1. Lal-nemoj krivo shvatiti, stoljeće ste ispred nas u košarici to se zna, ali zamisli da ste vi kojim slučejem bili finalisti SP u nogometu.....što se tiče ŠPA, da je da nije krava...to je njihov problem i da je došlo do te tekme bilo bi egal, s obzirom u kakvom su ritmu naši nogometaši bili, ali trebalo je dobiti ARG i ENG i otvoriti si ždrijeb. Pa vi ste u košarici u RIU bili četvrti u grupi gdje ste tankirali da igrate baš protiv HRV na OI u četvrtfinalu, a ne protiv Litve ili ŠPA. I jedno ne razumijem kako odbojka i vaterpolo su važniji sportovi od rukometa.O pojedinačnim sportovima nemoram niti trošiti riječi. Sportski pozdrav i da CZ ponovno vidi proljeće.
    (zg tom, 19. septembar 2018 09:25)

    # Link komentara

  2. Nešo Steaua je samo jednom bila prvak!!!
     (mali radojica, 18. septembar 2018 21:07)

    # Link komentara

  3. jako dobar tekst, svaka mu cast. Raduje me da vidim da jos uvek postoje novinari koji cene prave vrednosti i koji shvataju da nije sve u novcu
     (srb, 18. septembar 2018 20:05)

    # Link komentara

  4. nikad necete stici.Vaterpolo vas deremo iako no vi niste losi tu.U odbojci ne postojite.Rukomet ste bolji,ali realno to je nebitan sport.
    (ns, 18. septembar 2018 16:05)

    sve ok do zadnje recenice. odbojka i vaterpolo bitniji od rukometa? pa vecina ne gleda nijedan od tih sportova. sto se tice vase kosarke kapa do poda, a bojim se da ce zvezda ostati samo uspomena ali posteno usati je tu od Barija, i nece ga osvojiti nitko s ovih prostora nikad vise. samo sudjelovanje vam je ogroman uspjeh, Nottingham Steaua Aston Villa su izgubili svaku nadu izgleda, Zvezda je u igri.
     (Antisha, 18. septembar 2018 19:39)

    # Link komentara

  5. Steaua dva puta bila prvak evrope, tako da je to najveci tim istocne evrope...
    (Nesa, 18. septembar 2018 19:14)

    Šta sam noćas propustio..?
     (remax, 18. septembar 2018 19:38)

    # Link komentara

  6. Steaua dva puta bila prvak evrope, tako da je to najveci tim istocne evrope...
     (Nesa, 18. septembar 2018 19:14)

    # Link komentara

  7. Pa i Liga Šampiona su od 1993 - 1997/98 igrali SAMO prvaci država + kvalifikacije, pa jel na osnovu toga na primer mogu da 'konstatujem' da je npr. Borusiji D. bili "lakše" da osvoji Ligu Šampiona nego npr. Real Madridu prošle sezone ?! ... pa ne mogu to da tvrdim.
     (Prvak Evrope 1991 Crvena Zvezda, 18. septembar 2018 19:11)

    # Link komentara

  8. Zvezdaš sam do koske ali zar nije Steaua osvojila KŠ pre Zvezde?
     (Nenad ali onaj drugi, 18. septembar 2018 18:55)

    # Link komentara

  9. isto ko sto znaju i za Notingem Forest. Megalomani jedni...
    (..., 18. septembar 2018 16:52)

    Vidis da ti znas, to je bitno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (d, 18. septembar 2018 17:08)

    Осим тога, Нотингем Форест, Астон Вила и Стеауа нису били прваци света.
    (Марко, 18. septembar 2018 18:39)

    # Link komentara

  10. Šta komentarisati dalje? Zbog svih ovih zlih godina pomalo smo zaboravili koliko je velik naš klub. Vraćaju se slavni dani.
    (Millennium, 18. septembar 2018 14:10) Jako ste smesni! Usli u LS,a kao da su je opet osvojili...hahaha
    (bre, 18. septembar 2018 17:23)

    Osvojite je vi i taj jedan put.
    (Millennium, 18. septembar 2018 18:19)

    # Link komentara

  11. Meni samo nije jasno zasto su navijaci Zvezde toliko protiv Jugoslavije. Pa sve sto je Zvezda ostvarila je bilo zahvaljujuci jacini te drzave, i jacini lige te iste Juge. Secam se atmosfere na Zvezda-Galatasaraj iz 89-te, kad je cela Markana skandirala Jugoslavija, Jugoslavija, a sad svi izigravaju velike Srbe. 
    (xxx, 18. septembar 2018 17:09) 

    Sledeci put probaj da se secas necega sto se stvarno desilo, ako hoces da ti poverujemo da imas vise od 10 godina.
    (nista o nicemu, 18. septembar 2018 17:50)

    Mogao bi ti za promenu da objasniš umesto što samo napadaš.
     (Rsj, 18. septembar 2018 18:02)

    # Link komentara

  12. Neko ce utorkom i srijedom igrati Ligu Sampiona,a neko utakmicu protiv Rada...
    (Dzontra Volta, 18. septembar 2018 17:51)

    Jel si to sam smislio ili ti je pomogao neko?
     (Bojler, 18. septembar 2018 18:01)

    # Link komentara

  13. Neko ce utorkom i srijedom igrati Ligu Sampiona,a neko utakmicu protiv Rada...
     (Dzontra Volta, 18. septembar 2018 17:51)

    # Link komentara

  14. sta stim?Alo decko pamte se samo osvajaci za Red Star Belgrade zna ceo svet a ko je za vas cuo.Neka me neko ubedi da je finale Juventis Milan bilo bolje od tog finala. 
    (Back in Black, 18. septembar 2018 16:49) 

    isto ko sto znaju i za Notingem Forest. Megalomani jedni...
    (..., 18. septembar 2018 16:52)

    Позлиће ти од љубоморе хахаха
     (Tito-partija- crno bela armija, 18. septembar 2018 17:50)

    # Link komentara

  15. Meni samo nije jasno zasto su navijaci Zvezde toliko protiv Jugoslavije. Pa sve sto je Zvezda ostvarila je bilo zahvaljujuci jacini te drzave, i jacini lige te iste Juge. Secam se atmosfere na Zvezda-Galatasaraj iz 89-te, kad je cela Markana skandirala Jugoslavija, Jugoslavija, a sad svi izigravaju velike Srbe.
    (xxx, 18. septembar 2018 17:09)

    Sledeci put probaj da se secas necega sto se stvarno desilo, ako hoces da ti poverujemo da imas vise od 10 godina.
     (nista o nicemu, 18. septembar 2018 17:50)

    # Link komentara

  16. @zg tom: koja logika... cekaj da probam i ja... kada osvojis srebro u fudbalu od starta znas da nisi najbolji... a onda primenis zg tom logiku, pa shvatis da bi bio pregazen u 1/4 finala od strane spanaca, da im nije amatar postavljen za trenera nekoliko dana ranije...
    uopste ne umanjujem uspeh hrvatske fudbalske reprezentacije, koja pored srebra ima i bronzu... ali real bi izlomio bilo koju reprezentaciju na svetu... zato sto nemaju limite koje imaju nacionalne selekcije...
    kada srbiji u kosarci ne igra covek koji je placen vise od svih ostalih igraca i strucnog staba zajedno, to je i dalje najjaca reprezentacija srbije... isto vazi i za americke nba zvezde...
     (lal, 18. septembar 2018 17:45)

