašto "samo" 18 minuta? To je realna minutaža za centra njegove građe i godina. Nemojmo preterivati. Bobi prosto ne može da očekuje više od 20 minuta po meču ako hoće da ostane zdrav i svež tokom duge sezone. Nadam se da će nastaviti da dobija minute i pokazuje da zaslužuje NBA ugovor.
(vs, 18. oktobar 2018 08:15)
18-20 minuta za Bobija je odlično. Više se ne može tražiti od njega. Valjda je Rivers napokon shvatio, iako je i sada pogrešio, izvadio je Bobija kad su se vratili i počeli da lome rezultat, Bobi je imao tu vaznu ulogu, poeni, banana, i otvarao je prostor za druge, trebao je još par minuta da ga ostavi, teško da bi Denver uspeo da se vrati, ali mora Rivers po šablonu, da stavi i Bradlija koji srlja ko muva bez glave.. i to je to.

znam da znam

pre 5 godina

Jokic, Bjelica, Marjanovic odlicni. Mirotic u transu, Dragic vise nego korektan. Bojan B. u elementu. Kokoskov na visini zadatka. Doncic uplasen prvu utakmicu.

Solo

pre 5 godina

Ovaj decko me ne zanima vise uopste. Moze biti najbolji na svetu ali ako konstantno odbija da igra za reprezentaciju, neka njegovi americki navijaci navijaju za njega. Ocigledno mu nismo potrebni.

Petar

pre 5 godina

Ali ono: Bogdan na zagrevanju trojke 8/8...ne znam dal da se smejem ili placem. Pa ljudi i da je bacao 20/20 na zagrevanju, i ja sam u osnovnoj bacao serije 10/10 trojke na fizickom a ovo je profesionalni NBA igrac suter, ako je uspeh 8/8 trojke na zagrevanju ja ne znam o cemu pricamo. Budimo malo realni

A.В.

pre 5 godina

@vs - Нису рекли "само" зато што су мислили да је требало да игра више, него зато што је за толико кратко време постигао толико много поена.

ProdigyCZ

pre 5 godina

@Nemanja,Kakve veze Kokoskov ima sa srpskom kosarkom!?Da,uradio je sjajnu stvar sa Slovenijom i pobedio Srbiju,da nastavim tvoju recenicu,super,zar ne...Sad je on odjednom najveci srpski trener i svi treba da ga slavimo a to sto je nista nije dao nasoj kosarci,niti ce,nema veze.Kao zvezdas mogu da kazem da je za njega Dule bog,nema potrebe da objasnjavam zasto.Treba cenimo ono pravo nase,trenere koji su dali nesto za ovu zemlju,stvorili igrace,vodili reprezentaciju,njih treba da stavljamo na pijedestal,a od Kokoskova nemamo vajde,nama reklama u trenerskom poslu nije potrebna,ceo svet zna ko su Duda i Zeljko.

sryugos

pre 5 godina

Bjelica nije zablistao nego zasluzio dodatni trening. Ingls ga je rasturio i sipao dok mu je on pogledom pratio suteve.
Zablistao je Marjanovic a Jokic je bio solidan.
Bravo za Kokoskova, sjajna igra njegovog tima.

znam da znam

pre 5 godina

Kenet Farid greje klupu i u Brukliu.. propo lik skroz ...
Minesota smejurija raspad sistema... dok me ni San Antonio nije nesto odusevio.
Pelikani izuzetni u gostima. Mirotic+Dejvis+Rendl= 87 poena...

lal

pre 5 godina

mene odusevljava stanje uma i mentalna snaga bobija marjanovica... on jednostavno mirno ceka da ga trener uvede u igru i onda pokida... ali svaki, bukvalno svaki put, bez izuzetka...

Dule

pre 5 godina

Samo da kazem ovima ispod da nije samo bitno da Doc shvati da mu je Marijanovic najbolji centar, vec je jos bitnije da to prihvati i nas selektor! Da nam se opet ne desai da izgubimo u finalu eurobasketa, jer nam je najbolji centar sedeo na klupi kad je bilo najbitnije, poslednjih 5 minuta! Reprezentacija treba da bude iznad licnih (ne)simpatija!
I kad vec pominjete minutazu, kako navodno Marijanovic ne moze da igra vise od 15 minuta...hehehe smesno, ali bas smesno! Pa Jao Ming je bio njegove visine i bez problema je igrao 30 - 40 min, a Boban je jos mnogo jaci od njega! Da ne pominjem ostale centre. To su samo trenerske cake koje sluze za izgovor za njegovo sedenje na klupi, a na koje se masa pali. Njegovi su treninzi isuvise ozbiljni za tu minutazu. Da ne pominjem gomilu tajmauta i prekida u NBA gde igrac ne stigne da se umori.

JPR24

pre 5 godina

Naslov je malo preterao. Nije Jokić nadigrao Bobija, već je Denver nadigrao Kliperse. Jokić solidan. Bobi odličan. Ali timski, Denver je bio bolji u kljucnim momentima... I odbrana je ličila na nešto. No dobro, tek je prva utakmica, ali se videlo da je odbrana bolje igrana nego sto su igrali prošle sezone. Beli inače sasvim solidna minutaža. Dobar ucinak, nadam se da neće biti povreda i da će imati konstantno takvu minutažu. A Kingsi su se solidno borili protiv Jute. I da, svaka čast Pelikanima, Davis i Mirotić odlični, Elfrid Peyton opalio 10/10/10 tripl dabl, i aj ćao Hjuston... A ovi iz Hornetsa ne planiraju da dovedu nekog krštenog igrača pored Kemba Walker-a ili šta ? Čovek sam, rastura ali sam..

JPR24

pre 5 godina

JEL SOLIDAN BOGDAN?
(nista o nicemu, 18. oktobar 2018 09:09)
Dečko je išao na operaciju... kako vam ne dosadi samo pisati gluposti. Da barem imate smisla za humor. Ali ne, ovo je na nivou prosečnog mravojeda.

vlada

pre 5 godina

@vs

Реч само у овој реченици служи да нагласи колико је заправо ефикасан, а не да је мало играо.

JPR24

pre 5 godina

Da li je Jokic potpisao na 5 godina ili 4? Na nba salary piše za 4.
(Denver, 18. oktobar 2018 09:00)
5, pogledaj na specijalizovanijim sajtovima. Na vecini vidiš 4 zato sto su salary cap projekcije na 4 godine...

soni

pre 5 godina

Jokic dosta pasivan, na kraju je pogodio trojku pa dvojku posle ofanzivnog skoka i prakticno zavrsio preokret, ali je premalo forsirao, jeste tek prva utakmica, ali mora da bude agresivniji, dobio je takav ugovor.
A da su Klipersi ozbiljna fransiza neko bi morao da odgovara za ugovor Teodosica. Imas opciju da ga otpustis za 2 miliona, ti mu produzis ugovor, das mu 6 miliona da ti bude mahac peskira, kao Detroit pre 2 sezone Bobiju. Valjda ce naci klub za trejd, mada je opet problem njegova plata, nece mnogo hteti da rizikuje sa njim...

Ray Donovan

pre 5 godina

Sva trojica, plus Kokoskov, na zavidnom nivou, jedino možda Jokic ispod proseka (navikao nas je na bolje partije).Gledao sam i Kingse i Kliperse protiv Denvera, najbolji utisak na mene je ostavio Beli. Kako mi je samo bilo krivo sto je toliko dugo bio u senci nekih zvezda u usponu dok je bio u Minesoti, verujem da je njemu najteže bilo, ipak, lepa zarada ublaži malo taj bol.

Blue Moon 1167

pre 5 godina

Gledao sam malo Finiks i deluju jako dobro, mislim da ako dovedu nekog pleja uz Ejtona,Arizu,Andersona i fenomenalnog Bukera mozda Sansi mogu da se uguraju u plej-of. Toliko utisaka iz ovih vecerasnjih meceva od sjajnih Lenarda, DeRozena onda Njujork 49 poena u drugoj cetvrtini, Bobinatora, ne bas najbolji debi Doncica stvarno sjajno vece.

4k4.Dex

pre 5 godina

Bobi dominacija, Jokic moze i bolje, Beli odlican... boze molim te da jednom zaigraju zajedno da protivnici ne znaju sta da brane. Samo da vidim izraz lica trenera npr. Hrvatske kad izadje Jokic napokon a udje mu Bobi...

Arcades

pre 5 godina

Stalno spominju Bobijevu odbranu. Jutros gledam utakmicu, nijedan poen nije Denver postigao preko njega. Kad god krenu u Bobija, odbiju se kao od zida. U reket kad god su ušli ili su izgubili loptu ili su bacili frljoku i promašili.

vs

pre 5 godina

Zašto "samo" 18 minuta? To je realna minutaža za centra njegove građe i godina. Nemojmo preterivati. Bobi prosto ne može da očekuje više od 20 minuta po meču ako hoće da ostane zdrav i svež tokom duge sezone. Nadam se da će nastaviti da dobija minute i pokazuje da zaslužuje NBA ugovor.

gilepr

pre 5 godina

Ne slazem se sa naslovom. Nisam primetio, na oba snimka, da su igrali jedan protiv drugog, ni jedan na jedan, a nisu mnogo bili ni na parketu, u isto vreme. Alal vera, svakako! Radujem se obojici!!!

zizu

pre 5 godina

Ali Jokara je Jokara,cak i uz los procenat suta on je najefikasniji...covek vodi celu ekipu i tu nema dalje.I to se videlo i na prvoj utakmici sezone,a kasnije sta ce biti..to samo onaj gore zna!Bravo Jokara!

goblin

pre 5 godina

Bobi je toliko domintan da bi imao sezonu 20+10 samo kad bi dobio šansu.Ne igra odbranu? Pa ne igra je pola lige.U redu je da bude rezerva Dramondu ili Džordanu ali jednom Gortatu??? Jokić mora da uzima više šuteva(20+),vreme je.Bjelica sjajan,ali Kingsi su očajni,nisam siguran koliko ce Divac jos imati podrsku u klubu.Bravo za Doncica,uzeo puno šuteva(docice i vise poena) za prvi mec u NBA,i treba da igra za licnu statistiku u lošem timu sa lošim saigračima.Nadam se da ce i Bogdan tako igrati kad se vrati.

