Nedelja, 07.10.2018.

17:50

Milinković-Savić na udaru navijača: Lažni talenat koji juri novac FOTO

Navijača Lacija nisu zadovoljni partijama Sergeja Milinković-Savića i Luisa Alberta, pa su se zbog toga njihova imena našla na transparentu.

Izvor: PT

Milinkoviæ-Saviæ na udaru navijaèa: Lažni talenat koji juri novac FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

Swift

pre 5 godina

@Goxy

Pusti pripremne mečeve, oni nikad nisu bili pokazatelj ičega. Pripremne i takmičarske utakmice su dve potpuno različite stvari. Nagledao sam se ekipa koje dominiraju u pripremama, pa posle ne mogu da se sastave i obrnuto.
Austrija je kvalifikacije odigrala očajno, loša forma i neki drugi problemi, a opet nas totalno nadigraše. Znam ja da to nije uopšte loša ekipa, ali je za vreme kvalifikacija bila loša, a to je period kada smo sa njima igrali.
Ako nismo sa takvom Austrijom mogli da izađemo na kraj, da li je realno očekivati da bismo nešto mogli protiv Švajcarske? Ipak se ovde radi o SP, nivo iznad kvalifikacija.

Najveci zvezdas ikad

pre 5 godina

Prosečan igrač i taj nivo će držati do kraja karijre.
Zamislite kako bi on izgledao sa svojom igrom u Čelsiju ili Juventusu ili M.City-ju. Pa izgledao bi kao zalutali avanturista....

mich

pre 5 godina

Ma nemoguce, pa mislim da mi na ovom sajtu ispadosmo veliki strucnjaci ovaj ce na kraju da ode u klub tipa Vitese za 4-5 mil hahaha...koji bre SMS dosta sa prevarama...

Alcale

pre 5 godina

@Milos
nije brate NIJE, ovaj narod je odavno izgubio obraz!

Najvise nas bilo u partizanima ali danas smo svi bili u cetnicima!
Najveci uvlakaci Titu posle srmti tita svi cetnici !
Svi cetnici a glasali za slobu, posle Slobe, Slobo vrati se!
Mrzeli Zorana Djindjica, ali na sahrani 3miliona!
Svakog selektoru pljuvali i smenjivali pa posle plakali za njim!

Nema tu obraza samo da se ispravlja proslost i da se optuzuju drugi! Uvek je neko drugi kriv a najcesce iz proslosti, jer kako bi inace pravdali svoju nesposobnost nego tvrdnjom da je ocajno stanje nepromenljivo!

A surova istina... mi br enismo za fudbal!

dragoman

pre 5 godina

pa da , zar nije on jedan od nasih najboljih fudbalera? On je najbolji samo
se nesnalazi. Mlad je a ima oko 24 godine.On je velika zabluda fudbala a "velikog" fudbalera su napravili nasi plaćeni novinari./italijani su realni/.Da li je Muslin zaslužio da zbog njega strada.

Jagg

pre 5 godina

Ima nesto trulo kod ovog fudbalera. Mali naduvenko je ocigledno prebrzo poleteo,pa su ga italijani sad provalili. NIkad od njega veliki fudbaler, narocito dok o njegovoj karijeri brini olos Kezman , kome je najbitnije da ga nekome uvali za procenet.

Zoki

pre 5 godina

Nije nam prvi put,opet će neko biti Muslin u ovoj zemlji.Dešavaće se jer će biti neki Kokeza koji zna šta da se radi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (deda, 7. oktobar 2018 18:03)

Nema sada vađenja na Kokezu, iako o njemu mislim sve najgore. Vas 90% ovde je bilo naivno i teralo Muslina. Isto tako je bilo i sa teranjem Antića, mrzeli ste ga ovde po komentarima jer vam se nije sviđalo kako govori. Ne bi Kokeza mogao ništa, ne bi ni bio tu gde jeste, da su ljudi malo pametniji.

Goxy

pre 5 godina

Neverovatno mi je da ljudi brane Muslina, misle da bismo da njim bolje prošli na SP. Pa je l' ste gledali vi kvalifikacije? Je l' ste zaboravili lošu igru, da nas je mučena Austrija uništila (srećom primismo "samo" 3 gola), jedva pobedismo Moldaviju (gotovo bez šansi), itd. Da ne pominjem pozivanje raznih Stefana Mitrovića i sličnih. I onda neko ladno misli da bi taj Muslin verovatno dobio Švajcarsku, o Brazilu da ne pričamo, hoće to tako. Mada, voleo bih da se opet vrati Muslin, samo da vidim kako ga opet teraju ovi što ga sad hvale.
(Swift, 07. oktobar 2018 20:12)

Ta mucena Austrija je gazila u pripremnim mecevima za svetsko prvenstvo sve reprezentacije s kojim je igrala.Oni su i naceli Nemce. Rasturili su ih iz 1 u 2 neverovatno dominantnom igrom. Gledao sam mec i nisam verovao kako oni nisu prosli nasu grupu. Tek cemo se upoznati sa njima.

мерак

pre 5 godina

Muslin, užasan trener još i mator. Krstajić, nije trener! sms je dečko u usponu, odigrao svetsko za keca daje sebi osmicu. sve u svemu gotovi smo braćo i sestre :(

Student

pre 5 godina

Nadam se da ce momak izaci iz svega ovog kao vrhunski fudbaler. Ne pamtim da je neki igrac sa potencijalom kao sto ima on bio izlozen ovolikom pritisku i mrznji.

Milan

pre 5 godina

Ajd sad objasnjenje...Pisano je da je produzio ugovor sa Laciom za 3 milki evra...sad pise za 1.2 milki...sto je onda skup ? Pa ovaj defanzivac iz PSŽ nece da potpise bez 10 milki. I kako mu je cena 100 do 150 milki kad ga po ovome Lacio placa 6 milki za 5 godina ? A da je 90% nasih reprezentativaca bolje od njega to stoji. I da nista nije pokazao u reprezentaciji i to stoji.

Djorgo

pre 5 godina

Polako. Niti je Sergej vanzemaljac, niti je lažni talenat. Ogroman se novac vrti oko njega. Ako sazri kao čovek, biće odličan fudbaler.

lane

pre 5 godina

Polako. Niti je Sergej vanzemaljac, niti je lažni talenat. Ogroman se novac vrti oko njega. Ako sazri kao čovek, biće odličan fudbaler.
(Djorgo, 7. oktobar 2018 23:11)

Vrteli se samo imaginarni evri i funte, a ovih dana ni to. Ja sam prvo mislio da je zrtva alavog menadzera i vlasnika kluba, ali kad lik svoju igru na SP ocenjuje sa 8, to govori da treba mnooogo da sazri kao covek.

Da razjasnimo

pre 5 godina

Meni je jos smesnije kad cujem “Mlad je igrac, dajte mu vremena da se dokaze” a lik ima fazon 23,24 godina i profi je vec 5,6 godina.

А. Петров

pre 5 godina

Како кажу Американци...? “Неке људе можеш вући за нос неко време, али не можеш све људе вући за нос све време!”

Djubre

pre 5 godina

Samo cu da kazem da je taj "losi" Sergej na evropskom za juniore 2013. koje smo osvojili uz Mitrovica i Djurdjevica bio najbolji u nasem timu,dok je na svetskom 2015 na Novom Zelandu,koje smo takodje osvojili, dobio trofej za 3. najboljeg igraca tog prvenstva.Toliko od mene.
(Neko, 07. oktobar 2018 22:16)

Pa ništa, objasni ti to navijačima Lacija, pa će oni iscepati transparent i postideti se. I ovaj mučeni Valijente što ga je Partizan izbunario negde je bio kapiten Mesiju, neka saopšti neko Mesiju da mu karijera nije nikakva i da je ovaj mnogo više uspeo.

Neko

pre 5 godina

Samo cu da kazem da je taj "losi" Sergej na evropskom za juniore 2013. koje smo osvojili uz Mitrovica i Djurdjevica bio najbolji u nasem timu,dok je na svetskom 2015 na Novom Zelandu,koje smo takodje osvojili, dobio trofej za 3. najboljeg igraca tog prvenstva.Toliko od mene.

Swift

pre 5 godina

Neverovatno mi je da ljudi brane Muslina, misle da bismo da njim bolje prošli na SP. Pa je l' ste gledali vi kvalifikacije? Je l' ste zaboravili lošu igru, da nas je mučena Austrija uništila (srećom primismo "samo" 3 gola), jedva pobedismo Moldaviju (gotovo bez šansi), itd. Da ne pominjem pozivanje raznih Stefana Mitrovića i sličnih. I onda neko ladno misli da bi taj Muslin verovatno dobio Švajcarsku, o Brazilu da ne pričamo, hoće to tako. Mada, voleo bih da se opet vrati Muslin, samo da vidim kako ga opet teraju ovi što ga sad hvale.

ja

pre 5 godina

@ (kimi, 07. oktobar 2018 18:20)

Po čemu je Krstajićev tim talentovaniji od Antićevog!? Mislim, nije da branim Krstajića - on na čelu nacionalnog tima je veća katastrofa i sramota nego "rezultat" nacionalnog tima u Rusiji. Ali... iako je Antić napravio čudo u kvalifikacijama, nije umeo da psihički pripremi igrače za SP. Antić je imao Vidića i Baneta, koji su bili na vrhuncu karijere i svi svetski mediji su ih računali u 2 najbolja defanzivca NA SVETU. Pored njih je bio Subotić, za koga su predviđali da će biti bolji od Vidića i Kolarov, najbolji igrač Lacija i superstar u usponu, koji je posle otišao u Siti. U veznom redu su bili Stanković, koji je odigrao sezonu karijere i bio jedan od ključnih igrača Intera koji je tada osvojio LŠ, Lane, koji je gazio i u Liježu i u reprezentaciji i posle otišao u Liverpul, Krasić, koji je bio glavni igrač CSKA, koji je tada igrao četvrtfinale LŠ, pa otišao u Juventus. Pa onda Kačar, Kuzmanović i Tošić - ultratalenti, koji nisu grejali klupu, već bili glavni igrači u ozbiljnim klubovima. I, u napadu, Žigić, o kome ne treba trošiti reči, Pantelić, na vrhuncu karijere (te sezone u Ajaksu dao 16 golova na 20-ak utakmica). A, pored svih njih i Milijaš, Ninković, Luković, Rukavina,... To nije bio tim talenata, već ozbiljnih, dokazanih igrača, koji je morao mnogo bolje da odigra...

kodzo

pre 5 godina

razumem navijace Lacija...ako im je za utehu, postoje neke dileje koji su zbog njega smenili selektora koji ih je posle 8 godina odveo na veliko takmicenje.

