1. @nema smisla NEMA SANSE da imate 7-8 najboljih sportasa ,ovo je notorna laz, nabroji ih , jednostavno ne postoje ,a sto se tice osvajaca lige sampiona , ima ih Srbija daleko vise, samo sto vi brojite onako kako vama pase , a samo nogomet nogomet nogomet ne prati celi svet niti je taj sport beoj 1 u SAD ,Kini ,Indiji, Australiji... je najpopularniji ali podcenjivanje ostalih sportova samo zato sto nemate uspeha je velika glupost
    (realno, 19. septembar 2018 22:03)

    # Link komentara

  2. [link]

    usporedite broj medalja, ukupno te sportovima sa loptom

    nogomet - 3 i 2 mj, zlatna kopačka , zlatna lopta

    zaključak: svijet priznaje nogomet , nogomet, nogomet...dugo dugo ništa ...pa opet nogomet, pa vidite i sami koliko zvezdu pratite

    klupski - HR - 22 klupskih osvojenih liga prvaka
    … SR - 11 klupskih osvojenih liga prvaka

    individualno - HR - 7-8 individualaca koji su najbolji u povijesti svojih sportova . dok SR čeka Noleta da bude najbolji
    (nema smisla, 19. septembar 2018 21:23)

    # Link komentara

  3. @zgtom hahah prvo pominjes u komentaru sve sportiste iz proslosti , pa kad mi to radimo onda optuzujes da mi idemo u proslost, kako licemjerno, ti pojma nemas o srpskom sportu i to su cinjenice ,ti ni ne znas kolko mi imamo trenutnih evropskih i svetskih prvaka i to u samo u zadnje 2 godine , cinjenice su ovakve da Srbija ima vise i evropskih i svetskih sampiona od vas i u individualnim sportovima i to i trenutno a i pre je bilo tako
    (realno, 19. septembar 2018 20:00)

    # Link komentara

  4. @zgtom ne upravo si ti spominjao medalje iz proslosti navodeci Kostelice i ostale i pisuci kako mi nemamo nikoga ,a u stvari pojma nemas kolika je nasa razvnovrsnost u sportu, ja tebi mogu sada navesti daleko veci broj srpskih sportista koji su evropski i svetski prvaci u zadnje 2 godine i videces da mi itekako imamo raznovrsnost u sportu, a isto tako ti mogu navesti sportiste iz proslosti koji su jednako tako uspesni, ti pokusavas stalno da pokazes kako si u pravu ali stalno izmisljas neka nova pravila, a u stvari cinjenice su da nemas pojma o srpskom sportu, ja ti mogu ici od proslosti i pisati kako mi recimo imamo preko 20 medalja u kakaju u OI sportovima sam na SP, ili vise medalja od vas u karateu, ili sadasnje stanje kakda imamo aktualnih 7 EP iSP prvaka u borilackim sportovima u OI disciplinama (Majdov, Kukolj,Nemes,Mandic,Stankovic,Bogdanovic,Prekovic), to je vec vise od vas, a samo sam dirnuo povrsinu, i mogu da se kladim s tobom da ti ne poznas niti hrvatske sportiste dovoljno- znam sta pisem , niste bolji niti individualno niti ekipno
    (to su cinjenice, 19. septembar 2018 19:37)

    # Link komentara

  5. to su cinjenice-sad je streljaštvo ok, a kad mi spomenemo naša zlata sa OI u streljaštvu onda su to "glineni golubovi". Kolko vidim spominješ osim Španović, pojedince iz starijih vremena, pa kad smo kod toga borilačke sportove nisam niti spomijnao, boksači-medalje,teakwando-medalje,karate-medalje, gimnastičari-medalje,stolni tenis-medalje,veslanje u više kategorija-medalje, u plivanju pogledaj naše trofeje sa EP iz devedesetih. Dodaj sad na to i ono što sam već spomenuo u prošlom komentaru, nameće se raznovrsnost uspješnih sportova u Hrv. Slažem se da ste u ekipnim sportovima bolji sa više medalja sa EP ili SP, ali u pojedinačnim sportovima nemate tu raznovrsnost.
    (zg tom, 19. septembar 2018 16:06)

    # Link komentara

  6. Najveci i nepremostivi problem Hrvata je struka.Imaju trecerazredne trenere.A i plejmejkeri su nivou druge crnogorske lige.
    (kolja, 18. septembar 2018 00:02)

    E poredjenje sa crnogorskom ligom ti je savrseno- u prosloj sezoni ABA lige,na final four su od cetiri ekipe,bile dva iz crnogorske...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mali Milojicin, 18. septembar 2018 07:13

    А колико је у те две црногорске екипе било плејмејкера из друге црногорске лиге?
    (Aleksa, 19. septembar 2018 12:02)

    # Link komentara

  7. Zašto MI otpisujemo Hrvate!? Ako se ne varam preostala su još tri ili četiri kola, a oni imaju samo jednu pobedu manje od Poljske na mestu koje vodi u Kinu. I praktično i teoretski mogu do treće pozicije. Gledajmo u svoje dvorište.
    (Vidimo se u Kini, 19. septembar 2018 10:31)

    # Link komentara

  8. @zgtom i uspjeh, ovakvi komentari sramote samo vas, napisati da je Srbija u individualnim sportovima od 1992god. samo Novak je odraz kompleksa i neznanja, pa mi imammo puno vise uspeha u individualnim sportovima nego vi ,a ne poznavati ko su Sekaric, Seles, Cavic ,Higl, Spanovic,Topic-Tomicevic,Stefanek, Mandic
    (toliko, 19. septembar 2018 05:54)

    # Link komentara

  9. Zar u naslovu juče nije bilo "vatreni", a ne "kockasti"?
    (Radovan, 19. septembar 2018 01:34)

    # Link komentara

  10. @zgtom i uspjeh u principu ovo vase ponavljanje da je to srebro najveci uspjeh je odraz kompleksa ali izgubljeno finale nece nikada biti najveci uspjeh ,puno veci uspjeh je zlato kosarkasa u sred SAD i pobjeda protiv dream teama, a ima ih jos.... a sto se tice vasih usporedbi ,samo je jedno tocno ,da nemate pojma o sportu , posebno srpskom - svi vasi individualni uspjesi su puno slabiji od srpskih, Monika Seles ,Sekaric ,Topic ,Spanovic, Cavic ,Higl... su dokaz da Srbija nije samo Novak to je prva laz koju stalno ponavljate, druga je da vi sebi mislite da ste sila u sportovima kao kosraka ili odbojka ,gdje vas nema nigdje, u rukometu ste vec sada osrednji ,a u vaterpolu ni blizu tako uspjesni koliko mislite
    (to su cinjenice, 19. septembar 2018 00:13)

    # Link komentara

  11. @john wayne Nole je Srbin za razliku od vasih Sarica ,Bogdanovica, Ivanisevica...
    (kompleksi su cudo, 18. septembar 2018 23:26)

    # Link komentara

  12. @croata>>
    Komentar ti je na mestu,ali moram Vam odgovoriti,to jest saglasiti se sa Vama,Vašim mišljenjem ,dilemama.
    Kao prvo,Hrvatska ima odlične igrače,trenere.Imate sportski gen,u košarci puno uspeha(da li samostalno,da li kao bitan deo nekadašnje moćne reprezentacije Jugoslavije).Vaši timovi su bili pet puta klubski prvaci evrope(ako se ne varam)i po meni ste iznedrili dva najbolja košarkaša Evrope,Dražena i Kukoča.
    Iz starije garde bih izdvojio Krešu Ćosića.
    Ako se ne varam svi su primljeni u "Hall of Fame".Od trenera bih izdvojio Novosela.
    Kada imaš takvu istiriju,takve legende,naravno da očekuješ najbolje,da očekuješ pobede,medalje...
    Čak i da nije tako,u prirodi ljudskog roda je da se nada,da veruje,jer niko ne zna šta nosi sutrašnji dan.Kada bismo znali budućnost,veruj mi da nam životi ne bi bili ovako dragoceni i zanimljivi.
    Trenutno nemate vrhunske rezultate,ali se to može lako preokrenuti.
    Vratio bih se na floskulu koju mi u Srbiji upotrebljavamo u vezi fudbala:"Svi danas igraju fudbal".
    To bi moglo da se kaže i za košarku.
    Zaista je tako.Nema zemlje gde se ne igra,svi treniraju,velika većina zemalja ulaže dosta u sport.
    Mi(eks Juga) i dalje živimo u prošlosti,mislimo da smo Bogom dani,da smo neka velesila.Odrekli smo se prepoznatljive škole košarke...
    Nema kreacije,košgetera,nema vođe...

