1. Neka Novak i dalje bude "netalentovan", samo neka nastavi da pobedjuje.
    (BigZ, 15. oktobar 2018 20:50)

    # Link komentara

  2. Talenat na jednu stranu, rad i posvecenost na drugu. Mnogo je ruzno reci za Novaka da nije talentovan kao Federer, mozda nema lakocu udaraca kao Federer...ovi bivsi teniseri svasta dozvoljavaju sebi. Nole je kada je sav svoj nedodirljiv, po svim kriterijumima...hvala dragom Bogu da se vrati iz ambisa i sada mu je opet nebo granica, nisu grdni svesni sta moze da im priredi u narednim godinama, ako se zainati!
    ps. Pozdrav Vule!
    (anica, 15. oktobar 2018 19:51)

    # Link komentara

  3. @ i tako ...to sve može da okači mačku o rep ako ode u penziju sa negativnim skorom sa Novakom. Ne igra dugo protiv Novaka.Samo 12 -13 godina. A jeste ga drao Novak...aaaaaaahhaaahhaaa ...GOAT a ..izgubio skoro 30puta od nekog klinca iz Beograda!!!!
     (VUK, 15. oktobar 2018 14:48)

    # Link komentara

  4. Evo sad ce stari cika da vam lepo objasni kako stoje stvari: Rodzer Federer je definitivno treci najbolji igrac u svojoj eri.
    (nemadileme, 15. oktobar 2018 14:36)

    # Link komentara

  5. @ "koliko je ovaj Greg zaludan."
    (nikola, 14. oktobar 2018 18:17)

    Jes', vala! Za nekoliko hiljadarki eura komentarise tenis.
    (mi nismo zaludni. Mi komentarisemo za dz, 15. oktobar 2018 14:21)

    # Link komentara

  6. Federer jeste atraktivniji ali Nole ima najveći potencijal tj. kad je u formi uvek igra bolje tj postiže bolje rezultate od očekivanih. Nole uvek diže svoj nivo igre i kad mislite da bolje od prikazanog ne može, on nas iznenadi još boljom igrom. Njegov potencijal ne može da se nasluti ni u 31. godini jer u tim godinama ( i kad bude stariji ) on može da igra bolje nego 2015. godine kad je igrao najbolji tenis ikad viđen.
    (Talentovani, 15. oktobar 2018 12:50)

    # Link komentara

  7. Sta imate od tog veličanja Djokovića, da mi je znati!
    (Krsta)

    Istinu, Krsto, istinu.
    (Pogledaj stvari kakvim jesu, 15. oktobar 2018 12:37)

    # Link komentara

  8. @VUK
    20,98,310...
     (i tako..., 15. oktobar 2018 12:01)

    # Link komentara

  9. Federer je GOAT, kraj price.
     (BODIBOND, 15. oktobar 2018 11:03)

    # Link komentara

  10. Sta imate od tog veličanja Djokovića, da mi je znati!
     (Krsta, 15. oktobar 2018 10:47)

    # Link komentara

  11. hahaha svasta cu jos procitati od ovih polu - tenisera, Djokovic je za ove bivse tenisere covek sa druge planete, a oni nasli za shodno da ga komentarisu PRESMESNO JE !!!
     (mich, 15. oktobar 2018 10:36)

    # Link komentara

  12. Nema talentat kao Federer.
    Novakov je talenat mnogo raskošniji.
    (Tamarac, 15. oktobar 2018 10:28)

    # Link komentara

  13. Čemu sva ta priča, ne razumem toliku potrebu da se po svaku cenu neko ipak istakne nad Novakom, pa čak kada se radi o Federeru koji je izuzetan.Prosto oni su neuporedivi, osim da obojica igraju tenis.. Novak je prosto Univerzum sui generis. Neverovatan, neponovljiv. Uživam kad ga gledam
    (budva, 15. oktobar 2018 10:19)

    # Link komentara

  14. @Neznalico, dobar si nik izabrao, jer ti ne znaš da postoje bitne i nebitne statističke kategorije. Evo npr, Karlović je u karijeri ispalio preko 12000 asova, a koliko slemova je osvojio, da li je ušao u top 10?
     (Danko, 15. oktobar 2018 09:57)

    # Link komentara

  15. Za sve one koji veličaju Federera: Osvojio najviše Mastersa? Ne. Pobedio na svakom od Mastersa? Ne. Držao sva 4 slema u istom trenutku? Ne. Osvojio najviše završnih Mastersa? Ne. Ima više uzastopnih pobeda na Turu? Ne. Ima bolji H2H? Ne. U svim tim kategorijama bolji je Novak. Mislite o tome. Dominacija Novaka je najveća u istoriji. U najjačoj konkurenciji u istoriji.
     (Neznalica, 15. oktobar 2018 09:44)

    # Link komentara

  16. @Miki...ahhahhaahaaa...teši se...izbegao ga je odlaskom u operacionu salu! A kada se oporavio.."goat" probao i dobio po ušima. Sada mora bežati do kraja karijere. Nema više ni teorijske šanse da pruži dostojan otpor Đokoviću. Spor je kao puž. Nema više šanse. Braniš komentarima nemoguće.Realnost je da je Novak u ovom trenutku svetlosnu godinu ispred. Šta je bilo to se dedi snilo. Jedino bitno je šta je danas i šta ce biti. Federer je definitivno aut za velika dela.Ne može.Ne da Novak.
     (VUK, 15. oktobar 2018 09:30)

    # Link komentara

  17. Bez servisa Roze je samo jos jedan vrhunski teniser. Za razliku od njega, Novak i Rafa imaju sve i ne oslanjaju se ni na jedan element igre eksluzivno. Rafi mozete oduzeti snagu, opet ce mu ostati mozda i najbolji forhend u istoriji ili na mentalnu snagu. Novak je najinteligentniji teniser ikada i njegova igra se zasniva na savrsenom balansu izmedju defanzive i ofanzivne igre. Kad mu servis radi kako treba, nema mu ravnog. Ako servis ne ide, oslonice se na bekhend paralelu ili retern. Rafini uspesi na travi ili Novakovi na svim podlogama pokazuju koliko su njih dvojica kompletni teniseri. Sa druge strane ta Rozeova jednodimenzionalnost ima i dobre strane, jer mu odlican servis omogucava da igra uspesno i u poznim igrackim godinama, slicno kao i Karlovic ili Anderson. Dok ga bude servis sluzio, dotle ce i igrati. Tamo gde servis ima smanjenu ulogu, kao na sljaci, tu se vec penzionisao.
    (Sustina, 15. oktobar 2018 09:16)

    # Link komentara

  18. Djede Gavrilo, apsolutno nisi u pravu jer su ti merila dvostruka. Čim pridaješ veliku važnost međusobnim duelima znači da tenis nije tvoja zona interesovanja. Kažeš da je sport merljiva kategorija, pogotovo individualni, a tu je zakon sledeći: broj osvojenih slemova, broj nedelja na broju 1 i bro turnira ukupno. SVE te rekorde drži RF, SVE! Favorizovanje Novaka je obično subjektivno, navijačko natezanje. Niko nema pozitivan h2h sa svima, a svima su cilj trofeji!
     (Danilo, 15. oktobar 2018 09:02)

    # Link komentara

  19. Korektan naslov. I da Novak prestigne Federera po svim trofejima i rekordima, nikad nece biti na Federerovom nivou, jer kad je on bio najbolji, nije mu bilo premca u kretanju, u inteligenciji, u stilu igre. Jednostavno je najbolji. To sto mi volimo Noleta, to je drugo, ali realno je Federer najbolji igrac svih vremena - ne po rekordima, nego po stilu igre. Takav se jos nije rodio niti ce skoro. Nema ga ni na vidiku. Rekordi su nesto drugo, tu mnogo veliku ulogu igra sreca, sto je Vanja Grbic rekao 'statistika je tacan skup netacnih podataka'. Nadal isto moze da obori sve rekorde, ali svako ko iole malo razume u sport, ne moze da kaze da je to najveci teniser, jer je njegov stil jako skroman - kondicija i upornost i to je to.
    (Party, 15. oktobar 2018 08:56)

    # Link komentara

  20. @VUK
    taj talenat pripada Novaku, dve godine je uspešno izbegavao RF.
     (Miki, 15. oktobar 2018 08:55)

    # Link komentara

  21. Možete da umanjujete vrednost Federera, ali to vam neće pomoći. Rezultat je rezultat.
     (obavezno, 15. oktobar 2018 08:53)