Dragan

pre 5 godina

Cuj juri novac a igra za 3m godisnje. Uostalom nije on kriv sto su ga dizali u nebesa lik samo igra fudbal i to je to i predlazem mu da se ne osvrce na ljude koji ga pljuju jer ti ljudi bi sve dali da su na njegovom mestu i da ne rade za 30 000.

Aca iz Šabca

pre 5 godina

Dajte, bre ljudi, ostavite se više tog Muslina. Katastrofalni je vodio A tim, jedva smo se plasiirali na SP bledom igrom i minimalnom pobedom protiv Gruzije kod kuće. Odzvonilo je njemu još tada!
Ovaj Krstajić pojma nema, slažem se, al’ ne vraćajte se na Muslina više, molim vas!

Sss

pre 5 godina

Prvo muslin nije rekao da je on los igras,nego da mu se ne uklapa u sistem.pa jedan Toti nije odigrao vise od 20 utakmica za azure.ne mogu svi igrati,tad smo imali bolje igrace na tim pozicijama,i Tadic i Matic i Milivojevic su bolji od njega.
(Bojan, 07. oktobar 2018 18:43)

Kako da shvatim komentare od tebe ozbiljno kada kažeš da su Matić i Milivojević ista pozicija kao Sergej? Niđe veze.

Pandan

pre 5 godina

Igrac zbog koga je Prijovic koji nas je odveo u Rusiju i koji igra u zivotnoj formi presedeo SP na klupi!!
(hm?, 07. oktobar 2018 18:39)

Ne preteruj dečko je dao jedan gol. Odveli su nas Tadić, Mitrović i Stojković.

aardwark

pre 5 godina

Sergej Milinkovic Savic,12 golova i 9 asistencija u kalcu prosle sezone,treci najbolji mladi igrac sveta i najzasluzniji ua svetsku titulu,uzoran sportista bez mrlje u karijeri,za prosecne srpske navijace prevara od igraca
Nemanja Radonjic,sa druge strane,3 gola i 2 asistencije u kukuruz ligi prosle sezone(onih par golova na sklanjalicu pred kraj ne racunam),nije dokazan ni u mladjim reprezentativnim kategorijama ni u bivsim klubovima zbog lude glave i nesportskog zivota,za prosecne srpske navijace,igracina.
I to sve zahvaljujuci medijskom sponovanju gde se jedan omalovazavao i stavljao u kontekst Muslinove smene,a drugom se pumpao talenat da se slucajno njegovo ime ne dovede u vezu sa smenom iako je od prvih dana bila prica da je decko debelo povezan sa nekim iz vrha vladajuce partije i da mora da igra.Dalji komentar je suvisan.

marx

pre 5 godina

Nikada do sada nisam ostavio komentar na ovu temu ali inspirisan
komentarem nize reci cu ovo:
Ako je Muslin smenjen bas zbog SMS-a onda je vec uradio veliku stvar
za nasu reprezentaciju jer ja onakav fudbal ne bi pozelo cak ni Farskim Ostrvima. Ako stvarno postoje ljudi koji zale za Muslinom i njegovom taktikom od 5 defanzivaca i 3 zadnja vezna ja to ne mogu da shvatim.

NY

pre 5 godina

Tolika medijska frka oko njega
.Momak prosecan igrac..Muslin je bio u pravu.Odigrao nekoliko utakmica u Italiji i nasi novinari ga proglasili boljim od Mbapea.Ovih par utalmica u reprezentaciji nista.U Laciju nista.S pravom se bune navijaci

Salvatore_Dante

pre 5 godina

Prvo muslin nije rekao da je on los igras,nego da mu se ne uklapa u sistem.pa jedan Toti nije odigrao vise od 20 utakmica za azure.ne mogu svi igrati,tad smo imali bolje igrace na tim pozicijama,i Tadic i Matic i Milivojevic su bolji od njega. 
(Bojan, 07. oktobar 2018 18:43) 

Druže, Toti je odigrao 58 utakmica za reprezentaciju Italije, a nije odigrao više, jer je posle osvojenog svetskog prvenstva 2006. odlučio da se povuče sa samo 30 godina i skoncenrisao se na klub kojem je dao sve za 24 godina igranja. Nemoj porediti jednog od najboljih igrača Italije svih vremena i Sergeja koji je dobar igrač, ali mora još mnogo da radi na sebi i da uči, a prvo što bi trebao da uradi je da promeni menadžera koji svakodnevno širi lažne informacije o ponudama od 200 miliona eura za igrača koji ne vredi ni 30. I ne igra istu poziciju kao Matić i Milivojević, njih dvojica su klasični zadnji vezni, SMS je centralni ili ofanzivni vezni.

Mare

pre 5 godina

Toti nije odigrao vise od 20 utakmica za azure.ne mogu svi igrati,tad smo imali bolje igrace na tim pozicijama,i Tadic i Matic i Milivojevic su bolji od njega. 
(Bojan, 07. oktobar 2018 18:43) 

Ne lupaj. Odigrao je 58.

Ivan

pre 5 godina

Ma nije lažni talenat, talenta Sergej ima u izobilju, ali je isuviše "izvikan", isuviše je od njega prebrzo napravljena megazvezda evro fudbala koja se meri stotinama miliona evra a to on nije. On je jedan talentovan osrednji igrač i ništa više od toga. Sami Lacijali su napravili od njega turbo zvezdu evro fudbala i bildovali ga finansijski pominjući milione, a da je Sergej daleko daleko od toga. Dizali su ga u vrh upravo Lacijali ničim izazvani a sad kukaju da nije dobar igrač. A inače da ga poredimo samo sa ostalim našim igračima i nabrojaćemo među njima gro boljih igrača od njega, na primer Jović je izmislio fudbal za njega, i Prijović je bolji od njega, i još mnogi naši.

kimi

pre 5 godina

Mag Antic imao isti ucinak na SP kao i Mladen Krstajic, tri boda i eliminacija iz slabije grupe nego sad u Rusiji. To ste svi zaboravili?
(analiticar_amater, 07. oktobar 2018 18:14)

Ne mogu se porediti ta dva tima. Krstajicev je mnogo talentovaniji od Anticevog. Sam plasman na svetsko u J.Africi je bio veliki uspeh za koji je najzasluzniji Radomir Antic.

Bane

pre 5 godina

Шомика_ЦЗВ, 7. oktobar 2018 17:55)

Izvini genije ali momak je prošlu godinu igrao sasvim solidno, statistika kaže za 48 mečeva 12 golova i 9 asistencija. Jer to tebi malo, šta očekuješ od njega da bude Ronaldo ili Mesi. Muslin nije samo se ogrešio o Segeju već i o Živkoviću, Veljkoviću pa čak i Radonjiću. Nije on baš toliko dobar stručnjak kao što ga vi ovde predstavljate. Čovek niti jednog ozbiljnog protivnika nije dobio. Šta ćemo za to dobio je jednom Irsku i sad je Murinjo.

IQ 149

pre 5 godina

Ne mogu se porediti ta dva tima. Krstajicev je mnogo talentovaniji od Anticevog. Sam plasman na svetsko u J.Africi je bio veliki uspeh za koji je najzasluzniji Radomir Antic.
(kimi, 07. oktobar 2018 18:20)

Hahaha, koja bajka. Probaj obrnuto.

vsvp

pre 5 godina

Dečko je imao jako dobru sezonu iza sebe i nije on kriv što je Muslin smenjen shvatite već jednom, bespotrebno je pljuvati dečka kao da ga je on lično izbacio iz reprezentacije.

nista o nicemu

pre 5 godina

Dečko je imao jako dobru sezonu iza sebe i nije on kriv što je Muslin smenjen shvatite već jednom, bespotrebno je pljuvati dečka kao da ga je on lično izbacio iz reprezentacije.
(vsvp, 07. oktobar 2018 18:18)

On je licno kriv sto je Muslin smenjen i sto nismo prosli u polufinale SPa.

Predrag

pre 5 godina

Sad mali skupi petlju i budi frajer, pola godisnje plate daj u humanitarne svrhe, a na terenu u narednih godinu dana pokazi sta znas. I promeni menadzera molim te...

Nemus

pre 5 godina

(Ultra, 7. oktobar 2018 18:10)

E pa buraz da si ga gledao celu prošlu sezonu video bi da ipak nisi upravu. Šta ima lošu sezonu pa ima i Modrić i Salah. Šta jer nije dozvoljeno da momak igra loše. To što ste svi vi ljubmorni na momka koji je naša budućnost to je problem a ne on.

Ajde bre čovek ima bar status ej znate vi šta to znači. Redovno igra jer ste već zaboravili ko je sve nama igrao u reperzentaciji i koliko su isti igrali u svojim klubovima.

Slobodan

pre 5 godina

Ljudi nemojte se sekirati za SMS-a i njegovu karijeru. Da je talenat jeste, da li ce ga iskoristi verovatno hoce samo jos uvek je mlad. Danasnji klinci fudbaleri ne uzbudjuju se previse imaju oni ljude koji upravljaju njihovim karijerama a navijaci mogu samo da vicu sa tribine.

Negativni

pre 5 godina

Mag Antic imao isti ucinak na SP kao i Mladen Krstajic, tri boda i eliminacija iz slabije grupe nego sad u Rusiji. To ste svi zaboravili?
(analiticar_amater, 07. oktobar 2018 18:14)

Mag Antić je pobedio Nemce. I mag Antić se kvalifikovao za SP razbivši rumune sa pet komada. Mag Antić je osvojio sa Atletiko Madridom duplu krunu i to sa matorim Pantićem koga je doveo iz drugorazrednog grčkog tima. Šta je osvojio mag Krstajić? Mag Krstajić se, prvo, nije kvalifikovao na SP, tako da mu se taj rezultat desio ni krivom ni dužnom. Mag Krstajić će posle reprezentacije trenirati Borac iz Čestobrodice.

Чава

pre 5 godina

Лотито вечито пумпа цену својим играчима а на крају кад то мора да учини прода их за много мање пара него што је планирао (Фелипе Андерсон). Нема потребе да се Сергеј пореди са Јовићем и Пријовићем, јер не играју исту позицију, Сергеј је централни везни али он игра у репрезентацији или офанзивног или дефанзивног везног, и не очекујем да га она незналица од селектора стави на праву позицију. Види се да је психички попустио, ако има став и срце шампиона пребродиће ову кризу, ако нема губитника ионако имамо довољно, не треба нам још један. Све је на њему

Zhol

pre 5 godina

@Analiticar_amater ucinak da, ali smo igrali bolji fudbal... Za pocetak u kvalifikacijama smo prosli grupu kojoj je bila Francuska, Rumuniji smo dali 5 golova... Kome sad mozemo dati 5 golova? San Marinu eventualno, ako i njima :)

Ultra

pre 5 godina

Nesto nisam pratio italijansku ligu, ali kad je krenula cela ona fama oko njega i Muslina, reko' ajde da pogledam Lacio i niista nisam video od njega...nema ga na terenu, napravi potez jednom u tri utakmice, ali da je toliko dobar kao sto pisu i kako su pumpali, nije ni blizu...ono je velika nepravda napravljena Muslinu, i sve se to vraca

Александар

pre 5 godina

Сви су га "провалили", а Муслину још једном свака част и велико поштовање од једног Партизановца.

analiticar_amater

pre 5 godina

Prvo smo se ogrešili o Antića, a sada i o Muslina. Mi Srbi brzo zaboravljamo i ništa ne učimo iz grešaka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Шомика_ЦЗВ, 7. oktobar 2018 17:56)

Mag Antic imao isti ucinak na SP kao i Mladen Krstajic, tri boda i eliminacija iz slabije grupe nego sad u Rusiji. To ste svi zaboravili?