Nemanja

pre 5 godina

Ljudi sta uradi ovaj Kokoskov 34 asistencije Phenix ja ono u zivotu nisam video kakva svemirska kosarka timski prptok lopte...a sta je sa Slovenijom uradio tek...mozda i najbolji trener ofanzivni na svetu u smislu kreacije..definitivno mi SRBI imamo prirodni talenat za basket svatanje igre najbolji treneri su Srbi, treba samo pare u to ulagati.

MaironDrake

pre 5 godina

Ocigledno ona izjava Gortata nije bila tek tako. Bobi ga sigurno unistava na treninzima. A ovo ne vredi komentarisati....Gortat 18 minuta 6 pts, 6reb, a Bobi za istu minutazu 18pts i 8 reb....

el

pre 5 godina

Boban za 18 minuta 18 poena, a Yolk-itch tek poslije kad ga je Boban pustio malo nabio statistiku. 

Bog sve vidi i nagradi onog ko je igrao u reprezentaciji
(Poznavalac košarke, 18. oktobar 2018 08:13)

A sta ti vidis, majstore?! Jokic je igrao OI, a Boban je te godine odbio igranje (doduse za kvalifikacije, al ne bitno). Statistiku si inace, procitao. Bas ti ide... Jel si procitao +/-? A recimo da si gledao utakmicu, video bi da se Jokic sada mnogo vise trosi u odbrani sto prouzrokuje tromiji napad. Ne branim ja mijednog, zatajili su kad je bilo najpotrebnije, a jos pritom, obojica su podrzala Vucka.

Poznavalac košarke

pre 5 godina

Boban za 18 minuta 18 poena, a Yolk-itch tek poslije kad ga je Boban pustio malo nabio statistiku.

Bog sve vidi i nagradi onog ko je igrao u reprezentaciji

U Stanojka zena ko devojka

pre 5 godina

Dok je Marjanović igrao Klipersi su vodili. Kad ga je trener na kraju izveo Nagetsi su buknuli i okrenuli rezultat. Marjanovića možete zaustaviti samo ako ga samarate po rukama (pod uslovom da vam ne sude faul).

cybx

pre 5 godina

Ma kakav crni NBA, kakvi bakrači, pa to traje od oktobra do juna.
Skoro 100 utakmica. Ko to prati ? Ko će to gledati?
Jedva čekam kad počne reprenzentacija.
Uh tih 5-6 utakmica. Pa protiv Etiopije, pa Belgije, pa Kine…
Od tog se živi!
Od toga skače BDP , GDP , natalitet, to otvara radna mesta …
To bre vraća Kosovo, bre.
Repka je svetinja, kakvo bre služenje vojnog roka!
Samo repka … Repka ( jel se tako sad kaže)?

Ok, nema frke.

bskfan

pre 5 godina

Ovo stvarno nema smisla. Ljudi, gledate li vi utakmice ili samo pogledate rezultate? Boban totalno poludeo, za nepunih 18 minuta ubacio 18 koseva i uhvatio 8 lopti. Usao je sa klupe tako da je manje Jokic stradao, ali Plamli nije znao gde se nalazi pa je napravio 5 licnih na brzinu. Nista mu nisu mogli, zakucavao bez skoka, polopio obruc na opstu radost publike, nepogresiv sa linije slobodnih bacanja, na kraju +7. Bobi izdominirao.

Jokic je odigrao solidno, dao veoma vaznu trojku, ali nista posebno jer u ovakvom sistemu igre i ne moze bolje. Isto kao i prosle godine, Malone forsira Milsapa koji nije mogao da da kos sve do poslednjih par minuta kada je sutirao sloboda bacanja. Barton i Haris su igrali dobro, ostali ispod svojih mogucnosti.

Sakrametova prva petorka igrala sjajno, imali u proseku oko +15, ali zato im je klupa kriminalna pa su otisli -19 i izgubili. Beli odigrao dobro.

aco

pre 5 godina

НБА играчи + Недовић, Калинић, Лучић, Милутинов. То су наши носиоци. Имамо још добрих играча, али језгро тима је баш моћно.

Sir Giggs

pre 5 godina

@Poznavalac kosarke

Da, Bog posebno boduje igru u reprezentaciji. Stavise, mislim da ti Bog automatski da 20p prosek ako igras za reprezentaciju. Bog voli to. Uziva da gleda reprezentacije i zato Bobi igra ovako, a Jokic ocajno.

Marko

pre 5 godina

Bobi kad je u igri igra se samo preko njega zato i vakve brojke, on je igrac zadatka da udje i napravi pometnju...Jokic popravio odbranu, iako mu je sut slabiji sad je kompletan igrac i superstar...

Kol

pre 5 godina

Odlicno su odigrali svi, zaista izgleda da ce i Bobi konacno da dobije zasluzenu minutazu, jedino mi nije jasno zasto Teo ne igra osim ako i on nije povredjen!

DrMrakic

pre 5 godina

Bobinator, prva utakmica u sezoni i prvi razvaljen obruč, ako mu budu dali ovako i više minuta moraju se zatezati šarafi po celoj NBA

we are the champions

pre 5 godina

Svaka čast momci.Jokic standardan.Bravo Bobi,počeo si da dominiras:).Isplatio se trud u pripremnom periodu.Samo digni ruke u vis i niko ti ne može ništa:)

Devla

pre 5 godina

Kunem se, Jokic sa blagim izdanjem bude najbolji strelac na mecu. Kad ga 'proradi' bice 30+ svaku. Sasvim solidan Bjelica i vise nego dobar Marjanovic. Kokosov majstor svog zanata.

kiko

pre 5 godina

Jokic standardno dobar, a Marjanovic odlican kao i prosle sezone divlja protiv Nuggetsa zbog njihove jake odbrane na nivou kk mornar-a, nadam se da ce i u nastavku dobiti vise minuta, zasluzio je. Bjelica fenomenaan, sut iz igre 76%, cini mi se da ce se beli konacno naigrati ove sezone. Gledao sam i Dallas, ROY definitivno nece biti Doncic, iako sam onako vise nasinski za njega nego za Aytona, ali onom igrom od juce (ocajnom), tesko i to protiv slabe odbrane Sunsa, ipak nije ovo evropa, ali nadam se da gresim, videcemo ovo je samo pocetak.

Nemanja

pre 5 godina

Ljudi sta uradi ovaj Kokoskov 34 asistencije Phenix ja ono u zivotu nisam video kakva svemirska kosarka timski prptok lopte...a sta je sa Slovenijom uradio tek...mozda i najbolji trener ofanzivni na svetu u smislu kreacije..definitivno mi SRBI imamo prirodni talenat za basket svatanje igre najbolji treneri su Srbi, treba samo pare u to ulagati.

vs

pre 5 godina

Zašto "samo" 18 minuta? To je realna minutaža za centra njegove građe i godina. Nemojmo preterivati. Bobi prosto ne može da očekuje više od 20 minuta po meču ako hoće da ostane zdrav i svež tokom duge sezone. Nadam se da će nastaviti da dobija minute i pokazuje da zaslužuje NBA ugovor.

we are the champions

pre 5 godina

Svaka čast momci.Jokic standardan.Bravo Bobi,počeo si da dominiras:).Isplatio se trud u pripremnom periodu.Samo digni ruke u vis i niko ti ne može ništa:)

U Stanojka zena ko devojka

pre 5 godina

Dok je Marjanović igrao Klipersi su vodili. Kad ga je trener na kraju izveo Nagetsi su buknuli i okrenuli rezultat. Marjanovića možete zaustaviti samo ako ga samarate po rukama (pod uslovom da vam ne sude faul).

goblin

pre 5 godina

Bobi je toliko domintan da bi imao sezonu 20+10 samo kad bi dobio šansu.Ne igra odbranu? Pa ne igra je pola lige.U redu je da bude rezerva Dramondu ili Džordanu ali jednom Gortatu??? Jokić mora da uzima više šuteva(20+),vreme je.Bjelica sjajan,ali Kingsi su očajni,nisam siguran koliko ce Divac jos imati podrsku u klubu.Bravo za Doncica,uzeo puno šuteva(docice i vise poena) za prvi mec u NBA,i treba da igra za licnu statistiku u lošem timu sa lošim saigračima.Nadam se da ce i Bogdan tako igrati kad se vrati.

