1. Stojke sad da uradi sto i Vlado Georgijev:Samo vi vredjajte,naplaticu Vam sve,imam dobrog pravnika.
    (Sale, 24. septembar 2018 14:58)

    # Link komentara

  2. Spustaj Mitre.
     (Ljubisa livac, 24. septembar 2018 14:43)

    # Link komentara

  3. @ GOTOVO JE SIGURNO PRESLA LINIJU KAO I NA SKORASNJEM DERBIJU STO NIJE BILA U GOL AUTU. CUDNE KOECINENCIJE.
    (igi, 24. septembar 2018 07:15)
    Dete aj u školu da ti ne dodjem za uši da te uhvatim pa kod učiteljice na pravopis.
    (Ginekolog, 24. septembar 2018 13:09)

    # Link komentara

  4. Od kada se ovaj krele koji od skole ima veliki odmor razume u psihijatriju.
     (dragan, 24. septembar 2018 12:10)

    # Link komentara

  5. Ma, Mrkela u pravu. Najbolji ugao je imao on iz loze.
    Koja je on lobanja. Lupeta, a nije svestan toga. Veliko je pitanje, kome je zaista potrebna strucna pomoc.
    (zoran, 24. septembar 2018 11:46)

    # Link komentara

  6. Nisam nam rekao ništa što ne znamo. Predaj pasoš!!!
    (Falcao, 24. septembar 2018 11:25)

    # Link komentara

  7. Obim lopte je (skoro) 70 cm. Posto je cela usla u gol i Stojke je izbunario iz gola, ne bih rekao da je Mrkela puno pogresio, ali mu ova izjava svakako nije na mestu.

    Nismo zasluzili ni bod, ocajno smo igrali na kraju imali i srece. A najbitnije, kao funkcioner ne bi smeo sebi da dozvoli da se spusta na taj nivo: nikad nisam voleo saopstenja (iako smo mi prvi krenuli sa njima). Trenutno smo u boljem polozaju od Partizana, zelim da tako i ostane - a da bi se to ostvarilo moramo da gledamo samo naseg posla.
    (Nikola Radovanovic, 24. septembar 2018 10:31)

    # Link komentara

  8. Cist gol nazaloat...
    (Partizan, 24. septembar 2018 10:25)

    # Link komentara

  9. Sad mi je jasno zasto stadion Crvene zvezde zovu stadion Mitra Mirica!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pojedinci nemaju blama, 24. septembar 2018 01:52)


    Ma ne zovuga tako to je štamparska greška zovuga "Stadion Mile Kitić"
    (Stadion Čapraz divan, 24. septembar 2018 10:16)

    # Link komentara

  10. Bojim se da je on znao da je gol i pre pocetka tekme!
    (Dragan, 24. septembar 2018 10:14)

    # Link komentara

  11. Mitar - VAR Mrkela.
     (Smile, 24. septembar 2018 10:11)

    # Link komentara

  12. Licno, ne mogu da tvrdim da li je gol. Jednostavno, na osnovu snimka kamere, iako deluje da je 100% gol, ne moze to da se potvrdi (ugao kamere ne daje objektivnu sliku). Ljudi koji se bave matematikom, geometrijom, crtanjem bi verovatno i mogli da na osnovu zaustavljenog snimka, uzimanjem ugla kamere, ugla posmatranja i na kraju ugla polozaja lopte,stative,gol linije,golmana,naprave skicu koja bi nam dala teroretski odgovor da li je gol.Izjava golmana, medjutim,meni licno govori da je bio gol.Polazim od toga da u zivotu nista nije slucajno,pa tako i ovakva izjava koja je odraz ocaja (ili uglavnom nekog teskog stanja). Da li covek moze biti u ovakvom stanju i da li moze ovako nesto sramotno(bezobrazno u najmanju ruku) da izjavi,ako je siguran da nije bio gol i da govori istinu?Da je siguran da govori posteno i ispravno da li je bio gol ili ne,bio bi smiren i dao bi dostojanstven odgovor.Ovo je sve, ali ne i dostojanstveno.Meni licno,to ipak daje odgovor da li je bio gol.Na kraju,sudijina je poslednja.Inace,Partizan je odigrao mozda i najbolju utakmicu u dosadasnjem delu sezone i pokazao da ne zaostaje za Zvezdom u kvalitetu,koliko se to naglasavalo,pa tako moze se reci sezona tek pocinje.Zvezda se pokazala u bledom izdanju,uz napomenu da od pocetka sezone ni jednom nije odigrala,protiv nesto tezih rivala,u skladu sa svojim mogucnostima,igrackim kadrom.Solidna je odbrana,ali gde je sredina, pas, polukontra,zavrsnica (sta je sa Ebisiliom?).Moze to i nadam se da ce biti bolje.
    (Milan, 24. septembar 2018 10:09)

    # Link komentara

  13. To je ono kad lopov tvrdi da nije lopov!!!!!
    Za mezimicu po tome poznaju svi koji prate fudbal!!!!
     (Spale, 24. septembar 2018 09:59)

    # Link komentara

  14. mitar zadrugar
     (aleksandar, 24. septembar 2018 09:50)

    # Link komentara

  15. Govori covek koji je potpisao za Partizan pa za malo vecu kintu pljunuo na svoj potpis.....Ima nas koji te se secamo,dosao si u nas restoran da krkas i pijes toga dana....I tebi treba neko da poveruje!?
     (Spale, 24. septembar 2018 09:49)

    # Link komentara

  16. Pa valjda on zna najbolje dal je bio gol ili ne. Budite sigurni u to. Sigurno nije bez razloga takvo ponašanje. (ko je ovde lud, 24. septembar 2018 07:36)

    Dusa od coveka, a Mrkela i upozorava da nije bez razloga ovakvo ponasanje.
     (30*i ni jedna manje, 24. septembar 2018 09:44)

    # Link komentara

  17. Eee kad bi ga i Kolarov podržao i uradio isto pa da zauvek nestane ta "hemija" u reprezentaciji koju su isticali ovi gubitnici i prevrtljivci i da najzad za Srbiju igraju igrači iz ljubavi prema domovini a ne zbog svojih i menadžerovih interesa.
    (Sale, 24. septembar 2018 09:27)

    # Link komentara

  18. Uvedite Mrkelu u srpski fudbal, da znamo kada je gol.
    Partizan zgazio CZ.
     (LorD, 24. septembar 2018 09:23)

    # Link komentara

  19. Rece covek koji je desna ruka Zvezdana Terzica.
     (LorD, 24. septembar 2018 09:18)

    # Link komentara

  20. Vidim stotinak crno belih Vucelinih botova radi bez odmora i spavanja. Moram da vas obavestim da je utakmica zavrsena i da je gol priznat kao regularan. Sada nastavite sa kukanjem...
     (Bg, 24. septembar 2018 09:12)

    # Link komentara

  21. кад год чујем да неко користи реч "задојен" знам да је тај баш бап задојен
     (Тор, 24. septembar 2018 09:11)

    # Link komentara

  22. Мркела управо си пао. какво неваспитање с твоје стране.
     (Милош, 24. septembar 2018 09:10)

    # Link komentara

  23. Gospodine Mrkela,nece jos puno proci a Vas i vasu SNS-bratiju(Zvezdana,bracu Vucic,Kokezu i ostale) ceka bolno prizemljenje...Zao mi samo ove zaludjene SNS zvezdine "raje" koja veruje da su ovi zvezdini sportski uspesi trenutni,vezani sa SPORTOM.A znamo i Vi i ja da ovo sa SPORTOM veze nema...treba nam jak i bolan RESTART SISTEMA kako u sportu generalno,tako i u svim ostalim sferama drustva u Srbiji.Hvala i objavite mi komentar jer nisam vredjao niti krsio pravila foruma.
    (Milos, 24. septembar 2018 09:09)

    # Link komentara

  24. Mene je onakvo histerično ponašenje Stojkovića za ista zabrinulo, razumem ja da je on to izjavio u afektu, ali ti da se odričeš pasoša i da kažeš da te je sramota da si Srbin? Ne znam šta da mislim.
    (Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 21:54)

    Vazno da si uspeo-la da naucis da se potpisujes cirilicom Somike.
    (Karaburac, 24. septembar 2018 08:55)

    # Link komentara

  25. Ustali sendvičari počela radna nedelja.
     (jedan ip jedan glas, 24. septembar 2018 08:53)

    # Link komentara

  26. ajde pali za makedoniju, ovo je srbija...
     (Nesa, 24. septembar 2018 08:50)

    # Link komentara

  27. Zasto odmah reakcija? Pusti ga, cuti. Kako smo igrali, dobro smo prosli, bolje to da analiziramo, nego necije izjave.
     (as, 24. septembar 2018 08:44)

    # Link komentara

  28. Bice bolje na stadionu Mitar Mirac odnosno Marakani samo opusteno Stojke.
    (Momir, 24. septembar 2018 08:43)

    # Link komentara

  29. Лопови, отимачи, сецикесе, а видим и овај Мркела звани балерина је постао и доктор....човече па и ви и сви други знају да сте лопови, па Џајић је аболиран а не ослобођен кривице, за Терзића се и не зна кад је и како укинута потерница, човека крио Брано М. у земљи камена и крша....све у свему гадите ми се.
    (Мишо, 24. septembar 2018 08:41)

    # Link komentara

  30. Mitre , ti si funkcioner Crvene Zvezde,Ne spustaj se na palanacki nivo.
    (dokle vise, 24. septembar 2018 08:39)

    # Link komentara

  31. Vrlo pametan ovaj... nije ni cudo sto ih teraju kroz zakone da moraju da idu u skole, upravo da ne bi bili kao njihov predstavnik Mrkela
    (Alexi, 24. septembar 2018 08:38)

    # Link komentara

  32. Sram te bilo!

    Nije ni čudno kada si iz moralno posrnulog kluba
     (Nolan se ne čuje!, 24. septembar 2018 08:36)

    # Link komentara

  33. A ko je ovaj Mrkela ?!!
    (Nebitan lik, 23. septembar 2018 23:52)

    I kosarka i fudbal za tebe krecu od devedesetih. Ne znam cemu predrasude da je neko nebitan lik ako je igrao dok si ti jos skakutao kod tate iz jednog u drugo.
     (Toto-ko-tunjo, 24. septembar 2018 08:35)

    # Link komentara

  34. Cuj pola metra!!!
    (vuk, 24. septembar 2018 08:33)

    # Link komentara

  35. Mrkela, strucnjak...
     (Desa, 24. septembar 2018 08:30)

    # Link komentara

  36. Ovakva sramna izjava visokog foteljasa c. zvezde pokazuje svu bahatost jednog kluba. Moze mu se jer zivimo u sistemu aparthejda prema ostalim klubovima.
    Foteljas direktorskog ranga sa zavrsenom osnovnom skolom ima pravo da kreira doktorsku dijagnozu reorezentativcu i njegove zemlje. Zivela ti meni Srbijo.
    (Djalma, 24. septembar 2018 08:29)

    # Link komentara

  37. Mrkela, bolje da si cutao. Kakva bre izjava zadojena mrznjom, kakvo lecenje!? Covek hoce da se odrekne srpskog pasosa. Pa nek se odrekne. "Mnogo" cemo se svi potresti zbog toga. Ne vidim razlog da se odgovara na takvu nebuloznu izjavu. Ovako, valjamo se u istom blatu sa njima.
     (Skakac u stomak, 24. septembar 2018 08:27)

