1. Bila bi prava senzacija, da Milojević nije napravio veliku grešku, jer bilo bi mnogo bolje da je umesto klasičnog centarfora Boačija (spor i malo trči), u špicu igrao Ben (koji pretrči preko 10 km, daje golove) ,
    a u sredini od početka igrao Jovančić (pretrči 11km, ima jak šut, dobar pas).
    Tako bi Zvezda imala više igrača u sredini, više loptu u nogama, pa bi do izražaja došla pas igra Marina, Bena,.....
    Nadam se da Miloje neće ponoviti grešku u Parizu i Liverpulu,
    (Mungos, 19. septembar 2018 23:18)

    # Link komentara

  2. Uopće ne razumijem gdje ti vidiš nipodoštovanje Srbije i Zvezde u ovome. Pa i po vašim komentarima je jasno da je rezultat prilično iznenađujuć'.
    A Napoli je bio drugi u Italiji, za to se u HR kaže doprvak. To isto ništa nije sporno. Smiri malo strasti.
    (Bečlko, 19. septembar 2018 14:45)

    Jedno je 'iznenađujuće' a drugo je 'senzacija'.

    i 0-0 čak i nije preveliko iznenađenje.

    Zvezda je ekipa koja je igrala proljeće u Evropi ove godine. I tada su igrali 0-0 na Marakani sa jakim CSKA i tamo ispali sa 1-0. Sve to ovi sa index hr znaju. I kako onda može biti senzacija 0-0? Možda malo iznenađenje, ništa više.

    Da je ludogorec odigrao 0-0 sa Napolijem ili Kopenhagen, ne bi oni stavljali 'senzacija'. U to sam siguran. Uostalom hrvatski mediji su jedini u regionu napravili takav naslov i pretjerali a sve zbog nipodoštovanja srpskog kluba. Znam šta je doprvak, u tome i je stvar, pokušaj da se ponizi Zvezda koja je prvak Srbije i koja je kao sa samo sa doprvakom odigrala 0- 0 a ne prvakom i to je sad kao senzacija.
    (Petar, 19. septembar 2018 21:07)

    # Link komentara

  3. Sta je 1-1 na Jna 2003 protiv sampiona Evrope u poredjenju sa Napolijem. 
    (Vlado, 19. septembar 2018 09:02)

    Bolje bi bilo da ne otvaramo arhivu sa rezultatima u fudbalskim takmičenjima prvaka Evrope. Znaš i sam zašto.
     (Mirko, 19. septembar 2018 16:46)

    # Link komentara

  4. Partizan nikada nije bio fudbalski velikan...Je li ti sad malo jasnije?
    (Stai attento!, 19. septembar 2018 12:10)

    Partizan je igrao finale kupa sampiona 25 godina pre nego sto ga je Zvezda osvojila. A Zvezda je osvojila pre 27 godina. I ni jedni ni drugi verovatno nikad vise nece ni u polufinale. Zvezdin uspeh je svakako veci, ali je i jedno i drugo davno proslo vreme. Kao da slusam dva starca koji se prepiru oko toga ko je vise imao zena u mladosti. Koga to zanima?
    P.S. od okorelog Zvezdasa
    (cz, 19. septembar 2018 15:58)

    # Link komentara

  5. "Допрвак" је победио.
     (Лепи Цане, 19. septembar 2018 15:56)

    # Link komentara

  6. Neki dan,poslije pobjede nad Surdulicom,sam napisao da ta utakmica nije ništa pokazala o šansama Zvezde protiv Napolija i da će svaki bod u LŠ za nas biti ravan senzaciji,pogotovo u ovakvoj grupi.I dalje mislim tako,i još čvršće.Sinoć smo vidjeli jednu Zvezdu,koja gine trčeći i boreći se i za to je nagrađena bodom.Ja lično sam smatrao Čaušića najslabijim na utakmici,da bi na kraju vidio da je čovjek pretrčao 12 km.Igrači su bukvalno dali sve od sebe,a to što je utakmica ličila na igru mačke i miša,to nije krivica ni igrača,ni Milojevića.Jednostavno je takav odnos snaga,kvaliteta,i para,a kao što vidjesmo,miš se sinoć izvukao.
    (kris, 19. septembar 2018 15:52)

    # Link komentara

  7. Napoli je odlicna ekipa borice se svakako za prvo mesto u grupi. To je ekipa koja se nosi sa Juventusom koji je kvalitetniji od PSG-a i Liverpula. Jucerasnji bod kao kuca...
    (mare22, 19. septembar 2018 15:12)

    # Link komentara

  8. Tesko da ti je ista jasno kad fudbalsku utakmicu gledas kroz primu para. Pa sta ako je Napoli skuplji od Zvezde. Svaki tim u Engleskoj je bio skuplji od Lesitera pa su oni na kraju pobjedili.
    (pero, 19. septembar 2018 11:33)

    Da, skuplji, kako da ne - Les(i)ter je vredeo 150 miliona i igrao protiv sličnih i jeftinijih timova, nekoliko vrednosti od 200-300 i par njih preko 500 (Čelsi, Sit, MU). Zvezda vredi 40 milki i igra protiv timova koji vrede od 500 do jedne milijarde. To je kao da sa "fićom" hoćeš da se trkaš sa Ferarijem, Poršeom i Maseratijem.
    A opet, možda i grešim, igrači Lestera su verovatno igrali za London Bus kartice, stipendije Hogvarta i sarmice Vardijeve keve, a Ranijeri je iz ljubavi skupljao slike i radio za džabe, sam sebi plaćajući roming.
    (CyberKooryber, 19. septembar 2018 15:11)

    # Link komentara

  9. Kad igras nereseno protiv tima koji vredi 10 puta vise od tebe, koji godinama igra ligu sampiona, koji svake neselje igra brze i jake utakmice u domacem sampionatu, e onda taj bod vredi kao kuca!
    (Fikio, 19. septembar 2018 14:57)

    # Link komentara

  10. te godine smo vas pregazili kao plitak potok, toliko o vasoj LS...
    (lol,
    Cekaj...ti pratis fudbal kao?Logika ti je kao da imas 6 god.Ocajni Partizan,ove godine,da vas pobedi "slucajno" u nedelju ce umanjiti vas uspeh???Jer,realno,nista niste prikazali u svim tim LS utakmica i u kvalifikacijama,sreca je bila na 80% uz vas...pa?..i to je satavni deo fudbala,ako ne i najvazniji,ali mozes imati slab dan....nedelju.ali izgleda ne i kod vas !!znamo zasto,nema veze za fudbalom !
    (Analogna Trikotaza, 19. septembar 2018 14:57)

    # Link komentara

  11. U pokušaju nipodoštovanja Srbije i Zvezde, stavili su "senzacionalno" i onda doprvaka Italije. Senzacija bi bila da je Zvezda dobila Real 3-0.