    Biće bolje(neko viče...)
    Sportski pozdrav za Vas ,gosodine.
    (Вељко, 18. septembar 2018 22:43)

    # Link komentara

  13. (srbija rep srpska c.gora, 18. septembar 2018 13:15)
    a nole je srbin?
    (john_wayne, 18. septembar 2018 17:46)

    # Link komentara

  14. Iskreno voleo bih da se plasiraju!! Zamislite utakmicu Holandija-Srbija na SP, pa kome je to zanimljivo?! Ovako plasiraju se Hrvati, nalete na nas i utakmica za uživanje, kao neizvesna, a svi znamo ko dobija!!
    (Žoržo, 18. septembar 2018 17:43)

    # Link komentara

  15. Srbija - vaterpolo fantastični, košarka odlični, odbojka odlični , nogomet - srednje, rukomet - srednje, Đoković - fenomenalan
    Hrvatska - nogomet odlični, rukomet odlični, vaterpolo odlični, košarka vrlo dobri, odbojka srednje
    Sandra Perković fenomenalna, braća Sinković fenomenalni, Janica fenomenalna, Ivica odličan, Blanka Vlašić odlična, Ivano Balić fenomenalan, Luka Modrić fenomenalan, Dražen -fenomenalan, ...

    bazni sportovi - atletika, gimnastika - apsolutna dominacija sa bezbroj mmedalja zlatnih olimp medalja, zlata sa svj.prv...
    zimski sportovi - apsolutna dominacija
    najbitniji sport - 2 klase iznad
    olimpijske igre - duplo više medalja

    Zaključak: izvedite sami
    (uspjeh, 18. septembar 2018 17:16)

    # Link komentara

  16. Evo meni bi bilo svejedno da smo izgubili 40 razlike od Grka jer znam da smo najjaci posle Amera. Slicno je besmisleno rugati se njima za fudbal (iako nisu toliko jaki, u top 3-4 su sigurno) pa i da je 10:0 bilo.
    A za kosarku je sve opravdano. Ako su se i mogli nekad pozivati na tradiciju sad su istrosili sve kredite. Kazu ljudi da in NBA zvezde kvare koncepciju, ali bez njih su izgubili od Rumunije i Holandije- koju su koncepciju uopste imali.
    (jsx, 18. septembar 2018 15:53)

    # Link komentara

  17. Jedino resenje za Hrvate je da angazuju trenera iz Srbije.
    (bbbb,prvi Set 6:0, 18. septembar 2018 15:47)

    # Link komentara

  18. FINALE SP u nogometu u Rusiji je najveći uspjeh u sportu uopće sa ovih prostora ikada ,tu nema dileme,a i šire. U rukometu kad osvojiš ZLATO tada znaš da nema neka NBA liga koja nije poslala svoje najjače igrače i znaš da si sa rukometnim zlatom najbolji na svijetu i točka. U košarci i kad osvojiš zlato znaš da postoji netko bolji preko bare koji u repku nisu poslali najbolje igrače.U vaterpolu svaka čast i vama i nama. Odbojkaških medalja imate 13 i tu isto kada je zlato onda je stvarno zlato. Da nemate Đokovića u pojedinačnim sportovima koji je stvarno fenomen , uopće be bi imali šta razgovarati od 1992.; Janica,Perković, Sinkovići,Blanka, Ivica Kostelić, svi naši tenisači od 92.....tu je toliko zlata nagomilano gdje bi se i veće zemlje posramile.Eto nisam namjerno niti spominjao glinene golubove i jedrenje. Trenutno imate dobru košaricu, ali samo dobru, jer zlato nemate od 2002. i odličan vaterpolo.U pojedinačnim sportovima HRV je puno puno bolja, budite korektni.
    (zg tom, 18. septembar 2018 15:10)

    # Link komentara

  19. 4.četvrtina, rezultat izjednačen, Anzulović zove minutu odmora. I dok poljski izbornik crta akcije, govori igračima o blokovima, kretanjima, koju zonu će igrati, hrvatski izbornik se ovako obraća igračima:"Ajmo dečki, moramo sada zabiti...ajmo Babo, Šiši, moramo zabiti koš jer ako ne zabijemo izgubit ćemo, a ako izgubimo nećemo pobijediti.Idemo dečki, moramo odigrati nešto." Kao da sam slušao Grunfa, a ne "šatro" košarkaškog stručnjaka. Hrvatska ima odlične igrače, dokaz su mlade selekcije, ali nema stručnjaka koji može voditi A momčad. I to je problem.
    (Užas je moja furka, 18. septembar 2018 15:00)

    # Link komentara

  20. Poljacima puno sreće u daljim kvalifikacijama i da se plasiraju na SP.
     (nik sloter, 18. septembar 2018 14:44)

    # Link komentara

  21. Ja ne znam sta je tu iznenadjenje, hrvatska je realno 15-20 na svetu, jedva joj je mesto na sp, kao mi u fudbalu, jednom prodje dva puta ne. Ispadaju redovno u 1/8 evropskog i svetskog, na olimpijadu se slucajno plasirali (nisu imali pravo ucesca na kvalifikacioni turnir nego debelo Platili wild card), realno u zadnjih 25 god drugorazredna reprezentacija.
    (Kg, 18. septembar 2018 14:29)

    # Link komentara

  22. Ja stvarno ne znam zasto se reprezentacija Hrvatske vise uopste pominje kada je u pitanju kosarka?Da li bilo koje novine u Evropi pisu o porazima npr Moldavije ili Belorusije i da li ih analizira,da li bude po 500 komentara na vijest o njihovom porazu?Ne,naravno! A znate zasto? Pa zato sto se nebitne reprezantacije u bilo kom sportu na Svijetu uglavnom ne pominju uopste ili se napise sturi clanak ili samo rezultat i to je to.Dajte vise batalite me hrvatske kosarke!Bitna je koliko i srpski fudbal(izuzev CZV,ali to je ipak klupski sport).Pa je li vidite da su poslednji u grupi s 4 totalna pacera po pitanju sportske vjestine zvane KOSARKA!A da ne pominjem bjezanje u Atini i prokletstvo koje nec skinuti sve dok se ne izvinu debelo u dubokom naklonu,narocito onaj Radja.Na Balkanu postoji samo jedna kosarkaska selekcija koja je vrijedna pomena ,a to je svi znamo nasa draga Srbija!!!
    (cyberchetnik, 18. septembar 2018 14:03)

    # Link komentara

  23. @croata
    Razumem te skroz, ali zašto ti to pišeš na srpskom portalu?
    Komentar je totalno za neki hrvatski sajt. Jedino ako bi te tamo ispljuvali zbog toga, ne znam. Ima li srpskih komentara tamo isto u ovako velikom broju?
    (Ben Dover, 18. septembar 2018 13:21)

    # Link komentara

  24. @Yole

    Najsportskija nacija kojoj ZENE i glineni golubovi BRANE cast. Vauuu hahahaha. Da nije bilo ovog srecnog zreba i penala na SP, ne bi se ovde javljali.
    Rvac Stefanek nije Hrvat, a i da jeste, samo nemojte v o naciji, svaki 4 sportista vam Srbin. I to oni najbolji.
    Srbija je za vas u TIMSKIM sportovima druga PLANETA. U muskom individulanom samo cu reci Djokovic, Cavic pa i Topic. Nastavite sa glinenim golubicama, jedrenju i bacanju balota. Pozdravite puno Blanku, Janicu i Sandru. Da nije njih...
    (srbija rep srpska c.gora, 18. septembar 2018 13:15)

    # Link komentara

  25. yole da te pitam u kojim sportovima ste vi to osvajali medalje na OI 2016? u vaterpolu ste ponizeni i ne samo to, vec ste nas namerno izbegli u osmini finala na OI, izgubivsi od ametera iz francuske (namerno). u rukometu vec nekoliko godina nemate medalju. u vaterpolu nas 7 godina niste pobedili da bi nas prvi put nakon 7 godina dobili.pricas kako ste svetski prvaci u vaterpolu, samo srbija ima mnogo vise medalja od hrvatske u vaterpolu. gde ste u odbojci? nema vas. a odbojka je popularniji sport u svetu od vaterpola.u kosarci vas nema preko 20 godina. a kada spomines fudbal, ceo svet zna kako nas se sudija pokrao protiv svajarske, sto je i sama UEFA priznala. a kada spominjes davis cup, kako ste prosli dva puta kada ste igrali protiv srbije? 5:0 i 4:1. tako da se spusti malo na zemlju.
    (dalibor79, 18. septembar 2018 13:15)

