Četvrtak, 20.09.2018.

09:07

"Posle šuterskog treninga dođem kući, savijem džoint, ispušim…"

Met Barns, bivši košarkaš Golden Stejta, šampion NBA lige 2017. godine, otkrio je za američke medije da je pušio džoint uoči svake utakmice.

Izvor: B92

"Posle šuterskog treninga doðem kuæi, savijem džoint, ispušim…" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

DisordeR

pre 5 godina

Na proslom SP-u su nas unistili trojkama u finalu, dadoše 119 poena, Kazins nije promasio nijednu. Sad je jasno i zašto iako se i tada govorilo da su finale igrali dopingovani. Ali kontra komentari su bili u smeru teorije zavere.
(LN, 20. septembar 2018 13:18)

Ajde sreco dopinguj se i ti pa da vidim kako ces da deljes trojke? ;)

Gentleman

pre 5 godina

@ Kako te nisu nikad uhvatili ovi iz doping agencija ?
(rizoto, 20. septembar 2018 09:27)
Tako sto se doping test najavljuje 20 dana ranije pa možeš da se očistiš ili unajmis mokraću ili organizujes zamenu.

Sale

pre 5 godina

Sto bi reko' Stephen A. 'Stay of the Weeeeeed'.Zezaju ove iz NFL-a Rendija Gregorija i Josh Gordona a ovi iz NBA niko ih ne dira,dolaze na tekmu uradjeni.

BOSS

pre 5 godina

Iza ovakvih likova stoji vlada SAD i oni garantuju za njih :)
Sad ce mu ovi iz doping agencije amerike,reci da on nije uzimao marihuanu,vec sijeno od prosle godine.

Larry

pre 5 godina

Nije tačno da se ne rade testovi u NBA na marihuanu. Rade se ali su kontrole poprilično smešne. Gledao sam ovu emisiju kada je Barns pričao o ovome, otprilike se samo nasmejao kada su ga pitali za kontrolu. Čak su i američki zakonodavci izneli kritike na temu kako su kontrole u NBA poprilično smešne, kao i u NFL liga je nadležna za sprovođenje kontrole ne neko telo iznad nje.

moje misljenje

pre 5 godina

Slobo upravo sam uradio test za dobijanje certifikata antidoping agencije Srbije posto kao sportista i ucesnik super lige u odbojci moram to da imam i prema WADA standardima marihuana je zabranjena u toku takmicenja... ama.org/en/content/what-is-prohibited evo proveri na sajtu svetske antidoping agencije... prohibited in competition s8 kanabidoidi...

pertinaks

pre 5 godina

Sta radi lobi industrijske marihuane, dekriminalizacija, legalizacija, afirmacija kroz pop kulturu, medije, sport.  

Zamislite da ovako neki sportista izjavi ovo pre 15 - 20 godina. Koliki bi to skandal bio.  

Veliki je to biznis sada. 
(todor, 20. septembar 2018 10:16) 

Nije mi samo jasno kako se ne bunite za alkohol, nego samo na travu skačete. A alkohol 100 puta stetniji.
(troll level 100, 20. septembar 2018 13:27)

Nije ti neki argument, eto i duvan i alkohol sve treba iskoreniti i sta sad?

1Beogradjanin

pre 5 godina

Jel se ljudi zezaju ili ozbiljno komentarišu kako je marihuana doping i kako je trebao da bude uhvaćen na antidoping kontroli?od tih genijalaca su gori samo oni koji misle da u NBA nema doping kontrole,a O.J.Mejo već godinama suspendovan iz NBA zato što je pao na kontroli.
(abcd, 20. septembar 2018 12:36)
Druze, a znas li kako se sprovodi doping kontrola u NBA? Testiraju ih tokom priprema i jednom ili dva puta tokom sezone, s tim sto se kontrola najavi par nedelja unapred. Dovoljno da se organizam ocisti od vecine supstanci koje su zabranjene. Tog lika kojeg su uhvatili sigurno nije postovao "proceduru". Uvek se nadje neka budala! Kao sto sam i rekao u prethodnom komentaru, NBA je industrija zabave i moraju da drze nivo. Ni jedan normalan covek ne bi mogao da "traje" 10 ili vise sezona u tom ritmu! Valjda ti je to jasno? Naravno da im daju sve i svasta da bi se odrzali.

Gandza i sport -no way

pre 5 godina

Da THC opušta - opušta. Možda čak i previše. I baš zato nisam baš ubeđen da posle toga mogu da se pruže vrhunske sportske performanse. U mlađim danima sam gandžu samo vikendom koristio, da bi radnim danom ujutru mogao normalno i odmah fit za posao da ustanem. Mala digresija, ovi u društvenim preduzećima i institucijama mora dnevno da su varili obzirom kakav im je rad i radni učinak bio.

Šalu na stranu, gandža možda deluje stimulativno na vodoravne sportove, posebno na kreativnost u istima, a razveže i jezik u besmislenim filozofskim diskusijama u intelektualnom kružoku. Teško da jača fokus i koncentraciju i omogućava vrhunske sportske performanse. A da brzo "izvetri" iz sistema, malo morgen. Nadahnuće možda nestane posle dva-tri sata, ali onda kreće pospanost.

Zašto gandžu koriste reaggae i chill-out/ethereal/ethno muzičari a metalci preferiraju alkohol? Ima ih koji kažu da kokain pruža fokus i snagu. To već ne znam i nemam nameru da proverim, ali gandža definitivno može samo da uspori sportistu. Doduše, možda na različite ljude različito deluje.

Vladimir

pre 5 godina

Barns je jedan vrlo nebitni faktor u kosarci, koji se sada provlaci kroz emisije tipa Undisputed, Herd, First Things First, I priča sve I svasta, "komenatarise I analizira". To sto je on sampion, sampioni su i Nedovic i Kuzmic sa istim Golden Stateom, uglavnom, to sto je koristio, ili koristi marihuanu u njegovoj kosarkaskoj karijeri, a ocigledno ni u zivotu, ne znaci nista. U nba vazi uglavnom dobar poslusan covek, skromnih zelja i zahteva, bez pravljenja problema, eto ugovora i "karijere" od 15+ godina, takmicari i sampioni su retki.

