Četvrtak, 08.07.2004.

15:55

Vujošević:Prioritet sada Šćepanović

Izvor: B92

Vujoševiæ:Prioritet sada Šæepanoviæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

24 Komentari

Sortiraj po:

Dragan

pre 19 godina

Vidim ovde ima ljudi koji na moguci dolazak Varde i Zoroskog ne reaguju sa odusevljenjem - naprotiv.Ja Stvarno ne znam odakle takav stav , pa i ja bi voleo da umesto Varde dodje Rebraca ili recimo Askrabic , umesto Zoroskog - Djordjevic , Vujanic , ali mi ovde pricamo o realnosti , a nazalost u tu pricu se ne ubraja ni jedan od ove cetvorice(bar ne ove godine).Poenta svega je da su Varda i Zoroski po meni trenutno najbolja resenja na pozicijama 1 i 5. Mislim da bi Avdalovic odlicno saradjivao sa Zoroskim (obojica su navikli da dele minutazu u prethodnoj sezoni).Opet kazem ima boljih od dvojice pomenutih , ali zelje su jedno a realnost nesto sasvim drugo.

sasa

pre 19 godina

Nije mi jasno zasto navijaci crvene zvezde iznose svoja misljenja o upravnom odboru ili formiranju tima Partizana.O Luki Bogdanovicu OK., ali o svemu drugom - tisina. Sa Igorom niste osvojili ni nasu ni jadransku ligu, sada ste nista bez Igora. I bolje gledajte izjave i saopstenja(Citaj- vecitu kuknjavu)vaseg rukovodvstva kako ce i sa kime pojacati klub a ne ponovo da vas podere Refleks bez trenera , Partizan bez Krstica i Hausa, i da bezite Hemofarmu sa terena. Neke stvari se nauce u kuci - gledaj u svoj tanjir dok jedes. E sad sto je vas tanjir prazan a tudi malo puniji...nek se skine Zmago pa nek igra 4.I jos nesto u vezi nebuloza ko je gde ponikao i sta je od rodenja; Da li neko od vas sa takvim misljenjem zaista misli da je neko Divca, Stojakovica,Drobnjaka, Milicica, Jarica, itd..., pitao kada su stigli u NBA za koga navijaju, gde su ponikli i da li im se svida boja dresa koji nose? Ma daj nemojte da se zezamo!LJudi hoce u NBA u Barselonu u Makabi - preko Partizana, Zvezde ili Refleksa koga jos to zanima sem ovih fudbalskih navijaca.

Major de Coverley

pre 19 godina

Avdalovic, Vule- G
Bogdanovic, Luka- F
Bozovic, Slobodan- F
Kovac, Mirko- G
Milojevic, Dejan- F
Perovic, Kosta- C
Tripkovic, Uros- G
Samardziski, Predrag- C
Sjekloca, Luka- F
Suput, Predrag- F

to je ono sa cime Partizan trenutno raspolaze.
Ima mesta za Scepanovica i jos jednog Centra, i u tom slucaju smo veoma tanki na mestu pleja.
ili ce Partizan ipak praviti dve ekipe, jednu za Euroligu, i drugu za guy ligu, gde bi nastupali:
Tripkovic,
Kovac,
Sjekloca,
Samardzijski,
Bozovic,
Avdalovic,
... jos poneki klinac iz juniorskog pogona.

u tom slucaju trebalo bi dovesti najmanje jos jednog vrhunskog pleja, i jednog solidnog centra.
Ipak je tesko ocekivati da ce Kosta odmah moci da odigra kao prvi centar. Samardzijski dobija Kostinu ulogu, znaci treba nam jedan "ruznjikavi crnac" na mestu centra i jedan racionalni plej. U tom slucaju Tripkovic moze da bude treci play u timu, i da putuje sa timom, dobija prosecno 2 minuta u Euroligi i 20 minuta u guy ligi, Samardzijski bi imao 10 minuta u Euroligi i 30 u guy ligi.

Mozda su odlucili da se pored svega takmice i u domacoj ligi (za sta bi u tom slucaju mogao da koristi neki kombinovani tim).

Mislim da su gospoda gumari veoma pogresili u ovom slucaju i da su zaboravili onu "ne diraj Lava dok spava".

Eladan

pre 19 godina

Koliko je realno da će Partizan potpisati ugovore sa Berićem i Stjuartom. Ako to uradi, imaće stvarno super jak tim. Naročito mi se dopada ideja da angažuju Stjuarta koji je stvarno dobar centar, baš onakav kakav i treba našim timovima. Ja još ne mogu da Zvezdi oprostim prošlogodišnju grešku kada su se zamajavali Pennom a pustili da im Obina Ekezie ode (najbolji centar koga sam gledao ovde još od vremena Rebrače)

XXL

pre 19 godina

Ajde sto spominjete Zoroskog, ali kada pisete o timu za narednu godinu na prvom mestu AVDALOVIC. Decko je klasa za sve plejeve u nasoj zemlji a kada se doda iskustvo u Evro ligi za dva koplja je iznad ostalih. Malo vise postovanja prema njemu.
Sto se tice Scepanovica, svaka mu cast za ovih poslednjih deset utakmica, valjda ce dogodine da igra tako ali u kontinuitetu.

