1. Svaki put se odusevim kada neko o sebi pocne da prica u trecem licu. Pa grdi sebe, hrabri, tesi... ni melodramaticnosti ne nedostaje. Naprotiv.
    Suze su mi krenule.
    (Grdoje, 10. oktobar 2018 16:08)

    # Link komentara

  2. Ovaj koji ne zna da doda loptu igracu koji je dalje od 10m nikad nije trebalo da zaigra za Srbiju. Neka vrati pasos kao onaj golman...
    (impeRAtor, 09. oktobar 2018 13:37)
    takvi kao ti su isto ovako krenuli i na naseg najvećeg sportistu svih vremena Novaka Djokovića, to je neverovatno da vi čim nešto povežete sa vašim vodjom krenete na sve bey obyira da li ste u pravu ili ne.
    (slobodan, 10. oktobar 2018 15:25)

    # Link komentara

  3. Мислим да његова изјава потпада у категорију патетике.
    Нека бира речи и не оставља сумњу јер Србија га се никада неће одрећи, а вероватно хоће председник ФСС и селектор, ако се Матић не слаже са том двојицом аматера.

    Крстајићу свака част за оно што је дао Србији као играч. Као селектор је наивац и зелен као салата за тај посао - речју нема појма.
    Кокеза... немам коментар.

    И још нешто: треба да ставимо грб СРБИЈЕ на дрес а не грб ФСС-а.
    Јер и тако се шаље порука да играчи играју за ФСС а не за Србију.
    Тачно је да је Савез институција ове државе али грб Србије на дрес!!!
    (Огњен, 10. oktobar 2018 13:17)

    # Link komentara

  4. Naravno Maticu da ce te izdati. Koga ova nazovi drzava nije izdala. Da sam fudbaler u zivotu ne bi igrao za ovu drzavu.
    (BaneBGD, 10. oktobar 2018 12:19)

    # Link komentara

  5. Svaki onaj sportista, pa i građanin, Srbije nije u vezi sa, Matičnom sportskom organizacijom državom Srbijom nije ni vredan da se nađe na listi reprezentativaca. Srbiji se ne pomaže za Srbiju se bori i prilažu vlastite vrednosti čime se čini čast i čest državi i narodu Srbije. Nema toga bez koga se ne može. Iz toga proizilazi da pojedinac bez kolektiva ne postoji. Verovatno neki naši sportisti zbog deviza prodaju se stranim državama ali jednog dana će se gorko kajati. Imamo mi neke građane Srbije kojima su zločinci bliži od radnog građanina ali i tu ima Boga.
    (Sveta, 10. oktobar 2018 11:06)

    # Link komentara

  6. Stvarno dugovečan taj Piksi, igrao za reprezentaciju i 2016-e. Nego, jel botuješ volonterski ili kapne neka kinta za prekovremeni?(Birano društvo, 09. oktobar 2018 19:31)Rambo nije igrao 2016te. Druze, to sto ti imas problem jer si podrzavao Krstajica i SMSa nije moj problem.
    (nista o nicemu, 09. oktobar 2018 19:48)
    Ljubi te tatko Muslin tako pametnog
    (Ginko-Ko-Morač, 9. oktobar 2018 23:03)

    # Link komentara

  7. podrska za Baneta, Stojketa, Matketa!!!
     (Craven Cottage, 9. oktobar 2018 22:46)

    # Link komentara

  8. Ni kod nas nije bajno nakon SP-a. Ne mozemo se sastavit sa pristojnom prvom postavom...sve ozljede na ozljedu...

    A kako vidim "ne cveta cvece ni u vase preduzece"...

    Sve je to "kuca uz pojatu"...:):)
    (iR, 9. oktobar 2018 22:42)

    # Link komentara

  9. Nemanja nije zasluzio jednu ruznu rec...zalosno je sto mora ovako da prica. Ko zna sta se izdesavalo. Sve najbolje Nemanja, ti si ponos svog roda, budi siguran!
     (anica, 9. oktobar 2018 22:19)

    # Link komentara

  10. Pravda za Muslina
     (denisko, 9. oktobar 2018 22:09)

    # Link komentara

  11. Podrska za Nemanju! Hocu da mjenjam nesto, da uticem na ono sto pripada narodu! Hajde da nekako stanemo uz nemanju i da se nase zelje ispune jer to je nase pravo!
    (GRM, 9. oktobar 2018 22:00)

    # Link komentara

  12. Nešto nije u redu sa našom zemljom. Ne znam tačno šta, ali mi se čini da se pokvarila.
     (ZABRINUTI ORMAN, 9. oktobar 2018 21:59)

    # Link komentara

  13. Jeste, to si upravu, ali je i reprezentacija nas izdala...
     (chema, 9. oktobar 2018 21:37)

    # Link komentara

  14. Samo je rekao ono sto mu je na dusi, ima postovanje armije navijaca Junajteda postovan i od Engleske cele sto see tice fudbala, samo nama ne valja tj. FSS pocelo je sa Milivojevicem evo sad Matic da vidimo ko je sledeci... Od mene je uvek imao ogromno postovanje a posle one uplate za malog Dusana postaje legenda besmrtan za mene jer je vise uradio nego svih onih 300 I kusur sto sedi u vladi I ne radi nista bukvalno nista... Maticu legendo nisi to za ove neljude... Greota je samo da cemo docekati da ces pre u penziju nego ovi iz fss da lete napolje...
     (Mad4Red, 9. oktobar 2018 21:25)

    # Link komentara

  15. Podrška za Matića !
    Veliki igrač i još veći čovek !
     (dr 22, 9. oktobar 2018 20:53)

    # Link komentara

  16. Veljko Paunović je ispao čovek. Video je kakve se radnje odvijaju i odbio da postane selektor. Krstajić da je imao malo morala prvo bi se bavio trenerskim poslom u nekim manjim klubovima pa onda da pokuša nešto više. Bolji treneri od njega su i Stanoje i Jokanović i Miloje.
    (Вук, 9. oktobar 2018 20:19)

    # Link komentara

  17. Koliki je igrac pokazuje i po tome sto i kad ne igra ostavlja ozbiljan utisak!
    (Jel to Duci Simonovic dobija naslednika?, 9. oktobar 2018 19:52)

    # Link komentara

  18. Čuj Srbija će izdati fudbalera....
     (zorz, 9. oktobar 2018 19:51)

    # Link komentara

  19. Stvarno dugovečan taj Piksi, igrao za reprezentaciju i 2016-e. 
    Nego, jel botuješ volonterski ili kapne neka kinta za prekovremeni?
    (Birano društvo, 09. oktobar 2018 19:31)

    Rambo nije igrao 2016te. Druze, to sto ti imas problem jer si podrzavao Krstajica i SMSa nije moj problem.
     (nista o nicemu, 9. oktobar 2018 19:48)

    # Link komentara

  20. Zasto si ih podrzao Nemanja? Nisi znao kakvi su mozda?
    (cartman, 9. oktobar 2018 19:39)

    # Link komentara

  21. Potpuno ispravan stav.
     (turista, 9. oktobar 2018 19:32)

    # Link komentara

  22. Raco, taj Rambo igra na poziciji kao Piksi. Niko lud ne bi bio da stavi Ramba umesto Piksija, tako da ne podsecaj na Ramba Petkovica jer nemas pojma.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 9. oktobar 2018 18:35)

    Stvarno dugovečan taj Piksi, igrao za reprezentaciju i 2010-e.
    Nego, jel botuješ volonterski ili kapne neka kinta za prekovremeni?
    (Birano društvo, 9. oktobar 2018 19:31)

    # Link komentara

  23. otadzbina nece ali politicari i oni koji su postavljeni od strane politicara hoce, nema sumnja. A otadzbena ce ti zauvek biti zahvalna na svemu i pamtice te kao odlicnog igraca i jos boljeg coveka. Eto, to cu ja pricati svojoj deci kada budem pricao o velikanima koji su igrali za nasu reprezentaciju
     (srb, 9. oktobar 2018 19:30)

    # Link komentara

  24. Ljudina i jedan od najboljih igrača Srbije
    (skandy, 9. oktobar 2018 19:24)

    # Link komentara

  25. "Nijedan direktor drzavne firme nema 7000 evra, Srbija je dno, al ne moras da lazes. I ne mozes biti direktor sa osnovnom skolom, mozda je kupio diplomu, ali sa osnovnom nije sigurno direktor"
    (nista o nicemu)
    "Najveća plata u javnom sektoru u avgustu bila je 489.979 dinara, a primio ju je Milan Živanović, direktor Direktorata civilnog vazduhoplovstva..."-nađoh ovaj tekst.
    A da se komentator kome kontrirate nije možda,slučajno,zeznuo pri kucanju i upisao 7000 umesto 700?Ja,recimo,pretpostavljam da je tako.Mada ,evo,ima i direktora s platama od 4000 hilj. u državnim firmama,pa kad se dodaju članstva u Upravnim i ostalim o(d)borima,eto još lepše cifre.Naročito mi se dopada diferencijalna dijagnoze između direktora koji ima osnovnu školu i direktora koji je KUPIO diplomu srednje-više škole-ili fakulteta.Dakle,po vama postoji razlika?Pa,tehnički rečeno,razlika je u tome što bi prvi ostao đubre do kraja tj pošten lopov a ovaj drugi je kvaran kao kvaran zub.
    (analiza, 9. oktobar 2018 19:16)

    # Link komentara

  26. E tako se to radi. Bravo Nemanja.
    (jaje, 9. oktobar 2018 19:03)

    # Link komentara

  27. Za ovu bananu ama baš ništa ne bih uradio.
    (Pedja, 09. oktobar 2018 17:08)

    Pa zato smo tu gde jesmo.. Daješ sebi pravo da je zoveš "bananu".
    Sigurno tražiš dobre puteve, dobro zdravstvo, dobre škole, od države se traži i zaposlenja.. Država je kriva za sve.. Pitam se za čega si ti i tvoji slični krivi? Siguran da ste krivi za rad na crno i ne daješ "banani" ama baš ništa..
    Stvarnost je da ti i tvoji slični nikad nisu ni dali ništa toj "banani" a sve od nje tražite..