    # Link komentara

  17. Šta komentarisati dalje? Zbog svih ovih zlih godina pomalo smo zaboravili koliko je velik naš klub. Vraćaju se slavni dani.
    (Millennium, 18. septembar 2018 14:10) Jako ste smesni! Usli u LS,a kao da su je opet osvojili...hahaha
    (bre, 18. septembar 2018 17:23)

    # Link komentara

  18. Guardian: "Vratila se Crvena zvezda, pobjednik najgoreg evropskog finala ikada. Crvenu zvezdu ne brine što je finale Kupa prvaka koji je osvojila, prema konsenzusu bilo najgore svih vremena".  
    (Grr, 18. septembar 2018 15:11)

    Hahaa, ej momak, trofej stoji u muzeju. Mogu da pisu sta god hoce, Totenhem, Arsenal, Roma, Lacio, Atletiko,... Nemaju taj trofej.
     (d, 18. septembar 2018 17:10)

    # Link komentara

  19. Meni samo nije jasno zasto su navijaci Zvezde toliko protiv Jugoslavije. Pa sve sto je Zvezda ostvarila je bilo zahvaljujuci jacini te drzave, i jacini lige te iste Juge. Secam se atmosfere na Zvezda-Galatasaraj iz 89-te, kad je cela Markana skandirala Jugoslavija, Jugoslavija, a sad svi izigravaju velike Srbe.
    (xxx, 18. septembar 2018 17:09)

    # Link komentara

  20. isto ko sto znaju i za Notingem Forest. Megalomani jedni...
    (..., 18. septembar 2018 16:52)

    Vidis da ti znas, to je bitno.
     (d, 18. septembar 2018 17:08)

    # Link komentara

  21. Da se rasplaces...
     (shone, 18. septembar 2018 17:05)

    # Link komentara

  22. @Grr
    Činjenica je da NIJE OSVOJIO, činjenica da u najelitnijem takmičenju svi zajedno nemaju br utakmica kao CZ , upitno da li u svim evro kupovima imaju, činjenica da svi zajedno nemaju pobeda koliko CZ.
    Činjenica je da svi zajedno su do kolena jedinom gigantu u 2/3 Evrope.
     (i tako..., 18. septembar 2018 17:05)

    # Link komentara

  23. sta stim?Alo decko pamte se samo osvajaci za Red Star Belgrade zna ceo svet a ko je za vas cuo.Neka me neko ubedi da je finale Juventis Milan bilo bolje od tog finala.
    (Back in Black, 18. septembar 2018 16:49)

    isto ko sto znaju i za Notingem Forest. Megalomani jedni...
     (..., 18. septembar 2018 16:52)

    # Link komentara

  24. @@@ A šta piše Guardian  
    Guardian: "Vratila se Crvena zvezda, pobjednik najgoreg evropskog finala ikada. Crvenu zvezdu ne brine što je finale Kupa prvaka koji je osvojila, prema konsenzusu bilo najgore svih vremena". 
    (Grr, 18. septembar 2018 15:11)
    I sta stim?Alo decko pamte se samo osvajaci za Red Star Belgrade zna ceo svet a ko je za vas cuo.Neka me neko ubedi da je finale Juventis Milan bilo bolje od tog finala.
     (Back in Black, 18. septembar 2018 16:49)

    # Link komentara

  25. Ajmo cigani, pokazite milijarderima sa zapada da li ce “vase ucesce biti minijaturno”, “malo vise od smetnje” itd. Sve najbolje! Od grobara, btw.
    (zlo, 18. septembar 2018 16:48)

    # Link komentara

  26. ja sam nastao 92'
     (chema, 18. septembar 2018 16:47)

    # Link komentara

  27. Činjenica je da je Partizam igrao finale KEŠ_a 25 godins pre CZ i grupnu LŠ 15 godina pre CZ. Grupnu fazu LŠ igralo je još timova sa ovih prostora iz HR i SLO. Toliko o večičini istorijskog uspeha CZ, ostvarenog posle samo 27 godina.
     (Grr, 18. septembar 2018 16:42)

    # Link komentara

  28. @@@ A šta piše Guardian
    Guardian: "Vratila se Crvena zvezda, pobjednik najgoreg evropskog finala ikada. Crvenu zvezdu ne brine što je finale Kupa prvaka koji je osvojila, prema konsenzusu bilo najgore svih vremena".
    (Grr, 18. septembar 2018 15:11)


    Sad je vec i njima jasno da Liverpul gubi utakmicu u Beogradu...
    (Doprvak, 18. septembar 2018 16:41)

    # Link komentara

  29. @@@ A šta piše Guardian  
    Guardian: "Vratila se Crvena zvezda, pobjednik najgoreg evropskog finala ikada. Crvenu zvezdu ne brine što je finale Kupa prvaka koji je osvojila, prema konsenzusu bilo najgore svih vremena". 
    (Grr, 18. septembar 2018 15:11)

    Daj link te vesti?
    (BVB, 18. septembar 2018 15:32)

    Otkucaj samo "Guardian Crvena Zvezda" link neće objaviti. Dobićeš ceo text.
     (Grr, 18. septembar 2018 16:34)

    # Link komentara

  30. Bez straha! Onaj ko sme taj i može!

    Voleo bih da igraju egal večeras.
     (Jarek J., 18. septembar 2018 16:30)

    # Link komentara

  31. Zivim u Kanadi i, iako mnogi misle da su Kanadjani fudbalske analfabete, ovde zive ljudi iz fudbalskih nacija, Brazil, Argentina, Engleza koliko volis, Italijani.... Svako sa kim sam pricao, a da prati fudbal, vrlo dobro zna za Red Star Belgrade.
    Veliki je Zvezda klub
    (g, 18. septembar 2018 15:49)

    Potpisujem. Svaki put kada odem na utakmicu Montreal Impact-a u dresu Pjanovica (seca li ga se neko?), masu mi nasmejani i raduju se razni latino, italijani, afrikanci uz povike étoile rouge, estrella roja... to se ne moze kupiti ili dobiti, to se stice decenijama...
    (Pera, 18. septembar 2018 16:29)

    # Link komentara

  32. Miodrag Belodedic je osvojio dva puta Kup Šampiona i ta njegova dva Kupa Šampiona imaju vecu tezinu i vrednost nego sve osvojene Lige sampiona Ronalda i Mesija zajedno, zato sto je on to uradio sa Steauom i Crvenom Zvezdom i to u vreme velike krize u Rumuniji a kasnije i Jugoslaviji.
     (Back in Black, 18. septembar 2018 16:26)

    # Link komentara

  33. Ziveo sam u Londonu 2000/1 i mogu vam reci da postuju Zvezdu a vole i Partizanove navijace. Znaju da je Panatenaikos otrovao Zvezdine igrace da bi proso dalje i jos mnogo toga. Znaju prevode Zvezdinih i Partizanovih navijackih pesama, ali najvise vole Slavnicevu recenicu "Nikad necu moci da volim Zvezdu koliko mogu da mrzim Partizan." Narocito se svidela navijacima Celzija iz nekog razloga. Ja sam ostao odan Milvolu ciji su me navijaci osvojili pesmom: "Niko nas ne voli" (No one likes us). Pa kako da im se ne prikljucis i ne zavolis ih, ni nas Srbe niko ne voli. I zaista cim pomenem Milvol (Millwall) svi me gledaju popreko, ali su tolerisali jer sam stranac.
    (Dragan, Ontario, 18. septembar 2018 16:23)