Brother Cavil

pre 5 godina

"Šuterski trening oko 11, dolazak kući ili u hotel oko 12 i 30. Savijem džoint, ispušim.. Malo odspavam, istuširam se, jedem i na meč"

I ja isto samo ne treniram kosarku nego iskljucivo farbam oblake.

Beogradjanin

pre 5 godina

U NBA marihuanu ne smatraju dopingom i ne rade testiranja na istu.
(Icarus, 20. septembar 2018 12:07)

Da, da cudna ta neka doping kontrola neko bude suspendovan kao O.Majo 5 meceva zbog marihuane, a neko koristi svaki dan i ne.
I Odom je imao izjavu da je koristio kokain svaki dan, pa nikad ga nisu suspendovali.
Sve u stilu eto vidite mi u NBA imamo doping kontrolu, ipak neko padne. I da kad je poslednji put neko pao zbog upotrebe steroida?

LN

pre 5 godina

Na proslom SP-u su nas unistili trojkama u finalu, dadoše 119 poena, Kazins nije promasio nijednu. Sad je jasno i zašto iako se i tada govorilo da su finale igrali dopingovani. Ali kontra komentari su bili u smeru teorije zavere.

Stevan

pre 5 godina

Nije mi samo jasno kako se ne bunite za alkohol, nego samo na travu skačete. A alkohol 100 puta stetniji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (troll level 100, 20. septembar 2018 13:27)

A ti si mi sav naivan i nevin, pa ne znas da u 98% slucajeva, oni koji konzumiraju marihuanu ujedno konzumiraju i alkohol, to mu nekako ide jedno s drugim. Tako da ti je komentar sta je stetnije od ova dva, teski nonsens.

troll level 100

pre 5 godina

Sta radi lobi industrijske marihuane, dekriminalizacija, legalizacija, afirmacija kroz pop kulturu, medije, sport. 

Zamislite da ovako neki sportista izjavi ovo pre 15 - 20 godina. Koliki bi to skandal bio. 

Veliki je to biznis sada.
(todor, 20. septembar 2018 10:16)

Nije mi samo jasno kako se ne bunite za alkohol, nego samo na travu skačete. A alkohol 100 puta stetniji.

Brother Cavil

pre 5 godina

U NBA marihuanu ne smatraju dopingom i ne rade testiranja na istu.
(Icarus, 20. septembar 2018 12:07

Kratko i jasno. Bez razvodnjavanja price.

performance-enhancing drugs

pre 5 godina

(Neko123, 20. septembar 2018 12:16)
Ne postoji "psiholoski" doping, samo fizicki. Pola sportista spava, meditira, obavlja rituale i sl. da bi se dodatno opustili pre takmicenja pa to nikad nije niti ce ikad biti doping

abcd

pre 5 godina

Jel se ljudi zezaju ili ozbiljno komentarišu kako je marihuana doping i kako je trebao da bude uhvaćen na antidoping kontroli?od tih genijalaca su gori samo oni koji misle da u NBA nema doping kontrole,a O.J.Mejo već godinama suspendovan iz NBA zato što je pao na kontroli.

v

pre 5 godina

ljudi šta je vama...marihuana nije doping.
I da ne pominjem privatna liga čiji prethodni komesar otvoreno podržao korišćenje iste. Ne budite ograničeni toliko...

Neko123

pre 5 godina

(Neko123, 20. septembar 2018 11:01) 
Poboljsanje performansi znaci brzi, koncentrisaniji, jaci (u odnosu na najbolju formu). 
Dakle apsolutno nemoguce bilo od marihuane bilo od analgetika bilo od anti-depresiva, itd.
(performance-enhancing drugs, 20. septembar 2018 11:27)

Dobro ali ja kažem da poboljšanje performansi znači i "opušteniji" a marihuana utiče na to. Ne kažem da će svakome koristiti, ali nekima hoće, uostalom to je rekao čovek u samom tekstu - da se opušta i da je počeo ritual kad je dao 60 poena posle marihuane. Hoćeš da kažeš da bi dao više sa nije pušio? Naročito šuterima je psihološki momenat veoma bitan, i tu marihuana može da pomogne da se opusti,ne razmišlja previše i autora kao na treningu. Mislim sama izjava to potvrđuje, nije pušio bez razloga.

performance-enhancing drugs

pre 5 godina

(Neko123, 20. septembar 2018 11:01)
Poboljsanje performansi znaci brzi, koncentrisaniji, jaci (u odnosu na najbolju formu).
Dakle apsolutno nemoguce bilo od marihuane bilo od analgetika bilo od anti-depresiva, itd.

Luka

pre 5 godina

@ Jovica. Marihuana je mozda i jedina na listi zabranjenih supstanci koja ti ne poboljsava performanse nego cak suprotno. Ali posto se sport smatra zdravim nacinom zivota i to propagira a marihuana je nelegalna (u vecini zemalja) onda se i ona nalazi na listi zabranjenih supstanci. Tako sam cuo na jednom od predavanja...

moje misljenje

pre 5 godina

Kao sportista znam da su kokain i ostali opijati u koje spada marihuana zabranjeni za vreme takmicenja u svim sportovima...tako da ovaj gospodin bi bio pozitivan na bilo kom doping testu jer se tragovi marihuane zadrzavaju i do 2 nedelje...toliko o tome da su NBA igraci testirani na doping...ponavljam ovo je zvanican stav WADA (svetske antidoping agencije) vezano za opijate sto se moze proveriti i na internetu...