    Stvarnost je da je on i njemu slicni mnogo vise dao ovoj drzavi nego ovi sto uzimaju od ove drzave i sakom i kapom.
    Pusti ti taj americki fazon patriotizma
    (NecuZvaku, 9. oktobar 2018 18:58)

    # Link komentara

  28. @boris, a ti baš znaš šta tačno znači vrhunski odigrana utakmica pošto si takav stručnjak?
    (Saša, 9. oktobar 2018 18:51)

    # Link komentara

  29. Nemanja, nema ovde tebi ko šta da zameri. Nema!
    (Saša, 9. oktobar 2018 18:49)

    # Link komentara

  30. S obzirom da mi nije prošao prvi komentar,da pokušam ponovo.
    Nemanja,sudeći po komentarima koje čitam,već su ga "izdali" dosta njih.
    Kako?Tako što lako zaboravljaju da je bio čovek i pokušao da pomogne jednom dečaku da preživi.Uradio je nešto što nije bio njegov posao ali jeste ljudska obaveza.Nešto što je gomila mogla da uradi,gomila sportista sličnih njemu tj situiranih a nisu .
    A onda ga porede s likovima koji šetaju sponzoruše,mudruju i tetoviraju se.On NIJE Kolarov-da je reč o njemu,potpisao bih da jeste usve tri kategorije.I pominju porez.I pominju da se nije dovoljno trudio na SP u Rusiji.Pa,Tošić se trudio pa su ga opet sklonili.
    Čitam o njegovom fudbalskom putu u tekstu Apostolovskog.Kakve budale sede s obe strane Topčidera!Zar Vermezović da im otvara oči da je Matić odličan igrač?A onda se setim da su u srpskom fudbalu vladali Miljan "igra bez igre",Bata Đora " uvodim odbrambenog igrača a jurim rezultat i Sale Ilić je igrač za krug dvojke" i slučni geniji.Mihajlović kao Triger,po pitanju Matića,da.Tole lopove kao Bojsi-da,ali nesimpatičan Bojsi.Setim se Ramba Petkovića,M.Pantića koji vodi At.M do titule.I sve mi bude jasno.
    Ne znam kome je namenio ovaj tekst-poruku,ali verujem da je svaka reč na mestu.
    (analiza, 9. oktobar 2018 18:45)

    # Link komentara

  31. Bojkot.
     (Sinisa, 9. oktobar 2018 18:44)

    # Link komentara

  32. nista o nicemu, 
    evo ga glavni bot.Druze,njemu plata moze da bude 500 evra ali postoji nesto sto se zove "ispod stola" odnosno da uzima mnogo vise jer mu se moze.Kapiras?Uzimas,krades vise nego sto ti pripada.Ukljuci mozak iako si bot,ne moras za sendvic da se blamiras.
    (milos, 09. oktobar 2018 18:27)

    Napisao je plata, a ne mito. Platu nema 7000 evra. Koji deo ti nije jasan?
     (nista o nicemu, 9. oktobar 2018 18:43)

    # Link komentara

  33. Raco, taj Rambo igra na poziciji kao Piksi. Niko lud ne bi bio da stavi Ramba umesto Piksija, tako da ne podsecaj na Ramba Petkovica jer nemas pojma.
     (nista o nicemu, 9. oktobar 2018 18:35)

    # Link komentara

  34. nista o nicemu,
    evo ga glavni bot.Druze,njemu plata moze da bude 500 evra ali postoji nesto sto se zove "ispod stola" odnosno da uzima mnogo vise jer mu se moze.Kapiras?Uzimas,krades vise nego sto ti pripada.Ukljuci mozak iako si bot,ne moras za sendvic da se blamiras.
     (milos, 9. oktobar 2018 18:27)

    # Link komentara

  35. jednu jedinu utakmicu u repr nije odigrao vrhunski
     (boris, 9. oktobar 2018 18:26)

    # Link komentara

  36. Dobar je covek ali preteruje sa ovim. To sto mu neko nije dao sansu u Zvezdi i Partizanu ili Srbiji ne znaci da ga je zemlja izdala i tako to. Selektor te nije izabrao? Selektorova dobra ili losa odluka a ne nekakva izdaja...
    (Ae, 09. oktobar 2018 17:34)

    Ako ga selektor nije izabrao zašto ne stane iza "svoje" odluke i kaže da ga nije pozvao nego laže da je povredjen i zato ne igra...
     (zauvek Cigan a ne Delija, 9. oktobar 2018 18:24)

    # Link komentara

  37. Samo bi da podsetim na Dejana Ramba Petkovića,koji je odigrao samo 6 utakmica za reprezentaciju SR Jugoslavije !!
    Iako je tokom svoje briljantne igre i karijere u Brazilu javno govorio koliku želju ima da zaigra za Srbiju bar jednom, poziv da igra za Srbiju nikada nije dobio.
    Pred svetsko prvenstvo u Južnoj Africi 2010 apelovalo se na selektora Antića sa svih strana, uključujući i nas čitaoce na ovom sajtu, da se Petković pozove i zaigra za Srbiju, i on sam je tada govorio da se još uvek nada pozivu.
    Ništa od poziva !
    Arogancija, glupost, bezosećajnost, odsustvo svakog sluha....
    I tako naš sjajni fudbaler Dejan Rambo Petković nije bio potreban Srbiji.
    Nikada neću zaboraviti kako je tada selektor Brazila sarkastično odgovorio na pitanje šta on misli ko će pobediti na Mundijalu ?
    Rekao je: " Srbija, jer oni imaju čak 11 fudbalera boljih od Ramba Petkovića".
    Ta izjava je bila i ostala najbolji opis koji sam ikada čuo u pogledu toga kako Srbija odbacuje,tretira,zazire i odriče se svoje dobre, talentovane i uspešne dece širom sveta i seti ih se samo kada se to njoj samoj prohte.
    Dece koja se nje nikada nisu odrekla.
    Tako da, puno je još Matića i Petkovića koje niko neće ni pomenuti, u svim sferama života.
    Pri tom, naglašavam da mi i oni "zaboravljeni" i "izdati" znamo i uvek pravimo razliku između Srbije kao otadžbine i onih koji je uzurpiraju i u njeno ime nastupaju i odlučuju.
     (Raca, 9. oktobar 2018 18:07)

    # Link komentara

  38. A ne pada vam na pamet da je povod napad države na organizaciju kojoj je spomenuti fudbaler ne jednom dao veliki prilog a da nema veze sa Krstajićem koga svi napadate? Pa ako ne podržava Krstajića i odluku da ga ne zove, što bi išao dax gleda meč i to u takvom društvu, dajte malo logike...
     (bata kome ne objavljuju komentar, 9. oktobar 2018 18:06)

    # Link komentara

  39. Za naše novinare/webwritere je sve šokantno osim onog što rade Krstajić i FSS. Znam da mi neće objaviti komentar, ali ko zna...
     (Poznavalac, 9. oktobar 2018 18:01)

    # Link komentara

  40. a ko je kriv majstore?Ja koji imam zavrseni pravni fakultet,a radim za 300 evra kao konobar,a komsija koji ima 8 razreda osnovne skole je zaposlen kao direktor drzavne firme i ima platu od 7000 mesecno.A zaposlio je zenu i sina u istu firmu.Ko je kriv?
    (milos, 09. oktobar 2018 17:36)

    Nijedan direktor drzavne firme nema 7000 evra, Srbija je dno, al ne moras da lazes. I ne mozes biti direktor sa osnovnom skolom, mozda je kupio diplomu, ali sa osnovnom nije sigurno direktor
     (nista o nicemu, 9. oktobar 2018 18:01)

    # Link komentara

  41. Hvala Kezmanu.
     (nista o nicemu, 9. oktobar 2018 17:59)

    # Link komentara

  42. jel ovaj loptas bio na listi podrzavaoca snsa...samo pitam..
     (dis, 9. oktobar 2018 17:56)

    # Link komentara

  43. Kako ljudi ne razumeju. Država, to su ljudi koji žive u njoj a ne tamo neki zamišljeni entitet. Ako smo mi "indijanci" onda će nam i država takva biti.
    Ako želimo da Srbija bude država po meri čoveka treba da se borimo za to. To što ima puno korupcije to je zato što smo takvi.
    (Akhenaton, 9. oktobar 2018 17:52)

    # Link komentara

  44. On tvrdi da je njegov entuzijazam za igranje za reprezentaciju jednak nesposobnosti selektora koji ga neće zvati da igra za istu.
     (Partizan 1917, 9. oktobar 2018 17:51)

    # Link komentara

  45. HanSolo, 
    a ko je kriv majstore?Ja koji imam zavrseni pravni fakultet,a radim za 300 evra kao konobar,a komsija koji ima 8 razreda osnovne skole je zaposlen kao direktor drzavne firme i ima platu od 7000 mesecno.A zaposlio je zenu i sina u istu firmu.Ko je kriv?
    (milos, 09. oktobar 2018 17:36)
    Kriva je politička stranka koja ga je postavila takvog na takvo mesto! A narod što je glasao za takvu stranku.
     (Deki, 9. oktobar 2018 17:49)

    # Link komentara

  46. To nije Srbija Nemanja, to je savez koji vode naprednjaci. Srbija je uz tebe svim srcem !!! Vidim ja bice bojkot reprezentacije dok se ne smeni naprednjacka uprava !!!
    (milutin, 9. oktobar 2018 17:47)

    # Link komentara

  47. Nesto nisam primetio da je ginuo u rusiji na sv prvenstvu. Vise je bio zaokupljen tim da "proda fintu" igracu koji ga cuva i da mu protne loptu kroz noge...
     (True Batman Fan, 9. oktobar 2018 17:46)

    # Link komentara

  48. Za ovu bananu ama baš ništa ne bih uradio.
    (Pedja, 09. oktobar 2018 17:08)

    Pa i jeste banana zbog ljudi kao ti.
    (Washington, 9. oktobar 2018 17:45)

    # Link komentara

  49. Kako se ovaj decko istripovao, i da je igrac i da je faca!
     (Pera, 9. oktobar 2018 17:43)

    # Link komentara

  50. Ovaj koji ne zna da doda loptu igracu koji je dalje od 10m nikad nije trebalo da zaigra za Srbiju. Neka vrati pasos kao onaj golman...
    (impeRAtor, 09. oktobar 2018 13:37)

    Taj koji kako kažeš "ne zna da doda loptu" je pokazao milion puta da je veći čovek od 99% ljudi u Srbiji (tu ubrajam i sebe), tako da ako njemu neko traži da vrati pasoš onda je ova država jadna da jadnija ne može biti.... Samo me zanima šta si ti uradio da zaslužiš pasoš ove zemlje (mislim na Srbiju kao našu domovinu a ne na one koji koračaju po noj i zovu se Srbi) sem što si se rodio na toj teritoriji i imaš pristup internetu....
     (zauvek Cigan a ne Delija, 9. oktobar 2018 17:43)

    # Link komentara

  51. @HanSolo
    A objasni mi patrioto, zasto bi bilo ko nesto davao ovoj drzavi? Koja je uopste poenta drzave? Da olaksa zivot grupi ljudi? Kome je to ova olaksala zivot? Po generaciji ratuje bar dva puta, nesposobna da obezbedi ljudima bezbednost, nesposobna da obezbedi ljudima normalan zivot, drzava sa najnizim platama na Balkanu, sa najneefikasnijim institucijama, u kojoj se posao dobija preko veze, u kojoj se ljudi lece samo ako imaju pare da daju lekaru ispod stola, u kojem se podmicuju profesori, nastavnici, vaspitaci, policajci?
    I ja toj banana drzavi nesto da placam i da nesto uradim za nju?
    Idi pitaj one ratne veterane koji prose po ulicama da li su srecni zato sto su isli da ratuju za ovu smejuriju od drzave?
    Da finansiram trutove i lopove necu, zato cu i gledati da zakinem ovu nazovi drzavu gde god mogu.
    (hmm, 9. oktobar 2018 17:39)

    # Link komentara

  52. Ukinuti instagram pod hitno!
     (aco rs, 9. oktobar 2018 17:39)

    # Link komentara

  53. Šta je pisac htio reći? Živciraju me fudbaleri koji umisle da su filozofi kao što je pokušao biti Ivan Ergić. Inače, gotivim Matića i trebao bi pošdto je javna ličnost i ok lik objasniti na društvenim mrežama šta je mislio.
    (STEVO, 9. oktobar 2018 16:16)