    # Link komentara

  34. @Anti, to o čemu ti govoriš je jednako onoj floskuli za studenta kome je ostao jedan ispit. Ta razlika u "samo jednom ispitu" je razlika između akademskog građanina sa diplomom i običnog studenta bez ičega.
    To što je Partizanu onomad falila "samo jedna pobeda" da postane evropski šampion takođe ne znači ništa. Zvezda je preskočila tu prepreku i postala besmrtna u istoriji, a Partizan se stopio u gomilu drugih timova koji to nisu.
    Najzad, finale takmičenja je potpuno drugačija "zver" u odnosu na bilo koju utakmicu pre toga. Pre toga su dvomeči, kod kuće, pa u gostima, analize, pripreme, ima vremena za popravke... A finale je jedna noć na neutralnom terenu, ulog ogroman, bez prava na grešku. Tu je potrebno imati srce i kohones, i zato svi pamte samo šampione.
    (Ivan, 18. septembar 2018 16:23)

    # Link komentara

  35. "Sledeće sezone UEFA je uvela grupno takmičenje, a potom je 1994. godine osnovana Liga šampiona"

    cinjenica koju mnogi ne prihvataju..
     (bre, 18. septembar 2018 16:22)

    # Link komentara

  36. Ostalo je jos malo vremena... ;)
     (7utakmica.com, 18. septembar 2018 16:19)

    # Link komentara

  37. @BVB.. i Partizan je igrao finale KS, nesrećno ga izgubio. Ali ga je igrao. 99 posto klubova to nikad nece uraditi. Niste vi toliko veci od Partizana koliko ste istripovali. Deli nas samo razlika između Real Madrida i Marseja. Nista vise.
    (Anti, 18. septembar 2018 15:13)

    Jel si realan?? Prvo, ako porediš samo finala, razlika je u jednom velikom peharu koji ceo svet pamti. Ali razlika je što od tada vi možete na prste jedne ruke da prebrojite duele sa velikim klubovima, a za pobede vam ne treba ni ta jedna ruka. Zvezda s druga strane ima skalp jednog Reala, Arsenala, Barselone, Milana, Reala, Bajerna... jedini je klub u 20om veku koji je dobio Liverpul i kod kuće i u gostima. A tu je i finale kupa UEFA, 2 polufinala Kupa Šampiona pre '91 i jos mnogo mnogo toga bih mogao da ti nabrajam. Sad uzmi pa ponovo pročitaj svoj komentar... sam ćeš razumeti koliko si smešan ispao.
     (Vračarac, 18. septembar 2018 16:18)

    # Link komentara

  38. Srećno Zvezda!!!…!!
     (danjinac, 18. septembar 2018 16:18)

    # Link komentara

  39. Jel pisu nesto o partizanina ? Mozda o Sumi? Ne,a...steta 
    (Tito-partija- crno bela armija, 18. septembar 2018 15:05) 

    Igrate ligu šampiona posle skoro 30 godina, a tebi Partizan u glavi hahah sve je jasno
    (Bojler, 18. septembar 2018 15:11)

    Па када вас на овој вести има више него цигана...комплекси, шта ли је...
     (Tito-partija- crno bela armija, 18. septembar 2018 16:14)

    # Link komentara

  40. (Anti, 18. septembar 2018 15:33)

    U danasnje vreme, kad mnogi ulazu MILIJARDE eura u timove da dodju do titule prvaka Evrope, reci SAMO titula je razlika izmedju nas je smehotres!
    Deli nas finale kupa UEFA, 3 polufinala kupa sampiona, deli nas mnogo vise utakmica protiv evropskih velikana kao i pobeda protiv istih, i kao jos jedna bitna stvar, deli nas titula SVETSKOG PRVAKA - " FK CRVENA ZVEZDA"

    Medju onim "malobrojnim" koji su bili sampioni Evrope jos manje je onih koji PRVACI SVETA NIKADA NISU BILI!
    (Dule, 18. septembar 2018 16:13)

    # Link komentara

  41. @BVB.. i Partizan je igrao finale KS, nesrećno ga izgubio. Ali ga je igrao. 99 posto klubova to nikad nece uraditi. Niste vi toliko veci od Partizana koliko ste istripovali. Deli nas samo razlika između Real Madrida i Marseja. Nista vise.
    (Anti, 18. septembar 2018 15:13)

    Deli nas samo ono sto vi nikada niste i necete osvojiti - USATI PEHAR.
     (EUFORIJA, 18. septembar 2018 16:11)

    # Link komentara

  42. PA STA LUPATE ?!! PA I LIGA SAMPONA DO 1997/98 godine su IGRALI SAMO PRVACI DRZAVA ! u toj Ligi Šampona ... pre toga kvalifikacije za grupe ....
     (Prvak Evrope 1991 Crvena Zvezda, 18. septembar 2018 16:05)

    # Link komentara

  43. Zg dzaba pokusavas da predstavis ovogodisnje finale Hrvatske kao najveci uspeh sporta na ovim prostorima.Ne moze izgubljeno finale biti bolje od Zvezdinog osvajanja lige sampiona 1991.Sto se tice kosarke mi smo 2002 pobedili i taj drim tim i bili svetski prvaci.Falio im je neki igrac,ali i nama je prosle godine falio cela prva petorka na evropskom,pa nikome nista.U kosarci se posle raspada zemlje vidi ko je gde.Sto se tice tenisa mi imamo Djokovica i Moniku Seles,koji imaju toliko titula da nas nikad necete stici.Vaterpolo vas deremo iako no vi niste losi tu.U odbojci ne postojite.Rukomet ste bolji,ali realno to je nebitan sport.
     (ns, 18. septembar 2018 16:05)

    # Link komentara

  44. (izhlapjeli starac, 18. septembar 2018 15:13)

    Mozda niste JSD ali ste zato SSD, sovjetsko sportsko drustvo.
     (BODIBOND, 18. septembar 2018 16:05)

    # Link komentara

  45. Bio, video, doživeo. Za jedan život dosta.
    A sad moj mali pokušava da uđe na sever sa falš kartom. E deco, deco...
     (Andria, 18. septembar 2018 16:03)

    # Link komentara

  46. @BVB.. i Partizan je igrao finale KS, nesrećno ga izgubio. Ali ga je igrao. 99 posto klubova to nikad nece uraditi. Niste vi toliko veci od Partizana koliko ste istripovali. Deli nas samo razlika između Real Madrida i Marseja. Nista vise.
    (Anti, 18. septembar 2018 15:13)

    Deli nas to da ste vi gubitnici, a mi pobednici. Zaista malo
     (nista o nicemu, 18. septembar 2018 15:58)

    # Link komentara

  47. Samo pumpajte atmosferu,a kvota na Napoli raste! Do 9 mozda dodje i na dva!
    (doktor, 18. septembar 2018 15:52)

    # Link komentara

  48. @anti jasno otkupili su i neka su. Ne kažem da treba za dž, i rts se plaća pa opet gledamo sutra LŠ na rts
    (imei, 18. septembar 2018 15:49)

    # Link komentara

  49. Zivim u Kanadi i, iako mnogi misle da su Kanadjani fudbalske analfabete, ovde zive ljudi iz fudbalskih nacija, Brazil, Argentina, Engleza koliko volis, Italijani.... Svako sa kim sam pricao, a da prati fudbal, vrlo dobro zna za Red Star Belgrade.
    Veliki je Zvezda klub
     (g, 18. septembar 2018 15:49)

    # Link komentara

  50. "Na teren izlaze igrači Partizana. A, evo i naših!"
     (Yeah!, 18. septembar 2018 15:45)

    # Link komentara

  51. I tada je to bio nevidjen trijumf, jer su svi osim Belodedica bili drzavljani bivse Jugoslavije. Danas je nemoguce pronaci ekipu iz bilo koje drzave koja je sampion, a ciji svi igraci dolaze sa podrucja od 23 miliona stanovnika. A da se ne lazemo, da nije bilo magle, moguce je da bi Zvezda bila dvostruki sampion Evrope.