    Uopće ne razumijem gdje ti vidiš nipodoštovanje Srbije i Zvezde u ovome. Pa i po vašim komentarima je jasno da je rezultat prilično iznenađujuć'.
    A Napoli je bio drugi u Italiji, za to se u HR kaže doprvak. To isto ništa nije sporno.
    Smiri malo strasti.
    (Bečlko, 19. septembar 2018 14:45)

    # Link komentara

  12. Nisam znao da se Liga sampiona igra i u 17h,evo pise Partizan Rad 17h.Grobari drzim vam pesnice pa i vi da uzmete bod protiv jakog protivnika pred punim tribinama stadiona Jugoslovenske narodne armije.
    (Back in Black, 19. septembar 2018 14:09)

    # Link komentara

  13. Nista o nicemu
    Komentar ti je apsolutno na mestu samo ima jedno ALI ,navijaci ,uprava i igraci su prezadovoljni ovim ishodom.Slazem se sa tobom da je ovo neuspeh ali ne toliko zbog rezultata vec pre svega nacina kako se do njega doslo.Mislim da je propustena sansa,u po meni jedinoj utakmici,gde se trebalo pokusati nesto vise.
     (marko992, 19. septembar 2018 13:49)

    # Link komentara

  14. Duplo golo, pa senzacija ? Buahahaha
    (Mrsoje, 19. septembar 2018 13:30)

    # Link komentara

  15. Haha, muka neviđena u Splitu i u Zagrebu....
    (Faruk Hadžibegić,

    Pardon, a zbog čega?
    Remija sa Napolijem?
    Hahahahahahaha
    (Bosanci, gdje su vasi klubovi?, 19. septembar 2018 13:05)

    # Link komentara

  16. Grobari 15 godina skrivali cinjenicu da je remi protiv Reala najveci uspeh srpskog fudbala, i tek sad resili to da otkriju narodu? Hahahahahahahahahahhahahahahahahaga. nije nas remi kao vas, mi smo prvaci Evrope, vi niste. Mi smo razocarali publiku jer nismo pobedili, vi ste ih remijem obradovali. Tu se razlikujemo.
     (nista o nicemu, 19. septembar 2018 12:34)

    # Link komentara

  17. Haha, muka neviđena u Splitu i u Zagrebu....
    (Faruk Hadžibegić, 19. septembar 2018 12:34)

    # Link komentara

  18. Sudeci po grobarskim komentarima, vidim ja da je nas brat Renato celu noc dezurao ispod Pancevca
    (iggy, 19. septembar 2018 11:39)
    Nije brate zvao sam ga na pivo.
     (Back in Black, 19. septembar 2018 12:28)

    # Link komentara

  19. Juce liga sampiona, a danas na vojnom stadionu liga luzera. Najvise komentara od strane navijaca kluba koji igra bunker protiv Proletera iz Zrenjanina, pardon nikad jaceg u istoriji. Uz to njihov golman dobija zuti zbog odugovlacenja 25 minuta pre kraja. Inace za sve generalno vazi: igra je bila odlicna, sta god vi mislili. Igralo se protiv tima koji vredi 500 miliona evra, u takvoj ekipi imas ekstra tehnicare, brze igrace, znaci odabrani najbolji medju najboljima. I sad je valjda neko ocekivao kako ce Zvezda da ih sabije, da ovi ne mogu centar da predju?! U ovoj grupi su svi protivnici koji mogu da osvoje LS i svaki bod je veliki kao kuca i vredi visestruko. Donosi bodove, donosi pare i sto je veoma vazno podize klupski koeficijent. To kasnije donosi lakse protivnike i vecu mogucnost igranja Evrope. Uz sve to donosi ogromnooo iskustvo igrajuci sa ovakvim ekipama. Nemacka je recimo pregazila Brazil kod njih sa 7:1, a mogli su i do 10 da im je trebalo. Bajern je znao da pregazi Barselonu itd. Znaci cak u duelima podjednako skupih ekipa, bili su neverovatni rezultati. Uz to je Zvezda imala i pehove usled losih sudijskih odluka. Protiv CSKA je dobila gol gde je igrac ustopovao loptu rukom i dodao igracu. Salcburg je kod kuce na 1:0 dobio poklonjeni penal za 2:0. I sve se to stizalo, a onda jos neko kaze imaju srecu stalno. Srecu imas ponekad, a kad imas konstantno rezultate, to je nesto drugo. Svaka cast igracima i Milojevicu, samo napred.
    (Pedja, 19. septembar 2018 12:28)

    # Link komentara

  20. Zvezdi, jos jednom, svaka cast!

    Napoli je minimum 2 klase ispred nas, od 10 utakmica on ce Zvezdu dobiti u 8 ili 9, ovo je bila ona deseta. To je jednostavno realno!

    To znaju, pre svih, igraci i strucni stabovi - dole na terenu se odmah zna ko je ko i ko koliko zna i moze. Nijedan igrac Zvezde ne bi imao mesta ni u protokolu Napolija, a kamoli u prvom timu.

    Takodje, Zvezda mora da grebe i nogama i rukama za tih 900 000 evra. Nekim klubovima su te pare smejurija, ne bi se ni okrenuli za njima - Zvezda nije u situaciji da moze da propusti tih 900 000.

    Najlakse je bilo izaci ofanzivno, jurnuti u presing, prodali bi nam dve-tri kontre i utakmica bi posle 15 minuta bila defakto zavrsena.

    Pre utakmice odlucis za sta igras - za pare ili za utisak. Protiv Napolija, a jos manje Liverpula i PSZ-a, ne moze i jedno i drugo. Najcesce ne moze ni jedno ni drugo.