    Ergić je dečko na mestu, piše za švajcarske novine, piše pesme... Sta tu ima da te živcira?!
    (Žoržo, 9. oktobar 2018 17:37)

    # Link komentara

  54. nisi jedini Matke, izdala je srbija mnogo ljudi...
     (johnny, 9. oktobar 2018 17:36)

    # Link komentara

  55. HanSolo,
    a ko je kriv majstore?Ja koji imam zavrseni pravni fakultet,a radim za 300 evra kao konobar,a komsija koji ima 8 razreda osnovne skole je zaposlen kao direktor drzavne firme i ima platu od 7000 mesecno.A zaposlio je zenu i sina u istu firmu.Ko je kriv?
     (milos, 9. oktobar 2018 17:36)

    # Link komentara

  56. Dobar je covek ali preteruje sa ovim. To sto mu neko nije dao sansu u Zvezdi i Partizanu ili Srbiji ne znaci da ga je zemlja izdala i tako to. Selektor te nije izabrao? Selektorova dobra ili losa odluka a ne nekakva izdaja...
    (Ae, 9. oktobar 2018 17:34)

    # Link komentara

  57. Ne pitaj šta zemlja može da učini za tebe, već šta možeš da učiniš... 
    (Tanasije, 9. oktobar 2018 15:30) 

    Za ovu bananu ama baš ništa ne bih uradio.
    (Pedja, 09. oktobar 2018 17:08)

    Pa zato smo tu gde jesmo.. Daješ sebi pravo da je zoveš "bananu".
    Sigurno tražiš dobre puteve, dobro zdravstvo, dobre škole, od države se traži i zaposlenja.. Država je kriva za sve.. Pitam se za čega si ti i tvoji slični krivi? Siguran da ste krivi za rad na crno i ne daješ "banani" ama baš ništa..
    Stvarnost je da ti i tvoji slični nikad nisu ni dali ništa toj "banani" a sve od nje tražite..
     (HanSolo, 9. oktobar 2018 17:25)

    # Link komentara

  58. Šta je pisac htio reći? Živciraju me fudbaleri koji umisle da su filozofi kao što je pokušao biti Ivan Ergić. Inače, gotivim Matića i trebao bi pošdto je javna ličnost i ok lik objasniti na društvenim mrežama šta je mislio.
    (STEVO, 9. oktobar 2018 16:16)
    Paraviš se kao da ne znaš šta je poruka. Nemanja za predsednika
    (Mirko, 9. oktobar 2018 17:19)

    # Link komentara

  59. Tako je. Udri po Srbiji, tako je najlakše.
     (miloš, 9. oktobar 2018 17:19)

    # Link komentara

  60. Zemlja SRBIJA je najljepša zemlja na svijetu, a država srbija je najjadnija drzava na svijetu
     (zdravkors, 9. oktobar 2018 17:18)

    # Link komentara

  61. Kakve su ovo zemlje, banane države, BiH zemlja, C, gora, ovaj čemerni entitet koji volim i kom pripadam je prazna ljuštura, Juga je nešto što je ličilo na državu ovo drugo je smejurija.
     (nenad rs, 9. oktobar 2018 17:18)

    # Link komentara

  62. Ja mislim da je ovim citatom posredno uputio poruku Vučiću, koga je kao što znamo podržao.
    Jer Vučić,to je Srbija i Srbija,to je Vučić !
    Tako da...
     (Laki, 9. oktobar 2018 17:17)

    # Link komentara

  63. Ne pitaj šta zemlja može da učini za tebe, već šta možeš da učiniš...
    (Tanasije, 9. oktobar 2018 15:30)

    Za ovu bananu ama baš ništa ne bih uradio.
    (Pedja, 9. oktobar 2018 17:08)

    # Link komentara

  64. Nemanja doktore!
     (Lovćenac, 9. oktobar 2018 17:05)

    # Link komentara

  65. Bojkot Nemanja, samo bojkotuj ovu reprenzetaciju koju predsednik i menadžeri sastavljaju.
     (Mile idiot 83%, 9. oktobar 2018 16:57)

    # Link komentara

  66. Izdali me prijatelji, izdao me brat...
    (Semsa Suljakovic, 9. oktobar 2018 16:54)

    # Link komentara

  67. Isti čovek je postavio na čelo FSS, CZ i Partizana svoje ljude, samo što je jedan postao mađija zadovoljavaći se uspehom svog kluba... dok im drugi nisu dobri
    (mikac678, 9. oktobar 2018 16:47)

    # Link komentara

  68. Sledi put NEMANJE defanzivca iz MAN UTD....
    (Aleksandar Bojic, 9. oktobar 2018 16:26)

    # Link komentara

  69. Подршка Матићу ! Немања мајсторе фудбала играј за своје задовољство! Неволим одвратне институције фудбала код нас!
     (Жеља, 9. oktobar 2018 16:23)

    # Link komentara

  70. Brate, potpisao si podršku Vučiću, i ti i Bane Ivanović, zašto se žališ? Djavo došao po svoje,na žalost. Velik si čovek, ljudina, ali nije te Srbija izdala, oni su, oni....
     (Mirko, 9. oktobar 2018 16:18)

    # Link komentara

  71. Šta je pisac htio reći? Živciraju me fudbaleri koji umisle da su filozofi kao što je pokušao biti Ivan Ergić. Inače, gotivim Matića i trebao bi pošdto je javna ličnost i ok lik objasniti na društvenim mrežama šta je mislio.
    (STEVO, 9. oktobar 2018 16:16)

    # Link komentara

  72. Ako je tebe izdala sta da kaze muceni Sergej,kao debitant na Mundijalu je bio najbolji na prvoj utakmici i najborbeniji na drugoj i opet po narodu je bio ubedljivo najgori na Mundijalu i nikakav je igrac.Dok si ti kao najveca zvezda tima bio realno najlosiji i pored toga ti niko ne zamera,kao sto ni tebi ni Novaku niko ne zamera sto podrzavate onoga iako kao milioneri apsolitno ne morate za razliku od Ivane,Asmira,Davora kojima za iste stvari skudaju glavu iako su zavisni od drzave.Kao igrac koji se tek probijao pravio si se pametan u reprezentaciji trazeci startnih 11,Srbija je stala uz tebe a ne selektora koji treba da je autoritet.Ako imas problem sa odredjenim personama,tako i napisi poimence,ovako zvuci kao jeftina patetika
    (bili andol, 9. oktobar 2018 16:13)

    # Link komentara

  73. видим да си неки то већ приметили, али морам и ја. немања бира ко је за њега "Србија". не знам успео то нисам ја који ценим сваки успех било ког Србина у било чему или који пљују која и како стигну. ја хоћу да успешно Срби представљају мене чак и када им не иде, а не који само знају да критикују.

    што се текста тиче, па уопште значи да некога отаџбина "изда"? ко је тај Отаџбина
     (мики, 9. oktobar 2018 16:00)

    # Link komentara

  74. Gluposti! Čovek je imao svoj fudbalski put, i uspeo na kraju. Da su ga Zvezda i Partizan iole hteli, verovatno bi ga usput i upropastili, kao mnoge druge. 
    Šta je uopšte Srbija? Na koju Srbiju mislite? 
    Da li je Srbija Vučić, ili Sloba i policijski generali? Da li je to Nebojša Stefanović i onaj lik iz Informera? Da li su to bezbrojni pljuvači, partijski uvlakači, jahači na grbači radnika? Oni koji bacaju svoje crne kese sa 8. sprata solitera kroz prozor, slušaju novokomponovana g.... na najjače i oponašaju društveni talog iz rijalitija. 
    Ili je Srbija zemlja i nekih poštenih i pametnih ljudi, bez obzira u kom gradu ili selu žive. To što se od gore nabrojane fukare ne čuju, ne znači da ne postoje.
    (Mik, 09. oktobar 2018 15:40)


    Bravo dobri čoveče!
     (Milos, 9. oktobar 2018 15:59)

    # Link komentara

  75. Nije nam Nemanja kriv, ni Sergej, ni Mitrović ni Brih. Dobro, Brih jeste malo. Kriv je selektor koji ne zna od dobrih igrača da napravi tim. Koji je bez pardona preuzeo selekciju iako su njegovog predhodnika oterali ko da je gubav. Koji nije dozvolio rekorderu u dresu reprezentacije da se oprosti od iste kao kapiten. A još krivlji su oni koji su ga tu postavili. I na samom kraju, krivi smo mi.
    (Millennium, 9. oktobar 2018 15:56)

    # Link komentara

  76. zbog cega ova vest ima toliki znacaj da treba da bude prva udarna vest na sportskoj stranici?

    Ajdre razumem da je Matic izjavio tako nesto, on prosto okacio nesto sto mu je neko poslao.
    (Djogash, 9. oktobar 2018 15:53)

    # Link komentara

  77. Gluposti! Čovek je imao svoj fudbalski put, i uspeo na kraju. Da su ga Zvezda i Partizan iole hteli, verovatno bi ga usput i upropastili, kao mnoge druge.
    Šta je uopšte Srbija? Na koju Srbiju mislite?
    Da li je Srbija Vučić, ili Sloba i policijski generali? Da li je to Nebojša Stefanović i onaj lik iz Informera? Da li su to bezbrojni pljuvači, partijski uvlakači, jahači na grbači radnika? Oni koji bacaju svoje crne kese sa 8. sprata solitera kroz prozor, slušaju novokomponovana g.... na najjače i oponašaju društveni talog iz rijalitija.
    Ili je Srbija zemlja i nekih poštenih i pametnih ljudi, bez obzira u kom gradu ili selu žive. To što se od gore nabrojane fukare ne čuju, ne znači da ne postoje.
    (Mik, 9. oktobar 2018 15:40)

    # Link komentara

  78. i istinita
     (prva ljubav, 9. oktobar 2018 15:39)

    # Link komentara

  79. garant ga reketirali naprednjaci zbog one donacije
    (ledenjak, 09. oktobar 2018 12:58)

    Lako može biti istine u tome, jer Nemanja je iz Uba kao i glavni operativac SNS, koji je opet bio u sukobu sa Sergejom Trifunović koji vodi fond za prikupljanje para za lečenje dece, pa je možda i zato onomad želeo da bude anoniman. Vidimo da su posle opleli po tom fondu i Sergeju. Moguće je da su ljuti na Nemanju što im je donirao novac, ili sada i oni traže, jer kad si dao njemu, daj sad i nama.
     (Kolubarac, 9. oktobar 2018 15:39)

    # Link komentara

  80. Svaka mu je na mestu.
    (znate o kome pricam.., 9. oktobar 2018 15:37)

    # Link komentara

  81. Nek se ugleda na Đokovića! to je dobrotvor i patriota. dečko dao €500,000 posle poplava, a milioni iz njegovog fonda čine čuda po Srbiji, a nema ga nigde u politici!
    (sanja, 09. oktobar 2018 15:13)