    Ali nije samo to, kao navijac Partizana, mislio sam da smo u svakoj utakmici u igri. Odnosno, Partizan tih godina nije isao daleko u Evropi, osim sto je jednom dogurao do cetvrtfinala Kupa kupova. Ali tada je postojala nada - odnosno, bez obzira na protivnika, postojala je sansa za prolaz. To nije bila velika sansa, ali postojala je. Npr., Partizan je jedne godine, cini mi se, dobio Real Sosijedad na penale, a onda je izgubio u narednoj godini od nekih drugih Spanaca, isto tako, na penale. Pa nas je jedne godine Roma dobila samo zbog golova u gostima (bilo je 4:2 za nas, pa 2:0 za njih). Sad nase ekipe znaju da nemaju ni teoretske sanse da odu u Barselonu i otkinu bod. A da ne govorimo da prodju jednu takvu ekipu ako uopste i stignu do knock-out faze. Problem je sto su velike ekipe ubile svaku nadu malim klubovima.
    (PimPong, 18. septembar 2018 15:42)

    # Link komentara

  52. Samo sampioni drzava igrali su do sezone 97/98, te sezone igrali su i drugoplasirani, da bi sezonu dve kasnije doslo to toga da po 4 tima iz jedne zemlje mogu da igraju. Sistem takmicenja se lagano menjao, od mesavine nokaut faze i grupa, preko igranja grupne faze dva puta u jednoj sezoni (sa 32 tima, pa sa 16 timova) do ovog sistema danas. Jasno je da su se pravila menjala tako da uvek idu u korist bogatim klubovima, tako da danas imamo da po 4 tima iz 4 najjace lige ne igraju cak ni kvalifikacije, zreb je ultra dirigovan, ne postoje nikakva ogranicenja. Primenite pravilo, da samo tri strana igraca mogu da igraju, na danasnje super klubove, a nije ni tako davno bilo kada je Cruyff morao da igra bez Laudrupa finale 1994. godine upravo zbog tog pravila. Nekada takmicenje ravnopravnih sansi za sve, danas elitisticka, zatvorena, korumpirana, dosadna liga "sampiona". Grupna faza sluzi da ovi "mali" i siromasni vide malo grada, prosetaju par dana, a zasticeni, bogati, bahati da uvecavaju svoje bogatstvo dok njihove arogantne zvezdice budze statistiku.
    (Sevo brani nemoguce, 18. septembar 2018 15:41)

    # Link komentara

  53. "Тријумф Црвене звезде пре 27 година припада неком другом свету. Та победа представља нешто сасвим другачије што је последњи пут да је тим из источне Европе био у могућности да се бори са гигантима са запада. Само је Динамо Кијев 1999. године дошао до полуфинала Лиге шампиона. У ретроспективи, 1991. година није била само крај за један клуб или државу, већ за пола континента", наводи се у тексту.



    "Звездино учешће неће бити само да попуни број клубова, да буде препрека, већ ће послужити као успомена, подсетник, онога што је изгубљено", наводи новинар Њујорк Тајмса.
     (RESPEKT, 18. septembar 2018 15:37)

    # Link komentara

  54. ja ne znam ko je ovde lud i ko nije pročitao ceo tekst već samo naslov. niti ko veliča ovde zvezdu niti smatra da bilo šta može da uradi. prosto pojavio se posle 27 godina klub koje osvojio takmičenje koje je prethodilo ligi šampiona. I igrom slučaja su bili poslednji koji su osvojili KEŠ. posle toga se pojavila liga šampiona koja ima skroz drugi format i filozofiju. gde je glavni cilj da se zaradi što više para i gde igraju najbolji i najbogatiji klubovi.
     (Aa, 18. septembar 2018 15:34)

    # Link komentara

  55. Hrvat, nemoj da ti nabrajam zlata u kosarci,odbojci i vaterpolu. U ova tri ekipna sporta Srbija je najveca velesila u Evropi (odbojka zajedno sa Rusima i Italijanima). Finale svetskog prvenstva jeste uspeh sam po sebi,ali je najveci uspeh zvezdin "klemponja" u muzeju Fk Crvene zvezde. Zvezda ima klemponju,a vi NEMATE Boginju u HNS-u i tu se svaka diskusija zavrsava.
    Srbija ima prvog tenisera u istoriji tenisa koji je SVE TROFEJE u tenisu osvojio. Prvi i jedini u istoriji tenisa. Dakle, Srbi su obrnuli igricu u cetiri sporta kosarka,odbojka,vaterpolo i tenis jer su sve sto se moze osvojiti - osvojili. Tacka,ende,odjava.
     (zvezdas-RajvoSa, 18. septembar 2018 15:34)

    # Link komentara

  56. Nisu spomenuli titulu vicešampiona 1966te? Baš čudno.
    (brufen_od_400, 18. septembar 2018 15:34)

    # Link komentara

  57. A šta piše Guardian 
    Guardian: "Vratila se Crvena zvezda, pobjednik najgoreg evropskog finala ikada. Crvenu zvezdu ne brine što je finale Kupa prvaka koji je osvojila, prema konsenzusu bilo najgore svih vremena".
    (Grr, 18. septembar 2018 15:11)

    Daj link te vesti?
     (BVB, 18. septembar 2018 15:32)

    # Link komentara

  58. @BVB.. i Partizan je igrao finale KS, nesrećno ga izgubio. Ali ga je igrao. 99 posto klubova to nikad nece uraditi. Niste vi toliko veci od Partizana koliko ste istripovali. Deli nas samo razlika između Real Madrida i Marseja. Nista vise.
    (Anti, 18. septembar 2018 15:13)

    Deli nas prijatelju moj, mnogo toga. Navedi mi vase velike utakmice i dostignuca nakon toga? Pominjes Real Madrid, koji je '70-ih godina bio oducen od fudbala sa 4-2 na nasem stadionu!? Polufinala i finala evrokupova, veliki rivali koji su padali... Priznajem da ste vecna institucija u kosarci, ali u fudbalu vi morate isto biti realni..Marsej je nakon nas osvojio to takmicenje.. Ma nerealno je pricati sa ostrascenima..
     (BVB, 18. septembar 2018 15:31)

    # Link komentara

  59. Ja sam miran, pregazili smo surdulicu idemo na napoli.
    (CZ.BG, 18. septembar 2018 15:30)

    # Link komentara

  60. Uz malo sreće je Zvezda tada izbacila velikog Bajerna iz Minhena, a sada 10 svjetlosnih godina djeli ta dva kluba. Bajern je postao evropski gigant, koji ima jedan od najmodernijih stadiona na svijetu i koji igra svaku domaću utakmicu pred 75000 gledalaca, a Zvezda je postala bezznačajan klub u Evropi. Partizan ima više nastupa u LŠ od Zvezde, to su činjenice, koje se trebaju i moraju prihvatiti, o Dinamu iz Zagreba da ne pričam. Zvezda je bila jaka, kada je imala cijelu Jugoslaviju iza sebe.
    (Tako ti je to, 18. septembar 2018 15:29)