Marko

pre 5 godina

Bobi kad je u igri igra se samo preko njega zato i vakve brojke, on je igrac zadatka da udje i napravi pometnju...Jokic popravio odbranu, iako mu je sut slabiji sad je kompletan igrac i superstar...

lal

pre 5 godina

mene odusevljava stanje uma i mentalna snaga bobija marjanovica... on jednostavno mirno ceka da ga trener uvede u igru i onda pokida... ali svaki, bukvalno svaki put, bez izuzetka...

JPR24

pre 5 godina

JEL SOLIDAN BOGDAN?
(nista o nicemu, 18. oktobar 2018 09:09)
Dečko je išao na operaciju... kako vam ne dosadi samo pisati gluposti. Da barem imate smisla za humor. Ali ne, ovo je na nivou prosečnog mravojeda.

4k4.Dex

pre 5 godina

Bobi dominacija, Jokic moze i bolje, Beli odlican... boze molim te da jednom zaigraju zajedno da protivnici ne znaju sta da brane. Samo da vidim izraz lica trenera npr. Hrvatske kad izadje Jokic napokon a udje mu Bobi...

cybx

pre 5 godina

Ma kakav crni NBA, kakvi bakrači, pa to traje od oktobra do juna.
Skoro 100 utakmica. Ko to prati ? Ko će to gledati?
Jedva čekam kad počne reprenzentacija.
Uh tih 5-6 utakmica. Pa protiv Etiopije, pa Belgije, pa Kine…
Od tog se živi!
Od toga skače BDP , GDP , natalitet, to otvara radna mesta …
To bre vraća Kosovo, bre.
Repka je svetinja, kakvo bre služenje vojnog roka!
Samo repka … Repka ( jel se tako sad kaže)?

Ok, nema frke.

Petar

pre 5 godina

Ali ono: Bogdan na zagrevanju trojke 8/8...ne znam dal da se smejem ili placem. Pa ljudi i da je bacao 20/20 na zagrevanju, i ja sam u osnovnoj bacao serije 10/10 trojke na fizickom a ovo je profesionalni NBA igrac suter, ako je uspeh 8/8 trojke na zagrevanju ja ne znam o cemu pricamo. Budimo malo realni

Pefi

pre 5 godina

Bjelica protraćio 3 godine u Minesoti. Uvek sam govorio da on u Nba može da igra bez problema samo mu treba pismena ekipa. Ovo će biti njegova sezona.

Arcades

pre 5 godina

Stalno spominju Bobijevu odbranu. Jutros gledam utakmicu, nijedan poen nije Denver postigao preko njega. Kad god krenu u Bobija, odbiju se kao od zida. U reket kad god su ušli ili su izgubili loptu ili su bacili frljoku i promašili.

JPR24

pre 5 godina

Zašto "samo" 18 minuta? To je realna minutaža za centra njegove građe i godina. Nemojmo preterivati. Bobi prosto ne može da očekuje više od 20 minuta po meču ako hoće da ostane zdrav i svež tokom duge sezone. Nadam se da će nastaviti da dobija minute i pokazuje da zaslužuje NBA ugovor.
(vs, 18. oktobar 2018 08:15)
18-20 minuta za Bobija je odlično. Više se ne može tražiti od njega. Valjda je Rivers napokon shvatio, iako je i sada pogrešio, izvadio je Bobija kad su se vratili i počeli da lome rezultat, Bobi je imao tu vaznu ulogu, poeni, banana, i otvarao je prostor za druge, trebao je još par minuta da ga ostavi, teško da bi Denver uspeo da se vrati, ali mora Rivers po šablonu, da stavi i Bradlija koji srlja ko muva bez glave.. i to je to.

aco

pre 5 godina

НБА играчи + Недовић, Калинић, Лучић, Милутинов. То су наши носиоци. Имамо још добрих играча, али језгро тима је баш моћно.

zizu

pre 5 godina

Ali Jokara je Jokara,cak i uz los procenat suta on je najefikasniji...covek vodi celu ekipu i tu nema dalje.I to se videlo i na prvoj utakmici sezone,a kasnije sta ce biti..to samo onaj gore zna!Bravo Jokara!

JPR24

pre 5 godina

Naslov je malo preterao. Nije Jokić nadigrao Bobija, već je Denver nadigrao Kliperse. Jokić solidan. Bobi odličan. Ali timski, Denver je bio bolji u kljucnim momentima... I odbrana je ličila na nešto. No dobro, tek je prva utakmica, ali se videlo da je odbrana bolje igrana nego sto su igrali prošle sezone. Beli inače sasvim solidna minutaža. Dobar ucinak, nadam se da neće biti povreda i da će imati konstantno takvu minutažu. A Kingsi su se solidno borili protiv Jute. I da, svaka čast Pelikanima, Davis i Mirotić odlični, Elfrid Peyton opalio 10/10/10 tripl dabl, i aj ćao Hjuston... A ovi iz Hornetsa ne planiraju da dovedu nekog krštenog igrača pored Kemba Walker-a ili šta ? Čovek sam, rastura ali sam..

Devla

pre 5 godina

Kunem se, Jokic sa blagim izdanjem bude najbolji strelac na mecu. Kad ga 'proradi' bice 30+ svaku. Sasvim solidan Bjelica i vise nego dobar Marjanovic. Kokosov majstor svog zanata.

Dragan

pre 5 godina

Pa nije baš Jolić nadigrao Bobija. Ono što se vidi iz highlightsa jeste da je Marjanović igrao mnogo atraktivnije sa nekoliko efektnih zakucavanja preko 2-3 protivnička igrača. Šteta što ne dobija veću minutažu u klubu ali izgleda da se i to polako menja.

Vladimir

pre 5 godina

Koliko pročitah sada na pauzi na poslu, svi naši odigrase dobro. Samo neka nastave. I drago mi je zbog Marjanovića što je odmah dobio velike minute.

eX

pre 5 godina

Kao neko ko je bio ponosan odavno kada je Igor Kokoskov otisao u NBA kao pomocni trener, ovo je veliki uspeh Srpske kosarke jer je on prvi stranac u NBA koji radi kao glavni trener, bice legenda posle nekog vremena i samim tim je otvorio vrata nasim buducim trenerima i strucnjacima, igraci to vec imaju ali ovo je sada ceo paket.

znam da znam

pre 5 godina

Jokic, Bjelica, Marjanovic odlicni. Mirotic u transu, Dragic vise nego korektan. Bojan B. u elementu. Kokoskov na visini zadatka. Doncic uplasen prvu utakmicu.

sryugos

pre 5 godina

Bjelica nije zablistao nego zasluzio dodatni trening. Ingls ga je rasturio i sipao dok mu je on pogledom pratio suteve.
Zablistao je Marjanovic a Jokic je bio solidan.
Bravo za Kokoskova, sjajna igra njegovog tima.

genijalac

pre 5 godina

Zašto "samo" 18 minuta? To je realna minutaža za centra njegove građe i godina. Nemojmo preterivati. Bobi prosto ne može da očekuje više od 20 minuta po meču ako hoće da ostane zdrav i svež tokom duge sezone. Nadam se da će nastaviti da dobija minute i pokazuje da zaslužuje NBA ugovor.
(vs, 18. oktobar 2018 08:15)
cuj, 'samo' 18 minuta, pa ajd koliko je to puta on dobio i tih 'samo' 18 minuta prosle sezone? Covjeku ne daju ni takvu sansu, kad je prosle godine igrao 18 minuta protiv denvera takodje, isto je imao nekih 20 poena i 10+ skokova i clipersi su pobjedili, i to pred sam kraj sezone, to je i kostalo denvera play off. Neka oni njemu daju tih 'samo' 18 minuta sve bi bilo uredu, ali njemu oni daju DNP i jedno 2-3 minuta svaka treca utakmica. Jel vidis rtazliku izmedju 2-3 minute i DNP i 'samo' 18 minuta?

genijalac

pre 5 godina

Ako je iko ikoga razvalio, onda je Boban (uz obruc) razvalio njih sve!. U prvom djelu igra nekih 6 minuta i tu se clipersi vracaju u egal, on izlazi, clipersi ponovo idu u dvocifren minus. Posle u drugom poluvremenu Bobi ulazi, i njegovih 11 poena za nekih 1.5 minut ponovo preokrece stvari u korist clipersa, na kraju ga rivers vadi i denver preokrece. Inace Bobi najbolji u klipersima, Jokara najbolji kod denvera a Bjelica (ubjedljivo) najbolji u kingsima, da je kojim slucajem bjelica odigrao 35 minuta, mogu se kladit da nebi izgubili.

bskfan

pre 5 godina

Ovo stvarno nema smisla. Ljudi, gledate li vi utakmice ili samo pogledate rezultate? Boban totalno poludeo, za nepunih 18 minuta ubacio 18 koseva i uhvatio 8 lopti. Usao je sa klupe tako da je manje Jokic stradao, ali Plamli nije znao gde se nalazi pa je napravio 5 licnih na brzinu. Nista mu nisu mogli, zakucavao bez skoka, polopio obruc na opstu radost publike, nepogresiv sa linije slobodnih bacanja, na kraju +7. Bobi izdominirao.

Jokic je odigrao solidno, dao veoma vaznu trojku, ali nista posebno jer u ovakvom sistemu igre i ne moze bolje. Isto kao i prosle godine, Malone forsira Milsapa koji nije mogao da da kos sve do poslednjih par minuta kada je sutirao sloboda bacanja. Barton i Haris su igrali dobro, ostali ispod svojih mogucnosti.

Sakrametova prva petorka igrala sjajno, imali u proseku oko +15, ali zato im je klupa kriminalna pa su otisli -19 i izgubili. Beli odigrao dobro.