Neko123

pre 5 godina

Čekajte, a doping kontrola američkih sportista?
(Deki, 20. septembar 2018 09:43)

Doping je poboljsanje performansi a ne smanjivanje i opustanje... Isti ste ko one babe sto vicu "doping, doping" kad su npr. fudbaleri pod lekovima za bolove.
(performance-enhancing drugs, 20. septembar 2018 10:35)

A on se opusta onako, ili bolje igra opusten? U tom slucaju, koristi nedozvoljene supstance radi poboljsanja performansi = doping. Mada, samo prvi deo te recenice je dovoljan opis dopinga.

bg

pre 5 godina

Lik je nerealan vozio od Memfisa do LA da bije Fišera jer mu je bio sa bivšom ženom.
Dugo se on zadržao u ligi ali je isto iz rasturene porodice...

pao s kruške

pre 5 godina

Za neupućene: Dejstvo marihuane i njenog aktivnog sastojka THCa uveliko nestane do utakmice, jer kako kaže Barns - ako se naduva u 12.30, do 16h dejstvo ispari, pa makar poduvao najjaču vutra na svetu. Tako da taj džoint nema nikakvog efekta na utakmicu, ali ima.na njegovo opuštanje nakon treninga. Trava mu pomogne da se telo fizički opusti i izgubi sve tenzije, a THC ga isključi od sveta da može da odmori mozak.
Pre ili kasnije, shvatićete - marihuana nije droga, marihuana je lek. Ne poatoji jedna, postoji više vrsta sa različitim efektima. Pogledajte leafly.com

Goran

pre 5 godina

Znaci da je ipak istina da se NBA igraci ne kontrolisu na doping! Bilo je mnogo natpisa o tome da se NBA igraci ne kontrolisu na olimpjskim igrama sto je mnogo puta demantovano. Sada se vidi da je to istina!!Jednakost medju sportistima i narodima. Americki gradjani i vojnici se ne mogu suditi u Hagu, sportasi se ne kontrolisu: Kako je Orvel rekao u Zivotinjskoj farmi. Sve zivitinje su jednake samo su neke zivotinje jednakije od drugih."

mrRobot

pre 5 godina

Racunaju kao ne dozvoljenu supstancu, tako da ako nadju tragove, a koji poprilicno dugo ostaju u organizmu, trebalo bi da se padne na testu. U evroligi je valjda Dzejms Gist padao, Markus Vilijams i drugi, u mma organizaciji UFC braca Diaz vise puta.

pricam ti pricu

pre 5 godina

Dobar deo NBA igraca je na mnogo ozbiljnijim stimulansima od marihuane. Svi to znaju, ali se prave blesavi. Jer bez koriscenja dopinga ne bi bilo moguce sve ono sto igraci izvode na terenu. A bez gladijatora nema ni zabave.

1Beogradjanin

pre 5 godina

Ljudi, shvatite jednu stvar NBA i NFL nisu samo sportska takmicenja, to je industrija zabave u Americi i oni kao deo te industrije moraju da drze nivo. Igra se dosta utakmica u NBA i ocekuje se da uvek bude na odredjenom nivou da bi publika bila zadovoljna. Naravno da ce da se "pucaju" svim i svacim, a marihuana im dodje kao aspirin.

Makaveli

pre 5 godina

Velika stvar. Ko nije vario bar jednom u zivotu, mislim...

Jel se secate Sam Perkinsa iz Seattle Supersonics-a iz devedesetih? E, taj je kvalitetno vario. Hahaha... Big Smooth Sam Perkins.

todor

pre 5 godina

Sta radi lobi industrijske marihuane, dekriminalizacija, legalizacija, afirmacija kroz pop kulturu, medije, sport.

Zamislite da ovako neki sportista izjavi ovo pre 15 - 20 godina. Koliki bi to skandal bio.

Veliki je to biznis sada.

performance-enhancing drugs

pre 5 godina

Čekajte, a doping kontrola američkih sportista?
(Deki, 20. septembar 2018 09:43)

Doping je poboljsanje performansi a ne smanjivanje i opustanje... Isti ste ko one babe sto vicu "doping, doping" kad su npr. fudbaleri pod lekovima za bolove.

BODIBOND

pre 5 godina

Čekajte, a doping kontrola američkih sportista?
(Deki, 20. septembar 2018 09:43)

Nema toga, kontrolisu se samo ruski sportisti i to na supstancu meldolonijum.

koko

pre 5 godina

otkrio pre jedno godinu, dve dana. a svako ko ga je ikada video kako izgleda u toku utakmice je znao da je čovek prepušen. jedino mi nije jasno kako je uspeo tako naduvan da stalno upada u konflikt sa svima tokom tekme. kako bi tek bilo da nije rivao?

koko

pre 5 godina

otkrio pre jedno godinu, dve dana. a svako ko ga je ikada video kako izgleda u toku utakmice je znao da je čovek prepušen. jedino mi nije jasno kako je uspeo tako naduvan da stalno upada u konflikt sa svima tokom tekme. kako bi tek bilo da nije rivao?

BODIBOND

pre 5 godina

Čekajte, a doping kontrola američkih sportista?
(Deki, 20. septembar 2018 09:43)

Nema toga, kontrolisu se samo ruski sportisti i to na supstancu meldolonijum.

1Beogradjanin

pre 5 godina

Ljudi, shvatite jednu stvar NBA i NFL nisu samo sportska takmicenja, to je industrija zabave u Americi i oni kao deo te industrije moraju da drze nivo. Igra se dosta utakmica u NBA i ocekuje se da uvek bude na odredjenom nivou da bi publika bila zadovoljna. Naravno da ce da se "pucaju" svim i svacim, a marihuana im dodje kao aspirin.

pao s kruške

pre 5 godina

Za neupućene: Dejstvo marihuane i njenog aktivnog sastojka THCa uveliko nestane do utakmice, jer kako kaže Barns - ako se naduva u 12.30, do 16h dejstvo ispari, pa makar poduvao najjaču vutra na svetu. Tako da taj džoint nema nikakvog efekta na utakmicu, ali ima.na njegovo opuštanje nakon treninga. Trava mu pomogne da se telo fizički opusti i izgubi sve tenzije, a THC ga isključi od sveta da može da odmori mozak.
Pre ili kasnije, shvatićete - marihuana nije droga, marihuana je lek. Ne poatoji jedna, postoji više vrsta sa različitim efektima. Pogledajte leafly.com

todor

pre 5 godina

Sta radi lobi industrijske marihuane, dekriminalizacija, legalizacija, afirmacija kroz pop kulturu, medije, sport.