    # Link komentara

  26. @Yole

    Disi malo. Po tebi na Olimpijadi treba IZBACITI timske sportove i gurati samo glinene golubove, jedrenje, pikado, dresuru konja...tacije sto vise se baviti ultra megag giga pojedinacnim sportovima, da bi se nakupio sto vise medalja. Zanimljvo.
    Najsportiskija nacija na svetu, e kad to kaze nemacki Bild onda je to tako. Lol. Najsportskija nacija koje nema u jednom hokeju na ledu, odbojci, kosarci, rukomet sve slabiji a u vaterpolu ima boljih dosta. U fudbalu se predstavljate kao da ste Nemacka i Brazil zajedno. U muskom individulanom sportu vas nema u najvaznijim sportovima al bitno da vama zene brane cast. Hrvat nam osvojio medlaju? Ko , Stefanek? Covek Slovak iz Vojvodine. Al kad to kaze mitoman iz kifla drzavice kome je najbolji sportista u istoriji Srbin Petrovic od oca Jovana. O drugima je izlisno reci. Bolje trenirajte nesto, da nekad Srbiju pobedite u nekim sportovima jer NIKAD niste. Nemoj da vam zene BRANE cast..
    (anti ex-YU, 18. septembar 2018 13:10)

    # Link komentara

  27. Kako stojite sa zimskim OL igrama ?
    Više Kostelići imaju medalja nego svi Srbi na OL igrama,haha.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Yole, 18. septembar 2018 12:34)

    Pa dobro nije bas tolika frka kosarka je beznacajna i to sto ste izgubili ne mora da izaziva toliki revolt. Bicete bolji drugi put. Za jedno par ( miliona ) godina, mozda. : ))
    (Brother Cavil, 18. septembar 2018 12:56)

    # Link komentara

  28. Bog je SRBIN i on sve vidi! Vidi i Atinu 95te kad ste silazili sa postolja pa eto vam sad bre.
    (AlcatrazSrbinBre, 18. septembar 2018 12:44)

    # Link komentara

  29. Ajde malo ste i vi prodisali nakon Rusije ali ne radi vaših uspjeha nego tuđih neuspjeha.U Rusiji ste tokom svj prvenstva navijali za 7,8 reprezentacija i sva sreća za vas da smo izgubili i pazi sad u finalu svj prvenstva najpopularnijeg i najgledanijeg sporta na svijetu jer da smo dobili apoteke u Srbiji bi ostale bez ljekova.Ja vas nikad ne bi sprda u košarci jer smo tu gori ali kad vi nas sprdate u nogometu di smo drugi na svijetu a vas u nogometu nema na mapi i sve radi nebitne utakmice u Španjolskoj di nam nije igralo 50 posto igrača.Vi ste nedavno kući gubili od Estonije.Spominjete vaterpolo a mi aktualni svj prvaci.Nole kad ne igra za reprez igra za sebe.Davi cup je igra za državu.Da ne idemo na 4 OL ne bi nas stigli po medaljama i da ih mitomanski brojite kao u Riju medalja puta broj u ekipi.Svaki put ste po medaljama 15 mjesta iza nas.Njemački BILD je HR progkasio najsportskijom nacijom na svijetu a tu se gleda raznovrsnost.Vas ima u par sportova a u ostalim ne postojite.Prvu medalju uopće zlatnu ste dobili 2016 g i donio vam je Hrvat.I da nena vaganja medalja na OL igrama,svaki isto vrijedi bez obzira na sport.Pogledajte tablicu medalja pa ćete vidjet da se svaka medalja isto računa.
    Kako stojite sa zimskim OL igrama ?
    Više Kostelići imaju medalja nego svi Srbi na OL igrama,haha.
     (Yole, 18. septembar 2018 12:34)

    # Link komentara

  30. Već sada, za slijedeće 4 tekme u tim kvalifikacijama, uzeti po nekolicinu mladih iz U16 (Prkačin, Tišma-španjolci vele novi Kukoč, Bošnjak dečko igra pleja) i U20 koji su uzeli medalje ovog ljeta (zlato i srebro), pa da vidimo , baciti dečke u vatru, sigurno bi igrali sa većim žarom nego ovi sinoć i bili bi opasniji po protivnika (barem za 2X Mađare i Poljake). Po tri ili četiri najbolja mladića iz tih selekcija u kombinaciji sa nekoliko starijih koji će biti na raspolaganju tada. Ionako se više nema šta izgubiti to bi bio drastični preokret, u slučaju prolaska dobili bi 6-7 mladih i sa njima raditi do SP. Tada na SP tim mladima dodati ove naše NBA igrače,Hezonja,Bender,Žižić, Zubac, Šarić i Bogdanović.Nikako više zvati razne Simone, Stipčeviće, Ramljake i slične igrače u kojima se vidi strah i nemoć.
    (zg tom, 18. septembar 2018 12:17)

    # Link komentara

  31. Iznenadjenje je kad se dogodi jednom,dva put,ali kad se dogadja ucestalo,onda to nije iznenadjenje vec redovno stanje.
    (Eidos, 18. septembar 2018 11:02)

    # Link komentara

  32. @Za sve one sto govore zasto smo sisli s postolja 95 e , nek pogledaju docek vase reprezentacije u bg 1995 e, to ipak nasi momci u bilo kojem sportu nikad nisu pjevali!Tako da je napustanje postolja bilo moralno i eticki!Inace, iz ponizenja mi je komentirati ove sto gube od poljske!Ipak je ovaj sport dosta izgubio otvaranjem NBA za evropske igrace!Svako takmicenje gledas u kristalnu kuglu hoce li ih nba gazde pustiti ili nece!Osim toga ,i kad osvijis neko svjetsko prvenstvo, to je samo zato jer ameri nisu poslali niti jednu od svoje prve 4 selekcije koje "prvaka svijeta" isprase sa 40 razlike!
    (igor sulic, 18. septembar 2018 08:36)

    A nije ti palo na pamet da je možda ta pesma sa terase bila upravo odgovor na sramni čin silaska sa postolja?!? I da verovatno nikome ne biste ni pali na pamet u tom momentu slavlja, da ste kao i svi normalni ostali dostojanstveni i ostali na postolju. Ne nego gospoda htela da ukrade šou! E pa uživajte u tome još dugo i gledajte druge kako osvajaju medalje! Živeli!
    (Vlajkomi, 18. septembar 2018 10:54)

    # Link komentara

  33. Doktore zasto bi vam neko dozvolio da igrate tri kola do kraja?
    (Bruka, 18. septembar 2018 08:41)
    Majstore, ima jos 4 kola do kraja.
    Preneli su se svi bodovi iz predjasnje grupe.
    Mi smo preneli dve pobede protiv Austrije koji su ispali, Hrvati dve pobede protiv Rumuna koji su ispali, zato sada svi imaju 8 odigranih utakmica (6 iz predjasnje grupe i 2 iz nove). Ostale su jos 4 utakmice da se odigraju!
     (Dejan, 18. septembar 2018 10:47)

    # Link komentara

  34. svi vi koji pisete da ce dva puta pobediti Madjarsku nemojte biti bas toliko sigurni u to. Madjari su pre par dana razbili Holandiju i to u gostima a juce su imali napad za izjednacenje u poslednjem minutu protiv Italije. na sve to dodajte da Hrvati u preostalim prozorima igraju bez NBA igraca a Madjari bi mogli zaigrati u najjacem sastavu, jedino je Hanga pod znakom pitanja zbog Evrolige ali on ni sada nije igrao.
    (chubby checker, 18. septembar 2018 10:38)

    # Link komentara

  35. @Tko god prati hrvatsku košarku, jasno mu je da ovo nije nikakvo iznenađenje s obzirom na struku koja sve vodi a istina, ni kvalitete tu nema puno. Žalosno je samo to što ćemo se vjerojatno i unatoč svemu, kvalificirati na SP. I ne bi me uopće čudilo da tamo dođemo do četvrtfinala. Eto, zato je današnja košarka dotakla dno. U većini europskih zemalja košarku prati samo uzak krug fanatika, gledanost prijateljske nogometne utakmice je stotine puta veća od košarkaških EP ili SP-a. U hrvatskoj je na jednoj rukometnoj utakmici Zagreba ili hokejaša Medvešćaka više gledatelja nego što cijelu sezonu ima Cibona, dvostruki prvak europe...