    # Link komentara

  22. @t, da bi na vrhu tvoje liste pisalo NOV, potrebno je ipak na Novak obori rekord, konkretno 20,98,310, jer to pripada Federeru. Rekorder ne može biti onaj ko nema najviše bodova.
     (Tetris, 15. oktobar 2018 08:46)

    # Link komentara

  23. Zlatni Slem je kada se oavoje svi GS plus zlato na olimpijadi u jednoj kalendarskoj godini. A to Novak nije osvojio. Druga stvar je sto Novak nije imao sva 4 u jednoj godini, ali ih je imao u jednom momentu sva 4, ali za ovo drugo nema imena. Da se nije onako ispraznio posle RG sigurno bi ih osvojio i onda imao 6 za redom i sva 4 u godini. Mogao bi sledece godine da osvoji sva 4, a posto ima 2 od ove godine, sledece bi opet mogao da ima vec posle RG sva 4 u svom posedu.
     (ATG, 15. oktobar 2018 08:42)

    # Link komentara

  24. t bravo kralju
     (Nenad NS, 15. oktobar 2018 08:32)

    # Link komentara

  25. Malo, malo pa se pojave ovakvi „nekadasnji treci teniser sveta“, „finalista Vimbldona“ i sl. bivsi teniseri koji na svom „spotrtskom vrhuncu“ nisu bili ni do clanaka danasnjoj velikoj trojci i osecaju se bitnim da mogu i oni nesto da „izjave“. Ko ste bre vi i odakle vam pravo da uopste spomente jednog Djokovica, Federera i Nadala, pa tukli bi vas ko volove u kupusu da su igrali u vasoj eri, ne bi vi ta mesta ni finala ni u snu videli. Tisina tamo. Jedini koji imaju pravo nesto da izjave su aktivni teniseri ili treneri koji znaju sa kakvim velicinama of igraca imaju posla.
    (Giovanni, 15. oktobar 2018 08:30)

    # Link komentara

  26. Hahahahaha ....koji kralj pa cuveni Nikola Pilic je rekao da je jedan od najtaletovaniji djecaka koje je u zivotu sreo ,i trenirao na svojoj akademiji .A na tu akademiju nisu dolazili prosjecni talenti nego ekstra talenti .I te kako je Novak talentovan igrac !
    (no name, 15. oktobar 2018 08:21)

    # Link komentara

  27. @VASKEZ Mladje generacije mrzitelja i nepostovalaca uspeha drugih ni ne znaju sta znaci kad neko "obrne/predje igricu". Ni to im ne bi bilo sveto s obzirmo da svoj Sony Play Station mogu da resetuju kad god hoce i krenu prvi nivo iz pocetka, i nikada da ga ne predju. Mi stariji sa jednim zetonom smo morali mnogo vise da se trudimo i cenimo svaku priliku koja nam se pruzila, pa makar stigli samo do treceg nivoa. A kada bi neko stigao do kraljice, svi bi se okupili i s uzivanjem i uzbudjenjem navijali i cekali da vide taj famozni natpis "GAME OVER" i "CREDITS" a zatim im "RECORD" i tri slova koja mozes da upises na mesto broj 1.

    Evo te liste za sve mrzitelje

    1. NOV
    2. ROG
    3. RAF
    4...
    (t, 15. oktobar 2018 07:50)

    # Link komentara

  28. Mozete da umanjujete vrednost Djokovica ali to vam nece pomoci. Rezultat je rezultat!
    (neobavezno, 15. oktobar 2018 07:34)

    # Link komentara

  29. TALENAT, shvaćen kao nešto što ako imaš ne može ga izgubiti i ako ga nemaš ne možeš ga dobiti, NE POSTOJI! Sve je rad i svrsishodna vežba + životne slučajnosti.
    (Pre kiše, 15. oktobar 2018 07:30)

    # Link komentara

  30. Federer ima najveći talenat, Nadal je najsnažniji, ali Novak ima najveću inteligenciju u tenisu.

    Novak je matematičar tenisa, a uz to je razradio tehnike kretanja, fitnes i najbolju moguću ishranu prilagodjenu njegovom tijelu i potrebama.

    Nole je na putu da budu najveći od najvećih! Uživanje je pratiti ga!

    BRAVO i IDEMOOO!!!
     (Nikki, 15. oktobar 2018 07:23)

    # Link komentara

  31. да је тенис кошарка, федерер би био меџик, а ноле џордан.
    мислим меџик је пленио сваким потезом, сваким дриблингом, сваком акцијом, али је џордан убица на крају у скоро свему био бољи. је л џордан мање талентован од меџика. никад не бих смео то да кажем. или да ли је теодосић талентованији од тонија паркера? напротив. има нешто у тој "елеганцији", али на крају ваљда је најважнија ефикасност. ђоковић је скинуо (шта скинуо, угасио) федерера и надала на њиховом врхунцу, освојио једини златни слем и ја не разумем шта ту више има да се пореди? сад се само чека да претекне федерера по броју грен слемова.
    а федереру признајем да његов тенис највише личи на балет, али не разумем што је то толико битно? мислим лепо је, али оно, шта с тим...
     (веверица, 15. oktobar 2018 07:19)

    # Link komentara

  32. "To nesto" sto Federer ima zove se jednorucni bekend, koji ima svojih prednosti i mana u odnosu na dvorucni, ali se mora priznati da izgleda 5 puta lepse.
    (Djordje P, 15. oktobar 2018 07:03)

    # Link komentara

  33. Jednostavno, njih dvoje su kao Messi i Ronaldo u nogometu, talenat, vic u igri vs snaga, rad, brzina
    (CroFed, 15. oktobar 2018 06:42)

    # Link komentara

  34. BL
    slazem se ..ovaj covek postuje Novaka...pitanje kako je prevedeno, a i da je dobro pa on nije rekao nista sporno..sve je to ok
     (boris, 15. oktobar 2018 05:47)

    # Link komentara

  35. pa da federer je bolji ali nole je bolji u medjusobnim duelima
     (da da, 15. oktobar 2018 05:04)

    # Link komentara

  36. Federer ima najveći talenat da prepozna izvesni poraz i pobegne od duela . Interesantno da i pored toliko šokantnih poraza uoči susreta sa Nadalom i Đokovićem , nikada nije bio predmet istrage za kladioničarske mahinacije, iako su njegove poraze pratile astronomske kvote. Zna deka sta radi. Talentovan .
     (VUK, 15. oktobar 2018 04:52)

    # Link komentara

  37. Pa nema ni Rože talenat kao Novak. Federer nikad nije imao Novakovu fleksibilnost na primer.
     (Bojan, 15. oktobar 2018 04:35)

    # Link komentara

  38. Federer je čisti genije, a Novak trkač-prebacivač. Sreća za tenis je što je Federer taj koji je bolji, trofejniji, plaćeniji, omiljeniji...
    (Davor, 14. oktobar 2018 21:15)
    Vas pogled na stvari i dogadjanja je opterećen vašim dojmom.Ako vam je dojam životni kredo,teško da ćete biti objektivan,racionalan i ozbiljan analiticar bilo koje oblasti.Sport vam je prilično merljiva kategorija i ako vas ne zaslepi dojam,nije teško naći prave vrednosti.Ovde,niko ne poriče kvalitet Federera.Ovde,pokušavamo rasvetliti pristrasnost zapadnih medija i pokušaj da se od njega napravi nedodirljiva veličina.On nema tu vrednost.Nadal i Novak su odigrali istorijske mečeve u ovoj eri.Cak i Novak i Marey su odigrali više briljantnijih mečeva od Federera sa bilo kim.Ne osporavam Federera,ali ne želim biti zanesen i slep na dogadjanja.On se fabrikuje i sama statistika mu je pazljivo radjena za ono čemu su težili.Kljuc te statistike je zardjao i doveden u apsurd cinjenicom da ima negativan skor i sa Rafom i sa Novakom.Ponavljam:Rodzer jeste veliki teniser,ali nije najveći.Njegova nesreća je sto su se bas u njegovoj eri pojavila dvojica boljih od njega:Rafa i Novak.Kapacitet Novaka,u dotičnoj eri,je najveći.Da je,od starta,uz sebe imamo prateću podršku kao Rodzer i Novakova statistika bi bila već bolja od Federerova.
    (Djed Gavrilo, 15. oktobar 2018 04:02)