MaironDrake

pre 5 godina

Ocigledno ona izjava Gortata nije bila tek tako. Bobi ga sigurno unistava na treninzima. A ovo ne vredi komentarisati....Gortat 18 minuta 6 pts, 6reb, a Bobi za istu minutazu 18pts i 8 reb....

DrMrakic

pre 5 godina

Bobinator, prva utakmica u sezoni i prvi razvaljen obruč, ako mu budu dali ovako i više minuta moraju se zatezati šarafi po celoj NBA

Ray Donovan

pre 5 godina

Sva trojica, plus Kokoskov, na zavidnom nivou, jedino možda Jokic ispod proseka (navikao nas je na bolje partije).Gledao sam i Kingse i Kliperse protiv Denvera, najbolji utisak na mene je ostavio Beli. Kako mi je samo bilo krivo sto je toliko dugo bio u senci nekih zvezda u usponu dok je bio u Minesoti, verujem da je njemu najteže bilo, ipak, lepa zarada ublaži malo taj bol.

petarczv

pre 5 godina

Gledao utakmicu kad je bobi bio na terenu clipersi poveli i onda ga rivers izvodi na dvanmin do kraja i sledi serija denvera i poraz..

Poznavalac košarke

pre 5 godina

Boban za 18 minuta 18 poena, a Yolk-itch tek poslije kad ga je Boban pustio malo nabio statistiku.

Bog sve vidi i nagradi onog ko je igrao u reprezentaciji

A.В.

pre 5 godina

@vs - Нису рекли "само" зато што су мислили да је требало да игра више, него зато што је за толико кратко време постигао толико много поена.

vlada

pre 5 godina

@vs

Реч само у овој реченици служи да нагласи колико је заправо ефикасан, а не да је мало играо.

znam da znam

pre 5 godina

Kenet Farid greje klupu i u Brukliu.. propo lik skroz ...
Minesota smejurija raspad sistema... dok me ni San Antonio nije nesto odusevio.
Pelikani izuzetni u gostima. Mirotic+Dejvis+Rendl= 87 poena...

soni

pre 5 godina

Jokic dosta pasivan, na kraju je pogodio trojku pa dvojku posle ofanzivnog skoka i prakticno zavrsio preokret, ali je premalo forsirao, jeste tek prva utakmica, ali mora da bude agresivniji, dobio je takav ugovor.
A da su Klipersi ozbiljna fransiza neko bi morao da odgovara za ugovor Teodosica. Imas opciju da ga otpustis za 2 miliona, ti mu produzis ugovor, das mu 6 miliona da ti bude mahac peskira, kao Detroit pre 2 sezone Bobiju. Valjda ce naci klub za trejd, mada je opet problem njegova plata, nece mnogo hteti da rizikuje sa njim...

Sir Giggs

pre 5 godina

@Poznavalac kosarke

Da, Bog posebno boduje igru u reprezentaciji. Stavise, mislim da ti Bog automatski da 20p prosek ako igras za reprezentaciju. Bog voli to. Uziva da gleda reprezentacije i zato Bobi igra ovako, a Jokic ocajno.

el

pre 5 godina

Boban za 18 minuta 18 poena, a Yolk-itch tek poslije kad ga je Boban pustio malo nabio statistiku. 

Bog sve vidi i nagradi onog ko je igrao u reprezentaciji
(Poznavalac košarke, 18. oktobar 2018 08:13)

A sta ti vidis, majstore?! Jokic je igrao OI, a Boban je te godine odbio igranje (doduse za kvalifikacije, al ne bitno). Statistiku si inace, procitao. Bas ti ide... Jel si procitao +/-? A recimo da si gledao utakmicu, video bi da se Jokic sada mnogo vise trosi u odbrani sto prouzrokuje tromiji napad. Ne branim ja mijednog, zatajili su kad je bilo najpotrebnije, a jos pritom, obojica su podrzala Vucka.

JPR24

pre 5 godina

Da li je Jokic potpisao na 5 godina ili 4? Na nba salary piše za 4.
(Denver, 18. oktobar 2018 09:00)
5, pogledaj na specijalizovanijim sajtovima. Na vecini vidiš 4 zato sto su salary cap projekcije na 4 godine...

genijalac

pre 5 godina

Stalno spominju Bobijevu odbranu. Jutros gledam utakmicu, nijedan poen nije Denver postigao preko njega. Kad god krenu u Bobija, odbiju se kao od zida. U reket kad god su ušli ili su izgubili loptu ili su bacili frljoku i promašili.
(Arcades, 18. oktobar 2018 08:25)
e bas tako, i cim je jokic dao onu trojku, odma ga je rivers izvadio, posto i on ima to neko misljenje o odbrani, ako jednom pogresi, ne zna, a to sto nisu dali preko njega i sto on u napadu rastura izgleda nema veze, spor je on znas. Ali u sustini mislim, da kad se umori, onda igra slabije i u napadu i u odbrani, a kljuc je upravo kondicija za tolikog covjeka. Ali tih nekih 15-20 min po utakmici, sigurno zasluzuje i ima kondiciju za.

genijalac

pre 5 godina

Najbolje je kad je obruc razvalio a nije ni skocio od zemlje:D Bobi bukvalno kos pop minutu, treba da se zove, Bobi kos po minutu, a ne Bobi DNP. Bjelica pametniji i bolji od saigraca mu, onaj njihov jerger trener izgelda jos i gori i gluplji od malone'a, a kod denvera opet su otisli od 'jokic game' kako su je zvali prosle godine. Ne daju mu da dodaje, vec sva njegova dodavanja su iskljucivo gdje mu uzmu loptu iz ruke i on ih zagradi da prodju ili da sutiraju?! pa malone, glup si. Onaj murray pojma nema, izvikan tesko igrac.

SS

pre 5 godina

Bjelica nije zablistao nego zasluzio dodatni trening. Ingls ga je rasturio i sipao dok mu je on pogledom pratio suteve.
Zablistao je Marjanovic a Jokic je bio solidan.
Bravo za Kokoskova, sjajna igra njegovog tima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sryugos, 18. oktobar 2018 09:21)

Ne znam sta si ti gledao ali Ingls je trojka a Bjelica je igrao cetvorku tako da ga nije ni cuvao nekada ga je preuzimao kada je morao ali nije bio njegov igrac tako da vecina njegovih poena nije krivica Bjelice.Sto se tice cele utakmice sudije su pokrale Sakramento kakve su faule svirale,Juta je pobedila zahvaljujuci 38 sl.bacanja naspram 18

Blue Moon 1167

pre 5 godina

Gledao sam malo Finiks i deluju jako dobro, mislim da ako dovedu nekog pleja uz Ejtona,Arizu,Andersona i fenomenalnog Bukera mozda Sansi mogu da se uguraju u plej-of. Toliko utisaka iz ovih vecerasnjih meceva od sjajnih Lenarda, DeRozena onda Njujork 49 poena u drugoj cetvrtini, Bobinatora, ne bas najbolji debi Doncica stvarno sjajno vece.

Kol

pre 5 godina

Odlicno su odigrali svi, zaista izgleda da ce i Bobi konacno da dobije zasluzenu minutazu, jedino mi nije jasno zasto Teo ne igra osim ako i on nije povredjen!

hveil

pre 5 godina

Marjanovic moze da postize i vise od 18 poena po mecu, ali to su sve periodi u mecu kada se sa druge strane parketa nalazi protivnicka druga postava, i dok se odmaraju glavni igraci obe ekipe. Svi njegovi poeni su dosli preko Ernangomeza i Plamlija a ne preko Milsapa i Jokica. Veliki je rizik u tim rotacijama zadrzati Marjanovica na parketu u trenucima kad protivnicki trener krene da vraca prvu postavu. To se upravo i sada desilo, Rivers je zadrzao Marjanovica u petorci (jer je bio u dobrom napadackom ritmu) i nakon sto je Denver vratio na parket prvu postavu u poslednjih 7-8 minuta; u tom momentu je bilo nekih 7-8 razlike za Kliperse. Narednih par minuta Boban je delovao prilicno pogubljen u za njega novoj situaciji, Denver je trojkom Jokica smanjio na pola kosa i jedino logicno sto sledi je bila izmena. Druga stvar, covek takve gradje i konstitucije jednostavno ne sme da rizikuje vise od 20min na parketu u ovakvom ritmu utakmica (82 utakmice strpane u nekih 200 i kusur dana) ukoliko zeli da bude zdrav i citav i narednih 5-6 godina (a vec ih sada ima punih trideset)

ProdigyCZ

pre 5 godina

@Nemanja,Kakve veze Kokoskov ima sa srpskom kosarkom!?Da,uradio je sjajnu stvar sa Slovenijom i pobedio Srbiju,da nastavim tvoju recenicu,super,zar ne...Sad je on odjednom najveci srpski trener i svi treba da ga slavimo a to sto je nista nije dao nasoj kosarci,niti ce,nema veze.Kao zvezdas mogu da kazem da je za njega Dule bog,nema potrebe da objasnjavam zasto.Treba cenimo ono pravo nase,trenere koji su dali nesto za ovu zemlju,stvorili igrace,vodili reprezentaciju,njih treba da stavljamo na pijedestal,a od Kokoskova nemamo vajde,nama reklama u trenerskom poslu nije potrebna,ceo svet zna ko su Duda i Zeljko.

kiko

pre 5 godina

Jokic standardno dobar, a Marjanovic odlican kao i prosle sezone divlja protiv Nuggetsa zbog njihove jake odbrane na nivou kk mornar-a, nadam se da ce i u nastavku dobiti vise minuta, zasluzio je. Bjelica fenomenaan, sut iz igre 76%, cini mi se da ce se beli konacno naigrati ove sezone. Gledao sam i Dallas, ROY definitivno nece biti Doncic, iako sam onako vise nasinski za njega nego za Aytona, ali onom igrom od juce (ocajnom), tesko i to protiv slabe odbrane Sunsa, ipak nije ovo evropa, ali nadam se da gresim, videcemo ovo je samo pocetak.