    Pa ne bih se složio da ga nema.Mislim,nema njega direktno,ali ima njegovog oca koji mu je omogucio da ima sve sro ima,naravno uz njegov ogroman trud.Srdjan se pojavljivao na skupovima podrske i prethodne i ove vlasti.
    Bez obzira na to,Novak je ljudina!
     (Hmm, 9. oktobar 2018 15:35)

    # Link komentara

  82. Podrska Luki Milivojevicu!! Od tebe Nemanja to je najmanje sto ocekujem, da se pridruzis bojkotu!!
    Bojkot!!
     (lala, 9. oktobar 2018 15:34)

    # Link komentara

  83. iskusni znaju: skoro nikad ne treba pridavati preveliku paznju tome sta fuzbaleri javno pricaju... kod nas sve suprotno. instant zvezde i tetovirani milioneri vremenom umisle da su mislioci, a iz toga im se skoro redovno javi potreba da glume zrtve. isto vazi i za glumce.
     (neutralni felsh, 9. oktobar 2018 15:33)

    # Link komentara

  84. iskusni znaju: skoro nikad ne treba pridavati preveliku paznju tome sta fuzbaleri javno pricaju... kod nas sve suprotno. instant zvezde i tetovirani milioneri vremenom umisle da su mislioci, a iz toga im se skoro redovno javi potreba da glume zrtve. isto vazi i za glumce.
     (neutralni felsh, 9. oktobar 2018 15:33)

    # Link komentara

  85. Krstajića za doživotnog selektora (ironičan sam naravno)
     (marko, 9. oktobar 2018 15:32)

    # Link komentara

  86. Kakav prekrasan tekst. Ostao sam potpuno MATIRAN.
     (Moca Novi Sad, 9. oktobar 2018 15:31)

    # Link komentara

  87. Haha on je upravo mislio na vas, što ga u komentarima pljujete na svakom koraku! Na tu Srbiju je mislio! A vi se čuditi i pitajte, i optužujete sve osim vas samih...
    (Kamen, 9. oktobar 2018 15:31)

    # Link komentara

  88. Narode moj, kada ćeš shvatiti da si ti Srbija, a ne neki tamo beskrupolozni, lažljivi, podmitljivi političari!
    Izbacite iz glave da je bilo koja vlast Srbija. Shvati da si ti Srbija, i da kako se budeš ponašao svakodnevno, takva će i zemlja da ti bude!
    (Shvati to!, 9. oktobar 2018 15:31)

    # Link komentara

  89. Aj u 20 marki da nije povređen....
     (Miloš Šabac, 9. oktobar 2018 15:31)

    # Link komentara

  90. Ne pitaj šta zemlja može da učini za tebe, već šta možeš da učiniš...
    (Tanasije, 9. oktobar 2018 15:30)

    # Link komentara

  91. Prestanite kriviti vlast,saveze, ameriku, rusiju ... prestanite kriviti druge za svoje nesupehe. Mi smo kao narod propali, jer vlast je ogledalo naroda. Mi smo ti koji krademo, podmicujemo, kukamo na tudje uspehe, podmecemo noge, MI i niko drugi vise. Kada mi shvatimo sta radimo i pocnemo da se ponasamo kao normalni ljdui i vlast i drzava ce biti bolji. Prestanite traziti krivicu u nekome drugom.
    (Mare, 9. oktobar 2018 15:30)

    # Link komentara

  92. Za Reprezentaciju će da igra CZ i CZ Niš.... Svi ostali pametni će izbegavati poziv...
     (Miloš Šabac, 9. oktobar 2018 15:30)

    # Link komentara

  93. Zasto je ovo udarna vest na sportu?
    Komentar na netu obicnog vodonose u sportu u kome smo veciti luzeri.
    Koga briga sta je pisac hteo da kaze mozda imao los dan sta god.
    (Mladen, 9. oktobar 2018 15:29)

    # Link komentara

  94. žali se onom koji ne spava, koji nas vodi i u dobru i u zlu, koji sve zna! onom koga si ti podržao na izborima! a i realno nisi neki fudbaler, karijera ti ide na dole već dve godine...oprosti se dok je vreme.
     (мерак, 9. oktobar 2018 15:29)

    # Link komentara

  95. Tvit je na mestu. Cista istina.
    (DID, 9. oktobar 2018 15:26)

    # Link komentara

  96. Naši sportisti nikad nisu imali onu stvar kad je trebalo jasno I glasno ustati protiv režima!
    (Bojan, 9. oktobar 2018 15:25)

    # Link komentara

  97. Marko Maksimoviću (ex Borac Banja Luka) ti li si??

    Komentar: Realno, nema mu se šta zamjeriti. Prije 15 godina, mogao sam birati između U18 Srbije i BiH. U BiH me ne smatraju jednakim zato što sam iz RS, a u Srbiji su me zvali Bosancem. Neka hvala, Nemanja sam je veći od komplet trenutne reprezentacije sve zajedno sa upravom. Pozdrav iz Banja Luke.
    (NBAnjaluka, 9. oktobar 2018 15:23)

    # Link komentara

  98. Tako ti je to. Čestiti igrači ne mogu iz principa da igraju za reprezentaciju. Setite se samo Nevena Subotića, veliki dobrotvor.
     (DG, 9. oktobar 2018 15:19)

    # Link komentara

  99. Ovaj prica ovo, tadic juce da su Srbija i Crna Gora jedna zemlja ...
    Ovo neki politicari ili fudbaleri ?????
    (dejan, 9. oktobar 2018 15:19)

    # Link komentara

  100. Sve dok se bore za Kokezaniju,ič me ne interesujete.Kao što je njihova stvar izbora da se stave u nečiju službu tako i ja biram.
    (Libero, 9. oktobar 2018 15:16)

    # Link komentara

  101. covek koji da 70 000€ za malog dukija moze da izjavi sta hoce i niko rec ne sme da mu kaze.
    (samo ja, 09. oktobar 2018 14:18)

    @samoja
    i šarići su davali mnogo veći novac u dobrotvorne svrhe. pljevljani se kunu u njih. to znači da su dobri ljudi!? ne kažem da matić nije dobar čovek, fenomenalan je lik, ali onaj ko može da kaže šta hoće ne sme pored dobrocinstva da ima ni jednu mrlju! šta mu je trebalo da se upliće u politiku!? zna da ima barem 30% njih/nas koji su protiv Vučića. Kako si ti onda za Srbiju, ako si protiv 30% građana!? sportista nikad ne treba da se meša u politiku. Nek se ugleda na Đokovića! to je dobrotvor i patriota. dečko dao €500,000 posle poplava, a milioni iz njegovog fonda čine čuda po Srbiji, a nema ga nigde u politici!
     (sanja, 9. oktobar 2018 15:13)

    # Link komentara

  102. Reprezentaciju treba bojkotovati dokle god mafija sedi u savezu i dokle god menadžeri sastavljaju tim. Ne gledam reprezentaciju od 2006.
     (GeneralShockwave, 9. oktobar 2018 15:12)

    # Link komentara

  103. A koga to od nas nije izdala Srbija, na svaki moguć način? Ne znam čemu čuđenje - možda nas nisu izdali nepozivanjem u reprezentaciju (jer to većina nas svakako nije ni zaslužila), ali je dovoljno da pogledate koliko vas košta litar benzina, kilovat struje, hrana za mesec dana... Srbija je maćeha na svakom mogućem polju svima koji ne žele da je jašu kao mrtvu kobilu (baš zbog tih istih koji je kao mrtvu kobilu jašu).
    (Unity3D, 9. oktobar 2018 15:11)

    # Link komentara

  104. Srbija je vrhunsko rešenje za rezervnu domovinu.
    (Pozdrav iz dijaspore, 9. oktobar 2018 15:10)

    # Link komentara

  105. Srbija nije zaslužila ovakvog čoveka i igrača...
     (ivan, 9. oktobar 2018 15:06)

    # Link komentara

  106. Bolje je kad tad progledati nego večno ostati bot sendvičar.
    (deda Seesoye, 9. oktobar 2018 15:04)

    # Link komentara

  107. Ova zemlja puca po svim savovima definitivno......
     (ivan, 9. oktobar 2018 15:01)

    # Link komentara

  108. Ne znam da li ljudi razumeju da se najvise misli na ove komentatore ovde!? Najvise boli kada te prosecan narod pljuje, a to se ovde redovno desava!
    (Jumko, 09. oktobar 2018 14:47)

    Sram bilo te sto pljuju!
     (NbgDeki, 9. oktobar 2018 14:58)

    # Link komentara

  109. Dajte Ljudi...Procitajte ORIGINALNI tekst, imate link....Ovde 90% nije procitalo Autorski tekst na koji se ova vest odnosi...I svi komentarisu???
    (Dragan, 9. oktobar 2018 14:53)

    # Link komentara

  110. Izgleda mu stiglo resenje za porez...
    (doktor, 9. oktobar 2018 14:51)

    # Link komentara

  111. Ako je ovo stvarno objavio Nemanja Matić (u šta sumnjam) dokazao je da je mali, sujetan i osvetoljubiv čovek. Fudbaler koji voli svoju zemlju za nju gine na fudbalskom terenu. Ako ga selektor ne pozove ne okrivljuje čitavu zemlju za "izdaju" i ne drami (to rade samo psihički nesređene i sujetne osobe),a onima koji ostaju da brane dres reprezentacije želi svu sreću. Objaviti ovo pred zvaničan meč repezentacije je jako nisko.
    (fdggf, 9. oktobar 2018 14:49)

    # Link komentara

  112. Pa i nije šokantna izjava. Reprezentacija nema podršku naroda, atmosfera u timu je loša, selektor amater i naravno da jedan Matić koji je igrao i za Čelzi i za Mančester zna kako stvari stoje. Nama bre ne bi pomogao ni tandem Ronaldo- Mesi, toliko je loše!
     (pantelejac, 9. oktobar 2018 14:48)

    # Link komentara

  113. Uzimajuci u obzir kako je ovde tretiran jos od rane mladosti, ja da sam na njegovom mestu ne bi ni prihvatio da igram za kokezaniju.
    (Sojic, 9. oktobar 2018 14:48)

    # Link komentara

  114. Nije to Srbija moj Nemanja to su lopovi kojih treba da se klonis i ti i svi fudbaleri koji vole Srbiju.
    (Dusan, 9. oktobar 2018 12:53)
    Koga da se kloni? Pa i reprezentaciju i Srbiju vode oni čiju je politiku upravo on podržao. Može da se kloni samo običnog naroda, kojeg je on, pomenutom podrškom, izdao.
    (stavro, 9. oktobar 2018 14:47)

    # Link komentara

  115. Ne znam da li ljudi razumeju da se najvise misli na ove komentatore ovde!? Najvise boli kada te prosecan narod pljuje, a to se ovde redovno desava!
     (Jumko, 9. oktobar 2018 14:47)

    # Link komentara

  116. Obelezen od nepismene srbadije kao najvece razocarenje na SP, zbog kluba u kom igra, ovde prosecan gledalac ocekuje od njega da on igra kao Ronaldo i daje golove. Isto je bilo sa Vidicem, i Stankovicem. Vecito pljuvanje. Igrali ceo zivot sa nekim polupancima u reprezentaciji, menadzerskim igracima, normalno da ce se i oni sami uklopiti u ceo taj negativan utisak.
    (Ivan, 9. oktobar 2018 14:46)