Zamislite da ovako neki sportista izjavi ovo pre 15 - 20 godina. Koliki bi to skandal bio.

Veliki je to biznis sada.

Makaveli

pre 5 godina

Velika stvar. Ko nije vario bar jednom u zivotu, mislim...

Jel se secate Sam Perkinsa iz Seattle Supersonics-a iz devedesetih? E, taj je kvalitetno vario. Hahaha... Big Smooth Sam Perkins.

pricam ti pricu

pre 5 godina

Dobar deo NBA igraca je na mnogo ozbiljnijim stimulansima od marihuane. Svi to znaju, ali se prave blesavi. Jer bez koriscenja dopinga ne bi bilo moguce sve ono sto igraci izvode na terenu. A bez gladijatora nema ni zabave.

mrRobot

pre 5 godina

Racunaju kao ne dozvoljenu supstancu, tako da ako nadju tragove, a koji poprilicno dugo ostaju u organizmu, trebalo bi da se padne na testu. U evroligi je valjda Dzejms Gist padao, Markus Vilijams i drugi, u mma organizaciji UFC braca Diaz vise puta.

Goran

pre 5 godina

Znaci da je ipak istina da se NBA igraci ne kontrolisu na doping! Bilo je mnogo natpisa o tome da se NBA igraci ne kontrolisu na olimpjskim igrama sto je mnogo puta demantovano. Sada se vidi da je to istina!!Jednakost medju sportistima i narodima. Americki gradjani i vojnici se ne mogu suditi u Hagu, sportasi se ne kontrolisu: Kako je Orvel rekao u Zivotinjskoj farmi. Sve zivitinje su jednake samo su neke zivotinje jednakije od drugih."

performance-enhancing drugs

pre 5 godina

Čekajte, a doping kontrola američkih sportista?
(Deki, 20. septembar 2018 09:43)

Doping je poboljsanje performansi a ne smanjivanje i opustanje... Isti ste ko one babe sto vicu "doping, doping" kad su npr. fudbaleri pod lekovima za bolove.

Gandza i sport -no way

pre 5 godina

Da THC opušta - opušta. Možda čak i previše. I baš zato nisam baš ubeđen da posle toga mogu da se pruže vrhunske sportske performanse. U mlađim danima sam gandžu samo vikendom koristio, da bi radnim danom ujutru mogao normalno i odmah fit za posao da ustanem. Mala digresija, ovi u društvenim preduzećima i institucijama mora dnevno da su varili obzirom kakav im je rad i radni učinak bio.

Šalu na stranu, gandža možda deluje stimulativno na vodoravne sportove, posebno na kreativnost u istima, a razveže i jezik u besmislenim filozofskim diskusijama u intelektualnom kružoku. Teško da jača fokus i koncentraciju i omogućava vrhunske sportske performanse. A da brzo "izvetri" iz sistema, malo morgen. Nadahnuće možda nestane posle dva-tri sata, ali onda kreće pospanost.

Zašto gandžu koriste reaggae i chill-out/ethereal/ethno muzičari a metalci preferiraju alkohol? Ima ih koji kažu da kokain pruža fokus i snagu. To već ne znam i nemam nameru da proverim, ali gandža definitivno može samo da uspori sportistu. Doduše, možda na različite ljude različito deluje.

bg

pre 5 godina

Lik je nerealan vozio od Memfisa do LA da bije Fišera jer mu je bio sa bivšom ženom.
Dugo se on zadržao u ligi ali je isto iz rasturene porodice...

moje misljenje

pre 5 godina

Kao sportista znam da su kokain i ostali opijati u koje spada marihuana zabranjeni za vreme takmicenja u svim sportovima...tako da ovaj gospodin bi bio pozitivan na bilo kom doping testu jer se tragovi marihuane zadrzavaju i do 2 nedelje...toliko o tome da su NBA igraci testirani na doping...ponavljam ovo je zvanican stav WADA (svetske antidoping agencije) vezano za opijate sto se moze proveriti i na internetu...

troll level 100

pre 5 godina

Sta radi lobi industrijske marihuane, dekriminalizacija, legalizacija, afirmacija kroz pop kulturu, medije, sport. 

Zamislite da ovako neki sportista izjavi ovo pre 15 - 20 godina. Koliki bi to skandal bio. 

Veliki je to biznis sada.
(todor, 20. septembar 2018 10:16)

Nije mi samo jasno kako se ne bunite za alkohol, nego samo na travu skačete. A alkohol 100 puta stetniji.

1Beogradjanin

pre 5 godina

Jel se ljudi zezaju ili ozbiljno komentarišu kako je marihuana doping i kako je trebao da bude uhvaćen na antidoping kontroli?od tih genijalaca su gori samo oni koji misle da u NBA nema doping kontrole,a O.J.Mejo već godinama suspendovan iz NBA zato što je pao na kontroli.
(abcd, 20. septembar 2018 12:36)
Druze, a znas li kako se sprovodi doping kontrola u NBA? Testiraju ih tokom priprema i jednom ili dva puta tokom sezone, s tim sto se kontrola najavi par nedelja unapred. Dovoljno da se organizam ocisti od vecine supstanci koje su zabranjene. Tog lika kojeg su uhvatili sigurno nije postovao "proceduru". Uvek se nadje neka budala! Kao sto sam i rekao u prethodnom komentaru, NBA je industrija zabave i moraju da drze nivo. Ni jedan normalan covek ne bi mogao da "traje" 10 ili vise sezona u tom ritmu! Valjda ti je to jasno? Naravno da im daju sve i svasta da bi se odrzali.