    # Link komentara

  61. Kakav tekst ! veliki RESPEKT ! od jednog grobara.
     (Miilan, 18. septembar 2018 15:27)

    # Link komentara

  62. Zvezda ooooooooo
     (European and World Champion 1991 Red Star, 18. septembar 2018 15:24)

    # Link komentara

  63. E... mnogo smo bre veliki. Mno-go.

    A sve oko nas sve manje i manje...
    (GM, 18. septembar 2018 15:23)

    # Link komentara

  64. Ja kao grobar zelim zelim zvezdici da izgubi . Sa sto vise golova hehe.. Pozz
    (Floki, 18. septembar 2018 15:22)

    # Link komentara

  65. Ajmo Zvezdo moja Crvena...Samo jako danas. Ponosno i borbeno pa sta bude. NYC navija danas za Zvezdu. Pozdrav
    [link]
     (Pero, 18. septembar 2018 15:20)

    # Link komentara

  66. To, to, samo ložite zvezdaše, posle će više da boli. BTW, po komentarima koje ovde čitam, ubeđen sam da polovina ovih koji komentarišu nije bila ni rođena te 1991.
    (Boki, 18. septembar 2018 15:17)

    # Link komentara

  67. roko
    Bar se ne zovemo JSD.....
    A da menjamo grb necemo, ne predstavlja on komunizam danas
     (izhlapjeli starac, 18. septembar 2018 15:13)

    # Link komentara

  68. @BVB.. i Partizan je igrao finale KS, nesrećno ga izgubio. Ali ga je igrao. 99 posto klubova to nikad nece uraditi. Niste vi toliko veci od Partizana koliko ste istripovali. Deli nas samo razlika između Real Madrida i Marseja. Nista vise.
     (Anti, 18. septembar 2018 15:13)

    # Link komentara

  69. FINALE SP u nogometu u Rusiji je najveći uspjeh u sportu uopće sa ovih prostora ikada ,tu nema dileme,a i šire. U rukometu kad osvojiš ZLATO tada znaš da nema neka NBA liga koja nije poslala svoje najjače igrače i znaš da si sa rukometnim zlatom najbolji na svijetu i točka. U košarci i kad osvojiš zlato znaš da postoji netko bolji preko bare koji u repku nisu poslali najbolje igrače.U vaterpolu svaka čast i vama i nama. Odbojkaških medalja imate 13 i tu isto kada je zlato onda je stvarno zlato. Da nemate Đokovića u pojedinačnim sportovima koji je stvarno fenomen , uopće be bi imali šta razgovarati o pojedinačnim sportovima od 1992.; Janica,Perković, Sinkovići,Blanka, Ivica Kostelić, svi naši tenisači od 92.....tu je toliko zlata nagomilano gdje bi se i veće zemlje posramile.Eto nisam namjerno niti spominjao glinene golubove i jedrenje. Trenutno imate dobru košaricu, ali samo dobru, jer zlato nemate od 2002. i odličan vaterpolo.U pojedinačnim sportovima HRV je puno puno bolja, budite korektni.
    (zg tom, 18. septembar 2018 15:12)

    # Link komentara

  70. Sjajan tekst! Vidite koliko više se piše o učešću Zvezde u LŠ nego o Partizanu u ona 2 učešća. Zvezda je ipak klub sa najvećim pedigreom na ovim prostorima, svidelo se to nekome ili ne...
     (Djole_kg, 18. septembar 2018 15:12)

    # Link komentara

  71. Jel pisu nesto o partizanina ? Mozda o Sumi? Ne,a...steta
    (Tito-partija- crno bela armija, 18. septembar 2018 15:05)

    Igrate ligu šampiona posle skoro 30 godina, a tebi Partizan u glavi hahah sve je jasno
     (Bojler, 18. septembar 2018 15:11)

    # Link komentara

  72. A šta piše Guardian
    Guardian: "Vratila se Crvena zvezda, pobjednik najgoreg evropskog finala ikada. Crvenu zvezdu ne brine što je finale Kupa prvaka koji je osvojila, prema konsenzusu bilo najgore svih vremena".
    (Grr, 18. septembar 2018 15:11)

    # Link komentara

  73. Sad to uporedjivati sa ovim vremenima,igračima,kulturom tog naroda,je smesno.Zvezdi želim večeras da pobedi. 
    (it’s my life, 18. septembar 2018 14:07) 

    Upravo. Zna se da je npr Dragan Mance slušao Roda Stjuarta i Oliviju Njutn Džon, i da mu je omiljena glumica bila Nastasja Kinski. A bio je tipičan fudbaler, sa onom frizuricom i zlatnim lancem oko vrata. 
    A porediti ga sa sadašnjim fudbalerima-splavašima i njihovim interesovanjima je besmisleno. 

    I da, napred cigani večeras, razbite ove žabare.
    (dragiša, 18. septembar 2018 14:53)

    Ipak, sve je isto, jednostavno Mance je bio jedan na 100 sa nekim drugacijim ukusom i interesovanjima. I danas ima takvih. Nije dobro kada se generalizuje. Odakle ti znas ko ima kakva inyeresovanja danas od ovolikog broja igraca.

    Hvala na lepim zeljama.
     (mr.wolf, 18. septembar 2018 15:08)

    # Link komentara

  74. Liga šampiona je čedo liberalnog kapitalizma i kao u ogledalu odslikava današnji svet. Mi smo tu da se malo ...rčimo i to bi bilo to. Naravno, i ako sve ovo znam, idem večeras da urlam iz peta. Da me čuje pokojni ćale na nebu.
     (Sir Giles, 18. septembar 2018 15:07)

    # Link komentara

  75. @imei....imam i Arenu i SK. Nema nista za dz, shvatite vise to. Arena je otkupila LS za narednih 10 sezona. Računica je jasna, nabavis Arenu i miran si.
     (Anti, 18. septembar 2018 15:06)

    # Link komentara

  76. Jel pisu nesto o partizanina ? Mozda o Sumi? Ne,a...steta
     (Tito-partija- crno bela armija, 18. septembar 2018 15:05)

    # Link komentara

  77. bravo za NY TIMES odlican text
     (alex, 18. septembar 2018 15:03)

    # Link komentara

  78. Sa ovakvim timom, i hocemo i moramo da vladamo narednih 15 godina, budi malo realn!
     (Baneson, 18. septembar 2018 15:02)

    # Link komentara

  79. KAVKA JE TO BILA TADA EUFORIJA !!! CEO TAJ CIKLUS KEŠ-a 1990/91 !!!

    Kako reče jedan narator o utakmici Crvena Zvezda - Bajern Minhen onaj legendarni revanš u Beogradu, citiraću :

    24.04.1991. godine.
    Polufinale KEŠ-a Crvena Zvezda - Bajern Minhen 2-2

    Utakmica svih utakmica i Atmosfera svih Atmosfera na jednom sportskom objektu u Evropi ! Marakana - Beograd - Srbija - Jugoslavija to više NIKADA nije doživela - 'videla' pre a ni posle te utakmice.
     (Champion Europe and Winner Intercontinental Cup 1991 Red Star, 18. septembar 2018 15:02)