    # Link komentara

  39. Naprotiv, Federerova igra je totalno lišena improvizacije i zato je Federer toliko dugo u vrhu tenisa. To nekima deluje "elegantno" zato što je savršeno uvežbano, ali kada mu razbiju servis-volej kliše onako kako to umeju Nadal i Đoković, onda od "elegancije" ne ostane ništa.Zato su i mečevi Nadala i Đokovića praznik za oči, jer i jedan i drugi isprobavaju sve što znaju i mogu, a gledaoci imaju privilegiju da u jednom meču vide sve što u tenisu postoji. Federer i kad pokuša da se nadmeće sa ovom dvojicom najvećih tenisera, zaradi samo trajne frustracije. Federer naravno jako dobro poznaje tenis i savršeno mu je jasno da nikada nije imao talenat ove dvojice i njihovu sposobnost improvizacije.Mislim da se to najbolje videlo nakon meča u Sinsinatiju kada je Federer, valjda jedini put u životu podlegao i Đokovića gledao sa mešavinom zadivljenosti i zavisti, bez traga tipične sračunatosti.
    (Cune, 14. oktobar 2018 22:27)
    Potpisujem ovaj osvrt.Kratko i jasno bez uvrede bilo koga.Rusedski ne sme da bude toliko otvoren i jasan,zbog svoje pozicije u medijima,ali garantovano misli isto.Citajmo i diplomatske osvrte,a njegov je upravo taj.
    (Djed Gavrilo, 15. oktobar 2018 03:45)

    # Link komentara

  40. treci igrac ocenjuje prvog!?
     (milam, 15. oktobar 2018 03:21)

    # Link komentara

  41. Siguran sam da ce do kraja karijere Novak biti u plusu u duelima 1 na 1 sa Rafom i Rodzerom. Da bi ljudi bolje ukapirali o kakvom se cudu radi to bi bilo isto kao da igras 1 na 1 sa Dzordanom ili Brajantom ili Dzejmsom u basketu ili 1 na 1 Mesijem ili Ronaldinjom ili 1 na 1 golf sa Tajgerom Vudsom ili 1 na 1 sa Mejvederom u boksu ili 1 na 1 sa Ronijem O Salivenom u snukeru...
    To su sve bogovi i niko sa njima ne moze u plus. A Novak je sa Bogovima u plusu i bice!!!! To znaci da je on kralj,car,Bog,nedodirljivi....
    Svaka cast Novace Srbine!!!!
     (Oliver K., 15. oktobar 2018 03:13)

    # Link komentara

  42. Novak nema vestinu i atraktivnost????!!!!! E moj Greg!!!! Nalupetao se covek...
     (Oliver K., 15. oktobar 2018 03:08)

    # Link komentara

  43. Jeste nema talenat da pobegne u polufinalu, al ima talenat za sve ostalo.
    (No1e, 15. oktobar 2018 01:52)

    # Link komentara

  44. Let's talk about that... Britanci i talenat... u cemu?! (GM, 14. oktobar 2018 17:07) Matematika, pravo, atomska fizika, literatura, ekonomija, plivanje, atletika, politika, teatar, filozofija, humor ... (Krsta, 14. oktobar 2018 21:36Vikinzi i humor, matematika, ekonomija, heheh heheheheh...Nemoj da si smesan. Njihovi najveci talenti su pljackanje, otimanje, ubijanje, zlostavljanje, porobljavanje... Operisani su od bilo kakvih osecanja, od bilo kakve sramote, ako mogu iz usta bi ti ukrali zalogaj samo da za njih ima sto vise. Oni razumeju samo jezik nasilja i sa njima nikakve price, samo ogljena sila. Licemerstvo im je glavna osobina. U njihovim ocima postoje samo 2 vrste ljudi, englezi i svi ostali !
    (antiDebil, 14. oktobar 2018 23:06)I sve me to podsjeća na narod istočno od nas...
    (Bosanac, 15. oktobar 2018 00:39)

    # Link komentara

  45. Mislim da Novak igra bolje nego 2015. Servis je bolji, volej takođe, taktički je zreliji, a kretanje je na tom nivou. Najstrašnije od svega je što se čini da i dalje podiže nivo. Zaista su teška vremena pred ostalim teniserima.
     (Dusan, 15. oktobar 2018 00:38)

    # Link komentara

  46. jok nego ti si talentovan i graciozan... Rusedski
     (Stex, 15. oktobar 2018 00:38)

    # Link komentara

  47. Novak ima sto Federer nema, konjske zivce i strpljenje. Novak igra lukavo i ceka da protivnik grijesi dok Federer zuri i odma hoce poen da zavrsi..
    (Sandzak, 14. oktobar 2018 23:15)

    Majstore, pa rekao si esenciju sporta manje-vise zbog same prirode sporta-vrste sporta. A njegovo je da obori statistiku, a bice mnogo tesko, jer onomad barem brojkama bio je blizi, no videcemo ...
    (uvek kriticki argumentovano protiv Novaka, ali raja voli da se pali zari, 15. oktobar 2018 00:28)

    # Link komentara

  48. Da je meni da bez talenta bar jedan GS osvojim...
     (Ivica Toronto ex Vozdovac, 15. oktobar 2018 00:27)

    # Link komentara

  49. Rusedski je zapravo kontradiktoran. S jedne strane priznaje da je Novak najbolji riterner ikada, a sa druge mu pripisuje "manjak talenta". Pa sposobnost za ritern zavisi najviše od talenta, refleksa, potpuno nesvesnog trenutnog prilagođavanja servisu protivnika, takozvanom "čitanju" servisa. Moguće je naučiti i uvežbati i do perfekcije kako se diktira poen, ali nije moguće naučiti šta će (svi) drugi teniseri da urade.

    I Novak, pogotovo sada, eksploatiše najefikasniju formulu za dobijanje svojih servisa: dobar prvi servis i brza egzekucija. Ono zbog čega je trenutno i neprikosnoven je upravo neviđena sposobnost da prednost servisa preokrene u svoju korist. A to je zapravo čist talenat plus fizička i mentalna kondicija.
    (Džoni, 15. oktobar 2018 00:21)

    # Link komentara

  50. Ljudi budimo ponosni na to sto živimo u eri djokovica!
    (ski, 14. oktobar 2018 23:59)

    # Link komentara

  51. Novak ima sto Federer nema, konjske zivce i strpljenje. Novak igra lukavo i ceka da protivnik grijesi dok Federer zuri i odma hoce poen da zavrsi..
     (Sandzak, 14. oktobar 2018 23:15)

    # Link komentara

  52. можда не елеганцију али свакао да има талент. овај руседски покушава да каже да није грациозан као фед.
     (марко, 14. oktobar 2018 23:15)

    # Link komentara

  53. Nas Novak je sa osvajanjem Cincinatija prešao igricu, GAME OVER!!! G.O.A.T.
    (VASKEZ, 14. oktobar 2018 23:08)

    # Link komentara

  54. @dule: Sutra (ok mozda ne sutra, ali recimo prekosutra) se niko nece secati leprsavosti... secace se rezulatata. Isto kao sto danas Federerovi fanovi zaboravljaju da je osvajao GS u prilicno losoj konkurenciji i da je prestao kada su dosli Rafa i Nole. Svi ce reci samo da je osvojio 20 GS. Tako da, jeste to zabava, ali se igra na razulat.
    (DaLanik, 14. oktobar 2018 23:07)

    # Link komentara

  55. Let's talk about that...
    Britanci i talenat... u cemu?!
    (GM, 14. oktobar 2018 17:07)

    Matematika, pravo, atomska fizika, literatura, ekonomija, plivanje, atletika, politika, teatar, filozofija, humor ...
    (Krsta, 14. oktobar 2018 21:36

    Vikinzi i humor, matematika, ekonomija, heheh heheheheh...
    Nemoj da si smesan. Njihovi najveci talenti su pljackanje, otimanje, ubijanje, zlostavljanje, porobljavanje... Operisani su od bilo kakvih osecanja, od bilo kakve sramote, ako mogu iz usta bi ti ukrali zalogaj samo da za njih ima sto vise. Oni razumeju samo jezik nasilja i sa njima nikakve price, samo ogljena sila. Licemerstvo im je glavna osobina. U njihovim ocima postoje samo 2 vrste ljudi, englezi i svi ostali !
    (antiDebil, 14. oktobar 2018 23:06)

    # Link komentara

  56. Mozda, ali je sampion i to kakav...
     (C i n i k, 14. oktobar 2018 22:54)

    # Link komentara

  57. jednostavno ne želite da vam Novak prebacuje lopticu preko mrežice...ako nije trening...ne treba vam to...
    (d€ki, 14. oktobar 2018 22:49)