Bojan

pre 5 godina

Prvo muslin nije rekao da je on los igras,nego da mu se ne uklapa u sistem.pa jedan Toti nije odigrao vise od 20 utakmica za azure.ne mogu svi igrati,tad smo imali bolje igrace na tim pozicijama,i Tadic i Matic i Milivojevic su bolji od njega.

crnac iz medjedje

pre 5 godina

@Izvini genije ali momak je prošlu godinu igrao sasvim solidno, statistika kaže za 48 mečeva 12 golova i 9 asistencija. Jer to tebi malo, šta očekuješ od njega da bude Ronaldo ili Mesi. Muslin nije samo se ogrešio o Segeju već i o Živkoviću, Veljkoviću pa čak i Radonjiću. Nije on baš toliko dobar stručnjak kao što ga vi ovde predstavljate. Čovek niti jednog ozbiljnog protivnika nije dobio. Šta ćemo za to dobio je jednom Irsku i sad je Murinjo.
(Bane, 7. oktobar 2018 18:12)

Izvini genije, a "JER" Krstajic nekog dobio?

srb

pre 5 godina

Konacno naslov koji dobro opisuje ovog milionski vrednog "talentovanog" fudbalercica...meni samo nije jasno da je ljudi vise veruju medijima nego svojim ocima... nisam preveliki poznavaoc fudbala, ali mi je i to dovoljno da provalim da je njegov kvalitet samo menadzeru

ba_gra

pre 5 godina

j sam navijC zvezde i reprzentacija me ma bilo da je to srbija ne zanima ox svetakog prvenstva u juznoj africi 2010. znam da kad je god muslin dosao / vratio se u zvezdu osvojao titule a sa sugavom reprezantacijom plasirao na SP u Rusiji. ja se vise ne secam ni zvezdinih igara a jos manje reprezentacije ali pamtim titule/plasman. sa zvezdom sam putovao 1990/91 na gostovanja od ciriha do barija i iskreno i ne secam se vise previse ni svih golova ili rezultata ali pamtim titulu. vojvodu. sucu. i energiju koja je okruzivala tim. koga bre briga kako je igrala reprezentacija pod muslinom ili da li je pobedila jak tim dala xy golova. vazan je plasman. a muslin ga je imao i sa zvezdom i sa reprezentacijom. sergej je kao perica ognjenovic talenat bez zapazdnih rezultaa koji ce mozda doci kasnije ako koriguje ego i samo jeddan mladi igrac kome je napunjena glava pricama kao i vecinai igraca po kojima se navodno po nekim komentatorima ovde muslin ogresio. jos gori je izbor krstajica koji je preskocio sve moguce steenice i postao strateg/generl prrko noci. ali ko je bio u vojsci i sluzbovao u ratovima po sfrj zna da je bolje ici u rov sa onim koji je prosao sve od potpurocnika do generala nego sa preko noci samozvanim vojvodama. krstajic je prrskocio sve moguce stepenice i uz ovakav ego i delimicno iskustvo ne moze postici bolje. pa nije on gvardioa da je imao da uci od najboljih i da igra i prozivi sta je spanac preziveo. muslin je za vecinu ljudi uz sve mane njegove gospodin covek za razliku od vecine danasnjih trenera i clanova fsj pardon fss.

analiticar_amater

pre 5 godina

Šta znaju navijači. Kežman, FSS i Krstajić znaju najbolje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Шомика_ЦЗВ, 7. oktobar 2018 17:55) #

Ovi sa transparentom i ti znate najbolje, treba vas da pitamo. Sta ostrasceni srpski komentator koji samo ceka da nekoga mrzi i pljuje ne moze da shvati je da je Sergej prosle sezone igrao odlicno i da je imao jako dobar ucinak. I to je ono zbog cega je i sazluzio poziv u reprezentaciju. Ove sezone igra lose i to je tacno, ali mrznja i napadi na ovog momka su nerazumljivi i neopravdani. Samo da pljujete i vredjate.

my way

pre 5 godina

Са спортске стране му је сва та халабука, стотине милиона и тај лажни статус на који су га поставили учинио медвеђу услугу. Дечко је био сјајан млади репрезентативац Србије и мислим да би и играчки много више напредовао да га нису маркетингшки толико уздигли, па би се можда и приближио негде тим висинама. У сваком случају млад је, само да научи да се носи са свим хаосом који га прати и биће све ок. Навијачи као навијачи, данас га пљују, сутра ће да му се клањају тако да је на њему да се посвети поново само фудбалу и да ради и напредује.

nn

pre 5 godina

neznam kakvu je sezonu imao,pratio sam reprezenyaciju Srbije u Rusiji i on je bio jedan od gori ,a za ostatak sezone neznam ,ali se primjeti tko za njega da i 5% od sume koje se spominjala,dosta riskira

pera

pre 5 godina

Hajde sad ljudi, pljujte one koji realno procenjuju da Sergej nazalost nije neki vanserijski igrac... Pljujte navijace Lacija kako nemaju svoj zivot, pitajte ih odakle im pravo i sta su oni uradili a decko je uspesan :-)?

SUPERMAN

pre 5 godina

90% ovih sto brane Muslina su ga kritikovali zato sto nije zvao Sergeja, jer je decko prosle sezone bio stvarno dobar,ove je poceo losije i odmah druga prica,a ovi navijaci Lacija i njihov predsednik su mu i nabili ovu nenormalnu cenu i sad kada je ispao iz forme onda ga pljuju.Samo cu reci da nije Sergej jedini problem Lacija,nego jednostavno manjak kvaliteta.Ti kad pogledas njihov roster i uporedis ga sa Interovim,Milanovim,Juvetom... Sve ti je jasno.Kad su oni kupili nekog kvalitetnog igraca,a ovi svake sezone kupuju koliko zele,i onda krive jednog igraca sto citava ekipa igra lose.

Milos

pre 5 godina

Oni koji su najurili Muslina sad pljuju Sms-a, secam se ko juce, Srbija pobedi a 400 od 500 komentara, Sms-a trazi Junajted i Real a prevara Muslin ga ne zove u rep. Pa nije li vas sramota da sad bilo sta komentarisete?

Blue Moon 1144

pre 5 godina

Ovo je smesno, prosle sezone Luis Alberto je imao 18 asistencija uglavnom za Imobilea, Milinkovic je igrao sjajno imao je 8 golova i 9 asistencija, istina igraju slabije ove godine ali i Imobile nije na nivou od prosle sezone. Sad kad ne ide kako treba odmah su lazni talenti. A sta za nas da kazemo svi smo prozivali Muslina sto ne zove Sergeja, a sad smo svi pametni i znamo da Sergej nema pojma a Muslin je genije.

Milos

pre 5 godina

Oni koji su najurili Muslina sad pljuju Sms-a, secam se ko juce, Srbija pobedi a 400 od 500 komentara, Sms-a trazi Junajted i Real a prevara Muslin ga ne zove u rep. Pa nije li vas sramota da sad bilo sta komentarisete?

kodzo

pre 5 godina

razumem navijace Lacija...ako im je za utehu, postoje neke dileje koji su zbog njega smenili selektora koji ih je posle 8 godina odveo na veliko takmicenje.

Blue Moon 1144

pre 5 godina

Ovo je smesno, prosle sezone Luis Alberto je imao 18 asistencija uglavnom za Imobilea, Milinkovic je igrao sjajno imao je 8 golova i 9 asistencija, istina igraju slabije ove godine ali i Imobile nije na nivou od prosle sezone. Sad kad ne ide kako treba odmah su lazni talenti. A sta za nas da kazemo svi smo prozivali Muslina sto ne zove Sergeja, a sad smo svi pametni i znamo da Sergej nema pojma a Muslin je genije.

Александар

pre 5 godina

Сви су га "провалили", а Муслину још једном свака част и велико поштовање од једног Партизановца.

ja

pre 5 godina

@ (kimi, 07. oktobar 2018 18:20)

Po čemu je Krstajićev tim talentovaniji od Antićevog!? Mislim, nije da branim Krstajića - on na čelu nacionalnog tima je veća katastrofa i sramota nego "rezultat" nacionalnog tima u Rusiji. Ali... iako je Antić napravio čudo u kvalifikacijama, nije umeo da psihički pripremi igrače za SP. Antić je imao Vidića i Baneta, koji su bili na vrhuncu karijere i svi svetski mediji su ih računali u 2 najbolja defanzivca NA SVETU. Pored njih je bio Subotić, za koga su predviđali da će biti bolji od Vidića i Kolarov, najbolji igrač Lacija i superstar u usponu, koji je posle otišao u Siti. U veznom redu su bili Stanković, koji je odigrao sezonu karijere i bio jedan od ključnih igrača Intera koji je tada osvojio LŠ, Lane, koji je gazio i u Liježu i u reprezentaciji i posle otišao u Liverpul, Krasić, koji je bio glavni igrač CSKA, koji je tada igrao četvrtfinale LŠ, pa otišao u Juventus. Pa onda Kačar, Kuzmanović i Tošić - ultratalenti, koji nisu grejali klupu, već bili glavni igrači u ozbiljnim klubovima. I, u napadu, Žigić, o kome ne treba trošiti reči, Pantelić, na vrhuncu karijere (te sezone u Ajaksu dao 16 golova na 20-ak utakmica). A, pored svih njih i Milijaš, Ninković, Luković, Rukavina,... To nije bio tim talenata, već ozbiljnih, dokazanih igrača, koji je morao mnogo bolje da odigra...

Ultra

pre 5 godina

Nesto nisam pratio italijansku ligu, ali kad je krenula cela ona fama oko njega i Muslina, reko' ajde da pogledam Lacio i niista nisam video od njega...nema ga na terenu, napravi potez jednom u tri utakmice, ali da je toliko dobar kao sto pisu i kako su pumpali, nije ni blizu...ono je velika nepravda napravljena Muslinu, i sve se to vraca

nista o nicemu

pre 5 godina

Dečko je imao jako dobru sezonu iza sebe i nije on kriv što je Muslin smenjen shvatite već jednom, bespotrebno je pljuvati dečka kao da ga je on lično izbacio iz reprezentacije.
(vsvp, 07. oktobar 2018 18:18)

On je licno kriv sto je Muslin smenjen i sto nismo prosli u polufinale SPa.