    # Link komentara

  80. Davne '78 otac me prvi put odveo na Marakanu, tada sam imao 4 godine...
    U aprilu '91 sam bio na Severu, sa svojim najboljim drugom, na poslednjoj utakmici KES koju je Zvezda igrala u Beogradu protiv Bajerna i kasnije postala Sampion...
    Danas vodim dete na prvu utakmicu LS sa 8 godina, da gleda svoju i nasu Zvezdu i uziva u atmosferi pred 55.000 ljudi...
    Zamalo zaplakah posle ovog teksta...
    Zvezda je porodica, tradicija, ljubav, ponos!
    ...i ajmo napred, crveno-beli, ori se ceo stadion, hiljade srca za te kuca, jer ti si Zvezdo SAMPION!
    (Kanta, 18. septembar 2018 15:02)

    # Link komentara

  81. Velika si Zvezdo Crvena !!!
     (BBRS, 18. septembar 2018 15:02)

    # Link komentara

  82. Fantasticno! Ne mogu reci da se kralj vratio na presto ali moze se rec da je ulaskom u LS kralj fudbala Istocne Evrope podsetio javnost da ponovo pretenduje na presto. Cela Evropa sa postovanjem prica o Zvezdi osim jednog dela Srbije.
     (Nemanja KG, 18. septembar 2018 15:00)

    # Link komentara

  83. Pola navijaca na 'severu' prebrojava krvna zrnca kome stigne, vodje navijaca su im likovi sa poternica i dileri, dice se pravoslavljem i srboljubljem... a za najveci uspeh uzimaju dostignuca kluba bivse drzave u cijoj postavi cetvrtina igraca veze sa Srbijom imala nije.
    Mozda ih neko jednog dana obavesti da im je na grbu petokraka?
    Srecno veceras.
    (roko, 18. septembar 2018 15:00)

    # Link komentara

  84. Svaka čast. A prenos na areni?! Jer, svašta, svi imamo arenu.
    (imei, 18. septembar 2018 14:57)

    # Link komentara

  85. To je takodje trenutak kad vise niko nikada nije mogao da osvoji nijedan sampionat osim CZV i Partizana u domacem sampionatu, odnosno Dinama u drugoj banana drzavi. Svaka pomisao na to je brutalno ugusena. Od ove godine niko nece smeti osim Zvezde bar u narednih 10 godina.
    I pre ce Zvezda da ponovo osvoji LS nego sto ce neki mali klub u Srbiji biti prvak.
    (Baneson, 18. septembar 2018 14:56)

    # Link komentara

  86. Lijepo je uvjek sjetiti se tih dana,mi koji bar imamo 4 banke pamtimo sve.
    Lično prvo što baš pamtim je Zvezda-Keln u BG i Dejova dva gola,drugog koji se dugo vrtio na špici čuvenog Indirekta sa Markom Markovicem.
    Posle toga sve važno i nevažno sve do prokletog rata sa vrhuncem Bajern revanš,Bari i Tokio.
    Srecno vrijeme u mnogo čemu koje se vratiti nece.
    Sada su druga vremena ali ovaj podsjernik je dokaz da se pamti i posle 27god.
    Velika si Zvezdo istorija to potvrdjuje.
    Večeras samo hrabro nije Napoli nikakav bauk kada se igra na rasprodatom Rajku.
    Srecno momci.
     (Kanidja PG, 18. septembar 2018 14:55)

    # Link komentara

  87. Pa Crvena Zvezda je igrala 1992 grupnu fazu novog Keš-a ! bile su kvalifikacije dve runde pa onda sada LEGENDARNA 1992 godina i ZAMALO PONOVO FINALE,nismo kao prvaci Evrope mogli da branimo trofej na svom stadionu i u svojoj drzava "branili smo titulu prvaka Evrope" po Segedinu i Sofiji !! i tako HEDIKEPIRANI bili smo na korak od drugog uzastopnog finala !!!

    FK Crvena Zvezda je JEDINI KLUB sa teritorije bivše SFRJ koji je došao 1992 godine na prvo mesto Uefa Rankig liste !!!
     (Champion Europe and Winner Intercontinental Cup 1991 Red Star, 18. septembar 2018 14:54)

    # Link komentara

  88. Istina!
     (7utakmica.com, 18. septembar 2018 14:54)

    # Link komentara

  89. Sad to uporedjivati sa ovim vremenima,igračima,kulturom tog naroda,je smesno.Zvezdi želim večeras da pobedi.
    (it’s my life, 18. septembar 2018 14:07)

    Upravo. Zna se da je npr Dragan Mance slušao Roda Stjuarta i Oliviju Njutn Džon, i da mu je omiljena glumica bila Nastasja Kinski. A bio je tipičan fudbaler, sa onom frizuricom i zlatnim lancem oko vrata.
    A porediti ga sa sadašnjim fudbalerima-splavašima i njihovim interesovanjima je besmisleno.

    I da, napred cigani večeras, razbite ove žabare.
    (dragiša, 18. septembar 2018 14:53)

    # Link komentara

  90. I posle cemo cuti, od navijaca "vecitog rivala", kako ne mogu da zive od vesti posvecenih Zvezdi i njenom igranju u LS..Prijatelji, sa druge strane brda.. Zvezda je svoje ime urezala u istoriju evrokupova. Od 1945. do 1992. je vece razdoblje nego od 1992. do 2018. Sada su druga vremena, drugi sistemi i druge vrednosti. Zvezda je u gore pomenutom razdoblju bila nesto poput sada Bajerna, Liverpula, PSZ-a, Reala, Barse.. Do nepravednih sankcija bila je 3. na Uefinoj rang listi. I onda su je rat, sankcije i veliki mocnici gurnuli u rang nekih prosecnih ekipa, sposobnih samo za kvalifikacije. Uzdigli smo se i u ovom sistemu, jer svako ko igra za Zvezdu i ko kroci na njen stadion, zna ko je nosio taj dres i grb. Sada, izadjite na teren i prkosite. Budite predvodnik onih malih i nejakih. Budite fudbalski David u eri Golijata. Jer i kada smo bili na margini, uvek je vazila krilatica "Zvezda je Zvezda.." sto potvrdjuju i svetski mediji.
     (BVB, 18. septembar 2018 14:52)

    # Link komentara

  91. Jao radosti i ponosa majko mila!
     (anica, 18. septembar 2018 14:51)

    # Link komentara

  92. Фудбал је опијум за масе.
    Не зна се шта је горе, ово данас када богати тајкуни врте милијарде или пре када су политичке елите гурале "државне" тимове у пропагандне сврхе, као што је био случај са Стеауом и Звездом.
    (Папи, 18. septembar 2018 14:24)


    Nesto si permutovao. Mislis verovatno na svoj partizan koga je drzava poslala da igra Kup evropskih sampiona kao PETOPLASIRANU ekipu u prvenstvu.

    Zvezda je pocistila sve pred sobom.