    # Link komentara

  58. Rece Greg koji je imao talenat , skoro , kao Rodzer ali su mu pokreti i kretanje bili nedovoljni za prvo mesto ATPa.
     (Nash Chovek, 14. oktobar 2018 22:46)

    # Link komentara

  59. “Nema talenat i ono nešto” Takve nebulozne rečenice ne pripadaju u članku navodnog poznavaoca tenisa.
    (Miloš, 14. oktobar 2018 22:41)

    # Link komentara

  60. Ljudi nemojte pljuvati Rusedskog. Covjek je najveci i najrealniji obozavalac Novaka u bitnim zapadnim medijima. Svaki put kad slucam rasprave prije i poslije meca, od svih komentatora na Skysportsu, navise hvali Novaka. Rusedski je legenda i voli i postuje Novaka kao malo ko od Zapadnjaka (uz Mekinroa, Bolitijerija...). Ovo je mozda nespretan prevod u pitanju. Daj da budemo realni, da ne pljujemo bar one koji hvale nase. A inace ne bi trebalo pljuvati nikoga, bez obzira kakav je, kao sto to i sam Novak radi. Novak nam je za primjer.
     (BL, 14. oktobar 2018 22:35)

    # Link komentara

  61. ...jako bitnu treč sam propustio..."i iznad svega PRECIZNOG forhenda...
    (čiča, 14. oktobar 2018 22:30)

    # Link komentara

  62. Naprotiv, Federerova igra je totalno lišena improvizacije i zato je Federer toliko dugo u vrhu tenisa. To nekima deluje "elegantno" zato što je savršeno uvežbano, ali kada mu razbiju servis-volej kliše onako kako to umeju Nadal i Đoković, onda od "elegancije" ne ostane ništa.
    Zato su i mečevi Nadala i Đokovića praznik za oči, jer i jedan i drugi isprobavaju sve što znaju i mogu, a gledaoci imaju privilegiju da u jednom meču vide sve što u tenisu postoji. Federer i kad pokuša da se nadmeće sa ovom dvojicom najvećih tenisera, zaradi samo trajne frustracije. Federer naravno jako dobro poznaje tenis i savršeno mu je jasno da nikada nije imao talenat ove dvojice i njihovu sposobnost improvizacije.
    Mislim da se to najbolje videlo nakon meča u Sinsinatiju kada je Federer, valjda jedini put u životu podlegao i Đokovića gledao sa mešavinom zadivljenosti i zavisti, bez traga tipične sračunatosti.
    (Cune, 14. oktobar 2018 22:27)

    # Link komentara

  63. Priznajem da nisam stručnjak za tenis pa ću reći nešto na osnovu osećaja do gledam tenis.Dakle,mislim da razlika u stilovima izmedju ove dvojice potiče od samog starta bavljenja ovim sportom.Jednostavno,Rodžer je od samog starta učenja ove igre učio da igra na ovaj način i pitanje je vremena kad će ga neko "skinuti"Upravo se takav način igre može naučiti,gem koji traje kratko zbog jakog elegantnog i iznad svega forhenda i jednoručnog bekhenda koji mu je slabiji al kad uspe izgleda fascinatno.Znači,nema veze ovo sa talentima,upitanju je rad i samo rad...kakvi bre talanti...pa podrazumeva se taj talenat ako je u prvih 10 da neko ima...al Rodžer bi bio smešan bez ogromnog rada...doduše ima i netalentovanih,poput Berdiha i sličnih.ali upornošću je sasvim solidan ali izuzetno limitiran...
    (čiča, 14. oktobar 2018 22:27)

    # Link komentara

  64. Nebitno sta doticni misli, svaki sport se igra na rezultat. Onaj ko pobedjuje je najbolji. Cilj tenisa nije leprsavost nego rezulatska pobeda, tako da... Ali cisto sumnjam da bi imao bolji skor sa 2 najbolja tenisera danasnjice da nije talentovan...
    (DaLanik, 14. oktobar 2018 19:45)

    Pa ustvari, sport je vrsta zabave. Pa tako i tenis. Barem razumnon svetu. Nije to berba kukuruza, kopanje uglja, asfaltiranje i slično pa da je najvažnije "pobediti".
    (dule, 14. oktobar 2018 22:25)

    # Link komentara

  65. Rodzerov talenat je skroman pa je sam naslov 'Novak nema talenat kao Rodzer' istinit. Novakov talenat je nemerljiv! A i zasto rodja sa tolikim talentom predaje Coricu i bezi pred No1etom kada je No1e u naletu!?
    (No1e GOAT, 14. oktobar 2018 22:19)

    # Link komentara

  66. Mislim da ce se Novak verovatno zabrinuti zbog ovakve analize njegove igre i potencijala.
     (gogi, 14. oktobar 2018 22:09)

    # Link komentara

  67. G.O.A.T 1 Federer vs Đoković 24 : 26 (+ jedan džemper)

    G.O.A.T. 2 Nadal vs Đoković 25 : 27


    Koga briga za talenat? Da! Gde se baždari instrument za merenje istog? U vodovodu?
    (Zoran, 14. oktobar 2018 22:06)

    # Link komentara

  68. Ako Novak nema talenat, šta onda reći za Raonića.
     (Kole, 14. oktobar 2018 21:59)

    # Link komentara

  69. Uhvatili se za ono "nešto"?! Svašta, hahaha.
     (zliZo, 14. oktobar 2018 21:49)

    # Link komentara

  70. Let's talk about that... 
    Britanci i talenat... u cemu?!
    (GM, 14. oktobar 2018 17:07)

    Matematika, pravo, atomska fizika, literatura, ekonomija, plivanje, atletika, politika, teatar, filozofija, humor ...
     (Krsta, 14. oktobar 2018 21:36)

    # Link komentara

  71. Danas je Novak odigrao stotinu treće finale. I sada treba jos da pričamo o nečemu. Koja god da je tema i analiza, ljudi znate li vi koja je to brojka i sta to znaci !?
    (kimiko, 14. oktobar 2018 21:24)

    # Link komentara

  72. Federer je čisti genije, a Novak trkač-prebacivač. Sreća za tenis je što je Federer taj koji je bolji, trofejniji, plaćeniji, omiljeniji...
     (Davor, 14. oktobar 2018 21:15)

    # Link komentara

  73. Evo jednosavnog dokaza sta mediji rade.
    Uoci Shanghaiskog masetrsa ESPN (cuveni Peter Bodo) objavljuje clanak u kome konstatuje kako niko nije bolji na tom terenu , jer Federer ima dva osvojena iz Masters serije i dva World Cup Finals. Istina je bila da su rekorderi turira u Shaghaiu vec bili Novak Djokovic i Andy Murray sa po ri titule, plus je ako je vec hteo da mesa limun i pomorandze morao znati da je na istom centralnom terenu Novak Djokovic osvojio Masters Cup 2008 godine.

    Isto tako vam je sa talentom.


    Steta samo sto se domaci mediji takmice ko ce se vise sloziti sa lazima i subjektivnim ocenama -talenta naravno, iz razloga sto merna jedinica za isti ne postoji. A i kada posoji jedinica za merenje mi vidimo kako se ona izvrce i interpretira u korist onoga koga se zeli favorizovati.
    (brada, 14. oktobar 2018 21:05)

    # Link komentara

  74. A jok eto ti imaš talenat i oni nešto!
     (Das, 14. oktobar 2018 21:04)

    # Link komentara

  75. Novak pemetna glava!
     (pera, 14. oktobar 2018 21:02)

    # Link komentara

  76. Čime je ovaj prosečan teniser zaslužio da gotovo svakodnevno iznosi svoje utiske i mišljenja?
    (understatement, 14. oktobar 2018 18:03)

    Recimo s time sto nije bio prosecan nego vrhunski. Biti cetvrti na svetu , a biti prosecan moze da bude samo za nekog ko se sportom bavio na televiziji. Drugi razlog cime je zasluzio da iznosi svoje utiske je taj sto je zaposlen kao komentator. Samim tim znaci da neko misli da je on kompetentan da to radi.
    (Hahahahahaha, 14. oktobar 2018 20:05)
    A po cemu to neko ko je nije ni bio blizu no1 ima pravo da komentarise nekoga ko je osvojio za njega snove?
    I sta je ovo,onaj Swed (valda je Swed,zaboravii sam i kako se zove) konacno priznao Djokovicevu vrhunsku nad moc..ovi ga odmah smijenili i doveli drugog strucnjaka?
    Aman..ovakvi moraju u stav mirno na samo pominjanje slova N a kamo li citavog imena.
    (BLuka, 14. oktobar 2018 20:48)