    Bod smo oteli, to je cinjenica - Napoliju taj gubitak, verovatno, manje znaci, oni nisu nivo Liverpula i PSZ-a i negde su se i pomirili unapred sa trecim mestom.
    Zvezdi bod znaci, pre svega zbog para, a onda i zbog tabele - 0 bodova je uvek neprijatan prizor.
    (ViscoSalejo, 19. septembar 2018 12:19)

    # Link komentara

  21. Za ove frustrirane...
    A kad recimo Murinjo sa timom vrednim skoro milijardu evra parkira autobus protiv ekipe slicne vrednosti, onda vam je to "briljantna taktika i primer neprobojne odbrane".
    Ne mozete prezaliti sto Zvezda sinoc nije dobila 3-4 komada i to je...To vas boli, to vam um i dusu izjeda...
    (ProkopijeElGrande, 19. septembar 2018 12:19)

    # Link komentara

  22. @ pero
    To što ti pričaš može samo u igrici. U realnosti da se Zvezda otvorila primila bi minimum 5 komada. Primer je situacija iz prvog poluvremena kada je više Zvezdinih igrača krenulo u napad, Napoli presekao loptu, polukontra i pogadjaju prečku. Nerealan si totalno. Kao i većina navijača koji ne vole Zvezdu. Verovatno si od onih navijača koji su mislili da će naši napraviti bum na SP. Mašta može svašta.
     (Vlada, 19. septembar 2018 12:14)

    # Link komentara

  23. Komentarišete kako je Zvezda odigrala kukavički, braneći se gotovo celu utakmicu. Navodno, trebala je da se otvori i napadne. Ako jedan Juventus izgubi od istog ovog Napolija na domaćem terenu ili u gostima, šta Zvezda, koja ima enormno inferiorniju ekipu, da radi, da se otvori? Dali bi im 10 komada kao što pola vas i priželjkuje. Ova utakmica je kao bitka. Braniš grad, bunker, a ne u juriš. Zamislite Ruse i Staljingrad... Niko ne bi pričao kako su krenuli u juriš već kako su ih pregazili kao plitak potok jer nemaju mozga, pa napadaju, a znaju da nemaju šanse. Ja ne znam da li smo mi toliko glup narod ili št je u pitanju. Za Ginisa smo koliko idiotskih razmišljanja čujem, a pogotovo od nekoga ko u životu nije igrao fudbal ili se u njega ne razume.... Najbolji nam je primer košarka, a najsvežiji Radonjić i Đorđević. Je l' igraju ofanzivu košarku ili svoju igru baziraju na jakoj odbrani, malo poena? Znaju da protiv jačih, samo na taj način možemo nešto da uradimo
     (Zvezda, 19. septembar 2018 12:13)

    # Link komentara

  24. I Zvezda i Partizan su isti, nekadasnji velikani, pokrani i osramoceni koji u Evropi ne prestavljaju vise nista i kojima je najveci domet da osvoje 1 bod.
    (pero, 19. septembar 2018 11:33)

    Partizan nikada nije bio fudbalski velikan...Je li ti sad malo jasnije?
    (Stai attento!, 19. septembar 2018 12:10)

    # Link komentara

  25. Mene ne bi iznenadilo da Zvezda uzme bod ili tri PSŽ ili Liverpulu pa da kažu kako su ti isti jako loši ili ko je za njih čuo ili da su imali posed lopte 80% 68 šuteva......Ma mislim ljudskoj ljubomori zavisti i mržnji nikad nećeš biti dobar.Naci će oni hranu da se zadovolje kao tumor.....
    Zvezda u svojim mogućnostima je pozitivno iznenadila sve koji iole prate fudbal i sport uopšte.
     (Mirko Kojotovski, 19. septembar 2018 12:00)

    # Link komentara

  26. Patlidzan imao 0 boda 2010..hahahaha
    (Aleksej, 19. septembar 2018 11:56)

    # Link komentara

  27. @pero
    "Da li" se pise odvojeno
     (znam da znam, 19. septembar 2018 11:53)

    # Link komentara

  28. @Vlado Vi ste praktično te godine zajednički prvaci Evrope sa Portom pošto ste tu jednu utakmicu odigrali nerešeno. Sad neka Ilijev najavi novu bombu da se žali UEFA i da prikače na ušatog Porto i Partizan.
     (za b93, 19. septembar 2018 11:47)

    # Link komentara

  29. Dok god media podrzava kukavicluk i cestita na "hrabrosti" timu koji jedva moze sastaviti dva pasa, tesko je i ocekivati neki pomak srpskog fudbala.  
    (pero, 19. septembar 2018 10:29)  

    Covece, da li si ti realan?!! Napoli na trzistu kosta timski pola milijarde, a Zvezdini igraci 45 miliona i ti izadjes sa ovakvim komentarom. Jasno je da si ti isfrustriraniji nego igraci i navijaci Napolija sto nisu pobedili. Zelim vam puno srece danas protiv uvek neugodnog Rada danas koji je vrhunska intergalakticka ekipcina.
    (d, 19. septembar 2018 10:48) 

    A ko kaze da lik navija za Partizan?? Evo ja navijam za Macvu i kazem da ste ocajni, necu ni da zamislim sta ce vam raditi Psz i Liverpul
    (defekt, 19. septembar 2018 11:16)

    Ti sigurno ne navijas za Macvu, too se vidi iz aviona. Ali ako ti je lakse da se tesis na ovaj nacin, ok, prihvatam. Mi sigurno NISMO bili ocajni, jer ocaj ekipe prime 3-4-5 gola, zato se i kaze ocajan. Nismo bili ni losi, lose ekipe izgube 1-2 razlike. Mi smo bili EGAL... to ti kaze i rezultat 0-0... nema boljeg, pobednika.... E sada, sve ostalo, posed, pasovi, sutevi, korneri, penali moze da se broji, ali onako, sttisticki, i apsolutno ne znace da je neko bio bolji ili gori, za to sluzi rezultat.
    A za ostale utakmice zamisljaj rezultate, zamisljam ih i ja, na to svako ima pravo.
     (mr.wolf, 19. septembar 2018 11:46)

    # Link komentara

  30. Dok god media podrzava kukavicluk i cestita na "hrabrosti" timu koji jedva moze sastaviti dva pasa, tesko je i ocekivati neki pomak srpskog fudbala.
    (pero, 19. septembar 2018 10:29)

    Kukavicluk je kad protiv Slane Bare igras bunker 95 minuta, kad ti se svako malo trese precka, hej, Slana Bara vas je oducila od fudbala...
    I onda dodjes i pises kako bi trebalo da se igra protiv Napolija!