    Ma opusteno matori osvajate
    (box, 18. septembar 2018 10:10)

    # Link komentara

  36. FMP bi lagano dobio Hrvate!
     (dreamshake, 18. septembar 2018 10:07)

    # Link komentara

  37. Dino i Stojko dovedite Zorana Sretenovića za selektora!
    (otvaram oči i kažem..., 18. septembar 2018 10:02)

    # Link komentara

  38. @ Antiprotivan Eto vi ste "blistali" zadnje dane,,Mađari vas potopili,zamalo vas raspala Rumunjska nije pobjedila u Beogradu,"braća" vas oderala u Grčkoj a u tenisu je neko u finalu drugi put u tri godine a neko je spašavao živu glavu da izbori ostanak u svjetskoj skupini.
    (Yole, 17. septembar 2018 23:52)

    umm... nadam se da nisi neko dete ali naravno da smo blistali.. 3.mesto u vaterpolu, vi ste ispali jos u cetvrtfinalu - bese 5,8 mesto,tako nesto? Drugo 1 bod u ligi nacija znaci nereseno, 0 bodova znaci primljenih 6 komada.. Trece Grcka je za Poljake drim tim pa vas ovi drugi opet deru, a mi smo posteno izgubili ali opet idemo dalje.. a vi? ps. tenis... Stvarno? stvarno pises o tenisu? da, i tu blistamo.. Inicijali su dovoljni N. Dj. Pametnom dosta
     (antibum, 18. septembar 2018 10:00)

    # Link komentara

  39. @igor sulic ti spominjes docek iz 1995. god. - majstore pogledaj samo gde je vas mozak u 2018. i ko vas jos uvek docekuje
    (otvorite oci, 18. septembar 2018 09:56)

    # Link komentara

  40. @lol , hahahahh majstore pa mi smo vas vec ovo leto prestigli, Wimbledon ,US OPEN, zlato na EP.... i redja se ko na traci ,dok vi ko papagaj ponavljate i pricate samo tom srebru
    (ajde sestko suti tamo, 18. septembar 2018 09:49)

    # Link komentara

  41. Nisu oni kockasti, oni su kvadratasti! Ni na grbu, ni na dresovima nemaju kocke, nego kvadrate!
    Slom jugo košarke, vrlo moguće da nijedna ekipa iz bivše juge neće igrati na SP!
    (Hastali šejtan, 18. septembar 2018 09:46)

    # Link komentara

  42. Nije ni čudo što su izgubili. Slušao sam stručnog konsultanta na HRT-u sa evropskog prvenstva, čovek kaže "svi govore o Sloveniji, ali mi trebamo učiti od skandinavaca, konkretno od Finaca". I naučili ljudi!
     (mrki, 18. septembar 2018 09:29)

    # Link komentara

  43. @ Antiprotivan Eto vi ste "blistali" zadnje dane,,Mađari vas potopili,zamalo vas raspala Rumunjska nije pobjedila u Beogradu,"braća" vas oderala u Grčkoj a u tenisu je neko u finalu drugi put u tri godine a neko je spašavao živu glavu da izbori ostanak u svjetskoj skupini.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Yole, 17. septembar 2018 23:52)

    Slazem se, nismo blistali. Mi kad ne blistamo uzmemo medalju sa juniorima u seniorskoj konkurenciji (bronza na Svetskom kupu u vaterpolu) a vi ispadneze, pa bez 3 najbolja igraca (Djokovic, Troicki, Krajinovic) u Davis kupu pobedimo 5-0 ali usput uzmemo US Open (ako racunamo Srbiju-40ti grand slam-Djokovic, Seles, Ivanovic, Zimonjic, Zivojiovic), prodjemo grupu na SP u odbojci i kvalifikujemo se za SP u kosarci. Vi ispadnete. Jos 4 medalje na SP u kajaku i zlato u streljastvu, ali ko to moze sve ispratiti? Takvi smo mi kad imamo nedelju u kojoj ne "blistamo". Usput, ni u fudbalu nismo izgubili i delimo prvo mesto a evo veceras je Zvezda u Ligi sampiona!
    (Trile, 18. septembar 2018 09:29)

    # Link komentara

  44. @Igor Sulic, vase napustanje postolja je bilo moralno i eticki?! hahahahhaaha
    Vas Hrvate ali bukvalno nista nije sramota.
     (Detelinara, 18. septembar 2018 09:26)

    # Link komentara

  45. Najveci i nepremostivi problem Hrvata je struka.Imaju trecerazredne trenere.A i plejmejkeri su nivou druge crnogorske lige.
    (kolja, 18. septembar 2018)ali ti treneri imaju prvorazredne menadzere posto celi vek vode vrhunske evroligase i nista...
    (KKP, 18. septembar 2018 09:24)

    # Link komentara

  46. Da nije bilo 3/4...
     (Da se zna, 18. septembar 2018 09:24)

    # Link komentara

  47. Kakvih,kao olovo,teskih poslednjih 7 dana za "najvecu sportasku naciju" u vaseljeni. Da su izgubili i u tenisu,komotno zastava na pola koplja i 3 dana zalosti.
    (Slobodni Klikeri, 18. septembar 2018 00:11)

    Kod vas je bila zastava na pola koplja od prve utakmice protiv Nigerije 16.06 do 16.07, a žalovanja će biti dok nas ne nadmašite. To znaci nikad pa ni tad
     (lol, 18. septembar 2018 09:04)

    # Link komentara

  48. Kakav Mundobasket..nikad jaci trilaretar turnir...Hrvatska,Slovenija i BiH...
     (Dejan CZ, 18. septembar 2018 09:04)

    # Link komentara

  49. Tko god prati hrvatsku košarku, jasno mu je da ovo nije nikakvo iznenađenje s obzirom na struku koja sve vodi a istina, ni kvalitete tu nema puno. Žalosno je samo to što ćemo se vjerojatno i unatoč svemu, kvalificirati na SP. I ne bi me uopće čudilo da tamo dođemo do četvrtfinala. Eto, zato je današnja košarka dotakla dno. U većini europskih zemalja košarku prati samo uzak krug fanatika, gledanost prijateljske nogometne utakmice je stotine puta veća od košarkaških EP ili SP-a. U hrvatskoj je na jednoj rukometnoj utakmici Zagreba ili hokejaša Medvešćaka više gledatelja nego što cijelu sezonu ima Cibona, dvostruki prvak europe...
    (komentator, 18. septembar 2018 09:03)

    # Link komentara

  50. niko iz ex yu neće otići tamo
     (trn u oku, 18. septembar 2018 08:56)

    # Link komentara

  51. (croata, 17. septembar 2018 23:54)

    Svaka čast na iskrenosti, jedan od najboljih komentara poslednjih godina.
    (ZZ Top, 18. septembar 2018 08:56)

    # Link komentara

  52. @ Antiprotivan Eto vi ste "blistali" zadnje dane,,Mađari vas potopili,zamalo vas raspala Rumunjska nije pobjedila u Beogradu,"braća" vas oderala u Grčkoj a u tenisu je neko u finalu drugi put u tri godine a neko je spašavao živu glavu da izbori ostanak u svjetskoj skupini.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Yole, 17. septembar 2018 23:52)

    neko je bar uzeo medalju u vaterpolu,neko njije popio 6 komada u "nogometu",neko je ostvario bar jednu pobedu u kosarci u dva kola i neko je osvojio Evropsko u basketu 3x3,odbojku da ne pominjem posto tu ne postojite
    (hilbili, 18. septembar 2018 08:52)

    # Link komentara

  53. @croata
    Snaga svih malih i dosad nepostojecih kosarkaskih reprezentacija u ovom novom sistemu i jeste u tome sto svi igraju u svojoj ligi. Tako su svi vec manje-vise uigrani i ne oslanjaju se na NBA zvezde koje padnu s Marsa tri dana pre utakmice i onda ih treneri forsiraju da na svoj individualni kvalitet izvuku pobedu ekipi. Slicno je i sa srpskom reprezentacijom i njenim NBA zvezdama. Jedina je razlika u tome sto kod nas ima dosta dobrih igraca, pa se lakse nadje taj jedan ili dvojica koji te veceri nisu izgubljeni u svemiru i mogu da iznesu utakmicu.
    (Mare, 18. septembar 2018 08:51)

    # Link komentara

  54. Kakav kompleks ima ovaj Yole :). Decko vrati se nogometu...
    (estiar, 18. septembar 2018 08:49)

    # Link komentara

  55. Došle NBA zvezde i izgubile obe utakmice...
     (ja, 18. septembar 2018 08:46)

    # Link komentara

  56. Hrvati imaju srece jer im je grupa,odnosno ekipe s kojima su ukrstili prelake.. Hrvati trebaju dva puta da pobede Madjare i kuci Poljake,ako bi sve bilo regularno oni su na SP
    (doktor, 17. septembar 2018 23:23) # Link komentara

    Doktore zasto bi vam neko dozvolio da igrate tri kola do kraja?
    (Bruka, 18. septembar 2018 08:41)

    # Link komentara

  57. Za sve one sto govore zasto smo sisli s postolja 95 e , nek pogledaju docek vase reprezentacije u bg 1995 e, to ipak nasi momci u bilo kojem sportu nikad nisu pjevali!Tako da je napustanje postolja bilo moralno i eticki!Inace, iz ponizenja mi je komentirati ove sto gube od poljske!Ipak je ovaj sport dosta izgubio otvaranjem NBA za evropske igrace!Svako takmicenje gledas u kristalnu kuglu hoce li ih nba gazde pustiti ili nece!Osim toga ,i kad osvijis neko svjetsko prvenstvo, to je samo zato jer ameri nisu poslali niti jednu od svoje prve 4 selekcije koje "prvaka svijeta" isprase sa 40 razlike!
    (igor sulic, 18. septembar 2018 08:36)

