Sreda, 19.09.2018.

10:55

Živa: Kakav Klop? Milojevića da bacite u đubre nikla bi zlatna piramida

Miladin Živadanović, nekadašnji selektor reprezentacije Jugoslavije, bio je gost u vestima juternjeg programa TV Prva gde je pričao o Crvenoj zvezdi i LŠ.

Izvor: PT

Živa: Kakav Klop? Milojeviæa da bacite u ðubre nikla bi zlatna piramida IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

148 Komentari

Sortiraj po:

SutjeskaVardarCelik

pre 5 godina

Julovac bivsi koji nikog nije trenirao sem drugoligase i par meseci Zvezdu i 2 utakmice a reprezentaciju. Jesam Zvezdas ali ovog foliranta matorog na dreku,ciku,lajanje neko u prazno i demagogiju Mire i Vucka ne mogu da slusam. Gde njega izvlacite vise da mudruje. Komedijas zaista. Samara gluposti samo.

Milosav

pre 5 godina

To bi bilo to, ovaj jedan poen sto je Zvezda izvukla iz ove utakmice je maksimum u ovakvoj grupi i gorka realnost. U sledecim utakmicama ce da sluze za nabijanje gol razlike. Ako postignu 3 gola ukupno bice nesto najbolje sto mugu da ucine.
Nisam ni partizanovac ni zvezdas, jednostavno realno gledam stvari.

severac

pre 5 godina

Zvijezdi samo fale Piksi, Savicevic, Prosinecki i nosila bi se ravnopravno sa Liverpulom i PSG....polako, komsije, sinoc sam gledao katanacho u stilu Italije 82-e...golmanu kapa dole, ali ne moze vazda golman biti najbolji igrac !
(Tuzlak, 19. septembar 2018 11:26)

Vidi, nama je eto golman bio jedan od najboljih pojedinaca protiv Salcburga i Napolija.
Partizanu je golman Stojke jedan od najboljih pojedinaca u JSL.
Sta ti to govori?

istina masina

pre 5 godina

Posto vidim da grobari od muke se secaju 2003, ko to nama zivi u istoriji???? Dal znate koliko je od tad nas fudbal propao i fudbal uznapredovao? A zvezda je te godine dobila partizan 3:0 i godinu pre toga 0;3 na Jna , (postena titula?!) O cemu bre vi pisete, pa mi smo tad za vas bili liga sampiona... Zaista ste komicni
(Istina, 19. septembar 2018 11:14)

Jel to ona generacija sto je gubila od Zenita 4-0, ili od PSV 5-0, koja je uzimala titule pod Muslinom, za koga je Dzaja rekao "znam ja koliko je Muslin zasluzan za titule Zvezde"?
A dobili su PFC u derbiju 3-0, jer je tri dana pre toga Partizan igrao protiv Reala, pa su bili sto se kaze "psiholoski ispraznjeni", a Zvezda se nalozila da odigra jedinu evropsku utakmicu te jeseni...

Veroljub

pre 5 godina

Evo sta kaze Transfermarkt:31 igrac Zvezde vredi 44 miliona evra,Levandovski vredi 85 miliona,znaci vi vredite ko jedna njegova noga,pa nije to tako lose,mislim 27 godina....

Don Quijote

pre 5 godina

Živo, nisam se uvek slagao sa tobom, ali ovog klinca treba čuvati i pomagati mu da osvoji sledeću titulu EP i SP. Zvezda to može sa malo pameti, a izgleda da se pamet napokon vratila na Topčidersko brdo. Zvezdaš sam, ali želim i da Partizan ponovo postane evropska velićina, jer tako će i reprezentacija biti veća. S poštovanjem
(Mito, 19. septembar 2018 13:37

Mito bekrijo, Partizan u fudbalu nikada nije bio evropska velicina.

veliki strumf

pre 5 godina

(v_K_esspreso, 19. septembar 2018 11:00)

Kad već nisi gledao utakmicu - ne pametuj! Zvezda je imala nekoliko šuteva još u prvom poluvremenu, a u drugom još par poluprilika pre tog 80. minuta kad je šansu imao Boaci. Takodje, ne izmišljaj da je bilo ko najavljivao pobedu jer to nije tačno. Nismo mi u poziciji da pretimo bilo kome i najavljujemo pobede. Momci su rekli da će se boriti, to su i ucinili a bod je veliki kao Beogradjanka.

Rex

pre 5 godina

Sta god pricali, Klop je trenercina. Svi klubovi koje je vodio igrali su lep i inteligentan fudbal. Setite se Dortmunda, pa sad Liverpula. A Ziva Bard se malo zaneo. Nema veze, gotivan je lik.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

@ps. Pozdravi babu
(Tito-partija-crno bela armija, 19. septembar 2018 13:24)

Pozdravi i ti sve iz ustanove u kojoj si, i nemoj da te pustaju previse, preladio si.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novak, 19. septembar 2018 13:40)

Woow, kakva poskočica-doskočica ! Bravo maleni, bravo !!!

Папи

pre 5 godina

Хахаха типчан наш "стручњак"... Слушај бре буразеру, да ти газда Жива каже ..

Gavril

pre 5 godina

Nisam fudbalski trener pa da bih stručno mogao da vrednujem komentare ovog "eksperta"(pošto ga je navijačka javnost uvek više doživljavala kao cirkuzanta/foliranta). Ipak kao navijač sa stažom, koji je uživo pratio Zvezdu još od Miljanovih vremena, mogao bih da ovde prokomentarišem i sam neke stvari. Kako prosečan navijač retko uspeva da da se drži zlatne, objektivne sredine i da ne varira stalno između potcenjivanja i precenjivanja, kako svoje, tako i protivničkih ekipa, potrudiću se da bar u ovom kratkom komentaru ne idem u te krajnosti. Cenim ovo što Milojević radi, jer ima, pre svega, sjajne rezultate sa jednim prosečnim sastavom, mahom otpadnika, igrača koji ne mogu da nađu napolju neke kvalitetnije angažmane. Ali me igra, svakako, ne oduševljava, i po meni, jako zaostaje za onim sadržajem i atraktivnošću koju je Zvezda imala, recimo, sa Grofom Božovićem u prvoj sezoni i samo delu druge. Ali, kao što je svojevremeno trener Stanković uspeo da ostvari sjajan rezultat u kupu UEFA igrajući izuzetno disciplinovano i podređujući ceo tim rezultatu, iako je imao nekoliko sjajnih individualaca, sve po principu "braniti se da ne primimo gol, a ako damo koji, još bolje", tako je i Milojevićeva igra u Evropi ove 2 godine sa istom suštinom. I to donosi rezultate, što mora da se poštuje. Naravno, krčag ide na vodu dok se..., i to će se neminovno i dešavati, ali - bože moj. Kad bi ovaj tim, posebno napad, imao šansu da se uigra, bila bi to dogodine mnogo opasnija i uspešnija ekipa.

BODIBOND

pre 5 godina

U nedelju da pokazemo ovim "svemircima" gde su i sta su!!! 
Ajmoooo Grobari da ih sportski i navijacki pregazimo, jer zasluzili su.
(BwA, 19. septembar 2018 12:28)

Pazi sad kad odloze derbi, da bi se komsinica sto vise odmorila, ne bi me iznenadilo.

Davorin

pre 5 godina

Napravili ste euforiju kao da ste juce igrali finale LS.To govori da su vam ovih 27 godina patnje nabili ogromne komplekse nize vrednosti,jer ste i sami svesni da ste beznacajni u fudbalskoj Evropi.Pa to sto ste vi osvojili osvajao je i tamo neki Seltik,Fejenord Aston Vila,pa za vas je Notingem Forest fudbalska gromada da dve titule.Takodje i Benfika.Smesni ste,verovatno vam skocio i BDP.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Naravno, samo razlika je u tome sto osim Fortune Zvezda ima i ogroman budzet, nezvanicno oko 7 miliona evra je potrosila na pojacanja. Neko je to obezbedio da bi postigla svoj cilj a to je ulazak u LS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 19. septembar 2018 12:52)

Jeste , obezbedila Zvezda sama uslaskom u LS , pobedama u kvalifikacijama, prodajom Radonjica...sve ono sto vi ne radite, nego prosite od Vlade i Ace , pa im se revnosno zahvaljujete

Mito

pre 5 godina

Živo, nisam se uvek slagao sa tobom, ali ovog klinca treba čuvati i pomagati mu da osvoji sledeću titulu EP i SP. Zvezda to može sa malo pameti, a izgleda da se pamet napokon vratila na Topčidersko brdo. Zvezdaš sam, ali želim i da Partizan ponovo postane evropska velićina, jer tako će i reprezentacija biti veća. S poštovanjem

coka

pre 5 godina

Nema on sreće nego pomoć sudija u našem prvenstvu. Izgleda da Zvezdin bod na domaćem terenu vredi više nego bod za goste. Iglali se mačke i miša, iako je klasičan bunker odigrala Zvezda. A Živa po običaju lupeta, jer ga niko neće za trenera.

Jones

pre 5 godina

Koje gluposti pisu grobari pa 90% timova se brani protiv Barse i ako imaju 20x veci bidzet od Zvezde Sta zvezda treba da radi???? Da krene napred da bi vi bili srecni???
(aman, 19. septembar 2018 11:24)
Oni bi bili srecni samo da smo primili vise od tri gola. Poslusace ih Vladan i otvoriti se u nedelju, pa ce da dobiju ono sto su nama zeleli sinoc. Tada ce moliti da stanemo malo u bunker.

Gaja

pre 5 godina

Prvo navijam za Partizan.Drugo Zvezda je odigrala fenomenalnu utakmicu.10x veci budzet Napolija i nema gola.Sreca da.. ali je treba .zasluziti.Borbenost vrhunska itd.E sada i ja verujem da ce od LFCa u dve primiti 10 komada ali opet to nije nikakva sramota i LFC je primio 5 od Sitija prosle gosina pa nikom nista.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Pazi sad kad odloze derbi, da bi se komsinica sto vise odmorila, ne bi me iznenadilo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 19. septembar 2018 13:00

Za vas je dovoljan i B tim pojacan sa malim Joveljicem i Terzicem, tako da ne brini. U ostalom, ti nikad i ne ides na utakmice (ne da valjda baba), pa nemas sta da brines oko odlaganja, puta, karte i slicno
Ziv ti nama bio i veliki porastao

ps. Pozdravi babu

Milan

pre 5 godina

@Voleo bi da izgubimo od Liverpula 10:0 samo da se smejem grobarskim komentarima. Ja ne mogu da verujem da o i ovo pricaju. Koga od navijaca zvezde interesuje da li ce protiv Liverpula i PSGa biti 5:0 ili 9:0, potpuno nam je svejedno jer su oba rezultata vrlo moguca. Idemo tamo da uzivamo i da skupimo iskustvo ne da uzmemo bodove.
(4k4.Dex, 19. septembar 2018 13:31)

Samo vi izgubite 10:0, i da skupite to iskustvo kako treba.

Novak

pre 5 godina

@ps. Pozdravi babu
(Tito-partija-crno bela armija, 19. septembar 2018 13:24)

Pozdravi i ti sve iz ustanove u kojoj si, i nemoj da te pustaju previse, preladio si.

oliverkosticoki1978@gmail.com

pre 5 godina

Ziva je za penziju. Kao prvo PSZ je izgubio od Liverpula i sledecu utakmicu ce igrati sa 200% da bi upisali pobedu a nije tako davno bilo kada su jednu Barsu odrali 4:0 tako da bice teeeeeesko ne primiti 3-4 gola. Posle toga Liverpul koji nije fenomenalna vec vanzemaljska ekipa sa vanzemaljskim trenerom. Tako da ce Zivadinovic -veliki strucnjak pojesti svoje reci.

RS-BL

pre 5 godina

Milojević je odličan trener,u svakom momentu zna limite, ali isto tako i kvalitete svoje ekipe. Da li se sinoć Zvezda branila? Jeste. Ali možda se oni malo stariji sjećaju utakmice protiv Bajerna prije deset godina (sezona 2007/2008) u EL. Zvezda je tada igrala napadački, lepršavo za gol više, ali rezultat je bio 2:3 u korist Bajerna. Po svim statističkim parametrima Zvezda je bila "egal" protivnik, a ipak izgubila. Kao i utakmica protiv Napolija to je bila prva utakmica u takmičenju. Zbog poraza euforija je pala, a Zvezda je lako poražena od sva tri preostala protivnika (Brage, Boltona i Arisa) i više od ta dva gola Bajernu u narednim utakimicama nije dala gol. Upravo zbog toga je ovaj bod veliki, jer da je Zvezda sinoć izgubila ponovila bi se najvjerovatnije ova situacija od prije deset godina. Kada je izvučena grupa komentarisao sam da i nije rijetko da u LŠ "slabiji" klubovi otkinu bodove jačim, ali da bi se to uradilo mora se igrati u granicama svojih mogućnosti, jer trenutno nažalost ne može bolje. Zaključak svega je sinoćni neriješen rezultat će biti zapamćen, baš kao i onaj prije deset godina protiv Bajerna, a igra rijetko se toga bilo ko sjeća već nakon sljedeće utakmice.