    # Link komentara

  117. Jel se to nama vidjeni SNSovac malo naljutio? Žali se predsedniku stranke,što plačeš na Instagramu.
    (Gordi, 9. oktobar 2018 14:44)

    # Link komentara

  118. Vrlo dobro zna sta je napisao. Svaka cast.
     (borko, 9. oktobar 2018 14:41)

    # Link komentara

  119. auuuuu ljudi, sta li su mu uradili ovi iz saveza kad ovako prica, podrska maticu,
     (Salerno, 9. oktobar 2018 14:40)

    # Link komentara

  120. Partizan igra evro kup.
     (Umesto b92, 9. oktobar 2018 14:40)

    # Link komentara

  121. srbija je svojim gradjanima maceha!!!
     (Huan Pablo Don Fernando, 9. oktobar 2018 14:37)

    # Link komentara

  122. Немања Матић Вучић!!!
     (Мики, 9. oktobar 2018 14:37)

    # Link komentara

  123. Ko će ga znati šta se krije iza ovoga.
    A povredjen nije.....hm
    (Dr. Mario, 9. oktobar 2018 14:34)

    # Link komentara

  124. Srbija je izdala na hiljade mladih koji odlaze u inostranstvo i tako smanjuju nezaposlenost. Ostaju podobni i nesposobni. Oni su budućnost, oni će vladati. Teško onom ko ostane.
    (Baki, 09. oktobar 2018 13:56) a ne, te mlade su izdale njihove mame, tate, babe , dede i ostali bliži i dalji rođaci koji glasaju za ove na vlasti.
     (sofija, 9. oktobar 2018 14:33)

    # Link komentara

  125. @MM
    A kako li te zovu Bosnjaci? Srbinom sigurno ne. Mozda pravoslavnim Bosancem. Dakle, smeta kad te Srbi zovu Bosancem, ali ne i Bosnjaci. Zovu i Srbe iz Srbije i Srbijancima i Gedzama pa niko ne pita da l nam odgovara.
    (Carapan, 9. oktobar 2018 14:32)

    # Link komentara

  126. Хоће то када срамно и јавно подржиш режим Немања.
    (Миодраг, 9. oktobar 2018 14:32)

    # Link komentara

  127. Srbija moja zemlja je izdala svoju zemlju, svoju decu, svoje pretke, svoju veru, svoju privredu, svoj potencijal, svoju istoriju i ide da izda svoju budućnost.
    Mene, moju porodicu, naše naučnike, naše medicinske radnike, naše pilote, naše zemljoradnike, naše buduće mališan, naše penzionere, naše teško bolesne. Sami smo sebe izdali sa njima. Dozvolili, uplašili, prihvatili. Ali svemu dođe kraj. Nada, vera i rad. Veliki je ovaj narod,prolazio teške muke al se borio za bolje uvek.
     (tender, 9. oktobar 2018 14:29)

    # Link komentara

  128. (veder, 09. oktobar 2018 13:58)

    Vlast je onakva kakav je narod, tako da je čovek potpuno u pravu. To što ti sebe ne vidiš u tome, i to što misliš da si ti i ostali istomišljenici..da smo mi Srbija, shvati nismo!!
     (Samo realno, 9. oktobar 2018 14:27)

    # Link komentara

  129. Ovaj koji ne zna da doda loptu igracu koji je dalje od 10m nikad nije trebalo da zaigra za Srbiju. Neka vrati pasos kao onaj golman...
    (impeRAtor, 09. oktobar 2018 13:37)

    Vazno da Kokeza i Krstajic znaju sta rade... i pa neka se njih dvojica i svi iz fss vrate odkle su dosli na ovaj svet.
     (banana drzava na kvadrat, 9. oktobar 2018 14:26)

    # Link komentara

  130. ma opusteno bre ljudi igramo samo sa malenom crnom gorom,zgazicemo ih i sa rezervnim sastavom :-):-)
     (mad max, 9. oktobar 2018 14:24)

    # Link komentara

  131. "presednik" kokeza i "selektor" krstajic
     (banana drzava, 9. oktobar 2018 14:24)

    # Link komentara

  132. Aman ljudi terajte ovog nesretnog Krstajica sa klupe,pogubismo najbolje igrače
    (nema ovde leba, 9. oktobar 2018 12:55) # Link komentara

    Pa da li ti druze stvarno mislis da se Krstajic pita za spisak???!!!
    (ja, 9. oktobar 2018 14:23)

    # Link komentara

  133. covek koji da 70 000€ za malog dukija moze da izjavi sta hoce i niko rec ne sme da mu kaze.
     (samo ja, 9. oktobar 2018 14:18)

    # Link komentara

  134. Doci da igras za cg majstore,nema ljeba tamo.
    (Nemanja 1987, 9. oktobar 2018 12:48)

    Fali mu još jedan diktator i još više kriminalizovana banana država.
    (VladaNS, 9. oktobar 2018 14:14)

    # Link komentara

  135. zna Nemanja dovoljno dobro sta se i kako radi tj mesetari u nasem savezu , fudbalu , sportu generalno . samo jedino sto iritira i sto je porazavajuce generalno sto svi vrhunski i uspesni sportisti kao on cute . niko da bekne od njih iako se tu i tamo sustina zna .
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivan bg, 9. oktobar 2018 13:22)
    A da li postoji čovek u srbiji koji se ne oseća izdano... realno. izdvajamo za zdravstvo, školstvo, sport, turizam... a šta nam se vraća.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zekabjekaterza, 9. oktobar 2018 13:22)

    Pa vracaju nam se akcize, komunalna policija, lose i korumpirano sudstvo, fontana koja peva, mislim svira, dok nije u kvaru, okicen Bgd za N.godinu u septembru, metro, ups..greska nema metro i tako to, ne mo se ljutis, kako onaj rece, da ne nabrajam vise.
    (ccc, 9. oktobar 2018 14:10)

    # Link komentara

  136. Patetika.
    (sjfhj, 9. oktobar 2018 14:09)

    # Link komentara

  137. @ Žali se Vučiću, koga si podržao na izborima. Tad si mene izdao i ne zanimaš me više.
    (zzzzz, 09. oktobar 2018 12:50



    Ne zanima, a čitaš o njemu??? I komentarišeš..???
    (Djuro, 9. oktobar 2018 14:08)

    # Link komentara

  138. e jadan taj koji se rodi u Srbiju, a ostvari uspjeh ... Nema zemlje dje postoji toliko mrznje, zavisti, bolesti, prvo te slave, a onda preko noci pocnu da te pljuju, da te mrze, da ti prozivaju familiju, pa onda opet ako se pokazes upisuju te u istoriju, sve najbolje, a onda opet ti isti te sahrane... Sve manje vise zli i olos od ljudi koji nemaju zivot, al zato misle da imaju pravo da druge prozivaju i da pametuju ... Nije ni cudo sto su svi utekli od vas, glavom bez obzira, vidjeli su da ste zemlja koja ce da satrune, kojoj nema popravka u glavi... Ljudi koji zive od proslosti i od tudje nesrece, svi sve najbolje znaju, svi su najpametniji, a leba ne mogu zaradit da jedu normalno ...
    (Orange flower, 9. oktobar 2018 14:08)

    # Link komentara

  139. Knjiga o Milutinu??
    (Djuro, 9. oktobar 2018 14:07)

    # Link komentara

  140. Neznam sto se covek uopste nervira zato sto ga nisu zvali u "nacionalni tim"!?Znas ti sam ko si,sta si,koliko mozes i pruzas a za ostalo tj za politiku,koje u sportu ima toliko da vise ni nemozes da ga nazivas sportom,te bas zabole dupe!A i ovako nista reprezentacija nece ni uraditi,uostalom,kao i uvek tako da te nece razapinjati na krst po medijima i to ti je jedna,velika briga manje!
     (Molder, 9. oktobar 2018 14:06)

    # Link komentara

  141. Крајње је време да се види шта се заиста дешава у ФСС, репрезентацији, какве су стварне релације менаџери-савез и да се стане на пут мешетарима, лобистима, људима из сенке и свим појединачним интересима. Неко од играча проговори, па их после прозивају за пуч, па им селектор као прашта, па за сваку утакмицу изводи безброј нових експериметалних састава на терен, уз број неадовољних који се константно увећава а кривац остаје имагинаран.
    (Александар, 9. oktobar 2018 13:23)

    Kako kad je na čelu svega veliki Pinokio, glavni bos na Balkanu?
    On i ekipa Tačići i Milo od Marlboroa sve kontrolišu a ovaj "naš" se baš meša u svaku poru života, posebno u sport tj fudbal.
    Kako?
    (Najveći mafijaški klub u evropi - CZ, 9. oktobar 2018 14:05)

    # Link komentara

  142. Problem je sto se svi pravimo blesavi, a znamo da je fudbal u ocajnom stanju. Tako da ovo nije nikakvo iznenadjenje. Hvala mu na otvorenosti i sto je takav covek. Pa setimo se mnogih... Rambo Petkovic, pa u nedogled. Kako nije sramota Krstajica da se uopste prihvati mesta selektora. Srbiju na raznim pozicijama vode ljudi kojima avion da das da voze kazali bi da to mogu i znaju.
    (Predrag, 9. oktobar 2018 14:05)

    # Link komentara

  143. Podrska za Matica
     (Downtown, 9. oktobar 2018 14:04)

    # Link komentara

  144. Hoce Nemanja, budi siguran u to. Moj ti je savet da pratis korake Nemanje Vidica, on je ispao jako pametan u celoj prici. Nikome nisi ostao duzan ovde u ovoj buli tako da zivi svoj zivot, ne treba ti ovo sve.
    (Mikele, 9. oktobar 2018 14:04)

    # Link komentara

  145. Dobar igrač koji pruža najviše kad je okružen onima koji znaju sa loptom,kao u Čelsiju(Azar,Vilian,Fabregas),kada je drugačije(sadasnji Mančester i naravno nasa reprezentacija) utapa se u sivilo i postaje neprimetan.Inače,nema potrebe za patetikom(ako se sve ovo odnosi na fudbal),ako ne želi da igra za Srbiju i ne mora,nama i onako 3 Mesija ne bi pomogla pored ovakvog saveza i selektora.
     (goblin, 9. oktobar 2018 14:01)

    # Link komentara

  146. u nedelju je odigrao 90 minuta za mancester i uopste nije ni zanenjen?
     (kako je onda povredjen, 9. oktobar 2018 13:59)

    # Link komentara

  147. Normalna reakcija fudbalera, tesko je igrati za reprezentaciju koja nema podrsku naroda iza sebe. Dzaba sav talenat u Srbiji kada su na rukovodecim pozicijama saveza i klubova neobrazovani i nestrucni ljudi. A tu je i problem huligana i kriminalaca pod velom navijackih grupa koji je "neresiv"...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Beogradjanin, 9. oktobar 2018 13:31)

    Mislis da su takvi ljudi samo u FSS??
    (323, 9. oktobar 2018 13:58)

    # Link komentara

  148. zdace te kao sto je izdala i sve velke ljude sa ovih prostora.....
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Baljezganje, 9. oktobar 2018 13:16)