Solo

pre 5 godina

Ovaj decko me ne zanima vise uopste. Moze biti najbolji na svetu ali ako konstantno odbija da igra za reprezentaciju, neka njegovi americki navijaci navijaju za njega. Ocigledno mu nismo potrebni.

Dule

pre 5 godina

Samo da kazem ovima ispod da nije samo bitno da Doc shvati da mu je Marijanovic najbolji centar, vec je jos bitnije da to prihvati i nas selektor! Da nam se opet ne desai da izgubimo u finalu eurobasketa, jer nam je najbolji centar sedeo na klupi kad je bilo najbitnije, poslednjih 5 minuta! Reprezentacija treba da bude iznad licnih (ne)simpatija!
I kad vec pominjete minutazu, kako navodno Marijanovic ne moze da igra vise od 15 minuta...hehehe smesno, ali bas smesno! Pa Jao Ming je bio njegove visine i bez problema je igrao 30 - 40 min, a Boban je jos mnogo jaci od njega! Da ne pominjem ostale centre. To su samo trenerske cake koje sluze za izgovor za njegovo sedenje na klupi, a na koje se masa pali. Njegovi su treninzi isuvise ozbiljni za tu minutazu. Da ne pominjem gomilu tajmauta i prekida u NBA gde igrac ne stigne da se umori.

gilepr

pre 5 godina

Ne slazem se sa naslovom. Nisam primetio, na oba snimka, da su igrali jedan protiv drugog, ni jedan na jedan, a nisu mnogo bili ni na parketu, u isto vreme. Alal vera, svakako! Radujem se obojici!!!

NEU

pre 5 godina

Dečko je išao na operaciju... kako vam ne dosadi samo pisati gluposti. Da barem imate smisla za humor. Ali ne, ovo je na nivou prosečnog mravojeda.
(JPR24, 18. oktobar 2018 09:43)
Sada ti meni reci da li ima veće gluposti nego završiti izveštaj na ovaj način:
"Ipak, na zagrevanju pred meč Kingsa u Džeza pokazao je šta je spremio za novu sezonu, šutirao je trojke 8/8."
Da nije bilo nečega ovakvog, Bogdanovića niko ne bi ni spomenuo.

Sabre

pre 5 godina

Cekaj, kako tacno ga je nadigrao? Imao svega 3 poena vise a igao,sta, maltene duplo? Pritom imao klasicne NBA ispucavacke procente suta, i 21 poen.. nista spec, ali realno.

vs

pre 5 godina

Samo da kazem ovima ispod da nije samo bitno da Doc shvati da mu je Marijanovic najbolji centar, vec je jos bitnije da to prihvati i nas selektor! Da nam se opet ne desai da izgubimo u finalu eurobasketa, jer nam je najbolji centar sedeo na klupi kad je bilo najbitnije, poslednjih 5 minuta! Reprezentacija treba da bude iznad licnih (ne)simpatija! 
I kad vec pominjete minutazu, kako navodno Marijanovic ne moze da igra vise od 15 minuta...hehehe smesno, ali bas smesno! Pa Jao Ming je bio njegove visine i bez problema je igrao 30 - 40 min, a Boban je jos mnogo jaci od njega! Da ne pominjem ostale centre. To su samo trenerske cake koje sluze za izgovor za njegovo sedenje na klupi, a na koje se masa pali. Njegovi su treninzi isuvise ozbiljni za tu minutazu. Da ne pominjem gomilu tajmauta i prekida u NBA gde igrac ne stigne da se umori.
Šta ti druže ispriča ovde? Ovo za reprezentaciju nemam reči, zaista nemam... Samo za Jao Minga, učini sebi uslugu i pogledaj na netu kako je njegova karijera tekla upravo zato što je igrao 35-40 minuta. Koliko je utakmica odigrao u svojoj NBA karijeri i koliko je rano istu završio

pera

pre 5 godina

Sada ti meni reci da li ima veće gluposti nego završiti izveštaj na ovaj način:
"Ipak, na zagrevanju pred meč Kingsa u Džeza pokazao je šta je spremio za novu sezonu, šutirao je trojke 8/8."
Da nije bilo nečega ovakvog, Bogdanovića niko ne bi ni spomenuo.
(NEU, 18. oktobar 2018 10:20)

Zasto tebi smeta Bogdan Bogdanovic?

CarloNS

pre 5 godina

Problem uopste nije u Bobiju - njegov problem je taj sto takva vrsta centra izumire u ligi. Malo ima centara trenutno koji ne sutiraju trojke. E sad, on kako-tako moze da igra odbranu i da se nosi sa centrima koji sutiraju trojke, ali mu je jako tesko da se suprotstavi ekipama koje izvode petorke bez centara. Znam da je Cleveland svojevremeno igrao sa petorkama u kojima je James petica. Sad, teorija je ta da bi Bobi to trebao da iskoristi u napadu, ali nema sanse da se on nosi sa njim.

Inace, svaka cast svim nasim na odlicnim partijama!
(PimPong, 18. oktobar 2018 19:16)

Ne izumire pozicija centra zato što takva postavka nije dobra, već zato što trenutno nema kvalitetnih klasičnih centara. Koji bi tim izašao protiv Šeka bez centra? Svaki napad bio bi kucanje + faul. Šek bi u takvoj postavci imao procenat šuta 100%.

nista o nicemu

pre 5 godina

JEL SOLIDAN BOGDAN? 
(nista o nicemu, 18. oktobar 2018 09:09) 
Dečko je išao na operaciju... kako vam ne dosadi samo pisati gluposti. Da barem imate smisla za humor. Ali ne, ovo je na nivou prosečnog mravojeda.
(JPR24, 18. oktobar 2018 09:43)

Sto je isao? Zar se povrede protiv Turkmenistana za repku ne izlece od ljubavi?

prosek 2/10

pre 5 godina

Ako bi se racunala samo zagrevanja ovaj bi bio bolji i od Dzordana. Problem je ocigledno samo kad te cuva gromada zvana Klemen Prepelic pa sut malo malo padne...

Eto

pre 5 godina

Trik je sto je Bobanu svako premali tako da se protivniku isplati da igra small ball jer svakako ne mogu da ga brane, a ovako puno vise iskoristavaju njegove slabe strane.

PimPong

pre 5 godina

Problem uopste nije u Bobiju - njegov problem je taj sto takva vrsta centra izumire u ligi. Malo ima centara trenutno koji ne sutiraju trojke. E sad, on kako-tako moze da igra odbranu i da se nosi sa centrima koji sutiraju trojke, ali mu je jako tesko da se suprotstavi ekipama koje izvode petorke bez centara. Znam da je Cleveland svojevremeno igrao sa petorkama u kojima je James petica. Sad, teorija je ta da bi Bobi to trebao da iskoristi u napadu, ali nema sanse da se on nosi sa njim.

Inace, svaka cast svim nasim na odlicnim partijama!

Milan

pre 5 godina

@Denver
4 sigurne 1 opciona za klub, zbog moguće povrede pa da se zaštiti klub barem malo, nadamo se da neće biti potrebe za tim. (Od nama poznatih igrača Petković ili Teletović).

Goran

pre 5 godina

Pitam se kakve to veze u odnosu na broj postignutig koseva da li ih je postigao igrac iz prve petorke ili bilo koji drugi igrac iz ekipe? Da li ce npr Bobi postizati koseve protiv rezervista ili onih iz prve postave zaista nema nikakvog znacenja. Vazno je da on dobije sansu da da 20 koseva. Protivnicki treneri ce morati da razmisljaju kako da zaustave igraca koji daje toliko koseva.

cybx

pre 5 godina

Ma kakav crni NBA, kakvi bakrači, pa to traje od oktobra do juna.
Skoro 100 utakmica. Ko to prati ? Ko će to gledati?
Jedva čekam kad počne reprenzentacija.
Uh tih 5-6 utakmica. Pa protiv Etiopije, pa Belgije, pa Kine…
Od tog se živi!
Od toga skače BDP , GDP , natalitet, to otvara radna mesta …
To bre vraća Kosovo, bre.
Repka je svetinja, kakvo bre služenje vojnog roka!
Samo repka … Repka ( jel se tako sad kaže)?

Ok, nema frke.

Poznavalac košarke

pre 5 godina

Boban za 18 minuta 18 poena, a Yolk-itch tek poslije kad ga je Boban pustio malo nabio statistiku.

Bog sve vidi i nagradi onog ko je igrao u reprezentaciji

Solo

pre 5 godina

Ovaj decko me ne zanima vise uopste. Moze biti najbolji na svetu ali ako konstantno odbija da igra za reprezentaciju, neka njegovi americki navijaci navijaju za njega. Ocigledno mu nismo potrebni.