Negativni

pre 5 godina

Mag Antic imao isti ucinak na SP kao i Mladen Krstajic, tri boda i eliminacija iz slabije grupe nego sad u Rusiji. To ste svi zaboravili?
(analiticar_amater, 07. oktobar 2018 18:14)

Mag Antić je pobedio Nemce. I mag Antić se kvalifikovao za SP razbivši rumune sa pet komada. Mag Antić je osvojio sa Atletiko Madridom duplu krunu i to sa matorim Pantićem koga je doveo iz drugorazrednog grčkog tima. Šta je osvojio mag Krstajić? Mag Krstajić se, prvo, nije kvalifikovao na SP, tako da mu se taj rezultat desio ni krivom ni dužnom. Mag Krstajić će posle reprezentacije trenirati Borac iz Čestobrodice.

Djubre

pre 5 godina

Samo cu da kazem da je taj "losi" Sergej na evropskom za juniore 2013. koje smo osvojili uz Mitrovica i Djurdjevica bio najbolji u nasem timu,dok je na svetskom 2015 na Novom Zelandu,koje smo takodje osvojili, dobio trofej za 3. najboljeg igraca tog prvenstva.Toliko od mene.
(Neko, 07. oktobar 2018 22:16)

Pa ništa, objasni ti to navijačima Lacija, pa će oni iscepati transparent i postideti se. I ovaj mučeni Valijente što ga je Partizan izbunario negde je bio kapiten Mesiju, neka saopšti neko Mesiju da mu karijera nije nikakva i da je ovaj mnogo više uspeo.

lane

pre 5 godina

Polako. Niti je Sergej vanzemaljac, niti je lažni talenat. Ogroman se novac vrti oko njega. Ako sazri kao čovek, biće odličan fudbaler.
(Djorgo, 7. oktobar 2018 23:11)

Vrteli se samo imaginarni evri i funte, a ovih dana ni to. Ja sam prvo mislio da je zrtva alavog menadzera i vlasnika kluba, ali kad lik svoju igru na SP ocenjuje sa 8, to govori da treba mnooogo da sazri kao covek.

Da razjasnimo

pre 5 godina

Meni je jos smesnije kad cujem “Mlad je igrac, dajte mu vremena da se dokaze” a lik ima fazon 23,24 godina i profi je vec 5,6 godina.

Ivan

pre 5 godina

Ma nije lažni talenat, talenta Sergej ima u izobilju, ali je isuviše "izvikan", isuviše je od njega prebrzo napravljena megazvezda evro fudbala koja se meri stotinama miliona evra a to on nije. On je jedan talentovan osrednji igrač i ništa više od toga. Sami Lacijali su napravili od njega turbo zvezdu evro fudbala i bildovali ga finansijski pominjući milione, a da je Sergej daleko daleko od toga. Dizali su ga u vrh upravo Lacijali ničim izazvani a sad kukaju da nije dobar igrač. A inače da ga poredimo samo sa ostalim našim igračima i nabrojaćemo među njima gro boljih igrača od njega, na primer Jović je izmislio fudbal za njega, i Prijović je bolji od njega, i još mnogi naši.

А. Петров

pre 5 godina

Како кажу Американци...? “Неке људе можеш вући за нос неко време, али не можеш све људе вући за нос све време!”

aardwark

pre 5 godina

Sergej Milinkovic Savic,12 golova i 9 asistencija u kalcu prosle sezone,treci najbolji mladi igrac sveta i najzasluzniji ua svetsku titulu,uzoran sportista bez mrlje u karijeri,za prosecne srpske navijace prevara od igraca
Nemanja Radonjic,sa druge strane,3 gola i 2 asistencije u kukuruz ligi prosle sezone(onih par golova na sklanjalicu pred kraj ne racunam),nije dokazan ni u mladjim reprezentativnim kategorijama ni u bivsim klubovima zbog lude glave i nesportskog zivota,za prosecne srpske navijace,igracina.
I to sve zahvaljujuci medijskom sponovanju gde se jedan omalovazavao i stavljao u kontekst Muslinove smene,a drugom se pumpao talenat da se slucajno njegovo ime ne dovede u vezu sa smenom iako je od prvih dana bila prica da je decko debelo povezan sa nekim iz vrha vladajuce partije i da mora da igra.Dalji komentar je suvisan.

NY

pre 5 godina

Tolika medijska frka oko njega
.Momak prosecan igrac..Muslin je bio u pravu.Odigrao nekoliko utakmica u Italiji i nasi novinari ga proglasili boljim od Mbapea.Ovih par utalmica u reprezentaciji nista.U Laciju nista.S pravom se bune navijaci

Salvatore_Dante

pre 5 godina

Prvo muslin nije rekao da je on los igras,nego da mu se ne uklapa u sistem.pa jedan Toti nije odigrao vise od 20 utakmica za azure.ne mogu svi igrati,tad smo imali bolje igrace na tim pozicijama,i Tadic i Matic i Milivojevic su bolji od njega. 
(Bojan, 07. oktobar 2018 18:43) 

Druže, Toti je odigrao 58 utakmica za reprezentaciju Italije, a nije odigrao više, jer je posle osvojenog svetskog prvenstva 2006. odlučio da se povuče sa samo 30 godina i skoncenrisao se na klub kojem je dao sve za 24 godina igranja. Nemoj porediti jednog od najboljih igrača Italije svih vremena i Sergeja koji je dobar igrač, ali mora još mnogo da radi na sebi i da uči, a prvo što bi trebao da uradi je da promeni menadžera koji svakodnevno širi lažne informacije o ponudama od 200 miliona eura za igrača koji ne vredi ni 30. I ne igra istu poziciju kao Matić i Milivojević, njih dvojica su klasični zadnji vezni, SMS je centralni ili ofanzivni vezni.

Aca iz Šabca

pre 5 godina

Dajte, bre ljudi, ostavite se više tog Muslina. Katastrofalni je vodio A tim, jedva smo se plasiirali na SP bledom igrom i minimalnom pobedom protiv Gruzije kod kuće. Odzvonilo je njemu još tada!
Ovaj Krstajić pojma nema, slažem se, al’ ne vraćajte se na Muslina više, molim vas!

Mare

pre 5 godina

Toti nije odigrao vise od 20 utakmica za azure.ne mogu svi igrati,tad smo imali bolje igrace na tim pozicijama,i Tadic i Matic i Milivojevic su bolji od njega. 
(Bojan, 07. oktobar 2018 18:43) 

Ne lupaj. Odigrao je 58.

my way

pre 5 godina

Са спортске стране му је сва та халабука, стотине милиона и тај лажни статус на који су га поставили учинио медвеђу услугу. Дечко је био сјајан млади репрезентативац Србије и мислим да би и играчки много више напредовао да га нису маркетингшки толико уздигли, па би се можда и приближио негде тим висинама. У сваком случају млад је, само да научи да се носи са свим хаосом који га прати и биће све ок. Навијачи као навијачи, данас га пљују, сутра ће да му се клањају тако да је на њему да се посвети поново само фудбалу и да ради и напредује.

kimi

pre 5 godina

Mag Antic imao isti ucinak na SP kao i Mladen Krstajic, tri boda i eliminacija iz slabije grupe nego sad u Rusiji. To ste svi zaboravili?
(analiticar_amater, 07. oktobar 2018 18:14)

Ne mogu se porediti ta dva tima. Krstajicev je mnogo talentovaniji od Anticevog. Sam plasman na svetsko u J.Africi je bio veliki uspeh za koji je najzasluzniji Radomir Antic.

Pandan

pre 5 godina

Igrac zbog koga je Prijovic koji nas je odveo u Rusiju i koji igra u zivotnoj formi presedeo SP na klupi!!
(hm?, 07. oktobar 2018 18:39)

Ne preteruj dečko je dao jedan gol. Odveli su nas Tadić, Mitrović i Stojković.

Zhol

pre 5 godina

@Analiticar_amater ucinak da, ali smo igrali bolji fudbal... Za pocetak u kvalifikacijama smo prosli grupu kojoj je bila Francuska, Rumuniji smo dali 5 golova... Kome sad mozemo dati 5 golova? San Marinu eventualno, ako i njima :)

srb

pre 5 godina

Konacno naslov koji dobro opisuje ovog milionski vrednog "talentovanog" fudbalercica...meni samo nije jasno da je ljudi vise veruju medijima nego svojim ocima... nisam preveliki poznavaoc fudbala, ali mi je i to dovoljno da provalim da je njegov kvalitet samo menadzeru

crnac iz medjedje

pre 5 godina

@Izvini genije ali momak je prošlu godinu igrao sasvim solidno, statistika kaže za 48 mečeva 12 golova i 9 asistencija. Jer to tebi malo, šta očekuješ od njega da bude Ronaldo ili Mesi. Muslin nije samo se ogrešio o Segeju već i o Živkoviću, Veljkoviću pa čak i Radonjiću. Nije on baš toliko dobar stručnjak kao što ga vi ovde predstavljate. Čovek niti jednog ozbiljnog protivnika nije dobio. Šta ćemo za to dobio je jednom Irsku i sad je Murinjo.
(Bane, 7. oktobar 2018 18:12)

Izvini genije, a "JER" Krstajic nekog dobio?

Чава

pre 5 godina

Лотито вечито пумпа цену својим играчима а на крају кад то мора да учини прода их за много мање пара него што је планирао (Фелипе Андерсон). Нема потребе да се Сергеј пореди са Јовићем и Пријовићем, јер не играју исту позицију, Сергеј је централни везни али он игра у репрезентацији или офанзивног или дефанзивног везног, и не очекујем да га она незналица од селектора стави на праву позицију. Види се да је психички попустио, ако има став и срце шампиона пребродиће ову кризу, ако нема губитника ионако имамо довољно, не треба нам још један. Све је на њему

Dragan

pre 5 godina

Cuj juri novac a igra za 3m godisnje. Uostalom nije on kriv sto su ga dizali u nebesa lik samo igra fudbal i to je to i predlazem mu da se ne osvrce na ljude koji ga pljuju jer ti ljudi bi sve dali da su na njegovom mestu i da ne rade za 30 000.

analiticar_amater

pre 5 godina

Šta znaju navijači. Kežman, FSS i Krstajić znaju najbolje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Шомика_ЦЗВ, 7. oktobar 2018 17:55) #

Ovi sa transparentom i ti znate najbolje, treba vas da pitamo. Sta ostrasceni srpski komentator koji samo ceka da nekoga mrzi i pljuje ne moze da shvati je da je Sergej prosle sezone igrao odlicno i da je imao jako dobar ucinak. I to je ono zbog cega je i sazluzio poziv u reprezentaciju. Ove sezone igra lose i to je tacno, ali mrznja i napadi na ovog momka su nerazumljivi i neopravdani. Samo da pljujete i vredjate.

marx

pre 5 godina

Nikada do sada nisam ostavio komentar na ovu temu ali inspirisan
komentarem nize reci cu ovo:
Ako je Muslin smenjen bas zbog SMS-a onda je vec uradio veliku stvar
za nasu reprezentaciju jer ja onakav fudbal ne bi pozelo cak ni Farskim Ostrvima. Ako stvarno postoje ljudi koji zale za Muslinom i njegovom taktikom od 5 defanzivaca i 3 zadnja vezna ja to ne mogu da shvatim.