Jax

pre 5 godina

Koliko uzivam zbog dobrih partija zvezde, toliko uzivam i u kuknjavi grobarskoj...pa vas ovaj remi toliko boli sinovi, necete se oporaviti jos duuugo...

4k4.Dex

pre 5 godina

Voleo bi da izgubimo od Liverpula 10:0 samo da se smejem grobarskim komentarima. Ja ne mogu da verujem da o i ovo pricaju. Koga od navijaca zvezde interesuje da li ce protiv Liverpula i PSGa biti 5:0 ili 9:0, potpuno nam je svejedno jer su oba rezultata vrlo moguca. Idemo tamo da uzivamo i da skupimo iskustvo ne da uzmemo bodove.

4k4.Dex

pre 5 godina

@runner
pa nije Milojevic bljesnuo na jednom turniru pa ga spustili. On je bljesak koji traje vec dve godine u svim takmicenjima domacim i evropskim. LS je vrh vrhova teoretskih doatignuca i to je to. Sad moze sve da izgubi 10:0 meni je srce puno i prepunk i Miloje ostaje legenda i najbolji trener u zadnjih 30 godina u srbiji.

Logika

pre 5 godina

voleo bi da pozovu ovoga u emisiju posle utakmice sa Liverpulom..baš se pitam sta li će onda da priča kad primimo petaka..verovatno ce da prica u stilu:...eto sta sam vam rekao, vidite da je sve u sreci..primili smo samo 5 a mogli smo 10...)))
(Drakče, 19. septembar 2018 12:19)

Nikakva sramota nije primiti petaka od Liverpoola oni su Dali 7 golova Spartaku iz moskve.

Vuchina

pre 5 godina

Bravo Zvezdo, ja sam grobar ali nisam od onih koji vise mrze zvezdu nego sto vole partizan. Svaka cast i samo hrabro. Pa pajseri isfrustrirani, ovo sto zvezda radi donosi dobro srpskom fudbalu. Dokle bre vise podele ... Samo hrabro, nema predaje!!!

NY

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak. 
(Koja je vasa poenta, 19. septembar 2018 11:35

Kada si siguran da PSG daje pet komada trk u kladionicu i stavi 500 evra na 5+ .Kome je to PSG kao od sale dao pet komada? Jedna Roma je igubila sa 8:2.Real je tukao Bayern sa ukupnim rezultatom 7:0.Pa sta

marko djukanović

pre 5 godina

A komšije sa lavora se ponadale...Galliani,pozdravio te Anćeloti....aaaahhhhaaaahhhhhaaa...Samo se ti nadaj stručnjače...

lulul

pre 5 godina

Поента је у томе да ако ПСЖ-у крене, даће 10 или 12 голова и оборити рекорд ЛШ. Можеш да замислиш колико се квалитетно брани екипа која прими 7 голова до 60. минута? Надам се да ће баш тако бити у Паризу, да ће Звезда бити понижена.
(adriano_galliani, 19. septembar 2018 11:53)

nadas se jer te boli, a svestan si da bez obzira na ishod od vas smo godinama ispred. Neka mi vama za vikend munemo 5, a nama psg moze i 20.

Marinkova bara

pre 5 godina

Zato Klop trenira Liverpul, a Miloje Zvezdu, svako prema svom znanju.
(Trener, 19. septembar 2018 11:4

U Milojevim godinama Klop je trenirao Mainz, pa otisao u Dortmund da bi se domogao Liverpula.I nije stvar u treneru vec koje igrace imas i koliko oni kostaju.Murinjo je u MU ali tri sezone nista

reminder

pre 5 godina

Ne kontam ove prozivke na racun Partizana. Oni su dva puta igrali LS, igrali 2003 nereseno sa Realom, Portom i Olimpikom, ako se secam dobro, a mi smo ispadali od drugorazrednih timova. Sad se okrenula situacija, evidentno.. Juce sam gledao utakmicu, Napoli je mnogo jaci tim, izvukli smo X na srecu. Zivadinovic je izlapeo. Zvezda treba da se ugleda na jake timove, a ne na region...ali finansijski ne mozemo da pridjemo. Fizicka sprema? Svi timovi su spremni, mnogo zavisi i od tempa igre

Runner

pre 5 godina

И хрватски ногометни селектор, Младен Далић, је попут вашег Милојевића уз обилату помоћ божице Фортуне, метеорски блеснуо на СП у Русији ал га недавно Рамос и другови с треском спустише на земљу.

Aleksej

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak.
(Koja je vasa poenta, 19. septembar 2018 11:35)A sta je tvoja poenta?

Лепи Цане

pre 5 godina

Не знам због чега меч Звезда - Наполи коментаришу навијачи Партизана. Чисто сумњам да, на пример у Енглеској, утакмицу Ливерпул - ПСЖ коментаришу навијачи Донкастера. Једноставно, зна се ко где припада.

siro

pre 5 godina

To kaže trener koji tvrdi da je vodjstvo od 2:0 najopasniji rezultat(za onog koji vodi)! Dajte nekog normalnog trenera,ako želite stručno mišljenje. I čemu to omalovažavanje kolega(Klop i Mop)? Krajnje nepristojan i nestručan komentar "barda".
(barka, 19. septembar 2018 11:28)


A sto je najsmenije bi covek u pravu, ako ne verujete pitajte Salzburg.

Marinkova bara

pre 5 godina

Ja bih nešto sto puta više voleo da taj Klop-Mop trenira moj Partizan od tog tvog vajnog Milojevića. Jedina je istina da ga hoće sreća evo već drugu godinu za redom al' i tome mora jednom doći kraj.
(Bilal, 19. septembar 2018 12:37)

Sreca? I ja igram LOTO svako kolo pa me nece sreca da deset kola zaredom dobijem sedmicu

Milan

pre 5 godina

Ja ne mogu da verujem da mnogima smeta "autobus" taktika!? Ne bih da ulazim u detalje sa čime to ima veze, ali definitivno se kosi sa zdravom pameću. Da li bismo bili srećniji da smo se otvorili i popili jedno 3-4 komada? Razlika u kvalitetu je ogromna, zapala nam je ubedljivo najteža grupa i ovo je apsolutno bio jedini način da rezultatski časno prodjemo. Draže mi je ovih 0:0 nego da je bilo 1:4.

Drakče

pre 5 godina

voleo bi da pozovu ovoga u emisiju posle utakmice sa Liverpulom..baš se pitam sta li će onda da priča kad primimo petaka..verovatno ce da prica u stilu:...eto sta sam vam rekao, vidite da je sve u sreci..primili smo samo 5 a mogli smo 10...)))

BODIBOND

pre 5 godina

Не знам због чега меч Звезда - Наполи коментаришу навијачи Партизана. Чисто сумњам да, на пример у Енглеској, утакмицу Ливерпул - ПСЖ коментаришу навијачи Донкастера. Једноставно, зна се ко где припада.
(Лепи Цане, 19. septembar 2018 12:38)

Ne znam ni ja zasto su navijaci Zvezde komentarisali meceve Partizana u Evroligi i LS 2010. godine. I ja cisto sumnjam da u recimo Spaniji navijaci Kadiza komentarisu utakmicu Barselona- PSV. Zna se gde ko pripada naravno, Partizan medju elitom a Zvezda u zamrzivacu.

Logika

pre 5 godina

Vidi hrabri Atletiko Madrid odoleva nekako napadima Barselone i Reala a imaju budzet svega 500.000 miliona.
Kukavica Milojevic brani se protiv Napolija koji ima budzet od 500.000 miliona.

BODIBOND

pre 5 godina

Zato Klop trenira Liverpul, a Miloje Zvezdu, svako prema svom znanju. 
(Trener, 19. septembar 2018 11:4 

A zato Miloje pre Zvezde trenirao Cuku, Javor i Panionios, kakve velesile aa? Hahaha.
@Marinkova bara

Naravno da je sve u budzetu, cudi me da Miloje kao ovaj budzet u Zvezdi nije imao u Panioniosu ili Cuki.

matori

pre 5 godina

Mnogo je dobar Milojevic, od 40 igraca sastavio je 11 koji su protiv Salzburga i Napolija dva puta presli centar. Da ima srece to stoji.
(maxy, 19. septembar 2018 11:00)

A ti bi kao bolje postavio igru? on igra Ligu Sampiona a Salzburg ne i Napoli je ostao bez 3 boda, ko je tu ustvari dobar?

Bilal

pre 5 godina

Ja bih nešto sto puta više voleo da taj Klop-Mop trenira moj Partizan od tog tvog vajnog Milojevića. Jedina je istina da ga hoće sreća evo već drugu godinu za redom al' i tome mora jednom doći kraj.

BODIBOND

pre 5 godina

(Runner, 19. septembar 2018 12:42)

Naravno, samo razlika je u tome sto osim Fortune Zvezda ima i ogroman budzet, nezvanicno oko 7 miliona evra je potrosila na pojacanja. Neko je to obezbedio da bi postigla svoj cilj a to je ulazak u LS.

matori

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Koja je vasa poenta, 19. septembar 2018 11:35) 



Поента је у томе да ако ПСЖ-у крене, даће 10 или 12 голова и оборити рекорд ЛШ. Можеш да замислиш колико се квалитетно брани екипа која прими 7 голова до 60. минута? Надам се да ће баш тако бити у Паризу, да ће Звезда бити понижена.
(adriano_galliani, 19. septembar 2018 11:53)

Pa ti rece da ce Salzburg da nas ponizi...

sef strucnog staba

pre 5 godina

Pozovite ga opet nakom gostovanja na Enfildu pa da vidimo da li ce tako da prica. Sinoc je PSG koji sa razlogom vazi za jednog od favorita i koji ima najboljeg mladog igraca sveta i Nejmara, mogao da dobije 6 komada, isprašeni su.

aman

pre 5 godina

Koje gluposti pisu grobari pa 90% timova se brani protiv Barse i ako imaju 20x veci bidzet od Zvezde Sta zvezda treba da radi???? Da krene napred da bi vi bili srecni???

ssssss

pre 5 godina

Moze da nikne samo autobus parkiran svih 90 min ispred svog gola. Najveca kukavica od trenera u istoriji fudbala.
(cinjenice, 19. septembar 2018 10:57)

Mislis kao vama protiv Proletera?

adriano_galliani

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Koja je vasa poenta, 19. septembar 2018 11:35)



Поента је у томе да ако ПСЖ-у крене, даће 10 или 12 голова и оборити рекорд ЛШ. Можеш да замислиш колико се квалитетно брани екипа која прими 7 голова до 60. минута? Надам се да ће баш тако бити у Паризу, да ће Звезда бити понижена.

Nemoj tako

pre 5 godina

Lako je Klopu, savetovaće ga Batica Mirković, najveća trenerska veličina na ovim prostorima. Juče je pomogao Andjelotiju. Šta ćeš kad je čovek ozbiljna trenerčina

adriano_galliani

pre 5 godina

Opet kazem, bod svaka cast ali su najave bile cele nedelje da zvezda ide na pobedu, da se nikog ne plase, zvezdini navijaci pricaju o pobedi, a u stvari su imali nenormalno srece. Realan rezultat je minimum 0:2 za napoli..
(v_K_esspreso, 19. septembar 2018 11:00)


Звездина једина шанса да се не обрука јесте да игра са 10 играча у одбрани а да Боаћи трчи у напад, да не буде да је и он играо штопера. Милојевић то зна и свака му част на томе, реалан човек. Звезда је канта од екипе и најважније је да се не обрука, бункером да изнервира противника, одигра један реми и то је то. Нико не памти бункер и то али свако запамти понижавање попут Динама ЗГ, којих је било на десетине у само пар година.

aman

pre 5 godina

Koje gluposti pisu grobari pa 90% timova se brani protiv Barse i ako imaju 20x veci bidzet od Zvezde Sta zvezda treba da radi???? Da krene napred da bi vi bili srecni???

danguba

pre 5 godina

Jaoooo, pa iskljucicu internet dok ne zavrsi ovaj cirkus. Svaka cast, sve pet za sinocnju partiju, ali ovoliko pretjerivanje nasih strunjaka izaziva nagon za povracanjem.