    # Link komentara

  77. Ne znam da li ste primetili da Novak u zadnje vreme sve vise izlazi na mrezu.
    (lgile, 14. oktobar 2018 20:45)

    # Link komentara

  78. kretanje I savrseni udarci idu zajedno I ne mogu funkcionisati jedno bez drugog.Kod SAVRSENE
    tehnike noge spontano rade.Nole IGRA u transu
    duze vreme pa jE zato to taj nivo.Federer IMA samo savrsenu servu I voleje. Udarci su mi UVEK bili ispod Novaka I Nadala.
     (milan, 14. oktobar 2018 20:43)

    # Link komentara

  79. Mislim da je ovde problem za većinu ljude da dešifruju šta znači talenat. Talenat u tenisu je, najkraće rečeno, kad igrač igra bez napora. A niko ne može da ospori da Federer, bar naizgled, igra bez napora. Od njega ćete jako retko čuti glasne uzdahe kod udaraca, neće kriviti lice od napora dok udara lopticu, itd... Ja jesam Novakov navijač, ali može li se tako nešto reći za Novaka..? Svako realan će se složiti da je Novak uneo atleticizam u tenis, za razliku od Rodžera koji u svom repertoaru ima pre svega tenisku veštinu. I za one koji malo površnije gledaju tenis, ko češće traži peškir, Novak ili Rodžer..? To vam dovoljno govori ko se na terenu više fizički napreže.
     (Djoksa, 14. oktobar 2018 20:41)

    # Link komentara

  80. Iako sam danas naravno sanjao skoro nemoguce i htio da ga Borna iznenadi,bas mi je drago vidjeti da se stara zvijer Nole ponovno probudio jer bez njega to nije isto.E sada sto se tice odnos Federer Nole ja bih se samo dijelom slozio samo mozda da se radi o eleganciji ali nikako talentu,jer po meni , a umisljam si da znam nesto o tenisu posto ga igram i pratim 25 godina,širinu razmisljanja i kombinacija nije izvodio nitko nikada a njegva defanzivna trka i rastezanje ,iako jako zahtjevno,neizgleda toliko elegantno ali sta ga briga,mislim da to takoder pravi razliku izmedu Noleta i drugih jer time Nole trazi redovito od protivnika jos potez dva vise.
    E sada ima onaj i " površni" razlog a to je marketinski,Nole dolazi sa ne bas tako uglednog Balkana i pri tome nije bas,ako cemo iskreno, estetski ugodan kao najveci konkurentni a nazalost i to je ,koliko mi htjeli priznati ili ne,vazno je to danas.Mislim da Nole nepotrebno trazi od publike da im je simpatičan ili cak se i svađa a po meni bi on trebao biti hladni egzekutor i neobazirati se
     (NN, 14. oktobar 2018 20:35)

    # Link komentara

  81. Ono sto mene posebno odusevljava kod Novaka, je prilagodljivost (valjda sam lepo rekao) protivnickoj igri. Mnogi kazu da igra neatraktivan tenis, i to po meni jeste donekle tacno. Samo sto on tacno zna koliko mu treba da pobedi protivnika, neki kazu ziheraski, ja kazem majstorski. Protiv mnogih tenisera igra tako, ali kada mu naidje Nadal ili Marej, i te kako je to atraktivan i uzbudljiv tenis. On se majstorcina prilagodjava igri protivnika, i pusta ga da mlati lopticu dok ne pogresi. Pri tom mu svi segmenti igre dozvoljavaju da to radi. Sjajan ritern, vrhunski udarci i jaka glava. Mozda ne igra leprsavo kao Federer, nije fajter kao Nadal, ali je nesto najblize sto je ikada neki teniser bio, skoro pa robot.
     (MeSs, 14. oktobar 2018 20:22)

    # Link komentara

  82. Ritern je udarac koji se zbog brzine reakcije igra isključivo na osečaj za loptu.Taj osećaj se treningom uvećava ali je udarac koji se ne može usavršiti do tog nivoa bez talenta.Novak je takođe najprecizniji igrač u udarcima I to sa obe strane takođe zahvaljujući tom najbolem osećaju za loptu.Federer da ima takvu veštinu ne bi imao takođe bekend stranu lošiju od minimalno 20 igrača na svetu.Čovek praktično ima rupu na toj strani koju Novak uvek znalački koristi.Federer jeste zaista jedan od najboljih igrača svih vremena ali talenat I veštinu svakako nema veću od Novaka.U neki elementima igre je I bolji od Novaka ali to talenat I veština sigurno nisu.
    (aleksandar, 14. oktobar 2018 20:15)

    # Link komentara

  83. možda sam utripovao ali kako je Borni vraćao prvi servis,apsolutno neverovatno
    (d€ki, 14. oktobar 2018 20:08)

    # Link komentara

  84. Čime je ovaj prosečan teniser zaslužio da gotovo svakodnevno iznosi svoje utiske i mišljenja?
    (understatement, 14. oktobar 2018 18:03)

    Recimo s time sto nije bio prosecan nego vrhunski. Biti cetvrti na svetu , a biti prosecan moze da bude samo za nekog ko se sportom bavio na televiziji. Drugi razlog cime je zasluzio da iznosi svoje utiske je taj sto je zaposlen kao komentator. Samim tim znaci da neko misli da je on kompetentan da to radi.
    (Hahahahahaha, 14. oktobar 2018 20:05)

    # Link komentara

  85. Nema, pošteno. Al ima nešto drugo, pa je čovek kad izgubi i čestita protivniku. Ne plače kao navedeni talenat. Ronaldo ima neverovatan talenat i ništa drugo.
     (Šumadinac pali topa!, 14. oktobar 2018 20:05)

    # Link komentara

  86. Čime je ovaj prosečan teniser zaslužio da gotovo svakodnevno iznosi svoje utiske i mišljenja?
    (understatement, 14. oktobar 2018 18:03)

    Recimo s time sto nije bio prosecan nego vrhunski. Biti cetvrti na svetu , a biti prosecan moze da bude samo za nekog ko se sportom bavio na televiziji. Drugi razlog cime je zasluzio da iznosi svoje utiske je taj sto je zaposlen kao komentator. Samim tim znaci da neko misli da je on kompetentan da to radi.
    (Hahahahahaha, 14. oktobar 2018 20:04)

    # Link komentara

  87. što se mene tiče gledajući ovo finale posle 2:0 u drugom setu počeo je da igra za publiku...sve od kvinsa delije čudno. nije tako ubojit ali...nekako razvaljuje sve...predviđam mu dužu karijeru od federera, ako bude hteo:) prosto je neverovatan!
    (d€ki, 14. oktobar 2018 20:03)

    # Link komentara

  88. naravno da nije talentovan . to on onako usput dere sve redom i osvaja sve sto postoji . a to nesto" ono "to vam je NIKE i budzet od ko zna koliko mil $. pa te dignu u nebesa i prave bozanstvo. mnoge racune je nole pomrsio. on je samo obican sportista iz naroda iz neke tamo siberije ili kako vec.
     (miki, 14. oktobar 2018 19:59)

    # Link komentara

  89. Talenat je precenjena kategorija. Mnogo rada, inteligencijija određene fizičke predispozicije, malo sreće i kad je tenis u pitanju mogo novaca.
    (šetač, 14. oktobar 2018 19:56)

    # Link komentara

  90. Veliki stručnjak Rusedski, opet bezuspešno, pokušava reći nešto pametno.
     (Mile, 14. oktobar 2018 19:48)

    # Link komentara

  91. Nebitno sta doticni misli, svaki sport se igra na rezultat. Onaj ko pobedjuje je najbolji. Cilj tenisa nije leprsavost nego rezulatska pobeda, tako da... Ali cisto sumnjam da bi imao bolji skor sa 2 najbolja tenisera danasnjice da nije talentovan...
    (DaLanik, 14. oktobar 2018 19:45)

    # Link komentara

  92. Ni Real ne igra lepo kao Barca, ali redja Titule Sampionske lige.
    (Go, 14. oktobar 2018 19:39)

    # Link komentara

  93. Al ste se napalili.Bitno je da Nole opet,gazi sve redom.
     (Shaun, 14. oktobar 2018 19:39)

    # Link komentara

  94. 100% se slažem.
     (lune, 14. oktobar 2018 19:27)