Swift

pre 5 godina

Neverovatno mi je da ljudi brane Muslina, misle da bismo da njim bolje prošli na SP. Pa je l' ste gledali vi kvalifikacije? Je l' ste zaboravili lošu igru, da nas je mučena Austrija uništila (srećom primismo "samo" 3 gola), jedva pobedismo Moldaviju (gotovo bez šansi), itd. Da ne pominjem pozivanje raznih Stefana Mitrovića i sličnih. I onda neko ladno misli da bi taj Muslin verovatno dobio Švajcarsku, o Brazilu da ne pričamo, hoće to tako. Mada, voleo bih da se opet vrati Muslin, samo da vidim kako ga opet teraju ovi što ga sad hvale.

Predrag

pre 5 godina

Sad mali skupi petlju i budi frajer, pola godisnje plate daj u humanitarne svrhe, a na terenu u narednih godinu dana pokazi sta znas. I promeni menadzera molim te...

pera

pre 5 godina

Hajde sad ljudi, pljujte one koji realno procenjuju da Sergej nazalost nije neki vanserijski igrac... Pljujte navijace Lacija kako nemaju svoj zivot, pitajte ih odakle im pravo i sta su oni uradili a decko je uspesan :-)?

Bojan

pre 5 godina

Prvo muslin nije rekao da je on los igras,nego da mu se ne uklapa u sistem.pa jedan Toti nije odigrao vise od 20 utakmica za azure.ne mogu svi igrati,tad smo imali bolje igrace na tim pozicijama,i Tadic i Matic i Milivojevic su bolji od njega.

analiticar_amater

pre 5 godina

Prvo smo se ogrešili o Antića, a sada i o Muslina. Mi Srbi brzo zaboravljamo i ništa ne učimo iz grešaka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Шомика_ЦЗВ, 7. oktobar 2018 17:56)

Mag Antic imao isti ucinak na SP kao i Mladen Krstajic, tri boda i eliminacija iz slabije grupe nego sad u Rusiji. To ste svi zaboravili?

Sss

pre 5 godina

Prvo muslin nije rekao da je on los igras,nego da mu se ne uklapa u sistem.pa jedan Toti nije odigrao vise od 20 utakmica za azure.ne mogu svi igrati,tad smo imali bolje igrace na tim pozicijama,i Tadic i Matic i Milivojevic su bolji od njega.
(Bojan, 07. oktobar 2018 18:43)

Kako da shvatim komentare od tebe ozbiljno kada kažeš da su Matić i Milivojević ista pozicija kao Sergej? Niđe veze.

Slobodan

pre 5 godina

Ljudi nemojte se sekirati za SMS-a i njegovu karijeru. Da je talenat jeste, da li ce ga iskoristi verovatno hoce samo jos uvek je mlad. Danasnji klinci fudbaleri ne uzbudjuju se previse imaju oni ljude koji upravljaju njihovim karijerama a navijaci mogu samo da vicu sa tribine.

nn

pre 5 godina

neznam kakvu je sezonu imao,pratio sam reprezenyaciju Srbije u Rusiji i on je bio jedan od gori ,a za ostatak sezone neznam ,ali se primjeti tko za njega da i 5% od sume koje se spominjala,dosta riskira

Neko

pre 5 godina

Samo cu da kazem da je taj "losi" Sergej na evropskom za juniore 2013. koje smo osvojili uz Mitrovica i Djurdjevica bio najbolji u nasem timu,dok je na svetskom 2015 na Novom Zelandu,koje smo takodje osvojili, dobio trofej za 3. najboljeg igraca tog prvenstva.Toliko od mene.

Zoki

pre 5 godina

Nije nam prvi put,opet će neko biti Muslin u ovoj zemlji.Dešavaće se jer će biti neki Kokeza koji zna šta da se radi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (deda, 7. oktobar 2018 18:03)

Nema sada vađenja na Kokezu, iako o njemu mislim sve najgore. Vas 90% ovde je bilo naivno i teralo Muslina. Isto tako je bilo i sa teranjem Antića, mrzeli ste ga ovde po komentarima jer vam se nije sviđalo kako govori. Ne bi Kokeza mogao ništa, ne bi ni bio tu gde jeste, da su ljudi malo pametniji.

Jagg

pre 5 godina

Ima nesto trulo kod ovog fudbalera. Mali naduvenko je ocigledno prebrzo poleteo,pa su ga italijani sad provalili. NIkad od njega veliki fudbaler, narocito dok o njegovoj karijeri brini olos Kezman , kome je najbitnije da ga nekome uvali za procenet.

Milan

pre 5 godina

Ajd sad objasnjenje...Pisano je da je produzio ugovor sa Laciom za 3 milki evra...sad pise za 1.2 milki...sto je onda skup ? Pa ovaj defanzivac iz PSŽ nece da potpise bez 10 milki. I kako mu je cena 100 do 150 milki kad ga po ovome Lacio placa 6 milki za 5 godina ? A da je 90% nasih reprezentativaca bolje od njega to stoji. I da nista nije pokazao u reprezentaciji i to stoji.

dragoman

pre 5 godina

pa da , zar nije on jedan od nasih najboljih fudbalera? On je najbolji samo
se nesnalazi. Mlad je a ima oko 24 godine.On je velika zabluda fudbala a "velikog" fudbalera su napravili nasi plaćeni novinari./italijani su realni/.Da li je Muslin zaslužio da zbog njega strada.

ba_gra

pre 5 godina

j sam navijC zvezde i reprzentacija me ma bilo da je to srbija ne zanima ox svetakog prvenstva u juznoj africi 2010. znam da kad je god muslin dosao / vratio se u zvezdu osvojao titule a sa sugavom reprezantacijom plasirao na SP u Rusiji. ja se vise ne secam ni zvezdinih igara a jos manje reprezentacije ali pamtim titule/plasman. sa zvezdom sam putovao 1990/91 na gostovanja od ciriha do barija i iskreno i ne secam se vise previse ni svih golova ili rezultata ali pamtim titulu. vojvodu. sucu. i energiju koja je okruzivala tim. koga bre briga kako je igrala reprezentacija pod muslinom ili da li je pobedila jak tim dala xy golova. vazan je plasman. a muslin ga je imao i sa zvezdom i sa reprezentacijom. sergej je kao perica ognjenovic talenat bez zapazdnih rezultaa koji ce mozda doci kasnije ako koriguje ego i samo jeddan mladi igrac kome je napunjena glava pricama kao i vecinai igraca po kojima se navodno po nekim komentatorima ovde muslin ogresio. jos gori je izbor krstajica koji je preskocio sve moguce steenice i postao strateg/generl prrko noci. ali ko je bio u vojsci i sluzbovao u ratovima po sfrj zna da je bolje ici u rov sa onim koji je prosao sve od potpurocnika do generala nego sa preko noci samozvanim vojvodama. krstajic je prrskocio sve moguce stepenice i uz ovakav ego i delimicno iskustvo ne moze postici bolje. pa nije on gvardioa da je imao da uci od najboljih i da igra i prozivi sta je spanac preziveo. muslin je za vecinu ljudi uz sve mane njegove gospodin covek za razliku od vecine danasnjih trenera i clanova fsj pardon fss.

Alcale

pre 5 godina

@Milos
nije brate NIJE, ovaj narod je odavno izgubio obraz!

Najvise nas bilo u partizanima ali danas smo svi bili u cetnicima!
Najveci uvlakaci Titu posle srmti tita svi cetnici !
Svi cetnici a glasali za slobu, posle Slobe, Slobo vrati se!
Mrzeli Zorana Djindjica, ali na sahrani 3miliona!
Svakog selektoru pljuvali i smenjivali pa posle plakali za njim!

Nema tu obraza samo da se ispravlja proslost i da se optuzuju drugi! Uvek je neko drugi kriv a najcesce iz proslosti, jer kako bi inace pravdali svoju nesposobnost nego tvrdnjom da je ocajno stanje nepromenljivo!

A surova istina... mi br enismo za fudbal!

Goxy

pre 5 godina

Neverovatno mi je da ljudi brane Muslina, misle da bismo da njim bolje prošli na SP. Pa je l' ste gledali vi kvalifikacije? Je l' ste zaboravili lošu igru, da nas je mučena Austrija uništila (srećom primismo "samo" 3 gola), jedva pobedismo Moldaviju (gotovo bez šansi), itd. Da ne pominjem pozivanje raznih Stefana Mitrovića i sličnih. I onda neko ladno misli da bi taj Muslin verovatno dobio Švajcarsku, o Brazilu da ne pričamo, hoće to tako. Mada, voleo bih da se opet vrati Muslin, samo da vidim kako ga opet teraju ovi što ga sad hvale.
(Swift, 07. oktobar 2018 20:12)

Ta mucena Austrija je gazila u pripremnim mecevima za svetsko prvenstvo sve reprezentacije s kojim je igrala.Oni su i naceli Nemce. Rasturili su ih iz 1 u 2 neverovatno dominantnom igrom. Gledao sam mec i nisam verovao kako oni nisu prosli nasu grupu. Tek cemo se upoznati sa njima.

mich

pre 5 godina

Ma nemoguce, pa mislim da mi na ovom sajtu ispadosmo veliki strucnjaci ovaj ce na kraju da ode u klub tipa Vitese za 4-5 mil hahaha...koji bre SMS dosta sa prevarama...

Bane

pre 5 godina

Шомика_ЦЗВ, 7. oktobar 2018 17:55)

Izvini genije ali momak je prošlu godinu igrao sasvim solidno, statistika kaže za 48 mečeva 12 golova i 9 asistencija. Jer to tebi malo, šta očekuješ od njega da bude Ronaldo ili Mesi. Muslin nije samo se ogrešio o Segeju već i o Živkoviću, Veljkoviću pa čak i Radonjiću. Nije on baš toliko dobar stručnjak kao što ga vi ovde predstavljate. Čovek niti jednog ozbiljnog protivnika nije dobio. Šta ćemo za to dobio je jednom Irsku i sad je Murinjo.

