Ponedeljak, 24.09.2018.

22:15

Sudijska komisija FSS: Ne znamo da li je gol, verujemo sudiji pored gola

Milan Radaković, ispred Sudijske komisije FSS, nije mogao da "presudi" da li je gol Ričmonda Boaćija u 158. "večitom" derbiju regularan.

Izvor: AK

Sudijska komisija FSS: Ne znamo da li je gol, verujemo sudiji pored gola IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

Istina

pre 5 godina

Kako je moguce da ne znate da je gol? Cemu vi sluzite? Mozda ne zelite da se zamerate partizanu jer ste vecina na njegovom platnom spisku? Kako moze jedan Kolina,nekadasnji najbolji sudija na svetu,da pogleda snimak tog gola i odmah iznese svoje misljenje,tj.svoju sigurnost o tom golu a vi jos uvek ne znate?
Covek je odmah izjavio,sto je svakom,ko ima malo bolji vid jasno,lopta je usla u gol skoro pola metra i cist je kao suza.

http://nedeljnikafera.net/najbolji-svetski-sudija-svih-vremena-kolina-tvrdi-partizan-nema-prava-da-se-buni-njihov-golman-je-vadio-loptu-pola-metra-iz-gola/

Shomy

pre 5 godina

Gol cist kao suza je da lopta dira mrezu. Svi gledaju snimak po par puta i ne mogu da odrede tako da sudija moze da bude iskusan ali je ipak to delic sekunde. Za mene gol nije jer navijam za Partizan, za navijace Zvezde je gol. Zavrseno 1-1 i kraj. Kao da je bitno sada da li je ili nije gol. Kad smo mi nesposobni da damo jos neki nego cim povedemo mi se svi vratimo u 16. Dobar derbi, bez tenzija, tuca i grubih starova. Igraci na terenu su pomagali jedni drugima i svaka im cast. A ove buzdovane iz uprava koji non stop kritikuju i kukaju(mislim na oba tabora) proterati iz fudbala. Partizanu i Zvezdi se pomaze godinama u nazad, nisam video da je bilo ko imao simpatije sudija na derbiju. To sto kod nas ima dve kamere koje vise snimaju publiku nego igru ne znaci da je sudija pogresio. Uglovi su razliciti, iz jednog je usla, iz drugog nije. Neka nasi nastave da igraju kao u derbiju svaku sledecu i nema zime. Zvezda ce u jednom trenutku sigurno da padne jer liga sampiona i nasa dzumbus liga nemaju veze. Ja nisam razumeo da mi igramo sa 3 zadnja vezna i bez spica na kraju. El mi stvarno nismo mogli da nadjemo nekog spica da moze da menja ili nam je dovoljan prednji vezni u tom slucaju.

POPE

pre 5 godina

Iz Partizana tvrde da linijski sudija nije bio dobro pozicioniran.Slazem se jer je bio jedno pola metra daleko od linije.I u tom polozaju je presudio da je lopta presla celim precnikom.NJegovim pomeranjem do gol linije ulazak lopte u gol za njegov pogled bi bila jos veca ! Tako da iz Partizana ne treba da se hvataju za ovaj dokaz.Inace se radi o nasem najiskusnijem i najboljem sudiji na tom mestu inace ne bi bio u Mazicevom timu.I treba mu verovati jer je sigurno video mnogo bolje od svi nas koji obojeno komentarisemo.

miško

pre 5 godina

Zašto niko ne konsultuje pomoćnog sudiju,kako oceniti sudiju na liniji, pomoćnog i glavnog za koga je utvrdjeno, da je sve sporne situacije sudio u korist Partizana.SOS grobarski i Raka.Na Areni nisam gledao.Iz uprave Partizana opet pominju "zle veštice ,kamione,avijone,milione" a nemaju blage veze sa igrom koja odgovara klubu renomea Partizan.

Mirni !

pre 5 godina

Imam svoje mišljenje o situaciji o kojoj se piše. Naravno da je različito od mnogih. Moja dilema je u sledećem : Zašto pomoćni sudija iza gola, i to oba, stoji sa iste strane sa koje se nalazi pomoćni sudija na "aut-liniji" ? Mislim da bi tada mogao da bude pozicioniran na porepčoj liniji gola i time bi dileme bile manje a i sumnje. Imali bi odluku dvojice pomoćnika i , time, manju šansu za grešku. Ovako, u ovoj situaciji, ni jedna od dva pomoćnika nisu bila na poprečnoj liniji. Sudija na "aut-liniji" do 1 metar u terenu a sudija iza gola do 1 metra iza linije!Istina je da se fudbal se ve više ubrzava. Verujem da su zato i uvedene dodatne sudije.Pa kad već jesu onda bi bilo dobro da promne položaj. Barem dok se ne omoguće tehničke mogućnosti za otklanjanje ovih složenih situacija. Čudim se ljudima "od struke" članovima različitih sudijskih tela da o ovome nemaju svoj stav i da ovo, već, nije učinjeno !

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

Znaci u Srbiji niko ništa ne zna.Da li postoji neko ko sve ZNA!Pitanje je sad!!!
(it’s my life, 24. septembar 2018 22:22)
Ima jedan...kazu SVE zna, ali nije na raspolaganju, radi po ceo dan.

Bozza

pre 5 godina

Kad je Zvezda bila ostecivana godinama jos od Tadica, ne samo Zvezda vec svi ostali klubovi protiv kojih je igrao Partizana - Ni reci tada. Danas ovaj cist gol ko suza i odmah spinovanje
(Blok45, 24. septembar 2018 22:20)

Izgleda da je od tog uticaja nekom "oštećivan?!?" i mozak!!!

rambo amadeus2

pre 5 godina

После одбране Партизановог голмана лопта пада на гол линију и враћа се у терен, по свим законима физике угао под којим је одскочила мора бити исти углу под којим је пала на линију. Тако да дилеме нема да ли је била унутар гола или не
(Пера Ждера, 24. septembar 2018 22:43)

hahah, nevezano za to da li je gol ili ne, ovi zakoni fizike su mi zanimljivi. Koji li su to? Njutnovi?
ti ocigledno nikad nisi igrao (cak i gledao) kosarku. Pa covece mozes sa felsom da bacis loptu pod uglom 45stepeni napred ka podu i da se ona vrati na tvoju stranu posle odbijanja...

Alkos

pre 5 godina

Ne znam 100% da li je bio gol ali je dignuta tenziju samo zbog zapaljive izjave coveka koji bi trebao da bude najiskusniji i najzreliji na terenu , a ponaša se kao običan balavac. Jednaka bi nepravda bila i da gol nije priznat, sudija je poslusao pomocnika i priznao gol. Sta je on tu mogao drugačije da uradi i ko je spreman da se kladi u sve sto ima da nije bio gol ? Posto se iz snimka jasno vidi da Stojkovic ostvaruje prvi kontakt sa loptom sa potpuno ispruzenom rukom, koju onda gura van, polozaj njegovog tela pri padu ukazuje gde se lopta nalazila buduci da pada u pravcu gde je ostvario prvi kontakt sa loptom jer nije avion da menja pravac u letu.

Vojvoda Momcilo

pre 5 godina

Kad je Zvezda bila ostecivana godinama jos od Tadica, ne samo Zvezda vec svi ostali klubovi protiv kojih je igrao Partizana - Ni reci tada. Danas ovaj cist gol ko suza i odmah spinovanje
(Blok45, 24. septembar 2018 22:20)

Tadic koji vam je doveo Gazprom?

Samo Partizan i majka Srbija!

pre 5 godina

(Piksi, 24. septembar 2018 23:37)

Ne, sine. Jedino je 100% sigurno da smo vas oducili od fudbala u derbiju. Niste znali dal ste posli il ste dosli. :*

ziki

pre 5 godina

Drago mi je da se razlikujemo i po izjavama i po svemu ostalom od rupaša....savić go sto posto bambi nisam siguran da li je go bio ili ne...milojević go je bio,obojeni pola metra lopta prešla,boaći metar prešla,bata verujem sudiji ali verujem i stojkoviću to je ta razlika koja se ispoljava i čini jedne normalnim a druge(neću da kažem ono što je obojeni rekao za stojkovića)......

Раде

pre 5 godina

Мало се сви правимо луди. Математички је врло лако да се докаже да ли је лопта цела била иза линије или није. Дакле, морамо да знамо колико је метара камера која је снимала ситуацију била удаљена од корнер заставице и колико метара има од ње до гол линије где је лопта имала правац ка мрежи. Такође и колико имамо од те тачке на гол линији до друге, лопти ближе стативе. Узимајући у обзир пречник лопте и углове тих "троуглова" у односу на гол линију и момемат када је голман био у контакту с лоптом лако можемо да видимо истину. Ако се истина жели. Моје објашњење је мало поједностављено, али ко жели схватиће.

Dvostruki aršini

pre 5 godina

Александар, 24. septembar 2018 22:43

Ma šta nam napriča? Otimaju vam, iz očiju vam kradu, a vi tako potlačeni i opljačkani osvojiste 8 titula u poslednjih 11 godina! To može, ali u bajkama. Znaš ono Ivica i Marica, Pepeljuga, Crvenkapa ....

Bocko

pre 5 godina

Gol tehnologija je OBAVEZNA u LE i imaju je svi učesnici grupne faze. Partizan je ima gol tehnologiju jer je prošle godine igrao u grupnoj fazi LE. Postavlja se pitanje zašto gol tehnologija na stadionu JNA ne radi, ili možda radi, ali ne žele da pokažu snimak, jer im odgovara da pričaju da su oštećeni.

baki

pre 5 godina

Gordi, 24. septembar 2018 23:46
greska sa linearnim deljenjem duzine u perspektivi u ovom slucaju pravi gresku u stranu tvrdnje da lopta nije presla gol liniju. ako bi se uzela u obzir distorzija duzine kao sto (pravilno) kazes, vertikala bi stajala jos blize stativi. Lopta je u stvarnosti jos dublje u golu nego sto ova analiza tvrdi

chox

pre 5 godina

Pomocni sudija se nalazio na 5 metara od lopte i iako je za pola koraka bio udaljen od gol-aut linije mogao je jedino on 100 posto da vidi je li usla a Stojkovica pogotovu i ostala nebulozna saopstenja na obe strane ne bi da komentarisem

NNN

pre 5 godina

Neoboriv dokaz da je gol regularan:
[link]
(Igor, 24. septembar 2018 23:19)

Bravo, majstore!