    # Link komentara

  95. Rusedski,kojega jako dobro pamtim,je bio najbolje rangiran na četvrtom mjestu..i to ponajprije zahvaljujući njegovom ,tada najbržem servisu!Po završetku karijere radi na Britanskoj Sky tel.i vrlo je cijenjen.Novinari nisu najbolje preveli njegove rječi s namjerom da rasplamsaju raspravu!!Po nekima Rusedski ne bi trebao komentirati Novaka,jer on bi trebao govoriti samo ono što godi njihovom uhu!!Zato ja neću komentirati Novakovu igru, samo ću reći da s ovim nivoom tenisa nitko,osim zdravog Nadala,mu ne može parirati!!!Novak,ako bude zdrav i zadrži fokus, će uskoro sve preteći i postati najbolji ikad!!!
     (petar, 14. oktobar 2018 19:24)

    # Link komentara

  96. Nije bitno sto je rekao za talenat. Ali da Novak nema ono '' nesto'', a to ima Fed, to je pravi pokazatelj njihovog (Zapadnog) slepila. Jer bas u odnosu na Feda koji zaista ima to ''nesto'' vidi se koliko Novak istog ima više. Drugi igrači to nemaju, tako da se po Fedu vidi u stvari veličina Novakova.
    (Grimelijus, 14. oktobar 2018 19:20)

    # Link komentara

  97. On i Federer se nemogu uporediti Federer je dominirao kad je bijo u najboljim godinama.
    To sad radi Djokovic da su generacija bilo bi lepo uporediti brojke i ko je bolji sad trenutno je Djokovic kralj tenisa sto ne znaci da je najbolji svih vremena i sto ne znaci da nece biti.
    Po meni je jos Federer najbolji
    (dinorg cccc, 14. oktobar 2018 19:17)

    # Link komentara

  98. Hit mi je kako su ovi čiji je najveći uspeh 3, 4... mesto, nalaze za shodno da komentarišu tenisere koji imaju mnogo veće uspehe.
    (Coa, 14. oktobar 2018 18:50)

    A meni je hit kako ovi koji nemaju ama baš nikakvog uspeha u tenisu mogu da treniraju najboljeg igrača na svetu.
     (Stari čačanin, 14. oktobar 2018 19:17)

    # Link komentara

  99. Oprostiće ti Đura što su te svi mlatili, pa sada ne znaš ni šta pričaš.
     (Đura, 14. oktobar 2018 19:05)

    # Link komentara

  100. "Nekadasnji treci igrac sveta... Ko si ti da komentarises Djokovica?!
    (Zreb, 14. oktobar 2018 17:18)


    A koji si ti ranking postigao pa da možeš komentatisati nekadasnjeg trećeg igrača sveta.
    ...….. (K.G., 14. oktobar 2018 17:30)"
    Postoji nasa elementarna inteligencija koja je ovde ugrozena, to sto on PISE i PRICA NIJE igranje tenisa... jednostavno mu ja preporucujem da se okane komentarisanja ili da promeni firmu za koju radi, s obzirom da ga mozda ucenjuju da Rodzer u njegovim "komentarima" mora da bude bar "talentovaniji" kad nije bolji, nismo bas toliko retardirani.
    (Marsovac, 14. oktobar 2018 19:03)

    # Link komentara

  101. @Bora Bravo, savrseno poredjenje!
     (strucnjak, 14. oktobar 2018 19:01)

    # Link komentara

  102. Za sve koji pljuju. Prvo, Greg je komentaror na Sky Sports (i nekim drugim kanalima) i zato ima pravo da komentarise. Covek radi svoj posao. Drugo, on je vrlo naklonjen Noletu i uvek ga hvali. Cak opravdava lomljenje reketa, uz obrazlozenje da je igracima ponekad potrebno da istresu napetost i frustracije. Kritike su uvek dobronamerne i na mestu (treba da popravi smec, ima jos prostora da popravi igru na mrezi). Trece, u okviru komentara SkySports cesto prica o ostalim teniserima i pravi poredjenja i analize, posebno na zavrsetku turnira.
    (City Girl, 14. oktobar 2018 18:55)

    # Link komentara

  103. Hit mi je kako su ovi čiji je najveći uspeh 3, 4... mesto, nalaze za shodno da komentarišu tenisere koji imaju mnogo veće uspehe.
     (Coa, 14. oktobar 2018 18:50)

    # Link komentara

  104. Alo, zemljaci, onomad zaratismo sa celim svetom za odbranu srpstva (umalo da kažem i jedinstva), a kad čitam ovo čini mi se da bi dobar deo nas opet u rat - ovaj put da odbrani Noleta (kome to inače uopšte i ne treba, jer je on odavno deo sveta, ne samo po adresi, za razliku od nas svih ostalih ovde)... Alo, ipak je ovo samo prebacivanje loptice, u čemu je ovaj naš - da vam/nam učinim - talentovan i dobar... ali smešno je (a i pomalo žalosno) da penimo toliko okot oga i da to treba da diže moral nacije...
    (Alo, alo, 14. oktobar 2018 18:45)

    # Link komentara

  105. @Danko ...gde su danas da mu serviraju.
     (VUK, 14. oktobar 2018 18:31)

    # Link komentara

  106. Zamolio bih ljude da ne nasedaju na ove klasične click baitove.
    Gledao sam meč između Novaka i Zvereva na Sky Sportsu i Rusedski je bio EKSTREMNO naklonjen Novaku i nahvalio ga je više nego što bi to uradio i neko od vas.
    Ovo fokusiranje na negativne stvari je samo cilj treš novinarstva da izazove reakciju ljudi da dođu naloženi da komentarišu.
    (Mrkva, 14. oktobar 2018 18:30)

    # Link komentara

  107. Ma da Rodzer igra leprsav tenis, tako sto 90% poena odigra servis viner, a ostalih 10% poena pravi neke egzibicije i "leprsa" , da mu nema servisa osvojio bi titula koliko i drugi "leprsavi" teniseri, videlo se protiv Novaka i Rafe koliko leprsa, bukvalno igra kao i njih dvojica - trci i raspaljuje, jer to leprsavo moze samo protiv Filipusisa, Safina i ostalih levata.
    (VanNistelroj, 14. oktobar 2018 18:27)

    # Link komentara

  108. Najbolji je riterner na svetu samo kad mu ne serviraju jako kao Karlović ili Kirjos...
     (Danko, 14. oktobar 2018 18:26)

    # Link komentara

  109. Ma da, Nole netalentovan, na suvo iskustvo već sa 20 godina igrao fin.GS g i osvojio 2 MS, sa nepunih 21 osvojio GS..(a Nadal još i ranije), dok je Rodislav - takav talenat morao da popričeka nekoliko godina da Sampras, Agasi i još neki predaju papire za penziju da bi taj talenat isplivao i uzeo prvi GS, MS...
    (Bećarac, 14. oktobar 2018 18:26)

    # Link komentara

  110. Nekadasnji TRECI teniser sveta u eri konkurencije... odredjene...

    E objasni nam ti, molim te :-)))
     (Pera Zver, 14. oktobar 2018 18:24)

    # Link komentara

  111. Bespotrebno ubacivanje Federera ovde...sto ne pomenu kljakavog zemljaka Marija?

    Meni se juce javila glavna razlika iz edju Fderera i Noleta: Federer je najveci borac (da, veci i od Nadala, njega ama bas nikad nisam videla da se predao u mecu) dok je Nole najveci pobednik, ima najvecu volju za pobedom.

    Ero, tol’ko od mene.