SUPERMAN

pre 5 godina

90% ovih sto brane Muslina su ga kritikovali zato sto nije zvao Sergeja, jer je decko prosle sezone bio stvarno dobar,ove je poceo losije i odmah druga prica,a ovi navijaci Lacija i njihov predsednik su mu i nabili ovu nenormalnu cenu i sad kada je ispao iz forme onda ga pljuju.Samo cu reci da nije Sergej jedini problem Lacija,nego jednostavno manjak kvaliteta.Ti kad pogledas njihov roster i uporedis ga sa Interovim,Milanovim,Juvetom... Sve ti je jasno.Kad su oni kupili nekog kvalitetnog igraca,a ovi svake sezone kupuju koliko zele,i onda krive jednog igraca sto citava ekipa igra lose.

vsvp

pre 5 godina

Dečko je imao jako dobru sezonu iza sebe i nije on kriv što je Muslin smenjen shvatite već jednom, bespotrebno je pljuvati dečka kao da ga je on lično izbacio iz reprezentacije.

IQ 149

pre 5 godina

Ne mogu se porediti ta dva tima. Krstajicev je mnogo talentovaniji od Anticevog. Sam plasman na svetsko u J.Africi je bio veliki uspeh za koji je najzasluzniji Radomir Antic.
(kimi, 07. oktobar 2018 18:20)

Hahaha, koja bajka. Probaj obrnuto.

Najveci zvezdas ikad

pre 5 godina

Prosečan igrač i taj nivo će držati do kraja karijre.
Zamislite kako bi on izgledao sa svojom igrom u Čelsiju ili Juventusu ili M.City-ju. Pa izgledao bi kao zalutali avanturista....

Nemus

pre 5 godina

(Ultra, 7. oktobar 2018 18:10)

E pa buraz da si ga gledao celu prošlu sezonu video bi da ipak nisi upravu. Šta ima lošu sezonu pa ima i Modrić i Salah. Šta jer nije dozvoljeno da momak igra loše. To što ste svi vi ljubmorni na momka koji je naša budućnost to je problem a ne on.

Ajde bre čovek ima bar status ej znate vi šta to znači. Redovno igra jer ste već zaboravili ko je sve nama igrao u reperzentaciji i koliko su isti igrali u svojim klubovima.

Djorgo

pre 5 godina

Polako. Niti je Sergej vanzemaljac, niti je lažni talenat. Ogroman se novac vrti oko njega. Ako sazri kao čovek, biće odličan fudbaler.

Student

pre 5 godina

Nadam se da ce momak izaci iz svega ovog kao vrhunski fudbaler. Ne pamtim da je neki igrac sa potencijalom kao sto ima on bio izlozen ovolikom pritisku i mrznji.

мерак

pre 5 godina

Muslin, užasan trener još i mator. Krstajić, nije trener! sms je dečko u usponu, odigrao svetsko za keca daje sebi osmicu. sve u svemu gotovi smo braćo i sestre :(

Swift

pre 5 godina

@Goxy

Pusti pripremne mečeve, oni nikad nisu bili pokazatelj ičega. Pripremne i takmičarske utakmice su dve potpuno različite stvari. Nagledao sam se ekipa koje dominiraju u pripremama, pa posle ne mogu da se sastave i obrnuto.
Austrija je kvalifikacije odigrala očajno, loša forma i neki drugi problemi, a opet nas totalno nadigraše. Znam ja da to nije uopšte loša ekipa, ali je za vreme kvalifikacija bila loša, a to je period kada smo sa njima igrali.
Ako nismo sa takvom Austrijom mogli da izađemo na kraj, da li je realno očekivati da bismo nešto mogli protiv Švajcarske? Ipak se ovde radi o SP, nivo iznad kvalifikacija.

Aca iz Šabca

pre 5 godina

Dajte, bre ljudi, ostavite se više tog Muslina. Katastrofalni je vodio A tim, jedva smo se plasiirali na SP bledom igrom i minimalnom pobedom protiv Gruzije kod kuće. Odzvonilo je njemu još tada!
Ovaj Krstajić pojma nema, slažem se, al’ ne vraćajte se na Muslina više, molim vas!

Neko

pre 5 godina

Samo cu da kazem da je taj "losi" Sergej na evropskom za juniore 2013. koje smo osvojili uz Mitrovica i Djurdjevica bio najbolji u nasem timu,dok je na svetskom 2015 na Novom Zelandu,koje smo takodje osvojili, dobio trofej za 3. najboljeg igraca tog prvenstva.Toliko od mene.

Swift

pre 5 godina

Neverovatno mi je da ljudi brane Muslina, misle da bismo da njim bolje prošli na SP. Pa je l' ste gledali vi kvalifikacije? Je l' ste zaboravili lošu igru, da nas je mučena Austrija uništila (srećom primismo "samo" 3 gola), jedva pobedismo Moldaviju (gotovo bez šansi), itd. Da ne pominjem pozivanje raznih Stefana Mitrovića i sličnih. I onda neko ladno misli da bi taj Muslin verovatno dobio Švajcarsku, o Brazilu da ne pričamo, hoće to tako. Mada, voleo bih da se opet vrati Muslin, samo da vidim kako ga opet teraju ovi što ga sad hvale.

analiticar_amater

pre 5 godina

Šta znaju navijači. Kežman, FSS i Krstajić znaju najbolje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Шомика_ЦЗВ, 7. oktobar 2018 17:55) #

Ovi sa transparentom i ti znate najbolje, treba vas da pitamo. Sta ostrasceni srpski komentator koji samo ceka da nekoga mrzi i pljuje ne moze da shvati je da je Sergej prosle sezone igrao odlicno i da je imao jako dobar ucinak. I to je ono zbog cega je i sazluzio poziv u reprezentaciju. Ove sezone igra lose i to je tacno, ali mrznja i napadi na ovog momka su nerazumljivi i neopravdani. Samo da pljujete i vredjate.

Blue Moon 1144

pre 5 godina

Ovo je smesno, prosle sezone Luis Alberto je imao 18 asistencija uglavnom za Imobilea, Milinkovic je igrao sjajno imao je 8 golova i 9 asistencija, istina igraju slabije ove godine ali i Imobile nije na nivou od prosle sezone. Sad kad ne ide kako treba odmah su lazni talenti. A sta za nas da kazemo svi smo prozivali Muslina sto ne zove Sergeja, a sad smo svi pametni i znamo da Sergej nema pojma a Muslin je genije.

Djorgo

pre 5 godina

Polako. Niti je Sergej vanzemaljac, niti je lažni talenat. Ogroman se novac vrti oko njega. Ako sazri kao čovek, biće odličan fudbaler.

marx

pre 5 godina

Nikada do sada nisam ostavio komentar na ovu temu ali inspirisan
komentarem nize reci cu ovo:
Ako je Muslin smenjen bas zbog SMS-a onda je vec uradio veliku stvar
za nasu reprezentaciju jer ja onakav fudbal ne bi pozelo cak ni Farskim Ostrvima. Ako stvarno postoje ljudi koji zale za Muslinom i njegovom taktikom od 5 defanzivaca i 3 zadnja vezna ja to ne mogu da shvatim.

analiticar_amater

pre 5 godina

Prvo smo se ogrešili o Antića, a sada i o Muslina. Mi Srbi brzo zaboravljamo i ništa ne učimo iz grešaka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Шомика_ЦЗВ, 7. oktobar 2018 17:56)

Mag Antic imao isti ucinak na SP kao i Mladen Krstajic, tri boda i eliminacija iz slabije grupe nego sad u Rusiji. To ste svi zaboravili?

vsvp

pre 5 godina

Dečko je imao jako dobru sezonu iza sebe i nije on kriv što je Muslin smenjen shvatite već jednom, bespotrebno je pljuvati dečka kao da ga je on lično izbacio iz reprezentacije.

nista o nicemu

pre 5 godina

Dečko je imao jako dobru sezonu iza sebe i nije on kriv što je Muslin smenjen shvatite već jednom, bespotrebno je pljuvati dečka kao da ga je on lično izbacio iz reprezentacije.
(vsvp, 07. oktobar 2018 18:18)

On je licno kriv sto je Muslin smenjen i sto nismo prosli u polufinale SPa.

Bane

pre 5 godina

Шомика_ЦЗВ, 7. oktobar 2018 17:55)

Izvini genije ali momak je prošlu godinu igrao sasvim solidno, statistika kaže za 48 mečeva 12 golova i 9 asistencija. Jer to tebi malo, šta očekuješ od njega da bude Ronaldo ili Mesi. Muslin nije samo se ogrešio o Segeju već i o Živkoviću, Veljkoviću pa čak i Radonjiću. Nije on baš toliko dobar stručnjak kao što ga vi ovde predstavljate. Čovek niti jednog ozbiljnog protivnika nije dobio. Šta ćemo za to dobio je jednom Irsku i sad je Murinjo.

aardwark

pre 5 godina

Sergej Milinkovic Savic,12 golova i 9 asistencija u kalcu prosle sezone,treci najbolji mladi igrac sveta i najzasluzniji ua svetsku titulu,uzoran sportista bez mrlje u karijeri,za prosecne srpske navijace prevara od igraca
Nemanja Radonjic,sa druge strane,3 gola i 2 asistencije u kukuruz ligi prosle sezone(onih par golova na sklanjalicu pred kraj ne racunam),nije dokazan ni u mladjim reprezentativnim kategorijama ni u bivsim klubovima zbog lude glave i nesportskog zivota,za prosecne srpske navijace,igracina.
I to sve zahvaljujuci medijskom sponovanju gde se jedan omalovazavao i stavljao u kontekst Muslinove smene,a drugom se pumpao talenat da se slucajno njegovo ime ne dovede u vezu sa smenom iako je od prvih dana bila prica da je decko debelo povezan sa nekim iz vrha vladajuce partije i da mora da igra.Dalji komentar je suvisan.

Nemus

pre 5 godina

(Ultra, 7. oktobar 2018 18:10)

E pa buraz da si ga gledao celu prošlu sezonu video bi da ipak nisi upravu. Šta ima lošu sezonu pa ima i Modrić i Salah. Šta jer nije dozvoljeno da momak igra loše. To što ste svi vi ljubmorni na momka koji je naša budućnost to je problem a ne on.

Ajde bre čovek ima bar status ej znate vi šta to znači. Redovno igra jer ste već zaboravili ko je sve nama igrao u reperzentaciji i koliko su isti igrali u svojim klubovima.