    # Link komentara

  58. Ne igramo ni mi mnogo bolje..
     (sophrano, 18. septembar 2018 08:34)

    # Link komentara

  59. Eto vi ste "blistali" zadnje dane,,Mađari vas potopili,zamalo vas raspala Rumunjska nije pobjedila u Beogradu,"braća" vas oderala u Grčkoj a u tenisu je neko u finalu drugi put u tri godine a neko je spašavao živu glavu da izbori ostanak u svjetskoj skupini.
    (Yole, 17. septembar 2018 23:52)

    Hmm, a moze i ovako: B reprezentacija Srbije u vaterpolu osvojila bronzu igrajuci protiv najjacih sastava drugih reprezentacija, u kosarci smo vrlo blizu plasmana SP, u tenisu se Djokovic blizi tituli najboljeg svih vremena...al to ne menja cinjenicu da ste vi daleko od plasmana na SP u kosarci u grupi gde su vam glavni konkurenti Madjari, Holandjani i Poljaci. Mi te ekipe pobedjujemo sa kadetima Svilajnca.
    (Onokao.., 18. septembar 2018 08:23)

    # Link komentara

  60. Zato što ste sišli, zato se više i nikad nećete penjati na postolje za najbolje košarkaše.
     (Ethan Hunt, 18. septembar 2018 08:22)

    # Link komentara

  61. Croata, da nisi ti možda Centurion sa SF?
    (Limski, 18. septembar 2018 08:20)

    # Link komentara

  62. Još da ne igraju dva Srbina, Šarić i Bogdanović pa Hrvati bi bili na nivou Albanije.
    (tako je, 17. septembar 2018 23:30)

    Nije ni Albanija k'o što je nekad bila u sportu. Oni su bili na nogometnom EP-u 2016, a sportska nacija je to prvenstvo pratila iz fotelje.
     (F16, 18. septembar 2018 08:19)

    # Link komentara

  63. Jednom sišli, nikad prišli.
    (Moljac, 18. septembar 2018 08:14)

    # Link komentara

  64. Ni sam ne znam zasto uvek kada igrate navijam za vas (bez obzira na sport, osim kad igrate protiv Srbije) i uvek se nadam da cete dobiti, ali ono sinoc je bila katastrofa!Dakle 4 NBA igraca ne mogu dobiti onu grupu rekreativaca iz Poljske. Fali vam trener i jedan prosecan plej da biste bili konkurentni, ali oni nikako da se pojave vec decenijama unazad. Nadam se da cete ipak stici do Kine, ako nista drugo zato sto Dario i Bojan zasluzuju biti deo najvece svetske smotre kosarkasa. Sportski pozdrav.
    (Miloje, 18. septembar 2018 08:05)

    # Link komentara

  65. @Yole Promasio si i portal i temu.
    (Boki, 18. septembar 2018 07:45)

    # Link komentara

  66. samo ću cestitati od srca kosarkaskoj reprezentaciji poljske na pobedi i pozeleti joj plasman na SP!.
     (mikloš LIzard, 18. septembar 2018 07:44)

    # Link komentara

  67. штета што је Холандија изгубила од Литваније, да се званично опросте од СП.
     (бандит, 18. septembar 2018 07:43)

    # Link komentara

  68. Agonija hrvatske kosarke se nastavlja....
    (Boki, 18. septembar 2018 07:43)

    # Link komentara

  69. yole zato ste vi blistali zadnjih dana je li tako? :) u vaterpolu niste nam blizu. a ko vas to bese potopi u vaterpolu? :) a sto se tice tenisa, samo djokovic vredi vise od svih vasih tenisera. jeste da smo izgubili kao gosti u grckoj, a vi ste izgubili kuci od litvanaca i sada ametera poljaka. uz to vi ste igrali gotovo u najboljem sastavu a nama su falila jedan od najboljih igraca sveta jokic,jedan od najboljih plejmekara sveta teodosic i centar marjanovic koji je razne rekorde postavljao u evroligi.
    (dalibor79, 18. septembar 2018 07:37)

    # Link komentara

  70. Ja kao hrvat nisam iznenadjen. Tu ne stima nista dugi niz godina a zadnji dokaz je slucaj Hezonja. Hrvatska ima dva problema, play i trener. Play se moze razigrati sa nekim od mladih snaga al trener je upitan. Vrijeme je da Dino i Stojko odbace te mentalne barijere i dovedu srpskog trenera. Nece imati podrsku raznih (profitabilnih) udruga, domobrana i slicno ali prvi dobri rezultati ce dovesti djecu na kosarkaska igralista koja zjape prazna
    (Zalutali, 18. septembar 2018 07:35)

    # Link komentara

  71. Za njih je gotovo. Sa NBA igracima uzgubili obe... A posle sa B ekipama nema sta da traze. Naravno, struka im je kao nasa u fudbalu, a plejmejkera kratenog 20 godina nisu nasli.
    (JPR24, 18. septembar 2018 07:35)

    # Link komentara

  72. @Croata
    Tebi svaka cast za realan komentar. Navijas za svoje, boli kad je lose i to je to. Tako i mi trebamo na fudbal da gledamo. Ako smo vec mazohisti.
    (Srle, 18. septembar 2018 07:29)

    # Link komentara

  73. Imaju dva meca protiv Madjarske. Ako dobiju, idu dalje. Nisu bas toliko daleko.
    (Gojko, 18. septembar 2018 07:25)

    # Link komentara

  74. Voleo bih nekako da prođu...,pa da opet malo igramo sa njima?...,šalu na stranu....,skup jako dobrih igrača,ali bez pleja i sistema nema igre.Pobediće oni Španiju,Francusku,Italiju u grupi,ali kada krene nokaut onda pa pa...,stara boljka,ali ko zna zašto im je tako? ili se možda zna?!
     (milansm, 18. septembar 2018 07:22)

    # Link komentara

  75. @Nista nije usporedivo sa dva vezana projektila Šaćiri&Džaka,haha.
    (Yole, 17. septembar 2018 23:53)
    Tuzan li je tvoj zivot kad na vestima o kosarci pominjes fudbal. Verovatno si besan, ponizen i isfrustriran, ali pominjanje fudbala ti nece pomoci da 'tvoji' bolje igraju kosarku. Inace steta sto se necete plasirati na prvenstvo i jos veca steta sto necete igrate sa nama. I mali savet-nemoj se jediti, od toga moze cir da se dobije jer sva 'negativa' uglavnom ostaje kod onoga ko je 'proizvodi', budi nam pozdravljen komsija...
     (cvarci i kavurma, 18. septembar 2018 07:20)

    # Link komentara

  76. Što je najgore po njih oni za sledeći prozor ne mogu sastaviti 12 igrača ali bukvalno. Hrvoje Perić, Zubčič i Stipčević će im igrati po 40 minuta. Možda pobede Madjare ali slučajno.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ah, 17. septembar 2018 23:29)

    Tacno, to njih i brine. Sada ce morati da vrate one majstore koji su igrali ptvu fazu kvalifikacija, a ta druzina nije mogla izaci na kraj ni sa Rumunima, sa Holandijom imaju losiji skor. Tesko ce oni do kraja ostavriti i jednu pobedu.
    (dok, 18. septembar 2018 07:19)

    # Link komentara

  77. Najveci i nepremostivi problem Hrvata je struka.Imaju trecerazredne trenere.A i plejmejkeri su nivou druge crnogorske lige.
    (kolja, 18. septembar 2018 00:02)

    E poredjenje sa crnogorskom ligom ti je savrseno- u prosloj sezoni ABA lige,na final four su od cetiri ekipe,bile dva iz crnogorske...
     (Mali Milojicin, 18. septembar 2018 07:13)

    # Link komentara

  78. (Yole, 17. septembar 2018 23:52
    opet smo bolji od vas. nas su pobedili madjari kolji su jaki u vaterpolu a vas australija, jaka je u hvatanju kengura
    (Danilo, 18. septembar 2018 07:11)

    # Link komentara

  79. @Yole

    Sve je to lepo, ali si zaboravio da kazes da je Djokovic uzeo 2GS turnira za 3 meseca - koliko vas tenis ima za 100+ godina, da su nasi kosarkasi prakticno na SP i da drze medalje na svim takmicenjima- a vasi su gotovo pa ispali, da su nasi vaterpolisti i tu osvojili medalju (da, bas nas potopili Madjari golom razlike) sa podmladjenim sastavom - a vasi opet izvisili sa full ekipom...

    Ne znam zasto si zaboravio da pomenes odbojku? Verovatno jer je "niko ne igra, a ni prati", samo tricava milijarda ljudi na svetu....