U moru besmislenih "dokaza" u kojima se povlače kojekakve linije na JEDNOJ slilci, bukalno sam morao da sačekam 24h da neko upotrebi mozak i da skapira da je za 3 dimenzije potrebno DVE slike iz RAZLIČITIH uglova!

Dakle, da bi se znalo gde tačno treba da se povuče vertikalna linija, neophodna vam je slika iz drugog ugla da se vidi gde je lopta u odnosu na stativu i onda se proporcionalno za tu udaljenost pravi projekcija.

Čak i da je ispalo suprotno, bilo bi onako kako je sudija presudio, a on se konsultovao s pomoćnikom koji bi trebalo da je imao najbolji ugao, ali opet se sve odigralo brzo i centimetri su odlučivali...

Kako god, to nije sprečavalo ni jedne, ni druge da se ispljuju po suprotnom taboru :(

Režim je zadovoljan jer se javnost bakće nebitnim stvarima,
a što je najgore ni predstavnici Zvezde ne smeju da se pogledaju u ogledalo zbog očajne igre,
ni predstavnici Partizana zbog promašaja,
najlakše je da se priča o zaverama :(

Navijac Millwall-a

pre 5 godina

Gol ili nije gol? Sve jedno je. Namestaljka nije u sudijama, nego u izreziranoj igri. Partizan je igrao na krilima navijaca koji su jasnim povicima 'Uprava napolje!' protiv Rada stavili do znanja svoje misljenje. Nakon toga Partizan igra kao u najboljim danima protiv blede Zvezde, kako bi se razmisljanje navijaca preusmerilo ka nebitnim stvarima kao sto je gol ili nije gol. Niko vise ne razmislja o bezidejnoj igri iz prethodnih kola Partizana. Srpski fudbal je reziraniji od svih rijaliti programa zajedno! Upamite to!

Nenad

pre 5 godina

Svaka čast za Tošića vredi više od celog Partizana jedino priznao da je lopta ušao sta je 20m od gola, a sudija nekoliko metara. Stojkovića staviti na detektor laž a da vidimo da je bio gol i da stvarno mu je sramota da je Srbin????? Tošiću brz oporavak vrediš više i od uprave Partizana

mg pro

pre 5 godina

Samo vama nije jasno gdje je kamera sto je bila pored kornera. Malo ukljucite mozak...sve se vidi na snimku. Covjek nosi kameru pored igraca i
kada je lopta ubacena odlazi...ali vi kazete nema snimka neko krije.Vecina vjeruje sta god im se napise ne razmislja glavom.

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Moram da ponovim da je prosto neverovatno da je jedan detalj ostao potpuno nezapažen-Lopta posle izbijanja pada na gol liniju i podiže kreč! Ako nije prešla gol liniju kako posle očiglednog izbijanja pada na liniju? Ovo je materijalni dokaz da je gol regularan i svaka dalja polemika je bespotrebna!
Ko ne veruje neka pogleda i uveri se!

marx

pre 5 godina

pricas o ovom golu nesto a i dalje
verujes da je Djurdjevic dao gol rukom
svasta sa vama pa ne vredi o cemu covek sa tobom
da prica i kako da ti veruje bilo sta.
U zadnje dve godine u 2 derbija ste izjednacili
sa neregularnim golom i sad opet niko ne zna dal je ili ne
a svira se u vasu korist

Piksi

pre 5 godina

Da li je bio gol 100% nikad necemo biti sigurni, ali da je partizan komsija mali u to smo svi sigurni 100%, da ih je ulazak Zvezde u LS dokrajcio u to smo sigurni 100% i na kraju da ce da kmece do kraja godine ili ti prvenstva posle svakog kola, oce u to smo sigurni 100% .....

Реакција

pre 5 godina

За теоретичаре завере, који причају о фамозној камери која је при извођењу корнера била на линији, па је нестала, да би се ваљда прикрило нешто.
Да, камера је била ту, али код камермана који се шета и снима детаље из руке. Лик је снимио кадар по који је дошао, два играча који су код корнер заставице и буквално након центаршута окреће камеру и креће ка центру, што се може видети на снимку са трибине.

komnen barjaktar

pre 5 godina

Po grobarima i cuvenom im Stojketu gol je onda kada se lopta zaustavi u mrezi, sve dok ne dodirne mrezu nije gol.Gol bre iz svemirskog broda se video.

ddd

pre 5 godina

A najjaci je vujadin koji je gledao slike... Jel to onu sliku iz paint sa dve crvene crte, koje ako pomeris u desno lopta nije usla, a u levo, onda je usla.
Jedina relevantna analiza gola je graficka projekcija sa paralelnim linijama u prostoru, gde se tacno i bez sumnje vidi polozaj lopte. Lopta je pola u golu a pola na liniji. Kraj price. Nije gol. Sudija sram te bilo.

Sabre

pre 5 godina

Преживећемо ми, навијачи Партизана, и ово, немогуће је уништити авангарду, слободни дух Србије. Преживећемо чак и ову нашу управу.
(Александар, 24. septembar 2018 22:43)

BAHAHAHAHAHAHA. Avangarda srpskog fudbala i drustva koja se deli na 10 frakcija koje umesto da navijaju za svoj klub tuku se na i van stadiona? Ili ona koja grafitima kontaminira ceo grad, pritom besramno prisvajajuci neke ciste Zvezdase kao grobare?! Ili mozda ona kojoj u upravi sedi kompletno rezimska ekipa od svog nastanka, kao VOJNOG kluba, PROTIV koga je nastala Zvezda kao klub mladih intelektualaca, umetnika i generalno pobunjenika protiv drzavnog mezimca?

Znam da ste majstori zamene teza ali evo, ne mrzi me da ti odgovorim i po deseti put.
1.) Prosli derbi i fantomski penal posle cistog starta na loptu
2.) DVE ruke a ne jedna koje su igrale loptom posle suta Djurdjevica
3.) Situacija od pre par godina kada dajete gol iz kontre koja je nastala nakon NIKAD OCIGLEDNIJEG i prilicno grubog faula nad Milijasem na sredini terena

Ovo su samo tri onako, sto se kaze, sa vrha glave, mogu svakako da nastavim ohoho ako bas hoces da se igramo...

Mozdana vijuga

pre 5 godina

@Kad je Zvezda bila ostecivana godinama jos od Tadica, ne samo Zvezda vec svi ostali klubovi protiv kojih je igrao Partizana - Ni reci tada. Danas ovaj cist gol ko suza i odmah spinovanje
(Blok45, 24. septembar 2018 22:20)


Ne brukaj se molim te,gotovo da nije bilo utakmice koju je protivnik zavrsio kompletan ili vam nije sviran penal,pardon "zvezdanesterac",jer niste mogli nikoga da dobijete.Cuj protiv Partizana a svirali vam po dva penala za poluvreme ili kad igraca lopta pogodi u butinu.Uostalom imas kompilacije na youtube sudjenja na vasim utakmicama kad vam se cela Srbija smejala."Cist gol ko suza" :)))),videli Mrkela iz loze i Miloje sa klupe,cccc....

strucnjak

pre 5 godina

Najiskrenije iz jednog ugla deluje kao cist gol iz drugog kao cista odbrana... Tvrditi da je gol ili nije gol mogu samo basbas nepristrasni navijaci! Inace sam stvarno veliki navijac Zvezde i nisam siguran da li je usla celim precnikom... 51% da jeste 49% da nije. U krajnjoj liniji jako je lose odigrala Zvezda i to je ono na sta treba svako iz i oko kluba da obrati paznju, a ne da se prepucava da li je gol ili ne!

Gordi

pre 5 godina

Neoboriv dokaz da je gol regularan:
[link]
(Igor, 24. septembar 2018 23:19)

Dobio bi keca na kontrolnom iz nacrtne geometrije..Sa naukom nema polemisanja.
Centimetri i ostale navedene računice i koještarije koje su varijabilne zbog distorzije prostora snimka pod uglom mogu da budu dokaz samo neznalici. Jedino sta je merodavno su ose koje definisu ravni. One nisu varijabilne cak ni pod uglom. I ko je to naučio kad je tome vreme bilo na času matematike jasno mu je da gola nije bio što je odmah i bilo očigledno svakom malo iskusnijem igraču bilijara. Ostali su mogli da zaustave frejm povuku ose i vide da je lopta koji centimetar na liniji i to je sve. Naravno u Srbiji nije važno šta kaže sveska iz matematike već šta većina odluči da joj treba.

Zika

pre 5 godina

@AtG
Kakav nestanak snimka, o čemu ti pričaš? Još si dobio gomilu pluseva. Pa lepo se vidi da se kamerman koji je držao tu kameru odmah pomerio odatle. Ali džabe vama grobraima pričati. Živite u samobmani i lepo vam tako.

Ivan

pre 5 godina

Pogledajte snimak gola pa ćete videti zašto nema snimka sa kamere koja je snimila prvi kadar i koja je bila paralelno sa golom. Kamerman je snimio taj kadar i okreće se i odlazi ka sredini terena. S obzirom na teorije zavere verovatno je vidovit pa nije hteo da snimi spornu situaciju.

mikicar

pre 5 godina

Pa kako bre ne znate? Pitajte Mrkelu i Miloja, oni su videli sa svojih pozicija da je lopta pola metra do metar u golu. Batica, koji je bio bliži događaju kaže da se nije moglo videti, ali Mrkela i Miloje su videli.

Lars

pre 5 godina

Komentator se jos hvali kako Arena prenosi derbi sa cak 9 kamera(?), a nemaju 2 kamere velicine pakle cigara na gol liniji koje mogu da se nadju za 50e..

Strela

pre 5 godina

Dilemu može da reši upravo Stojković kada bi bio pošten, ali poznajući njegovo poštenje iz prethodnog perioda do toga neće doći.Pogotovo posle one izjave u vezi pasoša odmah posle utakmice.
Ni on sam nije svestan kakav ČOVEK bi bio da prizna ali neće da navlači gnev navijača.
Lično meni, njegovo ponašanje dok je gledao snimak sa mobilnog telefona iza gola i ponašanje kada je glavni sudija pokazao na centar ukazuje na to da je bio gol.