    # Link komentara

  38. Gledam Englesku i Spansku ligu redovno toliko ima sudijskih gresaka da ispada da su nase sudije zlato a ujedno po Srbima moraju da budu i bezgresni. Bolestan smo mi narod petljamo se u sve i sve najbolje znamo. Citam ove komentare i sta da kazem stvarno ovoj drzavi hvali bolnica. Pitam ja vas zajedno sa svim tim celnicima klubova ako nijedna kamera nije mogla da pokaze tacno na osnovu cega Partizanovi funkcioneri tvrde da nije gol a na osnovu cega Zvezdini tvrde da je gol? Pogledaj ovog Stojkovica on zbog jednog gola bi da se odrice drzavljanstva bolest brate sta drugo. Sto se nije odricao po Engleskoj itd nije smeo ni da pisne sudiji sto nije jurio Briha protiv Svajcarske? Sve junak do junaka. Da sam na mestu ovoga sudije kada bih ikako moglo da se dokaze da gol pa sve bi ih odrao na sudu. Pa vama bre ni Mazic nije bio dobar.
     (kvatro, 24. septembar 2018 08:26)

    # Link komentara

  39. Sta je sad ovo?! Osim sto kradete, postali ste i psihijatri?! Sram vas bilo, ali vi srama nemate.
    (FM Fleetwood fan, 24. septembar 2018 08:22)

    # Link komentara

  40. Stojke to rece u afektu... zvezdini igraci to rade u praksi. A ne treba da nas cude ni jedni ni drugi poznato je da fudbalerima fali dosta daska u glavi.
    (duks, 24. septembar 2018 08:09)

    # Link komentara

  41. Kako je pametan ovaj Mrkela, svasta zna!!!
    (moro, 24. septembar 2018 08:05)

    # Link komentara

  42. Jel ovo taj Mitar Miric?
     (East side, 24. septembar 2018 08:02)

    # Link komentara

  43. Mrkela lupa kao i Stojkovic. Gol jeste, ali pola metra o_O !
    (John Terry, 24. septembar 2018 08:00)

    # Link komentara

  44. Citav derbi kao i vecina prethodnih je izreziran od strane "vise sile" kako bi eto zadovoljili raju sa obe strane brda. Kako bi moglo da se prica o kontroverznim situacijama, o tome kako je partizan pokidao zvezdu a ova igra ls i mnogo toga jos. Jednostavno zbog socijalnog mira nije dozvoljeno ni jednom klubu da izdominira. Od prvog napada sam primetio da ce utakmica biti po scenariju spanske serije. Igraci zvezde pogubljeni, sklanjaju se i dodaju lopte partizanovcima sve sa ciljem da se da gol. Onda drugo poluvreme u fazonu aj samo sutnite nesto u okvir pa da vam sviramo. I onda se narode trvi oko gluposti a oba kluba imaju istog gospodara koji u senci medijskog mraka i diverzija radi sta hoce.
    (Ccc, 24. septembar 2018 07:54)

    # Link komentara

  45. Catenaccio igrate protiv nas, sudija vas pogura... Pa vi ste gori od Italijana.
     (zvezdarac, 24. septembar 2018 07:53)

    # Link komentara

  46. I ne treba da ima srpski pasos.
     (marko, 24. septembar 2018 07:52)

    # Link komentara

  47. Prvo da ide na detoksikaciju a možda će tražiti pasoš Kolumbije.
    (Miki, 24. septembar 2018 07:46)

    # Link komentara

  48. I ti .
     (Roćevac, 24. septembar 2018 07:45)

    # Link komentara

  49. Mrkela. Nazalost. Rezimski bot....
    (vukvlad, 23. septembar 2018 23:01)

    Uspavljujete se uz "Hvala, premijeru/predsednice!"...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-ko-tunjo, 23. septembar 2018 23:36)
    Ukucaj na net -u "Yerzic se zahvalio premimeru,terzic :bez vuvica zvezda ne bi postojala,dzajic usao u upravni odbor sns....50 miliona duga u fudbalu i 18 u kosarci jos od 2011,a svaki prelazni rok po 20 novih fudbaĺera pretezno stranaca.U kosarci ke kos gore po pitanju pojacanja.
    Izvolte pa se uspavljuv..
    (Boskicev braco?!, 24. septembar 2018 07:42)

    # Link komentara

  50. oducili smo vas od fudbala.to su vasi maniri sumnivi golovi
     (dejan, 24. septembar 2018 07:40)

    # Link komentara

  51. A što nisu pregledali var tehnologiju?
     (CRNI ARANĐELE..., 24. septembar 2018 07:40)

    # Link komentara

  52. za ovakve izjave u bilo kojoj normalnoj evropskoj zemlji bi pljustale kazne, sto od saveza, sto od samog kluba, gol mozda jeste, a isto tako mozda i nije, nisam video ni jedan relevantan dokaz ni za jedno, a ni za drugo, i sve bi ovo moglo da se izbegne, da je televizija koja radi prenos imala kameru na gol liniji, najveci praznik srpskog fudbala, utakmica godine, jedan od najvecih svetskih derbija... i oni ne snimaju gol liniju, jednom reciju cist amaterizam!!!
     (Huan Pablo Don Fernando, 24. septembar 2018 07:38)

    # Link komentara

  53. Nije strasno sto je funkcioner ovo izjavio, strasno je sto ima jos ljudi koji ovakve "slucajeve" podrzavaju!
     (Kavric, 24. septembar 2018 07:36)

    # Link komentara

  54. Secam se kada je ovom gubitniku cela Marakana zvizdala.
    (heh, 24. septembar 2018 07:36)

    # Link komentara

  55. Pa valjda on zna najbolje dal je bio gol ili ne. Budite sigurni u to. Sigurno nije bez razloga takvo ponašanje.
     (ko je ovde lud, 24. septembar 2018 07:36)

    # Link komentara

  56. E moj Mitre poštovao sam te, a sad vidim da si isti kao i sti zvezdaši.

    Poremećena vam je svima percepcija, pa vidite ono što želite da vidite.

    Lopta nije prešla gol liniju, ali si ti prešao granicu dobrog ukusa i vaspitanja.
    (Milanche, 24. septembar 2018 07:21)

    # Link komentara

  57. ...i ja bih se odreko odavno ali sam prisiljen na ovo ...
    (Dik, 24. septembar 2018 07:21)

    # Link komentara

  58. ...i ja bih se odreko odavno ali sam prisiljen na ovo ...
    (Dik, 24. septembar 2018 07:21)

    # Link komentara

  59. OVO je jedini igrač Zvezde, koji je čuvao noge protiv Milana, umesto da da gol ili izbori penal. Bolje mu je da se pokrije ušima i uvuče u mišju rupu, nego da se ovako eksponira.
    (Vojin Stefanovic, 24. septembar 2018 07:21)

    # Link komentara

  60. ...i ja bih se odreko odavno ali sam prisiljen na ovo ...
    (Dik, 24. septembar 2018 07:21)

    # Link komentara

  61. Ovaj gol su videli sa sigurnoscu samo Zvezdina uprava i klupa.
     (Milan, 24. septembar 2018 07:17)

    # Link komentara

  62. GOTOVO JE SIGURNO PRESLA LINIJU KAO I NA SKORASNJEM DERBIJU STO NIJE BILA U GOL AUTU. CUDNE KOECINENCIJE.
    (igi, 24. septembar 2018 07:15)

    # Link komentara

  63. Ponašanje sudija na vašim utakmicama Mitre, hitno zahteva istragu u UEFI.
     (Zoran, 24. septembar 2018 07:10)

    # Link komentara

  64. Sram te bilo Mitre.
    (Zlatan, 24. septembar 2018 06:56)

    # Link komentara

  65. Ako je prešla liniju onda je go, a ako nije prešla onda nije go. Ne razumem oko čega se digla dramatika.
    (Karabinjer, 24. septembar 2018 06:51)

    # Link komentara

  66. Rece navodni sportista koji je svoj obraz pokazao time sto mu je direktor sa potrenicom i podnesemo ostavkom vec treca godina!
    (Alcale, 24. septembar 2018 05:48)

    # Link komentara

  67. Sns logika!
     (Lovćenac, 24. septembar 2018 05:24)

    # Link komentara

  68. Vi ste stvarno ubedjeni da igrate najbolji futbal na Svetu i da svi
    moraju da navijaju za Vas.Svi smo preko TV ekrana videli da je Stojkovic
    odbranio sut Boacija samo je sudija nije u pravu kada je svirao pogodak
    kada nije postojao,sram Vas bilo.
    (Zoran Živančević, 24. septembar 2018 05:16)

    # Link komentara

  69. Sram te bili stidi se.
     (gox, 24. septembar 2018 04:55)

    # Link komentara

  70. Nije problem odreci se srpskog pasosa nego dobiti drugi. Decko se odrice srskog pasosa i milioni drugih bi to rado ucinili da nisu osudjeni na njega.
     (dragan, 24. septembar 2018 03:40)

    # Link komentara

  71. Mene je onakvo histerično ponašenje Stojkovića za ista zabrinulo, razumem ja da je on to izjavio u afektu, ali ti da se odričeš pasoša i da kažeš da te je sramota da si Srbin? Ne znam šta da mislim.
    (Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 21:54)

    Pa to se desi kada se provede 4 dana u normalnoj zemlji. Recimo u spaniji, finskoj, rumuniji..

    Neki ljudi uvide da je ovo rupa, pa im sve jedno da li imaju serbsko ili drzavljanstvo istocnog timora.
     (svrbija najlepša bajka, 24. septembar 2018 03:32)

    # Link komentara

  72. (Bojler, 23. septembar 2018 23:35)
    A ti bate zarđo ko domaći bojler. Hahahaha
    (MANI SE...ĆORAVA POSLA, 24. septembar 2018 02:47)

    # Link komentara

  73. Iskreno, ne volim što se Mrkela spušta na taj nivo. Stojković je poznat kao vrela krv, čovek bez imalo osećaja za izjave, pazi to odriče se srpstva sutra, sramota ga što je Srbin, zbog čega? Zbog toga što on misli da je gol neregularan, a priznat... šta tu dalje pričati.... Ali ipak kao funkcioner kluba ti ne možeš sebi da sopustiš da daš takvu izjavu ili ignoriši ili smisli neki bolji, možda sarkastičan odgovor! Ja bi mu na primer rekao, lako mu je da se odriče srpstva sada kad ga više ne pozivaju da brani za reprezentaciju. Svaka čast Miloju i Bati Mirkoviću, vidi se šmekerski duh u obojici, umereni, a opet kažu šta misle, gospoda!
    (Milan, 24. septembar 2018 02:33)

    # Link komentara

  74. Prvo posalji Covica i Terzica na lecenje pa posle toga ako se nadje slobodnog mesta mozemo diskutovati o Stojkovicu
    (flex, 24. septembar 2018 02:13)

    # Link komentara

  75. I tvoja izjava zaslužuje lekarsku pažnju.
     (Milos, 24. septembar 2018 02:12)

    # Link komentara

  76. Tako je!
    (Hudini, 24. septembar 2018 02:06)

    # Link komentara

  77. Zvezdasi su jedva docekali izjavu Stojkovica.Vise niko ne prica o nepostojecem golu.PARTIZAN!!!
     (Aleksandar, 24. septembar 2018 02:04)

    # Link komentara

  78. A Mrkeli bi bilo bolje da ne govori o ponasanju Vladimira Stojkovica poslje vecitog derbija!
    (Igor Grobar, 24. septembar 2018 02:03)

    # Link komentara

  79. Presla je skoro celim obimom ako ne i celim
    (Jkiuo, 24. septembar 2018 01:57)

    # Link komentara

  80. Sad mi je jasno zasto stadion Crvene zvezde zovu stadion Mitra Mirica!
     (Pojedinci nemaju blama, 24. septembar 2018 01:52)