    Srbija nije izdala nikad, izdali su političari, vlast kojoj je interes samo mešetarenje, otimanje para i zatucavanje naroda radi lakšeg vladanja neukim svetom. Srbija nisu samo političari, kriminalci i ostali mešetari, već narod koji nikada nije imao pravu šansu da se otme iz zagrljaja političke mafije i napravi iskorak u savremeno moderno evropsko društvo.
    Još je veliki pesnik Jovan Dučić rekao za srpsku katastrofalnu politiku kroz dva veka: 'Srbija propada jer je vodi seljačka politika i cincarska čaršija'.
    Ovi trenutno nisu daleko od ove definicije, malo u drugom pakovanju, alo to je srpska realnost.
    Ne verujem da se išta da promeniti u Srbiji dok su ovi na vlasti, niti FSS koji je oličenje muljačine na svim nivoima, da ne kažem neku težu kvalifikaciju.
    Videćemo, mislim da je i Matiću jasno da ovako više ne može da se vodi državni tim, pa tako ni FFS.
    (veder, 9. oktobar 2018 13:58)

    # Link komentara

  149. Srbija je izdala na hiljade mladih koji odlaze u inostranstvo i tako smanjuju nezaposlenost. Ostaju podobni i nesposobni. Oni su budućnost, oni će vladati. Teško onom ko ostane.
    (Baki, 9. oktobar 2018 13:56)

    # Link komentara

  150. @Sevap jok i nije,mora da je od moje pokojne babe
    (ozz, 9. oktobar 2018 13:53)

    # Link komentara

  151. 'Akovao ga neko
    (nex, 9. oktobar 2018 13:51)

    # Link komentara

  152. Pročitao sam originalni tekst i oduševio se kako piše Gospodin (veliko G namerno) Aleksandar Apostolovski. Tekst pogađa u srž problema društva, u kojima se ja i hiljade drugih "Nemanja", koji su otišli iz Srbije, možemo pronaći.
    (riba na suvom, 9. oktobar 2018 13:51)

    # Link komentara

  153. Jeste, njegov je instagram profil, ali objave nema, izgleda je obrisana
     (BaneG P F C, 9. oktobar 2018 13:50)

    # Link komentara

  154. Klasična priča iz Srbije. Jednostavno naš sistem nepogrešivo najbolje medju nama omalovažava i tera odavde. Živeli mediokriteti, mamini i tatini i partijski poslušnici kao šlag na torti. Živeli
    (Cockney Cole, 9. oktobar 2018 13:47)

    # Link komentara

  155. Zašto se čudiš Nemanja?
    Kojeg to, hrabrog, poštenog i požrtvovanog, čoveka naša otadžbina nije izdala?
    Žalosno i istinito!!
     (CRVENA ZVEZDA 1913, 9. oktobar 2018 13:47)

    # Link komentara

  156. Iz Fudbalskog Saveza treba da budu osudjeni za sve prevare i laži. Dokle ovako ! Selektor - trener u pokušaju, Predsednik saveza..., sve u svemu sramota !
    (Mandrak, 9. oktobar 2018 13:47)

    # Link komentara

  157. Nije to Srbija moj Nemanja to su lopovi kojih treba da se klonis i ti i svi fudbaleri koji vole Srbiju.
    (Dusan, 09. oktobar 2018 12:53)
    Nažalost mislim da to JESTE Srbija a da su Matići u manjini.
     (Liga Šampiona, 9. oktobar 2018 13:46)

    # Link komentara

  158. Od kad su sns i AV na vlasti u svakom segmentu drustva vlada totalni haos i beznadje uzrokovano postavljanjem najgorih najbestidnijih i najneobrazovanijih ljudi na najznacajnije funkcije pa tako i u sportu, hoce li mi neko reci kakav je to fudbalski i sportski pedigre imao Kokeza da postane predsednik fss i kako je moguce da se smeni selektor koji je odveo reprenzetaciju na mundijal a dovede se potpuni pocetnik u tom poslu, a o sprezi kriminalaca menadzera politicara iz vladajuce stranke i pojedinih fudbalera da i ne govorimo, poslednji ekser su zakucali na utakmici protiv Rumuna kada su po skolama i botovima delili karte jer obicni navijaci ne zele da ih gledaju i daju podrsku sns reprenzetaciji
    (Šakal, 9. oktobar 2018 13:46)

    # Link komentara

  159. Svaka cast na recima!!!
    iako ti nisi vise igracki onaj nemanja o kojem je pisano u ovom tekstu, pravi deo teksta si uzeo, i u njemu mogu da se pronadju mnogi kojima ova zemlja nije nista dala, nekima sve uzela, a vecini trazi nazad iako davno vise ovom zemljom ne koracaju, osim dve nedelje leta... Zivela Srbija, ali ne ova, nego ona prava, koja je pred demonima ustuknula!!!
     (ha, 9. oktobar 2018 13:45)

    # Link komentara

  160. Izdace te kao sto je izdala sve velike ljude kroz istoriju i ne samo u sportu....
     (Sa vama amo zajeb, 9. oktobar 2018 13:40)

    # Link komentara

  161. Pa na Muslinovom primeru se jasno videlo o kakvim se ljudima radi. Čovek kvalifikovao reprezentaciju za SP i onda ga na najpodmukliji način otkače i postave njegovog pomoćnika.
    (Predrag, 9. oktobar 2018 13:40)

    # Link komentara

  162. Ovaj koji ne zna da doda loptu igracu koji je dalje od 10m nikad nije trebalo da zaigra za Srbiju. Neka vrati pasos kao onaj golman...
     (impeRAtor, 9. oktobar 2018 13:37)

    # Link komentara

  163. zahtjevam dnk analizu predsjednika i matica,mislim da su u rodu po crti patetike...
    (Zigzag, 9. oktobar 2018 13:36)

    # Link komentara

  164. Au sunce ti, Matic kao da je preziveo Albansku golgotu, a u stvari se u reprezentaciji setka po centru i radi ono sto najbolje ume, vraca loptu nazad...
     (NbgDeki, 9. oktobar 2018 13:33)

    # Link komentara

  165. kako je povredjen kad je igrao celu utaknicu u subotu za mancester znaci strasno ko zna sta stoji iza ovoga
     (dark, 9. oktobar 2018 13:31)

    # Link komentara

  166. Oво није прави Инстаграм профил Немање Матића фудбалера МЈ
    (Sevap, 09. oktobar 2018 12:54)

    Oficijalni je, preko milion pratiloca je profil
     (mios, 9. oktobar 2018 13:31)

    # Link komentara

  167. Normalna reakcija fudbalera, tesko je igrati za reprezentaciju koja nema podrsku naroda iza sebe. Dzaba sav talenat u Srbiji kada su na rukovodecim pozicijama saveza i klubova neobrazovani i nestrucni ljudi. A tu je i problem huligana i kriminalaca pod velom navijackih grupa koji je "neresiv"...
     (Beogradjanin, 9. oktobar 2018 13:31)

    # Link komentara

  168. Ovo je zemlja u kojoj je narod odavno zaboravio koje su ljudske i moralne vrednosti, bitna je moc i vlast i da se sto vise prigrabi za sebe, zato ako si iole savestan u problemu si, tako i nas brat Matic, treba verovatno da se bori sa nekim strucnjacima kao sto su Kokeza, treneraki mag Krstajic itd ...
    (Marko, 9. oktobar 2018 13:30)

    # Link komentara

  169. Realno, nema mu se šta zamjeriti. Prije 15 godina, mogao sam birati između U18 Srbije i BiH. U BiH me ne smatraju jednakim zato što sam iz RS, a u Srbiji su me zvali Bosancem. Neka hvala, Nemanja sam je veći od komplet trenutne reprezentacije sve zajedno sa upravom. Pozdrav iz Banja Luke.
     (MM, 9. oktobar 2018 13:26)

    # Link komentara

  170. Vučić za potpis obećao neku kombinaciju, pa ga 'izdao'.

    Čekamo Jokića i Marjanovića da budu 'izdati'.
    (Bya-Bya, 9. oktobar 2018 13:25)

    # Link komentara

  171. Ovo nije Instagram ali dobro.
    (Boca, 9. oktobar 2018 13:25)

    # Link komentara

  172. Oво није прави Инстаграм профил Немање Матића фудбалера МЈ
    (Sevap, 09. oktobar 2018 12:54)

    Jeste
     (cale, 9. oktobar 2018 13:25)

    # Link komentara

  173. Sve istina. Proci ce kao i svi pravi i veliki ljudi u ovoj zemlji.
    (fidelio, 9. oktobar 2018 13:25)

    # Link komentara

  174. Citava filozofija van fudbalskog terena...Igraj covece ako hoces, ako neces nemoj i poz.
     (Rca, 9. oktobar 2018 13:24)

    # Link komentara

  175. Tako i treba da se kaze istina javno i u oci.
     (detlic, 9. oktobar 2018 13:24)

    # Link komentara

  176. Dovoljno je izguglati ovu recenicu i videli biste da je ovo citat iz kolumne Nedeljnika iz 2014. godine. Da li iko vise ne zna da se bavi novinarstvom?
    (Ivke, 9. oktobar 2018 13:23)

    # Link komentara

  177. Крајње је време да се види шта се заиста дешава у ФСС, репрезентацији, какве су стварне релације менаџери-савез и да се стане на пут мешетарима, лобистима, људима из сенке и свим појединачним интересима. Неко од играча проговори, па их после прозивају за пуч, па им селектор као прашта, па за сваку утакмицу изводи безброј нових експериметалних састава на терен, уз број неадовољних који се константно увећава а кривац остаје имагинаран.
     (Александар, 9. oktobar 2018 13:23)

    # Link komentara

  178. zna Nemanja dovoljno dobro sta se i kako radi tj mesetari u nasem savezu , fudbalu , sportu generalno . samo jedino sto iritira i sto je porazavajuce generalno sto svi vrhunski i uspesni sportisti kao on cute . niko da bekne od njih iako se tu i tamo sustina zna .
     (ivan bg, 9. oktobar 2018 13:22)

    # Link komentara

  179. A da li postoji čovek u srbiji koji se ne oseća izdano... realno. izdvajamo za zdravstvo, školstvo, sport, turizam... a šta nam se vraća.
     (zekabjekaterza, 9. oktobar 2018 13:22)

    # Link komentara

  180. Ne razum,zasto je ovo napisao? Jel se nesto desilo?
    (Sasa, 9. oktobar 2018 13:22)

    # Link komentara

  181. I u stampanom izdanju isto... Ocekujem honorar :)
    (Nikola, 9. oktobar 2018 13:21)

    # Link komentara

  182. Šta god da je u pitanju, siguran sam da je Nemanja u pravu. Više puta je dokazao kakav je čovek, baš kao što je i država(čitaj vlast) više puta dokazala koliko mrzi svoje ljude.
     (scholes, 9. oktobar 2018 13:21)

    # Link komentara

  183. maticu izdaico
     (ratar, 9. oktobar 2018 13:20)

    # Link komentara

  184. sve je to u redu i svi znamo da je matke sjajan decko, ali stavljati u isti kos fudbal i pogibiju za srbiju je postalo izlizano.
    (vmp, 9. oktobar 2018 13:20)