Istina

pre 5 godina

Posto vidim da grobari od muke se secaju 2003, ko to nama zivi u istoriji???? Dal znate koliko je od tad nas fudbal propao i fudbal uznapredovao? A zvezda je te godine dobila partizan 3:0 i godinu pre toga 0;3 na Jna , (postena titula?!) O cemu bre vi pisete, pa mi smo tad za vas bili liga sampiona... Zaista ste komicni

kosjan

pre 5 godina

Botovanje isfustrianih grobara se nastavlja oce da predstave da je bod protiv Napolija los, ... koliko ste zlobni i pakosni. Znaci presli ste igricu...Da je partizan na istin nacin osvojio bod, pricali biste bajke...

ehhh

pre 5 godina

Moze da nikne samo autobus parkiran svih 90 min ispred svog gola. Najveca kukavica od trenera u istoriji fudbala.
(cinjenice, 19. septembar 2018 10:57)

Boli boli...

Zvezdas

pre 5 godina

Zvezdin bivsi igrac i trener daje izjavu o Zvezdi a komentarise u ogromnom broju komsija mali... neprocenjiva patnja radi nebitnosti u Srbiji.

duledudule

pre 5 godina

Ok je sve to bio sam vidi se da su ovi kvalitetniji.ako uspemo sa svakog gostovanja da se vratimo sa manje od 4 gola u mrezi pogotovo u parizu i liverpuli onda top.

Kokorayko

pre 5 godina

Milojević je sjajan taktičar,uspeo je da svojom taktikom nadmudri tim koji je 20 puta skuplji od Zvezde,Ipak ovako reći nešto za Klopa,koji je verovatno među tri najbolja trenera na svetu,malo je neumesno.
Taktički Liverpool igra slično kao Salcburg,samo jedno 10 puta bolje.
Neka nam je bog u pomoći na Enfildu.

Tuzlak

pre 5 godina

Zvijezdi samo fale Piksi, Savicevic, Prosinecki i nosila bi se ravnopravno sa Liverpulom i PSG....polako, komsije, sinoc sam gledao katanacho u stilu Italije 82-e...golmanu kapa dole, ali ne moze vazda golman biti najbolji igrac !

nista o nicemu

pre 5 godina

Opet kazem, bod svaka cast ali su najave bile cele nedelje da zvezda ide na pobedu, da se nikog ne plase, zvezdini navijaci pricaju o pobedi, a u stvari su imali nenormalno srece. Realan rezultat je minimum 0:2 za napoli..
(v_K_esspreso, 19. septembar 2018 11:00)

Isli smo na pobedu, bili su jaci. Realno je 0:0, kao sto pise na semaforu, 2 gola Napolija su samo tvoji vlazni snovi i nista vise.

Makaveli

pre 5 godina

"Kakav Klop?"....stvarno je ovo izjavio?
Kakav transfer blama. Sreca pa nikog osim ljude u Srbiji (a i tu samo mali deo ljudi) ne zanimaju izvaje ovakvih likova.

Bananalend

pre 5 godina

Divim se ovom coveku, koji je bez angazmana poslednjih 15 ak godina.
Ali to ga ne sprecaca da bude glavni strucni konsultant za sva fudbalska fudbalska pitanja.
Idealna slika i prilika sadasnjeg stanja u drustvu, takvi kao on strucnjaci su svuda oko nas u svim sferama.

kimiko

pre 5 godina

Kakav Klop, Mop...:)
Pa ja sam nekada sa onim svojim beduinima pravio rezultate...:)
Nemojmo sada posle ovoga da uzdignemo, pa da kazemo da smo najbolji u regionu. Kakav bre region, nas zanima svet :)

nema sta

pre 5 godina

Moze da nikne samo autobus parkiran svih 90 min ispred svog gola. Najveca kukavica od trenera u istoriji fudbala.
(cinjenice, 19. septembar 2018 10:57)

Kako vas boli covece ... A tako ste se nadali .

barka

pre 5 godina

To kaže trener koji tvrdi da je vodjstvo od 2:0 najopasniji rezultat(za onog koji vodi)! Dajte nekog normalnog trenera,ako želite stručno mišljenje. I čemu to omalovažavanje kolega(Klop i Mop)? Krajnje nepristojan i nestručan komentar "barda".

Milan

pre 5 godina

Dosta zanimljivih zapazanja G. Zivadinovica. Slazem se sa njegovom konstatacijom, ma kakav bre region, Zvezda treba da se meri sa svetskim velikanima i da se vrati na taj nivo. Sto se tice igre, istakao je najvazniju cinjenicu modernog fudbala, a to je trcanje i borbenost, vidi se da iz svake recenice progovara iskustvo ovog coveka. Vidimo sta kaze za Milojevica, e pa to onda ima posebnu tezinu. Bice nasa Zvezda sve bolja, a za par godina mozemo i do velikih dostignuca u evropskim takmicenjima.

jedan decko

pre 5 godina

Znaci, kako Bard kaze, Zvezda je fizicki spremna i po tome jedinstvena. Za razliku od vrhunskih fudbalera iz najvecih svetskih klubova, kojima upravo fizicka sprema nedostaje.

Koja je vasa poenta

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak.

it’s my life

pre 5 godina

Bard je gostujući u emisiji rekao”Najjača taktika koju sam primenjivao bila je 1-4-4-1”.Kaze”Ne znam zašto ovi savremeni treneri to izbegavaju”,ahahhahaha,..legenda,hahahahah

Covek po imenu Uve

pre 5 godina

@it’s my life
Nije pogresio i nema razloga da se smejes. Taj prvi u odbra i je tzv. libero, pozicija koja vec 20 god de facto ne postoji. Imas net pa izguglaj sam ostalo

Djuka

pre 5 godina

majko mila kad puknu sa po 5-6 golova og PSG-a i Liverpula al ce da bude pljuvanja... kakvo zlato, kakve piramide i ostala cuda. Nece toliko nenormalne srece biti bas svaki put

Koja je vasa poenta

pre 5 godina

majko mila kad puknu sa po 5-6 golova og PSG-a i Liverpula al ce da bude pljuvanja... kakvo zlato, kakve piramide i ostala cuda. Nece toliko nenormalne srece biti bas svaki put
(Djuka, 19. septembar 2018 11:26)

Jeste kao sto smo pukli od Salzburga i Napolija trebali su da nas razbiju za 5 komada zar ne?

Bane

pre 5 godina

(aman, 19. septembar 2018 11:24)

Zanimljivo zapažnje isto to sam slušao kad Zvezda nemože da probije bunker u Super ligi. Tada vam to smeta a kad radite to isto to je normalno. Isto važi i za ono valjanje po terenu. De si ti našao da porediš Barsu i Napoli. Pa i Brazilci drže loptu pa su ih Belgijanci razbili u prvom poluremenu. Isto tako Roma i Barsu. Znači možeš da se nadigravaš samo da li smeš. Naročito ako tvrdiš da imaš dobre igrače.

v_K_esspreso

pre 5 godina

Ovo za djubre i piramidu apsolutno tacno. Osim sto poseduje znanje, i osecaj, Miloje ocigledno ima taliju. Da je na klupi bio Muslin, Bozovic,Pizon, Filipovic,Bajevic, sa ovako losom igrom i sa ovoliko sansi napolija, svako do njih bi primio po 3 komada.. nisam mogao da gledam utakmicu, dolazim kuci, cale kaze 0;0, borila se zvezda, tesko, ovi bolji. Ja pogledam pregled uvece i nisam mogao da verujem da je Zvezda prvi sut imala tek u 80 minutu a tek treba da igraju protiv psz i liverpula. Opet kazem, bod svaka cast ali su najave bile cele nedelje da zvezda ide na pobedu, da se nikog ne plase, zvezdini navijaci pricaju o pobedi, a u stvari su imali nenormalno srece. Realan rezultat je minimum 0:2 za napoli..

mikula

pre 5 godina

ma da..nebeski narod..da li iko u srbiji shvata koliko smo mi nekvalitetni u svim sferama osim djokovica kosarke i vaterpola..pa pogledajte smrad i prljavstinu bga i sve vam je jasno gde je srbija i sve made in serbia! srbima treba pod hitno otreznjenje da shvate da su potpuno nebitna nacija i da osim ovog navedenog mi nista ..ali nista drugo nemamo sto nemaju i drugi i to puno vise i puno kvalitetnije od nas!!

it’s my life

pre 5 godina

Bard je gostujući u emisiji rekao”Najjača taktika koju sam primenjivao bila je 1-4-4-1”.Kaze”Ne znam zašto ovi savremeni treneri to izbegavaju”,ahahhahaha,..legenda,hahahahah

Bananalend

pre 5 godina

Divim se ovom coveku, koji je bez angazmana poslednjih 15 ak godina.
Ali to ga ne sprecaca da bude glavni strucni konsultant za sva fudbalska fudbalska pitanja.
Idealna slika i prilika sadasnjeg stanja u drustvu, takvi kao on strucnjaci su svuda oko nas u svim sferama.

v_K_esspreso

pre 5 godina

Ovo za djubre i piramidu apsolutno tacno. Osim sto poseduje znanje, i osecaj, Miloje ocigledno ima taliju. Da je na klupi bio Muslin, Bozovic,Pizon, Filipovic,Bajevic, sa ovako losom igrom i sa ovoliko sansi napolija, svako do njih bi primio po 3 komada.. nisam mogao da gledam utakmicu, dolazim kuci, cale kaze 0;0, borila se zvezda, tesko, ovi bolji. Ja pogledam pregled uvece i nisam mogao da verujem da je Zvezda prvi sut imala tek u 80 minutu a tek treba da igraju protiv psz i liverpula. Opet kazem, bod svaka cast ali su najave bile cele nedelje da zvezda ide na pobedu, da se nikog ne plase, zvezdini navijaci pricaju o pobedi, a u stvari su imali nenormalno srece. Realan rezultat je minimum 0:2 za napoli..

ehhh

pre 5 godina

Moze da nikne samo autobus parkiran svih 90 min ispred svog gola. Najveca kukavica od trenera u istoriji fudbala.
(cinjenice, 19. septembar 2018 10:57)

Boli boli...

nema sta

pre 5 godina

Moze da nikne samo autobus parkiran svih 90 min ispred svog gola. Najveca kukavica od trenera u istoriji fudbala.
(cinjenice, 19. septembar 2018 10:57)

Kako vas boli covece ... A tako ste se nadali .

Nemoj tako

pre 5 godina

Lako je Klopu, savetovaće ga Batica Mirković, najveća trenerska veličina na ovim prostorima. Juče je pomogao Andjelotiju. Šta ćeš kad je čovek ozbiljna trenerčina

Milan

pre 5 godina

Ja ne mogu da verujem da mnogima smeta "autobus" taktika!? Ne bih da ulazim u detalje sa čime to ima veze, ali definitivno se kosi sa zdravom pameću. Da li bismo bili srećniji da smo se otvorili i popili jedno 3-4 komada? Razlika u kvalitetu je ogromna, zapala nam je ubedljivo najteža grupa i ovo je apsolutno bio jedini način da rezultatski časno prodjemo. Draže mi je ovih 0:0 nego da je bilo 1:4.

danguba

pre 5 godina

Jaoooo, pa iskljucicu internet dok ne zavrsi ovaj cirkus. Svaka cast, sve pet za sinocnju partiju, ali ovoliko pretjerivanje nasih strunjaka izaziva nagon za povracanjem.

ssssss

pre 5 godina

Moze da nikne samo autobus parkiran svih 90 min ispred svog gola. Najveca kukavica od trenera u istoriji fudbala.
(cinjenice, 19. septembar 2018 10:57)

Mislis kao vama protiv Proletera?

Gaja

pre 5 godina

Prvo navijam za Partizan.Drugo Zvezda je odigrala fenomenalnu utakmicu.10x veci budzet Napolija i nema gola.Sreca da.. ali je treba .zasluziti.Borbenost vrhunska itd.E sada i ja verujem da ce od LFCa u dve primiti 10 komada ali opet to nije nikakva sramota i LFC je primio 5 od Sitija prosle gosina pa nikom nista.

mikula

pre 5 godina

ma da..nebeski narod..da li iko u srbiji shvata koliko smo mi nekvalitetni u svim sferama osim djokovica kosarke i vaterpola..pa pogledajte smrad i prljavstinu bga i sve vam je jasno gde je srbija i sve made in serbia! srbima treba pod hitno otreznjenje da shvate da su potpuno nebitna nacija i da osim ovog navedenog mi nista ..ali nista drugo nemamo sto nemaju i drugi i to puno vise i puno kvalitetnije od nas!!