ProdigyCZ

pre 5 godina

@Nemanja,Kakve veze Kokoskov ima sa srpskom kosarkom!?Da,uradio je sjajnu stvar sa Slovenijom i pobedio Srbiju,da nastavim tvoju recenicu,super,zar ne...Sad je on odjednom najveci srpski trener i svi treba da ga slavimo a to sto je nista nije dao nasoj kosarci,niti ce,nema veze.Kao zvezdas mogu da kazem da je za njega Dule bog,nema potrebe da objasnjavam zasto.Treba cenimo ono pravo nase,trenere koji su dali nesto za ovu zemlju,stvorili igrace,vodili reprezentaciju,njih treba da stavljamo na pijedestal,a od Kokoskova nemamo vajde,nama reklama u trenerskom poslu nije potrebna,ceo svet zna ko su Duda i Zeljko.

nista o nicemu

pre 5 godina

JEL SOLIDAN BOGDAN? 
(nista o nicemu, 18. oktobar 2018 09:09) 
Dečko je išao na operaciju... kako vam ne dosadi samo pisati gluposti. Da barem imate smisla za humor. Ali ne, ovo je na nivou prosečnog mravojeda.
(JPR24, 18. oktobar 2018 09:43)

Sto je isao? Zar se povrede protiv Turkmenistana za repku ne izlece od ljubavi?

vs

pre 5 godina

Samo da kazem ovima ispod da nije samo bitno da Doc shvati da mu je Marijanovic najbolji centar, vec je jos bitnije da to prihvati i nas selektor! Da nam se opet ne desai da izgubimo u finalu eurobasketa, jer nam je najbolji centar sedeo na klupi kad je bilo najbitnije, poslednjih 5 minuta! Reprezentacija treba da bude iznad licnih (ne)simpatija! 
I kad vec pominjete minutazu, kako navodno Marijanovic ne moze da igra vise od 15 minuta...hehehe smesno, ali bas smesno! Pa Jao Ming je bio njegove visine i bez problema je igrao 30 - 40 min, a Boban je jos mnogo jaci od njega! Da ne pominjem ostale centre. To su samo trenerske cake koje sluze za izgovor za njegovo sedenje na klupi, a na koje se masa pali. Njegovi su treninzi isuvise ozbiljni za tu minutazu. Da ne pominjem gomilu tajmauta i prekida u NBA gde igrac ne stigne da se umori.
Šta ti druže ispriča ovde? Ovo za reprezentaciju nemam reči, zaista nemam... Samo za Jao Minga, učini sebi uslugu i pogledaj na netu kako je njegova karijera tekla upravo zato što je igrao 35-40 minuta. Koliko je utakmica odigrao u svojoj NBA karijeri i koliko je rano istu završio

Dule

pre 5 godina

Samo da kazem ovima ispod da nije samo bitno da Doc shvati da mu je Marijanovic najbolji centar, vec je jos bitnije da to prihvati i nas selektor! Da nam se opet ne desai da izgubimo u finalu eurobasketa, jer nam je najbolji centar sedeo na klupi kad je bilo najbitnije, poslednjih 5 minuta! Reprezentacija treba da bude iznad licnih (ne)simpatija!
I kad vec pominjete minutazu, kako navodno Marijanovic ne moze da igra vise od 15 minuta...hehehe smesno, ali bas smesno! Pa Jao Ming je bio njegove visine i bez problema je igrao 30 - 40 min, a Boban je jos mnogo jaci od njega! Da ne pominjem ostale centre. To su samo trenerske cake koje sluze za izgovor za njegovo sedenje na klupi, a na koje se masa pali. Njegovi su treninzi isuvise ozbiljni za tu minutazu. Da ne pominjem gomilu tajmauta i prekida u NBA gde igrac ne stigne da se umori.

Sabre

pre 5 godina

Cekaj, kako tacno ga je nadigrao? Imao svega 3 poena vise a igao,sta, maltene duplo? Pritom imao klasicne NBA ispucavacke procente suta, i 21 poen.. nista spec, ali realno.

NEU

pre 5 godina

Dečko je išao na operaciju... kako vam ne dosadi samo pisati gluposti. Da barem imate smisla za humor. Ali ne, ovo je na nivou prosečnog mravojeda.
(JPR24, 18. oktobar 2018 09:43)
Sada ti meni reci da li ima veće gluposti nego završiti izveštaj na ovaj način:
"Ipak, na zagrevanju pred meč Kingsa u Džeza pokazao je šta je spremio za novu sezonu, šutirao je trojke 8/8."
Da nije bilo nečega ovakvog, Bogdanovića niko ne bi ni spomenuo.

Nemanja

pre 5 godina

Ljudi sta uradi ovaj Kokoskov 34 asistencije Phenix ja ono u zivotu nisam video kakva svemirska kosarka timski prptok lopte...a sta je sa Slovenijom uradio tek...mozda i najbolji trener ofanzivni na svetu u smislu kreacije..definitivno mi SRBI imamo prirodni talenat za basket svatanje igre najbolji treneri su Srbi, treba samo pare u to ulagati.

Petar

pre 5 godina

Ali ono: Bogdan na zagrevanju trojke 8/8...ne znam dal da se smejem ili placem. Pa ljudi i da je bacao 20/20 na zagrevanju, i ja sam u osnovnoj bacao serije 10/10 trojke na fizickom a ovo je profesionalni NBA igrac suter, ako je uspeh 8/8 trojke na zagrevanju ja ne znam o cemu pricamo. Budimo malo realni

sryugos

pre 5 godina

Bjelica nije zablistao nego zasluzio dodatni trening. Ingls ga je rasturio i sipao dok mu je on pogledom pratio suteve.
Zablistao je Marjanovic a Jokic je bio solidan.
Bravo za Kokoskova, sjajna igra njegovog tima.

goblin

pre 5 godina

Bobi je toliko domintan da bi imao sezonu 20+10 samo kad bi dobio šansu.Ne igra odbranu? Pa ne igra je pola lige.U redu je da bude rezerva Dramondu ili Džordanu ali jednom Gortatu??? Jokić mora da uzima više šuteva(20+),vreme je.Bjelica sjajan,ali Kingsi su očajni,nisam siguran koliko ce Divac jos imati podrsku u klubu.Bravo za Doncica,uzeo puno šuteva(docice i vise poena) za prvi mec u NBA,i treba da igra za licnu statistiku u lošem timu sa lošim saigračima.Nadam se da ce i Bogdan tako igrati kad se vrati.

prosek 2/10

pre 5 godina

Ako bi se racunala samo zagrevanja ovaj bi bio bolji i od Dzordana. Problem je ocigledno samo kad te cuva gromada zvana Klemen Prepelic pa sut malo malo padne...

vs

pre 5 godina

Zašto "samo" 18 minuta? To je realna minutaža za centra njegove građe i godina. Nemojmo preterivati. Bobi prosto ne može da očekuje više od 20 minuta po meču ako hoće da ostane zdrav i svež tokom duge sezone. Nadam se da će nastaviti da dobija minute i pokazuje da zaslužuje NBA ugovor.

U Stanojka zena ko devojka

pre 5 godina

Dok je Marjanović igrao Klipersi su vodili. Kad ga je trener na kraju izveo Nagetsi su buknuli i okrenuli rezultat. Marjanovića možete zaustaviti samo ako ga samarate po rukama (pod uslovom da vam ne sude faul).

Marko

pre 5 godina

Bobi kad je u igri igra se samo preko njega zato i vakve brojke, on je igrac zadatka da udje i napravi pometnju...Jokic popravio odbranu, iako mu je sut slabiji sad je kompletan igrac i superstar...

JPR24

pre 5 godina

JEL SOLIDAN BOGDAN?
(nista o nicemu, 18. oktobar 2018 09:09)
Dečko je išao na operaciju... kako vam ne dosadi samo pisati gluposti. Da barem imate smisla za humor. Ali ne, ovo je na nivou prosečnog mravojeda.

el

pre 5 godina

Boban za 18 minuta 18 poena, a Yolk-itch tek poslije kad ga je Boban pustio malo nabio statistiku. 