Aleksandar

pre 19 godina

Mislim da se vecina vas navijaca partizana bespotrebno nada nekom super jakom timu. Shvatite jedno - nemoguce je svake godine prodavati najbolje, i pricati o nekom kvalitetu. Pogledajte unazad i bice vam jasno. Niti ce Perovic ili Milojevic nadoknaditi odlazak Krstica, kao sto nijedan nije nadoknadio odlazak Vujanica. Isto je sa Hausom, Kecmanom, Braunom, Ostojicem. Uprava vam samo prodaje maglu, a vi lakoverni, verujete nekoj jadnoj demagogiji koju koriste jos samo politicari. Spustite se na zemlju. Nije zvezda problem partizanu i obrnuto, stvari su mnogo komplikovanije a bojim se da cemo to videti tek u predstojecim godinama. I zato nemojte toliko da se lozite - objektivno, nasa liga je krs i bice samo jos gora.

pfc

pre 19 godina

Bravo za Dulenceta!
On sada radi dok drugi lencare, a posle ce biti "sudije, lobiji, partizanova mafija i Savez " i druge gluposti.
Car Scepan mora ostati, kupiti Zoroskog ili Koljevica, Vardu ili Radojevica, a videti da li Zmago maltretira i Vranjesa...!
Takodje, Dulence treba da vidi kako se uklapa u "viziju" tima za Final4" EL i Vuk Radivojevic i Rakocevic, eventually!!! Oni ocigledno nemaju nameru igrati u velikom klubu sa slabim timom i arogantnim trenerom.
Rasti zvezdo jos si mala!

Ja

pre 19 godina

Može i ovaj tim: Dragoljub Vidačić, Dejan Tomašević, Mladjan Šilobad, Miloš Vujanić, Jovo Stanojević, Goran Ćakić i Luka Bogdanović.
- Svi su grobari od rodjenja
- Svi su ponikli u partizanu
- Svi su ostavili dubok trag u NBA

p.s. Jedino divac ne bi mogao da ostane predsednik kluba, ima mrlju u prošlosti, igrao je u Zvezdi.

Dragan

pre 19 godina

Sto se sastava tice ja na to ovako gledam..... 1Avdalovic/Zoroski 2Scepanovic/House 3Suput/Bogdanovic 4Milojevic/Bozovic 5Varda/Perovic Uz naravno Tripkovica i Samardziskog Jednostavno mislim da Scepanovic i Beric NE mogu igrati zajedno , iako bi ja voleo obojicu da vidim u timu....medjutim to je nerealno iz dva razloga 1.Ni jedan od pomenutih ne verujem da bi bio raspolozen da deli minutazu jednostavno takvi su igraci- lideri.... 2.obojica su klasicni bekovi! Znaci propala bi kombinacija da obojica igraju u petorci... zato mislim da bi House bio najzahvalnije resenje za Scepovu zamenu (njegovim ulaskom u igru podizali bi tempo iste i znatno poboljsali igru u odbrani , dobijali na explozivnosti...). Toliko o bekovskoj poziciji , a sto se tice centra verovatno je vecina vec saznala da je Partizan zainteresovan za Ratka Vardu koji je odigrao najbolju sezonu u karijeri (otud i poziv u repku)a kako sam mogao zakljuciti iz njegovog intervjua postoji zelja i sa njegove strane da ponovo obuce crno-beli dres.Ja licno mislim da bi se on odlicno uklopio u nashu centarsku liniju. Drugi stranac nam i nije potreban!Naravno House ce prvo otici na probu u NBA ali iako mu zelim sve najbolje u karijeri neka ne prodje i ovaj put odigra josh ovu sezonu u Partizanu:) a posle nadam se naci ce NBA angazman i prve sezone osvojiti prsten! Puno pozdrava za Scepa the killer-a :) P.S. Nadam se da cete pustiti ovaj komentar posle 4 ili pet uzastopnih koji nisu videli svetlost dana iako su sadrzavali samo zdrave cinjenice nikako "govor mrznje kako naznacavate ovde!

Radebe

pre 19 godina

1 Zoroski, Avdalovic
2 Scepanovic, House House House
3 Bogdanovic, Suput
4 Milojevic, Bozovic
5 Stjuart, Varda, Perovic
strah i trepet

alek

pre 19 godina

Da li neko zna šta se dešava sa Hausom? Žalosno bi bilo kad bi uprava Partizana propustila da vrati u klub takvog extra igrača. I nije trebalo pustiti Brauna da pregovara sa Hemofarmom,jer je najracionalniji plej koji je igrao u našoj ligi.Sa ova dva stranca i ovim pojačanjima tim bi bio konkurent za top16.