Djuka

pre 5 godina

majko mila kad puknu sa po 5-6 golova og PSG-a i Liverpula al ce da bude pljuvanja... kakvo zlato, kakve piramide i ostala cuda. Nece toliko nenormalne srece biti bas svaki put

aman

pre 5 godina

Koje gluposti pisu grobari pa 90% timova se brani protiv Barse i ako imaju 20x veci bidzet od Zvezde Sta zvezda treba da radi???? Da krene napred da bi vi bili srecni???

Makaveli

pre 5 godina

"Kakav Klop?"....stvarno je ovo izjavio?
Kakav transfer blama. Sreca pa nikog osim ljude u Srbiji (a i tu samo mali deo ljudi) ne zanimaju izvaje ovakvih likova.

lulul

pre 5 godina

Поента је у томе да ако ПСЖ-у крене, даће 10 или 12 голова и оборити рекорд ЛШ. Можеш да замислиш колико се квалитетно брани екипа која прими 7 голова до 60. минута? Надам се да ће баш тако бити у Паризу, да ће Звезда бити понижена.
(adriano_galliani, 19. septembar 2018 11:53)

nadas se jer te boli, a svestan si da bez obzira na ishod od vas smo godinama ispred. Neka mi vama za vikend munemo 5, a nama psg moze i 20.

Istina

pre 5 godina

Posto vidim da grobari od muke se secaju 2003, ko to nama zivi u istoriji???? Dal znate koliko je od tad nas fudbal propao i fudbal uznapredovao? A zvezda je te godine dobila partizan 3:0 i godinu pre toga 0;3 na Jna , (postena titula?!) O cemu bre vi pisete, pa mi smo tad za vas bili liga sampiona... Zaista ste komicni

matori

pre 5 godina

Mnogo je dobar Milojevic, od 40 igraca sastavio je 11 koji su protiv Salzburga i Napolija dva puta presli centar. Da ima srece to stoji.
(maxy, 19. septembar 2018 11:00)

A ti bi kao bolje postavio igru? on igra Ligu Sampiona a Salzburg ne i Napoli je ostao bez 3 boda, ko je tu ustvari dobar?

Tuzlak

pre 5 godina

Zvijezdi samo fale Piksi, Savicevic, Prosinecki i nosila bi se ravnopravno sa Liverpulom i PSG....polako, komsije, sinoc sam gledao katanacho u stilu Italije 82-e...golmanu kapa dole, ali ne moze vazda golman biti najbolji igrac !

aman

pre 5 godina

Koje gluposti pisu grobari pa 90% timova se brani protiv Barse i ako imaju 20x veci bidzet od Zvezde Sta zvezda treba da radi???? Da krene napred da bi vi bili srecni???

barka

pre 5 godina

To kaže trener koji tvrdi da je vodjstvo od 2:0 najopasniji rezultat(za onog koji vodi)! Dajte nekog normalnog trenera,ako želite stručno mišljenje. I čemu to omalovažavanje kolega(Klop i Mop)? Krajnje nepristojan i nestručan komentar "barda".

kimiko

pre 5 godina

Kakav Klop, Mop...:)
Pa ja sam nekada sa onim svojim beduinima pravio rezultate...:)
Nemojmo sada posle ovoga da uzdignemo, pa da kazemo da smo najbolji u regionu. Kakav bre region, nas zanima svet :)

Vuchina

pre 5 godina

Bravo Zvezdo, ja sam grobar ali nisam od onih koji vise mrze zvezdu nego sto vole partizan. Svaka cast i samo hrabro. Pa pajseri isfrustrirani, ovo sto zvezda radi donosi dobro srpskom fudbalu. Dokle bre vise podele ... Samo hrabro, nema predaje!!!

Jax

pre 5 godina

Koliko uzivam zbog dobrih partija zvezde, toliko uzivam i u kuknjavi grobarskoj...pa vas ovaj remi toliko boli sinovi, necete se oporaviti jos duuugo...

nista o nicemu

pre 5 godina

Opet kazem, bod svaka cast ali su najave bile cele nedelje da zvezda ide na pobedu, da se nikog ne plase, zvezdini navijaci pricaju o pobedi, a u stvari su imali nenormalno srece. Realan rezultat je minimum 0:2 za napoli..
(v_K_esspreso, 19. septembar 2018 11:00)

Isli smo na pobedu, bili su jaci. Realno je 0:0, kao sto pise na semaforu, 2 gola Napolija su samo tvoji vlazni snovi i nista vise.

Kokorayko

pre 5 godina

Milojević je sjajan taktičar,uspeo je da svojom taktikom nadmudri tim koji je 20 puta skuplji od Zvezde,Ipak ovako reći nešto za Klopa,koji je verovatno među tri najbolja trenera na svetu,malo je neumesno.
Taktički Liverpool igra slično kao Salcburg,samo jedno 10 puta bolje.
Neka nam je bog u pomoći na Enfildu.

Koja je vasa poenta

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak.

Папи

pre 5 godina

Хахаха типчан наш "стручњак"... Слушај бре буразеру, да ти газда Жива каже ..

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Naravno, samo razlika je u tome sto osim Fortune Zvezda ima i ogroman budzet, nezvanicno oko 7 miliona evra je potrosila na pojacanja. Neko je to obezbedio da bi postigla svoj cilj a to je ulazak u LS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 19. septembar 2018 12:52)

Jeste , obezbedila Zvezda sama uslaskom u LS , pobedama u kvalifikacijama, prodajom Radonjica...sve ono sto vi ne radite, nego prosite od Vlade i Ace , pa im se revnosno zahvaljujete

matori

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Koja je vasa poenta, 19. septembar 2018 11:35) 



Поента је у томе да ако ПСЖ-у крене, даће 10 или 12 голова и оборити рекорд ЛШ. Можеш да замислиш колико се квалитетно брани екипа која прими 7 голова до 60. минута? Надам се да ће баш тако бити у Паризу, да ће Звезда бити понижена.
(adriano_galliani, 19. septembar 2018 11:53)

Pa ti rece da ce Salzburg da nas ponizi...

Logika

pre 5 godina

Vidi hrabri Atletiko Madrid odoleva nekako napadima Barselone i Reala a imaju budzet svega 500.000 miliona.
Kukavica Milojevic brani se protiv Napolija koji ima budzet od 500.000 miliona.

Logika

pre 5 godina

voleo bi da pozovu ovoga u emisiju posle utakmice sa Liverpulom..baš se pitam sta li će onda da priča kad primimo petaka..verovatno ce da prica u stilu:...eto sta sam vam rekao, vidite da je sve u sreci..primili smo samo 5 a mogli smo 10...)))
(Drakče, 19. septembar 2018 12:19)

Nikakva sramota nije primiti petaka od Liverpoola oni su Dali 7 golova Spartaku iz moskve.

sef strucnog staba

pre 5 godina

Pozovite ga opet nakom gostovanja na Enfildu pa da vidimo da li ce tako da prica. Sinoc je PSG koji sa razlogom vazi za jednog od favorita i koji ima najboljeg mladog igraca sveta i Nejmara, mogao da dobije 6 komada, isprašeni su.

Rex

pre 5 godina

Sta god pricali, Klop je trenercina. Svi klubovi koje je vodio igrali su lep i inteligentan fudbal. Setite se Dortmunda, pa sad Liverpula. A Ziva Bard se malo zaneo. Nema veze, gotivan je lik.

severac

pre 5 godina

Zvijezdi samo fale Piksi, Savicevic, Prosinecki i nosila bi se ravnopravno sa Liverpulom i PSG....polako, komsije, sinoc sam gledao katanacho u stilu Italije 82-e...golmanu kapa dole, ali ne moze vazda golman biti najbolji igrac !
(Tuzlak, 19. septembar 2018 11:26)

Vidi, nama je eto golman bio jedan od najboljih pojedinaca protiv Salcburga i Napolija.
Partizanu je golman Stojke jedan od najboljih pojedinaca u JSL.
Sta ti to govori?

kosjan

pre 5 godina

Botovanje isfustrianih grobara se nastavlja oce da predstave da je bod protiv Napolija los, ... koliko ste zlobni i pakosni. Znaci presli ste igricu...Da je partizan na istin nacin osvojio bod, pricali biste bajke...

adriano_galliani

pre 5 godina

Opet kazem, bod svaka cast ali su najave bile cele nedelje da zvezda ide na pobedu, da se nikog ne plase, zvezdini navijaci pricaju o pobedi, a u stvari su imali nenormalno srece. Realan rezultat je minimum 0:2 za napoli..
(v_K_esspreso, 19. septembar 2018 11:00)


Звездина једина шанса да се не обрука јесте да игра са 10 играча у одбрани а да Боаћи трчи у напад, да не буде да је и он играо штопера. Милојевић то зна и свака му част на томе, реалан човек. Звезда је канта од екипе и најважније је да се не обрука, бункером да изнервира противника, одигра један реми и то је то. Нико не памти бункер и то али свако запамти понижавање попут Динама ЗГ, којих је било на десетине у само пар година.

Лепи Цане

pre 5 godina

Не знам због чега меч Звезда - Наполи коментаришу навијачи Партизана. Чисто сумњам да, на пример у Енглеској, утакмицу Ливерпул - ПСЖ коментаришу навијачи Донкастера. Једноставно, зна се ко где припада.

veliki strumf

pre 5 godina

(v_K_esspreso, 19. septembar 2018 11:00)

Kad već nisi gledao utakmicu - ne pametuj! Zvezda je imala nekoliko šuteva još u prvom poluvremenu, a u drugom još par poluprilika pre tog 80. minuta kad je šansu imao Boaci. Takodje, ne izmišljaj da je bilo ko najavljivao pobedu jer to nije tačno. Nismo mi u poziciji da pretimo bilo kome i najavljujemo pobede. Momci su rekli da će se boriti, to su i ucinili a bod je veliki kao Beogradjanka.

reminder

pre 5 godina

Ne kontam ove prozivke na racun Partizana. Oni su dva puta igrali LS, igrali 2003 nereseno sa Realom, Portom i Olimpikom, ako se secam dobro, a mi smo ispadali od drugorazrednih timova. Sad se okrenula situacija, evidentno.. Juce sam gledao utakmicu, Napoli je mnogo jaci tim, izvukli smo X na srecu. Zivadinovic je izlapeo. Zvezda treba da se ugleda na jake timove, a ne na region...ali finansijski ne mozemo da pridjemo. Fizicka sprema? Svi timovi su spremni, mnogo zavisi i od tempa igre

RS-BL

pre 5 godina

Milojević je odličan trener,u svakom momentu zna limite, ali isto tako i kvalitete svoje ekipe. Da li se sinoć Zvezda branila? Jeste. Ali možda se oni malo stariji sjećaju utakmice protiv Bajerna prije deset godina (sezona 2007/2008) u EL. Zvezda je tada igrala napadački, lepršavo za gol više, ali rezultat je bio 2:3 u korist Bajerna. Po svim statističkim parametrima Zvezda je bila "egal" protivnik, a ipak izgubila. Kao i utakmica protiv Napolija to je bila prva utakmica u takmičenju. Zbog poraza euforija je pala, a Zvezda je lako poražena od sva tri preostala protivnika (Brage, Boltona i Arisa) i više od ta dva gola Bajernu u narednim utakimicama nije dala gol. Upravo zbog toga je ovaj bod veliki, jer da je Zvezda sinoć izgubila ponovila bi se najvjerovatnije ova situacija od prije deset godina. Kada je izvučena grupa komentarisao sam da i nije rijetko da u LŠ "slabiji" klubovi otkinu bodove jačim, ali da bi se to uradilo mora se igrati u granicama svojih mogućnosti, jer trenutno nažalost ne može bolje. Zaključak svega je sinoćni neriješen rezultat će biti zapamćen, baš kao i onaj prije deset godina protiv Bajerna, a igra rijetko se toga bilo ko sjeća već nakon sljedeće utakmice.