AtG

pre 5 godina

Najzanimljiviji detalj je nestanak snimka kamere sa linije o čemu su pisali neki mediji. Dakle, postojala je i ta kamera s boljom pozicijom. Ono što takođe bode oči je da niko više ne piše o sjajnoj igri Partizana koji je nadigrao Zvezdu u svim elementima igre. Zato su i tako oštre izjave Mrkele i onog tragikomičnog Mijailovića a kao veoma nekorektan i sujetan poneo se i Milojević. Za dan-dva kad se zaboravi nadmoć Partizana oglasiće se i Terzić, koji se po običaju skriva posle loše igre ili rezultata.

Razocarani Srbin

pre 5 godina

pa da rts radi kao sto treba da radinovu utakmivu bi gledala cela Srbija....za sta li samo uzimaju 150 din mesecno?!...da gledam Vucica, Brnabicevu, Stefanovica... akupstinsku zadrugu...
Ne bih da omalovazam arenu,ali ako iko ume da uradi prenos i da postavi kamere kako treba, to je sportski deo RTS...

navijac

pre 5 godina

E pa u tome i jeste problem! Ni taj 'sudija Djokic' nije mogao sto posto da bude siguran da li je gol, ali je brze bolje rekao da jeste po principu 'bolje da ostetim Partizan, nego ne daj boze da ostetim drzavnu mezimicu'!!!!

Sabre

pre 5 godina

Bravo Toske, a Stojkovicu ovako pompezna izjava nije trebala, realno. Niko ne moze da bude 100% siguran, ali cinjenica je da maltene svakome deluje daleko vise kao gol nego kao da nije. Sto govori sta.. da je sudija doneo ispravnu odluku. Imas delic sekunde, napravis odluku i to je to. Cak i da je pogresio, pogresio je za milimetar, a Partizani oko toga prave epsku sagu i zaveru na drzavnom nivou, zaboravljajuci kako je nas taj isti Grujic izmasakrirao protiv Vojvodine, npr.

Ovog puta je covek postupio pravilno.. pitao lika koji je od svih nas najbolje video, on je rekao da je lopta usla i to je to. Nije ni NALIK onoj situaciji gde je Zvezdin igrac izasao pola metra u gol aut a Partizanov napucao loptu u svoju ruku pa u gol, pa su ipak oba gola priznata. Ovde je bilo jedno 80/20% i covek je doneo odluku koju bi i 99% grobara donelo da ih neko objektivno pita, i da nema veze sa Partizanom ili Zvezdom. Kada to sebi priznate, braco grobari, lakse ce vam biti. A na temu da se ne svira ako nisi 100% siguran, mogu samo da se nasmejem.. ideja da sudije sviraju stvari samo kad su 100% sigurni je presmesna cak i za vas. Nisu roboti, ljudi su, koji mogu i da pogrese, bez ikakve zle namere, ali kada su vise od 50% sigurni onda dosudjuju to sto dosudjuju,jer inace po sopstvenom internom kriterijumu ostecuju klub kome nisu svirali to sto su videli, zar ne?!

Шомика_ЦЗВ

pre 5 godina

Da li se genije odrekao drzavljanstva ili je pogazio svoju rec?
(Markoni, 24. septembar 2018 22:26

Naravno da je pogazio reč, nije mu prvi, a verovatno ni zadnji put.

MarcoPolo

pre 5 godina

Da, lepo ste to rekli. Da je stojao pola metra levo, mogao je da bude 100% siguran. Ali stvar je u tome što ni on nije stajao u liniji, već najmanje metar iza i iz te pozicije nikako nije mogao da vidi da li je lopta ušla u gol ili ne. Napamet priznat gol u koji niko realan nije siguran.

Sramno

pre 5 godina

Tzv ofsajd kamere su do pre koju godinu stajale na gol liniji zašto su pomerene?!??
Jedino logično objašnjenje je da neko želi da se ne vidi da li je sudija u pravu ili ne, tj da sakrije greške sudija i slučajne i one namerne.

Pedja

pre 5 godina

Da li je moguce, da se ne postave dve male kamere na samim gol linijama? Ne pricam o kamerama u prenosu sa tribina, nego o malik kamericama koje bi polkrile same gol linije. Upravo zbog ovih stvari, da znamo ko je pogresio a ko ne.

Blok45

pre 5 godina

Kad je Zvezda bila ostecivana godinama jos od Tadica, ne samo Zvezda vec svi ostali klubovi protiv kojih je igrao Partizana - Ni reci tada. Danas ovaj cist gol ko suza i odmah spinovanje

i love your life

pre 5 godina

@it’s my life Postoji, to ste vi, Vaše Veličanstvo! Ne ljutite se ako vas oslovim sa Dijamant margarin pošto se u sve mešate? :-)

мосливоје

pre 5 godina

Ово је пропуст екипе која снима и преноси мечеве.Трбало би да знају где фа се поставексмере и шта је битно да снимају.

kimiko

pre 5 godina

Stojke više nije ljut. On sada voli drzavljanstva. Ja cuo da je podneo zahtev za sve pasoše...FNRJ, bivše Juge, Srbije i Crne Gore, Srbije, Slovenije...:)

Dillinger

pre 5 godina

Ja sam Grobar I mozda je lopta I usla ali se u tako sumljivim situacijama gol uglavnom ne priznaje bez obzira ko je bio u napadu ali ovo je banana liga I ovde nista normalno ne vazi.....uostalom pogledajte ko vodi Zvezdu I Partizan, ko vodi FSS I ko nam je selektor......

Александар

pre 5 godina

У историји светског фудбала није се десило да се овакав шут призна као гол. Да је био по земљи, можда би било за размишљање, али овако у ваздуху, када ниједан судија на свету не би био сигуран, признати гол, то може само Црвеној Звезди у Србији. По коментарима се види да су навијачи Звезде научили да њихови љубимци добијају мечеве крађом, они се тиме и поносе. Нађите један дерби где је Звезда оштећена, а да је Партизану признат непостојећи гол. Ту је и разлика међу нама, обичним навијачима, не оним нарко дилерима са трибина, што ми деценијама трпимо крађу, отимање, али опет опстајемо. Преживећемо ми, навијачи Партизана, и ово, немогуће је уништити авангарду, слободни дух Србије. Преживећемо чак и ову нашу управу.

Vladimir

pre 5 godina

Bila je kamera uz liniju jer imate snimak samog izvodjenja kornera koji traje 6 sekundi(ide snimak sudije i dva zvezdina igraca koja stoje u uglu pa zumira
Stojketa pa dodavanje i centrašut)i dok lopta ide prelazi na kameru sa zapada. E sad zasto nema citava akcija sa te kamere veliko je pitanje.

Пера Ждера

pre 5 godina

После одбране Партизановог голмана лопта пада на гол линију и враћа се у терен, по свим законима физике угао под којим је одскочила мора бити исти углу под којим је пала на линију. Тако да дилеме нема да ли је била унутар гола или не

Lars

pre 5 godina

Komentator se jos hvali kako Arena prenosi derbi sa cak 9 kamera(?), a nemaju 2 kamere velicine pakle cigara na gol liniji koje mogu da se nadju za 50e..

Александар

pre 5 godina

У историји светског фудбала није се десило да се овакав шут призна као гол. Да је био по земљи, можда би било за размишљање, али овако у ваздуху, када ниједан судија на свету не би био сигуран, признати гол, то може само Црвеној Звезди у Србији. По коментарима се види да су навијачи Звезде научили да њихови љубимци добијају мечеве крађом, они се тиме и поносе. Нађите један дерби где је Звезда оштећена, а да је Партизану признат непостојећи гол. Ту је и разлика међу нама, обичним навијачима, не оним нарко дилерима са трибина, што ми деценијама трпимо крађу, отимање, али опет опстајемо. Преживећемо ми, навијачи Партизана, и ово, немогуће је уништити авангарду, слободни дух Србије. Преживећемо чак и ову нашу управу.

MarcoPolo

pre 5 godina

Da, lepo ste to rekli. Da je stojao pola metra levo, mogao je da bude 100% siguran. Ali stvar je u tome što ni on nije stajao u liniji, već najmanje metar iza i iz te pozicije nikako nije mogao da vidi da li je lopta ušla u gol ili ne. Napamet priznat gol u koji niko realan nije siguran.

Gordi

pre 5 godina

Neoboriv dokaz da je gol regularan:
[link]
(Igor, 24. septembar 2018 23:19)

Dobio bi keca na kontrolnom iz nacrtne geometrije..Sa naukom nema polemisanja.
Centimetri i ostale navedene računice i koještarije koje su varijabilne zbog distorzije prostora snimka pod uglom mogu da budu dokaz samo neznalici. Jedino sta je merodavno su ose koje definisu ravni. One nisu varijabilne cak ni pod uglom. I ko je to naučio kad je tome vreme bilo na času matematike jasno mu je da gola nije bio što je odmah i bilo očigledno svakom malo iskusnijem igraču bilijara. Ostali su mogli da zaustave frejm povuku ose i vide da je lopta koji centimetar na liniji i to je sve. Naravno u Srbiji nije važno šta kaže sveska iz matematike već šta većina odluči da joj treba.

Шомика_ЦЗВ

pre 5 godina

Da li se genije odrekao drzavljanstva ili je pogazio svoju rec?
(Markoni, 24. septembar 2018 22:26

Naravno da je pogazio reč, nije mu prvi, a verovatno ni zadnji put.

navijac

pre 5 godina

E pa u tome i jeste problem! Ni taj 'sudija Djokic' nije mogao sto posto da bude siguran da li je gol, ali je brze bolje rekao da jeste po principu 'bolje da ostetim Partizan, nego ne daj boze da ostetim drzavnu mezimicu'!!!!

Piksi

pre 5 godina

Da li je bio gol 100% nikad necemo biti sigurni, ali da je partizan komsija mali u to smo svi sigurni 100%, da ih je ulazak Zvezde u LS dokrajcio u to smo sigurni 100% i na kraju da ce da kmece do kraja godine ili ti prvenstva posle svakog kola, oce u to smo sigurni 100% .....