Miki

pre 19 godina

Pa dobro, sto zvezda ne iscedi sve sto sto valja kod nas? Kad ste tako veliki, mocni sto ne napravite nesto? Izraelska liga nije jaca od spanske pa je ipak Maccabi prvak evrope. Velika je zabluda da mozemo imati 6-7 jakih timova koji ce dati prvaka evrope. Stalno se kao reper pominje cibona. Pa mogli bismo i mi napraviti jedan super tim kad bismo hteli. Bio bi sigurno blizu F4. Danas kad kosarkaske ekipe igraju velik broj utakmica cini mi se da je bolje imati relativno slabo prvenstvo. Jednostavno ne moze se igrati kvalitetno na vise frontova.

Jovan

pre 19 godina

Uz malo srece tim Partizana bi mogao da izgleda ovako:

1 Zoroski/Avdalovic
2 Scepanovic/Beric
3 Bogdanovic/Suput
4 Milojevic/Bozovic
5 Perovic/Stranac

Tripkovic i Samardzinski !!!

Tim koji bi se prosetao kroz GoodYear ligu, Domacu ligu, domaci kup i koji bi realno mogao i na Final4 !!!

Ovakav tim je mogao da se napravi i prosle godine..ali dobro..ni sad nije kasno!!

Pedja

pre 19 godina

B92 bi mogao da pise realne vesti i istinite odnosno da ih objavljuje sve a ne samo one koje se svidjaju moderatoru posto je ocigledno moderator navijac partizana.Ovde nema nista uvredljivo a posto nijedan moj komentar nije objavio predpostavljam da nece i ovaj!!!!!!!

Marko

pre 19 godina

Tako je Dule! Šćepa, 2 stranca i eto nas u Top16. Vreme je da se okanemo rasprave sa ciganima. To je kao kad bi Lakers-i raspravljali sa nekim timom iz CBA lige :)

Zeka

pre 19 godina

Koji ce im ..... stranci kad su iscedili sve sto valja iz domace lige. Toliko o "jačanju lige" i "odbrani svetlih nacionalnih interesa u kosarci"...

grobarka 1970

pre 19 godina

bravo Dule kralju.dok drugi odmaraju ti radis punom parom.posle se zale na mlataranje,sudije,prave raznorazne teorije zavere,pisu saopstenja a pametnije bi im bilo da uce od najboljeg.nije sramota kad ne znas ako hoces da naucis sramota je kad mislis da si pokupio svu pamet ovog sveta a nemas pojma sa zivotom(tj.kosarkom).

aca

pre 19 godina

SVAKA CAST VUJOSEVICU!!! Slazem se potpuno. A negde sam procitao da on smatra da treba da dovedemo i jednog dobrog sutera za 3 poena (mislim da je Beric idealno resenje) i jednog brzog pleja sto se takodje slazem 100%. I jos jedan solidan centar i eto ekipe koja ce ravopravno da konkurise za Final4!!!

Pedja

pre 19 godina

Nerazumem dokle ce b92 siriti dezinformacije i ponasati se navijacki.Kako ste objavili izjavu Vujosevica isto tako ste mogli da objavite izjavu Andjelkovica imate je na www.k.k.crvenazvezda.net i na www.surcin.com
Isti slucaj je bio i sa kezmanom setali ste ga od rusije do spanije da bi na kraju zavrsio u engleskoj nerazumem kome je u interesu da pisete ovakve lazi.

Pedja

pre 19 godina

Nerazumem dokle ce b92 siriti dezinformacije i ponasati se navijacki.Kako ste objavili izjavu Vujosevica isto tako ste mogli da objavite izjavu Andjelkovica imate je na www.k.k.crvenazvezda.net i na www.surcin.com
Isti slucaj je bio i sa kezmanom setali ste ga od rusije do spanije da bi na kraju zavrsio u engleskoj nerazumem kome je u interesu da pisete ovakve lazi.

grobarka 1970

pre 19 godina

bravo Dule kralju.dok drugi odmaraju ti radis punom parom.posle se zale na mlataranje,sudije,prave raznorazne teorije zavere,pisu saopstenja a pametnije bi im bilo da uce od najboljeg.nije sramota kad ne znas ako hoces da naucis sramota je kad mislis da si pokupio svu pamet ovog sveta a nemas pojma sa zivotom(tj.kosarkom).

aca

pre 19 godina

SVAKA CAST VUJOSEVICU!!! Slazem se potpuno. A negde sam procitao da on smatra da treba da dovedemo i jednog dobrog sutera za 3 poena (mislim da je Beric idealno resenje) i jednog brzog pleja sto se takodje slazem 100%. I jos jedan solidan centar i eto ekipe koja ce ravopravno da konkurise za Final4!!!