Gavril

pre 5 godina

Nisam fudbalski trener pa da bih stručno mogao da vrednujem komentare ovog "eksperta"(pošto ga je navijačka javnost uvek više doživljavala kao cirkuzanta/foliranta). Ipak kao navijač sa stažom, koji je uživo pratio Zvezdu još od Miljanovih vremena, mogao bih da ovde prokomentarišem i sam neke stvari. Kako prosečan navijač retko uspeva da da se drži zlatne, objektivne sredine i da ne varira stalno između potcenjivanja i precenjivanja, kako svoje, tako i protivničkih ekipa, potrudiću se da bar u ovom kratkom komentaru ne idem u te krajnosti. Cenim ovo što Milojević radi, jer ima, pre svega, sjajne rezultate sa jednim prosečnim sastavom, mahom otpadnika, igrača koji ne mogu da nađu napolju neke kvalitetnije angažmane. Ali me igra, svakako, ne oduševljava, i po meni, jako zaostaje za onim sadržajem i atraktivnošću koju je Zvezda imala, recimo, sa Grofom Božovićem u prvoj sezoni i samo delu druge. Ali, kao što je svojevremeno trener Stanković uspeo da ostvari sjajan rezultat u kupu UEFA igrajući izuzetno disciplinovano i podređujući ceo tim rezultatu, iako je imao nekoliko sjajnih individualaca, sve po principu "braniti se da ne primimo gol, a ako damo koji, još bolje", tako je i Milojevićeva igra u Evropi ove 2 godine sa istom suštinom. I to donosi rezultate, što mora da se poštuje. Naravno, krčag ide na vodu dok se..., i to će se neminovno i dešavati, ali - bože moj. Kad bi ovaj tim, posebno napad, imao šansu da se uigra, bila bi to dogodine mnogo opasnija i uspešnija ekipa.

Milan

pre 5 godina

Dosta zanimljivih zapazanja G. Zivadinovica. Slazem se sa njegovom konstatacijom, ma kakav bre region, Zvezda treba da se meri sa svetskim velikanima i da se vrati na taj nivo. Sto se tice igre, istakao je najvazniju cinjenicu modernog fudbala, a to je trcanje i borbenost, vidi se da iz svake recenice progovara iskustvo ovog coveka. Vidimo sta kaze za Milojevica, e pa to onda ima posebnu tezinu. Bice nasa Zvezda sve bolja, a za par godina mozemo i do velikih dostignuca u evropskim takmicenjima.

jedan decko

pre 5 godina

Znaci, kako Bard kaze, Zvezda je fizicki spremna i po tome jedinstvena. Za razliku od vrhunskih fudbalera iz najvecih svetskih klubova, kojima upravo fizicka sprema nedostaje.

marko djukanović

pre 5 godina

A komšije sa lavora se ponadale...Galliani,pozdravio te Anćeloti....aaaahhhhaaaahhhhhaaa...Samo se ti nadaj stručnjače...

Koja je vasa poenta

pre 5 godina

majko mila kad puknu sa po 5-6 golova og PSG-a i Liverpula al ce da bude pljuvanja... kakvo zlato, kakve piramide i ostala cuda. Nece toliko nenormalne srece biti bas svaki put
(Djuka, 19. septembar 2018 11:26)

Jeste kao sto smo pukli od Salzburga i Napolija trebali su da nas razbiju za 5 komada zar ne?

Marinkova bara

pre 5 godina

Ja bih nešto sto puta više voleo da taj Klop-Mop trenira moj Partizan od tog tvog vajnog Milojevića. Jedina je istina da ga hoće sreća evo već drugu godinu za redom al' i tome mora jednom doći kraj.
(Bilal, 19. septembar 2018 12:37)

Sreca? I ja igram LOTO svako kolo pa me nece sreca da deset kola zaredom dobijem sedmicu

siro

pre 5 godina

To kaže trener koji tvrdi da je vodjstvo od 2:0 najopasniji rezultat(za onog koji vodi)! Dajte nekog normalnog trenera,ako želite stručno mišljenje. I čemu to omalovažavanje kolega(Klop i Mop)? Krajnje nepristojan i nestručan komentar "barda".
(barka, 19. septembar 2018 11:28)


A sto je najsmenije bi covek u pravu, ako ne verujete pitajte Salzburg.

NY

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak. 
(Koja je vasa poenta, 19. septembar 2018 11:35

Kada si siguran da PSG daje pet komada trk u kladionicu i stavi 500 evra na 5+ .Kome je to PSG kao od sale dao pet komada? Jedna Roma je igubila sa 8:2.Real je tukao Bayern sa ukupnim rezultatom 7:0.Pa sta

Jones

pre 5 godina

Koje gluposti pisu grobari pa 90% timova se brani protiv Barse i ako imaju 20x veci bidzet od Zvezde Sta zvezda treba da radi???? Da krene napred da bi vi bili srecni???
(aman, 19. septembar 2018 11:24)
Oni bi bili srecni samo da smo primili vise od tri gola. Poslusace ih Vladan i otvoriti se u nedelju, pa ce da dobiju ono sto su nama zeleli sinoc. Tada ce moliti da stanemo malo u bunker.

4k4.Dex

pre 5 godina

@runner
pa nije Milojevic bljesnuo na jednom turniru pa ga spustili. On je bljesak koji traje vec dve godine u svim takmicenjima domacim i evropskim. LS je vrh vrhova teoretskih doatignuca i to je to. Sad moze sve da izgubi 10:0 meni je srce puno i prepunk i Miloje ostaje legenda i najbolji trener u zadnjih 30 godina u srbiji.

oliverkosticoki1978@gmail.com

pre 5 godina

Ziva je za penziju. Kao prvo PSZ je izgubio od Liverpula i sledecu utakmicu ce igrati sa 200% da bi upisali pobedu a nije tako davno bilo kada su jednu Barsu odrali 4:0 tako da bice teeeeeesko ne primiti 3-4 gola. Posle toga Liverpul koji nije fenomenalna vec vanzemaljska ekipa sa vanzemaljskim trenerom. Tako da ce Zivadinovic -veliki strucnjak pojesti svoje reci.

Don Quijote

pre 5 godina

Živo, nisam se uvek slagao sa tobom, ali ovog klinca treba čuvati i pomagati mu da osvoji sledeću titulu EP i SP. Zvezda to može sa malo pameti, a izgleda da se pamet napokon vratila na Topčidersko brdo. Zvezdaš sam, ali želim i da Partizan ponovo postane evropska velićina, jer tako će i reprezentacija biti veća. S poštovanjem
(Mito, 19. septembar 2018 13:37

Mito bekrijo, Partizan u fudbalu nikada nije bio evropska velicina.

Davorin

pre 5 godina

Napravili ste euforiju kao da ste juce igrali finale LS.To govori da su vam ovih 27 godina patnje nabili ogromne komplekse nize vrednosti,jer ste i sami svesni da ste beznacajni u fudbalskoj Evropi.Pa to sto ste vi osvojili osvajao je i tamo neki Seltik,Fejenord Aston Vila,pa za vas je Notingem Forest fudbalska gromada da dve titule.Takodje i Benfika.Smesni ste,verovatno vam skocio i BDP.

Marinkova bara

pre 5 godina

Zato Klop trenira Liverpul, a Miloje Zvezdu, svako prema svom znanju.
(Trener, 19. septembar 2018 11:4

U Milojevim godinama Klop je trenirao Mainz, pa otisao u Dortmund da bi se domogao Liverpula.I nije stvar u treneru vec koje igrace imas i koliko oni kostaju.Murinjo je u MU ali tri sezone nista

istina masina

pre 5 godina

Posto vidim da grobari od muke se secaju 2003, ko to nama zivi u istoriji???? Dal znate koliko je od tad nas fudbal propao i fudbal uznapredovao? A zvezda je te godine dobila partizan 3:0 i godinu pre toga 0;3 na Jna , (postena titula?!) O cemu bre vi pisete, pa mi smo tad za vas bili liga sampiona... Zaista ste komicni
(Istina, 19. septembar 2018 11:14)

Jel to ona generacija sto je gubila od Zenita 4-0, ili od PSV 5-0, koja je uzimala titule pod Muslinom, za koga je Dzaja rekao "znam ja koliko je Muslin zasluzan za titule Zvezde"?
A dobili su PFC u derbiju 3-0, jer je tri dana pre toga Partizan igrao protiv Reala, pa su bili sto se kaze "psiholoski ispraznjeni", a Zvezda se nalozila da odigra jedinu evropsku utakmicu te jeseni...

Runner

pre 5 godina

И хрватски ногометни селектор, Младен Далић, је попут вашег Милојевића уз обилату помоћ божице Фортуне, метеорски блеснуо на СП у Русији ал га недавно Рамос и другови с треском спустише на земљу.

Zvezdas

pre 5 godina

Zvezdin bivsi igrac i trener daje izjavu o Zvezdi a komentarise u ogromnom broju komsija mali... neprocenjiva patnja radi nebitnosti u Srbiji.

duledudule

pre 5 godina

Ok je sve to bio sam vidi se da su ovi kvalitetniji.ako uspemo sa svakog gostovanja da se vratimo sa manje od 4 gola u mrezi pogotovo u parizu i liverpuli onda top.

Veroljub

pre 5 godina

Evo sta kaze Transfermarkt:31 igrac Zvezde vredi 44 miliona evra,Levandovski vredi 85 miliona,znaci vi vredite ko jedna njegova noga,pa nije to tako lose,mislim 27 godina....

Covek po imenu Uve

pre 5 godina

@it’s my life
Nije pogresio i nema razloga da se smejes. Taj prvi u odbra i je tzv. libero, pozicija koja vec 20 god de facto ne postoji. Imas net pa izguglaj sam ostalo

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Pazi sad kad odloze derbi, da bi se komsinica sto vise odmorila, ne bi me iznenadilo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 19. septembar 2018 13:00

Za vas je dovoljan i B tim pojacan sa malim Joveljicem i Terzicem, tako da ne brini. U ostalom, ti nikad i ne ides na utakmice (ne da valjda baba), pa nemas sta da brines oko odlaganja, puta, karte i slicno
Ziv ti nama bio i veliki porastao

ps. Pozdravi babu

Mito

pre 5 godina

Živo, nisam se uvek slagao sa tobom, ali ovog klinca treba čuvati i pomagati mu da osvoji sledeću titulu EP i SP. Zvezda to može sa malo pameti, a izgleda da se pamet napokon vratila na Topčidersko brdo. Zvezdaš sam, ali želim i da Partizan ponovo postane evropska velićina, jer tako će i reprezentacija biti veća. S poštovanjem

Milan

pre 5 godina

@Voleo bi da izgubimo od Liverpula 10:0 samo da se smejem grobarskim komentarima. Ja ne mogu da verujem da o i ovo pricaju. Koga od navijaca zvezde interesuje da li ce protiv Liverpula i PSGa biti 5:0 ili 9:0, potpuno nam je svejedno jer su oba rezultata vrlo moguca. Idemo tamo da uzivamo i da skupimo iskustvo ne da uzmemo bodove.
(4k4.Dex, 19. septembar 2018 13:31)

Samo vi izgubite 10:0, i da skupite to iskustvo kako treba.

Milosav

pre 5 godina

To bi bilo to, ovaj jedan poen sto je Zvezda izvukla iz ove utakmice je maksimum u ovakvoj grupi i gorka realnost. U sledecim utakmicama ce da sluze za nabijanje gol razlike. Ako postignu 3 gola ukupno bice nesto najbolje sto mugu da ucine.
Nisam ni partizanovac ni zvezdas, jednostavno realno gledam stvari.

BODIBOND

pre 5 godina

Не знам због чега меч Звезда - Наполи коментаришу навијачи Партизана. Чисто сумњам да, на пример у Енглеској, утакмицу Ливерпул - ПСЖ коментаришу навијачи Донкастера. Једноставно, зна се ко где припада.
(Лепи Цане, 19. septembar 2018 12:38)

Ne znam ni ja zasto su navijaci Zvezde komentarisali meceve Partizana u Evroligi i LS 2010. godine. I ja cisto sumnjam da u recimo Spaniji navijaci Kadiza komentarisu utakmicu Barselona- PSV. Zna se gde ko pripada naravno, Partizan medju elitom a Zvezda u zamrzivacu.

BODIBOND

pre 5 godina

U nedelju da pokazemo ovim "svemircima" gde su i sta su!!! 
Ajmoooo Grobari da ih sportski i navijacki pregazimo, jer zasluzili su.
(BwA, 19. septembar 2018 12:28)

Pazi sad kad odloze derbi, da bi se komsinica sto vise odmorila, ne bi me iznenadilo.