    Napunila te Surdulica, drhtis u bunkeru u Slanoj Bari, Trakaj ti je veliki zalogaj - i dodjes ovde da objasnis kako da se igra protiv vicesampiona Italije!
    (One night in May, 19. septembar 2018 11:41)

    # Link komentara

  31. Atletico Madrid, tim vredan 800 miliona evra, i igra bunker svaku utakmicu, cak i protiv Eibara, koji vredi kao Zvezda. Ne samo bunker, nego igra na ivici prave tuce, i to je likovima simpaticno, kao "siromasni" Atletico se bori sa mnogo jacima od sebe. Pa njihov tim je skuplji od sadasnjeg tima Real Madrida.
    Meni kao navijacu igra nije primarna, meni je primaran rezultat. U staroj Yu ligi bio sam 4 sezone na skoro svim utakmicama. 57 gostovanja, pojma nemam koliko utakmica na Mari, a verovatno nisam video ni 50% golova na tim utakmicama, nego bih kasnije nocu gledao sportski pregled (ili sutradan), da vidim golove. Na utakmice se ide da se navija za dobar rezultat, bas me briga za "junacku izgibeniju". Svaki put, mi moramo da umiremo u lepoti, sta ja imam od toga. Ako hocu da vidim lepe kadrove, gledam Felinijeve filmove.
    U fudbalu nema "umetnicki dojam", prosto, samo se rezultat pamti...
    (m1k3, 19. septembar 2018 11:41)

    # Link komentara

  32. Sudeci po grobarskim komentarima, vidim ja da je nas brat Renato celu noc dezurao ispod Pancevca
    (iggy, 19. septembar 2018 11:39)

    # Link komentara

  33. "Covece, da li si ti realan?!! Napoli na trzistu kosta timski pola milijarde, a Zvezdini igraci 45 miliona i ti izadjes sa ovakvim komentarom. Jasno je da si ti isfrustriraniji nego igraci i navijaci Napolija sto nisu pobedili. Zelim vam puno srece danas protiv uvek neugodnog Rada danas koji je vrhunska intergalakticka ekipcina."

    Tesko da ti je ista jasno kad fudbalsku utakmicu gledas kroz primu para. Pa sta ako je Napoli skuplji od Zvezde. Svaki tim u Engleskoj je bio skuplji od Lesitera pa su oni na kraju pobjedili. Dali ti kao navijac Zvezde mozes reci da si uzivao gledajuci svoj tim kako se brani 90 minuta? dali je to fudbal koji zelis da gldas? Pa sta, dobili su jedan bod i malo para i svi zadovoljni. Jasno ti je da nece proci grupu, svima je to jasno. Pa sto se malo ne oslobode, odigraju za navijace, daju bar koji gol. Pa zar svako ko sagleda realno utakmicu mora biti neprijatelj Zvezde i navijac Partizana. I Zvezda i Partizan su isti, nekadasnji velikani, pokrani i osramoceni koji u Evropi ne prestavljaju vise nista i kojima je najveci domet da osvoje 1 bod. Ali braniti se 90 minuta i slavti jedan bod protiv jedinog tima protiv kojeg imas iole sanse...cccc daj malo dostojanstva.
    (pero, 19. septembar 2018 11:33)

    # Link komentara

  34. A kad je Partizan odigrao 0:0 protiv Reala svi su vikali igra macke i misa a ovo je sad herojstvo, a ako cemo iskreno Partizan je tada pruzio veci otpor Realu i imao bolje sanse nego Zvezda protiv Napolija...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (A.V., 19. septembar 2018 09:23)
    te godine smo vas pregazili kao plitak potok, toliko o vasoj LS...
    (lol, 19. septembar 2018 11:32)

    # Link komentara

  35. Gledam komentare i niko ne komentrira index hr.


    U pokušaju nipodoštovanja Srbije i Zvezde, stavili su "senzacionalno" i onda doprvaka Italije. Senzacija bi bila da je Zvezda dobila Real 3-0.

    A ovih 0-0, ništa tu nije senzacionalno. Znaju i oni to. Ali Hrvati jednostavno ne mogu bez svojih kompleksa i jedini su u regionu stavili ovakav naslov jer ne mogu vidjeti da srpski klub igra ligu prvaka. Srbija i srpski klubovi trebaju po njima biti mali, Srbije ne treba ni biti i onda kad se odigra običnih o-0 evo hrvatske bijede sa ''senzacionalno'. Njihov jadni Dinamo Zg je zadnju grupnu fazu lige prvaka završio sa 6 poraza bez ijednog datog gola. Da su jučer igrali 0-o sa Napolijem, naravno da index hr ne bi stavljao ''senzacionalno'. I taj Dinamo 50 godina nije igrao proljeće u Evropi a Zvezda ga je igrala ove godine. Sve oni to znaju, ali očima ne mogu vidjeti jaku Srbiju i Zvezdu i Partizan da je kojim slučajem jači.

    Vrlo vrlo jadno.
    (Petar, 19. septembar 2018 11:26)

    # Link komentara

  36. Ali grobarska muka i tuga... neopisivo. Hahahahah.... pa oni oka nisu sklopili nocas.
     (Sofi, 19. septembar 2018 11:21)

    # Link komentara

  37. Napoli je mnogo jaka ekipa... imaju 15 odlicnihbigraca ne zna se ko je bolji. Pa njima jedan Hamsik sedi na klupi to sve govori. Napad jedan od najboljih u evropi, Insigne Milik Callejon Mertens. Veznjaci ne zna se ko vise krije loptu a odbrana iskusna jaka kao zemlja i na klupi Karlo veliki. Ja ne znam kako smo izvukli bod uopste. Svaka cast za momke i Miloja, izginuli su.
     (4k4.Dex, 19. septembar 2018 11:21)

    # Link komentara

  38. Za ovog sto kaze... da su igraci Napolija bili malo precizniji... Uh da je i Boaci bio malo prrcizniji bilo bi svasta. Ali nema veze bice u subotu.
     (panco, 19. septembar 2018 11:20)

    # Link komentara

  39. Dok god media podrzava kukavicluk i cestita na "hrabrosti" timu koji jedva moze sastaviti dva pasa, tesko je i ocekivati neki pomak srpskog fudbala. 
    (pero, 19. septembar 2018 10:29) 

    Covece, da li si ti realan?!! Napoli na trzistu kosta timski pola milijarde, a Zvezdini igraci 45 miliona i ti izadjes sa ovakvim komentarom. Jasno je da si ti isfrustriraniji nego igraci i navijaci Napolija sto nisu pobedili. Zelim vam puno srece danas protiv uvek neugodnog Rada danas koji je vrhunska intergalakticka ekipcina.
    (d, 19. septembar 2018 10:48)

    A ko kaze da lik navija za Partizan?? Evo ja navijam za Macvu i kazem da ste ocajni, necu ni da zamislim sta ce vam raditi Psz i Liverpul
     (defekt, 19. septembar 2018 11:16)

    # Link komentara

  40. @show program
    Samo me gledaj kako dlavim sve ispod 5:0 protiv Liverpula... ja castim pivo, slobodno dodji da slavimo poraze zajedno.
     (4k4.Dex, 19. septembar 2018 11:15)

    # Link komentara

  41. Senzacija je ako u preostalih 5 kola daju gol, neće sigurno,dobiće 15 do kraja prve runde...
     (Čubura united, 19. septembar 2018 11:14)