Marko

pre 19 godina

Tako je Dule! Šćepa, 2 stranca i eto nas u Top16. Vreme je da se okanemo rasprave sa ciganima. To je kao kad bi Lakers-i raspravljali sa nekim timom iz CBA lige :)

Zeka

pre 19 godina

Koji ce im ..... stranci kad su iscedili sve sto valja iz domace lige. Toliko o "jačanju lige" i "odbrani svetlih nacionalnih interesa u kosarci"...

Pedja

pre 19 godina

B92 bi mogao da pise realne vesti i istinite odnosno da ih objavljuje sve a ne samo one koje se svidjaju moderatoru posto je ocigledno moderator navijac partizana.Ovde nema nista uvredljivo a posto nijedan moj komentar nije objavio predpostavljam da nece i ovaj!!!!!!!

Miki

pre 19 godina

Pa dobro, sto zvezda ne iscedi sve sto sto valja kod nas? Kad ste tako veliki, mocni sto ne napravite nesto? Izraelska liga nije jaca od spanske pa je ipak Maccabi prvak evrope. Velika je zabluda da mozemo imati 6-7 jakih timova koji ce dati prvaka evrope. Stalno se kao reper pominje cibona. Pa mogli bismo i mi napraviti jedan super tim kad bismo hteli. Bio bi sigurno blizu F4. Danas kad kosarkaske ekipe igraju velik broj utakmica cini mi se da je bolje imati relativno slabo prvenstvo. Jednostavno ne moze se igrati kvalitetno na vise frontova.

Jovan

pre 19 godina

Uz malo srece tim Partizana bi mogao da izgleda ovako:

1 Zoroski/Avdalovic
2 Scepanovic/Beric
3 Bogdanovic/Suput
4 Milojevic/Bozovic
5 Perovic/Stranac

Tripkovic i Samardzinski !!!

Tim koji bi se prosetao kroz GoodYear ligu, Domacu ligu, domaci kup i koji bi realno mogao i na Final4 !!!

Ovakav tim je mogao da se napravi i prosle godine..ali dobro..ni sad nije kasno!!

alek

pre 19 godina

Da li neko zna šta se dešava sa Hausom? Žalosno bi bilo kad bi uprava Partizana propustila da vrati u klub takvog extra igrača. I nije trebalo pustiti Brauna da pregovara sa Hemofarmom,jer je najracionalniji plej koji je igrao u našoj ligi.Sa ova dva stranca i ovim pojačanjima tim bi bio konkurent za top16.

Dragan

pre 19 godina

Sto se sastava tice ja na to ovako gledam..... 1Avdalovic/Zoroski 2Scepanovic/House 3Suput/Bogdanovic 4Milojevic/Bozovic 5Varda/Perovic Uz naravno Tripkovica i Samardziskog Jednostavno mislim da Scepanovic i Beric NE mogu igrati zajedno , iako bi ja voleo obojicu da vidim u timu....medjutim to je nerealno iz dva razloga 1.Ni jedan od pomenutih ne verujem da bi bio raspolozen da deli minutazu jednostavno takvi su igraci- lideri.... 2.obojica su klasicni bekovi! Znaci propala bi kombinacija da obojica igraju u petorci... zato mislim da bi House bio najzahvalnije resenje za Scepovu zamenu (njegovim ulaskom u igru podizali bi tempo iste i znatno poboljsali igru u odbrani , dobijali na explozivnosti...). Toliko o bekovskoj poziciji , a sto se tice centra verovatno je vecina vec saznala da je Partizan zainteresovan za Ratka Vardu koji je odigrao najbolju sezonu u karijeri (otud i poziv u repku)a kako sam mogao zakljuciti iz njegovog intervjua postoji zelja i sa njegove strane da ponovo obuce crno-beli dres.Ja licno mislim da bi se on odlicno uklopio u nashu centarsku liniju. Drugi stranac nam i nije potreban!Naravno House ce prvo otici na probu u NBA ali iako mu zelim sve najbolje u karijeri neka ne prodje i ovaj put odigra josh ovu sezonu u Partizanu:) a posle nadam se naci ce NBA angazman i prve sezone osvojiti prsten! Puno pozdrava za Scepa the killer-a :) P.S. Nadam se da cete pustiti ovaj komentar posle 4 ili pet uzastopnih koji nisu videli svetlost dana iako su sadrzavali samo zdrave cinjenice nikako "govor mrznje kako naznacavate ovde!