    # Link komentara

  81. Fudbal i rijaliti, zabava za budale.
     (Nikola, 24. septembar 2018 01:50)

    # Link komentara

  82. Pa njega je šutnula Violeta Popadić...
     (Nemi posmatrač, 24. septembar 2018 01:36)

    # Link komentara

  83. treba verovati Stojkovicu. 
    Coveku koji je bez trunke grize savesti presao iz jednog u drugi klub .Neveruj takvom coveku nikada ali nikada
    (popovic, 23. septembar 2018 21:55)

    Takodje ne veruj coveku koji ne veruj pise neveruj. Inace, zlatno pravilo, kad nisi siguran, presudjujes u korist domacina, mada da je zvezda bila domacin, iskreno, ne znam da li bih smeo da priznam ovoliko diskutabilan gol.
     (ona stvar, 24. septembar 2018 01:23)

    # Link komentara

  84. BRAVO MRKELA LEGENDO, AKO SI IM REKAO, SVAKA TI JE KO U NJEGOSA!
    (Bogdanov, 24. septembar 2018 01:15)

    # Link komentara

  85. @Ivan Veljkovic bravo dildi, i sta kazes ..gotovo celim obimom i gol je regilaran, to u tvom rodnom selu tako sude ili..ko sve nece komentarisati
     (brasa, 24. septembar 2018 01:05)

    # Link komentara

  86. ,,Zvezda nudi dokazda je bio gol'' proguglajte
     (vp., 24. septembar 2018 01:03)

    # Link komentara

  87. Mrkela, kralju!
     (Mister NO, 24. septembar 2018 00:55)

    # Link komentara

  88. Kod vas gani stalno neki Mitar, cas Miric, cas Mrkela.
     (paradox, 24. septembar 2018 00:54)

    # Link komentara

  89. Ko je ovaj? Mitar?(Nikad cuo, 23. septembar 2018 23:20)To je zato što si fudbal počeo da pratiš u zadnjih 10-20 godina.Možda si nisi bio rođen kada je Mrkela igrao, ali danas jednim klikom možeš saznati sve što treba. Nije na odmet informisani se malo i o istoriji fudbala na ovim prostorima.
     (borac, 24. septembar 2018 00:53)

    # Link komentara

  90. Nisam siguran Dali he lopta presla Gil liniju celim obimom Ali to nije hi bitno kad je zvezda u pitanju setite se ruiza I ociglednog gol auta. U srbiji he naj veci problem kratko pamcenje.
    (Realan, 23. septembar 2018 23:15)
    И ПИСМЕНОСТ
     (vericaNe, 24. septembar 2018 00:48)

    # Link komentara

  91. Sta kaze Kokeza?
     (RIJALITI, 24. septembar 2018 00:43)

    # Link komentara

  92. Mrkela mora da ima vid kao teleskop cim mu je ovaj gol cist kao suza. Svaka cast gospodine Mrkela vi ste novi nacelnik oftamologije.
    (Ivan, 24. septembar 2018 00:43)

    # Link komentara

  93. Ko si ti? Pa ti nisi? Koja je tvoja uloga?
     (alen, 24. septembar 2018 00:41)

    # Link komentara

  94. nasla vreca zakrpu, pa ruku pod ruku...
     (neutralni felsh, 24. septembar 2018 00:41)

    # Link komentara

  95. e moj mitre pa ti jos nisi preboleo sto ti je zenu lidiju vukicevic oteo igrac partizana jos boli neka boli bolecete te d kraja zivota
    (petric.bane1@gmail.com, 24. septembar 2018 00:32)

    # Link komentara

  96. Mrkelina izjava je upravo pokazatelj mrznje, nekulture i prostakluka.
    (Ivan, 24. septembar 2018 00:27)

    # Link komentara

  97. Stojke, bezi os primitivaca srba.
    (Dule, 24. septembar 2018 00:24)

    # Link komentara

  98. najvatreniji grobari su bivše delije
    (Omg, 24. septembar 2018 00:16)

    # Link komentara

  99. Uzece kosovsko drzavljanstvo I branice za njih
    (bob, 24. septembar 2018 00:05)

    # Link komentara

  100. Ume li iko tamo u Srbiji da bude odmeren,
    jedan se odrice drzavljanstva,
    drugi ga salje u ludnicu,
    tamo neko treci demolira sudijske svlacionice...
     (Ivica Toronto ex Vozdovac, 24. septembar 2018 00:03)

    # Link komentara

  101. Javio Vucic, tako je moralo
    (turista, 23. septembar 2018 22:43)

    Toliko zahvalnica... Dzabe.
     (Toto-ko-tunjo, 24. septembar 2018 00:03)

    # Link komentara

  102. Alo ljudi lakse malo sa izjavama nebitno kog navijackog opredeljenja!!!
    (winner, 24. septembar 2018 00:02)

    # Link komentara

  103. Ne treba nam VAR, imamo Mrkelu!
    (Miki, 24. septembar 2018 00:00)

    # Link komentara

  104. Ako mu je Mrkela odgovorio ovako ostro. Prvo onaj bezobrazluk sa natpisom na majici, sada ova izjava. Sa ovakvim ljudima ne mozes drugacije.
     (Vucko, 24. septembar 2018 00:00)

    # Link komentara

  105. Slične ste pameti.
    (Sremac, 23. septembar 2018 23:59)

    # Link komentara

  106. Mitar ne zna koliko pola metar ima centimetara.
    Nije on hteo nego se zaneo u računanju . Koliko je siroka gol linija ?
    (Sasa, 23. septembar 2018 23:58)

    # Link komentara

  107. Na koga me podsjecaju ovakve izjave! A da, na Zeljka Mitrovic, AV, i tako dalje u nadi da ce b92 da objavi komentar!
     (Kolee, 23. septembar 2018 23:55)

    # Link komentara

  108. A ko je ovaj Mrkela ?!!
     (Nebitan lik, 23. septembar 2018 23:52)

    # Link komentara

  109. O svemu se piše samo ne o fudbalu.
     (nenad rs, 23. septembar 2018 23:51)

    # Link komentara

  110. Bravo . Čovek mu lepo rekao.
    (panto, 23. septembar 2018 23:49)

    # Link komentara

  111. Mitre, brzo glavu pod cesmu.
     (Danilo Pfc, 23. septembar 2018 23:49)

    # Link komentara

  112. Fk Bunker i njeni funkcioneri, sou zagarantovan.
     (Lane sa Korane, 23. septembar 2018 23:48)

    # Link komentara

  113. Iskreno, zaista me nije briga koji od blizanaca dobija, ali volim da gledam fudbal i danas sam u nekim trenutcima bio pozitivno iznenadjen kvalitetom utakmice. E sad, posto sam i ja gledao na Areni bas me zanima zašto se ljudi pozivaju na njihove snimke da tvrde da gol jeste ili nije bio? Kako to možete tvrditi kada oni nisu imali ugao uz kog to može da se vidi? Najbliži snimak, iz koga apsolutno ništa ne može da se tvrdi je bio na sigurno 15 ili 20 stepeni. Stojkovićeva izjava je glupa i pateticna, ali se slažem sa delom u kome kaže da sudija mora sa bude 300% siguran. Sumnjam da je mogao biti.
    (Ćaća, 23. septembar 2018 23:45)

    # Link komentara

  114. Ja sam se davno odrekao, nije mi žao, osim naroda koji trpi takve kao ti
     (spin, 23. septembar 2018 23:40)

    # Link komentara

  115. Partizanovac sam, ali verujem sudiji Djokicu, jer osoba sa tako postenom, dobrocudnom i produhovljenom facom ne moze biti neposten.
     (Smile, 23. septembar 2018 23:40)

    # Link komentara

  116. Sta se cudimo kad zivimo u drzavi Let iznad kukavicijeg gnezda, gde je osnvno pravilo Carevo novo odelo.
     (Ehh, 23. septembar 2018 23:40)

    # Link komentara

  117. Mrkela. Nazalost. Rezimski bot....
    (vukvlad, 23. septembar 2018 23:01)

    Uspavljujete se uz "Hvala, premijeru/predsednice!"...
     (Toto-ko-tunjo, 23. septembar 2018 23:36)

    # Link komentara

  118. Ееее, Срби моји, око чега се ви свађате?... Мангупи воде српски фудбал, направише огроман бизнис без плаћања пореза, а ви сиромашни и докони за тастатурама вадите очи једни другима због њих трећих који клепају лову. Ријалити тактика ових на власти је 101% ефикасна.
    (Krkobrk, 23. septembar 2018 23:16)

    Upravo to brate, mada ovo komentarišu mahom školarci, nisu oni svesni toga.
     (Bojler, 23. septembar 2018 23:35)

    # Link komentara

  119. Ne postoji drzavljanstvo, nacija, ili narod na ovom svetu koje je iznad istine i pravde. Stojkovic je pokraden na svom radnom mestu. Ovo sto se desilo u Humskoj nije nista drugacije nego kad pajtosi nameste neki tender u bilo kojoj drugoj bransi, industriji, pa dignu pare na mufte. Covek napravio odbranu sezone, a neki u ulozi linijskog sudije, kome je preko slusalica javljeno da "signalizira kako treba" ponisti radni ucinak golmana. I navijaci Zvezde jos to opravdavaju i slave, umesto da ih je sramota... Zato nikad nista nece ni biti od ove drzave i naroda..
     (Violeta Markovic Ljubicica, 23. septembar 2018 23:34)

    # Link komentara

  120. Partizan bio mnogo bolji,gol cist kao suza.The end.
    (Aleksej, 23. septembar 2018 23:31)

    # Link komentara

  121. Ivan Veljković, 23. septembar 2018 22:55
    Covece, sta tebe nervira, kakve pojave, sta te briga sta mlate, neka se odrekne kad god hoce...takvima je sirok put.
     (anica, 23. septembar 2018 23:31)

    # Link komentara

  122. Navijam za Zvezdu, ali nisam bas siguran da li je i celim obimom presla gol liniju, a kamo li pola metra (smesno), krajnje diskutabilan pogodak u svakom slucaju i treba dosta analizirati da li je gol ili ne uopste... Ali ovakve izjave, kao i golmana Partizana pokazuju u kakvom je problemu ovo drustvo.
     (gde ja zivim, 23. septembar 2018 23:25)

    # Link komentara

  123. srami se mrkela
     (basketas, 23. septembar 2018 23:24)

    # Link komentara

  124. Kaze dr Mrkela,spec. psihijatar,da je kolega Stojković mrzitelj, a čovek je samo hteo pasos druge zemlje...
    (Kakodane, 23. septembar 2018 23:23)

    # Link komentara

  125. I tvoj izraz lica takodje.
     (Mister Y, 23. septembar 2018 23:21)

    # Link komentara

  126. (Grr, 23. septembar 2018 22:17)

    Nema potrebe da izmišljaš. Nikakvog pritiska igrača Zvezde nije bilo. Sudija iza gola je odmah pokazao da je lopta prešla liniju, a pritisak su vršili igrači Partizana koji su ga okružili i tražili da promeni odluku.
    (Volim Zvezdu, 23. septembar 2018 23:21)

    # Link komentara

  127. A Mrkelina izjava nije zadojena mrznjom?
    (Afrika, 23. septembar 2018 23:20)

    # Link komentara

  128. Ko je ovaj? Mitar?
     (Nikad cuo, 23. septembar 2018 23:20)

    # Link komentara

  129. Прошла је метар минимум. Када је бег био циција
     (Весели Сремац, 23. septembar 2018 23:19)