Bog sve vidi i nagradi onog ko je igrao u reprezentaciji
(Poznavalac košarke, 18. oktobar 2018 08:13)

A sta ti vidis, majstore?! Jokic je igrao OI, a Boban je te godine odbio igranje (doduse za kvalifikacije, al ne bitno). Statistiku si inace, procitao. Bas ti ide... Jel si procitao +/-? A recimo da si gledao utakmicu, video bi da se Jokic sada mnogo vise trosi u odbrani sto prouzrokuje tromiji napad. Ne branim ja mijednog, zatajili su kad je bilo najpotrebnije, a jos pritom, obojica su podrzala Vucka.

genijalac

pre 5 godina

Najbolje je kad je obruc razvalio a nije ni skocio od zemlje:D Bobi bukvalno kos pop minutu, treba da se zove, Bobi kos po minutu, a ne Bobi DNP. Bjelica pametniji i bolji od saigraca mu, onaj njihov jerger trener izgelda jos i gori i gluplji od malone'a, a kod denvera opet su otisli od 'jokic game' kako su je zvali prosle godine. Ne daju mu da dodaje, vec sva njegova dodavanja su iskljucivo gdje mu uzmu loptu iz ruke i on ih zagradi da prodju ili da sutiraju?! pa malone, glup si. Onaj murray pojma nema, izvikan tesko igrac.

hveil

pre 5 godina

Marjanovic moze da postize i vise od 18 poena po mecu, ali to su sve periodi u mecu kada se sa druge strane parketa nalazi protivnicka druga postava, i dok se odmaraju glavni igraci obe ekipe. Svi njegovi poeni su dosli preko Ernangomeza i Plamlija a ne preko Milsapa i Jokica. Veliki je rizik u tim rotacijama zadrzati Marjanovica na parketu u trenucima kad protivnicki trener krene da vraca prvu postavu. To se upravo i sada desilo, Rivers je zadrzao Marjanovica u petorci (jer je bio u dobrom napadackom ritmu) i nakon sto je Denver vratio na parket prvu postavu u poslednjih 7-8 minuta; u tom momentu je bilo nekih 7-8 razlike za Kliperse. Narednih par minuta Boban je delovao prilicno pogubljen u za njega novoj situaciji, Denver je trojkom Jokica smanjio na pola kosa i jedino logicno sto sledi je bila izmena. Druga stvar, covek takve gradje i konstitucije jednostavno ne sme da rizikuje vise od 20min na parketu u ovakvom ritmu utakmica (82 utakmice strpane u nekih 200 i kusur dana) ukoliko zeli da bude zdrav i citav i narednih 5-6 godina (a vec ih sada ima punih trideset)

Sir Giggs

pre 5 godina

@Poznavalac kosarke

Da, Bog posebno boduje igru u reprezentaciji. Stavise, mislim da ti Bog automatski da 20p prosek ako igras za reprezentaciju. Bog voli to. Uziva da gleda reprezentacije i zato Bobi igra ovako, a Jokic ocajno.

znam da znam

pre 5 godina

Jokic, Bjelica, Marjanovic odlicni. Mirotic u transu, Dragic vise nego korektan. Bojan B. u elementu. Kokoskov na visini zadatka. Doncic uplasen prvu utakmicu.

Dragan

pre 5 godina

Pa nije baš Jolić nadigrao Bobija. Ono što se vidi iz highlightsa jeste da je Marjanović igrao mnogo atraktivnije sa nekoliko efektnih zakucavanja preko 2-3 protivnička igrača. Šteta što ne dobija veću minutažu u klubu ali izgleda da se i to polako menja.

pera

pre 5 godina

Sada ti meni reci da li ima veće gluposti nego završiti izveštaj na ovaj način:
"Ipak, na zagrevanju pred meč Kingsa u Džeza pokazao je šta je spremio za novu sezonu, šutirao je trojke 8/8."
Da nije bilo nečega ovakvog, Bogdanovića niko ne bi ni spomenuo.
(NEU, 18. oktobar 2018 10:20)

Zasto tebi smeta Bogdan Bogdanovic?

we are the champions

pre 5 godina

Svaka čast momci.Jokic standardan.Bravo Bobi,počeo si da dominiras:).Isplatio se trud u pripremnom periodu.Samo digni ruke u vis i niko ti ne može ništa:)

kiko

pre 5 godina

Jokic standardno dobar, a Marjanovic odlican kao i prosle sezone divlja protiv Nuggetsa zbog njihove jake odbrane na nivou kk mornar-a, nadam se da ce i u nastavku dobiti vise minuta, zasluzio je. Bjelica fenomenaan, sut iz igre 76%, cini mi se da ce se beli konacno naigrati ove sezone. Gledao sam i Dallas, ROY definitivno nece biti Doncic, iako sam onako vise nasinski za njega nego za Aytona, ali onom igrom od juce (ocajnom), tesko i to protiv slabe odbrane Sunsa, ipak nije ovo evropa, ali nadam se da gresim, videcemo ovo je samo pocetak.

zizu

pre 5 godina

Ali Jokara je Jokara,cak i uz los procenat suta on je najefikasniji...covek vodi celu ekipu i tu nema dalje.I to se videlo i na prvoj utakmici sezone,a kasnije sta ce biti..to samo onaj gore zna!Bravo Jokara!

gilepr

pre 5 godina

Ne slazem se sa naslovom. Nisam primetio, na oba snimka, da su igrali jedan protiv drugog, ni jedan na jedan, a nisu mnogo bili ni na parketu, u isto vreme. Alal vera, svakako! Radujem se obojici!!!

4k4.Dex

pre 5 godina

Bobi dominacija, Jokic moze i bolje, Beli odlican... boze molim te da jednom zaigraju zajedno da protivnici ne znaju sta da brane. Samo da vidim izraz lica trenera npr. Hrvatske kad izadje Jokic napokon a udje mu Bobi...

Devla

pre 5 godina

Kunem se, Jokic sa blagim izdanjem bude najbolji strelac na mecu. Kad ga 'proradi' bice 30+ svaku. Sasvim solidan Bjelica i vise nego dobar Marjanovic. Kokosov majstor svog zanata.

JPR24

pre 5 godina

Naslov je malo preterao. Nije Jokić nadigrao Bobija, već je Denver nadigrao Kliperse. Jokić solidan. Bobi odličan. Ali timski, Denver je bio bolji u kljucnim momentima... I odbrana je ličila na nešto. No dobro, tek je prva utakmica, ali se videlo da je odbrana bolje igrana nego sto su igrali prošle sezone. Beli inače sasvim solidna minutaža. Dobar ucinak, nadam se da neće biti povreda i da će imati konstantno takvu minutažu. A Kingsi su se solidno borili protiv Jute. I da, svaka čast Pelikanima, Davis i Mirotić odlični, Elfrid Peyton opalio 10/10/10 tripl dabl, i aj ćao Hjuston... A ovi iz Hornetsa ne planiraju da dovedu nekog krštenog igrača pored Kemba Walker-a ili šta ? Čovek sam, rastura ali sam..

genijalac

pre 5 godina

Zašto "samo" 18 minuta? To je realna minutaža za centra njegove građe i godina. Nemojmo preterivati. Bobi prosto ne može da očekuje više od 20 minuta po meču ako hoće da ostane zdrav i svež tokom duge sezone. Nadam se da će nastaviti da dobija minute i pokazuje da zaslužuje NBA ugovor.
(vs, 18. oktobar 2018 08:15)
cuj, 'samo' 18 minuta, pa ajd koliko je to puta on dobio i tih 'samo' 18 minuta prosle sezone? Covjeku ne daju ni takvu sansu, kad je prosle godine igrao 18 minuta protiv denvera takodje, isto je imao nekih 20 poena i 10+ skokova i clipersi su pobjedili, i to pred sam kraj sezone, to je i kostalo denvera play off. Neka oni njemu daju tih 'samo' 18 minuta sve bi bilo uredu, ali njemu oni daju DNP i jedno 2-3 minuta svaka treca utakmica. Jel vidis rtazliku izmedju 2-3 minute i DNP i 'samo' 18 minuta?

Arcades

pre 5 godina

Stalno spominju Bobijevu odbranu. Jutros gledam utakmicu, nijedan poen nije Denver postigao preko njega. Kad god krenu u Bobija, odbiju se kao od zida. U reket kad god su ušli ili su izgubili loptu ili su bacili frljoku i promašili.

Blue Moon 1167

pre 5 godina

Gledao sam malo Finiks i deluju jako dobro, mislim da ako dovedu nekog pleja uz Ejtona,Arizu,Andersona i fenomenalnog Bukera mozda Sansi mogu da se uguraju u plej-of. Toliko utisaka iz ovih vecerasnjih meceva od sjajnih Lenarda, DeRozena onda Njujork 49 poena u drugoj cetvrtini, Bobinatora, ne bas najbolji debi Doncica stvarno sjajno vece.

aco

pre 5 godina

НБА играчи + Недовић, Калинић, Лучић, Милутинов. То су наши носиоци. Имамо још добрих играча, али језгро тима је баш моћно.

A.В.

pre 5 godina

@vs - Нису рекли "само" зато што су мислили да је требало да игра више, него зато што је за толико кратко време постигао толико много поена.

JPR24

pre 5 godina

Da li je Jokic potpisao na 5 godina ili 4? Na nba salary piše za 4.
(Denver, 18. oktobar 2018 09:00)
5, pogledaj na specijalizovanijim sajtovima. Na vecini vidiš 4 zato sto su salary cap projekcije na 4 godine...

Pefi

pre 5 godina

Bjelica protraćio 3 godine u Minesoti. Uvek sam govorio da on u Nba može da igra bez problema samo mu treba pismena ekipa. Ovo će biti njegova sezona.

MaironDrake

pre 5 godina

Ocigledno ona izjava Gortata nije bila tek tako. Bobi ga sigurno unistava na treninzima. A ovo ne vredi komentarisati....Gortat 18 minuta 6 pts, 6reb, a Bobi za istu minutazu 18pts i 8 reb....

bskfan

pre 5 godina

Ovo stvarno nema smisla. Ljudi, gledate li vi utakmice ili samo pogledate rezultate? Boban totalno poludeo, za nepunih 18 minuta ubacio 18 koseva i uhvatio 8 lopti. Usao je sa klupe tako da je manje Jokic stradao, ali Plamli nije znao gde se nalazi pa je napravio 5 licnih na brzinu. Nista mu nisu mogli, zakucavao bez skoka, polopio obruc na opstu radost publike, nepogresiv sa linije slobodnih bacanja, na kraju +7. Bobi izdominirao.