Radebe

pre 19 godina

1 Zoroski, Avdalovic
2 Scepanovic, House House House
3 Bogdanovic, Suput
4 Milojevic, Bozovic
5 Stjuart, Varda, Perovic
strah i trepet

Ja

pre 19 godina

Može i ovaj tim: Dragoljub Vidačić, Dejan Tomašević, Mladjan Šilobad, Miloš Vujanić, Jovo Stanojević, Goran Ćakić i Luka Bogdanović.
- Svi su grobari od rodjenja
- Svi su ponikli u partizanu
- Svi su ostavili dubok trag u NBA

p.s. Jedino divac ne bi mogao da ostane predsednik kluba, ima mrlju u prošlosti, igrao je u Zvezdi.

pfc

pre 19 godina

Bravo za Dulenceta!
On sada radi dok drugi lencare, a posle ce biti "sudije, lobiji, partizanova mafija i Savez " i druge gluposti.
Car Scepan mora ostati, kupiti Zoroskog ili Koljevica, Vardu ili Radojevica, a videti da li Zmago maltretira i Vranjesa...!
Takodje, Dulence treba da vidi kako se uklapa u "viziju" tima za Final4" EL i Vuk Radivojevic i Rakocevic, eventually!!! Oni ocigledno nemaju nameru igrati u velikom klubu sa slabim timom i arogantnim trenerom.
Rasti zvezdo jos si mala!

Aleksandar

pre 19 godina

Mislim da se vecina vas navijaca partizana bespotrebno nada nekom super jakom timu. Shvatite jedno - nemoguce je svake godine prodavati najbolje, i pricati o nekom kvalitetu. Pogledajte unazad i bice vam jasno. Niti ce Perovic ili Milojevic nadoknaditi odlazak Krstica, kao sto nijedan nije nadoknadio odlazak Vujanica. Isto je sa Hausom, Kecmanom, Braunom, Ostojicem. Uprava vam samo prodaje maglu, a vi lakoverni, verujete nekoj jadnoj demagogiji koju koriste jos samo politicari. Spustite se na zemlju. Nije zvezda problem partizanu i obrnuto, stvari su mnogo komplikovanije a bojim se da cemo to videti tek u predstojecim godinama. I zato nemojte toliko da se lozite - objektivno, nasa liga je krs i bice samo jos gora.

XXL

pre 19 godina

Ajde sto spominjete Zoroskog, ali kada pisete o timu za narednu godinu na prvom mestu AVDALOVIC. Decko je klasa za sve plejeve u nasoj zemlji a kada se doda iskustvo u Evro ligi za dva koplja je iznad ostalih. Malo vise postovanja prema njemu.
Sto se tice Scepanovica, svaka mu cast za ovih poslednjih deset utakmica, valjda ce dogodine da igra tako ali u kontinuitetu.

Eladan

pre 19 godina

Koliko je realno da će Partizan potpisati ugovore sa Berićem i Stjuartom. Ako to uradi, imaće stvarno super jak tim. Naročito mi se dopada ideja da angažuju Stjuarta koji je stvarno dobar centar, baš onakav kakav i treba našim timovima. Ja još ne mogu da Zvezdi oprostim prošlogodišnju grešku kada su se zamajavali Pennom a pustili da im Obina Ekezie ode (najbolji centar koga sam gledao ovde još od vremena Rebrače)

sasa

pre 19 godina

Nije mi jasno zasto navijaci crvene zvezde iznose svoja misljenja o upravnom odboru ili formiranju tima Partizana.O Luki Bogdanovicu OK., ali o svemu drugom - tisina. Sa Igorom niste osvojili ni nasu ni jadransku ligu, sada ste nista bez Igora. I bolje gledajte izjave i saopstenja(Citaj- vecitu kuknjavu)vaseg rukovodvstva kako ce i sa kime pojacati klub a ne ponovo da vas podere Refleks bez trenera , Partizan bez Krstica i Hausa, i da bezite Hemofarmu sa terena. Neke stvari se nauce u kuci - gledaj u svoj tanjir dok jedes. E sad sto je vas tanjir prazan a tudi malo puniji...nek se skine Zmago pa nek igra 4.I jos nesto u vezi nebuloza ko je gde ponikao i sta je od rodenja; Da li neko od vas sa takvim misljenjem zaista misli da je neko Divca, Stojakovica,Drobnjaka, Milicica, Jarica, itd..., pitao kada su stigli u NBA za koga navijaju, gde su ponikli i da li im se svida boja dresa koji nose? Ma daj nemojte da se zezamo!LJudi hoce u NBA u Barselonu u Makabi - preko Partizana, Zvezde ili Refleksa koga jos to zanima sem ovih fudbalskih navijaca.

Major de Coverley

pre 19 godina

Avdalovic, Vule- G
Bogdanovic, Luka- F
Bozovic, Slobodan- F
Kovac, Mirko- G
Milojevic, Dejan- F
Perovic, Kosta- C
Tripkovic, Uros- G
Samardziski, Predrag- C
Sjekloca, Luka- F
Suput, Predrag- F

to je ono sa cime Partizan trenutno raspolaze.
Ima mesta za Scepanovica i jos jednog Centra, i u tom slucaju smo veoma tanki na mestu pleja.
ili ce Partizan ipak praviti dve ekipe, jednu za Euroligu, i drugu za guy ligu, gde bi nastupali:
Tripkovic,
Kovac,
Sjekloca,
Samardzijski,
Bozovic,
Avdalovic,
... jos poneki klinac iz juniorskog pogona.

u tom slucaju trebalo bi dovesti najmanje jos jednog vrhunskog pleja, i jednog solidnog centra.
Ipak je tesko ocekivati da ce Kosta odmah moci da odigra kao prvi centar. Samardzijski dobija Kostinu ulogu, znaci treba nam jedan "ruznjikavi crnac" na mestu centra i jedan racionalni plej. U tom slucaju Tripkovic moze da bude treci play u timu, i da putuje sa timom, dobija prosecno 2 minuta u Euroligi i 20 minuta u guy ligi, Samardzijski bi imao 10 minuta u Euroligi i 30 u guy ligi.