    # Link komentara

  130. Стојковић је наш најбољи репрезентативац. Није му изјава на месту, али је резултат темперамента и исхитренисти, а не неке злобе.
    И на крају, није шта ти каже, већ ко ти каже...
     (ЗР, 23. septembar 2018 23:18)

    # Link komentara

  131. Ееее, Срби моји, око чега се ви свађате?... Мангупи воде српски фудбал, направише огроман бизнис без плаћања пореза, а ви сиромашни и докони за тастатурама вадите очи једни другима због њих трећих који клепају лову. Ријалити тактика ових на власти је 101% ефикасна.
     (Krkobrk, 23. septembar 2018 23:16)

    # Link komentara

  132. Nisam siguran Dali he lopta presla Gil liniju celim obimom Ali to nije hi bitno kad je zvezda u pitanju setite se ruiza I ociglednog gol auta. U srbiji he naj veci problem kratko pamcenje.
    (Realan, 23. septembar 2018 23:15)

    # Link komentara

  133. Stojke legendo!
     (Lovćenac, 23. septembar 2018 23:12)

    # Link komentara

  134. Stojković je bio u najboljoj poziciji da oceni da li je lopta prešla gol liniju. Na osnovu snimaka to se pouzdano ne može zaključiti. Stojkovićeva izjava, mada data u afektu, je neprihvatljiva, a pogotovo Mrkelina.
    Meni je važno pitanje da li je pomoćni sudija odmah pokazao da je gol ili tek posle pritiska fudbalera Zvezde. Da nije bilo reakcije zvezdinih igrača mislim da gol ne bi bio priznat.
    (Posmatrač, 23. septembar 2018 23:09)

    # Link komentara

  135. Ne znam je li presla niti iko to moze da tvrdi a da ne laze. Treba da predje
    100% dakle ne 50% ne 80% ne 99%. Mozda jeste mozda nije. Treba napraviti analizu i naci makar najblize resenje. obim lopte, koja je razdaljina od linije do mreze i izracunati. Ali tvrditi da je presla
    pola metra je za lijecenje. Mozda ne za psihijatriju ali za ocnog sigurno.
     (Podgoricanin, 23. septembar 2018 23:08)

    # Link komentara

  136. Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 21:54
    Ne razumem sta ti nije jasno,još malo pa ce pola zemlje da se odrekne pasoša zbog nazadnjaka...
     ("ako za 6 meseci ne osetite boljitak, odlazim"-AVe 2012-te, 23. septembar 2018 23:07)

    # Link komentara

  137. Hahaha ti si video da je presla pola metra jel ? Nismo gledali istu tekmu izgleda
     (majstor, 23. septembar 2018 23:05)

    # Link komentara

  138. hahaha ljubi te AVe tako pametnog ajde nemoj mi samo reci da si sumnjao da neće biti ovako?!
     ("ako za 6 meseci ne osetite boljitak, odlazim"-AVe 2012-te, 23. septembar 2018 23:05)

    # Link komentara

  139. Stali su Zigic i Stankovic, i tako ga od linca spasili!
    Prica oko ovog coveka(nisam siguran) je otisla suvise daleko, jednostavno nikada nisam obracao paznju na njega, jednom je svoju rec pogazio, videcemo da li ce opet! Nadam se da hoce, ali ne zbog njega kao igraca i golmana, nego da pokaze jos jedan put ko je, i sta je...
    (fs, 23. septembar 2018 22:19)
    Kome verovati, Zvezda svaki drugi derbi pokrade, ali mozda ovo nije drugi?!
    (Zvezdina liga Srbije, 23. septembar 2018 23:01)

    # Link komentara

  140. Mrkela. Nazalost. Rezimski bot....
     (vukvlad, 23. septembar 2018 23:01)

    # Link komentara

  141. Ниси ти меродаван да судиш кога треба на психијатрију. Ако већ хоћеш тако погледај у оне који су те ту поставили, да ли су можда и они за ту медицинску установу.
    (Миленко, 23. septembar 2018 23:01)

    # Link komentara

  142. E stvarno si Mitar
    (MM, 23. septembar 2018 22:59)

    # Link komentara

  143. (Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 22:04)

    Pa kako sad jer pola metra ili što ti kažeš 10cm. Znači postoji sumnja. E sad koje više lupio to ostaje pitanje. Ali ono što je sigurno ne postoji snimak koji može da ti povrdi 100%. To je u suštini najveći problem. 2018 godina gledamo neku privatnu televiziju koja ima koliko 2-3 kamere na terenu snimak im je blagi užaš. Uzimaju ti pare za prenos a prenos gledaš sa prekidima ili čak ga u jednom trenutku ga i nema. Recimo polemike ne bi bilo da postoji snimak kakav valja. E to je suština. Da mi kao posmatrači možemo da kažemo, jeste bio je penal bio gol itd. Ovako ispada da lupetamo pošto neko kaže pola metra neko kaže koji cm.
    (Bane, 23. septembar 2018 22:58)

    # Link komentara

  144. Ne valja vam kad sudija sudi da je presla liniju, ne valja kad sudi da nije. Ajde lepo se odlucite...
     (nele, 23. septembar 2018 22:58)

    # Link komentara

  145. Interesantan je ovaj Mrkela.Stojkovic jos vruce glave nesto rece i dodje Mrkela da ga salje na psihijatriju.Jasno je da se mnogo novaca vrti oko fudbala,ali kad na sve nacine Mrkela hoce da se pokaze kao sportista moze lako sa Arenom ili ko je prenosio da zamoli u Nemackoj,oni mogu dokazati gde je lopta bila kad je Stojkovic dodirnuo.Takav program mu svi ITe programireri u Beogradu uraditi za par minuta,ali to mnogima samozvanim sportistima ne odgovara.Jednostavno slika se zaustavi kod dodira golmana i sa gol linijom se povrsina ispuni do precke drugom bojom pa ako se lopta vidi nije presla liniju ako se ne vidi onda je gol.Ali jednostavnije je vredjati druge omalovazavati uspjeh drugog i glumiti fer sportistu.
    (Max von Laaberg, 23. septembar 2018 22:57)

    # Link komentara

  146. Postoji li nadležna institucija koja može ljude da vrati u osnovnu školu na časove geometrije ili barem da im da bilijarski sto na popust ili poklon, ili bar da ih natera da na livadi stave dve stative, loptu izmedju i to slikaju iz ugla. Kradja je očigledna i potpuno razumem stojkovića i njegovu reakciju.
    (Milisav, 23. septembar 2018 22:56)

    # Link komentara

  147. Naša javna scena prepuna je primitivizma pošto smo mi neobrazovan i primitivan narod .Ovo reči jednog direktora , pa ma čega.
    (Sima, 23. septembar 2018 22:55)

    # Link komentara

  148. Čekaj a dopušteno je da tvoj sportski direktor nekoga šalje na lečenje na psihijatriju i još odvali laž da je lopta pola metra prešla preko linije ? Ništa drugačije ne treba ni očekivati od vas.
    (dane007, 23. septembar 2018 22:17)

    Lopta je gotovo celim obimom prešla gol liniju, i gol je regularan! A odricati se srpskog državljanstva čak čak i da taj gol nije regularan, u najmanju ruku to je tragikomično! A nekoga da šaljem na psihijatriju ne pada mi napamet, svako treba da bude odgovoran za svoje ponašanje, i da bude svetsan težine svojih reči, naročito ako je javna ličnost u pitanju, pa ako dotični smatra da se ovom svojom izjavom lepo i pristojno poneo prema reprezentativnom grbu i dresu svoje države kojeg je godinama nosio, onda neka ga, neka i dalje uživa u takvim svojim izjavama! A moje je pravo da se javno ogradim od ljudi poput Partizanovog golmana koji daju ovakve izjave a koji su godinama reprezentovali moj narod širom sveta!
    (Ivan Veljković, 23. septembar 2018 22:55)

    # Link komentara

  149. Ни једном речју, ни једним гестом не желим да правдам голмана Стојковића ал' Ви, људи из Звезде, њени играчи и навијачи, сте последњи који имају права да га терају у лудницу. Да ли сте се икада запитали откуд у њему толика мржња и колико сте ви томе допринели вашим нечињењем? Он је дуго времена био шиканиран, пљуван, прозиван, називан погрдним надимцима па чак и физички малтретиран од стране ваших навијача (сетите се Ђенове) а да га ни један једини пут Ви, као фудбалски радник и функционер, руководство Звезде и њени играчи нисте узели у заштиту. 'ајде де што га нисте заштитили као играча Партизана ал' сте бар требали да га заштитите као голмана репрезентације. Не, тада нисте дизали гласа а сада кад је момак фрустриран и резигниран једном судијском одлуком која је по вама гол, колико и оно Руизово враћање лопте из полуметарског аута, сада је дечко луд и зрео за психијатријско лечење. Иако је од вас, господине Мркела, много је!
    (Runner, 23. septembar 2018 22:54)

    # Link komentara

  150. Gospodina Mrkelu, kao i većinu navijača Zvezde, još uvek jako peče što je Stojković iz Zvezde prešao u Partizan. Pobogu, kao da je jedini na svetu koji prelazi iz kluba u klub. Zbog toga su toliko negativbe reakcije na Stojkovićevu izjavu datu u afektu. Utoliko više što izjava nije upučena Zvezdi, već suđenju. A zašto su se našli prozvani? E to je več drugo pitanje. I otkuda to da gosn Mrkela zna lekarske dijagnoze? Da nije postao doktor psihijatrije?
    (Izdaljinski, 23. septembar 2018 22:53)

    # Link komentara

  151. ovo neko nazove gospodinom, smesno ili zalosno kliknite sami
    (laki, 23. septembar 2018 22:51)

    # Link komentara

  152. sns=cz!!!
     (dure, 23. septembar 2018 22:50)

    # Link komentara

  153. Iskreno ne znam cija je izjava "bolja". Mozda da pola fudbalskog saveza, zajedno sa polovinom Zvezde i Partizana ode preventivno na preglede? (Jace od mene, moram se spustiti na njihov nivo).