AtG

pre 5 godina

Najzanimljiviji detalj je nestanak snimka kamere sa linije o čemu su pisali neki mediji. Dakle, postojala je i ta kamera s boljom pozicijom. Ono što takođe bode oči je da niko više ne piše o sjajnoj igri Partizana koji je nadigrao Zvezdu u svim elementima igre. Zato su i tako oštre izjave Mrkele i onog tragikomičnog Mijailovića a kao veoma nekorektan i sujetan poneo se i Milojević. Za dan-dva kad se zaboravi nadmoć Partizana oglasiće se i Terzić, koji se po običaju skriva posle loše igre ili rezultata.

Blok45

pre 5 godina

Kad je Zvezda bila ostecivana godinama jos od Tadica, ne samo Zvezda vec svi ostali klubovi protiv kojih je igrao Partizana - Ni reci tada. Danas ovaj cist gol ko suza i odmah spinovanje

ddd

pre 5 godina

A najjaci je vujadin koji je gledao slike... Jel to onu sliku iz paint sa dve crvene crte, koje ako pomeris u desno lopta nije usla, a u levo, onda je usla.
Jedina relevantna analiza gola je graficka projekcija sa paralelnim linijama u prostoru, gde se tacno i bez sumnje vidi polozaj lopte. Lopta je pola u golu a pola na liniji. Kraj price. Nije gol. Sudija sram te bilo.

Sabre

pre 5 godina

Bravo Toske, a Stojkovicu ovako pompezna izjava nije trebala, realno. Niko ne moze da bude 100% siguran, ali cinjenica je da maltene svakome deluje daleko vise kao gol nego kao da nije. Sto govori sta.. da je sudija doneo ispravnu odluku. Imas delic sekunde, napravis odluku i to je to. Cak i da je pogresio, pogresio je za milimetar, a Partizani oko toga prave epsku sagu i zaveru na drzavnom nivou, zaboravljajuci kako je nas taj isti Grujic izmasakrirao protiv Vojvodine, npr.

Ovog puta je covek postupio pravilno.. pitao lika koji je od svih nas najbolje video, on je rekao da je lopta usla i to je to. Nije ni NALIK onoj situaciji gde je Zvezdin igrac izasao pola metra u gol aut a Partizanov napucao loptu u svoju ruku pa u gol, pa su ipak oba gola priznata. Ovde je bilo jedno 80/20% i covek je doneo odluku koju bi i 99% grobara donelo da ih neko objektivno pita, i da nema veze sa Partizanom ili Zvezdom. Kada to sebi priznate, braco grobari, lakse ce vam biti. A na temu da se ne svira ako nisi 100% siguran, mogu samo da se nasmejem.. ideja da sudije sviraju stvari samo kad su 100% sigurni je presmesna cak i za vas. Nisu roboti, ljudi su, koji mogu i da pogrese, bez ikakve zle namere, ali kada su vise od 50% sigurni onda dosudjuju to sto dosudjuju,jer inace po sopstvenom internom kriterijumu ostecuju klub kome nisu svirali to sto su videli, zar ne?!

Mozdana vijuga

pre 5 godina

@Kad je Zvezda bila ostecivana godinama jos od Tadica, ne samo Zvezda vec svi ostali klubovi protiv kojih je igrao Partizana - Ni reci tada. Danas ovaj cist gol ko suza i odmah spinovanje
(Blok45, 24. septembar 2018 22:20)


Ne brukaj se molim te,gotovo da nije bilo utakmice koju je protivnik zavrsio kompletan ili vam nije sviran penal,pardon "zvezdanesterac",jer niste mogli nikoga da dobijete.Cuj protiv Partizana a svirali vam po dva penala za poluvreme ili kad igraca lopta pogodi u butinu.Uostalom imas kompilacije na youtube sudjenja na vasim utakmicama kad vam se cela Srbija smejala."Cist gol ko suza" :)))),videli Mrkela iz loze i Miloje sa klupe,cccc....

strucnjak

pre 5 godina

Najiskrenije iz jednog ugla deluje kao cist gol iz drugog kao cista odbrana... Tvrditi da je gol ili nije gol mogu samo basbas nepristrasni navijaci! Inace sam stvarno veliki navijac Zvezde i nisam siguran da li je usla celim precnikom... 51% da jeste 49% da nije. U krajnjoj liniji jako je lose odigrala Zvezda i to je ono na sta treba svako iz i oko kluba da obrati paznju, a ne da se prepucava da li je gol ili ne!

mikicar

pre 5 godina

Pa kako bre ne znate? Pitajte Mrkelu i Miloja, oni su videli sa svojih pozicija da je lopta pola metra do metar u golu. Batica, koji je bio bliži događaju kaže da se nije moglo videti, ali Mrkela i Miloje su videli.

Razocarani Srbin

pre 5 godina

pa da rts radi kao sto treba da radinovu utakmivu bi gledala cela Srbija....za sta li samo uzimaju 150 din mesecno?!...da gledam Vucica, Brnabicevu, Stefanovica... akupstinsku zadrugu...
Ne bih da omalovazam arenu,ali ako iko ume da uradi prenos i da postavi kamere kako treba, to je sportski deo RTS...

Dillinger

pre 5 godina

Ja sam Grobar I mozda je lopta I usla ali se u tako sumljivim situacijama gol uglavnom ne priznaje bez obzira ko je bio u napadu ali ovo je banana liga I ovde nista normalno ne vazi.....uostalom pogledajte ko vodi Zvezdu I Partizan, ko vodi FSS I ko nam je selektor......

Strela

pre 5 godina

Dilemu može da reši upravo Stojković kada bi bio pošten, ali poznajući njegovo poštenje iz prethodnog perioda do toga neće doći.Pogotovo posle one izjave u vezi pasoša odmah posle utakmice.
Ni on sam nije svestan kakav ČOVEK bi bio da prizna ali neće da navlači gnev navijača.
Lično meni, njegovo ponašanje dok je gledao snimak sa mobilnog telefona iza gola i ponašanje kada je glavni sudija pokazao na centar ukazuje na to da je bio gol.

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Moram da ponovim da je prosto neverovatno da je jedan detalj ostao potpuno nezapažen-Lopta posle izbijanja pada na gol liniju i podiže kreč! Ako nije prešla gol liniju kako posle očiglednog izbijanja pada na liniju? Ovo je materijalni dokaz da je gol regularan i svaka dalja polemika je bespotrebna!
Ko ne veruje neka pogleda i uveri se!

мосливоје

pre 5 godina

Ово је пропуст екипе која снима и преноси мечеве.Трбало би да знају где фа се поставексмере и шта је битно да снимају.

Sabre

pre 5 godina

Преживећемо ми, навијачи Партизана, и ово, немогуће је уништити авангарду, слободни дух Србије. Преживећемо чак и ову нашу управу.
(Александар, 24. septembar 2018 22:43)

BAHAHAHAHAHAHA. Avangarda srpskog fudbala i drustva koja se deli na 10 frakcija koje umesto da navijaju za svoj klub tuku se na i van stadiona? Ili ona koja grafitima kontaminira ceo grad, pritom besramno prisvajajuci neke ciste Zvezdase kao grobare?! Ili mozda ona kojoj u upravi sedi kompletno rezimska ekipa od svog nastanka, kao VOJNOG kluba, PROTIV koga je nastala Zvezda kao klub mladih intelektualaca, umetnika i generalno pobunjenika protiv drzavnog mezimca?

Znam da ste majstori zamene teza ali evo, ne mrzi me da ti odgovorim i po deseti put.
1.) Prosli derbi i fantomski penal posle cistog starta na loptu
2.) DVE ruke a ne jedna koje su igrale loptom posle suta Djurdjevica
3.) Situacija od pre par godina kada dajete gol iz kontre koja je nastala nakon NIKAD OCIGLEDNIJEG i prilicno grubog faula nad Milijasem na sredini terena

Ovo su samo tri onako, sto se kaze, sa vrha glave, mogu svakako da nastavim ohoho ako bas hoces da se igramo...

marx

pre 5 godina

pricas o ovom golu nesto a i dalje
verujes da je Djurdjevic dao gol rukom
svasta sa vama pa ne vredi o cemu covek sa tobom
da prica i kako da ti veruje bilo sta.
U zadnje dve godine u 2 derbija ste izjednacili
sa neregularnim golom i sad opet niko ne zna dal je ili ne
a svira se u vasu korist

Ivan

pre 5 godina

Pogledajte snimak gola pa ćete videti zašto nema snimka sa kamere koja je snimila prvi kadar i koja je bila paralelno sa golom. Kamerman je snimio taj kadar i okreće se i odlazi ka sredini terena. S obzirom na teorije zavere verovatno je vidovit pa nije hteo da snimi spornu situaciju.

Zika

pre 5 godina

@AtG
Kakav nestanak snimka, o čemu ti pričaš? Još si dobio gomilu pluseva. Pa lepo se vidi da se kamerman koji je držao tu kameru odmah pomerio odatle. Ali džabe vama grobraima pričati. Živite u samobmani i lepo vam tako.

komnen barjaktar

pre 5 godina

Po grobarima i cuvenom im Stojketu gol je onda kada se lopta zaustavi u mrezi, sve dok ne dodirne mrezu nije gol.Gol bre iz svemirskog broda se video.

Pedja

pre 5 godina

Da li je moguce, da se ne postave dve male kamere na samim gol linijama? Ne pricam o kamerama u prenosu sa tribina, nego o malik kamericama koje bi polkrile same gol linije. Upravo zbog ovih stvari, da znamo ko je pogresio a ko ne.

Sramno

pre 5 godina

Tzv ofsajd kamere su do pre koju godinu stajale na gol liniji zašto su pomerene?!??
Jedino logično objašnjenje je da neko želi da se ne vidi da li je sudija u pravu ili ne, tj da sakrije greške sudija i slučajne i one namerne.