Mozda su odlucili da se pored svega takmice i u domacoj ligi (za sta bi u tom slucaju mogao da koristi neki kombinovani tim).

Mislim da su gospoda gumari veoma pogresili u ovom slucaju i da su zaboravili onu "ne diraj Lava dok spava".

Dragan

pre 19 godina

Vidim ovde ima ljudi koji na moguci dolazak Varde i Zoroskog ne reaguju sa odusevljenjem - naprotiv.Ja Stvarno ne znam odakle takav stav , pa i ja bi voleo da umesto Varde dodje Rebraca ili recimo Askrabic , umesto Zoroskog - Djordjevic , Vujanic , ali mi ovde pricamo o realnosti , a nazalost u tu pricu se ne ubraja ni jedan od ove cetvorice(bar ne ove godine).Poenta svega je da su Varda i Zoroski po meni trenutno najbolja resenja na pozicijama 1 i 5. Mislim da bi Avdalovic odlicno saradjivao sa Zoroskim (obojica su navikli da dele minutazu u prethodnoj sezoni).Opet kazem ima boljih od dvojice pomenutih , ali zelje su jedno a realnost nesto sasvim drugo.

Pedja

pre 19 godina

Nerazumem dokle ce b92 siriti dezinformacije i ponasati se navijacki.Kako ste objavili izjavu Vujosevica isto tako ste mogli da objavite izjavu Andjelkovica imate je na www.k.k.crvenazvezda.net i na www.surcin.com
Isti slucaj je bio i sa kezmanom setali ste ga od rusije do spanije da bi na kraju zavrsio u engleskoj nerazumem kome je u interesu da pisete ovakve lazi.

grobarka 1970

pre 19 godina

bravo Dule kralju.dok drugi odmaraju ti radis punom parom.posle se zale na mlataranje,sudije,prave raznorazne teorije zavere,pisu saopstenja a pametnije bi im bilo da uce od najboljeg.nije sramota kad ne znas ako hoces da naucis sramota je kad mislis da si pokupio svu pamet ovog sveta a nemas pojma sa zivotom(tj.kosarkom).

aca

pre 19 godina

SVAKA CAST VUJOSEVICU!!! Slazem se potpuno. A negde sam procitao da on smatra da treba da dovedemo i jednog dobrog sutera za 3 poena (mislim da je Beric idealno resenje) i jednog brzog pleja sto se takodje slazem 100%. I jos jedan solidan centar i eto ekipe koja ce ravopravno da konkurise za Final4!!!

Marko

pre 19 godina

Tako je Dule! Šćepa, 2 stranca i eto nas u Top16. Vreme je da se okanemo rasprave sa ciganima. To je kao kad bi Lakers-i raspravljali sa nekim timom iz CBA lige :)

Zeka

pre 19 godina

Koji ce im ..... stranci kad su iscedili sve sto valja iz domace lige. Toliko o "jačanju lige" i "odbrani svetlih nacionalnih interesa u kosarci"...

Pedja

pre 19 godina

B92 bi mogao da pise realne vesti i istinite odnosno da ih objavljuje sve a ne samo one koje se svidjaju moderatoru posto je ocigledno moderator navijac partizana.Ovde nema nista uvredljivo a posto nijedan moj komentar nije objavio predpostavljam da nece i ovaj!!!!!!!

Miki

pre 19 godina

Pa dobro, sto zvezda ne iscedi sve sto sto valja kod nas? Kad ste tako veliki, mocni sto ne napravite nesto? Izraelska liga nije jaca od spanske pa je ipak Maccabi prvak evrope. Velika je zabluda da mozemo imati 6-7 jakih timova koji ce dati prvaka evrope. Stalno se kao reper pominje cibona. Pa mogli bismo i mi napraviti jedan super tim kad bismo hteli. Bio bi sigurno blizu F4. Danas kad kosarkaske ekipe igraju velik broj utakmica cini mi se da je bolje imati relativno slabo prvenstvo. Jednostavno ne moze se igrati kvalitetno na vise frontova.

Jovan

pre 19 godina

Uz malo srece tim Partizana bi mogao da izgleda ovako:

1 Zoroski/Avdalovic
2 Scepanovic/Beric
3 Bogdanovic/Suput
4 Milojevic/Bozovic
5 Perovic/Stranac

Tripkovic i Samardzinski !!!