BODIBOND

pre 5 godina

Zato Klop trenira Liverpul, a Miloje Zvezdu, svako prema svom znanju. 
(Trener, 19. septembar 2018 11:4 

A zato Miloje pre Zvezde trenirao Cuku, Javor i Panionios, kakve velesile aa? Hahaha.
@Marinkova bara

Naravno da je sve u budzetu, cudi me da Miloje kao ovaj budzet u Zvezdi nije imao u Panioniosu ili Cuki.

adriano_galliani

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Koja je vasa poenta, 19. septembar 2018 11:35)



Поента је у томе да ако ПСЖ-у крене, даће 10 или 12 голова и оборити рекорд ЛШ. Можеш да замислиш колико се квалитетно брани екипа која прими 7 голова до 60. минута? Надам се да ће баш тако бити у Паризу, да ће Звезда бити понижена.

coka

pre 5 godina

Nema on sreće nego pomoć sudija u našem prvenstvu. Izgleda da Zvezdin bod na domaćem terenu vredi više nego bod za goste. Iglali se mačke i miša, iako je klasičan bunker odigrala Zvezda. A Živa po običaju lupeta, jer ga niko neće za trenera.

Novak

pre 5 godina

@ps. Pozdravi babu
(Tito-partija-crno bela armija, 19. septembar 2018 13:24)

Pozdravi i ti sve iz ustanove u kojoj si, i nemoj da te pustaju previse, preladio si.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

@ps. Pozdravi babu
(Tito-partija-crno bela armija, 19. septembar 2018 13:24)

Pozdravi i ti sve iz ustanove u kojoj si, i nemoj da te pustaju previse, preladio si.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novak, 19. septembar 2018 13:40)

Woow, kakva poskočica-doskočica ! Bravo maleni, bravo !!!

Aleksej

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak.
(Koja je vasa poenta, 19. septembar 2018 11:35)A sta je tvoja poenta?

Bane

pre 5 godina

(aman, 19. septembar 2018 11:24)

Zanimljivo zapažnje isto to sam slušao kad Zvezda nemože da probije bunker u Super ligi. Tada vam to smeta a kad radite to isto to je normalno. Isto važi i za ono valjanje po terenu. De si ti našao da porediš Barsu i Napoli. Pa i Brazilci drže loptu pa su ih Belgijanci razbili u prvom poluremenu. Isto tako Roma i Barsu. Znači možeš da se nadigravaš samo da li smeš. Naročito ako tvrdiš da imaš dobre igrače.

4k4.Dex

pre 5 godina

Voleo bi da izgubimo od Liverpula 10:0 samo da se smejem grobarskim komentarima. Ja ne mogu da verujem da o i ovo pricaju. Koga od navijaca zvezde interesuje da li ce protiv Liverpula i PSGa biti 5:0 ili 9:0, potpuno nam je svejedno jer su oba rezultata vrlo moguca. Idemo tamo da uzivamo i da skupimo iskustvo ne da uzmemo bodove.

BODIBOND

pre 5 godina

(Runner, 19. septembar 2018 12:42)

Naravno, samo razlika je u tome sto osim Fortune Zvezda ima i ogroman budzet, nezvanicno oko 7 miliona evra je potrosila na pojacanja. Neko je to obezbedio da bi postigla svoj cilj a to je ulazak u LS.

Drakče

pre 5 godina

voleo bi da pozovu ovoga u emisiju posle utakmice sa Liverpulom..baš se pitam sta li će onda da priča kad primimo petaka..verovatno ce da prica u stilu:...eto sta sam vam rekao, vidite da je sve u sreci..primili smo samo 5 a mogli smo 10...)))

Bilal

pre 5 godina

Ja bih nešto sto puta više voleo da taj Klop-Mop trenira moj Partizan od tog tvog vajnog Milojevića. Jedina je istina da ga hoće sreća evo već drugu godinu za redom al' i tome mora jednom doći kraj.

SutjeskaVardarCelik

pre 5 godina

Julovac bivsi koji nikog nije trenirao sem drugoligase i par meseci Zvezdu i 2 utakmice a reprezentaciju. Jesam Zvezdas ali ovog foliranta matorog na dreku,ciku,lajanje neko u prazno i demagogiju Mire i Vucka ne mogu da slusam. Gde njega izvlacite vise da mudruje. Komedijas zaista. Samara gluposti samo.

v_K_esspreso

pre 5 godina

Ovo za djubre i piramidu apsolutno tacno. Osim sto poseduje znanje, i osecaj, Miloje ocigledno ima taliju. Da je na klupi bio Muslin, Bozovic,Pizon, Filipovic,Bajevic, sa ovako losom igrom i sa ovoliko sansi napolija, svako do njih bi primio po 3 komada.. nisam mogao da gledam utakmicu, dolazim kuci, cale kaze 0;0, borila se zvezda, tesko, ovi bolji. Ja pogledam pregled uvece i nisam mogao da verujem da je Zvezda prvi sut imala tek u 80 minutu a tek treba da igraju protiv psz i liverpula. Opet kazem, bod svaka cast ali su najave bile cele nedelje da zvezda ide na pobedu, da se nikog ne plase, zvezdini navijaci pricaju o pobedi, a u stvari su imali nenormalno srece. Realan rezultat je minimum 0:2 za napoli..

Djuka

pre 5 godina

majko mila kad puknu sa po 5-6 golova og PSG-a i Liverpula al ce da bude pljuvanja... kakvo zlato, kakve piramide i ostala cuda. Nece toliko nenormalne srece biti bas svaki put

adriano_galliani

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Koja je vasa poenta, 19. septembar 2018 11:35)



Поента је у томе да ако ПСЖ-у крене, даће 10 или 12 голова и оборити рекорд ЛШ. Можеш да замислиш колико се квалитетно брани екипа која прими 7 голова до 60. минута? Надам се да ће баш тако бити у Паризу, да ће Звезда бити понижена.

ehhh

pre 5 godina

Moze da nikne samo autobus parkiran svih 90 min ispred svog gola. Najveca kukavica od trenera u istoriji fudbala.
(cinjenice, 19. septembar 2018 10:57)

Boli boli...

Istina

pre 5 godina

Posto vidim da grobari od muke se secaju 2003, ko to nama zivi u istoriji???? Dal znate koliko je od tad nas fudbal propao i fudbal uznapredovao? A zvezda je te godine dobila partizan 3:0 i godinu pre toga 0;3 na Jna , (postena titula?!) O cemu bre vi pisete, pa mi smo tad za vas bili liga sampiona... Zaista ste komicni

Davorin

pre 5 godina

Napravili ste euforiju kao da ste juce igrali finale LS.To govori da su vam ovih 27 godina patnje nabili ogromne komplekse nize vrednosti,jer ste i sami svesni da ste beznacajni u fudbalskoj Evropi.Pa to sto ste vi osvojili osvajao je i tamo neki Seltik,Fejenord Aston Vila,pa za vas je Notingem Forest fudbalska gromada da dve titule.Takodje i Benfika.Smesni ste,verovatno vam skocio i BDP.

BODIBOND

pre 5 godina

Не знам због чега меч Звезда - Наполи коментаришу навијачи Партизана. Чисто сумњам да, на пример у Енглеској, утакмицу Ливерпул - ПСЖ коментаришу навијачи Донкастера. Једноставно, зна се ко где припада.
(Лепи Цане, 19. septembar 2018 12:38)

Ne znam ni ja zasto su navijaci Zvezde komentarisali meceve Partizana u Evroligi i LS 2010. godine. I ja cisto sumnjam da u recimo Spaniji navijaci Kadiza komentarisu utakmicu Barselona- PSV. Zna se gde ko pripada naravno, Partizan medju elitom a Zvezda u zamrzivacu.

BODIBOND

pre 5 godina

U nedelju da pokazemo ovim "svemircima" gde su i sta su!!! 
Ajmoooo Grobari da ih sportski i navijacki pregazimo, jer zasluzili su.
(BwA, 19. septembar 2018 12:28)

Pazi sad kad odloze derbi, da bi se komsinica sto vise odmorila, ne bi me iznenadilo.

mikula

pre 5 godina

ma da..nebeski narod..da li iko u srbiji shvata koliko smo mi nekvalitetni u svim sferama osim djokovica kosarke i vaterpola..pa pogledajte smrad i prljavstinu bga i sve vam je jasno gde je srbija i sve made in serbia! srbima treba pod hitno otreznjenje da shvate da su potpuno nebitna nacija i da osim ovog navedenog mi nista ..ali nista drugo nemamo sto nemaju i drugi i to puno vise i puno kvalitetnije od nas!!

Milan

pre 5 godina

Dosta zanimljivih zapazanja G. Zivadinovica. Slazem se sa njegovom konstatacijom, ma kakav bre region, Zvezda treba da se meri sa svetskim velikanima i da se vrati na taj nivo. Sto se tice igre, istakao je najvazniju cinjenicu modernog fudbala, a to je trcanje i borbenost, vidi se da iz svake recenice progovara iskustvo ovog coveka. Vidimo sta kaze za Milojevica, e pa to onda ima posebnu tezinu. Bice nasa Zvezda sve bolja, a za par godina mozemo i do velikih dostignuca u evropskim takmicenjima.

coka

pre 5 godina

Nema on sreće nego pomoć sudija u našem prvenstvu. Izgleda da Zvezdin bod na domaćem terenu vredi više nego bod za goste. Iglali se mačke i miša, iako je klasičan bunker odigrala Zvezda. A Živa po običaju lupeta, jer ga niko neće za trenera.

nema sta

pre 5 godina

Moze da nikne samo autobus parkiran svih 90 min ispred svog gola. Najveca kukavica od trenera u istoriji fudbala.
(cinjenice, 19. septembar 2018 10:57)

Kako vas boli covece ... A tako ste se nadali .

Runner

pre 5 godina

И хрватски ногометни селектор, Младен Далић, је попут вашег Милојевића уз обилату помоћ божице Фортуне, метеорски блеснуо на СП у Русији ал га недавно Рамос и другови с треском спустише на земљу.

Milan

pre 5 godina

@Voleo bi da izgubimo od Liverpula 10:0 samo da se smejem grobarskim komentarima. Ja ne mogu da verujem da o i ovo pricaju. Koga od navijaca zvezde interesuje da li ce protiv Liverpula i PSGa biti 5:0 ili 9:0, potpuno nam je svejedno jer su oba rezultata vrlo moguca. Idemo tamo da uzivamo i da skupimo iskustvo ne da uzmemo bodove.
(4k4.Dex, 19. septembar 2018 13:31)

Samo vi izgubite 10:0, i da skupite to iskustvo kako treba.

Nemoj tako

pre 5 godina

Lako je Klopu, savetovaće ga Batica Mirković, najveća trenerska veličina na ovim prostorima. Juče je pomogao Andjelotiju. Šta ćeš kad je čovek ozbiljna trenerčina

Makaveli

pre 5 godina

"Kakav Klop?"....stvarno je ovo izjavio?
Kakav transfer blama. Sreca pa nikog osim ljude u Srbiji (a i tu samo mali deo ljudi) ne zanimaju izvaje ovakvih likova.

BODIBOND

pre 5 godina

(Runner, 19. septembar 2018 12:42)

Naravno, samo razlika je u tome sto osim Fortune Zvezda ima i ogroman budzet, nezvanicno oko 7 miliona evra je potrosila na pojacanja. Neko je to obezbedio da bi postigla svoj cilj a to je ulazak u LS.

oliverkosticoki1978@gmail.com

pre 5 godina

Ziva je za penziju. Kao prvo PSZ je izgubio od Liverpula i sledecu utakmicu ce igrati sa 200% da bi upisali pobedu a nije tako davno bilo kada su jednu Barsu odrali 4:0 tako da bice teeeeeesko ne primiti 3-4 gola. Posle toga Liverpul koji nije fenomenalna vec vanzemaljska ekipa sa vanzemaljskim trenerom. Tako da ce Zivadinovic -veliki strucnjak pojesti svoje reci.

Bananalend

pre 5 godina

Divim se ovom coveku, koji je bez angazmana poslednjih 15 ak godina.
Ali to ga ne sprecaca da bude glavni strucni konsultant za sva fudbalska fudbalska pitanja.
Idealna slika i prilika sadasnjeg stanja u drustvu, takvi kao on strucnjaci su svuda oko nas u svim sferama.

danguba

pre 5 godina

Jaoooo, pa iskljucicu internet dok ne zavrsi ovaj cirkus. Svaka cast, sve pet za sinocnju partiju, ali ovoliko pretjerivanje nasih strunjaka izaziva nagon za povracanjem.