Пера Ждера

pre 5 godina

После одбране Партизановог голмана лопта пада на гол линију и враћа се у терен, по свим законима физике угао под којим је одскочила мора бити исти углу под којим је пала на линију. Тако да дилеме нема да ли је била унутар гола или не

kimiko

pre 5 godina

Stojke više nije ljut. On sada voli drzavljanstva. Ja cuo da je podneo zahtev za sve pasoše...FNRJ, bivše Juge, Srbije i Crne Gore, Srbije, Slovenije...:)

Реакција

pre 5 godina

За теоретичаре завере, који причају о фамозној камери која је при извођењу корнера била на линији, па је нестала, да би се ваљда прикрило нешто.
Да, камера је била ту, али код камермана који се шета и снима детаље из руке. Лик је снимио кадар по који је дошао, два играча који су код корнер заставице и буквално након центаршута окреће камеру и креће ка центру, што се може видети на снимку са трибине.

Vladimir

pre 5 godina

Bila je kamera uz liniju jer imate snimak samog izvodjenja kornera koji traje 6 sekundi(ide snimak sudije i dva zvezdina igraca koja stoje u uglu pa zumira
Stojketa pa dodavanje i centrašut)i dok lopta ide prelazi na kameru sa zapada. E sad zasto nema citava akcija sa te kamere veliko je pitanje.

mg pro

pre 5 godina

Samo vama nije jasno gdje je kamera sto je bila pored kornera. Malo ukljucite mozak...sve se vidi na snimku. Covjek nosi kameru pored igraca i
kada je lopta ubacena odlazi...ali vi kazete nema snimka neko krije.Vecina vjeruje sta god im se napise ne razmislja glavom.

i love your life

pre 5 godina

@it’s my life Postoji, to ste vi, Vaše Veličanstvo! Ne ljutite se ako vas oslovim sa Dijamant margarin pošto se u sve mešate? :-)

Samo Partizan i majka Srbija!

pre 5 godina

(Piksi, 24. septembar 2018 23:37)

Ne, sine. Jedino je 100% sigurno da smo vas oducili od fudbala u derbiju. Niste znali dal ste posli il ste dosli. :*

Dvostruki aršini

pre 5 godina

Александар, 24. septembar 2018 22:43

Ma šta nam napriča? Otimaju vam, iz očiju vam kradu, a vi tako potlačeni i opljačkani osvojiste 8 titula u poslednjih 11 godina! To može, ali u bajkama. Znaš ono Ivica i Marica, Pepeljuga, Crvenkapa ....

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

Znaci u Srbiji niko ništa ne zna.Da li postoji neko ko sve ZNA!Pitanje je sad!!!
(it’s my life, 24. septembar 2018 22:22)
Ima jedan...kazu SVE zna, ali nije na raspolaganju, radi po ceo dan.

Navijac Millwall-a

pre 5 godina

Gol ili nije gol? Sve jedno je. Namestaljka nije u sudijama, nego u izreziranoj igri. Partizan je igrao na krilima navijaca koji su jasnim povicima 'Uprava napolje!' protiv Rada stavili do znanja svoje misljenje. Nakon toga Partizan igra kao u najboljim danima protiv blede Zvezde, kako bi se razmisljanje navijaca preusmerilo ka nebitnim stvarima kao sto je gol ili nije gol. Niko vise ne razmislja o bezidejnoj igri iz prethodnih kola Partizana. Srpski fudbal je reziraniji od svih rijaliti programa zajedno! Upamite to!

ziki

pre 5 godina

Drago mi je da se razlikujemo i po izjavama i po svemu ostalom od rupaša....savić go sto posto bambi nisam siguran da li je go bio ili ne...milojević go je bio,obojeni pola metra lopta prešla,boaći metar prešla,bata verujem sudiji ali verujem i stojkoviću to je ta razlika koja se ispoljava i čini jedne normalnim a druge(neću da kažem ono što je obojeni rekao za stojkovića)......

Раде

pre 5 godina

Мало се сви правимо луди. Математички је врло лако да се докаже да ли је лопта цела била иза линије или није. Дакле, морамо да знамо колико је метара камера која је снимала ситуацију била удаљена од корнер заставице и колико метара има од ње до гол линије где је лопта имала правац ка мрежи. Такође и колико имамо од те тачке на гол линији до друге, лопти ближе стативе. Узимајући у обзир пречник лопте и углове тих "троуглова" у односу на гол линију и момемат када је голман био у контакту с лоптом лако можемо да видимо истину. Ако се истина жели. Моје објашњење је мало поједностављено, али ко жели схватиће.

Vojvoda Momcilo

pre 5 godina

Kad je Zvezda bila ostecivana godinama jos od Tadica, ne samo Zvezda vec svi ostali klubovi protiv kojih je igrao Partizana - Ni reci tada. Danas ovaj cist gol ko suza i odmah spinovanje
(Blok45, 24. septembar 2018 22:20)

Tadic koji vam je doveo Gazprom?

Bozza

pre 5 godina

Kad je Zvezda bila ostecivana godinama jos od Tadica, ne samo Zvezda vec svi ostali klubovi protiv kojih je igrao Partizana - Ni reci tada. Danas ovaj cist gol ko suza i odmah spinovanje
(Blok45, 24. septembar 2018 22:20)

Izgleda da je od tog uticaja nekom "oštećivan?!?" i mozak!!!

Nenad

pre 5 godina

Svaka čast za Tošića vredi više od celog Partizana jedino priznao da je lopta ušao sta je 20m od gola, a sudija nekoliko metara. Stojkovića staviti na detektor laž a da vidimo da je bio gol i da stvarno mu je sramota da je Srbin????? Tošiću brz oporavak vrediš više i od uprave Partizana

Bocko

pre 5 godina

Gol tehnologija je OBAVEZNA u LE i imaju je svi učesnici grupne faze. Partizan je ima gol tehnologiju jer je prošle godine igrao u grupnoj fazi LE. Postavlja se pitanje zašto gol tehnologija na stadionu JNA ne radi, ili možda radi, ali ne žele da pokažu snimak, jer im odgovara da pričaju da su oštećeni.

chox

pre 5 godina

Pomocni sudija se nalazio na 5 metara od lopte i iako je za pola koraka bio udaljen od gol-aut linije mogao je jedino on 100 posto da vidi je li usla a Stojkovica pogotovu i ostala nebulozna saopstenja na obe strane ne bi da komentarisem

NNN

pre 5 godina

Neoboriv dokaz da je gol regularan:
[link]
(Igor, 24. septembar 2018 23:19)

Bravo, majstore!

U moru besmislenih "dokaza" u kojima se povlače kojekakve linije na JEDNOJ slilci, bukalno sam morao da sačekam 24h da neko upotrebi mozak i da skapira da je za 3 dimenzije potrebno DVE slike iz RAZLIČITIH uglova!

Dakle, da bi se znalo gde tačno treba da se povuče vertikalna linija, neophodna vam je slika iz drugog ugla da se vidi gde je lopta u odnosu na stativu i onda se proporcionalno za tu udaljenost pravi projekcija.

Čak i da je ispalo suprotno, bilo bi onako kako je sudija presudio, a on se konsultovao s pomoćnikom koji bi trebalo da je imao najbolji ugao, ali opet se sve odigralo brzo i centimetri su odlučivali...

Kako god, to nije sprečavalo ni jedne, ni druge da se ispljuju po suprotnom taboru :(

Režim je zadovoljan jer se javnost bakće nebitnim stvarima,
a što je najgore ni predstavnici Zvezde ne smeju da se pogledaju u ogledalo zbog očajne igre,
ni predstavnici Partizana zbog promašaja,
najlakše je da se priča o zaverama :(

Alkos

pre 5 godina

Ne znam 100% da li je bio gol ali je dignuta tenziju samo zbog zapaljive izjave coveka koji bi trebao da bude najiskusniji i najzreliji na terenu , a ponaša se kao običan balavac. Jednaka bi nepravda bila i da gol nije priznat, sudija je poslusao pomocnika i priznao gol. Sta je on tu mogao drugačije da uradi i ko je spreman da se kladi u sve sto ima da nije bio gol ? Posto se iz snimka jasno vidi da Stojkovic ostvaruje prvi kontakt sa loptom sa potpuno ispruzenom rukom, koju onda gura van, polozaj njegovog tela pri padu ukazuje gde se lopta nalazila buduci da pada u pravcu gde je ostvario prvi kontakt sa loptom jer nije avion da menja pravac u letu.

baki

pre 5 godina

Gordi, 24. septembar 2018 23:46
greska sa linearnim deljenjem duzine u perspektivi u ovom slucaju pravi gresku u stranu tvrdnje da lopta nije presla gol liniju. ako bi se uzela u obzir distorzija duzine kao sto (pravilno) kazes, vertikala bi stajala jos blize stativi. Lopta je u stvarnosti jos dublje u golu nego sto ova analiza tvrdi

rambo amadeus2

pre 5 godina

После одбране Партизановог голмана лопта пада на гол линију и враћа се у терен, по свим законима физике угао под којим је одскочила мора бити исти углу под којим је пала на линију. Тако да дилеме нема да ли је била унутар гола или не
(Пера Ждера, 24. septembar 2018 22:43)

hahah, nevezano za to da li je gol ili ne, ovi zakoni fizike su mi zanimljivi. Koji li su to? Njutnovi?
ti ocigledno nikad nisi igrao (cak i gledao) kosarku. Pa covece mozes sa felsom da bacis loptu pod uglom 45stepeni napred ka podu i da se ona vrati na tvoju stranu posle odbijanja...

Mirni !

pre 5 godina

Imam svoje mišljenje o situaciji o kojoj se piše. Naravno da je različito od mnogih. Moja dilema je u sledećem : Zašto pomoćni sudija iza gola, i to oba, stoji sa iste strane sa koje se nalazi pomoćni sudija na "aut-liniji" ? Mislim da bi tada mogao da bude pozicioniran na porepčoj liniji gola i time bi dileme bile manje a i sumnje. Imali bi odluku dvojice pomoćnika i , time, manju šansu za grešku. Ovako, u ovoj situaciji, ni jedna od dva pomoćnika nisu bila na poprečnoj liniji. Sudija na "aut-liniji" do 1 metar u terenu a sudija iza gola do 1 metra iza linije!Istina je da se fudbal se ve više ubrzava. Verujem da su zato i uvedene dodatne sudije.Pa kad već jesu onda bi bilo dobro da promne položaj. Barem dok se ne omoguće tehničke mogućnosti za otklanjanje ovih složenih situacija. Čudim se ljudima "od struke" članovima različitih sudijskih tela da o ovome nemaju svoj stav i da ovo, već, nije učinjeno !

miško

pre 5 godina

Zašto niko ne konsultuje pomoćnog sudiju,kako oceniti sudiju na liniji, pomoćnog i glavnog za koga je utvrdjeno, da je sve sporne situacije sudio u korist Partizana.SOS grobarski i Raka.Na Areni nisam gledao.Iz uprave Partizana opet pominju "zle veštice ,kamione,avijone,milione" a nemaju blage veze sa igrom koja odgovara klubu renomea Partizan.