    I posle su Srbi oni koji od poraza prave pobede, zar ne?
     (Hr rakurs, 18. septembar 2018 07:06)

    # Link komentara

  80. Znate koja je pesma hrvatakih kosarkasa!? Ona od Sandra Cenova "Eh da mogu vratit vrjeme"...
     (cukce, 18. septembar 2018 07:01)

    # Link komentara

  81. Treba imati u vidu da vecina hrvatskih Nba igraca nece igrati u sledecem prozoru, zbog Nba sezone, tako da ce biti vrlo tesko.
     (Neko tamo, 18. septembar 2018 06:50)

    # Link komentara

  82. Ovo je uporedivo sa agonijom srpskog fudbala.
     (Volim i ja vas, 18. septembar 2018 06:29)

    # Link komentara

  83. croata, 17. septembar 2018 23:54
    Sad znas kako je nama kad gledamo fudbalsku reprezentaciju. Identicno.
     (bane, 18. septembar 2018 06:23)

    # Link komentara

  84. Проклетство постоља на вишем нивоу. Више се ни не квалификују...
     (Ilija Čvorović, 18. septembar 2018 06:17)

    # Link komentara

  85. Definitivno kolektivno izvinjenje i generacija iz Atine mislim Hrvatska da se skupi izadje na teren i odsluša sada Srpsku himnu i možda se plasirate na neko sledeće evropsko prvenstvo kada bude učestvovalo 96 ekipa. Hahahaha
     (Miljan, 18. septembar 2018 05:31)

    # Link komentara

  86. Nista nije usporedivo sa dva vezana projektila Šaćiri&Džaka,haha.
    (Yole, 17. septembar 2018 23:53)

    Obojica Hrvati naravno...:D I naša braća Španci vezaše 6 projektila...:D
     (zauvek Cigan a ne Delija, 18. septembar 2018 05:07)

    # Link komentara

  87. @Croata
    Ja, prijatelju moj, isto to pricam za nas fudbal.
     (Bradonja, 18. septembar 2018 04:35)

    # Link komentara

  88. (croata, 17. septembar 2018 23:54)

    Svaka čast za komentar... Mi se tako osećamo kad gledamo fudbal...
     (Ćobi Brajan, 18. septembar 2018 03:25)

    # Link komentara

  89. Hrvati i kosarka u istoj recenici...
     (Detelinara, 18. septembar 2018 03:13)

    # Link komentara

  90. Ala su ih opravili, svaka im čast!!
     (SAŠA FRANKFURT, 18. septembar 2018 02:56)

    # Link komentara

  91. Yole: 4:2, 6:0, Litvanci nekompletni i sad NBA Poljaci!! I ti pričaš nešto nama??
     (SAŠA FRANKFURT, 18. septembar 2018 02:55)

    # Link komentara

  92. Sta pametno reci poslije ovakvog debakla i to protiv poljskih amatera. Inace rijetko kad omalovazavam druge reprezentacije, al poljaci su jadni da ne mogu bit jadniji. I takvi nas pobijede. Uvijek protiv nas neko mora odigrat utakmicu karijere, onaj poljski veteranski centar nas je veceras unakazio, i zizica i zubca osramotio, a sad gledam lik je bio na probi u nekom smijesnom talijanskom prvoligasu, ostalo sve poljska il ceska liga. Veteran amater ubio nase nba centre. Zar na to treba ista vise dodat?
    Kad nam se ponude, pocetkom drugog poluvremena, ne znamo prelomit i otici na 20+, kad stignemo -8 minutu i pol prije kraja ne znamo preokrenut, ustvari mi ne mozemo ponudit nista osim grca i na kraju klasika, takvog horora da ti ostaje samo da zuc ispovracas.
    Kakav je to dop koji me vuce da i dalje gledam nasu kosarku i stalno se nesto nadam, a svaki put mi u boli odnesu po nekoliko godina zivota.
    Neki sadomazodop jer nema drugog objasnjenja.
    Iduci put ako odlucim gledat nasu kosarku, obecajem da cu uzet bic i umjesto gledanja bicevat cu se tih dva sata, dodje mi na isto, al sam siguran da ce manje boljet
    (croata, 17. septembar 2018 23:54)

    Druze..razumem te skroz..slican trip je meni kad gledam nas "reprezentativni" fudbal
     (marcelo, 18. septembar 2018 02:24)

    # Link komentara

  93. lopta je okrugla a danas svi igraju kosarku
    (djoni, 18. septembar 2018 02:14)

    # Link komentara

  94. Najveci i nepremostivi problem Hrvata je struka.Imaju trecerazredne trenere.A i plejmejkeri su nivou druge crnogorske lige.
    (kolja, 18. septembar 2018 00:02)

    Bravo !!!
    To je glavni problem.
    Hrv. repka sa srpskim trenerom ( recimo Obradović ), bi igrala pravu košarku... ( ovo sa Anzulovićem je za plakat )... isto tako da hrv trener vodi srpsku rukometnu rep..... u vrlo kratkom roku, borili bi se za medalju.

    Sada predlažem,otkaz Anzuloviću ( ako nema obraza sam otići ), dati šansu mladim trenerima da sa klincima ( U16 zlatni, U20 srebrni ) ,
    za 4-5 g naprave pravu repku.
    Sjećam se kada je Jugoplastika ispala u 2 ligu ( početkom 80tih )
    , i igrala sa klincima Kukočem i Rađom,Perasovićem ... a onda...89,90,91 bili prvaci evrope, a još teže je bilo biti prvak Juge ( tada najbolja liga poslije NBA )
     (Panac, 18. septembar 2018 02:13)

    # Link komentara

  95. Kad je docek
    (Milos, 18. septembar 2018 02:11)

    # Link komentara

  96. Mi u fudbalu nekog i pobedimo ovi krenuli redom da gube?
     (Jevdja, 18. septembar 2018 02:11)

    # Link komentara

  97. Yole
    Vi samo mozete da se hvalite finalima,kako u tenisu tako i u fudbalu i bilo kom drugom sportu,zapamti niko ne pamti ko je igrao u finalu
    U fudbalu bre izgubite 6-0 i imas hrabrosti da se javis,Australija vas pobedila bre u vaterpolu,a u kosarci bolje sto niste igrali sa Grcima,mi cemo na to svetsko makar otici,za razliku od nekih sto silaze sa postolja
     (urosRuma, 18. septembar 2018 01:49)

    # Link komentara

  98. Preporučujem (+100)Ne preporučujem (0)
    Nije to sport za kockaste.
    Svaka čast Draženu,Radji,Kukoču,Perasu,Stojku i još nekim ali posle 95 god košarka je umrla u Hrvatskoj.
    Kilavo mnogo kilavo od tada a imaju potencijal ali ekipu pravu nikad više.
    Traje to vec 23god a komšija gazi sve kad treba osim drim tima.
    Bolno je.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kanidja PG, 17

    A vi crnogorci ste još lošiji od Hrvata. Gledajte nas Srbe kako se igra i učite.
    (analiticar_ amater, 18. septembar 2018 01:39)

    # Link komentara

  99. Bice bolje drugi put. Ima da se skace jos vise. Takav im je horoskop. Zeleli su Hrvati pobedu ali horoskopski znaci su ih pokvarili najstrasnije. I bilo je malo zakucavanja ali ovo jedno je sasvim dovoljno. Sve je u treningu. Zakucavanje, kucanje, trojka.
     (Brother Cavil, 18. septembar 2018 01:35)

    # Link komentara

  100. Kad malo bolje razmislim nesto mi njih i nije zao.. Samo kad se setimo kako su nam na SP u Rusiji zabili noz u ledja sa Tompsonom, a dobar deo srba ih podrzavao i divio se.. Ali to su oni, a mi smo mi..
    (Obrovcanin, 18. septembar 2018 01:31)

    # Link komentara

  101. @ Nista nije usporedivo sa dva vezana projektila Šaćiri&Džaka,haha.
    (Yole, 17. septembar 2018 23:53)


    Kecman, Djordjević, Stanković....????
    (Djuro, 18. septembar 2018 01:23)

    # Link komentara

  102. Nista nije usporedivo sa dva vezana projektila Šaćiri&Džaka,haha.
    (Yole, 17. septembar 2018 23:53)

    ма нека су дали за два гола, нису ни тешко пала, пошто смо им оба поклонили.
     (мики, 18. septembar 2018 01:05)

    # Link komentara

  103. A dobro nije smak sveta, ima i taj vaterpolo, možda... ček...
     (random, 18. septembar 2018 01:05)

    # Link komentara

  104. košarkaši nisu vatreni.... oni nemaju nadimak jer ga ne zaslužuju.
    (lol, 17. septembar 2018 23:52)

    бар их нико не пуни са нулом!
     (мики, 18. septembar 2018 01:05)

    # Link komentara

  105. najradje bih da ugase savez i ukine kosarku da to vise nemoram gledat i da u miru pratim ostale repke i nba
    (Gaso, 17. septembar 2018 23:47)

    за коју годину нећете ни палити телевизор, пошто неће бити Хрватске екипе вредне гледања. нешто као Луксембург или Сан Марино, или чак и Црна Гора (и њима се исто пише).
     (мики, 18. septembar 2018 01:00)

    # Link komentara

  106. Nevjera ! Ono sto smo mi u kosarci i odbojci oni su u fudbalu i rukometu, kako je to samo interesantno da se mi u tim sportovima i oni u ovim ne sastavljamo/ju..
    Veze blage...
    Haha xD
     (M, 18. septembar 2018 00:59)