Bilal

pre 5 godina

Ja bih nešto sto puta više voleo da taj Klop-Mop trenira moj Partizan od tog tvog vajnog Milojevića. Jedina je istina da ga hoće sreća evo već drugu godinu za redom al' i tome mora jednom doći kraj.

Don Quijote

pre 5 godina

Živo, nisam se uvek slagao sa tobom, ali ovog klinca treba čuvati i pomagati mu da osvoji sledeću titulu EP i SP. Zvezda to može sa malo pameti, a izgleda da se pamet napokon vratila na Topčidersko brdo. Zvezdaš sam, ali želim i da Partizan ponovo postane evropska velićina, jer tako će i reprezentacija biti veća. S poštovanjem
(Mito, 19. septembar 2018 13:37

Mito bekrijo, Partizan u fudbalu nikada nije bio evropska velicina.

aman

pre 5 godina

Koje gluposti pisu grobari pa 90% timova se brani protiv Barse i ako imaju 20x veci bidzet od Zvezde Sta zvezda treba da radi???? Da krene napred da bi vi bili srecni???

4k4.Dex

pre 5 godina

Voleo bi da izgubimo od Liverpula 10:0 samo da se smejem grobarskim komentarima. Ja ne mogu da verujem da o i ovo pricaju. Koga od navijaca zvezde interesuje da li ce protiv Liverpula i PSGa biti 5:0 ili 9:0, potpuno nam je svejedno jer su oba rezultata vrlo moguca. Idemo tamo da uzivamo i da skupimo iskustvo ne da uzmemo bodove.

barka

pre 5 godina

To kaže trener koji tvrdi da je vodjstvo od 2:0 najopasniji rezultat(za onog koji vodi)! Dajte nekog normalnog trenera,ako želite stručno mišljenje. I čemu to omalovažavanje kolega(Klop i Mop)? Krajnje nepristojan i nestručan komentar "barda".

ssssss

pre 5 godina

Moze da nikne samo autobus parkiran svih 90 min ispred svog gola. Najveca kukavica od trenera u istoriji fudbala.
(cinjenice, 19. septembar 2018 10:57)

Mislis kao vama protiv Proletera?

Koja je vasa poenta

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak.

Novak

pre 5 godina

@ps. Pozdravi babu
(Tito-partija-crno bela armija, 19. septembar 2018 13:24)

Pozdravi i ti sve iz ustanove u kojoj si, i nemoj da te pustaju previse, preladio si.

Jax

pre 5 godina

Koliko uzivam zbog dobrih partija zvezde, toliko uzivam i u kuknjavi grobarskoj...pa vas ovaj remi toliko boli sinovi, necete se oporaviti jos duuugo...

Drakče

pre 5 godina

voleo bi da pozovu ovoga u emisiju posle utakmice sa Liverpulom..baš se pitam sta li će onda da priča kad primimo petaka..verovatno ce da prica u stilu:...eto sta sam vam rekao, vidite da je sve u sreci..primili smo samo 5 a mogli smo 10...)))

aman

pre 5 godina

Koje gluposti pisu grobari pa 90% timova se brani protiv Barse i ako imaju 20x veci bidzet od Zvezde Sta zvezda treba da radi???? Da krene napred da bi vi bili srecni???

Tuzlak

pre 5 godina

Zvijezdi samo fale Piksi, Savicevic, Prosinecki i nosila bi se ravnopravno sa Liverpulom i PSG....polako, komsije, sinoc sam gledao katanacho u stilu Italije 82-e...golmanu kapa dole, ali ne moze vazda golman biti najbolji igrac !

istina masina

pre 5 godina

Posto vidim da grobari od muke se secaju 2003, ko to nama zivi u istoriji???? Dal znate koliko je od tad nas fudbal propao i fudbal uznapredovao? A zvezda je te godine dobila partizan 3:0 i godinu pre toga 0;3 na Jna , (postena titula?!) O cemu bre vi pisete, pa mi smo tad za vas bili liga sampiona... Zaista ste komicni
(Istina, 19. septembar 2018 11:14)

Jel to ona generacija sto je gubila od Zenita 4-0, ili od PSV 5-0, koja je uzimala titule pod Muslinom, za koga je Dzaja rekao "znam ja koliko je Muslin zasluzan za titule Zvezde"?
A dobili su PFC u derbiju 3-0, jer je tri dana pre toga Partizan igrao protiv Reala, pa su bili sto se kaze "psiholoski ispraznjeni", a Zvezda se nalozila da odigra jedinu evropsku utakmicu te jeseni...

nista o nicemu

pre 5 godina

Opet kazem, bod svaka cast ali su najave bile cele nedelje da zvezda ide na pobedu, da se nikog ne plase, zvezdini navijaci pricaju o pobedi, a u stvari su imali nenormalno srece. Realan rezultat je minimum 0:2 za napoli..
(v_K_esspreso, 19. septembar 2018 11:00)

Isli smo na pobedu, bili su jaci. Realno je 0:0, kao sto pise na semaforu, 2 gola Napolija su samo tvoji vlazni snovi i nista vise.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

@ps. Pozdravi babu
(Tito-partija-crno bela armija, 19. septembar 2018 13:24)

Pozdravi i ti sve iz ustanove u kojoj si, i nemoj da te pustaju previse, preladio si.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novak, 19. septembar 2018 13:40)

Woow, kakva poskočica-doskočica ! Bravo maleni, bravo !!!

sef strucnog staba

pre 5 godina

Pozovite ga opet nakom gostovanja na Enfildu pa da vidimo da li ce tako da prica. Sinoc je PSG koji sa razlogom vazi za jednog od favorita i koji ima najboljeg mladog igraca sveta i Nejmara, mogao da dobije 6 komada, isprašeni su.

Veroljub

pre 5 godina

Evo sta kaze Transfermarkt:31 igrac Zvezde vredi 44 miliona evra,Levandovski vredi 85 miliona,znaci vi vredite ko jedna njegova noga,pa nije to tako lose,mislim 27 godina....

it’s my life

pre 5 godina

Bard je gostujući u emisiji rekao”Najjača taktika koju sam primenjivao bila je 1-4-4-1”.Kaze”Ne znam zašto ovi savremeni treneri to izbegavaju”,ahahhahaha,..legenda,hahahahah

Mito

pre 5 godina

Živo, nisam se uvek slagao sa tobom, ali ovog klinca treba čuvati i pomagati mu da osvoji sledeću titulu EP i SP. Zvezda to može sa malo pameti, a izgleda da se pamet napokon vratila na Topčidersko brdo. Zvezdaš sam, ali želim i da Partizan ponovo postane evropska velićina, jer tako će i reprezentacija biti veća. S poštovanjem

Marinkova bara

pre 5 godina

Zato Klop trenira Liverpul, a Miloje Zvezdu, svako prema svom znanju.
(Trener, 19. septembar 2018 11:4

U Milojevim godinama Klop je trenirao Mainz, pa otisao u Dortmund da bi se domogao Liverpula.I nije stvar u treneru vec koje igrace imas i koliko oni kostaju.Murinjo je u MU ali tri sezone nista

4k4.Dex

pre 5 godina

@runner
pa nije Milojevic bljesnuo na jednom turniru pa ga spustili. On je bljesak koji traje vec dve godine u svim takmicenjima domacim i evropskim. LS je vrh vrhova teoretskih doatignuca i to je to. Sad moze sve da izgubi 10:0 meni je srce puno i prepunk i Miloje ostaje legenda i najbolji trener u zadnjih 30 godina u srbiji.

Gavril

pre 5 godina

Nisam fudbalski trener pa da bih stručno mogao da vrednujem komentare ovog "eksperta"(pošto ga je navijačka javnost uvek više doživljavala kao cirkuzanta/foliranta). Ipak kao navijač sa stažom, koji je uživo pratio Zvezdu još od Miljanovih vremena, mogao bih da ovde prokomentarišem i sam neke stvari. Kako prosečan navijač retko uspeva da da se drži zlatne, objektivne sredine i da ne varira stalno između potcenjivanja i precenjivanja, kako svoje, tako i protivničkih ekipa, potrudiću se da bar u ovom kratkom komentaru ne idem u te krajnosti. Cenim ovo što Milojević radi, jer ima, pre svega, sjajne rezultate sa jednim prosečnim sastavom, mahom otpadnika, igrača koji ne mogu da nađu napolju neke kvalitetnije angažmane. Ali me igra, svakako, ne oduševljava, i po meni, jako zaostaje za onim sadržajem i atraktivnošću koju je Zvezda imala, recimo, sa Grofom Božovićem u prvoj sezoni i samo delu druge. Ali, kao što je svojevremeno trener Stanković uspeo da ostvari sjajan rezultat u kupu UEFA igrajući izuzetno disciplinovano i podređujući ceo tim rezultatu, iako je imao nekoliko sjajnih individualaca, sve po principu "braniti se da ne primimo gol, a ako damo koji, još bolje", tako je i Milojevićeva igra u Evropi ove 2 godine sa istom suštinom. I to donosi rezultate, što mora da se poštuje. Naravno, krčag ide na vodu dok se..., i to će se neminovno i dešavati, ali - bože moj. Kad bi ovaj tim, posebno napad, imao šansu da se uigra, bila bi to dogodine mnogo opasnija i uspešnija ekipa.

Bane

pre 5 godina

(aman, 19. septembar 2018 11:24)

Zanimljivo zapažnje isto to sam slušao kad Zvezda nemože da probije bunker u Super ligi. Tada vam to smeta a kad radite to isto to je normalno. Isto važi i za ono valjanje po terenu. De si ti našao da porediš Barsu i Napoli. Pa i Brazilci drže loptu pa su ih Belgijanci razbili u prvom poluremenu. Isto tako Roma i Barsu. Znači možeš da se nadigravaš samo da li smeš. Naročito ako tvrdiš da imaš dobre igrače.

Лепи Цане

pre 5 godina

Не знам због чега меч Звезда - Наполи коментаришу навијачи Партизана. Чисто сумњам да, на пример у Енглеској, утакмицу Ливерпул - ПСЖ коментаришу навијачи Донкастера. Једноставно, зна се ко где припада.

Gaja

pre 5 godina

Prvo navijam za Partizan.Drugo Zvezda je odigrala fenomenalnu utakmicu.10x veci budzet Napolija i nema gola.Sreca da.. ali je treba .zasluziti.Borbenost vrhunska itd.E sada i ja verujem da ce od LFCa u dve primiti 10 komada ali opet to nije nikakva sramota i LFC je primio 5 od Sitija prosle gosina pa nikom nista.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Naravno, samo razlika je u tome sto osim Fortune Zvezda ima i ogroman budzet, nezvanicno oko 7 miliona evra je potrosila na pojacanja. Neko je to obezbedio da bi postigla svoj cilj a to je ulazak u LS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 19. septembar 2018 12:52)

Jeste , obezbedila Zvezda sama uslaskom u LS , pobedama u kvalifikacijama, prodajom Radonjica...sve ono sto vi ne radite, nego prosite od Vlade i Ace , pa im se revnosno zahvaljujete

veliki strumf

pre 5 godina

(v_K_esspreso, 19. septembar 2018 11:00)

Kad već nisi gledao utakmicu - ne pametuj! Zvezda je imala nekoliko šuteva još u prvom poluvremenu, a u drugom još par poluprilika pre tog 80. minuta kad je šansu imao Boaci. Takodje, ne izmišljaj da je bilo ko najavljivao pobedu jer to nije tačno. Nismo mi u poziciji da pretimo bilo kome i najavljujemo pobede. Momci su rekli da će se boriti, to su i ucinili a bod je veliki kao Beogradjanka.