    A sada sto se tice toga da li je lopta presla gol liniju: kao zvezdas kazem da svako ko kaze kako sigurno nije presla laze! Isto tako kao zvezdas kazem da svako ko kaze da je sigurno presla ponovo laze! Ljudi moji pa ovde Stojkovic da mu zivot zavisi mislim da ne moze biti sto posto siguran sta je, a kamoli sudije. Nemamo gol tehnologiju, dakle pomirite se sa odlukom sudija, bilo je previse blizu da bi se nazvalo namestaljkom ili podmetacinom, tako su oni videli i tacka.
     (Dundo Maroje, 23. septembar 2018 22:48)

    # Link komentara

  154. Da ste imalo posteni ti i vas trener rekli bi ste da niste sigurni da li je presla jer je nemoguce videti, ali da je sudija priznao i to je to. Ali ne, vi ste sigurni da je pola metra u golu i da je cist gol. Sve se vraca, proci ce i vase bahacenje.
    (konjina, 23. septembar 2018 22:46)

    # Link komentara

  155. Ali ljudi , pa pogledajt pluseve i minuseve , ladno su stranacki botovi dobili direktivu da lupaju i komentare i +/- na Mrkelinu izjavu 😂😂😂
    (Stvarno treba imati zeludac i navijati za zvezdu, 23. septembar 2018 22:46)

    # Link komentara

  156. po najnovijem snimku se tačno vidi da je prešla samo 47 cm, tako da je ova izjava od pola m cista nebuloza. šalu na stranu, ovde i ako je prešla, u pitanju je manje od 10 cm, kakvih pola metra.. nemojte se i vi gospodine mitre sramoti!
     (logika, 23. septembar 2018 22:45)

    # Link komentara

  157. Nervozan si mi malko Mrkela? Bolje objasnite zašto veze nemate kada treba da napadate...vi znate samo bunkericu i na kontre, ali šta je sa loptom ...znaš ono dribling, dupli pas, centaršut, ja tebi ti meni...veze nemate...neće sreća stalno da vas prati...ili sudije
     (who the f..k are you, 23. septembar 2018 22:44)

    # Link komentara

  158. Sram te bilo Mrkela. Tako o reprezentativcu. Ko si ti da ga tako kvalifikujes? Besan zbog nepravde, mozda i nije u pravu ali tako reci za kolegu fudbalera je katastrofa. Ocigledno je pogodio u zicu.
    (Baneson, 23. septembar 2018 22:44)

    # Link komentara

  159. Jel ti doktor Terzić, rekao sta ces da kazes?? Ipak je to njegov nivo recnika.
     (pablo, 23. septembar 2018 22:44)

    # Link komentara

  160. Samo je on video loptu pola metra u golu ! Sramota je i mene što sam Srbin ali ne zbog fudbala!
    (Goran, 23. septembar 2018 22:11)

    Odavno se sa nekim komentarom nisam slozio kao sa ovim gore napisanim...
    (Igor, 23. septembar 2018 22:44)

    # Link komentara

  161. Javio Vucic, tako je moralo
     (turista, 23. septembar 2018 22:43)

    # Link komentara

  162. Umesto da se uzdrze od komentara i da puste da sam propadne u zemlju zbog svoje sramne izjave, Mrkela samo dodatno raspiruje mrznju, recima kojima ne bi trebalo da bude mesta ni u sportu ni u javnom diskursu. Steta, trebao je ispati gospodin.
    (nmanja, 23. septembar 2018 22:43)

    # Link komentara

  163. Mrki doktore, izvini nisam te prepoznao bez belog mantila!Stidi se!
     (Urke, 23. septembar 2018 22:42)

    # Link komentara

  164. Sramna izjava funkcionera Zvezde! Nadam se da će Stojković tužiti Mrkelu na sudu zbog uvrede.Stojković nikoga nije vređao niti spominjao,čak je i pohvalio fudbalere Zvezde.Čemu onda ovakve lične uvrede zvaničnika jednog kluba? A možda je to jedini vokabular zvezdinih funkcionera.Sramota! A sramota je to što nijedan novinar ne osuđuje ovakve lične uvrede,jer ovo sa sportom nema nikakve veze!
    (Resistance, 23. septembar 2018 22:41)

    # Link komentara

  165. @Ivan Veljković
    Sta cekas,nadji broj Ice Zvera i na prvoj utakmici reprezentacije izlomite stadion,dobicemo minus 6 bodova a vi cete zaokruziti sabotiranje reprezentacije u kvalifikacijama od strane stubova srpstva,treci deo.
    (nikola bozic, 23. septembar 2018 22:40)

    # Link komentara

  166. Veliki sam zvezdaš i ne znam da li je bio gol ili ne, verovAtno čak ni sam Stojković ne može da bude 100% siguran, ali ono sto je sigurno je da je Partizan bio mnogo bolji i zaslužio je pobedu, mnogo losa igra Zvezde, kao i protiv Napolija, srecno su prošli sa remijem. Milojevic mora da reaguje, čini mi se da fali neko da poveže sredinu, neko ko može da pošalje dobar i upotrebljiv pas, da li je Ebisilio dorastao tome isto mi je nepoznanica, ali danas nije bio ni u protokolu!?
    (milanbg, 23. septembar 2018 22:39)

    # Link komentara

  167. Ovo nije nista. Eno Boaci izjavio da je bar metar usla u gol! Samo napredno!
     (kile, 23. septembar 2018 22:39)

    # Link komentara

  168. Znaci i ja sam za psihijatriju? I ja se osecam kao Stojkovic. Ne radi se ovde o mrznji, nego nas brate stalno kradete, pa je coveku puklo.
    (Nenad, 23. septembar 2018 22:39)

    # Link komentara

  169. Ma, šta pola metra, Mrkela, pocepala je mrežu, bre! to što lopta možda čak nije ni prešla celim obimom gol crtu (što je uslov da bude priznat gol) vama nije bitno.
    (Zevs, 23. septembar 2018 22:38)

    # Link komentara

  170. Срам те било Мркела////како можеш да видиш кад најбољи угао је кад је камера у уаго тачно поред гол линије тада би могло да се јасно види,а не тај кои сви медиуми дају,,, срам те било тај човек је био део Звезде, део репрезентације и прешао све прегледе....и ти га шалеш на псијатрији...шта
    си ти доктор....добили сте поклон гол....и нека се престане ова бламажа јер јасно се види да имате обилату помоќ од судије и ФСС и нека веч сада после пар кола прогласе Звезду за шампиона у овој сезони 2018/2019години
    (Саша, 23. septembar 2018 22:37)

    # Link komentara

  171. To nema veze sa mrznjom a ni psihijatriom,covek se samo stidi sto je Srbin i odrecice se srpskog pasosa.Sta je tu mrznja?
    (ko koga mrzi, 23. septembar 2018 22:37)

    # Link komentara

  172. Klasican spin majstor napredne stranke.
     (Albert, 23. septembar 2018 22:36)

    # Link komentara

  173. Idete vi na skijanje, dugo godina cete da skijate...samo polako.
     (Alberto Tomba salje pozdrave, 23. septembar 2018 22:35)

    # Link komentara

  174. Beli nauči gramatiku, pojedi sendvič pa na spavanje
     (Daki, 23. septembar 2018 22:35)

    # Link komentara

  175. Samo mi nije jasno kako se Mrkela nasao prozvan Stojkovicevom izjavom. Sta god da je izjavio, na kraju je rekao cestitam igracima Zvezde. Niti je pljuvao Zvezdu, ni bilo koga iz Zvezde. Cak i ako je Stojkovicevo ponasanje stvarno za psihijatriju, ne znam odakle pravo i ideja CELNIKU PROTIVNICKOG KLUBA koji uopste nije pomenut, da ga salje u ludnicu. Posle ovakve izjave stvarno ne treba da cudi bilo kakvo ponasanje navijaca.
    (drinska divizija, 23. septembar 2018 22:35)

    # Link komentara

  176. Cigani vi ste jedna nula velika!
    A bio sam ubedjen da ste dobra ekipa
     (Milos, 23. septembar 2018 22:34)

    # Link komentara

  177. A da je zvezda primila ovakav gol, da li bi vi g.Mrkela reagovali na drugi način? Ne navijam ni za zvezdu ni za partizan i baš me briga ko je u pravu i ko je bolji, ali.. izjava Stojkovića možda nije na mestu, ali on je bar to ishitreno i u afekgu jer se sve dešavalo ispred njega, ali na šta liči izjava dotičnog gospodina.
    (xxcx, 23. septembar 2018 22:19)

    Nas golman pre svega ne bi dao ovakvu izjavu....Stojke je inace uvek bio covek od reci....
     (Oslo, 23. septembar 2018 22:34)

    # Link komentara

  178. @pera kojot super genije

    A gde se vidi da nije presla gol liniju ?
    (Dejaa, 23. septembar 2018 22:32)

    # Link komentara

  179. alo, bunker igrate celu utakmicu. sramotna igra, mojne te spinove.
    (koga briga, 23. septembar 2018 

    Fudbal se igra za rezultat a ne da bi zabavio narod.Kome je do zabave pistoji cirkus.Fudbal je ozbiljan biznis
     (Marinko, 23. septembar 2018 22:32)

    # Link komentara

  180. Mitar Mrkela prvi put čujem za njega i zadnji
     (partizan official, 23. septembar 2018 22:32)

    # Link komentara

  181. Skim si (u stranci), takav si...
     (da da, 23. septembar 2018 22:32)

    # Link komentara

  182. Znaći đentlmen.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RistaAlfista, 23. septembar 2018 21:56

    Znaći bas tako? đentlmen?
    (đ... ovo slovo ni nemam na tastaturi ali ako ti tako kazes..., 23. septembar 2018 22:31)

    # Link komentara

  183. Mrkela nek cuti nema sta da komentarise svako ima pravo na reakcije i komentare tako ima i Stojković a sudija nema pojma cim Partizan dobro igra neko iz Zvezde se zali nek cute i nek gledaju svoja posla a tudja nek ostave sa strane
    (Goran, 23. septembar 2018 22:31)

    # Link komentara

  184. Za psihijatriju? Govori o zvanično najboljem fudbaleru Srbije u prošloj godini i najzasluženijem za plasman na svetsko prvenstvo. Pola metra? Nisam ni ja siguran i pre bih rekao da nije bio gol nego da jeste. Normalno da iz tog ugla se čini da je prošla gol liniju(pitanje da li i celim obimom). Daj da vidimo i iz drugog ugla i iza gola. Nadam se da ću doživeti trenutak da Zvezdu vodi Stojković, Džajić, a ne neki Terzići i Mrkele.
     (peca, 23. septembar 2018 22:31)

    # Link komentara

  185. Fk Bunker poslao vedetu SNS-a da odbrani sudiju koji im je poklonio gol u derbiju i spasio ih poraza, a pritom nas navijace Partizana posalje u ludnicu...e to je gospodin,hvala mu na svemu.
     (Partizanstina, 23. septembar 2018 22:30)

    # Link komentara

  186. Mene je onakvo histerično ponašenje Stojkovića za ista zabrinulo, razumem ja da je on to izjavio u afektu, ali ti da se odričeš pasoša i da kažeš da te je sramota da si Srbin? Ne znam šta da mislim. 
    (Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 21:54) 

    Mene ovakvo ponašanje zabrinjava, jer ako svi pošteni odu, u Srbiji ćete ostati samo vi iz stranke...
    (zigx, 23. septembar 2018 22:18)

    Pozdravi ove tvoje iz kk i fk partizan... to su tvoji iz stranke
     (nema sta, 23. septembar 2018 22:29)

    # Link komentara

  187. Nije Stojkoviću krivo što je bio gol,već što je om krivac.Sa toliko iskustva i tom snagom i visinom, on stoji na liniji kao slepac.U nekoj od sledećih akcija istrčavanje čak 30m. nepotrebno da bi loptu izbio u aut i dokazao da nije linijski golman.Tešović pre utakmice kaže da očekuje gol od Gomeša jer ga Zvezdina odbrana ne poznaje a Janković da je Stojke linijaš, i da mu protivnički igrači pune peterac, što može da bude vrlo opasno.Grobara odmah za trenera Partizana a zvezdaša za trenera Zvezde.Bravo za Jankovića i Tešovića.
     (miško, 23. septembar 2018 22:27)

    # Link komentara

  188. I ovakva izjava priliči sport.direktoru ?! Ako je Stojković kao direktan učesnik i bio u afektu..
     (Hmm, 23. septembar 2018 22:27)

    # Link komentara

  189. Bravo Mrkela
     (Dule Pacov, 23. septembar 2018 22:27)

    # Link komentara

  190. I ti si se nasao da komentarise....pa znamo kako si bezao od lopte na cuvenoj utakmici protiv Milana !!!!
    (Vrdalama, 23. septembar 2018 22:26)

    # Link komentara

  191. Pravo SNS saopštenje, u njihovom maniru.
    (Kupac diplome, 23. septembar 2018 21:52)

    Pazi ko nam kaze... Mrkela nije clan snsa a vasa uprava?
     (exe, 23. septembar 2018 22:23)

    # Link komentara

  192. Nije gol, jasno se vidi kako lopta pada skoro vertikalno posle Stojkovićeve odbrane i pada ispred gola
     (Mirko, 23. septembar 2018 22:23)