SUPERMAN

pre 5 godina

90% ovih sto brane Muslina su ga kritikovali zato sto nije zvao Sergeja, jer je decko prosle sezone bio stvarno dobar,ove je poceo losije i odmah druga prica,a ovi navijaci Lacija i njihov predsednik su mu i nabili ovu nenormalnu cenu i sad kada je ispao iz forme onda ga pljuju.Samo cu reci da nije Sergej jedini problem Lacija,nego jednostavno manjak kvaliteta.Ti kad pogledas njihov roster i uporedis ga sa Interovim,Milanovim,Juvetom... Sve ti je jasno.Kad su oni kupili nekog kvalitetnog igraca,a ovi svake sezone kupuju koliko zele,i onda krive jednog igraca sto citava ekipa igra lose.

Александар

pre 5 godina

Сви су га "провалили", а Муслину још једном свака част и велико поштовање од једног Партизановца.

kimi

pre 5 godina

Mag Antic imao isti ucinak na SP kao i Mladen Krstajic, tri boda i eliminacija iz slabije grupe nego sad u Rusiji. To ste svi zaboravili?
(analiticar_amater, 07. oktobar 2018 18:14)

Ne mogu se porediti ta dva tima. Krstajicev je mnogo talentovaniji od Anticevog. Sam plasman na svetsko u J.Africi je bio veliki uspeh za koji je najzasluzniji Radomir Antic.

Student

pre 5 godina

Nadam se da ce momak izaci iz svega ovog kao vrhunski fudbaler. Ne pamtim da je neki igrac sa potencijalom kao sto ima on bio izlozen ovolikom pritisku i mrznji.

Ivan

pre 5 godina

Ma nije lažni talenat, talenta Sergej ima u izobilju, ali je isuviše "izvikan", isuviše je od njega prebrzo napravljena megazvezda evro fudbala koja se meri stotinama miliona evra a to on nije. On je jedan talentovan osrednji igrač i ništa više od toga. Sami Lacijali su napravili od njega turbo zvezdu evro fudbala i bildovali ga finansijski pominjući milione, a da je Sergej daleko daleko od toga. Dizali su ga u vrh upravo Lacijali ničim izazvani a sad kukaju da nije dobar igrač. A inače da ga poredimo samo sa ostalim našim igračima i nabrojaćemo među njima gro boljih igrača od njega, na primer Jović je izmislio fudbal za njega, i Prijović je bolji od njega, i još mnogi naši.

IQ 149

pre 5 godina

Ne mogu se porediti ta dva tima. Krstajicev je mnogo talentovaniji od Anticevog. Sam plasman na svetsko u J.Africi je bio veliki uspeh za koji je najzasluzniji Radomir Antic.
(kimi, 07. oktobar 2018 18:20)

Hahaha, koja bajka. Probaj obrnuto.

Bojan

pre 5 godina

Prvo muslin nije rekao da je on los igras,nego da mu se ne uklapa u sistem.pa jedan Toti nije odigrao vise od 20 utakmica za azure.ne mogu svi igrati,tad smo imali bolje igrace na tim pozicijama,i Tadic i Matic i Milivojevic su bolji od njega.

kodzo

pre 5 godina

razumem navijace Lacija...ako im je za utehu, postoje neke dileje koji su zbog njega smenili selektora koji ih je posle 8 godina odveo na veliko takmicenje.

Milos

pre 5 godina

Oni koji su najurili Muslina sad pljuju Sms-a, secam se ko juce, Srbija pobedi a 400 od 500 komentara, Sms-a trazi Junajted i Real a prevara Muslin ga ne zove u rep. Pa nije li vas sramota da sad bilo sta komentarisete?

pera

pre 5 godina

Hajde sad ljudi, pljujte one koji realno procenjuju da Sergej nazalost nije neki vanserijski igrac... Pljujte navijace Lacija kako nemaju svoj zivot, pitajte ih odakle im pravo i sta su oni uradili a decko je uspesan :-)?

Dragan

pre 5 godina

Cuj juri novac a igra za 3m godisnje. Uostalom nije on kriv sto su ga dizali u nebesa lik samo igra fudbal i to je to i predlazem mu da se ne osvrce na ljude koji ga pljuju jer ti ljudi bi sve dali da su na njegovom mestu i da ne rade za 30 000.

мерак

pre 5 godina

Muslin, užasan trener još i mator. Krstajić, nije trener! sms je dečko u usponu, odigrao svetsko za keca daje sebi osmicu. sve u svemu gotovi smo braćo i sestre :(

Ultra

pre 5 godina

Nesto nisam pratio italijansku ligu, ali kad je krenula cela ona fama oko njega i Muslina, reko' ajde da pogledam Lacio i niista nisam video od njega...nema ga na terenu, napravi potez jednom u tri utakmice, ali da je toliko dobar kao sto pisu i kako su pumpali, nije ni blizu...ono je velika nepravda napravljena Muslinu, i sve se to vraca

ba_gra

pre 5 godina

j sam navijC zvezde i reprzentacija me ma bilo da je to srbija ne zanima ox svetakog prvenstva u juznoj africi 2010. znam da kad je god muslin dosao / vratio se u zvezdu osvojao titule a sa sugavom reprezantacijom plasirao na SP u Rusiji. ja se vise ne secam ni zvezdinih igara a jos manje reprezentacije ali pamtim titule/plasman. sa zvezdom sam putovao 1990/91 na gostovanja od ciriha do barija i iskreno i ne secam se vise previse ni svih golova ili rezultata ali pamtim titulu. vojvodu. sucu. i energiju koja je okruzivala tim. koga bre briga kako je igrala reprezentacija pod muslinom ili da li je pobedila jak tim dala xy golova. vazan je plasman. a muslin ga je imao i sa zvezdom i sa reprezentacijom. sergej je kao perica ognjenovic talenat bez zapazdnih rezultaa koji ce mozda doci kasnije ako koriguje ego i samo jeddan mladi igrac kome je napunjena glava pricama kao i vecinai igraca po kojima se navodno po nekim komentatorima ovde muslin ogresio. jos gori je izbor krstajica koji je preskocio sve moguce steenice i postao strateg/generl prrko noci. ali ko je bio u vojsci i sluzbovao u ratovima po sfrj zna da je bolje ici u rov sa onim koji je prosao sve od potpurocnika do generala nego sa preko noci samozvanim vojvodama. krstajic je prrskocio sve moguce stepenice i uz ovakav ego i delimicno iskustvo ne moze postici bolje. pa nije on gvardioa da je imao da uci od najboljih i da igra i prozivi sta je spanac preziveo. muslin je za vecinu ljudi uz sve mane njegove gospodin covek za razliku od vecine danasnjih trenera i clanova fsj pardon fss.

Pandan

pre 5 godina

Igrac zbog koga je Prijovic koji nas je odveo u Rusiju i koji igra u zivotnoj formi presedeo SP na klupi!!
(hm?, 07. oktobar 2018 18:39)

Ne preteruj dečko je dao jedan gol. Odveli su nas Tadić, Mitrović i Stojković.

NY

pre 5 godina

Tolika medijska frka oko njega
.Momak prosecan igrac..Muslin je bio u pravu.Odigrao nekoliko utakmica u Italiji i nasi novinari ga proglasili boljim od Mbapea.Ovih par utalmica u reprezentaciji nista.U Laciju nista.S pravom se bune navijaci

Predrag

pre 5 godina

Sad mali skupi petlju i budi frajer, pola godisnje plate daj u humanitarne svrhe, a na terenu u narednih godinu dana pokazi sta znas. I promeni menadzera molim te...

srb

pre 5 godina

Konacno naslov koji dobro opisuje ovog milionski vrednog "talentovanog" fudbalercica...meni samo nije jasno da je ljudi vise veruju medijima nego svojim ocima... nisam preveliki poznavaoc fudbala, ali mi je i to dovoljno da provalim da je njegov kvalitet samo menadzeru

Djubre

pre 5 godina

Samo cu da kazem da je taj "losi" Sergej na evropskom za juniore 2013. koje smo osvojili uz Mitrovica i Djurdjevica bio najbolji u nasem timu,dok je na svetskom 2015 na Novom Zelandu,koje smo takodje osvojili, dobio trofej za 3. najboljeg igraca tog prvenstva.Toliko od mene.
(Neko, 07. oktobar 2018 22:16)

Pa ništa, objasni ti to navijačima Lacija, pa će oni iscepati transparent i postideti se. I ovaj mučeni Valijente što ga je Partizan izbunario negde je bio kapiten Mesiju, neka saopšti neko Mesiju da mu karijera nije nikakva i da je ovaj mnogo više uspeo.

Negativni

pre 5 godina

Mag Antic imao isti ucinak na SP kao i Mladen Krstajic, tri boda i eliminacija iz slabije grupe nego sad u Rusiji. To ste svi zaboravili?
(analiticar_amater, 07. oktobar 2018 18:14)

Mag Antić je pobedio Nemce. I mag Antić se kvalifikovao za SP razbivši rumune sa pet komada. Mag Antić je osvojio sa Atletiko Madridom duplu krunu i to sa matorim Pantićem koga je doveo iz drugorazrednog grčkog tima. Šta je osvojio mag Krstajić? Mag Krstajić se, prvo, nije kvalifikovao na SP, tako da mu se taj rezultat desio ni krivom ni dužnom. Mag Krstajić će posle reprezentacije trenirati Borac iz Čestobrodice.

Slobodan

pre 5 godina

Ljudi nemojte se sekirati za SMS-a i njegovu karijeru. Da je talenat jeste, da li ce ga iskoristi verovatno hoce samo jos uvek je mlad. Danasnji klinci fudbaleri ne uzbudjuju se previse imaju oni ljude koji upravljaju njihovim karijerama a navijaci mogu samo da vicu sa tribine.

nn

pre 5 godina

neznam kakvu je sezonu imao,pratio sam reprezenyaciju Srbije u Rusiji i on je bio jedan od gori ,a za ostatak sezone neznam ,ali se primjeti tko za njega da i 5% od sume koje se spominjala,dosta riskira

my way

pre 5 godina

Са спортске стране му је сва та халабука, стотине милиона и тај лажни статус на који су га поставили учинио медвеђу услугу. Дечко је био сјајан млади репрезентативац Србије и мислим да би и играчки много више напредовао да га нису маркетингшки толико уздигли, па би се можда и приближио негде тим висинама. У сваком случају млад је, само да научи да се носи са свим хаосом који га прати и биће све ок. Навијачи као навијачи, данас га пљују, сутра ће да му се клањају тако да је на њему да се посвети поново само фудбалу и да ради и напредује.

lane

pre 5 godina

Polako. Niti je Sergej vanzemaljac, niti je lažni talenat. Ogroman se novac vrti oko njega. Ako sazri kao čovek, biće odličan fudbaler.
(Djorgo, 7. oktobar 2018 23:11)

Vrteli se samo imaginarni evri i funte, a ovih dana ni to. Ja sam prvo mislio da je zrtva alavog menadzera i vlasnika kluba, ali kad lik svoju igru na SP ocenjuje sa 8, to govori da treba mnooogo da sazri kao covek.