    Zato danas i pise NYT o nasoj Zvezdi.
     (Dominacija, 18. septembar 2018 14:50)

    # Link komentara

  93. Kakav dan za Zvezdaše, kakav praznik za oči! Igraj i bori se!
     (Dejan, 18. septembar 2018 14:47)

    # Link komentara

  94. Lijepo receno, potpisujem svaku rijec
     (Brcko, 18. septembar 2018 14:47)

    # Link komentara

  95. Odlican tekst
    (aca, 18. septembar 2018 14:46)

    # Link komentara

  96. Zvezda je slika jednog proslog vremena. Kao sto se Berlinski zid i "gvozdena zavesa" nece vise nikada vratiti, barem ne u toj formi kakvi su bili pre 30 godina, tako i evropski klupski fudbal posle te '91. nije vise isti i tesko da ce se vratiti na bilo sta slicno. Tesko da ce neki tim iz Istocne Evrope "omirisati" finale LS, a kamo li da podigne pehar! Mozda jednog dana neki klub iz Rusije nesto znacajnije uradi i to iskljucivo zbog broja tajkuna koji ce mozda upumpati lovu u neki klub i mozda nekako privoleti vrhunske igrace da zaigraju neatraktivnu Rusku Premijer ligu i dobiju mogucnost da jednom zaigraju u LS! Naravno, sve je to "na dugackom stapu" i ima tu mnogo onog "mozda". Ostale Istocnoevropske zemlje nemaju nikakvu sansu. Cak ni tih nekoliko spominjanih "mozda" u slucaju Rusije. Ni to! Ovaj plasman Zvezde me podseca na neku godisnjicu mature. Dosao si na poznat teren, svi drugari su tu(Real, Barsa, Bajern, Juve,Mancester,...), druzili ste se nekada davno
    gotovo svakodnevno, ali oni su sada uspesni bogatasi, a ti si sljakator koji jedva spaja kraj sa krajem i sve sto ti je ostalo je ta uspomena na to vreme kada ste svi bili maltene jednaki. Davno proslo vreme.
    (1Beogradjanin, 18. septembar 2018 14:44)

    # Link komentara

  97. @Dusan

    Pa zanimljiv je nama jer igra CZ i delimicno italijanima sa juga zbog Napolija. Realno su Liverpul-PSG i Inter-Totenhem daleko zanimljiviji mecevi. I to samo kad su danasnje utakmice u pitanju.
     (Pepe, 18. septembar 2018 14:39)

    # Link komentara

  98. 2:0
     (starac Fočo od stotinu ljeta, 18. septembar 2018 14:39)

    # Link komentara

  99. Rusofili na aparatima
    (igor, 18. septembar 2018 14:12)

    Da. Na poker aparatima.

    A ti u depresiji.
     (Tor, 18. septembar 2018 14:38)

    # Link komentara

  100. Velika si ljubavi, Veeeeliiiikaaaaaa...
     (Delije Čikago, 18. septembar 2018 14:38)

    # Link komentara

  101. "To je priroda moderne Lige šampiona – ona je postala isključivo zaštita timova koji dolaze iz pet najvećih liga Evrope"

    Ma više ni liga petice. Francuza odavno nema u nekoj ozbiljnijoj ulozi a u poslednjih 5 godina ni drugih sem Barse i Reala.
     (dule, 18. septembar 2018 14:36)

    # Link komentara

  102. "To je priroda moderne Lige šampiona – ona je postala isključivo zaštita timova koji dolaze iz pet najvećih liga Evrope".

    Управо тако али нагласак је требало ставити на финансијску страну јер иза свега се крије само глад за новцем. Желели су да обезбеде да не буде само један већ чак пет-шест најбољих тимова из њихових држава који ће гарантовано добро зарађивати сваке године и тиме нагомилавати богатство и квалитет. Зато ово није Лига шампиона већ Лига богаташа у коју "пропусте" по неколико шампиона сиромашних држава тек да би оправдали назив.
    (бт, 18. septembar 2018 14:33)

    # Link komentara

  103. Demokratija, kako iluzorno uz ovaj tekst odjekuje ova rec.
     (Marko, 18. septembar 2018 14:32)

    # Link komentara

  104. Da, neki koji dolaze na Zvezdine vesti stvarno treba da saznaju da se fudbal ne igra od 1992. i da je istorija pocela mnogo pre.

    Evo za takve pise NEW YORK TIMES.

    Divite se.
     (Tor, 18. septembar 2018 14:32)

    # Link komentara

  105. ЗВЕЗДААА ООООО
     (Desni, 18. septembar 2018 14:31)

    # Link komentara

  106. Mogu da pisu ili da ne pisu o Zvezdi. Mogu da nas hvale ili kude ,
    vole ili mrze ali svi oni znaju gde je upisano ime nase Crvene zvezde... Bio sam u Bariju hvala bogu , doziveo sam to ali utakmica sa Bajernom u Bg je vrhunac fudbala kao igre... Zato deco danas pozdravite te nase Bogove kada obidju krug oko terena onako kako su zasluzili!!!
     (Navijac, 18. septembar 2018 14:31)

    # Link komentara

  107. Thank you Mr. Smith
     (Alek, 18. septembar 2018 14:30)

    # Link komentara

  108. Crvena Zvezda
    na nebu sja
    Crvenu Zvezdu
    volim i ja
    (gigs, 18. septembar 2018 14:29)

    # Link komentara

  109. Svaka im čast. Delijama želim puno sreće večeras. I veći od Napolija su padali, samo hrabro...
     (Antiprotivan, 18. septembar 2018 14:28)

    # Link komentara

  110. Samo kad ce amerikanac da prica o fudbalu. Oni kao znaju sta znaci osvojiti evropski kup sampiona...
     (impeRAtor, 18. septembar 2018 14:28)

    # Link komentara

  111. ...to za Dinamo Kijev nebi računao, jer od Lobanovskog sve što je valjalo u sovjeskom fudbalu igralo je u Dinamu iz Kijeva i Protasov, i Belanov, zavarov, Alejnjićev, sve su to bili Rusi, on je tako pripremao rusku reprezentaciju i smatrao je da su tako svi na okupu celu godinu, po raspasu SSSr-a sve što valja u ukrajinskom fudbalu igra u Dinamo Kijevu, oni retko prodaju igrače, evo saa jermolenko nakon 10 sezona je tek otišao u Vest Hem, dok je Šahtjor privatan klub Tatarina Rinata Ahmetova i oni samo kupuju Brazilce...neuporediv je Dinamo Kijev sa Zvezdom koja svaku sezonu menja ceo tim
    (народни херој друг Пера Катаи-Писар, 18. septembar 2018 14:27)

    # Link komentara

  112. P O N O S !!!

    Samo i ovaj je u zabludi. Ako neko misli da ce PSG-u ili bilo kome, da gostovanje na Mari bude rekreativno... Polomice zube neko na nama, nismo mi tamo neka Viktorija Plzen, Bate Borisov.... Alo bre CRVENA ZVEZDA BEOGRAD!!!
    (Pedja J7, 18. septembar 2018 14:27)

    # Link komentara

  113. ja kao najveći grobar želim svu sreću czv ako neko zna da iskoristi sreću to je upravo czv
     (severni makedonac, 18. septembar 2018 14:27)

    # Link komentara

  114. Iako sam grobar otkad znam za sebe, Zvezda je veliki klub i ima neverovatnu podrsku sa tribina. Licno mi je zao ko sedi u upravi oba kluba, ali valjda ce i to doci na svoje mesto. Veceras (kao i uvek u medjunarodnim) navijam za Zvezdu, jer kad odes iz Srbije shvatis sta predstavljas i koga. Zato Zvezdo iskoristi grotlo Marakane i pokazi da nisi slucajno tu gde jesi!!!
    (Texas navija za Fulham, 18. septembar 2018 14:27)

    # Link komentara

  115. Ovo je jedan mnogi ozbiljan "rispekt" za nas. Ovakvi tekstovi u NY Times se naplacuju,a mi smo ga dobili za dzabe (osim ako Terzic nije...hahaha).
    Jos jedan dokaz da je Bari '91 = besmrtnost.
     (Slobodni Klikeri, 18. septembar 2018 14:26)

    # Link komentara

  116. New York Times !!!

    Rodjaci, tradicija se ne kupuje, to se stice.