    # Link komentara

  107. Ono sto smo mi u fudbalu, to je Hrvatska u kosarci.
     (Profesor BG, 18. septembar 2018 00:58)

    # Link komentara

  108. @Nenad horvatic
    @croata
    Propadanje hrvatske košarke ne raduje nijednog pravog ljubitelja košarke u srbiji. Raduje nas kad trojkom u zadnjoj sekundi pobedimo, raduje nas kad dobijemo dostojnog rivala. Naslađivati se ovim debaklima, ne ide. Ipak nam trebate, najviše igramo protiv vas, bez dobrog sparing partnera nema ni uspeha. U tom smislu želim vam oporavak ali da vas ipak dobijemo kad je bitno.
     (Milan, 18. septembar 2018 00:57)

    # Link komentara

  109. NBA igraci im sigurno nece igrati u novembru i februaru, a ostali realno nemaju pojma, sem Simona koji je mator i koji je veceras igrao ocajno.
    (Svetski Mega Car, 17. septembar 2018 23:39)

    у томе је њихова шанса. НБА играчи праве пометњу. ако поведу уигране линије из домаћих тимова, биће много, много бољи. једини је проблем што цедевита има практично само странце.
     (мики, 18. septembar 2018 00:57)

    # Link komentara

  110. Ma šta ih briga, oni su “doprvaci”!
    (sah 88, 17. septembar 2018 23:28)

    псссст... не помињи то више, неко ће да чује. фудбал морају сви у Хрватској да забораве на неко време не би ли се заборавила шестарда.
     (мики, 18. septembar 2018 00:49)

    # Link komentara

  111. baš mi drago. prvi od pozadi
     (pera kojot super genije, 18. septembar 2018 00:44)

    # Link komentara

  112. @Nenad horvatic, croata & others west-neighbors


    A kaj da vam kazemo dragi susjedi??

    Balkanski drumovi ce pozelit Srba i Hrvata, al za XXII stoljece vise ih biti nece, do tada i deadline-a ostajemo jedni drugima da cmizdrimo na ramenima i u njedra, vi o kosarci, mi o fuZbalu..

    Sado-mazo balkanska tuga je pregolema!
    (ROFL-LOL, 18. septembar 2018 00:43)

    # Link komentara

  113. @yole pazi ovog, finale davis kupa hahah protiv koga Stiv Dzonsona i onog klinca, ma svaka vam cast, a i tu ste skoro ispali
    (bolje ti je da cutis, 18. septembar 2018 00:34)

    # Link komentara

  114. @yole mi smo bronzu u vaterpolu osvojili s juniorima tako da ti je bolje da cutis,
    (ostavio si vec 100 komentara, 18. septembar 2018 00:26)

    # Link komentara

  115. Nemojte ljudi po rvatima više...prvo 6 komada od španije, sad ih poljska pobedila. nije im lako
    (Antiprotivan, 17. septembar 2018 23:31)

    Vaterpolo si zaboravio.
    (Slobodni Klikeri, 18. septembar 2018 00:17)

    # Link komentara

  116. Sportska nacija...
     (Divine, 18. septembar 2018 00:14)

    # Link komentara

  117. Kakvih,kao olovo,teskih poslednjih 7 dana za "najvecu sportasku naciju" u vaseljeni. Da su izgubili i u tenisu,komotno zastava na pola koplja i 3 dana zalosti.
     (Slobodni Klikeri, 18. septembar 2018 00:11)

    # Link komentara

  118. Sto svi misle da je gotovo kad ima da se igra jos 4 kola, a oni zaostaju samo 1 utakmicu, ne kapiram???
    (Filip, 18. septembar 2018 00:06)

    # Link komentara

  119. Ех да је сад догурати до неког постоља... па не би сишли да вас сто Туђмана зове... али, окаснило се комшија...
     (Невен, 18. septembar 2018 00:04)

    # Link komentara

  120. Najveci i nepremostivi problem Hrvata je struka.Imaju trecerazredne trenere.A i plejmejkeri su nivou druge crnogorske lige.
    (kolja, 18. septembar 2018 00:02)

    # Link komentara

  121. Nije to sport za kockaste.
    Svaka čast Draženu,Radji,Kukoču,Perasu,Stojku i još nekim ali posle 95 god košarka je umrla u Hrvatskoj.
    Kilavo mnogo kilavo od tada a imaju potencijal ali ekipu pravu nikad više.
    Traje to vec 23god a komšija gazi sve kad treba osim drim tima.
    Bolno je.
     (Kanidja PG, 17. septembar 2018 23:59)

    # Link komentara

  122. Anzulović traži minutu odmora za gablec.
     (vcxydsa, 17. septembar 2018 23:59)

    # Link komentara

  123. Sta pametno reci poslije ovakvog debakla i to protiv poljskih amatera. Inace rijetko kad omalovazavam druge reprezentacije, al poljaci su jadni da ne mogu bit jadniji. I takvi nas pobijede. Uvijek protiv nas neko mora odigrat utakmicu karijere, onaj poljski veteranski centar nas je veceras unakazio, i zizica i zubca osramotio, a sad gledam lik je bio na probi u nekom smijesnom talijanskom prvoligasu, ostalo sve poljska il ceska liga. Veteran amater ubio nase nba centre. Zar na to treba ista vise dodat?
    Kad nam se ponude, pocetkom drugog poluvremena, ne znamo prelomit i otici na 20+, kad stignemo -8 minutu i pol prije kraja ne znamo preokrenut, ustvari mi ne mozemo ponudit nista osim grca i na kraju klasika, takvog horora da ti ostaje samo da zuc ispovracas.
    Kakav je to dop koji me vuce da i dalje gledam nasu kosarku i stalno se nesto nadam, a svaki put mi u boli odnesu po nekoliko godina zivota.
    Neki sadomazodop jer nema drugog objasnjenja.
    Iduci put ako odlucim gledat nasu kosarku, obecajem da cu uzet bic i umjesto gledanja bicevat cu se tih dva sata, dodje mi na isto, al sam siguran da ce manje boljet
     (croata, 17. septembar 2018 23:54)

    # Link komentara

  124. Auuuuu , kao mi i fudbal ( nogomet ) ili rukomet , dakle strašno !
    Opšti raspad inače solidnih ( ne više od toga ) pojedinaca !
    (Slobodni radikali, 17. septembar 2018 23:53)

    # Link komentara

  125. Nista nije usporedivo sa dva vezana projektila Šaćiri&Džaka,haha.
     (Yole, 17. septembar 2018 23:53)

    # Link komentara

  126. košarkaši nisu vatreni.... oni nemaju nadimak jer ga ne zaslužuju.
     (lol, 17. septembar 2018 23:52)

    # Link komentara

  127. Generacija 60. i neka. Odrastao na haklu. Slavio klupske prvake europe i super generaciju krajem 80. tih. I srebro na olimpijadi protiv jedinog pravog dream tima. Patim. Ako vas veseli, neka. Baš patim.
    (Nenad horvatic, 17. septembar 2018 23:52)

    # Link komentara

  128. @ Antiprotivan Eto vi ste "blistali" zadnje dane,,Mađari vas potopili,zamalo vas raspala Rumunjska nije pobjedila u Beogradu,"braća" vas oderala u Grčkoj a u tenisu je neko u finalu drugi put u tri godine a neko je spašavao živu glavu da izbori ostanak u svjetskoj skupini.
     (Yole, 17. septembar 2018 23:52)

    # Link komentara

  129. Svaka čast Babi i Dariju, al imam osjecaj da bi puno bolje prošli da su ostali kod kuće. Jer ovo silovanje igre i soliranje jedan na jedan nije košarka. bez ikakvih akcija i suvisle igre. ne bi dobili ni San Marino.
    Rađa i Stojko nisu dobri menadžeri i savez trebaju prepustiti sposobnijima. A Zula je smijehod trenera
    (Pero i sin d.o.o., 17. septembar 2018 23:50)

    # Link komentara

  130. mislim da je nas najveci problem struka tj.treneri pa di nadju ovog anzulovica pa mi nemamo niti jednu akciju uigranu ama bas nijednu,daj loptu bogdanovicu i saricu i oni dile 1 na 5,katastrofa od kosarke,bolje da nikam nedemo ma najradje bih da ugase savez i ukine kosarku da to vise nemoram gledat i da u miru pratim ostale repke i nba
    (Gaso, 17. septembar 2018 23:47)

    # Link komentara

  131. Ej Dzej Ramadanovski.
     (kobre dabre, 17. septembar 2018 23:46)

    # Link komentara

  132. Nije mi jasno kako jedna Hrvatska, sa takvim velikim imenima, nije u stanju da pobedi reprezentacije treće klase. Gubili su od Rumunije, Holandije, evo sada i od Poljske. Nije da mi (Srbija) igramo neku prelepu košarku na ovom turniru, ali mislim da nikad ne bismo sebi dozvolili ovakvu bruku.
    (is, 17. septembar 2018 23:45)