    Koji bre Greg... ;)
    (noleisthebest, 14. oktobar 2018 18:21)

    # Link komentara

  112. Kada se uporedjuju "masine" sa talentom, onda strucnjaci ovde stavljaju Dzordana ispred Dzejmsa, Zubu ispred CR7 itd... A kada je Djokovic u pitanju, on je ispred Federera! Hahaha, neverovatno! Uopste ne sumnjam da je CR7 Srbin, da bi bio ubedljivo ispred Zube, sto sada nije slucaj! Ali ok, srpska posla...
     (Jumko, 14. oktobar 2018 18:17)

    # Link komentara

  113. koliko je ovaj Greg zaludan.
     (nikola, 14. oktobar 2018 18:17)

    # Link komentara

  114. Tacno je to za eleganciju, ali u svim sportovima je fizicka sprema (uz IQ) najbitnija danas. Nole je igru podigao na novi nivo, i zato je godinama dominantan, uz ovaj mali odmor od 6 meseci. Sada ce opet da bide nepobediv.
    (sasa jokic, 14. oktobar 2018 18:14)

    # Link komentara

  115. Hahaha. E Greg, pa ti si ZAISTA talenat, hahaha, uspeo si da me nasmeješ. Nastavi.
    (innbecilo, 14. oktobar 2018 18:08)

    # Link komentara

  116. Umetnicki dojam, elegancija, ono, mislim ono, mislim ovo...? Sta je to ono, tj ovo, tj to specijalno sto ima Federer ???
    Garantujem da se u svetu umetnickog klizanja ne govori toliko o eleganciji i umetnickom dojmu kao sto se to radi poslednjih godina u tenisu, ali dobro sinovi, ako vam je tako lakse onda nastavite, no probljemo !
    Gledao sam finale US opena na britanskom eurosportu, komentator je bio uzbudjeniji kada je prenosio zensko finale dubla nego musko finale. Sve vreme meca je zvucao kao da ga neko davi, kao da pati od zatvora, malo se uzbudio u drugom setu kada je DelPotro vratio brejk ali kraj drugog seta ga je potpuno slomio, nakon toga je jedva progovarao...
    Ocekujem sutra nove price o Federerovom talentu i onome necemu, o Nadalovim kolencima, borbenosti i o tako tim budalastim stvarima, samo tako nastavite rodjaci !!
    (antiDebil, 14. oktobar 2018 18:06)

    # Link komentara

  117. Corna Boric!
     (Mag iz ilegale!, 14. oktobar 2018 18:03)

    # Link komentara

  118. Čime je ovaj prosečan teniser zaslužio da gotovo svakodnevno iznosi svoje utiske i mišljenja?
    (understatement, 14. oktobar 2018 18:03)

    # Link komentara

  119. Ne slazem se da Novak ima manje talenta od Rodzera.
    (ups, 14. oktobar 2018 18:02)

    # Link komentara

  120. Imam primedbu:
    Neznam ti ni godine ni bilo šta,kao globalista i potpuno slobodan um ti hocu poručiti nešto.
    ....Zato je Federer najbolji upravo zbog tog talenta ali nije fizicki najbolji kao u mladosti i zato i gubi ponekad kad treba biti izdrzljiv.Svi znaju da se jos nije rodio teniser sa takvim talentom i intelegencijom na terenu.
    (King Roger, 14. oktobar 2018 17:01)....
    Federer je veliki teniser.U najboljim danima njegove karijere,prvo je stigao Nadal i kao mlad ga počeo tuci.Onda stiže Novak i čini to isto.Federer je bio najbolji do njihovog dolaska na tenisku scenu.
    Federer je u negativan skor ušao sa njima dvojicom i to u vremenu kad je on imao najbolje teniske godine.
    Federer,pre njih je imao slabu konkurenciju,ali to ne umanjuje njegovu tenisku legendu.Imao je sreće da bude sam.Novak i Nadal su imali sreće da su imali velikog rivala kao inspiraciju.Hteli su ga preteći i pobediti.Oba su uspeli u tome i imaju oba bolji skor sa njim.
    Do ovog trenutka,već više puta,Nadal i njegov štab upućuju da je Novak najbolji.Oni to crpe iz medjusobnog skora.Oni su pošteni,osecajni i imaju viteštvo u sebi.Iz Federerovog staba tako nešto ne stiže.Ne stiže ni od Federera.Presudi sam zašto.Evo da ti pomognem:
    Federer je onaj deo evropske elite koja ne dozvoljava superiornoj eliti konkurenciju iz malog prostora.Samo to,jer neću da bude konkretniji.
    (Djed Gavrilo, 14. oktobar 2018 18:00)

    # Link komentara

  121. nije balerina da mu treba elegancija (on veli talenat, "ono nesto" itd.)
    alo covece on je zverka nad zverkama na terenu a i izvan njega...u svakom smislu
    (bo, 14. oktobar 2018 17:57)

    # Link komentara

  122. E moja Srbadijo!Covek rekao da Federer ima vise talenta za tenis,i to je to.Nigde nije spomenuo da Novak nije talentovan.Inace,u svetu sporta,van Srbije,Novak ima reputaciju sportiste koji je najvise postigao sa radom i upornoscu.Sta vas vredja ako je i manje talentovan?Ili cak i da nema talenta,sta je tu lose?Time je njegov uspeh cak i veci.
    Za one sto osporavaju Rusedskog.Covek je postigao vise nego svi vi zajedno.I njega pitaju svi za strucni komentar,a vas niko.
    Covek nahvali Novaka,a indijanci se uhvatili talenta..
     (vlasta, 14. oktobar 2018 17:56)

    # Link komentara

  123. Шта би тек било да Новак има таленат...
     (Лепи Цане, 14. oktobar 2018 17:55)

    # Link komentara

  124. Nolo je teniski zid jer koliko god igrali dobro i jako sve loptice se vraćaju nazad,a to frustrira i demorališe.
     (BeKo, 14. oktobar 2018 17:43)

    # Link komentara

  125. U svim sportovima postoje zongleri i takmičari.Velika sreca je kad je zongler i takmičar ujedno.Uporedjivanje Federera i Djokovica je realno samo kad njih lično uporedjujem i meris medjusobne partije.To kaže:Djokovic je bolji teniser od Rodzera.
    Rodzer,već odavno,ne može sa Novakom.Cak od njegovih najboljih dana,kad je imao 29 on je gubio.Znaci,čim je Novak stasao Rodzer je bio slabiji.Ovo sad ne računam,jer je Federer ušao u pozne sportske godine.
    Naravno,ovim ne tvrdim da Rodzer nije veliki teniser.Jeste,on je veliki teniser.On je sakupio najviše GS.On ima fenomenalno lagane pokrete reketa i tela,skladne.
    Novak ima bolji skor sa njim,sa Rafom,sa svima koji su,u njihovoj zajednickoj eri,bili u prvih 20.Rodzer i Rafa nemaju taj dokaz superiornosti.
    Ja Rafu i Federera izuzetno cenim i poštujem,ali Novak je,kao sto reče Rusedski,nova dimenzija u tenisu.Ta novina je drasticno vidljiva.Ima puno alata kojima pobedjuje protivnika.Vise nego iko u ovoj eri tenisa.Ne želim poredjenja sa onima koji su ranije dominirali.Nije to realno.Uslovi u tenisu su se promenili.Imam godina i pamtim i Lejvera.Bio je munja i imao energiju koja bi ga danas visoko vinula,ali to je samo hipotetički.Njega sam izdvojio,jer mi se čini da njegova predanost tenisu liči na Novakovu.
    (Djed Gavrilo, 14. oktobar 2018 17:43)

    # Link komentara

  126. Primetio sam da strucne komentare daju neki prosecni igraci..ne secam se da je PIT SAMPRAS nekad komentarisao bilo kog igraca nije bitno kog..
     (jordan, 14. oktobar 2018 17:42)

    # Link komentara

  127. Koji apsurd - kad pogledas sta sve osvoji netalentovani Djokovic (plus H2H statistika) zapitas se Boze sta bi bilo da ima talenta ?
    (Kosta, 14. oktobar 2018 17:40)

    # Link komentara

  128. Sasa
    "Ja dozivljavam kao licnu uvredu...."
    Apsolutni pobednik za danas. Snaga opsesije je cudo.
     (mrgud, 14. oktobar 2018 17:40)

    # Link komentara

  129. Mesas Eleganciju sa Talentom
    (Mala moja, 14. oktobar 2018 17:38)

    # Link komentara

  130. Mislim da prevod nije baš najbolji,Rusedski nije u bukvalnom smislu hteo da kaže da Novak nema talenta ,jer tako nešto je teško uopšte reći za čoveka koji ima već 14 GS titula na kontu i koji je oborio mnoge rekorde u tenisu i koji (ako ga zdravlje posluži )može veoma ozbiljno da pripreti Federeru što se tiče titule GOAT-a...on je zapravo rekao da Novak nema tu neku atraktivnu igru poput Federera kojem se svi dive zbog toga ,jer njihovi stilovi su totalno drugačiji ,Federer se više pouzdaje u svoju ofanzivnu igru koja je do pre nekoliko godina maltene bila besprekorna,i samim tim je atraktivniji za gledanje ,jer da budemo iskreni svi više vole da gledaju ofanzivniji tenis,kada se protivniku ne daje mnogo šansi i sa par udaraca se završava razmena...Novak je sa druge strane svoju defanzivnu igru doveo do savršenstva,on nema razorne udarce poput Federera ali to kompenzuje neverovatnim kretanjem i pozicioniranjem na terenu ,nijedan teniser na svetu ne ume da proklizava na betonu kao što to Novak radi,a sa godinama je još i unapredio svoju igru,sam Federer je nedavno priznao da Novak nekada i nije imao neznam kakav forhend ali da je vremenom i taj udarac dosta unapredio,a šta tek reći za servis koji mu u ovom trenutku funkcioniše kao nikada dosad u karijeri,sve je to samo dokaz čelične volje Novaka koji je još kao dete u intervjuu rekao da mu je cilj da bude najbolji teniser na svetu ,i eto mi sada samo svedoci ispunjenja njegovih dečačkih snova!
    (Goran, 14. oktobar 2018 17:38)