    Svetski i Evropski Sampioni.
     (Svemirska Policija, 18. septembar 2018 14:24)

    # Link komentara

  117. Фудбал је опијум за масе.
    Не зна се шта је горе, ово данас када богати тајкуни врте милијарде или пре када су политичке елите гурале "државне" тимове у пропагандне сврхе, као што је био случај са Стеауом и Звездом.
     (Папи, 18. septembar 2018 14:24)

    # Link komentara

  118. Pravo kaze Smit. Da nije doslo do politickih problema kada je Zvezdina zlatna generacija osvojila kup sampiona i raspada tima, mogla je da osvoji naj manje jos jedan trofej. Ovako mozemo da se secamo, ponosimo i zalimo "sta je moglo/trebalo da bude" umesto sta su politicari i ostali hejteri uradili Zvezdi a sa tim nasoj Srbiji!!!?
    Branko
    (Branko Sajic, 18. septembar 2018 14:24)

    # Link komentara

  119. Nek nam Bog da srece
    da se vrate dani
    slavni dani nase proslosti
    Da i deca nasa na Marakani
    raduju se svetskoj tituli!
    (pile.glodje.kosku, 18. septembar 2018 14:21)

    # Link komentara

  120. Zvezda bi uzela i drugu titilu EŠ da joj je dozvoljeno 1992 da svoje utakmice igra u Bgd-u, a ne 200 km. daleko zbog sankcija EZ. Sačuvala je skoro isti tim i bila i tako nadomak titule, ali je finale igrala Sampdorija koja ju je i pobedila u dvomeču samo zato što odlučujuću utakmicu nije igrala u Bgd. To je činjenica.
     (Mravojed, 18. septembar 2018 14:19)

    # Link komentara

  121. Ko razume , shvatiće , ako iz ničega drugog , ono iz ovog teksta , koliko je cenjen FK CZ . Neizbrisiv trag koji smo ostavili u evropskom i svetskom fudbalu do 1992.godine je krucijalna razlika između nas i FK Partizan. Htele to , drage nam komšije , da priznaju ili ne.
     (Pera Perić, 18. septembar 2018 14:19)

    # Link komentara

  122. Sjajan tekst uživao sam. Srećno veceras. Partizanovac,Srbin pre svega.
    (le go, 18. septembar 2018 14:19)

    # Link komentara

  123. Ponos!
     (Poznavalac, 18. septembar 2018 14:18)

    # Link komentara

  124. bez preterivanja, duel Zvezde i Napolija izaziva najveću pažnju od svih u prvom kolu.

    naravno to neće biti duel dve najkvalitetnije ekipe, dva favorita za osvajanje LŠ, ali upravo zbog istorije kakvu ima Zvezda to je najzanimljiviji meč prvog kola. Evropa i svet čekali su Zvezdu.

    a i smorili su prave ljubitelje fudbala, na stotine međusobnih mečeva između najjačih timova, od prvog kola u septembru pa do kraja Maja i finala.
     (Dušan, 18. septembar 2018 14:17)

    # Link komentara

  125. Zvezdo, velika si!
     (greg, 18. septembar 2018 14:16)

    # Link komentara

  126. zvezda,ubedjen sam,nece imati podredjenu ulogu,a za veceras sam ubedjen u pobedu zvezde. Nek pobeda zvezde bude novi pocetak na svim poljima od srca zelim mojim sinovima,pa posle i svima nama.
     (podoficir,grobar, 18. septembar 2018 14:15)

    # Link komentara

  127. A da li je spomenuo partizanovo finale koje je po grobarima veci uspeh nego osvajanje usatog?
    (Nikola, 18. septembar 2018 14:15)

    # Link komentara

  128. Tesko ce razumeti ovaj tekst tastatura grobari aka navijaci Napolija...
     (rexxar, 18. septembar 2018 14:14)

    # Link komentara

  129. Auuuu pa nemojte vise, grobari su na ivici...
     (webbb, 18. septembar 2018 14:13)

    # Link komentara

  130. Ljudi moji pa Liga Sampiona je stvorila toliko Pantica ...Lecice oni svoje komplekse na ubedljivim porazima zvezde ali ce itekako im ostati oziljci...
     (Dexim, 18. septembar 2018 14:13)

    # Link komentara

  131. Rusofili na aparatima
    (igor, 18. septembar 2018 14:12)

    # Link komentara

  132. Ipak nije euforija samo u Srbiji zbog Zvezde, vec u chitavom svetu! Svi svetski mediji pishu najvishe o Zvezdi, o bivshem evropskom i svetskom shampionu!
     (lederhead, 18. septembar 2018 14:11)

    # Link komentara

  133. Poštovani gospodine Smit, hvala Vam na trudu da objasnite....ali
    držite se Vi bejzbola i golfa itd....
     (Najveci zvezdas ikad, 18. septembar 2018 14:11)

    # Link komentara

  134. Znate.... Pantici i Tegeltije bi trebalo da su osvrnu malo oko sebe, Nas cene i izvan granice ove drzave. Vi pucate od muke zbog Zvezdine euforije, to samo govori o vama...
     (Realno, 18. septembar 2018 14:10)

    # Link komentara

  135. Šta komentarisati dalje? Zbog svih ovih zlih godina pomalo smo zaboravili koliko je velik naš klub. Vraćaju se slavni dani.
    (Millennium, 18. septembar 2018 14:10)

    # Link komentara

  136. Hajde, pa nek je sa srecom. Za Zvezdu navijam samo kad igra protiv stranih timova, ali kad navijam onda je to od srca.
    (pero, 18. septembar 2018 14:09)

    # Link komentara

  137. I ja kazem da pripada nekom drugom svetu.Nekom u kojem su ti igrači rasli i mladost provodili.U državi koja je bila u blagostanju.U državi bez malverzacija,korupcije,mita,..U državi koja je imala 22 miliona stanovnika od kojih su 10-15 najboljih igrali u tom klubu.U klubu iz kojeg ni jedan igrač nije mogao otići do 28 godine(ne računam raspad države i ono sto su išli posle toga kao glavom bez obzira).Sad to uporedjivati sa ovim vremenima,igračima,kulturom tog naroda,je smesno.Zvezdi želim večeras da pobedi.
    (it’s my life, 18. septembar 2018 14:07)

    # Link komentara

  138. Svanuo je i danasnji dan. Srecan praznik cigani moji!
     (duki, 18. septembar 2018 14:06)

    # Link komentara

  139. Amerikanci i fudbal...bitno da je lepo napisan tekst...
     (bruder, 18. septembar 2018 14:06)

    # Link komentara

  140. Grobari na aparatima!
     (Protiv sistema, 18. septembar 2018 14:05)

    # Link komentara

  141. lepo od amera, respect
     (whip whip, 18. septembar 2018 14:05)

    # Link komentara