    # Link komentara

  193. alo, bunker igrate celu utakmicu. sramotna igra, mojne te spinove.
    (koga briga, 23. septembar 2018 22:19)

    Ma kakav bunker bre, nismo ni igrali ovu utakmicu, toliko ste nebitan i slab protivnik da se igracima Zvezde nije ni igralo, toliko ste uspjeli da ih smorite... Momke cekaju ozbiljnr utakmice, protiv najvecih Evropskih ekipa, o tome mi razmisljamo, kakva crna utakmica sa Partizanom...
     (Piksi, 23. septembar 2018 22:23)

    # Link komentara

  194. pola metra kazes? ...ne znam dal stojke treba ici na psihijatriju al znam da tebi trebaju naocare.
    (milosh-nish, 23. septembar 2018 22:22)

    # Link komentara

  195. Usla je kao sto onomad nije izasla,pomocni je video kao sto onomad nije video,ovo je bruka nad brukama,ova kradja se godinama nastavlja,ovo prerasta u diskriminaciju i shvatam Stojkovica
    (sale, 23. septembar 2018 22:22)

    # Link komentara

  196. Gospodine Mrkela vase lopte sve prelaze pola metra mi to znamo i videli smo ali vi nekad vidite a nekad ne kako ste prosle godine usli u ligu evrope...
    (Tony, 23. septembar 2018 22:22)

    # Link komentara

  197. @Mene je onakvo histerično ponašenje Stojkovića za ista zabrinulo, razumem ja da je on to izjavio u afektu, ali ti da se odričeš pasoša i da kažeš da te je sramota da si Srbin? Ne znam šta da mislim.
    (Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 21:54)

    Zasto te to cudi? Nisu u pitanju samo sudijske odluke. Pogledaj ponasanje "navijaca" na stadionu, baklje, petarde i dinamitare padaju na 5 metara od igraca, ispod nogu bezbednjaka. Koja drzava bre, koji narod? Jos je on ostvaren covek ima para kolko hoce i mogao je da ide igra gde hoce, a odlucio da bude u Srbiji. Divim mu se sto uopste igra ovde. Da sam na njegovom mestu odavno ne bih bio u Srbiji. Najgora drzava u Evropi bre, uz Albaniju. Omladina bolesna, agresivna, neobrazovana, nekulturna, izdegenerisana, drogirana. Zemlja prodanih politicara, kriminalaca i starleta. Prosecan iq 85. Svako ko ima malo mozga je odavno otisao iz ove trece svetske rupe. Tako da ne drami i pogledaj malo realno na sta ti lici zemlja u kojoj zivis. Boze zdravlja uskoro i ja palim odavde a pasos cu da iskoristim za jednu dobru potpalu. Vama ostalima zelim prijatan boravak u zoni sumraka i da nastavite da lajete jedni na druge ciji tim je bolji/gori u sutanju lopte po srpskom blatu i da se prepucavate po komentarima.
    (Dzoni, 23. septembar 2018 22:22)

    # Link komentara

  198. Bravo Mitre!
     (ja, 23. septembar 2018 22:21)

    # Link komentara

  199. CzBg89!, 23. septembar 2018 21:55)

    Čoveče ti kao navijač Zvezde to nemaš prava da tvrdiš. Vidi ovako obrni malo sitauciju šta bi onda pričao. Lepo kažem lako je gledati sitaciju iz ugla koji ti ide u korsti. Poenta da posmatraš sitaciju a da nije u tvoju korist. E tada tvoje reči imaju težinu. Neka je gol bio ali opet nisti taj koji je merodavan da ti kažeš. Postali ste jako razmaženi i to je problem celog sistema. Sve vam se serira na srebnom tanjiru. I kad neko kaže nešto protiv a u čuvaj se.
    (Bane, 23. septembar 2018 22:21)

    # Link komentara

  200. Fudbal je estrada,
    zabraniti hitno!!!
    (Brka, 23. septembar 2018 22:20)

    # Link komentara

  201. @nikad pklat

    Stali su Zigic i Stankovic, i tako ga od linca spasili!
    Prica oko ovog coveka(nisam siguran) je otisla suvise daleko, jednostavno nikada nisam obracao paznju na njega, jednom je svoju rec pogazio, videcemo da li ce opet! Nadam se da hoce, ali ne zbog njega kao igraca i golmana, nego da pokaze jos jedan put ko je, i sta je...
     (fs, 23. septembar 2018 22:19)

    # Link komentara

  202. Pola metra hahahahahahahahahhahahah, ajdeeeeeee.
     (Blue Moon 1125, 23. septembar 2018 22:19)

    # Link komentara

  203. A da je zvezda primila ovakav gol, da li bi vi g.Mrkela reagovali na drugi način? Ne navijam ni za zvezdu ni za partizan i baš me briga ko je u pravu i ko je bolji, ali.. izjava Stojkovića možda nije na mestu, ali on je bar to ishitreno i u afekgu jer se sve dešavalo ispred njega, ali na šta liči izjava dotičnog gospodina.
     (xxcx, 23. septembar 2018 22:19)

    # Link komentara

  204. alo, bunker igrate celu utakmicu. sramotna igra, mojne te spinove.
    (koga briga, 23. septembar 2018 22:19)

    # Link komentara

  205. Meni je fascinantno da godine 2018. na derbiju mi nemamo kameru na liniji. Lopta jeste donekle iz ovog ugla presla liniju, e sad, da li je celim obimom, da li je pola- nikada necemo saznati. U svakom slucaju los fudbal, Zvezda kao da je bila nezainteresovana, Partizan napaljen ali metiljav, nema tu ‘leba..
    (018, 23. septembar 2018 22:18)

    # Link komentara

  206. Sta tu ima? Jedna drzava jedan klub i tacka!
    (AlCapo, 23. septembar 2018 22:18)

    # Link komentara

  207. Nedirajte stub Srpstva?
     (Beli, 23. septembar 2018 22:18)

    # Link komentara

  208. Mene je onakvo histerično ponašenje Stojkovića za ista zabrinulo, razumem ja da je on to izjavio u afektu, ali ti da se odričeš pasoša i da kažeš da te je sramota da si Srbin? Ne znam šta da mislim.
    (Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 21:54)

    Mene ovakvo ponašanje zabrinjava, jer ako svi pošteni odu, u Srbiji ćete ostati samo vi iz stranke...
     (zigx, 23. septembar 2018 22:18)

    # Link komentara

  209. dobronameran savet.
     (nosi fenjer,navija za fener, 23. septembar 2018 22:18)

    # Link komentara

  210. Misli da se vratis u osnovnu da ucis pravopis.
    (sef strucnog staba, 23. septembar 2018 22:00)

    Hahaha ti me vrati. Greška u vrzom kucanju svakom može da se desi, pa i meni.
     (Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 22:17)

    # Link komentara

  211. Gde li on vide tih pola metra..
    Da nije pomesao sa gol autom “onomad”...
    (reddevil, 23. septembar 2018 22:17)

    # Link komentara

  212. Pa naravno da je u pravu Mrkela zaista! Jednostavno NEDOPUSTIVO je ponašati se na način na koji se ponaša dugogodišnji reprezentativni golman Stojković zaista! Ja razumem da je njegov animozitet prema svom inače bivšem klubu Zvezdi izuzetno velik ("oprostite mi moju ružnu prošlost" na primer) ali da javno daješ ovakve jedne izjave i pališ mlade navijače Partizana kojima treba da si uzor u fer plej ponašanju, da treba da se i oni sutradan recimo isto odriču svoga državljanstva jer ih je neko u derbiju pokrao, to je zaista za svaku OSUDU definitivno! Posle ovoga pozovu li ga opet u repku a on prihvati to, u tom slučaju ne navijam za repku dok on ne ode sa njenog gola i navijaću štaviše za sve naše protivnike da nam daju što više golova dok je on na golu repke!
    (Ivan Veljković, 23. septembar 2018 21:58)

    Čekaj a dopušteno je da tvoj sportski direktor nekoga šalje na lečenje na psihijatriju i još odvali laž da je lopta pola metra prešla preko linije ? Ništa drugačije ne treba ni očekivati od vas.
     (dane007, 23. septembar 2018 22:17)

    # Link komentara

  213. Ala si mu rekao...
     (Tarmi, 23. septembar 2018 22:17)

    # Link komentara

  214. Na snimku se ne vidi, na stadionu sam bio u odlučnoj poziciji da se vidi, i. opet nije bilo jasno, ali zato sudije su videle, tek posle pritiska igrača CZ ono što ni kamera ne može. Ovakve situacije, pogotovo kad lopta nije na zemlji, nikad se ne sviraju kao gol.
     (Grr, 23. septembar 2018 22:17)

    # Link komentara

  215. "Pa naravno da je u pravu Mrkela zaista! Jednostavno NEDOPUSTIVO je ponašati se na način na koji se ponaša dugogodišnji reprezentativni golman Stojković zaista! Ja razumem da je njegov animozitet prema svom inače bivšem klubu Zvezdi izuzetno velik ("oprostite mi moju ružnu prošlost" na primer) ali da javno daješ ovakve jedne izjave i pališ mlade navijače Partizana kojima treba da si uzor u fer plej ponašanju, da treba da se i oni sutradan recimo isto odriču svoga državljanstva jer ih je neko u derbiju pokrao, to je zaista za svaku OSUDU definitivno! Posle ovoga pozovu li ga opet u repku a on prihvati to, u tom slučaju ne navijam za repku dok on ne ode sa njenog gola i navijaću štaviše za sve naše protivnike da nam daju što više golova dok je on na golu repke!"
    (Ivan Veljković)
    Pazite sad ovaj detalj:Stojkovic je dao izjavu desetak minuta posle meca,dok ga adrenalin jos puca i dok je pod tenzijom.Dakle,on IMA opravdanje za usijanu izjavu.
    Gospodin Mrkela daje izjavu-a niti je igrao mec niti je bio blizu dogadjaja ,niti je pod nekom tenzijom,i preporucuje nekom psihijatriju (a on je taj koji pominje rec "mrznja" u svojoj izjavi,ne Stojkovic).On NEMA opravdanje za tko usijanu izjavu.
    Stojkovic ni jednom recenicom nije uvredio ni igrace ni navijace CZ ovom izjavom.On je samo rekao sta misli o SUDIJI DJOKICU,koji sudi a da nije mogao da vidi da li je gol od Stojkovicevog tela.
    Meni je zanimljivo zasto Mrkela brani Djokicu?
    (analiza, 23. septembar 2018 22:16)

    # Link komentara

  216. Sta se i moglo ocekivati od coveka koji je promenio klub na nacin kako je to Stojkovic ucinio ? Samo treba da ostane dosledan svom karakteru i da na isti nacin promeni i svoju zemlju. Nije to za psihijatriju, ovo je klinicki veoma jasan slucaj.
    (hehe, 23. septembar 2018 22:16)

    # Link komentara

  217. Тебе треба ЗА ИСТА (или ипак заиста) да забрине твоја неписменост. А свакога нормалног ће бити срамота што се његовој земљи дешавају овакве ствари, прво вам је признат гол из аута, онда прошле године гол након Пешићевог офсајда, а ово сада већ прелази на нови ниво...почињу да се признају и фантомски голови. Следећи дерби нема потребе ни играти, нек се региструје 3:0 за звездицу и нек ОН буде задовољан.
    (спортски уметник, 23. septembar 2018 22:08)

    Očekivao sam ovakav komentar zbog moje greške u brzom kucanju. Ispravljaš mene, a verujem da si završio manje škole od mene, ali ajde u ovom sistemu se to ne vrednuje.
     (Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 22:16)