    # Link komentara

  133. 😂🤣😁😀😅😄😊😉🤗🤔
    (Zvezdasica, 17. septembar 2018 23:43)

    # Link komentara

  134. @ Doktor Ne možemo nikako ni sa sve 4 pobjede,sa Nizozemcima smo gori u međusobnim,u 2 mj nema nba igrača tako da je to gotovo.Nisu ni zaslužili,pojma nemaju.
     (Yole, 17. septembar 2018 23:40)

    # Link komentara

  135. @doktor kojesta pricas, igrace bez vecine ovih igraca, ta postava je izgubila u sred zagreba od rumuna, aloooo rumuna, sta vise reci
    (deda, 17. septembar 2018 23:39)

    # Link komentara

  136. Anzulović puž sporac...on u jednoj minuti ne može izgovoriti tri riječi.
     (lol, 17. septembar 2018 23:39)

    # Link komentara

  137. Treba da ih je sramota, igrala im 4 NBA igraca, i pukli su od raspale Poljske kojima nije igrao Gortat. Od svih poljskih igraca u ekipi, samo sam cuo za Vacinskog i kvazi poljaka crnca Slotera. Slovenci se sigurno nece plasirati na svetsko, a kako stoje stvari, nece ni Hrvati. Ovi NBA igraci im sigurno nece igrati u novembru i februaru, a ostali realno nemaju pojma, sem Simona koji je mator i koji je veceras igrao ocajno.
     (Svetski Mega Car, 17. septembar 2018 23:39)

    # Link komentara

  138. Nakon "Nizozemske" i "Rumunjske", skalp su im uzeli i Poljaci. Neka se spremi Madjarska. "Stožer" je imao na raspolaganju čak 4 NBA igrača, ali avaj. Mada, sjedoše bi trebali to gledati sa pozitivne strane: ostalo je još samo 77 godina atinskog prokletstva. Što vrijeme leti ;-)
    (Atina 1995, a i Hezonja im je falio ;-), 17. septembar 2018 23:38)

    # Link komentara

  139. Ko su hrvatski komentatori na sport klubu? Genijalni su. Skoro da sam počeo da navijam za Hrvatsku zbog njih.
    Negde pred kraj utakmice, nekakav grub faul, i jedan od njih kaže "ovaj start više odgovara američkom fudbalu.... ili američkom nogometu". A drugi: "toliko si izgubljen da si počeo miješati fudbal i nogomet" :)))
    I koji sekund kasnije, kad je već bilo vidljivo da Hrvatska gubi, jedan od njih kaže: "imamo kvalitetu, i svaki put gledamo njihove mečeve, i svaki put govorimo 'dobiće, dobiće...'. Dobiće, da ne kažem šta."
    Carevi.
     (bunjuel, 17. septembar 2018 23:38)

    # Link komentara

  140. Zašto se komentariše Hrvatska, zemlja koja ne postoji na košarkaškoj mapi već četvrt veka? Da napomenem da im je za to vreme najveći uspeh identičan najvećem uspehu Makedonije (polufinale EP). Imaju NBA igrače? Pa ima ih i Gruzija i druge zemlje, koga je briga.
    (Drakče, 17. septembar 2018 23:38)

    # Link komentara

  141. Hrvati trebaju dva puta da pobede Madjare i kuci Poljake,ako bi sve bilo regularno oni su na SP (doktor, 17. septembar 2018 23:23)

    Za Cro tek sada nastaju problemi jer neće igrati Bojan, Dario, Zubac, Žižić i Simon. A Poljaci (bez Slotera) i Mađari (bez Hange) će biti skoro kompletni. Jedino ako ih Litva pusti...
    (SrbEUin, 17. septembar 2018 23:35)

    # Link komentara

  142. Pa igrali ste kompletni,sa Nba "zvezdama" i niste Poljsku pobedili?
    Nemate sta onda ni da trazite na SP.
    Znam da ne znate basket, ali cesto dolazite ovde i glorifikujete sav sport kod vas,onomad tako i u fudbalu,slavili ste poraz od 4:1, a onda u roku od 30 dana primiste i 6 komada od spanaca?
    Strahota.
    Mi ipak nismo toliki gubitnici.
     (C i n i k, 17. septembar 2018 23:35)

    # Link komentara

  143. Hrvatska reprezentacija moze otici na SP s cak jos jednim porazom. Od iduce 4 mora dobiti 3. Od Litvanaca mogu i da izgube pod uslovom da Litva dobije sve hrvatske konkurente do kraja. Cak i Slovenija s trenutnih 2-6 cetri kola prije kraja nije jos teoretski ispala. Al kako igraju ispast ce i jedni i drugi...
     (Che, 17. septembar 2018 23:34)

    # Link komentara

  144. tacno se vidi ko je vrsan kosarkas, u poslednjih 15 sek im lopte ispadaju iz ruke, klizaju se po terenu, mozda ce vise sanse imati ako se ne odazovu zvezde tima ako ih uopste i ima.
     (mi los, 17. septembar 2018 23:34)

    # Link komentara

  145. Jao bre Njofra kud ih navrati da siđu sa onog postolja.
     (South Park, 17. septembar 2018 23:31)

    # Link komentara

  146. Nemojte ljudi po rvatima više...prvo 6 komada od španije, sad ih poljska pobedila. nije im lako
     (Antiprotivan, 17. septembar 2018 23:31)

    # Link komentara

  147. doktor

    Bravo doktore, evo baš su prelake. Jesi ti gledao utakmicu?
     (rts, 17. septembar 2018 23:30)

    # Link komentara

  148. Sta bi tek bilo da je Levandovski igrao.
     (DovlAa, 17. septembar 2018 23:30)

    # Link komentara

  149. Još da ne igraju dva Srbina, Šarić i Bogdanović pa Hrvati bi bili na nivou Albanije.
     (tako je, 17. septembar 2018 23:30)

    # Link komentara

  150. Što je najgore po njih oni za sledeći prozor ne mogu sastaviti 12 igrača ali bukvalno. Hrvoje Perić, Zubčič i Stipčević će im igrati po 40 minuta. Možda pobede Madjare ali slučajno.
     (ah, 17. septembar 2018 23:29)

    # Link komentara

  151. Ma šta ih briga, oni su “doprvaci”!
    (sah 88, 17. septembar 2018 23:28)

    # Link komentara

  152. Ima jos da se igra. Ne lozite masu.
     (bujab, 17. septembar 2018 23:28)

    # Link komentara

  153. teški šoder...
    (krš, 17. septembar 2018 23:27)

    # Link komentara

  154. Eeee,
    Baš mi je žao..
    Nema veze, oni ionako samo učestvuju...
     (shone, 17. septembar 2018 23:27)

    # Link komentara

  155. 4 Nba igrača, i dodje Vaščinski i očita im lekciju. Jedan od najboljih šutera za tri u Evropi konstantno sam na šutu, pa ja bi bolje pripremio utakmicu od ovog njihovog nazovi trenera, stvarno smešno.
     (bio sam, 17. septembar 2018 23:27)

    # Link komentara

  156. Hrvati nemaju vrsnog pleja, i to im je bolna tacka odavno. Zato trebaju da vrate Roka Lenija Ukica i Marka Popovica, i da krenu u lov na medalje.
     (trener, 17. septembar 2018 23:26)

    # Link komentara

  157. Nije to sport za vas, batalite. Us*ala vas ona Atina i nema vam svetla.
     (Djavonosi, 17. septembar 2018 23:26)

    # Link komentara

  158. Sad bi nešto trolovao al mi žao, nisu zanimljivi.
     (dodji do reke, 17. septembar 2018 23:25)

    # Link komentara

  159. Kućoljubi će optužit Poljake za agresiju na tisućljetnu historiju.
     (ante pavlović, 17. septembar 2018 23:25)

    # Link komentara

  160. Hrvati imaju srece jer im je grupa,odnosno ekipe s kojima su ukrstili prelake.. Hrvati trebaju dva puta da pobede Madjare i kuci Poljake,ako bi sve bilo regularno oni su na SP
    (doktor, 17. septembar 2018 23:23)

    # Link komentara

  161. bahahhahahahah NBA zvezde
     (drsmrt, 17. septembar 2018 23:22)

    # Link komentara

  162. Au kolko ste vi Rvati losi
    (laa, 17. septembar 2018 23:22)

    # Link komentara

  163. A pa dobro nikakva tragedija. Zna se da nama košarka ne ide.
     (Ante, 17. septembar 2018 23:22)

    # Link komentara

  164. Хахахахххаххаххах
     (abv, 17. septembar 2018 23:22)

    # Link komentara

  165. Hrvatska i košarka NE IDU U ISTU REČENICU...
    (gremlin, 17. septembar 2018 23:20)

    # Link komentara