Shomy

pre 5 godina

Gol cist kao suza je da lopta dira mrezu. Svi gledaju snimak po par puta i ne mogu da odrede tako da sudija moze da bude iskusan ali je ipak to delic sekunde. Za mene gol nije jer navijam za Partizan, za navijace Zvezde je gol. Zavrseno 1-1 i kraj. Kao da je bitno sada da li je ili nije gol. Kad smo mi nesposobni da damo jos neki nego cim povedemo mi se svi vratimo u 16. Dobar derbi, bez tenzija, tuca i grubih starova. Igraci na terenu su pomagali jedni drugima i svaka im cast. A ove buzdovane iz uprava koji non stop kritikuju i kukaju(mislim na oba tabora) proterati iz fudbala. Partizanu i Zvezdi se pomaze godinama u nazad, nisam video da je bilo ko imao simpatije sudija na derbiju. To sto kod nas ima dve kamere koje vise snimaju publiku nego igru ne znaci da je sudija pogresio. Uglovi su razliciti, iz jednog je usla, iz drugog nije. Neka nasi nastave da igraju kao u derbiju svaku sledecu i nema zime. Zvezda ce u jednom trenutku sigurno da padne jer liga sampiona i nasa dzumbus liga nemaju veze. Ja nisam razumeo da mi igramo sa 3 zadnja vezna i bez spica na kraju. El mi stvarno nismo mogli da nadjemo nekog spica da moze da menja ili nam je dovoljan prednji vezni u tom slucaju.

POPE

pre 5 godina

Iz Partizana tvrde da linijski sudija nije bio dobro pozicioniran.Slazem se jer je bio jedno pola metra daleko od linije.I u tom polozaju je presudio da je lopta presla celim precnikom.NJegovim pomeranjem do gol linije ulazak lopte u gol za njegov pogled bi bila jos veca ! Tako da iz Partizana ne treba da se hvataju za ovaj dokaz.Inace se radi o nasem najiskusnijem i najboljem sudiji na tom mestu inace ne bi bio u Mazicevom timu.I treba mu verovati jer je sigurno video mnogo bolje od svi nas koji obojeno komentarisemo.

Istina

pre 5 godina

Kako je moguce da ne znate da je gol? Cemu vi sluzite? Mozda ne zelite da se zamerate partizanu jer ste vecina na njegovom platnom spisku? Kako moze jedan Kolina,nekadasnji najbolji sudija na svetu,da pogleda snimak tog gola i odmah iznese svoje misljenje,tj.svoju sigurnost o tom golu a vi jos uvek ne znate?
Covek je odmah izjavio,sto je svakom,ko ima malo bolji vid jasno,lopta je usla u gol skoro pola metra i cist je kao suza.

http://nedeljnikafera.net/najbolji-svetski-sudija-svih-vremena-kolina-tvrdi-partizan-nema-prava-da-se-buni-njihov-golman-je-vadio-loptu-pola-metra-iz-gola/

Александар

pre 5 godina

У историји светског фудбала није се десило да се овакав шут призна као гол. Да је био по земљи, можда би било за размишљање, али овако у ваздуху, када ниједан судија на свету не би био сигуран, признати гол, то може само Црвеној Звезди у Србији. По коментарима се види да су навијачи Звезде научили да њихови љубимци добијају мечеве крађом, они се тиме и поносе. Нађите један дерби где је Звезда оштећена, а да је Партизану признат непостојећи гол. Ту је и разлика међу нама, обичним навијачима, не оним нарко дилерима са трибина, што ми деценијама трпимо крађу, отимање, али опет опстајемо. Преживећемо ми, навијачи Партизана, и ово, немогуће је уништити авангарду, слободни дух Србије. Преживећемо чак и ову нашу управу.

Blok45

pre 5 godina

Kad je Zvezda bila ostecivana godinama jos od Tadica, ne samo Zvezda vec svi ostali klubovi protiv kojih je igrao Partizana - Ni reci tada. Danas ovaj cist gol ko suza i odmah spinovanje

Piksi

pre 5 godina

Da li je bio gol 100% nikad necemo biti sigurni, ali da je partizan komsija mali u to smo svi sigurni 100%, da ih je ulazak Zvezde u LS dokrajcio u to smo sigurni 100% i na kraju da ce da kmece do kraja godine ili ti prvenstva posle svakog kola, oce u to smo sigurni 100% .....

Gordi

pre 5 godina

Neoboriv dokaz da je gol regularan:
[link]
(Igor, 24. septembar 2018 23:19)

Dobio bi keca na kontrolnom iz nacrtne geometrije..Sa naukom nema polemisanja.
Centimetri i ostale navedene računice i koještarije koje su varijabilne zbog distorzije prostora snimka pod uglom mogu da budu dokaz samo neznalici. Jedino sta je merodavno su ose koje definisu ravni. One nisu varijabilne cak ni pod uglom. I ko je to naučio kad je tome vreme bilo na času matematike jasno mu je da gola nije bio što je odmah i bilo očigledno svakom malo iskusnijem igraču bilijara. Ostali su mogli da zaustave frejm povuku ose i vide da je lopta koji centimetar na liniji i to je sve. Naravno u Srbiji nije važno šta kaže sveska iz matematike već šta većina odluči da joj treba.

Sabre

pre 5 godina

Bravo Toske, a Stojkovicu ovako pompezna izjava nije trebala, realno. Niko ne moze da bude 100% siguran, ali cinjenica je da maltene svakome deluje daleko vise kao gol nego kao da nije. Sto govori sta.. da je sudija doneo ispravnu odluku. Imas delic sekunde, napravis odluku i to je to. Cak i da je pogresio, pogresio je za milimetar, a Partizani oko toga prave epsku sagu i zaveru na drzavnom nivou, zaboravljajuci kako je nas taj isti Grujic izmasakrirao protiv Vojvodine, npr.

Ovog puta je covek postupio pravilno.. pitao lika koji je od svih nas najbolje video, on je rekao da je lopta usla i to je to. Nije ni NALIK onoj situaciji gde je Zvezdin igrac izasao pola metra u gol aut a Partizanov napucao loptu u svoju ruku pa u gol, pa su ipak oba gola priznata. Ovde je bilo jedno 80/20% i covek je doneo odluku koju bi i 99% grobara donelo da ih neko objektivno pita, i da nema veze sa Partizanom ili Zvezdom. Kada to sebi priznate, braco grobari, lakse ce vam biti. A na temu da se ne svira ako nisi 100% siguran, mogu samo da se nasmejem.. ideja da sudije sviraju stvari samo kad su 100% sigurni je presmesna cak i za vas. Nisu roboti, ljudi su, koji mogu i da pogrese, bez ikakve zle namere, ali kada su vise od 50% sigurni onda dosudjuju to sto dosudjuju,jer inace po sopstvenom internom kriterijumu ostecuju klub kome nisu svirali to sto su videli, zar ne?!

Шомика_ЦЗВ

pre 5 godina

Da li se genije odrekao drzavljanstva ili je pogazio svoju rec?
(Markoni, 24. septembar 2018 22:26

Naravno da je pogazio reč, nije mu prvi, a verovatno ni zadnji put.

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Moram da ponovim da je prosto neverovatno da je jedan detalj ostao potpuno nezapažen-Lopta posle izbijanja pada na gol liniju i podiže kreč! Ako nije prešla gol liniju kako posle očiglednog izbijanja pada na liniju? Ovo je materijalni dokaz da je gol regularan i svaka dalja polemika je bespotrebna!
Ko ne veruje neka pogleda i uveri se!

ddd

pre 5 godina

A najjaci je vujadin koji je gledao slike... Jel to onu sliku iz paint sa dve crvene crte, koje ako pomeris u desno lopta nije usla, a u levo, onda je usla.
Jedina relevantna analiza gola je graficka projekcija sa paralelnim linijama u prostoru, gde se tacno i bez sumnje vidi polozaj lopte. Lopta je pola u golu a pola na liniji. Kraj price. Nije gol. Sudija sram te bilo.

Sabre

pre 5 godina

Преживећемо ми, навијачи Партизана, и ово, немогуће је уништити авангарду, слободни дух Србије. Преживећемо чак и ову нашу управу.
(Александар, 24. septembar 2018 22:43)

BAHAHAHAHAHAHA. Avangarda srpskog fudbala i drustva koja se deli na 10 frakcija koje umesto da navijaju za svoj klub tuku se na i van stadiona? Ili ona koja grafitima kontaminira ceo grad, pritom besramno prisvajajuci neke ciste Zvezdase kao grobare?! Ili mozda ona kojoj u upravi sedi kompletno rezimska ekipa od svog nastanka, kao VOJNOG kluba, PROTIV koga je nastala Zvezda kao klub mladih intelektualaca, umetnika i generalno pobunjenika protiv drzavnog mezimca?

Znam da ste majstori zamene teza ali evo, ne mrzi me da ti odgovorim i po deseti put.
1.) Prosli derbi i fantomski penal posle cistog starta na loptu
2.) DVE ruke a ne jedna koje su igrale loptom posle suta Djurdjevica
3.) Situacija od pre par godina kada dajete gol iz kontre koja je nastala nakon NIKAD OCIGLEDNIJEG i prilicno grubog faula nad Milijasem na sredini terena

Ovo su samo tri onako, sto se kaze, sa vrha glave, mogu svakako da nastavim ohoho ako bas hoces da se igramo...

komnen barjaktar

pre 5 godina

Po grobarima i cuvenom im Stojketu gol je onda kada se lopta zaustavi u mrezi, sve dok ne dodirne mrezu nije gol.Gol bre iz svemirskog broda se video.