Neko123

pre 5 godina

Čekajte, a doping kontrola američkih sportista?
(Deki, 20. septembar 2018 09:43)

Doping je poboljsanje performansi a ne smanjivanje i opustanje... Isti ste ko one babe sto vicu "doping, doping" kad su npr. fudbaleri pod lekovima za bolove.
(performance-enhancing drugs, 20. septembar 2018 10:35)

A on se opusta onako, ili bolje igra opusten? U tom slucaju, koristi nedozvoljene supstance radi poboljsanja performansi = doping. Mada, samo prvi deo te recenice je dovoljan opis dopinga.

v

pre 5 godina

ljudi šta je vama...marihuana nije doping.
I da ne pominjem privatna liga čiji prethodni komesar otvoreno podržao korišćenje iste. Ne budite ograničeni toliko...

Brother Cavil

pre 5 godina

U NBA marihuanu ne smatraju dopingom i ne rade testiranja na istu.
(Icarus, 20. septembar 2018 12:07

Kratko i jasno. Bez razvodnjavanja price.

pertinaks

pre 5 godina

Sta radi lobi industrijske marihuane, dekriminalizacija, legalizacija, afirmacija kroz pop kulturu, medije, sport.  

Zamislite da ovako neki sportista izjavi ovo pre 15 - 20 godina. Koliki bi to skandal bio.  

Veliki je to biznis sada. 
(todor, 20. septembar 2018 10:16) 

Nije mi samo jasno kako se ne bunite za alkohol, nego samo na travu skačete. A alkohol 100 puta stetniji.
(troll level 100, 20. septembar 2018 13:27)

Nije ti neki argument, eto i duvan i alkohol sve treba iskoreniti i sta sad?

Luka

pre 5 godina

@ Jovica. Marihuana je mozda i jedina na listi zabranjenih supstanci koja ti ne poboljsava performanse nego cak suprotno. Ali posto se sport smatra zdravim nacinom zivota i to propagira a marihuana je nelegalna (u vecini zemalja) onda se i ona nalazi na listi zabranjenih supstanci. Tako sam cuo na jednom od predavanja...

abcd

pre 5 godina

Jel se ljudi zezaju ili ozbiljno komentarišu kako je marihuana doping i kako je trebao da bude uhvaćen na antidoping kontroli?od tih genijalaca su gori samo oni koji misle da u NBA nema doping kontrole,a O.J.Mejo već godinama suspendovan iz NBA zato što je pao na kontroli.

Neko123

pre 5 godina

(Neko123, 20. septembar 2018 11:01) 
Poboljsanje performansi znaci brzi, koncentrisaniji, jaci (u odnosu na najbolju formu). 
Dakle apsolutno nemoguce bilo od marihuane bilo od analgetika bilo od anti-depresiva, itd.
(performance-enhancing drugs, 20. septembar 2018 11:27)

Dobro ali ja kažem da poboljšanje performansi znači i "opušteniji" a marihuana utiče na to. Ne kažem da će svakome koristiti, ali nekima hoće, uostalom to je rekao čovek u samom tekstu - da se opušta i da je počeo ritual kad je dao 60 poena posle marihuane. Hoćeš da kažeš da bi dao više sa nije pušio? Naročito šuterima je psihološki momenat veoma bitan, i tu marihuana može da pomogne da se opusti,ne razmišlja previše i autora kao na treningu. Mislim sama izjava to potvrđuje, nije pušio bez razloga.

Brother Cavil

pre 5 godina

"Šuterski trening oko 11, dolazak kući ili u hotel oko 12 i 30. Savijem džoint, ispušim.. Malo odspavam, istuširam se, jedem i na meč"

I ja isto samo ne treniram kosarku nego iskljucivo farbam oblake.

Stevan

pre 5 godina

Nije mi samo jasno kako se ne bunite za alkohol, nego samo na travu skačete. A alkohol 100 puta stetniji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (troll level 100, 20. septembar 2018 13:27)

A ti si mi sav naivan i nevin, pa ne znas da u 98% slucajeva, oni koji konzumiraju marihuanu ujedno konzumiraju i alkohol, to mu nekako ide jedno s drugim. Tako da ti je komentar sta je stetnije od ova dva, teski nonsens.

Vladimir

pre 5 godina

Barns je jedan vrlo nebitni faktor u kosarci, koji se sada provlaci kroz emisije tipa Undisputed, Herd, First Things First, I priča sve I svasta, "komenatarise I analizira". To sto je on sampion, sampioni su i Nedovic i Kuzmic sa istim Golden Stateom, uglavnom, to sto je koristio, ili koristi marihuanu u njegovoj kosarkaskoj karijeri, a ocigledno ni u zivotu, ne znaci nista. U nba vazi uglavnom dobar poslusan covek, skromnih zelja i zahteva, bez pravljenja problema, eto ugovora i "karijere" od 15+ godina, takmicari i sampioni su retki.

Beogradjanin

pre 5 godina

U NBA marihuanu ne smatraju dopingom i ne rade testiranja na istu.
(Icarus, 20. septembar 2018 12:07)

Da, da cudna ta neka doping kontrola neko bude suspendovan kao O.Majo 5 meceva zbog marihuane, a neko koristi svaki dan i ne.
I Odom je imao izjavu da je koristio kokain svaki dan, pa nikad ga nisu suspendovali.
Sve u stilu eto vidite mi u NBA imamo doping kontrolu, ipak neko padne. I da kad je poslednji put neko pao zbog upotrebe steroida?

moje misljenje

pre 5 godina

Slobo upravo sam uradio test za dobijanje certifikata antidoping agencije Srbije posto kao sportista i ucesnik super lige u odbojci moram to da imam i prema WADA standardima marihuana je zabranjena u toku takmicenja... ama.org/en/content/what-is-prohibited evo proveri na sajtu svetske antidoping agencije... prohibited in competition s8 kanabidoidi...

performance-enhancing drugs

pre 5 godina

(Neko123, 20. septembar 2018 12:16)
Ne postoji "psiholoski" doping, samo fizicki. Pola sportista spava, meditira, obavlja rituale i sl. da bi se dodatno opustili pre takmicenja pa to nikad nije niti ce ikad biti doping

performance-enhancing drugs

pre 5 godina

(Neko123, 20. septembar 2018 11:01)
Poboljsanje performansi znaci brzi, koncentrisaniji, jaci (u odnosu na najbolju formu).
Dakle apsolutno nemoguce bilo od marihuane bilo od analgetika bilo od anti-depresiva, itd.