    # Link komentara

  218. axaxa!!!
     (krajisnik, 23. septembar 2018 22:15)

    # Link komentara

  219. Pola metra ???
    (zoro, 23. septembar 2018 22:14)

    # Link komentara

  220. Mitre, iz svake tvoje reči načitanost naprosto isijava...
    (Sisoje, 23. septembar 2018 22:14)

    # Link komentara

  221. Sjecate se kada Djurovski posle finala kupa, korektno cestitao Partizanu na trofeju i zasluzenoj pobjedi.
    Pola sata kasnije na konferenciji za stampu, "Partizan parkirao autobus", bili smo bolji.
    Pogodite ko mu je natrljao nos?
     (Asdfghjkl, 23. septembar 2018 22:14)

    # Link komentara

  222. Pola metra je bilo na jednom od predhodnih derbija,kad je igrač Zvezde vratio loptu iz kornera.ne sećam se da se Mrkela tad oglasio.i ne pročitah nigde da je Mrkela po struci psihijatar,kad uspostavlja dijagnoze? A ustvari,koju je školu završio pošto je direktor?
    (Laki, 23. septembar 2018 22:13)

    # Link komentara

  223. pomocni sudija je je jasno to video i kraj. lopta presla crtu i to je zgoditak
     (pajo, 23. septembar 2018 22:13)

    # Link komentara

  224. Rece covek koji najvise mrzi Partizan.
     (Dexyc, 23. septembar 2018 22:13)

    # Link komentara

  225. Sutra će saopštenje...
     (Pivke, 23. septembar 2018 22:12)

    # Link komentara

  226. Izjava po ugledu naaa, ma znate već koga...
     (DDD, 23. septembar 2018 22:12)

    # Link komentara

  227. Реци му Мркела!
     (Мангупарија ЦЗБГ, 23. septembar 2018 22:12)

    # Link komentara

  228. Saopstenja su vam preslikana. Po uzoru na znate koga. Samo bahato i bezobrazno i sve se dobija.
    (qwerty, 23. septembar 2018 22:12)

    # Link komentara

  229. treba verovati Stojkovicu. 
    Coveku koji je bez trunke grize savesti presao iz jednog u drugi klub .Neveruj takvom coveku nikada ali nikada
    (popovic, 23. septembar 2018 21:55)

    pa da verujem ili ne... ko sve danas ima pristup internetu
     (sb995, 23. septembar 2018 22:11)

    # Link komentara

  230. Samo je on video loptu pola metra u golu ! Sramota je i mene što sam Srbin ali ne zbog fudbala!
     (Goran, 23. septembar 2018 22:11)

    # Link komentara

  231. A šta bi sa onih pola metra protiv Krasnodara, je l' i to bilo čisto ko suza, gospodine Mrkela?
     (novica, 23. septembar 2018 22:11)

    # Link komentara

  232. Ova mrkelina izjava je kandidatura za novog direktora Arene. Samo jos da se zahvali Vučiću i to je to.
    (Raško Vršac, 23. septembar 2018 22:11)

    # Link komentara

  233. Boli istina.
    Milojevic derbi posle Videtona, "Stojkovic uveo Partizan u LE",
    Milojevic posle Salzburga ne izjavi da je Borjan uveo CZ u LS,
    i vrhunac Milojevic izjavljuje da je Partizan bio bolji prvo, CZ drugo pol.
    U drugom pol. Partizan-CZ
    posed 51-49%
    sutevi 3(1)-3(2).
    Precka Partizan, Borjan u zadnji cas kupi loptu metar od gola, CZ sut Bena iskosa NAJBOLJA POLU PRILIKA( i jedina na mecu).
    Nula od covjeka.
     (LorD, 23. septembar 2018 22:11)

    # Link komentara

  234. treba verovati Stojkovicu. 
    Coveku koji je bez trunke grize savesti presao iz jednog u drugi klub .Neveruj takvom coveku nikada ali nikada
    (popovic, 23. septembar 2018 21:55)

    pa da verujem ili ne, bacio si me u rebus
     (sb995, 23. septembar 2018 22:11)

    # Link komentara

  235. Tu samo onaj pop sa lopatom može da pomogne.
    (ranac, 23. septembar 2018 22:10)

    # Link komentara

  236. Mene je onakvo histerično ponašenje Stojkovića za ista zabrinulo, razumem ja da je on to izjavio u afektu, ali ti da se odričeš pasoša i da kažeš da te je sramota da si Srbin? Ne znam šta da mislim.
    (Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 21:54)

    Тебе треба ЗА ИСТА (или ипак заиста) да забрине твоја неписменост. А свакога нормалног ће бити срамота што се његовој земљи дешавају овакве ствари, прво вам је признат гол из аута, онда прошле године гол након Пешићевог офсајда, а ово сада већ прелази на нови ниво...почињу да се признају и фантомски голови. Следећи дерби нема потребе ни играти, нек се региструје 3:0 за звездицу и нек ОН буде задовољан.
     (спортски уметник, 23. septembar 2018 22:08)

    # Link komentara

  237. Ja zvanicno necu vise da gledam Srpski fudbal. Necu da se nerviram zbog nekoga tamo koji zbog novca mora neko biti sampion bez obzira da li zasluzuje da bide prvi ili ne! Muka mi je vise od Srpskog fudbala a pogotovo Zvezde!
     (Volim da gledam fudbal ne navijam za nikoga, 23. septembar 2018 22:08)

    # Link komentara

  238. Gol ili ne ne mogu reci jer se na osnovu snimaka koji su prikazani na tv to ne moze sa sigurnoscu reci. Izjave Stojkovica i Mrkele su najblaze receno uzasne. Zbog takvih kao sto su njih dvojica ljudi u Srbiji i ne idu na stadione da gledaju " fudbal".
     (Ceda, 23. septembar 2018 22:08)

    # Link komentara

  239. Leba ti , pa ti video iz loze bolje nego on na liniji .
    Ko je ovde lud ?
    (Sasa, 23. septembar 2018 22:08)

    # Link komentara

  240. Iako sam Grobar u Crvenoj Zvezdije uvek bilo igrača koje sam poštovao zbog njihovog gospodstva, fer izjava poštovanja rivala. Bio je to pre svih Dušan Savić a sada je to i njegov sin. Medju tim igračima Zvezde kroz istoriju koji su imali moje poštovanje BIO JE I Mitar Mrkela. Sa naglaskom na BIO jer posle ove izjave to sigurno nije. Taj Stojković je i dalje naš najbolji golman sklonjen iz reprezentacije zahvaljujući radnjama koje liče na današnji derbi. Ja Vas i pored ovoga gospodine Mrklea neću vredjati. Da Vam pokažem razliku između NAS I VAS.
    (Misha, 23. septembar 2018 22:08)

    # Link komentara

  241. a gde se vidi da je lopta pola metra usla u gol?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pera kojot super genije, 23. septembar 2018 21:54)

    Pa tu na snimku, ne vidis li? :D

    Mislim brt, po prvi put u valjda istoriji se desilo da smo se koliko-toliko slozili da se jednostavno ne vidi na snimku da li je gol ili nije i onda dodje Mrkela i kaze lol sta se lozite vidi se pola metra. Pored njega i Stojke deluje odmereno i pribrano.
    (Amaterasu, 23. septembar 2018 22:07)

    # Link komentara

  242. gol je čist kao Stojkovićeva suza.
     (dušan, 23. septembar 2018 22:07)

    # Link komentara

  243. (Ivan Veljković, 23. septembar 2018 21:58)... ali za “repku” sns selekcije navijas a? Samo da on nije na golu!
    (Metropola, 23. septembar 2018 22:06)

    # Link komentara

  244. Uh, kako se drznu da ne prizna gol koji nije primio. Stojković je iznro svoje mišljenje, a gospodin Mirkela vređa kao najveći prostak. Kakve on ima veze sa ovakvom izjavom??
     (Grr, 23. septembar 2018 22:06)

    # Link komentara

  245. Kome bre više verujete? Meni i partiji ili svojim očima?
     (dr Mrkela Mitar, 23. septembar 2018 22:06)

    # Link komentara

  246. A ti možeš na oftalmologiju. Pola metra... :D
    (Dread, 23. septembar 2018 22:06)

    # Link komentara

  247. Sram te bre bilo Mrkela...
     (X, 23. septembar 2018 22:05)

    # Link komentara

  248. Nema mrznje, cestitao Zvezdi, odbranio gol. Sto godina brani, sto za Zvezdu, sto za reprezentaciju, ovakva njegova izjava je objektivna. Koga ovo zabolelo?
    (zen, 23. septembar 2018 22:05)

    # Link komentara

  249. Covek ga lepo usmerio. Neka radi kako hoce.
     (Toto-ko-tunjo, 23. septembar 2018 22:05)

    # Link komentara

  250. Ovaj botuje bolje i od mene.
     (Bot92, 23. septembar 2018 22:05)

    # Link komentara

  251. Je li saopstenje pisano iz Sekretarijata?
    (it’s my life, 23. septembar 2018 22:05)

    # Link komentara

  252. Ništa čudno, konvertitski mentalitet. Pričao javno o zvezdaštvu od 100 miliona, prešao za 500k i dres reprezentacije. Sutra će pojesti ovu izjavu i čekati Krstajićev poziv, jer samo tako može da brani preko. Smešan je i tužan podjednako, ne treba se baviti njim uopšte. Još je tužnije koliko ga partizanovci slave i podžavaju. Sutra da se pojavi Bogdanović(iako zvezdaš kao klinac) i da traži oprost ne bi ga podržao sve da džabe igra. Što bi rekao veliki heroj major Milan Tepić, jednom čovjek da riječ. Sportski pozdrav.
    (jako i do samog kraja, 23. septembar 2018 22:04)

    # Link komentara

  253. Šta zna dete, šta je pola metra...
    (Samba, 23. septembar 2018 22:04)

    # Link komentara

  254. a gde se vidi da je lopta pola metra usla u gol?
    (pera kojot super genije, 23. septembar 2018 21:54)

    Ko ima oči i više od 10 godina video je da je gol čit, nije baš lopta bila pola metara u golu, ali barem 10 cm jeste sigurno.
     (Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 22:04)

    # Link komentara

  255. Ja ne bih imao obraza priznati Švajcarskoj ovakav gol protiv Srbije.
    (Feliks Brih, 23. septembar 2018 22:04)

    # Link komentara

  256. Ma pola metra ušla, video Mrkela...potvrdiće Mrakić i žurnala sutra, var nam ne treba, ni kamere ...samo majke mi bio je , ili nije gol...ua !
     (who the f..k are you, 23. septembar 2018 22:04)

    # Link komentara

  257. stojke je u pravu. grubo zvuci al je u pravu. pa pobogu njega su hteli da lincuju u djenovi zvezdini navijaci i nikom nista . sta vise u tazonu i trebali su . jel taf neko stao u zastitu njegovu. nesto se ne secam . iz zvezde samo sto nisu pohvalili svoje srbende . sad ovo . nije ovde poenta u tome dal je bio gol ili nije . poenta je sto se coveku skupilo sve pa onda kaze u afektu i ono sto mozda nebi trebalo . zna ovaj mrkela dobro da uvredi s vremena na vreme nekoga tako usput.
     (nikad pklat, 23. septembar 2018 22:04)

    # Link komentara

  258. Za psihijatriju je onaj ko umisli za sebe da je npr. Napoleon, ili Kaligula, ili Psihijatar... i ne samo da zamisli. "Napoleon" okrene sesir naopako i drzi se za ulcus duodenum, "Kaligula" orgija okolo, a "psihijatar" deli dijagnoze kome stigne iako je jedva zavrsio osnovnu skolu i to preko veze...
    (Klcko Olascic, 23. septembar 2018 22:03)