    # Link komentara

  42. Komsije, evoluirali ste. Ne slavite vise poraze, sada slavite remije.
    I to protiv osrednjeg kluba. :)))
    (Show program, 19. septembar 2018 10:41

    rece navijac malog kluba koji nikad nikog nije pobedio
    uvek slavio male poraze
    remi je bio senzacija

    poslednja pobeda koje se secam je groningen i to sa nasim milkom djurovskim
    (kalcokera, 19. septembar 2018 11:14)

    # Link komentara

  43. A zamisli da su bili precizniji igrači Napolia koliko bi bilo lopti u mreži CZ.
    A ovakav bunker nije viđen dugo u LP.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mario, 19. septembar 2018 10:23)

    Nije tvoj Dinamo parkirao autobus protiv Liona,pa sta bi,koliko lopti u mrezi Dinama,spominju u regionu nekih 9 komada i jos kazu:
    Salke 04
    Sarajevo 08
    Dinamo 09
    (Cento, 19. septembar 2018 11:12)

    # Link komentara

  44. a nije smetao katanaćo decenijama,nije smetao Portug kako je osvojio EP, shvatite bre ljudi, igra se na rezultat, za pare, sa jos 3-4 boda mi smo spakovali budzet za sledecu sezonu, samo bodovi, gde su tv prava itd itd...da podsetim stvaranje ekipe za Bari pocelo je 85-86 godine, u posle 5-godina sta je bilo??? zamislite situaciju da se igracima daju odlicni ugovori za nase uslove, prodati tu i tamo za dobre pare nekog, kupiti nekog stranca dobrog, mislite da se ne bi moglo doci do neko 1/4 ili 1/2 finala,LS??? ljudi, Grcka je bila sampion Evrope, Hrvati su viceprvaci sveta, Salzburg je igrao 1/2 finale LE, ALO PRE 2 godine smo razmisljali o katancu a sada igrano sa Napolijem, Liverpulom i PSZ, jeste li Vi normalni, svaki bod je zlata vredan da ojacamo pa onda neka apetiti rastu! ovim cemo u nekoj ludoj situaciji izboriti laksa ucesca za Evropu, asve navedeno bi vazilo i za PFC, da su u LS, ne zanosimo se, Mbape, Neimar Cavani,Salah sa svojim platama mogu da kupe Nis, Novi Sad, Beograd i dobijaju jos i Kragujevac kao bonus!!! dakle ne lupetati !!!!
     (delijaponacionalnosti, 19. septembar 2018 11:07)

    # Link komentara

  45. Postali ste palanački klub komšije...Paceri...mislim da Šeki, Pižon, Pixi očima ne veruju koliko se njihov klub srozao...čemu se vi radujete...onakav fudbal se ne viđa ni u 3 Škotskoj ligi...hitni lopticu u šumicu...koje drvoseče igraju danas u CZ...pa što ste dovodili uopšte ove strance...mogli ste ove vaše iz ragbi kluba da prebacite...ionako samo ispucavate loptu napred, jako i nikome...pa vi ćete i u nedelju da igrate na kontre, sa 3 zadnja vezna...a Deki Stanković mrtav ladan kaže juče...treba malo više da otežemo kad imamo loptu...valjda da Borjan tapka loptu ko u tenisu pola minuta, da leže kad ih udare...da klinci što vraćaju loptu rade to što sporije...ne sećam se Deki da su tebe tako učili...ne bi bio šampion da si tako razmišljao...hrabro kažete...pa vi odigrajte isto ovako hrabro u Parizu, bez želje da igrate da date gol...biće tužno rođaci
     (who the f..k are you, 19. septembar 2018 11:03)

    # Link komentara

  46. cz cska 0:0
    cz salzburg 0:0
    cz napoli 0:0
    Ono kad ocekujes spektakl ( ne igra se za prolaz), oni parkiraju 3 autobusa.
    Bedno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (LorD, 19. septembar 2018 10:00)

    Ovde je samo tvoj komentar bijedan.Svaka ekipa treba da bude svijesna svojih mogucnosti.Zvezda je znala svoje mogucnosti i u skladu sa tim napravila rezultat.Ne mozes lopatom na tenk.
    A i nisam navijac Zvezde ali mi je nekako draza od ovih sto ispadaju od Fljamurtarija a pisu o nekim autobusima.
    (Cento, 19. septembar 2018 11:02)

    # Link komentara

  47. Niti je Zvezda dobro odigrala, jedva su i centar prelazili i bunkerom se jedva odbranili, i tim pre mi nisu jasne muke grobarske i zbog cega su tako tuzni i zbog cega ne mogu frustraciju da sakriju. Mora to malo dostojanstvenije braco grobari...
     (Ni grobar ni delija, 19. septembar 2018 10:57)

    # Link komentara

  48. Sta je 1-1 na Jna 2003 protiv sampiona Evrope u poredjenju sa Napolijem. 
    (Vlado, 19. septembar 2018 09:02) 

    Ako ćemo o prošlosti, mi smo ovu igru osvojili, tkd šta ćemo sada?
     (zz, 19. septembar 2018 10:53)

    # Link komentara

  49. Dobar je bod,Ali realno ko da smo igrali protiv nekih vanzemaljaca I to na njihovoj planeti,a NE protiv ljudi od krvi I Mesa na nasem stadionu.
    Znaci kad Oni uzmu loptu ,laganica dodju do gola jel nasi igraci idu nazad konstantno sve do svoga gola I tu SE onda brane, to nije bas fudbal kakav bi voleo da gledam...
    U fudbalu cak I najlosija ekipa moze mnogo da uradi Samo ako se T.R.C.I
    (Realno, 19. septembar 2018 10:50)

    # Link komentara

  50. ahaha smesno mocnom napoliju
     (dio mio, 19. septembar 2018 10:49)

    # Link komentara

  51. Dok god media podrzava kukavicluk i cestita na "hrabrosti" timu koji jedva moze sastaviti dva pasa, tesko je i ocekivati neki pomak srpskog fudbala.
    (pero, 19. septembar 2018 10:29)

    Covece, da li si ti realan?!! Napoli na trzistu kosta timski pola milijarde, a Zvezdini igraci 45 miliona i ti izadjes sa ovakvim komentarom. Jasno je da si ti isfrustriraniji nego igraci i navijaci Napolija sto nisu pobedili. Zelim vam puno srece danas protiv uvek neugodnog Rada danas koji je vrhunska intergalakticka ekipcina.
     (d, 19. septembar 2018 10:48)