LN

pre 5 godina

Na proslom SP-u su nas unistili trojkama u finalu, dadoše 119 poena, Kazins nije promasio nijednu. Sad je jasno i zašto iako se i tada govorilo da su finale igrali dopingovani. Ali kontra komentari su bili u smeru teorije zavere.

Larry

pre 5 godina

Nije tačno da se ne rade testovi u NBA na marihuanu. Rade se ali su kontrole poprilično smešne. Gledao sam ovu emisiju kada je Barns pričao o ovome, otprilike se samo nasmejao kada su ga pitali za kontrolu. Čak su i američki zakonodavci izneli kritike na temu kako su kontrole u NBA poprilično smešne, kao i u NFL liga je nadležna za sprovođenje kontrole ne neko telo iznad nje.

DisordeR

pre 5 godina

Na proslom SP-u su nas unistili trojkama u finalu, dadoše 119 poena, Kazins nije promasio nijednu. Sad je jasno i zašto iako se i tada govorilo da su finale igrali dopingovani. Ali kontra komentari su bili u smeru teorije zavere.
(LN, 20. septembar 2018 13:18)

Ajde sreco dopinguj se i ti pa da vidim kako ces da deljes trojke? ;)

BOSS

pre 5 godina

Iza ovakvih likova stoji vlada SAD i oni garantuju za njih :)
Sad ce mu ovi iz doping agencije amerike,reci da on nije uzimao marihuanu,vec sijeno od prosle godine.

Gentleman

pre 5 godina

@ Kako te nisu nikad uhvatili ovi iz doping agencija ?
(rizoto, 20. septembar 2018 09:27)
Tako sto se doping test najavljuje 20 dana ranije pa možeš da se očistiš ili unajmis mokraću ili organizujes zamenu.

Sale

pre 5 godina

Sto bi reko' Stephen A. 'Stay of the Weeeeeed'.Zezaju ove iz NFL-a Rendija Gregorija i Josh Gordona a ovi iz NBA niko ih ne dira,dolaze na tekmu uradjeni.

Stevan

pre 5 godina

Nije mi samo jasno kako se ne bunite za alkohol, nego samo na travu skačete. A alkohol 100 puta stetniji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (troll level 100, 20. septembar 2018 13:27)

A ti si mi sav naivan i nevin, pa ne znas da u 98% slucajeva, oni koji konzumiraju marihuanu ujedno konzumiraju i alkohol, to mu nekako ide jedno s drugim. Tako da ti je komentar sta je stetnije od ova dva, teski nonsens.

pao s kruške

pre 5 godina

Za neupućene: Dejstvo marihuane i njenog aktivnog sastojka THCa uveliko nestane do utakmice, jer kako kaže Barns - ako se naduva u 12.30, do 16h dejstvo ispari, pa makar poduvao najjaču vutra na svetu. Tako da taj džoint nema nikakvog efekta na utakmicu, ali ima.na njegovo opuštanje nakon treninga. Trava mu pomogne da se telo fizički opusti i izgubi sve tenzije, a THC ga isključi od sveta da može da odmori mozak.
Pre ili kasnije, shvatićete - marihuana nije droga, marihuana je lek. Ne poatoji jedna, postoji više vrsta sa različitim efektima. Pogledajte leafly.com

BODIBOND

pre 5 godina

Čekajte, a doping kontrola američkih sportista?
(Deki, 20. septembar 2018 09:43)

Nema toga, kontrolisu se samo ruski sportisti i to na supstancu meldolonijum.

performance-enhancing drugs

pre 5 godina

Čekajte, a doping kontrola američkih sportista?
(Deki, 20. septembar 2018 09:43)

Doping je poboljsanje performansi a ne smanjivanje i opustanje... Isti ste ko one babe sto vicu "doping, doping" kad su npr. fudbaleri pod lekovima za bolove.

todor

pre 5 godina

Sta radi lobi industrijske marihuane, dekriminalizacija, legalizacija, afirmacija kroz pop kulturu, medije, sport.

Zamislite da ovako neki sportista izjavi ovo pre 15 - 20 godina. Koliki bi to skandal bio.

Veliki je to biznis sada.

Neko123

pre 5 godina

Čekajte, a doping kontrola američkih sportista?
(Deki, 20. septembar 2018 09:43)

Doping je poboljsanje performansi a ne smanjivanje i opustanje... Isti ste ko one babe sto vicu "doping, doping" kad su npr. fudbaleri pod lekovima za bolove.
(performance-enhancing drugs, 20. septembar 2018 10:35)

A on se opusta onako, ili bolje igra opusten? U tom slucaju, koristi nedozvoljene supstance radi poboljsanja performansi = doping. Mada, samo prvi deo te recenice je dovoljan opis dopinga.

pertinaks

pre 5 godina

Sta radi lobi industrijske marihuane, dekriminalizacija, legalizacija, afirmacija kroz pop kulturu, medije, sport.  

Zamislite da ovako neki sportista izjavi ovo pre 15 - 20 godina. Koliki bi to skandal bio.  

Veliki je to biznis sada. 
(todor, 20. septembar 2018 10:16) 

Nije mi samo jasno kako se ne bunite za alkohol, nego samo na travu skačete. A alkohol 100 puta stetniji.
(troll level 100, 20. septembar 2018 13:27)

Nije ti neki argument, eto i duvan i alkohol sve treba iskoreniti i sta sad?

Makaveli

pre 5 godina

Velika stvar. Ko nije vario bar jednom u zivotu, mislim...