    # Link komentara

  259. Reče Mrkela i ostade živ...
     (DrMr, 23. septembar 2018 22:03)

    # Link komentara

  260. Sram te bilo , ko si ti da dajes dijagnoze a na osnovu čega si ustanovio pola metra? lopta je max celim obimom u sta sumnjam pre ce biti da je mozda pola lopte preslo ili je bilo na liniji .
     (Zoran, 23. septembar 2018 22:03)

    # Link komentara

  261. Hleba i igara u kori od banane drzave
    (Borac protiv nwo, 23. septembar 2018 22:03)

    # Link komentara

  262. Tako je!! Odmah ga tuzite kod uciteljice (AV), ionako ste mu/joj miljenica!!!
     (Evropska Zvezda, 23. septembar 2018 22:03)

    # Link komentara

  263. A šta ste onda Vi....niste hteli da igrate meč počinjao sa zakašnjenjem itd..
     (Pivke, 23. septembar 2018 22:02)

    # Link komentara

  264. A ti si sav jadan posten i bezgresan!?
    Ne znam da li je bio gol, kao sto to niko nece znati dok se ne pokaze snimak kamere vertikalne sa gol linijom koji verovali ili ne u 21. veku ne postoji... Srbi smo zapaljivog mentaliteta, reagujemo afektivno i zustro pa se onda dese ovakve izjave... to sto se nekome desio afekt ili sindrom srpstva ga ne cini manjim srbinom od tebe foteljasa. i u ostalom ti si sportski direktor a ne psiholog i doktor da bi davao dijagnoze o tome sta i ko zahteva psihijatriju... za ovo mozes samo na sud, sram da te bude!
    (Zuull, 23. septembar 2018 22:02)

    # Link komentara

  265. Nije pola metra al' je ušla i jeste gol. Tačka. Bez obzira, jadan fudbal, a od Zvezde pogotovo.
     (Yeah!, 23. septembar 2018 22:02)

    # Link komentara

  266. Svi ste vi strucnjaci pored Ace,a kad ode Aca vi nestanete na letovanje odete po 7,8 godina.
    (Krcun, 23. septembar 2018 22:02)

    # Link komentara

  267. ti si za ocnog, kad mozes reci da je presla pola metra. ako je i presla, to je bilo par cm al cela nije presla a pola m je bilo kod onog gol auta kad ste onomad dali gol u derbiju. tad je bilo pola m. pre bi rekao da si bio slab iz matematike prvi drugi razred kad se uce merne jedinice
     (General DV grobari backi jarak, 23. septembar 2018 22:02)

    # Link komentara

  268. Mrkela, omadjijali te rijalitiji, pa ne vidiš da ovi pljuju i na tvoju karijeru... Znas i ti vrlo dobro da je sve ovo više od igre... Takođe bi trebao da znaš da će se sve ovo jednom lane zvati, pa se ne treba toliko siliti i pričati svašta... Možda je Stojke preterao, ali on je igrač. Čovek koji još uvek ne zna da kanališe svoja osećanja... Ti bi, bez obzira na mišljenje, kao iskusan čovek, funkcioner, trebao biti neko ko gasi vatru, a ne neko ko pali nove požare... Sram te bilo...
    (Rijaliti, 23. septembar 2018 22:02)

    # Link komentara

  269. u pravu si 100%
     (darko, 23. septembar 2018 22:01)

    # Link komentara

  270. Ahahaha jeste i pre neki derbi lopta nije izasla u gol aut... Znaci strasno na sta je zvezda spala kad svaki derbi sudije moraju da je guraju...
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 23. septembar 2018 22:01)

    # Link komentara

  271. Kakav odgovor naprednog kadra.
     (M4R3, 23. septembar 2018 22:01)

    # Link komentara

  272. Sramna izjava Mrkele, zaista sramna. Na nivou velikog vođe, jel od njega učio?
    I gde je taj snimak gde se vidi da je pola metra u golu, baš bih voleo da ga vidim.
     (only fools and horses, 23. septembar 2018 22:00)

    # Link komentara

  273. Mene je onakvo histerično ponašenje Stojkovića za ista zabrinulo, razumem ja da je on to izjavio u afektu, ali ti da se odričeš pasoša i da kažeš da te je sramota da si Srbin? Ne znam šta da mislim.
    (Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 21:54)

    Misli da se vratis u osnovnu da ucis pravopis.
     (sef strucnog staba, 23. septembar 2018 22:00)

    # Link komentara

  274. Mrkela Mitre, ovde ko ne poludi nije normalan.
    (Dragan Lo, 23. septembar 2018 22:00)

    # Link komentara

  275. Jel i na onom derbiju bila lopta pola metra u igri kad ste dali iz gol auta ?
    (pamet u glavu, 23. septembar 2018 21:59)

    # Link komentara

  276. Mitre, samo dolivaj ulje na vatru. Bolje da se narod bakce loptanjem, nego da razmislja zasto rinta za 200-300e mesecno.
     (ajmoNarode, 23. septembar 2018 21:59)

    # Link komentara

  277. Мирковић рече да из његове позиције апсолутно није било могуће видети да ли је лопта прешла гол линију.
    Милојевић имао много бољу позицију па рече гол чист као суза.
    Мркела има најбољу позицију, лопта била пола метра у мрежи.
    Е у овим изјавама се види коме је Терзић директор.
    (Raka, 23. septembar 2018 21:58)

    # Link komentara

  278. od koga li si pokupio foru sa mržnjom da mi je znati...
     (bruce lee, 23. septembar 2018 21:58)

    # Link komentara

  279. Bravo Mitre, objasnio si mu. Cist gol kao suza a oni na kuknjavu odmah, odricu se pasosa.
     (Ljubisa livac, 23. septembar 2018 21:58)

    # Link komentara

  280. Šta tebe briga šta je on izjavio? Ti si video da je pola metra prešla? Ako je i prešla, bilo je baš za polemiku. Sram te bilo, još jednom!!!
    (Loznica, 23. septembar 2018 21:58)

    # Link komentara

  281. Pa naravno da je u pravu Mrkela zaista! Jednostavno NEDOPUSTIVO je ponašati se na način na koji se ponaša dugogodišnji reprezentativni golman Stojković zaista! Ja razumem da je njegov animozitet prema svom inače bivšem klubu Zvezdi izuzetno velik ("oprostite mi moju ružnu prošlost" na primer) ali da javno daješ ovakve jedne izjave i pališ mlade navijače Partizana kojima treba da si uzor u fer plej ponašanju, da treba da se i oni sutradan recimo isto odriču svoga državljanstva jer ih je neko u derbiju pokrao, to je zaista za svaku OSUDU definitivno! Posle ovoga pozovu li ga opet u repku a on prihvati to, u tom slučaju ne navijam za repku dok on ne ode sa njenog gola i navijaću štaviše za sve naše protivnike da nam daju što više golova dok je on na golu repke!
    (Ivan Veljković, 23. septembar 2018 21:58)

    # Link komentara

  282. A ti si komentanat kao sportisti radnik da teraš nekog na psihijatriju. Čovek je pun emocija kao i vi kada ste ušli u ligu šampiona. Rekao je nešto u afektu. Sećamo se svi koliko je penio Terzić posle Voždovca možda nije tim tonovom ali opet jer i to za pshijatriju. Jer smo svi mi za pshijatriju posle Švajcaraca. Čemu bre nastavljanje alo. Ti si prvi koji treba spustiš tenziju a ne da je pumpaš.
    (Bane, 23. septembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  283. Mrkela,stidi se tvojih reci.U stvari,kad covek zna ko si...nije ni cudno.
    (Mile, 23. septembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  284. Svaka reč na mestu, bog sve vraća, prodao si zvezdu, evo kako ti se vraća!
     (Dušan, 23. septembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  285. Mrkela zaboravio si pored Stojkovica da navedes i Bombu Ilijeva, Vazuru, Pantica i jedno 500 navijaca Partizana ... Ne znam jel kasno ali pod hitno im treba pregled strucnog lica ...
    (Piksel, 23. septembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  286. Gospodin.
     (riki kaka, 23. septembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  287. Tako je!
     (beograd_moskva, 23. septembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  288. Najprostije receno.
    (carpediem, 23. septembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  289. Gasite internet Mrkela pobedio !!!
     (Bodibond, 23. septembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  290. Hahaha, svaka ti je na mestu !!
    (Dejaa, 23. septembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  291. Apsolutno tacno,od prvog do poslednjeg slova.
    (Istina, 23. septembar 2018 21:56)

    # Link komentara

  292. Znaći đentlmen.
     (RistaAlfista, 23. septembar 2018 21:56)

    # Link komentara

  293. Lopta mozda i proslo gledajuci jedan snimak ali o kojih pa ti pricas pola metra!?
     (svet, 23. septembar 2018 21:55)

    # Link komentara

  294. Bravo Mrkela.


    U centar.
    (Nikola, 23. septembar 2018 21:55)

    # Link komentara

  295. treba verovati Stojkovicu.
    Coveku koji je bez trunke grize savesti presao iz jednog u drugi klub .Neveruj takvom coveku nikada ali nikada
     (popovic, 23. septembar 2018 21:55)

    # Link komentara

  296. svi koji ga poznaju znaju da je on specijalac to nije nikakva tajna
    (mi_smo_sremci_vise_nam_stomaci, 23. septembar 2018 21:55)

    # Link komentara

  297. Aj mi to Mrkelice ponovi i kazi sutra u lice! ;)
    (Mladjoni, 23. septembar 2018 21:55)

    # Link komentara

  298. Sta reci za coveka koji je izjavio...da mogu da se ubijem, ubio bih se.
    Prava izjava Mrkele.
     (anica, 23. septembar 2018 21:55)

    # Link komentara

  299. Samo grobar ce reci da lopta nije presla! Svako ko ima oci vidi da je lopta presla liniju, ali ajde da prave alibi Vucic je namestio i da se tese da nije presla gol liniju.
     (CzBg89!, 23. septembar 2018 21:55)

    # Link komentara

  300. Pola metra?
    (123, 23. septembar 2018 21:54)

    # Link komentara

  301. Malo je pola metra,jasno se vidi da se odbila od sudije koji je bio iza gola.
    (Objektivnost i Srbi, 23. septembar 2018 21:54)

    # Link komentara

  302. Mene je onakvo histerično ponašenje Stojkovića za ista zabrinulo, razumem ja da je on to izjavio u afektu, ali ti da se odričeš pasoša i da kažeš da te je sramota da si Srbin? Ne znam šta da mislim.
     (Шомика_ЦЗВ, 23. septembar 2018 21:54)

    # Link komentara

  303. a gde se vidi da je lopta pola metra usla u gol?
     (pera kojot super genije, 23. septembar 2018 21:54)

    # Link komentara

  304. Pa i zahteva odrecice se Srpskog drzavljanstva jer su priznali cist gol....
     (Srbija, 23. septembar 2018 21:53)

    # Link komentara

  305. hahaha pola metra hahaha
     (boki, 23. septembar 2018 21:53)

    # Link komentara

  306. Pravo SNS saopštenje, u njihovom maniru.
    (Kupac diplome, 23. septembar 2018 21:52)

    # Link komentara

  307. Bravo Mitre
    (shone bjelovacki, 23. septembar 2018 21:52)

    # Link komentara

  308. Ljudi ce odmah pljuvati posto je iz uprave Zvezde, ali realno covek ima pravo. Bolesna izjava i da je cisto u korist Partizana, a na snimku Arene izgleda da jeste uslo.
    (Sale, 23. septembar 2018 21:52)