    # Link komentara

  131. Greg Rusedski,iako bivši teniser,zaboravio je da se u "talent" tenisera ubraja i njegova glava (karakter,mentalitet). Zato nikad nije ni bio medju najvećim.
    (oxydant, 14. oktobar 2018 17:37)

    # Link komentara

  132. Izgleda da još postije oni koj ne razlikuju tenis od umetničkog klizanja.
     (Slavko Vica, 14. oktobar 2018 17:37)

    # Link komentara

  133. Rišar Gaske igra elegantniji i mogu reći lepši tenis od Federera.Jel mu to možda donelo neki epohalni rezultat?
    Poruka za Rusedskog,mani se čoveče ćorava posla.
     (Statuskan, 14. oktobar 2018 17:32)

    # Link komentara

  134. Nekadasnji treci igrac sveta... Ko si ti da komentarises Djokovica?!
    (Zreb, 14. oktobar 2018 17:18)


    A koji si ti ranking postigao pa da možeš komentatisati nekadasnjeg trećeg igrača sveta.
     (K.G., 14. oktobar 2018 17:30)

    # Link komentara

  135. jedna od glupljih izjava koje sam cuo!
    A sta je to sa cime je Novak podigao igru na visi nivo nego upravo njegov talenat?

    Ne mozete da prezalite Novakov uspeh pa to ti je...
    (SamoDaKazem, 14. oktobar 2018 17:30)

    # Link komentara

  136. Novak genije
     (Profesor BG, 14. oktobar 2018 17:28)

    # Link komentara

  137. neka ste nam jos jednom rekli kako Novak nema talenat kao Federer. Mozda vam je tako lakse
    (bot92 heaven, 14. oktobar 2018 17:27)

    # Link komentara

  138. Da bi iole tenis igrao moraš ali moraš imati talenat za ovaj sport.Zatim inteligenciju a onda rad rad i samo rad.Kad se sve to uklopi dobiješ kao rezultat Noleta
     (Mirko Kojotovski, 14. oktobar 2018 17:23)

    # Link komentara

  139. "Nekad treći teniser sveta"! Koga briga šta izjavljuje ili piše neki tamo Rusedski. Zašto je to relevantno? Ko je pa on? Trener, stručnjak? Bivši ispod-proseka teniser, ništa drugo.
    (hahaha, 14. oktobar 2018 17:22)

    # Link komentara

  140. Federer jeste elegantnije ali to ne znaci da je talentovaniji. Federerovo najace oruzje je servis. Za razliku od servisera koji idu samo na snagu, Federer je imao najraznovrsniji servis i uvek je imao plan sta posle? O tome je govorio Beker. Federer odservira sjajan servis, dobije kratku lopticu i onda sledi sjajan volej na mrezi. Na taj nacin Federer je osvajao skoro 80% svojih poena. To je pre svega znanje, koje je stekao ili on sam ili treneri oko njega, a ne talenat. Od Bekera na ovamo Novak igra slicno, samo ne ide na mrezu vec izbacuje igraca na bekend a onda poentira na suprotnu stranu. Sto se tice Federerovog bekenda, on jeste elegantan ali Novakov dvorucni je jaci i zato nije slucajno sto ga Novak ubija bas bekendom. Novak ima najbolji retern u istoriji tenisa, njegove loptice se vracaju brze, prolaze tik iznad mrezice i zavrsavaju na liniji. Dakle, smanjuje se vreme vracanja loptice, menja se ugao pod kojim se vracaju i menja se mesto gde padaju, sto sve zajedno tera protivnika na greske. Da ne govorimo o tome koliko je Novakov put ka vrhu bio tezi, da je Federer bio privilegovan i sto se tice terena na kojem je igrao, i vremena ukome igra, i u rasporedu prilikom zreba, i tretmana kod sudija i u medijima itd. Sto se kretanja tice, elasticnosti, brzini i raznovrsnosti, u svemu tome Novak je talentovaniji od federera. Tacno je da bez rada nema nista, ali svi rade i to pakleno, i Novak i Federer i Nadal. Ta prica da je Federer talentovaniji ne pije vodu.
    (tnsfan, 14. oktobar 2018 17:20)

    # Link komentara

  141. Nekadasnji treci igrac sveta... Ko si ti da komentarises Djokovica?!
     (Zreb, 14. oktobar 2018 17:18)

    # Link komentara

  142. AKo bi se ocenjivao "umetnički dojam" Federer bi uvek bio bolje plasiran, ali to je u nekom drugom sportu...
    (Posmatrač, 14. oktobar 2018 17:13)

    # Link komentara

  143. Ja dozivljavam kao licnu uvredu kad neko kaze da Djokovic "nema talenta" bez obzira u kom kontekstu to biva receno pa makar i kao perfidnu pohvalu njemu!
    (Sasa, 14. oktobar 2018 17:13)

    # Link komentara

  144. Nadal brani četvrtfinale u Parizu ili ti 180 bodova. Prvo kolo nosi 10 poena, drugo 45, treće 90, qf 180, sf 360, finale 600, titula 1000. Dakle za novaka je u igri 1000 poena, za Nadala 820. Nadal beži 215 poena trenutno.

    Rodžer u Parizu brani 0 poena

    London:

    Nadal 0 bodova
    Roger 600 bodova

    London bodovanje:
    Svaka pobeda u grupi nosi 200 bodova (max 600 bodova u grupi jer grupa sadrži 4 igrača)
    Polufinale 400 bodova
    Titula 500 bodova
     (alfabet, 14. oktobar 2018 17:12)

    # Link komentara

  145. Novak ce, samo ako bude motivisan i zdrav, oboriti sve rekorde u ovom sportu.
     (Milos, 14. oktobar 2018 17:09)

    # Link komentara

  146. Sada mogu da mu dovode u pitanje samo nesto subjektivno, kao sto je talenat, posto je u svemu objektivnom bolji od Federera.
    (Goran, 14. oktobar 2018 17:07)

    # Link komentara

  147. Rodzer nije imao konkurecniju kao Novak,

    ali je Novak imao najjacu konkurenciju IKADA, i bio bolji od svih njih, ponaosob.

    Let's talk about that...
    Britanci i talenat... u cemu?!
    (GM, 14. oktobar 2018 17:07)

    # Link komentara

  148. A šta je to nego talenat?
    (Baneson, 14. oktobar 2018 17:02)

    # Link komentara

  149. Nole ti si najbolji! Drago mi je sto sam pripadnik tvog naroda...
     (Jorgovanka, 14. oktobar 2018 17:01)

    # Link komentara

  150. Novak ne igra najelegantniji tenis u istoriji ali igra najbolji tenis u istoriji i to je cinjenica !!!
     (dzoni, 14. oktobar 2018 17:01)

    # Link komentara

  151. Zato je Federer najbolji upravo zbog tog talenta ali nije fizicki najbolji kao u mladosti i zato i gubi ponekad kad treba biti izdrzljiv.Svi znaju da se jos nije rodio teniser sa takvim talentom i intelegencijom na terenu.
     (King Roger, 14. oktobar 2018 17:01)

    # Link komentara

  152. Žil Simon je lepo objasnio to oko talenta.
     (paxy, 14. oktobar 2018 16:59)

    # Link komentara

  153. Nije ni Jordan imao talenat kao Magic, ali je zato najbolji svih vremena!
    (Bora, 14. oktobar 2018 16:57)

    # Link komentara

  154. Kada Novak igra svoj najbolji tenis mogu da mu pariraju samo najbolji Rafael na šljaci i Rodžer/Stan ako odigraju tenis života.
     (Gohan, 14. oktobar 2018 16:55)

    # Link komentara