Jel se secate Sam Perkinsa iz Seattle Supersonics-a iz devedesetih? E, taj je kvalitetno vario. Hahaha... Big Smooth Sam Perkins.

pricam ti pricu

pre 5 godina

Dobar deo NBA igraca je na mnogo ozbiljnijim stimulansima od marihuane. Svi to znaju, ali se prave blesavi. Jer bez koriscenja dopinga ne bi bilo moguce sve ono sto igraci izvode na terenu. A bez gladijatora nema ni zabave.

moje misljenje

pre 5 godina

Kao sportista znam da su kokain i ostali opijati u koje spada marihuana zabranjeni za vreme takmicenja u svim sportovima...tako da ovaj gospodin bi bio pozitivan na bilo kom doping testu jer se tragovi marihuane zadrzavaju i do 2 nedelje...toliko o tome da su NBA igraci testirani na doping...ponavljam ovo je zvanican stav WADA (svetske antidoping agencije) vezano za opijate sto se moze proveriti i na internetu...

abcd

pre 5 godina

Jel se ljudi zezaju ili ozbiljno komentarišu kako je marihuana doping i kako je trebao da bude uhvaćen na antidoping kontroli?od tih genijalaca su gori samo oni koji misle da u NBA nema doping kontrole,a O.J.Mejo već godinama suspendovan iz NBA zato što je pao na kontroli.

performance-enhancing drugs

pre 5 godina

(Neko123, 20. septembar 2018 11:01)
Poboljsanje performansi znaci brzi, koncentrisaniji, jaci (u odnosu na najbolju formu).
Dakle apsolutno nemoguce bilo od marihuane bilo od analgetika bilo od anti-depresiva, itd.

Goran

pre 5 godina

Znaci da je ipak istina da se NBA igraci ne kontrolisu na doping! Bilo je mnogo natpisa o tome da se NBA igraci ne kontrolisu na olimpjskim igrama sto je mnogo puta demantovano. Sada se vidi da je to istina!!Jednakost medju sportistima i narodima. Americki gradjani i vojnici se ne mogu suditi u Hagu, sportasi se ne kontrolisu: Kako je Orvel rekao u Zivotinjskoj farmi. Sve zivitinje su jednake samo su neke zivotinje jednakije od drugih."

LN

pre 5 godina

Na proslom SP-u su nas unistili trojkama u finalu, dadoše 119 poena, Kazins nije promasio nijednu. Sad je jasno i zašto iako se i tada govorilo da su finale igrali dopingovani. Ali kontra komentari su bili u smeru teorije zavere.

v

pre 5 godina

ljudi šta je vama...marihuana nije doping.
I da ne pominjem privatna liga čiji prethodni komesar otvoreno podržao korišćenje iste. Ne budite ograničeni toliko...

troll level 100

pre 5 godina

Sta radi lobi industrijske marihuane, dekriminalizacija, legalizacija, afirmacija kroz pop kulturu, medije, sport. 

Zamislite da ovako neki sportista izjavi ovo pre 15 - 20 godina. Koliki bi to skandal bio. 

Veliki je to biznis sada.
(todor, 20. septembar 2018 10:16)

Nije mi samo jasno kako se ne bunite za alkohol, nego samo na travu skačete. A alkohol 100 puta stetniji.

1Beogradjanin

pre 5 godina

Ljudi, shvatite jednu stvar NBA i NFL nisu samo sportska takmicenja, to je industrija zabave u Americi i oni kao deo te industrije moraju da drze nivo. Igra se dosta utakmica u NBA i ocekuje se da uvek bude na odredjenom nivou da bi publika bila zadovoljna. Naravno da ce da se "pucaju" svim i svacim, a marihuana im dodje kao aspirin.

Vladimir

pre 5 godina

Barns je jedan vrlo nebitni faktor u kosarci, koji se sada provlaci kroz emisije tipa Undisputed, Herd, First Things First, I priča sve I svasta, "komenatarise I analizira". To sto je on sampion, sampioni su i Nedovic i Kuzmic sa istim Golden Stateom, uglavnom, to sto je koristio, ili koristi marihuanu u njegovoj kosarkaskoj karijeri, a ocigledno ni u zivotu, ne znaci nista. U nba vazi uglavnom dobar poslusan covek, skromnih zelja i zahteva, bez pravljenja problema, eto ugovora i "karijere" od 15+ godina, takmicari i sampioni su retki.

1Beogradjanin

pre 5 godina

Jel se ljudi zezaju ili ozbiljno komentarišu kako je marihuana doping i kako je trebao da bude uhvaćen na antidoping kontroli?od tih genijalaca su gori samo oni koji misle da u NBA nema doping kontrole,a O.J.Mejo već godinama suspendovan iz NBA zato što je pao na kontroli.
(abcd, 20. septembar 2018 12:36)
Druze, a znas li kako se sprovodi doping kontrola u NBA? Testiraju ih tokom priprema i jednom ili dva puta tokom sezone, s tim sto se kontrola najavi par nedelja unapred. Dovoljno da se organizam ocisti od vecine supstanci koje su zabranjene. Tog lika kojeg su uhvatili sigurno nije postovao "proceduru". Uvek se nadje neka budala! Kao sto sam i rekao u prethodnom komentaru, NBA je industrija zabave i moraju da drze nivo. Ni jedan normalan covek ne bi mogao da "traje" 10 ili vise sezona u tom ritmu! Valjda ti je to jasno? Naravno da im daju sve i svasta da bi se odrzali.

Luka

pre 5 godina

@ Jovica. Marihuana je mozda i jedina na listi zabranjenih supstanci koja ti ne poboljsava performanse nego cak suprotno. Ali posto se sport smatra zdravim nacinom zivota i to propagira a marihuana je nelegalna (u vecini zemalja) onda se i ona nalazi na listi zabranjenih supstanci. Tako sam cuo na jednom od predavanja...

performance-enhancing drugs

pre 5 godina

(Neko123, 20. septembar 2018 12:16)
Ne postoji "psiholoski" doping, samo fizicki. Pola sportista spava, meditira, obavlja rituale i sl. da bi se dodatno opustili pre takmicenja pa to nikad nije niti ce ikad biti doping

Neko123

pre 5 godina

(Neko123, 20. septembar 2018 11:01) 
Poboljsanje performansi znaci brzi, koncentrisaniji, jaci (u odnosu na najbolju formu). 
Dakle apsolutno nemoguce bilo od marihuane bilo od analgetika bilo od anti-depresiva, itd.
(performance-enhancing drugs, 20. septembar 2018 11:27)