Strela

pre 5 godina

Dilemu može da reši upravo Stojković kada bi bio pošten, ali poznajući njegovo poštenje iz prethodnog perioda do toga neće doći.Pogotovo posle one izjave u vezi pasoša odmah posle utakmice.
Ni on sam nije svestan kakav ČOVEK bi bio da prizna ali neće da navlači gnev navijača.
Lično meni, njegovo ponašanje dok je gledao snimak sa mobilnog telefona iza gola i ponašanje kada je glavni sudija pokazao na centar ukazuje na to da je bio gol.

navijac

pre 5 godina

E pa u tome i jeste problem! Ni taj 'sudija Djokic' nije mogao sto posto da bude siguran da li je gol, ali je brze bolje rekao da jeste po principu 'bolje da ostetim Partizan, nego ne daj boze da ostetim drzavnu mezimicu'!!!!

Пера Ждера

pre 5 godina

После одбране Партизановог голмана лопта пада на гол линију и враћа се у терен, по свим законима физике угао под којим је одскочила мора бити исти углу под којим је пала на линију. Тако да дилеме нема да ли је била унутар гола или не

Mozdana vijuga

pre 5 godina

@Kad je Zvezda bila ostecivana godinama jos od Tadica, ne samo Zvezda vec svi ostali klubovi protiv kojih je igrao Partizana - Ni reci tada. Danas ovaj cist gol ko suza i odmah spinovanje
(Blok45, 24. septembar 2018 22:20)


Ne brukaj se molim te,gotovo da nije bilo utakmice koju je protivnik zavrsio kompletan ili vam nije sviran penal,pardon "zvezdanesterac",jer niste mogli nikoga da dobijete.Cuj protiv Partizana a svirali vam po dva penala za poluvreme ili kad igraca lopta pogodi u butinu.Uostalom imas kompilacije na youtube sudjenja na vasim utakmicama kad vam se cela Srbija smejala."Cist gol ko suza" :)))),videli Mrkela iz loze i Miloje sa klupe,cccc....

AtG

pre 5 godina

Najzanimljiviji detalj je nestanak snimka kamere sa linije o čemu su pisali neki mediji. Dakle, postojala je i ta kamera s boljom pozicijom. Ono što takođe bode oči je da niko više ne piše o sjajnoj igri Partizana koji je nadigrao Zvezdu u svim elementima igre. Zato su i tako oštre izjave Mrkele i onog tragikomičnog Mijailovića a kao veoma nekorektan i sujetan poneo se i Milojević. Za dan-dva kad se zaboravi nadmoć Partizana oglasiće se i Terzić, koji se po običaju skriva posle loše igre ili rezultata.

MarcoPolo

pre 5 godina

Da, lepo ste to rekli. Da je stojao pola metra levo, mogao je da bude 100% siguran. Ali stvar je u tome što ni on nije stajao u liniji, već najmanje metar iza i iz te pozicije nikako nije mogao da vidi da li je lopta ušla u gol ili ne. Napamet priznat gol u koji niko realan nije siguran.

Zika

pre 5 godina

@AtG
Kakav nestanak snimka, o čemu ti pričaš? Još si dobio gomilu pluseva. Pa lepo se vidi da se kamerman koji je držao tu kameru odmah pomerio odatle. Ali džabe vama grobraima pričati. Živite u samobmani i lepo vam tako.

kimiko

pre 5 godina

Stojke više nije ljut. On sada voli drzavljanstva. Ja cuo da je podneo zahtev za sve pasoše...FNRJ, bivše Juge, Srbije i Crne Gore, Srbije, Slovenije...:)

Dillinger

pre 5 godina

Ja sam Grobar I mozda je lopta I usla ali se u tako sumljivim situacijama gol uglavnom ne priznaje bez obzira ko je bio u napadu ali ovo je banana liga I ovde nista normalno ne vazi.....uostalom pogledajte ko vodi Zvezdu I Partizan, ko vodi FSS I ko nam je selektor......

marx

pre 5 godina

pricas o ovom golu nesto a i dalje
verujes da je Djurdjevic dao gol rukom
svasta sa vama pa ne vredi o cemu covek sa tobom
da prica i kako da ti veruje bilo sta.
U zadnje dve godine u 2 derbija ste izjednacili
sa neregularnim golom i sad opet niko ne zna dal je ili ne
a svira se u vasu korist

mikicar

pre 5 godina

Pa kako bre ne znate? Pitajte Mrkelu i Miloja, oni su videli sa svojih pozicija da je lopta pola metra do metar u golu. Batica, koji je bio bliži događaju kaže da se nije moglo videti, ali Mrkela i Miloje su videli.

Sramno

pre 5 godina

Tzv ofsajd kamere su do pre koju godinu stajale na gol liniji zašto su pomerene?!??
Jedino logično objašnjenje je da neko želi da se ne vidi da li je sudija u pravu ili ne, tj da sakrije greške sudija i slučajne i one namerne.

Vladimir

pre 5 godina

Bila je kamera uz liniju jer imate snimak samog izvodjenja kornera koji traje 6 sekundi(ide snimak sudije i dva zvezdina igraca koja stoje u uglu pa zumira
Stojketa pa dodavanje i centrašut)i dok lopta ide prelazi na kameru sa zapada. E sad zasto nema citava akcija sa te kamere veliko je pitanje.

mg pro

pre 5 godina

Samo vama nije jasno gdje je kamera sto je bila pored kornera. Malo ukljucite mozak...sve se vidi na snimku. Covjek nosi kameru pored igraca i
kada je lopta ubacena odlazi...ali vi kazete nema snimka neko krije.Vecina vjeruje sta god im se napise ne razmislja glavom.

Nenad

pre 5 godina

Svaka čast za Tošića vredi više od celog Partizana jedino priznao da je lopta ušao sta je 20m od gola, a sudija nekoliko metara. Stojkovića staviti na detektor laž a da vidimo da je bio gol i da stvarno mu je sramota da je Srbin????? Tošiću brz oporavak vrediš više i od uprave Partizana

Dvostruki aršini

pre 5 godina

Александар, 24. septembar 2018 22:43

Ma šta nam napriča? Otimaju vam, iz očiju vam kradu, a vi tako potlačeni i opljačkani osvojiste 8 titula u poslednjih 11 godina! To može, ali u bajkama. Znaš ono Ivica i Marica, Pepeljuga, Crvenkapa ....

Ivan

pre 5 godina

Pogledajte snimak gola pa ćete videti zašto nema snimka sa kamere koja je snimila prvi kadar i koja je bila paralelno sa golom. Kamerman je snimio taj kadar i okreće se i odlazi ka sredini terena. S obzirom na teorije zavere verovatno je vidovit pa nije hteo da snimi spornu situaciju.

ziki

pre 5 godina

Drago mi je da se razlikujemo i po izjavama i po svemu ostalom od rupaša....savić go sto posto bambi nisam siguran da li je go bio ili ne...milojević go je bio,obojeni pola metra lopta prešla,boaći metar prešla,bata verujem sudiji ali verujem i stojkoviću to je ta razlika koja se ispoljava i čini jedne normalnim a druge(neću da kažem ono što je obojeni rekao za stojkovića)......

i love your life

pre 5 godina

@it’s my life Postoji, to ste vi, Vaše Veličanstvo! Ne ljutite se ako vas oslovim sa Dijamant margarin pošto se u sve mešate? :-)

Vojvoda Momcilo

pre 5 godina

Kad je Zvezda bila ostecivana godinama jos od Tadica, ne samo Zvezda vec svi ostali klubovi protiv kojih je igrao Partizana - Ni reci tada. Danas ovaj cist gol ko suza i odmah spinovanje
(Blok45, 24. septembar 2018 22:20)

Tadic koji vam je doveo Gazprom?

Samo Partizan i majka Srbija!

pre 5 godina

(Piksi, 24. septembar 2018 23:37)

Ne, sine. Jedino je 100% sigurno da smo vas oducili od fudbala u derbiju. Niste znali dal ste posli il ste dosli. :*

Bocko

pre 5 godina

Gol tehnologija je OBAVEZNA u LE i imaju je svi učesnici grupne faze. Partizan je ima gol tehnologiju jer je prošle godine igrao u grupnoj fazi LE. Postavlja se pitanje zašto gol tehnologija na stadionu JNA ne radi, ili možda radi, ali ne žele da pokažu snimak, jer im odgovara da pričaju da su oštećeni.

strucnjak

pre 5 godina

Najiskrenije iz jednog ugla deluje kao cist gol iz drugog kao cista odbrana... Tvrditi da je gol ili nije gol mogu samo basbas nepristrasni navijaci! Inace sam stvarno veliki navijac Zvezde i nisam siguran da li je usla celim precnikom... 51% da jeste 49% da nije. U krajnjoj liniji jako je lose odigrala Zvezda i to je ono na sta treba svako iz i oko kluba da obrati paznju, a ne da se prepucava da li je gol ili ne!

Раде

pre 5 godina

Мало се сви правимо луди. Математички је врло лако да се докаже да ли је лопта цела била иза линије или није. Дакле, морамо да знамо колико је метара камера која је снимала ситуацију била удаљена од корнер заставице и колико метара има од ње до гол линије где је лопта имала правац ка мрежи. Такође и колико имамо од те тачке на гол линији до друге, лопти ближе стативе. Узимајући у обзир пречник лопте и углове тих "троуглова" у односу на гол линију и момемат када је голман био у контакту с лоптом лако можемо да видимо истину. Ако се истина жели. Моје објашњење је мало поједностављено, али ко жели схватиће.