Jokic je odigrao solidno, dao veoma vaznu trojku, ali nista posebno jer u ovakvom sistemu igre i ne moze bolje. Isto kao i prosle godine, Malone forsira Milsapa koji nije mogao da da kos sve do poslednjih par minuta kada je sutirao sloboda bacanja. Barton i Haris su igrali dobro, ostali ispod svojih mogucnosti.

Sakrametova prva petorka igrala sjajno, imali u proseku oko +15, ali zato im je klupa kriminalna pa su otisli -19 i izgubili. Beli odigrao dobro.

soni

pre 5 godina

Jokic dosta pasivan, na kraju je pogodio trojku pa dvojku posle ofanzivnog skoka i prakticno zavrsio preokret, ali je premalo forsirao, jeste tek prva utakmica, ali mora da bude agresivniji, dobio je takav ugovor.
A da su Klipersi ozbiljna fransiza neko bi morao da odgovara za ugovor Teodosica. Imas opciju da ga otpustis za 2 miliona, ti mu produzis ugovor, das mu 6 miliona da ti bude mahac peskira, kao Detroit pre 2 sezone Bobiju. Valjda ce naci klub za trejd, mada je opet problem njegova plata, nece mnogo hteti da rizikuje sa njim...

DrMrakic

pre 5 godina

Bobinator, prva utakmica u sezoni i prvi razvaljen obruč, ako mu budu dali ovako i više minuta moraju se zatezati šarafi po celoj NBA

lal

pre 5 godina

mene odusevljava stanje uma i mentalna snaga bobija marjanovica... on jednostavno mirno ceka da ga trener uvede u igru i onda pokida... ali svaki, bukvalno svaki put, bez izuzetka...

znam da znam

pre 5 godina

Kenet Farid greje klupu i u Brukliu.. propo lik skroz ...
Minesota smejurija raspad sistema... dok me ni San Antonio nije nesto odusevio.
Pelikani izuzetni u gostima. Mirotic+Dejvis+Rendl= 87 poena...

petarczv

pre 5 godina

Gledao utakmicu kad je bobi bio na terenu clipersi poveli i onda ga rivers izvodi na dvanmin do kraja i sledi serija denvera i poraz..

eX

pre 5 godina

Kao neko ko je bio ponosan odavno kada je Igor Kokoskov otisao u NBA kao pomocni trener, ovo je veliki uspeh Srpske kosarke jer je on prvi stranac u NBA koji radi kao glavni trener, bice legenda posle nekog vremena i samim tim je otvorio vrata nasim buducim trenerima i strucnjacima, igraci to vec imaju ali ovo je sada ceo paket.

Vladimir

pre 5 godina

Koliko pročitah sada na pauzi na poslu, svi naši odigrase dobro. Samo neka nastave. I drago mi je zbog Marjanovića što je odmah dobio velike minute.

Kol

pre 5 godina

Odlicno su odigrali svi, zaista izgleda da ce i Bobi konacno da dobije zasluzenu minutazu, jedino mi nije jasno zasto Teo ne igra osim ako i on nije povredjen!

JPR24

pre 5 godina

Zašto "samo" 18 minuta? To je realna minutaža za centra njegove građe i godina. Nemojmo preterivati. Bobi prosto ne može da očekuje više od 20 minuta po meču ako hoće da ostane zdrav i svež tokom duge sezone. Nadam se da će nastaviti da dobija minute i pokazuje da zaslužuje NBA ugovor.
(vs, 18. oktobar 2018 08:15)
18-20 minuta za Bobija je odlično. Više se ne može tražiti od njega. Valjda je Rivers napokon shvatio, iako je i sada pogrešio, izvadio je Bobija kad su se vratili i počeli da lome rezultat, Bobi je imao tu vaznu ulogu, poeni, banana, i otvarao je prostor za druge, trebao je još par minuta da ga ostavi, teško da bi Denver uspeo da se vrati, ali mora Rivers po šablonu, da stavi i Bradlija koji srlja ko muva bez glave.. i to je to.

vlada

pre 5 godina

@vs

Реч само у овој реченици служи да нагласи колико је заправо ефикасан, а не да је мало играо.

genijalac

pre 5 godina

Ako je iko ikoga razvalio, onda je Boban (uz obruc) razvalio njih sve!. U prvom djelu igra nekih 6 minuta i tu se clipersi vracaju u egal, on izlazi, clipersi ponovo idu u dvocifren minus. Posle u drugom poluvremenu Bobi ulazi, i njegovih 11 poena za nekih 1.5 minut ponovo preokrece stvari u korist clipersa, na kraju ga rivers vadi i denver preokrece. Inace Bobi najbolji u klipersima, Jokara najbolji kod denvera a Bjelica (ubjedljivo) najbolji u kingsima, da je kojim slucajem bjelica odigrao 35 minuta, mogu se kladit da nebi izgubili.

SS

pre 5 godina

Bjelica nije zablistao nego zasluzio dodatni trening. Ingls ga je rasturio i sipao dok mu je on pogledom pratio suteve.
Zablistao je Marjanovic a Jokic je bio solidan.
Bravo za Kokoskova, sjajna igra njegovog tima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sryugos, 18. oktobar 2018 09:21)

Ne znam sta si ti gledao ali Ingls je trojka a Bjelica je igrao cetvorku tako da ga nije ni cuvao nekada ga je preuzimao kada je morao ali nije bio njegov igrac tako da vecina njegovih poena nije krivica Bjelice.Sto se tice cele utakmice sudije su pokrale Sakramento kakve su faule svirale,Juta je pobedila zahvaljujuci 38 sl.bacanja naspram 18

PimPong

pre 5 godina

Problem uopste nije u Bobiju - njegov problem je taj sto takva vrsta centra izumire u ligi. Malo ima centara trenutno koji ne sutiraju trojke. E sad, on kako-tako moze da igra odbranu i da se nosi sa centrima koji sutiraju trojke, ali mu je jako tesko da se suprotstavi ekipama koje izvode petorke bez centara. Znam da je Cleveland svojevremeno igrao sa petorkama u kojima je James petica. Sad, teorija je ta da bi Bobi to trebao da iskoristi u napadu, ali nema sanse da se on nosi sa njim.

Inace, svaka cast svim nasim na odlicnim partijama!

CarloNS

pre 5 godina

Problem uopste nije u Bobiju - njegov problem je taj sto takva vrsta centra izumire u ligi. Malo ima centara trenutno koji ne sutiraju trojke. E sad, on kako-tako moze da igra odbranu i da se nosi sa centrima koji sutiraju trojke, ali mu je jako tesko da se suprotstavi ekipama koje izvode petorke bez centara. Znam da je Cleveland svojevremeno igrao sa petorkama u kojima je James petica. Sad, teorija je ta da bi Bobi to trebao da iskoristi u napadu, ali nema sanse da se on nosi sa njim.

Inace, svaka cast svim nasim na odlicnim partijama!
(PimPong, 18. oktobar 2018 19:16)

Ne izumire pozicija centra zato što takva postavka nije dobra, već zato što trenutno nema kvalitetnih klasičnih centara. Koji bi tim izašao protiv Šeka bez centra? Svaki napad bio bi kucanje + faul. Šek bi u takvoj postavci imao procenat šuta 100%.

Ray Donovan

pre 5 godina

Sva trojica, plus Kokoskov, na zavidnom nivou, jedino možda Jokic ispod proseka (navikao nas je na bolje partije).Gledao sam i Kingse i Kliperse protiv Denvera, najbolji utisak na mene je ostavio Beli. Kako mi je samo bilo krivo sto je toliko dugo bio u senci nekih zvezda u usponu dok je bio u Minesoti, verujem da je njemu najteže bilo, ipak, lepa zarada ublaži malo taj bol.

Milan

pre 5 godina

@Denver
4 sigurne 1 opciona za klub, zbog moguće povrede pa da se zaštiti klub barem malo, nadamo se da neće biti potrebe za tim. (Od nama poznatih igrača Petković ili Teletović).

Eto

pre 5 godina

Trik je sto je Bobanu svako premali tako da se protivniku isplati da igra small ball jer svakako ne mogu da ga brane, a ovako puno vise iskoristavaju njegove slabe strane.

genijalac

pre 5 godina

Stalno spominju Bobijevu odbranu. Jutros gledam utakmicu, nijedan poen nije Denver postigao preko njega. Kad god krenu u Bobija, odbiju se kao od zida. U reket kad god su ušli ili su izgubili loptu ili su bacili frljoku i promašili.
(Arcades, 18. oktobar 2018 08:25)
e bas tako, i cim je jokic dao onu trojku, odma ga je rivers izvadio, posto i on ima to neko misljenje o odbrani, ako jednom pogresi, ne zna, a to sto nisu dali preko njega i sto on u napadu rastura izgleda nema veze, spor je on znas. Ali u sustini mislim, da kad se umori, onda igra slabije i u napadu i u odbrani, a kljuc je upravo kondicija za tolikog covjeka. Ali tih nekih 15-20 min po utakmici, sigurno zasluzuje i ima kondiciju za.

Goran

pre 5 godina

Pitam se kakve to veze u odnosu na broj postignutig koseva da li ih je postigao igrac iz prve petorke ili bilo koji drugi igrac iz ekipe? Da li ce npr Bobi postizati koseve protiv rezervista ili onih iz prve postave zaista nema nikakvog znacenja. Vazno je da on dobije sansu da da 20 koseva. Protivnicki treneri ce morati da razmisljaju kako da zaustave igraca koji daje toliko koseva.