Tim koji bi se prosetao kroz GoodYear ligu, Domacu ligu, domaci kup i koji bi realno mogao i na Final4 !!!

Ovakav tim je mogao da se napravi i prosle godine..ali dobro..ni sad nije kasno!!

alek

pre 19 godina

Da li neko zna šta se dešava sa Hausom? Žalosno bi bilo kad bi uprava Partizana propustila da vrati u klub takvog extra igrača. I nije trebalo pustiti Brauna da pregovara sa Hemofarmom,jer je najracionalniji plej koji je igrao u našoj ligi.Sa ova dva stranca i ovim pojačanjima tim bi bio konkurent za top16.

Dragan

pre 19 godina

Sto se sastava tice ja na to ovako gledam..... 1Avdalovic/Zoroski 2Scepanovic/House 3Suput/Bogdanovic 4Milojevic/Bozovic 5Varda/Perovic Uz naravno Tripkovica i Samardziskog Jednostavno mislim da Scepanovic i Beric NE mogu igrati zajedno , iako bi ja voleo obojicu da vidim u timu....medjutim to je nerealno iz dva razloga 1.Ni jedan od pomenutih ne verujem da bi bio raspolozen da deli minutazu jednostavno takvi su igraci- lideri.... 2.obojica su klasicni bekovi! Znaci propala bi kombinacija da obojica igraju u petorci... zato mislim da bi House bio najzahvalnije resenje za Scepovu zamenu (njegovim ulaskom u igru podizali bi tempo iste i znatno poboljsali igru u odbrani , dobijali na explozivnosti...). Toliko o bekovskoj poziciji , a sto se tice centra verovatno je vecina vec saznala da je Partizan zainteresovan za Ratka Vardu koji je odigrao najbolju sezonu u karijeri (otud i poziv u repku)a kako sam mogao zakljuciti iz njegovog intervjua postoji zelja i sa njegove strane da ponovo obuce crno-beli dres.Ja licno mislim da bi se on odlicno uklopio u nashu centarsku liniju. Drugi stranac nam i nije potreban!Naravno House ce prvo otici na probu u NBA ali iako mu zelim sve najbolje u karijeri neka ne prodje i ovaj put odigra josh ovu sezonu u Partizanu:) a posle nadam se naci ce NBA angazman i prve sezone osvojiti prsten! Puno pozdrava za Scepa the killer-a :) P.S. Nadam se da cete pustiti ovaj komentar posle 4 ili pet uzastopnih koji nisu videli svetlost dana iako su sadrzavali samo zdrave cinjenice nikako "govor mrznje kako naznacavate ovde!

Radebe

pre 19 godina

1 Zoroski, Avdalovic
2 Scepanovic, House House House
3 Bogdanovic, Suput
4 Milojevic, Bozovic
5 Stjuart, Varda, Perovic
strah i trepet

Ja

pre 19 godina

Može i ovaj tim: Dragoljub Vidačić, Dejan Tomašević, Mladjan Šilobad, Miloš Vujanić, Jovo Stanojević, Goran Ćakić i Luka Bogdanović.
- Svi su grobari od rodjenja
- Svi su ponikli u partizanu
- Svi su ostavili dubok trag u NBA

p.s. Jedino divac ne bi mogao da ostane predsednik kluba, ima mrlju u prošlosti, igrao je u Zvezdi.

pfc

pre 19 godina

Bravo za Dulenceta!
On sada radi dok drugi lencare, a posle ce biti "sudije, lobiji, partizanova mafija i Savez " i druge gluposti.
Car Scepan mora ostati, kupiti Zoroskog ili Koljevica, Vardu ili Radojevica, a videti da li Zmago maltretira i Vranjesa...!
Takodje, Dulence treba da vidi kako se uklapa u "viziju" tima za Final4" EL i Vuk Radivojevic i Rakocevic, eventually!!! Oni ocigledno nemaju nameru igrati u velikom klubu sa slabim timom i arogantnim trenerom.
Rasti zvezdo jos si mala!

Aleksandar

pre 19 godina

Mislim da se vecina vas navijaca partizana bespotrebno nada nekom super jakom timu. Shvatite jedno - nemoguce je svake godine prodavati najbolje, i pricati o nekom kvalitetu. Pogledajte unazad i bice vam jasno. Niti ce Perovic ili Milojevic nadoknaditi odlazak Krstica, kao sto nijedan nije nadoknadio odlazak Vujanica. Isto je sa Hausom, Kecmanom, Braunom, Ostojicem. Uprava vam samo prodaje maglu, a vi lakoverni, verujete nekoj jadnoj demagogiji koju koriste jos samo politicari. Spustite se na zemlju. Nije zvezda problem partizanu i obrnuto, stvari su mnogo komplikovanije a bojim se da cemo to videti tek u predstojecim godinama. I zato nemojte toliko da se lozite - objektivno, nasa liga je krs i bice samo jos gora.