    # Link komentara

  52. Ja ne razumem grobare, jel moguće da vam tolko smeta? Pa ja ne bih ulazio na vest, a kamoli komentarisao nešto što mi toliko smeta, a vi ovde ostavili 70% komentara kako smo se branili bla bla.. pa šta smo trebali, da napadnemo i dobijemo 5-6 komada, valjda biste onda bili srećni.
    (Spale, 19. septembar 2018 10:44)

    # Link komentara

  53. Sto bi rekao Pantic, Zvezda jedini tim u evropi koji ne sme da izgubi...
     (realno, 19. septembar 2018 10:44)

    # Link komentara

  54. Sve sve ali MOCNOM Napoliju? Pa nisu krstenu akciju imali!
    (matori, 19. septembar 2018 10:15)
    ima li u vasim mozgovima iko dovoljno jak
     (haha, 19. septembar 2018 10:44)

    # Link komentara

  55. Neko igra Ligu šampiona a neko Seoske partizanske igre...
     (Delije Srpska, 19. septembar 2018 10:42)

    # Link komentara

  56. Komsije, evoluirali ste. Ne slavite vise poraze, sada slavite remije.
    I to protiv osrednjeg kluba. :)))
    (Show program, 19. septembar 2018 10:41)

    # Link komentara

  57. Ajde iskulirajte malo, Zvezda je pored cinjenice da tim vredi 10 puta manje pokazala podjednaku borbenost i da nije bilo treme u nekim prilikama koje se jesu otvorile bilo bi i lepsih poteza i vise pritiska na njihov gol. Nekoliko cistih kontri su prosuli bzvz ili nisu slali ocigledne pasove u prostor. Nazalost bilo je dosta treme. Ali pored svega Zvezda nije pokazala 10 puta losiju igru, naprotiv, igrala je kao tim iz sredine tabele u IT ligi protiv favorita kakav je Napoli. I to je astronomski uspeh za igru pre Milojevica kakva je bila. Nazalost, mi nemamo igrace poput Piksija, Jugovica, Deja ili Prosineckog decenijama... prodali smo Radonju koji se tek malo isticao iznad drugih, ali je i dalje prezelen. Tako da, obzirom na realno stanje stvari, mech je bio tvrd, borben, takticki disciplinovan i omogucio je i Zvezdi njene sanse koje je uz malo srece mogla realizovati. Naravno ni oni nisu iskoristili svoje. Ali koliko je puta bash IT reprezentacija ovako pobedila velike fudbalske sile? Tako da svaka cast igracima na pozrtvovanju i disciplini i Miloju na taktickoj zrelosti. Oni jesu bolji ali nase je da se borimo do kraja jer sreca prati hrabre.
     (bruder, 19. septembar 2018 10:37)

    # Link komentara

  58. Kaže jedan, Napoli u očajnoj formi, a oni drugi na tabeli...
     (dex, 19. septembar 2018 10:36)

    # Link komentara

  59. Jbt, kakva drama oko 0:0 sa Napolijem. Moćni Napoli, hahaha... Jeste li ozbiljni ili je ovo neka sprdačina?
    (Peca, 19. septembar 2018 10:35)

    # Link komentara

  60. Svaka cast Zvezdi.Jesam grobar al bato dostojanstveno sam velikima!!!
     (Cuclajpisucigo, 19. septembar 2018 10:32)

    # Link komentara

  61. Резулта је ок...свака част и на борбености...али превише, превише дефанзивно...са чак три задња везна... нисмо имали плејмејкера који ће да разигра, да проигра, да да употребљив завршни пас...
     (Небојша, 19. septembar 2018 10:32)

    # Link komentara

  62. Dok god media podrzava kukavicluk i cestita na "hrabrosti" timu koji jedva moze sastaviti dva pasa, tesko je i ocekivati neki pomak srpskog fudbala.
    (pero, 19. septembar 2018 10:29)

    # Link komentara

  63. čekajte grobari ako ste rekli 0 5 svaka tekma i do sada i od sada i u kvalifikacijama i kad god igra zvezda zar obda ovo nije senzacija.
    a senzaciju cete tek da vidite
     (haha, 19. septembar 2018 10:26)

    # Link komentara

  64. Istorijski bod, istorijska himna, istorijska kravata Milojevica, istorijski zvizduk sudije, istorijski bunker, istorijski posed...
    Rekao bih nakon ove euforije poslednjih dana, ISTORIJSKI PERIOD PUN KOMPLEKSA, DUG 26 GODINA.
    Posledice su ovom pridevu.
     (LorD, 19. septembar 2018 10:25)

    # Link komentara

  65. "Sta je 1-1 na Jna 2003 protiv sampiona Evrope u poredjenju sa Napolijem.
    (Vlado, 19. septembar 2018 09:02)"
    Sta je usati pehar u vitrini na Marakani u poredjenju sa 1 : 1 na vojnom stadionu?
    (Miskec, 19. septembar 2018 10:25)

    # Link komentara

  66. (ja, 19. septembar 2018 09:57)

    Nećeš verovati u ovo... Mislim da će medijski javni servis evropske Srbije da emituje snimak utakmice danas u 16h na svom HD kanalu. Msm, vaše pravo da vidite sve... Pa makar i sutra???
     (Ćobi Brajan, 19. septembar 2018 10:24)

    # Link komentara

  67. Za to vreme La Gazzetta dello Sport i navijači u Italiji se više bave dizajnom gostujuće garniture dresova Napolija koja im se ne sviđa. Kažu ličimo na Veronu :)
    (La Gazzetta dello Sport, 19. septembar 2018 10:23)

    # Link komentara

  68. (sryugos, 19. septembar 2018 09:45)
    A zamisli da su bili precizniji igrači Napolia koliko bi bilo lopti u mreži CZ.
    A ovakav bunker nije viđen dugo u LP.
     (mario, 19. septembar 2018 10:23)

    # Link komentara

  69. "A sto je grobarima toliko tesko pao ovaj remi??? sto su se toliko potresli?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 19. septembar 2018 09:15)"
    Pa pukli u kladionicama! Igrali siguricu!
    (Miskec, 19. septembar 2018 10:21)

    # Link komentara

  70. @realno

    A ti se ubi od analiziranja grobara... Na svakoj vesti po 5 komentara. Šta je to?
     (kompleks, 19. septembar 2018 10:21)