Dobro ali ja kažem da poboljšanje performansi znači i "opušteniji" a marihuana utiče na to. Ne kažem da će svakome koristiti, ali nekima hoće, uostalom to je rekao čovek u samom tekstu - da se opušta i da je počeo ritual kad je dao 60 poena posle marihuane. Hoćeš da kažeš da bi dao više sa nije pušio? Naročito šuterima je psihološki momenat veoma bitan, i tu marihuana može da pomogne da se opusti,ne razmišlja previše i autora kao na treningu. Mislim sama izjava to potvrđuje, nije pušio bez razloga.

koko

pre 5 godina

otkrio pre jedno godinu, dve dana. a svako ko ga je ikada video kako izgleda u toku utakmice je znao da je čovek prepušen. jedino mi nije jasno kako je uspeo tako naduvan da stalno upada u konflikt sa svima tokom tekme. kako bi tek bilo da nije rivao?

Brother Cavil

pre 5 godina

U NBA marihuanu ne smatraju dopingom i ne rade testiranja na istu.
(Icarus, 20. septembar 2018 12:07

Kratko i jasno. Bez razvodnjavanja price.

mrRobot

pre 5 godina

Racunaju kao ne dozvoljenu supstancu, tako da ako nadju tragove, a koji poprilicno dugo ostaju u organizmu, trebalo bi da se padne na testu. U evroligi je valjda Dzejms Gist padao, Markus Vilijams i drugi, u mma organizaciji UFC braca Diaz vise puta.

Brother Cavil

pre 5 godina

"Šuterski trening oko 11, dolazak kući ili u hotel oko 12 i 30. Savijem džoint, ispušim.. Malo odspavam, istuširam se, jedem i na meč"

I ja isto samo ne treniram kosarku nego iskljucivo farbam oblake.

Gandza i sport -no way

pre 5 godina

Da THC opušta - opušta. Možda čak i previše. I baš zato nisam baš ubeđen da posle toga mogu da se pruže vrhunske sportske performanse. U mlađim danima sam gandžu samo vikendom koristio, da bi radnim danom ujutru mogao normalno i odmah fit za posao da ustanem. Mala digresija, ovi u društvenim preduzećima i institucijama mora dnevno da su varili obzirom kakav im je rad i radni učinak bio.

Šalu na stranu, gandža možda deluje stimulativno na vodoravne sportove, posebno na kreativnost u istima, a razveže i jezik u besmislenim filozofskim diskusijama u intelektualnom kružoku. Teško da jača fokus i koncentraciju i omogućava vrhunske sportske performanse. A da brzo "izvetri" iz sistema, malo morgen. Nadahnuće možda nestane posle dva-tri sata, ali onda kreće pospanost.

Zašto gandžu koriste reaggae i chill-out/ethereal/ethno muzičari a metalci preferiraju alkohol? Ima ih koji kažu da kokain pruža fokus i snagu. To već ne znam i nemam nameru da proverim, ali gandža definitivno može samo da uspori sportistu. Doduše, možda na različite ljude različito deluje.

BOSS

pre 5 godina

Iza ovakvih likova stoji vlada SAD i oni garantuju za njih :)
Sad ce mu ovi iz doping agencije amerike,reci da on nije uzimao marihuanu,vec sijeno od prosle godine.

bg

pre 5 godina

Lik je nerealan vozio od Memfisa do LA da bije Fišera jer mu je bio sa bivšom ženom.
Dugo se on zadržao u ligi ali je isto iz rasturene porodice...

Gentleman

pre 5 godina

@ Kako te nisu nikad uhvatili ovi iz doping agencija ?
(rizoto, 20. septembar 2018 09:27)
Tako sto se doping test najavljuje 20 dana ranije pa možeš da se očistiš ili unajmis mokraću ili organizujes zamenu.

Beogradjanin

pre 5 godina

U NBA marihuanu ne smatraju dopingom i ne rade testiranja na istu.
(Icarus, 20. septembar 2018 12:07)

Da, da cudna ta neka doping kontrola neko bude suspendovan kao O.Majo 5 meceva zbog marihuane, a neko koristi svaki dan i ne.
I Odom je imao izjavu da je koristio kokain svaki dan, pa nikad ga nisu suspendovali.
Sve u stilu eto vidite mi u NBA imamo doping kontrolu, ipak neko padne. I da kad je poslednji put neko pao zbog upotrebe steroida?

moje misljenje

pre 5 godina

Slobo upravo sam uradio test za dobijanje certifikata antidoping agencije Srbije posto kao sportista i ucesnik super lige u odbojci moram to da imam i prema WADA standardima marihuana je zabranjena u toku takmicenja... ama.org/en/content/what-is-prohibited evo proveri na sajtu svetske antidoping agencije... prohibited in competition s8 kanabidoidi...

Sale

pre 5 godina

Sto bi reko' Stephen A. 'Stay of the Weeeeeed'.Zezaju ove iz NFL-a Rendija Gregorija i Josh Gordona a ovi iz NBA niko ih ne dira,dolaze na tekmu uradjeni.

DisordeR

pre 5 godina

Na proslom SP-u su nas unistili trojkama u finalu, dadoše 119 poena, Kazins nije promasio nijednu. Sad je jasno i zašto iako se i tada govorilo da su finale igrali dopingovani. Ali kontra komentari su bili u smeru teorije zavere.
(LN, 20. septembar 2018 13:18)

Ajde sreco dopinguj se i ti pa da vidim kako ces da deljes trojke? ;)

Larry

pre 5 godina

Nije tačno da se ne rade testovi u NBA na marihuanu. Rade se ali su kontrole poprilično smešne. Gledao sam ovu emisiju kada je Barns pričao o ovome, otprilike se samo nasmejao kada su ga pitali za kontrolu. Čak su i američki zakonodavci izneli kritike na temu kako su kontrole u NBA poprilično smešne, kao i u NFL liga je nadležna za sprovođenje kontrole ne neko telo iznad nje.