    # Link komentara

  185. Da ste pametni da se udruzite i zahtevate smenu tog sns Krstajica ili nece niko igrati ne moze on biti bitniji od vas. Kapitena izaberete anonimno glasanjem izmedju sebe i to je to prosto i jednostavno.
     (Mare, 9. oktobar 2018 13:17)

    # Link komentara

  186. Aj malo manje instagrama, više fudbala. Dobar si, igraj i ćuti rođeni.
    (Doktor Veterine, 9. oktobar 2018 13:17)

    # Link komentara

  187. Izdace te kao sto je izdala i sve velke ljude sa ovih prostora.....
     (Baljezganje, 9. oktobar 2018 13:16)

    # Link komentara

  188. Koga ova zemlja jos nije izdala osim krimosa i politicara?
     (freality, 9. oktobar 2018 13:15)

    # Link komentara

  189. ništa nije pogrešio.
     (rokstedi, 9. oktobar 2018 13:14)

    # Link komentara

  190. Nesto mi se cini da nije povredjen.
     (Stega23, 9. oktobar 2018 13:13)

    # Link komentara

  191. Dragi Nemanja pa Srbijom danas vladaju Konvertiti
     (gojko 12, 9. oktobar 2018 13:12)

    # Link komentara

  192. Matić je ubedljivo naš najbolji fudbaler poslednjih 5-6 godina, čak uz Mitra bio i na SP, iako je najviše osporavan, prozivan i olajavan jer kao zadnji vezni valjda nije još davao 2 gola po meču. Pratim potez svakog našeg igrača na SP i vidim da on kao defanzivni vezni najviše preuzima protagonizma u gradjenju igre, iako mu nije pozicija, pri tom u defanzivi odličan. Dugo ćemo se mi Srbi načekati na igrača Maticeve klase, a sebi dozvoljavamo prozivke, slično kao za Bogdana u košarci. Nema reprezentacije u svetu fudbala u kojoj Matić Nemanja ne bi imao mesta u 11.
    (Rade, 9. oktobar 2018 13:11)

    # Link komentara

  193. Није то цитат, већ се човек обраћа сам себи. Све је то последица антинародног менаџмента.
     (Папи, 9. oktobar 2018 13:11)

    # Link komentara

  194. Zato sto ga pola nacije pljuje kako se ne bori dovoljno, zato sto ne cene njegovu humanost i ljudske kvalitete, sad ga ne zovu i u reprezentaciju.
    Ali zato cene Krstajica, Kolarova i Stojkovica.
    E to smo mi, Srbi.
    (Dejan, 9. oktobar 2018 13:11)

    # Link komentara

  195. Naša reprezentacija je zrela za jedan kompletni reset.
    (Max, 9. oktobar 2018 13:11)

    # Link komentara

  196. to je srbiji u fabrickim podesavanjima. dr'z se Nemanja
     (dule, 9. oktobar 2018 13:11)

    # Link komentara

  197. Nasa drzava je nekom majka ( prevarantima ) a nekom maceha
    (Jovica, 9. oktobar 2018 13:11)

    # Link komentara

  198. ko mu je kriv kad je stao na stranu kolarova i kokeze
    (istina, 9. oktobar 2018 13:11)

    # Link komentara

  199. izdao si ti Srbiju kada si svoj sportski kredibilitet trosio na politiku
     (Vukasin, 9. oktobar 2018 13:10)

    # Link komentara

  200. Menadzerska posla su skroz usla u Savez Srbije tako da Krstajic slusa njih i onda igraju ti Igraci koji trebaju da se prodaju a veze sa fudbalom nemaju vidjeli smo protiv Psz ... zato je ljut Matic nije glup da ne vidi sta se radi ....
    (Podgorica, 9. oktobar 2018 13:10)

    # Link komentara

  201. Nisi jedini koga je Srbija izdala.Ima nas na stotine hiljada.
     (prolaznik, 9. oktobar 2018 13:10)

    # Link komentara

  202. Ne znam šta je u pitanju, ali se oko zaključka sasvim slažem, budi siguran Nemanja da će te Srbija izdati prvom prilikom, ovom narodu se ne može ugoditi, a tek političke pijavice, oni bi oca i majku prodali, a kamoli tebe, njih uopšte ne zanima šta si uradio već da li si nešto uradio za njih, to smo mi na žalost.
    Human si i divan čovek, ali uvek sve što radiš radi kao Nemanja Matić, a ne kao Srbin ili sl. jer ćeš biti razočaran. Učini si običnim ljudima, srećniji su zbog toga i malo više veruju u čoveka i dobrotu, nek ti to bude dovoljna nagrada. Pozdrav velikom čoveku
    P.S. ne zameri na ličnom utisku, ne treba da budeš spreman da gineš za Srbiju, već sa svoju decu i prijatelje, Srbija se nikada nije odužila svojim junacima
    (Milan, 9. oktobar 2018 13:10)

    # Link komentara

  203. Ja vise nista ne razumem, jel za reprezentaciju igraju najbolji i najspremniji ili najpodobniji klimoglavci!? Uspeli su da obesmisle jedinu stvar koja je morala ostati cista bar zbog dece koja zeljno cekaju da gledaju svoje heroje. Svaka cast!
    (Rajko007, 9. oktobar 2018 13:10)

    # Link komentara

  204. SMS 2. Nikad u reprezentaciji nije odigrao, na stranu ljudski kvaliteti, posmatram sa igračke strane.
    (Sima, 9. oktobar 2018 13:09)

    # Link komentara

  205. Nek' si nam rekao. Problem je u nama.
    Pogledajte top komentare na istom ovom sajtu kad Muslin nije hteo da pozove Sergeja. Ispljuvaše čoveka. Sad je u top komentarima Muslin heroj koji je izvisio zbog istog tog. A isti ljudi lupaji pluseve i minuse.
     (loki, 9. oktobar 2018 13:09)

    # Link komentara

  206. Auuu kakav fleš ali ISTINIT!!!Što Srbija može svoje da izda ne može niko...
    (gremlin, 9. oktobar 2018 13:08)

    # Link komentara

  207. Covek je u pravu. I hoce ga izdati. Pogledajte kakvi ljudi nam vode drzavu i fudbal. Iskreno meni se reprezentativni fudbal ogadio od svetskog prvenstva i svih ruznih stvari koje su se desavale nakon toga i koje se desavaju. Tako da vise nemam zelju da gledam reprezentaciju i necu da je gledam sve dok je ovako. I zato ga i razumem i ne zameram mu.
     (stefan, 9. oktobar 2018 13:08)

    # Link komentara

  208. SMS 2. Nikad u reprezentaciji nije odigrao kako zna.
    (Sima, 9. oktobar 2018 13:08)

    # Link komentara

  209. Molim te obrazlozi ovo.
    (iago, 9. oktobar 2018 13:08)

    # Link komentara

  210. Pa verovatno su ga izdali oni kojima je rekao da ne govore da je on uplatio onaj silni novac...
    (Bojan, 9. oktobar 2018 13:08)

    # Link komentara

  211. Uskoro ce Krstajic u tim ubaciti i Kokezu, jer je oterao sve igrace koji nisu Terzini i Kokezini
     (BU, 9. oktobar 2018 13:07)

    # Link komentara

  212. Verovatno nesto vezano za anonimnu donaciju koja nije ostala anonimna ali ne njegovom krivicom. Da nisu mediji forsirali sa Novakom mozda i otac preminulog decaka Dukija ne bi objavio ime stvarnog donatora. Srbija je to Nemanja.
     (fenomen, 9. oktobar 2018 13:06)

    # Link komentara

  213. Muka mi je od vecine nasih fudbalera,stalno neki izgovori,teorije zavere,kako njih narod ne voli,kako jedva cekamo da izgube,bla bla bla.Pokazi se majstore na terenu,daj bar 50% kao u klubu,ako ne mozes da izdrzis pritisak batali reprezentaciju.Ugledajte se na Tadica i Mitrovica.
    (ProdigyCZ, 9. oktobar 2018 13:06)

    # Link komentara

  214. Neverovatno da sportski radnici,javnost,sportski mediji,svi cute na ovo sto rade ljudi u FSS. Da se dozvoli da jedna grupa ljudi ovako unistava fudbalsku reprezentaciju. Neshvatljivo
     (Crveni karton, 9. oktobar 2018 13:06)

    # Link komentara

  215. I neće tebe izdati Srbija,upamti to,nego u njeno ime!
     (crnjanski, 9. oktobar 2018 13:06)

    # Link komentara

  216. sta je tu sokantno?
     (crni_redstar, 9. oktobar 2018 13:06)

    # Link komentara

  217. Čim piše na kraju ,, moj Nemanja" znači da nije on napisao vec da mu je neko uzeo instagram account i objavio taj story. Setite se da je pre par meseci bio meta hakera....
     (srbija, 9. oktobar 2018 13:06)

    # Link komentara

  218. Pa vec ste jednom svi zajedno izdali svog kapitena zasto onda mislis da se to nece i tebi dogoditi Nemanja? A zasto ste ga izdali i za koliko Nemanja?
    (Ivan, 9. oktobar 2018 13:06)

    # Link komentara

  219. Nemanja, objasni....da svima bude jasno.
     (Falcone, 9. oktobar 2018 13:05)

    # Link komentara

  220. Potpuna i apsolutna istina. Srbi su narod nedostojan svojih najveci.

    Takvi smo kroz cijelu istoriju, Srbi su pretukli svog heroja Dragutina Gavrilovica zbog cega je na kraju i preminuo, maltretirali generala Petra Bojovica, Milunka Savic je radila kao cistacica i stan dobila prakticno pred smrt, majka mog druga medicinska sestra i heroj Majevice dobila je otkaz u bolnici da bi bio primljen partijski kadar, Nikola Tesla postaje clan akademije SANU tek u 81oj godini a u prethodnom izboru ucitelj iz Jagodine dobio skoro cetiri puta više glasova, itd, itd... do Nemanje Matica, Novaka Djokovica, i ostalih... danas.
    Zavidni, bezocni, oholi, to su Srbi, od pamtivjeka.