Реакција

pre 5 godina

За теоретичаре завере, који причају о фамозној камери која је при извођењу корнера била на линији, па је нестала, да би се ваљда прикрило нешто.
Да, камера је била ту, али код камермана који се шета и снима детаље из руке. Лик је снимио кадар по који је дошао, два играча који су код корнер заставице и буквално након центаршута окреће камеру и креће ка центру, што се може видети на снимку са трибине.

baki

pre 5 godina

Gordi, 24. septembar 2018 23:46
greska sa linearnim deljenjem duzine u perspektivi u ovom slucaju pravi gresku u stranu tvrdnje da lopta nije presla gol liniju. ako bi se uzela u obzir distorzija duzine kao sto (pravilno) kazes, vertikala bi stajala jos blize stativi. Lopta je u stvarnosti jos dublje u golu nego sto ova analiza tvrdi

Bozza

pre 5 godina

Kad je Zvezda bila ostecivana godinama jos od Tadica, ne samo Zvezda vec svi ostali klubovi protiv kojih je igrao Partizana - Ni reci tada. Danas ovaj cist gol ko suza i odmah spinovanje
(Blok45, 24. septembar 2018 22:20)

Izgleda da je od tog uticaja nekom "oštećivan?!?" i mozak!!!

chox

pre 5 godina

Pomocni sudija se nalazio na 5 metara od lopte i iako je za pola koraka bio udaljen od gol-aut linije mogao je jedino on 100 posto da vidi je li usla a Stojkovica pogotovu i ostala nebulozna saopstenja na obe strane ne bi da komentarisem

miško

pre 5 godina

Zašto niko ne konsultuje pomoćnog sudiju,kako oceniti sudiju na liniji, pomoćnog i glavnog za koga je utvrdjeno, da je sve sporne situacije sudio u korist Partizana.SOS grobarski i Raka.Na Areni nisam gledao.Iz uprave Partizana opet pominju "zle veštice ,kamione,avijone,milione" a nemaju blage veze sa igrom koja odgovara klubu renomea Partizan.

Alkos

pre 5 godina

Ne znam 100% da li je bio gol ali je dignuta tenziju samo zbog zapaljive izjave coveka koji bi trebao da bude najiskusniji i najzreliji na terenu , a ponaša se kao običan balavac. Jednaka bi nepravda bila i da gol nije priznat, sudija je poslusao pomocnika i priznao gol. Sta je on tu mogao drugačije da uradi i ko je spreman da se kladi u sve sto ima da nije bio gol ? Posto se iz snimka jasno vidi da Stojkovic ostvaruje prvi kontakt sa loptom sa potpuno ispruzenom rukom, koju onda gura van, polozaj njegovog tela pri padu ukazuje gde se lopta nalazila buduci da pada u pravcu gde je ostvario prvi kontakt sa loptom jer nije avion da menja pravac u letu.

Lars

pre 5 godina

Komentator se jos hvali kako Arena prenosi derbi sa cak 9 kamera(?), a nemaju 2 kamere velicine pakle cigara na gol liniji koje mogu da se nadju za 50e..

Navijac Millwall-a

pre 5 godina

Gol ili nije gol? Sve jedno je. Namestaljka nije u sudijama, nego u izreziranoj igri. Partizan je igrao na krilima navijaca koji su jasnim povicima 'Uprava napolje!' protiv Rada stavili do znanja svoje misljenje. Nakon toga Partizan igra kao u najboljim danima protiv blede Zvezde, kako bi se razmisljanje navijaca preusmerilo ka nebitnim stvarima kao sto je gol ili nije gol. Niko vise ne razmislja o bezidejnoj igri iz prethodnih kola Partizana. Srpski fudbal je reziraniji od svih rijaliti programa zajedno! Upamite to!

Pedja

pre 5 godina

Da li je moguce, da se ne postave dve male kamere na samim gol linijama? Ne pricam o kamerama u prenosu sa tribina, nego o malik kamericama koje bi polkrile same gol linije. Upravo zbog ovih stvari, da znamo ko je pogresio a ko ne.

POPE

pre 5 godina

Iz Partizana tvrde da linijski sudija nije bio dobro pozicioniran.Slazem se jer je bio jedno pola metra daleko od linije.I u tom polozaju je presudio da je lopta presla celim precnikom.NJegovim pomeranjem do gol linije ulazak lopte u gol za njegov pogled bi bila jos veca ! Tako da iz Partizana ne treba da se hvataju za ovaj dokaz.Inace se radi o nasem najiskusnijem i najboljem sudiji na tom mestu inace ne bi bio u Mazicevom timu.I treba mu verovati jer je sigurno video mnogo bolje od svi nas koji obojeno komentarisemo.

Razocarani Srbin

pre 5 godina

pa da rts radi kao sto treba da radinovu utakmivu bi gledala cela Srbija....za sta li samo uzimaju 150 din mesecno?!...da gledam Vucica, Brnabicevu, Stefanovica... akupstinsku zadrugu...
Ne bih da omalovazam arenu,ali ako iko ume da uradi prenos i da postavi kamere kako treba, to je sportski deo RTS...

rambo amadeus2

pre 5 godina

После одбране Партизановог голмана лопта пада на гол линију и враћа се у терен, по свим законима физике угао под којим је одскочила мора бити исти углу под којим је пала на линију. Тако да дилеме нема да ли је била унутар гола или не
(Пера Ждера, 24. septembar 2018 22:43)

hahah, nevezano za to da li je gol ili ne, ovi zakoni fizike su mi zanimljivi. Koji li su to? Njutnovi?
ti ocigledno nikad nisi igrao (cak i gledao) kosarku. Pa covece mozes sa felsom da bacis loptu pod uglom 45stepeni napred ka podu i da se ona vrati na tvoju stranu posle odbijanja...

мосливоје

pre 5 godina

Ово је пропуст екипе која снима и преноси мечеве.Трбало би да знају где фа се поставексмере и шта је битно да снимају.

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

Znaci u Srbiji niko ništa ne zna.Da li postoji neko ko sve ZNA!Pitanje je sad!!!
(it’s my life, 24. septembar 2018 22:22)
Ima jedan...kazu SVE zna, ali nije na raspolaganju, radi po ceo dan.

Shomy

pre 5 godina

Gol cist kao suza je da lopta dira mrezu. Svi gledaju snimak po par puta i ne mogu da odrede tako da sudija moze da bude iskusan ali je ipak to delic sekunde. Za mene gol nije jer navijam za Partizan, za navijace Zvezde je gol. Zavrseno 1-1 i kraj. Kao da je bitno sada da li je ili nije gol. Kad smo mi nesposobni da damo jos neki nego cim povedemo mi se svi vratimo u 16. Dobar derbi, bez tenzija, tuca i grubih starova. Igraci na terenu su pomagali jedni drugima i svaka im cast. A ove buzdovane iz uprava koji non stop kritikuju i kukaju(mislim na oba tabora) proterati iz fudbala. Partizanu i Zvezdi se pomaze godinama u nazad, nisam video da je bilo ko imao simpatije sudija na derbiju. To sto kod nas ima dve kamere koje vise snimaju publiku nego igru ne znaci da je sudija pogresio. Uglovi su razliciti, iz jednog je usla, iz drugog nije. Neka nasi nastave da igraju kao u derbiju svaku sledecu i nema zime. Zvezda ce u jednom trenutku sigurno da padne jer liga sampiona i nasa dzumbus liga nemaju veze. Ja nisam razumeo da mi igramo sa 3 zadnja vezna i bez spica na kraju. El mi stvarno nismo mogli da nadjemo nekog spica da moze da menja ili nam je dovoljan prednji vezni u tom slucaju.

NNN

pre 5 godina

Neoboriv dokaz da je gol regularan:
[link]
(Igor, 24. septembar 2018 23:19)

Bravo, majstore!

U moru besmislenih "dokaza" u kojima se povlače kojekakve linije na JEDNOJ slilci, bukalno sam morao da sačekam 24h da neko upotrebi mozak i da skapira da je za 3 dimenzije potrebno DVE slike iz RAZLIČITIH uglova!

Dakle, da bi se znalo gde tačno treba da se povuče vertikalna linija, neophodna vam je slika iz drugog ugla da se vidi gde je lopta u odnosu na stativu i onda se proporcionalno za tu udaljenost pravi projekcija.

Čak i da je ispalo suprotno, bilo bi onako kako je sudija presudio, a on se konsultovao s pomoćnikom koji bi trebalo da je imao najbolji ugao, ali opet se sve odigralo brzo i centimetri su odlučivali...

Kako god, to nije sprečavalo ni jedne, ni druge da se ispljuju po suprotnom taboru :(

Režim je zadovoljan jer se javnost bakće nebitnim stvarima,
a što je najgore ni predstavnici Zvezde ne smeju da se pogledaju u ogledalo zbog očajne igre,
ni predstavnici Partizana zbog promašaja,
najlakše je da se priča o zaverama :(

Mirni !

pre 5 godina

Imam svoje mišljenje o situaciji o kojoj se piše. Naravno da je različito od mnogih. Moja dilema je u sledećem : Zašto pomoćni sudija iza gola, i to oba, stoji sa iste strane sa koje se nalazi pomoćni sudija na "aut-liniji" ? Mislim da bi tada mogao da bude pozicioniran na porepčoj liniji gola i time bi dileme bile manje a i sumnje. Imali bi odluku dvojice pomoćnika i , time, manju šansu za grešku. Ovako, u ovoj situaciji, ni jedna od dva pomoćnika nisu bila na poprečnoj liniji. Sudija na "aut-liniji" do 1 metar u terenu a sudija iza gola do 1 metra iza linije!Istina je da se fudbal se ve više ubrzava. Verujem da su zato i uvedene dodatne sudije.Pa kad već jesu onda bi bilo dobro da promne položaj. Barem dok se ne omoguće tehničke mogućnosti za otklanjanje ovih složenih situacija. Čudim se ljudima "od struke" članovima različitih sudijskih tela da o ovome nemaju svoj stav i da ovo, već, nije učinjeno !

Istina

pre 5 godina

Kako je moguce da ne znate da je gol? Cemu vi sluzite? Mozda ne zelite da se zamerate partizanu jer ste vecina na njegovom platnom spisku? Kako moze jedan Kolina,nekadasnji najbolji sudija na svetu,da pogleda snimak tog gola i odmah iznese svoje misljenje,tj.svoju sigurnost o tom golu a vi jos uvek ne znate?
Covek je odmah izjavio,sto je svakom,ko ima malo bolji vid jasno,lopta je usla u gol skoro pola metra i cist je kao suza.

http://nedeljnikafera.net/najbolji-svetski-sudija-svih-vremena-kolina-tvrdi-partizan-nema-prava-da-se-buni-njihov-golman-je-vadio-loptu-pola-metra-iz-gola/