Goxy

pre 5 godina

Neverovatno mi je da ljudi brane Muslina, misle da bismo da njim bolje prošli na SP. Pa je l' ste gledali vi kvalifikacije? Je l' ste zaboravili lošu igru, da nas je mučena Austrija uništila (srećom primismo "samo" 3 gola), jedva pobedismo Moldaviju (gotovo bez šansi), itd. Da ne pominjem pozivanje raznih Stefana Mitrovića i sličnih. I onda neko ladno misli da bi taj Muslin verovatno dobio Švajcarsku, o Brazilu da ne pričamo, hoće to tako. Mada, voleo bih da se opet vrati Muslin, samo da vidim kako ga opet teraju ovi što ga sad hvale.
(Swift, 07. oktobar 2018 20:12)

Ta mucena Austrija je gazila u pripremnim mecevima za svetsko prvenstvo sve reprezentacije s kojim je igrala.Oni su i naceli Nemce. Rasturili su ih iz 1 u 2 neverovatno dominantnom igrom. Gledao sam mec i nisam verovao kako oni nisu prosli nasu grupu. Tek cemo se upoznati sa njima.

Sss

pre 5 godina

Prvo muslin nije rekao da je on los igras,nego da mu se ne uklapa u sistem.pa jedan Toti nije odigrao vise od 20 utakmica za azure.ne mogu svi igrati,tad smo imali bolje igrace na tim pozicijama,i Tadic i Matic i Milivojevic su bolji od njega.
(Bojan, 07. oktobar 2018 18:43)

Kako da shvatim komentare od tebe ozbiljno kada kažeš da su Matić i Milivojević ista pozicija kao Sergej? Niđe veze.

crnac iz medjedje

pre 5 godina

@Izvini genije ali momak je prošlu godinu igrao sasvim solidno, statistika kaže za 48 mečeva 12 golova i 9 asistencija. Jer to tebi malo, šta očekuješ od njega da bude Ronaldo ili Mesi. Muslin nije samo se ogrešio o Segeju već i o Živkoviću, Veljkoviću pa čak i Radonjiću. Nije on baš toliko dobar stručnjak kao što ga vi ovde predstavljate. Čovek niti jednog ozbiljnog protivnika nije dobio. Šta ćemo za to dobio je jednom Irsku i sad je Murinjo.
(Bane, 7. oktobar 2018 18:12)

Izvini genije, a "JER" Krstajic nekog dobio?

Salvatore_Dante

pre 5 godina

Prvo muslin nije rekao da je on los igras,nego da mu se ne uklapa u sistem.pa jedan Toti nije odigrao vise od 20 utakmica za azure.ne mogu svi igrati,tad smo imali bolje igrace na tim pozicijama,i Tadic i Matic i Milivojevic su bolji od njega. 
(Bojan, 07. oktobar 2018 18:43) 

Druže, Toti je odigrao 58 utakmica za reprezentaciju Italije, a nije odigrao više, jer je posle osvojenog svetskog prvenstva 2006. odlučio da se povuče sa samo 30 godina i skoncenrisao se na klub kojem je dao sve za 24 godina igranja. Nemoj porediti jednog od najboljih igrača Italije svih vremena i Sergeja koji je dobar igrač, ali mora još mnogo da radi na sebi i da uči, a prvo što bi trebao da uradi je da promeni menadžera koji svakodnevno širi lažne informacije o ponudama od 200 miliona eura za igrača koji ne vredi ni 30. I ne igra istu poziciju kao Matić i Milivojević, njih dvojica su klasični zadnji vezni, SMS je centralni ili ofanzivni vezni.

А. Петров

pre 5 godina

Како кажу Американци...? “Неке људе можеш вући за нос неко време, али не можеш све људе вући за нос све време!”

Jagg

pre 5 godina

Ima nesto trulo kod ovog fudbalera. Mali naduvenko je ocigledno prebrzo poleteo,pa su ga italijani sad provalili. NIkad od njega veliki fudbaler, narocito dok o njegovoj karijeri brini olos Kezman , kome je najbitnije da ga nekome uvali za procenet.

Zhol

pre 5 godina

@Analiticar_amater ucinak da, ali smo igrali bolji fudbal... Za pocetak u kvalifikacijama smo prosli grupu kojoj je bila Francuska, Rumuniji smo dali 5 golova... Kome sad mozemo dati 5 golova? San Marinu eventualno, ako i njima :)

ja

pre 5 godina

@ (kimi, 07. oktobar 2018 18:20)

Po čemu je Krstajićev tim talentovaniji od Antićevog!? Mislim, nije da branim Krstajića - on na čelu nacionalnog tima je veća katastrofa i sramota nego "rezultat" nacionalnog tima u Rusiji. Ali... iako je Antić napravio čudo u kvalifikacijama, nije umeo da psihički pripremi igrače za SP. Antić je imao Vidića i Baneta, koji su bili na vrhuncu karijere i svi svetski mediji su ih računali u 2 najbolja defanzivca NA SVETU. Pored njih je bio Subotić, za koga su predviđali da će biti bolji od Vidića i Kolarov, najbolji igrač Lacija i superstar u usponu, koji je posle otišao u Siti. U veznom redu su bili Stanković, koji je odigrao sezonu karijere i bio jedan od ključnih igrača Intera koji je tada osvojio LŠ, Lane, koji je gazio i u Liježu i u reprezentaciji i posle otišao u Liverpul, Krasić, koji je bio glavni igrač CSKA, koji je tada igrao četvrtfinale LŠ, pa otišao u Juventus. Pa onda Kačar, Kuzmanović i Tošić - ultratalenti, koji nisu grejali klupu, već bili glavni igrači u ozbiljnim klubovima. I, u napadu, Žigić, o kome ne treba trošiti reči, Pantelić, na vrhuncu karijere (te sezone u Ajaksu dao 16 golova na 20-ak utakmica). A, pored svih njih i Milijaš, Ninković, Luković, Rukavina,... To nije bio tim talenata, već ozbiljnih, dokazanih igrača, koji je morao mnogo bolje da odigra...

Da razjasnimo

pre 5 godina

Meni je jos smesnije kad cujem “Mlad je igrac, dajte mu vremena da se dokaze” a lik ima fazon 23,24 godina i profi je vec 5,6 godina.

Чава

pre 5 godina

Лотито вечито пумпа цену својим играчима а на крају кад то мора да учини прода их за много мање пара него што је планирао (Фелипе Андерсон). Нема потребе да се Сергеј пореди са Јовићем и Пријовићем, јер не играју исту позицију, Сергеј је централни везни али он игра у репрезентацији или офанзивног или дефанзивног везног, и не очекујем да га она незналица од селектора стави на праву позицију. Види се да је психички попустио, ако има став и срце шампиона пребродиће ову кризу, ако нема губитника ионако имамо довољно, не треба нам још један. Све је на њему

Mare

pre 5 godina

Toti nije odigrao vise od 20 utakmica za azure.ne mogu svi igrati,tad smo imali bolje igrace na tim pozicijama,i Tadic i Matic i Milivojevic su bolji od njega. 
(Bojan, 07. oktobar 2018 18:43) 

Ne lupaj. Odigrao je 58.

Milan

pre 5 godina

Ajd sad objasnjenje...Pisano je da je produzio ugovor sa Laciom za 3 milki evra...sad pise za 1.2 milki...sto je onda skup ? Pa ovaj defanzivac iz PSŽ nece da potpise bez 10 milki. I kako mu je cena 100 do 150 milki kad ga po ovome Lacio placa 6 milki za 5 godina ? A da je 90% nasih reprezentativaca bolje od njega to stoji. I da nista nije pokazao u reprezentaciji i to stoji.

dragoman

pre 5 godina

pa da , zar nije on jedan od nasih najboljih fudbalera? On je najbolji samo
se nesnalazi. Mlad je a ima oko 24 godine.On je velika zabluda fudbala a "velikog" fudbalera su napravili nasi plaćeni novinari./italijani su realni/.Da li je Muslin zaslužio da zbog njega strada.

mich

pre 5 godina

Ma nemoguce, pa mislim da mi na ovom sajtu ispadosmo veliki strucnjaci ovaj ce na kraju da ode u klub tipa Vitese za 4-5 mil hahaha...koji bre SMS dosta sa prevarama...

Zoki

pre 5 godina

Nije nam prvi put,opet će neko biti Muslin u ovoj zemlji.Dešavaće se jer će biti neki Kokeza koji zna šta da se radi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (deda, 7. oktobar 2018 18:03)

Nema sada vađenja na Kokezu, iako o njemu mislim sve najgore. Vas 90% ovde je bilo naivno i teralo Muslina. Isto tako je bilo i sa teranjem Antića, mrzeli ste ga ovde po komentarima jer vam se nije sviđalo kako govori. Ne bi Kokeza mogao ništa, ne bi ni bio tu gde jeste, da su ljudi malo pametniji.

Najveci zvezdas ikad

pre 5 godina

Prosečan igrač i taj nivo će držati do kraja karijre.
Zamislite kako bi on izgledao sa svojom igrom u Čelsiju ili Juventusu ili M.City-ju. Pa izgledao bi kao zalutali avanturista....

Swift

pre 5 godina

@Goxy

Pusti pripremne mečeve, oni nikad nisu bili pokazatelj ičega. Pripremne i takmičarske utakmice su dve potpuno različite stvari. Nagledao sam se ekipa koje dominiraju u pripremama, pa posle ne mogu da se sastave i obrnuto.
Austrija je kvalifikacije odigrala očajno, loša forma i neki drugi problemi, a opet nas totalno nadigraše. Znam ja da to nije uopšte loša ekipa, ali je za vreme kvalifikacija bila loša, a to je period kada smo sa njima igrali.
Ako nismo sa takvom Austrijom mogli da izađemo na kraj, da li je realno očekivati da bismo nešto mogli protiv Švajcarske? Ipak se ovde radi o SP, nivo iznad kvalifikacija.

Alcale

pre 5 godina

@Milos
nije brate NIJE, ovaj narod je odavno izgubio obraz!

Najvise nas bilo u partizanima ali danas smo svi bili u cetnicima!
Najveci uvlakaci Titu posle srmti tita svi cetnici !
Svi cetnici a glasali za slobu, posle Slobe, Slobo vrati se!
Mrzeli Zorana Djindjica, ali na sahrani 3miliona!
Svakog selektoru pljuvali i smenjivali pa posle plakali za njim!

Nema tu obraza samo da se ispravlja proslost i da se optuzuju drugi! Uvek je neko drugi kriv a najcesce iz proslosti, jer kako bi inace pravdali svoju nesposobnost nego tvrdnjom da je ocajno stanje nepromenljivo!

A surova istina... mi br enismo za fudbal!