    # Link komentara

  71. Mene vise brine kako i kome ce Zvezda da uvalja neki gol.
    (alexxx, 19. septembar 2018 10:17)

    # Link komentara

  72. Sve sve ali MOCNOM Napoliju? Pa nisu krstenu akciju imali!
     (matori, 19. septembar 2018 10:15)

    # Link komentara

  73. A sto je grobarima toliko tesko pao ovaj remi??? sto su se toliko potresli?
    (realno, 19. septembar 2018 09:15)

    Iz istog razloga iz kojih delijama padne tesko svaki bod Partizana, bilo da je protiv Real Madrida ili Vozdovca. Zato sto jedini nacin na koji vecina delija i grobara ume da navija jeste nadajuci se da ce onaj drugi klub propasti. I tako se i jedni i drugi vise nasladjuju tudjim porazima nego svojim pobedama, i jedni i drugi se takmice u tome ko je (bio) veci drzavni mezimac...
    A nikako da shvate i jedni i drugi da svaki bod u Evropi znaci bolju poziciju za sve nase klubove. Da sam partizanovac, ja bih se radovao svakom uspehu CZ u ligi sampiona. Isto tako bih savetovao ostalim zvezdasima da se ne nasladjuju mnogo tudjim neuspesima.
    (hipokrat, 19. septembar 2018 10:14)

    # Link komentara

  74. U ala su odoleli...nularica ovde, a tamo, 5 u mreži.
     (Smuleco, 19. septembar 2018 10:08)

    # Link komentara

  75. као некоме ко памти како је звезда са лакоћом пунила реал (3:0 полувреме на маракани, пикси магија...), играла се са бајерном, малтретирала тадашњи милан... и као некоме ко на маракани слуша ону песму "да се врате славни дани наше прошлости", тешко ми је да паднем у еуфорију због "сензације" да смо кући узели бод наполију.
    ипак, морамо да прихватимо да је прошлост прошлост и да се неће вратит. хајде да се надамо да кроз неколико година можемо да направимо причу као шахтјор, па да продајемо сваке сезоне по играча за 30-40 милиона, да можемо да играмо још озбиљнији фудбал. тренутно играчи наполија вреде 500+ милиона ливерпула и псж-а 800+ милиона, а наши 50так милиона. хајде да пробамо да спустимо ту разлику у наредне 2 године, да избацимо неког новог деју или бар декија или виду, па да видимо где смо... из рупе се излази само корак по корак
    (веверица, 19. septembar 2018 10:06)

    # Link komentara

  76. cz cska 0:0
    cz salzburg 0:0
    cz napoli 0:0
    Ono kad ocekujes spektakl ( ne igra se za prolaz), oni parkiraju 3 autobusa.
    Bedno.
     (LorD, 19. septembar 2018 10:00)

    # Link komentara

  77. Pa ne prate Zvezdu.

    Nista zato... pocece sada.
     (Dominacija, 19. septembar 2018 09:59)

    # Link komentara

  78. Sve je to lepo, samo što je ovo jedini bod koji će zvezda osvojiti...
    (ja, 19. septembar 2018 09:14)

    Ne preteruj, ne verujem da ćemo pobediti u svim ostalim tekmama
     (ja pa ja, 19. septembar 2018 09:59)

    # Link komentara

  79. Gde ima da, se vidi snimak? Net, kodi download...
     (ja, 19. septembar 2018 09:57)

    # Link komentara

  80. Grobarima je najteze ....
    (realno, 19. septembar 2018 08:57)

    Jeste. Prosto kada citamo vest da ste napravili svetsku senzaciju odigravsi 0-0 protiv Napolija na svom terenu. Nego sta nego nam je tesko. Covece, vi sebe nazivate najvecim na ovim prostoima, hvalite se o nekom najjacem timu u Srbiji u poslednje 2 decenije a parkirali ste autobus ispred gola pred 50 hiljada navijaca. Pa sta je vama draz tu? Da jedva cekate takmicenje u kojem cete se celu utakmicu braniti? U pravu si, bas nam je tesko :)
    (asdf, 19. septembar 2018 09:56)

    # Link komentara

  81. Ma kakav mocni Napoli.. Kada imas albiola i calejona u ekipi sve ti je jasno..
    (Sandzak, 19. septembar 2018 09:02)

    Tako je. Besiktas je jaci bar tri puta.
     (Sofka, 19. septembar 2018 09:50)

    # Link komentara

  82. Sta je 1-1 na Jna 2003 protiv sampiona Evrope u poredjenju sa Napolijem.
    (Vlado, 19. septembar 2018 09:02)

    Sta su ti muke grobara...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 19. septembar 2018 09:13)

    3 dana posle toga izgubili od svetskog sampiona 3:0
    (kalcokera, 19. septembar 2018 09:45)

    # Link komentara

  83. Да нису зауставили мерење поседа лопте, то би изгледало овако 7% - 93% Звезда је срамота ЛШ
    (фудбалер грга, 19. septembar 2018 09:04)

    I zamisli da je Boace malo jace i preciznije sutirao i dao gol iz onog suta pri kraju tekme. Posed 20-80 a Zvezda... necu ni da kazem.
    Nastavite da merite posed i broj tacnih dodavanja, mi cemo golove i bodove.
     (sryugos, 19. septembar 2018 09:45)

    # Link komentara

  84. Mediji u regionu, Zvezda odoljela „moćnom“ Napoliju :-). Napoli je katastrofalna ekipa, sa još katastrofalnijim trenerom. Ovo će biti jedini bod u 6 utakmica, živi bili pa vidjeli. Liverpul i Pariz će samljeti Zvezdu, a ne znam šta bi bilo da nalete na Rela, Citija, Bajerna ili Barcelonu. Ančeloti je talaška od trenera, nije u stanju da najlošiju ekipu ovogodišnje LŠ bar 1:0 u gostima pobijedi.
    (Tiki-taka, 19. septembar 2018 09:44)

    # Link komentara

  85. Ako je Napoli mocan sta li ce tek da pisu za Liverpool i PSZ
     (clouds, 19. septembar 2018 09:44)

    # Link komentara

  86. Odusevljen sam frustriranim grobarima :)
    (bgd, 19. septembar 2018 09:43)

    # Link komentara

  87. Budimo realni najveći dobitak Lige šampiona je 52.000 veselih navijača i prelijepa slika na stadionu i oko njega, a fudbala se nećemo nagledati na Marakani, bar ne Zvezdinog. Da bi neki od naših timova mogao barem koliko, toliko igrom i fizičkom snagom da parira evropskim timovima morao bi dobro da se oznoji svakog vikenda u domaćoj ligi. Dok god toga nema u Evropi ćemo igrati bunker fudbal, koji je sve samo ne "senzacionalan" kako to pojedini mediji predstavljaju. Ok izašli smo im na megdan, igrali i trčali koliko smo mogli, ali da je nešto bilo senzacionalno nije ni od nas, a pogotovo ne od njih...
    (Pobjednički mentalitet, 19. septembar 2018 09:39)