XXL

pre 19 godina

Ajde sto spominjete Zoroskog, ali kada pisete o timu za narednu godinu na prvom mestu AVDALOVIC. Decko je klasa za sve plejeve u nasoj zemlji a kada se doda iskustvo u Evro ligi za dva koplja je iznad ostalih. Malo vise postovanja prema njemu.
Sto se tice Scepanovica, svaka mu cast za ovih poslednjih deset utakmica, valjda ce dogodine da igra tako ali u kontinuitetu.

Eladan

pre 19 godina

Koliko je realno da će Partizan potpisati ugovore sa Berićem i Stjuartom. Ako to uradi, imaće stvarno super jak tim. Naročito mi se dopada ideja da angažuju Stjuarta koji je stvarno dobar centar, baš onakav kakav i treba našim timovima. Ja još ne mogu da Zvezdi oprostim prošlogodišnju grešku kada su se zamajavali Pennom a pustili da im Obina Ekezie ode (najbolji centar koga sam gledao ovde još od vremena Rebrače)

sasa

pre 19 godina

Nije mi jasno zasto navijaci crvene zvezde iznose svoja misljenja o upravnom odboru ili formiranju tima Partizana.O Luki Bogdanovicu OK., ali o svemu drugom - tisina. Sa Igorom niste osvojili ni nasu ni jadransku ligu, sada ste nista bez Igora. I bolje gledajte izjave i saopstenja(Citaj- vecitu kuknjavu)vaseg rukovodvstva kako ce i sa kime pojacati klub a ne ponovo da vas podere Refleks bez trenera , Partizan bez Krstica i Hausa, i da bezite Hemofarmu sa terena. Neke stvari se nauce u kuci - gledaj u svoj tanjir dok jedes. E sad sto je vas tanjir prazan a tudi malo puniji...nek se skine Zmago pa nek igra 4.I jos nesto u vezi nebuloza ko je gde ponikao i sta je od rodenja; Da li neko od vas sa takvim misljenjem zaista misli da je neko Divca, Stojakovica,Drobnjaka, Milicica, Jarica, itd..., pitao kada su stigli u NBA za koga navijaju, gde su ponikli i da li im se svida boja dresa koji nose? Ma daj nemojte da se zezamo!LJudi hoce u NBA u Barselonu u Makabi - preko Partizana, Zvezde ili Refleksa koga jos to zanima sem ovih fudbalskih navijaca.

Major de Coverley

pre 19 godina

Avdalovic, Vule- G
Bogdanovic, Luka- F
Bozovic, Slobodan- F
Kovac, Mirko- G
Milojevic, Dejan- F
Perovic, Kosta- C
Tripkovic, Uros- G
Samardziski, Predrag- C
Sjekloca, Luka- F
Suput, Predrag- F

to je ono sa cime Partizan trenutno raspolaze.
Ima mesta za Scepanovica i jos jednog Centra, i u tom slucaju smo veoma tanki na mestu pleja.
ili ce Partizan ipak praviti dve ekipe, jednu za Euroligu, i drugu za guy ligu, gde bi nastupali:
Tripkovic,
Kovac,
Sjekloca,
Samardzijski,
Bozovic,
Avdalovic,
... jos poneki klinac iz juniorskog pogona.

u tom slucaju trebalo bi dovesti najmanje jos jednog vrhunskog pleja, i jednog solidnog centra.
Ipak je tesko ocekivati da ce Kosta odmah moci da odigra kao prvi centar. Samardzijski dobija Kostinu ulogu, znaci treba nam jedan "ruznjikavi crnac" na mestu centra i jedan racionalni plej. U tom slucaju Tripkovic moze da bude treci play u timu, i da putuje sa timom, dobija prosecno 2 minuta u Euroligi i 20 minuta u guy ligi, Samardzijski bi imao 10 minuta u Euroligi i 30 u guy ligi.

Mozda su odlucili da se pored svega takmice i u domacoj ligi (za sta bi u tom slucaju mogao da koristi neki kombinovani tim).

Mislim da su gospoda gumari veoma pogresili u ovom slucaju i da su zaboravili onu "ne diraj Lava dok spava".

Dragan

pre 19 godina

Vidim ovde ima ljudi koji na moguci dolazak Varde i Zoroskog ne reaguju sa odusevljenjem - naprotiv.Ja Stvarno ne znam odakle takav stav , pa i ja bi voleo da umesto Varde dodje Rebraca ili recimo Askrabic , umesto Zoroskog - Djordjevic , Vujanic , ali mi ovde pricamo o realnosti , a nazalost u tu pricu se ne ubraja ni jedan od ove cetvorice(bar ne ove godine).Poenta svega je da su Varda i Zoroski po meni trenutno najbolja resenja na pozicijama 1 i 5. Mislim da bi Avdalovic odlicno saradjivao sa Zoroskim (obojica su navikli da dele minutazu u prethodnoj sezoni).Opet kazem ima boljih od dvojice pomenutih , ali zelje su jedno a realnost nesto sasvim drugo.