    Srbi su narod nedostojan svojih najveci.
    (D1V1, 9. oktobar 2018 13:05)

    # Link komentara

  221. Daj kakvi ste vi novinari, objavljujete bez provere, nije to on stavio

    [link]
     (Ljubiša, 9. oktobar 2018 13:04)

    # Link komentara

  222. Kako su razmaženi ovi fudbaleri, sad ih ne smijes ni kritikovati. Ako se nadas samo pohvalama, ne dolazi!
     (bpbpbp, 9. oktobar 2018 13:04)

    # Link komentara

  223. Upravo tako, dragi Nemanja. Tužno i vrlo očekivano.
     (Higsov bozon, 9. oktobar 2018 13:04)

    # Link komentara

  224. Kad ga ljudi pljuju i napadaju ko da je Ronaldo i da treba da daje 3 gola po mecu,covek zadnji vezni svoj posao uvek radio maksimalno i ginuo za nas grb.
    (Fica, 9. oktobar 2018 13:03)

    # Link komentara

  225. Za par minuta ce obrisati post
     (Lovinkil, 9. oktobar 2018 13:03)

    # Link komentara

  226. Питај свог шефа АВ зашто је то тако,
    љанеру. Такви као ти, што рекламирају јавно како су спремни живот да дају за отаџбину... дно дна.
     (кудоф, 9. oktobar 2018 13:03)

    # Link komentara

  227. U prevodu: "Koji sam ja meni car!"
    (Siki, 9. oktobar 2018 13:03)

    # Link komentara

  228. Mislim da je jsano o čemu se ovde radi. Ovom izjavom nemanja matić vrši pritisak na Kokezu da Krstajića smeni sa položaja trenera i da na njegovo mesto dovede Murinja koi će gotovo sigurno dobiti otkaz u Mančesteru. Murinjo je i ranije viđan na našim utakmicama. A kod nas ništa nije slučajno sve je to terene ili izgovor za nešto drugo. Kod nas Srba kad neko nešto izjavi u smislu da zauzme stav ili kritikuje nešto pitanje je uvek koji su stvarni razlozi iza toga. Matiću smeta što se u našem timu od dolaska Krstajića favorizuje SMS ali to nesme otvoreno da kaže zbog kolegijalne solidarnosti.
    (Aron, 9. oktobar 2018 13:02)

    # Link komentara

  229. Sta je ovde sokantno?Rekao je ono sto svi znamo i mislimo,ali mnogi to ne zele da sebi da priznaju!
    (Eidos, 9. oktobar 2018 13:02)

    # Link komentara

  230. Ne znam zašto šokira, pa čovek je sve stekao svojim umećem,a ova zemlja će ga odbaciti kao mnoge do sada.
    (Nesa, 9. oktobar 2018 13:02)

    # Link komentara

  231. A koga sve pa nije izdala? Svaka cast zato sto je to javno izneo.
    (Realista, 9. oktobar 2018 13:02)

    # Link komentara

  232. Jel neko uopšte zvao Matića i obavestio ga da je povređen i da nije na spisku?
    (Dynamic, 9. oktobar 2018 13:01)

    # Link komentara

  233. Nemanja moje poverenje imaš uvek bez rezerve, baš kao što ti ostavljaš srce na terenu bez rezerve.
    (DCHH, 9. oktobar 2018 13:01)

    # Link komentara

  234. Шта је писац хтео да каже?
    (Nemanja94, 9. oktobar 2018 13:01)

    # Link komentara

  235. Gotovo,smuvO ga Murinjo.
    (Zvezdas, 9. oktobar 2018 13:01)

    # Link komentara

  236. Šta znači kad konformisti kojima je dupe uraslo u fotelju, vode fudbal! Tačno nam se reprezentacija raspada! Šta će posle ovih ostati kada ih budemo svrgnuli, ja se ježim i da pomislim i to mislim na sve sfere života ne samo na fudbal.
    (P.P.Njegoš, 9. oktobar 2018 13:00)

    # Link komentara

  237. citat koji je Nemanja Matic naveo je iz lista "Nedeljnik" od pre nekoliko godina ciji je autor uvazeni Aleksandar Apostolovski u kojem je dat siže odnosa drzave prema uspesnim pojedincima i na svestranu žalost novinar je ponovo bio u pravu
     (bojan dobrijevic, 9. oktobar 2018 13:00)

    # Link komentara

  238. Znam ja nas, je*o ti nas.
    (Ludi Milojko, 9. oktobar 2018 13:00)

    # Link komentara

  239. Nema nama iskoraka u fudbalu nikad sa ovakvim dogadjanjima!!!Nikad!Stalno neka previranja,da li selektori ne zovu najbolje,da li najbolji ne zele da se odazovu,da li jedan nije igrao a nije bio povredjen,da li je drugi igrao povredjen pa se nasao uvredjen,da li treci nece jedno da igra a hoce drugo da igra itd itd itd...Stalno ista prica.Na papiru odlicni pojedinci,u jakim ligama(trenutno ne mnogo u vrhunskim,ali dovoljno jakim da budemo medju top 15 ekipa na svetu).Ovako ni medju 115!Trc,trc,pa na svako trece takmicenje odemo,kad i odemo,ne uradimo nista.Selektori svi redom poluamaterski pristup,navijaci vise stete nego koristi i tako u krug.Tuga!A ja i dalje naivno cekam da cu docekati u zivotu da vidim i fudbalsku reprezentaciju na krovu sveta ili Evrope...
    (Xnodeh, 9. oktobar 2018 12:59)

    # Link komentara

  240. Vazno je da ti podrzavas najveceg .... u novijoj istoriji.
    (nikolai valuev, 9. oktobar 2018 12:59)

    # Link komentara

  241. kao da je poginuo za srbiju i zaduzio nas u pm pa ce da ga izda srbija(u fudbalskom smislu naravno). nego imaju mnogo pare pa besni.
     (pera, 9. oktobar 2018 12:59)

    # Link komentara

  242. ?
     (brat, 9. oktobar 2018 12:59)

    # Link komentara

  243. Podrška za Nemanju! Nije on ovo dzabe napisao sigurno!
     (Kg, 9. oktobar 2018 12:59)

    # Link komentara

  244. Daj pošaljite SAJ-evce u taj FSS da malo počiste gamad, i ispočetka lagano...
    (glhf, 9. oktobar 2018 12:58)

    # Link komentara

  245. Ovaj umislio da je neka zvezda,pa da sve mora da mu se ugadja posebno novinarska pitanja,jer ako nisu dobra on se odmah mukica uvredi.Istina je da su i on i Kolarov samo solidni igraci koji ne trpe kritiku i bolje je sto ih nema na spisku,jer evidentno remete atmosferu.
    (Neko, 9. oktobar 2018 12:58)

    # Link komentara

  246. Na stranu što je poznat kao najveći dobrotvor, ali ne kapiram o čemu se radi. Zna li neko?
     (Вукосав, 9. oktobar 2018 12:58)

    # Link komentara

  247. Fudbalski savez strpati u kavez.
    (tata dvoje lepe dece, 9. oktobar 2018 12:58)

    # Link komentara

  248. garant ga reketirali naprednjaci zbog one donacije
     (ledenjak, 9. oktobar 2018 12:58)

    # Link komentara

  249. Ostani kuci i gledaj mec svejedno nisi dobrodosao ovamo.Ajde Joveticu daj im dva komada.
    (Nemanja 1987, 9. oktobar 2018 12:57)

    # Link komentara

  250. ... i ovaj
     (Yesterday, 9. oktobar 2018 12:56)

    # Link komentara

  251. Aman ljudi terajte ovog nesretnog Krstajica sa klupe,pogubismo najbolje igrače
    (nema ovde leba, 9. oktobar 2018 12:55)

    # Link komentara

  252. Nisu Srbija ni FSS ni neki bivsi selektori. Srbija smo, pre svega, svi mi i uz tebe smo Nemanja ljudino 100%!
     (my way, 9. oktobar 2018 12:55)

    # Link komentara

  253. Oterali Baneta, Milivojevica, sad Matica...
     (brt, 9. oktobar 2018 12:55)

    # Link komentara

  254. Oво није прави Инстаграм профил Немање Матића фудбалера МЈ
    (Sevap, 9. oktobar 2018 12:54)

    # Link komentara

  255. Slabo ti gineš za Srbiju, moj Nemanja.Više lomiš noge za gazda Murinja i njegovu kintu, da se ne lažemo.Nema potebe bio ko da te izdaje, idi tamo gde ti je bolje, a i nama bez tebe.Ono što si igrao na prošlom prvenstvu je sramota.Da se stidiš i ti i 90% tvojih kolega iz reprezentacije!
    (Smarty, 9. oktobar 2018 12:54)

    # Link komentara

  256. Niko nema pojma sta se desava u reprezentaciji, odnosi i ostale peripetije.....
     (Zomilly, 9. oktobar 2018 12:54)

    # Link komentara

  257. ???
     (as, 9. oktobar 2018 12:53)

    # Link komentara

  258. Igraj za Kosovo vise bi te postovali!
    (The Special One, 9. oktobar 2018 12:53)

    # Link komentara

  259. Nije to Srbija moj Nemanja to su lopovi kojih treba da se klonis i ti i svi fudbaleri koji vole Srbiju.
    (Dusan, 9. oktobar 2018 12:53)

    # Link komentara

  260. Nije šokantna nego realna objava.
    (Petar, 9. oktobar 2018 12:52)

    # Link komentara

  261. Крстајићу, Кокезо, Вучићу и остали...
     (Оставке, 9. oktobar 2018 12:52)

    # Link komentara

  262. Murinjo mu poslao uz pomoc google translate-a
    (Kuzman Babeu, 9. oktobar 2018 12:51)

    # Link komentara

  263. Svi igraci treba da bojkotuju da igraju za reprezentaciju! Ovo je sramota sta nam se desava! Selektor... mislim "selektor"...
     (LakiCZV, 9. oktobar 2018 12:51)

    # Link komentara

  264. Podrška Matiću!!!
     (Đole 035, 9. oktobar 2018 12:51)

    # Link komentara

  265. covek misli na FSS, i u pravu je
     (pera bozic, 9. oktobar 2018 12:50)

    # Link komentara

  266. Žali se Vučiću, koga si podržao na izborima. Tad si mene izdao i ne zanimaš me više.
    (zzzzz, 9. oktobar 2018 12:50)

    # Link komentara

  267. Ode sve
     (ја, 9. oktobar 2018 12:50)

    # Link komentara

  268. To je tacno, pitanje je samo da li nas izdaje Srbija ili oni koji se u njeno ime predstavljaju?!
    (Stefan, 9. oktobar 2018 12:50)

    # Link komentara

  269. #krstajicout
     (drsmrt, 9. oktobar 2018 12:50)

    # Link komentara

  270. Krle mu hakovao nalog.
     (kfd, 9. oktobar 2018 12:50)

    # Link komentara

  271. Igrao ne igrao isto sve.Lagano dobijamo.Eviva Montenegro.
    (Ragnar L, 9. oktobar 2018 12:50)

    # Link komentara

  272. Matić je jako dobar,iskren i čestit momak.Najbolje znaju njegovi ljudi iz kraja.Cela zapadna Srbija(kojoj pripadam i ja),ima samo reci hvala za ovog coveka.Niko ne priznaje da je sa povredom igrao SP,..Samo znaju kritikovati ovog momka zbog pojedinih partija u dresu reprezentacije.Na stranu sve,sto je dobrotvor.Puna podrška za ljduinu kakav je Nemanja Matić!!!!!
    (it’s my life, 9. oktobar 2018 12:49)

    # Link komentara

  273. Krstajic ce ga izdati...
     (Srbija, 9. oktobar 2018 12:49)

    # Link komentara

  274. Očigledno zna nešto što mi ne znamo.
    Nešto opasno ne štima u svim segmentima
     (krajisnik, 9. oktobar 2018 12:48)

    # Link komentara

  275. Spas za nas fudbal bi bio samo da primenimo danski recept, pa da nam za reprezentaciju igraju fitsaleri, konobari i fudbaleri iz medjuopstinskih liga(naravno oni sa clanskom kartom nakon sto su poruckali sendvic)
    (iggy, 9. oktobar 2018 12:48)

    # Link komentara

  276. Doci da igras za cg majstore,nema ljeba tamo.
    (Nemanja 1987, 9. oktobar 2018 12:48)