    # Link komentara

  88. Ok sve, ali ne razumijem kako je ovo uspjeh.
    Jer sa ovakvim rezultatima ne mogu ni do 3. mjesta koje vodi u Ligu evrope.

    jedino ako je poenta zaraditi dodatne eure, e onda je rezultat skroz ok.
    (pSIHOLOG, 19. septembar 2018 09:34)

    # Link komentara

  89. Викторија - Звезда 0:0
    Да нису зауставили мерење поседа лопте, то би изгледало овако 7% - 93% Звезда је срамота ЛШ
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (фудбалер грга, 19. septembar 2018 09:04)

    ja ne mogu da verujem sta citam... koliko godina druze imas?ili si klinac ili o fudbalu nemas blage veze.sve me vise i vise cude komentari ovakvi jer se ocigledno nisu bavili ni amaterskim sportom a kamoli profesionalnim (nije bitno za koga navijaju) pa da vide koji je uspeh kad odolis jednoj mocnoj ekipi.Zvezda je do pre par god ispadala od mnogo slabijih ekipa a sad je u ligi sampiona uzela bod jednoj vrhunskoj ekipi.sta si ti ocekivao da zvezda napada i da par golova?sve u svemu BRAVO Zvezdo!
    (vlada, 19. septembar 2018 09:30)

    # Link komentara

  90. Grobari nam pokazuju svu lepotu njihovog patriotizma...Muke njihove.
     (realno, 19. septembar 2018 09:25)

    # Link komentara

  91. A kad je Partizan odigrao 0:0 protiv Reala svi su vikali igra macke i misa a ovo je sad herojstvo, a ako cemo iskreno Partizan je tada pruzio veci otpor Realu i imao bolje sanse nego Zvezda protiv Napolija...
     (A.V., 19. septembar 2018 09:23)

    # Link komentara

  92. Pa vi navijajte za Partizan "zvezdasi" eto vam patriotizam grobarski...Frustracije su izasle na povrsinu..
     (realno, 19. septembar 2018 09:22)

    # Link komentara

  93. Smarate...

    Igrali su bunker do zla Boga.

    Nevidjeno na fudbalskim terenima Evrope,i još na sve to Napoli je u lošoj formi,
    to se vidi u Seriji A...,
    inače bi bilo 0:5.

    Zato ne gnjavite ovaj narod glupostima,jer će u Parizu primiti 7 komada.
     (solunski_front, 19. septembar 2018 09:22)

    # Link komentara

  94. Realno, Napoli u Beogradu je bila jedina prilika da Zvezda postigne gol u grupi. Dakle na kraju jedan osvojen bod i nula postignutih golova. Sramota me je kao navijača Zvezde koliko glorifikujete sinoćnju _ samo da ne primimo gol - taktiku.
    (Danilo, 19. septembar 2018 09:22)

    # Link komentara

  95. Napoli je zadnji put bio močan kad je Maradona igrao u njemu od tada na ovamo močnija je Zvezda.
    (zoni, 19. septembar 2018 09:21)

    # Link komentara

  96. Kada ti PSG gleda u ledja na tabeli. Neprocenjivo
     (trener saradnik, 19. septembar 2018 09:17)

    # Link komentara

  97. A sto je grobarima toliko tesko pao ovaj remi??? sto su se toliko potresli?
     (realno, 19. septembar 2018 09:15)

    # Link komentara

  98. Sve je to lepo, samo što je ovo jedini bod koji će zvezda osvojiti...
     (ja, 19. septembar 2018 09:14)

    # Link komentara

  99. blago vama,kod nas je glavni naslov vucic bio u kini
    (ja pa ja, 19. septembar 2018 09:13)

    # Link komentara

  100. Sta je 1-1 na Jna 2003 protiv sampiona Evrope u poredjenju sa Napolijem.
    (Vlado, 19. septembar 2018 09:02)

    Sta su ti muke grobara...
     (realno, 19. septembar 2018 09:13)

    # Link komentara

  101. Викторија - Звезда 0:0 
    Да нису зауставили мерење поседа лопте, то би изгледало овако 7% - 93% Звезда је срамота ЛШ
    (фудбалер грга, 19. septembar 2018 09:04)

    Koliko je vama tesko....
     (realno, 19. septembar 2018 09:12)

    # Link komentara

  102. Kolike su sanse da Zvezda uzme jos koji bod? Napoli u gostima i 2 x PSG i Liverpool.
     (Sandzak, 19. septembar 2018 09:04)

    # Link komentara

  103. Викторија - Звезда 0:0
    Да нису зауставили мерење поседа лопте, то би изгледало овако 7% - 93% Звезда је срамота ЛШ
     (фудбалер грга, 19. septembar 2018 09:04)

    # Link komentara

  104. Ma kakav mocni Napoli.. Kada imas albiola i calejona u ekipi sve ti je jasno..
     (Sandzak, 19. septembar 2018 09:02)

    # Link komentara

  105. Sta je 1-1 na Jna 2003 protiv sampiona Evrope u poredjenju sa Napolijem.
    (Vlado, 19. septembar 2018 09:02)

    # Link komentara

  106. Inter, Milan, Roma i Lacio bi sad potpisali bod protiv Napolija :)
     (don tom, 19. septembar 2018 09:01)

    # Link komentara

  107. Dobar rezultat, loš utisak.
     (comment, 19. septembar 2018 08:59)

    # Link komentara

  108. Zvezda je odigrala borbeno.Sa velikom željom,sa puno trčanja.Malo kvalitetnije u napadu da je odigrala u 2 poluvremenu imao sam utisak da bi mogla i dobiti ovaj meč.Nije to nivo za 2 krug lige šampiona ali sa Napolijem posle ove utakmice komotno može da se pusti u borbu za 3 mesto koje ostavlja u Evropi i na prolece.Upamtite neće se Napoli naigrati fudbala protiv Zvezde ove sezone,..
    (it’s my life, 19. septembar 2018 08:59)

    # Link komentara

  109. Grobarima je najteze ....
     (realno, 19. septembar 2018 08:57)

    # Link komentara

  110. A kod grobara tuga...
     (Istina, 19. septembar 2018 08:51)

    # Link komentara

  111. Napunice nas Napoli, Forza Napoli..Bunker, kmeee niste nam dali da se poradujemo.
     (Istina, 19. septembar 2018 08:50)

    # Link komentara

  112. Zna se oduvek da su najjača prepucavanja na b92, Klix.ba i index.hr. To je Jugoslovenska trica svih trolova na internetu iz ovih delova Evrope.
    (boe, 19. septembar 2018 08:50)

    # Link komentara