Milosav

pre 5 godina

To bi bilo to, ovaj jedan poen sto je Zvezda izvukla iz ove utakmice je maksimum u ovakvoj grupi i gorka realnost. U sledecim utakmicama ce da sluze za nabijanje gol razlike. Ako postignu 3 gola ukupno bice nesto najbolje sto mugu da ucine.
Nisam ni partizanovac ni zvezdas, jednostavno realno gledam stvari.

adriano_galliani

pre 5 godina

Opet kazem, bod svaka cast ali su najave bile cele nedelje da zvezda ide na pobedu, da se nikog ne plase, zvezdini navijaci pricaju o pobedi, a u stvari su imali nenormalno srece. Realan rezultat je minimum 0:2 za napoli..
(v_K_esspreso, 19. septembar 2018 11:00)


Звездина једина шанса да се не обрука јесте да игра са 10 играча у одбрани а да Боаћи трчи у напад, да не буде да је и он играо штопера. Милојевић то зна и свака му част на томе, реалан човек. Звезда је канта од екипе и најважније је да се не обрука, бункером да изнервира противника, одигра један реми и то је то. Нико не памти бункер и то али свако запамти понижавање попут Динама ЗГ, којих је било на десетине у само пар година.

lulul

pre 5 godina

Поента је у томе да ако ПСЖ-у крене, даће 10 или 12 голова и оборити рекорд ЛШ. Можеш да замислиш колико се квалитетно брани екипа која прими 7 голова до 60. минута? Надам се да ће баш тако бити у Паризу, да ће Звезда бити понижена.
(adriano_galliani, 19. septembar 2018 11:53)

nadas se jer te boli, a svestan si da bez obzira na ishod od vas smo godinama ispred. Neka mi vama za vikend munemo 5, a nama psg moze i 20.

Milan

pre 5 godina

Ja ne mogu da verujem da mnogima smeta "autobus" taktika!? Ne bih da ulazim u detalje sa čime to ima veze, ali definitivno se kosi sa zdravom pameću. Da li bismo bili srećniji da smo se otvorili i popili jedno 3-4 komada? Razlika u kvalitetu je ogromna, zapala nam je ubedljivo najteža grupa i ovo je apsolutno bio jedini način da rezultatski časno prodjemo. Draže mi je ovih 0:0 nego da je bilo 1:4.

jedan decko

pre 5 godina

Znaci, kako Bard kaze, Zvezda je fizicki spremna i po tome jedinstvena. Za razliku od vrhunskih fudbalera iz najvecih svetskih klubova, kojima upravo fizicka sprema nedostaje.

Logika

pre 5 godina

Vidi hrabri Atletiko Madrid odoleva nekako napadima Barselone i Reala a imaju budzet svega 500.000 miliona.
Kukavica Milojevic brani se protiv Napolija koji ima budzet od 500.000 miliona.

matori

pre 5 godina

Mnogo je dobar Milojevic, od 40 igraca sastavio je 11 koji su protiv Salzburga i Napolija dva puta presli centar. Da ima srece to stoji.
(maxy, 19. septembar 2018 11:00)

A ti bi kao bolje postavio igru? on igra Ligu Sampiona a Salzburg ne i Napoli je ostao bez 3 boda, ko je tu ustvari dobar?

severac

pre 5 godina

Zvijezdi samo fale Piksi, Savicevic, Prosinecki i nosila bi se ravnopravno sa Liverpulom i PSG....polako, komsije, sinoc sam gledao katanacho u stilu Italije 82-e...golmanu kapa dole, ali ne moze vazda golman biti najbolji igrac !
(Tuzlak, 19. septembar 2018 11:26)

Vidi, nama je eto golman bio jedan od najboljih pojedinaca protiv Salcburga i Napolija.
Partizanu je golman Stojke jedan od najboljih pojedinaca u JSL.
Sta ti to govori?

Aleksej

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak.
(Koja je vasa poenta, 19. septembar 2018 11:35)A sta je tvoja poenta?

siro

pre 5 godina

To kaže trener koji tvrdi da je vodjstvo od 2:0 najopasniji rezultat(za onog koji vodi)! Dajte nekog normalnog trenera,ako želite stručno mišljenje. I čemu to omalovažavanje kolega(Klop i Mop)? Krajnje nepristojan i nestručan komentar "barda".
(barka, 19. septembar 2018 11:28)


A sto je najsmenije bi covek u pravu, ako ne verujete pitajte Salzburg.

NY

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak. 
(Koja je vasa poenta, 19. septembar 2018 11:35

Kada si siguran da PSG daje pet komada trk u kladionicu i stavi 500 evra na 5+ .Kome je to PSG kao od sale dao pet komada? Jedna Roma je igubila sa 8:2.Real je tukao Bayern sa ukupnim rezultatom 7:0.Pa sta

marko djukanović

pre 5 godina

A komšije sa lavora se ponadale...Galliani,pozdravio te Anćeloti....aaaahhhhaaaahhhhhaaa...Samo se ti nadaj stručnjače...

BODIBOND

pre 5 godina

Zato Klop trenira Liverpul, a Miloje Zvezdu, svako prema svom znanju. 
(Trener, 19. septembar 2018 11:4 

A zato Miloje pre Zvezde trenirao Cuku, Javor i Panionios, kakve velesile aa? Hahaha.
@Marinkova bara

Naravno da je sve u budzetu, cudi me da Miloje kao ovaj budzet u Zvezdi nije imao u Panioniosu ili Cuki.

kosjan

pre 5 godina

Botovanje isfustrianih grobara se nastavlja oce da predstave da je bod protiv Napolija los, ... koliko ste zlobni i pakosni. Znaci presli ste igricu...Da je partizan na istin nacin osvojio bod, pricali biste bajke...

Zvezdas

pre 5 godina

Zvezdin bivsi igrac i trener daje izjavu o Zvezdi a komentarise u ogromnom broju komsija mali... neprocenjiva patnja radi nebitnosti u Srbiji.

reminder

pre 5 godina

Ne kontam ove prozivke na racun Partizana. Oni su dva puta igrali LS, igrali 2003 nereseno sa Realom, Portom i Olimpikom, ako se secam dobro, a mi smo ispadali od drugorazrednih timova. Sad se okrenula situacija, evidentno.. Juce sam gledao utakmicu, Napoli je mnogo jaci tim, izvukli smo X na srecu. Zivadinovic je izlapeo. Zvezda treba da se ugleda na jake timove, a ne na region...ali finansijski ne mozemo da pridjemo. Fizicka sprema? Svi timovi su spremni, mnogo zavisi i od tempa igre

Vuchina

pre 5 godina

Bravo Zvezdo, ja sam grobar ali nisam od onih koji vise mrze zvezdu nego sto vole partizan. Svaka cast i samo hrabro. Pa pajseri isfrustrirani, ovo sto zvezda radi donosi dobro srpskom fudbalu. Dokle bre vise podele ... Samo hrabro, nema predaje!!!

Logika

pre 5 godina

voleo bi da pozovu ovoga u emisiju posle utakmice sa Liverpulom..baš se pitam sta li će onda da priča kad primimo petaka..verovatno ce da prica u stilu:...eto sta sam vam rekao, vidite da je sve u sreci..primili smo samo 5 a mogli smo 10...)))
(Drakče, 19. septembar 2018 12:19)

Nikakva sramota nije primiti petaka od Liverpoola oni su Dali 7 golova Spartaku iz moskve.

kimiko

pre 5 godina

Kakav Klop, Mop...:)
Pa ja sam nekada sa onim svojim beduinima pravio rezultate...:)
Nemojmo sada posle ovoga da uzdignemo, pa da kazemo da smo najbolji u regionu. Kakav bre region, nas zanima svet :)

Marinkova bara

pre 5 godina

Ja bih nešto sto puta više voleo da taj Klop-Mop trenira moj Partizan od tog tvog vajnog Milojevića. Jedina je istina da ga hoće sreća evo već drugu godinu za redom al' i tome mora jednom doći kraj.
(Bilal, 19. septembar 2018 12:37)

Sreca? I ja igram LOTO svako kolo pa me nece sreca da deset kola zaredom dobijem sedmicu

Папи

pre 5 godina

Хахаха типчан наш "стручњак"... Слушај бре буразеру, да ти газда Жива каже ..

Koja je vasa poenta

pre 5 godina

majko mila kad puknu sa po 5-6 golova og PSG-a i Liverpula al ce da bude pljuvanja... kakvo zlato, kakve piramide i ostala cuda. Nece toliko nenormalne srece biti bas svaki put
(Djuka, 19. septembar 2018 11:26)

Jeste kao sto smo pukli od Salzburga i Napolija trebali su da nas razbiju za 5 komada zar ne?

duledudule

pre 5 godina

Ok je sve to bio sam vidi se da su ovi kvalitetniji.ako uspemo sa svakog gostovanja da se vratimo sa manje od 4 gola u mrezi pogotovo u parizu i liverpuli onda top.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Pazi sad kad odloze derbi, da bi se komsinica sto vise odmorila, ne bi me iznenadilo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 19. septembar 2018 13:00

Za vas je dovoljan i B tim pojacan sa malim Joveljicem i Terzicem, tako da ne brini. U ostalom, ti nikad i ne ides na utakmice (ne da valjda baba), pa nemas sta da brines oko odlaganja, puta, karte i slicno
Ziv ti nama bio i veliki porastao

ps. Pozdravi babu

Kokorayko

pre 5 godina

Milojević je sjajan taktičar,uspeo je da svojom taktikom nadmudri tim koji je 20 puta skuplji od Zvezde,Ipak ovako reći nešto za Klopa,koji je verovatno među tri najbolja trenera na svetu,malo je neumesno.
Taktički Liverpool igra slično kao Salcburg,samo jedno 10 puta bolje.
Neka nam je bog u pomoći na Enfildu.

Jones

pre 5 godina

Koje gluposti pisu grobari pa 90% timova se brani protiv Barse i ako imaju 20x veci bidzet od Zvezde Sta zvezda treba da radi???? Da krene napred da bi vi bili srecni???
(aman, 19. septembar 2018 11:24)
Oni bi bili srecni samo da smo primili vise od tri gola. Poslusace ih Vladan i otvoriti se u nedelju, pa ce da dobiju ono sto su nama zeleli sinoc. Tada ce moliti da stanemo malo u bunker.

Rex

pre 5 godina

Sta god pricali, Klop je trenercina. Svi klubovi koje je vodio igrali su lep i inteligentan fudbal. Setite se Dortmunda, pa sad Liverpula. A Ziva Bard se malo zaneo. Nema veze, gotivan je lik.

RS-BL

pre 5 godina

Milojević je odličan trener,u svakom momentu zna limite, ali isto tako i kvalitete svoje ekipe. Da li se sinoć Zvezda branila? Jeste. Ali možda se oni malo stariji sjećaju utakmice protiv Bajerna prije deset godina (sezona 2007/2008) u EL. Zvezda je tada igrala napadački, lepršavo za gol više, ali rezultat je bio 2:3 u korist Bajerna. Po svim statističkim parametrima Zvezda je bila "egal" protivnik, a ipak izgubila. Kao i utakmica protiv Napolija to je bila prva utakmica u takmičenju. Zbog poraza euforija je pala, a Zvezda je lako poražena od sva tri preostala protivnika (Brage, Boltona i Arisa) i više od ta dva gola Bajernu u narednim utakimicama nije dala gol. Upravo zbog toga je ovaj bod veliki, jer da je Zvezda sinoć izgubila ponovila bi se najvjerovatnije ova situacija od prije deset godina. Kada je izvučena grupa komentarisao sam da i nije rijetko da u LŠ "slabiji" klubovi otkinu bodove jačim, ali da bi se to uradilo mora se igrati u granicama svojih mogućnosti, jer trenutno nažalost ne može bolje. Zaključak svega je sinoćni neriješen rezultat će biti zapamćen, baš kao i onaj prije deset godina protiv Bajerna, a igra rijetko se toga bilo ko sjeća već nakon sljedeće utakmice.

Covek po imenu Uve

pre 5 godina

@it’s my life
Nije pogresio i nema razloga da se smejes. Taj prvi u odbra i je tzv. libero, pozicija koja vec 20 god de facto ne postoji. Imas net pa izguglaj sam ostalo

matori

pre 5 godina

Psg daju 5 golova kao od sale i 20x bogatijim klubovima nego sto je Zvezda pa???? I sta je vasa poenta..Pa nije toliki Carobnjak. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Koja je vasa poenta, 19. septembar 2018 11:35) 



Поента је у томе да ако ПСЖ-у крене, даће 10 или 12 голова и оборити рекорд ЛШ. Можеш да замислиш колико се квалитетно брани екипа која прими 7 голова до 60. минута? Надам се да ће баш тако бити у Паризу, да ће Звезда бити понижена.
(adriano_galliani, 19. septembar 2018 11:53)

Pa ti rece da ce Salzburg da nas ponizi...

SutjeskaVardarCelik

pre 5 godina

Julovac bivsi koji nikog nije trenirao sem drugoligase i par meseci Zvezdu i 2 utakmice a reprezentaciju. Jesam Zvezdas ali ovog foliranta matorog na dreku,ciku,lajanje neko u prazno i demagogiju Mire i Vucka ne mogu da slusam. Gde njega izvlacite vise da mudruje. Komedijas zaista. Samara gluposti samo.